#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/11/2010 17:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η οικονομική κρίση και η υποταγή στο ΔΝΤ ήταν προσχεδιασμένες από καιρό





Αν και γενικά δεν πολυπιστεύω στις θεωρίες συνομωσίας όσον αφορά στα καθημερινά πολιτικά ή οικονομικά τεκταινόμενα, τελευταία αρχίζω να αμφιβάλλω. Οι ταραχές που ζήσαμε τον Δεκέμβρη του 2008, οφείλονταν, όπως νόμιζα και συνεχίζω να νομίζω, στην άσκοπη δολοφονία του μικρού Γρηγορόπουλου από έναν «σαλεμένο» αστυφύλακα, σε συνδυασμό με την παραδοσιακή νεοελληνική οργή των μπαχαλάκηδων (που περιέργως δεν υπήρχαν επί χούντας).  Δεν είχα συνδυάσει τη καταστροφή της Αθήνας (και άλλων πόλεων) με την οικονομική κρίση που είχε ξεκινήσει 2-3 μήνες πριν, και που τα αποτελέσματά της δεν ήταν ακόμη ορατά.



Σήμερα, περιπλανώμενος στο διαδίκτυο, ανακάλυψα ένα άρθρο που είχε γραφτεί εν μέσω των ταραχών της Αθήνας, και που προέβλεπε πράγματα και καταστάσεις που τα ζήσαμε αργότερα, υποστηρίζοντας πως οι ταραχές του Δεκέμβρη ήταν στημένες από καιρό! Το άρθρο είναι το εξής και αξίζει να διαβαστεί:



Strange Attractor



Who Will Stop the Greece Fires?

December 16, 2008 | From theTrumpet.com

How the Greek riots were planned in advance By Richard Palmer

-Η Ελλάδα βρίσκεται σε μπελάδες. Χιλιάδες διαδηλωτές καίνε την Αθήνα. Όμως οι ταραχές που συνεχίζονται επί μέρες, είναι σημάδι μιας μεγαλύτερης ανατροπής που απειλεί να κυριεύσει μεγάλο μέρος της Ευρώπης.

Οι ταραχές ξεκίνησαν στις 6 Δεκεμβρίου όταν η αστυνομία δολοφόνησε έναν 15χρονο. Ο θάνατος του πυροδότησε βίαιες αντιδράσεις σε ολόκληρη τη χώρα. Όμως η δολοφονία αυτή δεν ήταν παρά μια σπίθα. Το πραγματικό καύσιμο της φωτιάς που κατακαίει τη χώρα, προέρχεται από τη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας.

Οι περισσότεροι από αυτούς που διαδηλώνουν στους δρόμους είναι θυμωμένοι με τον τρόπο που η κυβέρνηση χειρίζεται την οικονομική κρίση. Οι  δυο μεγαλύτερες συνδικαλιστικές οργανώσεις (ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ) θέλουν αύξηση των κοινωνικών δαπανών, και αύξηση των συντάξεων. Είχαν μάλιστα προγραμματίσει κινητοποιήσεις πριν από τη δολοφονία του νεαρού. Οι πορείες των εργαζομένων μπλέχτηκαν με την εξέγερση των νέων, δημιουργώντας χάος στους δρόμους, και παραλύοντας τη χώρα.

Η ελληνική κυβέρνηση δεν μπορεί να κάνει και πολλά πράγματα για να επιδιορθώσει την οικονομία. Η μοίρα της Ελλάδας έχει σφραγιστεί εδώ και επτά χρόνια, όταν η Ελλάδα υιοθέτησε το ευρώ το 2001. Τότε ήταν που την οικονομική άνθηση θα αντικαθιστούσε αναπόφευκτα η οικονομική πτώση.

Ο αρθρογράφος Ambrose Evans-Pritchard εξηγεί στην εφημερίδα Telegraph: «Υπάρχει ένα εμφανές πρόβλημα για χώρες όπως η Ελλάδα που τις επετράπη η είσοδος στην ΟΝΕ για πολιτικούς λόγους πολύ πριν οι οικονομίες τους αναμορφωθούν έτσι ώστε να μπορούν να αντέξουν στις  μακροπρόθεσμες δυσκολίες του ευρώ… Η συμμετοχή της Ελλάδας την οδήγησε σε μια διαστρεβλωμένη οικονομία. Το τρέχον έλλειμμα στον προϋπολογισμό είναι 15% του ΑΕΠ, που είναι και το μεγαλύτερο στην ευρωζώνη. Είναι μάλιστα και το 6ο μεγαλύτερο στο πλανήτη, σε απόλυτους αριθμούς ($53 δισ.), κάτι το «αξιοθαύμαστο» για μια χώρα με μόλις 11 εκατομμύρια πληθυσμό».

Το εξωτερικό χρέος της Ελλάδας είναι 91% του ΑΕΠ της. Οι τράπεζες της διέρχονται κρίση. Η κυβέρνηση προθυμοποιήθηκε να τις βοηθήσει με ποσό €28 δισ. Όμως η κατάσταση της ελληνικής οικονομίας είναι τόσο χάλια, που η κυβέρνηση θα δυσκολευτεί πολύ να δανειστεί τα ποσά που θέλει να δώσει στις τράπεζες. Αυτό σημαίνει πως θα εκταμιεύσει τα χρήματα από τα κοινωνικά προγράμματα και θα περικόψει τις κοινωνικές παροχές. Κάτι τέτοιο θα χειροτερέψει τον κοινωνικό αναβρασμό που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη.



Δεν υπάρχει διέξοδος. Και σύμφωνα με κάποιους αναλυτές, όλα ήταν προσχεδιασμένα από την αρχή.

Ο Bernard Connolly είναι ένας δημόσιος υπάλληλος που έγραψε το βιβλίο The Rotten Heart of Europe, με το οποίο έβγαλε στη φόρα τα κακά του ευρωπαϊκού μηχανισμού ισοτιμιών, καθώς και πολλά άπλυτα της ΕΕ. Όπως περιέγραψε: «Η ΕΕ δημιούργησε επίτηδες τη πιο μεγάλη πιστωτική φούσκα, την ΟΝΕ. Και εκεί που ο ρόλος της αμερικανικής Κεντρικής Τράπεζας είναι η αποφυγή οικονομικών κρίσεων, ο ρόλος της αντίστοιχης ευρωπαϊκής είναι η δημιουργία τους. Ο σκοπός της κρίσης θα είναι, όπως είχε πει το 2002(!) ο πρόεδρος της Κομισιόν Prodi, να επιτραπεί στην ΕΕ να διεκδικήσει περισσότερη ισχύ για τον εαυτό της. Τα θύματα που θα θυσιαστούν στην αρχή θα είναι τράπεζες και επενδυτές σε κράτη όπως η Ιρλανδία και αυτά της Μεσογείου. Στη συνέχεια, οι Γερμανοί καταθέτες και οι Βρετανοί φορολογούμενοι θα αναλάβουν το βάρος της οικονομικής διάσωσής τους, όπως ακριβώς θα επιβάλλει μια ιδιαίτερα ενισχυμένη οικονομική κυβέρνηση της ΕΕ».

‘Όταν τυποποιήθηκε η σημερινή ευρωπαϊκή οικονομική ένωση, θεωρήθηκε αναπόφευκτο πως κάποια κράτη όπως η Ελλάδα θα αντιμετώπιζαν οικονομικές προκλήσεις. Μέσα από τη συμμετοχή της Γερμανίας, η ένωση επέτρεψε να υπάρχουν κάποια πανευρωπαϊκά επίπεδα επιτοκίων που ήταν πολύ χαμηλότερα στην Ελλάδα από όσο θα επιτρέπονταν σε κανονικές συνθήκες. Τα χαμηλά επιτόκια ενθάρρυναν τον μαζικό δανεισμό, και δημιούργησαν μια τεχνητή άνθηση. Όμως όπως συμβαίνει σε όλες  τις φούσκες, έτσι και αυτή έσπασε. Τώρα η Ελλάδα, αλλά και άλλα κράτη της νότιας Ευρώπης αντιμετωπίζουν τις συνέπειες.

Ο Connolly έγραψε επίσης ότι «Η Γερμανία μπήκε στο ευρώ με μια υπερτιμημένη ισοτιμία… στη συνέχεια αντιμετώπισε μια περίοδο υψηλής ανεργίας που έριξε τα ημερομίσθια, και επανέφερε την ανταγωνιστικότητα». Όλα αυτά προκάλεσαν άνθηση σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, όπως συνέβη στην Αμερική στις δεκαετίες του`20 και του `90, τα άσχετα επιτόκια και η προσωρινή ανάπτυξη παραμόρφωσαν την οικονομική αντίληψη του αύριο. Το αποτέλεσμα ήταν να υπερδανειστούν οι επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά, και να υπερδανείσουν οι τράπεζες και οι επενδυτές, με την απατηλή ασφάλεια των υπερτιμημένων τιμών ακινήτων.

Οι ΗΠΑ προσπαθούν να διορθώσουν τα προβλήματα με το χρέος τους μειώνοντας τα επιτόκια και διευκολύνοντας τον δανεισμό. Αυτό όπως θεραπεύει το σύμπτωμα, απομακρύνει προσωρινά τον πόνο, και δεν διορθώνει οριστικά την οικονομία. Κράτη όμως σαν την Ελλάδα, δεν έχουν ούτε αυτή την επιλογή. Δεν μπορούν να αλλάξουν τα επιτόκια και είναι αναγκασμένα να συμμορφώνονται με ότι αποφασίζει η ΕΚΤ. Και όπως είναι γνωστό, την ΕΚΤ επηρεάζει η Γερμανία.

Η Ελλάδα δεν είναι η μόνη χώρα πιασμένη σε αυτή τη παγίδα. Το ίδιο συμβαίνει και στην Ισπανία, όπου το ΔΝΤ προβλέπει αύξηση της ανεργίας στο 15%. Το ίδιο και στη Δανία και στην Ιρλανδία.

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πως τελειώνει η εποχή του ευρώ; Κάθε άλλο. Όπως προειδοποίησε ο Connolly, το Βερολίνο την είχε προσχεδιάσει αυτή τη κρίση. Πολύ πριν υιοθετηθεί το κοινό νόμισμα. Οι ευρωπαϊκές ελίτ την περίμεναν, και πολύ σύντομα θα παρουσιάσουν και  τη λύση στη κρίση.

Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, να θυμόμαστε πως η γερμανική Κεντρική Τράπεζα έχει στα χέρια της τη δεύτερη μεγαλύτερη ποσότητα χρυσού στον κόσμο. Το πρώτο τρίμηνο του 1999, την εποχή που ξεκινούσε το ευρώ, η Γερμανία αγόραζε τεράστιες ποσότητες χρυσού. Τόσο χρυσό, που σύμφωνα με το Economic Intelligence Review, θα μπορούσε να στηριχτεί ένα ολόκληρο νόμισμα. Επιπροσθέτως, όταν τα 11 κράτη μέλος εντάχθηκαν στην ΟΝΕ, παρέδωσαν τα δικαιώματα όλων των αποθεματικών τους σε χρυσό στην ΕΚΤ, στη Φρανκφούρτη.

Ότι και να γίνει, είναι προμελετημένο η Γερμανία να βγει κερδισμένη από την επερχόμενη κρίση. Οι κοινωνικές αναταραχές θα αναγκάσουν τους Ευρωπαίους να παραδοθούν σε μια ισχυρή ενωμένη κυβέρνηση της Ευρώπης, που δεν θα έχει ως κέντρο αποφάσεων τις Βρυξέλλες, αλλά το Βερολίνο.

Η Ελλάδα είναι απλά ένα από τα πρώτα κράτη που έχει φασαρίες. Όμως όλες οι οικονομίες πλήττονται, και αν συνεχιστεί η τάση, οι φασαρίες θα επεκταθούν σε ολόκληρη την ήπειρο. Και όπως λέει μια παροιμία «η κατοχή είναι τα 9/10 του νόμου» (Possession is nine tenths of the law).

Η ΕΚΤ δεν είναι τίποτα άλλο παρά η αναγέννηση των παλιών σχεδιασμών συγκεντρωτισμού του 3ου Ράϊχ. Έχει έδρα της τη Γερμανία. Ο χρυσός της βρίσκεται στη Γερμανία. Η πιο ισχυρή γερμανική τράπεζα είναι η Deutschbank,  που έχει μεγάλες επενδύσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Από όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ, μόνο η Γερμανία είναι αρκετά ισχυρή ώστε να μπορεί να υπαγορεύσει τους όρους για οποιοδήποτε σχέδιο διάσωσης που θα χρειαστεί κάποιο αδύναμο μέλος της ένωσης, όπως π.χ. η Ελλάδα.

Προσοχή στη Γερμανία. Προσέξτε πως θα  βρεθεί στο τιμόνι της αναδιάρθρωσης των οικονομιών, όχι μόνο των μελών της ΕΕ, αλλά και της ίδιας της ΕΕ.

Η σημερινή κρίση της Ελλάδας είναι ο προπομπός μιας σειράς από παρόμοιες κρίσεις που θα ξεσπάσουν σύντομα σε ολόκληρη την Ευρώπη. Θα αποτελέσουν τον καταλύτη για την ηγέτιδα της ΕΕ Γερμανία, να περάσει στην εμπροσθοφυλακή με τις δικές της λύσεις στο πρόβλημα. Όπως γράφουν και οι προφητείες της Βίβλου, το αποτέλεσμα θα είναι ένα ευρωπαϊκό υπερκράτος με επικεφαλής τη Γερμανία.

http://thetrumpet.com/index.php?q=5746.4104.0.0

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kiki avatar
    kiki 04/11/2010 17:55:53

    Το 40 Ραιχ,στην θεση της Βερμαχτ, η Ντοιτσε Μπανκ.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/11/2010 17:57:02

    Η Γερμανια ανηκει στο Διεθνες Κεφαλαιο και οχι στους Γερμανους.
    Αυτοι τους εβαλαν σε πολεμους, αυτοι τους εσωσαν μετα, αυτοι τους εδωσαν δανεια με ενεχειρα τη Χωρα και σημερα οδηγουν σε αουτομπαν...
    Το Κεφαλαιο εχει μακρυ χερι.. ειναι το ιδιο που εδωσε τα 100 εκ δολλ στον Ανδρεα να φταξει το ΠΑΣΟΚ !!! και τον εβαλε να υπογραψει Μνημονιο για το τι θα λεει και τι οχι..

    ΠΠ

  3. kiki avatar
    kiki 04/11/2010 18:05:04

    @ Πορτα Πορτα,
    Ενταξει ολα αυτα,συμφωνω σε ολα ,και ειμαι και απο τους λιγους που ξεφωνιζω οτι ολη η οικογενεια ειναι πρακτορες,απο παππου.
    Τωρα τι κανουμε ,ετσι θα μεινουμε με στυρωμενα χερια.

  4. HOOLIGAN avatar
    HOOLIGAN 04/11/2010 18:13:00

    illuminati

  5. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 04/11/2010 18:14:00

    Πάλι ο "άλλος" φταίει !

    Βαρέθηκα. Μου θυμίζει έντονα - σάν ατμόσφαιρα αλλα και σάν νόημα - τους μοιραίους του Βάρναλη. Νά λοιπόν που φταίει και το κρασί !

    Μέσα σε δύο μήνες τα παιδιά μου έχασαν δυό ημέρες 16, 17 για τις γιορτές απελευθέρωσης της Κατερίνης, δυό μέρες για την 28 Οκτωβρίου, προχθές Τετάρτη για εκλογές Δασκάλων, την επόμενη Παρασκευή και Δευτέρα γιατί το σχολείο είναι εκλογικό κέντρο, άλλες δύο ημέρες την επόμενη βδομάδα για τις επαναλληπτικές, και μία στις 24 Νοεμβρίου για την γιορτή της Πολιούχου ! Σύνολο 10 μέρες !

    Οι Γερμανοί μας μάραναν. Ξυπνήστε, κοιτάξτε γύρω σας.

    • Ikaros avatar
      Ikaros @ τσώφλι πασατέμπου 05/11/2010 00:16:15

      Βέβαια, έχασαν 10 μέρες από τα φώτα της "ελληνικής" παιδείας και τώρα θα μείνουν αμόρφωτα...

  6. Dyer avatar
    Dyer 04/11/2010 18:15:12

    Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο Strange Attractor.
    Αυτό που με προβληματίζει όμως περισσότερο είναι το πόσο προβλέψιμες είναι οι συμπεριφορές μας και σαν κράτος και σαν πολίτες

  7. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/11/2010 18:17:10

    Ο λαλάααα... Αρχαίε, η δικαίωσή σου.

    Είναι πράγματι εκπληκτικό τόσο ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕΣΑ έπεσε αυτό το άρθρο.

    Προσωπικά είχα άλλη προσέγγιση, και την ξέρετε, αλλά αυτό το άρθρο που γράφτηκε σε ανύποπτο χρόνο λέει πολλά σε σχέση με τη Γερμανία, που ίσως αρνούμουν να δω.

    Εξακολουθώ όμως να ψάχνω τη σύνδεση όλων αυτών με τη "Νέα Τάξη".

    Άραγε γιατί ο Σόρος τα έχει βάλει με τη Γερμανία που επιμένει σε "προγράμματα λιτότητας"; Υπάρχουν και κάποιες άλλες παράμετροι, όμως το άρθρο σχεδό μας αποδεικνύει ότι υπήρχε από πριν ένα ντηλ υπέρ της Γερμανίας στην επερχόμενη κρίση. Γιατί; Με ποιο κριτήριο; Γιατί να παραδώσουν οι αμερικανικές τράπεζες κάποια σκήπτρα εξουσίας; Μήπως επειδή ήταν πολύ αδύναμες μετά την κρίση;

    Strange, respect για την ανακάλυψη...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 04/11/2010 18:22:26

      Ίσως μια απάντηση στον προβληματισμό μου να είναι και όσα λέει παραπάνω ο Πόρτα-Πόρτα. Οπότε να μην υπάρχει ουσιαστικά σύγκρουση μεταξύ Νέας Τάξης και Γερμανίας, αλλά να είναι η Γερμανία όλη υπό τον έλεγχο της Νέας Τάξης. Πράγμα που, πάντως, δεν έχει αποδειχθεί ακόμη.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Επώνυμος 04/11/2010 18:27:13

        Όχι όλοι οι Γερμανοί, όπως όχι όλοι οι Αμερικάνοι. Υπάρχει διχασμός και στα δύο κράτη. Οι Ρεπουμπλικάνοι με τους ...λιμπερτάριανς και τους ...αναρχικούς. Την Γερμανία δεν την ξέρω, αλλά υποψιάζουμε ότι αυτοί που μας βρίζουν που νομίζω είναι CDU (ας με διορθώσει καποιος) είναι οι σωστοί. Παράδοξα..

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Επώνυμος 04/11/2010 18:25:03

      Ο Σόρος, δεν τον ξέρω, εικάζω, είναι κατά της παγκόσμιας ύφεσης και της κλιμάκωσης της έντασης. Οι Αμερικάνοι, τυπώνοντας χρήμα, φορολογούν τους πάντες, μειώνουν την υποχρέωση που έχουν και ελπίζουν ότι είτε η μείωση απώλειας πλούτου, είτε ο μελλοντικός πλούτος θα ρεφάρει τις απώλεις του πληθωρισμού. Ο πληθωρισμός είναι καθολικός φόρος. Και στους πιστωτές.

      Οι Γερμανοί κάνουν το εθνικιστικά σωστό, το συνετό, το αντιπληθωριστικό. Οχυρωμένοι στην τεχνολογία τους, την Πράσινη Ανάπτυξη (καταπληκτική προπαγάνδα για 3-4 Γερμανικές εξαγωγικές εταιρίες) και τα ...υποβρύχια με τα fuel cells, που πρέπει να είναι ενόχληση για τους πάντες, και το Νατο (αλλά ειλικρινά δεν τι ξέρω αυτό, εικάζω)

      Ο Σόρος είναι μπιζνεσμαν, δεν είναι statesman. Περίεργοι καιροί.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 04/11/2010 18:59:17

      Γιατι η Γερμανια ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ την οικονομικη κυβερνηση της ΕΕ ως ενιαιου κρατους,πραγμα που η Γαλλια επιδιωκει.
      Οι Γερμανοι απλως θελουν να εξασφαλισθουν οτι δεν θα πληρωσουν τις ασθενεις χωρες.
      Το αρθρο ειναι αγγλοαμερικανικο και παιζει με τη γερμανοφοβια.
      Η αληθεια ειναι οτι το κοινο νομισμα το ζητησε ο Μιττερραν και το εβαλε σαν ορο για να υπογραψει την επανενωση της Γερμανιας.Απο εκει και μετα σκοπος της Γερμανιας ειναι να μη βρεθει στην αναγκη λογω κοινου νομισματος να πληρωνει τα χρεη των ασθενων χωρων και σκοπος των Γαλλων ειναι να τους βαλουν να τα πληρωνουν ενω των Αγγλοαμερικανων να κατεδαφισουν ολο το οικοδομημα.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ψυχραιμια 04/11/2010 22:36:27

        Τι να κατεδαφίσουν απ΄ αυτό το γοτθικό ερείπιο;

      • Ikaros avatar
        Ikaros @ ψυχραιμια 05/11/2010 00:21:55

        Κατά την γνώμη μου η γερμανική ελίτ εξακολουθεί να είναι απολύτως εθνικιστική και ναζιστική. Ξέρουν ότι σήμερα δεν μπορούν να το δείχνουν φόρα παρτίδα, χρησιμοποιούν όλοτο πολιτικά ορθό ευρωπαϊκό λεξιλόγιο, ομνύουν πίστη στην ευρωπαίκη ολοκλήρωση και υλοποιούν στην πράξη το Τέταρτο Ράιχ. Η Γερμανία κάποια στιγμή θα συγκρουστεί μετωπικά (οικονομικά) με τις ΗΠΑ.

  8. αντισταση avatar
    αντισταση 04/11/2010 18:52:28

    http://www.youtube.com/watch?v=-MjqMK3wDM4
    To Kastelorizo xwris posimo nero kai eidh prwths anaghs speydei sthn geitonikh Toyrkia gia na epiviwsei afoy den yparxei edw kai vdomades syndesh me thn Ellada

  9. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 04/11/2010 18:59:35

    Το Trumpet είναι περιοδικό που το εκδίδει η "εκκλησία του Θεού" της Φιλαδέλφειας (Philadelphia Church of God), η οποία είναι μία σέκτα της λεγόμενης "εκκλησίας της εβδόμης ημέρας". Σύμφωνα με την διαφήμισή του προβαίνει σε προφητείες. Αλλά, αν κρίνω από το άρθρο, απλώς αναπαράγει την κριτική που έκαναν από το 2000 οι ευρωσκεπτικιστές Άγγλοι και Αμερικανοί οικονομολόγοι. Παρουσιάζοντάς την ως "προφητεία". Τίποτε περισσότερο.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Professor Moriarty 04/11/2010 21:18:26

      Γράφτηκε τον Δεκ. του 2008. Πολύ πριν μηχανισμούς διάσωσης, ενστάσεις Μέρκελ, μνημόνια κλπ. Ρισπέκτ. Είναι εύκολο να είμαστε , μετά Χριστόν προφήτες. Το θέμα είναι πότε το λές.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Strange Attractor 04/11/2010 22:20:43

        Νo respect at all to those religious freaks. Αυτοί στο trumpet λένε ότι είναι μ.Χ προφήτες.

        "The Trumpet has a long history of accurate forecasting of major global events based on this predictive model, tracing back to the beginnings of the Plain Truth magazine in 1934 under the direction of Herbert W. Armstrong".

        Έτσι το λέμε τώρα; Να το πασάρουνε ως επιστημονικοφανές! Άκου predictive model. Μήπως θα μας δώσουν και τον αλγόριθμο; Χα-χα-χα!

        Αυτός ο Armstrong, εκτός από το ότι δίδασκε ότι οι Βρετανοί και οι Αμερικανοί κατάγονται από τις 12 φυλές του Ισραήλ, έλεγε και ότι εκλήθη από τον Κύριο να κηρύξει την δεύτερη έλευση του Ιησού. Καλούσε τους πιστούς του να μην πηγαίνουν σε γιατρούς και να εμπιστεύονται την χάρη του Κυρίου για την θεραπεία τους. Α, και είχε μία εμμονή με τους Γερμανούς και το Ράιχ. Είχε προφητεύσει ότι ο Φράντς Γιόζεφ Στράους της Βαυαρίας θα γινόταν φύρερ των Ηνωμένων Πολιτειών της Ευρώπης και θα άρχιζε τον 30 Παγκ. Πόλεμο. Απ' ότι βλέπω και οι επίγονοί του συνεχίζουν το ίδιο τροπάριο και προσπαθούν να συγγράψουν προφητεία συρράπτοντας προβλέψεις πολλών mainstream οικονομολόγων από το 2000 και ύστερα και πασπαλίζοντάς τες με το άλας της γερμανοφοβίας του Άρμστρονγκ.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Professor Moriarty 04/11/2010 23:09:27

          Ασχέτως του σάϊτ, το άρθρο βασικά βασίζεται στο βιβλίο του Bernard Connolly ο οποίος είναι: "head of the Commission unit responsible for monitoring and servicing the ERM, (Εuropean Exchange Rate Mechanism) offers a portrait of the motives of many Euro-propagandists. The book addresses topics such as the real motives underlying the Franco-German determination to suck European countries into the monetary union, why the French and Germans are applying intense pressure to recreate an exchange-rate agreement despite the political conflict and economic disarray that its earlier incarnation caused, and how so determined a leader as Margaret Thatcher could find herself forced into submission on the ERM".

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Professor Moriarty 04/11/2010 23:21:43

          Το άρθρο βασίζεται σε στοιχεία από το βιβλίο του πρώην επικεφαλή της υπηρεσίας ελέγχου ισοτιμιών της ΕΕ. Τα στοιχεία είναι αδιαμφισβήτητα. Το αν προσπαθεί το σάϊτ να τα συνδέσει με τη Βίβλο, έτερον εκάτερον.

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Strange Attractor 04/11/2010 23:54:37

            Strange, αυτοί μπορεί να επικαλούνται και την θεωρία του Αϊνστάιν για να προφητεύσουν (συγγνώμη, to predict) την συντέλεια του κόσμου.

            Και τι μ' αυτό;

            Αυτοί προσπαθούν να εντάξουν τα γεγονότα σε ένα pre-conceived τελεολογικό σχήμα. Είναι φανερό. Τέτοιου είδους ιδεοληπτικοί ψευδοεπιστημονικοί αναλυτές για μένα είναι διπλά ανυπόληπτοι. Διότι δεν είναι ούτε επιστήμονες, ούτε και αυθεντικοί ομολογητές θρησκευτικού δόγματος.

            Είναι απατεώνες.

            Να συζητήσω τότε σοβαρά και για τους Γιαχωβάδες. Κι εκείνοι κάτι τέτοια σοβαροφανή δήθεν επιστημονικά τεκμηριωμένα γράφουνε.

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ Strange Attractor 04/11/2010 23:59:22

            Εν τοιαύτη περιπτώσει θα απέρριπτες τη θεωρία του Αϊνστάιν?

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Strange Attractor 05/11/2010 00:01:51

            Διαφωνώ. Εγώ είμαι διατεθειμένος να ακούσω οποιονδήποτε, και να κρίνω από τα επιχειρήματα κλπ. που προβάλλει. Δεν βάζω από πριν ταμπέλες. Δεν συμφωνώ π.χ. με αυτούς που απορρίπτουν συγγραφείς διότι είναι Εβραίοι, ναζιστές, μασόνοι ή οτιδήποτε, κρίνοντας εκ των προτέρων, χωρίς να εξετάσουν τα λεγόμενα. Αλλιώς θα διαβάζουμε μόνο αυτά που συμφωνούν με τη κοσμοθεωρίας μας και δεν θα μαθαίνουμε τίποτα άλλο. Για παράδειγμα, στο ζήτημα του εμφυλίου της Ελλάδας, υπάρχουν εκατοντάδες πηγές. Από κάθε πλευρά. Για να σχηματίσεις γνώμη θα πρέπει να τις διαβάσεις όλες. Αν απορρίψεις τις μισές διότι είναι δεξιών ή αριστερών πηγών, τότε τι κάνεις;
            No to labeling. No to preconceived notions. Just the facts mam...

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Strange Attractor 05/11/2010 00:04:51

            (Α)θανάση, κάποιοι κάποτε έκαψαν τα βιβλία του Αλβέρτου επειδή ήταν Εβραίος, και από εκεί που ήταν πρώτοι στη φυσική κατέληξαν 30 χρόνια πίσω από τον υπόλοιπο κόσμο στην επιστήμη. Το ίδιο και επί Στάλιν στην ΕΣΣΔ με συγγραφείς επιστήμονες που δεν σκέφτονταν μαρξιστικά.
            Η λογοκρισία είναι πάντα λάθος.

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Strange Attractor 05/11/2010 00:18:28

            Strange, τους ταλμουδιστές και τους ναζιστές και εγώ τους θεωρώ πιό αξιόλογους συνομιλητές από τέτοιους απατεωνίσκους. Διότι είναι σαφείς ως προς τα δόγματά τους και τις προθέσεις τους.

            (Α)θανάσης, από πότε κάποιος που απορρίπτει την θεωρία κάποιου που επικαλείται τον Αϊνστάιν, συνεπάγεται ότι απορρίπτει και την θεωρία του Αϊνστάιν;; Αυτοί οι αστήρικτοι συλλογισμοί φανερώνουν το απαράδεκτα χαμηλό επίπεδο διδασκαλίας της μαθηματικής λογικής στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Η μεταβατική ιδιότητα δεν ισχύει για όλους τους τελεστές.

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ Strange Attractor 05/11/2010 00:24:12

            Μα ο Στρέϊντζ ξεκάθαρα σου λέει ότι αυτοί απλά αναπαράγουν μια ΔΑΝΕΙΑ πρόβλεψη και την ντύνουν με τον δικό τους προφητικό μανδύα. Για αυτό σε ρώτησα περί Αϊνστάιν.

          • Α. Δεληγιάννη avatar
            Α. Δεληγιάννη @ Strange Attractor 05/11/2010 15:24:32

            Ὁ ἐπὶ κεφαλῆς, τοῦ ἐπὶ κεφαλῆς ἢ τοῦ ἐπικεφαλῆς (πάντως ὄχι τοῦ ἐπικεφαλῆ).

  10. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 04/11/2010 19:16:30

    Να συμπληρώσω ότι ο ιδρυτής της Church of God δίδασκε ότι οι Αγγλοαμερικανοί προέρχονται από κάποιες από τις δώδεκα φυλές του Ισραήλ!!! Έχουν και οι Αμερικανοί liako... (εξ άλλου κι ο δικός μας από αμέρικα εισάγει τις προφητείες του, χα-χαα-χα)

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Professor Moriarty 04/11/2010 20:14:29

      Εκτός θέματος, και εντελώς τυχαία, διαβάζω για την αμερικανική προϊστορία αυτές τις μέρες.

      Παραδόξως, φαίνεται ότι οι "τρελάρες" που υποστηρίζουν (και) σημιτική προέλευση των "Native Americans" δεν πέφτουν πάρα πολύ έξω...

      Αλλά είμαστε εκτός θέματος...

  11. A.M. avatar
    A.M. 04/11/2010 19:21:15

    «Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει.»

  12. καφενόβειος avatar
    καφενόβειος 04/11/2010 19:38:49

    Προφανώς το άρθρο δεν είναι και πολύ σοβαρό. Η χρεωκοπία της Ελλάδας δεν
    οφείλεται στους "ξένους" αλλά στον νεοελληνικό πολιτισμό, και στη βλακεία του.
    Η ενασχόληση με τους "ξένους" είναι ο κλασσικός τρόπος που τα γελοία ελληνικά
    κόμματα και το τσίρκο της μεταπολίτευσης στις αριστερές και δεξιές του αποχρώσεις προσπαθεί να κρύψει τις ευθύνες του.

  13. Misha avatar
    Misha 04/11/2010 20:09:15

    «Aνάθεμα την ώρα , κατάρα τη στιγμή» που ενώθηκαν ξανά οι φρίτσηδες.
    Μια χαρά τους κρατούσε ο Χόνεκερ μαντρωμένους.
    Τώρα ξαμολήθηκαν τα ροτβάιλερ κι άντε να τα μαζέψεις.
    Όπου νάναι θα ξανακουστεί και στα φανερά το «Ζιγκ Χάιλ»

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Misha 04/11/2010 22:13:12

      Διαβάζοντας το άρθρο, σκεφτόμουνα για πολλοστή φορά ακριβώς αυτό, μέχρι που το είδα στο σχόλιό σου. Για κάποιο περίεργο (;) λόγο, αυτή ήταν και η αρχική μου αντίληψη για την ένωση των δύο Γερμανιών.
      Την δε αναγέννηση των παλαιών σχεδιασμών τού Γ΄Ράιχ τη βλέπω όπου κι αν κοιτάξω.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Misha 04/11/2010 22:32:56

      Δεν ξαμολυθηκε κανεις.Οι αλλοι απαιτησαν απο τους Γερμανους το ενιαιο νομισμα και οχι αυτοι.
      Δεν υπαρχει γερμανικος στρατος σε αλλες χωρες και οι αλλοι επισης προσπαθουσαν με απατες στα στατιστικα στοιχεια να μπουν στο ευρω,
      Η Bild δημοσιευει σε συνεχεις τις απατες που εκανε ο Σημιτης για να μπει η Ελλαδα στο ευρω.Λυπουμαι αλλα πρεπει να ειμαστε δικαιοι.Κανεις δεν μας υποχρεωσε να μπουμε στο ευρω αλλα το ζητησαμε εμεις.

      • Φαινότυπος avatar
        Φαινότυπος @ ψυχραιμια 04/11/2010 22:48:23

        Μας έκαναν μάγια. Σατανικοί Γερμανοί.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ ψυχραιμια 05/11/2010 00:04:41

        ..βεβαιως κα το ζητησαμε
        ..και αυτοι σε μια στιγμη αδυναμιας αλτρουιστικα σκεπτομενοι μας εκαναν την χαρη.

  14. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 04/11/2010 20:16:00

    Γιατί δεν διορθώνεις το ανορθόγραφο nick, αφού σου το έχουν επισημάνει ήδη? Να μας δώσεις και το καλό παράδειγμα?

    • καφενόβειος avatar
      καφενόβειος @ (A)θανάσης 04/11/2010 21:24:55

      Thanks for the constructive comment!

      Καλό είναι αν διαφωνούμε με κάποιον να λέμε και κάτι επί της ουσίας....

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ καφενόβειος 04/11/2010 23:01:11

        Εντάξει τότε...

        Ξέρεις γιατί από συστάσεως Ελληνικού Κράτους "ασχολούμαστε" με τους "ξένους"?
        Γιατί - από συστάσεως Ελληνικού Κράτους - οι "ξένοι" ανακατεύονται συστηματικά και ουσιωδώς με αυτό.
        Θέλουμε - δε θέλουμε, οι ξένοι μας ζύμωσαν και μας έφτιαξαν το Κράτος στο οποίο ζούμε. Οι ΑγγλοΓαλλοΡώσσοι, οι Γερμανοί, οι Άγγλοι, οι Αμερικανοί, οι Γερμανοί πάλι σήμερα...

        Φταίμε που είμαστε ραγιάδες και ψιλοτεμπελάκοι ενίοτε, αλλά όχι ότι μας άφησαν να κάνουμε και κάτι μόνοι μας!

        • καφενόβειος avatar
          καφενόβειος @ (A)θανάσης 04/11/2010 23:14:29

          Οι ξένοι κάνουν τη δουλειά τους και κοιτάνε
          τα συμφέροντά τους. Π.χ η Γερμανία εκμεταλλεύεται την οικονομική της δύναμη για να φτιάξει την ευρωζώνη όπως τη συμφέρει. Γιατί έχουμε την απαίτηση να κάνει κάτι διαφορετικό?

          Όμως π.χ το ότι οι επιδοτήσεις της ΕΕ προς τους αγρότες, από την εποχή του "μεγάλου ηγέτη" Ανδρέα Παπαντρέου μέχρι τον αξιολύπητο Χατζηγάκη πήγαν στράφι σε "αγρότες" τύπου Μπούτα, είναι ευθύνη του ελληνικού πολιτικού συστήματος και όχι των Γερμανών!
          Αντίστοιχα και για όλες τις περιπτώσεις σπατάλης, για τον ελεεινό δημόσιο τομέα μας, για την κρατικοδίαιτη επιχειρηματικότητά μας, για το θεσμικό πλαίσιο των ΜΜΕ, για τα χάλια των πανεπιστημίων μας κλπ κλπ όλα αυτά είναι καθαρά ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ θέματα!

          Φυσικά μια τέτοια συζήτηση σε βάθος, δεν συμφέρει κανέναν, από την άκρα αριστερά μέχρι την άκρα δεξιά.

          Γι αυτό και η μόνιμη καραμέλα με τους "ξένους"....

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ (A)θανάσης 04/11/2010 23:18:55

          Το ότι όμως μας κυβερνάνε υπαλληλοειδή, δεν είναι μόνο δικό μας κατόρθωμα... Εκεί, στα "ψηλά" ανακατεύονται οι ξένοι... Με κανά δυο "άμπρα-κατάμπρα" σου φοράνε καπέλο τον Χ Σημίτη ή Κοκοβιό ή Γκαπίσκο, και τα άλλα γινονται από μόνα τους...

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/11/2010 20:16:52

    Ανεβασα και μια εκθεση του ΔΝΤ 2006.. για Τραπεζες και τα Χρημ/κα της Χωρας προς μελετη.. !!!!!!

    ΠΠ

    http://www.filefactory.com/file/b4200a4/n/IMF_Country_Report_No.06_6_01-2006.pdf

  16. ARISTOMENIS VIGILANT avatar
    ARISTOMENIS VIGILANT 04/11/2010 20:32:42

    Δύο αντισχόλια, η Deutsche είναι αμερικανόστροφη και η Αγκέλα δεν είναι καθολικιά...

  17. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/11/2010 20:44:14

    International Monetary and Financial Committee
    Sixteenth Meeting, October 20, 2007
    Statement by Tommaso Padoa-Schioppa
    Minister of Economy and Finance, Italy
    On behalf of Albania, Greece, Italy, Malta, Portugal, San Marino, Timor-Leste

    In Greece growth remained robust at 4.3 percent in 2006, led by strong exports and buoyant business fixed investment, and is expected to be sustained at about 4 percent in 2007-08.
    Growth has become more sustainable in the past three years through a shift away from debtfinanced expansionary fiscal policy toward supply-side reforms aimed at increasing productivity and potential growth. Lower corporate taxes, investment incentives, publicprivate partnerships, and an improvement in the business climate through streamlined business regulation helped support private investment.
    These policies succeeded in sustaining the growth momentum and reducing unemployment, despite substantial fiscal tightening.
    Fiscal consolidation advanced significantly in 2005-06, bringing the general government deficit below the 3 percent of GDP threshold within two years, in compliance with the requirements under the Excessive Deficit Procedure. Despite the fires that devastated large regions of Greece this summer, the deficit is estimated to reach a 10-year low of 2.5 percent of GDP in 2007. Looking forward, the Greek government remains committed to continuing the fiscal consolidation effort to achieve balance or better by 2010.
    --------------
    3. Concrete Results in Implementing the Medium-Term Strategy

    With the new surveillance framework, the IMF is better equipped to promote global stability.

    We welcome the recent adoption of the new surveillance framework, which goes a long way in boosting the effectiveness of surveillance by providing a better understanding of how to conduct it and on which priorities to focus. Although it is too early to draw any assessment of its implementation, we remain convinced that only with the full cooperation of the membership will it be possible to enhance the influence of surveillance.
    ----------------
    Ορισμοι που χρησιμοποιει...
    nonperforming loans (NPLs) rising
    International Monetary Financial Committee (IMFC)
    the Crockett Committee
    the Central Bank General Agreement (CBGA)
    Low-Income Countries (LICs)
    the Millennium Development Goals (MDGs)
    the Highly Indebted Poor Countries (HIPC)
    Multilateral Debt Relief (MDRI) Initiatives
    the Debt Sustainability Framework (DSF)

    ΠΠ

  18. PELIAS avatar
    PELIAS 04/11/2010 20:54:48

    Ποιός απο όλους μας πιστεύει ότι η οικονομία διέπεται απο επιστημονικούς κανόνες με ανάλογη με άλλες επιστήμες μαθηματική συνέπεια.

    Γιατί πώς μπορεί να πιστεύει κανείς ΣΥΓΧΟΝΩΣ τον τάδε που μας λέει ότι, η χώρα μας είναι ήδη χρεοκοπημένη και θα έπρεπε να βγεί απο την ευρωζώνη και τον δείνα που μας λέει ότι η χώρα μας αποκλείεται να πτωχεύσει.

    Τα συμπεράσματα σκεφθείτε τα. Γιατί μόνο με αυτά μπορούμε να ορίσουμε την ζωή μας.

    ΠΕΛΙΑΣ

  19. apis22 avatar
    apis22 04/11/2010 21:17:50

    "Η οικονομική κρίση και η υποταγή ήταν προσχεδιασμένες από καιρό".
    Από πολύ καιρό, θα προσθέσω.
    Ψάξτε για ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο (του Γιάννη Μαρίνου) το 1990!
    Αναφερόταν σε βρεταννικές προβλέψεις για ελληνοτουρκική σύρραξη, έξοδο της Ελλάδας από την Ε.Ε. και επιστροφή στη δραχμή το έτος 2010 ή 2011.

    • nnt avatar
      nnt @ apis22 04/11/2010 23:36:20

      Μόνο που το 1990 το ευρώ δεν υπήρχε
      :-)

  20. παραέλληνας avatar
    παραέλληνας 04/11/2010 21:19:53

    του Λάμπρου Παπαντωνίου.
    http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2009/06/08/AR2009060803954.html

  21. leftayparxoyn avatar
    leftayparxoyn 04/11/2010 21:39:14

    Από την πρώτη στιγμή πίστευα και εξακολουθώ να πιστεύω πως το όλο σκηνικό είναι στημένο .
    Από τα Δεκεμβριανά που μέχρι το ΔΝΤ και το μνημόνιο.
    Φυσικά και φταίμε εμείς .
    Εάν είχαμε διαφορετική ιδιοσυγκρασία τα σχέδια τους δεν θα είχαν επιτυχία.
    Μας είχαν όμως διαβάσει από την αρχή και πολύ καλά μάλιστα.
    Οι νεοέλληνας μοιάζει με το παράδειγμα του άσωτου υιού όπου έχει κληρονομήσει ένα οικόπεδο όπου ο ίδιος δεν αναλογίζεται την άξια του.
    Ο τοκογλύφος όμως που γνωρίζει αρχίζει και τον δανείζει λίγο λήγω συνεχώς και συγχρόνως τον υποθηκεύει .
    Και ο ανέμελος υιός ξοδεύει και λέει ΄΄έλα μωρέ έχει ο θεός΄΄
    Και έρχεται η μέρα όπου το οικόπεδο έχει ποια όλο υποθηκευτεί και άσωτος υιός περιμένει ακόμα από τον θεό.
    Αυτό πάθαμε κύριοι.
    Και μην ξεχνάτε ότι η Γερμανία έχασε τον πόλεμο γιατί καθυστέρησε στην Ελλάδα.
    Οπότε το Δ΄Ράιχ ήξερε τώρα από που να ξεκινήσει!

  22. Greg avatar
    Greg 04/11/2010 23:07:26

    Τέτοιου τύπου θεωρήσεις δημιουργούν απαισιοδοξία. Ότι όλα είναι (ήταν) σχεδιασμένα, ίσως δεν έχει νόημα ν' ασχολείσαι. Να πώς έγινε, να πώς θα γίνει.

    Όμως, το παρελθόν προδικάζει το μέλλον;

    Μπορούμε με κάποιον τρόπο να σπάσουμε τον φαύλο κύκλο;

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Greg 05/11/2010 00:29:25

      τον τροπο να τον πει αλλος - προυποθετει ομως ο'τι ξερεις που θελεις να πας και γνωριζεις ποιοι σε εμποδιζουν στην πραξη

  23. neotera avatar
    neotera 04/11/2010 23:32:08

    Την αντίδραση των παραγόντων, δημοσιογραφικών και άλλων είναι εύκολο να την προβλέψει ο καθένας αφού σχεδόν στο σύνολό τους δουλεύουν για τους αγγλοαμερικανους και το Ισραήλ. Η αντίδραση αφανών παραγόντων μέσα στον κόσμο τους ξεφεύγει και γυρίζουν μπούμερανγκ οι χειρισμοί και εισπράττουν τη δημόσια οργή που τους αξίζει... Στους χειρισμούς περιλαμβάνονται τόσο οι ισχυρισμοί, η κυρίαρχη προπαγάνδα δηλαδή, όσο και οι μπόμπες . Και τα δύο ήρθαν καθυστερημένα... Μήπως είναι λίγο αργά για να πιστέψουμε ότι η πλεκτάνη είναι ...γερμανική ? Αν τουλάχιστον μιλάγανε για πλεκτάνη από καιρό... Και πλεκτάνη και γερμανική δεν πάει πολύ ??

  24. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 04/11/2010 23:41:14

    Μια Κυριακή στην Κοκκινιά
    στην παιδική μου γειτονιά
    είδα μιά γριά χοντρομπαλού
    που ο νους της έτρεχε αλλού

    Την κοίταξα με κοίταξε
    σαν κουκουβάγια σε μπαξέ
    και μου 'πε με φωνή θολή
    που μάνα θύμιζε τρελή:

    «Σε χώμα φύτρωσα ζεστό
    αιώνες πριν απ' το Χριστό.
    Ζούσα καλά κι ευχάριστα
    κι έπαιρνα μόνο άριστα.

    Μα σαν προχώρησε ο καιρός
    έγινε ο κόσμος μοχθηρός
    και με βατέψανε, που λες,
    αράδα βάρβαρες φυλές

    Σελτζούκοι, Σλάβοι, Ενετοί,
    λες κι ήταν όλοι τους βαλτοί
    Τότε κατάλαβα γιατί
    καμένο ήμουνα χαρτί
    δίχως χαρά δίχως γιορτή

    Σιγά σιγά και ταπεινά
    μ' αγώνες και με βάσανα
    καινούργια έβγαλα φτερά
    μα ήρθαν τα χειρότερα

    Είδα τα ίδια μου παιδιά
    να δίνουν σ' άλλους τα κλειδιά
    και με χιλιάδες ψέματα
    με προδοσίες κι αίματα
    να μου σπαράζουν την καρδιά

    Γι' αυτό μιά νύχτα σκοτεινή
    θ' ανέβω στην Καισαριανή
    με κουρασμένα βήματα
    να κλάψω για τα θύματα
    στ' αραχνιασμένα μνήματα

    Κι εκεί ψηλά στον Υμηττό
    αντίκρυ στον Λυκαβηττό
    μικρό κεράκι θα κρατώ
    να φέγγει χρόνους εκατό» Ν ΓΚΑΤΣΟΣ

    Ο ΔΡΑΚΟΣ ΤΟΝ ΤΑΥΡΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΑΓΚΩΣΕΙ - ΠΕΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ -ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΤΗΝ ΗΞΕΡΑΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...........

  25. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 05/11/2010 00:11:12

    Συμφωνούμε...

  26. Ikaros avatar
    Ikaros 05/11/2010 00:12:20

    Δεν έπρεπε ποτέ να ενωθούν οι δύο Γερμανίες. Οι Σοβιετικοί αυτό το ήξεραν. Εμεις οι μαλάκες οι Δυτικοί δεν το ξέραμε...

  27. Γλίτσας avatar
    Γλίτσας 05/11/2010 00:14:34

    Professor Moriarty είπε:
    04/11/2010 στις 6:59 pm
    Το Trumpet είναι περιοδικό που το εκδίδει η “εκκλησία του Θεού”

    Και τι πρόβλημα έχεις εσύ με τον Θεό; Πρέπει να το γράφει το ΚΚΕ για να έχει κύρος; Δεν μας τα λες καλά καθηγητά (Μπουτάρη).

  28. apis22 avatar
    apis22 05/11/2010 00:43:06

    {αναστεναγμός}...

  29. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 05/11/2010 01:53:04

    πολιτική ατμόσφαιρα είναι φορτισμένη και ο χρόνος κρίσιμος, μετά την φτωχοποίηση θέλουν να κάνουν την Ελλάδα εξαγωγέα τρομοκρατίας,
    factorx, πες τους να πάνε να γ…θουν....

  30. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 05/11/2010 02:48:32

    Δείτε προσεκτικά το βίντεο από την προεκλογική περίοδο του 2004, πριν βέβαια το Μνημόνιο,όταν η πλειοψηφία των πολιτών πίστευε στο σύνθημα "ισχυρή Ελλάδα" και δεν έβλεπε την επερχόμενη κρίση.....παρακολουθήστε προσεκτικά τι λέει ο συγκεκριμένος αριστερός (Σάββας Μιχαήλ ΕΕΚ -Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα-), αρκετά χρόνια πριν για τα μεγάλα προβλήματα της χώρας μας.....και τώρα πολλοί κατηγορούν την Ε.Ε, το Μνημόνιο και το ΔΝΤ για όλα τα "κακά της μοίρας μας"!!!!!
    Λες και αυτοί δημιούργησαν τα τεράστια προβλήματα της ελληνικής οικονομίας!!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=qNobMyUhhV4

    Θλιβερές διαπιστώσεις από video....(σε παρένθεση τα σχόλιά μου)

    α) "το συνδικαλιστικό κίνημα αναμφίβολα βρίσκεται σε κρίση"
    (τώρα είναι τελείως διαλυμένο και απαξιωμένο)

    β) "η ανεργία ο μεγάλος εφιάλτης κάθε ελληνικής οικογένειας"
    (ακανθώδες ζήτημα που ταλανίζει πολλά χρόνια την κοινωνία μας, και δεν βλέπουμε λύση...και πως να δούμε άραγε όταν δεν γίνονται επενδύσεις λόγω γραφειοκρατίας και δαιμονοποίησης της επιχειρηματικότητας?)

    γ)"1 στους 3 νέους άνεργους"
    (δεν έχει αλλάξει τίποτα από το 2004)

    δ) "προεκλογικές υποσχέσεις κομμάτων και υποψηφίων τους για χιλιάδες διορισμούς στο δημόσιο"
    (για αυτό στο δημόσιο υπάρχουν περίιπου 800.000 υπάλληλοι, πολλοί εξ αυτών μάλιστα δεν δουλεύουν όσο πρέπει ή ταλαιπωρούν τους πολίτες....γιατί τα κόμματα εξουσίας διόριζαν ασύστολα τα προηγούμενα χρόνια)

    ε)"η Ελλάδα υπερχρεωμένη,έχει δημοσιονομικά ελλείμματα διπλάσια από ότι έλεγαν πιο πριν".
    (το ίδιο έκανε και η κυβέρνηση του κυρίου Καραμανλή μέχρι που παρέδωσε την εξουσία το 2009...μόνο που τώρα είναι πολύ ακόμα μεγαλύτερα)

    στ)"υπέρμετρος δανεισμός"
    (που πολλαπλασιάστηκε τα επόμενα χρόνια - από το 2004 και μετά - και φτάσαμε το 2010 να χρωστάμε τουλάχιστον 320 δις ευρώ!!!!)

    ζ) "τα κόμματα εξουσίας αποξενωμένα από την αγωνία εκατομμυρίων ανθρώπων"
    (μια ζωή τα κόμματα εξουσίας είναι αποκομμένα από την κοινωνία, αφού έχουν αυτοσκοπό τον κυβερνητισμό και όχι πως να λύσουν γρήγορα και αποτελεσματικά τα προβλήματα των πολιτών)

    η)τεράστιο κοινωνικό πρόβλημα
    (τα πράγματα είναι χειρότερα τώρα, γιατί δεν κάναμε τίποτα για να βελτιωθούν οι συνθήκες τότε- το 2004-)

    θ) "ένα από αυτό που θα έρθει το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ"
    (που επειδή ήταν ωρολογιακή "βόμβα" στα θεμέλια της οικονομίας, κανένα κόμμα εξούσίας Προ Μνημονίου, δεν αναλάμβανε την ευθύνη να το λύσει, λόγω του μεγάλου πολιτικού κόστους)

    ι)τα κόμματα εξουσίας πετάνε "το μπαλάκι" ο ένας στον άλλον
    για το Ασφαλιστικό
    (λόγω του μεγάλου πολιτικού κόστους - παρόμοιες τακτικές χρησιμοποιούν και τα κόμματα εξουσίας σήμερα)

    κ)θα τους πιέσουν ακόμα περισσότερο για το Ασφαλιστικό
    (κάτι που συνέβη τελικά)

    λ)το ευρώ καθώς ανεβαίνει κάνει ακόμα πιο έντονα τα υφεσιακά φαινόμενα στην ευρωπαική οικονομία
    (μήπως η πρόσφατη παγκόσμια οικονομική κρίση επέτεινε το πρόβλημα της ύφεσης σε όλη την Ε.Ε?)

    μ) η Ε.Ε θα προσπαθήσει να συμμαζέψει όσο μπορεί την κρίση της, να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ (ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ) ιδιαίτερα στους πιο αδύναμους κρίκους στην αλυσίδα της.
    (Δημοσιονομική πειθαρχία δεν προσπαθεί τώρα να επιβάλλει σε όλη την Ε.Ε η Γερμανία? Το Μνημόνιο και τα μέτρα που ακολούθησαν δεν συμβάλλουν γενικά στην επιβολή μιας αυστηρής δημοσιονομικής πειθαρχίας?)

    ν) Η Ελλάδα ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΡΙΚΟΣ
    (η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών και οι κυβερνήσεις μας εθελοτυφλούσαν!!!!!)

    ξ)ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΕΙΝΑ
    (αναμενόμενο για όποιον ήξερε στοιχειώδη οικονομικά και έβλεπε ότι καμιά κυβέρνηση δεν λάμβανε κανένα σοβαρό μέτρο)

    ο) ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ?
    (μήπως οι κυβερνήσεις δεν έλαβαν τόσα χρόνια ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΜΕΤΡΟ για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα και το Μνημόνιο είναι τώρα ΑΠΟΡΡΟΙΑ και ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΩΝ ΜΑΣ τα τελευταία 20 χρόνια?)

    π)Τον καρκίνο δεν μπορεί να τον θεραπεύσεις με ασπιρίνες, με τον ίδιο τρόπο δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις αυτόν τον ΓΟΡΔΙΟ ΔΕΣΜΟ
    αν δεν τον αντιμετωπίζεις με ΡΙΖΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ, αν δεν βάλεις το μαχαίρι μέχρι το κόκκαλο!!!!!!!
    (οι περισσότεροι μάλλον εθελοτυφλούσαμε το 2004 και δίναμε ασπιρίνη για την γιατρειά)

    ρ) Αυτό θέλουν να προτείνουν? Μια χρεοκωπημένη Ελλάδα που αύριο θα έρθει το ΔΝΤ να μας βάλει την θηλιά στο λαιμό?
    (ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΒΛΕΠΑΝ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ ή ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ η κατάρρευση της ελληνικής οικονομίας ήταν προδιαγεγραμμένη!!!!!!)

    Τον ομιλητή στο video δεν τον είχα ποτέ ακούσει ή δεν τον ήξερα μέχρι την πρώτη φορά που είδα το video χθες.
    Δεν ανήκω στην Αριστερά, δεν ασπάζομαι ούτε συμφωνώ με την ιδεολογία των αριστερών κομμάτων....αλλά ο ομιλητής αναφέρθηκε με τρόπο απλό και κατανοητό σε μείζονα προβλήματα που υπήρχαν το 2004 και οδήγησαν την ελληνική οικονομία ένα βήμα πριν την κατάρρευση και την πτώχευση.

    Και ανάρτησα αυτό το video, γιατί έχει καταντήσει αηδία το ζήτημα με το Μνημόνιο......για ότι συνέβη στην χώρα μας και ότι συμβεί, ΚΥΡΙΩΣ ΘΑ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΜΕ ΕΓΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ!!!!!!

    • Γιαννης 3 avatar
      Γιαννης 3 @ δαιμονάκι 05/11/2010 10:23:47

      2004-2009=65 δις ευρω σε ΤΟΚΟΥΣ ΔΑΝΕΙΩΝ κρυφων και μη..........

  31. oxoxo avatar
    oxoxo 05/11/2010 03:30:51

    Ακόμη και να ισχύει το σενάριο,
    στην ΟΝΕ μπήκαμε με τη "δική μας" θέληση (και τα "δικά μας" στρεβλά στοιχεία). Οι Γερμανοί το κράτος τους το έχουν οργανωμένο κι όχι μπάτε σκύλοι αλέστε. Δεν αναλώνονται ούτε στους καφενέδες ούτε στα τηλεπαράθυρα. Ας κάνουμε πρώτα κράτος, ας μάθουμε να διαπραγματευόμαστε και νά' χουμε καθαρούς εθνικούς στόχους κι ας πάψουμε να το παίζουμε αιώνιο θύμα. Είναι πολύ μίζερο για πολίτες που θέλουν να είναι απόγονοι των Ελλήνων. Καιρός να μάθουμε και να περάσουμε στην παραγωγή. Ναι. Να καλλιεργήσουμε τη γη μας, να έχουμε τα δικά μας προϊόντα με ονομασία προέλευσης είτα απ' το χωράφι, είτε απ' τη στάνη, είτε απ' τη μεταποίηση. Επιτέλους να δούμε στο ράφι και κάτι ελληνικής παραγωγής. Να τελειώνουμε με το συρφετό των επαγγελματιών του συνδικαλισμού. Με το δαιδαλώδες, αντιπαραγωγικό κράτος. Να φοράμε αυτό που μας αντιστοιχεί. Δε μπορεί να κυκλοφορούμε όλοι με λακόστ, μπος, καγιέν και δανεικά. Να τελειώνουμε με τους πωλούντες αέρα κοπανιστό. Είναι ντροπή και προσβολή για ευρωπαϊκή χώρα, είναι εκμετάλλευση των σύννομων πολιτών να μην υπάρχει ονλάϊν δικτύωση των εφοριών με τραπεζικούς λογαριασμούς και να μην πιάνεται η φοροδιαφυγή -κλοπή. Δε μας φταίει ούτε η Γερμανία, ούτε η κρίση. Το πελατειακό, κουρδισμένο για τη λαμογιά νεοελληνικό κράτος είναι η απαρχή των δεινών. Ας σηκωθούμε λοιπόν απ' τον καναπέ μας, να καταψηφίσουμε τους μημονιακούς φανερούς και κρυφούς. Να στείλουμε το ηχηρό και ισχυρό μήνυμα. Αλλά να μην μείνουμε μόνο σ' αυτό. Να στείλουμε στο σπίτι όλους τους δήθεν, τους αποχαυνωμένους γόνους, τους οπαδούς του εκφυλιστικού πολιτικού λαϊφστάϊλ, τους θιασώτες του νόμιμου και ηθικού. Επιτέλους ας γίνουμε πολίτες. Ας πάψουμε να είμαστε οπαδοί. Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία. Θέλει συνέπεια έργων και λόγων.

    • anideos avatar
      anideos @ oxoxo 05/11/2010 15:19:53

      Μα τι λες τωρα? Οι συνομοσιες ειναι πιο ευκολες, ασε μας στην υσηχια μας τωρα που βρηκαμε ποιος φταιει.
      Ακους εκει δουλεια και παραγωγη, δημοσιο, καρεκλα, βολεμα, Μαντελης Παγκαλος ΠΑΠ καθε φυσεως, φραπεδια για το ανοσοποιητηκι συστημα και αμα λαχει και δεν μας κανουν τα παραπανω Καραμανλης η Μπακογιαννη. Αυτη ξερετε αυτην εμπιστευεστε!!!

  32. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 05/11/2010 09:05:21

    Οι σημερινοί μπαχαλάκηδες είναι τζάμπα μάγκες .
    Κι αν ακόμα συληφθούν θα τους φέρνει τσιγάρα και πίτσες ο Αλαβάνος και μερικές ώρες θα είναι ελεύθεροι.
    Τα λέω επειδή γράφεις: "οι περιέργως δεν υπήρχαν επί χούντας".
    Καλλλά πλλλάκα με κάνεις?
    Ηθελε κότσια να ρισκάρεις να συλληφθείς επι χούντας.
    Καλά strange πόσο νέος είσαι?

  33. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/11/2010 16:31:41

    ΣΟΝ ΠΕΝ είπε: Καλά strange πόσο νέος είσαι?

    Σχεδόν πρόλαβα τη Μπουμπουλίνα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.