#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/08/2010 07:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η οικονομία δεν «υπακούει» στις επιθυμίες και τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης



Οι ιστορικοί του μέλλοντος που θα γράφουν για την διακυβέρνηση ΠΑΣΟΚ θα έχουν  ξεχωριστό κεφάλαιο στο χρέος της χώρας το οποίο θα εκτοξευτεί στα ύψη τα επόμενα  χρόνια με αποτέλεσμα οι Ελληνες να είναι χρεωμένοι για πολλές γενιές.

Ηδη τα πρώτα σημάδια  φάνηκαν και οι ανακοινώσεις για το χρέος που έκανε το Γενικό Λογιστήριο  επιβεβαιώνουν τι θα επακολουθήσει. Μέσα σε ένα χρόνο, κατά βάση στον “πράσινο”  αυτό χρόνο το δημόσιο χρέος εκτινάχθηκε στα 316,9 δισ. ευρώ ή 137,2% του ΑΕΠ  πλησιάζοντας στον... στόχο για πάνω από 150%. Μέσα στο χρόνο αυτό αυξήθηκε κατά

24,6 δισ. ευρώ ενώ για το τέλος του 2010 οι εκτιμήσεις είναι ότι θα φτάσει τα  326 δισ.

Και για να μην μας πουν ότι κακολογούμε το ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με το γενικό  Λογιστήριο από τον Ιανουάριο έως το τέλος Ιουνίου ανήλθε σε 18,6 δισ. ευρώ.

Τι θα γίνει στο μέλλον είναι εύκολο να το μαντέψει κανείς αν λάβει υπ' όψη του  το εξής. Μέχρι το 2015 η Ελλάδα θα πρέπει να βρει χρήματα, δηλαδή να πάρει δάνεια, προκειμένου να καλύψει ομόλογα που λήγουν αξίας 172 δισ. ευρώ!

Θα τα βρεί , ή η αναδιάρθρωση του χρέους είναι αναπόφευχτη μέχρι τότε;

Η οικονομία δεν «υπακούει» στις επιθυμίες και τις συνεχείς εξαγγελίες της Κυβέρνησης.

Σχολιάζοντας, εξάλλου, την χθεσινή δήλωση του Πρωθυπουργού ότι …. «έχουμε κατακτήσει τους πρώτους μεγάλους στόχους που είχαμε θέσει…» ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, Χρήστος Σταϊκούρας, παρέθεσε μια σειρά στοιχείων που διαψεύδουν τον κ. Παπανδρέου:



Ο στόχος για ύφεση της τάξεως του 4% (να υπενθυμίσουμε ότι ο στόχος της Κυβέρνησης ήταν για ύφεση 0,3% τον Ιανουάριο και 2% τον Μάρτιο) είναι αμφίβολος στην επίτευξή του, μετά την πρόσφατη δημοσιοποίηση των στοιχείων για το ΑΕΠ του δευτέρου τριμήνου.

Σύμφωνα με αυτά το ΑΕΠ παρουσίασε μείωση κατά 3,5% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2009 και κατά 1,5% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μείωση των τελευταίων ετών.

Ο στόχος για πληθωρισμό της τάξεως του 1,9% για το 2010 πολύ γρήγορα αποδείχθηκε ουτοπικός, αφού ο ΔΤΚ εκτινάχθηκε στο 5,5% τον εφετινό Ιούλιο, ο υψηλότερος των τελευταίων 13 ετών.

Η ίδια η «Τρόϊκα» ήδη άλλαξε τις εκτιμήσεις της για το 2010 στο 4,75% (σχεδόν 3 φορές υψηλότερα).

Ο στόχος για αύξηση των εσόδων του Τακτικού Προϋπολογισμού κατά 13,7% το 2010 δεν φαίνεται υλοποιήσιμος, αφού τα έσοδα παρουσίασαν οριακή αύξηση της τάξεως του 4% στο 1ο επτάμηνο του έτους.


Ο στόχος για μείωση των δημοσίων επενδύσεων κατά 4% το 2010 εγκαταλείπεται προκειμένου η Κυβέρνηση να επιτύχει τη λογιστική μείωση του ελλείμματος.

Έτσι οι περικοπές στις δημόσιες επενδύσεις ανέρχονται στα 2,5 δισ. ευρώ το 1ο επτάμηνο του 2010 σε σχέση με πέρυσι (ή -36%).

Ο στόχος, δυστυχώς, για διαμόρφωση της ανεργίας στο 11,8% το 2010 (σχεδόν 2,5% υψηλότερος από πέρυσι) δεν φαίνεται να υλοποιείται, αφού η ανεργία, τον εφετινό Μαϊο, εκτινάχθηκε στο 12% (αύξηση ανεργίας κατά 43% σε ένα χρόνο, μία από τις υψηλότερες ετήσιες αυξήσεις που έχουν καταγραφεί τα τελευταία χρόνια).


Ο στόχος για βελτίωση της εικόνας της χώρας στις αγορές δεν έχει επιτευχθεί, αφού οι δύο εκδόσεις εντόκων γραμματίων πραγματοποιήθηκαν με υψηλότερο επιτόκιο και χαμηλότερο βαθμό υπερκάλυψης σε σχέση με τις αντίστοιχες πριν την προσφυγή της χώρας στο Μηχανισμό Στήριξης, η Κυβέρνηση ακύρωσε την έκδοση εντόκων γραμματίων ενός έτους, ενώ η διαφορά απόδοσης (spread) των ελληνικών ομολόγων έχει διαμορφωθεί στο υψηλότερο σημείο από την υπογραφή του Μνημονίου (η διαφορά για το 10ετές ομόλογο κυμαίνεται στις 850 μονάδες βάσης).

Συνεπώς, αλήθεια, σε ποιους στόχους αναφέρεται ο κ. Πρωθυπουργός;

Τα προβλήματα όμως δεν αντιμετωπίζονται με επικοινωνιακά και λογιστικά «τερτίπια».

Η αντιμετώπισή τους απαιτεί ολοκληρωμένο σχέδιο, συγκροτημένες πολιτικές, ισχυρή πολιτική βούληση και αποτελεσματική καθοδήγηση.

Και η παρούσα Κυβέρνηση είναι ελλειμματική ως προς αυτές τις προϋποθέσεις.»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. salmonellas avatar
    salmonellas 20/08/2010 08:08:49

    Ωραια μας τα λεει η ΝΔ. Ωρα τωρα για κανενα κοψιδακι και πιτσες. Αν δεν βγει να μας τα εξηγησει ο κ. Καραμανλης, δεν υπαρχει χωρος για λογο απο το συγκεκριμενο κομμα. Ειναι απλα τοσο αναξιοπιστο, οσο απεδειχθη και το κυβερνων. . Ωρα να παρουμε τον κουβα με τη μαυρη μπογια.

    • Julius avatar
      Julius @ salmonellas 20/08/2010 10:59:00

      Εδω προσυπογραφω.

    • Νασος avatar
      Νασος @ salmonellas 20/08/2010 13:22:56

      Πώς είχα την εντύπωση ότι άλλαξε πρόεδρο η ΝΔ δεν ξέρω!!!
      Γιατί να μιλήσει ο Καραμανλής ας ξεκινήσουμε από τον Τρικούπη λέω εγώ έτσι να το πιάσουμε από πιο πίσω το θέμα.
      Δεν αφήνουμε τις σαχλαμάρες και να δούμε τι λέει ο Αντώνης Σαμαράς όχι τι έλεγε ο προκάτοχος.....

  2. The Saint avatar
    The Saint 20/08/2010 08:54:04

    Kαι εδώ ακριβώς μετά απο το παραπάνω σχόλιο είναι που θα έρθω να προσθέσω - κατόπιν συζητησης που είχα χθές με ανθρώπους του περιγυρου- ότι είναι αυτή η αναξιοπιστία του πολιτικού συστήματος, και η δυσπιστία του κόσμου γενικότερα πρός τα υπάρχοντα πολιτικά κόμματα που έχει κρατήσει μέχρι στιγμής "κλειδωμένες" τις όποιες αντιδράσεις θα έπρεπε ήδη να έχουν εκδηλωθεί με τα σημερινά δεδομένα.
    Διότι "ΟΚ! ρίχνουμε με κάποιο τρόπο την κυβέρνηση" μετά τι? ΠΟΙΟΣ? Τι θα κάνει με τα δεδομένα που έχουμε και όπως περιγραφονται στο παραπάνω κείμενο?
    Ειναι δυνατόν να είναι όλα τόσο καλά σχεδιασμένα, που να γνωρίζουν πώς ακόμη και αν αντιδράσουμε θα είναι -ίσως- μάταιος κόπος, και χαμένο αίμα?

    Εχουν όλα τόσο καλά προβλεφθεί, που να μην υπάρχει λύση?
    Η πλέον είναι πασιφανές ότι η μόνη λύση είναι αυτή της χρεωκοπίας, και η αναδιάρθρωση του χρέους, με ότι αυτό συνεπάγεται γιά τη χώρα γιά τα αμέσως επόμενα χρόνια?

    Σκατα και απόσκατα, και τελικά διαπιστώνω, ότι ναί, υπάρχουν ακόμη χειρότερες καταστάσεις ακόμη και απο αυτή ενός πολέμου, γιά να ισοπεδώσεις μιά κοινωνία, να την κάνεις ένα με το χώμα, θαύοντας προσδοκίες, ελπίδες, μκρές περιουσίες που γίνηκαν με αίμα εργατικό, και όνειρα ολόκληρων γενιών.

    Και είναι γραφτό να είναι ο ΓΑΠ αυτός , που έδωσε το έναρκτήριο λάκτισμα γιά τη δημιουργία αυτής της καταστασης, συνεπικουορύμενων βέβαια, των λαθών ολων των προκατόχων του...

    Ουαί τις ηττημένοις...

  3. Πολιτικά ανεξάρτητος avatar
    Πολιτικά ανεξάρτητος 20/08/2010 09:23:16

    Καλά δεν το έχετε καταλάβει?
    Άλληλοκαλύπτονται τα μεγάλα κόμματα και αφήνουν εμάς να τρωγόμαστε!
    Από την στιγμή που έχει παγώσει η ανάπτυξη και τα μοναδικά έσοδα είναι από τα πρόστιμα και την δυσβάστακτη φορολογία που επιβάλουν στους πολίτες δεν υπαρχει περίπτωση ποτέ να μειωθεί το χρέος!
    Θέλουμε ισχυρή πολιτική με καρύδια και πυγμή από κάποιον που δυστυχώς δεν υπάρχει! Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ είναι τα ίδια σαπιοκάραβα απλά αλλάζουν καπετάνιους!

  4. crazy doctor avatar
    crazy doctor 20/08/2010 09:25:30

    ετσι ειναι οι πτωχευμενες οικονομιες...υπακουουν στους δανειστες που κλεισαν την κανουλα...να μην ειχαμε χρεος μαμουθ και παραποιημενα στοιχεια..ο σαχινιδης μας φταιει τωρα

  5. salmonellas avatar
    salmonellas 20/08/2010 09:48:47

    Στην Ελλαδα η σαπιλα αρχιζει απο την κορυφη και φθανει στον τελευταιο διαπλεκομενο βοσκο που διαπραγματευεται τις ψηφους της οικογενειας του για καποιο ρουσφετι. Ολοκληρη η προσεγγιση στην ποδηγετηση του συστηματος εχει βασιστει σ' αυτο το χαρακτηριστικο του Ελληνα. Η επιδιωξη του αμεσου προσωπικου συμφεροντος εχει καταδικασει το κοινο συμφερον για δεκαετιες και εχει καταστρεψει τη χωρα. Η μονη αμυνα ειναι να σκεφθουμε που εχουμε οδηγησει αυτη τη χωρα με την ψηφο μας και την υστατη στιγμη να αφαιρεσουμε την διοικηση της απο αυτους που εκμεταλλευτηκαν την εμπιστοσυνη μας.

    • Julius avatar
      Julius @ salmonellas 20/08/2010 11:06:05

      Εμπεριστατωμενο, ζουμερο και πληρες, με δυο κουβεντες.

  6. s54elas avatar
    s54elas 20/08/2010 09:56:10

    τοκοχρεωλυσια .. για ολα τα δανεια .. που εχει παρει το ελληνικο κρατος .. απο την ιδρυση του .. πια ειναι η δομη τους; .. ποσο ο τοκος και ποσο το χρεος; .. ενα τοις χιλιοις το χρεος και τα υπολοιπα τοκος; .. δανεια που τεχνητα διατηρουνται εν ζωει .. μονο και μονο .. για να πλουτιζουν τοκογλυφους ..

    οι τοκοι που πληρωθηκαν και πληρωνονται .. να εχουν υπερκαλυψει το χρεος .. πολλακις .. μιλανε για νομιμο και παρανομο δανειο .. τι νομιμο υπαρχει σε ενα δανειο που ο λογος της υπαρξης του ειναι να πληρωνει .. μηνας μπαινει .. μηνας βγαινει .. μερισμα στους κατοχους του ..

    ενα δανειο που παιρνεις .. ο σκοπος σου ειναι να το αποπληρωνεις ..και να τελειωνεις με αυτο .. ποσα δανεια εχουν φθασει σε τετοιο αισιο τελος .. δεν θα παραξενευουμουν καθολου .. αν μαθαινα οτι κανενα δανειο απο οσα εχουν επισυναφθει απο απαρχης του κρατους .. δεν εχει αποπληρωθει ..

    λογιστικα τερτιπια των τραπεζων .. για να υπαρχει αλισβερισι .. και να βγαζουν λεφτα .. μια πλεκτανη απο τα χρηματιστιρια για να επιπλεουν .. και επιτειδιοι να χρηματιζονται ..

    δανεια καθε μεγεθους στις αγορες, καθε λιγο και λιγακι για την διοχετευση χρηματων .. στην πληρωμη τοκοχρεωλυσιων .. και οχι του κεφαλαιου του δανειου ..

    τα δανεια διαιωνιζονται εις τον αιωνα τον απαντα .. φαντασματα του παρελθοντος .. για να μας κατατρεχουν στο μελλον ..

  7. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 20/08/2010 10:59:00

    Η οικονομία είναι εμπιστοσύνη, κλίμα και ψυχολογία στις ανοιχτές κοινωνίες. Τι εμπιστοσύνη νά 'χει κανείς όταν τον κατακλέβουν με εξασφαλίσμένη την ατιμωρησία αλλάζοντας συνεχώς το θεσμικό πλαίσιο και τους νόμους ? Αμα δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στο εσωτερικό της χώρας καταρέει και η πίστη της στο εξωτερικό Για να ξανάβρει το κρέντιτο να δανειστεί απ' έξω οφείλει να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη στην εσωτερική αγορά. Μόνο με Κάθαρση στα λαμόγια και αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο, ει δυνατόν κατοχυρωμένο συνταγματικά μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει η Ελλάδα. Αυτό το έχουν καταλάβει ΚΑΝΑ-ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ οι νταβάδες και γι αυτό μας πάνε για φούντο κάνοντας τις τελευταίες ΓΙΓΑ ΑΡΠΑΧΤΕΣ στην argenterie... ))

    ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ?

  8. blue nile avatar
    blue nile 20/08/2010 11:16:04

    Άλλο η ΝΔ του ΚΚ άλλο η ΝΔ του Σαμαρά.
    Όποιος μπορεί και θέλει να το καταλάβει το καταλαβαίνει.
    Το πρόγραμμα του Σαμαρά για έξοδο από την κρίση είναι το πιο ρεαλιστικό και συνάμα αυτό που διαφαίνεται και το πιο αποτελεσματικό.
    Κατανοώ ότι από τους πολίτες όχι άδικα τους λείπει η εμπιστοσύνη προς όλους τους σχεδιασμούς των αντιπολιτευομένων παρατάξεων.
    Από την πολυθρύλητη έξοδο των βάσεων που τελικά έμειναν στα Αντρεικά χρόνια (και οι μετέπειτα διαβεβαιώσεις ως κυβέρνηση πια ότι θα φύγουν ενώ ήδη είχε υπογραφεί η παραμονή τους) στον Σημίτειο εκσυγχρονισμό που οδήγησε στην αναχρονιστική υποβίβαση των μεσαίων και χαμηλότερων τάξεων.
    Και από εκεί στην περιβόητη επανίδρυση του κράτους από το κατά Τζίμη Πανούση παχουλό ανιψάκι του εθνάρχη που οδήγησε στην Ντορο-Παυλοπουλο-Σουφλιο-Βουλγαράκειο-Παυλίδειο-Αλογοσκούφειο φατριοκρατία.
    Τέλος τέλος μας ήρθε και εκείνο το αλησμόνητο : ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ από τον μετέπειτα πρωθυπουργό που μας οδήγησε στην θανάσιμο εναγκαλισμό από το ΔΝΤ, φράση που πρέπει να διδάσκεται στα πανεπιστήμια ως η απόλυτη αντιστροφή προεκλογικού λόγου στα εγχώρια χρονικά.
    Και τέλος salmonella η ΝΔ ήταν όντως αναξιόπιστη και τιμωρήθηκε για αυτό. Δεν ήταν όμως αυτή που μας οδήγησε στο ΔΝΤ.
    Τον Ιανουάριο του 2010 με ανακοινωμένο το έλειμα στα 13,50 (κάτι που ο ίδιος ο Κοντοπυράκης αμφισβητεί ότι ήταν τόσο) άρα με γνωστή την όποια ανικανότητα της ΝΔ η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μπορούσε να δανειστεί όσα λεφτά ήθελε με επιτόκιο κάτω του 5% και δεν το έπραξε. Αντίθετα έσυρε τη χώρα σε ένα Ζαλόγγειο χορό ενυπωσιακών δηλώσεων καταστροφολογίας και σε μια πλήρη απουσία εξεύρεσης λύσης που κατέστησε την λύση-διάλυση του ΔΝΤ τη μόνη εφικτή.
    Έχουνν γραφτεί πολλές φορές αυτά εδώ μέσα, έχει δημοσιευτεί και η δήλωση Σαχινίδη που αναφέρει ότι με την ανάληψη της εκκλησίας από το ΘΑΣΟΚ η μόνη περίπτωση που εξεταζόταν ήταν αυτή του ΔΝΤ.
    Προμελετημένο το έγκλημα δηλαδή και για να δικαιολογηθεί έπρεπε όλα να φορτωθούν στη προηγούμενη κυβέρνηση.
    Κάποιοι πείθονται από την κυβερνητική προπαγάνδα, κάποιοι όχι και είναι δικαίωμα τους.

  9. perastikos avatar
    perastikos 20/08/2010 11:25:30

    @ salmonellas
    Φιλε αν και εισαι απολυτος συμφωνω επι της ουσιας μαζι σου. Το θέμα ομως δεν ειναι οι διαπιστώσεις. Το θέμα ειναι τι κάνουμε για να δουμε καλύτερες ημέρες, αν μπορούν να υπάρξουν τέτοιες εδω που φτάσαμε... Με το να μην ψηφίσουμε ή να τους μαυρίσουμε συλλήβδην όλους, τι θα επιτύχουμε? Μήπως αναρχία?

    • Ευαγγελία avatar
      Ευαγγελία @ perastikos 20/08/2010 13:34:11

      Αυτό το ΠΑΣΟΚ ή αναρχία είναι ψευδοδίλημμα. Όταν έχεις διεφθαρμένη κυβέρνηση που σύμφωνα με τον Μαξ Κάιζερ κάνει σεξ με τους τραπεζίτες, χάος έχεις, δεν έχεις τάξη. Κανένας δεν μπορεί να μας κατοχυρώσει σχετικά με το τι θα συμβεί μετά την όποια λαική εξέγερση. Τέτοιου είδους διαβεβαιώσεις δεν μπορούν να υπάρξουν σ αυτή τη ζωή. Δεν μπορείς να ξέρεις αν μετά από ένα διαζύγιο θα πετύχεις καλύτερο σύντροφο ή θα πεθάνεις μόνος. Η λύση όμως δεν είναι να μείνεις σ έναν κακό γάμο.
      Επιτέλους, για να κάνεις ομελέτα πρέπει να σπάσεις αυγά. Και ο τολμών νικά.

  10. salmonellas avatar
    salmonellas 20/08/2010 11:37:02

    Μετα απο πολλα χρονια αναξιοκρατιας δεν ειναι ευκολο να επιστρεψουμε σε μια χρηστη διαχειριση αμεσα. Ολοι συμφωνουν οτι χρειαζομαστε περισσοτερες επιλογες, αλλα αυτες πρεπει να αποκτησουν την πιθανοτητα προσβασης στην κυβερνηση. Αυτο γινεται μονο μεσα απο μαυρισμα, και μπορει να χρειαστε καποιο χρονο. Οσο γοα την αναρχια, αυτο ειναι ενα ψευτικο διλημμα. Η καθε κυβερνηση πρεπει να φευγει απο την στγμη που χανει το λαικο της ερεισμα. Αλλοιως εχουμε καταστασεις σαν τη σημερινη, οπου με ψευτιες πηραμε την εξουσια για να κανουμε αλλα απο εκεινα που υποσχεθηκαμε, ενω γνωριζαμε καλα τι ειχε προκυψει.

  11. blue nile avatar
    blue nile 20/08/2010 11:59:41

    Να σου πω την αλήθεια τον πιστεύω τον Σαμαρά και θα τον ψηφίσω.
    Όμως αφήνω ανοικτό κάθε ενδεχόμενο μελλοντικής μου απογοήτευσης.
    Ότι είναι αναγκαία η απαγκίστρωση μεγάλης μερίδας του κόσμου από τα κόμματα εξουσίας γίνεται κατανοητό. Όμως επί της παρούσης ίσως πρέπει να υπάρξει μαι ακόμα μια ευκαιρία σε αυτούς που οδήγησαν τη χώρα σε αυτό το χάλι.
    Ίσως...

  12. PELIAS avatar
    PELIAS 20/08/2010 12:13:36

    Αξιότιμε κ. Αρθρογράφε

    είσαι τόσο σοβαρός για να ρωτάς

    "Συνεπώς, αλήθεια, σε ποιους στόχους αναφέρεται ο κ. Πρωθυπουργός;"

    Δέν κατάλαβες ακόμα ότι, σε λιγότερο απο έναν μήνα θα κάνει τα εγκαίνια της ΔΕΘ (άν τον αφήσουν)και απο σήμερα αρχίζει να στήνεται ένα απίθανο χρονικό όπου θα μαθαίνουμε για τις επιτυχίες του Γιωργάκη στην εθνική μας οικονομία, που θα δανείζεται για να ξεπληρώνει τα προηγούμενα χρέη. Ο στόχος είναι ορατός και απο τους τυφλούς.

    Υπάρχει άραγε παρόμοια περίπτωση στην ιστορία; Να τον χειροκροτεί ο Ολι Ρέν που ανεβάζει το χρέος μας στα 350 δισ Ευρώ;

    Γιατί σαν Θεσσαλονικιός βλέπω τον ουρανό της πόλης να σκοτεινιάζει εκείνο το απόγευμα πολύ πριν απο την δύση του ηλίου. Και απο τώρα ακούω το σύνθημα

    ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΑΡ'ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΪ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΡΟΝΤΟ ΠΡΙΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΧΑΪΔΕΥΟΥΜΕ.

    ΠΕΛΙΑΣ

  13. Minnie avatar
    Minnie 20/08/2010 12:17:01

    Ειμαι ψηφοφορος της ΝΔ, απογοητευμενη απο τον ΚΚ, δυσπιστω προς την Ντορα και αμφιβαλλω για τον Σαμαρα. Αυτα για να μην μου κολλησει κανενας οποιαδηποτε ταμπελιτσα.

    Θα την ξαναψηφισω την ΝΔ -ελλειψει αλλου χωρου που να με εκφραζει- αλλα με μιση καρδια, χωρις ελπιδα.
    Σαν εμενα ειναι πολλοι, παρα πολλοι αλλοι.

    Απευθυνομαι λοιπον στο κομμα και ρωτω, οταν αυτος που θεωρεις ψηφοφορο σου σε ψηφιζει με τοσους ενδοιασμους, πως ελπιζεις να προσελκυσεις ψηφοφορους απο αλλους πολιτικους χωρους?
    Με την λογικη στους τυφλους ο μονοφθαλμος?
    Ξυπνηστε εκει μεσα, ξεκολληστε!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Minnie 20/08/2010 12:30:39

      Oλοι σχεδον ετσι ειμαστε αλλα δεν εχουμε και τι αλλο να κανουμε.
      Kριτικη σε οτι βλεπουμε στραβο και ταυτοχρονη αρνηση συμβιβασμου με το ΠΑΣΟΚ.

      • Minnie avatar
        Minnie @ ψυχραιμια 20/08/2010 12:37:20

        Συμφωνοι, υπαρχουν πολλοι αγανακτισμενοι ψηφοφοροι ΠΑΣΟΚ που ειναι δεκτικοι στην κριτικη, για να μην πω οτι κανουν ακομα σκληροτερη κριτικη οι ιδιοι.
        Ωστοσο εχουμε σοβαρο μειονεκτημα οταν δεν μπορουμε να προτεινουμε αξιοπιστη εναλλακτικη λυση, κατι που να εμπνεει ελπιδα και προοπτικη αφου δεν εχουμε πεισθει εμεις οι ιδιοι.

  14. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 20/08/2010 12:18:02

    Αντε καλώς τα δεχτήκαμε επέστρεψαν όλοι του Σκαι με τον κορυφαίο εχθρό του λαού Μπάμπη που τα έβαλε με τον Μπακαλάκο (που τον θυμήθηκε)αλλά και με τον Λένιν (σοσιαλισμός+εξηλεκτρισμός) όπου φυσικά τα έβαλε με τη Γενοπ, επομένως οι επόμενοι στοχοι της κυβέρνησης ειναι το ξεπούλημα του ρεύματος μεταξύ άλλων. Εμφανίστηκε και ο άλλος τρομερός πολιτικός αναλυτής κάποιος Πασχος (πασοκος)με το όνομα να μας πεί ότι στην Ιπποκράτους πανηγυρίζουν για τον Κικίλια και τον έβαλε ο Σαμαρας γιατι θεωρεί ότι την έχει χαμένη την Αττική. Πιθανόν αλλά όχι από το Πασοκ.
    Οσο ανεχόμαστε αυτά τα θλιβερά υποκείμενα του Σκαι να μπένουν καθε μέρα στα σπίτια μας και να μας βρωμίζουν τα πρωινά αυτό θα γίνεται.
    Αλήθεια τίποτε σε Πορτοσάλτε κυλοφορεί ή δεν γύρισε ακόμα.

  15. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 13:04:52

    ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΜΙΑ. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΔΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΠΑΓΚΟΣΜΙΑ.
    Η ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

    ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΑΛΩΒΗΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ, ΕΙΝΑΙ, Η ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΘΗΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

    ΑΥΤΟ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.
    ΣΕ ΜΑΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ, Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΓΕΡΟΣ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΜΙΑ ΛΟΥΜΠΕΝ ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗ ΚΡΑΤΗΤΘΗΚΕ ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ.
    ΤΙ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ Κ.Κ.Ε;

    ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΩΝ ΕΛΙΤ, ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΙΛΟΤΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΣΥΝΘΛΙΒΟΝΤΑΙ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΑΠΙΑ ΘΕΜΕΛΙΑ.
    ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΑΘΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΠΡΕΠΕΙ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΝΕΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
    ΣΕ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ Κ.Κ.Ε.
    ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΔΗΛΩΘΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 1990.

    ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΞΕΔΙΑΛΥΜΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΤΖΩΝ ΡΙΝΤ: ¨ΟΙ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΣΓΚΛΟΝΙΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ."

    ΚΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ.
    ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ.

    • Minnie avatar
      Minnie @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 13:14:59

      Τα κεφαλαια σου με κουραζουν σχεδον οσο και η μονοτονη επαναληψη των αγωνιστικων σας εξαγγελιων, ολοιδιες απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 13:31:18

      Ξέρεις, Ψαχτήρι, υπάρχουν πιο πρόσφατα και πιο εμπεριστατωμένα βιβλία ανάλυσης του "ιδεώδους" και "παραδεισιακού" κομμουνισμού σας στην τέως ΕΣΣΔ από το πονηματάκι του ενθουσιώδους αμερικανού δημοσιογράφου Τζων Ρηντ, που το έγραψε μέσα στον ενθουσιασμό του Οκτωβριανού πραξικοπηματος του Λένιν (αυτό που μόνο μερικοί κομμουνιστικοί δεινόσαυροι ή αφελείς εξακολουθούν να αποκαλούν "Οκτωβριανή Επανάσταση", η πραγματική επανάσταση ήταν αυτή του Μαρτίου του 1917).
      Διάβασε λίγο Orlando Fidges, σίγουρα έχει πολύ καλύτερη εποπτεία της ρωσικής ιστορίας και πραγματικότητας από το δημοσιογραφάκι σας.
      Για την Ελλάδα ειδικά οι ελπίδες σας χάθηκαν οριστικά το 1949 (αν υπήρχαν). Δεν σας λένε αυτοί που σας καθοδηγούν ότι είστε νεκροί για να μην σας στενοχωρήσουν και στενοχωρηθούν και αυτοί.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 20/08/2010 13:34:04

        Eννοείται ότι ο Λένιν ήξερε τη Ρωσία μόνο μέσα από την...τσαρική φυλακή και την Ελβετία, όπου διέμενε. Δεν είχε σχεδόν ποτέ του ταξιδέψει και έτρεφε μία βαθύτατη περιφρόνηση προς ο,τιδήποτε το ρωσικό (συμπεριλαμβανομένου του λαού). Λιγότερη δηλ. επαφή με την ελληνική πραγματικότητα ακόμα και από τον Γιώργο Παπανδρέου.

  16. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 13:21:00

    ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΟΤΙ ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΚΑΤΙ, ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

    ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΠΙΠΟΝΟ ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΣΑΦΗ ΑΠΟΨΗ.

    ΦΙΛΕ, ΠΙΣΤΕΨΕ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΟΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΣΕ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    ΘΑ ΔΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    Η ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΟΥΡΑΖΕΙ. Η ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΟΥΡΑΖΕΙ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΑΤΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΥΛΑΡΟΥΜΕ ΣΤΑ 50000 ΠΟΔΙΑ.

    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΔΙΟΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ.

  17. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/08/2010 13:40:55

    ΨΑΧΤΗΡΙ ποιά εργατική τάξη στην Ελλάδα είναι ανειδίκευτη και αντιπαραγωγική;
    Αυτά ήταν last year.
    Ξέρεις πολλους Έλληνες εργαζόμενους ανειδίκευτους;
    Τα μικρομεσαία και μεσαία στρώματα φτωχαίνουν ταχύτατα.
    Αυτό συμβαίνει, δεν είναι όμως ούτε ανειδίκευτοι ούτε αντιπαραγωγικοί.

    Η ανειδίκευτη εργατική τάξη στην Ελλάδα σήμερα είναι μόνο οι αλλοδαποί ανειδίκευτοι μετανάστες και σταδιακά ορισμένες κατηγορίες από αυτούς εξειδικεύτηκαν.
    Σε αυτούς λοιπόν απευθύνεσαι όταν λες ανειδίκευτη εργατική τάξη.

  18. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 13:53:13

    ΠΡΟΣ ΑΛΕΝΑΚΙ,

    ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ.

    Η ΧΩΡΑ ΣΤΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΗ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΘΕΣΗ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ.
    ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ. ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΚΕΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ.
    ΥΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ.
    ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΚΙΖΟΝΤΑΙ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΩ.

    ΑΝ Η ΧΩΡΑ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΛΑΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ.

    • Minnie avatar
      Minnie @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 13:57:10

      Ο-μι-τζι!
      Ειδα το φως!
      Τρεχω να γραφτω ετο ΚΚΕ!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 14:05:42

      Άρα το θέμα είναι ΕΘΝΙΚΟ και όχι στενά ταξικό, εφόσον δεν αποφασίζει ούτε η ελληνική -ο θεός να την κάνει- αστική τάξη για το τι θα παράγεται.

      Το ΚΚΕ δεν κατόρθωσε ποτέ να ξεπεράσει τα ποσοστά του, ανάμεσα σε άλλα γιατί απέναντί του δεν είχε έναν αντίπαλο ποιότητας, ώστε μέσα από τον ανταγωνισμό και οι δύο να ωθούνται σε συνεχώς ποιοτικότερες θέσεις.

      Και έτσι διατηρούνται τα κλισέ και από τις δύο πλευρές.

  19. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 13:58:46

    ΠΡΟΣ ΜΙΝΝΙΕ,

    ΜΙΛΑΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ.
    ΓΡΑΨΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ.

    • Minnie avatar
      Minnie @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 14:06:14

      Την πολιτικη μου τοποθετηση την ξεκαθαρισα πιο πανω, αν κανεις τον κοπο να scrollαρεις λιγο πισω.
      Για την ειρωνια... ε, τι να κανουμε... προσφερεστε ρε παιδια.

  20. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 14:15:55

    ΠΡΟΣ ΒΙΣ,

    Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΣΑΡΙΚΗ ΡΩΣΙΑ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΟΒΙΤ ΤΟ 1905 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
    ΚΑΙ Ο ΡΙΝΤ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΥΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ ΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ.
    ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΠΑΝΤΟΥ ΟΛΟΙ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ.
    ΦΑΝΗΚΕ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΕΠΕΡΕΠΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΑΞΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΤΕΡΗ ΠΡΑΞΗ, ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ.
    ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΚΟ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΣΙΦΛΙΚΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ. ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΟ ΛΑΟ.
    ΕΚΕΙ ΕΠΑΙΞΑΝ ΤΟΝ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟ ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ.
    ΑΠΕΓΚΛΩΒΗΣΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΜΠΛΕΞΟΥΝ ΟΙ ΤΣΙΦΛΙΚΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΟΙ ΤΟΥ ΤΣΑΡΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ.
    ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.
    ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΠΟ ΛΑΘΗ, ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ, ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ.

  21. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 14:20:50

    ΜΜΙΝΝΙΕ, ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑ. ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΙΕ ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΙΣ. ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΙΑ ΣΟΥ, ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΟΤΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΑΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΠΕΙ Η ΕΙΡΩΝΙΑ. ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ, ΑΝ ΦΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΚΥΒΡΝΗΣΗ ΔΕΞΙΑ.
    ΑΣΕ ΜΑΣ ΕΜΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΟΙ. ΜΗΝ ΕΡΧΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΣ. ΚΑΠΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΗΔΗ ΣΕ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΝ.

    • Minnie avatar
      Minnie @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 14:33:38

      Ανθρωπε μου, ειμαι ελευθερη επαγγελματιας και την κατακεφαλια την εφαγα εικοσιπεντε χρονια πισω, με κυβερνηση ΠΑΣΟΚ. Απο τοτε υπολειτουργω.

      Καποια στιγμη ομως πρεπει κι'εσεις να κοιταχτειτε στον καθρεφτη.
      Παιδακι ημουν, μονο με ραδιοφωνο, μετα φοιτητρια στα αμφιθεατρα, μετα επαγγελματιας, μετα και συζυγος και μητερα... περασαν οι δεκαετιες, ο κοσμος ηλθε τα πανω κατω και σεις σταθεροι! Ο λογος σας απαραλλαχτος (και τα ποσοστα σας επισης), λες και τιποτα ποτε δεν αλλαζει γυρω σας.
      Μερα δεν περναει απο πανω σας, κατι σαν πορτραιτο του Dorian Gray.

    • Μisha avatar
      Μisha @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:00:14

      Ψαχτήρι, ακόμα και ο πιο ανόητος και κακοπροαίρετος δε μπορεί να μη παραδεχθεί πως τα όσα μας συμβαίνουν τώρα το ΚΚΕ τα είχε προβλέψει και προείπει. Είναι οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές της ΕΕ που μας έφεραν σε αυτό το σημείο, όπως έφεραν και την Ουγγαρία και τη Ρουμανία και τη Λεττονία.
      Και για το μεταναστευτικό ζήτημα πάλι η ΕΕ φταίει με τους «ανθρωπιστικούς» πολέμους της και τις ευρωσυνθήκες της.
      Το ζήτημα με το ΚΚΕ είναι άλλο και δεν αφορά τόσο την αμφιλεγόμενη στάση του σε διάφορα ζητήματα στο παρελθόν αλλά την επαμφοτερίζουσα στάση του στην παρούσα κρίση.
      Είναι απαράδεκτη η άρνηση των ιθυνόντων του στη σύμπηξη ενός αντι ΔΝΤ μετωπου. Αναρωτιόμαστε πολλοί γιατί οι σχηματισμοί της αριστεράς δεν έχουν αναλάβει την πρωτοβουλία για την συγκέντρωση υπογραφών ενάντια στο δολοφονικό μνημόνιο.
      Θα μπορούσαν να έχουν συγκεντρωθεί εκατομμύρια υπογραφές μέσα σε λίγες μέρες, σε χώρους δουλειάς, σε δημόσιους χώρυς (πλατείες, σταθμούς μετρό κλπ) , στο διαδίκτυο κ.ο.κ Και όμως δε γίνεται.

      Γιατί το ΚΚΕ κρατά τις πορείες και τις συγκεντρωσεις του μακριά από τους υπόλοιπους ; Έτσι θα ανατραπεί η κατοχική πολιτική; Με διασπάσεις εκ προοιμίου και ελιτίστικες συμπεριφορες πολιτικής υπεροθότητας και μαρξιστικού δογματισμού;

      Το προσωπικό μου σμπέρασμα από τους τελευταίους μήνες είναι πως το ΚΚΕ βολευεται από την πολιτική του μνημονίου γιατί περιμένει εκλογικά οφέλη.Αλλιώς θα κατέβαζε τον κόσμο έξω από το Κυνοβούλιο μέχρι να φύγει η κυβέρνηση Τσολάκογλου. Όπως έκανε με τους ναυτεργατες στα λιμάνια (κίνηση εξαιρετικά αποτελεσματική και φάνηκε από το πώς αντιμετωπίστηκε από τις στριγγλες των 8μμ) Δυστυχως όμως παίζει το παιχνίδι του συστήματος και περιμένει να καναλιζάρει την οργή του κόσμου ωστε να προσποριστεί μικροκομματικά οφελη.

      Μακάρι να κάνω λάθος και ι ερχόμενες βδομάδες να δώσουν άλλη προοπτική.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Μisha 20/08/2010 18:17:00

        Πες τα, χρυσόστομε μπας και καταλάβουν κάποτε πόσο κακό κάνει συλλογικά, ιδίως τώρα, αυτός ο απομονωτισμόςτους!

  22. O Θείος avatar
    O Θείος 20/08/2010 14:25:13

    Καμμιά οικονομία που στηρίζεται μόνον στην αύξηση της εσωτερικής κατανάλωσης δεν μπορεί να έχει μεσο-μακροπρόθεσμη σταθερότητα. Και συνήθως, η στροφή από το παραγωγικό-εξαγωγικό μοντέλο στο καταναλωτικό-εικονικοχρηματικό, σηματοδοτεί την αρχή της παρακμής (βλέπε Μ. Βρετανία, με αρχή το Θατσερισμό που διέλυσε την εξαγωγική βιομηχανία της, και μετά ΗΠΑ, από την περίοδο Ρέηγκαν και δώθε).
    Η Ελλάδα βιώνει το εσωστρεφές μοντέλο (με κυριαρχία της "εσωτερικής κυκλοφορίας") από το 1950, Χαρακτηριστικό είναι το διαχρονικό και διακομματικό σλόγκαν για την "οικοδομή ως κινητήρα της οικονομίας". Από την άλλη, ο εφοπλισμός/μεταφορική πετρελαίου, ως φορολογούμενος προς όφελος Ταμείων άλλων χωρών, είναι σχεδόν ξένο σώμα.
    Τη δημοσιονομική φτώχεια τη γεννά βασικά το τερατωδώς ελειμματικό ισοζύγιο εξωτερικών συναλλαγών. Μόνον με μεταφορά κεφαλαιουχικών πόρων από την κατανάλωση - εσωτερική κυκλοφορία προς την επενδυτική δραστηριότητα - παραγωγή προστιθέμενης αξίας - εξωστρεφές και εξαγωγικό παραγωγικό ήθος, θα λυθεί μεσο-μακροπρόθεσμα η στρέβλωση. Αλλά αυτό προυποθέτει "μετασχηματισμό σε παραγωγική ενέργεια" του λίπους που συσσώρευσαν τα αντιπαραγωγικώς ευημερούντα στρώματα.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ O Θείος 21/08/2010 21:01:13

      Μόλις τώρα είδα την θευμάσια συζήτηση που γίνεται σ'αυτή την ανάρτηση. Και δεν μπορώ παρά να δηλώσω εντυπωσιασμένος από την (κατ'εμέ, βέβαια) ορθότητα των απόψεών σου, αλλά και την αντίστοιχη ωριμότητα των περισσοτέρων σχολιαστών.
      Πιστεύω λοιπόν ότι, για να εμπεδώσουμε το συγκεκριμένο σχόλιό σου και να "πάρουμε μπρός" στην κατεύθυνση, που αναφέρεις -γι'αυτό κόλλησα εδώ το δικό μου- πρέπει να κάνουμε πρώτα ένα βήμα πίσω, να βγούμε δηλαδή από το Ευρώ, να υποτιμήσουμε λογικά τη δραχμή που θα προκύψει (αντί να ρίξουμε υπερβολικά τους μισθούς, όπως προαλείφεται) για να ανεβάσουμε την ανταγωνιστικότητα, να δημιουργήσουμε δηλαδή ΚΙΝΗΤΡΟ παραγωγικών και εξωστρεφών επενδύσεων, να βάλουμε σε εφαρμογή, με τα υπολλείμματα της οικονομίας μας, ένα ΠΛΗΡΕΣ και ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ (δηλαδή χωρίς την παράμετρο "Πολιτική Βούληση") πρόγραμμα όχι ανεξέλεγκτων χορηγιών, αλλά ελεγχόμενων επιδοτήσεων των σε σωστή κατεύθυνση επενδύσεων και όταν, με το καλό, μετά αρκετά χρόνια, πετύχουμε την "σύγκλιση" ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ να ξαναμπούμε, στέρεα, στο Ευρώ.
      Και, για να το πάω και ένα βήμα παραπέρα, αν η νέα ΝΔ (ή όποιο άλλο κόμμα) επιθυμεί να ξεφύγει από την γενική δυσπιστία, που δείχνει, πλέον, ο κάθε εχέφρων Ελληνας (που, όπως και να κάνουμε, κάποιους επηρεάζει) απέναντι σε ΟΛΑ τα σημερινά κόμματα, είναι καιρός να πάψει να βαφτίζει "Προγράμματα" τις Εκθέσεις αορίστων Ιδεών και Ευχών, να επεξεργαστεί ένα σαφές πρόγραμμα, που να φέρει την ενυπόγραφη στήριξη ΠΟΛΛΩΝ, εκ των εχόντων έγκυρη οικονομολογική άποψη και να το στηρίξει σε δημόσιο διάλογο, παίρνοντας την πρωτοβουλία και κερδίζοντας τις εντυπώσεις, απέναντι σε μουλωχτές "επικαιροποιήσεις" μνημονίων, που, ούτως ή άλλως, σωστά κατεδίκασε σαν σύνολο και όχι στα επι μέρους. Ακόμα και αν ενσωματώσει τμήματα των σημερινών ή εξωγενώς ζητουμένων πολιτικών, το αποτέλεσμα πάλι θα φαντάζει "Ελληνοκεντρικό", σε σχέση με την άνευ όρων αποδοχή των "ξενόφερτων" Μνημονίων.
      ΥΓ. Έχω, από τις απόψεις σου και τον τρόπο παρουσιάσεώς τους, την εντύπωση ότι, έχουμε συζητήσει και δια ζώσης, προ ανειπώτων ετών.

  23. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 14:35:09

    ΠΡΟΣ ΘΕΙΟ.

    ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΠΙΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΟΜΩΣ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ.
    ΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕ;
    ΠΟΙΟΣ ΩΦΕΛΗΘΗΚΕ;
    ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΔΙΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙΑΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΔΕΣ;
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΕΞΩΣΤΡΕΦΗΣ ΝΑΠΤΥΞΗ;
    ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ, ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΠΟΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ.
    ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε ΠΕΡΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΩΝ;
    ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΕΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΑΝΣΑΡΟΥΝ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ;
    ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΓΝΙΣΜΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΙΜΩΝ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΑΛΕΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ. ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ.
    ΤΩΡΑ ΜΠΛΕΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΒΡΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΝΕΙ ΟΛΑ ΦΡΑΠΕΣ.
    Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΝΕΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ. ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΙΑ ΑΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑΧΙΣΤΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΑΛΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΚΡΙΣΗ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ. ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΟΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ.

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:06:39

      Δεν διαφωνώ σχεδόν σε τίποτε απ' όσα γράφεις. Ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής γίνεται όλο και πιό ανορθολογικός και δεν υπάρχει φάρμακο θεραπείας αυτής της γεροντικής "αρρώστειας".
      Αλλά επίσης, δεν έχει προβάλλει στο πσοκήνιο η διάδοχος κατάσταση. Δεν υπάρχουν σήμερα τα σπέρματα του τρόπου παραγωής που θα τον διαδεχθεί. Το σοβιετικό σύστημα ήταν μια μονοπωλιακή κρατιστική κεφαλαιοκρατία και κατέρρευσε πρώτη ως ακόμα λιγότερο ευέλικτη και ανορθολογική από τον "ιδιωτικό" καπιταλισμό.
      Όταν επικράτησε ο καπιταλισμός, αντικαθιστώντας (1500 - 1750), είχε προηγηθεί μια περίοδος "επώασης" και προετοιμασίας του μέσα στο φεουδαρχικό σύστημα.
      Δυστυχώς, ενώ η οικονομική ανάλυση του Μάρξ για το σύστυημα ήταν αρκετά ακριβής, οι ιστορικές και πολιτικές προβλέψεις του για την εκατονταετία 1900 - 2000 ήταν μή ρεαλιστικές. Και θα έλεγα, έλειπε εντελώς από τον "Ορθόδοξο Μαρξισμό" μια συνεκτική θεωρία για την πολιτική εξουσία και την πολιτισμική εξέλιξη (οι μόνες σχετικά αξιόπιστες που ξέρω, είναι αντίστοιχα αφενός του Μάξ Βέμπερ και του "αιρετικού" Αντόνιο Γκράμσι, και αφετέρου της ακόμα πιό "αιρετικής" Σχολής της Φραγκφούρτης).
      Φοβάμαι ότι ελλείψει εναλλακτικής λύσης, οι άνθρωποι θα χρειαστεί να συμβιώσουν για ικανή περίοδο με έναν νεκροζώντανο καπιταλισμό, με ένα ζόμπι. Θα είναι χρόνια δύσκολα, χαραγμένα από οικονομική δυσπραγία και πλανητική περιβαλλοντική κρίση. Αλλά η μόνη διέξοδος που υπάρχει, είναι στοχασμός και αγώνας: Keep trying!

      • O Θείος avatar
        O Θείος @ O Θείος 20/08/2010 15:10:49

        Διόρθωση:
        Το σοβιετικό σύστημα ήταν μια μονοπωλιακή κρατιστική κεφαλαιοκρατία και κατέρρευσε πρώτη ως ακόμα λιγότερο ευέλικτη και ακόμη περισσότερο ανορθολογική από τον “ιδιωτικό” καπιταλισμό.
        Όταν επικράτησε ο καπιταλισμός (1500 – 1750), αντικαθιστώντας το φεουδαρχικό σύστημα, είχε προηγηθεί μια περίοδος “επώασης” και προετοιμασίας του μέσα στο φεουδαρχικό σύστημα που γκρεμιζόταν.

    • Μisha avatar
      Μisha @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:46:48

      Ψαχτηρι, ο καπιταλισμός έχει αποδειχτεί εφτάψυχος.
      Όταν δε μπορεί να κάνει αποικιοκρατία και δουλεμπόριο θα κάνει πόλεμο.
      Θα βρουν κάποια γελοία πρόφαση και θα κάνουν ντου στην Περσία εντός ολίγου.Μετά από 10 χρόνια κάποιον άλλο μπαμπούλα θα τροφοδοτήσουν και θα στοχοποιήσουν.
      Το ζήτημα είναι , όπως σωστά επισημαινει ο θείος, πως δεν τους φτανουν οι φυσικοί πόροι του πλανήτη για να χορτάσουν την απληστια τους. Εδω για ένα καπρίτσιο άφησαν να χυθούν 60 εκ βαρεία πετρελαιου στον κόλπο του Μεξικού , βρωμίζοντας τη χωρα τους για πολλές δεκαετίες.Θα λυπηθούν εμας τους υπόλοιπους;

  24. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 14:40:24

    ΜΙΝΝΙΕ,
    ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΟΥ.
    ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΝΔΡΕΙΣΜΟ.
    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΥΣ.
    ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΩΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΕΣΟΣΤΡΩΜΑΤΑ, ΚΡΑΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΣΙΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ.
    ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΔΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ.
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ.

    • Minnie avatar
      Minnie @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 14:52:41

      Να'σαι καλα, κι'εσυ την οικογενεια σου.

      Την συμπαθεια ομως δεν καταλαβα που την διεκρινες.
      Δωσε μου ενα ολοκληρωμενο προγραμμα με συγκεκριμενες κινησεις που θα εκανε το κομμα σου εαν ποτε ανελαμβανε την εξουσια και θα σου πω την αποψη μου.
      Ευχολογια, αφορισμοι και γενικολογιες δεν μου λενε τιποτα.

  25. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:03:40

    ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤ΄ ΕΡΧΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΔΙΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΣΕΙΣ.
    ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΛΕΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΩ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.
    ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
    Η ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΜΕ ΓΟΡΓΟ ΒΗΜΑ. ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ.

    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΑΝ ΘΕΣ ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ.
    ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΕΡΟΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ.ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΘΜΗΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ.

    ΜΙΛΑΜΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΛΑΪΚΗΣ ΒΑΣΗΣ, ΟΧΙ ΚΡΑΤΙΚΙΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΘΕΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΣΣΔ ΟΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
    ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΥΠΗΡΞΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟΨΕΩΝ.
    ΖΥΜΩΘΗΚΑΜΕ ΜΑ ΠΟΝΟ.
    ΚΑΝΑΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΕΝΑΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ.
    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΩΣ ΚΥΡΙΟ ΤΟΜΕΑ ΠΡΩΤΟΓΕΝΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ. ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΠΡΕΛΑ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ.
    ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΔΕ Η ΛΑΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ.
    ΠΑΙΔΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΗΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΑΞΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
    ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΩΔΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΛΑΟ.

    • Minnie avatar
      Minnie @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:12:25

      Μονο ρομαντικο μπορω να σε χαρακτηρισω.
      Στην ΠΡΑΞΗ ρε παιδια, πως θα εφαρμοσετε το οτιδηποτε?
      Με ποια κρατικη μηχανη?
      Εχεις την εντυπωση οτι και σημερα, με κυβερνηση ΠΑΣΟΚ, λεει ενας υπουργος κατι και γινεται αν δεν το εγκρινει ο τελευταιος κλητηρας του υπουργειου του?

  26. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:17:36

    ΠΡΟΣ ΘΕΙΟ.

    ΒΕΒΑΙΩΣ ΦΙΛΕ. ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΜΕΣΟΔΙΑΣΤΗΜΑ ΟΠΟΥ Ο ΚΑΠΙΤΛΑΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΟΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
    ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ.
    ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΜΠΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΡΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΚΟΜΑ. ΔΙΑΙΑΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΦΙΛΕ ΟΤΙ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    ΠΟΛΛΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΛΟΙ.
    ΔΙΑΒΛΕΠΩ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΑΝΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΝΑΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΠΕΟΙΘΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ.
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ;
    ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΠΟΤΟΜΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:29:56

      Φίλε μου, σήμερα η μεγάλη εφεδρική δύναμη άμυνας του καπιταλισμού λέγεται Κίνα. Όσο πιό πολύ διαρκέσει η ραγδαία ανοδική πορεία της εξωστρεφούς παραγωγικής οικονομίας της, τόσο πιό πολύ ο παγκόσμιος καπιταλισμός θα αποκτά πρόσθετη "ζωή" (έστω και νεκροζώντανη για μάς, τη Δύση). Οι ΗΠΑ είναι παρακμάζουσα δύναμη, βλέπεις όμως προέκυψε νέα κεφαλαιοκρατική "ατμομηχανή". Με "μαρξιστικού" ενδύματος, μονοκομματικό πολιτικό σύστημα.
      Η Ιστορία είναι πονηρή, που έλεγε ο Χέγκελ.
      Στη δική μας γωνιά, την Ελλάδα, αυτή την εποχή δεν παίζεται σχεδόν τίποτε συνταρακτικό για τον κόσμο. Ίσως, είμαστε μόνον μια δοκιμασία για τα αντανακλστικά αυτοσυντήρησης της Ευρωπαικής Ένωσης ως ισχυρού "παίκτη" στο παγκόσμιο σύστημα.

  27. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:18:44

    ΜΙΝΝΙΕ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.
    ΑΝ ΑΠΟΦΣΙΣΤΕΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ.

    • Minnie avatar
      Minnie @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:20:40

      Πως?
      Αυτο ρωταω.

  28. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:25:17

    ΠΡΟΣ ΘΕΙΟ.
    Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΤΙΣ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ.
    Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ.
    ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.
    Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΑΝ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΕΤΣΙ - ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΛΟΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΤΡΑΠΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΑΝΤΡΑΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ, ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ.
    Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ.

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:34:48

      Διατηρώ πάντως κάποιες επιφυλάξεις, άν ο καπιταλισμός ήταν όντως πιο "δίκαιος" από τη φεουδαρχία, που "σκότωσε και έθαψε" οριστικά.

  29. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:29:53

    ΜΙΝΝΙΕ, ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΓΕΝΙΑ ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΟΤΝ ΑΚΟΜΑ!

    ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟ.
    Ο ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
    ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΣΒΕΥΟΥΜΕ ΕΜΙΕΣ, ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.
    ΣΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ.

    ΤΖΩΝ ΡΙΝΤ: "Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΟΒΙΕΤ" ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΝ ΘΕΣ. ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΛΥΣΙΑΣ: "ΛΟΓΟΣ ΥΠΕΡ ΑΔΥΝΑΤΟΥ".

    ΜΙΝΝΙΕ, ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΑΝΤΗΘΕΙ.ΓΙΑΥΤΟ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ ΕΜΠΟΔΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ.
    ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΟΜΩΩΩΣΣΣ...

    • Minnie avatar
      Minnie @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:41:49

      Πρωτα θα μου απαντησεις με ποιο εργαλειο, ποια κρατικη μηχανη, θα εφαρμοσεις οτιδηποτε και μετα θα σου πω εγω εαν ειμαστε στην ιδια πλευρα.
      Μην παιδευεσαι, ουτε η Αλεκα η ιδια δεν μπορει να το απαντησει.

  30. Γιάννης avatar
    Γιάννης 20/08/2010 15:36:36

    Και γιατί δεν εφαρμόζουμε σύστημα δικό μας καθαρά ελληνικό.
    ΠΟΛΙΤΕΙΑ και όχι δημοκρατία (Αριστοτέλης).
    Και ας συζητήσουμε πάνω σε αυτή την βάση, για βελτιώσεις.

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ Γιάννης 20/08/2010 15:43:59

      Republic εναντίον Democracy;
      Είδες πώς την πάτησαν οι φίλοι μας Αμερικάνοι: Τους έφαγε ο δι-κομμματικός τύπος (που λειτουργεί άψογα ως εναλλαγή) κι έχασαν την ουσία, δηλαδή την ικανότητα της κοινωνίας να ανανεώνεται. Όπως ακριβώς η Αρχαία Αθηναική Πολιτεία, μετά το απόγειο του Περικλή, πήρε την κατηφόρα κι έγινε μια χαψιά για τους 40 Τυράννους και μετά για τον Φίλιππα!

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Γιάννης 20/08/2010 16:37:07

      ΠΛάκα κάνεις ρε συ Γιάννη;;;

      Και να αφήσουμε τα μπιμπικίνια;;;

      Ποιος ασχολείται τώρα με τον Αριστοτέλη και την Πολιτεία;;

      Εδώ να πούμε μαλώνουμε για τον γίγαντα Κικίλια, τον σωτήρα Σαμαρά, το ΠΑΣΟΚ, τον Τζεφρυ, το σοσιαλισμό, τον ΚΚ τον Μαρκογιαννάκη και αν έκανε σωστά ο Σαμαράς που τον διέγραψε ...

      Πονάει ο τόπος ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ κι εμείς εδώ να συνηγορούμε υπέρ προσωπικών επιλογών και κομμάτων και παρατάξεων και και και...

      Σκουπιδαριό κατέντησαν ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ τον τόπο που γεννήθηκε το ΦΩΣ, που δίδαξαν οι Απόστολοι, που βγήκαν Ήρωες και Ιερά, που γέννησε ποίηση τέχνες γράμματα πολιτισμό...

      Σκουπίδια κατέντησαν οι ellines-κομματόσκυλοι την πατρίδα τους κι ακόμα θαυμάζουν τους εβραίους γενοκτόνους κι εσύ ζητάς να θυμηθούμε Φρόνηση και Αρετή;;;;

      Άκου λέει σύστημα Ελληνικό...όχι ρε να πούμε ρε...ξες ποιος είμαι γω ρε;;;; ρε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ρε και τα σπάω όλα ρε γιατί ρε να πούμε ο δικός μας ρε είναι ο ΕΝΑΣ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΑΡΧΟΝΤΑΑΑΑΑΑ ΠΡΟΕΔΡΕΕΕΕ ΕΣΥ ΡΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!

      Α να μην ξεχάσω και την αριστερή διαννόηση που τοοοοόσα έχει προσφέρει σε αυτόν τον τόπο...να θυμηθώ να τους ευχαριστήσω όταν οι πακιστανοί θα χέζουν έξω από το σπίτι μου κι εγω θα τρέχω να σκουπίσω τις κουράδες χαρούμενος που καταδέχονται οι μετανάστες να αφοδεύουν στην ταπεινή "αντιρατσιστική" μου πατρίδα.

  31. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:36:44

    ΘΕΙΟ.
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΤΗΣ BRIC.
    Ο ΚΙΝΕΖΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
    1. ΕΧΕΙ ΦΘΗΝΟ ΕΡΓΑΤΙΚ ΔΥΝΑΜΙΚΟ.
    2. ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ.

    ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΑΝ ΝΟΙΩΣΕΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΣ, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ;

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:40:10

      @ψαχτήρι
      μιλάς για οικονομικό μοντέλο και όχι κοινωνικό.

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:45:41

      Ζόμπι που νομίζει ότι είναι "παλληκάρι". Ζόρικη κατάσταση.

  32. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:38:15

    ΓΙΑΝΝΗ, Ο ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΒΑΣΕΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ.
    ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΛΕΞΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ.
    ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΙΣΩΣ Ο ΜΑΡΞ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:44:27

      Δεν αφορίζω κανένα σύστημα.
      Απλώς πιστεύω ότι ο ανθρώπινος παράγοντας είναι αυτός που διαβρώνει το σύστημα (είτε κομμουνιστικό είτε καπιταλιστικό)
      και στο τέλος καταρρέουν.

    • Μisha avatar
      Μisha @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:48:55

      Ο Χριστιανισμός μας εβγαλε από την αρρωστια της ρωμαϊκής παρακμής και μας έδωσε ανθρωπιά που ειναι και το κυρίως ζητούμενο των καιρώ μας. Πολιτικές ορθότητες με γκουλάγκ εξόντωσης των αντιφρονούντων είναι επικίνδυνες.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Μisha 20/08/2010 15:53:48

        Μήπως απλώς μας αποτελείωσε για τα καλά, και ακόμη να σηκώσουμε κεφάλι;

      • Μisha avatar
        Μisha @ Μisha 20/08/2010 16:06:29

        S.A.

        Όταν η γυναικα παύει να ονομάζεται και να είναι res (=πραγμα) και οι δούλοι τροφή για τις σμέρνες, όπως και να το δείς είναι πρόοδος προς την ανθρωπιά.

    • The Saint avatar
      The Saint @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 16:17:25

      O Xριστιανισμός σε τί σε χάλασε τώρα? Γενικώς επειδή δεν γνωρίζω, το γιατί με τη θρησκεία το ΚΚΕ δεν τα πάει καλά... Μπορείς να μου πείς το γιατί?

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 16:22:59

      Ο νεωτερικός αντι-θρησκευτικός υλισμός (η "απομάγευση του κόσμου" κατά τον Max Weber), προκάλεσε πολύ μεγαλύτερες βαρβαρότητες συγκρινόμενος με τις "θρησκευτικού τύπου" αγριότητες του Μεσαίωνα (βλ. Σταυροφορίες κτλ). «Ανέκαθεν ο διαφωτισμός, με την ευρύτερη έννοια της προοδεύουσας σκέψης, επιδίωξε να απελευθερώσει τους ανθρώπους και να τους κάνει κυρίαρχους. Αλλά η εντελώς φωτισμένη γή ακτινοβολεί από το κακό που θριαμβεύει παντού», έγραψαν μελαγχολικά οι Adorno & Horkheimer έχοντας στο νού τους το Άουσβιτς.
      Όταν εμφανίζεται το "στρεβλό υλικό της ανθρωπότητας" (Kant), σ' όλες τις φάσεις και κάτω από κάθε θρησκεία ή μή θρησκεία, δεν φταίει ούτε ο Χριστιανισμός ούτε ο Μωαμεθανισμός, ούτε άλλη θρησκεία, αλλά το ότι είναι φτωχά τα συναισθήματα, λείπει η καλοσύνη και η αγάπη. Γι αυτό και ο Απόστολος Παύλος, γράφοντας για τις ανθρώπινες αρετές μας θύμισε ότι "μείζων δε τούτων η αγάπη" (Προς Κορινθίους Α΄ 13:13).

  33. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:42:28

    ΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΝΝΗ.
    ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ.
    ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΙΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟΠΟ. ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΛΑΣΤΙΧΟ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ.ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:45:59

      Την ανθρώπινη απληστία και οίηση δεν μπόρεσε να την καταπολεμήσει κανένα σύστημα.

  34. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:46:32

    ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑΝΝΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΜΟΙΡΑΙΟ ΤΡΟΠΟ.

  35. Γιάννης avatar
    Γιάννης 20/08/2010 15:47:46

    Όχι. Πάντα είμαστε (ως Έλληνες από τη φύση μας) στην αναζήτηση του καλύτερου κοινωνικού συστήματος.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Γιάννης 20/08/2010 15:49:48

      ... χωρίς παρωπίδες και με ευρύτητα σκέψης.

  36. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:51:24

    ΘΕΙΟ,
    Η ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ. ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ.
    ΤΟΥΣ ΕΡΙΧΝΑΝ ΣΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΙΓΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ.
    Η ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ ΕΦΤΑΣΕ ΧΩΛΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ, ΕΤΣΙ;
    ΑΠΟ ΤΟΝ Α!Π.Π. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΡΑΓΔΑΙΑ ΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
    ΜΕΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΙΦΑΚΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.
    ΚΙ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ.

  37. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:54:24

    ΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΚΟ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΩΣ ΛΑΟ.

    ΔΙΑΒΑΣΕ, ΚΑΡΛ ΚΑΟΥΤΣΚΙ: " Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ"

    ΛΕΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΚΛΠ ΚΛΠ

    ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΤΙΝ ΕΚΑΝΑΝ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΘΟΛΩΣΑΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ. ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΕΙΣ ΛΟΓΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ

    • Μisha avatar
      Μisha @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 16:12:00

      Ψαχτηρι, o Kάουτσκυ δεν είχε όλα τα δεδομένα για να αποφανθεί.
      Την εποχή που έγραφε το έργο του , το Βυζάντιο θεωρείτο από τους ευρωπαίους εποχή σκοταδισμού, κάτι που έχει αναθεωρηθεί πλήρως και είναι εντελώς έξω από την πραγματικότητα.

      Δες:
      h--p://pontosandaristera.wordpress.com/2008/11/23/14-3-2008/

      • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
        ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ Μisha 20/08/2010 18:44:55

        ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΒΙΒΛΙΟ ΥΠΟΨΙΝ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΔΙΚΗ ΑΠΟΨΗ.

  38. Γιάννης avatar
    Γιάννης 20/08/2010 15:54:45

    Να ξεκινήσω με κάτι απλό.
    Να παραδεχθούμε ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
    Ο καθένας είναι άριστος σε κάτι. Αυτό πρέπει να αναζητήσουμε.
    Στην Αρχαία Ελλάδα ΄πάντα υπήρχαν αυτοί που διοικούσαν, αυτοί που πολεμούσαν και αυτοί που παράγαν. Χωρίς να θεωρούνται άνισοι ήταν διαφορετικοί. Απλώς ο καθένας ήταν άριστος σε αυτό που έκανε.

  39. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 20/08/2010 15:58:18

    ΓΙΑΝΝΗ, ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ...

    ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΕΛΕΓΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΙΝΝΙΕ, ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΥΡΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ.

    ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩ. ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.

  40. Γιάννης avatar
    Γιάννης 20/08/2010 16:02:17

    Συμφωνώ.
    ΟΧΙ ΔΙΧΑΣΜΟΣ. ΜΟΝΟ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ.
    ΑΥΤΟ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ. ΑΥΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

  41. Minnie avatar
    Minnie 20/08/2010 16:06:54

    Συντροφε Ψαχτηρι, ακομα δεν μου απαντησες αλλα τωρα φευγω, παω στον Σχοινια για μπανιο.

    Καλο Παρασκευοσαββατοκυριακο σε ολους.

    • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
      ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ Minnie 20/08/2010 18:47:22

      ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΑΛΥΣΩ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΡΙΝ.
      ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ, ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ.
      ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΓΟ 902, ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ. ΔΕΝ ΣΕ ΔΑΓΚΩΝΟΥΝ, ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ.

  42. undercover gpr avatar
    undercover gpr 20/08/2010 16:12:10

    Regulate or ban..

    • Minnie avatar
      Minnie @ undercover gpr 22/08/2010 18:11:07

      Τωρα καταλαβα τι σημαινε αυτη η αναρτηση.

      Αντιο σε ολους και καλη δυναμη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.