Η μόνη ορθή προσέγγιση είναι η εθνοκεντρική
03/08/2014 10:54
του Φαήλου Κρανιδιώτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η μόνη ορθή προσέγγιση είναι η εθνοκεντρική

Σε αυτό τον άγριο κόσμο, όπου ακόμη κυριαρχεί το δίκαιο του ισχυρότερου, ο νόμος του ξίφους, δεν υπάρχει άλλη προσέγγιση από την εθνοκεντρική. Κανείς ξένος δεν θα μας νοιαστεί περισσότερο από τους μετέχοντες στο Έθνος μας, κανείς δεν θα θυσιαστεί και δεν θα πολεμήσει για μας. Κι όσοι λίγοι το έκαναν για μας, Φιλέλληνες στην Παλιγγενεσία, ήταν πρώτα - πρώτα φλογεροί πατριώτες του Έθνους τους. Αγαπούσαν τη χώρα τους κι έτσι συγκινούνταν από τον αγώνα και την αγάπη μας για την δική μας χώρα.

Το ‘χε πει κι ο Χο Τσι Μινχ, που όσο να ‘ναι ήταν πιο αριστερός από τον Αλέξη, την Δούρου και τον Παπαδημούλη: «Δεν μπορείς να είναι αληθινός διεθνιστής αν δεν είσαι πατριώτης και το αντίστροφο». Το καταστατικό των Σαντινίστας ξεκινούσε με τη φράση «Somos Nacionalistas» (Είμαστε εθνικιστές). Στην Κούβα απ’ άκρου εις άκρον είναι γραμμένο το σύνθημα «Patria o Muerte» (Πατρίδα ή Θάνατος).

Στις χίμαιρες και τα όνειρα τους, που συνήθως καταλήγουν σε εφιάλτες, οι φανατικοί της «πολιτικής ορθότητας» της ημετέρας αριστεράς, απλά αρνούνται να αποδεχθούν την πραγματικότητα του ιστορικού βίου των λαών.

Με επικίνδυνη βλακεία, βασισμένη σε ιδεολογήματα της ψευτοθρησκείας του μαρξισμού και των παραφυάδων του, προτάσσουν ξένα συμφέροντα από αυτά του Ελληνισμού. Η απέχθεια τους προς την ιδέα του Έθνους και η υστερική τους αφοσίωση στον διεθνισμό, όπως διεστραμμένα τον αντιλαμβάνονται, οδηγεί σε τραγελαφικά υποκριτικές ή σχεδόν σχιζοφρενικά αντιφατικές συμπεριφορές.

Η συντριπτική πλειοψηφία από αυτά τα πρωτοκλασάτα «νούμερα», που βλέπετε να διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους για τις εκατόμβες στην Γάζα, λες και είναι το χωριό τους, δεν πάτησαν ποτέ το πόδι τους σε εκδήλωση για την παράνομη εισβολή και κατοχή της Κύπρου από τον Αττίλα, για τους αγνοούμενους, για απόδοση τιμών στην ΕΟΚΑ, για την αναγνώριση της Γενοκτονίας των Αρμενίων και του Ελληνισμού στην Μικρά Ασία από την Τουρκία. Δεν σας λέω καν ότι ποτέ δεν οργάνωσαν οι ίδιοι εκδήλωση για όλα αυτά. Ούτε που τους πέρασε από το μυαλό. Άλλωστε είμαστε η χώρα όπου οι άνθρωποι των Πρεσβειών και οπαδοί του Σχεδίου Απαρτχάϊντ/Ανάν για την Κύπρο υποδύονται τους «προοδευτικούς» και καθυβρίζουν ως φασίστες τους αντιτιθέμενους σε αυτόν τον τρίτο και τελευταίο Αττίλα.

Ό,τι αφορά τον Ελληνισμό, ό,τι τονίζει τον εθνικό χαρακτήρα, καταγγέλει την γενοκτονική συμπεριφορά της Τουρκίας ή θυμίζει εθνικούς αγώνες, διεκδικεί την ελευθερία της Κύπρου και προτάσσει τον ελληνικό χαρακτήρα αυτής και της Βορείου Ηπείρου, προκαλεί αναφυλαξία στην κολωνακιώτη κι εξαρχειώτικη βαριά κι ασήκωτη πρόοδο.

Σεληνιάζονται με τους κορμοράνους στον Κόλπο, τις μαϊμούδες που κινδυνεύουν στον Αμαζόνιο, το σύμφωνο συμβίωσης του Μήτσου και του Μπάμπη αλλά μια ζωή γράφανε στα σινιέ παπούτσια τους την Κύπρο κι ακόμη περισσότερο την Βόρειο Ήπειρο, καθ’ ότι εκεί ο Αλβανός χασάπης ήταν «σύντροφος» υπό ευρεία εννοία.

Οι γονείς πολλών αγνοουμένων του 1974 πέθαναν ένας – ένας, με τον καημό στο βλέμμα, αλλά ποτέ τους δεν συναπάντησαν την φλογερή αλληλεγγύη αυτών που ολοφύρονται καθημερινά στην μπατιρημένη κι έτοιμη για μπάρκο «Αυγή», στο απλήρωτο – μπαμπέση καπιταλισμέ – «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ» κι αλλού για ξένες πατρίδες, ξένους λαούς, ξένα νιτερέσα.

Άμα μιλάς ελληνικά κι είσαι χριστιανός ή σκέτα χριστιανός χεσμένο σ’ έχουν οι σύντροφοι κι εσένα και το αίμα σου και τα σφαγμένα ή βιασμένα παιδιά σου και την καταπατημένη γη σου και τα λεηλατημένα μνημεία σου.

Μα είπαμε ποιος είναι ο ιδανικός άνθρωπος για την καθ΄ημάς «πρόοδο»: gay μουσουλμάνος λαθρομετανάστης που εκτρέφει καρέτα – καρέτα.

Απλό αυτό που λέω. Όποιος δεν κάνει πρώτα το καθήκον του απέναντι στον λαό του ή ακόμη χειρότερα καθυβρίζει το λαό του κι αντιστρατεύεται τα συμφέροντα και την ασφάλεια του Έθνους του και ωρύεται για οποιουσδήποτε άλλους και μόνο γι’ αυτούς, αρκεί να είναι μακριά και ξένοι, είναι απλά παλιάνθρωπος, ένας διεστραμμένος παλιάτσος που καμώνεται τον «ευαίσθητο» και «προοδευτικό» της μόδας.

Αδέσποτο σκύλο στο Σύνταγμα τον υπολήπτομαι περισσότερο από αυτούς που καθυβρίζουν την Πατρίδα τους και γίνονται οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» του τουρκικού ή αραβικού ισλαμοφασισμού, του σωβινισμού των σκοπιανών επιγόνων του φίλου και συνεργάτη του Χίμλερ, του Ιβάν Μιχαήλοφ, από αυτούς που επιθυμούν ως «πολυπολιτισμική πρόοδο» την πλημμυρίδα της μουσουλμανικής λαθρομετανάστευσης στην χώρα μας. Υπάρχουν ανάμεσα μας δίποδα που θεωρούν τους οπαδούς των αποκεφαλισμών, της κλειτοριδεκτομής, του ραβδισμού γυναικών, της παιδοφιλίας, κτηνοβασίας και κακοποίησης των γυναικών, ως δήθεν κομμάτι ενός «πολύχρωμου» κόσμου. Επιθυμούν διακαώς την διάσπαση της ομοιογένεια μας, την θεωρούν «αντιδραστική». Θέλουν να γίνουμε ένας ωραίος ροζ πολτός.

Δεν μπορείς να είσαι διεθνιστής, αν δεν είσαι πατριώτης.

Δεν μπορείς να κατανοήσεις την αγάπη των άλλων για την πατρίδα τους και να τους συνδράμεις, αν δεν αγαπάς με φλόγα την δική σου Πατρίδα. Δεν μπορείς να χύνεις δάκρυα για το αίμα των άλλων, όταν μένεις αδάκρυτο μοσχάρι στο αίμα των πατέρων και των αδελφών σου και ασεβείς στην μνήμη και τους αγώνες τους.

Μερικές φορές αναρωτιέμαι, αν αυτό το συγκεκριμένο είδος αριστεράς, δεν είναι απλά ψευτοθρησκεία αλλά μια συλλογική διαταραχή…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σιωπηλός avatar
    Σιωπηλός 03/08/2014 12:02:16

    Η συλλογική διαταραχή (διότι, πράγματι, περί αυτού πρόκειται) δεν είναι προνόμιο μόνο της παλαβής αριστεράς. Ξιπασμένα μισότρελα καθάρματα υπάρχουν κι αλλού, όπως φαίνεται. Δυστυχώς.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σιωπηλός 03/08/2014 14:39:52

      Πες που διαφωνείς ή τι είναι ψέμα στο άρθρο, για να τους ξεμπροστιάσεις.

      • Σιωπηλός avatar
        Σιωπηλός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/08/2014 16:47:25

        Οι παρεξηγήσεις μπορεί να έχουν άσχημο τρόπο να εμφανίζονται κάποιες φορές. Δεν διαφωνώ στο περιεχόμενο του άρθρου. Επ´ ουδενί. Αντιθέτως, το σχόλιό μου ήταν απάντηση σε άλλο σχόλιο, (του faulos, αν δεν κάνω λάθος) που έκανε υβριστικότατη και απειλητική επίθεση στο πρόσωπό σας. Το δικό του σχόλιο ωστόσο διαγράφηκε και το δικό μου φάνηκε πλέον να είναι άστοχο. "Επί προσωπικού" που λέγαμε παλιά στα αμφιθέτρα, ζητώ συγγνώμη για την παρεξήγηση.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σιωπηλός 03/08/2014 19:04:53

          Έχεις δίκιο. Το είχα δει. Θα "μανουριάζαμε" αδίκως μεταξύ μας. Ναι, είχε μπει ένας από τους διαδικτυακούς ανώνυμους γενναίους υβριστές.

  2. Λύσανδρος Ἀλεξανδρίδης avatar
    Λύσανδρος Ἀλεξανδρίδης 03/08/2014 12:13:45

    "gay μουσουλμάνος λαθρομετανάστης που εκτρέφει καρέτα – καρέτα"! Φαῆλε, εἶσαι πολὺ μεγάλος! Τὰ σέβη μου!

  3. Θάνος avatar
    Θάνος 03/08/2014 12:33:26

    Φαήλο, απολύτως συμφωνώ και περιμένω να δω και τα υγιή κομμάτια της αριστεράς να συμφωνούν! Έχουν δυστυχώς ποτιστεί με παλαιά πασοκίλα και με υμνολογία στους απροσάρμοστους εχθρούς της κάθε μορφής αξιοκρατίας και έχουν καταντήσει η πιο βαθιά συντήρηση. Διάβασα και το άρθρο του Τζήμερου στο protagon, σωστός κρίμα που δεν είναι στο ίδιο όχημα. Τελικά όντως υπάρχει τεράστιο θέμα με τους πρόθυμους ηλίθιους και τους οπαδούς των θεωριών συνομωσίας, μας έχουν περικυκλώσει είναι φανατικοί και κατά συνέπεια, θεόστραβοι και θεόκουφοι

  4. npcomplete avatar
    npcomplete 03/08/2014 12:44:43

    Αλλο πάλι και τούτο !!!! Από την μια μεριά οι "Ελληνες Εθνικιστές" και από την άλλη οι "Ελληνες Διεθνιστές - Προδότες" ??? Οι Ελληνες γιατροί, νοσοκόμοι, μηχανικοί, δάσκαλοι, παπάδες και απλοί άνθρωποι που "τρέχουν στα πέρατα του κόσμου" και βοηθάνε τους "άλλους" με κίνδυνο της ζωής τους ΔΕΝ αξίζουν την συμπάθεια σας ? Και ας είναι αυτοί Μαρξιστές, Χριστιανοί ή απλοί Ουμανιστές. Δεν μπορείς αγαπητέ μου, να αγαπήσεις τους δικούς σου ανθρώπους (ή την Πατρίδα σου) εάν δεν αγαπήσεις και τους "άλλους της Γης".

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ npcomplete 03/08/2014 14:37:29

      Μερικά ζητήματα είναι θέμα αντίληψης....

      • npcomplete avatar
        npcomplete @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/08/2014 17:25:20

        Ναι συγγνώμη, δεν είχα "αντιληφθεί" ότι έρχονται εκλογές ...

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ npcomplete 03/08/2014 18:10:41

          Και να χοροπηδήξουν, και να λαλήσουν, άλλες ΠΡΟΩΡΕΣ εκλογές ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. Όποιος τις προκαλέσει, θα πάρει "τον πούλον". Και κάτι "δημοσκοπικό", με ένα 5 και μετά κόμμα. Ο κόσμος κατάλαβε. Αυτοί, μπλέ κόκκινοι, πράσινοι κανελλί με βούλες, άς ζευτουν να βγάλουν το κάρο απο τη χαράδρα, που μόνοι τους το έρριξαν. Ο τρώσας και ιάσεται. Η παγιδα "κλείδωσε" και οι κουτοπόνηρες αλουπούδες είναι μέσα κλεισμένες. Δεν είμαστε στο 2012. Ο κόσμος κατάλαβε, το ξαναγράφω για τους αργόστροφους.

          • npcomplete avatar
            npcomplete @ Uncle Stgm 03/08/2014 18:16:12

            Αγαπητέ Uncle, ένα πράγμα έμαθα από αυτή την κρίση: Να είμαι "σίγουρος" μόνο για τις δικές μου αντιδράσεις και κανενός άλλου ...

  5. Θανάσης Τ. avatar
    Θανάσης Τ. 03/08/2014 13:26:02

    Σέβομαι την εθνικότητα,τη θρησκεία,τις παραδόσεις,την κουλτούρα των άλλων λαών. Στο σημείο που και εκείνοι σέβονται τη δική μου εθνικότητα,θρησκεία και κουλτούρα. Απεχθάνομαι όμως κάθε έννοια διεθνισμού,διότι πέρα και πάνω από κάθε κουλτούρα βάζω τη δική μου και δεν ανέχομαι κάθε προσπάθεια για δανεισμό,του ο,τιδήποτε μας λανσάρεται ως μοντέρνο,νεωτεριστικό,προοδευτικό,απλά επειδή είναι ξένο. Το θαυμάζω αλλά δεν το επιθυμώ. Γι'αυτό γιά μένα οι έννοιες πατριωτισμός και διεθνισμός,είναι εντελώς ασύμβατες μεταξύ τους. Είμαι πατριώτης χωρίς να είμαι διεθνιστής.Γι' αυτό και δεν μπορώ να ταυτιστώ σε τίποτα με τους αριστερούς.

  6. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 03/08/2014 15:03:57

    Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης δεν υπάρχει τέτοια "εθνοκεντρική" προσέγγιση ως ρεαλιστική επιλογή. Απάτη είναι, για αλιεία κομματικών οπαδών και μόνον. Η μόνη πραγματικά πατριωτική και εθνική προσέγγιση και επιλογή, υπό τις συνθήκες της παγκοσμιοιποίησης και του αποτυχημένου μετεμφυλιακού κράτους, είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή συμμάχων, ανάλογα με τα συμφέροντα της χώρας. Και η συμπόρευση μαζί τους στον δύσκολο και άγριο παγκόσμιο περιβάλλον: Δηλαδή να αυτοδεσμευόμαστε στην Ευρωπαϊκή κοινή μας μοίρα και να αισθανόμαστε συνυπεύθυνοι για αυτήν - στο μέτρο που μας αναλογεί. Το αντίθετο είναι επιλογή εθνικής αυτοκαταστροφής. Απλά τα πράγματα. Η ιστορία επιτέλους πρέπει να διδάσκει.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Uncle Stgm 04/08/2014 07:31:26

      Θειε, ετσι και ξεσπασει κανενας πολεμος στην Ευρωπη η η Ευρωπη μπερδευτει σε κανενα πολεμο θα δεις που θα παει η παγκοσμιοποιηση..... Η εννοια εθνος ειναι ακομα πολυ βαθια ριζωμενη στους λαους και πολυ περισσοτερο στον δικο μας και η παγκοσμιοποιηση ειναι λεξη απωθητικη. Ειναι το ονειρο ενος παγκοσμιου ηγετη που θα διευκολυνεται στη παγκοσμια κυριαρχια. Ο πλανηταρχης μπροστα του θα ειναι σαν παιδακι του νηπιαγωγειου. Να παρακαλας να μην προλαβουμε να ζησουμε τετοιες καταστασεις..... Ολα τ αλλα ειναι απλα φιλολογιες....

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Ρηνα 04/08/2014 16:08:22

        Προς το παρόν Ρήνα, ο πόλεμος είναι στη Συρία, στην Παλαιστίνη, στο Ισραήλ, στη Λιβύη, στα σύνορα Ρωσίας και Ουκρανίας. Δεν είναι στην "δική μας" Ευρώπη, απο την Λισαβώνα ως τη Βαρσοβία και από τη Στοκχόλμη ως την Ιεράπετρα, Μάλτα και Λευκωσία. Αυτό είναι το δεδομένο. Άς σκεφτούμε τι σημαίνει. Ας το εκτιμήσουμε. Άς ελπίσουμε ότι έτσι θα μείνει - και θα η δική μας ειρηνική ζώνη δώσει ένα χέρι βοηθειας για να ειρηνευσει και η Γάζα, η Δαμασκός, το Ντόνετσκ. Άνθρωποι ζούν και εκεί, όχι θηρία. Αλλά για να μείνει έτσι, ειρηνική, πρεπει κι εμείς να πράττουμε αναλόγως, ο καθένας στο μέτρο που του αναλογεί. Θέλουμε, ευχόμαστε να γίνουν και η Αθήνα, η Ρώμη, η Βιέννη, η Βαρσοβία, το Βερολίνο , σαν τη Ντονετσκ και τη Δαμασκό; Προφανως όχι. "Σοφία είναι να περιφρουρούμε ό,τι καλό και να αλλάζουμε ότι κακό" (Λέων Τολστόι)

  7. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 03/08/2014 15:10:43

    Ο μεσανατολικός δρόμος οδηγεί στη Γάζα. Ή στο Τελ Αβίβ όπου πέφτουν ρουκέτες. Ο δρόμος του Κάστρο οδηγεί στα πορνεία της Αβάνας. Και ο δρόμος του Χό Τσι Μίνχ στους Βιετναμέζους εργάτες με μισθό 0,5 δολλάρια την εβδομάδα. Και ο δρόμος του Οτσαλάν οδηγεί στο Ναιρόμπι. Καταλάβετε το επι τέλους. Αρκετά με τις "αριστεροδεξιές" σας φαντασιώσεις. Ο κόσμος είναι ζόρικος, αρκετά παίξατε κομματικά ζάρια με τις τύχες των πολιτών. Τζογαδόροι, χάσατε (και χάσαμε πολύ χειροτερα εμείς, χωρίς να φταίμε).

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Uncle Stgm 03/08/2014 19:11:10

      Ηρέμησε. Δεν θα βγούμε στη Διέρα Μαέστρα. Παρεπιπτόντως, απ' ότι φαίνεται ο δρόμος του Οτσαλάν οδηγεί σε κουρδικό κράτος. Εσύ δεν το έχεις χωνέψει, οι Τούρκοι όμως το έχουν πάρει απόφαση. Παγκοσμιοποίησγ, ξεπαγκοσμιοποίηση το Εθνος υπάρχει, διότι είναι το πρόσωπο μας στον κόσμο. Η ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων και αγαθών δεν σημαίνει πως καταργήθηκαν οι ξεχωριστοί πολιτισμοι και τα ξεχωριστά εθνικά συμφέροντα. Οπότε μήπως εσύ να προσγειωθείς στην πραγματικότητα; Κι όπως σωστά έγραψε χρειαζόμαστε συμμαχίες. Μόνο που και αυτό είναι πανάρχαιος πολλαπλασιαστής ισχύος για τα Έθνη.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/08/2014 19:33:00

        Μόνον που τον ξεχωριστό πολιτισμό μας δεν τον προβάλλουμε παριστάνοντας τον Βαλκανικό καουμπόη (δυστυχώς εμείς δεν διαθέτουμε ως εξαγώγιμα Γουάιατ Έρπ και Ντάκ Χαλλινταίη αλλά Πλάτωνα, Ελύτη και Θεοδωράκη). Και δεν προάγουμε το εθνικό συμφέρον συσσωρεύοντας μόνοι μας μπαρούτι κομματικού, ιδεολογικού και ταξικού μίσους στο "υπόγειο" του κοινού εθνικού οικοδομήματος. Ακόμη και οι Τεξανοί, το ξεπέρασαν το Άλαμο και είναι φίλοι με τους Μεξικάνους. Εμείς θα μείνουμε "πιό Τεξανοί απο τους Τεξανούς"; Ξεπεράστε επιτέλους τον Εμφύλιο. Και τι κάνουν Τούρκοι, Κούρδοι και Ιρανοί, ελάχιστα μας αφορά. Δικό τους θέμα είναι, και δεν είναι εταίροι μας στην ΕΕ. Άν και λέτε ότι είστε "δεξιοί", για ό,τι αφορά Μεσανατολικά,στην πράξη "κολλάτε" όπως ακριβώς κολλούν οι "αναρχοαριστερίστες" στη Βενεζουέλα και στην Κολομβία... Πέρα απο τα κομματο-παραταξιακά και τη βαρειά ιδεολογία "υπάρχει κάτι πιό βαθύ που μας λερώνει" ως κοινωνία: Ο σκληρός ατομισμός και φατριασμός, το ότι εσείς οι κομματικοποιημένοι σκέφτεστε μόνον για την πάρτη σας και τους "δικούς σας".

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Uncle Stgm 03/08/2014 20:08:38

          Μα δικολάβοι κυβερνούν το Έθνος!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Uncle Stgm 04/08/2014 01:45:41

          Είναι προφανές πως δεν απαντάς σε αυτά που γράφω, Δεν αντιπαραθέτεις μισό επιχείρημα στην αλήθεια του άρθρου μου. Απλά θες να πεις αυτό που θες να πεις κι όποιος μας διαβάσε, εύκολα βλέπει ποιος εδιαπνέεται από φανατισμό και μίσος. Μάλλον σου δχτύπησα κάποιο ευαίσθητοι νεύρο. Μήπως ήσουν κι εσύ σε "αντιπυρηνικές" ιαδηλώσεις ή για μάζεμα καφέ στη Νικαράγοθυα, όταν ρίζωνε ο Αττίλας; Άσε μας ρε φίλε με τον ..Γουάϊτ Ερπ και τον Εμφύλιο. Γι' αυτά που έγραψα και την υποκρισία αυτού του κομματιού της αριστεράς έχεις να πεις κάτι;

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/08/2014 15:53:33

            Φυσικά δεν ήμουν. 1-2 φορές που πηγα σε διαδήλωση έξω απο την πρεσβεία ΗΠΑ (1974, Κύπρος) πήγα φορώντας πουκάμισο κόκκινο - μπλέ με strips 'n stars. Και με δερμάτινο καουμπόικο καπέλο. Αυτά για να αποφευγονται παρεξηγήσεις. Αντίπαλο δεν θεωρώ τον λαο των ΗΠΑ, ούτε την δημοκρατία του με τις γνήσιες, πλούσιες ρίζες της. Αλλά την πλουτοκρατία τους, το σύμπλεγμα χρήματος και εξουσίας, που όπως στέκεται βαρύ στη δική μου και δική σου πλάτη, έτσι ακριβώς βαραίνει και στην πλάτη του απλού, φτωχού Αμερικανού. Ούτε έχω καμμιά σχέση με το κομμάτι αυτό της αριστεράς. Άλλη η θέση τους, εντελώς άλλη η δική μου. "Αυτοί" είναι "απέναντι" από "σάς", του λόγου μου ξέρω καλά ότι δεν είμαι απέναντι. Είμαι "από κάτω". Μ' αρέσει η δημοκρατία, η δύναμη στα χέρια του απλού πολίτη. Αυτό όμως δεν άρέσει ούτε σ' αυτούς (αυτής της "αριστεράς"), ούτε σε "σάς". Ξέρω καλά ποιός είμαι και τι είναι οι άλλοι. Τα έχω ζήσει και τα πήρα απο το DNA των γονέων μου. Η μάνα μου έφυγε απο το χωριό της στο Γράμμο το '48, γιατί της έφερναν αηδία και οι Ζαχαριάδηδες και οι Παπάγοι. Ξέρω τι είστε και "σεις" και "αυτοί": Δίδυμα με διαφορετικό χρώμα ματιών. Και σκοτώνεστε για τη μοιρασιά της "κληρονομιάς" που ο καθένας σας την θεωρεί μόνο δική του. Αλλά δεν είναι. Είναι κοινή, όλων των Ελλήνων πολιτών. Δική σας, δική τους και εξίσου δική μας. Εξ αδιαιρέτου. Κόφτε το διχαστικό ψαλτηρι. Ο διχαστικός δρόμος "σας" και δρομος "τους" δεν βγάζει πουθενά. Αυτοκαταστρέφεστε. Εμείς πάντως, οι πολίτες απο κάτω "σας" και από κάτω "τους", δεν πρόκειται πεθάνουμε. Εδώ θα είμαστε. Δεν σας χρειαζόμαστε, μας χρειάζεστε.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Uncle Stgm 04/08/2014 16:02:15

            Η αλήθεια δεν ειναι ποτέ διχαστική και η ενότητα δεν χτίζεται ποτέ πάνω σε ψέματα. Ξέρεις πολύ καλά πως όσα έγραψα είναι αλήθεια. Το να βγάλουμε την μάσκα στους υποκριτές είναι καθήκον.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/08/2014 16:10:39

            Συμφωνώ απολύτως. Και ανάλογα πράττω.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/08/2014 07:26:20

        Mάλλον ο δρόμος του Τζωρτζ Μπους που απελευθέρωσε το ιρακινό Κουρδιστάν οδηγεί σε κουρδικό κράτος. Ο Οτσαλάν είναι ακόμη στη φυλακή.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ψυχραιμια 04/08/2014 08:57:06

          Τον πόλεμο στο τουρκοκρατούμενο Κουρδιστάν δεν τον κράτησε ζωντανό ο ...Μπους. Διάβασε τι λένε οι ίδιοι οι Τούρκοι και μετά μιλάμε...

  8. Σπαθής Αντώνης avatar
    Σπαθής Αντώνης 03/08/2014 16:32:26

    Τι θα περίμενες τώρα; Να συμφωνήσω ότι την αποκλειστικότητα της πατριωτικής συνείδησης την έχουν μόνο οι “Δεξιοί”; Οι λιγότερο ή καθόλου “Δεξιοί” τι είναι προδότες; Άλλωστε είναι γνωστή η ρήση του Σαρλ Ντε Γκωλ, “πατριωτισμός είναι όταν βάζεις πάνω απ’ όλα την αγάπη για την χώρα σου ενώ εθνικισμός είναι όταν βάζεις πάνω απ’ όλα το μίσος για τις άλλες”.

  9. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 03/08/2014 16:53:33

    Αντιγράφω απο προηγούμενο σχόλιο στο άρθρο : "Οι Ελληνες γιατροί, νοσοκόμοι, μηχανικοί, δάσκαλοι, παπάδες και απλοί άνθρωποι που "τρέχουν στα πέρατα του κόσμου" και βοηθάνε τους "άλλους" με κίνδυνο της ζωής τους ΔΕΝ αξίζουν την συμπάθεια σας ?"
    Και γιατί ρε φίλε να τρέξεις στην άκρη της γης να βοηθήσεις τον κόσμο;; Δεν έχει δίπλα σας έλληνες που έχουν ανάγκη βοήθειας;Με ανεργία στο 30% επίσημα και πολύ περισσότερο ανεπίσημα εσύ θα τρέξεις στην άκρη της γης να ...βοηθήσεις;; Γιατί τόσος ρατσισμός για τους έλληνες συνανθρώπους σου;; Τι έχουν κάνει και δεν αξίζουν τη βοήθεια σου;; Στα του άρθρου τώρα : συμφωνώ και περιμένω επιτέλους σε αυτό τον τόπο μια πολιτική παράταξη να αναλάβει αυτόν τον ρόλο. Η ΝΔ πλέον απέχει παρασάγγας από το να αποτελέσει λύση. Με στελέχη που λένε "είμαι ευρωπαίος, γεννήθηκα στην Ελλάδα" δε μπορεί να πάει μπροστά. Όσο για τη μαιμού-αριστερά καμία διαταραχή. Δεκαετίες τώρα ζούμε τον πόλεμο σε ο,τιδηποτε ελληνικό. Γλώσσα, ήθη και έθιμα πολεμούνται με λύσσα. Τα βιβλία στα σχολεία μας έχουν αποβάλλει κάθε αναφορά στο έθνος και στους εθνικούς μας ήρωες. Τα παιδιά βγαίνουν απο τα σχολεία μας στην κοινωνία και αντί να γνωρίζουν για την ελληνική επανάσταση του 21, τον Κολοκοτρώνη, τον Γαζή, τον Ρήγα και αντί να χουν πρότυπα τους Πλαστήρα, Δραγούμη και ήρωες σαν τον Γρίβα που πολέμησε τη βαριά φασιστική μπότα της αγγλικής αποικιοκρατίας βγαίνουν και γνωρίζουν τον ... τσέ, τον μάρξ, τον χίτλερ και το ολοκαυτωμα των εβραίων αλλά τσιμουδιά για τη γεννοκτονία των Ποντίων. Που θέλω να καταλήξω; Είναι οργανωμένα και σε περιόδους βαριάς εθνικής κρίσης αποτελούν προδοσία. Ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπιστούν απο την συντεταγμένη πολιτεία και τη Δημοκρατία μας. Για να μην πλατιάζω :ναι στον εθνοκεντρισμό, όχι στον διεθνικό-πολυπολιτισμικό αχταρμά φορέα ενός νέου ολοκληρωτισμού έτσι όπως τον ονειρεύονται κάποιοι. Να θυμήσω πχ πρών έλληνα ( γκούχου γκουχου ) πρωθυπουργό να δηλώνει πως χρειαζόμαστε μια παγκόσμια διακυβέρνηση.

  10. kostis avatar
    kostis 03/08/2014 17:08:50

    Το πνευμα του κειμμενου την καταλαβα.. Την σκοπιμοτητα στην συγκεκριμενη χρονικη στιγμη δεν καταλαβα..

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ kostis 04/08/2014 07:30:18

      Ίσως επειδή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή υπάρχουν στην Ελλάδα άνθρωποι που διαδηλώνουν υπέρ μιας οργάνωσης που ζητωκραυγάζει για τον Ερντογάν και τον χαιρετά σαν το δεύτερο Μωάμεθ πορθητή που κατέλαβε την Κωνσταντινούπολη. Για τη Χαμάς που κυβερνά τη Γάζα λέμε.Προς το παρόν όμως ο στόλος του δεύτερου Πορθητή παραμένει στα ασφαλή τουρκικά λιμάνια.

  11. patris avatar
    patris 03/08/2014 17:22:40

    Η πατρίδα έχει υποφέρει για δεκαετίες από τους ψευτοπατριώτες που κάνουν τους προστάτες της και τρέχουν πρώτοι πρώτοι να ξεπουλήσουν τα πάντα, δικαιώματα, γη, μέλλον, θάλασσες, στους κατακτητές. Οι ίδιοι άνθρωποι που κάνουν τους πατριώτες είναι οι πρώτοι που συνεργάζονται με τους εισβολείς, είτε αυτό γίνεται με άρματα μάχης όπως το 1941, είτε αυτό γίνεται με χρέος και ομόλογα όπως το 2009.

  12. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 03/08/2014 17:24:59

    Εθνικό είναι ότι προάγει την υλική ευημερία και την ηθική ανωτερότητα. Μία παραγωγική επένδυση είναι εξίσου εθνική πράξη με τα ποιήματα του Σεφέρη και του Ρίτσου. Ο Θεοδωράκης είναι μέγιστος για το Έθνος, μεταξύ των άλλων, διότι έχει παράγει από τα πιο εξαγώγιμα προϊόντα της χώρας. Έχει δε συνεισφέρει με το έργο του, όπως κι ο Χατζιδάκης, στη προβολή του τουριστικού μας προϊόντος όσο κανένας αναπάγγελτος υπουργίσκος Τουρισμού. Τα έθνη που έχουν κατακτήσει αξιοπρεπή θέση στον διεθνή καταμερισμό εργασίας και στον παγκόσμιο πολιτισμό δεν χρειάζονται κενολογίες για την χειραγώγηση των πολιτών τους. Τώρα, αν το πρόοβλημα μας είναι τα ιδεολογήματα των "επαναστημένων" μεσοαστών που αυτοσφραγίζονται αριστεροί, χάνουμε τον χρόνο μας. Το πρόβλημα μας είναι η διεφθαρμένη πολιτικοοικονομική ελίτ που ριμάζει τον τόπο και παραμένει κραταία κρυβόμενη στις κερκίδες του χουλιγκανισμού...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Μανιάτης 03/08/2014 17:49:56

      Δυστυχώς δεν υπάρχει πιο επικίνδυνο και (αυτο)καταστροφικό πράγμα απο τον φαντασμένο και πεπτωκότα μεσοαστό. Τρία πράγματα μας σώζουν απο αυτόν και αυτον απο τον εαυτό του: 1. Κοινωνική συνοχή (δις, δια την εμπέδωσιν) 2. Αριστοτελική λογική, επιχειρήματα, διάλογος, σύγκρουση - σκληρή και καθαρή - των απόψεων 3. Όταν αντικρύσεις τη βλακεία, φεύγεις. Δεν την πολεμάς, είναι ανίκητη (το ότι μένω και σχολιάζω, σημαίνει ότι υπάρχει ελπίδα - άν σε απατώμαι)

  13. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/08/2014 17:29:17

    "Κανείς ξένος δεν θα μας νοιαστεί περισσότερο από τους μετέχοντες στο Έθνος μας..." φαήλε, μα τι λές, πως... νοιάζονται και παρανοιάζονται, οι γερμανοί φερ' επείν, αυτό δεν μας λέει με ξεφωνητά ο πρώην υπουργός -λέμε τώρα- υγείας; τότε γιατί μπήκαμε με τα τσαρούχια στην εε και στο ευρώ; για να μας φυλάσσουν τα συνορα και να μας ταϊζουν ξένοι δεν μπήκαμε; η ελλαδική ελίτ δεν βρήκε το καταναλωτικό της νιρβάνα έτσι; νομίζω πως έχεις μείνει πίσω. εδώ ανακαλύφθηκε ο τροχός ξανά από του ελλαδικούς, δλδ η παγκοσμιοποίηση που θα μας κάνει ΟΛΟΥΣ αδέρφια, και η ελλάδα θα μετατραπεί σε χώρο -ήδη είναι χώρος-όπου ολοι χερι-χέρι θα διαβούμε το δρόμο της πακγόσμιας αδερφοσύνης και κυρίως της ισότητας-αρκέι να μην μιλάμε για ελλάδα γιατί θα παρεξηγιούνται μερικοί-μερικοί. πως αλλιώς θα τρώνε με τη ησυχία τους τα ιθαγενή μέλη της παγκόσμιας αδελφότητας; σύνελθε αδελφέ! μερικά τέτοια γράψε και θα μπείς στον κοπρανοκατάλογο του κόμματος και ξέρεις ποιανών... άκου "εθνοκεντρική" προσέγγιση...μα που ζεις, στην ευρώπη είμαστε, στο σκληρό πυρήνα της... μην ανησυχείς, δεν έχω "σαλτάρει" που είπε ένας φίλος, απλά έχω πιεί κυνικό ύδωρ...

  14. Fiscal avatar
    Fiscal 03/08/2014 17:29:40

    Οι μεγαλύτεροι θα θυμάστε ότι παλαιότερα η "Αυγή", όταν ήταν όργανο του ΚΚΕ Εσωτερικού, στην προμετωπίδα της, δίπλα στο σφυροδρέπανο είχε και την ελληνική σημαία. Μετά από χρόνια κατήργησε και τα δύο!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Fiscal 04/08/2014 01:49:12

      Τότε που είχε ρουμάνικο χαρτί, δωρεά του σύντροφου Τσαουσέσκου,ε; Α ρε τι μου θύμησες....

  15. Π.Κ. avatar
    Π.Κ. 03/08/2014 17:42:54

    Κύριε Κρανιδιώτη οι απόψεις του Μανιάτη και του Uncle Stgm είναι νομίζω όλα....τα λεφτά για το άρθρο σου. Δυστυχώς κάποιοι πατριώτες που κρατούν τα ηνία της Χώρας από το 2010 έως και σήμερα κανονικά έπρεπε να είχαν φύγει με....ελικόπτερα, αλλά τούς κρατάνε οι βολεμένοι και τα συμφέροντα. Άλλωστε δεν είναι σχήμα λόγου που μας λένε οι απέξω η Κολομβία των βαλκανίων........

  16. Βασίλης Β. avatar
    Βασίλης Β. 03/08/2014 18:03:47

    Σαφώς και είναι έτσι. Όμως έχω την εντύπωση πως οι πρώτες δέκα χώρες του κόσμου ως προς την ποιότητα ζωής των πολιτών τους (από την Νέα Ζηλανδία και τον Καναδά μέχρι την Ολλανδία και την Ελβετία), κι εκείνες εθνοκεντρικές επιλογές κάνουν. Απολύτως εθνικοκεντρικές. Αντιλαμβάνονται όμως διαφορετικά την έννοια του εθνικού προσανατολισμού και πατριωτικού καθήκοντος. Ασφαλώς και υπάρχει ο χιλιοειπωμένος αντίλογος πως εμείς δεν έχουμε την πολυτέλεια των δικών τους συνόρων, η δική μας γεωγραφική θέση είναι πολλές τάξεις μεγέθους πιο ζόρικη και αυτό είναι αλήθεια. Αν θέλουμε όμως να είμαστε ειλικρινείς, είναι αντιληπτό πως στην χώρα μας το είδος εθνικής αφήγησης που καλλιεργείται, εν τέλει αποσκοπεί στην διαιώνισή του ως αυταξία. Για να το θέσω ευθύτερα και χωρίς διάθεση έμμεσης αναφοράς στον συντάκτη του άρθρου, σαφώς και ως προς την αριστερά τα πράγματα είναι όπως περιγράφονται στην ανάρτηση όμως κι από την άλλη κάποιοι δίνουν την αίσθηση πως τα ποιοτικά χαρακτηρίστηκα των γειτόνων με τους οποίους συνορεύουμε τα θεωρούν ίσως και κάτι σαν ευλογία. Υπό την έννοια οτι η παρουσία τους καθιστά αναγκαία την ύπαρξη ενός γοητευτικού –για εκείνους- εθνικισμού τύπου Κίνας, Ιράν, Ρωσίας, Ισραήλ κ.α. κι όχι εκείνο το μοντέλο εθνοκεντρισμού που έχει υιοθετηθεί από τις χώρες με το υψηλότερο επίπεδο διαβίωσης, με τις περισσότερες από τις οποίες υποτίθεται οτι θέλουμε να συγκλίνουμε και να αποτελούμε ισοϋψή τους ομοτράπεζο συνομιλητή και ομότιμο εταίρο ως ποιότητα κοινωνίας. Συνεπώς, για να μην δίνεται χώρος στην αριστερά να λέει τα δικά της, μήπως η εθνοκεντρική προσέγγιση της δικής μας πλευράς θα ήταν καλύτερο να διατυπώνεται με τρόπο τέτοιο που και θα διασφαλίζει μεν την εδαφική ακεραιότητα και την εθνική μας συνοχή ενώ όμως ταυτόχρονα δεν θα δίνει και πολλά τζάμπα πατήματα δώρο στην αριστερά να λέει τα δικά της;

  17. anast.t.a avatar
    anast.t.a 03/08/2014 18:05:04

    Aγαπητέ Φαήλο, είναι ορθή η προσέγγισή σου, αλλά αυτοαναιρείσαι εντελώς - δηλαδή απλώς γράφεις για να γράφεις - αφού υποστηρίζεις εκείνους που κατήργησαν το αφορολόγητο για τα παιδιά μας για "δημοσιονομικούς" λόγους... Το Έθνος χρειάζεται και ανθρώπους Φαήλο, πλάσματα με σάρκα και οστά και αφαιρέσατε κάθε κίνητρο για να "παράξουμε" μερικούς.Για την ακρίβεια - οικονομικά μιλώντας, αυτήν την γλώσσα μόνο καταλαβαίνουν ορισμένοι, η κυβέρνηση "κυνηγάει" τους γονείς και τα παιδιά τους. Οικονομοτεχνικώς η προσέγγισή σας, της κυβέρνησης δηλαδή και των υποστηρικτών της σαν και εσένα, είναι εντελώς αντιπαραγωγική και μερικές σειρές κειμένου σε υπολογιστή δεν αναιρούν τα έργα. ΥΓ:Παρακαλώ να το αναρτήσετε ως σχόλιο.Δεν είναι κανενός είδους προπαγάνδα.Είναι απλά δεδομένα. Ευχαριστώ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anast.t.a 04/08/2014 01:52:19

      Έχετε πλάκα όταν μου γράφετε λες και είμαι η κυβέρνηση, σαν να μην έχετε διαβάσει λέξη από τις απόψεις μου, την κριτική και τις αντιθέσεις μοτ και σαν να είμαι βουλευτής.

      • Ισόνομος πολίτης avatar
        Ισόνομος πολίτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/08/2014 11:55:22

        Καμια φορά οι απόψεις σου.....(ας πούμε) σπάζουν..... κόκκαλα.... (Ας ελπίσουμε πως δεν θα το φάει και αυτό το σκοτάδι..)

      • anast.t.a avatar
        anast.t.a @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/08/2014 18:21:17

        Tα έχω διαβάσει όλα. Δεν έγραψα ότι είστε Η κυβέρνηση, έγραψα ότι είστε ΜΕ την κυβέρνηση. Ελπίζω τώρα να είναι πιο σαφές. Είστε υποστηρικτής των επιλογών της, γι΄αυτό και την υπερασπίζεστε και στις συζητήσεις που σας καλούν. Δεν υπονοώ ότι είναι κακό ή λάθος, είναι μία πραγματικότητα, εξ΄άλλου είστε και κομματικό στέλεχος ενός από τα δύο κόμματα που στηρίζουν τις επιλογές της κυβέρνησης, μέλος της πολιτικής επιτροπής του. Παρένθεση: Όποιος διαφωνεί με βασικές επιλογές του κόμματος στο οποίο βρίσκεται ή κάνει ενέργειες ως κομματικό στέλεχος να αλλάξει πορεία, θεσμικές, εντός οργάνων ή παραιτείται, αγαπητέ. Κείμενα γράφουμε όλοι μας. Διαφωνείτε ότι είναι επιλογή της κυβέρνησης να μην δίνει κίνητρα και απαλλαγές στους οικογενειάρχες; Η οικογένεια είναι το κύτταρο του Έθνους. Έθνη χωρίς προσανατολισμό ή σωστές προσεγγίσεις σε προβλήματα υπάρχουν. Έθνη χωρίς ανθρώπους δεν υπάρχουν. Απλή αριθμητική. Καλησπέρα σας, χαίρομαι πάντως που σας έκανα να διασκεδάσετε, έστω και λίγο, να είστε καλά.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anast.t.a 04/08/2014 20:05:36

          Απλοϊκή η λογική σας. Αφού και με διαβάζετε και με παρακολουθείτε τότε ξέρετε πως υπάρχουν κυβερνητικές επιλογές που όχι μόνο δεν στήριξα αλλά αντιθέτως στηλίτευσα. Η επαγγελματική μου ανεξαρτησία, μου δίνει αυτή την πολυτέλεια. Η λογική σας μου θυμίζερι ΚΚΕ μ-λ. Σε ένα φιλελεύθερο κόμμα μπορείς να διαφωνείς, χωρίς να αποχωρείς. Αν ήμουν βουλευτής και υπερψήψιζα πράγματα που υποκριτικά κατέκρινα, τότε θα είχατε το δικαίωμα να μου την "πείτε". Δεν είμαι. Η λογική της πολυδιάσπασης μας οδήγησε στον εναγκαλισμό με τον πρόεδρα της Άφρας. Στα περί Έθνους και οικογένειας συμφωνούμε.

          • anast.t.a avatar
            anast.t.a @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/08/2014 20:25:57

            Αφού συμφωνείτε στην βασική μου ένσταση, δεν έχει τόση σημασία η απλοϊκότητα των υπολοίπων.Δεν διεκδικώ το αλάθητο. Ίσως να έχετε δίκιο για τα περί αποχωρήσεων από το κόμμα, αλλά πρέπει να συμφωνήσετε ότι υπάρχουν και όρια. Πρέπει, εσείς, εγώ δεν είμαι κομματικό στέλεχος, να τα θέσετε. Φιλικά.

  18. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 03/08/2014 19:00:11

    Πράγματι όποιος δεν αγαπάει με πάθος την Πατρίδα του δεν μπορεί να αγαπήσει τις ξένες, εκτός αν είναι προδότης και μισεί με πάθος τη δική του Πατρίδα! -Και πως αλλιώς μπορεί να χαρακτηρισθεί κάποιος Έλληνας (;) που επιθυμεί ή επιθυμούσε την πραγματοποίηση της προαιώνιας βλέψης των Βουλγάρων , για την κάθοδο τους στο Αιγαίο! -Την αγάπη την προστασία και τη συμπάθεια προς κάθε άλλη Θρησκεία, εκτός της κύριας (όπως και το Σύνταγμα καθορίζει), Ελληνοορθόδοξης, μόνο και μόνο από έμφυτη και μισαλλόδοξη αντιπάθεια προς τις αξίες που αυτή προσδιορίζει, δηλαδή την πίστη στο τρίπτυχο "Πατρίδα Θρησκεία και Οικογένεια"! Αξίες που όσο και αν λυσσωδώς καταπολεμήθηκαν, αποδείχθηκε για μια ακόμα φορά στις δύσκολες στιγμές που περνάμε,ότι κρατάνε σε συνοχή και δίνουν ανάσα ζωής, στα εκατομμύρια ανέργων και αναξιοπαθούντων θυμάτων της κρίσεως! -Τον ασπασμό και την υιοθέτηση κάθε ανθελληνικής επιδίωξης των Γειτόνων μας, είτε λέγεται Τσαμουριά, είτε Σκοπιανό, είτε Θράκη, είτε Κυπριακό! Και τα λέω όλα αυτά, γιατί οι ντόπιοι δήθεν Προοδευτικοί Διεθνιστές τα προβάλουν και τα προωθούν με την δικαιολογία της εφαρμογής του Διεθνισμού,μονομερώς και μονόπλευρα όμως, αγνοώντας ότι κανένα από τα εμπλεκόμενα έθνη δεν παραχωρεί ούτε ρανίδα από τα συμφέροντά του στο βωμό της Διεθνοποίησης!!!!

  19. ΝΑ avatar
    ΝΑ 03/08/2014 19:22:26

    Δεν χρειάζεται να είσαι διεθνιστής, ώστε όταν πρέπει να έχει περισσέψει λίγη σκέψη και λίγη δικαιοσύνη μέσα σου, ώστε να καταδικάσεις το αίσχος της σφαγής που γίνεται στην Παλαιστίνη. Ούτε χρειάζεται να είσαι διεθνιστής για να συμπονάς όσους υπόκεινται σε μαρτύριο αν και δυσανάλογο με αυτό που περνούν οι συμπατριώτες σου . Ξεχάστηκε προφανώς ότι κάποτε γραφόντουσαν πύρινα άρθρα για τους σύγχρονους «Σπαρτιάτες», και σήμερα για να μην πάρουμε θέση το ρίχνουμε στην εθνικιστική προσέγγιση . Αμφιβάλλω επίσης εάν ένας πραγματικός εθνικιστής δεν συν-κινείται και δεν βλέπει το δράμα του αποτελέσματος της νταβατζίδικης και με τα λεφτά άλλων ισχύος των όπλων. Επιτρέψτε λοιπόν και σε κάποιους άλλους να διατηρούν μία πιο ισορροπημένη αντίληψη περί εθνοκεντρικής αντίληψης και διεθνών νταβατζήδων

  20. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 03/08/2014 23:19:25

    Θα προσπαθήσω να απαντήσω εμμέσως στα γραφόμενα του κ. Κρανιδιώτη.

    Μια Κυριακή στις αρχές του περασμένου μήνα ήταν η παραμονή της παρουσίασης των κληρωτών της τελευταίας Ε.Σ.Σ.Ο. Έτυχε να περνώ το μεσημέρι τής συγκεκριμένης Κυριακής από την περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού Κομοτηνής και σας περιγράφω αυτά που είδα και άκουσα.

    Ένα μεγάλο πλήθος γύφτοι, εποχούμενοι μετά ολοκλήρων των οικογενειών των σε αγροτικά αυτοκίνητα περιεφέροντο στους δρόμους της πόλης, κορνάροντας, τραγουδώντας και παίζοντας ζωντανή μουσική με τα όργανά των, τύμπανο, νταούλια, πίπιζες, υπό έναν ανηλεή καυτό ήλιο μέσα στο καταμεσήμερο, ξεσηκώνοντας τους νοικοκυραίους που ήθελαν να απολαύσουν τις ώρες της μεσημεριανής κοινής ησυχίας. Η αρχική μου εντύπωση ήταν ότι πήγαιναν ή επέστρεφαν από κάποια παραδοσιακή θρησκευτική εορτή ή γλέντι (π.χ. γαμήλιο), αφού μερικοί είχαν εμφανώς καταναλώσει αρκετό οινόπνευμα. Όμως κατέληξαν άπαντες στο σταθμό. Όταν εισήλθα από περιέργεια κι εγώ στο σταθμό η απορία μου λύθηκε αμέσως. Το πολύχρωμο και πολύβουο αυτό πλήθος είχε έρθει οικογενειακώς, και κυριολεκτικώς εν χορδαίς και οργάνοις, για μια μεγάλη στιγμή: για να κατευοδώσει τα αρσενικά τέκνα του που έφευγαν πλέον από την προστασία της οικογένειας, για να παρουσιασθούν στις μονάδες των (Μεσολόγγι, Σπάρτη, Λαμία, Τρίπολη...) και να ανδρωθούν κατά κάποιαν έννοια. Μαζί με τις εκατοντάδες γύφτων ήταν και δεκάδες τουρκόφωνοι οι οποίοι ήταν επίσης εκεί με τις οικογένειές των (ελάχιστα θορυβώδεις σε σχέση με τους γύφτους), περιμένοντας κι αυτοί κάθιδροι το τρένο που αργούσε, για να αποχαιρετίσουν επίσης τα καμάρια των που έφευγαν για κάποιο μακρινό στρατόπεδο.

    Η σκηνή θύμιζε λαϊκό πανηγύρι ή πολύχρωμη σέρβικη ταινία με μουσική τού Μπρέγκοβιτς. Το καμάρι στα μάτια των πατεράδων που χτυπούσαν στην πλάτη τους δεκαοχτάχρονους γόνους των, η αγωνία στα μάτια των μανάδων που φοβούνταν για τα παιδιά των που πάνε στο άγνωστο, τα δάκρυα στα μάτια κοριτσιών που έχαναν αδελφούς και αγαπητικούς, το χαμόγελο των παλικαριών που προσπαθούσαν να τις καθησυχάσουν με υποσχέσεις για τακτικά τηλεφωνήματα, τα πιτσιρίκια που φωνασκούσαν και κυνηγιόντουσαν σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του σταθμού, της αποβάθρας και του παρακείμενου αλσυλλίου απολαμβάνοντας λαίμαργα παγωτά και γρανίτες, όλα συνέθεταν μια ιδαιτέρως συγκινητική στιγμή.

    Χωράνε όλοι αυτοί στον προσδιορισμό του έθνους κατά το άρθρο; Έχει άλλο χρώμα ο ιδρώτας και το αίμα εκείνων των γελαστών παλικαριών που ίσως χυθεί στο στρατόπεδο, στο στίβο μάχης και, ο μη γένοιτο, στο πεδίο μάχης αύριο;

    Κατά τι αλλάζει η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση, από το χρώμα μαλλιών ή της σάρκας των, από το θεό που πιστεύουν (ή δεν πιστεύουν), από ποιο κόμμα ψηφίζουν (ή δεν ψηφίζουν) και από τις σεξουαλικές των πεποιθήσεις; Είναι η Ελλάς μητέρα των, ή διαλέγει τα παιδιά της; Κι αν δεν είναι, από ποιον θα πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες; Από τα παλικάρια μήπως;

  21. ΣπύροςΚ. avatar
    ΣπύροςΚ. 04/08/2014 01:01:59

    Πολύ καλό το άρθρο! Είναι πολύ καλό να υπάρχει ένας Πολιτικός να σου σταθεί Δίπλα σου ενάντια στους ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ -ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΑΝΑΡΧΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΕΛΗΝΕΣ,που θέλουν να σε ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ. Αλλα τί θα γίνει με τα τζαμιά? τον αντιρατσιστικό νόμο? θα προχωρήσει το κόμμα σας? θα σεβαστεί το δικαίωμα το Ελληνα που ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΤΖΑΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ? Θα σεβαστεί το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΗ? Ή θα τον φυλακίζει? τον κίνδυνο για τους αλβανους και την τσαμουριά θα το αναφέρετε?οι τουρκοι εχουν στρατιωτική βαση στην αλβανία !! Ειμαστε περικυκλωμένοι απο υπερεθνικηστές Αλβανούς - σκοπιανούς- τούρκους ,αλλα και φανατικούς ισλαμιστές εντός ,που περιμένουν σαν υαινες να κατασπαράξουν την Ελλάδα ,και έχουμε μία κυβέρνηση που Δεν θελει να γεννιούνται Ελληνες! αλλα και αυτοι που γεννιούνται , τους επιβάλεται ο διεθνισμός.Εγω σας θεωρώ πατριώτη....αλλα εσείς πως νιώθετε οτι τελικά στον Ελληνα ΔΕΝ υπάρχει ΕΘΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ?

  22. ΚΜ avatar
    ΚΜ 04/08/2014 02:40:44

    Συμφωνώ με το πνεύμα του άρθρου, όμως πάσχει σε μια παραδοχή του: οι νεροκουβαλητές του υλισμού και του «ροζ πολτού», εδώ και πολλά χρόνια, δεν εντοπίζονται πλέον μόνο στο χώρο που ονομάζεται «αριστερά»... Κάθε άλλο. Είναι όμως εχθροί μας σε όποιο κόμμα κι άν ξενίζονται.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΚΜ 04/08/2014 09:33:51

      ΚΜ Δυστυχως αυτο που λετε ειναι αληθεια. Πηλιογουσηδες υπαρχουν παντου και δεν φταινε απολυτως τα κομματα για τον "ροζ πολτο". Οταν η νεολαια μας βγαινει απο τα σχολεια με ΜΟΝΑΔΙΚΟ ονειρο που θα πετυχει για να βγαλει περισσοτερα λεφτα, οταν εχει καλλιεργηθει στα παιδια μονο ο υλισμος (απο σπιτι και σχολειο), οταν τα ιδανικα του εθνους εχουν εξοστρακιστει απο τα βιβλια, τοτε αυτος ο "ροζ πολτος" θα μεγαλωνει μεχρι να μας εξαφανισει ως λαο και ως εθνος. Στα χρονια που πηγαινα εγω σχολειο, μας μαθαιναν οτι αν θες να ποδηγετησεις η να εξαφανισεις ενα λαο, χτυπα τον στη Παιδεια. Εκει ειναι η ριζα και αυτα ειναι μακροχρονια σχεδια. ΥΓ (χωρις σχολιο) Χαριν των χρηματων ο υλιστης Μπουταρης ανακοινωνει οτι κατω απο τις Ελληνικες ταμπελες των οδων της Θεσσαλονικης, θα βαλει και την ονομασια τους στα Τουρκικα....

  23. GregA avatar
    GregA 04/08/2014 05:45:21

    Εξαιρετικό άρθρο που τονίζει τα αυτονόητα για όλους εμάς που ακούμε τον Εθνικό Ύμνο και δακρύζουμε και σηκωνόμαστε όρθιοι στην έπαρση της σημαίας Δυστυχώς όμως δεν εκφραζόμαστε πολιτικά ουσιαστικά από κανένα σημερινό πολιτικό σχηματισμό. Καταντήσαμε να μας καπιλεύεται η Χ.Α. και να είματε οι παρίες στο κόμμα που δημιουργήσαμε επάνω σε αυτές τις αρχές και σήμερα καταδυναστεύεται ιδεολογικά από νεοφιλελέ ζελέδες. Το μηντιακό σύστημα περιθωριοποίησε κάθε προσπάθεια πολιτικής εκποσώπησης του χώρου και σήμερα όλοι εμείς είμαστε πολιτικά ορφανοί μέσα στη μοναξιά της ιδεολογίας μας. Είμαστε οι περισότεροι στον χώρο, αλλά και τι με αυτό; Είμαστε μια πλειοψηφία που υποτάσσεται στη μειοψηφία μέσα στο ίδιο μας το κόμμα. Κρίμα.

  24. ΆλυτηΕξίσωση avatar
    ΆλυτηΕξίσωση 04/08/2014 07:44:05

    '' Άμα μιλάς ελληνικά κι είσαι χριστιανός ή σκέτα χριστιανός χεσμένο σ’ έχουν οι σύντροφοι κι εσένα και το αίμα σου και τα σφαγμένα ή βιασμένα παιδιά σου και την καταπατημένη γη σου και τα λεηλατημένα μνημεία σου.'' Ναι. Ειδικά οι ''σύντροφοι'' σ΄έχουν χεσμένο. Ενώ οι ανεγκέφαλοι, διεφθαρμένοι επιφανείς νεοφιλελέδες, οι τάχα μεταρρυθμιστές, οι τάχα δημοκρατικοί, οι τάχα …εθνικιστές, οι βολικοί πειθήνιοι εξυπηρετητές - συνέταιροι των ΚοκκαλοΜπομπολοΛατσοΜυτηλιναίων, που παριστάνουν τους πολιτικούς οι λακέδες ενώ διαλύουν και πλιατσικολογούν τη χώρα και τον Ελληνικό λαό, τραβάνε ταυτοχρόνως μιά προσοχή στο άκουσμα του εθνικού ύμνου, ρίχνουνε κι έναν ...μεγαλόσταυρο καπάκι με ασπασμό σε εικόνα και τη σφραγίσανε την ''εθνικοφροσύνη'', τη ''χριστιανοσύνη'' και την σιχαμερή υποκρισία τους, που πείθει μόνο λοβοτομημένους. ‘’ Δεν μπορείς να είσαι διεθνιστής, αν δεν είσαι πατριώτης.’’ Πολύ σωστά. Δεν μπορείς να είσαι όμως και …πατριώτης με Υπεύθυνη Δήλωση του γνησίου της υπογραφής σου στο τοπικό Α.Τ…. Το τι ακριβώς είσαι, το αποδεικνύουν ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΟΥ(όχι οι αμφισβητήσιμες ''ευσεβείς'' προθέσεις σου), Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΣΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΗ – ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗ ή Η ΣΘΕΝΑΡΗ ΣΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΒΟΥΛΕΣ , Η ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ή Η ΔΕΙΛΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΩΘΕΙ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΕΙΣ, ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΣΑΙ, …ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ....ΔΟΞΑΖΟΜΕΝΟΣ.

  25. Ισόνομος πολίτες avatar
    Ισόνομος πολίτες 04/08/2014 09:16:29

    Έλληνας πατριώτης είναι αυτός που γνωρίζει την Ιστορία, τη γλώσσα, την κουλτούρα αυτού του Τόπου, τους αγώνες και τις θυσίες αυτού του Λαού για μια δικαιότερη ζωή και την αντίσταση του κατά των ναζί στο Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο. Έλληνας πατριώτης είναι αυτός που σέβεται κάθε ανθρώπινη ύπαρξη όπου γης ανεξάρτητα από το χρώμα, την εθνική ταυτότητα, την πολιτισμική ιδιαιτερότητα, ή το θρήσκευμα. Έλληνας πατριώτης είναι αυτός ο οποίος αντιστρατεύεται κάθε ένταξη, διαμάχη ή προτεταμένο ξίφος και ευαγγελίζεται την ειρήνη μεταξύ των λαών και την ποικίλη και αρμονική συνεργασία. Έλληνας πατριώτης είναι αυτός που ενστερνίσθηκε παιδιόθεν τις πολιτισμικές, ηθικές, φιλοσοφικές και πατριωτικές αξίες του κλασικού ελληνισμού. Έλληνας πατριώτης είναι αυτούς που φτύνει κατά πρόσωπο τους νεοναζί εγκληματίες της Χ.Α. Ναι! Αυτούς που για τις δήθεν εθνικιστικές τους προσεγγίσεις και την φιλοπατρία τους, μαχαιρώνουν, εκπαιδεύονται ανενδοίαστα σε παραστρατιωτικές συνάξεις και είναι έτοιμοι να καταδολιεύσουν την ελευθερία, την προστασία της προσωπικότητας, την ατομική αυτονομία, την προσωπική βούληση, και την πολιτική ιδεολογία του κάθε πολίτη....εντός και εκτός Ελλάδας. Μικροδιαφοροποιήσες, παραφυάδες και εν κρυπτώ συνεννοήσεις και συνεργασίες, είδαν το φως της δημοσιότητες αρκετές και μάλιστα ανθρώπων πολύ κοντά στον νόμιμο πρωθυπουργό της Χώρας.. Και αυτό πρόσφατα μας ανησύχησε ιδιαίτερα. Πρέπει επί τέλους, οι νουνεχείς και νομοταγείς Έλληνες πολίτες, να είμαστε προετοιμασμένοι για κάθε μελλοντικό ενδεχόμενο που στο όνομα κάποιου δήθεν εθνικοκεντρισμού, μπορεί να οδηγήσει σε ποικίλες και ανεπιθύμητες εσωτερικές και εξωτερικές περιπέτειες… πρόσφατα

  26. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 04/08/2014 10:54:11

    Πατριώτης είσαι όταν βάζεις τα συμφέροντα της πατρίδα σου όχι μόνο πάνω από τα δικά σου, αλλά και πάνω από τα συμφέροντα των άλλων πατρίδων!!! Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες και επιχειρήματα της ..."πομφόλυγας"!

  27. Naruto avatar
    Naruto 04/08/2014 12:44:07

    Δεν θέλω σε καμιά περίπτωση να δικαιολογήσω τους διεθνιστές , ανθέλληνες ,ισλαμόφιλους κλπ την νοοτροπία των οποίων αδυνατώ να κατανοήσω . Πρόσφατα διάβασα όμως για την θεωρία του << σπασμένου παραθύρου >> που ίσως ερμηνέυει αυτη την αυτοκατασροφική συμπεριφορά . Η θεωρία λοιπόν λέει οτι αν ένας άνθρωπος βρεθεί σε ένα χώρο καθαρό και περιποιημένο θα το σεβαστεί και δεν θα τον λερώσει .Αν όμως ο ίδιος άνθρωπος βρεθεί σε ένα χώρο βρώμικο γεμάτο σκουπίδια δεν θα διστάσει να τον λερώσει περισότερο . Κατ'αυτόν τον τρόπο σε μια χώρα που δεν λειτουργεί τίποτα και οι κυβερνήσεις υπηρετούν ξένα συμφέροντα θα βρεθούν πολλοί που θα ταυτίσουν το έθνος με την άρχουσα τάξη και θα ασπασθούν ακραίες θέσεις Δηλαδή ο πολίτης θα σεβαστεί το κράτος όταν και αυτό σεβαστεί τον πολίτη ,η πολιτική του διαίρει και βασίλευε που εφαρμόσθηκε κατα την μεταπολίτευση προκάλεσε πολλα δεινά γιατί οχι και τον ανθελληνισμό ?

  28. Παύλος avatar
    Παύλος 04/08/2014 16:46:46

    Κε Κρανιδιώτη.Τον "πατριώτη" Άδωνι Γεωργιάδη τον γνωρίζεις ; Έιναι αυτός που φωνάζει για να πουλήσει τη πραμάτεια του και μια βριζει τους Εβραιους και την άλλη τους Παλαιστίνιους. Ξέρεις μήπως ο Άδωνις ο "πατριώτης" που χαρακτήριζε τον Σαμαρά ως τον χειρότερο υπουργό και εσένα ως καλό μεν για καφέ αλλά ακατάλληλο για πολιτικό σε ποιο κόμμα ανήκει ; Θέλετε να μας πείτε πόσο δήθεν πατριώτες είναι δεκάδες άλλοι υποκριτές και ψεύτες πολιτικοι στο κόμμα σας ; Κάντε μια αυτοκριτική πρωτα ως συνεργάτης του πρωθυπουργού και του Άδωνι και μετά γράψτε τα κλισέ σας για την αριστερά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Παύλος 04/08/2014 20:10:45

      Δεν είμαι συνεργάτης του Άδωνη και η προσωπική φιλία με τον πρωθυπουργό δεν είναι θεσμική ιδιότητα. Τα παράπονα σου στο πολιτικό γραφείο του Άδωνη ή στο Μαξίμου. Εγώ όπου συμφωνώ το λέω δημόσια, όπου διαφωνώ πάλι κάνω το ίδιο. Και θα σου έλεγα να πας μια βόλτα να χαλαρώσεις

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/08/2014 20:20:15

        Στον Άδωνη πάντως κάποτε τα είχα πει από δω. Θα σου πω όμως πως είναι από αυτούς που έχουν δουλέψει. Σου θυμίζω πως όσο κι αν μην μου ατρέσει κι εμένα το στυλ, βιβλία πουλάει, τίμια δουλειά. Άλλοι θα έπρεπε να σε ενοχλούν, κάτι τρεις γενιές τεμπέληδες.

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/08/2014 21:48:47

          Εντάξει ακολούθησα τη συμβουλή για βόλτα. Αλλά ο Άδωνις παραμένει για μένα γραφικός με αυτά που έλεγε δημόσια κατηγορώντας τον πρωθυπουργό και λέγοντας πως κανείς δε θα φύγει από το ΛΑΟΣ προς τη ΝΔ.Και έφυγε για την υπουργική και βουλευτική θέση επειδή ββούλιαζε το ΛΑΟΣ.Και μόλιςέχασε το ΥΠ.ΥΓΕΙΑΣ έστειλε το SMS με τη χολή στον Α.Σ. Δλδ τι έπρεπε να κάνει ο Αβραμόπουλος που δεν έγινε ΠΤΔ όπως του είχε υποσχεθεί ο Α.Σ. ; Ή γιατί ο Δ.Σταμάτης δεν προβάλλει πόσο πατριώτης είναι και κάνει τη δουλειά του ήσυχα και ωραία σαν υπουργός ; Πέρα από το κάθε Άδωνι και τις μεταγραφές του. Αληθεύει ή όχι πως η ΝΔ επι Σαμαρά υποτιμούσε τή δυναμική ΣΥΡΙΖΑ και ΧΑ ; Έκανε ή όχι σπασμωδικές κινήσεις για αντιμετωπίσει διμέτωπα τα 2 αυτά κόμματα ; Και μετά το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών ποια η αντίδραση της στο 23 % ; Γιατί για μιλάτε κε Κρανιδιώτη για πατριωτική πολιτική, πρέπει να υπάρχει και η ικανότητα ενός πολιτικού χώρου να προβλέπει και να προετοιμάζεται για τις εξέλιξεις. Η γιγάντωση ενός πολιτικού σχηματισμού σαν την ΧΑ , με τα συγκεκριμένα στελέχη που πολύ σωστά κάνουν η Λεπέν και το κόμμα Ανεξαρτησίας ,τους λένε νεοναζί και τους αποφεύγουν σαν λεπρους, θα φέρει χειρότερες τραγωδίες στη Θράκη και τή Mακεδονια από το πραξικόπημα που προκάλεσε ο Ιωαννίδης στη Κύπρο.

        • Ισόνομος πολίτης avatar
          Ισόνομος πολίτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/08/2014 08:41:27

          Ναι....συμφωνώ! Η όποια νόμιμη εργασία του κάθε ανθρώπου στα βιοποριστικά του πλαίσια, είναι...πως να το κάνουμε: " Άγιο δισκοπότηρο" Και ο Άδωνις ανεξάρτητα του τι πιστεύει και τι λέει, ή αν διαφωνεί κανείς μαζί του, αυτός το "πάλαιψε" παιδιόθεν. Ένα "μπράβο" του πρέπει. Βγάζουμε "κόκκινη κάρτα" στους δήθεν "προοδευτικούς" τεμπέληδες, καλοπερασάκηδες όσο και αν διατείνονται ότι κάποιοι είναι.....και πως αλλάζουν τον...Κόσμο.. Μάσες, αφόδευση κατά συροήν, ξημερώνει στις 12, ακατάσχετο μπλά…μπλα…μπλά…και καθισιό στον ίσκιο.. Βρε ούστ…. απ΄ εκεί....

  29. Νικήτας avatar
    Νικήτας 04/08/2014 19:19:02

    Είναι παρήγορο πως υπάρχουν φωνές σαν του κ.Κρανιδιώτη που επιμένουν Εθνικά.Ο δρόμος αυτός είναι ουσιαστικά ο δρόμος της στενής πύλης και του Σταυρού.Ένας ακόμα Σταυρός είναι η συγκατάβαση που πρέπει να διακρίνει τους ορθά εθνικόφρονες απέναντι στους εθνικά αδιάφορους έως και εχθρικά διακείμενους. Η συμπεριφορά απεναντί τους οφείλει να παραδειγματίζει και να μοιάζει με τη συμπεριφορά απέναντι σε κάποιον που δεν ξέρει , σε ένα πνευματικό νήπιο . Όπου δεν υπάρχει πόρωση απο την μεριά τους μπορούν να χτιστούν γέφυρες γιατί μονάχα με την ομόνοια όλων μας μπορεί να πάει μπροστά αυτό το βασανισμένο έθνος . Μην ξεχνάμε πως ο φυσικός ηγέτης μας ο Χριστός στο πραιτώρειο είχε την Άχραντη Κεφαλή του καλυμένη απο τους βλάστημους εμπτυσμούς των ρωμαίων παραμένοντας νηφάλιος και προσευχόμενος για την σωτηρία τους. Αυτός που θα μπορούσε να παρατάξει λεγεώνες απο Αγγέλους υπόμενε τον εξευτελισμό απο την Θεική του συγκατάβαση δινοντας μας το υπόδειγμα. Το ίδιο και ο Χρυσόστομος Σμύρνης όταν το - ευεργετηθέν - πλήθος τον λιντζάριζε μετρεπόμενο σε όχλο διψασμένο για αίμα , αυτός ο τεράστιος ηγέτης τους ευλογούσε με το δεξί του χέρι πεθαίνοντας μαρτυρικά , σύμφωνα με τον αυτόπτη αμερικάνο πρέσβη.

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ Νικήτας 05/08/2014 09:40:22

      Mπράβο Νικήτα!

  30. regeneration avatar
    regeneration 04/08/2014 21:50:32

    Κανε κόμμα να βρούμε στέγη.Δεν θέλουμε την ανοησία της ΧΑ,ούτε όμως κ την αναλγησία της σημερινής ΝΔ.(...ένας ορφανός κοινός Ελληνας.)

  31. regeneration avatar
    regeneration 04/08/2014 21:50:58

    Κανε κόμμα να βρούμε στέγη.Δεν θέλουμε την ανοησία της ΧΑ,ούτε όμως κ την αναλγησία της σημερινής ΝΔ.(...ένας ορφανός κοινός Ελληνας.)

  32. regeneration avatar
    regeneration 04/08/2014 21:51:30

    Κανε κόμμα να βρούμε στέγη.Δεν θέλουμε την ανοησία της ΧΑ,ούτε όμως κ την αναλγησία της σημερινής ΝΔ.(...ένας ορφανός κοινός Ελληνας.)

  33. regeneration avatar
    regeneration 04/08/2014 21:51:58

    Κανε κόμμα να βρούμε στέγη.Δεν θέλουμε την ανοησία της ΧΑ,ούτε όμως κ την αναλγησία της σημερινής ΝΔ.(...ένας ορφανός κοινός Ελληνας.)

  34. regeneration avatar
    regeneration 04/08/2014 21:52:26

    Κανε κόμμα να βρούμε στέγη.Δεν θέλουμε την ανοησία της ΧΑ,ούτε όμως κ την αναλγησία της σημερινής ΝΔ.(...ένας ορφανός κοινός Ελληνας.)

  35. Ιδιώτης avatar
    Ιδιώτης 05/08/2014 19:03:28

    Ευτυχώς για το ελληνικό πολιτικοοικονομικό κατεστημένο και τη μπόχα του, που έχουν εκλείψει οι πατριώτες από αυτόν τον τόπο ή έχουν λουφάξει. Αυτό είναι που το σώζει και το διατηρεί στην εξουσία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.