#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/11/2010 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η μεταπολιτευτική παράγκα επενδύει στο βαθύ τίποτα

Θέλουν οποιονδήποτε άλλο, αρκεί να μην είναι ο Αντώνης Σαμαράς



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Πάντα αναρωτιόμουν ποιοι αγοράζουν μαζαζοκαλσόν ή «συσκευές παθητικής γυμναστικής», ξέρετε, αυτές που βάζεις πάνω σου κάτι ηλεκτρόδια που σου προκαλούν μυϊκές συσπάσεις κι εσύ κάθεσαι στην τηλεόραση και ντερλικώνεις και νομίζεις ότι γυμνάζεσαι κι αδυνατίζεις.

Σε ποιους τα πουλάνε αυτά τα πράγματα; Μάλλον στους ίδιους που «πουλάνε» το νεοφιλεύθερο πνεύμα τους η Ντόρα, ο Μαρκογιαννάκης, ο Κοντογιάννης κι ο άλλος, ο πως τον λένε, οι «βοηθητικοί» του ΠΑΣΟΚ.

Κανονικά έτσι πρέπει να το πούνε: «ΠΑΣΟΚ Ι4».

Ξέρετε, είναι αυτοί που δεν πιάνουν όπλο αλλά κάνουν φασίνα, καθαρίζουν πατάτες, κάνουν γενικώς την πολιτική λάντζα.

Η αλήθεια είναι, αδέρφια, ότι μου φαίνονται αλλαγμένοι. Έχουν μια αύρα, ρε παιδί μου, ένα πράσινο φωτοστέφανο.

Εκτός από τους αναγεννημένους χριστιανούς, υπάρχουν κι οι μεταλαβόντες του Αχράντου Μνημονίου.

Είδατε δε πως το στηλιτεύουν το κομματικό κράτος, τους διορισμούς και τα ρουσφέτια οι «σύμμαχοι» του ΠΑΣΟΚ;

Η Ντόρα ρουσφέτι; Ούτε να της το πεις! Τούρκος γίνεται. Διορισμούς; Πιπέρι στο στόμα, δέκα με τον χάρακα στην παλάμη και στη γωνία να κάνει τον πελαργό, όποιος το σκεφτεί. Εγώ έτσι έβγαλα το νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του δημοτικού, καθ’ ότι ήμουν πάντα καλός μαθητής αλλά ρέμπελος.

Βρείτε, ρε κακόπιστα νεοδημοκρατικά καθάρματα, έστω έναν (1) άνθρωπο που να τον διόρισε η Ντόρα ή να του έκανε εν γένει εξυπηρέτηση.

Η Ντόρα γεννήθηκε την προηγούμενη Κυριακή κι όποιος δεν το πιστεύει, έχουν στην «Δημοκρατική Συμμαχία» και τον φρέσκο - φρέσκο ομφάλιο λώρο σε γυάλα με φορμόλη. Ο Πάγκαλος την γέννησε και να του ζήσει.

Γι’ αυτό σήμερα που έλεγε ότι «το Μνημόνιο είναι ευτυχία για τον τόπο»,  φαινόταν λίγο πιο αδύνατος. Είναι στη λοχεία της Ντόρας. Δεν ήταν έτσι ο άνθρωπος από αυτά που «μαζί τα φάγαμε». Απλώς εγκυμονούσε την νέα, την αλλαγμένη Ντόρα, που δεν ξέρει τίποτα για το «φόνο» κι είχε στο Μπάντιμντον το έκπληκτο βλέμμα μωρού που αντικρύζει για πρώτη φορά τον κόσμο. Κουπεπέ και στράτα στρατούλα.

Έβλεπα τους Ιρλανδούς δημοσιογράφους τι «κλύσμα» κάνανε του Πρωθυπουργού και των Υπουργών και σκεφτόμουν να έβγαινε εκεί μια πολιτικός με παλαιοκομματική πορεία 30 ετών, ως κόρη του πατέρα της και χήρα του αείμνηστου άντρα της, και να τους πούλαγε τέτοια φούμαρα, τι θα την κάνανε. Irish stew. Με τα κρόμμυα κι η σάλτσα σβησμένη με μπύρα Guiness.

Εδώ όμως, ποιος; Οι τηλεοπτικές ρεπατζούδες του Πεταλωτή, που λένε «Σαμαράς» και στραβώνει το στόμα τους από την υπερπροσπάθεια; Οπότε περιφέρονται τηλεοπτικώς κάτι βροντόσαυροι «σύμμαχοι» και παριστάνουν τα πουλάρια.

Θυμάμαι ένα κακομαθημένο τσόγλανο στην γειτονιά μου. Άμα χωριζόμαστε και παίζαμε μπάλα κι έβλεπε ότι ρουφάγανε δυο τρία γκολάκια και θα χάνανε, πάντα προκαλούσε καυγά για να χαλάσει το παιχνίδι πριν τελειώσει και τους ξεφτιλίσουμε.

Εδώ ξέρετε τι πάθανε; Σου λέει, θα πάμε στο Συνέδριο με τους κομματικούς, τάτσι μίτσι κότσι, θα πάρουμε όλο το χαρτί κι από δω πάν’ κι άλλοι. Δικός μας ο μηχανισμός, δικό μας και το κόμμα, ρεζερβέ την έχουμε την προεδρία με γονική παροχή.

Τα κόμματα όμως,  ως αυτόνομοι οργανισμοί, έχουν κι επιβιωτικό ένστικτο. Θυμάμαι, παρακολουθούσα την ομιλία του Αντώνη, τότε που αποφασίστηκε η εκλογή από τη βάση,  από μια αρχαία τηλεόραση στο γραφείο, απ’ αυτές που τις βαράς να ‘ρθουν στα ίσα τους οι λυχνίες όταν χαλάει η εικόνα. Εκείνη τη μέρα, γι’ αλλαγή, αποφάσισε γι’ αρκετή ώρα να μην έχει ήχο. Οπότε, αφού βαρέθηκα να της ρίχνω φάπες, έβλεπα το Συνέδριο βουβό κινηματογράφο. Έπιασα λοιπόν τον εαυτό μου να προσέχει περισσότερο τις φάτσες και τις κινήσεις. Είδα πόσες φορές σηκώθηκαν όρθιοι, πόσες φορές τον διέκοψαν με χειροκροτήματα. Μετά ήρθε κι ο ήχος, πριν την κλωτσήσω. Εκεί λοιπόν, σ΄ ένα κοινό που το φοβόμουν, που ήξερα πως θα ήταν «κουμπωμένο» αλλά που το κέρδισε στα ίσα, είδα πλέον ξεκάθαρη την υπεροχή του. Γιατί είδα κι άκουσα και την Ντόρα. Μνημόσυνο.

Οι άνθρωποι, ξέρετε, είναι κοινωνικά όντα, ζουν σε ομάδες κι έχουν βασικά ένστικτα, τα οποία λειτουργούν απαράλλακτα, από τότε που περιφερόμαστε στους απέραντους λειμώνες και τα σκιερά άγρια δάση με τις πρωτόγονες λόγχες και τα λίθινα τσεκούρια μας, ως σήμερα που συζητάμε στο διαδίκτυο.

Τίποτα δεν άλλαξε.

Άμα μπει ποντίκι, οι γυναίκες ανεβαίνουν στα ψηλά, τώρα στον καναπέ, κι ο Μπάμπης ο διδάκτορας και κάποτε κυνηγός και καρποσυλλέκτης, σπεύδει να σκοτώσει τον εισβολέα, όταν γυρίζει στο σπίτι - σπηλιά, αντί με το σκοτωμένο ελάφι, με τον κοκκαλιάρη μνημονιακό μισθό του.

Έτσι λοιπόν, η ανθρώπινη ομάδα – αγέλη, όσο πιο έντονος ο κίνδυνος, τόσο πιο ισχυρή η αντίδραση του ενστίκτου της επιβίωσης. Η ομάδα, το κόμμα, ο Λαός, στον μέγιστο κίνδυνο, αναζητά αγωνιωδώς Ηγέτη, αυτόν που θα νικήσει τον εχθρό και θα τον οδηγήσει στα πράσινα λιβάδια και τα γάργαρα νερά. Ποιμένας. Μπροστάρης. Πρόμαχος. Αρχηγός. Πείτε το όπως θέλετε. Κάθε εποχή έχει τις απαιτήσεις της αλλά ένα δεν αλλάζει: οι άνθρωποι στρέφονται στον ισχυρό, σ’ αυτόν που τους εμπνέει ασφάλεια κι εκπέμπει αποφασιστικότητα. Σ’ αυτόν που έχει ένα σαφές δρομολόγιο για τη γη Χαναάν, την Ιθάκη, την έξοδο από την όποια κρίση, από το Μνημόνιο.

Ποτέ δεν στρέφονται στους χλεμπονιάρηδες, τους δειλούς, σε αυτούς που κοιτούν λοξά κι όλο την «κάνουν». Ποτέ δεν ακουμπούν στους διστακτικούς, αυτούς που όλο χάνονται στα τρίστρατα. Και σίγουρα δεν στρέφονται σ’ όσους ανοίγουν τις πύλες στους βαρβάρους.

Η τηλεοπτική ολιγαρχία των κρατικοδίαιτων μπετατζήδων, η μεταπολιτευτική παράγκα κάθε τόσο «φουσκώνει» κάποιον κι «επενδύει» πολιτικά σε πρόθυμους κι εν δυνάμει χρήσιμους. Μια στο Βενιζέλο, ύστερα στον Τσίπρα, για λίγο στους Οικολόγους, στον Καρατζαφέρη, μετά στην Ντόρα. Τώρα προθερμαίνει λίγο και τον Μάκη, έτσι για να βρίσκεται.

Γνώρισαν αλλεπάλληλες ήττες, γιατί τα επικοινωνιακά εργαλεία τους έχουν δυο προβλήματα: πρώτον είναι μόνο επικοινωνιακά, δεν έλυσαν ΠΟΤΕ ούτε μισό πρόβλημα και δεύτερον, το επικοινωνιακό τους ολιγοπώλιο ψόφησε, τούμπα κι ανάσκελα, σαν αδέσποτο σκυλί στην Εθνική.

Οι αυτόνομοι αντάρτες του Διαδικτύου έχουν κάνει θρύψαλλα την καθεστωτική γυάλα της χειραγώγησης και παραπληροφόρησης.

Σήμερα η μεταπολιτευτική παράγκα και το βαθύ μεταλλαγμένο ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ, «επενδύουν» πολιτικά ξανά στην Ντόρα, η οποία επειδή είδε την μπάλα να της σκίζει τα δίχτυα, προσπαθεί να χαλάσει το παιχνίδι, που θα τελειώσει για πάντα με λυγμούς και ερημία, όταν ο Αντώνης θ’ ανεβαίνει τα μαρμάρινα σκαλιά με την κυβέρνηση του.

Αυτή τη φορά βέβαια, κάθε πέρσι και καλύτερα, την παίζουν στην Β΄ Εθνική, χωρίς προσχήματα, φόρα παρτίδα ως θυγατρική του ΠΑΣΟΚ, όχι για προοπτική εξουσίας αλλά ως πρόθυμη εξ αποστασίας συνεργό στην κατά Πάγκαλο «ευτυχία» του Μνημονίου.

Είναι απλό: θέλουν οποιονδήποτε άλλο αρκεί να μην είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Τρέμουν στην ιδέα μιας ανυπότακτης πατριωτικής ηγεσίας, χωρίς να της έχουν εγγράψει προσημείωση υποθήκης.

Τρέμουν αυτόν που δεν ελέγχουν, γι’ αυτό θέλουν να επιβάλλουν κάτι αφύσικο: αντί για Μπροστάρη, παρακατιανούς, αντί για Πρόμαχο, υποτακτικούς.

Το ‘χουμε ξαναδεί το έργο.

Το σύστημα κάνει μάχη οπισθοφυλακής, προσπαθεί να ελέγξει την πτώση του.

Μάταια.

Η πραγματικότητα θα είναι ανελέητη.

Και ξέρετε κάτι, αδέρφια;  Εκεί στο Μπάντμιντον ξέχασαν να σηκώσουν ένα πλακάτ. Αυτό που γράφει  «Χάντρες και και καθρεφτάκια».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 25/11/2010 08:33:06

    Μια φράση μόνο.
    Ακριβής περιγραφή του σεναρίου που αποφάσισαν να υλοποιήσουν όλοι οι αγωνιωδώς να σωθούν, μέλη του συστήματος, από την πτώση που έρχεται.

    • ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. avatar
      ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. @ Νίκος Θ. 26/11/2010 00:36:33

      Φίλε Νίκο η πτώση δεν έρχεται μόνη της.

      Τον Ηγέτη τον έχουμε, τον λαό ψάχνουμε!

      Η αλλιώς, πόσοι έχουν μείνει όρθιοι ακόμη, με κρίση και σκέψη, μετά απο τόσα χρόνια πλύσης; Πως θα γίνει επαναστάτης ο καταναλωτής; Αφήνει ο άλλος την Vuitton να πάρει τα βουνά; Ο υπερβατισμός πέθανε με τον Thoreau.

      Ίσως η επόμενη γενιά, από την εξαθλίωση που της ετοιμάζουν, πάρει την τύχη της, στα χέρια της.

  2. Ραβινος avatar
    Ραβινος 25/11/2010 09:10:29

    Περιμενω αυριο στην συναξη της ΚΟ τον Σαμαρα να κανει αυτο που ειναι ''Ποιμένας. Μπροστάρης. Πρόμαχος. Αρχηγός'' και να μην φοβηθει τιποτα .Εχουν γνωση πλεον οι φυλακες {ο λαος } απο εφιαλτες του μητσοτακεικου.Εμπρος για μια Ελλαδα νεα .Ειναι καιρος να ξαναβρεθουμε στις μαχομενες πορειες γιατι κακα τα ψεματα χωρις την συμμετοχη της ΝΔ {το ειδαμε κι'αλλωστε }και αυτες ξεφτιζουν !

  3. t0p avatar
    t0p 25/11/2010 09:31:00

    μητσοτακηδες και παπανδρεοι = ελλαδα χρεοκοπημενη
    γιατι τα μμε και οι εκτός ελλσδος πασραγοντες τους αβανταρουν
    η αποχη τους βολεψε
    γιαυτο προσεξτε η τους τελειωνετε ή θα μας την πληρώσουν τα παιδια και τα εγγονια μας
    εσεις ειστε η εξουσια μην αφίνετετε τους χατζηντρεμιπρεπετριαντατραγκιδες κλπ εκτελεστες κ ειδικους της παρταπληροφορησης να σας παραμυθιαζουν
    καποιοι θέλουν κατι απο την χώρα μας και αρχησε αυτο το πανηγυρι ,ειναι πετρέλαια είναι κάτι άλλο ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΔΕΛΦΙΑ κλειστε ταυτια σας σε αυτούς ,ΠΟΝΗΡΕΥΤΕΙΤΕ το παιντί κ η ντοριτα δεν σας αγαπανε..................

  4. Ραβινος avatar
    Ραβινος 25/11/2010 09:59:23

    ''ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ
    Τον εξαφάνισαν από παντού τον Οικονόμου σήμερα. Δηλώσεις του δεν έπαιξαν πουθενά. Ο ίδιος δεν βγήκε με υψηλή εντολή από το γραφείο της Ντόρας. Οι αντιδράσεις του νέου κόμματος της Ντόρας έπαιξαν... ως ανώνυμη δήλωση της ΔΗΣΥ. Πάνε για καινούργιο εκπρόσωπο Τύπου. Κατάλαβαν ότι πρόκειται για φαιδρή περίπτωση... ''
    Αυτος ειναι ο Οικονομου που ο γιγαντας Σπηλιωτοπουλος ο Αρης ντε ειπε ''Ο Οικονομου ειναι καφαλαιο και μεγαλη απωλεια για την ΝΔ ''.Ρε ουστ Σαλωμη πεμπτοφαλλαγγιτη του Ντοροκομματος !

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ραβινος 25/11/2010 18:36:53

      Οικονόμου φοιτητής Γεωπονικής. Ξέρει κανείς αν την τελείωσε τη σχολή;

  5. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 25/11/2010 10:38:57

    Πρέπει κάποια στιγμή να δούμε τις θέσεις του Αντώνη όχι μόνο στην οικονομία, που πράγματι έχει σχέδιο αντίθετο με το Μνημόνιο, αλλά με τις διαρθρωτικέα αλλαγές που προωθούνται. Δηλ. είναι η ΝΔ αντίθετη με το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων; Είναι η ΝΔ θετική σε απολύσεις ή σε μετατάξεις υπαλλήλων; Καλά όλα αυτά τα εύκολα με τη δαιμονοποίηση του Μνημονίου συλλήβδην, αλλά μήπως πρέπει να έχουμε καθαρές θέσεις στα ζητήματα πέραν της οικονομίας που τέθηκαν;

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Ioustinianos 25/11/2010 11:48:27

      H NΔ είναι σταθερά υπέρ του ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων. Ασχετα από το ότι ως κυβέρνηση δεν έκανε σχεδόν τίποτα. Γι’αυτό και ο Σαμαράς ψήφισε τον νόμο για τους φορτηγατζήδες.

      • Ioustinianos avatar
        Ioustinianos @ Kώστας Θ. 25/11/2010 12:53:03

        Τότε ποια η διαφορά από το ΠΑΣΟΚ και τα μπαϊράκια του;

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ Ioustinianos 25/11/2010 14:56:03

          Η διαφορά είναι σε πολλά άλλα τα οποία περιέχονται στο μνημόνιο όπως άυξηση φόρων μείωση μισθών και συντάξεων. Ακουγε τι λέει ο Σαμαράς για να καταλάβεις.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Ioustinianos 25/11/2010 13:41:15

      Ρε παιδιά μη με τρελλαίνετε! Ποιά κλειστά επαγγέλματα; Το ότι έχουμε το μεγαλύτερο αριθμό φαρμακείων ανά κάτοικο στο κόσμο; Το ότι έχουμε 15.400 ταξί στην Αθήνα των 4,5 εκατ. (χωρίς τα λάθρα), Το ότι υπάρχουν πάμπολες εταιρείες που διαθέτουν δικά τους φορτηγά για τις μεταφορές τους; Τό οτι το αγώι από θεσσαλονίκη-Αθήνα_Θεσσαλονίκη τιμάται γύρω στα 3 με 4 κατοστάρικα;

      Εάν θέλουν την απελεύθερωση των "κλειστών" επαγγελμάτων καλύτερα να δουν πώς λειτουργεί η Ιταλία, το Λουξεμβούργο, το Βέλγιο, κ.λ.π.

      Υπάρχει εταιρεία π.χ. η ΑΤΤΙΚΑ που έχει πάνω από 60 70 νταλίκες, δηλαδή έχει 60-70 άδειες που τις έχει πληρώσει ένα κάρο λεφτά. Στην Ιταλία αυτό είναι τσάμπα! Πληρώνεις την άδεια του φορτηγού όπως την άδεια ενός ΙΧ. Διαφορά στην τιμή δεν ξέρω να πώ. Αλλά όχι εδώ που δώσανε άλλες άδειες "δώρο" άλλες άδειες τις πλήρωσαν οι ιδιοκτήτες μεχρυσές λίρες κάποτε, π.χ. ο πατέρας μου, και άλλοι που κληρονόμηδαν ή βρήκαν ή τέλος πάντων το κατι τίς τους.

      Θέλει άλλα νομοθετικά πλαίσια που να έχουν πραγματικά μελετηθεί στις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς.

      Π.χ.: ξέρετε ότι το γάλα που πίνουμε είναι κατά 80% εισαγόμενο; Ξέρετε ότι γάλα ΟΛΥΜΠΟΣ δύσκολα βρίσκετε; Ξέρετε ότι το καλοκαίρι στην Ελλάδα ρεζερβάραμε γάλα ΟΛΥΜΠΟΣ;

      Όλα αυτά είναι γνωστά κόλπα "καρτελοποίησης".

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ Ioustinianos 25/11/2010 13:41:59

      Εχω την εντυπωση πως πολλα πραγματα πρεπει να αλλαξουν.Δεν μιλα κανεις για συλληβδην απολυσεις. Και βεβαι α οχι..
      Αλλα ολες αυτες οι ΔΕΚΟ(Βαθυ 25χρονο Πασοκ), με συνεχεις και χωρις λογο ολα αυτα τα χρονια προσληψεις π.χ Ολυμπιακη κ.λ.π ετσι πρεπει να μεινουν. Να βαζουμε συνεχες χρεος . Γαιτ?
      Εμεις τι φταιμε αν το Πασοκ θελοντας να μεινει στην εξουσια λυσαξε και διοριζε οποιον θα το ψηφιζε?
      Αυτους που μπηκαν σαν Σταιτς και εν μια νυχτη απληρωτους τους πεταξε ο Παγκαλος? Αυτοι δεν ανηκαν στις συλληβδην απολυσεις?
      Τι ηταν?
      Νομιζω πως απλως αυτους τους εδιωξαν γιατι ενοιωσαν πως η δεν ηταν ψηφοφοροι του Πασοκ, η και αν ηταν ηθελαν να τους τιμωρησουν γιατι δεν περιμεναν να διοριστουν απο την κυβερνηση Πασοκ.

  6. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 25/11/2010 10:43:53

    Και τα λέω αυτά, γιατί αν η ΝΔ συμφωνεί με απολύσεις, συμφωνεί με άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων, συμφωνεί με πώληση ΔΕΗ, με ιδιωτικοποίηση ΟΣΕ κλπ ΔΕΚΟ, με την αλλαγή στις εργασιακές σχέσεις, τότε γιατί είναι κακό το Μημόνιο; Εντάξει είναι αλήθεια και γεγονός ότι κόπηκαν μισθοί, συντάξεις και δώρα, αυξήθηκε ο ΦΠΑ, δεν πληρώνει το Δημόσιο τους προμηθευτές του, χρωστάν οι Δήμοι και οι Νομαρχίες.... Με τις αλλαγές που προβλέπονται όμως στο Μνημόνιο δεν άκουσα μέχρι σήμερα τον Αντώνη να διαφωνεί. Μάλιστα τον θυμάμαι δύο φορές ως τώρα να ψηφίζει και για τους φορτηγατζήδες ναι και για τον ΟΣΕ ναι....

    • Φ. avatar
      Φ. @ Ioustinianos 25/11/2010 11:16:37

      Σωστά, ας μας απαντήσει κάποιος υπεύθυνα. Σε ποία επιμέρους νομοσχέδια συμφώνησε η ΝΔ και γιατί.

    • neotera avatar
      neotera @ Ioustinianos 25/11/2010 11:18:12

      Πολύ σωστά ! Ομως αυτή είναι η λάντζα που θα διεκπεραιωσει ο γιωργάκης, προκειμένου να μην αναγκαστεί να εγκαταλείψει το μεγάλο κανόνα της Μη δέσμευσης σε σταθερους θεσμούς Διοίκησης, ή Κακοδιοικησης. Μετα θα 'ρθει ο αντωνάκης και θα 'ναι αλλιώς !..))
      Εάν ομως, λέω αν, οι πασοκόγυφτοι που τους βλέπω πολύ διστακτικούς εσχάτως, δεν κάνουν το ...καθήκον τους ως προς την "τελικη λυση" για τον άτιμο και τεμπέλικο αυτό λαό, τότε τι θα κάνει η μείζων αντιπολίτευση? Θα εξαγγείλει πολύ σωστά την "επανίδρυση του κράτους" κι αφού θα 'χει σπάσει τα μούτρα της κι αυτή, ο νέος βλαστός Παπάντριου θα δηλώσει "Λεφτά υπάρχουν" ! ... ))

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ioustinianos 25/11/2010 12:54:15

      Το μνημόνιο είναι κακό γιατί υποθηκεύει τη δημόσια περιουσία έναντι του χρέους. Τα διαρθρωτικά μέτρα χρειάζονται προκειμένου να εξαλειφθούν οι στρεβλώσεις που οδηγούν σε συνεχή ανάγκη δανεισμού, και για να βοηθήσουν την αποπληρωμή των υπαρχόντων δανεικών. Δεν γίνεται να ξεχρεώσουμε χωρίς να κάνουμε τίποτε. Το ζήτημα είναι τα μέτρα που λαμβάνονται να είναι δίκαια και σωστά μοιρασμένα.

  7. KRIOS avatar
    KRIOS 25/11/2010 10:58:08

    Φαήλο καλημέρα,

    Επειδή και ‘γω στο πρόσωπο του Αντώνη βλέπω τον μπροστάρη που αναφέρεις στο κείμενό σου θα ήθελα να επισημάνω δυο τρία πράγματα.

    • Πρέπει να τελειώσει το παραμύθι με τους παραγοντίσκους της Ρηγίλλης. Είναι αδιανόητο να δίνεται ένας προεκλογικός αγώνας από ΕΝΑΝ.
    • Οι θέσεις σχετικά με το Μνημόνιο, (πέρα για πέρα οικονομικά σωστές) είναι ανάγκη να εκλαϊκευτούν, (όχι να λαϊκίσουν).
    • Ο κόσμος της είναι ανάγκη να κατανοήσει άμεσα ότι ο καναπές τελείωσε, άλλως τελείωσε η κοινωνία.
    Αυτά τα ολίγα.

    Όσον αφορά την κόρη του πατέρα της, πραγματικά θα πρέπει να την ευχαριστήσω για πρώτη φορά στην ζωή μου μέσα από την καρδιά μου.
    Επιτέλους ο ιστορικός κύκλος κλείνει και το πρόβλημα γυρνά εκεί από όπου ξεκίνησε.

  8. nick avatar
    nick 25/11/2010 11:03:56

    Θυμάστε τότε που η μαντάμ ως δήμαρχος Αθηναίων έκανε ψήφισμα υπέρ του σχεδίου Ανάν;
    Θυμάστε που την ίδια περίοδο ο πατέρας της αποκαλούσε τον μεγάλο πατριώτη Τάσσο Παπαδόπουλο "ακραίο" και "εξτρεμιστή" επειδή είπε ΟΧΙ στο ξεπούλημα της Κύπρου;
    Θυμάστε τότε που συζητούνταν έντονα που θα τοποθετηθεί η αντιπυραυλική ασπίδα του ΝΑΤΟ και έσπευσε να πει ότι θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει στην Ελλάδα; Ενώ την ίδια στιγμή διαπραγματευόμασταν με τους Ρώσους για αγωγούς τεράστιας εθνικής σημασίας.
    Αυτά είναι μόνο ελάχιστα παραδείγματα του ρόλου τους. Ε, λοιπόν, οι άνθρωποι αυτοί δεν είχαν ποτέ καμία σχέση με τον αγνό, πατριώτη, ΝΔάτη. Είναι μια νεοφιλελεύθερη, αντεθνική κλίκα με πολλές γνωριμίες στο χώρο των εθνικών και υπερατλαντικών νταβάδων.
    Να είστε βέβαιοι ότι αρκετός κόσμος θα εκτιμήσει το γεγονός ότι ο Αντώνης καθαρίζει επιτέλους το κόμμα απ' αυτούς τους ανθρώπους.

  9. kastroHEL avatar
    kastroHEL 25/11/2010 11:30:26

    ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Η ΝΔ, Ο κ ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΘΕΜΑΤΑ. ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΣΙΩΜΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΕΜΑ...κ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΣΙΩΠΗ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ??ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ Ο κ. ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΙΑ ΟΜΕΡΤΑ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ...

    • Φ. avatar
      Φ. @ kastroHEL 25/11/2010 11:40:10

      Περιμένετε, το αίτημα σας είναι υπό επεξεργασία. Θα μάθουμε τις απαντήσεις αφού εξασφαλιστούν τα ξεπουλήματα, φοβάμαι.

    • kastroHEL avatar
      kastroHEL @ kastroHEL 25/11/2010 11:51:25

      ΕΛΠΙΖΩ Ο κΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ...ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ...

      • oxi ki etsi avatar
        oxi ki etsi @ kastroHEL 25/11/2010 12:29:03

        @KASTROHEL και Φαήλο Κρανιδιώτη,

        αυτό ρωτάω εγώ και φωνάζω εδώ κι έναν χρόνο...
        Απάντηση δεν παίρνω και η σιωπή του Σαμαρά είναι τουλάχιστον περίεργη...

        ΘΕΛΟΥΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΤΩΡΑ:

        1.) Η λέξη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ή παράγωγά της να είναι ή να
        μην είναι στο όνομα των Σκοπίων;;;

        2.) Το πανεπιστημιακό "άσυλο" με Κυβέρνηση Σαμαρά θα
        συνεχίσει να λειτουργεί ως έχει;;;

        3.) Οι ΛΑΘΡΟμετανάστες θα απελαθούν με συνοπτικές
        διαδικασίες;;;

        4.) Θα συνεναίσει να γίνει τζαμί επιβλητικό στο Βοτανικό με μιναρέδες κτλ.;;;

        5.) Ποιά η θέση Σαμαρά για Θράκη, Αιγαίο;;;

        ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ!!!

        ΟΧΙ ΜΙΣΟΛΟΓΑ!!!

        Στυ Θεσσαλονίκη στη συνέντευξη τύπου σε ερώτηση για το "Δημοκρατία της Μακεδονίας-Βαρντάρσκα" ο Σαμαράς απάντησε:
        "Δεν απαντάω επί υποθετικών ονομάτων"!!!

        Πόσο θα του κόστιζε να πει "καθόλου ο όρος Μακεδονία ή παράγωγά του";;;;;;;;;;;;;;;;;;

        Γιατί δεν το είπε όπως το βροντοφώναζε το 1993;;;;;;;;;;

        Τί άλλαξε;;;;;;;;;;;

        Έθεσα πιο πάνω 5 ερωτήματα από τα 25 που χρήζουν ξεκάθαρων τοποθετήσεων από τον Σαμαρά.

        Εάν Φαήλο ξαναδιαβάσεις τα ερωτήματα θα δεις οτι υπάρχει κάποιο Κόμμα που καλώς ή κακώς τα απαντάει τα ερωτήματα αυτά ξεκάθαρα...

        Εγώ δεν θέλω να πάω σε αυτό το Κόμμα!

        Στις αυτοδιοικητικές έδωσα ευκαιρεία στη Ν.Δ. και ψήφισα τους υποψηφίους της.

        Εάν δεν λάβω ξεκάθαρη απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα ΔΕΝ θα ξαναψηφίσω Ν.Δ!

        Θα ψηφίσω το Κόμμα που απαντάει στις παραπάνω ερωτήσεις ξεκάθαρα ή θα ρίξω λευκό (εάν το συγκεκριμένο Κόμμα πασοκίσει κι άλλο)...

        Κι αν νομίζετε οτι είμαστε λίγοι αυτοί που σκεφτόμαστε έτσι, (τότε δεν λάβατε το μήνυμα των αυτοδιοικητικών Εκλογών) και συνεχίστε να ασχολείστε με την Ντόρα...

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ oxi ki etsi 25/11/2010 12:46:41

          Aν και μη αρμοδιος θα προσπαθησω να σου απαντησω.
          1) Το 1993 ηταν αλλιως.Εγινε ενα εμπαργκο απο τον Ανδρεα και το 1995 η Ελλαδα με την ενδιαμεση συμφωνια ουσιαστικα δεχθηκε συνθετη ονομασια και αυτο επισημοποιηθηκε απο τον Καραμανλη το 2007.Επιστροφη στο καθολου Μακεδονια δε γινεται πια.Εκεινο που ειπε ο Σαμαρας ειναι οτι αφου η αλλη πλευρα δεν δεχεται ουτε αυτο δεν εχουμε λογο να βιαζομαστε εμεις.
          2) Το ασυλο θα καταργηθει,ηταν η πρωτη δηλωση μολις ανελαβε.
          3) Οι νομιμοποημενοι μεταναστες δεν μπορουν να διωχθουν ουτε να ακυρωθουν ιθαγενειες που δοθηκαν αναδρομικα.Θα καταργηθει ο νομος του ΠΑΣΟΚ για το μελλον.
          4) Το τζαμι το δεχθηκε η προηγουμενη κυβερνηση στα λογια αλλα το παγωσε στα εργα.Δε γινεται επισημα να πεις δεν θελω τζαμι αλλα μονο να καθυστερησεις στη πραξη.Τωρα το λογο εχει ο ΓΑΠ.
          5) Τι εννοεις για Θρακη;Η ελληνικη θεση ειναι οτι δεν υπαρχει κανενα θεμα Θρακης,ειναι μια ελληνικη περιοχη.Τωρα η μειονοτητα σαφως προτιμα το ΠΑΣΟΚ απο το Σαμαρα για λογους που ξερεις.Για το Αιγαιο νομιζω οτι η θεση της ΝΔ οτι το μονο θεμα ειναι τα ορια της υφαλοκρηπιδος παραμενει.
          Αυτα.Αν δεν εισαι ευχαριστημενος λαβε υπ οψιν σου οτι δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο και δεν ειμαστε και στην καλυτερη κατασταση ως χωρα.

          • oxi ki etsi avatar
            oxi ki etsi @ ψυχραιμια 25/11/2010 12:59:43

            @Ψυχραιμία

            εννοείς δηλαδή οτι ο Σαμαράς συναινεί στο Μακεδονία επειδή συμφωνήθηκε το 2007 μεταξύ Καραμανλή και ποιών;;;

            Γιατί δεν "γίνεται" να πει "δεν θέλω τζαμί";;;

            Σε πολλές χώρες δεν έχουν!

            Ο Καρατζαφέρης λέει "μπορούν να υπάρχουν διαμερίσματα ή σπίτια ως τόποι λατρείας αλλά σε ΚΑΜΙΑ ποερίπτωση επιβλητικό τζαμί με μιναρέδες όπως το θέλουν εκείνοι στο Βοτανικό το οποίο θα γίνει σήμα κατατεθέν των Μουσουλμάνων της νοτιοανατολικής Ευρώπης".

            Γιατί δεν το λέει κι ο Σαμαράς αυτό;;;

            Φοβάται μην τον πουνε Φασίστα ή νομίζει οτι θα χαλάσει το "προοδευτικό και μοντέρνο" προφιλ του Κόμματος;;;;

            Αν το Κόμμα είναι "μοντέρνο και προοδευτικό" να μας το πει από τώρα...

            ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ...

            Μην μας υποτιμάτε εμάς τους "μη μοντέρνους"...

        • man8os avatar
          man8os @ oxi ki etsi 25/11/2010 12:48:41

          στην ΧΑ αναφερεσαι?

          • oxi ki etsi avatar
            oxi ki etsi @ man8os 25/11/2010 13:01:39

            @ΜΑΝΘΟ

            μου όχι.

            Αν και κατοικώ στο Κέντρο δεν έχω φτάσει ακόμη στη Χ.Α...:):):)

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ oxi ki etsi 25/11/2010 22:44:05

          Αγαπητέ,
          Τίποτα δεν άλλαξε στην θέση του για το Μακεδονικό. Απλώς αυτό που λέει είναι ότι είναι αστείο να καθόμαστε και να μιλάμε για ονόματα με τα αδιάλλακτα Σκόπια απέναντι μας. Τον μόνο που δεν δικαούσαι να εγκαλείς για το Μακεδονικό είναι τον Αντώνη. Είναι σταθερός σαν τρένο στις ράγες. Ν' ανησυχείς για τους πατριδοκάπηλους ή γι' αυτούς που έλεγαν "ποιος θα το θυμάμαι σε 10 χρόνια;" κι έχουν περάσει 17 κι ακόμη τρέχουμε!
          Έχει τοποθετηθεί για κατάργηση του ασύλου μέσα στη Βουλή και κατ' επανάληψη σε ομιλίες του. Δεν τις έχεις παρακολουθήσει ίσως.
          Στην Βουλή όχι μόνο καταψήφισε το λαθρονομοσχέδιο αλλά ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ ότι θα το καταργήσει. Θα εφαρμόσει τους νόμους, που προβλέπουν την απέλαση.
          Άμα με Αντώνη Πρωθυπουργό γίνει τζαμί με ή χωρίς μιναρέδες στο Βοτανικό, θα βάλω σκουλαρίκι και θα γραφτώ στην "Δημοκρατική Συμμαχία".
          Το άλλο κόμμα που λες, άμα δεις τι έλεγε π.χ. για το Μακεδονικό θα τραβάς τα μαλλιά σου.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/11/2010 17:16:20

            Διαβάστε λοιπόν την σημερινή ομιλία του Αντώνη στην Κ.Ο. και πάρτε καθαρές και σκληρές απαντήσεις για όλα!

  10. rs avatar
    rs 25/11/2010 11:37:07

    Κύριε Κρανιδιώτη,
    με μπαρόκ εκφράσεις, λεκτικές πιρουέτες και επιθετικούς βερμπαλισμούς, δεν μπορείτε να ισχυροποιήσετε το μοναδικό "επιχείρημα" που έχει η ΝΔ.
    "Υποστηρίξτε μας γιατί ο Σαμαράς δεν είναι σαν τους άλλους".
    Γιατί απλά οι ... ¨άλλοι" βρίσκονται ακόμα στη Ν.Δ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ rs 25/11/2010 13:39:12

      Οι "άλλοι" ένας - ένας πάνε για φρέσκα και να διαβάζεις προσεκτικά και περισσότερο.
      Τα επιχειρήματα είναι πολλά, συν βεβαίως το ότι λόντως ΔΕΝ είναι σαν τα μούτρα των άλλων.

  11. ΔΙΟΜΗΔΗΣ avatar
    ΔΙΟΜΗΔΗΣ 25/11/2010 11:44:43

    Ο Σαμαράς έχει πλέον εξελιχθεί στο μεγαλύτερο, αν όχι μοναδικό, εχθρό του μνημονίου. Το ΔΝΤ όμως είναι πολύ καλά οργανομένο και ξέρει να βάζει εμπόδια. Ένα από τα εμπόδια αυτά είναι και η Μπακογιάννη. Το από ποιόν και πως χρηματοδοτείται είναι ευνόητο. Υπάρχουν όμως και πιπ σοβαρά πράγματα όπως το http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2231.aspx

  12. Αδιάλλακτος Πολιτικάριος avatar
    Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 25/11/2010 11:51:55

    Το μόνο σίγουρο είναι, ότι εάν δεν τους καθαρίσει όλους (τα Ντόρια) ο Αντώνης και γρήγορα...θα τον καθαρίσουν χωρίς να το καταλάβει!!!

    Ο "Βούδας" της Ραφήνας τι να σκέφτεται και να εξυφαίνει άραγε????????

    • hope avatar
      hope @ Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 25/11/2010 12:07:53

      Ο Καραμανλής αγαπάει τον Καραμανλή!!

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 25/11/2010 13:45:54

      Ασχολιαστο!

  13. kastroHEL avatar
    kastroHEL 25/11/2010 11:56:37

    Θ' απολαμβανει τις τυροπιτες, η μεγιστη αυτη διανοια!!!

  14. John avatar
    John 25/11/2010 12:01:53

    «όλοι είμαστε στρατιώτες για τη σωτηρία της πατρίδος και σε αυτή τη μάχη η πατρίδα μπαίνει πάνω από προσωπικά συμφέροντα και όλοι είναι υπόλογοι απέναντι στο λαό και την ιστορία»
    Έχει κανείς διαφορετική γνώμη;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ John 26/11/2010 14:22:36

      Υπάρχουν όμως και μερικοί/ές που γίνανε "τυφεκιοφόροι του εχθρού" και βάζουν την πάρτη τους πάνω από την Πατρίδα, που χάνουν εκλογές και στην πράξη δεν αναγνωρίζουν το αποτέλεσμα, που ενώ είναι αναθρεμμένοι/ες στον παλαιοκομματισμό διαπράττουν πολιτική "απάτη", υποδυόμενοι τα τζόβενα της πολιτικής. Αυτοί/ές δεν είναι "στρατιώτες για την σωτηρία της Πατρίδας" κι ούτε την βάζουν πάνω από τα προσωπικά τους συμφέροντα και ήδη είναι υπόλογοι απέναντι στην Ιστορία και το Έθνος για το Μνημόνιο, την υποκρισία, τα ψεύδη, τις ιδιοτελείς πολιτικές διαδρομές, τους κολλητούς και τους συμμαθητές.

  15. zame avatar
    zame 25/11/2010 12:03:03

    Το μήνυμα ελήφθη "Πρόεδρε".
    «Για να υπάρχει κοινωνικό κράτος πρέπει να υπάρχει ανεξάρτητο κράτος»
    και ετσι "καθαρίσαμε"
    Διαφάνεια στους Εχθρους μας & Κουκούλωμα στους εαυτούς μας.
    και ο Σώζων εαυτό σωθητω ..
    ειναι...
    Η δια-γεναιο-ηλικιακη-αλληλεγγυη που αφησε η γενεια του Πολυτεχνειου..

  16. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 25/11/2010 12:07:03

    τα εθνικα θεματα ο σαμαρας τα εχει αφησει για λιγο στην ακρη. κακως πρεπει να επανελθει και να καταγγειλει τις μυστικες συμφωνιες του γιωργου για το ονομα των σκοπιων, οπως επισης και για το κυπριακο. πανε για ξεπουλημα.
    ο σαμαρας πρεπει να απευθυνθει στους νεοδημοκρατες που ειναι ακομα θυμωμενοι με την ν.δ. αυτους πρεπει να παρει μαζι του,και μαζι με τους αηδιασμενους πολιτες που ψηφισαν πασοκ θα κανει παλι μεγαλη τη ν.δ. με προοπτικη εξουσιας. δε πρεπει να τον απασχολει καθολου τι θα κανει η ντορα.
    ετσι και αλλιως δε θα κανει τιποτα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 25/11/2010 22:45:38

      Τίποτα δεν έχει αφήσει στην άκρη.

  17. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 25/11/2010 12:16:26

    Πολύ θα ήθελα να ξέρω ποιοι από την λαϊκή δεξιά θα ακολουθήσουν τον κομματικό στρατό της Αγίας Οικογένειας.

    • oxi ki etsi avatar
      oxi ki etsi @ Σοσιαληστής 25/11/2010 12:32:08

      @Σοσιαληστή

      τί εννοείς λαϊκή Δεξιά;;;;;

      Γιατί εγώ μόνο ΚΕΝΤΡΟδεξιά ακούω από παντού.......

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ oxi ki etsi 25/11/2010 23:04:33

        Ένα πράγμα είναι.

  18. hope avatar
    hope 25/11/2010 12:20:08

    Δεν πιστεύω ο Καραμανλής με αυτή τη συμπεριφορά να θέλει να γίνει και πρόεδρος της Δημοκρατίας;;;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ hope 25/11/2010 23:05:32

      ΄Μια χαρά συμπεριφορά έχει ο Καραμανλής. Μην αναπαράγουμε κουτσομπολιά και φήμες.

  19. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 25/11/2010 12:27:12

    Εκλογές 1977
    Ο Μητσοτάκης πολιτεύεται με το κόμμα των Νεοφιλελευθέρων. Υποψήφιος στα Χανιά όπου εκλέγονταν διαρκώς από το 1946 (πλην του 1974 που δεν συμμετείχε στις εκλογές). Πανελλαδικά παίρνει 55.402 ψήφους (ή ποσοστό 1,08%). Σε Χανιά και Ρέθυμνο παίρνει 29.543 ψήφους, στην υπόλοιπη Κρήτη 8.824 ψήφους και στην υπόλοιπη Ελλάδα (πλην Κρήτης) άλλες 17.035 ψήφους. Δηλαδή στην Κρήτη ήταν το 70% της δύναμής του περίπου! Πόσο παραπάνω μπορεί να πάρει η κορούλα του?

    • hope avatar
      hope @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 25/11/2010 12:30:22

      Κάνει ζημιά στην Κρήτη;;;;;;

      • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ hope 25/11/2010 12:45:27

        Οι ψήφοι που θα πάρει στην Κρήτη η Δρακουλιάρα δεν θα είναι μόνο διαρροές από ΝΔ αλλά και από ΠΑΣΟΚ που έχει και τη μεγάλη δεξαμενή (58,6% πήρε στην Κρήτη το ΠΑΣΟΚ στις εθνικές του 2009!). Αρκεί η ΝΔ να αγωνιστεί στην Κρήτη και να μη ρίξει λευκή πετσέτα όπως έγινε στις περιφεριακές εκλογές.

  20. man8os avatar
    man8os 25/11/2010 12:37:41

    Φαηλε, εξαιρετικο κειμενο.
    Χτες ακουσα εναν ορο, Αποστασια του Μπαντμιτον. Αν περασει ετσι στον κοσμο, θα μεινει ετσι και στην ιστορια. Πως σου φαινεται ο ορος?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ man8os 26/11/2010 23:51:32

      Απόπειρα αποστασίας. Που θα ματαιωθεί από λόγους ανεξάρτητους ης βουλήσεως του δράστη. Πάντως παραμένει πολιτικό "έγκλημα" και τιμωρείται με μειωμένη "ποινή". Εν προκειμένω: ΜΑΥΡΟ στη συμμαθήτρια. Εκεί - εκεί στη Β' Εθνική, μαζί με το ΑΚΕΠ, την Ολυμπιακή Δημοκρατία, το Χαρίζω Οικόπεδα και τους Γλυκολόγους Ανταλλακτικούς.

  21. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 25/11/2010 13:06:08

    o τραγκας ειπε κατι πολυ σωστο οτι η ντορα ειναι ο νεος στεφανοπουλος και οσοι πηγαν μαζι της θα ακολουθησουν την μοιρα αυτον που ακολουθησαν τον στεφανοπουλο, εξαφανιση.

  22. kastroHEL avatar
    kastroHEL 25/11/2010 13:06:19

    Δεν βλεπω να καταγγελει τις μεθοδευσεις στο αιγαιο...χωρικα υδατα,υφαλοκριπιδα,συνεκμεταλευση... για την ΑΟΖ ποια ειναι η αποψη του??με την μπουρδα Βενιζέλου για στρατηγικη ψυχραιμια εναντι της Τουρκιας??ειναι υπερ να μην διωκονται οι εισβολεις απο τον ουρανο μας και να τους παρακολουθουμε στρατηγικα ψυχραιμα?για τις παρελασεις??τοσο πολυ κοστιζουν και ουτε για εκει δεν ειπε τιποτα???

  23. man8os avatar
    man8os 25/11/2010 13:07:02

    οκ. Τον κωλοτουμπα του ΛΑΟΣ ξεχνα τον. Αλλα λεει το πρωι, αλλα το βραδυ. Δυστυχως δεν εχουμε πολλες επιλογες...
    Ειναι αναγκαστικο για την χωρα να ψηφισουμε την Δ. Εκτος απο τους φανατικους νεοφιλελευθερους που θα ψηφισουν ΠΑΣΟΚ.

  24. man8os avatar
    man8os 25/11/2010 13:07:32

    *ΝΔ

  25. δρόμος avatar
    δρόμος 25/11/2010 13:11:12

    γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι έχει βάλει τα εθνικά θέματα στην άκρη? Οι περί τα εθνικά θέματα κινήσεις δεν είναι για να γίνονται βούκινο. Βέβαια το ΠΑΣΟΚ είναι στην άλλη άκρη, ενεργεί χωρίς να ενημερώνει κανέναν, αλλά και πάλι πιστεύω πως μεταξύ τους οι αρχηγοί τα λένε.

    • kastroHEL avatar
      kastroHEL @ δρόμος 25/11/2010 13:14:48

      ΑΝ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΕΝΑ ΦΕΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΓΚΑΖΕ ΣΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΠΥΛΗ!!!!

  26. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 25/11/2010 13:12:11

    Για δυνατούς λύτες:
    Ομοιότητες και διαφορές στις ακόλουθες δύο αλληλουχίες γεγονότων:
    1993: κυβέρνηση Μητσοτάκη > αποχώρηση Σαμαρά > ίδρυση νέου κόμματος (ΠΟΛ.ΑΝ)> ανεξαρτητοποίηση βουλευτών (Συμπιλίδης & Στεφανόπουλος)> διαπρύσιες δηλώσεις των "ανεξάρτητων"> προσχώρηση σε νέο κόμμα
    2010: Αξωματική αντιπολίτευση Σαμαρά > Αποχώρηση Μπακογιάννη > ίδρυση νέου κόμματος (αντε καλά, κινήματος...) > ανεξαρτητοποίηση βουλευτών (Αυγενάκης κλπ) > διαπρύσιες δηλώσεις των "ανεξάρτητων"> προσχώρηση σε νέο κόμμα

    • Misha avatar
      Misha @ Στάθης Δ 25/11/2010 13:50:17

      H απάντηση λέγεται «Μείζον Εθνικό Διακύβευμα» και τότε , το 1993, αφορούσε την αντίσταση στο ξεπούλημα του ΟΤΕ και της Μακεδονίας.
      Και για τις δύο επιλογές ο Σαμαράς δικαιώθηκε πανηγυρικά από την ιστορία.
      Βεβαίως τιθεται θέμα αξιοπιστιας όσον αφορά το ξεπουλημα ΟΤΕ από τον Αλογοσκούφη και την στάση Σαμαρά.

  27. Orestios avatar
    Orestios 25/11/2010 13:14:22

    Η παράγκα της αθλιότητας φοβάται. Φοβάται τον Σαμαρά.
    Είναι χρέος όλων μας να τον αναδείξουμε στην εξουσία και να συντρίψουμε τα παράσιτα που οδήγησαν την χώρα στο τέλμα προσβάλλοντας κάθε έννοια δημοκρατίας.

  28. loretta avatar
    loretta 25/11/2010 13:27:54

    http://taxalia.blogspot.com/2010/11/blog-post_4043.html

    αυτη ειναι η Ντορα....η παρθενογεννεση.

  29. Nεφέλη avatar
    Nεφέλη 25/11/2010 13:29:39

    Αλέκος Παπαδόπουλος στο ΝΙΜΤΣ με εγκεφαλικό

    • loretta avatar
      loretta @ Nεφέλη 25/11/2010 13:37:28

      ...αν ειναι αληθεια περαστικα και κριμα...αλλα οποιος εμπλεξε με την δρακουλοοικογενεια....του....ρουφανε το αιμα..!!

  30. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 25/11/2010 13:37:48

    Ρε παλικάρια δεν το βλέπετε, η κοπέλα δεν μπορεί να αρθρώσει λέξη χωρίς το οτοκιου(υποβολέα) μπροστά της. Όταν μίλαγε στο Μπατμιτον τα είχε πάλι μπροστά της, διάβαζε από εκεί και έβγαζε το λόγο της. Εκτός από τα ψεύτικα χαμόγελα και το παλαιοκομματικό κουτσομπολίστικο στυλ, η κοπέλα δεν μπορεί να βγάλει ένα λόγο της προκοπής, δεν μπορεί να πείσει κανένα.

    Και ο τελευταίος συνδικαλιστής φοιτητής της ΔΑΚΕ που έχει μιλήσει καν δύο φορές σε αμφιθέατρο, μπορεί να μιλήσει καλύτερα από αυτή χωρίς τον υποβολέα. Τώρα πώς έγινε υπουργός και μας μοστράρετε για αρχηγός κόμματος, ας είναι καλά ο μπαμπάς και η μ@λ@κι@ του Έλληνα που την ψήφιζε.

  31. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 13:44:11

    η συμπεριφορά του κυρίου Καραμανλή μπορεί να σημαίνει δύο ενδεχόμενα :
    α) ή δεν πολυασχολείται με την πολιτική και παραμένει βουλευτής κυρίως για την βουλευτική ασυλία(υπάρχει και ο κίνδυνος της εξεταστικής του ΠΑΣΟΚ για την οικονομία)
    β) ή έχει αποστασιοποιηθεί εσκεμμένα, περιμένοντας να αποτύχει ο κύριος Σαμαράς και να επιστρέψει κάποια στιγμή ως εγγυητής της επανένωσης της κεντροδεξιάς

    @ LEWNIDAS......να θυμίσω σε εσένα και τον κύριο Τράγκα ότι η μοίρα του κυρίου Στεφανόπουλου ήταν να γίνει Πρόεδρος της Δημοκρατίας - και αν δεν κάνω λάθος έπαιξε καθοριστικό ρόλο το κόμμα του κυρίου Σαμαρά και ο ίδιος προσωπικά.

  32. hope avatar
    hope 25/11/2010 13:51:23

    O Καραμανλής μπορεί να διαβάζει τα αρχεία του θείου, για να δεί τι θα κάνει.
    Έχει διάβασμα αυτός....

  33. Θανάσης avatar
    Θανάσης 25/11/2010 14:15:27

    Κύριε Κρανιδιώτη, όσο υπάρχετε εσείς, ο Αντώνης Σαμαράς δεν θα γίνει ποτέ πρωθυπουργός. Με τις υπερβολές, την εμπάθειά σας, την άγνοια των στοιχειωδών (π.χ. ο όρος νεοφιλελευθερισμός δεν υφίσταται εκτός αν εσείς τον έχετε αποσαφηνίσει), προκαλείτε διαχρονικά τη συμπάθεια για την Αγία Οικογένεια Μητσοτάκη.
    Φυσικά, είστε μονάχα ένα άτομο από μια ολόκληρη ομάδα. Υπάρχουν πολλοί σαν κι εσάς. Ακόμη κι αν δεν υπήρχατε θα έπρεπε ο Δρακουμέλ να σας εφεύρει.
    Συνεχίστε έτσι και το κόμμα μας, δεν θα φτάσει ούτε το 25% που πηρε στις δημοτικές.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Θανάσης 25/11/2010 14:24:27

      Αν νομίζετε πως ο Φαήλος είναι το πρόβλημά σας τότε πλανάσθε πλάνην οικτρά.
      Ο κόσμος βλέπει τα τερτίπια την Μητσοτάκαινας και ξερνά από αηδία.
      Σας πήραν χαμπάρι.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Orestios 25/11/2010 14:40:48

        Ε, εδώ που τα λέμε τους είμαι και λίγο πρόβλημα. Τόσα χρόνια μαθημένοι να ακκίζονται τηλεοπτικώς με τις Όλγες και τους Χατζημινέρβες, τους κοστίζει να είναι ηττημμένοι και να δείχνεις το πραγματικό τους πρόσωπο.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/11/2010 14:43:57

          Για αυτούς όλοι οι Έλληνες είναι πρόβλημα Φαήλε

    • loretta avatar
      loretta @ Θανάσης 25/11/2010 14:25:56

      ναι οτι πεις και τρια πουλακια καθοντας στης ντορας το ....κλωναρι.!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Θανάσης 25/11/2010 14:38:49

      Τί λές, βρε παιδί μου; Σοβαρά; Σωστά, είμαι εμπαθής κι υπερβολικός, διότι εγώ πριν ένα χρόνο παρίστανα τον απλό στρατιώτη της παράταξης, στα λόγια, κι ύστερα άρχισα τις πλαγιοκοπήσεις, επιδίωξα την διαγραφή μου, αποστατώντας κατ' ουσίαν, έγινα εξαπτέρυγο του ΓΑΠ και τώρα προσπαθώ με όλο μου το άχτι να υπονομεύσω την Ν.Δ. και να ανακόψω την ανοδική πορεία της. Εγώ τα έκανα αυτά.
      Αυτά που λέει, πρωτόλεια νεοφιλελεύθερα είναι, τσολιά μου, κι αρκούντως υποκριτικά αλλά θα τα κάνουμε "φέτες" σε επόμενη ανάρτηση γιατί πολύ μας τα ζαλίσανε αυτοί που διορίζανε με το φτυάρι για το "υπέρογκο κράτος" κλπ.
      ΄΄Αμα δεν σου αρέσει το ύφος μου, τι να κάνω, δεν θα μπορέσω. Σαβουάρ βιβρ κολωνακιώτικο δεν έχω και για όσους υποτιμούν την νοημοσύνη μας, ένας τρόπος υπάρχει.
      Εσύ πάντως διακρίνω ότι δεν χρειάζεσαι την βοήθεια μου, το συμπαθείς το σόϊ από μόνος σου αρκετά.

  34. Apostolis - Καστοριά avatar
    Apostolis - Καστοριά 25/11/2010 14:32:23

    Ναι μεν αλλά !!! Μην υποκρινόμαστε ότι ως εδώ ήταν η αποστασία κι από εδώ και μετά όλα καλά ! Έπεται συνέχεια και όλοι το ξέρουμε παρά τους όρκους πίστης και αγάπης των Κεδίκογλου , Γιαννόπουλων , Κυριάκων , Γιακουμάτων και Ελσών . Το ξέρουμε ότι θα έρθει η ώρα που θα κτυπήσουν . Τα μούτρα τους θα φάνε δηλαδή , αλλά τροφή στα εξαπτέρυγα της "δήθεν δημοσιογραφίας" θα δώσουν και θα διααιωνίζουν το δήθεν πρόβλημα της ΝΔ και του αρχηγού της . Ντόμπρα , σταράτα και μάγκικα Πρόεδρε κόψτους τον βήχα μια κι έξω , να τελειώνουμε με την μία . Φτάνουν πια τα φίδια στον κόρφο μας . Πρέπει να ασχοληθούμε και με σοβαρά ζητήματα , φτάνουν πια οι αποστασίες και οι προδοσίες . ΕΡΩΤΗΣΗ : Aν οι "κύριοι" Κοντογιάννηδες , Μαρκογιαννάκηδες , Ντόρες , Γιαννοπουλαίοι κ.λ.π. , κατέβαιναν από μόνοι τους υποψήφιοι για βουλευτές θα βλέπανε ποτέ στην ζωή τους πως είναι η βουλευτική ή ακόμη περισσότερο η υπουργική θέση ? Η ΝΔ τους τις πρόσφερε προσωρινά και αν τους έμεινε ίχνος εντιμότητος , πρέπει εδώ και τώρα να τις επιστρέψουν εκεί που ανήκουν . ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΠΕΤΣΑ . Αυτό τους έλειπε πάντα και χαντακώσανε την παράταξη και τον προηγούμενο αρχηγό της .

  35. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 25/11/2010 14:32:24

    Φαήλο, ο Σαμαράς πρέπει να αποκαλέσει τους βουλευτές που φεύγουν ΌΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΟΘΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ και να θέσει το θέμα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Να δεις πως θα τρέχει η οικογένεια Δρακουμέλ και δε θα φτάνει...

  36. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 14:50:32

    @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης.......προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να σταματήσετε επιτέλους να γράφετε χρονογραφήματα...είναι καιρός να εκφέρετε συγκεκριμένο πολιτικό λόγο, συγκεκριμένα πολιτικά επιχειρήματα για να στηρίξετε τις απόψεις και τις θέσεις σας ή να αποδομήσετε την επιχειρηματολογία οποιουδήποτε άλλου.
    Στις δικαστικές αίθουσες ασφαλώς και δεν χρησιμοποιείται τέτοια φρασεολογία όπως κάνετε εδώ μέσα.
    Και σίγουρα χρησιμοποιείται επιχειρήματα για την υπεράσπιση των πελατών σας.
    Γιατί δεν χρησιμοποιείτε άραγε και εδώ μέσα επιχειρήματα?

    Αν πάλι βέβαια δεν έχετε επιχειρήματα, κατανοώ πλήρως την μέχρι τώρα στάση σας να γράφετε μόνο χρονογραφήματα.

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 15:02:13

      Διαφωνώ. Μια χαρά τα λέει. Πήξαμε στις βαρύγδουπες και στομφώδεις αναλύσεις σε μέγεθος σεντονιού που στην ουσία δε λένε τίποτα.
      Φαήλο μην τον ακούς τον από πάνω..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 23:00:17

      Τώρα με τη "Συμμαχία" των προθύμων δεν θα γράφω χρονογραφήματα αλλά...επιθεώρηση!
      Τον έβλεπα τον Κοντογιάννη έτσι όπως έτρεμε στο απονενοημένο ντοροδιάβημα του και τον πόνεσε η ψυχή μου. Άμα σηκωνόταν κανείς από τα έδρανα της ΝΔ και του φώναχε απότομα ΜΠΟΥ! θα πάθαινε ανακοπή.

  37. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 25/11/2010 15:06:24

    Σχόλιο στο αν η Ντόρα κάνει διορισμούς. Καλύτερη τύχη από το να γίνεις ευνοούμενος της οικογένειας δεν υπήρχε. Για κοιτάξτε π.χ. τα Δ.Σ. νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου επί ΝΔ για να καταλάβετε. Οι μισοί σε -άκης.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kώστας Θ. 25/11/2010 23:03:13

      Α, ωρέ άπιστε Θωμά, αφού είπαμε ότι Α Λ Λ Α Ξ Ε! Τ' ορκίστηκε κι έχει και δυο ένορκες βεβαιώσεις από τον Ριχάρδο και τον Σταύρο Θεοδωράκη. Άλλαξε, τώρα είναι άλλη. Θα την φωνάζουμε Γιάννα Μπακοντόρα.

      • Κώστας Σταματάκης avatar
        Κώστας Σταματάκης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/11/2010 07:34:37

        Γιάννα Μπακαντόρα!

        Καλό ρε μεγάλε, τρελάθηκε στο γέλιο.

      • ηο avatar
        ηο @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/11/2010 13:08:30

        Ντοραμέρικαν Μπαρ.

  38. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 15:25:33

    κάποιοι φαίνεται ότι προτιμούν να βαυκαλίζονται και να αλληλοσυγχαίρονται.
    Εγώ προτιμώ - και επιλέγω - τα πολιτικά επιχειρήματα.
    Αν ο αρθρογράφος διαθέτει πολιτικά επιχειρήματα, ας τα γράψει.
    Όλοι νομίζω ότι θα χαρούμε ιδιαίτερα.
    "Αυτού γαρ και Ρόδος και πήδημα".

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 22:49:36

      Αλεπουδίτσα,
      πολιτικά επιχειρήματα είναι, απλώς τα εκλαϊκεύω για να τα καταλαβαίνετε κι εσείς της "Δημοκρατικής Συμμαχίας". Πώς λέμε "Λόλα να ένα μήλο";

  39. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 25/11/2010 16:12:26

    Oχι, δεν ξέρω. Ειλικρινά.

  40. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 25/11/2010 16:25:18

    Φαήλο, συνέχισε στο ίδιο μοτίβο ρε σύ (αν και δεν περιμένεις εμένα να στο πω). Έτσι, απλά και λαϊκά για να περνάει το μήνυμα παντού και καθαρά. Τώρα, άμα κάποιοι(ες) ξενίζονται (ή και ξυνίζονται) είναι ίσως γιατί έτσι τα μάθανε τα ρημάδια τα γράμματα, με γλώσσα ξύλινη (newspeak), πολιτικώς ορθή, και κουτσουρεμένη από νοήματα (δυστυχώς η μεταπολίτευση είχε πολλά θύματα). Αλλά όλοι οι υπόλοιποι, είτε είναι αυτοί που στήθηκαν με τις ώρες στις 29/11, είτε (και πολύ περισσότερο) όλοι οι άλλοι που νοιώθουν στο πετσί τους τα εξοντωτικά αποτελέσματα της βίαιης προσαγωγής μας στο ΔΝΤ και παλεύουν με το ζόρι να τα φέρουν βόλτα, καταλαβαίνουν όμορφα τη λαϊκή γλώσσα και βέβαια είναι σε θέση να πιάνουν και τους συμβολισμούς, απλά γιατί το μυαλό τους δεν είναι προγραμματισμένο να σκέφτεται μόνο με πολιτικώς ορθά τσιτάτα.

    Και επί του θέματος τώρα, αυτό που γίνεται δεν είναι τίποτα άλλο παρά μάχη οπισθοφυλακής. Το μεταπολιτευτικό σκηνικό καταρρέει και προσπαθεί να κρατήσει όλο και πιο οπισθοχωρημένες γραμμές άμυνας. Γι αυτό έχει κηρύξει πανστρατιά και ρίχνει όλα τα σκυλιά στην πίστα. Κόμματα και κομματίδια που πρέπει πάση θυσία να στηρίξουν τον κεντρικό θίασο στα δύσκολα. Και δεν καταλαβαίνουν ότι με αυτό τον τρόπο πέφτει και το τελευταίο φύλλο συκής (καλλίτερα όμως, γιατί έτσι θα τους πάρει όλους μαζί ο διάολος) και ότι το μνημόνιο είναι ήδη το μνημόσυνό τους. Άντε και καλά σαράντα.

  41. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 25/11/2010 17:28:04

    ΟΚ καταλάβαμε ποιός είσαι και τί ρόλο παίζεις. Πέρνα τέλος του μηνός από Αραβαντινού για μισθό και δώρο Χριστουγέννων.

  42. rizospastikos avatar
    rizospastikos 25/11/2010 18:20:25

    Κυριε Κρανιδιωτη.
    Θα σταθω μονο σε μια παραγραφο του αρθρου σας:
    "Τρέμουν στην ιδέα μιας ανυπότακτης πατριωτικής ηγεσίας, χωρίς να της έχουν εγγράψει προσημείωση υποθήκης."

    Αυτο το γραψατε επειδη ετσι θελετε να πιστευετε προφανως.
    -Φυσικα αγαπητε μου και εχουν εγγραψει υποθηκη.
    Οταν σε καθε δοθεισα ευκαιρια ο κ.Σαμαρας διατυμπανιζει οτι η Ελλαδα θα τηρησει και θα τιμησει την υπογραφη της κατω απο το Μνημονιο.
    -Φυσικα και εχουν εγγραψει υποθηκη οταν ο κ.Σαμαρας δεν μιλαει καθολου για τα υπαρκτα σχεδια συνεκμεταλλευσης του Αιγαιου.
    -Φυσικα και εχουν εγγραψει υποθηκη οταν κανεις πλεον δεν ασχολειται με τον αγωγο Μπουργκας Αλεξανδρουπολης.
    Φυσικα και εχουν εγγραψει υποθηκη οταν η ΝΔ ψηφιζει υπερ του ξεπουληματος της Εθνικης περιουσιας που ειναι κρυμμενο πισω απο το πιασαρικο τιτλο διαρθρωτικες αλλαγες.

    Ειναι στο χερι του του κ.Σαμαρα να αποδειξει το αντιθετο.
    Ξεκαθαρα και θαρραλεα.
    Χωρις ναι μεν αλλά και δικαιολογιες περι αστικης ηθικης.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ rizospastikos 25/11/2010 22:54:02

      Λαϊκίζεις, λίγο. Η ουσία του Αντώνη είναι πιο ρηξικέλευθη από τις κραυγές.
      Παίρνεις αναπτυξιακά μέτρα, "σηκώνεσαι" στα πόδια σου κι αποχαιρετάς το Μνημόνιο. Βλ. π.χ. Ερντογάν.
      Κάνεις ωαυτά; που πρέπει κι ύστερα λες, δεν θέλω την επόμενη δόση, μαζέψτε τα κι αντίο.
      Έχει ρίξει προειδοποιητικές βολές για τα μυστικά νταραβέρια των Δρουτσαίων.
      Είναι ο μόνος ηγέτης εδ΄β και χρόνια, που μίλησε για γεωστρατηηική ("μέγα το της θαλάσσης κράτος") από τη Θεσσαλονίκη κι ο μόνος που υπερασπίζεται το Εθνικό Κράτος.

  43. Misha avatar
    Misha 25/11/2010 18:46:09

    Συμπάθεια προς την οικογένεια Μητσοτάκη έχει ένα πολυ μικρό ποσοστό ελληνων, πολύ μικρότερο από αυτούς που συμπαθούν τον Βασιλη Παλαιοκώστα.
    Πηγαίνετε σε μια καφετερια και πείτε «Μητσοτάκης»:οι μισοί θα φτυνουν τον κόρφο τους ή θα χτυπάνε ξύλο κι οι υπόλοιποι θα κατεβάζουν μπινελίκια ή ανέκδοτα της Τρανσυλβανίας
    Δεν έχει σημασία αν ο Σαμαράς γίνει πρωθυπουργός.
    Έίναι όμως κοινό αίτημα όλων όσων αγαπουν τον τόπο, να είναι η πατριδα λεύτερη και ανεξάρτητη.

    Ο Κρανιδιώτης τούς έχει κάτσει στο λαιμό από την εποχή που ο σουμόκα αντιπρόεδρας κατέδωσε τον ικέτη Οτσαλάν. Μετά ήρθε και το Ανάν, αργότερα η ρεπούσειος ιστοριογραφία , φάσεις στις οποίες το Δίκτυο 21 έπαιξε σημαντικό ρόλο , μπαίνοντας γι αυτό το λόγο στο στόχαστρο των γλοιωδών εκσυγχρονιστάδων , των εθνομηδενιστών πάσης αποχρώσεως.

    Μητσοτακαίοι-Παγκαλοειδή vs Κρανιδιώτη;

    Σαν την επίθεση των Ορκ και των Τρολ ενάντια στους ανθρώπους ....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Misha 25/11/2010 22:56:11

      Πέρασα πολύ ωραία τότε. Αγώνας εναντίον όλων και τους "ξεσκίσαμε"! Μαζί όμως με ακέραιους φίλους, με συναγωνιστές που στάθηκαν στην πρώτη γραμμή και για τον Αντώνη.

  44. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 25/11/2010 21:19:42

    Η Ντόρα απόψε το είπε ξεκάθαρα. Θέλουν αλλαγή του συντάγματος (αναθεωρητική βουλή). Για να δημιουργηθεί κατάσταση μη αναστρέψιμη για την Ελλάδα. Αυτός είναι ο λόγος δημιουργίας πολλών κομμάτων.

  45. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 23:53:58

    δεν γνωρίζω την ηλικία σας, αλλά η φράση που αναφέρετε έχει προέλθει από παράφραση.

    Η (σωστή) φράση που αναγραφόταν στο αναγνωστικό του δημοτικού είναι η ακόλουθη :

    " Έλλη, να ένα μήλο.
    Λόλα, να ένα άλλο.
    Άννα, να μήλα..."

    Τουλάχιστον αν χρειαστεί να αναφέρετε πάλι κανένα ευφυολόγημα, να το αποδώσετε σωστά.

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ μια αλεπού στο παζάρι 26/11/2010 07:02:19

      Να Ντόρα, δώρα...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 26/11/2010 14:24:42

        Χαχαχαχαχα!!! Μ' έπνιξες, πήγε να μου βγει ο καφές από τη μύτη! Καλό!

  46. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 23:57:36

    έχω την εντύπωση ότι αν συμφωνούν σε κάτι η κυρία Μπακογιάννη και ο κύριος Σαμαράς, είναι ότι η επόμενη Βουλή πρέπει να είναι αναθεωρητική.
    Σε αυτό μπορεί ίσως να μας διαφωτίσει καλύτερα ο κύριος Κρανιδιώτης.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μια αλεπού στο παζάρι 27/11/2010 00:01:15

      Η Ντόρα μάλλον έχει στο νου της ως πολιτικός "συνεργός", τα αποδομητικά του ΠΑΣΟΚ, ήτοι την επίθεση σε ότι αφορά τις αναφορές στο Έθνος και την κρατούσα θρησκεία, την απόλυτη, ολική άρση της μονιμότητας στο Δημόσιο κλπ.
      Όμως, αλεπουδίτσα μου, δεν χρειάζεται να ανησυχεί, δεν θα απασχολήσουν το κεφαλάκι της αυτά τα ζητήματα, η αναθεώρηση ή μη δεν θα την αφορά, διότι ΔΕΝ θα είναι στην επόμενη Βουλή.
      Εκτός βεβαίως αν την βάλει το ΠΑΣΟΚ υποψήφια στο Επικρατείας του. Νομίζω αυτή είναι η λύση στα προσωπικά της αδιέξοδα.
      Πάγκαλε, κήρυκα της "ευτυχίας", πάρτε την Ντόρα υποψήφια στο ΠΑΣΟΚ. Θα είναι έτσι πάλι σύντομα στην Αξιωματική Αντιπολίτευση και μπορεί μετά από 10 χρόνια να ξανααναγεννηθεί και να βάλει υποψήφια αλλά για Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ απέναντι στην Μαργαρίτα Παπανδρέου junior. Δυο προϊόντα αξιοκρατίας, η πείρα ενάντια στα νιάτα. Μεγάλες στιγμές για τον ελληνικό νεοφιλεύθερο "σοσιαλισμό". Έτσι θα μπορεί να λέει πια και εν δήμω το εν οίκω "εσείς οι δεξιοί".

  47. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 26/11/2010 00:59:55

    όσοι θεωρούν στην ΝΔ ότι το σύνθημα "συμμαχία των προθύμων" για την Δημοκρατική Συμμαχία θα πιάσει, πλανώνται πλάνη οικτρά.
    Όπως έγινε και με το άλλο φοβερό σύνθημα "αντιμνημονιακό μέτωπο".

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μια αλεπού στο παζάρι 26/11/2010 12:44:32

      Ρε συ αλεπουδίτσα, μήπως ο μπαμπάς σου είναι ψηλός με τικ στον ώμο και στον γάμο του κανακάρη σου ήρθε ο Μιχάλης ο συμμαθητής σου με ελικόπτερο; Ε;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μια αλεπού στο παζάρι 26/11/2010 12:46:42

      Γράψτο: μάξιμουμ 2% οι βοηθητικοί του ΠΑΣΟΚ κι άντε επειδή είμαι κιμπάρης, 2,2%.

  48. FFR avatar
    FFR 26/11/2010 03:44:49

    Εγω παλι σαν νομικος δεν καταλαβα απο που κι ως που δεν μπορει να αρει αναδρομικα καποιες εστω απο τις,....υπηκοοτητες που δοθηκαν οχι μονο απο τον ΓΑΠ αλλα και απο ΤΟΝ Σημιτη το 2000.
    Απο που κι ως που η κουρελοποιηση του νομου περι αποδοσης ιθαγενειας μετα των συνταγματικων αυτης βασεων δεν ειναι θεμα που σηκωνει ερευνα, μετα τα οργια του Πασοκ στον τομεα αυτο?
    Απο την νοθευση του εκλογικου αποτελεσματος εως την αλλιωση του πληθυσμου της χωρας και των κινδυνων που αυτο περικλεει βαλλ0νται βαναυσα βασικες συνταγματικες και οχι μονο διαταξεις.
    Τα ρεμαλια της αριστρερας δωσανε δικαιωμα ψηφου σε χιλιαδες ανθελληνες βαρβαρους και το στερησανε απο τους Ελληνες ομογενεις του εξωτερικου.
    Ας αφησουμε τα σαπια. Δυσκολο μεν αλλα ο Αντωνακης αν θελει να αποκτησει την εμπιστοσυνη μας , εστω και αιφνιδιαστικα, οταν και εαν γινει πρωθυπουργος, οφειλει να κανει κατι γι αυτο το αισχος.
    Νομικα, για οποιον εχει κοτσια φυσικα και υπαρχει ερεισμα για την ακυρωση τοσο του νομου αυτου για το μελλον αλλα και επιμερους πολλων απο τις πραξεις αποδοσης ιθαγενειας του ΓΑΠ, ως παρανομες και αντισυνταγματικες.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ FFR 26/11/2010 12:45:21

      Όταν έρθει η ώρα θα τα δούμε όλα στην πράξη...

  49. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 26/11/2010 13:48:08

    @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης.....συνεχίζεις να γράφεις ευφυολογήματα.
    Φαίνεται θεωρείς ότι είσαι καλός μόνο σε αυτά και τα χρονογραφήματα.

    Πάντως θα σε απογοητεύσω.
    Δεν έχω παιδιά.
    Και ο πατέρας μου ούτε ιδιαίτερα ψηλός είναι, ούτε τόσο πολύ μεγάλος σε ηλικία, ούτε έχει τικ στον ώμο.
    Επειδή όμως είναι αρκετά ηλικιωμένος και υπηρέτησε την Πατρίδα επί 35 συναπτά έτη, θα προτιμούσα να ΜΗΝ αναφερθείς ξανά σε αυτόν, ούτε σε κανένα άλλο μέλος της οικογένειάς μου.
    Ελπίζω να επιδείξεις την απαιτούμενη σωφροσύνη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μια αλεπού στο παζάρι 26/11/2010 14:26:28

      Μπα. Είμαι άφρων, αναιδής και μου αρέσει το κυνήγι της αλεπούς. Ξέρεις, αυτό με τ' άλογα και τα σκυλιά και ξέρεις πως τελειώνει η αλεπού, ε;

  50. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 26/11/2010 16:11:07

    @ Κρανιδιώτης....Ελπίζω να έγινα σαφής. Δεν είμαστε μικρά παιδιά.
    Για εμένα γράψε ό,τι θέλεις. Δεν με πτοούν οι ειρωνείες.
    Μπορώ κάλλιστα να ανταποδώσω.

    Υ.Γ : Και πρόσεχε μην κάνεις το λάθος και πας στο κυνήγι της αλεπούς (που σου αρέσει) με γάιδαρο όπως ο κύριος στο video.

    http://www.youtube.com/watch?v=r3yUm0yq9PY

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μια αλεπού στο παζάρι 26/11/2010 17:04:36

      Έχω άλογο αλλά αγαπώ και τα γαϊδούρια. Είχε έναν ο παππούς μου πολύ τσίφτη.
      Πήγαινε τώρα στους "συμμάχους", έχουν σεάνς. Θα επικαλεστούν το πνεύμα του "παλάντζα", του Παπασπύρου (ξέρει το Σόϊ), για να μάθουν για την πορεία του κόμματος της πίκρας και της ήττας. Διότι μου είπε ένα πουλάκι ότι σε δημοσκόπηση που παρήγγειλαν, μαύρα τα μαντάτα, αλεπουδίτσα μου.

  51. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 27/11/2010 00:10:52

    @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης....1) έχω την άποψη ότι η αναθεώρηση του Συντάγματος όχι μόνο είναι επιβεβλημένη, αλλά αφορά όλους τους πολίτες - όχι μόνο συγκεκριμένους πολιτικούς.

    2) Δεν κάνω πρόβλεψη για ένα νέο κόμμα που δεν έχει συμπληρώσει 1 εβδομάδα ύπαρξης.
    Το κόμμα αυτό βέβαια θα κριθεί συνολικά από τις θέσεις του και τις πολιτικές του ενέργειες - όπως συμβαίνει με όλα τα κόμματα.

    Υ.Γ : Ο τρόπος γραφής σου πάντως έμμεσα υποδηλώνει όχι μόνο άνεση, αλλά και μια υποκρύπτουσα αίσθηση υπεροχής απέναντι στους ανθρώπους με τους οποίους εδώ μέσα διαφωνείς, λογομαχείς.
    Αυτή την εντύπωση μου δίνεις.
    Να θυμάσαι όμως ότι η έπαρση και η αλαζονεία δεν είναι και οι καλύτεροι σύμβουλοι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μια αλεπού στο παζάρι 27/11/2010 22:21:15

      Αλεπουδίτσα μου, θα με συμβουλεύεις εσύ που ξέρεις τόσα απ' το δάσος και τα κοτέτσια που γυρίζεις και θα διορθωθώ. Τα σέβη μου στην Μαντάμ Πρόεδρο. Έμαθα ότι θα πάει περιοδεία στον Έβρο. Πες της να περάσει το ποτάμι. Έχει μεγαλύτερη πέραση στους γείτονες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.