Η μεγαλύτερη πολιτική απάτη της Μεταπολίτευσης
24/02/2015 16:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η μεγαλύτερη πολιτική απάτη της Μεταπολίτευσης

Aν διαβάσει κανείς τη λίστα Βαρουφάκη θα δει ότι η κυβέρνηση παραδόθηκε πλήρως κοροϊδεύοντας τον ελληνικό λαό που τον ψήφισε για να κάνει άλλα.

Οι μάσκες της κυβέρνησης πέφτουν και να δούμε πότε θα πέσει και η ίδια. Το e-mail Βαρουφάκη, μοιάζει πολύ με το αντίστοιχο του Χαρδούβελη το οποίο ήταν πιο εξειδικευμένο και εν μέρει είχε απορριφθεί από τις Κ.Ο. της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ψεκασμένων δεσμεύεται με μέτρα που όταν θα εξειδικευτούν θα προκαλέσουν πάταγο. Όμως, αν διαβάσει κανείς τη λίστα Βαρουφάκη θα δει ότι η κυβέρνηση παραδόθηκε πλήρως κοροϊδεύοντας τον ελληνικό λαό που τον ψήφισε για να κάνει άλλα.

Δεν είναι ότι αποδέχεται το προηγούμενο μνημόνιο και το παρατείνει. Δεν είναι ότι βάζει τις βάσεις για τρίτο μνημόνιο μετά τον Ιούνιο. Δεν είναι ότι ξεχνάει παντελώς τη διαδικασία απομείωσης του χρέους. Είναι ότι αποδέχθηκε με τη συμφωνία της Παρασκευής, ακόμη και μέτρα που είχε απορρίψει η προηγούμενη κυβέρνηση που ήταν «προδότες» και «δοσίλογοι», σύμφωνα με τα πρωτοπαλίκαρα του Τσίπρα που έβγαιναν από παράθυρο σε παράθυρο της τηλεόρασης.

Άραγε ο Παναγούλης που είναι με αυτά που διαβάζει; Θα λιντσάρει τα συντρόφια του γι' αυτά που υπέγραψαν; Ο Διαμαντόπουλος θα τους κλείσει ραντεβού στα γουναράδικα στους Συριζαίους;

Σύμφωνα με το πακέτο μέτρων που έστειλε ο Βαρουφάκης, η κυβέρνηση κάνει όχι απλά κωλοτούμπα επιπέδου Κομανέντσι αλλά ξεχνά τα πάντα. Όλα όσα έλεγε και όσα έπραττε μέχρι τις εκλογές δεν υπάρχουν πια. Τα έκαψε ο Βαρουφάκης.

Η κυβέρνηση παίρνει πίσω τις μεγαλοστομίες για τις ιδιωτικοποιήσεις. Δεσμεύεται για σεβασμό των ιδιωτικοποιήσεων που είναι σε εξέλιξη και ταυτόχρονα νέα αξιολόγηση για τις ιδιωτικοποιήσεις που δεν έχουν προκηρυχθεί διαγωνισμοί. Τι σημαίνει αυτό; Το Ελληνικό πάει κανονικά στον Λάτση. Τα 14 αεροδρόμια πάνε κανονικά στους Γερμανούς και τον Κοπελούζο. Ο Αστέρας Βουλιαγμένης πάει κανονικά στους Άραβες και τους Τούρκους. Όσο για τις ιδιωτικοποιήσεις που θα έπαιρνε πίσω ο Λαφαζάνης; Θα προχωρήσουν κι αυτές κανονικά. ΔΕΗ, ΑΔΜΗΕ, ΔΕΠΑ, ΕΛΠΕ, ΔΕΣΦΑ κ.λπ. Για να δούμε που θα κρυφτούν όλοι όσοι έλεγαν ότι θα πολεμήσουν τις ιδιωτικοποιήσεις και θα καταργήσουν το ΤΑΙΠΕΔ σε μια νύχτα;

Η κυβέρνηση δεσμεύεται για αλλαγές στο καθεστώς ΦΠΑ και για εξορθολογισμό και βελτίωση είσπραξης. Τι σημαίνει αυτό; Πέραν των ελέγχων που θα γίνονται σημαίνει ότι έρχονται νέες αυξήσεις στους συντελεστές. Δεν θα είναι στον τουρισμό; Θα είναι κάπου αλλού και θα το μάθουμε σύντομα.

Η κυβέρνηση δεσμεύεται επίσης ότι θα εισαγάγει σταδιακά τις συλλογικές διαπραγματεύσεις με στόχο την αύξηση του κατώτατου μισθού στο μέλλον, αλλά και ότι οποιαδήποτε τέτοια αύξηση θα γίνει σε συνεννόηση με τους Ευρωπαίους και άλλους εταίρους. Που θα κρυφτεί ο Σκουρλέτης και ο Στρατούλης που έλεγαν ότι την επόμενη των εκλογών όλοι οι μισθοί πάνε στα 751 ευρώ; Πάπαλα κύριοι υπουργοί, βρείτε τρύπα να κρυφτείτε.

Στη λίστα υπάρχει επίσης δέσμευση για την ενοποίηση ασφαλιστικών ταμείων και για την αντιμετώπιση «παραθύρων» και κινήτρων για πρόωρη συνταξιοδότηση. Τι σημαίνει αυτό; Ότι έρχονται αλλαγές στο ασφαλιστικό, έρχεται στοπ στην πρόωρη συνταξιοδότηση. Θυμάστε τι έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ για την προηγούμενη κυβέρνηση όταν τόλμησε να πει ότι δεν πρέπει να βγει κανείς στη σύνταξη πριν τα 62; Ο κακός χαμός έγινε. Τώρα που θα κρυφτούν όλοι αυτοί οι ξεφτίλες;

Δεσμεύεται για αλλαγές στο μισθολόγιο του Δημοσίου χωρίς όμως κατάργηση του βασικού μισθού και αύξηση του μισθολογικού κόστους. Εντάξει, δεν θα καταργηθεί ο βασικός μισθός αλλά ξεχάστε άλλες αυξήσεις όλοι εσείς που ψηφίσατε ΣΥΡΙΖΑ και περιμένατε τον παράδεισο.

Προβλέπεται επανεξέταση και αναθεώρηση των δαπανών σε εκπαίδευση, άμυνα, μεταφορές, τοπική αυτοδιοίκηση και κοινωνικές παροχές. Τι σημαίνει επανεξέταση; Ψαλίδι σημαίνει παντού. Θυμάστε το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ και τις μεγαλοστομίες του Τσίπρα για χρήμα που θα μοίραζε παντού;

Κι από εκεί και πέρα για «ξεκάρφωμα» προβλέπει: Προγράμματα για δωρεάν ρεύμα σε φτωχά νοικοκυριά και δωρεάν γεύματα σε άπορους. Εκτός ότι αυτά υπάρχουν μέσω του κοινωνικού τιμολογίου και των προγραμμάτων συσσιτίων, ακόμη και η μεγαλόστομη αυτή εξαγγελία είναι υπό αίρεση. Προβλέπεται επίσης, σταδιακή κατάργηση των φόρων υπέρ τρίτων σε τρόπο δημοσιονομικά ουδέτερο. Δηλαδή, θα καταργηθούν οι φόροι που είχε σχεδιάσει να καταργήσει και η προηγούμενη κυβέρνηση αλλά μόνο αν δεν δημιουργούν πρόβλημα στον προϋπολογισμό.

Με την αποκάλυψη της λίστας Βαρουφάκη αποκαλύφθηκε και η μεγάλη κοροϊδία της κυβέρνησης. Βεβαίως και καλά κάνει που καταθέτει μέτρα ώστε να γλιτώσει η χώρα την καταστροφή, όμως, εδώ έχουμε να κάνουμε με την μεγαλύτερη πολιτική απάτη της Μεταπολίτευσης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Επιπόλαιος avatar
    Ο Επιπόλαιος 24/02/2015 15:02:23

    Η αλήθεια είναι πως ο Ελληνικός λαός στην πλειοψηφία του θα ήθελε από μία κυβέρνηση να πατήσει ένα κουμπί και να βρει 330 δις και να αποπληρώσει το χρέος, παράλληλα με το άλλο χέρι να πατήσει ένα άλλο κουμπί και να βρει ακόμη 300 δις και να αρχίσει να τα σκορπά δεξιά και αριστερά, σε μισθούς, συντάξεις, εφάπαξ, να προσλάβει 5-10 από το κάθε σόι, οι τράπεζες να ξαναδίνουν θαλασσοδάνεια και πάει λέγοντας. Αυτά θέλει ο Ελληνικός λαός στην πλειοψηφία του και δεν βλέπω να έχει κάτι άλλο στο μυαλό του, εκτός βέβαια από μιά μικρή μειοψηφία που στέκεται με τα χίλια ζόρια στα πόδια της και δεν έχει τα μυαλά πάνω από το κεφάλι της. Οπότε δύσκολα θα βρεθεί κυβέρνηση να ικανοποιήσει τα great expectations αυτού του λαού.

  2. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 24/02/2015 15:08:30

    Αν γίνουν όλα αυτά που λέει ο μπαρούφ και και ο αλέξης δεν χρειαζόμαστε ούτε νδ, ούτε πασόκ ούτε ποτάμια...Είμαστε όλοι σύριζα...βενσερέμος.

  3. Vassilis avatar
    Vassilis 24/02/2015 15:15:53

    Με αυτα που διαβασα το μονο σιγουρο ειναι οτι η ΤΡΕΛΟΣ η ΗΛΙΘΙΟΣ θα εβαζε την υπογραφη του.

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Vassilis 24/02/2015 15:32:34

      Σύντροφε μήπως δεν είσαι καλά πληροφορημένος? Νικήσαμε αν δεν το έχεις αντιληφθεί ακόμη.

  4. Νέστορας avatar
    Νέστορας 24/02/2015 15:23:50

    Προς τι η έκπληξη?Αναμενόμενο ήταν για πολλούς από εμάς., όπως αναμενόμενη είναι και η σκληρή γραμμή των εταίρων τους προσεχείς μήνες. Το ζητούμενο είναι η δημιουργία μιας πρότασης διακυβέρνησης. Δυστυχώς αν δεν υπάρξει εκ θεμελίων αλλαγή στο κεντροδεξιό πόλο τα επόμενα 3-4 χρόνια θα περάσουν νεράκι όσο εμείς αναλωνόμαστε στο τι έκανε και τι όχι ο ΣΥΡΙΖΑ. Ακινησία βλέπω. Μια ακινησία που μόνο στρατηγικά σχεδιασμένη δεν είναι.

    • George N avatar
      George N @ Νέστορας 24/02/2015 17:40:15

      Στρατηγική αμηχανία λέγεται :-) O ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να ενθυλακώσει την κεντροαριστερά βγαίνοντας έτσι από τα δεξιά στην "κεντροδεξιά". Μένει να τα καταφέρει κιόλας βέβαια.

  5. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/02/2015 15:28:09

    ΚΑΙ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ "ΕΝΦΙΑ ", ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΡΙΖΟΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ.......

  6. ΑΜΠΑΛΟΣ avatar
    ΑΜΠΑΛΟΣ 24/02/2015 16:10:56

    Λοιπόν ας πάρουμε κάποιες παραδοχές 1. Όσοι ήθελαν να βγούμε από το Ευρώ - ΕΕ - ΝΑΤΟ ψήφισαν ΚΚΕ - Ανταρσύα κλπ 2. Ακόμα και το πρώην 3% του ΣΥΡΙΖΑ δεν νομίζω να πίστευαν σε σκίσιμο μνημονίου και τα υπόλοιπα γραφικά. Πιο πολύ σαν κίνηση εντυπωσιασμού ήταν Αν πάρουμε τα 2 παραπάνω δεδομένα και σταματήσουμε λίγο τις επιθέσεις στο 36% του πληθυσμού μπορούμε να κρίνουμε την κατάσταση έξω από μικροκοματικά συμφέροντα. Ερώτημα πρώτο: Ποιος έχει δυσκολότερο ρόλο. Ο Τσίπρας να εξηγήσει στην κομμουνιστική τάση (των 5 στελεχών και χωρίς βουλευτή ή ακόμα και δημοτικό σύμβουλο) ή η Μέρκελ που υποσχόταν τόσες μέρες στον κόσμο το κεφάλι του Τσίπρα και ότι θα παρακαλάμε γονατιστοί; Ερώτημα 2ο; Τι είναι τρόικα; Οι οργανισμοί ή η επιτροπή των στελεχών της που "κυβερνούσαν" την χώρα; Ερώτημα 3ο Τι απέγινε το email Χαρδούβελη; Ερώτημα 4ο Ισχύει ακόμα το "αριστερή παρένθεση" και αν ναι πόσος είναι ο χρόνος της παρένθεσης Για καλύτερο διάλογο ας απαντήσει κάποιος

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ ΑΜΠΑΛΟΣ 24/02/2015 19:38:44

      1.Τον δύσκολο ρόλο τον έχει ο τσίπρας. Δεν υπάρχει σάλιο στα ταμεία και ευρά η μέρκελ θα μας δώσει στην καλύτερη περίπτωση τον Μάιο. 2.Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα? 3.Μέιλ βαρουφάκη 4.Η παρένθεση άνοιξε το 2012 και έκλεισε σήμερα πριν λίγες ώρες. Καλή σαρακοστή και καλά κρασιά.

  7. m.s avatar
    m.s 24/02/2015 16:45:52

    που όπως σχολίασε και μια φίλη , πριν λίγο καιρό και μου έφτιαξε τη μέρα : " εμείς δε χάσαμε Χαρδούβελη , άγγελο χάσαμε''

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ m.s 24/02/2015 19:49:03

      Τέλειο!!! Και όντως το μέιλ Χαρδούβελη ήταν απίστευτα καλύτερο και θα είχαμε τελειώσει με το μνημόνιο χωρίς να ανησυχούμε αν τον Ιούνιο θα έχουμε να πληρώσουμε τα χρέη από παλιά δανεικά όπως τώρα, με 7% μείωση ΕΝΦΙΑ που τώρα μένει ως έχει...

  8. m.s avatar
    m.s 24/02/2015 16:50:42

    δωρεάν ρεύμα σε φτωχά νοικοκυριά και δωρεάν γεύματα σε άπορους. ΥΠΟΚΡΙΣΊΑ. Υπάρχουν ήδη και συντηρούνται από την Εκκλησία , εθελοντές και από δωρεές και για το ρεύμα υπήρχε παλιότερη ρύθμιση.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ m.s 25/02/2015 17:37:44

      Από υποκρισία εδώ και 3 χρόνια κατέχουν τα ρεκόρ στο σύριζα...

  9. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 24/02/2015 16:54:26

    Μήπως ο Σύριζα ως "Πρώτη φορά Αριστερά" είναι η πλέον κατάλληλη (ο νοών νοείτο) πολιτική οντότητα να προβεί στις ΜΕΓΑΑΑΛΕΣ αλλαγές που έχει ανάγκη η πατρίδα (όλων) μας ? Μήπως η ΝΔ έχει ανάγκη τον χρόνο που θα βρίσκεται εκτός κυβέρνησης να ανασυνταχθεί και ανανεωθεί σε μία πιο σύγχρονη (σε ιδέες και ανθρώπους) πολιτική οντότητα για να μπορέσει να είναι ξανά χρήσιμη στην πατρίδα (όλων) μας? Είδομεν

  10. Hunter avatar
    Hunter 24/02/2015 17:00:56

    Κακά τα ψέμματα, πράγματα όπως: α) τέλος στο καθεστώς των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων σε δημόσιο και τράπεζες, β) αναπροσαρμογή μισθών στο δημόσιο, γ) συνέχιση των αποκρατικοποιήσεων, δ) ενοποίηση των ασφαλιστικών ταμείων, ε) περιορισμό των φοροαπαλλαγών, στ') ευθυγράμμιση της αγοράς ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και σταδιακή κατάργηση των τελών υπέρ τρίτων, ζ) άρση των περιορισμών στα κλειστά επαγγέλματα, καθώς και μέρος από το σχέδιο πάταξης της φοροδιαφυγής που παρουσίασε ο Βαρουφάκης, είναι επιβεβλημένα και έχουμε πολύ καιρό που φωνάζουμε ότι έπρεπε να τα είχε ξεκινήσει ο Σαμαράς!!! Δεν φωνάζαμε για τα "κλειστά επαγγέλματα";;; Δεν φωνάζαμε για τις πρόωρες συντάξεις;;; Δεν φωνάζαμε για τις αποκρατικοποιήσεις;;; Δεν φωνάζαμε για τη φοροδιαφυγή;;; Δεν φωνάζαμε για να ανοίξει το ασφαλιστικό και να ενοποιηθούν τα ταμεία όπως στην Ευρώπη;;; Εκτός από το ότι το πρόγραμμα Βαρουφάκη δυστυχώς δεν προβλέπει αξιολόγηση και (κατόπιν αυτής) απολύσεις αχρείαστων δημοσίων υπαλλήλων, όλα τα άλλα είναι επιβεβλημένα εδώ και χρόνια!!! Τώρα, εάν με τις παραπάνω εξαγγελίες, εξαπάτησε τους ψηφοφόρους του, αυτό είναι άλλο θέμα. Δεν θα έλεγα όμως ότι ευσταθεί σε μεγάλο βαθμό διότι ο κύριος όγκος ψηφοφόρων του ήταν οι δημόσιοι υπάλληλοι (και οι οικείοι τους) που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ για να μην "αξιολογηθούν" και στη συνέχεια απολυθούν. Αυτοί δεν βλέπω να πολυθίγονται από το πρόγραμμα Βαρουφάκη. Τώρα, αυτοί που περίμεναν πρόωρες συντάξεις και "επιδόματα έγκαιρης προσέλευσης", αυτοί που είναι καταχρεωμένοι στις τράπεζες και ήλπιζαν ότι με τη Δραχμή θα "ξεχρεώσουν" σε μια νύχτα καθώς και κάποιοι σκληροκομμουνιστές που περίμεναν εγκαθίδρυση σταλινικής χούντας, πόσοι είναι από τους 2.000.000 που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ;;;;; Βέβαια, το πρόγραμμα Βαρουφάκη δηλώνει "προθέσεις" και όχι σχέδιο, αλλά μένει να δούμε τι και πώς θα περάσει από τις γραμματείες του ΣΥΡΙΖΑ και μετά και από τη Βουλή... Το αξιοπερίεργο πάντως είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ προσήλθε με ένα "πρόγραμμα", το οποίο λέει στο μκεγαλύτερο μέρος όλα αυτά που φωνάζαμε εμείς να κάνει η Ν.Δ...... Τα οποία ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν έκανε γιατί φοβήθηκε την ΑΔΕΔΥ, το ΠΑΜΕ, την ΟΛΜΕ, τους κουκουλοφόρους του ΑΝΤΑΡΣΥΑ....και όλους τους άλλους που θα τους βάλει ο ΣΥΡΙΖΑ (;;;) στη σειρά να σκάνε και να ψηφίζουν τα ίδια πράγματα... Κι έτσι και δούμε τίποτε Μυτιληναίους, Μπόμπολες, Αλαφούζους, Κοντομηνάδες και λοιπούς που χρωστάνε από 800 εκ. έκαστος στο Δημόσιο και μέχρι σήμερα πίνουν καφέ στο Κολωνάκι αλλά και άλλους συμπολίτες μας που οδηγούνε ακριβά αυτοκίνητα κι έχουν εξοχικά στα νησιά ενώ έκαναν δήλωση στο αφορολόγητο όλα τα χρόνια, έτσι και δούμε λοιπόν αυτούς να τους δημεύονται περιουσίες, να τους κατάσχονται λεφτά στο εξωτερικό κτλ., τότε προβλέπω η Ν.Δ να ξανακυβερνήσει μετά την Τρίτη Παρουσία (να γίνει κι η Δευτέρα πρώτα)...

    • ΣΜ avatar
      ΣΜ @ Hunter 24/02/2015 17:14:35

      Πες τα ...χρυσόστομε. Προσυπογράφω.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Hunter 24/02/2015 17:21:16

      Δεν θα είναι καθόλου άσχημα αν γίνουν όσα λες στην τελευταία παράγραφο. Και δεν βλέπω ποιοι άλλοι μπορούν να τα κάνουν πέρα από αυτούς. Στα υπόλοιπα μια από τα ίδια θα είναι αλλά σ αυτό το κομμάτι είναι οι μόνοι που ίσως κάτι καταφέρουν. Και μόνο τις τηλεοπτικές άδειες να βγούνε και να ζητήσουν τόσων χρόνων λεφτά από μπόμπολα, κοντομηνά, κυριακού κλπ, πες μου ποιος θα είναι κόντρα ; Εκτός αν είσαι καθαρά κομματικός οπότε βλέπεις τα πράγματα κάτω από άλλο πρίσμα, αλλά αυτό προσωπικά λίγο με απασχολεί.

      • Hunter avatar
        Hunter @ Βούρδουλας 24/02/2015 18:54:25

        Αυτά της τελευταίας παραγράφου, είναι άνευ σημασίας και μόνο εκ του πονηρού, αν δεν συνοδεύονται και από τις εξαγγελίες α,β,γ,δ,ε κτλ. που ανέγραψα πιο πάνω... Εμένα δεν με ενδιαφέρει μόνο να πάρει μια φορά 4-5 Δις απο κάποιους (για να ευχαριστηθεί πρωτίστως ο Γλέζος) και μετά πάπαλα... Εμένα με ενδιαφέρει να γίνουν οι μεταρρυθμίσεις που θα αποφέρουν συνεχώς έσοδα.

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Hunter 24/02/2015 19:25:32

          Δεν διαφωνώ. Αλλά για πολλούς λόγους, και συμβολικούς, έχει σημασία να τα πάρει έστω και μια και μοναδική φορά και από εκείνους που κανείς ως τώρα δεν τολμούσε όχι να ακουμπήσει αλλά ούτε καν να θίξει το θέμα του ότι χρωστάνε.
          Μπορεί να σε ενδιαφέρει και το ένα αλλά και το άλλο. Δεν είναι συνδεδεμένα. Ποτέ δεν χώνεψα ότι την περνούσε μπέικα ο κοντομηνάς και πως μόλις βρήκε για μια μόνο φορά -τότε με το ταχυδρομικό ταμιευτήριο- τα ζόρια, μπήκε στην κλινική. Και σιγά μην πλήρωσε το πρόστιμο. Νομίζω ότι αυτή η εκτός ορίων ανομία ενοχλεί. Και στο συγκεκριμένο κομμάτι, που την αντιλαμβανόταν αρκετά εύκολα και περισσότερος κόσμος, η νδ έκανε εντελώς τα στραβά μάτια.

          • Hunter avatar
            Hunter @ Βούρδουλας 24/02/2015 19:53:18

            Γιατί, τολμούσε κανείς να θίξει το θέμα ή να ακουμπήσει τους 500.000 παραπανίσιους στο Δημόσιο (μέχρι το 2009 ήταν 700.000 οι παραπανίσιοι) που μας άφησε αμανάτι η "αλλαγή" του Αντρέα;;; Κι αυτοί την περνούσαν εξίσου "μπέικα" όπως ο Κοντομηνάς κι όταν έβλεπαν τα ζόρια τσουπ μια "αναρρωτική" ή μία "από τη σημαία"... Με αυτούς τι θα γίνει αγαπητέ;;; Αυτοί έτσι θα μείνουνε;;; Όταν λέμε να φύγει η "φύρα" εννοούμε ΌΛΗ η φύρα (μικρή/μεγάλη και μικροί/μεγάλοι)... Ο Κοντομηνάς και κάθε Κοντομηνάς να είναι στόχος των ελεγκτικών μηχανισμών, συμφωνώ κι επαυξάνω. Αλλά όχι μόνον ο Κοντομηνάς, γιατί μετά πάει αλλού η δουλειά...

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ Hunter 24/02/2015 20:20:39

            Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε. Για τους παραπανίσιους δ.υ. και τους απίθανους οργανισμούς που νδ και πασόν δεν τόλμησαν να ακουμπήσουν, πραγματικά δεν έχω άλλη φωνή να φωνάξω. Νομίζω ότι αυτός ήταν και ο λόγος που πρωτοέκανα εγγραφή στο αντινιούζ κάπου στο 2009-10 και δίναμε ομηρικές μάχες με όσους μας έκραζαν σαν 'κοινωνικούς αυτοματιστές'. Δυστυχώς ξέρω ότι ούτε με το σύριζα μπορώ να ελπίζω σε κάτι, μια από τα ίδια. Σιγά μην ακουμπήσουν τα παιδιά τους. Τουλάχιστον όμως τους κοντομηνάδες θέλω να πιστεύω ότι θα τους τρέξουν. Οι προηγούμενοι ούτε αυτούς τολμούσαν να ακουμπήσουν.

          • blackunder avatar
            blackunder @ Βούρδουλας 25/02/2015 01:11:14

            Συναγωνιστές από τότε φίλε Βούρδουλα! Με άλλο όνομα πλέον. Μάλλον έχουμε όλοι συμφωνήσει ότι οι ΔΥ είναι ιερές αγελάδες αλλά δεν ενημερώθηκα.. Η ζωή μου και τα λεφτά μου στη διάθεση της επιβίωσης των ΔΥ. Οι υπόλοιποι ας πεθάνουμε.

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ Βούρδουλας 24/02/2015 20:41:03

            Να σε ρωτήσω κάτι αγαπητέ Βούρδουλα και φίλοι? Γιατί κατά τη γνώμη σου έκανε τα στραβά μάτια η νδ. Στα σοβαρά... Είναι όλοι στη νδ ανέντιμοι και στο σύριζα μαζεύτηκαν οι αδιάφθοροι; Είναι όλοι στη νδ άχρηστοι κ στο σύριζα μαζεύτηκαν οι ικανοί; Είναι η γοητεία του αδοκίμαστου; Είναι η φθορά του δοκιμασμένου; (που κάποια πέτυχε και κάποια όχι, εγώ πχ θυμάμαι πρώτη φορά τώρα ονόματα να μπήκαν φυλακή, αλλά η ατμόσφαιρα ότι οι χάι δεν τιμωρούνται παραμένει, δεν αντιλέγω) Ποιο είναι το θέμα τελικά. Έχει η νδ το πρόβλημα του 'αστικού κόμματος' που δεν μπορεί να βάλει όλη την κοινωνία φυλακή, γιατί τελικά να σας πω κάτι, δεν θα έμενε και κανένας έξω από ό,τι έχω καταλάβει. Νομίζω υπάρχει μία εμπλοκή εδώ. Γιατί υπάρχει προφανώς και η πολιτική δειλία, είναι και ο καθαρός χρηματισμός/ωφέλεια/λαμογιά (για όσους αναλογεί). Όμως υπάρχει και ένα άλλο σκέλος, νομίζω πως είτε πραγματικά διαβρωθεί, είτε φαίνεται να έχει διαβρωθεί, όλη η επιχειρηματική "τάξη" που κανονικά στηρίζει και υποστηρίζεται από μια συντεταγμένη πολιτεία (νόμιμα). Η μεγαλύτερη επιχειρηματική τάξη λέω, γιατί η μικρότερη ..κατέρρευσε ήδη. Δλδ τράπεζες - σκάνδαλα πανικός, μηντιάρχες -άλλα σκάνδαλα, εφοπλιστές ας μην το ανοίξουμε, βιομήχανοι, κρατικοδίαιτοι. Οι επιχειρήσεις τους, που όμως φαντάζομαι συμφωνούμε πως μερικές τις θέλουμε να υπάρχουν (νομίμως), θα συνεχίσουν να ζουν, ή είναι προσωποπαγείς και θα καταρρεύσουν με τα αφεντικά; Οι επόμενοι που θα τις αναλάβουν/αγοράσουν/οτιδήποτε, πώς δεν θα κάνουν τα ίδια; Δεν υπάρχει εμπιστοσύνη, δεν υπάρχει υγιής επιχειρηματικότητα, γιατί δεν υπάρχουν θεσμοί και υγιής κοινωνία. Τι μένει; οι μισοί να κυνηγιόμαστε με τους άλλους μισούς. Εμένα αυτά με φοβίζουν. ΥΓ> και μην παρεξηγηθώ, εννοείται θα χαρώ να δω μερικούς-μερικούς μέσα...

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ victoria (true) 24/02/2015 21:06:10

            Ωραία η απάντηση, οφείλω όμως και μια απάντηση στο γιατί έκανε τα στραβά μάτια η νδ. Και φυσικά και το πασοκ. "Στα σοβαρά" είναι η προτροπή. Στα σοβαρά λοιπόν θα απαντήσω πως δεν έκαναν τίποτα για αποκλειστικά ψηφοθηρικούς λόγους. Εχοντας δουλέψει για αρκετά χρόνια σε ευρωπαϊκά προγράμματα, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο κόσμο είδα να βολεύεται μετά από παρέμβαση βουλευτών ώστε να δουλέψουν για 1, 2 χρόνια, κάποιους μήνες, πιθανώς περισσότερο αν κατάφερναν να τους μετατρέψουν τις συμβάσεις σε αορίστου χρόνου. Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι έτρεξαν να τους βρούνε μια θέση ; Από ενδιαφέρον για την επαγγελματική σταδιοδρομία των ψηφοφόρων τους ; Η προσωπική μου λοιπόν εμπειρία που είναι και αρκετά πολυετής, λέει πως για αποκλειστικά αυτούς τους λόγους δεν κουνήθηκε φύλλο.

            Μετά ήρθε και ο πρόεδρος πάκης με τις μονιμοποιήσεις και έδεσε το γλυκό. Εσείς για ποιους λόγους λέτε πως έκαναν τα στραβά μάτια ; ΥΓ. Πολύ ευχαρίστως θα ανέφερα και όνομα βουλευτή (σαν τη Χαλκιδική δεν έχει...) που κυριολεκτικά βόλεψε ΦΤΥΑΡΙΕΣ τέτοιων υπαλλήλων. Αν δεν το κάνω είναι για να μη βρεθεί σε δύσκολη θέση ο διαχειριστής του σάιτ. Που πιθανώς δεν θα μου ανεβάσει και το σχόλιο και τον καταλαβαίνω.

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ Βούρδουλας 25/02/2015 11:11:58

            Ευχαριστώ για την απάντηση. Που δεν είναι άλλη από τις πελατειακές σχέσεις. Καταλαβαίνω. Δεν σε αμφισβητεί κανείς σε αυτό, ούτε χρειάζεται να μας πεις παραδέιγματα, το ζήσαμε όλοι, παντού. Σκέψου να μην είχαν αυστηροποιηθεί και οι κανόνες της ΕΕ τόσες φορές, μην ξεχνάμε πως υπό αυτούς τους κανόνες ήρθαμε σε επαφή για πρώτη φορά στην Ελλάδα με το ..concept πως δεν είναι σωστή η απευθείας ανάθεση -πληρωμένη με δημόσιο χρήμα- στο θείο, ή στον φίλο. Μεγάλη συζήτηση. Πάντως για να γυρίσω στο θέμα η δική μου εμπειρία αγαπητέ Βούρδουλα λέει πως η νδ σε αυτό το θέμα ήταν πάντα δεύτερη και καταϊδρωμένη, άλλοι οι πρωταθλητές, τελοσπάντων αυτά έχουν ήδη γραφεί. Επέτρεψέ μου να εκτιμήσω πως ειδικά στο θέμα των προσλήψεων, δεν πρόκειται να δεις κάτι στη σημερινή κυβερνητική πολιτική το διαφορετικό, εκτός από το ό,τι πριν ήταν κατακριτέο, ενώ τώρα θα μετανομαστεί επιτυχημένα σε ανθρωπιστικό ενδιαφέρον του -τώρα αριστερού- Χ-Ψ Βουλευτή Χαλκιδικής, για τους φτωχούς της περιφέρειάς του, που πρέπει να φάνε ένα κομμάτι ψωμί και να ξεφύγουν από την ανεργία. Πιστεύεις πως η νδ δεν κυνήγησε/αν δεν κυνήγησε/όπου δεν κυνήγησε τους μεγάλους που συζητάμε εδώ, για τις ψήφους τους; Για να μην τη ρίξουν δεν κυνήγησε, και πάλι την έριξαν.... Την ψήφισε 'μεγαλοεπιχειρηματίας' τη νδ πριν ένα μήνα λες; Δεν το κάνω εικόνα... Μπορεί να έχω και λάθος.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Βούρδουλας 24/02/2015 19:50:50

        Αυτό με τις τηλεοπτικές άδειες είναι μεγάλη φούσκα όπως η κατάργηση του ΈΝΦΙΑ. Με πλειοδοσία δε θα γίνει; Ε, θα στήσουν ένα καρτέλ με χαληλές τιμές οι μεγάλοι και θα τσιμπήσουν μισοτιμής πάλι την πίτα. Εύκολο;

        • Hunter avatar
          Hunter @ Γεώργιος Τ. 24/02/2015 20:01:04

          Γεώργιε Τ, οι "μεγάλοι" χρωστάνε από καμιά 500αριά μύρια έκαστος στο κράτος, από 500 στις τράπεζες και από άλλα 500 σε μικροπρομηθευτές πολλοί από τους οποίους φαληρίσαν (και μερικοί αυτοκτονήσαν). Πρώτα να ξεχρεώσουν (ας φέρουν λεφτά που βγάζαν όλα τα χρόνια στο εξωτερικό) και μετά να διεκδικήσουν συχνότητα. Ειδάλλως ΜΕΣΑ... Αυτά έπρεπε να τα είχε κάνει η Ν.Δ, για αυτό φωνάζαμε εδώ μέσα από το 2012...

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Hunter 25/02/2015 17:54:37

            Δε βλεπω αυτόν που στηρίζουν αυτή τη στιγμή όλα τα ΜΜΕ να τους ακουμπήσει μετά την πλύση εγκεφάλου για τον επαναβαπτισμό του κρέατος ως οψάριον που κάνουν στο λαό. Τους έχει απόλυτη ανάγκη μετά τις κολοτούμπες που κάνει. Διαφορετικά θα φτάσει στο 5% ο Σύριζα σε χρόνο μηδέν έτσι και καταλάβει ο κόσμος πως τους υπέκλεψε την ψήφο με τόσα ψέμματα που ο ΓΑΠ ωχριά μπροστά τους...

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Γεώργιος Τ. 24/02/2015 20:42:57

          Κάτσε να δούμε, εδώ είμαστε να πούμε αν θα είναι φούσκα ή όχι. Ακόμα και αν συμβεί αυτό το 'μισοτιμής' που λες, κάτι είναι. Σε σχέση με το επί 15-20 χρόνια τσαμπουκαλίδικο τζαμπαντάν, κέρδος είναι.

    • intruder avatar
      intruder @ Hunter 24/02/2015 17:32:12

      Από τον Κοντομηνά και το κανάλι του κράτα μικρό καλάθι, όπως επίσης και άλλους συστημικούς.Τους χρειάζεται για το εσωτερικό πολιτικό παιχνίδι.Ο Λάκης σε έβγαλε κυβέρνηση, δεν θέλω χαζά. Πολλά έγιναν επί Σαμαρά, πολλά δρομολογήθηκαν τα 2 τελευταία χρόνια.Κάποια υπονομέύτηκαν εκ των έσω και άλλα δεν τα υπερασπίστηκε κανένας αποτελεσματικά.Κανένας.Και όλα μα όλα πολεμήθηκαν συστηματικά από όλους.Και ο αντίπαλος να σου κάνει πλάκα με τους αντιπροέδρους και να τους έχει όλους στο τηλέφωνο.Δώδεκα και ούτε ένα τηλεφώνημα.Και ο Παυλόπουλος να ακούει με χαμόγελο την Ζωή να μιλάει για τον Δεκέμβρη και να αναρωτιέσαι ποιο θεικό χέρι έκανε την λοβοτομή στην κεντροδεξιά. Υπάρχει μία μεγάλη διαφορά.Αυτά που απέμειναν θα γινόντουσαν με την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΕ ΙΣΧΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ το 2015, μέσα σε θωρακισμένο τραπεζικό σύστημα, με όλους τους δείκτες ΑΝΟΔΙΚΟΥΣ και με το τεράστιο πλεονέκτημα της επιλογής να ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΕΣΑΙ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ.Εβγαζα 5ετές ή 7ετές ομόλογο με ανταγωνιστικό επιτόκιο.Ισως λίγο τσιμπημένο.Τσιμπημένο με το τίμημα της πραγματικής ανεξαρτησίας. Και ξεπλήρωνα Δ.Ν.Τ. πρόωρα όπως η Πορτογαλία.Το πάλευα, με σημαντικές πιθανότητες. Δηλαδή περνούσαν πολλά στην Βουλή παράλληλα με την πρόοδο της οικονομίας και τα τεράστιας σημασίας γλυκαντικά του πακέτου Γιούνκερ και της ποσοτικής χαλάρωσης Ντράγκι.

      • Hunter avatar
        Hunter @ intruder 25/02/2015 00:26:28

        Ποιον λές "σε έβγαλε κυβέρνηση";;; Εμένα που ψηφίζω Ν.Δ από το '89 μέχρι σήμερα και ενδιάμεσα δύο φορές ΠΟΛ.ΑΝ;;; Εσύ που "έβγαζες τα 5ετές ομόλογα" όπως λες;;; Ρε τι τραβάμε ρε... Η Ν.Δ, ενώ ήταν στο χέρι της, δεν έκανε καμία μεταρρύθμιση που να έχει αντίκτυπο στην κοινωνία και μετά και στην οικονομία. Προκειμένου να μην "τα βάλει" με τους πελάτες του παλαιού ΠΑΣΟΚ (που κατόπιν πήγαν στον ΣΥΡΙΖΑ) ίσως με την ελπίδα να τους τραβήξει κοντά της, έριξε στα σκυλιά τη μεσαία τάξη, τον ιδιωτικό τομέα και τους νέους 25-40 που είχαν 3-4 πτυχία ο καθένας... Τι δεν καταλαβαίνεις;;; Δεν υπήρχε κανένας "πόλεμος". Ο Σαμαράς είχε και το μαχαίρι και το καρπούζι και είχε και τον μπαμπούλα της Τρόικας για "πλάτες", ώστε να ξεβρομίσει το Δημόσιο και να ξεκινήσει τον πόλεμο κατά της φοροδιαφυγής ξεκινώντας από Κοντομηνάδες κ.λ., στη συνέχεια να περάσει στα "κλειστά επαγγέλματα", στο άνοιγμα του ασφαλιστικού με τις πρόωρες συντάξεις κτλ. κτλ. 1.) απόλυση υπεράριθμων δημοσίων υπαλλήλων 2.) πάταξη της φοροδιαφυγής 3.) ιδιωτικοποίηση των ΔΕΚΟ 4.) άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων 5.) άνοιγμα του ασφαλιστικού και σύνταξη στα 65 6.) απέλαση ΛΑΘΡΟμεταναστών 7.) πάταξη της διαφθοράς Αυτές είναι οι μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη ο τόπος! Είδες εσύ να γίνεται κάτι σε αυτά τα θέματα;;; Όλοι Ν.Δ είμαστε (ως επί το πλείστον εδώ μέσα), δείξε μας μια μεταρρύθμιση και ας είναι ψέματα... Δείξε μας μια μεταρρύθμιση που έκανε η Ν.Δ. Το χαράτσι και ο ΕΝΦΙΑ δεν είναι μεταρρυθμίσεις! Η Ν.Δ δεν έκανε τις μεταρρυθμίσεις διότι κάθε μία από αυτές προσέκρουε σε οργανωμένα συμφέροντα των κρατικοδίαιτων υπαλλήλων, των κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών, των συνδικάτων, των συντεχνιών των "κλειστών" επαγγελμάτων κτλ. Να έβγαινε να έλεγε π.χ.: "ανοίγει το επάγγελμα των φαρμακοποιών και προκειμένου να ανοίξει κάποιος φαρμακείο αρκεί η επίδειξη του πτυχίου, παράβολο 150 Ευρώ κι έναρξη στη ΔΟΥ της περιοχής"...ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΜΕΝΑ. Γιατί δεν το είπε;;; Γιατί μόλις ψέλλισε κάτι προς αυτήν την κατεύθυνση κράτησε τα φαρμακεία 15 μέρες κλειστά η φάρα των φαρμακοτριφτών που θέλει η άδεια να συνεχίσει να πάει "κληρονομικά" (!!!) ή να πωλείται προς 400.000 Ευρώ... Χιλιάδες οικογένειες στην επαρχία κάνουν το σκ@τό παξιμάδι να στείλουν στο παιδί που σπουδάζει στην Αθήνα 5-6 κατοστάρικα το μήνα, και τα πανεπιστήμια ήταν 7 μήνες κλειστά (!!!) γιατί έτσι ήθελαν 200 διοικητικοί υπάλληλοι οι οποίοι πληρωνόταν κανονικότατα αυτό το 7άμηνο και δεν τους κούνησε κανένας!!! Γι αυτό την κατηγορούμε, γιατί δεν "τα έβαλε" με αυτούς και έδωσε την ευκαιρία σε Λάκηδες, Πανούσηδες και λοιπούς , να αλωνίζουν ελεύθερα και να γίνουν και εξουσία μαζί με κάτι σούργελα στυλ Ραχήλ Μακρή και Κωνσταντοπούλου...

        • intruder avatar
          intruder @ Hunter 25/02/2015 22:30:02

          Hunter, η εκφραση μου "σε έβγαλε κυβέρνηση" δεν απευθυνόταν σε εσένα.Απευθύνεται στον Σύριζα.Εσένα Σύριζα σε έβγαλε κυβέρνηση όχι εσένα hunter σε έβγαλε κυβέρνηση. Με ομαλές συνθήκες έβγαζε μέσα στο 2015 5ετές ή 7ετές ομόλογο.Ηταν εφικτό. Τα έβαλε με πολλούς όχι με όλους.Οι μεν στην αντιπολίτευση ήταν κατά σε όλα και οι μεν επαγγελματίες φιλελεύθεροι ζουνε σε ένα γαλαζοροζ συννεφάκι εννοείται σε διεθνή εναέριο χώρο και θα ήθελαν πάρα πολύ να γίνει ένα διάλλειμα δημοκρατίας.Παύση δηλαδή.Χωρίς ευρωεκλογές , χωρίς δικαστήρια που θα δικαιώνουν τους θιγόμενους και να τσαμπουναν ουτοπικές αηδίες για εκατοντάδες χιλιάδες μαζικές απολύσεις στο Δημόσιο την στιγμή που ακόμα και με την αξιολόγηση έγινε χαμός.Και το υπουργείο Δ.Μεταρρύθμισης μέχρι τον Ιούνιο του 2013 ήταν στα χέρια του Μανιτάκη. Για συγκυβέρνηση με ΠΑΣΟΚ,ΔΗΜΑΡ ευρωεκλογές και τον τρόμο των εκλογών λόγω Π.τ.Δ. κατάφερε πάρα πολλά.Έπρεπε να κρατάει ενωμένο το μόρφωμα της κυβέρνησης και να βγεί σε ανάπτυξη.Ισορροπία σε τεντωμένο σχοινί. Και τα κατάφερε μέχρι εκεί που κανείς δεν περίμενε.Συνειδητά και εσκεμμενα προκλήθηκαν εκλογές για τον Πτ.Δ .Για μένα αυτό είναι η μεγαλύτερη ύβρις της μεταπολίτευσης. Η Νέμεσις δεν πιστεύω να εξαντληθεί στο Μνημονιο 3.

    • George N avatar
      George N @ Hunter 24/02/2015 17:48:56

      Είναι το μόνο ρεαλιστικό σχέδιο για να μείνει στην εξουσία. Αν καταφέρει να το προωθήσει και παράλληλα ξεμπλέξει με τον ΕΝΦΙΑ στέλνοντάς τον εκεί που πρέπει στην ΤΑ δλδ όντως πάει για ηγεμονία. Πολύ νωρίς όμως ακόμα...

      • Hunter avatar
        Hunter @ George N 24/02/2015 19:03:41

        Γεώργιε, οπωσδήποτε πολύ νωρίς αλλά μπορώ να πω ότι εξεπλάγην όταν είδα στο πρόγραμμα Βαρουφάκη, σχεδόν το σύνολο των μεταρρυθμίσεων που φωνάζαμε ότι έπρεπε να είχε ξεκινήσει η Ν.Δ από το 2012... Πραγματικά, είναι ΌΛΑ όσα φωνάζουμε εδώ και καιρό ότι πρέπει να γίνουν! Αν μάλιστα υπήρχαν στο πρόγραμμα δύο επιπλέον στοιχεία όπως η απόλυση των αχρείαστων δημοσίων υπαλλήλων (αν και αναφέρει κάπου για καταργήσεις επιτροπών) και απέλαση ΛΑΘΡΟμεταναστών, ειλικρινά σου μιλάω θα ξεκίναγα να τσιμπιόμουν... Εάν τώρα τα περάσει μέσα από τα κομματικά του όργανα και τις συνιστώσες, εάν τα περάσει μέσα από τη Βουλή, εάν τα περάσει εντέλει στην κοινωνία, αυτό είναι άλλη ιστορία...

  11. pan avatar
    pan 24/02/2015 17:28:15

    όπως αναφέρεται σε σημερινή ανάλυση του Stratfor: "The more time Germany buys, the more inflexible the German and Greek negotiating positions become, and the more seriously traders, businessmen and politicians alike will have to take the threat of a so-called Grexit, the first in a chain of events that could shatter the eurozone."

  12. christof avatar
    christof 24/02/2015 18:09:01

    Αν τα εκανε ολα αυτα ο ΣΑΜ ,και επρεπε να γινουν, στις εκλογες της 25/1 θα συναγωνιζοταν το Πασοκ σε ψηφους.Τα μετρα μονο μια αριστερη κυβερνηση μπορει να τα περασει αφου πρωτα περασουν 4 μηνες , γεφυρα, να στεγνωσει και αλλο η αγορα και θα ελθουν στη βουλη,σαν ωριμο φρουτο. Το μεγαλο προβλημα ειναι ο δημοσιος τομεας που εαν δεν αξιολογηθει για να μπορει να δουλεψει με γνωση και επαρκεια το φρουτο και η χωρα θα εχει σαπισει.

    • Hunter avatar
      Hunter @ christof 24/02/2015 19:15:41

      Αυτό είναι σωστό. Και το πιο φιλόδοξο οικονομικό σχέδιο δεν έχει μακροχρόνια καμία τύχη αν ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων δεν κατέβει στις 300.000 με παράλληλη κατάργηση του εφάπαξ και σύνταξη στα 65. Ότι ισχύει σε όλη την Ευρώπη δηλαδή. Οι 500.000 ΠΑΡΑΠΑΝΙΣΙΟΙ μισθοί (άλλοι θα πούνε 350.000, άλλοι 400.000, αλλά οι παραπανίσιοι είναι παραπανίσιοι είται είναι 50 πάνω είτε είναι 50 κάτω) μαζί με τις εισφορές, εφάπαξ, κατόπιν σύνταξη κτλ., είναι θηλιά στο λαιμό ΌΛΟΥ του λαού, ο οποίος πρέπει να καλύπτει αυτό το ποσό μέσω υπέρμετρης φορολογίας, τελών, εισφορών καθώς και δανεικών του κράτους από το εξωτερικό, δεδομένου ότι σαν χώρα δεν παράγουμε και δεν εξάγουμε...

      • kastis avatar
        kastis @ Hunter 24/02/2015 23:02:09

        ξέρεις τι λένε για την βλακεία, το άπειρο και τον Αϊνστάιν; Δεν θα αναφερθώ στα υπόλοιπα. Μόνο οι ένστολοι είναι 150 χιλ. Άλλοι 180 χιλ (μαζί με τούς αναπληρωτές) είναι οι εκπαιδευτικοί. Είσαι ήδη στις... -30 χιλ ΔΥ.

        • Hunter avatar
          Hunter @ kastis 25/02/2015 00:53:45

          Επειδή φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα, σε ενημερώνω ότι: α.) χώρα με τη γεωπολιτική θέση, τον πληθυσμό, τη μορφολογία του εδάφους, τα φυσικά σύνορα καθώς και τη φύση των γειτόνων της (ως επί το πλείστον εχθρικοί), ΔΕΝ χρειάζεται πάνω από 82.000 (μάχιμους) ένστολους σε όλα τα σώματα ασφαλείας (Ένοπλες Δυνάμεις, Αστυνομία, Πυροσβεστική, Λιμενικό Σώμα) β.) χώρα με 162.888 νήπια, 631.834 μαθητές Δημοτικού, 559.016 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, 124.000 σπουδαστές τεχνικών και επαγγελματικών λυκείων και 296.112 φοιτητών σε ΑΕΙ/ΤΕΙ δηλαδ/η στο σύνολο 1.773.850 σπουδαστές, ΔΕΝ χρειάζεται 180.000 εκπαιδευτικούς (δηλαδή 1 προς 10), τη στιγμή μάλιστα που πολύ μεγάλο μέρος των νηπίων, των μαθητών Δημοτικού και των μαθητών Γυμνασίων και Λυκείων, πάνε σε ιδιωτικά σχολεία! Αν αναλογιστούμε ότι πάνω από το 1/3 (πλην φοιτητών), πάει σε ιδιωτικά σχολεία τότε μιλάμε ότι έχουμε 180.000 εκπαιδευτικούς για 1.000.000... Το μείζον θέμα όμως είναι ο ευρύτερος δημόσιος τομέας με τις χιλιάδες αχρείαστες επιτροπές και τους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους οι οποίοι δεν έχουν ουσιαστικό αντικείμενο και περιφέρονται ασκόπως σε γραφεία οι περισσότεροι δε ως "διοικητικό προσωπικό"... Να μην μιλήσουμε για τις ΔΕΚΟ... Εκτός από το νούμερο, πολύ μεγάλο πρόβλημα είναι και ο λάθος καταμερισμός εργασίας. Αυτά προς ενημέρωση. Τα υπόλοιπα περί βλακείας και Αϊνστάιν τα ξέρεις από ότι βλέπω...

          • Hunter avatar
            Hunter @ Hunter 25/02/2015 00:54:51

            στο α.) εννοείται χώρα σαν την Ελλάδα

          • ΑΜΠΑΛΟΣ avatar
            ΑΜΠΑΛΟΣ @ Hunter 25/02/2015 12:42:13

            Αν όλα όσα λες είναι όπως το ότι το 1/3 πάει σε ιδιωτικά σχολεία τότε φίλε μου είσαι απλά .... "Συνολικά, 80.430 μαθητές φοίτησαν τη σχολική χρονιά 2012-2013 σε ένα από τα 1.035 ιδιωτικά σχολεία της Ελλάδας, στα οποία εργάστηκαν 8.423 εκπαιδευτικοί" Καθημερινή 19/02/2014 Δηλαδή στα ιδιωτικά σχολεία είναι αναλογία 1/9 αλλά στα δημόσια είναι πολλοί οι 1/10!!!! Πραγματικά το κόμπλεξ είναι πολύ κακός σύμβουλος.

          • Hunter avatar
            Hunter @ ΑΜΠΑΛΟΣ 25/02/2015 19:51:28

            Στο ιδιωτικό μαγαζί, ο μαγαζάτορας απασχολεί όσους υπαλλήλους θέλει... Το κράτος που το πληρώνουμε όλοι μαζί, πρέπει να απασχολεί όσους υπαλλήλους χρειάζεται, όχι όσους θέλει... Υ.Γ.:Αυτό το κόμπλεξ που έχετε με την ιδιωτική εκπαίδευση να το κοιτάξετε...

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Hunter 25/02/2015 14:19:42

            Σύμφωνα πάντως με τα στοιχεία του 2015,στην Α'θμια Εκπαίδευση υπηρετούν 68.235 εκπαιδευτικοί και στην Β' θμια 68.691, σύνολο 136.926.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 25/02/2015 18:02:37

            Βάλε μέσα τριτοβάθμια και μεταδευτεροβάθμια (ΙΕΚ)...

      • ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ. avatar
        ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ. @ Hunter 26/02/2015 11:06:58

        Aν δεν αρχίσει η μείωση των Δ.Υ. απο την μείωση των βουλευτών σε 100 όπως έχουν όλες σχεδόν οι χώρες της Ε.Ε ανά 10 εκατ. κατοίκους, και αντίστοιχη μείωση των υπαλλήλων της βουλής και κατα συνέπεια των υπουργών και υφυπουργών καθώς και με αντίστοιχη μείωση στο 1/3 των απολαβών τους, δεν ΝΟΜΙΜΟΠΟΕΙΤΑΙ οιαδήποτε κυβέρνησει να προβαίνει σε μειώσεις μόν εις βάρος των πολιτών...

    • George N avatar
      George N @ christof 24/02/2015 22:24:57

      Αυτός ο φόβος είναι η αιτία του κακού. Κι όμως και το ΠΑΣΟΚ αλλά και η ΝΔ δεν κάνανε όσα έπρεπε και το μεν πρώτο εξαφανίστηκε η δε ΝΔ ακολουθεί μια και το ποσοστό που πήρε είχε περισσότερο να κάνει με τον φόβο της εξόδου από το Ευρώ παρά με την απήχησή της. Αφού λοιπόν ένα κόμμα συρρικνώνεται αν δεν κάνει το σωστό γιατί κανείς να πιστέψει ότι θα το πάθαινε κι αν το έκανε? Η ιστορία δείχνει ότι σε περιόδους κρίσης προχωράς αταλάντευτα. Φυσικά και όλοι σου "εξηγούν" ότι αυτό θα φέρει την καταστροφή. Ισχύει το αντίστροφο. Είναι ακριβώς η εποχή που η κοινωνία ζητάει ηγέτη. Σου φωνάζει, σε κριτικάρει, σε προβοκάρει μέχρι να πειστεί ότι είσαι ο Αη Γιώργης που θα σκοτώσει τον δράκο της κρίσης. Μετά είναι μαζί σου. Μέχρι να βαρεθείς. Δεν ακολουθείς δλδ τον λαό που είναι σε mode: headless chicken γιατί θα σε πάει στον γκρεμό. Το ανάποδο ισχύει σε γαληνεμένους καιρούς. Προσπαθείς να μην πατήσεις κάλους γιατί ο λαός τότε έχει την πολυτέλεια να σε χαιρετήσει και δεν σηκώνει πολλά πολλά.

  13. Pango avatar
    Pango 24/02/2015 18:26:15

    Μπράβο στον Τσίπρα που άκουσε τον Άδωνι και έκανε αυτο που έλεγε ο Σαμαράς και συμφωνούσε ο Τζήμερος.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Pango 25/02/2015 18:09:37

      Όσο τα έκανε και ο ΓΑΠ... Για όσους δε θυμούνται, στο Α μνημόνιο ο ξεφτίλας είχε πάνε-κάτω τα ίδια μέτρα και πήγαινε να δουλέψει τους δανειστές. Όταν μετά από 5-6 μήνες πήραν είδηση ότι δεν έκανε τίποτα πέρα από περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, άρχισαν να φορτώνουν και ζητούσαν κι άλλα. Και έφτασε να τους τάξει 50 δις έσοδα από ιδιωτικοποιήσεις σε 3 χρόνια! Και όταν φάνηκε πλέον καθαρά μετά από 1,5 χρόνο πόσο απατεώνας ήταν, τον άρχισαν στο μπινελίκι και ήρθε πίσω και εξήγγειλε δημοψήφισμα. Μην εκπλαγείτε αν σε 2 μήνες με αποτυχία στην αξιολόγηση της ΤΡΟΪΚΑΣ (=θεσμοί) έρθει ο νέος απατεώνας που έγινε πρωθυπουργός με όσα ψέμματα δεν έχει ξαναγίνει δημοψήφισμα με τη χώρα έτοιμη για το γκρεμό... Συμπέρασμα: Είμαστε ΠΟΛΥ αφελείς τελικά οι Έλληνες...

  14. Κωνσταντής avatar
    Κωνσταντής 24/02/2015 18:31:27

    Η λίστα Βαρουφάκη γράφτηκε από τον Ντέκλαν Κοστέλο...
    Μπορείτε εύκολα να το διαπιστώσετε αν μπείτε στην ιστοσελίδα των Financial Times και κατεβάσετε το αρχείο (λινκ:
    ht tp://clamo.ftdata.co.uk/files/2015-02/24/GREEK%20GVT%20REFORM%20AGENDA.pdf)
    Αφού το κατεβάσετε κάνετε δεξί κλικ, επιλέγετε "Ιδιότητες", στη συνέχεια "PDF"...
    Και ιδού! στη θέση author βλέπετε COSTELLO Declan (ECFIN)
    Η ξεφτίλα τους είναι απερίγραπτη.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κωνσταντής 24/02/2015 19:52:41

      Αυτό είναι να παίξει παντού! Το τσιράκι του Τόμσεν δεν είναι ο τύπος; Ώστε δεν κάνει κουμάντο η τρόικα ολόκληρη αλλά το ΔΝΤ μόνο του; Πιο ξεφτίλας πεθαίνεις αν είναι αλήθεια!

  15. coouts avatar
    coouts 24/02/2015 19:17:57

    Γατάκι η Κομανέτσι μπροστά στον Τσίπρα

  16. aris. aold avatar
    aris. aold 24/02/2015 19:34:14

    Στην ομιλία του στην βουλή ο Τσίπρας τον προηγούμενο Οκτώβριο κατά την συζήτηση παροχής ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση Σαμαρά είχε πει για να ακουστεί στο εξωτερικό ότι δεν μπορεί να υπάρξει νέα βιώσιμη και αξιόπιστη συμφωνία μεταξύ της τότε ελληνικής κυβέρνησης και των δανειστών γιατί υπολείπεται του Σύριζα στις δημοσκοπήσεις. Μάλιστα είχε προαναγγείλει ότι θα μπλοκάρει την εκλογή του προέδρου της δημοκρατίας και καλούσε την τότε κυβέρνηση να πάει σε εκλογές για να μην χάνετε χρόνος. Το τι ακολούθησε είναι γνωστό. Η Γερμανία πήρε το μήνυμα. Ναυάγιο στην συνάντηση στο Παρίσι οι δανειστές τράβηξαν το χαλί στην κυβέρνηση Σαμαρά που πήγε στις εκλογές με τους χειρότερους δυνατούς όρους και τελικά της έχασε. Αναλύοντας και τις επόμενες κινήσεις καταλήγουμε ότι ο Τσίπρας είχε αποφασίσει: α)Να μην μείνει αρχηγός ενός περιθωριακού κόμματος αλλά να χτυπήσει την πρωθυπουργία. β)Να μην επιτρέψει στην τότε κυβέρνηση να πάει σε εκλογές 1 με 1,5 χρόνο αργότερα που θα είχε και περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας αλλά να πάει σε εκλογές τον Ιανουάριο που είχε το τακτικό πλεονέκτημα. Παράλληλα προεκλογικά με την πλειοδοσία παροχών σάρωσε στα λαικά στρώματα και με την εγγύηση παραμονής στο ευρώ διεκδίκησε την τιμωριτική ψήφο της μεσαίας τάξης. Ηταν αναμενόμενο να μην προχωρήσει σε ρήξη με τους δανειστές, και να συνεχίσει την πολιτική της κυβέρνησης Σαμαρά. Στόχος του δεν είναι η αριστερή παρένθεση αλλά να στρογγυλοκαθίσει για τα καλά στην εξουσία αφού είναι μόλις 40 χρονών.

    • Hunter avatar
      Hunter @ aris. aold 24/02/2015 20:08:32

      Άρη, στο χέρι της Ν.Δ ήταν να πάρει το λαό μαζί της με 5-6 μεταρρυθμίσεις και να κόψει τις οποιεσδήποτε βλέψεις Τσίπρα... Μιλάω για τον "κυρίως λαό" και τη μεσαία τάξη που έγραψες στο σχόλιό σου. Όχι για τον "εκλεκτό λαό" του ενός εκατομμυρίου πληθυσμού που ανεβοκατέβαζε κυβερνήσεις από το 1981 και μετά...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Hunter 25/02/2015 18:12:08

        Με το ΠΑΣΟΚ στην Κυβέρνηση και κανένα άλλο κόμμα στη Βουλή να στηρίξει μεταρρυθμίσεις πως θα γινόταν αυτό που λες; Λίγη λογική και απλή αριθμητική (μόνο πρόσθεση) δε βλάπτει πότε-πότε...

        • Hunter avatar
          Hunter @ Γεώργιος Τ. 25/02/2015 19:48:05

          Βρε Γιωργο, εδώ θα περάσει τις ίδιες μεταρρυθμίσεις ο ΣΥΡΙΖΑ μέσα από το μπλογκ των συσνιστωσών και των σκληροκομμουνιστών του Λαφαζάνη (!!!), δεν θα τις πέρναγε η Ν.Δ μέσα από το ΠΑΣΟΚ;;;;;;

  17. greg avatar
    greg 24/02/2015 19:57:04

    Τελικά τό πρόβλημα φαίνεται δέν είναι οί πολιτικοί. Αυτοί αποδεικνύεται ότι αναμορφώνονται, μεταμορφώνονται καί στό τέλος συμμορφώνονται. Είτε γιατί διαπιστώνουν στήν πράξη τί εστί βερύκοκο, ή γιατί τό παιχνίδι είναι στημένο. Επίσης αποδείχτηκε ότι τό όνομα τού κόμματος πού κυβερνάει, δέν έχει πλέον καμμιά σημασία. Αλλωστε από τό 2009 όλο τό πολιτικό φάσμα (εκτός ψωριάρηδων) παρέλασε από τά υπουργεία. Ολοι βαπτίστηκαν καί ένας ένας αναβαπτίζονται.
    Τό πρόβλημα είμαστε εμείς οί "πολίτες", πού ψάχνουμε νά ψηφίσουμε όποιον πλειοδοτεί στά ψεύτικα τά λόγια τά μεγάλα. Οί πολίτες είναι τό ζητούμενο πώς πότε καί άν θά λογικευτούμε, πού όταν συνειδητοποιήσουμε (λέμε τώρα) τί παπά φάγαμε πάλι, θά ψάχνουμε γιά άλλο ΠΑΣΟΚ τού '81, ή τού '93, ή τού '09, γιά άλλη ΝΔ τού '12, γιά άλλο ΣΥΡΙΖΑ τού '15, νά ψηφίσουμε, νά μάς κάνει τά "όνειρα" πράξη. Φυσικά όταν άνοιξε ο φαύλος κύκλος τό '81 υπήρχε χρήμα γιά νά γίνει παιχνίδι. Τώρα, χωρίς μία καί χωρίς άλλον θαυματοποιό στόν ορίζοντα, ο κύκλος θά κλείσει αναγκαστικά καί μαζί του μιά φαύλη ιστορική περίοδος 35 χρόνων. Ελπίζω. Γιατί άν δέν κλείσει καί τώρα καί συνεχίσουμε χωρίς αυτογνωσία καί αυτοκριτική νά φορτώνουμε τήν ανεπάρκειά μας (γιά νά μήν πώ τπτ βαρύτερο) σέ τρίτους, άς τό πάρουμε απόφαση ότι τά ψωμιά μας σάν έθνος τελειώνουν. Καί ενώ οί πολιτικοί μετά τό 2009, μάλλον εύκολα έκαναν τίς δικιές τους κωλοτούμπες στό ρεαλισμό, ο πιό πολύς κόσμος αρνείται πεισματικά νά δεχτεί τήν πραγματικότητα καί δύσκολα θά κάνει τή δικιά του, έτσι πού έμαθε απ' τό '81 καί μετά νά ζεί μέ ψευδαισθήσεις.

    • Naruto avatar
      Naruto @ greg 24/02/2015 22:38:31

      Greg πολύ σωστα τα γράφεις και συμφωνώ , ποιόν ομως να ψηφίσουμε ? Ακομα και οι ενάρετοι μέσα στην Βουλή στο γενικότερο πλαίσιο που δραστηριοποιούνται δεν πετυχαίνουν τίποτα . Πρεπει να αλλάξει το Σύνταγμα και το πολίτευμα για να γίνει η επανίδρυση του κράτους σε σωστές βάσεις , ολα αυτά που βλέπουμε είναι μπαλώματα . Η συγχωρεμένη η μάνα μου έλεγε << άμα είναι στραβή η πινακωτή στραβά θα βγουν και τα ψωμιά >>

      • greg avatar
        greg @ Naruto 25/02/2015 11:24:43

        Αγαπητέ Νaruto αυτό πού λέω είναι ότι πλέον δέν έχει σημασία ποιόν ψηφίζουμε. Οί πολιτικοί μέ ή χωρίς νάζια, τελικά προσγειώνονται στόν ρεαλισμό. Η έλλειψη ασύδοτου χρήματος τούς κάνει όλους ίδιους. Καί εξίσου αντιπαθείς. Στό κόσμο, στό λαό, στούς πολίτες (όπως θές πέστο) είναι τό πρόβλημα. Πού συνεχίζουμε νά ψάχνουμε θαυματοποιούς νά μάς προσφέρουν άκοπη ευημερία, πού δέν θέλουμε νά καταλάβουμε, ακόμη καί σήμερα, ότι αυτά τέλος. Ισως γιατί απλά έτσι μάθαμε καί δέν ξέρουμε πώς είναι τό αλλιώς. Καί φυσικά αυτός ο κόσμος δέν νοιάζεται ούτε γιά εθνικά θέματα, ούτε γιά τήν ακύρωση τών πρότυπων σχολείων, ούτε γιά τήν μεταναστοπλημμύρα, ούτε γιά ελλείμματα, πλεονάσματα, χρέη κλπ. Ούτε γιά τό μέσα ή έξω απ' τό ευρώ καί γιά τό αύριο. Νοιάζεται μόνο γιά τήν (τελείως ατομική) πάρτη του. Τόσο, πού καί τό μέλλον τών παιδιών του θυσιάζει, αρκεί νά περνάει καλά ο ίδιος σήμερα.

  18. ψψψψ avatar
    ψψψψ 24/02/2015 20:57:56

    Εγω παιδιά άμα η ελλάδα βγεί από το ευρώ πιστεύω θα είναι καλύτερα. Πρωτα απ΄ όλα θα βγεί και η Κύπρος την οποία θα την καταλάβει ολόκληρη η Τουρκία και έτσι δεν θα χρειάζεται να απασχολούμε τον στρατό μας τόσο μακρυά. Στη συνέχεια το μισό Αιγαίο με τις πλάτες των Γερμανών, αφου δεν μας χωνεύουν, θα το αναλάβει η Τουρκία με σκοπό τα επόμενα 10 χρόνια να πάρει και τα ανατολικά νησιά αφου τα δικαιούται που είναι πιο κοντα. Αυτό σημαίνει μεγάλη ανακούφιση στις ενοπλες΄Δυνάμεις και δεν θα χρειαστεί ξανά ο καμένος να πετάξει προς τα ήμια. Θα βγούν επιτέλους και τα πετρέλαια και θα έχουμε θέσεις εργασίας, θα βιδώνουμε σωλήνες θα βάφουμε τις εξέδρες θα πλένουμε τα αυτοκίνητα των ξένων εργαζόμενων. Στη συνέχεια μέχρι τη θεσσαλία θα χωριστεί η Ελλάδα σε Αλβανία Σκόπια Βουλγαρία και έτσι θα λυθεί ένα σοβαρό πρόβλημα με τους ΠΑΟΚτζίδες και Ολυμπιακούς αφού θα πέζουν στο προτάθλημα Σκοπίων κλπ.

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/02/2015 21:55:14

    O χώρος μεταξύ ΝΔ και ΚΚΕ - που παλιά τον κάλυπτε το ΠΑΣΟΚ και τώρα ο σύριζα - και βαυκαλίζεται ως "δημοκρατική παράταξη" είναι βασικά χώρος πολιτικών απατεώνων.Υπάρχει και κυβερνά λέγοντας θεμελιώδη ψέματα.Δεν εννοώ απλά ψέματα όπως θα σου ανεβάσω το μισθό και δεν το κάνω αλλά θεμελιώδη στυλ θα διώξω τις βάσεις,θα διώξω την τρόικα,ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο,διαγραφή μεγάλου μέρους του χρέους. Και από ένα σημείο και πέρα βέβαια αυτό αφορά και τους ψηφοφόρους.Όπως δεν μπορούμε να λέμε επ αόριστον ότι όσοι ψηφίζουν ΧΑ είναι παρασυρμένοι και όχι κανονικοί φασίστες έτσι δεν μπορούμε να λέμε μετά από δεκαετίες απάτης ότι οι τέως πασόκοι και νυν συριζαίοι "δημοκρατικοί πολίτες" είναι κάτι παραπάνω από ψεύτες και απατεώνες. Και φυσικά από τη στιγμή που είναι πολλοί και αποτελούν πολλές φορές πλειοψηφία,λυπούμαι αλλά αυτό χαρακτηρίζει μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού. Καιρός να σταματήσει η εξιδανίκευση αυτού του λαού και να δούμε ποιος πραγματικά είναι.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ψυχραιμια 24/02/2015 23:32:37

      ο λαός ως επι το πλείστον ακολουθεί τις "τάσεις" που του σερβίρουν οι 'ελίτ'

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ψυχραιμια 24/02/2015 23:33:37

      ..χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει πως δεν φέρει ευθύνες

  20. Κώστας Θ... avatar
    Κώστας Θ... 24/02/2015 22:16:01

    Δεκτά αυτά που αναφέρονται στο άρθρο και στη συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων. Πρέπει κάποιος να είναι χαζός να μη βλέπει τη μεγάλη στροφή-απάτη του ΣΥΡΙΖΑ, πρέπει να είναι νομίζω το ίδιο χαζός να μη βλέπει ότι σχεδόν, να μη πω ακριβώς, βαδίζουμε στα ίδια. Όμως με μια μεγάλη διαφορά, ο Αλέξης τα κάνει, δεν ανοίγει μύτη, κόσμος στο Σύνταγμα αγωνιά για τη στημένη διαπραγμάτευση δήθεν, έχει αποδεχθεί ότι προσπαθεί η κυβέρνηση (λέμε τώρα). Μπορεί κανένας να σκεφτεί τι θα γινόταν αν έκανε τα ίδια η ΝΔ; Από αυτή τη πλευρά ο ΣΥΡΙΖΑΣ (να το πω και εγώ έτσι) εξασφαλίζει την προσωρινή κοινωνική ηρεμία, θεωρούν μερικοί ότι έτσι θα συνεχίσουν το πάρτυ των τελευταίων δεκαετιών, βλέπουν μόνο το γρήγορο το προσωρινό τους κέρδος. ΑΛΛΑ, εδώ είναι το αλλά, η πραγματικότητα είναι αμείλικτη όταν θα έρθει ο λογαριασμός και η διάψευση των ελπίδων, το γκρέμισμα των ονείρων (ωραίο πράγμα το όνειρο, αλλά όνειρο) μπορεί να οδηγηθούμε σε άσχημες καταστάσεις. Ο λαός μας δεν έχει την ωριμότητα, το απέδειξε άλλωστε. Μήπως είναι μια από τις κατάρες της φυλής; Για αυτό θα κατηγορήσω τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν έχει κανένας δικαίωμα να παίζει με τη χώρα και το μέλλον της. Δυστυχώς πολύ μικροί οι ηγέτες μας. Κρίμα!!!

  21. κεντροδεξιος avatar
    κεντροδεξιος 24/02/2015 22:17:15

    εγώ μετά της 28 φεβρουαριου θα χαρακτηριζομαι ως αντιμνημονιακός

  22. Μάνια avatar
    Μάνια 24/02/2015 23:15:43

    Σακελλαρίδης: Σοβαρά προβλήματα ρατσισμού και ξενοφοβίας στην Ελλάδα Πηγή: www.lifo.gr http://www.lifo.gr/now/politics/61413 Αυτα ειναι τα επικίνδυνα με αυτους και οχι τα οικονομικα! Ρατσιστες και μη ανεκτικοι στην διαφορετικοτητα οι ΕΛληνες ( δηλαδη στους γκει, τους ανωμαλους, κτλ) Εχετε κατι να πείτα για αυτα; Ελευθερωνουν τους λαθρο απο τα κεντρα κρατησης Κανεις δεν μιλαει , ΤΙ θα γίνει ,,; ΠΟυ θα τους πανε.. απιστευτα πραγματα

    • Hunter avatar
      Hunter @ Μάνια 25/02/2015 01:00:46

      Δεν ενδιαφέρουν κανέναν αυτά... Οι "μισθοί" θα πληρωθούνε τις πρώτη του μηνός από το κράτος;;; Αυτό είναι το ζητούμενο σε αυτή τη χώρα εδώ και 40 χρόνια...

  23. Διογένης avatar
    Διογένης 25/02/2015 05:54:21

    Απάτη ξε-απάτη, λίγη από την πολιτική τέχνη του Τσίπρα να είχε ο Σαμαράς θα μπορούσε σήμερα να είχε τη μεγάλη πλειοψηφία μαζί του. Οι πολιτικές φαίνονται ίδιες αλλά δεν θα είναι. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ξέρει τι να κάνει με την πραγματική οικονομία, αλλά και δεν την πονάει. Θυμάμαι τον τρόπο με τον οποίο έλεγε ο Σαμαράς ότι μειώσαμε τον ΦΠΑ στην εστίαση. Ο κόσμος μπορεί να μην το καταλάβαινε αυτό πλήρως, όμως οι άνθρωποι της εστίασης ξέρουν πόση ζημιά τους είχε κάνει εκείνο το 23% που είχαν αναγκαστεί να το απορροφήσουν σχεδόν πλήρως και να μην το περάσουν στην κατανάλωση - δεν ήταν δυνατόν υπό μνημονιακές συνθήκες. Η αγορά στενάζει για ρευστότητα, θα μπορέσει να την αποκαταστήσει ο ΣΥΡΙΖΑ; Μακάρι, αλλά πώς θα μπορέσει να ασκήσει μια πολιτική που όχι μόνον δεν την πιστεύει, αλλά δεν την γνωρίζει κιόλας; Δεν γνωρίζει τι πρέπει να κάνει. Θυμάμαι τη μάχη που είχε δοθεί για την επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών έργων. Θα δοθούν τέτοιες μάχες από τον ΣΥΡΙΖΑ; Ή δεν ξέρει τι ακριβώς να κάνει; Ας θυμηθούμε όλοι τη μεγάλη μάχη για να βγει η χώρα στις αγορές και να ξαναβρεί την οικονομική της ανεξαρτησία. Ξέρουν άραγε πώς να το κάνουν, καταλαβαίνουν ότι πρέπει να διεκδικήσουν την προληπτική γραμμή και όχι νέο μνημόνιο ή ούτε αυτό καταλαβαίνουν για σωστό; Επί του πολιτικού επιπέδου, τώρα μένει να δούμε εάν θα υπάρχουν απώλειες σε κοινοβουλευτικό επίπεδο. Ο Λαφαζάνης φαίνεται ότι ρουφάει το αυγό του και δεν αντιδράει. "Επιφυλάξεις" και τρίχες κατσαρές. Τίποτε δεν θα κάνει. Μένει να δούμε τι θα κάνουν μεμονωμένοι βουλευτές. Αν χάσει καμιά δεκαριά (δύσκολο φαίνεται να χάσει περισσότερους), τότε τα πράγματα θα είναι κρίσιμα. Μέγα ερώτημα είναι, αν θα έρθει η παράταση του Μνημονίου στη Βουλή προς ψήφιση. Κανονικά θα πρέπει να έρθει, όπως και η προηγουμενη. Να δούμε και να θα το δεχθούν οι εταίροι να μην έρθει. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να συμφωνήσει σε συγκεκριμένα μέτρα μέχρι τέλος Απριλίου. Θα κρατήσει τους βουλευτές του μέχρι τότε; Οι καθαρίστριες τι θα κάνουν; Το θέμα είναι σημειολογικό. Αν πάει σε τρίτο μνημόνιο ο Τσίπρας, ούτε σε δέκα χρόνια δεν θα επαναπροσληφθούν οι καθαρίστριες. Γλιτώσαμε προς το παρόν το ατύχημα, αλλά τίποτε δεν είναι ακόμη οριστικό. Τα πάντα θα εξαρτηθούν από την ικανότητα του Τσίπρα να δουλέψει τους δικούς του. Αυτό θα φανεί τις επόμενες ημέρες.

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Διογένης 26/02/2015 10:27:48

      Αν ο σαμαράς έφερνε μια τέτοια συμφωνία ,σήμερα θα καίγονταν η αθήνα από τις διαδηλώσεις κατά των γερμανοτσολιάδων. Δεν υπάρχει άλλη λύση για την χώρα παρά να υπογράψει το τρίτο μνημόνιο η κυβέρνηση σύριζα-καμένου. Αυτό ήταν επιλογή των ισχυρών και αυτό έγινε. Δεν μας άφησαν να βγούμε από την επιτήρηση γιατί φοβούνται δικαιολογημένα ότι σε 2-3 χρόνια θα χρειαζόμασταν παλι δάνεια και σωτηρίες. Τώρα θα δώσουν άλλα 30-40 αλλά θα μας ελέγχουν μέχρι το 2020. Το τρίτο πρόγραμμα σωτηρίας θα είναι τετραετές τουλάχιστον. Ισως αυτή τη φορά καταφέρει το πολιτικό σύστημα να φτιάξει μια κυβέρνηση από όλα τα κόμματα. Σε 2-3 μήνες που ούτε ταμεία θα υπάρχουν όχι σάλιο και δεν θα υπάρχουν ευρώ ούτε για συντάξεις θα έχουμε την βίαιη ωρίμανση πολιτών και πολιτικών. Κάποιοι πρέπει να δοθούν όμως βορά στο πληθος, δεν μπορούν να διασωθούν όλοι από την ελίτ της χώρας. Εκεί βρισκόμαστε τώρα... Κατά τα άλλα θα έχει γέλιο η προσπάθεια μερικών επαναστατών να πείθουν ευατούς και αλλήλους για το πόσο καλό είναι τώρα πιά να πληρώνεις φόρους, να βάζουν σε τάξη τα ΜΑΤ τους κουκουέδες, και κυρίως να υμνολογούν το νέο μνημόνιο.

  24. Aitolos avatar
    Aitolos 01/03/2015 00:21:06

    Ο σοφός ελληνικός λαός ψήφισε Σύριζα αλλά και στηρίζει την διαπραγμάτευση με συντριπτική πλειοψηφία 60% έως 80% (δημοσκοπήσεις) σίγουρος ότι δεν θα πραγματοποιήσει αυτά που εξάγγειλε προεκλογικά. Θα τα χειριστεί ο Σύριζα τα της διακυβέρνησης, μάλλον με κυβιστήσεις και παλινωδίες. Η ΝΔ όμως πρέπει να ανασυγκροτηθεί να πιάσουν τη νέα δουλειά τα στελέχη της (αντιπολίτευση) και να πείσουν τον λαό ότι είναι αυτή, η μεγάλη φιλελεύθερη δημοκρατική παράταξη, που θα κληθεί να ανασυγκροτήσει τη χώρα από την διάλυση και καταστροφή που θα επιφέρει η αριστερή παρένθεση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.