#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/01/2012 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η μεγάλη ευκαιρία του Σαμαρά

[caption id="attachment_142990" align="alignnone" width="600" caption="ο Α. Σαμαράς στο τελευταίο συνέδριο του ΕΛΚ"][/caption]

Του Κώστα Ροδινού

Μια κινέζικη παροιμία λέει ότι «τα προβλήματα  είναι ευκαρίες, ντυμένες με τα ρούχα της δουλειάς»!  Η χθεσινή μαζική υποβάθμιση της Ευρωζώνης από την Standard & Poor’s, δεν είναι ο  Αρμαγεδδώνας.  Μια προειδοποίηση είναι. Ο Αρμαγεδδώνας θα ακολουθήσει, αν η Ευρώπη συνεχίσει να  προσποιείται πως  η αιτία της κρίσης ήταν  η ...μικρή, ...άσωτη και ...διεφθαρμένη Ελλάδα! Την οποία, αν τιμωρούσαν παραδειγματικά για τις ασωτίες της, αν της επέβαλαν  ένα βίαιο πρόγραμμα λιτότητας, θα την επανέφεραν στον..ορθό δρόμο. Διά της τιμωρίας και της λιτότητας. Παράλληλα, θα έστελναν ένα ισχυρό μήνυμα και προς άλλους ...μελλοντικούς ασώτους να συμμορφωθούν για να μην πάθουν ό,τι και η Ελλάδα. Η ΕΕ, καθοδηγούμενη από την κ. Μέρκελ, έχασε το δάσος και χτύπησε με πάταγο πάνω στο δέντρο που κοιτούσε. Ιδού τα αποτελέσματα.

Τα προγράμματα  λιτότητας επιδείνωσαν την κρίση

Θα θυμάσθε τη ...αφελή ιδέα  του Καραγκιόζη, που λόγω ανέχειας, προσπάθησε να μάθει το γαϊδαράκο του να μην....τρώει. Μόνο που ο φουκαράς, όταν συνήθισε...ψόφησε. Η Γερμανία με την προτεσταντική ηθικολογία της, θεώρησε ότι μπορούσε να λύσει τα προβλήματα επιβάλλοντας κατ’ αρχήν στην Ελλάδα μια βίαιη πολιτική λιτότητας, που συρρίκνωνε δραματικά το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων της. Η πολιτική αυτή απέτυχε παταγωδώς, επιδείνωσε την κρίση και έμειναν να την υπερασπίζονται κάτι αμετανόητοι γραφειοκράτες για να δικαιολογήσουν τις δουλειές τους.   Και κάτι ξεροκέφαλοι πολιτικοί που δεν ξέρουν πως να αντιμετωπίσουν το εκλογικό τους ακροατήριο, επειδή τους είχαν πείσει ότι μέχρι τώρα έκαναν  το ορθό, ενώ στην πραγματικότητα διέπρατταν  τον ένα λάθος, μετά το άλλο.  Για αυτό και φτάσαμε εδώ. Γιατί  στυγνοί τεχνοκράτες πρότειναν λύσεις, αγνοώντας τους ανθρώπους. Πρώτο συμπέρασμα, λοιπόν, τα μνημόνια πρέπει να πεταχτούν κατ΄ ευθείαν στον κάλαθο των αχρήστων.  Με τι θα αντικατασταθούν θα το δούμε παρακάτω.

Ακριβό μου τραπεζικό σύστημα

Το δεύτερο ζήτημα που πρέπει να επαναξεταστεί σχετικά άμεσα είναι το πλαίσιο λειτουργίας του τραπεζικού συστήματος. Η Ευρώπη εδώ και τρία χρόνια ...σώζει τις τράπεζες,  χωρίς αποτέλεσμα. Οι τραπεζίτες μπορεί να μην παίζουν  το σύστημα 3-6-3 (δανείζομαι με 3%, δανείζω με 6%,  στις 3 πάω για γκόλφ), αλλά δίνουν μάχες οπισθοφυλακής  για τα κεκτημένα τους. Ενδεικτικό είναι αυτό που συνέβη στις 22-12-2011. Η ΕΚΤ, μοίρασε 489 δις ευρώ ζεστό χρήμα, με επιτόκιο 1%,  σε 523 τράπεζες, υποτίθεται για να το ...ρίξουν στην αγορά. Ξέρετε τι έκαναν;  Με τα 296 δις  αντικατέστησαν βραχυπρόθεσμα δάνεια που είχαν με υψηλότερα επιτόκια και τα 193 δις τα...επέστρεψαν στην ΕΚΤ ως καταθέσεις! Στην αγορά ..μηδέν! Η Ευρώπη πρέπει να σκεφτεί κάτι ανάλογο με την  Glass-Steagall Act  του  1933, που ίσχυε στις ΗΠΑ μέχρι το 1999 που  την κατάργησε ο Μπιλ Κλίντον. Τα είδαμε τα αποτελέσματα το 2008!

Σπάταλό μου κράτος

Στην Ευρώπη πρέπει να επανασχεδιάσουμε το κράτος. Από την αρχή. Τα σύγχρονα ευρωπαϊκά κράτη δομήθηκαν ως απάντηση στις...σοσιαλιστικές δημοκρατίες που ήταν υπό τον έλεγχο της Σοβιετικής Ένωσης. Έτσι ο ορθολογισμός εξέλιπε. Ας δούμε για παράδειγμα την Ελλάδα. Χρειάζονται τα 140 νοσοκομεία; Χρειάζονται όλες αυτές οι Ανώτατες Σχολές και τα ΤΕΙ που φυτέψαμε ανά την επικράτεια; Και να χρειάζονται, είναι τόσο πρόχειρος ο σχεδιασμός, που δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα. Οι υπερβολές εθεωρούντο περίπου δεδομένες και αναγκαίες. Η σκοπιμότητα έγινε...αυτοσκοπός. Αποτέλεσμα; Κληρονομήσαμε ένα κράτος-δεινόσαυρο που αδυνατεί  να συντηρηθεί. Και για να συντηρηθεί βρήκε διέξοδο στον δανεισμό. Δανεισμό, που το ευρώ τον έκανε ευκολότερο. Ομως τα δάνεια έχουν ..τρία προβλήματα. Πρώτον, κάποια στιγμή πρέπει να τα  πληρώσεις! Δεύτερον, δανειζόμενος, κλέβεις από το μέλλον σου. Τρίτον, δεν μπορείς να δανείζεσαι...εσαεί! Να ποια είναι η μεγαλύτερη μεταρρύθμιση...

Προβληματική μου ένωση!

Είναι γνωστό ότι ακόμα και το καλύτερο σενάριο, μπορεί στο τέλος να καταλήξει μια κακή ταινία. Θα φταίει ο σκηνοθέτης, ο παραγωγός, οι πρωταγωνιστές ή και όλοι μαζί. Η ευρωζώνη ήταν ένα σχέδιο για τις ..καλές ημέρες! Δεν πρόκειται περί υπερβολής! Εδώ δεν πρόβλεψαν μηχανισμούς διαχείρισης κρίσεων. Για αυτό και προσέφυγαν στο ΔΝΤ για ...τεχνογνωσία! Δεύτερον, είναι ποτέ δυνατόν να σταθεί  μια νομισματική  ένωση χωρίς Κεντρική Τράπεζα που να ...λειτουργεί ως τράπεζα; Είναι ο ορισμός του παραλογισμού να δανείζει η ΕΚΤ τις Ελληνικές Τράπεζες με 1% και αυτές στη συνέχεια αν δανείζουν το Δημόσιο με 3% ή ακόμα και 5%! Τρίτον, αλληλεγγύη  σημαίνει να στηρίζεις αυτόν που έχει ανάγκη. Όχι να τον εκμεταλλεύεσαι. Αυτό λέγεται τοκογλυφία. Και η αλληλεγγύη δεν χρειάζεται τις καλές ημέρες. Είναι για τις δύσκολες. Τέταρτον, μια ένωση για να είναι πραγματική ένωση δεν πρέπει να έχει παιδιά και ...αποπαίδια. Πέμπτον, μια ένωση δεν θα γίνει ποτέ...ένωση, αν δεν δημιουργήσει έναν μηχανισμό αναδιανομής των πλεονασμάτων της.  Έκτον, είναι πολιτικά απαράδεκτο,  δεοντολογικά ανεπίτρεπτο και ηθικά αδικαιολόγητο να απειλείται και να εκβιάζεται μια χώρα για την παροχή βοήθειας από από οποιονδήποτε, πολλώ δε μάλλον από ...εταίρους! Στο διεθνές δίκαιο οι πρακτικές αυτές θεωρούνται εχθρικές πράξεις και είναι καταδικαστέες και ανεπίτρεπτες. Δυστυχώς, την τελευταία διετία η ΕΕ τις έχει αναγάγει σε ..μοντέλο διοίκησης!

Ηγέτες ...νάνοι

Μια άλλη μεγάλη απογόητευση της τελευταίας διετίας είναι η κατά κράτος ήταν των πολιτικών από τις αγορές!  Τρείς Οίκοι Αξιολόγησης, που  είναι διαπλεκόμενες ιδιωτικές εταιρείες, επέβαλαν τις θελήσεις τους στις πολιτικές ηγεσίες της Ευρώπης. Μέρκελ και Σαρκοζί έκαναν τη διαδρομή Βερολίνο-Παρίσι, να μοιάζει με Κυψέλη-Παγκράτι, αλλά κάθε τους συμφωνία  κρατούσε το πολύ τρείς μέρες! Ύστερα την παραλάμβαναν οι αναλυτές και πάλι από την αρχή. Νέα μέτρα, νέες συναντήσεις και αποτέλεσμα μηδέν. Θυμηθείτε εκείνη την συμφωνία της 21ης Ιουλίου του 2011, που κατά τον κ. Βενιζέλο, «έβαλε πάτο στο βαρέλι», για να έρθει να την ...αναθεωρήσει η απόφαση της 26ης Οκτωβρίου, την οποία αγωνίζονται ματαίως να κρατήσουν ζωντανή.

Για την ιστορία της υποθέσεως να υπενθυμίσω, ότι ίδιοι Οίκοι που ...υποβαθμίζουν της Ευρωζώνη, χάριζαν απλόχερα τα triple As  τους στη Lehman Brothers, μια βδομάδα πριν αυτή καταρρεύσει! Τόσο μέσα έπεφταν! Και χθές υποβάθμισαν την δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης και ο Σαρκοζί συγκάλεσε ...έκτακτο υπουργικό συμβούλιο! Αντί να τη στείλει στο ...διάβολο!  Δυστυχώς, η Ευρώπη σε μια από τις κρισιμότερες στιγμές της μεταπολεμικής της ιστορίας, εκτός από τα προβλήματα, είχε την ατυχία να κυβερνάται και από πολιτικούς που απεδείχθησαν πολύ κατώτεροι των περιστάσεων.

Όλα από την αρχή

Πρέπει να θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι η ΕΕ, αν δεν θέλει να βουλιάξει σε μια παρατεταμένη ύφεση ή να διαλυθεί στα εξ ών συνετέθη, οφείλει  να δεί τα πράγματα από την αρχή. Οι πολιτικές που εφαρμόστηκαν στην Ελλάδα, την Ιρλανδία και την Πορτογαλία καθημερινά αποδεικνύονται καταστροφικές.  Η βίαιη λιτότητα δεν έλυσε τα προβλήματα, τα επιδείνωσε.

Η Ελλάδα ειδικότερα βρίσκεται στα πρόθυρα της οικονομικής καταστροφής και της κοινωνικής απορρύθμισης. Δεν πάει άλλο. Χρειάζεται περισσότερο χρόνο και άλλη πολιτική με έμφαση στην ανάπτυξη. Η Ελλάδα δεν θα σταθεί στα πόδια της, αν δεν πάρει μπροστά η οικονομία της. Και αν δεν σταθεί στα πόδια της, δεν θα μπορέσει ποτέ να αποπληρώσει τα χρέη της. Έστω αυτά που πρέπει να πληρώσει.

Ο Αντώνης Σαμαράς θα έχει λοιπόν την ευκαιρία του! Τη δικαιούται διότι είναι από τους λίγους που διέγνωσε έγκαιρα ότι η συνταγή ήταν λάθος και πρότεινε μια άλλη πολιτική. Μια πολιτική για την οποία συζητάνε πλέον όλοι και η οποία μετά τα χθεσινά, καθίσταται μονόδρομος.

Η κ. Μέρκελ ίσως πολύ σύντομα  τον ξαναρωτήσει να της πει όχι μόνο δυο-τρία πράγματα που θέλει, αλλά ενδεχομένως ολόκληρο το σχέδιό του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 14/01/2012 11:16:27

    "Ο Αντώνης Σαμαράς θα έχει λοιπόν την ευκαιρία του! Τη δικαιούται διότι είναι από τους λίγους που διέγνωσε έγκαιρα ότι η συνταγή ήταν λάθος και πρότεινε μια άλλη πολιτική"
    Ο Αντώνης Σαμαράς όντως διέγνωσε πρώτος και σωστά από τους πολιτικούς το λάθος της συνταγής. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε, όταν φτάσαμε στο σημείο καμπής με το δημοψήφισμα. Εκεί είχε δυο δρόμους να ακολουθήσει, ή να κάνει αυτό που έκανε ή να εκβιάσει τις καταστάσεις και να πάμε σε άμεσες εκλογές. Όλοι ξέρουμε το τι έπραξε. Όμως εκεί, ενώ πήρε την σωστή (κατ'εμέ) απόφαση, μετά ο ίδιος και οι σύμβουλοί του τα έκαναν μαντάρα. Πέσαν στην παγίδα των γνωστών "παπαγαλακίων", όπου για να μην φανεί ότι υπονομεύουν την μεταβατική κυβέρνηση, άφησαν του Πασόκους να παίζουν μόνοι τους μπάλα. Τα αποτελέσματα γνωστά. Οι Πασόκοι κατάφεραν να φανεί ότι για όλα τα δεινά της διετίας έφταιγε ο ΓΑΠ και να δείτε ότι μόλις αλλάξουν αρχηγό, οι "αγανακτισμένοι" Πασόκοι που δεν θα ξαναψήφιζαν Πασόκ, θα επανέρθουν μαζικά πίσω στην ζεστή φωλίτσα τους. Συμπέρασμα, η επανάπαυση και η σιγουριά της επόμενης κυβέρνησης ΝΔ που επέβαλαν στο επιτελείο της ΝΔ (που δεν ήθελε και πολλά πολλά για να το πάρει ο ύπνος), έφερε αποτελέσματα, κάποιοι στην ΝΔ κοιμούντε τον ύπνο του δικαίου, ελπίζοντας να ξυπνήσουν για να φορέσουν τα μαύρα κοστούμια τους, μόνο που κάποιος πρέπει να τους πει ότι τα μαύρα κοστούμια μπαίνουν σε ορκομωσίες, αλλά και σε κηδείες. Δυστηχώς κάποιοι είναι πολύ άνευροι για να κατέχουν κάποιες θέσεις.

    • Kostas avatar
      Kostas @ dikefalosaitos 14/01/2012 23:34:04

      Μου κανει εντυπωση που ακομα υπαρχουν ρομαντικοι που πιστευουν οτι τα κομματα που εναλασσονται στην εξουσια τα τελευταια χρονια εχουν το δικαιωμα να μας ζητανε ακομα ευκαιριες για να διαχειριστουν τωρα σωστα οτι δεν διαχειριστηκαν την προηγουμενη φορα που τους ειχε δοθει παρομοια ευκαιρια.Ντροπη και σεβασμο στον Ελληνα πολιτη δεν θα εβλαπτε

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ dikefalosaitos 15/01/2012 01:53:16

      Εχω την αίσθηση ότι πρέπει με κάθε τρόπο ο Σαμαράς να ξεκινήσει την πολύπλευρη μάχη του μεταξύ άλλων νεοταξίτικων δυνάμεων ΚΑΙ με την ΔΗΜΑΡ ιδιαιτέρως. Είναι προφανές ότι τα γνωστά ανθελληνικά κέντρα που δρουν ανενόχλητα, βρίσκουν στον Κουβέλη έναν άριστο εκπρόσωπό τους. Να υπενθυμίσω την μετακίνηση Μπίστη (και σύντομα και άλλων ομοίων αυτού) προς το κόμμα, το γεγονός ότι η γνωστή Ρεπούση είναι υπέυθυνη του τομέα Παιδείας (!) και την δημόσια εκπεφρασμένη συμπάθεια πολλών ΠΑΣΟΚων στο πρόσωπο του Κουβέλη. Οπως κάποτε μερικοί δεξιοί φωστήρες έλεγαν “δεν ψηφίζω ΠΑΣΟΚ, ψηφίζω Σημίτη”… Αν δούμε σύντομα και Στεφ. Μάνο, Ανδρουλάκη, Αλ. Παπαδόπουλο, Νίκο Δήμου, ή άλλων τέτοιων τύπων να εκφράζονται θετικά προς την ΔΗΜΑΡ, θα τον έχουν καταλάβει πια όλοι τι ρόλο παίζει ο Φώτης. Να ψάξετε να βρείτε το παρασκήνιο της μη εισόδου της ΔΗΜΑΡ στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Θα εκπλαγείτε!!

  2. franc avatar
    franc 14/01/2012 11:23:03

    Aγαπητέ Κώστα Ροδινέ, πολύ καλά τα λές, όμως δυστυχώς και εσύ βλέπεις το δέντρο...Το δάσος όπου παίρνονται οι αποφάσεις είναι πολύ ψηλα και πολύ μακρύτερα απ' την Ευρώπη και την Ελλάδα.Αυτά που λές είναι καλά και θα συμβούν όταν οι ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ αποφασίσουν να σταματήσουν τον πόλεμο. "Οταν θα χορτασθούν ο χωροφύλακας και ο στρατοδίκης" που λέει ο Ποιητής.
    Πρίν τις γιορτές έγραφα εδώ στο ANTINEWS:
    “Πως ερμηνεύεται η συστηματική επίθεση των “οίκων” μετά απο κάθε προσπάθεια της ΕΕ να αντιμετωπίσει τα χρέη των PIIGS και πως το γεγονός οτι εδω και 3 χρόνια έχει επίσημα δηλωθεί οτι είναι αδήριτη ανάγκη η δημιουργια και Ευρωπαικών oίκων αξιολόγησης οπως ο Ιαπωνικός Nomura, αλλά κάποιο “αόρατο χέρι”δεν επιτρέπει τη δημιουργία τους? Και γιατί πάλι κάποιο “αόρατο χέρι” δεν επιτρέπει να παρθεί κανένα μέτρο ελέγχου των “φορολογικών παραδείσων ” παρά τις δηλώσεις Σαρκοζί και G20? Γιατί παρ’ όλο που όλοι ομολογούν την αναγκαιότητά του δεν μιλάει κανείς για τον φόρο Tobin στις χρηματιστηριακές πράξεις? Πότε θα καταργηθούν τά “παράγωγα” που οδήγησαν στην τεράστια φούσκα του Παγκοσμίου οικονομικού συστήματος που ελέγχεται απο 4 οικογένειες?(State Street Corporation, Vanguard Group, BlackRock and FMR (Fidelity). Ποιός αποφάσισε οτι τό χρέος της Γερμανίας στα 85% του ΑΕΠ ή των ΗΠΑ στο 300% ‘η της Ελλάδας στο 110% δεν αποτελεί ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και ποιός ξαφνικά άναψε το κόκκινο για όλη την Ευρωζώνη ? Κατά την άποψή μου η υπόθεση στοχεύει σ’ αυτό που είπε και ο ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΙ προ μηνός :
    Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ έχει ανάγκη απο όλο και περισσότερο πραγματικό χρήμα, οχι μόνο λόγω απληστίας αλλά και λόγω φόβου σκασίματος μεγάλων φουσκών τύπου Lehman bros, Dexia κλπ. Η αναλογία πραγματικού χρήματος προς εικονικό έχει πέσει δραματικά στο 1,7%!!! από 8% που ήταν προ Ρήγκαν-Θάτσερ εποχή. Με την πλήρη “ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ” λόγω ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ που θα τις ρύθμιζε αυτόματα, φτάσαμε στο σημερινό αποτέλεσμα του καζινοκαπιταλισμού . (Το εικονικό χρήμα ετησίως είναι 3,7 τετράκις εκατομμύρια δολλάρια και το πραγματικό 60 τρις.) Αφού λοιπόν τελειώσανε με τις Ασιατικές τίγρεις και τη Λατινική Αμερική έβαλαν στο μάτι την Ευρώπη αρχίζοντας φυσικά από τα “γουρουνόπουλα” του Νότου και φτάνοντας πολύ γρήγορα στη Γαλλία οσονούπω…”
    Τώρα φαντάζομαι δεν αμφιβάλλει κανείς . Απο εδώ και πέρα ο καθείς και τα όπλα του…Οσο για το Σαμαρά, αν συνεχίσει μόνος του δεν βλέπω προοπτική.

    Y.Γ. Παραθέτω το απόσμα της προφητείας του ποιητή Ο.Ελύτη:
    "Λείψανα παλιών άστρων και γωνιές αραχνιασμένες τ' ουρανού σαρώ-
    νοντας η καταιγίδα που θα γεννήσει ο νους του ανθρώπου. Αλλά πριν,
    ιδού, θα περάσουν γενεές το αλέτρι τους πάνω στη στέρφα γης. Και
    κρυφά θα μετρήσουν την ανθρώπινη πραμάτεια τους οι Κυβερνήτες,
    κηρύσσοντας πολέμους. Όπου θα χορτασθούνε ο Χωροφύλακας και ο
    Στρατοδίκης. Αφήνοντας το χρυσάφι στους αφανείς, να εισπράξουν
    αυτοί τον μιστό της ύβρης και του μαρτυρίου. Και μεγάλα πλοία θ' ανε-
    βάσουν σημαίες, εμβατήρια θα πάρουν τους δρόμους, οι εξώστες να ρά-
    νουν με άνθη τον Νικητή. Που θα ζει στην οσμή των πτωμάτων. "

    • madprof avatar
      madprof @ franc 14/01/2012 20:50:32

      Προς επίρρωσιν των αναφερομένων στην ανάρτηση του Κώστα και τα σχόλια του blue nile και του franc: Παρασκευή 30-12-11, “Τέθηκε σε ισχύ η πράξη νομοθετικού περιεχομένου με την οποία αναστέλλεται για 3 μήνες η φορολόγηση της υπεραξίας από χρηματιστηριακές συναλλαγές και για 1 χρόνο η φορολόγηση των εσόδων από διαφημίσεις.
      Η ίδια πράξη-«σκούπα» περιλαμβάνει σειρά διατάξεων που αφορούν τη γρηγορότερη διάσωση τραπεζών που πιθανόν να αντιμετωπίσουν πρόβλημα στο μέλλον, παρεμβάσεις στο μισθολόγιο και στην εφεδρεία.” (πηγή «capital.gr»)
      Κόβουν/Χαρατσώνουν εμάς που δανειζόμαστε να βγάλουμε τον μήνα, όντας τίμια εργαζόμενοι για την επιβίωση ή άνεργοι και χρεοκοπημένοι με υπαιτιότητά τους και τα δίνουν στους εαυτούς τους (55 εκ. το '11 έναντι 48 εκ. το '10 για την Ομοσπονδία Μαφιόζικων Οργανώσεων) και στους Νταβατζήδες Τους!
      Και συ λαέ βασανισμένε μην ξεχνάς ότι πληρώνεις την κάστα των νταβατζήδων πασών των κομματικών χλωρίδων και πανίδων.
      ΥΓ. Κλείνω με το "Εν (τη) μεγάλη Ελληνική αποικία, 2012 μ.χ., τα πράγματα δεν βαίνουν κατ' ευχή. Ίσως να έφθασε ο καιρός να φέρουμε Πολιτικό Αναμορφωτή. Όμως ..... οι Αναμορφωταί για κάθε τι ρωτούνε κι εξετάζουν, ριζικές μεταρρυθμίσεις βάζουν, με την απαίτησι να εκτελεστούν άνευ αναβολής. Έχουνε και μια κλίση στις θυσίες. ..... Κι όταν με το καλό ... απέλθουν, παίρνοντας και την δίκαιη μισθοδοσία, να δούμε τι απομένει πια, μετά τόση δυνότητα χειρουργική. ... Να μη βιαζόμεθα, είν' επικίνδυνον πράγμα η Βία ...
      Περιμένοντας τους Βαρβάρους ..
      Είναι οι προσπάθειές μας, των συφοριασμένων σαν των Τρώων .. Η πτώσις μας είναι βεβαία. Επάνω στα τείχη, άρχισεν ήδη ο θρήνος.
      Απολείπειν ο λαός Κωνσταντίνους, Γεώργιους, Αντώνιους μετά των ομογαλάκτων τους.
      Αποχαιρέτα την Ελλάδα που ήξερες!
      Έτσι που την ζωή μας ρήμαξαν εδώ στην κώχη τούτη τη μικρή, σ' όλην την γη την χάλασαν"

      • madprof avatar
        madprof @ madprof 14/01/2012 21:12:27

        Να μετράμε τις πράξεις νομοθετικού περιεχομένου του "δημοκρατικού" καθεστώτος, γιατί μας ωθούν να λιποτακτήσουμε οδοιπόροι για τα "Σούσα", ενώ αυτοί θα ανοικοδομούν την νέα Αποικία με τα ληστευμένα-κλεμμένα των δικών μας κόπων και βασάνων!
        ΥΓ. Θεώρησα δοδομένη την προέλευση των στίχων του ΥΓ., από το έργο του Κ.Π. Καβάφη!

  3. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 14/01/2012 11:36:36

    Και μια φιλική συμβουλή προς τον κο Σαμαρά.
    Βάλτε στο επιτελείο των συμβούλων σας δυο νοικοκυρέους εμπόρους, όχι προέδρους, συνδικαλιστές κλπ., που καταφέραν και κρατήσαν τα μαγαζάκια τους 30 χρόνια, με αγώνα, τίμια και χωρίς άνωθεν βοήθειες, από αυτούς θα μάθετε περισσότερα για το πως λειτουργεί η αγορά, πως βλέπει ο κόσμος το τι λέτε και πράτετε, από τους υψηλά σπουδαγμένους golden boys.

  4. blue nile avatar
    blue nile 14/01/2012 11:37:31

    Καλημέρα κε Ροδινέ.

    Συμφωνώντας με όσα επισημαίνετε θα εστιάσω λίγο παραπάνω στην υπόθεση των τραπεζών.
    Μετά την Κρίση του 2008 όπου για πολλούς αναπάντεχα βρέθηκαν οι ευρωπαικές τράπεζες με δις άχρηστων χάρτινων τίτλων, οι ευρωπαικές κυβερνήσεις δεν ήθελαν να τις αφήσουν να χρεωκοπήσουν. Τις παρείχαν την αναγκαία ρευστότητα παίρνοντας δις από τα χρήματα των ευρωπαίων φορολογούμενων, για να μπορούν να καλύπτουν τις ανάγκες τους αλλά δεν μπορούσαν να τις παρέχουν επαρκή κεφάλαια για να λειτουργούν ως τράπεζες. Δηλαδή για να μπορούν να χρηματοδοτούν επενδύσεις.
    Η Γερμανία φρόντιζε για την ανάπτυξη με πυλώνα το τραπεζικό σύστημα. Πχ είχε ο Herr Reinhold μια καλή επιχείρηση που κατασκεύαζε φωτιστικά, εξήγαγε οπότε τον πλησίαζαν οι τραπεζίτες και του πρότειναν να χρηματοδοτήσουν την επιχείρηση του για να τη μεγαλώσει χωρίς όμως να υποθηκεύσει τα περιουσιακά του στοιχεία ή την επιχείρηση του. Δηλαδή η τράπεζα θα είχε την χασούρα αν ο Herr Reinhold έμπαινε μέσα λόγω του ανοίγματος αλλά στην αντίθετη περίπτωση θα είχε και η τράπεζα τα οφέλη της. Τρόπο που μιμήθηκαν σε κάποιο βαθμό οι Αυστριακοί και οι Ολλανδοί με τις τράπεζες τους να κάνουν επενδύσεις ρίσκου που είναι αφάνταστα ωφέλιμες για την ανάπτυξη.
    Μετά το 2008 οι κατ'ουσίαν χρεωκοπημένες τράπεζες εξασφαλίζοντας την ρευστότητα τους από τις ευρωπαικές κυβερνήσεις αδυνατούν να προχωρούν σε κινήσεις τύπου επενδύσεων ρίσκων επειδή την όποια κεφαλαιακή επάρκεια διαθέτουν τη βάζουν στην άκρη φοβούμενοι μελλοντικές απώλειες λόγω της Κρίσης.
    Αυτή η πολιτική των φαλιρισμένων τραπεζών δημιουργεί το χειρότερο αντιαναπτυξιακό περιβάλλον στην Ευρώπη των τελευταίων δεκαετιών. Αν μελετήσει κάποιος τους δείκτες ανάπτυξης της ευρωζώνης θα βάλει τα κλάματα.
    Τι πρέπει να γίνει;
    Η ΕΚΤ να επανακεφαλαιοποιήσει τις τράπεζες με τα μυθικά ποσά που χρειάζονται με χρήματα του EFSF ή της Ευρωπαικής τράπεζας επενδύσεων με αντάλλαγμα όμως να πάρει μετοχές τους, που επί της παρούσης είναι κατακρημνισμένες, δηλαδή οι χρεωκοπημένες τράπεζες να περάσουν στον έλεγχο της ΕΚΤ χάνοντας έτσι και οι βυθισμένοι τραπεζίτες την κυριότητα των τραπεζών τους. Όταν η ΕΚΤ τις καθάρισει από τα αμαρτωλά παλιόχαρτα θα μπορεί να τις πουλήσει και να καλύψει την προσωρινή όπως θα αποδειχθεί τότε χασούρα της επανακεφαλαιοποίησης.
    Κάτι παρόμοιο έκαναν και οι Αμερικανοί που προχώρησαν σε ένα μεγάλο εύρος κρατικοποιήσεων ιδιωτικών τραπεζών με αντάλλαγμα τις μετοχές τους με σκοπό να τις καθαρίσουν και μετά να τις πουλήσουν.
    Οι ευρωπαίοι ηγέτες παρείχαν ρευστότητα στις τράπεζες δεν είδαν όμως ότι χωρίς ριζική επανακεφαλαιοποίηση οι τράπεζες θα μετατραπούν σε τροχοπέδη της ανάπτυξης.
    Το χειρότερο από όλα είναι ότι μόλις οι φαλιρισμένοι τραπεζίτες πήραν τα χρήματα των πολιτών αντί να κάτσουν στα αυγά τους άρχισαν πάλι τα τοξικά κολπάκια. Εκμεταλευόμενοι τον φυσιολογικό φόβο των επενδυτών για χρεωκοπία των αδύναμων χωρών όπως η Ελλάδα εξέδωσαν βουνά από CDS, τα ασφάλιστρα κινδύνου δηλαδή που παρέχουν στον αγοραστή τους ένα ποσό σε περίπτωση χρεωκοπίας μιας χώρας. Όμως όσο η ζήτηση για τα CDS μεγάλωνε είτε από τους κάτοχους των ελληνικών ομολόγων είτε από κερδοσκόπους που τα αγόραζαν σε μια τιμή προσδοκώντας λόγω της εγγύτητας της χρεωκοπίας να βγάλουν λεφτά μεταπουλώντας τα, ανέβαινε και η τιμή τους. Η αυξημένη όμως τιμή των CDS σημαίνει διεύρυνση του spread εξού τα υψηλότερα επιτόκια που οδηγούν τις χώρες στις αγκάλες του ΔΝΤ και των ευρωπαικών μηχανισμών στήριξης.
    Βέβαια εδώ είχαμε την τιμή να μας πρωθυπουργεύει ο ΓΑΠ που φιλότιμα προσπάθησε με τις ανεκδιήγητες δηλώσεις του περί χρεωκοπημένης χώρας κλπ να μεγιστοποιήσει σε πολύ λίγο χρόνο τα κέρδη των κερδοσκόπων και να εκτοξεύσει τις τιμές των CDS άρα και των επιτοκίων που θα πληρώνει για πολλά χρόνια ακόμα ο κυρίαρχος λαός. To colpo grosso όμως στήθηκε από τις ευρωπαικές τράπεζες με την ανοχή των ευρωπαικών κυβερνήσεων.
    Ο νόμος Glass-Steagall Act του 1933 διαχώριζε τις επενδυτικες με τις καταθετικές τράπεζες. Πολύ σωστή σκέψη και κάκιστα καταργήθηκε λίγο πριν το μιλένιουμ από τον πουράκια γκομενιάρη και το τότε επιτελείο του.
    To 2009 o Paul Volcker πρώην πρόεδρος της FED αν θυμάμαι καλά, αποδεχόμενος πρόσκληση του Ομπάμα να βοηθήσει την κακή κατάσταση ουσιαστικά πρότεινε με το Volcker Rule την επαναφορά της κεντρικής ιδέας του Glass-Steagall Act. Το γεγονός της απόρριψης του Volcker Rule από τους αμερικανούς ιθύνοντες προιδεάζει ότι η ασυδοσία των τραπεζών θα συνεχιστεί σε παγκόσμιο επίπεδο.
    Δστυχώς.

  5. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 14/01/2012 11:39:54

    Καλημέρα κ. Ροδινέ,
    Θα σταθώ στον επίλογο σας "Η κ. Μέρκελ ίσως πολύ σύντομα τον ξαναρωτήσει να της πει όχι μόνο δυο-τρία πράγματα που θέλει, αλλά ενδεχομένως ολόκληρο το σχέδιό του."
    Ισως να είναι η μοναδική δυνατότητα τόσο για τον Αντώνη Σαμαρά όσο και για την Αγκέλα Μέρκελ να αλλάξουν το ρου των γεγονότων. Μια συζήτηση unter vier Augen που λένε οι γερμανοί. Πίσω και πέρα από τις μικροπολιτικές των κομματικών συμφερόντων, ένθεν και ένθεν. Χωρίς τις υπεροπτικές κορώνες των ακόμη "ισχυρών" Ευρωπαίων, ούτε τις μεμψιμοιρίες των αδυνάτων. Ο Σαμαράς δεν θέλει να κυβερνήσει μια κατεστραμμένη χώρα και η Μέρκελ δεν θέλει να αποχωρήσει από την εξουσία με την ευθύνη της διάλυσης της Ευροζώνης. Ιδανικές συνθήκες για υπερβατικές συμφωνίες για μιά Ευρώπη με μέλλον και για μια Ελλάδα με αξιοπρέπεια. Οι υπόλοιποι "ηγέτες" απλά συμμορφώνονται.....

  6. Y. avatar
    Y. 14/01/2012 11:40:45

    Αντώνη Σαμαρά. Ολική επαναφορά, το γρηγορότερο. Ο κόσμος όλος, βράζει. Οι δε δικοί μας, έχω πάθει πλάκα για το τι λένε
    Πρόεδρε, θα χάσουμε και τους δικούς μας. ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ. Βγες και μίλησε. Προχώρα και ενήργησε!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Y. 14/01/2012 12:04:31

      Υπάρχουν ''δικοί μας'' που όντως λιγοψυχούν και γι' αυτό είμαστε εμείς εκεί, να τους συνεφέρουμε....υπάρχουν και ''δικοί μας'' που επί τούτου θέλουν να προκαλέσουν προβλήματα...αυτοί είναι οι επικίνδυνοι..

      • Δήμος avatar
        Δήμος @ ΕΥΑ 14/01/2012 18:04:27

        Η αυτοδυναμία δεν έρχεται με «δικούς μας» και «δικούς τους», αλλά με ξεκάθαρη συνεχή επικοινωνία με ΟΛΟΥΣ και καθαρισμό του στάβλου.

      • Κώστας Χ. avatar
        Κώστας Χ. @ ΕΥΑ 14/01/2012 18:17:38

        Μη μπερδεύεις αυτούς που λιποψυχούν με αυτούς που ανησυχούν. Είναι λογικό για τον οποιονδήποτε νοικοκύρη να απαιτεί πλέον να υπάρχει μία νηφάλια φωνή που να προτείνει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ λύσεις. Η γνωστή πλέον φιλολογία περί αναπτυξιακών δράσεων γενικά (που δεν υποστηρίζεται από πολύ σαφή και κοστολογημένα μέτρα), δε μπορεί να αναστρέψει την κατήφεια.
        Δυστυχώς για μας, οι τομεάρχες στη ΝΔ είναι πολύ απασχολημένοι με το κοινοβουλευτικό τους έργο (πολλές φορές δικαιολογημένα λόγω του απίθανου όγκου νομοθετημάτων που παρουσιάζει το ΠΑΣΟΚ), όμως δυστυχώς ελαχιστοποιούν τις υπόλοιπες παρεμβάσεις.
        Από πότε έχουν να συνεδριάσουν (με ολομέλεια και όχι σε κλειστό κύκλο), οι τομείς έργου; Από πότε έχουν να υποβληθούνν προτάσεις που να αφορούν στις μετεκλογικές μας δεσμεύσεις και υποχρεώσεις ως κυβέρνηση (από τις ολομέλειες πάλι και όχι από τους περί τον εκάστοτε υπεύθυνο); Έχει αναθεωρηθεί το πρόγραμμα που ετοιμάστηκε πριν το καλοκαίρι;
        Μη μπερδευόμαστε, καλός ο Σαμαράς, αλλά από μόνος του δε μπορεί να καταφέρει τίποτα. Πρέπει να τον βηοηθήσουμε και η κύρια βοήθεια είναι να εναντιωθούμε στους καρεκλοκένταυρους που πιστεύουν ότι θα αλλώσουμε το Πασοκικό κράτος εξ' εκλογικής εφόδου και με καινούρια κοστούμια. Δυστυχώς, όπως λέει και ο ποιητής, "για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ".

        ΥΓ 1. Η απάντηση στα ερωτήματα που έθεσα είναι κατά κανόνα αποκαρδιωτική και πιστέψτε με το ξέρω.

        YG2. Η απάντηση στα ερωτήματα του άρθρου του κου Ροδινού, θα πρέπει να δοθεί από τη δική μας (σε επίπεδο ΝΔ) δουλειά, η οποία όμως, σύμφωνα με τα όσα βλέπω, είναι σχετικά τελματωμένη.

  7. tak avatar
    tak 14/01/2012 11:42:41

    Μια χαρά τα βλέπεις Κώστα Ροδινέ και εξ ίσου καλά τα παρέθεσες... Εδώ που είμαστε, ο καθένας θα πρέπει να πάρει τις αποφάσεις του και να μετρήσει τη συνυπευθυνότητά του. Δε μπορεί ο Αντώνης να τα είπε όλα καλά, να δικαιώνεται σε όλα και οι μετρήσεις να μη του δίνουν την ευκαιρία να φωνάξει... Δεν έχουν ξεκολλήσει ακόμα οι Έ#λληνες από τις δουλείες τους και από το μίζερο πολιτικό τους παρελθόν... Τους ενοχλεί ακόμα και ότι ο Σαμαράς είπε το σωστό... Ας βράσουμε στο ζουμί μας λοιπόν, όσο δε δίνουμε αέρα στα πανιά του Αντώνη... Γεια σου Κώστα...

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ tak 14/01/2012 11:57:47

      Σωστά...

    • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
      ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ tak 14/01/2012 13:05:59

      Δηλαδή όσοι πιστεύουμε και χειροκροτούμε αυτά που λέει ο Σαμαράς, αλλά θέλουμε να δούμε και πράξεις είμαστε μίζεροι; Όσοι πιστεύουμε ότι έκανε λάθος όταν το μεσημέρι που μπήκε ο ΓΑΠ στο υπουργικό συμβούλιο για να παραιτηθεί - παραδοθεί και έσπευσε να δηλώσει ότι θα στηρίξει κυβέρνηση ..... (πες την όπως θες), είμαστε κολλημένοι με το παρελθόν; Όσοι θέλουμε εκλογές άμεσα για να μη ξεχαστεί ο ΓΑΠ και οι πράξεις του, κόβουμε τον αέρα της ΝΔ; Μη τρελαθούμε κιόλας!!! Αν κάτι διέκρινε (από το ΄74 τουλάχιστον και μετά) την πραγματικά δημοκρατική - πατριωτική ριζοσπατικά-φιλελεύθερη (για να θυμηθούμε τον Εθνάρχη) παράταξη, ήταν ότι είχαμε ανοικτά μυαλά και αλλάζαμε δημοκρατικά αρχηγούς!!!! Αν λοιπόν αποδειχθεί οποιοσδήποτε κατώτερος των περιστάσεων θα κάνει, όπως το προστάζει η παράδοση της παράταξης μας, στην άκρη. Ο Σαμαράς με την λάθος επιλογή του '95 στέρησε την ευκαιρία του Έβερτ. Όλοι μας όμως τον δεχτήκαμε και κάποιοι από εμάς όπως εγώ, στα σαρανταφεύγα μας, μπήκαμε για πρώτη φορά στο κόμμα προκειμένου να τον στηρίξουμε και να κόψουμε τον δρόμο από την ''θυγατέρα'' . Αυτό δεν σημαίνει ότι θα τρώμε κουτόχορτο και θα ανεχόμαστε τακτικισμούς και νεοΝτιντίδες. Πρώτα η Πίστη και η Πατρίδα και μετά όλα τα άλλα.

      • tak avatar
        tak @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 14/01/2012 13:35:34

        Λέτε αγαπητέ φίλε πως "Ο Σαμαράς με την λάθος επιλογή του ’95 στέρησε την ευκαιρία του Έβερτ"; Μα είναι δυνατό να το πιστεύετε αυτό; Μόνο ο Σαμαράς δε φταίει ή αν φταίει κάπου, είναι απέναντι στον εαυτό του...

        • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
          ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ tak 14/01/2012 17:29:32

          Από όλα όσα έγραψα έμεινες στο ΄95. Για να μην το αφήσω όμως αναπάντητο λέω πως ναι ήταν μέγιστο λάθος. Όχι μόνο γιατί έκοψε το δρόμο του Έβερτ και της Ν.Δ, αλλά γιατί δεν είδε (και αυτό είναι βασικό λάθος πολιτικού ηγέτη) ότι έδινε ζωή σε ένα πολιτικό πτώμα (το ΠΑΣΟΚ του τότε ζωντανού-νεκρού Ανδρέα) που μας κυβέρνησε για μία δεκαετία σχεδόν και απομύζησε τον Ελληνικό λαό (χρηματιστήριο ΄99, μίζες Ολυμπιακών αγώνων, κ.λ.π). Και τι πρόσφερε δηλαδή ο πράγματι αξιοπρεπής κ. Στεφανόπουλος. Εάν εξαιρέσουμε τη μνημειώδη ομιλία του έναντι του κ. Κλίντον, με τη δημοφιλία του και την αποδοχή του, σκέπασε όλη τη μπόχα της διακυβέρνησης Σημίτη. Σε κάθε περίπτωση όμως πρέπει να δούμε το τώρα και το μπρος. Αυτό λοιπόν που του ζητούμε είναι να πράξει. Τα ζόμπι του ΠΑΣΟΚ ετοιμάζονται να ξαναμοιράσουν το παιχνίδι και όπως γράφει και ένας άλλος φίλος (dikefalosaitos) θα φορτώσουν τα λάθη μόνο στο ΓΑΠ και ο νέος αρχηγός θα βγει άμωμη παρθένα. Τώρα να τους ξεβρακώσει και να αποδείξει ότι είχε δίκιο σε αυτά που έλεγε και με έργα να πείσει την Μέρκελ και τους λοιπούς για το ορθό των λεγομένων του (για να δικαιώσει και την Ανδρομέδα παρακάτω).

      • Y. avatar
        Y. @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 14/01/2012 19:16:43

        Φίλε Θόδωρε είπαμε, αλλά μη τρελαθοούμε κιόλας. Ο Σαμαράς είναι μόλις δυο χρόνια. Ο ΚΚ ήταν επτά, πριν το ’04. Ο ¨Εβερτ τέσσερα. Ο Εξαποδώ πέντε πριν το ’89. Συνεπώς, πιέζουμε μεν, γιατί πιεζόμαστε, γιατί πιέζετε ο κόσμος. Θα μου πείς, είναι άλλες οι εποχές. Ναι είναι. Γιαυτό πιέζοιυμε και το Σαμαρά
        Αντώνη, προχώρα, και μην υπολογίζεις τίποτα. Μόνο το καλό της χώρας, γιατί είσαι πατριώτης, και δεν είσαι ένας από όλους αυτούς. Τόλμα όμως!!

        • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
          ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ Y. 14/01/2012 20:11:12

          Συμφωνώ και επαυξάνω.
          Δες και αυτό (από ΕΘΝΟΣ.gr) :'' Σύμφωνα με την «εκτίμηση εκλογικής επιρροής» της δημοσκόπησης, η Νέα Δημοκρατία συγκεντρώνει ποσοστό 30,5%, το ΠΑΣΟΚ 14%, η ΔΗΜΑΡ 13,5%, το ΚΚΕ 12,5%, ο ΣΥΡΙΖΑ 12% , ο ΛΑΟΣ 5,5%, οι Οικολόγοι - Πράσινοι 4%, η ΔΗΣΥ 2,5% και τα λοιπά κόμματα, συνολικά, 5,5%.''
          Τώρα λοιπόν η τελική αντεπίθεση για να σωθούμε.

      • Vangelis avatar
        Vangelis @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 14/01/2012 21:13:07

        Συμφωνώ απόλυτα οτι πρώτα απο όλα είναι το συμφέρον της πατρίδας μας και έπειτα του κόμματος μας.

  8. Διογένης avatar
    Διογένης 14/01/2012 12:15:15

    Ο Σαμαράς μάλλον ασχολείται με το να δίνει διαπιστευτήρια σε αυτούς που νομίζει ότι θα τον κάνουν πρωθυπουργό, παρά ασχολείται με το να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου. Δεν λέω ότι δεν έχει στο μυαλό του (και) το συμφέρον της χώρας, αλλά το βλέπει με λάθος τρόπο.

    Δεν έχει καταλάβει ότι το ΠΑΣΟΚ κυβερνά τα τελευταία τριάντα χρόνια επειδή κατάφερε να πάρει με το μέρος του το λαό. Και τον πήρε με απατεωνίστικες μεθόδους και ξεπουλώντας τη χώρα.

    Ο Σαμαράς έχει σήμερα την ευκαιρία να πάρει το λαό με το μέρος του, υπηρετώντας ταυτόχρονα τα συμφέροντα της χώρας. Αλλά νομίζει ότι θα καταφέρει να γίνει πρωθυπουργός, αν δείξει στους "από πάνω" ότι είναι καλό παιδί και θα κάνει ζημιά στην "εθνοσωτήρια" κυβέρνηση Παπαδήμου.

    Όπως είχε πει και κάποιος παλιότερα, "αυτό δεν είναι έγκλημα, είναι κάτι χειρότερο. Είναι λάθος.".

  9. Nικήτας avatar
    Nικήτας 14/01/2012 13:22:36

    Μέσα στην αλήθεια, στον πολιτικό ρεαλισμό (με την καλή έννοια) και στην αξιοπρέπεια βρίσκεται ο μόνος δρόμος και αυτόν δείχνεις κ. Ροδινέ.

  10. Delphi avatar
    Delphi 14/01/2012 13:53:56

    Euge, ekseretiko arthro, kai na legonte epitelous alithies. O KRATISMOS ftei gia ta simerina katadia. Iperonga dania gia na diatirithi ena iperongo kratos, pros eksasfalisi psifoforoun.Apotelesma? Thanatos tis ygeis, dimiourgikis kai paragogikis oikonimias, thanatos tou idiotikou tomea, thantatos stin proptiki anaptiksis.Sovietikou-typou oikonomikou modelo exoume.

  11. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/01/2012 14:27:41

    Πολύ καλά τα λέει ο Κώστας Ροδινός.

  12. Ανδρομέδα avatar
    Ανδρομέδα 14/01/2012 15:11:03

    O Σαμαράς είχε προειδοποιήσει τη Μέρκελ.
    Από τον Ιούλιο στη σύνοδο του ΕΛΚ (νομίζω) της είχε πει : «Εάν το σχέδιό σου έχει αποτέλεσμα, τότε είμαι λάθος. Ομως αν δεν έχει αποτέλεσμα, τότε θα χρειαστείς ένα νέο σχέδιο και εγώ είμαι αυτός που μπορεί να το εφαρμόσει»
    Το σχέδιό της για την Ελλάδα απέτυχε. Το σχέδιο της για την Ευρώπη απέτυχε. Ο Σαμαράς ήταν τελικά σωστός, αυτή ήταν λάθος. Απομένει να κάνει πίσω. Τη σταθερότητα της ευρωζώνης πάντως δεν μπορεί να την εγγυηθεί άλλο η ίδια πολιτική της Γερμανίας.

  13. franc avatar
    franc 14/01/2012 15:18:17

    Aγαπητέ blue nile ,
    Αναλύεις πολυ απλά και κατανοητά αυτά που εγω, τωρα to συνειδητοποιώ, τα έδωσα σχεδόν επιγγραμματικά. Τόχω αυτό το κουσούρι απ' το σχολείο...Εχω την τάση να θεωρώ αυτονόητα όλα εκείνα που με οδήγησαν στο συμπέρασμα, με αποτέλεσμα να γράφω μόνο αυτό. Τα πράγματα είναι όπως τα λές, οι κυβερώντες είναι υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουν και επομένως να πράξουν τα δέοντα ώστε να προλάβουν αν υπάρχει ακόμα χρόνος, το χειρότερο. Δεν μπορούν να μας πούν πλέον οτι δεν ήξεραν. Γιατί τότε τον λόγο θα έχει το εξαγριωμένο πλήθος και μοναδική μας ελπίδα θα είναι η Αριστερά, όπως το 1940και το 1974.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ franc 14/01/2012 23:47:13

      Ναι ήξεραν όλοι!

  14. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 14/01/2012 15:35:15

    Καλησπέρα Κώστα,

    Η μεγάλη ευκαιρία του Αρχηγού της Αξ. Αντιπολίτευσης είναι κοντά, διότι σύντομα, έτσι όπως τα βλέπω εγώ τα πράγματα, θα συντρέξουν ταυτόχρονα δύο δέσμες περιστάσεων οι οποίες ήταν κρίσιμες για την επιτυχία της στρατηγικής του. Μια στο εσωτερικό πολιτικό μέτωπο και μια στο εξωτερικό.

    Η πρώτη δέσμη περιστάσεων αφορά το εσωτερικό μέτωπο.

    Αρχικά να υποχρεώσει την πανίσχυρη προ διετίας Κυβέρνηση ΓΑΠ σε στρατηγική αναδίπλωση πρώτα και ήττα μετά, συνεπικουρούμενη από οριστική και αμετάκλητη πολιτική αποστρατεία του ιδίου του ΓΑΠ και επιτάχυνση διαλυτικών φαινομένων στο κόμμα ΠΑΣΟΚ το οποίο, για όσους μπορούν να καταλάβουν από διοίκηση, δεν αποτελούσε απλώς ένα ακόμη πολιτικό φορέα αστικού κόμματος δυτικού τύπου, αλλά περισσότερο ομοίαζε με ένα Μπααθικό πολιτικό μόρφωμα, κάθετης πολιτικό - στρατιωτικής οργάνωσης και απόλυτου ελέγχου κράτους - υπηρεσιών - χρήματος - οικονομίας.

    Και επιπροσθέτως, να βραχυκυκλώσει το πολιτικό σύστημα που προέκυψε ως λύση ανάγκης μετά την ΓΑΠ εποχή, μετέχοντας εξ ανάγκης της στιγμής εκείνης σε μια κυβέρνηση περιορισμένης χρονικής διάρκειας και σαφούς ειδικού σκοπού. Διότι μόνο αφελείς δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η κυβέρνηση Παπαδήμου υπάρχει ακόμη επειδή το θέλει η Αξ. Αντιπολίτευση. Αν αύριο αποσυρθεί από την κυβέρνηση η ΝΔ. απλώς η κυβέρνηση θα καταρρεύσει. Μη με ρωτήσεις γιατί δεν φεύγει τώρα. Απάντηση έχω και αιτιολογία έχω, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Θα περιοριστώ μόνο να πω εδώ ότι κατά την εκτίμησή μου δεν θέλει τώρα να φύγει. Αν έφευγε τώρα, θα χάριζε τεράστιο πολιτικό δώρο στους εχθρούς του ο Σαμαράς, που παρακαλούν να κάνει το λάθος.

    Πληρούται όμως και μια άλλη δέσμη περιστάσεων στο εξωτερικό πολιτικό μέτωπο. Βλέπεις η αρχική αδιαφορία, η μετέπειτα εχθρική προδιάθεση και αντιμετώπιση σε ευρωπαϊκό επίπεδο, έχει αρχίσει σιγά σιγά να μετατρέπεται σε μια αμοιβαία συναντίληψη, σε καταλαγή των πομποδών εκφράσεων εναντίων του Αρχηγού της Αξ. Αντιπολίτευσης και οσωνούπω θα δούμε αγκαλιές και φιλιά με τους Ευρωπαίους. Γιατί; Μπας και έβαλε ο Σαμαράς νερό στο κρασί του; Σάμπως τα ίδια δεν έλεγε και τότε και τώρα σε όλους τους συνομιλητές του; Τι συμβαίνει τότε;

    Νομίζω ότι συμβαίνει αυτό που κάποτε σε κάποια ομιλία του (νομίζω στην πρόσφατη ΔΕΘ) είχε υπαινιχθεί. Διασπορά του σπόρου της αμφιβολίας στον αντίπαλο και καλλιέργεια δευτέρων σκέψεων. Με την ευρωπαϊκή οικονομία να καταρρέει, τις Τράπεζες πανικόβλητες, τους ιδιώτες πιστωτές να έχουν μουλαρώσει, την πραγματική οικονομία στην Ευρώπη να συρρικνώνεται μαζί και η κατανάλωση, με τους Οίκους Αξιολόγισης να ρίχνουν κατά βούληση κατά κρατών και οικονομιών, τα όσα έλεγε ο "γραφικός" διοπτοφόρος προ ετων και μηνών, αρχίζουν να ακούγονται πιο εύκολα. Και αν το πετύχεις αυτό, και αυτό το ξέρει ο Αρχηγός της Αξ. Αντιπολίτευσης, αρχίζεις να παίρνεις ανάσες, διότι η θηλειά που πολιτικά έχουν όλοι πλέξει γύρω από το λαιμό σου, χαλαρώνει και επικρατούν διχογνωμίες, ενστάσεις, παρατηρήσεις σε αυτούς που μέχρι πρότινος, μόλις συνομιλούσες μαζί τους, νόμιζες ότι έπεφτες σε αρραγή τοίχο. Θα διαβάζεις βεβαίως για την εσωτερική κουβέντα στην ΕΚΤ για το αν πρέπει και πόσο να στηρίζει τα ομόλογα των πληττόμενων οικονομιών, για την διάσταση απόψεων μεταξύ ΔΝΤ - ΕΕ - ΕΚΤ για το ύψος των επιτοκίων, για τις αλυσιδωτές αντιδράσεις που θα προκαλέσουν οι υποβαθμίσεις των χωρών της Ευρωζώνης από τους Οίκους Αξιολόγησης. Όλα αυτά είναι προβλήματα που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο επωμίζονται επιπλέον οι συνομιλητές μας, έχοντας κατά νου, ότι ήδη το πείραμα Ελλάς και το πρόγραμμα σε αυτή είναι πλήρως αποτυχημένο. Νομίζω ότι σε λίγο καιρό θα παρακαλάνε να βρούν τρόπο να απαλλαχθούν έστω και λίγο από το βάρος μας. Και δεν εννοώ να μας πετάξουν κλωτσιδόν από την ΕΕ, πτωχευμένους και με δραχμή. Αυτή η προοπτική είναι εξόχως φοβιστική και για τους ίδιους. Εννοώ, ότι θα παρακαλάνε να δουν στην Ελλάδα πολιτικό ηγέτη που και σχέδιο να έχει, και οικονικά να καταλαβαίνει, και όραμα για τη χώρα του να προσφέρει και την αναγκαία ψυχολογία να μπορεί να δημιουργήσει ώστε αρχικώς να σταματήσει ο κατήφορος και σταδιακά να ξεκινήσει ο μακρύς και ζόρικος δρόμος της ανόδου. Για να βρούν και αυτοί χρόνο να οργανωθούν και να μεταφέρουν δυνάμεις από το μέτωπο Ελλάς, στο μεγάλο μέτωπο που λέγεται παγκόσμιος οικονομικός πόλεμος και που πλέον ανοίγει μέτωπα στην καρδιά του συστήματος. Η συγκράτηση που ελληνικού πονοκεφάλου θα είναι για αυτούς πραγματική νίκη.

    Μια μόνο παράμετρο ακόμη θέλω να θίξω. Σε κάποια παλαιότερη ανάρτησή μου είχα επισημάνει:

    "...Τη στοιχειώνει (σ.σ. αναφερόμενος στην Αξ. Αντιπολίτευση) όμως ακόμη και κάτι άλλο. Η αδιαφορία στην καλύτερη περίπτωση, ή η απέχθεια, στη χειρότερη, του κόσμου, για τα πρόσωπα. Τα ίδια πρόσωπα που οι νωπές μνήμες του πρόσφατου κυβερνητικού παρελθόντος της παράταξης τα έχουν καταχωρήσει στις ακατάλληλες ή αποτυχημένες φιγούρες ενός κομματισμού που δεν ανασυγκρότησε το κράτος, δεν συγκρούστηκε με τα συμφέροντα. Ριζική λοιπόν αλλαγή στα πρόσωπα. Και δεν αναφέρομαι μόνο στα ψηφοδέλτια και τους υποψήφιους πολιτευτές. Δεν μιλώ μόνο για το ότι η παράταξη χρειάζεται βουλευτές και πολιτευτές - μαχητές πρώτης γραμμής, με πυγμή, λόγο και ηθική που πρέπει να ριχτούν στην, επόμενη των εκλογών, Βουλή. Μιλώ για τα στελέχη και τον κυβερνητικό μηχανισμό που πρέπει η παράταξη να προετοιμάσει και να ρίξει στον αγώνα υλοποίησης του κυβερνητικού της έργου και της μετουσίωσης σε πράξη του οράματος που ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, έχει εκφράσει. Θέλει στρατιώτες, μυρμήγκια που θα δουλεύουν, όχι με το νου στη μίζα ή την κονόμα, όχι με την παλάμη ανοικτή για την αρπαχτή που μπορεί να εξασφαλίσει η εξουσία, αλλά με πίστη ότι προσφέρουν στην πατρίδα και με διάθεση να συγκρουστούν με σφοδρότητα με όλα τα κακώς κείμενα και τις δεισιδαιμονίες του παρελθόντος της πολιτικής μας ζωής. Άνθρωποι της αγοράς, άνθρωποι που έχουν δουλέψει, ξέρουν πόσο δύσκολα βγαίνει το μεροκάματο, που έχουν κολλήσει ένσημα και γνωρίζουν την αγωνία του επαγγελματία, του βιοτέχνη, του άνεργου, του μισθωτού, του συνταξιούχου, άνθρωποι που δεν γεννήθηκαν στο αποστειρωμένο περιβάλλον του κομματικού σωλήνα και γι’ αυτό ξέρουν να δίνουν πρακτικές λύσεις στα προβλήματα του κόσμου."

    Με αυτά και αυτά, θα έχει την ευκαρία του σύντομα. Προσοχή όμως στην τελευταία παράμετρο. Ενδέχεται στο εσωτερικό πολιτικό μέτωπο, να αποδειχθεί η σπουδαιότερη...!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ιεροφάντης 14/01/2012 19:27:11

      Χαίρε Ιεροφάντη,
      Νομίζω αυτή η παράγραφος τα λέει όλα:

      " Εννοώ, ότι θα παρακαλάνε να δουν στην Ελλάδα πολιτικό ηγέτη που και σχέδιο να έχει, και οικονoμικά να καταλαβαίνει, και όραμα για τη χώρα του να προσφέρει και την αναγκαία ψυχολογία να μπορεί να δημιουργήσει ώστε αρχικώς να σταματήσει ο κατήφορος και σταδιακά να ξεκινήσει ο μακρύς και ζόρικος δρόμος της ανόδου. Για να βρούν και αυτοί χρόνο να οργανωθούν και να μεταφέρουν δυνάμεις από το μέτωπο Ελλάς, στο μεγάλο μέτωπο που λέγεται παγκόσμιος οικονομικός πόλεμος και που πλέον ανοίγει μέτωπα στην καρδιά του συστήματος. Η συγκράτηση που ελληνικού πονοκεφάλου θα είναι για αυτούς πραγματική νίκη."

    • Y. avatar
      Y. @ Ιεροφάντης 14/01/2012 19:52:27

      Χαίρομαι να σε διαβάζω!!!
      Και λίγη διαλέκτική
      Εσωτερικό, πρώτη φάση, το πέτυχε καιά το 1,75. ΓΑΠ έξω το 1, και βραχυκύκλωμα κατά το 0,75. Το υπόλοιπο 0,25, ήταν αυτό που απέμεινε στο σύστημα. Αυτό το 0,25 του συστήματος, με τον ενδιάμεσο χρόνο των δύο μηνών, ανδρώθηκε, και αυξήθηκε. Σήμερα, αυτό το 1.75, έχει πάει στο 1,25. Συμπερασματικά, ως προς τη πρώτη φάση, με τη σήμερα αξιολόγηση, έχει πετύχει την έξοδο του ΓΑΠ, ένα τεταρτιμόριο όμως, ως προς το βραχυκύκλωμα. Γιαυτό τολμούν και βφαίνουν οι διορισμένες,, κρατικοδίαιες, συστιμικές περσόνες (..Καψής, Σταυρόπυλος), και παίρνουν θράσος και μιλούν, παραγνωρίζοντας και αθετώντας τη συμφωνία για περιορισμένη χρονική διάρκεια, και σαφούς ειδικού σκοπού. Και κοντά σ’ αυτούς, οι 7, οι 20, η Αννούλα, ο Μόσιαλος, και ποιόν να πρωτοθυμηθώ
      Ως προς το εξωτερικό. Αναμένω σφόδρα, τα μεθεόρτια της έλευσης του περίεργου γερμαού ΥπΕξ. Θα δείξει
      Για τα υπόλοιπα, αρχηγός είναι, ας πράξει τα δέοντα

      • Y. avatar
        Y. @ Y. 14/01/2012 19:57:15

        ...Κωσταντίνε, εννοείται ότι και εσένα χαίρομαι να σε διαβάζω.

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ Y. 14/01/2012 21:20:54

        Αγαπητέ φίλε, ας μη παίρνουμε τοις μετρητοίς τα όσα διακινούν οι φιλιππινέζες του συστήματος.

        Πρόκειται για τον απόλυτο εγκλωβισμό και το ξέρουν.

        Εξ ου και τα παρακάλια του Μπένυ

        "Τώρα είναι η ώρα της διαπραγμάτευσης. Τώρα όποιος θέλει να διαπραγματευτεί, πρέπει να βγεί μπροστά και να συνταχθεί με το μέτωπο της κυβέρνησης (ΠΑΣΟΚ, συμπληρώνω εγώ...).

        Χαχαχαχαχα, αξιολύπητοι.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Ιεροφάντης 14/01/2012 22:37:22

          Και ο Λοβέρδος θέλει το ΠΑΣΟΚ να είναι ....πυλώνας της κυβέρνησης που θα προκύψει μετά τις εκλογές

          • Ιεροφάντης avatar
            Ιεροφάντης @ Κώστας Ροδινός 14/01/2012 22:46:06

            Αυτές τις συνεδριάσεις στο ΠΑΣΟΚ και τις κατά καιρούς ομιλίες των στελεχών του - επίδοξων δελφίνων, κανονικά πρέπει να τις μαγνητοσκοπούν και να τις προβάλλουν σε άσυλο ανιάτων κατατονικών.

            Δηλαδή, δεν εξηγείται τόση μακακία συγκεντρωμένη σε κάθε δήλωση ή τοποθέτηση.

            Συμφωνούν, διαφωνούν, αυτοαναιρούνται, αυτοϋπονομεύονται, δίνουν συγχαρητήρια στους εαυτούς τους, κριτικάρονται, συσκέπτονται, χαράσσουν ατομική πολιτική στρατηγική, όλα αυτά μαζί, ταυτόχρονα και συνεχώς. Και σαν κερασάκι, ονειρεύονται πάλι πρωτοκαθεδρία του ΠΑΣΟΚ.

            Εγώ πάντως γελάω πολύ με την κατάσταση αυτή. Περιμένω τώρα τον νέο Αρχηγό κατά το Μάρτη.

            Προσωπικά είμαι υπέρ ...Τζουμάκα...!

            Επιτέλους, με αρχηγό Τζουμάκα, η νομοθετική καθιέρωση του ύπνου εν ώρα εργασίας θα γίνει πραγματικότητα για όλους. Φορτσα Στέφανος...

            Μουρχαρχαρχαρ...!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Ιεροφάντης 14/01/2012 22:50:51

            Ιεροφάντη,
            θα μπλέξεις με τον Strange που έχει αναλάβει και προωθεί την ...Καϊλή!

          • Ιεροφάντιης avatar
            Ιεροφάντιης @ Κώστας Ροδινός 14/01/2012 22:56:32

            Τίνι τρόπω, αν επιτρέπεται...;

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Ιεροφάντιης 14/01/2012 23:20:01

            Εννοείς τίνι τρόπω θα μπλέξεις ή τίνι τρόπω την ...προωθεί;

          • Ιεροφάντης avatar
            Ιεροφάντης @ Ιεροφάντιης 14/01/2012 23:49:35

            Για τη προώθηση Κώστα μου, για τη προώθηση...!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Ιεροφάντιης 15/01/2012 15:22:03

            Αφού ο τελευταίος πρόεδρας ήτο φιτ και τζιμ-φρικ λέει να της μάθει κανά άθλημα, με ιδιαιτέρα προτίμηση στο βόλλεϋ δωματίου.

        • Y. avatar
          Y. @ Ιεροφάντης 14/01/2012 22:45:01

          Προσωπικά το αντιλαμβάνομαι ως ψευτοτσαμπουκά, και όχι παρακάλια. Όσο για το τι διακινούν, για τον κόσμο είναι τα επιφαινόμενα. Και διερωτώνται, αν υπάρχει κάτι άλλο που κρύβεται πίσω από αυτά

          • Ιεροφάντης avatar
            Ιεροφάντης @ Y. 14/01/2012 22:59:21

            Δε χρειάζεται να το πω, αλλά ξέρεις ότι τον ψευτοτσαμπουκά, άπαξ και τον "ψαρώσεις", τον αρχίζεις στις γρήγορε στο πι και φι...!

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ Ιεροφάντης 15/01/2012 12:46:42

            Γεια σας φίλοι. Καλά τα λέτε, προσωπικά όμως τα αντανακλαστικά μου λένε να φύγει από αυτήν την κυβέρνηση...
            Με την επόμενη αφορμή (έχει αφορμές, δεν έχει;), αντίο.

            Ας βγει μπροστά ξεκάθαρα, να πει τι δεσμεύσεις έχουν αναληφθεί προς ΕΕ-ΔΝΤ-οποιονδήποτε (που και η αριστερά πχ ενόψει εκλογών να εξηγήσει πώς θα τις χειριστεί, γιατί μόνο ο Σαμαράς δεν το κατάλαβα) και τι όχι (τι σκοπεύει να διαπραγματευτεί), και πάμε.

  15. nestor avatar
    nestor 14/01/2012 16:52:10

    Μία φωτογραφία χίλιες λέξεις.
    Και παραπάνω θα έλεγα με την συγκεκριμένη.
    Το σίγουρο και άνετο ύφος του Σαμαρά και το έκπληκτο ύφος της Μέρκελ και του κοντού κοιτώντας προς το μέρος του Σαμαρά.
    Ειδικά ο Νικολά μοιάζει σαν να έχει δεί φάντασμα.

  16. Silence t. avatar
    Silence t. 14/01/2012 16:52:40

    Τις ευκαιρίες κύριε Ροδινέ τις κερδίζουμε , δεν τις δικαιούμαστε .

    Η πρωθυπουργία δεν είναι μία διαδικασία του στυλ '' σειρά μου τώρα '' , αλλά η ανάληψη της ευθύνης (σήμερα παραπάνω από ποτέ) να προάγεις , να αναπτύξεις , να βελτιώσεις και να καλυτερεύσεις , την ζωή των πολιτών της χώρας σου , παρέχοντας , δικαιοσύνη , ισονομία , ευκαιρίες και εξασφαλίζοντας , κοινωνικές παροχές , ασφάλεια συνόρων , διαφάνεια .

    Τι ακριβώς από τα παραπάνω στις δηλώσεις του και στα λεγόμενα του εγγυάται ο Σαμαράς .

    Σε πρόσφατο άρθρο σας αναρωτιόσασταν που το πάει ο Σαμαράς και γιατί δεν αποχωρεί από την συγκυβέρνηση (οπερέτα) .

    Ο Σαμαράς τις προ Παπαδήμου εποχής , που έδινε τις μάχες του κόντρα σε εκβιασμούς υπογραφών , κόντρα στις πιέσεις των Ευρωπαιοτροϊκανών , που ασκούσε κριτική , έριχνε προτάσεις , ναι δικαιούταν - κέρδιζε την ευκαιρία , ο Σαμαράς του τελευταίου διμήνου , που παρακολουθεί στωικά τις καταιγιστικές εξελίξεις όχι .

    Θα πρέπει επιτέλους όλοι , ανεξάρτητα ποιόν συμπαθούμε η εκτιμούμε , να βάλουμε πιο ψηλά τον πήχη των απαιτήσεων μας .

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Silence t. 14/01/2012 19:39:14

      Προφανώς και τις ευκαιρίες τις κερδίζουμε..
      Και ο Γ. Παπανδρέου κέρδισε και είδαμε που μας οδήγησε...
      Οταν λέω οτι δικαιούται δεν εννοώ οτι πρέπει να περιμένει τη σειρά του ή να του τη ....χαρίσουμε, αλλά με την δικαίωση της πολιτικής του.... δικαιούται να έχει μια ευκαιρία για να την εφαρμόσει

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ Κώστας Ροδινός 15/01/2012 18:11:41

        Αγαπητε κε. Ροδινε,
        δεν σας γνωριζω προσωπικα αλλα απο τα γραφομενα σας σας εκτιμω ιδιαιτερως.
        Μια διευκρινιστικη ερωτηση: το ζητουμενο ειναι η ευκαιρια του "οποιου" Σαμαρα η η ευκαιρια της Πατριδας μας?
        Γιατι μου μοιαζει οι δυο "ευκαιριες" να μην συμφωνουν χρονολογικα: η του Σαμαρα και αυτη της Πατριδας!
        Αν ειναι να περιμενουμε την ευκαιρια του Σαμαρα θα εχει σωθει η Πατριδα...

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Κατερινα 15/01/2012 18:32:10

          Προφανώς και η Πατρίδα προηγείται έναντι πάντων και πασών!

  17. captain avatar
    captain 14/01/2012 18:50:45

    Φαίνεται ότι το δίλημμα στη σκέψη του Σαμαρα έχει ως εξής: οσο πιεστικοτερος ειμαι τωρα σε (μη) μετρα και αμεσοτητα εκλογων, τοσο θα αναλαβω να κυβερνησω σε ολισθηροτερο εδαφος μετα. Οσο λιγοτερο αρνητικος ειμαι στα μετρα παπαδημου και το χρονο των εκλογων, τοσο βατοτερο θα ειναι το εδαφος μετα τις εκλογες (εστω κι αν γινουν στις 30Απριλιου όπως ειπε ο υπαρχος στο συνεδριο). Και ο Σαμαρας κλινει προς το δευτερο σκελος του διλημματος. Αλλα εν τω μεταξυ, μπορει οι πασοκοι να ειναι ολιγον ανασυγκροτημενοι και να εχει χαθει η ορμη.

  18. Ραβινος avatar
    Ραβινος 14/01/2012 19:17:16

    Περα απο οσα λεγονται και γραφονται για τον ΑΣ που δειχνουν μια μιζερια αλλο πραγμα αυτο που αφιερωνω ολοψυχα στον Αντωνη Σαμαρα ειναι :''‘’Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν, μετά τους νικάς’’Μαχάτμα Γκάντι ( 1869-1948 , Ινδός ηγέτης)

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Ραβινος 14/01/2012 20:04:04

      Και μετα κοιτας πισω σου και βλεπεις οτι εχουν σκοτωθει ολοι οι στρατιωτες σου. :-(

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ dikefalosaitos 14/01/2012 23:31:06

        Ναι οπως εκανε ο Γκαντι που νικησε μια αυτοκρατορια !Ξυπνα !

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ dikefalosaitos 14/01/2012 23:39:52

        Φίλε δικέφαλε, μια που ο ΚΡ έπιασε τις κινέζικες παροιμίες, να θυμίσω κι εγώ μία: "αυτός που λέει ότι κάτι δεν μπορεί να γίνει, δεν πρέπει να διακόπτει αυτόν που το κάνει".

        • Κατερινα avatar
          Κατερινα @ Τιγράνης 15/01/2012 18:15:28

          αμεσως, αμεσως Τιγρανη μου
          να λυσουμε τα χερια του Σαμαρα αφου εμεις οι δυστυχεις σχολιαστες με τα φονικα πληκτρολογια μας δεν τον αφηνουμε να δρασει...

  19. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 14/01/2012 19:17:50

    Με σεβασμό και αγάπη, αφιερωμένο :

    Έρχονται πια οι μέρες, που δικάζουν,
    θα μετρηθούν τα ποσοστά μας
    και θα τα βρούμε όλα μπροστά μας.
    Δεν το φοβάμαι, ούτε το θέλω,
    μα δεν υπάρχουνε λαγοί μες στο καπέλο,
    τώρα θα δούμε, τα λεφτά μας τι αγοράζουν.

    Κι αν όλα βγουν αληθινά,
    δε θα χαρώ, ούτε θα κλάψω
    και δε θα πω, στο είχα πει,
    δεν ξέρω πως, ούτε γιατί,
    χωρίς μια λέξη το τσιγάρο σου θ' ανάψω.

    Και τα παιδιά που χάσανε την μπάλα,
    που δεν τους βγαίνουν τα όνειρά τους,
    βλέπουν να χάνεται η στεριά τους.
    Και δεν το θέλουν και φοβούνται,
    πως όλα τώρα θα 'ναι λίγα και μικρά
    κι ούτε τα λάθη τους δε θα 'ναι πια μεγάλα.

    Κι αν όλα βγουν αληθινά,
    δε θα χαρώ, ούτε θα κλάψω
    και δε θα πω, στο είχα πει,
    δεν ξέρω πως, ούτε γιατί,
    χωρίς μια λέξη το τσιγάρο σου θ' ανάψω.

    http://www.youtube.com/watch?v=TsasnYuqtEs

  20. thanasis avatar
    thanasis 14/01/2012 19:56:10

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗ
    ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΚΟΛΛΗΤΩΝ Η
    ΕΚΛΟΓΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑ
    ΑΛΛΑ Κ ΡΟΔΙΝΕ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑ
    ΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΙΚΥΛΟΝΥ
    ΜΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΔΙΟΤΙ
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ
    ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ
    ΕΛΛΑΔΑ

  21. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 14/01/2012 20:47:24

    Η νέα δημοσκόπηση της Public Ιssue για Σκάι-Καθημερινή:
    ΝΔ=30,5%
    ΠαΣοΚ=14%
    Δημ.Αριστερά=13,5%
    ΚΚΕ=12,5%
    ΣυΡιζΑ=12%
    ΛαΟΣ=5,5%
    Οικολόγοι=4%
    ΔηΣυ=2,5%
    Η αποχή αγγίζει το ένα τρίτο.Δηλαδή το 32,5%.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Komis Montechristo 14/01/2012 20:50:09

      Αυτό σημαίνει περί το 36% ΝΔ στις εκλογές δηλαδή αυτοδυναμία

    • Ιεροφάντης avatar
      Ιεροφάντης @ Komis Montechristo 14/01/2012 20:59:46

      Δηλαδή Κόμη, η εξίσωση του ενός τρίτου.

      Διότι το εν τρίτο του εκλογικού σώματος δηλώνει αποχή σήμερα.

      Όμως, το εν τρίτο όσων δηλώνουν ότι θα ψηφίσουν, επιλέγουν ΝΔ.

      Που σημαίνει ότι, αν η ΝΔ καταφέρει να πείσει το εν τρίτο όσων δηλώνουν αποχή, να ψηφίσουν τελικά και να την εμπιστευθούν, θα είναι αυτοδύναμη κυβέρνηση με ποσοστά πάνω από 40%...!

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Ιεροφάντης 14/01/2012 22:36:08

        Φίλε Ιεροφάντη,το ζήτημα είναι να έχουμε ΓΡΗΓΟΡΑ εκλογές.Όσο τραβάει αυτή η ιστορία,δεν κάνει καλό στη χώρα και ωφελεί το πασοκισμό και τα δεκανίκια του.Αν η κάλπη πάει πχ το Πάσχα,είναι εξαιρετικά μακρύ το χρονικό διάστημα.Μέχρι τότε,το τι θα έχει συμβεί είναι παντελώς άγνωστο.Βλέπουμε η χώρα προς τα που βαδίζει.ΕΑΝ έχουμε σύντομα εκλογές,θ'αλλάξουν πολλά πράγματα....Και κυρίως,μετά τις εκλογές,ίσως,έχουμε εξελίξεις,που ούτε τις φανταζόμαστε...

        • Ιεροφάντης avatar
          Ιεροφάντης @ Komis Montechristo 15/01/2012 00:00:32

          Φίλε Κόμη, οι εκλογές πλεόν εξαρτώνται και από τον εξωτερικό παράγοντα. Και με την πόρτα της Ευρωζώνης να έχει δεχτεί πλήγματα από τη διεθνή κερδοσκοπία, η μόνη υπαρκτή επιλογή κυβερνητικής πρότασης στο υπάρχον πολιτικό σκηνικό είναι ο Σαμαράς Πρωθυπουργός και η κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ που θα προκύψει από τις εκλογές, Κυβέρνηση.

          Αλλά εκλογές θα γίνουν σύντομα και για άλλο ένα λόγο. Επίκειται το οριστικό ξεβράκωμα της πασοκικής διακυβέρνησης, των τεχνοκρατών και των διασωστών. Αλλά για αυτό ετοιμάζω με τον Φάκτορα κάτι, οπότε επιφυλάσσομαι.

          • Komis Montechristo avatar
            Komis Montechristo @ Ιεροφάντης 15/01/2012 00:42:30

            Ιεροφάντη,η προσωπική μου γνώμη είναι η εξής,εν συντομία:Η κατάσταση είναι ρευστότατη.Η χώρα βρίσκεται στο σημείο μηδέν.Το είδα στις γιορτές,οπως και όλοι φυσικά.Η αγορά νεκρή,χρήμα πουθενά,ανεργία φουλ,μισθοί-συντάξεις μειώνονται στο ναδίρ,η κοινωνία στενάζει,τα χαράτσια διαλύουν οικονομικά τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών,δυστυχία παντού.Έχουν διαλυθεί τα πάντα.Τι να πρωτογράψω...Η κοινωνική έκρηξη είναι προ των πυλών.Φοβάμαι,ξέρεις τι;Αν χρεωκοπήσει επίσημα η χώρα ή έχουμε κοινωνική έκρηξη ή συνδυασμό και των δύο,πιθανόν,θα σαρωθεί όλο το πολιτικό σύστημα.Θ'αλλάξουν,τότε,πάρα πολλά.Γι'αυτό και το γράφω σε όλους τους τόνους,πως οι εκλογές πρέπει να διεξαχθούν το συντομότερο.Το Πάσχα είναι λίγο μακριά...Ο εξωτερικός παράγοντας σίγουρα ενδιαφέρεται για τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα αλλά έχει ν'αντιμετωπίσει κι αυτός τα δικά του προβλήματα.Και κάτι ακόμη,διότι το σχολιάσαμε και προ κάμποσων ημερών.Μετά εκλογών,ίσως οι εξελίξεις είναι τέτοιες,που θα τρίβουμε τα μάτια μας...Περιμένω αυτό που ετοιμάζεις μ'εξαιρετικό ενδιαφέρον.Πάντα η γνώμη σου είναι εξόχως σημαντική και ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα.

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Komis Montechristo 14/01/2012 21:07:18

      Υπάρχουν πολλά που πρέπει να δούμε και να παρατηρήσουμε.Πρώτον,η αποχή είναι στο 32,5%.Από που προέρχεται,σε σχέση με τη προηγούμενη εκλογική αναμέτρηση.Δεύτερον,στο πασοκισμό το τοπίο είναι ακόμη πολύ θολό,μετά τα σημερινά γεγονότα.Τρίτον,η εκτόξευση της ΔημΑρ σε ποσοστά απίστευτα,που φανερώνει πως πολλοί πασοκογενείς στρέφονται προς τα εκεί και δευτερευόντως στο ΣύριζΑ.Τέταρτον,η στασιμότητα της ΝΔ.Η δημοσκόπηση της εταιρείας είναι εκτίμηση ψήφου.Άρα,η πραγματική ψήφος είναι χαμηλότερη και με την αναγωγή φτάνει στο 30,5%.Θα ισχυριστεί κάποιος πως ακόμη δεν έχει ξεκινήσει η προεκλογική περίοδος.Δεν είναι έτσι.Προ Νοεμβρίου 2011 θα ίσχυε αυτό,διότι η ΝΔ δεν συμμετείχε σε καμία κυβέρνηση.Τώρα είναι διαφορετικά.Η ΝΔ,εδώ και δυο μήνες,συμμετέχει σε μια νέα κυβέρνηση,έστω και όπως παίρνει μέρος.Πέμπτον,ως γνωστόν,οι δημοσκοπήσεις απεικονίζουν τη δεδομένη στιγμή.Σε δυο μήνες,πως θα είναι η κατάσταση;Άγνωστο,ειδικά τώρα,που τα πράγματα είναι στη κόψη του ξυραφιού,όπου οι περιστάσεις είναι κρισιμότατες.Θα δούμε.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Komis Montechristo 14/01/2012 22:40:54

        Κόμη,
        δεν έχω δεί τα πλήρη στοιχεία της δημοσκόπησης.
        Εκ πρώτης όψεως φαίνεται οτι μεγάλη μάζα των δυσαρεστημένων του ΠΑΣΟΚ κατευθύνεται προς Κουβέλη εξ ού και το διψήφιο ποσοστό.
        Ομως η πραγματική εικόνα θα αρχίσει να διαμορφώνεται όταν προκηρυχθούν οι εκλογές.
        Το άλλο σημαντικό εύρημα της δημοσκόπησης είναι η αποδόμηση της Κυβέρνησης Παπαδήμου.
        'Ταχύτερα του αναμενομένου...

        • Komis Montechristo avatar
          Komis Montechristo @ Κώστας Ροδινός 14/01/2012 22:52:57

          Ούτε εγώ τα έχω δει αναλυτικά.Τα ποσοστά,πάντως,λένε αρκετά.Δεν διαφωνώ κύριε Ροδινέ.Ο Παπαδήμος αποδομείται ΤΑΧΥΤΑΤΑ.Επίσης,αξίζει ν'αναφέρω πως,με τις σημερινές συνθήκες,δεν είναι σίγουρο πως με την επίσημη εκκίνηση της προεκλογικής περιόδου,τα δεδομένα θ'αλλάξουν.Η ΝΔ συμμετέχει στη κυβέρνηση Παπαδήμου,όπως συμμετέχει τέλος πάντων.Θα ήταν διαφορετικά τα δεδομένα και άλλη η εικόνα με τη προκήρυξη των εκλογών,εφόσον το πολιτικό τοπίο ήταν προ Νοεμβρίου του 2011.Το τονίζω και στο παραπάνω σχολιασμό μου.

        • Τιγράνης avatar
          Τιγράνης @ Κώστας Ροδινός 14/01/2012 23:10:03

          "Εκ πρώτης όψεως φαίνεται οτι μεγάλη μάζα των δυσαρεστημένων του ΠΑΣΟΚ κατευθύνεται προς Κουβέλη εξ ού και το διψήφιο ποσοστό."

          Αυτός άλλωστε είναι και ο μοναδικός λόγος δημιουργίας της Δημ.Αριστεράς, να "σκουπίσει" δηλαδή ό,τι ξεφεύγει από το ΠΑΣΟΚ, έτσι ώστε να τους παραχωρήσει και πάλι σώους και αβλαβείς πίσω στο μαντρί με την επικείμενη μετεκλογική τους συνεργασία. Γι΄αυτό και καλά θα κάνουμε στα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ να τα κοιτάμε πλάι πλάι με αυτά της ΔΗΜΑΡ.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Τιγράνης 14/01/2012 23:21:07

            σωστό

  22. dosilhthos avatar
    dosilhthos 14/01/2012 22:26:38

    όλα καλα για τον Αντωνη!!! Τον κ. Καμμενο γιατι τον διεγραψε? με αυτη την νοοτροπια θα πάμε μπροστα?

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ dosilhthos 14/01/2012 22:42:40

      Γιατί ο Καμμένος βάζει τον εαυτό του πάνω από το κόμμα.
      Δηλαδή, οι άλλοι βουλευτές είναι λιγότερο πατριώτες από τον Καμμένο;

    • Αλεξανδρινός avatar
      Αλεξανδρινός @ dosilhthos 14/01/2012 22:43:01

      Πότε τον διέγραψε και δεν το έμαθα; Που το είδες. Αν το έκανε, καλά έκανε για έναν και μόνο λόγο: Επειδή αποτελεί ύβριν αυτό που λέει ο Καμμένος. Ότι μόνο αυτός είναι πατριώτης και όλοι όσοι δεν συμφωνούν μαζί του (και ο Σαμαράς) δεν είναι πατριώτες. Έπειτα σας φαίνεται εντελώς τυχαίο οτι ο Καμμένος προκαλεί τώρα την διαγραφή του , εν όψει αυτοδυναμίας; Δεν σας θυμίζει τα ίδια που έκαναν άλλοι (ο Γιακουμάτος πχ) επί Καραμανλή;

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ Αλεξανδρινός 14/01/2012 22:45:44

        Και τον Μανώλη!
        Μην ξεχνάτε τον επαναστάτη Μανώλη που κάθε πρωϊ υπέβαλε την παραίτησή του στον...Αυτιά!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ dosilhthos 15/01/2012 15:28:57

      Νομίζω ότι οι δύο συνσχολιαστές απάντησαν επαρκώς, αν και θα ήθελα να προσθέσω θυμίζοντας ότι την τελευταία φορά που αφήσαμε κάποιον να καπηλευτεί την εθνοφροσύνη και τον πατριωτισμό, αφήσαμε ένα 4-5% της εκλογικής βάσης να εγκλωβιστεί σε ένα κόμμα ακροβατών με αρχηγό τον πρωταθλητή της ανακυβίστησης.

  23. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 14/01/2012 23:37:26

    Αγαπητέ Κ. Ροδινε,

    θέτεις μέχρι ενός σημείου το ζήτημα στις σωστές του διαστάσεις. Αυτό που διαφεύγει του άρθρου κι όχι κατ΄ ανάγκη από εσένα είναι ο καθοριστικός ρόλος της διαδικασίας αναπροσδιορισμού των διεθνών σχέσεων στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, όπως αυτή διαμορφώνεται υπό την ηγεσία και την κυριαρχία του ηγεμονικού τμήματος του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου.

    Η διαδικασία αυτή ξεκίνησε ήδη από τη δεκαετία του 1980 με το πρώτο κύμα απελευθέρωσης των χρηματοπιστωτικών συναλλαγών.
    Τα σενάρια βέβαια δεν εφαρμόζονται ως ορίσειν έχει η θεία βούλησις. Η είσοδος στις αγορές της Κίνας και των άλλων χωρών λειτουργεί ως μαύρος κύκνος στη δουλειά του σκηνοθέτη Θεού ή Ανθρώπου.
    Είναι γεγονός ότι το μέλλον, το άμεσο αλλά και το μακρύτερο, θα είναι λιγότερα ρομαντικά και ποιητικά. Μεγάλα τμήματα του γήινου πληθυσμού θα εξαθλιωθούν, η Δημοκρατία θα περιορίζεται συνεχώς κρινόμενη ως μη πλέον αποτελεσματικό μέσο διαχείρισης των κοινωνιών. Η αποκαθήλωση της Ηθικής που ξεκίνησε με τον μεταμοντερνισμό θα ολοκληρωθεί.
    Η Ελλάδα είναι η αφορμή, για να προχωρήσουν οι αναγκαίες για την ιστορική διαδικασία αλλαγές.
    Αυτό βέβαια δεν δίνει άφεση αμαρτιών ούτε και απαλλαγή λόγω ηλιθιότητας στους ημέτερους πολιτικούς.
    Ταυτόχρονα πρέπει να καταλάβουμε ότι οι Έλληνες ζήσαμε τα τελευταία χρόνια με απάτες κι αυταπάτες. Όχι γιατί είμαστε ηλίθιοι, αλλά γιατί μας αρέσει το κουφέτο.
    Είναι καιρός να κόψουμε το κοκό.

  24. liza avatar
    liza 15/01/2012 00:03:59

    Η παραποίηση της πραγματικότητας βολεύει, ο Πρόεδρος σας αρνήθηκε το μνημόνιο που έσωσε την χώρα. Αυτή ήταν η στάση του όχι η λάθος συνταγή. Το ίδιο θα πείτε και για την στάση του στο Δημοψήφισμα..πως έσωσε την χώρα..δυστυχώς απουσιάζει παντελής πολιτική τοποθέτηση του Προέδρου σας παρά ατυχείς ελιγμοί. Η ευκαιρία είναι για το ΠΑΣΟΚ γιατί ολοκληρώνοντας την συμφωνία θα βγεί δικαιωμένο.
    Ατυχής και η σημερινή δήλωση του εκπροσώπου σας σήμερα, αντί να σέβονται τις εσωκομματικές λειτουργίες του ΠΑΣΟΚ παίρνουν το κομμάτι που τους αφορά και αναδεικνύονται ως μη ένοχοι. Η ενοχή όμως υπάρχει, το ξέρουν οι πάντες και αντί να ζητήσουν συγνώμη αυτoί από τον λαό που τον εγκατέλειψαν τι κάνουν; σιωπούν. Έτσι όταν και ελπίζω όχι αναλάβετε την εξουσία και θα ζητάτε συναίνεση από το ΠΑΣΟΚ γιατί η κοινωνία θα το απαιτεί και πάλι θα σιωπάτε. Απλά πράγματα. Η ανέλιξη στην εξουσία δεν είναι θέμα ενός Προέδρου αλλά της πολιτικής που θα εφαρμόσει. Τι θα εφαρμόσετε? Μάλλον το αγνοείτε. Όταν αποφασίστε σφυρίξτε να το μάθουμε κι εμείς. Μέχρι τότε σπαταλάτε μελάνι. Οι δημοσκοπήσεις αφορούν την φτώχεια, την ανεργία, τα χαράτσια. Όλα τα υπόλοιπα έγιναν αποδεκτά. Και είναι πολλά. Η φτώχεια, τα χαράτσια και η ανεργία οφείλονται στα ωραία λόγια του πρώην Προέδρου σας που είχε άλλες προτεραιότητες από το συμμάζεμα του κράτους. Υπάρχει όμως πάντα καιρός για μετάνοια και εθνική συνεργασία όχι όμως α λά κάρτ. Για να κερδίσεις την ψήφο του λαού πρέπει να του δείξεις τον άλλο δρόμο. Μέχρι τότε η δυσαρέσκεια ίσως δίνει κάποιες θετικές δημοσκοπήσεις αλλά αυτό δεν σημαίνει δικαίωση για κανέναν όταν η χώρα χαροπαλεύει και το μόνο που κάνετε είναι να προσπαθείτε να ελιχθείτε μέσα στα αδιέξοδά σας. Παραδεχθείτε κάποτε πως η συνυπευθυνότητα πολιτικής νοοτροπίας και ψηφοθηρίας έφερε τους πολίτες στην σημερινή κατάσταση.

    • Ιεροφάντης avatar
      Ιεροφάντης @ liza 15/01/2012 00:29:29

      "...Ήταν ένα φεγγαρόλουστο απογευματινό πρωί..."

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ liza 15/01/2012 15:30:05

      Συγνώμη, τέτοιοι άνθρωποι κυκλοφορούν ελεύθεροι? Ψηφίζουν κι οδηγάνε?

  25. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 15/01/2012 00:30:30

    Κυριοι
    Σημερα οι ΠΑΣΟΚΟΙ ανακοινωσαν εκλογη του νεου τους Χατζηαβατη
    μεσα στον Μαρτιο και οχι πριν την συμφωνια για το PSI και την Νεα Δανειακη Συμβαση.
    Αυτο τι σημαινει πρακτικα;
    Εκλογες τον Απριλιο και βλεπουμε...
    Και μη μου πειτε ασε τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ να λενε οτι θελουνε.
    Δεν ειναι ετσι τα πραγματα δεν μπορει να τιθενται αυτες οι προυποθεσεις για εκλογη του Νεου Αφεντη ερημην των εκλογων.
    Εδω αρχιζουν οι ευθυνες ΣΑΜΑΡΑ.
    Ξεκινησε με οροσημο εκλογων τις 19 Φεβρουαριου 2012 αντε μια δυο εβδομαδες μετα ειπε, μετα δηλωσε οτι δεν κοιματε με το ημερολογιο,και στο τελος μεχρι τωρα ειπε εκλογες μεσα στον ΜΑΡΤΙΟ.
    Και τωρα ομως και αυτο φαινεται οτι δεν ευσταθει με τις δηλωσεις που γινανε
    στην Πασοκοσυμαζωξη.
    Εχω την εντυπωση οτι ο ΣΑΜΑΡΑΣ (καθ' υποδειξην του Συστηματος;)δινει χρονο στο ΠΑΣΟΚ να ανακαμψει και κατ' επεκταση στην κυβερνηση Παπαδημου να επιτελεσει το θεαρεστο εργο της .
    Και αυτο γιατι απ' οτι φαινεται το συστημα δεν θελει να ρισκαρει με αυτοδυναμιες και επιδιωκει συγκυβερνησεις συνεργασιας.
    Προς τουτο το ΠΑΣΟΚ στις επομενες εκλογες πρεπει να παρει ενα αξιοπρεπες ποσοστο αφου φυσικα εκλεξει τον νεο Αρχηγο.
    Αρα τι χρειαζεται;
    Χρονο.
    Δεν ειναι τυχαιο που ο Λοβερδος στην Πασοκοσυμαζωξη ειπε οτι το ΠΑΣΟΚ
    θα ειναι η μαγια της νεας κυβερνησης που θα προκυψει μετα τις εκλογες.
    Ο Σαμαρας παιζει με την φωτια και μη επηρεαζεσται απο το 30% που δινουν τα Γκαλοπ στην ΝΔ.
    Μεχρι τωρα η κυβερνηση Παπαδημου δεν εχει παρει μετρα που πληττουν το Λαο.
    Οταν θα αρχιζει να κοβει μισθους, δωρα ,συνταξεις καθ υποδειξην της ΤΡΟΙΚΑ
    τοτε να ξαναδουμε τις δημοσκοπισεις.
    Και οταν ψηφισει απο κοινου με το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑΟΣ την νεα Δανειακη και το PSI(αν επελθει η συμφωνια) να δουμε πως θα αποτυπωθουν τα ποσοστα των κομματων.
    Στην κοινωνια μεσα αποτυπωνονται δυο τασεις.
    Η Αντιμνημονιακη με ευρεια πλεον πλειοψηφια και η φιλοΜνημονιακη με πολυ μικρη αποδοχη.
    Εχω την αισθηση αν η ΝΔ υποστηριξει για ενα τοσο μεγαλο διαστημα την συγκυβερνηση Παπαδημου θα καταταχτει στο στρατοπεδο των φιλοΜνημονιακων δυναμεων με οτι αυτο συνεπαγεται.

  26. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 15/01/2012 00:49:54

    Λίζα ἐκέκραξα πρὸς σέ, εἰσάκουσόν μου, εἰσάκουσόν μου, Λίζα. Λίζα, ἐκέκραξα πρὸς σέ, εἰσάκουσόν μου• πρόσχες τῇ φωνῇ τοῦ μπινελικίου μου, ἐν τῷ κεκραγέναι μὲ πρὸς σέ• εἰσάκουσόν μου, Λίζα.

    Κατευθυνθήτω τὸ μπινελίκι μου, ὡς θυμίαμα ἐνώπιόν σου• ἔπαρσις τῶν χειρῶν μου θυσία σαμαρικὴ• εἰσάκουσόν μου, Λίζα.
    Θοῦ, Λίζα, φυλακὴν τῷ στόματί μου, καὶ θύραν περιοχῆς περὶ τὰ χείλη μου.
    Μὴ ἐκκλίνῃς τὴν καρδίαν μου εἰς λόγους πασοκικοὺς, τοῦ προφασίζεσθαι προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις.
    Σὺν πασοκοφρουροῖς ἐργαζομένοις τὴν ἀνομίαν, καὶ οὐ μὴ συνδυάσω μετὰ τῶν γαπαετὼν.
    Παιδεύσει μὲ δίκαιος ἐν ἐλέει, καὶ ἐλέγξει μέ• ἔλαιον δὲ πασόκου μὴ λιπανάτω τὴν κεφαλήν μου.
    Ὅτι ἔτι καὶ τὸ μπινελίκι μου μου ἐν τῇ εὐδοκίᾳ σου, Λίζα• κατεπόθησαν ἐχόμενα πέτρας και βρεγμένας σανίδας οἱ κριταὶ πασόκων.
    … Γενηθήτω τὰ ὦτά σου προσέχοντα εἰς τὴν φωνὴν τοῦ μπινελικίου μου.
    … Ἀπὸ φυλακῆς πρωίας μέχρι νυκτός, ἀπὸ φυλακῆς πρωίας, ἐλπισάτω Ἑλλὰς ἐπὶ τὸν Ἀντώνιον Σαμαράν.

    • Ιεροφάντης avatar
      Ιεροφάντης @ Τιγράνης 15/01/2012 01:02:49

      Αχαχαχαχαχαχαχα

      Θα με ρίξεις από την καρέκλα, αθεόφοβε!

  27. stamoschios avatar
    stamoschios 15/01/2012 01:48:17

    Αντώνη Σαμαρά αποτελείς την εσχάτη ελπίδα τόσο του έθνους όσο και της παρατάξεως. Αν δεν σε αφήσουν εξωγενείς και ενδογενείς να διασώσεις το έθνος, αντιλαμβάνεσαι ότι θα χαθεί κάθε ελπίδα ανακάμψεως.

  28. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 15/01/2012 04:20:28

    ΠαΣοΚ=14%
    Τι να μας κάνει το 14% ? θέλουμε τηλέφωνα , διευθύνσεις!

  29. Kostas avatar
    Kostas 15/01/2012 05:18:12

    Εγω παλι εχω την αισθηση οτι εκτος απο τους ανθελληνες των διαφορων κεντρων που αναφερονται,υπαρχουν και οι αλλοι που εχουν βαρεθει ολα αυτα και εχουν αποφασισει να απεχουν απο ολα και ολους ,υπαρχουν και οι ανεργοι οπως εγω που εχουν χασει τον υπνο τους με μοναδικη σκεψη πως να επιβιωσουν, αυτους θα πρεπει να πεισουν ο Σαμαρας και οποιοσδηποτε αλλος.Και νομιζω οτι ειναι αρκετα δυσκολο απο μονο του.Δεν ειμαστε ολοι κομματοποιημενοι αλλα ειμαστε σκεπτομενοι ανθρωποι.Γεια σας και καλη τυχη

  30. GGL avatar
    GGL 15/01/2012 06:08:13

    Δεν είναι δημοσκόπηση είναι εκτίμηση εκλογικής επιρροής. Δηλαδή στη δημοσκόπηση η ΝΔ ήταν γύρω στο 20% και οι ειδικοί έδωσαν και άλλο ποσοστό που έκριναν ότι θα πάρει λόγω αναγωγής και πιθανής προτίμησης από αυτούς που δεν αποφάσισαν ή δεν απάντησαν.
    Το 30% είναι μετά την αφαίρεση της αποχής. Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ. Είναι σε μεγάλο ποσοστό αυθαίρετη κατανομή αναποφάσιστων με αναγωγή αποχής.

  31. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 15/01/2012 10:22:16

    Φίλε Ραβίνε, Κυριακή πρωΐ, μόλις ξύπνησα με την τσίμπλα στο μάτι, ακόμη ψιλονυσταγμένος, ο εγκέφαλος δεν είναι ακόμα σε πλήρη λειτουργία, γι' αυτό θα ήθελα μια βοήθεια σε κάποιες "αστείες" απορίες μου. 1η) Ο Γκάντι νίκησε μια αυτοκρατορία επειδή είχε μαζί του όλο τον φτωχό λαό της Ινδίας, ο Αντώνης έχει πάρει μαζί του τον φτωχό λαό της Ελλάδος; 2η) Ο Γκάντι νίκησε μια αυτοκρατορία επειδή δεν συμβιβάσθηκε σε κανένα σημείο και μέχρι τέλους, ο Αντώνης; 3η) Τον Γκάντι πρώτα τον αγνόησαν, μετά τον κορόϊδεψαν, μετά τον πολέμησαν, μετά τους νίκησε, ο Αντώνης σε ποιό απ' όλα βρίσκεται τώρα;
    Υ.Γ. Φίλε Ραβίνε τον Σαμαρά, δεν τον αγνόησα, δεν τον κορόϊδεψα, δεν τον πολέμησα, απεναντίας έδωσα αγώνα ελπίδας γι' αυτόν, για μένα και για την Ελλάδα, αλλά διεκδικώ το δικαίωμα να ζητάω το παραπάνω και να στοχοποιώ αυτά που θεωρώ λάθη. Εάν ο Σαμαράς ζητάει (που δεν το νομίζω) να τον ακολουθούν πρόβατα, λυπάμαι αλλά...λάθος πόρτα. Πάντα φιλικά, στο πλαίσιο του υγιούς διαλόγου. Εάν απαντήσεις αργότερα, θα έχω "ξυπνήσει" καλύτερα και θα μπορώ να γράψω και καλύτερα. Καλημέρα.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ dikefalosaitos 16/01/2012 13:38:33

      ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ .
      ΟΤΙ ΔΗΛ. ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΝΤΕΗΒΙΝΤ ΚΟΠΠΕΡΦΗΛΝΤ.

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 16/01/2012 16:18:32

        Φίλε Άγιε, από που βγάζεις αυτό το συμπέρασμα από όσα γράφω; Θεωρώ ότι ζητάω απλά τα αυτονόητα. Η όποια ίσως υπερβολή, μπορεί να δικαιολογηθεί από την υπερβολική σύγκριση (έστω και εμμέσως με το ρητό) του Α.Σ. με τον Γκάντι.

  32. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΥΚΟΣΤΡΑΤΗΣ avatar
    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΥΚΟΣΤΡΑΤΗΣ 15/01/2012 10:41:53

    OΤΑΝ ΠΑΡΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΨΗΦΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ.
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΣΤΗ ΝΔ ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΝΤΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΜΥ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΕΙΧΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Η ΝΔ ΑΣ ΜΗΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΣΚΑΙΡΟ ΔΙΟΤΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΤΑΝ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΧΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΑΝΑΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΘΑ ΒΓΙΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΤΕ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ.ΑΝ ΔΕ ΓΙΝΕΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΡΑ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΑΝΤΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΩΓΟΥΣ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΥΡΕΥΟΥΝ ΤΗ ΝΔ. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΠΡΠΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΡΟ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΟΥ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΡΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΠΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΟΙ ΓΙΟΙ ΟΙ ΚΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΜΠΡΟΙ ΠΑΛΑΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΙΚΙΛΟΝΥΜΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΑΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΕΚΛΟΓΙΚΑ. ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΟΥΣ ΤΙΜΙΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΜΙΞΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ.ΣΕ ΠΟΛΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ( π.χ. ΗΜΑΘΙΑ) ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ Η ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ.ΑΡΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΡΟΔΙΝΕ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.

  33. Y. avatar
    Y. 15/01/2012 10:58:50

    Γράψ’το σε πέτρινη πλάκα, και θάψ’το. Που ξέρεις, μετά 2 χιλ χρόνια μπορεί να το βρουν, και να το εκθέσουν στο Μουσείο του Μνημονίου

  34. franc avatar
    franc 15/01/2012 11:55:36

    Eγώ δυστυχώς είμαι των παραδοσιακών μαθηματικών και κάνοντας απλή πρόσθεση βλέπω:
    1. ΔΕΞΙΑ : 30,5+5,5+2,5=38,5%
    2. ΜΗ ΔΕΞΙΑ : 61,5

    ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?

    • yiannos avatar
      yiannos @ franc 15/01/2012 12:13:52

      θα σου πουν ότι κάνεις λάθος.
      θα επιμένουν.
      και την επόμενη μέρα των εκλογών θα λένε άλλα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ franc 15/01/2012 15:34:16

      Επίσης μπορούμε να γράψουμε:

      1. ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ: 4%
      2. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΜΩΡΑ ΦΩΚΙΕΣ ΧΤΥΠΩΝΤΑΣ ΤΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΗΔΗ ΝΕΚΡΑ ΜΩΡΑ ΦΩΚΙΕΣ: 96%

      Παραπλήσια λογική και σοβαρότητα.

      • yiannos avatar
        yiannos @ TopGunZ 15/01/2012 17:40:55

        Όπως είπα, θα επιμένουν. Μέχρι τις εκλογές.

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ TopGunZ 15/01/2012 18:23:07

        λιγη σοβαροτητα και σεβασμο στο σαιτ, TopGunZ, δεν βλαπτει!!!
        κομματικοσερνεις...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ TopGunZ 16/01/2012 10:24:47

        Έχετε δίκιο, αποτελεί μεγάλη ασέβεια προς το site ακόμα και να απαντάει κανείς σε τόσο φτωχές προβοκάτσιες. Είμαι νέος και ενθουσιώδης, τι να κάνουμε.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ franc 15/01/2012 21:33:32

      Στο μη δεξια συμπεριλαμβανετε και ο βορας;

  35. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 15/01/2012 18:50:55

    Κατερίνα εκ του αποτελέσματος θα κριθεί ο ΑΣ. Μέχρι τώρα πάντως η στάση του τον δικαιώνει και ελπίζουμε στο τέλος να μας βγάλει όλους ασπροπρόσωπους. Κι εγώ επιθυμώ γρηγορότερους ρυθμούς και έχω γράψει πως πολυτέλειες για περίπλοκους εκλογικούς σχεδιασμούς δεν υπάρχουν. Δεν μπορεί όμως να επιχειρείται συνολική αποδόμηση του πιο αξιόπιστου πολιτικού παράγοντα της χώρας στο όνομα μάλιστα ανέξοδων λαϊκισμών από βαλκάνιες τσεκεβαρικές καρικατούρες. Για μένα είναι ζήτημα προσωπικής αξιοπιστίας η κριτική να στοχεύει στη βελτίωση, ακόμα και τον εξορθολογισμό των επιλογών του Σαμαρά. Τα άλλα περί (σχεδόν ερωτικών) απογοητεύσεων τα θεωρώ από κωμικά έως εκ του πονηρού.

  36. franc avatar
    franc 16/01/2012 09:10:22

    H Kατερίνα προς απάντησίν σας....

  37. πολιτης avatar
    πολιτης 16/01/2012 09:33:02

    πρεπει να ξυπνησουν επιτελους οι ελληνες....αν βλεπω σε δημοσκοπηση ποσοστα του πασοκ πανω απο 2-3% σκεφτομαι με τι βλακες εχουμε να κανουμε....τι πορωμενους...τι ανεγκεφαλους....τι λαμογια....τι βολεμενους...
    αν δεν δωσει ο λαος ποσστα μεγαλης αυτοδυμαμιας στο σαμαρα τοτε ειναι δωρο αδωρο.....τι θελουν επιτελους...να συγκυβερνησει ο σαμαρας με τους καταστροφεις της χωρας??????δεν καταλαβαινουν οτι αυτο δεν επιτρεπεται?????
    ειναι αυτοκτονικο????
    ποσο πρεπει επιτελους να τους γ....θει ο κο..ς για να καταλαβουν οτι εκαναν λαθος που δεν πρεπει να επαναλαβουν???

    ολη η χωρα πληρωνει αυτους και τους ξεροκεφαλους της αλλης πλευρας....

  38. juliet avatar
    juliet 16/01/2012 16:53:35

    Είδες τι παθαίνει όποιος ξυπνά αργά ! ...αν και μισοκοιμισμένος σωστά τ΄είπες!

  39. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 17/01/2012 00:24:45

    Δεν θελουμε τους ιδιους εκσυγχρονιστες στα ψηφοδελτια που ήταν και πριν.
    Πόθεν εσχες για όλους.
    Κατακορυφη μειωση στους μισθους των βουλευτών κ τέλος στα προνόμια τους, να πηγαίνουν κι αυτοί με το λεωφορείο.
    Κατακορυφη μειωση του μισθού του προέδρου της δημοκρατίας κι όχι να θεωρεί κανείς ότι είναι καλύτερος από όλους εμάς επειδή έχει μιά θέση.
    Μειωση των επιτροπών και της γραφειοκρατίας που αποφασίζει γιά τους εξοπλισμούς.
    Μείωση των εισφορών των ελευθερων επαγγελματιών.
    Αλλαγή στις συνθήκες για τη λαθρομετανάστευση και να φύγουνε οι περισσότεροι από αυτούς.
    Οχι άλλα λεφτά στις ΜΚΟ.
    Εξω από το μνημονιο.