#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/07/2012 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η λαθρομετανάστευση το πρώτο σοβαρό τεστ αντοχής της κυβέρνησης



To πρώτο σοβαρό τεστ αντοχής και συνοχής καλείται να περάσει η κυβέρνηση με θέμα το νόμο Ραγκούση περί χορήγησης ιθαγένειας σε μετανάστες.

Είχαμε προειδοποιήσει τη ΝΔ ότι συμβιβασμοί σε κρίσιμα θέματα τα οποία έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη νίκη της στις εκλογές, δε θα είχαν καλό τέλος. Ούτε στην προγραμματική συμφωνία αλλά ούτε και στις προγραμματικές δηλώσεις στη Βουλή ακούστηκε ξεκάθαρα η δέσμευση για κατάργηση του νόμου που προκάλεσε πολύ σοβαρά προβλήματα και διόγκωσε το μεταναστευτικό. Τώρα, λοιπόν, η κυβέρνηση καλείται να απαντήσει πειστικά στο ερώτημα αν θα στηρίξει τις προτάσεις νόμου που κατέθεσε ο Καμμένος και η Χρυσή Αυγή. Και οι δύο ζητούν την κατάργηση του νόμου Ραγκούση περί απόδοσης ιθαγένειας και θα πρέπει ο κυβερνητικός σχηματισμός να δει τι θα κάνει. Η ΝΔ θα στηρίξει την πρόταση ή θα πάει κόντρα σε μια προεκλογική της δέσμευση;

Το ΠΑΣΟΚ θα σηκώσει αντάρτικο για ένα δικό του νόμο; Η δε ΔΗΜΑΡ πώς θα αντιδράσει; Πολύ δύσκολος γρίφος για τον Αντώνη Σαμαρά, όμως, ήταν αναμενόμενο αγκάθι.

Από την άλλη, δε θα πρέπει παρά να στηλιτεύσουμε όσους πρότειναν και συμβούλευσαν τον πρωθυπουργό να πάει σε συμβιβασμό σε ένα τέτοιο θέμα. Διότι έτσι δίνεται το δικαίωμα στον κάθε Καμμένο και στον κάθε Κασιδιάρη να παίζει μπάλα σε ένα πεδίο που έπρεπε να είναι πρώτη προτεραιότητα της ΝΔ και της κυβέρνησης γενικότερα. Πώς αισθάνονται κάποιοι που αφήνουν Ανεξάρτητους και Χρυσαυγίτες να κερδίζουν τις εντυπώσεις;

 

Σαμαράς: ανάγκη μέγιστης συναίνεσης

 

Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός φαίνεται να το συνειδητοποιεί το πρόβλημα από την ασυμφωνία των τριών κομμάτων γι αυτό και στην δευτερολογία του την Κυριακή το βράδυ επεσήμανε την ανάγκη άμεσης αντιμετώπισης του προβλήματος, αλλά με την μέγιστη δυνατή συναίνεση στην Βουλή. Είπε μεταξύ άλλων:

"Και μια αναφορά στο πρόβλημα της παράνομης μετανάστευσης. Το θέμα δεν είναι αν θα την αποκαλούμε παράνομη μετανάστευση ή λαθρομετανάστευση. Όπως και να την αποκαλούμε, είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσουμε άμεσα. Και η προγραμματική σύγκλιση χαράσσει μιαν ολόκληρη στρατηγική για το πως θα την αντιμετωπίσουμε.

Ένα από τα σημεία, είναι η προσαρμογή του Νόμου για την ιθαγένεια σε ό,τι ισχύει σε άλλες χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου για αντίστοιχα προβλήματα.

Κι όχι μόνο για την ιθαγένεια. Συνολικά για το νομικό πλαίσιο της Μεταναστευτικής πολιτικής.

Προφανώς όταν μιλάμε για προσαρμογή του νόμου, αυτό σημαίνει αλλαγή του νόμου. Μόνο που αυτό αναζητούμε τρόπους να γίνει συναινετικά, με τη μέγιστη συναίνεση της Ελληνικής Βουλής. Και μπορεί να συμβεί αυτό!

Άλλωστε το τι ακριβώς ισχύει στον Ευρωπαϊκό Νότο, είναι κάτι στο οποίο εύκολα μπορούν να συμφωνήσουν κόμματα που έχουν ευρωπαϊκό προσανατολισμό. Κι αν έχετε απορία, ρίξτε μια ματιά για να διαπιστώσετε τι ισχύει στις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου… Όποιος προσπαθεί να τορπιλίσει την επίλυση αυτού του προβλήματος συναινετικά, δεν θέλει να αντιμετωπίσει την παράνομη μετανάστευση. Θέλει να παραμένει πρόβλημα διχαστικό για την ελληνική κοινωνία. Αυτό το παιχνίδι εμείς – τα τρία κόμματα που συγκροτούν την κυβέρνηση -  δεν θα το παίξουμε!"

 

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες

Στην πρότασή τους οι Ανεξάρτητοι Έλληνες αναφέρουν ότι ο νόμος Ραγκούση προσκρούει στην ελληνική έννομη τάξη, αλλά και στην εν γένει πραγματικότητα που ισχύει στις λοιπές ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές χώρες.

Στην εισηγητική έκθεση γίνεται μνεία σε άρθρα του Συντάγματος, με τα οποία επάγεται ότι «οι δύο κύριοι εθνικοί πυλώνες καθοδήγησης των οιωνδήποτε σχεδίων τροποποίησης του δικαίου ιθαγενείας είναι η συνέχεια του έθνους ανά τους αιώνες, με παράλληλη καλλιέργεια της εθνικής συνείδησης, και η διατήρηση της κοινωνικής συνοχής του έθνους μας με ταυτόχρονη διαφύλαξη του βασικού θεσμού της οικογένειας, η οποία συνίσταται σε κοινωνία Ελλήνων με εθνική συνείδηση και με σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και όχι σε μια απλή κοινωνία πολιτών».

«Επομένως κύριο μέλημα του συνταγματικού νομοθέτη, με απόλυτο σεβασμό στην έννοια του έθνους, είναι να μεριμνήσει να διαφυλάξει την εθνική ομοιογένεια του κράτους, μεταξύ των άλλων, και δια της θεσπίσεως δικαίου ιθαγενείας», σημειώνουν στην πρότασή τους οι βουλευτές των Ανεξάρτητων Ελλήνων και προσθέτουν ότι η ψήφιση του νόμου Ραγκούση συντέλεσε στην ανεξέλεγκτη είσοδο λαθραίων μεταναστών και εν γένει αλλοδαπών, μη εχόντων ουδεμία σχέση με τον πολιτισμό μας, την ιστορία μας, τη γλώσσα μας και την εθνική συνείδηση.

Σημειώνεται, επίσης, ότι «η χορήγηση αφειδώς της δυνατότητας απόκτησης της Ελληνικής Ιθαγένειας σε τέκνα αλλοδαπών και πόσο μάλλον σε παράνομα ευρισκομένων στη χώρα, με την ύπαρξη ελάχιστων προϋποθέσεων, οδηγεί ευθέως στην απόκτηση αυτής από τους γονείς των και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας των, λαμβανομένου υπόψη και των σχετικών διατάξεων περί επανένωσης».

Αναφέρεται ακόμη ότι παρίσταται άμεση ανάγκη ψήφισης νέου νόμου περί της εισόδου, διαμονής και εργασίας υπηκόων τρίτων χωρών στην ελληνική επικράτεια, με πρόβλεψη ποσόστωσης επί του συνολικού αριθμού της χώρας και εφόσον τούτο θα τυγχάνει οικονομικά και κοινωνικά βιώσιμο.

 

Η Χρυσή Αυγή

Όπως αναφέρει στην εισηγητική έκθεση της δικής της πρότασης η Χρυσή Αυγή, η ελληνική κοινωνία πληρώνει ακριβά το κόστος του αντισυνταγματικού νόμου που πρέπει να καταργηθεί και επισημαίνει ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει κρίνει αντισυνταγματικές τις διατάξεις για την Ελληνική Ιθαγένεια και την πολιτική συμμετοχή ομογενών και νομίμως διαμενόντων μεταναστών.

Ταυτόχρονα, προτείνει την κτήση ελληνικού γένους ως απαραίτητη προϋπόθεση για συμμετοχή σε διαγωνισμούς Παραγωγικών Σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, φοίτηση στις εν λόγω σχολές και σταδιοδρομία στις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας.

Όπως εξάλλου αναφέρεται το 90% των λαθρομεταναστών της ΕΕ εισέρχεται δια μέσου των ελληνικών συνόρων ως αποτέλεσμα της πλήρους ανοχής του ελληνικού κράτους στην ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση, την οποία επιβραβεύει με την εκ των υστέρων νομιμοποίηση και την εύκολη απονομή ιθαγένειας.

Για την Ελληνική Ιθαγένεια προτείνεται να καταργηθούν οι διατάξεις Ραγκούση από τότε που ίσχυαν και μαζί να καταργηθεί και κάθε διάταξη ή διοικητική πράξη εφαρμογής τους. Σύμφωνα με την πρόταση για την πολιτογράφηση απαραίτητη προϋπόθεση είναι, μεταξύ άλλων, να μην υπάρχει αμετάκλητη καταδίκη για μια σειρά από αδικήματα και να υπάρχουν τίτλοι νόμιμης διαμονής.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 10/07/2012 09:17:47

    Μια χαρά τα λένε ΑΕ & ΧΑ. Για να δούμε τώρα τι θα πράξει η κυβέρνηση κουβέλη...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Θησειώτης 10/07/2012 09:27:00

      Καλά το σχόλιό σου μας τσάκισε. Τη δευτερολογία Σαμαρά στη βουλή την άκουσες; Τη διάβασες; Αμφιβάλλω

      • avanti avatar
        avanti @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/07/2012 12:14:18

        Εχουν τρομάξει όλοι οι λάθρο και γι αυτό μπήκαν στο σπίτι στην Φιλοθέη να ξεσαλώσουν λίγο. Φίλε, μην μας τρελάνεις, η ΝΔ ήταν συγκυβέρνηση από τον Νοέμβριο του 2011, και στο θέμα της λαθρομετανάστευσης ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ! Θα μας σκοτώσουν μέσα στα σπίτια μας.Ακούς?

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ avanti 10/07/2012 13:28:00

          Ωχ κι εσύ βρε avanti μου....Και την καραμπίνα, γιατί την έχουμε;;; Για ...λούσο;;; Ο νοών νοείτω...

      • lazaros avatar
        lazaros @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/07/2012 13:09:09

        καλα , εχω δει πολλους μουτζαχεντιν , αλλα σαν και σενα κανενα. καλο ειναι να σκεφτομαστε και λιγο.

      • Γιάννης Παπ. avatar
        Γιάννης Παπ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/07/2012 14:29:41

        Καλό θα ήταν να μάθεις στην πολιτική να μην ακούς τις δηλώσεις των πολιτικών, αλλά να βλέπεις και να κρίνεις τα έργα τους. Αν οι δηλώσεις παρήγαν έργο, τότε ο κόσμος θα ήταν ιδανικός. Μην είσαι λοιπόν αφελής.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/07/2012 09:18:45

    Απο την απαντηση Σαμαρα διαφαινεται και η τακτικη του.Οι προτασεις ΑΝΕΛ και ΧΑ θα καταψηφισθουν.
    Θα ελθει νομος παρομοιος π.χ. με τον ιταλικο.Αυτο θα ειναι η οχυρωση του Σαμαρα απεναντι στα δεξια του και των Βενιζελου και Κουβελη απεναντι στο ΣΥΡΙΖΑ που τραβανε στην αλλη κατευθυνση.Οποιος ειναι αντιθετος θα πρεπει να εξηγησει γιατι αυτο που κανει για την Ιταλια δεν κανει για την Ελλαδα.

    • Γιώργος msn avatar
      Γιώργος msn @ ψυχραιμια 10/07/2012 10:27:49

      Τι ακριβώς ισχύει στην Ιταλία;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Γιώργος msn 10/07/2012 10:55:52

        Δεν ξερω.Το εγραψα γιατι ο Σαμαρας ειπε οτι θα γινουν αλλαγες αναλογες με τις αλλες χωρες του ευρωπαικου Νοτου.
        Επομενως θα ελθει ενας νομος περι ιθαγενειας παρομοιος με τον ιταλικο ή τον ισπανικο και μετα ολοι αυτοι που ειναι ετοιμοι για μεγαλες μαχες και μεγαλες καταγγελιες θα πρεπει να εξηγησουν γιατι δεν τον θελουν.

        • noldor avatar
          noldor @ ψυχραιμια 10/07/2012 11:30:03

          Στον ευρωπαϊκό νότο υπάρχει και η Μάλτα, χθες διάβαζα ότι για να πάρεις ιθαγένεια πρέπει να χεις το Χριστό πρωτοξάδελφο.

          Τι αναλογία πληθυσμού και μεταναστών έχει η Ιταλία και τι ρυθμό εισόδου λαθρομεταναστών;
          Τι ποσοστό εγκληματικότητας στην Ιταλία οφείλεται σε λαθρομετανάστες;

          Πράγματι πολύ δύσκολο να εξηγήσεις γιατί δεν τον θέλουν.

    • noldor avatar
      noldor @ ψυχραιμια 10/07/2012 11:35:35

      Συμφωνώ με το πρώτο μέρος : Οι προτασεις ΑΝΕΛ και ΧΑ θα καταψηφισθουν. Στην συνέχεια θα έρθει ένας νόμος ούτε ιταλικός, ούτε κινέζικος, ούτε τίποτα θα είναι ο νόμος Ραγκούση με κάτι ψιλοδιαφορές π.χ. αν το τέκνο έπαιρνε ιθαγένεια στα 5 χρόνια θα πάρει στα 7, αν έχει παράβολο 20 € θα γίνει 25 €.

  3. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 10/07/2012 09:41:09

    ΟΙ ΑΕ χρησιμοποιούν το ζήτημα αυτό μόνο και μόνο για να ασκήσουν πίεση προς τον Σαμαρά διότι έτοιμοι ήταν μέχρι και με τον ΣΥΡΙΖΑ να συνεργαστούν.

    Γιατί να μην γίνει ένα δημοψήφισμα ώστε ο απλός κόσμος να αποφασίσει και να διώξει όσους καθημερινά τους απειλούν.

    Λαός και Αρχηγός είναι σύμμαχοι στο δύσκολο έργο της Σωτηρίας της χώρας και επειδή δεν πιστεύω ο κόσμος να θέλει να βάλει σε κίνδυνο την σταθερότητα της κυβέρνησης ,θα πρέπει να αποκτήσει ενεργό ρόλο σε κρίσιμα ζητήματα που πιθανότατα να δημιουργούν ασυμφωνίες στα κόμματα της κυβέρνησης.

    Δεν είναι ανάγκη να βγάζει μόνος του ο Σαμαράς το φίδι από την τρύπα πρέπει να τον βοηθήσουμε και εμείς,ο λαός.

    • Γρύνη avatar
      Γρύνη @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 10/07/2012 09:48:56

      ξερεις τα δημοψηφισματα κοστιζουν και αυτα...
      σοβαροι κυβερνητες μενουν το δυνατον κοντα στα οσα υπεσχεθησαν!!!!!

      • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
        ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Γρύνη 10/07/2012 09:58:06

        O Σαμαράς φυσικά και θέλει να βάλει ένα τέλος στο θέμα της λαθρομετανάστευσης και αναφέρθηκε σε αυτό στις προγραμματικές δηλώσεις. Όταν όμως τα άλλα δύο κόμματα δεν θέλουν να λυθεί το θέμα τότε θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψην τους την επιθυμία - απόφαση του λαού.

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 10/07/2012 12:58:30

      "Γιατί να μην γίνει ένα δημοψήφισμα ώστε ο απλός κόσμος να αποφασίσει και να διώξει όσους καθημερινά τους απειλούν." Επειδή δεν το επιτρέπει ο Σόρος. Τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε.

      • Δημήτρης, ετών 31 avatar
        Δημήτρης, ετών 31 @ Πεπόνης 10/07/2012 14:47:49

        XAXAXA! Εσύ ψηφίζεις σίγουρα Καμμένους Έλληνες

        • Πεπόνης avatar
          Πεπόνης @ Δημήτρης, ετών 31 10/07/2012 16:26:41

          Μπα... Δεν μου γεμίζει το μάτι ο Καμμένος ότι μπορεί να κάνει κάτι.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 10/07/2012 13:30:19

      ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ.

      • Iωάννης34 avatar
        Iωάννης34 @ BLACKQUEEN 10/07/2012 17:28:05

        Μας κούρασαν οι κάλπες,δεν χρειάζεται δημοψήφισμα για το αυτονόητο.Τι φανταζόμαστε οτι θα βγει δηλαδή απο την κάλπη;
        Αμεσα μέτρα χρειάζονται.Γιατί δηλαδή εφαρμόζονται πολιτικές που μας κοστίζουν (χαράτσι) και δεν εφαρμόζονται πολιτικές που θα δώσουν στήριξη απο τον λαό;

  4. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 10/07/2012 10:09:15

    το ειχα γραψει και αλλου ν'αφησει τους βουλευτες ο προεδρος να ψηφισουν κατα συνειδηση απλα πραγματα.

  5. ΚΟΔΕΛΑΣ avatar
    ΚΟΔΕΛΑΣ 10/07/2012 10:11:54

    οπως ο μολυβιατης με την κορη του,ο πρωην αντρας της Παναγοπουλος,η πρωην συζυγός τουΣΤΑΗ,κορη τσαρλαμπα....λεμε τωρα για να μην σπαμε πεπονια,ο ιδιος ο παπουλιας,το σκτατολοι ,που μετα απο καθε εκλογες,σπευδει να πιασει τις καρεκλες,ολοι αυτοι πρέπει να φυγουν.........

  6. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 10/07/2012 10:12:05

    Για αρχή Καλά θα ήταν να κρεμασουμε τον ραγκουση πρώτα για παραδειγματισμο

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Διηνεκης 10/07/2012 15:48:56

      Μᾶλλον ἀπό τόν ποδηλάτη πρέπει ν ἀρχίσωμε! :D

  7. panas avatar
    panas 10/07/2012 10:28:06

    "Όποιος προσπαθεί να τορπιλίσει την επίλυση αυτού του προβλήματος συναινετικά, δεν θέλει να αντιμετωπίσει την παράνομη μετανάστευση. Θέλει να παραμένει πρόβλημα διχαστικό για την ελληνική κοινωνία. " Έτσι. Μια πρωθυπουργική θέση που εμφανίζει την πραγματική διάσταση του προβλήματος. Η ΧΑ και λιγότερο οι ΑΝΕΛ δεν θέλουν ουσιαστική λύση. Ελπίζουν στην διαιώνισή του, γιατί διαφορετικά θα μείνουν χωρίς οξυγόνο. Αυτή είναι και η ουσία του θέματος. Μια λύση συμβατή με το ευρωπαικό γίγνεσθαι αλλά και με τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες της χώρας μας -αλλά κυρίως συναινετική- είναι το ζητούμενο.

  8. elli avatar
    elli 10/07/2012 10:53:01

    Με ευχολόγια και μεγάλα λόγια το πρόβλημα δε λύνεται . 'Οσο για τη συναίνεση, αν δεν υπάρξει, που δεν πρόκειται, σημαίνει ότι το πρόβλημα δεν πρέπει να λυθεί? Μία παροιμία λέει " αν δεν σπάσεις αυγά, ομελλέτα δεν φτιάχνεις !" Γι'αυτό λοιπόν για την κυβέρνηση ισχύει το "ιδού η ρόδος, ιδού και το πήδημα" ! Ο λαός παρακολουθεί!

  9. elli avatar
    elli 10/07/2012 11:05:25

    Επιπλέον το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο νόμος Ραγκούση το πρόβλημα ,διότι ακόμα κι αν καταργηθεί, αυτό δε σημαίνει ότι οι ορδές των λαθρομεταναστών θα πάψουν να διέρχονται από την Ελλάδα που αποτελεί την βασική πύλη εισόδου προς την Ευρώπη .
    Άρα φλέγον θέμα είναι και η φύλαξη των συνόρων και όχι μόνο ο νόμος Ραγκούση.

  10. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 10/07/2012 11:47:52

    Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες (ή μήνες) κοσκινάει.

    Όποιος θέλει να ζυμώσει, δηλαδή να κυβερνήσει, τρία πράγματα πρέπει να κάνει ΤΩΡΑ:

    1. Κλείσιμο των συνόρων (και όταν λέμε κλείσιμο, όλοι καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό).
    2. Ταχύτατη εξέταση των αιτημάτων ασύλου και μαζικές απελάσεις όσων δεν δικαιούνται άσυλο.
    3. Αυστηρά πρόστιμα στους ιδιοκτήτες ακινήτων που τα νοικιάζουν σε αλλοδαπούς χωρίς άδεια παραμονής και σε εργοδότες που απασχολούν παράνομους αλλοδαπούς.

    Τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα (δηλαδή, σε δουλειά να βρισκόμαστε...).

    • Ἀντρέας avatar
      Ἀντρέας @ Γιάννης Καλαματιανός 10/07/2012 19:51:25

      Δίκαιο έχεις.

      'Ασε που το τρίτο μέτρο που αναφέρεις, μόνο του αρκεί -αν πραγματικά υπήρχε πολιτική θέληση να ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ και να ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ άμεσα οι παραβάτες

  11. kotstak avatar
    kotstak 10/07/2012 12:15:24

    Πριν μια εβδομάδα, απαντώντας σε σχόλιο συνσχολιαστή, μεταξύ άλλων είχα γράψει για τη φοροδιαφυγή:

    “Το πραγματικό Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών (ΙΤΣ) πχ. είναι 1-2 δις ευρώ/ έτος πιο αρνητικό (ελλειμματικό) από όσο δείχνουν οι δείκτες. Αυτό σημαίνει ότι φεύγουν από την Ελλάδα 1-2δις ευρώ/έτος μη καταμετρημένα (χωρίς εμβάσματα). Στη δεκαετία που πέρασε, από την έλευση του ευρώ, έχουν φύγει περίπου 15 δις χωρίς εμβάσματα.
    Οι πολιτικοί, έχοντας την εντύπωση πως η συνολική ποσότητα χρήματος που κυκλοφορεί στην Ελλάδα είναι πχ 30- 35δις ευρώ, θεωρούν πως υπάρχει φοροδιαφυγή όταν στα δημόσια ταμεία καταλήγουν στο τέλος του μήνα 8 δις ευρώ.
    Εάν η συνολική ποσότητα χρήματος που κυκλοφορεί είναι 15 δις ευρώ και στο τέλος του μήνα καταλήγουν στα δημόσια ταμεία 8 δις ευρώ ο ιδιωτικός τομέας έχει στραγγαλιστεί εντελώς και το κράτος θεωρεί ότι οι πολίτες φοροδιαφεύγουν.
    Αυτό, κατά τη γνώμη μου, συμβαίνει.
    Οι πολιτικοί έχουν την εντύπωση πως υπάρχουν 30 δις και ο πολλαπλασιαστής είναι 6, ενώ η πραγματικότητα είναι πως υπάρχουν 15 δις και ο πολλαπλασιαστής είναι 12.
    Τα μη μετρήσιμα μεγέθη προέρχονται από λογική ανάλυση και είναι προσεγγιστικά.”

    Οι λαθρομετανάστες είναι αυτοί που βγάζουν από την Ελλάδα αυτά τα 1-2δις ευρώ/έτος, τα μη καταμετρημένα (χωρίς εμβάσματα).
    Τα περισσότερα από τα δεινά που υφιστάμεθα οφείλονται ακριβώς σε αυτό.
    Εάν οι πολίτες κατανοήσουν αυτό το πράγμα, δεν νομίζω πως θα υπάρχει πολιτικός που θα τολμά να ψελλίσει κάτι διαφορετικό από την απέλαση.

    ΥΓ. Τα χρήματα που βγαίνουν έξω με εμβάσματα είναι άλλα. Με εμβάσματα τα βγάζουν έξω οι νόμιμοι.
    Αν και αυτοί μέσω εμβασμάτων βγάζουν έξω τα νομίμως αποκτηθέντα, τα μη νομίμως αποκτηθέντα τα βγάζουν έξω όταν επισκέπτονται τις πατρίδες τους.
    Όταν ένα αεροπλάνο πετά προς Πακιστάν, οι επιβάτες του μεταφέρουν χρήμα πολλαπλάσιο της αξίας του αεροπλάνου.

    • anonymous avatar
      anonymous @ kotstak 10/07/2012 12:34:14

      Τα λες λίγο περίπλοκα αλλά συμφωνώ με το γενικό πλαίσιο. Το κακό είναι ότι δε μας ακούει κανείς.

      • kotstak avatar
        kotstak @ anonymous 10/07/2012 14:12:22

        Οι πολιτικοί λένε:
        Υπάρχουν στην επικράτεια 35 δις. Στο τέλος του μήνα έπρεπε στα δημόσια ταμεία να είχαν έρθει 10 δις. Δεν ήρθαν, άρα οι πολίτες φοροδιαφεύγουν. Τα λεφτά δεν είναι στην τράπεζα, άρα τα έχουν οι πολίτες στα σεντούκια. Βάλτους χαράτσια να τα φέρουν πίσω και να πέσουν στην αγορά.

        Αυτό που λέω είναι:
        ΔΕΝ υπάρχει χρήμα. Δεν έχουν οι πολίτες χρήμα στα σεντούκια. Το ότι τα δημόσια ταμεία δεν μαζεύουν αυτά που θέλουν δεν οφείλεται στη φοροδιαφυγή, αλλά στο ότι το χρήμα “πέταξε”.
        Κάθε χρόνο φεύγει 1,5 δις μη μετρήσιμο, άρα στη δεκαετία αυτά είναι 15.

        Δηλαδή οι πολιτικοί νομίζουν ότι υπάρχουν στην επικράτεια 15 δις ευρώ περισσότερα από όσα υπάρχουν. Σχεδιάζουν με αυτό το σκεπτικό, μας ξεσκίζουν και αυτοί δεν μαζεύουν τίποτα.

        Πριν ενάμιση χρόνο είχα επισημάνει:
        “Η φοροδιαφυγή είναι εφεύρημα των πολιτικών που την επικαλούνται.
        Την χρησιμοποιούν για να δικαιολογήσουν την αποτυχία τους.
        Με απίστευτο θράσος δε, δηλώνοντας πως αυτήν τη φορά θα την πατάξουν, διεκδικούν την επανεκλογή τους.
        Είναι η καλύτερη απόδειξη της αδυναμίας τους να κατανοήσουν όλες τις διαστάσεις του προβλήματος.
        Την αίσθηση εκτεταμένης φοροδιαφυγής την έχουν αποκτήσει από τον περίγυρό τους.
        Όμως δεν είναι αυτή η πραγματικότητα.
        Το σημαντικότερο όμως είναι άλλο.
        Μέσω των πολιτικών αποκτούν και οι Ευρωπαίοι εταίροι μας αυτήν την λανθασμένη εντύπωση, και αυτό δυστυχώς έχει τεράστιες αρνητικές επιπτώσεις για την πατρίδα μας.”


        Είχα προβλέψει τα χαράτσια.
        Εάν η τρόικα ήξερε την πραγματική κατάσταση τα μετρά θα ήταν διαφορετικά.

        • κοινό των Αθηναίων avatar
          κοινό των Αθηναίων @ kotstak 11/07/2012 19:21:57

          καλά για 1 δις το χρόνο μας πρήζεις; Ο πακιστανοαλβανος που τα βρίσκει; ως μαυρος μισθωτός ; ή ως επαγγελματίας; Άν κάποιος τον πληρώνει, αυτός (ο εργοδότης) δεν θα βγάζει άλλα 5 δις (τζίρο); Αν αυτός δεν κόβει τιμολόγια δεν θα μπορεί να κουνηθεί. Άρα κόβει και τιμολόγια. Ας πούμε τα μισά. Άρα το κράτος παίρνει ΦΠΑ μισό δις. Συμπέρασμα: Τα λεφτά που "φεύγουν" δεν είναι των Πακιστανών,είναι των Αλβανών που είναι πλέον ελευθεροι επαγγελματίες. Αυτοί που αποφάσισαν να πλημμυρίσουν την Ελλάδα με ξένους σε 2 πράγματα στοχεύουν: Στο μηδενικό κόστος εργασίας και στην επακόλουθη διάλυση της Ελληνικής κοινωνίας . Θέλουν τη γη μας χωρίς εμάς!

    • Κρης avatar
      Κρης @ kotstak 10/07/2012 12:48:06

      μια απλή επισκεψη σε οποιοδήποτε κατάστημα
      που συνεργάζεται με την western union αρκεί.
      ή πόσο μάλλον σε κατάστημα μεταφοράς χρημάτων ( W.U. )
      ιδιοκτησίας αλλοδαπών.

      Ουτε χαρτιά ουτε δικαιολογητικα .. τιποτε ...
      μια απλή συμπληρωση του εγγραφου για την μεταφορα στο
      εξωτερικό των χρημάτων
      τα χρήματα που στέλνονται καθημερινως ειναι αμέτρητα

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ kotstak 10/07/2012 15:52:52

      ῾Η western Union κάνει χρυσές δουλειές μέ τήν ἐξαγωγή συναλλάγματος ἰδίως ΑΛΒΑΝΩΝ!

  12. elli avatar
    elli 10/07/2012 12:19:08

    Συμφωνώ με 1000!!!

  13. avanti avatar
    avanti 10/07/2012 12:35:38

    Να αφήσει η κυβέρνηση τα φιλοσοφικά και να κοιτάξει να λύσει άμεσα το θέμα της λαθρομετανάστευσης, τους τσουβαλιάζει και τους στέλνει εκεί από όπου ήρθαν. Δεν χωράνε άλλες αναβολές, άλλες δικαιολογίες περί συγκυβέρνησης κλπ., εάν δεν ψηφίσει το πασοκ και ο κουβέλης θα ψηφίσουν καμμένος & ΧΑ τον όποιο σωστό νόμο. Δεν φτάνουν τα τόσα θύματα που έχουμε θρηνήσει μέχρι σήμερα? Τι αλήθεια περιμένουν να μας σκοτώσουν όλους? Δεν μας φτάνει η ψυχολογική και οικονομική φθορά 3 χρόνια τώρα θα απειλείται και η ζωή μας καθημερινά?

  14. Κβάντα avatar
    Κβάντα 10/07/2012 12:40:20

    Προεκλογική δέσμευση του Προέδρου: « Καταργούμε το νόμο Ραγκούση».
    Εδώ και τώρα Πρόεδρε. Εδώ και τώρα!
    Να αφήσουμε στην άκρη τα δημοψηφίσματα. Γιατί να ψηφίσει ο κόσμος; Για να αποφασίσει αν θέλει ή όχι λαθρομετανάστες; Ή μήπως όπως λέει και ένας σχολιαστής του άρθρου, για να λύσει τα χέρια του Προέδρου; Αυτά είναι αστεία πράγματα.
    Επιτέλους, πρέπει όλοι να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Όταν λέμε όλοι, εννοούμε ΟΛΟΙ! Θα βρεθούν κάποιοι που θα πουν: «Δε θέλει η ΔΗΜΑΡ, την κατάργηση του νόμου Ραγκούση». Τέρμα τα άλλοθι. Για τη ΜΗ επαναδιαπραγμάτευση μήπως φταίει πάλι η ΔΗΜΑΡ; Συγγνώμη το ξέχασα, φταίει ο κ. Στουρνάρας.
    Είναι καιρός να αφήσουμε την προκρούστεια λογική στην άκρη και να σκεφτούμε ΕΘΝΙΚΑ.
    Θυμίζω ότι το φθινόπωρο είναι κοντά. Το λέω γιατί έχουμε την υπόσχεση του Προέδρου ότι θα βγάλει τις «κουκούλες» από εκείνα τα καλόπαιδα, τα οποία δε δείχνουν κανένα σεβασμό στην ιδιοκτησία.
    Μήπως να γίνει και για αυτό δημοψήφισμα; Ήμαρτον!

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Κβάντα 10/07/2012 13:10:29

      Όχι μόνο "κουκούλες" δεν θα βγάλει, αλλά ούτε το καλοκαίρι, αν συνεχίσει έτσι. Η προθεσμία υποβολής δηλώσεων λήγει σε έξι(?) μέρες... Ως το τέλος Αυγούστου θα έχουν καταφθάσει πολλά εκκαθαριστικά. Εγκληματικότητα, υδράργυρος στο 40+ χωρίς δυνατότητα απόδρασης και εφορία, αποτελούν ένα εκρηκτικό μείγμα. Είναι απόλυτη ανάγκη να μεταφερθεί επακριβώς το κλίμα που επικρατεί στην χώρα στους γιούφτους της Ευρώπης: Το "θα μας πάρουν με τις πέτρες" του ξεφτίλα ΓΑΠ, δεν είναι τίποτα, μπροστά σε αυτό που θα ακολουθήσει. Δεν είμαι συνωμοσιολόγος, απλός παρατηρητής είμαι.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Πεπόνης 10/07/2012 17:37:13

        Παρατηρητής ή ...εργαζόμενος πολυτελείας (στο κρεββάτι του ... πόνου σχολιάζων εντός ωραρίου), πόρρω απέχεις από το να διαβάζεις το κλίμα που επικρατεί στη χώρα. Οι παρωπίδες είναι για τα υποζύγια - η Ελλάδα προχωράει μπροστά, με το σθένος όσων αντιλαμβάνονται τις ευθύνες και τις δυνατότητές τους, μοχθούν και ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους, χωρίς άσκοπες φωνασκίες πληκτρολογίου.

    • Εύα avatar
      Εύα @ Κβάντα 10/07/2012 18:16:55

      Άκουσα τον εκπρόσωπο της..Χρυσής Αυγής να ρωτάει γι' αυτό..απ' ό,τι κατάλαβα, ο Ρουπακιώτης έχει κάνει δήλωση ότι το να βγάλεις την κουκούλα είναι αντισυνταγματικό και δεν πρόκειται να γίνει..δεν άκουσα κάποιον αντίλογο...(μπορεί να υπήρξε βέβαια και μου διέφυγε)

  15. o deksios avatar
    o deksios 10/07/2012 13:05:30

    προγραμματικες δηλωσεις ρουπακιωτη, συναρμοδιος για λαθρο και εγκληματικοτητα: κουβεντα για την παταξη της εγκληματικοτητας και τους λαθρο! υπογραμμιση οτι πρεπει να μειωθει ο πληθυσμος στις φυλακες (!!!), να αποποινικοποιηθουν πολλες πραξεις, κα... Αυτα κανουν οι συγκυβερνησεις... καθε ημερα μια ληστεια μετα φονου... αρμοδιος γι' αυτο ενας αριστερος υπουργος μαζι με εναν φοβικο δεξιο στο υπουργειο δημοσιας ταξης...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ o deksios 10/07/2012 17:45:38

      Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση, και όχι οι προτάσεις που θα έλθουν για συζήτηση στη Βουλή, όπου υπάρχει σοβαρή ελπίδα να βρεθεί χρυσή τομή μετά από ουσιαστική συζήτηση. Ο σκόπελος του υπ. Δικαιοσύνης είναι μεγάλος πονοκέφαλος.

  16. avanti avatar
    avanti 10/07/2012 13:09:09

    Και για να μην το ξεχάσω, το θέμα της λαθρομετανάστευσης δεν είναι το πρώτο σοβαρό τεστ της κυβέρνησης, θα είναι η πέτρα στον λαιμό της που θα την οδηγήσει στον πάτο.

  17. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 10/07/2012 13:20:43

    Ακόμα και αν δεχθούμε πως οι συμβιβασμοί της συγκυβέρνησης εμποδίζουν,κακώς, τον Σαμαρά να καταργήσει τον νόμο Ραγκούση, τι τον εμποδίζει να αφήσει τους βουλευτές του να ψηφίσουν "κατα συνείδηση" στις προτάσεις Χ.Α και Α.Ε???

    Ας προσέξει να μην κάνει το λάθος να θεωρήσει το δίπτυχο λαθρομετανάστευση/εγκληματικότητα σαν απλά ένα απο τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα: Είναι ΤΟ βασικότερο πρόβλημα ,τόσο σε Εθνικό επίπεδο , όσο και σε ατομικο/καθημερινότητας.

  18. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 10/07/2012 13:28:23

    Ζητείται διευκρίνηση για την παρακάτω παράγραφο του Άρθρου 5, του σχεδίου Νόμου που κατέθεσε η ΧΑ.

    2. Αιτήσεις πολιτογράφησης αλλογενών αλλοδαπών, που έχουν υποβληθεί μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ρυθμίζονται από την προϊσχύουσα νομοθεσία. Από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, απαιτείται να πληρούνται οι τυπικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης της παραγράφου 1 για να υποβληθεί σχετική αίτηση από αλλοδαπό και κάθε αντίθετη διάταξη ή διοικητική πράξη καταργείται.»

  19. Scarface avatar
    Scarface 10/07/2012 13:42:53

    Πολυ φοβαμαι οτι η συμμετοχη της ΔΗΜΑΡ στην κυβερνηση ειναι ακριβως για να δωσει αλλοθι στο οτι ΔΕΝ θα καταργηθει ο λαθρονομος. Θα φταιει δηλαδη η κακια ΔΗΜΑΡ, ενω το σχεδιο ηταν αυτο απο την αρχη.

    Αν η ΝΔ και ο Α. Σαμαρας ηθελαν να αντιδρασουν στο σχεδιο αφελληνισμου της χωρας (γιατι περι αυτου προκειται και ας μη γελιομαστε), θα βρισκανε ακρη και θα καταργουσαν το νομο. Σε καθε περιπτωση, δεν επιτρεπεται η ΝΔ να "εκβιαζεται" απο τους κυβερνητικους της "εταιρους" Ας βγει ο Σαμαρας στην τηλεοραση να πει οτι θελει να καταργησει το λαθρονομο (δηλαδη στη ουσια να εφαρμοσει εναν απο τους πυλωνες του προγραμματος του, οπως τουλαχιστον ειχε παρουσιαστει αυτο προεκλογικα) και οι αλλοι δυο δεν δεχονται και ας παρουν εκεινοι την ευθυνη των νεων εκλογων για χατηρι των λαθρομεταναστων

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ Scarface 10/07/2012 17:35:14

      Την ίδια δικαιολογία μπορεί να χρησιμοποιήσουν και οι άλλοι 2 εταίροι.Οτι εκβιάζονται να πουν ΝΑΙ.
      Αυτό το θέμα ξέραμε οτι θα προκύψει αγκάθι.Δυστυχώς είναι το τελευταίο χαρτί της Δημάρ.

  20. ΤΝΤ avatar
    ΤΝΤ 10/07/2012 13:52:52

    Λαθρομετανάστες-εγκληματικότητα, Σκοπιανό και ΑΟΖ κρίνουν την μελλοντική ύπαρξη της ΝΔ.
    Αν δεν τηρήσει τις δεσμέυσεις θα εχει το ίδιο πολιτικό τέλος με το ΠΑΣΟΚ

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ ΤΝΤ 10/07/2012 16:20:19

      Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει τελειώσει, δεν το αφήνουν να τελειώσει. Ακόμα λύνει και δένει...

    • Εύα avatar
      Εύα @ ΤΝΤ 10/07/2012 16:50:54

      Γιατί υπάρχει πολιτικό τέλος του Πασόκ;;;;;;;;;;;;;;;;;

  21. Emmanuil avatar
    Emmanuil 10/07/2012 13:57:38

    Μια μεταναστευτική πολιτική, τουλάχιστον σαν αυτή που εφαρμόζεται στις χώρες του Νότου, θα ήταν η ενδεδειγμένη. Με άξονα την εγκατάσταση των μεταναστών σε εγκαταλελειμένα χωριά και η απασχόλησή τους, με την βοήθεια του κράτους, στην γεωργία και βιοτεχνία. Το εφαρμόζει η Ιταλία με καλά αποτελέσματα. Ένα δεν πρέπει να γίνει, η συνέχιση της συσώρευσης των μεταναστών στην Αθήνα, όπου καταλήγουν στην αλητεία και την εγκληματικότητα.
    Όσο για την συναίνεση, αυτή είναι καλή για να περνάει η ώρα και να μην γίνεται τίποτε. Κάποτε θα πρέπει και στην Ελλάδα να αποφασίζει η κυβέρνηση τι δέον γενέσθαι και να το εφαρμόζει, χωρίς να λαμβάνει υπ' όψιν τις αντιδράσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης, των πολλών ΜΚΟ και των συναδέλφων τους απο την "Ευρώπη", δουλειά των οποίων είναι η αντιπολίτευση.

    • Scarface avatar
      Scarface @ Emmanuil 10/07/2012 14:18:34

      Μιλαμε δηλαδη για κοσοβοποιηση της υπαιθρου με τη δημιουργια μουσουλμανικων θυλακων ανα την ελληνικη επικρατεια.

      Η μονη λυση ειναι η επανεξεταση ολων των αδειων παραμονης απο την αρχη, η αφαιρεση ιθαγενειας απο τους αλλογενεις που την εχουν παρε (και ειναι πολλοι), η παραμονη συγκεκριμενου αριθμου μεταναστων με δεξιοτητες απαραιτητες στην ελληνικη οικονομια και συμβατη κουλτουρα και τελος, ΟΙ ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΠΕΛΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ, "ΝΟΜΙΜΩΝ" ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ. Και φυσικα, σφραγισμα των συνορων με οτι μεσο κριθει απαραιτητο και ανελεητο κυνηγι σε οσους ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ, ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΣΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.

      • avanti avatar
        avanti @ Scarface 10/07/2012 16:23:14

        +1000000

    • Ανδρέας avatar
      Ανδρέας @ Emmanuil 10/07/2012 14:47:42

      Φυσικά γιατί όχι αφού δεν χωράει άλλους λαθρομετανάστες η Αθήνα ας τους στείλουμε στα χωριά...και οι Έλληνες κύριε,τι θα γίνει με τους Έλληνες;Όταν πλέον δεν θα κρύβουμε τα προβλήματα κάτω απο το χαλί και μάθουμε να τα αντιμετωπίζουμε,ίσως να γίνει κάτι σε αυτήν την χώρα.

    • kotstak avatar
      kotstak @ Emmanuil 10/07/2012 15:02:21

      Η Ιταλία έχει πολύ πιο λίγους αναλογικά με τον πληθυσμό της και χωρούν στα εγκαταλειμμένα χωριά.
      Τα εγκαταλειμμένα χωριά μας είναι υπερπλήρη από Αλβανούς.

      Αυτό που θα μπορούσε να γίνει είναι η δημιουργία καταυλισμών, με εγκαταλειμμένα βαγόνια του ΟΣΕ, πλησίον εργοστασίων και να εργάζονται αμειβόμενοι με το διπλάσιο ποσό από αυτό που παίρνουν στην πατρίδα τους. Δωρεάν φαγητό και διαμονή (στα βαγόνια του ΟΣΕ).
      Έτσι θα παράγουμε προϊόντα με χαμηλό κόστος.
      Προϊόντα που εάν τα παράγαμε με μεγαλύτερα ημερομίσθια θα ήταν μη ανταγωνιστικά.
      Με τους λαθρομετανάστες πρέπει να παράγουμε προϊόντα που δεν θα είχαμε την δυνατότητα να τα παράγουμε σε ανταγωνιστικές τιμές πληρώνοντας ημερομίσθια μεγαλύτερα των 10 ευρώ.
      Το ημερομίσθιο στο Μπαγκλαντές είναι 1 ευρώ. Του τεχνίτη 2.

      • Ανδρέας avatar
        Ανδρέας @ kotstak 10/07/2012 16:06:07

        Ελπίζω η πρόταση σας να είναι ειρωνική.

      • avanti avatar
        avanti @ kotstak 10/07/2012 16:20:57

        Να τους κρατήσετε εσείς αν έχετε κανένα βαγόνι, και στην δούλεψή σας μιάς και είναι φτηνοί. Τώρα εάν βρεθείτε κάποια ημέρα προ εκπλήξεως εσείς ή η οικογένειά σας, άλλο θέμα. Εμείς δεν τους θέλουμε, τελεία και παύλα, χαρτιά και στις πατρίδες τους.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Emmanuil 10/07/2012 15:48:04

      Βέβαια,γιά ἐμᾶς πού μένουμε στήν ἐπαρχία,μιά ἂλλη προτεινόμενη μεταναστευτική πολιτική θά ἦταν,δέν τούς κρατᾶτε ἐκεῖ στήν Ἀθήνα μαντρωμένους,νά ἒχουμε κι ἐμεῖς τήν ἠσυχία μας;
      Βρέ πῶς κοιτάει ὁ καθένας τήν παρτούλα του...

  22. Λιογκος avatar
    Λιογκος 10/07/2012 15:28:07

    Λαθρο + ΕΟΖ = ΤΕΛΟΣ ή ΤΗΕ END OF HELLAS!!!

  23. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 10/07/2012 16:04:37

    Εαν μπορεί να κάνει κάτι ο πρόεδρος με το οποίο να δείξει άμεσα κάποιο έργο είναι με την πάταξη της λαθρομετανάστευσης και της εγκληματικότητας. Όλα τα άλλα θέλουν χρόνο για να φανεί η όποια μεταβολή.

    Γενικώς η κυβέρνηση πρεπει να κινηθεί με πιο γρήγορους ρυθμούς.
    Ήδη κοντεύει να περάσει μήνας και εαν ο Στουρνάρας δεν είχε πουλήσει τα αίρμπας δεν θα είχε γίνει απολύτως τίποτα.

    Τα μπάνια του λαού έρχονται, το ίδιο και τα εκκαθαριστικά και τα χαράτσια.
    Το ίδιο και τα έξοδα της νέας σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβρη.

    Από Οκτώβρη θα αρχίσουν σίγουρα τα ντράβαλα οι αριστεροί με το παρακράτος τους, οπότε θα γίνεται το έλα να δεις.

    Εν ολίγοις ο χρόνος τρέχει.
    Ο Σαμαράς πρέπει να δείξει πυγμή, τόλμη, αποφασιστικότητα και γρηγοράδα.
    Η χώρα είναι στο χείλος του γκρεμού.

  24. kotstak avatar
    kotstak 10/07/2012 16:48:09

    Σοβαρά μιλάω. Τους κάνουμε την εξής πρόταση:
    Κύριοι, ή φεύγετε, ή μένετε και εργάζεστε με τους εξής όρους:
    Μένετε στη βιομηχανική ζώνη, σε αυτές τις συνθήκες, με δωρεάν αυτές τις παροχές (διατροφή κλπ), με ημερομίσθιο 5- 10 ευρώ, με δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Όποτε θέλετε φεύγετε και πάτε στην πατρίδα σας. Μετά από χρόνια θα επανεξετάσουμε την κατάσταση. Πόσους και ποιους θα εντάξουμε.
    Στα 67 σας, μετά από 40 χρόνια εργασίας, θα σας στέλνουμε την σύνταξή σας στην πατρίδα σας. Θα παίρνετε σύνταξη όση παίρνει ένας δημόσιος υπάλληλος στην πατρίδα σας (max 100 ευρώ) .

    Εάν αυτό εμάς μας συμφέρει, ποιο είναι το πρόβλημά σας;
    Δικαίωμα τους δίνουμε.
    Win - win είναι η πρότασή μου. Εκτιμώ δε ότι είναι μια εξαιρετική πρόταση.

    • Ανδρέας avatar
      Ανδρέας @ kotstak 10/07/2012 17:19:30

      Νόμιζα ότι κάνατε πλάκα αλλά μιας και μιλάτε σοβάρα και σέβομαι τον χρόνο που διαθέσατε για να απαντήσετε:
      1.Αυτό που περιγράφετε είναι σκλαβιά.
      2.Το πρόβλημα είναι η ασφάλεια του Έλληνα πολίτη απο αυτούς που μπαίνουν όποτε και απο όπου θέλουν στην Ελλάδα χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν.
      3.Η λύση στην κρίση είναι να αρχίσουμε να παράγουμε εμείς οι ίδιοι και όχι οι αγρότες να παίζουν τάβλι στο καφενείο και να έχουμε αλλοδαπούς εργάτες στα χωράφια.
      4.Πριν την είσοδο των Αλβανών στην Ελλάδα εγώ σαν απλός εργάτης στην οικοδομή έπαιρνα 5.000 δραχμές την ημέρα,μετα απο μερικούς μήνες με απόλυσανε γιατί παίρναν Αλβανούς με 200 εως 500 δραχμές και φαγητό.
      Νομίζω ότι η πρόταση σας είναι όχι για το καλό του γενικού συνόλου αλλά για τους ολίγους και τεμπέληδες.

  25. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 10/07/2012 17:53:47

    Υπάρχει πληθωρισμός νόμων, νομοθετικών διατάξεων καί υπουργικών αποφάσεων πού υποτίθεται ρυθμίζουν όλα τά θέματα πού έχουν σχέση μέ παράνομη είσοδο καί παράνομη διαμονή στήν χώρα αλλοδαπών.
    Η ελληνική εξουσιαστική ελίτ, μέσω τής ελεγχόμενης από αυτήν κυβερνητικής καί γενικότερα μέσω τής υπερτροφικής καί διεφθαρμένης δημόσιας διοίκησης, φρόντισε νά εκμεταλευθεί στυγνά καί διαχρονικά τήν παράνομη μετανάστευση εξαθλιομένων ανθρώπινων ομάδων, αδιαφορώντας πλήρως γιά τίς μακροπρόθεσμες συνέπειες αυτής τής στάσης της στήν εθνική αλλοίωση, κοινωνική συνοχή, πολιτιστική αλλοτρίωση καί γενικότερα εδαφική προστασία τού ελληνικού κράτους, ώς τελευταίου προπύργιου προστασίας κάθε έλληνα στήν καταγωγή καί στήν συνείδηση ανθρώπου. Μέ αυτή της τήν στάση αίρει τήν μοναδική καί κυρίαρχη αιτία δημιουργίας ελληνικού κράτους- μητρόπολης, φορέα προστασίας ελλήνων στό γένος ανθρώπων, θεματοφύλακα καί συνεχιστή τής μοναδικής, πανάρχαιας καί διαχρονικά ενεργής ελληνικής καί ελληνιστικής πολιτιστικής καί φυλετικής παρουσίας στόν ελλαδικό, αποικιακό καί παγκόσμιο χώρο.
    Η Ελλάδα δέν είναι ένας γεωγραφικός χώρος πού όλως τυχαία έγινε ένα κράτος καποιων ανθρώπινων ομάδων πού η ανθρώπινη βία, αγριότητα καί ανάγκη επιβίωσης τούς οδήγησε σέ αυτό τό μέρος καί τούς ανάγκασε νά συνενωθούν καί νά οργανωθούν σέ ένα σύνολο ανθρώπινων μονάδων, ώστε νά προστατεύσουν οργανωμένα τήν ατομικότητά τους καί νά δημιουργήσουν στήν πορεία μιά κοινότητα πολυφυλετική, κοινότητα ανάγκης καί νά θέσουν τήν απαρχή πορείας δημιουργίας νέου έθνους. Είμαστε ένα από τά αρχαιότερα γνωστά έθνη μέ συνεχή μέχρι σήμερα παρουσία στό ανθρώπινο γίγνεσθαι. Άν θέλουμε οι απόγονοί μας νά συνεχίσουν καί πολιτιστικά - όχι μόνον βιολογικά - νά είναι έλληνες.
    Η προστασία τής ελληνικής εδαφικής επικράτειας έχει μόνον νόημα όταν προστατεύει καί τήν ουσία ύπαρξης τών ανθρώπινων συνειδήσεων πού τήν κατοικούν.
    Η ύπαρξη καί αποδοχή μιάς ανεξάρτητης ελληνικής πολιτείας γινόταν μέχρι τώρα αποδεκτή μόνο κάτω από αυτές τίς απαράβατες αρχές. Άλλως η ενασχόλιση τών πολιτών της μέ τά κοινά νά εκπέσει μόνο στό επίπεδο τρόπου επιβίωσης ανεξάρτητων ατόμων μέ ελάχιστο ή καί κανένα άλλο κοινό υπόβαθρο καί μοναδικό σκοπό τήν βραχεία επιβίωση τών κατοίκων της, στήν αποφυγή τής ανθρωποφαγίας καί στήν άμεση εξεύρεση κάποιου αφεντικού διαχείρισης αδέσποτων δούλων.

    ΥΓ: Λόγω έλλειψης χρόνου περιορίζω τό σχόλιό μου εδώ καί ελπίζω νά επανέλθω εκτενέστερα σέ κάποια άλλη ευκαιρία.

  26. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 10/07/2012 17:55:33

    Σημερα μιλουσα με μια ηλικιωμενη πολυ καλη κυρια κυψελιωτισσα...
    αγαπητοι μου συνελληνες η κατασταση ειναι πολυ χειροτερη απο αυτη που διαβαζουμε στην ειδησιογραφια... μονο την τελευταια εβδομαδα την εχουν ληστεψει 2 φορες , τη μια ασιατικης καταγωγης κατα την περιγραφη της και την αλλη Αλβανοι που μαλιστα την εριξαν κατω και την χτυπησαν ασχημα για της παρουν τον σταυρο που ειχε στο λαιμο... μου ελεγε οτι η κατασταση ειναι εφιαλτικη... πλεον τα παρκα που τα ανακαινισε ο δημος τα λυμαινονται οι αλλοδαποι, οι μεγαλης ηλικιας ανθρωποι που η μονη τους χαρα ηταν η απογευματινη βολτα στο παρκο πλεον εχουν κλειστει στα σπιτια τους, και μου ελεγε χαρακτηριστικα οτι πλεον δεν βλεπεις ουτε εναν Ελληνα στον δρομο... μου περιεγραψε μια πλειαδα περιστατικων απο γειτονες της που τους επιτεθηκαν γυρνωντας απο την τραπεζα οπου ειχαν παρει την συνταξη τους (μπαινουν λεει κυριως αλβανοι μεσα στην τραπεζα και παριστανουν τους πελατες και παρατηρουν ποιοι ηλικιωμενοι σηκωνουν χρηματα) και η συνεχεια γνωστη.... επισης στην πολυκατοικια της εμενε μια κυρια αλβανικης καταγωγης καθαριστρια... τον τελευταιο μηνα ηρθαν κατι ξαδερφια της απο την Αλβανια που τα φιλοξενησε και μεσα σε 10 ημερες δεν αφησαν διαμερισμα για διαμερισμα.. και σφου τα αδειασαν ολα εφυγαν ολοι μαζι... δεν υπαρχει αποδειξη αλλα οι ενδειξεις οδηγουν στο οτι ηταν αυτοι...
    δυστυχως εχουμε γινει η χαρα του καθε αλλοδαπου κακοποιοιυ... η ελλιπης αστυνομευση, τα ελλιπη μεσα, η ελαστικες ποινες, ο αριστεριστικος παραλογισμος που μια τριχα να τους τραβηξεις θα σε στειλουν στα δικαστηρια οι ΜΚΟ και οι "ανθρωπιστικες οργανωσεις".... ολα αυτα δημιουργουν συνθηκες που ευοδωνουν την εγκληματικη δραστηριοτητα.... πρεπει οι κυβερνωντες να καταλαβουν οτι η ανασφαλεια ειναι κακος συμβουλος και αν θελουν να προστατεψουν την δημοκρατια πρεπει να αποκαταστησουν πρωτιστως το αισθημα ασφαλειας του πολιτη... διοτι χωρις ασφαλεια ουτε επιχειρηματικοτητα μπορει να υπαρξει, ουτε κοινωνικη και οικονομικη ζωη.... και φυσικα ουτε δημοκρατια....
    Καμια ανοχη στις εγκληματικες βαλκανικες και ανατολικοευρωπαικες μαφιες που λυμαινονται τον καθημερινο κοπο του Ελληνα και δολοφονουν με πρωτοφανη αγριοτητα.. οσους πιανουν ΕΚΤΕΛΕΣΗ... επιστροφη θανατικης ποινης... να δεις για ποτε καθαριζεις απο δαυτους... ο,τι δηλαδη θα εκαναν και στις πατριδες τους σε αναλογες περιπτωσεις... επισης αποτελεσματικος ελεγχος συνορων.. χρηση ακομα και βιαιων μετρων επι παραβιασης των συνορων (οι Ιταλοι χαζοι ειναι που προβαινουν σε τετοιου ειδους ωμοτητες χωρις να κουνιεται φυλλο?)... οποιον λαθρεμπορο πιανουν (Τουρκο, Ιρακινο, Αφγανο ή Ελληνα... εκτελεση και αυτοι...).. οι συνθηκες ειναι εξαιρετικα ακραιες για να αντιμετωπιζονται με ευχολογια και με ψευτοανθρωπιστικα μετρα... οι ακραιες καταστασεις απαιτουν ακραιες λυσεις... αλλιως αποχαιρετα την πατριδα... αν συνεχισουμε ετσι λειαν συντομως θα εχουμε γεγονοτα εκατονταπλασιας βιαοτητας και πληρους αποσταθεροποιησης... οι μεταναστες ειτε Αλβανοι ειτε Πακιστανοι ειτε Λιβυοι αποτελουν μια τεραστια ωρολογιακη βομβα που αν δεν κοψουμε τα καλωδια ΤΩΡΑ... συντομα θα εκραγει με ασυλληπτες διαστασεις...

  27. manos avatar
    manos 10/07/2012 18:08:53

    Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα...

    Προ ολίγου δημοσιεύθηκε η έκθεση της Human Rights Watch γιά τη βία που αντιμετώπισαν οι μετανάστες στην πρωτεύουσα της Ελλάδας, την τριετία Αύγουστος 2009 - Μάιος 2012.
    ---------------------------------------------------------------------------------

    * Human Rights Watch μίλησε με δεκάδες θύματα βίας
    * Έκθεση λέει στόχος της βίας οι μετανάστες, η αστυνομία αδρανεί
    * Το μεταναστευτικό αποτελεί καυτό πολιτικό ζήτημα εν μέσω κρίσης

    Της Deepa Babington ΑΘΗΝΑ, 10 Ιουλ. (Reuters) - Συμμορίες Ελλήνων επιτίθενται συχνά σε μετανάστες σε ολόκληρη την χώρα χωρίς να συλλαμβάνονται και οι αρχές αγνοούν ή αποθαρρύνουν τα θύματα από το να καταθέτουν μηνύσεις, είπε την Τρίτη σε έκθεσή της η οργάνωση για την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Human Rights Watch (HRW).
    Στην Ελλάδα, που έχει καταστεί η κυριότερη πύλη εισόδου στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τους μετανάστες χωρίς έγγραφα και τους αιτούντες άσυλο από την Ασία και την Αφρική, η παράνομη μετανάστευση αποτελεί πλέον θέμα πολιτικής αντιπαράθεσης. Με την χώρα να διανύει τον πέμπτο χρόνο οικονομικής ύφεσης και την ανεργία σε ιστορικό υψηλό, το κλίμα ξενοφοβίας εντείνεται, καθώς οι μετανάστες κατηγορούνται για την αύξηση της εγκληματικότητας και την απορρόφηση κρατικών επιδομάτων.
    "Μετανάστες και αιτούντες άσυλο μίλησαν στην HRW για περιοχές στην Αθήνα όπου δεν πλησιάζουν τη νύχτα εξαιτίας των φόβων για επιθέσεις από ομάδες μαυροντυμένων Ελλήνων, με σκοπό την βία", αναφέρεται στην έκθεση. "Ενώ οι τουρίστες είναι καλοδεχούμενοι, οι μετανάστες και οι αιτούντες άσυλο αντιμετωπίζουν ένα εχθρικό περιβάλλον, όπου κινδυνεύουν να τεθούν υπό κράτηση σε απάνθρωπες και ταπεινωτικές συνθήκες και να βρεθούν σε πλήρη ανέχεια και να υποστούν ξενοφοβική βία", είπε η οργάνωση.
    Η HRW είπε ότι η πραγματική έκταση του φαινομένου της ρατσιστικής βίας στην Ελλάδα παραμένει άγνωστη, δεδομένου ότι πολλά θύματα δεν καταγγέλλουν τις επιθέσεις και τα επίσημα στοιχεία είναι παντελώς αναξιόπιστα. Η οργάνωση είπε ότι πήρε συνεντεύξεις από 59 άτομα που υπέστησαν ή ήταν θύματα απόπειρας ρατσιστικών επιθέσεων το διάστημα μεταξύ του Αυγούστου 2009 και του Μαΐου 2012. Τα περιστατικά αφορούσαν 51 σοβαρές επιθέσεις, ενώ δύο από τα θύματα ήταν έγκυες γυναίκες.
    Οι περισσότερες επιθέσεις γίνονται βράδυ, σε πλατείες ή κοντά σε αυτές, είπε η οργάνωση. Οι δράστες κινούνται σε ομάδες και συχνά φορούν σκουρόχρωμα ρούχα, έχοντας καλυμμένα τα πρόσωπά τους με μαντήλια ή κράνη, είπε η HRW, προσθέτοντας ότι χρησιμοποιούν συχνά ρόπαλα ή μπουκάλια μπύρας ως όπλα, αλλά και γυμνά χέρια.
    Τα θύματα είπαν στην HRW ότι η αστυνομία σε αρκετές περιπτώσεις τους αποθάρρυνε από το να καταγγείλουν τις επιθέσεις ή να ζητήσουν την έναρξη ποινικής έρευνας ύπο την απειλή ότι θα τεθούν υπό κράτηση. Πολλά θύματα εγκατέλειψαν τις προσπάθειες για απόδοση δικαιοσύνης ύστερα από υποδείξεις ότι είναι μάταιη η έρευνα εάν δεν είναι σε θέση να αναγνωρίσουν με βεβαιότητα τους δράστες. Άλλους τους προέτρεψαν να δεχθούν απλώς μια συγνώμη ή να ανταποδώσουν με τον ίδιο τρόπο, αναφέρεται στην έκθεση.
    Η HRW είπε επίσης ότι υπάρχουν κάποια στοιχεία που υποδηλώνουν ότι οι δράστες είναι μέλη ή συνδέονται με "ομάδες πολιτών" για την "προστασία" μιας συνοικίας ή υποστηρικτές της Χρυσής Αυγής. Η HRW είπε ότι δεν έχουν βρεθεί στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι οι επιθέσεις κατευθύνονται από την Χρυσή Αυγή, ωστόσο μέλη του κόμματος έχουν κατηγορηθεί για τέτοιες επιθέσεις. Στην έκθεσή της, η HRW παραθέτει μαρτυρίες κατοίκων και ενός αστυνομικού για εμπλοκή μελών του κόμματος σε βιαιοπραγίες κατά μεταναστών.

    • Εύα avatar
      Εύα @ manos 10/07/2012 18:24:01

      Μπορεί να έχουν συμβεί κι αυτά..αναφέρει η έκθεση κάτι για τα εγκλήματα κατά των Ελλήνων; αναλυτικά, με αριθμούς..

  28. Εύα avatar
    Εύα 10/07/2012 18:21:15

    +1000!

  29. καμπάνακι avatar
    καμπάνακι 10/07/2012 18:56:04

    και ελβετία να μας κάνει ο σαμαράς σε έξι μήνες,αν δεν αντιμετωπίσει την εγκληματικότητα και την λαθρομετανάστευση ριζικά καια αποφασιστικά θα καταρρεύσει

    ο κόσμος είναι εξοργισμένος και έχει ξεπεραστεί προ πολλού το σημείο βρασμού...

    σύγχρονη αστυνομία για τον λαό,όχι για τους πλούσιους κ τα γήπεδα(ας πληρώσουν σεκιουριτάδες) και όχι στα γραφεία..
    κλείσιμο συνόρων,έξοδο λαθρομεταναστών

    και ένα ακόμα θέμα θα συμπλήρωνα ΠΟΛΕΜΟ στον χουλιγκανισμό,ακριβώς ότι έκανε η βρετανία..

    • καμπάνακι avatar
      καμπάνακι @ καμπάνακι 10/07/2012 18:57:41

      εδώ δεν σηκώνει συμβιβασμούς με την αριστερά..το πολιτικό πεδίο είναι της δεξιάς,αν επιβληθεί και εφαρμόσει την τάξη και τον νόμο στην επικράτεια μόνο κέρδος θα έχει η πατρίδα και η παράταξη...

      παραμερίστε την παλαβή λαθρολάγνα αριστερά

  30. manos avatar
    manos 10/07/2012 19:34:39

    Παρακαλώ δείτε η ίδια:

    http://www.hrw.org/

    • Εύα avatar
      Εύα @ manos 10/07/2012 22:59:46

      Μάλιστα..δηλαδή τα ανθρώπινα δικαιώματα εξαντλούνται στους λαθρομετανάστες..το θεωρώ υποκριτικό, για να μην πω, ύποπτο...
      ΥΓ: Εννοείται ότι δεν υποστηρίζω το έγκλημα απ' όπου κι αν προέρχεται...

  31. Κβάντα avatar
    Κβάντα 10/07/2012 20:04:17

    Κυρία Εύα, αυτά περί κουκούλων είναι για λαϊκή κατανάλωση. Οπότε δε στέκομαι στο αν είναι αντισυνταγματικό ή όχι, γιατί θα βρεθεί το αριστερό άλλοθι που ψάχνουν μερικοί.
    Επί της ουσίας. Αυτό που μας ενδιαφέρει, είναι να συλληφθούν, να οδηγηθούν με ή χωρίς κουκούλες στη φυλακή και να μείνουν εκεί για πάντα.

    • Εύα avatar
      Εύα @ Κβάντα 10/07/2012 20:27:43

      Το ίδιο λέμε..αλλά έχω την αίσθηση ότι ''το θα βγάλω τις κουκούλες'' που είπε ο Πρωθυπουργός, δε θα πραγματοποιηθεί...

  32. Economist avatar
    Economist 10/07/2012 23:24:43

    Το έχουμε ξαναγράψει ότι οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές. Δεν είναι όμως και ανόητοι. Οι υδρογονάνθρακες και ο ορυκτός πλούτος είναι περιουσία του ελληνικού λαού. Αν ο ελληνικός λαός πάψει να υπάρχει αυτός ο τεράστιος πλούτος - που είναι τόσο μεγάλος που ακόμα δεν έχει εκτιμηθεί - δεν θα έχει ιδιοκτήτη. Οι ισχυροί του κόσμου εφαρμόζουν το κόλπο των εγκληματικών συμμοριών που σκοτώνουν τους ηλικιωμένους που έχουν ακίνητη περιουσία και δεν έχουν απογόνους για να τους πάρουν την περιουσία τους. Γι’ αυτό μας έχουν γεμίσει με όλους αυτούς τους λαθρομετανάστες. Ο λαθρομετανάστης δεν έχει προγονικά δικαιώματα και δεν πρόκειται να απαιτήσει κάτι που δεν είναι δικό του. Είναι ο Δούρειος Ίππος που χρησιμοποιείται για τη διάλυση της Ελλάδας. Εμείς οι Έλληνες απαντούμε ακριβώς σε αυτό το σχέδιο της κλοπής της πατρίδας μας και στηρίζουμε πατριωτικά κόμματα. Ο ρόλος της αριστεράς σε αυτό το σχέδιο είναι ύποπτος γιατί δεν μπορεί να ισχυρίζεται ότι νοιάζεται για τις απώλειες που υπέστησαν οι Έλληνες από την πολιτική του μνημονίου που όντως ήταν σημαντικές και να βοηθά στο σχέδιο της κλοπής του τεράστιου εθνικού πλούτου. Ποιον πάει να κοροϊδέψει; Η Ελλάδα δέχεται επίθεση από όλα τα μέτωπα και πρέπει να πολεμήσει σε όλα. Όταν όμως λες εγώ πολεμώ στο ένα μέτωπο και βοηθώ τον εχθρό στο άλλο δείχνεις καθαρά ότι είσαι με τον εχθρό. Στην πρόταση νόμου για την κατάργηση του νόμου Ραγκούση θα φανεί σε ποιο στρατόπεδο ανήκει ο κάθε έλληνας πολιτικός στο δικό μας ή στου εχθρού. Μαθήματα αγάπης προς τον συνάνθρωπο δεν δεχόμαστε εμείς οι Έλληνες γιατί είμαστε αυτοί που διδάξαμε την αγάπη. Πόσο μάλλον από Έλληνες που μισούν τους ίδιους τους Έλληνες.

  33. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 10/07/2012 23:45:05

    Πέρα από το γεγονός ότι τα "στοιχεία" της HRW είναι ουσιαστικά ανύπαρκτα και παραβλέπωντας το ότι τα "θύματα επιθέσεων" δεν είναι τίποτα άλλο από ψέυτες έπι πληρωμή (από Βαλλιανάτους κλπ), εμένα ως Έλληνα με έχουν φέρει στο σημείο να ΜΗΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ! Με νοιάζει που προχθές Αφγανός μαχαίρωσε τον γείτωνά μου στο δρόμο, με νοιάζει που την προηγούμενη εβδομάδα λήστεψαν τον φούρνο της γειτονιάς Αλβανοί ξυλοκοπώντας και αφήνοντας αιμόφυρτο το ανδρόγυνο που τον έχει,με νοιάζει που τον προηγούμενο μήνα ανθρωπόμορφα κτήνη από την Αφρική προσπάθησαν να βιάσουν την 14χρονη !!! κοπέλα από απέναντι και δε μοθ μένει τίποτα άλλο από το να περιμένω τη σειρά μου κυκλοφορόντας με σουγιά και με την καραμπίνα στο σπίτι έτοιμη και σε αυπρόσιτο σημείο. Αυτά κύριε με νοιάζουν, το ότι οι Έλληνες ζούμε τη δική τους ρατσιστική βία ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ! Οι της HRW και της κάθε ΜΚΟ να πάνε να πνιγούν και αν (ΑΝ !) τα λαθροορκ τα δέρνουν κάποιοι τότε μπράβο!, καλά τα κάνουν και αν δεν τους αρέσει να γυρήσουν στην Αφροασία από όπου μας κουβαλήθηκαν!

  34. kas avatar
    kas 11/07/2012 09:05:04

    Οταν οι ίδιοι οι ευρωπαίοι αξιωματούχοι δηλώνουν
    ''πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε για να εκμηδενίσουμε την εθνική ταυτότητα των κρατών της ΕΕ''....τι περιμένετε ?

    Δεν πρόκειται να λυθεί από καμία κυβέρνηση το πρόβλημα
    πάρτε το χαμπάρι

    μόνο αν φυσήξει ανάποδα ο πλανήτης...

    όχι μόνο δεν θα υπάρξει λύση...αλλά είναι τετελεσμένο ότι η εισροή και η παραμονή εδώ θα γιγαντωθεί μέχρι να υπάρχουν 20 εκατομμύρια ορκς και 10 ντόπιοι (όπως λένε και οι ανθρωπιστές)

    αυτό ακριβώς προωθεί και η αριστερά σε όλες τις μορφές της
    και χέστηκε αν θα πάρει η ΧΑ και 20%
    so what ?

    Η ΝΔ....θα είναι εκτός νυμφώνος και χωρίς μάλιστα ''πατριωτική'' ηγεσία. Αυτό είναι το μέλημά τους, γιατί μερικοί τελείως αφελώς σκούζουν προς πασοκ και δημαρ και λοιπές ιδεοληπτικές δυνάμεις ''αααα θέλετε να δείτε την ΧΑ με 20% ?''

    ναι αυτό θέλουν...για να είναι μόνιμα στην κυβέρνηση οι ίδιοι
    και δεν πιστεύω κανείς να νομίζει ότι υπάρχει περίπτωση να βγει ποτέ αυτοδύναμη η ΧΑ ή άλλη πολιτική δύναμη του πατριωτικού χώρου
    Ξεχάστε το.

    Επίσης δεδομένη είναι και η κατάργηση της θρησκείας και της γλώσσας και της όποιας παιδείας έμεινε και εν γένη οποιουδήποτε πράματος προσδίδει ταυτότητα.

    Πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια...είναι σιχαμερό τρίπτυχο για τους ορκς (εγχώριους και αλλοδαπούς) και θα το πάνε το γράμμα μέχρι τέλους

    η προώθηση του φονταμενταλιστικού ισλάμ (και ουχί του μετριοπαθούς) είναι γεωπολιτική επιλογή της εσπερίας με κάθε μέσο και κάθε τρόπο...για 1000 + 1 λόγους

    με το έτσι και το θέλω και βέβαια την 5η φάλαγγα (μιάς και έτσι δουλεύει πλέον η εσπερία) να δουλεύει στο φουλ, θα Σικαγοποιηθεί πλήρως όλη η Ελλάδα

    η εγκληματικότητα του τώρα...μπροστά στην επερχόμενη...δεν είναι τίποτα, όπως και η επιβολή των νέων ηθών...ή μάλλον η πλήρης κατάργηση των ηθών.

    Οπως δεδομένη είναι και η κοσσοβοποίηση και ο διαμελισμός της χώρας, προφανώς στα πλαίσια της Θείας Τιμωρίας.

    Πάρτε το χαμπάρι...ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ και ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να κάνουν τίποτα.

    Θα γίνουμε λίαν συντόμως μιά ισλαμική ομοσπονδία ανεξάρτητων περιφερειών, όπου θα τιμωρείται με φυλάκιση και θάνατο οποιαδήποτε εκτροπή από τις αξίες της ''ελευθεριάζουσας'' open society.

    Οσο πιό γρήγορα το χωνέψετε, τόσο το καλύτερο και κάντε τα κουμάντα σας.

    Καθήστε τώρα και φιλοσοφήστε αν θα είναι ιταλικός ή ελβετικός ο νόμος...και τρίχες κατσαρές.
    Σύντομα θα είστε μειοψηφία και φυσικά μετά θα αφανιστείτε.

  35. ΕΛ avatar
    ΕΛ 11/07/2012 22:31:42

    Σαμαρά αποφάσισε και διάλεξε
    Ή θα τηρήσεις τις δεσμεύσεις σου για απελάσεις και κατάργηση του λαθρονόμου Ραγκούση ή θα υποκύψεις στην Ρεπούση και θα βρεις μόνο την δική σου ψήφο στις επόμενες εκλογές

  36. scopa avatar
    scopa 12/07/2012 00:57:10

    πολυ φοβαμαι πως η λαθρομεταναστεθση εχει παρει υρομακτικες διασυασεις κ οσο κ να θελουν ,δεν ελεγχεται....

  37. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/07/2012 03:31:17

    Ο λαθρονόμος πρέπει να αποτελέσει παρελθόν. Είναι κεντρική προεκλογική δέσμευση της ΝΔ.

  38. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 12/07/2012 03:54:56

    Νομιζω οτι ο απλος ψηφοφορος μας θα ελεγε... ''Προεδρε της ΝΔ, εδω μιλαμε για την επιβιωση του Ελληνικου Εθνους. Περιμενουμε συντομα παρα πολυ σκληρη γραμμη για τη λαθρομεταναστευση και για οσους τους παρεχουν παρανομα σπιτι και δουλεια, ή προιοντα προς πωληση. Αν κανεις πισω θα ειναι πολυ μεγαλη η απογοητευση για τα εκατομμυρια των ΝεοΔημοκρατων. Επειδη ξερουμε οτι εχεις πατριωτικες αρχες, ελπιζουμε οτι θα δικαιωσεις τις προσδοκιες μας''

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.