#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/08/2012 16:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κυβέρνηση πρέπει να ετοιμάζει την χώρα για παν ενδεχόμενο



Περιγράφουμε σε άλλες αναρτήσεις του Antinews τόσο τα αδιέξοδα (τεχνητά και μη) που δημιουργεί συνεχώς η Γερμανία ενόψει των συνομιλιών με Σαμαρά (Γερμανική «σωτηρία» με παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας)  όσο και την τακτική που διαμορφώνει το Μαξίμου (η στρατηγική Σαμαρά για να πείσει Μέρκελ και ΔΝΤ)

Από όσα διαρρέουν, η στρατηγική του Μαξίμου βασίζεται σε δύο δόγματα: Πρώτον στο δόγμα της παραμονής με κάθε κόστος στο Ευρώ και δεύτερον στο δόγμα της «δωρεάν επιμήκυνσης», δηλαδή μιας ρύθμισης χωρίς η Γερμανία και οι άλλες κυβερνήσεις της ευρωζώνης να χρειαστεί να περάσουν από τα Κοινοβούλιά τους πρόσθετες χρηματοδοτήσεις για την Ελλάδα. «Αυτό που θα πούμε στην καγκελάριο είναι ότι, αν μας δώσετε παράταση, τότε εμείς μπορούμε να υποκινήσουμε την ανάπτυξη, να αυξήσουμε τα φορολογικά έσοδα και να καλύψουμε τα χρηματοδοτικά κενά», συνοψίζουν κυβερνητικές πηγές. “Να μείνουμε ζωντανοί, κάτω από την ομπρέλα της ΕΕ” συμπληρώνει ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας

Είναι λογικό το Μαξίμου να μην αποκαλύπτει όλη την στρατηγική του, πολύ περισσότερο επειδή από την έκβαση των συνομιλιών εξαρτάται όχι μόνο το μέλλον της κυβέρνησης, αλλά της ίδιας της χώρας. Εντούτοις θεωρούμε ότι λόγω ακριβώς αυτών των περιστάσεων η κυβέρνηση δεν πρέπει να εργάζεται μόνο για να σώσει την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας, αλλά να αρχίσει ταυτόχρονα  να σκέφτεται και προς την κατεύθυνση του ενδεχόμενου της αποπομπής μας από την ευρωζώνη. Για τους εξής λόγους:

Είναι δεδομένο ότι στην Γερμανία κερδίζει διαρκώς πόντους το στρατόπεδο των τραπεζιτών που επιδιώκουν την αποπομπή της Ελλάδας από την ευρωζώνη. Ακόμα και αν διαλυθεί το ευρώ και πάνε στο μάρκο το οποίο θα δυσχεραίνει τις εξαγωγές τους, ξέρουν ότι σε εκείνη την περίπτωση δισεκατομμύρια ευρωπαϊκών αποταμιεύσεων θα κατευθυνθούν προς τις Γερμανικές τράπεζες . Θείο δώρο αν σκεφτούμε ότι οι τράπεζες τους είναι χρεοκοπημένες.

Από την άλλη οι Γερμανοί βιομήχανοι δεν θέλουν τη διάλυση του ευρώ με την έξοδο της Ελλάδας γιατί ξέρουν επίσης ότι πολύ μεγάλο ποσοστό των κερδών τους οφείλονται στο κοινό νόμισμα.

Το ευρώ έχοντας αφαιρέσει από τις χώρες της περιφέρειας το όπλο της υποτίμησης τις καθιστά μη ανταγωνιστικές. Γιατί, για παράδειγμα, Γερμανός και Έλληνας πουλούν πλέον ζάχαρη στην ίδια περίπου τιμή. Αν όμως η Γερμανία πάει στο μάρκο ή σε κάποιο ευρωμάρκο μαζί με άλλες πλεονασματικές χώρες τότε αυτό θα ανατιμηθεί και θα γίνουν πιο δύσκολες οι Γερμανικές εξαγωγές. Φανταστείτε ένα μάρκο όσο περίπου δύο δολάρια και πέστε μας μετά τι αμάξι θα μπορείτε μελλοντικά να αγοράσετε, VW ή Toyota;H αναπόφευκτη μείωση των εξαγωγών θα φέρει και τριπλασιασμό της ανεργίας (έτσι λένε κάποιοι υπολογισμοί) και τον κίνδυνο να χάσει η Γερμανία μέρος της παραγωγικής της ταυτότητας και να στηρίζεται κι αυτή στο παρασιτικό τραπεζικό σύστημα.

Όμως κι αυτοί που είναι δυνητικοί μας σύμμαχοι απογοητεύονται από τα αποτελέσματα του μνημονίου αδυνατώντας να κατανοήσουν ότι όποια μεταρρύθμιση και όποια διαρθρωτική αλλαγή να υλοποιηθεί η μνημονιακή συνταγή εμπεριέχει τέτοιο μίγμα υπερδανεισμού και ύφεσης που είναι αδύνατο να τελεσφορήσει επιτυχώς.

Πολύ κακώς εδώ και πολύ καιρό οι βόρειοι εταίροι μας θεωρούν ότι για τα καλά τους ευθύνονται αυτοί και για τα κακά τους εμείς. Δεν μπορούν ή δεν θέλουν να παραδεχθούν ότι το πεπρωμένο των νομισματικών ενώσεων είναι το να λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές οικονομικής ισχύος των ισχυρών σε βάρος των αδύνατων. Αν η ένωση δεν έχει προβλέψει την διοχέτευση μέρους των πλεονασμάτων των ισχυρών προς τους αδύνατους με τη μορφή παραγωγικών επενδύσεων τότε στην πρώτη κρίση οι αδύνατοι πιάνονται στην φάκα της κρίσης χρέους της επιδεινούμενης ύφεσης και των απαγορευτικών πολύ υψηλών επιτοκίων δανεισμού. Μετά επιβάλλεται το μνημόνιο που ουσιαστικά επιτείνει το πρόβλημα. Γιατί υπερδανείζει τις ήδη χρεοκοπημένες χώρες κι άλλο υπό όρους λιτότητας. Η οποία λιτότητα συρρικνώνει το ΑΕΠ μέσα από το οποίο πρέπει να αντληθούν οι πόροι για την αποπληρωμή των χρεών. Δηλαδή εξασφαλισμένο εισιτήριο στην κόλαση.

Τι πρέπει να κάνουμε εμείς δεδομένης του γοργά επερχόμενου κινδύνου;

Σαμαράς και Στουρνάρας πρέπει να ετοιμάσουν τη χώρα για παν ενδεχόμενο.

1) Πρώτο και σημαντικότερο απ’όλα: Να εξαφανισθούν τα πρωτογενή ελλείμματα Χθες. Χωρίς καμιά αργοπορία. Όχι όμως με οριζόντια μέτρα. Αρκεί συμπίεση των υψηλών μισθών και συντάξεων προς τα κάτω. Υπάρχει κατάσταση εθνικής ανάγκης. Όσοι αμείβονται με πάνω από τρία χιλιάρικα να πάνε στα τρία, όσοι παίρνουν μεταξύ 2,3 και τρία να πάνε στα δύο και κάτω από 2,5 αναλογικά να φτάσουν όλα μέχρι τα 1500 ευρώ. Για ένα χρόνο και μετά βλέπουμε.

2) Να αναζητηθούν άμεσα τρόποι τόνωσης της κρατικής ρευστότητας με κοινοτικά κονδύλια και γρήγορες αποκρατικοποιήσεις. Που είναι εκείνο το «επενδυτικό σοκ» για το οποίο μιλούσε σε κάθε προεκλογική ομιλία του ο πρωθυπουργός; Τι γίνεται με τα κονδύλια του ΕΣΠΑ; Καλές οι εξαγγελίες του υπουργείου Ανάπτυξης αλλά πέρασαν δυο μήνες από την ορκωμοσία της κυβέρνησης και προς το παρόν ακούμε και βλέπουμε μόνο εξαγγελίες. Αντί να ξοδεύονται κυβέρνηση και αντιπολίτευση σε ανούσιες, πλέον, συζητήσεις για το ευρώ και την δραχμή, δεν θα ήταν καλύτερα για όλους να αρχίσουμε να μιλάμε για επενδύσεις και για επενδυτικό κλίμα που είναι το νόμισμα των συναλλαγών;

Πρέπει η κυβέρνηση να βρει τρόπους ώστε να μπορούμε να αντέξουμε ένα χρόνο χωρίς εξωτερική χρηματοδότηση χωρίς να καταρρεύσουμε. Το κρίσιμο διάστημα μπορεί να είναι έξι μήνες, αλλά καλού κακού ας ετοιμαζόμαστε για δώδεκα…

Για τον σκοπό αυτό προτείνουμε:

1 Άμεσα Fast Track επενδύσεις από Ρωσία, Ισραήλ και Κίνα σε τομείς που και η δραχμή να έρθει δεν θα κινδυνεύσουν οι επενδύσεις τους. (Όσο το δυνατό γίνεται αυτό)

2. Nα θεσμοθετηθεί η δυνατότητα προπληρωμής της φορολογίας της επόμενης χρονιάς με μια έκπτωση της τάξης του 10%. Υπάρχουν πολλοί Έλληνες που έχουν τις οικονομίες τους στην άκρη και δεν ξέρουν τι να τις κάνουν. Αν τους δοθεί αυτή η δυνατότητα είναι σα να αγοράζουν ομόλογα με 10% απόδοση. Τέτοια εποχή δε μπορεί να προσδοκάται τίποτα καλύτερο.

Καταλήγοντας, επαναλαμβάνουμε για πολλοστή φορά ότι η παραμονή της χώρας στο Ευρώ είναι η επιβεβλημένη στρατηγική επειδή τα δεινά από μια επιστροφή στην δραχμή θα είναι αφόρητα για τον λαό, την ίδια στιγμή που οι γνωστοί κατέχοντες θα πολλαπλασιάζουν την περιουσία τους, αγοράζοντας πάμφθηνα τα ασημικά και την εργατική δύναμη της χώρας.

Όμως η Ελλάδα είναι μόνον έναν αδύναμος κρίκος, για πολλοστή φορά στην ιστορία της. Γι αυτό ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να επεξεργάζεται όλες τις προοπτικές, ακόμα και τις χειρότερες. Ο κύριος στόχος του είναι να  σώσει την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας, όμως πρέπει να δουλέψει και προς την κατεύθυνση του ενδεχόμενου της αποπομπής μας από την ευρωζώνη.

Έχει αυτή υποχρέωση απέναντι στους Έλληνες  και απέναντι στον εαυτό του γιατί θα είναι άδικο να είναι ο πρωθυπουργός που στα χέρια του θα καταρρεύσουν τα πάντα.

Blue Nile - Factor X

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kst avatar
    Kst 19/08/2012 16:12:16

    Καποιες φορες η στρατηγικη πρεπει να αναθεωρειται. Το "με καθε κοστος" ειναι πολυ αφηρημενο και επικινδυνο. Ποια τα ορια των ανταλλαγματων αραγε;;;;;;;;;;;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Kst 19/08/2012 17:59:41

      Δεν πρέπει να ξέρει ο απέναντι τα χαρτιά σου. Όλη η πολιτική διαπραγμάτευση έχει και σαν μέρος της τη μπλόφα. Εκτός της σιγουριάς ότι οι βορειοευρωπαίοι θέλουν να σε βγάλουν από την ευρωζώνη ως βαρίδι χωρίς να χρεωθούν την απόφαση. Άρα και ο Σαμαράς καλά το πάει. Αν χρειαστεί, ένα διάγγελμα α λα Τάσος Παπαδόπουλος και μούγκα στη στρούγκα Συριζαίοι, Ανελ και ΧΑ. Και ενωμένοι αντιμετωπίζουμε σχεδόν πάντα επιτυχώς τους μεγάλους κινδύνους.

  2. monomaxos avatar
    monomaxos 19/08/2012 16:24:11

    Αυτό με το θέμα της έκπτωσης στη πληρωμή του φόρου έπρεπε ήδη να εφαρμοστεί από φέτος.

    Δεν μπορεί εγώ να έχω να πληρώσω μετρητοίς το φόρο μου και να μου δίνει έπτωση μόνο 1,5%.

    Την ίδια στιγμή το Κράτος δανείζεται από τις τράπεζες για να καλύψει τις ανάγκες του μέ έντοκα γραμμάτια τρίμηνης διάρκειας με 4,8%.

    Γιατί δεν μου δίνει και εμένα το κίνητρο του 5% για να πληρώσω μετρητοίς το φόρο μου και να κερδισω έστω τα 100 € που μπορώ?

    Προτιμά το κράτος να δώσει κέρδος στους τραπεζίτες παρά να μου επιστρέψει εμένα λεφτά, που στο κάτω κάτω θα τα καναλώσω εντός της χώρας και δεν θα τα πάω σαν κέρδη στις τράπεζες του εξωτερικού.

    Πολύ περισσότερο δε που οι περισσότεροι συμπατριωτες μας θα πληρώνουν μέχρι και το φεβρουάριο του 2013, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις ανάγκες δανεισμου της χώρας για να τα βγάλει πέρα.

    • tak avatar
      tak @ monomaxos 20/08/2012 09:01:08

      Έχεις δίκιο! Είναι περίπου σίγουρο πως αν η έκπτωση κυμαίνονταν στο 10%, το 70%+ των φορολογούμενων θα τα πλήρωναν όλα μαζί!
      Οι μανδαρίνοι του υπουργείου οικονομικών, δεν έχουν εργασθεί ποτέ στην ελεύθερη αγορά και δεν ξέρουν τι σημαίνει 10%!
      Εξ άλλου, όσοι δε θέλουν να πληρώσουν, όσο έκπτωση και όσες δόσεις να τους κάνει το ανεύθυνο υπουργείο, δεν πρόκειται να πληρώσουν.

  3. Λακμος avatar
    Λακμος 19/08/2012 16:24:29

    Μα τι στρατηγικη να περιμενουμε απο μια κυβερνηση που ανεχεται σε ολη τη χωρα καρκινωματα σαν και εκεινο της Υδρας. Το γεγονος οτι δεν συνεληφθη κανενας απο τους φοροφυγαδες-ταραχοποιους (εκτος απο τον αρχικο παραβατη) δεν μας λεει τιποτε; Και τη καλυτερη στρατηγικη να σχεδιασει η κυβερνηση, τι να την κανουμε αφου δεν μπορει να την εφαρμοσει;
    Διαβαζω σωστα; Δεν ειναι πια ταμπου για τη κυβερνηση η εξοδος απο την ευροζωνη;

  4. Nick avatar
    Nick 19/08/2012 16:47:10

    Ή το Ευρώ έφτασε στα τελευταία του ή πήρε πρέφα η κυβέρνηση ότι δεν έχουμε μέλλον στον Ευρώ, αν κρίνω και από τα συνεχή "nein, nein, nein" των Γερμανών...

  5. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 19/08/2012 16:47:50

    Δεν περιμένατε εμένα φυσικά να σας πω το απόλυτα σωστό της ανάρτησης , όμως πέρα από αυτά, θεωρώ πρέπει να βοηθήσουμε όλοι μας την κυβέρνηση να πετύχει και τη χώρα να ανασάνει.
    Εδώ και δυο χρόνια είμαστε οι Έλληνες (σχεδόν όλοι), μόνο θεατές περιμένοντας το αποτέλεσμα των κυβερνητικών χειρισμών, να κουνηθούμε λιγάκι, να καταναλώσουμε ΕΛΛΗΝΙΚΆ όσο αυτό είναι δυνατό, ας στηλιτεύσουμε το μπαγάσα που δεν μας έφερε απόδειξη στο τραπέζι ή μας έκοψε εικονική στο δήθεν καλύτερη τιμή.
    Να τσακίσουμε εμείς τον εξυπνάκια ταξιτζή και όποιον άλλο σε παροχή υπηρεσίας μαστορική ή άλλη κλέβει την τσέπη μας, κάθε επαγγελματίας κ ένας εφοριακός δε γίνεται , ούτε κάθε Έλληνας κ ένας αστυνόμος.
    Να κάνουμε κ εμείς αυτά που μπορούμε , τα απλά, στο χωριό μου λένε να μη περιμένεις λέγοντας "πέσε πίτα να σε φάω".
    Να γίνουμε οικονόμοι και υπεύθυνοι, δίνοντας τέλος στον ωχαδερφισμό και στο ...να δούμε τι θα γίνει, απλά νοικοκυρίστικα πράματα δηλαδή και σε μεγάλο βαθμό να πάρουμε στα χέρια μας, τις μικρές καταστάσεις που διαμορφώνουν τις μεγάλες.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Χριστόφορος Μίχου 19/08/2012 17:11:13

      Εχετε δίκιο ! Στο μέτρο του δυνατού και μέσα απ'αυτά που διαθέτουμε και μπορούμε να κινηθούμε , πρέπει εμείς να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Οι μικρές καταστάσεις διαμορφώνουν τις μεγάλες !

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Diamond Angel 19/08/2012 22:07:32

        Πολύ σωστά. Οι υγιείς κοινωνίες αποτελούνται από συνειδητοποιημένα και υπεύθυνα άτομα που θεωρούν καθήκον τους την υπεράσπιση του γενικού συμφέροντος και δεν απομονώνονται ούτε απονευρώνονται υπηρετώντας τα προσωπικά τους μικροσυμφέροντα ενάντια στο σύνολο. Αυτό θέλει ωριμότητα, ομοψυχία, αίσθημα ενότητας και πίστη σε ένα ''ΕΜΕΙΣ'', που οφείλουμε να κτίζουμε καθημερινά, με το προσωπικό του παράδειγμα ο καθένας μας.

  6. ano-kato avatar
    ano-kato 19/08/2012 16:51:34

    Τα ποσά μισθών συντάξεων είναι μεικτά η καθαρά;Σήμερα υπάρχουν συντάξεις 2500 μεικτά που "πληρώνουν" ως και 800 ευρώ κρατήσεις χωρίς να μειώνονται σαν μεικτές λόγω των νόμων των μνημονίων.Αν αφαιρέσεις από αυτά που μένουν προκαταβολή φόρου εισοδήματος και εισφορές στον κλάδο υγείας που ανήκουν τότε καθαρά αυτές φτάνουν στα 1300.Οι υποχρεώσεις σε δάνεια θα μειωθούν αντίστοιχα;Στα χαράτσια;Οι τιμές θα πέσουν;Τα καύσιμα;Οι φόροι;
    Αν αυτά δεν γίνουν τίποτε δεν θα έχει αποτέλεσμα.Είναι σαν να ζητάμε από ένα αγύμναστο άνθρωπο να τρέξει μαραθώνιο και να πιάσει και όριο πρόκρισης σε Ολυμπιακούς αγώνες.

    • romeo avatar
      romeo @ ano-kato 20/08/2012 09:05:39

      Να πιάσει το όριο; Μάλλον του ζητούν να ανέβει στο βάθρο!

  7. STEVE avatar
    STEVE 19/08/2012 17:21:14

    Το άρθρο καταλήγει:Έχει αυτή την υποχρέωση απέναντι στους Έλληνες και απέναντι στον εαυτό του γιατί θα είναι άδικο να είναι ο πρωθυπουργός που στα χέρια του θα καταρρεύσουν τα πάντα.
    Αυτή την στιγμή αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα όλοι φοβούνται να μην σκάσει η χρεωκοπία της χώρας στα χέρια τους.Για αυτό ακριβώς τον λόγο δεν μπορούν να πάρουν αποφάσεις και περιμένουν τις ευχές της Μέρκελ και του ΔΝΤ για να προχωρήσουν στις μεταρρυθμίσεις που τελειώνουν τον Έλληνα και οδηγούν την χώρα στην χρεωκοπία.
    Σημασία έχει που οδηγούν αυτά που θέλουν να επιβάλλουν στην Ελλάδα και που έχουν οδηγήσει αυτά που έχουν γίνει τα τελευταία δύο χρόνια.Η ανεργία (η δηλωμένη) στο 30%, το βιοτικό επίπεδο πέφτει και το χρέος σε λίγο θα επανέλθει στα επίπεδα προ ΔΝΤ. Δηλαδή μια τρύπα στο νερό εκτός από την εξαθλίωση που έχει ανοδικές τάσεις.Υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος σε αυτή την χώρα που πιστεύει ότι μπορεί να σωθεί η κατάσταση για τον απλό πολίτη έτσι όπως πορευόμαστε;Υπάρχει έστω και ένας που να πιστεύει ότι τα μέτρα των 11,5 δις είναι τα τελευταία και ότι με αυτά τα μέτρα θα ορθοποδήσει ο Έλληνας;
    Σε αυτές ακριβώς τις στιγμές ξεχωρίζουν οι ηγέτες από τους διαχειριστές και οι πολιτικοί από τους πολιτικάντηδες.Όσο για το ποιος είναι πιο αριστερός με τον τρόπο που το εννοεί ο κ.Στουρνάρας είναι σίγουρο ότι το 80% του πληθυσμού είναι αναγκασμένο να ζει όπως οι κάτοικοι των χωρών του πάλαι ποτέ ανατολικού μπλοκ (κατ΄ ανάγκη αριστεροί).

  8. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 19/08/2012 17:26:48

    O ano-kato, έθιξε ένα σοβαρότατο θέμα που κανένας περιέργως δεν αγγίζει!
    Οι συντάξεις με όριο 2300, θα είναι μεικτες ή καθαρές; Γιατί ενας που πριν το Μνημόνιο λάμβανε μεικτά 2500, τα καθαρά του ήταν γύρο στα 2000, τώρα με τις συνεχείς μειώσεις , τα μεικτά εξακολουθούν να είναι 2300, ενώ τα καθαρά δεν φθάνουν τα 1500 . Στα μάτια όμως του υπουργείου , φαντάζει σαν να μην του έγινε καμμιά περικοπή, γιατί εξακολουθεί να λαμβάνει
    (έστω και θεωρητικά ) , 2500.
    Και τελικά οι καινούργιες περικοπές θα του γίνουν , με βάση τα όσα έπαιρνε πριν τα χαράτσια του Μνημονίου, και όχι με βάση του απομειωμένης πλέον σύνταξης!!!!!

  9. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 19/08/2012 17:36:42

    Επίσης το ερώτημα μου- παρατήρηση , το απευθύνω και στον Blue-Nile, που στο πολύ καλό άρθρο του, (Το διάβασα όταν το έστειλε σαν σχόλιο), αναφέρει ένα σχέδιο μειώσεων συντάξεων , κατά κλίμακα!

  10. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 19/08/2012 18:03:08

    Άλλο τι επιδιώκεις και άλλο τι αναγκάζεσαι να κάνεις μπροστά σε μεγαλύτερο κακό. Το θέμα είναι πως κάποιοι αγιοποίησαν τη χρεωκοπία και τη δραχμή ως πράκτορες και κερδοσκόποι. Πολύ κακή κατάσταση θα ζήσουμε και σε αυτό το ενδεχόμενο. Απλά χωρίς μέλλον με μνημόνια και άλλα μέτρα χωρίς ελευθερία είναι χειρότερα. Ή αλλάζει λοιπόν η πολιτική ή αναγκάζεσαι και κάνεις αυτό που δεν εύχεσαι αλλά είναι κακό μικρότερης διάρκειας αλλά πολύ μεγαλύτερων συνεπειών.

  11. Nik avatar
    Nik 19/08/2012 18:48:44

    Blue Nile, προτείνεις επενδύσεις "μεγάλες", προφανώς σε κλίμακα που θα αντιπροσωπεύει σημαντικό ποσοστό του χρέους.

    Ομως, είναι γνωστό παγκοσμίως, ότι το 95 συν κάτι παραπάνω των θέσεων εργασίας σε μια ανοικτή οικονομία, δημιουργείται από εταιρείες που έχουν προσωπικό κάτω των 50 ατόμων.

    Είναι επίσης γνωστό ότι οι σημερινές μεγάλες εταιρείες ξεκίνησαν από μικρές, μερικές από μικροσκοπικές.

    Καλή η προσέλκυση μεγάλων, δεν λέω. Αλλά όταν δεν γίνεται κάτι με τους εγχώριους μικρούς, όταν κανείς δεν κόπτεται για το δικό τους Fast Track, μάλλον δεν πάμε πουθενά.
    Από την πρόταση σου λείπει η απλούστευση διαδικασιών και μια μαζική κατάργηση άχρηστων νόμων, όπως έκαναν οι Αγγλοι πριν μερικά χρόνια. Κατήργησαν χιλιάδες άχρηστους νόμους σε μια συνεδρίαση της βουλής. Τέτοια επιδέξια μας λείπουν. Από περίπλοκα μπουχτίσαμε.

  12. DIMITRIS avatar
    DIMITRIS 19/08/2012 18:53:11

    ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΑΣ ΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΨΥΦΗΣΟΥΜΕ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΟΘΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΜΕ. ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΗ ΘΕΛΟΥΜΕ........
    ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΝΥΜΗ.

    • Factorx avatar
      Factorx @ DIMITRIS 19/08/2012 21:10:06

      Μνήμη έχουμε. Μνύμη, με τίποτα

  13. jk avatar
    jk 19/08/2012 18:56:18

    Για να γίνουν αυτά που λέτε, χρειάζεται πρώτα και κύρια ειλικρίνεια. Αν ο λαός αντιληφθεί ότι απλά ετοιμάζεται μια ακόμη επιδρομή εναντίον του χωρίς καμιά προοπτική και με τα χαλκευμένα δεσμά της τρόικας να μας δένουν χειροπόδαρα, ο Σαμαράς θα έχει την τύχη του Γ.Α.Π. Ή λοιπόν επιλέγει ως προοπτική την έξοδο από το ευρώ και μας προετοιμάζει κατάλληλα, ή το παιχνίδι τέλειωσε. Και η χρεοκοπία θα σκάσει και από το ευρώ θα βγούμε και η κοινωνική αναταραχή θα είναι αναπόφευκτη.

  14. πολίτης avatar
    πολίτης 19/08/2012 19:11:04

    Όταν το κράτος αναφέρεται σε μισθούς και συντάξεις, εννοεί πάντα μεικτά.

  15. Afroditi P. avatar
    Afroditi P. 19/08/2012 19:13:33

    Πολύ καλό το άρθρο σας, αλλά υπάρχουν δύο - αντικρουόμενα, κατά τη γνώμη μου- σημεία στο σκεπτικό :

    1)''Από όσα διαρρέουν, η στρατηγική του Μαξίμου βασίζεται σε δύο δόγματα: Πρώτον στο δόγμα της παραμονής με κάθε κόστος στο Ευρώ ''
    και

    2)''Το ευρώ έχοντας αφαιρέσει από τις χώρες της περιφέρειας ( άρα και την Ελλάδα) το όπλο της υποτίμησης τις καθιστά μη ανταγωνιστικές.''

    - Στην Ελλάδα είναι απαραίτητο να έχουμε ανάπτυξη, άρα να παράγουμε ανταγωνιστικά προϊόντα, αλλιώς δεν πάμε πουθενά.
    Πως, λοιπόν, θα γίνουμε εμείς ανταγωνιστικοί και θα έχουμε ανάπτυξη, εφ' όσον πρέπει να μείνουμε στο ευρώ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ?

    Μόνο με βίαια, και συνεχιζόμενη, εσωτερική υποτίμηση ( ίσον φτώχεια ) αναμένεται να γίνει αυτό?

  16. nestrom avatar
    nestrom 19/08/2012 19:17:30

    Δεν έχει μέλλον αυτή η χώρα, πρέπει να το πάρουμε απόφαση.
    Όσο δεν ομολογούνται απλες αλήθειες για να μη πειράξουμε κατεστημένες στρεβλώσεις δεν υπάρχει λύση.
    Το ελληνικό σύστημα συντάξεων δεν είναι μορφής προσωπικού κουμπαρά αλλά οι εργαζόμενοι πληρώνουν με τις εισφορές τους τους τρέχοντες συνταξιούχους. Οι τρέχοντες συνταξιούχοι πρέπει να καταλάβουν ότι οι κρατήσεις (μεγάλες ή μικρές , δίκαιες ή άδικες) πήγαν στους αντίστοιχους συνταξιούχους όταν αυτοί εργάζονταν, άρα να δεχθούν τις μειώσεις λόγω μείωσης του ΑΕΠ (αναφέρομαι στις μεγάλες συντάξεις πάνω από 1500 ευρώ, οι υπόλοιπες δεν πρέπει να κοπούν).
    Οι ΔΥ πρέπει να καταλάβουν ότι είναι πολλοί και δεν μπορούμε να τους πληρώσουμε. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε όλοι για να συντηρούνται κάποιοι που δεν έχουν ανάγκη (ειδικά υψηλόμισθοι και αργόμισθοι).
    Το ΦΠΑ πρέπει να αποδίδεται. Το κράτος πρέπει να βρει τρόπο μέσω καρτών να το εισπράττει απευθείας και όχι μέσω των περιοδικών δηλώσεων.
    Όλα τα ΦΠΑ δεν είναι ίδια. Κάποιο εργολάβοι διώκονται ποινικά για ΦΠΑ που πρέπει να καταβάλουν ενω δεν έχουν εισπράξει (αν έχει περάσει πενταετεία και δεν έχουν πουλήσει).
    κλπ....

    Πρόταση μου: Επειδή όλα τα παραπάνω δεν θα γίνουν, προτείνω όλοι να έχουμε "θέση πρόσκρουσης", να κρατήσουμε όση ρευστότητα διαθέτουμε (δεν έχει νόημα να πετάς λεφτά στο κενό). Σύντομα θα βρούμε τοίχο.

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ nestrom 20/08/2012 09:11:10

      Οι εκδότες των τοπικών εφημερίδων έχουν πληρώσει ΦΠΑ, φόρους και ότι άλλο και περιμένουν να εισπράξουν δύο, τρία ή και περισσότερα χρόνια! Όταν και ιδιαίτερα σε ότι αφορά το ΕΣΠΑ, τα ευρωπαϊκά κονδύλια περιλαμβάνουν έξοδα προβολής και δημοσίευσης...

  17. blue nile avatar
    blue nile 19/08/2012 19:24:23

    NIK δεν έχεις άδικο όσο αφορά τις μικρές εταιρείες.
    Αναφέρω τις μεγάλες επενδύσεις από ξένους γιατί χώρες όπως η Ρωσία το Ιζραήλ και η Κίνα έχουν δείξει πρόθεση να χρηματοδοτήσουν μεγάλα έργα που και μόνο η ανακοίνωση τους θα παροτρύνει μικρότερους επενδυτές να επενδύσουν κι αυτοί εκεί που μπορούν.
    Όλοι οι επιχείρηματιες αγώνιούν για το αν θα μπορέσουν να βρουν αγοραστές
    μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης τους.
    Με το που μάθουν για τα μεγάλα θα κάνουν κι αυτοί τα μικρά.

  18. blue nile avatar
    blue nile 19/08/2012 19:34:14

    Τα προτεινόμενα ποσά για τις υψηλότερες συντάξεις είναι ενδεικτικά.
    Ο Σαμαράς και το οικονομικό επιτελείο ξέρουν καλύτερα.
    Το νόημα της πρότασης είναι γενναίες μειώσεις με όσο δυνατό μεγαλύτερη πτώση της συνολικής ζήτησης.

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ blue nile 20/08/2012 02:59:44

      Από ποιόν ξέρουν καλύτερα από αυτόν που μέχρι σήμερα έχει μειωθεί η σύνταξη του η ο μισθός του;Μπα δεν νομίζω.Απλά βλέπουν νούμερα τίποτε άλλο.

  19. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 19/08/2012 19:54:04

    ΕΔΩ ΟΛΟΙ ΓΕΛΑΜΕ! "Υπάρχουν πολλοί Έλληνες που έχουν τις οικονομίες τους στην άκρη και δεν ξέρουν τι να τις κάνουν. Αν τους δοθεί αυτή η δυνατότητα είναι σα να αγοράζουν ομόλογα με 10% απόδοση. Τέτοια εποχή δε μπορεί να προσδοκάται τίποτα καλύτερο." ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ΠΟΛΛΟΙ Ε; ...

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 19/08/2012 21:08:53

      Δηλαδή δεν έχεις ακούσει που παίρνουν τα χρήματα από την τράπεζα και τα φυλάνε στο σπίτι;

      • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ avatar
        ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ @ Factorx 19/08/2012 21:50:19

        ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ , ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, ΤΑ ΠΟΛΛΑ (ΧΡΗΜΑΤΑ) ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ, ΑΥΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΟΥΝ; ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ;

  20. ROCK avatar
    ROCK 19/08/2012 20:26:22

    ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ..

  21. tpe avatar
    tpe 19/08/2012 20:51:58

    Δεν μου αρέσουν αυτά... Αν είναι να ψήφισα ΑΣ για να έχω δραχμή, ε, τότε ας το κάνει σωστά. Χωρίς να με πνίγει. Αλλιώς, θα φάω στη μάπα το τσιπράκι.

  22. rollin avatar
    rollin 19/08/2012 21:10:54

    Αυτα ειναι αχαρτογραφητα εδαφη κ καθε προβλεψη ειναι επισφαλης δεδομενο οτι πρεπει να παραμεινουμε στο €. Οι προτασεις σαφως κ ειναι καλες κ λιγες αλλα δεν θα γινουν τα χει αναλυσει.πολλακις το μπλοκ οποτε εχουμε κατεβασει ροδες κ προσπαθουμε για ομαλη προσγειωση

  23. blue nile avatar
    blue nile 19/08/2012 21:18:27

    Συγνώμη στο προηγούμενο σχόλιο έγραψα λάθος . Ήθελα να γράψω ότι το νόημα της πρότασης είναι γενναίες περικοπές με όσο το δυνατό μικρότερη μείωση της συνολικής ζήτησης .

  24. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 19/08/2012 21:26:07

    Biue Nile . Μάλλον αρχίζεις να μην τα λες τόσο καλά. Δηλαδή θα σωθεί η χώρα αν, θα μειωθεί η ζήτηση και μάλιστα με την μείωση των συντάξεων;
    Τα παραπάνω αποτελούν την επιτομή της ύφεσης και συνιστούν την λάθος ,κατά παγκόσμια παραδοχή, συνταγή της Τρόικας, σε βάρος της Ελλάδας.
    Απλή γνώση Πολιτικής Οικονομίας που διδάσκεται από μη διαπλεκόμενους Οικονομολόγους!!

  25. andreas avatar
    andreas 19/08/2012 21:35:04

    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΠΛΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ,ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΚΛΠ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΛΑΤΗ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟΥΣ !!!!!

  26. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 19/08/2012 21:51:15

    Είναι το δεύτερο άρθρο στο οποίο αναφέρεται το antinews στο ενδεχόμενο χρεωκοπίας και επιστροφής στη δραχμή. Εσείς δεν λέγατε ότι από το ευρώ δεν μπορεί να μας δίωξει κανείς. Εκπλήσομαι τι συμβαίνει μας προετοιμάζεται για κάτι.
    Μήπως έχει δίκιο ο ΣΥΡΙΖΑ όταν λέει ότι τα μέτρα οδηγούν στη δραχμή.Επίσης διάβασα ότι ο Καρατζαφέρης έκανε την πρόβλεψη ότι την 28η Οκτωβρίου θα έχουμε δραχμές μήπως ξέρει κάτι η γριά αλεπού και ο κόσμος κοιμάται τον ύπνο του δικαίου;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Πηνελόπη 20/08/2012 01:05:20

      Φιλαράκο μου είναι πολύ απλό! Θα σε στείλει στη δραχμή η Μέρκελ με τους λοιπούς ανθέλληνες της βόρειας Ευρώπης με ένα απλό: "δε σας δίνουμε την επόμενη δόση αν δεν..." ζητώντας το αδύνατο.

  27. Dimitris avatar
    Dimitris 19/08/2012 21:58:41

    To "παραμείνουμε στο ευρώ με κάθε κόστος" είναι εφαρμόσιμο όταν το "κόστος" το σηκώσουν όλοι και όταν λέμε όλοι εννούμε όλοι όπως λέει και διαφήμιση. Δεν μπορεί την ώρα που ετοιμάζεται η εφεδρεία για χιλιάδες υπαλλήλους να γίνεται πάρτυ στην Μύκονο με 3.000 ευρώ το εισιτήριο και με τούς παρευρισκομένους να επιδίδονται σε επίδειξη χλιδής οσάν να μην συνέβει τίποτα λές και δεν υπάρχει κρίση

    • blue nile avatar
      blue nile @ Dimitris 20/08/2012 09:45:16

      Δεν έχεις άδικο...

  28. blue nile avatar
    blue nile 19/08/2012 22:04:00

    @AFRODITI P.
    Οντως αυτη είναι η αρνητική πλευρά του ευρώ.
    Όμως υπάρχουν χώρες της περιφέρειας που αναπτύχθηκαν χωρίς το εργαλείο της υποτίμησης.
    Μέσα στο ευρώ.
    Άρα τρόπος υπάρχει.
    Έτσι και αλλιώς η κυβέρνηση δεν έχει άλλες επιλογές.
    Ή παλεύει και κρατιόμαστε ή θα γίνουμε η πρώτη χώρα που θα εγκαταλείψει νομισματική ένωση επιστρέφοντας στο παλιό της νόμισμα και μάλιστα με σκοπό να το υποτιμησει.
    Μόνο που επειδή ανήκουμε στο ευρώ πρέπει να βοηθήσουν κι οι εταίροι αλλάζοντας τη μνημονιακή συνταγή.
    Αλιώς αναπόφευκτοι οι προβληματισμοί της ανάρτησης...

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ blue nile 21/08/2012 09:44:29

      Αγαπητέ Γαλάζιε Νείλε,
      συμφωνώ με το άρθρο σου. Χώρα όμως "περιφερειακή", με προβληματική, δηλαδή, δομή οικονομίας, που να μπήκε στο Ευρώ και να πρόκοψε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
      Από τριετίας, πλέον, φωνάζω εδώ μέσα ότι, δεν μπορούμε να παραβλέπεουμε τα βασικά της οικονομολογίας και να συζητάμε αρλούμπες, που θα γίνουν εφικτές, λέει, με "πολιτική βούληση". Η πολιτική βούληση δεν ανατρέπει "φυσικούς" νόμους!
      Από τριετίας, λοιπόν, θέτω και ξαναθέτω, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα ερωτήματα (μεταξύ άλλων):
      Υπάρχει χώρα του Ευρώ, που να μην ήταν, οικονομικά, "Γερμανία" και να πρόκοψε μέσα του;
      Υπάρχει χώρα της ΕΕ, που να πληρούσε (χωρίς μαϊμουδιές) τα κριτήρια εντάξεως στο Ευρώ και να ΜΗΝ θέλησε να μπεί, που τώρα να το έχει μετανοιώσει;
      Απάντηση, βέβαια, ποτέ δεν πήρα, αφού είναι αυτονόητη.
      Το ΕΥΡΩ, λοιπόν ας μην μας γίνεται ιδεοληψία και ταμπού. Ακόμα και όσα φοβούμεθα, από την έξοδο στη δραχμή, δεν τα ρισκάρουμε λόγω "δραχμής" αλλά λόγω των σκερβελέδων, που θα μας κυβερνάνε, με εργαλείο την δραχμή.
      Το νόμισμα, είναι καθρέφτης της σοβαρότητας της κοινωνίας. Εμείς επιλέξαμε να βλέπουμε τα μούτρα μας σε ξένον καθρέφτη...

  29. blue nile avatar
    blue nile 19/08/2012 22:15:45

    TPE
    Τα προτεινόμενα της ανάρτησης θα βοηθήσουν και σε περίπτωση που δεχτούμε πιέσεις για να βγούμε.
    Για να μη βγούμε.

    Ζητώ συγνώμη που δεν απαντάω κάτω από τον καθένα αλλά είμαι διακοπές και γράφω στο κινητό.

    • Κοινὸς νοῦς avatar
      Κοινὸς νοῦς @ blue nile 20/08/2012 01:50:47

      Δηλαδή, εἶναι μπλόφα;

  30. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 19/08/2012 22:18:17

    ''Αντί να ξοδεύονται κυβέρνηση και αντιπολίτευση σε ανούσιες, πλέον, συζητήσεις για το ευρώ και την δραχμή, δεν θα ήταν καλύτερα για όλους να αρχίσουμε να μιλάμε για επενδύσεις και για επενδυτικό κλίμα που είναι το νόμισμα των συναλλαγών; '' Φοβερό το επενδυτικό κλίμα, όταν από παντού κραυγάζουν τα τοκογλυφοκοράκια περί αποπομπής κι εξόδου μας από το Ευρώ. Δεν ξέρουμε πια πως να σταματήσουμε τις ορδές των επενδυτών που κατακλύζουν τη χώρα!!!!

  31. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 19/08/2012 22:27:21

    Ωραίοι οι ηρωισμοί αλλά θέλουν και ήρωες. Εχουμε δεν νομίζω έτσι όπως εκφυλιστήκαμε σαν λαός αν συμβεί το μοιραίο θα μας έρθει ο ουρανός σφονδύλι.Και κάτι ακόμη κάποιος σοφος είπε ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΜΙΚΡΩΝ ΑΝΔΡΩΝ

  32. DI.KO avatar
    DI.KO 19/08/2012 22:32:14

    Πολύ καλή ανάλυση! Σωστές προτάσεις και υλοποιήσιμες αν σοβαρευτούμε (για την (συν) κυβέρνηση γράφω) και αν μπορέσουμε κάποτε να αντιμετωπίσουμε γεγονότα όπως αυτά της Ύδρας σωστά. Θα ήθελα να επισημάνω δύο πράγματα: α) όσον αφορά στους Γερμανούς βιομηχάνους, «Από την άλλη οι Γερμανοί βιομήχανοι δεν θέλουν τη διάλυση του ευρώ με την έξοδο της Ελλάδας γιατί ξέρουν επίσης ότι πολύ μεγάλο ποσοστό των κερδών τους οφείλονται στο κοινό νόμισμα», δεν είμαι πλέον βέβαιος ότι εξακολουθούν να έχουν σχετικά με την Ελλάδα την ίδια άποψη. Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν αλλάξει γνώμη. Φαίνονται τώρα πιο εναρμονισμένοι με τη γενικότερη στρατηγική της γερμανικής κυβέρνησης. β) «στο δόγμα της «δωρεάν επιμήκυνσης», δηλαδή μιας ρύθμισης χωρίς η Γερμανία και οι άλλες κυβερνήσεις της ευρωζώνης να χρειαστεί να περάσουν από τα Κοινοβούλιά τους πρόσθετες χρηματοδοτήσεις για την Ελλάδα. «Αυτό που θα πούμε στην καγκελάριο είναι ότι, αν μας δώσετε παράταση, τότε εμείς μπορούμε να υποκινήσουμε την ανάπτυξη, να αυξήσουμε τα φορολογικά έσοδα και να καλύψουμε τα χρηματοδοτικά κενά». Αυτό είναι πράγματι ένα από τα βασικότερα σημεία στην όλη διαπραγμάτευση. Αν καταφέρει ο ΑΣ να πείσει Μέρκελ και όλους τους άλλους γι’ αυτό ειδικά το θέμα, πιστεύω ότι θα έχει σχεδόν κερδίσει την μάχη (με δεδομένο φυσικά τη διευθέτηση των 11,5 δις.). Τα ΜΜΕ του εξωτερικού οργιάζουν σχετικά με το θέμα της επιμήκυνσης και τα επί πλέον χρήματα που αυτό συνεπάγεται. Εδώ λοιπόν θα παιχτεί το παιχνίδι. Ας ελπίσουμε σε μια αξιόπιστη προσέγγιση από πλευράς Σαμαρά.

  33. Λακμος avatar
    Λακμος 19/08/2012 22:46:12

    http://www.telegraph.co.uk/finance/financialcrisis/9484435/Lord-Rothschild-takes-130m-bet-against-the-euro.html
    Εδω γελαει και το παρδαλο κατσικι.
    Φαινεται οτι ο Ροτσιλντ ελαβε υπ'οψη του το ελληνικο ομολογο της ΕΚΤ και τα γεγονοτα της Υδρας...

  34. Enzo avatar
    Enzo 19/08/2012 23:05:24

    Υπαρχει και μια αλλη παραμετρος.
    Και απο το ευρω να βγουμε αυτοι δεν θα μας αφησουν σε ησυχια ουτε μετα.
    Ετσι και ανακαμψουμε με την δραχμη θα θελησουν και αλλες χωρες να βγουνε μετα αφου θα εχουμε δωσει το παραδειγμα οτι μπορει καποιος να τα καταφερει εκτος ευρω.
    Θα εχουμε σκληρο πολεμο συνεχως.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Enzo 20/08/2012 01:07:08

      Το ευρώ από τη στιγμή που θα βγει η Ελλάδα από την ΟΝΕ θα μετράει 2-3 μήνες ζωής. Ντόμινο παγκοσμίων διαστάσεων και στο βάθος ο 3ος...

  35. Enzo avatar
    Enzo 19/08/2012 23:07:32

    για δωσε καποιο παραδειγμα ποιες χωρες ειναι αυτες απο την περιφερεια που αναπτυχθηκαν γιατι εχει σπασει το κεφαλι μου και δεν βρισκω καμια.

  36. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 19/08/2012 23:23:10

    Σταχυολογώ από τήν ηλεκτρονική έκδοση τού «Βήματος» καί συμφωνώ μέ τόν Στουρνάρα, είτε κάποιοι τόν πάνε, είτε όχι:

    «Εμείς πρέπει να μείνουμε ζωντανοί, να κρατηθούμε κάτω από την ομπρέλα του ευρώ, γιατί μόνο αυτή η επιλογή μπορεί να μας προστατεύσει από φτώχεια που δεν έχουμε ζήσει».
    ...Τότε, λέει με σιγουριά, σε τρία βήματα θα εξωθηθούμε στην επιστροφή στη δραχμή. Και αυτό μπορεί να συμβεί απλά ως εξής:
    1. Να μας κόψουν οριστικά τη δόση και να διακοπεί η χρηματοδότηση των τραπεζών.
    2. Αυτό θα οδηγήσει σε οικονομική ασφυξία τα νοικοκυριά, τις επιχειρήσεις και το Δημόσιο.
    3. Οταν το Δημόσιο δεν θα έχει να πληρώσει μισθούς και συντάξεις, η κυβέρνηση δεν θα έχει άλλη λύση παρά να τυπώσει νόμισμα.
    Τόσο απλά, όπως ακριβώς περιέγραψαν την κατάσταση δύο φορές ως τώρα ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο στον Πρωθυπουργό και ο επικεφαλής της τρόικας Πόουλ Τόμσεν στους πολιτικούς αρχηγούς.

    Συγκρατώ τήν φράση:
    ...γιατί μόνο αυτή η επιλογή μπορεί να μας προστατεύσει από φτώχεια που δεν έχουμε ζήσει».
    Καί συμπληρώνω:
    Ισχύει απόλυτα γιά τό 80% τού πληθυσμού. Γιά τό 20% όχι.

  37. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 19/08/2012 23:28:56

    Φάκτορα.
    Η παρακάτω συνομιλία με τον καθηγητή Andrej Fursow, διευθυντή του Κέντρου Ρώσικων Μελετών τού Πανεπιστημίου ανθρωπιστικών επιστημών της Μόσχας και μέλους της Διεθνούς Ακαδημίας Επιστημών (Μόναχο), δόθηκε στη δημοσιότητα στις 9 Αυγούστου 2012 στό KP.ru.
    Πηγή: KP.ru, Συγγραφέας: Yevgeny Chernykh.

    Θεματολογία:
    Γιατί η Δύση έχει μια τέτοια βιασύνη να καρφώσει γρήγορα τά καρφιά στο φέρετρο του καθεστώτος Άσαντ;
    Αυτή η όχι καί τόσο μεγάλη χώρα της Μέσης Ανατολής έγινε απροσδόκητα τό χειρότερο νευραλγικό σημείο του πλανήτη. Συνεχώς συνεδριάζουν τα Ηνωμένα Έθνη γι’ αυτή τήν περίπτωση. Η Ρωσία και η Κίνα έχουν μιά σθεναρή στάση. Ένας στόλος ρωσικών πολεμικών πλοίων με πεζοναύτες έχει πορεία προς την Μεσόγειο μέ στόχο πλεύσης την Συρία. Οι ΗΠΑ θέτουν δτήν διάθεση τών "επαναστατών" άλλα 15 εκατομμύρια $. Είναι μήπως προπομπός ενός μεγάλου πολέμου;

    Είναι λίγο μεγαλούτσικη η συνέντευξη, αλλά πολύ ενδιαφέρουσα.
    Ενδιαφέρει νά τήν μεταφράσω;

    • xxrr avatar
      xxrr @ Ιαπετός 22/08/2012 01:36:48

      Περιμένω να δω τη συνέντευξη!!!!!!!

  38. Factorx avatar
    Factorx 19/08/2012 23:34:16

    Βεβαίως

  39. Kst avatar
    Kst 20/08/2012 00:06:53

    Η ενοτητα ειναι απαραιτητη. Το τελευταιο που μας λειπει ειναι ενας καινουργιος διχασμος.. Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι οι κοκκινες γραμμες της διαπραγματευσης (αν υπαρχουν) και το "με καθε κοστος". Το "καθε" δεν μου ακουγεται ωραια... Μεχρι που φτανει; Μπορει να περιλαμβανει και θεματα εθνικης κυριαρχιας; Δεσμευση δημόσιας περιούσιας και ποια απο την δημοσια περιουσια; Δεν θα επρεπε να λεγεται καν αυτη η φραση απο ενα κυριαρχο κρατος. Δεν πρεπει να δινουμε την εικονα στους εξω οτι δεν εχουμε διαπραγματευτικη ισχυ και για να μεινουμε στο ευρω θα κανουμε ο,τι δυσβασταχτο ή αναλογα με τις ορεξεις των Γερμανων θελουν. Ο κοσμος δεν αντεχει αλλον εξευτελισμο. Θελει να δει πυγμη. Μπορει να χρειαστει να αιμορραγησουμε κι αλλο αλλα με το κεφαλι ψηλα. Οχι και κεραταδες και δαρμενοι.

  40. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 20/08/2012 00:57:12

    Ἀλλάζετε γραμμη,

    γιὰ νὰ τὰ ἀκούσουν οἱ... Γερμανοί

    γιὰ νὰ μετρήσετε ἀντιδράσεις, ἢ

    ἐπειδὴ μόλις τώρα καταλάβατε ὅτι τὸ πρόβλημα τῆς χώρας δὲν λύνεται μὲ τὴν ἀκολουθούμενη συνταγή;

  41. blue nile avatar
    blue nile 20/08/2012 01:02:59

    ENZO
    Η Ισπανία μέσα στο ευρώ μεγαλούργησε. Το ότι έφτασε εδώ που έφτασε οφείλεται σε μια φούσκα ακινήτων.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ blue nile 20/08/2012 04:51:17

      Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Αυτή η φούσκα που λες δεν ήταν άσχετη με την υιοθέτηση του ευρώ.

      • blue nile avatar
        blue nile @ ΚΜ 20/08/2012 10:00:50

        Όντως δεν είναι άσχετη. Αλλά για να τα λέμε όλα για αυτή τη σχέση δάνειοδοτήθηκε με χαμηλά επιτόκια η Ισπανία και έφτιαξε ότι έφτιαξε. Άσε που τελικά αν καταφέρει να μην εγγράψει το τραπεζικό της χρέος στο δημόσιο θα γλυτώσει και τη πτώχευση.

        • Enzo avatar
          Enzo @ blue nile 20/08/2012 20:43:38

          δεν δεχομαι αυτο το παραδειγμα, ισα ισα οσες υιοθετησαν το ευρω πτωχευσαν.
          Ειχαν φθηνο χρημα για λιγα χρονια και μετα εις τον πωπω ολοι τον φαγαμε.
          Η μεγαλυτερη παγιδα ολων των εποχων για τους Λαους και τα κρατη.

          • blue nile avatar
            blue nile @ Enzo 21/08/2012 09:14:49

            Το φθηνό χρήμα το είχαν για πολύ καιρό . Η Ισπανία το αξιοποίησε. Εδώ το έπαιξαν βόλεϊ τραπεζίτες και διαπλοκή.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ blue nile 21/08/2012 13:00:20

            Η στεγαστική φούσκα στις ΗΠΑ - μητέρα όλων των φουσκών - έσκασε λόγω ευρώ;
            Απλώς εκεί έχουν ανεργία 8 % (και όχι 25 % όπως στην Ισπανία), γιατί έχουν quantitative easing. Αντικυκλική πολιτική παροχής ρευστότητας από το κράτος.
            Οι Αμερικανοί κυβερνώντες είναι καπιταλιστές αλλά πρακτικοί, όχι δογματικοί "ιδεολόγοι", σαν τους Ευρωπαίους μικροαστούς δεξιούς.

          • blue nile avatar
            blue nile @ Ο Θείος 21/08/2012 14:56:23

            πες'τα Θείε...

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ blue nile 21/08/2012 09:50:12

      Δηλαδή η εγχείρηση πέτυχε, αλλά ο ασθενής απεβίωσε...

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ blue nile 21/08/2012 12:34:20

      Για να καταλάβεις, κάτω από το ίδιο νόμισμα, αλλά με ξεχωριστή τσέπη, και βάσει των τρεχουσών θεωριών της οικονομολογίας, βρίσκεσαι σε μια ΔΥΝΑΜΙΚΗ ισορροπία και, μακροπρόθεσμα, θα κερδίσει ΕΝΑΣ. Είτε εσύ, είτε κάποιος από τους άλλους. Μακροπρόθεσμα, ΟΥΤΕ Η ΓΑΛΛΙΑ θα γλυτώσει. Απλά, εμείς είμαστε η χώρα της φαιδρής πορτοκαλέας και πέσαμε πρώτοι...
      Το Ευρώ δεν είναι νόνισμα για Ενωμένη Ευρώπη. Είναι ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ και ευφημισμός για εργαλείο οικονομικής επιβολής. Και εγώ, που σου τα γράφω, θα ήθελα να δω την Ενωμένη Ευρώπη να πετυχαίνει. Αλλά, αυτό θα απαιτήσει ΚΟΙΝΗ ΤΣΕΠΗ (δηλ.Τράπεζα).

  42. blue nile avatar
    blue nile 20/08/2012 01:12:25

    ΝΤΊΝΟΣ
    Το νόημα της πρότασης είναι να κοπούν ψηλοι μισθοί και ψηλές συντάξεις ώστε να περιοριστει η αναπόφευκτη ύφεση.

  43. blue nile avatar
    blue nile 20/08/2012 01:32:20

    ΠΗΝΕΛΌΠΗ
    Για να μπορέσουμε να μείνουμε στο ευρώ δεν αρκούν μόνο οι δικές μας προσπάθειες.
    Απαραίτητη είναι η συνδρομή των εταίρων μέσω τροποποιήσεων στο μνημόνιο.
    Αν όμως δεν βοηθήσουν εμείς δεν πρέπει να κάτσυμε με σταυρωμένα χέρια.

  44. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 20/08/2012 02:47:39

    Θα είχαν όλα αυτά που λέτε , κκ Blue Nile - FactorX , πολλή μεγάλη αξία αν τα
    λέγατε και τα γράφατε προεκλογικά , όπως κάναμε και κάνουμε αρκετοί κι όλο
    και περισσότεροι Έλληνες . Τώρα που η Πατρίδα μας καταρρέει , αυτά ακούγον
    ται πιό πολύ σαν μνημόσυνα. Είναι πάντως ενδεικτικό και παρήγορο ότι και
    εσείς αρχίζετε να αλλάζετε γνώμη . Είμαι σίγουρος ότι η πλειοψηφία των επισκε
    πτών της εκλεκτής ιστοσελίδας σας ήδη θα σας συγχαίρουν...

    Είναι βαρύ, βαρύτατο λάθος αν η Κυβέρνηση θεωρεί ΔΟΓΜΑ, την παραμονή
    στο ευρώ με κάθε κόστος (!) , τώρα που όλο και πιό πολλοί Ευρωπαίοι διερωτώνται γιά την σκοπιμότητα της περαιτέρω ύπαρξης του ευρώ . Και ας μην βρεθούν μερικοί ανόητοι να κολλήσουν ταμπέλλες "ΣΥΡΙΖΑ" . Η αστική και βιομηχανική τάξη της γείτονος Ιταλίας , ξεκάθαρα έχει θέσει το θέμα της επιστροφής στην Ιταλική Λίρα .

    Και τι πάει να πεί "παραμονή στο ευρώ με κάθε κόστος" κύριε Στουρνάρα ;
    Αν σας ζητήσουν να εκχωρήσετε λ.χ. την Λήμνο στην Τουρκία προκειμένου
    "να παραμείνετε ζωντανοί κάτω από την ομπρέλλα του ευρώ" , εσείς θα το
    δεχθείτε ;; Αν ναι , τότε δεν κάνετε γιά υπουργός . Είναι καλύτερα να φύγετε !

    • blue nile avatar
      blue nile @ Μιχάλης Σ. Βάρδας 20/08/2012 09:37:55

      Προεκλογικά υπήρχαν σημάδια ότι οι εταίροι θα δεχτούν αλλαγές σε ένα πρόγραμμα που βγάζει ματια με την αποτυχία του.
      Αν όμως δεν αλλάξουν, κάτι για το οποίο δεν είμαστε σίγουροι ακόμα, τότε πρέπει να είμαστε.
      Χώρια που η προετοιμασία αυτή μπορεί να μας κρατήσει εντός κάποιους μετέωρους μήνες.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Μιχάλης Σ. Βάρδας 20/08/2012 13:09:44

      Αγαπητέ Μιχάλη αυτό το παραμυθάκι "όπως κάναμε περισσότεροι Ελληνες" σας οδήγησε μαζί με το φίλο σου τον Καρατζαφέρη εκτός Βουλής και μεταξύ άλλων και στην στήριξη του Τσίπρα !!!
      Ένας υποτιθέμενος πούρος δεξιός να στηρίζει Τσίπρα επειδή μιλούσε για δραχμή - θυμάσαι υποθέτω τις συζητήσεις μας.
      1. Εμείς λοιπόν που επιμένουμε για το Ευρώ δεν είμαστε λιγότερο Έλληνες απο εσας.
      2. άλλο να ετοιμάζεσαι για "κάθε ενδεχόμενο" και άλλο να προωθείς την δραχμή ως μόνο ενδεχόμενο
      3 άλλο φτωχός Έλληνας και άλλο μεγαλοεπιχειρηματίας που περιμένει πως και πως την δραχμή για να μας αγοράσει πάμφθηνα

  45. CosMic avatar
    CosMic 20/08/2012 04:49:46

    Διαβαζω και παρακολουθω το αντινιους εδω και περιπου 2 χρονια. Με περιεργεια στην αρχη περισσοτερο για να δω πως σκεφτονται οι εχοντες διαφορετικη ιδεολογια καθοτι κεντροαριστερος. Στην συνεχεια για να εχω μια πιο αμεση αντιληψη της καταστασης στην πατριδα απο πραγματικους συμπατριωτες που ζουν την καθημερινοτητα καθοτι εγω εδω και οχτω χρονια ζω στη Σουηδια.
    Εφυγα εχοντας δουλεψει σα γιατρος σε διαφορες θεσεις επι μια 10ετια, εχοντας σπουδασει στην Ελλαδα και εχοντας βιωσει στο πετσι μου τι θα πει βαθυ ελληνικο κρατος (αλλοι εδω μεσα το λετε βαθυ πασοκικο, βαθυ παρακρατος, βαθυ.. διαφορα - εν πασει περιπτωσει ολοι αναφερομαστε στο ιδιο πραγμα).
    Παροτι εχω καταφερει μια εξαιρετικη καριερα στη χωρα η οποια με δεχτηκε και μου εδωσε υπηκοοτητα - ειμαι διευθυντης σε πανεπιστημιακη κλινικη - ασβεστος παραμενει ο ποθος της επιστροφης στην πραγματικη μου πατριδα.
    Πραγματικα πολλα απο τα αρθρα και ακομη περισσοτερα σχολια εχουν απιστευτο ενδιαφερον. Αποδεικνυει για αλλη μια φορα οτι ως λαος ειμαστε απιστευτοι θεωρητικοι. Εστω και καθυστερημενα χαιρομαι που για πρωτη φορα βλεπω μια διαθεση αυτοκριτικης. Επιτελους γινεται νυξη εστω και δειλα οτι θα πρεπει να παρουμε την κατασταση σγα χερια μας. Να αλλαξουμε εσωτερικα απο το πως λειτουργουμε στο σπιτι μας, στη συνεχεια στη δουλεια μας και εν συνεχεια στην μικροκοινωνια μας. Τοσον καιρο εβλεπα συζητηση σε θεωρητικο επιπεδο για το ποιος φταει για το χαλι μας, για το ποσο μας κατατρεχουν ολες οι δυναμεις της φυσης και της οικουμενης. Τοσον καιρο αναλωση στο ποτε και ποιος Μεσσιας θα μας σωσει.
    Λοιπον αδερφια.. Εδω δεν μας οδηγησαν. Εδω φτασαμε. Και απο δω δεν θα μας βγαλουν, θα βγουμε.
    Για να εμπλουτισω λιγο την συζητηση και τους προβληματισμους παραθετω 2 προσφατες εμπεριες μου.
    Πριν απο κανα εξαμηνο ο γειτονας μου που τυχαινει να ειναι ο διευθυντης του δ.σ. μιας απο τις 2 μεγαλυτερες σουηδικες τραπεζες μου αποκαλυψε οτι δεν εχουν την παραμικρη ιδεα του ποιες θα ειναι οι επιπτωσεις μια ελληνικης χρεωκοπιας και οτι τρεχουν διαφορα σεναρια και προσομοιωσεις χωρις να μπορουν να βγαλουν ασφαλη συμπερασματα. Σημειωτεον οτι η Σουηδια δεν ανηκει στην ευρωζωνη. Θεωρουν πολυ πιθανη την εξοδο της Ελλαδας. Αστειευομενος μου λεγε οτι δεν χρειαζονται μαντικες ικανοτητες η σπουδαιες οικονομικες γνωσεις γιαυτο αλλα δυο εβδομαδες διακοπες στην Ελλαδα για να ερθει κανεις σε επαφη με ολην την ελληνικη παραοικονομια για να καταλαβει οτι το τελος ειναι θεμα χρονου.
    Περιστατικο δευτερο: σε συζητηση με μια ασθενη που ειχα μου εξηγησε οτι δουλευει ως ψυχολογος στο υπ εξωτερικων της Σουηδιας πραγμα που μου κινησε την περιεργεια γιατι δεν μπρουσα να δω το αντικειμενο εργασιας της. Τοτε μου εξηγησε οτι δουλεια της ομαδας της ειναι να εξηγησουν την ψυχολογια λαων, κυβερνησεων κτλ και να ετοιμαζουν αναλυσεις για τη χαραξη της εξωτερικης τους πολιτικης. Η κουβεντα ηρθε στην Ελλαδα και μου ειπε οτι υπαρχουν πολλα παραδοξα τα οποια κανουν την εξαγωγη συμπερασματων δυσκολη. Για παραδειγμα στις προσφατες εκλογες η κυρια μαζα των ψηφοφορων του θεωρουμενου αριστερου ριζοσπαστικου κομματος στην πραγματικοτητα ανηκουν στον συντηριτικο κεντρωο χωρο. Ειναι δε πεπεισμενοι οτι η εξοδος της Ελλαδας απο το ευρω δεν εξαρταται απο το ποιος κυβερνα, ουτε το τι θα νομθετηθει αφου θεωρουν δεδομενο οτι οτι μετρο ειναι στην κατευθυνση του νοικοκυρεματος δεν προκειται ποτε να γινει αποδεκτο απο την μαζα του ελληνικου λαου. Η εξοδος εξαρταται απο το ποτε θα σταματησουν οι ευρωζωνητες να δανειζουν γιατι θα ειναι ασυμφορο.
    Απλα ειναι δυσκολο να πουν ποτε ειναι ασυμφορο. Πραγμα που κατα τη γνωμη μου μας αγοραζει λιγο χρονο. Δυστυχως ομως η συμπεροφορα που βλεπω οτνας για διακοπες εδω ειναι σαν η πλιεοψηφια ειτε να μην εχει αντιληφθει την κρισημοτητα της καταστασης ειτε να μην ενδιαφερεται για τους δικουςμτης λογους.

  46. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 20/08/2012 07:08:21

    Blue Nile, στις βαθυστόχαστες αναλύσεις των κάθε λογής σωτήρων της Ελλάδας, υπάρχει το εξής παράδοξο, η διαφορά της έννοιας υψηλής σύνταξης και υψηλού μισθού! Και όταν αναφερόμαστε σε σύνταξη 1500 ευρώ την θεωρούμε ..υψηλότατη και και την αντιμετωπίζουμε αναλόγως, ενώ ο αντίστοιχος μισθός θεωρείται κανονικός (και πολύ σωστά βέβαια).
    Αλλά υπάρχει και ακόμα μεγαλύτερο παράδοξο . Ένας με μισθό 2500-3000 ευρώ θεωρείται ..surer υψηλόμισθος, ένας αντίστοιχος επιχειρηματίας, αντιμετωπίζεται σαν μικρός, ούτε καν σαν μεσαίος. Επιπροσθέτως να επισημάνω , ότι συνήθως ο επιχειρηματίας, έχει την ευχέρεια να αποκρύψει εισοδήματα, ο μισθωτός ούτε ένα ευρώ. Αυτά τα περιγράφω, για να τονίσω τις ανισότητες, στη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση της κρίσεως!

    • blue nile avatar
      blue nile @ ΝΤΙΝΟΣ 21/08/2012 09:20:14

      Η προτεινόμενη μείωση είναι προσωρινής εφαρμογής. Να σταθούμε όρθιοι το κρίσιμο διάστημα .

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ ΝΤΙΝΟΣ 21/08/2012 17:14:29

      O μισθωτός βάζει τα χέρια του, άντε και το μυαλό του. Ο επιχειρηματίας βάζει όλα αυτά συν το βιός του (συνήθως ολόκληρο). Δίκαια η διαφορά αν και, συνήθως, υπέρ του μισθωτού. Αλλοιώς δεν θα δελεαζόταν να επενδύσει.

  47. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 20/08/2012 07:53:52

    ''Αλλά υπάρχει και ακόμα μεγαλύτερο παράδοξο . Ένας με μισθό 2500-3000 ευρώ θεωρείται ..super υψηλόμισθος, ένας αντίστοιχος επιχειρηματίας, αντιμετωπίζεται σαν μικρός, ούτε καν σαν μεσαίος. ''
    Kαθόλου παράδοξο κύριε. Δοκιμάστε να δείτε την πραγματικότητα δίχως τα παραμορφωτικά γυαλάκια του Δ.Υ. Είναι πολύ απλό. α) Στον Ιδ.Τομέα ο μισθός των 2.500-3000 αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός και όταν (σπανιότατα) αυτός δίδεται, δεν αποζημιώνει 4ωρη ψευτοαπασχόληση, αλλά 10ωρα,12ωρα πραγματικής παραγωγικής εργασίας. (Και πάντα υπό τη δαμόκλειο σπάθη της απώλειας της εργασίας). β) Ο Ελ.Επαγγελματίας, εργάζεται δημιουργώντας μεροκάματα, πάντα με προσωπικό ρίσκο, συνεχώς υπό την πίεση των συνθηκών της αγοράς, χωρίς ίχνος εξασφάλισης και ...μονιμότητας. (Το αν φοροδιαφεύγει, είναι άλλο ζήτημα και ευθύνη του κράτους να το εμποδίσει.) Ας μην κοροϊδευόμαστε. Η πλειοψηφία των Δ.Υ με αυτοκρατορικούς (για την Ελληνική πραγματικότητα) μισθούς 3.000 (και βάλε), στην ελεύθερη αγορά εργασίας δεν είναι καθόλου σίγουρο οτι θα εξασφάλιζαν απασχόληση ούτε 800 €. Ωραίο το να συγκρίνουμε ανόμοια ώστε να οδηγούμαστε στο...επιθυμητό συμπέρασμα, αλλά τόσο κουραστικά επαναλαμβανόμενη παραποιούσα την αλήθεια επιχειρηματολογία, δεν έχει καμία απολύτως βαρύτητα.....

  48. ALLCOLOURKING avatar
    ALLCOLOURKING 20/08/2012 08:20:30

    Σωστός ο επίλογός σας, ιδιαίτερα όταν συσχετισθεί με τα περί μισθών 3.000 (και βάλε) για τους Δ.Υ.
    Τα πουπουλένια στρωσίδια σας, άνασσά μου, σας επιτρέπουν να ονειρεύεσθε ...χιλιάρικα.
    Ας ξυπνήσουμε!

  49. olympios avatar
    olympios 20/08/2012 08:59:06

    Για τους συνταξιούχους που επι 40 χρόνια πλήρωναν εισφορές στην ανώτατη κλάση δηλαδή 54% επί των αποδοχών τους που ισούται με 3000 ευρώ το μήνα επί 13,5=43.500,00 το έτος και η σύνταξη τους είναι κάτι παραπάνω από ανταποδοτική και αποτελεί τη μοναδική περιουσία τους, νομίζω ότι λιαν επιεικώς αποτελεί ληστία η περικοπή κατά 80%των συντάξεων τους. Οταν αυτοί πλήρωναν τις υψηλότατες εισφορές τους, κάποιοι άλλοι με τα αντίστοιχα χρήματα έκαναν περιουσίες. Θα συμφωνούσα λόγω της κατάστασης που βρίσκεται η χώρα από όλους να φορολογηθεί η όλη περιουσία μας οποιδήποτε ποσοστό που απαιτείται. Όχι η εύκολη λύση των περικοπών από τις ανταποδοτικές συντάξεις και συγκεκριμένα αυτές που αποτελούν το μοναδικό εισόδημα.
    Ελεος πια με τη λογική να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, σχετικά με τίς υψηλές συντάξεις???
    Αλλά κύριοι για ποιές υψηλές συντάξεις μιλάτε????
    Τις συντάξεις των 2772 μικτά που μετα τις ατελείωτες κρατήσεις καθαρά μένουν 1500 ευρώ και μετά τον φμυ 1300 ευρώ.
    Άποτελεί δικαιοσύνη η ισοπέδωση των συντάξεων είτε έχεις 40 έτη ασφάλισης και με ανώτατες αποδοχές να παίρνεις την ίδια σύνταξη με μια καθαρίστρια με είκοσι πέντε χρόνια ασφάλισης(χωρίς να έχω τίποτα με τη συμπαθέστατη κατηγορία).
    Μην ξεχνάτε ότι οι περισσότεροι σπουδάζουν και συντηρούν τα άνεργα παιδιά τους, αλλά και τους πληρώνουν τις υποχρεωτικές εισφορές τους όσα ειναι ελεύθεροι επαγγελματίες.
    Πιστεύω ότι η Κυβέρνηση θα έπρεπε να ήταν η τελευτέα επιλογή της η περικοή των συντάξεων αυτών και όχι η πρώτη.

  50. ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ avatar
    ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ 20/08/2012 08:59:28

    έχουν γνώση οι κρατούντες!
    καλημέρα στα παιδιά του Αλτεμπαράν.

    • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
      ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ 20/08/2012 23:05:09

      Καλό το θέμα , θέτει ορισμένους προβληματισμούς προς τη σωστή μάλλον κατεύθυνση .
      Συγγνώμη για την άσχετη με το θέμα παρατήρηση , αλλά τα "παιδιά του Αλτεμπαράν" αφορούν τις γνωστές Εκδόσεις ; Αυτή την εποχή διαβάζω "το εν Δελφοίς Ε" αυτών των εκδόσεων (1995) , για να το συνδυάσω με "το εν Δελφοίς ΕΙ." του γιατρού Στεφ. Καραθεοδωρή [έκδοση Λαζαρίδη εν Κωνσταντινουπόλει ΑΩΜΖ΄ (1847)] . Συγχαρητήρια για το Aldebaran , είχατε κάνει πολύ καλή δουλειά , που αναδεικνύεται και στο Αντινιούς .

  51. abc avatar
    abc 20/08/2012 10:03:55

    Ο τίτλος του άρθρου τα λέει όλα και δικαιώνει απόλυτα τον Τσίπρα και τον Ελληνικό λαό που στην ουσία τον έχει εκλέξει ως τον πρώτο αδιάφθορο πρωθυπουργό της Ελλάδος μετά την Μεγάλη Υφεση (την μεγαλύτερη στην ιστορία μας). Το τρύκ της τελευταίας προεκλογικής εβδομάδας όπου τα " Γερμανικά Στούκας ξαναβομβάρδισαν" την Ελλάδα, ανακόπτοντας το 3% των ψήφων λόγω του "τρόμου της δραχμής" δεν θα μπορέσει να επαναληφθεί.
    Δεν υπάρχει τρόπος να εξαναγκάσεις το Δ.Σ. μιάς εταιρείας που σε έχει διαγράψει από εταίρο να σε ξαναβάλει σ' αυτό, όσα "τεχνάσματα" κι αν σκαρφιστείς...
    Εκτός, αν όλα τα περι δραχμής, είναι για 7η φορά άλλη μία μπλόφα του τύπου "λύκος στο κοπάδι"...

    • blue nile avatar
      blue nile @ abc 20/08/2012 16:08:01

      O Τσιπρας μίλησε για μονομερή καταγγελία που σημαίνει αυτόματη αποπομπή.
      Φάνηκε ότι θέλει τη δραχμή με την οποία μόνο θα μπορούσε να υλοποιήσει το παροχολογικό του πρόγραμμα.
      Το λόμπυ της δραχμής βρήκε εκπροσωπο.
      Την οικονομία δε τη παίζει στα δάχτυλα ...φαρσί όπως τα Αγγλικά του... Ένας Δραγασάκης δεν φέρνει την άνοιξη... οι Σταμουλογιαννούληδες φροντίζουν για τον ατέλειωτο χειμώνα του ΣΥΡΙΖΑ...

  52. gio avatar
    gio 20/08/2012 11:58:41

    To ζητημα ειναι να φυγουμε απο το ευρω αλλα να παραμεινουμε στην ΕΕ, τα υπολοιπα ειναι για λαικη καταναλωση

  53. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 20/08/2012 12:03:24

    BLACKQUEEN, Όταν μιλάω για μισθούς 1500 ευρώ, αναφέρομαι σε όλους τους μισθωτούς ιδιωτικούς και μη. Και περισσότερο μάλιστα σε αυτούς που προασπίζεσαι και που βρίσκονται πράγματι σε χειρότερη μοίρα, δηλαδή στους ιδιωτικούς. Ο επιχειρηματικός κίνδυνος κατ΄αναλογία αντισταθμίζεται με τον κίνδυνο που διατρέχει και ο υπάλληλος που ενδεχομένως θα απολυθεί από σας , για οποιονδήποτε λόγο ,που ενδεχομένως , πολύ θα απέχει από κρίση"αγαθού ανδρός". Αλλά και όπως εσείς ομολογείτε, αν όχι εσείς αλλά η τάξη σας, τον υποχρεώνει να δουλέψει 10ωρα και 12ωρα , με πλείστα όσα δεινά και χωρίς υπερωρίες συμπληρώνω εγώ, και συνεχίζετε την παραδοχή σας , ότι επικρέμαται και η δαμόκλειος σπάθη της απολύσεως. Συνεπώς για ποια ανόμοια σύγκριση μιλάμε; Γεννήθηκα μέσα στο εμπόριο, και γνωρίζω πολύ καλά ότι η φοροδιαφυγή του Επιχειρηματία είναι μέσα στον τρόπο ασκήσεως του επαγγέλματος του! Δεν υπάρχει κανένας μα κανένας, που δεν έχει διαπράξει φοροδιαφυγή. Το ότι λέτε ότι αυτό είναι ευθύνη του κράτους, συμφωνώ απολύτως. Και εκεί εστιάζω το ζήτημα, ότι το κράτος με ευθύνη του δεν εισπράττει το φόρο που σου αναλογεί και ακολούθως ΛΗΣΤΕΥΕΙ εμένα που του είμαι πιό βολικός για να καλύψει το δικό σου μέρος!!!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΝΤΙΝΟΣ 20/08/2012 12:54:34

      @ ΝΤΙΝΟΣ : 1)Eγώ σχολίασα από τα γραφόμενά σας το εξής σημείο : ''Αλλά υπάρχει και ακόμα μεγαλύτερο παράδοξο . Ένας με μισθό 2500-3000 ευρώ θεωρείται ..super υψηλόμισθος, ένας αντίστοιχος επιχειρηματίας, αντιμετωπίζεται σαν μικρός, ούτε καν σαν μεσαίος. ” Για...1.500 € (σύνταξης ή μισθού) ΔΕΝ μίλησα....
      2) ''Ο επιχειρηματικός κίνδυνος κατ΄αναλογία αντισταθμίζεται με τον κίνδυνο που διατρέχει και ο υπάλληλος που ενδεχομένως θα απολυθεί από σας'' Εμάς;;; Είμαι Ιδ.Υπάλληλος, που κινδυνεύω ανά πάσα στιγμή (χωρίς συνυπευθυνότητά μου),να απολυθώ από τους ...αυτούς που αναφέρετε :-). 3) ''Αλλά και όπως εσείς ομολογείτε, αν όχι εσείς αλλά η τάξη σας, τον υποχρεώνει να δουλέψει 10ωρα και 12ωρα , με πλείστα όσα δεινά και χωρίς υπερωρίες συμπληρώνω εγώ΄'' Εγώ να συμπληρώσω αγαπητέ Δ.Υ, οτι όταν επί τέλους ΑΡΘΕΙ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ και επικρατήσει δικαιοσύνη στον εργασιακό τομέα (ΟΛΟΙ ΙΔ.ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ δηλαδή με όρους και απαιτήσεις Ιδ.Τομέα), ας εργασθεί όποιος επιθυμεί 4ωρο, 10ωρο, 12ωρο...Κανείς ΔΕΝ θα τον υποχρεώνει...Ανεργία 30% έχουμε, ας είμαστε ρεαλιστές. Δεν έχει σημασία στην κουβέντα μας το ...επιθυμητό που αφορά κάποιον άλλο γαλαξία σε έναν ιδανικό κόσμο (που κι εγώ ονειρεύομαι), αλλά η αισχρή, σκληρή και αδυσώπητη πραγματικότητα που επιβάλλει τους κανόνες της. 4) '' Γεννήθηκα μέσα στο εμπόριο, και γνωρίζω πολύ καλά ότι η φοροδιαφυγή του Επιχειρηματία είναι μέσα στον τρόπο ασκήσεως του επαγγέλματος του!'' Στο Αφρικανικό Ελλαδιστάν μονάχα κύριε, όχι στα πολιτισμένα-οργανωμένα κράτη η φοροδιαφυγή μπορεί ακόμα να αποτελεί αναφαίρετο....δικαίωμα. Καιρός όμως αυτό να αλλάξει ΒΙΑΙΩΣ, μαζί με τη νοσηρή νοοτροπία των Νεοελλήνων εξυπνάκηδων, συμβιβασμένων μπαταξήδων και λοιπών συνεργάσιμων λαμογιών με ένα κράτος μπουρ......ο. Όλα αλλάζουν, ήρθε η ώρα λοιπόν, να αλλάξουμε ΟΛΟΙ. ΒΙΑΙΩΣ, γιατί δυστυχώς το φιλότιμο, η συνείδηση, η υπευθυνότητα και η ψυχική καλλιέργεια, δεν χαρακτηρίζουν πλέον την πλειοψηφία μας......

  54. chris avatar
    chris 20/08/2012 12:42:46

    Καιγονται τα μπατζακια μας για την εγχωρια τροϊκα .
    Οπου φυγει-φυγει σε λιγο.
    Και βεβαια ολα τα μετρα οπως παντα ειναι σε μειωσεις , μειωσεις, μειωσεις μισθων και συνταξεων, αυξηση φορολογικων εσοδων κλπ κλπ .
    Αυτο λεγεται οικονομικη πολιτικη.
    Θα ' θελα να 'ξερα αυτοι οι περισπουδαστοι καθηγηταδες που βρισκονται σ΄αυτες τις θεσεις, στα αμφιθεατρα στεκονται, ή πανε οι βοηθοι τους και διδασκουν;
    Γιατι για μια τετοια οικονομικη πολιτικη ειναι αχρηστοι , δεν χρειαζεται καν η παρουσια τους.

    • blue nile avatar
      blue nile @ chris 21/08/2012 09:24:09

      CHRIS , τι έχεις να προτείνεις...

      • chris avatar
        chris @ blue nile 22/08/2012 12:31:18

        Εγω τιποτα.
        Η κυβερνηση να κανει αυτα που υποσχεθηκε.
        Μηπως ομως καταλαβα λαθος, και ΑΥΤΑ ειναι που υποσχεθηκε;

  55. Thanasis avatar
    Thanasis 20/08/2012 12:46:08

    Καλώς ή κακώς, στην παρούσα φάση, και με δεδομένο ότι ακόμη και σήμερα ξοδεύουμε περισσότερα από όσα εισπράττουμε ως κράτος, εξαρτόμαστε από τους εταίρους μας, οι οποίοι έχουν "και το πεπόνι και το μαχαίρι" στα χέρια τους.
    Ωστόσο, δεν πιστεύω ότι είναι τόσο βλάκες ώστε να μην αντιλαμβάνονται τις πιθανές επιπτώσεις μίας ελληνικής εξόδου από την ευρωζώνη. Ο λόγος που λένε όσα λένε ο κάθε Ρέσλερ, Σόϊμπλε, κλπ. είναι ουσιαστικά η δική τους εσωτερική πολιτική σκηνή και η δική τους κοινή γνώμη. Δεν θα πρέπει να λησμονούμε ότι για το μέσο Γερμανό η Ελλάδα ζούσε για πολλά χρόνια με δανεικά, σε συνθήκες ευδαιμονίας, και το κόστος αυτής της καλής ζωής καλείται τώρα να το επωμισθεί αυτός, και δεν τον ενδιαφέρει εάν κυβερνά ο ΓΑΠ, ο ΑΣ, η εγώ (Θεός φυλάξει...). Μια σύγχρονη αποτύπωση του μύθου του τζίτζικα και του μέρμηγκα....
    Αυτό που καλείται και πρέπει να κάνει η Ελλάδα είναι αφενός να φτιάξει επιτέλους τα δημοσιονομικά της (να εισπράττει περισσότερα από όσα ξοδεύει, για να το θέσω απλά) και αφετέρου να δείξει σοβαρότητα και αξιοπιστία, στοιχεία τα οποία δεν μας χαρακτήριζαν τα τελευταία -τουλάχιστον- 3 χρόνια. Γνώμη μου είναι ότι η αποκατάσταση αυτή της αξιοπιστίας είναι και η πιο δύσκολη, δεδομένου του τι προηγήθηκε την περίοδο 2010-2011.
    Έχω την αίσθηση ότι αυτά ακριβώς προσπαθεί να κάνει η κυβέρνηση, προκειμένου να κάνει ευκολότερο το έργο και το δικό της και των εταίρων της. Στην προσπάθεια της αυτή ασφαλώς και θα κάνει λάθη, θα πάρει και εσφαλμένες αποφάσεις και θα προωθήσει και άδικα μέτρα. Το ζήτημα είναι να έχει τελικά αποτέλεσμα.
    Αυτό νομίζω, το ευτυχές αποτέλεσμα, είναι που ζητά ο ελληνικός λαός, ο καθένας από εμάς, που πληρώνουμε την εφορία, που κόβουμε τιμολόγια και αποδείξεις, που προσαρμόζουμε τον τρόπο ζωής μας στις νέες συνθήκες.

  56. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/08/2012 13:04:24

    Για να προβλέψει τί θα γίνει, τα μάτια της κυβέρνησης πρέπει να είναι στραμμένα στην σκληρή ενδο-Γερμανική σύγκρουση:
    Σήμερα ο εκπροσωπος της Γερμανίας στο Directorium της ΕΚΤ και επικεφαλής οικονομολόγος της Γιέργκ Άσμουνσεν, συντάχθηκε δημόσια με την άποψη του Μάριο Ντράγκι, υπέρ της αγοράς ομολόγων από την ΕΚΤ. Σε ευθεία αντίθεση με την θέση του κυβερνητικού συνασπισμού Μέρκελ αλλά και με τον Βάιντμανν της Bundesbank (ο οποίος είναι επίσης μέλος του συμβουλίου της ΕΚΤ - και ο μόνος μειοψηφών).
    h**p://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/ezb-direktor-asmussen-verteidigt-anleihenkaeufe-a-850899.html
    Σημειωτέον όμως ότι ο Άσμουνσεν ανήκει στους Σοσιαλδημοκράτες.

  57. Όμηρος avatar
    Όμηρος 20/08/2012 13:08:56

    Οικονομικά:
    -Να κόψει διπλές-τριπλές συντάξεις
    -Υψηλές συντάξεις μέγιστο 2000 καθαρά
    -Δημόσια έργα αυστηρή κοστολόγηση με επίβλεψη έργου και κόστους
    -Αυστηρός έλεγχος και επαναδιαπραγμάτευση σε κάθε προμήθεια υλικού
    -ΜΚΟ, "μυστικά" και άλλα τέτοια κονδύλια, τέλος χρηματοδότησης
    -Διαδικασία εξπρές είσπραξης φόρου και προστίμου, σε αδικαιολόγητες καταθέσεις
    Εθνικά:
    -Εξασφάλιση αποθεμάτων καυσίμων για μια Χ περίοδο
    -Μυστικές διαπραγματεύσεις με χώρες όπως Ρωσία, Κίνα σε περίπτωση εξόδου
    -Πρόγραμμα εξπρές τόνωσης γεωργίας, κτηνοτροφίας
    κ.α.

  58. Ενοχλητικός avatar
    Ενοχλητικός 20/08/2012 13:15:09

    Πολύ καλό το άρθρο .Με ουσία . Έχουμε μπει πλέον σε 'αχαρτογράφητα' , οπότε χρειαζόμαστε μαξιλαράκια εσωτερικά δικά μας .Βοηθείστε την πρωτογενή παραγωγή , πρέπει να κυβερνηθούμε τώρα αλλά και να κυβερνηθούμε και στο οποιοδήποτε 'μετά'. Κλείστε φυλακή πρωταίτιους και δημεύστε στεγνά την περιουσία τους .Οι ασθενείς σε κώμα έχουν βραδεία ανάνηψη άρα χρειάζεται υπομονή και επιμονή .Επίσης στους ασθενείς αυτούς εκτός από τα φάρμακα ,μεγάλο ρόλο παίζει η θεραπεία αποκατάστασης άρα ανάπτυξη και πρωτογενής οικονομία .

  59. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 20/08/2012 14:23:13

    η κυβέρνηση να κοιτάξει να πάρει τα διαρθρωτικά μέτρα που 3 χρόνια καμία κυβέρνηση δεν τα παίρνεις...ξέρουμε όλοι ποια είναι αυτά.Γι αυτόν τον λόγο έχουμε γίνει ρόμπα διεθνώς.
    και επίσης όχι άλλη δημοσιονομική προσαρμογή!φτάνει,αν είναι να πάρετε και άλλα τέτοια μέτρα στοχεύστε στους ίδιους,στους υπαλλήλους σας,στους δικαστές,συμβούλους κτλ..στους μεγαλομισθωτούς

    γιατί ξαναλέω ακούω για περικοπή 35%(??!) στην δεύτερη σύνταξη(έτσι απλά και οριζόντια!)χωρίς πλαφόν,χωρίς όρια,για όλους!χήρες και συνταξιούχους βουλευτές!και με πιάνει θυμός για την αναλγησία των πολιτικών και την θέληση τους να κάνουν προλετάριους ένα σωρό πολίτες εκτός από τους ίδιους

  60. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 20/08/2012 14:33:48

    Αγαπητέ ΒLACKQUEEN, σε πληροφορώ ότι δεν είμαι υπάλληλος του Δημοσίου. Το ότι παρανόησα νομίζοντας ότι είσαι επιχειρηματίας , δεν φταίω εγώ αλλά το μένος σου εναντίον των ΔΥ, ( εν πολλοίς δικαιολογημένο), που σε οδηγεί σε λάθος βάση.
    Επαναλαμβάνω, η παρατήρηση μου εστιάζεται στο γεγονός ότι το μέγιστο κατ΄αναλογία βάρος των μέτρων αναζητιέται κυρίως μεταξύ των μισθωτών και συνταξιούχων, διακρίνοντας τους σε χαμηλοσυνταξιούχους και μεγαλοσυνταξιούχους !

  61. firiki2010 avatar
    firiki2010 20/08/2012 14:51:27

    Υπάρχουν παρα πολλά πράγματα που πρέπει να κάνουμε είτε μείνουμε στο ευρώ είτε βγούμε , είτε δεν είχαμε μπει ποτέ σε αυτό.
    Αν τα κάνουμε (αξιοποιηση δημόσιας περιουσίας, κτύπημα της φοροδιαφυγής, στοιχειώδης οργάνωση του δημόσιου τομέα, αποκατάσταση στο συλλογικό υποσυνείδητο εννοών όπως "αριστεία", " νόμος", "αξιολόγηση", "νοικοκυροσύνη" κλπ) θα διαπιστώσουμε ότι κανένας δεν θα θέλει να μας βγάλει από το ευρώ (και τώρα το φοβούνται πολύ το ενδεχόμενο αλλά τέλος πάντων...)
    Αν δεν τα κάνουμε ΚΑΙ στη δραχμή θα πάμε ΚΑΙ άσπρη μέρα δεν πρόκειται να δούμε . Αντίθετα θα δούμε το "εργαλείο" υποτίθεται "υποτίμηση της δραχμής" να ... εξαερώνει εισοδήματα και να καταστρέφει ζωές. Κάποιοι ηλιθίως θεωρούν ότι η επιστροφή στη δραχμή από μόνη της είναι κάποιου είδος παράδεισος . Το ξύπνημα τους θα είναι οδυνηρό. Ελπίζω να συνεχίσουν να ονειρεύονται... εντός ευρώ.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ firiki2010 20/08/2012 15:25:54

      firiki2010 είπε:
      «Το ξύπνημα τους θα είναι οδυνηρό. Ελπίζω να συνεχίσουν να ονειρεύονται… εντός ευρώ.»

      Στού κουφού τήν πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
      Η Δραχμή είναι σήμερα ο κοινωνικός αυτοματισμός.
      Άς πάμε επιτέλους σέ νέο νόμισμα.
      Νά τό ευχαριστηθούν οι αναξιοπαθούντες, προπάντως, Δημόσιοι Υπάλληλοι.
      Άς εγκαταλείψουμε καί τήν ΕΕ καί μετά θά τρώμε μέ χρυσά κινέζικα καί ρωσικά κουτάλια.
      Τότε θά τρελαθούμε στίς επενδύσεις καί τό ρευστό.
      Όλοι θά τρέχουν νά μάς τά ακουμπήσουν.
      Καιρός πιά νά γίνουμε η Ελβετία τής δραχμής.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Ιαπετός 20/08/2012 15:35:33

        Σε στιγμές απόλυτης παραίτησης και απελπισίας, τα ίδια σκέφτομαι κι εγώ. Δεν είναι σωστό να παραιτείται κανείς από τις ιδέες και τις απόψεις του αλλά η "πρόκληση" των εραστών της δραχμής είναι σκέτος πειρασμός. Ας πάμε εν τέλει στην δραχμή, να ικανοποιηθούν οι φτωχοί που ελπίζουν να αλλάξει η μοίρα τους αλλά και οι πλούσιοι που τα έβγαλαν έξω τα ευρώ τους και γνωρίζουν πως η τύχη τους θα τους χαμογελάσει πλατιά. Όσο για τα χρυσά κουτάλια .... τι να πω; Να είναι καλά οι Κινέζοι χρυσοχόοι και οι Ρώσοι αργυραμοιβοί!

    • tiramola avatar
      tiramola @ firiki2010 20/08/2012 15:29:56

      Μήπως θυμάσαι τι έγραφες επί κυβέρνησης Παπανδρέου?
      Που είναι ο σκληρός διαπραγματευτής Σαμαράς?

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ tiramola 20/08/2012 20:31:32

        Για θύμισε μου λιγάκι !
        Αυτό που θυμάμαι ότι έγραφα συνέχεια είναι 1. ότι πρέπει να κάνουμε 5 αυτονήτα πράγματα που έπρεπε ούτως ή άλλως να τα είχαμε κάνει και 2. ότι ο Παπανδρέου είναι απολύτως ακατάλληλος για πρωθυπουργός λόγω των εμμονών του και της απόλυτης αδυναμίας του να καταλάβει που βρίσκεται.
        Εξακολουθώ να τα πιστεύω.

  62. xp avatar
    xp 20/08/2012 15:55:55

    Νομίζω ότι δεν υπάρχουν ταξικές διακρίσεις ανάμεσα στους εραστές της δραχμής ή του ευρώ! Ουτε οτι είναι θέμα δικό μας το να πάμε στην δραχμή . Ανάλογα τι θα αποφασίσουν οι Γερμανοί θα κάνουμε,είναι σαφές!Αλλο είναι ο πιλότος ,'αλλο ο Φροντιστής (Σαμαράς),άλλο οι επιβάτες (εμείς).Το ότι δεν βγήκε ο Τσίπρας δεν σημαίνει ότι ο πιλότος δεν θα κάνει αυτό που τον εξυπηρετεί καλύτερα ! Δεν έχει καμιά θέση κόμμα , ιδεολογία ,φιλοσοφία στο τι θα γίνει.......

    • blue nile avatar
      blue nile @ xp 21/08/2012 09:33:22

      Στο τι θα αποφασίσουν οι άλλοι θα διαδραματισει ρόλο και η δική μας στάση

  63. xp avatar
    xp 20/08/2012 16:06:05

    Ιστορικά δε από το 1922-23 έως το 1932-33 δημιουργήθηκε πλεόνασμα κρατικού προϋπολογισμού της τάξης των 5,2 δις δρχ., προς μεγάλη ικανοποίηση των δανειστών της χώρας. Μάλιστα οι ελληνικές κυβερνήσεις της εποχής διατυμπάνιζαν την αποκατάσταση της «διεθνούς αξιοπιστίας» της χώρας.Το χρέος φούσκωνε όμως με αποκορύφωμα την ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ! Τότε μειώθηκε κατακόρυφα λόγω πτωχεύσεως.ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ του 2012 ,που το χρέος ......ΑΥΞΗΘΗΚΕ(Κυβέρνηση Παπαδήμου).Μην ξεχνουμε οτι η ΕΚΤ κονομάει ,να το πούμε λαικά , σήμερα γύρω στο 1,28 δις ευρώ ή ποσοστό 30% ,όταν δανείζει με 0,75% .Κονομάει από ........εμας!!! Αφού κάνουν λοιπόν ότι γουστάρουν γιατί ψηφίζουμε?

  64. olympios avatar
    olympios 20/08/2012 23:01:56

    Μέτρα περιστολής δαπανών-διαφορες προτάσεις ενδεικτικά:
    Υπουργοί, βουλευτές, ηγεσίες ΔΕΚΟ, μέλη ΔΣ δήμαρχοι και άπαντες οι εκλεγμένοι σημαίνει προσφορά στα κοινά άρα εντελώς άμισθοι.
    Τέλος οι στρατιές συμβούλων (οι πλειοψηφία τους είναι ακαπνοι και ασχετοι ).
    Συμβούλους μόνο ο πρωθυπουργός.
    Οικονομικός σύμβουλος του αείμνηστου Κ.Καραμανλή μου έλεγε οτι τότε υπήρχαν 5 σύμβουλοι μόνο του Πρωθυπουργού και αυτοί τιμής ένεκεν -χωρίς μισθό και καμιά αποζημίωση.
    Σήμερα υπάρχουν σύμβουλοι στους υπουργούς, υφυπουργούς, γενικούς γραμματείς, γενικούς διευθυντές, διευθυντές, το ίδιο πάρτυ και στις ΔΕΚΟ -αναφέρω ένα παράδειγμα στη ΔΕΗ προσλαμβάνουν υποτίθεται σοφό από την ελεύθερη αγορά διευθυντή επικοινωνίας και αυτός με τη σερά του προσλαμβάνει σύμβουλο που μόλις πήρε πτυχίο λόγω συγγένειας με τον δ/ν τα. Εδώ θα μπορούσα να αναφέρω πολλά μαργαρητάρια όπως στην ίδια ΔΕΚΟ προσέλαβαν απ ευθείας διευθυντή ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΑΠΟΔΟΣΗΣ & ΕΛΕΓΧΟΥυποτίθεται σοφό από την ελεύθερη αγορά που στο βιογραφικό αναφέρει ότι άκουγε ραδιόφωνα 4 ώρες την ημέρα και την επομένη της πρόληψης του έφυγε διακοπές στις Μαλδίβες????
    Κατάργηση των πολυτελών οργανογραμμάτων με τους πολλούς Γενικούς δ/ντές ,διευθυντές κτλ θα εκπλαγεί κάποιος αν ρίξει μία ματιά υπάρχουν παντού κουτάκια στρατηγών χωρίς στρατιώτες και χρήση πολυτελών γραφείων.
    Χρήσιμοι σύμβουλοι άτομα με γνώσεις, εμπειρία,ήθος και κύρος, αλλά εθελοντές για προσφορά και βεβαίως ΑΜΙΣΘΟΙ ή αποσπασμένοι. Τέτοιοι θα μπορούσαν να είναι εκείνοι που υπηρέτησαν μακροχρόνια υποδειγματικά-αποτελεσματικά στο σχετικό αντικείμενο. Εδώ θα πω μπράβω στο Σαμαρά για κατάργηση των αμοιβών των επιτροπών.
    Προμήθειες από μηδενική βάση-εδώ χρειάζεται βιβλίο μπορεί να υπάρξει εξοικονόμιση της τάξης του 80% που ειναι εφικτή .
    Τηλεργασία για πολλές εργασίες δημοσίων υπαλλήλων ελεγχόμενοι ποιοτικά και ποσοτικά με εξοικονόμιση οι χώροι των γραφείων και τα σχετικά έξοδα τους.
    Φοροδιαφυγή - η πλειψηφία ειδικά υποτιθέμενοι μικρομεσαίοι στα τουριστικά επαγγέλματα δεν κόβει αποδείξεις της τάξης του 95%.
    Π.Χ.
    Καφεμπάρ παραλιακό στη Ζαχάρω με 300 ξαπλώστρες έχει τζίρο 20.000 ευρώ την ημέρα και κόβει ελάχιστες αποδείξεις. Όποιος τολμήσει να ζητήσει απόδειξη τον αναλαμβάνουν οι μπράβοι του.
    Τόσο δύσκολη είναι η μηχανογραφική διασταύρωση στοιχείων????που έχει κανταντήσει το γεφύρι της άρτας με άπειρες δαπάνες ???λύση είναι δυνατή εδώ και τώρα άμεσα.
    Συντάξεις εφαρμογή σε όλους μία και μόνο ανταποδοτική σύμφωνα με τις εισφορές του καθενός και με εισοδηματικά κριτήρια.
    Εισοδηματικά κριτήρια παντού για κάθε δημόσια παροχή.
    Αλλοδαποί.
    Οι δήμοι και όποιος άλλος φορέας ακόμα και ιδιωτικοί να αναλάβουν με ευθύνη τους και όλα τα έξοδα διαμονής και σύτισης όσους χρειάζονται σε στρατόπεδα συγκέντρωσης και να τους χρησιμοποιούν σε διάφορες εργασίες έναντι των εξόδων τους. Για να δούμε τότε άν γνωρίζουν ότι θα είναι σαν στρατιώτες πόσοι θα έρθουν στην Ελλάδα.
    Παραγωγή προιόντων- εκπόνηση από την κεντρική Κυβέρνηση και άμεση εφαρμογή επαναστατικού ολοκληρωμένου σχεδίου ανταγωνιστικών προιόντων με μεγάλη προστιθεμένη αξία σττοχευμένα για εξαγωγές και εκείνα που θα αντικαταστήσουν τα εισαγόμενα. Εδώ δεν βλέπω βαθύ υπνο, καμιά κυνιτηκότητα απο τους αρμόδιους.
    Ο χώρος δεν είναι κατάλληλος για εξάντληση των θεμάτων αυτών.
    Οι καθ υλη αρμόδιοι θα πρέπει να τα δώσουν όλα για αυτά τα θέματα να βοηθήσουν τον Πρωθυπουργό στο τιτάνιο έργο για το καλό των πολιτών και της Πατρίδας μας.

  65. blue nile avatar
    blue nile 21/08/2012 21:09:13

    Τakis
    Δεν είναι τοσο απλά.
    Το χειρότερο σε μια επιστροφή στη δραχμή είναι ένας υπερπληθωρισμός τέτοιος που οι αυξήσεις στους μισθούς (που μπορούν να γίνονται μια φορά το μήνα) δεν θα μπορούν να ακολουθούν τις αυξήσεις στις τιμές των βασικών προιόντων (που μπορεί και να αλλάζουν δύο με τρεις φορές την εβδομάδα).
    Δηλαδή τη Δευτέρα το ψωμί θα κάνει 300 δρχ την Παρασκευή 400 , την άλλη Δευτέρα το ψωμί στα 550 αλλά ο μισθός θα μπορεί να μεγαλώνει μόνο τέλος του μήνα.
    Κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος από τώρα για το τι ακριβώς θα συμβεί αλλά πολλάδυσάρεστα είναι πιθανά...

  66. ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 22/08/2012 06:16:09

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΘΕΛΕΙ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ ΤΟ ΕΥΡΩ .ΤΗ ΘΥΣΙΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ.ΠΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ;ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑ.400 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.ΑΙΣΧΟΣ

  67. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 22/08/2012 11:57:30

    Oλη αυτή η θεωρητικολογία για το τί "μέλλει γενέσθαι" θα ξεκαθαρίσει όταν όλες οι σχετικές προς τον ορυκτό μας πλούτο έρευνες θα έχουν ολοκληρωθεί. Επί τη βάσει των ευρημάτων θα αποφασισθεί και το μέλλον της χώρας. Προς το παρόν, κινούμεθα στην γνωστή "πεπατημένη" μειώσεως μισθών, συντάξεων κ.λ.π. ώστε το κόστος της κρίσης να μην μετακυλισθεί, ούτε κατ'ελάχιστον, στους επίσης γνωστούς "έχοντες και κατέχοντες" και κατακλέψαντες αυτή τη δύστυχη χώρα. Ο εσμός αυτός, βασίζεται στους εν τη Βουλή υπαλλήλους του για την διατήρηση των προνομίων του και του παρασιτικού ελέγχου της χώρας για λογαριασμό ξένων συμφερόντων. Οταν η χώρα αφεύκτως πτωχεύσει κατόπιν έξωθεν εντολών, όλα αυτά τα παράσιτα θα σπεύσουν να αρπάξουν όσα περισσότερα μπορέσουν εκμεταλλευόμενοι στο έπακρο το γεγονός ότι τα παράνομα περιουσιακά τους στοιχεία θα παραμένουν άθικτα. Πρόκειται για 1500 περίπου άτομα, σύμφωνα με τα κατά καιρούς στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών - τα οποία βέβαια δεν στρέφονται, προς θεού, εναντίον τους αλλά επιτρέπουν σ' όλους εμάς να τους "ζωγραφίσουμε" μαντεύοντας ακόμη και την - καθ'όλα μυστική - ταυτότητά τους. Αν ο Σαμαράς είναι πατριώτης, ας τα βάλει τώρα μαζί τους αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Ο λαός θα είναι μαζί του.

    • blue nile avatar
      blue nile @ Θεόδωρος 23/08/2012 01:24:37

      Aυτές οι χρυσοκάνθαρες μειοψηφίες πρέπει να εκλείψουνε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.