#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/01/2014 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κυβέρνηση που έβλεπε τις μεταρρυθμίσεις να περνούν



Όποιος έχει διαβάσει παλαιότερα κείμενά μου στο Antinews είμαι βέβαιος πως θα θυμηθεί πως μόνιμη επωδός στα περισσότερα από αυτά ήταν,  η αδήριτη ανάγκη «συμπαντικών μεταρρυθμίσεων» ώστε να καταφέρει η χώρα να βγει από το αδιέξοδο.

Η κυβέρνηση όμως ισχυρίζεται πως κάτι τέτοιο δεν ήταν τελικά απαραίτητο. Και φαίνεται να πιστεύει πως η χώρα είναι έτοιμη να εξέλθει από την κρίση και να ξαναβγεί στις αγορές μέσα στο 2014,  χωρίς να έχει ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ως κυβέρνηση σχεδόν ΚΑΜΙΑ από τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, ούτε καν εκείνες τις «εκ των ων ουκ άνευ» στον πάσχοντα δημόσιο τομέα. Μιράκολο;

Αρχίζει να γίνεται πια σχεδόν βεβαιότητα η πιθανότητα, η παρούσα κυβέρνηση είτε να μην θέλει είτε να μην μπορεί να προχωρήσει και να ολοκληρώσει τις απαραίτητες εκείνες αλλαγές που θα ανέτρεπαν την καθεστηκυία πολιτική τάξη και το λανθασμένο οικονομικό μοντέλο του πράσινου κρατισμού που μας οδήγησε μέχρι την καταστροφή. Αρχίζει να γίνεται φανερό πως σχεδόν όλα τα ελληνικά πολιτικά κόμματα, τρέμουν στην ιδέα της διάρρηξης των πελατειακών σχέσεων εξάρτησης που τα δένουν με ένα μεγάλο τμήμα ψηφοφόρων – πελατών που συνωστίζονται ακόμη και τώρα γύρω από τον κρατικό κορβανά και σιτίζονται στο «πρυτανείο», είτε πρόκειται για υπάλληλους του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα, είτε για παρασιτούντες κρατικοδίαιτους «επιχειρηματίες» που εξακολουθούν να ρουφούν την ελάχιστη ρευστότητα, στραγγαλίζοντας τον ανεξάρτητο παραγωγικό ιδιωτικό τομέα της οικονομίας.

Δυστυχώς, ακόμη και τούτη η κυβέρνηση, φαίνεται πως αποφεύγει την ιδέα της δημιουργίας ενός υγιούς, ανταγωνιστικού, εξωστρεφούς ιδιωτικού τομέα, πράγμα παράλογο ιδεολογικά αφού αυτή η αποστροφή αντίκειται στον βασικό της ιδεολογικό προσανατολισμό που (θα έπρεπε να) είναι η ελεύθερη αγορά, όμως εξαιρετικά ευεξήγητο όταν σκεφτεί κανείς την προέλευση, την πολιτική παιδεία και την μακροχρόνια «εκπαίδευση» των ανώτατων και ανώτερων κυβερνητικών στελεχών στο αποτυχημένο κρατικίστικο πολιτικοοικονομικό μοντέλο της «καταπράσινης» μεταπολίτευσης. Είναι ηλίου φαεινότερο: οι κυβερνόντες (αλλά και η αντιπολίτευση δυστυχώς!) αποστρέφονται μετά βδελυγμίας τις πραγματικές μεταρρυθμίσεις, επειδή αυτές θα οδηγήσουν στην χειραφέτηση μεγάλα κομμάτια του εκλογικού σώματος που για την ώρα παραμένουν «αιχμάλωτα» των κομματικών παραμάγαζων. Από κοντά και οι δυνατοί του χρήματος, οι οποίοι τόσα χρόνια κάνανε μπίζνες με το δοβλέτι και αισθάνονται απείρως πιο άνετα εντός του ιδιόμορφου ελληνικού «σοβιέτ» που  υπηρέτησαν με αυταπάρνηση ως τώρα η τρελή «αριστερά» αλλά και η αποπροσανατολισμένη και ευνουχισμένη ιδεολογικά «δεξιά», παρά στον σκληρό ανταγωνιστικό κόσμο της ελεύθερης αγοράς όπου για να φας παντεσπάνι πρέπει να βρέχεις κάθε μέρα τον απαυτό σου.

Από την άλλη, η Αξιωματική Αντιπολίτευση, όχι μονάχα αποτάσσεται των μεταρρυθμίσεων, αλλά επαγγέλλεται ανερυθρίαστα την επιστροφή μέσω νόμων και διαταγμάτων στην προ της κρίσης δανεική ευημερία, χωρίς όμως τα δανεικά τούτη την φορά. Και βρίσκονται πολίτες που τους πιστεύουν και καταθέτουν την ψήφο τους υπέρ αυτών των προδήλως ανερμάτιστων και ψευδών υποσχέσεων! Πραγματικά, η χώρα μοιάζει να έχει εισέλθει σε ένα εφιαλτικό πολιτικό και οικονομικό αδιέξοδο, το οποίο οι δανειστές και εταίροι μας είτε δεν αντιλαμβάνονται πλήρως είτε τους εξυπηρετεί στα ανομολόγητα σχέδιά τους.

Το θέμα φυσικά δεν είναι τι κάνουν οι δανειστές αλλά τι κάνει και τι δεν κάνει η κυβέρνηση της χώρας. Εκείνο που δεν έχει κάνει ενάμιση χρόνο τώρα η παρούσα κυβέρνηση είναι να αγγίξει πραγματικά τους διαχρονικούς πελάτες του δημόσιου τομέα και τους κρατικοδίαιτους «μπίσνεσμεν» με τις εφημερίδες και τα κανάλια. Αντίθετα, έχει αφήσει κυριολεκτικά στην μοίρα τους τα αποπαίδια τους ιδιωτικού τομέα και κυρίως τα 1,5 εκατομμύρια των ανέργων του. Και σα να μην έφτανε αυτό, τους έχει πεθάνει στους φόρους, στα χαράτσια, στις έκτακτες εισφορές, στα τέλη και τις αυτόματες κατασχέσεις έναντι ακόμη και ελαχίστων οφειλών προς τις εφορίες ή τα ασφαλιστικά τους ταμεία. Χτυπάει δυστυχώς αυτή η ατελέσφορη, ανάλγητη και αυτοκτονική πολιτική, την μόνη τάξη και τον μόνο τομέα της οικονομίας από τον οποίο μπορεί κανείς βάσιμα να περιμένει την πολυπόθητη ανάπτυξη. Κι αυτό, για να προφυλάξει εκείνο το αντιπαραγωγικό του κομμάτι, που όντας οργανωμένο και συνδικαλιστικά ισχυρό ακόμη, έχει καταφέρει να κάνει τον περισσότερο «κοινωνικό θόρυβο» την ίδια στιγμή που έχει γίνει ο αποδέκτης της μεγαλύτερης δυνατής «θαλπωρής» και έχει υποφέρει τα λιγότερα χτυπήματα κατά την διάρκεια της οικονομικής κρίσης.

Δεν πάει άλλο όμως. Έφτασε ο καιρός για την κυβέρνηση να διαλέξει με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει. Πρέπει να κάνει επιτέλους την μεγάλη ρήξη στον βαριά άρρωστο δημόσιο τομέα.  Να απολύσει τους επίορκος (σχεδόν κανένας δεν θα απολυθεί) να κυνηγήσει με την σκούπα τους χρυσοκάνθαρους της ΕΡΤ Α.Ε. που θέλουν να επαναπροσληφθούν στην ΔΤ,  να μην αρκεστεί στην μείωση του αριθμού των ΔΥ αποκλειστικά και μόνο στην συνταξιοδότηση (πολλές φορές πρόωρη!) εκατοντάδων χιλιάδων συναδέλφων τους. Κανείς παραπανίσιος οργανισμός, καμιά άχρηστη δομή, καμιά περιττή διεύθυνση δεν πρέπει να παραμείνει ανοικτός.  Επειδή όλους αυτούς που δεν χρειαζόμαστε και δεν απολύει η κυβέρνηση τους πληρώνουν τα κορόιδα του ιδιωτικού τομέα, μέσω  τηςανάλγητης φοροεπιδρομής, μέσω έμμεσων φόρων, μέσω εισφορών, προκαταβολών και αναγκαστικών κατασχέσεων ακόμη και για λίγες εκατοντάδες ευρώ χρέη!

Είναι φανερό πως ο ιδιωτικός τομέας που έμεινε ακόμη όρθιος δεν θα αντέξει για πολύ. Όταν αρχίσει να καταρρέει, θα πάρει μαζί του συνολικά ολόκληρο τον δημόσιο και κρατικοδίαιτο τομέα εν μία νυκτί. Όσο η κυβέρνηση αρνείται χαρακτηριστικά να ολοκληρώσει τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, όσο φοβάται να στρέψει την χώρα στην ελεύθερη αγορά, όσο τρέμει την ισχύ των «πελατών» και των «νταβατζήδων» που καταστρέφουν ακόμη και τώρα την χώρα, δεν υπάρχει περίπτωση να βγουν αληθινά τα σενάρια για ανάκαμψη της οικονομίας και έξοδο στις αγορές το 2014.  Αντί γι αυτό, το πιθανότερο είναι να εξεγερθούν τα αληθινά «θύματα» του ιδιωτικού τομέα, που την ψήφισαν κατά βάση το 2012, με κυριότερη απαίτηση την ολοκλήρωση των συγκεκριμένων μεταρρυθμίσεων. Κάτι τέτοιο θα οδηγήσει το πολιτικό σκηνικό σε ανεπανάληπτες «ομορφιές» που κανείς πολιτικός αναλυτής δεν μπορεί τούτη την ώρα να προβλέψει. Το μόνο σίγουρο είναι πως χαμένοι από μια τέτοια «επανάσταση των νοικοκυραίων» θα βγούμε όλοι και κυρίως η ίδια η Δημοκρατία που τόσο την πληγώσαμε και εξακολουθούμε να την πληγώνουμε τα τελευταία 40 χρόνια.

Akenaton   

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 15/01/2014 07:51:24

    Η Δικαιοσύνη θα τολμήσει να αγγίξει το θέμα των εμποδίων που έβαζαν για δεκαετίες ολόκληρες "κάποιοι" (επιχειρηματίες-πολιτικοί-αρμόδιοι δημόσιοι υπάλληλοι) αναζήτηση των Ελληνικών κοιτασμάτων; Ακόμη και η Παλαιστίνη είχε ξεκινήσει να ψάχνει τα κοιτάσματά της (με "Ελληνική" συμμετοχή μάλιστα) στις αρχές της δεκαετίας του '90...ακόμη και η Παλαιστίνη ψάχνεται για την ΑΟΖ της...
    Θα μάθουμε κάποτε ποιοί ΕΛΛΗΝΕΣ ήταν "αυτοί" που εμπόδιζαν την αναζήτηση των Ελληνικών κοιτασμάτων;

  2. Δρυς avatar
    Δρυς 15/01/2014 07:52:48

    Τώρα τα λες πιο αντικειμενικά Akenaton, παλαιότερα ίσως και εσύ δεν ήθελες να δεις κάτι, και προτιμούσες να πιστεύεις τα δικά σου. Σου είχα πει θα τα ξαναπούμε, θα σε περιμένουμε να γράψεις. Ιδού!!!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Δρυς 15/01/2014 21:15:59

      Αν διαβάσετε προσεκτικά, θα δείτε πως μονάχα οι ελπίδες μου σώνονται σιγά-σιγά. Οι ιδέες μου όμως δεν έχουν αλλάξει...

  3. Γιάννης Αυλακιώτης avatar
    Γιάννης Αυλακιώτης 15/01/2014 08:47:54

    αγαπητέ Akenaton δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τα γραφόμενα σου. θα πρόσθετα μόνο το γεγονός ότι η παράταξη αυτή πάσχει εδώ και δεκαετίες από βαρωνίες και αδερφάτα (όπως θέλεις δες το) οι οποίες εμποδίζουν τη στήριξη και τη διάχυση της πολιτικής προς το λαό. όπως έχω ξαναγράψει, απαιτείται πολιτικό θάρρος. πρέπει ο ΑΣ να μιλήσει καθαρά στο λαό. να εξηγήσει ότι κάποιοι θα χάσουν τη δουλειά τους για να προχωρήσει το σύνολο. μέχρι τώρα έχουμε διαρροές για προβληματικούς οργανισμούς και για αποφάσεις που δεν υλοποιούνται από τους υπουργούς.

  4. tasos1 avatar
    tasos1 15/01/2014 08:49:12

    Συμφωνούμε μαζί σας!
    Ελλάδα δεν είναι μόνο το δημόσιο και οι διαβιούντες περί τα παχυλά κρατικά πρυτανεία της ντροπής!
    "Θρήνος" για ελάχιστους δημόσιους υπαλλήλους, τίποτα ούτε φωνούλα μια για το ενάμιση εκατομμύριο του ιδιωτικού τομέα, που εκ των πραγμάτων βρέθηκε στο δρόμο!
    Συγχαρητήρια Akenaton για το θάρρος της γνώμης σου!

    • John D. Carnessiotis avatar
      John D. Carnessiotis @ tasos1 15/01/2014 09:10:39

      Eπειδή έχω ξαναδιαβάσει κι αλλού αυτό το "... τίποτα, ούτε φωνούλα μια για το ενάμιση εκατομμύριο του ιδιωτικού τομέα, που εκ των πραγμάτων βρέθηκε στο δρόμο!", νοιώθω υποχρεωμένος να το επισημάνω ξανά:
      Γιατί το λέτε αυτό, γιατί παραβλέπετε την τεράστια, σε καθημερινή βάση, συμμετοχή πλήθους κόσμου στην αυθόρμητη και ακηδεμόνευτη κομματικά κίνηση των "Αγανακτισμένων", που, αν μη τι άλλο, έθεσε τέλος στην πρώτη Κυβέρνηση ΓΑΠ και έβαλε τα θεμέλια για τους τίτλους τέλους στην Πρωθυπουργία του; Ποιοί, νομίζετε, ότι αποτελούσαν τον κορμό των "Αγανακτισμένων", αν όχι η μεγάλη μάζα των απολυμένων, των ανέργων και των συνταξιούχων, που έβλεπαν πρώτοι και ήδη από τότε την πορεία των πραγμάτων; Η κοινωνία ξεσηκώθηκε - ειρηνικά και δημοκρατικά, αλλά δεν εισακούσθηκε ουσιαστικά. Τα Κόμματα δεν θέλησαν να αξιοποιήσουν την δυναμική των "Αγανακτισμένων" και να βγουν μπροστά, να ορθώσουν ανάστημα, έναντι των "εταίρων". Προτίμησαν, μέσω των επικοινωνιακών μηχανισμών τους, να αμαυρώσουν την κίνηση, να την γελοιοποιήσουν. Μαζί με κάποιες αστοχίες της ίδιας της κίνησης των "Αγανακτισμένων", οι οποίοι, παρά την δυναμική, που διαπίστωναν, απαξιούσαν να οργανώσουν στοιχειωδώς την παρουσία, τον λόγο και την εκπροσώπησή τους, άνοιξαν την κερκόπορτα ώστε να υπεισέλθει η τότε σχεδόν ανύπαρκτη θεσμικά Χρυσή Αυγή και να δώσει τον τόνο...
      Η κοινωνία συνολικά, όμως, ειδικά τις πρώτες ημέρες είχε δώσει το ευκρινές στίγμα της, είχε ζητήσει ξεκάθαρη αυστηρή τιμωρία των υπευθύνων για τον διασυρμό του τόπου και τον δρομολογούμενο αφανισμό των κατώτερων και των μεσαίων στρωμάτων, είχε στοιχηθεί με τα πρώτα κύματα των απολυόμενων και βροντοφώναζε!

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ John D. Carnessiotis 15/01/2014 12:32:58

        Εμείς δεν αντιγράφουμε σχόλια άλλων ούτε τα λαμβάνουμε υπόψη... Πέραν τούτου, θα σας παρακαλούσαμε να ξαναδείτε το σχόλιο στις πραγματικές του διαστάσεις και κατ' αντιστοιχία των μερών του...

      • akenaton avatar
        akenaton @ John D. Carnessiotis 15/01/2014 21:18:17

        Δεν είναι έτσι δυστυχώς αλλά δεν έχει νόημα να διαφωνούμε τώρα που το "κίνημα" των αγανακτισμένων αποτελεί πια μακρινή ανάμνηση (ή μήπως πρόδρομη μικροαταραχή;) ...

  5. Φανούριος Αττάρδ avatar
    Φανούριος Αττάρδ 15/01/2014 09:00:25

    Ιδιωτικός τομέας vs Δημόσιος Τομέας.....
    Το γνωστό video-game της τελευταίας τριετίας σε νεότερη έκδοση ;
    Οπωσδήποτε θα πρέπει να ελεγχθεί η κατάσταση με τα golden boys , τους διαχρονικούς φίλους του συστήματος , τους μεγαλοκαρχαρίες της αγοράς οι οποίοι τρώνε με χρυσά κουτάλια....
    Μην κυνηγάμε όμως και τον "σπάρο" του Δημοσίου που έζησε νόμιμα, τρώει ψίχουλα και συντηρεί με τα χίλια ζόρια την ΕΛΛΗΝΙΚΗ οικογένεια του ..... !!!
    Τι θέλετε δηλαδή ; Κι άλλους στο δρόμο ; Κι επειδή δεν τα καφέρνουμε ποτέ με τους καρχαρίες....πιάνουμε σπάρους......
    Διότι θέλει κότσια για να κυνηγήσεις καρχαρίες φίλε μου και κότσια μάλλον δεν υπάρχουν !!!!!!
    Μιλάτε κύριε για 1.500.000 ανέργους αλλά, δεν βλέπω πουθενά κάποια αναφορά για τα 2.000.000 μετανάστες, οι οποίοι παραμένουν στη Χώρα ακριβώς επειδή υπάρχει δουλειά για αυτούς !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Από ποιον περιμένετε να ασκηθεί πίεση ; Από την τρόϊκα που δήθεν ενδιαφέρεται για την ανάταση της οικονομίας μας ;;;; !!!!
    Φθηνούς εργάτες και καλοταϊσμένα ξενόφερτα αφεντικά θέλουν αυτοί !! Ή μήπως δεν το ξέρετε ;
    Διότι, αν δεν υπήρχε εργασία για τόσους μετανάστες (στον ιδιωτικό τομέα φυσικά) , τότε πολύ απλά θα έφευγαν από εδώ οι μετανάστες αγαπητέ μου.
    Να ξεχάσω ότι, ένας μεγάλος αριθμός μεταναστών νομιμοποιήθηκε με ειδικές κατεπείγουσες "προεκλογικές" διαδικασίες; ΓΙΑΤΙ ; Χώραγε κι άλλους η βάρκα ;
    Τι να ξεχάσω και τι να θυμηθώ κύριε ;

    • akenaton avatar
      akenaton @ Φανούριος Αττάρδ 15/01/2014 21:20:04

      Κύριε Φανούριε, οι διαπιστώσεις δεν βοηθούν πια. Χρειαζόμαστε προτάσεις...

  6. Μωρίας εγκώμιον avatar
    Μωρίας εγκώμιον 15/01/2014 09:37:33

    Συμφωνώ πάρα μα πάρα πολύ μαζί σας, και δυστυχώς όσοι, και είναι πολλοί, δεν μπορούν να καταλάβουν την κρισιμότητα της κατάστασης και την επιτακτική ανάγκη αλλαγής αυτού του κράτους σε ένα σύγχρονο, θα μας πάρουν στον λαιμό τους και αυτή την φορά όχι στον γκρεμό αλλά στην κόλαση.

  7. Δημητριος avatar
    Δημητριος 15/01/2014 09:49:11

    οπως παντα εξαιρετικα ευστοχος Akenaton

    • akenaton avatar
      akenaton @ Δημητριος 15/01/2014 21:20:36

      Ευχαριστώ!

  8. Διογένης avatar
    Διογένης 15/01/2014 10:04:55

    Μια στιγμή. Είδαμε να αλλάζει κάτι από αυτά που μας λέτε τα τέσσερα χρόνια του Μνημονίου; Τίποτα. Το κράτος έγινε χειρότερο και όχι καλύτερο. Ποιες είναι οι μεταρρυθμίσεις "που δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη". Διότι εγώ νομίζω ότι οι "καλές" μεταρρυθμίσεις, αυτές που θέλουμε όλοι για να πάει μπροστά η χώρα μας, δεν έχουν ξεκινήσει καν (ούτε θα ξεκινήσουν ποτέ), ενώ οι "κακές" μεταρρυθμίσεις (ας δούμε π.χ. μόνον το φορολογικό μας σύστημα πώς κατάντησε, δεν ήταν που δεν ήταν σόι) δίνουν και παίρνουν.

    Από την άλλη, αντιλαμβάνομαι σωστά ότι υπονοείτε ότι χωρίς Μνημόνιο δεν θα γίνει καμία ("καλή") μεταρρύθμιση; Η Ελλάδα είχε ένα θαυμάσιο κράτος στα έτη 1950-1981, το οποίο το παρέλαβε μετά το ΠΑΣΟΚ και το κατέστρεψε. Αυτό το κράτος το φτιάξαμε μόνοι μας, χωρίς κανένα Μνημόνιο. Εάν βρισκόταν μια έντιμη αστική κυβέρνηση να κάνει τις μεταρρυθμίσεις ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ και όχι αυτές που κανένας δεν μας λέει ποιες ακριβώς είναι και που χωρίς αυτές δεν μπορούμε να ξαναβγούμε στις αγορές, τότε θα ξαναφτιάχναμε το παλιό καλό "κράτος της δεξιάς" χωρίς το "δεξιάς" (δηλαδή: ένα κράτος όλων των Ελλήνων, που δεν θα καταπίεζε τους κομμουνιστές).

    Αυτό πάντως δεν νομίζω ότι μπορεί να είναι συνθήκη για να παραμείνουμε εσαεί στο Μνημόνιο. Διότι, έστω ότι αποτυγχάνουν και τα επόμενα δυο-τρία χρόνια των "μεταρρυθμίσεων". Θα πρέπει και πάλι "να μην βγούμε στις αγορές"; Να παρεμείνουμε στην κηδεμονία των ξένων για πάντα;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Διογένης 15/01/2014 14:01:40

      Oχι ακριβως χωρις κανενα μνημονιο.
      ΑΜΑG = American Mission for Aid to Greece.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ψυχραιμια 15/01/2014 18:32:57

        Δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Εκείνο ήταν αναπτυξιακή βοήθεια. Είχε χαρακτήρα χαριστικό. Μας χάριζαν χρήματα έναντι της υποστήριξης της πολιτικής ένταξης της χώρας στο δυτικό μπλοκ. Εμβάθυναν έμμεσα και τον έλεγχο επί της χώρας, με σαφώς περισσότερο τακτ, όμως, όπως σήμερα οι Γερμανοί. Οι Αμερικανοί χάριζαν χρήματα και σε αντάλλαγμα ήθελαν μόνον πολιτική υπακοή και όχι κομμουνισμό (λογικό). Οι Γερμανοί δανείζουν (και δεν χαρίζουν) χρήματα, και σε αντάλλαγμα θέλουν κάνα-δυο νησιά μας και σίγουρα όχι από τα μικρά. Ηδονίζονται να μας θεωρούν "τεμπέληδες και διεφθαρμένους", για να νιώθουν αυτοί "εργατικοί και αδιάφθοροι".

        Αν και Αμερικανός ο ΓΑΠ, η νοοτροπία του έναντι της Ελλάδας ταίριαζε πολύ περισσότερο με αυτή των Γερμανών, παρά με αυτή των συμπατριωτών του.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Διογένης 15/01/2014 21:24:25

      Όπως πάντα, κάποια σωστά, που σκιάζονται όμως από πολλά αμφιλεγόμενα. Δεν πειράζει, η διαφωνία είναι η βάση της ελευθερίας.

      ΥΓ. Στις αγορές δεν βγαίνεις με ευχές και χαϊδέματα στην πλάτη. Βγαίνεις με την αξία σου. Και η δική μας αξία δυστυχώς δεν έχει αποδειχτεί ακόμη. Μονάχα η γαϊδουρινή υπομονή - επιμονή μας στο νεοελληνικό σοβιέτ έχει αποδειχτεί μέχρι τώρα...

  9. Panos avatar
    Panos 15/01/2014 10:51:58

    Μεταρρυθμίσεις;;; Eπανίδρυση του κράτους;;; Πώς...;;; Με 153 βουλευτές και άν... είναι και αυτοί;;;
    Με το Πασόκ να΄χει χάσει τα αυγά και τα πασχάλια και να κοιτάει μόνο πως θα γλιτώσει την εκλογική πανωλεθρία;;;
    Mε ενέργειες της κυβέρνησης και επικοινωνιακές γκάφες ολκής που εξοργίζουν τους πολίτες ακόμα περισσότερο;;;
    Άν δεν θέλουν όλοι μαζί ενωμένοι να σώσουν την χώρα, σωτηρία ΓΙΟΚ.....

    • akenaton avatar
      akenaton @ Panos 15/01/2014 21:25:17

      Οι μεταρρυθμίσεις αν ξεκινήσουν θα αποκτήσουν μια δυναμική που θα κάνει την αριθμητική των "κουκιών" να χλωμιάσει.

  10. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 15/01/2014 10:59:24

    Η θέσπιση Κρατικών μηχανισμών που να ανταποκρίνοναι στις αρχές του ελεύθερου, παραγωγικού και δημιουργικού κοινωνικού γίγνεσθαι (Κράτος Δικαίου, ελεύθερη οικονομία) προϋποθέτει την ύπαρξη και δράση ηγεμονικών δυνάμεων που επιθυμούν αυτού είδους θεσμική λειτουργία.
    Στην χώρα μας οι δυνάμεις αυτές παραμένουν μειοψηφικές. Γίνεται, όμως, λόγω της κατάρρευσης, επιτακτική η μέγιστη δυνατή αναδιαθρωση του θεσμικού μας πλέγματος.
    Για λόγους κυρίως γνωστούς αυτό δε μπορεί δυστυχώς να επιτευχθεί χωρίς έξωθεν πίεση.
    Η "επανάσταση των νοικοκυραίων" δεν φαίνεται στον ορίζοντα, Ακένατον.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Μανιάτης 15/01/2014 21:25:42

      Φοβάμαι πως έχετε δίκιο γενικά ...

  11. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 15/01/2014 11:54:04

    Μάλλον, το ευστοχότερο άρθρο σας αγαπητέ!! Ακριβως έτσι είναι. Όλοι οι άλλοι έχουν καταδικασθεί σε μια μόνιμη κατάθλιψη για να συνεχίζουν να υπάρχουν οι υπεράριθμοι κρατικοδίαιτοι. Σκέψου δηλαδή να γίνει και κανα λάθος να βγει ο Αλεξ .... Χίλια μπράβο και πάλι

  12. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 15/01/2014 12:36:07

    Για να γίνει αυτό που λέτε αγαπητέ συνάδελφε (αν δεν απατώμαι), θα πρέπει να υποκατασταθούν οι τωρινοί ψηφοφόροι ΝΔ/ΠΑΣΟΚ του ΔΤ με τους δυνητικούς ψηφοφόρους που αυτήν την στιγμή χειμάζονται στον ΙΤ. Προφανώς, για να μειωθεί η ανεργία στον ΙΤ και να κερδηθούν αυτοί οι ψηφοφόροι, θα πρέπει να γίνουν μαζικές επενδύσεις. Τα ερωτήματα είναι: α) Που; β) Σε τι; γ) Πότε; Υπό τις παρούσες συνθήκες, στην χώρα δεν επενδύουν ούτε οι... μελλοντικοί κυβερνήτες μας, τα έχουν χώσει σε JP Morgan, Black Rock και άλλα ευαγή ιδρύματα του εξωτερικού (στους "κακούς" τοκογλύφους "που πίνουν το αίμα του λαού"), πόσο μάλλον οι εξωχώριοι. Και φανταστείτε, βρισκόμαστε στην χρονική συγκυρία που οι "αγορές" τραβούν τα χρήματα τους από BRICS κλπ και τα επανεπενδύουν σε ΗΠΑ και Ευρώπη! Άρα, το πιο πιθανό είναι να μην γίνουν επενδύσεις, η λέξη "ανάπτυξη" να συνεχίσει να αναπαύεται στο λεξικό και να πολλαπλασιαστούν οι άνεργοι του ΙΤ.
    Συνεπώς, αν δεν γίνουν μαζικές επενδύσεις και δεν αλλάζει το target group των ψηφοφόρων, η μοναδική λύση για "επανίδρυση" είναι να αποφασίσει ο ψηλός μαζί με τους υπόλοιπους να πέσουν ηρωικά (δηλ. να μην ξαναεκλεγούν), διαφυλάσσοντας στο διηνεκές την υστεροφημία τους. Αν συμβεί αυτό, είναι προφανές ότι θα πρέπει να ληφθούν τέτοια νομοθετικά μέτρα που να καθίσταται εξαιρετικά δύσκολο για τον "επόμενο" να σκεφτεί έστω να ξεκινήσει ένα νέο "πάρτι" (άσε που αν ξαναγινόμασταν φυσιολογική χώρα και τα οικονομικά βελτιωνόντουσαν δραματικά, ο "επόμενος" θα καρπόνωταν στα σίγουρα τις όποιες macro και DFI επιτυχίες, άρα θα τον βόλευε κάτι τέτοιο)._Κ.Π.

  13. Νικολάκη εφέντης avatar
    Νικολάκη εφέντης 15/01/2014 12:52:12

    Επιτέλους Akenaton, έρχεσαι στα λόγια πολλών από εμάς...!

    Το άρθρο σου είναι απολύτως σωστό.

  14. tasos1 avatar
    tasos1 15/01/2014 13:28:29

    Βρέχει στα Γιάννινα σήμερα;

  15. George Ν avatar
    George Ν 15/01/2014 13:44:42

    Δυστυχώς έτσι είναι. Το μόνο περίεργο είναι ότι το πως δεν έγινε κατανοητό ότι η συγκεκριμένη πολιτική οδηγεί σε συντριβή και κομματικά αλλά και την οικονομία και επομένως την απομάκρυνσή της χώρας από την Δ. Ευρώπη και την επάνοδό της στα Βαλκάνια. Από την άλλη αν υπήρχε τέτοια ικανότητα δεν θα είχαμε φτάσει εδώ. Το όλο εγχείρημα των μη μεταρρυθμίσεων και της άρνησης από παντού να εξετασθεί μια εναλλακτική πορεία από αυτήν που έφερε την χρεωκοπία έχει ενδιαφέρων μια και αναδεικνύει το ζήτημα του κατά πόσο μια κοινωνία μπορεί να εκλέξει μια ηγεσία που να μην είναι εικόνα και ομοίωσή της ή αν τελικά επικρατούν τα πολιτισμικά στοιχεία. Η χώρα κόντρα στο τι διεκήρυσσε από το 1821 μέχρι σήμερα και ενώ φαινομενικά είχε κατακτήσει τον στόχο της να βρίσκεται στον σκληρό πυρήνα της Δ. Ευρώπης, μόλις το πράγμα έφτασε στο δια ταύτα ανέκρουσε πρίμα, χωρίς πολλά πολλά. Τελικά μάλλον η Γεωγραφία και η Ιστορία νικάνε ακόμα και το πιο δαιμονισμένο πείσμα. Μένει μονάχα μια άλλη ελληνική εφεύρεση, ο από μηχανής θεός....ποτέ δεν ξέρεις με τους Ελληνες.

    • Νικολάκη εφέντης avatar
      Νικολάκη εφέντης @ George Ν 15/01/2014 16:12:03

      Ποιός να το κατανοήσει; Μπορεί να ακούγομαι μηδενιστής αλλά πολύ λίγοι πολιτικοί το αντιλαμβάνονται, αυτή είναι η τραγική αλήθεια κατά τη γνώμη μου…

      Περίμεναν πολλοί, η ΝΔ να βγει και να τα χύμα και τσουβαλάτα και δυστυχώς δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα. Το πνεύμα είναι το ακόλουθο:
      «Κάνουμε πολλά αλλά τα προβλήματα είναι άπειρα και χρειάζεται χρόνος»
      «Για τους άνεργους αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να φέρουμε ανάπτυξη και κάνουμε τα πάντα γι’ αυτό» (π.χ. δεν επιστρέφουν το ΦΠΑ στις εξαγωγικές επιχειρήσεις – άλλωστε τους προσφέρουν και super ανταγωνιστικό περιβάλλον…)
      «150000 ΔΥ δεν απολύουμε γιατί είμαστε κοινωνικά ευαίσθητοι. Τώρα αν διώξαμε μερικούς καθηγητές κι όχι επίορκους, δυστυχώς το κάναμε για τα μάτια της τρόικας, αφού οι διαδικασίες για τους επίορκους είναι αργές. Θα τις φτιάξουμε όμως, κάποια στιγμή κι αυτές»

      Αν θέλει, ο Σαμαράς μπορεί να θέσει τους πάντες προ των ευθυνών τους. Ή θέτουμε σε διαθεσιμότητα (κι εννοώ πραγματική διαθεσιμότητα όπως την εννοούσε ο Στ. Μάνος) κι αλλάζουμε άρδην και την λειτουργία του κράτους, ώστε να αποκτήσουμε αληθινό πλεόνασμα και να ξεπαγώσουμε και πραγματικές δαπάνες για υγεία, παιδεία άμυνα, ή καταστρεφόμαστε. Το να λέει ότι όλα είναι καλά και φτάνουμε στο τέλος είναι παράλογο και εξοργιστικό όταν όλοι αντιλαμβανόμαστε πού πάμε.

      ΥΓ
      Τάσο καλησπέρα, δεν βρίσκομαι στα Γιάννινα!

  16. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 15/01/2014 15:28:02

    Έχω μια μεγάλη απορία και ερώτηση στον Πρόεδρο που στηρίξαμε και κάποιοι συνεχίζουμε να στηρίζουμε με προυποθέσεις- Επειδή εργάζομαι στην ελεύθερη αγορά ποιος θα ξαναστηρίξει και ψηφίσει τη Ν.Δ. όταν το βαθύ κράτος, οι βολεμένοι, οι κρατικοδίαιτοι επιχ/τίες, τα κυφηναριά του δημοσίου, τα golden boys, τα κοπροκομματόσκυλα ζούν και βασσιλέυουν και είναι απείραχτα......Επιτέλους ας σταματήσει η κοροιδία περί μεταρρυθμίσεων προς το παρόν......Εγώ βλέπω ακόμη ΕΧΘΡΙΚΟΤΗΤΑ προς το επιχειρείν και προστασία των ΑΙΩΝΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ πού σύρονται από κόμμα σε κόμμα κατά το δοκούν με βάση τα κεκτημένα τους, πού μόνο στο Ελλαδιστάν ισχύουν και τις πρώην Σοβιετικές δήθεν δημοκρατίες.....

  17. Eva avatar
    Eva 15/01/2014 16:48:32

    Το δημόσιο ποτε δεν πεθαίνει.
    Καληνύχτα σας.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Eva 15/01/2014 21:27:18

      Χά! Καλό!

  18. panos avatar
    panos 15/01/2014 17:29:05

    Καταρχην μπραβο για το σημερινο αρθρο...Απο κει και περα θελω να σημειωσω τα εξης..Ο Ραλλης παρεδωσε στον Παπανδρεου ενα κρατικο μηχανισμο αποτελουμενο απο 500 χιλιαδες δ.υ..Ο πληθυσμος της χωρας το 1981 ηταν 10 εκατομμυρια.Απο τοτε μεχρι τωρα δεν ειχαμε αυξηση του γηγενους πληθυσμου,ομως ο Κωστακης παρεδωσε στο Γιωργακη αντιστοιχα 1000000 δ.υ..Συμπερασμα πρωτο,οι δ.υ πρεπει αριθμητικα να επανελθουν στις 500 χιλιαδες.Κι αυτο μπορει να γινει μονο με απολυσεις και τιποτε αλλο.Το ελληνικο φρουτο των προωρων συνταξιοδοτησεων,που στα χρονια του μνημονιου αυξανονται ραγδαια,προκειμενου οι φαυλοι κομματαρχες να προστατευσουν τους πελατες τους,στην ουσια υποθηκευει την οποια προσπαθεια για ''αναπτυξη'',αφου αυξανονται οι συνταξιουχοι τη στιγμη που μειωνονται διαρκως οι εργαζομενοι στον ιδιωτικο τομεα...Συμπερασμα δευτερο,παντου στον κοσμο οι κυβερνησεις προσπαθουν να εχουν ενα μεγαλο και υγιη ιδιωτικο τομεα ωστε να απορροφα εργατικο δυναμικο και να δημιουργει εισοδηματα.Στην Ελλαδα κατι τετοιο δεν ισχυει γιατι τα δυο κομματα που χρεωκοπησαν τη χωρα στηριξαν την υπαρξη και διαιωνιση τους στο κρατισμο με δανεικα.Ειναι ματαιο και ουτοπικο να περιμενει καποιος απο τους πολιτικους που ζυμωθηκαν μεσα στα δυο αυτα κομματα να ασπαστουν τη φιλοσοφια της ελευθερης οικονομιας,οταν μαλιστα ολοι τους,σχεδον,ειναι στην ουσια ανεπαγγελτοι.Γι' αυτο αλλωστε φροντισαν να μολυνουν και τον ιδιωτικο τομεα,πρωτα δημιουργωντας ενα εχθρικο περιβαλλον για την επιχειρηματικοτητα,ωστε ο καθε επιχειρηματιας να χρειαζεται τη βοηθεια τους προκειμενου να μην τιναχτει στον αερα κι υστερα δημιουργωντας τα περιφημα νεα τζακια,δηλαδη τους κρατικοδιαιτους επιχειρηματιες που υπηρχαν γιατι το κρατος τους εδινε δουλειες..Συμπερασμα τριτο,η διαπλοκη ειναι χορος για δυο.Υπαρχει ενας πολιτικος που λαδωνεται κι ενας επιχειρηματιας που τον λαδωνει..Συμπερασμα τεταρτο,οσο υπαρχει το πρασινο και το γαλαζιο πασοκ η χωρα δεν εχει καμια τυχη.Κι εδω που φτασαμε μονο η διαλυση τους μπορει να βοηθησει τη χωρα να βγει απο το αδιεξοδο...Το 2014 θα ειναι,ισως,ενα ετος σταθμος για την ιστορια του ελληνικου εθνους.Τα ψεμματα τελειωνουν και πρεπει να δουμε τι θα κανουμε..Η η χωρα θα αποφασισει να γινει ενα ευνομουμενο συγχρονο κρατος του δυτικου κοσμου,απαιτωντας απο τους ξενους πανω απ' ολα σεβασμο και συμπαρασταση,η θα μετατραπει σ' ενα μεγαλο Κοσοβο,δηλαδη σ' ενα προτεκτορατο που θα βρισκεται υπο τη διακριτικη επιβλεψη των ξενων,αφημενο,ομως,να ζει μεσα στην παρανομια..

    • ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
      ΓΡΗΓΟΡΗΣ @ panos 15/01/2014 18:40:08

      Το ψάρι βρωμάει απ' το κεφάλι φίλε panos . Σε όλα τα κράτη της ΕΕ υπάρχουν 150 βουλευτές ανα 10.000.000 κατοίκους. Ο Σαμαράς αν και στα Ζάπεια έλεγε οτι θα τους μειώσει στο μισό, έχει και τους πληρώνουμε χωρίς να προσφέρουν απολύτως τίποτε, ακόμα 300 . Ητοι οι κορυφαίοι Δημόσιοι υπάλληλοι με την έγκριση του Πρωθυπουργού είναι διπλάσιοι απο τους απαιτούμενους και έχουν δεκαπλάσιο μισθό απο τους αναλόγων προσόντων υπολοίπους Δ.Υ. Δεν θα ήταν άδικο το παράδειγμα να δίνεται απο τους κατώτερους και φτωχότερους προς τους ανώτερους και πλουσιώτερους?

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ panos 15/01/2014 21:02:34

      Μπράβο, Πάνο!

  19. takis400 avatar
    takis400 15/01/2014 18:41:31

    φιλε ακενατον για να υπαρχει δουλεια στον ιδιωτικο τομεα πρεπει να υπαρχουν πελατες που να αγοραζουν και το χρημα να κανει κυκλο,δες τα μαγαζια τις γιορτες απο τοτε που κοπηκαν τα δωρα,ατυπα εχουν κοπει και στον ιδιωτικο,εκτος αν εννοεις αναπτυξη για τους λιγους με τις εξαγωγικες εταιρειες,στυλ κινας με εργαζομενους των 100 ευρω και επιχειρηματιες να προκαλουν με τις σπαταλες τους.Δεν εχουμε και αδαμαντορυχεια να πεταξουμε το ποπολο στις στοες.
    ΥΓ.Τους φραουλαδες στη μανωλαδα δεν τους αγγιξε η κριση,αν υπονοεις αυτη την αναπτυξη με τους χιλιαδες απασχολουμενους στον ιδ. τομεα.

  20. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 15/01/2014 19:52:16

    Αυτό είναι το κύριο προβλημα της Ελλάδος! Η εξάρτηση του ιδιωτικού τομέα από το ανίκανο διεφθαρμένο Δημόσιο (κεντρική, περιφερειακή και τόπικη διοίκηση). Ποιός να επενδύσει και να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά υπό το ισχύον καθεστώς της διαπλοκής, αν δεν γίνει συμπαίκτης στη διαφθορά!
    Κι ενώ η κεντρική διοίκηση αναγκάζεται να κρατάει τουλάχιστον τα προσχήματα, η διαπλοκή και τσαπατσουλιά οργιάζει στις περιφέρειες υπό τις ευλογίες και της Κεντρικής Διοίκησης/Κράτους/Κυβέρνησης. Φαντάζονται ότι μπορούν εκεί να κρυφτούν από την Τρόικα.

  21. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 15/01/2014 21:29:58

    Γιατί Φαράω , η "Λευκή εβδομάδα" δεν ήταν μιά ριζοσπαστική μεταρύθμιση?

  22. Κλεοπάτρα avatar
    Κλεοπάτρα 15/01/2014 21:38:37

    Μιλούν όλοι, μιλούν κι οι βολεμένοι και διαμαρτύρονται κιόλας!

  23. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 15/01/2014 22:14:59

    Να ελπίζουμε ότι θα αλλάξει κάτι?
    Σκέφτονται να κλείσουν τον οργανισμό για την ..αποξήρανση της λίμνης Κωπαίδας που αποξηράνθηκε κατά το 1920..
    Θαύμα μέγα ανηγγέλθη.
    Αν καταφέρουν να κλείσουν και τον οργανισμό διεκδίκησης των ολυμπιακών αγώνων του 1896,ούπς λάθος, του 2004 , ε τότε δεν θα υπάρχει καμμιά αμφιβολία.

    Το σύστημα ελλαδιστάν είναι πολύ σκληρό για να πεθάνει ακενατόν...Εχει καταβροχθίσει και καταφάει πολλά και πολλούς.
    Αν καταφέρει να σπρώξει και το 2014 τότε κέρδισε την παρτίδα.
    Βέβαια κάτι δείχνει να αλλάζει στο τραπεζοοικονομικό, κάτι προετοιμάζεται στα παρασκήνια, ίσως πάνε για ξεσκαρτάρισμα τον αέρα που πουλούσαμε τόσα χρόνια. Εκεί θα παιχτεί το παιχνίδι, τα υπόλοιπα θα είναι παράπλευρες απώλειες.
    Τελευταία ελπίδα του συστήματος για να διασωθεί είναι ο τσίπρας. έτσι νομίζουν και ελπίζουν στο γενικό μπάχαλο και στο αδιέξοδο που θα προκληθεί στην καθημερινότητα για να διατηρήσουν αλώβητο το δικό τους κρατιδιστάν, με την συνδρομή των αγωνιστών-συνδικαλισταραίων.
    Αφού φυσικά καταρεύσει η τσιριζοκυβέρνηση εν μέσω αδιεξόδου σε μια χώρα που εισάγει μέχρι και το χαρτί υγείας , και το εμπόριο όλο είναι στα χέρια μιας δράκας ανθρώπων τα τελευταία 60 χρόνια τουλάχιστον.
    Και η χαρά τους είναι πιά οι δραχμές, μια και τα ταμεία των τραπεζών τα έκλεισαν οι άκαρδοι εξαποδώ.
    Αν βάλουν χέρι στους μακρομηνάδες και στους κουράδες και αρχίσουν να μαζεύουν τα ευρόπουλα από τις λίστες, τα καραγκιοζλίκια του δημοσίου θα τα κλείσουν σε μια μέρα.
    Και αυτό, δυστυχώς για μας, δεν μπορούν να το κάνουν οι δικοί μας. Μόνο οι εξαποδώ μπορούν να το απαιτήσουν και να το επιβάλουν, ενόσω οι δικοί μας παίζουν καθυστέρηση εδώ και πέντε χρόνια, ταίζοντας με φούμαρα τον κόσμο.
    Δυστυχώς ,λύση με λαική επανάσταση δεν προβλέπεται...Το κκε το έχει πεί ότι μόνο αν αλλάξει ο κόσμος όλος μπορούμε να γίνουμε και εμείς μια πετυχημένη κομμούνα, κάθε άλλη περίπτωση είναι αυτοκτονία .

    • Cynthia avatar
      Cynthia @ ορεσείβιος 16/01/2014 10:51:37

      Ερώτηση προς ορεσειβιο : γιατι να απαιτήσουν κ να επιβάλουν οι εξαποδω τις αλλαγές που χρειάζονται ? Πως ειναι βέβαιο οτι η Τσιπροπαρέα δεν εξυπηρετεί κ τους δικούς της σκοπούς , τώρα πιά ? Η μπαχαλοποίηση της Ελλάδας που θα την κάνει ισότιμο μέλος των λοιπών βαλκανικών χωρών με καθυστέρηση 60 χρόνων , δεν καταλαβαίνω που θα ενοχλήσει τους εξαποδώ και την Ηγέτιδα .

  24. leak avatar
    leak 15/01/2014 22:44:45

    Όταν προτεραιότητα είναι η αποπληρωμή εφάπαξ σε συνταξιούχους (οι οποίοι κάθε μήνα παίρνουν έστω το χιλιάρικο) ενώ χρωστούν χρήματα σε ιδιώτες, είναι σαφές με ποιους θα πάει και ποιους πατάει το πολιτικό σύστημα.

    Δείτε την φορολογία στους ελευθερους επαγγελματίες. Είναι ληστρική, αλλά και προκλητική όταν ειδικά ακούς πολιτικούς να μιλάνε για μεταρρυθμίσεις που χτυπούν την φοροδιαφυγή.

    Έχουμε πόλεμο κύριοι. Οι βολεμένοι ενάντια στους εκτός του συστήματος. Οι βολεμένοι είναι πολλοί και δίνουν τον αγώνα τους (εξάλλου δεν ξέρουν να κάνουν κάτι άλλο από το να προασπίζονται τα "κεκτημένα"). Εμείς οι υπόλοιποι θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε παράλογους φόρους? (τέλος επιτηδεύματος, φορολογία χωρίς αφορολόγητο, μη έκπτωση των αποδείξεων....)

  25. Ιππέας avatar
    Ιππέας 16/01/2014 09:10:44

    Προτιμώ να πω μόνο οτι, δεν είμαστε έτοιμοι σαν λαός για να δούμε αυτό που μας αρέσει.
    Μια απότομη κίνηση είναι, αποδεδειγμένα, αρκετή για να χάσουμε κι αυτά που έχουμε.

  26. Ky avatar
    Ky 16/01/2014 13:57:50

    Mεταρυθμίσεις ανάλογα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα ώπος επί παραδείγματι στην Ελβετία έχουν καταργήσει τον τίτλο μόνιμος υπάλληλος του δημοσείου και μπορούν έτσι ανάλογα με την απόδοση τους να απολυθούν και επιχειρς μπορεί υπό συνθήκες πτώχευσης να κάνει ομαδικές απολύσεις κτλ είναι δύσκολο να περάσει μια κυβέρνηση με συνασπισμό του ΠΑΣΟΚ / το μεγαλύτερο πρόβλημα στην χώρα μας είναι η αποδημία καλών και τιμίων στο εξωτερικό όπως Γεμανία η Αγγλία γιατί έχουν απελπιστεί ότι ίσως μπορεί κάποτε κάτι ν'αλλάξει προς το καλύτερο / έπειτα μας δέρνει και η υπερβολική ηττοπάθεια και εξάρτηση από τα ξένα συμφέροντα / δεν κινούμεθα αριστερά να μην δυσαρεστήσουμε τους Αμερικανούς αντί να το παίξουμε διπλωματικά να ανοίξουμε πόρτες στους Ρώσους στην ίδια αναλογική όπους στους Άγγλος και Αμερικανούς γα νάρθουν επενδύσεις και να ανοίξουν δουλειeς

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.