#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/01/2012 16:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κυβέρνηση Παπαδήμου .. διαλύει το ΠΑΣΟΚ!



Ένα από τα επιχειρήματα  που διατυπώθηκαν δημοσίως εναντίον της απόφασης του Αντώνη Σαμαρά να στηρίξει την κυβέρνηση Παπαδήμου, έλεγε ότι το ΠΑΣΟΚ και ο Γ. Παπανδρέου κατ' επέκτασιν , θα χρησιμοποιούσαν το "πείραμα Παπαδήμου" για να αμβλύνουν τις εντυπώσεις της κοινής γνώμης από τις μνημονιακές πολιτικές. Δηλαδή, το ΠΑΣΟΚ θα κέρδιζε χρόνο για να ανασυνταχθεί και να πάει σε εκλογές με καλύτερους όρους.

Έγραφε το Antinews πριν από καιρό:

"Όλοι εδώ διαρρήξαμε τα ιμάτιά μας για την συμμετοχή της ΝΔ στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Όλοι θέλαμε μια πιο καθαρή στάση στο θέμα της επιστολής, να τους την πέταγε στα μούτρα δηλαδή. Μήπως όμως κρίνουμε λάθος;  Μήπως πρέπει να τολμήσουμε να δούμε και την άλλη πλευρά του λόγου, χωρίς κομματικά στερεότυπα και ιδεολογικές αγκυλώσεις;

“Θα έδινα τα πάντα για να μείνω στο παιχνίδι ακόμα κι ως πιόνι” λέει κάπου “Η Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων“, ή κάπως έτσι.

 Με τις τελευταίες κινήσεις του ο Σαμαράς όχι μόνο παρέμεινε στο παιχνίδι (γιατί ο στόχος ήταν και είναι να τον πετάξουν έξω, να μην το ξεχνάμε ποτέ) αλλά έχει πλέον και την πρωτοβουλία των κινήσεων – επειδή απέναντι στο παλιό που καταρρέει μπροστά στα μάτια μας είναι ο μόνος που προβάλλει με μια εναλλακτική πρόταση εξουσίας. Και η μαγική λέξη είναι πάντα “εμπιστοσύνη”.

Το κύριο επιχείρημα όσων διαφωνούν με την τακτική Σαμαρά είναι ότι “έδωσε ζωή στο ΠΑΣΟΚ, το σύστημα και το μνημόνιο“. Μήπως όμως δεν είναι έτσι; Μήπως συμβαίνει το αντίστροφο, όπως συμβαίνει πάντα στην πολιτική; Μήπως η προφανής αποτυχία της κυβέρνησης Παπαδήμου εν τη γεννέσει της αποδεικνύει σε όλους ότι το γνωστό διαπλεκόμενο σύστημα διακυβέρνησης πέθανε οριστικά, μαζί με τους σπόνσορές του και τους πολιτικούς υπαλλήλους του; Μήπως η συμμετοχή της ΝΔ σε αυτήν την κυβέρνηση – τελευταίο σπασμό της Μεταπολίτευσης του 74 επιταχύνει και εντείνει την ρήξη με το παλιό; Μήπως είναι η “πεταλούδα” που θα προκαλέσει το χάος, την ρήξη και τη γένεση του καινούργιου;

Δείτε γύρω σας. Το σύστημα-βασιλιάς είναι γυμνό και εκτεθειμένο στο λαό. Οι πάλαι ποτέ πανίσχυροι παίκτες των πολιτικών και επιχειρηματικών μονοπωλίων, οι μεταμοντέρνοι μαφιόζοι των τηλεπαραθύρων, διάγουν τους τελευταίους σπασμούς τους. Δεν πείθουν κανέναν πλέον..."

Λοιπόν, αρχίζω να υποψιάζομαι ότι η το "πείραμα Παπαδήμου" μπορεί να αποδειχθεί καταστροφικό για το ΠΑΣΟΚ!

Εξηγούμαι:

Πρώτον, οι χθεσινές δηλώσεις τόσο του κ. Χρυσοχοϊδη, όσο και της κας Κατσέλη, απομυθοποιούν πλήρως την πολιτική του μνημονίου. "Τσαλακώνουν" και την αξιοπιστία  των στελεχών του Κινήματος. Ποιός θα ξαναπάρει στα σοβαρά πλέον τον κ. Χρυσοχοϊδη;

 Δεύτερον, το χθεσινό αλαλούμ στη Βουλή επιβεβαίωσε οτι το ΠΑΣΟΚ είναι ένα κόμμα βαθύτατα διαιρεμένο και σε πλήρες πολιτικό αδιέξοδο. Με ορατό κενό ηγεσίας και  παντελή έλλειψη πολιτικού προσανατολισμού! Ο κάθε βουλευτής κάνει ο,τι μπορεί για να διασωθεί προσωπικώς. Με τέτοια εικόνα, που θυμίζει ομάδα ατάκτων, το μόνο που καταφέρνει το ΠΑΣΟΚ είναι να απαξιώνεται ακόμα περισσότερα στα μάτια του κόσμου.

 Τρίτον, αυτή η έκρηξη λαϊκισμού (που πάντα ήταν χαρακτηριστικό γνώρισμα του ΠΑΣΟΚ)  και  τώρα λαμβάνει ...αντιμνημονιακά χαρακτηριστικά, θα επιτύχει τη σύγχυση και θα δώσει τροφή στην εσωστρέφεια. Θα χωρίσει το ΠΑΣΟΚ στα δύο.

Οι βουλευτές του αντιλαμβάνονται ότι για να έχουν, έστω αμυδρές ελπίδες εκλογής, πρέπει να αποστασιοποιηθούν από τις πολιτικές του μνημονίου, τις οποίες έως προσφάτως  ψήφιζαν από κομματικό και ....πατριωτικό καθήκον!

Αυτό, όμως, τους φέρνει σε αντίθεση με όλα τα πρωτοκλασάτα στελέχη του ΠΑΣΟΚ (και τους υπουργούς), αλλά καθιστά και τους ίδιους αναξιόπιστους!

Έτσι μπορούμε να δούμε το απίστευτο φαινόμενο το ΠΑΣΟΚ να οδεύει σε εκλογές διχασμένο και αντιπολιτευόμενο τον εαυτό του και  την κυβερνητική του θητεία!

Όμως, εκτός από το ΠΑΣΟΚ, ο κ. Παπαδήμος διαλύει και τον δικό του ....μύθο!

Για μια ακόμα φορά επιβεβαιώνεται ότι κυβέρνηση συνεργασίας, χωρίς προγραμματική σύγκλιση, είναι αδύνατον να μακροημερεύσει.

Θα βρίσκεται καθημερινώς αντιμέτωπη με μικρές και μεγάλες ανταρσίες που θα τη φθείρουν, πλήττοντας την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητά της.

Και ο ίδιος ο κ. Παπαδήμος, "οχυρωμένος" στην ασφάλεια του Μαξίμου μάλλον παρακολουθεί αμήχανος τις εσωτερικές διεργασίες στο ΠΑΣΟΚ, που υπονομεύουν την κυβέρνησή του. Και τον ίδιο. Στην ΕΕ άρχισαν ήδη οι πρώτες δηλώσεις δυσφορίας και απογοήτευσης για τα πεπραγμένα του.

Δεν αποκλείεται αυτός που τελικά θα επιταχύνει τις εξελίξεις να είναι ο ίδιος ο κ.Παπαδήμος!

Nα έρθουμε τώρα στη Ν.Δ.  Προφανώς και κάποιοι βουλευτές - δικηγόροι λειτούργησαν με συντεχνιακή λογική. Όμως, το βασικό μήνυμα ήταν ότι η Κ.Ο. στο σύνολό της τήρησε μια στάση συγκροτημένη και υπεύθυνη.

Πέραν αυτού, η Ν.Δ. κερδίζει πόντους υπευθυνότητας.  Δεσμεύτηκε να  ψηφίσει συγκεκριμένα πράγματα  και τηρεί τις δεσμεύσεις της. Σε μια περίοδο που το μείζον πρόβλημα της χώρας είναι η διεθνής αφερεγγυότητά της, η Ν.Δ. αναδεικνύεται σε δύναμη ευθύνης.  Αυτό έχει τεράστια σημασία για την επόμενη  ημέρα.

Η Ελλάδα χρειάζεται μια εναλλακτική πρόταση εξουσίας και η Ν.Δ. φαντάζει καθημερινά, όλο και περισσότερο, ως η πλέον αξιόπιστη.

«Μα στηρίζει μέτρα στο πλαίσιο του μνημονίου;»  Θα ρωτήσει κάποιος …καλοπροαίρετα …..δύσπιστος.

Καλά, στα σοβαρά τώρα, πιστεύει κανένας ότι υπάρχει ακόμα ….μνημόνιο;

 FX - ΚΡ 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. blue nile avatar
    blue nile 25/01/2012 16:32:45

    Ότι υπάρχει μνημόνιο υπάρχει. Οι μειώσεις στους μισθούς και συντάξεις παραμένουν το ίδιο και οι αυξησεις στη φορολογία. Εκτός και αν εννοείτε ότι με την πανταχόθεν παραδοχή της αποτυχίας του άνοιξε διάπλατα ο δρόμος τροποποίησης του...

    • factorx avatar
      factorx @ blue nile 25/01/2012 16:38:44

      Συ είπας

  2. TopGunZ avatar
    TopGunZ 25/01/2012 16:55:05

    Αυτό δε λέμε τόσο καιρό? Αντί να λένε αυτοί "να ο Σαμαράς χρεοκόπησε τη χώρα", σε λίγο θα τους λέει ο Σαμαράς "ορίστε, εμείς βάζουμε πλάτη μπας και σωθεί τίποτα από την καταστροφική τους πολιτική κι αυτοί διαλύονται". Δεν ξέρω πόση πια φαιά ουσία χρειάζεται για να καταλάβεις κάτι τόσο απλό!

    • madprof avatar
      madprof @ TopGunZ 25/01/2012 17:54:11

      Μήπως όση από την φαιά ουσία, μας έχει απομείνει στο ακατοίκητο και που χρειαζόμαστε τούτες τις στιγμές, δεν πρέπει να την αναλώνουμε στο οργανωμένο έγκλημα (sic!) αλλά στο πως θα απεμπλακούμε από το σκυλολόι που το απαρτίζει ένθεν, κακείθεν, παρακείθεν;
      Πολιτικό Ήθος, ανιδιοτέλεια, ισονομία, ισοπολιτεία και παραδειγματική τιμωρία με πόθεν το αίσχος τους και των οικογενειακών δενδρυλλίων και των παραφυάδων τους από το '74!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ TopGunZ 25/01/2012 20:09:52

      TopGunZ σε συγχαίρω!!!
      Παρακολουθώ ότι κάθε φορά εκφράζεσαι ακομπλεξάριστα και με λεβεντιά!
      Εν αντιθέσει με την (ιδιοτελή;;;) κακομοιριά, που επίσης κάθε φορά αποπνέει αυτός που σου απάντησε ήδη !!!!

  3. ktisias avatar
    ktisias 25/01/2012 16:56:14

    Χα,χα ! Χρώμα τουρκουάζ !!

  4. δρόμος avatar
    δρόμος 25/01/2012 17:14:52

    Συμφωνώ με τους αρθρογράφους σε ό,τι αφορά Παπαδήμο και ΠΑΣΟΚ: όσα είναι εκ γενετής θνησιγενή έχουν ημερομηνία λήξης, όσο για την ΕΕ-ΔΝΤ εκεί φάνηκε το πόσο ... εκτιμούν τον Παπαδήμο από την ανάληψη εκ μέρους τους της πρωτοβουλίας κινήσεων για μείωση επιτοκίων.
    Για τα περί ΝΔ και Σαμαρά: αν δεν πιστεύουμε οι ίδιοι τα όσα ισχυριζώμαστε, πώς να μην παθαίνουν οι άλλοι κρίσεις εμπιστοσύνης? Καλό θα ήταν να διαχωρίσουμε επιτέλους στο μυαλό μας τα μισθολογικά θέματα από τις απολύτως αναγκαίες διαρθρωτικές επεμβάσεις, και να μην τσουβαλιάζουμε όλα σε θολές έννοιες τύπου "μνημόνιο", προκειμένου να είμαστε σε θέση να διαχωρίζουμε το εθνικά και κοινωνικά επωφελές από το μικροκομματικό συμφέρον. Ας αναλογισθούμε όλοι επιτέλους το "τι είδους Ελλάδα θέλουμε".

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ δρόμος 25/01/2012 17:24:56

      σωστή επισήμανση, αλλά μέχρι τώρα το μνημόνιο κατά κύριο λόγο ήταν περικοπές μισθών και επιβολή φόρων.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Κώστας Ροδινός 25/01/2012 18:02:12

        Νομίζω πως έφθασε ο καιρός να απενοχοποιήσουμε τη γλώσσα. Μνημόνιο φαντάζομαι ότι σημαίνει σύνολο κανόνων που στοχεύουν να καταστήσουν αξιόπιστο τον δανειολήπτη - υποθέτω λοιπόν ότι η αξιοπιστία, ανεξαρτήτως ύπαρξης ή όχι δανειστών, είναι βασική προϋπόθεση της οικονομίας, άρα πολλούς, αν όχι όλους, από τους κανόνες αυτούς θα έπρεπε να τους έχουμε κορώνα στο στεφάνι μας από πολλά-πολλά χρόνια πριν.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Κώστας Ροδινός 25/01/2012 18:12:02

        ξέχασα βέβαια το πιό σπουδαίο: ότι το ΠΑΣΟΚ φυσικά και δεν είχε καμμία πρεμούρα να κάνει διαρθρωτικές αλλαγές, το μόνο που νοιαζότανε ήταν τα αργύρια που θα μάζευε για να μοιράσει στους φίλα προσκείμενους, εξ ου και το μόνο που έκανε ήταν επιβολή φόρων. Καμμία σχέση με σωτηρία της πατρίδας και τρίχες κατσαρές.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ δρόμος 25/01/2012 19:24:16

          συμφωνώ και με τα δυο σχόλια

  5. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/01/2012 17:59:04

    Ο Σαμαράς φαίνεται ότι είναι καλός παίχτης που θα πρέπει να τον κρίνει κανείς μόνο εκ του αποτελέσματος.

  6. Aris. A avatar
    Aris. A 25/01/2012 18:31:50

    Το Πασόκ έχει πρόβλημα.

    Ειχε μάθει να υπάρχει και να εξουσιάζει όσο υπήρχαν χρήματα και μπορούσε να διορίζει και όσο οι επιτήδιοι μπορούσαν να απλώνουν ανενόχλητοι το χέρι στην κρατική κασέλα που την άφησε ο γερο Καραμανλής το 81 γεμάτη.

    Τώρα δεν υπάρχέι τίποτα από τα δύο.

    Ετσι οι οπαδοί του το εγκαταλείπουν μαζικά.

    Στο κάτω κάτω όσοι πιστεύουν πραγματικά στον σοσιαλισμό έχει και αλλού ποιο γνήσια τζαμιά να προσκυνήσουν.

    Από την άλλη η κρίση λειτουργεί ως κόσκινο διαλογης για τα στελέχη του που πάντα δεν είχα μέτρο στις δηλώσεις τους και πολύ περισσότερο σε όσα έκαναν.

    Από το μαζί τα φάγαμε του Πάγκαλου μέχρι το δεν διάβασα το μνημόνιο του Χρυσοχοίδη ή τις κλάψες του Λοβέρδου όλα ξεχειλίζουν από έλλειψη σεβασμού απέναντι στην κοινωνία.

    Ολα τα χρόνια μας αντιμετώπιζαν ως ιθαγενείς που μπορούν να μας κοροιδεύουν με χάνδρες και έτσι συνεχίζουν να μας αντιμετωπίζουν.

    Σου λέει τριάντα χρόνια τους δουλεύουμε και μας ψηφίζουν γιατί να μην μπορούμε να τους δουλέψουμε ακόμα μια φορά.

    Εχουν το σύνδρομο του πλεονέκτη απαταεώνα ο οποίος πιστεύει ότι μπορεί μόνιμα να κοροιδεύει τους άλλους μέχρι που τελικά αποκαλύπτεται.

    Ομως η πολιτική των τελευταίων δύο χρόνων τους ξεσκέπασε και δεν έχουν καταλάβει ότι ο κόσμος άρχισε να τους παίρνει χαμπάρι.

    Η θηριώδης προπαγάνδα που είχαν εξασφαλίσει τους γυρίζει ανάποδα γιατί υπερφίαλοι και πομπώδης όπως είναι εκτίθενται από τις συνεχείς τους εμφανίσεις.

    Μια κακογερασμένη γριά είναι που βρέχει και τις φεύγουν τα ρουζ που κρύβαν την ασχήμια της.

    Από την άλλη πλευρά η ΝΔ χρειάζεται κόσμο να ανοιχθεί στην κοινωνία και συσπειρώσει τον κόσμο που θέλει να χτιστεί μια νέα χώρα στα συντρίμια της παλιάς.

    Πρώτα από όλα πρέπει να δώσει εναλλακτικές λύσεις στους ψηφοφόρους να μην μπορούν να επιλέξουν μόνο τα γνωστά κολόπαιδα.

    Για μένα αυτό είναι το στοίχημα.

    Δεν χρειάζονται ιδέες χρειάζονται οι σωστοί άνθρωποι.

  7. firiki2010 avatar
    firiki2010 25/01/2012 18:37:23

    1 Δεν υπάρχει καμμιά αξιοπιστία των στελεχών του ΠΑΣΟΚ για να τσαλακωθεί. Και δυστυχώς νομίζω ότι τον κόσμο τους δεν τους πολυενδιαφέρει η αξιοπιστία.
    2 Το ΠΑΣΟΚ είναι βαθύτατα διχασμένο πάνω από μια 15ετί. Στην ουσία είναι δύο κόμματα. Κι όμως το "όλον ΠΑΣΟΚ" επιβιώνει παρά το ότι- πιθανώτατα και ΕΠΕΙΔΗ- το ένα κομμάτι του υποβλέπει και αντιπολιτεύεται το άλλο.
    3 Κατά τη γνώμη μου υπάρχουν δυο είδη "αντιμνημονισμού" κι απο τη στιγμή που μπλέκουν ο "αντιμνημονισμός" με τον "λαϊκισμό" έχουμε ένα πολύ κακό μείγμα. Παρά ταυτα η κριτική πολλών στελεχών του ΠΑΣΟΚ μάλλον κινείται προς τον δικαιωμένο εκ των πραγμάτων "αντιμνημονισμό" της ΝΔ.
    4 0 Παπαδήμος δεν είναι κανονοκός πρωθυπουργός για να μπορέσει να ελέγξει και να επέμβει στο εσωτερικό της πλειοψηφίας που τον στηρίζει. Εχει μια πολύ συγκεκριμένη δουλειά και μ΄ αυτήν ασχολείται.
    5 Η ΝΔ - στα μάτια τα δικά μου, για τον δικό μου τρόπο "σκέπτεσθαι"- μπορεί να εμφανίζεται αξιόπιστη, δεν είμαι όμως καθόλου σίγουρος αν καταφέρνει να περάσει την θέση της στον κόσμο και να αξιοποιήσει την.. αξιοπιστία της.
    6 Μνημόνιο υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει για κάμποσα χρόνια ακόμα. Το ζήτημα είναι πως θα βγούμε , σε τι κατάσταση θα είμαστε και που θα πάμε.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ firiki2010 25/01/2012 19:51:20

      Πολυ καλη τοποθετηση !!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ firiki2010 25/01/2012 20:13:37

      Ειδικά το 5 είναι το πιο ουσιώδες σε ένα στο σύνολό του εύστοχο σχόλιο.

  8. hdgr avatar
    hdgr 25/01/2012 18:42:30

    "Η Ελλάδα χρειάζεται μια εναλλακτική πρόταση εξουσίας και η Ν.Δ. φαντάζει καθημερινά, όλο και περισσότερο, ως η πλέον αξιόπιστη.

    «Μα στηρίζει μέτρα στο πλαίσιο του μνημονίου;» Θα ρωτήσει κάποιος …καλοπροαίρετα …..δύσπιστος.

    Καλά, στα σοβαρά τώρα, πιστεύει κανένας ότι υπάρχει ακόμα ….μνημόνιο;"

    Φίλοι αρθογράφοι μάλλον αστειεύεσθε!
    Δεν υπάρχει λέει πια μνημόνιο.
    Ρωτήστε τους άστεγους , τους συνταξιούχους , αυτούς που πάνε στο σύνταγμα για ...ραδίκια , τους ....
    Αυτοί θα σας πουν αν ζει ο ...βασιλεύς Αλέξανδρος.

    Το πολυνομοσχέδιο δεν είχε άρθρα που πηγάζουν από την πολιτική του μνημονίου και τα οποία ψηφίσθηκαν;

    Τα σαμιαία νέα δανειακή -νέο μνημόνιο δεν υφίστανται πια; Δεν κινδυνεύουμε από αυτά; Αν γνωρίζετε κάτι ας το μάθουμε και εμείς.

    Και κάτι τελευταίο.
    Μην υποτιμάτε τον αντίπαλο. Ιδιαίτερα όταν είναι "τραυματισμένος" είναι πιο αδίστακτος και επικίνδυνος.

    Τέλος οι "εφεδρείες" είναι έτοιμες , θα χρησιμοποιηθούν αν χρειαστούν.

    • hdgr avatar
      hdgr @ hdgr 25/01/2012 18:44:51

      Για τον δαίμονα , σιαμαία εννοώ .

  9. Απογοήτευση avatar
    Απογοήτευση 25/01/2012 19:50:10

    Όχι το ΠΑΣΟΚ. Τη Νέα Δημοκρατία διαλύει, στην οποία θα χρεώσουν και το πρώτο Μνημόνιο μετά την ψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Απογοήτευση 25/01/2012 19:57:22

      Ηδη το προσπαθουν με νυχια {δηλωσεις Διαμαντοπουλου } και με δοντια {δηλωσεις Παναγιωτακοπουλου }!Η ΝΔ αντιστεκεται σθεναρα με αναχωμα το Ζαππειο 1 & 2 {επικουρικες συνταξεις ,13ος -14ος μισθος ,φορολογικο νομοσχεδιο ,καμποταζ κλπ κλπ}!Το κρισιμο σημειο ειναι ο χρονος ποιος θα προλαβει πρωτος να βαλει τον αλλον στο καδρο !Σ'αυτο η ΝΔ εχει πλεονεκτημα λογω εικονας διαλυσης του ΠΑΣΟΚ που προσπαθει ν'αλλαξει την εικονα του {ηδη συγκαλει τον ΚΟ την αλλη εβδομαδα για επιχειρηση συγκολλησης }!Ιδωμεν !

      • Απογοήτευση avatar
        Απογοήτευση @ Ραβινος 25/01/2012 20:30:02

        Αντιστέκεται;;;; ψηφίζοντας ότι της σερβίρουν;

      • gynner avatar
        gynner @ Ραβινος 26/01/2012 01:53:13

        Μήπως θυμάσαι αγαπητέ μου ποιός καθόταν δίπλα στη Διαμαντοπούλου όταν έκανε τις εν λόγω δηλώσεις;Μην κουράζεσαι στο λέω εγώ.Τον Χατζηδάκη είχε.

  10. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 25/01/2012 20:36:16

    Το ΠΑΣΟΚ τελείωσε!!
    Μήπως όμως αντί κάποιοι εδώ να πανηγυρίζουν πρέπει να αρχίσουμε να ανησυχούμε λόγω της ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ?? (πάνω από 45% μαζί με τα αποκόμματα).
    Αν όλοι αυτοί συνεργαστούν τότε δυνάμεις που θέλουν την Ελλάδα εκτός Ευρώ και στο δρόμο της ανωμαλίας (ίσως...) μπορεί να έρθουν στο προσκήνιο!
    Εάν ΕΕ & ΗΠΑ δούν ότι στην Ελλάδα αυτές οι δυνάμεις αποτελούν πλειοψηφία, τότε το πρόβλημα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!
    Χρειάζονται και ενδιάμεσα κόμματα μεταξύ ΝΔ & Αριστεράς χωρίς βεβαίως τους καθεστωτικούς του ΠΑΣΟΚ, τον καιροσκόπο Καρατζαφερη και την δήθεν "αγνή και αμόλυντη" Ντόρα!
    ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ!

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ GreekinEurope 26/01/2012 02:45:47

      Δυστυχώς έχεις μεγάλο δίκιο. Με τη δυναμική της Αριστεράς (ευτυχώς που υπάρχει στρατός και δεν υπάρχουν πολλά όπλα διάσπαρτα γιατί την τελευταία φορά που έγινε αυτό είχαμε εμφύλιο) μη νομίζετε ότι το πρόβλημα είναι το ΠΑΣΟΚ.
      Ο Τσίπρας και ο Κουβέλης κρύβουν καλά το απεχθες αριστερό τους προφιλ και δείχνουν μόνο την αντιμνημονιακή τους πλευρά .
      Κουβέντα για μετανάστες , ΠΓΔΜ , Εθνικά θέματα , ταραχές στους δρόμους κλπ. που μπορεί να θυμίσουν ποιοι πραγματικά είναι.
      Έχουν επενδύσει σε ένα σάπιο σύστημα και στο πουλημένο πολιτικό προσωπικό και φαίνεται να κερδίζουν το στοίχημα.
      Το δε ΚΚΕ κάνει ένα μοναχικό αντικαπιταλιστκό αγώνα (παρελάσεις εποχής Στάλιν) και κερδίζει συμπάθειες από την υπομονή και επιμονή του. Οικολόγοι , ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ κερδίζουν επίσης από την άγανάκτηση του κόσμου.
      Η μη σοσιαλδημοκρατική (ή κομουνιστογενής) Αριστερά έχει ποσοστά της τάξης του 45% με δυναμική ανόδου και με συνθήκες που την ευνοούν. Αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ ξανά στην Ελλάδα. Αν τα ποσοστά αυτά εκφραστούν και στην κάλπη , το μέλλον διαγράφεται ζοφερό..........

  11. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/01/2012 20:53:09

    Το τελευταίο διάστημα ζούμε το κύκνειο άσμα ενός κόμματος, που σημάδεψε ανεξίτηλα τα τελευταία 35 χρόνια τον τόπο μας.
    Ζούμε το τέλος του ΠΑΣΟΚ όπως το ξέραμε.
    Και ο επιθανάτιος ρόγχος του είναι δυνατός. Απειλώντας να μας πάρει όλους μαζί του.
    Αν του το επιτρέψουμε…
    Το πώς και γιατί ιδρύθηκε, και το τι ρόλο έπαιξε, κατά τη δική μου τουλάχιστον άποψη αγγίζει τα όρια της συνωμοσιολογίας.
    Εν ολίγοις, όπως η Ένωση Κέντρου του Παπανδρέου (πρεσβύτερου) χρησίμευσε ως φρένο στην ανοδική πορεία της ΕΔΑ, έτσι και το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα έπαιξε τον ρόλο της βαλβίδας ασφαλείας σε μια ιδιαίτερα δύσκολη, ευαίσθητη, και πλήρως ριζοσπαστικοποιημένη εποχή, αυτήν της μεταπολίτευσης.
    Από εκεί και πέρα, ο ρόλος του ήταν καταλυτικός. Και πολλές φορές, οι εξελίξεις και η ορμή του, ξεπέρασαν ακόμη και το ίδιο. Ακόμη και τους δημιουργούς του.
    Έκανε πολλά καλά, αλλά και πολλά κακά.
    Και όλα οφείλονταν τόσο στις τότε εποχές, όσο και στην αναμφισβήτητη χαρισματικότητα του ηγέτη του.
    Η πρώτη σημαντική φθορά άρχισε να διαφαίνεται επί Κοσκωτά και Λιάνη.
    Εκεί είναι που το εγκατέλειψαν οι όποιοι υποψιασμένοι, και που γραπώθηκαν επάνω του οι θεσιθήρες, και οι διάφοροι βαστάζοι.
    Στη συνέχεια επανήλθε (1993) δριμύτερο, πλην όμως σε μια πιο μεταφυσική μορφή, αφού κουμάντο έκαναν οι χαρτορίχτρες, τα ματζούνια, οι καλόγεροι, και οι … αεροσυνοδοί.
    Η πρώτη βασική και ριζικά ανατρεπτική μεταστροφή του συνέβη την περίοδο που τα ηνία του ανέλαβαν οι εκσυγχρονιστές του «ήπιου λογιστή» Σημίτη.
    Εκεί άλλαξαν τα πάντα, και οι ο «σοσιαλιστικός» κόσμος γύρισε ανάποδα.
    Τα ζιβάγκο έγιναν Αρμάνι, τα γένια… καλοξυρισμένα ροδαλά μάγουλα, και τα αντάρτικα τραγούδια αντικαταστάθηκαν από τσιφτετελοπόπ άσματα, πρώτο τραπέζι πίστα, συνοδεία Τσίβας.
    Η εποχή συνέπεσε και με την είσοδό μας στο ευρώ, οπότε το ΠΑΣΟΚ αποτέλεσε την διέξοδο του κάθε λογής γιάπη, που ξαφνικά είδε τα όνειρα γρήγορου πλουτισμού του να ικανοποιούνται, ενδεδυμένα μάλιστα τον μανδύα του δήθεν προοδευτικού σοσιαλισμού.
    Η χαρά του κρατικοδίαιτου νεοελληνικού κατσαπλιάδικου «επιχειρείν»!
    Και όλα αυτά με την βούλα και την έγκριση των κονδυλίων της ΕΕ, και με τις ανοιχτές πιστωτικές στρόφιγγες σε «ισχυρό» ευρώ.
    Τρίχες δηλαδή κατσαρές.
    Αυτό που έγινε ήταν ένα ξέφρενο πάρτι των αγορών, και όλων αυτών που σήμερα οι ίδιοι οι «μετανοούντες» Πασόκοι αποκαλούν απαξιωτικά κερδοσκόπους.
    Μια φούσκα που έσκασε με δύναμη στα μούτρα όλων μας.
    Καλώς ή κακώς, ήταν αρκετές οι φωνές που από καιρό προειδοποιούσαν για την νομοτελειακή πολιτικοοικονομική σύγκλιση των δυο κομμάτων εξουσίας στην Ελλάδα (άσχετα αν οι περισσότεροι εξ ημών προτίμησαν να πάνε με την ροή, και να γίνουν παίκτες του χρηματιστηρίου).
    Όπου τόσο το ΠΑΣΟΚ, όσο και η ΝΔ, θα αποτελούσαν απλά δυο όψεις του ιδίου νομίσματος. Αυτού των αγορών και όχι του λαού.
    Δεν γίνονταν αλλιώς. Όσο ριζοσπαστικό, και όσο φιλολαϊκό και να θέλει να φανεί ένα κόμμα, όταν περνάει 20 και πλέον χρόνια στην εξουσία, αναγκαστικά θα συμπορευτεί με τα μεγάλα συμφέροντα, θα προσελκύσει όλα τα χρυσοκάνθαρα στοιχεία της κοινωνίας, θα πουλήσει τους αγνούς ιδεολόγους οπαδούς του, και στο τέλος θα μεταμορφωθεί.
    Θα γίνει δηλαδή ένα κακέκτυπο του αρχικού του εαυτού.
    Το ίδιο έργο το έχουμε δει (ιστορικά) να επαναλαμβάνεται παντού στον κόσμο.
    Ακόμη και στην σοσιαλιστικά «αυτοδιαχειριζόμενη» Γιουγκοσλαβία του Τίτο. Διαβάστε Μίλοβαν Τζίλας και θα καταλάβετε.
    Πως λοιπόν θα μπορούσε να γλιτώσει το ΠΑΣΟΚ; Με ποια εχέγγυα;
    Τον στιβαρό πολιτικό λόγο της Φώφης;
    Το ηθικό ανάστημα του Άκη;
    Την παραγωγή υψηλής πολιτικής του Βερελή και του Μαντέλη;
    Τους ακατάσχετους βερμπαλισμούς του Μπένυ, και τα ασυνάρτητα φληναφήματα της Άννας;
    Πως;
    Και πως θα ανανεωθεί σε ιδεολογικό και πολιτικό επίπεδο;
    Με την κα Νταλάρα;
    Με την Εύα Καϊλή;
    Με τους Γεωργιανούς ψηφοφόρους του;
    Με τον …. Πετσάλνικο;
    Δεν γίνονται αυτά.
    Επομένως, νάμαστε πάλι εδώ Ανδρέα, οι φόροι πέφτουν χιαστί!
    Το ΠΑΣΟΚ έπεσε θύμα της ακόρεστης όρεξής του για εξουσία. Όπου εξουσία, από κάποιο σημείο και μετά, σήμαινε κότερα, βίλες, Καγιέν, μπουζούκια, μετοχές Λιναρά, ομόλογα, κλπ.
    Διαπλοκή στη νιοστή.
    Δεν σήμαινε μια σοσιαλιστική αναδιάταξη της χώρας. Κάθε άλλο.
    Και αυτό αποδείχθηκε με την στάση του, μόλις ήρθανε τα σκούρα.
    Εκεί φάνηκε καθαρά τι εστί το σύγχρονο ΠΑΣΟΚ.
    Με ποιους πήγε, και ποιους άφησε πίσω του.
    Πήγε με τους τραπεζίτες, ξένους και ντόπιους, και άφησε πίσω του τον «κυρίαρχο» λαό. Τα υποζύγια της ανόδου του δηλαδή.
    Με αποτέλεσμα σήμερα, η «αμαρτωλή» δεξιά παράταξη που εκφράζεται μέσα από την ΝΔ, να αποτελεί την μόνη ουσιαστικά λύση για τον απλό κόσμο.
    Όχι ότι θα επαναφέρει ως δια μαγείας τα πάντα στην αρχική τους θέση, αλλά ρε παιδάκι μου, πιο λογικές και πιο φιλολαϊκές ακούγονται οι προτάσεις της… Πώς να το κάνουμε;
    Για αυτό, άσχετα με τους καθημερινούς βομβαρδισμούς των ΜΜΕ για τις εσωτερικές διαδικασίες που θα ξαναζωντανέψουν το ΠΑΣΟΚ, άσχετα με τα διάφορα παπαγαλάκια που φοβούμενα μη χάσουν την κουτάλα της εξουσίας, κραυγάζουν με στεντόρεια τη φωνή για το νέο ΠΑΣΟΚ που θα προκύψει, η αλήθεια είναι μία: Το ΠΑΣΟΚ, όπως το ξέραμε, πέθανε. Κανονικά.
    Και αντί κάποιοι να προσπαθούν μάταια να το επαναφέρουν με μαλάξεις, και τεχνητές αναπνοές, καλά θα κάνουν να φέρουν παπά να το διαβάσει.
    Αφήστε το λοιπόν να πεθάνει ησύχως. Μην το παιδεύετε.
    Πολλά δεινά μας επέφερε, ειδικά τα δυο τελευταία χρόνια.
    Οπότε, για να εξιλεωθεί, ας σβήσει οριστικά.
    Άλλωστε, οι νεκροί δεδικαίωνται…

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 25/01/2012 21:07:18

      Strange
      με μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω οτι έχασες πλέον την εμπιστοσύνη σου προς την Καϊλη την οποία ...προωθούσες συστηματικά

      • Duck avatar
        Duck @ Κώστας Ροδινός 25/01/2012 21:14:41

        Νομίζω πως το σχόλιο του Strange θα ήταν μια καλή ανάρτηση!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Duck 25/01/2012 21:17:35

          συνηγορώ!

        • sawas avatar
          sawas @ Duck 25/01/2012 21:39:28

          Αμελλητί..

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Duck 25/01/2012 21:43:26

          Αρκεί να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη στον ιερό θεσμό της καλτσοδέτας.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Duck 25/01/2012 22:36:07

          Φάκτορα, ακόμα το σκέφτεσαι;

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ Strange Attractor 26/01/2012 02:00:28

      Εξαιρετικό , μπράβο !!!!

    • Flat avatar
      Flat @ Strange Attractor 26/01/2012 09:03:46

      Τα είπε όλα ο παράξενος. Αυτό είναι το ΠΑΣΟΚ.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Flat 26/01/2012 22:35:31

        Σας ευχαριστώ, απαξάπαντες.

  12. aekaz12345 avatar
    aekaz12345 25/01/2012 21:12:45

    Ηθελα να ηξερα ποιο ειναι αυτο το ποσοστο που το φερνει στη πεμπτη θεση,ποιοι ειναι αυτοι οι καφροι ελληνες που θα ψηφισουν αυτο το σιχαμερο σκορποχωρι,που μας εξαθλιωσε.Πρεπει να διαλυθει τωρα πριν φερει και αλλα δεινα στον κοσμακη

  13. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 25/01/2012 21:25:48

    Η όλη κατάσταση στο ΠΑΣΟΚ θυμίζει την πτώση του καθεστώτος Σουχάρτο στην Ινδονησία μετά τη διάλυση της οικονομίας της χώρας ύστερα από την υπαγωγή της στο ΔΝΤ το 1998. Το πανικόβλητο σύστημα δίνει μια μάταιη, εκ των προτέρων χαμένη, μάχη οπισθοφυλακών.

  14. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/01/2012 21:34:34

    Εγινε χαμός με τη δήλωση του Χρυσοχοϊδη οτι δεν διάβασε το μνημόνιο.
    Είμαστε σίγουροι οτι το διάβασε ο Γιώργος;
    Για πολύ ....αντιμνημονιακό τον βλέπω τελευταία!

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Κώστας Ροδινός 25/01/2012 21:40:58

      Και να το διάβασε Κώστα ( είμαι σιγουρος πως όχι και κάποιος πρέπει να του την κάνει την ερώτηση) όλοι οι Ελληνες είναι απολύτως βέβαιοι ότι δεν κατάλαβε τίποτα.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ firiki2010 25/01/2012 22:11:48

        firiki,
        να δείς που μετά τη δήλωση Χρυσοχοϊδη πολλοί θα τρέξουν να το διαβάσουν για να μη ...πάνε αδιάβαστοι!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 25/01/2012 22:12:54

          Αν είχε και εικόνες, μπορεί να το έριχνε καμιά ματιά και η Καϊλή.

          • Y. avatar
            Y. @ Strange Attractor 25/01/2012 22:50:58

            Αν πηγαίνεις τόσο τη Καϊλή, πρέπει να πας και τη Ράπτη

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Y. 25/01/2012 22:57:28

            Εννοείς την μπίμπο με το ντεκαπέ μαλλί;
            Μια από τα ίδια, αλλά με πιο χαμηλό προφίλ.

  15. Economist avatar
    Economist 25/01/2012 21:35:19

    Το ελληνικό πολιτικοοικονομικό κατεστημένο άρχισε να καταρρέει. Η υποχώρηση που ήδη άρχισε θα μετατραπεί σε άτακτη και στη συνέχεια σε πανωλεθρία. Το σχέδιο ήταν με τη σειρά: 1ο μνημόνιο, 2ο μνημόνιο, χρεωκοπία. Δεν υπολόγισαν όμως ότι ο Παπανδρέου και η κυβέρνηση του θα ήταν ικανοί να πτωχεύσουν την Ελλάδα από το πρώτο κιόλας μνημόνιο. Τώρα κάθε ψήφος στην δανειακή σύμβαση θα έχει ευθύνες γι’ αυτό και η κυβέρνηση Παπαδήμου θα καταρρεύσει πριν την ψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης.

  16. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 25/01/2012 21:41:59

    Απ' ότι φαίνεται ο αδιάβαστος Χρυσοχοϊδης, ο μεταξεταστέος Λοβέρδος και ο μαιτρ της μακροοικονομικής επιστήμης Βενιζέλος ετελείωσαν. Αλήθεια, εκείνο το άλλο παιδί του Ανδρέα, το πνευματικό ντε, τι να περιμένει άραγε;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Γιάννης Φαίλτωρ 25/01/2012 21:44:57

      Εκείνος μάλλον δεν έχει ακόμα τελειώσει το μέτρημα των χρημάτων που έχει βγάλει τόσα χρόνια και δεν τον βλέπω να χαλάει τη ζαχαρένια του για άνευ μπαγιόκου εφήμερες δόξες.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ TopGunZ 25/01/2012 21:58:45

        Ρε συ Top έχω μια διαίσθηση ότι κάποια στιγμή θα βγει και πάλι μπροστά, "άσπιλος και αμόλυντος" αφού τους αφήσει να φαγωθούνε σαν τα σκυλιά. Για το καλό της "προοδευτικής παράταξης" πάντα.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/01/2012 01:41:01

      Όχι ακριβώς! Σκεπτόμενος ότι, την εποχή, που έπρεπε τα οικονομικά υπουργεία να βρίσκονται στα χέρια εξ εμπειρίας και γνώσεως ικανών στην Οικονομική Πολιτική στελεχών, τα έχουμε, "δημοκρατικότατα" εμπιστευτεί σε δικηγόρους-πολιτικούς, ανίκανους εκ προοιμίου και να αντιληφθούν τις επιπτώσεις των χειρισμών "τους", με πιάνει κρύος ιδρώτας. Άκου, ο Υπουργός Ανάπτυξης να μην έχει διαβάσει το Μνημόνιο (και τι μας πείθει ότι το διάβασε ο ΥΠΟΙΚ, που, σίγουρα, κάτι άλλο θα τον απασχολούσε κι'αυτόν τότε)! Ποιός ξέρει πόσα θα πάθουμε ακόμα από αυτούς τους φωστήρες, πριν ξεκουμπιστούν πραγματικά.

  17. TopGunZ avatar
    TopGunZ 25/01/2012 22:06:42

    Τι να σου πω, έχει αρκετές καλές ταινίες φέτος στο σινεμά, θα περισσέψει ποπ κορν και για αυτό το reboot, "Πνευματικό Τέκνο : Η Επάνοδος του Αμόλυντου".

  18. Δαναός avatar
    Δαναός 25/01/2012 22:06:49

    Μην το γελάς Γιάννη...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δαναός 25/01/2012 22:09:17

      εμφανίστηκαν και οι ....άσωτοι σχολιαστές

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 25/01/2012 22:11:36

        Ο μακελάρης του Τσοτυλίου!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Δαναός 25/01/2012 22:13:34

      Δεν το γελάω καθόλου. Τους νυν πασοκοδελφίνους τους έχει για πλάκα.

  19. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/01/2012 22:14:03

    λες για αυτό να μην το διάβασε ο Χρυσοχοϊδης;

  20. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 25/01/2012 22:14:19

    Και κυνηγός αθώων γυναικών

  21. Δαναός avatar
    Δαναός 25/01/2012 22:16:43

    Η σιωπή μου προς απάντησή σας!

  22. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/01/2012 22:16:55

    Γιάννη, Strange, Τop,
    ζητώ την άδειά σας να προβώ σε μια συγκλονιστική αποκάλυψη για το Δαναό.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 25/01/2012 22:17:37

      Βουρ.....

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 25/01/2012 22:33:59

      Ας λάμψει η αλήθεια!

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Κώστας Ροδινός 25/01/2012 22:57:31

      Πρόσεξε τι θα πεις !
      Δεν μπορώ να τον βλέπω πάλι με ορούς !

  23. Y. avatar
    Y. 25/01/2012 22:37:22

    Πιστεύω όπως και οι αρθρογράφοι, τις εξελίξεις θα τις επιταχύνει, ο ίδιος ο Παπαδήμος.

  24. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 25/01/2012 23:09:06

    Μα καλά ρε Κώστα πως μπορείς να παίζεις με
    τον πόνο του;
    Στο καροτσάκι δε φοράει ποτέ παπούτσια !
    Του έπλεξαν οι νιες απ'το ΚΑΠΗ πασουμάκια !
    Έχει πολύ τρυφερά πόδια ο Δαναός !

  25. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 26/01/2012 01:03:19

    Θα ήθελα να θέσω το θέμα από την σκοπιά του του άρθρου "Ο Σαμαράς πρέπει να ξεριζώσει τον …πασοκισμό της Νέας Δημοκρατίας!"
    Η κατάρρευση του πασόκ ως μηχανισμός υπέρ της αριστεράς είναι προάγγελος εθνικών ανωμαλιών. Εκτιμώ ότι πρόβατα θα επιστρέψουν στο μαντρί. Οι αιτίες δεν είναι μόνο οικονομικές /βολέματος/διαφθοράς, αλλά και ψυχολογικές.
    Στο αναφερόμενο άρθρο το θέμα ήταν το ξερίζωμα του πασοκισμού της ΝΔ. Το ζητούμενο είναι το ξερίζωμα του πασοκισμού από την ελληνική κοινωνία. Γνωρίζουμε πως το καρκίνωμα του λαϊκισμού κι όλων των γνωστών συναφή είναι σε προχωρημένο στάδιο και με επικίνδυνες μεταστάσεις.

    Τα υπόλοιπα εννοούνται.

  26. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 26/01/2012 02:05:49

    Η κυβέρνηση Παπαδήμου .. διαλύει το ΠΑΣΟΚ!
    Ναι αλλά ......
    Η κυβέρνηση Παπαδήμου .. ανακόπτει τη δυναμική ανόδου της ΝΔ
    Η κυβέρνηση Παπαδήμου .. υπερτριπλασιάζει τα ποσοστά της Αριστεράς
    Η κυβέρνηση Παπαδήμου .. διαλύει τη χώρα
    ελπίζω τελικά να μην δω ότι
    Η κυβέρνηση Παπαδήμου .. διαλύει και τη ΝΔ!

  27. ΜΠ avatar
    ΜΠ 26/01/2012 09:43:27

    Ο Καμπουράκης μόλις παραδέχθηκε ότι ο Παπανδρέου θα παει ΦΥΛΑΚΉ και τα εχωσε στο Χρυσοχοίδη για το θέμα των εισαγγελέων και την παρέμβαση στο έργο τους. Χρυσοχοίδης όλα τα λεφτά!!!! Τον ακούς και θέλεις να τον χαστουκίσεις .... Έτσι απλά. Χαστούκι.

  28. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 26/01/2012 19:15:23

    1981-2012
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ.
    Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ.
    ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ. ΕΙΤΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΙ ,ΕΙΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΝΤΕΣ.

  29. loukaslouk avatar
    loukaslouk 26/01/2012 21:57:16

    Η ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 24 ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΙ ΔΩΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑ ΑΠΟ ΜΗΤΕΡΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ?ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΝΔ ΨΗΦΙΣΑΝ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ Η ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ''ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ'' ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Η ΝΔ ΑΝ ΕΚΛΕΓΕΙ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.