#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/05/2011 07:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κρυφή παγίδα που στήνουν στον Σαμαρά και η αντεπίθεση της ΝΔ




Του Κώστα Ροδινού

Ο κ. Παπανδρέου θα γνωρίζει μια αμερικανική φράση που λέει ότι  «imitation is the sincerest form of flattering”. Γιατί τη θυμήθηκα;  Ξαφνικά όλοι ανακάλυψαν τις προτάσεις του κ. Σαμαρά! Αυτές, που από τον Ιανουάριο του 2010,  απαξιούσαν να σχολιάσουν. Για αποδοχή, ούτε συζήτηση! Ενώ τώρα,  όλη πολιτική συζήτηση των τελευταίων ημερών επικεντρώνεται σ’ αυτές τις προτάσεις. Έχει, επομένως,  ενδιαφέρον να εξετάσουμε που στοχεύει η κυβέρνηση και πώς θα αντιδράσει η Ν.Δ.

Λεηλασία και σαλαμοποίηση

Ο κ. Παπακωνσταντίνου, δηλώνει δημοσίως,  ότι εξετάζει προτάσεις από το  «Ζάππειο ΙΙ», για να τις εντάξει στο «μεσοπρόθεσμο»  πρόγραμμά, το οποίο από  τότε που ανακοινώθηκε,  βάλλεται πανταχόθεν.

Ο κ. Παπανδρέου, μιλώντας στο ΣΕΒ, απαρίθμησε μια σειρά από προτάσεις του κ.  Σαμαρά, επί των οποίων η κυβέρνηση θα μπορούσε να συμφωνήσει με τη Ν.Δ. και να επιτευχθεί, επιτέλους, η περίφημη συναίνεση.

Η τρόϊκα ζήτησε να συναντήσει το οικονομικό επιτελείο της Ν.Δ. προκειμένου να εξετάσει  το πρόγραμμα που παρουσίασε ο κ. Σαμαράς στο Ζάππειο!

Δυο τινά συμβαίνουν:

Είτε, ο κ. Σαμαράς έχει μαζέψει  τα καλύτερα οικονομικά μυαλά της χώρας και κατάρτισε  ένα εντυπωσιακό πρόγραμμα.

Είτε, τρόϊκα και Κυβέρνηση, αυτοσχεδίαζαν επικίνδυνα όλο αυτόν τον καιρό και   τώρα, μπροστά στο αδιέξοδο,  έχουν σηκώσει ψηλά τα χέρια.

Η αλήθεια, όπως πάντα, βρίσκεται κάπου στη μέση.

Ο κ. Σαμαράς παρουσίασε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξόδου της χώρας από την παρούσα κρίση, το οποίο μάλιστα έχει μια εντελώς διαφορετική  φιλοσοφία από την πολιτική της τρόϊκας.

Κυβέρνηση και τρόϊκα, από την άλλη πλευρά, ξέρουν ότι το μνημόνιο απέτυχε παταγωδώς (τα στοιχεία του  2011 είναι η ταφόπλακά του) και επιδεινώνει  τα προβλήματα, τα  οποία σχεδιάστηκε να αντιμετωπίσει, τουτέστιν αυξάνει τα ελλείμματα και το χρέος, ενώ η βαριά φορολογία έχει συρρικνώσει τα έσοδα.

Τι κάνουν, λοιπόν, για να βγουν απ’ το αδιέξοδο;

Πρώτον, θα επιχειρήσουν να λεηλατήσουν τις προτάσεις που παρουσίασε ο Αντώνης Σαμαράς. Έτσι, σε πρώτη φάση,  τον καθιστούν συνυπεύθυνο εκ πλαγίου! Παράλληλα,  δίνουν ανάσες σ’ ένα αποτυχημένο πρόγραμμα. Σώζουν τα προσχήματα, με άλλα λόγια, και την αποτυχία μαζί.

Δεύτερον, ουσιαστικά  επιβάλλουν μια συναίνεση μεταξύ κυβέρνησης και Ν.Δ. από την πίσω πόρτα! Και μάλιστα με τους όρους της κυβέρνησης! Η ΝΔ εμφανίζεται να προτείνει ιδέες και λύσεις, χωρίς ουσιαστικά να αποκομίζει κανένα  όφελος!

Τρίτον, η κυβέρνηση ξαφνικά, εκεί που βρισκόταν απομονωμένη, θα  παριστάνει τον  κήνσορα της συνεργασίας και της μετριοπάθειας! Αυτό, μοιραία, αναμένεται να ενισχύσει το προφίλ του πρωθυπουργού, μετατρέποντας την αδυναμία του σε δύναμη.

Τέταρτον, αν το εγχείρημα επιτύχει, κερδισμένη βγαίνει η κυβέρνηση, γιατί αυτή έχει την ευθύνη διακυβέρνησης της χώρας. Αν αποτύχει, ή κυβέρνηση ήταν χαμένη ούτως ή άλλως, αλλά έχει καταστήσει  συνυπεύθυνη και τη Ν.Δ. Με τα ΜΜΕ μαζί της,  δεν αποκλείεται μάλιστα στο τέλος να φορτώσει στη Ν.Δ. και την ευθύνη της αποτυχίας!

Αυτά σχεδιάζουν! Είναι, όμως, έτσι;

Πως θ’  αντιδράσει η Ν.Δ.;

Ο κ. Σαμαράς, ορθώς και εγκαίρως,  προειδοποίησε ότι το  «Ζάππειο ΙΙ» διέπεται από μια συγκεκριμένη φιλοσοφία, εφαρμόζεται δηλαδή στο σύνολό του.  Δεν λειτουργεί αποσπασματικά και κυρίως δεν θα φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα χωρίς τη μείωση της φορολογίας, που αποτελεί κλειδί για την επανεκκίνηση της οικονομίας.

Όμως, αυτό   δεν εμποδίζει την τρόϊκα και την κυβέρνηση να υιοθετήσουν εκείνες τις προτάσεις που θεωρούν ότι ταιριάζουν στο δικό τους σχεδιασμό! Το μόνο που μπορεί να κάνει η Ν.Δ. είναι να τους καταγγείλει ότι την αντιγράφουν!

Ο κ. Σαμαράς, επομένως, πρέπει να επιμείνει  στη συνολική εφαρμογή της πρότασης. Και επιμένοντας, αφ΄ ενός μεν θα υποχρεώνει την κυβέρνηση σε περισσότερες υποχωρήσεις, άρα θα αυξάνει το κόστος …συμμόρφωσης, αφ΄ ετέρου  θα ενισχύει το προφίλ του σε σχέση με τον πρωθυπουργό, γιατί θα  καθορίζει την ατζέντα!

Ανεξαρτήτως του τι θα  «κλέψουν» κυβέρνηση και τρόϊκα, η Ν.Δ. πρέπει να παραμείνει και να επιμείνει σθεναρά στην πρότασή της για μείωση των φορολογικών συντελεστών. Αν μεν το καταφέρει, τότε βοηθάει ουσιαστικά τη χώρα (που πάντα είναι το μείζον), ενώ  ουσιαστικά περνάει στη συνείδηση της κοινής γνώμης, ως αξιόπιστη και υπεύθυνη πολιτική δύναμη.

Ο κ. Σαμαράς πρέπει να κρατήσει ζωντανό και ζωηρό το momentum του Ζαππείου. Αυτό σημαίνει μια επικοινωνιακή αντεπίθεση τύπου blitzkrieg με τον ίδιο επικεφαλής. Ο κ. Σαμαράς, αυτή τη στιγμή είναι το πιο αξιόπιστο, το πιο ισχυρό και πιο δημοφιλές πρόσωπο στη παράταξη και όχι μόνο μπορεί να σηκώσει επιτυχώς  το βάρος της αντιπαράθεσης, αλλά  να περάσει και το μήνυμα της αλλαγής και ελπίδα που τόσο ανάγκη έχει η κοινωνία.

Αν η κυβέρνηση  εντάξει στο «μεσοπρόθεσμο», βασικές προτάσεις της Ν.Δ., τότε ο κ. Σαμαράς έχει κάθε λόγο, όχι απλώς να ζητήσει, αλλά να απαιτήσει εκλογές. Οι λόγοι θα είναι και προφανείς και πειστικοί πλέον. Μια  ήδη αποτυχημένη κυβέρνηση θα είναι αδύνατον να υλοποιήσει ένα πρόγραμμα το οποίο αντέγραψε από την αντιπολίτευση.

Εδώ ακριβώς βρίσκεται η παγίδα για την κυβέρνηση. Ο κ. Παπανδρέου πιστεύει ότι «σαλαμοποιώντας» το πρόγραμμα του κ. Σαμαρά, ουσιαστικά το εξουδετερώνει.

Στην ουσία, όμως, ο κ. Σαμαράς καθορίζει την ατζέντα της κυβερνητικής πολιτικής και μάλιστα στο  πιο καυτό θέμα της επικαιρότητας, δηλαδή την  οικονομική πολιτική.

Όμως, όποιος καθορίζει την ατζέντα, έχει συνήθως και την πρωτοβουλία των  κινήσεων.

Μια κυβέρνηση δεν μπορεί να παραμείνει στην εξουσία επί πολύ, με το πρόγραμμα της αντιπολίτευσης.

Η  ίδια η κοινωνία θα φέρει την αντιπολίτευση στην εξουσία.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Basilio Emm... avatar
    Basilio Emm... 25/05/2011 07:56:53

    Αργεί πολύ ακόμη αυτή η ώρα; Δεν αντέχω άλλο Παναγίτσα μου...

    • yiannos avatar
      yiannos @ Basilio Emm... 25/05/2011 12:31:00

      από τη στιγμή που στο Ζάππειο ο Σαμαράς δεν απαίτησε εκλογές, το ΠΑΣΟΚ έχει κάθε περιθώριο να κινηθεί ώς περιγράφει ο ΚΡ πιο πάνω.

      τα λάθη δεν επιτρέπονται όταν θέλεις να γίνεις πρωθυπουργός.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/05/2011 08:07:00

    Καλά κάνεις και τονίζεις το "πακέτο" και όχι το pick and choose. Οι Πασόκοι είναι πολύ πονηροί και εργάζονται μόνο με αυτό που τους αγοράζει χρόνο, και μόνο με πεικοινωνιακά. ΔΕΝ τους νοιάζει το πρόβλημα. ΔΕΝ αποδέχονται καν το πρόβλημα. Πρόβλημα για αυτούς είναι να βρούν κι άλλα λεφτά και να κάνουν την πάπια, ρίχνοντας ευθύνες σε άλλους όταν κάτι δεν τους βγαίνει. Το πρόβλημα που έχουμε είναι ότι τα ζόμπυς δεν μπορούν να κάνουν αυτομετάλλαξη. Μόνο ζόμπυς μπορούν να είναι. (Αυτό φάνηκε και στον Παπακωνσταντίνου με τον Παπαχελά). Ο ΓΑΠ είναι ένας βολικός άσχετος. Δεν καταλαβαίνει αρκετά για να ρωτήσει καν τα σωστά ερωτήματα.

    Ο Σαμαράς και το επιτελείο του να μην πέσουν στην παγίδα να κάνουν μαθήματα τα οποία θα εκλαμβάνονται κατά το δοκούν. Θα χρησιμοποιηθεί σαν αποδιοπομπαίος τράγος. Και μην μπερδεύεται από το καλό και συμπαθητικό ύφος του συμμαθητή του. Πίσω από τον ΓΑΠ υπάρχει δόλιος και πανίσχυρος μηχανισμός.

    • kiki avatar
      kiki @ archaeopteryx 25/05/2011 08:14:10

      Συμφωνω και παλι μαζι σου Αρχαιε, δολιος και υποχθονιος μηχανισμος και ισχυροτατος.
      Το αλλο με το δημοψιφησμα το ακουσατε.
      Το ειπε ο ΣΕΒ και το ΓΑΠ, αυτοματος υποπτο.
      Οχι οτι θα το κανουν λεμε τωρα. Προφανως αρχισαν να φοβουνται γιαυτο που ερχεται.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 25/05/2011 08:23:06

      Καλημέρα Αρχαίε,
      ήδη πάντως, από χθές το βράδυ τα παπαγαλάκια διαρρέουν οτι η τρόϊκα στη σημερινή της συνάντηση με το οικονομικό επιτελείο της ΝΔ θα εξετάσει "ποιά μέτρα από το Ζάππειο ΙΙ μπορούν να υλοποιηθούν στο πλαίσιο του μνημονίου"
      Υπογραμμίζω το "στα πλαίσια του μνημονίου" και ο νοών, νοείτο

      • kiki avatar
        kiki @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 08:43:38

        Σιγα που δεν θα ελεγαν στα πλαισια του Μνημονιου.
        Περιοδο Πιουριφοι, περναμε.
        ακουγοντας τωρα και τον Μανδραβελλη τον εκλεκτο των τροικανων που τα εχει βαλει με τον Τσιπρα, καταλαβαινω οτι σφαδαζει το συστημα , ουτε τις δικες τους μετρησεις των γκαλοπ δεν διαβαζουν.Πως ο Τσιπρας με 3,5% λεει οτι λαος δεν θελει το Μνημονιο, στις μετρησεις σας ωρε του μαγαζιου σας το 89% δεν θελει το Μνημονιο.
        Ετσι απλα και ξεκαθαρα.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 12:48:30

        Εξαιρετικο το αρθρο,
        ΑΛΛΑ ΟΛΑ αυτα μπορουμε να τα αποφυγουμε οπως και πολυ χειροτερα
        ΑΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Εχει κανεις το κουραγιο να περιμενει να δει ΑΝ και ΠΩΣ η κυβερνηση θα εφαρμοσει καποιες προτασεις Σαμαρα?????? Εδω κανουμε ΑΜΑΝ να φυγει η ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Αν παμε ετσι θα φτασουμε στο 2013....και θα ειναι αργα....πολυ αργα!!!

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ archaeopteryx 25/05/2011 14:07:41

      ΣΩΣΤΟΣ!

  3. αεροπόρος avatar
    αεροπόρος 25/05/2011 08:10:37

    Μακάρι να προλάβει ο Σαμαράς, να μην ολοκληρωθεί τελικά το σχέδιο ξεπουλήματος της χώρας απο το ΓΑΠ και τον φωστήρα υπουργο των οικονομικών στους διεθνείς τοκογλύφους.

  4. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 25/05/2011 08:35:16

    Imitation is not the sincerest form of flattering. It is cheating at its best κ. Ροδινέ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Θ. 25/05/2011 08:41:51

      Καλημέρα Νίκο,
      that's a better way!

  5. Κρητικός avatar
    Κρητικός 25/05/2011 08:36:54

    Εχεις απόλυτα δίκιο με αυτα που λές.
    1 χρόνο πρίν η αναφορά του ονόματος απο τα ΜΜΕ ηταν μηδαμινή και μόνο για εσωκομματικα προβληματα.Σήμερα σχεδόν κανενας δεν μιλά για εσωκομματικά προβλήματα (μεχρι πότε θα μεινουν απαθείς η 5η φαλλαγγα και οι κουκουλοφόροι) και όλοι μαζί μιλάνε -ειδικα οι δημοσιογράφοι στα ΜΜΕ- για σημεία συγκλησης η συναίνεσης η δεν ξερω και εγω πως θα το ονομάσουν. Χαρακτηριστική και η περίπτωση του κ.Δασκαλόπουλου που μέχρι πρόσφατα κύρηττε την ορθότητα του μνημονίου ,χθες βγήκε και είπε για δημοψηφισμα.Φοβάμαι ότι αυτο θαναι η επόμενη παγίδα ,γιατι θα βάλλουν σαν ερώτημα, να παραμείνουμε στην ΕΕ η οχι.

    "Ο κ. Σαμαράς, επομένως, πρέπει να επιμείνει στη συνολική εφαρμογή της πρότασης"
    Ειναι ο μόνος δρόμος για να μπούν μπροστά διαφορετικές εξελίξεις απο αυτες που ειχαμε στο παρελθόν , οπου ο ενας ετρεχε να βοηθήσει τον αλλον για να γλυτωσουν την φυλακη.
    Πρεπει να καταλάβουμε ότι κάποιοι πρπει να τιμωρηθούν σε αυτον τον τόπον για να ξαναξεκινήσουμε.Και η τιμωρία δε θα είναι ουτε για την ΖΗΜΕΝΣ ουτε για τα υποβρύχια -πανε αυτα τελιωσαν.
    Η πρώτη τιμωρία θα είναι για το μεγαλύτερο εγκλημα που έγινε στα 180 χρόνια του νεοελληνικού κράτους.Και αυτό έγινε τους τελευταιους 18 μήνες.

    • co avatar
      co @ Κρητικός 25/05/2011 10:35:09

      αν μπει τετοιου ειδους ερωτημα μια ειναι η απαντηση: μαζικη και συντριπτικη αποχη σε ψευδεπιγραφα διλημμα και αιτημα για εκλογες

  6. Y. avatar
    Y. 25/05/2011 08:38:24

    Επειδή πολλά ακούγονται για τη στάση του Σαμαρά γενικότερα (δεν είναι επιθετικός, δεν ζητάει εκλογές, κλπ, κλπ), προσωπικά του δίνω τον εξής χαρακτηρισμό, “ήρεμη δύναμη”
    Από κει και πέρα τίθεται το ερώτημα, αν η ελληνική κοινωνία ζητά πλέον έναν ήπιο, ρεαλιστικό, όριμο, αληθινό λόγο (το “ήρεμη”), ή τσιτάτα, συνθήματα, επιθετικούς χαρακτηρισμούς με υψηλούς τόνους, ακι ως ουσία, αλλά και χρειά και τόνο φωνής (το “δύναμη”)
    Η άποψή μου είναι, και τα δύο, σύμφωνα με το τάϊμινγκ, τη θεματολογία, ακι το συγκεκριμένο κοινό, κατά την έκφραση και των δύο
    Μέχρι στιγμής, ο Σαμαράς πετυχαίνει και τα δύο

  7. ΣΟΦΙΑ ΚΛΑΔΟΓΕΝΗ avatar
    ΣΟΦΙΑ ΚΛΑΔΟΓΕΝΗ 25/05/2011 08:39:44

    Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΤΑΚΤΙΚΟΥΣ, ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ Η ΡΟΠΗ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ. ΙΔΙΩΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ, ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ ΓΕΝΙΚΑ, ΓΙΑΤΡΟΙ, ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ -ΟΜΑΔΙΚΑ & ΙΔΙΩΤΙΚΑ,- ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ ΚΛΠ.) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΔΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ). ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ Ο ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ Φ.Π.Α. ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΟ ΠΛΑΦΟΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ (ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΕΣΑΤΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΕ -ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ Ι.Κ.Α.- ΟΣΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΑΤΕ ΣΕ ΕΝΑ 15/ΘΗΜΕΡΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ?) ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΔΡΑΣΤΙΚΑ Ο Φ.Π.Α. ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΗΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΠΛΑΦΟΝ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, Η, ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΑΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΦΟΝ (ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ Ο Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΠΟΥ ΛΕΗΛΑΤΗΣΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ) ΚΑΙ ΤΟ Ι.Κ.Α. ΤΩΝ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΤΑΝ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΙ. ΟΜΩΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΕΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΑΥΤΟ? Ο ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΜΕΙΒΕΤΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΛΑΔΩΜΑΤΟΣ. ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΗΡΞΑ ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ (ΟΧΙ ΕΛΕΓΚΤΗΣ) ΚΑΙ ΛΙΓΟ-ΠΟΛΥ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΡΡΕΠΕΙΣ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΑΝΗΚΟΥΝ... ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΦΙΚΤΟ, ΜΕ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΕΓΚΤΕΣ (ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ -ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟΣ- ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΦΙΛΑΡΓΥΡΙΑ) ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΦΙΛΑΝΕ "ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ" ΜΕ Ο,ΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ...
    ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΕ ΠΕΝΙΧΡΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ Ή ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΔΗΛΩΤΗ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΗ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ "ΣΤΟΥ ΚΑΣΙΔΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ") ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΥΗΜΕΡΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ... ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ. ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΕΙ ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΠΑΡΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ? ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΒΑΣΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ? ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΟΤΙ "ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΤΕΣ" ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ - ΚΑΙ ΔΗ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ- ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΔΙΑΦΥΛΑΧΘΕΙ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ. ΗΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΕΣ... ΤΟ ΑΣΕΠ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ, ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ, ΕΠΙΡΡΕΠΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΝΩΘΕΝ ΠΙΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ? ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ? ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ, ΟΛΟΙ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟ. ΟΙ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ, ΩΣΤΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΥΠΟΚΥΨΟΥΝ ΣΕ ΠΙΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ...

    • ΣΟΦΙΑ ΚΛΑΔΟΓΕΝΗ avatar
      ΣΟΦΙΑ ΚΛΑΔΟΓΕΝΗ @ ΣΟΦΙΑ ΚΛΑΔΟΓΕΝΗ 25/05/2011 09:30:06

      Υ.Γ. : ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ, ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΝΕΦΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ Η ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΕΣ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΝΩΣΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΕΓΩ Η ΙΔΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΝ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ.

      • Κοινὸς νοῦς avatar
        Κοινὸς νοῦς @ ΣΟΦΙΑ ΚΛΑΔΟΓΕΝΗ 25/05/2011 10:05:25

        Ἡ κυρία ξέρει τι λέει. Ἀκοῦστε την καὶ ἀξιοποιῆστε την!

        • Pikis avatar
          Pikis @ Κοινὸς νοῦς 25/05/2011 10:52:09

          Καλημέρα Κοινέ νού!

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ ΣΟΦΙΑ ΚΛΑΔΟΓΕΝΗ 26/05/2011 00:00:32

        "ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΒΑΣΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ? "

        Αίσχος!...να τρέχουν όλη μέρα και στο τέλος να θέλουν να βγάλουν και κέρδος οι αλήτες...
        Κυρία μου, ναι, κύριος σκοπός των επιχειρήσεων ειναι το κέρδος...όχι να ειναι συνέταιροι με το κράτος και με τη διαφθορά του...
        Οι επιχειρηματίες θέλουν απλό φορολογικό σύστημα...έναν φόρο το πολυ 15% ώστε να τον πληρώνουν και να μη χρειάζεται να πηγαίνουν καν στην εφορία..

  8. Αννίτα avatar
    Αννίτα 25/05/2011 08:41:57

    k.Ροδινέ έχετε δίκιο πρέπει να επιμείνει ο κ.Σαμαράς στο σύνολο των προτάσεων του και οχι σε μέρος αυτών γιατί θα χρησιμοποιηθεί σίγουρα καταστροφικά από τον ΓΑΠ και την παρέα του [τρόικα κ υποιο]. Σίγουρα ετοιμάζουν παγίδα στον κ.Σαμαρά είναι ολοφάνερο. Θα σταθώ σε μια παράγραφό σας στην οποία αναφέρετε πως τρόικα κ Γαπ έχουν προσχεδιάσει όλο το σκηνικό συνέναινεσης. Να επιβάλλουν με κάποιο τρόπο την συνέναινεση στον Αρχηγό της Ν.Δ.
    Το όλο διαπλεκόμενο σκηνικό ξεπερνά την φαντασία. Μόνο για διαπλοκή είναι ικανοί τρόικα και Γαπ οχι για πολιτική. Ο δε Γαπ ασχολούμενος μόνιμα με σενάρια διαπλοκής ξεχνά οτι έχει φέρει την χώρα σε πλήρη παράλυση. Φυσικά μόνο από πατριωτισμό δεν διακατέχεται πως να το θυμηθεί;
    Θα εκφραστώ σαν πατριώτης κ πολίτης στην χώρα μου και οχι σαν υπήκοος. Δούλος δεν ήμουν ποτέ και ούτε θα γίνω. Λοιπόν ο κ. Σαμαράς δύο κινήσεις έχει να κάνει: 1] Η τους αναγκάζει να τον αποδεχθούν σε οτι λέει και πράττει διότι σίγουρα έχει ικανό επιτελείο οικονομολόγων κοντά του,πιστεύω και νομικών γιατί θα χρειαστεί για την ΑΚΥΡΩΣΗ του μνημονίου, 2] Η σταματά να δίνει βοήθεια στον Γαπ και τον αφήνει έρμαιο των αποφάσεων του διότι κ σε αυτή την περίπτωση κίνδυνος υπάρχει οχι να βρεθεί απλά συνυπεύθυνος ο αρχηγός, αλλά η άλλη εκδοχή, τους ανοίγει το δρόμο για την επιτυχία. Θα καρπωθούν τους κόπους ενός άλλου ικανού αρχηγού του δικού μας. Θα μου πεις, αν πρόκειται να σωθούμε πρέπει να κάνουμε κάτι! Σίγουρα.!τότε θα πρέπει ο κ. Σαμαράς να τους αναγκάσει να αποδεχθούν πλήρως όλο το πρόγραμμά του.!!

  9. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/05/2011 08:45:07

    Για να επιβεβαιωθεί η ομηρία της χώρας:
    Χθές ο κ. Γιούνκερ δήλωσε οτι περίμενε πιο τολμηρό το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων.
    Σήμερα η FT στη στήλη Lex, χαρακτηρίζουν το πρόγραμμα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση, "ανέφικτο"
    Να δείτε που στο τέλος θα τους παρακαλάμε να τα ...χαρίσουμε, και θα λένε όχι!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 09:47:56

      Ξέρουν τι λένε οι FT... Εχουν επιτελείο που παρακολουθεί τις αποκρατικοποιήσεις από εποχής Μητσοτάκη, δεν είναι οι μόνοι, αλλά φαίνονται. Αυτά που ανακοίνωσαν τα έχουμε ξαναδεί. Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Και δύσκολα θα ανεχθεί ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ Έλληνας να πληρώνει παραπάνω το ίδιο νερό για να βγάλει ένα 15% τον χρόνο η Suez ή ο οποιοσδήποτε, συν τα κερατιάτικα, τα μπροστά, τα δώρα και τα χαμόγελα/

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ archaeopteryx 25/05/2011 15:58:55

        Και τι μας εμποδίζει δηλαδή, αν πουλήσουν ΔΕΗ κι ΟΤΕ, να πάμε σε εναλλακτικούς παρόχους και να δούμε τότε τι ακριβώς θα κερδίζουν οι ξένοι "επενδυτές"

        Το νερό πρέπει να παραμείνει στο δημόσιο, δεν είναι δυνατόν να το ελέγχουν ξένοι....

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 11:01:22

      Εύχομαι κι ελπίζω κ. Ροδινέ, να προλάβει ο Αντώνης Σαμαράς πριν από το να έχει καταστεί η Ελλάδα Ουγγαρία. Αναφέρω την τελευταία διότι εκεί η τότε σοσιαλιστική κυβέρνηση του ΔΝΤ ξεπούλησε τα πάντα αντί πινακίου φακής.
      Γι΄αυτό και συμφωνώ μαζί σας ότι τόσο επί της ουσίας όσο κι επικοινωνιακά πρέπει να τονίζεται συνεχώς ο ενιαίος χαρακτήρας στη θεωρία και πράξη του "Ζάππειο ΙΙ".
      Ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει από τούδε κι εξής να βγει μπροστά. Να πάρει την υπόθεση πάνω του. Ο λαός τον εμπιστεύεται και εναποθέτει την ΕΛΠΙΔΑ σ΄αυτόν.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 11:32:16

      ο Γιουνκερ θελει Treuhand, τυπου Αν Γερμνιας εναντιον κακης Σταζι... copy paste σε κακοπληρωτες!! χαχαα Ελληνες... τα ειπαμε... !! τα εγραψα !!
      η ταμπακιερα ειναι ορθανοιχτη !
      θελει απλα να βγαλει κ αλλα η Γερμανια εκτος των τοκων !! και εκτος ολων οσων εχει πουλησει και οσων ( προσωπων) σακουλεψει στην Ελλαδα.

      Να μας δωσει την εκθεση εκοιησης των περιουσιακων στοιχειων της Αν Γερμανιας, ο ιδιος !!!!! να μας ψησει για την καλη και βιωσιμη προταση που καταθετει !!!.. Ποιος θα το απαιτησει εκτος απο εμενα τον ασχετο και ηλιθο σχολιαστη?? Δε θελουν να δει ο κοσμος την ΑΛΗΘΕΙΑ???

      ΠΠ

  10. antanistimi avatar
    antanistimi 25/05/2011 08:46:18

    Δεν ειναι ασχετοι αρχαιε εγω περιμενα και προς την αλλη κατευθυνση πχ:
    1.να κανονισει τις τραπεζες για δυο χρονια να μειωσουν τις δοσεις των δανειων του κοσμου στο μισο.
    2.να κλεισει τα ταμεια και να κανει ενα για ολους.απο το μηδεν.ελεγχος σε εξοδα-εσοδα αυτων και λουκετο.το 20% των συνταξεων δεν επρεπε να δινονται.να βγαλει καρτες ασφαλισης ημερας.χιλιαδες εργατοωρες ανασφαλιστες καθε μερα απο αλλοδαπους στα χωραφια,στα μερεμετια κλπ.θελεω 2 ατομα για 3 μερες για το χωραφι,τις ελιες,τα ροδακινα να περναω απο το ταμειο για το αντιστοιχο κουπονι.
    3.μεωιση του φπα στο 9%.μετα καθε χρονο αυξηση μια μοναδα εως το 18% εκτος απο οτι εχει σχεση με τη διατροφη,το παιδι,την υγεια ,την μαθηση που θα μεινουν στο 9%.πολλοι μπορει να γελασετε με το 9 αλλα τωρα με το 23 δεν παιρνει ουτε 5 λογω πτωσης πωλησεων και λογω οτι το 23 ειναι τεραστιο και πανε ολοι να το γλυτωσουν.
    Το 20ο9 ηταν στην αγορα εξω 100 ευρω,το 2010 ηταν 60,φετος ειναι 20 και το χειμωνα θα ειναι 5.τερμα τα διφραγκα.αν δεν φτιαξει δευτερο χρημα για το εσωτερικο να εχουμε να κινηθουμε δυσκολα τα βλεπω,πιθανα να μην εχει ο κοσμος να αγορασει βασικα αγαθα γιατι δεν θα κυκλοφορει χρημα που και τωρα εχει στερεψει.Να παρει μετρα αλλα σπρωξε ρε λιγακι αδερφακιμου,γυρνα τη μιζα μπας και ξεκολησουμε!!!!
    χιλια-δυο μπορει να ανακοινωσει να αλλαξει την ψυχολογια να κουνησει τη βαρκα.να το παλεψει να δωσουμε μαχη,αλλα κατι αλλο ειναι.ξερει οτι οι αριθμοι ειναι αμειλικτοι και δεν βγαινουν.αυτος εκει κολλημα στην ασφυξια των παντων.αν δε γυρισει ο μυλος δεν κανει σταρι.και αυτοι δειχνουν να μην θελουν να γυρισει ο μυλος.το γιατι.......

  11. tzager avatar
    tzager 25/05/2011 09:43:01

    Η μεγάλη αντίφαση στη στάση της ΝΔ είναι η εξής: Aν πραγματικά επιδιώκει να εφαρμοστεί το οικονομικό της πρόγραμμα κατά γράμμα, τότε ζητάει εκλογές για να το εφαρμόσει η ίδια!!! Είναι πολιτικά πρωτόγνωρο να ζητάς από μία κυβέρνηση να υιοθετήσει αυτούσιο το προγραμμά σου!!!

    Και ας πούμε ότι η κυβέρνηση κάνει αποδεκτές και προσαρτίσει βασικές αρχές του φορολογικού προγράμματος της Συγγρού. Τι πρέπει να κάνει η ΝΔ?? Οχι τι θα ήθελε αλλα τι πρέπει να κάνει??
    Αν παραμείνει η ΝΔ στην αρνητική στάση της έναντι ενός μεσοπρόθεσμου σχεδίου που θα κινείται στους βασικούς άξονες που περιέγραψε ο Αντώνης Σαμαράς στο Ζάππειο για επανεκκίνηση και ανόρθωση της οικονομίας, τότε γίνεται παραπάνω από ξεκάθαρο ότι η αξιωματική αντιπολίτευση επιδιώκει τη πολιτική όξυνση και την αποτυχία της κυβερνητικής πολιτικής μόνο και μόνο για να αποκομίσει πολιτικά ωφέλη. Και αυτή η στάση είναι επικίνδυνη και αντεθνική!!!

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ tzager 25/05/2011 14:49:15

      1. Δεν ζητά η ΝΔ από το Πασοκ να εφαρμόσει το πρόγραμμά της.
      Παρουσίασε δικό ΤΗΣ πρόγραμμα που θέλει (προφανώς!) εκείνη να εφαρμόσει για έξοδο από την κρίση, για να ενημερώσει το λαό, να καταρίψει τα "με τι πρόγραμμα θα κυβερνήσεις", "ποια είναι η εναλλακτική" και τα γνωστά.
      Τα καθαρίσαμε αυτά και τώρα πάνε για άλλα.

      2. Εκλογές όποτε πει ο λαός, ή αυτός που κυβερνά.
      Έτσι γίνεται. Δεν γίνονται με πρωτοβουλία αντιπολίτευσης. Γιαυτό κι είναι στην πραγματικότητα αστείο να τις ζητάς, παρά μόνον για να εκφράσεις μέγεθος διαμαρτυρίας αλλά όχι ουσία (βλ. λαϊκισμό ΛΑΟΣ παλιότερα, τώρα έγινε αίτημα για συγκυβέρνηση βέβαια κ όχι εκλογές, αλλά λέμε). Λες ότι είμαι έτοιμος για εκλογές. Το είπε.

      3. Το αμέσως προηγούμενο σημείο αποδεικνύει ότι δεν ισχύει καθόλου αυτό που λες για όξυνση. Άλλα άλλο όξυνση, άλλο υποταγή. Μεσοπρόθεσμο no. Sorry.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ tzager 25/05/2011 16:33:35

      "Και ας πούμε ότι η κυβέρνηση κάνει αποδεκτές και προσαρτίσει βασικές αρχές του φορολογικού προγράμματος της Συγγρού. "

      Eπίσης ας πούμε πως ο Λεβαδειακός θα πάρει το πρωτάθλημα και μετά να φτιάξουμε ένα συλλογισμό πάνω σε αυτό. ...
      Δεν χρειαζόμαστε υπόθεσεις εργασίας. Εχουμε δεδομένα. Το Ζάππειο ΙΙ προτείνει φοροελαφρύνσεις. Δεδομένο. Το Μεσοπρόθεσμο του ΓΑΠ προτείνει φορολογικό τσουνάμι. Δεδομένο. Οπότε τι " ας πούμε" και " ας πούμε" ..;
      Αλλά πρέπει να " ας πούμε" για να καταλήξουμε στο λαμπρό συμπέρασμα πως η στάση Σαμαρά είναι ..." αντεθνική" . Είναι σοβαρός συλλογισμός αυτός τώρα ή κομματική δικολαβίστικη στρακαστρούκα;

  12. kiki avatar
    kiki 25/05/2011 09:49:12

    Ειπαμε η φραση κλειδι ειναι Μεσα απο το Μνημονιο.
    Και αν δεχτουν μετρα της ΝΔ και τα ενταξουν στο Μνημονιο 2 τι θα κανει η ΝΔ, αν οχι ολη τμημα αυτης δεν θα συνψηφισει, ε.
    Τοτε χαιρετα την Αλεξανδρεια που χανεις

  13. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/05/2011 09:53:21

    Μέσω της αποσπασματικής υιοθέτησης μέτρων της ΝΔ, θα εμφανιστεί και η ΝΔ ως μέρος του προβλήματος και του συστήματος. Αυτοί που τώρα κραυγάζουν κατά του Σαμαρά ότι δεν συναινεί (Πορτοσάλτε κλπ), μετά θα λένε "είναι υποκριτής ο Σαμαράς, συναινεί, αλλά δεν το λέει ανοιχτά για να μην καεί". Ήδη το λένε.
    Να ρωτήσω όμως κάτι άλλο:
    Αν ο ΓΑΠ ήθελε συναίνεση, γιατί δεν κάνει μία κίνηση καλής θέλησης προς τη ΝΔ; Γιατί δεν παίρνει πίσω τον λαθρονόμο;

  14. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 25/05/2011 09:54:15

    Η δήλωση του Σαμαρά χτές ήταν πολύ προσεκτική. Σε μια τέτοια δήλωση αυτά που δεν ειπώθηκαν έχουν τόση σημασία όσο και αυτά που επιώθηκαν. Ο Σαμαράς, έχοντας πλήρη επίγνωση του σπειροειδούς θανάτου της ελληνικής οικονομίας και της κοινωνικής αποσύνθεσης που προχωρεί, είναι πολύ προσεκτικός σε αυτά που δηλώνει δημοσίως. Άκροβατεί σαν τον σχοινοβάτη χωρίς δίχτυ ασφαλείας από κάτω. Το δίλλημα είναι τραγικό.
    Πίεση για την πτώση της κυβέρνησης που έτσι κι αλλιώς όσο παραμένει τα πράγματα γίνονται αναντίστρεπτα χειρότερα ή αναμονή ώστε να καταρρεύσει μόνη της αλλά τότε θα έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος? Όταν η κοινωνία τον φωνάξει για να έλθει στην εξουσία μπορεί να είναι πολύ αργά .
    Εδώ μια φήμη φτάνει για να γίνει bankrun και τότε θα ψάλλουμε όλοι μαζί το "Μακαρία η οδός".

    Η ωμή αλήθεια είναι αυτά που δήλωσε χτες ο Τσίπρας. Όμως ο Τσίπρας δε θα γίνει πρωθυπουργός, ούτε θα διαπραγματευτεί με κανένα δανειστή, ούτε θα έχει να αντιμετωπίσει τους επαναστάτες Φωτόπουλους και τους Παναγόπουλους των ΔΕΚΟ, ούτε θα έχει τα ΜΜΕ εναντίον του, ούτε θα ηγείται της επάρατης δεξιάς. Αυτή η παρτίδα είναι πολύ δύσκολη.

  15. Geo avatar
    Geo 25/05/2011 10:00:00

    Καλημέρα.
    Η ενημέρωση που πρέπει να δοθεί στην τρόϊκα είναι η εξής: αυτά είναι τα μέτρα, αυτή είναι η πλήρης κοστολόγησή τους και αυτή είναι η ειδικότερη κοστολόγηση καθενός από αυτά. Τέλος αυτή είναι η μεθοδολογία για την εφαρμογή τους.
    Για διευκόλυνσή σας, σας παραδίδουμε κατάλογο των μέτρων καθώς και την συνολική τους κοστολόγηση. Τα υπόλοιπα μας συγχωρείτε αλλά για ευνόητους λόγους δεν είναι δυνατό να σας τα διαθέσουμε.
    Και βέβαια απαραίτητη προϋπόθεση για την πραγματοποίηση της συνάντησης είναι είτε η προηγούμενη συμφωνία για χορήγηση στην δημοσιότητα των πρακτικών της συνάντησης είτε η υπογραφή κοινού δελτίου τύπου πριν την οποιαδήποτε ενημέρωση.
    Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στην πορεία ......

  16. Θετταλός avatar
    Θετταλός 25/05/2011 10:05:27

    ......" ο κ. Σαμαράς καθορίζει την ατζέντα της κυβερνητικής πολιτικής και μάλιστα στο πιο καυτό θέμα της επικαιρότητας, δηλαδή την οικονομική πολιτική.
    Όμως, όποιος καθορίζει την ατζέντα, έχει συνήθως και την πρωτοβουλία των κινήσεων......"
    Όταν μια ομάδα έχει την πρωτοβολία των κινήσεων και δεν βάζει γκολ συνήθως χάνει.

  17. spiros avatar
    spiros 25/05/2011 10:05:56

    Είναι η τελευταία τους ελπίδα να παραμείνουν στην εξουσία. Αν δεχτούμε το γεγονός αυτό τότε καθίστανται επικινδυνότατοι και απρόβλεπτοι. Η ηγετική ομάδα της ΝΔ εκτιμώ ότι έχει πολύ μεγάλη ευκαιρία να αποκτήσει την εμπιστοσύνη του Ελληνικού λαού και ίσως μια από τις ελάχιστες . Μόνο ως ευκαιρία μπορεί και πρέπει να εκμεταλλευτεί την "παγίδα" ο Σαμαράς. Η παροιμία λέει: "όποιος σκάβει τον λάκο του άλλου πέφτει μέσα"

  18. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 25/05/2011 10:08:44

    Ένα χρόνο μετά την εφαρμογή του μνημονίου είναι κοινά παραδεκτό ότι η κατάσταση της χώρας γενικά βαδίζει από το κακό στο χειρότερο.
    Παρόλα αυτά υπάρχουν διαφορές στις απόψεις που οφείλονται στο γεγονός ότι ένα μέρος της κοινωνίας βλέπει την κατάσταση στενά κομματικά από την οπτική του πασοκ και ένα άλλο βλέπει τα πράγματα θετικά επειδή οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως υψηλή αστική τάξη δεν έχουν στριμώχνει.
    Από την άλλη πλευρά είναι ολοφάνερο από τις εξελίξεις ότι το πασοκ δεν μπορεί να κυβερνήσει, οι συνέπειες της πολιτικής του μνημονίου και οι αντιστάσεις που συναντά στο εσωτερικό του κόμματος του ο Γ. Παπανδρέου εκ των πραγμάτων μειώνουν την κυβερνητική αποτελεσματικότητα, παραλύουν την χώρα και διχάζουν την κοινωνία ανάμεσα σε ομάδες που υποστηρίζουν την κυβέρνηση, σε ομάδες που δεν συμφωνούν με την πολιτική εφαρμογή του οικονομικού προγράμματος που προτείνει το μνημόνιο και σε ομάδες που συμφωνούν εν μέρει, αν και η κυβερνητική πολιτική είναι ένας αγώνας «μηδενικού αθροίσματος» ανάμεσα στις κοινωνικές και πολιτικές ομάδες.
    Η εξέλιξη δεν εκπλήσσει καθώς θα ήταν αδύνατον να συμφωνούν όλοι, το ζήτημα όμως εδώ είναι ότι στην πολιτική διαδικασία κυριαρχούν απόψεις οι οποίες στην κοινωνία είναι μειοψηφία.
    Επειδή όλα αυτά είναι γνωστά στην κυβέρνηση έχει αρχίσει μια προσπάθεια που στόχο έχει να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις εκείνες που θα βάλουν τις βάσεις για την χειραγώγηση της κοινής γνώμης. Για αυτό το λόγο έχουν αρχίσει να εξυπηρετούν με διαδικασίες express πάσης φύσης ρουσφέτια που ζητούν τα κομματικά στελέχη του πασοκ, από μετατάξεις, έως γρήγορη καταβολή του εφαπαξ, επιμέρους φορολογικές διευθετήσεις που ελαφρύνουν πρόστιμα και αλλά.
    Έτσι είδαμε την εξοµοίωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης του πετρελαίου θέρµανσης και κίνησης σε μια περίοδο που δεν υπάρχει περίπτωση να προκαλέσει αντιδράσεις. Επίσης, μέσω της λεγόμενης διαδικασίας της «κωλυσιεργίας» φαίνεται ότι ανακοινώνουν τα μέτρα το μεσοπρόθεσμου προγράμματος τμηματικά για να υπερκεράσουν την κρίση που δημιουργούν χωρίς κοινωνική αντίδραση.
    Το ερώτημα λοιπόν που εκ των πραγμάτων προκύπτει είναι τι ετοιμάζει ο Παπανδρέου;
    Κατά την γνώμη μου, θα βάλει την ΝΔ να ψηφίσει ένα τμήμα του μεσοπρόθεσμου προγράμματος, στην συνέχεια θα υποστηρίξει ότι έχει την συναίνεση της αντιπολίτευσης να προχωρήσει και αρχές φθινόπωρου θα προκαλέσει εκλογές με το δίλλειμα διάσωση με μεγάλο κόστος ή χρεοκοπία καθώς αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να είναι πρώτο κόμμα.

  19. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 25/05/2011 10:09:25

    Στὴν παγίδα ἔπεσε μόνος του ὁ Σαμαρᾶς μὲ τὴν ἀσάφεια τοῦ μηνύματός του. Ἐπὶ δεκαετίες ἡ ΝΔ εἶναι ἤξεις ἀφίξεις. Ἂς πάρει ἐπὶ τέλους μιὰ φορὰ θέση κάθετα καὶ ἀπόλυτα ἐνάντια σὲ κάτι ποὺ ἐμφανέστατα πλέον καταστρέφει τὴν χώρα! Τὰ πολλὰ λόγια εἶναι φτώχεια.

    Καὶ τὶ θὰ πεῖ "συνομιλεῖ μὲ τὴν τρόϊκα"; Δὲν καταλαβαίνετε ὅτι καὶ μόνη ἡ συνομιλία καταγράφεται στὴν συνείδηση τοῦ λαοῦ ὡς συνεργασία; Στὸ κάτω κάτω τῆς γραφῆς, τὶ θεσμικὸ ρόλο ἔχουν οἱ τροϊκανοί; Μεσαῖοι εὐρωπαῖοι γραφειοκράτες εἶναι. Μὲ ὁμολόγους τους τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους νὰ μιλήσουν.

    • Απολλώνιος avatar
      Απολλώνιος @ Κοινὸς νοῦς 25/05/2011 16:39:44

      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΩΣ ΕΝΤΥΠΩΣΗ στον κόσμο από την "χλιαρή" στάση της ΝΔ ως τώρα, είναι: ότι συμφωνεί σε γενικές γραμμές με τα μέτρα του μνημονίου αλλά για αντιπολιτευτικούς λόγους δημοσίως παριστάνει πως διαφωνεί, κι επίσης ότι για να μην ασκεί έντονη αντιπολίτευση (όπως οι πρωτοφανείς περιστάσεις επιβάλλουν) και για να μη ζητά εκλογές, θεωρεί τον εαυτό της ανίκανο να κυβερνήσει σήμερα ή ότι φυγομαχεί κι αφήνει τον ΓΑΠ να βγάλει το φίδι από την τρύπα.
      ΑΥΤΗ είναι η εντύπωση που περνά στον κόσμο κι ας μην κοροϊδευόμαστε, γιαυτό και οι δημοσκοπήσεις θλιβερές.
      Το ΠΑΣΟΚ σε αντίστοιχη περίσταση ως αντιπολίτευση θα είχε κατέβει σύσσωμο στους δρόμους.
      Εμείς το παίζουμε "νοικοκυραίοι" αλλά φαινόμαστε (μήπως είμαστε κιόλας?) χαλβάδες.
      Έχουμε 2 αντιπροέδρους εξαφανισμένους, που όταν εμφανίζονται (ειδικά ο ένας τους, ο άλλος είναι εντελώς άφαντος) είναι μόνο για να κάνουν ζημιά στον Σαμαρά...
      Εκτός από ΕΝΑΝ βουλευτή που μάχεται κι εκτίθεται χωρίς φόβο, οι υπόλοιποι βυζαντινολογούν μεταξύ τους και με τις κλίκες τους για τις θέσεις που θα μοιράσουν όταν γίνουν κυβέρνηση. ΕΛΕΟΣ

  20. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/05/2011 10:42:25

    Καλημερα Κωστα,
    10 σημεια συγκλισης βλεπει το ΓΑΠ !! χαχααα
    Χθες το ΓΑΝΤΙ ειπε
    "ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ Η ΤΡΟΙΚΑ ΒΡΕΙ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟ ΤΟ ΖΑΠΕΙΟ ΙΙ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΓΑΠ ΝΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ???? ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΝΗ ΤΟΥ ΛΥΚΟΦΩΤΟΣ"
    Ο Ιεροφαντης απαντησε,
    "Το τραγικό δεν θα είναι αυτο…
    Το τραγικό θα είναι να του το δώσει να το εφαρμόσει και παρά ταύτα, να τα θαλασσώσει πάλι…
    Μη το θεωρείς απίθανο ενδεχόμενο."

    Εγω ως γνωστος προβοκατωρας σχολιασα,
    "Εχετε ιδεα απο ΠΑΣΟΚΟΥΣ ??? και να γινει οτι λεει το ΓΑΝΤΙ, θα βγουν και θα πουν, κυβερνουμε ΕΜΕΙΣ και ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ, αποδεχθηκαμε μπλα μπλα… ασχετα με το αποτελεσμα..(που θα ειναι πολυ μακρια…!) ΕΜΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΑΝΩ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.
    και κανουν και εκλογες αναμεσα και βγαινουν αερα πατερα !!!
    Εγω εχω μεγαλωσει με ΠΑΣΟΚΟΥΣ !! χαχαχαχα οχι οικογενεια!!! αλλου….

    Ετσι θα υπογραψουν με 200 τα Μνημονια & Δανειακη ΙΙ με τις προσημειωσεις! Θα νομιμοποιησουν τα ( Ι ) και θα ξεπουλησουν τα πνατα ολα. Νομικα και πανω απ ολα ΗΘΙΚΑ !! The ΠΑΣΟΚ Way.-

    και αντε να βρεις Μεσι να σου στρωσει τη μεση… αν δε με πιστευετε… περιμενετε…"

    Πολύ χαρηκα που σε διαβασα σημερα !!!!!! ειδικα σημερα !

    ΠΠ - Παπουλιας - Παπουλιας χαχαααα

    Γιάννης Φαίλτωρ είπε: Σοσιαληστρική Πωλητική λέγεται!

    ΠΗΛΕΑΣ είπε: Και φύεται στις Κυνοβολευτικές Δημοκρατορίες!

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/05/2011 11:15:52

    *Σε 1 δισ. 32 εκατ. ευρώ διαμορφώνονται οι συνολικές δαπάνες τόκων για τα μέχρι σήμερα αναληφθέντα ποσά που προέρχονται από τον μηχανισμό στήριξης της ελληνικής οικονομίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο...... ετσι να εχουμε μια ιδεα !!!!

    *Tο τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2011 οι άμεσες ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα εμφάνισαν καθαρή εκροή ύψους 311 εκατ. ευρώ, έναντι καθαρής εισροής 737 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2010.........!!

    *Tο τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2011 οι άμεσες ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα εμφάνισαν καθαρή εκροή ύψους 311 εκατ. ευρώ, έναντι καθαρής εισροής 737 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2010. ΤΑ $$ ΕΦΥΓΑΝ !!!...

    *Προαιρετική δημόσια πρόταση για την απόκτηση μετοχών της Εμπορικής Τράπεζας , οι οποίες δεν κατέχονται άμεσα από την ίδια τη γαλλική τράπεζα και τη Sacam International στις 23.05.2011, κατέθεσε η Credit Agricole. Η προσφορά του γαλλικού ομίλου αφορά στο 4% (20.466.745 μετοχές) του κεφαλαίου της Εμπορικής, ενώ το προσφερόμενο τίμημα ανέρχεται σε 1,76 ευρώ
    ανά μετοχή... ΦΕΥΓΕΙ Κ ΑΥΤΗ !...

    Αυτη ειναι η Αναγκαστικη Συναινεση ! αλλα, με την αυξηση της πιεσης σε οριμενο χωρο αυξανεται και η θερμοτητα!!!..... καιει...

    ΠΠ

    • Pikis avatar
      Pikis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/05/2011 11:21:22

      Απλή Θερμοδυναμική ΠΠ!!! (έχεις σχέση με τον Carnott;;;)

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/05/2011 11:26:36

      1, 32 δις σ' ένα χρόνο ε;
      Για να μας σώσουν!
      Και από πάνω μας συκοφαντούν, μας λοιδωρούν και μας κάνουν τους δύσκολους!
      Αν αυτό το ποσό το ζητούσαμε από την αγορά στην Π.Μ (προ μνημονίου εποχή) πόσο θα πληρώναμε;

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 11:33:53

        τα μισα και κατω

        ΠΠ

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/05/2011 11:42:57

          Τα έξοδα του μνημονίου τα υπολόγισες;

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 11:50:56

            ΟΧΙ αυτα ειναι over n above !.. παγωτο !!
            τα αμεσα εξοδα!! αμοιβες συμβουλων Λονδινο κλπ...
            υπαρχουν και εμεσα εξοδα.... της Αγορας !!
            δες τι εφυγε απο επενδυσεις πχ... 420εκ ευκολα χωρις εξοδα !
            κλπ κλπ κλπ

            ΠΠ

  22. Pikis avatar
    Pikis 25/05/2011 11:19:31

    Ο ΓΑΠ και ο τζιτζιφιόγκος του ΥΠ.ΟΙΚ. δεν μπορούν να διαχειριστούν ούτε καν τα οικονομικά ποδοσφαιρικής ομάδας στο FOOTBALL MANAGER 2011 το οποίο παίζουν στα δάχτυλα οι πιτσιρικάδες του δημοτικού. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απολύτως βλάκες. Απλά δεν χρειάστηκε ποτέ στη ζωή τους να κάνουν οικονομικές σκέψεις. Δηλαδή, δεν μπορώ να φανταστώ τον ΓΑΠ να ανησυχεί σαν έφηβος αν θα του φτάσει το χαρτζιλίκι ή αν ο πατέρας του έχει να πληρώσει το νοίκι. Οι τύποι σαν αυτούς μιλάνε για φόρους και περικοπές σαν να μιλάμε εμείς για την επίδραση του Μπετόβεν στις πρώιμες συνθέσεις του Μότσαρτ.
    Το βασικό γνώρισμα του αμαθούς και απαίδευτου είναι η υπέρμετρη χρήση της πομπώδους έκφρασης (κατά προτίμηση αγγλικής). Ξαφνικά μας ξεστομίζουν τα "spreads", "fast track", "hair cutting", "CDS", "CDO" και κάτι καθαρευουσιάνικα κορακίστικα λες και ζούμε στην Ελλάδα του 1960 και ψαρώνουμε με τις αρλούμπες. Επίσης, δεν είναι μόνο αμαθείς είναι και υπερόπτες-ελιτιστές. Τη Δευτέρα στον Παπαχελά, ο τζιτζιφιόγκος προσπαθούσε (ηρωικά θα έλεγα) να μας πείσει ότι ο γάιδαρος πετάει και μάλιστα με οικολογική κηροζίνη παρά να παραδεχτεί ότι απέτυχε ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ σε ότι έχει κάνει μέχρι σήμερα! Του έδειχνε ο Παπαχελάς βίντεο με δηλώσεις του ότι αν πάρει νέα μέτρα θα παραιτηθεί και αυτός μηδίαζε λέγοντας ότι οποιοσδήποτε υπ. οικονομικών θα έκανε τα ίδια!!!
    Ο Σαμαράς δεν μπορεί να συνεννοηθεί με αυτούς γιατί η μάχη ενάντια στη βλακεία είναι χαμένη πριν καν ξεκινήσει...

  23. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/05/2011 11:37:40

    ειμαι σοσιαλιστης.. πιεζω με ειδικο τροπο.. χαχαχαα

    ΠΠ

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/05/2011 12:07:58

      χαχαχαχάααα!

  24. Πολύμνια avatar
    Πολύμνια 25/05/2011 11:42:10

    Κύριε Ροδινέ, συμφωνώ απολύτως με την ανάλυσή σας και με τους φόβους σας σχετικά με την προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ να χρησιμοποιήσει προς όφελός του ορισμένες από τις προτάσεις του Αντώνη Σαμαρά. Όμως τουλάχιστον εδώ στην επαρχία τους πήρε η κατηφόρα. Ίσως να μην φαίνεται ή να μην το έχουν αντιληφθεί ακόμη οι "αναλυτάδες". Θα το καταλάβουν όμως πολύ σύντομα.

  25. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/05/2011 11:44:20

    Καλημέρα σε όλους. Προσωπικά βρίσκω τον ισορροπισμό του Αντώνη αυτοκαταστροφικό. Προσπαθούμε εδώ να πείσουμε τον κόσμο (που ενημερώνετια πάντα από το Μέγκα και τους λοιπούς) για λεπτές διαφορές και ότι το πρόγραμμά μας είναι "πακέτο" και δεν πάει σαλαμοποιημένο και δεν βλέπουμε το προφανές: Ότι από τη στιγμή που τα μέτρα αυτά είναι σε μεγάλο βαθμό "υιοθετήσιμα" από την κυβέρνηση, ο Πρόεδρος έπεσε στη λούμπα του να του επιβληθεί η συναίνεση χωρίς να την έχει δώσει ποτέ ο ίδιος. Ή, αν τελικά δεν τη δώσει, να χρεωθεί αυτός το πολιτικό κόστος στην κοινωνία ότι "αφού συμφωνούνε κατά βάση, κάνέι τώρα φθηνή αντιπολίτευση και καταψηφίζει";

    Ας μην έχει καμία αμφιβολία ο Αντώνης: Αυτοί που το σπρώχνουν να υιοθετήσει αυτά τα μέτρα και όχι κάποια άλλα, είνα βαλτοί από τη συμμορία που λυμαίνεται αυτή τη στιγμή τη χώρα και τις κινήσεις τους τις έχουν σχεδιάσει πολύ πριν. Και ας μην έχει καμια αμφιβολία επίσης, και πρέπει να ειπωθεί αυτό καθαρά, ότι το Ζάππειο 2, παρόλο που είναι σαφώς καλύτερο από αυτό που κάνει σήμερα η κυβέρνηση, κινείται σε καθαρά ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΛΟΓΙΚΗ. Και γι' αυτό είναι τόσες πολλές προτάσεις του υιοθετήσιμες από το ΠΑΣΟΚ.

    Τι μπορεί να κάνει για να ξεφύγει από την παγίδα; Θα δώσει μάχη χαρακωμάτων για μια ακόμη φορά, με την ελπίδα να κερδίσει και αυτή τη φορά. Αντί όμως να μπαίνει κάθε φορά σε θανάσιμο πολιτικό κίνδυνο να βρεθεί μαζί με τη σημερινή κυβέρνηση στα απόνερα της ιστορίας, καλύτερα θα ήταν να προηγηθεί των εξελίξεων και να βγει από τη μνημονιακή λογική. Ο κόσμος ψάχνει έναν ηγέτη να τον βγάλει οραματικά από το Μνημόνιο, όχι κάποιον που απλώς να "επαναδιαπραγματευτεί" το Μνημόνιο μέσα στην ίδια λογική υποταγής σε αυτό που αποκαλείται "οι δανειστές μας" (στην πραγματικότητα είναι κάτι άλλο, είναι αυτό που λέμε εδώ "τα αφεντικά").

    Και λυπάμαι που θα το πω, ο Πρόεδρος είναι ένα χρόνο πίσω από τις εξελίξεις. Είπε το θαρραλέο "όχι" στο Μνημόνιο και μετά άρχισε να στέλνει επαμφοτερίζοντα σήματα επί ένα χρόνο, "τόσα νομοσχέδια ψηφίσαμε και δεν είμαστε λαϊκιστές", σε μια στιγμή που λεηλατείται η χώρα και έπρεπε να υπάρχει ακριβώς αυτό που έκανε το ΠΑΣΟΚ όλα τα προηγούμενα χρόνια για να υπερασπιστεί τη χώρα! Τώρα που σφίξανε τα πράγματα και τον στριμώξανε, άφησε τα επαμφοτερίζοντα μηνύματα και πήγε στο συνολικό όχι και στην αποστολή καθαρών μηνυμάτων, αλλά τώρα πια χρειάζεται γενικός ξεσηκωμός, κατάληψη όλων κτιρίων των υπό ξεπούλημα ΔΕΚΟ, για να μην μπει ποτέ κανένας αγοραστής, κατέβασμα όλου του κόσμου στους δρόμους σε καθημερινές διαδηλώσεις κλπ. Αν και αυτά ίσως και απο περυσι χρειαζόταν, αλλά αν πέρυσι δεν υπήρχε ακόμη η συνείδηση του λάθους γενικά στην κοινωνία, τώρα υπάρχει και είναι πιο εφικτός ο γενικός ξεσηκωμός.

    Τι να πω, δεν έχουμε όλες τις πληροφορίες, ο Πρόεδρος τις έχει, όμως εγώ βλέπω ότι είναι εγκλωβισμένος σε μια συνεχή μάχη χαρακωμάτων στην οποία διατρέχει συνεχώς το θανάσιμο κίνδυνο της ταύτισής του με την πολιτική του Μνημονίου.

    Νυν υπέρ πάντων ο αγών. Ο τολμών νικά. Στο κάτω κάτω, αυτοί φοβούνται περισσότερο από εμάς. Και έβαλαν το γενικό ξεπούλημα τώρα που (νομίζουν ότι) προλαβαίνουν ως ρέκβιεμ της άθλιας πολιτικής τους και ως τελευταία εντολή των αφεντικών, αφού αυτός ήταν ο στόχος εξαρχής και απλώς τώρα τον επιταχύνουν επειδή δεν τα κατάφεραν να το πάνε λάου-λάου...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 25/05/2011 11:57:32

      Επώνυμε
      Καλημέρα,
      δεν προλαβαίνω τώρα, για μια πλήρη απάντηση,θα επανέλθω αργότερα.
      Βάζεις αρκετά ζητήματα με τα οποία συμφωνώ και άλλα με τα οποία διαφωνώ.
      Θεωρώ, όμως, οτι η ανεξαρτήτως αυτού, η παρέμβασή σου είναι βαρυσήμαντη.
      Ενα γρήγορο σχόλιο: αν ήταν ισορροπισμός, θα ήταν όντως καταστροφικός, αν όμως ήταν προετοιμασία για το κατάλληλο timing, τότε μιλάμε για μια συγκροτημένη στρατηγική.
      Τείνω προς το δεύτερο.
      Τα λέμε αργότερα.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 13:23:36

        Το timing που λέγαμε.......

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 14:54:46

        Κι εγώ αυτό ελπίζω.

        Βάζω και το πρόσθετο πρόβλημα "μετάδοσης του μηνύματος του Ζαππείου". Πείτε μου τι πρέπει να πει κανείς στην περιφέρεια ας πούμε. Ο κόσμος τι ρωτά και τι θέλουμε να καταλάβει?

  26. kiki avatar
    kiki 25/05/2011 11:56:00

    Μολις τωρα ειπε το παιντι , παραμενει στον σκληρο πυρηνα της ευρωζωνης, και θα συνεχισει.
    Περι δημοψηφισματος καλα κρασια.
    Αν δεν ικανοποιησουμε τους τραπεζοτοκογλυφους που περιμενουν σαν κορακια, δεν φευγει , εδω εδω να μας ξεκανει, πρωτα και μετα .....

  27. Αννίτα avatar
    Αννίτα 25/05/2011 12:00:00

    κ. Ροδινέ το εξοργιστικό όλων από την συνάντηση του κ. Σαμαρά με τον Γαπ, είναι η ανακοίνωση του εν λόγω πρωθυπουργού στο ΣΕΒ οπου ανακοίνωσε πως καταδέχεται να ρίξει το βλέμμα του σε μερικές προτάσεις της Ν.Δ. Δηλαδή ο τρόπος που πλασσάρισε όλο το θέμα είναι οτι θεωρεί εαυτόν σωτήρα της χώρας, ε! ας δώσουμε και ένα ξεροκόμματο στην Ν.Δ. να έχει να λέει οτι βοήθησε στην σωτηρία της ελλάδας.! Είναι ειρωνεία από μέρους του αλλά και προκλητικά εξοργιστικό το γεγονός αυτό. Υποτιμά την βοήθεια, αλλά την ζητά μπροστά στο αδιέξοδο που έχει φέρει. Επειδή τάχα δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά πιεζόμενος από τους "ΑΣΠΟΝΔΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ" του, που κατά την άποψη μου και άποψη χιλιάδων πολιτών τα έχουν συμφωνήσει πως θα κινηθούν προκειμένου να ρίξουν στη λακκούβα και τον κ.Σαμαρά. Αν βάλεις κομμάτι-κομμάτι το πάζλ των σκέψεων του Γαπ δεν υπάρχει συνειρμός.Στο μόνο πράγμα που έχει συνειρμό σκέψεων είναι η διαπλοκή.

  28. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 25/05/2011 12:01:48

    Έξοδα φακέλου δεν τα λένε αυτά?

  29. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/05/2011 12:05:59

    Θα δείξει. Λέω και στο σχόλιο ότι δεν έχουμε όλες τις πληροφορίες και προσωπικά κρίνω με αυτές που έχω.

  30. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/05/2011 12:20:40

    Επειδή το πραγμα πάει για αδιέξοδο, και επειδή η αναγκαστική διαχείριση θα είναι η μόνη λύση (με ή χωρίς σις ιζ Πάρτα, με ή χωρίς την ΕΕ, με ή χωρίς την Οθωμανία, αφ ενός καταλαβάινω την εκβιαστική πίεση για συναίνεση -- που απορρίπτω σε πλαίσιο Δημοκρατίας, αφ ετέρου θα είναι δύσκολα. Ιδίως για την ΝΔ γιατί θα έχει τους Πασοκικού μηχανισμούς που σημερα κάνουν εσωτερική αντιπολίτευση, για εξωτερική αντιπολίτευση.

    Για μένα η μόνη λύση είναι η τίμια και δημοκρατική λύση. Λες τα σύκα σύκα, και την σκάφη σκάφη, κι αν ο Έλληνας προτιμάει παραμύθι και θέατρο, ας το έχει. Ο Γιωργάκης μας εξασφάλισε την κατάργηση της αυτοδιαχείρισης. Το κρίμα ΜΟΝΟ στον λαιμό του και σε αυτούς που τον ανέδειξαν.

    Τελικά φταίει ο καφές που χύθηκε στον Βενιζέλο... θα λένε .

  31. Romios avatar
    Romios 25/05/2011 12:27:41

    Κύριε Ροδινέ Καλημέρα σας
    Γράφετε: "Η κρυφή παγίδα που στήνουν στον Σαμαρά" και σίγουρα την βασίζετε στην πονηριά των ανθρώπων του ΠΑΣΟΚ.
    Γιά σκεφθείτε την παγίδα που κρύβουν τα λόγια του Σαμαρά, που δεν είπε;

    'Το πρόγραμμα εφαρμόζεται συνολικά και όχι αποσπασματικά" και
    η εκτέλεση του προγράμματος εκτελείται από τον συντάξαντα μόνο.
    Η συνταγή καλή, αλλά θέλει και τον μάγειρά της.
    Ευχαριστώ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Romios 25/05/2011 13:52:10

      Romie,
      σε παραπάνω από μια περιπτώσεις και ο ίδιος ο Σαμαράς και άλλα στελέχη της Ν.Δ. επεσήμαναν οτι το πρόγραμμα του Ζαππείου δεν εφαρμόζεται αλά κάρτ.
      Σε κάθε περίπτωση το πρόγραμμα αυτό δεν εφαρμόζεται εντός μνημονίου για λόγους που εκθέσαμε κατ'επανάληψη.

  32. Factorx avatar
    Factorx 25/05/2011 12:34:37

    Διαπιστώνω ότι απο χθές η κύρια - η μοναδική μπορεί να πει κανείς - αμφισβήτηση της στάσης του Σαμαρά διατυπώνεται με αφορμή τις εκλογές - καλόπιστα θέλω να πιστεύω. Η συλλογιστική είναι απλή: "αφου δεν ζητάει εκλογές είναι συνένοχος". Εξίσου απλή όμως μπορεί να είναι και η απάντηση: Για να εφαρμόσει το πρόγραμμα και κυρίως το όραμά του ο Σαμαράς χρειάζεται μεγάλη πλειοψηφία - κοινωνική συναίνεση. Αυτή δεν υπάρχει ακόμα και μην κρίνετε από όσα γράφονται κακόβουλα ή καλόβουλα στο διαδίκτυο. Επιπλέον, η βάση της κοινωνίας αδιαφορεί για την πολιτική, νοιάζεται μόνο για τον επιούσιο. Η πίεση λοιπόν για "εκλογές τώρα" μόνο προβοκατόρικα μπορεί να λειτουργεί υπο αυτές τις συνθήκες. " να κερδίσει ο Σαμαράς με ισχνή πλειοψηφία, να γίνει αδύναμος πρωθυπουργός και να ξεμπερδεύουμε μαζί του".

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Factorx 25/05/2011 13:40:55

      factorx,εύχομαι να παρεμβαίνεις πιο συχνά με σχόλια,και ο δικός σου λόγος είναι
      ιδιαίτερα μεστός, και καθοδηγητικός.
      Ο Σαμαράς δε θέλει να κερδίσει τις εντυπώσεις,τις εκλογές θέλει να κερδίσει,
      όποτε και αν γίνουν.
      Διαθέτει επιμονή και υπομονή.Πιστεύω ότι κινείται σωστά,η πολιτική του θα φέρει τα θεμιτά αποτελέσματα.

    • Striker avatar
      Striker @ Factorx 25/05/2011 13:45:41

      Φάκτορα, έκανα ένα κάπως σκληρό σχόλιο εχθές για το θέμα συναίνεση και εκλογές και θέλω να διευκρινίσω κάτι. Όλα αυτά που γράφει σήμερα ο Κώστας Ροδινός ήταν στο μυαλό μου, όπως και ο φόβος ότι θα παγιδέψουν το Σαμαρά διαλέγοντας κάτι από τις προτάσεις του για να του χρεώσουν την αποτυχία. Ξέρουμε με τι κουμάσια έχουμε να κάνουμε. Γι' αυτό και φωνάζω για καταψήφιση του μεσοπρόθεσμου. Και αν αυτό για την κυβέρνηση σημαίνει εκλογές, ας τις κάνουν. Συμφωνώ απόλυτα με τα όσα λες, απλά ανησυχώ και δεν θέλω να δω το Σαμαρά εγκλωβισμένο - και κακά τα ψέματα, δεν θέλω να δω δεύτερο γύρο του ίδιου μνημονίου .

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Factorx 25/05/2011 14:02:49

      Δεν θα έλεγα ότι είναι μόνον προβοκατόρικο. Καταρχάς, υπάρχει η κατανοητή ανυπομονησία πολλών (υποθέτω, των περισσοτέρων) να ξεμπερδεύουμε με αυτή την κυβέρνηση. Δεύτερον, υπάρχει και ο αντίλογος σε αυτό που λες, ότι όσο δεν ζητάει εκλογές, τόσο δεν δυναμώνει εκλογικά-δημοσκοπικά. Τρίτον, και να ζητήσει εκλογές δεν μπορεί να τις επιβάλει, άρα αυτό που λες ότι λειτουργεί αρνητικά για τη ΝΔ δεν ισχύει, διότι δεν θα τις φέρει πιο κοντά αν θα τις ζητήσει - απλώς θα δώσει το στίγμα "θέλω να γίνω κυβέρνηση" και τίποτε άλλο. Τέταρτον, ο κόσμος, οι πολλοί, δεν αντιλαμβάνονται ότι το πολίτευμά μας μόνον τυπικά είναι δημοκρατία και ότι στην ουσία έχουμε μια ολιγαρχία οικονομικο-εκδοτικών παραγόντων, συνδικαλιστών και άλλων, σε αγαστή συνεργασία με τον ξένο παράγοντα. Ο Αντώνης δεν καλείται ΜΟΝΟΝ να κερδίσει τη λαϊκή ψήφο, καλείται να τα βάλει με αυτή την ολιγαρχία, ΧΩΡΙΣ αυτή τη στιγμή να έχει την ισχύ του κρατικού μηχανισμού στα χέρια του. Οπότε, ο κόσμος ζητάει εκλογές χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι οι εκλογές δεν θα τον φέρουν αυτόματα στην κυβέρνηση, μόνο και μόνο επειδή θεωρούμε τον Παπανδρέου προδότη κλπ.

      Αυτό που θα έλεγα εγώ είναι ότι ο Αντώνης πρέπει να επενδύσει περισσότερο στη λαϊκή στήριξη, διότι αυτή είναι η πιο ασφαλής στήριξη που μπορεί να έχει. Κάποια στιγμή μας είπε ο Χρύσανθος στο Μέγκα ότι δεν είναι και ευνοϊκή η διεθνής συγκυρία για την κορύφωση της αντιπολιτευτικής τακτικής. Δεν εξήγησε τι ακριβώς εννοούσε, όμως μπορούμε να υποθέσουμε βάσιμα ότι αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε εν μέσω νομισματικού πολέμου δολαρίου-ευρώ, με την Ευρώπη ριγμένη στο καναβάτσο, συνεπώς, δεν μπορούμε να γίνουμε Δον Κιχώτηδες και να θυσιάσουμε το Σαμαρά απλώς και μόνον για να νιώσουμε καλύτερα ψυχολογικά.

      Προσωπικά νομίζω ότι απλώς συμβαίνει αυτό που είχε πει ο Αντώνης στη ΔΕΘ: Έρχεται η στιγμή που οι άλλοι βιάζονται περισσότερο να γίνει η ΝΔ κυβέρνηση, από ό,τι η ίδια η ΝΔ.

      • Kennan avatar
        Kennan @ Επώνυμος 25/05/2011 14:30:24

        Επώνυμε μόνο μια παρατήρηση στις παρεμβάσεις σου: Δεν μπορείς να σχολιάζεις ανάλογα με το πως ξυπνήσεις. Το λέω επειδή διακρίνω μια φοβερή παλινδρόμηση στις τοιποθετήσει σου. Την μια εξυμνείς την τακτική Σαμαρά και μια την θεβεις. Μια έτσι και μια γουβέτσι. Επειδή εσύ βιάζεσαι να πέσει το ΠΑΣΟΚ (μικροαστικός εξτρεμισμός μιας και αναφέρθηκες στο Λένιν) πρέπει και ο Σαμαράς να πέσει στην παγίδα; Αυτά που λες πόσοι άλλοι απο την ΚΟΙΝΩΝΙΑ τα πιστεύουν;

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Kennan 25/05/2011 14:51:37

          Δεν με ενδιαφέρει πόσοι τα πιστεύουν από την κοινωνία. Τη δική μου γνώμη λέω και μόνον. Από κει και πέρα, δεν είμαι εγώ αυτός που ξύπνησε κάπως. Όταν το πρώτο πράγμα που βλέπω το πρωί φεύγοντας από το σπίτι μου είναι το πρωτοσέλιδο των Νέων, βλέπω ότι πάλι θα προσπαθούμε να πείσουμε για το πόσο "ειλικρινές" είναι το Όχι του Αντώνη και να προσπαθούμε να βγάλουμε τα κάστανα από τη φωτιά οι "εθελοντές κομμάντος του διαδικτύου" απέναντι σε δύσπιστους (δικαιολογημένα ή μη) συνομιλητές στο διαδίκτυο.

          Από κει και πέρα, υπάρχουν πάντοτε διαφοροποιήσεις που μας βάζουν να σκεφτόμαστε και να μεταβάλλουμε γνώμες από καιρού εις καιρό. Κάποια στιγμή όντως μου φάνηκε μεγαλοφυής η τακτική Σαμαρά, αλλά μετά τα σημερινά πρωτοσέλιδα άρχισα να φοβάμαι μήπως πάμε πάλι σε επικίνδυνη μάχη χαρακωμάτων.

          Η ειλικρινής μου και πλήρης γνώμη, αφού λες ότι σχολιάζω μια έτσι κι αλλιώς και με αναγκάζεις να την πω, αν και δεν ήθελα να την πω δημόσια, είναι ότι έχουμε να κάνουμε με πόλεμο συντήρησης δυνάμεων από την πλευρά του Αντώνη, μέχρι να φτάσουμε στο σημείο που το πράγμα θα κλατάρει από μόνο του και όλοι θα στραφούν σε αυτόν και θα του ζητούν να σώσει την Ελλάδα.

          Αυτή την τακτική τη θεωρώ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗ. Πρώτον, διότι κινδυνεύει να τον κάψει πριν καλά-καλά ανδρωθεί ως μελλοντικός ηγέτης. Δεύτερον, διότι δίνει "αέρα" στους εχθρούς μας να τον θεωρούν αδύναμο και να τον υπολογίζουν λιγότερο. Τρίτον, διότι υπονομεύει (πάντοτε και συνεχώς) τη δυνατότητά του να κερδίσει τη λαϊκή υποστήριξη που, όπως αποδείχθηκε στις 29 Νοεμβρίου, είναι η βασική του δύναμη. Ναι, ζούμε σε ολιγαρχία, αλλά απέναντι σε αυτό που ζούμε, ποια είναι η βασική ελπίδα του Αντώνη, αν όχι η λαϊκή στήριξη;

          Και κάτι άλλο: Από χαρακτήρα έχω τεράστιο πρόβλημα με το λιβάνισμα. Αν πρέπει να λιβανίζω το Σαμαρά σε κάθε τι που κάνει, μετά θα έχω τεράστιο θέμα αυτοσεβασμού. Τεράστιο. Λέω τη διαφωνία μου, για να μπορεί να έχει και αξιοπιστία στον ίδιο μου τον εαυτό το "ναι" που θα πω. Θέλουμε σκεπτόμενους πολίτες ή οπαδούς. Νομίζω ότι αν κάποιος θέλει σκεπτόμενους πολίτες αυτός είναι ακριβώς ο Αντώνης.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 25/05/2011 14:51:08

        Eπώνυμε,
        σχετικά με το δίλλημμα που έθεσες, η γνώμη μου είναι η εξής:

        Κατ' αρχήν τις εκλογές τις επιδιώκεις οταν υπάρχουν προϋποθέσεις είτε να τις κερδίσεις, είτε να προκύψουν συσχετισμοί από τους οποίους ένα κόμμα μπορεί να επωφεληθεί.

        Ο Σαμαράς ορθώς αφιέρωσε ένα μεγάλο μέρος της προσπάθειας τους στην παρουσίαση ενός ρεαλιστικού προγράμματος το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει το όχημα για την εξουσία.

        Από την άλλη, έχοντας κληρονομήσει ένα κόμμα με τα γνωστά προβλήματα και τη δυσπιστια της κοινής γνώμης, κάθε αίτημα εκλογών θα έπεφετε στο κενό.

        Επιπλέον, το μνημόνιο στην αρχή παρουσιάστηκε και η ελληνική γνώμη σε μεγάλο βαθμό το αποδέχθηκε ως ένα πρόγραμμα σωτηρίας της οικονομίας μας, με την καθολική μάλιστα υποστήριξη της ΕΕ, αλλά και της ντόπιας ελίτ.
        Το κλίμα ήταν ασφυκτικό και τα περιθώρια ελιγμών περιορισμένα.
        Αυτά μέχρι τις αρχές του Χειμώνα του 2010 που το κλίμα άρχισε να αλλάζει επειδή ήταν πλέον ορατή η αποτυχία του μνημονίου.

        Εδώ και ένα δυο-μήνες στο παρασκήνιο εκτυλίσσεται μια προσπάθεια για το ποιός θα χρεωθεί τις πρόωρες εκλογές,που κατά τη γνώμη μου, είναι αναπόφευκτες.

        Είχα γράψει και παλαιότερα οτι κομβικό σημείο για την απόφαση του Σαμαρά να θέσει αίτημα εκλογών είναι η αντοχή της οικονομίας.

        Ο Σαμαράς , δεν θέλει να παραλάβει μια οικονομία η οποία θα βρίσκεται στο μη περαιτέρω με αποτέλεσμα να κληθεί να διαχειριστεί την πτώχευση της χώρας.

        Επομένως, η στρατηγική δημιουργίας εκλογικού πλεονεκτήματος, την οποία θεωρώ οτι ακολουθεί, έχει μόνον αυτόν τον περιορισμό.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 15:13:53

          Κώστα, δεν συμφωνώ με τα περισσότερα που λες. Συγκεκριμένα:

          Κανείς δεν είπε να "επιδιώξει" εκλογές. Το να ζητήσεις δεν ταυτίζεται με το "επιδιώκεις". Σημαίνει απλώς ότι λες στον κόσμο "δεν τα κάνουν καλά, εγώ θα τα κάνω καλύτερα". Αν δεν ζητάς εκλογές φαίνεται σαν να βγάζεις βολικά την ουρά σου απέξω. Και θέλει πολύ κόπο και προσπάθεια για να πείσεις ότι δεν συμβαίνει αυτό (που στην περίπτωσή μας όντως δεν συμβαίνει, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας).

          Δεύτερον: Η δυσπιστία της κοινής γνώμης οφείλεται στην ολιγωρία της ίδιας της ΝΔ να υπερασπιστεί σωστά τα όσα παρέδωσε η περίοδος Καραμανλή. Πρώτος υπαίτιος για αυτό είναι βέβαια ο ίδιος ο Καραμανλής, όμως από τις 30 Νοεμβρίου 2009 και μετά την ευθύνη την έχει ο Αντώνης. Μπόρεσε έτσι να περάσει το παραμυθάκι στην κοινωνία ότι "έτσι που τα άφησε ο Καραμανλής, τι να κάναμε εμείς του ΠΑΣΟΚ;" Έβγαιναν οι της ΝΔ στην τηλεόραση τους έλεγαν "τι έχετε να πείτε για το ότι καταστρέψατε τη χώρα" και απαντούσαν "ο λαός μας τιμώρησε ήδη στις εκλογές", λες και στις εκλογές του 2009 είχε τεθεί θέμα καταστροφής της οικονομίας της χώρας και καταψηφίστηκε για αυτό η ΝΔ! Η ΝΔ καταψηφίστηκε επειδή ο Καραμανλής είχε φανερά παρατήσει τη μάχη υπέρ της χώρας και κάποιον που έχει παρατήσει τη μάχη κανένας δεν πάει αυθόρμητα να τον υποστηρίξει. Αντι π.χ. να απαντούν "διατυπώνετε και συμπέρασμα με την ερώτησή σας, που πολύ απλά δεν ισχύει. Αν συνέχιζε να κυβερνιέται η χώρα από τη ΝΔ, κανένα πρόβλημα δεν θα είχαμε σήμερα". Και αν π.χ. κατήγγελαν ΑΜΕΣΩΣ ότι όλα αυτά που ζούμε είναι τεχνητά: Τεχνητός ο αποκλεισμός από τις αγορές, τεχνητή η μείωση της παροχής χρήματος στην οικονομία, τεχνητό το φούσκωμα των αριθμών (το μόνο που το κατήγγειλε η ΝΔ, αλλά όχι αρκετά φωναχτά) και λοιπά.

          Ο Σαμαράς βλέπω ότι αυτό που κάνει είναι διαχείριση των ολιγαρχικών δομών του συστήματος, έτσι ώστε να μπορέσει να έρθει στα πράγματα πανίσχυρος. Δεν αποκλείεται να είναι αυτή η σωστή τακτική. Εμένα με φοβίζει αυτή η τακτική, διότι με τη φωτιά δεν κάνει να παίζεις...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 25/05/2011 15:37:42

            Επώνυμε,
            τώρα ανοίγεις θέματα τα οποία έχουμε κατ΄επανάληψη συζητήσει εδώ μέσα και δεν έχει νόημα να τα επαναλαμβάνουμε.
            Συνοπτικά:
            1. Οταν καταθέτεις μια εναλλακτική πρόταση εξουσίας, δεν είναι αυτή πρόκληση οτι εσύ μπορείς να τα καταφέρεις καλύτερα;

            2. Προσωπικά δεν θα μου άρεσε αν ο Σαμαράς είχει αρχίσει από την επομένη του μνημονίου να μιλάει για εκλογές. Πρίν ζητήσει εκλογές έπρέπε πρώτα το ΠΑΣΟΚ να πάθει μια στρατηγική ήττα. Είναι η πρώτη φορά που το ΠΑΣΟΚ κινδυνεύει να ηττηθεί στρατηγικά και αυτό το πιστώνω στη στρατηγική του Σαμαρά.

            3. Οπως έχω γράψει απο τον περασμένο Φθινόπωρο, το θέμα των πρόωρων εκλογών θα προκύψει ως αίτημα της κοινωνίας.

            4. Για το έργο της διακυβέρνησης Καραμανλή συμφωνώ μαζί σου.

            5. Οτι η κρίση ήταν τεχνητή δεν θα μπορούσα ποτέ να διαφωνήσω γιατί θα αυτοαναιρούμην.

            6. Τέλος, όπως ανέφερα και στο προηγούμενο σχόλιο μου, η εκτίμησή μου είναι οτι ο Σαμαράς επιδιώκει τη δημιουργία στρατηγικού πλεονεκτήματος για να κερδίσει τις εκλογές. Καθοριστικός παράγων είναι η αντοχή της οικονομίας. Δεν θέλει να του φορτώσουν την πτώχευση της χώρας.

          • Απολλώνιος avatar
            Απολλώνιος @ Επώνυμος 25/05/2011 16:53:10

            Επώνυμε, έχεις απόλυτο δίκιο. Ο Κώστας Ροδινός (που συνήθως συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφει) θα με ...τοποθετήσει και πάλι στους ενθουσιώδεις και θερμόααιμους, αλλά επιμένω ότι με "χλιαρή" αντιπολίτευση υπό τέτοιες πρωτοφανείς συνθήκες, ΔΕΝ πείθουμε.
            Αυτό, σε συνδιασμό με την παραμονή σε ηγετικές κομματικές θέσεις, ανθρώπων που είναι -επιεικώς- ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ, σε συνδυασμό επίσης με την παντελή έλλειψη υπερασπισης του θετικού κυβερνητικού παρελθόντος της ΝΔ (ακόμη κι από τον ίδιο τον εξαφανισμένο Καραμανλή!!), μας κρατούν στις δημοσκοπήσεις κάτω κι από το καταρρέον ΠΑΣΟΚ.

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 15:27:53

          Συγγνώμη αν παρεμβαίνω στο διάλογο, αλλά κ.Ροδινέ ενώ σας καταλαβαίνω, νομίζω υπάρχει και ένας ηθικός περιορισμός (όπως θέτουν πολλοί φίλοι και εδώ).
          Όχι μόνο να μην παραλάβει χάος, αλλά και, όσο περνάει από το δικό του χέρι, να *εμποδίσει* την πτώχευση της χώρας.

          Δεν λέω να ζητήσει εκλογές, αλλά πρέπει να ξέρω ότι κάνει ό,τι μπορεί, έχει εξαντλήσει τα περιθώρια (της αντιπολίτευσης σύμφωνοι, αλλά εξαντλήσει), να μη μπορεί κανείς κακοπροαίρετος μμε να μπουρδουκλώνει -εκμεταλλευόμενος αοριστίες. Πώς το κάνει πχ η Παπαρήγα και εμφανίζεται ξεκάθαρη, ενώ δεν ζητάει καν εκλογές και εννοείται δεν έχει καμιά διάθεση να κυβερνήσει?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ victoria (true) 25/05/2011 15:53:27

            Victoria,
            Στο διάλογο ευπρόσδεκτοι είναι όλοι.
            Επι της ουσίας και ειλικρινώς δεν θέλω να κάνω τον συνήγορο ουδενός.
            Πώς αντιλαμβάνομαι εγώ την στρατηγική Σαμαρά:
            1. Καταρτίζεις ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα σωτηρίας της χώρας (Ζάππειο Ι και ΙΙ)

            2. Ξεκαθαρίζεις τον στρατηγικό σου στόχο που είναι η επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου με όρους που ουσιαστικά σημαίνουν την κατάργησή του.

            3. Αρνείσαι την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου.

            Ολα αυτά είναι σαφή.

            Ερχόμαστε τώρα στις ο πρόωρες εκλογές:
            Το έχω πεί πολλές φορές: η δική μου άποψη είναι οτι κάθε μέρα που παραμένει στην εξουσία η κυβέρνηση Παπανδρέου κάνει ζημιά στη χώρα.

            Ομως, τις εκλογές δεν μπορεί να τις επιβάλλει η αντιπολίτευση. Μπορεί, όμως, να θέσει το αίτημα.

            Πότε θέτεις το αίτημα:
            Κατ' εμέ σε δύο περιπτώσεις:
            α) όταν μπορείς να τις κερδίσεις ή να δημιουργηθούν μετεκλογικές συνθήκες που σε ευνοούν.

            β) οταν πλέον οι εκλογές είναι απαραίτητες για τη σωτηρία της πατρίδος.
            Για αυτό γράφω και ξαναγράφω οτι το κλειδί είναι η αντοχή της οικονομίας.
            Ο Σαμαράς δεν θέλει την πτώχευση της χώρας και δεν θέλει να την προκαλέσει.

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 16:59:44

            Ξέρετε πού καταλήγουμε νομίζω?
            Συμφωνώ σε αυτά που λέτε, έγραψα κάτι ανάλογο και παραπάνω. Ο Σαμαράς μια χαρά τα κάνει, και μια χαρά τα σκέφτεται.

            Αλλά, με πουλημένα ΜΜΕ και διαδίκτυο που δεν φτάνει στο χωριό, θα τα έχουμε αυτά τα θέματα. Ο Μιχελάκης έχει προκαλέσει πλήγμα, αλλά θέλουμε και κανένα ΜΜΕ φιλικό, δεν γίνεται μια ζωή να μάχεσαι για τα αυτονόητα, δεν μπορεί ο ένας να κερδίζει πόντους σιγά-σιγά και με τρομερή τεκμηρίωση και ποιότητα, κι ο άλλος να κερδίζει (ή να μη χάνει) πόντους απλώς επειδή είναι όλοι μαζί στο κόλπο. Θα χάνουμε διαρκώς. Και η μια τοσοδούλα στραβή (δεν είναι και όλα τέλεια) θα γίνεται η τριχιά της κρεμάλας.

        • Striker avatar
          Striker @ Κώστας Ροδινός 25/05/2011 15:30:55

          Α. Σε τέτοιες συνθήκες δεν είναι δυνατόν να ισχύουν λογικές διαχείρισης του στενού κομματικού (και προσωπικού) συμφέροντος με τον τρόπο που αυτό ισχύει σε άλλες περιόδους.

          Β. Ο Σαμαράς ίσως πρέπει να χρεωθεί τις εκλογές γιατί αυτός είναι ο μόνος τρόπος να τις κερδίσει. Ο λαός θα στηρίξει αυτόν που θα πει στοπ σε ότι γίνεται μέχρι σήμερα για να κάνει κάτι διαφορετικό. Καλά έχει κάνει και δεν τις ζητήσει μέχρι σήμερα, αλλά ο Ιούνιος είναι ο καταληκτικός μήνας. Αν δεν προκληθούν από άλλους παράγοντες, τότε πρέπει να τις ζητήσει. Και επιτέλους, ας μην υποτιμούμε το λαό ότι θα θεωρήσει το αίτημα για εκλογές ως πολιτικό παιχνίδι. Όλοι καταλαβαίνουν οτι είναι γενναιότητα να το κάνει, ανεξάρτητα πως θα το παρουσιάσουν τα μίντια και ο Παπανδρέου.

          Γ. Είμαι αισιόδοξος για άνετη νίκη της ΝΔ αν γίνουν εκλογές σε 20 μέρες κι ας μην το δείχνει καμία δημοσκόπιση.

  33. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 25/05/2011 13:32:40

    Aν μου επιτρέπεις, το σημαντικό ειναι αυτό που περιγράφει οαρχαίος παραπάνω...
    Να βγει ο Σαμαράς και να πει την αλήθεια...Έστω ότι αυτό το έκανε...
    Όμως δεν ήρθε η ώρα να πει ποιο ειναι το σχέδιό του, χωρίς ωραιοποιήσεις?...
    Αφού έχει υπολογισμένη λύση δεν πρέπει να θέλει να την εφαρμόσει?..
    Σε ποιον αρκεί οτι ο ΓΑΠ έχει αποτύχει?

    Να ξεκαθαρίσει λοιπόν τις προθέσεις του...Εκλογές ή όχι? Μνημόνιο ή όχι?..

  34. ΜΠ avatar
    ΜΠ 25/05/2011 14:39:39

    Η κατάσταση έχει ως εξής: Το φαγητό κάηκε μαζί με την κατσαρόλα, από άπειρους μαγείρους. Πρέπει να μπει νέα κατσαρόλα στη φωτιά με νέο έμπειρο μάγειρα, που θα μαγειρέψει με απλά υλικά και λογική νοικοκυράς. Ο Σαμαράς δεν πρέπει να χάσει άλλο χρόνο, ΕΚΛΟΓΈΣ ΤΏΡΑ. Τίμια και ειλικρινά να ζητήσει την ψήφο των Ελλήνων, πριν χαθεί άλλος πολύτιμος χρόνος. Οι Έλληνες δεν θέλουν φανφάρες, θέλουν δουλειά και ένα σταθερό και σθεναρό στις προκλήσεις Δημοκρατικό Κράτος που διψάει για ανάπτυξη και αναστροφή του κλίματος. Ο Σαμαράς μπορεί και πρέπει να πάρει την κατάσταση επάνω του.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΜΠ 25/05/2011 17:09:17

      "Οι Έλληνες δεν θέλουν φανφάρες, θέλουν δουλειά"..... Και για αυτό ψηφίσαν το "λεφτά υπάρχουν"? Μη με παρεξηγείς, υποστηρίζω +10^(+οο) τα λεγόμενά σου, αλλά...

  35. Y. avatar
    Y. 25/05/2011 16:52:11

    ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ, σναποτελούν την τρόϊκα
    Ο Σαμαράς και η ΝΔ, δεν έχουν πρόβλημα να αντιμετωπίσουν το ΔΝΤ, ως πάροχο του τεχνικού κομματιού και εμπειρία σε προβληματικές οικονομίες. Το πρόβλημα είναι με ΕΕ και ΕΚΤ, που καθορίζουν τις πολιτικές στον ευρωπαϊκό χώρο. Δείτε τη στάση του Γιούνκερ, Ρεν, Τρισέ? Λάβροι για την Ελλάδα, και τι πρέπει να γίνει
    Συνεπώς, ο Σαμαράς πρέπει να παίξει το παιχνίδι, στην Ευρώπη. Και θα το παίξει καλά, γιατί τη ξέρει την ΕΕ (μη ξεχνάμε, υπήρξε Ευρωβουλευτής που είναι μεγάλο άσετ). Τις επόμενες μέρες πάει Βρυξέλλες, και θα πολεμήσει (δ ι α π ρ α γ μ α τ ε υ τ ε ί), αυτά που εδώ και καιρό λέει, ότι δεν έκανε ο ΓΑΠ
    Ήδη στην Ευρώπη, το Ζάππειο 2 είχε πολύ καλή αποδοχή. Αν γίνει το ίδιο και στις συνομιλίες του, ο ΓΑΠ δε βγάζει το καλοκαίρι. Και το επόμενο συμβάν? Επαναδιαπραγμάτευση Μνημονίου

  36. TopGunZ avatar
    TopGunZ 25/05/2011 17:00:57

    Επειδή βλέπω συζητήσεις επί μάκρον, απλά κάνετε το εξής πείραμα: Βρείτε από τον περίγυρό σας 5 παραδοσιακούς ΠΑΣΟΚ και 5 παραδοσιακούς ΝΔ και ρωτήστε πόσοι θα ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ, πόσοι ΝΔ και πόσοι άλλο/τίποτα/λευκό. Αν έχετε και 5 ψηφοφόρους άλλων κομμάτων (ΛΑΟΣ, αριστερά) ακόμα καλύτερα. Ίσως τότε καταλάβετε γιατί δε ζητάει ο Σαμαράς ακόμα εκλογές τόσο έντονα. Και μη βιαστείτε να κατηγορήσετε την επικοινωνία της ΝΔ. Αν κάποιος θέλει να σωθεί από τη κινούμενη άμμο πρέπει πρώτον να συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο και δεύτερον να θελήσει να σωθεί. Το σκοινί του το έχουνε πετάξει. Απομένει ο λαός να θελήσει να το πιάσει. Τώρα, αν νομίζει πως η κινούμενη άμμος είναι ιαματικό αμμόλουτρο ή το σχοινί δεν του κάνει για δεν είναι μεταξωτό... ας πάει να "αγανακτιστεί" το απόγευμα στις πλατείες...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.