#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/05/2011 13:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κοινωνική ανατροπή έχει συντελεστεί, είναι θέμα χρόνου και η πολιτική



Οι δημοσκοπήσεις είναι χρήσιμες, έστω και αν δεν δείχνουν αυτό που επιθυμεί  ν΄ ακούσει κάποιος.

Διαβάζω τη σημερινή δημοσκόπηση της Marc για το «Εθνος της Κυριακής».

 

Επειδή  όλοι θα επικεντρωθούν στην πρόθεση ψήφου (όπου προηγείται το ΠΑΣΟΚ με 3,8% ) και στην  πιθανότητα να  έχουμε εννιά κόμματα στην επόμενη Βουλή,  θα μου επιτρέψετε να επισημάνω  εκείνα που, κατά τη γνώμη μου, είναι τα σημαντικότερα ευρήματα  της δημοσκόπησης.

 

Πρώτον: Στο ερώτημα «σε πόσα χρόνια η Ελλάδα θα ξεπεράσει την κρίση.»

 

Το 15,2% πιστεύει ότι αυτό θα γίνει το 2013-2014.

Το 22,6% λέει σε 4 ή 5 χρόνια.

Το  22,5% εκτιμά ότι αυτό θα συμβεί μετά από δέκα χρόνια.

Το  13,5%  λέει «ποτέ».

Δηλαδή, το 73,8% του εκλογικού σώματος είναι απαισιόδοξο για το μέλλον.

 

Δεύτερον, όσον αφορά στα  ερωτήματα για τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει η χώρα.

 

«Υπέρ της τήρησης και εφαρμογής του μνημονίου τάσσεται μόλις το 17% (μεταξύ αυτών το 26,2% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ).

Αντίθετα σχεδόν οι μισοί ερωτώμενοι υποστηρίζουν ότι η χώρα πρέπει να τηρήσει το μνημόνιο αλλά θα πρέπει να προσπαθήσει να επαναδιαπραγματευθεί τους όρους του.

Ισχυρή είναι η τάση μεταξύ των πολιτών η οποία υποστηρίζει ότι η Ελλάδα δεν έχει μέλλον με το μνημόνιο, έστω και αν αυτό οδηγεί σε πτώχευση ή έξοδο της χώρας από το ευρώ.

Σημειώνεται ότι μεταξύ των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ το 46,7% υποστηρίζει την προσπάθεια για επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου και το 23,8 η Ελλάδα να εγκαταλείψει το μνημόνιο.

Σε ό,τι αφορά τους ψηφοφόρους της ΝΔ, υπέρ της επαναδιαπραγμάτευσης τάσσεται το 51,1% και υπέρ της εγκατάλειψης του μνημονίου το 37,4%.»

(«Έθνος της Κυριακής»)

Ποια πολιτικά συμπεράσματα προκύπτουν;

Πρώτον, ότι στην κοινωνία διαμορφώνεται  μια ισχυρή αντιμνημονιακή πλειοψηφία.

Δεύτερον, ακόμα και αυτοί που τάσσονται υπέρ της τήρησης του μνημονίου, ζητούν την επαναδιαπραγμάτευση των όρων του!

Τρίτον, η κοινωνία δεν λέει όχι στις αλλαγές και τις μεταρρυθμίσεις. Τουναντίον μάλιστα!

Τέταρτον, είναι προφανές  ότι η κυβέρνηση εφαρμόζει μια πολιτική  την οποία όχι μόνο δεν εγκρίνει η  κοινωνία, αλλά ζητάει την αναθεώρησή της.

Πέμπτον, δεδομένου  ότι η Κυβέρνηση διαπραγματεύεται ένα επαχθέστερο μνημόνιο,  είναι λογικό να εκτιμήσουμε ότι αυτή η τάση θα ενισχυθεί στο μέλλον ακόμα περισσότερο.

Τα ευρήματα αυτά ουσιαστικά δικαιώνουν την μέχρι σήμερα πολιτική επιλογή του Αντώνη Σαμαρά.

Όμως, η επιλογή αυτή δεν έχει ακόμα μετουσιωθεί σε ψήφο εμπιστοσύνης.

Γιατί;

Γιατί η εναλλακτική πρόταση της Ν.Δ. (το λεγόμενο Ζάππειο Ι) είτε δεν ήταν αρκούντως πειστική, είτε δεν είχε γίνει πλήρως κατανοητή, είτε  ο κόσμος δεν ήταν ακόμα έτοιμος να ακούσει τον Αντώνη Σαμαρά.

Όμως, ένα χρόνο μετά τα δεδομένα  αλλάζουν.

Το «Ζάππειο ΙΙ», μπορεί να αποτελέσει την αφορμή για να αρχίσει και η πολιτική ανατροπή.

Κώστας Ροδινός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nick avatar
    nick 08/05/2011 14:20:21

    Έχει συντελεστεί και η πολιτική ανατροπή.
    Η δημοσκόπηση της MARC είναι εντελώς αναξιόπιστη, όσο αναξιόπιστη είναι και η εφημερίδα που τη δημοσιεύει. Παρόλα αυτά, πράγματι ακόμη και σε αυτή τη δημοσκόπηση φαίνεται ότι όντως σχηματίζεται αντιμνημονιακό μέτωπο.

    Αύριο θα δημοσιευτεί δημοσκόπηση σε μη φιλικό προς τη ΝΔ μέσο, όπου η ΝΔ είναι μπροστά.

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ nick 08/05/2011 19:41:34

      στον πρετεντέρη αναφέρεσαι??

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ nick 08/05/2011 20:33:38

      και πιος πιστευει την δημοσκοπηση των νταβανζηδων

      • man8os avatar
        man8os @ διηνεκης 08/05/2011 23:25:55

        Εγω την δημοσκοπιση του Πρετεντερη την λαμβανω πολυ υποψη. Ο Πρετεντερης οσο και να θελει δεν κανει πολυ οφθαλμοφανεις μαιμουδιες.

  2. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 08/05/2011 14:25:32

    Απλά γιατί στον κόσμο πρέπει να μιλήσεις απλά και κατανοητά.
    Να του εξηγήσεις τι θα δώσει για πόσο και τι θα κερδίσει.
    Να ανακτήσεις σχέση εμπιστοσύνης.

    ΥΓ

    ας βγει κάποιος και πει στην κοινωνία:

    -δεν δίνω εγγυήσεις στις Τράπεζες, αλλά τις αγοράζω 12 δις όλες και καίω το 1/3 του χρέους
    -μειώνω εργοδοτικές εισφορές στα επίπεδα της υπόλοιπης Ευρώπης
    -μειώνω τη φορολογία στα επίπεδα της Ευρώπης
    -απολύω τον επίορκο δημόσιο Υπάλληλο, όχι ΕΔΕ και παρλαπίπες όταν πχ πιάνεται με λεφτά στο χέρι ή ξεχνά να κάνει φορολογική δήλωση...
    -δεσμεύω τις καταθέσεις του κάθε φοροφυγά
    -θα πληρώνουν όλοι (είμαστε η μοναδική χώρα που αν οι επιχειρήσεις πλήρωναν όσα οι μισθωτοί δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα....)
    -κλείνω σφραγίδες ΝΠΔΔ ΝΠΙΔ και ΑΕ και δεν τοποθετώ ...ατυχήσαντες πολιτευτές και συνδικαλιστές στα ΔΣ
    -μια σύνταξη σε ΟΛΟΥΣ ανάλογα με εισφορές και χρόνια εργασίας και τέρμα επιδόματα βοηθήματα ΕΚΑΣ και μπούρδες

    και βλέπεις μετά τις δημοσκοπήσεις....και τις ανατροπές

    Αλλά θα αρχίσουν να κλαίνε πολλά ...τζάκια έτσι, οπότε ή διασχίζεις τον Ρουβίκωνα ή περιμένεις το ώριμο φρούτο και απορείς...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Ο Ιθαγενής 08/05/2011 20:32:08

      Με 5.000 κατά κεφαλήν έσοδα για το ελλ. δημόσιο όταν στο εξωτερικό είναι 4.000 τα κατα κεφαλήν έσοδα και με φόρους και κρατήσεις που ανέρχονται στο 54% του εισοδήματος + τις εισφορές σε ασφ. ταμεία λέω για μια ακόμη φορά ότι δεν υπάρχουν φοροφυγάδες.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ anonymous 08/05/2011 22:08:37

        ωραίο ανέκδοτο...

        http://techiechan.com/wp-content/uploads/2011/04/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B9%CE%BF-%CE%AF%CF%83%CE%B1-%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1.png

        σσσσ μας ακούνε... και ο σχετικός πίνακας έχει μόνο τα δηλωμένα...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ο Ιθαγενής 08/05/2011 21:40:23

      ΚΟΙΤΑΞΕ, ΑΝ ΚΟΨΕΙΣ ΤΟ ΕΚΑΣ , ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ
      ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ.
      ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ .....ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ.

  3. Kώστας β. avatar
    Kώστας β. 08/05/2011 14:41:31

    Με αυτά τα πρόθυμα ΜΜΕ ,όπου ναυαρχίδα τους έχει γίνει το ΝΕΤ και υπαρχηγός το γνωστό παμφάγο συγκρότημα ,ίσως χρειαστεί και Ζαππειο ΙΙΙ και Βελίδειο Ι , και ΟΑΚΑ ΙΙΙ ,και και και και.......Έχω όμως την εντύπωση Κώστα ότι ο Σαμαράς μαζί με την παρουσίαση του μίνι προγράμματος θα πρέπει να φωτογραφίσει να επιδείξει,να παρουσιάσει, πρόσωπα .Ποιοί μπορούν να υλοποιήσουν τις εξαγγελίες;;;;;;Ποιοί τον πιστεύουν;;;; Ποιοί ψυχικά είναι όντως αντιμνημονιακοί,και άν είναι πως το δείχνουν στην κοινωνία;;;;;μόνο με λόγια;;Εκτός ορισμένων που όντως κύρηξαν "ανένδοτο" κατά των διαπλεκόμενων ΜΜΕ (γιατί αυτοί στην ουσία είναι το ΠΑΣΟΚ) ,οι περισσότεροι εμφανίζονται απολογούμενοι ,αντί να καταγγέλουν ή να προτείνουν.Νισάφι πιά ,με τους μέτριους που το παίζουν μετριοπαθείς,φτάνει ως εδώ με τους εξυπηρέτες λίγων.Η νδ ,το 95% των ψηφοφόρων της αποτελείται απο λαικά στρώματα ,μικρομεσαίους,μικροεμπόρους,ελ.επαγγελματίες,αγρότες, νέους,επιστήμονες,νοικοκυραίους κλπ κλπ κλπ.Φτάνει πια να διαφεντεύουν το κόμμα το υπόλοιπο 5% με τους αντιπροσώπους τους.Κλείνοντας επαναλαμβάνω ότι η παράταξη πρέπει να κάνει κάτι δραστικό και ευρωπαικό,για να πειστεί ο κόσμος.

  4. socrates avatar
    socrates 08/05/2011 14:42:56

    Πράγματ, η κοινωνική αναντροπή έει γίνει, ο κόσμος ψάχνει αποκούμπι.
    Η υσπειρωση του πασόκ είναι μπιλοζίρι και πάει για ρεκόρ στις επόμενες εκλογές.
    Το θέμα όμως είναι τί γίνεται με τη συσπείρωση της ΝΔ.
    Εάν ο Σαμαράς δεν σαρώσει είαι άξιος της μοίρας του.
    Φοβάμαι όμως ότι οι μετριότατες επιλογές του σε επίπεδο ποιότητας στελεχιακής ανανέωσης θα κοστίσουν πολύ ακριβά στη Ν.Δ.
    Ελπίζω να μην τον αιφνιδιάσει ο φόρεστ γκάμπ.

  5. antonis avatar
    antonis 08/05/2011 14:59:27

    ΟΤΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΗΔΗ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΑΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΗΨΗ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΣΥΝΔΕΟΜΕΝΑ.
    ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΠΑΓΟΒΟΥΝΟΥ. ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΚΥΠΡΟΣ,ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ,ΑΙΓΑΙΟ,ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, ΠΑΙΔΙΕΙΑ.
    ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΤΙ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ,ΨΕΥΤΟΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ, ΜΜΕ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ, ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ,ΨΕΥΤΟΔΙΑΝΟΥΟΥΜΕΝΟΥΣ,ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ?
    ΜΕ ΤΙ ΣΤΕΛΕΧΙΑΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ? ΜΕ ΠΑΚΗΔΕΣ, ΜΑΚΗΔΕΣ, ΝΤΙΝΤΙΔΕΣ ΚΑΙ ΒΑΨΟΜΑΛΑΙΔΕΣ?
    ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΦΟΒΑΜΑΙ.

    • Λόγιος avatar
      Λόγιος @ antonis 10/05/2011 10:27:46

      Σωστός!!!!!!!!!

    • Tonia G avatar
      Tonia G @ antonis 10/05/2011 10:38:49

      Πέστα...

  6. sawas avatar
    sawas 08/05/2011 15:05:44

    Πρόταση για δημοσκόπηση προς τους διαχειριστές και σχολιαστές του antinews

    Επειδή η δημοσκοπήσεις οι οποίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας είναι επί παραγγελία όποτε είναι κατά κανόνα στοχευμενες (είτε οι ερωτήσεις, είτε οι απαντήσεις) μένουν σαν αξιόπιστες αυτές που γίνονται από τα εκαστοτε κόμματα και το μόνο φως που βλέπουν είναι αυτό των κομματικών γραφείων.

    Οπότε όποια προσπάθεια από εμάς (σχολιαστές) να καταλάβουμε τι «παιχνίδι παίζεται» εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως: Τύπος δημοσκόπησης, Τύπος ερωτήσεων, Βαθμός παρέμβασης στις απαντήσεις.

    Εδώ θα μπορούσαμε να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας και να παραγγείλουμε εμείς (οι σχολιαστές ) μια έρευνα και να την πραγματοποιήσουμε (μέσω antinews) θέτοντας τους δικούς μας κανόνες εγκυρότητας και αξιοπιστίας (ενδεχόμενος και επαναληπτικοτητας).

    Εννοώ αν μπορούμε, να χρηματοδοτήσουμε μια δημοσκόπηση θέτοντας εμείς τις ερωτήσεις.

    Το όφελος είναι διπλό
    Α) Εμείς έχουμε μια έγκυρη δημοσκόπηση στα χέρια μας, και μια στερεή βάση συζήτησης/ανάλυσης
    Β) το antinews κερδίζει από την δημοσιοποίηση του και συμβάλει στην ενεργότερη/αμεσότερη συμμετοχή των σχολιαστών του (διαδραστικοτητα).

    Αν συμφωνήσουμε, έχουμε να λύσουμε μερικά τεχνικά προβλήματα
    1) Ποια εταιρεία θα επιλεγεί? (h**p://www.sedea.gr/members.asp)
    2) Ποιο είναι το κόστος μιας έρευνας?
    3) Ποια μέθοδος είναι πιο έγκυρη/αξιόπιστη?

    Όσο αφορά την εταιρεία + μέθοδος, προτείνω τους διαχειριστές (antinews) να επιλέξουν την πλέον κατάλληλη λόγο της πιο άμεσης επαφής και της πιο ολοκληρωμένης εικόνας με το εν λόγο αντικείμενο

    Όσο αφορά το κόστος + ερωτήσεις, οι σχολιαστές (αν θέλουν ) θα επωμιστούν το κόστος αλλά και την διατύπωση των ερωτήσεων (αφού πληρώνουν).Ο σχεδιασμός μπορεί να γίνει μέσα από το antinews έτσι ώστε όλοι να συμβάλουμε στην διατύπωση των ερωτήσεων. Σκοπός όπως είπα είναι να εξυπηρετηθεί το κοινό (σχολιαστές) αλλά και η πλατφόρμα διάλογου (antinews). Έτσι θα έχουμε την δυνατότητα να υποβάλουμε εμείς ερωτήσεις που θεωρούμε σημαντικές πέρα από τις είδη υπάρχουσες, (πρόθεση ψήφου, καταλληλότερος, κτλ)

    Για το κόστος: αν το κόστος μιας έρευνας είναι μικρότερο από ~2000 ίσως μπορούμε οι σχολιαστές (300-400*5€/άτομο) να αναλάβουμε το κόστος της. Προσωπικά δεν έχω εικόνα της αγοράς, όποιος έχει στοιχεία, αν θέλει και μπορεί, ας βοηθήσει!!!

    Εν κατακλείδι επειδή έχω βαρεθεί να ακούω για στημένες δημοσκοπήσεις, θέλω να σταματήσω την γκρίνια και να αναλάβω «εγώ» (κατά το παράδειγμα του Χρεοκρατια) να δώσω μια σαφή απάντηση.

    Ελπίζω στην θετική σας ανταπόκριση

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ sawas 08/05/2011 16:37:11

      Πολυ Καλη Ιδεα !!!

      ΠΠ

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ sawas 08/05/2011 23:04:25

      Επικροτώ την ιδέα της διενέργειας μιας δημοσκόπησης με προϋποθέσεις εγκυρότητας. Δίνω 50 ευρώ ως συμμετοχή.

      Φάκτωρα, αν το αποφασίσετε στείλε στο email μου έναν αριθμό λογαριασμού (κατά προτίμηση Εθνικής Τράπεζας) για την κατάθεση του ποσού.

      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ.

  7. vaggelis avatar
    vaggelis 08/05/2011 16:57:30

    Και το 2004 παραμονες εκλογων η ιδια εφμεριδα εγραφε η ψαλιδα εκλεισε 1.5% η διαφορα Ν.Δ ΠΑΣΟΚ

  8. η Dimi avatar
    η Dimi 08/05/2011 18:04:35

    «Never before has a populist democracy attained international supremacy. But the pursuit of power is not a goal that commands popular passion, except in conditions of a sudden threat or challenge to the public's sense of domestic well-being.

    The economic self-denial (that is, defense spending) and the human sacrifice (casualties, even among professional soldiers) required in the effort are uncongenial to democratic instincts. Democracy is inimical to imperial mobilization.» ~Zbigniew Brzezinski: «Τhe Grand Chessboard» (1988) (page 35).

  9. Επαναστάτης avatar
    Επαναστάτης 08/05/2011 18:20:57

    Το έχω πει πριν μέρες και το λέω και τώρα. Η μεταπολίτευση απέτυχε. Το Σύνταγμα χρεωκόπησε. Και μαζί και το πολιτικό σύστημα. Μπορεί να εγγυηθεί ο Σαμαράς οτιδήποτε; Και θα κάνω μία ερώτηση βλακός: εάν σήμερα, λέω αν όλως υποθετικά, γινόταν σήμερα στρατιωτικό πραξικόπημα και όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί (Παπανδρέου, Σαμαράς, Παπαρήγα, Τσίπρας, Καρατζαφέρης, Ντορα, όλοι οι Υπουργοί, μεγαλοδημοσιογράφοι και δημοσιογράφοι) έπαιρναν την άγουσα για την φυλακή, τότε θα υπηρχε περίπτωση , ο αρχηγός του κινηματος να μην γινόταν όλως επιεικώς Λαϊκός ήρωας, γιά να μην πω Λαϊκό ίνδαλμα; Ρωτάω! Βλέπουμε λοιπόν όλοι, και ας μην το λέμε ότι η 21 Απριλίου 1967 δικαιώθηκε ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ! Δικαιώθηκε ιστορικά. Δικαιώθηκε πολιτικά. Δικαιώθηκε οικονομικά (εδώ κάθε συγκριση αποτελεί ΥΒΡΙ). Και θα δικαιώνεται μέρα με την ημέρα. Ήδη ο Καρακούσης απο το βήμα ζητεί μιά αστική (λέει) επανάσταση.

    • Tonia G avatar
      Tonia G @ Επαναστάτης 10/05/2011 10:45:01

      Καλά τα επιχειρήματα σου... αλλά τους Κύπριους τους ρώτησες τι πάθανε;
      Μήπως για να πάμε στη ουσία, τους Ροδίτες, Θράκες, Μυτιληνιούς, Χιώτες και Σαμιώτες, εσύ "Επαναστάτη" θα τους ρωτήσεις αύριο ή μεθαύριο αν δώσουμε πάλι μόνοι μας την αφορμή για τη καταστροφή μας;
      Αυτός ο λάος είναι πολύ αρχαίος για να μη μαθαίνει από τα λάθη του.... Εκτός κι αν ξαναφερθούμε ως ανόητοι κρετίνοι...

  10. Μπάμπης Ο Ανυπέρβλητος avatar
    Μπάμπης Ο Ανυπέρβλητος 08/05/2011 18:36:28

    Η εταιρεία Marc, συνεργαζόμενη πάντα με τη φυλλάδα του εθνικού μεγαλοεργολάβου, ανέκαθεν έδινε "φουσκωμένα" ποσοστά υπέρ του Πα-ΣΟΚ. Για παράδειγμα, όταν το προηγούμενο "κύμα" των δημοσκοπήσεων (Μαρτίου - Απριλίου) έδινε μία διαφορά της τάξης του 1-2% μεταξύ των πρώτων κομμάτων, η Marc το "έφτανε" στο 5%. Τον δε Ιανουάριο, όταν οι υπόλοιπες εταιρείες έδιναν μία διαφορά της τάξης του 3%, η Marc την μετρούσε...στο 7. Προφανώς δεν αξίζει να ασχοληθούμε άλλο με τη συγκεκριμένη έρευνα, παρά μόνο με το ότι (άθελά της και με δεδομένα τα στατιστικά στοιχεία του άμεσου και του απώτερου παρελθόντος) προαναγγέλλει για το επερχόμενο δημοσκοπικό κύμα (Μαΐου) μηδενική διαφορά μεταξύ των δύο πρώτων ή και οριακό προβάδισμα της ΝΔ.
    Πάντως ήδη στην ιστοσελίδα του Mega συμπεριλαμβάνεται το εξής μήνυμα: "Το Μνημόνιο ανατρέπει το πολιτικό σκηνικό. Δημοσκόπηση-"έκπληξη" της GPO" (http://www.megatv.com/anatropi/default.asp), οπότε φαίνεται ότι η στατιστική ακολουθία των πραγμάτων δεν σφάλλει ποτέ.

    • σερτης avatar
      σερτης @ Μπάμπης Ο Ανυπέρβλητος 09/05/2011 10:23:18

      οι νταβαδες μην νομίσεις ότι θα το αφήσουν έτσι εύκολα.
      Αυτά που λέει για έκπληξη η gpo θα είναι προφανώς η 9κομματική βουλή.....
      αυτό θα εννοεί ανατροπήπολιτικού σκηνικού
      Μακαρι να διαψευστώ

  11. thanasis avatar
    thanasis 08/05/2011 18:46:49

    οι εφημερίδες τήσ διαπλοκής δεν βλέπουν περα απο την
    στενή κομματικη τους πελατεία,η την πελατεία των κομ
    μάτων που απαρτίζουν την συμμόρια των προθύμων,
    διοτι εδω στήν ελλαδα και οι δημοσιόγραφοι ειναι
    σε αρκετά μεγάλο αριθμό his master voice,οποτε
    προσπαθούν να το παίξουν φερεφώνα και οχι
    να ενημερώσουν και ετσι δεν δείχνουν την
    πραγματικότιτα για αυτο δεν φαίνεται η
    αλλαγη.αλλα η πλειονότητα του λαου
    αρχισέ να αλλάζει και να αντιδρά
    αυτο δε άρχισε δειλα δειλα να φαινεται

  12. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 08/05/2011 18:49:07

    Οι ψηφοφόροι της Ν.Δ κρατούν αποστάσεις γιατί έχουν καταλάβει ότι το κόμμα ενδιαφέρεται για την ψήφο τους για να κάτσουν τα μπαρουτοκαπνισμένα από τους εσωκομματικούς πολέμους παλικάρια της στα έδρανα της προβολής και της κονόμας. Δέστε όμως το ΠΑΣΟΚ βουλιάζει την Ελλάδα για να μην πειράξει τα εκτιμένα των δικών της παιδιών στις ΔΕΚΟ, υπουργεία και όπου αλλού τα έχει διορίσει. Το '' μαζί τα φάγαμε '' δεν απευθύνεται σε όλους αλλά στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που τους προτρέπει έτσι να ψηφίζουν από εξάρτυση. Ξέρει τι λέει ο Πάγκαλος, εμείς το παρεξηγήσαμε.
    Αν δεν σας αρέσει μπορείτε να με κόψετε. Το συνηθίζετε άλλωστε!!!

  13. Φ.K ΓΑΠ avatar
    Φ.K ΓΑΠ 08/05/2011 18:59:41

    Ρε παιδιά, γνωρίζω αρκετό κόσμο. Ακόμα και πολλούς ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ. Κανένας απ' όσους ξέρω δεν είναι υπέρ του Μνημονίου! Γιατί αυτές οι δήθεν δημοσκοπήσεις μας λένε για 50% υπερ της τήρησης του Μνημονίου;;; Ποιου ρωτάνε θα ήθελα να ήξερα και ποιους νομίζουν πως δουλεύουν;;;;

  14. giannis avatar
    giannis 08/05/2011 19:28:54

    Συμφωνώ και επαυξάνω στο σχόλιο του nick, η εφημερίδα που δημοσιεύει την
    δημοσκόπηση όταν πρόκειται να υποστηρίξει το Πασοκ ή να βλάψει την ΝΔ
    είναι από αναξιόπιστη έως ντροπιαστική, υποβιβάζει την νοημοσύνη του
    ανθρώπου.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ @ giannis 09/05/2011 01:18:29

      Στην επαρχία πολλοί ( κυρίως πασόκοι) ακόμη πιστεύουν πως ήταν ο μόνος δρόμος. Δε διαβάζουν όλοι antinews

  15. siakkas avatar
    siakkas 08/05/2011 19:48:30

    Εξαιρετική ανάλυση!
    Θυμάμαι μια φίλη εξειδικευμένη στην στατιστική μου έλεγε:
    Πες μου τι αποτελέσματα θέλεις, να σου διαμορφώσω το ανάλογο ερωτηματολόγιο.
    Οι δημοσκοπήσεις δεν αποσκοπούν να εκφράζουν την πεποίθηση των ερωτηθέντων, αλλά την διαμόρφωση γνώμης στους αναποφάσιστους και σε όσους δεν γνωρίζουν.
    Γι αυτό άλλωστε οι δημοσκοπήσεις δεν παρουσιάζονται δημόσια στα ΜΜΕ 15 μέρες προτού των εκλογών.
    Κατά την κοινωνική ψυχολογία οι μάζες συντάσσονται με την βούληση των πολλών σε ενδεχόμενες κοινωνικές-πολιτικές αλλαγές.
    Ενα ερωτηματολόγιο που αντικατοπτρίζει τις πραγματικές ανάγκες με βάση το σύστημα αξιών μιας κοινωνίας αποδίδει στο μέγιστο τις τάσεις-θέσεις των ατόμων σε ενδεχόμενες αλλαγές.
    Οι "πληρωμένες δημοσιοποιημένες δημοσκοπήσεις" είναι εργαλείο στα χέρια αυτών που παραγγέλνουν την δημοσκόπηση για την "διαμόρφωση κοινής γνώμης".
    Πόσες δημοσκοπήσεις πραγματοποιήθηκαν για το μεταναστευτικό, για την εκπαίδευση, τον τζόγο τις ιδιωτικοποιήσεις και πόσα άλλα!!!
    -Κάποτε είχε ειπωθεί να δημιουργηθεί ανεξάρτητη αρχή δημοσκοπήσεων για αντικειμενικά αποτελέσματα, φαντάζεστε πως θα λειτουργούσε αν λάβουμε υπόψιν μας το ΕΡΣ.
    Ο καλύτερος τρόπος για την διαμόρφωση κοινής γνώμης, όσων έχουν στέρεη θέση και στάση στα προβλήματα και στο σύστημα αξιών της κοινωνίας, είναι ο καθημερινός διάλογος και η πραγματική αποδοχή των κοινών προβλημάτων.
    Η λευθεριά είναι κοντά.

  16. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 08/05/2011 20:09:18

    Ζω σε μια λαϊκή συνοικία, το Γαλάτσι. Κάθε Σάββατο, όπως κάνουν όλοι οι παντρεμένοι, μου δίνει η γυναίκα μου ένα κατάλογο και πάω στο supermarket και τον χασάπη της γειτονιάς μου, για τα ψώνια της βδομάδας. Συναντάω τους ίδιους περίπου γνωστούς ανθρώπους κάθε εβδομάδα και λίγο πολύ γνωρίζω χοντρικά τι ψωνίζει ο καθένας. Αυτό που μου έκανε εντύπωση και το παρατήρησα επισταμένως αυτό το Σάββατο, είναι ότι ο κόσμος έχει μειώσει κάτω από το μισό από αυτά που αγόραζε πριν περίπου ένα χρόνο.

    Αυτό φαίνεται περισσότερο στο τι ψωνίζει ο κόσμος στον χασάπη. Δεν ξέρω αν έχει γίνει κατανοητό και αν έχουμε συνειδητοποιήσει την κατάσταση, αλλά στις λαϊκές συνοικίες ο κόσμος αρχίζει να πεινάει, και η πείνα είναι κακός σύμβουλος.

    Η κοινωνική ανατροπή έχει ήδη συντελεστεί και να περιμένουμε εξεγέρσεις.

  17. neos agrotis avatar
    neos agrotis 08/05/2011 20:14:26

    Μπραβο στους δικηγόρους!
    Αρνούνται να συναντηθούν με την Τρόικα οι Ελληνες δικηγόροι. Δεν την «αναγνωρίζουν ως θεσμικό όργανο», «ούτε νομιμοποιούν τη παρουσία της» στην Ελλάδα.
    Οι "δικηγόροι αποδέχονται ως συνομιλητή τους μόνο τον υπουργό Δικαιοσύνης, ως θεσμικό εκπρόσωπο της εκλεγμένης πολιτικής ηγεσίας του τόπου και καθ' ύλην αρμόδιο για τα θέματα του κλάδου τους, με τον οποίο ανέκαθεν βρίσκονται σε απόλυτη συνεργασία για την επίλυση όλων των θεσμικών τους ζητημάτων".

  18. CHRISTOF. avatar
    CHRISTOF. 08/05/2011 21:05:05

    Επιφυλλιδα Γιανναρα σημερα στη καθημερινη.Η ΝΔ να γινει κομμα κοινωνικων στοχων. Ο Σαμαρας,ειναι ο μονος που μπορει ναλειτουργησει σαν καταλυτης για την ανατροπη του πολιτικου σκηνικου .Η ΝΔ να γινει κομμα ελληνικοτητας . Ειναι ο μονος στο σημερινο πολιτικο σκηνικο που μπορει να αξιοποιησει τη συγκυρια ,ειναι η ευκαιρια της ζωης του''.Δεν μπορουμε πια να βλεπουμε να εκπροσωπουνε τη ΝΔ τα ιδια προσωπα ,τα προσωπα της ηττας.Νεα προσωπα, νεα στελεχη απο το χωρο της επιστημης ,της παραγωγης, της επιχειρηματικοτητας, που να εχουν οραμα και περηφανια για την Ελλαδα.

  19. ierofantis avatar
    ierofantis 08/05/2011 21:17:51

    Γειά σου Κώστα,

    Η πολιτική ανατροπή θέλει προσπάθεια ακόμη. Άλλωστε η κατάσταση είναι μια στο καρφί και μια στο πέταλο.

    Ενώ το Έθνος της Κυριακής δίνει προβάδισμα 3,8 % στον Στοχαστή, ήδη το Μπομπονοκάναλο διαφημίζεται η Ανατροπή του Πρετεντέρη, με νέα δημοσκόπηση, που αλλάζει (λέει) το πολιτικό σκηνικό, λόγω του Μνημονίου...

    Τί να πει κανείς...

    Η κοινωνική ανατροπή θέλει και αυτή χρόνο για να μετουσιωθεί σε κοινωνική έκρηξη. Δεν διαφωνώ ότι στα μεγάλα αστικά κέντρα η κατάσταση αρχίζει και γίνεται σοβαρά δύσκολη.

    Η επαρχία πάλι, είναι άλλος κόσμος...

    Ίσως γιατί εκεί δεν είχαν μάθει να ζουν με επίπλαστες ανάγκες. Ίσως γιατί ακόμη υπάρχει κοινωνική αλληλεγγύη και συνοχή.

    Ίδωμεν.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 08/05/2011 21:23:40

      Ο υπουργός "Εργατοαγροτικής Ανασυγκροτήσεως" δίνει ρέστα τώρα στο ΣΤΑΡ! Διαχρονικός υπουργός!

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2011 21:34:29

        Καλησπέρα Γιάννη μου,

        Τέτοιους Υπουργούς θέλει η χώρα, μπρε...!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ierofantis 08/05/2011 21:37:49

          Kαλησπέρα και στους δυο σας,
          Ποιός υπουργός ήταν στην τηλεόραση επειδή έχασα επεισόδιο;

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 08/05/2011 21:42:26

          -Το να προσφέρει ένας πολιτικός τη ζωή του στην υπηρεσία της πατρίδος δεν είναι θυσία, αλλά καθήκον!
          Καθήκον το οποίον, έχουμε ιεράν υποχρέωσιν...τι να το κάνουμε Γιωργάκη;
          -Καθήκον είναι...
          -Κάπου θα το χώσουμε...Άμα έρθει μπαλαντέρ τους πήρε και τους σήκωσε...

          Μα τίποτε να μην έχει αλλάξει από τότε; Τίποτε;

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2011 21:53:43

            Τώρα βγάζει λόγο...

            Μνημείο.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ierofantis 08/05/2011 21:54:39

            Θα σας εξασφαλίσω, θα σας εξαφανίσω...(και ο γάϊαρος στο βάθος, ηχητικό εφέ).

            Ξανά, ΜΝΗΜΕΙΟ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 08/05/2011 21:41:16

      Ierofantis,
      επειδή έχω στο παρελθόν είχα ασχοληθεί επαγγελματικά με τις δημοσκοπήσεις, αυτή τη δεδομένη χρονική συγκυρία μόνο τα ποιοτικά στοιχεία έχουν ενδιαφέρον.
      Αν φυσικά περάσει μπροστά η Ν.Δ. τότε αλλάζει το τοπίο, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν είναι καιρός ούτε για πρώϊμα πανηγύρια, ούτε για μόνιμη απογοήτευση.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 08/05/2011 21:50:16

        Είμαι φύσει και θέσει αισιόδοξος άνθρωπος Κώστα μου...

        Εγρήγορση, ναί.

        Απαισιοδοξία, όχι.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ierofantis 08/05/2011 21:51:45

          το μόνιμη απαισιοδοξία, δεν απευθυνόταν σ΄ εσένα, προφανώς!

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Κώστας Ροδινός 08/05/2011 21:55:45

            Η απισιοδοξία, είναι η άλλη έκφανση του φόβου...

            Για όσους φοβούνται.

  20. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 08/05/2011 21:50:45

    ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΛΙΓΟ-ΠΟΛΥ
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΣΟ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ, ΟΣΟ ΟΙ
    ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ Ν.Δ.
    ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΚΟΜΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΧΕΙ ΤΩΡΑ
    ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΣ.

  21. karamanlikos avatar
    karamanlikos 08/05/2011 21:51:18

    Κε Ροδινέ,

    όπως πάντα "στον στόχο"!
    Λοιπόν, μου έλεγε πρόσφατα ένας φίλος κομμουνιστής μιλώντας για τον Καραμανλή: "Οι δεξιοί είναι ντόμπροι, ενώ οι πασόκοι, ως νεόπλουτοι, είναι πουτ@θετιενες!!!"

    Δεν ξέρω πως, αλλά εγώ σ'αυτή τη ρήση είδα τη λύση του μνημονιακού μας πρβλήματος! Εξηγούμαι: Αν ο λαός επέλεγε την αντίσταση, με ταραχές και διαδηλώσεις τότε θα ήταν απολύτως βέβαια η χρεωκοπία της χώρας. Όμως, ευτυχώς, ο λαός διαθέτει μια ευκαιρία να λύσει το πρόβλημα του. Αυτό μπορεί να γίνει δίνοντας εντολή με ευρύτατη πλειοψηφία στο Σαμαρά και στη ΝΔ, γιατί ΜΟΝΟ αυτός μπορεί να διαπραγματευτεί με τους δανειστές. Αυτός διαθέτει την πρόταση για έξοδο από το μνημόνιο, αυτός είχε τη σοφία και το σθένος να πει όχι και ν' αναζητήσει τη λύση κόντρα σε όλους όσους υποστήριζαν ότι κάνει λάθος. Αυτός ΜΠΟΡΕΙ και ΠΡΕΠΕΙ να δώσει η μάχη!
    Μοναδικό εχέγγυο ο "εφαρμοζόμενος πατριωτισμός" ή αλλιώς ο ντόμπρος πατριώτης και όχι η πασοκιά του πατριώτη.
    Εγώ πιστεύω στον ντόμπρο πατριωτισμό του Αντώνη και νομίζω ότι η ιστορική ευκαιρία που οφείλεται και σ' αυτον και στον τόπο πλησιάζει στην πραγμάτωσή της...
    Πρέπει όμως να συνδυαστεί και με την ιστορική επιλογή του τερματισμού της πασοκιάς στην Ελλάδα. Αυτό το ΟΦΕΙΛΕΙ ο Αντώνης στον τόπο!

  22. man8os avatar
    man8os 08/05/2011 23:23:46

    Διαβασα και εγω τη δημοσκοπιση. Βγαινουν 2 συμπερασματα.
    1) Οτι το αντιμνημονιακο ρευμα που δημιουργειτε και το οποιο γινετε πλειοψηφικο μπορει να το εκφρασει μονο η ΝΔ και ιδιαιτερα ο Σαμαρας.
    2) Η δημοσκοπιση ειναι αρκετα οπως πολυ μαγειρεμενη σε γελειο βαθμο, ετσι ωστε ολοι να ειναι αυχαριστημενοι. Ειναι σε τετοιαα φαση που να νομιζεις πως θεωρουν ζωα τους αναγνωστες τους. Ακους εκει 9 κομματικη βουλη!! Να βαλουν και την ΧΑ στο 3% την επομενη φορα και το συνολο να βγαζει 150%.

    Να δικαστουν ολοι οσοι υπεγραψαν και εφαρμοσαν το μνημονιο.

  23. Δήμος avatar
    Δήμος 09/05/2011 00:41:53

    Τρία πράγματα:

    1) Γίνεται φοβερός επικοινωνιακός πόλεμος εναντίον του Σαμαρά.
    2) Εκτός του πολέμου, η ΝΔ δεν αρέσει για τους λόγους που έχουμε αναφέρει πολλές φορές.
    3) Με τόσα απο-κόμματα, σχεδόν αδύνατο να βγει επόμενη μονοκομματική κυβέρνηση.

    Χρειάζεται ανασύνταξη και αναπροσαρμογή στρατηγικής.

    • man8os avatar
      man8os @ Δήμος 09/05/2011 01:25:04

      Τα αποκομματα δεν μπαινουν τα βαζουν για να μας σπαν τα νευρα.

      • Δήμος avatar
        Δήμος @ man8os 09/05/2011 01:45:34

        Δεν μπαίνουν αλλά κόβουν.

  24. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 09/05/2011 01:28:46

    Κε Ροδινέ, γνωρίζετε ότι από τα τρία "είτε" του επιλόγου σας, το σωστό είναι το πρώτο: Το "Ζάππειο 1" δεν ήταν επαρκώς πειστικό. Για την ακρίβεια, φλερτάριζε με τον κοινότυπο πολιτικό λόγο. Αοριστολογίες και ευχολόγια, έστω και καλύτερα διατυπωμένα. Αν λέω λάθος, διαψεύστε το!
    ΥΓ: Ελπίζω το "ΙΙ" να βρει στόχο στην καρδιά μας. Το έχουμε ανάγκη!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΗΛΕΑΣ 09/05/2011 13:03:17

      αυτό ελπίζω και εγώ!

  25. ANNITA avatar
    ANNITA 09/05/2011 12:19:11

    k. Ροδινέ, επειδή τα προβλήματα τα οποία δημιουργήσε το μνημόνιο είναι περισσότερα από τα υποτιθέμενα πλεονεκτήματά του,το θέμα αυτό έχει γίνει πλέον ΕΘΝΙΚΟ. Οι κρυφές συζυτήσεις του νυν πρωθυπουργού πριν τις εκλογές με τον Καν,οι κρυφές συζητήσεις τώρα στο Λουξεμβούργο καταδεικνύουν εύστοχα οτι τα κλειδιά της χώρας μας έχουν ήδη παραδωθεί. Ο κ.Σαμαράς καλείται να τα πάρει πίσω ακώντας βέτο σε ότι χάσαμε, αλλά εστιάζοντας την προσοχή του κ σε θέματα της Εθνικής μας ασφάλειας.Πλέον η κυριαρχία του μνημονίου θέτει στην χώρα μας και θέματα εθνικής ασφαλείας. Η περίφημη ΑΟΖ για την οποία έχει κάνει λόγο ο Σαμαράς πρέπει να κατοχυρωθεί.Ελπίζω να μιλήσει στο ΖΑΠΠΕΙΟ ΙΙ κ γι αυτό, διότι πολύς κόσμος περιμένει τις θέσεις του πάνω στο θ7έμα. Συζητείται έντονα πέραν των γραφείων κ blogs ακόμα και στα καφενεία. Εύχομαι και ελπίζω να τα καταφέρει στην μεγάλη του προσπάθεια,στον μεγάλο του αγώνα να πείσει ακόμα κ τους πιο δύσπιστους οτι υπάρχει ελπίδα διαφυγής από το μνημόνιο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.