#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/06/2010 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κοινωνική έκρηξη που έρχεται



Ορισμένοι αναρωτιούνται αν θα ακολουθήσει  ένας θερμός χειμώνας από την ενδεχόμενη κοινωνική έκρηξη ως επακόλουθο της επιδρομής στη κοινωνία από την πρωτοφανή επτάμηνη  ανικανότητα της κυβέρνησης, που είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια εθνικής κυριαρχίας και την μετατροπή της Βουλής σε μηχανισμό παραγωγής νομοσχεδίων κατά γράμμα του μνημονίου.

Προσωπικά λοιπόν πιστεύω ότι η έκρηξη θα είναι και αναπόφευκτη και αιματηρή, καθώς η ύφεση, η ανεργία, ο πληθωρισμός θα οδηγήσουν τον κόσμο στα άκρα με τα αλλεπάλληλα μέτρα να είναι η θρυαλλίδα της αφετηρίας των εξελίξεων .

Είναι η πρώτη φορά που έχουμε μείωση του βιοτικού επιπέδου μεγάλων μαζών της κοινωνίας, χωρίς να διαφαίνεται καμία διέξοδο και με την απαίτηση δε να πληρώνονται λιγότερο κατά 30 – 40% και να δουλεύουν περισσότερο με 40 χρόνια εργασιακού βίου ως ελάχιστο όριο για να απολαμβάνουν το 65% των σημερινών συντάξεων, που θα πρέπει να μειωθούν στο 50%  κατά απαίτηση της τρόικας. Μεγάλα τμήματα της κοινωνίας τον χειμώνα θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα επιβίωσης με ταυτόχρονη αδυναμία ανταπόκρισης σε ανειλημμένες υποχρεώσεις. Ανεργία, ύφεση και πληθωρισμός είναι ήδη εδώ.

Ταυτόχρονα έχουμε εξαφάνιση της αυτοαποκαλούμενης μεσαίας αστικής τάξης στη χώρα και εξαθλίωση της εργατικής. Χωρίς ορατή διέξοδο. Με μέτρα ανά δίμηνο που κρίνονται αναποτελεσματικά, με τρομακτική αστοχία στην συγκέντρωση εσόδων και απλά …επιπλέουμε πλέον μεταφέροντας υποχρεώσεις στο μέλλον (πχ Σεπτέμβριο οι επιστροφές ΦΠΑ,  στάση πληρωμών στο ΠΔΕ και ΕΣΠΑ χαμένο σε συρτάρια). Μέχρι σήμερα η κυβέρνηση υπό κηδεμονία  χρησιμοποιεί το μότο φταίνε οι προηγούμενοι. Το πουλόβερ όμως έχει αρχίσει να ξηλώνεται τόσο με τα σκάνδαλα που όλως τυχαία άρχισαν να ξεκαθαρίζουν τώρα όσο και με την ανικανότητα τήρησης των συμφωνηθέντων. Με νέα μέτρα προ το πυλών πως θα ξανά πει τον Σεπτέμβριο ότι φταίει η κυβέρνηση του 2009; Να υπενθυμίσουμε δε ότι σε σχέση με τα 4,8 δις του 2010 του χρόνου προβλέπονται περικοπές 9,6 δις €. Πριν κάποιοι να αρχίσουν να μιλούν πολιτικά να υπενθυμίσω ότι το μνημόνιο, όποιος και να είναι κυβέρνηση, πρέπει να εφαρμοστεί και να επιστραφούν 110 δις € σε τρία χρόνια με τους τόκους.

Έχουμε όμως  παράλληλα δύο μεγάλες αλλαγές που ξεθεμελιώνουν την χώρα όπως την ξέρουμε. Ο Νόμος για την ιθαγένεια που μεταβάλλει την πληθυσμιακή σύνθεση της χώρας και ο Καλλικράτης που δεν είναι μόνο απλές συνενώσεις.

Με μια χώρα που ο ακριβής αριθμός των μεταναστών είναι άγνωστος, με δουλειές που δεν υπάρχουν πλέον, έχουμε γκετοποίηση ακόμα και του ιστορικού κέντρου. Οι καθημερινές συμπλοκές στη Σοφοκλέους δεν είναι τίποτα άλλο από ένα πρελούντιο του τι θα ακολουθήσει .Οι εξαθλιωμένοι θα είναι πλέον και πεινασμένοι έχοντας σύντομα απέναντι  τους κοινωνικές ομάδες ιθαγενών που θα ψάχνουν υπεύθυνους για τη πτώση του βιοτικού τους επιπέδου, που θα καθορίζεται πλέον στη επιδίωξη της επιβίωσης. Πριν κάποιοι αρχίσουν να υποστηρίζουν ότι υπερβάλω ας σκεφτούν μια χώρα με 20% ανεργία ατόμων μαθημένων στη τρυφηλότητα των δανεικών και των …λουλουδιών που θα βρεθούν να αντιμετωπίσουν το φάσμα της καθημερινότητας.

Ο δε Καλλικράτης καταργεί δομές και υπηρεσίες, απολύει κόσμο και καταργεί τους Οργανισμούς Υπουργείων στο στενό Δημόσιο τομέα, έως 31/12/2012 δημιουργώντας δ/νσεις και παραχωρούνται αρμοδιότητες στους νέους δήμους. Ταυτόχρονα όμως οι νέοι δήμαρχοι δεν βλέπουν τις παγίδες πχ ότι δεν θα μπορούν να δανείζονται με πάνω από το 25% των εσόδων ανά έτος (6,5 για περιφέρειες), τέρμα των επιχορηγήσεων σε νομικά πρόσωπα και ΑΕ και θα λουστούν την τοπική γκρίνια.

Μετά από 200 χρόνια που καταφέραμε να κάνουμε μια χώρα σαν τα μούτρα μας, τώρα θα γίνουν «ανεξάρτητες» ομοσπονδίες (περιφέρειες) με κάθε εκλεγμένο δήμαρχο να είναι τοπικός τσιφλικάς, με αρμοδιότητες αντίστοιχες κυβέρνησης.

Με όλο αυτόν τον ορυμαγδό, έχουμε και τους πολιτικούς μας που δεν καταλαβαίνουν πλέον τι γίνεται, αφού θα έχουν ως πρωταρχικό σκοπό να εξασφαλίσουν την προσωπική τους διάσωση. Το Ασφαλιστικό πχ δεν είναι ο μεγαλύτερος σκόπελος για τους 300 αραχτούς στην Βουλή, που ορισμένοι περιμένουν νέες διαφοροποιήσεις, όσο ο νέος εκλογικός νόμος που η λίστα τους μετατρέπει σε απλά ΝΑΙ χωρίς να εξασφαλίζει την εκλογή τους.
Τα δε κόμματα (νέα ή υπάρχοντα) δεν θα μπορούν να είναι τίποτα άλλο παρά διαμαρτυρίας αν στηριχθούν στους από έξω του χθες οπότε θνησιγενή. Προσωπικά πιστεύω ότι σε χρονικό ορίζοντα 5 ετών το πολιτικό σκηνικό δεν θα έχει καμία σχέση με το σήμερα, καθώς θα υπάρχει μια άλλη χώρα από αυτή που βλέπουμε γύρω μας. Όποιος καταφέρει να αφουγκραστεί το καζάνι που βράζει και να το μετασχηματίσει σε όραμα και στόχο με καθορισμένο χρόνο και κόστος έχει μέλλον. Οι υπόλοιποι θα παρακαλάνε για λήθη για να μην υποστούν τις συνέπειες της οργής..

Ιθαγενής

ΣΧΟΛΙΑ

  1. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 01/06/2010 07:12:56

    την ειδαμε την εκρηξη στο παρελθον ψηφίζαμε υποπτως πλουτισμένους πολιτικους για κανα διορισμό.....μη τυχων βγει και γκρινιαξει κανας ψηφοφόρος του ακη-γιαννου-σουφλια-βουλγαρακη-μητσοτάκη

  2. Νίκος avatar
    Νίκος 01/06/2010 07:21:55

    Δυστυχως, εχεις δικιο Ιθαγενη. Ο συνδυασμος ανικανοητας, φαυλοτητας και, κυριως, εκμαυλισμου ολοκληρων κοινωνικων ταξεων που εμαθαν να τρωνε απο δανεικα για να διατηρουν ενα πλαστο επιπεδο ευημεριας, αλλα και αυτοτυφλουμενων ιδεολογιων οπου καθε τι εθνικο θεωρειται μιαρο και καθε τι ξενο "ανωτερο", και το οποιο εχει περασει πλεον και στο λαο (οι Αγγλικουρες με τις οποιες πασπαλιζουμε τον λογο μας αυτο δειχνουν) ειναι καταστροφικος. Καποτε υπηρχαν και λοιδωρουνταν Αριστοφανειως στις παλιες και καλες Ελληνικες ταινιες, τωρα που διαπερνουν ολα σχεδον τα κοινωνικα στρωματα, ειναι απλα η υπογραφη ενος λαου που καταρρεει, που σταθηκε ανικανος να αντιληφθει οτι διχως υγειες κρατος δεν μπορουμε να υπαρξουμε ως ελευθερο εθνος. Και βεβαια, για να αντισταθμησουν αυτη την πραγματικοτητα, οι "Ελληνες" κολαουζοι και βασταζοι της νεας ταξης, που εγιναν και κυβερνηση -τρομαρα τους!- φροντισαν να το "προσαρμοσουν και αυτο' Δεν ειμασταν ποτε, λενε, εθνος, αλλα γιναμε τεχνητα. Ποιοι, οι κρατικοδιαιτοι αλητες με τα Ελληνικα ονοματα και τις ξενηλατες συνειδησεις. Οι μεταπρατες ιδεων και προϊοντων. Οι διαλυτες του κρατους μας και τωρα και της κοινωνιας μας.

  3. donaE avatar
    donaE 01/06/2010 07:28:11

    Ωραιο κειμενο Ιθαγενη.Η καθημερινοτητα αλλαζει γρηγορα απο το Πασχα και μετα.
    Εκεινο που χειροτερευει την κατασταση ειναι η αισθηση οτι οχι μονο δεν υπαρχει κρατος αλλα οπου εμφανιζεται αυτο ειναι για να αφαιρει.Εκρηκτικο αποτελεσμα.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/06/2010 07:33:34

    Δυστυχώς, έχεις δίκιο και ειδικά στο "καμμία διέξοδο" πλήν άτακτης μετανάστευσης εκτός Ελλάδος, και απελπισμένης επιστροφής σε επαρχία που εγκκαταλήφθηκε από την προηγούμενη γενιά πριν 40 και 50 χρόνια. Και τότε δεν είχε τοπικές Μαφίες, ενώ τώρα...

  5. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 01/06/2010 07:49:09

    Καλημέρα και καλό μήνα!

    Αγαπητέ Ιθαγενή,
    καταρχάς να σε συγχαρώ για το άρθρο και να συγχαρώ ακόμα μια φορά τη φιλόξενη ιστοσελίδα σας, που μας δίνει το βήμα για να εκφραστούμε και εμείς. Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα γράφεις. Το μεγαλύτερο έγκλημα που συντελείται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα ακούει στο όνομα Καλλικράτης. Διάβασα σε διάφορα ιστολόγια ότι αυτό που προωθεί το ανθελληνικό Υπουργείο των Εσωτερικών είναι η υποχρεωτική ποσόστωση σε (λαθρο)μετανάστες σε όλους απαραιτήτως τους συνδυασμούς που θα λαμβάνουν μέρος στις εκλογές. Σε διαφορετική περίπτωση θα αποβάλλονται και θα τους στερείται το δικαίωμα συμμετοχής. Αν πράγμτι ισχύσει κάτι τέτοιο, τότε θα μιλάμε για το μεγαλύτερο φασισμό που έχει γνωρίσει η Ελλάδα. Η μόνη λύση: ρίχνουμε την άθλια κυβέρνηση όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι η "κοινοβουλευτική οδός" την οποία ουκ ολίγοι επικαλούνται είναι ένα κατασκεύασμα που ευνοεί αυτόν που έχει τη σχετική πλειοψηφία, εν προκειμένω το ανθελληνικό συνοθύλευμα αμερικανοτραφών και βλαχομπαρόκ, το γνωστό Πακιστανικό Σοσιαλιστικό Κίνημα, το οποίο δε χάνει ευκαιρία να μας αποδεικνύει την "ευαισθησία" του σε ζητήματα Δημοκρατίας...! Τρομάρα τους!

  6. Ανεργος επιστήμονας avatar
    Ανεργος επιστήμονας 01/06/2010 07:50:07

    Αγαπητό antinews, σας παρακαλώ να σκέπτεστε περισσότερο πριν να ρίχνετε λάδι στην φωτιά που ανάβουν άλλοι. Άρθρα που αναφέρονται σε "κοινωνικές εκρήξεις", "λαϊκές εξεγέρσεις" και "επαναστάσεις" δικαιώνουν τους πάσης φύσεως κουκουλοφόρους που κάνουν κάθε μέρα πλιάτσικο, δικαιώνουν τους πάσης φύσεως εργατοπατέρες που κλείνουν τις στρόφιγγες του μοναδικού μας εθνικού εισοδήματος, του τουρισμού, και τους βολεμένους νεοέλληνες που δεν έχουν λόγο να ανασκουμπωθούν για να δουλέψουν για να πληρώνουν τα "χρωστούμενα αλλωνών".

    Με ποιο κίνητρο να δουλέψουμε όταν ακόμα και οι συντηρητικές, συγκρατημένες φωνές σαν το antinews προβλέπουν ότι νομοτελειακά το κράτος, το έθνος και ο λαός θα γίνουν παρανάλωμα; Σε τι διαφέρουν οι απόψεις σας από τις προκηρύξεις των διαφόρων think tanks που διαβάζουμε στο indymedia; Πώς πείθετε τον εαυτό σας ότι δεν φέρετε ενοχή για τις αυτοκτονίες που έρχονται; Πώς πείθετε τον εαυτό σας ότι δεν φέρετε ενοχή για το πλιάτσικο στο μπακάλικο της γειτονιάς σας; Πώς πείθετε τον εαυτό σας ότι δεν φέρετε ενοχή για το μακελειό που θα κάνει ένας τρελαμένος μαθητής στο σχολείο του; Τι θα κάνετε για να σώσετε τα παιδιά, τα ανήψια και τα εγγόνια σας; Θα περισσέψει καθόλου έγνοια και συμπαράσταση στον πλησίον σας;

    Πιστεύω ακράδαντα ότι κάθε συζήτηση, κάθε υπόνοια συμπάθειας προς εξεγέρσεις και επαναστάσεις την ώρα αυτή ισοδυναμεί όχι μόνο με απόπειρα νομιμοποίησης των εγκλημάτων που πρόκειται να συμβούν, αλλά και για ηθική αυτουργία. Το δόγμα δεν είναι "ο σώζω εαυτόν σωθείτω" και "αμύνεσθαι περί πάρτης". Ο χώρος που πρεσβεύετε πρέπει να είναι διαφανώς και εκπεφασμένα ο εθελοντής πυροσβέστης που θα σώσει την χώρα από το παρανάλωμα και όχι ζηλωτής των επιδόξων επαναστατών που θέλουν το Σύνταγμα να γίνει Βαστίλλη.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ανεργος επιστήμονας 01/06/2010 11:02:31

      συντηρητική και συγκρατημένη φωνή το Αντινιούζ ? Από πότε ?

      "Επιστήμονας" της καθεστηκυίας τάξης μου ακούγεσαι, όσο για άνεργο, πολύ cool σε βρίσκω!

    • Θείος Πλούταρχος avatar
      Θείος Πλούταρχος @ Ανεργος επιστήμονας 01/06/2010 11:20:02

      Προς άνεργο επιστήμονα: είσαι όντως αυτό που λέει το ψευδώνυμο σου? ένας άνεργος επιστήμονας, που φτωχός όπως όλοι οι άνεργοι φαντάζομαι, έχεις τόση ψυχραιμία ώστε το πρώτο σου μέλημα να είναι όχι τι θα φας αύριο, αλλά η αγωνία σου μην τυχόν και εκδηλωθούν φαινόμενα ανεξέλεγκτων κοινωνικών εκρήξεων? Ποιόν δουλεύεις ρε φίλε? Αναφέρεσαι στο συντάκτη του άρθρου επί λέξει" ο χώρος που πρεσβεύετε" εννοώντας φυσικά τη Ν.Δ, ενώ προηγουμένως έχεις καταφερθεί εναντίον των κινητοποιήσεων της αριστεράς. Είναι λοιπόν φως- φανάρι ότι είσαι ΠΑΣΟΚος.Αυτό δεν είναι απραίτητα κακό, ή μάλλον ειναι, αλλά αυτή είναι μία πολύ μεγάλη συζήτηση. Αυτό που είναι πραγματικά ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ είναι ότι ένας υποτιθέμενος άνεργος μπαίνει σε ένα δεξιό σαιτ για να δώσει μαθήματα ιδεολογίας στους πολιτικούς του αντιπάλους. Τρέμει το σύστημα το ενδεχόμενο ανεξέλεγκτων καταστάσεων, υπό το κράτος της φτώχειας και της πείνας. Γι΄αυτό και τα απανταχού λαμόγια, με όπλο την έκκληση για "ψυχραμία" και φυσικά την ανυπέρβλητη πασοκική υποκρισία, προσπαθούν να επηρρεάσουν τους δεξιούς ψηφοφόρους ώστε να σπάσουν το παλλαïκό μέτωπο.Το σύστημα ΠΑΣΟΚ είναι αποκλειστικά υπεύθυνο για την κρίση, γι΄αυτό και θα καταρρεύσει υπό το βάρος της λαïκής οργής, όπως φοβούνται και οι αισχροί προπαγανδιστές που το στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια. Έτσι, " άνεργε επιστήμονα " ?

    • xoirosima avatar
      xoirosima @ Ανεργος επιστήμονας 01/06/2010 14:00:22

      Αν εννοείς ότι μια εξέργεση θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα τότε συμφωνούμε.
      Τα "αφεντικά" γνωρίζουν πολύ καλά την ψυχολογία της μάζας και φυσικά έχουν έτοιμα τα εργαλεία τους.Οι κουκουλοφόροι είναι τέτοια εργαλεία,η προβοκάτσια,η προπαγάνδα κ.α
      Έχουν τον τρόπο και να τις εκτονώνουν της μάζες και να της αστυνομεύουν.Ούτε και ο καναπές είναι λύση όμως.Όπως και να έχει μας δουλεύουν ψιλό γαζί όλους.

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 01/06/2010 07:53:48

    Ιθαγενή, συμφωνώ με όλα όσα γράφεις, όμως θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω όχι μόνο για τη σφοδρότητα, αλλά ακόμα και για την ίδια την υπόσταση της κοινωνικής έκρηξης. Όταν, από χθες ήδη, ανακοινώνεται η μείωση των συντάξεων στο 50% του συντάξιμου μισθού -πρακτικά, η μετατροπή τους σε επιδόματα που δεν θα μπορούν να είναι μεγαλύτερα από το επίδομα ανεργίας- και ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΦΥΛΛΟ, απορώ πού τη διαβλέπεις τη σφοδρή κοινωνική έκρηξη...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Αυριανιστής 03/06/2010 12:19:37

      όταν δεν θα μπορείς να πάρεις φάρμακα ή να μπεις σε σούπερ μάρκετ
      όταν στα φανάρια δεν θα πλένουν τζάμια αλλά θα σπάνε για να φάνε
      όταν ο μισθός θα είναι 520 €
      όταν δεν έχεις να πληρώσεις όχι ότι χρωστάς αλλά για να επιβιώσεις

      τότε θα έρθει η έκρηξη που θα είναι ο ένας απέναντι στον άλλον

  8. Misha avatar
    Misha 01/06/2010 08:01:25

    Αυριανιστή, έρχεται τσουνάμι που θα τούς πνίξει χωρίς να το μυριστούν, χωρίς να το πάρουν χαμπάρι.Ο σεισμός έχει γίνει τα κύματα έχουν σηκωθεί και απλά περιμένουμε μέχρι να σκάσουν στις όχθες του κατεχόμενου Γιουνανιστάν.
    Ούτε τον Ιούνη δε θα βγάλουν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Misha 01/06/2010 08:24:20

      Τι να σου πω βρε Misha, απορώ με την αισιοδοξία σου. Μακάρι να έχεις εσύ δίκιο κι όχι εγώ. Γιατί εγώ, άλλα βλέπω: όλοι δείχνουν περιδεείς και διατεθιμένοι να τα δώσουν όλα για να μη χάσουν το μίνιμουμ ψευδοεπιβίωσης που τους "υπόσχονται" τα γιουσουφάκια του ΔΝΤ. Ο φόβος δείχνει να έχει παραλύσει τους πάντες, και κανείς δεν δείχνει διατεθιμένος να τον αντιμετωπίσει (πρώτα αυτόν).

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 01/06/2010 09:07:24

        Δεν είναι έωλη αισιοδοξία, είναι αίσθηση της συσσωρευμένης οργής για την χρόνια εξαπάτηση.
        Με το νέο ασφαλιστικό η σύνταξη δε θα υπερβαίνει το επίδομα ανεργίας,με το μνημόνιο καταργείται επισήμως ο 13ος-14ος μισθός και στον ιδιωτικό τομέα, η αγορά είναι νεκρή, τα λουκέτα σε κάθε είδους μικροεπιχείρηση θα πάρουν μορφή καταιγίδας τους μήνες που έρχονται , το ίδιο και οι απολύσεις που απελευθερώνονται πλέον.

        Οπότε ούτε η θεωρία για το μικροβόλεμα θα μπορέσει να σταθεί, εκ των πραγμάτων.
        Έρχεται GIGA μπάχαλο, όσοι έχετε λεφτά βγάλτε τα από τις τράπεζες κι όσοι δε μεταναστεύσουμε ας ξαναδούμε που είναι εκείνα τα χωραφάκια στο χωριό για να μη πεινάσουμε.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Αυριανιστής 01/06/2010 11:09:03

        έχεις δίκιο στο ότι η παράλυση οφείλεται στον φόβο, πλην η στιγμή που θα πρέπει αναγκαστικά να αντιμετωπισθεί η νέα κατάσταση, παρά τον φόβο, είναι πολύ κοντά.

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ Misha 01/06/2010 10:09:18

      Misha,
      μην τρέφεις ψευδαισθήσεις.
      Ο Γιώργος ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ εάν δεν ξεπληρώσει πρώτα τα γραμμάτια.
      Ήδη εξουδετέρωσε τη συμφωνία για το ρωσικό αγωγό και υπέγραψε την αιχμαλωσία μας στο το Δ.Ν.Τ..
      Έχει όμως ακόμη δύο-τρείς "δουλίτσες" να διεκπεραιώσει:
      Να βαφτίσει τα σκόπια, να υπογράψει το σχέδιο Ανάν-2 και να "μοιράσει" τα νησιά του Αιγαίου με τους καλούς μας γείτονες.
      Τέλος, αφού ανταποδώσει τις χάρες στους καναλάρχες για την "αμέριστη" υποστήριξη και βάλει και το κατιτίς στην άκρη για τα ταξίδια του στα γεράματα, θα πάει και αυτός στο περιθώριο της ιστορίας.
      Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Τσοχατζό.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ μας δουλεύουν 01/06/2010 11:12:21

        Μπορεί οι πάτρωνές του να του επιφυλάσσουν κάτι καλύτερο από το περιθώριο της ιστορίας. Ή, τουλάχιστον, να μην τον πειράζει η ελληνική διάσταση αυτού του περιθωρίου. Για ρώτα π.χ. τον Ρομπάι, αν τον νοιάζει που έχει τεθεί στο περιθώριο της βελγικής ιστορίας...

      • Γιώργος Π. avatar
        Γιώργος Π. @ μας δουλεύουν 01/06/2010 11:36:01

        Συμφωνώ απόλυτα. Ήρθε γιά νά βγάλη τήν "βρώμικη δουλειά". Τό θέμα είναι αν θά τόν αφήσουμε. Τό μόνο πού ξέχασες νά συμπληρώσης ειναι η Θράκη: Η Διαμαντοπούλου κάνει καλή δουλειά εκεί, καθώς προωθεί τήν τουρκική σέ όλη τήν Θράκη.
        Γιώργος Π.

  9. man8os avatar
    man8os 01/06/2010 08:09:51

    Παμε για εκλογες τον Νοεμβριο.

  10. KIRKH avatar
    KIRKH 01/06/2010 08:12:44

    Μέσα στο καλοκαίρι πέφτει η "κυβέρνηση"..

    • zackii avatar
      zackii @ KIRKH 02/06/2010 06:18:27

      Το έχω ξαναγράψει αλλά δεν κουράζομαι να το λέω συνέχεια. Όποτε και να πάμε σε εκλογές , δεν θα αλλάξει τίποτα αν ο Σαμαράς δεν βγει
      επίσημα να πει τι έχει σκοπό να κάνει. Συγκεκριμμένα και όχι τα γνωστά νεφελλώδη για αλλαγές γενικώς και αορίστως. ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΣΑΦΕΣ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ. Αυτό νοιάζει το λαό είτε το καταλαβαίνουν μερικοί είτε όχι. Εξάλου αυτό θα είναι το αίτημα οποιασδήποτε κοινωνικής εξέγερσης. Αλλιώς θα θεωρηθεί και αυτός η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος και ΝΔ τέλος... Τώρα αυτοί που του κάνουν τις αγιογραφίες στο blog, ας του το μεταφέρουν αλλιώς τους θεωρώ σαν το
      περιβάλλον του ΚΚ που οι αγιογράφοι του τον είχαν στη γυάλα.
      Ας κατέβει λοιπόν στα καφενεία και στους δρόμους για να ακούσει και ο ίδιος ποιό είναι το λαικό αίτημα και αν έχει σχέδιο
      να προχωρήσει, αλλιώς ας αφήσει τη χώρα στο ΓΑΠ να ολοκληρώσει τη
      μετετροπή της σε μπανανία της Ευρώπης.
      Σχέδια υπάρχουν,αλλά αυτά απαιτούν @@@, που δεν ξέρω αν κι αυτός τα έχει. Πχ άνοιγμα σε χώρες εκτός Ευρώπης -βλέπε Κίνα,Ρωσία- προώθηση του τουρισμού -μετά από τόσα χρόνια δεν έχουμε ακόμα μαρίνες και οι κάτοικοι της Ευρώπης ελλιμενίζουν τα κότερά τους το χειμώα ..το μαντέψατε στην Τουρκία..με αποτέλεσμα τεράστια απώλεια για μας, παραχώρηση λιμανιών,βιομηχανικών ζωνών κλπ. -με το ανάλογο υψηλό τίμημα φυσικά και όχι μπιρ παρά ,αφού ούτως η άλλως σε λίγο δεν θα μας ανήκουν- και last but not least ας ακολουθήσουμε
      και μια φορά τους Αμερικάνους σε κάτι σωστό που κάνουν χρόνια, γιατί συνήθως τους ακολουθούμε μόνο στις λαλακίες τους. Ας μην έχουμε το Χολαργό να κόβει χαρτονομίσματα μόνο για να αντικαθιστά τα φθαρμένα...

  11. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 01/06/2010 08:33:34

    Πολύ καλή ανάρτηση ιθαγενή. Όμως προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα έρθει κοινωνική έκρηξη. Μάλλον για κοινωνική κατάθλιψη πάμε. Οι μάζες δεν μπορούν να αυτοοργανωθούν, το ΠΑΜΕ είναι αναξιόπιστο, Λένιν δεν υπάρχει πουθενά, ούτε καν Ροβεσπιέρος.

    Το κρίσιμο για τη χώρα είναι να μπορέσει ο Αντώνης να εκφράσει το αίτημα αλλαγής σε όλα τα επίπεδα με νέες κινηματικές διαδικασίες. Βαρίδια, στη διεργασία αυτή, δεν είναι κάποια μεμονωμένα στελέχη, βαρίδιο είναι η ίδια η ΝΔ, που διέπεται σε όλα της τα επίπεδα από νοοτροπία Γκρούεζα. Στην πραγματικότητα, το πρόβλημα της ΝΔ είναι το πρόβλημα της χώρας, είναι το κράτος που δεν έφτιαξε η δεξιά κάθε μορφής από το 1821 μέχρι το 1981. Κράτος τρωκτικών και αρπακτικών, κράτος φαυλοκρατίας.

    Ήρθε και ο Ανδρέας το 1981 και αυτό που κατάφερε ήταν, όχι να καταργήσει τη φαυλοκρατία, αλλά να την επεκτείνει στον κάθε Έλληνα. Φάε κι εσύ, μπορείς. Διαφθορά για όλους, όχι μόνο για τους πλούσιους, κάτω η πλουτοκρατία, ο λαός στην εξουσία και έτσι.

    Τώρα έρχεται ένας άνθρωπος χωρίς αντίληψη της κατάστασης, χωρίς την παραμικρή επαφή με την πραγματικότητα και φαντασιώνεται ότι θα αλλάξει τη χώρα, σε 100 ημέρες, σε δύο χρόνια, σε πενήντα, δεν ξέρει κι αυτός, το μόνο που ξέρει είναι η βαθιά του συμπλεγματικότητα απέναντι σε οτιδήποτε εκφράζει αυτή τη χώρα και αυτό το λαό. Ούτε εμάς μας αρέσει το κράτος μας, αλλά δεν κάνουμε έτσι.

    Ο Καλλικράτης σημαίνει κάτι πολύ απλό: Την 1-1-2011, το κράτος μας δεν θα λειτουργεί. Ίσως και να μην υπάρχει. Με θράσος αμαθούς αρχάριου πατάνε κουμπιά στον κεντρικό επεξεργαστή της χώρας και αλλάζουν βασικά εξαρτήματα της λειτουργίας του, νομίζοντας ότι αυτοί θα τα κάνουν όλα καλύτερα. Αν κρίνουμε από το τι κατάφεραν στην οικονομία, αυτό που μας περιμένει ούτε καν το φανταζόμαστε.

    Αν κρατήσουμε το εθνικό μας έδαφος ανέπαφο, η διεργασία αυτή θα είναι όμως λυτρωτική από πολλές απόψεις. Ο ΓΑΠ, μέσα στην ανοησία του, μας δίνει ευκαιρία να τα ξαναχτίσουμε όλα από την αρχή. Θεού το δώρο, ίσως. Αλλά μέχρι τότε έχουμε να δούμε πολλά ακόμα. Την αλαζονεία του Ραγκούση όταν εξήγγειλε τον Καλλικράτη θα την θυμόμαστε για πάρα πολλά χρόνια. Θα είναι η πιο γελοία κατάρρευση που έχει σημειωθεί ever. Θα γελάσουμε, αλλά και θα κλάψουμε.

    Η λύση ίσως δοθεί τότε από παράλληλες δομές που θα δημιουργήσει η κοινωνία μόνη της, σε μια προσπάθεια να καλύψει το κενό που θα αφήσει πίσω του το ταχέως καταρρέον κράτος. Αν αυτές τις παράλληλες δομές τις καλλιεργήσουμε και τις αναπτύξουμε, χωρίς να καπελωθούν στη συνέχεια από καινούργιο μεν, "παλαιού" δε (σημερινού δηλαδή) τύπου κράτος, ίσως μπορέσουμε να επιβιώσουμε εθνικά ως ελληνικό κράτος.

    Η σήψη προχωράει, αλλά το καινούργιο πλάθεται κι αυτό παράλληλα. Η φύση απεχθάνεται το κενό και το κενό θα καλυφθεί. Ας ελπίσουμε μόνον αυτό να μην γίνει από ξένες, αλλά από ντόπιες δυνάμεις. Τις δικές μας. Αν γίνει αυτό, τότε μπορούμε μακροπρόθεσμα να είμαστε αισιόδοξοι.

    • donaE avatar
      donaE @ Επώνυμος 01/06/2010 08:39:47

      Το δημοσιο εχει κανει σταση πληρωμων σε πολλους και καθε μερα ξεκινα με μια περικοπη.Δεν ξερω αν θα γινει εξεγερση,γιατι αυτη χρειαζεται αρχηγο.Εκρηξη θα γινει οταν βρεθει το σπιρτο.Η καταθλιψη ειναι πολυτελεια.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ donaE 01/06/2010 09:11:16

        Το επόμενο κόλπο του ΓΑΠ είναι να βάλει τους συνδικαλιστές στη δουλειά. Ήδη άρχισε να κυκλοφορεί το σενάριο ότι "50.000 συνδικαλιστές του ευρύτερου δημόσιου τομέα δεν εργάζονται, αλλά πληρώνονται για να είναι επαγγελματίες συνδικαλιστές". Δεν είναι δηλαδή σενάριο, πράγματι έτσι είναι, αλλά είναι το σενάριο του επόμενου κοινωνικού κανιβαλισμού που θα δώσει στο πόπολο ο ΓΑΠ.

        Η όποια οργανωμένη αντίδραση έρχεται αυτή τη στιγμή από καλοπληρωμένους επαγγελματίες συνδικαλιστές του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Όταν σταματήσουν αυτοί να κάθονται, θα είναι πολύ ενδιαφέρον το τι θα μας προκύψει. Τότε είναι που η κοινωνία θα "παίξει" μεταξύ έκρηξης και κατάθλιψης.

      • Lalakis avatar
        Lalakis @ donaE 01/06/2010 09:12:29

        μην ανησυχειτε για τα κομματόσκυλα. Πάντα βολεύονται αυτα.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ donaE 01/06/2010 09:25:27

        Μακάρι να βάλει (αυτούς) τους "συνδικαλιστές" στη δουλειά, αλλά το βλέπεις εύκολο; Μερικοί είναι συνταξιούχοι πριν το διορισμό. Και ασφαλώς απαξίωσαν την κοινωνικά αναντικατάστατη, ρυθμιστική λειτουργία του γνήσιου ταξικού συνδικαλισμού (βλέπε Κοινωνικό Συμβόλαιο).

      • donaE avatar
        donaE @ donaE 01/06/2010 09:43:23

        @Επωνυμε.Τα κολπα αυτα του ΓΑΠ πιανουν οταν ακομα εισαι στο καναπε και κανεις λογαριασμους.Οταν σου παρουν τον καναπε δεν σκεφτεσαι τιποτα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ donaE 01/06/2010 09:45:17

        Εύκολο δεν είναι, αλλά ο άνθρωπος είναι τρελός. Δεν έχει άλλο τρόπο να τους κάμψει, παρά να τους κάνει να φοβηθούν για το παντεσπάνι τους. Ο ΓΑΠ κάνει ανορθόδοξο πόλεμο. Αν δεν το καταλάβει αυτό ο Σαμαράς, δεν θα τον νικήσει εύκολα. Αν καταλάβει το πώς πολεμάει, τότε θα τον διαλύσει στη στιγμή. Θέλει προσεκτική παρατήρηση. Την ίδια τακτική ακολουθεί πάντοτε ο ΓΑΠ, έστω και σε εντελώς διαφορετικά θέματα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ donaE 01/06/2010 09:51:26

        ΝτόναΕ, το κρίσιμο ερώτημα είναι αν θα μπορέσουν να δικαιολογήσουν ηθικά, ακόμη και στον εαυτό τους, να κάνουν επανάσταση για να ξανακερδίσουν τον καναπέ.

        Εδώ δεν έγινε επανάσταση για τη μείωση των συντάξεων, για τον καναπέ θα γίνει; Για αυτού του είδους τις επαναστάσεις θέλει γεμάτο στομάχι και ο ΓΑΠ και οι φίλοι του το αδειάζουν σιγά σιγά, για να μην γίνει επανάσταση.

        Όταν κοπεί το τζάμπα μηνιάτικο, εκεί να δεις κοινωνική κατάθλιψη.

        Όμως εκεί, η μόνη ελπίδα της κοινωνίας θα είμαστε εμείς. Ο ΓΑΠ δεν θα το κάνει για καλό, αλλά το ότι θα το κάνει, θα είναι καλό. Αν πάλι δεν το κάνει, τότε αργά ή γρήγορα ο κοινωνικός κανιβαλισμός θα στραφεί από μόνος του και εναντίον των συνδικαλιστών. Δεν εξετάζουμε αν θα γίνει δίκαια ή άδικα, αλλά πάντως θα γίνει. Ήδη έχει πιάσει τους δημοσιογράφους. Στους συνδικαλιστές θα κολλήσει το πράμα;

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ donaE 01/06/2010 09:58:51

        Επώνυμος, συμφωνώ ότι ο Παπανδρέας κάνει ανορθόδοξο πόλεμο, είναι εξαιρετικά απρόβλεπτος. Αλλά οι άνθρωποι αυτοί είναι εθισμένοι, δεν μπορούν ν' αλλάξουν. Το πιθανότερο θα καταλήξουν στα αζήτητα, μαζί με όλη σχεδόν τη γενιά τους (και γενιά μου, είμαι 58). Πολύ εγωιστές, πολύ ηδονιστές και ταυτόχρονα συγκρουσιακοί, δεν μπορούν να συνθέσουν πέρα από το προσωπικό, κομματικό ή φραξιονιστικό εγώ τους).
        Τον Παπανδρέα (άν και είχα προβλέψει από την αρχή ότι θα "κουτουπώσει" τον Βενιζέλο), δεν μπορώ πιά να τον προβλέψω, κινείται μέσα στους θάμνους και κάνει ανταρτοπόλεμο. Και εναντίον των "δικών του". Ο Σαμαράς πρέπει να αποβάλλει τα χαρακτηριστικά της γενιάς του (μου). Να συνθέσει. Τα πρότυπα της γενιάς 50 - 60 (παιδιά του '60, έφηβοι ή λίγο μεγαλύτεροι του '70) είναι τελειωμένα.

      • BIΣ avatar
        BIΣ @ donaE 01/06/2010 10:06:37

        Το να δοθεί ένα χτύπημα στον συνδικαλισμό των κηφήνων, καλό είναι. Δεν είναι καννιβαλισμός, ή μάλλον είναι καλός καννιβαλισμός (χεχε). Ετσι και αλλιώς οι περισσότεροι δικά τους παιδιά είναι, τόσα χρόνια ήταν το μακρύ τους χέρι. Αστους να αυτοακρωτηριαστούν.

        Αλλά πιστεύεις ότι ο Παπανδρέου έχει κανένα σχέδιο, γενικώς; Ο άνθρωπος είναι τελείως ασυντόνιστος, χαοτικός. Αν δεις και τα τελευταία κύρια άρθρα της "Καθημερινής" και άρθρα του Παπαχελά, σχεδόν τον λένε ανίκανο να συντονίσει ακόμα και το παραμικρό. Αν διαβάσεις ανάμεσα από τις γραμμές, το λένε καθαρά.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Επώνυμος 01/06/2010 09:15:13

      Πως θα κρατήσουμε το έδαφός μας ανέπαφο όταν στον ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ο Ραγκούσης έχει επιβάλλει υποχρεωτική ποσόστωση συμμετοχής λαθρομεταναστών στα ψηφοδέλτια διαφορετικά η συμμετοχή ενός δήμου θα θεωρείται άκυρη;

      • anonymous avatar
        anonymous @ αλλενάκι 01/06/2010 09:18:12

        Αυτό είναι αντισυνταγματικό.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ αλλενάκι 01/06/2010 09:52:13

        Τιιιιιιιιι;;;;;;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ αλλενάκι 01/06/2010 09:52:35

        Απίστευτο μου φαίνεται! Πρώτη φορά το ακούω! Είσαι σίγουρη αλλενάκι;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 01/06/2010 09:56:28

        Επώνυμε εδώ το διάβασα σήμερα σε ένα σχόλιο σημερινό πριν από μία ώρα δε θυμάμαι τίνος και σε ποια ανάρτηση θα το ψάξω, αλλά ΨΑΞΤΕ ΤΟ !!! ΨΑΞΤΕ ΤΟ !!!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 01/06/2010 09:57:53

        Το γράφει εδώ παραπάνω ο σχολιαστής κος Πλούταρχος Λευκαδίτης ότι το γράφουν άλλα ιστολόγια, δεν ξέρω ποια μπορεί να είναι αυτά

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 01/06/2010 10:03:26

        Επώνυμε ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ !!! Πολύ σωστός. Ιδού το λινκ στο ιστολόγιο Τειρεσίας :
        http://tiresias-press.blogspot.com/2010/06/blog-post_01.html

        Γιατί ψήφισαν το λαθρονομοσχέδιο αν δεν μπορούν να το εκμεταλλευτούν;

        Τι άλλο θέλετε για να αντιληφθειτε ότι μας ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΔΙΑΛΥΣΗ !!!

      • Σαος avatar
        Σαος @ αλλενάκι 01/06/2010 10:14:39

        Διαβάστε και στο Greece-Salonika

        Ιθαγένεια στα..γρήγορα.
        http://greece-salonika.blogspot.com/2010/06/blog-post_8091.html

        Θα γεμίσουμε παπανδρέλληνες! Αλάου άκμπαρ...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Επώνυμος 01/06/2010 10:36:42

      Η λύση ίσως δοθεί τότε από παράλληλες δομές που θα δημιουργήσει η κοινωνία μόνη της,

      Η Ελληνική κοινωνία είχε πάντα παράλληλες δομές. Την οικογένεια, την προσπάθεια να αποταμιεύσεις και να έχεις πισινή αν κάτι πάει στραβά λόγω της μεγάλης ανασφάλειας και την εκκλησία πριν της πάρουν την περιουσία.

      Η εκκλησιαστική περιουσία ιστορικά ήταν το κοινωνικό ταμείο των Ελλήνων από το οποίο ζούσαν οι φτωχοί ακτήμονες. Νοίκιαζαν τα χωράφια, έδιναν ένα μικρό μέρος από τα προϊόντα στην Εκκλησία και από το άλλο ζούσαν.

      Σήμερα ένα μέρος της κατάθλιψης οφείλεται στην έλλειψη πισινής που επιτείνει την ανασφάλεια.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ anonymous 01/06/2010 11:25:16

        Η αποταμίευση πάει, πέθανε. Η ληξιαρχική πράξη θανάτου της υπογράφτηκε με το ίδιο στυλό που υπογράφτηκε και η αίτηση χορήγησης χρυσής πιστωτικής κάρτας.

        Η Εκκλησία -το είπες και μόνος σου-, όσα της άφησαν οι τρυφηλότητες των δεσποτάδων, ετοιμάζεται να της τα πάρει τώρα με το άγριο χαράτσωμα ο νεοταξίτικος ολετήρας.

        Και την οικογένεια, όσο η απερχόμενη γενιά θα αποδημεί (εις Κύριον), ξέχασέ την κι αυτή. Η νυν γενιά των 30άρηδων δεν πρόκειται να επιδείξει ούτε παρωνυχίδα της στήριξης και της αλληλεγγύης που δείχνει προς τα παιδιά της η γενιά των 60άρηδων. Η πρώτη έχει συνηθίσει σε έναν τρόπο ζωής τέτοιο που δεν θα της επιτρέπει να απεμπολεί το παραμικρό για χάρη των παιδιών της. Θα δούμε στο μέλλον καταστάσεις Βρετανίας, όπου η κόρη πληρώνει στη μάνα... ενοίκιο για τη φιλοξενία στο (πάλαι ποτέ εφηβικό) δωμάτιό της από μια ηλικία και μετά!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ anonymous 01/06/2010 12:47:56

        Αγαπητέ Αυριανιστή, φοβάμαι ότι όχι μόνον αλληλεγγύη και στήριξη, αλλά ούτε καν νέα γενιά δεν θα δημιουργήσουν τα παιδιά μας, γιατί στην εγωπάθεια που επιδεικνύουν ήδη προστίθεται και η κρίση, αντικειμενική πλέον δυσκολία...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ anonymous 01/06/2010 12:52:50

        @δρόμος

        Και μετά κατηγορείτε το Γιωργάκη ότι δεν αγαπά την Ελλάδα! Μα, γι' αυτήν προνοεί! Επειδή ψυχανεμίζεται ότι μέσα σε τέτοιες συνθήκες τα παιδιά μας δεν θα δημιουργήσουν νέα γενιά, είπε να κάνει... εισαγωγή ντούρων λαθρομεταναστών!

  12. socrates avatar
    socrates 01/06/2010 08:35:59

    Είδα χθές βράδυ για λίγο τον Παπακωνσταντίνου στη ΝΕΤ.
    Η έπαρση αυτού του ανθρώπου, μαζί με την έλλειψη παντελούς ευαισθησίας για την καταστροφή του κοινωνικού ιστού που έφερε, με έκανε να καταλήξω σε τρία συμπεράσματα:
    Πρώτο, είναι αμετανόητος ψεύτης, ειδικά εάν θυμηθούμε τις προεκλογικές εξαγγελίες.
    Δεύτερο, δεν έχει επίγνωση τι πραγματικά συμβαίνει στην κοινωία.
    Τρίτο, είναι τραγικά ανεπαρκής σε τεχνοκρατικό επίπεδο, διότι δεν βλέπει το αδιέξοδο του οικονομικού μίγματος που ακολουθεί.
    Όταν, πχ, ένας υπουργός οικονομικών δεν συνειδητοποιεί ότι μια συστημική ύφεση που δεν συνοδεύεται από άμεσα μέτρα ανάπτυξης (πχ. επενδύσεις μεγάλης κλίμακας από το εξωτερικό) ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ (100%), τότε είναι ξεκάθαρο ότι ο άνθρωπος αυτός δεν μπορεί να βοηθήσει τη χώρα.
    Αντιθέτως μας κάνει τεράστια ζημιά, διότι μας καταναλώνει πολύτιμο χρόνο.
    Λυπάμαι, αλλά όσο υπάρχει σε αυτή τη θέση ο παπακωνσταντίνου δεν θα υπάρξει κανένα φώς στο βάθος του τούνελ.

    • mihalis avatar
      mihalis @ socrates 01/06/2010 14:17:35

      Εμένα γιατί μου φαίνεται και κρυφοπούστης; Το στήσιμό του, βλέμμα κλπ είναι τελείως τέτοιο

  13. Κ.Τ. avatar
    Κ.Τ. 01/06/2010 08:38:34

    Καταθεσι και ψηφισι απο την Βουλη Σχεδιου Εθνικης σωτηριας με τα εξης μετρα
    1. Σταση πληρωμων για το χρεος, επαναδιαπραγματευσι του και ετεροχρονισμος των δοσεων.
    2. διαπραγματευσι του αναγκαστικου κατοχικου δανειου και μη αναγνωρισι οποιασσηποτε μυστικης παραιτησεως μας ως εκνομης.
    3, Ανακλησι οποιωνδηποτε χαριστικων συνταξεων σε ημεδαπους και αλλοδαπους και διακοπη οποιασδηποτε νοσοκομειακης φροντιδας ανευ πληρωμης για τους δευτερους τιμολογιο της αγορας.
    4. Δημευσι περιουσιας η φυλακισι σε οσους δεν ρυθμισουν τις οφειλες τους προς το ΔημοσιΟ και τα Ταμεια.
    5 Απελαση η φυλακισι ολων των αλλοδαπων εφ οσον δεν εχουν αποδεδειγμενη οικονομικη αυταρκεια η αποδεδειγμενη τουριστικη ιδιοτητα και νομιμο καταλη, μονιμη εργασια η τουλαχιστον 200 ενσημα ετησιως και φορολογικη ενημεροτητα.
    6. Καταργησι των Ελληνοποιησεεων των μεταναστων και λογω εικονικοτητος σε περιπτωσεις γαμου με ναθεωρησικαυ των συνταξεων με 5% δικαιωμα για καθε χρονο εγγαμου βιου.
    7. Επανεξετασι ολων των συνταξεων με επιστροφη των χρηματων η δημευσι της περιουσιας η φυλακισι.
    8. Ποθεν εσχες με μη παραγραφη των αστικων και ποινικων συνεπειων λογω καταδολιευσεως του Δημοσιου.
    9. Κρατικοποιησι των τραπεζων με κεφαλαιοποιησι των ηδη χορηγηθεντων η των μελλοντικων κεφαλαιων στηριξης τους,
    10.Φοροαπαλλαγες στα τουριστικα επαγγελματα και στις επιχειρησεις για την ανταγωνιστικοτητα τους με τις αντιστοιχες του εξωτερικου.
    11. Επιδοτησι 50% των υλικων για την γεωκτηνοτροφια και απεξαρτησι της αλιειας απο τις διαταξεις της ΕΕ.
    12. Συστασι ΑΕ για την αξιοποιησι με πωλησι ακινητων και εκτασεων του Δημοσιου με προνομιακους και αμεσους ορους δομησυς.
    13. Υποχρεωτικη εργασια σε ΟΤΑ για επιδοτουμενους ανεργους και υποχρεωτικη εισφορα 5 ευρω/ημερα στο ταμειο ανεργιας σε οσους αεργους ενηλικες που δεν εντασονται η δεν απαλασσονται λογω στρατευσεως, σπουδων η αναπηριας και δηλωνουν ευλογα εισοδηματα.

  14. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 01/06/2010 08:41:19

    Η έκρηξη που βλέπω να έρχεται είναι στο CERN της Ρηγίλλης: Το "ταχύ νετρίνο Αντώνης" θα συγκρουστεί με το "βαρύ αντιπρωτόνιο Κώστας". Θα μετατραπεί πολλή ύλη σε ενέργεια.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 01/06/2010 08:46:18

      ¨Οσο για “κοινωνικές εκρήξεις”, τουλάχιστον πάψτε να γεμίζετε τα μπιτόνια των φασιστοαναρχι(δι)ών που καίνε κόσμο!

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Sic transit gloria mundi 01/06/2010 09:09:40

      Δεν θα συγκρουστούν stgm ,

      απλά ο Σαμ πιέζει τον ΚΚ μέσω των επιτροπών γιατί θέλει να τελειώνει με τις εξηγήσεις και να αντιπολιτευτεί πιο δυναμικά.Από την άλλη ο ΚΚ περιμένει (τις αποκαλύψεις??) ούτως ώστε να έχει κάτι χειροπιαστό ως απάντηση στην φοβερή και τρομερή προπαγάνδα του Πασοκ για τα πεπραγμένα του.

      Για τη χώρα βέβαια τίποτα απ' όλα αυτά δεν έχουν σημασία , αυτό που δεν έχουν καταλάβει οι "κομματικοί" είναι ότι με οποιαδήποτε κυβέρνηση οι αιτίες που μπορούν να προκαλέσουν κοινωνική έκρηξη θα παραμείνουν.

      Η περικοπές και οι μειώσεις σε μισθούς και δαπάνες θα παραμείνουν ως έχουν με οποιαδήποτε κυβέρνηση , η μείωση του ΑΕΠ θα παραμείνει ως έχει με οποιαδήποτε κυβέρνηση , ο πληθωρισμός θα παραμείνει κτλ κτλ.

      Ο "εξορθολογισμός του έθνους" δεν μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη.Και απ' ότι φαίνεται το μέγα πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν έχει καταλάβει πως το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να στρωθούμε στη δουλειά.

      Τα μικροκομματικά παιχνίδια ένθεν κι ένθεν είναι κατάλοιπο της γενιάς σας αγαπητέ stgm και Φάκτορα.

      Η γενιά η δικιά μου που έρχεται με φόρα (λέμε τώρα) έχει καταλάβει πως μόνο με οργάνωση και δουλειά μπορεί να επιβιώσει η χώρα.Ελπίζω τουλάχιστον.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ greekpoliticalreview 01/06/2010 09:19:31

        Δεν ξέρω ποια γενιά αντιπροσωπεύεις ηλικιακά, greekpoliticalreview, αλλά αν αντιπροσωπεύεις την περιβόητη "γενιά των 700 ευρώ" (που οι διαδικτυακοί εκπρόσωποί της από το ομώνυμο blog έχουν αναδειχθεί στους κατ' εξοχήν ιεροκήρυκες και απολογητές του νεοφιλελευθερισμού), τότε πολύ καλά έκανες και έβαλες το "λέμε τώρα", γιατί αυτή η φόρα προβλέπω να ανακόπτεται κάπως ανώμαλα πάνω στα 540 ευρώ του "συμφώνου πρώτης απασχόλησης".

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ greekpoliticalreview 01/06/2010 09:20:54

        Έχεις δίκιο για τη γενιά (κι ακόμα πιό πολύ για την οργάνωση και δουλειά), απολογούμαι.
        Για τα λοιπά, ο Θεός βοηθός.

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ greekpoliticalreview 01/06/2010 10:22:53

        Είπα επίσης στο τέλος ότι "έτσι ελπίζω τουλάχιστον" φίλε Αυριανιστή , δεν γίνεται να μην ελπίζω κάπου και αφού ΔΕΝ ελπίζω σε Σαμαράδες και ΓΑΠιους φανφαρονισμους οι ελπίδες μου μετατίθενται στην επόμενη γενιά εξουσίας , δηλαδή την γενιά μου. Είμαι του 82'. Γενιά η οποία τα έχει δει όλα από πλευράς πολιτικής φαυλότητας.Σ αυτό ελπίζω μόνο.Η γενιά μου έχει φάει στη μάπα όλη την πολιτική φαυλότητα κι επίσης τώρα βλέπει και την κοινωνική φαυλότητα.

        Αν δεν τα καταφέρει η επόμενη γενιά εξουσίας η φαντασία μου για το μέλλον σταματάει και πέρνει θέση το ντοκυναντέρ του Σολάνα για την Αργεντινή...

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ greekpoliticalreview 01/06/2010 10:34:51

        Σου απάντησα Αυριανιστή αλλά αργεί να περάσει , ελπίζω να βγει σύντομα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ greekpoliticalreview 01/06/2010 11:04:28

        "Η επόμενη γενιά εξουσίας", και να το ήθελε ακόμα, μάλλον δεν θα προλάβει καν να αποτρέψει το remake του ντοκυμανταίρ για την Αργεντινή το οποίο ανέφερες...

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ greekpoliticalreview 01/06/2010 12:08:37

        Αν δεν προλάβει αγαπητέ σημαίνει πως και η υπόλοιπη Ευρώπη δεν θα είναι με την σημερινή της μορφή άρα θα μιλάμε πλέον με άλλους όρους.

        Το πα και σε άλλη ανάρτηση σε περίπτωση που η έκθεση σε Ελληνικά ομόλογα παραμείνει ως έχει (και δεν τα σκουπίσει η ΕΚΤ) , αναδιάρθρωση χρέους σημαίνει κατάρρευση τραπεζικών οργανισμών εντός και εκτός χώρας όπως επίσης και κατάρρευση Ελληνικών συνταξιοδοτικών ταμείων (πιθανώς και ορισμένων ξένων).

        Σημαίνει αναδιανομή προς τους έχοντες αφού οι ιδιοκτησίες/καταθέσεις κτλ θα υποτιμηθούν ενώ τα χρέη θα παραμείνουν ως έχουν.

        Σημαίνει πολύ κλάμα και φτώχεια για πολλές δεκαετίες και πιθανότητα ντόμινο και σε άλλες χώρες.

        Οπότε έχουμε καθήκον ως έθνος να στρωθούμε στη δουλειά και να παίξουμε κατενάτσιο περιμένοντας να δούμε τι θα γίνει και με την υπόλοιπη Ευρώπη.

        Αν προλάβουν οι της Ε.Ε και μαζέψουν την έκθεση του υπολοίπου συστήματος από Ελληνικά ομόλογα τότε θα περιοριστεί ο κίνδυνος του ντόμινο και δεν θα μας κρατάει τίποτα πια στην Ευρώπη με ό,τι συνεπάγεται αυτό...

        Η γενιά μου κάποια στιγμή θα κυβερνήσει , είναι νομοτέλεια , οι συθήκες όμως θα εξαρτηθούν από τη σημερινή γενιά.

  15. ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
    ποσα απιδια βανει ο σακος 01/06/2010 08:52:39

    Μπορεί να μου πει κάποιος με την ομάδα "ΔΙΑΣ" τι παίζει?
    Γιατί μου δίνετε η εντύπωση οτι δεν δημιουργήθηκε για να κάμψει την αλλοδαπή εγκληματικότητα αλλά για να κάμψει το ξέσπασμα των Ελλήνων?

    Προσωπικά, δε πα να φέρουνε και ολο το δωδεκάθεο, πάλι θα τους πάρει ο δια...ς

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ ποσα απιδια βανει ο σακος 01/06/2010 08:56:35

      Δημοκρατία αλλά Αρκουδεά μου θυμίζει..

  16. ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
    ποσα απιδια βανει ο σακος 01/06/2010 09:10:09

    Διακρίνω ενα New Deal σιγά σιγά να ξεπροβάλει το άσχημο του κεφάλι πίσω απο τη παρατεταμένη ακινησία της Κυβέρνησης και ισως και της επιχειρηματικής τάξης, και δεν θα απέφευγα να προσθέσω ΚΑΙ της αντιπολίτευσης.
    Ενα New Deal με τους κυβερνητικούς, τους επιχειρηματικούς και τους πολιτικούς παράγοντες στη μια πλευρά όπου οχι μόνο αγνοεί την κατάρρευση της Ελληνικής κοινωνίας αλλά ταυτόχρονα την υποδαυλίζει. Που προσδοκεί μέσω μιας παρατεταμένης ανέχειας, που προκλήθηκε με τεχνητά μέσα να διώξει τον ίδιο τον Έλληνα απο τον τόπο του αλλάζοντας ριζικά τη μορφή της Ελληνικής κοινωνίας, με συνοπτικές διαδικασίες και στα γρήγορα. Η ζημιά για το ίδιο σύστημα που ακόμη καλά κρατεί σε αυτή τη κοινωνία εδω και 30 έτη, απο την έξοδο των αλλοδαπών χεριών απο τη χώρα λόγο της διπλής κρίσης, θα είναι αμελητέα αν όπως πιθανόν υπολογίζει το ίδιο σύστημα η παρατεταμένη ακινησία της αγοράς επιφέρει και την έξοδο του ίδιου του Έλληνα εργαζόμενου/ψηφοφόρου απο τη χώρα του, ώστε να ανοίξει ο δρόμος λόγο έλλειψης χεριών για επανεισαγωγή των αλλοδαπών πληθυσμών αυτή τη φορά σε μια κοινωνία που θα λείπει ο παραδοσιακός της πυρήνας. Μια κοινωνία πλέον εύπλαστη και ανήμπορη να αντιδράσει στη απαλλοτρίωση της απο το ίδιο το σύστημα το οποίο την έφερε εκεί τα τελευταία 30 χρόνια.

  17. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 01/06/2010 09:18:33

    Μέσα στον επόμενο χρόνο είναι πιθανό να υπάρξει μπαραζ αλλαγής "χεριών" ακινήτων λόγω χρεών. Να βγει ευθαρσώς ο Σαμαράς και να εγγυηθεί από τωρα την ακίνητη περιουσία του κοσμάκη από τα νύχια των τραπεζιτών και των άλλων αρπακτικών. Είναι σημαντικό.

    Με την επερχόμενη πτώχευση θα προσπαθήσουν να βρουν πάτημα για αναδιανομή της ακίνητης περιουσίας του λαού. Το έκαναν με τα μετρητά γιατί να μην το κάνουν και με τα ακίνητα. Στα διάφορα κέντρα εξουσίας δεν αρέσει ότι έχουμε από τα υψηλότερα ποσοστά ιδιοκατοίκησης στον κόσμο.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αγανάκτηση 01/06/2010 10:04:44

      Τη διάσταση αυτή την έχω ξαναθέσει με σχόλιο σε ανύποπτο χρόνο. Και η μεγάλη φοροεπιδρομή στα ακίνητα της μεσαίας τάξης, έχει ακριβώς αυτό το σκοπό: να πέσει το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα, που πλησιάζει το 80% και οι Ευρωπαίοι "εταίροι" δεν δέχονται με τίποτα να είναι τόσο υψηλό. Όταν λοιπόν η φορολογία των ακινήτων θα γίνει τόσο δυσβάστακτη, θα τα αγοράσουν κοψοχρονιά από τους σημερινούς ιδιοκτήτες, τους οποίους θα μετατρέψουν σε ενοικιαστές.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Αγανάκτηση 01/06/2010 10:14:56

      Το πρόβλημα είναι οι αγοραίες τιμές. Έχουν απίστευτα πολύ "αέρα" μέσα, είναι υπερτιμημένα. Με ευθύνη των τραπεζών κυρίως, οι οποίες τώρα κινδυνεύουν (όπως στην Ισπανία, ΗΠΑ κτλ).
      Άν δεί κανείς τη σχέση πραγματικού κόστους - αγοραίας τιμής (ή και άν κάνει χρήση του εργαλείου της Τεχνικής Ανάλυσης), το συμπέρασμα είναι αβίαστο, μάλλον θα "διορθώσουν" και θα πάνε στο μακροπρόθεσμο κινητό μέσο όρο, δηλαδή θα έχουμε πτώση τιμών των ακινήτων 30 - 40 % για να κλείσει ο κύκλος. Αλλά οι Τράπεζες προσπαθούν να το επιβραδύνουν, να γίνει αργά αργά, όχι όπως στην Ισπανία. Το ιδιοκατοικούμενο ακίνητο μπορεί να προστατευθεί (από πλειστηριασμό κτλ) με μακροπρόθεσμη ρύθμιση του δανειακού χρέους, αρκεί να το αντέχουν οι Τράπεζες. Αντίθετα, η πτωτική κίνηση στα επαγγελματικά και εμπορικά ακίνητα (ενοικιαζόμενα) είναι πολύ επιθυμητή, θα περιορίσει τα "παράπλευρα κόστη" σε πολλές κατηγορίες επαγγελματικές, θα ελαφρύνει τους ενοικιαστές κατοικίας ή επαγγελματικής στέγης κτλ. Υγιής αποπληθωρισμός.

      • Determinism Is Dead avatar
        Determinism Is Dead @ Sic transit gloria mundi 01/06/2010 10:45:01

        Πτώση 30-40% στις τιμές των ακινήτων;
        Περιλαμβάνει και το διατηρητέο ακίνητο επί της οδού Διονυσίου Αρεοπαγίτου του Τσοχατζόπουλου;

      • deleteme avatar
        deleteme @ Sic transit gloria mundi 02/06/2010 01:38:00

        αναλυση επιπεδου δημοτικου, απο κομματοσκυλα που φυτοζωουν αναμασοντας τα ιδιες ανοησιες και ανεραστες που χρησιμοποιουν τις νεες τεχνολογιες για να αναπληρωσουν τον γκομενο/συζηγο/εραστη που ποτε δεν ειχαν μπερδευοντας γεωπολιτικη με Manolo και 8εωριες παιγνιων με...μασαζοκορσεδες

        φανταζομαι οι ιδιοι...ξενιστες που στα ΑΕΙ τους, εδερναν κα8ηγητες, ψηφιζαν ιδιοτελως με ανταλλαγμα Ευρωπαικα προγραμματα, προπηλακιζαν συμφοιτητες τους και εν τελει επερναν πτυχια χωρις κανενα αντικρυσμα αντι να αγωνιουν για βελτιωση της παρεχομενης εκπαιδευσης, αντικειμενικη αξιολογηση και παραδειγματικη τιμωρια μικρονοων και αλητηριων της μαστουρας και της φριμπας

        Το κυριως αρ8ρο καλο, αλλα παραβιαζει ανοιχτες 8υρες

        Το ρισετ αναμενομενο και προσωπικα ελπιζω οσο πιο σκληρο γινεται

        ο Νεο Ελληνας τσαμπα-μαγκας, ο αεργος των δανεικων, ο τεμπελης της λαμογιας, ο ψευτοτσαμπουκας της Ρωσσιδας γκομενας (ακομα και αυτες...Αλβανοι της νεμονται), ο απατεωνας ολκης καταφερε να διαλυσει την χωρα σε ολα τα επιπεδα και να μεινει πισω ακομα και απο χωρες του πρωην υπαρκτου σοσσιαλισμου

        Η διαφ8ορα σε αυτες τις χωρες, σε 2 απο αυτες δραστηροποιουμαι επαγγελματικα, ειναι πρακτικα μηδενικη, το εργατικο δυναμικο εξιδικευμενο, η λειτουργια του κρατους ευρυθμη, τα αυτονοητα εφαρμοζονται και βεβαια.....τα διαφορα τσογλανια της Αριστερης τρομοκρατιας δεν μπορουν να περασουν ουτε απο το απεναντι πεζοδρομιο - οι αν8ρωποι εκει βιωσαν στο πετσι τους τις.....ανεφαρμοστες ουτοπιες της Αριστερης ημιμα8ειας

        Οι ξεφτιλες Ελληναρες, επιχειρηματιες της πλακας και της οκας, αντι να αφομοιωσουν τα Βαλκανια κατεληξαν επαιτες της κα8ε βιζιτας με οιδηποτε κοστος - 20 χρονια μετα την πτωση του υπαρκτου, ανυπαρκτοι ξεφτιλες περιφερουν την πραματεια τους σε πελατες και προορισμους που ουτε τριτοκοσμικοι φονταμενταλιστες του Αραβικου κοσμου δεν καταδεχονται να πανε - αυτη ειναι η ρατσα μας αλλωστε: ξερολες, ημιμα8εις γαμπροι, λαμογια μεταπρατες και βεβαιως βεβαιως κοπροσκυλα που σπουδαζουν Ιατρικη και λοιπες επιστημες και δεν ξερουν να γραψουν το ονομα τους στην Ελληνικη

        Πολεις οπως η 8εσσαλονικη αντι για κομβος εμπορικος/επιχειρηματικος των Βαλκανιων (υπο την κα8οδηγηση εμπνευσμενων τεχνοκρατων) κατηντησε ο παριας των Βαλκανιων χωρις υποδομες, ανυπαρκτη προστι8εμενη αξια κοκ - το αυτο για αλλες...'μεγαλες' πολεις

        Η Α8ηνα, χρεοκοπημενη σε ολα τα επιπεδα (πολιτιστικο, υποδομων, ποιοτητας ζωης κοκ) - ενα ημι8ανες κουφαρι

        Εχουμε το τελος που μας αξιζει - ευχομαι να ειναι γρηγορο και να ματωσει οσο περισσοτερους απο τους ξεφτιλες που αρνουνται την αρση του καμποταζ, τον εξορ8ολογισμο των δαπανων, την αξιολογηση, την αποδοση ευ8υνων, την επιχειραμτικοτητα - αυτο το DNA της ησσονους προσπα8ειας, του κομματικου εναγκαλισμου με τον Αντωνη, τον Γιωργο, την Αλεκα κοκ

  18. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 01/06/2010 09:21:17

    Σ'αυτή την πόλη, τη Θεσσαλονίκη, είχαμε πριν 6 αιώνες μία τέτοια εξέγερση, για οικονομικούς λόγους . Η περίφημη "κομμούνα της Θεσσαλονίκης" όπως πολύ αργότερα βέβαια ονομάστηκε, η "κίνημα των Ζηλωτών".

    Το αίμα, δυστυχώς, έτρεξε ποτάμι. Πολύ και πολύ άδικο αίμα σε πολλές περιπτώσεις από ότι φαινεται.

    Ο λαός επιτέθηκε στους αριστοκράτες, στους τοκογλύφους, στον επίσκοπο, στους αντιπροσώπους της αυτοκρατορικής εξουσίας και στους αλλοδαπούς εμπόρους. Οσοι γλύτωσαν τον θάνατο κατέφυγαν στην Κωνσταντινούπολη.

    Η πόλη τελικά αυτοδιοικήθηκε για επτά χρόνια, μεταξύ 1342-1349. Η Ζηλωτές εφάρμοσαν ένα κανονικό πολιτικό πρόγραμμα. Περισσότερα δεν θυμάμαι αλλά το περιστατικό είναι παραπάνω από ενδιαφέρον.

    Υπάρχει νομίζω και ένα βιβλίο του Γ. Κορδάτου για το θέμα, αλλά δεν έτυχε να το διαβάσω ποτέ. Ελπίζω πάντως να το έχουν διαβάσει αυτοί που πρέπει.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Στη Θεσσαλονίκη είχαμε και παλιότερα μία εξέγερση επί Μ. Θεοδοσίου που κατέληξε στον αφανισμό χιλιάδων Θεσσαλονικέων στον ιππόδρομο, εκεί που έπεσε και η πολυκατοικία με τον σεισμό, που είναι και το ζαχαροπλαστείο του Νίκου με τα ωραία σοροπιαστά. Η εξέγερση αυτή είχε σαν αφορμή "αθλητικούς" λόγους, διότι ο λαός θεώρησε ότι αδικήθηκε ένας αγαπημένος του "σταρ" της εποχής αρματοδρόμος ή κάτι τέτοιο. Και βγήκε στους δρόμους να συγκρουστεί με την Γερμανική αστυνομία της πόλης. Μάλιστα πάνω στις οδομαχίες σκοτώθηκε και ο Γερμανός αστυνομικός διοικητής. Ο Μ. Θεοδόσιος έτρεφε μια συμπάθεια στους Γερμανούς που τότε δεν είχαν ακόμη μπούντες-μπανκ και ήταν αναγκασμένοι να "πουλάνε το σπαθί τους" για το μεροκάματο.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Θραξ Αναρμόδιος 01/06/2010 09:31:56

      Έ, βοήθησε και η πολιτική διάσπαση του 1340 (δύο αυτοκράτορες, ο ανήλικος Ιωάννης Παλαιολόγος και η μητέρα του Άννα της Σαβοίας εναντίον Ιωαάννη Καντακουζηνού), οι Νεμανίδες Σέρβοι σύμμαχοι με την Άννα και οι Τούρκοι του οίκου των Οσμανιδών με τον Καντακουζηνό, οι θρησκευτικές δογματικές διαμάχες κτλ
      Υπάρχει και το βιβλίο "Επανάσταση των Ζηλωτών" του σημαντικού θεολόγου καθηγητή Νίκου Ματσούκα, σε μυθιστορηματική μορφή, εύληπτο αλλά ακριβές για τα πρόσωπα και γεγονότα.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Θραξ Αναρμόδιος 01/06/2010 09:42:07

      Οι Γερμανοί διπλωματικοί και στρατιωτικοί σύμμαχοι του Θεοδόσιου ήταν για την ακρίβεια Γότθοι. Άλλη ομάδα τους, με ηγέτη τον Αλάριχο (Alarich) είχε "μπουκάρει" στη Ρώμη.
      Ο Θεοδόσιος Ι (ο Μέγας), με καταγωγή από την Ισπανία, διώκτης των οπαδών της παλαιάς δωδεκαθεικής θρησκείας, ήταν ο τελευταίος αυτοκράτορας του ενιαίου Ρωμαικού κράτους. Στους γιούς του Αρκάδιο και Ονώριο, κληροδότησε το Ανατολικό και Δυτικό τμήμα αντίστοιχα, με σύνορο τον ποταμό Δρίνο της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης.
      h**p://en.wikipedia.org/wiki/Theodosius_I

    • l
      l' ami du peuple @ Θραξ Αναρμόδιος 02/06/2010 06:12:49

      παρα πολυ σωστα. μια αλλη διασταση των πραγματων βρισκει κανεις αναδιφωντας τις σχεσεις του τσεχου θεολογου Γιαν Χους με το ζηλωτικο κινημα, και απο κει ακολουθωντας το νημα με το προτεσταντικο σχισμα.

      ο καντακουζηνος πραγματικα μυθιστορηματικη φυσιογνωμια, κλεινεται σε μοναστηρι παραιτουμενος του αυτοκρατορικου σχηματος.

      το οτι η θεσσαλονικη επεσε θυμα του ελληνικου κεμαλισμου και του ολοκαυτωματος και του εμφυλιου (ο ζευγος δολοφονηθηκε εν μεση οδω, ο πολκ εκει εδωσε τα τελευταια σημεια ζωης) και στη συνεχεια κατατρομοκρατηθηκε απο "καρφιτσες" και χουντες ( λαμπρακης, τσαρουχας, χαλκιδης επιφανεις νεκροι) δεν ειναι καθολου ασχετο με τη σημερινη της εικονα.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ l' ami du peuple 02/06/2010 09:08:48

        Μερικές πόλεις αποπνεόυν ιστορικό παράδοξο.
        Σεράγεβο: Όχι η πρωτεύουσα μεν, αλλά ασφαλώς σημαντική του μεσαιωνικού Βογομιλικού βασιλείου της Βοσνίας. Μετά, μήλον της έριδος και "μπαλάκι πίγκ-πόγκ" δύο αυτοκρατοριών, Οθωμανικής και Αψβούργων. Μετά, 1914: Ο αρχιδούκας Φερδινάνδος και η σύζυγος του, διάδοχοι της Αυστροουγγαρίας πέφτουν νεκροί από το πιστόλι του Γκαβρίλο Πρίντσιπ και εκεί δίνεται η αφορμή για την έναρξη του Α' Παγκοσμίου πολέμου. Τα νεότερα, 1992 - 1995 είναι γνωστά, πάλι μήλον της έριδος, πόλεμος, πολιορκία και τελικά, πάλι διεθνοποίηση του πολέμου, τέλος με έξωθεν στρατιωτική παρέμβαση. Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον;
        Πόλεις όπως το Σεράγεβο (ίσως σε κάποιο βαθμό η Θεσσαλονίκη, με γεγονότα όπως των Ζηλωτών, του Νεοτουρκικού κινήματος και κυρίως, το Ολοκαύτωμα και το Άουσβιτς), συμπυκνώνουν σε στενό τόπο όλη την Ευρωπαική ιστορία. Σαν "περίληψη".

      • l
        l' ami du peuple @ l' ami du peuple 02/06/2010 09:12:26

        ναι και η βαρκελωνη, η αμβερσα, η μασσαλια, η μοσχα!!!

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ l' ami du peuple 02/06/2010 09:16:41

        Κι αυτές, Φίλε. Έγραψα μόνον για τις δυό πλησιέστερες μεγάλες μητροπόλεις του διαχρονικού ιστορικού παράδοξου !

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ l' ami du peuple 02/06/2010 09:17:18

        Πανω απ ολα η Βαρσοβια.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ l' ami du peuple 02/06/2010 09:21:15

        Πολύ σωστή επισήμανση, ψυχραιμία.
        Έγραψα προχθές για την μυθιστορηματική, απίστευτου ηρωισμού και ήθους, προσωπικότητα του διοικητή της εξέγερσης του γκέττο, γιατρού χειρουργού Μάρεκ Έντελμαν, που πέθανε πέρισυ.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ l' ami du peuple 02/06/2010 09:25:00

        Πρααγματικός Edel-mann (= ευγενής άνδρας).

      • l
        l' ami du peuple @ l' ami du peuple 02/06/2010 09:28:56

        παντως τρανζιτ το σημαντικωτερο ηταν οι βαρκαρηδες και το κοινωνικο κινημα στη μακεδονια απεργιες καβαλας 1880,φεντερασιον κλπ κλπ.σε ισοϋψη γραμμη με τους ζηλωτες.
        αυτο οδηγησε στους νεοτουρκους που ησαν μια αντιδραση εξυγιανσης, οπως και ο δικος μας ζορμπας.(μιλω για τον συνταγματαρχη, οχι για τον αντονυ κουην)

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ l' ami du peuple 02/06/2010 09:35:11

        Ένα-ένα τα θυμόμαστε, είναι τόσο πολλά τα σημαντικά ορόσημα για τη Θεσσαλονίκη. Η πυρκαιά του 1917...
        Ακόμη και το μεγαλύτερο πογκρόμ στον Ελλαδικό χώρο "διαθέτει", στον οικισμό Κάμπελ, που στέγαζε Εβραίους αστέγους της πυρκαιάς του '17.

      • l
        l' ami du peuple @ l' ami du peuple 02/06/2010 09:35:13

        για την εξεγερση των σαλονικιων εβραιων στο αουσβιτς επισης πρεπει να πει κανεις κατι.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ l' ami du peuple 02/06/2010 09:37:22

        Προσπάθησαν ν' ανατινάξουν με δυναμίτη τους φούρνους του Διαβόλου!
        Αλλά οι χαφιέδες αγρυπνούσαν.

      • l
        l' ami du peuple @ l' ami du peuple 02/06/2010 09:43:34

        οταν κοπασει η εθνικη ανασφαλεια με το μακεδονικο θα θυμηθουμε περισσοτερα φιλε μου. εχεις υποψη σου οτι υπαρχουν βογομιλικοι ταφοι στα χωρια της φλωρινας; ειχε φωτογραφισει καποιους ο πετροπουλος. περισυ το καλοκαιρι εψαξα και τους βρηκα!!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ l' ami du peuple 02/06/2010 09:57:51

        @ sgtm

        Ναι αλλα υπαρχει και η Βαρσοβια του θαυματος του Βιστουλα το 1920,της εξεγερσης των Πολωνων της Αρμιγια Κραιοβα το 1944 κατα των Γερμανων και κυριως η Πολωνια της "Αλληλεγγυης¨που εδωσε την αποφασιστικη βολη στο τερας.

      • l
        l' ami du peuple @ l' ami du peuple 02/06/2010 10:15:38

        ψυχραιμια, για μενα το κοινο στοιχειο αυτων των "παραξενων δευτερων" πολεων ειναι η "συμπυκνωση" της ευρωπαϊκης ιστοριας και ο πρωταγωνιστικος τους ρολος στα "μεγαλα γεγονοτα" στη πορεια του χρονου παροτι σε ολη του τη διαρκεια παρεμειναν "δευτερες".
        τα τρια πραγματα που αναφερετε για τη βαρσοβια, ειναι σε διαστημα 60 χρονων, χωρις φυσικα να ειναι ασημαντα. να προσπαθησουμε με τη κρακοβια ισως ή τη μεγαλη μοραβια:

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/06/2010 09:26:59

    Εκρηξεις χωρις εναλλακτικο σχεδιο ειναι σαν φυσικα γεγονοτα.Δεν αλλαζουν τιποτα.

    • donaE avatar
      donaE @ ψυχραιμια 01/06/2010 09:40:21

      Σε αυτο εχεις δικιο και αδικο.Αλλαζουν μερικες φορες τα πραγματα προς το χειροτερο.Υπαρχει παντα ο κινδυνος για πιο κατω.Και δεν βοηθα να κρυβουμε την αληθεια οπως παντα καναμε.Πρεπει να ειμαστε ετοιμοι και συνειδητοποιημενοι.Αλλωστε μια βολτα στην αγορα και ειναι αδυνατο να κοροιδεψεις τον εαυτο σου.

  20. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 01/06/2010 09:49:03

    Εναλλακτικο σχεδιο; Σπέρματα ρίχνει παραπάνω ο (νεότερος και με καθαρότερο μυαλό) greekpoliticalreview : Δουλειά, οργάνωση, συστηματοποίηση, ενότητα (όσων παράγουν και σκέπτονται, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε), αγώνας.
    Και προπαντός, να χτυπήσουμε τη βλακεία.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Sic transit gloria mundi 01/06/2010 09:56:17

      "Δουλειά, οργάνωση, συστηματοποίηση..."

      ΟΚ, σύμφωνοι με τα παραπάνω. Με τι όρους, όμως;

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Sic transit gloria mundi 01/06/2010 10:12:23

      θες και πρόταση για το παρόν ?

      ΓΑΠ : Πρωθυπουργός
      Σαμαράς : ΥπΟικ
      ΚΚ : ΥπΕξ

      θέσπιση επιτροπής προσωπικοτήτων εκτός Πασόκ-Νδ για τον έλεγχο του κυβερνητικού έργου (κυρίως για τους υπόλοιπους υπουργούς) και των στόχων του προγράμματος.

      Να στρωθούν όλοι στη δουλειά.
      Κι αν θέλει η τρόικα αλλαγές ας έρθει στο ενιαίο εθνικό μέτωπο της καινούργιας κυβέρνησης να τις ζητήσει.

      Θα έχει όλο το λαό (80% του εκλογικού αποτελέσματος) απέναντί της.

      Αν τα καταφέρουν αυτοί ενωμένοι να επιπλεύσουμε για 10 χρόνια αξιοπρεπώς ως κράτος θα έρθουμε εμείς μετά (η γενιά που λέγαμε) πλήρως αποκομματικοποιημένοι πια με το βλέμμα στραμένο μόνο στο συμφέρον της χώρας (δέκα χρόνια π.χ είναι άξιος χρόνος για "εξορθολογισμό του έθνους")

      Αυτά βέβαια προυποθέτουν και μεγάλη φαντασία και ιδιαίτερο θάρρος από πλευράς κομμάτων εξουσίας.

      Οι συνθήκες δεν θα επιτρέπουν σε κανέναν να επικαλεστεί πως με κυβένρηση ενότητας θα κυριαρχήσει η ρεμούλα όπως λέγαμε παλιά.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Sic transit gloria mundi 01/06/2010 11:06:43

      @gpl

      Τα είπες όλα: προαπαιτούμενο είναι να υπάρχει μεγάλη φαντασία και μεγάλο πολιτικό θάρρος. Οπότε, από εμένα, ουδέν σχόλιον...

    • l
      l' ami du peuple @ Sic transit gloria mundi 02/06/2010 08:21:49

      gpl αυτη η κυβερνηση θαναι τελεια !!

      reset!!! ctrl+alt+del !!!!big bang!!!!!

      αν θελεις τη γνωμη μου πρεπει να σκεφτεις μακροπροθεσμα:

      1) α. εθνικοποιηση τραπεζων. με μηδενικο σχεδον κοστος, ή με απαιτηση πληρωμης χρεων.
      β.κρατικοποιηση επιχειρησεων (με απαιτηση πληρωμης ασφαλιστικων εισφορων και αποδεδειγμενης φοροδιαφυγης. λειτουργια των επιχειρησεων αυτων απο τους εργαζομενους τους)
      γ.επιστροφη επιδοτησεων που τεκμηριωμενα κατασπαταληθηκαν, σε περιπτωση αδυναμιας πληρωμης, δημευση περιουσιας.
      (ως εδω προκειται για καταπολεμηση των μπαταχτσηδων, μη σκεπτεσαι το "κομμουνιστης" αυτα σου τα οφειλουν)
      δ.για το πολιτικο προσωπικο των τελευταιων 60 χρονων, μετα τη ληξη της εμφυλιας συρραξης: σημερινη περιουσια μειον περιουσια κατα την εισοδο στο βαζο με το μελι μειον νομιμες δηλωθεισες απολαβες δια τον αριθμο των ετων εμπλοκης επι συντελεστη φορολογιας επι δυο(προστιμο φοροδιαφυγης) επι νομιμο επιτοκιο, του συνολου ανατοκιζομενου νομιμως. εκδοση διαταγης πληρωμης υπερ του ελληνικου δημοσιου και κατα των πολιτικων και των κληρονομων τους με κατασχεση εις χειρας τριτου. (αναγκαιο μετρο καθαρσης, γκιλοτινες, κρεμαλες και ανασκολοπισμος περιττευουν εαν εφαρμοστει ο νομος περι φοροδιαφυγης)

      το συνολο αυτων φτανει και περισσευει για να πληρωθει το δημοσιο χρεος μας, ειδικα αν αφαιρεθουν τα τμηματα του που δημιουργηθηκαν δια της ενεργου δωροδοκιας πολιτικων μας, και αρα θα καταπεσουν και οχι μονον, αλλα θα μας αποζημιωσουν και για οτι τους εχουμε ηδη πληρωσει (καληωρα, δεν χρωστας τιποτε αν αποδειχτει οτι δανειστηκες απο μια τραπεζα καποιου που ειχε μετοχες σε μια εταιρεια η οποια λαδωσε τον φουφ@τ@ για να της αναθεσει ενα εργο, το οποιο αποπερατωσες με το δανειο- σχηματικα το λεω, αλλα ειναι κατανοητο ελπιζω)

      αυτα τα μετρα, η κυβερνηση που προτεινεις αδυνατει να τα παρει

      2) οπως το λεει ο κονδυλης (μπα σε καλο μου, κομμουνιστης ανθρωπος!) : αν η ελλαδα επιθυμει να επιβιωσει, πρεπει να αρχισει να παραγει ολα οσα καταναλωνει, απο δω και κατω σε ακουω, ομως να μη ξεχασω να σου πω δυο ακομη (κομμουνιστικα) πραγματα: σταματημα των εξοπλισμων και κοινωνικοποιηση της εκκλησιαστικης περιουσιας και πλαφον στις αμοιβες του δημοσιου τομεα. (οταν εσυ πρεπει να ζησεις με 700 ευρα, ο προεδρος της δημοκρατιας να παρει 2000, και πολλα του ειναι..κι αναλογως απο κει και κατω)

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Sic transit gloria mundi 02/06/2010 15:25:17

      Βρε συ φίλε του λαού μου έκατσε πολύ δουλειά σήμερα και μόλις τώρα είδα την απάντησή σου.

      Αποδέχομαι το σοκ(λολ) σου για την πρόταση αλλά ξεκαθαρίζω από την αρχή είναι πρόταση για το "εδώ και τώρα" παρόν (πάλι λολ).

      Αυτά που λες δεν θα τα κάνει καμμία κυβέρνηση πρώτον γιατί ορισμένα για να αποδειχτούν χρειάζονται στοιχεία τα οποία πολύ αμφιβάλλω αν μπορούν να βρεθούν και δεύτερον γιατί κοινωνιολογικά δεν στηρίζονται από την λαική βούληση (προς το παρόν)

      Άρα ρεαλιστικά speaking για την συγκεκριμένη περίοδο που πρέπει να είναι περίοδος περισυλογής και παραγωγής μια "ομοσπονδιακή" κυβέρνηση "αποδεκτή" από την λαική βούληση παράλληλα με έναν ανεξάρτητο φορέα ελέγχου του ΠΣΑ και των κυβερνητικών στόχων είναι ό,τι πιο εφικτό μπορώ να φανταστώ.

      Άμα θες μέτρα μπορώ να σου γράψω τέσσερα κιλά σελίδες αλλά μόνο η μια γραμμή από κάθε σελίδα θα είναι ρεαλιστική και εφικτή υπό τις υπάρχουσες συνθήκες (πολιτικά & κοινωνικά).

      Εθνικοποιήσεις κρατικοποιήσεις και τα ρέστα θα τα βρούμε μπροστά μας όταν θα έρθει η ώρα της αναδιάρθρωσης αναγκαστικά και θα δεις ότι ούτε εσένα θα σου αρέσει τόσο πολύ τότε γιατί θα είναι ουσιαστικά εθνικοποίηση ΧΡΕΟΥΣ αλλά αδερφέ μου και να μην είναι ΠΟΙΟΣ θα τα διαχειρίζεται?

      Ο ΓΑΠ ? Ο ΣΑΜ ? Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ? Η ΑΛΕΚΑ ? μπρρρρρρ

      Ή μήπως ο λαός μέσω της άμεσης δημοκρατίας ?? χαχαχαχαχα

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Sic transit gloria mundi 02/06/2010 15:31:16

      Και επειδή μόλις χθες ανακάλυψα ένα φοβερό site ενός παιδιού που όσο πρόλαβα να τον διαβάσω πιστεύω ότι η κοσμοθεωρία μου ταιριάζει μαζί του δες/δειτε κυρίως οι της αριστεράς τι σημαίνει ακριβώς αναδιάρθρωση/εθνικοποίηση πρακτικά και απλά.

      h**p://techiechan.com/?p=273

      Θα πάθεις πλάκα από την μεθοδολογία και την απλότητα που γράφει.

    • l
      l' ami du peuple @ Sic transit gloria mundi 02/06/2010 22:01:19

      τον ξερω τον φιλο greekpoliticalreview,ειχα ανεβασει προ καιρου ενα αρθρο του εδω.

      προσεξε ομως αυτο που λες για το ρεαλισμο. η διεξοδος απο αυτη τη κριση δεν μπορει να ειναι συμβατικη. ο καπιταλισμος τελειωνει που κακοψοφο ναχει.

      το προβλημα ειναι οτι εμεις βρισκομαστε στο επικεντρο εξαιτιας του ολοτελα διεφθαρμενου πολιτικου μας συστηματος, ειμαστε μια χωρα εξαγορασμενων συνειδησεων οπου κανεις δε κανει το προφανες που θακανες εσυ κι εγω αν δεν μπορουσαμε να πληρωσουμε τα χρεη μας και που λεγεται "προστασια απο τους πιστωτες, πτωχευση ή δεν ξερω πως αλλιως και διαπραγματευση"

      αντιθετα εξασφαλιζονται οι πιστωτες μας και το πολιτικο προσωπικο και οι τραπεζιτες μετακυλουν το κοστος ΤΟΥΣ πανω μας.

      δεν ειναι δυσκολο να αποδειξεις ποιος και τι σου χρωσταει, κι αν (υποθετικα) ερχοταν στα πραγματα μια ικανη για τετοιο προγραμμα κυβερνηση, θα τεκμηριωνε αυτα που λεω σε dt, μη σου πω οτι οι ενοχοι θα παραδινονταν μονοι τους.(για να αποφυγουν τα χειροτερα, τα οποια ομως θα ησαν δεδομενα)

      δες και το youpayyourcrisis που συχνα ποσταρει τον techiechan επι τη ευκαιρια.

  21. ssd avatar
    ssd 01/06/2010 09:54:41

    Σκεφτείτε ότι ακόμα δεν έχει περάσει το σύνολο των μέτρων..
    Μονή Αρκαδίου θα γίνει..

  22. ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΛΑΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΛΑΣ 01/06/2010 09:56:59

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ Η ΠΡΟΑΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΤΑΧΘΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ "ΠΑΡΑΠΑΝΩ" ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ (CIA-KGB)ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΟΧΙ ΒΑΡΒΑΡΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ (ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΤΛ).ΠΑΡΑΔΕΓΜΑΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΠΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΜΟΝΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΕ SCRIBD,SLIDESHARE κτλ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥΣ κκκκκ

  23. Michael avatar
    Michael 01/06/2010 10:14:02

    Δεν θέλω να φανώ απαισιόδοξος, είμαι απαισιόδοξος, πολύ μαυρίλα. Διαβάζοντας εχθές για το τσιγάρο πολλοί ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του αποπροσανατολισμού των απανταχού παπαγάλων Λοβερδιστών. Λες και το πρόβλημά τους ήταν ο καπνός του τσιγάρου και δεν τους ενοχλεί η ώθηση εκ των όπισθεν του ΓΑΠ (το έμαθα κι αυτό),που δεν θα δούνε σύνταξη ποτέ τους. Βρε κωθώνια μας στρέφουν τον ένα εναντίον του άλλου με τέτοια τερτίπια μια και έπαψαν πια να μας ελέγχουν κομματικά, εφευρίσκουν τρόπους να στρέψουν το μένος που καλλιέργησαν εναντίον τους, να στραφεί σε μεταξύ μας διαμάχες και έριδες. Ας μη ξεχνούν οι μη καπνίζοντες, αυτοί που καπνίζουν δεν είναι άρρωστοι, είναι υγιείς και το κάπνισμα αν δεν έχουν καταλάβει είναι απόλαυση γι αυτούς που το απολαμβάνουν. Όποιον τον ενοχλεί υπάρχει και λύση. Ο ΓΑΠ είχε κάτι προτείνει για 4-5 γλάστρες με κανναβουριές. Δεν καταδικάζουν αυτές τις προτροπές; Ο λόγος που ξεκίνησα να κάνω αυτό το σχόλιο είναι: Ξυπνάτε αδέρφια μας σέρνουν σε χορό που δεν θα τον αντέξουμε. Δεν υπάρχουν Δεξιοί-Πασόκοι-ΚΚέδες. Όλοι ενωμένοι για να τους πετάξουμε στον βόθρο που άνοιξαν οι ίδιοι. Για τους νέους μας να βγουν στους δρόμους μπροστάρηδες, ανθυγιεινοί είναι αυτοί που μας κυβερνούν, και όχι το τσιγάρο. Κρυόκωλοι είσαστε μωρέ; ΞΥΠΝΑΤΕ να αποδείξετε ότι κακώς σας φωνάζουν ΦΡΑΠΕΔΕΣ (με συγχωρείτε κι όλας)

    • Misha avatar
      Misha @ Michael 01/06/2010 10:23:39

      Ξυπνάτε αδέρφια μας σέρνουν σε χορό που δεν θα τον αντέξουμε. Δεν υπάρχουν Δεξιοί-Πασόκοι-ΚΚέδες. Όλοι ενωμένοι για να τους πετάξουμε στον βόθρο που άνοιξαν οι ίδιοι. Για τους νέους μας να βγουν στους δρόμους μπροστάρηδες, ανθυγιεινοί είναι αυτοί που μας κυβερνούν, και όχι το τσιγάρο. Κρυόκωλοι είσαστε μωρέ; ΞΥΠΝΑΤΕ να αποδείξετε ότι κακώς σας φωνάζουν ΦΡΑΠΕΔΕΣ (με συγχωρείτε κι όλας)

      Επισημαίνω και προσυπογράφω.

      Σήμερα στις 6.30 πορεία του ΠΑΜΕ στο σιωνιστικό μαγαζί, το Σάββατο εκδήλωση εργατικών σωματείων στο Σύνταγμα.

  24. st1 avatar
    st1 01/06/2010 10:29:44

    Χτες βραδι βγηκε στη ΝΕΤ ο Παπακωνσταντινου, αφου απότι φανηκε ειχε κανει την συμφωνια να μην ειναι στο πανελ κανεις από την αντιπολιτευση.
    Μετά από τόσο επίπονα μέτρα για καθε Έλληνα που έχει επιβάλλει βγαίνει στο πανελ με προδοτες δημιοσιογραφους καθώς και τον Κύρτσο που τρώει ψωμί με την city esspress. Etoima zesta lefta xoris agxos

  25. anonymous avatar
    anonymous 01/06/2010 10:32:55

    καμαρωστε τον πως χορευει τους "μακεδονικούς" χορους της ψευτομακεδονιας και καμαρωνει,οι στιχοι μιλανε για σκλαβωμενη μακεδονια και δεν ειναι ελληνικα δημοτικα

    http://www.youtube.com/watch?v=vV-y72Io2zY

    βιντεο Ολυμπια

    • man8os avatar
      man8os @ anonymous 01/06/2010 10:36:14

      Δεν ειχαν κανα καλυτερο οι Αμερικανοι για να διορισουν προθυπουργο?

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ man8os 01/06/2010 10:41:45

        Δεν είναι κρετίνος. Οι αμερικανοι χρειαζονται κυνικους οχι κρετινους.

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 01/06/2010 10:43:15

        Μα να χορευει και με τους Σκοπιανους ειναι 2 φορες ντροπη... Τι να πω...

  26. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 01/06/2010 11:51:38

    «Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη»

    Το χθεσινό(;) οκτακοσάρι περί παντός του επιστητού πέρασε σα σίφουνας και καταγράφηκε ως το αντιπροσωπευτικότερο ανάγλυφο των απόψεων που κυκλοφορούν σε τούτη την ιστοσελίδα. Άλλοι τη καταβρήκανε, άλλοι θυμώσανε – μερικοί απ΄αυτούς αγανακτήσανε –άλλοι απελπίστηκαν. Αλλά οι περισσότεροι αν όχι όλοι έμειναν αμετακίνητοι στις θέσεις ή τις μη - θέσεις τους

    Το ίδιο ακριβώς σε μεγέθυνση συμβαίνει και στην κοινωνία μας πάνω σ΄αυτά που την αφορούν περισσότερο από τα συμβάντα στα «διεθνή ύδατα» και τις ιδεολογικοποιήσεις τους. Το επίπεδο ζωής, το αβέβαιο μέλλον των γειρατιών και των επερχόμενων γεννεών, τη δημοκρατία μας και το πολιτικό σύστημα, το μοντέλο ανάπτυξης και την επιβίωση της χώρας.

    Είμαστε σήμερα σε μια διαδικασία δημιουργίας μιας νέας ανισορροπίας. Κι εδώ ακριβώς φαίνεται ότι βρίσκονται υπό διαμόρφωση τα καινούρια μέτωπα.

    Όσοι αντιλαμβάνονται αυτή την ανισορροπία ως ευκαιρία εκδήλωσης κοινωνικών εκρήξεων παίρνουν θέση αναμονής, ώστε να επωφεληθούν «θετικά» για τον δικό τους ιδεολογικοπολιτικό χώρο εκπροσωπώντας όσους «δεν έχουν τίποτε να χάσουν». Αυτό είναι και το βασικό τους πρόβλημα: πώς εκφράζεις την «απελπισία», το «θυμό» και την «αγανάκτηση». Πώς κατορθώνεις να διοχετεύσεις συναισθήματα που πατάνε πάνω σε πραγματικά ή φαντασιωμένα αδιέξοδα προς μια «δημιουργική» διεκδίκηση χωρίς να εκπίπτεις σε μια πληβειακού τύπου εκστρατεία που επιδιώκει την βίαιη εξίσωση προς τα κάτω, χωρίς να το αποκαλύπτει; Πώς πείθεις ότι η καταστροφή του «παλιού» (σάπιου, ηθικά ξεπεσμένου, άδικου κι αναποτελεσματικού) συνεπάγεται «κάτι» που όχι μόνον αδυνατείς να ορίσεις με σαφήνεια αλλά και αποκρύπτεις ότι (θα) είναι τουλάχιστον στην αρχή χειρότερο από το προηγούμενο; Πώς μετατρέπεις την απογοήτευση σε όραμα; Και σε ποιό όραμα; Το θεμελιώδες αυτό ερώτημα καθίσταται περισσότερο πολύπλοκο μόλις εισαχθεί στη συνάρτηση ανισορροπίας το θέμα των κοινωνικών συμμαχιών. Γιατί ακόμη κι αν η ασάφεια της στόχευσης κατορθωθεί να παρουσιαστεί πειστικά ως η «μόνη ελπίς», η ανορθολογική αναφορά στην «κοινωνία εν γένει», χωρίς διαφοροποιήσεις, αποκλεισμούς, ιεραρχήσεις και ηγετικές ομάδες οδηγείται μαθηματικά είτε στο απόλυτο αδιέξοδο είτε στην παράδοση σ΄έναν ποπουλισμό μιας φενακίζουσας, γι αυτό και αυτοϋπονομευόμενης ρητορείας.

    Όσοι από την άλλη εκλαμβάνουν την ανισορροπία ως το αναγκαίο «ενδιάμεσο» στάδιο αυτοκάθαρσης και μετασχηματισμού του εν κρίσει συστήματος, αυτοστοχάζονται και αναδιοργανώνονται προκειμένου να το ανατάξουν αποτελεσματικά και να του προσδώσουν μια νέα προοπτική, χωρίς κλιδωνισμούς και επικίνδυνες εκρήξεις. Το πρόβλημά τους είναι διπλό: πώς (θα) πείσουν αφενός ότι υπάρχουν ακόμη στο εσωτερικό τους δυνάμεις ηθικά άφθαρτες και ταυτόχρονα τελεστικά ικανές για να ηθικοποιήσουν και εξορθολογίσουν ένα σύστημα που εξέπεσε σε ανήθικο κι ανορθολογικό μέσα στη δική τους την αγκαλιά. Και αφετέρου πώς θα καταφέρουν να προσδώσουν σ΄ένα τέτοιο, ιδεολογικά αφυδατωμένο, «πρόγραμμα» τα χαρακτηριστικά ενός οράματος για το οποίο αξίζουν θυσίες και προσπάθειες απ΄όσους θεωρούν – καλώς ή κακώς – εαυτούς ανεύθυνους για την προηγούμενη αποτυχία.

    Επειδή τα παραπάνω «στρατόπεδα» δεν είναι εσωτερικά ομοιογενή και δε δρουν ανεξάρτητα ούτε μεταξύ τους, αλλά ούτε και σε σχέση με το διεθνή περίγυρο, που επίσης ευρίσκεται σε κατάσταση ανισορροπίας, η σημερινή αβεβαιότητα δε μπορεί να σχετικοποιηθεί αν δεν αναδιαταχθούν οι κοινωνικές συμμαχίες κι αν δεν υπάρξει όσμωση με ό,τι πρακτικά συμβαίνει «αλλού».

    (Συνεχίζεται)

  27. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 01/06/2010 12:03:36

    (Συνέχεια)

    Στο πρώτο στρατόπεδο, όσο κι αν αυτό φαίνεται παράδοξο η κατάσταση «κρίσης» είναι χειρότερη. Το ΚΚΕ, που θεωρητικά θα μπορούσε να «κερδίσει» τους περισσότερους πόντους στη διαδικασία αναδιάταξης των δυνάμεων (και δεν εννοώ εδώ μια απλή αύξηση των εκλογικών του ποσοστών), προσκρούει σε τέσσερα αξεπέραστα εμπόδια: Πρώτο εμπόδιο η «φυσική» του αδυναμία να απορροφήσει στο εσωτερικό του διαφορετικές απόψεις. Δεύτερο εμπόδιο, η απουσία διεθνών συμμαχιών και αναφορών. Τρίτο εμπόδιο, η εμμονή σ΄ένα οικονομικά, πολιτικά και ιδεολογικά ξεπερασμένο μοντέλο. Τέταρτο, και σημαντικότερο, εμπόδιο, η δομική αδυναμία των κοινωνικών τάξεων που (υπο) εκπροσωπεί.

    Ο ΣΥΝ, που θα μπορούσε θεωρητικά να πλαγιοκοπήσει το ΠΑΣΟΚ και να αποκτήσει έτσι ένα κοινωνικό έρμα που ποτέ δε διέθετε, έχει περιέλθει ο ίδιος σε κατάσταση μεγαλύτερης ανισορροπίας απ΄ ό,τι το σύστημα, στο οποίο υποτίθεται ότι αντιτάσσεται. Εγκατέλειψε σιωπηρώς και αμήχανα τον ευρωπαϊκό του προσανατολισμό, απώλεσε την «παραδοσιακή» του τάση να ανέχεται τις ... τάσεις, έχει καταστεί το πιο εσωστρεφές κόμμα του πολιτικού μας σκηνικού, σκιαμαχεί διαρκώς και αδιαλλείπτως με τους «συμμάχους» του και αδυνατεί να εκφέρει «θετικό» λόγο για ο,τιδήποτε – ακόμη και για το γήπεδο του Παναθηναϊκού ...

    Οι υπόλοιπες δυνάμεις στο χώρο της Αριστεράς αγνοούνται, εγκλωβισμένες πάντα στη λογική του γκρουπούσκουλου και το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να τη μεταδώσουν και στους συγγενείς: από τον ΣΥΡΙΖΑ μέχρι το «αριστερό» ΠΑΣΟΚ και από τον Χρύσανθο μέχρι το διαδίκτυο ...

    Η ερώτηση επομένως – πέρα από ευχολόγια και σπονδές στην επερχόμενη κατάρρευση του συστήματος – είναι αμείλικτη: Πώς μπορεί αυτό το πάτσγουορκ απόψεων, ιδεολογιών και πολιτικά μειωπικής δράσης να εμπνεύσει ακόμη και τους μη έχοντες να χάσουν τίποτε;

    Στο συστημικό στρατόπεδο – επαναλαμβάνω κατ΄αναλογία – τα πράγματα δεν είναι τόσο «χάλια». Κυρίως λόγω αφυπνιστικών διεργασιών που προήλθαν από «εξωτερικά» ερεθίσματα.

    Το ΠΑΣΟΚ – ακριβέστερα η υπό τον ΓΠ ηγετική ομάδα - ενάντια στις ανερμάτιστες προεκλογικές του υποσχέσεις, φαίνεται ότι διαμορφώνει σιγά – σιγά μιαν αντιφατική μεν αλλά πάντως ορατή πλατφόρμα.

    1. Γνώμη μου είναι ότι αναπροσανατολίζει τις κοινωνικές του συμμαχίες, προοθώντας την ηγεμονία ή αν θέλετε την πρωτοκαθεδρία των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα: ακόμη κι αν θεωρηθεί απλώς επικοινωνιακό τέχνασμα, η μάχη με την τρόικα δόθηκε για να μη θιγούν τα εργασιακά δικαιώματα εκεί.

    2. Αρχίζει, με τρομακτική καθυστέρηση προφανώς, να αρθρώνει έναν αδόμητο και περιπτωσιολογικό, αλλά οπωσδήποτε στοχευμένο λόγο περί ανάπτυξης: Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, νέες αγροτικές δραστηριότητες, νέες τεχνολογίες, ξένες επενδύσεις, ιδιωτικοποιήσεις.

    3. Αναζητεί απεγνωσμένα, δια της μεθόδου «δοκιμής – λάθους», διαρκώς και με εξαιρετική κινητικότητα συμμαχίες με παλιούς και νέους εταίρους. Το εντυπωσιακό είναι ότι αυτό το κάνει με δεδομένη την εξαιρετικά δυσμενή για τη σοσιαλδημοκρατία ευρωπαϊκή και διεθνή συγκυρία.

    4. Επιχειρεί μια ολομέτωπη επίθεση στο πεδίο του θεσμικού «εκσυγχρονισμού»: Καλλικράτης και Νομοσχέδιο περί Ιθαγένειας πέρασαν γρήγορα και παστρικά και, παρά τα αυτοδιοικητικά βιλαέτια που ανθίστανται αλλά οπισθοδρομώντας, χωρίς εμφανείς απώλειες και ετοιμάζει και το νέο εκλογικό νόμο.

    5. Επιλέγει μια πολύ μικρού βεληνεκούς μεταρρύθμιση στην Παιδεία, αγγίζοντας με εξαιρετική προσοχή και ηπιότητα τα καυτά Πανεπιστημιακά θέματα (αξιολόγηση, ιδιωτικά πανεπιστήμια, άσυλο κλπ).

    6. Αφήνει να εννοηθεί ότι θα προσπαθήσει να κλείσει ή να ανατοποθετήσει σε άλλη βάση τα ακανθώδη εθνικά θέματα, χωρίς μέχρι τούδε να αποκαλύπτει προθέσεις.

    Όλα αυτά και ανεξάρτητα με το αν συμφωνεί κανείς ή όχι, το ΠΑΣΟΚ τα «επιχειρεί» παράλληλα με τα εξαντλητικά για την κοινωνία μέτρα του ΠΣΑ και της τριμερούς επιτήρησης της χώρας, με όπλα του την επικοινωνιακή συντριπτική του υπεροχή και τη – θέλουμε δε θέλουμε – σιωπηρή ανοχή των ελλήνων πολιτών.

    Οι κινητικότητες αυτές ωστόσο δεν επαρκούν για να απαντήσουν στο ερώτημα περί ελέγχου της ανισορροπίας του συστήματος. Γιατί βαρύνονται από ένα ανήθικο και ανάξιο εμπιστοσύνης παρελθόν, δε δημιουργούν «όραμα», δε συνοδεύονται από κανένα μέτρο πραγματικού εκσυγχρονισμού της ημιθανούς δημόσιας διοίκησης και είναι πολύ καχεκτικές κι αποσπασματικές σε ό,τι αφορά το αναπτυξιακό μοντέλο. Το κυριώτερο όμως: συναρτώνται άμεσα με την εξέλιξη της οικονομικής κρίσης σε παγκόσμιο επίπεδο. Κι όποιος επιμένει να βλέπει κοινωνικές αναταράξεις ή ενδοσυστημικές ανατροπές, αποκομμένες από την εξέλιξη αυτή, νομίζω ότι πλανάται.

    ΥΓ: Για τη ΝΔ, θα μπορούσα να παραπέμψω στον Κώστα Ροδινό και τις κατά καιρούς προτάσεις του, αλλά αναμένονται και οι επίσημες θέσεις. Το μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι η κομματική ανασυγκρότηση αποτελεί το σημερινό κύριο μέλημα και στοίχημα του ΑΣ – κατά συνέπεια το βασικό ερώτημα παραμένει αναπάντητο. Αλλά σε κάθε περίπτωση αυτό που δεν είναι καθόλου ορατό, παραμένοντας αδιευκρίνιστο, εκτός αν εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι καλά, είναι το αν οι κοινωνικές και οι διεθνείς της συμμαχίες θα επαναπροσδιορισθούν . Και μέχρι να απαντηθεί αυτό δε βλέπω τον τρόπο με τον οποίο μπορεί κάποιος να εντοπίσει αν οι δύο πυλώνες του συστήματος συγκλίνουν ή απολίνουν...

  28. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 01/06/2010 12:15:11

    "Το κυριώτερο όμως: συναρτώνται άμεσα με την εξέλιξη της οικονομικής κρίσης σε παγκόσμιο επίπεδο. Κι όποιος επιμένει να βλέπει κοινωνικές αναταράξεις ή ενδοσυστημικές ανατροπές, αποκομμένες από την εξέλιξη αυτή, νομίζω ότι πλανάται."

    Ακριβώς !!

    Και εκεί βρίσκεται η πηγή του προβλήματος και κοινωνικά και πολιτικά γιατί ανέκαθεν ο Νεοέλληνας δεν έδωσε δεκάρα για τις εξελίξεις πέρα του χώρου που τον αφορούσε.

  29. iem35 avatar
    iem35 01/06/2010 22:11:53

    Ιθαγενή,

    ομολογώ ότι θα ήθελα πολύ να ισχυριστώ ότι δεν συμφωνώ με τα γραφόμενά σου. Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι τέτοιου είδους διαπιστώσεις δεν πρέπει να διαχέονται χωρίς να διατυπώνεται, ή τουλάχιστο να υποδεικνύεται η "άλλη" οδός.

    Παρακολουθώ στενά την εξέλιξη της δικής μας χρηματοπιστωτικής κρίσης από τον Δεκέμβριο του 2009. Πλέον είναι φανερό πως η πολιτική εξουσία της χώρας μας (κυβέρνηση και αντιπολίτευση) επέλεξε να ακολουθήσει ένα σχέδιο που είτε της υπαγορεύτηκε κάπου στο μέσο του 2009, είτε - κατά τους πιο αισιόδοξους - η ίδια εμπνεύστηκε προκειμένου να εξασφαλίσει τη συμμετοχή της χώρας σε ένα πολύπλοκο σχέδιο (με άγνωστη - για εμάς - προέλευση) της NWO.

    Σε κάθε περίπτωση, ο ζημιωμένος θα είναι ο μέσος Έλληνας, οι μελλοντικές γενιές (όσοι θα υπάρχουν), η διεθνής εικόνα της χώρας, Η ΕΛΛΑΔΑ. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

    Το παραπάνω συμπέρασμα έχει ποικιλοτρόπως διατυπωθεί από όλους εκείνους που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη, ακόμη και από το ίδιο κυβερνών κόμμα, που του έλαχε να φέρει εις πέρας τα συμφωνηθέντα. Πλέον αρχίζει να γίνεται αντιληπτό και από τις ίδιες τις κοινωνικές ομάδες που τόσο καιρό περιπλανούνταν στις παλινωδίες των ελληνικών ΜΜΕ.

    Όσο λοιπόν οι συνέπειες της υποχρέωσης που ανέλαβαν, ρίχνοντας την Ελλάδα στο λάκκο των λεόντων, μεταβάλλουν το βιοτικό επίπεδο του Έλληνα τόσο περισσότεροι θα είναι οι Έλληνες που θα δηλώνουν πρόθυμοι να συμμετέχουν σε αντιδράσεις του θέματος.

    Αυτό δεν είναι κακό. Είναι θεμιτό, είναι αναγκαίο για την ίδια τη δημοκρατία. Όμως όλοι αυτοί θα χρειαστούν καθοδήγηση. Θα χρειαστούν στόχους, κατευθύνσεις, συγκεκριμένα αιτήματα και λύσεις που θα μας βγάλουν από το αδιέξοδο.

    Δυστυχώς τις τελευταίες δεν τις άκουσα ούτε τις διάβασα πουθενά. Ούτε και στο δικό σας άρθρο. ΔΕΝ διατυπώνονται ρεαλιστικές εναλλακτικές λύσεις, μόνο ένα κάλεσμα για λαϊκό ξεσηκωμό. Ένας ξεσηκωμός που χωρίς στόχους και όραμα δεν μπορεί παρά να οδηγήσει σε χειρότερα από αυτά που προδιαγράφονται.

    Κανένας από όσους έχουν δημόσιο λόγο δεν είπε στον Έλληνα ποιες είναι οι εναλλακτικές επιλογές που έχει. Επανάσταση, λέει η αριστερά. Πάμε στο άγνωστο με βάρκα στην ελπίδα θα έλεγε κάποιος στιχουργός.

    Θεωρώ λοιπόν φίλε αρθρογράφε ότι είναι χρέος σου να προτείνεις και μία λύση. Εφικτή ή ανέφικτη δεν έχει σημασία. Πρέπει επιτέλους να μάθουμε να κουβεντιάζουμε. Διαφορετικά κάποιος θα μπορούσε να σας κατηγορήσει για δημαγωγία, για υποκίνηση ταραχών και διάφορα άλλα.

    Θέλω να πιστεύω πως δεν είναι αυτός ο σκοπός σας. Στο antinews βρίσκω τον τελευταίο καιρό την παρηγοριά μου. Είναι πραγματικά λυπηρό για μένα να σας ομολογήσω πως στην ερώτηση του μεγάλου μου γιου "μπαμπά τι να κάνω όταν μεγαλώσω;" η πρώτη απάντηση που ήρθε στο μυαλό μου ήταν

    "Πήγαινε καλύτερα στη Βουλγαρία ή στην Τουρκία"...

    και όχι Γερμανία ή σε κάποια άλλη χώρα της τότε ΕΕ, καθώς τα τυπικά προσόντα δεν θα μπορώ να του τα παρέχω.

  30. Χαμενος avatar
    Χαμενος 02/06/2010 05:11:43

    @ iem35
    Κατά κάποιο τρόπο την απάντηση στο αίτημα σου για λύση, δίνεις ο ίδιος μέσα από το κείμενο σου:

    “Πλέον είναι φανερό πως η πολιτική εξουσία της χώρας μας (κυβέρνηση και αντιπολίτευση) επέλεξε να ακολουθήσει ένα σχέδιο που είτε της υπαγορεύτηκε κάπου στο μέσο του 2009, είτε – κατά τους πιο αισιόδοξους – η ίδια εμπνεύστηκε ...”

    Για να φτάσει μια χώρα στο σημείο να παραδοθεί κατ'αυτον τον τρόπο χωρίς να αντιδράσουν αποφασιστικά η πλειοψηφία των πολίτικων, δημοσιογράφων, δικαστικών και συνταγματολόγων, καθηγητών πανεπιστήμιου και διανοούμενων σημαίνει ότι εδώ και χρόνια όλοι οι παραπάνω σκούπιζαν τα παπούτσια τους στους θεσμούς της χώρας. Τα προβλήματα δεν είναι τόσο θεσμικά (σύνταγμα και νόμοι) η ιδεολογικά (πολιτικό στίγμα). Το πρόβλημα είναι ότι μια μειοψηφία ανθρώπων οικειοποιήθηκαν τους θεσμούς για ιδίων όφελος. κλείνοντας επιμελώς κάθε τρυπά μέσα από την οποία θα μπορούσαν να αμφισβητηθούν. Είναι προφανές πως θα δώσουν μάχη για να διατηρήσουν αυτά τα προνόμια. Αν οι θεσμοί λειτουργούσαν πραγματικά και ισότιμα για όλους τους πολίτες, η κατάσταση θα είχε αυτορυθμιστει από καιρό ήρεμα και όμορφα. Η συνέχεια στο άρθρο του Ιθαγενή.

  31. ευτυχια avatar
    ευτυχια 02/06/2010 06:29:00

    Μιλάτε για "ολόκληρες κοινωνικές τάξεις ΄που μάθαν να τρών απο δανεικά". Αυτή η διάχυση της ευθύνης είναι εξοργιστική. Και που ήξεραν οι κοινωνικές τάξεις οτι ΄τρώνε απο δανεικά? Πιθανόν να γνωρίζαν την κατάσταση της χώρας οι αναγνώστες του Μαρίνου στον Οικονομικό Ταχυδρόμο, αλλά οι υπόλοιποι μόλις πέρυσι είχαν την εντύπωση οτι "έχουμε ισχυρή Οικονομία" και οτι δεν μας άγγιξε η κρίση. Το δε Οκτώβριο ψηφίσαν έναν μάγκα που τους διαβεβαίωνε οτι "τα λεφτά υπάρχουν". Με βάση όλα αυτά πήραμε στεγαστικά δάνεια και προσπαθήσαμε να έχουμε ένα επίπεδο ζωής ανάλογο με αυτό που φαινόταν οτι είχε η Χώρα μας. Που φταίξαμε? Δουλεύαμε και αμοιβόμασταν.Ασφαλώς εξευτελιζόμασταν καθημερινά στα Νοσοκομεία όπου δωροδοκούσαμε γιατρούς για να εξεταστούμε, ασφαλώς βρίζαμε στις Εφορίες που μας εκβιάζανε, αλλά όλα αυτά τα θεωρούσαμε "αναγκαίο κακό". Πως μπορούσε ένας πολίτης να γνωρίζει το μέγεθος ζημιάς που γινόταν? Ασφαλώς στην θεσσαλονίκη ήταν κοινό μυστικό, οι βίλες και τα λεωφορεία των τεως υπουργών του ΠΑΣΟΚ, αλλά τι μπορούσαμε να κάνουμε? Μελέτες σκοπιμότητας για την Ελληνική Οικονομία η αναλογιστικές μελέτες για το Ασφαλιστικό ή να γίνουμε πράκτορες για να μάθουμε για τα Εθνικά Θέματα?
    Νομίζω οτι οι πρώτοι που πρέπει να "εκτελεστούν" είναι οι δημοσιογράφοι και οι πολιτικοί που συνομώτησαν εναντίον μας.Αν συνεχίσουν να μας κουνάνε το δάχτυλο και να μας λένε οτι "έβαλαν την υπογραφή τους" σε ένα μνημόνιο που ποτέ δεν δώσαμε την εξουσιοδότησή μας σαν τον Παπακωνσταντίνου και εμείς πρέπει να την τιμήσουμε, θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα.
    Αν δεν βγουν όλοι αυτοί να κάνουν αυτοκριτική στο στύλ των Κινέζων του Μάο και να επιστρέψουν μόνοι τους τα κλεμμένα, θα τους βγάλουμε εμείς απ τα σπίτια τους.

  32. ευτυχια avatar
    ευτυχια 02/06/2010 15:18:59

    factorx@
    Αγαπημένε Φακτορα,
    Εχεις δημιουργήσει ένα ιστορικό ηλεκτρονικό τόπο συνάντησης εξαιρετικά πολυφωνικό με βαθειά κουλτούρα. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ανακουφιστικό είναι για κάποιον που αγωνίζεται καθημερινά να επιβιώσει με άξιοπρέπεια να νιώθει οτι υπάρχει αυτή η Ελλάδα την οποία μπορεί να παρακολουθήσει. Σ ευχαριστώ ειλικρινά. Γράφεις ακόμα μια φορά Ιστορία, μια και έχω την τιμή να ξέρω κάποια πράγματα για σένα απο κοινούς μας φίλους χωρίς να σε έχω γνωρίσει προσωπικά.Και πόσο σημαντικό, φίλοι μου,να νιώθουμε οτι υπάρχουν άνθρωποι με αυτό το επίπεδο στην Ελλάδα της μούτζας, της αρπαχτής, της μίζας κλπ. Φυσικά, μ αυτό δεν εννοώ οτι συμμετέχουμε στην καθημερινότητα ως αναμάρτητοι αλλά και μόνο το οτι δίνουμε τον προσωπικό μας αγώνα ενάντια στον κακό εαυτό μας, είναι έχει αξία.

  33. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 03/06/2010 12:25:40

    Ορισμένοι παρανοούν και νομίζουν ότι κοινωνική έκρηξη είναι η επανάσταση ή η οργάνωση μαζών για την κατάληψη της εξουσίας.
    Ας πάνε λοιπόν με ποπ κορν στη Σοφοκλέους και Μενάδρου να δουν κοινωνικές εκρήξεις
    Ας δουν αυτοπυρποληθέντες δανειολήπτες
    Οι πληρωμές των υποχρεώσεων προς τους πολίτες έχουν ήδη σταματήσει
    Ο μισθός θα πάει στα 520 χωρίς αποζημιώσεις απολύσεων και η σύνταξη στα 40 χρόνια με 1,2 αναπλήρωση.
    Φάρμακα επί πιστώσει λες και δεν πληρώναμε και πληρώνουμε εισφορές γιοκ

    Όλα αυτά για να εξοικονομήσουμε 4,8 δις € για το 2010....
    Όταν το 2011 θέλουμε κόψιμο κοντά στα 10 δις € τι λέτε να γίνει;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.