#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/09/2010 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κοινωνία θα ζητήσει (σύντομα) πρόωρες εκλογές



Νομίζω  ότι έχει καλυφθεί  πλήρως, από τους αρθρογράφους και τους σχολιαστές του Antinews, η εμφάνιση του Αντώνη Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη.

Σχεδόν όλοι συμφωνούν ό,τι ο Πρόεδρος της Ν.Δ. εξέπληξε ευχάριστα ακόμα και πλέον απαιτητικούς! Δεν έχει, επομένως, νόημα να επιχειρήσουμε μια ακόμα θετική αποτίμηση. Θα σταθούμε σε μερικά σημεία, που ενδεχομένως χρήζουν περαιτέρω σχολιασμού.

Ο οικονομολόγος Σαμαράς: Ισως είναι η πρώτη φορά που  αρχηγός ενός κόμματος, έχει τόσο βαθειά γνώση του προβλήματος της ελληνικής οικονομίας και ως εκ της γνώσεως του αυτής είναι σε θέση να εκλαϊκεύει προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.  Αυτή η ικανότητα του κ. Σαμαρά θα δημιουργήσει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων του στις επερχόμενες εκλογές.

Ο επικοινωνιακός Σαμαράς. Οσοι γνωρίζουν από κοντά τον Πρόεδρο της Ν.Δ. έχουν να λένε για την άνεση του στην επικοινωνία. Το μεσημέρι της Κυριακής στη συνέντευξη τύπου, ο ελληνικός λαός είχε την ευκαιρία να δεί έναν ηγέτη να μιλάει απλά, κατανοητά και με …εκνευριστική άνεση, χωρίς χαρτιά και σημειώσεις.  Το έχουμε γράψει και άλλοτε,  ο,τι  οι νέοι δεν γνωρίζουν τον Σαμαρά, μόλις τώρα τον μαθαίνουν. Όταν, επιτέλους ξεκινήσει αυτή την πολυαναμενόμενη πορεία προς το λαό, δε θα δυσκολευτεί καθόλου να δημιουργήσει γέφυρες επικοινωνίας με τον απλό πολίτη  και να κτίσει σχέσεις που θα κάνουν τα ρυάκια ρεύμα πλειοψηφίας.

Ο πολιτικός Σαμαράς. Όταν  ολοκλήρωσε την απάντησή του για το «σκάνδαλο»  Βατοπεδίου, αναρωτήθηκα πόσο άσχημα διαχειρίστηκε η Κυβέρνηση Καραμανλή, υπό την επικοινωνιακή καθοδήγηση του κ. Ρουσσόπουλου, την υπόθεση αυτή, που κλόνισε το ηθικό πλεονέκτημα της παράταξης, τραυμάτισε τη συνοχή της και τελικά οδήγησε στην πτώση της κυβέρνησης. Εφτανε μια σχετικά σύντομη απάντηση του κ. Σαμαρά για να θέσει το πρόβλημα στις πραγματικές του διαστάσεις.

Οι πρόωρες εκλογές

Μια απάντηση που επίσης ξάφνιασε πολλούς  ήταν η άρνηση του να θέσει  αίτημα για πρόωρες εκλογές. (Ας μη γελιόμαστε. Αν ήταν το ΠΑΣΟΚ στην αντιπολίτευση, θα ζητούσε πρόωρες εκλογές από τον περασμένο Δεκέμβριο!)

Βέβαια, είχε κάθε λόγο να το κάνει δεδομένου ότι έχουμε μια κυβέρνηση η οποία όχι μόνο βρίσκεται σε πρωτοφανή δυσαρμονία με τη λαϊκή βούληση, αλλά εξαπάτησε με κυνικό τρόπο  τον ελληνικό λαό και υφάρπαξε την ψήφο του (όπως πολύ εύγλωττα αποτυπώθηκε στο σύντομο βίντεο που  προηγήθηκε της συνέντευξης).

Κάποιοι, αφού συνήλθαν από τον αιφνιδιασμό, προσπάθησαν να ψελλίσουν ότι δήθεν ο κ. Σαμαράς, φοβάται τις εκλογές και δεν είναι ακόμα έτοιμος. (Ενώ η κυβέρνηση είναι …πανέτοιμη!)

Είναι οι ίδιοι που θα τον κατηγορούσαν για ανευθυνότητα, αν διατύπωνε το αίτημα!

Όμως, αν την Κυριακή ο κ. Σαμαράς ζητούσε πρόωρες εκλογές,  θα ακύρωνε τα θετικά της ομιλίας του.  Ουδείς θα ασχολείτο με αυτά που είπε και τα πάντα θα καλύπτονταν υπό την αχλύ του αιτήματος των  πρόωρων εκλογών.

Επιπλέον, θα έδινε  στην κυβέρνηση το επιχείρημα, που εναγωνίως αναζητεί,  για να «φορτώσει» σε κάποιους τρίτους (ακόμα καλύτερα αν είναι η Ν.Δ.) την αποτυχία της!

Με την απάντηση του ο κ. Σαμαράς αφαιρεί από την Κυβέρνηση και τον κ. Παπανδρέου κάθε επιχείρημα και κάθε αφορμή για να τον κατηγορήσουν ότι «λαϊκίζει» και «υπονομεύει» το έργο τους!

Πρόσθεσε μάλιστα,  για να κάνει τη ζωή τους πιο δύσκολη και το μαρτύριο αβάσταχτο,  ότι έχουν ισχυρή πλειοψηφία και νωπή λαϊκή εντολή!

Και το πήγε παραπέρα, λέγοντας, ο,τι,  αν αναγκαστούν να καταφύγουν σε πρόωρες εκλογές,  θα είναι σαν να ομολογούν την αποτυχία τους!

Βέβαια η παραμονή μιας κακής κυβέρνησης είναι επιζήμια για τη χώρα και όσο παραμένει στην εξουσία, τόσο περισσότερο θα δυσχεραίνει το έργο ανάταξης της οικονομίας μας. Όμως,  οι επιλογές έχουν και κόστος.  Στο κάτω – κάτω σ’ αυτήν την άσκηση υπευθυνότητας που όλοι καλούμαστε να συμμετέχουμε, δεν μπορεί να απουσιάζει το εκλογικό σώμα, που εξέλεξε αυτήν την κυβέρνηση.

Το αίτημα θα τεθεί από το λαό

Η υποβολή αιτήματος δυσπιστίας είναι το έσχατο μέσο που διαθέτει η αντιπολίτευση για να θέσει  την κυβέρνηση ενώπιον των ευθυνών της. Επιπροσθέτως, το αίτημα αυτό διευκολύνει την αντιπολίτευση να συσπειρώσει την κομματική της βάση και δείξει στην κοινωνία ότι είναι έτοιμη να κυβερνήσει.

Ορθώς, ο  κ. Σαμαράς δεν το έθεσε στην Θεσσαλονίκη (άλλες ήταν οι προτεραιότητές του εκεί).

Σύντομα, όμως, το αίτημα για προσφυγή σε πρόωρες εκλογές, θα είναι αίτημα της κοινωνίας!  Τα αδιέξοδα του κ. Παπανδρέου είναι τόσα πολλά και η αποτυχία της εφαρμοζομένης οικονομικής πολιτικής, τόσο βέβαιη, που ο κόσμος  θα συνειδητοποιήσει ότι οι θυσίες που υποβάλλεται είναι χωρίς αποτέλεσμα και αντίκρυσμα. Και τότε  θα αναζητήσει μια άλλη διέξοδο, μια άλλη λύση.  Τότε θα αρχίσει να απαιτεί εκλογές για να έρθει μια άλλη κυβέρνηση. Τότε το αίτημα του κ. Σαμαρά για πρόωρες εκλογές, θα είναι μια λυτρωτική διέξοδος

Επίλογος

Αναμφίβολα η παρουσία του κ. Σαμαρά αυτό το διήμερο τη Θεσσαλονίκη ενίσχυσε το ηγετικό του προφίλ.  Το ηθικό των φίλων και οπαδών της Ν.Δ. πρέπει να αναπτερώθηκε, ενώ ακόμα και όσοι τον έβλεπαν με δυσπιστία, δύσκολα θα εύρισκαν σήμερα κάτι αρνητικό να του καταμαρτυρήσουν.

Όμως, αυτό το σημαντικό πρώτο βήμα θα παραμείνει, πρώτο βήμα, αν η Ν.Δ. δεν «κτίσει» πάνω σε όσα  δημιούργησε ο κ. Σαμαράς στη Θεσσαλονίκη.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 21/09/2010 08:34:11

    ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΑΝΟΔΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ :
    1. Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΕΝΑ ΕΚΑΣΤΟ (ΘΕΣΕΙΣ, ΠΟΡΟΙ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ). ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΗ ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΕ, ΟΧΙ ΝΆ ΥΠΟΣΧΕΘΗ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΗ
    (Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ, ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΣΤΕΡΕΙ)
    2. Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΙΣΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΩΘΕΝ ΚΑΛΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ) ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ.
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΗ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΑΕΝΑΩΣ.

  2. dim avatar
    dim 21/09/2010 08:38:55

    Αν η Ν.Δ ήταν κυβέρνηση θα έπαιρνε ακριβώς τα μέτρα που πήρε το Πασοκ.
    Και αν το Πασοκ ήταν αντιπολίτευση θα έλεγε αυτά που είπε ο Σαμαράς.

    Ας μην κρυβόμαστε πίσω από δάχτυλα.

  3. Pankalos avatar
    Pankalos 21/09/2010 08:40:26

    3. ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ ΤΑ ΜΠΑΖΟΥΚΑΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ (ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΕΧΟΥΝΕ ΒΓΕΙ ΗΔΗ)

  4. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 21/09/2010 08:42:51

    Το στρατηγικό λάθος του Καραμανλή ήταν η μη διεξαγωγή προώρων εκλογών ταυτόχρονα με τις ευρωεκλογές.

    Το στρατηγικό λάθος του Σαμαρά είναι η μη διεκδίκηση εκλογών στην παρούσα φάση.

    Έτσι το αυτονόητο αίτημα της κοινωνίας σε μια εποχή που όλα αλλάζουν και η δημοκρατία συρρικνώνεται δεν έχει την αμέριστη υποστήριξη της πολιτικής τάξης, γεγονός που οδηγεί σε μη αντιστρεπτές αλλαγές υπέρ των κυρίαρχων οικονομικών ελίτ..
    Άμεσο αποτέλεσμα της επιλογής αυτής θα είναι και η αποσυσπείρωση της κοινωνικής βάσης που δεν θέλει την πολιτική του μνημονίου, όλα δείχνουν ότι οι πολίτες θα στραφούν σε αριστερές λύσεις για να στείλουν με τον τρόπο αυτό μηνύματα δυσαρέσκειας στα 2 κόμματα εξουσίας.
    Αν το αποτέλεσμα για τη ΝΔ στις περιφερειακές εκλογές δεν είναι το επιθυμητό, η πολιτική του μνημονίου θα παγιωθεί και η ΝΔ θα μπει σε έναν νέο κύκλο εσωστρέφειας με άγνωστο αποτέλεσμα.

  5. george_T avatar
    george_T 21/09/2010 09:02:27

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Κ. Ροδινό στις επισημάνσεις του σχετικά με τις πρόωρες εκλογές. Από την πλευρά των τακτικών ελιγμών, η κυβέρνηση αναζητά εναγωνίως την διαφυγή στις κάλπες άμεσα και πριν αποτυπωθεί πλήρως η αποτυχία του μνημονίου προκειμένου να κερδίσει πολιτικό χρόνο. Πολύ σωστά ο Σαμαράς δεν σηκώνει το γάντι.

    Επιπλέον, σε αυτήν την ερώτηση δεν είπε "Εγώ δεν είμαι Παπανδρέου"? Τι εννοούσε με αυτή την αποστροφή? Νομίζω ότι θέλησε να δείξει την αντίθεση του στον φθηνό λαϊκισμό, σε κινήσεις παλαιοκομματικού τύπου με αποκλειστικό και μόνο στόχο την άνοδο στην εξουσία με οποιοδήποτε αντίτιμο.

    Αυτό δείχνει και τον χαρακτήρα του Σαμαρά, αλλά και τη στρατηγική του. Αφενός μεν υποτάσει το ατομικό και κομματικό συμφέρον στο εθνικό καλό σε μια εξαιρετικά δύσκολη εθνική συγκυρία και καμπή, και αφετέρου δείχνει σεβασμό στους θεσμούς. Διότι από κάθε πλευρά οι εκλογές σε αυτήν την περίοδο θα ήταν ιδιαίτερα επιβαρυντικές για τον τόπο (ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για τρεις εκλογικές αναμετρήσεις σε περίοδο 4 ετών), ενώ παράλληλα έχουμε και ένα σύνταγμα το οποίο δεν πρέπει να επικαλούμαστε αλά καρτ.

    Πιστεύω δε ότι οι πρόωρες εκλογές πριν ένα χρόνο ήταν πλήρως αποτυχημένες, διοτί ανέδειξαν κυβέρνηση παντελώς ανέτοιμη και απροετοίμαστη και κυρίως έγιναν σε περίοδο που η χώρα χρειάζονταν εκτέλεση έργου και όχι παραγωγή νόμων.

    Άλλωστε ο ίδιος ήταν από τους ελάχιστους πέρυσι στις εκλογές, ο οποίος όχι μόνο έθεσε επιχειρήματα εναντίον των εκλογών πριν την προκήρυξη τους (είχε πει "δεν βλέπω το λόγο για να γίνουν εκλογές τώρα"), αλλά και κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου ουσιαστικά δεν στήριξε την επιλογή των πρόωρων εκλογών.

    ΥΤ. Αλλάζω το όνομα μου σε george_T, γιατί μαζευτήκαμε αρκετοί george.

  6. Enzo avatar
    Enzo 21/09/2010 09:16:18

    την ανοιξη θα εχουμε εκλογες.
    ο γιωργακης θα εχει πεσει μεχρι τοτε.

  7. Lewnidas avatar
    Lewnidas 21/09/2010 09:25:17

    η διεκδικηση εκλογων θα ηταν λαθος! δεν χρειαζεται πολεμο αυτη η κυβερνηση για να πεσει. θα πεσει απο μονη της. Αυτο που χρειαζεται το εκανε: εδειξε οτι ειναι ετοιμος μολις πεσει να κυβερνησει

  8. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 21/09/2010 09:31:26

    Έσοδα μείον γενικά. Υστέρηση στον ΦΠΑ, υστέρηση στην είσπαραξη φόρων από ποτά και τσιγάρα(;). Τώρα βγαίνουν στην γύρα με την "περαίωση". Την γλιτώνουν φτηνά οι φοροφυγάδες και ληστεύουν κανονικά τους νόμιμους φουκαράδες, μετά έρχεται το άλμα στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης. Και μετα ΤΙ;;; Αδιέξοδο.

    Η εμφάνιση Σαμαρά στη Θεσ-νίκη τους χάλασε και την επικοινωνιακή συσκότιση που είχαν επιβάλει. Πρώτη φορά είδαμε κάτι που να μοιάζει με πραγματική και συγκροτημένη αντιπολίτευση.

    Άσχημα τα πράγματα για τον "λεφτά υπάρχουν". Από την στιγμή που κατάλαβε ότι ο Σαμαράς δεν παίζει, είναι πολύ πιθανό να πάει σε πρόωρες, πριν ξεμουδιάσει ο κόσμος από το επικοινωνιακό σοκ και δέος που του επέβαλαν τα συστημικά ΜΜΕ.

  9. Lewnidas avatar
    Lewnidas 21/09/2010 09:48:57

    αυτα τα εκανε ο χωντρουλης! ο χαζουλης προσπαθει να γινει γ.γ στον ΟΗΕ

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 21/09/2010 09:52:35

    Γράφετε: "Τότε θα αρχίσει (σ.σ: ο λαός) να απαιτεί εκλογές για να έρθει μια άλλη κυβέρνηση."

    Έχω μία απορία; Πώς -ΠΡΑΚΤΙΚΑ όμως- εκτιμάτε ότι θα εκφραστεί αυτή η λαϊκή απαίτηση και θα σύρει την κυβέρνηση του Μνημονίου σε εκλογές θέλοντας και μη; Με ποιες ΜΟΡΦΕΣ θα πάρει σάρκα και οστά, αν δεν βγει με τόλμη ένας ηγέτης "να τους ταράξει στη νομιμότητα" κινητοποιώντας το λαό για εκλογές;

  11. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 21/09/2010 09:55:04

    @ enzo
    Προφανώς δεν έχεις αντιληφθεί τι συμβαίνει στην κοινωνία
    Κατά τη γνώμη μου η πολιτική του πασοκ προκαλεί αντιδράσεις, δεν μπορεί όμως στο κοντινό μέλλον να προκαλέσει την ανατροπή της.
    Ποια είναι η στρατηγική ανατροπής;

  12. anonymous avatar
    anonymous 21/09/2010 09:58:19

    Τα ίδια λέγαμε και το 81. Αν λέω αν μόλις τελειώσουν οι "μεταρρυθμίσεις" του Γιωργάκη αρχίσουν να μας δανείζουν νορμάλ με ένα επιτόκιο περί το 4% (Η κατάσταση της οικονομίας δεν είναι τόσο άθλια όσο λένε) και βγούμε από το μνημόνιο διότι απλά δε θα το χρειαζόμαστε θα μείνει το ΠΑΣΟΚ άλλα 20 χρόνια. Ήδη τα διεθνή media προετοιμάζουν το κλίμα για την επανέναρξη του δανεισμού.

    Η ΝΔ πρέπει να αρχίσει χρησιμοποιώντας μεσαία στελέχη να περνάει μια γραμμή στον κόσμο και να ισχυριστεί ότι τα Δεκεμβριανά 2008, το κοράνι, και ο βιαστής Πακιστανός ήταν προσπάθειες του ΠΑΣΟΚ για να τη ρίξουν.

  13. spiros avatar
    spiros 21/09/2010 09:59:15

    Σύμφωνα με την φυσική ισχύει το αξίωμα της ΔΡΑΣΗΣ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ. Αν λοιπόν το τραβούσε ο Σαμαράς τότε πολύ εύκολα θα μεγένθυνε την αντίδραση και θα διευκόλυνε το καπέλωμα μιας εξαιερετικής εμφάνισης από τα ΜΜΕ που από εβδομάδας προσπαθούσαν να την υποβαμίσουν .
    Επίσης μπορεί να βιαζόμαστε να επεναφέρουμε την ΝΔ στην εξουσία αλλά πρέπει πρώτα να καταρριφθουν οι μύθοι:
    1.Βατοπέδι
    2.Ζήμενς
    3.Και άλλα μικρά και μεγάλα.
    Επίσης ακόμη δεν έχει μιλήσσει ανοικτά για τα ΕΘΝΙΚΑ εγκλήματα της παρούσας Κυβέρνησης. Ενδείξεις υπάρχουν Αποδείξεις ακόμη μένουν κρυφές . Άρα η αναμονή μάλλον είναι καλύτερα προς το παρόν.

    • καινός avatar
      καινός @ spiros 21/09/2010 21:09:26

      Σπύρο, οι μύθοι για το βατοπέδι και τη ζίμενς δεν πρόκειται να καταρριφθούν περισσότερο από ότι έχουν καταρριφθεί* σήμερα όσο το παSSοκ είναι στην εξουσία.

      Για τα εθνικά θέματα ΔΕΝ θα μιλήσει. Θα πράξει όταν έρθει η ώρα. Προς το παρόν, περιμένει. Ξέρει ότι τίποτα δεν είναι μη αναστρέψιμο. Αν διαφαινόταν κάτι τέτοιο στον ορίζοντα, θα είχε αναλάβει δράση.

      Ο ίδιος γνωρίζει ότι οι "μεγάλοι" δεν θέλουν (ακόμα) εθνικές ταραχές. Όχι πως δεν Θα έρθουν, απλά θα έρθουν όταν ο ίδιος ο Σαμαράς θα είναι στην εξουσία. Και προετοιμάζεται με το επιτελείο του ήδη για αυτά.


      ====
      * Αν και η κατάρριψη δεν επιδέχεται "περισσότερο" και "λιγότερο", παρακαλώ, επιτρέψτε μου την υπέρβαση!

  14. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 21/09/2010 09:59:21

    Άρχισαν πάντως από σήμερα να λυσσάνε οι νεοταξίτες κονδυλοφόροι, βλέποντας πανικόβλητοι τη συντριβή του εκλεκτού τους ΓΑΠ. Είναι βαριά η... ομιλία του Σαμαρά.

    Απολαύστε τον πανικό του νεοταξίτη Σωμερίτη:

    h**p://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artid=355706&dt=21/09/2010

    Απολαύστε και τον πανικό του νεοταξίτη Θεοδωράκη:

    h**p://www.protagon.gr/Default.aspx?tabid=70&smid=382&ArticleID=3847&reftab=37&t=%CE%9F-%CE%91%CE%BD%CF%84%CF%8E%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%91%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%AC

  15. Greg avatar
    Greg 21/09/2010 10:03:21

    Η αλήθεια είναι ότι μας έχουν βάλει στο μάτι. Θέλουν καταστροφή εργασιακών δικαιωμάτων, κατάργηση συμβάσεων, μισθoύς π.χ. 500 ευρώ, εξαγορά κοψοχρονιά υποδομών, ώστε η επένδυση ξένων κεφαλαίων και η εκμετάλλευση εργατων με καθεστώς προηγούμενου αιώνα, να έχει εύκολα μεγάλα κέρδη. Ο Σαμαράς δεν βιάζεται, περιμένει όλα αυτά να γίνουν και μετά να αναλάβει πάνω στα ερείπια. Αν λειτουργούσε μέχρι τώρα η λογική του ώριμου φρούτου -που λειτουργούσε- τώρα θα λειτουργήσει περισσότερο από ποτέ. Άρα, ο Σαμαράς δεν βιάζεται, δεν θέλει την καυτή πατάτα. Ουσιαστικά, ΚΡΥΒΕΤΑΙ πίσω από το μνημόνιο. Δηλαδή, κακό το μνημόνιο, δεν το θέλουμε, αλλά τί να κάνουμε..Μην βάλουμε και την οικονομία σε περιδίνηση...

  16. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 21/09/2010 10:03:49

    Μην κρατάτε το Σαμαρά κλεισμένο στα παλαιοκομματικά και αραχνιασμένα γραφεία της Ρηγίλλης. Βγάλτε τον στον κόσμο, στους δρόμους, στις πλατείες. Είναι το ισχυρό χαρτί της παράταξης (ίσως το μοναδικό). Να οργώσει όλη την Ελλάδα. Καθένας που τον γνωρίζει, τον λατρεύει για πάντα. Να μιλήσει πρόσωπο με πρόσωπο σε όλους τους Έλληνες. Όχι μόνο στους νεοδημοκράτες. Βγάλτε τον έξω στον κόσμο, άμεσα..

  17. eleos avatar
    eleos 21/09/2010 10:04:51

    Στην παρούσα φάση πιστεύω ότι δεν θα υπάρξει αυτοδύναμη κυβέρνηση και μια κυβέρνηση συνεργασίας θα είναι ο πιο εύκολος στόχος του Δ.Ν.Τ. Εκλογές πρέπει να ζητηθούν όταν ο λαός θα είναι έτοιμος για ριζική αλλαγή της σχέσης κοινωνίας και κομμάτων. Κυρίως δε όταν τα κόμματα και κυρίως η Ν.Δ. παρουσιάσει στοιχεία ανάρρωσης κυρίως ηθικής. Η ωρίμανση της κοινωνίας θα έρθει όταν αντιληφθεί το μέγεθος της εξαπάτησης και την παραπλάνηση από τα ΜΜΕ στην οποία έχει επιδωθεί τον τελευταίο χρόνο η παρέα της καταστροφής.

  18. Enzo avatar
    Enzo 21/09/2010 10:08:41

    οταν η λαιλαπα θα εχει φτασει και στον τελευταιο καναπεδατο ελληνα.

    • Enzo avatar
      Enzo @ Enzo 21/09/2010 10:10:56

      να προσθεσω οτι αμα παει καλα η ΝΔ στις προσεχεις εκλογες και φαινεται οτι εχει αρχισει να φουσκωνει το ποταμι τοτε θα ζητησει εκλογες ο Σαμαρας.
      παιζονται ολα και τον Νοεμβρη.

    • καινός avatar
      καινός @ Enzo 21/09/2010 20:59:52

      Πάντως κύριοι, το επόμενο βήμα του Σαμαρά δεν θα είναι πρόταση μομφής, ακόμα και το 90% να πάρει στις εκλογές πουτ πλησιάζουν...

      Θα προσπαθήσει να απαξιώσει - περιθωριοποιήσει τα "πρωτοκλασάτα" ονόματα και να αναδείξει - προωθήσει τους άξιους συνεργάτες. Στις μέρες που έρχονται, θα δούμε και θα ακούμε νέα ονόματα.

      Βάζετε στοίχημα; ;)

  19. η Dimi avatar
    η Dimi 21/09/2010 10:13:47

    Τις Πρόωρες Εκλογές ζητάει ήδη και σε καθημερινή βάση, η συντριπτική πλειοψηφία της Ελληνικής Κοινωνίας, από 1ης Ιανουαρίου, 2010.

    Οσοι αθεράπευτα ευκολόπιστοι Ελληνες τον πίστεψαν και τον ψήφισαν αλλά και όλοι εμείς οι υπόλοιποι που σερνόμαστε στο άρμα αυτής της ολέθριας πολιτικής εξαπάτησης και υφαρπαγής της Εξουσίας, του δώσαμε μία περίοδο χάριτος 100 (εκατό) ημερών.

    Και σ'αυτές τις πρώτες 100 ημέρες, πέραν του προσχεδιασμένου, παγκόσμιου διασυρμού, χλέβης, απαξίας, προσβολών και υποθήκευσης "άνευ όρων" του μέλλοντος δύο τουλάχιστον αγέννητων γενεών Ελλήνων, χρέωσε τους πληγωμένους Ελληνες με Ευρώ 1,100,000 (Ενα Εκατομμύριο, Εκατό Χιλιάδες) = 374,825,000 (Τριακόσια Εβδομήντα Τέσσερα Εκατομμύρια, Οκτακόσιες Είκοσι Πέντε Χιλιάδες, Ελληνικές Δραχμές. Γιά το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ.

    Το ολέθριο, ατέρμονα ανεξόφλητο δάνειο του ΔΝΤ, φαίνεται να δόθηκε γιά την ικανοποίηση των VIPs Corporate Jet-Setter χλιδάτων παθών (προς 7,000 Ευρώ την ΩΡΑ!) αυτοπροβολής του ιδίου, της ανθελληνικής δυναστείας Παπανδρέου-Τσάντ και των στρατιών ξενόφερτων παρατρεχάμενων «Νομπελο-Σοφών», οι οποίοι Ολοι μαζί ΔΕΝ αξίζουν, όσο ένας Eλληνας Λογιστής των ΙΕΚ.

    Γιά την Μη-Ωφέλιμη γιά την Ελλάδα Απόδοσή του επί 11 μήνες και 16 ημέρες, ο Ελληνικός Μέσος Ορος Βαθμολόγησης (GPA) του νεοταξίτη Μineiko-Bilderberg, είναι το Απόλυτο 0.0

    Εάν υπάρχει έστω ψήγμα πολιτικής ευαισθησίας, ο μονίμως απών, ο persona non gratα ΕΘΝΟΚΤΟΝΟΣ Μineiko-Bilderberg, υποχρεούται να κηρύξει ΑΜΕΣΑ πρόωρες εκλογές.

    To νεοταξικό ΔΝΤ και οι Εκτελεστές του προσχεδιασμένου Εθνικού Θανάτου της Ελλάδας, έχουν αποτύχει οικτρά και είναι ανεπιθύμητοι στην Ελλάδα.

    Η Ωρα των Ελλήνων, είναι Τώρα!

    ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΥΠΝΗΣΙΣ:
    Mineiko-Bilderberg is the name of the blame game
    ή πέφτει αυτός, ή, χάνεται η Ελλάδα!
    ή Τώρα, ή, Ποτέ!

    • popolaros avatar
      popolaros @ η Dimi 21/09/2010 19:02:50

      dimi τα είπες όλα.
      +1000

      • καινός avatar
        καινός @ popolaros 21/09/2010 21:24:29

        dimi μου, σε παρακολουθώ και λατρεύω το 90% των σχολίων σου. Πολλές φορές έχω βάλει ρήσεις σου ή ακόμα και προτάσεις άσχετες δικές σου σαν στάτους στο facebook μου!

        Παρόλα αυτά, θέλω να σου πω να μην βιάζεσαι. Όλοι είμαστε οργισμένοι και αισθανόμαστε πως "δεν πάει άλλο", αλλά ταπεινά σου θυμίζω ότι η οργή, μαζί με τον φόβο, είναι οι χειρότεροι σύμβουλοι! Το φόβο, τον έχουμε ξορκίσει. Καιρός να τιθασεύσουμε λίγο την οργή μας και να κινηθούμε με καθαρό μυαλό.

        Έχουν γνώση οι φύλακες γλυκιά μου!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ popolaros 22/09/2010 08:19:38

        @ καινός

        «Μόνον αυτοί που τολμούν ν’αποτύχουν παταγωδώς,
        μπορούν και να επιτύχουν μεγαλειωδώς.»

        ~Robert F. Kennedy: Δολοφονηθείς Δημοκρατικός Γερουσιαστής Ν. Υόρκης (1965-1968) και
        Υπουργός Δικαιοσύνης των ΗΠΑ (1961-1964)
        (Προεδρίες: John.F. Kennedy - Lyndon B. Johnson)

        Eυχαριστίες γιά τα θετικά σχόλια και τη καλόπιστη κριτική.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ popolaros 22/09/2010 08:30:19

        @καινός

        Όταν τιθασευτεί ο φόβος, η οργή είναι πηγή πρωτοβουλίας και πολλαπλασιαστής ενέργειας.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ popolaros 22/09/2010 08:32:38

        @ καινός

        ..κι αν τιθασεύσουμε τον κοχλαστό ατμό, ΔΕΝ πρόκειται να κινηθεί η Ατμομηχανή...

      • καινός avatar
        καινός @ popolaros 22/09/2010 15:18:12

        @everybody:

        If You Haven't Got the Time to Do It Right, When Will You Find the Time to Do It Over?

        (Jeffrey J. Mayer)

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 22/09/2010 08:41:12

      @danaos @popolaros Σάς Ευχαριστώ πολύ.

    • Πατριώτης avatar
      Πατριώτης @ η Dimi 22/09/2010 11:41:43

      Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου!!!
      Διαβάζω πρώτη φορά σχόλιο σου και νομίζω ότι είμαι σχεδόν ερωτευμένος μαζί σου!

      • Ζαβός avatar
        Ζαβός @ Πατριώτης 22/09/2010 11:48:19

        Εσύ πάλι και αν δεν χάνεις λάδια απο παντού ωρε πατριώτ.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Πατριώτης 22/09/2010 11:49:20

        Ώπα τις!

        Ο τζέφρυ θα λύσει το δημογραφικό άθελά του!!!

  20. fwteinh avatar
    fwteinh 21/09/2010 10:22:33

    ακόμη και αν η νδ δεν θέλει να αναλάβει την διακυβέρνηση στην μέση της καθολικής κρίσης που περνάμε, ο καθένας μας πρέπει να στείλει το μήνυμά του μέσω της ψήφου του.
    Ο κόσμος πρέπει όχι μόνο να εκδηλώσει αλλά να βροντοφωνάξει την δυσαρέσκειά του μέσω της ψήφου του.
    εμείς πρέπει να διαμορφώσουμε τις συνθήκες για να εκδιωχθουν οι μαριονέτες που αποφασίζουν για εμάς

  21. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 21/09/2010 10:24:37

    @greg
    κατά τη γνώμη σου η οικονομία δεν βρίσκεται σε περιδίνηση;
    έχουμε ισορροπημένη κατάσταση ή η κεντρική ιδέα της οικονομικής πολιτικής είναι σε σωστή κατεύθυνση και κάποιες επιμέρους πολιτικές επιλογές θα δημιουργήσουν ανισορροπίες;

    • Greg avatar
      Greg @ o βουνίσιος 21/09/2010 10:37:03

      Ο πρόεδρος της ΝΔ είπε ότι δεν ζητάει εκλογές για μην βάλει την οικονομία σε περιδίνηση. Κι εγώ αναρωτιέμαι, δεν είναι ήδη;

  22. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 21/09/2010 10:32:08

    Υπάρχουν συνταγματικές προϋποθέσεις για το πότε γίνονται εκλογές. Δεν γίνονται όποτε τις ζητάει ο ένας και ο άλλος. Αυτό είναι το νόημα της υπευθυνότητας Σαμαρά.

    • Enzo avatar
      Enzo @ Γιάννης Σ. 21/09/2010 10:48:32

      εδω ο γιωργακης ζηταγε καθε μερα εκλογες απο την πρωτη μερα. που ηταν τοτε το συνταγμα?

  23. ΔΝΤ avatar
    ΔΝΤ 21/09/2010 10:33:14

    Γιατί να ζητήσει ο λαός εκλογές? Γιατί κάποιος προσπαθεί να συμμαζέψει την χώρα και εσείς θέλετε να στην δείτε πίσω στον μεσαίωνα? Θα τον βλέπετε για πολλά χρόνια ακόμα τον Σαμ στην αντιπολίτευση. Πάρα πολλά!

  24. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 21/09/2010 10:36:15

    Το αίτημα για εκλογές θα έρθει στην ώρα του. Μην βιαζόμαστε. Κάθε πράγμα στον καιρό του. προέχει η ανασύνταξη, η συσπείρωση και η προετοιμασία της ΝΔ. Δεν πρέπει να επαναληφθούν λάθη του χθες. Η ΝΔ όταν ξανάρθει στην εξουσία πρέπει να είναι πραγματικά έτοιμη. Όχι όπως πριν.

  25. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 21/09/2010 10:37:17

    Ο Σαμαράς πράγματι είναι έτοιμος. Το κόμμα όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Πού είναι ο πάγκος που θα χρησιμοποιήσει?

  26. tiramola avatar
    tiramola 21/09/2010 10:37:59

    Βροχή αιτήσεων από εκατοντάδες επιχειρήσεις για υπαγωγή στο άρθρο 99.

    Στροφή στην πρωτογενή παραγωγή η μόνη λύση.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 21/09/2010 10:42:16

      Πώς ακριβώς θα γίνει αυτό, τιραμόλα; Ή, μάλλον, πώς ακριβώς "έχει σχέδιο" ο αρχηγός σου ότι θα γίνει; Βλέπεις να δίνει πολλά κίνητρα για στροφή στην πρωτογενή παραγωγή;

      • tiramola avatar
        tiramola @ Αυριανιστής 21/09/2010 10:47:24

        Δηλαδή πρέπει να σου πει ο Παπανδρέου να πας να δηλώσεις νέος αγρότης?
        Κάτσε μες το διαμέρισμα και περίμενε να σε σώσει κάποιος...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 21/09/2010 10:55:55

        Μάλιστα. "Πολύ απλά" όλα.

        Σα να μη σημαίνει τίποτα άλλο ο "νέος αγρότης". Σα να μη σημαίνει ΑΝΑΓΚΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΛΗΡΟΥ (γης), σα να μη σημαίνει ανάγκη για εξοπλισμό (τρακτέρ κ.λπ). Θα σκάβουμε προφανώς με τα χέρια, σε γη που δεν θα μας ανήκει. Κινέζικο μοντέλο. Κάπως έτσι έχουν οραματιστεί το μέλλον των Ελλήνων στην Ιπποκράτους...

  27. rigakisalex avatar
    rigakisalex 21/09/2010 10:41:22

    Ας ελπίσουμε ότι οι πρόωρες εκλογές θα ζητηθούν και θα έχουν το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Διαφορετικά βλέπω ξανά ολοκληρωτισμό και άλλου είδους καταστάσεις. Αν επιτρέπεται, προτείνω μία ανάλυση στο http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2188.aspx Αν δεν επιτρέπονται οι παραπομπές, κανένα πρόβλημα.

  28. Vangelis avatar
    Vangelis 21/09/2010 10:41:23

    Παιδιά,
    Πως κρίνεται την κριτική στα παρακάτω άρθρα ?
    • http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_21/09/2010_1292662
    • http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_55_21/09/2010_415707

    1-ερωτήση από εμένα¨
    • Μήπως δεν συμφέρουν εκλογές τον Σαμαρά ? Δηλ βγάζει όλη την “λάντζα” ο Παπανδρέου τώρα και ο Σαμαράς έχει πιο εύκολο δρόμο ?

  29. κράτιστος avatar
    κράτιστος 21/09/2010 10:57:53

    Το ζήτημα είναι να επιστρέψει η ΝΔ στην εξουσία, ή να φύγει το ΠΑΣΟΚ?

    το καλύτερο για την Ελλάδα θα ήταν να μη συμβεί το πρώτο αλλά το δεύτερο!!!!

  30. Enzo avatar
    Enzo 21/09/2010 11:01:04

    για ποια γεωργια μιλατε ρε παιδια?
    εγω ενα χωραφι στην επαρχια με πορτοκαλιες μεσα , λεμονιες κτλ και εχω ανοιχτη την πορτα εδω και δεκαετιες να παει ο καθενας να κοβει οτι θελει τσαμπα απο το να τα δινω τσαμπα στον καθε εμπορα λαμογιο.
    την πεθαναν την γεωργια στην ελλαδα.

  31. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/09/2010 11:21:32

    Dim,

    Τα μέτρα που θα έπαιρνε η Κυβέρνηση Καραμανλή τα είχε ανακοινώσει ο ίδιος στην ομιλία του στη ΔΕΘ το 2009.

    Τα μέτρα που θα έπαιρνε μια Κυβέρνηση Σαμαρά περιγράφονται στις προτάσεις που κατέθεσε στις 7 Ιουλίου.

    Ούτε ο ένας,ούτε ο άλλος θα οδηγούσαν τη χώρα στο ΔΝΤ.

    Ολα τα άλλα είναι δικαιολογίες.

    Και για την αντιπολίτευση του κ. Παπανδρέου,απλά να σας θυμήσω ότι υπέβαλλε πρόταση μομφής κατά της Κυβέρνησης Καραμανλή τον Μάρτιο του 2008!

    Οπότε άτοπες οι αναλογίες!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 21/09/2010 16:41:35

      Dimi,

      Οι απόψεις σου είναι ούτως ή άλλως κρυστάλλινες, οπότε δεν μπορεί κανείς να τις θαμπώσει.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Κώστας Ροδινός 21/09/2010 17:59:44

      Κώστα, Ευχαριστώ από καρδιάς.

      η Dimi

  32. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/09/2010 11:23:35

    Anonymous,
    Το αισιόδοξο σενάριο που περιγράφει βρίσκεται μάλλον στη σφαίρα του αδύνατου.

  33. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/09/2010 11:31:52

    ΓΙΑΝΝΗ,

    Είδαμε και το ΠΑΣΟΚ που υποτίθεται οτι ήταν έτοιμο και είχε και ..πάγκο.

  34. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/09/2010 11:33:16

    Αυριανιστή,

    Με πρώτη αφορμή είναι οι περιφερειακές εκλογές.

  35. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/09/2010 11:36:57

    Βουνίσιε,

    Η στρατηγική ανατροπής είναι αυτή που περιέργραψε ο Σαμαράς στη Θεσσαλονίκη.

    Το αίτημα για πρόωρες εκλογές,για να είναι πειστικό και να βρεί ανταπόκριση, πρέπει, πέραν τον άλλων, να έχει και λαϊκή νομιμοποίηση.

    Η εκτίμησή μου είναι,επειδή έχουμε ξαναμιλήσει για το θέμα αυτό, ότι μετά τις περιφερειακές εκλογές,το αίτημα πρέπει να τεθεί από τη Ν.Δ.

  36. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/09/2010 11:37:40

    Συμφωνώ απολύτως!

  37. DHMOKRATHS avatar
    DHMOKRATHS 21/09/2010 11:51:16

    Άσχετο, αλλά το βρήκα εδώ:

    ΟΠΑΠ, ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, λΟΒΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΚΟΚΚΑΛΗΣ

    www.paok4tessera.blogspot.com

  38. Άπιστος Θωμάς avatar
    Άπιστος Θωμάς 21/09/2010 12:32:09

    "Το αίτημα (γιά εκλογές) θα τεθεί από τον λαό".
    Όντως έτσι πρέπει να συμβή κατά τη γνώμη μου, αλλά ο λαός θα αργήση αρκετά ακόμα να θέση τέτοιο αίτημα.
    Θα πρέπει πρώτα να συνέλθη, από τα αισθήματα ενοχής που του υπέβαλε η κατακλυσμική επικοινωνιακή λαίλαπα των εγχωρίων και ξένων ΜΜΕ, πρωτοστατούντος του ίδιου του πρωθυπουργού του!
    Είναι ένα πολύ κρίσιμο σημείο.
    Δεν γνωρίζω πόσο έχει ερευνηθή αυτή η παράμετρος από τις μη ανακοινώσιμες δημοσκοπήσεις.
    Στην δική μου αντίληψη, υπάρχει διάχυτη στην κοινωνία μία ενεργός ενοχή, γιά την κατάσταση που βιώνουμε.
    Όσο αυτή θα ισχύει, το κοινωνικό αίτημα γιά εκλογές, θα είναι πολύ ισχνό.
    Κάτι θα πρέπει να γίνη ώστε, η κοινωνία να απαλλαγή από αυτή την πολιτκή τροχοπέδη, η οποία, αν μη τι άλλο, συνθλίβει κάθε κοινωνική αντίδραση.
    Ίσως, να εξυπηρετεί πολιτικά τον Σαμαρά, η διατήρηση αυτής της κατάστασης γιά ένα ικανό χρονικό διάστημα ακόμα, ώσπου να "νοικοκυρέψη" τα της παράταξής του.
    Ωστόσο, έχω την ισχυρή αίσθηση ότι, αυτός που θα απενοχοποιήση την Ελληνική κοινωνία, θα έχει πολλά να κερδίσει στο πολιτικό πεδίο.
    Αρκεί βέβαια, αυτή η απενοχοποίηση, να συνοδευθή από μία εκστρατεία ανάδειξης των αρετών του Έλληνα και αλλαγής ΚΑΙ της δικής του νοοτροπίας, έναντι του κράτους και των λειτουργών του.
    Τέλος πάντων, είναι μεγάλο το θέμα και έχει πολλές παραμέτρους.
    Το γενικώτερο πνεύμα, ελπίζω να το αποτύπωσα.

    • καινός avatar
      καινός @ Άπιστος Θωμάς 21/09/2010 22:01:31

      +1 από εδώ!

  39. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 21/09/2010 12:55:51

    επειδή έχουμε αρκετό ως πολύ καιρό μπροστά μας μέχρι τις πρόωρες εκλογές ας ασχοληθούμε λίγο με το επίκαιρο θέμα των φορτηγατζήδων.
    Η ΝΔ με τον πιο επίσημο τρόπο,δια στόματος του ίδιου του κυρίου Σαμαρά εξέφρασε την άποψη ότι στηρίζει τις διαρθρωτικές αλλαγές……ποια σήμερα η θέση της για τους φορτηγατζήδες?
    α) Συμφωνεί με το άνοιγμα του επαγγέλματος των φορτηγατζήδων και συμφωνεί με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο?
    β) Συμφωνεί με το άνοιγμα του επαγγέλματος των φορτηγατζήδων αλλά έχει αντιρρήσεις ή διαφωνεί με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο?
    γ) Διαφωνεί με το άνοιγμα του επαγγέλματος των φορτηγατζήδων, οπότε και διαφωνεί με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο?
    Όποια από από τις 3 προαναφερόμενες επιλογές, αποτελεί την επίσημη θέση της ΝΔ, ωφελεί να την δικαιολογήσει τεκμηριωμένα, έτσι ώστε να συνάδει και να συμβαδίζει με την δήλωση του κυρίου Σαμαρά “η ΝΔ στηρίζει τις διαρθρωτικές αλλαγές”. Σε διαφορετική περίπτωση οι πολίτες ενδέχεται να θεωρήσουν την ΝΔ αναξιόπιστη.

  40. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 21/09/2010 13:03:36

    Το έχω αναφέρει στο παρελθόν αλλά χρειάζεται να το ξαναγράψω, όσον αφορά αυτην την ανοιχτόκαρδη προσωπικότητα του νέου ηγέτη της κεντροδεξιάς Α.Σαμαρά.
    Στις αρχές τις δεκαετίας του ΄90 όντας ΥΠΕΞ στην κυβέρνηση Μητσοτάκη κατάφερε -κοιτώντας κάθε έναν πολίτη στα μάτια- να χαιρετίσει 2000 περίπου άτομα μέσα στο ΓΣΠ της Λευκωσίας. ΄Ηταν αξέχαστες στιγμές και θα μείνει αξέχαστος για τους περισσότερους Ελληνες της Κύπρου. Αυτός είναι ο Σαμαράς. Ενας πολιτικός που έχει εν τέλει τον κοινό νου (το ζητούμενο στη σημερινή εποχή) και τον αυθόρμητο, πειστικό, ήρεμο και αποτελεσματικό λόγο.

  41. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 21/09/2010 13:04:34

    .....χαιρέτισε δια χειραψίας.

  42. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/09/2010 13:18:25

    Απισε Θωμά,

    Νομίζω οτι η ανάλυσή σου αποτυπώνει την πραγματικότητα.

  43. καινός avatar
    καινός 21/09/2010 13:50:43

    Κώστα Ροδινέ, νομίζω ότι η παραπάνω απάντηση δεν ταιριάζει σε ένα λόγιο σαν εσένα. Υπέπεσες σε... πασόκικου στυλ απάντηση!!!!

  44. Enzo avatar
    Enzo 21/09/2010 14:06:22

    μη το κουραζεις αλλο.
    διαβασε την συνεντευξη τυπου του Σαμαρα . τα ειπε ολα εκει.

  45. KABBADIAS avatar
    KABBADIAS 21/09/2010 14:19:04

    Bρε παιδια, συγνωμη δηλαδη αλλα βγαινω εξω απο τα ρουχα μου!!!!!!!
    Θα ζητησει ο λαος εκλογες για να φυγει ο Jeffrey και να ερθει ο Αντωνακης????
    Λες και δεν τους ξερουμε....
    Αφου τα χουν κανει πλακακια και τρωνε ολοι μαζι.
    Μπροστα στη τρομοκρατια του ΔΝΤ ειναι κοτες ολοι.

    Μας λειπουν οι Φιλελληνες, το εχετε παρει χαμπαρι η οχι?

    Αυτοι ολοι ειναι πουλημενοι, κανεις δεν αγαπαει την πατριδα του.
    Αφησανε στο ελεος την Ελλαδα, και μια ομορφη πρωιαν θα μας εχουν αφησει ολους εδω και αυτοι θα εχουν φυγει σε χωρες μακρινες με τα jet τους, και θα πινουν εις υγειαν του κοροιδου.

    Ελεος πια!!!!!!!! Ανοιξτε τα ματια σας!!!!!!

    Η προταση μου ειναι η εξης :

    Αν δημιουργηθουν εκλογες (πραγμα που θα μας κοστισει παλι, αλλα τι να κανουμε...) ψηφιστε το πιο μικρο κομμα.
    Οχι στους μεγαλους.
    Οποιος τελως παντων ειναι προθυπουργος θα ειναι μαγκας και Φιλελλην εαν :
    1. Δωσει τα παπουτσια στο χερι στο ΔΝΤ
    2. Γυρισει η Ελλαδα στη δραχμουλα (Ναι θα γινει υποτιμηση, το ξερω αλλα υπαρχουν και αντιμετρα)
    3. Δημιουργησει Πανελληνιο Δικτυο ανταλλαγων προιοντων, ειδικα για τις φτωχες μαζες.
    4.Καμια παραχωρηση των πετρελαιων του Αιγαιου σε Αμερικανους και λοιπους
    5. Καμια παραχωρηση σε ιδιωτικες εταιριες για την εξορυξη των πολυτιμων μεταλλευματων της Βορειας Ελλαδας
    6. Ποθεν εσχες για τους Πολιτικους και τους συγγενεις τους, πριν μπουν στην κυβερνηση και επισης μετα που θα τελειωσει η θητεια τους. Στους παραβατες θα κατασχονται τα παντα.

    Το ξερω οτι θα ματωσουμε , αλλα στην πενταετια θα εχουμε φτιαξει ενα ισχυρο μελλον.
    Ενω τωρα ματωνουμε, και σε καμια δεκαρια χρονια απο τωρα θα ματωνουμε πιο πολλυ, και μελλον μηδεν........

  46. Dyer avatar
    Dyer 21/09/2010 14:22:03

    Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την επικοινωνιακή επιτυχία του Σαμαρά στην ΔΕΘ έχω να μια απορία. Αυτό χρειάζεται ο τόπος μας για να σωθεί;
    Άλλον ένα ηγέτη που όντας στην αντιπολίτευση (εκ του ασφαλούς, ούτε εκλογές δεν τόλμησε να ζητήσει) λύνει όλα τα προβλήματα ως δια μαγείας. Και αν έχει πραγματικά τις λύσεις γιατί δεν απαιτεί εκλογές για να γλιτώσουμε από τον κατήφορο που όντως έχουμε πέσει; Βλέπει την χώρα σαυτό το χάλι και αδρανεί;
    Και επί της ουσίας η χώρα μας χρωστά απίστευτα ποσά και αυτά που ζούμε είναι για να πληρωθούν οι πιστωτές μας, κατά το δυνατό. Ο ΓΑΠ έχει βαλθεί να τους ξεπληρώσει όλους αδιαφορώντας για την Ελλάδα, υποθηκεύοντάς την ακόμα. Αλλά δεν άκουσα τον Σαμαρά να στρέφεται κατά των πιστωτών μας. Δεν άκουσα να λεει ότι το χρέος δημιουργήθηκε και με δική τους υπαιτιότητα και ότι ήδη έχουν κερδίσει αρκετά από τις συναλλαγές τους. Ο πόλεμος δεν είναι εμφύλιος φίλε Αντώνη είναι με τα διεθνή συμφέροντα και εκεί πρέπει να στοχεύσεις τώρα ακόμα που τρέμουν μη πτωχεύουμε.
    Δυστυχώς ο ΓΑΠ μας προέκυψε αμερικανάκι αλλά και συ βρε Αντώνη μη κανείς αντί πολιτική.
    Ξέφυγε από αυτό το φαύλο κύκλο της μιζέριας μας, κάνε επιτέλους την ΥΠΕΡΒΑΣΗ.
    Όσο αργείς θα δεις κάνα Έλληνα Ερντογάν να έρχεται και δεν θα βρεις ούτε τη ψήφο σου.
    Δεν ξέρω τι προεκλογικές εξαγγελίες έκανε ο Βίκτωρ Ούρμπαν στην Ουγγαρία, αλλά τα μέτρα που πείρε στόχευαν στον εχθρό της χώρας του. Δεν ξέρω αν θα νικήσει, αλλά αν χάσει θα πέσει ένδοξα, αντρίκεια, Ελληνικα.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Dyer 21/09/2010 19:11:20

      +1000

  47. michal avatar
    michal 21/09/2010 14:54:19

    Me 14% elleimma oudeis kserei ti 8a sunebaine kai me ta sovereigns (post Dubai holdings) sto staxastro ths kerdoskopias.

  48. η Dimi avatar
    η Dimi 21/09/2010 14:57:43

    Kώστα, dim(θαμπό/αμυδρό), dim1(θαμπό/αμυδρό1), dim2(θαμπό/αμυδό2) κλπ., συνεχίζει να παραποιεί το όνομά μου και να προτιμά να είναι ένα θαμπό/αμυδρό κακέκτυπα αντί να είναι το πρωτύπο. Ενδεια.

  49. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 21/09/2010 15:00:55

    Το σοκ και πέος το Σ/Κ στη Θεσ-νίκη σε αποσυντόνισε τελείως...

  50. michal avatar
    michal 21/09/2010 15:01:47

    Hdh thn 8ewroun, to -9 den ksekollaei

  51. Vangelis avatar
    Vangelis 21/09/2010 15:16:41

    @Dyer

    Και επί της ουσίας η χώρα μας χρωστά απίστευτα ποσά και αυτά που ζούμε είναι για να πληρωθούν οι πιστωτές μας, κατά το δυνατό. Ο ΓΑΠ έχει βαλθεί να τους ξεπληρώσει όλους αδιαφορώντας για την Ελλάδα, υποθηκεύοντάς την ακόμα

    Γιατί απαραίτητα να πληρωθούνε οι πιστωτές άλλα γιατί όχι εμείς να κάνουμε τις απαιτούμενες αλλαγές ώστε να προχωρήσουμε μονοί μας ?
    Δεν είναι μια κατάσταση (win-win ) που κερδίζουμε όλοι, εμείς δεν χρεοκοπούμε και δεν βγαίνουμε με συσσίτια στους δρόμους ?
    Σωστά λες ότι το χρέος/έλλειμμα είναι τεράστιο, ποιος μας φταίει για αυτό ? το ΔΝΤ η μονοί μας τα κάναμε θάλασσα.
    αδιαφορώντας για την Ελλάδα πως το συμπέρανες αυτό ? Δηλ να έλεγε έξω το ΔΝΤ και να χρεοκοπήσομε η να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε πρόβλημα 30-ετών.

    • Dyer avatar
      Dyer @ Vangelis 21/09/2010 16:15:42

      @Vangelis
      Ακριβως αυτό εννοώ, ότι δεν είναι απαραίτητο να πληρωθούν ή να εξασφαλιστούν οι πιστωτές μας με οποιοδήποτε κόστος για μας, επειδή δεν ήμασταν καλα παιδία. Στον καπιταλισμό δεν υπάρχουν ηθικές αξίες, για να κερδίσουν μας δάνεισαν, όχι από αγάπη. Και πάντα υπάρχει το επιχειρηματικό ρίσκο που πρέπει να αναλάβουν. Τώρα ακόμα έχουμε μερικά διαπραγματευτικά χαρτιά στα χέρια μας, το 2013 ίσως όχι.
      Τώρα αν θέλουμε να ήμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας σίγουρα κάναμε κάκιστη διαχείριση των χρημάτων που μας δάνεισαν. Αυτό το έβλεπαν οι ξένοι αλλά τους βόλευε. Αντί να κάνουμε ανάπτυξη ουσιαστική με τα δανεικά τα προϊόντα τους αγοράζαμε. Και μέσα σαυτη την κραιπάλη είχαμε και ένα δημόσιο τομέα διεφθαρμένο. Τον ΓΑΠ το ψήφισαν όχι επειδή είπε «λεφτά υπάρχουν» αυτό δεν το πίστευε κανένας (μαγικά δεν γίνονται και αν υπήρχαν θα τα μοίραζε ο Καραμανλής) αλλά επειδή τους ενέπνευσε ότι θα βάλει τάξη στο χάος της χώρας. Αυτός είναι ο λόγος που ακόμα θεωρείται καταλληλότερος για πρωθυπουργός μετά από τόσα ανείπωτα που έχει κάνει. Κατά βάθος στο τέλμα που έχουμε πέσει μας βγήκε η μαζοχιστική πλευρά μας και θέλουμε να τιμωρηθούμε για τις ασωτίες μας (δημόσιο και ιδιώτες).
      Αλλά αν βρεθεί κάποιος που θα μιλήσει αλλιώς, κάποιος που θα μας απενοχοποιήσει, κάποιος που πραγματικά θα σκεφτεί τον Έλληνα και θα τον κάνει σύμμαχο στον πόλεμο με τα ξένα συμφέροντα, αδιαφορώντας για την υποκριτική ηθική του καπιταλισμού, αυτός θα σαρώσει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Vangelis 21/09/2010 20:13:55

      Dyer,
      Πολύ καλό το σχόλιό σου.

  52. Γιωργης avatar
    Γιωργης 21/09/2010 15:47:07

    Η κοινωνια θα δεχτει τα παντα μεχρι τελους.Και την πεινα,και τις αρρωστιες και τα πογκρομ(σε αλλοδαπους και σε νεοπτωχους ελληνες) και τις παραγκουπολεις και τον αναλφαβητισμο και το νεο μεσαιωνα που ερχεται.
    Θα επιστρατευτουν ολοι οι πιθανοι προπαγανδιστικοι μηχανισμοι,ολα τα πιθανα και απιθανα μεσα καταστολης.
    Μπατσοι,παπαδες,λαζοπουλοι,σαββοπουλοι,παγκαλοι και τσιπροκουβεληδες,καναλια,φυλλαδες,ιντερνετια,αρχιεπισκοποι και πατριαρχες,υπουργοι εθνικης ενοτητας,μη κυβερνητικες οργανωσεις,οικοι αξιολογησης,πολυεθνικες,τσουλες της τιβι,τσουλες και τσουλοι "προοδευτικοι και διανοουμενοι",προβοκατορες κουκουλοφοροι,ανεγκεφαλα της καθε ομαδας "Διας" και ολο το υπολοιπο κακο συναπαντημα.
    Αυτος ο τρισαθλιος λαος εξελεξε στη βουλη τους καθε λογης ΓΑΠ,Μπουμπουκους,Ψαριανους και Τσιπραιους.
    Τωρα θα πληρωσει το τιμημα.

  53. danaos avatar
    danaos 21/09/2010 15:47:18

    Σπάνια γράφω Dimi αλλά κάποια στιγμή έπρεπε να σου πω για τα εξαιρετικά σχόλιά σου!Μακάρι να τα διαβάζουν τα υψηλά στελέχη!Ενα e-mail αν είναι δυνατόν!

  54. Aris avatar
    Aris 21/09/2010 16:07:23

    Η κομπλεξική ελληνική κοινωνία θέλει δεν θέλει θα υποστεί τον ΓΑΠ. Πήγαν όλοι και ψήφισαν έναν άνθρωπο που μπερδεύει τις καλπές με τις κάλτσες και δεν άκουσαν έναν υπεύθυνο πρωθυπουργό που τους προειδοποιήσουσε για τα χειρότερα. Ψήφισαν εκείνον που θα τους εξασφάλιζε αύξηση 2,2%. Αυτό είναι ο Έλληνας, εξαγοράζεται με 40 ευρώ το μήνα. Τόσο φθηνός είναι... Τώρα που αντί να πάρει αύξηση 2,2% τους έκαναν μείωση 20% θα καθίσει αναπαυτικά στον καναπέ του και θα συνεχίσει να τσακώνεται με την γυναίκα και τα παιδιά του... Πόσο μπροστά ήταν ο Λαζόπουλος με τον ρόλο στους 10 μικρούς μήτσους το "μυρμηγκάκι". Τον θυμάστε τον φοβισμένο Έλληνα που φοβόταν τους πάντες και τα πάντα; Πόσο δίκαιο είχε...

  55. Dyer avatar
    Dyer 21/09/2010 16:27:51

    Τον ΓΑΠ το ψήφισαν όχι επειδή είπε «λεφτά υπάρχουν» αυτό δεν το πίστευε κανένας (μαγικά δεν γίνονται και αν υπήρχαν θα τα μοίραζε ο Καραμανλής) αλλά επειδή τους ενέπνευσε ότι θα βάλει τάξη στο χάος της χώρας. Αυτός είναι ο λόγος που ακόμα θεωρείται καταλληλότερος για πρωθυπουργός μετά από τόσα ανείπωτα που έχει κάνει. Κατά βάθος στο τέλμα που έχουμε πέσει μας βγήκε η μαζοχιστική πλευρά μας και θέλουμε να τιμωρηθούμε για τις ασωτίες μας (δημόσιο και ιδιώτες).
    Αλλά αν βρεθεί κάποιος που θα μιλήσει αλλιώς, κάποιος που θα μας απενοχοποιήσει, κάποιος που πραγματικά θα σκεφτεί τον Έλληνα και θα τον κάνει σύμμαχο στον πόλεμο με τα ξένα συμφέροντα, αδιαφορώντας για την υποκριτική ηθική του καπιταλισμού, αυτός θα σαρώσει.

    • Aris avatar
      Aris @ Dyer 21/09/2010 17:25:32

      Το ότι κινείται στα όρια της αντισυνταγματικότητας σε κάθε του κίνηση ο ΓΑΠ δεν προβληματίζει κανέναν; Προεκλογικά πόσα από αυτά που κάνει πράξη ο ΓΑΠ τα είχε εξαγγείλει; Το Ασφαλιστικό; Το Εργασιακό; Την απελευθέρωση των επαγγελμάτων; 'Η μήπως το μνημόνιο; Και καλύτερα ας μη μιλήσουμε για δημοσκοπήσεις... Οι πληρωμένοι αλήτες νομίζουν ότι καθοδηγούν την κοινή γνώμη. Πως γίνεται όμως κάθε φορά να πέφτουν έξω και από τα στατιστικά λάθη; Η πολιτική εξεπάτηση σε όλο της το μεγαλείο!!

  56. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 21/09/2010 17:18:52

    ".....Απόλυτα ρεαλιστής, απόλυτα υπεύθυνος, απόλυτα θεσμικός. Και κυρίως όχι βιαστικός. Γιατί αν υπήρχε κάτι που χαρακτήριζε τη ΝΔ όσες φορές βρέθηκε στην αντιπολίτευση ήταν η βιασύνη. Η βιασύνη και η βεβαιότητα ή “βεβαιότητα” ότι όπου νάναι επανέρχεται στην εξουσία . Και πάνω στη βιασύνη της καλλιεργούσε ελπίδες που στη συνέχεια διαψευδόταν με αποτέλεσμα απογοήτευση , εσωστρέφεια κλπ, έκανε λαθη τακτικής που καθυστερούσαν την επάνοδο και κυρίως δεν φρόντιζε να δουλέψει έτσι ώστε, όταν επανέλθει στην εξουσία, και καλύτερη κυβέρνηση να είναι και το πρόγραμμα της να μπορέσει να εφαρμόσει. Απ΄ τις εμμονές αυτές ο Σαμαράς φαίνεται απαλλαγμένος.

    Γιατί όντως το θέμα δεν είναι να επανέλθει απλώς γρήγορα η ΝΔ στην κυβέρνηση. Το θέμα είναι ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ να έχει πεισθεί ο Ελληνικός λαός ότι νοοτροπίες που είχε εμφυτεύσει και καλλιεργήσει το ΠΑΣΟΚ, πολιτικές και πρακτικές που αποθεώθηκαν από το κόμμα που μας κυβερνάει και δεν ανατράπηκαν δυστυχώς από κυβερνήσεις της ΝΔ, είναι τελικά αδιέξοδες.
    Απόσπασμα από το σημερινό "O Σαμαράς της ΔΕΘ και οι εκλογές (που δεν ζήτησε)" στο http://firiki2010.wordpress.com/

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ firiki2010.wordpress.com 21/09/2010 18:47:19

      Firiki,

      Σου το έχω πεί και άλλες φορές να με ενημερώνεις για να μη γράφουμε τα ίδια θέματα και επαναλαμβανόμαστε!

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Κώστας Ροδινός 21/09/2010 19:22:46

        Nα το πάρω ως κοπλιμέντο? Ή να υποψιαστώ ότι σου προκάλεσε βαρεμάρα η πλήρης ταύτιση?
        Οπως και να έχει η επανάληψη με τις έστω μικρές διαφοροποιήσεις της δεν κάνει κακό. Και για να πούμε και του στραβού το δίκιο σε διαβάζουν μερικές (αρκετές) χιλιάδες περισσότεροι

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 21/09/2010 20:12:04

        Σου το έχω πει και άλλοτε ότι εκτιμώ πολύ την αναλυτική σου ματιά.
        Και σε διαβάζω τακτικά.

  57. popolaros avatar
    popolaros 21/09/2010 20:20:00

    Έχουν γραφτεί τόσα πολλά για τον ΓΑΠ, ώστε να έχει αντιληφθεί και ο ποιό ευκολόπιστος ψηφοφόρος του, το επικίνδυνο του ανδρός.
    Πέρα αυτό έχουμε ήδη ζήσει και την πιο άθλια εξαπάτηση του εκλογικού σώματος.
    Έχουμε εμπειρία δηλαδή και δεν είναι απλά λόγια και κομματικές δαφωνίες αριστερο-δεξιών.

    Ομολογώ ότι ενοχλήθηκα και απόρισα όταν μετά την κατα μέτωπο επίθεση και ξεσκέπασμα του ολίγιστου, από τον Σαμαρά, άκουσα ότι λέει ΟΧΙ στις πρόωρες γιατί θα φέρουν περιδίνηση.

    Ή είναι κακός ο ΓΑΠ και η κυβέρνηση του γυμναστηρίου και πρέπει να φύγει,
    Ή είναι καλός και του επιτρέπουμαι να ολοκληρώσει το θεάρεστο 'έργο' του.
    Τα υπόλοιπα περί θεσμικότητας και συνταγματικότητας τα ακούω βερεσέ.

    Θα παραδεχτώ όμως ότι η θέση του Κώστα Ροδινού, όσον αφορά την υπευθυνότητα και την ανάγκη κατανόησης από το εκλογικό σώμα ότι οι μακακίες πληρώνονται, έχουν βάση και δίνουν μια άλλη οπτική.

    Συνεχίζω να πιστεύω ότι ο Giorgo θα μας πάει σε εκλογές σύντομα, πιθανόν και σε διπλές των Νοέμβρη.

    Εάν με το άνοιγμα της βουλής σπεύσουν να ψηφίσουν νέο εκλογικό νόμο, τότε θα είμαι σίγουρος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ popolaros 21/09/2010 20:31:58

      Popolare,

      Οπως ξέρεις ο εκλογικός νόμος ισχύει για τις μεθεπόμενες εκλογές, εκτός και αν ψηφιστεί από 180 βουλευτές, πότε ισχύει αμέσως.

      Και κάτι ακόμα: πρόωρες εκλογές μπορεί να μας προκύψουν και με πρωτοβουλία της κυβέρνησης, αν καταφέρει και καλλιεργήσει θετικές προσδοκίες.

    • popolaros avatar
      popolaros @ popolaros 21/09/2010 21:07:33

      ναι το έχω υπόψη μου.
      Ότι καταθέσουν(γερμανικό μοντέλο) θα ισχύσει στις μεθεπόμενες.
      Στις επόμενες ισχύει του παυλόπουλου,που δίνει bonus 10 έδρες στο πρώτο κόμμα, αν θυμάμαι σωστά.
      Που τους βολεύει κιόλας.

      Αυτό που εννοώ στο θέμα της πιθανής βιασύνης τους να το καταθέσουν είναι ότι, στην περίπτωση που πάνε για εκλογές σύντομα, οι 'μεθεπόμενες' εκλογές γίνονται γρήγορα 'επόμενες'.
      Αλλιώς δεν έχουν λόγο να βιαστούν για νέο εκλογικό νόμο τον Οκτώβρη...μπορούν κάλλιστα και αργότερα.
      Αν βιαστούν όμως κάποιο λάκο έχει η φάβα.
      Προβλέπω κυβερνήσεις συνεργασιών και ας ξεχάσουμε τις 4ετίες.

  58. Τιτίκα avatar
    Τιτίκα 22/09/2010 13:41:03

    Είμαι εδώ για να δηλώσω παρών. Ο καθένας μας το λιθαράκι του.Αντίσταση τώρα.......

  59. armageddon avatar
    armageddon 22/09/2010 17:48:16

    ΘΑ ΦΥΓΗ Ο ΜΑΝΩΛΙΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΡΟΥΧΑΤΟΥ ΑΛΟΙΟΣ......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.