#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/06/2012 16:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κοινωνία έχει "σαλτάρει"!



Με ρωτάνε: "τι λένε οι κρυφές δημοσκοπήσεις;".

Απαντώ: όλες όσες γνωρίζω δίνουν πρωτοπορία της ΝΔ στην πρόθεση ή εκτίμηση ψήφου, άλλος μικρή και άλλος μεγαλύτερη, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι η ΝΔ προηγείται σε όλα τα ποιοτικά στοιχεία των δημοσκοπήσεων.

Από εκεί και πέρα: Το ΠΑΣΟΚ καταρρέει και μέχρι το επεισόδιο στον ΑΝΤ1 συρρικνωνόταν και το ΚΚΕ. Αρκετά μειωμένα σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές εμφανίζονταν επίσης και τα ποσοστά ΔHΜΑΡ, ΑΝΕΛ και "Χρυσής Αυγής" (η οποία φαίνεται όμως να ανακάμπτει μετά το επεισόδιο Κασιδιάρη). Οι άλλοι ....εξαφανίζονται! Οι αναποφάσιστοι στο 15-17%.

Το μεγάλο ερώτημα είναι "που θα πάνε οι ψήφοι του ΠΑΣΟΚ και του ΚΚΕ αν συνεχιστεί η πτώση τους". Επειδή να μεν το δίλημμα "ευρώ - δραχμή" οδηγεί πολλούς ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ στη ΝΔ, από την άλλη όμως κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ "κρατάει" και μάλιστα "κρατάει καλά".

Στηρίζουμε Σαμαρά επειδή πιστεύουμε ότι μόνον αυτός μπορεί να μας βγάλει από την βαθιά κρίση. Είμαστε όμως μονίμως στα κάγκελα με την γερασμένη και ανίκανη 'Νέα Δημοκρατία" και δεν θα πάψουμε στιγμή να λέμε την αλήθεια, ή αυτό που εμείς θεωρούμε ως αλήθεια.

Η γνώμη μας λοιπόν ύστερα από άπειρες συζητήσεις και καυγάδες και ύστερα από χιλιάδες ώρες στο διαδίκτυο είναι ότι η κοινωνία "δεν ακούει" πλέον. Η κοινωνία έχει αυτονομηθεί εντελώς από το πολιτικό σύστημα το οποίο αντιμετωπίζει εντελώς απαξιωτικά.

Γι αυτό και συνέβη το πρωτοφανές: Να επικροτούν πολλοί πέραν της Χρυσής Αυγής την απαράδεκτη πράξη του Κασιδιάρη. Επειδή την  εκλαμβλάνουν ως "χαστούκι" στο πολιτικό και δημοσιογραφικό κατεστημένο.

Μόνο όποιος είναι τυφλός δεν το βλέπει αυτό.

Ας δούμε λοιπόν τι πραγματικά συμβαίνει στην κοινωνία και όχι πως το ερμηνεύουν οι δημοσκοπήσεις και τα κομματικά γραφεία:

Κάποιοι πιστεύουν πως όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό στην Ελλάδα είναι αποτέλεσμα μιας διεθνούς συνωμοσίας για να μη γίνει ο Τσίπρας πρωθυπουργός. Ότι η υπόθεση με τους καρκινοπαθείς που δεν βρίσκουν τα φάρμακά τους, είναι κόλπο των πολυεθνικών μαζί με τους εγχώριους… δωσίλογους του Μνημονίου που δε θέλουν ο ΣΥΡΙΖΑ να φέρει την επανάσταση στην Ελλάδα.

Κάποιοι πιστεύουν ακόμη ότι τα ασφαλιστικά ταμεία ξεχειλίζουν από λεφτά και όλα αυτά τα σενάρια για άδεια ταμεία και για αδυναμία πληρωμής συντάξεων είναι κινδυνολογία.

Άλλοι πιστεύουν ότι το πλήρες μπάχαλο που επικρατεί στη χώρα και που επηρεάζει άμεσα τις ζωές μας είναι κολπάκι για να δείξουν οι μνημονιακοί ότι έτσι και χειρότερα θα είναι η κατάσταση με τον Τσίπρα, άρα να μην τον ψηφίσουν.

«Φτάνει πια η κινδυνολογία», λένε οι βολεμένοι όλα αυτά τα χρόνια που πάνε να ψηφίσουν τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί νομίζουν ότι με κάποιο μαγικό τρόπο θα βρεθούν λεφτά και η χώρα θα γυρίσει στην προ του 2009 εποχή, στη νιρβάνα της Ελλάδας, εκεί που το δανεικό χρήμα έρεε άφθονο και ο Αλογοσκούφης με τη ΓΣΕΕ έκλεισαν συλλογικές συμβάσεις με αυξήσεις 12% όταν σε όλο τον πλανήτη γινόταν ο κακός χαμός.

Από την άλλη, υπάρχουν κι εκείνοι που πιστεύουν πως όσα ζούμε τις τελευταίες ημέρες, με την κατάρρευση του κράτους, είναι «αβάντα» στον Τσίπρα και χτύπημα στο παλαιοκομματικό σύστημα που διαχειρίστηκε τις τύχες της Ελλάδας τα τελευταία χρόνια.

Ίσως να έχουν και δίκιο. Η αναστάτωση με τα λάθη στις πανελλαδικές, οι καρκινοπαθείς που εκλιπαρούν στην τηλεόραση για το φάρμακό τους, οι συνταξιούχοι που δεν ξέρουν αν θα πάρουν σύνταξη τον Ιούλιο είναι ασφαλώς πλήγμα για τα παλαιά κόμματα εξουσίας και ώθηση για τον Τσίπρα που φιλοδοξεί να πλασαριστεί ως το νέο σκηνικό στην Ελλάδα.

Ωστόσο, αυτό που έχει σημασία αυτή την κρίσιμη στιγμή δεν είναι ποιος θα κερδίσει και ποιος θα χάσει από την κατάρρευση της πατρίδας. Αυτά είναι μικροπολιτικές που μπροστά στον υπέρτατο αγώνα της σωτηρίας της χώρας είναι τιποτένια πράγματα.

Αν δούμε τι συμβαίνει στο εξωτερικό, αν καταλάβουμε ότι καταρρέει η τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρωζώνης, η ισπανική, ίσως τότε αντιληφθούμε και σε τι κατάσταση είναι η Ελλάδα.

Δυστυχώς παραμένουμε όμηροι των συντεχνιών, των βολεμένων, των μπαχαλάκηδων που βλέπουν ότι θα πάρουν ρεβάνς με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Ακόμη κι αν παίξουν τη χώρα στα ζάρια.

Κι αν κάποιοι θέλουν να μας κατηγορούν για "κινδυνολόγους" που θέλουμε να αποτρέψουμε την επέλαση του Τσίπρα στην εξουσία, ας το κάνουν. Η ουσία είναι ότι η Ελλάδα είναι μέρος του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος και αρκεί μια μόνο απόφαση για να καταρρεύσει.

Έχουμε επισημάνει ξανά: Καλομαθημένοι Οννεδίτες και καλοταϊσμένα golden boys πως να τα βάλουν με το "σύστημα ΠΑΣΟΚ' που μεταλλάχθηκε σε "σύστημα ΣΥΡΙΖΑ"; Η «Νέα» Δημοκρατία δεν μπορεί γιατί δεν είναι πλέον νέα… αλλά Γεροντοκόρη Δημοκρατία, έχοντας στη βιτρίνα της εμπόρευμα που δεν πουλάει. Το κόμμα δεν μπορεί, γιατί είναι κουρασμένο και διαποτισμένο με νοοτροπίες περασμένων εποχών. Οι φατρίες νοιάζονται μόνο για την πάρτη τους και το ψηφοδιωκτικό πολιτικό προσωπικό κυριαρχεί σε τηλεοπτικές παρουσίες, πανεύκολα όμως ηττημένο μόνον και μόνον από την παρουσία του.

Όμως τα διλήμματα στην ιστορία δεν τίθενται πάντα όπως τα γουστάρουμε.

Και φυσικά ούτε στους πιο τρομακτικούς εφιάλτες μας δεν περιμέναμε ότι κάποτε θα καλούμασταν να δώσουμε την μάχη εναντίον της οπισθοδρόμησης και της καταστροφής της Ελλάδα στην πλευρά μιας ΝΔ με τη Ντόρα επικεφαλής του ψηφοδελτίου επικρατείας της ΝΔ.

Ωστόσο,  βρισκόμαστε μπροστά στη «μητέρα των μαχών». "Είτε εδώ, σήμερα και στις επόμενες δεκαετίες, θα κερδίσουμε το δικαίωμα στην επιβίωση και παράδοξα θα ολοκληρώσουμε το ανολοκλήρωτο, είτε θα μεταβληθούμε σε μια ιστορική ανάμνηση ως ανεξάρτητο έθνος και ιδιαίτερο ιστορικό υποκείμενο. Το ερώτημα που θα πρέπει να απαντήσουμε δεν είναι άλλο πάρεξ ελευθερία ή θάνατος, κυριολεκτικώς....".

Για μια ακόμα φορά εμείς, ο απλός κόσμος, είναι αυτός που θα δώσει την μάχη και θα φέρει τη νίκη, σπίτι-σπίτι, καφενείο - καφενείο,  site - site. Και όσο πιο ισχυρό βγάλουμε τον Αντώνη Σαμαρά τόσο περισσότερες ελπίδες θα έχουμε για την επιβίωση του τόπου.

Το έχουμε ξαναγράψει:  Ο Αντώνης Σαμαράς επανήλθε στην πολιτική ζωή από μια  πολύχρονη πολιτική εξορία, αλλά δεν βρέθηκε απλώς αντιμέτωπος με την διαχείριση μιας εκλογικής ήττας. Βρέθηκε αντιμέτωπος με τον …κατακλυσμό. Με Μνημόνια, Δανειστές, διαπλοκές, κομματικές αντιπαλότητες, ξεπερασμένες νοοτροπίες και όλο το κακό συναπάντημα. Λογικό ήταν να κάνει λάθη. Μόνο όποιος δεν αγωνίζεται δεν  κάνει λάθη. Λογικό ήταν επίσης να ατυχήσει σε ορισμένες επιλογές του επιτελείου του. Τους είχε δοκιμάσει και από πριν σε συνθήκες μάχης;

Όμως, ο πραγματικός “αντιμνημονιακός” είναι αυτός που κατήγγειλε το μνημόνιο από την πρώτη στιγμή στην Ευρώπη και τον χλεύαζαν, ενώ τώρα όλο και περισσότεροι συμφωνούν μαζί του.

Ο πραγματικός “αντιμνημονιακός είναι αυτός που φορτώθηκε τις αμαρτίες του ΠΑΣΟΚ και της κυβέρνησης Παπανδρέου στην πλάτη του, θυσιάζοντας το κομματικό και προσωπικό συμφέρον, με μοναδικό στόχο να κρατήσει ψηλά την ελληνική σημαία.

Μόνον αυτός μπορεί σήμερα να αλλάξει το Μνημόνιο και να ξαναδώσει στον τόπο την χαμένη αξιοπρέπειά του.

Βλέπετε κανέναν άλλον;

FactorX

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Reporter avatar
    Reporter 09/06/2012 17:17:53

    Tι δείχνουν οι μυστικές δημοσκοπήσεις

    Οι δημοσκοπήσεις, όπως όλοι ξέρετε, δεν μπορούν να δημοσιοποιηθούν, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι δε γίνονται. Εφημερίδες, κόμματα, πανεπιστήμια, έχουν τις δικές τους μετρήσεις και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ψηφοφόρων και κάνουν το ταμείο τους. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα βασικά στοιχεία των γκάλοπ που έχουν γίνει μέχρι σήμερα είναι τα εξής:
    α Στο σύνολο των δημοσκοπήσεων την πρώτη θέση και τη νίκη στις εκλογές παίρνει η Νέα Δημοκρατία και δεύτερος είναι ασφαλώς ο ΣΥΡΙΖΑ.
    α Η διαφορά των δύο κομμάτων είναι από 2 έως 4 ποσοστιαίες μονάδες με τη ΝΔ να κινείται στα επίπεδα του 26%-29% και του ΣΥΡΙΖΑ στο 23%-26%.
    α Το ΠΑΣΟΚ κατακρημνίζεται καθώς κινείται ορισμένες φορές ακόμη και σε μονοψήφια ποσοστά, από 9% έως 13%.
    α Οι Ανεξάρτητοι Ελληνες κινούνται μεταξύ 6% και 7% και ακολουθεί η ΔΗΜΑΡ του Φ. Κουβέλη με 5% έως 7%. Το ΚΚΕ χάνει ψηφοφόρους προς τον ΣΥΡΙΖΑ και κινείται σε επίπεδα από 3% έως 5,5% ενώ η Χρυσή Αυγή (μέχρι το επεισόδιο με τον Κασιδιάρη) κινούνται μεταξύ 3% και 4,5%. Κάποιοι λένε ότι παίρνει ψήφους μετά τρα χαστούκια και μπορεί να ξεπεράσει το 5%.
    α Αυτή θα είναι μάλλον επτακομματική βουλή καθώς κανείς άλλος δεν περνά το όριο του 3%. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο κόμμα των Μάνου – Τζήμερου δε δίνουν πάνω από 2%.
    α Κύριο χαρακτηριστικό της περιόδου αυτής είναι ότι οι ψηφοφόροι και τα ποσοστά αλλάζουν μέρα με τη μέρα και κάθε περιστατικό ανατρέπει και τις γνώμες των πολιτών.
    α Η ΝΔ εμφανίζει μεγάλη συσπείρωση στην περιφέρεια αλλά έχει ακόμη πρόβλημα στη Β’ Αθήνας και στο υπόλοιπο Αττικής. Η αλλαγή ατζέντας με την ασφάλεια των πολιτών σε πρώτο πλάνο ίσως παίξει καθοριστικό ρόλο εκεί όπου ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ισχυρές επιρροές.
    Την επόμενη εβδομάδα, τελευταία της προεκλογικής περιόδου θα γίνουν κι άλλες μετρήσεις που θα καθορίσουν και το τελικό αποτέλεσμα. Ωστόσο, φαίνεται ότι η ΝΔ κερδίζει τους πολίτες που φοβούνται μήπως χάσουν ό,τι τους απέμεινε, ό,τι έφτιαξαν τα προηγούμενα χρόνια. Και δε θέλουν να ρισκάρουν μια περιπέτεια με τις υποσχέσεις χωρίς αντίκρυσμα του ΣΥΡΙΖΑ.
    Κανείς πάντως δεν μπορεί να αποκλείσει νέα προσφυγή στις κάλπες σε περίπτωση που το εκλογικό αποτέλεσμα δε δώσει ισχυρή κυβέρνηση από έναν συνασπισμό δυνάμεων, είτε φιλοευρωπαϊκό είτε εχθρικό απέναντι στην Ευρώπη.

  2. ΚΕΡΒΕΡΟΣ avatar
    ΚΕΡΒΕΡΟΣ 09/06/2012 17:46:14

    Λυπάμαι που το λέω, αλλά είστε τρομακτικοί πλέον. Οι τακτικές που χρησιμοποιείται τα τελευταία 24ωρα είναι βγαλμένες από τα βάθη της Δεξιάς.
    Αν ο Τσίπρας προκαλεί ανασφάλεια, εσείς πλέον τι προκαλείτε; Δείχνετε αδίστακτοι κι αυτό είναι άκρως ανησυχητικό.

    Ελπίζω να δημοσιευτεί...

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 09/06/2012 17:52:44

      Που διαφωνείς στο κείμενο; Σε ποιο σημείο μπορείς να αρθρώσεις διαφορετικό λόγο; Αλλά που απευθύνομαι; Στον ροζ φασισμό που επειδή πήρε 16% νομίζει οτι κάτι έκανε

      • ΚΕΡΒΕΡΟΣ avatar
        ΚΕΡΒΕΡΟΣ @ Factorx 09/06/2012 17:57:59

        ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισα να ψηφίσω τρεις μέρες πριν τις εκλογές. Παλιότερα έχω ψηφίσει και ΠΟΛΑΝ. Δεν είμαι ενταγμένος ΠΟΥΘΕΝΑ.
        Αηδιάζω όμως με τέτοιες μεθόδους τύπου Λαλιώτη...
        Και ρωτώ ειλικρινά. Αφού αυτός είναι τόσο παλαβός, ο κ.Κρανιδιώτης γιατί συνομιλούσε μαζί του;
        Η απορία είναι ειλικρινής.

        • alex23 avatar
          alex23 @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 09/06/2012 21:14:45

          επιλεκτικοτατος..

          φανταζομαι δηλωσεις απο στελεχη του συριζα που εγιναν σε κρητικο καναλι και που λενε οτι ο συριζα στα μυστικα γκαλοπ παει για αυτοδυναμια δεν σε απασχολησαν ποτε, ουτε μπηκες σε ιστοσελιδες του συριζα για να κανεις παραπονα...μην καρφωνεστε τοσο..

      • man8os avatar
        man8os @ Factorx 09/06/2012 18:01:10

        Δυστυχως φακτορα εχεις δικιο. Ο φασισμος του 16% πεταχτηκε απο το κουτακι και δε συμμαζευεται σε αντιθεση με τον φασισμο του 7% που ταχυτατα ξανακλεινεται στο ντουλαπι του.

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 09/06/2012 18:02:00

      ΚΕΡΒΕΡΕ, ξέχνα τα ΝΔ/ΣΥΡΙΖΑ: στο φωνάζουν 1002 (και ο Αλαβάνος) ότι μονομερής ακύρωση Μνημονίου=Δραχμή. Εσένα αυτό δεν σε τρομάζει; Κρατάς τα μάτια κλειστά; Στο όνομα της οργής; Ποιό δικαίωμα έχεις να παίρνεις τέτοιο ρίσκο; Στο ξαναλέω, στο φωνάζουν 1002: το Τζάμπο πέφτει... Δεν είναι κινδυνολογία. Κοίτα, διάβασε, σκέψου. Για το Θεό! ΠΕΦΤΕΙ...!!!

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 09/06/2012 21:38:30

      Αυτό που προσωπικά με αηδιάζει είναι τα χαζά του τύπου "ελπίζω να δημοσιευτεί" που αραδιάζουν ορισμένοι στο τέλος μιας λιγότερο ή περισσότερο υβριστικής ανάρτησης ή απλά μίας της οποίας το ύφος είναι αντίθετο από αυτό που νομίζουν ότι πρεσβεύει το site. Τι προσπαθείτε να πείτε; ότι λογοκρίνεστε; ότι κόβεται ότι είναι αντίθετο ή προσβλητικό στη ΝΔ και το Σαμαρά; Πήρατε τη δημοκρατικότητα εργολαβία και δεν το είχαμε καταλάβει; Και ειλικρινά, ειδικά εσείς, που σε όλα τα σχόλια σας τον τελευταίο καιρό βγάζεται την ίδια και καλά "απόγνωση" λέγοντας μας ότι μάλιστα τρομάζετε από πρακτικές, γιατί επιμένετε να γυρίζετε πίσω και να μας πετάτε συνεχώς τα ίδια και τα ίδια; Σε ότι αφορά τον κο Κρανιδιώτη, ανοίξτε τα μάτια σας έχει απαντήσει τουλάχιστον 2 φορές για το θέμα. Α! και κάτι άλλο, ο υποτιθέμενος ισχυρισμός σας ότι αποφασίσατε τελευταία στιγμή να ψηφίσετε ΣΥΡΙΖΑ τελευταία στιγμή μόνο γέλια μπορεί να προκαλέσει. Πολύ περισσότερο αυτό που λέτε ότι ενισχύθηκε αυτή σας η απόφαση από τον τρόπο που αντιμετωπίζει το ΣΥΡΙΖΑ το antinews. Στη καλύτερη...δεν πείθετε κανένα, στη χειρότερη δε, δεν σας τιμά καθόλου ο τρόπος βάση του οποίου επιλέγετε την ψήφο σας.

  3. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/06/2012 17:52:55

    Γι αυτό και συνέβη το πρωτοφανές: Να επικροτούν πολλοί πέραν της Χρυσής Αυγής την απαράδεκτη πράξη του Κασιδιάρη. Επειδή την εκλαμβλάνουν ως “χαστούκι” στο πολιτικό και δημοσιογραφικό κατεστημένο.

    Δεν υπάρχει τίποτα πρωτοφανές ούτε εκλαμβάνουν τη βαρβαρότητα του κασιδιάρη ως χαστούκι στο κατεστημένο ή οτιδήποτε κάτι τόσο σύνθετο. Το πράγμα είναι απλούστατο και έχει ως εξής:
    όταν κάποιος ζει στη χλιδή εδώ και χρόνια χάρη στο προϊόν που παράγει η χώρα σου και παρόλα αυτά είναι πλήρως αφοσιωμένος στο να υποστηρίζει, δημόσια και ξεδιάντροπα, φαινόμενα που καταστρέφουν τη χώρα σου (έχω γράψει για τον εθνομηδενισμό της αριστεράς, τις εκδηλώσεις και τις συνέπειές του-βλ. π.χ. λαθρομετανάστευση και ενδοτισμό προς τον επεκτατισμό των γειτόνων) είναι φυσικό, εκτός κι αν είσαι άγιος, να ικανοποιηθείς όταν μάθεις ότι έπαθε κάτι κακό. Ας μη σοκαριζόμαστε που οι άνθρωποι δεν είναι άγγελοι κι ας ασχοληθούμε περισσότερο με το γιατί άτομα σαν την 'αγωνίστρια' λιάνα είναι τόσο αντιπαθή στους υγιείς πολίτες.
    Και μια ερώτηση: το Πακιστάν και το Αφγανιστάν διαμαρτυρήθηκαν για την προσβολή προς την εκπρόσωπό τους ή όχι ακόμη;

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Δημήτρης 09/06/2012 18:04:34

      υγιής ο πολίτης που επικροτεί τον ξυλοδαρμό μιας 60 χρονης ...

      μάλιστα ... ο άρρωστος πολίτης δηλαδή τι θα ήθελε να τη μαστιγώνουμε ???

      αδυνατώ να καταλάβω ΠΩΣ βρέθηκαν τόσοι πολλοί εδώ μέσα που ΔΕΝ καταδικάζουν χωρίς περιστροφές την πρακτική της Χ.Α.

      υ.γ. σε αντίθεση με την επίσημη γραμμή της ΝΔ που τους απεκάλεσε "φασιστοειδη" βλέπω ότι το αποτέλεσμα της αντιαριστερης υστερίας δημιουργεί πολύ επικίνδυνα ανακλαστικά στην κοινωνία (15-20 μέρες μόλις μετά την εφαρμογή της) ...

      το ξαναλέω ... η πόλωση που επιγχειρείται ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ... δεν είναι εθνοπροδότες οι ψηφοφόροι του Σύριζα ... ούτε φασίστες αυτοί της ΝΔ ... με την τακτική αυτή μόνο προβλήματα θα δημιουργηθούν

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ EVANGELOS 09/06/2012 18:46:45

        Νομίζω ότι δεν "επιχειρείται" καμμία πόλωση. Η πολωση υπάρχει εκ των πραγμάτων από τη στιγμή που ο ΣΥΡΙΖΑ επιθυμεί να παίξει σε μια ζαριά ( εγώ μάλιστα θέλω πως θέλει να "χάσει") στρατηγικές επιλογές δεκαετιών και το μέλλον του τόπου.
        Οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ είναι διαφόρων ειδών, πολλοί μάλιστα από αυτούς είναι απλώς αφελείς και ακούνε μόνο ότι θέλουν να ακούσουν. Ο ΣΥΡΙΖΑ όμως και τα στελέχη του είναι πολύ επικίνδυνα ανεύθυνοι . Κι αυτή είναι η καλή περίπτωση. Γιατί υπάρχουν και περιπτώσεις καθόλου λίγες που δεν έχουν καν σχέση με την δημοκρατία.

      • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ avatar
        ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ @ EVANGELOS 09/06/2012 20:10:03

        Αγαπητέ EVANGELOS , θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι από το 1981 και μετά , όταν οι ''...δημοκρατικές κι' άλλες προοδευτικές δυνάμεις'' αναφερόντουσαν στους Νεοδημοκράτες , τους αποκαλούσαν ''οι φασίστες της Δεξιάς''!
        Και λόγω ηλικίας και λόγω της φύσεως της εργασίας μου, βλέπω , ότι αυτό το τροπάρι μάλλον ατόνησε θα έλεγα από το 2004 και μετά .
        Εννοείται ότι όλοι μας συμφωνούμε ότι '' η πόλωση που επιγχειρείται ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ … δεν είναι εθνοπροδότες οι ψηφοφόροι του Σύριζα … ούτε φασίστες αυτοί της ΝΔ … με την τακτική αυτή μόνο προβλήματα θα δημιουργηθούν'' .

  4. blue nile avatar
    blue nile 09/06/2012 17:54:44

    Aπέναντι σε όλα αυτά που θέλουν να μας κρατήσουν πίσω.
    Κόντρα σε πρόσωπα και καταστάσεις που μας προκαλούν αναφυλαξία.
    Ενάντια στους εραστές της απόγνωσης.
    Είμαστε εδώ για να παλαίψουμε.
    Γιατί ο πολύς ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ότι η κατάσταση που βιώνουμε είναι τραγική αλλά μπορεί να γίνει χειρότερη.
    Πολύ χειρότερη.
    Η τρίτη Μικρασιατκή καταστροφή είναι μπροστά μας.
    Ποτέ άλλοτε εκλογική διαδικασία δεν είχε τέτοια σημασία.
    Για πρώτη φορά ο ελληνισμός της σύγχρονης ιστορίας έχει φτάσει σε τόσο κρίσιμο σημείο.
    Μέχρι τώρα σχολιάζαμε την παρακμή και παρατηρούσαμε με εστέτ απάθεια την αργή κατρακύλα.
    Τώρα φτάσαμε μπροστά στο τελευταίο γκρέμι.
    Αν πέσουμε μετά δεν βγαίνουμε εύκολα.
    Φίλος από τα Σκοπια μου έλεγε ότι με την Κρίση μας, έχει ανοίξει η όρεξη των βορειων γειτόνων μας. Ονειρεύονται επελάσεις και άλλα ηρωικά σε μια διαλυμένη Ελλάδα με τους υποστηρικτές του αφασικού διεθνισμού να τους ρένουν άνθη.
    Αν κάνουν τέτοιες σκέψεις οι απειροελάχιστοι φανταστείτε τι γίνεται στη Τουρκία, εκεί που μονίμως φαντασιώνουν το Αιγαίο της νέας προσφυγιάς μας.
    Ακόμα και να μην υποστούμε ακρωτηριασμό, αν τα πράγματα δεν πάνε καλά κινδυνεύουμε να χάσουμε την ευκαιρία σωστής εκμετάλευσης του ορυκτού μας πλούτου. Την μόνη ρεαλιστική προοπτική οικονομικής ανάκαμψης μας
    Όλα τα αρπακτικά είναι μαζεμένα στον ουρανό μας έτοιμοι για το μεγάλο πλιάτσικο μόλις εμείς πάψουμε να είμαστε όρθιοι.
    Σ'αυτή την αγχίκρημνη συγκυρία μόνο ένας άνθρωπος σε όλη την Ελλάδα μπορεί να μας οδηγήσει σε απάνεμο λιμάνι ύστερα από την απίστευτη περιπέτεια.
    Ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να είναι πρωθυπουργός με όσο το δυνατόν μεγαλύτερα ποσοστά στις 18 αυτού του μήνα.
    Ή θα ξαναστηθούμε στα πόδια μας ή θα συρόμαστε ουραγοί των πραττομένων νυν και αεί.
    Τη πατρίδα μου, τελευταίο υπήνεμο λιμάνι, θέλουν αποχαυνωμένοι νεογενίτσαροι της μονοτροπίας των ταξικών διαφοροποιήσεων να την μετατρέψουν σε χάος.
    Έχουν τώρα την ευκαιρία τους οι μεταμοντέρνοι ζηλωτές της αριστεράς και της προόδου να ξεμπερδεύουν με όλα τα ντεμοντέ και τα βουκολικώς επαρχιώτικα: πατρίδα, θρησκεία, εθνική παιδεία, ομοιογένεια.
    Για να δημιουργήσουν ένα νέο λαό με καταργημένες τις ιδιομορφίες του ελληνικού πολιτισμού που δεν θα μπορεί πλέον να συνταιριάξει με τις ορδές των λαθρομουσουλμάνων που θα πρέπει να ανεχόμαστε στο όνομα της πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
    Να βοηθήσει ο μεγαλοδύναμος να βάλουν κάποιοι μυαλό να μπορέσουμε να συνεχίσουμε
    Γιατί αν δεν συνεχίσουμε δεν θα προλάβουμε το άφευκτο κλάμα της λήξης.
    Όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά.
    Για να μην εγκλωβίσουμε την αρετή και την αγάπη...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ blue nile 09/06/2012 22:17:27

      blue nile,συγχαρητήρια,συμφωνῶ μέ κάθε λέξη πού γράφεις,νά 'σαι καλά.
      Μιά μικρή καλόπιστη ἀπορία μόνο,χωρίς καμμία πρόθεση κριτικῆς,γιατί τό λιμάνι τό γράφεις μία ἀπάνεμο καί μία ὑπήνεμο;
      Φιλικά!

  5. καπτεν avatar
    καπτεν 09/06/2012 18:13:41

    Συμφωνω απολυτα με αυτα που γραφετε.

  6. βαγόνι avatar
    βαγόνι 09/06/2012 18:49:25

    Υπάρχουν έθνη και κοινωνίες που διδάσκονται απο τα λάθη και τίς κρίσεις
    τους και άλλες που λατρεύουν να θρηνούν επι των ερειπίων, εμπλουτίζοντας
    τα ιστορικά εγχειρίδια με την εξιστόρηση των ποικίλλων....Ματζικέρτ ή,
    πιό καίρια, των... ΓραμμοΒιτσίων. Ποιά δύναμη,επι γής, μπορεί να φρενάρει
    τον αυτόχειρα και την ονείρωξη του μεταθανάτιου κλέους;
    Μετά, όμως, θα ήταν καλό να μήν τρέχουν στους Παπαρρηγόπουλους,
    ζητώντας τους να αποκαταστήσουν την...εθνική συνέχεια και το επίπεδο
    της ιστορικής αλήθειας απο τις βολές των.... κακόβουλων Φαλμεράυερ ή
    των ποικίλλων σύγχρονων εκλαικεύσεων, τύπου Focus.
    Oι εχέφρονες έχουν κουραστεί απο την αέναη, κακόγουστη και ηλίθια
    ντόπα κάθε είδους και απόχρωσης.....απέχουν!

  7. panos avatar
    panos 09/06/2012 19:36:17

    Φιλε factorx στις κρυφες δημοσκοπησεις η διαφορα της Ν.Δ. ειναι 1.5 εως 2 μοναδες μπροστα, οπου πλεον εδω μπαινει στη μεση και το στατιστικο λαθος. Ευχομαι στον Αντωνη να κυβερνησει γιατι πιστευω οτι ειναι ο μονος που μπορει να δωσει λυση στα προβληματα του τοπου, αρκει να παρακαμψει τις βαρωνιες, τα πελατακια και τα λαμογια της διαπλοκης που λιμαινονται τοσα χρονια το δημοσιο χρημα. Το κομα εχει πολλα μπουμπουκια που πιστευω ο Αντωνης να τα αποβαλει στη καταλληλη στιγμη, αλλα τωρα προεχει η Πατριδα και η μονη λυση για ολους τους υγιεις σκεπτομενους Ελληνες ειναι η Ν. Δ. να εχει πλεον μεγαλη δυναμη μετα τις εκλογες ωστε να μπει μια σειρα πλεον ο τοπος, γιατι το πασοκ απο το 80 και μετα κατεστρεψε τη πατριδα και εφτασε μια χωρα σε τετοια σημεια παρακμης που εχουμε γινει ο περιγελος ολου του ανεπτυγμενου δυτικου κοσμου.Αυτη τη παρακμη συνεχιζει το ετερο ξαδερφακι του πασοκ οι συνιστωσεις του συριζα που αν παρουν την εξουσια τοτε πλεον θα παιχτει το τελευταιο δραμα αυτης της παραστασης των παιδιων του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ που ηθελαν την εξουσια οχι για το καλο της ΠΑΤΡΙΔΑΣ,αλλα για το καλο της τσεπης τους.

  8. παν avatar
    παν 09/06/2012 19:40:22

    Έγω σ αυτές τις εκλογές ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ επειδή ήμουν αντιμνημονιακός και επειδή πίστεψα ότι θα μας βγάλουν από την κρίση,δεν είμαι άνθρωπος που ακούει τους γύρω του, φιλους ,γνωστούς ή κοματόσκυλα δεν με πείθουν αυτά,
    μ αρέσει να σχηματίζω γνώμη από μόνος μου.Ομολογώ όμως, ότι υστέρα από αυτά που παρακολούθησα το τελευταίο διάστημα στα ΜΜΕ κατάλαβα τι εστί ΣΥΡΙΖΑ ,ΟΧΙ από την επιχειρηματολογία των άλλων κομμάτων αλλά από τις αντιφάσεις μεταξύ των στελεχών του.Άλλα λέει ο ένας άλλα ο άλλος,τελικά το μόνο που τους νοιάζει είναι να βγουν πρώτο κόμμα χαιδεύοντας κεφάλια των απελπισμένων πολιτών.

  9. Βασιλιάς avatar
    Βασιλιάς 09/06/2012 19:41:53

    Η λαϊκή δεξιά είναι η πλειοψηφία στην Ελληνική Επικράτεια και πρέπει επιτέλους σε αυτές τις εκλογές να συστρατευθεί για να αποφευχθούν φαινόμενα και μορφώματα τύπου ΣΥΡΙΖΑ.
    Πατριώτη Έλληνα αυτή είναι η μεγάλη ευκαιρία για το έθνος μας να πάει μπροστά και να διαγράψει μια για πάντα αυτούς που τόσα χρόνια απομυζούν κάθε τι δικό σου.
    Αυτούς που στο όνομα του "πολυτεχνείου" βόλεψαν γενεές δικές τους σε βάρος τον πραγματικών αγωνιστών για τα ιδανικά και την πατρίδα.
    Αυτούς που παίρνουν συντάξεις με την αιτιολογία ότι ήθελαν να σκοτώσουν τον αδερφό τους "Έλληνα" απλά για να κυβερνήσουν με τους δικούς τους "μπολσεβίκικους" όρους.
    Νομίζω ότι η ώρα για την σωτηρία του Έθνους μας έφτασε και δεν πρέπει να την στήσουμε στο ραντεβού στις 17 Ιουνίου.

  10. μαρια τσωνη avatar
    μαρια τσωνη 09/06/2012 19:42:58

    Πρεπει ολοι να συνταχτουμε πισω απο την Ν.Δ.
    Τα "νερα πλημμυρησαν το σπιτι μας, και πρεπει ολοι να ανασκουμπωθουμε να τα βγαλουμε .Δεν ειναι προτεραιοτητα η επισκευη του υδραυλικου συστηματος.
    Αυτο θα το κανουμε μετα και σωστα για να μην ξαναπλημμυρησουμε".

  11. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/06/2012 20:27:20

    Φίλε μου, ΟΛΟΙ οι εχέφρονες θέλουνε να βγούμε από το μνημόνιο και πρώτος και καλύτερος ο Σαμαράς. Κάτσε λίγο και δες την πραγματική πορεία των γεγονότων, αναλογίσου τη δύναμη που είχε σε σχέση με πρόκληση εκλογών ή διαπραγμάτευση και, κυρίως, σκέψου το ρίσκο που έπρεπε να πάρει την περίοδο από το Νοέμβριο κι εδώ. Εγώ δε σου λέω ότι ήταν σίγουρο πως θα έβρεχε θειάφι και φωτιά από τους ουρανούς. Αλλά εσύ ως εν δυνάμει πρωθυπουργός, πόσο διατεθειμένος θα ήσουν να ρισκάρεις την συνέχεια του τόπου σου, την επιβίωση των ανθρώπων της? 5%? 10%? 20%? Γιατί πέραν όσων διαρηγνύουν τα ιμάτιά τους περί εκφοβισμού, ας μη γελιόμαστε, υπάρχει πάντα έστω και μια μικρή πιθανότητα για τα χειρότερα. Ψάξε από τις αρχές του 2010 τις δηλώσεις του Σαμαρά, την "πλάτη" που έβαζε για μέτρα και την κρούση του κώδωνα του κινδύνου, τον "ακρωτηριασμού" του κόμματός του με την αποχώρηση Μπακογιάννη για να δείξει πόσο σοβαρό θεωρεί το ΟΧΙ, τον αγώνα σε εσωτερικό και εξωτερικό για να καταλάβουν όλοι πόσο δυσβάσταχτο ήταν το μνημόνιο, με όλους ανεξαιρέτως να τον απομονώνουν και να τον αποκαλούν Χάρρυ Πόττερ. Και λες μετά από 1,5 και χρόνο να έχανε την ευκαιρία να πάρει 50%+ για αστείους λόγους? Ούτε λεφτά του έλειπαν, ούτε θα είχε κανένα πρόβλημα με σκοτεινούς κύκλους του εξωτερικού (τουναντίον) για να πούμε ότι το έκανε γιατί όλοι είναι ίδιοι, ή γιατί είναι φερέφωνο και δεν ξέρω 'γω τι άλλα συνομωτικά. Κάτσε αύριο που είναι Κυριακή, ψάξε λίγο μόνος σου στο διαδίκτυο τα ΓΕΓΟΝΟΤΑ, φίλτραρέ τα και βγάλε τα συμπεράσματά σου. Φιλικά.

  12. rasputin avatar
    rasputin 09/06/2012 22:07:47

    Με καλύπτει απόλυτα το σχόλιο του παν στις 7.40 .
    Δεν ψήφισα ΝΔ τον Μάιο , ούτε σκέφτηκα να το πράξω . Η μόνη αμφιβολία μου μέχρι την τελευταία ώρα ήταν για το ποιο κόμμα διαμαρτυρίας-ταρακουνήματος θα επέλεγα . ΝΔ δεν έριχνα με τίποτα . Ομολογώ ότι ο Σύριζα ήταν στις επιλογές μου , αν και τελικά δεν τον ψήφισα . Θα μπορούσα να το είχα κάνει όμως και δεν θα το μετάνοιωνα γιατί τότε το κλίμα και τα κίνητρα της ψήφου ήταν τελείως διαφορετικά .
    Επειδή ο πολιτικός χρόνος τρέχει απίστευτα γρήγορα , ενώ έχει περάσει ένας μήνας έχουν συμβεί όσα μπορούσαν να γίνουν σε 2 χρόνια . Οι θέσεις του Σύριζα ως κόμμα πιθανής διακυβέρνησης πλέον , είναι νηπιακού επιπέδου . Όπου φυσάει ο άνεμος και πάντα βάζουμε λίγη σως από τοκογλύφους , πείνα , δυστυχία , ανεργία πριν δώσουμε απάντηση . Δεν αντέχει η συνείδησή μου να επιτρέψω με την δική μου ψήφο να βγει πρώτο ένα τέτοιο συνοθύλευμα .
    Θα ψηφίσω ΝΔ μετά από 5 χρόνια επειδή φαίνεται και ελπίζω να πήραν το μήνυμα σε ικανοποιητικό βαθμό . Δεν ξέρω τι ακριβώς θα κάνει ο Σαμαράς ως βασικός παίκτης της επόμενης κυβέρνησης , ξέρω όμως ότι αν δεν στρίψει το τιμόνι προς την κοινωνία σε χρόνο dt θα αποτελέσει παρελθόν . Αν τα κάνει θάλασσα ,ας βγει τότε ο Σύριζα , όχι τώρα .
    Και ας καταλάβουν όλοι ότι δεν μας τρομάζουν όσα λένε οι δημοσιογράφοι και τα στελέχη των άλλων κομμάτων για το Σύριζα . Μας τρομάζουν όσα λένε οι ίδιοι οι βουλευτές του Σύριζα .
    Οι ίδιοι άνθρωποι που δικαίως διαμαρτύρονται για την έλλειψη φαρμάκων , μιλούν για κινδυνολογία και υποστηρίζουν ότι η χώρα δεν θα έχει κανένα πρόβλημα ακόμα κι αν καταγγείλουμε το μνημόνιο . Απίστευτη αντίφαση!
    Μα δεν έχουμε φάρμακα , επειδή δεν έχουμε λεφτά . Αν αύριο έχουμε ακόμα λιγότερα λεφτά , θα μας λείπουν ακόμα περισσότερα είδη πρώτης ανάγκης...

  13. giorgos avatar
    giorgos 09/06/2012 22:54:26

    Αυτο που συμβαινει στην Ελλαδα ειναι μοναδικο.Μειωνουν 40%-50% τους μισθους και αυξανουν ταυτοχρονα 60% και παραπανω τους φορους και οταν καποιος δεν μπορει να πληρωσει οναμαζεται φοροφυγας και του παιρνουν το σπιτι.Ποια η διαφορα με ενα τοκογλυφο?Αν για να μεινουμε στο ευρω πρεπει να ξεπουλησουμε οτι εχουμε και δεν εχουμε καλυτερα εδω και τωρα δραχμη.

  14. takis400 avatar
    takis400 09/06/2012 22:55:41

    οχι φιλε,δεν μας λειπουν λεφτα για ειδη πρωτης αναγκης,μας λειπουν οι επιλογες για το που θα πανε τα λεφτα,ψηφιζω απο το 1986 και ψηφιζω νδ ανελλιπως.Αν δεν δεχτουν αναδιαπραγματευση,τι θα κανει ο αντωνης,δεν μας εχει απαντησει

  15. kas avatar
    kas 09/06/2012 23:13:42

    +++++ Φάκτορα

    και κάτι ακόμα...γιατί έπεσε στα μαλακά το φληνάφημα περί συντάγματος Κορυσχάδων....δεν είναι ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ τα ιδεοληπτικά της Δούρου.

    σήμερα...ξεφτιλίστηκαν σε όλη την Ελλάδα....με το ''ουδεμία σχέση'' την ώρα που έπαιζε ο έτσι με τον Αλέξη

    άντε καλό ΣΚ

    περιττό να σου πω...ότι οι Πασόκοι (πρώην) ακόμα και οι αριστερόστροφοι στρέφονται μαζικά στην ΝΔ

    Ο Κύβος ερρίφθη και πρέπει να ριφθεί κι άλλο ώστε ουδείς να μπορεί να αμφισβητήσει τον διαγραφόμενο χείμμαρο, που θα γίνει Νείλος...και δη μπλε και θα τρίβουν τα ματάκια τους όλοι

    σημαία να κάνει η Συγγρού...όλες τις ιδεοληψίες τους

  16. blue nile avatar
    blue nile 09/06/2012 23:52:25

    Κυθήριε.
    Απάνεμο, υπήνεμο, καργί ή σταβέντο είναι συνώνυμα.
    Συνήθως το απάνεμο το χρησιμοποιούμε για τόπο (που είναι προστατευμένος από κακοκαιρία) ενώ το υπήνεμο είναι το μέρος του σκάφους που δεν δέχεται τον άνεμο κατά την πλεύση.
    Χρησιμοποίησα συνώνυμα για να μην επαναλαμβάνομαι.
    Ευχαριστώ...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ blue nile 10/06/2012 00:05:43

      Εὐχαριστῶ κι ἐγῶ γιά τή διευκρίνηση.

  17. radiomedic avatar
    radiomedic 10/06/2012 00:15:53

    ΠΟΛΑΝ όπως λες μάλλον δεν ψήφισες γιατί όσοι ήταν μέλη της δεν την αποκαλούσαν έτσι.
    Αν θέλετε να κάνετε προβοκάτσιες τουλάχιστον μάθετε το όνομα του κόμματος.

  18. zythos avatar
    zythos 10/06/2012 01:34:21

    Δεν είναι λέων, αλλά με τους τρομακτικούς βρυχηθμούς του κόβει την ανάσα του Συστήματος. Δεν είναι βόας, αλλά δια της επαναστατικής ρητορικής του σφίγγει θανατηφόρα το Κατεστημένο. Δεν είναι κροταλίας, αλλά τα βαρβάτα λόγια του κροταλίζουν απειλητικά στα αυτιά των Εκμεταλλευτών του κόσμου τούτου. Ποιος είναι;


    Μα ο νεαρός Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ (του κόμματος «kinder-έκπληξη», αφού παίρνοντας ένα κόμμα κερδίζεις μερικές συνιστώσες δώρο), ο σύζυγος της Περιστέρας Πρόεδρος Αλέξης, που, άμα τη εμφανίσει, έκοψε – σύρριζα – τα γόνατα του Συστήματος (εντός και εκτός των τειχών).


    Ο Πρόεδρος τα έχει όλα και συμφέρει. Είναι λαϊκότροπα ευειδής (λαϊκομπάνικος), σε μια εποχή που η ομορφιά είναι «σκληρό νόμισμα». Είναι αναπότρεπτα νέος, σε έναν κόσμο που θεοποιεί τη νεότητα. Είναι αναπόφευκτα «προοδευτικός», σε μια εποχή που οι «δράκοι του παραμυθιού» είναι πάντοτε «συντηρητικοί».


    Τι κι αν παρουσιάζεται ως επαναστάτης ποπολάρος; Η νεότητα τού επιτρέπει την έως ξεκωλώματος επαναστατική γυμναστική.

    Τι κι αν χαϊδεύει αυτιά και δημαγωγεί; Η πραγματικότητα είναι πάντα άσπρο-μαύρο, οι πρωταγωνιστές μόνον καλοί ή μόνον κακοί, ο Λαός είναι πάντα αδικημένος και έχει πάντα δίκιο. Ο Πρόεδρος επιθυμεί να διαγουμίσει – και στα γρήγορα – την πολιτική αγορά. Μιλάει, λοιπόν, τη γλώσσα που αρέσει – κι αν σας αρέσει...

    Τι κι αν είναι αυτάρεσκος και πεφυσιωμένος; Χαριτωμένο αποτέλεσμα της νεανικής ορμής κι αυτό – ένα γλυκό ελάττωμα, ένα σκέρτσο, που συγχωρείται ένεκα της εξαγνιστικής νεότητας.

    Τι κι αν είναι «μαϊντανός»; Πρόκειται απλώς για ένα τρικ· είναι το πράσινο καμουφλάζ για τη διαβουκόληση της κοινής γνώμης, τώρα που η οικολογία είναι ένα από τα δυνατά trends.

    Τι κι αν είναι κοινότοπος, γενικόλογος και επαναληπτικός; Πρόκειται, απλώς, για μια σατανική επινόηση του Προέδρου, ώστε να εμπεδωθεί το μήνυμά του στην κοινή γνώμη. Δεν είναι, βέβαια, ο «παπαγάλος» του Ζαχαρία Παπαντωνίου· λέει, όμως, μονότονα, την ίδια «καλησπέρα».


    Ο Πρόεδρος Αλέξης δένεται σε καρέκλες, φορεί κόκκινα υποδήματα (με ασορτί υποκάμισο), πασαλείβεται με τζελ, φτιάχνει το μαλλί «κοκοράκι», οδηγεί μοτοσικλέτα, απορρίπτει τη γραβάτα (όπως ο ιδεολογικός του μέντορας, ο κυρ-Αλέκος, τις κάλτσες). Αυτά, μαζί με άλλα trivia που μας προσφέρει απλόχερα ο Τύπος (η φτηνή οροθετική πόρνη της κοινής γνώμης), αποτελούν το υλικό «πρώτης διαλογής» που φιλοτεχνεί τον πίνακα, τον οποίο τοποθετούμε στο μικροαστικό μας σαλονάκι δίπλα στον γέρο με το τσιμπούκι – και τον θαυμάζουμε…


    Ο Πρόεδρος Αλέξης είναι ο νέος Ζορρό, που, από τα υψίπεδα της πλατείας Κουμουνδούρου, με λεκτικά χαστούκια – σε παραπαίοντα ελληνικά και ρημαδιασμένα αγγλικά – αντί για σπαθί και με κράνος και γυαλιά μοτοσικλέτας αντί για μάσκα και πλατύγυρο καπέλο, κατατροπώνει τους «κακούς» αυτής της χώρας και του πλανήτη ολάκερου. Είναι ένας σύγχρονος Αη-Γιώργης που, από το ελληνικό χωριουδάκι, λογχίζει την παγκοσμιοποίηση, το νεοφιλελευθερισμό, τους Αμερικάνους, τους πάσης φύσεως εκμεταλλευτές, τον καπιταλισμό.


    Ο Πρόεδρος Αλέξης είναι το νέο λαϊκοπόπ είδωλο. Αρέσει σε άνδρες και γυναίκες· σε νιους και γέρους· σε εφημερίδες και ραδιοτηλεοράσεις. Και είναι πανταχού παρών: στα εργοστάσια και τους δημόσιους οργανισμούς, στα μπαρ και τις ταβέρνες, στη βουλή και τις παραλίες – πάντοτε δίπλα μας. Και είναι τα πάντα: επιστήμων και επαγγελματίας, ακτιβιστής και διανοούμενος, υποδειγματικός οικογενειάρχης και ακάματος επαναστάτης, άτεγκτος πολιτικός και ευαίσθητος ποιητής – παρ’ ολίγον δε και ηθοποιός σε σήριαλ της TV. Σύντομα και σε μπρελόκ…


    Ο Πρόεδρος Αλέξης είναι «λίρα εκατό»· η νέα πλατυτέρα των σύγχρονων (πολιτικών μας) ουρανών· ο φύλακας άγγελος όλων μας – κυρίως των αδυνάτων. Τα δύο κλαταρισμένα κόμματα εξουσίας και το νεαντερτάλειο ΚΚΕ επιτρέπουν την ανάδειξη του Προέδρου Αλέξη ως το placebo που θα θεραπεύσει την πολιτική και κοινωνική μας παθογένεια, το κακό μας ριζικό. Άλλωστε, όπως είχε σε ανύποπτο χρόνο δηλώσει και ο ξερόλας μυστακοφόρος βουλευτής και καφενειακός αμπελοφιλόσοφος Μίμης, «χρειαζόμαστε έναν αστερισμό από Τσίπρες». Γιατί να διαφωνήσουμε; Ας τον δοξάσουμε, λοιπόν, απολαυστικά. Gloria in Excelsis Deo κι όποιον πάρει ο Χάρος…


    πηγή:http://vapsomalliades.blogspot.gr/2012/05/blog-post.html

  19. zythos avatar
    zythos 10/06/2012 01:34:53

    Γελάστε με την ψυχή σας

    h++p://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Cqns8g3654s

  20. zythos avatar
    zythos 10/06/2012 02:09:31

    Σωτήρια κοιτάσματα πετρελαίου και γερμανικές αποζημιώσεις, «ελεύθερες αγορές» (δια πάσαν νόσον) και σοβιετικού τύπου κρατισμός, «Ας έρθει ένας δεκανέας!» και άμεση συμμετοχική δημοκρατία, συμπλεγματικός εθναμυντορισμός και αριστεροδεξιός οικονομισμός, ελληνική λεβεντιά και ψοφοδεής ραγιαδισμός, πτωχή πλην τιμία Ελλάς και φραγκολεβαντινισμός, η «δήλωση» του Kissinger και οι «δεκάρικοι» του Μίκη και του Γλέζου, παρακμιακοί ανεπάγγελτοι βιομήχανοι και κατσαρολάτοι «αγαναχτισμένοι», μπούληδες γόνοι με χωρίστρα και λεχρίτες σανδαλοφόροι, και με τον 24άωρο κατευναστικό, εκτονωτικό αυνανισμό του εθισμένου πολτού στα facebook και στα twitter, ο καιρός κυλάει απολαυστικά και χαυνωτικά, με τους πολιτικούς (τώρα πια) στο απόσπασμα και τους ψηφοφόρους-τηλεθεατές-ιντερνετοπρεζάκηδες στο απυρόβλητο. Όλοι επί των επάλξεων, λοιπόν, να δώσουμε απαντήσεις στα εθνικά διλήμματα. Κανείς δεν περισσεύει. Όλοι μαζί να πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας (αν και σε μόνιμη κύρτωση από την 24άωρη ιντερνετική-σοσιαλμηντιακή ποντικοαγκύλωση).


    Μνημόνιο ή αντιμνημόνιο; Ευρώ ή δραχμή; Καλύπτρα ή φακιόλιον; Σκαρπίνι ευρωπαϊκό ή σαγιονάρα Μπούφαλο; Μεγάλα διλήμματα, αντιπροσωπευτικά του εθνικού προβλήματος, τα οποία, λαός και ηγεσίες ομού, μηρυκάζουν ευλαβικά. Λάλησε το αδικημένο εκκλησίασμα από την αδεκαρία και φωνάζει (τώρα πια) «κρίση!», δαχτυλοδείχνοντας ως υπαίτιους τους συνήθεις υπόπτους, υπό τους ήχους των αναπόφευκτων μηντιακών ταρατατζούμ να σιγοντάρουν τη λαϊκή ιδεοληψία. Ο σοφός Λαός, όμως, ο όμορφος και υπέροχος αυτός Λαός που θωπεύεται πατόκορφα από τους πάντες (και το ευχαριστιέται), συνειδητοποιημένος όπως πάντα και ετοιμοπόλεμος όσο ποτέ, με τις εξίσου ικανές και σοφές ηγεσίες του σε εντυπωσιακή εγρήγορση και έτοιμες να ξεστομίσουν μεγάλες αλήθειες, σχεδιάζει να αναμετρηθεί δυναμικά με τα πραγματικά προβλήματα και να βγει νικητής. Η κοινωνία, σε αξιοπρόσεκτη αφύπνιση και σφύζουσα από υγεία (όπως, άλλωστε, και οι ηγεσίες της), ζητάει λεφτά γιαουρτώνοντας τώρα κάθε (εκλεγμένο από την ίδια) πολιτικό, και ετοιμάζεται, δια των εκλογών, να πάρει την κατάσταση στα χέρια της για να δώσει τις δικές της απαντήσεις που ασφαλώς προοιωνίζονται και δυνατές λύσεις.


    Ο Λαός και οι ηγεσίες του δείχνουν πλέον καθαρά ότι, μέσω των εκλογών, μπορούν να βγάλουν τη χώρα από τον παραδοσιακό ελληνικό ζόφο, από το κλίμα συνολικής και απόλυτης εκμαλάκυνσης, αφού φαίνεται να έχουν καταλάβει καλά τι εστί κρίση. Το ανεμούριον της Ελλάδος δείχνει, τούτη τη φορά περισσότερο από ποτέ άλλοτε, προς τη σωστή κατεύθυνση. Ούριος άνεμος, άνεμος αισιοδοξίας πνέει, επιτέλους, στον ευλογημένο αυτόν τόπο, χαϊδεύοντας αναζωογονητικά τους όρχεις του Έθνους. Το εντερικό σύστημα του Λαού – σε αντίθεση με αυτό του Τράγκα – δουλεύει στην εντέλεια· όθεν και η «κοινή γνώμη» ενεργείται απρόσκοπτα υπό τη διεύθυνση της (κάθε άλλο παρά υποδουλωμένης στο λαϊκό ρεύμα) μπαγκέτας των άξιων ηγεσιών της (που επίσης ενεργούνται άψογα). Η Ελλάς του ALTER (δώστε το ALTER πίσω στο Λαό!) και του MEGA, του Χατζηνικολάου και του Λαζόπουλου, η Ελλάς Μπαμπινιώτηδων και Μητρόπουλων, Μπάμπηδων και Αλέξηδων, Καζάκηδων και Βαρουφάκηδων, η αφυπνισμένη Ελλάς του facebook και του twitter αναμφίβολα ετοιμάζεται, (και) σ’ αυτές τις εκλογές, να γεννήσει εκλεπτυσμένες πολιτικές ευωδίες· ευωδίες τουλάχιστον εφάμιλλες – αν όχι και ανώτερες – αυτών που παράγουν οι δυνατές κενώσεις του Τράγκα. Toodle-oo!

    πηγή: h++p://vapsomalliades.blogspot.gr/2012_04_01_archive.html

  21. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 10/06/2012 02:28:49

    Εξαιρετικό σχόλιο αγαπητέ! Πράγματι, ο απογαλακτισμός των Ελλήνων από όλα όσα ορίζουν την εθνική μας ταυτότητα, είναι το σχέδιο της οριστικής υποταγής μας. Το προσυπογράφω, με την ίδια αγωνία, από την αρχή ως το τέλος. Εύγε!

    • blue nile avatar
      blue nile @ Aφροδίτη 10/06/2012 15:31:59

      ...ευχαριστώ Αφροδίτη...

  22. Alex avatar
    Alex 10/06/2012 13:18:24

    Ζω την τελευταία διετία στο Παρίσι, δηλαδή δεν ψήφισα στις προηγούμενες εκλογές...θα ψηφίσω όμως σε αυτές καθώς επιστρέφω οριστικά Ελλάδα

    Αποστασιοποιημένος, κάπως αυτά τα χρόναι ,και άρα νηφάλιος, ένα έχω να πώ...
    ...ο ΣΥΡΙΖΑ, πραγματικά με φοβίζει ( "αβασάνιστη πολιτική")
    ..η ΝΔ με την προεκλογική της τακτική με θλίβει βαθειά (πολιτική χωρίς ηθική είναι κατάρα-είμαι σίγουρος οτι εσείς δεν το βλέπετε, το βλέπει όμως όλος ο υπόλοιπος κόσμος που προσπαθείτε να προσελκύσετε)
    ...τα υπόλοιπα κόμματα...υστερικές κορώνες οι ΑΝΑΞ Ελληνες, μπαλατέρ η ΔΗΜΑΡ, κρίση ταυτότητας το ΠΑΣΟΚ, γραφικό το ΚΚΕ...όσο για την ΧΑ λυπάμαι που το σύστημα την έθρεψε...

    ...αυτό που θέλω να πώ οτι η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ, είναι οτι δεν ξέρει σε ποιόν να εμπιστευτεί την ψήφο του, γιατί δυστυχώς κανείς δεν είναι αξιος και ικανός και το σημαντικότερο κανείς δεν είναι τόσο ηθικός ώστε να τον τιμήσω με την ψήφο μου...

    ΥΣ. ούτε θυμό, ούτε οργή έχω μέσα μου...αυτό που τρώει τα σωθικά μου είναι ένας βαθύς προβληματισμός και μόνο...

    Σας ευχαριστώ που με φιλοξενήσατε στο site σας
    Αλέξανδρος

    • sabas avatar
      sabas @ Alex 11/06/2012 21:32:18

      Αγαπητέ Αλεξ, και εγώ επέστρεψα πριν μερικά χρόνια απ' το Παρίσι και είχα τότε τον ίδιο προβληματισμό με εσένα.
      Δοκίμασε αυτόν που σε φοβίζει μεν αλλά είναι ηθικός, άξιος και ικανός.
      Αν ο φόβος σου επαληθευτεί, θα καθαριστεί το σύμπαν και θα αρχίσουμε απο το μηδεν. Αν δεν επαληθευτεί θα έχουμε πετύχει όλοι...
      Αν μείνουμε όπως τώρα, σε 5-6 μήνες θα καταστραφούμε χωρίς ελπίδα για ανάσταση...

  23. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 10/06/2012 14:59:28

    Τελικα καποια πραγματα και η αστειοτητα αυτων , ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΙΟ.
    Ειδα κατι σχολια περι φοβου , περι "δεξιας" (επανηλθε ο διαβολος ε ??) περι αδιστακτων κτλ...
    Και ρωταω κατι απλο : ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ , ΤΟΣΟ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟ , ΤΟΣΟ ΦΟΒΟ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΥΓΙΕΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ?
    ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΤΟΣ Ε.Ε. ΚΑΙ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟ-ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ?
    ΕΙΠΕ ΕΔΩ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ?ΟΥΔΕΠΟΤΕ.
    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΟΡΩΝ , ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ , ΒΕΛΤΙΩΣΗ.

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝΕ ΦΟΒΟ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ , ΠΕΡΙ "ΘΑ ΡΙΣΚΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΡΚΙΑ" , ΠΕΡΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ , ΠΕΡΙ ΤΙ ΔΡΑΧΜΗ ΤΙ ΕΥΡΩ , ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΘΟΥΝΕ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΣΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ?

    ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ , 17 ΙΟΥΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ.
    ΤΕΛΟΣ ΤΑ "ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ - ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ".ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ , ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ.

  24. victoria (true) avatar
    victoria (true) 10/06/2012 21:02:55

    +++ φάκτωρ

  25. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 11/06/2012 15:37:26

    Τα πολιτικά κόμματα και το πολιτικό προσωπικό έχουν σαλτάρει. Και εκείνο το μέρος της κοινωνίας που παρακολουθεί με "εμπιστοσύνη" τον παραλογισμό τους.
    "Το παλιό πεθαίνει και το καινούργιο δεν έχει ακόμη γεννηθεί. Είναι η εποχή των τεράτων" (Aντόνιο Γκράμσι).
    Ο ορισμός της κρίσης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.