Η ευκαιρία της μεγάλης εξιλέωσης
12/07/2014 11:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ευκαιρία της μεγάλης εξιλέωσης

Η κυβέρνηση είτε θα προχωρήσει τώρα σε αλλαγή πολιτικής που θα δίνει στον ελληνικό λαό το μήνυμα της άρσης των αδικιών είτε θα πάει σε εκλογές και ας αποφασίσει ο κόσμος...

Η τρόικα έχει έρθει στην Ελλάδα για την άτυπη αξιολόγηση η οποία θα συνεχιστεί τον Σεπτέμβριο, όταν θα έχουν τελειώσει τα μπάνια κι όταν θα υπάρχουν και τα πρώτα στοιχεία για τα stress tests των τραπεζών τα οποία μαθαίνουμε ότι δεν είναι καθόλου καλά.

Η τρόικα ήρθε και απ΄ ότι διαρρέεται εντέχνως είναι αγριεμένη. «Γιατί πότε δεν ήταν τα τελευταία 2 χρόνια;» θα ρωτήσει κανείς. Κι έτσι είναι. Είτε γιατί οι δανειστές πράγματι μας βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό, είτε γιατί επικοινωνιακά συμφέρει την κυβέρνηση να εμφανίζει την τρόικα αγριεμένη, η ουσία είναι ότι με το που πατάνε το πόδι τους στην Αθήνα, διαλύεται το σύμπαν.

Οι υπουργοί τρέχουν σαν τρελοί να διαπραγματευτούν και συνήθως υποχωρούν. Οι τροικανοί βάζουν στο τραπέζι κι άλλα θέματα ή επιμένουν παρ΄ ότι ξέρουν ότι έχουν κάνει λάθη. Και οι πολίτες μένουν άναυδοι με το παιχνίδι που παίζεται κάθε φορά στην πλάτη τους και αντιδρούν σπασμωδικά. Ο φόβος της επόμενης ημέρας παγώνει την αγορά, οι Έλληνες δεν ψωνίζουν, μπαίνουν στο καβούκι τους και περιμένουν κάθε φορά τη… λυπητερή. Το ίδιο συμβαίνει σε όλους τους κλάδους της οικονομίας. Παντού… πάγος, λες και πέφτει το θανατικό και δεν κουνιέται τίποτε.

Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε δει το ίδιο έργο με τους ίδιους πρωταγωνιστές; Αυτό θα δούμε και στο θερινό σινεμά «Η ωραία Ελλάδα» και είναι σίγουρο ότι οι έμποροι θα καταριούνται τον Τόμσεν και την παρέα του και θα του ζητούν να ξεκουμπιστεί μέσα στην εβδομάδα που ξεκινάνε και οι εκπτώσεις μπας και δουν μια άσπρη μέρα.

Απ’ ότι μαθαίνουμε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων έχουν πέσει όλα τα θέματα. Νέες αλλαγές στο ασφαλιστικό, κόκκινα δάνεια, πιέσεις για ομαδικές απολύσεις στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, απόλυση άλλων 6.500 δημοσίων υπαλλήλων, τουλάχιστον 600 δράσεις που χρωστάει η Ελλάδα και μια σειρά άλλων θεμάτων. Κι απ’ ότι λέγεται είπαν ένα ξεγυρισμένο «όχι» στην κυβέρνηση για το θέμα της μείωσης των φόρων ενώ απαίτησαν να τους πουν από πού θα βρεθούν 600 εκατ. με 1 δις ευρώ για να καλυφθούν οι δικαστικές αποφάσεις υπέρ ένστολων, δικαστικών και άλλων που ακολουθούν. Τόσο ο Γκ. Χαρδούβελης όσο κυρίως ο Αντώνης Σαμαράς έχουν δημόσια ξεκαθαρίσει ότι η χώρα πρέπει να πάει σε φοροελαφρύνσεις. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός πριν μερικές ημέρες είπε ότι πρέπει να μειωθούν οι φόροι και να βγουν από τις πλάτες του ελληνικού λαού ορισμένες αδικίες.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα βασικά θέματα που βάζει η κυβέρνηση στην τρόικα είναι η μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης, η διατήρηση του ΦΠΑ στην εστίαση στον χαμηλό συντελεστή και ίσως και η επέκτασή του καθώς και η μείωση και σταδιακή κατάργηση της έκτακτης εισφοράς αλληλεγγύης που τείνει να γίνει μόνιμη.

Αν και προς το παρόν οι τροικανοί δεν το συζητάνε, ο κ. Σαμαράς το έχει βάλει ως «κόκκινη γραμμή» στην διαπραγμάτευση που θα γίνει ουσιαστικά το φθινόπωρο. Κι εδώ είναι η μεγάλη πρόκληση για την κυβέρνηση και η τελευταία, ίσως ευκαιρία της. Η μείωση κάποιων φόρων, σε συνδυασμό με την αποφυγή νέων σκληρών μέτρων θα έδινε ένα τόνο αισιοδοξίας στους χειμαζόμενους πολίτες. Θα έδινε ένα μήνυμα ότι γίνονται και μειώσεις φόρων στη μνημονιακή Ελλάδα, ότι υπάρχει φως στο τούνελ και είναι πραγματικό. Αν όμως οι υπουργοί υποχωρήσουν για άλλη μια φορά τότε θα είναι η ταφόπλακα της κυβέρνησης η οποία ούτως ή άλλως έχει και πολιτικό πρόβλημα.

Είναι η μεγάλη ευκαιρία για τον Αντώνη Σαμαρά να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα και να κάνει μια νέα αρχή στην πορεία προς τις προεδρικές εκλογές. Είναι η ευκαιρία για την μεγάλη εξιλέωση των λαθών που έχουν γίνει εδώ και πολύ καιρό.

Αν ο πρωθυπουργός καταφέρει να πετύχει τους στόχους, υπάρξουν μειώσεις φόρων και δεν έρθουν άγρια μέτρα τότε θα μπορεί να «καβαλήσει» τον χειμώνα και να πάει με αξιώσεις στην εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας. Αν, όμως, συναντήσει μπροστά του τα «τούβλα» της τρόικας και η ελληνική πλευρά υποστεί δεινή ήττα τότε οι εκλογές το φθινόπωρο θα έρθουν πιο κοντά από ποτέ.

Η κυβέρνηση βρίσκεται σε ένα σταυροδρόμι. Είτε θα προχωρήσει τώρα σε αλλαγή πολιτικής που θα δίνει στον ελληνικό λαό το μήνυμα της άρσης των αδικιών είτε θα πάει σε εκλογές και ας αποφασίσει ο κόσμος. Άλλη λύση δεν υπάρχει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΘΑΝΑΣΗΣ- avatar
    ΘΑΝΑΣΗΣ- 12/07/2014 12:52:27

    Δεν σας καταλαβαίνω, Λέτε οτι η Τρόικα ερχεται τόσο αγριεμένη που "ζητάει απ' την κυβέρνηση τουλάχιστον 600 δράσεις που χρωστάει η Ελλάδα και μια σειρά άλλων θεμάτων." Και προτείνετε να βάλει η κυβέρνηση κόκκινη γραμή σε 2 (δύο) απο τις εξακόσιες δράσεις που θα αναγκαστεί να εκτελέσει, ήτοι στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης και στα νέα μέτρα για τις τρύπες του 2014 και του 2015 που ο Σαμαράς δεσμεύτηκε οτι δεν θα ζητηθούν, διότι όπως λέτε αυτά τα 2, θα δώσουν στον κόσμο την ψευδαίσθηση οτι οι υπόλοιπες 598 δράσεις είναι αμελητέες και επιπλέον
    "Θα έδινε ένα μήνυμα ότι γίνονται και μειώσεις φόρων στη μνημονιακή Ελλάδα", έτσι ώστε να ξεγελαστεί και πάλι ο λαός και να πιστέψει οτι υπάρχει φως στο τούνελ και είναι πραγματικό αυτή τη φορά, και όχι ψεύτικο όπως ΟΛΕΣ τις προηγούμενες? Μου θυμίζετε τον πνιγμένο που πιάνεται απο τα μαλλιά του για να σωθεί... * Στον ΕΦΚ δεν χρειάζεται να βάλει κόκκινη γραμμή, αρκεί να αυξήσει το επίδομα θέρμανσης στο ύψος του κατατειθεμένου τιμολογίου, άνευ εισοδηματικών κριτηρίων ή με μοναδικό κριτήριο καθαρό εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ. Ετσι αποφεύγει και την λαθρεμπορία και την τρόικα...

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/07/2014 12:57:00

    Eντελώς αντίθετη είναι η πραγματικότητα.Η τρόικα όποτε έρχεται δεν ζητάει τίποτε άλλο παρά την εφαρμογή των συμφωνημένων. Οι απατεώνες Έλληνες πολιτικοί που όλοι το παίζουν "αντιμνημονιακοί" προσπαθούν να αποφύγουν την εκπλήρωση όσων έχουν υπογράψει,τα οποία ονομάζουν "νέους όρους".Επικρατεί χάος και φυσικά αυτό χαλάει την εικόνα της χώρας. ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ άλλη μνημονιακή χώρα - ούτε στην Κύπρο - δεν γίνεται αυτό το καραγκιοζιλίκι.Εδώ γίνεται εδώ και 4 χρόνια. Η "απειλή" των εκλογών είναι απειλή τύπου ΓΑΠ,δημοψήφισμα και ουσιαστικά αποποίηση της ευθύνης .Εάν χρειάζονται νέες εκλογές τότε γιατί έγιναν το 2012;

    • ΝΑ avatar
      ΝΑ @ ψυχραιμια 12/07/2014 14:46:54

      Πάλι κάλα που υπάρχεις και εσύ και φτιάχνεις την εικόνα της χώρας με την απόλυτη υποταγή στα κελεύσματα της των πεντακαθάρηδων της τρόικας. Όσον αφορά τις επικείμενες εκλογές, εάν γίνουν θα γίνουν διότι η κυβέρνηση σήμερα υποστηρίζεται από την μειοψηφία του εκλογικού σώματος, και είναι λογικό να μην διακινδυνεύει να ενεργεί εκ μέρους όλου του εκλογικού σώματος. Καταλαβαίνω φυσικά ότι κάτι τέτοιο χαλάει τα σχέδια του "αξιόλογου, ακριβοδίκαιου και επιστημονικώς καταρτισμένου και μελετημένου" πλάνου της τρόικας και των θερμών αλλά ψύχραιμων υποστηρικτών της, αλλά πολλές φορές οι εμμονές οδηγούν στα αντίθετα παοτελέσματα.

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ ΝΑ 12/07/2014 18:45:44

        Αυτοί είμαστε, αφού μεγαλουργήσαμε χωρισμένοι σαν αριστεροι-δεξιοί, στα πράσινα και γαλάζια καφενεία, τώρα έχουμε τους μνημονιακούς υποταγμένους προδότες και από την άλλη τους αντιμνημονιακούς πατριώτες. Μια χαρά!

        • Nik avatar
          Nik @ Jimakos 13/07/2014 09:51:46

          Τελικά αν ισχύει ο διαχωρισμός μνημονιακοί αντιμνημονιακοί ειδικά στην κυβέρνηση, θα μας πει κάποιος επιτέλους που ανήκει ο καθένας τους, είτε είναι υπουργός είτε είναι βουλευτής; Έλεος ρε παιδιά πια φτάνει αυτή η θολούρα, τέσσερα χρόνια κρατάει. Ας ξεκαθαρίσει πια να ξέρουμε και μεις τι μας γίνεται. Στο τέλος θα τρελαθούμε πια.

        • ΝΑ avatar
          ΝΑ @ Jimakos 13/07/2014 10:03:52

          Αγαπητέ, δεν θέτω θέμα μνημονιακών-αντιμνημονιακών ούτε αριστερών-δεξιών, ούτε προδοτών-πατριωτιών, καθ' ότι θεωρώ ότι τέτοιου είδους αντιθέσεις όχι μόνον είναι ξεπερασμένες αλλά και παραπλανητικές. Το κεφάλαιο μνημόνιο, έχει ήδη αναλυθεί και εδώ και αλλού σε μέγιστο βαθμό, και θα συνεχίσει αν αναλύεται για πολλά χρόνια ακόμα όσο υφίσταται.
          Αλλά δεν σου κρύβω ότι με ενοχλεί η απόλυτη υιοθέτηση του συνόλου του από κάποιους, ενώ αποδεδειγμένα ο σχεδιασμός του και η υλοποίησή του έχει σοβαρά, για να μην πω τραγικά, κενά.

      • Fotini avatar
        Fotini @ ΝΑ 13/07/2014 00:26:55

        ῾῎Οταν οἱ "ἀντιμνημονιακοί" ἀπέρριπταν μετά βγελυμίας πάγωμα μισθῶν καί ὑντάξεων, χαχαχα!!!

        • Fotini avatar
          Fotini @ Fotini 13/07/2014 00:27:54

          "συντάξεων"

        • Fotini avatar
          Fotini @ Fotini 13/07/2014 00:32:13

          "βγδελυμίας" Τό ἐλάττωμα τοῦ πληκτρολογίου ὀθόνης!

    • kostis avatar
      kostis @ ψυχραιμια 12/07/2014 15:53:47

      συμφωνω απολυτα. Σαν κουτοπονηροι Ελληναραδες προσπαθουμε να ξεγελασουμε τους κουτοφραγκους τροικανους.. Μπας και αποφυγουμε την απολυση κανενος δημοσιου κηφηνα, η να αποφυγουμε καμμια μεταρρυθμιση και θιξουμε καμμια αγαπημενη μας συντεχνια και ουτω καθεξης.. Και αποφευγοντας τα παραπανω εξαντλουμε την εφευρετικοτητα μας στο πως θα φορολογησουμε τους ανυποψιαστους μεροκαματιαρηδες νοικοκυρεους..

    • Βασιλική Κ. Σ. avatar
      Βασιλική Κ. Σ. @ ψυχραιμια 12/07/2014 19:03:05

      Ψυχραιμία έχεις απόλυτο δίκηο. Η εκλεγμένη κυβέρνηση του ΓΑΠ υπέγραψε το αρχικό Μνημόνιο. Άθλιο Μνημόνιο χωρίς ουσιαστική διαπραγμάτευση από ολίγιστους πολιτικούς με ακέραια ευθύνη για την αναγκαιότητα του Μνημονίου, αλλά το υπέγραψε. Και το κράτος έχει συνέχεια. Ο ΓΑΠ ακολούθως αναγκάστηκε να συνταχθεί με τα γερμανικά συμφέροντα αφήνοντας ένα κενό εκπροσώπησης των αμερικανικών συμφερόντων στην ευρωκρίση. Δυστυχώς εκεί ο Σαμαράς χρειάστηκε ένα τετράμηνο να συνταχθεί με τα ευρωπαϊκά συμφέροντα, χωρίς φυσικά να είναι εκπρόσωπος των αμερικανικών σε αυτό το διάστημα. Ήταν όμως ένα κρίσιμο τετράμηνο όπου η νέα δημοκρατία έπρεπε να προσαρμοσθεί ταχύτατα στην υπογραφή του Μνημονίου, ως κόμμα εξουσίας που σέβεται την συνέχεια του Κράτους. Ακολούθως ο Σαμαράς κατανόησε πλήρως τις προθέσεις των Ευρωπαίων και επιδίδεται επιτυχώς σε έναν τιτάνιο μαραθώνιο. Ολομόναχος. Δεν έχει χρόνο να δουλέψει με τα στελέχη του κόμματος του. Πρέπει να βρει.

    • Aegean Light avatar
      Aegean Light @ ψυχραιμια 12/07/2014 23:44:37

      «ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ άλλη μνημονιακή χώρα - ούτε στην Κύπρο - δεν γίνεται αυτό το καραγκιοζιλίκι.Εδώ γίνεται εδώ και 4 χρόνια.» Διότι σε καμιά άλλη μνημονιακή χώρα - ούτε στην Κύπρο - δεν επιβλήθηκε ένα τόσο σκληρό , τιμωρητικό , ανεφάρμοστο, λανθασμένο και εν τέλει βλακώδες πρόγραμμα. Και όποιος λέει αλλιώς, είτε βολεμένος είναι είτε εξυπηρετεί συμφέροντα είτε ανενημέρωτος είναι ή απλά είναι ανόητος !

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ Aegean Light 13/07/2014 10:07:00

        Εσύ τι απ όλα είσαι; Στην Κύπρο έχασαν καταθέσεις σε μια νύχτα! Κανένας μα κανένας δεν είχε το δημοσιοοικονομικο χάλι της Ελλάδας. Σε καμία άλλη χώρα δεν υπάρχουν αυτά τα στεγανά των βολεμένων συντεχνειών, που ρυθμίζουν την τύχη της οικονομίας ανάλογα με τις ορέξεις τους. Οι δε πολιτικοί όλου του φάσματος είναι σε διαρκή ανταγωνισμό για το ποιος θα τους εξυπηρετήσει καλύτερα. Ένα πρόγραμμα κρίνεται επαρκές ή πετυχημένο όχι μόνο αν περιλαμβάνει σωστά μετρα, αλλά κι αν στην πράξη εφαρμόσθηκε, γιατί πολλά από τα μετρα ακυρωθηκαν στην πράξη από την ανυπαρξία δημόσιας διοίκησης, πρόβλημα που δεν είχε π.χ. η Πορτογαλία ή η Ιρλανδία. Εδώ έχουμε το παγκόσμιο φαινόμενο να βγάζουμε διαφορετικό φορολογικό νομοσχέδιο κάθε χρόνο και δεκάδες διευκρινιστικές εγκυκλίους, οι δε υπουργοί να είναι στις τηλεοράσεις και να φλυαρούν για σημαντικά και ασήμαντα. Η διακυβέρνηση γίνεται με επικοινωνιακά παιχνίδια, όλοι δε κάνουν αντιπολίτευση, ο ένας στον άλλον κι όλοι μαζί στους ξένους, στο ΔΝΤ, στην ΕΕ, στην τροικα, εμείς ευθύνη καμία, για όλα φταίνε κάποιοι άλλοι, εντός κι εκτός της χώρας.

        • Aegean Light avatar
          Aegean Light @ Jimakos 13/07/2014 11:12:40

          «Εσύ τι απ όλα είσαι;» Εγώ είμαι ότι είναι το υπόλοιπο 98% του Ελληνικού λαού. Το θέμα είναι εσύ τι είσαι , ελπίζω όχι το τελευταίο (όχι για τίποτα άλλο μπας και καταλάβεις αυτά που ακολουθούν) . Ωραία (: τα λες για τις άλλες χώρες αλλά επειδή εγώ είμαι πρακτικός άνθρωπος , μηχανικός γαρ, θεωρώ ότι ένα πρόγραμμα το οποίο αυξάνει την ανεργία κατά 20 ποσοστιαίες μονάδες και την ύφεση αθροιστικά κατά 25 ~ 30 % είναι Λ Α Θ Ο Σ. Το θέμα είναι αν είναι από ασχετοσύνη ή από δόλο. Και μη μου πεις ότι έφταιξε η εφαρμογή του γιατί πολύ αμφιβάλω ότι αν «άνοιγε» το τιμημένο επάγγελμα του κομμωτή κ.λ.π. και αν εφαρμόζαμε στο ακαριαίο τις πα...ς του Ο.Ο.Σ.Α. (τις είδαμε με το γάλα και το ψωμί) τα νούμερα που προανέφερα θα ήταν πολύ διαφορετικά.

  3. regeneration avatar
    regeneration 12/07/2014 13:19:16

    "και η μείωση και σταδιακή κατάργηση της έκτακτης εισφοράς αλληλεγγύης που τείνει να γίνει μόνιμη"... Δούλεμα τρελό.... άκου σταδιακή κατάργηση!!!!

  4. Γιώργος avatar
    Γιώργος 12/07/2014 15:39:00

    Από αυτά που δημοσιεύονται στον τύπο σήμερα, σχετικά με τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα, καλό είναι σιγά σιγά να διαμορφώνονται τα ψηφοδέλτια...

  5. blue nile avatar
    blue nile 12/07/2014 16:48:20

    Το δράμα μας είναι το ότι όσα έχουμε συμφωνήσει και υπογράψει με την τρόικα είναι εντελώς ανέφικτα. Όταν φωνάζουμε εδώ τριάντα μήνες ότι ο Σαμαράς ΔΕΝ πρέπει να συμπορευτεί με το μνημόνιο, μαντεύαμε ότι αργότερα ή γρηγορότερα θα φτάναμε σε οριακά αδιέξοδα. Τι πρέπει να κάνει η κυβέρνηση; Τίποτα άλλο από το να πει την αλήθεια. Το πρόγραμμα δεν βγαίνει και παρά το υπερβολικό βάρος που έχει γονατίσει την κοινωνική οικονομία, το ευρωπαϊκό ιερατείο αρνείται να διευθετήσει το θέμα της βιωσιμότητας του χρέους. Κάτι που μας το υπόσχονται από το 2012. Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε άλλο έτσι...

    • GregA avatar
      GregA @ blue nile 12/07/2014 18:29:10

      Έχεις απόλυτο δίκιο. Ο ίδιος ο Σαμαράς σαν αντιπολίτευση ισχυριζόταν με σθένος ότι το πρόγραμμα αυτό δεν βγαίνει. Τι άλλαξε από τότε; Ας βγει να παραδεχθεί το λάθος, αίροντας παράλληλα την ασυλία στο ΠΑΣΟΚ, πορευόμενος ταυτόχρονα σε εκλογές.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ GregA 14/07/2014 09:08:40

        Το πρόγραμμα έχει ήδη βγει.Και δεν είναι το ίδιο πρόγραμμα.Υπήρξε ελάφρυνση με το PSI,νέα ελάφρυνση με μείωση τόκων το 2012 και έρχεται και νέα απομείωση φέτος.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ blue nile 12/07/2014 18:36:42

      Τα κάνουμε εμεις ανέφικτα επειδή ΔΕΝ είμαστε σε θέση, αλλά ούτε και ΘΕΛΟΥΜΕ να τα εφαρμόσουμε. Το χαλι που έχει η ελληνική δημόσια διοίκηση δεν υπάρχει σε καμιά άλλη ευρωπαική μνημονιακή χώρα.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ blue nile 13/07/2014 00:15:31

      "Το πρόγραμμα δεν βγαίνει..." και όμως γαλάζιε νείλε, το πρόγραμμα βγαίνει. 1) εκφβισμός και σαλαμοποίηση του εσωτερικού μετώπου, μέχρι και δολοφονίες έγιναν (μαρφίν) για να ηρεμήσουν οι ιθαγενείς. 2) σταδιακή φτωχοποίηση και εξουδετέρωση κάθε σκέψης για αντίσταση. 3) εκποίηση ΟΛΩΝ των πλουτοπαραγωγικών πηγών της χωρας. 4) τελικο ξεπούλημα που το ονομάζουν αποκρατικοποίηση! άξιοι οργουελλιστές. η απόλυτη ξεφτίλα των δουλοπρεπών ναινέκων που το παίζουν κέρβεροι με τους ιθαγενείς και γατούλες (πούσις, για τον Μ. Ο.) στα αφετνικά τους...

      • Βλάμης avatar
        Βλάμης @ Νίκος Αργεάδης 13/07/2014 07:49:20

        Για όποιον θέλει να έχει τα μάτια ανοιχτά και χωρίς παρωπίδες αυτή είναι η αλήθεια. Το "πρόγραμμα" του ΔΝΤ για την Ελλάδα δεν είχε καμία πρωτοτυπία στη δομή του, στην ουσία του ήταν ίδιο με όλα τα προηγούμενα "προγράμματα" που εφάρμοσε το ΔΝΤ στις χώρες που πήγε. Οι χώρες που κατάφεραν να το διώξουν, μετρώνται στα δάχτυλα του ενός χεριού, και είχαν ένα κοινό: Λαό συσπειρωμένο γύρω από έναν ΕΝΤΙΜΟ, ΠΑΤΡΙΩΤΗ, ΗΓΕΤΗ που τους ενέπνευσε, και ΔΕΝ τους πρόδωσε, δε φοβήθηκε, δεν υποχώρησε. Εμείς εδώ, ζωή να χουν, αλλάξαμε πεντέξι πρωθυπουργούς από Καραμανλή (που φοβήθηκε για τη ζωή του? και δε μιλάει -αλλά αφήνει τις φήμες να ...διαχέονται?) μέχρι σήμερα, και δυστυχώς ΟΛΟΙ στάθηκαν πολύ μικρότεροι των περιστάσεων. Λόγια εν αφθονία ως είθισται αλλά πράξεις ..μόνο στα λόγια (όλο μάχες, μάχες, μάχες... Όλο μάχεται ο πρωθυπουργός, μα το πρόγραμμα του ΔΝΤ μια χαρά εξελίσσεται...) Λίγα μείνανε. Τα πετρέλαια απ ότι ακούω τα διαχειρίζονται ήδη ιδιώτες. Οι παραλίες μείνανε, τελειώνει το θέμα εντός των ημερών.. Και το νερό. Και μετά χρεοκοπία, άτακτη και ασύντακτη, από τον ...επόμενο.

  6. Π.Κ. avatar
    Π.Κ. 12/07/2014 17:04:13

    Πια ΕΞΙΛΕΩΣΗ....πιες εκλογές....πια τρόικα...εδώ έχει χαθεί η μπάλα και μετά 5 χρόνια ο πάτος είναι άπατος. Εδώ έχει καταστραφεί η ΑΓΟΡΑ και οι πολιτικοί μας σχεδιάζουν εκλογές, παίζοντας κομματικά παιχνιδάκια στη...πλάτη ενός Λαού εν υπνώσει και αγνοώντας την πραγματικότητα και ως συνήθως προστατεύοντας τα πελατάκεια τους είτε του δημοσίου είτε τους ολιγάρχες των ΜΜΕ των...οδικών έργων και τους τραπεζίτες νυν και πρώην.Το succes story θα μείνει στην ιστορία ως μια απατηλή....αρλούμπα θυμίζοντας εποχές του αρχιφαύλου καταστροφέα της Ελλάδας του Ανδρέα Παπανδρέου που έχει τη ΜΕΓΙΣΤΗ ευθύνη της καταστροφής της Χώρας. Αγνοούν οι ανεπάγγελτοι πολιτικοί μας οτι πλέον κατάφεραν να κάνουν το χρέος από ΔΗΜΟΣΙΟ και σε ΙΔΙΩΤΙΚΟ με τούς ληστρικούς και σοβιετικούς φόρους, φτάνοντας τα κόκκινα δάνεια σε 80 δις και τα...ληξιπρόθεσμα σε 65 δις με ρυθμό αύξησης σχεδόν 1 δις μηνιαίως....Αυτά όμως δεν τα λέει κανένας και ασχολούμαστε με το νερό του περιπτέρου και τις Κυριακές του γραφικού στο Ανάπτυξης. Αυτό είναι το ΜΕΓΑΛΟ ΕΓΚΛΗΜΑ των πολιτικών στην περίοδο απο το 2010 έως και σήμερα που...κατάφεραν να να περάσουν το δημόσιο χρέος στα νοικοκυριά σκοτώνοντας έτσι τη ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ τους νοικοκυραίους μικρομεσαίους και ότι απομένει απο την υγιή ελεύθερη οικονομία, αλλά με εξαίρεση όπως πάντα τα θαλλασοδάνεια των νταβαντζήδων που τούς ξέρουμε όλοι και δεν τολμάμε να τούς ονοματίσουμε ούτε εμείς, αλλά ούτε και τα πολιτικά υποχείρια τους.

  7. ΕΜΚ avatar
    ΕΜΚ 12/07/2014 17:09:41

    Όταν δανείζεσαι χρήματα, πρέπει και να τα επιστρέφεις. Αν ο δανειστής αντιληφθεί πως με τα δικά του χρήματα κάνεις πολιτική, έχει κάθε δικαίωμα να τα απαιτήσει με όποιον τρόπο αυτός θέλει. Εδώ που τα λέμε δεν ζητούν και τίποτε παράλογο, συμμάζεμα στο μπ..#@#ο που λέγεται ελληνικό κράτος θέλουν. Τώρα αν κάποιοι παρατρεχάμενοι υποστηρίζουν πως έρχονται να μας πιουν το αίμα, τι να πω???? Η αλήθεια είναι πως όσο κλείνει ο κύκλος της μεταπολίτευσης, τόσο πιο αισιόδοξος γίνομαι. Λυπάμαι όμως που τα τέσσερα τελευταία χρόνια υποφέρουμε χωρίς αντίκρυσμα και θα χρειαστούν ενδεχομένως άλλα τόσα, από τη στιγμή που θα αναλάβουν τα ηνία της χώρας άνθρωποι που είναι διατεθειμένοι να βάλουν κάποια τάξη. Δυστυχώς κύριε Σαμαρά εσείς δεν μπορείτε και το αποδείξατε με τον τελευταίο ανασχηματισμό. Άντε να σηκωθεί και ο γραφικός Αλέξης από τον πάγκο, για να τελειώνουμε μια και καλή.

    • ΘΑΝΑΣΗΣ avatar
      ΘΑΝΑΣΗΣ @ ΕΜΚ 12/07/2014 21:03:01

      Οταν όμως τα χρήματα δεν τα δανείζεσαι εσύ, αλλά ο Ακης επ' ονόματί σου κρυφά απο σένα, όχι μόνο δεν πρέπει να τα επιστρέφεις αλλά πρέπει να ζητάς και αποζημίωση για την ηθική βλάβη που υπέστης. ΚΑΝΕΝΑΣ έλληνας πολίτης ΔΕΝ ενημερώθηκε ποτέ από κανέναν κυβερνώντα, πόσο και γιατί χρεώθηκε, όχι πριν πάρει το δάνειο ως ώφειλε, αλλά ούτε τώρα ακόμη που περιμένουμε την "μία και μόνη εξεταστική" για να δούμε ποιοί και πώς δημιούργησαν το χρέος...Ο δανειστής μόνο αν είναι έντιμος δικαιούται να απαιτήσει τα δανεικά με όποιον τρόπο αυτός θέλει. Αν όμως αποδειχτεί οτι χρέωσε δολίως τον Ελληνικό λαό ξέροντας οτι ο εξωνημένος πολιτικός που συναλλασόταν μαζί του και πιθανότατα μοίραζε και τη μίζα μαζί του, δεν ενημέρωνε ποτέ τον λαό για το χρέος, όχι μόνο δεν δικαιούται να απαιτεί χρήματα, αλλά πρέπει και αυτός να δικαστεί μαζί με τους Άκηδες. Μόνο αν αποδείξει την νομιμότητα του χρέος , και μόνο για το νόμιμο μέρος του μπορεί να ζητάει λεφτα. Και βεβαίως οι Ακηδες και εν συνεχεία οι συγκυβερνώντες ένοχοι συνεργοί τους, δεν μας ενημέρωσαν ούτε τώρα για την νομιμότητα του χρέους, αλλά έχουμε αποχρώσες εβδείξεις οτι και οι δανειστές είναι περισσότερο ένοχοι απο τους Ακηδες, διότι ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΑΚΟΜΑ !!! τον Ελληνικό λαό για το αν και πόσο απο το χρέος που τους πληρώνει είναι ΝΟΜΙΜΟ, όπως έχουν υποχρέωση...Οταν ένας νόμιμος δανειστής έρχεται να σου ζητήσει τα λεφτά του, ΠΡΩΤΑ σου δείχνει τα νόμιμα έγγραφα που αποδεικνύουν πότε πως και γιατί χρεώθηκες και μετά ζητάει. Οι δανειστές-"εταίροι" μας ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΑΥΤΟ!!! Επομένως είναι ένοχοι μέχρι να μας αποδείξουν το αντίθετο.

  8. ΧΥ avatar
    ΧΥ 12/07/2014 17:18:45

    Συμφωνω απολυτα με τον Ψυχραιμια κ τον kostis : να τελειωνει το δουλεμα. Για τους δημοσιους Κηφηνες γινονται ολα, ενστολους κ μη.

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/07/2014 17:30:19

    Oι απόψεις του Μαρκεζίνη έχουν εκτεθεί δημοσίως και είναι γνωστές.Στο τελευταίο βιβλίο του ψέγει την κυβέρνηση διότι δεν ακολουθεί φιλορωσική πολιτική στο θέμα της Ουκρανίας χωρίς να προτείνει συγκεκριμένα μέτρα.Προβλέπει επιτυχία της Ρωσίας στο ουκρανικό. Σήμερα ο ουκρανικός στρατός ετοιμάζεται για την οριστική επίθεση κατά των ρωσόφωνων που η Μόσχα έχει εγκαταλείψει.500.000 Ρώσοι πρόσφυγες πέρασαν τα σύνορα. Άτομο που προτείνει στροφή προ με μία χώρα που έφθασε να εγκαταλείπει δικούς της ανθρώπους και δεν έχει στόλο στη Μεσόγειο για να αναχαιτίσει τους Τούρκους στο Αιγαίο δεν είναι σοβαρό έστω και αν λέγεται Μαρκεζίνης ή Τσίπρας ή Κασιδιάρης. Στον οικονομικό τομέα πάλι ο Μαρκεζίνης καταφέρεται εναντίον της "δουλείας" έναντι των Γερμανών με το μνημόνιο αλλά αποφεύγει να πει εάν προτείνει στάση πληρωμών ή επάνοδο στη δραχμή. Δηλαδή σκέτη γκρίνια και αποφυγή προτάσεων για συγκεκριμένα μέτρα.Είναι ένας σοβαροφανής "αντιμνημονιακός" όπου αντιμνημονιακός = ο άνθρωπος που γκρινιάζει για το μνημόνιο χωρίς να τολμά να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της άρνησής του και να αναλάβει την ευθύνη για αυτές.Με την έννοια αυτή ταιριάζει πολύ στον Τσίπρα.Επειδή όμως δεν σχετίζεται με αναρχικούς αλλά κυκλοφορεί κοστουμαρισμένος σε ακαδημίες δεν σημαίνει ότι είναι σοβαρότερος. Σοβαρός θα ήταν εάν απορρίπτοντας το μνημόνιο πρότεινε και αιτιολογούσε την επάνοδο στη δραχμή.

    • GregA avatar
      GregA @ ψυχραιμια 12/07/2014 18:43:34

      Καλά, πράγματι χρειάζεται πολλή ψυχραιμία για να διαβάσει μέχρι τέλους αυτό το σχόλιο. Είτε συμφωνείς, είτε όχι με τον sir Μαρκεζίνη, σεβάσου τουλάχιστον τους ακαδημαϊκούς του τίτλους, την ιστορία του και μην τον λοιδορείς με τόση ελαφρότητα. Ο άνθρωπος αυτός είναι προσωπικός σύμβουλος της βασίλισσας Ελισάβετ εδώ και πολλά χρόνια ενώ η συμβουλευτική του παρουσία κρίνεται απαραίτητη στα περισσότερα think tanks όλων των αποχρώσεων στις ΗΠΑ. Βέβαια όταν κάποιος προσεγγίζει την ισορροπία δυνάμεων στη Μεσόγειο με τη παρουσία στόλου τότε πόρρω απέχει της ερμηνείας του όρου στη γεωπολιτική. 'Όταν μάλιστα ο ίδιος θεωρεί ότι η άρση της Γερμανικής δουλείας (χωρίς εισαγωγικά) ταυτίζεται με την επιστροφή τη δραχμή, μάλλον ενημερώνεται για όλα από το Facebook. Οπότε αυτού του ατόμου του επιτρέπεται να παραλληλίζει ανέξοδα τον Μαρκεζίνη με τον κάθε Κασσιδιάρη ή Τσίπρα!

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ GregA 12/07/2014 19:04:08

        Από άντλησες την πληροφορία οτι ειναι προσωπικός σύμβουλος της βασίλισσας;

        • GregA avatar
          GregA @ Jimakos 12/07/2014 23:33:11

          Απλά διάβασε τον λόγο που έγινε sir. Δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί Έλληνες ή μη Βρετανοί που να κατέχουν τον τίτλο. Ας τον σεβαστούμε εμείς οι αιώνια κομπλεξικοί Ελληναράδες, με τη νοοτροπία, του 'Έλα μωρρέ ποιος είναι αυτός, εμένα ο ξάδελφος μου έχει δέκα τέτοια πτυχία και δουλεύει στον ΟΤΕ, ποιός Μαρκεζίνης ρε"

          • Jimakos avatar
            Jimakos @ GregA 13/07/2014 02:17:25

            Ασφαλως και δεν τίθεται θέμα περί σεβασμού,.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ψυχραιμια 12/07/2014 20:20:32

      Μήπως απλά ψάχνει να εξασφαλίσει παρέα στον Κάμερον για το δημοψήφισμά του; (κι από πίσω παραμονεύει και ο Τονι Μπλέρ, σύμβουλος και εκείνος...)

      • GregA avatar
        GregA @ Uncle Stgm 12/07/2014 23:45:29

        Όταν με βιάζουν καθημερινά οι γερμανικής εμπνεύσεως "εκσυγχρονισμοί", μπορώ και εγώ να εκβιάσω. Εξάλλου σε λίγο καιρό η Ευρασιατική ένωση θα είναι πολύ ισχυρότερη της Γερμανικής, τσεκουρωμένης εξαμελούς Ε(;).Ε. Ας μη ξεχνάμε ότι εδώ και λίγες μέρες το Ευρώ είναι το τρίτο νόμισμα (από δεύτερο) στις διεθνείς συναλλαγές, αφού υπερκεράσθηκε θριαμβευτικά από το γουάγκ και έπονται πολλά χαστούκια στον τραπεζικό και νομισματικό τομέα, και όχι μόνο, της ΕΕ τόσο από ΗΠΑ, όσο και από τα BRICS. Πολιτική είναι η τέχνη της διαπραγμάτευσης και όχι της υποταγής, εκτός εάν κατατάσσεσαι στα προκτεράτα.

        • ΘΑΝΑΣΗΣ- avatar
          ΘΑΝΑΣΗΣ- @ GregA 13/07/2014 12:00:21

          Αγαπητέ Greg συγχαρητήρια! Βλέπω είσαι γνώστης των πραγμάτων και μάλιστα καλοπροαίρετος.Μην περιμένης απάντηση. Τα σχόλιά σου είναι καταπέλτης.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ GregA 14/07/2014 09:15:43

          Προς το παρόν στην Ευρασιατική Ένωση δεν μπαίνει ούτε η Ουκρανία.Αλλά εάν ο Μαρκεζίνης θέλει να μπει η Ελλάδα στην Ευρασιατική Ένωση μαζί με τον Τσίπρα ας το πουν για να το συζητήσουμε.Δεν το λένε.Λένε αοριστίες. Διαπραγμάτευση για ποιό σκοπό;Για το πόσα λεφτά θα τους φας;γίνεται και έχει ήδη φάει αρκετά με το PSI και θα φας και άλλα.Αλλά δεν μπορείς να τα φας όλα γιατί θα σου πουν όχι.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ψυχραιμια 14/07/2014 09:25:57

            Προφανώς πλάκα κάνετε... Η "μεσανατολική" θέση στην Ευρασιατική Ένωση είναι καπαρωμένη. Τουρκία. Δικαιωματικά. Όπως και η Ρωσία είναι όντως και κυριολεκτικά Ευρασιατική χώρα. Η Ελλάδα "τσόντα" της Τουρκίας; Αλλά ξέχασα, το είχε προ πολλού προτείνει ο γνωστός γεωπολιτικός αναλυτής Δημήτρης Κιτσίκης. Αλλά ίσως, με αυτά που διαβάζω, μετά το failed state το "παιχνίδι" έχει ανοίξει πολύ. Γίνονται πράματα και θάματα κάτω απο το τραπέζι. Ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται

    • Aegean Light avatar
      Aegean Light @ ψυχραιμια 13/07/2014 18:00:39

      «Σήμερα ο ουκρανικός στρατός ετοιμάζεται για την οριστική επίθεση κατά των ρωσόφωνων που η Μόσχα έχει εγκαταλείψει.» Θα σου εξηγήσω για ποια Ουκρανική «επίθεση» θα μιλάμε όταν έρθει ο χειμώνας και «σφίξουν» τα κρύα.

  10. Jimakos avatar
    Jimakos 12/07/2014 17:52:55

    Από τότε που ανακοίνωσαν το πλεόνασμα, δημιούργησαν ψευδής προσδοκίες. Ανώριμοι πολιτικοί που χειρίζονται τις τύχες μας με επικοινωνιακά παιχνίδια με ορίζοντα μερικων μηνών.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Jimakos 12/07/2014 21:36:08

      Όσον αφορά το πλεόνασμα και τις ψευδείς προσδοκίες,δε φταίνε αυτοί που τις δημιούργησαν,αλλά εμείς που τις χάψαμε..

  11. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 12/07/2014 21:52:17

    Είναι δυνατόν να χρησιμοποιείται ως επιχείρημα εκ μέρους της κυβέρνησης,το θα πάμε σε εκλογές αν δέν υπάρξουν φοροελαφρύνσεις,για να αποφασίσει ο λαός;Τί άλλο μπορεί να θέλει ο λαός εκτός από ακριβώς αυτό; Το να δεί να μειώνονται οι φόροι,να κόβονται τα χαράτσια,να μήν τον κυνηγούν πιά τα χρέη και ο φόβος για το αύριο. Ή αν βγεί ο Τσίπρας θα αλλάξει τακτική η τρόϊκα και θα αφήσει περιθώριο για φοροελαφρύνσεις... Αν οι εκλογές χρησιμοποιούνται ως απειλή ή πίεση πρός την τρόϊκα,τότε ας τους το πούμε καθαρά: κάνουμε ένα μπάνιο και σας ξαναπεριμένουμε... Αν είναι απειλή προς τον κόσμο,είναι εκτός τόπου και χρόνου...

    • my way avatar
      my way @ Κυθήριος 12/07/2014 22:01:52

      ...και δεν ακούνε τον κόσμο που τους λέει: "Κάντε ένα μπάνιο και περιμένετέ μας".

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ my way 12/07/2014 22:05:56

        Μπάνιο;! Στεγνά...

        • Chr avatar
          Chr @ Κυθήριος 13/07/2014 07:51:29

          Μην γίνεσαι χυδαίος!

  12. George Ν avatar
    George Ν 12/07/2014 22:39:46

    Αν ποτίσουμε την Τρόικα ηρεμιστικά και μας ζητήσει να υπογράψει τον επόμενο έλεγχο χωρίς κουβέντα, το λύσαμε το πρόβλημα? Το 1 έξτρα δις το βρήκαμε? Χωρίς νέους φόρους, χωρίς περικοπές, χωρίς δανεικά πως ακριβώς θα γίνει το μαγικό? Αν ξέραμε τέτοια κόλπα γιατί τους ζητήσαμε βοήθεια το 2010?

    • Ανδρεας avatar
      Ανδρεας @ George Ν 13/07/2014 13:13:26

      Θα βγάλουν το τζίνι από του μπουκάλι και όλα καλά.

    • ΘΑΝΑΣΗΣ avatar
      ΘΑΝΑΣΗΣ @ George Ν 14/07/2014 00:05:08

      Ξαναβγαίνουμε στις αγορές, ή δεν δίνουμε κοινωνικό μέρισμα του χρόνου, αφού η κυβέρνηση δηλώνει οτι θα έχουμε πάλι πρωτογενές πλεόνασμα. Δεν τους ζητήσαμε εμείς βοήθεια το 2010. Ηταν ΥΠΟΧΡΕΩΤΚΗ για να ξεφορτωθούν οι Γερμανικές και οι Γαλλικές τράπεζες το Ελληνικό χρέος, αν πρόσεξες, πράγμα που κανείς δεν αμφισβητεί πλέον. Μάλιστα μας απέκλεισαν τη δυνατότητα να ζητήσουμε βοήθεια απο τρίτους, για να μην ρισκάρουν να μείνει το χρέος στις τράπεζές τους... Αρα ανάλαβαν και την βιωσιμότητα του χρέους μας, αλλοιώς θα μείνει στους ψηφοφόρους τους ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ. Βεβαίως, μπορεί να ελπίζουν οτι όταν το καταλάβουν οι ψηφοφόροι τους αυτοί θα την έχουν κάνει, ως συνήθως οι πολιτικοί... Ομως στην Ευρώπη όπως φαίνεται δεν παραγράφονται αυτά τα αδικήματα και π.χ. όλοι σχεδόν οι Γάλλοι και οι Γερμανοί Πρόεδροι καταλήγουν στα δικαστήρια ακόμα κι αν βγήκαν στη σύνταξη...

  13. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 13/07/2014 08:33:19

    Εξιλέωση : Η απαλλαγή από το ψυχικό βάρος που προκάλεσε μια άδικη πράξη μέσω της έμπρακτης μετάνοιας. Σιγά να μην υπάρχει συνειδητοποίηση, αυτοκριτική, ...μετάνοια και πόσο μάλλον...ψυχικό βάρος εξ αιτίας των άδικων πράξεων και των αισχρών πρακτικών που με σημαία το θράσος, την υποκρισία και τον κυνισμό, οδήγησαν εκατομμύρια ανθρώπους σε τραγικά αδιέξοδα, στην άνυδρη έρημο της ανεργίας, στον εκβιαστικό εκπατρισμό, ακόμη και στην αυτοκτονία ...... Η γυάλα είναι σοφά κατασκευασμένη με αδιαπέραστα απ΄τα συναισθήματα υλικά, οι αυλικοί κρώζουνε φάλτσα με μανία τα εκκωφαντικά ιδιοτελή τους ωσαννά και ο κυρίως φταίχτης, αυτός που ζήτησε συγχώρεση απ΄τους σταυρωτές επειδή τόλμησε έστω και για λίγο και στα λόγια μόνο, ν΄αντισταθεί στις διαταγές, σήμερα μοιάζει πια να νοιάζεται μονάχα, για την πάση θυσία παραμονή του στο θρόνο και εκτελεί το ''πρόγραμμα'' αναντίρρητα, ''ξεχνώντας'' επιλεκτικά οτι το φάρμακο, παραμένει φαρμάκι..... Δεν πιστεύω πως υπάρχει χρονικό περιθώριο, συνειδητοποίηση της πραγματικότητας, θάρρος και ψυχικό σθένος, ώστε να παραδεχτεί κανένας από τους ενόχους τα ολέθρια λάθη (;) του. Εκλογές λοιπόν το συντομότερο δυνατόν, ώστε ν΄ αποφασίσουμε πλέον εμείς ποιός θέλουμε να σταθεί στο τιμόνι, όχι διατηρώντας αυταπάτες (άμεση ανάκαμψη, ανάπτυξη, πτήσεις, ευημερία, έξοδος από το τούνελ και άλλα φαιδρά), αλλά με κύριο στόχο να παλέψουμε, ''για να σωθεί οτιδήποτε κι αν σώζεται...''

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.