#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/01/2010 20:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ευθύνη της χρεωκοπίας θα βαρύνει τον κ. Παπανδρέου



Μετά και τη σημερινή (28-1-2010) κατακρήμνιση της τιμής των ελληνικών ομολόγων (spread 10ετών στις 405 μ.β.), δεν είναι πλέον δυνατόν για την παρούσα κυβέρνηση να συνεχίσει να προαναγγέλλει, μόνον, αορίστως μέτρα, ρίχνοντας παράλληλα τις ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση στους προηγούμενους. Ο κίνδυνος χρεωκοπίας της χώρας είναι πλέον ορατός. Και αν δεν πρόκειται για άμεση χρεωκοπία (στάση πληρωμών) θα πρόκειται πάντως για έμμεση, από τη στιγμή που το δημόσιο αρχίσει να μην αποπληρώνει ομόλογα και έντοκα γραμμάτια που λήγουν, αλλά αρχίσει να δίνει καινούργια, σε αντικατάσταση των πρώτων, χωρίς όμως να τα αποπληρώνει σε μετρητά.

 Παρά τη σχεδόν ανέλπιστη επιτυχία της δημοπρασίας ομολόγων της Δευτέρας, 25-1-2010, η μείωση του αξιόχρεου της ελληνικής οικονομίας συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς. Όσο όμως και αν ευθύνονται τα υψηλά ελλείμματα που άφησαν πίσω τους οι προηγούμενες κυβερνήσεις, δεν μπορεί αυτή καθαυτή η παρούσα μείωση του αξιόχρεου να παρουσιάζεται σαν έργο των προηγούμενων. Οφείλεται αποκλειστικώς και μόνον στο ότι η κυβέρνηση αυτή δεν έχει καταφέρει να πάρει μέχρι στιγμής ούτε ένα μέτρο, που να πείσει ότι η οικονομία βαίνει προς αξιόπιστη διαχείριση και μείωση των ελλειμμάτων.

 Πιθανόν ο κ. Παπανδρέου να εύχεται ενδόμυχα μέσα του το σενάριο της χρεωκοπίας, ώστε να λάβουν τα μέτρα το ΔΝΤ ή η Ε.Ε., που θα επέμβουν για να μας «σώσουν» και όχι αυτός. Θα πρέπει όμως να ξέρει, ότι σε μια τέτοια περίπτωση, ο υπεύθυνος της χρεωκοπίας θα είναι ο ίδιος και όχι οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Αν αφήνει την οικονομία να χρεοκοπήσει, μόνον και μόνον για να έρθει το ΔΝΤ και να μην χρεωθεί πολιτικά ο ίδιος τη λήψη σκληρών μέτρων, τότε εγκληματεί εκ προμελέτης εις βάρος της ελληνικής οικονομίας, εις βάρος όλων μας.

 Σε μια τέτοια περίπτωση βέβαια, οι εξεταστικές επιτροπές που ο ίδιος ζητάει σήμερα για την οικονομία, θα πρέπει να στραφούν εναντίον του, ακριβώς για το λόγο δεν παίρνει μέτρα την ώρα που πρέπει. Η οικονομία, αυτή τη στιγμή, ακόμη σώζεται. Αν αργήσει ακόμη μερικές εβδομάδες, ίσως ημέρες δεν θα σώζεται πια με τίποτα. Η ευθύνη για να αποφευχθεί αυτή η εξέλιξη είναι καθαρά στους δικούς του ώμους.

 Αν πάλι δεν μπορεί με τίποτα να σώσει την οικονομία, ας εγκαταλείψει την εξουσία, όπως έκανε ο προκάτοχός του. Ας αφήσει τους υπόλοιπους να πάρουμε χωρίς αυτόν τα σκληρά μέτρα που απαιτούνται στη σημερινή συγκυρία.

 Το «δυστυχώς επτωχεύσαμεν», πάντως, αν ειπωθεί από τον κ. Παπανδρέου, θα βαραίνει τον ίδιο και μόνον. Γιατί ήταν και είναι, ακόμη, στις δυνατότητες της ελληνικής κυβέρνησης να αποτρέψει αυτή την εξέλιξη.

 Επώνυμος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 28/01/2010 20:22:42

    Δεν μιλά όμως ωραία την αγγλική?

    • man8os avatar
      man8os @ Orestios 28/01/2010 20:28:43

      http://www.youtube.com/watch?v=TK9XiK8pfH8
      Μου θυμιζει τον Τσορτσιλ στην προφορα. Αλλα μονο σε αυτην.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/01/2010 20:22:50

    και μην ξεχνάς μια σημαντική λεπτομέρεια: Μέχρι τον Νοέμβριο του 2009 είμαστε σε περίπου ίδια χάλια με Ισπανία, Πορτογαλία κλπ. Από τον Νοέμβριο πήραμε την κάτω βόλτα. Τότε έγιναν τα εξής: κατάλαβε η πιάτσα ότι τα παιδιά είναι αρπαγμένα με θέματα άσχετα με την οικονομία. Θα του ξέφυγε κανενός φωστήρα και κοίταξε λοξά τις τραπεζικές καταθέσεις και είπε σου ψου μου. Πανικός μέσα, απορία έξω, οργή με τις ανοησίες, να το το φυστίκι.

    • ΙΑΒΕΡΗΣ 84 avatar
      ΙΑΒΕΡΗΣ 84 @ archaeopteryx 28/01/2010 20:35:14

      Μην ξεχνάς ποιός πέρασε τότε να μας δώσει τις ευχές του:Σόρος.Απο τότε άρχισε η κατρακύλα

  3. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 28/01/2010 20:37:07

    Μια απορία. Που πήγε ο Επίκουρος;

    • mesaios daktylos avatar
      mesaios daktylos @ ΠΕΤΡΟΣ 28/01/2010 21:06:40

      Παρακολουθεί εντατικά στην Ιπποκράτους μαζί με τον Τιραμόλα :)

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ ΠΕΤΡΟΣ 28/01/2010 21:27:07

      Α! Είπα κι εγώ. Ανησύχησα!

    • Επίκουρος avatar
      Επίκουρος @ ΠΕΤΡΟΣ 01/02/2010 02:04:42

      Factorx: Δεν είσαι ενοχλητικός, βαρετός είσαι

  4. yangoolas avatar
    yangoolas 28/01/2010 20:38:35

    Το κατάλαβαν στην GAPland και τώρα τραγουδάνε "ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΧΟΣ". Εχετε γίνει στόχος από τον Ελληνικό λαό. Θάλεια Δραγώνα, Μπιρμπίλω, Βαζελή, Κατσέλη! μισείτε την Ελλάδα και τους Ελληνες. Να ψάχνετε για την έξοδο κινδύνου.

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ yangoolas 28/01/2010 20:39:23

      Αυτό θα λέει το Πασοκ από δω και πέρα: Φταίνε οι ξένοι. Βρε ούστ!

  5. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/01/2010 20:48:35

    Σωστό κι αυτό. Αλλά, ας σκεφτούμε, ποιος λογικός άνθρωπος, ξένος ή Έλληνας, θα σου δανείσει χρήματα, όταν λες "είμαι στα πρόθυρα της χρεωκοπίας"; Χαζός είναι να σου δανείσει; Έτσι ανεβαίνει το spread, το επιτόκιο δηλαδή, για να δεχτεί ο άλλος να αναλάβει το αυξημένο ρίσκο που μόνος σου του είπες ότι έχει το να σε δανείσει.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Επώνυμος 28/01/2010 20:55:56

      Επώνυμε άν και δεν είμαι οικονομολόγος συμφωνώ απόλυτα. Αυτό το λέει η κοινή λογική. Ο Παπακωνσταντίνου το ξέρει; Κι ας υποθέσουμε πως δεν το ξέρει. Δεν υπάρχει κάποιος να του το πεί;
      Τόσο αφελής δεν είναι κανένας, ειδικά άν έχει έναν στρατό συμβούλων γύρω του. Είναι απλά ερασιτέχνες ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Επώνυμος 28/01/2010 23:58:10

      Ακριβώς αυτή η ερώτηση δεν απαντάται... το "άν συμβαίνει κάτι άλλο", διότι η προκύψασα τεχνιέντως προσπάθεια να μας πείσουν τα ΜΜΕ πως μπορεί να πρόκειται και περί ερασιτεχνών, δεν πείθει....

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/01/2010 20:50:10

    Από το παρακάτω άρθρο, συμπεραίνω ότι οι δικοί μας περιμένουν ότι θα πάρουν λεφτά από την ΕΕ.
    http://www.nytimes.com/2010/01/29/business/global/29bailout.html?hpw
    Το ερώτημα είναι με τι αντάλλαγμα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 28/01/2010 21:05:54

      Πολύ σημαντικό άρθρο Αρχαίε. Και πολύ σωστή η διαπίστωσή σου. Δες όμως εδώ μια φράση κλειδί:

      The crisis erupted after the new Greek government revealed that statistics provided under the previous administration were seriously flawed.

      Βέβαια, οι τωρινοί ακόμη δεν μας έχουν ποια ακριβώς ήταν η μπαγαμποντιά των προηγούμενων. Πράγμα που μας κάνει να υποθέτουμε βασίμως ότι όλα έγιναν για την κωλοτούμπα από τις προεκλογικές υποσχέσεις.

      Δες και μια άλλη φράση κλειδί:

      The question of whether the I.M.F.might become involved in a bailout appears to have divided European governments. Some countries would prefer to see a regional resolution, while others see no problem in working with the supranational lender.

      Πολύ θα ήθελαν οι δικοί μας να τους σώσει η Ευρώπη, αλλά μπορεί τελικά αυτό και να μην συμβεί. Αν συμβεί, το αντάλλαγμα θα είναι η ταπείνωση του κράτους μέλους (της Ελλάδας), ώστε να αποθαρρυνθούν οι επόμενοι επίδοξοι τρακαδόροι. Αν επιλέξουν το ΔΝΤ, πράγμα που αντικειμενικά (θα έπρεπε να) είναι το πιθανότερο, θα το κάνουν για να σωθεί η σύνολη αξιοπιστία του ευρώ.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 28/01/2010 21:13:16

      οι ΝΥΤ είναι φιλο-Δημοκρατική, και φιλο-Ομπαμική, και δεν με ξενίζει που ασπάζεται το "φταίει" ο προηγούμενος...

      Εκτός εάν υπάρχει "σκοτεινό" σενάριο, η λογική λέει ότι θα φανεί ότι πιέζει η ΕΕ χωρίς να παρεμβαίνει, και θα παρέμβει χωρίς να πολυφαίνεται. Ωστόσο θίγεται το θέμα τι είναι η ΕΕ. Αν η Florida φαλίριζε, θα είχαν πρόβλημα με τους υπαλλήλους και τα έξοδα της Πολιτείας, αλλά ούτε τα "σύνορα" ούτε η ελάχιστη κοινωνική παροχή δεν θα κατέρρε (αφού είναι ομοσπονδιακά).

      Προσωπικά είμαι με τους ευρωσκεπτικιστές, και όπως είπες και κάπου αλλού, θα έπρεπε να λύοσυμε εμείς το πρόβλημα. Προφανώς οι πολιτικοί δεν έχουν γνώσεις ή ___ίδια, και προτιμούν να λένε "μας λένε οι ξένοι". Και αυτό το θεωρώ προδοσία.

  7. ndvoice avatar
    ndvoice 28/01/2010 21:06:13

    Είμαστε ήδη στα περίχωρα της πτώχευσης. Από μια μεριά ίσως είναι για καλό μας. Ήρθε μάλλον η ώρα να τελειώνουμε με αυτό το φαινόμενο του σοσιαλισμού της αρπαχτής των κρατικοδίαιτων παρασίτων σε βάρος ιδιωτικής πρωτοβουλίας.
    Η Θεία Δίκη το έφερε να καταρρεύσει ο κρατισμός στα χέρια του δημιουργού του, δηλαδή του ΠΑΣΟΚ.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ndvoice 28/01/2010 22:56:41

      ...και να τρέχουν πανικόβλητοι να βρουν πώς θα καλύψουν τις αφροσύνες του δανεισμού για κατανάλωση που επισώρευσαν, τόσα χρόνια, πιστεύοντας ότι θα ξεχρεώσουν άλλοι...

  8. aviator avatar
    aviator 28/01/2010 21:18:41

    Μα δεν βλέπετε το προφανές όλοι σας ; Η υπερπροσφορά για την δανειακή καλυψη πριν μερικές μέρε ςπροήλθε κατά 80% από Αγγλία . Από κεί που καθημερινά οι FINANCIAL TIMES βομβαρδίζουν καθημερινά με απαξιωτικά άρθρα για την Ελλάδα τους αναγνώστες .
    Θα σπρώχνονταν οι αδερφάρες αν δεν ήταν σίγουροι ότι θα θησαυρίσουν από την άνοδο των επιτοκίων και την βεβαιότητα ότι η Ελλάδα τελικά θα την βγάλει ; <>

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ aviator 28/01/2010 21:24:04

      Δεν είναι τόσο προφανές. Πολλοί από Λονδίνο χρειαζόντουσαν ελληνίκά ομόλογα για να καλύψουν "ανοιχτές θέσεις" (δηλαδή: ομόλογα που πούλησαν χωρίς να τα έχουν αγοράσει ακόμη, με την ελπίδα να πέσουν και να τα βρουν φθηνότερα από ότι τα πούλησαν, το λεγόμενο σορτάρισμα, από το short selling). Αυτό δεν θα ήταν αναγκαίο, εάν δεν είχε πετύχει η δημοπρασία γιατί τότε η Ελλάδα θα πήγαινε κατευθείαν στο σενάριο της χρεωκοπίας και τα ελληνικά ομόλογα θα τα έπαιρναν πάμφθηνα. Επειδή όμως πέτυχε αρχικά η δημοπρασία, άρχισαν να ζητούν ομόλογα όλοι εκείνοι που είχαν ανοιχτές θέσεις και φοβούνταν ότι δεν θα βρουν. Έτσι έγινε και τα ομόλογα που πήραν αυτοί οι συγκεκριμένοι μεταπωλήθηκαν την άλλη στιγμή για την κάλυψη των ανοιχτών θέσεων.

      Δεν ξέρουμε τα ακριβή νούμερα, ποιες αγορές ήταν ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα και ποιες ήταν κάλυψη ανοιχτών θέσεων, πάντως κάποιες ήταν ψήφος εμπιστοσύνης και κάποιες δεν ήταν.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ aviator 28/01/2010 21:29:14

      ε... δεν είναι ακριβώς έτσι... Το Λονδίνο είναι χρηματοοικονομικό κέντρο στην Ευρώπη. Δεν έχει "αγγλικά" κεφάλαια, αλλά έχει διεθνή κεφάλαια, περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη πόλη με εξαίρεση την ΝΥ. Δεν θα συνέδεα τα άρθρα των FT που όλο και κάποιοα πολιτική άποψη ή διαπλοκούλα θα εκφράζουν, με την προσφορά ή ζήτηση για χαρτί. Ακόμα κι αν ο υπάλληλος στην "αγορά" δεν μας πάει, την δουλειά του κάνει. Σαν αγορά είναι πολύ μεγάλη για να αφήσει να επηρρεαστεί από πολιτικές. Να ζοριστούν αν πηγαίναμε σε άλλη αγορά, το καταλαβαίνω, αλλά δεν θα έχωνε ή έχανε ένας θεσμικός, επειδή τσαντίστηκαν η υπάλληλοι του exchange...

      ΚΑΝΕΙΣ μα ΚΑΝΕΙΣ, ασχετως σεξουαλικών ή άλλων προτιμήσεων δεν επενδύει για να χάσει. Μόνος σκοπός μιας επένδυσης είναι το κέρδος (και τι θα ήταν εξ άλλου;)

      Για τα σκαμπανεβάσματα φταίμε εμείς και μόνο εμείς (και φυσικά το γεγονός ότι η αγορά είναι ρηχή, δηλαδή με λίγες κινήσεις ανεβοκατεβαίνει. Αν πέσουμε κάτω από ΒΒ, εκεί να δεις "ρηχή" αγορά!...)

  9. optimist avatar
    optimist 28/01/2010 21:19:59

    Κάθε κρίση κρύβει και μία ευκαιρία. Οποιος την δει νωρίς θα κερδίσει. Αν πολλοί τη δούν, η ευκαιρία θά έρθει ακόμη πιο σύντομα. "Μη ρωτάς τί μπορεί να κάνει η πατρίδα για σένα. Ψάξε τί μπορείς να κάνεις εσυ για την πατρίδα".

  10. aviator avatar
    aviator 28/01/2010 21:24:01

    Μα δεν βλέπετε το προφανές όλοι σας ; Η υπερπροσφορά για την δανειακή καλυψη πριν μερικές μέρες προήλθε κατά 80% από Αγγλία . Από κεί που οι FINANCIAL TIMES βομβαρδίζουν καθημερινά με απαξιωτικά άρθρα για την Ελλάδα τους αναγνώστες .
    Θα σπρώχνονταν οι αδερφάρες αν δεν ήταν σίγουροι ότι θα θησαυρίσουν από την άνοδο των επιτοκίων και την βεβαιότητα ότι η Ελλάδα τελικά θα την βγάλει ; "Το παιγνίδι είναι στημένο και από πριν συμφωνημένο ...Ελλάς -Ελλάς , τι θα γίνει φίλε μου με μας ...."

  11. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/01/2010 21:34:13

    Ο Αρχαιοπτέρυξ, ο ΝΤΑΝΤΟΝ και εγώ, γι' αυτούς που ξέρω σίγουρα, θα μισήσουμε λίγο περισσότερο το επίσημο Γερμανικό Κράτος [όχι όλους τους Γερμανούς] γι' αυτά που κάνει [ΔΕΝ κάνει].
    Από τα 270 δις € του ελληνικού χρέους τα 170 είναι σε γερμανικά χέρια.
    Με ένα ευρωομόλογο, όπως συνιστούν ακόμα και Γερμανοί οικονομολόγοι, το θέμα του Ελληνικού χρέους τελείωνε.
    Αλλά, αυτοί, θέλουν την απόλυτη εξαγορά της Ελλάδας σε εξευτελιστικές τιμές.
    "Τα πάντα όλα". Αεροδρόμια, τηλέφωνα, τραίνα, προμήθειες, πολεμικά, και, γιατί όχι, όπως στα Σπάτα δεν ισχύει ελληνικό δίκαιο, την γερμανική κυριαρχία επί κάποιου ελληνικού εδάφους-φιλέτου. Έμμεσα, σαν, ας πούμε, "τουριστική αποικία".

    Δεν παραβλέπω τις δικές μας ευθύνες και δεν υιοθετώ το μυξοκλάμα "όλοι μάς κατατρέχουν" τύπου Βασιλάκη Κάϊλα, αλλά εδώ είναι πολύ ξεκάθαρο ζήτημα συναλλαγής :
    Γερμανία, ζεις ΚΑΙ από μάς. Καταστράφηκε κάθε εγχώρια παραγωγική διαδικασία για να έχει σταθερή απασχόληση ο Γερμανός εργαζόμενος/ψηφοφόρος. Τώρα ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ κοινοτική αλληλεγγύη δηλαδή μιας μορφής επιστροφή.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Προφήτης 28/01/2010 21:45:51

      Αγαπητέ μου,
      το ελληνικό spread χρηματοδοτεί τα δάνεια της Γερμανίας και τους μένουν και ρέστα. Ας υποθέσουμε ότι η Γερμανία δανείζεται 100 για την πάρτη της κι 100 για να μας τα δώσει εμάς. Επειδή εμείς δανειζόμαστε με το διπλό και παραπάνω επιτόκιο από αυτούς αυτοί πληρώνουν τα δικά τους επιτόκια, δηλ. δανείζονται τσάμπα και τους μένουν και ρέστα. Γι αυτό φωνάζουν για να μας γδάρουν κανονικά.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Προφήτης 28/01/2010 21:48:48

      Αυτό βλέπω και εγώ ...
      Οι "ρήσεις" Μητσοτάκη ήταν για να καλλιεργείται στην εσωτερική κοινή γνώμη.

  12. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/01/2010 21:42:48

    Δεν έχει κανένα λόγο ο Γερμανός να το δει έτσι. Δεν υπάρχει φιλότιμο σε αυτούς τους λαούς. Σου λέει, κύριοι, εγώ σας πίεζα να μπείτε στην ΕΟΚ; Μόνοι σας το απαιτούσατε και όταν δεν ήθελε ο Σμιτ, το επέβαλε τελικά ο Ζισκάρ. Εγώ σας πίεζα να μπείτε στην Ευρωζώνη; Μόνοι σας φαγωθήκατε να μπείτε και μου μαγειρέψατε και λίγο τα στατιστικά σας για να μπείτε, από ότι λέτε οι ίδιοι. Εγώ σας αποβιομηχάνισα; Εσείς εκλέξατε το τριτοκοσμικό ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα στην εξουσία.

    Το μόνο που μας χρωστάνε στα σίγουρα οι Γερμανοί είναι το κατοχικό δάνειο και, αν μπορέσουμε ποτέ να τις ζητήσουμε, έστω, και καμιά πολεμική αποζημίωση.

    Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν έχεις δίκιο ως προς το ότι πράγματι, αυτά όλα επιδιώκουν να πάρουν. Φρονώ ωστόσο ότι σε αυτή τη φάση για να μας σώσουν θα ζητήσουν ακόμη περισσότερα, θα ζητήσουν τα κλειδιά του μαγαζιού. Εξουσίες δηλαδή αντίστοιχες με το ΔΝΤ υπέρ της γερμανικής κυβέρνησης. Στο ΔΝΤ μπορείς να δώσεις τέτοιες εξουσίες, σε μια άλλη κυβέρνηση όμως όχι. Γι' αυτό και ίσως τελικά δεν πιάσει το σενάριο της διάσωσης από την Ε.Ε./ Γερμανία.

  13. πολίτης avatar
    πολίτης 28/01/2010 21:49:24

    Λοιπόν κάνετε λάθος. Καμία χρεωκοπία και καμία αποτυχία δε θα βαρύνει ποτέ τον ΓΑΠ. Διότι εκεί στο ΠΑΣΟΚ στηρίζουν τους ανθρώπους τους και κυρίως τους αρχηγούς τους, έχουν το σύνολο του τύπου με το μέρος τους και ποτέ μα ποτέ δεν παραδέχονται τα λάθη τους (χαρακτηριστικός ο επίμονος ισχυρισμός τους ότι μετά από 20 έτη ΠΑΣΟΚ για όλα φταίει η τριετία Μητσοτάκη).
    Αντιθέτως οι δικοί σας κρατούν αποστάσεις από τις προηγούμενες κυβερνήσεις,λες και δεν είναι από το ίδιο κόμμα, επιβεβαιώνοντας έτσι ουσιαστικά τις όποιες υποψίες διαρρέει ο πράσινος τύπος, έχουν όλα τα ΜΜΕ εναντίον τους και έμφανίζονται συνήθως στα κανάλια χωρίς επαρκή ενημέρωση, με αποτέλεσμα να τους εξευτελίζουν.
    Για να μην πω ότι πνίγηκαν σε μια κουταλιά νερό και κατάπιαν τη γλώσσσα τους επειδή αποκαλύφθηκε μία επιστολή, από τις χιλλιάδες που στέλνουν τα κόμματα σε εγγεγραμένους στα αρχεία τους, χωρίς καν πρωτότυπη υπογραφή. Και αντί να βγουν και να καγχάσουν το πασοκοσύστημα, που μετά από τόσο ψάξιμο το μόνο που κατάφερε να ανακαλύψει κατά του Καραμανλή ήταν μία ευρείας κυκλοφορίας επιστολή,έκλεισαν το στοματάκι τους και άφησαν εκτεθειμένο, ποιόν; Τον μόνο αρχηγό που τους οδήγησε σε δύο συνεχόμενες νίκες, και που αν δεν είχε την ατυχία να μείνει (χάρη στην προνοητικότητα του ΠΑΣΟΚ με το εκλογικό σύστημα) με 151 βουλευτές, θα είχε καταφέρει μια χαρά να κυβερνήσει άλλη μία τετραετία.
    Και νομίζετε μετά πως θα κερδίσετε, όταν φτύνετε στα μούτρα σας, καθίστε στα αυγά σας και αφήστε να κυβερνούν αυτοί που ξέρουν να δείχνουν το μαύρο άσπρο, τον προδότη ήρωα και τον αυτιστικό διάνοια.
    Προσωπικά όταν εξελέγη ο ΓΑΠ είχα πιστέψει ότι ίσως και να ηρεμήσουμε πια από όλο αυτό το κλίμα καταστροφής που μας περνούσαν από τα βοθροκάναλα, αλλά χρειάστηκαν μόλις τρεις μήνες, με το νομοσχέδιο για τους αλλοδαπούς, τις πατάτες στην εξωτερική πολιτική και το οργανωμένο σχέδιο για χρεωκοπία, για βρεθούμε πάλι στα αναμένα κάρβουνα και να τρέμουμε το αύριο. Και όλα αυτά ενώ ο αρχηγός σας συναινεί ή χλιαρά διαφωνεί, το ΣΥΡΙΖΑ συμμαχεί, το ΚΚΕ αυτοπεριορίζεται στα μπαγιάτικα συνθήματα και το ΛΑΟΣ εξευτελίζει αυτά που λέει ότι υπερασπίζεται. Λοιπόν η ουσιαστική δημοκρατία δεν πραγματώνεται με ισχυρές κυβερνήσεις, αλλά με ισχυρή αντιπολίτευση και σε αυτό υστερούμε πάρα πολύ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ πολίτης 28/01/2010 21:53:34

      Σωστός

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ πολίτης 28/01/2010 21:57:38

      Σωστός 2

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ πολίτης 28/01/2010 22:02:41

      ένας μήνας χρειάστηκε... ίσως ενάμιση.
      Όσο για την αποτυχία που θα βαρύνει τον ΓΑΠ, μην υποτιμάς την πιθανή δυστυχία και την εξαθλίωση της δεύτερης (οικονομικής) Γερμανικής κατοχής.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ πολίτης 28/01/2010 22:23:38

      Eχεις δικιο.Καπου ειναι και λιγο κουραστικο να υπερασπιζεις μονος σου ενα κομμα που δεν θελει να υπερασπισθει τον εαυτο του.
      Να πω αλλο ενα παραδειγμα στα τοσα : γιατι η ΝΔ δεν διοργανωνει εκδηλωσεις για το θανατο των τριων αξιωματικων στα Ιμια και αφηνει ολο το θεμα να το κινουν οι ακροδεξιοι;
      Ησαν οι τρεις αυτοι ακροδεξιοι ή ενστολοι στην υπηρεσια του κρατους;
      Ο βαθυτερος λογος ειναι ο εξης : επειδη την ευθυνη για οσα εγιναν τοτε εχει το ΠΑΣΟΚ,η ΝΔ θεωρει οτι ειναι καποιου ειδους προκληση που δεν συναδει με τον "πολιτικο πολιτισμο" και παρομοιες μπουρδες να καθιερωσει μια παρομοια επετειο που θα βαρυνει στις ευθυνες το ΠΑΣΟΚ.
      Φατε τωρα πολιτικο πολιτισμο απο τα καναλια και αραξτε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ πολίτης 28/01/2010 22:26:19

      Πολιτικός πολιτισμός ψυχραιμία, είναι η αντιπαλότητα. Οχι η συναίνεση, ούτε η συνενοχή.

    • aristotelis avatar
      aristotelis @ πολίτης 28/01/2010 23:40:39

      Μέσα σε λίγες φράσεις αποδίδεις πολύ εύστοχα την απλή πραγματικότητα

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ πολίτης 29/01/2010 00:09:21

      γιατί τα Ίμια ψυχραιμία δεν είναι κομματική επέτειος, είναι εθνική. και για να τιμηθεί η μνήμη των πεσόντων πρέπει η κοινωνία να φροντίσει, πήγες; πήγα; πήγαμε κάθε χρόνο ως Δημότες ως Δήμοι του Λεκανοπεδίου, να τιμήσουμε με ένα στεφάνι το μνημείο μπροστά στη Λέσχη Αξιωματικών; έκανε κανένας άλλος Δήμαρχος μνημείο, εκτός από τον Αβραμόπουλο, στη μνήμη τους; γιατί δεν το απαιτήσαμε από τα Δημοτικά μας Συμβούλια; γιατί είμαστε κάφροι ψυχραιμία. πάρτο απόφαση

    • ti na pei kaneis avatar
      ti na pei kaneis @ πολίτης 29/01/2010 11:01:39

      μηπως ειναι ντροπή για μας η απωλεια αυτων των παιδιών και δεν κανουν μνημεια γιατι δε θελουν να θυμουνται το γεγονός??????????

  14. karenin avatar
    karenin 28/01/2010 22:01:48

    Oταν η ύπαρξη σαν χώρα εξαρτάτε απο το αν κάθε μήνα βρούμε λεφτά να δανειστούμε η όχι, τότε είμαστε σίγουρα σε κατάσταση έκτατης ανάγκης.
    Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να καταλάβει ότι σε αυτές τις συνθήκες δεν έχει το ηθικό δικαίωμα να ασκει πολιτική με σκεπτικό επαναεκλογής, και πολιτικού κόστους. Ο Παπανδρέου είτε του αρέσει είτε όχι με κάποιες κοινωνικές ομάδες θα συγκρουσθεί.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ karenin 28/01/2010 22:05:54

      για να το δούμε... λες να συγκρουστεί με τις ομάδες που έφτιαξε ο μπαμπάς το 81; Λες αυτή να είναι η εκδίκηση; Χλωμό... Ή θα συγκρουστεί με τις ομάδες που έφτιαξε ο Σημίτης το 96;

      Μάλλον γη και ύδωρ θα δώσει...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ karenin 28/01/2010 23:00:04

      Το ΠΑΣΟΚ παντα σκεπτεται μονο την αυτοσυντηρηση του και το πολιτικο κοστος.Για τους μαρξιστες δεν υπαρχουν "ηθικα δικαιωματα" αλλα μονο συμφεροντα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ karenin 28/01/2010 23:27:11

      Το νέο (ειδικά) ΠΑΣΟΚ έχει τόση σχέση με τον Μάρξ όση εγώ με τη Σάσα Μπάστα.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ karenin 28/01/2010 23:33:43

      Σου εύχομαι από αύριο να κυβερνάσαι από μαρξιστές, φίλε μου!

      (wink wink !)

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ karenin 28/01/2010 23:39:59

      Μάλλον για wank wank με προορίζεις.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ karenin 28/01/2010 23:48:24

      Κυβερνωμεθα απο το 1981.Κατα τον ΑΓΠ το ΠΑΣΟΚ χρησιμοποιει το μαρξισμο ως μεθοδο αναλυσης.Αυτο σημαινει οτι δεν προσυπογραφει τη κομμουνιστικη μεταφυσικη που προφητευει μελλοντικη παραδεισια κοινωνια κλπ αλλα αντιλαμβανεται τον κοσμο μεσα απο αντιθεσεις υλικων συμφεροντων και καταστρωνει πολιτικη ωστε να επωφελειται απο τις αντιθεσεις αυτες.
      Αυτο δε σημαινει οτι θα κανει αυτα που ο κοσμος νομιζει οτι συνηθως κανουν πολλοι αυτοαποκαλουμενοι μαρξιστες που στην πραγματικοτητα ειναι ουτοπιστες γιατι αν τα εκανε θα εχανε την εξουσια.Σημαινει απλως οτι δεν εχει στους υπολογισμους του ¨ηθικα δικαιωματα" οπως αναφερθηκε πιο πανω αλλα μονο συσχετισμους δυναμεων.Σημαινει πχ. οτι εξεταζει το αν θα ακολουθησει σκληρη πολιτικη στα εθνικα θεματα ή υποχωρητικη ή αν θα δωσει ιθαγενεια ή οχι σε αλλους ή αν θα παρει μετρα λιτοτητας ή οχι αποκλειστικα απο το οφελος που θα του προσπορισει η μια ή η αλλη επιλογη καθως για το ιδιο δεν υπαρχει καποια ανωτερη αξια που πρεπει να υπηρετηθει περαν του εαυτου του.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ karenin 29/01/2010 00:54:34

      @ ψυχραιμία
      'Κατα τον ΑΓΠ το ΠΑΣΟΚ χρησιμοποιει το μαρξισμο ως μεθοδο αναλυσης.Αυτο σημαινει οτι δεν προσυπογραφει τη κομμουνιστικη μεταφυσικη'

      Δεν υπάρχει μεταφυσική στον Μαρξ. Και δε θα μπορούσε να υπάρξει αφού ανάγει τα πάντα σε υλικούς παράγοντες. Η μεταφυσική ασχολείται με αυτά που υπάρχουν 'μετά τα φυσικά', δηλαδή με άυλα πράγματα, μη εμπειρικά. Η μαρξιστική θεωρία είναι υλιστική.

  15. Νίκος avatar
    Νίκος 28/01/2010 22:40:31

    Εγω βλεπω το ολο ζητημα απο διαφορετικη οπτικη. Το ζητημα, λοιπον, δεν ειναι τοσο η ραγδαια πτωση της πιστοληπτικης ικανοτητας του κρατους αλλα η ανικανοτητα του ελληνικου κρατους να χρηματοδοτησει τα χρεη του με εσωτερικο δανεισμο. Να αντλησει κεφαλαια απο μεσα. μα θα μου πειτε, δεν παραγουμε τιποτα σχεδον. Ακριβως, και αντι να στρεψουν τη συζητηση προς τα εκει τι εκανε ο Κος Παπανδρεου εδω και εναμισυ χρονο; περιδιαβαινε ανα τας Ευρωπας και κατηγορουσε την τοτε κυβερνηση με τροπο που ουτε Αφρικανοι δεν κανου. Και το κερασακι; μετα τις εκλογες ξενκινησαν μαραθωνιο βλακωδων δηλωσεων και διαρροων με αποτελεσμα να εκτιναχθει το ευρος (spread για οσους ιθαγενεις αισθανονται καλυτερα με την "ανωτερη" γλωσσα) δανεισμου στα ουρανια.

  16. karenin avatar
    karenin 28/01/2010 23:23:18

    Θα συγκρουσθεί αναπόφευκτα με το ΠΑΣΟΚ του 81, φάνηκε απο το αγροτικό.
    Αδειασε τους άχρηστους της ΠΑΣΕΓΕ, κάνει μαθήματα συνδικαλισμού στους
    αγρότες, και τους αντιμετωπίζει με συμπόνια, έχετε χίλια δίκια παιδιά.
    αλλά δεν έχουμε. Αψογη τακτική.
    Σειρά εχουν οι τελωνειακοί και εφοριακοί, γενικά η ΑΔΕΔΥ.
    Ψυχραιμία, αυτό το ΠΑΣΟΚ που παίζει τώρα δεν έχει σχέση με το ΠΑΣΟΚ που ξέραμε. Υπάρχουν καινούργια δεδομένα, στο πολιτικό ρεπορτάζ έχει χαθεί κυριολεκτικά η μπάλα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ karenin 28/01/2010 23:35:03

      http://www.antinews.gr/?p=15303

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ karenin 28/01/2010 23:51:35

      Ασφαλως μπορει και να συγκρουσθει.Θα εξαρτηθει απο το συμφερον του.Το ιδιο κομμα ειναι αλλα υπο αλλες συνθηκες.Υπερτατος νομος ειναι το ιδιο συμφερον του το οποιο μπορει να εξυπηρετειται με τον ενα ή τον αλλο τροπο αναλογα με τις περιστασεις.

  17. karenin avatar
    karenin 28/01/2010 23:51:08

    S.A, συχαρητήρια, το τέλειο ψυχογράφημα. προτείνω να αναρτηθεί ξανά.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ karenin 29/01/2010 07:12:12

      Σε ευχαριστώ. Άντε να μαζέψουμε υπογραφές να πείσουμε τον Φάκτορα να το ξαναβάλει!

  18. karenin avatar
    karenin 29/01/2010 00:08:20

    Μαρξιστικό κόμμα δεν υπείρξε ποτέ το ΠΑΣΟΚ. Ακόμη και επι Α.Π ήταν καθαρά λαικίστικο σοσλδημοκρατικό κόμμα. Οι κοινωνικές παρεμβάσεις
    που έκανε τότε, και μετά είχαν να κάνουν με τεράστια κενά που άφηναν
    οι δεξιές κυβερνήσεις στην βάση μιας τυπικής Ευρωπαικής εναρμόνησης της χώρας.
    Κυτώντας μονο τον εαυτό του κανένα κόμμα δεν μπορεί να επιζήσει.
    Οσο νάναι κοινωνικές αναγκες εκφραζουν.

    • ΑντιΠΑΣΟΚ avatar
      ΑντιΠΑΣΟΚ @ karenin 29/01/2010 00:39:21

      Ελπίζω τώρα να κατάλαβες από που προήλθαν τα "Λεφτά". Κοινωνική πολιτική με δανεικά είναι φασίζων λαϊκισμός.

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/01/2010 08:50:26

    H Ελλάδα κατ' αρχήν είναι άτυπη εσωτερική αγορά της Γερμανίας.
    Η Γερμανία κρατάει το 70% της οικονομίας μας.
    Τα δάνειά μας είναι το ΑΕΠ τους όπως είχε πει ο Αρχαιοπτέρυγας.
    Αναγκαστικά θα κάνουν το ελάχιστο δυνατό από αυτό που περνάει από το χέρι τους για να μην κατακρημνιστούμε.
    Το πρωτεύον ζήτημα για μας δεν έπρεπε να είναι το τι θα κάνει ή τι δεν θα κάνει η Γερμανία ή η Γαλλογερμανία/Γερμανογαλλία.

    Όταν χρωστάς και βγαίνεις συνεχώς στη γύρα για δανεικά ποια θα είναι η κατάληξη; Πείνα και φυλακή.
    Όταν χρωστάς ξεκινάς από τα εσωτερικά του οίκου σου.
    Κόβεις μαχαίρι κάθε σπατάλη του κράτους.
    Ρυθμίζεις με αλλεπάλληλες ρυθμίσεις τα χρέη των επιχειρήσεων σε ΙΚΑ, εφορία, ΦΠΑ, ΤΕΒΕ για να εισρεύσει ρευστό στα άδεια ταμεία σου.
    Χτυπάς τη μαύρη εργασία με τα σωστά μέτρα. Άλλη μια πηγή εσόδων.
    Δίνεις έτσι ανάσα στην αγορά, και ψυχολογικό αβαντάζ στην επιχείρηση να συνεχίσει να ΕΛΠΙΖΕΙ και να μη βάλει λουκέτο, διότι η οικονομία είναι ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
    Δεν ανεβάζεις τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων.
    Δεν διασπείρεις ψιθύρους για φορολόγηση των καταθέσεων.
    Ελέγχεις την κερδοσκοπία στη λιανική.

    Η κοινωνική συνοχή όμως έχει διαρραγεί εντελώς ώστε να μπορέσει η κυβέρνηση αυτή ή κάθε κυβέρνηση να απευθυνθεί στους Έλληνες και να πει:
    Είμαστε έτοιμοι για τη μεγάλη θυσία?
    Για να δικαιούται να το πει αυτό προηγουμένως πρέπει να εχει στείλει στο κάτεργο 100 πολιτικά μεγαλολαμόγια να σπάνε πέτρες με τη μπάλα στο πόδι.

    Διαφορετικά απευθύνεται σε ώτα μη ακουόντων, κανείς δεν είναι διατεθειμένος να "θυσιαστεί", εμείς θα συνεχίσουμε να γκρεμιζόμαστε και αυτοί θα συνεχίσουν τις επαφές και τα ταξίδια για δάνεια που θα τυλίγουν και άλλο βρόγχο στο λαιμό μας.

    Την κατρακύλα αυτή πρέπει να τη σταματήσουμε ΜΟΝΟΙ μας!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 29/01/2010 12:06:51

      Αλλενάκι, γράφεις:
      "Αναγκαστικά θα κάνουν το ελάχιστο δυνατό από αυτό που περνάει από το χέρι τους για να μην κατακρημνιστούμε."

      Και το έχω διαβάσει κι αλλού.

      Έχει αναρωτηθεί όμως κανείς τι θα γίνει στη (έστω χαμηλών πιθανοτήτων) περίπτωση που ΔΕΝ μπλοφάρουν, όταν λένε δεξιά κι αριστερά ότι δεν πρόκειται να μας στηρίξουν;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 29/01/2010 12:51:53

      Φίλε μου Αυριανιστή απλά ζητώ να μην έχουμε φοβο. Τίποτα άλλο.

  20. στ.τακης avatar
    στ.τακης 29/01/2010 18:14:19

    ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟΥ Ο ΣΟΡΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΠΑΦΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΠ.

  21. στ. τακης avatar
    στ. τακης 31/01/2010 13:18:54

    ΓΑΠ ΔΗΛΩΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΡΟ ΕΥΡΩ ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΛΊΤΕΡΑ.

  22. στ. τακης avatar
    στ. τακης 31/01/2010 13:21:24

    ΓΑΠ ΔΗΛΩΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΕΥΡΩ ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΛΊΤΕΡΑ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΜΑς ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ Η ΔΡΑΧΜΗ
    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.

  23. ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΗΣ avatar
    ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΗΣ 31/01/2010 21:26:51

    Διάδωσέ στο face book,email φίλων,σε όλα τα blogs.

    ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΣΟΦΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΦΙΛΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΤΗΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ ΔΡΑΣΤΙΚΗ!
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
    ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ:

    "Εχει κανείς την εντύπωση ότι με υπογραφές και διαμαρτυρίες θα μας ακούσουν;
    Όλοι αυτοί είναι τόσο φασίστες και ύπουλοι που ο Χίτλερ και ο Στάλιν φαντάζουν μπροστά τους αρχάγγελοι!
    Μια είναι η λύση.
    Το χρήμα! Και δεν εννοώ να τους λαδώσουμε. Όχι. Αλλά να αναγκάσουμε αυτούς που μπορούν ώστε να τους πιέσουν για να σκοτώσουν το έκτρωμά τους.
    Και δεν είναι άλλοι από τους τραπεζίτες.
    Διάβασα στα σχόλια σε κάποιο blog, δεν θυμάμαι, ίσως και εδώ, που έλεγε κάποιος να αποσύρουμε τις καταθέσεις μας από τις τράπεζες, ώστε ν' αναγκαστούν κι αυτοί ν' αποσύρουν το κατάπτυστο νομοσχέδιο.
    Ήταν η καλύτερη ιδέα που έχω ακούσει μέχρι σήμερα και εγώ το έκανα ήδη.
    Προσκαλώ και άλλους να το κάνουν διότι είναι η μόνη λύση, ειδικά αυτή τη στιγμή που η κυβέρνηση χρειάζεται και το τελευταίο ευρώ. Χωρίς "ευρώπουλα" δεν μπορούν να κάνουν τίποτα!
    Κάντε το όλοι και θα δείτε ότι σε 15 - 20 ημέρες όχι μόνο δεν θα υπάρxει το έκτρωμά τους αλλά θα έχουν απελάσει και τον τελευταίο παράνομο λαθρομετανάστη. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ."

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΤΟΥ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ: ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΡΕ ΕΕΕ - ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ...!!!

    Ο ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΗΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.