#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/11/2013 06:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η επόμενη μέρα , ή "μην το κάνεις σαν την Αργεντινή"



Πολλοί και μέσα στο antinews και στις καθημερινές μας συναναστροφές μας λένε με  αληθινή απογοήτευση πως έχουν βαρεθεί να ακούνε και να διαβάζουν διαπιστώσεις, αναλύσεις για το παρελθόν, αιτιάσεις για την πολύπλευρη κρίση στην οποία περιδινείται εδώ και τέσσερα χρόνια η Ελλάδα.  Μας τονίζουν επίσης με αγωνία πως δεν φτάνει να προσδιορίσουμε το πρόβλημα αλλά θα πρέπει επιτέλους να προτείνουμε και συγκεκριμένες και χειροπιαστές λύσεις.

Το πιθανότερο είναι πως τα μνημόνια όπως τα ξέραμε, όπου νάναι τελειώνουν. Από την άλλη, αν θέλουμε να πορευτούμε στο μέλλον εντός της ευρωζώνης, κάτι που φαίνεται πως επιθυμεί και ο ΣΥΡΙΖΑ όπως δήλωσε στο Τέξας ο αρχηγός του, και μάλιστα εάν επιθυμούμε να προχωρήσει η νομισματική ένωση και στην πολιτική της ενοποίηση, η ιδέα ενός αυστηρού δημοσιονομικού ελέγχου θα πρέπει να μας γίνει προοδευτικά όλο και περισσότερο οικεία.

Το σίγουρο είναι πως για την Ελλάδα, αυτή η πορεία θα είναι κάθε άλλο παρά εύκολη, ακόμη και με την ευνοϊκότερη αντιμετώπιση από την πλευρά των εταίρων μας.  Και κυρίως, θα απαιτήσει εκτός από θυσίες, πόνο και αίμα, μια διαφορετική, περισσότερο στοχευμένη και δίκαιη κατανομή των βαρών στις κοινωνικές ομάδες, κατά το μεταβατικό στάδιο που θα πραγματοποιείται η απαραίτητη δομική αλλαγή του αποτυχημένου οικονομικο-πολιτικού μοντέλου το οποίο μας οδήγησε στην κρίση.

Σημασία έχει λοιπόν, η προετοιμασία της χώρας για τα δύσκολα που θα έρθουν έτσι κι αλλιώς. Ο καλύτερος τρόπος γι’ αυτή την προετοιμασία, είναι  η αποκάλυψη στον λαό της καθαρής αλήθειας για το που ακριβώς βρισκόμαστε, για τους λόγους που φτάσαμε ως εδώ και κυρίως, για τον ΤΡΟΠΟ που θα πορευτούμε στο μέλλον, ώστε να επιβιώσουμε ως Έθνος και ως κοινωνία και – γιατί όχι – να τα καταφέρουμε ίσως καλύτερα από ότι τα καταφέραμε στο πρόσφατο παρελθόν.

Χώρες σαν την Ελλάδα, με ένα από τα καλύτερα «οικόπεδα» του πλανήτη από κάθε άποψη, με ένα από τα πλέον καταρτισμένα εργατικά δυναμικά και με πολλούς «ξεχωριστούς» ανθρώπους σε κάθε περιοχή της ανθρώπινης παραγωγής (τέχνη, επιστήμη, εμπόριο, επιχειρήσεις), έχουν μονάχα μια διέξοδο αν θέλουν να επιτύχουν οικονομική ανάπτυξη, ευημερία και πρόοδο. Την συνολική στροφή και προσανατολισμό του οικονομικού τους μοντέλου, στην ποιοτική, εξειδικευμένη, καινοτόμα και φυσικά υψηλής προστιθέμενης αξίας παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών, που κύριο προσόν τους να είναι η σωστή σχέση ποιότητας – τιμής. Κάτι τέτοιο ελάχιστα επηρεάζεται από το νόμισμα, είναι μια ανώτερη μορφή  ανταγωνιστικότητας, το brand name της ίδιας της χώρας, στην οποία ποτέ δεν πιστέψαμε πραγματικά, ενώ φύσει και θέσει είναι αυτή που ταιριάζει περισσότερο στην Ελλάδα και τους ανθρώπους της.

Όταν χώρες με ανεξάντλητες φυσικές πλουτοπαραγωγικές πηγές  σαν την Αργεντινή, με μαζική, φθηνή και ποιοτική πρωτογενή παραγωγή, με πλούσιο υπέδαφος και σχετικά ευνοϊκό γειτονικό οικονομικό περιβάλλον, δυσκολεύονται αφάνταστα να σταθούν στις αγορές παρά το εθνικό νόμισμα και την στάση πληρωμών του παρελθόντος, σε σημείο να φτάνουν να ξανα-χρεοκοπούν σε χρονικό διάστημα μιας μόλις δεκαετίας, είναι τουλάχιστον ουτοπικό να πιστεύουν κάποιοι πως θα το καταφέρει η μικρή σε έκταση και πληθυσμό Ελλάδα, απλώς και μόνο με την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα και προχωρώντας μονομερώς σε στάση πληρωμών.

Ενώ θεωρητικά ακόμη και ο κ. Τσίπρας φαίνεται να αντιλαμβάνεται την κρισιμότητα των στιγμών και να στρέφεται σε πιο ρεαλιστικές προσεγγίσεις των προβλημάτων της χώρας, φοβάμαι πως, αφενός έχει χαθεί ήδη πολύτιμος χρόνος μπουσουλώντας στον φάλτσο ρυθμό των ξένων λύσεων που μας επεβλήθησαν, αφετέρου βρισκόμαστε ήδη ως κοινωνία και ως οικονομία στο ναδίρ της ψυχολογικής κατάρρευσης και στα πρόθυρα της συλλογικής καταπληξίας. Το πιθανολογούμενο αδιέξοδο στην διαπραγμάτευση με τους δανειστές, επιτείνει ακόμη περισσότερο την αίσθηση ματαιότητας και ενισχύει τις αυτοκαταστροφικές τάσεις τόσο μέσα στην κοινωνία, όσο και στους κόλπους του πολιτικού συστήματος. Όμως, πιστεύουμε ακράδαντα πως, όχι μόνο θα αποφύγουμε το αδιέξοδο που κάποιοι ίσως και να εύχονται, αλλά θα καταφέρουμε να αντιστρέψουμε την κακή ψυχολογία  και να δούμε καθαρά τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει η χώρα για να εκμεταλλευτεί την επόμενη μέρα, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.

Για να συμβεί κάτι τέτοιο όμως, είναι απαραίτητο οι νηφάλιες φωνές που  λένε αλήθειες και τα καθαρά μυαλά που μπορούν να σκέφτονται ρηξικέλευθες λύσεις και να προτείνουν πολιτικές «έξω από το κουτί» ολοένα και να περισσεύουν. Πως θα γίνει αυτό; Ας σκεφτούμε όλοι την Αργεντινή που ετοιμάζεται να ξαναχρεοκοπήσει. Την Αργεντινή που πολλοί παλαιότερα (ανάμεσά τους κι ο κ. Τσίπρας) μας την παρουσίαζαν ως παράδειγμα προς μίμηση! Η προοπτική μιας Ελλάδας απομονωμένης, φτωχής, κακόμοιρης, αποπροσανατολισμένης, ταπεινωμένης και ταυτόχρονα δημοκρατικά κολοβής και πολιτικά αποσταθεροποιημένης όπως η Αργεντινή, ίσως είναι η αποτρόπαιη εκείνη εικόνα που θα αφυπνίσει επιτέλους ικανό μέρος της κοινωνίας και του πολιτικού προσωπικού, ώστε να αναληφθούν και να υποστηριχθούν οι αναγκαίες πρωτοβουλίες και δράσεις για να ξεφύγουμε από την συλλογική αδράνεια και να διαφύγουμε από το αδιέξοδο που απειλεί να μας καθηλώσει. Η δική μας ευθύνη ως σχολιαστών και δημοσιολογούντων περιορίζεται στο να την παρουσιάσουμε κι αυτό κάνουμε. Ευθύνη των Ηγετών και των Πολιτικών είναι να την αναγνωρίσουν και να την αποτρέψουν.

Akenaton

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/11/2013 07:09:23

    Mα δεν ερχονται πιο δυσκολα απο αυτα που εγιναν.Με το πρωτογενες πλεονασμα η πιεση για περιοριστικα μετρα μειωνεται.Μπορει να μην υπαρξει αμεσα ανακουφιση αλλά περισσοτερη πιεση δεν εχει.Οι διαφωνιες με τους δανειστες αφορουν λεπτομερειες εν σχεσει με οσα εγιναν τα τελευταια χρονια.
    Κατα τα άλλα ολη η Ευρωπη θα πορευθει με σφιχτους προυπολογισμους τα επομενα χρονια.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ ψυχραιμια 24/11/2013 15:29:40

      Ναι, αλλά η "σταθερή πίεση" είναι και "ανεκτή επί μακρόν πίεση"; Γιατί, και ο γάϊδαρος του Χότζα, μετά από "σταθερή πίεση" ψόφησε. Όχι από σφαίρα στο κεφάλι. Σκέψου το...

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ ΠΗΛΕΑΣ 26/11/2013 18:33:42

        + 1000 :-)

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ψυχραιμια 24/11/2013 16:01:18

      .. με δομική πλεον ανεργία 25+%, διαλυση της μέσης τάξης και αυξανομενο κομματι του εκλογικου σώματος που (νομίζει τουλαχιστον) πως δεν έχει να χάσει απολύτως τίποτα, η Ελλάδα θα βρίσκεται μονίμως 1 βημα απο την αποσταθεροποίση, την ακυβερνησία και το χάος.
      βεβαίως υπο Κ.Σ. εκλογές εχουμε καθε 4 χρόνια .. αλλά υπαρχουν 'παικτες' που τους εξυπηρετεί η αποσταθεροποίηση, και οταν κρινουν σκόπιμο..θα έχουν πολύ εύκολη δουλειά .. προθυμοι πολλοί και συνθήκες κατάλληλες..

    • Vee avatar
      Vee @ ψυχραιμια 24/11/2013 16:26:30

      Είναι διαφορετικό να κουβαλάς δέκα κιλά για 100 μέτρα, και διαφορετικό για ένα χιλιόμετρο. Δεν έχει σημασία αν τα μέτρα δεν είναι σκληρότερα, επέρχεται κόπωση.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ψυχραιμια 24/11/2013 16:56:47

      Εν πολλοίς αγαπητέ φίλε, σας απάντησαν αντ' εμού οι φίλοι σχολιαστές παραπάνω, ώστε να περιττεύει και δική μου απάντηση.

  2. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 24/11/2013 07:38:15

    Σωστός!!! Όλα αυτά όμως τα γνωρίζει (νομίζω) και η κυβέρνηση και προσπαθεί για το καλλίτερο. Δεν μπορείς όμως να βγάλεις από την μύγα ξίγκι. Αυτή η κυβέρνηση έχει καταφέρει να κρατήσει την χώρα στα πόδια της κόντρα στις δυσοίωνες προβλέψεις όλων. Ας ευχηθούμε ότι θα αντέξει και θα εξαντλήσει την τετραετία, για το καλό όλων. Πολύ φοβάμαι όμως ότι ο λαός ήταν τόσο κακομαθημένος και θα πέσει πάλι θύμα του λαϊκισμού. Αποτελεί σρατηγική προτεραιότητα για την κυβέρνηση να ενημερώσει τον λαό (πες το προπαγάνδα, πες το δημόσιες σχέσεις, πες το ότι νάνε, αρκεί να καταλάβει ο κόσμος ότι στραβά αρμένιζε, και σε μεγάλο βαθμό στραβά συνεχίζει να αρμενίζει) Η εναλλακτική λύση είναι αυτό που είπε ο Τατσόπουλος: Μια άλλη ΑΛΑΓΗ τύπου ΠΑΣΟΚ 1981 από τον ‘ΣΥΡΙΖΑ και σια’ και κρατάτε ποδαράκια μου.

  3. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 24/11/2013 08:05:34

    Μόνο ένα καθαρό σχήμα με ικανούς μπορεί να διαχειριστεί τον τεράστιο πλούτο της Ελλάδος απαλλαγμένο από κόμματα και την κομματική πελατεία τους.

    • Ego Talega avatar
      Ego Talega @ ΠΕΛΙΑΣ 24/11/2013 09:31:25

      +1000

      Δεν υπάρχει πιο προσβλητική και αποκαρδιωτική εικόνα
      από πολιτικούς και σχολιαστές της μίας αποτυχημένης πλευράς
      να προσπαθούν να πείσουν ότι
      η υποψήφια -προς βέβαιη αποτυχία- άλλη πλευρά
      είναι χειρότερη...

      Κάτι σαν
      "μην κοιτάτε που είμαστε ανεπαρκείς,
      αλλά συμφωνείστε μαζί μας ότι
      οι άλλοι είναι περισσότερο ανεπαρκείς..."

      "Αποσυρόμαστε όλοι μαζί
      γιατί εκ του αποτελέσματος των 40 ετών
      αποδείχθηκε ότι δεν είμαστε επαρκείς"
      δε λέει κανείς. Γιατί άραγε;

      Θα υπάρξει άραγε κάποιος να δώσει μια τίμια απάντηση,
      χωρίς ουτοπικές υποθέσεις και υπόνοιες;
      Ο κόσμος που υποφέρει έχει δικαίωμα να ακούσει την αλήθεια.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Ego Talega 24/11/2013 17:56:20

        Την αληθεια την ακουσε και το 1990 και πιο πριν.Ποια πολιτικη 40 ετων;Εφαρμοσθηκε αυτη η πολιτικη για 40 χρονια;Πολιτικη μνημονιου νομιζεις οτι εφαρμοζε ο Ανδρεας Παπανδρεου;
        Αυτη η πολιτικη εφαρμοσθηκε ελλιπης και κατα διακεκομμενα διαλειμματα.Διακεκομμενα γιατι ο λαος την καταψηφιζε ακουγοντας δημαγωγους.Αλλιως με πολυ πιο ηπιο τροπο μεσα σε 6-7 χρονια θα μπορουσαν να εχουν εξαφανισθει τα ελλειμματα.Οι αλλες χωρες γιατι δεν εχουν το ιδιο προβλημα.
        Τωρα ομως ο κομπος εφθασε στο χτενι.Πισω δεν υπαρχει γιατι δεν θα σε αφησουν απο την ΕΕ.Εκτος εαν φυγεις.
        Να δουμε εαν θα υπαρξει πολιτικη δυναμη να παρει το ρισκο.

  4. Πλάνη εικαστική avatar
    Πλάνη εικαστική 24/11/2013 09:04:39

    ‘’ Και κυρίως, θα απαιτήσει εκτός από θυσίες, πόνο και αίμα…’’. Πως είπατε; Τι θα κάνει; ΘΑ απαιτήσει πόνο, θυσίες και αίμα; Τι λέτε τώρα Ακενατών; Με 3.000 αυτοκτονίες, με ανασφάλιστη εργασία 250-300 Eυρώ, με ανεργία 30% που δε θα μειωθεί σε ανεκτά επίπεδα ούτε μετά από 20 χρόνια, με υγεία, παιδεία διαλυμένες, με ασφαλιστικά ταμεία υπό κατάρρευση, κόστος ζωής αστρονομικό και συνεχώς αυξανόμενο, τι να φοβηθούμε άλλο πια και τι να …..καταθέσουμε στο …Ταμείο της τάχα νομισματικής-πολιτικής Ευρωπαϊκής …ενοποίησης; Κι άλλο αίμα; Κι άλλο πόνο; Κι άλλες ζωές; Δεν έχει άλλο. Δώσαμε κύριοι. Δώσαμε. Μονάχα οι γάτες έχουνε επτά ζωές. Εμείς έχουμε μία και πολύτιμη!
    Κι αυτή η ατέρμονη παθητική, εξαναγκαστική ‘’θυσία’’ στην οποία υποβαλλόμαστε και που δεν βρίσκει έρεισμα και λόγο για να μετατραπεί σε αγώνα και διάθεση αυτο-θυσίας, δεν πάει άλλο και δεν θα μας πάει πουθενά. Απουσιάζει ο κοινός, ορατός και άμεσα υλοποιήσιμος στόχος της βελτίωσης και επαναφοράς της καθημερινότητας από τον σημερινό εξευτελισμό, σε μία αξιοπρεπή διαβίωση που θα δικαιολογεί την ‘’υποταγή’’ του εγωϊστικού ατόμου, σε μιά κοινωνία που το σέβεται. Σήμερα ας μην το βλέπετε όλοι ‘’εσείς’’ που θεωρητικολογείτε ανέξοδα κι όλο μιλάτε εκ του ασφαλούς και ήρεμα, περιγράφετε βελούδινα μιά ζουγκλοποιημένη πλέον πραγματικότητα, σα να τη βλέπετε πίσω από …αλεξίσφαιρο τζάμι. ‘’Κάντε υπομονή, πρέπει να προσπαθήσουμε, να στραφούμε στην πρωτογενή παραγωγή, να ενισχύσουμε τις καινοτόμες επιχειρήσεις, να εκμεταλλευτούμε το πλούσιο υπέδαφος, να, να, να…..’’ Τα είπαμε πολλές φορές όλα αυτά. Αποτέλεσμα; Μηδέν. Όσο και να χτενίζουνε τους αριθμούς κι όσο να μας χειροκροτούν οι τοκογλύφοι που χαίρονται για τις …εισπράξεις προτρέποντας σε παραπέρα αφαίμαξη, τα βήματά μας πάνε προς την κόλαση. Σαφείς προτάσεις, συγκεκριμένο ρεαλιστικό πρόγραμμα ανασυγκρότησης και αναπροσαρμογής του παραγωγικού μοντέλου, ακόμη δεν υπάρχουν. Μόνο θεωρίες, νουθεσίες, παραμυθολογία που δεν είναι ικανή να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις απιτήσεις στο παρόν και γι αυτό όλο αναφέρεται σε κάποιο εύθραυστο …μέλλον. Ούτε Αργεντινή λοιπόν, ούτε Προτεκτοράτο των Ευρωεκβιαστών.
    Ελλάδα θέλουμε να γίνουμε με κάθε θυσία και πια δεν φοβόμαστε ,γιατί σχεδόν όλοι οι φόβοι μας έχουνε ήδη σάρκα και οστά και μας πατάνε στο στήθος με τη βαριά τους τη μπότα. Μας κόβουν την αναπνοή! Απορώ που κάνετε ότι δεν το βλέπετε…ή μήπως από εκεί που …στέκεστε Και εσείς, δεν έχετε …ορατότητα; Μετακινηθείτε λίγο βρε παιδιά, ώστε να δείτε ολόκληρη την εικόνα!

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Πλάνη εικαστική 24/11/2013 15:07:09

      Μάλλον εσύ πρέπει να μετακινηθείς από την εικονική ευημερία του παρελθόντος όταν "όλοι μαζί τα φάγαμε" και όπου ελπίζεις να επιστέψεις μόλις περάσει "αυτή η λαίλαπα" για να αράξεις ξανά.

      • Άκρη Άκρη avatar
        Άκρη Άκρη @ Agrofylakas 24/11/2013 17:09:17

        Το ζήτημα Αγροφύλακα, είναι οτι αυτοί που τα φάγατε μαζί τους, ζητούν από εμάς που καμιά σχέση δεν είχαμε ούτε μ΄εσάς σάς ούτε μ΄κείνους. να σας πληρώσουμε σήμερα το λογαριασμό. Δε γίνεται. Ψάξτε αλλού για θύματα. (Γι αράγματα, βολέματα και λοιπά παρακμιακά μην κουράζεστε, κοιτάξτε καλύτερα στον καθρέφτη σας).

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Πλάνη εικαστική 24/11/2013 15:14:09

      "με ανεργία 30% που δε θα μειωθεί σε ανεκτά επίπεδα ούτε μετά από 20 χρόνια"

      Και μαύρε προφητείες έχουμε. Διαλέξτε. Όλα τα μαύρα σε τιμή ευκαιρίας. Που τις βρίσκεις τέτοιες απίστευτα ηλίθιες εκτιμήσεις και τις αναδημοσιεύεις; Το 2014 με τις χειρότερες προβλέψεις η ανεργία θα είναι 2 μονάδες κάτω. Με πιο αισιόδοξες 5 μονάδες. Ξεπέρασες την απαισιοδοξία δηλαδή. Πως λέγεται το επόμενο στάδιο; Ήθελα να ήξερα πως αντέχεις τις τόσο μαύρες σκέψεις σου. Πραγματικά λυπάμαι που υπάρχετε τόσοι εκεί έξω τόσο θλιμμένοι. Μην αφήνεστε βρε παιδιά. Μακάρι να μπορούσα να σας στηρίξω προσωπικά. Όχι από λύπηση και οίκτο. Σαν αδέρφια μου. Έχω κι εγώ αδελφό χρόνια άνεργο πτυχιούχο και ξέρω.

      • Άκρη Άκρη avatar
        Άκρη Άκρη @ Γεώργιος Τ. 24/11/2013 17:22:25

        Ωραία θα ήτανε πραγματικά να είχατε δίκιο εσείς κι εμείς όλο το άδικο. Μα δεν τα φαντάζομαι γιατί ''ψάχνω το μαύρο'' αυτά τα ...προγνωστικά. Εκτός από τη στενά κομματική πληροφόρηση εσείς, καλά θα κάνατε να ακούσετε και τους ειδικούς Πανεπιστημιακούς και εργατολόγους, ώστε να μάθετε πως στα επίπεδα ανεργίας του 2009, θα φτάσουμε σε 20 χρόνια, ΑΝ και εφόσον παρουσιάζουμε απαρέγκλιτα σταθερή ανάπτυξη κάθε χρόνο.
        ''Ο ρυθμός αύξησης αυτή τη δεκαετία, στην Ελλάδα, θα είναι κατά μέσο όρο από 1,5% έως 2,5%. Κατά μέσο όρο 2%, δεν θα φτάσουμε στα επίπεδα του ΑΕΠ του 2009, το 2020, αλλά το 2025. Σε ό,τι αφορά την ανεργία, από τη στιγμή που για να δημιουργηθούν 50.000 νέες θέσεις εργασίας χρειάζεται μια ετήσια αύξηση του ΑΕΠ από 3,5% έως 4,5%, κάτι που αποτελεί ένα πολύ αισιόδοξο σενάριο, για να δημιουργηθούν 1 εκατομμύριο θέσεις εργασίας θα πρέπει να περάσουν 20 χρόνια.''
        Σάββας Ρομπόλης - επιστημονικός Διευθυντής του Ινστιτούτου Εργασίας ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ.
        Μακάρι όλοι να έχουν άδικο κι εσείς δίκιο.
        Αλλά δυστυχώς, δεν είναι τόσο ζαχαρωτή η αλήθεια.....

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Άκρη Άκρη 24/11/2013 23:26:18

          Δε μου αρέσει που εμπιστευόμαστε αυτούς που έχουν διαψευστεί πάμπολλες φορές στο παρελθόν και δεν πιστεύουμε στην απλούστατη λογική των οικονομικών κύκλων. Είχαμε 6 χρόνια ύφεση που τελειώνουν φέτος. Η ανεργία σχεδόν πάντα πάει μαζί με την ύφεση ή την αναπτυξη. Του χρόνου που θα έχουμε ανάπτυξη είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα πέσει έστω και λίγο. Η ανάπτυξη όμως θα ανεβαίνει από το 2015 και μετά με καλούς ρυθμούς, άρα και η ανεργία θα πέφτει αρκετά. Αφού όλοι ξέρουμε ότι η αβεβαιότητα βούλιαξε την αγορά μαζί με τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις. Η αβεβαιότητα φεύγει και η ρευστότητα θα επανέλθει από εκδόσεις ομολόγων από τις εταιρίες (ήδη γίνονται) και από την αύξηση στο δανεισμο των τραπεζών.

          Το καρφί περί κομματικής πληροφόρησης το αντιπαρέρχομαι λόγω επιπέδου. Αν αρχίσουμε τέτοια κουβέντα δεν είμαι σίγουρος ότι θα κερδίσεις κάτι κι εσύ που την αρχίζεις μιας και δεν μπορείς να αποδείξεις κάτι χωρίς να με ξέρεις. Και μακάρι να με ήξερες. Δε θα το έλεγες ποτέ...

          • Άκρη Άκρη avatar
            Άκρη Άκρη @ Γεώργιος Τ. 25/11/2013 07:16:37

            '' η αβεβαιότητα βούλιαξε την αγορά..''
            Η έλλειψη ρευστότητας βούλιαξε την αγορά και αυτή όσο θα υπάρχει, θα διαιωνίζει και το πρόβλημα. Οι μισθοί των 300 E (που πρέπει να αντιμετωπίσουν μέσο κόστος ζωής 1.500 Ε), δεν επιτρέπουν την κατανάλωση, ούτε την ύπαρξη και εύρυθμη λειτουργία καμιάς αγοράς.
            ''Το καρφί περί κομματικής πληροφόρησης το αντιπαρέρχομαι...'' Λυπάμαι, αλλά γράφετε μόνιμα ακριβώς, όπως μιλάει ο κ. Σ. Κεδίκογλου. Τι να υποθέσω; Τρελλή σύμπτωση απόψεων; Μπορεί.....
            Υ.Γ : Καλά τα ευχολόγια, αλλά η υπερβολική και ανεδαφική υπεραισιοδοξία, ποτέ δεν έλυσε προβλήματα, αντίθετα, αποκοίμισε και παραπλάνησε, με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε σήμερα στην αξιοζήλευτη αυτή θέση, που οι περισσότεροι ....απολαμβάνουμε σαν κοινωνία. Προτιμώ να βρίσκομαι λοιπόν σε συνεχή ετοιμότητα, να είμαι δύσπιστη και να εμπιστεύομαι μονάχα αυτά που βλέπω και βιώνω. Καλή σας ημέρα.

    • giannis avatar
      giannis @ Πλάνη εικαστική 24/11/2013 16:51:55

      Καλά κάνεις και τα λες φίλε μου γιατί τουλάχιστον εκτονώνεσαι, κατά τα άλλα δεν πετυχαίνεις... απολύτως τίποτα διότι το ένα πιθηκάκι έχει τα χέρια του στα μάτια, το άλλο στ' αυτιά και το τρίτο γελάει συνεχώς με την απάθειά... μας.

  5. ΦΑΒΕΛΑ avatar
    ΦΑΒΕΛΑ 24/11/2013 09:12:32

    Ωστε χρειάζεται περισσότερος πόνος και περισσότερο αίμα; Τι κακιά μάγισσα είναι αυτή η εξουσία, τελικά; Ζητά τους άνθρωπους να αφήσουν τη ψυχή τους έξω, για να τους βάλει στο σαλόνι τους. Η Ιστορία σίγουρα δεν θα σας λυπηθεί. Εύχομαι όμως να σας λυπηθεί ο Θεός. Κι όλα αυτά για να μη συμμετέχουν στη ζημιά αυτοί που σήμερα σας στηρίζουν και σας κρατάνε στην εξουσία. Αν μου λέγανε όταν άρχισε η εποχή των μνημονίων πως το anti news θα ήταν απολύτως συντονισμένο με το βήμα (που σήμερα μας εξηγεί ακριβώς τι σημαίνει ΠΟΝΟΣ και ΑΙΜΑ) θα τον θεωρούσα τουλάχιστον αστείο. Αλλά φαίνεται πως, δυστυχώς ή ευτυχώς, μπήκαμε στη φάση που όλα είναι πιθανά . Εγώ πάντως σας εύχομαι αυτή η "κρίση" να μη γίνει αιτία, ούτε εσείς ούτε κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο να πέσει στα θεμέλια της "δομικής αλλαγής" που έχει φέρει χώρες όπως η Βραζιλία πολύ κοντά στην απόλυτη έκρηξη παρόλη την "ανάπτυξη" που εν προκειμένω σημαίνει δυστυχία για τη συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων της. Θεέ μου, λυπήσου αυτή τη χώρα και όλους τους Έλληνες, σε όποια μεριά της όχθης κι αν βρίσκονται, όταν θα έρθει η ώρα που θα πλημμυρίσει το ποτάμι από τον πολύ πόνο και αίμα.

  6. Κωστας avatar
    Κωστας 24/11/2013 09:44:28

    Καλες οι θεωριες αλλα οσο θα γινονται οι λιγοι πλουσιοι πλουσιοτεροι και οι πολλοι φτωχοτεροι οι λαοι δεν προκειται να δειξουν υπομονη.Και οσο θα μειωνεται το κοινωνικο κρατος πανευρωπαικα τοτε θα δειτε τις ακροδεξιες δυναμεις να γεμιζουν το ευρωκοινοβουλιο.Ηδη σε Γαλλια-Αυστρια-Ολλανδια δημοσκοπικα προηγουνται και ακολουθουν σε πολλες αλλες χωρες με μεγαλα ποσοστα οπως στην Αγγλια.Οι πολιτικες υπερ των λιγων και ισχυρων δεν θα αντεξουν για πολυ.Υπομονη μεχρι τον μαιο που θα δουν πολλα τα ματια μας.

    • foros1 avatar
      foros1 @ Κωστας 24/11/2013 10:48:46

      οι "βολεμενοι" ζητουν θυσιες απο τους "πεινασμενους".
      αυριο το πρωι καντε αναδιανομη, εγγυηθειτε εισοδημα ισο με ενα επιδομα ανεργιας σε καθε οικογενεια με κανενα εργαζόμενο, κανενα μισθο ΠΟΥΘΕΝΑ πανω απο 2.000 ευρω, κοψτε τις σπαταλες υπο μορφη παροχων σε ειδος. και φυσικα τρεξτε εναντια στην φοροδιαφυγη και κυνηγηστε τις ¨λιστες".
      η ΕΕ σιγουρα μετα τον μαϊο θα μπει σε περιπετειες που ουτε τις φανταζεται τωρα. ας ειμαστε ετοιμοι για πολλα σεναρια, καλα και ασχημα.
      τολμηστε, μεχρι σαν κρατος να βγουμε απο το τουνελ.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Κωστας 24/11/2013 20:12:08

      "Καλες οι θεωριες αλλα οσο θα γινονται οι λιγοι πλουσιοι πλουσιοτεροι και οι πολλοι φτωχοτεροι οι λαοι δεν προκειται να δειξουν υπομονη."

      Αὐτό ἀγαπητέ Κώστα ὀνομάζεται GLOBALIZATION! Καί τό ἐρώτημα εἶναι πῶς θά ἀντιδράσουν οἱ ἱθαγενεῖς τῆς Πατρῖδας καί κάθε Πατρῖδας;;

  7. Διογένης avatar
    Διογένης 24/11/2013 09:57:19

    Ας είμαστε σοβαροί. Η όποια εποπτεία σε χώρα η οποία θα έχει σε ένα-δυο χρόνια κανονικά πλεονάσματα και σε τέσσερα-πέντε χρόνια υψηλότατα (κανονικά και όχι πρωτογενή) πλεονάσματα θα είναι επί της ουσίας ανύπαρκτη. Τι "σφιχτό" προϋπολογισμό θα έχει μια χώρα με 2-3% πλεόνασμα, στην χειρότερη περίπτωση; Δεν αντιλαμβανόμαστε αυτή τη στιγμή ούτε όσοι υποστηρίζουμε την κυβέρνηση Σαμαρά τι τεράστια δημοσιονομική βελτίωση έχει συντελεστεί μέχρι σήμερα.

    Τα όποια μέτρα ζητούν οι δανειστές γίνονται, κατά τη γνώμη μου, για να συντηρηθεί τεχνητά η κρίση, όπως τεχνητά ξεκίνησε, καθώς και για να πληγεί πολιτικά η κυβέρνηση Σαμαρά, που πέτυχε την σταθεροποίηση και να επέλθει έτσι αποσταθεροποίηση της οικονομίας. Κανένας πόνος, καμία θυσία, καθόλου αίμα στα χρόνια και στις δεκαετίες που έρχονται, πέρα από τις περιορισμένες και τεχνητά καταστείσες αναγκαίες θυσίες του 2014. Μόνον που τα πλεονάσματα δεν θα υπάρχει πια καμία πολιτική βούληση για να διανέμονται "στον λαό", αλλά θα εξυπηρετούν την αποχρέωση της χώρας και θα χρηματοδοτούν λελογισμένες αυξήσεις.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Διογένης 24/11/2013 16:16:48

      η δυναμική της καταστασης δεν ειναι ευνοική..
      η ισορροποία είναι ασταθής.. και πέρα απο την πρόοδο στα δημοσιονομικά, το στοιχημα για την χώρα παραμενει να ξεκινήσει να παράγει και να εξάγει -κάτι-
      τί ακριβώς (εκτος απο τουρισμό και 'υπηρεσίες' που καταστράφηκαν και προυποθέτουν πραγματική οικονομία ..) δε βλεπω να υπάρχουν ρεαλιστικές προτάσεις ή δράσεις ..

  8. factorx avatar
    factorx 24/11/2013 11:26:17

    Λυπάμαι αλλά το κακό έχει παρατραβήξει με ορισμένους δήθεν "σχολιαστές", αλλά στην πραγματικότητα εντεταλμένους υπονομευτές της προσπάθειάς μας. Η ουσία της ανάρτησης είναι τι θα γίνει μετά το μνημόνιο, στο γεγονός οτι κανείς και κυρίως ο ΤΣΙΡΙΖΑ, δεν ασχολείται με αυτό και περιέχεται στην εξής φράση:

    "Χώρες σαν την Ελλάδα, με ένα από τα καλύτερα «οικόπεδα» του πλανήτη από κάθε άποψη, με ένα από τα πλέον καταρτισμένα εργατικά δυναμικά και με πολλούς «ξεχωριστούς» ανθρώπους σε κάθε περιοχή της ανθρώπινης παραγωγής (τέχνη, επιστήμη, εμπόριο, επιχειρήσεις), έχουν μονάχα μια διέξοδο αν θέλουν να επιτύχουν οικονομική ανάπτυξη, ευημερία και πρόοδο. Την συνολική στροφή και προσανατολισμό του οικονομικού τους μοντέλου, στην ποιοτική, εξειδικευμένη, καινοτόμα και φυσικά υψηλής προστιθέμενης αξίας παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών, που κύριο προσόν τους να είναι η σωστή σχέση ποιότητας – τιμής..."

    Αυτή είναι η ουσία και οχι οι ανοησίες που γράφονται σε μερικά σχόλια

    • Κωστας avatar
      Κωστας @ factorx 24/11/2013 11:59:18

      Σου ειπε κανενας οτι ο ΤΖΙΡΙΖΑ ειναι λυση ? συμφωνουμε απολυτα στα θεωρητικα που εγραψες.Μια χωρα που εχεις παραδειγμα θα μας αναφερεις ομως ?

      • akenaton avatar
        akenaton @ Κωστας 24/11/2013 13:54:51

        Όλες οι χώρες με δικό τους brand name! Το "made in greece" πρέπει να γίνει ελκυστικό, ποιοτικό, εξειδικευμένο, αξιόπιστο και σε σωστή τιμή. Αν φτάσουμε να ανταγωνιζόμαστε την παραγωγή χωρών των BRICS ή του τρίτου κόσμου με (θεωρητικό) όπλο την τιμή, είμαστε από χέρι χαμένοι. Κορυφαία όλων αυτών των χωρών η ίδια η Γερμανία.

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ akenaton 24/11/2013 16:05:31

          εδώ είσαι 100% μέσα.. πιο μέσα δεν γίνεται

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ factorx 24/11/2013 12:09:43

      ''Τη συνολική στροφή και προσανατολισμό του οικονομικού τους μοντέλου, στην ποιοτική, εξειδικευμένη, καινοτόμα και φυσικά υψηλής προστιθέμενης αξίας παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών, που κύριο προσόν τους να είναι η σωστή σχέση ποιότητας – τιμής…”
      Πολύ ωραία η θεωρία, σίγουρα κανένας μας δεν διαφωνεί. Απλά όσον με αφορά, δε βλέπω ρεαλιστική πρόταση που να εντάσσει ΑΜΕΣΑ τους περιθωριοποιημένους κι ανέλπιδες πολίτες σε μιά Εθνική προσπάθεια, ούτε και πράξη που να εμπνέει τους απογοητευμένους. Ευχές και θεωρίες, έχουνε όλοι. Μπλε και κόκκινες εκθέσεις ιδεών. Δεν αρκούν όμως πια για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη και να κινητοποιήσουν τον κόσμο. Η ανεξέλεγκτη κατ΄εντολήν τυφλή φοροεπίθεση κατά των δικαίων και ποτέ κατά των αδίκων, η ατιμωρησία των ενόχων, η ανικανότητα πάταξης της φοροδιαφυγής, η αδιαφορία για τις υποβαθμισμένες συνθήκες διαβίωσης μεγάλου μέρους των Ελλήνων, δεν μου επιτρέπουν να κοιτάξω το ....μετά. Με καταπίνει το αδιέξοδο του σήμερα. Το ...μέλλον, έχουν την πολυτέλεια να το κοιτάζουν αυτοί που πατούν σταθερά και είναι ασφαλείς στο παρόν. Οι άλλοι, κάθε στιγμή παλεύουν να μη βυθιστούν και απαιτούν μόνο πράξεις. Όχι τρυφερά παραμυθάκια και μακρινά ...οράματα. Οι άνθρωποι δεν πρέπει να ζουν με αξιοπρέπεια και να εργάζονται; Διαφορετικά, ας μην απαιτείται να έχουμε όλοι υπομονή και αντοχή, ούτε και να σωπαίνουμε για να μην κατηγορηθούμε ως
      '' δήθεν “σχολιαστές” και ως εντεταλμένοι υπονομευτές της προσπάθειάς ''
      Γιατί αλήθεια αποκλείετε τόσο κοφτά, να σας περιγράφουμε απλώς τη σκοτεινή πλευρά του αδιέξοδου παρόντος που ζούμε; Για να ξεμπερδέψετε μαζί μας; Δεν είναι τίμιο να καταφεύγετε σε τόσο απλοϊκές....ευκολίες.

      • factorx avatar
        factorx @ Άκρη Άκρη 24/11/2013 17:24:27

        Καταρχήν αναφέρομαι στους προηγούμενους απο σένα. Επειτα δεν νομίζω να έχει σβηστεί σχόλιό σου. Τρίτον να μου επιτρέψεις να ξέρω καλύτερα απο σένα τους δήθεν σχολιογράφους που δεν προλαβαίνω να σηκωσω μια ανάρτηση και σε κλάσμα του δευτερολέπτου έχουν έτοιμη την απάντηση - συνήθως ένα τσιτάτο του Τσίριζα ή του Χρυσου Αυγου

        • Μιχάλης avatar
          Μιχάλης @ factorx 24/11/2013 18:22:41

          Κύριε, εσιες που γράφετε του Τσίριζα ή του Χρυσου Αυγου,είναι λάθος να κάνετε χαζολογοπαίγνια με κόμματα με τα οπόια θα προσπαθείτε μεθαύριο να φτιάξετε συγκυβέρνηση. Το ρεζιλίκι με τις κολοτούμπες και τα μετεκλογικά γλυψίματα σε ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ που κοροϊδεύατε πριν τις εκλογές δεν σας έκανε σοφότερο; Αυτό το πράγμα,τη χρήση παιδιάστικων παραφράσεων ονομάτων από ενήλικες δηλαδή,ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω. Σας προτείνω να το πάψετε. Φυσικά δικό σας είναι το μέσο,όπως θελετε εκφραζεστε,εγώ απλώς μια απλή συμβουλή δίνω.Αυτά κι ευχαριστω για τα νεα, τις απο'ψεις και τα σχόλια που μου παρέχετε.

          • factorx avatar
            factorx @ Μιχάλης 24/11/2013 20:04:57

            Αγαπητέ εμείε δεν κάναμε καμία συγκυβέρνηση. Η ΝΔ έκανε

          • Επισκέπτης avatar
            Επισκέπτης @ factorx 26/11/2013 18:40:13

            Kι εσείς την ... ψέγετε γι αυτό;

            Εγώ δεν είμαι εντεταλμένος κανενός, ούτε δήθεν σχολιαστής, όμως μού κόβετε κατά κανόνα τα σχόλιά μου. Γιατί;

  9. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 24/11/2013 11:51:45

    δυστυχώς τα λουλούδια δε τ αφήνουν ν ανθίσουν στη χώρα που έχουν κυριαρχίσει τα γαιδουράγκαθα

  10. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 24/11/2013 12:33:05

    - Διαβάζοντας τήν συνέντευξη τού Τόμσεν στήν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, έκπληκτος διαπιστώνω ότι τά ίδια θά έλεγε καί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ή κάποιος πρωτοκλασσάτος υπουργός.

    - Η επίσκεψη τού Σαμαρά στό Βερολίνο ξεκαθάρισε ότι:

    1. Τό μνημόνιο τελειώνει καί δέν θά υπάρξει κανένα νέο μνημόνιο. Κανένας δέν έφερε αντίρρηση. Ούτε η Μerkel, ούτε ο Schäuble.
    2. Τόν Απρίλιο, μέ τήν επίσημη βούλα τής ΕΛΣΤΑΤ γιά πρωτογενές πλεόνασμα, θά αρχίσει η συμπεφωνημένη διαδικασία ελάφρυνσης γιά βιωσιμότητα τού ελληνικού χρέους. Τό επιβεβαίωσε άμεσα καί έμμεσα καί η Μerkel καί ο Schäuble.
    3. Απόρροια αυτής τής διαδικασίας ελάφρυνσης γιά βιωσιμότητα τού ελληνικού χρέους θά είναι καί η κάλυψη τού χρηματοδοτικού κενού γιά τά έτη 2014-2016. Μέ άλλα λόγια θά τό καλύψουμε από τίς αγορές, όπως κάθε φυσιολογικό κράτος τής ευρωζώνης. Κανένας δέν έφερε αντίρρηση. Ούτε η Μerkel, ούτε ο Schäuble.
    4. Τί υποσχέθηκε ο Σαμαράς; Μεταρρυθμίσεις.
    Πώς τίς υποσχέθηκε;
    Οι μεταρρυθμίσεις, είπε, είναι πολύ περισσότερο από μία λέξη, αποτελούν το επίκεντρο της λειτουργίας του πολιτικού σύμπαντος. Δεν υπάρχει τέλεια συνταγή για επιτυχημένες μεταρρυθμίσεις υπάρχουν όμως τέσσερις βασικοί κανόνες:
    -Είναι στρατηγική που ακολουθείται βήμα προς βήμα και δεν είναι μία μηχανική διαδικασία είναι πολιτική γιατί αφορά ανθρώπους.
    -οι μεταρρυθμίσεις μπορούν να γίνουν μόνο με την πλήρη υποστήριξη του λαού και ποτέ ενάντια στην θέλησή του.
    -οι μεταρρυθμίσεις σε κάθε βήμα πρέπει να δημιουργούν την δική τους λαϊκή συμμαχία και κοινωνική δυναμική. Δεν πηγαίνεις στην κορυφή του βουνού με τη μία, πηγαίνεις από το ένα οροπέδιο στο άλλο.
    -πρέπει να είσαι τολμηρός και προσεκτικός ταυτόχρονα. Το πρόβλημα είναι ότι οι εχθροί των μεταρρυθμίσεων αντιδρούν αμέσως και αυτό είναι πρόβλημα των μεταρρυθμίσεων τις πολεμούν από την πρώτη ημέρα ενώ η υποστήριξη έρχεται σταδιακά.«Πρέπει να πεις την αλήθεια στον κόσμο για τους στόχους. Το μήνυμα της στρατηγικής των μεταρρυθμίσεων είναι εμπιστοσύνη, ειλικρίνεια, ελπίδα».
    http://www.antinews.gr/2013/11/23/235555/#more-235555

    - Πώς αντιδρούν τά ΜΜΕ καί τά κόμματα μέ αυτές τίς εξελίξεις;
    Όπως αντιδρούσαν. Ήξεις αφήξεις ου εν το πολέμω θνήξεις, τοποθετώντας τό κόμμα από συνήθεια μετά τό ου, άν καί ο πόλεμος έληξε στήν ουσία. Δύσκολο πράγμα η ειρήνη. Χρειάζεται ανοικοδόμηση. καί γιά τήν ανοικοδόμηση πρέπει όλοι νά δουλέψουν. Αυτό ζορίζει πολύ. Τί κάνουν λοιπόν;
    Ότι κάνουν μιά ζωή τά παράσιτα. Οι εχθροπραξίες πρέπει νά ξαναρχίσουν, έστω καί στό θυμικό επίπεδο πού προκαλεί η αγανάκτηση.

    Νομίζω ότι πλησιάζει τάχιστα ο χρόνος, ώπου οι μνημονιακοί πρέπει νά υπερτονίσουν τήν Μνήμη καί όχι τό «μνημόνιο», προϊόν μιάς δανειακής σύμβασης πού τελειώνει οσονούπω.
    Πρέπει νά υπερτονίσουν τήν Μνήμη γιά νά μήν ξεχάσει ο κόσμος πώς φθάσαμε ώς εδώ καί αυτή η Μνήμη νά αποτελέσει τό φτυάρι πού θά καθαρίσει τόν τόπο από τά χαλάσματα καί τό ίδιο φτυάρι θά αρχίσει νά ανακατεύει τό νέο οικοδομικό μείγμα. Καί θά καθαρίζει καί θά ανακατεύει.
    Πρέπει συγχρόνως νά πείσει τόν κόσμο ότι η Αντιμνήμη δέν θεραπεύει, αλλά οδηγεί σέ υποτροπή καί μάλιστα πιό επικίνδυνη. Πρέπει νά πεισθεί καί ο πιό απελπισμένος ασθενής ότι η μοίρα του μπορεί νά είναι καλύτερη σέ ένα καθαρό περιβάλλον χωρίς αντιβιωτικά, παρά στήν εντατική μέ ένα μείγμα αντιβιωτικών πού τό μόνο πού υπόσχεται είναι η επόμενη λοίμωξη.

    Τό φτυάρι όμως πρέπει καί νά καθαρίζει καί νά ανακατεύει.

  11. thanos avatar
    thanos 24/11/2013 12:55:00

    Προφανώς, όταν είσαι άνεργος και βιώνεις μια δύσκολη καθημερινότητα, έχεις δικαίωμα να διαμαρτύρεσαι. Λογικό. Όλοι έχουν δικαίωμα στην εργασία και στην αξιοπρέπεια και όταν δυσκολεύεσαι να ζήσεις την οικογένειά σου, έχεις δίκιο να αισθάνεσαι οργή.
    Από την άλλη πλευρά, να περιμένεις το κράτος να σου βρει δουλειά και να σε πληρώνει με δανεικά είναι ακριβώς η νοοτροπία μου μας έφερε σε δεινή θέση.
    Αυτό που λέει ο αρθρογράφος είναι απλό: δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις εδώ που φτάσαμε, χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας και σκληρή δουλειά.
    Και η σκληρή δουλειά χρειάζεται και από εκείνους που φταίνε που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, αλλά δυστυχώς και από εκείνους που δεν φταίνε - γιατί επί δεκαετίες ανέχονταν τη φοροδιαφυγή, τη διόγκωση του δημοσίου, τις εύκολες λύσεις.
    Προφανώς να τιμωρηθούν όσοι φοροδιαφεύγουν και όσοι έκλεψαν ή κλέβουν.
    Αλλά όσο δεν αλλάζουμε νοοτροπία και δε δουλεύουμε μέσα στις δύσκολες συνθήκες που επιβάλλει η παγκοσμιοποίηση για να ξαναγίνουμε ισχυροί και ανταγωνιστικοί ως άτομα και ως χώρα, δε θα μας σώσει καμία αλλαγή κυβέρνησης, κανένα άλλο νόμισμα, καμία ξένη βοήθεια, κανένας και τίποτα.
    Αυτή είναι η πραγματικότητα, είτε μας αρέσει είτε όχι.

    • NEMESIS avatar
      NEMESIS @ thanos 24/11/2013 13:20:20

      '' Και η σκληρή δουλειά χρειάζεται και από εκείνους που φταίνε που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, αλλά δυστυχώς και από εκείνους που δεν φταίνε ...΄΄
      ''Σκληρή δουλειά'' δεν είναι η ανεργία κύριε, ούτε ο αποκλεισμός και η περιθωριοποίηση. Αυτοί που επέλεξαν μέσω των μνημονίων να περάσουνε σαν οδοστρωτήρες επάνω από τις ζωές των πολιτών και να τους θυσιάσουν χωρίς καν να τους ρωτήσουν (παραπλανώντας τους), δεν δικαιούνται να νίπτουν τας χείρας των που είναι γεμάτες από πολλά και εύκολα ευρώ τα οποία οι άνεργοι πληβείοι πληρώνουμε (σ΄αυτούς, στους φίλους, τους κολλητούς-συμβούλους-συνεργάτες, τους κομματικούς πελάτες κ.λ.π. ,κ.λ.π).
      Δεν δικαιούνται να λένε ''ας δουλέψουμε σκληρά'' και να εννοούν σκάστε και λουφάξτε, μην αντιδράτε, μην απαιτείτε, μείνετε ακίνητοι στη γωνιά, ώσπου σε πέντε τέρμινα να φτάσει η ....ανάπτυξη. Αυτά είναι λόγια βολεμένων και μη εχόντων επαφή με την πραγματικότητα.
      Εκείνοι που γκρεμίζουν, είναι ασυγχώρητοι κι επιζήμιοι όταν είναι ανίκανοι άμεσα να κτίσουν. Όταν προτείνουν από τα ανάκτορα...υπομονή σ΄αυτούς που καταδίκασαν με τις επιλογές τους, τότε δεν κάνουνε για τη ''δουλειά''.
      Ο Αγαμέμνονας, ο αρχαίος Βασιλιάς, το δικό του παιδί προσφέρθηκε να θυσιάσει ώστε να πνεύσει ούριος άνεμος στα πανιά των Ελλήνων. Δεν πήρε αμπάριζα να σφάζει τις οικογένειες των πολεμιστών του, εξασφαλίζοντας μικρόψυχα τους ''δικούς του'' κι εκφωνώντας αστεία λογίδρια.
      '' Αυτή είναι η πραγματικότητα, είτε μας αρέσει είτε όχι.''

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ NEMESIS 24/11/2013 20:35:49

        ῞Οσοι ἐκ τῶν σχολιαστῶν ψηφίσατε τόν "Λεφτά ὑπάρχουν" νά σηκώσουν τό χέρι τους! Γοῦστο σας, ἀλλά ἐσεῖς εἶσθε ἡ αἰτία γιά τήν ἐπιβολή τῶν "μνημονίων" ἀπό τόν δακρύβρεκτο γιωργάκη! ᾿Αφῆστε τίς θεωριτικές ἐπιθέσεις σας ἐναντίον τοῦ ΑΣ, ἐπιτέλους! Προσπαθεῖ νά βγάλη τό φίδι ἀπό τήν τρῦπα καί δέν τό ἐκτιμᾶτε!!

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Φωτεινή 24/11/2013 23:29:14

          Το πρόβλημα είναι ότι μου θυμίζουν Καμμένο και Τσίπρα οι περισσότεροι. Κριτική χωρίς πρόταση και λύσεις εφαρμόσιμες και χωρίς ακόμη χειρότερες συνέπειες. Για αυτό λέω να σοβαρευτούμε.

          • NEMESIS avatar
            NEMESIS @ Γεώργιος Τ. 25/11/2013 06:43:20

            Γεώργιε, πρόταση : Ξεκόλλα από τις εμμονές σου που σε υποχρεώνουν να βλέπεις Τσίπρες και Καμμένους πίσω από τις λογικές αντιρρήσεις που σου χαλάνε το ροζ συννεφάκι. Στην πολιτική δεν υπάρχουν μονόδρομοι και στο επίκεντρο των πολιτικών επιλογών, εννοείται οτι πρέπει να βρίσκεται ο άνθρωπος και η ζωή του. Διαφορετικά, μιλάμε για στυγνή διαχείριση υπέρ πλουτοκρατών, τραπεζιτών, κερδοσκόπων και του περί αυτών συρφετού των κάθε είδους αχρείων συμμοριτών.

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ NEMESIS 25/11/2013 00:53:33

        Ο Thanos εχει απολυτα δικαιο. Εσεις γραφετε ΄Αυτοί που επέλεξαν μέσω των μνημονίων να περάσουνε σαν οδοστρωτήρες επάνω από τις ζωές των πολιτών και να τους θυσιάσουν χωρίς καν να τους ρωτήσουν (παραπλανώντας τους), δεν δικαιούνται να νίπτουν τας χείρας των που είναι γεμάτες από πολλά και εύκολα ευρώ τα οποία οι άνεργοι πληβείοι πληρώνουμε (σ΄αυτούς, στους φίλους, τους κολλητούς-συμβούλους-συνεργάτες, τους κομματικούς πελάτες κ.λ.π. ,κ.λ.π).΄
        Αυτοι που επελεξαν ειναι οι καλοβολεμενοι συντεχνητες/ συνδικαλιστες του ΔΤ. Ετσι λοιπον για μεινουν στην θεση τους επιορκοι, καλοπληρωμενοι αμορφωτοι στις ΔΕΚΟ κλπ την πληρωσαν οι του ΙΤ. Μη ξεχναμε οτι απο το δημοσιο ξεκινησε το κακο σε αντιθεση με τις αλλες χωρες , πλην ισως της Ν. Ιταλιας. Το μνημονιο ειναι η διαδικασια που θα φερει την Ελλαδα σε τροχια οργανωσης. Εμεις σαν παρορμητικος λαος δεν πιστεψαμε τον Κ.Κ και πληρωνουμε το ΄λεφτα υπαρχουν΄. Αν δεν ειχαμε κανει αυτο το λαθος τα μνημονια θα ηταν πιο ηπια. Δυστυχως οδευουμε να ξανακανουμε το ιδιο λαθος. Ενα μερος ψηφιζει υποσχεσεις και ενα μερος ψηφιζει εκδικητικα. Ποσο ευκολα θα ηταν τα πραγματα αν
        1. Ειχαμε ευρυτερη Κυβερνηση Εθνικης Σωτηριας με σκοπο το νοικοκυρεμα της χωρας
        2. Αν ολοι μας πολεμουσαμε την φοροδιαφυγη αντι να κανουμε τα στραβα ματια
        3. Αν ολοι μας ή οι περισσοτεροι ψηφιζαμε ικανους και οχι πολιτικους με 0 ενσημα .
        4. Αν το status δεν ηταν και ειναι το αυτοκινητο , το σκαφος και το εξοχικο αλλα η μορφωση και η κοινωνικη ευθυνη.
        5. Αν ειχαμε συνειδηση οτι καθε Βιλλα Αμαλια και καθε Πανεπιστημιο ειναι δικο μας και οχι των μπαχαλακηδων.
        Αν ολα αυτα τα πιστευαμε θα ειχαμε ηδη βγει σε αναπτυξιακη τροχια και δεν θα κλαιγαμε ριχνοντας την ευθυνη αφηρημενα δεξια και αριστερα αλλα παντα εξω απο το σπιτι μας.

        • NEMESIS avatar
          NEMESIS @ Ρεαλιστης 26/11/2013 07:04:16

          ''Μη ξεχναμε οτι απο το δημοσιο ξεκινησε το κακο''
          Κι εσείς μην ξεχνάτε ποιοί χρησιμοποίησαν και φόρτωσαν με τερατώδη τρόπο το δημόσιο για να εξασφαλίσουνε πειθήνιους κομματικούς στρατούς : ΝΔ-Πασόκ.
          ''Το μνημονιο ειναι η διαδικασια που θα φερει την Ελλαδα σε τροχια οργανωσης. ''
          [ Το μνημόνιο δεν είναι φάρμακο, είναι φαρμάκι'.-
          Α.Σ ] Εγώ πιστεύω αυτό.
          '' ...και δεν θα κλαιγαμε ριχνοντας την ευθυνη αφηρημενα δεξια και αριστερα...''
          Δεν κλαίμε, υποσχόμαστε την ανατροπή και την αναγέννηση. Οι ευθύνες είναι συγκεκριμένες και έχουν ονοματεπώνυμο. Εκτός από την υστερόβουλη αφέλεια του πλήθους των φτωχοδιαβόλων -πελατών -ψηφοφόρων που τόσα χρόνια τσίμπαγαν τα ψίχουλα για να μην τσιμπάνε τους πω@ούς των πολιτικοκλεφταράδων, όλοι ξέρουμε τους αυτουργούς των εγκλημάτων. Μακάρι να πληρώσουν όλοι τους κι αν δεν μπουν στη φυλακή, να διασυρθούν τουλάχιστον δημοσίως και να καταλογισθούν με αυστηρότητα οι ανομίες τους. Η Ιστορία να τους καταγράψει ως αισχρούς καταστροφείς, όπως αρμόζει.

  12. η Dimi avatar
    η Dimi 24/11/2013 13:25:17

    Από τις αρχές Νοεμβρίου 2013 ήθελα, όμως λανθασμένα δίσταζα να γράψω κάτι μικρό αλλά υπέροχο για των Ελλήνων την «Άλλη Ελλάδα» η οποία πάλλεται από αισιοδοξία για δημιουργία, την «Άλλη Ελλάδα» της πρωτοτυπίας, της ποιότητας, της καθετοποίησης, της κερδοφορίας, των εξαγωγών. Το Feta Bar και όχι μόνο είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα της Συλλογικής Πρωτοβουλίας, του υγιούς Ελληνικού Επιχειρείν προς μίμηση, με ολόφρεσκα προϊόντα από την ευλογημένη Ελληνική Γη. http://www.bostanistas.gr/?i=bostanistas.el.article&id=1631

    Και κάτι ακόμα:
    O μεγαλύτερος, ο αυτοδίδακτος και ο πλέον παραγωγικός εφευρέτης όλων των εποχών, με τα 1000 διπλώματα ευρεσιτεχνίας, το φαινόμενο Τόμας Έντισον, έπασχε από κώφωση την οποία κυριολεκτικά, θεωρούσε Δώρο Θεού. Ο λόγος; η κώφωση τον γλύτωνε από τους συνήθεις μίζερους, αρνητικούς, μικρόψυχους σχολιασμούς οι οποίοι τον άφηναν παγερά αδιάφορο. Η κώφωση, τον βοήθησε ν’ αναπτύξει και να επικεντρώσει τους στόχους του και τους σκοπούς του μ’ έναν απόλυτα θετικό και δημιουργικό προς όφελος της ανθρωπότητας, τρόπο.
    Ακραίο ίσως, και όμως, Αληθινό.

    • Αναρχονοικοκυραίος avatar
      Αναρχονοικοκυραίος @ η Dimi 24/11/2013 14:45:05

      Πολύ ...κουφό σχόλιο. Αναμενόμενο. Σαν πάντα. Πολύ μπράβο.
      Ήμασταν που ήμασταν, τώρα κουφαθήκαμε τελείως κι εντελώς.

    • Κοτών κλαμπ avatar
      Κοτών κλαμπ @ η Dimi 24/11/2013 14:48:43

      Τρία κουφά πουλάκια κάθονταν....... και παίζαν φυσαρμόνικα.
      Τι φυσαρμόνικα παίζανε τα κουφά τσόνια τώρα, καταλαβαίνετε!
      Απελπισία.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 25/11/2013 09:52:30

      Καλημέρα Πέτρο, μόλις διάβασα ακόμα ένα μελίρρυτο σχόλιό σου για μένα. Ευτυχώς, ο μέγιστος Τόμας Έντισον δεν ζει στις ημέρες σου για ν’ ακούσει τις ευηκοΐες εκφράσεις σου.

      • Κοτών κλαμπ avatar
        Κοτών κλαμπ @ η Dimi 25/11/2013 15:52:54

        Σ΄εμένα μιλάς; Λέγε με καλύτερα Ιωάννη. Είναι πιό συμπαθής απόστολος.

  13. akenaton avatar
    akenaton 24/11/2013 14:10:23

    Προς όλους τους φίλους σχολιαστές που στάθηκαν στις λεπτομέρειες του σημειώματος και αντιπαρήλθαν με ευκολία την ουσία του:
    1. "θα απαιτήσει εκτός από θυσίες, πόνο και αίμα, μια διαφορετική, περισσότερο στοχευμένη και δίκαιη κατανομή των βαρών στις κοινωνικές ομάδες, κατά το μεταβατικό στάδιο που θα πραγματοποιείται η απαραίτητη δομική αλλαγή του αποτυχημένου οικονομικο-πολιτικού μοντέλου το οποίο μας οδήγησε στην κρίση". Αυτό έγραψα και το προσυπογράφω ακόμη μια φορά. Όποιος νομίζει πως η ανεργία του 30%, το χαμένο ΑΕΠ, το εξαερωμένο εισόδημα, οι εκατοντάδες χιλιάδες καταστραμμένες ζωές θα επανέλθουν ως δια μαγείας στα προ της κρίσης επίπεδα, απατάται πλάνην οικτράν. Το ίδιο και όποιος νομίζει πως είναι δυνατόν επί τρία, πέντε ή δέκα χρόνια, όσα χρειαστούν μέχρι να ανακάμψει η χώρα, οι ίδιοι άνθρωποι θα εξακολουθούν να πληρώνουν αδιαμαρτύρητα το ζόρι, χωρίς κάποια απαραίτητη αναδιανομή των βαρών ανάμεσα στις κοινωνικές ομάδες, όταν το κράτος θα έχει την πολυτέλεια να ξανακάνει κάποια (ελάχιστη έστω) κοινωνική πολιτική και αναδιανομή των αδικιών!
    Τώρα όσον αφορά την ουσία, βλέπω με μεγάλη λύπη πως ίσως δεν είναι η ώρα για κάποιους από τους φίλους εχολιαστές να αντικρύσουν κατάματα την επόμενη μέρα με ρεαλισμό και αποφασιστικότητα. Δεν υπάρχει κανείς "από μηχανής Θεός" να μας σώσει κυρίες και κύριοι. Όσο δεν το αντιλαμβανόμαστε αυτό και περιμένουμε όλα να αλλάξουν ως δια μαγείας, τόσο θα παραμένουμε δέσμιοι των κακών επιλογών του παρελθόντος.

    • NEMESIS avatar
      NEMESIS @ akenaton 24/11/2013 14:30:28

      Από μηχανής Θεός που θα μας ....σώσει σίγουρα δεν υπάρχει, αλλά πύρινη ρομφέα που θα πέσει επί των κεφαλών των ενόχων, των υποκριτών, των εκ του άμβωνος υστερικά λαλούντων κι αισχρά καταδεχόμενων να εισπράττουν υψηλές αμοιβές, εργαζόμενοι ...ακνόως τάχα για να μας .... ''σώζουν'' επανειλημμένα εξολοθρεύοντάς μας, οφείλουμε να υπάρξει και μάλιστα, το συντομότερο δυνατόν. Όταν θ΄ απαλλαγούμε από τους ψεύτες και τους συνεργάτες , θα έχουμε ήδη ανακαλύψει τη μισή μας τη λύση.
      Χωρίς εργασία, ασφαλή ζωή και όνειρα για όλους τους Έλληνες, κανένας μας δεν δικαιούται πια να κοιμάται αδιάφορος, αναίσθητος και ήσυχος , βουλιάζοντας σαν κτήνος στην αυταπάτη και τον αδηφάγο εγωϊσμό του.
      Όλα θ΄αλλάξουν, μόλις το αποφασίσουμε. Μόλις αλλάξουμε εμείς.

  14. carthago avatar
    carthago 24/11/2013 16:14:34

    Αντιστάσου ταλαιπωρημένε έλληνα με τα mall γεμάτα και τα σκυλλάδικα κάθε σ/κ... και με τα χιονοδρομικά σε λιγο γεμάτα με μόλις 100 ευρώ για μια βραδιά.

    • Κοτών κλαμπ avatar
      Κοτών κλαμπ @ carthago 24/11/2013 17:29:44

      Το σωστό είναι, αγάντα φοροκλέφτες να ξεχειμωνιάσουμε.
      Να δούμε αν θα ...προκάνετε όμως.

  15. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 24/11/2013 16:18:16

    Οι επισημάνσεις είναι, γενικά, σωστές. Η χώρα και ο λαός μας έχουν πόρους και προοπτικές. Το ότι, όμως, το πραγματικό πρόβλημα είναι το πολιτικό μας θέατρο και η χρεωκοπία του Ελληνικού Κοινοβουλευτισμού στο (υποτιθέμενο) έργο του να φέρει την Δημοκρατία στην χώρα μας (οι μεγάλες ποσότητες Ασυδοσίας, των τελευταίων δεκαετιών δεν έχουν σχέση μαζί της και είναι εκούσια εργαλεία της διαπλοκής και της κομματοσκυλοκρατίας), ελπίζω ότι, ούτε η, συχνά επιπίπτουσα επί των σχολίων μου, λογοκρισία του Antinews θα το αμφισβητήσει. Η ανάρτηση πάντως, το δέχεται ως δεδομένο. Η επαναφορά, λοιπόν, στην δραχμή, με ΔΕΔΟΜΕΝΟ την πολιτική μας αβελτηρία θα ήταν, όντως, καταστροφική.

    Αλλά, ο ΑΚΕΝΑΤΩΝ προϋποθέτει παραπάνω για την σωτηρία μας μια ΓΕΝΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ, όλων των συνιστωσών, που οδηγούν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητάς, δηλαδή μια ΣΟΒΑΡΗ διακυβέρνηση της χώρας, που θα εφάρμοζε ΟΛΑ όσα είναι απαραίτητα, δηλαδή και αναγκαστικά και επώδυνα μέτρα για την επιτυχία της "εσωτερικής υποτιμήσεως". Μια τέτοια Κυβέρνηση (με κεφαλαίο Κ) θα μπορούσε, ακόμα πιό εύκολα, να διαχειριστεί και τα ρίσκα ενός εθνικού νομίσματος, που, σύμφωνα με ΟΛΟΥΣ τους θεωρητικούς, είναι πρωταρχικό εργαλείο στην αντιμετώπιση υφέσεων. Αν λοιπόν, δεν την έχουμε, δεν πρέπει και να σκεφτόμαστε "δραχμή". Άλλωστε, μέσω της αναγκαστικής "δημοσιονομικής πειθαρχίας" που επιβάλλει το Ευρώ, την ασυδοσία των πολιτικών μας διορθώνουμε, τίποτα άλλο.
    "Τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν επιδέξιους κ____ς". Ισχύει, δυστυχώς, και για το Ευρώ και για την δραχμή. Αναζητήστε τους, αναδείξτε τους και αφήστε τα νομίσματα...

  16. Asxetos avatar
    Asxetos 24/11/2013 16:19:53

    Όλοι μιλούν για χαμηλούς μισθούς και κατακρίνουν την φορολογία.
    Όμως υπάρχει μεγαλύτερος κλέφτης και λέγεται ΙΚΑ όπου εργαζόμενοι και εργοδότης πληρώνουν σχεδόν άλλο ένα μισθό. Συνεισφέρουν άπαντες με μηδενική ανταποδοτικότητα και γνωρίζοντας ότι ΔΕΝ πρόκειται να πάρουν σύνταξη στο μέλλον αλλά ένα προνοιακό επίδομα.
    Το κλέψιμο αυτό καμουφλάρεται πίσω απο ωραία λόγια των πολιτικών περί αλληλεγγύης των γενεών.
    Να κατέλθουν οι εισφορές στο κρατικό ασφαλιστικό ταμείο στα επίπεδα της υπόλοιπης Ευρώπης, καιρός είναι.
    ΔΕΝ μπορούμε να ταίζουμε άχρηστους απεργούς ΑΕΙ και δεν έχουμε χρήματα να στείλουμε τα παιδιά μας έξω για σπουδές (τα Ελληνικά ΑΕΙ δεν λειτουργούν για λόγους που δεν με ενδιαφέρουν, η ευθύνη της κυβέρνησης είναι τεράστια).
    Επιτέλους θα μπεί κάποια τάξη σε αυτή την χώρα με τους κατοίκους που ζητούν συνεχώς προσόδους και επιδόματα;

  17. η Dimi avatar
    η Dimi 24/11/2013 16:26:44

    Η εμμονή στις σφήνες και κυρίως, ο τελευταίος πάντα λόγος στα σχόλια των
    άλλων, δεν επιτρέπουν στο άτομο να διαπιστώσει ότι αυτοβούλως, γίνεται
    ουραγός = (ουρά + άγω).

    • Κοτών κλαμπ avatar
      Κοτών κλαμπ @ η Dimi 24/11/2013 17:27:59

      Υπάρχει και ο Πυραγός (πυρ + άγω). Πολύ καλύτερο. Ωραία λέξη, γεμάτη νόημα.

  18. πολίτης avatar
    πολίτης 24/11/2013 18:05:13

    Λέτε ότι είμαστε σε διαδικασία μετάβασης, φοβάμαι ότι κάνετε λάθος. Δεν υπάρχει μετάβαση, αυτό που βιώνουμε είναι το μοντέλο. Πάμφθηνοι εργαζόμενοι, όσοι δουλεύουν δηλ., διαλυμένες εργασιακές σχέσεις και προσεχώς ειδικές οικονομικές ζώνες. Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δίνουν εργασία τις διαλύουμε συστηματικά, γιατί δεν πιστεύω προσωπικά ότι οι πολυεθνικές είναι που δίνουν δουλειές. Κοινωνικό κράτος ανύπαρκτο και σε αυστηρή εποπτεία με ή χωρίς μνημόνια μέχρι αποπληρωμής του 75% του χρέους, με τρίμηνες αξιολογήσεις και πρόστιμα -ισχύει για όλες τις υπερδανεισμένες χώρες.
    Ακόμα και κάποιοι οικονομικοί δείκτες να δείχνουν βελτίωση, εμείς δε θα τη βλέπουμε.
    Με τους πλειστηριασμούς, κινδυνεύουμε να δούμε και αντίσκηνα και πληθώρα αστέγων.
    Την πολιτική ενοποίηση της Ευρώπης να την ξεχάσετε γιατί η Ευρώπη έχει αλλάξει ρότα. Έχουμε νέους Μέτερνιχ αλλά στο πιο ανίκανο.
    Τα βλέπω μαύρα; Μπορεί να γίνουν και κατάμαυρα..αποκλείετε εσείς σε κάποια χρόνια πολέμους στην Ευρώπη; Ή μήπως θα φοβηθούν λέτε μη συναχωθεί το ευρώ; Τελικά αυτό το νόμισμα σχεδιάστηκε από τις ελίτ για αναδιανομή του πλούτου. Μας δέσαν χειροπόδαρα και εμείς τρέμουμε μήπως ξεφύγουμε από τα δεσμά.
    Ποσώς με νοιάζει τι λένε δεξιά και αριστερά οι σοφοί. Η κατάσταση έχει ως εξής.
    Είσαι αλυσοδεμένος και κάποιος σε κακοποιεί καθημερινά παρέχοντάς σου λίγο φαγητό και νερό σε αντιστάθμισμα. Σου λέει ότι αν προσπαθήσεις να φύγεις, θα τα βρεις χειρότερα γιατί ούτε και αυτό το φαγητό θα έχεις. Αν κάνεις υπομονή, μπορεί να σου βγάλει την αλυσίδα από το ένα πόδι, αλλά θα υπάρχει πάντα η άλλη και σε κάποια τέρμενα ίσως να μη σε βαράει καθημερινά αλλά μέρα παρά μέρα.
    Συντηρητική λύση δεν υπάρχει.

  19. Άγνωστος x avatar
    Άγνωστος x 24/11/2013 18:43:31

    Η φράση "...θα απαιτήσει εκτός από θυσίες, πόνο και αίμα..." ξεφεύγει πολύ πέρα από τα όρια της εξοργιστικής πρόκλησης. Εσύ που την έγραψες είναι βέβαιο ότι δεν έχεις την παραμικρή ιδέα για το τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στη χώρα. Καλό είναι από εδώ και στο εξής, επειδή βαδίζουμε επί ξυρού ακμής και οι ισορροπίες είναι ασταθέστατες, να προσέχουμε όλοι τι λέμε, μέχρι και την τελευταία μας λέξη. Υ.Γ.: Θα το δημοσιεύσετε ή είμαι πολύ κακός για τα γούστα σας;

    • akenaton avatar
      akenaton @ Άγνωστος x 25/11/2013 17:38:11

      Καλά, άλλη φορά θα γράφω ροζ - πολύχρωμα παραμυθάκια. Όσο για τον αν έχω ιδέα του τι συμβαίνει στην χώρα, είναι δυνατόν να αμφιβάλλετε; Όποια τηλεόραση, ραδιόφωνο ή σάιτ και αν ανοίξεις είναι εκεί οι Κασσάνδρες του ΣΥΡΙΖΑ, των ΑΝΕΛ και τα άλλα ΧΡΥΣΑ παιδιά και μας την διεκτραγωδούν. Καμιά λύση δεν άκουσα να μας προτείνουν όμως και μόνο με την διεκτραγώγηση δεν βγάζουμε κανένα κέρδος ούτε εμείς που τους ακούμε, ούτε κι αυτοί που σκούζουν και μάλιστα άδαρτοι ...

  20. factorx avatar
    factorx 24/11/2013 20:04:34

    Όπως δηλαδή ο Τσίπρας που βρίζει τον πρωθυπουργό;

  21. Ούτις avatar
    Ούτις 24/11/2013 20:13:35

    Δεν είμαι σίγουρος ότι ο Ακενατών έχει καταλάβει σε ποια χώρα ζούμε πλέον. Τέτοιες συγκρίσεις είχαν νόημα το 2010-11. Η Αργεντινή της χρεωκοπίας και του χάους κράτησε λίγους μήνες. Σήμερα η Αργεντινή έχει μόλις το 8% του πληθυσμού κάτω από το όριο της φτώχειας και ανεργία 7%. Εμείς;
    Σε καταστροφή της παραγωγικής μας βάσης και της κοινωνίας μας έχουμε ξεπεράσει την Αργεντινή. Και τα επόμενα χρόνια αναμένεται συνέχιση της διάλυσης, κανείς δεν προβλέπει σοβαρή ανάκαμψη.

    Καλό είναι οι απόψεις μας να θεμελιώνεται σε πραγματικά στοιχεία και όχι στην προπαγάνδα. Φυλλάδες Ελλάδος και εξωτερικού έχουν αγωνιστεί να θάψουν το οικονομικό θαύμα της Αργεντινής επειδή πράγματι η Αργεντινή έκανε μεγάλη ζημιά σε συγκεκριμένα συμφέροντα.

    Αλλά πώς να κρύψεις ότι η Αργεντινή των Κίρχνερ είχε ανάπτυξη 7-9% το χρόνο επί μια δεκαετία, ότι έριξε την ανεργία στο 6-7% από το 25%, ότι τα συναλλαγματικά της αποθέματα (δηλαδή τα συσσωρευμένα της εξαγωγικά πλεονάσματα...) είναι 40 δισεκατομμύρια δολάρια! Πώς να αγνοήσεις ότι η αυξημένη κερδοφορία και οι εξαγωγές που ακολούθησαν την υποτίμηση, άνοιξαν το δρόμο σε μαζικές βιομηχανικές επενδύσεις που αύξησαν την παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητα των αργεντίνικων προϊόντων στις διεθνείς αγορές; Οτι έχει μειωθεί ριζικά η φτώχεια και οι ανισότητες; Η Αργεντινή παραμένει χώρα της Λατινικής Αμερικής με ένα σωρό προβλήματα κοινωνικά και οικονομικά αλλά το ότι παρεξηγήθηκε μαζί της η Γουόλ Στριτ, το Σίτι και ο Λάτσης της Ισπανίας είναι το τελευταίο που την απασχολεί ή που θα έπρεπε να απασχολεί οποιονδήποτε πατριώτη.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ούτις 24/11/2013 23:32:42

      "Η Αργεντινή της χρεωκοπίας και του χάους κράτησε λίγους μήνες"

      Και όταν πήγε ο Τσίπρας πέρυσι μετά από 10 χρόνια γιατί γινόταν πλιάτσικο εκεί;

      • George avatar
        George @ Γεώργιος Τ. 25/11/2013 15:16:52

        Χαρήκανε!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ούτις 25/11/2013 10:38:54

      Η Αργεντινή χρεοκοπεί ξανά οσονούπω αγαπητέ. Κολοβή δημοκρατικά, με "μαγειρεμένο" πληθωρισμό, ανύπαρκτη τραπεζική πίστη και νόμισμα οδηγείται αργά αλλά σταθερά στην ανυποληψία.

  22. thanos avatar
    thanos 24/11/2013 20:57:49

    Για την ανεργία συμφωνώ ότι είναι τεράστιο το πρόβλημα και είναι απόλυτα δικαιολογημένη η οργή του ανέργου - το έγραψα και πριν - προς όλους εκείνους που ακόμα και σήμερα είναι κομματικά "βολεμένοι".
    Σας βλέπω όμως να μιλάτε με πολύ πάθος για αυτούς που είναι "ανίκανοι να χτίσουν".
    Εσείς λοιπόν που είστε ικανός/ικανή να χτίσετε, τι μας προτείνετε;
    Πώς θα μας πάτε στην ανάπτυξη χωρίς σκληρή δουλειά, χωρίς να κοπιάσουμε ΟΛΟΙ;
    Να αντιδράσουμε, ναι, αλλά να αντιδράσουμε δουλεύοντας και δημιουργώντας όχι απαιτώντας και διεκδικώντας - γιατί πολύ απλά δεν έχει απομείνει κάτι να διεκδικήσουμε!
    Πρέπει να δημιουργήσουμε κάτι πρώτα για να το μοιράσουμε αργότερα.
    Σκληρή δουλειά σημαίνει: σταματώ να κριτικάρω τους πάντες και τα πάντα και στρώνομαι να δω πώς θα πετύχω μια βελτίωση στη ζωή μου.
    Όσο περισσότεροι Έλληνες το κάνουμε αυτό, τόσο γρηγορότερα θα έρθει η ανάπτυξη.
    Σας θυμίζω αγαπητή ΝΕΜΕΣΗ, ότι την κρίση δεν την έφεραν τα μνημόνια, ακόμα κι αν τα μνημόνια την έχουν οξύνει.
    Η χώρα ζούσε μια ευδαιμονία με δανεικά και αργά ή γρήγορα θα γινόταν το ατύχημα.
    Ας κάνουμε την κρίση ευκαιρία για ένα νέο ξεκίνημα, σε πιο σωστές βάσεις.

    • NEMESIS avatar
      NEMESIS @ thanos 26/11/2013 06:52:12

      '' Σκληρή δουλειά σημαίνει:...'' Δίνω εργασία στους πολίτες μου, δικαιοσύνη, τίμια αντιμετώπιση και τους εμπνέω για να συμμετέχουν στην κοινή προσπάθεια. όταν λέω μονάχα κούφια λόγια, ήδη απέτυχα..
      ''Πρέπει να δημιουργήσουμε κάτι πρώτα για να το μοιράσουμε αργότερα.'' Τίποτε δεν ...δημιουργούμε. Αφαιμάζουμε αυτούς που στίψαμε κι εχθές, ώσπου να τρέξει αίμα. Διαλύουμε την κοινωνία για να ικανοποιήσουμε τους τοκογλύφους.
      ''Ας κάνουμε την κρίση ευκαιρία για ένα νέο ξεκίνημα, σε πιο σωστές βάσεις.'' Δεν έχετε πρόταση πώς θα γίνει η κρίση ευκαιρία. Κάνετε μόνο ...εξορκισμούς. Το μέσο κόστος ζωής, πείτε μου εσείς, πιο είναι και πείτε μου και με ποιόν τρόπο θα εξασφαλιστεί η επιβίωση ΟΛΩΝ των Ελλήνων. όχι σε 10 χρόνια, γιατί η ζωή δεν μπαίνει στην ...κατάψυξη. Κοινωνία του ενός τρίτου, δεν μας ενδιαφέρει και δεν μας αφορά. Σ΄αυτήν απευθύνεστε και αναφέρεστε εσείς.

  23. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/11/2013 21:39:47

    Aρκετα με τα αιματα και τα ποταμια και τα άλλα εκρηκτικα.Καταργηθηκαν οι εκλογες και μιλατε για αιματα;Ε;Δεν εγιναν περυσι δυο μαλιστα.Θα ξαναγινουν συντομα.Ψηφιστε οτι θελετε και φυγετε απο το μνημονιο,το ευρω και τον πλανητη ακομη.Αλλά δεν μπορεις να απειλεις με αιματα οταν ΕΧΑΣΕΣ τις εκλογες.

    • Γιαδικιάρογλου avatar
      Γιαδικιάρογλου @ ψυχραιμια 25/11/2013 18:48:52

      Σωστά ψυχραιμία. Και έτσι μας ετοίμαζαν για σεπτεμβριανά (καταλήψεις, διαδηλώσεις κλπ) και έτσι μας προετοίμαζαν για νοεμβριανά κ.ο.κ. Ομως κανείς δεν κουνιέται γιατί οι περισσότεροι έχουν κάνει το κουμάντο τους από παλαιές μεταπολιτευτικές Αλλαγές και έχουν το λίπος για να ζήσουν . Και ιδού: Υπάρχουν και φράουλες και πορτοκάλια στην Πελοπόννησο για να βγάλουμε τα προς το ζην και όχι να τ΄αφήνουμε σε τρίτους. Και μην μου πείτε για μεροκάματα τριτοκοσμικά,(βεβαίως έτσι είναι δυστυχώς για όλους) αλλά αμα πεινάς σήκω να δουλέψεις για να φάς.
      Ομως εμείς οι οποίοι γίναμε ενσυνειδήτως οι χορηγοί του κάθε ασήμαντου Σφακιανάκη και της κάθε Βανδή ενδιαφερόμαστε περισσότερο και αναλύουμε την κάθε τους βερμπαλιστική ανοησία παρά να εγκύψουμε στην μία και μόνη πολιτική αλήθεια: Οτι πρέπει να παράγουμε για να τρώμε και οπωσδήποτε να μην τρώμε περισσότερα από όσα παράγουμε ΄-όπως γινόταν κατά κόρον μεταπολιτευτικώς και φουντάραμε το βαπόρι στα βράχια.

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/11/2013 21:43:18

    Ποια Ελλαδα;του 1950 ,του 1960 ,του 1980;Eλλαδα των δανεικων δεν μπορεις να ξαναγινεις οτι και να κανεις.

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ ψυχραιμια 24/11/2013 22:19:57

      Ελλάδα αξιοπρεπής του παρόντος και του μέλλοντος όμως, απαλλαγμένη από αλλοδαπούς τοκογλύφους , από ντόπιους λακέδες, άθλιους κατσικοκλέφτες και λοιπούς συνεργάτες, άμα προσέξω λίγο κι αν φερθώ σοβαρά, ΘΑ ΓΙΝΩ σίγουρα........

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Άκρη Άκρη 24/11/2013 23:27:46

        θες να γίνεις χώρα "απαλλαγμένη από αλλοδαπούς τοκογλύφους"; Και ο Σαμαράς με το πρωτογενές πλεόνασμα τι πάει να κάνει; Να γίνεις ανεξάρτητη από ξένα δανεικά. Αν δεν είναι αυτό προσπάθεια απεγκλωβισμού από ξένες δυνάμεις τι είναι;

        • Άκρη Άκρη avatar
          Άκρη Άκρη @ Γεώργιος Τ. 25/11/2013 06:54:47

          Υπάρχει δυστυχώς τεράστιο πρόβλημα όσον αφορά το βαρύτατο και ανυπολόγιστο κόστος σε ανθρώπινες ζωές, οι οποίες προ-θυσιάζονται εκβιαστικά στο βωμό των τοκογλυφικών απαιτήσεων χωρίς διαθέσιμο σοβαρό πρόγραμμα και δίχως αναπτυξιακή προοπτική. Οι πολύ καλές κι ευγενικές προθέσεις (που ποτέ δεν αρκούν), δε θα οδηγήσουν οπωσδήποτε στην έξοδο του τούνελ και οι εκατομμύρια ''Λάζαροι'', είναι απολύτως σίγουρο, πως δε θ΄αναστηθούν ποτέ. Αυτό είν το θέμα....

  25. NEMESIS avatar
    NEMESIS 24/11/2013 22:26:51

    Όσον αφορά τον προδότη ΓΑΠ, λάθος πόρτα χτυπάτε αγαπητή κυρία. Αν δεν την αντέχετε τη σκληρή αλήθεια γιατί σας ...χαλάει, συνεχίστε τα μονότονα δοξαστικά και επαναπαυθείτε στην πλάνη σας. Μην απαιτείτε όμως να τη μοιράζονται υποχρεωτικά και όλοι οι άλλοι.

  26. giorgosalexpoli avatar
    giorgosalexpoli 24/11/2013 23:19:13

    Ειλικρινα απορω με τα καυστικα σχολια ορισμενων που οσο περνανε οι μερες γινονται περισσοτεροι εναντιον της κυβερνησης και του ιδιου του Πρωθυπουργου.Τι περιμενατε να κανει ο Σαμαρας αγαπητοι μου μεσα σε ενα χρονο διακυβερνησης?Ο μεγαλος του στοχος ηταν να παραμεινει η χωρα στο ευρω και αυτο το πετυχε οσο κι αν δεν χωνευεται απο τους αντιπαλους.
    Αποβαλλετε επιτελους τις παιδικες ασθενιες γιατι αυτες ευθυνονται κατα μεγαλο βαθμο για την τωρινη μας καταντια.

  27. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 24/11/2013 23:21:03

    Αγαπητέ Ακένατον Να ξεκινήσουμε πρώτα απο το εσωτερικό πολιτικό σκηνικό. Η Ελληνική κυβέρνηση και τα κόμματα που την υποστηρίζουν εισπράττουν στο ακέραιο τις συνέπειες μιας βίαιης προσαρμογής. Το οριακό σημείο στο οποίο βρίσκεται η χώρα μας δεν της επιτρέπει καμιά άλλη συμπεριφορά πέραν της απόλυτης υπακοής. Αυτό αφορά και τον όποιον διάδοχο της σημερινής κυβέρνησης συνεργασίας.

    Με την έξοδο απ οτα μνημόνια η κατάσταση δεν διαφοροποιείται και πολύ Η Ελλάδα πρέπει να ακολουθήσει, επί ποινή κυρώσεων, την οικονομική πολιτική που διαμορφώνεται στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής διακυβέρνησης μέχρι και το 2015.Η Αποφυγή ανισορροπίες και δημοσιονομικών εκτροπών αποτελεί το πεδίο δοκιμασίας της η δε εκλογή του Προέδρου της Κομισιόν θα αποτελέσει βαρόμετρο για τίς όποιες εξελίξεις , αν επαληθευτούν τα σενάρια για την εκλογή του Μάρτιν Σούλτς τότε πλέον οι αποφάσεις θα λαμβάνονται στο Βερολίνο με ότι αυτό συνεπάγεται

    Το ζήτημα της διεύρυνσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως προϋπόθεση για την οικοδόμηση της γερμανικής Ευρώπης καρκινοβατεί εξαιτίας πολλών παραγόντων , το πλήθος των οποίων καθιστά αδύνατη τον όποιο υπερκερασμό τους .Ο μύθος της Ευρωπαϊκής Αλληλεγγύης έχει καταρρεύσει απέναντι στην ηγεμονική Γερμανία ουδείς φέρεται διατεθειμένος να αντιπαρατεθεί σοβαρά και άπαντες στρέφονται τα μάτια τους πέραν του Ατλαντικού. Μια ηγεμονική Γερμανία η οποία έχει οικοδομήσει την ευημερία της εξάγοντας κοινωνική δυστυχία και πολιτική αποσταθεροποίηση στον Νότο της Ευρωζώνης εκμεταλλευόμενη απόλυτα την καταρρακωμένη κοινωνική ισχύ τους

    Απέναντι σε αυτή την Γερμανική ισχύ το Ευρωκοινοβούλιο κα ιη σύνθεση του δύναται να αποτελέσουν σοβαρό παράγοντα ανάσχεσης της.Εδώ πρέπει να είμαστε κυνικοί. Η οξεία αντιπαράθεση απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και η εμμονική υπεράσπιση της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης και του ευρωπαϊκού εκσυγχρονισμού υποκρύπτουν το σύνδρομο εξάρτησης των εγχώριων αρχουσών ελίτ και όχι μόνο οικονομικών. Μια εξάρτηση που παράγει ομηρία ολάκερης της κοινωνίας. Η Ελληνική κοινωνία μετατρέπεται αργά κα συστηματικά σε κοινωνία βαθιάς κοινωνικής ανισότητας και περιθωριοποίησης στον βαθμό που δεν θίγεται η συγκέντρωση δύναμης και πλούτου στα χέρια των ολίγων. Στον αντίποδα η εμμονική αντίδραση της αντιπολίτευσης εμποτισμένη από στρουθοκαμηλισμό και μυωπικό μικροκομματισμό υποκρύπτει την αυτοκτονική επικράτηση του ιδεολογικού στοιχείου έναντι της Εθνικής αναγκαιότητας.

    Ωμά και κυνικά απέναντι στον Γερμανικό Ηγεμονισμό η Ελλάδα είναι Μόνη και ως μόνη πρέπει να συμπεριφερθεί. Ο πολιτικός κόσμος αλλά και η κοινωνία ουκ ολίγες φορές έχει προσφέρει το εύφορο έδαφος για να αναπτυχθεί η προπαγάνδα των ελίτ της Γερμανικής κοινωνίας για μαι Ελλάδα χρεοκοπημένη, διεφθαρμένη αφερέγγυα υπανάπτυκτη Αν πιστεύουν ορισμένοι πως απάντηση αποτελούν οι αλλεπάλληλες εκλογικές αναμετρήσεις μέχρι να επιτευχθεί αυτοδυναμία, η διάλυση κομμάτων μέσα απο την εκμετάλλευση εσωκομματικών προστριβών, η πτώση κυβερνήσεων μέσω αποστασίας και πως όλα αυτά συνθέτουν και συναπαρτίζουν πολιτική πρόταση της Ελλάδας στη διαμόρφωση του ευρωπαϊκού γίγνεσθαι πλανώνται πλάνην οικτρά.

    Η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να εκμεταλλευτεί τα υπαρκτά τρωτά σημεία της γερμανικής Ηγεμονίας μέσα από σοφές στρατηγικές απηλλαγμένες από κορώνες, ιδεολογικές αγκυλώσεις παρωχημένες ιδεολογικές γραμμές . Επ' αυτού δεν χρειάζεται να γραφούν περισσότερα, ο νοών νοείτω μια μελέτη της γερμανικής ιστορίας των δογμάτων της , του τρίπτυχου Ισχυρό Έθνος-ισχυρό Κράτος- ΕΘΝΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ θα προσφέρει τα μέγιστα

    Υπο το πρίσμα αυτό η τριπλή ιδιότητα του Έλληνα ΥΠΕΞ πρέπει να εγκαταλειφθεί ως λανθασμένη επιλογή.. Η θεσμική ισοτιμία της Ελλάδας και η δημοσιονομική της κυριαρχία είναι συνάρτηση του βαθμού ισχύ της. Ανίσχυρη σημαίνει και συνέχιση του καθεστώτος ομηρίας , πολλαπλασιαστικός παράγοντας ισχύος ενός Έθνους αποτελεί η Κοινωνική συνοχή.Μια κοινωνική συνοχή που απορρέει με την σειρά της απο την λαϊκή βούληση και όχι απο την επιβράβευση ελίτ. Η λαική βούληση δεν ταυτίζεται με τα εκλογικά ποσοστά των κομμάτων , αποτελεί συνέπεια της Ηγεμονίας στην βάση της απόσπασης της κοινωνικής συναίνεσης με την πειθώ.

    Η δημιουργία παράλληλης κρατικής δομής απο τις γερμανικές ελίτ σε επίπεδο Ελληνικής κοινωνίας αποτελεί πράξη αντεθνική για όσους Έλληνες την υπηρετούν κα ιτην εξυπηρετούν στο βαθμό που υποτάσσει την Ελληνική κοινωνία σε ξένες βουλές. Η υφαρπαγή επιρροής και εξουσίας από τις κεντρικές κυβερνήσεις αποτελεί την ανοπιαία ατραπό για την δημοκρατία μας.Η εξασθένηση των κεντρικών κυβερνήσεων ΑΠΟΤΕΛΕΙ δομικό στοιχείο του Γερμανικού επεκτατισμού. Αν κάποιοι θεωρούν την στάση αυτή υπεύθυνη στο όνομα της υπεύθυνης και απόλυτα εθνικής στάσης ξυπνούν μαύρες θύμησες. Αν κάποιοι την στείρα ανυπακοή την θεωρούν υπεύθυνη εθνική απάντηση είναι βέβαιο πως θα μας βάλουν σε εθνικές περιπέτειες.Προσωπικά δεν αποδέχομαι τίποτα απο τα δύο

    Αγαπητέ Ακένατον η Ελλάδα έχει μόνο δύο όπλα προς το παρόν την ασφαλή πρόσβαση στις Αγορές και στις πλουτοπαραγωγικές περιοχές όπου τα Γερμανικά συμφέροντα έχουν ιστορική παρουσία αιώνων .Αυτό για την γερμανική πολιτική σκέψη αποτελεί βασική προυπόθεση στην ανάπτυξη της Γερμανικής οικονομίας .Για όσα παρέχει η Ελλάδα πρέπει να αμειφθεί αδρά για να μην ξεχνάμε και τις γερμανικές επανορθώσεις που δύναται να προκαλέσουν σοβαρότατους τριγμούς στο Γερμανικό όραμα

  28. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 24/11/2013 23:28:40

    Για να μιλαμε σοβαρα, κατα πρωτον πρεπει να ειναι καποιος επιεικως ηλιθιος αν νομιζει οτι το τσιρκο Συριζα μπορει να κυβερνησει .. καλο θα ειναι να καταλαβαουμε οτι ο αθλιος αυτος αχταρμας επικινδυνων συνιστωσων δεν ειναι ενα κομμα κεντροαριστερο, ουτε καν αριστερο.. ειναι ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟ και τυχον επικρατηση του με καποιο τροπο (που εγω δεν τον βλεπω πουθενα ακομη και αν ερχοταν πρωτο κομμα) θα διελυε σε μια εβδομαδα την Ελλαδα , η πλατεια ΤΑΧΡΙΡ θα ηταν ενα παιδικο χαρουμενο συμβαν με αυτα που θα γινοντουσαν σε πλατεια Συνταγματος-Ομονοια, η δε καταληξη του θα ηταν να πεσει-παραδωσει την εξουσια οπως η χουντα του 1973-1974 αμεσα, η να συνθλιβει κατω απο ερπυστριες που θα ειχαν ακομη και ευρωπαικη στηριξη..
    Η πολιτικη λυση μπορει να δοθει μονο απο τον χωρο της δεξιας μεχρι εκεινου της κεντροαριστερας... εκει διαπιστωνουμε οτι υπαρχει σημερα ΜΟΝΟ η ΝΔ καποια καταλοιπα του αποσυντιθεμενου Πασοκ και δυο-τρεις κινησεις της πλακας (του 1.0 -2.0 τοις εκατο) και η πατσαβουρα της ΔΗΜΑΡ με ενα θλιβερο πολιτικαντη τον Κουβελη να ανεχεται και να καλυπτει ανθελληνικες πολιτικες και περιεργους εως υποπτους αντεθνικους πολιτευταδες..
    Οσο λοιπον υπαρχει εγκλωβισμενο ενα 10-15% του εκλογικου σωματος στην Χρυση Αυγη και ενα 15-20% στο αθλιο και εν πολλοις προδοτικο συριζαριο μονο μαυρες σκεψεις καποιος μπορει να κανει για την πατριδα μας...
    Καθηκον της ΝΔ ειναι να ακολουθησει μια φιλολαικη (οσο γινεται λογω καταστασεων) πολιτικη κανοντας καποια θεαματικη αλλα και ακρως αποτελεσματικη κινηση οπως ΓΕΝΝΑΙΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ολων των στεγαστικων/καταναλωτικων δανειων με παραλληλο παγωμα των τοκων των και συμφωνια λογικων δοσεων προς εξοφληση υπολοιπου... μια ΣΩΣΤΗ (και οχι ΗΛΙΘΙΑ και ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΗ οπως ειδαμε..) ΕΠΙΘΕΣΗ προς την Χρυση Αυγη στερωντας της τα βασικα της επιχειρηματα - οπλα, οπως πχ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΚΤΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΖΑΜΙΟΥ στην Αθηνα, ενσωματωση στον 'αντιρατσιστικο' νομο (μιλαμε για μια γελοιοτητα φυσικα ..) της αρνησεως των γενοκτονιων που υπεστησαν οι Ελληνες , επεκταση στα εγκληματα του κομμουνισμου κλπ, επισης πιο αυστηροι νομοι εναντιον λαθρομεταναστων - επιταχυνση και επαυξηση αριθμου επαναπατρισμου υπαρχοντων λαθρομεταναστων , μια πραγματικα θαραλλεα και αξιοπρεπη εξωτερικη πολιτικη, επισπευση τιμωριας επιορκων πολιτικων και δημοσιων λειτουργων , ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΝΟΜΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ/ΕΥΘΥΝΩΝ ΜΕ ΤΑΥΤΟΓΧΡΟΝΗ ΚΗΡΥΞΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ προς επίρρωση αυτης της πραξεως ουτως ωστε να ισχυσει αναδρομικα απο το 1974 (ειμαι περιεργος να δω ποιος θα ελεγε οχι στη Βουλη γιαυτο..) και αλλα μικροτερα και πιο ευκολα πραγματα , οπως δημιουργια μιας αντικειμενικης Δημοσιας τηλεορασεως (αυτη που φτειαχνει ο ανικανος αριστεροσβερκωμενος Καψης ειναι επιεικως για φτυσιμο) ξεκαθαρισμα της ανωτατης εκπαιδευσεως απο τις συμμοριες λαμογιων της ακρας αριστερας κλπ
    Αν γινοντουσαν τα παραπανω (που δεν ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ) ειναι προφανες οτι η ΧΑ θα γυριζε στο 0,5 % και η ΝΔ θα σχηματιζε αυτοδυναμη κυβερνηση.
    Το τι θα εκανε μετα ειναι πιο ευκολο ακομη ,ξεχαστε Αργεντινες,Βραζιλιες κλπ ουδεμια σχεση εχουν με μας η με την κατασταση μας, αυτο που θα επρεπε να κανουμε ειναι να πολλαπλασιασουμε τις δυνατοτητες και ενδεχομενως και τα κερδη του τουρισμου, Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ (σε συνεργασια με τους Ελληνες εφοπλιστες) 4-5 ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ (απο ερευνες χρειαζονται γυρω στα 25-30..) ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ αλλα συγχρονα που θα αφιερωθουν κυριως στο κτισιμο πλοιων Ελληνικων συμφεροντων, δημιουργια ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ στον τομεα της Ναυτιλιας (φτανουν οι περιουσιες που δινονται στα LLOYDS) , προσκληση για εγκατασταση στην χωρα μας οποιασδηποτε ξενης βαρειας βιομηχανιας , η βιομηχανιων υψηλης τεχνολογιας , με ενα μινιμουμ αριθμο ελληνων εργαζομενων που θα ορισθει εξ αρχης και με δεκαετη η δεκαπενταετη ΠΛΗΡΗ φορολογικη ασυλια (ΦΟΡΟΙ ΜΗΔΕΝ) που θα μας βοηθησει αμεσα να αναχαιτησουμε την επικινδυνη ανεργια και θα μας ανακουφισει τα ασφαλιστικα ταμεια μας και θα μας εισαγαγει επιτελους στον τομεα παραγωγης και εξαγωγων βιομηχανικων προιοντων...αφηνοντας μας και το know how εξελιγμενης τεχνολογιας.
    Ειναι πολλες οι ιδεες και ο χωρος εδω λιγος να αναπτυχθουν σοβαρως, αλλα ολα ξεκινουν να σωθει η παρτιδα και η πατριδα ΤΩΡΑ... διοτι ηδη τελειωσαν τα χρηματα του λαου και δυστυχως τελειωσε και η υπομονη του και οι επομενες εβδομαδες δεν θα κυλησουν -οπως κυλουσαν μεχρι τωρα- με υπομονη και κατανοηση... ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΚΡΗΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΕΣ.... ακουει κανεις εκει πανω ?? αν ακουει κανεις εχει καλως, αν οχι τοτε καποιοι θα πιαστουν με τις πυτζαμες τους..

  29. Στέργιος avatar
    Στέργιος 25/11/2013 00:25:04

    Άσε μας ρε Ακενατών που θα χρεοκοπήσει η Αργεντινή επειδή το θέλουν 5 hedge funds στην Αμερική. Η Αργεντινή χρεοκόπησε το 2001 επειδή επί 10 χρόνια έκανε ΑΚΡΙΒΩΣ ό,τι της έλεγε το ΔΝΤ. Από το 2002 και μετά, η Αργεντινή αναπτύσσεται και ο κόσμος της ζει ολοένα και καλύτερα. Υπάρχουν προβλήματα, και πάντα υπήρχαν, αλλά τα προβλήματα αυτά δεν θα λυθούν αν η Αργεντινή μεταβληθεί σε αποικία χρέους όπως η Ελλάδα.
    Και μην ακούσω το παραμύθι περί 25% πληθωρισμού. Με το ευρώ τριπλασιάστηκαν οι τιμές στα ΠΑΝΤΑ, αλλά τα DVD player και οι αποχυμωτές έγιναν φθηνότεροι. Έτσι μάς πασάρουν το παραμύθι τού πληθωρισμού 2-3%, ενώ είχαμε στην ουσία 30% πληθωρισμό κάθε χρόνο που μέναμε στο ευρώ.

  30. Ηλίας Κατσής avatar
    Ηλίας Κατσής 25/11/2013 00:29:49

    Τώρα που το σκέφτομαι, έτσι για να λέμε που και που και καμία μ, μια χαρά θα ήταν τα πράγματα κι έτσι όπως είμαστε αν αφαιρέσει κανείς τη γκρίνια μας. Διότι τα απαραίτητα μεγάλα δίκτυα για τη κονομα μας τα έχουμε ήδη στημένα -έστω και με ληστρικές μίζες- πράγμα που οι γείτονες μας, από την Αφρική μέχρι την Ασία και ως την από πάνω μας την ανατολική Ευρώπη, ούτε να τα ονειρευτούνε τολμάνε ούτε καν για τα ‘γγόνια τους.
    Υποφέρουμε γιατί δε τα εκμεταλλευόμαστε κι όταν το κάνουμε αγχωνόμαστε μπας και μας στριμώξουν να πληρώσουμε το κάτι τις μας μέσω της εφορίας για να ανασάνουνε ανταποδοτικά κι αυτοί που τα πληρώνουν. Μας στήσανε οι φουκαράδες δίκτυα νοσοκομείων, δίκτυα παραγωγής και διανομής ενέργειας, τηλεπικοινωνιών, οδικών και θαλάσσιων αξόνων, λιμάνια κι αεροδρόμια, σιδηροδρόμους (λιγάκι πιο σφιχτόκωλους στις ράγες είναι αλήθεια), σχολεία και πανεπιστήμια στο όπου να ‘ναι, στοίβες αθλητικών, πολιτιστικών και κοινωνικών μονάδων, πλέγμα εκκλησιών, καπή και κεπ σε κάθε βήμα και δημόσιες υπηρεσίες για κάθε νόσο όπως και ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις και δωμάτια στολίδια σπαρμένα πάνω σε κάθε κύμα και βάλε και καταλαβαίνετε πόσα κάνω πως ξεχνώ για να μη σας κουράζω, να ξεσκιστούμε στο χρήμα. Αν τα εκμεταλλευτείς. Αν πεις για τα χωράφια; Σε διαρκές ανεμογκάστρι, έτοιμα, αλλά επί ματαίω, έτοιμα να γεννήσουν καρπούς πανάκριβους κι ιδιαίτερους να βγάλουν πανάκριβες λαδιές, να θρέψουμε προβάτες, γίδες και κατσίκια για να «ταΐσουμε» διακόσα κατομμύρια (όπως το κάνουμε) και βάλε νοματαίους.
    Πέσανε πακέτα δισεκατομμύρια, φαγώθηκαν δεκάδες, μα έμεινε κάτι. Τα δίκτυα τζι-τζι! Τι μένει; Μεταξύ άλλων εκατοντάδων απαραίτητων ρηξικέλευθων ενεργειών απλά θα πρότεινα μία χιλιοειπωμένη που έχει πια γίνει μανιέρα: Να τα ελέγξουμε. Να βάλουμε επί πληρωμή ενός χιλιάρικου το μήνα, ονειρέψου ή εφιαλτώσου, 100.000 νεαρά, ως επί το πλείστον αριστούχα "τσακάλια", για να μαζέψουν τις κλεψιές, τις εισφοροδιαφυγές, τις μίζες και τους φόρους εκείνων που επωφελούνται από τα δίκτυα με διευρυμένες από νομικίστικες αμφισβητήσεις αρμοδιότητες και με τον προσήκοντα τσαμπουκά τους. Τούτο μπορεί να προτείνει κανείς όταν γράφει στα διαφημιστικά διαλείμματα των illuminati ζητώντας την εξ αυτού επιείκεια από τους πεφωτισμένους του antinews ενόσω περιμένει να δει αν θα σκάσει ή δε θα σκάσει η αντιύλη στη μούρη του πάπα.

  31. blue nile avatar
    blue nile 25/11/2013 02:31:32

    Η Ελλάδα και η Αργεντινή έχουν ένα κοινό και μια μεγάλη διαφορά.
    Το κοινό είναι ότι το ΔΝΤ και στις δύο χώρες εξαγόρασε χρόνο.
    Στην Αργεντινή χάρισε δυο χρόνια για να μπορέσουν όσοι ξένοι και ντόπιοι έβαλαν τα χρήματα τους εκεί να μπορέσουν να τα βγάλουν από την χώρα χωρίς τις απώλειες που θα επέφερε η αναπόφευκτη υποτίμηση.
    Έτσι αντί να σπάσει το peg η κλειδωμένη ισοτιμία 1:1 δηλαδή μεταξύ δολλαρίου και πέσος μια ώρα αρχύτερα και να ανακουφιστεί ο λαός προτιμήθηκε από τις ελίτ η λύση του ΔΝΤ με τα γνωστά καταστροφικά αποτελέσματα.
    Στην Ελλάδα το ΔΝΤ και ο μηχανισμός στήριξης εξαγόρασε χρόνο για να μετατραπεί το ιδιωτικό χρέος της χώρας απέναντι σε τράπεζες σε χρέος προς κράτη και ΕΚΤ.
    Δανειστήκαμε από ΔΝΤ, ευρωζωνικές χώρες και ΕΚΤ για να ξεπληρώσουμε ιδιωτικές τράπεζες!
    Η τεράστια διαφορά είναι ότι η Αργεντινή είχε το εθνικό της νόμισμα και το μόνο που χρειάστηκε για να σταματήσει την ανθρωπιστική της Κρίση ήταν να σπάσει την κλειδωμένη ισοτιμία με το δολλάριο ώστε μετά η λυτρωτική υποτίμηση να επανεργοποιήσει την οικονομία της και τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.
    Στην Ελλάδα δεν μπορούμε να γυρίσουμε στην δραχμή χωρίς να βιώσουμε μαι καταστροφή μεγαλύτερη της σημερινής και αναπόφευκτα είμαστε κλεισμένοι χωρίς ελπίδα στην οικονομική φυλακή του ευρώ.
    Πρέπει κάποιος να είναι τυφλός για να μη βλέπει ότι η Αργεντινή βρίσκεται σε πολύ καλύτερη μοίρα από μας επειδή έχει το εθνικό της νόμισμα.
    Παρά τα όποια προβλήματα της προέκυψαν μετά της Κρίσης του 2008.
    Όοσ δε για την επικείμενη χρεοκοπία τους για δείτε εμάς που από το 2010 και μετά έχουμε χρεοκοπήσει ήδη τρεις φορές και βαδίζουμε περήφανα για την τέταρτη...
    Όσο για το πανφημολογούμενο τέλος του μνημονίου.
    Το μνημόνιο δεν τελειώνει επειδή καλυτερεύει η κατάσταση στην χώρα όπως πιθανόν να παρουσιάζεται.
    Τελειώνει αναγκαστικά επειδή οι εταίροι δεν θα μας δανείσουν άλλα χρήματα.
    Δεν τα έχουν.
    Γι'αυτό και θα μας βγάλουν στις αγορές όχι μόνους μας όπως μέχρι το 2010 αλλά υπό την προστατευτική ομπρέλα του ΟΜΤ. Της υπόσχεσης δηλαδή της ΕΚΤ ότι θα κάψει όποιον κερδοσκόπο πάει να ανεβάσει τα επιτόκια.
    Μόνο που το ΟΜΤ προυποθέτει κι αυτό περιοριστικά μέτρα είναι παρόμοιο με ένα νέο μνημόνιο.
    Όσο για την επόμενη μέρα.
    Η Ελλάδα λόγω ευρώ και μνημονίου και επειδή δεν μπορεί να γυρίσει στην δραχμή, λόγω των κάκιστων επιλογών των εταίρων μετατράπηκε σε αποικία χρέους .
    Αν διαφωνεί κανείς με τον όρο αποικία χρέους ας εξηγήσει το πως η Ελλάδα θα μπορέσει να αλλάξει το αναπτυξιακό της μοντέλο όταν η ηγεσία της έχει υπογράψει ότι με κάθε νέα υστέρηση εσόδων θα επιβάλονται αυτοματοποιημένα μέτρα σε πραγματικό χρόνο χωρίς την έγκριση του κοινοβουλίου !
    Δείτε τι γίνεται σήμερα που η τρόικα ξεψαχνίζοντας καλά τα οικονομικά στοιχεία διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει πραγματικό πρωτογενές πλεόνασμα (λόγω του ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου ξεπερνούν το όποιο πλεόνασμα) και ζητάει νέα μέτρα.
    Αύριο μπορεί να ζητήσει περικοπή της δαπάνης για το δημόσιο ταμείο επενδύσεων.
    Αυτός είναι και ένας λόγος που η κυβέρνηση τρέμει την απουσία ενός έστω και λογιστικού πραγματικού πλεονάσματος. Δεν ξέρει τι θα της απαιτηθεί και τι θα αντιμετωπίσει.
    Όμως πρωτογενές πλεόνασμα που στηρίζεται στις φοροεπιδρομές ακόμα και αν επιτευχθεί δεν πρόκειται να μείνει για πολύ.
    Καλές οι ωραιολογίες και η κίβδηλη αισιοδοξία.
    Όμως η Ελλάδα δεν έχει καμιά τύχη αν δεν σταματήσει η αυτοτροφοδοτούμενη ύφεση.
    Όσο δε τα περιοριστικά μέτρα που της επιβάλονται επιτείνουν αυτή την αυτοτροφοδοτούμενη ύφεση η οποιαδήποτε συζήτηση για συγκριτικά πλεονεκτήματα και ανάκαμψη θα θυμίζει ταινία επιστημονικής φαντασίας.
    Η άρνηση της πραγματικότητας πληρώνεται ακριβά.

    • aris1 avatar
      aris1 @ blue nile 25/11/2013 10:28:40

      Αυτό το σχόλιο είναι ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ blue nile 25/11/2013 12:49:12

      Το χειροτερο ολων ειναι τα αυτοματοποιημενα μετρα που ειπες blue nile. Απο τη μια δινουν το δικαιωμα στη κυβερνηση να λεει οτι δεν θα υπαρξουν αλλα μετρα και στη χειροτερη περιπτωση οτι δεν τα ψηφισε αυτη και απο την αλλη τα μετρα εγκαθιστανται και νιπτουν ολοι τας χειρας τους.
      Δεν μας νοιαζει αν τα οποιαδηποτε μετρα ειναι νεα η παλια η προαποφασισμενα. Καθε κυβερνηση εχει υποχρεωση να φροντιζει να μπορει να αναπνεει ο λαος της. Αλλιως τι σημαινει κυβερνω;κουμανταρω καταστασεις, εφευρισκω, τροποποιω, επιπροτεινω....Μονο μοστρα και να πεφτει ο μισθος; Οταν θελει η καθε κυβερνηση να κανει ....τζαναμπετιά, οριζει αναδρομικοτητα του νομου και αρχιζει να εισπραττει απο το 2010 εστω κι αν αυτο αντικειται στο Συνταγμα. Μ αυτη τη λογικη να ψηφισει συμπασα η Βουλη αναδρομικοτητα εφαρμογης μνημονιου και να αναστειλει τη λειτουργια του μεχρι νεωτερας. Γιατι αλλες υπογραφες αναστελλονται και αλλες οχι;

    • Valter avatar
      Valter @ blue nile 25/11/2013 13:05:24

      1.Το σχόλιο σας για τον ρόλο του ΔΝΤ στην Ελλάδα και την Αργεντινή , ότι δηλαδή ήρθε για να εξαγοράσει χρόνο και να σώσει τους πλούσιους , είναι ένα κλασικό παράδειγμα για το πως η ημιμάθεια οδηγεί στην συνωμοσιολογία.
      Το ΔΝΤ δεν επιβλήθηκε σε καμία χώρα του κόσμου , καλέστηκε επίσημα. A! Ξέχασα, ήταν συνωμότες αυτοί που το κάλεσαν φυσικά. Πως μου διέφυγε ότι παντού στον κόσμο σας ζουν συνωμότες.
      Από τις δράσεις τέτοιων προγραμμάτων όπως αυτά που κάνει το ΔΝΤ υπάρχουν χιλιάδες συνέπειες , άλλες θετικές άλλες αρνητικές, σε τελική ανάλυση πουθενά καμία χώρα δεν το φώναξε για να λύσει το πρόβλημα των πλεονασμάτων του. Το ΔΝΤ πηγαίνει εκεί που η οικονομική κατάσταση είναι τραγική. Το να απομονώνουμε μια από τις χιλιάδες συνέπειες και να την αναγάγουμε σε τελικό στόχο του προγράμματος είναι κλασικό παράδειγμα συνωμοσιολογίας λόγω ημιμάθειας.

      2."ο μηχανισμός στήριξης εξαγόρασε χρόνο για να μετατραπεί το ιδιωτικό χρέος της χώρας απέναντι σε τράπεζες σε χρέος προς κράτη και ΕΚΤ"
      Απλά δεν γνωρίζετε το θέμα για το οποίο μιλάτε με τόση σιγουριά , ιδιωτικό χρέος είναι το χρέος ΙΔΙΩΤΩΝ , το χρέος στο οποίο αναφέρεστε ως ιδιωτικό είναι ΔΗΜΟΣΙΟ.

      3. Το ότι το χρέος προς τράπεζες μετατράπηκε σε διακρατικό δεν είναι αρνητικό για την Ελλάδα αλλα θετικό , αν λάβουμε υπόψιν μάλιστα ότι δεν μετατράπηκε απλά αλλα κουρεύτηκε κιόλας πριν μετατραπεί καταλαβαίνουμε ότι το επιχείρημα σας δεν στέκει καθόλου.
      Μα καλά , οι αντιμνημονιακοί δεν είναι αυτοί που μας είχαν ζαλίσει με το πόσο κακές είναι οι αγορές και ότι πρέπει τα κράτη να πάρουν την δύναμη στα χέρια τους αντί για τις αγορές?
      Ορίστε , αυτό έγινε! Δεν χρωστάμε στις κακούργες αγορές αλλα σε εταίρους που αν πάμε και τους ζητήσουμε παράταση θα κρίνουν το αίτημα μας πολιτικά και όχι οικονομικά (λέμε τώρα...)

      4. Σταματήστε πια με το παράδειγμα της δήθεν πετυχημένης Αργεντινής. Η λύτρωση που εσείς θεωρείτε τόσο καλή έφερε τρία κολασμένα χρόνια που ο μέσος αστός μπουκάριζε στα supermarket για να ταΐσει τα παιδιά του.
      Αν τέτοιες λύσεις ονειρεύεστε για την Ελλάδα πιστέψτε με , με την αρχή της επιβολής τέτοιων λύσεων οι πολιτικοί που θα τις εφαρμόσουν θα λιντσαριστούν.

      5. Με το που βγει ο ψεκασμένος ο Καζάκης στην τηλεόραση , την άλλη μέρα αρχίζουν τα σχόλια για αποικία χρέους.
      Πια αποικία χρέους χριστιανέ μου? Μας κουρέψανε το χρέος , πληρώνουν τους τόκους του υπολοίπου , θα μας το παρατείνουν για καμία πενηνταριά χρόνια έτσι ώστε να το φάει εν μέρει ο πληθωρισμός , ποια αποικία χρέους?

      6. Αυτοματισμός για λήψη μέτρων σε περίπτωση υστέρησης εσόδων υπάρχει σε χώρες που δεν έχουν από που να δανειστούν , αυτός ο αυτοματισμός δεν είναι κανένας νόμος , είναι η πραγματικότητα του άδειου ταμείου . Οι εταίροι μας είναι το μόνο μαξιλάρι απέναντι σε αυτόν τον αυτοματισμό , το ότι το μαξιλάρι αυτό δεν είναι τόσο αναπαυτικό όσο θα θέλαμε είναι άλλο θέμα , μαξιλάρι πάντως είναι.

      7. Λέτε: "Αυτός είναι και ένας λόγος που η κυβέρνηση τρέμει την απουσία ενός έστω και λογιστικού πραγματικού πλεονάσματος. Δεν ξέρει τι θα της απαιτηθεί και τι θα αντιμετωπίσει."
      Ενώ μια κυβέρνηση με δραχμή και χωρίς πρόσβαση σε δανεισμό ξέρει πως να το αντιμετωπίσει , σωστά?
      Φυσικά και ξέρει , θα το αντιμετωπίσει με μείωση εισοδημάτων των πολιτών μέσω πληθωρισμού.
      Και νομίζετε οι πολίτες είναι χαζοί και δεν θα καταλάβουν πως τα εισοδήματα τους κουρεύονται όχι με νόμο αλλα με πληθωρισμό? Το κόψιμο χρήματος για κάλυψη ελλειμμάτων είναι μορφή φορολογίας.
      Αυτό οι οικονομολόγοι της πλάκας που σας αρέσουν δεν το λένε.

      Θα συμφωνήσω μαζί σας μόνο στο ότι η διατήρηση του πρωτογενούς πλεονάσματος είναι πολύ δύσκολη και ότι δεν υπάρχει και κανένας λόγος για αισιοδοξία.
      Τα μέτρα που πάρθηκαν είναι πολύ λίγα και με φοβερό χάσιμο χρόνου για τις περίφημες διαπραγματεύσεις που όλο κάνουμε και κανείς δεν πιστεύει ότι γίνονται.

      • aris1 avatar
        aris1 @ Valter 25/11/2013 14:50:39

        Εχεις δίκο φίλε Valter. To να υποψιαζόμαστε οτι το ΔΝΤ το κουμαντάρουν ανθρωποι-καθίκια (πχ, Strauss-Kahn)και οτι ο πραγματικός σκοπος του δεν είναι φιλανθρωπικός (Σπεύδει όπου το καλούν οι χρεωκοπημένοι λόγω Τσοχαντζαραίων και τους δανείζει), είναι συνομωσιολογία.
        Για να μην χαρακτηριστούμε συνομωσιολόγοι πρέπει να πιστεύουμε χωρίς πολλές ερωτήσεις οτι τα πράγματα είναι αυτά που φαίνονται όπως πιστεύεις εσύ. (λεμε τώρα...)

        • Valter avatar
          Valter @ aris1 25/11/2013 15:19:14

          Δεν λέω να πιστεύεις ότι τα πράγματα είναι όπως φαίνονται , αυτό που λέω είναι ότι για να πιστέψεις μια συνωμοσία πρέπει να έχεις αποδείξεις που να πάρει!
          Ένα κλείσιμο του ματιού σε στιλ "ξέρεις εσύ τώρα πως γίνονται αυτά τα πράγματα" δεν είναι αρκετό.

          Και δεν μου λες , το κόμμα που θα ψηφίσεις δεν έχει ανθρώπους καθίκια?
          Γιατί το ΔΝΤ να μην έχει?
          Πρέπει να σταματήσεις να βλέπεις τα πράγματα αφελώς.
          Όλοι μα όλοι έχουν προσωπικά κίνητρα και φιλοδοξίες, και οι καρχαρίες τις Wall Sreet και οι κομισάριοι των αριστερών κομμάτων.
          Αυτό που πρέπει να απαντήσεις είναι γιατί αν πάρουν την εξουσία οι κομισάριοι θα έχουν καλύτερη συμπεριφορά από τους καρχαρίες?
          Υπάρχει τέτοιο ιστορικό παράδειγμα?

      • Ανεμος avatar
        Ανεμος @ Valter 25/11/2013 20:04:39

        Valter:"Το ΔΝΤ δεν επιβλήθηκε σε καμία χώρα του
        κόσμου , καλέστηκε επίσημα." ...

        Θαπατέρο: " Η Μέρκελ με ρώτησε αν θα ήμουν διατεθειμένος να ζητήσω μια προληπτική πιστωτική γραμμή ύψους 50 δις ευρώ από το ΔΝΤ, ενώ άλλα 85 δις ευρώ θα πήγαιναν στην Ιταλία» ..........
        Ο Θαπατέρο περιγράφει πώς μετά την άρνηση του ιδίου να εντάξει τη χώρα του σε μηχανισμό στήριξης, οι ηγέτες πέρασαν τον περισσότερο χρόνο της συνόδου προειδοποιώντας τον Παπανδρέου να μην προχωρήσει σε δημοψήφισμα για το ελληνικό μνημόνιο, όπως και προσπαθώντας να πείσουν τον τότε πρωθυπουργό της Ιταλίας Σίλβιο Μπερλουσκόνι να δεχθεί δάνειο από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο...
        Ποιός μίλησε για θεωρία συνομωσίας?

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ blue nile 25/11/2013 13:18:41

      Ἡ ''ομπρέλα του ΟΜΤ'' πού ἀναφέρεις blue nile,δέν θά εἶναι μιά ἀνακούφιση γιά ἐμᾶς,ἀφοῦ θά δανειστοῦμε-ἑάν- μέ κανονικά ἐπιτόκια;

      • blue nile avatar
        blue nile @ Κυθήριος 25/11/2013 17:03:08

        Αγαπητέ Κυθήριε.
        Για να μπούμε στο ΟΜΤ προυποθεση είναι να συνεχίζεται η λιτότητα.
        Οπότε δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά με τα μνημόνια.
        Ο σκοπός ήταν να μας προστάτευε το ΟΜΤ και με την λήξη της λιτότητας να μπορούσαμε να περιορίσουμε την αυτοτροφοδοτούμενη ύφεση

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ blue nile 25/11/2013 19:07:30

          Εὐχαριστῶ γιά τή διευκρίνηση ἀγαπητέ φίλε!

    • Mixalis avatar
      Mixalis @ blue nile 26/11/2013 20:39:16

      Ευγε και μονο ευγε.....

  32. διον avatar
    διον 25/11/2013 08:22:41

    ...μηπως να το κανουμε σαν την Ισλανδια ?

    • blue nile avatar
      blue nile @ διον 25/11/2013 10:19:13

      Η Ισλανδία είχε και αυτή το δικό της νόμισμα ...
      Αν είχαμε μείνει και εμείς στην δραχμή κάπως έτσι θα μπορούσαμε να χειριστούμε την κατάσταση χωρίς να βιώνουμε αυτή την τεράστια ανθρωπιστική Κρίση.
      Ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα της νεότερης Ελληνικής ιστορίας ήταν η ένταξη της χώρας στην ευρωζώνη.
      Όχι γιατί η ένταξη σε μια νομισματική ένωση είναι κακή.
      Η Ελλάδα όμως μπήκε στην ευρωζώνη με τη μισή παραγωγικότητα από τις υπόλοιπες χώρες ενώ ή ίδια η ευρωζώνη δεν προέβλεπε τίποτα για την ανακούφιση των ελλειμματικών χωρών σε περιόδους Κρίσης όπως η σημερινή.
      Επιπρόσθετα όταν μπαίνεις σε μια νομισματική ένωση και είσαι ελλειμματικός (και μετά παραμένεις ελλειμματικός γιατί οι εξαγωγές δυσκολεύουν λόγω σκληρού κοινού νομίσματος ενώ η εισροή χρήματος διευκολύνεται ) δεν μπορείς να βγεις.
      Τώρα μέσα στο ευρώ η Ελλάδα χωρίς να μπορεί να χρησιμοποιήσει το λυτρωτικό εργαλείο της υποτίμησης του εθνικού νομίσματος για να ανακάμψει (που είναι και η μόνη ουσιαστική κόνηση που μπορούσε να κάνει για να βγει από την Κρίση) είναι εγκλωβισμένη στις αποφάσεις των εταίρων της.
      Μόνο που αυτές οι αποφάσεις επιδεινώνουν την κατάσταση με αποτέλεσμα τα όσα δραματικά ζούμε ως κοινωνία.

      • aris1 avatar
        aris1 @ blue nile 25/11/2013 16:49:21

        To έγκλημα της ένταξης της Ελλάδας σην Ευρωζώνη βαρύνει κατά 99% τους εταίρους μας και μόνο κατά 1% τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και την Ελλάδα αγαπητέ blue nile.
        To οτι μας δέχτηκαν στην ΕΟΚ το 1981 για μας ήταν η σανίδα σωτηρίας που ο ναυαγός βρίσκει μπροστά του όντας χαμένος στο πέλαγος γεμάτο με Τούρκους και άλλους καρχαρίες.
        Ηταν για μας στην κατάσταση που βρισκόμασταν μετά την εισβολή στην Κύπρο, θεού δώρο που αγνόησαν πόσο χάλια ήμασταν οικονομικά και οργανωτικά, ένα κράτος υπο ανάπτυξιν, και όχι ανεπτυγμένο όπως τα δικά τους.
        Αφου λοιπόν βρεθήκαμε στην ΕΕ και μάλιστα ως τιμώμενο μέλος, άρτι εξελθόν απο τη δικτατορία με την αμμέριστη συμπαράσταση της φίλης Γαλλίας και λάβαμε θέση μεταξύ των 12 ιδρυτικων κρατών-μελών που κοσμούν τη σημαία της ΕΕ, ήταν αναπόφευκτο, πάλι εν γνώσει των εταίρων μας οτι ήμασταν οι τελευταίοι απο όλες τις απόψεις στους 15 πλεον, μετά την είσοδο της Ισπανίας και της Πορτογαλλίας το 1985, να μπούμε και στο Ευρώ και την Ευρωζώνη. Αυτοί μάλιστα μας έδειξαν και τα παράθυρα απο τα οποία μπήκαμε...
        Οι κύριοι λόγοι που οι εταίροι μας έκαναν "στραβά μάτια" για εμάς, ήταν βασικά οι εξής: 1. Δεν φαντάστηκαν οτι θα τους πλάκωνε ποτέ η Αμερικάνικη κρίση.
        2. Ο,τι χαζομάρα και να κάναμε στην εσωτερική οικονομική μας διαχείρηση, πχ. δίνοντας επιδόματα σε τυφλούς ταξιτζήδες, είμαστε μόνον το 2% της οικονομίας της Ευρωζωνης και σε 5 λεπτά, ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ, όπως δήλωσε επίσημα και ο Ρομάνο Πρόντι, μπορούσαν να την αντιμετωπίσουν.
        3. Είμασταν καλοί πελάτες με πολύ περιθώριο "καταναλωτικοποίησής" μας, (Οι πρώτες μεγάλες Ευρωπαικές επιχειρήσεις που μας ήρθαν ήταν τα σουπερμάρκετ) αλλά και οι πρώτοι Ευρωπαίοι σε αγορές εξοπλιστικών προγραμμάτων.
        Γι αυτό τώρα που εμείς πληρώσαμε και το χρέος των δικών τους επιλογών και των δικών τους φίλων, πρέπει να αναλάβουν κι αυτοί το δικό τους χρέος, όχι για να είναι τζέντλεμεν, αλλα γιατι αλλοιώς θα πάθουν και αυτοί αυτά που πάθαμε εμείς.
        Αλλωστε κατι μου λέει οτι όταν μετέτρεπαν το δημόσιο χρέος της Ελλάδας προς τις Ιδιωτικές Παγκόσμιες "Γαλλικές" και "Γερμανικές" κυρίως τράπεζες, σε δημόσιο χρέος ολόκληρης της Ευρωζωνης σε βάρος των πολιτών τους, είχαν στο μυαλο τους πως όταν αργότερα γίνει η μαθηματικά αναπόφευκτη διαγραφή του, αφ' ενός τα αφεντικά τους θα έχουν γλιτώσει τη μοίρα της Leehman και αφ΄εταίρου τα δικά τους συνήθη υποζύγια δεν θα μπορούν να αντιδράσουν οργανωμένα και συστηματικά.
        Πολύ σωστα συμπεραίνεις οτι η Ελλάς πλέον δεν μπορεί απο μόνη της να κάνει τίποτε για να βγει από την Κρίση.
        Είναι όντως "εγκλωβισμένη στις αποφάσεις των εταίρων της." Αυτοί μπορουν και οφείλουν να δώσουν τη λυση, αλλα προφανώς οι Γερμανοί κερδίζουν όπως οι ίδιοι ομολογούν απο την καθυστέρηση...

        • blue nile avatar
          blue nile @ aris1 26/11/2013 02:46:38

          Nα ξεκαθαρίσω aris1 ότι έγκλημα θεωρώ την είσοδο της Ελλάδας στην ζώνη του ευρώ και όχι την είσοδο μας στην ευρωζώνη.
          Θα μπορούσαμε να μέναμε εντός ΕΕ αλλά εκτός ευρώ.
          Τι μου θύμισες τώρα όμως...
          Όπως ολόσωστα γράφεις μπήκαμε το '81 στην ΕΕ έχοντας στο μυαλό και τον Τούρκο.
          Ο Κονδύλης σε αναλύσεις του έγραφε ότι κάτι τέτοιο θα μας γυρίσει μπούμερανγκ γιατί μη μπορώντας η ΕΕ να εγκολπώσει αλλά ούτε και να αγνοήσει τα εκατομμύρια των γειτόνων δεν θα δίσταζε να θυσιάσει την ελληνική πλευρά απαιτώντας συνεχώς δικές μας υποχωρήσεις.

          • aris1 avatar
            aris1 @ blue nile 26/11/2013 09:11:01

            Δεν ξέρω αν τα έζησες αγαπητέ blue nile,αλλά εμείς τότε (είμαι 60 ετών) ζούσαμε με τον τρόμο οτι ο Τουρκος μπορούσε να μπεί ανα πάσα στιγμή, αφού ήμασταν ουσιαστικά άοπλοι λοπως διαπστώθηκε στην επιστράτευση!...
            Μέχρι και απ' το ΝΑΤΟ είχε αναγκαστεί ο Δεξιός Καραμανής να μας βγάλει μετά απο το πούλημα που μας έκαναν οι Αμερικάνοι στην Κύπρο...Σίγουρα είχε επίγνωση των αναλύσεων του Κονδύλη ο Καραμανλής αλλά η ένταξή μας τότε ήταν μονόδρομος.
            Οπως σου ανέφερα μετά την ανακήρυξή μας ως 12ου ιδρυτικού μέλους και μάλιστα σφόδρα αντίθετοι στην άρνηση της Αγγλίας να μπει στην Ευρωζώνη μας, δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε εκτός (ούτε θα μας αφήνανε νομίζω) διότι πέρα απ την απαράδεκτη συμπεριφορά αυτό γι εμάς θα ήταν πολύ πιο επικίνδυνο απ' ότι για την Αγγλία (θυμάσαι το κάζο της Στερλίνας απο τον Σόρο που κόντεψε να την διαλύσει)λόγω του οτι η δραχμή ήταν ασθενέστατο νόμισμα και ο "Μεγάλος" Ανδρέας ήδη την είχε υποτιμήσει δύο φορές (15+35=50%). Μια χαψιά θα μας είχε κάνει ο Σόρος εκτός Ευρώ.

          • akenaton avatar
            akenaton @ blue nile 26/11/2013 18:50:00

            Το ευρώ δεν ήταν ούτε παράδεισος ούτε κόλαση αφ' εαυτού. Ο τρόπος που το πολιτικό μας σύστημα πρωτίστως και η κοινωνία δευτερευόντως χρησιμοποίησε τα πλεονεκτήματά του (φθηνό χρήμα κυρίως) και αδιαφόρησε για τα μειονεκτήματά του (ανελαστική νομισματική πολιτική) ενέτεινε το πρόβλημα. Το πρόβλημα όμως υπήρχε και προ της εισόδου μας στο ευρώ. Ήδη είχαμε χρεοκοπήσει όχι μόνο ως οικονομία, που θα μπορούσε διάολε να διορθωθεί, όσο κυρίως ως κοινωνία, κάτι που όπως φαίνεται είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει.

          • aris1 avatar
            aris1 @ akenaton 26/11/2013 19:13:26

            Αγαπητέ Ακενατών,
            Δεν χρεωκοπούν οι κοινωνίες για ηθικούς ή πολιτικοιδεολογικούς λόγους. Οπως δεν υπάρχουν ηθικοί δεσμοί μεταξύ κρατών, παρά μόνο συμφέροντα, έτσι δεν υπάρχουν και ηθικοί δεσμοί μεταξύ κοινωνικών τάξεων. Βεβαίως θα ήταν ωραίο σε μιά χώρα να έχουν όλες οι κοινωνικές τάξεις την ίδια ηθική αντίληψη έναντι αλλήλων. Να ήταν πχ. όλοι αριστεροί, να μην πιστεύουν στο χρήμα και μόλις φτάνουν πχ. στα 100.000 ευρώ να προσφέρουν τα υπόλοιπα στο κράτος για να τα δώσει σε επενδυτές που θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας. Αν εμείς χρεωκοπήσαμε ως κοινωνία αμέσως μόλις βγήκαμε απ τη χούντα, τι να πούν οι υπόλοιποι ομοειδείς με εμάς γείτονές μας, της Β.Αφρικής της Μ. Ανατολής και των Βαλκανίων? Δεν είναι ηθικό το πρόβλημα. Η μόνη ηθική κοινωνία πάνω στη γή ήταν αυτή του Χρστού με τους μαθητές του, όσο αυτός ζούσε. Μετά και αυτή έγινε σαν την Ελλάδα και όλες τις χώρες των ανθρώπων, με πρώτιστα τα οικνομικά συμφέροντα...

          • akenaton avatar
            akenaton @ aris1 26/11/2013 21:26:02

            Ποιός μίλησε για ηθική φίλε μου Άρη;
            Αλλά έτσι κι αλλιώς, είναι μια μεγάλη συζήτηση που δεν χωρά στον χώρο των σχολίων. Καληνύχτα και να είστε καλά.

          • aris1 avatar
            aris1 @ akenaton 27/11/2013 08:06:02

            Nομισα οτι με το "Ήδη είχαμε χρεοκοπήσει όχι μόνο ως οικονομία, που θα μπορούσε διάολε να διορθωθεί, όσο κυρίως ως κοινωνία", εννοούσες οτι ως κοινωνία είχαμε ήδη χρεωκοπήσει για ηθικούς λόγους. Δηλαδή θέλαμε να κερδίζουμε λεφτά των άλλων χωρίς να δουλεύουμε,πράγμα ανήθικο βεβαίως. Αλλά αυτό ποιός άνθρωπος και ποιά κοινωνία δεν το θέλει και δεν το κάνει, όταν της επιτρέπεται, ή όταν γίνεται ανεκτό απο τους κυβερνώντες?

        • MCA avatar
          MCA @ aris1 26/11/2013 20:40:14

          +++

  33. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 25/11/2013 09:24:02

    Όταν πήγε ο Τσίπρας στην Αργεντινή είδαμε ένα περίεργο πλιάτσικο: νεαροί έκλεβαν τηλεοράσεις πλάσμα από καταστήματα μίας περιοχής. Από την πείρα μίας χώρας υπό πτωχευση όπως η Ελλάδα, με ανθρώπους χωρίς ρεύμα και τροφή πολλές φορές δεν είδαμε ανάλογα φαινόμενα.
    Ο πεινασμένος δεν κλέβει τηλεοράσεις, δεν κλέβει γενικά τίποτε λόγω αξιοπρέπειας.
    Όλα αυτά μας βάζουν σε σκέψεις.

    • aris1 avatar
      aris1 @ Γεώργιος 25/11/2013 10:30:22

      Μήπως τις έκλεβαν για να τις πουλησουν σε πλούσιους και να εξασφαλίσουν το φαγητό τους?

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Γεώργιος 25/11/2013 12:55:24

      Ακομα δεν ειδαμε.....

  34. George avatar
    George 25/11/2013 10:59:06

    Αντί για Αργεντινή, Ισλανδία κτλ μήπως να αντιγράψουμε το Ισραήλ που πέφτει και δίπλα? Αγροτική παραγωγή, high tech φαρμακοβιομηχανίες-s/w-ηλεκτρονικών κτλ. Και μέχρι να μάθουμε το copy/paste να δίναμε κίνητρα να μετατραπούν σε κλειστά πάρκινγκ όλα αυτά τα μαγαζάκια που δεν πρόκειται ποτέ πια να ξανα-ενοικιαστούν? Να κουνηθεί και λίγο η οικοδομή και να σταματήσουμε να το παίζουμε άδικες κατάρες ψάχνοντας για πάρκινγκ ενώ όλα τα ισόγεια είναι άδεια με ένα Ενοικιάζεται/Πωλείται στη τζαμαρία. Μια εξαίρεση για αυτά τα μαγαζιά από τον φόρο ακινήτων αρκεί και έτσι ίσως να δούμε stop στην πτώση του ΑΕΠ και το 2014.

  35. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 25/11/2013 11:18:40

    Μερικοί νομίζουν ότι το νόμισμα υποκαθιστά την οικονομία. Η πτωτική πορεία της δραχμής διαχρονικά τους διαψεύδει. Η οικονομία κάνει το νόμισμα, όχι το νόμισμα την οικονομία. Μια χώρα με σύγχρονες και αποτελεσματικές δομές, διαφάνεια και αποτελεσματικό κράτος, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να μην έχει δυνατή οικονομία ότι νόμισμα και να επιλέξει. Μια χώρα που η μόνη μεταρρύθμιση που έκανε είναι η άρση του καμποτάζ από τον Άδωνι, ότι νόμισμα και να έχει, κατά διαόλου θα πάει. Κι αν κι η αντιπολίτευση ζει στην καρακοσμάρα της και αντί να αντιλαμβάνεται τα αυτονόητα που όλες οι χώρες ανά τον κόσμο αποδέχονται, κατασκευάζει εχθρούς - ανεμόμυλους και διληματικές ατάκες , ούτε μέλλον έχει αυτή η χώρα.

    • aris1 avatar
      aris1 @ MAYRO XABIARI 25/11/2013 11:43:22

      Την οικονομια όμως αγαπητέ Χαβιάρι την "αξιολογούν" οι οίκοι αξιολόγησης των αγορών. Η Ιρλανδία είχε την καλύτερη οικονομία της Ευρώπης μέχρι το 2009 που οι οίκοι αποφάσισαν σε μια βδομάδα να την ρίξουν στην κατηγορία σκουπίδια, ενώ την Leehman Brothers την είχαν ακόμα στο 3Α. Και η Ευρώπη, αν και με αγανάκτηση για τις ψευδεις εσφαλμένες και τις περισσότερες φορές σκοπιμες "αξιολογήσεις" αποφάσισε το 2008 να αποκτήσει κι αυτή τον δικό της οίκο, όπως η Κίνα και η Ιαπωνία, οι ηγέτες της σ΄αυτό το σημαντικώτατο οικονομικό όπλο απεδείχθησαν πιο ανίκανοι κι απ' τους δικούς μας. Εξη χρόνια μετά, απλά το αναφέρει κάποιος και που, ενώ δεν έχουν κάνει ΤΙΠΟΤΕ...

      • Μαύρο Χαβιάρι avatar
        Μαύρο Χαβιάρι @ aris1 26/11/2013 18:07:05

        Μάλλον υπερτιμάτε το ρόλο των οίκων. Κι οι οίκοι κρίνονται, οι αγορές δεν είναι ανόητες. Οι οικονομίες δεν καταβαραθρώνονται με κάποια αρνητική αξιολόγηση από μόνη της.

        • aris1 avatar
          aris1 @ Μαύρο Χαβιάρι 26/11/2013 18:58:04

          Φυσικά και δεν υπερτιμώ το ρόλο των οίκων. Είμαι όμως βέβαιος οτι, και λαδώνονται και εκβιάζονται απο ισχυρές πιέσεις, όχι βέβαια για να κάνουν το άσπρο μαύρο, διότι οι αγορές δεν είναι ανόητες, αλλά μπορούν κάλλιστα ενα θετικό γεγονός όπως πχ. η εξάλειψη το φόβου για το grexit , αντι να το επιβραβεύσουν με αναβάθμιση κατα ενα γράμμα, να το επιβραβεύσουν κατά δύο γράμματα και την πρωτοφανή εμφάνιση πλεονάσματος άλλα 2 γράμματα κ.ο.κ. Κανείς στις αγορές δεν θα τους πει γιατί δώσατε στην θετική αυτή είδηση δύο ενώ θα έπρεπε να δώσετε ενα, διότι για να το πεί και να γίνει πιστευτός, πρέπει να έχει κύρος ανώτερο των οίκων...Αλλωστε μπορούν κάλλιστα, μετά την αναγνώριση των δανειστών και του ΔΝΤ οτι υπερέβαλλαν σε αυστηρά μέτρα και έκαναν και σημαντικά λάθη στην περίπτωση της Ελλάδας, αναγκάζοντας τους οίκους εν ριπη οφθαλμού να την ρίξουν στην κατηγορία σκουπίδια, να ισχυριστούν οτι αποκαθιστούν την πραγματική αξία της χώρας ανεβάζοντάς την κατα 2 ή και 4 γράμματα. Αρκεί κάποιος ή κάτι να τους πείσει να θελήσουν να αποκαταστήσουν την προφανή αδικία...

          • aris1 avatar
            aris1 @ aris1 26/11/2013 19:22:37

            Λες και είμαι προφήτης...Ορίσε παρακάτω ανάρτηση στο Antinews: "μεγάλη ιαπωνική επενδυτική εταιρεία η οποία με ανοικτή επιστολή της International New York Times αναφέρει ότι η Ελλάδα βαθμολογείται με Α+ και καλεί τους επενδυτές να σπεύσουν.",
            που μας πάει κατ΄ετθείαν στο Α+
            για να μην μου λες φίλε Χαβιάρι οτι τα παραλέω για τους οίκους...

  36. aris1 avatar
    aris1 25/11/2013 11:32:49

    Λογικές οι προτάσεις σου φίλε George αλλά όσο οι αγορές μας έχουν στην κατηγορία "σκουπίδια" και δεν μας ανεβάζουν οπως έκαναν με τις Leehman brothers , Enron, κλπ. (που ήταν Πραγματικά σκουπίδια ) στην Α'
    κατηγορία, ό,τι και να κάνουμε απο μόνοι μας το πολύ πολύ να γίνουμε Βουλγαρία, δηλαδή αυτάρκεις σε γεωργικά προιόντα και υγιεινή διατροφή γενικώς, πράγμα που όντως θα μας εξασφαλίσει τουλάχιστο το φαγητό και δεν θα ψάχνουν τόσοι Ελληνες στά σκουπίδια...

  37. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 26/11/2013 17:00:27

    Αλ- Τσιπρας: μακαρι να είμασταν Αργεντινη... (αξεχαστο)

  38. elisavet avatar
    elisavet 27/11/2013 09:48:05

    Το «μακάρι να είχαμε γίνει Αργεντινή» και η πρόσφατη δήλωση του στο Τέξας ότι η Ελλάδα δεν πρέπει να βγει από την Ευρώπη, δείχνει ότι δεν έχει το σχέδιο που θα βγάλει την χώρα, το συντομότερο δυνατόν, από την κρίση. Απλά αλλάζει γραμμή ανάλογα με τις εξελίξεις στην οικονομία της χώρας και την δυσαρέσκεια των πολιτών από τα φορολογικά βάρη και τις αλλεπάλληλες μειώσεις μισθών και συντάξεων....

    • aris1 avatar
      aris1 @ elisavet 27/11/2013 13:11:34

      Mα αγαπητη Ελισσάβετ, αν ο Τσίπρας, ή ο Σαμαράς που κυβερνάει κιόλας και θα μπορούσε να το εφαρμόσει, ή κάποιος άλλος τελοσπάντων, είχαν σχέδιο που θα βγάλει την χώρα, το συντομότερο δυνατόν, από την κρίση, θα το κρατούσαν μυστικό 5 χρόνια τώρα, που είμαστε και πέφτουμε όλο και πιο βαθειά στην κρίση, για να μην τους το κλέψει ο άλλος?
      Προφανώς όλοι πορεύονται με το "βλέποντας και κάνοντας αρκεί εμείς να έχουμε εξασφαλισμένη την πάρτη μας και να συγκαλύπτουμε και όσους μας βοηθάνε"...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.