#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/11/2010 18:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η επιμήκυνση είναι αποτέλεσμα της αποτυχίας Παπανδρέου







Επιμήκυνση 11 ετών!

Ένα σύνθετο παιχνίδι  εκτυλίσσεται τις τελευταίες μέρες.  Το Σάββατο  το   Reuters  ενημέρωνε  ό,τι ο  κ. «blue eyes”  Πώλ Τόμπσεν,  εφέρετο  να  δηλώνει πως είναι ανοιχτός στο  ενδεχόμενο επιμήκυνσης του χρόνου αποπληρωμής του δανείου που χορήγησε το ΔΝΤ προς τη χώρα μας. Μια επιμήκυνση  που  μπορεί να φτάσει  μέχρι τα 11 χρόνια! (να διευκρινίσουμε ο κ. Τόμπσεν αναφέρεται μόνο για το ποσοστό συμμετοχής του ΔΝΤ και όχι για το σύνολο του δανείου). Χθες, το θέμα που άνοιξε ο κ. Τόμπσεν  έγινε  είδηση παντού (http://www.antinews.gr/?p=73591).

Υστερα, βγήκαν οι γνωστοί κονδυλοφόροι του συστήματος και λίγο - πολύ μας εμφανίζουν το σενάριο της επιμήκυνσης ως «επίτευγμα του κ. Παπανδρέου»!  Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:

Καταρρίπτεται η επιχειρηματολογία Παπανδρέου

Με την επέκταση της κρίσης και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, καταρρίπτεται  το βασικό πολιτικό επιχείρημα του κ. Παπανδρέου ότι η κρίση ήταν ελληνική.

Η  αλήθεια είναι ότι η χώρα μας βρέθηκε αντιμέτωπη με μια παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση και έχοντας μια ασθενή οικονομία, χτυπήθηκε έντονα.

Η κατάσταση επιδεινώθηκε από τις γνωστές  ανεύθυνες  δηλώσεις του κ. Παπανδρέου και των υπουργών του και τον εγκληματικό τρόπο με τον οποίο  διαχειρίστηκαν την ελληνική οικονομία το τελευταίο τρίμηνο του 2009 και το πρώτο πεντάμηνο του 2010.Μην τα επαναλάβουμε, είναι γνωστά.

Το άλλο επιχείρημα του κ. Παπανδρέου ήταν ότι την κρίση  δημιούργησαν οι   κεντροδεξιές κυβερνήσεις!  Η  Πορτογαλία και η Ισπανία (η τελευταία με το θηριώδες ποσοστό ανεργίας στο 20%) σοσιαλιστικές κυβερνήσεις έχουν!

Το τρίτο επιχείρημα του κ. Παπανδρέου ήταν ότι θα μας «έβγαζε» από την κρίση το 2013! Τώρα θα πανηγυρίζουν που θα είμαστε υπό ομηρία μέχρι το 2020!

Η επιμήκυνση είναι αποτέλεσμα της αποτυχίας

Κατ’ αρχήν η  συζήτηση για την επέκταση του χρόνου αποπληρωμής του δανείου (που αυτομάτως συνεπάγεται αύξηση  του επιτοκίου και παράταση  των  δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η χώρα μας) αποτελεί  ομολογία ότι  το σημερινό χρονοδιάγραμμα απέτυχε.

Και απέτυχε επειδή:

α) οι στόχοι του  ήταν εξ υπαρχής ανέφικτοι.

β) τα ληφθέντα μέτρα ήταν προς την λάθος κατεύθυνση

γ) η κυβέρνηση μας απεδείχθη  ανίκανη να φέρει σε πέρας τις υποχρεώσεις που ανέλαβε.

Είτε επειδή συνέβησαν όλα αυτά μαζί, που είναι και η πιθανότερη εξήγηση!

Ποιοι είναι υπέρ;

Θιασώτης της επιμήκυνσης είναι ο κ. Στρός Κάν.  Λογικό.  Από τη στιγμή που προβάλλει ως φαβορί για την Προεδρία της Γαλλικής Δημοκρατίας δεν θέλει  να χρεωθεί την αποτυχία της Ελλάδος. Θα τσαλάκωνε το προφίλ του!

Προφανώς την επιμήκυνση επιθυμεί και ο κ. Παπανδρέου  γιατί ξέρει ( αν δεν ξέρει,  θα του το έχουν πεί)  ό, τι τα νούμερα δεν βγαίνουν και τα μέτρα που πρέπει να λάβει τα επόμενα χρόνια θα αποξενώσουν το ΠΑΣΟΚ από τον σκληρό κομματικό του πυρήνα. Η κατάσταση και στο εσωτερικό του Κινήματος και κυρίως στην κοινωνία είναι εκρηκτική.

Δεν θα έλεγε όχι ούτε η πέραν του Ατλαντικού υπερδύναμη, για να διευκολύνει  έναν πιστό της φίλο.

Ποιοι αντιδρούν;

Κατ’ αρχήν φαίνεται να αντιδρά  η  κα Μέρκελ.

Ο προφανής λόγος είναι ότι αν αρχίσουν τις εκπτώσεις, η ελληνική κυβέρνηση θα «χαλαρώσει» και το πρόγραμμα δημοσιονομικής εξυγίανσης πιθανότατα θα εκτροχιαστεί.

Δεύτερον, γιατί νομίζει ότι θα σταλούν  λάθος μηνύματα και στις άλλες χώρες που βρίσκονται αντιμέτωπες με δημοσιονομικά  ελλείμματα.

Υπάρχει και ένας άλλος λόγος που δεν τον ομολογούν: μάλλον δεν θέλουν να έχουν για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα το ΔΝΤ στην αυλή της Ευρώπης.

Ποιος θα κερδίσει;

Σε πρώτη φάση φαίνεται να κερδίζει η ευρωπαϊκή πλευρά, αλλά δεν είναι βέβαιο ότι η κατάσταση θα παραμείνει ως έχει.

Όμως, μια περαιτέρω δραματική επιδείνωση των οικονομικών μεγεθών της Ελλάδος, την οποία κανένας δεν μπορεί να αποκλείσει,  (ήδη μιλάνε για ένα εκατομμύριο ανέργους το 2011) θα τινάξει  το πρόγραμμα στον αέρα και θα προκαλέσει  βίαιες κοινωνικές εκρήξεις που πιθανότατα θα επεκταθούν και στις  άλλες ευρωπαϊκές χώρες που εφαρμόζουν προγράμματα λιτότητας. Αυτό δεν το θέλει κανένας!

Η κα. Μέρκελ, θα εξαντλήσει κάθε περιθώριο για την τήρηση του υπάρχοντος χρονοδιαγράμματος. Ξέρει, όμως ότι αυτό είναι αδύνατο. Απλώς, όπως και την Ανοιξη, πρέπει να  δικαιολογηθεί  και στο εσωτερικό της χώρας της.

Τελικά,  εύκολα ή δύσκολα θα  συναινέσει  στην επιμήκυνση του χρόνου  αποπληρωμής του δανείου, (σε πρώτη φάση μόνο για το ποσό της  συμμετοχής  του ΔΝΤ).

Όμως, το  Μνημόνιο  θα παραμένει, όπως και οι έλεγχοι της τροϊκας.

Επιμήκυνση και εκλογές:

Η  επιμήκυνση, λοιπόν,  θα γίνει. Το θέμα είναι πότε; Γιατί με το πότε συναρτώνται και πολιτικές σκοπιμότητες.

Ο κ. Παπανδρέου, παράλληλα,  ζητάει  παρασκηνιακά  και  κάποια   τροποποίηση (χαλάρωση) των στόχων του Μνημονίου, χωρίς προς το παρόν να βρίσκει ανταπόκριση.

Γιατί; Γιατί προφανώς θέλει να αξιοποιήσει την  επιμήκυνση για  να προσφύγει σε εκλογές. Τι εννοώ;  Ο  πρωθυπουργός, όταν συμφωνηθεί η  επιμήκυνση, θα επιχειρήσει, με   μια επικοινωνιακή αντεπίθεση, να δημιουργήσει ένα θετικό κλίμα που θα στρώσει το έδαφος  για  πρόωρη προσφυγή    στις κάλπες.

Κώστας Ροδινός



Υ.Γ. Βλέποντας την προθυμία με την οποία συντάσσονται υπέρ της επιμήκυνσης και χώρες της ευρωζώνης, δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ: μήπως τελικά το παιχνίδι ήταν στημένο;

Εθεσαν την τριετία ως απώτερη προθεσμία αποπληρωμής του δανείου (γνωρίζοντας ότι αυτό ήταν πρακτικά αδύνατον) για να δεχθούμε αδιαμαρτύρητα τα μέτρα της  κυβέρνησης Παπανδρέου;

Και τώρα που τα μέτρα επεβλήθησαν μας «χρυσώσουν το χάπι» παρατείνοντας την διάρκεια αποπληρωμής, αλλά ουσιαστικά διατηρώντας τον έλεγχο επί της χώρας;

Το ερώτημα είναι αν σ’ αυτό το παιχνίδι συναίνεσε, εκών – άκων, ο κ. Παπανδρέου;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. η Dimi avatar
    η Dimi 29/11/2010 08:46:01

    Eβαλαν Ελληνόπουλα να προσκυνήσουν τον Αλλάχ!!

    ~Του Κώστα Χαρδαβέλλα – e-Πύλη Εκπαίδευσης
    Δευτέρα 22/11/2010 – 18:36
    Eνότητα: Εκπαιδευτικές Ειδήσεις

    Είναι σχεδόν απίστευτο αυτό που έγινε στο 79ο Νηπιαγωγείο Σεπολίων την περασμένη Δευτέρα, όταν οι μουσουλμάνοι βγήκαν στις πλατείες της Αθήνας να προσευχηθούν για τη θρησκευτική γιορτή τους, το Μπαϊράμι.

    Εκείνη λοιπόν την ημέρα, οι νηπιαγωγοί του 79ου Νηπιαγωγείου Σεπολίων, είχαν την φαεινή ιδέα να διδάξουν στα παιδάκια των 4 και 5 ετών τι είναι το Μπαϊράμι, γιατί το γιορτάζουν οι Μουσουλμάνοι και ... άλλα τέτοια ενδιαφέροντα για τα νήπια. Και όλο αυτό γιατί ανάμεσα στα 30 συνολικά παιδάκια, υπήρχαν και 3 παιδιά μουσουλμάνων.

    Κάπως έτσι, τα νήπια - Ελληνόπουλα μυήθηκαν στη θρησκεία του Ισλάμ.

    Και σαν να μην έφτανε αυτό, κάποια στιγμή, εμφανίστηκαν στον παιδικό σταθμό οι γονείς των μουσουλμάνων παιδιών για να προσευχηθούν μαζί τους! Όπως είναι φυσικό, τα παιδάκια αντιμετώπισαν το όλο περιστατικό σαν παιχνίδι και με δεδομένη την παιδική περιέργεια, έπεσαν και αυτά στο έδαφος και άρχισαν να προσκυνούν τον Αλλάχ, χωρίς κανείς να κάνει τίποτα για να τα εμποδίσει.

    Πρόσφατα κυκλοφόρησε βίντεο από τη γειτονική Αλβανία, όπου μια μουσουλμανική "φιλανθρωπική" οργάνωση χωρίς να το γνωρίζουν οι γονείς, επισκεπτόταν σχολεία για να προσφέρει "δώρα" στα παιδιά. Τα "δώρα" όμως ήταν μαντίλες για τα κοριτσάκια και λευκά σκουφάκια του μουσουλμανικού τελετουργικού για τα αγόρια.

    Όχι απλά τους τα έδιναν, αλλά υποχρέωναν να τα φορέσουν, ενώ δίπλα οι "φιλάνθρωποι" έψελναν μουσουλμανικούς ύμνους.

    Υπενθύμιση γιά όσους απείχαν της εκλογικής διαδικασίας των Δημοτικών Εκλογών στις 7 και 14 Νοεμβρίου, 2010. Ολα αυτά τα φρικτά, συνέβησαν την επομένη του «Εκλογικού Θριάμβου» του νέου Δημάρχου Αθηναίων και ήδη persona non grata στις περιοχές των Πατησίων, κ. Γ. Καμίνη.

    Εφιάλτης για την Ελλάδα ο «πολυπολιτισμός» του πρωκτού, στο όνομα του οποίου, μέσα σε Ελληνικό Νηπιαγωγείο, έβαλαν ανυποψίαστα Ελληνόπουλα να προσκυνήσουν τον Αντίχριστο Αλλάχ, «μυώντας» τα στο Ισλάμ, ξεπερνώντας κάθε παιδαγωγικό και ηθικό όριο!

    Και όλα αυτά τα εφιαλτικά, είναι «τα ορεκτικά». Το κυρίως «πιάτο», δεν το γευτήκαμε oι Ελληνες, ακόμα.

    Αυτά συμβαίνουν, όταν η Ελληνική αδράνεια δίνει Βήμα σε 2,000,000+ ΛΑΘΡΟ-αλλοδαπούς Αλλοθρήσκους, ν’αποφασίζουν γιά το μέλλον των Ελλήνων και των παιδιών τους, χωρίς τους Ελληνες. Και να σπεύδουν κατά κύματα, ν’αλλοιώσουν τα εκλογικά αποτελέσματα υπέρ της επιτομής του ψεύδους «εμένα δεν μ’ενδιαφέρουν οι Θητείες», και γιά τα επόμενα 30 χρόνια, λέει.

    Τριάντα χρόνια χρειάζεται ο πολυθεσίτης νεοταξίτης έσχατος προδότης εσωτερικός εχθρός Mineiko-Chant-Bilderberg, γιά την ολοκλήρωση των πληρωμένων κοινωνικών εγκλημάτων αποδόμησης και μετατροπής της Ελλάδας σε μαύρο κοινωνικό χυλό των 20,000,000 δούλων του χρέους ΔΝΤ. Είκοσι εκατομμύρια μαύρων δούλων της νεοταξικής μαφιοκρατίας, xωρίς δικαιωματα, ούτε πατρίδα, ούτε θρησκεία, ούτε ιστορία, ούτε ταυτότητα, ούτε προοπτική, ούτε εθνική σύσταση.

    Θα επιτρέψουμε στον έσχατο προδότη/κοινωνικό φονιά να ολοκληρώσει την πληρωμένη με Δις δολλάρια μίζα, αποδόμηση της Ελλάδας; Εχουν βουλιάξει οι μηχανές αναζήτησης και YouTube, με πηγές για το «Κόλπο ΔΝΤ».

    Ελληνίδες, Ελληνες, ας αφυπνισθούμε, επί τέλους!

    «Η ζωή χωρίζεται σε τρεις φάσεις. Επανάσταση. Περισυλλογή. Τηλεόραση. Ξεκινάς ν’αλλάξεις τον κόσμο και καταλήγεις ν’αλλάζεις κανάλια» ~Αρκάς

    • Σολιαληστής avatar
      Σολιαληστής @ η Dimi 29/11/2010 09:42:37

      Αλαχ ακμπααααρρρ

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Σολιαληστής 29/11/2010 10:04:26

        ΟΧΙ! Οι Ελληνες Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε στον νεοταξίτη ισλαμολάτρη προσκυνημένο να μετατρέψει την Ελλάδα, σε απέραντο ισλαμαμπάντ.

        Συνενόχους στα πληρωμένα πολυμορφικά, πολυεπίπεδα κοινωνικά και οικονομικά εγκλήματά του, Δεν πρόκειται να μάς έχει.

        Η ώρα της εξίσου τρομερής με την Υβρι Νέμεσης, πλησιάζει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ η Dimi 29/11/2010 11:08:22

      Αγαπητή μου Dimi,

      Εδώ κατέλαβαν τα Προπύλαια!

      Θα επέτρεπαν, ας πούμε στη Τουρκία, να πάμε 100 άνθρωποι να προσευχηθούμε στην Αγία Σοφιά;
      Ποτέ;
      Ε, άμα δεν έχεις σοβαρό κράτος, θα γίνονται και χειρότερα.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Κώστας Ροδινός 29/11/2010 16:08:16

        Kαλή σου Ημέρα, Κώστα!!!

        Ούτε στην Αγία Σοφιά θα επέτρεπαν να πάμε 100 Ορθόδοξοι Χριστιανοί να προσευχηθούμε. Ούτε πούλμαν στη τουρκιά μ’Ελληνες κατόχους διπλών τουρκικών εκλογικών βιβλιαρίων γιά την αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος υπέρ του τάδε ή του δείνα τούρκου πολιτικάντη. Οι νεο-οθωμανοί τους Ελληνες, με γιαταγάνια μεσ’τα πούλμαν θ’αποκεφάλιζαν.

        Ενώ εδώ, στην Ελλάδα, οι εν προφάσεις αδρανείς και εκ του ασφαλούς παρατηρητές των ασφυκτικά γεμάτων με νεο-οθωμανούς πούλμαν που περνούσαν κατά κύματα στη Θράκη μας, πρότειναν να τους φωτογραφήσουμε!!! Τόσο υπεράνω οι Ελληνες. Τέτοια η απονεύρωση του καναπέ, Θεέ μου! Τ’αποτελέσματα της οποίας, πληρώνουμε όλοι οι υπόλοιποι, που ασκούμε ανελλειπώς, το υπέρτατο δικαίωμά μας ως Πολίτες.

        Και σήμερα, ενθαρρυμένος από την ατολμία, τολμά και ΠΑΛΙ ο Εφιάλτης και η νεοταξική φατρία, να παραπλανούν τους αθεράπευτα ευκολόπιστους Ελληνες. Και να μιλούν γιά δήθεν άνοιγμα του δρόμου για την «Επιμήκυνση Αποπληρωμής» του δανείου. Δηλαδή, οι Ελληνες, να είμαστε χαρωποι κι ανακουφισμένοι, επειδή θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε στο διηνεκές, Δις Ευρώ σε ΤΟΚΟΥΣ (γιά το Κεφάλαιο ούτε λόγος), ώστε να συνεχίζουν να θησαυρίζουν χυδαία, οι νεοταξίτες δολοφόνοι μαφιοκράτες.

        Ομως, οι Ελληνες με μνήμη, υπενθυμίζουμε:

        Στον Εφιάλτη, ο οποίος μίλησε με καμάρι! στην ομιλία του στη ΔΕΘ στις 11-9-2010 για το Πρωτοφανές δάνειο των 110 Δις Ευρώ. Πράγματι, ποτέ στην Ιστορία δεν υποθηκεύτηκε τόσο βάναυσα και σε τέτοιο βαθμό, μια τόσο σημαντική χώρα, όπως η Ελλάδα. Η Ελλάδα, στην οποία λόγω γεωτεκτονικής θέσης και γεωλογικής κατάστασης ευνοούνται η μεταλλογένεση και ο μεγάλος αριθμός εμφανίσεων χρυσού και άλλων βασικών και πολύτιμων μετάλλων, όπως το σπάνιο γι’αυτό και πανάκριβο, Οσμιο.

        Απόσπασμα από τη συνέντευξη με τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις του στρατηγού ε.α. Γιώργου Αϋφαντή:

        «Οσμιο δυστυχώς υπάρχει σε αρκετές περιοχές της Ελλάδας.

        Και λέγω δυστυχώς, γιατί αν μάθουν πού βρίσκεται θα μας διαλύσουν, θα μας κάνουν κρατίδια κρατίδια για να το πάρουν. Αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουν πολύ καλά και οι Τούρκοι, οι οποίοι δεν διστάζουν να το διαλαλούν δημόσια σε έντυπα και τηλεοράσεις.

        Οταν ρώτησα...διαπίστωσα ότι η τιμή του ήταν 60 χιλιάδες δολλάρια για ένα γραμμάριο.

        Δηλαδή, το ένα κιλό κοστίζει 60 εκατομμύρια δολλάρια.. το επεισόδιο στα ΄Ιμια έγινε γιατί κάτω από τη βραχονησίδα υπάρχει όσμιο, πολύς χρυσός αλλά και κόκκινος υδράργυρος, που είναι το δεύτερο κατά σειρά ακριβότερο μέταλλο.

        Δηλαδή ένα κιλό όσμιο, κοστίζει όσο 8 τόνοι χρυσού και ένα κιλό κόκκινος υδράργυρος αγοράζεται με 2 τόνους χρυσό. Γι' αυτό, τα ΄Ιμια ειναι στις γκρίζες ζωνες».

        Ο μασκαρεμένος Εφιάλτης, συνενόχους στα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ, Δεν πρόκειται να μάς έχει.

        Και στην επί 70 χρόνια οφειλέτη αχάριστη Γερμανία και στη νύν «δανειστή» θηλυκιά Φύρερ-Αγγέλα με το χοντροδάκτυλο να μάς το κουνάει απειλητικά, υπενθυμίζουμε ΚΑΙ διεκδικούμε την αποζημίωση των 100 Δις Ευρώ, γιά τη «Κατοχική Σταύρωση» της Ελλάδας από τον Χίτλερ http://www.noiazomai.net/epanorthoseis.html

        Κώστα, εύχομαι και προσεύχομαι, αυτό το παγκόσμιο Wikileaks domino effect, να γίνει η Νέμεσις της νεοταξικής αλητείας, που αποδομεί και συγκλονίζει τις κοινωνίες παγκοσμίως. Και ιδιαίτερα την Ελλάδα μας, η οποία ευρίσκεται κυριολεκτικά στο μάτι του νεοταξικού κυκλώνα, σήμερα. Είθε, λόγω αποκαλύψεων και προδοτικών σκανδάλων, να διαλυθούν άμεσα, είς τα εξ ών συνετέθησαν, οι εδώ Εφιάλτες. Είθε!

        Mε Εκτίμηση και Φιλία

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ η Dimi 29/11/2010 16:25:04

          Καλημέρα Dimi,

          Αυτή η ιστορία με τις διαρροές των τηλεγραφημάτων των αμερικανών (ο θεός να τους κάνει) διπλωματών, απομυθοποιεί πλήρως στα μάτια του κόσμου την υποτιθέμενη υπερδύναμη.
          Από εδώ και στο εξής όλοι θα την αντιμετωπίζουν με καχυποψία.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Κώστας Ροδινός 29/11/2010 17:38:21

            Kώστα, όπως ακριβώς τα λες είναι.

            DailyBeast: U.S. Seeks to Contain WikiLeaks Damage...Hillary Clinton heads to the Middle East. http://bit.ly/h96WND

            George Stefanooulos: Rep. Hoekstra on GMA: WikiLeaks document dump was a “colossal failure” by U.S. intelligence http://abcn.ws/eyQudQ

            Oι εμπλεκόμενοι, έστω και αργά, έχουν κάθε λόγο ν’ανησυχούν σοβαρά...

  2. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 29/11/2010 08:57:09

    Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα αλλά αυτό που επικρατεί είναι η ανακούφιση. Όσο οδυνηρό και να είναι ανακούφιση για την οικονομική υποτέλεια της χώρας.
    Με την επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής στα 11 χρόνια, (αν το βουλώσουν κάποιοι και γίνει πραγματικότητα), η διαχείριση στον λάκκο με τα φίδια που μας έριξαν είναι ανετότερη.
    Ήταν αδύνατο να αποπληρωθούν το 2014 το δάνειο της τρόικας και τα υπόλοιπα που θα έληγαν.
    Βέβαια τα παιδιά όταν τους τα γράφαμε μας κατηγορούσαν και έπρεπε να έρθει κάθε ...φούφουτος και να τους προτρέψει να δουν τι υπέγραψαν για να συνειδητοποιήσουν που μας έμπλεξαν.
    Με τις τελευταίες εξελίξεις όμως καταρρέει όλη η επιχειρηματολογία του ΠΑΣΟΚ.
    -ποια διαπραγμάτευση;
    -ούτε πρόσθεση δεν έκαναν;
    -ΙΧ πας να αγοράσεις και ρωτάς τις δόσεις...

    Το λυπηρότερο όλο : μέχρι προχθές δαιμονοποιούσαν κάθε συζήτηση για αναδιάρθρωση και κατηγορούσαν τα λόγια των υπολοίπων που έγιναν πράξεις δικές τους.
    Βέβαια να μην πανηγυρίζουμε, το μόνο που διαφαίνεται ως επιτυχία είναι ότι θα επιμηκυνθεί το ζόρισμα και ότι ίσως θα τα καταφέρουμε έχοντας στο σβέρκο μας 11 χρόνια το ΔΝΤ και την υπόλοιπη τρόικα.
    Θα πρέπει λοιπόν ορισμένοι αφενός να το βουλώσουν (που όποτε ανοίγουν το στόμα για δηλώσεις τα επιτόκια και τα ασφάλιστρα δανεισμού εκτινάσσονται στα ύψη) αφετέρου να αφήσουν τις παρλαπίπες και να κάνουν τη δουλειά τους.
    Εν κατακλείδι:
    -μακάρι να έχουμε την ίδια αντιμετώπιση με την Ιρλανδία στη περιπέτεια που μας εν έπλεξαν οι αιθεροβάμονες πολιτικοί μας
    -ο κύριος Παπακωνσταντίνου θα έπρεπε όχι απλά να παραιτηθεί αλλά να διωχθεί αφού για άλλη μια φορά καταδεικνύεται η ικανότητά του στον προγραμματισμό, στην υλοποίηση ακόμα και στην ...πρόσθεση δόσεων και υποχρεώσεων.
    Είναι τραγικό οι τύχες της χώρας και οι κόποι των πολιτών να είναι σκοποί επικοινωνιακής πιρουέτας.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Ιθαγενής 29/11/2010 09:00:03

      ποσο δικιο εχεις....
      ειδικα με μπαλαρινα τον Παγκαλο πρωτη στις επικοινωνιακες πιρουετες!!

      ΠΠ

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 09:14:44

        Το τραγικότερο;
        Δεν υπάρχει ουσιαστικότερη ομολογία χρεωκοπίας από την επιμήκυνση. Αδυναμία εξόφλησης είναι και ικεσία για να μην μας πετάξουν στο δρόμο. Κατάντησαν τη χώρα οικόπεδο με χρονομίσθωση.
        ...και θα έχουμε κάθε έντιμο πολιτικό σαν τον Αντιπρόεδρο και κάθε αντικειμενικό δημοσιογράφο σαν τον Καψή να μας δουλεύουν.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Ιθαγενής 29/11/2010 09:25:30

          παντα ειμασταν η μονη Χωρα με μεταχρονολογημενες επιταγες. Σημερα εχουμε αναγωγη!! χαχααα τους μαθαινουμε νεα κολπα.. since we need Global Financial Governace !
          ΓΑΠ ο Ιπποτης του Γυψου.

          ΠΠ

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 09:28:52

            xaxaxa
            και ο Πάγκαλος λόγω σωματότυπου ο πιστός ακόλουθος;

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Ιθαγενής 29/11/2010 09:27:20

          δηλαδη πιστευεις οτι το '14 θα ειναι ολοι αυτοι οι χαμογελαστοι και δυστυχισμενοι Σοσιαλιστες ΕΔΩ??
          Θα μας αφησουν τη χαρα και την ευτυχια του ΔΝΤ και θα πανε ταξιδι. Στ @@. Ζωα.

          ΠΠ

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 09:37:36

            ...αυτοί όχι είναι αναλώσιμοι, αλλά η παρακαταθήκη τους θα μείνει.
            Το ΠΑΣΟΚ και αυτό δεν το έχουν αντιληφθεί πολλοί δεν είναι κόμμα είναι καθεστώς: εξυπηρετήσεων, βολέματος, χρηματοδοτήσεων. Ως μέλος έχεις εξασφαλίσει σπουδές, πτυχία, βόλεμα, προβολή, καρέκλες, χρήμα.
            Για να ξεριζωθεί η νοοτροπία δεν θέλει σφαλιάρα αλλά ...κατραπακιά.

            ΥΓ

            το ξανάγραψα δεν ζητά συναίνεση από την κοινωνία ο ΓΑΠ, από τα ρετιρέ του κόμματός του ζητά. Αν κάνει εκλογές, για αυτό θα γίνουν, δεν μπορεί να αντιμετωπίσει το καθεστωτικό ΠΑΣΟΚ που και ο ίδιος ανέθρεψε τόσα χρόνια. Νομίζεις ότι θέλει συναίνεση από τη ΝΔ το ΚΚΕ ή το ΣΥΡΙΖΑ; Από τον Φωτόπουλο, τον μανταλάκια, τον Παπασπύρου, εκλιπαρεί συναίνεση, τους Προέδρους και τα ΔΣ.
            Τους μισθοφόρους του καθεστώτος.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Ιθαγενής 29/11/2010 09:41:31

          μα ο ΓΑΠ χαιρεται και διαφημιζει την κοινωνικη ειρηνη !!! ρε συ το πιστευεις?? η μεγαλυτερη "ΠΑΣΟΚΙΑ" της μεταπολιτευσης!!
          Δε σχολιαζω περετερω γτ θα με κοψει ο ΦΞ ! χαχαα

          ΠΠ

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 09:46:38

            γιατί να μη διαφημίζει; πχ στη ΔΕΗ η διαφήμιση στοίχισε 500.000 € ψίχουλα....

  3. pikras7 avatar
    pikras7 29/11/2010 09:04:03

    Επισημαίνω επίσης τα εξής:

    Δεν έχει περάσει χρόνος που το ενδεχόμενο της επιμήκυνσης σύμφωνα με την Κυβέρνηση θα ήταν ένα λάθος μήνυμα στις αγορές για την άνοδο των επιτοκίων.

    Δεν πρέπει να ξεχνάμε τη θέση του Παπανδρέου στην αρχική φάση της διαπραγμάτευσης του Μνημονίου για συρρίκνωση του χρόνου αποπληρωμής στα τρία χρόνια από τα τέσσερα που μας πρότειναν!

    Και ένα θέμα που μου προξένησε αλγεινή εντύπωση:
    Στις ειδήσεις της προηγούμενης Κυριακής ο "πράσινος" Καψής πήρε sms από τον Υπουργό Παπακωνσταντίνου την ώρα που βρισκόταν σε διαπραγμάτευση με τους εταίρους για το θέμα της επιμήκυνσης. Διέκοψε τότε άκομψα και προκλητικά τον συνάδελφό του που κάλυπτε το ρεπορτάζ για το συγκεκριμμένο θέμα για να αποδείξει ακριβώς τη σχέση και τη διαπλοκή του με το σύστημα του ΠΑΣΟΚ. Έλεος!

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/11/2010 09:33:01

    Και άλλη μια φορά Μυγχάουζεν ή Πινόκιο. Θυμάστε ότι "δεν θα έχουμε αναδιίαρθρωση"; Και αναδιάρθρωση και απώλεια κυριαρχίας και γιουσουφάκια. Γιατί τους πληρώνουμε τους δικούς μας δεν ξέρω.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 29/11/2010 09:45:22

      -δεν θα έχουμε αναδιάρθρωση
      -δεν θα μειωθούν οι μισθοί
      -δεν θα κοπούν οι συντάξεις
      -δεν θα επιμηκυνθεί ο χρόνος εργασίας
      -δεν θα καταργηθούν οι συλλογικές συμβάσεις
      -δεν θα μπουν νέοι φόροι
      -δεν θα αυξηθεί ο ΦΠΑ
      -δεν θα πάμε στο ΔΝΤ
      -δεν θα πάρουμε νέα μέτρα (Απρίλιος 2010)
      -δεν θα πάρουμε νέα μέτρα (Οκτώβριος 2010)


      ..ή ο δεκάλογος της κυβίστησης ...καθώς και οι γύφτοι έχουν μπέσα.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ο Ιθαγενής 29/11/2010 11:05:48

        Ιθαγενή,

        Αμα συνεχίσεις, είμαι βέβαιος οτι θα βρείς πολλά ακόμα...

  5. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 29/11/2010 09:39:33

    Λεφτά υπάρχουν...

  6. adrianou kostas avatar
    adrianou kostas 29/11/2010 12:16:26

    Η Ευρώπη βρίσκεται στο στόχαστρο της αμερικής, η οποία με τη βοήθεια του ΔΝΤ μπήκε στην Ευρωζώνη, από την ελληνική κερκόπορτα που άφησε βλακωδώς ανοιχτή η Μέρκελ. Ο ρόλος της κυβέρνησης εδώ είναι κάτι παραπάνω από φανερός και αποδεικνύεται από την προθυμία του ΔΝΤ για επέκταση του δανείου. Εκτός Ευρωζώνης όμως δεν πρόκειται να επιβιώσουμε. Για ανάλυση το http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2236.aspx

  7. daimonaki avatar
    daimonaki 29/11/2010 12:47:24

    Ο κύριος Γιούγκερ, πρόεδρος του EUROGROUR, κάνοντας τις πρώτες ανακοινώσεις για την διάσωση της Ιρλανδίας, αναφέρθηκε και στην Ελλάδα και στην ανάγκη εναρμόνισης της διάρκειας αποπληρωμής του δανείου των 110 δις ευρώ, που πήρε η Ελλάδα, με την διάρκεια αποπληρωμής του δανείου που παίρνει τώρα η Ιρλανδία.

  8. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 29/11/2010 12:59:26

    για οσους δεν εχουν διαβάσει το Economic Hitman του John Perkins, θα δουν εκει μεσα τον ρόλο που παίζουν οι οικονομικοι δολοφονοι στην υποδούλωση των λαων. Η υπερχρέωση των λαών μέσα απο στοχευμένες πιστώσεις απο τα διεθνή κερδοσκοπικά κεφάλαια συγκεκριμένων καρχαριών και τα πολιτικά πιόνια τους και εν συνεχεία η επιμήκυνση αποπληρωμής, υπό τον μανδύα της δήθεν διευκόλυνσης, ειναι μέρος του σχεδίου για την υφαρπαγή των πλουτοπαραγωγικών πηγών και της αφαίμαξης του λαού καθε υπερδανεισμένης χώρας. Οσο περισσότερο διαρκει αυτό τόσο καλύτερα για τους “δανειστές”!

    Ολα τα υπολοιπα ειναι θεωρείες...

  9. zackii avatar
    zackii 29/11/2010 14:02:08

    Aυτό θέλουν να κάνουν στην Ελλάδα, αλλά εμείς ...αντιστεκόμαστε σθεναρά ευτυχώς..καθόμαστε σπίτι μας και δεν πάμε να ψηφίσουμε..γιά να μην περάσουν τα σχέδιά τους. Ζήτω οι νέοι Παπαφλέσσες, Κανάρηδες και Μπουμπουλίνες.
    Ζήτω και ο ΓΑΠ, που τελικά αποδεικνύεται πιό έξυπνος απ'όλους, κι ας τον λέτε χαζό. Σας έχει βάλει όλους στο τσουβάλι. Κι ας αφήσουμε τα ΜΜΕ. Οι Έλληνες είναι άχρηστοι. Ένας λαός σύγχρονων ΡΑΓΙΑΔΩΝ. Και σταματήστε να γράφετε γιά τους Τούρκους και την πολιτική τους. Εκεί που @@χεσαν αυτοί ξεφυτρώσαμε εμείς. Υ.Γ Περιμένω τις οργισμένες αντιδράσεις ...των ηρώων που δεν ψήφισαν κατά της υποδούλωσης της πατρίδας τους

  10. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/11/2010 14:16:11

    Το ανέκδοτο της ημέρας το είπε ο κ.Παπακωνσταντίνου.
    Θα βγούμε λέει από το Μνημόνιο το 2013!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κώστας Ροδινός 29/11/2010 14:21:29

      Καλά αυτός διακρίνεται πλέον για την ακατάσχετη ψευδολογία του.

    • Ζήκος ο Μπακαλάκος avatar
      Ζήκος ο Μπακαλάκος @ Κώστας Ροδινός 29/11/2010 15:03:06

      Μπά τον σκίζει ο Σαμαράς που θα μας έβγαζε το 2012. Μας δουλεύουν όλοι, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Εμείς που έχουμε κατά πολύ περάσει τα ...ήντα, μπορεί και να μην προλάβουμε την έξοδο του Μνημονίου, ίσως όμως προλάβουμε την έξοδο του Ευρώ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ζήκος ο Μπακαλάκος 29/11/2010 15:17:25

        Zήκο,

        Από το Μνημόνιο μπορείς να βγείς και αύριο, αν αποφασίσεις να αλλάξεις πολιτική.

  11. Ζήκος ο Μπακαλάκος avatar
    Ζήκος ο Μπακαλάκος 29/11/2010 15:29:30

    Οποια πολιτική και να αλλάξω, το τι χρωστάω και σε ποιούς, δεν εξανεμίζεται. Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι σε ένα χρόνο θα περάσουν όλες οι αλλαγές και οι ρίξεις που χρειάζονται γα να υπάρξει ανάπτυξη και το - να γίνει + ώστε να ξεπληρώνεται κάποιο ποσό από τα δανεικά, μάλλον ζείς σε άλλο τόπο. Στη Γερμανία μπορεί, εδώ δύσκολα.

    • Misha avatar
      Misha @ Ζήκος ο Μπακαλάκος 29/11/2010 15:40:53

      Ζήκο

      Ξέρεις σε ποιους χρωστας, πόσα και γιατί;
      Κανείς καθηγητής οικονομικών δεν γνωρίζει (διάβασε την προσφατη συνέντευη του καθ.Λαπαβίτσα). Γιατί δεν υπάρχει ακριβής καταγραφή του χρεους;
      Γιατι κανείς δε μιλά για τα λεφτα που μας οφείλει το Ράιχ και φτανουν τα 100δις;

    • aengus avatar
      aengus @ Ζήκος ο Μπακαλάκος 29/11/2010 17:12:40

      Misha
      Για πολλοστή φορά το ΚΚΕ έφερε προ ημερών στο θέμα στη Βουλή. Εκκρεμεί η απάντηση ….

    • aengus avatar
      aengus @ Ζήκος ο Μπακαλάκος 29/11/2010 17:16:06

      ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ : Να διεκδικήσει η κυβέρνηση τις γερμανικές αποζημιώσεις και οφειλές προς τη χώρα μας
      25/11/10
      Προς τον Υπουργό Εξωτερικών

      Όπως επιδίκασε η Διεθνής Διάσκεψη Ειρήνης των Παρισίων, η Ο.Δ. Γερμανίας οφείλει στη χώρα μας σε ονομαστικές αξίες του 1938, 7.500 εκ. € για το δάνειο που οι κατοχικές δυνάμεις εξανάγκασαν τη χώρα μας να τους παράσχει, πέραν βεβαίως των εξόδων συντήρησης των κατοχικών στρατευμάτων, στα οποία μας υποχρέωσαν.

      Αυτά, πέραν των αποζημιώσεων που οφείλουν προς τα θύματα των θηριωδιών των γερμανικών στρατευμάτων κατοχής, σε βάρος των κατοίκων της χώρας. Ενώ οφείλουν και την επιστροφή των αρχαιολογικών θησαυρών που αφαίρεσαν τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής από τα μουσεία μας και τους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς και για την καταστροφή των υποδομών της χώρας από τους βομβαρδισμούς.

      Συνολικά οι οφειλές της Ο.Δ. Γερμανίας προς την Ελλάδα, σε σημερινή αξία, ξεπερνούν τα 70 δισεκατομμύρια €.

      Όμως οι κυβερνήσεις της Γερμανίας, με διάφορες μεθοδεύσεις, κατάφεραν μέχρι τη σύναψη της οριστικής συνθήκης ειρήνης (2 συν 4) που υπεγράφη στη Μόσχα το 1990, να αναβάλουν την εξόφληση του χρέους τους. Από το χρόνο αυτό όμως, με βάση το διεθνές δίκαιο, οι οφειλές αυτές είναι απαιτητές από τη χώρα μας.

      Ωστόσο, καμία κυβέρνηση, είτε της Ν.Δ. είτε του ΠΑ.ΣΟ.Κ., δεν διεκδίκησε μέχρι σήμερα, 19 χρόνια μετά, τις οφειλές αυτές. Οι ευθύνες όλων των μεταπολεμικών κυβερνήσεων είναι δεδομένες, γιατί όχι μόνο δεν διεκδίκησαν τα οφειλόμενα, αλλά έβαλαν και εμπόδια στη διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων.

      Με δεδομένο ότι ο κ. Πρωθυπουργός, απαντώντας (1/3/2010 Α.Π.: 21/85/ΑΣ 173δις) σε σχετική Ερώτηση του Κόμματός μας (6166/16,02,2010), αν και αναγνωρίζει τόσο το θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων, όσο και της επιστροφής του κατοχικού δανείου, δεν δεσμεύεται για την διεκδίκησή τους και συνεχίζει την τακτική των προηγούμενων κυβερνήσεων που απέφευγαν να θέσουν το ζήτημα στη γερμανική κυβέρνηση,

      ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ Υπουργός, για ποιο λόγο η κυβέρνηση δεν ανταποκρίνεται στο καθήκον της και να διεκδικήσει τώρα - άμεσα, τα πλέον των 70 δις. € που οφείλει η Ο.Δ. Γερμανίας στην Ελλάδα και πρώτα από όλα, την επιστροφή του αναγκαστικού κατοχικού δανείου που πήρε η ναζιστική Γερμανία από τη χώρα μας.



      Ο βουλευτής

      Σπύρος Χαλβατζής

  12. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/11/2010 16:08:04

    Ο κ. Πεταλωτής δήλωσε σήμερα οτι η Ελλάδα θα καταθέσει αίτημα για την επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του δανείου, αλλά δε θα υπάρξει νέο μνημόνιο, είπε!

    Το μόνο βέβαιο είναι οτι και νέο Μνημόνιο θα υπάρξει και μεγαλύτερη διάρκεια θα έχει.

    Το ΛΑΟΣ επίσης έσπευσε να χαιρετήσει την επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 29/11/2010 16:10:01

      Για την υπαρχουσα Δανειακη δε μιλησε??!!! Θα την αλλαξει/καταγγειλουν μαζι ? Ποια θα ειναι τα νεα Δανειακα/Τοκοι δεδομενα ??
      Την παπια??
      Πα πα πα ο Πεταλωτης?

      ΠΠ

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 16:13:42

        Τώρα εσύ, θα περιμένεις απαντήσεις υποθέτω, ε;

  13. Maximilien avatar
    Maximilien 29/11/2010 16:11:35

    Τελικά όλοι είναι ευχαριστημένοι με την επιμήκυνση. Στο τέλος όμως ξυρίζουν το γαμπρό. Για να δούμε αν θα πάρουν φράγκο πίσω οι δοσίλογοι και οι συνεργάτες τους.

  14. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 29/11/2010 16:19:55

    Ρε παιδιά, να κάνω μια ερώτηση προς τους αναγνώστες μιας κάποιας ηλικίας που έχουν καλές οικονομικές γνώσεις:

    Πώς γίνεται το πλεόνασμα των 380.000.000 U$D που άφησε η "κακιά Χούντα" με το λαό να μην έχει απολύτως κανένα πρόβλημα ανεργίας ή επιβίωσης (είχε άλλα προβλήματα), να γίνει μέσα σε 35 χρόνια "Δημοκρατίας" 350.000.000.000 Ευρώ έλλειμα με το λαό να υπερχρεωμένο και υποθηκευμένο στις τράπεζες, 25% του πληθυσμού κάτω από τα όρια της φτώχειας και την ανεργία σε μεγάλα διψήφια ποσοστά;;;;;;

    Επιπλέον επί "Δημοκρατίας" είχαμε και τρεις πακτωλούς χρημάτων (από τα πακέτα στήριξης) από το Εξωτερικό που επί "κακιάς Χούντας" δεν είχαμε...

    • Ζήκος ο Μπακαλάκος avatar
      Ζήκος ο Μπακαλάκος @ oxi ki etsi 29/11/2010 16:51:42

      Υπερκατανάλωση με εισαγόμενα προιόντα για το οποία δανειζόμαστε και αγοράζουμε όλο και περισσότερα, φαύλος-κύκλος. Οι παλαιοί θα θυμούνται ότι για να αγοράσεις 1 τηλεόραση το '72 έπρεπε να κάνεις οικογενειακό συμβούλιο, ακόμα και στις οικογένειες των μέσων Ελλήνων. Το ίδιο για ψυγεία, πλυντήρια κ.λ.π. Η αγορά αυτοκινήτου θεωρούνταν αγορά ζωής. Το ζαμπόν και ο τόνος που σήμερα πάμε και παίρνουμε 10 φέτες και 3 κουτάκια μέσα σ'όλα τ' άλλα, ήταν είδος πολυτελείας. Να μη θυμηθώ και τα ρούχα, που τα μπλου τζην τα αγοράζαμε από τις Αμερικάνικες αγορές. Σήμερα, μέτρα πόσα ψυγεία, τηλεοράσεις, στερεοφωνικά, κινητά, αυτοκίνητα αγοράζει ο "μέσος" Ελληνας μαζί με τα ρούχα τα οποία είναι σχεδον όλα εισαγόμενα. Υπερκατανάλωση πέρα από τις οικονομικές δυνατότητες του τόπου.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Ζήκος ο Μπακαλάκος 29/11/2010 17:44:28

        Τα ίδια ήταν και σε άλλες χώρες. Απλά οι τιμές σήμερα έπεσαν υπερβολικά για πολλούς λόγους.

      • astor avatar
        astor @ Ζήκος ο Μπακαλάκος 29/11/2010 17:52:16

        Η τελική αιτία όλων των πραγματικών κρίσεων παραμένει πάντα η φτώχεια και ο περιορισμός της κατανάλωσης των μαζών, που αντιτίθεται στην τάση της κεφαλαιοκρατικής παραγωγής ν’ αναπτύσσει έτσι τις παραγωγικές δυνάμεις, λες και το όριό της αποτελείται μόνο από την απόλυτη ικανότητα κατανάλωσης της κοινωνίας» - Κάρλ Μαρξ, Το Κεφάλαιο, τ. ΙΙΙ, κεφάλαιο 30, σελ. 610.

        http://redflyplanet.blogspot.com/

  15. Γιαννης Δ avatar
    Γιαννης Δ 29/11/2010 20:22:40

    Επιμήκυνση...της αποπληρωμής του δανείου Ε.Ε-ΔΝΤ (με νέα μνημόνια;;;) που πήρε η Ελλάδα μέχρι το...2021 πέτυχε η...Ιρλανδία! Όπως είναι φυσικό η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ πανηγυρίζει για την τεράστια επιτυχία...της! Αντί να το βουλώσουν που μας παρέδωσαν ανευ όρων στο ΔΝΤ ενώ η Ιρλανδία διαπραγματεύτηκε σκληρά λέγοντας πολλά... ΟΧΙ, και πετυχαίνοντας αποπληρωμή σε 11 χρόνια κι όχι σε 5 όπως εμείς...πανηγυρίζουν κιόλας!

  16. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/11/2010 20:27:10

    Οι Ιρλανδοί διαπραγματεύτηκαν.
    Οι δικοί μας ....παραδόθηκαν και μάλιστα άνευ όρων.

  17. Aris avatar
    Aris 29/11/2010 20:44:24

    Όλα τα δελτία των "8" πανηγυρίζουν! Για ποια αποτυχία μιλάς; Όταν θα βρεις ένα κανάλι ή ραδιόφωνο που θα λέει τα πράγματα με το όνομά τους, όπως τα λέει το Antinews, γίνεται να το αναρτήσετε;

  18. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/11/2010 20:49:00

    Απορώ και εγώ τι πανηγυρίζουν;
    Τη λιτότητα μέχρι το 2014;

  19. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/11/2010 20:58:24

    Μερικά πράγματα που μάθαμε απόψε:
    1. Η επιμήκυνση τελικά θα παραταθεί μέχρι το 2024.
    2. Ο εξ ιταλίας σύμβουλος του κ. Παπανδρέου, ο κ. Σιόπα, μας είπε ότι τα δύσκολα τώρα αρχίζουν και να κάνουμε υπομονή 15 χρόνια για να δούμε άσπρη μέρα.
    3. Οτι η πρόταση για την επιμήκυνση της αποπληρωμής πρέπει να ψηφιστεί από τα εθνικά κοινοβούλια,διαδικασία που αναμένεται να ολοκληρωθεί κατά τον Φεβρουάριο.
    4. Οτι αυξήθηκε το επιτόκιο δανεισμού
    5. Οτι η τροϊκα θα συνεχίσει να πραγματοποιεί τους ελέγχους και πέραν του 2013.
    6. Αυτό σημαίνει οτι η χώρα μπαίνει σε ένα καθεστώς περιορισμένης κυριαρχίας για τα επόμενα 15 χρόνια.
    Τώρα στ' αλήθεια μετά από όλα αυτά ποιός μπορεί να ελπίζει;

  20. Aris avatar
    Aris 29/11/2010 21:01:45

    Δεν πανηγυρίζουν για κάποιο συγκεκριμένο λόγο, αλλά γιατί αυτή την εντολή έχουν πάρει. Η χούντα των ΜΜΕ πλέον έχει γίνει επιστήμη! Αυτή είναι η Ελληνική Δημοκρατία που δημιούργησαν τις τελευταίες δεκαετίες οι εθνοσωτήρες που εμείς τους φέραμε στην εξουσία. Κάθε λαός έχει τους εθνοσωτήρες που του αξίζει, όπως και τα ΜΜΕ που του αξίζει.

  21. Aris avatar
    Aris 29/11/2010 21:02:17

    Ο Γιώργος!..

  22. Misha avatar
    Misha 29/11/2010 21:08:31

    Κώστα, θυμήσου και τη Διαμαντοπουλου να λέει στο Υπ Συμβούλιο προχτές μόλις «ο Θεός να βάλει το χέρι του »...
    Η κόλαση άνοιξε κι εμείς πάμε χαζοχαρούμενοι επειδή θα είναι πιο μακρόχρονη η παραμονή μας ...
    Γμ την προπαγάνδα μου μέσα...

  23. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/11/2010 21:26:31

    Τι να πρωτοθυμηθώ βρέ Misha;
    Εχω βαρεθεί να γράφω για αυτήν την απάτη του Μνημονίου και εδώ κοντεύουν να μας πείσουν οτι θα μας κάνει και καλό!
    Ακουσα το Σιόπα να λέει οτι τα σημερινά 15χρονα ....σε 15 χρόνια θα θαυμάζουν την Ελλάδα!
    Ποιά Ελλάδα δεν μας είπε.
    Διαλύουν τον κοινωνικό ιστό της χώρας, ανατρέπουν κατακτήσεις δεκαετιών, στελνουν μαζικά κόσμο στην ανεργία, ερχονται μερικοί χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι και μας κουνούν το δάκτυλο απειλητικά, λές και είμαστε προτεκτοράτο και τα καταπίνουμε όλα.
    Ελεος πια!

  24. Misha avatar
    Misha 29/11/2010 21:41:07

    Δυο επιστρατεύσεις έχουν κάνει τα κτήνη μέσα σε λίγους μόλις μήνες...
    Η ΝΔ δεν θυμάμαι να επιστράτευσε ποτέ εργαζόμενο ...όταν έκανε τον μάγκα ο Μητσοτάκης με την ΕΑΣ (λεωφορεία), τον πήρε και τον σήκωσε και δικαίως.
    Τωρα οι Τιραμόλες εφαρμόζουν πολιτική Μητσοτάκη και παριστάνουν τους εθνοσωτήρες.
    Γι αυτό σου λέω, κατεβείτε στο πεζοδρόμιο, δε βγαίνει αλλιώς άκρη.

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/11/2010 21:56:53

    Max Kaiser: To τευτονικό τζίνι βγήκε από το μπουκάλι (προσεκτικά τα λέει...)
    http://www.youtube.com/watch?v=trmPJxk5954&feature=player_embedded#!

    Σύμφωνα με το ρηξικέλευθο αναλυτή, η Γερμανία με πολύ προσεκτικά βήματα υλοποιεί το στόχο της, που είναι η ανάδυσή της μέσα από την κρίση ως νέα super power, που θα αναμετρηθεί προσεχώς με την Κίνα.
    Οι ΗΠΑ είναι τελειωμένες, το Η.Β. τελειωμένο προ πολλού, η Ευρώπη δεν παράγει τίποτα, πλήν της ίδιας της Γερμανίας.
    Η ανυπαρξία γερμανικού στρατού δεν αποτελεί πρόβλημα σε νομισματικό πόλεμο.
    Ο Κάιζερ θεωρεί ότι όλες οι κινήσεις της Γερμανίας της βγήκαν, γιατί κατόρθωσε σε πρώτη φάση να κρατήσει σχετικά χαμηλά το ευρώ, και στη συνέχεια έβαλε μπροστά πολύ μεθοδικά το σχέδιο εγκατάλειψής της ευρωζώνης, προώθησης της BundesBank στη θέση της ΕΚΤ και επανεισαγωγής ενός "νέου" μάρκου ή ευρώ, μόνη της ή με άλλες χώρες.
    Στη Γερμανία δεν υποθηκεύουν, δεν δανείζονται, παρά αποταμιεύουν, κατά τον Κάιζερ με δυο λόγια είναι "sound businesspeople".
    Ενα χοντρό ζήτημα θα μπορούσε να προκύψει για την Αμερική, αν η Γερμανία αποφάσιζε να χρησιμοποιήσει και τον χρυσό της, οι μισές ποσότητες του οποίου φυλάσσονται στα κεντρικά της FED στη Νέα Υόρκη!!!
    Η Αμερική δεν ήταν έτοιμη για το ενδεχόμενο μιας Γερμανίας υπερδύναμης, παρά το οτι η κρίση εν πολλοίς σχεδιάστηκε σε αμερικανικό έδαφος...
    Όμως το τευτονικό τζίνι ξέφυγε από το μπουκάλι.

    Ελλάδα, Ιρλανδία είναι παράπλευρες απώλειες στο παιχνίδι αυτό, "they are no longer sovereign states", υποταγμένες στο Global Banksta Syndicate, ενώ και η Ισπανία δεν αισθάνεται καλά τελευταία...

    ... με 100.000 υποθηκευμένα και ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΕΝΑ από τους ιδιοκτητες τους σπίτια στα παραλιακά της Βαρκελώνης και της Ιβηρικής.

    απεφάνθη ο Μαξ Κάιζερ

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/11/2010 22:03:15

    ο τίτλος του βίντεο είναι: το τευτονικό τζίνι βγήκε από το μπουκάλι και η Αμερική μουντζώνεται, λαϊκιστί

    Η δική μου απορία είναι: οι εδώ δοσίλογοι και τα τσιράκια τους ξέρουν με ποιον θα πάνε και ποιον θα αφήσουν τελικά...; Γιατί και τους δύο αποκλείεται να μπορέσουν να τους ικανοποιήσουν ταυτόχρονα.
    Γι αυτό λέτε να μας έχουν φλομώσει στα ψέματα;

  27. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/11/2010 22:05:08

    Αλλενάκι,
    Ευχαριστώ για την ενημέρωση

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 29/11/2010 22:12:21

      εγώ ευχαριστώ Κώστα, απλά το βρήκα ενδιαφέρον και το άκουσα, νομίζω το κεντρικό νόημα ειναι αυτά που έγραψα ελπίζω αποδίδοντας σωστά

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/11/2010 22:14:42

    Η Γερμανία δεν κατέχει δικό μας χρυσό στα αποθέματά της, ότι άρπαξε στον πόλεμο και ότι πουλήθηκε άγνωστο πως τη δεκαετία του 2000;

  29. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/11/2010 22:18:45

    για αυτό το ζήτημα με το χρυσό δεν μάθαμε ποτέ την αλήθεια;

  30. η Dimi avatar
    η Dimi 29/11/2010 22:50:36

    @Maximilien
    Τελικά, οι αθεράπευτα ευκολόπιστοι ιθαγενείς, που καταπίνουν αμάσητο ό,τιδήποτε η νεοταξική αλητεία τους σερβίρει, θα παραμείνουν μέχρι νεωτέρου pashock (πανελληνίου συγκλονισμού), στη λανθάνουσα κατάσταση "χαράς" και "αισιοδοξίας", επειδή γλύτωσαν δήθεν, τη (τεχνητή) χρεωκοπία. Οι δε "επιμηκυντές", "ξεχνούν" να ενημερώσουν τους ιθαγενείς, γιά τα επιπλέον Δις Ευρώ αποπληρωμής των επιπλέον ΤΟΚΩΝ! μέχρι και το 2024 και βάλε, τους οποίους συνεπάγεται αυτή η ουσιαστικά "επιμήκυνση" του χολερικού ανεξόφλητου χρέους του ΔΝΤ.

    Αφήνουν (ηθελημένα) τους μακάριους ιθαγενείς με τη ψευδαίσθηση, ότι η δήθεν "επιμήκυνση" γίνεται αχρεωστήτως, γιά το «καλό» μας. Αχ, Ελληνα, χιλιοπροδομένε κι αδιόρθωτε, πότε επιτέλους θα μάθεις απ'τα παθήματά σου; Πότε επιτέλους θα σταθείς στο ύψος της ιστορικής κληρονομιάς σου;

    Σε ό,τι δε αφορά τους traitors & associates, no problem. Αυτοί έχουν ήδη προεισπράξει τα αργύρια της προδοσίας $2.5 δις, γιά τη χλεύη, απαξία και τον "άνευ όρων" εγκλωβισμό της ζάπλουτης σε φυσικούς πόρους και πετρέλαια Ελλάδα, στη μέγγενη των "επιμηκυνμένων" χολερικών δανείων του ΔΝΤ. Στις μηχανές αναζήτησης και youtube υπάρχει πληθώρα πηγών και πληροφοριών, γιά το colpo grosso ΔΝΤ και της εμπλοκής των "αδιάφθορων" εξουσιαστών που καταδυναστεύουν την Ελλάδα, σήμερα.

    Με δημεύσεις κινητής, ακίνητης περιουσίας και μετρητών και της λογοδοσίας των Εθνικών Ληστών (απ’όπου κι αν αυτοί προέρχονται), ν’αποπληρωθεί το Χρέος που ΑΥΤΟΙ δημιούργησαν. Απαίτηση και είσπραξη από τη νυν νεοναζί δανειστή και επί 70 χρόνια οφειλέτη Γερμανία των 100 Δις Ευρώ γιά τη «Κατοχική Σταύρωση» της Ελλάδας από τον Χίτλερ.

    Τα δε 100 Δις αποζημίωση, με χρηστή διαχείρηση, να επενδυθούν στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, στη τόνωση της αγοράς, στην επιστήμη και τεχνολογία, στην επιστροφή Ελλήνων επιστημόνων στη Ελλάδα, στη γεωργία μας (ο Barozo και τα μεταλλαγμένα σκουπίδια του, περιμένουν στη γωνία τον οικονομικό αφανισμό των αγροτών και υφαρπαγή της αγροτικής γής, γιά την ανενόχλητη εισβολή και επιβολή των μεταλλαγμένων στα ράφια των νεοταξικών αλυσίδων τροφίμων), καθώς και σε όλους εκείνους τους τομείς, οι οποίοι θα φέρουν την Ελλάδα και πάλι σε παραγωγική και κερδοφόρα τροχιά.

    Μέσα από τις στάχτες της, μιά νέα Ελλάδα Bilderbergs-Free, χρειάζεται οπωσδήποτε ν’αναγεννηθεί. Η Ελλάδα σήμερα, (τεχνητά) έχει βυθιστεί στη μαύρη σπηλιά του χρέους και η μοναδική διέξοδος σωτηρίας της, είναι προς τα ΕΠΑΝΩ!

    Κι επειδή η ζηλευτή Ελλάδα είμαστε όλοι και όλες Εμείς, έχουμε χρέος ηθικό και ιστορικό να πάρουμε άμεσα στα χέρια μας, το μέλλον της Πατρίδας μας και το δικό μας. Δύσκολο; Nαι! Η Ελευθερία ουδέποτε υπήρξε αγαθό δεδομένο, γι'αυτό και τόσο πολύτιμη γιά τους αριθμητικά ολίγους, αλλά ουσιαστικούς Ελληνες.

    Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους Εφιάλτες «επιμηκυντές» λοιπόν, σε παράφραση αυτών που είπε ο Ελευθερωτής του Γένους Θ. Κολοκοτρώνης

  31. Πανος avatar
    Πανος 30/11/2010 18:42:42

    Έ οχι και αποτυχία ο κόπος του Στοχαστή-Παπανδρέου!
    Ορίστε μας!

    "For making the best of Greece's worst year"
    λένε οι πράκτορες του πρακτορείου:

    http://www.foreignpolicy.com/articles/2010/11/29/the_fp_top_100_global_thinkers?page=0%2C43

  32. tiramola avatar
    tiramola 30/11/2010 19:22:30

    Γιατί ο Γ.Παπανδρέου έχει δίκιο
    30/11/2010
    του Τάκη Μίχα
    Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει μια εισηγμένη εταιρεία στην Αμερική που λέγεται «Τοp» της οποίας ο διευθύνων σύμβουλος ονομάζεται «Μr.Χ». Ο κύριος αυτός τα τελευταία χρόνια παραποιούσε συστηματικά τους ισολογισμούς και εν γένει τα δημόσια έγγραφα της εταιρείας προκειμένου να την εμφανίσει σε καλύτερη κατάσταση από ότι πραγματικά ήταν. Έτσι η Τοp αντί να εμφανίζεται ζημιογόνα παρουσίαζε τεράστια κέρδη με αποτέλεσμα να έχει πάει η μετοχή της στα ουράνια και να μπορεί να δανείζεται μέσω των εταιρικών ομολόγων με πολύ χαμηλό επιτόκιο. Μια ημέρα φυσικά αποκαλύφθηκε αυτή η απάτη και η τιμή της μετοχής πήγε στον πάτο, κάτι που προφανώς εξαγρίωσε όλους αυτούς που είχαν επενδύσει η δανείσει στην εταιρεία στην βάση των λανθασμένων στοιχείων που παρείχε ο διευθύνων σύμβουλος.

    Προφανώς σε μια τέτοια κατάσταση στις ΗΠΑ θα υπήρχε άμεση παρέμβαση της Δικαιοσύνης και ο Mr Χ θα αντιμετώπιζε σοβαρές κατηγορίες. Θα πρέπει εδώ να υπογραμμισθεί ότι η πράξη του Mr.Χ συνιστά αδίκημα ανεξάρτητα από το αν ο διευθύνων σύμβουλος έδρασε στη βάση καθαρά ιδιοτελών κινήτρων (insider trading ) ή απλά και μόνο επειδή πίστευε ότι αυτό ήταν για το καλό της επιχείρησης.


    Αντικαταστήστε στο παραπάνω παράδειγμα την εταιρεία Top με την «Ελλάδα» και τον Mr.X με τον «Κώστα Καραμανλή» και έχετε σε γενικές γραμμές την πρόσφατη ιστορία της χώρας μας. Η κυβέρνηση Καραμανλή παραποιούσε συστηματικά τα στοιχεία για το δημόσιο έλλειμμα της Ελλάδας όπως ακριβώς και ο Mr.X παραποιούσε τους ισολογισμούς της Top. Αυτό σημειωτέον δεν είναι κάτι για το οποίο κατηγορούν τον τ. Έλληνα πρωθυπουργό μόνο οι πολιτικοί του αντίπαλοι αλλά και καθ’ όλα σεβαστοί Ευρωπαίοι πολιτικοί. Έτσι π.χ. μιλώντας στο Βήμα της Κυριακής, ο πρώην υπουργός Οικονομικών (1999-2005) της Γερμανίας, Χανς Αϊχελ, τόνιζε:



    «Αυτό που συντελέστηκε το 2009- όταν πριν από τις εκλογές η κυβέρνηση έλεγε ότι το έλλειμμα είναι 6,4% ενώ αμέσως μετά αποδείχθηκε ότι ήταν 13,6% και ύστερα μάλιστα από την πρόσφατη διόρθωση της τρόικας 15,4% του ΑΕΠ- δεν είναι πια τέχνασμα, είναι καραμπινάτη απάτη».



    Να σημειωθεί ότι Γερμανός πολιτικός υπέγραψε το 2000 την ένταξη της Ελλάδας στην ευρωζώνη (κάτι για το οποίο έχει πιθανώς μετανιώσει σφοδρά!)

    Όμως υπάρχουν ορισμένες βασικές διαφορές μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης περίπτωσης. Η βασική διαφορά είναι ότι Ελλάδα δεν είναι Αμερική και ο Mr.X δεν είναι πολιτικός. Αυτό σημαίνει ότι στην περίπτωση του δεν χρειάζεται σύσταση «εξεταστικής επιτροπής» αποτελούμενης από τα άλλα μέλη της συντεχνίας του προτού τον τσουβαλιάσουν-όπως χρειάζεται στην περίπτωση της Ελλάδας και του κ.Καραμανλή.


    Φυσικά όπως άλλωστε θα ανέμενε κανείς η συντεχνιακή αλληλεγγύη οδηγεί πολλούς πολιτικούς να αρνούνται να τον παραπέμψουν! Τα επιχειρήματα σε ορισμένες περιπτώσεις είναι φαιδρά. Ένα τέτοιο επιχείρημα είναι ότι ανάλογες πράξεις έκαναν και άλλοι και συνεπώς είναι άδικο να παραπεμφθεί μόνο ο κ.Καραμανλής. Ποτέ μου δεν κατανόησα την αξία αυτού του επιχειρήματος. Το γεγονός δηλαδή ότι δεν έχουν συλληφθεί πολλοί που έχουν διαπράξει πολιτικές δολοφονίες στην ιστορία της ανθρωπότητας σημαίνει ότι δεν θα έπρεπε να είχαν συλληφθεί και δικασθεί τα μέλη της 17 Ν;


    Ορισμένα άλλα επιχειρήματα υπέρ της μη παραπομπής του τέως πρωθυπουργού δεν είναι απλώς φαιδρά αλλά και επικίνδυνα. Ένα τέτοιο επιχείρημα είναι η επίκληση της «εθνικής ομοψυχίας» ως λόγο της μη παραπομπής. Αυτό το επιχείρημα πηγάζει κατ ευθεία από την φαρέτρα του εθνικιστικού ολοκληρωτισμού. Είναι το επιχείρημα το οποίο οδηγεί στο συμπέρασμα ότι υπάρχει ένας υπέρτατος στόχος («εθνική ομοψυχία» «εθνικό συμφέρον» κλπ) που δικαιολογεί και καθαγιάζει τυχόν εγκληματικές πράξεις του ατόμου. Αυτό ακριβώς το επιχείρημα συνεχίζει ακόμη και σήμερα να εμποδίζει το άνοιγμα του «φακέλου της Κύπρου» και-πιο πρόσφατα- το άνοιγμα του φακέλου της συμμετοχής Ελλήνων πολιτών στην σφαγή της Σρεμπρενττσα της Βοσνίας το καλοκαίρι του 1995.


    Απ' αυτή την σκοπιά η επιμονή του Γ. Παπανδρέου να υποχρεώσει τον τ. πρωθυπουργό να αντιμετωπίσει την δικαιοσύνη για τυχόν παραποίηση των στατιστικών στοιχείων και πιθανή εξαπάτηση των διεθνών εταίρων, είναι απόλυτα σωστή και πρέπει να υποστηριχθεί. Αντίθετα οι προσπάθειες να καλυφθούν οι τυχόν ευθύνες του τέως πρωθυπουργού δικαιώνουν όλους όσους στην Ευρωπαϊκή Ένωση θεωρούν τεράστιο λάθος την ένταξη της Ελλάδας όχι απλά στην Ευρωζώνη αλλά σ’ αυτή καθ’ αυτή την Κοινότητα!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tiramola 30/11/2010 21:56:55

      Tiramola
      Και οπαδός του Τάκη Μίχα, που υιοθετεί τις απόψεις ενός πρώην Γερμανού Υπουργού;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 30/11/2010 22:14:29

        Κλασική γκεμπελική δημοσιογραφία. Ο αρθρογράφος παραπληροφορεί
        με ένα "πιθανώς"....
        Ο υπουργός δεν έχει "πιθανώς" μετανιώσει, έχει ομολογήσει δημόσια
        ότι τα στοιχεία ήταν μια απάτη, απαντώντας στις κατηγορίες της Μέρκελ
        ότι έβαλαν την Ελλάδα με μαγείρεμα στην ΟΝΕ.
        Ο Καραμανλης είχε τηλεμεταφερθεί στο παρελθόν φαίνεται τότε...

        Eichel: Aufnahme Athens in Euro-Zone war Fehler
        Der frühere deutsche Finanzminister Hans Eichel bedauert die Aufnahme Griechenlands in die Eurozone im Jahr 2001. "Rückblickend betrachtet muss man sagen: Ja, es war ein Fehler, weil die Finanzdaten wohl nicht gestimmt haben", sagte Eichel "Focus Online". Die EU sei einem "offenkundigen Schwindel" aufgesessen. Eichel war von 1999 bis 2005 Finanzminister der BRD.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 30/11/2010 22:18:24

          ο Άιχελ αντιπρόεδρος της Siemens?
          http://www.antinews.gr/?p=73565#comment-577727

    • Misha avatar
      Misha @ tiramola 30/11/2010 22:30:14

      Τάκης Μίχας

      Αυτός που πανηγυριζε για τους βομβαρδισμούς των άμωμων ΝΑΤΟϊκων , εν οις και οι Γερμανοί , κατά των «σφαγέων» Σέρβων .
      Ο ίδιος που προπαγάνδιζε το σχεδιο Ανάν
      Τώρα πανηγυρίζει για την επίθεση των Γερμανών εναντίον του Καραμανλή.
      Το Γουδί είναι λίγο για τετοια καθάρματα.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Misha 30/11/2010 22:34:44

        Αν έφτασαν στο σημείο να υιοθετούν τις απόψεις του κ. Μίχα για να ενισχύουν την προπαγάνδα τους, τότε τι να πώ...
        Αρχίζω να ανησυχώ.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 30/11/2010 22:38:34

          οι σφαγείς της Γιουγκοσλαβίας δεν ορρωδούν προ ουδενός!!!

          • tiramola avatar
            tiramola @ αλλενάκι 30/11/2010 22:44:34

            Εσύ γιατί υπερασπίζεσαι τον Καραμανλή, ξαδερφός σου είναι?

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 30/11/2010 22:53:58

            ουστ!

          • tiramola avatar
            tiramola @ αλλενάκι 30/11/2010 23:20:02

            αλλενάκι άλλη μια παγκόσμια συνομωσία κατά του Καραμανλή άρα και κατά της Ελλάδας...
            Η συνέχεια από τα think tanks της Ρηγίλλης Λαζαρίδη και Κρανιδιώτη με τους εξωτερικούς συνεργάτες Καραμπελιά και Ζουράρι...

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ αλλενάκι 30/11/2010 23:32:39

            Μα, αν παραπέμψουμε τον ΚοΚοΒιό, του Γαπ πρέπει να του επιφυλάξουμε μοίρα τουλάχιστον ίση με του Ακενατών.

            ΚΑΘΕ μελλοντική και νυν αναφορά στο όνομά του να σβηστεί ή να "μαυριστεί"...

            Να ακούγεται η λέξη Γαπ και τα παιδιά να τρων το φαΐ τους, οι μεγάλοι να κοκκινίζουν από ντροπή, οι γριές να φτύνουν τον κόρφο τους και να τραβάν το γιακά τους...

            Να απεικονίζεται παραμορφωμένος στα ουσιώδη, σαν τον Ακενατών...

            Να λάβει τη θέση που του αξίζει στη βιβλιοθήκη του έθνους επιτέλους.

          • tiramola avatar
            tiramola @ αλλενάκι 30/11/2010 23:45:57

            Θανάση φύλαξου του και του ασετόν, με τον Καραμανλή τι λες, πρέπει να παραπεμφεί?

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 30/11/2010 23:09:01

      Στην Αμερική, το 1/3 των υπουργών του πασόκ από το 1981 θα ήταν μέσα, τα 7/8των διορισμένων διοικητών και διευθυντών επί πασόκ θα ήταν μέσα, τα 9,9/10 των διευθυντών ταμείων θα ήταν μέσα, τα 9/10 των γλυφτών και παρατρεχάμενων θα ήταν μέσα (για συνέργεια) (Άσε που θα υπήρχε πόθεν έσχες για προσωπικά περιουσιακά για υψηλά πρόσωπα).

      Στην Αμερική θα υπήρχε Βουλή ανεξάρτητη και όχι τα τετράποδα που βόσκουν στην δικιά μας και ο ΓΑΠ θα ήταν impeached, Glory Glory Allelujah. Κι ας μην του αρέσει του Προφήτη.

      Ποιός είναι ο Τάκης Μίχας; Να μαντέψω... γερμανοπρασιναριστερός, θα του αρέσει και ο Gunter Grass και οι ΑΠΕ... Αυτός προστατεύεται από το First Ammendment. Λέγε μεγάλε λέγε.

      • tiramola avatar
        tiramola @ archaeopteryx 30/11/2010 23:14:58

        Άρα αθώος ο κατηγορούμενος...

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 30/11/2010 23:19:27

          καλά...είσαι συμπαθής στην άσκηση που κάνεις... με έβαλες και έμαθα τι είναι πράσινη ανάπτυξη... μην με βάλεις να αναπτύξω το insider trading... και τους 100 τρόπους να βγάλεις μαύρα λεφτά...

          Μην φοβάσαι δεν το κάνω, η κορούλα μου είναι ακόμα μικρή.

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ archaeopteryx 30/11/2010 23:19:05

        επεσες έξω στα κλάσματα,για τό ΠΑΣΟΚ
        τείνουν στην μονάδα,με αποκλιση δεκαδικού χιλιοστού

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ παγωτατζής 30/11/2010 23:21:02

          είμαι ...μεγαλόψυχος. Βρε παγωτατζή, αυτό το follow the money με έχει βάλει σε μπελάδες... Ξαφνικά κατάλαβα την ..Πράσινη Ανάπτυηξη. Τα funds κάρβουνου είναι όλα στην ...Γερμανία!

          • παγωτατζής avatar
            παγωτατζής @ archaeopteryx 30/11/2010 23:32:50

            Μόλις ό Τιραμόλα λάβει μήνυμα στο blakberry από Ιποκράτους περί διαχείρησης....πετρελαίων στό Αιγαίο, και αρχίσει τίς απορίες, θα σου προτείνω και άλλο.. lead !!
            Αξια ή τεκμηρίωση στόν ιστότοπό σου, για τα πράσινα άλογα...

        • tiramola avatar
          tiramola @ παγωτατζής 30/11/2010 23:24:35

          Ναι, τα οποία ξεκίνησαν ξαφνικά από το 1981 και κατά την διάρκεια της μεταπολίτευσης αφορούσαν αποκλειστικά υπουργούς και μέλη του ΠΑΣΟΚ.

          • Petros avatar
            Petros @ tiramola 30/11/2010 23:27:23

            Τιραμόλα : Η επιλογή του ψευδώνυμου αποκαλύπτει :
            1. Από την γενιά της αλλαγής , 20 χρονών την δεκαετία του ’80.
            2. Μέλος της ΠΑΣΠ ,δεινός αφισοκολλητής , καθοδηγητής : Καμπουράκης.
            3. Αν δεν υπήρχε το ΠΑΣΟΚ : ούτε θυρωρός σε πολυκατοικία.( Κατσιφάρας)
            4. Θαυμασμός για ΓΑΠ : Η αποενοχοποίηση του ραγιαδισμού

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ tiramola 30/11/2010 23:34:34

            To 1981 παληκάρι μου δεν υπήρχε insider trading. Υπήρχαν παρασινοφρουροί που έμπαιναν σε γραφεία και ρωτούσαν που είναι το ταμείο και μετά ζητούσαν και το μαύρο ταμείο. Και άλλοι πρασινοφρουροί που απλά έπαιρναν ...εταιρίες. Το insider trading άρχισε επί Μητσοτάκη. Αλλά ΤΑΞΕΙΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ. Είπαμε ένα δωράκι, αλλά όχι και 500 εκατομμύρια...

          • tiramola avatar
            tiramola @ tiramola 30/11/2010 23:36:07

            Ντάξει ρε Πετράν, ισοπαλία.

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 30/11/2010 23:45:10

            Θα παιξεις στο Online Trading (FX klp ) Tiramola ?? Ολο νεα κολπα ειναι το ΠΑΣΟΚ!
            Θα βγαινω στον περιπτερα και θα με ρωταει για το Νικελιο... οπως το 99 για την Κοννεξιον.
            Φρουτακια??
            Τελειωσανε και οι αντιστασιακες συνταξεις..

            ΠΠ

          • tiramola avatar
            tiramola @ tiramola 30/11/2010 23:54:29

            Μπράβο ΠΠ.
            Είδες πως βοηθάει ο διάλογος στο διαδύκτιο.
            Τους έδωσες πάσα να ισοφαρίσουν τώρα που θα βγουν τα στοιχεία για κάτι φιλαράκια του Καραμανλή που έπαιξαν με τη σύνταξή σου με τις παράνομες αντιστασιακές συντάξεις που δόθηκαν τη δεκαετία του 80....

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ archaeopteryx 01/12/2010 00:10:16

        Άμα οι Αμερικανοί impeach το ΓΑΠ θα φορέσω σηματάκι την αμερικάνικη σημαία στο πέτο.
        Μέχρι τώρα οι μόνοι αντι-ΓΑΠ που βλέπω είναι Γότθοι.

  33. tiramola avatar
    tiramola 30/11/2010 22:40:49

    Απορώ πραγματικά....
    Σας φαίνονται παράλογα όσα γράφει?

    Δεν υπάρχει αυτό που συμβαίνει εδώ μέσα...

    • Petros avatar
      Petros @ tiramola 30/11/2010 23:11:24

      Το παράδειγμα ταιριάζει καλύτερα αν στη θέση του Καραμανλή βάλεις τον Σημίτη με τον αγαπημενο σου ΓΑΠ παντα δίπλα του.

      Εχουμε και λέμε :
      1.Παραποίηση στοιχείων για να επιτευχθουν τα κριτηρια ένταξης στην ευρωζώνη
      Τεράστιες δαπάνες για εξοπλισμούς εξαφανίστηκαν δια της δημιουργικής λογιστικής, λογαριασμοί γραμμένοι με το χέρι διορθώθηκαν ή εξαφανίστηκαν. Είχε σημάνει η ώρα του Γιάννη Στουρνάρα. Είναι ο σημαντικότερος άνθρωπος όταν πρόκειται για αριθμούς»,
      Bild: Πώς η Αθήνα μπήκε επί Σημίτη και ΠΑΣΟΚ με απάτες το ευρώ

      2. Business της Goldman Sachs με την κυβέρνηση Σημίτη και με υπουργό τον Γιάννο Παπαντωνίου αποκαλύπτει δημοσίευμα των New York Times (19.02.2010) με βάσει το οποίο ο όμιλος Goldman Sachs είχε δανείσει στην ελληνική κυβέρνηση δισεκατομμύρια προκειμένου να ανταποκριθεί η Ελλάδα στις απαιτήσεις της ευρωζώνης. Η συμφωνία που είχε προωθηθεί ως «νομισματική συναλλαγή» και όχι ως δάνειο. Σε αντάλλαγμα, η Ελλάδα παραιτήθηκε από δικαιώματα σε τέλη αεροδρομίων ή κέρδη από τυχερά παιχνίδια για τα επόμενα χρόνια.

    • Petros avatar
      Petros @ tiramola 30/11/2010 23:55:11

      Οκ Τιραμολάκο , πάμε παράταση και πέναλτι.

      Η Βάσω Παπανδρέου το αποκάλυψε...
      το "κόλπο" με το σορτάρισμα των ομολόγων που πήρε και ευρύτερη δημοσιότητα και το σάλο στην Τράπεζα της Ελλάδας. Για πέντε μήνες το Τ+3 είχε γίνει Τ+10, επιτρέποντας στους "σορτάκηδες" να πουλάνε ομόλογα του ελληνικού Δημοσίου που δεν είχαν και αφού έριχναν την τιμή τους να τα ξαναγοράζουν σε χαμηλότερη τιμή για να τα παραδώσουν μέχρι και 10 ημέρες αργότερα από 3 που ίσχυε προηγουμένως...

  34. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/11/2010 23:11:44

    μιλάνε οι πασόκοι για insider trading... Όλο το πασόκ είναι insider trading. Και οι πιο "ευπρεπείς".

  35. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 30/11/2010 23:58:28

    Ρε Πέτρο έλεος,λυπήσου τον 5οαρης είναι.!! Τί παράταση τού λές ,θες να τον ξεκάνεις;;;;;;;

    • tiramola avatar
      tiramola @ παγωτατζής 01/12/2010 00:00:30

      Το παιχνίδι έχει κριθεί από το πρώτο ημίχρονο, τι παράταση και πέναλτυ...

      • Petros avatar
        Petros @ tiramola 01/12/2010 00:05:59

        Για πέντε μήνες το Τ+3 είχε γίνει Τ+10

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ tiramola 01/12/2010 00:06:31

        Kαλά ισοπαλία δεν είσασταν;;;
        Τί κρίθηκε απο το 1ο μού τσαμπουνάς;;;;
        Εδω παίζονται πολλά λεφτα!!

        Τιραμόλα(σερβιτόρος)-Πέτρος(αυτοκ.)= 2

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ tiramola 01/12/2010 00:10:23

        Το σκάνδαλο με το Τ+3 που έγινε Τ+10 ίσως είναι μεγαλύτερο και απο εκείνο του χρηματιστηρίου, λένε κάποιοι στην αγορά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ παγωτατζής 01/12/2010 00:01:51

      Ο Τιραμόλα είναι αθλητικός τύπος.
      Αντέχει!

      • Petros avatar
        Petros @ Κώστας Ροδινός 01/12/2010 00:07:28

        Όχι γι αυτό υπάρχει

    • Petros avatar
      Petros @ παγωτατζής 01/12/2010 00:04:42

      Τι να κάνω ρε παγωτατζή .
      Οι σπαρτιάτες αυτά τά πέταγαν στον Καιάδα από μικρά.
      Σήμερα όμως τα αφήσαμε και μεγάλωσαν.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Petros 01/12/2010 00:06:25

        Πέτρο,
        Είναι Σπαρτιάτης ο Τιραμόλα;

      • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
        I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ Petros 01/12/2010 00:23:16

        Δε μου μοιάζει ρε Κώστα. Από τα γραφόμενά του πρέπει νά 'ναι από λίγο πιο πάνω, ξέρεις, κάτι "έλα μου" και πάει λέγοντας. Παίζει ας πούμε και το στάνη να προφέρεται στάνιη κλπ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Petros 01/12/2010 00:27:12

        Πιγκουϊνε.
        Εγώ είμαι βόρειος, αυτά των ....χαμουτζήδων δεν τα καταλαβαίνω!
        Ομως, ο Τιραμόλα μπαίνει στο σαϊτ και τα βάζει με όλους μας!
        Ε, αυτό πρέπει να του το αναγνωρίσουμε!
        Τουλάχιστον έχει άγνοια κινδύνου!

      • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
        I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ Petros 01/12/2010 00:40:19

        Όχι ρε συ, καμμιά δουλειά δεν είναι ντροπή.

  36. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 30/11/2010 23:59:31

    Τiramola,
    Πάλει προβοκάρεις;
    Να παραπαμεφθεί ο Καραμανλής ρωτάς ε;
    Και εγώ σου απαντώ;
    Γιατί δεν τολμάει το ΠΑΣΟΚ;
    Αν έχει στοιχεία, ας τον βγάλει στη σέντρα!
    Αλλα ξέρεις οτι δεν έχει.
    Εδώ μια επιστολή ήθελαν να του στείλουν για το Βατοπέδι και έγεινε ζήτημα για τη διατύπωση.
    Αν θέλεις τη γνώμη μου, πιο πιθανό είναι να παραπεμφθούν κάποιοι άλλοι, για όσα έγιναν στην οικονομία από τον Οκτώβριο του 2009 και εντεύθεν.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Κώστας Ροδινός 01/12/2010 00:06:10

      Όοοοοοοχι, κάνεις λάθος...
      Από τζεντλεμανιά δεν τον παραπέμπουν...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ (A)θανάσης 01/12/2010 00:07:46

        Λες, ε;
        Αυτοί οι ακοίμητοι φρουροί της δικαιοσύνης...

  37. Misha avatar
    Misha 01/12/2010 00:01:31

    Tιραμόλα

    Είσαι ολίγιστος για να πιάνεις στο στόμα σου Καραμπελιά και Ζουράρι αλλά ακόμα και τον νεώτερο τους Φαήλο.

    Τα κελλιά της προδοσιας στο Ίμραλι αλλά και οι δυο πέτρες δίπλα στην Καλόλιμνο γράφουν με ανεξίτηλο κόκκινο μελάνι τα ονοματα σας.

    Παρέα με τον Ιωαννίδη είναι η μοιρα σας στα ιστορικά κιτάπια

  38. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 01/12/2010 00:03:32

    Σου είπα. Αν παραπεμφθεί, ο Γαπ πρέπει να πάει ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στην κρεμάλα. Χωρίς σαπούνια και πολυτέλειες.

    Αν με ρωτάς, ναι, ο ένας είναι για σίδερα και ο άλλος για χώμα.

  39. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 01/12/2010 00:13:33

    Ακόμα περιμένω την απάντηση του Τιραμόλα.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Κώστας Ροδινός 01/12/2010 00:28:34

      Τι να απαντήσω ρε συ Κώστα?
      Προτιμάς να υπερασπίζεσαι την παράταξη αντι της χώρας.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ tiramola 01/12/2010 00:30:40

        Τιραμόλα,
        αυτό που λές, είναι απρέπεια για να μη πώ τίποτα χειρότερο.
        Ελπίζω να το καταλαβαίνεις.

      • Petros avatar
        Petros @ tiramola 01/12/2010 00:35:53

        Ρε γελοίε αυτό έχεις καταλάβει από αυτά που γράφει επώνυμα ο άνθρωπος?

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ tiramola 01/12/2010 00:36:08

        Άν πριν ένα χρόνο κάποιος έλεγε ότι ο ΓΑΠ είναι εθνικά επικίνδυνος, θα σιωπούσα (άσε τον άνρθωπο να προσπαθήσει θα τα καταφέρει).

        Σήμερα το λέω και δεν ντρέπομαι. Δεν με νοιάζει η ικανότητα. Είναι επικίνδυνος.

        Είναι φαντασιόπληκτος και στην φαντασία του πουλημένος στην Νέα Τάξη. Γλάστρα στους νέους Μέττερνιχ και αριστεροδυτικούς νεοσταλινικούς.

        Επικίνδυνος, και διπλά επικίνδυνος γιατί έχει ακόμα ανοχή από τους θεατές του Μέγκα και τους θαμώνες των συνδικαλιστικών οργανώσεων.

        Για αυτο δεν κάνει τίποτα. Στοχάζεται την υποδούλωσή μας. Τα δημοσιονομικά και τα εθνικά είναι (κατ αυτόν για τους αφελείς). Αν δεν ανατραπεί, και σύντομα, θα είμαστε δεμένοι χεροπόδαρα.

        Δείτε το κάντρο στην @ζάχαρη, και θα καταλάβετε τι με τσίμπησε.

        • Misha avatar
          Misha @ archaeopteryx 01/12/2010 01:08:46

          O ΓΑΠ μισει τον πολιτισμό τουτου του τόπου.
          Οπως έγραφε κι ο αδερφος του είναι τύποι με αμερικάνικοι καρδιά που παριστάνουν τους έλληνες. Ζει σε ένα νεφέλωμα λάιφ στάιλ, ξεκομμένος από την πραγματικότητα, στην κοσμάρα του με τους δεκάδες χρυσοπληρωμένους συμβούλους του και το διαρκές τζετ λάνγκ από τα ατέρμονα ταξίδια του.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tiramola 01/12/2010 01:03:30

        Για τα ελληνοτουρκικά έχεις κανένα νέο να μας πεις, tiramola που θυμήθηκες τη χώρα ξαφνικά?
        Για την "συνεκμετάλλευση"?
        Για το κυπριακό?
        Για την μαυροπράσινη φουρφουριστή μπίζνα?
        Για τον ημίτρελο Παμπούκη και τον θεότρελο Πάγκαλο?
        Για το σκοπιανό?
        Για την αθρόα και ανεξέλεγκτη εισροή λαθρομεταναστών?
        Για την παιδαριώδη εν γένει διαχείριση της οικονομίας?
        Για τα μνημειώδη ψεύδη εν μέσω κρίσης?

        Σε παραπέμπω στην σελίδα του Ιωάννου:
        http://yannis-ioannou.com/

        Να την επισκέπτεσαι καθημερινά να γειώνεσαι με την πραγματικότητα.

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 01/12/2010 01:05:56

        Ο Ιωάννου θα με γειώσει στην πραγματικότητα?
        Έλα τώρα Θανάση, σοβαρέψου!

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tiramola 01/12/2010 01:08:17

        Διάβασε Ιωάννου και μην αυθαδιάζεις....

        Στο μέλλον θα διδασκόμαστε ιστορία από την "Ιθάκη" του.

  40. Petros avatar
    Petros 01/12/2010 00:18:07

    Κώστα , μια μόνο εξεταστική :
    Πως μεθόδευσαν την κατοχή.
    Δεν τους σώζει ούτε η απόφαση του Αρείου Πάγου για τους έξι

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Petros 01/12/2010 00:22:35

      Πέτρο,
      το έχω πεί πολλές φορές.
      Οσο οδεύουμε προς αυτόν τον βαρύ χειμώνα που μας έχουν σχεδιάσει και η κατάσταση θα γίνεται εφιαλτική, η ανάγκη για να μάθουμε τους λόγους που μας οδήγησαν στο ΔΝΤ θα γίνει τόσο επιτακτική και πιεστική, που ο κόσμος δεν θα ικανοποιηθεί μόνο με δηλώσεις.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κώστας Ροδινός 01/12/2010 00:36:11

        Καλά ρε Κώστα συγνώμη δηλαδή...
        Να πω ότι είσαι κανένας άσχετος εντάξει αλλά εδώ δεν βλέπεις ότι σχεδόν όλες οι χώρες χρωστάνε και δεν μπορούν να αποπληρώσουν τα δάνεια?
        Γιατί εμείς είμαστε ειδική περίπτωση?
        Είναι δυνατόν να κάνεις ότι δεν βλέπεις το πρόβλημα και να φαντάζεσαι συνωμοσίες?
        Δηλαδή έλεος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Petros avatar
        Petros @ Κώστας Ροδινός 01/12/2010 00:41:38

        Γιατί κανείς Πρωθυπουργός καμιάς από τις χώρες που λές δεν δυσφήμισε διεθνώς την χώρα του και το λαό του όσο ο ΓΑΠ σου για να πετύχει δηλαδή δυσμενέστερους όρους δανεισμού και κατοχής.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κώστας Ροδινός 01/12/2010 00:44:32

        Γιατί το λες αυτό αγαπητέ Πέτρο?
        Με 5,8 δανείστηκε η Ιρλανδία και με 5 η χώρα μας.
        Φωνάζουν και διαμαρτύρονται οι Ιρλανδοί και για αυτό.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 01/12/2010 00:47:39

        Τιραμολα,
        Αυτά τα πράγματα τα είχαμε γράψει εδω από τον Ιανουάριο, ο Επώνυμος, ο Προφητης, και πολλοί άλλοι.
        Θυμάσαι πότε ο Παπανδρέου ανακάλυψε οτι η κρίση είναι παγκόσμια;
        Είδες πως διαπραγματεύτηκαν οι Ιρλανδοί;
        Ψάξε και βρές τη έκθεση της Morgan Stanley που δημοσιευτηκε τη Δευτέρα, να δεις τι λέει για την Ελλάδα.
        Είχαμε πρόβλημα χρέους ναί.
        Μια σοβαρή κυβέρνηση, ακόμα και του ΠΑΣΟΚ θα μπορούσε να το διαχειριστεί, αν ακολουθούσε μια συνετή οικονομική πολιτική.
        Ο Παπανδρέου, εν μέσω κρίσης μοίραζε επιδόματα 1.5 δις ευρώ (ασχετα αν τα μισά δεν τα έδωσε ποτέ) και κατήργησε προγραμματισμένα εισπρακτικά μέτρα.
        Ανέφερε και ο Πέτρος πιο πάνω για το Τ+10.
        Και μετά ανακαλύψαμε την παγκόσμια κρίση.
        Αστο, δεν σας παίρνει.
        Και κάθε μέρα θα πείθετε και λιγότερους.
        Αν δεν καταλάβεις πόσο επιτακτικο αίτημα είναι να βγούμε από το Μνημόνιο.
        Εδω είμαστε και θα με θυμηθείς.

      • Petros avatar
        Petros @ Κώστας Ροδινός 01/12/2010 00:51:55

        1ον Η Ιρλανδία επέτυχε η δημοσιονομική της προσαρμογή να επεκταθεί στα 5 χρόνια, από 4 που προβλέποντο και για αυτήν και για την Ελλάδα.

        2ον Η Ιρλανδία επέτυχε η δημοσιονομική της προσαρμογή να γίνει κυρίως από το σκέλος των δαπανών και όχι των εσόδων όπως είναι και η βέλτιστη διεθνώς πρακτική. Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κάνει ακριβώς το αντίθετο.

        3ον Η Ιρλανδία επέτυχε η δημοσιονομική της προσαρμογή να συνοδεύεται από θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, χαμηλό πληθωρισμό και μείωση της ανεργίας. Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ εκτοξεύει την ανεργία στο 15% το 2011.

        Συμπερασματικά, η Ιρλανδική Κυβέρνηση διαπραγματεύτηκε ως το τέλος και κατάφερε να διασώσει την αναπτυξιακή της δυναμική.

        Η Ελληνική Κυβέρνηση θυσίασε πρώτη την αναπτυξιακή της δυναμική.
        Και καταδίκασε τη χώρα σε φαύλο κύκλο συνεχής ύφεσης και υπερχρέωσης».

      • Petros avatar
        Petros @ Κώστας Ροδινός 01/12/2010 01:01:05

        Α και ξέχασα η Ιρλανδία έχει έλλειμμα 32% και ιδιωτικό χρέος 330% του ΑΕΠ.!!!

  41. ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ 01/12/2010 00:48:00

    Προς tiramola:

    1. Τσοχατζόπουλος (ΟΛΕ!!!)
    2. Παπαντωνίου (ΟΛΕ!!!)
    3. Τσουκάτος (ΟΛΕ!!!)
    4. Νεονάκης (ΟΛΕ!!!)
    5. Μαντέλης(ΟΛΕ!!!)


    Τίποτε άλλο;

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    ΚΕΡΚΥΡΑ

  42. tiramola avatar
    tiramola 01/12/2010 01:00:48

    Πετράν, η δανειοδότηση προς την Ιρλανδία θα ανέλθει στο ποσό των 85 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 17,5 δισ. ευρώ θα τα δώσει η ίδια η Ιρλανδία!
    Κι αυτό γιατί το ιρλανδικό κράτος δανείστηκε αυτό το ποσό από τον Οργανισμό Συντάξεων της χώρας!
    Μη πιπιλίζεις το "βασικό σχολιασμό" της Ρηγίλλης γιατί επί της ουσίας δεν αλλάζει τίποτα, ξεκόλα, συμβαίνουν και αλλού και χειρότερα...

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ tiramola 01/12/2010 01:07:20

      Αυτό το "συμβαίνουν κι αλλού" χρησιμοποιούν όλοι οι πρόθυμοι απανταχού μητροκτόνοι που ανέλαβαν - με μισθό ή για το γινάτι τους- να ξεκοιλιάσουν τις χώρες τους. Η μόδα τηε κολοβής αλεπούς που λέγαμε.

      Πες μας κάτι καινούργιο...

      • tiramola avatar
        tiramola @ (A)θανάσης 01/12/2010 01:14:34

        Μη κολλάς, θυμίσου ότι μέχρι πριν μερικές βδομάδες το μότο ήταν ότι μόνο εμείς μπήκαμε στο ΔΝΤ επειδή έτσι ήθελε ο ΓΑΠ και οι παγκόσμιοι συνομώτες.
        Σε λίγους μήνες θα έχουν φτάσει στο Βέλγιο.
        Ήδη τώρα το γύρισαν...
        Οι όροι λέει που μπήκε η Ιρλάνδία ήταν ευνοικότεροι...
        Κοίτα γύρω σου, μόνο αντινιούζ και Ιωάννου κλικάρεις?

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ (A)θανάσης 01/12/2010 01:21:21

        Το "μόνο εμείς" εσύ το λες.
        Τι να δω γύρω μου? Το χάος? Διαλύεται το μεταπολιτευτικό -και όχι μόνο- σύμπαν εις στα εξ ων συνετέθει και το μόνο που καίει την προεδρική φρουρά του σαντάμ-Γαπ είναι μη στάξει η ουρά του... Μη και οι χαϊβανουπήκοοι αντιληφθούν το μέγεθος του κοθόρνου.
        Κάνε 3-4 μήνους υπομονή, όταν το πουλέν σου θα μας εκβιάζει "ή με ψηφίζετε ή βγάζω την τάπα απ΄το φουσκωτό"...

    • Petros avatar
      Petros @ tiramola 01/12/2010 01:12:44

      Ενώ εμείς πήραμε από τις συντάξεις με το ασφαλιστικό του ''τα τρία δεν''
      δεκάδες δις μέχρι το 2050 για να τα δώσουμε στους δανειστές μας.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 01/12/2010 01:29:59

      Οι Ιρλανδοί πασχίζουν να σώσουν την χώρα τους. Εμείς πασχίζουμε να συντηρήσουμε την ΑΔΕΔΥ και την ΠΑΣΕΓΕΣ, να στείλουμε πολλά λεφτά στην Γερμανία, να αυξησουμε φόρους και ρεύμα και περαιώσεις, και εκβιασμούς πολεοδομικούς.

      ΟΛΟΙ να ξεκολήσουμε, ΌΛΟΙ. Τα χάνουμε το μαγαζί και ο άλλος για οποιονδήποτε λόγο ονειρεύεται πρασινες αειφορίες και διεθνή κυβέρνηση. Με βραβεία από την Ντόϋτσε Μπανκ και την παρέα του Κισσιγκερ και του Σόρος.

      Οθωμανική Αυτοκρατορία είναι η διεθνής Κυβέρνηση. Ή ο Μεττερνιχ. Εσύ ξεκόλα. Και δεν εννοώ κομματικά. Εσεις ξυπνείστε. Λαός είστε και εσέις.

      • tiramola avatar
        tiramola @ archaeopteryx 01/12/2010 01:33:23

        Να "ξυπνήσω" σημαίνει να ψηφίσω Σαμαρά?

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ tiramola 01/12/2010 01:45:54

          Σημαίνει να συνεχίσεις να ψηφίζεις αυτό που ψηφίζεις, αλλά να σταματήσεις να μας μπουκώνεις Γαπ πρωΐ-μεσημέρι-βράδυ... Ο άνθρωπος δεν είναι αυτό που θέλεις να μας πείσεις ότι πιστεύεις ότι είναι, δεν το βλέπεις?

          Άνθραξ ο "θησαυρός"...

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 01/12/2010 01:46:00

          όχι τιραμόλα, δεν σου είπα τι να ψηφίσεις. Να αλλάξεις το Σύνταγμα αν μπορείς, έχει μεγαλύτερη σημασία.

          Ξύπνα, σημαίνει ότι δεν θα ξανα-υπάρξει η ευημερία και η ησυχία των τελευταίων χ χρόνων, έτσι είναι όταν μειώνεις χρέος, και οι συμβατικές, δημοσιονομικές, εθνικές απειλές ΔΕΝ λύνονται με παγκόσμιες διακυβερνήσεις και πρασίνες αειφορίες

          Λύνονται με ενεργό διαχείριση των προβηλμάτων όπως θα εκανες ΕΣΥ, προσωπικά στο σπίτι σου.

          Αν είχες προβλήματα στο σπίτι σου θα σου έλεγα λυσε τα., θα σου έλεγα πως, θα σε βοηθούσε ο χ ο ψ. Δεν θα σου έλεγα, άσε τον μπακάλη να τα λύσει, ή τον διαχειριστή της απέναντι πολυκατοικίας.. Σε παρακαλώ, κατάλαβε το αυτό. ΔΕΝ είναι κομματικό.

          • tiramola avatar
            tiramola @ archaeopteryx 01/12/2010 02:08:18

            Ναι αρχαίε μου σωστό το σκεπτικό σου, το καταλαβαίνω.
            Η συζήτηση προκαλείται και η λύση φαντάζει περίπλοκη ακριβώς επειδή δεν μιλάμε για μονοκατοικία αλλά για ένα διαμέρισμα μιάς μεγαλης πολυκατοικίας όπου όλοι σχεδόν οι ένοικοι χρωστούν άλλοι λιγότερα και άλλοι περισσότερα σε άλλους αλλά και ο ένας στον άλλον.
            Εκεί έχει μπλοκάρει το πράγμα.
            Εγώ δεν 'εχω τις γνώσεις σου στα οικονομικά αλλά κάπως έτσι φαντάζομαι τα πράγματα.
            Αν προτείνεις πάντως να πηδήξουμε από το διαμέρισμα θα πρέπει να έχουμε εξασφαλίσει την ομαλή πτώση ή να μην τραυματιστούμε σοβαρά.
            Και μέχρι στιγμής τουλάχιστον με το δικό μου μυαλό δεν τη βλέπω.
            Φυσικά, να γίνει σεισμός να καταρρεύσει η πολυκατοικία και να βρεθούμε εγκλωβισμένοι στα μπάζα είναι ένα ενδεχόμενο.

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ archaeopteryx 01/12/2010 02:17:11

            δεν συνιστώ να πηδήξεις. Ούτε θα γίνει σεισμός. Διαχείριση, μανατζμεντ, crisis management. Εκ των πραγματων έχουν μπει σε laissez faire και μάχη εντυπώσεων και περιμένουν τον απο μηχανής θεό. Κάνουν οτι έκαναν πάντα, περιμένουν να περάσει αυτή η μπόρα και μετά βλέπουμε.

            Τέλειωσε αυτό, πάει.

            Θέλει χειρουργείο, και δεν θα το κάνει ο ξένος αυτοί πρέπει να το κάνουν. Ξέρουν, αλλά είναι κολλημένοι στο πολιτικό κόστος. Το εθνικό είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ από το πολιτικό. Ο ξένος χειρούργος θα πάρει αυτά που θέλει αυτός.

            Τα 'λεγα ο ερμος (εδώ στο αντινιουζ) πριν τις εκλογές και στους δύο υποψήφιους, όχι ότι περίμενα να διαβάζουν σχόλια... αλλά τα 'λεγα.

  43. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/12/2010 01:14:56

    Μπαφμαν, πάθατε μεγάλο καζίκι με τον Καραμανλή, σάς έσκισε δυο φορές, και θέλετε να τον ξεκάνετε, ηθικά κυρίως.

    Θυμάμαι το 2007, το βράδυ των εκλογών, την πλέμπα έξω από ένα εκλογικό κέντρο ΠΑΣΟΚ : η απόλυτη κηδεία.
    Είχαν πιστέψει οι ηλίθιοι κάτι πέτσινα γκάλοπ. Και περίμεναν με την κουτάλα στα χέρι. Κάτι ΟΤΕτζήδες, κάτι εφοριακοί, κάτι ΟΣΕτζήδες. Τεθλιμμένοι συγγενείς.

    Καταλαβαίνω το μίσος σας. Και τη ζήλεια. Αν τον είχατε εσείς, έναν ευφυή πολιτικό και δεινό ρήτορα, θα τον είχατε κάνει θεό, σαν Φαραώ.
    Εδώ έναν τσιγαροπνίχτη είχατε, το Γεννηματά, που λόγω βλακείας πέθανε γιατί δεν το 'κοβε, και τον κάνατε 300 νοσοκομεία λες και σάς ανήκουν.
    Άσε τον αβάφτιστο.

    Μάλλον φοβάστε μην επανέλθει.

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ Προφήτης 01/12/2010 01:20:31

      Ωραίοςςςς!!!!!

    • tiramola avatar
      tiramola @ Προφήτης 01/12/2010 01:20:36

      χαχαχαχα
      Να υποθέσω ότι έχεις διορισμένο συγγενή στην αγροφυλακή?

      Αν βγεις σε ένα καφενείο να τα πεις στα ίσια αυτά πιυ γράφεις εδώ, θα σου πετάξουν ότι βρουν μπροστά τους...
      Φλυτσάνια, ποτήρια, κουταλάκια του γλυκού κλπ...

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ tiramola 01/12/2010 01:30:43

        Επειδή ασχολείσαι με τα αγροτικά, είναι ανεπίτρεπτο να λοιδορείς την Αγροφυλακή, το μόνο σώμα που επιλαμβανόταν αποτελεσματικά αγροτικών αδικημάτων.
        Όσο υπάρχει αγροτική παραγωγή θα υπάρχουν αγροτικά αδικήματα και η ύπαιθρος πρέπει να επιθεωρείται.
        Οι διορισμοί να γίνονται αξιοκρατικά, με εξετάσεις.
        Αλλά εσείς, για τους δικούς σας, κλέβατε και στο ΑΣΕΠ. Πήγαιναν τα παιδάκια και έδιναν εξετάσεις πιστέυοντας στο αδιάβλητο, και έβγαιναν επιτυχόντες πράσινοι.

        Αλλά δεν θέλετε αγροφυλακή γιατί μετατρέψατε τους αγρότες από εργατικούς παραγωγούς σε επιδοτούμενα τεμπελόσκυλα.
        Και τώρα επιδοτούμενους φωτοβολταϊστές.
        Αδερφέ μου, άμα σ' αρέσει η Τίνα πάς προς νεκρόφιλος.

        • tiramola avatar
          tiramola @ Προφήτης 01/12/2010 01:38:08

          Κλεφτοκοτάδες και μπουγαδοκλέφτες ήταν οι περισσότεροι που άνοιγαν τρύπες στις περιφράξεις έπαιρναν ότι γούσταραν και μετά έρχονταν να πιάσουν τους κλέφτες.
          Πέστα σε κανέναν άλλο αυτά...

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ tiramola 01/12/2010 01:41:17

            "Κλεφτοκοτάδες και μπουγαδοκλέφτες ήταν οι περισσότεροι"

            Συμφωνώ 100%. Είναι ο απόλυτος ορισμός των πασόκων.

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ Προφήτης 01/12/2010 01:22:06

      Συνάδελφοι του Τιραμόλα ήταν αυτοί πού ειδες.......
      Ισως και τον ίδιο..πού ξερεις..

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Προφήτης 01/12/2010 01:22:41

      Ενώ αν βγεις και πεις Γαπ θα σου πετάξουν το καφενείο το ίδιο...

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ (A)θανάσης 01/12/2010 01:27:28

        Δεν θα προλάβεις να βγείς από το καφενείο.........
        έτσι Τιραμόλα;;;

  44. Petros avatar
    Petros 01/12/2010 01:18:55

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!
    Το προβάλλει και μόνος του.
    BRAVO GORGOS!

    http://www.papandreou.gr/papandreou/content/Document.aspx?d=6&rd=7739474&f=1356&rf=1275102509&m=2693&rm=22426352&l=2

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Petros 01/12/2010 01:21:42

      !!!!!!!!!!!!!!

    • salut moi le platan avatar
      salut moi le platan @ Petros 01/12/2010 02:13:57

      !!!!!!!!!

  45. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 01/12/2010 01:31:50

    "Δάσος Γεωργίου Παπανδρέου" ονομάσθηκε δασική έκταση της περιοχής Γκιοκτσεγιούρτ (Gokseyurt) του νομού της Άγκυρας, ", προς τιμήν του Έλληνα Υπουργού Εξωτερικών κ. Γιώργου Παπανδρέου.
    ---------------------------------------------------

    Ακούγεται ότι στη συγκεκριμένη περιοχή σκοπεύουν να ανεγείρουν και άσυλο ανιάτων.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 01/12/2010 01:38:21

      Να τον στείλουμε δασοφύλακα

  46. Maximilien avatar
    Maximilien 01/12/2010 01:45:16

    Τζάμπα ξοδεύετε κόπο και χρόνο για τέτοιου είδους συζητήσεις. Γιατί είναι πολύ ξεκάθαρα από μια μεριά του ποταμού έχει διαλέξει ο καθένας να σταθεί.

  47. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 01/12/2010 02:16:30

    'Επιμήκυνση: Δύο μη αλλαλοαποκλειόμενες οπτικές" 1/12 στο http://firiki2010.wordpress.com/

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.