#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/03/2013 10:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ελπίδα της Cosco και η μιζέρια του ΣΥΡΙΖΑ



Μίζεροι και ταυτόχρονα άσχετοι κι εκτός πραγματικότητας. Μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηρίσει κάποιος τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που για κάθε ένα καλό που γίνεται στην Ελλάδα βρίσκουν χίλια κακά. Για ό,τι ελπιδοφόρο πάει να ξεπηδήσει, έστω και με προβλήματα και γκρίζες ζώνες αν θέλετε, η αξιωματική αντιπολίτευση το μηδενίζει με έναν απίστευτα κακόμοιρο τρόπο.

Όπως για παράδειγμα τη συμφωνία της COSCO με τη Hewlett-Packard, ένα deal που δε θα αλλάξει βέβαια την εικόνα της Ελλάδας αλλά που αποτελεί όμως ένα λιθαράκι στην προσπάθεια που γίνεται να αλλάξει ο τρόπος που βλέπουν οι ξένοι τη χώρα μας. Να δημιουργηθούν ορισμένες προϋποθέσεις για να ανακάμψει η οικονομία, να έρθουν ξένοι να επενδύσεις, να ανοίξουν θέσεις εργασίας κλπ.

Το λιμάνι του Πειραιά γίνεται η πύλη εξόδου των προϊόντων μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες της Αμερικής κι αυτό δεν είναι λίγο. Άλλωστε, έξι ακόμη εταιρείες φέρεται να έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να κλείσουν συμφωνίες με την Cosco για τη μεταφορά των προϊόντων τους στην Ευρώπη μέσω της Ελλάδας. Η χθεσινή συμφωνία είναι η αρχή και είναι άσχετο αν τα οφέλη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είναι μόνο 10 εκατ. το χρόνο με την προοπτική να γίνουν 70 εκατ. Μπορεί για κάποιους να είναι μικρό το ποσό, όμως, έχει τεράστια σημασία ότι η Ελλάδα ξαναμπαίνει στο χάρτη. Δεν είναι τώρα η χώρα που επικρατεί μπάχαλο, που δεν υπάρχει τίποτε, που οι ξένοι τρέχουν να φύγουν σα λαγοί γιατί η έξοδος από το ευρώ είναι σίγουρη.

Για να αλλάξει η εικόνα μια οικονομικά κατεστραμμένης χώρας πρέπει να αλλάξει η ψυχολογία της, αλλά που να το καταλάβουν οι φυγόμυαλοι της Κουμουνδούρου αλλά και πολλοί άλλοι στο παρελθόν που βλέπουν πίσω από κάθε επιχειρηματική συμφωνία τη διαπλοκή ή το κέρδος μόνο του επιχειρηματία. Βεβαίως υπάρχουν και τέτοια φαινόμενα, αλλά το να μηδενίζει κανείς ό,τι γίνεται στη χώρα αυτή δεν προσφέρει καμιά πολύτιμη υπηρεσία. Και για να δείτε το μέγεθος της ανοησίας διαβάστε την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ. Εμφανής η πρόθεση να συγκεραστούν όλες οι απόψεις των συνιστωσών. Και να μη θίξουμε τους επενδυτές αλλά και να μη χάσουμε την ευκαιρία να επιτεθούμε στην επιχειρηματικότητα που μόνο στην Ελλάδα είναι έγκλημα.



Γράφουν λοιπόν: «Συμφωνούμε απόλυτα, ότι αυτή η συμφωνία COSCO - Hewlett-Packard (HP) αποδεικνύει τα τεράστια στρατηγικά πλεονεκτήματα των ελληνικών λιμανιών και ειδικά του λιμανιού του Πειραιά, ως στρατηγική πύλη μεταφορών προς την Ευρωπαϊκή ενδοχώρα. Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ δικαιώνεται, όταν υποστηρίζει ότι οι στρατηγικοί παραγωγικοί τομείς, πρέπει να παραμένουν υπό δημόσιο έλεγχο. Αυτή η συμφωνία COSCO - Hewlett-Packard για τη μεταφορά προϊόντων της τελευταίας στην Ευρώπη, δεν θα μπορούσε να γίνει, αν δεν υπήρχε στην τελική φάση υλοποίησής του, το σχέδιο του δημόσιου ΟΣΕ για την επέκταση της εμπορικής σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι το λιμάνι του Πειραιά και της σύνδεσης του λιμανιού με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Πέρα από τις διαχρονικές ευθύνες των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, για την καθυστέρηση ολοκλήρωσης αυτού του έργου, το τεράστιας σημασίας γεγονός είναι ότι το έργο σχεδιάστηκε, χρηματοδοτήθηκε και εκτελέστηκε από έναν οργανισμό δημοσίου συμφέροντος. Κανένας ιδιώτης δεν θα επένδυε σε μια τέτοια στρατηγική υποδομή, από την οποία τώρα αυτοί οι ιδιώτες (COSCO - Hewlett-Packard), σπεύδουν να επωφεληθούν ανέξοδα", συνεχίζει η ανακοίνωση.

 Με λίγα λόγια από αυτή την εξέλιξη, σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ:

- η COSCO και η Hewlett-Packard αποκομίζουν κέρδη χρόνου και χρήματος και ευνοούνται με νέες φοροαπαλλαγές

- ο ΟΛΠ και το ελληνικό κράτος εισπράττουν ψίχουλα

- ο δημοσίου συμφέροντος ΟΣΕ που έχει κάνει την επένδυση και όντως έχει προσδοκία σημαντικών κερδών, σύντομα ιδιωτικοποιείται !!

- όσο για την θρυλούμενη αύξηση θέσεων εργασίας, μάλλον μαγική εικόνα θα αποδειχθεί, καθώς η αισιοδοξία που προκύπτει από την σχετική πρωθυπουργική δήλωση, δεν τεκμηριώνεται από τα πραγματικά δεδομένα και τα πλήρη στοιχεία.

Πράγματι, η σημερινή πανηγυρική διαφήμιση των επενδύσεων, όπως την εννοεί η τροϊκανή κυβέρνηση, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να συγκριθούν οι δύο στρατηγικές της κυβέρνησης και του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, στο τεράστιο θέμα των επενδύσεων, χωρίς φανφάρες και ψευδώνυμα αλλά με κριτήριο το πραγματικό κοινωνικό όφελος και το πραγματικό δημόσιο συμφέρον».

Αυτά ακριβώς γράφει ο ΣΥΡΙΖΑ και τολμά να λέει ότι δικαιώνεται γιατί ο δημόσιου χαρακτήρα ΟΣΕ έκανε την επένδυση αλλά κι ότι τα λιμάνια πρέπει να είναι στον έλεγχο του κράτους. Εμπρός λοιπόν στην κρατικοποίηση των πάντων, όπως έκανε ο Αντρέας της δεκαετία του ’80 και είδαμε τα αποτελέσματα. Να γίνουν όλα κρατικά, όπως άλλωστε πρεσβεύει και ο Τσάβες και με τον τρόπο αυτό θα ανακάμψει η οικονομία. Να γίνουν όλοι δημόσιοι υπάλληλοι, το κράτος να έχει το managemnet έστω κι αν είναι παντελώς άσχετο και να έρχονται οι ξένοι να μιλάνε για επενδύσεις στην τελευταία οικονομία σοβιετικού τύπου όπου τα πάντα θα ελέγχονται από τις υπηρεσίες.

Αυτό είναι το όνειρο του ΣΥΡΙΖΑ, το οποίο όμως δεν απαντά στις εξής ερωτήσεις:

1. Που ήταν οι σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ όταν γινόταν χαμός για την έλευση της COSCO στην Ελλάδα; Οι «αγωνιστές» που είχαν πάρει τα όπλα για να διώξουν τους κακούς Κινέζους, χωρίς τους οποίους συμφωνία με την HP δε θα είχε γίνει;

2. Που ήταν όλοι αυτοί όταν ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα 1 δις ευρώ το χρόνο; Τα πλήρωναν από την τσέπη τους;  Ρώτησαν ποτέ για το σχέδιο εξυγίανσης που υπάρχει σε εξέλιξη; Ρώτησαν για το πάρτι που γινόταν με κρατικό χρήμα όταν οι δημόσιοι υπάλληλοι του ΟΣΕ έπαιρναν μέχρι και επιδόματα για να σηκώνουν τις μπάρες ή μετρούσαν την υπερωρία από την ώρα που έβγαιναν από το σπίτι τους;

3.Μπορούν να πουν αν θα έρθει ποτέ ξένος να συνεργαστεί με τον δημόσιο ΟΣΕ ή τα δημόσια λιμάνια όταν γνωρίζει εκ των προτέρων ότι θα φάει τις μισές μέρες του χρόνου σε απεργίες;

Είπαμε να υπάρχει λογοδοσία των επιχειρηματιών, έλεγχος από το δημόσιο και αξιοποίηση των κρατικών εταιρειών και των φυσικών πόρων της χώρας για το δημόσιο συμφέρον. Όχι όμως να ξαναγυρίσουμε στις σοβιετικού τύπου οικονομίες που εφαρμόζονται μόνο στη Βενεζουέλα και την Κούβα, με τα γνωστά αποτελέσματα.

Κι επιτέλους εκεί στην Κουμουνδούρου. Ας βγάλουν το αμπέχονο και τη μιζέρια που κουβαλάνε από τα εξαρχιώτικά τους χρόνια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας avatar
    Κώστας 02/03/2013 10:50:14

    Εγώ λέω:

    Εμπρός στην ιδιωτικοποίηση των πάντων όπως έκανε ο Ρήγκαν της δεκαετίας του '80 στις ΗΠΑ και τα είδαμε τα αποτελέσματα.

    • Vee avatar
      Vee @ Κώστας 02/03/2013 11:38:23

      Έχω ζήσει και δουλέψει στην Αμερική. Τα αποτελέσματα μακροπρόθεσμα δεν είναι αυτά που νομίζεις. Είναι τραγικά! Ιδιωτικοποιήσεις πρέπει να γίνουν, αλλά με μέτρο. Συγχαρητήρια πάντως στον Α.Σ. γιατί δουλεύει συστηματικά και με όραμα!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Vee 02/03/2013 17:55:59

        Έτσι μπράβο! Α λα Πούτιν. Έτσι γίνεται υγιές κράτος με κοινωνικές παροχές και ταυτόχρονα υποβοηθά τις επιχειρήσεις να επενδύσουν για να υπάρχει απασχόληση.

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Vee 03/03/2013 01:10:45

        Ναι, τραγικά, να τους λυπάσαι είναι...

    • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
      Γιάννης Αυλακιώτης @ Κώστας 02/03/2013 13:30:20

      αντιλαμβάνομαι την ειρωνία σας. μια απλή ερώτηση: τις ΗΠΑ τις αναφέρετε συγκριτικά με την Ελλάδα; (πιο λαϊκιστής, πεθαίνεις)

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Κώστας 02/03/2013 21:03:30

      ᾿Εκεῖ δέν ὑπάρχει συριζα ὅμως. :D ῾Ο δημόσιος τομέας ἐκεῖ εἶναι πολύ περιορισμένος καί ἡ πλειοψηφία τῶν ᾿Αμερικανῶν δέν συναλλάσεται μέ πολιτικούς γιά μιά θέση στό δημόσιο. ῎Ασε, μήν συγκρίνεις apples and oranges.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Φωτεινή 04/03/2013 12:02:35

        Στην Αμερικη ο δημοσιος τομεας δεν ειναι μονο πολυ περιορισμενος: το πιο σημαντικο ειναι οτι οι δημοσιοι υπαλληλοι ειναι ευσυνειδητοι επαγγελματιες, *περηφανοι* που δουλευουν για το κρατος τους και θεωρουν καθηκον τους να υπερασπιζονται δημοσιο. Ακριβως το αντιθετο απο την Ελλαδα δηλαδη.

  2. ikaros avatar
    ikaros 02/03/2013 10:54:23

    Αυτό δεν είναι φυσιολογική ανάπτυξη. Είναι στρεβλή ανάπτυξη. Τα μαγκάλια δείχνουν που πάει η Ελλάδα των μνημονίων.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ikaros 02/03/2013 17:57:17

      25Ε κάνει ένα φθηνό αερόθερμο. 5 άτομα από 5Ε δεν είχαν; Τότε πως σπούδαζαν σε ξένη πόλη; Λογική απάντηση θέλω, όχι λαϊκίστικη...

      • anonymous avatar
        anonymous @ Γεώργιος Τ. 04/03/2013 12:07:16

        Γεωργιε Τ. συμφωνω απολυτα μαζι σου. Το γεγονος οτι χαθηκαν αυτα τα νεαρα παιδια ειναι τραγωδια; αλλα το οτι *πεντε φοιτητες πανεπιστημιου* δεν ηξεραν τον κινδυνο απο αναμμενα καρβουνα νομιζω λεει πολλα και για το εκπαιδευτικο συστημα της χωρας. Αυτα περιμενεις να συμβαινουν σε 90χρονες γριες σε χιονισμενα χωρια στα βουνα οχι σε νεαρα, υποτιθεται μορφωμενα ατομα.

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 02/03/2013 11:10:32

    Η λίθινη εποχή δεν τελείωσε επειδή τελείωσαν οι λίθοι.

    • WY avatar
      WY @ η Dimi 02/03/2013 14:16:42

      Λυπάμαι εάν δέν έχεις συναντήσει ποτέ τόν ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!!
      Υπάρχει όμως (ελπίζω) ακόμη χρόνος!!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ WY 02/03/2013 17:03:19

        Άδικα ελπίζεις.

  4. Ραβινος avatar
    Ραβινος 02/03/2013 11:16:25

    Συμφωνω απολυτα !Να προσθεσω και την Μαργκαρετ Θατσερ με αριστα αποτελεσματα ιδιως στο σπασιμο του εργατικουδημοσιολαμογικου συνδικαλιστικου ενηγκαλισμου των παντων .Αμαν και ποτε κι'εδω αυτα τα καλα!

  5. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 02/03/2013 11:18:01

    Αυτό καταλάβατε ότι λέμε; να ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα υποστηρίζουμε; Καμιά σχέση. Οχι όμως και στο άλλο άκρο, να μιλάμε για κολεκτίβες εν έτει 2013.

  6. tzagerCrete avatar
    tzagerCrete 02/03/2013 11:59:16

    Δυστυχώς για την κυβέρνηση η τραγωδία στη Λάρισα υπερκάλυψε επικοινωνιακά την υπογραφή αυτής της κατά τα άλλα θετικής συμφωνίας.

    Τίποτα δεν της βγαίνει της συγκυβέρνησης!

    Να κάνουν ένα ευχέλαιο στο Μαξίμου...

    • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
      Γιάννης Αυλακιώτης @ tzagerCrete 02/03/2013 13:32:01

      αγαπητέ ο έλληνας έχει εθιστεί στη μιζέρια και στην υπεροψία. και το Χριστό να έφερνε η κυβέρνηση να περπατήσει στο νερό, θα γινόταν θέμα αν ήταν σε ιδιωτικά ή δημόσια νερά. δεν υπάρχει ελπίδα.

      • tzagerCrete avatar
        tzagerCrete @ Γιάννης Αυλακιώτης 02/03/2013 15:58:17

        Φίλε Γιάννη,

        Απλά αναφέρω ότι η περιρρέουσα ατμόσφαιρα στη χώρα είναι τόσο βαριά, που πραγματικά ότι ελάχιστο θετικό έργο παράγεται από την κυβέρνηση δεν είναι ικανό να αναδειχθεί επαρκώς.

        Ο Έλληνας έχει εθιστεί στη μιζέρια και την ανέχεια τα τελευταία χρόνια. Από έναν επίπλαστο παράδεισο βρέθηκε απότομα στην κόλαση της κρίσης. Δεν φταίει ο πολίτης που καθημερινά βομβαρδίζεται από αρνητικές εξελίξεις στην ζωή του.

        • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
          Γιάννης Αυλακιώτης @ tzagerCrete 02/03/2013 22:31:01

          φίλτατε, δεν έκανε τίποτα για να αποφύγει τις ατυχίες του. ως πρόβατο πάει για σφάξιμο. απλά, ακόμα και λίγο πριν το τέλος δε λέει να κόψει τα χούγια.

  7. etairia-anergon avatar
    etairia-anergon 02/03/2013 12:20:00

    Απολύουν σωρηδόν!
    Ας μας δώσει στοιχεία η Επιθεώρηση Κερατσινίου...
    πόσους απέλυσαν το τελευταίο 6μηνο.... από τους υπεργολάβους που διαχειρίζονται το 80% των εργαζομένων..... εκεί.
    Θα αποτελέσει φοβερό ρεπορτάζ.......
    http://www.nytimes.com/2012/10/11/business/global/ex-employee-is-suing-cosco.html?_r=0

  8. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 02/03/2013 12:59:36

    εγω εχω να απευθυνω ορισμενα ερωτηματα
    1.ποσες νεες θεσεις εργασιας δημιουργουνται με τη συμφωνια;
    2.με ποιο εργασιακο καθεστως,τι μισθο,τι δικαιωματα εχουν οι εργαζομενοι στην cosco;
    3.τολμαει κανεις απο το υπουργειο εργασιας να ελεγξει την cosco;
    4.μηπως εχει δημιουργηθει αθορυβα και υπουλα η πρωτη ειδικη οικονομικη ζωνη;

    • Φοιτητης avatar
      Φοιτητης @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 03/03/2013 18:56:26

      +1000 για το 4

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 04/03/2013 11:38:17

      κρίνοντας αγαπητέ πόσο εκτίμηση και θαλπωρή δείχνουν οι κινέζοι στους ίδιους τους τους συμπατριώτες φαντάσου με τι εργασιακές συνθήκες θα προσλάβουν κόσμο εδώ πέρα
      σχετικά άσχετο αλλά ισχύει αυτό που γράφετε για 10 πολυεθνικές που ζήτησαν μισθούς 300 ευρώ για να επενδύσουν στην χώρα μας? αν ισχύει μπορούμε να ενημερωθούμε ποιοι είναι αυτοί οι ανοιχτοχέρηδες για να εκφράσουμε τα σέβη μας? ( το άρθρο που διάβασα τις ανέφερε αλλά δεν μπορώ να γνωρίζω την εγκυρότητα του

  9. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 02/03/2013 13:43:56

    Μέσα στο κοντέινερ από κίνα,
    με κομπιούτερ που προορίζονται για τους "βόρειους ευγενείς" λαούς,
    να βάζουν μερικά μαγκάλια και ξυλόσομπες για τους ιθαγενείς.

    Μ ένα σπάρο δυο τρυγόνια. Χρυσές δουλειές.

    • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
      Γιάννης Αυλακιώτης @ Ρύκιος 02/03/2013 13:57:47

      βρήκε η μιζέρια σημαία και συνήγορο.

      • Ρύκιος avatar
        Ρύκιος @ Γιάννης Αυλακιώτης 02/03/2013 15:36:55

        Η μιζέρια είναι αυτές τις στιγμές δίπλα μας. Καταλαβαίνω οτι δεν είναι μέσα στα σπίτια μιας μειοψηφίας, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία για να μη βλέπει κανείς που είναι η μιζέρια, τί είδους μιζέρια είναι, ποιός την προκαλεί και πώς την προκαλεί. Δεν έχετε δικαιολογία όταν και αν αντιστρέφετε την είκόνα μη βλέποντας τη μιζέρια εκεί που είναι αλλά βλέποντας μιζέρια εκεί που δεν είναι.

  10. Svart Drottning avatar
    Svart Drottning 02/03/2013 14:00:53

    ??

  11. Svart Drottning avatar
    Svart Drottning 02/03/2013 14:03:41

    ''Έχω κάνει μόνο μια προσευχή στο Θεό: «Θεέ μου, κάνε τους εχθρούς μου γελοίους». Και ο Θεός με εισάκουσε.'' - Βολταίρος

  12. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 02/03/2013 14:08:52

    Τελικα αυτο που ξερω εγω ειναι οτι απο αυτη και κατι αναλογες συμφωνίες θα βρουν δουλεια καποιοι λιμενεργατες παραπάνω με αμοιβες Κίνας, καποιες εταιρείες logistics που κι αυτες θα ελέγχονται απο Κινέζους και οι κυριως οφελημένοι θα ειναι οι forwarders που κι αυτοι εν τελει θα ελεγχονται απο Κινεζους! Αυτοι θα έχουνε το power, αυτοι θα επιβαλλουν τους ορους σε καθε τομέα...
    Απο την αλλη παραβλέπουμε οτι "στρωνουμε" το χαλί για να περάσουν τα κινεζικα προιόντα που πρωτα θα κατακλύσουν την Ελλάδα και μετα τις άλλες βαλκανικες χωρες και Μέση Ανατολη.
    Θα γινει αυτό που γινεται με το λιμανι της Ναπολη που εκχωρηθηκε κι αυτο στην Cosco με αποτελεσμα η Ιταλία κάθε μέρα που περναει να κατακλύζεται απο τα κινεζικα γι' αυτό απο την κεντρική Ιταλία και κάτω αποβιομηχανοποιείται η χώρα και κλεινει η μια ΜΜΕ μετα την αλλη. Δυστυχως είμαστε τόσο μαμακες, που οχι μονο χειροκροτούμε για κάθε απίθανη συμφωνία "τεράστιου βεληνεκούς" αλλά αρθρογραφούμε και με πάθος για ασήμαντα και βραχυπρόθεσμα οφέλη μπροστά στη μεσομακροπρόθεσμη καταστροφή που θα προκυψει.
    Ειμαστε τοσο πορωμενοι κομματικά που στα πάντα βλέπουμε μόνο το τυρί και ποτέ την φάκα! Με τις υγείες μας

  13. Κελάδων avatar
    Κελάδων 02/03/2013 14:12:59

    Δεν πρόκειται απλά για μιζέρια.......είναι το μόνο καταφύγιο που απομένει για κάποιους που δεν έχουν το ανάστημα να παραδεχθούν κάτι θετικό που συμβαίνει στη χώρα, μόνο και μόνο επειδή επιτυγχάνεται από τους πολιτικούς τους αντιπάλους. Για όσους εντάσσονται σε αυτήν την κατηγορία (ο καθένας το γνωρίζει για τον εαυτό του) , προτιμούν να καταστραφεί η χώρα εντελώς από το να πληγεί ο ιδεολογικός ή κομματικός τους εγωισμός, βλέποντας να γίνεται κάτι καλό από άλλους ή ενάντια στις ιδεολογικές τους προτεραιότητες ακόμη και αν είναι θετικό για τη χώρα.........Τα συγχαρητήρια μου κύριοι.......η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά στην περίπτωση σας........Η βλακεία είναι όντως ανίκητη.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Κελάδων 02/03/2013 14:34:22

      Επειδή πλήττεται ο ιδεολογικός μου εγωισμός τα γράφω αυτά. Οι Άγγλοι που τα εφαρμόσαν όλα αυτά γιατί σήμερα ζητούν οι εφτά στους δέκα επανακρατικοποίηση των ιδιωτικοποιημένων σιδηροδρόμων;;; Θα ήθελα μια απάντηση σ' αυτό παρακαλώ. Εφαρμόζουμε άκριτα τις επιταγές των δανειστών χωρίς να εξετάζουμε αν το μοντέλο που μας προτείνουν έχει οδηγήσει στο σωστό δρόμο όπου εφαρμόστηκε. Μακάρι να διαψευστώ και να είναι όπως τα γράφει ο αγαπητός Κελάδων.

  14. coik avatar
    coik 02/03/2013 14:54:00

    Εντάξει ρε φίλε και εγώ αυτό λέω. Να ξαναπιάσουμε το νήμα από την αρχή. Μόνο που έχουμε διαφορετική άποψη για την διαδρομή. Εσύ θέλεις να μπούμε πάλι στην διαδικασία που άρχισε το 1981 (μερικοί λένε, και ίσως έχουν δίκιο, το 1977) και να φτάσουμε στο 2009 φορτώνοντας την Ελληνική ιστορία με άλλα 30 χρόνια, διόγκωσης του δημοσίου, αποβιομηχάνηση, καταστροφής της πρωτογενούς παραγωγής και της μεταποίησης, ασυγκράτητου δανεισμού, ελλειμμάτων, αναξιοκρατίας, χειροτέρευση της παιδείας και του πολιτισμού … Καλή τύχη στον αγώνα προς τα πίσω. Ελπίζω εσύ και ο αρχηγός σου (Τσίπρας – Καμένος – Παπαρήγα – Μιχαλολιάκος) να μην βρείτε μεγάλη ανταπόκριση στην κοινωνία. Ειδάλλως χαθήκαμε.

    • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
      Γιάννης Αυλακιώτης @ coik 02/03/2013 15:33:11

      φίλε; ο αρχηγός μου; εγω είμαι οπαδός του τρίο της μιζέριας (χα, κκε, συριζα) και εσύ είσαι κυβερνητικός; πλάκα μας κάνεις ρε άνθρωπε;

      η κασσέτα της μιζέριας που πάιζεις έχει κουράσει τόσο πολύ την κοινωνία. όταν λικινζόσουν στους ήχους της σκληρής δραχμής και του καταναλωτικού δανείου, να έιχες το νου σου να κρατήσεις κανένα ξύλο για την ξυλόσομπα. έλεος.

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ coik 02/03/2013 15:34:40

      Τη βλέπω τη διαφωνία, την άλλη άποψη για τη "διαδρομή" προς τη σωτηρία. Τη διαδρομή της ύφεσης (φτωχοποίησης) για την πλειοψηφία του Λαού, δε θα τη δεχτώ.
      Συντάσσομαι με ΟΛΑ τα λεγόμενα και επιχειρήματα του Σαμαρά, πριν το "Μαύρο Νοέμβρη" της συγκυβέρνησης με Παπαδήμο. Τα αποτελέσματα να δείτε. Τους αριθμούς μόνο αν δε θέλετε ή δεν τυχαίνει να βλέπετε την πλειοψηφία της κοινωνίας.

      • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
        Γιάννης Αυλακιώτης @ Ρύκιος 02/03/2013 22:33:21

        η κοινωνία αγαπητέ βλέπει τούρκικα. προτιμά να κόψει θερμοσίφωνα για να ζεσταθεί και να υπομένει το τέλος της

  15. coik avatar
    coik 02/03/2013 15:04:29

    Στην Ιταλία η διαφορά μεταξύ Βορά και Νότου υπήρχε από πάντα, για όσους γνωρίζουν. Το αν τα Κινέζικα προϊόντα (αλήθεια η HP, από πότε έγινε Κινέζικη εταιρεία;;) θα κατακλύσουν την Ευρώπη, αυτό είναι δευτερεύον ζήτημα. Το πρόβλημα για τους Κινέζους δεν είναι το πως, αλλά από το που θα μπουν (θα μπορούσαν να μπουν από Τουρκία, Ιταλία, Ισπανία, Αλβανία). Επέλεξαν την Ελλάδα για λόγους κόστους, υποδομών, ΕΕ. Θα προτιμούσες να πήγαιναν από τις άλλες γειτονικές χώρες; Τότε δεν θα κατηγορούσες την όποια κυβέρνηση για οκνηρία και αδιαφορία; Πείτε και ένα καλό λόγο, ρε παιδιά, έστω και εάν δεν το πιστεύεται, έτσι για αλλαγή.

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ coik 02/03/2013 15:43:10

      @ coik
      Πραγματι η διαφορα στη Ιταλία μεταξυ Βορα και Νοτου, υπηρχε. Απλα δεν ηταν μαυρο-ασπρο, οπως εχει διαμορφωθεί σημερα. Εσυ λοιπόν που ξερεις μπορείς να μου πεις αν κανω λάθος?
      Το σχόλιό μου οπως θα δεις ηταν γενικότερο για τέτοιου είδους πολιτικές και απλα μου δόθηκε η αφορμή οταν διάβασα το αρθρο και ειδα στην TV τις βαρύγδουπες δηλώσεις για την τεράστια αυτη συμφωνία.
      Δεν ανεφερα πουθενα οτι HP ειναι κινεζικη. Απεναντίας δεν αποκλειω καθόλου οτι τα περισσότερα προιόντα της δεν ειναι κινέζικα! Αγαπητέ όταν εισάγεις, δεν εισαγεις νομικό πρόσωπο. Εισάγεις προιόντα. Υποθέτω λοιπόν αυτα που κατασκευάζονται στην Αμερική δεν τα φέρνει η Cosco στον Πειραιά για να τα προωθήσει μετα στην Δυτικη ή κεντρική Ευρωπη μεσω της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η λογική μου λέει οτι αυτά που προέρχονται απο την Απω Ανατολή "πιάνουν" στο λιμανι του Πειραια για να προωθηθούν στην Ελλάδα, Βαλκάνια ή Μέση Ανατολή, κλπ. Προφανως και θα μπορούσαν να επιλέξουν κι αλλες χωρες για να μπουν... και ποιος σου λεει οτι δεν το εχουν κανει? Νομιζεις οτι μονο η Ναπολη και τωρα ο Πειραιας ειναι τα μονα λιμάνια που χρησιμοποιούν?
      Και το ωραιότερο ειναι αυτο που ειπες και δεν θα ηθελες να σχολιάσω "Επέλεξαν την Ελλάδα για λόγους κόστους, υποδομών, ΕΕ"!!!
      Πολλές φορές ειναι καλυτερα να σιωπάμε παρά να κάνουμε τους ξερόλες και αφ' υψηλού κριτές. Καληνύχτα!

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Delta Lamda 03/03/2013 02:37:18

        Αν με μια τετοια συμφωνια βλεπεις μονο ναυτεργατες Κινεζους , και καποιες εταιριες logistics η μεταφορεις κανεις μεγαλο λαθος. Τα τραινα απαιτουν μηχανοδιγους Ελληνες, οι υποδομες της Τραινοσε απαιτουν μηχανικους Ελληνες, η διακινηση απαιτει μηχανοργανωση που θα στηριχτει σε Ελληνες. Επισης υπαρχουν παρα πολλες αλλες δραστηριοτητες. Οσον αφορα δε τα προιοντα , οι μεγαλες Εταιριες πληροφορικης τα κατασκευαζουν πλεον τα καταναλωτικα τους προιοντα στην Κινα και απο εκει διανεμονται στην Ευρωπη και στην Αμερικη. Οι αυτοκινητοβιομηχανιες εισαγουν εξαρτηματα επισης. Με μια βολτα σε ενα μεγαλο καταστημα ηλεκτρονικων θα δεις οτι το 95% των προιοντων κατασκευαζονται στην Κινα. Το Αμβουργο , η Αμβερσα και τα αλλα λιμανια στην Β. Ευρωπη διακινουσαν ολα αυτα και τα εστελναν στα hub απο οπου και εφταναν στις χωρες προορισμου. Με ιδιωτικα τραινα, με φορτηγα που δεν ανηκουν σε κλειστα επαγγελματα, με ιδιωτικα αεροπλανα κλπ. Στην Ελλαδα θελουμε κρατικα τραινα, κρατικα λιμανια, κρατικους αερομεταφορεις, Δημοσιους Υπαλληλους που θα παρουν το κατι τους . Θελουμε το κρατος αφεντη και τους κρατικοδιαιτους επιχειρηματιες. Με την αντιληψη αυτη καταφεραμε να διωξουμε απο την χωρα μας ολες τις Εταιριες του Ν89 και παρα πολλες βιομηχανιες. Την ιδια εποχη που τους διωχναμε αλλες χωρες οπως η Ιρλανδια, η Τσεχια, η Αυστρια , το Βελγιο , η Ολλανδια και η Τουρκια τους προσκαλουσαν με κινητρα που κατα τον ΣΥΡΙΖΑ ειναι προδοσια. Η συμφωνια λοιπον αυτη ειναι ενα πετραδακι που μαζι με παρα πολλα αλλα θα οικοδομησουν την αναπτυξη μακρια απο συντεχνιες και προπαγανδες.

        • Delta Lamda avatar
          Delta Lamda @ Ρεαλιστης 04/03/2013 22:42:08

          @ Ρεαλιστή,
          Δεν αντιλέγω σε τίποτα απ' οσα λες. Ειναι βεβαιο οτι οποιαδήποτε δραστηριότητα ειναι ενα θετικό στοιχείο για να κινηθεί η οικονομία. Προβληματίσου όμως μήπως στο τέλος δούμε τους εαυτούς μας και την χωρα να μετατρεπονται ως διαμεταφορείς και εμπόρους προιόντων άλλων χωρών. Ετσι θα δημιουργηθεί πλούτος? Ετσι πιστευεις οτι θα αυξηθεί το ΑΕΠ? Αδελφε δεν θα αργήσει πολύ η ωρα που θα αποβιομηχανοποιηθούμε σαν χώρα και θα γίνουμε κατι αναλογο της Κύπρου... ολοι μας θα ψάχνουμε δουλειά στον τουρισμο, στις διαμεταφορές και στις υπηρεσίες γενικότερα. Ολοι θα κοιταμε να πουλαμε τα προιόντα αλλων και δεν θα βρίσκουμε αγοραστες γιατι ο μισός πληθυσμός θα ειναι ανεργος.... Σκεψου το λιγο και τα ξαναλέμε.

  16. coik avatar
    coik 02/03/2013 15:15:02

    Δηλαδή έλεος, συγκρίνουμε την Ελλάδα με την Αγγλία. Τι έγινε ρε παιδιά, μήπως έχω χάσει επεισόδια; Εάν λοιπόν θέλεις ελλειμματικούς δημόσιους οργανισμούς, πλήρωνε την συνεχώς αυξανόμενη φορολογία και μη μιλάς καθόλου. Δεν έχεις ακόμη καταλάβει την αντίφαση μεταξύ της διατήρησης ή και αύξησης των δημοσίων δαπανών και της γενικότερης μείωσης των φόρων; Πόσο δύσκολο είναι να κάνεις μια απλή πρόσθεση και μετά μια απλή αφαίρεση; Εκτός εάν εννοείς νέα δανεικά, όποτε να μεταφέρουμε το βάρος στις νεότερες γενιές. Εύκολη λύση, ευρείας απήχησης και αποδοχής.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ coik 03/03/2013 01:23:18

      Τι ψάχνεις και συ να βρεις, ο Έλληνας θέλει να μην πληρώνει φόρους αλλά να έχει σοβαρή υγεία και παιδεία, να δουλεύει στο δημόσιο και να πληρώνεται όσο κι ο Ελβετός δουλεύοντας πέντε μέρες το χρόνο, νάναι όλα κρατικά για να μπορεί να μην πληρώνει ποτέ εισιτήρια, να έχει τα χαμηλότερα τιμολόγια στο ρεύμα, στο νερό κλπ, αλλά και να μην πληρώνει χαράτσια για τα ελλείμματα που θα συσσωρεύονται. Δεν είναι θέμα δυνατότητας να κάνει προσθαφαίρεση, είναι θέμα εθελοτυφλίας, παρταολισμού και ανευθυνότητας, είναι θέμα πνευματικής οκνηρίας μη τύχει και χαλάσει η μανέστρα της ιδεοληψίας του.

    • Φοιτητης avatar
      Φοιτητης @ coik 03/03/2013 19:02:04

      Μια ερωτηση: Γιατι οι δημοσιοι οργανισμοι πρεπει ντε και καλα να ειναι ελλειμματικοι και μολις τους παρει ο ιδιωτης θα γινουν πλεονασματικοι; Ας κανει και το Δημοσιο ο,τι θα κανει ο ιδιωτης για να γινουν πλεονασματικες. Ειναι υπερβολικα απλο.

  17. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 02/03/2013 15:58:29

    Ο Γιακουμής. Μια ρωμαίικη καρδιά.

    Η αγάπη του Γιακουμή για την Ελένη δεν γνωρίζει όρια. Εμπόδιο στην ευτυχία τους, όμως, μπαίνει η μητέρα της Ελένης, που θέλει να παντρέψει την κόρη της με πλούσιο γαμπρό και όχι με έναν απλό εργάτη, όπως τον Γιακουμή. Έτσι, το πεδίο μένει ελεύθερο για να δράσει ο Γράντης, ο άπληστος φίλος του Γιακουμή, που κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να τον κάνει γαμπρό του. Κι όλα αυτά γιατί ο φτωχός και τίμιος Γιακουμής έχει ένα θείο στην Αμερική με τεράστια περιουσία και πιθανό μερίδιο στα πλούτη του. Ο Νίκος Ξανθόπουλος αποδεικνύει το σθένος μιας ρωμέϊκης καρδιάς.

    Κατά βάθος κρύβουμε μέσα μας έναν αδικημένο Γιακουμή που όλο τον κυνηγάνε.

    Η συμφωνία λοιπόν έπρεπε μάλλον να είναι ως εξής:
    -Να δώσουν η Cosco και η HP 150 δις ευρώ για 10 χρόνια για την εκμετάλλευση του λιμανιού που θα παρέμενε αποκλειστικά κρατικό.
    - Το δικαίωμα προσλήψεων να το έχει αποκλειστικά το κράτος όπου κάθε εργαζόμενος πρέπει να παίρνει 35 ευρώ το δευτερόλεπτο για 4 ώρες εργασίας την ημέρα (υπερβαρέα και υπερανθυγιεινή με νέο νόμο) με πλασματικές υπερωρίες άλλες τέσσερις ώρες για να βγει το οχτάωρο και υποχρεωτική προϋπηρεσία στην αφισοκόλληση ή σε "κοινωνικούς αγώνες".
    -Οι εταιρείες θα πρέπει να δίνουν άλλα 500εκ το χρόνο για τη δημιουργία ασφαλιστικού φορέα, αποκλειστικά για του υπαλλήλους του λιμανιού οι οποίοι θα συνταξιοδοτούνται στα 50 με εφάπαξ 500χιλ. ευρώ έκαστος και σύνταξη 4000 το μήνα (είπαμε υπερβαρέα και ανθυγιεινά).
    - Οι μηχανές και τα βαγόνια για τη μεταφορά των εμπ/κιβωτίων θα αγοράζονταν με διεθνή (φωτογραφικό) διαγωνισμό (έχουμε μεγάλη τεχνογνωσία σε αυτό) και με προδιαγραφές που δεν ταιριάζουν σε εμπορευματικές αμαξ/στοιχίες (για να αγοράσουνε άλλα μετά).
    - Η κατασκευή τους θα γινόταν στα ΕΝΑΕ (έχει ξαναγίνει με επιτυχία).

    Αυτή είναι πατριωτική συμφωνία.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 02/03/2013 16:16:50

      Το άρθρο του Μαρίνου που έχετε στο μπλοκ σας είναι όλα τα λεφτά.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Γιάννης Φαίλτωρ 02/03/2013 16:19:54

      Υποθέτω πως εσύ που απαντάς μ' αυτόν τον ειρωνικό τρόπο θα είσαι χωμένος σε κανα γραφειάκι εφορίας ή υπουργείου και μάχεσαι το σύστημα από μέσα "μπλογκάροντας". Οι ιδιωτικοποιήσεις να προχωράνε αρκεί εγώ να είμαι στο δημόσιο. Η διαφορά μου μ' εσένα είναι ότι εγώ διαφωνώ από το εξωτερικό. Έχω ήδη ξεβολευτεί παρόλα αυτά συνεχίζω να είμαι και φτωχός και τίμιος παρόλο που εσύ το περιγελάς.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας 02/03/2013 16:54:21

        Από το 1990 έως το 2011 από τις συνεχείς αναλήψεις υψηλών χρεών και άλλων δαπανών ζημιογόνων δημοσίων οργανισμών, «κάηκαν» όλα τα υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα και οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης, τα έσοδα από τη δυσβάσταχτη φορολογία, τα δάνεια, οι κοινοτικοί πόροι, τα έσοδα από κρατικοποιήσεις, οι περικοπές μισθών και συντάξεων και το πρόσφατο «κούρεμα»
        Αυτό υποσηρίζει τεκμηριωμένα σε ένα μικρό βιβλιαράκι ο επι χρόνια διευθυντής του Οικ. Ταχυδρόμου, Δ. Στεργίου με τίτλο "Πως θα ήταν η Ελλάδα Αν". Αν δεν υπήρχαν τα βερεσέδια των ΔΕΚΟ το χρέος θα ήταν σήμερα 56% το ΑΕΠ.

        h--t://dimitris-stergiou.eu/35-%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%B1/%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%B1/594-pos-tha-itan-i-elliniki-oikonomia-an

        Χαιρετίσματα από τη Νότια Αγγλία

  18. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 02/03/2013 16:14:46

    Η συζήτηση για το θέμα των ιδιωτικοποιήσεων διεξάγεται στη χώρα μας με όρους άλλων δεκαετιών. Αποτέλεσμα της ημιμάθειας των πολιτικών και των δήθεν τεχνοκρατών αλλά και των ιδεολογημάτων και συμφερόντων διαπλεκόμενων που κρατούν τη χώρα αιχμάλωτη και υπό καθεστώς κατοχής.

    Η ιδιωτικοποιήσεις προβάλλονται κι ως απεγνωσμένο μέσο απαλλαγής από τη σαβούρα των κομματόσκυλων «εργαζομένων». Πρόκειται ξεγύμνωμα του πολιτικού συστήματος και της κοινωνίας όταν προβαίνουν στη διάλυση για να απαλλαγούν από τη σαπίλα.
    Επιπλέον, δίνεται μάχη από υγιείς δυνάμεις για την επικράτηση του αυτονόητου:
    όλες οι δραστηριότητες προϋποθέτουν αμοιβή. Δεν μπορεί να παρέχονται δημόσιες υπηρεσίες χωρίς αμοιβή. Η όποια δε κοινωνική και εθνική πολιτική πρέπει να είναι προϋπολογισμένη.
    Αυτονόητο επίσης είναι πως δεν υπάρχουν εταιρίες κοινής ωφέλειας, αλλά εταιρίες παροχής υπηρεσιών και αγαθών. Αυτό μπορεί να είναι νερό, ενέργεια, συγκομιδή σκουπιδιών κτλ.

    Το ζήτημα λοιπόν είναι πώς μπορεί η χώρα μας να απαλλαγεί από τις ντόπιες δυνάμεις κατοχής που απομυζούν τον εθνικό πλούτο και κρατούν το μεγάλο μέρος του λαού υπό καθεστώς αιχμαλωσίας.

    Μεταξύ των άλλων, το ζήτημα του χρυσού της Χαλκιδικής είναι τρανό παράδειγμα ερασιτεχνισμού και ταυτόχρονα διαπλοκής και ιδεολογικής αφέλειας.

    Η παροχή υπηρεσιών διεθνούς βεληνεκούς όπως η συνεργασία με την COSCO και την H&P εντάσσεται άμεσα στις στρατηγικές δυνατότητες της χώρας μας. Αρκεί να μελετήσουμε την οικονομικογεωστρατηγική της ιστορία.
    Οφείλουμε δε να καταλάβουμε τι σημαίνει και πως μετριέται το όφελος μιας συνεργασίας γεωστρατηγικής εμβέλειας.
    Το ζήτημα που προκύπτει στο ζήτημα αυτό είναι πως η σε σοβαρές χώρες δεν είναι δουλειά της εκτελεστικής εξουσίας η σύναψη στρατηγικών συμφωνιών. Η εκτελεστική εξουσία συντονίζει τις σχετικές ενέργειες που εκτελούν τα αρμόδια θεσμικά όργανα.
    Έχουμε πολύ κακή εμπειρία από τα έργα και τις παραλήψεις των πολιτικών σε αυτή τη χώρα. Επομένως, δικαιολογημένη η δυσπιστία.

    Πάντως, η Ελλάδα έχει ικανούς που δρουν πέρα από την φαιδρότητα και φαυλότητα των κομματικών οίκων και των ΜΜΕ.

    ¨Όπου δεν υπάρχει το Κράτος και τα ΜΜΕ υπάρχει πρόοδος.

  19. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 02/03/2013 16:42:27

    Μάλιστα το πέτυχες

  20. palalos avatar
    palalos 02/03/2013 17:18:25

    ΣΩΣΤΟΣ ο Μανιατης...!!!!!!!

  21. Nik avatar
    Nik 02/03/2013 17:25:12

    "Όπου δεν υπάρχει το Κράτος και τα ΜΜΕ υπάρχει πρόοδος."

    Αυτό τα λέει όλα!

  22. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 02/03/2013 17:38:55

    Από την έκθεση της ΤτΕ το 2002:

    […]Συνολικά τα έξι τελευταία χρόνια (1997-2002) ο λόγος χρέους προς το ΑΕΠ μειώθηκε κατά 6,4%. Η μείωση αυτή οφείλεται τόσο στη συνεχή βελτίωση των προσδιοριστικών παραγόντων αυτού του λόγου ( μείωση επιτοκίων, επιτάχυνση ρυθμού οικ. Ανάπτυξης και αυξανόμενα πρωτογενή πλεονάσματα) όσο και στην εξασφάλιση σημαντικών εσόδων από τις αποκρατικοποιήσεις τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για τη μείωση του δημοσίου χρέους. Παρά τους ευνοϊκούς αυτούς παράγοντες, η μείωση του χρέους ήταν βραδεία και αναντίστοιχη της πτωτικής πορείας των ελλειμμάτων της γενικής κυβέρνησης. Η βραδεία μείωση του χρέους οφείλεται στο σημαντικό ύψος της ετήσιας «προσαρμογής ελλείμματος - χρέους». Η προσαρμογή αυτή αποτελεί την εκτίμηση της διαφοράς μεταξύ της μειωτικής επίδρασης που ασκείται στο λόγο του χρέους από το πρωτογενές πλεόνασμα, την πτώση των επιτοκίων και την πραγματική αύξηση του ΑΕΠ και της αυξητικής επίδρασης που ασκούν άλλοι παράγοντες όπως π.χ. η ανάληψη, εκ μέρους του Δημοσίου (π.χ. καταπτώσεις εγγυήσεων), υποχρεώσεων των δημοσίων επιχειρήσεων και η διενέργεια δαπανών εκτός προϋπολογισμού, οι οποίες ενώ δεν επηρεάζουν το έλλειμμα, αυξάνουν απευθείας το χρέος. Εκτιμάται ότι την περίοδο 1997-2001 η ανάληψη τέτοιων υποχρεώσεων αύξανε το λόγο χρέους προς το ΑΕΠ κατά 5,6% ετησίως!

    Ας μην κλαίγονται τώρα τα κομματόσκυλα που τα παιδιά τους θα δουλεύουν για Κινέζους. Μόνοι τους έσκαψαν το λάκκο τους σε αγαστή συνεργασία με τους πολιτικούς τους πάτρωνες.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 02/03/2013 17:56:26

      "...οσο και στην εξασφάλιση σημαντικών εσόδων από τις αποκρατικοποιήσεις τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για τη μείωση του δημοσίου χρέους"
      Πολιτική εξουσία που πουλάει δημόσια περιουσία για να πληρώσει το χρέος διαπράττει πράξη εθνικής προδοσίας.
      Δεν διαφέρει από την παραχώρηση εθνικού εδάφους.

      Οι ιδιωτικοποιήσεις ένα και μόνο στόχο πρέπει να έχουν: την ανάπτυξη της παραγωγικότητας της εθνικής οικονομίας. Οι δε εισπραχθέντες πόροι πρέπει να επενδύονται παραγωγικά, άλλως είναι πράξη προδοσίας και εθνικής ήττας.

  23. bueno avatar
    bueno 02/03/2013 17:41:01

    Επειδή πάει και έρχεται η επικοινωνιακή προπαγάνδα.
    Μόνο δημόσιες επενδύσεις μπορούν να φέρουν ανάπτυξη.
    Ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα 1 δις , πολύ απλά γιατί για αυτές τις επενδύσεις τον βάζαν και δανειζόταν για να μην φαίνεται το έλλειμα.
    Τους δρόμους τους φτιάχνει το κράτος , τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα ο ΟΣΕ και για αυτό είχε τα ελλείματα.ΠΟΥΘΕΝΑ στην Ευρώπη δεν συνέβαινε αυτό .

    Το 95 % των σιδηροδρομικών εταιρειών εκμετάλλευσης είναι δημόσιο.
    Σε ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ τις Ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει δημόσια εταιρεία εκμετάλλευσης καταλύτης του ανταγωνισμού .
    Μόνο που στην Ελλάδα , ότι Δημόσιο θέλει να διοικείται απο το σάπιο πολιτικό σύστημα , με τους βουλευτές και Υπουργούς να έχουν παρέμβαση ακόμα και για να πάρουν άδεια τα παιδιά τους.
    ΔΕΝ υπάρχουν συμβόλαια με ανεξάρτητες Διοικήσεις και management που θα πάει τα πράγματα μπροστά και θα κριθεί απο τα αποτελέσματα.
    Και για αυτά κύριοι του antinews δεν φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά το πολιτικό σύστημα που Κυβερνά απο το 1974 εως σήμερα και με αυτές τις τακτικές έχει αποθαρύνει ΟΛΕΣ τις σοβαρές επενδυτικές προσπάθειες.
    Ο ιδιώτης ΔΕΝ έρχεται γιατί ξέρει ότι θα βρει μπροστά του για στρατηγικό εταίρο τον τελευταίο βολευτή που θέλει να φτιάξει την πελατεία του.(βλέπε Χαλκιδική - Πάχτας - ρεπορτάζ απο Γαλλικό Κανάλι )
    Πάντως είναι ευτυχία να πανηγυρίζεται για ΔΗΜΟΣΙΕΣ επενδύσεις !

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ bueno 02/03/2013 17:59:43

      Δηλαδή δε φταίνε ΚΑΘΟΛΟΥ οι υψηλοί μισθοί, οι περισσευούμενοι υπάλληλοι και τα περίεργα επιδόματα για τη χρεοκοπία του ΟΣΕ;

      • bueno avatar
        bueno @ Γεώργιος Τ. 02/03/2013 19:50:16

        Η μισθοδοσία συνολικά δεν ξεπερνούσε τα 220 εκ ετησίως την περίοδο των μεγάλων αγελάδων του Καραμανλή.
        Να μην ξεχνάμε ότι οι μισθοδοσίες υπογράφονται απο διορισμένα πολιτικά πρόσωπα , τις Διοικήσεις.
        Δλδ το ίδιο το πολιτικό σύστημα.
        Την ίδια ώρα τα έσοδα ήταν περίπου 150 εκ .
        Απο τα 50 εκ μέσα το χρόνο , μέχρι το 1 δις που γράφεται εδώ απέχουμε πολύ.
        Σήμερα η μισθοδοσία έχει περιοριστεί κατά 60% , ενώ η κρατική επιχορήγηση είναι 50 εκ και καταβλήθηκε για πρώτη φορά το 2010.
        Ο ΟΣΕ δεν χρεωκόπησε ποτέ , ο ΟΣΕ δανείστηκε για να κάνει έργα που έπρεπε να κάνει το κράτος.
        Απλό.

  24. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 02/03/2013 18:53:42

    Κάτω τα χέρια απο το μπαχαλιστάν μας..Μην πειράζετε την ωραία νιρβάνα μας..Για 17 χιλιόμετρα μιας σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνδέει το λιμάνι με τα τραίνα, χρειάστηκε 14 κατασκευής το ωραίο γελαδιστάν μας.
    Και αν δεν έρχονταν οι κινέζοι να πιέζουν, θέλαμε άλλα 17 σκληρών προσπαθειών.
    Είμαστε η αναγκαστική ,λόγω θέσης, πύλη εισόδου των προιόντων της ανατολής στην ευρώπη.
    Αρνούμαστε ακόμη και αυτό να αποδεχτουμε..
    Αν ήταν δυνατόν θα είχαμε ακόμη βαρκάρηδες να μεταφέρουν ανθρώπους και τσουβάλια στα πλοία και αραμπάδες μαζί με μουλάρια για να τα κουβελάνε πέραν του δουνάβεως απο μουλαρόδρομους..
    Ατιμε καπιταλισμέ...Κατέστρεψες ένα σωρό επαγγέλματα και επαγγελματίες στο γελαδιστάν.
    Μήπως στ'αλήθεια μας ψεκάζουν? Με τίποτες ληγμένα ψεκαστικά και ψεκαστήρια ?

  25. mara avatar
    mara 02/03/2013 19:19:14

    Αν είχες ασχοληθεί περισσότερο με το θέμα δεν θα ρώταγες.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ mara 02/03/2013 23:41:52

      Και γιατί αφού ασχολήθηκες και ρωτάω δεν απαντάς; Λύσε μου την απορία.

      • mara avatar
        mara @ Γεώργιος Τ. 03/03/2013 03:19:11

        Kατ´αρχήν φίλε μου δεν ξέρω τι εννοείς λαικίστικη απάντηση. Η πραγματικότητα είτε σου αρέσει είτε όχι είναι αυτή. Στη Ελλάδα του 2013 άνθρωποι ψάχνουν στα σκουπίδια για φαγητο , χιλιάδες είναι οι άστεγοι, χιλιάδες τρώνε στα συσσίτια εκατομμύρια άνθρωποι παγώνουν γιατί δεν ΕΧΟΥΝ να βάλουν πετρέλαιο ούτε και την οικονομική δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν αλλη πηγή θέρμανσης όπως ΡΕΥΜΑ . Γνωρίζεις σε πόσες οικογένειες έχει κοπεί το ρευμα;
        Πόσο μάλλον να συντηρούν δυο σπίτια και να έχουν την πολυτέλεια θέρμανσης σε αυτά γιατί αν δεν το κατάλαβες τα αυτονόητα έχουν γίνει είδος πολυτελείας για την πλειοψηφία του λαού.
        Φαντάζομαι θα έχεις ασχοληθεί να μάθεις ότι το 2012 13 άτομα έχασαν τη ζωή τους απο θερμαντικά σώματα όπως ξυλόσομπες και οι πυρκαγιές αυξήθηκαν κατά 20% . Τα τρία παιδάκια που κάηκαν τα θυμάσαι;
        Αλήθεια δεν αναρωτιέσαι γιατί δεν συνέβαιναν αυτά τα προηγούμενα χρόνια; Ο κόσμος αγαπητέ μου δεν ειναι βιτσιόζος να διακινδυνεύει χωρίς λόγο. ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Οσο για το πώς σπουδάζουν σε άλλη πόλη εκ του αποτελέσματος θα έπρεπε να το έχεις καταλάβει.
        Αν δεν τα έχεις καταλάβει όλα αυτά καιρός να βγείς στην κοινωνία και να δείς την πραγματικότητα που εσύ αποκαλείς λαικισμό.
        ΥΓ Οσο για την οικονομική κατάσταση των παιδιών αυτή δεν θα στην αναλύσω εδώ φρόντισε να τη μάθεις μόνος σου.

      • Tabula Rasa avatar
        Tabula Rasa @ Γεώργιος Τ. 04/03/2013 15:01:49

        @ Γεώργιος Τ. : ''Γιατί δεν τρώνε παντεσπάνι;'' επίσης !!! Τη ΔΕΗ δηλαδή θα είχαν να την πληρώσουν, ενώ το πετρέλαιο όχι;

  26. Tsaros avatar
    Tsaros 02/03/2013 19:27:39

    Η χθεσινή συμφωνία είναι η αρχή και είναι άσχετο αν τα οφέλη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είναι μόνο 10 εκατ. το χρόνο με την προοπτική να γίνουν 70 εκατ. Μπορεί για κάποιους να είναι μικρό το ποσό, όμως, έχει τεράστια σημασία ότι η Ελλάδα ξαναμπαίνει στο χάρτη.

    Και εγώ ο αφελής που νόμιζα ότι στις επενδύσεις τα ποσά και οι όροι είναι που έχουν σημασία.

    Τελικά σημασία έχει απλά να μπεί η Ελλάδα στο χάρτη (ως φτηνή χώρα διαθέσιμη για συμφωνίες αποικιακού τύπου όπου οι κάφροι υπηκοοί της θα δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί, πληρώνοντας την ΤΡΑΙΝΟΣΕ λιγότερα από όσα δίνει η Hewlett Packard για να εφοδιάζει με συνδετήρες τα γραφεία της στην Αμερική)...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Tsaros 02/03/2013 19:50:08

      Αν οι κάτοικοι της δεν θέλουν καθεστώς αποικιοκρατικό, ας φρόντιζαν τα χρόνια που η καρδιά τους κτυπούσε στη Μύκονο και στην παρακμιακή διαφθορά. Τώρα αυτά έχεις αυτά παίρνεις.
      Η εποχή της μεταφυσικής αερολογίας πέρασε ανεπιστρεφτί.

      • bueno avatar
        bueno @ Μανιάτης 02/03/2013 19:51:19

        Τότε να εκχωρήσουμε και την εθνική κυριαρχία αγαπητέ .
        Και την Μύκονο μαζί.

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ bueno 02/03/2013 20:20:51

          Θέλω να πως είναι αργά για δάκρυα.
          Ποιές είναι οι πραγματικές επιλογές μας.
          Οι ιδεατές πολλές, αλλά την ψωφίσαμε την αγελάδα.

          • helios avatar
            helios @ Μανιάτης 03/03/2013 02:52:44

            Τα λιμάνια μας θα έπρεπε να παραμείνουν σε ελληνικά χέρια.Οι Έλληνες εφοπλιστές δεν παίζονται στον διεθνή ανταγωνισμό,το όφελος για την ελληνική οικονομία θα ήταν πολύ μεγαλύτερο.Ανοίξαμε την κερκόπορτα στους βρωμοΚινέζους.

          • Φοιτητης avatar
            Φοιτητης @ helios 03/03/2013 19:04:48

            +1000

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ Tsaros 04/03/2013 13:17:10

      Η χθεσινή συμφωνία είναι η αρχή και είναι άσχετο αν τα οφέλη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είναι μόνο 10 εκατ. το χρόνο με την προοπτική να γίνουν 70 εκατ. Μπορεί για κάποιους να είναι μικρό το ποσό, όμως, έχει τεράστια σημασία ότι η Ελλάδα ξαναμπαίνει στο χάρτη.

      ελπίζω μόνο να μην ισχύσει το ΄΄ μαθανε ότι @@@@@@ πλακώσανε και οι ρομ ( μην βρεθεί κάποιος συριζαίος και με πει ρατσιστή, γύφτος θα έγραφα κανονικά).
      Τα οφέλη στην περίπτωση αυτή είναι λιγοστά για τον ΟΣΕ και το κράτος, στην περίπτωση της Χαλκιδικής το ίδιο. Τι είδους επενδύσεις είναι αυτές ρε παιδιά που ωφελημένος βγαίνει μόνο ο ιδιώτης?

  27. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 02/03/2013 20:15:11

    Aς σταματήσουμε την γκρίνια και τον μηδενισμό.
    Η χθεσινή συμφωνία με COSCO-HP ήταν μεγάλη επιτυχία για την τρικομματική κυβέρνηση (μόνο που οι δύο άλλοι εταίροι φρόντισαν να κρυφτούν) γιατί αναβαθμίζει την Ελλάδα γεωστρατηγικά, γίνεται κόμβος διαμετακομιστικού εμπορίου και δίνει σήμα για νέες επενδύσεις.
    Όσον αφορά τους μισθούς ισχύουν και εκεί οι νόμοι της ελεύθερης οικονομίας (αύξηση πωλήσεων αγαθών και υπηρεσιών σημαίνει αύξηση μισθών). Για τον λόγο αυτό οι μισθοί των εργαζομένων στην COSCO αρχίζουν και ξεπερνούν αυτούς των συναδέλφων τους στον ΟΛΠ (όπου το κράτος κάνει συνεχείς περικοπές λόγω δημοσιονομικής προσαρμογής). Όσον αφορά το κέρδος απο την COSCO αυτό υπάρχει απο την ενοικίαση της προβλήτας, των αποθηκών, του εκτελωνισμού της μεταφοράς προϊόντων δια ξηράς και με την αύξηση των θέσεων εργασίας.
    Μόνον η πίεση απο τις ανάγκες της αγοράς θα αναγκάσει τους πολιτικούς να κάνουν το αυτονόητο όπως για παράδειγμα την σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει το λιμάνι με το Θριάσιο που καθυστερούσε 13 χρόνια (εύγε στον Σαμαρά που την υλοποίησε). Όπως θα γίνει κάποτε και η ηλεκτροδότηση του δικτύου του σιδηροδρόμου απο την Αθήνα στον Δομοκό, για να περνούν οι εμπορικές αμαξοστοιχίες για Ευρώπη χωρίς να αλλάζουν μηχανές. ΔΕΝ μας μένανε χρήματα για έργα υποδομής επειδή χρηματοδοτούσαμε τον ΟΣΕ να κάνει δρομολόγια με άδεια βαγόνια (πχ Πελοπόννησος) έχοντας ταυτόχρονα υπεράριθμους κομματικά διορισμένους παχυλά αμειβόμενους υπαλλήλους.
    Δεν τίθεται θέμα ιδωτικού ή κρατικού (η Κίνα με τους αριστερούς καπιταλιστές μας δείχνει τον δρόμο) αλλά αν υπάρχουν χρήματα για επενδύσεις και ανάπτυξη.
    Για την πώληση του ΟΣΕ συμφωνώ απόλυτα εκεί που διαφωνώ είναι να παραμείνει μονοπώλιο, θα πρέπει δηλαδή το κράτος να δώσει άδειες χρήσεις του σιδηροδρομικού δικτύου (που πληρώσαμε ακριβά) και σε άλλους ενδιαφερόμενους μεταφορείς αρκεί να τηρούνται οι κανονισμοί ασφαλείας των μεταφορών.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Nεστωρίδης 02/03/2013 20:29:16

      Οι υποδομές πρέπει να είναι υπό το έλεγχο του κράτους, όμως, μακρυά από την διοίκηση τα κόμματα και οι κυβερνήσεις.

      Η εποπτεία δεν του κράτους να γίνεται με σαφές νομικό πλαίσιο κι όχι δικολάβικη θολούρα.

      Η οικονομική δε διαχείρηση να γίνεται με μηδενική επιβάρυνση του προϋπολογισμού της κεντρικής διοίκησης. Τυχόν οικονομική συμμετοχή του Δημοσίου πρέπει να είναι με τους χρηματοπιστωτικούς όρους της αγοράς.

  28. aris. aold avatar
    aris. aold 02/03/2013 20:25:18

    Η Κίνα είναι μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ υπερδύναμη με τεράστια γεωπολιτική βαρύτητα.

    Δηλαδή αύριο ο κάθε Ελληνας πρωθυπουργός σε μια ελληνοτουρκική κρίση μπορεί να σηκώσει το τηλέγωνο και να μιλήσει απευθείας με τον Κινέζο πρόεδρο από την στιγμή που θα υπάρχουν στην Ελλάδα κολοσιαία Κινέζικα οικονομικά συμφέροντα.

    Λάθος έπρεπε το λιμάνι να παραμείνει υπό κρατικό έλεγχο για να ελέγχεται από μια δράκα συνδυκαλιστών που το είχαν ξεσκίσει στις απεργίες καταστρέφοντας μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις και να ζει και να βασιλεύει η μαφία που έκλεβε εμπορεύματα αξίας από κονταίνερ χωρίς να μιλάει κανείς.

    Παιδιά όσοι μιλάτε για κινέζικη μαφία ρωτήστε να σας πουν για τις μαφίες που υπήρχαν.

    Η ανάπτυξη του σιδηροδρόμου ως μέσω μεταφορών προς την κεντρική Ευρώπη είναι κρίσιμης σημασίας για τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

    Θα μπορούν να εισάγουν Α ύλες και να εξάγουν έτοιμα προιοντα προς στην Κεντρική Ευρώπη την στιγμή που σήμερα θέλεις 3000 ευρώ για Ιταλία με φορτηγό και πάνω από 4500 για ΓΕρμανία.

    Να δοθούν και τα τραίνα στους Κινέζους.

    Η ΔΕΠΑ στην Γκαζπρομ και σε ελληνικό νησί βάση για τον Ρώσικο πολεμικό ΝΑυτικό.

  29. mara avatar
    mara 03/03/2013 03:25:08

    Το σχόλιο απαντάει στο Γεώργιο Τ.

  30. τιμωρος avatar
    τιμωρος 03/03/2013 11:34:46

    θέλετε δεν θέλετε η ΝΔ θα ξαναφτιάξει την Ελλάδα

  31. GY avatar
    GY 03/03/2013 18:03:55

    Βλέποντας τα εμπορευματοκιβώτια που περνάνε από τον Πειραιά σκέφτομαι.
    Ένας βιομήχανος θα πανηγύριζε την παραγωγή τόσων αγαθών για το κέρδος που θα έχει, ένας καθαρός καπιταλιστής θα πανηγύριζε την εμπορία των αγαθών και τα υπερκέρδη του, ένας εφοπλιστής το deal για την μεταφορά, ακόμα και οι εργάτες που παράγουν τα προϊόντα θα μπορούσαν να επαίρονται για τη δύναμη της εργασίας τους, αλλά να πανηγυρίζουμε για τους σύγχρονους αχθοφόρους του λιμανιού, μου ακούγεται λίγο σόλοικο.
    Και κάτι ακόμα, παλιά ο προβλήτας άνηκε στο ελληνικό κράτος και τώρα στο κινέζικο. Δεν έχουμε αποκρατικοποίηση απλά μια αποικία των κινέζων.

  32. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 03/03/2013 18:33:44

    Ποιός ΣΥΡΙΖΑ ρε παιδιά;
    Πόσες μέρες έχετε να ακούσετε τον Τσίπρα;
    Ακόμη δεν συνήλθε από το στραπάτσο με το έγγραφο Άκερμαν. Μάλλον θα κάνει μέρες να εμφανιστεί. Του την έστησαν με παγίδα από μέσα και τον εξέθεσαν ανεπανόρθωτα. Μάλλον τώρα προσπαθεί να καταλάβει ποιός του την έστησε. Θα το μάθουμε και εμείς οι κοινοί θνητοί όταν θα βγούν τα μαχαίρια. Το σίγουρο είναι ότι ο Βενιζέλος το ήξερε, για τον Σαμαρά δεν ξέρω. Επίσης σίγουρο είναι ότι εάν δεν έχεις έμπιστους συνεργάτες να στοιχειοθετήσεις ένα επιχείρημα εναντίον του Σαμαρά δεν μπορείς να ζητάς να σου αναθέσουμε την ευθύνη της διακυβέρνησης της Ελλάδος, εκτός εάν νομίζεις ότι βρίσκεσαι στην Ισλανδία, στον Ισημερινό ή ότι οι κάτοικοι αυτού του τόπου τρώνε ... μακαρόνια και πίτσα.
    Κακά τα ψέμματα, ο Τσίπρας δεν κάνει. Το λυπηρό είναι ότι τον προωθούν κάποιοι για να κάνουν τη δουλειά τους και στο τέλος θα τον ξεβρακώσουν για να φανεί ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός υποβιβάζοντας για άλλη μια φορά τη νοημοσύνη του Έλληνα.

  33. Kakoulis N avatar
    Kakoulis N 03/03/2013 22:55:26

    Τα μπουκάλια απο τα ουίσκι και μπύρες περίσσευαν όμως σε όλες τις εικόνες......

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ Kakoulis N 04/03/2013 11:33:40

      εχεις δίκιο, ακου θράσος να θέλουνε να πιούνε και να φάνε. έπρεπε να τους τα πάρει όλα ο στουρνάρας για την σωτηρία της πατρίδας

  34. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 04/03/2013 07:58:36

    Μυστική συνεδρίαση στον ΣΥΡΙΖΑ για την ΑΟΖ
    πηγή: www.real.gr

    «Μυστική» συνεδρίαση της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ για την ΑΟΖ πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα, χωρίς πάντως τη συμμετοχή του Προέδρου του κόμματος Αλέξη Τσίπρα.

    Η Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ, μάλιστα, ενημερώθηκε για το καυτό αυτό θέμα της εξωτερικής μας πολιτικής από τον καθηγητή κ. Μπρεδήμα, τον δημοσιογράφο κ. Κωνσταντακόπουλο και τον υποσμήναρχο ε.α. Γιάννη Ταφίλη.

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Real.gr η κυρίαρχη άποψη, όπως εκφράστηκε και δημοσίως από τον αρμόδιο για τα θέματα Κώστα Ήσυχο με άρθρο στην Iskra, η Ελλάδα πρέπει να ασκήσει το δικαίωμά της με την προσήκουσα προσοχή, με συγκεκριμένο σχέδιο και επιτυγχάνοντας κατ’ αρχήν συμφωνία με χώρες όπως η Λιβύη, η Αίγυπτος, η Αλβανία και η Ιταλία.

    Υπάρχουν, όμως, και δυο ακόμα μειοψηφικές απόψεις.

    • Η πρώτη επιμένει πως η Ελλάδα πρέπει να ασκήσει άμεσα τα δικαιώματά της, άποψη που φέρεται να διαθέτει και ο σύμβουλος για θέματα εξωτερικής πολιτικής του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, διπλωμάτης Γιώργος Αϋφαντής.

    • Η δεύτερη εκφράζεται από στελέχη της -άλλοτε- ΑΚΟΑ και από τη συνιστώσα «Ρόζα». Η άποψή τους μάλιστα χαρακτηρίζεται από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ… «Ζήτω τα ψάρια του Αιγαίου»!

  35. pprs avatar
    pprs 04/03/2013 14:11:31

    Το κράτος θέτει κανόνες και παρακολουθει την τηρήσή τους από τους πολίτες και τις επιχειρήσεις. Θέτει εθνικές πορτεραιότητες, τις κάνει πολιτικές και τις εφαρμόζει καλώντας τους πολίτες και τις επιχειρήσεις να τις υλοποιησουν. Το κράτος ΔΕΝ παράγει ΟΥΤΕ παρέχει υπηρεσίες . Αυτή είναι δουλειά των πολιτών και των ιδιωτικών επιχειρήσεων. Ας ξυπνήσουμε επιτέλους από την μεταπολεμική (αναβαπρτισμένη στην μεταπολίτευση) σοβιετική δημαοκρατία που χτίσαμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.