Η εθνική πλάνη
15/10/2014 18:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η εθνική πλάνη

Έχει περιθώρια να «πλανηθεί» για άλλη μια φορά η πατρίδα;

Τι είναι αυτό που «τραβάει» τους ψηφοφόρους και στηρίζουν ΣΥΡΙΖΑ; Είναι ένα ερώτημα τώρα που η αξιωματική αντιπολίτευση είναι κοντά στην εξουσία, σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις. Η εύκολη απάντηση είναι ότι δεν αντέχει άλλο ο κόσμος τη σκληρή λιτότητα που επιβάλλει η παρούσα κυβέρνηση και θέλει κάτι διαφορετικό.

Κατανοητό και αποδεκτό, άλλωστε η δημοκρατία προβλέπει την εναλλαγή στην εξουσία.

Όμως, θα πρέπει να ξεκαθαρίσει ο κόσμος τι πραγματικά είναι αυτό που τον οδηγεί στην αγκαλιά του Τσίπρα. Μην είναι η ομορφιά του και τα νιάτα του; Μην είναι η επαναστατική διάθεση του Στρατούλη και του Τσουκαλά; Μην είναι ο Σκουρλέτης που δεν... πήρε κομμάτι από τα λεφτά που μοιράστηκαν στους βουλευτές για να ψηφίσουν Πρόεδρο;

Δεν είναι τίποτε απ' όλα αυτά. Το μόνο που συμβαίνει είναι μια εθνική πλάνη, από αυτές που έχει πάθει ο ελληνικός λαός αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια αλλά δεν έμαθε από το πάθημά του.

Εθνική πλάνη ήταν η «Αλλαγή» του Ανδρέα. Τον πίστεψαν, του έδωσαν 47% και ο... λογαριασμός πληρώθηκε λίγο καιρό μετά.

Εθνική πλάνη ήταν η «κάθαρση» που υποσχέθηκε ο Μητσοτάκης όταν ο κόσμος είχε βαρεθεί τον Παπανδρεϊσμό. Τον πίστεψαν, τον ψήφισαν (συγχωρώντας του τον... Εφιάλτη του '65) αλλά τον κατάλαβαν γρήγορα ότι τους κορόιδεψε.

Εθνική πλάνη ήταν και η δεύτερη θητεία του Ανδρέα το 1993. Πολλοί πίστεψαν ότι βγήκε ξανά από τον... τάφο του Χέρφιλντ για να τους σώσει από την Μητσοτακική λαίλαπα.

Εθνική πλάνη ήταν και ο Σημίτης που υποσχέθηκε ότι θα μπούμε στην ΟΝΕ και θα τρώμε με χρυσά κουτάλια. Μόλις ήρθε η κατάρρευση του Χρηματιστηρίου και το όνειρο έγινε εφιάλτης τον έστειλαν και τον Σημίτη, μόνο που ήταν πολύ αργά.

Εθνική πλάνη ήταν και η επανίδρυση του κράτους από τον Καραμανλή. Μόλις ήρθαν τα πρώτα σκάνδαλα, μόλις ο Μπαϊρακτάρης έσβησε και έμεινε μόνο... το κεμπάπ και μόλις έσκασε μύτη το ΔΝΤ, η εθνική πλάνη αποκαλύφθηκε.

Εθνική πλάνη ήταν και τα «λεφτά υπάρχουν». Ψήφισε ο κόσμος το πριγκιπόπουλο και μόλις ήρθε ο λογαριασμός ο Γιωργάκης δεν ήξερε από που να φύγει και που να κρυφτεί.

Ήρθε και ο Σαμαράς με τη χειροβομβίδα στα χέρια και παρ' ότι είχε υποσχεθεί κι αυτός αρκετά κατάλαβε στην πορεία ότι είναι μονόδρομος το νοικοκύρεμα του κράτους. Ίσως και γι' αυτό άντεξε πάνω από δύο χρόνια σε μια περίοδο που διαλύθηκαν τα πάντα στην Ελλάδα.

Και τώρα έρχεται η μεγαλύτερη εθνική πλάνη. Ο ΣΥΡΙΖΑ υπόσχεται μισθούς και συντάξεις που δεν τις άγγιξε η κρίση. Υπόσχεται ένα κράτος που θα γυρίσει στο 2008, με προσλήψεις των απολυμένων, με μια ανοιχτή ΕΡΤ που θα έχει 5.000 εργαζόμενους να ξύνονται στη Μεσογείων. Που θα έχει χιλιάδες επιπλέον δημοσίους υπαλλήλους, που θα διαγράψει το χρέος χωρίς να ρωτήσει τον δανειστή. Που θα μοιράζει επιδόματα τέτοια που το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα είναι ψίχουλα. Που θα κάνει... αριστερή πολιτική, πράγμα που σημαίνει ότι οι κακοί δεξιοί θα πάνε σπίτια τους και θα έρθουν οι άξιοι, οι... προοδευτικοί.

Για σκεφτείτε κι εσείς οι δεξιοί που τα διαβάζετε όλα αυτά. Αν έρχεται και σας λέει ένας νέος, άφθαρτος και τσαμπουκάς νέος πολιτικός όπως ο Τσίπρας ότι θα κάνει την Ελλάδα παράδεισο δεν θα τρέχατε να τον ψηφίσετε; Η εθνική πλάνη που σας λέγαμε παραπάνω.

Το θέμα είναι αν η πατρίδα έχει περιθώρια να «πλανηθεί» για άλλη μια φορά. Αν η Ελλάδα μας βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού και μια «άστοχη» επιλογή την καταστρέψει.

Για σκεφτείτε το. Έχει η χώρα χρόνο για χάσιμο;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 15/10/2014 07:43:42

    Δυστυχώς, για μια ακόμα φορά, στην πιο σημαντική οικονομική συγκυρία της χώρας, ο Ελληνικός λαός δείχνει κατώτερος των περιστάσεων. Με αυτοκαταστροφική διάθεση ποντάρει "όλα τα λεφτά" στον ΣΥΡΙΖΑ. Αν και τα σημάδια είναι εμφανή. Αναξιοπιστία στις διακυρήξεις για την οικονομική πολιτική τόσο στο εσωτερικό (κρυφές συναντήσεις με τους Γερμανούς ) όσο και στο Εξωτερικό ( "πάγωμα χρέους", "διαγραφή", "αναπτυξιακές ρήτρες" και δεν συμμαζεύεται). Εκφράζει Εθνικά επικίνδυνες θέσεις περί Μακεδονίας - Θράκης - Αιγαίου και ανατριχιαστικές θέσεις για τους Μετανάστες -Τζιχαντιστές με υπόγειες επαφές με κουκουλοφόρους. Το μίγμα είναι θανατηφόρο. Ήδη η πολιτική ατάθεια που σκόπιμα καλλιεργεί έχει φέρει καρπούς. Κατάρρευση του Χρηματιστηρίου και την εκτίναξη των Ομολόγων, κάνοντας όνειρο την έξοδο από τα μνημόνια (αν και πιστεύω πως ήταν λάθος σε επίπεδο διεθνών σχέσεων η βούληση του Σαμαρά να μας βγάλει από το Αμερικάνικο σκέλος του σχεδίου διάσωσης). Οι στιγμές είναι πραγματικά κρίσιμες και ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΕΣ. Η άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία θα έχει ανυπολόγιστες συνέπειες όχι μόνο στην οικονομική σταθερότητα, αλλά και στην συνοχή και αρτιότητα του ίδιου του κράτους. Το θέμα δεν είναι αν θα βρίσκουμε ΑΤΜ για να βγάλουμε χρήματα -όπως ορθότατα παρατήρησε η κ Βούλτεψη- αλλά αν θα μπορείς να πας και μέχρι εκεί.....

  2. Geros avatar
    Geros 15/10/2014 07:59:19

    Το θέμα δεν είναι αν έχουμε τα περιθώρια για μια λανθασμένη επιλογή , το θέμα είναι αν υπάρχει η δυνατότητα να μην κάνουμε την επιλογή αυτή. Κατά την γνώμη μου το αντιμνημόνιο είναι ένας δρόμος που πρέπει να τον πάρουμε και οι επιπτώσεις του όσο και οδυνηρές να είναι , είναι ένα απαραίτητο μάθημα για να μπορέσουμε να κοιτάξουμε μπροστά. Τέλος νομίζω ότι το αντιμνημόνιο θα έχει και κάποια πρακτικά θετικά αποτελέσματα . Είδαμε ότι είναι εντελώς αδύνατον για το πολιτικό προσωπικό της Ελλάδος να ανοίξει τα μεγάλα οδυνηρά θέματα της Ελληνικής οικονομίας , ένα αποτέλεσμα του αντιμνημονιού θα είναι ότι τα θέματα αυτά θα ανοίξουν από τις αναγαίοτητες που θα δημιουργηθούν.

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 15/10/2014 08:05:35

      Δεν πιστεύω τα μάτια μου !

      • Geros avatar
        Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 15/10/2014 10:03:33

        Το λέω εδώ και πολύ καιρό αγαπητέ , το αντιμνημόνιο είναι αναπόφευκτο. Δεν λέω ότι είναι καλό , είναι μια καταστροφή που όπως κάθε καταστροφή έχει και τα ψήγματα της δημιουργίας μέσα της. Αυτοί που θα διαψευστούν όταν θα κυβερνήσει ο Τσίπρας είναι οι οπαδοί της θεωρίας της παπανδρεϊκής κωλοτούμπας . Αυτοί που λένε "έλα μωρέ μια από τα ίδια θα είναι , κωλοτούμπα θα κάνει , απλά θα φύγουν αυτοί που μας έφεραν ως εδώ". Ο Τσίπρας δεν είναι Παπανδρέου , ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ΠΑΣΟΚ του 1980 και το 1980 δεν είναι 2014. Ο Τσίπρας δεν μπορεί να επιβιώσει πολιτικά μια τέτοια κωλοτούμπα. Θα επιχειρήσει τον συμβιβασμό φυσικά, αλλά θα του προταθούν από τους εταίρους όροι που για αυτόν δεν θα είναι πολιτικά διαχειρίσιμοι. Οπότε μνημονιακός ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να υπάρξει , το αντιμνημόνιο και η σύγκρουση είναι για αυτούς μονόδρομος. Το εγγενές πρόβλημα που το αντιμνημόνιο θα λύσει είναι το ότι οι απαιτούμενες λύσεις είναι για την πλειοψηφία του λαού μας αδιανόητες , ενώ μετά από 4 χρόνια θυσιών όποιος ζητήσει θυσίες (ή μνημονιακές ή αντιμνημονιακές) δεν έχει καμία ελπίδα να κερδίσει την ανοχή έστω του κόσμου. Το αντιμνημόνιο θα μετατρέψει τις αδιανόητες λύσεις σε αυτονόητες και την σημερινή κρίση σε παλιές , καλές μέρες ....

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 15/10/2014 10:17:05

          Λέω ... και εγώ ! Όπως καταλαβαίνεις δεν συμφωνώ με τα «οργουελικά» σενάρια που περιγράφεις αλλά όπως λένε και στο χωρίο μου (Χαλκίδα) «κοντός ψαλμός αλελούια» θα διαπιστώσουμε ποιος από τους δυο μας θα επιβεβαιωθεί.

          • Geros avatar
            Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 15/10/2014 12:59:52

            Όποιος διαψευστεί πληρώνει θαλασσινά στον "Καπετάνιο".

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 15/10/2014 16:41:19

            ΟΚ!

        • MCA avatar
          MCA @ Geros 15/10/2014 11:49:53

          Κατά την γνώμη μου ο Τσίπρας θα την κάνει την κωλοτούμπα και θα επιβιώσει πολιτικά. Εκτός από το ότι θα συνεργαστεί για να κάνει κυβέρνηση, θα πρέπει να βρει τους 181 για Προέδρο. Αλλιώς πάλι εκλογές.

          • Geros avatar
            Geros @ MCA 15/10/2014 12:19:49

            Τι νομίζεις θα ζητηθεί από τον Τσίπρα για να μην του τραβήξουν την μπρίζα? Να προσλάβει στο δημόσιο .... αλλά λίγους? Να κάνει κρατικοποιήσεις ..... αλλά όχι των πάντων? Είναι απόλυτα σαφές ότι θα του ζητηθεί η τήρηση του προγράμματος. Απολύσεις από το δημόσιο , επίσπευση των ιδιωτικοποιήσεων , απελεθέρωση εργατικών σχέσεων και επαγγελμάτων , λύση του ασφαλιστικού (πράγμα που θα επιφέρει μείωση πολλών συντάξεων κυρίως του δημοσίου) . Αυτά θα περάσουν από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ? Ούτε μια στο εκατομύριο ! Πρόβλημα με την εκλογή προέδρου δεν έχει, λάθος το νομίζεις. Δεν χρειάζεται 180 για να εκλέξει πρόεδρο η επόμενη βουλή , μόνο αυτή.

          • MCA avatar
            MCA @ Geros 15/10/2014 12:34:46

            Ούτε από την κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ θα περάσουν. Το πρόγραμμα και τώρα δεν τηρείται επακριβώς.

          • Geros avatar
            Geros @ MCA 15/10/2014 12:47:33

            Φυσικά! Μα αυτό λέω στο αρχικό μου σχόλιο , αυτό κάνει το αντιμνημόνιο απαραίτητο. Πρέπει να έρθει το αντιμνημόνιο για να γίνουν μετά τα αναγκαία αυτονόητα.

          • MCA avatar
            MCA @ Geros 15/10/2014 13:19:16

            Αν γίνουν αυτά όπως τα περιγράφετε γενικά στα σχόλια σας, θα έρθουν τα πάνω κάτω και η σημερινή πολιτική και οικονομική ελίτ θα ανατραπεί. Περισσότερες πιθανότητες έχουμε να γυρίσουμε στη δραχμή.

          • Geros avatar
            Geros @ MCA 15/10/2014 14:33:38

            Τι από αυτά που βιώνετε σήμερα αγαπητέ δεν είναι "τα πάνω κάτω" αν το συγκρίνουμε με πριν τέσσερα χρόνια? Το ότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ συγκυβερνούν και χειροκροτούν ο ένας του αλλού τους λόγους στην βουλή ? Το ότι πρωτοκλασάτα στελέχη και των δύο βρίσκονται στην φυλακή? Το ότι ο Κορυδαλος γέμισε με επιχειρματίες που μέχρι πριν μερικά χρόνια τους προσκυνούσαν όλοι ? Το ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πήγε από το 3% στο 30% ? Το ότι Ελληνική κυβέρνηση έκλεισε μέσα σε μια νύχτα την ΕΡΤ και δεν άνοιξε μύτη ? Το ότι έγινε κούρεμα Ελληνικού χρέους πάνω από 100 δις και κούρεμα καταθέσεων στην Κύπρο? Το ότι τρίτο κόμμα είναι μια οργάνωση μισότρελων νεοναζί ? Να μην συνεχίσω , νομίζω καταλάβατε πως αυτά που λέω δεν είναι ούτε στο ελάχιστο τόσο απίθανα όσο απίθανα ήταν πριν τέσσερα χρόνια αυτά που μόλις ανέφερα! Αν το δείτε λίγο καλύτερα θα καταλάβετε ότι τα αυτονόητα λέω και τίποτα από αυτά δεν είναι "τα πάνω κάτω". Είναι απίθανο να ζητήσουν οι ευρωπαίοι την συνέχιση του προγράμματος ? Αυτονόητο είναι. Είναι απίθανο οι Μαοϊστές , τροτσκιστές , φιλοτρομοκράτες και φανατικοί κομουνιστές του ΣΥΡΙΖΑ να μην το ψηφίσουν? Αυτονόητο είναι. Είναι απίθανο η μη τήρηση του προγράμματος να έχει συνέπειες? Αυτονόητο είναι. Δεν σας παρουσιάζω σενάρια καταστροφής , ένα και ένα κάνει δύο σας λέω. Νομίζετε δηλαδή ότι είναι πιο πιθανό από αυτά που λέω να έρθει η Μέρκελ και να πει "Αλέξη μου πάρε 20 δις και αν χρειαστείς άλλα εγώ είμαι εδώ." Σοβαρά?

          • MCA avatar
            MCA @ Geros 15/10/2014 15:06:14

            Οι τρόποι για να φτάσει κάποιος στην λύση ενός προβλήματος μπορεί να είναι πολλοί. Σημασία δεν έχει μόνο η μέθοδος, αλλά και οι ρυθμοί των αλλαγών. Επίσης τι παίρνεις αλλά και τι δίνεις. π.χ. Μπορεί να μειώσεις την σύνταξη του πατέρα από 1000 στα 800 ευρώ αλλά να βρει δουλειά ο άνεργος γιος του στον ιδιωτικό τομέα με 700.Εδώ το ΄΄κακό΄΄ισοψηφίζεται με το παραπάνω. Αν ο γιος όμως συνεχίσει να μην δουλεύει το πρόβλημα οξύνεται. Ας πούμε ότι οι αλλαγές που προτείνει το πρόγραμμα είναι απολύτως σωστές. Εάν γίνουν απότομα κατά την γνώμη μου μπορεί να φέρουν την κοινωνική διάλυση με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό. Η κατρακύλα όμως θα παρασύρει και την ελίτ. Οι ΄΄σωστές΄΄ αλλαγές που έγιναν μέχρι τώρα έφτασαν την ανεργία στο 27%.Οι ίδιες αλλαγές εάν γινόταν με ποιο αργούς ρυθμούς ίσως έκαναν θαύματα. Θα μου πείτε δεν υπήρχε περιθώριο γιατί οι ξένοι θα μας έκοβαν το χρήμα. Αυτοί όμως νοιάζονται για τους δικούς τους ψηφοφόρους και όχι για μας. Δεν θα επέλθει το χάος σε αυτούς αλλά στην δική μας χώρα. Το ρίσκο το παίρνουν οι δικοί μας πολιτικοί και όχι αυτοί. Θα τρώει ο Γερμανός τα ποπ κόρν βλέποντας τηλεόραση και θα λέει στην γυναίκα του΄΄πο πο κοίτα τι γίνεται στην Ελλάδα΄΄. Η εκάστοτε κυβέρνηση διαρκώς πρέπει να προσέχει τον χειρισμό των αλλαγών και να διατηρεί τις ισορροπίες ανάμεσα στα θέλω των εταίρων και της Ελληνικής κοινωνίας. Ουσιαστικά πρόκειται για πόλεμο και οι αδύνατοι ήμαστε εμείς. Εάν στριμώχνεις συνέχεια τον αδύναμο δεν θα κάθεται να τις τρώει. Θα ψάξει να βρει άλλες λύσεις και η εξουσία θα πρέπει να ακολουθήσει εάν μιλάμε για δημοκρατία, αλλιώς θα την πάρει η κατηφόρα.

          • MCA avatar
            MCA @ MCA 15/10/2014 12:24:08

            Διορθώνω για τους 181.Σε δεύτερες εκλογές μπορεί να βγει Προέδρος την τρίτη φορά με 151.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Geros 15/10/2014 09:25:25

      Αν παραιτηθούμε από τώρα και πούμε "ναι, να έλθει ο Τσίπρας για να μάθουμε να θέλουμε Τσίπρα", καήκαμε. Πρέπει να πολεμήσουμε για να μην έρθει. Δεν έχουμε το περιθώριο να έρθει.

      • Geros avatar
        Geros @ Διογένης 15/10/2014 10:19:30

        Αγαπητέ στις επτά μονάδες είναι η διάφορα , είναι καθαρά μη αναστρέψιμη. Το περιθώριο να έρθει το έχουμε. Αν έχουμε μυαλό σαν παράταξη πρέπει να ασχοληθούμε με την επόμενη μέρα και να κοιτάξουμε μπροστά . Ο Τσίπρας είναι κάποιος που θα μπουρδούκλωνούταν στην ευθεία και θα μπει πρωθυπουργός σε μια στιγμή που πρέπει να σκαρφαλώσει το Έβερεστ! Μην σκευτεσαι με όρους του παρελθόντος , επειδή κάθε φορά που κάποιος έβγαινε πρωθυπουργός έμενε δύο χρόνια το λιγότερο δεν σημαίνει πως έτσι θα γίνει και τώρα. Στον ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν καταλάβει ποιος έφυγε με το ελικόπτερο στην Αργεντινή! Δεν την ευκαιρία πίσω από το πρόβλημα , αν το παίξουμε έξυπνα, η αριστερή παρένθεση θα έχει τέτοια χαρακτηριστικά που η αριστερά στην Ελλάδα δεν θα ξανασηκώσει κεφάλι 30 χρόνια. Γιατί νομίζεις το ΚΚΕ δεν θέλει να εμπλακεί?

        • JayGatsby avatar
          JayGatsby @ Geros 15/10/2014 10:30:32

          Ο κλασσικός εσωστρεφής ιδεολογικά κενός δεξιός του 1981 ξαναζεί μεγάλες στιγμές.

          • Geros avatar
            Geros @ JayGatsby 15/10/2014 12:41:42

            Εδώ φίλε μου δεν είναι το site που έχεις συνηθίσει να γράφεις. Εδώ γράφεις και επιχηρήματα , όχι μόνο αφορισμούς και εξυπνάδες. Αλλάξτε nicks μερικοί , χεράκια έχουμε μπαίνουμε στο Google και βλέπουμε που και τι γράφετε!

          • JayGatsby avatar
            JayGatsby @ Geros 15/10/2014 15:06:10

            Και το 81 κάποιοι πίστευαν οτι ο άλλος θα έπεφτε σε 6 μήνες, that's all.

          • MoonWalk avatar
            MoonWalk @ JayGatsby 15/10/2014 14:50:52

            Άμα γεράσει ο άνθρωπος από τα 25 του, τι περιμένεις να σου κάνει στα 70?

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Geros 15/10/2014 10:54:05

          Περιθώρια υπάρχουν και πολλά αλλά διάφοροι κήρυκες της καταστροφής που τη βλέπουν σαν ευκαιρία (νεοφιλ οπως εσύ,χρυσαυγίτες,δραχμιστές και άλλοι) θέλουν Τσίπρα ως όργανο της καταστροφής που κατά την άποψή τους θα φέρει τη δική τους λύση μετά. Η λύση είναι απλουστάτη : Απλή αναλογική.50% δεν πιάνει με τίποτα.Ο ίδιος ο σύριζα το δέχεται και γιατί ήταν πάγια θέση του και γιατί φοβάται να κυβερνήσει μόνος του και ψάχνει για άλλοθι.Αλλά ξέρει ότι δεν το δέχεται η ομάδα Σαμαρά που θέλει να πάει στις εκλογές ρουλέτα - ή ο Τσίπρας ή εγώ αποκλείοντας τις ενδιάμεσες λύσεις. Απαντώ λοιπόν και στον αρθρογράφο με το μελοδραματικό τίτλο και την εικονογραφία της αθώας παιδίσκης πατρίδας που θα πλανηθεί και πάλι. Δεν θέλετε εθνική πλάνη;Απλή αναλογική εδώ και τώρα. Γιατί παίζετε με την καταστροφη;

          • Geros avatar
            Geros @ ψυχραιμια 15/10/2014 11:30:10

            Αγαπητέ , σε μια δημοκρατία τον λαό με το ζόρι δεν μπορείς να τον σώσεις! Και αν γίνει απλή αναλογική τι θα καταφέρουμε ? Θα κυβερνήσει ο Τσίπρας και πάλι. Ξεχνάς ότι ένας εκλογικός νόμος δεν μπορεί να εφαρμοστεί από τις επόμενες εκλογές αλλά από της μεθεπόμενες. Οπότε αν εφαρμόσεις απλή αναλογική θα δώσεις στον Τσίπρα το μπόνους τον εδρών στις επόμενες εκλογές και θα το στερήσεις από τον εαυτό σου στις μεθεπόμενες! Είναι έξυπνο τώρα για εσένα αυτό? Με την απλή αναλογική δεν κανείς στον Τσίπρα πιο δύσκολο το να εκλεγεί , κανείς πιο δύσκολο το να εκλεγείς εσύ την επόμενη φορά! Τέλος νομίζω ότι με έχεις κρίνει λάθος χρεώνοντας μου θέληση να έρθει καποια (δεν ξέρω ποιά) δικιά μου λύση μετά την κρίση. Δεν έχω καμία "δικιά μου λύση" αγαπητέ. Εγώ το μόνο που λέω είναι ότι θα γίνει το αναπόφευκτο , και αφού θα έρθει καλύτερα να το χρεωθούν πολιτικές δυνάμεις που πρεσβεύουν ιδεολογικές εμμονές του παρελθόντος.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Geros 15/10/2014 11:41:11

            Επαναλαμβάνω ότι εάν η αλλαγή του εκλογικού νόμου γίνει με 200 ψήφους ισχύει αμέσως,από τις επόμενες εκλογές.Και ΟΛΑ τα κόμματα πλην της ΝΔ θέλουν απλή αναλογική. Με την απλή αναλογική όμως τελειώνουν οι μεσσίες πρωθυπουργοί που όλα τα σφάζουν και τα μαχαιρώνουν.Επικρατεί ο επάρατος μεσαιοχωριτισμός. Οπότε καλύτερα ρουλέτα Σαμαράς ή Τσίπρας και ότι βγει.Και φυσικά δεν είναι το ίδιο αυτοδύναμη κυβέρνηση σύριζα και κυβέρνηση συνασπισμού με ποτάμια και πασόκια που είναι ευρωπαιστές.Αν μη τι άλλο έχει και δικαιολογία στους δικούς του για να κάνει πέρα τους λαφαζάνηδες.Αλλά τι λέμε;εδώ σε αυτό το μπλογκ υπάρχουν άνθρωποι που έχουν σε μεγαλύτερη εκτίμηση τον "αριστερό πατριωτη" Λαφαζάνη που θα τινάξει την οικονομία στον αέρα από τους μεσαιοχωρίτες στο δικό τους κόμμα.Οπότε για ποιά εθνική πλάνη μιλάμε;

          • Βασιλική Κ. Σ. avatar
            Βασιλική Κ. Σ. @ ψυχραιμια 15/10/2014 12:07:19

            Και απλή αναλογική. Και ψήφος από τους ομογενείς που διατηρούν τα εκλογικά τους δικαιώματα. Εχθές.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Βασιλική Κ. Σ. 15/10/2014 12:49:11

            Ο Κ.Κ εφερε στην βουλη την ψηφο των ομογενων και καταψηφιστηκε απο ολα τα αλλα κομματα. Ακομα και απο το ΠΑΣΟΚ. Και δεν περασε. Δυστυχως. Ειμαστε η μονη Βαλκανικη χωρα που οι ομογενεις με εκλογικο δικαιωμα δεν ψηφιζουν.

          • παπαδοπουλος ηλίας avatar
            παπαδοπουλος ηλίας @ Ρεαλιστης 15/10/2014 16:42:10

            Και καλά κάνουμε! Όποιος "πήρε τα ιμάτιά του" και έφυγε δεν μπορεί να μου καθορίζει την μοίρα!

          • toxo avatar
            toxo @ Βασιλική Κ. Σ. 15/10/2014 12:52:40

            Ο ασφαλέστερος τρόπος γιά να έλθει η αριστερά με πολύ μεγάλη διαφορά από την Κέντρο και Κεντροδεξιά ,στα πράγματα,είναι το δικαίωμα ψήφου διά ψήφου -επιστολής,στους αποδήμους και μάλιστα τώρα που χάνουν τα δικαιώματά τους στις κληρονομημένες περιουσίες τους.Από πολιτική τοποθέτηση ,μόνον το 20% από όσους εγώ γνωρίζω,είναι χαλαρά Δεξιοί.Κοιτάξτε ακόμη και τους Ελληνοαμερικανούς,πόσοι είναι Ρεπουμπλικανοί και πόσοι Δημοκρατικοί.Όποιος νομίζει ότι ( Ελληνο)Αμερικάνος δημοκρατικός θα ψηφίσει κεντροδεξιά στην Ελλάδα ,με επιστολική ψήφο,είναι βαθειά νυκτωμένος.Αυτά τα έλεγε ο Καραμανλής ή γιά να ειπεί κάτι ή επειδή ήταν υπό τις γνωστές πιέσεις.Δεν θέλω να σκεφτώ ότι και ο Σαμαράς ευρίσκεται υπό τις ίδιες συνθήκες ,γιατί τότε αλοίμονό μας,το να είμαστε δηλ. "στόχος".

          • CC avatar
            CC @ toxo 15/10/2014 14:25:49

            Ο 'Ελληνας του εξωτερικού στις ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία ΔΕΝ πρόκειτε να ψηφήσει ΔΗΜΑΡ, ΚΚΕ ή ΣΥΡΙΖΑ ή άλλο κομμουνιστογενές κόμμα. Ζουν σε καθαρά καπιταλιστικά κράτη με αρχές που δεν υπάρχουν στην καθημερινή ζωή του Έλληνα στην Ελλάδα όπως ακριβώς τις θέλουν τα παραπάνω κόμματα. Ζώντας στο εξωτερικό από το 86 μπορώ να σου πώ ότι ή έχεις απίστευτη άγνοια και γράφεις για να γράφεις ή έχεις δόλο.

          • toxo avatar
            toxo @ CC 15/10/2014 19:30:52

            Αν μου έλεγες ότι διαφωνείς με το 20% μόνον Ελλήνων ρεπουμπλικάνων στις Η.Π.Α. θα σου έδινα κάποιο δικαίωμα να με κρίνεις,έστω και αυστηρά.Εσύ μόνον με βρίζεις,χωρίς επιχειρήματα.Και ο Α.Γ.Π. από εκεί μας ήρθε και μας "έσωσε".Με σημαία τον τρίτο δρόμο προς τον σοσιαλισμό.

          • Geros avatar
            Geros @ ψυχραιμια 15/10/2014 12:31:37

            Εγώ έχω ακούσει στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ να λένε "ναι αλλά από την επόμενη φορά". Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα δεχόταν ποτέ μα ποτέ να ψηφίσει μαζί με την ΝΔ τώρα για την εφαρμογή της απλής αναλογικής. Όσοι από αυτούς θεωρητικά λένε ναι , το λένε μόνο και μόνο επειδή ξέρουν ότι η ΝΔ δεν θα το προτίνει. Τόσο πολύ υπερεκτιμάς τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που νομίζεις πως τώρα που έχουν την εξουσία στα χέρια τους θα την κλωτσήσουν για την απλή αναλογική? Κάνουν πρόβες τα σακάκια φίλε μου , ποιά απλή αναλογική μου λες εσύ .....

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Geros 15/10/2014 12:50:40

            Δεν έχει 100 βουλευτές για να μπλοκάρει την απλή αναλογική.Ο σύριζα ΔΕΝ έχει όλα τα χαρτιά στα χέρια του. Η ΔΗΜΑΡ π.χ. που κινδυνεύει με εξαφάνιση θα πετάξει εάν της δοθεί η απλή αναλογική.Εάν μάλιστα προταθεί και ο Κουβέλης για πρόεδρος θα αλλάξει στάση και θα έχουμε τους 180 ανετότατα.Ο σύριζα επίσης δεν μπορεί να δικαιολογήσει στους οπαδούς του την απόρριψη του παγιου αιτηματος της αριστερας. Πέραν αυτών υπάρχει επίσημη δήλωση συριζαίου ότι δέχεται την απλή αναλογική.Μπορεί να το λέει ψέματα. Αλλά το λέει γιατί ξέρει ότι δεν τη θέλει ο Σαμαράς.

          • MCA avatar
            MCA @ ψυχραιμια 15/10/2014 14:26:48

            Φαίνεται αδύνατο τώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ φτάνει στην πηγή με το νερό να δεχθεί ο Τσίπρας απλή αναλογική. Ούτε για πλάκα. Στο μέλλον και ανάλογα με τις εξελίξεις τίποτα δεν αποκλείεται.

          • Το ιπτάμενο χαλί avatar
            Το ιπτάμενο χαλί @ ψυχραιμια 15/10/2014 13:22:15

            Αυτά που πρεσβεύετε περί απλής αναλογικής, είναι άκαιρα και προκρίνουν την απόλυτη ακυβερνησία. Βλέπετε εσείς να είναι όλοι ετούτοι έτοιμοι να ....συννενοηθούν για το κοινό καλό; Το ζήτημα δεν είναι προσπαθώντας να εμποδίσεις τον Τσίπρα, να διαλύσεις μονάχος σου τη χώρα! Με την καταστροφή δε, μάλλον εσείς παίζετε....Και πιθανότατα το κάνετε και συνειδητά.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Το ιπτάμενο χαλί 15/10/2014 13:36:12

            Και εσύ δηλαδή τι προτείνεις για να μη συμβεί εθνική πλάνη;Για πες.Να βγει πάλι πρώτη η ΝΔ.Μάλιστα.Δεν φθάνει όμως.Διότι το Πασοκ και η Δημαρ θα εξαφανισθούν.Μήπως θέλετε να πάρει 40% η ΝΔ για να είναι αυτοδύναμη μετά από τέτοια μετρα που πηρε; Σοβαρολογείτε;Oύτε ο μάγος Χουντίνι δεν το καταφέρνει αυτο.Με άλλα λόγια ακόμη και εάν κερδίσει τις εκλογές η ΝΔ εάν δεν ΑΥΞΗΣΕΙ το ποσοστό της θα πρεπει να συνεννοηθεί με το σύριζα.Γιατί οι κακοί μεσαιοχωρίτες και απαισιοι δημαροπασόκοι μας τελειωσαν.

          • MCA avatar
            MCA @ Το ιπτάμενο χαλί 15/10/2014 14:01:56

            Για το κοινό καλό όχι για το δικό τους πολιτικό καλό ναι.

          • Το ιπτάμενο χαλί avatar
            Το ιπτάμενο χαλί @ MCA 15/10/2014 14:56:59

            Το δικό τους πια ''πολιτικό καλό'', αν ...τύχει από εδώ και μπρος να μην ταυτίζεται με το κοινό συμφέρον, θα έχει πολύ περιορισμένη ημερομηνία λήξης. Τόσο περιορισμένη δε, που πιστέψτε με, δεν θα αξίζει τον κόπο η ξεφτίλα τους.

        • Γρηγόριος. avatar
          Γρηγόριος. @ Geros 15/10/2014 15:31:00

          "Αγαπητέ στις επτά μονάδες είναι η διάφορα , είναι καθαρά μη αναστρέψιμη." Γέρο ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΣ. Ανώφελο να κλαίς πάνω απ' την καρδάρα με το χυμένο γάλα. Οταν χάνεις ο αντίπαλος κερδίζει και αντιστρόφως. Ας μας δείξουν και αυτοί τι μπορύν να κάνουν. Μπορεί τελικά και να μην είναι τόσο άσχετοι...

          • Geros avatar
            Geros @ Γρηγόριος. 16/10/2014 08:52:11

            Για το πόσο άσχετοι είναι , διάβασε την συνέχεια του σχολίου μου , όχι μόνο την εισαγωγή!

        • ΝΙΚΟΛΑΟΥ Α. avatar
          ΝΙΚΟΛΑΟΥ Α. @ Geros 15/10/2014 19:34:24

          Geros Μην κουράζεσαι άδικα. Όπως ακριβώς τα λες είναι : "στις επτά μονάδες είναι η διaφορά, είναι καθαρά μη αναστρέψιμη." Πρέπει πλέον να σκεφτόμαστε το πόσο θα μείνει ο Τσίπρας στην Πρωθυπουργία και όχι αν θα εκλεγεί Πρωθυπουργός. Φυσικά μάντεις δεν είμαστε, υποθέσεις κάνουμε, και ως αντιπολίτευση θα έχουμε το χρόνο και την άνεση να τις κάνουμε σωστά...

          • Geros avatar
            Geros @ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Α. 16/10/2014 09:12:40

            Ως αντιπολίτευση δεν θα έχουμε ούτε χρόνο , ούτε άνεση. Συνεχίζετε μερικοί να σκέφτεστε με όρους του παρελθόντος. Ο εξωτερικός παράγοντας θα κλείσει το θέμα "Ελληνικός πολιτικός κίνδυνος " (το όνομα που χρησιμοποιούν στην Ευρώπη για τον ΣΥΡΙΖΑ) , μέσα σε δύο μήνες το πολύ από την στιγμή που ο Τσίπρας θα γίνει πρωθυπουργός. Αυτό σημενει ότι μέσα σε δύο μήνες ο Τσίπρας θα βρίσκεται αντιμέτωπος με μια πρωτοφανή εσωτερική κρίση. Τον χρόνο και την άνεση εμείς που θα την βρούμε ? Το πρώτο επεισόδιο της κρίσης τελειώνει , το επεισόδιο στο οποίο οι διάφορες ηγεσίες (Παπανδρέου , Παπαδήμος , Σαμαράς) προσπάθησαν με αντιλαϊκά μέτρα να μας βγάλουν από αυτήν. Τώρα έρχεται το δεύτερο επεισόδιο , στο οποίο θα δοκιμαστούν φιλολαϊκά μέτρα. Νομίζουν μερικοί ότι επειδή τους ζεμάτισε δύο χρονιές ο φόρος στα ακίνητα είδαν και τον πάτο της κρίσης και τώρα θα κάτσουμε αραχτοί στην αντιπολίτευση και θα βλέπουμε τον Τσίπρα να μοιράζει πλεονάσματα , κούνια που σας κούναγε .....

  3. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 15/10/2014 07:59:43

    Μονάχα οι βολεμένοι και οι διαβιούντες εν πλήρη ασφάλεια, οι ευρισκόμενοι εκτός του πεδίου βολής, μπορούν ακόμη να μιλούν και να υπερασπίζονται το δίκιο των ...δανειστών, καυτηριάζοντας τον ...παλιοχαρακτήρα των μπαταχτσήδων Ελλήνων. Όσοι υποκρίνονται ανεπιτυχώς οτι δεν βλέπουν γύρω τους τη δυστυχία, μα ούτε και τη διαβάζουν στις γραμμές των ερευνών με τελευταία αυτή της ΕΛΣΤΑΤ. Ας μην ασχοληθούμε όμως μαζί τους, εδώ και τέσσερα χρόνια μηρυκάζουν βαρετά το ίδιο τροπάρι. Αμετανόητοι κήρυκες της εθνικής οσφυοκαμψίας και του ραγιαδισμού. Δεν τους ακούμε πια. Σήμερα λοιπόν, μιλάμε για θρασύ και απροκάλυπτο εκβιασμό, για αθέτηση υποσχέσεων και δεσμεύσεων από πλευράς εταίρων, για ασφυκτικό ''εναγκαλισμό'' του ΔΝΤ, για ανεπίτρεπτες πιέσεις και επικίνδυνα παιχνίδια με την οικονομία μας. Ο κ. Α.Σαμαράς, προχώρησε σε αυστηρή υλοποίηση των μνημονιακών επιταγών, πιστεύοντας τις διαβεβαιώσεις της απέναντι πλευράς, που υπόσχονταν οτι μετά την τήρηση των συμφωνηθέντων και τη δημιουργία πλεονάσματος, θα προχωρούσαν σε διευθέτηση του χρέους μας, με τέτοιον τρόπο, που να επιτρέψει την ανάπτυξη και την οριστική μας έξοδο από την ανακυκλούμενη ύφεση και την παρακμή. Αντί αυτού όμως, διαπιστώνουμε πλέον σήμερα αυτό που πολλοί φοβόμασταν εξ αρχής, οτι οι προθέσεις δηλαδή των ...δανειστών-εταίρων-συμφεροντολόγων, δεν ήταν ποτέ αυτές που εκδήλωναν μέχρι πρότινος. Δεν υπάρχει καμία διάθεση υποστήριξης με στόχο την απεξάρτησή μας και την ομαλή έξοδό μας στις αγορές για λελογισμένο δανεισμό. Η επίμονη μάλιστα και επαναλαμβανόμενη αμφισβήτηση της δυνατότητάς μας αυτής τόσο από το ΔΝΤ όσο και από τα όργανα της Ε.Ε, την καθιστά εκ των προτέρων παρακινδυνευμένη, καθώς την υποσκάπτει και την επιβουλεύεται συστηματικά και εκ προθέσεως. Όσο και να δηλώνει αποφασιστικά ο Πρωθυπουργός ότι νέο Μνημόνιο και εξτρά δανεικά εκ μνημονίου δεν χρειαζόμαστε και δεν θα πάρουμε, τόσο οι δανειστές επιμένουν να μας παρουσιάζουν την χειμερινή ….κολεξιόν από τα …κοστουμάκια που έχουνε ράψει και …διαφημίσει από το καλοκαίρι για μας! Μας τα προβάρουν προσπαθώντας να μας πείσουν ότι κάποιο απ΄όλα πρέπει να φορέσουμε, για να μην κρυώσουμε, να μην αρρωστήσουμε, να μην πεθάνουμε και δεν πάρουνε πίσω τα δανεικά τους με τόκο! Σαν να μη φτάνουνε όμως όλα αυτά, εκκρεμεί και η εκλογή του νέου ΠτΔ, οι πιθανές εκλογές αν δεν συγκεντρωθούν οι 180 ψήφοι και μία κλιμακούμενη πολεμική ατμόσφαιρα μεταξύ κυβέρνησης –αντιπολίτευσης, που μόνο να λειτουργήσει θετικά στη γενικότερη κατάστασή μας δεν πρόκειται. Σε αυτό το ρευστό τοπίο, με έξωθεν και έσωθεν πιέσεις που μας καταδικάζουν στη στασιμότητα και στο τέλμα, είναι αναγκαίες οι επαναστατικές, ανατρεπτικές κινήσεις που θα διαμορφώσουν τις εξελίξεις. Η παθητική παρατήρηση, η ακινησία και η άτολμη διαχείριση τόσο μεγάλων προκλήσεων, δεν πρόκειται να λειτουργήσουν δημιουργικά, προς όφελος της πατρίδας και του λαού μας. Βαρεθήκαμε πια τις εκατέρωθεν κατηγορίες, προκλήσεις, επιθέσεις και λοιπά μασκαραλίκια. Όποιος δεν συναισθάνεται τι ακριβώς διακυβεύεται για όλους μας και αδυνατεί να συμπεριφερθεί με ωριμότητα, να αποβάλει τη μικροκομματική του εμπάθεια και να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, πρέπει να περιθωριοποιηθεί και να αφοπλιστεί. Τον ρόλο αυτό, του τελικού κριτή και τιμωρού, τον δικαιούμαστε σαφέστατα ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ που πληρώνουμε με τη ζωή μας τις επιλογές, την επιπολαιότητα και την ασυνέπεια των φιλόδοξων μνηστήρων της εξουσίας. Όσο το γρηγορότερο μιλήσουμε λοιπόν, τόσο και το καλύτερο για όλους. Να φωτιστεί η θολή εικόνα, να ξέρουμε επί τέλους που πατάμε.

  4. nohope@gmail.com avatar
    nohope@gmail.com 15/10/2014 08:12:21

    Η ΕΡΤ είχε περίπου 2500 υπαλλήλους και όχι 5000 όπως αναφέρεται στο άρθρο, για τις ανάγκες 3 καναλιών εθνικής εμβέλειας 1 δορυφορικό και αρκετά ραδιόφωνα για να ακούει και ο τελευταίος έλληνας στην ποιο απομακρυσμένη περιοχή της Ελλάδας.Επίσης ήταν ο κύριος χορηγός του πολιτισμού και της τέχνης . Όλα αυτά με 3ευρω και 25 γιατί το ένα επιπλέον ευρώ που έβλεπαν οι πολίτες στον λογαριασμό ήταν για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και το έπαιρνε η ΔΕΗ Με λίγα λόγια 2500 οικογένειες είχαν φαγητό για το σπίτι τους αλλά και ο έλληνας πολίτης είχε μια πληθώρα υπηρεσιών όντως ανταποδοτικές. Τώρα πληρώνει για να έχει τι; Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο μένος με την ΕΡΤ…Παρακαλώ διορθώστε το αριθμό των υπαλλήλων της ΕΡΤ και μην παραπληροφορείται το κόσμο. Α!και κάτι άλλο. Στην ΕΡΤ τα τελευταία χρόνια όλοι οι υπάλληλοι της είχαν διοριστεί μέσω διαγωνισμών ΑΣΕΠ και όχι με συνέντευξη όπως διορίζει σήμερα δηλ. η κυβέρνηση στη ΝΕΡΙΤ

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/10/2014 08:39:04

    Απλά οι ψηφοφόροι έχουν ξεψαρώσει γιατί νομίζουν ότι ο κίνδυνος πέρασε και μπορούν να παρουν κάτι παραπάνω. Το 2012 φοβούνταν.Τώρα όχι τόσο πολύ.Και το 2016 εάν εκλεγεί πρόεδρος δεν θα φοβούνται καθόλου λόγω της τότε εμφανούς οικονομικής ανόδου.Και φυσικά θα καταψηφίσουν αυτόν που το πέτυχε ελπίζοντας σε πρόσθετα κέρδη.

    • Franck., avatar
      Franck., @ ψυχραιμια 15/10/2014 08:51:27

      Επι τέλους το κατάλαβες φίλε ψυχραιμία. Ο λαός , επειδή πάντα και μόνο αυτός πληρώνει το λογαριασμό, δεν χρωστάει ΠΟΤΕ σε κανέναν πολιτικό. Τους έχει πληρωμένους ΟΛΟΥΣ με το παραπάνω. Οι πολιτικοί είναι οι πλέον καλοπληρωμένοι υπάλληλοι του λαού, που δυστυχώς του αποδίδουν τα λιγώτερα απ' όλους τους υπαλλήλους του, ασχέτως ποιοί είναι.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Franck., 15/10/2014 09:09:47

        Φυσικά και δεν χρωστάει.Πληρώνει όμως μακροπρόθεσμα. Χαρακτηριστικό είναι αυτό που έγινε στην Αγγλία το 1945. Καταψήφισαν τον Τσώρτσιλ που είχε κερδίσει τον πόλεμο. Δικαιώμά μας είπαν οι Άγγλοι.Ήσουν καλός για τον πόλεμο,τώρα θέλουμε Εργατικούς για να περάσουμε καλά στην ειρήνη.Και ήταν δικαίωμά τους.Από τότε φυσικά άρχισε η ιστορική παρακμή της Βρετανίας που έφθασε να προσφύγει στο ΔΝΤ το 1978,λίγο πριν έλθει η Θάτσερ. Αντίθετα στην ηττημένη υπό αμερικανική κατοχή Γερμανία ιδιωτικοποιούσαν τις κρατικές επιχειρήσεις που είχε φτιάξει ο Χίτλερ.Αυτή ήταν η "τιμωρία" τους. Δεν χρωστούσε λοιπόν ο ελληνικός λαός στη δεξιά που έβαλε ένα βαλκανικό κράτος στην ΕΟΚ και είχε δικαίωμα να βγάλει τον Ανδρέα.Αλλά τα λεφτά που αυτός δανείσθηκε τα χρωστάει και δεν φταίνε αυτοί που τα ζητάνε.Το απεχθές επαχθές χρέος ο λαοπρόβλητος το δημιούργησε και όχι η Φρειδερίκη.Πληρώστε το.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ ψυχραιμια 15/10/2014 23:50:23

          Όχι ψυχραιμία. Το ΗΒ του Άτλη και των διαδοχων Εργατικών είχε την καλύτερη βιομηχανία του κόσμου, κοινωνικό κράτος, τεχνολογικούς νεοτερισμούς, εκπαίδευση, τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, επιστήμες που έφερναν βροχή τα Νόμπελ, πολιτισμό.. Όλα χάλασαν με τον Θατσερισμό. Τι έφερε; Αποβιομηχάνιση, κυριαρχία του τριτογενούς τομέα, παραχώρηση της πανεπιστημιακής-επιστημονικής πρωτιάς στις ΗΠΑ. Ά έφερε και το City. Έφερε πολλές χρηματοπιστωτικές ακρίδες. Έφερε πλούσιους κλέφτες που κλέβουν το ψωμί των φτωχών, που; Αλίμονο, στη χώρα του Ρομπέν των Δασών και της Mary Poppins. Αυτο είναι ο ορισμός της παρακμής.

    • MCA avatar
      MCA @ ψυχραιμια 15/10/2014 08:54:48

      Το να ξεψαρώσουν δεν είναι κακό γιατί έτσι άρχισαν να ξοδεύουν πάλι αυτοί που έχουν και να επανατοποθετούν τα χρήματα τους στις Ελληνικές τράπεζες. Για τους υπόλοιπους το ξεψάρωμα ίσως δεν έχει να κάνει με την απληστία αλλά με την εξάντληση της υπομονής για πρακτικούς λόγους. Με το πέρασμα του χρόνου τους τελείωσε το λίπος.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ψυχραιμια 15/10/2014 09:05:30

      Ισχύουν και αυτά, αλλά είμαι βέβαιος ότι η κυβέρνηση μπορούσε (και μπορεί ακόμη) να χειριστεί την κατάσταση με τρόπο που να στρέψει τους ψηφοφόρους προς αυτήν και όχι εναντίον της. Αν δεν υπήρχε π.χ. το έγκλημα του ΕΝΦΙΑ και είχε απλώς διατηρηθεί το χαράτσι ίσως και λίγο μειωμένο, τότε η κυβέρνηση θα ήταν πολύ πιο κοντά δημοσκοπικά στον ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτό είναι μόνον ένα παράδειγμα από τα πάρα πολλά που θα μπορούσε να είχε κάνει και μπορεί ακόμη να κάνει. Ο Μακιαβέλι 500 χρόνια πριν μας εξήγησε πώς άγεται και φέρεται ο "κυρίαρχος λαός". Ας το εφαρμόσει η κυβέρνηση. Με τη μακιαβελλική τακτική της απέναντι στη Χρυσή Αύγη την έχει ξεδοντιάσει πολιτική και ήδη βλέπουμε ότι χάνει την τρίτη θέση και ο κόσμος σιγά σιγά την αφήνει. Όμως ο κόσμος που ψήφιζε Χ.Α. δεν στράφηκε προς τη ΝΔ, στράφηκε είτε προς τον ΣΥΡΙΖΑ, είτε σε άλλα κόμματα. Άρα, κάτι έγινε σωστά και κάτι έγινε λάθος εδώ, στο θέμα της Χ.Α. Το ζητούμενο δεν ήταν μόνον να την ξεδοντιάσει η κυβέρνηση, το ζητούμενο ήταν και να πάρει αυτή τους ψηφοφόρους της και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ.

      • M.V avatar
        M.V @ Διογένης 15/10/2014 09:50:17

        Μην ψάχνεις άδικα πού βρίσκεται το....λάθος. Aπό το δρόμο του Μακιαβέλι, πιο εύκολα οδηγείσαι στο γκρεμό απ΄ότι στον παράδεισο. Κι όποιος θα σπέρνει ανέμους, θα θερίζει και θύελλες. Νόμος.

  6. Άπαντα  Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 15/10/2014 08:47:48

    Σωστό το άρθρο για μένα. Όμως η ανέχεια και η δυστυχία έχει εξαπλωθεί σε μεγάλο βαθμό στην ελληνική κοινωνία και δεν είναι καλοί σύμβουλοι όσον αφορά την ψήφο σε εθνικές εκλογές. Επίσης το επιχείρημα "ο τσίπρας λέει το νέα λεφτά υπάρχουν" εχει μηδαμινή απήχηση αφού στην συνείδηση πολλών ήταν το "λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν" που έφερε την καταστροφή. Εξάλλου αυτό ήταν που εφαρμόστηκε/ εφαρμόζεται.

    • GT avatar
      GT @ Άπαντα Επιστάμενος 15/10/2014 21:00:21

      Το θέμα δεν είναι να δικαιολογούμε το λαό για τις πλάνες του αλλά να τον ξυπνάμε... Την καταστροφή την έφεραν ανεύθυνοι κυβερνήτες που για να ξαναβγούν έδιναν παροχές με δανεικά και έκαναν διαγωνισμό προεκλογικά ποιος θα δώσει τα περισσότερα. Και ο "σοφός" λαός ψήφιζε ΠΑΝΤΑ τον πλειοδότη εκτός από τη φορά που ψήφισε Σαμαρά. Και πάνω που φέρνει αποτέλεσμα η δουλειά του, του ζητάει ο αλητήριος και ανεύθυνος εκλογές για να δυναμιτίσει την πιθανότητα να βγούμε από τα μνημόνια στο τέλος του έτους. Γιατί τότε, θα βρει πολύ άνετα τους 180 ο Σαμαράς και θα έχει 1,5 χρόνο ακόμη να διορθώσει όλες τις αδικίες. Στη θέση του Τσίπρα, ο οποιοσδήποτε τυχοδιώκτης και καιροσκόπος το ίδιο θα έκανε. Απλή λογική θέλει και οποιοσδήποτε κατανοεί ποιος θέλει να σώσει τον τόπο και ποιος θέλει να είναι διαλυμένος για να το παίζει επερχόμενος σωτήρας, μπας και κυβερνήσει...

      • Yet avatar
        Yet @ GT 15/10/2014 21:47:50

        Μην κοιτάτε... Δεν είναι όλοι τετραπέρατοι σαν εσάς... Παραπλανώνται ως είθισται.

      • Άπαντα  Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ GT 16/10/2014 09:22:19

        Το σχόλιό μου ήταν ακριβές. Είπα ότι η δυστυχία είναι κακός σύμβουλος. Και είπα ότι δεν εφαρμόσαμε από το 2010 και μετά κανένα λεφτά υπάρχουν αλλά το τελείως αντίθετο. Αυτό μας έφερε εδώ. Κι αυτό είναι ακριβές. Ποια είναι η ένστασή σας? Ότι κακώς μας χρέωσε ο Ανδρέας Παπανδρέου πριν 30 χρόνια? Εντάξει συμφωνώ σε αυτό. Κακώς, κάκιστα. Αυτή ήταν η πρώτη φάση της καταστροφής. Εμείς όμως από τον Οκτώβρη του 2009 στην προσπάθειά μας να λύσουμε το πρόβλημα δημιουργήσαμε άλλα τερατώδη προβλήματα δίχως να λύσουμε το αρχικό του χρέους. Δεν μπορεί να μην το βλέπετε αυτό. Δεν κατηγορώ τον Σαμαρά πυο κάνει ότι μπορεί εντός των ασφυκτικών πλαισίων που έχει. Πιο πολυ κατηγορώ τον ΓΑΠ που υπήρξε σε μεγάλο βαθμό συνδιαμορφωτής αυτών των πλαισίων.
        Αλλά ναι, η Συνταγή είναι λάθος. Κι ακόμα κι αν ισορροπήσουμε οικονομικά κουτσά στραβά με κόπους και με βάσανα, δεν θα σημαίνει ότι ήταν "ένας δρόμος που έπρεπε να διαβούμε" όπως νομίζουν μερικοί ευτυχώς ελάχιστοι. Έπρεπε να τον είχαμε αποφύγει.

  7. Διογένης avatar
    Διογένης 15/10/2014 08:57:46

    Ο κόσμος ψηφίζει Τσίπρα από το σκάσιμό του. Σου λέει, πόσο χειρότερα μπορεί να γίνουν τα πράγματα; Κι όμως, μπορεί να γίνουν πολύ χειρότερα. Το ΠΑΣΟΚ μάζευε κόσμος στις συγκεντρώσεις του. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μαζεύει. Δεν έχει πόδια στην ελληνική κοινωνία ως κόμμα. Ο κόσμος θα ψήφιζε οποιοδήποτε κόμμα μπορεί να "ρίξει" την παρούσα κυβέρνηση. Η ψήφος είναι πιο αρνητική παρά ποτέ. Δεν πιστεύω ότι έχει προσελκύσει ούτε έναν ψηφοφόρο το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ ή η ψευτομάγκικη δήθεν γοητεία του Αλέξη. Όσοι ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ το κάνουν για να φύγει το Μνημόνιο, για να φύγει η συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου. Η συγκυβέρνηση έκανε πολλά λάθη. Όχι μόνον πολιτικά, αλλά και οικονομικά. Το κυριότερο πολιτικό λάθος ήταν ότι εμφανίστηκε ως συνέχεια της διακυβέρνησης ΓΑΠ-Παπαδήμου. Βγήκε προχθές ο Σκουρλέτης και είπε "πήρατε την ανεργία από το 9% και την πήγατε στο 27%". Όχι. 9% ήταν το 2009, τόσο την πήρε ο ΓΑΠ. Ο Σαμαράς τον Ιούνιο του 2012 την πήρε στο 24,4%. Έφτασε μέχρι το 27% τον Δεκέμβριο του 2012 και από εκεί και πέρα σταθεροποιήθηκε εν μέσω του ίδιου εγκληματικού μνημονίου και ήδη έχει πτωτικές τάσεις. Ποιος βγήκε να το πει αυτό; Ποιος βγήκε να του απαντήσει; Το κυριότερο οικονομικό σφάλμα της κυβέρνησης είναι ότι, παρά το ότι από τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο του 2012 ήταν φανερό ότι αυτό που είχε συνηθίσει να ονομάζει ο κόσμος "ελληνική κρίση" είχε τελειώσει, η κυβέρνηση δεν το χειρίστηκε έτσι. Έκανε και αυτή, μαζί με την τρόικα, ό,τι μπορούσε για να κρύψει το τέλος της κρίσης. Πολύ αργά, μέσα στο 2013 και προς το τέλος της χρονιάς κατάλαβε ο Σαμαράς την παγίδα που έκρυβε αυτή η πολιτική και οικονομική αθλιότητα και πορεύτηκε καθαρά προς πορεία εξόδου από την κρίση. Τώρα φυσικό είναι ο κόσμος να μην πιστεύει ότι βγαίνουμε από τα Μνημόνια. Σου λέει, τι άλλαξε; Η κυβέρνηση εμπέδωσε για τα καλά τη λογική της κρίσης ("είστε άθλιοι εσείς οι Έλληνες και δεν τα καταφέρνετε μόνοι σας") στην πολιτική της. Τώρα πώς θα πείσει ότι μια χαρά θα τα καταφέρουμε μόνοι μας; Όχι μόνον τους (σημαντικούς) ξένους, αλλά και τους (ακόμη σημαντικότερους) ψηφοφόρους. Ας δούμε τώρα πόση δύναμη έχει η ελλαδική ολιγαρχία που βλέπει να τελειώνουν όλα ήδη από τώρα, και μόνον με την απειλή ανόδου του ΣΥΡΙΖΑ, ας δούμε αν μπορέσει να αλλάξει το ρου των πραγμάτων, τώρα που το πολιτικό κλίμα, χάρη στην επιτυχία της οικονομικής πολιτικής της ίδιας της κυβέρνησης, είναι διαφορετικό και ο κόσμος δεν τρομοκρατείται τόσο εύκολα. Η κυβέρνηση πάντως αν τώρα κάνει πίσω και πει "εντάξει, δεν βγαίνω από το Μνημόνιο" τα πράγματα θα γίνουν ακόμη χειρότερα. Δεν έχει άλλη επιλογή παρά να συνεχίσει και να επιτύχει να μας βγάλει. Καλώς ή κακώς είναι μονόδρομος. Και ακόμη και να χάσει, είναι καλύτερη μια ήττα στη μάχη, παρά μια παραίτηση από τη μάχη. Την επόμενη φορά η ευκαιρία για μάχη ίσως να μην υπάρχει καν. Να συνεχίσει ακάθεκτη και είναι βέβαιο ότι στην πορεία θα βρει συμμάχους και στο εξωτερικό και στο εσωτερικό και, κυρίως, και στους ψηφοφόρους. Ο κόσμος δεν έχει πειστεί ακόμη από τον Αλέξη, το κλίμα μπορεί να αλλάξει.

    • Seagull avatar
      Seagull @ Διογένης 15/10/2014 10:08:29

      Μα και να θέλει να επιμείνει η κυβέρνηση στην θέση της για έξοδο από τα μνημόνια δεν την αφήνουν οι συν-εταίροι μας που ένας - ένας με την σειρά του τορπιλίζει τις προθέσεις και τις προσπάθειες της Ελληνικής κυβέρνησης. Αρα οι πολίτες, οι ψηφοφόροι, ως ένα σημείο είναι δικαιολογημένοι να αμφισβητούν ότι θα μας επιτρέψουν την έξοδο και άρα έχει δίκιο ο σύριζα που λέει ότι τα μνημόνια ήρθαν για να μείνουν....οι κακοί Γερμανοί.... οι τάδε ανθέλληνες ... Νομίζω ότι το καλύτερο που έχει να κάνει η κυβέρνηση είναι να πει αλήθειες, αλήθειες που να πονάνε και όποιος αντέξει και όπου πάει το πράγμα, αν είναι να βγει ο σύριζα ας βγει, έτσι κι αλλιώς η εθνική τραγωδία δεν τελείωσε ακόμη, τι κι αν ενταθεί λοιπόν? Με το να θέλει να παρουσιάσει η κυβέρνηση την εικόνα μιας εξόδου από τα μνημόνια και την λιτότητα είναι κατά βάση μιά αντιγραφή της " δήθεν αντιμνημονιακής " πολιτικής ατζέντας του σύριζα πάνω στην οποία βασίστηκε να πατήσει τα ξύλινα πόδια του, αυτό είναι λάθος, ο λαός πρέπει να μάθει από επίσημα και σοβαρά χείλη ότι η εξυγίανση της χώρας δεν ολοκληρώθηκε, ότι ο δρόμος ακόμη είναι μακρύς, ότι το χρέος παραμένει εκεί και εμείς αν θέλουμε να λογιζόμαστε σοβαρή χώρα πρέπει να πάρουμε τις αποφάσεις μας και να σταθούμε στα πόδια μας καταβάλοντας τις αντίστοιχες προσπάθειες. Με το να συνεχίζει το πολιτικό σύστημα να χαϊδεύει αυτιά και να αποφεύγει τις - δυστυχώς - οδυνηρές αλήθειες, δεξιά και αριστερά, μόνο κακές, κάκιστες υπηρεσίες προσφέρει και όλοι μαζί πολίτες και πολιτικοί αυτουπονομευόμεθα σε ένα αέναο φαύλο κύκλο. Ας μάθει επιτέλους ο " σοφός λαός " ότι δεν είναι ο περιούσιος λαός αλλά πρέπει να στρώσει και τον κ@@ο του στην δουλειά γιατί τίποτα δεν χαρίζεται σε αυτή τη ζωή.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Seagull 15/10/2014 14:30:13

        Αυτά όλα μπορεί να φαίνονται εύλογα, όμως για πολλούς και διάφορους λόγους ΔΕΝ είναι έτσι. Ο Σαμαράς δεν θα κάνει και δεν υπάρχει λόγος να κάνει "αντιγραφή της δήθεν αντιμνημονιακής ατζέντας του ΣΥΡΙΖΑ", για τον απλούστατο λόγο ότι η ατζέντα του ΣΥΡΙΖΑ οδηγεί αναγκαστικά σε νέο, χειρότερο Μνημόνιο από αυτό που έχουμε τώρα - ή σε άτακτη χρεωκοπία, που μακάρι να υλοποιούσε αλλά δεν θα υλοποιήσει ο Αλέξης, όπως διακηρύσσει σε όλους τους τόνους. Ο Σαμαράς θα συνεχίσει κατά βάση την πολιτική της λιτότητας, άλλο ότι κάποιες φορολογικές υπερβολές πρέπει να περιοριστούν. Οι 100 δόσεις και το πετρέλαιο θέρμανσης δεν είναι λαϊκισμός. Ούτε η μείωση του ΕΝΦΙΑ θα είναι ή η επιστροφή του υπό τύπον "κοινωνικού μερίσματος" αν πάει καλύτερα το 2014 και δικαιούμαστε να δώσουμε στην κοινωνία το 70% του υπερπλεονάσματος. Ήδη καταγράφονται τεράστια υπερπλεονάσματα στην εκτέλεση του προϋπολογισμού, πάνω από ένα δις, με τον ΕΝΦΙΑ να είναι 880 εκ. πίσω λόγω των δύο δόσεων και το "κοινωνικό μέρισμα" να έχει αυξήσει τις δαπάνες κατά 500 εκ. ευρώ - δηλαδή πάμε για άνω του 1% του ΑΕΠ υπέρβαση στο πρωτογενές πλεόνασμα και επίτευξη του στόχου του 2015 από το 2014! Τέλος πάντων, δυστυχώς δεν έχω χρόνο να σας απαντήσω αναλυτικά, πάντως μια αντιμνημονιακή πολιτική προϋποθέτει σοβαρή πολιτική λελογισμένης λιτότητας, μη-παροχές λαϊκιστικού τύπου ("μοιράζω πεντακοσάρικα") και την "επανίδρυση του κράτους", εκείνη που υποσχεθήκαμε το 2004 και δεν την υλοποιήσαμε. Με Χαρδούβελη και Σταμάτη δεν θα πάει μακριά, εκτός και αν το καταλάβει κάποια στιγμή και στραφεί στις υγιείς δυνάμεις του τόπου.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Διογένης 15/10/2014 14:42:28

          Εννοούσα επιστροφή του ΕΝΦΙΑ στους φορολογούμενους υπό τύπον κοινωνικού μερίσματος και όχι βέβαια το άθλιο παλαιοκομματικό πεντακοσάρικο από το υπερπλεόνασμα του 2013.

  8. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 15/10/2014 09:45:19

    To επιτόκιο δανεισμού με την άνοδό του ήδη από την Δευτέρα δείχνει τις εξελίξεις. Το μόνο κοινό σημείο των προγραμμάτων ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ είναι η επιστροφή στις αγορές, η κανονικότητα στο δανεισμό. Αυτό σήμερα που μιλάμε είναι αδύνατο. Το αν θα (ξανά)πέσουν τα spreads με τις κινήσεις του Σαμαρά , θα το δούμε Αλλά αφού περί "πλάνης" ο λόγος, πως αντιμετωπίσαμε τον αποκλεισμό από τις αγορές το 2009; Με τον ημίτρελο λαοπλάνο ΓΑΠ να μιλάει για "κοράκια" που θα τους βάλει το πιστόλι πάνω στο τραπέζι! Οι αγορές στο πλαίσιο κάποιας συνωμωσίας βυσοδομούσαν και δεν μας δάνειζαν ενώ είχαμε ιλιγγιώδη δίδυμα ελλείμματα, αστεία ανταγωνιστικότητα και καλπάζον χρέος. Ως συνήθως φταίγαν οι "άλλοι". Οι πελάτες του έφαγαν το παραμύθι και τον εγκατέλειψαν λίγο μετά για καλύτερο παραμυθατζή: "Θα μας διαγράψουν το χρέος", ήτοι 27 κοινοβούλια θα ψηφίσουν να γράψουν φτωχότεροι από μας λαοί ελλείμματα για να ξαναδιορισθεί ο Καλφαγιάννης στην ΕΡΤ και να γίνουν "κοινωνικοί διορισμοί" ( η αργομισθία στους ΟΤΑ στην συριζαίικη διάλεκτο). Και επειδή ψεύτες είναι , αλλά χαζοί δεν είναι, ξέρουν πως οι αγορές θα μας πούνε "γεια παιδιά, είστε τρελοί" . Και η νέα πλάνη στήνεται.Τι θα πουν στον κόσμο; Διαβάζουμε στο ISKRA: "Η κρίση στο ΧΑΑ και η δραματική άνοδος στα επιτόκια των ελληνικών ομολόγων δεν οφείλονται μόνο στα αρνητικά διεθνή οικονομικά (και όχι μόνο) δεδομένα ή σε επιμέρους ανοικτές εκκρεμότητες, όπως η ανησυχία για τα stress test των τραπεζών. Πολιτικοί και οικονομικοί αναλυτές υπογραμμίζουν ότι οι λεγόμενες αγορές εκφράζουν τη βαθιά ανησυχία τους απέναντι στην προϊούσα κατάρρευση της κυβέρνησης και στα έωλα σχέδιά της για απεμπλοκή της χώρας από νέο μνημόνιο αλλά και δείχνουν "πρόωρα" τα δόντια τους απέναντι στο ενδεχόμενο να ακολουθήσει την απομάκρυνση της κυβέρνησης Σαμαρά - Βενιζέλου μια κυβέρνηση της Αριστεράς με επίκεντρο το ΣΥΡΙΖΑ.

    Αν παλιότερα το σύστημα είχε ως ύστατο καταφύγιο "διάσωσής" του το στρατό και τις επεμβάσεις του, σήμερα το "μαντρόσκυλο" του συστήματος είναι οι "αγορές", που απειλούν με οικονομική ασφυξία τις χώρες που δεν διαθέτουν "σταθερότητα" για τις κερδοσκοπικές αποδόσεις τους ή ακόμα χειρότερα "παρεκτρέπονται" και δεν "πειθαρχούν" στις συστημικές στρατηγικές τους" Δηλαδή:Οχι οι αγορές δεν θα περιφρονήσουν απλά την Ελλάδα του ΣΥΡΙΖΑ δίνοντας υψηλά επιτόκια. Είναι αποτέλεσμα συνωμωσίας...!Οι αγορές συνωμοτούν εναντίον του Λαφαζάνη, του Μηλιού και του Τσακαλώτου και του απέραντου φρενοκομείου...Και οι πελάτες πάλι θα το φάνε.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Κώστας ΜΠ 15/10/2014 14:35:03

      Αν ο Σαμαράς αντέξει αυτές τις κρίσιμες ημέρες, τότε θα αναστραφεί η εικόνα και όσοι επένδυσαν στην ελληνική κατάρρευση θα χάσουν πολλά λεφτά. Όσο εύκολα ανεβαίνει σήμερα το σπρεντ, χωρίς να υπάρχει κανένας απολύτως οικονομολογικός λόγος (εκτός από μια περιορισμένη επί του παρόντος αλλά πάντως εύλογη ανησυχία για την έλευση του ΣΥΡΙΖΑ), άλλο τόσο εύκολα θα πέσει. Τα stress tests βγαίνουν στις 26 Οκτωβρίου (μήπως για αυτό γίνεται όλος ο χαμός;;;) και η Goldman Sachs που έχει άριστη εσωτερική πληροφόρηση μας μιλάει για σύνολο νέων αναγκών στις ελληνικές τράπεζες 1 δις, δηλαδή τρίχες, που κι αυτό θα αφορά μάλλον μία μόνον τράπεζα και θα καλυφθεί πολύ εύκολα με νέα αύξηση κεφαλαίου από ιδιώτες που έχουν ήδη επενδύσει σε αυτή την τράπεζα. Άρα, όλο αυτό με το χρηματηστήριο και τα σπρεντς είναι σε μεγάλο βαθμό τεχνητό και γίνεται για πολλούς και διάφορους ιδιοτελείς λόγους για την πολιτική βλάβη της κυβέρνησης, και δεν έχει καμία σχέση με τη οικονομολογική πραγματικότητα.

      • GT avatar
        GT @ Διογένης 15/10/2014 21:12:23

        Εννοείται πως αυτά που βλέπουμε σε χρηματιστήρια και ομόλογα είναι καθαρά πολιτικής υφής γεγονότα και δεν έχουν επαφή με τους αριθμούς της οικονομίας. Πρέπει όμως οι Έλληνες να σοβαρευτούμε. Ακόμη και ο τρόπος που απαντάμε στα γκάλοπ επηρεάζουν το κλίμα των επενδυτών απέναντι στη χώρα.

        • Μαύρο κουτί avatar
          Μαύρο κουτί @ GT 15/10/2014 21:56:03

          Δεκάρα δεν δίνουμε για την ψυχολογία των καιροσκόπων ''επενδυτών'' της καρπαζιάς. Αν ήταν σοβαροί, δεν θα συμβουλεύονταν τα γκάλοπς! Απαντάμε λοιπόν άλλα αντί άλλων για να διασκεδάζουμε, να τους μπερδεύουμε και να δημιουργούμε πανικό. Απορώ που δεν το αντιλαμβάνεσαι εσύ, που φαίνεσαι να είσαι...σπίρτο μονάχο.

  9. Βλάμης avatar
    Βλάμης 15/10/2014 10:08:40

    Όλες τις πλάνες καλά τις λές αρθρογράφε, καλά τις έχεις ταξινομήσει χρονολογικά και ανά πρωθυπουργό. Την πλάνη του Σαμαρά την παραλείπουμε σφυρίζοντας αδιάφορα? Πώς εξελέγη ο Σαμαράς? Υποσχόμενος, (μετά από φιλτράρισμα στα διάφορα Ζάππεια) τελικά 18 σημεία. Από τα 18 έγινε ένα. Ένα (ιδιωτικοποιήθηκαν κάποια πράγματα) Για διαβάστε τα υπόλοιπα 17 να δείτε πόσο κόσμο αγγίζουν και πόσοι ήλπιζαν κάτι!

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Βλάμης 15/10/2014 15:27:11

      To Ζαπειο 1, 2 και 3 απεχουν το ενα απο το αλλο ετη φωτος αγαπητε. Μην ειστε θυμα της προπαγανδας του καθενος. Ερευνηστε ιστορικα την εποχη του Ζαπειου 1 ποσες ηταν οι ιδιωτικες καταθεσεις και πια η αναλογια του με το χρεος. Κοιταξτε ποσα εγιναν -δεν εγιναν απο τοτε . Κοιταξτε τις αντιδρασεις των συντεχνιων, την αρνηση πληρωμων των δανειων, την αρνηση για καθε εκσυνχρονισμο. Κοιταξτε γυρω σας οτι ακομα οι 2 στους 3 φοροδιαφευγουν. Θα μπορουσαμε να βαλουμε και εμεις πλατη και ο ΣΥΡΙΖΑ ακομα. Αλλα οι μεν απο εμας προσπαθουμε να σωσουμε οτι μπορουμε για τον εαυτον μας ενω ο ΣΥΡΙΖΑ κανει προβες στα κουστουμια της εξουσιας.

  10. in medias res avatar
    in medias res 15/10/2014 10:11:37

    Μόνο η ύπαρξη εθνικού πλάνου θα απέτρεπε τον κίνδυνο εθνικής πλάνης.

  11. Ρηνα avatar
    Ρηνα 15/10/2014 10:25:39

    Εχει κανεις σας υποψη του απο πρωτο χερι τι εγινε οταν πτωχευσε η Αργεντινη;; Εγω εχω. Οχλος φρενιασμενος για καταστροφη, εστραφη εναντιον αυτων που ακομα ειχαν ....ενα κινητο στα χερια τους, η εναντιον καταστηματων που πουλουσαν ο,τι μπορει να πουληθει ευκολα. Επιθεσεις σε σπιτια ηταν το μικροτερο κακο αν δεν χρησιμοποιουσαν ...φαλτσετα! Κανετε μια αντιστοιχιση στη σημερινη Ελλαδα, αναμεμειγμενη με τη σωστη αλλα αδηλη δοση λαθρομεταναστων ξεχυμενων στους δρομους για εκδικηση και ισως αντιληφθειτε τι περιμενει τη χωρα με τη παραμικρη "πολιτειακη ανωμαλια"......και ο νοων νοειτω.

    • Μαύρο κουτί avatar
      Μαύρο κουτί @ Ρηνα 15/10/2014 13:07:13

      Έλεος πια κυρία μου! Έλεος! Ασπίδα μας στην ....''πολιτειακή ανωμαλία'', έχουμε τον ανώτατο Νόμο του κράτους, το Σύνταγμά μας. Η πιστή του τήρηση ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΣ ΚΙΝΗΣΗ και ο σεβασμός στις αρχές του, εξασφαλίζουν την ειρηνική μας συνύπαρξη. Τα εφιαλτικά σενάρια περί...πτωχεύσεων, έπαιξαν χθες. Φτάνει πια με τις αστείες και βαρετές επαναλήψεις! Κουραστήκαμε.

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Μαύρο κουτί 15/10/2014 15:17:37

        Γιατι η Αργεντινη δεν ειχε Συνταγμα? Τα εφιαλτικα σεναρια δυστυχως ειναι πολυ κοντα στην πραγματικοτητα. Η κυρια πιο πανω εχει δικαιο και εσιες εχετε αδικο. Γνωριζετε οτι στην Αργεντινη μανα μαχαιρωσε μανα που εβγαινε απο φουρνο για να παρει το ψωμι και να το δωσει στο παιδακι της? Επειδη γνωριζω και εχω επισκευτει την Αργεντινη μπορω να σας γραφω σελιδες απο τετοιες τραγικες ιστοριες.

        • Μαύρο κουτί avatar
          Μαύρο κουτί @ Ρεαλιστης 15/10/2014 16:03:19

          Ελάτε τώρα αγαπητέ κ. Ρεαληστή! Αφήστε κατά μέρος πια την ανόητη κινδυνολογία. Και κάπου στη ...Ρουάντα ένας πολύ πεινασμένος μιά μέρα, δάγκωσε το αυτί ενός περαστικού για να του αρπάξει το σάντουϊτς (μου το είπε ο κουμπάρος του μπατζανάκη μιάς κομμώτριας στο Παγκράτι, που ....ξέρει). Το έχετε τόσο πολύ παρακάνει με την επιχείρηση τρομοκράτησης (αυτοτρομοκράτησης;), που όλα όσα περιγράφετε σας κάνουνε να φαίνεστε γραφικός και ακούγονται μονάχα ως αστεία.Η Ελλάδα ΔΕΝ είναι Αργεντινή κι ούτε ποτέ θα γίνει. Προτεκτοράτο προσπαθούν με το στανιό να την κάνουν, αλλά να είστε σίγουρος πως δεν θα τους περάσει, γιατί δεν πρόκειται ποτέ, να τους το επιτρέψουμε. Σταματήστε λοιπόν να παπαγαλίζετε Κασσάνδρειους χρησμούς, άδικα σπαταλιέστε.... Πείτε μας καλύτερα τίποτε πιο...Ρεαλιστικό!

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Μαύρο κουτί 15/10/2014 17:32:32

            H σκοπιμη ανορθογραφια σας δειχνει και το επιπεδο σας. Οσον αφορα το κατι πιο Ρεαλιστικο... Σε λιγο η Αργεντινη , η Βουλγαρια , ακομα και η Αλβανια θα ειναι παραδεισος σε αυτο που ερχεται.

          • Μαύρο κουτί avatar
            Μαύρο κουτί @ Ρεαλιστης 15/10/2014 17:52:17

            Εγώ λέω μήπως καλύτερα να μεταναστεύσετε επειγόντως όλοι εσείς οι μηδενιστές και κινδυνολάγνοι - καταστροφολόγοι. Πρώτον εσείς θα ...σωθείτε μιας και κοντεύει η ...συντέλεια εδώ (μη νοιαστείτε καθόλου για εμάς) κι εμείς θα γλιτώσουμε για πάντα από τη βαρετή σας γκαντεμιά! Νομίζω είναι μιά πολύ καλή ιδέα. Δεν βρίσκετε; Όσο για το ....Ρεαληστής και το γλυκό σχόλιό σας, αποδεικνύει απλά οτι εκτός από έλλειψη αισιοδοξίας κι ευθυκρισίας, πάσχετε και από παντελή απουσία αίσθησης του χιούμορ. Άντε λοιπόν, καλό ταξίδι εκεί στα ξένα που θα πάτε, χαιρετισμούς πολλούς στους δανειστές.....

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Μαύρο κουτί 15/10/2014 23:08:50

            Ποτε θα παραδωσετε ? Το 8ωρο περασε μοντερνε αφισσοκολητη

      • GT avatar
        GT @ Μαύρο κουτί 15/10/2014 21:15:12

        Τι έλεος και έλεος; Πότε έζησες από κοντά όχλο αφηνιασμένο και πανικόβλητο χωρίς χρήμα και με τα ράφια των τροφίμων άδεια, το κράτος διαλυμένο, την αστυνομία αφοπλισμένη και το στρατό στους δρόμους; ΠΟΤΕ! Αυτή το έζησε και εσύ πας να βγάλεις το άσπρο-μαύρο! Και είναι πανεύκολο να φτάσουμε εκεί με το δρόμο του λεφτά υπάρχουν και τους δανειστές πλεόν να αδιαφορούν παγερά για τις απειλές σου, ενώ το 2010 έτρεμαν...

        • Yet avatar
          Yet @ GT 15/10/2014 21:42:53

          Καλά σου λένε παραπάνω. Μην κάθεσαι στιγμή εδώ μαζί μας άλλο! ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕ να σωθείς. Γίνατε πια πολύ κουραστικοί oι κατά φαντασίαν τρομοκρατημένοι...τρομοκράτες. Δε φοβόμαστε λέμεεεε. Κλείστε το μαγνητόφωνο και πάρτε το απόφαση. Μπαγιάτεψε ο μπαμπούλας σας. Έχουμε άλλους φόβους, υπαρκτούς, καθημερινούς και πανταχού παρόντες. Δώσαμε.Δώσαμε.

  12. patriotis avatar
    patriotis 15/10/2014 11:48:02

    Όταν λοιπόν αυτός ο λαός δε ν έβαλε μυαλό με το Πασόκ και πάει να βγάλει κυβέρνηση τα σιχάματα του συρίζα του αξίζει οτι τραβάει... Δεν υπάρχει καμία ελπίδα δυστυχώς...

    • SotR avatar
      SotR @ patriotis 15/10/2014 14:55:10

      Μα γιατί όποτε μας βολεύει ο λαός είναι σοφός (όταν ψηφίζει αυτόν που θέλουμε ) και ο ίδιος λαός είναι "για τα μπάζα" όταν ψηφίζει αυτόν που δεν θέλουμε ? Ο λαός φταίει ? Ο Βλάμης πιό επάνω έγραψε για τα 18 σημεία που έιχε πει ο Σαμαράς . ΓΙΑ ΑΥΤΑ τα 18 σημεία ψήφισε ο λαός Σαμαρά και ΝΔ (έστω αυτοί που τον ψήφισαν), δεν ψήφισε το Σύριζα , απέδειξε ότι ήταν ώριμος στην αποφασή του. Ψήφισε για εξεταστική για κάθαρση , έδωσε ψήφο για αυτά, δεν προτίμησε την λαμογιά την αναξιοκρατία . Και τι πήρε ? Συγκυβέρνηση με την αναξιοκρατία και την λαμογιά . Κανέις δεν τιμωρήθηκε ούτε θα τιμωρηθεί. Τώρα που βλέπει ότι τίποτα από αυτά δεν έγιναν , πάλι τον βρίζουμε . Αν είχαν γίνει πραγματικότητα τα παραπάνω ο λαός πάλι Σαμαρά θα ψήφιζε , είναι ντροπή τα λάθη τα δικά μας να τα ρίχνουμε στον λαό. Δηλαδή όποιος δεν μας "κάθεται" είναι βλάκας και ανώριμος ? Δεν τον γουστάρουμε και τον απαξιώνουμε ? Τι θέλουμε να γίνουμε τελικά και πόσοι να μείνουμε ? Κάτι σαν ΠΟΛΑΝ ή ΔΗΜΑΡ ?

    • Naruto avatar
      Naruto @ patriotis 15/10/2014 17:29:56

      Πατριώτη ο πνιγμένος απο το φίδι πιάνεται λέει ο λαός .

  13. Διογένης avatar
    Διογένης 15/10/2014 14:37:15

    ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΣ, ΜΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. ΑΝ ΑΝΤΕΞΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΘΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΜΕΤΑ. ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΠΡΟΕΔΡΕ! ΟΣΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Διογένης 15/10/2014 15:28:21

      Μακαρι

    • Κ.Π. avatar
      Κ.Π. @ Διογένης 15/10/2014 15:47:47

      Είστε εκτός τόπου και χρόνου....κύριε Διογένη γιατί δεν αντιλαμβάνεστε τα ψεύτικα διλήμματα του πολιτικού μας προσωπικού ΜΝΗΜΟΝΙΟ-ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΟ που σαν σκοπό έχουν να συγκαλύψουν τις ευθύνες μας και να τις ρίχνουν στους απέξω. Τέσσερα χρόνια μετά τη χρεοκοπία το μόνο που κάνουμε είναι οριζόντιες μειώσεις μισθών -συντάξεων και βάζοντας ασύστολα φόρους και χαράτσια. Καμία μεταρρύθμιση σοβαρή στο κράτος πατερούλη δεν έγινε και δεν μπορούμε ούτε καν αξιολόγηση στο δημόσιο να κάνουμε γιατί θα χάσουμε τα ψηφαλάκια.....Όλα τα πολιτικά κόμματα έχουν ένα κοινό παρονομαστή την προστασία του δημοσίου, των συντεχνιών και των πελατών τους. Τη μεγάλη ευκαιρία τη...χάσαμε το 2010 για μείωση του κρατισμού και αναθεώρηση του οικονομικού μοντέλου που θα έφερνε την ανάπτυξη στη χώρα. Τώρα είναι αργά για δάκρυα Στέλλα και το σάπιο σύστημα βιώνει το τελευταίο ταγκό με τον ερχομό των πασοκοαριστεροκλεφτών εκ νέου στην εξουσία με συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης. Μεγάλη η ευθύνη του Α. Σαμαρά που στηρίξαμε αλλά φάνηκε κατώτερος των περιστάσεων για να σώσει ένα κράτος των ολίγων και των βολεμένων. Άλλωστε οι απέξω κατάλαβαν με ....τι έχουν να κάνουν και φεύγουν άρον- άρον από χρηματιστήριο και ανεβάζοντας τα spreads και βλέπουν ότι δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη στο υπάρχον πολιτικό προσωπικό. Τρομάρα μας να διώξουμε και την τρόικα και να τα βγάλουμε πέρα μόνοι μιας και έχουμε και πλεονάσματα και να σχίσουμε και τα μνημόνια που λέει ο πρόεδρος, αλλά μόνο για τούς αφελείς και τούς χορτάτους βολεμένους.

      • Ανναμπουμπούλα avatar
        Ανναμπουμπούλα @ Κ.Π. 15/10/2014 16:16:40

        Πολύ σωστά! Γιατί ως τα τώρα τα μνημόνια, οι δανειστές και οι...μεταρρυθμίσεις, σώσανε ίσα με 167 φορές τους πεινασμένους, τους αβόλευτους και τους ...πανέξυπνους που (αν δεν υπηρετούνε ...κάτι), από τη.. μύτη τους πάντοτε πιάνονται! Πού ξέρει τώρα ο Πρόεδρος, εσείς να μας τον δείξετε καλύτερα το δρόμο της σωτηρίας. Εσείς που έχετε ήδη αντιληφθεί τα αυτονόητα, όπως το γιατί φεύγουνε συνήθως οι αεριτζήδες ευκαιριακοί ''επενδυτές'' των Χρηματιστηρίων.

    • Naruto avatar
      Naruto @ Διογένης 15/10/2014 16:05:11

      Πιστεύω οτι και να θέλει να κάνει πίσω δεν μπορεί πλέον . Ένα πισωγύρισμα θα ήταν καταστροφή και για τον ίδιο αλλά και για την χώρα . Μας αρέσει δεν μας αρέσει ο Σαμαράς αυτόν έχουμε και με αυτόν θα πορευτούμε . Αυτό όμως που είναι απαράδεκτο ειναι η απροθυμία του να βάλει τάξη στο δημόσιο απο οπου θα εξοικονομούσε κεφάλαια και θα απέφευγε αυτοκτονικούς φόρους τύπου ΕΝΦΙΑ . Απο την άλλη ο ΣΥΡΙΖΑ έχει αυτοπαγιδευτεί σε ουτοπικές θεωρίες που είτε θα προσπαθήσει να εφαρμόσει ,είτε θα κάνει στροφή 180° και στις δυο περιπτώσεις θα βουλιάξει αύτανδρος . Το θέμα είναι πόση ζημιά θα προλάβει να κάνει .

      • Ανναμπουμπούλα avatar
        Ανναμπουμπούλα @ Naruto 15/10/2014 16:23:01

        Όταν όμως μιλάτε για την ''απροθυμία του να βάλει τάξη στο δημόσιο'', σίγουρα εννοείοτε για χιλιάδες απολύσεις που δεν γίνονται, έτσι δεν είναι; Με διαλυμένο εντελώς τον Ιδ.Τομέα, εσείς πόση ανεργία θεωρείτε οτι είναι δυνατόν ν΄αντέξει αναίμακτα μια κοινωνία; Ήδη με το 30%, βρισκόμαστε κοντά στην ...επανάσταση!

        • Naruto avatar
          Naruto @ Ανναμπουμπούλα 15/10/2014 17:11:32

          Εννοώ συντεταγμένη μείωση μισθών και προσωπικού πριν απο την διάλυση του ίδ. τομέα και το εφιαλτικό 30% της ανεργίας Δεν χρειαζόταν ιδιαίτερη διορατικότητα για να καταλάβει κανείς τι ερχόταν και τι έπρεπε να κάνει . Αυτό ισχύει τουλάχιστον απο το 2008 γι αυτό και δεν είναι αποκλειστικά υπεύθυνος ο Σαμαράς ,ο οποίος όμως δεν θέλησε να διώξει ούτε τις 15000 που ζήτησε η τρόικα .

          • ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ avatar
            ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ @ Naruto 16/10/2014 11:08:33

            Πραγματικά έχεις καταλάβει τι σημαίνει απόλυση από το Δ.Τ.; Αν φύγουν αύριο 100.000 άτομα που ζητάτε ααυτομάτως προστίθενται 100.000 άτομα στους άνεργους. Η ανεργία δεν ξεχωρίζει την προέλευση είναι μια και το αυτό. Αλλά το πρόβλημα είναι κάποιοι δεν καταλαβαίνεται από τα λάθη. Με το που έκοψαν τα δώρα στους Δ.Υ. βγήκατε και πανηγυρίζατε. Και μέσα σε 2 μήνες κλείσατε τα μαγαζιά σας αφού εδώ και πολλά χρόνια στις γιορτές τα δώρα των Δ.Υ. έκαναν σεφτέ.

          • Geros avatar
            Geros @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 16/10/2014 11:34:38

            Νομίζω στο σχόλιο σου υπάρχει η λύση για την έξοδο από την κρίση ! Κόβουμε λεφτά από τα δέντρα , πληρώνουμε με αυτά Δ.Υ. και αυτοί κάνουν σεφτέ στα μαγαζιά. Φοβερή ιδέα! Πως και δεν το έχει σκεφτεί κανείς μέχρι τώρα ? Χμμμ , μήπως γιατί δεν υπάρχουν λεφτά στα δέντρα? Λεπτομέρειες ... Εδώ που τα λέμε το είχαν σκεφτεί και το υλοποιούσαν για δεκαετίες το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ , μόνο που δεν τα κόβανε από τα δέντρα αλλά από της αγορές. Το δέντρο όμως αυτό ξεράθηκε , για αυτό και το βρίζουμε.

        • βαγγέλας avatar
          βαγγέλας @ Ανναμπουμπούλα 15/10/2014 18:43:59

          Όταν θα μάθετε ότι ο ιδιωτικός τομέας είναι διαλυμένος εξ αιτίας του άχρηστου, επιβλαβούς και υπερτροφικού δημόσιου, θα καταλάβετε την παραδοξολογία σας.

          • Ανναμπουμπούλα avatar
            Ανναμπουμπούλα @ βαγγέλας 15/10/2014 19:13:49

            Εγώ δεν μιλάω για το τι ΘΑ έπρεπε να είχε γίνει το 2011. Μιλάω για το τι θα μπορούσε να γίνει σήμερα που ζούμε στο 2014, με τον Ιδ.Τομέα ΗΔΗ διαλυμένον. Αν η εμπάθειά σας όμως κι η εμμονή σας στη ...σφαγή της κατσίκας του ...γείτονα (που θα σας λύσει ως εκ θαύματος όλα τα προβλήματα ή θα σας ικανοποιήσει απλά ως ...αντίποινο) σας εμποδίζει να εννοήσετε, δεν φταίω....

          • Naruto avatar
            Naruto @ Ανναμπουμπούλα 15/10/2014 20:02:10

            Δυστυχώς κυρία μου δεν είναι κατσίκα , δεινόσαυρος είναι , έχει φάει ολόκληρους προϋπολογισμούς και αν δεν περιοριστεί θα μας φάει όλους .

          • Ανναμπουμπούλα avatar
            Ανναμπουμπούλα @ Naruto 15/10/2014 21:16:03

            Λογικά μιλάτε Naruto, απλά αναρωτιέμαι πόσους ανέργους ακόμα μπορούμε να αντέξουμε. Η καταβύθιση και εξαφάνιση των Ιδ.Εταιρειών, των καταστημάτων και κάθε είδους επιχειρήσεων, θα ανακυκλώνεται συνεχώς δίχως τέλος, όσο η έλλειψη ζήτησης θα αυξάνει καθημερινά. Η επανεκκίνηση της οικονομίας προέχει και μετά η άρση της μονιμότητας και η σμίκρυνση του Δημόσιου Τομέα. Έτσι στα τυφλά, απλά θα πολλαπλασιάζουμε τα προβλήματα.

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ Ανναμπουμπούλα 15/10/2014 20:25:36

            Ακριβώς αυτό εννοώ, δεν καταλαβαίνετε και πιπιλάτε την δημοφιλή καραμέλα περί κατσίκας. Η κατσίκα του γείτονα όμως δεν είναι αθώα, έχει... έμπολα και σκοτώνει όλες τις κατσίκες όλων των γειτόνων. Η... εξολόθευσή της συνεπώς, δεν είναι θέμα φθόνου και εμπάθειας, αλλά προστασίας των υπολοίπων συμπαθών αιγών.

          • Ανναμπουμπούλα avatar
            Ανναμπουμπούλα @ βαγγέλας 15/10/2014 21:22:29

            Με την ...εξολόθρευση του γείτονα, δεν πρόκειται να γλιτώσετε, όσο και αν σας έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου για να το αναμασάτε και να το πιστεύετε. Αφού η πίτα δεν θα μεγαλώνει, δεν θα υπάρχει και λύση. Η τρόϊκα ζητάει απολύσεις, γιατί στοχεύει στις ειδικές οικονομικές ζώνες και στους μισθούς των 200 € για όλους. Δουλεύει γι άλλα αφεντικά κι όχι για ...εσάς. Ξυπνήστε επί τέλους.

      • GT avatar
        GT @ Naruto 15/10/2014 21:18:57

        Στο δημόσιο τι άλλο να κάνει; Έχει φύγει το 50% με πρόωρη συνταξιοδότηση, έχει συγχωνεύσει υπηρεσίες, προχωράει η αξιολόγηση με εμπόδια από το σύριζα και το ΚΚΕ με τους αιρετούς τους, έχει κατεβάσει τις αποδοχές στο 55% των προ μνημονίου, είναι παγωμένες 3ετίες και κλιμάκια εδώ και 4 χρόνια, έκλεισαν άχρηστες υπηρεσίες... Ξυπνάτε και αφήστε τα κόμπλεξ στο παρελθόν!

    • GT avatar
      GT @ Διογένης 15/10/2014 21:16:31

      Σωστός!

  14. Tassos avatar
    Tassos 15/10/2014 14:43:18

    Ενας λαός ηλιθίων που είναι έτοιμος να τρέξει πίσω από τον κάθε αγύρτη που του λέει ότι λεφτά υπάρχουν είναι άξιος για το οτιδήποτε του συμβεί. Και που ένα μέρος του πιστεύει ότι ο Κασιδιάρης και οι υπόλοιποι μπράβοι της νύχτας που βρέθηκαν στο Κοινοβούλιο θα τον λύσουν τα προβλήματα.

  15. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/10/2014 16:29:25

    Θα τα πω πολύ συνεπτυγμένα: Ο Τσίπρας με το επιτελείο του είναι πολιτικά ανεπαρκείς. Όχι ικανοί να ασκήσουν πραγματική διακυβέρνηση εν καιρώ θυέλλης: επιτελείο όπου συνυπαρχουν Δραγασάκης και Λαφαζάνης, Σταθάκης και Στρατούλης (μου θυμίζει το παλιό "Φλωράκης και Φαράκος - πέρα στους πέρα κάμπους"), Μηλιός και "εργατολόγος" είναι κατάλληλο μόνον για ρεμπέτ ασκέρι. Επίσης ο Σαμαράς με το επιτελείο του και το σύνολο του ΝΔΣΟΚ, παρά τα 2 χρόνια σχετικής σύνεσης και απλής λογικής, καθώς πλησιάζει κίνδυνος εκλογικής θυέλλης, αποδεικνύονται πάλι πολιτικά ανεπαρκείς, κυκλοθυμικοί και επιρρεπείς στη τρίδυμη κατάρα της Ελληνικής δεξιάς: του πολιτικαντισμού, του τυχοδιωκτισμού και του "αδέξιου δεξιού". Επιτελείο όπου συνυπάρχουν και συναποφασίζουν ο κόμης Γκυ ντε Χαρντού και ο βαρώνος Λαζαρούχτεν, κάνει μόνον για ρεμπέτ ασκέρι. Μήπως το επιτελείο αποσυντονίσθηκε μόλις έφυγε ο Στουρνάρας; Πολλές ενδείξεις: ΕΝΦΙΑ, φορολογική αρρυθμία, ανασχηματισμός, τυχοδιωκτικός ανταγωνισμός λαικισμού με τον ΣΥΡΙΖΑ, διαφαινόμενη ασυνενοησία με τους εταίρους και με την Λαγκαρντ... Η ουσιαστική διακυβέρνηση της χώρας απο αυτά τα 2 καπετανάτα, είναι και θα είναι ΔΥΣΤΥΧΩΣ ανέφικτη για το ορατό μέλλον (πενταετίας). Ήταν επίσης ανέφικτη μετά το 2009 (διπλή κατάρρευση του ισοζυγιου πληρωμών και του δημοσιονομικού ισοζυγίου και συνακόλουθη εκλογή Παπαντρέα): γιαυτό και στην περίοδο 2009 - 2014 η πραγματική διακυβέρνηση της Ελλάδας ασκείται απο τις Βρυξέλλες και τη Φρανκφούρτη. Όχι μόνον για λογους οικονομικούς, αλλά ΚΥΡΙΩΣ λόγω της ανεπάρκειας του Ελληνικού πολιτικού προσωπικού και της ακαταλληλότητας του πολιτικού συστήματος. Στην Πορτογαλία, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κύπρο, Ολλανδία, Σλοβενία, άν και πρόκειται για χώρες που διανύουν εξίσου κρίση (δημοσιονομική ή τραπεζική ή μακροοικονομική ή διπλή ή τριπλή), υπάρχει (ακόμη) διακυβέρνηση από "εθνική γέφυρα του σκάφους". Απλώς, τα πολιτικά τους συστήματα αποδείχθηκαν υγιέστερα απο το Ελληνικό. Ο λόγος που η διακυβέρνηση από Ελληνική "εθνική γέφυρα του σκάφους" είναι αδύνατος στη φάη αυτή δεν είναι οικονομικός αλλά αμιγώς πολιτικός: η πολιτική ανεπάρκεια. Η τελευταία προσπάθεια ανάκτησης διακυβέρνησης (τα περί εξόδου του ΔΝΤ κτλ) έγινε με παιδαριώδη και εσωστρεφή (δημαγωγικό - προεκλογικό) τρόπο και έχει δυστυχώς τραγική κατάληξη. Οι δηλώσεις απο κυβερνητικούς (και όχι αντιπολιτευόμενους) για ΑΤΜ κτλ είναι παρότρυνση σε αναρχία. Δυστυχώς, η πραγματική διακυβέρνηση από Ελληνική "εθνική γέφυρα του σκάφους" στο άμεσο με΄λλον είναι παντελώς ανέφικτη. Γιαυτό και δεν θα υπάρξει, είτε με ΝΔΣΟΚ είτε με ΣΥΡΙΖΑ στην τυπική κυβέρνηση. Είναι παντελώς αδιάφορο και εντελώς τυπικό. Ο πραγματικός κυβερνήτης της Ελλάδας λέγεται και θα λέγεται στο ορατό μέλλον, με ΝΔ ή ΣΥΡΙΖΑ, Μάριο Ντράγκι. Είναι άλλωστε ο πιό ενεργός και ο πιό ισχυρός πολιτικός παράγων της εποχής στην Ευρωζώνη. Κρατά κανόνι (τη "Χοντρή Μπέρθα"). Γάλλοι, Γερμανοί κτλ έχουν απλώς Καλάσνικωφ. Εμείς; Γκράδες του 1880.

    • ΝΙΚΟΛΑΟΥ Α.. avatar
      ΝΙΚΟΛΑΟΥ Α.. @ Uncle Stgm 15/10/2014 16:47:41

      @ uncle stgm,Συμπέρασμα: ΣΥΡΙΖΑ=ΝΔΣΟΚ=πολιτικά ανεπαρκείς εξ ίσου. ΣΥΡΙΖΑ μη δοκιμασθέντες, αρα με μία πιθανότητα να είναι κάπως καλύτεροι. Ουδέποτε αμειφθέντες. ΝΔΣΟΚ δοκιμασθέντες και πολλαπλώς αμειφθέντες επι 40 χρόνια αν και απόλυτα ανεπαρκείς. Είτε οι μεν είτε οι δε είναι στην Ελληνική κυβέρνηση, Κυβερνήτης θα είναι ο Ντράγκι. Νομίζω εξηγείται σαφέστατα και λογικά γιατί θα γίνει Πρωθυπουργός ο Τσίπρας.

  16. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/10/2014 16:45:49

    Ενστάσεις: 1. Μα δεν θα μας πετάξουν έξω απο την Ένωση, άν εκλέξουμε τους "κακούς"; 2. Μα μήπως είναι καλύτερα να "τα σπάσουμε" με δική μας πρωτοβουλία, αφού δεν μας καταλαβαίνουν; Ή αφού δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε το κονβόι, να μείνουμε στο δρόμο; Να "εκβιάσουμε" λοιπόν. Και άν δεν μας βγεί, να πάρουμε τα μπογαλάκια μας... Απάντηση: Για λόγους οικονομικούς, πολιτικούς, κοινωνικούς, ιστορικούς, γεωπολιτικούς, και τα δύο είναι ουτοπικά και εξωπραγματικά ως ενδεχόμενα. Η ΕΕ δεν έχει καμμιά διάθεση να αυτο-ακρωτηριαστεί. Πολύ περισσότερο να προκαλέσει ντόμινο. Και ο Ελληνικός λαός, με πολύ μεγάλη πλειοψηφία, δεν έχει καμμιά διάθεση να εγκαταλείψει την ευρύτερη πατρίδα του, την Ευρώπη σε διαδικασία ενοποίησης. Όπως δεν εγκαταλείψαμε και δεν θα εγκαταλείψουμε ποτέ την ιδιαίτερη πατρίδα μας, την Ελλάδα, ακόμη και όταν ως εξουσία και πολιτική μας πικραίνει σκληρά (πολύ συχνά!), έτσι ακριβώς δεν θα εγκαταλείψουμε την ευρύτερη πατρίδα μας, που ως εξουσία και πολιτική μας πικραίνει σκληρά. Κανείς δεν μπορεί αν μας διώξει απο τον τόπο μας, ούτε θέλουμε ή μπορούμε να φύγουμε. Ούτε αυτοί θα κόψουν το πόδι τους, ούτε εμείς θα αυτοεξορισθούμε στο Τίποτα.

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Uncle Stgm 15/10/2014 17:02:30

      Ψάχνουμε ψήγματα λογικής στο τρελάδικο μας?

  17. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/10/2014 16:54:48

    Υπουργοί ή βουλευτές, ανεξαρτήτως κόμματος, που έκαναν δηλώσεις για επιδρομές σε ΑΤΜ κτλ, σύμφωνα με το νόμο θα έπρεπε να αντιμετωπίζουν τις διατάξεις περί διατάραξης κοινωνικής ειρήνης, διασποράς ψευδών ειδήσεων, πιθανότατα και της παρότρυνσης σε στάση... Αλλά που να βρούν χρόνο οι αρμόδιοι δικαστές για έλεγχο νομιμότητας ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ των πράξεων και δηλώσεων ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ προσώπων: προέχει το μέτρημα των αναδρομικών. Τόσο άρρωστο αυτό το σύστημα εξουσίας, όχι μόνον της εκτελεστικής και της νομοθετικής. Ύστερα έχουμε απο πάνω και την αξίωση ο κυβερνήτης μας να μη ακούει στο όνομα Μάριο Ντράγκι;

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 15/10/2014 17:02:53

      Παροτρύνουν (όχι φυσικά τους απλούς πολίτες, αλλά κυρίως αυτούς με τις ανασφάλιστες καταθέσεις άνω των 100.000), να τις "χώσουν" στην Ελβετία ή στα Κέιμαν. Οι απλοί πολίτες θα τις χώσουν στα σεντούκια. Και με το τούρμπο downward spiral που προκαλούν στις τραπεζικές μετοχές, κάνουν πριονίδι το LTRO του "σούπερ Μάριο". Ποιός δικαστής ή άλλος μανδαρίνος νοιάζεται όμως; Αφού εμείς οι "μαύροι" θα το πληρώσουμε χρυσό το "πριονίδι", με φόρους, με μειώσεις μισθών και με απολύσεις...

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Uncle Stgm 15/10/2014 17:17:13

      Θείε, ούτε η Ζωή δεν το σκέφτηκε αυτό.. Και άντε τους βάζουμε αυτούς μέσα.. Μετά τις εκλογές αν τα ΑΤΜ είναι κλειστά , οι επόμενοι τι τύχη πρέπει να έχουν? Ας σοβαρευτούμε πρώτα στο γελοιοδιστάν μας και μετά σκεφτόμαστε τα υπόλοιπα. Ο κόσμος γύρω μας φλέγεται, οι προβοκάτσιες και τα πουλήματα ηγετών και κρατών πάνε και έρχονται καθημερινά, κάθε βδομάδα πρέπει να διορθώνεις τον χάρτη της γεωγραφιας και εμείς το ηλίθιο χαβά μας. Και με άδειες τσέπες, παραγωγή και εξαγωγή μόνο σκουπιδιών (τι ιδέα και αυτή όμως της ρένας!!!! Πως δεν το σκέφτηκε κανείς άλλος? Ξέχασαν, τυχαία, μόνο να της πούν τα λαμόγια ότι δεν θα μας πληρώνουν για να αγοράζουν τα σκουπίδια, θα τους πληρώνουμε και τα θέλουν και διαχωρισμένα) βαίνομεν προς εκλογάς. Θαύμα θαυμάτων. Και θα στείλουμε την παιδική χαρά μαζί με κάτι ψεκαμμένους της κουμούνας του 1917 που ακόμη νομίζουν ότι οι εργάτες θέλουν μόνο ψωμί και τριαντάφυλλα, να μας σώσουν.. Και μετά θα γκρινιάζουμε για τους κακούς ξένους που επιβουλεύονται την χώρα μας κλπ κλπ Σκληρή η πραγματικότητα, συμφωνώ.. Κλείνεις τα μάτια και όλα διορθώνονται....Λεφτά υπάρχουν, υπουργοί να τα μοιράζουν υπάρχουν... Στρατούλη δώστα όλα...θα τα δώσει...θα μοιράσει σε όλους...Τα κόλλυβα. Καληνύχτα μας.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ορεσείβιος 15/10/2014 17:24:52

        Δεν διαφωνώ. Αλλα άς πάνε ένα ταξιδάκι (σε μικτές ομάδες, κυβερνητικοί και αντιπολιτευόμενοι) στις άλλες χώρες της κρίσης, στην Πορτογαλία, στην Ιρλανδία, στην Ιταλία, στην Ισπανία, να δούν πως συμπεριφέρονται οι εκεί πολιτικοί. Δεν θα δούν τέτοιες γελοιότητες. Το ερώτημα έιναι γιατί εδώ έχουμε τόση πολλή καφρίλα. Και γιατί δεν τη στειρώνουμε, εμείς οι πολίτες, να σταματήσει να παράγει καινούγιους κάφρους. Αναπαράγονται σαν τα κουνέλια, δεν το βλέπεις;

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ορεσείβιος 15/10/2014 17:30:50

        Άχ, η Ζωή είναι σε γαμήλιο ταξίδι. Σ' ακρογιαλιές μαγικές, ονειρεμένες. Τι ανάγκη έχουν αυτοί; Κάθε μήνα μπαίνει ο μισθός και τα επιδόματα. Τώρα και επίδομα γάμου, αύριο και τέκνων... "Ανθρώπινο, πολύ ανθρώπινο" πάντως, όπως έλεγε και ο σοφός. Εύχομαι λοιπόν καλούς απογόνους.

  18. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ avatar
    ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ 15/10/2014 18:04:45

    ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΕΙΛΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΑΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΟ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΑΝΑΝΕ ΝΤΟΥ ΣΕ ΕΛΛΙΝΙΚΑ ΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΟΙΜΑΣΕ ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΣΤΗ ΚΡΙΜΑΙΑ.ΤΟ ΣΙΤΕ ΚΟΙΜΑΤΕ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΥΡΛΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ.ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΡΑΤΟ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

  19. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 15/10/2014 18:40:01

    Αιώνιοι μπλοφατζήδες. 1974.Μπλοφάρουν οι τούρκοι έλεγαν οι ηλίθιοι που παρίσταναν τους κυβερνήτες μας και μετά σκόρπισαν σαν τα ποντίκια και παράτησαν την ελλάδα και την κύπρο στο έλεος των προστατών της. Ο κόσμος κατά μεγάλη πλειοψηφία πίστευε το ίδιο. 2014. Μπλοφάρουν οι γερμανοί.Αυτό πιστεύουν νεόκοποι ψεκαμενοκομουνιστές και θα επιχειρήσουν μια από τα ίδια. Το ότι ο κόσμος το πιστεύει δεν είναι σύμπτωση, ούτε ότι και αυτοί θα τα παρατήσουν όλα όταν δούν ότι κάποιοι μιλούν στα σοβαρά. Και η πραγματική πραγματικότητα είναι ότι οι άλλοι μιλούν στα σοβαρά και το εννοούν. Κανείς δεν πρόκειται να μας βγάλει από το ΝΑΤΟ.. Δεν θα διαλυθεί ο στυλοβάτης της περιοχής κλπ κλπ. Μόνοι μας βγήκαμε και μετά παρακαλούσαμε...να ξαναμπούμε. Κανείς δεν πρόκειται να μας βγάλει από το ευρώ.. Δεν θα διαλυθεί η ευροζώνη ,δεν θα αυτοκτονήσουν οι ευρωπαίοι, δεν θα καταρρεύσει ο καπιταλισμός κλπ κλπ. Μόνοι μας θα βγούμε, δεν υπάρχει άλλη επιλογή αν δεν θέλεις να τηρήσεις τους κανόνες και μετά θα παρακαλάμε να..ξαναμπούμε. Θλιβερή είναι η επανάληψη της ιστορίας...Τόσο μα τόσο ίδια. Αν αλλάξεις τις ημερομηνίες και τα ονόματα , η λογική, πιά λογική αλλά τέλος πάντων, αυτού του λαού είναι σταθερά σε βλακώδη φάση και ορμή.

  20. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 16/10/2014 01:10:05

    Ορεσίβειέ μου, αυτοί, κυβέρνηση και αντιπολίτευση, ΝΔΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ, είναι "απέναντι". Του λόγου μου, το ξέρω πολύ καλά, "είμαι από κάτω" (όπως έλεγε ο Ντάνιλο Κις). Αμφότεροι ειναι γεμάτοι πλουσιόπαιδα και φροντίζουν για τα συντρόφια τους και συν-πλούσιους φίλους τους. Με ΣΥΡΙΖΑ ή με ΝΔ, όλοι τους "ευκατάστατοι κληρονόμοι" θα είναι. Τι δουλειά εχω εγώ να σκάω ποιός θα είναι ο Λουδοβίκος και ποιός ο Ναπολέων; Εφοπλιστές και εργολάβοι απο δώ, προλε(φ)τάριοι απο κεί...

  21. ΤΤ avatar
    ΤΤ 16/10/2014 10:29:26

    Κανεις δεν σώζεται με το ζόρι. Δεν πειράζει, όσα δεν έμαθε ο ελληνας με τον ΓΑΠ, θα τα μάθει με τον Τσίπρα. Εξίσου ταχύρρυθμα. Μακάρι κι η ΝΔ να γίνει ξανά δεξιό κόμμα, κι οχι κόμμα του 60% του ΑΕΠ φόρους χωρίς ανταπόδοση.

  22. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 03/11/2014 09:51:58

    'Τι είναι αυτό που «τραβάει» τους ψηφοφόρους και στηρίζουν ΣΥΡΙΖΑ;' 1) Η επιθυμία να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. 2) Η άρνηση να δεχτούν ότι ο σοσιαλισμός τελειώνει όταν τελειώσουν τα λεφτά των άλλων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.