#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/08/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η δυστυχία του να είσαι Έλληνας αυτοαπασχολούμενος



Χιλιάδες έλληνες μικροέμποροι, μικροβιοτέχνες και άλλοι αυτοαπασχολούμενοι λαμβάνουν τον τελευταίο καιρό τα αυστηρά σημειώματα του ΟΑΕΕ (του ασφαλιστικού τους οργανισμού δηλαδή), με τα οποία τους απειλεί με κατασχέσεις σπιτιών και προσωποκράτηση αν δεν εξοφλήσουν τις καθυστερούμενες ασφαλιστικές τους εισφορές. Δεν τους φτάνει που οι δουλειές τους δεν «βγαίνουν», που η πελατεία λιγοστεύει, που τους βγαίνει η πίστη να συγκεντρώσουν κάθε μήνα τα χρήματα για να πληρώσουν τις ΔΕΚΟ, τον ΟΤΕ, τους προμηθευτές, τους υπαλλήλους τους (αν έχουν) και τις ασφαλιστικές εισφορές των υπαλλήλων τους. Δεν τους φτάνει που ελάχιστα πια περισσεύουν για να μπορέσουν κι αυτοί να ταΐσουν τις οικογένειές τους, έχουν από πάνω τους και το κράτος, στον ρόλο του μισθωμένου από άγριο και ανάλγητο τοκογλύφο μπράβου, να τους απειλεί αδίστακτα για να πληρώσουν τις ασφαλιστικές εισφορές προς το δικό τους ταμείο, τον ΟΑΕΕ.

 

Στην ουσία, με αυτές τις μεθόδους, η Πολιτεία αναγκάζει όλους αυτούς τους αυτοαπασχολούμενους Έλληνες να βάλουν άρον-άρον λουκέτο στις δουλειές τους που ίσως κατάφερναν μέχρι τώρα να κρατήσουν ζωντανούς τους ίδιους και τις οικογένειές τους, ακόμη κι αν δεν πλήρωναν τις υποχρεώσεις τους προς τον ΟΑΕΕ. Και πώς να πληρωθούν αυτές οι υποχρεώσεις, όταν και ένα μικρό μαγαζάκι, ή μια μικρή επιχείρηση, είναι δύσκολο πια να βγάλει ακόμη και ένα λειψό μεροκάματο, όταν θα πρέπει παράλληλα να «βγάλει» και τα απίστευτα χαράτσια, τα ανήκουστα τέλη και τους εξοντωτικούς φόρους του φορομπηχτικού φορολογικού νομοσχεδίου; Θα πρέπει να βγάλει το τέλος επιτηδεύματος, το χαράτσι της ΔΕΗ έτσι και το μαγαζάκι είναι δικό του, το τέλος αλληλεγγύης, τον φόρο εισοδήματος από το πρώτο ευρώ(!) που στηρίζεται πάνω σε ένα κατάπτυστο σύστημα αυθαίρετων και εφιαλτικών τεκμηρίων, τις παράλογες αυξήσεις των τιμολογίων των ΔΕΚΟ και στο τέλος ΚΑΙ τις υποχρεωτικές ασφαλιστικές εισφορές στον απειλούντα ΟΑΕΕ.

 

Με όλα τούτα, ο μικροέμπορος, ο μαγαζάτορας, ο αυτοαπασχολούμενος γενικά οδηγείται στον αφανισμό και την εξαφάνιση. Κι αν δεν κλείνουν σωρηδόν, κι αν πολλοί από αυτούς επιμένουν ακόμη να κρατάνε με νύχια και με δόντια ανοιχτά τα μαγαζιά και ζωντανές τις δουλειές τους, είναι επειδή από κει εξασφαλίζουν με χίλια βάσανα το ψωμάκι της οικογένειας. Είναι επειδή οι περισσότεροι είναι αρκετά μεγάλοι και γνωρίζουν πως κανείς δεν θα τους πάρει στην δούλεψή του. Είναι επειδή ξέρουν καλά πως αν κλείσουν, τα σπίτια τους θα πεινάσουν. Όμως ξέρουν επίσης καλά, πράγμα που γνωρίζει καλά και η Πολιτεία, πως δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν και να πληρώσουν ούτε τους φόρους, ούτε τις εισφορές, ούτε τα τέλη, ούτε τα χαράτσια, ούτε τις ασφαλιστικές τους εισφορές στον ΟΑΕΕ.

 

Οι ασφαλιστικές αυτές εισφορές είναι από μόνες τους ένας  τραγέλαφος. Προσέξτε τι κάνει η Πολιτεία με αυτούς τους ανθρώπους.  Εάν κάποιος αυτοαπασχολούμενος σταματήσει να πληρώνει τις εισφορές του, το ταμείο του σταματά αντίστοιχα να του παρέχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη! Με εκπληκτικό κυνισμό και τρομερή αδιαφορία, ακόμη και στις περιπτώσεις που κάποιος από αυτούς έχει τέτοια ανάγκη για φάρμακα ή γιατρό, που κινδυνεύει η ίδια του η ζωή. Κι αυτό, την ώρα που – αν ο ασφαλισμένος επιζήσει από αυτή την συμπεριφορά τελικά – είναι σχεδόν βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα πληρώσει και μάλιστα έντοκα τις οφειλές του έτσι ή αλλιώς. Είτε εκποιώντας κάποιο περιουσιακό στοιχείο του αν έχει, μετά από δικαστήρια και αφόρητες πιέσεις, είτε όταν έρθει η ώρα να βγει στην σύνταξη μέσω παρακράτησης από το ποσόν που έχει λαμβάνειν και μέχρι ολοσχερούς εξόφλησης του χρέους. Ακόμη και αν πεθάνει, η παρακράτηση θα εφαρμοστεί στην άτυχη χήρα του και στα παιδιά του αν είναι ανήλικα!

 

Δεν υπάρχει συνεπώς καμιά δικαιολογία η Πολιτεία να διακόπτει την παροχή ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης στην οικογένεια και τον ίδιο, κάποιου που χρωστά ασφαλιστικές εισφορές στον ΟΑΕΕ. Αφού είναι σχεδόν βέβαιο πως κάποτε θα πληρωθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τα χρωστούμενα. Αλλά δεν σταματά εκεί ο τραγέλαφος, υπάρχει και συνέχεια! Όταν έρθει η ώρα να πληρωθούν ΕΝΤΟΚΩΣ τα χρωστούμενα, το κράτος ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΕΙ τις εισφορές για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για το διάστημα που είχε σταματήσει να την παρέχει στον ασφαλισμένο. Ο δύστυχος αυτοαπασχολούμενος δηλαδή, πληρώνει στο ακέραιο τις εισφορές που χρωστούσε, ωσάν να μην του είχε ποτέ διακοπεί η παροχή ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης!

 

Τέλος, για να συμπληρωθεί το πάζλ και να δικαιωθεί η δραματικότητα του τίτλου του σημερινού μας σημειώματος, θα πρέπει να αναφέρουμε και τα εξής: όταν ο αυτοαπασχολούμενος τους παραδείγματός μας χρωστά στο ταμείο του και αναγκαστεί να κλείσει την δουλειά του, δεν μπορεί να τύχει ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης ούτε από τον ΟΑΕΔ καθώς δεν αναγράφεται στις λίστες των ανέργων και (last but not least) δεν μπορεί να εκδώσει καν βιβλιάριο απορίας από τις οικείες υπηρεσίες του Δήμου του, λόγω των εν λόγω χρεών προς τον ΟΑΕΕ. Και, κρατηθείτε, ούτε καν μπορεί να ασφαλιστεί στο βιβλιάριο ασθενείας της (του) συζύγου του (της) (αν υπάρχει), εφόσον χρωστά εισφορές στον ΟΑΕΕ.

 

Και έρχεται τώρα ο ΟΑΕΕ και στέλνει σε 400.000 αυτοαπασχολούμενους Έλληνες τα εν λόγω τρομοκρατικά ειδοποιητήρια. Σε ποιους; Σε αυτούς που ούτε γιατρό για την αρρώστια τους δεν τους παρέχει ούτε και φάρμακα για να επιβιώσουν. Σε αυτούς που τους έχει έτσι κι αλλιώς καταδικάσει σε αργόσυρτο μαρτυρικό θάνατο. Και τώρα τους απειλεί χωρίς ντροπή να τους βγάλει τα σπίτια στο σφυρί ή να τους σύρει στις φυλακές ως εγκληματίες. Κάνοντας πως δεν βλέπει πως πια αυτή η υποχρέωση των αυτοαπασχολούμενων και των μικροεμπόρων δεν βγαίνει με τίποτε. Αντί να σκεφτεί να καταργήσει την υποχρεωτικότητα της εισφοράς που πια δεν βγαίνει, τους απειλεί με δικαστήρια και πλειστηριασμούς. Τους οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην παρανομία και στο «αντάρτικο». Τους οδηγεί αδίστακτα στην παράνοια και στον εξτρεμισμό. Τους οδηγεί χωρίς την θέλησή τους στην φυγοδικία. Γιατί πόσοι θα δεχτούν να πάνε φυλακή για παράλογους φόρους και εισφορές που έτσι κι αλλιώς δεν έχουν να τους πληρώσουν;

 

Και όλοι αυτοί οι μελλοντικοί καταδικασμένοι ερήμην, οι κρυπτόμενοι, οι μεταμφιεσμένοι (έχω ζήσει παρόμοιες καταστάσεις σε μικρή κλίμακα με πρώην χρεώστες του δημοσίου και των τραπεζών των παλιών καλών ημερών), όλοι αυτοί που θα είναι υπερβολικά οργισμένοι, που θα βλέπουν τα παιδιά τους να πεινούν και θα νιώθουν πως κινδυνεύουν να πεθάνουν από μια απλή πνευμονία, που θα στραφούν; Που θα «γυρίσει» το μυαλό τους κατά την γνώμη των «φωστήρων» του ΥΠΟΙΚ και του ΟΑΕΕ; Η δυστυχία του να είναι κανείς Έλληνας αυτοαπασχολούμενος, κινδυνεύει να μετατραπεί σε θρυαλλίδα που θα πυροδοτήσει την επερχόμενη κοινωνική αναταραχή. Όποιος δεν το βλέπει ή καμώνεται πως δεν το καταλαβαίνει, προσφέρει κάκιστες υπηρεσίες στην χώρα και τον λαό και πρέπει να πάει αμέσως σπίτι του, είτε είναι υπουργός, είτε γραμματέας, είτε διοικητής οργανισμού.

Akenaton    

ΣΧΟΛΙΑ

  1. καφκικός τρόμος avatar
    καφκικός τρόμος 13/08/2013 07:55:01

    Ο λόγος είναι απλός. Ετοιμάζονται να κατεβάσουν τα ρολά στα ασφαλιστικά ταμεία (το έχει πει εδώ και μήνες ο Προβόπουλος) αρχής γενομένης από τον ΟΑΕΕ και μαζεύουν ό,τι μπορούν σε ρευστό.

    Στη συνέχεια τα λεηλατημένα ταμεία θα κλείσουν το ένα μετά το άλλο και ως το 2014 θα εφαρμοστεί η "εγγυημένη" σύνταξη από τον κρατικό προϋπολογισμό (360 ευρώ).

    Όπως έχει πει ο Προβόπουλος στόχος είναι η σταδιακή κατάργηση του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης και η αντικατάστασή της με προγράμματα ιδιωτικής ασφάλισης.

    Οι έμποροι ένα πρέπει να ξέρουν. Οι εισφορές τους μόνο στον ΟΑΕΕ δεν πάνε...

  2. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 13/08/2013 08:01:02

    Μπράβο για το άρθρο σας. Ετσι και χειρότερη είναι η πραγματικότητα. Και συζητάμε ακόμα για την .....κινητικότητα των δημοσίων υπαλλήλων!!!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Κώστας Ροδινός 13/08/2013 19:05:35

      Ευχαριστώ κ. Ροδινέ. Κλαίνε οι χήρες κλαίνε και οι παντρεμένες ....

  3. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 13/08/2013 08:24:51

    Όντως για κάποιους ο ΟΑΕΕ είναι πρόβλημα. Για αρκετούς όπως είναι δικαιολογία. Χρειάζεται να εξαιρεθεί η διακοπή ιατροφαρμακευτικής κάλυψης
    από όσους αποδεδειγμένα δεν μπορούν να πληρώσουν, να θεσπιστεί η προαιρετικότητα

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 13/08/2013 19:07:40

      Θα έπρεπε να ισχύσει η εθελούσια διακοπή της αυτασφάλισης στον ΟΑΕΕ ως επιλογή. Εκεί θα ξεχώριζε η ήρα από το στάρι.

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ akenaton 13/08/2013 23:40:00

        Και όχι μόνο στον ΟΑΕΕ.Πίστεψέ με akenaton από τους πρώτους που θα έφευγαν από το ΤΣΑΥ είμαι...

        • ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ avatar
          ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ @ Lichnee 14/08/2013 10:40:46

          και από τον πρώην ΤΣΜΕΔΕ καυν ΕΤΕΑ.

          • Αναξ avatar
            Αναξ @ ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ 16/08/2013 14:48:10

            Εννοείται ΟΛΟΙ θα φεύγαμε αφού μας επιστρέψουν εντόκως τα μέχρι τούδε καταβληθέντα και τους χαρίζουμε και τα διαφυγόντα κέρδη που θα είχαμε αν υπήρχε σωστή διαχείρηση...Και δεν θα χρειαζόμασταν την ΑΣΠΙΣ αφού το στρώμα απεδείχθη η πλέον εγγυημένη τοποθέτηση χρημάτων...Κάτι ήξερε ο παππούς μου με το ταισάρι (υφαντό κρεμαστό σακκούλι) του γαιδάρου, που μας έλεγε μονίμως: Mακρυά απο τράπεζες και τραπεζίτες, τα όργανα του Σατανά...

      • Nik avatar
        Nik @ akenaton 14/08/2013 16:54:00

        ΑΥΤΟ ΝΑΙ!!!!

        Αν θέλεις ασφαλίζεσαι.

        Αλλά όπως άλλα σε αυτή την πατερναλιστική χώρα, πχ τέλη προς το επιμελητήριο, ο τίτλος "ασφάλιση" είναι κούφιος. Δεν υπάρχει ασφάλιση, φόρος είναι με άλλο όνομα.

  4. tassos.κ avatar
    tassos.κ 13/08/2013 08:26:28

    Και το χειρότερο; Κάθε μέρα διασύρονται σαν να είναι οι μεγαλύτεροι φοροφυγάδες και αυτοί που φταίνε για την κατάντια της οικονομίας, προβάλοντάς τους σαν κλέφτες του Δημοσίου.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ tassos.κ 13/08/2013 15:59:27

      Μα είναι οι μεγαλύτεροι φοροφυγάδες τί λες τώρα;
      Αλλο αυτό και άλλο το να μην εχουν περίθαλψη.Δεκάδες αρθρα μπορούν να γραφτούν ανάλογα απο ποια οπτική το βλέπεις.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Μεγάλες στιγμές 14/08/2013 10:01:22

        Φοροφυγάδες με ποια κριτήρια; Αν δηλ. το κράτος ζητάει το 100% του εισοδήματος και δεν το δώσω γιατί είμαι φοροφυγάς; Με ποιους όρους μπορεί να μου βάζει φόρους; Που πάνε τα λεφτά; Αν μείνω στο δρόμο έχει να μου δώσει επίδομα;

        • Μεγάλες στιγμές avatar
          Μεγάλες στιγμές @ anonymous 14/08/2013 14:54:50

          Κανενα κράτος δεν ζητάει το 100% του εισοδήματος.Και αν ακόμα ζητάει πολλά απο λίγους,είναι γιατί δεν μπορεί να πάρει λίγα απο τους πολλούς.
          Συνεχώς γκρινιάζουμε για παιδεία και υγεία,αυτά ξερεις φίλε κοστίζουν.Εγώ πάντα μαλώνω για την πολύωρη αναμονή στο νοσοκομείο,εχω δικαίωμα να το κάνω γιατί πληρωσα τους φόρους μου.Αυτός που κάθετε δίπλα με τη ''στολή'' του μπογιατζή και γκρινιάζει για το κρατος που τον ταλαιπωρεί,δεν εχει δικαίωμα να το κάνει γιατί βγαζει 30 και δηλωνει 5....τυχαίο το παράδειγμα αλλά με πιάνεις πιστεύω.

          • Nik avatar
            Nik @ Μεγάλες στιγμές 14/08/2013 16:55:48

            Εδώ και δύο χρόνια έτυχαν πολλοί μήνες όπου έδωσα περισσότερο από το 100% του συνολικού εισοδήματος μου σε φόρους και εισφορές. Ψάξτο λίγο και θα δεις πως έτσι συμβαίνει σε πολλούς.

          • anonymous avatar
            anonymous @ Μεγάλες στιγμές 14/08/2013 21:43:53

            Μου θυμίζεις ακραίο Αμερικανό ρεπουμπλικάνο.

          • anonymous avatar
            anonymous @ anonymous 05/09/2013 15:48:18

            Και εσύ μου θυμίζεις κολλημένο Συριζεο...

            Ετσι οπως τα λεει ο Νικ είναι. Και εγώ μια απο τα ίδια είμαι. Με 50% προκαταβολή φόρου + 1200ε κερατιατικα επιπλέον στην φορολογία για ποια ανάπτυξη μιλάμε;

            @Μεγάλες Στιγμές: Το μάυρο χρήμα των δικηγόρων, των γιατρών και ολων των ειδων των παρακυκλωμάτων δεν μπορείς να το εξισώνεις με το κυριο όγκο των ελ.επ.

  5. Βασίλης Γιαννοπουλος avatar
    Βασίλης Γιαννοπουλος 13/08/2013 08:30:54

    Πόσα χρόνια υφίσταται αυτή η ληστρική συμπεριφορά των ασφαλιστικών ταμείων, τα οποία προσφέρουν πανάκριβα ομολογουμένως κάκιστες υπηρεσίες, ( δεν θα πω τριτοκοσμικές γιατί είμαστε ούτως η άλλως στο κατώφλι υπό ανάπτυκτης χώρας). Δυστυχώς τα έσοδα αυτών των πανάκριβων υπηρεσιών τροφοδότησαν απίστευτες υποθέσεις κατασπαταλησης και για αυτό παρέμεναν διαχρονικά πανάκριβες. Βιώνουμε μια μεταβατική περίοδο όπου δυστυχώς κάποιοι άνθρωποι και γενιές καίγονται. Οι πιο ικανοί και τυχεροί ας αναζητήσουν αλλού νέα ζωή. Αυτή η χώρα δεν τους αξίζει.

  6. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 13/08/2013 08:48:50

    Φαντάζομαι πως δεν τους περνά καν από το μυαλό να ζητήσουν καινα ρυθμίσουν μόνο τις εισφορές των κλάδων σύνταξης και πρόνοιας εφόσον ο ασφαλισμένος δε λάμβανε παροχές υγείας. Αλλά πως να το κάνουν όταν λόγω κακής διαχείρισης οι εισφορές μας πάνε υπέρ πίστεως και πατρίδας.....

    • akenaton avatar
      akenaton @ σιδεράκιας 13/08/2013 19:10:16

      Και στην περίπτωση του ΟΑΕΕ μιλάμε για εισφορές βγαλμένες με κόπο και αίμα και προερχόμενες από την τσέπη του σφαλισμένου. Δεν μιλάμε για "κρατήσεις" δημοσίων υπαλλήλων!

      • takis400 avatar
        takis400 @ akenaton 13/08/2013 23:11:40

        ασε τις κρατησεις,κοιτα να τα παιρνουν ολοι στο χερι και ο καθενας ας ειναι αρκετα υπευθυνος να κανει ασφαλεια,γιατι απο την προστασια του κρατους χορτασαμε,ξερεις πως ειναι στην γερμανια νομιζω,γιατι φαινεσαι ποιοτικος ανθρωπος και αυτο που γραφεις δεν συναδει με αυτο που εχω στο μυαλο μου για εσενα

        • akenaton avatar
          akenaton @ takis400 14/08/2013 17:06:59

          Υπάρχει διαφορά! Άλλο υποχρεωτική αυτασφάλιση άλλο εισφορές για υποχρεωτική ασφάλιση εργαζομένου. Και τέλος, άλλο "κρατήσεις" δημοσίων υπαλλήλων. Σίγουρα, θα μπορούσε να υπάρχει ελευθερία επιλογής για όλους τους εργαζομένους, του ασφαλιστικού τους φορέα. Αυτό όμως ανάλογα με το εργασιακό στάτους του καθένα, θα μπορούσε να πάρει διάφορες μορφές, με άλλοτε άλλη συμμετοχή του κρατικού συστήματος ασφάλισης και υγειονομικής περίθαλψης. Πάντως, πιο ώριμη είναι μια αλλαγή στην αυτασφάλιση των αυτοαπασχολούμενων λόγω στάτους, ύψους ασφαλίστρων και ποιότητας παροχών (υγειονομική περίθαλψη-σύνταξη σε σχέση με τις εισφορές).

          • Αναξ avatar
            Αναξ @ akenaton 16/08/2013 14:53:56

            Ετσι θα καταργούνταν η εισφοροδιαφυγή και ο πανάκριβος μηχανισμός "δήθεν καταπολέμησής της" . Θα δέχονταν ποτέ οι πολιτικοί εγκληματίες που μας κυβερνούν να χάσουν τέτοιο κελεπούρι απο τα χέρια τους? Εδώ χώνουν με το ζόρι το κράτος έστω και με 1% συμμετοχή σε ιδιωτικά στην ουσία ασφαλιστικά ταμεία και τα υποχρεώνουν να αγοράζουν κρατικά ομόλογα και μάλιστα "δομημένα"...

  7. Μ.Β avatar
    Μ.Β 13/08/2013 08:50:27

    Μπράβο σας Ακενατών, πολύ σωστά επισημαίνετε την παραφροσύνη του ανερμάτιστου πανικοβλημένου κράτους, που (προσπαθώντας ματαίως να συλλέξει ...έσοδα), τιμωρεί κι εκδικείται βάναυσα όλους αυτούς που ανέλαβαν την πλήρη ευθύνη και τα ρίσκα της προσωπικής και οικογενειακής τους επιβίωσης, μη συνωστιζόμενοι στα κομματικά μαντριά, εργαζόμενοι ανεξάρτητα και σίγουρα εργαζόμενοι πολύ περισσότερο από τους κηφήνες που διορίζουν, συντηρούν και προστατεύουν ακόμη και σήμερα οι υποκριτές αυτουργοί της διάλυσης και της παρακμής μας.
    Ακόμη και αν φαρισαϊκά επιχειρηθεί να κατηγορηθεί και να δυσφημιστεί ΚΑΙ αυτή η κοινωνική ομάδα ως..... κατά συρροή φοροδιαφεύγουσα και πάλι ο ανίκανος να επιβάλλει την φοροείσπραξη κρατικός μηχανισμός ευθύνεται που αδυνατεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις βασικές του αρμοδιότητες.
    Τα χιλιάδες λουκεταρισμένα μαγαζιά, οι χιλιάδες άνεργοι-φαντάσματα που παράγει, η εικόνα απελπισίας κι ερήμωσης που επικρατεί πια στις πόλεις μας, κραυγάζει και φωταγωγεί την ανικανότητα δίκαιης και δημιουργικής αντιμετώπισης των προβλημάτων και των προκλήσεων.
    Ως πότε οι ακριβοπληρωμένοι, οι απομακρυσμένοι απ΄την πραγματικότητα κυνικοί και ανίκανοι καρεκλοκένταυροι, θ΄αποφασίζουν για τη ζωή και το θάνατο των Ελλήνων πολιτών, χωρίς τιμωρία;

  8. Δρυς avatar
    Δρυς 13/08/2013 08:56:17

    Συγχαρητήρια Akenaton, τέτοια άρθρα είναι που δίνουν το στίγμα για το που πραγματικά βρισκόμαστε, και τι είναι το Ελληνικό Κράτος.

  9. occultist avatar
    occultist 13/08/2013 09:28:38

    Αν και πλειστάκις έχω διαφωνήσει με τις απόψεις σου, τωρα ΥΠΟΚΛΝΟΜΑΙ.

  10. parsifal avatar
    parsifal 13/08/2013 09:31:56

    Την ΕΕ και τους τοπικούς τοποτηρητάς της ενοχλούσε και ενοχλεί μεταξύ αλλων το υψηλότατο (σε σύγκριση με τον Ευρωπαικό μέσο ορο) ποσοστό ιδιοκατοικήσεως των Ελλήνων καθώς και το ποσοστό αυταπασχολουμένων. Ο κατακερματισμός της αγοράς και της οικονομίας, που ερείδεται πρωτίστως στο "κεραμίδι επάνω απο το κεφάλι" του Ελληνα και στην μικρο- εμπορική δρστηριότητα.
    Κατά ενα περίεργο τρόπο, αυτά απετέλεσαν και στόχο της κομμουνιστικής ανταρσίας, είτε με την μορφή των ομήρων των Δεκεμβριανών είτε στην επιλογή των θυμάτων της Πηγάδας του Μελιγαλά...
    Τελικά η "μεσαία τάξη" ενοχλεί τους πάσης οχθης οραματιστέςτης "νέας οικονομίας" η του "νέου τύπου ανθρώπου"... Απο τα κλαδευτήρια της Πολιτοφυλακής και του ΕΛΑΣ στα σημειώματα του ΟΑΕΕ...
    Βιαία προλεταριοποίηση, καταστροφή του μεσο-αστού επιχειρηματία, συσγκρότηση "στρατού ανέργων" και "διαθέσιμων". Στην Καλαμάτα μπήκαν οι βάσεις για αντεκδικήσεις, αντι-βία και ενοπλη αναμέτρηση. Τώρα ; Που το πάνε οι "εγκέφαλοι" ;

    • anonymous avatar
      anonymous @ parsifal 14/08/2013 10:04:01

      Οι πολλοί μικροεπαγγελματίες υπάρχουν διότι έχει καταργηθεί το εργατικό δίκαιο. Δουλεύουμε ανασφάλιστοι για χαρτζιλίκι. Οπότε μόλις καταφέρουμε να αυτονομηθούμε την κάνουμε.

  11. Aris Kaldis avatar
    Aris Kaldis 13/08/2013 09:57:42

    Τι ειναι αυτα που λετε ρε παιδια αν δεν πληρωσει ο αυτοαπασχολουμενος ποιος θα πληρωσει ο βουλευτης μην τρελαθουμε κιολας και το 5%που πληρωνουν χαρη μας κανουν και κατα βοριδη ειμαστε και λαικιστες οσοι κανουμε παραπονα για το αφορολογητο τους.Οι υπαλληλοι της βουλης γιατι εξαιρεθηκαν απο την κινητικοτητα επειδη ειναι μεσω σκληρου ΑΣΕΠ?Προεδρε εσυ δεν ελεγες οτι θα τα βαλεις με τις συντεχνιες και τα συμφεροντα διπλα σου ειναι και δεν τα ακουμπας και αγριευει ο λαος με την κοροιδια γιατι ολα εχουν και τα ορια τους

  12. ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 13/08/2013 10:38:15

    Η χώρα δεν παράγει πλέον προστιθέμενη αξία και όσο κι αν το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης επιμένει σε μαγικά για εξεύρεση φόρου, το αποτέλεσμα είναι μηδενικό και ανύπαρκτο.
    Το ζητούμενο στην οικονομία δεν είναι οι φόροι αλλά οι πηγές που τους παράγουν και φυσικά όταν στερέψουν οι πηγές, η οικονομία που επιμένει στους φόρους είναι σαν το χταπόδι που τρώει τα πλοκάμια του για να επιζήσει, αλλά για πόσο…
    Αυτό το περίεργο κατασκεύασμα, που από ΤΕΒΕ το έκαναν ΟΑΕΕ, βρίσκεται σε άλλο πλανήτη και επικοινωνεί με εξωγήινους προφανώς, εκτίμηση η οποία προέρχεται από τη μεθοδολογία των ενεργειών του.
    Ενέργειες που εκπορεύονται ως ιδέες και απορρέουν από την ασχετοσύνη των κυβερνητικών, περί τον κ. Στουρνάρα , μάγων...
    Τέλος πάντων, οι «κυβερνητικοί μάγοι» και κυρίως οι από αυτούς, όπως ο υπουργός, που δεν εργάσθηκαν ποτέ στην αγορά για να δουν πώς βγαίνει το ψωμάκι του κόσμου, έχουν στήσει χωρίς να το καταλαβαίνουν καθόλου και χωρίς να ξέρουν τι κάνουν, ένα ... θαυμάσιο και στέρεο βάθρο για τη στήριξη της παράλληλης οικονομίας, η οποία μπορεί και κρατάει την αγορά ζωντανή.
    Η χρήση του όρου «παράλληλη οικονομία» δεν έγινε από μας τυχαία όπως ούτε τυχαία παραλήφθηκε το «παραοικονομία».
    Οι συνθήκες σήμερα στο χώρο της αγοράς και οι επαχθείς κυβερνητικοί όροι, που επεβλήθησαν και επιβάλλονται συνεχώς και αδιαλείπτως βίαια και πέρα από κάθε λογική, διαμορφώνουν μια απαράδεκτη κατάσταση, η οποία επιτείνεται καθημερινά και η οποία έχει μπλοκάρει και έχει σταματήσει κάθε προσπάθεια και κάθε πρωτοβουλία εκ μέρους της "αγοράς", που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε κάποια διέξοδο.
    Έχουμε τονίσει πολλές φορές πως το δημόσιο, το κράτος και ασφαλώς οι πολιτικοί που κυβερνούσαν, όλα τα χρόνια της μακαριότητας δεν έκαναν τίποτα απολύτως για τον ιδιωτικό τομέα και τις ανάγκες του.
    Ούτε τις κατάλληλες υποδομές δημιούργησαν ούτε το γραφειοκρατικό τέρας πολέμησαν και ασφαλώς ούτε για τον ιδιωτικό τομέα δανείσθηκαν.
    Κάθε άλλο μάλιστα...
    Αναφερόμενοι στις υποδομές ασφαλώς και έχετε υπόψη σας πολλά παραδείγματα.
    Το γραφειοκρατικό τέρας;
    Εδώ αν υπάρχει ζήτημα…
    Που για ψύλλου πήδημα σε χτυπάει (τώρα και με τη μορφή του ΟΑΕΕ) σαν το χταπόδι, σου δυσκολεύει τη ζωή, σε στήνει σε ουρές σοβιετικού τύπου και σε εξευτελίζουν συνεχώς τα όργανά του και σε κάθε περίπτωση.
    Σε συνδυασμό όλα αυτά με τη διεθνή συγκυρία και την ελληνική εκτός τόπου και χρόνου πραγματικότητα, μόνο την παραγωγή προστιθέμενης αξίας δεν ευνοούν.
    Η παράλληλη οικονομία λοιπόν θα βγάλει τη αγορά, για να μη πούμε και τη χώρα, από το αδιέξοδο;
    Είναι ένα ερώτημα με μάλλον θετικές απαντήσεις, όσο κι αν αυτό ενοχλεί τους επί των σβέρκων μας επικαθήμενους.
    Γιατί ασφαλώς στο καθημερινό αλισβερίσι, το «εξήντα ευρώ χωρίς απόδειξη και εκατό με απόδειξη» δεν βλάπτει το λαό που συναλλάσσεται, που δεν του περισσεύουν τα επί πλέον σαράντα και που δεν έχει και τις προϋποθέσεις των αφορολόγητων, δεδομένου πως για τη συντριπτική πλειοψηφία των συνταξιούχων και μικρομισθωτών τα πέντε, επτά ή δέκα χιλιάδες ευρώ το χρόνο είναι όνειρο θερινής νύχτας!
    Αυτή είναι η αλήθεια, αυτή και η πραγματικότητα, όσο κι αν δε θέλει να τη δει η σημερινή κυβέρνηση.
    Η οποία επαφίεται απολύτως στη μακαριότητά της, κυρίως λόγω του καλοκαιριού, αλλά από Σεπτέμβριο - Οκτώβριο δε θα είναι έτσι τα πράγματα.
    Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, αλλά και όποιος άλλος, δεν ελέγχεται για τις υποσχέσεις του, άλλωστε όλοι οι πολιτικοί δίνουν υποσχέσεις στους αφελείς που τρέχουν ξοπίσω τους, ελέγχονται όμως για τα ψέματά τους, την υστεροβουλία τους και τα καθημερινά είπα – ξείπα, που έχουν δημιουργήσει τεράστια σύγχυση στο λαό.
    Ποιος λοιπόν από αυτό το λαό θα πάρει πρωτοβουλίες για να ρισκάρει επιχειρηματικά, έχοντας τον κ. Στουρνάρα ως μπαμπούλα από πάνω του να τον ελέγχει και ως βαμπίρ να τον απομυζά;
    Ασφαλώς κανείς.
    Απλά θα συνεχίζεται μια κατάσταση, η οποία θα επιδεινώνεται καθημερινά. Και κρίμα για τους μη έχοντες…
    ΥΓ
    Ο πρωθυπουργός έχει φίλους στην αγορά, που μπορούν καλύτερα από τον κ. Στουρνάρα και τους περί αυτόν, να τον ενημερώσουν και για την κατάσταση της αγοράς, αλλά και για το απύλωτο στόμα των ανεύθυνων για το λαό, υπευθύνων κατά το νόμο μανδαρίνων του ΟΑΕΕ.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 13/08/2013 19:12:31

      Έχετε μεγάλο δίκιο. Εϊμαι βέβαιος πως ο Πρωθυπουργός τα γνωρίζει. Τι να πρωτοκάνει όμως ο άνθρωπος; Εδώ μιλάμε για σχεδόν απόλυτο χάος ...

      • Master avatar
        Master @ akenaton 13/08/2013 19:37:28

        Να στείλει στο διάολο αυτούς τους ανίκανους που έχει δίπλα τους και να βάλει άλλους λέγοντάς τους 5 συγκεκριμένα πράγματα που θέλει να κάνουν, τόσο απλά!

      • George avatar
        George @ akenaton 13/08/2013 22:37:10

        Μα το θέμα δεν είναι να κάνει ο άνθρωπος την δουλειά όλου του συστήματος. Το θέμα είναι οι πολιτικές που εφαρμόζονται. πχ Το κράτος θα μπορούσε να δίνει μια βασική σύνταξη-όση αντέχει ο προυπολογισμός. Εστω 300 ευρώ στα 65. Ολα τα υπόλοιπα θα έπρεπε να προέρχονται από τις εισφορές (κύρια, επικουρική, εφαπαξ και το κακό συναπάντημα) που έχεις δώσει σε όλο τον επαγγελματικό σου βίο (εσύ και ο εργοδότης σου αν έχεις, στην ουσία δλδ πάλι εσύ) ώστε να έχεις ένα κίνητρο να πληρώνεις εισφορές. Απλή άθροιση και διαίρεση με τους μήνες μου σου μένουν μέχρι να ξεκινήσεις το μεγάλο ταξίδι. Λίγα βάζεις, λίγα παίρνεις. Οτι βάζεις είναι αφορολόγητα άρα έχεις μια απόδοση 20-40% με το καλημέρα. Αφήνεις τον κόσμο να κάνει το κουμάντο του αντί να τον απειλείς ότι θα του πάρεις το σπίτι και το μαγαζί του τώρα που έχει μικρά παιδιά για να έχει λεφτά στα γεράματά του! Κάθε μήνα κάνεις την σούμα των εισφορών και δίνεις αυτά που μάζεψες. Βάζεις και συντελεστές αναπλήρωσης πχ 1 στους με το καινούργιο σύστημα, και για το παλιό 0,8 για τους πάνω από 65, 0,5 για τους 58-64, 0,1 για τους 45-57 και -1 για τους πιό κάτω :-) για να απαλύνεις αδικίες και στρεβλώσεις στο μέτρο του δυνατού, τελειώνεις τα υπερ τρίτων και λοιπά τριτοκοσμικά και προχωράς παρά κάτω.

    • Nik avatar
      Nik @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 14/08/2013 17:05:42

      ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ και ευστοχότατο σχόλιο. Καταρασσόμαστε την παράλληλη οικονομία, αλλά χωρίς αυτήν θα είχαμε βουλιάξει εδώ και μήνες, αν όχι χρόνια. Οτι δεν δίνεται για φόρο και την νόμιμη απόδειξη διοχετεύεται στην αγορά, αντί στην μη ανταποδοτική κρατική μαύρη τρύπα. Χωρίς αυτό το χρήμα θα είχαμε παγώσει.

  13. sender avatar
    sender 13/08/2013 10:38:34

    Ποιοί είπαμε,ότι είναι οι συμβουλάτορες των υπουργών της κυβέρνησης;γιατί υποκρινόμαστε ότι ζούμε σε ανεξάρτητη χώρα;κάθε νέο δάνειο και μια θηλιά.Επιτέλους,ποιός θα λυπηθεί τους Ελληνες;Για ένα αμφίβολο και δυσοίωνο μέλλον,χάσαμε το παρόν.

  14. Δημητριος avatar
    Δημητριος 13/08/2013 10:41:28

    Μπραβο Akenaton, προσυπογραφω και υπερθεματιζω.
    Ποτε θα γινει αντιληπτο επιτελους οτι φοροι/τελη/εισφορες/χαρατσια που δεν μπορουν να πληρωθουν ΔΕΝ θα πληρωθουν ?
    Κατα τα αλλα , ολα ενταξει με τις συνταξεις αγαμων θυγατερων ?
    Ο "εθνικος στοχος" πληρωμης 1000 εφαπαξ μηνιαιως βαινει καλως Κε Σταικουρα ?

  15. Gigi Riva avatar
    Gigi Riva 13/08/2013 10:46:52

    Διαπεραστικό άρθρο από άνθρωπο που δεν ζει προφανώς στα σύννεφα της διαδρομής σπίτι -γραφείο -σπίτι -βραδινή έξοδος... αλλά συμμετέχει (με κάποιο άμεσο ή έμμεσο τρόπο) σε αυτό που λέμε σκληρή αγορά, εκεί όπου τίποτε δεν χαρίζεται και τα πάντα πρέπει να "αλιεύονται" με ευγένεια και απόλυτη αβεβαιότητα.
    Επί της ουσίας τώρα.
    Είναι γεγονός πως το πράγμα "παραξεχείλωσε" τα τελευταία 30 χρόνια.
    Το απίθανο εμπορικό άπλωμα της νεοελληνικής κοινωνίας, με το αντίστοιχο πλέγμα της μικροιδιοκτησίας στο οποίο εδράζεται, αποφεύγοντας την δύσκολη ατραπό της παλαιότερης μικροβιοτεχνικής, επιδιορθωτικής κλπ παραγωγής (άνοιγμα οικονομικών συνόρων), προσιδιάζει μόνο σε πολύ επιτυχημένες οικονομικά κοινωνίες που έχουν λύσει με κάποιο τρόπο τα παραγωγικά τους ζητούμενα (πετρέλαια φερ' ειπείν) και έτσι μπορούν να το "γυρίζουν" στις διαθέσεις αγαθών και στις υπηρεσίες.
    Όταν σε έναν ενεργό πληθυσμό, στο ήμισυ περίπου του συνόλου, έχουμε το 1/5 να απασχολείται στον άμεσο ή έμμεσο δημ. τομέα και το άλλο 1/5 να πωλεί στις βιτρίνες εισαγόμενα (κυρίως) "αγαθά" και καφέδες σε αυτόν και στους συνταξιούχους, και από πίσω το άλλο 1/5 να είναι η μικροιδιοκτησία που πρέπει να ζήσει και αυτή... τότε τίποτε δεν πρόκειται να πάει καλά.
    Αυτά ήσαν γνωστά εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αλλά οι "τρώσαντες" (δεν είναι ψυχολογικό το θέμα αλλά τρισδιάστατο!) αγρόν ηγόραζον, είτε με δημιουργικές λογιστικές, είτε με άλλες διεθνούς κάλυψης ταχυδακτυλουργίες, είτε- είτε, προ των εκλογών, παρουσίαζαν την κατασταση της χώρας ως ελεγχόμενης... τόσο, ώστε να μπορούμε να πουλάμε χωράφια, να δανειζόμαστε από τις τράπεζες χαμηλότοκα κλπ για να τα "γυρίσουμε" στο γνωστό "πορνοβοσκείον".
    Πως αλλιώς γίνονται οι επενδύσεις των απλών πολιτών στο καπιταλιστικό σύστημα; Έγιναν επομένως "επενδύσεις" (δεκάδες τρις δρχ), αλλά οι φύλακες (ορκωτοί λογιστές, αρχές ελέγχου) είχαν δώσει την θέση τους στα παπαγαλάκια του Κουρή και στους άλλους μετά συνωστιζόμενους που προσπαθούσαν να διαφωτίσουν τον κόσμο για το πόσο περιεκτικά είναι τα παράγωγα των παραγώγων ώ παράγωγα, οικονομολογούντες στην κασίδα των άλλων.
    Ο δε τότε πρωθυπουργός, μας έλεγε να συμπληρώσουμε τις συντάξεις από τα κέρδη στο ...αυτό. Και ο υπ. οικ μας βεβαίωνε για 7000 μονάδες και κάποιοι τραπεζίτες για 10000! Τέτοια πράγματα!
    Τι γίνεται τώρα.
    Καλώς ή κακώς εκατοντάδες δισ ευρίσκονται επενδεδυμένα σε τσιμέντα, αλουμίνια, τζαμιλίκια κοκ, επίσης ένας σωρός αχρείαστης στέγης (για τις δυνατότητες της χώρας) είναι κενές ή μή εξυπηρετούμενες, όλα αυτά μπορεί να είναι ανάπηρα παραγωγικά δεδομένα όμως είναι εδώ, δεν πέταξαν έξω με εμβάσματα και καγιέν, αλλά δεν μπορούμε να πάρουμε και ένα ερπυστριοφόρο κατερπίλαρ για να τα γκρεμίσουμε, αυτά έχουμε και οφείλουμε να τα αξιοποιήσουμε. Πώς; Μα εδώ τους θέλω τους τεχνοκράτες με τα βαρύγδουπα πτυχία.
    Διευκόλυνση αλλαγής χρήσης με συνοπτικές διαδικασίες, η αγορά θα βρή τι θα κάνει και πως θα προσαρμοσθή στα νέα δεδομένα της όποιας ζήτησης.
    Πολεοδομικές παρεμβάσεις, τέτοιες, ώστε να δημιουργηθούν φιλικές γειτονιές για διαβίωση με χαμηλό κόστος χρήσης και ενοικίων.
    Ίδρυση τράπεζας δημοσίων και αστικών ακινήτων, που αποκτώντας τους τίτλους στην αντικειμενική τιμή φορολόγησης, από όποιους δεν μπορούν να τα κρατήσουν (όποια τελικώς ορισθή αυτή και που δεν μπορεί να υπολείπεται του κόστους κατασκευής) θα αποδίδουν τίτλους ανάλογα αποτιμημένης αξίας σε χώρους δημόσιας γης που θα ρυμοτομηθούν με αυστηρότατες (ελάχιστου συντελεστή δόμησης και κάλυψης επιλεγμένες περιοχές) και που θα απευθύνονται οι τίτλοι αυτοί και στα άνω των 100 περίπου δις που ευρίσκονται στο εξωτερικό... νόμιμη εξαγωγή κατά την ΕΕ κεφαλαίων και άντε φορολόγησέ τα!
    Η μεγάλη βιομηχανία της χώρας είναι οι αρχαιότητες, η φυσική της θέση και το ανάγλυφο, δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στον τουρισμό, αυτή πρεπει να αξιοποιηθή με μέγιστο σεβασμό στην φυσικότητα των δομών που δεν επιτρέπεται να χαρακτηρίζουν αυτές το περιβάλλον, αλλά το περιβάλλον αυτές, ΤΟΠΟΣ ΕΥ ΖΗΝ, θέλει όμως και την ανάλογη υποστηρικτική "στρουκτούρα"... γενικώς.
    Και άλλα και άλλα, κολλημένα μυαλά να παίζουν μόνο με αριθμοπροβλέψεις εκτός πραγματικής αγοράς δεν χρειάζονται.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Gigi Riva 13/08/2013 19:13:06

      Ευχαριστώ.

  16. Α avatar
    Α 13/08/2013 11:17:15

    Ξέχασες να αναφέρεις ότι όταν ο αυτοαπασχολούμενος έχει επιστροφές φόρων (εισοδήματος - ΦΠΑ), ΔΕΝ ΛΑΜΒΆΝΕΙ ΠΟΤΕ από το κράτος , όταν όμως χρωστάει, τα χρεη τοκίζονται, άλλοτε μπαίνουν υπερβολικά πρόστιμα όταν οι δήθεν έλεγχοι δεν αναγνωρίζουν δαπάνες ή σε μικροπαραβάσεις.
    Ακόμα κι όταν φτάσει κάποιος να κάνει πτώχευση, αυτά που τυχόν χρωστάει στο κράτος δεν παραγράφονται ΠΟΤΕ, ενώ ως προς τους ιδιώτες παραγράφονται. Με ποια λογική πρέπει κάποιος που έχει καταστραφεί και κηρύσσει πτώχευση να συνεχίζει να χρωστά;
    Όλα αυτά σημαίνουν διώξεις εναντίον αυτών που δεν διορίστηκαν στο δημόσιο με ... διαφανείς διαδικασίες και προσπαθούν με νύχια και με δόντια να στήσουν και να διατηρήσουν μια δουλειά για την επιβίωσή τους. Είναι η μικρομεσαία επιχείρηση που στενάζει και διώκεται, είναι αυτή που καλείται να στηρίξει την οικονομία, είναι αυτή που δέχεται σφαλιάρες καθημερινά από ένα σύστημα που στα λόγια θέλει να στηρίξει τον ιδιωτικό τομέα.
    Αν οι δημόσιοι υπάλληλοι αντιδρούν στις μετακινήσεις τους ή σε μειώσεις των μισθών τους, οι αυτοαπασολούμενοι τι πρέπει να κάνουν, να βγούν στο ... βουνό;
    Ας μην κλείνει λοιπόν τα μάτια το κράτος σ΄αυτούς τους αφανείς ήρωες της ζωής, ας πάρει μέτρα διευκόλυνσης και ανακούφισης , μέχρι νάρθει η πολυπόθητη ανάπτυξη. Γιατί όταν θα έρθει η ανάπτυξη πολύ απλά όλη αυτή η βασανισμένη τάξη ... απλά δεν θα υπάρχει, θα έχει πεθάνει και οικονομικά και φυσικά.

  17. George avatar
    George 13/08/2013 11:36:13

    Έτσι είναι και μάλιστα μαζί με τους αυτοαπασχολούμενους στα άκρα πάνε και οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων/γραφείων τους που ενώ δεν παίρνουν μία τους στέλνει το υπουργείο οικονομικών τον ένα φαπ μετά τον άλλο σε αντικειμενικές τιμές προ κρίσης. Το "είναι τρελοί οι άνθρωποι" του αυτοαπασχολούμενου, απαντιέται με ένα "μα τελείως" από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου. Δεν υπάρχει αντιπαράθεση για τα χαμένα ενοίκια αλλά μια συμφωνία ότι θα "δοθούν" στην εφορία για να μην πληρωθεί φόρος εισοδήματος και ένα “φυσικά” από τον αυτοαπασχολούμενο . Χαιρετισμοί και εναγκαλισμοί κλείνουν αυτό το μικρό τελετουργικό που πιστοποιεί ότι η αγορά πάει, πέθανε.

  18. GIANNIS avatar
    GIANNIS 13/08/2013 11:39:11

    άριστο - αλλά «Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε σύντομα θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε». Ζαν Πωλ Σάρτρ ...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ GIANNIS 13/08/2013 17:53:14

      Προσυπογράφω

  19. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 13/08/2013 11:45:01

    Δυστυχώς έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα.
    Μια ζοφερή πραγματικότητα που το μόνο που προσφέρει είναι να τροφοδοτεί την παροικονομία

  20. βουλα ελευθεριάδου avatar
    βουλα ελευθεριάδου 13/08/2013 11:55:34

    να αγιάσει το στόμα σου, γιατί όλοι αυτοί ήταν που κρατούσαν την Ελλάδα, οι μόνοι παραγωγικοί και τώρα σύρονται σαν εγκληματίες, άμεση παρέμβαση του Προέδρου να λυθεί το θέμα

  21. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 13/08/2013 15:05:43

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ. ΑΝΑΛΓΗΤΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΨΑΝ ΤΟΝ ΟΑΕΕ......ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΩΝ ΛΟΥΚΕΤΩΝ.....ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΥΣ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ....ΙΣΧΥ. 70% ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΕΜΠΟΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ.....ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΑ ΖΑΡΙΑ....ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΟΜΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΑΚΑ ΠΑΙΓΝΙΑ. ΒΓΕΙΤΕ ΕΞΩ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΚΥΡΙΕ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΛΑΘΟΣ....ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ ΣΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΨΕ ΤΗ ΧΩΡΑ. ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ.............ΕΠΕΝΔΥΣΑΤΕ ΣΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΚΟΡΟΙΔΩΝ. ΤΟΛΜΗΣΕ ΚΥΡΙΕ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ......ΦΥΛΑΚΗ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΣΥΝΤΗΡΟΥΣΕ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΟΛΕΥΕΣΤΕ.........ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ. ΑΥΤΗ ΟΜΩΣ ΟΝΤΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΡΥΑΛΛΙΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΑΜ, ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΠΟΥ.........ΘΑ ΦΕΥΓΟΥΝ. Υ.Γ. ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ.

  22. Scarface avatar
    Scarface 13/08/2013 15:45:17

    Ενα αρθρο με το οποιο μπορω να ταυτιστω πληρως. Τα συγχαρητητρια μου. Θα ηθελα να να αναφερω κι εγω κατι. Κατα το παρελθον, οταν πηγαινα στο ταχυδρομειο να πληρωσω τις ασφαλιστικες μου εισφορες στο ΤΕΒΕ-ΟΑΕΕ, ισως κι επειδη παντα πηγαινα την τελευταια μερα, η ουρα στο ταχυδρομειο εφτανε μεχρι εξω και η αναμονη ηταν τουλαχιστων μιση ωρα με τεσσερα γκισε. Το τελευταιο χρονο και παλι την τελευταια μερα, οτι ωρα και να παω ειμαι μονος μου, τουλαχιστων οσον αφορα τις πληρωμες του ΟΑΕΕ. Ειμαι δηλαδη ενας απο τους τελευταιους που μπορε να ειναι ενταξει στις υποχρεωσεις του. Σημειωτεον οτι οι εισφορες αυξηθηκαν εκατο ευρω το διμηνο επειδη "ανεβηκα κλαση". Αυξηση εισφορων με μειωση παροχων δηλαδη. Ο πατερας μου, αφου συνταξιοδοτηθεικε με 40 χρονια ασφαλισης μονο στο ΤΕΒΕ στα 60, ειδε τη συνταξη του να κοβεται στο μισο (αν συνυπολογισουμε τις περικοπες σε δωρα και επικουρικο). Πληρωνε δε επι 25 χρονια τη μεγαλυτερη προαιρετικη κλαση στο ΤΕΒΕ.

    • Γιάννης Ιωάννου avatar
      Γιάννης Ιωάννου @ Scarface 15/08/2013 13:34:40

      Στο ΤΕΒΕ(όπως και στις τράπεζες) δεν λέει η τρόικα ότι η βασική σύνταξη είναι στο 110% όταν οι υπόλοιποι είναι στο 55% με 80% ανεξαρτήτων εισφορών;

  23. Γιώργος - Λαμία avatar
    Γιώργος - Λαμία 13/08/2013 16:11:14

    Μπραβο πολυ καλο το αρθρο σου αλλα οι αποδεκτες του ειναι αλλοι δηλ. αυτοι που ειναι συνυπευθυνοι για το χαλι της χωρας & τωρα μας δουλευουν οτι ερχεται αναπτυξη .Ελεος πια ας ξυπνησει ο κοσμος γιατι ερχονται τα χειροτερα. ΝΤΡΟΠΗ & στους πολιτικους μας αλλα & σε μας που τους ψηφιζουμε .

  24. Farmer avatar
    Farmer 13/08/2013 16:33:13

    Το σοβιέτ τελείωσε τι θέλετε δηλαδή να σας χαριστούν τα χρέη προς οαεε μια ελάφρυνση ναι σίγουρα καθώς η ύφεση είναι υψηλή αλλά από εκεί και πέρα ελεύθερη αγορά έχουμε οποίος δεν μπορεί να συντηρεί το μαγαζί του απλά βάζει λουκέτο.Αναπτυξη και σταθερή οικονομία με μπακάλικα,καφετέριες και σουβλατζίδικα(8/10 φοροδιαφεύγουν) δεν πρόκειται να δούμε στον αιώνα τον άπαντα.Η Ελλάδα έχει ανάγκη όσο πότε άλλοτε από καινοτομία και έμφαση στις εξαγωγές και όλα τα κονδύλια ενίσχυσης πρεπει να στραφούν μόνο σε επιχειρήσεις που διαθέτουν αυτα τα δύο στοιχεία.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Farmer 13/08/2013 18:09:28

      Μ αλλον εισαι βαθεια νυχτωμενος οταν λες οτι το ΣΟΒΙΕΤ τελειωσε η εχεις προβλημα ορασεως............Την διαταξη για πρωην βουλευτες- πρωην δημαρχους-κοινοταρχες κ.λ.π. την πηρες.....ειδηση που παιρνουν αυξησεις στις συνταξεις τους, οταν μας καταστρεψαν....στο ΤΖΟΓΟ τα σφαλιστικα ταμεια. Εγω δεν ειδα κανενα......σοβιετοπαιδο συνδικαλισταρα να παιρνει.....την αγουσα απο τα κλεμμενα. Τωρα αν εσυ περιμενεις να τελειωνει Η ΣΟΒΙΕΤΙΑ με μπουληδες-ντιντιδες και πελατακεια ανεγκιχτα......μαλλον θα ζεις σε αλλη χωρα.Οσο για το μικρομεσαιο επαγγελματια ναξερεις οτι τοσα χρονια πληρωνει το πελατειακο κρατος με τους βολλεμενους και τους συνταξιουχους του συστηματος απο τα 45 ετη.........

    • sender avatar
      sender @ Farmer 13/08/2013 18:15:56

      Και τα χρήματα που χάθηκαν στα μεγάλα ''παιχνίδια''[χρηματιστηριακή φούσκα,ομόλογα κλπ]σε ποιόν ανήκαν;οι αμαρτωλοί ασφαλιστικοί φορείς της χώρας πρέπει,πρώτοι από όλους,να λογοδοτήσουν.Και όχι με το ''στρίβειν''δια της ενοχοποιήσεως των ταλαίπωρων.Να γίνει έλεγχος για πραγματικούς παραβάτες.Σε ανθρωπιστική κρίση,σε καιρούς πολέμου,δημιουργούνται,επειγόντως,φορείς προστασίας,όσων άμεσα κινδυνεύουν.Ενα ακόμα αυτονόητο,που καταστρατηγείται.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Farmer 13/08/2013 19:18:34

      Θεωρώ πως υπό τις παρούσες περιστάσεις είναι σκόπιμο να εξεταστεί η κατάργηση της υποχρεωτικότητας για αυτασφάλιση στον ΟΑΕΕ. Δεν μπορείς να απειλείς κάποιον με κατάσχεση του σπιτιού του επειδή δεν κατάφερε να πληρώσει τις ασφαλιστικές του εισφορές και ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ να του κόβεις την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη! Αυτό λέγεται επιεικώς τραμπουκισμός του χειρίστου είδους.

      • sender avatar
        sender @ akenaton 13/08/2013 19:31:46

        Στις χώρες της Ευρώπης,είναι υποχρεωτική η αυτασφάλιση στα κρατικά [ασφαλιστικά]τους ταμεία;Αν όχι,εδώ,με το να είμαστε όμηροί τους,δεν αντιβαίνει σε κάποιους νόμους της ΕΕ;

  25. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 13/08/2013 17:03:48

    Φοροδοτική υποχρέωση παντείου είδους καί τρόπου είναι «πατριωτικό» καθήκον.

    Φορολογική «συνείδηση» αναγκαία προϋπόθεση υπηκόων πρός φυλάρχους τοποτηρητές αποικιοκρατών.

    Τί νόημα έχει η ζωή γιά τούς Ιθαγενείς, άν οι Φύλαρχοί των καί οι παρατρεχάμενοί τους δέν μπορούν νά ζούν όπως αρμόζει σέ μιά αποικία;

    Μέ τί πρόσωπο θά συναντιούνται μέ τούς αφέντες τους; Τί κέρδη θά τούς δώσουν; Από τά δικά τους; Νά αναγκαστούν νά συμμετέχουν καί οι ίδιοι στήν γενική δυστυχία τής αποικίας;

    Όλοι εσείς πού διαμαρτύρεστε θέλετε νά μείνετε υποανάπτυκτοι, όπως οι Ιθαγενείς τού Αμαζονίου;

    Καί άν εσείς θέλετε, τούς φύλαρχους μέ τούς παρατρεχάμενούς τους, τούς ρωτήσατε;

    Δέν θά τό επιτρέψει ποτέ η «φωτισμένη» κάστα τής παρασιτοκρατίας.

    Ακόμα καί σέ εμφύλιο θά προτιμήσει νά πάει, παρά νά αναγκαστεί νά χάσει τά «κεκτημένα» της πού μέ τόσο κόπο τής επιτρέψανε νά καρπωθεί οι ξένοι επικυρίαρχοι. Σιγά τήν κοινωνική δυστυχία. Αυτή είναι γιά τούς άλλους, τούς πολλούς. Τούς υπηκόους.

    Αντιγράφω:
    Προκλητικές αυξήσεις στις συντάξεις Βουλευτών

    Της Ρούλας Σαλούρου

    Η εξαιρετικά επείγουσα εγκύκλιος που υπεγράφη από τη διοίκηση του ταμείου στις 8 Αυγούστου του 2013 έρχεται απλώς να δώσει περαιτέρω διευκρινήσεις σε προηγούμενη εγκύκλιο βάσει διάταξης νόμου που ψηφίστηκε το 2012. Πρόκειται στην ουσία για το δεύτερο Μνημόνιο που μεταξύ των περικοπών σε συντάξεις και μισθούς για εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχους και εργαζόμενους αντίστοιχα, περιελάμβανε την διάταξη που δίνει δυνατότητα αναγνώρισης πλασματικής προϋπηρεσίας στους βουλευτές, υπουργούς και υφυπουργούς, προέδρους κοινοτήτων, δημάρχους και νομάρχες, ακόμη κι αυτούς που είχαν θητεία πριν από τον Καλλικράτη.

    Μάλιστα, δεν προβλέπεται χρονικός περιορισμός στη δυνατότητα εξαγοράς του πλασματικού χρόνου που αντιστοιχεί στη βουλευτική θητεία, στο ΙΚΑ και το επικουρικό του ταμείο, ώστε κάποιος να αυξήσει τα έτη ασφάλισής του κατά τόσο χρόνια, όσα κατείχε δημόσια αξιώματα.

    Στη νέα εγκύκλιο με την οποία διευκρινίζονται οι όροι, αναφέρεται η εφημερίδα Ελευθεροτυπία.

    Το εν λόγω έγγραφο δίνει το δικαίωμα αναγνώρισης προϋπηρεσίας τόσο για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος, όσο και για την προσαύξηση της σύνταξης.

    Με το νόμο και την εγκύκλιο του ΙΚΑ, συντάξιμος θεωρείται για βουλευτές που διατέλεσαν υπουργοί, υφυπουργοί, δήμαρχοι και νομάρχες ο χρόνος της κοινοβουλευτικής τους θητείας ή της θητείας που διήνυσαν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση καθώς μπορούν να εξαγοράσουν το διάστημα αυτό στα Ταμεία που ήταν ασφαλισμένοι πριν εκλεγούν.

    Για τους περισσότερους μάλιστα, η εξαγορά αυτή έχει πλαφόν ως προς το τελικό κόστος.
    Από Capital

    • sender avatar
      sender @ Ιαπετός 13/08/2013 18:24:21

      Μπράβο!Το ερώτημα που συνεχώς με βασανίζει,είναι.Γιατί προκαλούν;Γιατί προσβάλλουν την αξιοπρέπεια των πολιτών,με την κατάφωρη αδικία;Η ΤΡΟΙΚΑ,επιτρέπει τα προνόμια σ'αυτούς;Και ΓΙΑΤΙ;

      • Master avatar
        Master @ sender 13/08/2013 19:41:56

        Και βέβαια τα επιτρέπει αφού αυτοί θα έρθουν να τα πάρουν από εμάς για να τους τα δώσουν, να μην βγάλουν το μεροκάματό τους;

        • sender avatar
          sender @ Master 13/08/2013 20:20:50

          Γίνεται αυτονόητο.Πάλι απορώ,κι αν εξέλειπε η αιδώς,φόβος δεν υπάρχει;για λαικη οργή,ίσως;

          • Master avatar
            Master @ sender 14/08/2013 14:49:19

            Λαϊκή οργή; κότες ξεπουπουλιασμένες είμαστε!

    • Μ.Β avatar
      Μ.Β @ Ιαπετός 14/08/2013 07:46:47

      Δεν ΜΑΣ φοβούνται πια. Όσο ο ναρκωμένος, λοβοτομημένος και πανταχόθεν βαλλόμενος μέσος νεογραικύλος λουφάζει παθητικά κι αδιαμαρτύρητα, όσο αποδέχεται τα αίσχη που διαπράττονται εναντίον του, οι ...Φύλαρχοι και τα τσιράκια τους ευτυχούν, ασφαλείς στη χλιδή τους. Διαμαρτύρονται κι όλας που δεν χειροκροτούμε μ΄ενθουσιασμό και δεν πανηγυρίζουμε, εμείς οι άθλιοι μηδενιστές, οι μίζεροι λαϊκιστές και οι λοιποί ...αγνώμονες!
      Άντε. Ας αλλάξουμε τώρα πλευρό κι ας συνεχίσουμε τον ύπνο μας.
      Η ...διαμαρτυρία μας καταγράφηκε, εκεί ακριβώς, που καταγράφεται πάντα.

  26. βασίλειος avatar
    βασίλειος 13/08/2013 17:17:59

    Προσπαθείστε να κλείσετε κανένα ραντεβου θα σου πουν νοεμβριο + στα τηλεραντεβου 1,1€ κοστος αν εχεις αμεσει αναγκη πας σε ιδιωτη γιατρό .μα τοτε τι χρειαζομαστε τον οαεε μονο γιατο νταβατσιλικη;

  27. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/08/2013 17:57:03

    Ακενατών, συγχαρητήρια για το άρθρο, τα πράγματα για τους αυτοαπασχολούμενους δυστυχώς είναι χειρότερα.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Προφήτης 13/08/2013 19:19:32

      Ευχαριστώ Προφήτη, να είστε καλά...

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ akenaton 14/08/2013 12:26:03

        ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
        ομολογώ οτι σε πολλά άρθρα σου με έχεις εκνευρίσει αφάνταστα ( αν και συνεχίζω να τα διαβάζω όλα, μαζοχισμός πρέπει να λέγετε αυτό) αλλά στο άρθρο αυτό υποκλίνομαι, σου βγάζω το καπέλο κτλ.
        λόγω αδυναμίας έχω να πληρώσω οαεε 5 δίμηνα και φυσικά δεν έχω πλέον ασφάλιση και προσεύχομαι να μην χρειαστεί να επισκεφτώ νοσοκομείο , γιατρούς κτλ.
        όπως αναφέρουν πολλοί σχολιαστές και εσύ : δεν πληρώνω=μου κόβεις την ασφάλιση= πατσίζουμε ρε κράτος, δεν σε πληρώνω δεν μου παρέχεις τις υπηρεσίες σου. (Με τις εισφορές που έχω πληρώσει στα 5,5 χρόνια ασφάλισης που πληρώνα κανονικά αν χτύπα ξύλο πάθαινα κατι θα νοσηλευόμουν σε σουίτα του καλύτερου νοσοκομείου σε περίπτωση ιδιωτικης ασφάλισης)
        γιατί πρέπει να παίρνουμε αυτά τα κολόχαρτα με τις απειλές του κ@@@? ας το κοιτάξουνε οι φωστήρες το θέμα γιατί τα νεύρα του κόσμου είναι οχι απλώς σπασμένα αλλά σμπαράλια και το κακό δεν αργεί να γίνει( είτε αυτό λέγετε ντου σε κανενα γραφείο οαεε που θα την πληρώσει καποιος υπαλληλακος που δεν φταίει, είτε στην χειρότερη στροφή στα ρετάλια του τσίπρα)

  28. Kikos avatar
    Kikos 13/08/2013 19:11:06

    Μια χαρα τα παει ο Στουρναρας...........χρεωνει τη Νεα Δημοκρατια............και πιστωνει το Πασοκ απο οπου και προερχεται......

    Μη φωναζετε και ξυπνησει ο Σαμαρας......

  29. tk avatar
    tk 13/08/2013 19:18:06

    Εύγε άνθρωπε μου για το άρθρο σου!!! Τα αυτονόητα λες αλλά εκεί που φτάσαμε ακόμα κι αυτά θεωρούνται δυστυχώς..ρομαντισμός!

  30. leak avatar
    leak 13/08/2013 22:00:06

    Ακριβώς. Ελεύθερη επιλογή. Με τα λεφτα που δίνει κανεις στον ΟΑΕΕ κάνει την καλύτερη ιδιωτική ασφάλιση.
    "Θάνατος" στο κρατισμό.

    • Γιάννης Ιωάννου avatar
      Γιάννης Ιωάννου @ leak 15/08/2013 13:38:46

      Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η ΑΣΠΙΣ.

  31. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 13/08/2013 22:44:11

    Οι ακτήμονες εργάτες, κληρονομιά της φεουδαρχίας, αποτέλεσαν στήν Δ.Ευρώπη τό καύσιμο θεσμικό υλικό τής βιομηχανικής ανάπτυξης καί αυτό σέ συνδυασμό μέ τήν μεγάλη συσσώρευση κεφαλαίου, πρώτων υλών καί αγορών πού εξασφάλιζαν τά αποικιακά εδάφη. Τό νέο ελληνικό κράτος, μικρό πληθυσμιακά καί εδαφικά, επιτρευόμενο καί ελεγχόμενο από ξένες δυνάμεις, θεσμικά ξένο μέ τήν δυτική αντίληψη στηρίχθηκε σε μια κοινωνία από μικροϊδιοκτήτες, συνέπεια της οθωμανικής πολιτικής που στήριζε τον μικρό γεωργό και αποθάρρυνε τη μεγάλη γαιοκτησία.

    Η κυρίαρχη μορφή οργάνωσης του ιδιωτικού τομέα της οικονομίας στήν χώρα μας είναι οι μικροεπιχειρήσεις καί δή οικογενειακές, σύμφωνα καί μέ τό κοινωνικό θεσμικό πρότυπο. Στήν σύγχρονη οικονομία τών παγκοσμιοποιημένων αγορών τό μέγεθος τών επιχειρήσεων είναι πλεονέκτημα – τουλάχιστον αυτή τήν στιγμή – στίς περισσότερες δουλειές. Η μικροϊδιοκτησία, ο μικροεπιχειρηματίας, ο μικροέμπορος αρνείται πεισματικά νά προλεταριοποιηθεί στήν χώρα μας. Η μεγάλη αδυναμία αυτής τής (φαινομενικά) οικονομικής πραγματικότητας είναι καί συγχρόνως τό αναγκαίο καύσιμο υλικό γιά μιά οικονομία συμπληρωματική τών μεγάλων σέ μέγεθος επιχειρήσεων. Τό μεγάλο μέγεθος δημιουργεί καί αναλόγου μεγέθους δυσκαμψία γιά ικανοποίηση ατομικών (καί επιχειρηματικών) αναγκαιοτήτων.

    Η φορολογική πολιτική, η κοινωνική ασφάλιση, κανονισμοί εργασίας κ.λ.π.. επιβαρύνουν στήν χώρα μας περισσότερο τίς μεγαλύτερες επιχειρήσεις, επειδή οι μικρές παρανομούν πιο εύκολα. Αυτό προσπαθεί νά ανατρέψει η πολιτική πού επιβάλλει η Τρόϊκα σήμερα μέ επίταση καί δυστυχώς έχει τήν κυβερνητική στήριξη. Ο κοινωνικός αυτοματισμός πού δημιούργησε η σαπίλα τών διαπλεκόμενων, τής δημοσιοϋπαλληλίας, τής άκοπης κονόμας, τής αρπαχτής, τής μίζας καί τής κρατικοδίαιτης διαπλοκής μεταστρέφεται έντεχνα. Ο φόβος συνεχώς γιά νέες μειώσεις σέ συντάξεις, μισθούς, εκδίωξης από προνομιακές απασχολήσεις καί η τρομακτική ανεργία χρησιμοποιείται πολύ ύπουλα (μέ εξωτερική καθοδήγηση) καί δημιουργεί έναν νέο κοινωνικό αυτοματισμό. Αυτόν τής εξόντωσης φοροφυγάδων, φοροπαοφυγής, υπάρχοντος καί μή υπάρχοντος κινητού πλούτου καί πάρα πολύ ύπουλα τής ακίνητης μικροϊδιοκτησίας μέ τόν ενιαίο φόρο ακινήτων. Ευρύτερος στόχος η προλεταριοποίηση τής ελληνικής κοινωνίας καί η ένταξή της στό μεγάλο καζάνι τών παγκοσμιοποιημένων ανθράπωδων.

    Έχουμε τίς ευκαιρίες μας ώς οικονομία νά γυρίσουμε τόν τροχό, νά βγούμε από τήν κρίση καί νά πρωταγωνιστήσουμε μάλιστα (ανάλογα μέ τό πληθυσμιακό μας μέγεθος). Αυτό όμως προϋποθέτει σωστή ανάλυση τού ελληνικού πλαισίου κοινωνικής θέσμισης καί ανάλογης πολιτικοοικονομικής εκμετάλευσής του. Οι περισσότερες ευρωπαϊκές οικονομίες έχουν μπεί στόν δύσκολο δρόμο πού επιτάσσει η παγκοσμιοποίηση. Έχουν προλεταριοποιήσει σχεδόν τό σύνολο τών πληθυσμών τους. Αυτό πρέπει νά αποφύγουμε καί νά ακολουθήσουμε ανάποδη πορεία οκονομικής δραστηριότητας. Αντιπροσωπευτική τής θεσμικής μας ιδιομορφίας.

    Εύκολο δέν είναι, ιδιαίτερα λόγω τής εσκεμμένης παραπληροφόρησης τών ποικίλων καλοπληρωμένων επαϊόντων ειδικού σκοπού, καιροσκόπων παντός είδους, μικροσυμφερόντων κρατικοτραφών καί δικής μας τυφλαμάρας.
    Νομίζω ότι είναι μοναδική μας ευκαιρία. Αρκεί νά βάλουμε καλά στό μυαλό μας τό γεγονός ότι λάμπει δέν είναι χρυσός καί τά καθρεφτάκια πού μάς υπόσχονται μόνο τήν αντανάκλαση τού ειδώλου μας θά δείχνουν.

    • Samurai avatar
      Samurai @ Ιαπετός 14/08/2013 01:18:35

      Χθες το βράδυ είδα την ταινία ''Αστραπόγιαννος''.
      Σου τη συστήνω ανεπιφύλακτα.

    • Μ.Β avatar
      Μ.Β @ Ιαπετός 14/08/2013 07:35:01

      Ακριβώς όπως τα λέτε. Αλλά για όσο θα είμαστε απλοί διαχειριστές και πρόθυμοι εκτελεστές εντολών, όσο θα σερνόμαστε πειθήνια χωρίς έμπνευση, πάθος και τόλμη, μοίρα μας θα είναι η προδιαγεγραμμένη εξαθλίωση. Σαν κάθε δούλου.

      • Samurai avatar
        Samurai @ Μ.Β 14/08/2013 18:20:47

        Μ.Β
        Απευθύνεστε σ'εμένα αγαπητή μου;
        Μπορείτε στο μέλλον να μου μιλάτε στον ενικό εάν το επιθυμείτε.

  32. konstantinos avatar
    konstantinos 13/08/2013 22:47:59

    Σωστό το άρθρο σας αλλά:
    Πολλοί δεν πλήρωναν και πριν την κρίση τις ασφαλιστικές εισφορές τους.
    Πολλοί τα χρήματα που έβγαζαν τις καλές εποχές και δεν τα δήλωναν τα έκαναν εξοχικά , αυτοκίνητα κλπ
    Υπάρχουν πολλοί που δουλεύουν μαύρα όπως υδραυλικοί , ελαιοχρωματιστες,μαραγκοί κουφώματα
    κλπ δεν πληρώνουν τέλος επιτηδευματία, φπα,λογιστή εφορία κλπ και όσοι έχουν μείνει και δουλεύουν νόμιμα είναι οι βλάκες της της υπόθεσης .
    Σχετικά με το τέλος επιτηδευματία έπρεπε να υπάρχει μια χαμηλότερη κλίμακα από τα 200ευρώ ας πούμε και να αυξάνει ανάλογα τα τμ ,θέση του καταστήματος κλπ.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι πολύ σωστά αναφέρεστε σε όλα αυτα τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ασφαλισμένοι του ΟΑΕΕ .

    • Tasos avatar
      Tasos @ konstantinos 14/08/2013 14:53:19

      Πολλοί δε πλήρωναν και πριν τη κρίση γιατί και πριν τη κρίση το σύστημα ήταν τρελό!
      Πχ διατηρούσα ατομική επιχείρηση χαμηλού τζίρου ετησίως (κάτω από 10 χιλ) αλλά το κράτος θεωρεί πως ακόμα κι αν βγάζεις 200-300 ευρώ το μήνα (ναι υπήρχαν μήνες με τέτοιο εισόδημα και ήταν πολλοί όσο πλησίαζε η κρίση) πρέπει να έχεις βιβλία και στοιχεία ΚΒΣ, πρέπει να γραφτείς σε επιμελητήριο (για να σου στέλνουν απλώς ένα περιοδικό κι αυτό είναι όλο), πρέπει να γραφτείς στο ΤΕΒΕ (πριν γίνει ΟΑΕΕ) και φυσικά να πληρώνεις και λογιστή για να σου κάνει Ε1, Ε3, περιοδική, συγκεντρωτική και εκκαθαριστική ΦΠΑ, ενδοκοινοτικών συναλλαγών (αν στέλνεις υπηρεσία στην ΕΕ) και πελατών/προμηθευτών. Και όλα αυτά για δραστηριότητα των 10χιλ το χρόνο και με τη στάμπα ότι "αα είσαι ελ. επαγγελματίας και κλέβεις".

      Φυσικά έτρωγα το πρώτο καιρό το μισό μου χρόνο διαβάζοντας τους νόμους για να κάνω εγώ το λογιστή γιατί δε γινόταν να δίνω 50 ευρώ στο λογιστή, 200 ευρώ το μήνα στο ΤΕΒΕ, 20% παρακράτηση φόρου για κάθε παραστατικό κ.ο.κ. για εισοδήματα που ήταν της τάξης που αναφέρω.

      Σε χρόνο μηδέν βρέθηκα λοιπόν να χρωστάω στον ΟΑΕΕ κι αν δεν υπήρχε οικογενειακή βοήθεια θα χρώσταγα ακόμα, πρίν έρθει η κρίση.

      Κάνουμε λάθος που ορίζουμε τη κρίση μόνο το καιρό του μνημονίου. Το σύστημα ήταν ηδη σε κρίση για κάποιον που ήθελε να είναι σωστός στις υποχρεώσεις του. Δεν ήταν σε κρίση μόνο για κάποιον που συνειδησιακά δεν είχε πρόβλημα να κλέβει.

      Ακόμα και τώρα που νιώθω ότι υπάρχει κάτι να κάνω ξανά σαν ελ. επαγγελματίας, σκέφτομαι ότι με το που θα ξανακάνω έναρξη δραστηριότητας με το καλημέρα θα χρωστάω γιατί το κράτος ζητάει από μένα με το που θα ανοίξω να έχω τόσους πελάτες και τζίρο σαν τότε που δεν υπήρχε "κρίση".
      Μακάρι να ευδοκιμήσουν οι προσπάθειες να βρεθεί κάτι στο εξωτερικό λέω γιατί εδώ βλέπω μόνο αδιέξοδο παντού και το κράτος εχθρό.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Tasos 14/08/2013 21:51:32

        Φίλε μου σήμερα αν είσαι ελ. επαγγελματίας τα πρώτα 10.000 ευρώ το χρόνο είναι πάγια έξοδα για ταμεία χαράτσια, και άλλα έξοδα. Από το ποσό αυτό και πάνω μπαίνεις στο κέρδος, και μιλάμε για κέρδος του τύπου ότι βγάζεις από εκεί και πάνω θα το μοιράζεσαι με την εφορία. Δηλ. για να επιβιώσεις πρέπει να έχεις καθαρή είσπραξη 50.000 το χρόνο. 10.000 για τα βασικά έξοδα και τα υπόλοιπα 40.000 μισά μισά με την εφορία. Αν εσύ ξέρεις κανένα κόλπο να έχω είσπραξη 50.000 το χρόνο σε παρακαλώ να μου το πεις.

        • Tasos avatar
          Tasos @ anonymous 14/08/2013 23:56:55

          Τα ίδια λέμε απλώς τονίζω ότι το πρόβλημα ήταν εδώ και πριν τη κρίση. Η παράνοια είναι ότι σε τέτοια εποχή θα έπρεπε το κράτος να παρακινεί κάποιον που στοχεύει έστω και σε μικρό εισόδημα 5-10χιλ όπως γίνεται στο εξωτερικό όπου τέτοια εισοδήματα δεν απαιτούν βιβλία και στοιχεία και ιστορίες για αγρίους ακριβώς επειδή έχουν το σκεπτικό ότι σαν κράτος είναι προτιμότερο να δουλέψει κάποιος μικρός - νόμιμα - και να του πάρει ένα Α ποσοστό σα φόρο και τέρμα, παρά να τον αναγκάσει να τα δουλέψει όλα μαύρα.
          Υπάρχουν και άλλοι που έχουν μια ψευτοδουλειά κάπου και μισθό πχ 500 ευρώ. Ε αυτοί αν μπορούν να κάνουν μια άλλη δραστηριότητα παράλληλα που να τους φέρνει άλλα 200-300 ευρώ το μήνα, το κράτος έρχεται και τους λέει "ααα όχι, δε θα τη κάνετε έτσι τη δραστηριότητα γιατί αν τη κάνετε, όλα τα 200 ευρώ θα τα δίνετε σε μένα, στη τρόικα, σε λογιστές κλπ".
          Οπότε πάει ο άλλος και κάνει τη δουλειά μαύρα να τελειώνει η υπόθεση.
          Αυτά τα μικρο-εισοδήματα είναι πολύ χρήμα και κινείται στη παραοικονομία σχεδόν αποκλειστικά ενώ με 1-2 απλές κινήσεις μπορεί το κράτος να το εμφανίσει στη κανονική οικονομία, να έχει και ώφελος χωρίς να σκοτώνει τη δραστηριότητα εν τη γεννέση της.

    • ΚΩΣΤΑΣ Μ. avatar
      ΚΩΣΤΑΣ Μ. @ konstantinos 16/08/2013 19:40:13

      "Υπάρχουν πολλοί που δουλεύουν μαύρα όπως υδραυλικοί , ελαιοχρωματιστες,μαραγκοί κουφώματα
      κλπ δεν πληρώνουν τέλος επιτηδευματία, φπα,λογιστή εφορία κλπ και όσοι έχουν μείνει και δουλεύουν νόμιμα είναι οι βλάκες της της υπόθεσης ."
      Eπειδή όμως οι βλάκες της υπόθεσης λιγοστεύουν ραγδαία, οι μόνοι που θα επιβιώσουν απο την επίθεση των "δανειστών" και των συγκυβερνώντων συνεργατών τους, που έπρεπε να είναι φυλακή αλλά συνεχίζουν να συγκαλύπτουν τους μεγαλοφοροφυγάδες νταβατζήδες και "ημετέρους" τους, είναι οι παραοικονομούντες. Ισως τελικά αυτοί να είναι η μόνη ελπίδα του Εθνους ...

  33. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 13/08/2013 23:44:21

    Απλά εύγε στον αρθρογράφο

  34. foros avatar
    foros 14/08/2013 01:37:15

    Οι μειώσεις των μισθών και των συντάξεων του δημοσίου τομέα σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοαπασχολούμενων δεν παράγει τίποτα, αλλά συντηρείται από την κατανάλωση των δημοσίων υπαλλήλων, κρατικοδίαιτη επιχειρηματικότητα με την ευρεία έννοια, συνετέλεσε στην καταστροφή τους. Αν διαβάσετε την ανάλυση των επιχειρήσεων των επιμελητηρίων θα πεθάνετε στα γέλια (ένδυση-υπόδηση-καφετέριες και άλλες παραγωγικές επενδύσεις)
    Για φοροδιαφυγή δεν το συζητάμε, μιλάμε για πρωταθλητές!

    • sender avatar
      sender @ foros 14/08/2013 11:00:52

      Θέλετε,δε θέλετε να το πιστέψετε,το πραγματικό,ζεστό χρήμα προέρχεται από την φορολόγηση των αυτοαπασχολουμένων.Ακόμα και με φοροδιαφυγή,ότι ρευστό υπάρχει στα ταμεία[και τις τράπεζες]προέρχεται από αυτούς.Το Δημόσιο κινείται στην σφαίρα της εικονικής πραγματικότητας,όσον αφορά κρατήσεις,φόρους κλπ,των υπαλλήλων του.Οι οποίοι συχνά βγάζουν,μια έντονη κακία κατά του κλάδου των ελευθερο-επαγγελματιών.Οχι ότι δεν συμβαίνει και το αντίθετο.Ετσι κι'αλλιώς σ'αυτή τη χώρα,πάντα κάτι βρίσκουμε να ασχοληθούμε.

      • Γιάννης Ιωάννου avatar
        Γιάννης Ιωάννου @ sender 15/08/2013 13:27:20

        Πως γίνεται αυτό όταν το 70% των φόρων προέρχονται από τους μισθωτούς και συνταξιούχους;

        • sender avatar
          sender @ Γιάννης Ιωάννου 15/08/2013 23:53:11

          Το είδατε ποτέ αυτό το χρήμα,από τους φόρους των ΔΥ;

          • Γιάννης Ιωάννου avatar
            Γιάννης Ιωάννου @ sender 16/08/2013 13:36:21

            Δεν μου απαντήσατε.

          • sender avatar
            sender @ Γιάννης Ιωάννου 16/08/2013 14:06:10

            Απάντησα.Οι λεγόμενες κρατήσεις των ΔΥ,είναι εικονικές.Ενα ηλεκτρονικό παιχνίδι.Πήγατε ποτέ σε γκισέ τράπεζας ή εφορίας να πληρώσετε ρευστό;Αν η κρίση οφείλεται και στην έλλειψη ρευστότητος,καταλαβαίνετε πόσο σημαντική και τροφοδοτική είναι η φορολόγιση[και υπερφορολόγηση]των ΕΕ.Από την άλλη,όλοι μας γνωρίζουμε πολλούς ΔΥ,που κάνουν παράλληλη,κρυφή δουλειά στον ιδιωτικό τομέα[πχ,καθηγητές,εφοριακοι΄κλπ],που κανείς ποτέ δεν ελέγχει.Το χρήμα των αυτοαπασχολουμένων ανακυκλώνεται και συντηρεί όλους.Οσο απλό,τόσο αληθινό!

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ foros 14/08/2013 11:27:53

      Βγες από τη θολούρα σου και κατάλαβε ότι οι δυ είναι οι μόνοι πελάτες των αυτοαπασχολούμενων, σε μια κοινωνία που η μισή χρηματοδοτείται από το δημόσιο και η άλλη μισή χρηματοδοτείται από αυτούς που πληρώνονται από το δημόσιο. Εσύ γιατί θίγεσαι; Που βρίσκεται το ψέμα σε αυτό; Α και για να μην ξεχάσω. Κόψε και καμιά απόδειξη όταν πουλάς το φρέντο στον δυ που δουλεύει στους παραπάνω ορόφους.

      • ΔΕΞΙΟΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ avatar
        ΔΕΞΙΟΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ @ Θησειώτης 14/08/2013 14:58:25

        Προσωπικά δεν είχα ποτέ ως πελάτη μου δημόσιο υπάλληλο.
        Δεν αντέχω άλλωστε τη μιζέρια σας κι ευτυχώς είμαι τόσο καλός στη δουλειά μου που ακόμη και σήμερα διαλέγω εγώ τους πελάτες μου.
        Το 95% των πελατών μου είναι άλλωστε αλλοδαποί.
        Κι έπειτα είναι προφανές ότι αγνοείς ακόμη και την έννοια του αυτοαπασχολούμενου.
        Από πότε οι αυτοαπασχολούμενοι έγιναν ιδιοκτήτες καφετέριας ,όπως υπονοείς;
        Οι ιδιοκτήτες καφέ λογίζονται ως επιχειρηματίες και απασχολούν ταμίες,σερβιτόρους, καθαρίστριες κλπ.
        Ο αυτοαπασχολούμενος δεν έχει υπαλλήλους στη δούλεψή του, ούτε φυσικά αφεντικό.
        Εν γένει, δεν υπάρχει πιο τίμια εκ φύσεως εργασία από αυτή του αυτοαπασχολούμενου!
        Άσε να μαντέψω...
        Είσαι απόφοιτος Γυμνασίου ,πρώην αφισοκολλητής, διορισμένος επί ΠΑΣΟΚ και σε μόνιμες διακοπές στο αχανές τεμπελχανείο με την επωνυμία "Ελληνικό Δημόσιο"κλπ.
        Εμείς σε ταϊζουμε τόσα χρόνια και βγάζεις και γλώσσα από πάνω...
        Τελείωσε το πάρτι!
        ΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΚΗΦΗΝΕΣ!

        • Nik avatar
          Nik @ ΔΕΞΙΟΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ 14/08/2013 17:16:59

          ΣΩΣΤΗ διευκρίνιση για το τι εστι αυτοαπασχολούμενος.

          Σκεφτείτε το ώφελος για την οικονομία που θα προέκυπτε αν δεν δίναμε τόσα σε ΄φορους για μισθούς ΔΥ και αυτά τα χρήματα διοχετεύονταν στην αγορά. Αυτή η καραμέλα της χρηματοδότησης μέσω απασχόλησης στο δημόσιο έχει καταντήσει βαρετή πια.

        • KOSTAS70 avatar
          KOSTAS70 @ ΔΕΞΙΟΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ 14/08/2013 19:19:53

          Σωστά, το πάρτυ τελείωσε ΚΗΦΗΝΕΣ - ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΕΕ! Ήρθε η ώρα να δουλέψετε, να παράγετε (παραγωγή δεν είναι τα καφέ, τα σουβλατζίδικα, τα κομμωτήρια, τα εμπορικά εισαγωγής, τα ... μπιζού, τα ... τσολιαδάκια κτλ κτλ) και να ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ό,τι έχετε κλέψει από τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ!

          Αλλά έχετε τόσο θράσος, γιατί έτσι μάθατε τόσα χρόνια, ΝΑ ΚΛΕΒΕΤΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ, που ζητάτε να μην πληρώνετε ασφαλιστικές εισφορές αλλά να έχετε ΔΩΡΕΑΝ ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Αν, ο μη γένοιτο, αρρωστήσετε εσείς ή κάποιος δικός σας και πάτε στο δημόσιο νοσοκομείο, ΠΟΙΟΣ θα πληρώσει τα έξοδα; Μα, τα γνωστά κορόιδα, οι μισθωτοί! Αν πάλι, πάτε σε ιδιωτικό νοσοκομείο, θα πρέπει να πληρώσετε τουλάχιστον 400 ευρώ την ημέρα! Μα, ΔΕΝ έχετε λεφτά, έτσι δεν ισχυρίζεστε, ΠΩΣ θα πληρώσετε;

          Δωρεάν περίθαλψη για τους οικονομικά αδύνατους προϋποθέτει ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, το οποίο και απεχθάνεστε. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΟΛΑΣΗ, ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ! Νομίζατε ότι θα τη γλυτώνατε Ελληνάρες μου;

          Όσο για το μισθό που "πληρώνετε" στους ΔΥ, ανοίξτε κανά βιβλίο οικονομίας (ξεκινήστε από εκείνο της Α Λυκείου) να μάθετε τι σημαίνει παραγωγικός συντελεστής.

          Επίσης επειδή απεχθάνεστε το Δημόσιο, να μην το "χρησιμοποιείτε", δηλαδή να μην καταδέχεστε να έχετε νερό, φως, τηλέφωνο, δρόμους, δίκτυα αποχέτευσης, νοσοκομεία, σχολεία, στρατό, αστυνομία.

          Τέλος, σας προτείνω μια αξιόπιστη ιδιωτική εταιρεία, για να κάνετε, επιτέλους, ιδιωτική ασφάλιση και να γλυτώσετε από το καταραμένο Δημόσιο, την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ (χα χα χα)! Εγγυημένη σύνταξη (χα χα χα)!

          • sender avatar
            sender @ KOSTAS70 14/08/2013 22:25:28

            Το Δημόσιο είμαι εγώ!!!

          • sender avatar
            sender @ sender 15/08/2013 00:44:38

            [Οταν, η με τόσο φανατισμό ταύτιση με τον φορέα που υπηρετεί κάποιος,καταντά επικίνδυνη.]

          • Σαρακατσανος avatar
            Σαρακατσανος @ KOSTAS70 15/08/2013 08:14:27

            Αν υπηρχε ΑΡΣΗ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ βολεμενο....τεκνο του δημοσιου μπαχαλου της χωρας δεν θα εγραφες τοσες αραδες.....Ξερεις εσυ σε καμια οργανωμενη και ανεπτυγμενη χωρα του πλανητη το 10% του πλυθησμου να ειναι Δ.Υ. και το 30% συνταξιουχοι με 15 ετιες και 25ετιες??? Ξερεις σε καμια ανεπτυγμενοι χωρα να δινουν ΕΦΑΠΑΞ....για τις πολυτιμες υπηρεσιες που προσφερουν στον πολιτη......Αυτα γινοταν μονο στην Ελλαδα μεσω...των πελατειακων σχεσεων με την εκαστοτε κυβερνηση με ανταλλαγμα τα ψηφουλακια. Μαλλον δεν γνωριζεις οτι σε ενα οργανωμενο κρατος η αντιστοιχια εργαζομενων προς συντ/χους ειναι 4 προς 1 και στη χωρα μας φτασαμε να γινετε το αντιθετο......ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ με 45 δις το χρονο απο το μισθολογικο κοστος στον εκαστοτε προυπολογισμο??? Προτιμω τον νεοφιλελευθερισμο με το κρατος να ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ παρα τον ΣΟΒΙΕΤΙΣΜΟ, οπου τον ελεγχο εχουν οι συνδικαΛΗΣΤΕΣ και οι συντεχνιες της....αρπαχτης και της μονιμοτητας.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ foros 14/08/2013 15:47:24

      ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ..........ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ........ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΙΣΣΙ ΚΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ.........ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ...........ΚΥΦΗΝΕΣ. ΦΤΑΣΑΜΕ 2.000.000 ΝΑ.......ΤΑΙΖΟΥΝ 4.000.000 ΚΥΦΗΝΕΣ(ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤ/ΧΟΙ ΤΩΝ Ι5-35-45 ΕΤΩΝ). ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΑ ΑΦΙΣΣΟΚΟΛΗΤΕΣ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ.........ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.

  35. ΔΕΞΙΟΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ avatar
    ΔΕΞΙΟΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ 14/08/2013 10:26:10

    Εξαιρετικό άρθρο!
    Απαιτείται άμεση κατάργηση της υποχρεωτικής αυτασφάλισης!
    Το θέμα αυτό απασχολεί τον μισό ιδιωτικό τομέα, πχ εμπόρους,οδηγούς, δικηγόρους, μηχανικούς κλπ.

  36. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 14/08/2013 10:33:13

    Ζούμε τον απόλυτο σχεδιασμό του αφανισμού "της τάξεως της ελευθερίας"! Έμποροι ξεκίνησαν ακόμη και το 1821 (Φιλική Εταιρεία κ.λπ.). Οι μικροεπιχειρηματίες, με τις συνήθως οικογενειακές επιχειρήσεις τους, ήταν και είναι η σπονδυλική στήλη, η υγεία του Γένους. Στην κατεδάφιση -που επιχειρούν οι ξένοι τοκογλύφοι με την απόλυτη συνέργεια και υποταγή των ελληνόφωνων κυβερνητικών τοποτηρητών τους, από το 2010 απροκάλυπτα πια με τα περίφημα μνημόνια- η τάξη της ελευθερίας (που δεν περνάει από τα κρατικά ταμεία παρά μόνο για να πληρώνει) πρέπει να πέσει κατάχαμα και οι ανήκοντες σ' αυτήν να γίνουν επαίτες και εξαθλιωμένοι, με κατεστραμμένες οικογένειες...
    Ανήκω σ' αυτήν την τάξη -όντας οριακά εκτός χρεών- και δεν θέλω να σκεφτώ ότι θα μου στερήσουν κάποιοι την Ελευθερία. Και πιστέψτε με, κι αυτοί που μας κυβερνούν -από το 2010- δεν πρέπει να θέλουν να σκεφτούν τι μπορώ να κάνω για να τους τιμωρήσω...

  37. Mpaaa avatar
    Mpaaa 14/08/2013 13:18:20

    Ελληνας αυτοαπασχολουμενος :
    it's not just a job , it's an adventure .
    Live your myth in Greece

    Να μια ιδεα για καμπανια προσελκυσης νεων επενδυτων ..
    Αλλα ξεχασα , εμεις θελουμε μονον μεγαλες πολυεθνικες του μικρομεσαιους τους σκοτωνουμε.

  38. barman avatar
    barman 14/08/2013 16:39:27

    Ο ΚΙΝΕΖΟΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗ ΜΕΖΟΝΕΤΑ, ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ, ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ?

  39. Nik avatar
    Nik 14/08/2013 17:20:30

    Για μια ακόμη φορά να το πούμε μπας και το εμπεδώσουμε:

    Στη Μέκκα του καπιταλισμού, στις ΗΠΑ, 98 τοις εκατό των θέσεων εργασίας είναι σε επιχειρήσεις που απασχολούν λιγότερους από 50 εργαζόμενους, δηλαδή μικρές έως μεσαίες.

    Εδώ ψάχνουμε για τους "στρατηγικούς" επενδυτές και τα μεγάλα ψάρια, διότι με αυτά τα λίγα άτομα τα λαμόγια νομίζουν ότι θα κάνουν καλύτερα χωριό.

  40. Γιάννης Ιωάννου avatar
    Γιάννης Ιωάννου 15/08/2013 11:49:51

    Την 25% παραοικονομία δεν την κάνουν ούτε οι μισθωτοί αλλά ούτε και οι συνταξιούχοι.
    Δεν γίνεται σε αυτό το κράτος να πληρώνουν τους περισσότερους έμμεσους και άμεσους φόρους οι...μισθωτοί και οι συνταξιούχοι.
    Δεν γίνεται να δηλώνει περισσότερο εισόδημα ο υπάλληλος από τον αυτοαπασχολούμενο εργοδότη του.
    Δεν γίνεται το 2012, από βεβαιωμένο 3,5 δις ΦΠΑ(τον οποίο τον δήλωσαν οι 3 στους 4 αυτοαπασχολούμενοι) να εισπράττει το κράτος μόλις το...0,5 δις.

    Η τρόικα σε αυτό έχει δίκιο.
    Είτε μας αρέσει ή είτε όχι.

  41. KOSTAS70 avatar
    KOSTAS70 15/08/2013 15:14:13

    Σουηδία: 38% των απασχολούμενων εργάζεται στο ΔΗΜΟΣΙΟ. ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΟΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΧΕΤΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, και δε γράφουν κομπλεξικούς λίβελλους για τα θύματά τους.

    620.000 είναι οι ΔΥ (σύμφωνα με δήλωση Μητσοτάκη) σε μια χώρα 12 εκ. Δηλαδή 5% του πληθυσμού. Τα νεοφιλελεύθερα παραμύθια για 2, 3 ή 5 εκ ΔΥ τέλειωσαν!

    Σειρά μου να διατυπώσω ερώτημα: Σε ποια άλλη χώρα, τουλάχιστον το 25% (50-60 δις) του ΑΕΠ είναι η ασύλληπτη (γιατί άραγε) φοροδιαφυγή των ΕΕ;

    Για τους συνταξιούχους, μεταξύ των οποίων ΠΟΛΛΟΙ πρώην ΕΕ (κομμώτριες, βιοτέχνες, "έμποροι" κ.α., που συνταξιοδοτήθηκαν στα 45 -50 τους) ΔΕΝ ευθύνονται οι ΔΥ, αν δεν το έχετε καταλάβει, αλλά αυτοί που ψηφίζουν τους νόμους, και έχουν ΑΝΑΓΚΗ τα ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ. Ο ΔΥ εφαρμόζει τους νόμους, δεν τους δημιουργεί. Γι' αυτό σας συστήνω, και παραπάνω, να ανοίξετε κανένα βιβλίο Πολιτικής Οικονομίας, αρχίζοντας με τα απλά (Α Λυκείου). Θα ξαφνιαστείτε, αλλά θα μάθετε πολλά.

    Για τη μονιμότητα, τι απειλές είναι αυτές; Με ξέρετε; Γνωρίζετε αν δεν κάνω καλά τη δουλειά μου; Αν είμαι επίορκος; Τις απειλές σας στους φουκαράδες τους υπαλλήλους σας, τους συμπονώ αφάνταστα.

    Τέλος, εσείς έχετε ως όνειρό σας τη Σοβιετία, ο λαός να δουλεύει σα σκλάβος και να πληρώνει με το αίμα του την καλοπέραση της ψευδοεπιχειρηματικής νομενκλατούρας!

    ΥΓ: ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΔΕΚΑΡΑΣ ΤΑ ΧΡΕΗ ΣΟΥ ΦΟΡΟΦΥΓΑ ΕΕ!

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ KOSTAS70 15/08/2013 18:46:51

      ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΣΑΙ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΛΑΒΑΡΟ Η ΕΛΛΑΔΑ.....ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ... ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΟΛΗ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ.....ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ.

  42. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 15/08/2013 17:00:27

    Ας κλείσουν αφού το θέλει η ΝΔ όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες για να ησυχάσουν όλοι. Μετά να βρει να πάρει φόρους από ποιους; Ποιος θα ταίσει όλο το δημοσιουπαλληλικό σύστημα; Ας κλείσουμε λοιπόν όλοι να ησυχάσουν και να ησυχάσουμε και εμείς.
    ΥΓ
    500.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις 3 υπαλλήλους να απασχολούσανπαραπάνω τέρμα η ανεργία. Περιμένει η ΝΔ να ρθουν απο το εξωτερικό να ανοίξουν εργοστάσια να για προσληφθουν 15.000 30.000 το ανώτερο.!!!

  43. Dimitris avatar
    Dimitris 15/08/2013 17:07:38

    Μιλάνε όλοι για τους κακούς ελεύθερους επαγγελματίες εγώ απλά θα κάνω μια απλή σύγκριση και τπτ άλλο
    Καθηγήτρια ως πρόσφατα 42 ετών επειδή είχε ανήλικο τέκνο έβγαινε σε σύνταξη ( δημόσιος υπάλληλος )
    Αυτοαπασχολούμενη και 60 χρονών να πάει και να είχε ανήλικο τέκνο πάλι στα 65 θα έπαιρνε σύνταξη. Τι συζητάμε τώρα.
    Και ποιος του πλήρωνε και ποιος θα τους πληρώνει για τα επόμενα 40 χρόνια όλους αυτούς; ( που δεν τους κατηγορώ γιατί απλά εφάρμοσαν το νόμο )
    Στη σύγκριση θέλω να σταθώ. Παιδιά ενός κατώρερου θεού οι Ε.Ε

  44. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 15/08/2013 20:22:58

    Αγαπητέ μου Φαραώ μετά από καιρό θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου(τον τελευταίο χρόνο τα άρθρα σου μου φαινόταν σαν δελτία τύπου του μαξίμου)!
    Θα ήθελα να σε παρακαλέσω να επανέλθεις με νέο σου άρθρο εστιάζοντας στις τεράστιες διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα σε χρέη στην εφορία, σε μη απόδωση Φ.Π.Α., σε χρέη ενός εργοδότη στο Ι.Κ.Α. και τέλος σε χρέη στον Ο.Α.Ε.Ε.
    Ανάμεσα στα παραπάνω υπάρχουν "κακουργήματα", "πλημελήματα" και "πταίσματα".
    Υ.Γ. Τέλη Ιουνίου έκλεισα την επιχείρησή μου.Το στεγαστικό μου το πληρώνω με αίμα αλλά το πληρώνω, στην εφορία δεν χρωστάω ούτε ένα ευρώ - ούτε από Φ.Π.Α., ούτε από φόρο εισοδήματος, ούτε από το χαράτσι της Δ.Ε.Η., ούτε από τέλος επιτηδεύματος, ούτε από κλίση της τροχαίας!Επίσης δεν έχω καμία οφειλή στο Ι.Κ.Α.Έχω όμως οφειλές στον ΟΑΕΕ από τον οποίο και έλαβα πρόσφατα το γνωστό ραβασάκι - προκατασχετήριο.Και σε ρωτάω αγαπητέ Akenaton αν είναι τελικά να μου κατάσχει την πρώτη και μόνη μου κατοικία το ΤΕΒΕ θα έχω άδικο να ψηφίσω Χ.Α.?

  45. ΖΟΡΜΠΑΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ avatar
    ΖΟΡΜΠΑΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ 16/08/2013 12:30:58

    ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ,ΑΛΛΑ ΞΕΧΝΑΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ (ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ) .ΗΤΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΑΙΜΟΝΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ .ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥΣ,ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΠΡΟΝΟΙΑ ,ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΑ ΣΕ % 80% ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ,ΟΧΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ .ΟΥΔΕΙΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ.ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ,ΓΙΑ ΤΑ 3 ΠΡΩΤΑ ΕΤΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΗΜΕΤΕΡΩΝ.-

  46. ALEX avatar
    ALEX 17/08/2013 00:07:56

    ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΒΡΗΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΕΜΠΟΡΟΣ ΜΕΧΡΗ 200000 ΜΑΡΚΑ ΤΟ 1989 ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΦΟΡΟΥΣ ΕΑΝ ΤΑ ΞΕΠΕΡΝΟΥΣΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΗ ΕΠΕΝΔΗΣΗ ΠΧ ΝΑ ΠΑΡΗ ΕΝΑ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΗΚΟ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΗ ΚΛΠ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 500ΧΙΛ ΔΡΧ Η ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ .ΕΧΩ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 12ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΓΗΝΕ ΛΟΓΗΣΤΗΣ ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΝ ΤΕΒΕ ΤΗ ΕΧΟΥΝ ΑΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΗ ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΗ ΤΗ ΠΛΗΡΩΝΗΣ ΛΙΓΑ Η ΠΟΛΛΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗ ΘΕΛΕΙΣ .ΕΙΜΑΙ 25ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΤΕΒΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ ΧΤΥΠΑ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΡΩΣΤΗΣΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΖΗΜΙΩΣΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΡΓΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟΚΟ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΕΡΑΣΗ ΚΑΙΡΟΣ ΕΡΧΕΤΕ ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ ΜΑ ΜΑΣ ΦΕΡΗ ΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΚΑΣΤΗΡΙΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΙΑΤΗ ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΣ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΒΕ .ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΓΙΑΤΗ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΗΚΗ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΑ .ΕΙΧΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ Η ΧΩΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΠΟΤΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΛΗΣΕΙΣ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΠΟΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ Δ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΦΑΓΩΝΩΜΑΣΤΕ ΟΤΗ ΔΕΝ ΦΤΕΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΦΤΕΣ ΕΣΥ ΟΧΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΕΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ...

  47. ALEX avatar
    ALEX 17/08/2013 00:17:25

    ΟΛΟΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΤΕ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΕΣΥ ΦΤΕΣ ΓΙΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ Η ΕΓΩ ΣΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ

  48. Tassos avatar
    Tassos 17/08/2013 10:11:57

    Και ποιός θα πληρώσει ρε μάγκες τα ελλείμματα του ΟΑΕΕ? Εγώ που πληρώνω κανονικά? Οποιος έχει φράγκα στην τράπεζα και δεν πλερώνει, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ θα κάνουν να του κάνουν κατάσχεση. Ας του πάρουν και την β' κατοικία.Το μπαταχτσιλίκι τέλος! Οι υπόλοιποι που δεν έχετε πάνω από 1000 ευρώ, δεν έχετε να φοβάστε.

  49. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 19/08/2013 00:12:34

    Και όταν πάει κάποιος που έχει συσσωρευμένες οφειλές στο ασφαλιστικό του ταμείο της τάξης των 5.000-8.000 € και κάνει διακανονσμό, θα του ζητάνε μετά να πληρώνει ταυτόγχρονα και τη δόση που μπορεί να είναι 200 € και τα τρέχοντα, άρα κανένα 550-600 € το μήνα. Τόσο ζώα είναι . Νομίζουν ότι είμαστε σαν τους κυβερνώντες και μας τρέχουν τα λεφτά απ΄τα μπατζάκια. Τα λεφτά βγαίνουν πολύ δύσκολα σήμερα και όσο πιο γρήγορα το καταλάβουν οι κυβερνώντες τόσο το καλύτερο για αυτούς.

  50. chessman avatar
    chessman 01/09/2013 02:17:50

    Ελάτε τώρα μην κοροϊδεύετε τους εαυτούς σας. Εάν αφηνόταν προαιρετική η ασφάλιση το ξέρετε πολύ καλά ότι κανένας δεν θα έκανε ιδιωτικό συμβόλαιο σε ασφαλιστική (που θα το έβρισκε περιττό, πολυτέλεια, απάτη κλπ κλπ βεβαίως βεβαίως). Εδώ το ΦΠΑ που δεν του ανήκει κρατάει και δεν αποδίδει, σε ασφάλειες θα τα έδινε, ο συμπαθής κατά τα άλλα ελευθερο-επαγγελματίας/αυτοαπασχολούμενος. Α, και να τελειώνει και το παραμυθάκι "με τόσα λεφτά που μου κρατάνε θα έκανα την καλύτερη ασφάλεια κλπ". Μέχρι και το 2010 (με μισθούς αξιοπρεπείς ακόμη δηλαδή) η μέση εισφορά που κρατιόταν από έναν ΔΥ (από εκεί έχω στοιχεία) ήταν 68 € το μήνα. Σας ρωτάω λοιπόν σας δίνω πίσω τα 68 ρημαδοευρώ τι νομίζετε ότι μπορείτε ν' αγοράσετε από υγεία (επεμβάσεις, διαγνωστικά, φάρμακα) ; Αφήστε κι ήδη βλέπω τη φάτσα σας μόλις βρήκατε την απάντηση ...

  51. Γιώργος Γ avatar
    Γιώργος Γ 03/09/2013 03:45:39

    Εγώ έχω μωρό παιδί και κάθε μήνα μου ζητάνε 60αρια και 70αρια στο παιδίατρο. Αυτά θα μου τα δώσει πίσω το κράτος ? Φαύλος κύκλος. Δεν έχεις να πληρώσεις - πάρε τόκους στο κεφάλι. Μετά έρχονται και σου λένε για ρύθμιση πρέπει να πληρώνεις όλα του 13 + φορολογική ενημερώτητα. Πας για φορολογική ενημερώτητα και ανακαλύπτεις οτι χρωστας 1 δόση φπα 300 ευρώ αλλά δεν μπορείς να την ρυθμίσεις γιατί πλέον στις εφορίες δεν ρυθμίζουν. Πάς να το κάνεις ηλεκτρονικά και σου ζητάν μια έκθεση με στοιχεία σκέτο ηλεκτρονικό φακέλωμα. Όταν μου ήρθε και εμένα το απόκομα του αίσχους οτι λέει χρωστάω και πρέπει να πάω σε 10 ημέρες απο τη λήψη του στο ΤΕΒΕ για ρύθμιση πήγα στον πρυστάμενο κα μου είπε ο άνθρωπος μην ανυσηχείτε κύριε καταχρηστικά στάλθηκε ότι στάλθηκε....κτλ κτλ.... Είμαι σε απόγνωση γιατί το παιδί είναι 3ων μηνών και ίσα που καλύπτω βασικές ανάγκες. Χώρια που αισθάνομαι και άσχημα γιατί δεν το έχω ασφαλισμένο το παιδί. Μιλάμε ζούμε σε απίστευτες ημέρες.... τι να πώ....

    • chessman avatar
      chessman @ Γιώργος Γ 17/09/2013 01:14:27

      Δυστυχώς φίλε μου είμαστε ακόμη στην αρχή του δράματος που με λίγα λόγια περιγράφεται ως "λεφτά υπάρχουν". Αυτό ψήφισε με ελεύθερη βούληση ο γίγαντας λαός που με κλεφτοκοτάδικη λογική νόμισε ότι είναι ακόμη στην εποχή που ψήφιζε ΠΑΣΟΚ και ξοφλούσε από κάθε σκέψη, από κάθε υποχρέωση. Έχουμε γράψει εδώ και καιρό ότι αυτή η χώρα μπορεί να ταΐσει περίπου 6 εκατομμύρια κόσμο. Οι υπόλοιποι 5 εκατομμύρια έχουν δύο επιλογές, ή να φύγουν έξω ή να εξοντωθούν, Tragic αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Όλα τ' άλλα είναι για να βγάζουν το μεροκάματο τα παπαγαλάκια. Ας ξυπνήσουμε κάποτε !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.