#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/08/2010 13:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η δράση της λέσχης Bilderberg αρχίζει να ξεσκεπάζεται



Η διαβόητη λέσχη Bilderberg έχει έρθει και πάλι στο προσκήνιο, μετά τη δημοσίευση άρθρου του Fidel Castro, στο οποίο προειδοποιεί πως η «…κλίκα αυτή έχει μετατραπεί σε ένα είδος παγκόσμιας κυβέρνησης, που ελέγχει όχι μόνο τη διεθνή πολιτική και οικονομία, αλλά ακόμη και τον πολιτισμό…».

Αυτό το διάστημα ζούμε μια παγκόσμια αφύπνιση για το θέμα της νέας τάξης πραγμάτων, καθώς εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ανακαλύπτουν τη πηγή της πραγματικής πολιτικής κυριαρχίας και το λόγο για τον οποίο ο πλανήτης μας οδηγείται προς την υποδούλωση και τη δικτατορία.

Ο Castro μιλάει για ένα σχέδιο «εγκατάστασης μιας παγκόσμιας κυβέρνησης χωρίς σύνορα, που δεν θα δίνει λόγο σε κανέναν…». Αναφέρει ακόμη την άποψη ότι «η  σοσιαλιστική φιλοσοφική σχολή της Φραγκφούρτης συνεργάστηκε στη διάρκεια της δεκαετίας του`50 με την οικογένεια Rockefeller, έτσι ώστε να στρωθεί ο δρόμος για την επικράτηση της μουσικής ροκ, μέσω της οποίας θα ελέγχονται οι μάζες, καθώς αυτή  τις αποπροσανατολίζει από τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις κοινωνικές αδικίες».

Τα κύρια  ΜΜΕ του πλανήτη, αντέδρασαν στα λεγόμενα του Κουβανού επαναστάτη, επαναλαμβάνοντας σε όλους τους τόνους ότι η λέσχη Bilderberg είναι απλά μια  ανεπίσημη «μάζωξη», χωρίς καμιά εξουσία, και χωρίς να καθορίζει πολιτικές. Όπως όμως ανέφερε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο πρώην Γεν. Γραμματέας του ΝΑΤΟ Willy Claes, οι συμμετέχοντες στις μυστικές συγκεντρώσεις, είναι υποχρεωμένοι να επιβάλλουν τη συμφωνηθείσα πολιτική της Bilderberg, στο περιβάλλον που δραστηριοποιούνται και όπου έχουν επιρροή. Αυτός είναι και ο λόγος, που όταν υπάρχει κάποια συναίνεση πολιτικής σε συνάντηση της λέσχης, όπως το ενιαίο ευρωπαϊκό νόμισμα, η εισβολή στο Ιράκ, το ποιοι πολιτικοί θα τεθούν υποψήφιοι για αξιώματα, κλπ. τότε βλέπουμε πως η πολιτική αυτή εφαρμόζεται σύντομα και στη πραγματικότητα.

Υπάρχουν δυο ταινίες σχετικές με τη Bilderberg, που συνεισφέρουν τα μέγιστα στην αποκάλυψη του καταχθόνιου ρόλου της. Οι ταινίες Endgame και The Obama Deception, του Alex Jones. Στη δεύτερη μάλιστα, καταρρέει ο μύθος πως ο πρόεδρος Ομπάμα ήταν ένας δημοφιλής άνθρωπος του λαού, που θα έφερνε την αλλαγή. Η ταινία αποκαλύπτει πως ο Ομπάμα είχε επιλεγεί από την ίδια τη Χίλαρυ Κλίντον, στη διάρκεια συνάντησης της λέσχης το 2008. Αποκαλύπτεται πως ο Αμερικανός πρόεδρος δεν είναι τίποτα άλλο παρά υπηρέτης των υπέρμαχων της παγκοσμιοποίησης, και δίνει λόγο σε άτομα όπως ο Zbigniew Brzezinski. Οι ταινίες αυτές δείχνουν πως οι διάφορες «προδοτικές» κυβερνήσεις  του κόσμου, πηγαίνουν στη Bilderberg για να πάρουν οδηγίες και διαταγές. Το τελευταίο χρόνο, στη συνάντηση της Ισπανίας, η πλειοψηφία των συμμετεχόντων εξέφρασε τη στήριξη της σε μια επίθεση κατά του Ιράν, κάτι που βλέπουμε και σαν πιθανό ενδεχόμενο στο πραγματικό κόσμο.

Μια κυβερνώσα ελίτ μπορεί  να λειτουργεί με επιτυχία μόνο στη σκιά. Αν  τη βγάλουμε στο φως, ίσως μπορέσουμε να  την αντιμετωπίσουμε. Αυτό φαίνεται να επαληθεύεται με την πρόσφατη ομολογία του μεγαλόσχημου της λέσχης Zbigniew Brzezinski, που παραδέχεται πως  η «νέα παγκόσμια πολιτική αφύπνιση» εκτροχιάζει τα σχέδια για τη νέα παγκόσμια τάξη.

S.A (prisonplanet)

Δείτε τις δυο ταινίες:



ΣΧΟΛΙΑ

  1. zap-zap avatar
    zap-zap 29/08/2010 13:55:09

    αυτή την μ@λ@κι@ με τη σχολή της Φρανκφούρτης και το ροκ θα μπορούσε να μην την γράψει.

    • Factorx avatar
      Factorx @ zap-zap 29/08/2010 13:58:03

      !!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ zap-zap 29/08/2010 14:08:41

      Συγχώρεσέ τον. Όποιος δεν έχει εντρυφήσει στη ρόκ, τη φοβάται. Και μιλάω για ολόκληρη τη ρόκ μουσική, και όχι μόνο τις χάρντ και χέβι μέταλ.

      • straydog avatar
        straydog @ Strange Attractor 29/08/2010 15:34:01

        Παρεπιμπτοντως τo heavy metal και το hard αποτελουν καρικατουρα και γελοιογραφηση του Rock

      • Olympia avatar
        Olympia @ Strange Attractor 29/08/2010 18:28:45

        Μάλλον το Heavy ξέπλυνε την γλυκανάλατη αποχαυνωτική ελαφρότητα του "Ροκ" γι' αυτό και πολεμήθηκε τόσο λυσσαλέα.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Strange Attractor 29/08/2010 21:19:29

        Τhe world is full of kings and queens, who blind your eyes then steal your dreams...

        it's heaven and hell.

      • axilleas avatar
        axilleas @ Strange Attractor 30/08/2010 00:09:23

        @tsilivithras
        black sabbath, heaven and hell, στα φωνητικα,ο προσφατα αποθανων, dio

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Strange Attractor 30/08/2010 12:24:36

        I see a woman in the night
        With a baby in her hand
        Under an old street light
        Near a garbage can
        Now she puts the kid away, and she's gone to get a hit
        She hates her life, and what she's done to it
        There's one more kid that will never go to school
        Never get to fall in love, never get to be cool.

        Keep on rockin' in the FREE????? world,

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ zap-zap 29/08/2010 14:32:21

      Κι εμένα μου αρέσει η ροκ και με αυτή μεγάλωσα και μεγαλώνω ακόμα, αλλά αυτά που λέει ο Φιντέλ έχουν βάση. Μέσω της μουσικής και κυρίως της ροκ και του Χόλυγουντ, οι αμερικανοί ασκούν ιδεολογική κυριαρχία.
      http://www.antinews.gr/?p=58323

      • Μisha avatar
        Μisha @ εναςάσχετος 29/08/2010 15:19:55

        Τσαμπούνες, κλαρίνα, ζουρνάδες και νταούλια , οι δικιές μας ροκιές.Και δε χρειάζονται φιξάκια για να σε «ανεβάσουν».
        Πλέον η αμερικάνικη ρόκ έπαψε να έχει τον αντικαθεστωτικό χαρακτήρα που την έκανε δημοφιλή.
        Έχει γίνει εργαλείο παγκοσμιοποίησης και εξαιρετικά προσοδοφόρο προϊόν.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ εναςάσχετος 29/08/2010 15:25:36

        Ένα οποιοδήποτε βλακώδες τραγουδάκι του Σάκη ή του Νίνο ή της Βίσσυ κλπ είναι χίλιες φορές πιο επικίνδυνο από οποιοδήποτε "ψυχεδελικό" "σατανιστικό" ή άλλο ροκ τραγούδι.
        Η πλήρης αποβλάκωση, μόνο με τα σαχλοποπάκια και τα σκυλάδικα έρχεται. Δείτε το αποτέλεσμα καθημερινά στα μοδάτα σόου της ελληνικής τιβί.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ εναςάσχετος 29/08/2010 15:51:25

        «Ένα οποιοδήποτε βλακώδες τραγουδάκι του Σάκη ή του Νίνο ή της Βίσσυ κλπ…..» Εγώ θα συμφωνήσω με σένα!
        Από την άλλη, ο αντίποδας δεν είναι αυτοί που αναφέρεις παραπάνω. Είναι το ελληνικό ροκ (υπάρχει!), το έντεχνο, ο Χατζηδάκις , ο Μαμαγκάκιης (με τεράστια παραγωγή τα τελαευταία χρόνια) και οι άπειροι καλοί τραγουδοποιοί μας, το πραγματικό λαϊκό (ο Κορακάκης και άλλοι γράφουν λαϊκά τραγούδια σήμερα), το παραδοσιακό (ναι: Τσαμπούνες, κλαρίνα, ζουρνάδες και νταούλια….).
        Και πόσοι ξέρουν τους κορυφαίους, στο διεθνές κλασσικό ρεπερτόριο, Ελληνικούς Χορούς του Σκαλκώτα; Μας έτυχε το θαυμαστό προνόμιο να έχουμε αυτόν «τον Μότσαρτ του εικοστού αιώνα» --όλοι τον ξέρουν , εκτός από εμάς. Και τον Καλομοίρη έχουμε, και τον Ξένο, και τον Σισιλιάνο…

      • Μisha avatar
        Μisha @ εναςάσχετος 29/08/2010 18:25:33

        SA

        Οι ελλαδίτικες ποπιές μοιάζουν πολύ με τις αμερικάνικες.Ακόμα και στο στησιμο: ρούχα, ηχόχρωμα , ρυθμός, χορευτικά....

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ εναςάσχετος 29/08/2010 18:40:07

        Η αθλιότητα της φτηνής μουσικής για τις μάζες είναι διεθνές φαινόμενο. Ότι σαβούρα υπάρχει στην ελληνική αγορά υπάρχει αντίστοιχα και στην αμερικανική. Εκεί πάλι υπάρχει επιπλέον και το λεγόμενο FM music που παίζει όλη μέρα στους ραδιοφωνικούς σταθμούς πείθοντας με την συνεχή επανάλειψη. Φτηνή μουσική του σωρού. Σε εμάς αυτό έχει τη μορφή άθλιων ελληνικών ασμάτων που παίζουν όλη μέρα.
        Άλλο όμως η καλή μουσική και άλλο η δημοφιλής. Χρειάζεται αφτί και εκπαίδευση για να τα διαχωρίσει κανείς. Άλλωστε ο Μάικλ Τζάκσον πουλάει περισσότερα από τον Νικ Κέϊβ εκεί, όπως σε εμάς ο Νίνο πουλάει περισσότερα από τα Διάφανα Κρίνα.

      • Μisha avatar
        Μisha @ εναςάσχετος 29/08/2010 19:11:34

        Υπάρχει ένα κίνημα μεταξύ των εχόντων οικολογικές ανησυχίες που μιλά για τα πολλά πλεονεκτήματα του «τοπικού φαγητού » (local food).
        Ίσως θα έπρεπε να υπάρξει κάτι ανάλογο και στα μουσικά πράγματα.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ εναςάσχετος 29/08/2010 21:33:36

        Άλλο το αμερικάνικο ροκ, άλλο το αγγλικό και άλλο το ελληνικό.

        Το παρακάτω αφιερωμένο στους πολίτικαλ κορέκτ που ενοχλούνται όταν άλλοι "συνομοσιολογούν":

        "Ποιοί είσαστε εσείς
        που τα λόγια μας
        τα κάνετε μπροσούρες
        οτοβλεψίες, κρυπτομούρες
        μ' ένα καλάμι στα μπαλκόνια
        για άνοιξης λέτε χελιδόνια
        Ποιοί είσαστε εσείς

        Ποιοί είσαστε εσείς
        που τα λόγια μας
        συνεντεύξεις σε φυλλάδες
        και άρες μάρες κουκουνάρες
        να σας το πω κωλοαγάδες
        απόκληροι παραμυθάδες
        Ποιοί είσαστε εσείς

        Ποιοί είσαστε εσείς
        που τα λόγια μας
        κάνετε σύνθημα για βία
        τρελή μυθολογία
        κράτος εν κράτη αστυνομία
        πρόσεχε φίλε τη γωνία
        μη συγκρουστείς

        Ποιοί είσαστε εσείς

        Βία στη βία
        βία μη βία
        η αμοιβή χα
        Βία στη βία
        η αμοιβή χα
        βία μη βία
        Μη μπερδευτείς
        η αμοιβή χα
        βία στη βία
        Ποιοί είσαστε εσείς"

        ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ εναςάσχετος 29/08/2010 21:58:43

        "συνομωσιολογούν"

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ zap-zap 29/08/2010 15:13:43

      Έχει και η Φρανκφούρτη τον συμβολισμό της.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ zap-zap 29/08/2010 18:04:23

      Κι όμως ο "πεφωτισμενος" ΓΑΠ στην συνεντευξη του στην Chrisitan Science Monitor με τίτλο "Prime minister of Greece: 'There is real danger in global austerity'" αναφέρει προς το τέλος της πρώτης σελίδας για τους νέους: "Πρέπει να δούμε και το ερώτημα της πολιτισμικής παγκοσμιοποίησης. Απλά με το να έχουν οι νέοι αφομοιώσει μία παγκόσμια κουλτούρα μέσω της επικοινωνίας κοινών συμβόλων, δημοφιλους μουσικής (popular music) και την αίσθηση των παγκοσμίων προβλημάτων δεν σημαίνει ότι έχουν χειραφετηθεί."
      Δεν νομίζεις φίλε ότι προωθεί ο "δικός τους άνθρωπος" (κατά δήλωση των Financial times) τα ίδια αίσχη που περιγράφει και ο Castro?

  2. Μisha avatar
    Μisha 29/08/2010 14:25:15

    O Φιντέλ , για μια ακόμα φορά, πρωτοπόρος κι ασυμβίβαστος.

    Στα καθ ήμάς, ένας από τους μόνιμους συνδαιτημόνες της διαβόητης λέσχης είναι ο επιχειρηματίς Γ.Δαυίδ, επικεφαλής της ελληνικής Κόκα Κόλα αλλά και αξιωματούχος του Πατριαρχείου Φαναρίου.

    Για να δουμε πώς «η επίθεση στον πολιτισμό» παίρνει σάρκα οστά στην καθημερινότητα μας, μέσω των ποικίλων «αμερικανιών»

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Μisha 29/08/2010 14:49:03

      Δεν χρειάζεται να εντρυφήσει κανείς στη συνομωσιολογία για να τα διαπιστώσει αυτά.
      Αρκεί να ανοίξει το Κουτί της Πανδώρας (tv) για να καταλάβει ότι συντελείται πολιτισμική γενοκτονία: Η στιγμή της αλήθειας, οι πορνομοντέλες ως ιδανικά, οι σελέμπριτις ως ορισμός της επιτυχίας, η τρομακτική βία με την οποία έχουν εξοικειωθεί ακόμη και τα μωρά.

      ΥΓ. Πόσα παιδάκια πήραν στο λαιμό τους με την «ψυχεδέλεια» ως μόδα, τις ανάλογες ταινίες, το Lucy in the Sky with Diamonds…

      • Μisha avatar
        Μisha @ ένας Άμλετ 29/08/2010 14:56:54

        Μάς έχει αλώσει το Κουτί σε όλα τα επίπεδα.Η πουστιά έχει γίνει κατόρθωμα, ο ανδρισμός, η εντιμότητα και η οικογενειακή ζωή εμπόδιο στην προσωπική ανέλιξη.
        Με όπλο το Κουτί, Τζούλιες, Ψινάκηδες, Καρατζαφύρερ και Νονοί σέρνουν από την μύτη το συλλογικό ασυνείδητος μας.
        Το πέταμα του Κουτιού είναι πράξη σοφίας και Εθνικής Αντίστασης.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:34:46

        Άμλετ "συνομωσιολογία" είναι άλλη μια λέξη-τοτέμ που επινόησε το σύστημα ώστε να καθιστά αδύνατη εν τη γενέσει της την συζήτηση και ανταλλαγή πληροφοριών και πραγματικών γεγονότων ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ MAINSTREAM MEDIA.
        Άλλες λέξεις-τοτέμ είναι "ρατσιστής", "εθνικιστής", "αντι-σημμίτης" κ.ο.κ

        Δεν χρειάζεται να ανοίξεις κανένα "κουτί" πέραν της πραγματικότητας.
        'Εχω δει με τα ίδια μου τα μάτια έναν 8χρονο να γρονθοκοπεί στο πρόσωπο άλλον 8χρονο επειδή ο δεύτερος του βρισε τη μάνα για ένα λάθος που έκανε σε ένα pc-game που έπαιζαν δίπλα-δίπλα σε net cafe....8χρονοι.
        Έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια σε παιδική εκδήλωση να βάζουν 9-10χρονών κορίτσια να χορεύουν "Move bitch get outta my way" (hardcore hip-hop) κουνώντας τα μπούτια τους και χαιδεύοντας του κώλους τους Μ-Π-Ρ-Ο-Σ-Τ-Α Σ-Τ-Ο-Υ-Σ Γ-Ο-Ν-Ε-Ι-Σ ΤΟΥΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΛΟΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΑΝ!!!!!!!!!!!ΟΛΟΙ!!!!!!!!!!!!!
        Τε περιστατικά που έχω δει με ανήλικα κορίτσια και ενήλικες σεξουαλικές συμπεριφορές είναι αδύνατον να γραφτούν εδώ μέσα.

        Σεξ βία και αίμα...εθίζουν και σταδιακά αποχαυνώνουν μέχρι το υποκείμενο να καταστεί παντελώς "ατάραχος" απέναντί τους.
        Τότε είναι έτοιμος για πολτοποίηση.Τότε είναι που έχει εξαφανισθεί κάθε είδους ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ μέσα στον άνθρωπο.

        "Πόσα παιδάκια πήραν στο λαιμό τους με την «ψυχεδέλεια» ως μόδα, τις ανάλογες ταινίες, το Lucy in the Sky with Diamonds…"

        Όσα έφαγε κι η ηρωίνη στο Βιετνάμ...always playing both sides of the story.
        Μετά τα '60ς η κάθε λογής πρέζα πλέον είχε μπει στο lifestyle και πέρασε στα χέρια του marketing.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:38:58

        Μisha πες μου σε πόσα σπίτια δεν βλέπεις την τηλεόραση να κάνει την μπειμπυ-σιττερ;;;
        Προσπάθησε να πεις σε αυτούς τους γονείς ότι καταστρέφουν το παιδί τους για λίγες ώρες ησυχίας...θα σε σκυλο-βρίσουν.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:42:33

        “Οι βάρβαροι.”
        Οι βάρβαροι δεν θα ξανάρθουν απ`τα σύνορα.
        Τους εκπαιδεύουν οι σοφοί με τηλεόραση.
        Κι οι ορδές τους απ`τα παιδικά δωμάτια θα ορμήσουν.

        Π.Α. Σινόπουλος

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:54:31

        Συμφωνώ! Θα έπρεπε να έχω χρησιμοποιήσει εισαγωγικά….

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:56:45

        Αφιερωμένο στον Μίσια και στον Αμλέτο:

        Διάβασα πρόσφατα ένα άρθρο στη Νιου Υορκ Τάϊμς, όπου οι Αμερικανοί, ούτε λίγο ούτε πολύ, θρηνούσαν για τη θλιβερή κατάντια του πνευματικού επιπέδου της σημερινής νεολαίας τους, την οποία απέδιδαν στη μακροχρόνια επιρροή της τηλεόρασης. Και άντε αυτοί διαθέτουν τηλεόραση εδώ και 70 χρόνια! Η επίδραση της είναι καταλυτική, και αποτελεί κεντρικό στοιχείο σε αυτό που ονομάζουμε αμερικανική «κουλτούρα». Η κοινωνία τους περιστρέφεται γύρω από τη τηλεόρασή. Τι να πούμε όμως και εμείς; Που μέσα σε 20 μόλις χρόνια καταιγιστικής «επίθεσης» της ιδιωτικής τηλεόρασης, πάμε να χαζέψουμε εντελώς. Σε όλα τα επίπεδα.
        Είμαι από αυτούς, που αν και φανατικός οπαδός του συγκεκριμένου μέσου, είχα προβλέψει από καιρό, πως η δική μας εκδοχή, με χαζοχαρούμενα πρότυπα τύπου Ρούλας Κορομηλά, θα «κατέστρεφε» μία ή και περισσότερες γενιές Ελλήνων (και κυρίως Ελληνίδων). Η άναρχη μορφή με την οποία μας επιβλήθηκε, σε συνδυασμό με το καθαρά νεοελληνικό στοιχείο του νεοπλουτισμού και της υπερβολής, ήταν επόμενο να μας βλάψει σοβαρά. Στη χώρα μας υπήρξε εποχή όπου είχαμε περισσότερα κανάλια και από αυτήν την Αμερική. Ο κάθε πικραμένος πρώην ταβερνιάρης άνοιγε σταθμό, θέλοντας να γευτεί και αυτός μέρος της δύναμης και της γκλαμουριάς που είχαν ήδη αποκτήσει οι προβεβλημένοι μεγαλοκαναλάρχες (εργολάβοι, εφοπλιστές, κλπ).
        Σήμερα, είκοσι χρόνια μετά, το τοπίο παραμένει εξίσου θλιβερό. Μπορεί να μην υπάρχουν εκατοντάδες κανάλια, όμως αυτά που υπάρχουν και που κυριαρχούν στη διαμόρφωση της ψυχοσύνθεσής μας, είναι για τα μπάζα. Ατέλειωτες ώρες γεμάτες με δήθεν κωμικές σειρές, που προωθούν καρικατούρες ανθρώπινων χαρακτήρων, και που στη πραγματικότητα γελοιοποιούν τον μέσο Έλληνα, που όμως καμιά μα καμιά σχέση δεν έχει με αυτή του την «καλλιτεχνική» απεικόνιση.
        Πρωινάδικα με παρουσιάστριες (και παρουσιαστές) μπίμπο, που σε άλλες εποχές δεν θα μπορούσαν να προσληφθούν ούτε σε συνοικιακή βιοτεχνία ως κοπτοραπτούδες, διαμορφώνουν τη συνείδηση, τη παιδεία(!), και τη προσωπικότητα μιας ολόκληρης γενιάς γυναικών (και δυστυχώς νέων κοριτσιών), ασχολούμενες με κάθε τι φτηνό. Μεσημεριανάδικα, που καταναλώνουν ώρες ατελείωτες τηλεοπτικού χρόνου αναμασώντας ανούσια ευτελή κουτσομπολιά, και δημιουργώντας περιττά και επικίνδυνα πρότυπα εκ του μηδενός, σε μια προσπάθεια να φέρουν τη γκλαμουριά σε μια χώρα όπου όλοι σχεδόν γνωρίζονται μεταξύ τους.
        Τεχνητά ινδάλματα που ξεπήδησαν μέσα από τον τηλεοπτικό σωλήνα, και που ως κακέκτυπα που είναι προβάλλουν έναν τρόπο ζωής που στη καλύτερη περίπτωση είναι ξένος προς τον Έλληνα, και που στη χειρότερη θα αποτελούσε ποινικά κολάσιμη πράξη.
        Και τέλος οι… σοβαρές ειδήσεις! Όπου μια χούφτα από ακριβοπληρωμένους κήνσορες, επιχειρεί (και καταφέρνει) να διαμορφώσει τη πολιτική και οικονομική κουλτούρα μας. Υπακούοντας σε υπόγεια συμφέροντα, που ο απλός άνθρωπος δύσκολα μπορεί να γνωρίζει, πλασάρουν ως θέμα ότι αυτοί νομίζουν, χειραγωγώντας και ποδηγετώντας τη μάζα, η οποία ανήμπορη παραδέχεται πως: «έτσι είναι, αφού το είπε η τηλεόραση…».
        Κάποτε η τέχνη, και κατ`επέκταση η τηλεόραση αντέγραφε τη πραγματικότητα, φιλτράροντας την μέσα από το μάτι του καλλιτέχνη. Σήμερα γίνεται το ανάποδο. Η ζωή μιμείται τη «τέχνη», μιμείται τη τηλεόραση. Με αποτέλεσμα να υπάρχει μια ολόκληρη γενιά «παραελλήνων» που μεγάλωσαν με τη τηλεόραση αναμμένη 20 ώρες το 24ωρο. Που ενσωμάτωσαν στο DNA τους τη κάθε βλακεία που της πλάσαραν κάποιοι ασυνείδητοι χαχόλοι. Και τι πιο τραγικό από μια γενιά, που προτιμά τη παθητική απορρόφηση της κάθε αηδίας που προβάλλεται, από την αναζήτηση μέσα από βιβλία και κοινωνικές συναναστροφές μιας άλλης αλήθειας; Μιας αλήθειας, που είτε είναι οικονομικής φύσης, είτε πολιτικής, είτε οτιδήποτε, καμία μα καμία σχέση δεν έχει με τις σαχλαμάρες που αφομοιώνουμε καθημερινά, παραδομένοι στο έλεος της κάθε Μενεγάκη, Πετρούλας, ή Ζούγκλας.
        Η αποστασιοποίηση που υπάρχει μεταξύ των όσων προβάλλει η τηλεόραση και της πραγματικότητας, έχει γίνει ιδιαίτερα φανερή με την εμφάνιση των μπλόγκς και την επικράτηση του διαδικτύου. Για πρώτη φορά, αυτοί που ψάχνουν, συνειδητοποιούν πως ο «βασιλιάς» της τηλεόρασης είναι γυμνός. Αλλιώς δεν εξηγείται η διαφοροποίηση των απόψεων που από τη μία προβάλλουν τα «μεγάλα» κανάλια ως θέσφατο, και από την άλλη αποτυπώνουν τα σχόλια και οι αναρτήσεις των διάφορων μπλόγκς. Είναι σαν να είμαστε τυφλοί όλα αυτά τα χρόνια, και αφήναμε να μας πιάνουν από το χέρι και να μας οδηγούν κάποιοι δήθεν μονόφθαλμοι. Και τους εμπιστευόμασταν. Ε λοιπόν, όχι πια!
        Δυο είναι οι λύσεις στο παραπάνω αδιέξοδο: Σβήσιμο της τηλεόρασης δια παντός ή παρακολούθησή της με τον τρόπο που την παρακολουθώ εγώ. Και που είναι ο ίδιος τρόπος με τον οποίο θα διάβαζα ένα «Μίκυ Μάους» ή θα παρακολουθούσα μια εκπομπή του Λιακόπουλου, η έστω μια διάλεξη περί κβαντικής φυσικής από τη … Τζούλια Αλεξανδράτου. Θα διασκέδαζα αφάνταστα, θα γελούσα με τη ψυχή μου, αλλά κατά βάθος θα ήξερα ότι πρόκειται για σαχλαμάρα.
        Έτσι μάλλον θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε όλοι μας, τόσο τις «σοβαρές» εκπομπές όσο και τις ειδήσεις των 8.
        Με συγκαταβατικό χαμόγελο, με πολλή αμφισβήτηση για τα κίνητρα τους, και πολλές φορές με γέλιο.
        Όσο για τις (και καλά) κωμικές σειρές… δυστυχώς με αυτές ούτε να γελάσω δεν μπορώ, απλά τις αποφεύγω.

        Strange Attractor

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:58:20

        @ tsilivithras

        ….Και συμφωνώ γενικότερα με τις επισημάνσεις σου.
        Παρόμοια περιστατικά έχω δει κι εγώ.
        Αλλά βέβαια το Κουτί λειτουργεί ως ΠΡΟΑΓΩΓΟΣ (στα πλαίσια της πολιτισμικής γενοκτονίας)

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ ένας Άμλετ 29/08/2010 16:05:31

        @Aμλετ

        φίλε το τόνισα μόνο για να δείξω ότι έχουμε ξεφύγει εδώ και καιρό από το "κοίτα-κοίτα τι αίσχη δείχνουν στην τιβι" και περάσαμε στο "χριστέ μου κοίτα τι κάνει η κόρη του γείτονα"...!!!!

        We're on the same page here...

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 29/08/2010 16:14:34

        @Strange Attractor

        Τα ίδια σκέφτομαι κι εγώ –και πολλοί άλλοι ευτυχώς…
        «Είμαι από αυτούς, που αν και φανατικός οπαδός του συγκεκριμένου μέσου, είχα προβλέψει από καιρό, πως η δική μας εκδοχή, με χαζοχαρούμενα πρότυπα τύπου Ρούλας Κορομηλά, θα «κατέστρεφε» μία ή και περισσότερες γενιές Ελλήνων (και κυρίως Ελληνίδων)», γράφεις.
        Να σου πω κι ένα πολύ ευχάριστο όμως. Δεν έχω κάνει έρευνα αλλά από το περιβάλλον μου διαπιστώνω ότι αρκετές από τις Ελληνίδες που μεγάλωσαν με τις ρούλες, σήμερα, που πλησιάζουν τα τριάντα, ή έχουν κλείσει εντελώς την τηλεόραση (δεν την ανοίγουν ή δεν έχουν…) ή ό,τι βλέπουν, το βλέπουν με συγκατάβαση και σκωπτική διάθεση!
        Βέβαια, η μαύρη αλήθεια είναι ότι πολύ περισσότερα παιδιά έχουν σακατευτεί…

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 29/08/2010 16:19:17

        @tsilivithras

        Ναι, περάσαμε στο δεύτερο (;) στάδιο…

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ένας Άμλετ 29/08/2010 19:28:32

        Μόλις με ειδοποίησαν και το διαπίστωσα, ότι το τρομακτικό έβαλε αυτούσιο το σχόλιο για τη τιβι που αφιέρωσα στον Μίσσα και στον Αμλέτο, και βέβαια χωρίς να αναφέρει καμιά πηγή... Καλά ξεκίνησαν και αυτοί.

      • s54elas avatar
        s54elas @ ένας Άμλετ 30/08/2010 12:47:30

        ρε .. strange attractor .. σε εκτιμισα .. με αυτην σου την ..τοποθετηση .. αν και δεν μου παει το απολυτο της λυσης ..που προτεινεις .. να την σβησουμε την ρημαδα .. και ενα ακομα .. για τη διαφημηση .. που συντηρει ολη αυτη την διαροια .. γιατι ο καθενας μεγαλοκαναλαρχης .. περα απο την διαθεση του για να γκλαμουρισει .. αν δεν ειχε την οικονομικη στηριξη που του προσφερει .. η χυδαια, καταλυτικη, διαβρωτικη διαφημηση .. (π.χ."οχι για μενα, για την φουκαριαρα την μανα μου", βαλε ..11880, σφυρι στο μυαλο μου) .. δεν θα μπορουσε να διατηρησει τα χαρτινα κατασκευασματα του ..

        Υ.Γ. βαζω οτι για να θελεις να κλεισουμε την τηλεοραση .. δεν θα σε νοιαζει .. και για την διαφημηση .. και για ολα τα σαθρα που ακουγονται για τις επιπτωσεις που θα εχει .. στην οικονομια της χωρας ..

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Μisha 29/08/2010 15:04:55

      Ακριβώς Misha!
      Η εισχώρηση στο συλλογικό ασυνείδητο είναι το πρώτο ζητούμενο.
      Όπως οι Ναζί, ξέρουν ότι ο κόσμος κρέμεται από μια κλωστή: Την ψυχή τού ανθρώπου.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:08:35

        Διαβάστε αν θέλετε τον Ιταλό κομμουνιστή Antonio Gramsci. Αυτά ακριβώς στηλιτεύει (από τη δεκαετία του `20 παρακαλώ).

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:17:11

        Δεν το έχω υπόψη μου αυτό….
        Ευχαριστώ, θα το ψάξω.
        Ακούγεται απίστευτο…

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:21:28

        Φιλόσοφος, που εισήγαγε τη θεωρία της "πολιτισμικής ηγεμονίας" ως βασικό μέσο χειραγώγησης μια κοινωνίας, προκειμένου να ελέγχεται αποτελεσματικά. Πρώτα δηλαδή κερδίζεις το μυαλό τους αποχαυνώνοντάς τους, και μετά τους έχεις πλήρη υποχείρια και ενεργούμενά σου.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:28:04

        Ναι, μου είχε διαφύγει. Έψαξα τα κιτάπια μου. Έχεις δίκιο.

      • Μisha avatar
        Μisha @ ένας Άμλετ 29/08/2010 16:10:45

        SA

        Στο θέμα αυτό οι παρεμβάσεις σου είναι «μία και μία».
        Φκαριστώ.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ένας Άμλετ 29/08/2010 16:22:27

        Νάσαι καλά βρε Μίσια, αλλά η (κβαντική) γάτα δηλαδή, δεν σου άρεσε; λολ

      • Μisha avatar
        Μisha @ ένας Άμλετ 29/08/2010 16:25:31

        Μίσσα, παχύ ΣΣΣ , ρούσικο όπως λέμε Νατάσσα, Αλιόσσα...
        1980 στους Ολυμπιακούς της Μόσχας ήμουν και μασκότ :)

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ ένας Άμλετ 29/08/2010 16:35:01

        Misha = υποκοριστικό του Μιχαήλ. Χαϊδευτικά, οι ρώσσοι Μίσα λένε και τα αρκουδάκια, όπως εμείς π.χ. λέμε Μάρω τις αλεπούδες.

      • Μisha avatar
        Μisha @ ένας Άμλετ 29/08/2010 16:37:52

        Έτσι, άσχετε.Σπασίμπο.

  3. panatha avatar
    panatha 29/08/2010 14:25:49

    Eλατε τωρα!
    Συνομωσιολογιες της κακιας ωρας.Δεν υπαρχουν τετοια πραγματα.Η πραγματικοτητα ειναι αυτη που μας ταιζουν τα καναλια "μας",τα βιβλια "μας",τα πανεπιστημια "μας",οι πολιτικοι "μας",η επισημη "ιστορια" "μας".

  4. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 29/08/2010 14:28:34

    Μεγάλο θέμα μπράβο που το ξαναφέρνετε στην επιφάνεια, είναι ντροπή πολικοί που πηγαίνουν σε τέτοιες κλείστά club, στοές, μασονίες

    Αλήθεια όλα αυτά με την παγκόσμια κυβέρνηση του ΓΑΠ τι σχέση έχουν; είναι απλό μέλος; υπάλληλος; θεληματάρης; αφελείς; ή κάτι άλλο;

    Καλά για Αννούνα χερ φράου δεν το συζητώ, πιθανόν να αναλάβει και επικεφαλής μετά τον τουριστικότερο. Εχει αρχίσει την δουλειά με την Δραγώνα και την εισαγωγή από την 1η δημοτικού τα Αγγλικά που ήθελε να γίνει άκουσον άκουσον και επίσημη γλώσσα της Ελλάδας!

    Αντί να τους ξαποστείλουμε από εκεί που ήρθαν τα βόδια τους ψηφίζουν και από πάνω.

  5. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 29/08/2010 14:38:31

    Θυμηθείτε πώς (με τι μέσα) διαβρώθηκε το κίνημα της αμφισβήτησης….
    Όσοι είμαστε από μια ηλικία και πάνω τα ξέρουμε αρκετά καλά αυτά

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ένας Άμλετ 29/08/2010 14:59:01

      Ναρκωτικά;

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ Strange Attractor 29/08/2010 15:08:42

        Αυτό αφήνω να εννοηθεί και πιο πάνω. Και, βέβαια, κρούω ανοικτές θύρες…

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ Strange Attractor 29/08/2010 15:14:29

        Όλο και σέρνουμε –ακόμη-- κάποιους «ανάπηρους» στις παρέες και στο περιβάλλον μας από εκείνη την εποχή.
        Σήμερα όμως βιώνουμε την απόλυτη επιτυχία εκείνης της «επιχείρησης».
        Πληροφορίες στο «18 ΑΝΩ» και σε πολλά άλλα σχετικά κέντρα.

    • provato avatar
      provato @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:13:48

      Το ΄΄κίνημα της αμφισβήτησης΄΄ ΄΄διαβρώθηκε΄΄ μέσα (και) από την ίδια την ΄΄δυναμική΄΄ του, ήταν αυτό που λες ένα κίνημα αμφισβήτησης. (χωρίς αυτό να υποτιμά γενικά το περιεχόμενο και του αγώνες του). Δεν μπόρεσε και δεν θέλησε να αναλάβει την ΄΄ευθύνη΄΄ δημιουργίας ενός ευρύτερου κοινωνικού ΄΄σχεδίου΄΄ . Συνεπώς ΄΄μοιραία΄΄ αυτο- περιθωριοποιήθηκε. Όχι ότι δεν ΄΄πολεμήθηκε΄΄ ενεργητικά αλλά κυρίως ΄΄παθητικά΄΄ από το σύστημα. Στην διαδικασία αυτή εντάσσεται και η ΄΄απορρόφηση - μεταστροφή΄΄ μερικών απο τους ηγέτες του (με ή χωρίς εισαγωγικά) σε συστημικούς παράγοντες.

  6. Paranoia avatar
    Paranoia 29/08/2010 14:39:24

    "Ο Castro μιλάει για ένα σχέδιο «εγκατάστασης μιας παγκόσμιας κυβέρνησης χωρίς σύνορα, που δεν θα δίνει λόγο σε κανέναν…»"

    Τώρα το κατάλαβε και μας το λέει ο παππούς;

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Paranoia 29/08/2010 14:52:20

      Ο παππούς είναι ο μόνος που τα λέει όμως…
      Αν εσείς/εμείς τα έχετε/έχουμε καταλάβει όλα αυτά, αχρείαστος νά ΄ναι…

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 29/08/2010 14:58:36

        ΥΓ. Για τη σχολή της Φραγκφούρτης δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία.

      • Paranoia avatar
        Paranoia @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:09:47

        Κάνετε λάθος πριν τον Κάστρο το είχε πει ο ταπεινός Έλληνας πρωθυπουργός ονόματι Τζέφρυ η διαφορά του οποίου είναι ότι αυτός παρακάλεσε για την επίσπευσή της.

        Επίσης εαν δεν κάνω λάθος το είχε πει και ο έτερος ψυχάκιας της περιοχής ονόματι Τσάβες.

        Ο πρώτος ψυχάκιας κράτησε και κρατάει εδώ και 50 χρόνια την Κούβα στην εποχή του χαλκού και οίκο ανοχής των απανταχόυ της γης παλαιοκομμουνιστών.

        Ο δεύτερος κρατάει την χώρα του στην φτώχια και τη μιζέρια ενώ κολυμπάει στο πετρέλαιο.

        Και ο τρίτος ο δικός μας μόλις μας πούλησε σε αυτούς οπότε δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα γιατί λίαν συντόμως θα αποκτήσουμε όλα τα παραπάνω δεινά μαζί.

        Άμλετ ο περισσότερος κόσμος και εδώ και στο εξωτερικό έχει καταλάβει τι παίζεται, το τι μπορεί να κάνει είναι το ζήτημα.

      • Μisha avatar
        Μisha @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:23:10

        Παράνοια , τι λές;
        Η Κουβα ηταν οικος ανοχής για τους αμερικάνους λεφτάδες επί δικτατορα Μπατίστα .
        Η Βενεζουέλα εθνικοποίησε τις πετρελαιοπηγές, έδιωξε τους νταβατζήδες γιάνκηδες και ο Τσάβες κάνει αδιαναομή του πλούτου υπέρ των ασθενεστέρων, εις βάρος μεγαλοτσιφλικάδων και πετρελαιάδων που υποστηρίζονται από τη ΣΙΑ.

      • Paranoia avatar
        Paranoia @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:27:10

        Σόρυ εδώ έχουμε διάσταση απόψεων. Εγώ βλέπω τώρα τι γινέται. Παλιά έβγαζες χρήματα καλά και ως μετανάστης στη Βενεζουέλα τώρα κολυμπάει στη μιζέρια.

        Όσο για την Κούβα με τα αμάξια του Μπατίστα κυκλοφορούν ακόμα. Όποιος έχει επισκεφθεί τις δύο χώρες γνωρίζει την αθλιότητα που επικρατεί. Δεν χρειάζονται θεωρητικές αποδείξεις.

      • Μisha avatar
        Μisha @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:38:05

        Ο Κολοκοτρωνης είχε πει «Την πατρίδα μας θέλομε κι ας τρώγωμεν πέτρες».
        Και στην Κουβα και στη Βενεζουέλα οι ηγεσίες είναι υποδείγματα υπεράσπισης τςη εθνικής ανεξαρτησίας.
        «Καταλαβαίνω» όσους ήθελαν να πάνε κατα κεί και να κάνουν μπιζνες.Παλιότερα είχαν και το δουλεμπόριο να πορευτούν , αλλά -what a pitty- σταμάτησε.

      • Ολντ Τραφορντ avatar
        Ολντ Τραφορντ @ ένας Άμλετ 30/08/2010 09:33:46

        Το Μεξικό ανέκαθεν φτηνότερο απο τη Κούβα.
        Οι φυτείες ανέκαθεν ήταν στη Νότια Αμερική.
        Γιατί να στείλεις πλοίο Νότια Αμερική, Κούβα, Βόρεια Αμερική, ενω απλά στέλνεις τα εμπορεύματα σου με τα πόδια και γλιτώνεις ενα σωρό μαφιόζους μεσάζοντες που είχαν καταλάβει τη Κούβα τη δεκαετία του 50.
        Γιατί να μην ήθελαν απλά να αποχωριστούν της Κούβα κάποιοι στην τότε κυβ της Αμερικής αλλά μετά κατάλαβαν το λάθος τους?
        Το οποίο δεν ήταν καν λάθος αν υπολογίσουμε οτι τότε ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΣΣΔ ήλεγχε το ίδιο trust των Μπολσεβίκων που ελέγχει σήμερα το κόμμα των Δημοκρατικών της Αμερικής.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Paranoia 29/08/2010 15:01:20

      Λες να το κατάλαβε τώρα; Ο Κάστρο έκανε επανάσταση το 1959, εν μέσω ψυχρού πολέμου, και 150 χλμ από την Αμερική, όταν όλα τάσκιαζε η φοβέρα...
      Δεν ήταν τότε ούτε ασφαλές ούτε μόδα να είσαι αριστερός επαναστάτης. Οπότε ας μη βιαζόμαστε να τον κατηγορούμε εκ των υστέρων και εκ του ασφαλούς.

  7. montechristos avatar
    montechristos 29/08/2010 14:46:57

    Στις 22-25 Απριλίου του 1993 η λέσχη Bilderberg συναντήθηκε στην Βουλιαγμένη για μπανάκι και φραπέ μάλλον θα ήταν !!

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ montechristos 30/08/2010 09:25:27

      "Ελληνικές βουλευτικές εκλογές 1993 - Βικιπαίδεια
      Οι πρόωρες εκλογές της 10ης Οκτωβρίου 1993 που προκλήθηκαν από την πτώση της κυβέρνησης Μητσοτάκη τον Σεπτέμβριο κερδήθηκαν από τον Ανδρέα Παπανδρέου"

      Το 1991 η Ελλάδα ήταν το πρώτο Δυτικό Κράτος που άνοιξε τα σύνορα της στον 20ο αιώνα σταδιακά μεταβάλοντας το στάτους της σε πολυπολιτισμική χώρα. Αυτό έγινε με την πρόφαση της διευκόλυνσης της μειονότητας των Βορειοηπειρωτών.
      Το 1993 είχαμε την επανεκλογή της Σοσιαλιστικής κυβέρνησης που έμελε να φέρει την Ελλάδα στη Νεα Εποχή των ανοιχτών συνόρων, του πολυφυλετισμού, της πολυπολιτισμικότητας και της παγκοσμιοποίησης. Κάτι που δεν μπορούσε να το κάνει ανοιχτά ενα κόμμα της λαϊκής Δεξιάς.

      Τίποτε δεν είναι τυχαίο.

      Προφανώς σχεδίαζαν τον ρόλο της Ελλάδας ως πύλη στην Ευρώπη απο την Ασία, Μέση Ανατολή και ίσως ακόμη και τον σταδιακή εγκατάσταση μεγάλου ποσοστού του Ισλαμικού στοιχείου στην καρδιά της Ευρώπης μέσω της Ελλάδας.

  8. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 29/08/2010 14:54:22

    Εξαιρετικά επιτυχημένη η εικόνα που συνοδεύει το κείμενο.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ένας Άμλετ 29/08/2010 15:02:51

      Συμφωνώ, μάλιστα την έχω κάνει και t shirt προ πολλού.

  9. Aggelos avatar
    Aggelos 29/08/2010 14:57:08

    Factorx: για τη Ντόρα,τον Μητσοτάκη και τον ΓΑΠ δεν γράφει πανέξυπνε;

  10. provato avatar
    provato 29/08/2010 14:58:11

    Και μόνο η δέσμευση περί μη κοινοποίησης των όσων συζητούνται εκεί έπρεπε να αποτελεί απαγορευτικό παράγοντα συμμετοχής για κάθε πολιτικό, δημοσιογράφο που σέβεται τον εαυτό του, το πολίτευμα και τους πολίτες.
    Εδώ ταιριάζει το απόσπασμα από την ομιλία του JFK την 27.4.1961 ενώπιον της Αμερικανικής Ένωσης Συντακτών.

    ΄΄Κυρίες και κύριοι.

    Η λέξη μυστικότητα είναι μη αποδεκτή σε μια ελεύθερη και ανοικτή κοινωνία.

    Και είμαστε ως άνθρωποι, κληρονομικά και ιστορικά αντιμέτωποι με μυστικές κοινωνίες.

    Με μυστικούς όρκους και μυστικές διαδικασίες.

    Είμαστε αντιμέτωποι με μια μονολιθική και ανελέητη συνωμοσία.

    Η οποία βρίσκεται κυρίως μέσα στη κυβέρνηση και θέλει να επεκτείνει το πεδίο επιρροής της.

    Με διείσδυση αντί για αποφυγή, με υπονόμευση αντί για εκλογή,

    με εκφοβισμό αντί για ελεύθερη επιλογή.

    Είναι ένα σύστημα που έχει στρατολογήσει τεράστιες ποσότητες

    ανθρώπινων και υλικών πόρων.

    Υψηλά αποδοτικός μηχανισμός που συνδυάζει στρατιωτικές, διπλωματικές, κατασκοπευτικές, οικονομικές, επιστημονικές και πολιτικές λειτουργίες.

    Οι προετοιμασίες (τους) δεν διεξάγονται δημόσια.

    Τα λάθη τους θάβονται και δεν δημοσιεύονται.

    Οι ενέργειες τους αποσιωπώνται και δεν αναφέρονται.

    Καμία δαπάνη δεν ελέγχεται κανένα μυστικό δεν αποκαλύπτεται.

    Γι’ αυτό ο Αθηναίος νομοθέτης Σόλων θέσπισε ως έγκλημα για κάθε πολίτη την αποφυγή της δημόσιας αντιπαράθεσης.

    Ζητώ την βοήθεια σας, στην τεράστια προσπάθεια πληροφόρησης και αφύπνισης του Αμερικανικού λαού.

    Είμαι αισιόδοξος πως με την βοήθεια σας, ο άνθρωπος θα γίνει αυτό που γεννήθηκε να είναι.

    Ελεύθερος και ανεξάρτητος.΄΄
    (η μετάφραση από το blog του epicurus2day)

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ provato 29/08/2010 15:06:17

      Τέτοια έλεγε; Για αυτό τον έφαγε η μαρμάγκα άραγε;

      • provato avatar
        provato @ Strange Attractor 29/08/2010 15:51:23

        SA, ολόκληρη η ομιλία του στα Αγγλικά:
        h**p://www.jfklibrary.org/Historical+Resources/Archives/Reference+Desk/Speeches/JFK/003POF03NewspaperPublishers04271961.htm

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ provato 29/08/2010 15:24:42

      Η Φράου Α. έχει πει ότι «δημοσιεύονται» (σε περίληψη) αλλά χωρίς τα ονόματα των ομιλητών, οπότε δεν ξέρεις ποιος λέει τι…
      Φαίνεται όμως ότι το βιβλιαράκι μοιράζεται μόνο στα μέλη, γιατί όσο και να το ψάξετε δεν θα το βρείτε….
      Πάντως, αν το βρείτε γράψτε μου…

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/08/2010 15:23:44

    The Invisible Empire: New World Order Defined Full:

    h**p://www.youtube.com/watch?v=NO24XmP1c5E
    ______
    Eπίσης: Τhe Shadow Masters

    • provato avatar
      provato @ αλλενάκι 29/08/2010 16:04:45

      ΄΄Ανεπίσημα΄΄, έχει πρόσφατα υποτιτλιστεί στα Ελληνικά. Είναι αρκετά καλό για όσους θέλουν να πάρουν μια γενική γεύση για την NWO .

  12. straydog avatar
    straydog 29/08/2010 15:29:48

    Η νοσος του Alzheimer συμπεριλαμβανει σχεδον παντα μια περιοδο παρανοιας του
    πασχοντος,οπου,λιγο πολυ,διαφοροι τον κλεβουν,του δηλητηριαζουν το φαγητο,
    κλπ,κλπ.Φαινεται οτι ο Καστρο βρισκεται σ`αυτη την φαση και οι γιατροι του
    δεν τολμουν να του παρεχουν την φαρμακευτικη αγωγη που χρειαζεται.Ετσι τα
    φαιδρα περι ροκ μουσικης,παγκοσμιας συνομωσιαςκλπ.Ελεος πια,ουτε το ΚΚΕ
    δεν τα λεει αυτα πια...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ straydog 29/08/2010 15:39:32

      Αν ψάξεις λίγο παραπέρα από το ΝΙΤΡΟ ή το Νταουν Τάουν θα δεις όντως υφίσταται ζήτημα παγκόσμιας συνομωσίας, νέας τάξης κλπ. Επίσης, ότι στη διάρκεια της ηγεσίας του, ο Κάστρο έπεσε θύμα δεκάδων αποδεδειγμένων προσπαθειών της ΣΙΑ να τον δολοφονήσουν. Κάθε άλλο παρά παρανοϊκός ήταν. Τώρα αν έχει γεροντική άνοια, άλλο θέμα.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 29/08/2010 15:46:54

        Και επίσης θα ήθελα να ήξερα πόσοι από εμάς τους κήνσορες, αν ήταν γιοι ζάπλουτου μεγαλογαιοκτήμονα και δικηγόροι, θα τα βροντούσαν όλα για να ξεκινήσουν αντάρτικο παρέα με άλλους 10-15 μόνο συντρόφους; Κόντρα σε δικτατορία και κόντρα στην πανίσχυρη Αμερική. Πόσοι;
        Λίγο σεβασμό σε τέτοιους ιδεολόγους, αν μη τι άλλο. Άσχετα αν διαφωνούμε με τις πολιτικές τους.

      • michal avatar
        michal @ Strange Attractor 29/08/2010 19:22:02

        Na sthsoume agalma se 2-3 xasaphdes pou apo ideologia parathsan plouth kai koinwnikes 8eseis gia na kunhghsoun to oneiro. Ti htan arage o Alfred Rosenberg me tis race theories pou summeteixe me kinduno ths zwhs tou sto beer putch kunhgwntas to nazistiko oneiro, o Carlos to Tsakali, o Pol Pot kai merikoi alloi sapioi.

      • straydog avatar
        straydog @ Strange Attractor 29/08/2010 23:53:09

        Ακομα και αν διαβαζα τα περιοδικα που αναφερεις,παλι θα
        ειχα πιο αξιοπιστα πραγματα να πω,απο ανθρωπους σαν εσενα
        που προφανως ξημεροβραδιαζονται,εντρυφωντας στις
        του Λιακοπουλου.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 29/08/2010 23:54:29

        Νάτα μας... Άλλος ένας σκάει μύτη. Τους τραβάω φαίνεται.

    • Μisha avatar
      Μisha @ straydog 29/08/2010 15:41:47

      Για δες σύμπτωση, κάποια ανάλογα λέει και ο Μίκης...
      Τι σου είναι αυτοί οι τηλεψυχίατροι .Κάνουν διαγνώσεις άνοιας από χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά ! Πού έφτασε η «επιστήμη»!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ straydog 29/08/2010 23:56:58

      Αδέσποτε, μια και με αποκάλεσες Λιακοπουλικό, δες μέρος από σχόλιο μου λίγο παραπάνω:
      "Δυο είναι οι λύσεις στο παραπάνω αδιέξοδο: Σβήσιμο της τηλεόρασης δια παντός ή παρακολούθησή της με τον τρόπο που την παρακολουθώ εγώ. Και που είναι ο ίδιος τρόπος με τον οποίο θα διάβαζα ένα «Μίκυ Μάους» ή θα παρακολουθούσα μια εκπομπή του Λιακόπουλου, η έστω μια διάλεξη περί κβαντικής φυσικής από τη … Τζούλια Αλεξανδράτου. Θα διασκέδαζα αφάνταστα, θα γελούσα με τη ψυχή μου, αλλά κατά βάθος θα ήξερα ότι πρόκειται για σαχλαμάρα."

  13. th.pr avatar
    th.pr 29/08/2010 15:38:27

    Και ο Σαμαρας ειχε παρει μερος αν θυμαμαι καλα.....Η μηπως δεν ειναι ετσι;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ th.pr 30/08/2010 11:08:15

      Πολύς κόσμος παίρνει μέρος. Αν δεις να ξαναπαίρνει μέρος να αρχίσεις να πονηρεύεσαι. Αντιθέτως, άνθρωπο που πήγε μια φορά και μετά ούτε να τον δούνε, να τον βλέπεις με καλό μάτι.

  14. zap-zap avatar
    zap-zap 29/08/2010 15:59:38

    Strange Attractor με συγκίνησε η αναφορά σου στον Γκράμσι. Ευχαριστώ.

  15. popolaros avatar
    popolaros 29/08/2010 16:01:44

    The United Nations Headquarters complex was constructed in New York City in 1949 and 1950 beside the East River, on 17 acres (69,000 m2) of land purchased from the foremost New York real estate developer of the time, William Zeckendorf.

    Nelson Rockefeller arranged this purchase, after an initial offer to locate it on the Rockefeller family estate of Kykuit was rejected as being too isolated from Manhattan.

    The $8.5 million purchase was then funded by his father, John D. Rockefeller, Jr., who donated it to the City.[5] The lead architect for the building was the real estate firm of Wallace Harrison, the personal architectural adviser for the family.
    h**p://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Headquarters

    • popolaros avatar
      popolaros @ popolaros 29/08/2010 16:06:06

      Rockefeller εδώ, Rockefeller εκεί, Rockefeller παραπέρα.

  16. zap-zap avatar
    zap-zap 29/08/2010 16:03:10

    Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως εύκολα στιγματίζουμε μια ολόκληρη σειρά διανοούμενων όπως ο Αντόρνο, ο Χάμπερμας, ο Χορχάιμερ, ο Φρομ και εγώ δεν ξέρω πόσοι ακόμα. Χωρίς να έχουμε διαβάσει μισή λέξη...

  17. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 29/08/2010 18:47:14

    Αυτό δένει με τις μαλακίες που λέει ο λιγόμυαλος για παγκόσμια κυβέρνηση. Μήπως η Ελλάδα είναι το πεδίο δοιμών των ιδεών αυτής της λέσχης?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ανώνυμος 29/08/2010 19:22:09

      Δες αυτό: h..p://www.antinews.gr/?p=56585

  18. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 29/08/2010 19:19:06

    To πρώτο ντοκυμαντέρ (End Game) με ελληνικούς υπότιτλους, εδώ:

    h**p://video.google.com/videoplay?docid=1225481207300275539&hl=en#

    ΘΑ

    • Μisha avatar
      Μisha @ Θραξ Αναρμόδιος 29/08/2010 19:38:23

      Must για όλους.
      Το κοπιάρω και το μοιράζω.

  19. anonymous avatar
    anonymous 29/08/2010 20:00:47

    Τα φιλμάκια τα είδα και τα δύο. Το δεύτερο λέει πως ο Ομπάμα εξαπάτησε τον κόσμο και πως πράττει τα ακριβώς αντίστροφα από αυτά που υποσχέθηκε. Ακριβώς όπως ο ΓΑΠ.

    Το πρώτο μιλάει για την παγκόσμια διακυβέρνηση και πως προσπαθούν να την επιβάλλουν.

    Αν τα δείτε και τα δυο θα καταλάβετε ότι ο ΓΑΠ είναι μέρος του παιχνιδιού τους, μια απλή μαριονέτα που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα της συγκεκριμένης Ελίτ.

    Ο Alex Jones λιακοπουλίζει λίγο αλλά πολλά από αυτά που λέει είναι σωστά.

  20. F avatar
    F 29/08/2010 20:42:35

    Νὰ ὑποθέσω ὅτι καὶ ἡ σκανδαλώδης προώθηση τῆς σύγχρονης Lady Gaga ὀφείλεται στἠν λέσχη; Διόλου ἀπίθανο, ἄλλωστε καὶ ἡ πρό 30 ἐτῶν ἀντίστοιχη Madonna, ἀπὸ ἱερόδουλος τῆς 5ης Λεωφόρου ἐκτινάχθηκε σὲ παγκόσμιο σύμβολο.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ F 29/08/2010 22:04:03

      h**p://www.youtube.com/watch?v=DikoLMfnEgE&feature=related

      "The music industry exposed"

      Μεταξύ συμβολισμών και μερικών τραβηγμένων κλισέ ίσως βρεις ενδιαφέροντα πράγματα εκεί μέσα...είναι 6 ή 7 κλιπάκια νομίζω.
      Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει μια οικονομική ελίτ που κρύβεται πίσω από κάθε πόλεμο και κοινωνικο-οικονομική ανακατάταξη πόσο ευκολότερο δεν θα ήταν να ανεβοκατεβάζουν είδωλα κατά το δοκούν;;

      Enjoy...

  21. δημητρης avatar
    δημητρης 29/08/2010 21:08:03

    ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΥΙΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ.

  22. axinosp avatar
    axinosp 29/08/2010 22:42:08

    "Σόρυ εδώ έχουμε διάσταση απόψεων. Εγώ βλέπω τώρα τι γινέται. Παλιά έβγαζες χρήματα καλά και ως μετανάστης στη Βενεζουέλα τώρα κολυμπάει στη μιζέρια.

    Όσο για την Κούβα με τα αμάξια του Μπατίστα κυκλοφορούν ακόμα. Όποιος έχει επισκεφθεί τις δύο χώρες γνωρίζει την αθλιότητα που επικρατεί. Δεν χρειάζονται θεωρητικές αποδείξεις."
    Το 1989 με 1992 η Κούβα αντιμετώπισε την μεγαλύτερη πρόκληση που θα μπορούσε να αντιμετωπίσει ένα σύγχρονο κράτος.Έγινε εμπάργκο πετρελαίου από την Σοβιετική Ένωση. Δεν νομίζω ότι καμία άλλη χώρα θα μπορούσε να το αντιμετωπίσει αυτό, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
    Στο μπλογκ μου έχω ανεβάσει την ταινία Collapse αλλά και το ντοκυμαντέρ how cuba survive peak oil.
    Επίσης ψάξτε να βρείτε το ντοκυμαντέρ BBC Future of food.
    Παραθέτω αυτά τα δύο για την παγκόσμια κατάρρευση που έρχεται λόγω του τέλους του πετρελαίου!
    Μέ αυτά τα δύο θα ήθελα να απαντήσω στον paranoia για το παραμύθι του καπιταλισμού, καταναλωτισμού που έχει φάει αμάσητο.

    http://axinosp.blogspot.com/2010/06/collapse_29.html(collapse)
    http://axinosp.blogspot.com/2010/08/power-of-community-how-cuba-survived.html(How Cuba survived Peak Oil)

    http://axinosp.blogspot.com/2010/08/blog-post_13.html(Που είσαι καλό μου πετρέλαιο ;)
    http://axinosp.blogspot.com/2010/08/lloyd-peak-oil.html(Οι Lloyd προσθέτουν τη φωνή τους στις προειδοποιήσεις για τρομερό «peak oil»)

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ axinosp 30/08/2010 09:09:33

      "Παραθέτω αυτά τα δύο για την παγκόσμια κατάρρευση που έρχεται λόγω του τέλους του πετρελαίου!
      Μέ αυτά τα δύο θα ήθελα να απαντήσω στον paranoia για το παραμύθι του καπιταλισμού, καταναλωτισμού που έχει φάει αμάσητο."

      Οσο τελειώνει το νερό άλλο τόσο τελειώνει το πετρέλαιο.
      Μόλις τελειώσει ο καπιταλισμός σε περιμένει στη γωνία ο Σόρος με την δική του παγκοσμιοποίηση. Ψάξε λίγο καλύτερα να βρείς ποιος χρηματοδοτεί πολλές πτυχές της βιομηχανίας της συνωμοσιολογίας διότι περι βιομηχανίας πρόκειται και ενός ακόμη εργαλείου ελέγχου της μάζας. τα καθυστερημένα ανακλαστικά των αριστερών που έχουν κολλήσει στο 1960 δεν την αντιλήφθηκαν εγκαίρως, ούτε καν εν έτει 2010.

      • Νταγιάν avatar
        Νταγιάν @ Ολντ Τραφορντ 30/08/2010 09:12:03

        Και εσύ τώρα συνομωσιολογείς.

      • axinosp avatar
        axinosp @ Ολντ Τραφορντ 30/08/2010 15:32:11

        "Οσο τελειώνει το νερό άλλο τόσο τελειώνει το πετρέλαιο."
        Στον τιτανικό υπήρχαν 3 ειδών επιβάτες
        1. αυτοί που δεν ήξεραν τι να κάνουν
        2. αυτοί που είπαν το καταλαβάνουμε ότι ο Τιτανικός βυθίζεται, ας ψάξουμε για κάποιον να μας μάθει να φτιάχνουμε βάρκες για να σωθούμε!
        3. αυτοί που έλεγαν ο Τιτανικός είναι αβύθιστος.
        Αγαπητέ Ολντ Τραφορντ χαίρομαι που ανήκεις στην τρίτη κατηγορία γιατί έτσι και αλλιώς οι βάρκες είναι λίγες !!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Ολντ Τραφορντ 30/08/2010 15:42:35

        @axinos

        Πράγμα που τοποθετεί εσένα στην πρώτη σου κατηγορία άρα δεν θα χρειαστεί να σπαταλήσουμε και βάρκα για σένα.

  23. eiraman avatar
    eiraman 29/08/2010 23:28:21

    Χαίρομαι ειλικρινά που ολοένα αυξάνεται ο αριθμός αυτών που "συνομοσιολογούν"!!!Αυτή η καραμέλα πλέον δεν περνάει και καλά θα κάνουν όσοι επιθυμούν συγκάλυψη να γίνουν πιο εφευρετικοί...
    Ένα προβληματισμό έχω και εαν κάποιος μπορεί ας με βοηθήσει:
    -Γιατί τώρα αποκαλύπτονται;Γιατί αισθάνονται τόσο ισχυροί;Πήπως αργίσαμε;
    Όχι πως και εαν αργίσαμε θα αποδεχτούμε τετελεσμένα!Απλά θα κοστίσει περισσότερο αίμα...!!!Κυνικό αλλά δυστηχώς νομοτελειακό όπως όμως και το αποτέλεσμα!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ eiraman 29/08/2010 23:35:27

      Έπαιξε μεγάλο ρόλο το διαδίκτυο ως σοβαρό αντίβαρο στα κατευθυνόμενα παραδοσιακά ΜΜΕ. Μέχρι τα μέσα των `80ς για παράδειγμα, η λέσχη μπίλντερμπεργκ θεωρούνταν αστικός μύθος, και όποιος την ανέφερε ήταν το λιγότερο "γραφικός" ονειροπόλος.

      • Nick avatar
        Nick @ Strange Attractor 30/08/2010 00:36:38

        Tο 1999 είχαν δημοσιευθε πρακτικά της Λέσχης στο περιοδικό Big Issue

        http://www.mail-archive.com/frendz@marsbard.com/msg00450.html

  24. Νταγιάν avatar
    Νταγιάν 30/08/2010 08:46:12

    Έξοχο θέμα. Τέτοια εναλλακτική πληροφόρηση θέλουμε να βλέπουμε. Όχι μόνο κομματικά.

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ Νταγιάν 30/08/2010 08:58:52

      Αυτή η εναλλακτική τύποις ενημέρωση που λέτε κύριε Νταγιάν, είναι το ψωμοτύρι όσων θέλουν να το παίξουν αντιπαγκοσμιοποιητές, σαν τον Κάστρο π.χ. και σαν τα άλλα ενεργούμενα του κάθε Σόρου. Κι αυτός ακόμη αντι-παγκοσμιοποιητής είναι.. φρίξον Ήλιε. Είναι αντι-παγκοσμιοποιητές που όμως θέλουν μια παγκόσμια διακυβέρνηση.
      Τα ονόματα ροκφέλλερ και ρόθτσιλντ έχουν καταντήσει απλές φίρμες όπως αυτές των αυτοκινήτων, γιατί τα δυο αυτά ονόματα απλά καταδυκνείουν πως αρχικά ονομάζεται δηλαδή απο που εκπορεύτηκε το κεφάλαιο που σχημάτισε ενα συγκεκριμένο fund ή μορφοποίησε ενα συγκεκριμένο trust, ονόματα που χωρίς καμία ιδιαίτερη σημασία ως προς την πραγματική ουσία, γιατί το σύστημα που εξυπηρετούν έχει κατά πολύ ξεπεράσει την δύναμη αυτών των δυο οικογενειακών ονομάτων.

      Σημασία έχει ποιός χειρίζεται αυτά τα κεφάλαια, πως και γιατί. Δηλαδή οι μεσάζοντες. Εκεί είναι το παιχνίδι.
      Το να αναφέρεις τα ονοματα ροκφέλερ και ρόθτσιλντ ως αποκάλυψη των ιθυνόντων της παγκοσμιοποίησης είναι σαν να αναφέρεις τις μάρκες Μερτσέντες ή Μπε Εμ Βε ως αποκάλυψη των ιθυνόντων της ατμοσφαιρικής ρύπανσης των μεγαλουπόλεων.

      • Ολντ Τραφορντ avatar
        Ολντ Τραφορντ @ Ολντ Τραφορντ 30/08/2010 09:01:12

        για να το κάνω πιο λιανά, μπορεί άνετα κι ο ΓΑΠ ακόμη να βγεί στην ΔΕΘ και να υπερθεματίζει κατά ροκφέλερ και ρόθτσιλντ, δε θα κουνηθεί φύλο, ούτε θα παίξει το βλέφαρο κανενός απο αυτούς που παίζουν τις τύχες των ανθρώπων.

  25. Νταγιάν avatar
    Νταγιάν 30/08/2010 09:10:50

    Κατάλαβα. Προτιμάς αναρτήσεις με θέμα τον Μαρκογιαννάκη και τις δηλώσεις του.

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ Νταγιάν 30/08/2010 09:56:32

      καταλαβαίνεις οτι θέλεις να καταλάβεις.
      Προσωπικά πιστεύω οτι κάποια επανάσταση είναι αδύνατον να γίνει απο μέλη θιασώτες μιας αριστεράς γιατί απλά έχουν μάθει εδω και δεκαετίες να δέχονται τις προβεβλημένες πραγματικότητες των εκάστοτε ισχυρών.
      Ο κομμουνισμός όπως ασκούνταν στην πρώην ΕΣΣΔ επι δεκαετίες χαρακτηριζόταν καθεστώς πολιτικής ελευθερίας. Οτιδήποτε αντίθετο ήταν απλά προπαγάνδα. Απο οτι καταλαβαίνω οι ισχυροί ποτέ δε χαράζουν πολιτική στην τύχη. Π.χ. γνωρίζουν οτι οι νέοι δέκτες των μυνημάτων, είναι η επόμενη γενιά των απογόνων των "αγωνιστών" που είχαν όραμα το Μάη του 69. Τα παιδιά τους δηλαδή.
      Παιδιά των χίπις οι "επαναστάτες" του Black Block, παιδιά των σημερινών αριστεριστών, τοποθετημένων στο σύστημα οι σημερινοί
      "επαναστάτες" στην Ελλάδα αλλά και στα βαλκάνια.

      ΤΥΧΑΙΟ?
      ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!

      Δεν είναι τόσο η εθελοτυφλία που κάνει τη πλύσς εγκεφάλου να ανακυκλώνεται διαμέσου των γενεών αλλά, ο πιο απλός και ταπεινός φόβου της αβεβαιότητας για το μέλλον και την υλική αποκατάσταση.
      Επανάσταση για γέλια λοιπόν.

      Μαρκογιαννάκης who?

      • Νταγιάν avatar
        Νταγιάν @ Ολντ Τραφορντ 30/08/2010 10:24:46

        Ποιος μίλησε για κομουνισμό; Για εναλλακτική ενημέρωση μίλησα αντί δηλώσεων και παραπολιτικών μικροκομματικών ειδήσεων. Ξύπνα.

  26. Ολντ Τραφορντ avatar
    Ολντ Τραφορντ 30/08/2010 09:45:08

    Απομονώνω απο το άρθρο:

    "Αυτό φαίνεται να επαληθεύεται με την πρόσφατη ομολογία του μεγαλόσχημου της λέσχης Zbigniew Brzezinski, που παραδέχεται πως η «νέα παγκόσμια πολιτική αφύπνιση» εκτροχιάζει τα σχέδια για τη νέα παγκόσμια τάξη"

    Ποιά παγκόσμια πολιτική αφύπνιση?
    Αυτή του Open Society τύπων Τζόρτζ Σόρος?
    Κατευθυνόμενοι ιστοτόποι όπως το Wiki leaks πληρωμένα απο τον ίδιο?
    "Επαναστατικές" πολιτικές κοινωνικές οργανώσεις όπως το Black Block στην Αμερική?
    Καλά που ο Τζόρτζ ήταν ερασιτέχνης και αγαπούσε την αυτοπροβολή έτσι ορισμένοι πρόφτασαν να δουν ενα νεο εργαλείο χειρισμού της μάζας στη δημιουργία του για να κατανοήσουν πως κάποιοι φιλόδοξοι, επιχειρούν να επιβάλουν παγκόσμια τη πολιτική που ασκούν τοπικά και για να το καταφέρουν δημιουργούν οι ίδιοι την αντίθεση. Έτσι χαλιναγωγούνται αποτελεσματικά οι συνειδήσεις.

    Φυσικά τίποτε απο αυτά δεν είναι καινούριο.Κι αυτά ακόμη τα έφεραν στο προσκήνιο πρώτοι οι Έλληνες. Τακτικές που αργότερα έμελλαν να γίνουν η κύρια μορφή άσκησης της πολιτικής, η οποία οδήγησε σε κατάρρευση του Βυζαντίου και επέλαση του Ισλάμ. Ζούμε πάλι τις ίδιες εποχές.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Ολντ Τραφορντ 30/08/2010 13:23:26

      @ Τραφορντ

      "Ποιά παγκόσμια πολιτική αφύπνιση?"

      ΑΥΤΗ!!!!!


      h**p://www.youtube.com/watch?v=oDBlABD01U0

      CFR Meeting: Zbigniew Brzezinski Fears The Global Awakening

      2.12-3.20

      “…For the first time, of all of human history, mankind is politically awakened…THAT’S A TOTAL NEW REALITY…total new reality…it has not been so for most of human history until the last 100 years…and in the course of the last 100 years the whole world has become politically awakened…and no matter where you go politics is a matter of social engagement and MOST PEOPLE KNOW WHAT IS GENERALLY GOING ON in the world and are consciously aware of global inequities, inequalities, lack of respect, exploitation…Mankind is now politically awakened …The combination of the two, the diversified global leadership and the politically awakened masses makes a much more difficult context for any major power including (apparently) the leading world power, the united states…”

  27. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 30/08/2010 12:11:22

    Ο Κάστρο πρόσφατα έχει προειδοποιήσει και για τον κίνδυνο πυρηνικής σύρραξης. Δεν έχω την καλύτερη γνώμη για τον Κάστρο, ούτε για κανέναν άλλο απολυταρχικό δεσπότη. Αλλά σ' αυτές τις δύο επισημάνσεις του για την λέσχη Μπίλντερμπεργκ και για τον κίνδυνο πυρηνικής σύρραξης (Ιράν; Β. Κορέα;) συμφωνώ.

    Οπως πάνε λοιπόν τα πράγματα κινδυνεύουμε να δούμε αυτούς που αποκαλούσαμε συνομωσιολόγους να επαληθεύονται. Δυστυχώς. Σίγουρα κυκλοφοράει πολλή "ζωηρή φαντασία" στον "χώρο" (Δρακονιανοί, Δέρος, Ιλλουμινάτι-Ναϊτες, Κούφια Γη κλπ κλπ). Αλλά εγώ έχω δώσει υπόσχεση στον εαυτό μου να μην γελάω ακόμη και με την πιο τρελλή ιδέα τους πια. Α, ναι, και μην ξανακούσω ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΩΓΗΪΝΟΙ. Δεν ξέρω τι ακριβώς υπάρχει από αυτούς, αλλά σίγουρα κάτι υπάρχει. Και μας το βεβαιώνουν λαοί και λαοί ανά τους αιώνες.

    Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι από αυτόν τον ευρύ συνομωσιολογικό χώρο πρωτακούσαμε για την Νέα Τάξη, την παγκοσμιοποίηση, τον ρόλο των διεθνών banksters και του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου, τις στημένες επιδημίες, την αμφισβήτηση για το global warming, την εμφύτευση μικροτσιπ και χιλιάδες άλλα. Χιλιάδες εκδόσεις και άρθρα και ιστοσελίδες και τα συναφή. Οι "τρελλοί του χωριού" παίρνουν την εκδίκησή τους.

    [Δείτε άλλη μια συνομωσιολογία, για παράδειγμα, το θέμα με τις Georgia Guidestones
    h**p://redskywarning.blogspot.com/2009/11/georgia-guidestones.html
    h**p://video.google.com/videoplay?docid=3490568771316655904#
    και αποφασίστε μόνοι σας.
    Αλλά να λέμε ευτυχώς που κάποιοι μας πληροφορούν για όλα αυτά]

    Ω, ναι, ο Αλεξ Τζόουνς λιακοπουλίζει και ο Ζακάρια Σιίτσιν "επιστημονίζει". Αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα. Το ζήτημα είναι η επαφή με την πληροφορία. Η εμφάνισή της στο οπτικό μας πεδίο.

    Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι υπάρχει μια πυραμίδα εξουσίας στον δυτικό κόσμο που προσπαθεί να κυβερνήσει ΔΕΣΠΟΤΙΚΑ, μέσα από μια οικονομική, πολιτισμική και πολιτική ενοποίηση, την δύση σαν έναν ενιαίο χώρο. Στην κορυφή της πυραμίδας βρίσκονται τρεις όμάδες που συμμάχησαν ιστορικά μετά την Αναγέννηση και τις αστικές επαναστάσεις στην Ευρώπη και την Αμερική: οι τραπεζίτες-χρυσοχόοι-κοσμηματοπώλες (χρήμα), οι παλιοί ευγενείς-βασιλιάδες-δούκες (έγγεια ιδιοκτησία) και οι δυνατοί των επιχειρήσεων εφοπλιστές-βιομήχανοι-golden boys (μέσα παραγωγής και εμπόριο).

    Το δικό μας προπατορικό αμάρτημα ως έλληνες, έχουμε κι εμείς τέτοιο, από την αρχαιότητα και μετά, είναι ότι ποτέ δεν κλείσαμε τους λογαριασμούς μας με την τσιφλικάδικη τάξη των αρχαίων ελληνικών πόλεων, την αριστοκρατία. Τα κατορθώματα και τους "ηρωϊσμούς" της τα περιγράφει ο Ομηρος. Και ο, εκπεσών αριστοκράτης, Ησίοδος προσφέρει στην ποιητική εξιδανίκευση κι αυτός.

    Η τάξη αυτή κατάφερε να παρουσιάσει και μεγάλους θεωρητικούς, πολύ μεγάλους επιστήμονες, που επεξεργάστηκαν και τροφοδότησαν με ιδέες τους νεώτερους θεωρητικούς και πρακτικούς του εξουσιασμού, ενώ ταυτόχρονα εξαφάνισε την δημοκρατική σκέψη και τα γραπτά της. Και τελικά η τάξη αυτή παρέδωσε την χώρα στους Μακεδόνες, μετά στους Ρωμαίους και τον μεσαίωνά τους με το πισωγύρισμα της επιστήμης και την εξαθλίωση του λαού και την εξαφάνιση του δημοκρατικού πνεύματος. Το Βυζάντιο ανταποκρίνεται στο καλύτερο όνειρο του Πλάτωνα.

    Τώρα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει το 2012. Θα είναι ο ήλιος και οι εκρηκτικές κηλίδες του; Μια συνδυασμένη έκρηξη μεγα-ηφαιστίων; Η συζυγία των πλανητών με το γαλαξιακό κέντρο; Η επίσκεψη κάποιου μεγάλου ουρανίου σώματος; Τίποτε από όλα αυτά; Κανείς δεν ξέρει με σιγουριά.

    Αυτό που φαίνεται είναι οτι οδεύουμε πως μια μεγάλη μάχη. Ολοκληρωτική.
    Και η κορυφή της πυραμίδας κάνει πυρετώδεις προετοιμασίες για την διάσωσή της.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 30/08/2010 13:34:32

      Συνωμοσιολογία...ρατσιστής...εθνικιστής...αντισημμίτης...denier...

      Λέξεις-τοτέμ που το σύστημα κατασκεύασε ώστε να καταστρέφει κάθε υγιή διάθεση για συζήτηση επί πραγματικών δεδομένων και όχι της μασημένης τροφής που σερβίρει το παγκόσμιο σύστημα των media.

      Όσο για τις θεωρίες τα είπαμε...το ίντερνετ είναι ο χώρος διάδοσης της αναπεξέργαστης πληροφορίας και απομένει σε μας να οξύνουμε το προσωπικό μας κριτήριο...άλλος τρόπος δεν υπάρχει.
      Οπότε είναι στο χέρι του καθενός να αναλύσει, να συνθέσει και να πράξει.

      Επειδή ανέφερες εξωγήινους και λοιπά κι επειδή κι εγώ τα βλέπω με πάρα πολύ σκεπτικισμό (μακριά από λαικισμούς και λιακοπουλισμούς)όταν έχεις χρόνο ρίξε μια ματιά και σε αυτό το παρακάτω και βγάλε τα συμπεράσματά σου.

      Philip Schneider...

      h**p://www.rense.com/general/phil.htm

      h**p://video.google.com/videoplay?docid=-9042499324182317197#


      "Αυτό που φαίνεται είναι οτι οδεύουμε πως μια μεγάλη μάχη. Ολοκληρωτική.
      Και η κορυφή της πυραμίδας κάνει πυρετώδεις προετοιμασίες για την διάσωσή της."

      Ξέρουν ότι ξέρουμε...αυτό βλέπω εγώ.Και δημιουργούν περισσότερο ασφυκτική πίεση για να περάσουν τα τελικά τους σχέδια για τον Απόλυτο Έλεγχο που είναι και η ονείρωξή τους.
      Το σενάριο μιας -δήθεν- εξωγήινης απειλής για να συναινέσει ο πληθυσμός σε παγκόσμια κυβέρνηση δεν είναι καινούριο.
      Όσο πιο απόκοσμα το ντύσεις τόσο πιο τρομακτικό φαίνεται...

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ tsilivithras 30/08/2010 13:44:19

        Ξέρουμε από...παλιά τον τρόπο.
        Συνωμοσιολογία αυτοί, απομυθοποίησις εμείς.
        Ακόμα και τις πυραμίδες, λάθος τις μεταφράσανε.
        Απόκοσμοι αυτοί, χθόνιοι εμείς.
        Η...φαντασία στην εξουσία αυτοί, η λογική επί της ουσίας εμείς.
        Μάχη αυτοί, μάχη και εμείς.
        Και αφού ξέρουν...ότι γνωρίζουμε ας το γυρίσουμε στο man to man.
        Ένας προς έναν.
        Μεταφορικά και κυριολεκτικά.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 30/08/2010 14:02:26

        Νοών τέτοιο ματς δεν το παίζεις man to man...

        Περιμένεις να βρεις το σωστό πεδίο και να ασφαλίσεις τα περάσματα-παγίδες...και μετά τους περνάς από τα Στενά και τους κάνεις κιμά.

        2.500 χρόνια μετά κι ακόμα το "Μολών Λαβέ" δεν το κατάλαβαν τα ζώα.
        Ζουν ακόμα στο might is right, τον νόμο της ζούγκλας...πηδάν από κλαδί σε κλαδί σαν πιθήκια.

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ tsilivithras 30/08/2010 14:12:18

        Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω, ιδιαίτερα στην διασφάλιση, στα περάσματα...παγίδες.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 30/08/2010 15:52:32

        @tsilivithras

        Δεν ήξερα για τον Philip Schneider. Πήγα είδα ορισμένα, βρήκα και το video με ελληνικούς υπότιτλους.

        h**p://www.youtube.com/watch?v=O-pb93PhhDg

        Αλλά δεν με έπεισε ο άνθρωπος. Τι δουλειά έχει ένα συνεργείο που σκάβει σήραγγες να είναι οπλισμένο; Πως είναι δυνατόν να δηλώνει στο FBI ότι σκότωσε έναν πράκτορα του FBI και να μη γίνεται τίποτε; Τι απέγινε το πτώμα; Γιατί δεν πήγε στα ΜΜΕ; Από τους παριστάμενους δεν είχε κανείς παρόμοιες απορίες.

        Δεν ξέρω άρα κατά πόσον αυτά τα τερατώδη που διηγείται μπορεί να έχουν καποια σχέση με την αλήθεια.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 30/08/2010 18:11:31

        @Θράκα

        Δεν έδωσα το λινκ για να πείσω εσένα ή κανένα άλλο για τίποτα απολύτως.Ανέφερες κάτι απλώς και πιάστηκα από κει.
        Μην με ρωτάς, επ αυτού, πράγματα που αφορούν την προσωπική μου άποψη επί του θέματος...γι αυτό σου είπα "βγάλε τα συμπεράσματά σου"...επειδή αγγίζει θέματα επικίνδυνα για την mainstream αντίληψη.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 30/08/2010 18:21:46

        @tsilivithras

        Δεν το είπα για σένα. Κατάλαβα το νόημα του σχολίου σου. Απλώς σκεφτόμουν ...γραπτώς (λολ).

        Ξέχασα και να σ' ευχαριστήσω πριν για τα λινκς. Θενκς.

        Σε ρωτάω όμως μια και το ανέφερες, καλοπροαίρετα πάντα, τι πιστεύεις για όλα αυτά που λέει ο άνθρωπος αλλά και για την όλη ιστορία με τους εξωγήϊνους, την εμπλοκή κυβερνήσεων, την σύνδεσή της ιστορίας με την παγκοσμιοποίηση και την ΝΤΠ. Γιατί να μην συνομωσιολογήσουμε κι εμείς λίγο; Μεγάλα παιδιά είμαστε.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 30/08/2010 18:41:00

        Μέσα στον ωκεανό του διαδικτύου βρίσκει κανείς όλο και περισσότερα δείγματα ανθρώπων και μαρτυριών που ήταν κρίκοι σε κάποιο κομμάτι της αλυσίδας της εξουσίας και για κάποιον λόγο διέρρευσαν πληροφορίες.
        Γιατί το έκαναν;Πως γίνεται αυτό πως γίνεται εκείνο;;;Πως να εξετάσεις επιστημονικές μαρτυρίες όντας μη-ειδήμων;Πως να κάνεις διασταύρωση στοιχείων όταν δεν υπάρχει άλλη πηγή που να επιβεβαιώνει;;Πως και δεν ξέραμε τίποτε για όλα αυτά πριν;Πως μπορούν και τα κρατάν κρυφά;....
        Εκατοντάδες ερωτήσεις και επιπλέον εκατοντάδες τύποι που διασκεδάζουν την ώρα τους διασπείροντας φήμες και ψέμματα και αστικούς μύθους στο ίντερνετ κάνοντας την πραγματική αναζήτηση ακόμα δυσκολότερη.
        Άντε βγάλε άκρη δλδ.

        Αλλά για μένα φίλε το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το να κάνεις τον άνθρωπο να βγει από το comfort zone του...να πιστέψει ότι η αλήθεια είναι διαφορετική από ότι τον τάιζαν από μικρό παιδί.
        Οπότε αυτό το πρόβλημα προσπαθώ να αντιπαρέλθω...

        Είπαμε...το ίντερνετ είναι χώρος διασποράς ανεπεξέργαστης πληροφορίας και είναι η ευθύνη του αναγνώστη να ακονίσει ο κριτήριό του.

        Τα υπόλοιπα "συνωμοσιολογικά" κατ'ιδίαν με κάνα καφέ (αν ποτέ).
        Εδώ θα δίναμε τροφή σε τυχόν ανόητους προβοκάτορες που ακόμα ενημερώνονται από το μεγκα και θεωρούν τους Καρνεγκυ και τους Ροκφελερ τους μεγαλύτερους φιλάνθρωπους στη γη.

        Όποτε έχεις χρόνο και διάθεση γκούγκλισε το όνομα Ted Gunderson (ex-fbi).

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 30/08/2010 20:00:13

        @tsilivithras και ο νοών...νοείτω

        αν μένετε Θεσσαλονίκη, μπορούμε να βρεθούμε κάποια στιγμή. Απογεματάκι, τώρα που δροσίζει. Ολη μέρα (και σ-κ συνήθως, δυστυχώς) είμαι στο κέντρο της πόλης.

        Το e-mail μου το βρίσκετε από το blog μου με κλικ πάνω στο "Προβολή προφιλ" ή κάπως έτσι.

        TopGunZ ακούει;

        Θραξ Αναρμόδιος

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ tsilivithras 30/08/2010 20:04:26

        @ Θραξ Αναρμόδιος,
        Ατυχώς μένω Αθήνα.
        Σε λίγο καιρό όμως θα είμαι σε θέση να κάνω ένα πέρσμα από την όμορφη πόλη σου, έστω και για ένα καφεδάκι, και ότι άλλο προκύψει...από μεζεκλίκια.
        Θα επικοινωνήσω.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 30/08/2010 20:25:00

        @ Strange

        Εγώ έχω παρομοιάσει το διαδίκτυο με την εφεύρεση της μηχανικής τυπογραφίας.
        Το χω γράψει κι εδώ κάπου ότι αν μελετήσει κανείς τις μεγάλες επαναστάσεις θα βρει τα σημάδια της διάδοσης της πληροφορίας παντού.
        Γι αυτό σήμερα μιλάω συνέχεια για Διασπορά Ανεπεξέργαστης Πληροφορίας Σε Πραγματικό Χρόνο.
        Τεράστιο όπλο που πρέπει να επεξεργαστούμε κατάλληλα και να αφομοιώσουμε ως συνείδηση. Η παγίδα όπως λες είναι όντως μεγάλη…αλλά χωρίς παιδεία, χωρίς κριτήριο, χωρίς καθοδήγηση πόσα πράγματα δεν αποτελούν παγίδες;;

        Οι Ιάπωνες έχουν μια πολύ όμορφη έννοια που χρησιμοποιούν σε αυτές τις περιπτώσεις, όταν θέλουν να δείξουν ότι κάτι μπορεί να είναι Καλό ή Κακό ανάλογα με το πώς θα του φερθείς εσύ:

        «Setsuninto (the sword that takes life) and katsujinken (the sword that gives life) are concepts which attempt to differentiate between the use of the sword for murderous ends as opposed to its use to protect people or to preserve the order of society.»

        (Λίγο easy reading να χαλαρώσετε λίγο αν θέλετε)

        h**p://www.koryu.com/library/eamdur3.html

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 30/08/2010 20:29:43

        Θράκα κι εγώ κέντρο είμαι.
        Προετοιμάζομαι ψυχικά για το τι με περιμένει από Σεπτέμβριο.

        Κάποια στιγμή αν βολέψει θα τον πιούμε τον καφέ και θα κουτσομπολέψουμε...αν μέχρι τότε ο ΓΑΠ δεν έχει φορολογήσει το κουτσομπολιό ή απαγορεύσει τον καφέ σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους!!!

        χαχαχαχαχα...

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ tsilivithras 30/08/2010 20:46:09

        Τι μου θύμισες με αυτήν την παραπομπή.
        Πριν είκοσι χρόνια γνώρισα τις πολεμικές τέχνες μέσα από το Shotokan.
        Ο σενσέϊ, μας ρώτησε λοιπόν στα πρώτο μάθημα, για ποιο λόγο ήρθαμε.
        Άλλοι απαντούσαν για γυμναστική, άλλοι για να μην τρώνε ξύλο...κ.ο.κ.
        Αφού μας άκουσε όλους, άφησε λίγα λεπτά σιωπής και είπε.
        Το μάθημα σήμερα τελείωσε, αλλά την επόμενη φορά που θα έρθετε, όσοι έρθετε, να θυμάστε ότι δεν γνωρίζετε ακόμα για ποιο λόγο ήρθατε.
        Το πότε θα το μάθετε, ούτε και εγώ το ξέρω, αλλά θα το καταλάβω όταν θα δω την διαφορά στο βλέμμα σας.
        Να θυμάστε πάντα όμως ότι, το άδειο χέρι (karate), το οδηγεί ο καθαρός νους και η γενναία καρδιά.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 30/08/2010 21:03:12

        @ο νοών...νοείτω

        Είχαμε μια διαφωνία με ένα φίλο πρόσφατα περί "παιδείας" και κινήτρων που επηρεάζουν την Πράξη.
        Γι αυτό μου ήρθε στο νου το katsujinken και είπα ότι ίσως θα το βρίσκατε ενδιαφέρον.

        Ποτέ δεν είναι αργά να ξαναρχίσεις...το budo είναι μια υγιής και αναζωογονητική ενασχόληση.

      • montechristos avatar
        montechristos @ tsilivithras 30/08/2010 21:17:37

        πριν τον εικοστό αιώνα δεν μπορούσες να πληροφορηθείς τουλάχιστον εύκολα για το τι ακριβώς συμβαίνει έξω από το κλειστό περιβάλλον σου ( λέγοντας κλειστό περιβάλλον εννοώ την περιοχή όπου ζεις και εργάζεσαι ). Στον εικοστό αιώνα μπορείς να έχεις οποιαδήποτε πληροφορία οποιαδήποτε στιγμή για οτιδήποτε και οπουδήποτε στον χώρο και στον χρόνο αλλά η πληροφορία είναι τόση μεγάλη και τόσο πολύβουη που δύσκολα την επεξεργάζεσαι, άρα από την ησυχία περάσαμε απότομα στην απόλυτη φασαρία,
        Τα πάντα μπορούν να εκφραστούν σαν συνωμοσία αλλά και τα πάντα σαν τυχαία γεγονότα, επιστημονική μέθοδος απόδειξης μιας πληροφορίας δεν μπορεί να υπάρξει αφού η πληροφορία δεν είναι μετρήσιμο μέγεθος, συμπεραίνουμε αυτομάτως οτι τα πάντα είναι ικεσίες που μπορεί να απέχουν αλλά μπορεί και όχι από την πραγματικότητα.
        Επομένως ο σωστότερη στάση κατά την γνώμη μου είναι η ουδέτερη στάση αυτή που ζυγίζει κάθε πληροφορία αλλά ποτέ δεν την αναιρεί εντελώς αλλά ούτε της προσδίδει την σίγουρη ισχύ,

    • Νταγιάν avatar
      Νταγιάν @ Θραξ Αναρμόδιος 30/08/2010 13:53:11

      καλά που υπαρχουν κάποια τέτοια άρθρα που προσφέρουν εναλλακτική ενημέρωση και κάποιες τέτοιες απόψεις σαν τις δικές σου θράξ, και μαθαίνουμε πέντε πράγματα. Αλοιώς θα είμαστε έρμαια της Λαμπίρη. Έτσι Τράφορντ;

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Νταγιάν 30/08/2010 15:57:07

        Νταγιάν

        ποια είναι η Λαμπίρη;

        ΘΑ

    • pucca avatar
      pucca @ Θραξ Αναρμόδιος 31/08/2010 01:19:21

      Όταν μετασχηματίζεται μια κοινωνική δομή παρασύρονται και οι παλιές κοινωνικές τάξεις στη μετουσίωση, επομένως είναι μεθοδολογικό λάθος να διατηρείς μία τάξη από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα και ιδίως αποπλαισιώνοντάς την σε μια μορφή υπεραφαίρεσης να την παρουσιάζεις ως υποκείμενο υπεριστορικό που πουλάει διαρκώς την Ελλάδα.
      Έπειτα, η εξουσιαστική ομάδα που προτείνεις θα πρέπει να είναι υπεράνθρωποι για να καταφέρνουν να εξουσιάζουν μία πολύπλοκη και απρόβλεπτη πραγματικότητα. Πρόκειται για ένα ιδεαλιστικό πλατωνικού τύπου θεωρητικό σχήμα που όπως ο Πλάτων πήγε να το εφαρμόσει με τους τυράννους φίλους του Διονύσιο 1 και 2, απέτυχε παταγωδώς γιατί η πραγματικότητα τον υπερκέρασε αυτόν και τον υπεριδεαλισμό του.
      Η πραγματικότητα είναι αενάως εν κινήσει και η θεωρητική σταθεροποίηση ενός , δύο παραγόντων που την κινούν δημιουργούν α-ιστορικές - μεταφυσικές αντιλήψεις.

      • pucca avatar
        pucca @ pucca 31/08/2010 01:20:39

        Προς θραξ

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ pucca 31/08/2010 10:33:03

        Επαψαν δηλαδή να υπάρχουν οι αριστοκράτες και οι δυνατοί της γης στην αρχαιότητα και στην αυτοκρατορία;

        Και σε τι "μετουσιώθηκαν";

        Επαψε να υπάρχει ο λαός μήπως;
        Και σε τι "μετουσιώθηκε";

        Σε τι μετασχηματίστηκαν οι τάξεις αυτές;

        Θραξ Αναρμόδιος

  28. Γιώργος avatar
    Γιώργος 30/08/2010 14:55:45

    Καλά, Η "Σχολή της Φρανκφούρτης" ευθύνεται για πολλά περισσότερα από την "επικράτηση της ροκ". Η ανάπτυξη του Φρουδο-Μαρξισμού, έδωσε το τελειωτικό χτύπημα στις κοινωνικές δομές και τις παραδοσιακές αξίες στις οποίες στηρίζονταν τα ευρωπαικά κράτη, όπως και η Ελλάδα.

  29. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 30/08/2010 19:38:01

    Πόσο δίκιο έχεις!
    Ορυμαγδός πληροφοριών για κάθε γούστο και για κάθε αναζήτηση.
    Στόχος η σύγχηση και η πλήρης απασχόληση.
    Μέθοδος, ο βομβαρδισμός με συνδέσμους και διευθύνσεις σε άρθρα, αναρτήσεις, φόρα και σχόλια.
    Δύσκολο το ξεδιάλεγμα.
    Ψύλλους στα άχυρα, το έλεγαν οι παλαιοί.
    Πιθανός τρόπος εύρεσης, το κύλισμα στα άχυρα, μέχρι να σε πιάσει φαγούρα.
    Τον καφέ μου τον πίνω μέτριο...

  30. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/08/2010 19:52:25

    Γνώμη μου είναι ότι το ίντερνετ είναι από τις 2-3 σημαντικότερες εφευρέσεις του ανθρώπου. Ειδικά για όσους ψάχνονται, επιδιώκουν τη γνώση, και δεν είναι φλατλάϊνερς. Σε λίγα λεπτά έχεις πρόσβαση σε πληροφόρηση, που άλλοτε ήθελες ώρες, μέρες και .... εβδομάδες για να αποκτήσεις.
    Όμως!!!
    Αν υπήρχε διαδίκτυο όταν ήμουν 10-12 ετών, πιστεύω πως θα με έβλαπτε ως άνθρωπο. Διότι περιέχει τόσα σκουπίδια, που αν δεν μπορείς να τα ξεχωρίσεις, καθάρισες! Συνεπώς είναι σημαντικό εργαλείο, αλλά θέλει αυτός που το χρησιμοποιεί να έχει βάσεις, να έχει διαβάσματα, και να έχει μεθοδολογία. Τότε είναι δώρο θεού. Αλλιώς, είναι έως και επικίνδυνο.

  31. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 30/08/2010 20:00:34

    Δεν μου φαίνεται ότι διαφωνεί κάποιος μαζί σου.
    Αυτό που έχει σημασία, όπως σε πολλες εφευρέσεις του ανθρώπου, είναι η χρήση του.
    Είτε το αναδεικννύει, ως μέσο, είτε το καταδικάζει.
    Σε εμάς εναπόκειται η χρήση του και η ωφέλειά του.

  32. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 30/08/2010 20:07:31

    Βreaking News from Stratfor: Το Κινέζικο Μεγαλολαμόγιο του Αιώνα:

    Σύμφωνα με το Stratfor μάλλον την κοπάνησε από την Κίνα ο κυβερνήτης της People’s Bank of China (PBC) Gov. Zhou Xiaochuan γιατί η κινεζική κυβέρνηση άρχισε να ψάχνει για εξαφανισμένα ομόλογα των ΗΠΑ αξίας 430 δις.

    From Stratfor:

    STRATFOR has received no confirmation of the rumor, and reports by state-run Chinese media appeared to send strong indications that Zhou is in no trouble at the moment. However, the release of this rumor and its dispersion throughout the public is significant, particularly as the Communist Party of China (CPC) is preparing for a leadership transition in 2012.

    Chinese state-run media and official government websites have run several high-profile reports about Zhou, which should be seen as a move to refute the rumors. The PBC website published two articles on its homepage reporting on Zhou’s meeting with visiting Japanese Financial Services Minister Shozaburo Jimi during the third China-Japan high-level economic dialogue as well as a meeting with an Italian delegation. Xinhua news agency reported that Zhou told the PBC Party Committee Enlargement Meeting on Aug. 30 it should “continue to implement justice, and strengthen legislative work in the financial system.” Prior to this news, Zhou appeared at the 2nd annual conference of the heads of the Chinese, Japanese and Korean central banks held on Aug. 3, and his most recent public appearance was Aug. 10 for China’s Financial System Anti-corruption Construction Exhibition.

    Zhou is known to have lofty political ambitions and is believed to be a close ally to former Chinese President Jiang Zemin, as well as a core figure for Jiang’s “Shanghai Gang.” There has been no shortage of rumors about Zhou’s possible dismissal in the past five years, as he is believed to be associated with several high-level financial scandals. For example, Zhou was rumored to be under “shuanggui,” a form of house arrest administered by the CPC, during the massive crackdown of Shanghai Party Secretary Chen Liangyu in 2006, which was perceived in the country as a crackdown of the Shanghai Gang and part of Hu’s effort to consolidate power ahead of the 2007 power transition. There was also a rumor that he might have been detained following the investigation and arrest of Wang Yi, the vice governor of the China Development Bank, along with several other officials in the financial circle. Currently, several financial scandals are still under investigation, and it is likely that Zhou, as PBC governor and one of the most powerful economic players in the country, could be associated with some cases. Therefore, whether or not the rumor is true at this time, the leaking of this news is very likely to be associated with a power struggle within the Communist Party’s economic hierarchy.

    Assuming average 6 Year duration on holdings (completely arbitrary), and a 2% drop in rates, means $430 billion is 12% of total notional, so somehow China must be short $3.5 trillion in notional or synthetically.

  33. pucca avatar
    pucca 31/08/2010 01:21:41

    Προς Θραξ,

    Όταν μετασχηματίζεται μια κοινωνική δομή παρασύρονται και οι παλιές κοινωνικές τάξεις στη μετουσίωση, επομένως είναι μεθοδολογικό λάθος να διατηρείς μία τάξη από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα και ιδίως αποπλαισιώνοντάς την σε μια μορφή υπεραφαίρεσης να την παρουσιάζεις ως υποκείμενο υπεριστορικό που πουλάει διαρκώς την Ελλάδα.
    Έπειτα, η εξουσιαστική ομάδα που προτείνεις θα πρέπει να είναι υπεράνθρωποι για να καταφέρνουν να εξουσιάζουν μία πολύπλοκη και απρόβλεπτη πραγματικότητα. Πρόκειται για ένα ιδεαλιστικό πλατωνικού τύπου θεωρητικό σχήμα που όπως ο Πλάτων πήγε να το εφαρμόσει με τους τυράννους φίλους του Διονύσιο 1 και 2, απέτυχε παταγωδώς γιατί η πραγματικότητα τον υπερκέρασε αυτόν και τον υπεριδεαλισμό του.
    Η πραγματικότητα είναι αενάως εν κινήσει και η θεωρητική σταθεροποίηση ενός , δύο παραγόντων που την κινούν δημιουργούν α-ιστορικές – μεταφυσικές αντιλήψεις.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ pucca 31/08/2010 10:36:06

      Δεν "σταθεροποίησα" τίποτε εγώ.
      Ο Πλάτωνας και η σχολή σκέψης που αντιπροσωπεύει, ναι.

      Αν και δεν καταλαβαίνω τον λόγο της μεταφοράς της συζήτησης σε ένα θεωρητικό επίπεδο, διότι εμένα κυρίως πρακτικά προβλήματα με απασχολούν εδώ. Λαϊκή συζήτηση κάνω. Οχι λόγια.

      Θραξ Αναρμόδιος

  34. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/09/2010 22:46:03

    Tiramola, το αγαπημένο σου σάϊτ έπιασε Νο1 στα δημοφιλή. Χα χα χα.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Strange Attractor 27/09/2010 22:56:51

      Papandreou.gr?

  35. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 09/11/2010 09:48:11

    Και ο Κάστρο βέβαια έχει χειρωτονηθεί στο τάγμα του Hose Marti... (Order of Hose Marti), ψάξτε το λίγο, όλοι κάπου ανήκουν. Είναι ιδιοκτησία κάποιου.

  36. MA avatar
    MA 12/11/2010 13:44:36

    Η σχολή της Φρανκφούρτης που είναι κοινωνιολογικής κατεύθυνσης και όχι σοσιαλιστικής εισήγαγε το εναλλακτικό μοντέλο επικοινωνίας με σαφείς επιρροές από τα κοινωνικά κινήματα της εποχής, τον Νεομαρξισμό και τις ιδέες του 1968. Στην ουσία δεν ενέκρινε το επικρατέστερο μέχρι εκείνη τη στιγμή μοντέλο του λιμπεραλισμού, πλουραλισμού κλπ. Απορώ πως ο Κάστρο σχολιάζει το εναλλακτικό μοντέλο που είναι πιο κοντά στις αρχές του κομμουνισμού... Δεν κολλάει. Η΄ είμαστε χαμένοι στη μετάφραση ή μπέρδεψε τα μοντέλα. Επιπλέον υπάρχουν πολλά πράγματα να ελέγχουν τις μάζες. Αλλοίμονο να ήταν υπεύθυνη μόνο η μουσική ροκ. Όσο η παιδεία θα πηγαίνει κατά διαόλου ενισχύοντας ΜΟΝΟ τη βαθμοθηρία και την παπαγαλία πάνω από την ομορφιά του να μαθαίνεις κάτι καινούργιο και όσο η ημιμάθεια θα επικρατεί τόσο πιο εύκολα θα χειραγωγούνται οι άνθρωποι... (Επικέντρωσα στην Ελλάδα, το ομολογώ!)

  37. lazaros avatar
    lazaros 17/11/2010 14:12:32

    απο την γεννηση της τβ και της εκτονωτικης μουσικης ειναι σαφες πως οι κοινωνικες κατακτησεις εχουν δεχτει τρομερο πληγμα τις τελευταιες δεκαετιες

  38. o Johnakis avatar
    o Johnakis 19/11/2010 02:23:41

    μια ερώτηση προς όλους όσους γνωρίζετε..τι γνώμη έχετε για το περιβόητο chip rfid που θέλουν ορισμένοι να γίνει το συντομότερο δυνατόν πραγματικότητα??

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.