#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/01/2013 20:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η δολοφονία του Πακιστανού και η ρατσιστική αχρωματοψία του ΣΥΡΙΖΑ

(Μαρτυροκοπτική)



Κύριε Διευθυντά

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ για την ανθρωποκτονία του Πακιστανού στα Πετράλωνα ξεκινά ως εξής : «Η άγρια ρατσιστική δολοφονία μετανάστη από ακροδεξιούς εγκληματίες …»

Πέντε υπερφορτισμένοι όροι σε έξι ουσιαστικά και επίθετα.

Παρατηρήσατε ότι χρησιμοποίησα τον όρο «ανθρωποκτονία».

Ακολουθώ το παράδειγμα της προοδευτικής εφημερίδας «Έθνος».

Πριν τέσσερις μήνες, όταν τέσσερις αθίγγανοι είχαν δολοφονήσει 79χρονη στον Γέρακα, το «Έθνος» είχε παρουσιάσει την είδηση με τίτλο «Τέσσερις Ρομά οι δράστες της ανθρωποκτονίας 79χρονης στο Γέρακα».

Όχι οι «δολοφόνοι», οι «δράστες».

Όπως ανέφερε τότε το «Έθνος», «οι τέσσερις συλληφθέντες αποπειράθηκαν δύο φορές να διαρρήξουν την οικία της άτυχης ηλικιωμένης, έγιναν όμως αντιληπτοί και τράπηκαν σε φυγή. Την τρίτη φορά, διέρρηξαν το παράθυρο του υπνοδωματίου και μπήκαν στο σπίτι, ακινητοποίησαν την ηλικιωμένη και τη φίμωσαν, με αποτέλεσμα να πεθάνει από ασφυξία».

Ακόμα και ο φανατικότερος οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ θα συμφωνούσε ότι το τραγικό περιστατικό αποτελούσε τον ορισμό της εκ προθέσεως, ιδιαζόντως ειδεχθούς δολοφονίας.

Όμως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν εξέδωσε τότε ανακοίνωση.

Ούτε διοργάνωσε «αυθόρμητη» πορεία «επιρροών».

Όπως προχθές στα Πετράλωνα.

Το ίδιο είχε παραλείψει να κάνει και μετά το ειδεχθέστατο περιστατικό του Πακιστανού Δράκου της Πάρου.

Εμφανές ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στις επιθέσεις των αλλοδαπών πάσχει από ρατσιστική αχρωματοψία κατά των Ελλήνων.

Αναφορικά με τα φυλλάδια στο σπίτι του ενός δράστη, καλό είναι να καταλογίζονται στην Χρυσή Αυγή όσα της αναλογούν.

Γιατί η συλλογιστική πως η ανθρωποκτονία του Πακιστανού οφείλεται σε επιρροή της Χρυσής Αυγής μας οδηγεί, αντίστοιχα

1) στην έγκληση του Αλέξη Τσίπρα για την δολοφονία του ταξιτζή και την ληστεία της τραπέζης στην Πάρο, από τον τρομοκράτη Θεοφίλου , φανατικό οπαδό του ΣΥΡΙΖΑ

2) στην έγκληση του Νίκου Βούτση για την ληστεία της τραπέζης στου Γκύζη από τον γιο του – υπάρχει μεγαλύτερη επιρροή από την πατρική;

Ας σοβαρευτούμε λοιπόν.

Σε αντίθεση με τα εκ προθέσεως περιστατικά αλλοδαπών κατά Ελλήνων, αυτό των Πετραλώνων, πάλι κατά το «Έθνος», οφείλεται σε μια προσπέραση .

Δύσκολα γίνεται αποδεκτό από κάθε εχέφρονα ότι οι δυο δράστες προγραμμάτισαν την τροχαία αντιδικία με την τραγική κατάληξη.

Όμως είναι έκδηλη η σπουδή, σχεδόν αγωνία, του ΣΥΡΙΖΑ να εκβιάσει από μεμονωμένα περιστατικά Ελλήνων κατά αλλοδαπών ηθική ρεβάνς για τα χιλιάδες περιστατικά αλλοδαπών κατά Ελλήνων.

Και κατά την προσφιλή μεθοδολογία της ελληνικής αριστεράς να δημιουργήσει «μάρτυρες».

Όπως καπηλεύτηκαν ανενδοίαστα την μνήμη του τραγικού εφήβου που έπεσε πάνω στον ψυχικά ασταθή αστυνομικό :

Μαρτυροκοπτική Γρηγορόπουλου.

 Φτιάξαμε έναν Έλληνα, μάς χρειάζεται κι ένας αλλοδαπός.

Ιδού η επίσης προοδευτική «Ελευθεροτυπία μάς ενημερώνει για τα οκτώ αδέλφια που, λέει κάποιος ομοεθνής του, συντηρούσε ο Πακιστανός.

Η αναπαραγωγή τέτοιων ισχυρισμών απαιτεί επιτόπου ρεπορτάζ στην πατρίδα του θύματος.

Άλλως, αστήρικτες αναφορές συνιστούν έμμεση, συναισθηματική πίεση στην κοινή γνώμη.

Αγαπητέ κύριε Τσίπρα, εγχώριοι και διεθνείς κύκλοι έχουν αντιληφθεί πλήρως την με προορισμό την εξουσία εντολή σας : «Δεξιά, πρόσω ολοταχώς».

Αντιληφθείτε κι εσείς ότι τα πλειοψηφικά εκλογικά ποσοστά δεν μπορούν να διαμορφωθούν κόντρα στην συντριπτικά πλειοψηφούσα στην κοινωνία αντίληψη : οι αλλοδαποί βλάπτουν σοβαρά την υγεία των Ελλήνων.

Αν επιμένετε στο διαζύγιο με την πραγματικότητα ο ελληνικός λαός θα σας «ωριμάσει βίαια», όπως βίαια σάς ωρίμασε οικονομικοπολιτικά η συνάντηση με τον κ. Σόιμπλε.

Καλό κατευόδιο πέραν του Ατλαντικού

Με τιμή

Ο παλαιάς κοπής

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lichnee avatar
    Lichnee 19/01/2013 11:54:52

    Τα σέβη μου Προφήτη,τα σέβη μου...
    (Βαθιά υπόκλιση)

  2. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 19/01/2013 12:06:19

    Σωστός σε όλα ο προφήτης,εθνική γιορτή θα έχουμε Όταν κλείσουν όλα τα νταβατζιδοκαναλα κ´ μπουν στη φυλακή οι νταβατζιδες

    • Kράντωρ avatar
      Kράντωρ @ Διηνεκης 19/01/2013 16:42:57

      Το MEGA πρόβαλε κάποιο συγγενή του φονευθέντος να μιξοκλέει και φίλο του να ισχυρίζεται, σε σπαστά ελληνικά, ότι εισέβαλε στην Χώρα προ οκταετίας. Οι αρμόδιες αρχές να ελέγξουν τη νομιμότητα παραμονής τους στην Πατρίδα μας. Επίσης να ελεχθούν οι δικηγόροι ή όποιοι άλλοι μεσολάβησαν στην έκδοση αδείας παραμονής λόγω προσφυγικής ιδιότητος. Ωσαύτως η ΕπιθεώρησηΕργασίας να ελέγξη τον εργοδότη του, έμπορο λαϊκών αγορών, εαν τον είχε δηλωμένο, τον μισθοδοτούσε συμφώνως τη ισχυούση νομοθεσία περί εξηρτημένης εργασίας και απέδιδε στο ΙΚΑ τις εργοδοτικές εισφορές.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Kράντωρ 19/01/2013 17:28:47

        Πολύ σωστά!
        Ἔτσι ἴσως θά ἔπρεπε νά ξεκινήσει ἕνας Ξένιος Ζεύς.

      • JE NE REGRETTE RIEN avatar
        JE NE REGRETTE RIEN @ Kράντωρ 20/01/2013 00:20:30

        @ Kράντωρ : Το τελευταίο με τον Τοτό, το ξέρεις ;...

  3. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 19/01/2013 12:19:50

    Ευστοχότατο.
    Μία παρατήρηση. Η πολιτική ωρίμανση του Σύριζα είναι αδύνατο να λάβει χώρα. Ο λαικισμός και ο τυχοδιωκτισμός είναι συνειδητή πολιτική επιλογή του αρχηγού του. Εμπαίζουν συνειδητά και κοροιδεύουν. Παράδειγμα:
    - Ο Τσίπρας σήμερα(εφημερίδα "Ελλάδα αύριο"):
    "H κυβέρνηση της Αριστεράς θα καταγγείλει το Μνημόνιο. Χρειάζεται αλλαγή πολιτικής και το Μνημόνιο δεν αφήνει κανένα περιθώριο αλλαγής. Επομένως, η κατάργηση του είναι το πρώτο βήμα μιας διαφορετικής πολιτικής που θα αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την κρίση"
    Λέξεις κλειδιά, για να εντοπίσουμε ακριβώς την κοροιδία και το ψέμμα. "Καταγγελία" και "κατάργηση"( αφού δεν υπάρχει περιθώριο αλλαγής)

    -Δραγασάκης(αυτός που συνέταξε και παρουσίασε το οικονομικό πρόγραμμα):
    Τη διευκρίνιση ότι η καταγγελία του Μνημονίου από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι νομική αλλά πολιτική έκανε το στέλεχός του και πρώην υπουργός κ. Ι. Δραγασάκης. Ο κ. Δραγασάκης τόνισε ότι κάποιες πλευρές του Μνημονίου πρέπει να επανεξετασθούν και να γίνουν αντικείμενο διαπραγμάτευσης, για κάποιες άλλες θα πρέπει να αναζητηθούν εναλλακτικές λύσεις, ενώ κάποια τμήματα θα καταργηθούν.
    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=459211

    Άρα , ο Τσίπρας κοροιδεύει κατά τον πλέον χυδαίο τρόπο. Πολιτική καταγελία= διακήρυξη τύπου "δεν μου αρέσει το μνημόνιο", αλλά όχι νομική καταγγελία= ακύρωσή του. Επιπλεόν όπως προκύπτει από τον Υπεύθυνο Οικονομικής Πολιτικής κάποια σημειά (λένε) πως θα τα τηρήσουν, κάποια θα τα διαπραγματευθούν( ο Μηλιός να υποθέσουμε;) και κάποια μόνο( ποια δεν μας λένε) θα καταργήσουν....Περίπατο δηλαδή και η "κατάργηση" en block(αφού δεν υπάρχει περιθώριο αλλαγής) του Τσίπρα.
    Συγνώμη αλλά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ωριμάσει ή να σοβαρευτεί αυτό το κόμμα. Ο εμπαιγμός και τα ψέμματα προς άγραν κορόιδων είναι πολιτική γραμμή αποφασιμένη και καθορισμένη από την πυραμίδα της ηγεσίας( αρχηγός και υπεύθυνος οικονομικών).

  4. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 19/01/2013 12:39:47

    Πολύ αγαπητέ μου Προφήτη, θα πρότεινα μια τουριστική επίσκεψη στο υγρό, ομιχλιαμένο Νοτιοανατολικό Λονδίνο, στην ωραία ηλιόλουστη Μασσαλία ή έστω στο γραφικό Κρώυτσμπεργκ με τα ντονέρια του και τα κεμπάπια του.
    Εκεί να δείς πραγματική πραγματικότητα και τι σημαίνει η φράση "δυσλειτουργίες της παγκοσμιοποίησης".
    Εδώ είμαστε απλώς παιξεγέλασε Βαλκανική επαρχία, για να παραφράσω τον ποιητή.
    Συγγνώμη άν ενίοτε συνηθίζω να εκφράζομαι "ακαδημαικά" ή "στιχουργικά" και να αποφεύγω τις πολιτικούρες και ιδεολογικούρες....
    Μισώ τις ιδεολογικούρες, για να είμαι ειλικρινής !

    • CK avatar
      CK @ Uncle Stgm 21/01/2013 16:38:40

      Μπορεί στο Λονδίνο και στην Μασσαλια να έχω παει μόνο ως τουρίστας, αλλά στο Kreuzberg έχω ζήσει και έχω να πω ότι παραμένει η αγαπημενη μου συνοικια στο Βερολινο.
      Με τα ντονερ και με τα ξηροκαρπαδικα.
      Ο ορισμος της πολυπολιτισμικοτητας και της πολυχρωμιας.

  5. Karenin avatar
    Karenin 19/01/2013 12:48:30

    Nα τα σημεία των καιρών που στα λασπόνερα των τελευταίων εξελίξεων η σκέψη και η πολιτική θέση δεν υπακούει πια σε ηθικούς κανόνες και σε κανένα δίκαιο , αλλά υποχρεώνεται να εκφράσει το "υγιές λαικό αισθημα", όπως το επεξεργάζονται τελευταία οι νεόκοποι επίδοξοι Σουσλόβ της παράταξης.
    Και στα αποκαίδια αυτής της συζήτησης άδεια μπουκάλια και κουκούλες απο εδω, και το άψυχο σώμα ενός νέου απο εκει, με την ενοχή αιωρούμενη να μην αφορά την πράξη αυτή καθαυτού, αλλά να μεταφέρεται να συμψηφίζεται και να χάνεται.

    • Ενας τριτος avatar
      Ενας τριτος @ Karenin 19/01/2013 15:45:11

      Karenin
      Ξεχνατε και τα αψυχα σωματα 42 σφαγιασθεντων Ελληνων (κυριως γεροντων) απο παρανομους μεταναστες μονο για το 2012.

      • Karenin avatar
        Karenin @ Ενας τριτος 19/01/2013 17:16:25

        Τίποτα δεν ξεχνάμε φίλε μου και ελπίζω κανένας να μην ξεχασθει, και δίκαια αποτίμηση να έχουν όλα αυτά. Αλλά μετά απο όλες αυτές τις στρακα τούκες των ημερών μιλάμε για ρατσιστικό καθαρά εγκλημα απο ανθρώπους που ανακάλυψαν την κρυπτία της αρχαίας Σπάρτης, και ο εξαφανισμένος Αδωνις λείπει για να διακόψει και να ξαναρωτήσει, καταδικάζετε την βία απο όπου και αν προέρχεται;

        • Ενας τριτος avatar
          Ενας τριτος @ Karenin 19/01/2013 19:53:03

          Karenin
          Το προβλημα ειναι οτι οι δικοι μας οι νεκροι παραμενουν ακλαφτοι! Κανεις δεν εκανε μνημοσυνο στο κεντρο της Αθηνας γι'αυτους. Και
          δεκαδες χιλιαδες γεροντια τρεμουν αποψε σ'ολη την Ελλαδα απο το κρυο και απο το φοβο. Κρυο απο ελλειψη θερμανσης, φοβο μηπως μπουκαρουν στο σπιτι τους λεβεντες μη εγχωριας προελευσης και τους σφαξουν. Αλλα δεν βαριεσαι, ας σφαξουν και κανενα γερο. Μια συνταξη λιγωτερη...

          • Ελλην-1821 avatar
            Ελλην-1821 @ Ενας τριτος 20/01/2013 21:36:28

            ποιος μας εμποδισε τοτε να συμπαρασταουμε στους ημεδαπους συμπατριωτες μας; οχι στο κεντρο με καραγκιοζιλικια αλλα εστω στην κηδεια. ουδεις. Συνεπως ας αφησουν οι χρυσαυγιτες τον τσαμπουκα.

          • Ενας τριτος avatar
            Ενας τριτος @ Ελλην-1821 20/01/2013 22:39:56

            Το πρωτο σκελος του σχολιου το καταλαβα και συμφωνω. Το δευτερο σκελος δεν καταλαβαινω σε τι αναφερεται.

  6. kotstak avatar
    kotstak 19/01/2013 12:54:58

    Εάν ο ΣΥΡΙΖΑ έβαζε υποψηφιότητα στις εκλογές του Πακιστάν, θα έπαιρνε 90%.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ kotstak 19/01/2013 14:46:26

      Δεν θα έπαιρνε τίποτα, γιατί στον ΣΥΡΙΖΑ είτε είναι άθεοι είτε "άπιστοι" κατά τους Μουσουλμάνους.

    • Ελλην-1821 avatar
      Ελλην-1821 @ kotstak 20/01/2013 21:38:33

      ναι ισως. ομως με τις μαλακιεσ της Χ.Α και καποιων θερμοκεφαλων γκοτζαμανηδων ισως εδω ο τσιπρας παρει 100%

  7. Γιαννης Κ avatar
    Γιαννης Κ 19/01/2013 13:17:24

    Μπορει να μου απαντησει καποιος απο τους αναρχοσυριζαιους, οι εικονιζομενες στη φωτογραφια γιατι πανηγυριζουν με τοσο παθος? Το δικαιωμα να φορανε αυτη την απαισια κουκουλα η τον υποβιβασμο τους στο επιπεδο του ζωικου βασιλειου? Κατα τα αλλα, η ρατσιστικη αχρωματοψια οπως λεει προσφυεστατα ο Προφητης για τους Συριζαιους ειναι δεδομενη και το αποδεικνυουν καθημερινα. Το θεμα ειναι να το καταλαβουν και αυτοι που τους στηριζουν και τους ψηφιζουν ακριτα.

    • οπαδός του σύριζα avatar
      οπαδός του σύριζα @ Γιαννης Κ 19/01/2013 23:20:31

      την πρόκριση της σαουδικής αραβίας στα τελικά του μουντιάλ της βραζιλίας πανηγυρίζουν .

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ οπαδός του σύριζα 20/01/2013 00:43:28

        Πλήρως ενημερωμένο για τα αδέλφια σου σε βρίσκω. Γιατί δεν πηγαίνετε ομαδικά να εγκατασταθείτε στις χώρες τους και να τις "διαφωτίσετε"; Να νιώσετε και σεις επιτέλους σαν το σπίτι σας, αφού μισείτε τόσο πολύ τη χώρα στην οποία έτυχε και γεννηθήκατε, εσείς και οι γονείς σας;
        Να είστε σίγουροι πως, άμα τη αναχωρήσει σας, η Ελλάδα θα γίνει πολύ καλύτερη....

        • Ευαγγελος avatar
          Ευαγγελος @ ΒΙΣ 20/01/2013 01:40:23

          Εγω παντως σαν μηχανικός εαν βρω δουλειά σε κανενα Καταρ, Σ. Αραβια, Λιβύη, οπως έκαναν πολλοι άλλοι με εξαιρετικούς μισθους, θα εφευγα στο λεπτο. Εσεις μείνετε εδω στη μιζερια σε μια καθαρή ελλαδα να κοιτάζεστε μεταξυ σας.

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Ευαγγελος 20/01/2013 13:09:37

            Είδαμε και τι έπαθαν αυτοί που βρήκαν πολλά λεφτά στην Αλγερία... Άσε καλύτερα...!

          • Γιώργης Α. avatar
            Γιώργης Α. @ Ευαγγελος 21/01/2013 11:44:38

            ξανακοίταξε αυτό με τους υψηλούς μισθούς , συνάδελφε, και σε συνδυασμό με το επίπεδο και τον τρόπο ζωής εκεί. Όχι πως βλέπεις οτι ζουν, αλλά πως ζουν πραγματικά, μέσα από άλλους που έτυχε να μείνουν και να εργαστούν εκεί. Εγώ προτιμώ να πάω κάπου δυτικά ή βόρεια αλλά με κανένα λόγο στο μεσαίωνα.

        • τάσος avatar
          τάσος @ ΒΙΣ 20/01/2013 02:21:51

          αστειεύτηκα αστυνόμε σαΐνη. εσύ και οι γονείς σου πάντως πρέπει να επιλέξατε ελλάδα πριν γεννηθείτε. νδ ψηφίζω.

    • Ελλην-1821 avatar
      Ελλην-1821 @ Γιαννης Κ 20/01/2013 21:41:04

      πανηγυριζουν οτι θα αρχισουν τον πολεμο εναντιον μας. οπως τους ειπαν οι ιμαμηδες τους. ολο το μισος που κουβαλανε για την καταντια τους θα την βγαλουν σε μας.

  8. MCA avatar
    MCA 19/01/2013 13:27:21

    Το μεταναστευτικό πρόβλημα είναι η αχίλλειος πτέρνα του ΣΥΡΙΖΑ που εμποδίζει την άνοδο των ποσοστών του.Η πλάκα είναι ότι τα τελευταία 25 χρόνια που δημιουργήθηκε το πρόβλημα δεν κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ!Παρ όλα αυτά κάνει ότι μπορεί για να το χρεωθεί!

  9. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 19/01/2013 13:34:33

    Μόλις πριν λίγο κατέβαινε από Υμηττό μεριά προς κέντρο, μπουλούκι με ταμπέλα “Eργατική-αντιφασιστική Δράση”

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ανώνυμος 19/01/2013 15:54:39

      Η υποκρισία τους δεν παίζεται; Τι σημαίνει αντιφασισιστική δράση; Και τι κατάφεραν όσο καιρό την ασκούν αυτή τη δράση; Να αναβαίνει η αντίδραση από θυμό του Έλληνα και να ψηφίζει ΧΑ για να τους κοντράρει. Άρα ποιος εκτρέφει το αυγό τόσα χρόνια; Όσοι υποστηρίζουν τη λαθρομετανάστευση και αγνοούν τα εγκλήματα εις βάρος των Ελλήνων και είναι προδότες στα εθνικά θέματα. Ποιοι είναι αυτοί άραγε τώρα; Το μετα-Πασόκ, ο Σύριζα...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Γεώργιος Τ. 19/01/2013 17:29:58

        Πολύ σωστά Γιώργο!

    • τάσος avatar
      τάσος @ Ανώνυμος 19/01/2013 23:22:00

      αποτελούμενο από άεργους φασίστες.

  10. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 19/01/2013 13:51:34

    Αυτό θα τον φάει τον ΣΥΡΙΖΑ που πέρνει το μέρος των λαθρομεταναστών και όχι των Ελλήνων!!!. Η Τελευταία δημοσκόπηση το φέρνει στα ίσια με την ΝΔ και πάντα τρίτο κόμμα την Χρυσή Αυγή. Η επόμενη απο αυτήν την δημοσκόπηση θα είναι τρίτο κόμμα,αυτό είναι το σύγουρο.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 19/01/2013 13:58:32

      Mήν τά παραλέτε!Ὅσο ὑπάρχουν ἄνθρωποι πού ψηφίζουν τή Ρεπούση καί τόν Τατσόπουλο καί τούς βάζουν τόσο ἄνετα στή Βουλή,θά ὑπάρχουν καί αὐτοί καί εἶναι πολλοί,πού θά ψηφίζουν καί τόν ΣΥΡΙΖΑ...

      • Σόφο avatar
        Σόφο @ Κυθήριος 19/01/2013 15:46:58

        "Ὅσο ὑπάρχουν ἄνθρωποι πού ψηφίζουν τή Ρεπούση"

        Μην ξεχνιέσαι, φίλτατε. Η κυρία Ρεπούση, παρ' όλω που εμείς ΔΕΝ την ψηφίσαμε, ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΑΕΙ με τον Σαμαρά και τον Βενιζέλο της Γεννηματά. Χα!!!

        Πού'ναι η μπάλα, οέο, πού'ναι η μπάαααλα.............

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Σόφο 19/01/2013 15:51:41

          Ναι μεν, αλλά τον έχει πιει μέχρι τώρα σε όσα ζητήματα έκανε ένσταση: μεταναστευτικά, ιμάμηδες, αντικατάσταση βιβλίου ΣΤ δημοτικού! Τη βρήκες τώρα τη μπάλα;

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Σόφο 19/01/2013 17:15:42

          Ἐσύ κι ἐγῶ ΔΕΝ τήν ψηφίσαμε,ὑπάρχουν ὅμως ἄλλοι πού παρ' ὅλα ὅσα ἔχει πεῖ θά τήν ξαναψηφίσουν...

    • Κυψελιώτης avatar
      Κυψελιώτης @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 19/01/2013 14:56:20

      Όλα τα εγκλήματα είναι καταδικαστέα.
      Αυτό που προκαλεί όμως οργή και εμετό είναι η απροκάλυπτη λαγνεία του ΣΥΡΙΖΑ με τους λαθρομετανάστες και η ρατσιστική αντιμετώπιση του ευρύτερου ψευτοπροοδευτικού χώρου απέναντι στους Έλληνες.

      • Σόφο avatar
        Σόφο @ Κυψελιώτης 19/01/2013 16:08:14

        Με αφορμή το σχόλιο του φίλου "Κυψελιώτη", να πω ότι αυτός ο "εμετός" και τα παράγωγά του... "φοριέται πολύ", αυτόν τον χειμώνα!

        Έχουμε τρελαθεί στα κλισέ, γενικώς, τα τελευταία χρόνια, λόγω ένδειας συγκρότησης λόγου:

        "Κλείδωσε, έβαλε στο κάδρο, άπλετο φως, μαχαίρι στο κόκαλο, το κλίμα ήταν..., ηχηρό ράπισμα, κόκκινη κάρτα, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου (ακραία καθαρεύουσα από ανθρώπους που δεν ξέρουν ούτε καν τι είναι αυτή!), να σπάσει αυγά, μεγάλωσε η πίτα, κυριολεκτικά στην... κόψη του ξυραφιού, κλπ, κλπ και άλλα πολλά.

        Αν θα ζητούσες να μην χρησιμοποιούν μεταφορές οι νυν δημοσιογράφοι και, κυρίως, οι μαρκουτσοφόροι εξ αυτών, θα έμεναν άναυδοι.

        ΥΓ. Αν βάλεις να κλίνουν το "Ξένιος Ζευς" οι δημοσιο_μπλαμπλάδες μαρκουτσοφόροι και οι δημοσιογράφοι μπλογκ και πόρταλ, ούτε το 2% δεν θα το κάνει με επιτυχία.

        • JE NE REGRETTE RIEN avatar
          JE NE REGRETTE RIEN @ Σόφο 20/01/2013 00:37:08

          @ Σόφο : Να κλίνουν το "Ξένιος Ζεύς" ;;; Χαχαχα..
          Ρώτα πρώτα εάν ...ξέρουν ποιός είναι ο Ζεύς...

          • Σόφο avatar
            Σόφο @ JE NE REGRETTE RIEN 20/01/2013 02:02:15

            Ωραίοοοοος!!!

          • Ελλην-1821 avatar
            Ελλην-1821 @ JE NE REGRETTE RIEN 28/01/2013 21:28:14

            ο ζευς ειναι ο γιος του Δια ; Δεν λεμε ο Ζευς του Διος; Αρα.....

    • Ελλην-1821 avatar
      Ελλην-1821 @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 20/01/2013 21:42:03

      http://www.youtube.com/watch?v=vOZlhDf7Rgs&feature=share

  11. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 19/01/2013 14:01:50

    Συγχαρητήρια Προφήτη! Τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο......

  12. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 19/01/2013 14:04:44

    Σοφέ καί πολύ ἀγαπητέ Προφήτη, πάντα εὔστοχος, καυτηριάζεις ἀνοικτές πληγές πού δέν λένε νά ἐπουλωθοῦν. . . :cry:

  13. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 19/01/2013 14:34:38

    Ο σύριζα κυριαρχείται από αναρχικούς αριστεριστές ανθέλληνες. Πάρτε το χαμπάρι! Δεν αλλάζουν μυαλά αυτοί. Και θα είναι τραγωδία επιπέδου μικρασιατικής καταστροφής να κυβερνήσει αυτό το συνοθύλευμα έστω και μια εβδομάδα. Περισσότερο έτσι κι αλλιώς δε θα άντεχε ο λαός την τρέλα των νομοσχεδίων που θα έφερναν στη βουλή. Και θα ήταν ασύγκριτα οδυνηρότερα από τα μνημονιακά. Π.χ. ελληνοποίηση όλων των παράνομων και των οικογενειών τους που θα έρθουν άμεσα. Αυτό σημαίνει 2-3 εκατομμύρια σκληρούς ισλαμιστές σαν αυτούς που στη Συρία σφάζουν για τα 1500$/μέρα. Ένα μόνο δείγμα του τι σκέπτονται και τι συνέπειες έχουν τέτοιες ιδέες. Γιατί ενώ η τσέπη ξαναγεμίζει κάποτε, η πατρίδα αν αλωθεί θέλει αιώνες και αν. Ας βάλουμε σωστή ιεραρχία αξιών κάποτε συνέλληνες.

  14. Γιώργος avatar
    Γιώργος 19/01/2013 14:47:10

    Καλά, Προφήτη, τι να πω; Πόσα +++ να σου βάλω; Πάντα εύστοχος!

  15. Δημοκράτης avant-garde avatar
    Δημοκράτης avant-garde 19/01/2013 14:51:05

    δεν μπορώ να καταλάβω τι κοινό έχουν οι αναρχομηδενιστές με τους ισλαμοφασίστες που διοργανώνουν μαζί διαδηλώσεις στην Αθήνα μετά απο κάποιο έγκλημα εναντίον αλλοδαπού. Δεν κάνουν όμως το ίδιο για τα ρατσιστικά εγκλήματα αλλοδαπών εναντίων Ελλήνων, μήπως αυτό που τους ενώνει είναι το μίσος και η μισαλλοδοξία εναντίον μας;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Δημοκράτης avant-garde 19/01/2013 14:54:40

      Αυτό ακριβώς τους ενώνει. Γιατί πολιτικά, θρησκευτικά, κοινωνικά, έχουν ένα κάρο διαφορές... Και οι ισλαμιστές λύνουν αυτές τις διαφορές στις χώρες τους, με συγκεκριμένες μεθόδους...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Δημοκράτης avant-garde 19/01/2013 15:56:02

      Τι κοινό έχουν; Το Σόρος και τον Κίσσινγερ που θέλουν να αλωθεί η Ελλάδα μας! Ξυπνήστεεεεε...

  16. Γιώργος avatar
    Γιώργος 19/01/2013 14:51:58

    Γιατί, για τον Καντάρη που πήγε να ξεγεννήσει την γυναίκα του, για τον Λαζανά στην Πάτρα που έβγαλε τον σκύλο του βόλτα, για τα τόσα γερόντια, έχουν κάνει ποτέ διαδήλωση ο ΣΥΡΙΖΑ και οι διάφορες "αντιφασιστικές", "αντιρατσιστικές" οργανώσεις; ΠΟΤΕ!! Γιατί, τότε, τα θύματα ήταν Έλληνες και οι δολοφόνοι αλλοδαποί... Ήθελα να ήξερα, πως και οι καλά "φεμινίστριες" αυτών των οργανώσεων υποστηρίζουν Μουσουλμάνους λαθρομετανάστες, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι μάλλον φανατικοί... Πάντα το είχα περιέργεια. Και κάτι άλλο: Σ'αυτές τις διαδηλώσεις που θα γίνουν και που γίνονται, συμμετέχουν ποτέ Μουσουλμάνες γυναίκες; Μπα, ε;;

    • Γιώργος Π. και ... avatar
      Γιώργος Π. και ... @ Γιώργος 19/01/2013 17:43:34

      Δεν είναι τυχαίο συνονόματε ότι εν μέσω κοινωνικής κατάρρευσης και ραγδαίας οικονομικής ύφεσης, προκλητικής αποτυχίας της πολιτικής, δεν τους θέλει ο κόσμος.
      Αυτοί και μόνοι τους να κατέβαιναν στις εκλογές, με τον ρατσιστικό ανθελληνισμό που τους διακρίνει θα έβγαιναν πάλι δεύτεροι πίσω από τον εαυτό τους.

  17. Δημοκράτης avant-garde avatar
    Δημοκράτης avant-garde 19/01/2013 14:53:26

    Το ΠΑΚΙΣΤΑΝ ανήκει στους Πακιστανούς και η Ελλάδα στους Έλληνες αυτό πρέπει να μάθουν οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ

  18. Δημοκράτης avant-garde avatar
    Δημοκράτης avant-garde 19/01/2013 14:56:33

    Στο Πακιστάν, την Σαουδική Αραβία και άλλες "χώρες¨ με σαρία, όποιος σκοτώσει χριστιανό βραβεύεται ηθικά!!!

  19. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 19/01/2013 15:23:03

    Μας εκφραζει ολους ο Προφητης. Δεν χρειαζεται να πουμε κατι αλλο.

  20. Παστός Αστός avatar
    Παστός Αστός 19/01/2013 15:47:32

    Απλοί κοινοί ρατσιστές είναι, Ελληνοφοβικοί.

    Απευθύνονται στη συναισθηματική νοημοσύνη (EQ) του ακροατηρίου, εγείροντας μάλιστα τα ευτελέστερα υλικά. Φόβο και μίσος.

    Ποιους μου θυμίζουν, ποιους μου θυμίζουν;

  21. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 19/01/2013 16:01:39

    Πολύ σημαντικές οι επισημάνσεις της επιστολής σας Προφήτη
    Αυτό που πραγματικά αδυνατεί η λογική μου να συλλάβει είναι πώς εμείς οι ίδιοι ψηφίζουμε κατά καιρούς όλους αυτούς τους πολιτικούς που φέρουν τη λεοντή του "έλληνα" όπως π.χ. τους ΓΑΠ και Παπακ/νου, που γυρνούσαν τις πρωτεύουσες του κόσμου καθυβρίζοντες άπαντες τους Έλληνες ως διαφθαρμένους καθώς και τους διάφορους δήθεν αριστερούς με τη λεοντή του ανθρωπιστή, που περιφέρονται στα διάφορα διεθνή φόρα καθυβρίζοντες άπαντες τους Έλληνες ως ρατσιστές.
    Άρα όσοι ψηφίζουμε τέτοια φρούτα είμαστε εν δυνάμει οι ίδιοι ανθέλληνες.
    Ίσως η ψυχιατρική αναλάβει να λύσει τους γρίφους των σύγχρονων Ελλήνων.

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Γλαυξ 20/01/2013 01:07:28

      Καλή μου @ κουκουβάγια η Ψυχιατρική σηκώνει τα χέρια μπροστά στο φαινόμενο Νεοέλληνες !
      Αγονται και φέρονται μεταξύ Σχιζοφρένειας και σουρρεαλισμού,κυκλοθυμίας, αντιφατικότητας...τι να πώ;
      Ολοι εδώ συζητάμε γιά το Σύριζα . Εγώ ρωτώ κάτι απλούστατο :
      Υπάρχει μεγαλύτερος παραλογισμός, παράνοια σχεδόν, από το να μάχεσαι την χώρα από την οποία κατάγεσαι και στην οποία ζείς;;;
      Εγώ να δεχθώ ότι δεν είμαστε οι καλύτεροι, ότι έχουμε χιλιάδες ελαττώματα, ΟΚ. Ομως, αυτοί είμαστε ,εδώ γεννηθήκαμε, ζούμε ερωτευόμαστε, κάνουμε οικογένειες, αγωνιζόμαστε, πεθαίνουμε... Θα κάνουμε λοιπόν πόλεμο ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ;
      Θα κόψουμε το ΚΛΑΔΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ;;; Εξηγήστε μου, σας ικετεύω γιατί θα τρελλαθώ !!! (επιμένω στα 2 λλ, διότι αποδίδουν καλύτερα την έννοια της λέξης ΤΡΕΛΛΑ)

  22. Ollandos avatar
    Ollandos 19/01/2013 16:05:52

    "Ας σοβαρευτούμε λοιπόν." Από ρατσιστική αχρωματοψία, μυωπία και αστιγματισμό πάσχουμε όλοι οι Έλληνες τα τελευταία χρόνια. Δολοφονείται ένας Πακιστανός και δεν μας καίγεται καρφί πλέον, δολοφονείται Έλληνας κι αμέσως όλοι να βγάλουμε το ρατσιστικό μίσος μας για τους αλλοδαπούς και να κατηγορούμε τον Συριζα λες και αυτοί φταίνε για την κατάντια μας, εκεί έχουμε φτάσει. Αλήθεια, ποια θα ηταν η αντιδραση μας αν πιαναν εναν εγκληματια και στο σπιτι του βρισκόντουσαν φυλλάδια της Ανταρσυα π.χ.?? Τα γράφω όλα αυτά γιατι προσωπικά δεν με ενδιαφέρει η αχρωματοψία των άλλων. Η δικιά μας πρέπει να μας ενδιαφέρει...

    • Κυψελιώτης avatar
      Κυψελιώτης @ Ollandos 19/01/2013 16:39:08

      35 χρόνια όσους τρομοκράτες έπιασαν είχαν ακροαριστερά φυλλάδια.
      Ε και;
      Βέβαια για εσένα τον πολλά σοβαρό αυτό δεν λέει τίποτα.
      Ίσως εκεί στην Κουμουνδούρου αντιληφθείτε κάποια στιγμή ότι τις εκλογές τις κρίνουν οι Έλληνες και όχι οι λαθρομετανάστες που παρανόμως πήραν ιθαγένεια με τον Νόμο Ραγκούση.
      Συνεπώς αν θες να κάνεις αυτοκριτική για την αχρωματοψία ξεκίνα απο το συνάφι της αριστεράς που βλέπει φασισμό μόνο απο δεξιά και "αγωνιστές" που καίνε ζωντανούς ανθρώπους απο ...αριστερά.

      • someone avatar
        someone @ Κυψελιώτης 19/01/2013 22:43:26

        και στην ΕΥΡΩΠΗ σημερα γινονται αντιρατσιστικες συγκεντρωσεις για τη δολοφονια του πακιστανου στην ελλαδα (λονδινο βρυξελλες βερολινο) και σας ενοχλει που συμετεχει ο συριζα???? ποιος θελατε να συμετεχει η οννεδ!!!!!!!!

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ someone 19/01/2013 22:50:09

          Ομοιοπαθούντες ρατσιστικής αχρωματοψίας κατά των Ελλήνων και οι συγκεντρωσιάρχες στας Ευρώπας και αλλού..
          κανείς δεν είπε ότι η ρατσιστική αχρωματοψία είναι αποκλειστική πάθηση του εν ελλάδι σύριζα..

        • Ενας τριτος avatar
          Ενας τριτος @ someone 19/01/2013 23:56:17

          Someone
          Αυτες οι συγκεντρωσεις ηταν προγραμματισμενες απο καιρο και ηταν δευτερες μιας σειρας που θα συνεχισθει. Εκμεταλλευθηκαν απλως το θανατο του Πακιστανου. Ολες, οπως και εδω, απετυχαν. Δεν κατορθωσαν να συγκεντρωσουν παρα μονο μερικες εκατονταδες διαδηλωτων η καθε μια. Οπως λεει και ο ΒΙΣ πιο κατω, στην Αθηνα οι περισσοτεροι ηταν Πακιστανοι.

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Ollandos 20/01/2013 01:13:23

      Από @ ΟLLANDOS δεν περίμενα κάτι καλύτερο...
      Ανθέλληνες παραδοσιακά και εξ'επαγγέλματος...
      Εξ απαλών ονύχων.

      • Ollandos avatar
        Ollandos @ JE NE REGRETTE RIEN 20/01/2013 03:43:14

        Ακόμα και οι αποτυχημένοι μάντεις μπορεί να έχουν αχρωματοψία. Μιλάμε για ρατσισμό και ο ένας τον εξισώνει με την αριστερά και ο άλλος με μια χώρα. Στου εαυτού μας την αχρωματοψία αναφέρθηκα...

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Ollandos 20/01/2013 13:11:27

          Μα εσύ είσαι Ολλανδός!

        • Κυψελιώτης avatar
          Κυψελιώτης @ Ollandos 20/01/2013 14:41:39

          Κι εσύ ρατσιστής είσαι και χειρότερος απο τον Μιχαλολιάκο ollande.
          Όταν έσφαξαν τον Καντάρη,όταν βιάσαν και άφησαν κλινικά νεκρή την 15 χρονη στην Πάρο,όταν έσφαζαν σαν Κουνέλι τον Λαζανά στην Πάτρα γιατί τους ενόχλησε ο σκύλος του εσύ και οι υπόλοιποι "ευαίσθητοι ανθρωπιστές" ούτε συλλαλητήριο,ούτε πορεία ούτε καν ανακοίνωση βγάλατε.
          Ντροπή σας υποκριτές

          • Ελελεύ avatar
            Ελελεύ @ Κυψελιώτης 03/02/2013 01:23:28

            Τα'χεις βάλει όλα στο μπλέντερ. Δεν καταδικάζονται τα εγκλήματα του κοινού ποινικού δικαίου από τα κόμματα φίλε μου, είναι καταδικαστέα αυτονοήτως από όλους. Για τα εγκλήματα που τροφοδοτούνται από κάποια ιδεολογία εκεί, ναι, έχουν νόημα οι δηλώσεις και οι πορείες. Τόσο δύσκολο είναι να ξεχωρίσεις τα πράγματα;

  23. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/01/2013 16:06:34

    Κάποιος συριζαίος ή φιλοσυριζαίος σχολιαστής εδώ πέρα είχε πει ότι το θύμα, με όνομα Χ, συντηρούσε δύο αδελφές.
    Αλλά στο "Βήμα" το όνομα του θύματος είχε γίνει Ψ, εντελώς διαφορετικό από αυτό που μας έδωσε ο συριζαίος σχολιαστής του Antinews.
    Τώρα τα αδέλφια έγιναν 8, ίσως εννούσε ο σχολιαστής ότι οι δύο ήταν ανύπαντρες και τους έφτιαχνε την προίκα.
    Σημειωτέον ότι τα 8 αδέλφια μπορεί να προέρχονται από 3 διαφορετικές συζύγους του ενός πατέρα...
    Να προσθέσω ότι από μόνο του το γεγονός ότι το θύμα είχε μπει παράνομα και είχε, εντούτοις, βγάλει ροζ κάρτα, με προβληματίζει πολλαπλά.
    Φυσικά, η δολοφονία αυτή καθεαυτή είναι αποτρόπαια, ειδικά μάλιστα που ο νεαρός απλά πήγαινε στη δουλειά του ξημερώματα. Είμαι βέβαιος ότι δεν προκάλεσε, όπως και είμαι βέβαιος ότι οι δράστες ήταν άτομα με συμπεριφορά καθ' έξιν αλήτικη.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή δολοφονήθηκε ένας αθώος λαθρομετανάστες, θα δεχθούμε τη λαθρομετανάστευση. Είμαστε σε κατάσταση ακήρυκτου πολέμου και το λέω μετά λόγου γνώσεως. Η κατάσταση στην Ελλάδα ώστε να μπορεί ακόμα να ελέγχει το ελληνικό κράτος τη μάζα των μουσουλμάνων Αφροασιατών είναι ήδη οριακή....Είμαστε στο πάρα 2....

  24. Σόφο avatar
    Σόφο 19/01/2013 16:30:26

    Για μια στιγμή, ρε, παιδιά!

    Ποιοι είναι "ισλαμοφασίστες";

    Οι Ταλιμπάν, ας πούμε, που ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ στους κατακτητές τους, από το 1978 (!!!) είναι ισλαμοφασίστες; Δεν είναι το κίνημά τους ΕΘΝΙΚΟ_ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟ, και ως τέτοιο, ιερό;
    Η αλ- Κάιντα στο Μαγκρέμπ είναι ισλαμοφασίστες; Τις χώρες τους προσπαθούν να σώσουν, οι άνθρωποι, από τους εισβολείς. Και καλά κάνουν και τους σφάζουν στο γόνατο, όταν πατούν τα χώματά τους.

    Αν αυτοί έχουν άλλα ήθη και έθιμα, ποιοι είμαστε εμείς που θα τους επιβάλουμε τα δικά μας; Οι γαμάουα της πολιτικής ορθότητας; Οι... ΕΞΑΓΩΓΕΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ με αποκλειστικό αντιπρόσωπό μας τον Μπους και την Συμμαχία των Προθύμων;

    Επίσης, το Ισλάμ, ο Χριστιανισμός και ο Ιουδαϊσμός είναι ένα και το αυτό. Ένας είναι ο Θεός τους, ο Γιαχβέ, που τους ζητάει στην Παλαιά Διαθήκη να σφάζουν γυναίκες και άνδρες των ΑΠΙΣΤΩΝ εχθρών τους και να κρατάνε τα παιδάκια και τα κοριτσάκια για πάρτη τους;

    Ένας ήταν ο Οικουμενικός Πολιτισμός, ο Αρχαιοελληνικός. Αυτόν που κατακρεούργησε η αίρεση του Ιουδαϊσμού, Χριστιανισμός.

    ΔΕΙ ΔΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ! Οι Άραβες τους Έλληνες ΠΟΤΈ δεν τους πείραξαν. Ακόμα και ο Μωάμεθ τους άφησε εντολή να μην μας πειράζουν, με παλαμικό αποτύπωμά του, αντί για σφραγίδα (αγράμματος, για!). Ντοκουμέντο που βρίσκεται στη Μονή Του Σινά...

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ Σόφο 19/01/2013 19:40:09

      Οι ταλιμπάν (μουλάς Ομάρ) είναι συνέχεια των μουτζαχεντίν που ανέπτυξαν οι αμερικάνοι για να χτυπάνε τους Σοβιετικούς με τον Μπρεζίνσκι . Οσο για τον Χομεϊνί, υπενθυμίζω ότι και αυτός με "τζάμπο" προσγειώθηκε στην Τεχεράνη, για να διώξει τον κακό Σάχη, και η υποστήριξη των ΗΠΑ στο πρόσωπο του συνεχίστηκε και μέχρι το σκάνδαλο Ιράν-Κόντρας. Οσο για τον Γιαχβε, αυτός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ο Θεός των Χριστιανών. Αλλά, όχι και δεν μας πείραξαν οι Αραβες! Πριν την Αλωση και επί 600 χρόνια αυτοί δεν έμπαιναν και λεηλατούσαν Κρήτη, νησιά, Πελοπόννησο; Δεν μπήκαν και άλωσαν εκείνοι την μέση Ανατολή, δεν πήραν τη μισή Ισπανία, τη Σικελία κλπ;

      • Σόφο avatar
        Σόφο @ Βατάτζης 19/01/2013 20:16:28

        "Οσο για τον Γιαχβε, αυτός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ο Θεός των Χριστιανών"

        Αποκηρύσσεις την Παλαιά Διαθήκη;
        Και πώς δημιουργήθηκε ο κόσμος;
        Και πώς θα "γεννηθεί" ο "Χριστός"- Μεσσίας;
        Και τι θα γίνουν οι προφήτες;

        ΧΩΡΙΣ τον Θεό (Γιάχβε) της ΠΔ,
        ΔΕΝ υπάρχει Ιησούς και Καινή και, άρα,
        ΟΥΤΕ Χριστιανισμός.

        Επίσης, ούτε Μουσαλμανισμός.
        Η "πατέντα", αγαπητέ, είναι μία: ο εβραϊκός Μονοθεϊσμός. Αυτοί έχουν το copyright, ή τα πνευματικά δικαιώματα, της αναγκαίας "Κοσμο_θεωρίας", ώστε να παραχθεί θρησκεία.

        "Αλλά, όχι και δεν μας πείραξαν οι Αραβες!"

        Εννοούμε ότι ΔΕΝ μας προκήρυξαν σαν αντίπαλο πνευματικό δέος, (Έλλην = άπιστος, αντίχριστος, ειδωλολάτρης), δεν απαγόρευσαν τα ελληνικά Γράμματα, δεν "μας" σκότωναν επειδή λατρεύαμε τους προγόνους "μας" και τελούσαμε θυσίες στους θεούς "μας", δεν κατέστρεφαν τα αγάλματά "μας", δεν έκαιγαν τα βιβλία "μας", δεν έσπαγαν τα αετώματα των ναών "μας", ανεβασμένοι σαν πιθήκια σε σκαλωσιές. Αυτό έλειπε, να σταματήσουν και τον πόλεμο!

        • Έλληνας avatar
          Έλληνας @ Σόφο 20/01/2013 01:33:25

          Απαγορευσαν τα ελληνικα γραμματα, ε; Και πώς γραφεις εσυ ελληνικα σημερα, ρε σαϊνι; Μηπως σου εμαθαν οι τουρκοι και οι αραβες; Ή οι "κακοι" βυζαντινοι που διατηρησαν το ελληνικο αλφαβητο; Και οι παπαδες που μαθαιναν κολλυβογραμματα στα παιδακια, οταν εσεις γιορταζατε την Αλωση; Τα Ευαγγελια ξερεις σε ποια γλωσσα ειναι γραμμενα; Πραγματι, τα αγαλματα, τα βιβλια και ο,τι υπηρχε απο τον αρχαιοελληνικο πολιτισμο το κατεστρεψαν οι Λατινοπαπικοι. Τι; Δεν το ξερεις; Ιστορια: Αλωση Κωνσταντινουπολης 1204. Διαβασε λιγο τι υπηρχε εκει και τι καταστραφηκε. Για το αναθεμα των Δελφων του Μεγαλου Αλεξανδρου εχεις ακουστα; Ποιοι "κακοι" το ειχαν διατηρησει αυτο; Ποιοι το κατεστρεψαν; Ελα που δεν ξερεις. Απλα αναπαραγεις την ανιστορητη προπαγανδα της κομπλεξικης Δυσης απεναντι στο υπερλαμπρο και χιλιοχρονο Βυζαντιο, που τους (σας) εβγαζε τη γλωσσα, και στους βαρβαρους αραβες μαζι, για δεκα αιωνες και πλεον! Τι να κανουμε; Υπομονη...!

          • Σόφο avatar
            Σόφο @ Έλληνας 20/01/2013 02:21:49

            Ω, ρε, "Έλληνας" με... Εβραίο θεό;
            ΣΧΙΖΟ_ΦΡΕΝΕΙΑ!!!

            Υγ. "Γράμματα" = Επιστήμες και Ελληνική Γραμματεία

            Άκου να μαθαίνεις: Αν, σήμερα, θέλαμε να φτιάξουμε μια παγκόσμια θρησκεία, αγγλικά θα χρησιμοποιούσαμε. Τότε, ελληνικά μιλούσε όλος ο κόσμος. Αντιλαβού, ή σώσον ελέησον τους πτωχούς τω πνεύματι, αγαπητέ;

            "Για το αναθεμα των Δελφων του Μεγαλου Αλεξανδρου εχεις ακουστα;"

            Είμαι ανιστόρητος. Δεν διαβάζω Λιακόπουλο και Βελόπουλο.

            "Τι να κανουμε; Υπομονη…!"

            Ο... Γεωργιάδης που αντιγράφει Βορίδη είσαι;

          • Βατάτζης avatar
            Βατάτζης @ Σόφο 20/01/2013 02:28:50

            Ο Χριστός δεν δημιούργησε θρησκεία. Ο Χριστιανισμός είναι αποτέλεσμα της σύγκρουσης του ελληνόφωνου Ιουδαϊσμού με τον παραδοσιακό. Υπενθυμίζω της εξέγερση των Μακκαβαίων το 156πΧ. Ο Χριστιανισμός πολεμήθηκε και πολεμάται από τους ίδιους ανθρώπους και σήμερα.

          • Σόφο avatar
            Σόφο @ Βατάτζης 20/01/2013 15:08:39

            ΔΕΝ υφίσταται ιστορικό πρόσωπο "Ιησούς Χριστός". Οπότε, ναι, δεν δημιούργησε καμία θρησκεία. Ο Παύλος και "οι συν αυτώ" την δημιούργησαν.

            Εάν ως "ελληνόφωνο ιουδαϊσμό" εννοείς τους Εσσαίους, συμφωνώ. Αλλά δεν έχει καμιά σχέση ο Χριστιανισμός του Παύλου με των Εσσαίων. Και η καλή "ερώτησις κρίσεως" εδώ είναι, ΓΙΑΤΙ τα ευαγγγέλια δεν αναφέρουν πουθενά τους Εσσαίους.

            "Ο Χριστιανισμός πολεμήθηκε και πολεμάται από τους ίδιους ανθρώπους και σήμερα"

            ΔΕΝ ξέρω ποιους εννοείς. Αλλά, ...συνωμοσιολογία μου μυρίζει.

            Χαιρετώ σε!

          • JE NE REGRETTE RIEN avatar
            JE NE REGRETTE RIEN @ Σόφο 21/01/2013 00:37:23

            @ Σόφο, και πάλι πολύ σωστός...τιμάς το όνομά σου !

          • Πάνος avatar
            Πάνος @ Έλληνας 20/01/2013 18:21:01

            Τι σχέση μπορεί να έχει ο χριστιανισμός του Απ.Παύλου με την αρχαία ελλάδα?? Από το 168μ.χ και ως το 200μ.χ ο Ελλάδικος χώρος κατακτήθηκε από την Ρωμαική αυτοκρατορία. Από κει και πέρα δεν υπάρχει Ελλάδα που να συνδέεται με το ένδοξο παρελθόν της. Απλά ο Φλάβιος Βαλέριος Κων/νος ο Α γνωστός και ως Μέγας Κω/νος μετέπειτα ανακήρυξε τον χριστιανισμό ως ισότιμη θρησκεία το 313 μχ ακολουθώντας τον άνεμο της εποχής (οράματα και λοιπά γραφικά) με οικουμενική γλώσσα την ελληνική ( τα αγγλικά της εποχής). Μη γίνεσαι γραφικός.

          • Ελλην-1821 avatar
            Ελλην-1821 @ Έλληνας 20/01/2013 21:48:06

            που να σε ακουσει η Τζανη η Δωδεκαθειστρια

    • ntavelis avatar
      ntavelis @ Σόφο 20/01/2013 00:38:57

      Πολυ σωστά τα λες, αλλά όχι όλα: 1. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝ και να μας επιβάλλουν τα δικα τους ήθη και έθιμα, όχι εμείς! και 2ον) Ελεος πια με τον γραφικό δωδεκαθεϊσμό!

      • Σόφο avatar
        Σόφο @ ntavelis 20/01/2013 02:30:17

        Δεν κατάλαβα. Ποιος θέλει να μας κάνει Πακιστάν;

        Δωδεκάθεο; Τι 'ν' τουτ'; Δεν υπήρχε τέτοιο πράγμα στην αρχαία Ελλάδα. Αυτά είναι για κάτι νούμερα με χλαμύδες, χειρότερα και από τις μαυροφουστανοφορούσες με τις χρυσοποίκιλτες μίτρες με γένεια!

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Σόφο 20/01/2013 00:44:25

      ΦΙΛΕ @ ΣΟΦΟ (να υποθέσω Σοφοκλή;) ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ.
      ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.!

      • Σόφο avatar
        Σόφο @ JE NE REGRETTE RIEN 20/01/2013 02:32:29

        Ναι!
        Προς τιμήν του Σχορτσιανίτη
        και εις ανάμνησιν του Σοφοκλέους.

        • JE NE REGRETTE RIEN avatar
          JE NE REGRETTE RIEN @ Σόφο 21/01/2013 00:26:34

          ευτυχώς όχι...ΤΗΣ Σοφοκλέους !!!

  25. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 19/01/2013 17:26:54

    Πολλά μπράβο κι ἀπό ἐμένα ἀγαπητέ Προφήτη!
    Βλέπω μέ ἀνησυχία κι ἐγῶ νά διογκοῦται ἡ δυναμική αὐτή τοῦ ΣΥΡΙΖΑ νά στηρίζει μέ χίλιους δυό τρόπους καί νά ὑπερτονίζει κάθε ἄδικη πράξη,κάθε ἔγκλημα Ἑλλήνων ἐναντίον λαθρομεταναστῶν,ἐνῶ ἀντιθέτως τά πολύ περισσότερα καί εἰδεχθέστερα ἐγκλήματα τῶν λαθρομεταναστῶν ἐναντίον πολλές φορές ἀνυπεράσπιστων Ἑλλήνων,ἀποσιωποῦνται προκλητικά! Ἀκόμη,ἐξίσου ἀνησυχητικό εἶναι,αὐτήν τήν πρακτική νά τήν μεθοδεύουν καί νά τήν ἀναδεικνύουν καί ὁρισμένα μέσα ἐνημέρωσης,ἰδιαίτερα κάποιες προοδευτικές φυλλάδες..σάν νά ἀποζητοῦν τόν ἐμφύλιο πόλεμο γιά νά ἀναρριχηθοῦν στήν ἐχουσία,ὅπως τήν ἔχασαν πρίν 70 χρόνια...

  26. Σόφο avatar
    Σόφο 19/01/2013 19:01:17

    Πού και πώς να τη βρω; Εύκολο είναι;
    Εσύ, αγαπητέ, κτυπάς κόρνερ και... πιάνεις και κεφαλιά (στο γάμα, καμιά φορά, στο γάμο του Μαυρομάτη, άλλες)!

  27. Σόφο avatar
    Σόφο 19/01/2013 19:05:13

    Αυτό που ήθελα να πω, Κυθήριε, είναι ότι έχουμε να κάνουμε με κυβέρνηση ΤΕΡΑΤΟ_ΓΕΝΝΕΣΗΣ, οπότε τέρατα θα είναι και τα παράγωγά της, δυστυχώς, ό,τι και να κάνει ο Αντώνης.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Σόφο 19/01/2013 19:42:46

      Δέν διαφωνῶ...

  28. Σόφο avatar
    Σόφο 19/01/2013 19:15:49

    "Άρα όσοι ψηφίζουμε τέτοια φρούτα είμαστε εν δυνάμει οι ίδιοι ανθέλληνες"

    Όσοι συν_κυβερνούμε με "τέτοια φρούτα" (πασόκους), τι είμαστε, ΑΡΑ_YES;

    YΓ. Μια είναι η Δεξιά: η ΛΑΪΚΗ. Αντώνη, τόλμα!

  29. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 19/01/2013 19:19:55

    Λοιπόν, για να ηρεμήσουμε λίγο όλοι. Ο ΒΙΣ πιο πάνω είχε το πιο σωστό και νηφάλιο σχόλιο. Έχω ιδία άποψη (..όπως και πολλοί από σας), για μπαρκαρισμένους ή με τουριστική βίζα Έλληνες που μείναν Αμερική, όπως και άλλους πριν ανοίξουν τα σύνορα στην Ευρώπη. Ξέραν όμως ότι έπρεπε να ακολουθήσουν τους νόμους στις χώρες αυτές. Αν δεν, ντεπορτέϊσιον
    Συνεπώς, ότι προβλέπουν οι νόμοι για παραβατικές συμπεριφορές από όπου και αν προέρχονται. Κράτος Δικαίου λοιπόν, με άμεση αλλαγή του νόμου Ραγκούση, όπως υποσχέθηκε και ο Σαμαράς

  30. panos2 avatar
    panos2 19/01/2013 19:26:22

    Στην Ελλαδα ποιος ανοιξε τα συνορα και ηρθαν 2εκατ. στους οποιος χιλιαδες απο φυλακες?
    κοντη μνημη....

  31. Σόφο avatar
    Σόφο 19/01/2013 19:27:16

    Άλλα λέει η πιάτσα που ξέρει πιο καλά και έγκυρότερα από μας:

    Έμπορος ναρκωτικών ήταν το θύμα και τους είχε δώσει νοθευμένη με άχνη πρέζα (όπως αυτή που ανέφεραν στις υποκλαπείσες συνομιλίες τους ο Αλβανός έμπορας και ο διοικητής της... Δίωξης Ναρκωτικών Βόλου). Φυσικά, αυτό δεν το λένε οι δολοφόνοι, γιατί είναι "φόνος εκ προμελέτης", ενώ, τώρα, "εν βρασμώ ψυχής", δηλαδή ΟΧΙ ισόβια.

  32. Α BLACKQUEEN ΙΝ WHITE SIDE avatar
    Α BLACKQUEEN ΙΝ WHITE SIDE 19/01/2013 19:35:31

    '' είναι έκδηλη η σπουδή, σχεδόν αγωνία, του ΣΥΡΙΖΑ να εκβιάσει από μεμονωμένα περιστατικά Ελλήνων κατά αλλοδαπών, ηθική ρεβάνς για τα χιλιάδες περιστατικά αλλοδαπών κατά Ελλήνων.''
    Πόσο τραγικά δίκιο έχετε Προφήτη !!!!!
    Δυστυχώς, αυτή είναι η πικρή αλήθεια, που αναδεικνύει τη μικροψυχία, την υποκρισία και τη μίζερη κοντόφθαλμη οπτική των γιαλαντζί ''αριστερών'' του τζάμπα μάγκα Σύριζα και της βολικής υπηρετριούλας του συστήματος, Δημάρ.
    Αυτοί οι θρασείς, μικρόψυχοι φασουλήδες, οι στερημένοι ευφυϊας, σεβασμού, σοβαρότητας και μέτρου άνθρωποι, δεν έχουν το δικαίωμα να αυτοχρίζονται ως ....''αριστεροί''. Αδυνατούν να κρίνουν ως δίκαιοι και ειλικρινείς, υποτιμούν τη νοημοσύνη των πολιτών και καταδέχονται να συρθούν μέσα στα αίματα, αρκεί να αποκομίσουνε μικροκομματικά οφέλη !!!! Τι κατάντια !!!!
    Αυτές οι φτηνιάρικες μέθοδοι, χαρακτηρίζουν μόνο τους φασίστες.
    Ή μήπως το αγνοούν;

    Εγώ αυτό που αισθάνομαι, είναι πως ο θυμός, η καταπίεση, η ανέχεια, ο άθλιος βούρκος στον οποίο βυθιζόμαστε καθημερινά, τυφλώνει τους ανθρώπους κι αργά-αργά τους μετατρέπει σε σαρκοβόρες μηχανές. Ξαφνικά ο εχθρός είναι ο απέναντι. Ο ιδεολογικός αντίπαλος, ο λαθρομετανάστης, αυτός που μας πήρε τη θέση στο parking, ο άλλος που μας προσπέρασε με το αυτοκίνητο στον πόντο.... Τριγυρνάμε απελπισμένοι, επιθετικοί, οργισμένοι, ετοιμοπόλεμοι κι έξαλλοι. Η ατμόσφαιρα είναι φορτισμένη κι απλά απουσιάζει η φλόγα που είναι ικανή να προκαλέσει την έκρηξη.Πολλές φορές, η αφορμή είναι ασήμαντη. '' Τροχαία αντιδικία'' λένε, μα δεν είναι αυτό, είναι το μίσος που οπλίζει τα χέρια μας. Το μίσος κι η απόγνωση που περισσεύουν και που δεν είναι όλοι ικανοί να διαχειριστούν επιτυχώς ψυχοδιανοητικά. Άρρωστοι είναι οι άνθρωποι γύρω μας. Κατάθλιψη, άγχος, επιθετικότητα, κυριεύουν το νου και την ψυχή. Το έγκλημα πια, είναι ζήτημα τύχης αν θα συμβεί ή όχι....Αλλοδαπός ή ημεδαπός το θύμα, τι σημασία έχει άραγε; Είναι στατιστικό το πρόβλημά μας; Σε ζούγκλα μετατρέπεται η ζωή μας με ταχύτητα αστραπιαία. Αυτός είναι ο κίνδυνος, η απειλή κι η τραγική μας κατάντια.
    Οι λοιπές συμφέρουσες και βολικές εκατέρωθεν...εξηγήσεις-αναλύσεις των γεγονότων, αποτελούν απλουστευμένες αθλιότητες και φτηνιάρικη προπαγάνδα, που απευθύνεται αποκλειστικά σε φανατικούς και λοβοτομημένα πρόβατα.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Α BLACKQUEEN ΙΝ WHITE SIDE 19/01/2013 21:21:24

      Συμφωνώ πικρά και απόλυτα...

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Α BLACKQUEEN ΙΝ WHITE SIDE 20/01/2013 01:33:40

      @ Βασίλισσά μου τα σέβη μου, πωπω είσαι καταπέλτης απόψε ! Η υπέροχη πένα σου πού συνήθως στάζει μέλι, σήμερα είναι...φαρμακερή και ολίγον υπερβολική (γιά πρώτη φορά κατά την γνώμη μου)
      Επίσης δεν μου εξηγείς ακόμη γιατί το όνομά σου έχει "παραλλαγές"
      Λόγω διάθεσης ; Σήμερα θα ταίριαζε " IN STORM" !
      Πάντα με αγάπη και εκτίμηση

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ JE NE REGRETTE RIEN 20/01/2013 17:10:22

        Kαλησπέρα σας αγαπητή JE NE REGRETTE RIEN :-).
        Με βρίσκετε αλήθεια υπερβολική; Στην α΄παράγραφο; Είμαι απλά πολύ θυμωμένη με όλους αυτούς που υπαινίσσονται ένα άλλο ήθος, ενώ σε πρώτη ευκαιρία αποδεικνύονται όμοιοι απόλυτα (αν όχι χειρότεροι) μ΄εκείνους που καταδικάζουν. Στη β΄παράγραφο, απλά καταθέτω αυτό που διαπιστώνω καθημερινά. Μία ...υπόκωφη ανεξέλεγκτη οργή, μιά κατάθλιψη, μιά ψυχική συμπίεση, που για ασήμαντη αφορμή μπορεί να εκφραστεί και να ξεσπάσει οποτεδήποτε, με τη μορφή της τυφλής βίας.
        ** Τα storm και τα white side :-), τα χρησιμοποιώ λίγο εξ΄ανάγκης, λίγο ως παιχνίδι.

        • Βιβλιόφιλος avatar
          Βιβλιόφιλος @ BLACKQUEEN 20/01/2013 21:16:06

          Θα ήθελα να υπενθυμίσω στους φίλους/φίλες που γράφουν τα σχόλιά τους ότι η πρόθεση εξ ΔΕΝ χρειάζεται απόστροφο. Τα βλέπω ολοένα συχνότερα και συνειδητοποιώ ότι αργά, αλλά σταθερά ολισθαίνουμε σε γενικευμένη αγραμματοσύνη με δικαιολογία όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.
          Θα μου επιτρέψετε να ισχυριστώ ότι αν χάσουμε την γλώσσα και την Παιδεία θα μας συμβούν πολλά περισσότερα.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Βιβλιόφιλος 21/01/2013 08:39:52

            ...Μπορεί τυπικά να έχετε απόλυτο δίκιο αγαπητέ μου Βιβλιόφιλε, αλλά εμένα το γλυκό αυτό ( ' ) απόστροφο πολύ μου αρέσει, το βρίσκω ...χαριτωμένο και σκοπεύω να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ. Συνειδητά, εξ΄επιλογής :-) και σίγουρη, οτι δεν κινδυνεύει ούτε η γλώσσα ούτε κι η παιδεία μου από αυτό . :-) Καλή σας ημέρα.

          • Σόφο avatar
            Σόφο @ BLACKQUEEN 21/01/2013 15:49:25

            Έχει δίκιο ΟΥΣΙΑ_στικά, όχι τυπικά.
            Ο εγωισμός είναι κακός σύμβουλος.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Σόφο 21/01/2013 22:58:39

            Το χιούμορ όμως, είναι πολύτιμος σύμμαχος. Ευχαριστώ λοιπόν για τις παρατηρήσεις σας, αλλά θα συνεχίσω ανορθόγραφα :-) αν δεν σας πειράζει, αλλά και αν ακόμα σας πειράζει. ok?? Κι έτσι, είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.

          • anideos avatar
            anideos @ BLACKQUEEN 21/01/2013 22:27:52

            Ena απλο ευχαριστω μερικες φορες...

          • Tabula Rasa avatar
            Tabula Rasa @ BLACKQUEEN 21/01/2013 23:37:02

            Mη δίνεις σημασία Blackqueen σε Βιβλιόφιλους, Σοφούς κι ανίδεους. Όποιος δεν έχει τίποτε να πει, ασχολείται με τα ορθογραφικά λάθη αυτών που έχουν να πουν. Υπερβολική σημασία στα ανΟΥΣΙΑ.

        • JE NE REGRETTE RIEN avatar
          JE NE REGRETTE RIEN @ BLACKQUEEN 21/01/2013 00:12:43

          Eυχαριστώ Μεγαλειοτάτη γιά την απάντηση !
          Οχι, όχι γιά την α'παράγραφο ! Και ...λίγα λές. Πολύ χαριτωμένα,δέ, ειδικά η "υπηρετριούλα " ! Εξοχο και εύστοχο !!!
          Γιά την β' έχω κάποιες ενστάσεις, διότι και προσωπικά είμαι οργισμένη και νομίζω δίκαια.
          Και δεν θεωρώ ότι ο κόσμος έχει ακραίες αντιδράσεις. Ακόμη...
          @ Βιβλιόφιλε, νά ήταν μόνο το εξ πού δεν παίρνει απόστροφο...Τι καλά πού θά ήταν...

  33. μπακαλιάρος avatar
    μπακαλιάρος 19/01/2013 19:37:57

    Όπως πολύ σωστά το τοποθετείς ΒΙΣ η κατάσταση είναι οριακή ή και ίσως να μην μπορεί να ελεγχθεί πλέον. Σε αυτό επενδύουν οι συριζαίοι κλπ γιατί οι λαθρο αποτελούν δυνάμεις κρούσεως με απίστευτο μίσος κατά των Ελλήνων.

  34. lerios avatar
    lerios 19/01/2013 19:58:21

    ειναι διαφορετικο να δολοφονεις για λογους πολιτικους και αλλο το να δολοφονεις επειδη ας πουμε θες να κλεψεις. με τη λογικου (του παραλογου) του συγγραφεα τα τοσα εγκληματα που γινονται απο ελληνες σε βαρος ελληνων πχ μια δολοφονια για κλοπη η ενας βιασμος οπως ας πουμε αυτος στην ξανθη ειναι και αυτο ρατσιμος??

    • Stratis avatar
      Stratis @ lerios 20/01/2013 06:49:20

      Αγαπητέ Σταύρο μην μπερδεύεις τον ρατσισμό σε χρώματα και φυλές γιατί αυτό που συμαβαίνει στην πατρίδα έχει ξεφύγει από τον ρατσισμό και έχει εδραιωθεί στην εγκληματικότητα που έφεραν μαζύ τους και την αναπαράγαγαν και μετάδωσαν και στον μέχρι πρότινος ειρηνικό Ελληνικό λαό

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ lerios 20/01/2013 13:13:17

      Όταν ο Γεωργιανός μαχαιρώνει στο κεφάλι δεμένη πισθάγκωνα ηλικιωμένη γυναίκα, ενώ ήδη είχε αδειάσει το σπίτι, εγώ ως μίσος και ρατσισμό το εκλαμβάνω...

  35. lerios avatar
    lerios 19/01/2013 20:00:19

    να βγαζει ο συριζα και ανακοινωςση αν καποιος περνα ξερω γω με κοκκινο το φαναρι...

  36. Ενας τριτος avatar
    Ενας τριτος 19/01/2013 20:28:53

    Ουτε τρεις χιλιαδες διαδηλωτες δεν κατορθωσε να συγκεντρωσει Ο ΣΥΡΙΖΑ, οι "συλλογικοτητες" του και οι φιλικες του ΜΚΟ του εσωτερικου και του εξωτερικου στο πολυδιαφημισμενο σημερινο συλλαλητηριο. Αλλα βεβαια ο Ντερεκ Γατοπουλος του Associated Press φροντισε να το μεταδωσει ως σημαντικο νεο και ετσι αναμεταδιδεται απο ολα τα ΜΜΕ του κοσμου.
    Η αποτυχια αυτη, δευτερη στη σειρα, δειχνει δυο πραγματα. Ο κοσμος εχει καταλαβει την υποκρισια της αριστερας στο μεταναστευτικο και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορει να κοινητοποιησει πληθη, μονο τις "συλλογικοτητες".

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ενας τριτος 19/01/2013 21:38:39

      Πόσοι από τους διαδηλωτές ήταν Έλληνες;
      Εγώ είδα κυρίως Πακιστανούς και Αφρικανούς.
      Να το καταλάβουμε καλά: Ο Έλληνας με τον Αφροασιάτη και ειδικά με τον μουσουλμάνο Αφροασιάτη δεν μπορεί να συμβιώσει. Ούτε μπορούν όλοι αυτοί να ενταχθούν σε μία Ελλάδα με γηράσκοντα πληθυσμό. Είμαστε οι αμυνόμενοι και είναι οι επιτιθέμενοι.
      Άρα τι;
      Άρα, ο μεταναστευτισμός, η ιδεολογία που προωθεί ο Σύριζα και τα άλλα εθνομηδενιστικά πρακτόρικα γκρουπούσκουλα, αποσκοπεί στη δημιουργία μίας ελλαδικής (όχι ελληνικής) κοινωνίας αποτελούμενης από φυλετικά και εθνοθρησκευτικά γκέτο. Να το πω λιανά: Στη μία γειτονιά του Πειραιά οι μουσουλμάνοι Πακιστανοί, στην παραδίπλα γειτονιά κυρίως Έλληνες, στην παραδίπλα Νιγηριανοί, και πάει λέγοντας. Και θα έχεις και τις "καθαρές γειτονιές", με κάτι αριστερούς του χαβιαριού, που θα δακτυλοδείχνουν ως ρατσιστές μικροαστούς όποιους εναπομείναντες Έλληνες των "βρώμικων" γκετοποιημένων περιοχών τολμούν να διαμαρτυρηθούν. Εχω και γνωστό μου παράδειγμα αριστερόστροφης διανοούμενης, που από Κυψελιώτισσα έγινε Ανωχολαργιώτισσα και τώρα είναι εκ του ασφαλούς αντιρατσίστρια...

      • Ενας τριτος avatar
        Ενας τριτος @ ΒΙΣ 19/01/2013 23:21:39

        ΒΙΣ
        Δεν διαφωνω. Σημασια εχει οτι απετυχαν και παλι και πρεπει να εκμεταλλευθει αυτην την αποτυχια ο Σαμαρας και να προχωρησει, χωρις ενδοιασμους, στη ληψη σκληρων αποτελεσματικων μετρων για την αντιμετωπιση της λαθρομεταναστευσης.

  37. roadrunner avatar
    roadrunner 19/01/2013 20:42:03

    Εξαιρετικό άρθρο Προφήτη.
    Ο Σύριζα, μετά το "ξεδόντιασμα" που υπέστη, με τις εκκαθαρίσεις σε βίλλες και παραμάγαζα, πρέπει να νιώθει αφόρητα πιεστική,
    την ανάγκη αυτό-επιβεβαίωσης και επίδειξης,
    ότι οι «μπαχαλοποιός» δυναμική του διατηρείται.
    Για να εξυπηρετήσει αυτό το σκοπό, έβγαλε και την υπερφορτωμένη ανακοίνωσή του, που λειτουργώντας σαν «σφύριχτρα», κατέβασε σε επιδεικτική διαδήλωση στρατολογημένους αλλοδαπούς, μεταξύ των άλλων.

  38. Ενας τριτος avatar
    Ενας τριτος 19/01/2013 22:23:02

    Το σημερινο συλλαλητηριο, δευτερο στη σειρα, ηταν προγραμματισμενο απο πολυ καιρο. Θεωρειται πανευρωπαικο και το ειχαν διαφημισει και εδω και στο εξωτερικο. Δεν ηταν αuθορμητη αντιδραση στο χθεσινο φονο. Και παρ'ολο που εκμεταλλευθηκαν την συγκυρια, απετυχαν να συγκεντρωσουν κοσμο. Αυτο λεει πολλα και πρεπει να προβληματισει τον ΣΥΡΙΖΑ και τους υπολοΙπους διοργανωτες. Οπως λεει ο MCA πιο πανω, η αχιλλειος πτερνα του ΣΥΡΙΖΑ ειναι το μεταναστευτικο.

  39. Νεοδημοκράτης συνδρομητής avatar
    Νεοδημοκράτης συνδρομητής 19/01/2013 22:28:10

    ας συγκρατήσουμε αυτή την προσέγγιση για μελλοντική χρήση.
    να θυμήσω ότι κάποτε το ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε γαλάζια και λευκά ψηφοδέλτια για την εκλογή Σαρτζετάκη -εάν ενθυμούμαι ορθώς- και η ΝΔ είχε βγεί με κορώνες τύπου "χούντα είναι θα περάσει", είχε εγκαλέσει τον Αντρέα για προσβολή της Δημοκρατίας, των θεσμών κλπ, και προχθές
    θαυμάσαμε τον πρωθυπουργό μας να δίνει μαθήματα δημοκρατίας και σεβασμού των θεσμών ψηφίζοντας σε μία και μόνο κάλπη!

  40. Ενας τριτος avatar
    Ενας τριτος 19/01/2013 22:43:43

    "...Όμως είναι έκδηλη η σπουδή, σχεδόν αγωνία, του ΣΥΡΙΖΑ να εκβιάσει από μεμονωμένα περιστατικά Ελλήνων κατά αλλοδαπών ηθική ρεβάνς για τα χιλιάδες περιστατικά αλλοδαπών κατά Ελλήνων..."
    Εδω ο Προφητης εξηγει, με λιγα λογια, τι συμβαινει σημερα στην Ελλαδα και γιατι, παρα την ευνοικη συγκυρια, ο ΣΥΡΙΖΑ τελικα θα αποτυχει. Αυτο δεν σημαινει οτι η ΝΔ δεν πρεπει να προσεξει το μεταναστευτικο! Η αχιλλειος πτερνα του ΣΥΡΙΖΑ μπορει να γινει και aχιλλειος πτερνα της ΝΔ!

  41. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 19/01/2013 23:18:49

    Είδηση είναι όταν ο άνθρωπος δαγκώσει τον σκύλο και όχι όταν ο σκύλος δαγκώσει τον άνθρωπο!
    Και συνεχίζω, είδηση είναι όταν ο Έλληνας βιαιοπραγήσει κατά αλλοδαπού και όχι ο αλλοδαπός κατά Έλληνα!!
    Χωρίς καμιά ρατσιστική διάθεση, θα πρέπει να υπάρξει μια αντικειμενική θεώρηση των προβλημάτων που παρουσιάζονται συνέπεια του Μεταναστευτικού ρεύματος.
    Βέβαια εδώ είναι παρόν και το προαιώνιο δίλημμα, το αυγό έκανε την κότα ή η κότα το αυγό; Ο ρατσισμός γεννήθηκε λόγω της συμπεριφοράς των μεταναστών ή
    η συμπεριφορά των μεταναστών προήλθε λόγω του προϋπάρχοντος ρατσισμού;
    Κατά την γνώμη μου λύσεις δεν μπορεί να δοθούν στο πεδίο της πολιτικής αντιπαράθεσης και αντιδικίας, αλλά ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ εφαρμογή των νόμων που να ισχύουν και για ντόπιους και για αλλοδαπούς.
    Και χωρίς ασπίδες προστασίας και εξωφρενικές δικαιολογίες που να καλύπτουν τους εκάστοτε …δικούς μας!!
    Αυτό πάντως που διαπιστώνω είναι ότι ο κόσμος όλο και περισσότερο κλειδαμπαρώνεται στα σπίτια του, οι γέροι και οι ανήμποροι αποφεύγουν να διαμένουν μόνοι τους, οι φυλακές έχουν γεμίσει κατά συντριπτικότατη αναλογία από αλλοδαπούς εγκληματίες, τα γκέτο με κάθε λογής παρεμβατικότητα αυξάνονται και πληθύνονται και το τραγικότατο, στίφη αλλοδαπών με πανό και σημαίες κατέκλυσαν την Αθήνα με συνθήματα πολλά των οποίων στρέφονταν και κατά των Ελλήνων, σέρνοντας και το φέρετρο του άτυχου δολοφονηθέντος!
    Και από κοντά ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ποτέ δεν είδα σε παρόμοιες και σίγουρα πιο ειδεχθείς περιπτώσεις κατά των Ελλήνων, να βγάζει έστω και ένα ψίθυρο συμπαθείας προς τα θύματα!

  42. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/01/2013 23:29:20

    "Ζωγράφισες" ανελέητα!

  43. Μπαρμπαθωμας avatar
    Μπαρμπαθωμας 19/01/2013 23:31:24

    Αλιμονο σ' αυτη την χωρα που η ηλιθιοτητα των αριστερων ανταγωνιζεται την βαρβαροτητα και τον αμοραλισμο των δεξιων...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Μπαρμπαθωμας 19/01/2013 23:34:49

      Σέ μιά καλύβα χωρᾶνε διάφοροι...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Μπαρμπαθωμας 19/01/2013 23:43:16

      Δεν ξέρω ποια χώρα εννοείς Μπαρμπαθωμά, αλλά στην Ελλάδα ισχύει το αντίστροφο :
      η βαρβαρότητα και ο αμοραλισμός των αριστερών ανταγωνίζονται την (μέχρι πρότινος) ενοχική ηλιθιότητα των δεξιών απέναντι στην λαθρολάγνα εθνοδιαλυτική πολιτική ορθότητα κάποιων κατ' όνομα αριστερών...

    • popaia avatar
      popaia @ Μπαρμπαθωμας 30/01/2013 22:53:47

      Μπαρμπαθωμά, είναι το ακριβώς αντίθετο: Η ηλιθιότητα των δεξιών ανταγωνίζεται τη βαρβαρότητα και τον αμοραλισμό (έως ψυχανωμαλίας πια) των αριστερών.

  44. Γιώργος Π. και ... avatar
    Γιώργος Π. και ... 20/01/2013 00:35:27

    Το παλικαράκι αυτό που δολοφονήθηκε, θα το κλάψουν οι πολύ δικοί του άνθρωποι.
    Οι περισσότεροι στενοχωρηθήκαμε σαν άνθρωποι γιατί πήγαινε για το μεροκάματο και τον σφάξανε, σφίχτηκαν τα σωθικά μας, είναι λογικό.
    Αυτό το νταβαντούρι που στήνει η όποια "αριστερά" είναι εμετικό και αν θέλετε προσβλητικό για την ίδια την οικογένεια του παιδιού.
    Ψύχραιμα όλοι αυτοί ας συνέλθουν και ας σκεφτούν τι υπηρεσίες προσφέρουν και αν τελικά είναι όντως αντιρατσιστές.
    Γιατί προσωπικά εδώ και πολύ καιρό με έχει προβληματίσει η στάση τους.
    Και αν πραγματικά θέλουν να μην προκαλούν την υπόλοιπη κοινωνία, που εν μέσω οικονομικής ανέχειας, συνδυαστικής έξαρσης της λαθρομετανάστευσης σε μη ανεκτά όρια, ώστε να υπονομελυεται ακόμα και η αυτοδιάθεση ενός λαού, ας το «ράψουν».
    Αν όχι για αυτό, από σεβασμό στο νέο που χάθηκε τόσο νωρίς.

  45. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/01/2013 00:57:37

    Άσχετο ίσως, αλλά να ρωτήσω κάτι: Γιατί τα κουρεία των Πάκιδων είναι ανοιχτά και Κυριακές και Δευτέρες και Τετάρτες απογεύματα, ενώ τα δικά μας κλειστά τις αντίστοιχες μέρες και ώρες; Υπάρχει έλεγχος; Το συνδικάτο κουρέων-κομμωτών το γνωρίζει; Γνωρίζω τουλάχιστον δύο, ένα στην Παλιά Κοκκινιά και ένα κοντά στην Ευαγγελίστρια του Πειραιά.
    Αφήνω τις τιμές, εκεί μπορείς να πεις ότι είναι ο ανταγωνισμός.
    Βέβαια, εγώ μόνο και μόνο από γινάτι, δεν θα πήγαινα να κουρευτώ εκεί ακόμα και αν με πλήρωνες. Χώρια που τίθεται και θέμα νόσων....
    Αλλά άντε να πεις στον παππού τον συνταξιούχο με τα 200 ευρώ τον μήνα να μην πάει εκεί, όταν το κούρεμα θα του στοιχήσει 4 ευρώ και στον έλληνα κουρέα σε συνοικιακό κουρείο 12.
    Προσωπικά, από τη στάση της ελληνικής πολιτείας στο θέμα "αφροασιατική μετανάστευση" έχω πειστεί ότι, για πολύ συγκεκριμένους λόγους, τους θέλουν να μείνουν εδώ. Διαφορετικά, δεν νοείται η όλη χαλαρή στάση. Δεν είναι δυνατόν να περνούν τα καροτσάκια με το σκραπ μέσα από τη Σκουφά στο Κολωνάκι ή την οδό Θηβών, και κανείς να μην βλέπει τίποτα...Πιστεύω ότι υπάρχουν ισχυρές συντεχνιακές πιέσεις να παραμείνουν οι διάφοροι Πάκιδες εδώ. Δεν είναι μόνο το ότι γαβγίζει η ισλαμο-αριστερά, αυτοί πάντοτε γάβγιζαν για διάφορους λόγους και, μόλις έπεφταν μερικές σοβαρές "σφαλιάρες" εκ μέρους του κράτους, λούφαζαν. Εδώ τίθεται θέμα συντεχνιακών πιέσεων στην εκάστοτε κυβέρνηση από συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες που τους θέλουν τους Πάκιδες.

    • Σόφο avatar
      Σόφο @ ΒΙΣ 20/01/2013 02:59:09

      "Προσωπικά, από τη στάση της ελληνικής πολιτείας στο θέμα “αφροασιατική μετανάστευση” έχω πειστεί ότι, για πολύ συγκεκριμένους λόγους, τους θέλουν να μείνουν εδώ".

      Έχεις πέσει μέσα, 100%!!! Δες:

      α) ΓΙΑΤΙ μας φόρτωσαν τους «λάθρο»,
      και β) ΓΙΑΤΙ φτιάχνουν μεγάλους χώρους συγκέντρωσής τους σε Έβρο, Κόρινθο, Κοζάνη, Ρόδο κλπ:

      Άρθρο 37-5 του Νόμου 3907/2011:
      «Σε περίπτωση αδυναμίας των αρμοδίων κατά περίπτωση αρχών να διασφαλίσουν με ίδιους πόρους ή μέσα ότι οι υπήκοοι τρίτων χωρών των οποίων η απομάκρυνση έχει αναβληθεί, απολαμβάνουν κατά το χρονικό διάστημα της αναβολής, στοιχειώδεις όρους αξιοπρεπούς προσωρινής στέγασης σε εγκαταστάσεις δημοσίου ή κοινωφελούς χαρακτήρα και γενικότερα ό,τι καλύπτει τις άμεσα βιοτικές τους ανάγκες,

      μπορεί να επιτραπεί,

      μετά από σχετική άδεια να απασχολούνται ως μισθωτοί σε τομείς απασχόλησης σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας, (σσ: ΕΟΖ).

      Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Προστασίας του Πολίτη, καθορίζονται οι τομείς απασχόλησης και οι περιοχές της χώρας όπου μπορούν να απασχολούνται ως μισθωτοί οι υπήκοοι τρίτων χωρών των οποίων έχει αναβληθεί η απομάκρυνση, το καθεστώς της ασφαλιστική τους κάλυψης, οι όροι, οι προϋποθέσεις, οι διαδικασίες και τα αρμόδια όργανα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα.»

      1) Ν. Μηταράκης: Το νέο πακέτο μέτρων θα εντείνει την ύφεση, (29/9/12, capital)

      ..εμείς πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά», τόνισε ο κ. Μηταράκης και παρουσίασε τις προτεραιότητες του υπουργείου Ανάπτυξης…:
      - Δημιουργία ΕΟΖ- ειδικών οικονομικών ζωνών με φορολογικά κίνητρα και απλουστευμένες γραφειοκρατικές διαδικασίες χωρίς όμως να αλλάξουν οι εργασιακές σχέσεις

      2) Jul 13, 2012: Δήλωση της Ευρωβουλευτού Ρόδης Κράτσα για οικονομικές ζώνες και επενδύσεις

      h**p://youtu.be/3wCwfNtG9rc

      3) Σουλτς: «Ειδικές Οικονομικές Ζώνες» για την Ελλάδα, (17/09/2012, Το Βήμα)

      Προτάσεις για την προσέλκυση στην Ελλάδα επενδύσεων καταθέτει ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς, σε συνέντευξή του σε αυστριακή εφημερίδα.
      Μεταξύ αυτών, οι Ειδικές Οικονομικές Ζώνες...

      4) Χατζηδάκης: Ώθηση στην οικονομία οι Ειδικές Οικονομικές Ζώνες, (8/9/12, Σκάι)

      Οι Ειδικές Οικονομικές Ζώνες μπορούν να δώσουν ώθηση στην οικονομία, υποστήριξε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, μιλώντας στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης ... Ένα τελικό σχέδιο για τις ΕΟΖ αναμένεται να παρουσιάσει το υπουργείο Ανάπτυξης εντός των επόμενων εβδομάδων.

      5) Ομιλία Τοψίδη (πρόεδρος Επιμελητηρίου Έβρου) για τις Ειδικές Οικονομικές Ζώνες στη Θράκη, (24/9/12)

      Τέλος το Επιμελητήριο Έβρου και ο επιχειρηματικός κόσμος της περιοχής παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις προτάσεις για την ίδρυση και εγκατάσταση ειδικών οικονομικών ζωνών στη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης...

      6) ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ: Ειδική οικονομική ζώνη ή ειδική «αποικιοκρατική ζώνη»; (29/10/11)

      Από τις 10 Οκτωβρίου, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη με θέμα τα υπό ένταξη έργα του ΕΣΠΑ Μεσσηνίας, ο περιφερειάρχης Π. Τατούλης δήλωνε μεταξύ άλλων ότι «λύση για εμάς είναι να μετατραπούμε σε Ειδική Οικονομική Ζώνη (ΕΟΖ)»[...]

      Ειδική οικονομική ζώνη χαρακτηρίζεται μια γεωγραφική περιοχή που έχει διαφορετικούς οικονομικούς νόμους από τους χαρακτηριστικούς οικονομικούς νόμους μιας χώρας. (: Έχουν καθιερωθεί σε διάφορες χώρες, όπως Κίνα, Ινδία, Ιορδανία, Πολωνία, Καζακστάν, Φιλιππίνες, Ρωσία και Βόρεια Κορέα)

  46. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 20/01/2013 01:23:14

    Εξισώνετε τα ειδεχθή εγκλήματα που πάντα υπήρχαν σε κάθε κοινωνία, τα εγκλήματα δηλαδή που έχουν κίνητρο τη ληστεία κτλ, με τα ρατσιστικά εγκλήματα, που έχουν αποκλειστικό κίνητρο το ...χρώμα του δέρματος.
    Και εγκαλείτε τα κόμματα να ασπαστούν την άποψη αυτή, που είναι ναζιστική άποψη της Χρυσής Αυγής, και να διαδηλώνουν κάθε φορά που γίνεται ληστεία μετα φόνου, μόνο όμως αν ο θύτης είναι σκουρόχρωμος και το θύμα ανοιχτόχρωμο.

    Μου φαίνεται απίστευτο οτι δεν έχετε κάνει το διαχωρισμό του κοινού (ειδεχθέστατου) εγκλήματος, με το ρατσιστικό έγκλημα!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ρύκιος 20/01/2013 03:29:51

      Συμφωνώ! Οπότε, στο δικό σου συριζαίικο, politically correct σκεπτικό, προτείνω το εξής:
      Ο αλλοδαπός που σκοτώνει Έλληνα για να τον ληστέψει, και τον βασανίζει, να καταδικάζεται βαρύτερα από Έλληνα που σκοτώνει Έλληνα, με το επιχείρημα ότι τα κίνητρά του ήταν ΚΑΙ ρατσιστικά, με το σκεπτικό του βασανισμού του θύματος, τη στιγμή που θα μπορούσε να είχε γίνει απλή ληστεία....
      Εύκολα ένας καλός δικηγόρος μπορεί να αποδώσει ΚΑΙ ρατσιστικά κίνητρα στον δράστη.
      Επιπλέον, αυτό μπορεί να εφαρμοστεί και αλλού, όχι μόνο σε φόνους:
      Ρίχνει ο Μαροκινός ισλαμοφασίστας τη γιαγιά κάτω έξω από την εκκλησία και της παίρνει τον σταυρό; Αυτομάτως, θεωρείται το έγκλημα ρατσιστικό και μάλιστα με κίνητρα και θρησκευτικού μίσους. Και το ισλαμοφασιστάκι βρίσκεται να έχει τον μισό ποινικό κώδικα απέναντί του και σαπίζει στη φυλακή....
      Λέτε να αντιδράσουν οι ισλαμο-συριζαίοι με αυτή τη ρύθμιση; Μα γιατί; Αφού καταπολεμάει τον ρατσισμό....
      Περιττό να ξαναπώ ότι για εμένα, κάθε Συριζαίος είναι απολογητής του εγκλήματος του κοινού ποινικού δικαίου. Χαίρομαι που με δικαιώνεις....

      • Ρύκιος avatar
        Ρύκιος @ ΒΙΣ 20/01/2013 10:43:46

        Το ακριβώς αντίθετο θα έπρεπε να καταλάβετε!

        Αν άνθρωπος δολοφονεί άνθρωπο άλλου χρώματος δέρματος,
        ΧΩΡΙΣ να τον ληστεύσει, χωρίς κάποιο άλλο λόγο,
        τότε, επειδή το κίνητρο είναι ο ναζιστικός ρατσισμός, το ειδεχθέστερο των κινήτρων,
        θα πρεπε η ποινή -κατ εμέ- να είναι ΘΑΝΑΤΟΣ.

        Μπορώ να καταλάβω τα ταπεινότερα και αθλιότερα κίνητρα, να τα εξηγήσω. Μπορεί φαντάζομαι και η ψυχιατρική να κατανοήσει κίνητρα τρέλλας, πάθους, πείνας, φτώχειας. Μπορώ να κατανοήσω έναν κοινό φόνο με τέτοια κίνητρα, και -αν ήμουν δικαστής- να ερευνούσα για πιθανά ελαφρυντικά.
        Σ έναν φόνο όμως, που δεν είχε κανένα κίνητρο, κανένα σκοπό, καμία αιτία άλλην, πέρα του χρώματος του δέρματος του άλλου, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ ελαφρυντικό.

        • Ενας τριτος avatar
          Ενας τριτος @ Ρύκιος 20/01/2013 12:23:15

          Ρυκιε
          Οι Αλβανοι η οι Γεωργιανοι ειναι σκουροχρωμοι;
          Υποφερεις απο την ρατσιστικη αχρωματοψια την οποια περιγραφει ο Προφητης. Υπηρχε "ρατσιστικη" βια στην Ελλαδα πριν απο την εισβολη των λαθρομεταναστων; Αν δεν υπηρχε μεγαλη βια αλλοδαπων εναντιον Ελληνων δεν θα υπηρχε και καποια βια Ελληνων εναντιον αλλοδαπων. Και κακως υποκυπτει ο Δενδιας στις πιεσεις του Στρασβουργου και των ΜΚΟ και χαρακτηριζει γενικευοντας την ελληνικη βια ρατσιστικη.
          Το επιχειρημα οτι ο εγκληματιας που βασανιζει, ληστευει,βιαζει (την βιαζει επειδη ειναι σεξυ η για να δειξει το μισος και την περιφρονηση του προς τους Ελληνες;) και σκοτωνει μια γυναικα 79 ετων δεν ειναι ρατσιστης γιατι ειναι μεταναστης ειναι βεβαια αστειο αλλα και επικινδυνο συγχρονως. Οπως επισης αστειο και επικινδυνο ειναι το πιστευω σας οτι οι μεταναστες, επειδη ειναι μεταναστες , δεν μπορει να ειναι ρατσιστες. Φοβουμαι οτι εκτος απο ρατσιστικη αχρωματοψια υποφερετε και απο ρατσιστικη υποκρισια.

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Ρύκιος 20/01/2013 13:23:55

          Το κίνητρο του Αφγανού που έσφαξε με 5-6 μαχαιριές τον Λαζανά στην Πάτρα, ποιο ακριβώς ήταν, αφού δεν έλειπε το πορτοφόλι από την τσέπη του Λαζανά; Μπορείς να μου πεις; Όταν οι τρεις Γεωργιανοί που άδειασαν το σπίτι δυο γριών, γιατί μετά τις μαχαίρωσαν στο κεφάλι; Μου λες; Όταν η συμμορία των Αλβανών με τα καλάζνικοφ μπήκε σε ένα σπίτι και το άδειασε, γιατί έπρεπε να κακοποιήσει σεξουαλικά την γυναίκα του σπιτιού, μπροστά στα μάτια του άντρα της και των παιδιών της; Ε; Μην πω για την Μυρτώ τώρα και ένα κάρο άλλα, αηδίασα... Είστε τραγικοί!

  47. stamoschios avatar
    stamoschios 20/01/2013 01:29:12

    Η αριστερά στην Ελλάδα δεν έχει ιστορία αλλά ποινικό μητρώο.

  48. Stratis avatar
    Stratis 20/01/2013 03:16:39

    Είμαστε μετανάστες στην Αυστραλία τα τελευταία 58 χρόνια με σεβασμό στους εδώ νόμους και απολαμβάνομε την ισονομία με σεβασμό των τοπικών νόμων και εργαζόμαστε νόμιμα αν και συνταξιούχοι τα τελευταία είκοσι δυο χρόνια. Έχομε επισκαφτεί τα πάτρια εδάφη 18 ορές αλλά τα τελευταία τρία χρόνια που το γήρας μας θεριέυει τον νόστο της πατρίδας δεν τολμάμε να την επισκεφτούμε λόγο της εγκληματικότητας των λάθρα εισβολέων και όχι μεταναστών που κάποιοι τους ονομάζουν γαιτί ότι είναι λάθρο είναι και παράνομο. και σήμερα φτάσαμε εμείς που γνωρίζουμε και ζούμε την δημοκρατία να προσδοκούμε την άνοδο της χρυσής αυγής για να νοιώσουμε κάποια ασφάλεια ζωής και περιουσίας από τους λάθρο και τους Συριζαίους για μια έστω και τελευταία επίσκεψη στα ιερά χώματα. Αντισταθήτε όσο είναι ακόμα καιρός γιατί όπως πάνε οι επιδιώξεις των ανθελλήνων σε λίγο η Ελλάδα θα είναι παρελθόν. Αγωνιούμε!!!

    • liapis avatar
      liapis @ Stratis 20/01/2013 18:14:35

      Bravo!!! me to sholio sou erhete sto fos mia alli pragmatikotita pou pote shedon den analithike.
      Dioti den ine monon afti pou fefgoun ap tin ellada alla, alla i skliri apofasi pou pernoun i apodimi ellines na min ksanagirisoun piso.
      As enskipsoun epi tou thematos i armodii an iparhoun?!!!

  49. Stratis avatar
    Stratis 20/01/2013 03:16:39

    Είμαστε μετανάστες στην Αυστραλία τα τελευταία 58 χρόνια με σεβασμό στους εδώ νόμους και απολαμβάνομε την ισονομία με σεβασμό των τοπικών νόμων και εργαζόμαστε νόμιμα αν και συνταξιούχοι τα τελευταία είκοσι δυο χρόνια. Έχομε επισκαφτεί τα πάτρια εδάφη 18 ορές αλλά τα τελευταία τρία χρόνια που το γήρας μας θεριέυει τον νόστο της πατρίδας δεν τολμάμε να την επισκεφτούμε λόγο της εγκληματικότητας των λάθρα εισβολέων και όχι μεταναστών που κάποιοι τους ονομάζουν γαιτί ότι είναι λάθρο είναι και παράνομο. και σήμερα φτάσαμε εμείς που γνωρίζουμε και ζούμε την δημοκρατία να προσδοκούμε την άνοδο της χρυσής αυγής για να νοιώσουμε κάποια ασφάλεια ζωής και περιουσίας από τους λάθρο και τους Συριζαίους για μια έστω και τελευταία επίσκεψη στα ιερά χώματα. Αντισταθήτε όσο είναι ακόμα καιρός γιατί όπως πάνε οι επιδιώξεις των ανθελλήνων σε λίγο η Ελλάδα θα είναι παρελθόν. Αγωνιούμε!!!

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ Stratis 20/01/2013 10:56:19

      Δυστυχώς, φαινόμενα ναζιστικού φασισμού εξαπλώνονται σ όλο τον κόσμο.
      Η Αυστραλία δεν είναι εξαίρεση βέβαια.
      Πρόσφατα η εκεί ναζιστική οργάνωση κυκλοφόρησε την πρώτη της αφίσα,
      με στόχο τους ΕΛΛΗΝΕΣ (!)
      Την έχετε υπόψη σας? Έτυχε να τη δείτε?

      Το κείμενό της, επί λέξει, είναι:

      "Βρωμιάρηδες Έλληνες,
      πίσω στη βρωμοπατρίδα σας
      βια να ξεβρωμίσει η Αυστραλία"

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Ρύκιος 20/01/2013 13:28:44

        Αυτό πρώτη φορά το ακούω, από σένα. Όπως εκείνο το αλησμόνητο που νεοναζί χτύπησαν Έλληνες μετανάστες που μοίραζαν εφημερίδες στην Γερμανία... Δεν μας δείχνεις την φωτογραφία της αφίσας, το κείμενο στ'αγγλικά, τον δημιουργό, κάποια λόγια για την οργάνωση κλπ; Έτσι αόριστα, δεν γίνεται δουλειά... Και είναι τόσο χαζοί αυτοί, που δεν ξέρουν ότι η Αυστραλία είναι ένα πολυφυλετικό έθνος, που δεν προϋπήρχε; Στην νεοναζιστική αυτή οργάνωση είναι όλοι από την ίδια χώρα (Αγγλία, Ιταλία, Γαλλία κλπ)...;

        • Ρύκιος avatar
          Ρύκιος @ Γιώργος 20/01/2013 13:42:15

          Γιώργο δεν έχω πρόθεση ούτε εντυπώσεις να προκαλέσω, ούτε να πώ ψέματα για δικό μου βίτσιο.

          Η οργάνωση είναι γνωστή, είναι η crew38, αν ψάξεις στο google "crew38 australia" θα τη βρείς την αφίσα, το κείμενο στα Αγγλικά είναι
          "Filthy Greek IMMIGRANTS
          go back to your filthy country
          KEEP AUSTRALIA CLEAN"

        • Ρύκιος avatar
          Ρύκιος @ Γιώργος 20/01/2013 13:44:36

          Βρήκα ένα σύνδεσμο ψάχνοντας τώρα πρόχειρα, Αυτή είναι η αφίσα, αν ψάξεις αναλυτικά θα βρείς πολλά άλλα στοιχεία

          http://24.media.tumblr.com/tumblr_m745e3N2c31rokisqo1_400.jpg

      • Ενας τριτος avatar
        Ενας τριτος @ Ρύκιος 20/01/2013 13:35:54

        Ρυκιε
        Μεταναστες και παιδια και εγγονια μεταναστων ειναι οι σημερινοι Αυστραλοι. Τους ντοπιους Αυστραλους (Αβοριγινες) τους καταντησαν κατατρεγμενη μειονοτητα στον τοπο τους, οπως θα μας καταντησουν και εμας εδω σε λιγο οι φιλοι σου λαθρομεταναστες εισβολεις.

        • Ρύκιος avatar
          Ρύκιος @ Ενας τριτος 20/01/2013 14:54:06

          Φίλοι μου? Αστειεύεσαι! Πρέπει να φύγουν, δε μπορούμε και δε θέλουμε να κρατάμε εδώ 2 εκατομμύρια μετανάστες (βάζω μέσα και τους νόμιμους!)
          Δε φεύγουν όμως με ...αεροπλανάκια, εκατό-εκατό.
          Έχω ξαναγράψει, ναύλωση πλοίου και μεταφορά στους τόπους τους.
          Άλλο αυτό όμως, κι άλλο να ναι εχθροί μου! Ούτε εχθροί μου είναι δυστυχείς ξεριζωμένο ισε απόγνωση. Εχθροί μου είναι αυτοί΄που δημιουργούν στον κόσμο αυτές τις καταστάσεις εξαθλίωσης λαών με πολέμους γενοκτονίες και "ανάπτυξη" 7% σε Ινδία και Πακιστάν! Ευημερούν οι αριθμοί αν δεν το ξέρετε σας το λέω... Όπου ευημερούν οι αριθμοί, δυστυχουν, ξεριζώνονται και σκοτώνονται άνθρωποι.
          Τέλος, άλλο το "δεν είναι καν εχθροί μου" κι άλλο το να βγαίνουμε μα τα στιλέτα να τους σκοτώνουμε, σωστά?Αυτό το τελευταίο είναι που με ξεπερνά και δε μπορώ καθόλου ούτε να δικαιολογήσω, ούτε καν να ερμηνεύσω!
          Νομίζω τα εξήγησα όλα.

          • Ενας τριτος avatar
            Ενας τριτος @ Ρύκιος 20/01/2013 17:39:13

            Ρυκιε
            Κανεις εδω μεσα δεν δικαιολογησε σκοτωμους.
            Συμφωνουμε σε ολα πλην του οτι εγω τους βλεπω σαν εισβολεις, ιδιως αυτους που συνεχιζουν να ερχονται. Γνωριζουν πολυ καλα σε τι κατεστραμμενη χωρα (και ξεφραγο αμπελι) πανε και ερχονται για το πλιατσικο. Δεν με ενδιαφερει αν ειναι ασπροι, μαυροι, μπλε η μωβ, ουτε σε τι θεο πιστευουν. Μ'ενδιαφερει οτι ερχονται στην πατριδα μου και αυτοι σαν εισβολεις, οπως και οι τροικανοι τοκογλυφοι.

      • Σόφο avatar
        Σόφο @ Ρύκιος 20/01/2013 19:43:11

        Ρύκιε:

        Last days a fake flyer has come up from greek antifa wankers, who used logos and banners of the band "Death's Head", Midland Hammerskins, North Western Hammerskins and generally Crew 38 Australia.

        Please spread it everywhere, that after a certain communication that we had with the Crew 38, this flyer is a propaganda against the comradeship between the two countries:

        "That is a fake flyer set up by greek antifa... using images taken from our website and the internet... This page was actually drawn to our attention by another comrade too. While we have little direct contact with Greece ourselves, if you would kind enough to pass on that this page is a fake to any concerned parties that would be appreciated."

        Τις τελευταίες ημέρες είδε το φως της δημοσιότητας ένα ψεύτικο flyer από "Έλληνες" βλάκες antifa, οι οποίοι χρησιμοποίησαν λογότυπα και banners της μπάντας "Death's Head", των Midland Hammerskins, North Western Hammerskins και γενικότερα του Crew 38 της Αυστραλίας.

        Παρακαλούμε κοινοποιήστε το παντού, ότι μετά από επικοινωνία που είχαμε με τους συναγωνιστές, αυτό το flyer είναι προπαγάνδα ενάντια στη συντροφικότητα των συναγωνιστών των δύο χωρών και καμία επαφή δεν έχει με την πραγματικότητα. Αποτελεί προβοκατόρικη ενέργεια ώστε να δαιμονοποιηθεί ο Εθνικισμός και να θυματοποιηθούν οι Έλληνες από τους "κακούς" Αυστραλούς Εθνικιστές. Το κόλπο παλιό αλλά ...δεν πιάνει.

        Το βρηκα εδώ: h88p://ethel-sinadelfos.blogspot.com

  50. helios avatar
    helios 20/01/2013 03:40:27

    Τελειωμένη χώρα,μία το πολύ δύο δεκαετίες μας δίνω ακόμη.

  51. Kimon avatar
    Kimon 20/01/2013 10:54:59

    Εκατόν τριάντα περίπου Έλληνες δολοφονήθηκαν άγρια από αλλοδαπούς το 2012.Καμία αντιρατσιστική διαδήλωση δεν έγινε για τα θύματα. Οι δολοφονίες ηλικιωμένων κυρίως Ελλήνων , ούτε καν αναφέρθηκαν στον τύπο και στα λαλίστατα ΜΜΕ. Εκατοντάδες Ελληνίδες βιάστηκαν το 2012 από τα αλλοδαπά κτήνη, καμία διαδήλωση όμως δεν έγινε ποτέ από τις «προοδευτικές» γυναικείες οργανώσεις. Χιλιάδες Έλληνες ληστευτήκαν το 2012, ενώ οι «προοδευτικές και δημοκρατικές» δυνάμεις ποτέ δεν έβγαλαν έστω και μία ανακοίνωση συμπαράστασης για τα θύματα. Τα δήθεν «αντιρατσιστικά αντανακλαστικά» της πολιτείας και της κοινωνίας, συντηρούν το φαινόμενο της ληστείας, της ανομίας και της αναρχίας στην χώρα από τους αλλοδαπούς εισβολείς, όπως π.χ. την καθημερινή κλοπή καλωδίων χαλκού από τις γραμμές των τραίνων. Αυτό που κατάφεραν οι πολιτικοί είναι να δημιουργήσουν μία κατακερματισμένη πολιτισμικά και φυλετικά κοινωνία. Η κοινωνική ταλάντωση όμως του εκκρεμούς στην πολυπολιτισμική χώρα μας δεν μπορεί παρά να έχει το αντίστοιχο σημείο ισορροπίας με αυτό του Λιβάνου, της Συρίας και της Βοσνίας.

    • Απέλα avatar
      Απέλα @ Kimon 21/01/2013 13:11:58

      Ορισμένοι έχετε μπερδέψει την βούρτσα με κάτι άλλο.
      Λες: "Καμία αντιρατσιστική διαδήλωση δεν έγινε για τα θύματα."
      Μήπως, καμάρι μου, γιατί τα κίνητρα των φόνωνπου περιγράφεις ΔΕΝ ήταν ρατσιστικά, αλλά άλλου τύπου; (Και μην αρχίσετε τις π...λογίες, σαφώς και αποτελούν τεράστιο κρίμα και πρόβλημα η λαθρομετανάστευση και η εγκληματικότητα που προέρχεται από αυτήν. Άλλο όμως το ρατσιστικό έγκλημα και άλλο το έγκλημα του κοινού ποινικού δικαίου. Όσο τα βάζετε αυτά τα δύο στη ζυγαριά, είστε απλά ανόητοι.

      • Ενας τριτος avatar
        Ενας τριτος @ Απέλα 21/01/2013 23:03:10

        Δηλαδη οταν καποιος ειναι ληστης αποκλειεται να ειναι και ρατσιστης...Οταν καποιος ειναι βιαστης αποκλειεται να ειναι και ρατσιστης...Οταν καποιος βασανιζει γριουλες αποκλειεται να ειναι και ρατσιστης (μηπως ειναι πρωτα ρατσιστης και μετα βασανιστης;). Λαμπρη λογικη!

  52. Αρης avatar
    Αρης 21/01/2013 05:09:12

    Μερικοί τα έχετε μπλέξει, εξυπηρετώντας μικροκομματικές σκοπιμότητες. Ρατσιστική βία νοούμε κάθε άσχημη ή βίαιη και αποτρόπαια πράξη στην οποία ο θύτης στοχεύει το θύμα για καθαρά ρατσιστικούς λόγους (είναι αόριστο αλλά θα γίνω πιο συγκεκριμένος).
    Ο ρατσισμός τώρα είναι πολλών ειδών. Φυλετικός, κοινωνικός, οικονομικός, θρησκευτικός, εθνικός και άλλα. Ρατσισμός είναι η αντίληψη ότι υπάρχουν ανώτεροι και κατώτεροι βάσει κάποιων κριτηρίων (που εμπίπτουν στα είδη ρατσισμού που ανέφερα). Αν το καλοσκεφτεί κανείς, ζούμε σε έναν κόσμο που ο ρατσισμός ζει και βασιλεύει παρασύροντας την κοινωνία σε μεσαιωνικές αντιλήψεις.
    Ενας Ελληνας που επιτίθεται σ'έναν Πακιστανό επειδή είναι Πακιστανός, είναι ρατσιστής. Το ίδιο και ο Πακιστανός που επιτίθεται στον Ελληνα επειδή είναι Ελληνας. Ο άντρας που επιτίθεται σε μια γυναίκα επειδή είναι γυναίκα και το ανάποδο. Ο δεξιός που επιτίθεται σε ένα αριστερό επειδή είναι αριστερός και το ανάποδο. Ο χριστιανός που επιτίθεται σε ένα μουσουλμάνο επειδή είναι μουσουλμάνος και το ανάποδο. Οσο και αν δεν αρέσει σε πολλούς αυτό είναι ο ρατσισμός. Είστε υποκριτές λοιπόν αν τον καταδικάζετε υπο προυποθέσεις και αν προσπαθείτε να εκμεταλλευτείτε περιστατικά (κάτι που γίνεται συνεχώς τον τελευταίο καιρό).
    Λυπάμαι που μας είναι ευκολότερο να σφαχτούμε για τις διαφορές μας αντί να βρούμε τα κοινά μας σημεία. Η λογική ειναι ο ασθενής των καιρών μας, πανταχού απούσα...

    Φιλικά

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Αρης 21/01/2013 10:08:53

      @ Φίλε Αρη, με συγχωρείς πού θα στο πω λίγο αγενώς : λές πολλά γιά να μην πείς σχεδόν τίποτα...Επίσης λές και τα ευνόητα... (ότι υπάρχουν π.χ. πολλά είδη ρατσισμού).
      Οσο γιά τα μελοδραματικά "να σφαχτούμε"... Ποιός θέλει "να σφαχθεί", βρέ Αρη μου;
      Τέλος, γιά τα κοινά μας σημεία" : Με ειλικρίνεια και σοβαρότητα σε διαβεβαιώ ότι προσωπικά δεν βρίσκω να έχω κανένα "κοινό σημείο" με ένανΑφροασιάτη Λαθρομετανάστη, πέραν του ότι ανήκουμε στην κατηγορία των ανθρώπων και όχι π.χ. των φυτών ή των τετράποδων !
      Φτάνει πιά με αυτές τις αόριστες ανθρωπιστικές ιδεολογίες...

  53. anideos avatar
    anideos 21/01/2013 22:33:45

    Πολυ κακο για το ''τιποτα''.
    Κανονικα και αν οι νομοι και οι θεσμοι λειτουργουσαν
    δεν υπηρχε καθεμα.
    Οι δραστες εντοπιστηκαν, προσειχθησαν στην δηκαιοσυνη,
    θα πανε στο δικαστηριο θα τους δοθει η οποια πινη τους πρεπει
    ΤΕΛΟΣ.
    Αλλα οσο υπαρχει η Ελλαδα που ξερετε και ξερω...

  54. Ελευθερία avatar
    Ελευθερία 09/02/2013 18:58:35

    Για όσους σιχαίνονται τους μετανάστες:

    Βρείτε μου το ποσοστό των αναλφάβητων Ελλήνων.

    Για όσους σιχαίνονται τους Έλληνες που είναι ενάντιοι στους μετανάστες:

    Βρείτε μου μία ειλικρινή προσπάθεια καλλιέργειας καλού κλίματος από την Ελληνική πολιτεία.

    Συμπέρασμα: Τζάμπα τσακώνεστε. Κάποιος άλλος φταίει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.