#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/02/2013 22:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η βία φέρνει βία



Όποιος επιλέγει το δρόμο της τρομοκρατίας, των ληστειών, των απειλών σε βάρος της ζωής απλών πολιτών ή αστυνομικών έχει επιλέξει ταυτόχρονα και το δρόμο της βίας. Βία που μπορεί να έρθει και πάνω τους, όπως στην περίπτωση των 20χρονων ληστών του Βελβεντού που είναι και μέλη τρομοκρατικής οργάνωσης.

Από τη στιγμή που αποφάσισαν να αφήσουν τα κλαμπ των Βορείων προαστίων και τα ιδιωτικά σχολεία και να πάρουν τα καλάσνικοφ στα χέρια, ήξεραν ότι θα πρέπει να αντιμετωπίσουν κάποια στιγμή και τις συνέπειες.

Όταν πλακώνονται, λοιπόν, με αστυνομικούς κατά τη διάρκεια της σύλληψης σίγουρα στο πίσω μέρος του λίγου μυαλού που διαθέτουν, θα είχαν ότι θα τραυματιστούν. Η Αστυνομία έδωσε και τις καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων:

Αυτόπτης μάρτυρας 1:

"Οι αστυνομικοί πάλευαν με τους νεαρούς και κυλιόντουσαν στον δρόμο. Όλα έγιναν σε λίγα δευτερόλεπτα. Άκουγα τους αστυνομικούς που φώναζαν μπείτε μέσα έχουν όπλα. Οι αστυνομικοί προσπαθούσαν να τους βγάλουν από το βαν. Άκουσα έναν άνθρωπο να φωνάζει είμαι όμηρος είμαι όμηρος. Οι υπόλοιποι αντιστεκόντουσαν. Όταν έφυγαν όλοι από το σημείο είδαμε αίματα εκεί που πάλευαν οι αστυνομικοί με τους νεαρούς".

Αυτόπτης μάρτυρας 2:

"Προσπαθούσαν να βγάλουν από το βαν ένα άτομο που ήταν στη συρόμενη πόρτα. Αντιστεκόταν και όταν τελικά τον έβγαλαν έξω από το αυτοκίνητο πάλευαν μαζί του στον δρόμο. Όταν τελικά τους ακινητοποίησαν άκουγα που φώναζαν οι νεαροί δεν σας αναγνωρίζουμε δεν αναγνωρίζουμε την εξουσία σας".



Ουδείς λόγος, φυσικά, γίνεται για ανοχή βασανισμών από επίσημα όργανα του ελληνικού κράτους. Καταδικαστέα, λοιπόν, εφόσον έχει συμβεί, οποιαδήποτε πράξη βίας από οποιονδήποτε αστυνομικό.

Ωστόσο, το ερώτημα είναι το εξής: Πιάστηκαν πάνω από 45 τρομοκράτες την τελευταία περίοδο, από τη Συνωμοσία των Πυρήνων μέχρι τον Επαναστατικό Αγώνα. Πιο σκληροί από τα 20χρονα της Κοζάνης. Γιατί κανείς δεν κατήγγειλε βασανισμό; Μήπως γιατί δεν υπήρξε συμπλοκή, πάλη μεταξύ αστυνομικών και τρομοκρατών;

Αν, λοιπόν, τα τραύματα στα πρόσωπά τους έγιναν κατά τη διάρκεια της συμπλοκής, όπως λέει η αστυνομία, τότε γιατί φωνάζουν όλοι αυτοί οι ευαίσθητοι; Μήπως περίμεναν από την Ομάδα ΔΙΑΣ να τους δώσουν λουλούδια; Έχουν απέναντί τους κάποιους που δεν γνωρίζουν ποιοι είναι και τι ηλικία έχουν. Βλέπουν απλά ληστές με καλάσνικοφ. Τι έπρεπε να κάνουν δηλαδή, να μην συμπλακούν μαζί τους γιατί θα τους κατηγορούσαν για βασανισμούς;



Αυτά ως προς το πώς έγιναν τα τραύματα. Ωστόσο, πρέπει να αποδώσουμε μια μομφή στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης. Δεν υπήρχε κανένας μα κανένας λόγος να βγάλουν τις τόσο σκληρές φωτογραφίες που κάνουν το γύρο του διαδικτύου και των καναλιών. Μια τεράστια επιτυχία κινδυνεύει να μετατραπεί σε επικοινωνιακή γκάφα από την πλευρά της Ελληνικής Αστυνομίας. Διότι, όποιοι κι αν είναι αυτοί που συνελήφθησαν, οι φωτογραφίες δείχνουν ματωμένα πρόσωπα νεαρών παιδιών, κι αυτό στο θυμικό των πολιτών φαίνεται σαν πράξη κρατικής βίας.

Δεν είχαν κανένα λόγο να δείξουν τις φωτογραφίες και τώρα δίνουν βήμα σε κάποιους ευαισθητούληδες να λένε ότι θέλουν.

Κι επίσης, η ίδια η Αστυνομία σπέρνει σπόρο στο χωράφι της τρομοκρατίας. Τα φιλαράκια των συλληφθέντων βλέπουν αυτές τις εικόνες κι ετοιμάζονται. Όσοι σπέρνουν ανέμους θα θερίσουν θύελλες.

Γιατί μια σοβαρή υπόθεση όπως η τρομοκρατία να μετατρέπεται σε τηλεοπτικό σόου; Μπορεί κανείς να μας πει γιατί σ’ αυτή τη χώρα οι επιτυχίες συνοδεύονται πάντα από γκάφες;



Και υπάρχει κι ένα ακόμη ερώτημα:

Στην μια από τις φωτογραφίες κάποιος μπορεί να δει την ώρα που γράφει το ρολόι στον τοίχο πίσω από τον συλληφθέντα. Η ώρα στο ρολόι δείχνει 08:25 και αποκλείεται να είναι το πρωί γιατί εκείνη την ώρα δεν είχε γίνει καν η σύλληψη. Άρα ήταν 8:25 το βράδυ; Όμως, οι συλλήψεις έγιναν το μεσημέρι. Θα μπορούσε λοιπόν να ισχυριστεί κάποιος ότι βασανίστηκαν στη συνέχεια. Άλλη μια γκάφα δηλαδή που χρήζει απάντησης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 08/02/2013 22:57:32

    Μας έχει φάει η πολλή ευαισθησία.

    Θυμάμαι τον τρόπο που απάντησε ο Ομπάμα όταν ευαισθητούληδες τον ρώτησαν αν υπήρξαν και απώλειες αμάχων στην επιχείρηση κατά την οποία σκοτώθηκε ο Μπιν λάντεν.

    Κατέστησε σαφές στον δημοσιογράφο που ρώτησε ότι είναι το τελευταίο πράγμα που τον απασχολεί αν σκοτώθηκαν γυναίκες, φίλοι ή παιδιά του μπιν λάντεν...
    Δεν θυμάμαι τα ακριβή λόγια και την έκφρασή του αλλα το νόημα...

  2. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 08/02/2013 22:57:59

    Συγγνώμη, αλλά δεν πείθομαι ότι όλα αυτά τα τραύματα έγιναν κατά τη συμπλοκή. Επεσε πολύ ξύλο στο τμήμα για να έχουν τέτοια πρηξίματα. Καλώς ή κακώς ας το κρίνουν άλλοι, αλλά μη μας λένε και παραμύθια.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ σιδεράκιας 09/02/2013 00:34:47

      Το έχεις καταλάβει ότι όλοι ασχολούνται με το ξύλο που έφαγαν αυτοί και δεν ασχολούνται με το γεγονός ότι πρόκειται για ένοπλους ληστές και απαγωγείς, που μπορεί να συνδέονται με τρομοκρατικές οργανώσεις; Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά! Αν ήταν τίποτα ακροδεξιοί θα νοιαζόταν κανένας; Ή αν ήταν Αλβανοί ή Γεωργιανοί;

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Γιώργος 09/02/2013 03:40:31

        Φίλε Γιώργο,
        Μην το ψάχνεις. Κάποιοι σαφώς προτιμούσαν να μείνουν ασύλληπτοι....

      • Το Άλφα και το Ωμέγα avatar
        Το Άλφα και το Ωμέγα @ Γιώργος 09/02/2013 09:39:49

        Αν ήταν Αλβανοί ή Γεωργιανοί, α) δε θα βλέπαμε τις φωτό τους ποτέ β) θα διαμαρτυρόταν μόνο ο Σύριζα και γ) θα σκεφτόμασταν όλοι ''άντε στα σπίτια σας λαθροεισβολείς''.
        Είναι όμως παιδιά Ελλήνων στις ματωμένες φωτογραφίες και μη ζητάτε να το αποδεχόμαστε. Είναι θέμα ευαισθησίας.

        • Νεράκι avatar
          Νεράκι @ Το Άλφα και το Ωμέγα 09/02/2013 12:46:31

          Δεν είναι μόνο αυτό.

          Ας μας δείξει κάποιος άλλους συλληφθέντες ληστές και δολοφόνους που φέρουν τέτοια τραύματα.

          Είδατε εσείς να έχουν τραύματα οι δολοφόνοι των πιτσιρικάδων της ΔΙΑΣ στου Ρέντη;

          Μισούν οι "μπάτσοι" τους "μπαχαλάκηδες"/αναρχοαυτόνομους/"μολοτοφίστας" και οι "άπλυτοι" τους "άσχημους"/αστυνομικούς.

          Οι φωτογραφίες, λοιπόν, ρίξανε λάδι στη φωτιά αυτής της ΕΜΦΥΛΙΑΣ κόντρας και, οσονούπω, θα απαντήσουν οι θιγέντες κοκ, κλπ, κττ...

          Αυτό είναι που δεν καταλάβαίνουν οι υποστηρικτές τού "καλά τους έκαναν".

          Μην ξεχνάτε, αυτοί που πιάστηκαν ήταν οι περιφερειακοί των ληστειών. Οι άλλοι τέσσερις, -"σωματώδεις και μεγάλοι σε ηλικία" είπαν οι αυτόπτες- ΔΙΕΦΥΓΑΝ

          • σιδεράκιας avatar
            σιδεράκιας @ Νεράκι 09/02/2013 14:17:00

            Που να καταλάβουν......

          • man8os avatar
            man8os @ Νεράκι 09/02/2013 15:20:46

            Θα δουμε λοιπον ποιος ασκει μεγαλυτερη βια

  3. aggelosview avatar
    aggelosview 08/02/2013 23:01:29

    Δηλαδή αν τους σκότωναν σε συμπλοκή με πυροβολισμούς θα είχε καεί η Αθήνα;
    Διάβασα στο Ενκρυπτώ ένα αφιέρωμα για το βράδυ των Ιμίων. Οι τρεις χειριστές του ελικοπτέρου εκτέλεσαν την αποστολή τους, και ποτέ μέχρι σήμερα καμία "προοδευτικη" κουφάλα δεν είπε ένα καλό λόγο. Μόνο που δεν τους κατηγόρησαν ότι παραλίγο να μας μπλέξουν σε πόλεμο. Τις τελευταίες μέρες οι ίδιες κουφάλες πάνε να μας πείσουν ότι η σύλληψη πρέπει να ακολουθεί το savoir vivre των βορείων προαστίων,ελέω Παυλίνας.

  4. Νεράκι avatar
    Νεράκι 08/02/2013 23:03:16

    Δεν ήταν γκάφα, Φάκτορα, αλλά, δυστυχώς, συνειδητή επιλογή, για να πάρουν ψήφους από την Χρυσή Αυγή, να κάνουν τον μάγκα στους μπαχαλάκηδες.αντιεξουσιαστές/"άπλυτους" και να ανακυκλώσουν την "τρομοκρατική" βία, που δίνει πόντους στην τρικομματική έναντι του αλλοπρόσαλλου ΣΥΡΙΖΑ.

    ΟΜΩΣ, αν τυχόν πάθει "κάτι" αστυνομικός από τα συντρόφια των ληστών της Κοζάνης, ηθικός αυτουργός θα είναι ο Δένδιας κι η κυβέρνηση Σαμαρά. Για μένα, ακροδεξιά κίνηση κατά Σαμαρά ήταν η δημοσίευση ΤΕΤΟΙΩΝ φωτογραφιών.

    Με αυτά και μ' αυτά, πάει, "κάηκε", ο κεντροδεξιός χώρος και η "Μεγάλη Ευρωπαϊκή Κεντροδεξιά Παράταξη"...

    ΥΓ. Για το ρολόι αναμένουμε ανακοίνωση του... ρολογά, ότι ήταν ώρα Ν. Υόρκης, ή ότι ήταν σταματημένο...

    • gop avatar
      gop @ Νεράκι 09/02/2013 09:15:44

      πολύ σωστά,
      από την αρχή της υπόθεσης η είδηση δεν είναι το ξύλο, που ούτως ή άλλως λιγότερο ή περισσότερο θα το έτρωγαν στην ασφάλεια, αλλά γιατί δημοσιεύθηκαν εξαρχής αυτές οι φωτό.
      η δικαιολογία να φανούν τα πρόσωπά τους και να εμφανισθούν πιθανοί μάρτυρες, που τους νοίκιασαν σπίτια κλπ, δεν πολυστέκει, ειδικά αν σκεφτείς ότι 3 από τους 4 τους ήξεραν καλά, πιθανότατα τους παρακολουθούσαν και ειδικά τον τοξοβόλο τον είχαν ξανασυλλάβει. Δηλαδή φωτογραφίες τους -καθαρές - σίγουρα πρέπει να έχει η ασφάλεια άφθονες.
      φοβάμαι ότι αυτές τις 'μαγκιές' του υπουργείου δημοσίας τάξης θα τις βρουν μπροστά τους οι απλοί αστυνομικοί στο δρόμο. Αυτή τη στιγμή σε κομμάτι της νεολαίας - παρασυρμένο, παραμυθιασμένο πείτε το όπως θέλετε δεν διαφωνώ - καλλιεργείται τεράστιο μίσος για την αστυνομία και τους θεσμούς του κράτους.
      έχουμε καλή αστυνομία σε γενικές γραμμές και τελευταία έχει πολλές επιτυχίες, αυτό που πρέπει να συνεχιστεί είναι η σοβαρή και επαγγελματική δουλειά. Τα υπόλοιπα περισσεύουν και είναι και επικίνδυνα

  5. Παραμύθι με ...όραμα avatar
    Παραμύθι με ...όραμα 08/02/2013 23:03:55

    Είτε πριν είτε μετά, ξύλο έπεσε. Όταν αρπάζεις όμως το καλάσνικωφ και πας για ληστεία, είναι αφέλεια να φανταζόμαστε οτι δεν ξέρεις πως μπορεί να σε ξυλοφορτώσουν, ή και να σε σκοτώσουν κατά τη διάρκεια της επιχείρησης. Σίγουρα υπήρξε υπερβάλλων ζήλος, δε χρειαζόταν τόση μανία. Και αν σκεφτούμε πως ο βιαστής της Πάρου, ο βιαστής και δολοφόνος της Κομοτηνής, τόσοι εγκληματίες κι έμποροι ναρκωτικών, ούτε γρατσουνιά δεν είχαν επάνω τους, φαντάζει ακόμη πιό ακραίο το παρόν σκηνικό. Και οι φωτογραφίες, δίκιο έχετε, ακόμη μιά υπερβολή, που αναπαράγει το μίσος.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Παραμύθι με ...όραμα 09/02/2013 03:59:19

      Αυτοί οι άλλοι οι εξίσου κακούργοι που αναφέρεις όμως, δεν είχαν πάνω τους Καλάσνικωφ την ώρα της σύλληψης, ενώ οι συγκεκριμένοι τρομοκράτες (όσο γιωτάδες κι άν ήταν) είχαν. Αυτή είναι σημαντική διαφορά. Και οι αστυνομικοί έπρεπε να τους αφοπλίσουν με τα χέρια, καθώς οι νόμοι απαγορεύουν να τους ρίξουν πρώτοι στο κεφάλι (όπως στα σοβαρά κράτη). Μπράβο τους λοιπόν, που με κίνδυνο της ζωής τους τους συνέλαβαν ζωντανούς, αντί να προτάξουν τις δικές τους τις ζωές και να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο γι'αυτούς. Άν είναι λόγω εκπαίδευσης, τότε έπιασε τόπο.

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ ΚΜ 09/02/2013 09:43:57

        Ορθά ομιλείς αλλά εις ώτα μη ακουόντων! Αλλά αν δουν κανένα καλάσνικοφ να τους σημαδεύει, θα δούμε πού θα πάει η μαγκιά τους..

        • Scarface avatar
          Scarface @ tasos1 09/02/2013 18:26:55

          Μερικοι δεν εχουν καταλαβει οτι το καλασνικοφ δεν ειναι πιστολακι αλλα τυφεκιο εφοδου το οποιο βαλει ενα φυσσιγγιο των 7,62 το οποιο ειναι αρκετο για να σε σκοτωσει η εστω να σε σακατεψει για παντα, σχεδον οπου κι αν σε πετυχει.

      • Παραμύθι με ...όραμα avatar
        Παραμύθι με ...όραμα @ ΚΜ 09/02/2013 09:48:19

        '' καθώς οι νόμοι απαγορεύουν να τους ρίξουν πρώτοι στο κεφάλι (όπως στα σοβαρά κράτη)''.
        Στις σοβαρές χώρες ισχύουν ΟΛΟΙ οι νόμοι, για ΟΛΟΥΣ τους πολίτες, αδιακρίτως. Μη συγκρίνετε φράουλες με σαλιγκάρια. Δε στέκει.
        Είπαμε. Εφαρμογή των νόμων. Όχι σεριφάδικο και
        Ελ Πάσο.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Παραμύθι με ...όραμα 09/02/2013 15:09:49

          Ευχαριστώ για την απάντηση. Κάτι μου θυμίζει το υφάκι σου....

          • Παραμύθι με ...όραμα avatar
            Παραμύθι με ...όραμα @ ΚΜ 09/02/2013 16:44:50

            Παρακαλώ. Υποχρέωσή μου η απάντηση.
            Όσο για τα κενά μνήμης, δεν είναι τίποτε. Και η γιαγιά μου όταν ξεκίνησε το Αλτσχάϊμερ, είχε κάτι τέτοια συμπτώματα. Τώρα όμως την ''ελέγχουμε'' πια.

          • Γκοτζιλλα avatar
            Γκοτζιλλα @ Παραμύθι με ...όραμα 09/02/2013 18:07:45

            Λενε οτι οι "προοδευτικοι" δεν κανουν διακρισεις! Εδω βλεπω κακογουστα υπονοουμενα κατα των ηλικιωμενων. Συγχαρητηρια φιλε και εις ανωτερα...

          • Παραμύθι με ...όραμα avatar
            Παραμύθι με ...όραμα @ Γκοτζιλλα 09/02/2013 19:43:37

            Γκοτζιλλα, δεν σου τα είπανε καλά. Οι ευφυείς και προοδευτικοί άνθρωποι, πρωτίστως διαθέτουν χιούμορ. Κάτι που οι ''κολλημένοι'' δυστυχώς δεν διαθέτουν. Όταν λοιπόν δεν καταλαβαίνουμε, είναι σοφό να μη σχολιάζουμε για να σχολιάσουμε. Ωστόσο σε ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια.

          • Γκοτζιλλα avatar
            Γκοτζιλλα @ Παραμύθι με ...όραμα 09/02/2013 23:52:21

            Βεβαια, θελει πολυ χιουμορ και θαρρος να κοροιδευεις γερους... Θελει και IQ 25...Αληθεια, τι Elo εχεις;

          • Παραμύθι με ...όραμα avatar
            Παραμύθι με ...όραμα @ Παραμύθι με ...όραμα 10/02/2013 00:42:23

            Για τη γιαγιά μου, μπορώ να λέω ότι θέλω. Δεν παρεξηγείται. Εσύ, παρεξηγήσου όσο θέλεις. Δε με πειράζει. Αφιερωμένο : ‘’Η καλύτερη δοκιμή για να διαπιστώσεις αν έχεις αίσθηση του χιούμορ είναι η αντίδρασή σου όταν κάποιος σου λέει ότι δεν έχεις.’’
            Frank Tyger, 1929-2011, Αμερικανός σκιτσογράφος

          • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
            Η Αλίκη των θαυμάτων @ Παραμύθι με ...όραμα 10/02/2013 00:53:16

            Γκοτζίλλα, άστο. ''Όταν ένας άνθρωπος θέλει να κάνει χιούμορ, πρέπει αυτοί που είναι γύρω του να είναι εξίσου ευφυείς μ’ αυτόν, αλλιώς δεν πρόκειται να τον καταλάβουν''
            James Stephens, 1882-1950, Ιρλανδός συγγραφέας

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Παραμύθι με ...όραμα 09/02/2013 18:22:06

            Ποιό το νόημα να ποστάρεις με δέκα διαφορετικά ψευδώνυμα άμα είναι να καρφώνεσαι έτσι κάθε φορά;

          • Παραμύθι με ...όραμα avatar
            Παραμύθι με ...όραμα @ ΚΜ 09/02/2013 19:47:05

            Σ΄εμένα απευθύνεσαι ΚΜ? Φιλικά, επειδή σε παρακολουθώ καιρό τώρα : '' - Οι έμμονες ιδέες είναι ενοχλητικές ιδέες, σκέψεις και εικόνες που μας επιβάλλονται και δεν μπορούμε να τις ελέγξουμε ούτε να απαλλαγούμε από αυτές με τη δύναμη της θέλησής μας.
            Οι ιδέες αυτές παρεμβάλλονται στη σκέψη μας, δεν έχουν πραγματικό νόημα και συνοδεύονται από δυσάρεστα συναισθήματα όπως άγχος, φόβο, ανασφάλεια, αβεβαιότητα και αηδία.'' Περαστικά.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Παραμύθι με ...όραμα 09/02/2013 19:52:57

            Οι καταχρηστικές πρακτικές σου υποβαθμίζουν τον δημόσιο διάλογο, στα πλαίσια της σελίδας. Άνοιξε τα μάτια σου και κοίτα την κατάντια σου!

          • Παραμύθι με ...όραμα avatar
            Παραμύθι με ...όραμα @ Παραμύθι με ...όραμα 09/02/2013 23:26:27

            @ ΚΜ : Αμοιβαία τα αισθήματα ΚΜ. Κι εγώ τρελαίνομαι για σένα.

          • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
            Η Αλίκη των θαυμάτων @ ΚΜ 10/02/2013 00:55:22

            Αυτή η αρρώστια σε καταδυναστεύει άγρια τελικά εσένα Αστυνόμε Σαϊνη. Τι στοκάρισμα άγριο είναι και τούτο!

          • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
            Η Αλίκη των θαυμάτων @ Η Αλίκη των θαυμάτων 10/02/2013 21:17:18

            @ ΚΜ : Τι κρίμα να μην έχει κανείς κάτι δικό του να πει και να αναλώνεται σε φαντασιοπληξίες, αχολούμενους με τους άλλους. Τι απελπισμένη προσπάθεια να τραβήξει κανείς την προσοχή, παριστάνοντας πότε το ...μπάτσο που την πέφτει στους σχολιαστές που δεν αντέχει, πότε τον Κλουζώ και την Κα γκε μπε. Αν δεν ήταν τόσο στενάχωρο, θα ήταν αφόρητα αστείο. Κάνε μιά δοκιμή. Μην προγκίξεις για 1 μέρα κανέναν. Θα δεις οτι κανείς δε θα προσέξει οτι βρίσκεσαι εδώ. Το ξέρεις καλά, γι αυτό προκαλείς αλλάζοντας ονόματα.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Η Αλίκη των θαυμάτων 10/02/2013 21:21:06

            Είσαι ψεύτρα και συκοφάντισσα. Και δεν υπάρχει καθαρότερη «υπογραφή» για την πραγματική σου ταυτότητα (Μπλακ κουήν) από την (μέχρι καταναγκασμού) ανικανότητά του να μην έχεις τον τελευταίο λόγο σε κάθε διαφωνία.

          • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
            Η Αλίκη των θαυμάτων @ Η Αλίκη των θαυμάτων 10/02/2013 22:58:14

            @ KM : Ευχαριστώ για τη φιλοφρόνηση, με κολακεύεις. Εγώ δεν έχω διαφωνίες όμως μαζί σου, αφού δεν έχεις καν άποψη. Θέλω μονάχα να σε αποκαλύπτω γιατί έχω καταλάβει το ρολάκι σου. Όσο για τον τελευταίο λόγο, δεν υπάρχει τέλος. Μόνο ο θάνατος είναι ένα τέλος. Μη στείλεις τώρα κανένα άλλο σου nick να με κατατροπώσει….
            Άραξε.

  6. Παραμύθι με ...όραμα avatar
    Παραμύθι με ...όραμα 08/02/2013 23:06:05

    Ποιούς θεωρείτε αλήθεια ''προοδευτικούς΄΄?? Και σαν πολλές κουφάλες νασεριανάνε σ΄ένα τόσο μικρό σχόλιο!!! Δεν κάνει...

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Παραμύθι με ...όραμα 09/02/2013 03:44:31

      Το ποιούς θεωρούμε εμείς πραγματικά προοδευτικούς είναι άσχετο γιατί όπως πολες φορές έχει λεχθεί στην ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις.

      Προοδευτικό πάντως θεωρεί τον εαυτό του κάποιος που θέλει να καταστρέψει την ελλάδα...

      • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
        Η Αλίκη των θαυμάτων @ Γιώργος Αχαιός 09/02/2013 11:00:36

        Φοβερό!!! Κάπου θα το διαβάσατε σίγουρα το βαθυστόχαστο. Δικό σας δεν είναι. Δε μπορεί...

        • Γιώργος Αχαιός avatar
          Γιώργος Αχαιός @ Η Αλίκη των θαυμάτων 09/02/2013 12:04:07

          Κι όμως, είμαι βαθυστόχαστος...

          • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
            Η Αλίκη των θαυμάτων @ Γιώργος Αχαιός 10/02/2013 00:18:29

            Ε, τι να πω; Μονάχα εσείς το βλέπετε.Κρίμα....

          • Γιώργος Αχαιός avatar
            Γιώργος Αχαιός @ Η Αλίκη των θαυμάτων 10/02/2013 13:19:26

            Εσείς το είδατε πρώτη και το θεωρήσατε βαθυστόχαστο.

            Είναι λιγότερο βαθυστόχαστο αν το σκέφτηκα εγώ απότι αν το διάβασα κάπου;

          • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
            Η Αλίκη των θαυμάτων @ Γιώργος Αχαιός 10/02/2013 21:09:56

            Εγώ αγαπητέ, το χαρακτήρισα ως βαθυστόχαστο, αστειευόμενη!! Είναι τετριμμένο και απλοϊκό είτε το διαβάσατε, είτε το εμπνευστήκατε.

        • Θησειώτης avatar
          Θησειώτης @ Η Αλίκη των θαυμάτων 09/02/2013 22:19:50

          Θίχτηκε το αποκλειστικό δικαίωμα των προοδευτικλάνων, για βαθυστόχαστες αναλύσεις.
          Α και να μην ξεχάσω, σας τσούζει αλλά είναι άκρως πετυχημένο το σύνθημα το σύνθημα: "ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΕΣ, ΓΙΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ".

          • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
            Η Αλίκη των θαυμάτων @ Θησειώτης 10/02/2013 00:21:19

            Ακόμη ένας διανοούμενος στην παρέα εκ Θησείου ορμώμενος!!! Όσο και να προσπαθείτε, δεν το μπορείτε το πολύ βάθος. Και σας κουράζει και σας τρομάζει. Μείνετε στην επιφάνεια λοιπόν, να παίρνετε ανάσες.

          • Γιώργος Αχαιός avatar
            Γιώργος Αχαιός @ Η Αλίκη των θαυμάτων 10/02/2013 22:41:52

            "Εγώ αγαπητέ, το χαρακτήρισα ως βαθυστόχαστο, αστειευόμενη!! Είναι τετριμμένο και απλοϊκό είτε το διαβάσατε, είτε το εμπνευστήκατε"

            Παίξατε λοιπόν με τα αισθήματά μου!

            Δεν με νοιάζει αν είναι βαθυστόχαστο ή τετριμμένο. Μου αρκεί που είναι αληθινό!

          • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
            Η Αλίκη των θαυμάτων @ Γιώργος Αχαιός 10/02/2013 23:44:52

            Χα χα χα. Ωραίο αυτό με τα ....κακοποιημένα αισθήματά σας. Πάντως δίκιο δεν έχετε κι ένα κολληματάκι αντιαριστερό που σας εμποδίζει να είστε λίγο πιό αντικειμενικός στις κρίσεις σας, όχι για να το παινευτείτε, αλλά το έχετε Αχαιέ μας!!

  7. Evangelos avatar
    Evangelos 08/02/2013 23:17:11

    Μπιν Λάντεν = τα πιτσιρίκια στη ληστεία ... μάλιστα

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Evangelos 09/02/2013 03:08:47

      Πιτσιρίκια;;;;;;

      Θα ήθελες να κάνουν τα εγκλήματα οι 60άρηδες φαίνεται για να είσαι ικανοποιημένος. Λυπάμαι αλλά στατιστικά αυτό δεν επιβεβαιώνεται.

  8. Νεράκι avatar
    Νεράκι 08/02/2013 23:17:33

    Και γιατί μας φέρνεις παράδειγμα το πλέον βάρβαρο έθνος των Βαρβάρων;

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Νεράκι 09/02/2013 03:16:13

      Γιατί θεωρείς βαρβάρους τους αμερικάνους; Μάλλον πρόκειται για μία απο τις πλέον ανεκτικές μεγάλες δυνάμεις στην ιστορία που ακόμη και σε εχθρούς κτηνώδεις (Ναζιστική Γερμανία - Ιαπωνία ) φέρθηκε πολιτισμένα αφού τους νίκησε. Τους έστειλε και βοήθεια Μάρσαλ όπως και στους άγγλους ή τους έλληνες που ήσαν σύμμαχοι!!!!

      Μία σύγκριση με μογγόλους, τούρκους, γερμανούς, Βρετανούς, ακόμη και ρωμαίους που σταύρωναν δεκάδες χιλιάδες άτομα μετά απο μία μάχη θα σε πείσει αν έχεις στοιχειώδη λογική.

      • κανενας avatar
        κανενας @ Γιώργος Αχαιός 09/02/2013 13:40:10

        φερθηκε πολιτισμενα στην Ιαπωνια? χαχα...εχετε πολυ πλακα

        • Γιώργος Αχαιός avatar
          Γιώργος Αχαιός @ κανενας 09/02/2013 15:08:23

          1)Δεν ξεκίνησε τον Πόλεμο η Αμερική αλλά η Ιαπωνία.

          2)Η επίθεση της Ιαπωνίας ήταν μη αναμενόμενη, άναδρη και πολύνεκρή.

          3)Και η Ιαπωνία δέχτηκε βοήθεια Μάρσαλ αμέσως μετά τον πόλεμο.

          4)Ακόμη και ο αυτοκράτορας κράτησε την θέση του μετά την ήττα με μόνο κάποιες κινήσεις εκδημοκρατισμού!

          5)Δεν βιάστηκαν Γιαπωνέζες, ενώ οι Ιάπωνες συνήθιζαν να κάνουν comfort Women τις αιχμάλωτες κορεάτισες, κινέζες, αυστραλές...

          6)Δύο ατομικές βόμβες σκότωσαν 150.000 Ιάπωνες, λιγότερους απότι θα σκότωναν συνεχείς, μαζικοί, πολύμηνοι αμερικάνικοι βομβαρδισμοί με συμβατικές βόμβες. Κυριολεκτικά τους έβγαλαν απο την ανοησία να συνεχίζουν τον πόλεμο δίχως αιτία για μήνες ακόμη ή για ολόκληρο χρόνο.

          7)Πιο σημαντικη στα μάτια των αμερικάνων, ήταν η ζωή των αμερικάνών κι όχι των Ιαπώνων όταν οι βόμβες ρίχτηκαν καθώς ο πόλεμος δεν είχε τελειώσει ακόμη. Μία συμβατική εισβολή σαν αυτή της Νορμανδίας θα συνεπαγόταν τρομερές απώλειες για τον αμερικάνικο στρατό.

          8)Οι Αμερικάνοι δώσανε στους Ιάπωνες την δυνατότητα να μην πέσει δεύτερη ατομική. Οι τελευταίοι δεν αξιοποίησαν την ευκαιρία με την σκέψη ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΤΕΤΟΙΑ ΒΟΜΒΑ!!!!!!!!!
          Ο ανόητος Ιάπων που είχε αυτήν την ιδέα αυτοκτόνησε μετά την ρίψη της βόμβας στο ναγκασάκι.

          Κάνε μία σύγκριση με τον Στάλιν που σκότωσε 9 εκατομμύρια δικούς του!!!! ή που σκότωσε εκατοντάδες χιλιάδες ΠΟλωνούς. Κάνε μία σύγκριση με τον απλό ρώσο στρατιώτη που δεν άφησε γερμανίδα για γερμανίδα αβίαστη (10 εκ βιασμοί περίπου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) όταν μπήκε στην γερμανία!!!!!!!!!

          • κανενας avatar
            κανενας @ Γιώργος Αχαιός 09/02/2013 23:02:12

            μονο και μονο που μπαινεις στη λογικη να κανεις συγκρισεις καταλαβαινουμε πολλα για τον τροπο σκεψης σου...οι ατομικες βομβες εφεξης αποτελουν πραξη πολιτισμου...τι αλλο υ'ακουσουμε θεε μου..

          • Γιώργος Αχαιός avatar
            Γιώργος Αχαιός @ κανενας 09/02/2013 23:49:51

            Πράξη πολιτισμού είναι σε έναν πόλεμο να υπάρχουν όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες.

            Αυτή είναι η περίπτωση που περιέγραψα.

            Την σύγκριση εσύ την επεδίωξες. Την είχες. Οπότε....

  9. ΟΙ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ avatar
    ΟΙ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ 08/02/2013 23:22:22

    Αυτό το είπε ο Ομπάμα, για να...ικανοποιήσει το δημόσιο αίσθημα των Αμερικανών μετά το σοκ των δίδυμων πύργων. Στο Βελβεντό δεν έχει απ΄όσο ξέρω Πύργους, πόσο μάλλον δίδυμους !!! Ατυχής παραλληλισμός.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ΟΙ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ 09/02/2013 00:33:19

      Εντάξει, ας δούμε ποια είναι η κατάληξη των απαγωγέων, των ένοπλων ληστών τραπεζών και των μαζικών δολοφόνων στις ΗΠΑ όταν αναλαμβάνει η αστυνομία... Είτε νεκροί με 20 σφαίρες είτε ανάπηροι...

      • Το Άλφα και το Ωμέγα avatar
        Το Άλφα και το Ωμέγα @ Γιώργος 09/02/2013 09:36:00

        Να πάτε να ζήσετε στη γη της επαγγελίας U.S.A τότε. Η Ελλάδα δε θα γίνει ποτέ Ζουγκλιστάν.

        • Γιώργος Αχαιός avatar
          Γιώργος Αχαιός @ Το Άλφα και το Ωμέγα 09/02/2013 10:41:34

          Κάνεις λάθος αν νομίζεις ότι η εγκληματικότητα είναι μικρότερη στην Ελλάδα. Είναι τεράστια σε πληροφορώ. Είμαστε ήδη "Σικάγο".

          Βέβαια οι ΗΠΑ έχουν 300 εκ. πληθυσμό. Σε απόλυτους αριθμούς περισσότερα εγκλήματα συμβαίνουν εκεί. Είναι λογικό.

          • Scarface avatar
            Scarface @ Γιώργος Αχαιός 09/02/2013 18:16:30

            Η τεραστια διαφορα μας με την Αμερικη ειναι οτι εκει οι νομοταγεις εχουν, ακομα, το δικαιωμα της νομιμης ενοπλης αμυνας. Εμεις παλι, οχι.

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ ΟΙ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ 09/02/2013 03:04:35

      Η κλίμακα του εγκλήματος είναι διαφορετική απο αυτήν της 11ης Σεπτεμβρίου αλλά και η κλίμακα της "κακοποίησης" των δραστών στο βελβέντο είναι ..... διαφορετική.

      Ο παραλληλισμός δεν έχει να κάνει έτσι κι αλλιώς με την κλίμακα του εγκλήματος ή με το αν ο εγκληματίας έχει γενειάδα αλλά με το πως πρέπει να αντιμετωπίζουν οι αρχές και οι πολιτικοί το έγκλημα. Σε κάθε περίπτωση όχι όπως ο Σύριζα......

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ ΟΙ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ 09/02/2013 10:21:42

      Ο Παραλληλισμός δεν έχει να κάνει με την κλίμακα του εγκλήματος, με την ηλικία των δραστών και με το αν αυτοί είχαν.... γενειάδα!

      Έχει να κάνει με τον τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίζει η πολιτική ηγεσία και ο λαός το έγκλημα. Δίχως ανοχή, Δίχως αναστολές, με μηδενική συμπάθεια για τους δράστες, δίχως να μασάει τα λόγια της.

      Και μπορεί η κλίμακα του εγκλήματος στο Βελβεντο να είναι μικρότερη από αυτή της 11ης Σεπτ. αλλά και η "κακοποίηση" που υπέστησαν τα μπουμπουκια μας είναι σαφώς μικρότερη απο αυτήν του Λάντεν και των οικείων του. Δεν νομίζεις;

      • CRYSTAL SHIP avatar
        CRYSTAL SHIP @ Γιώργος Αχαιός 09/02/2013 23:07:52

        ΄΄Έχει να κάνει με τον τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίζει η πολιτική ηγεσία και ο λαός το έγκλημα. Δίχως ανοχή, Δίχως αναστολές, με μηδενική συμπάθεια για τους δράστες, δίχως να μασάει τα λόγια της.''
        Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από Σημίτη, ΓΑΠ, τις συμμορίες τους, τις λίστες με τους λήσταρχους, κ.λ.π.
        Ή μήπως η εσχάτη προδοσία και η λεηλασία του Ελληνικού κράτους δεν αποτελεί το αίσχιστο των εγκλημάτων; 3,000 αυτοκτονίες, 2.οοο.οοο άνεργοι, χιλιάδες καταδικασμένοι σε μετανάστευση και εκατομμύρια βυθισμένοι στη μιζέρια. Ας ξεκινήσει η απόδοση δικαιοσύνης λοιπόν από αυτούς, ''Δίχως ανοχή, Δίχως αναστολές, με μηδενική συμπάθεια για τους δράστες,''. Τι λες κι εσύ;

        • Γιώργος Αχαιός avatar
          Γιώργος Αχαιός @ CRYSTAL SHIP 09/02/2013 23:57:11

          Εμένα ρωτάς;

          Δεν έχω πρόβλημα να ξεκινήσει η απόδοση δικαιοσύνης απο Σημίτη και ΓΑΠ!

          Θα το χαιρόμουν ιδιαιτέρως, ειδικά για τον ΓΑΠ!

  10. ΟΙ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ avatar
    ΟΙ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ 08/02/2013 23:26:16

    Ας ευχηθούμε με τούτα και με τ΄άλλα, να μην πληρώσουνε αθώοι, τη μόχλευση των παθών και του εκατέρωθεν μίσους. Δε χρειάζονται υπερβολές στην επιβολή του νόμου. Γίνεσαι σεβαστός, όταν διαθέτεις αυτοέλεγχο και ξέρεις να σέβεσαι τον κρατούμενο, που φορά χειροπέδες.

  11. ΝΠ avatar
    ΝΠ 08/02/2013 23:34:12

    Όταν το 1992 κάηκε το Λος Άντζελες από την εξέγερση των μαύρων, δεν υπήρχε ούτε ΣΥΡΙΖΑ ούτε μπαχαλάκηδες ούτε τίποτα.
    Υπήρχε μόνο η οργή των καταπιεσμένων απέναντι στην αδικία για την αθώωση του φονιά λευκού αστυνομικού.
    Ξένο σχόλιο:Το 2008 καλώς έδρασε η Ν.Δ.....
    Αλλά όλη η αλήθεια δεν έχει ειπωθεί από τους ιθύνοντες...ισχυρίζονται πολλοί.

  12. cyprusnet avatar
    cyprusnet 08/02/2013 23:47:56

    Οι Γονεις που σκιζονται για κακοποιησεις και το καλο των μπουμπουκιων τους ...:.. ΓΝΩΡΙΖΑΝ τι εκαναν τα μωρουδκια τους ή οχι;;.. Πως ελεγχαν τις σπουδες τους/την Ζωη τους/ το καλο τους ρε αδερφε;;;; Τα πληρωναν κιολας μηνιατικο να σπουδασουν τα καλοπαιδα;;

  13. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 08/02/2013 23:52:31

    Εκτός κι αν κρύβεται κάτι άλλο από ότι φαίνεται ως τώρα κα ιο ΣΥΡΙΖΑ έχει πληροφορίες από μέσα, έχω την αίσθηση ότι στο συγκεκριμένο θέμα την πάτησε και είναι με την πλάτη στον τοίχο. Διότι με εικασίες και καχυποψία μόνο (α, ναι, και τις μαρτυρίες των τρομοκρατών), τάχει βάλει με την αστυνομία (κι όχι με τον υπουργό, ο Δένδιας ούτως ή άλλως μπορεί πάντα να παραπέμπει στην δικαστική διερεύνηση και την υπηρεσιακή έρευνα) και συνεχίζει να το παρατραβάει. Τα στοιχεία που βγήκαν ως τώρα τουλάχιστον -φωτογραφίες, μαρτυρίες, e-mail- είναι συντριπτικά, εκθέτουν τον ΣΥΡΙΖΑ και δεν ξέρω πως πιστεύουν ότι θα δικαιωθούν στο τέλος. Η θρησκευτική τους πίστη στα λόγια των συλληφθέντων είναι αξιοθαύμαστη βέβαια, αλλά όχι πολύ κολακευτική για την σοβαρότητά τους.
    Η ΝΔ εφόσον αισθάνεται σίγουρη για τα στοιχεία, έχει μια χρυσή ευκαιρία να συνεχίσει την πίεση και να μην αφήσει να σβήσει το θέμα, εκθέτοντας την αξιωματική αντιπολίτευση στα μάτια του κόσμου και των στελεχών της αστυνομίας.

  14. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 08/02/2013 23:57:35

    Δέν τίς εὐχαριστιέμαι τέτοιες φωτογραφίες κι αὐτά πού τούς ἔκαναν,ἀλλά νά πάρει ἡ εὐχή,καλάσνικοφ κρατοῦσαν!
    Μ' ἕνα τέτοιο παραλίγο νά σκοτώσουν πέρυσι τόν ξάδελφό μου στοῦ Ρέντη,ἐκεῖ πού δύο ἄλλα παιδιά,συνάδελφοί του,δέν τά κατάφεραν...

    • Διηνεκης avatar
      Διηνεκης @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 09/02/2013 08:29:46

      Ο δικός μου ο ξαδερφος σκοτώθηκε σε αυτη την συμπλοκή στο Ρεντη κ´ αυτές οι Υαινες ζουν ακόμα

      • Scarface avatar
        Scarface @ Διηνεκης 09/02/2013 18:29:05

        Ο Ρουπακιωτης και οι υπολοιποι προοδευτικοι, τι ειχαν πει τοτε?

  15. Dimitris avatar
    Dimitris 09/02/2013 00:00:20

    Οι "κοινωνικοί αυτοί επαναστάτες" κατά την προσαγωγή τους στους ανακριτές δεμένοι πισθάγκωνα, έφτυναν, έβριζαν γενικά αντιδρούσαν με λύσσα ακόμα και με τις χειροπέδες. Σκεφτείτε την ώρα της συμπλοκής/σύλληψης πόσο αντιδραστικοί θα ήταν και πως θα "τσίναγαν" όταν οι αστυνομικοί θα προσαθούσαν να τους ακινητοποιήσουν και να τους περάσουν τα βραχιόλια.
    Ήμαρτον με την επιλεκτική ευαισθησία ορισμένων.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Dimitris 09/02/2013 00:09:22

      Ἀκριβῶς,καί μένα μοῦ ἔκανε ἐντύπωση ἡ στάση τους κατά τήν προσαγωγή!

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 09/02/2013 04:05:05

        Είναι μεγαλωμένοι με την πεποίθηση ότι πάντα θα βγαίνουν λάδι, εξ ου το θράσος. Ό,τι θα καθαρίσουν και πάλι οι μαμάδες τους και τα λεφτά τους.

        • dim avatar
          dim @ ΚΜ 09/02/2013 17:08:22

          Σωστός ...

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΚΜ 09/02/2013 21:40:39

          Πράγματι εἶναι ἀπίστευτο τό θράσος τους,δές γιά παράδειγμα τή γλώσσα πού βγάζει ὁ ''πιτσιρικάς'' στήν τρίτη φωτογραφία...

  16. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 09/02/2013 00:13:58

    Ερωτήσεις κι Αποκρίσεις - Μπέρτολντ Μπρεχτ

    «Mπορεί η αλήθεια νάν' θνητή, το ψέμα αθάνατο;»
    «Έτσι δείχνουν όλα».
    «Πού είδες, η αδικία να μη ξεμασκαρεύεται χρόνους και καιρούς;».
    «Eδώ».
    «Mα ξέρεις κάποιον που η βία να του 'χει φέρει τύχη;»
    «Kαι ποιος δεν ξέρει;»
    «Tότε ποιος μπορεί, σ' έναν τέτοιο κόσμο, να τσακίσει τον τύραννο;».
    «Eσύ».

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ BLACKQUEEN 09/02/2013 09:46:59

      Τι θέλει να πεί ο ποιητής ? Και τι μας λέει η Βασίλισσα?
      Εχει ακόμη την βεβαιότητα ότι τα καυμένα τα παιδιά παραδόθηκαν οικειοθελώς και οι καούργα κοινωνία δια των ακόμη πιό κακούργων αστυνομικών τα βασάνισε ΜΕΤΑ την σύλληψη και τα έσπασε στο ξύλο?
      Πιθανώς..
      Στην φωτογραφία απο την σύλληψη μέσα στην βέροια φαίνεται καθαρά τα αίματα στο πρόσωπο ...
      Αν βία είναι η σύλληψη ενός επικίνδυνου κακοποιού ζωντανού, και όχι η εκτέλεση του ,νομίμως και δικαίως, μιά και είναι οπλισμένος και όχι δεν παραδίνεται αλλά προσπαθεί να αντισταθεί και να ξεφύγει, τότε έχει χαθεί κάθε μέτρο...
      Και ποιητικόν μέτρο ενοείται.
      Ζούμε ο καθείς σε έναν φανταστικο κόσμο και αρνούμαστε να αποδεχτούμε την πραγματικότητα όταν αυτή μας διαψεύδει..Κακό δικό της της πραγματικότητας.
      Η δική μας απόλυτη αλήθεια είναι ισχυρότερη.

      • ΠληβειοΠατρίκιος avatar
        ΠληβειοΠατρίκιος @ ορεσείβιος 09/02/2013 10:40:48

        Τα ποιήματα κύριε, λένε πάντα αυτό που λένε και οι Ορεσείβιοι, οι ΠληβιοΠατρίκιοι αλλά και οι Μαύρες Βασίλισσες, λαμβάνουν τα μηνύματα που η καρδιά τους είναι έτοιμη ν΄...αποκρυπτογραφήσει. Μην απαιτείται να ομοιάζουμε όλοι. Θα κουραστείτε άδικα, χωρίς αποτέλεσμα. Καλημέρα

        • Samurai avatar
          Samurai @ ΠληβειοΠατρίκιος 10/02/2013 14:05:01

          ΠληβειοΠατρίκιε
          Φίλε Ορεσείβιε
          Βασίλισσα


          Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα,ότι όταν μπερδεύονται τα αυτονόητα με τα ανούσια,είναι πλέον θέμα χρόνου τα ανούσια να υπερισχύσουν.
          Αυτό συμβαίνει διότι όλα ''παίζονται'' όταν η καρδιά μπει στο παιχνίδι.
          Αλλά και το συμφέρον της καρδιάς.
          Καταργούνται κανόνες, ήθος, μέτρο.
          Όταν η ηθική μας έχει νερωθεί τόσο πολύ και έχει
          γίνει ιδιαίτερα ελαστική δε θα αργήσει να έρθει και
          η στιγμή που θα μας λερώσει.
          Πρέπει κάποτε να καταλάβουμε επιτέλους ότι κάποια πράματα πρέπει να τηρούνται νε επιβάλλονται εάν χρειαστεί και να τιμωρούνται.
          Η νομοθεσία πρέπει να έχει ισχύ,διότι η καρδιά και το συμφέρον αν αφεθούν θα χορεύουν κότσαρι πάνω της.
          Καλή εβδομάδα σας εύχομαι.

          • Queen In Black avatar
            Queen In Black @ Samurai 11/02/2013 00:01:27

            Καλησπέρα αγαπητέ Samurai. Που χαθήκατε τόσον καιρό; Επειδή χάρηκα που επανεμφανιστήκατε, θα σας χαρίσω ένα ποίημα του Ο.Ελύτη, για καλωσόρισμα :-) :
            ΛΑΚΩΝΙΚΟΝ
            Ο καημός του θανάτου τόσο με πυρπόλησε,
            που η λάμψη μου
            επέστρεψε στον ήλιο.

            Κείνος με πέμπει τώρα μέσα στην τέλεια σύνταξη
            της πέτρας και του αιθέρος.

            Λοιπόν, αυτός που γύρευα, ε ί μ α ι.

            Ω λινό καλοκαίρι, συνετό φθινόπωρο
            Χειμώνα ελάχιστε.

            Η ζωή καταβάλλει τον οβολό του φύλλου της ελιάς

            Και στη νύχτα μέσα των αφρόνων μ' ένα μικρό τριζόνι
            κατακυρώνει πάλι το νόμιμο του Ανέλπιστου.

            Από τη συλλογή Έξη και μία τύψεις για τον ουρανό (1960)

  17. λαλακης avatar
    λαλακης 09/02/2013 00:41:10

    Oι φωτογραφιες ικανοποιουν οσους εχουν χουντικες αποψεις του στυλ
    ''καλα να παθουν'' αλλα εξαγριωνουν οσους ειναι ακροαριστεροι ,συριζαδες
    κκεδες ,φιλελευθεροι κλπ

    Κατα τη γνωμη μου κανουν ζημια στο Σαμαρα , για Κουβελοβενιζελους δε μιλω
    ειναι πολιτικα αναλωσιμοι με ανυπαρκτα κομματα.

    Το θεμα ειναι οτι αυτος ο λαος δεν χρησιμοποιει τις εκλογες ως μεσον
    λυσης των προβληματων αλλα συχνα καταφευγει στη βια .
    Μπορει ο ανθρωπος που ασκει βια σε πολιτικο στις εκλογες να παει και
    να ψηφισει το κομμα που εβριζε για να διοριστει το παιδι του.
    Δε μιλω για τα παιδια αλλα παιρνω το γεγονος σαν αφορμη.
    Τα παιδια ειναι ιδεολογοι οκ.
    Απο τη στιγμη που υπαρχουν εκλογες εσυ ρυθμιζεις την τυχη της χωρας σου
    Το γαπ τον ψηφισε η μιση σχεδον χωρα αλλα τωρα δε θελει κανεις
    να τον θυμαται. Τοτε ομως με το ''λεφτα υπαρχουν'' τον ψηφισαν
    και διελυσε την εμπορικη ζωη των αστικων κεντρων με προσχημα
    δηθεν τη φοροδιαφυγη.
    Δυστηχως ο Ελληνας ειναι παρτακιας μιζαδορος ,πουλιεται για ενα διορισμο
    στο δημοσιο δε θελει δικαιοσυνη αλλα να ζει εις βαρος του διπλανου του.
    Τα περι αναρχιας ,μαρξισμου κλπ ειναι μπουρδες .
    Ολα τελειωνουν με ενα διορισμο η ενα επιδομα αγαμιας.
    Μονο σε αφρικανικα κρατη και στην Αιτη συναντας τετοιο
    τροπο σκεψης . Και εκει μεσον επιλυσης διαφορων ειναι τα οπλα ,η βια
    το ξυλο κλπ.

  18. dim avatar
    dim 09/02/2013 00:45:57

    Το ρολόι είναι προφανές ότι δε λειτουργεί... Υπάρχει άλλη φωτογραφία του ίδιου ατόμου με τα ίδια τραύματα από άλλη οπτική γωνία, που δείχνει ότι έξω είναι μέρα, το φως του ήλιου μπαίνει ξεκάθαρα μέσα στο χώρο...

  19. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 09/02/2013 01:28:32

    Σε λίγο θα ακούσουμε ότι η αστυνομία δεν έχει δώσει και ποτέ δικαίωμα . Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις .

  20. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 09/02/2013 02:02:43

    Αν ρωτήσετε ένα γέροντα που έχει ζήσει πολλά, κι έζησε και μια περίοδο ησυχίας,
    θα σας πεί οτι αυτά τα πράματα δεν είναι φυσιολογικά. Δε θα τον παραξενέψει ο ξυλοδαρμός, ξέρει ότι πάντα γινότανε έκτροπα στις ανακρίσεις, θα τον παραξενέψει η φωτογράφιση αυτή τη χρονική στιγμή (είτε ήταν λίγα λεπτά μετά τη σύλληψη, είτε ώρες μετά, δεν έχει σημασία)
    Θα τον παραξενέψει, το ποιός και με τι μυαλό, με τι σκέψεις, με τι σκοπό, σκέφτηκε να τραβήξει αυτές τις φωτογραφίες, ενώ οι κρατούμενοι ήταν σ αυτή την κατάσταση. Χωρίς καν να πλυθούνε πρώτα μ ένα βρεμένο σφουγγάρι πριν πάνε για φωτογράφιση.

    • dim avatar
      dim @ Ρύκιος 09/02/2013 20:56:55

      Δεν έγινε κανένα έκτροπο στην ανάκριση. Τα τραύματα προήλθαν κατά τη σύλληψη (υπάρχει βίντεο, φωτογραφίες, και μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων, ας τελειώνουμε επιτέλους με τη κατασυκοφάντηση της ΕΛ.ΑΣ.

      Οι φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα ήταν ρετουσαρισμένες, για να μπορούν να τους αναγνωρίσουν όσοι μπορούσαν να δώσουν κάποια χρήσιμη πληροφορία... Τελικά οι μισοί τους κατηγορούν που τις έδωσαν στη δημοσιότητα ρετουσαρισμένες, και οι άλλοι μισοί τους κατηγορούν ότι οι εικόνες ήταν πολύ "βάρβαρες"...

      Ελπίζω να μην υπάρχει κάποιος που να αμφισβητεί την αναγκαιότητα να βγουν άμεσα πάντως οι φωτογραφίες τους δημόσια... Θυμίζω ότι ήδη όταν πήγαν οι αστυνομικοί στη γιάφκα στο Χαλάνδρι, είχε ήδη υπάρξει απόπειρα διάρρηξης από "συντρόφους" για να καταστρέψουν αποδεικτικά στοιχεία...

  21. νεφέλη avatar
    νεφέλη 09/02/2013 02:30:04

    Θυμάμαι, όλα όσα λέγαμε εδώ, εκείνο το βράδυ που δολοφονήθηκε ο Αλέξης.
    Αναρωτιόμασταν ποιοι επιτήδειοι στέλνανε μηνύματα στα κινητά δεκαπεντάχρονων, να βγούνε στους δρόμους και να τα κάψουν όλα...
    Αναρωτιόμασταν τι ακολουθεί...
    Ο τίτλος τα λέει όλα..
    Ο φαύλος κύκλος όμως πως κλείνει, μη δούμε τα χειρότερα;

  22. magneto avatar
    magneto 09/02/2013 02:32:54

    Δηλαδη για να πειστει καποιος, οτι επεσε "αχρειαστο" ξυλο (προτιμω αυτον το γλαφυρο χαρακτηρισμο) τι αλλο πρεπει να δει επιτελους?
    Σπασμενα κοκκαλα? βγαλμενα νυχια? το σχημα του γκλομπ διαγραμμενο στο δερμα τους?
    Ειναι πολυ κριμα μια τετοια πετυχημενη συλληψη, που θα μπορουσε να απομυθοποιησει περαιτερω την "επαναστατικη" ενοπλη ληστεια στα ματια και του τελευταιου ρομαντικου απελπισμενου που επιδοκιμαζει εμμεσως ή ευθεως αυτες τις δρασεις, ειναι πολυ κριμα να καταληγει μπουμερανγκ εναντιον του κρατους και των αρχων του.
    Ο Σαμαρας εχει την ευτυχια (και την προνοια) να ζει μεγαλες στιγμες. Το εγχειρημα της πρωτης -ουσιαστικα- κυβερνησης συνεργασιας προσφερεται απο μονο του για μεγαλες αποδοσεις. Ή που θα μεινει στην ιστορια ως ενας επιτυχημενος κυβερνητης ή που θα κλεισει την πορτα σε οτι γνωριζαμε μεχρι σημερα, κι εννοω τα τελευταια 40 χρονια.
    Δυστυχως, κι ενω εχει αποδειξει εμπρακτως οτι με"ειδικα θεματα" μπαινει ο ιδιος στην μεση και το παιρνει επανω του (πυγμη, θεληση, ηγετικη ικανοτητα), ειμαι σιγουρος οτι στην προκειμενη περιπτωση το τελικο αποτελεσμα, το νοημα αυτης ολης της υποθεσης, θα εχει καταφερει να διχασει τον απλο κοσμο ακομη περισσοτερο. Ο ολος χειρισμος αποπνεει ερασιτεχνισμο και θυμιζει μια "αλλη Ελλαδα", αυτην που προσπαθουμε να αφησουμε πισω μας.
    Γιατι, ξερετε, βηματα προοδου ενος κρατους, δεν ειναι μονο ο εξορθολογισμος των δαπανων (ητοι απολυσεις ή οριζοντιες μειωσεις μισθων), δεν ειναι μονο η συνεπεια των προεκλογικων λογων οταν μετουσιωνονται σε πραξεις, ειναι ακομη-ακομη και το ιδιο το προσωπο που παρουσιαζει ενα κρατος, ακομη και χωρις να κανει τιποτε, το image που λενε οι φωτογραφοι.

    Ε, εγω αισθανομαι στο ιδιο εργο θεατης με αυτη την ιστορια.

    Κανει μια συλληψη η αστυνομια, δυσκολη επικινδυνη ονομαστε την οπως θελετε, μαζι σας. Αφου λοιπον τους τουλουμιαζουν στο ξυλο (τιποτε ασυνηθιστο μεχρι εδω, για τη χωρα μας), αποφασιζουν να φωτομονταρουν τις φωτογραφιες των συλληφθεντων...προφανως απο καποια ψηγματα τυψης ή και ενοχής, και το κανουν με τον χειριστο για αυτους αποτελεσμα! κοινως, κανει μπαμ απο μακρια οτι ειναι φωτομονταζ.....τραγικα πραγματα για μια Ευρωπαϊκη αστυνομια, απο οποια πλευρα κι αν το δεις. Ειτε βασει ελλειψης τεχνογνωσιας στοιχειωδων δυνατοτητων που διεκπεραιωνει ανετα ενας σημερινος 15χρονος μαθητης, ειτε βασει κουτοπονηρης λογικης αλλοιωσης της πραγματικοτητας. Κατ εμε ολο αυτο ειναι απλως απαραδεκτο και με κανει να ντρεπομαι -για ακομη μια φορα- για το επιπεδο των υπηρεσιων που παρεχει ενα συγχρονο κρατος.

    Δε θελω να σχολιασω την ανακοινωση των Εσωτ.Υποθεσ. Νομιζω, πως περιπου ολοι αυτο περιμεναμε να ακουσουμε. Καμια εκπληξη.

    Ελπιζω, την επομενη φορα που θα καταφερουν να ξανασυλλαβουνε τιποτε "ανιδιοτελεις αγωνιστες"...στο διαλλειμα τους απο το playstation και το facebook...να το κανουνε οσο πιο αθορυβα, αποτελεσματικα γινεται, επαγγελματικα δηλαδη. Κι ας αφησουν τις γροθιες και τα photoshop σε αυτους που τα εχουν αναγκη.

  23. Evangelos avatar
    Evangelos 09/02/2013 02:36:55

    συγνώμη που "όλοι ασχολούνται " (όπως λες) με τα δικαιώματα των συλληφθέντων και όχι με το αν είναι ακροδεξιοί , ακροαριστεροί ή "Αλβανοί ή Γεωργιανοί" (πάλι όπως λες εσύ) ...

    είτε σου αρέσει είτε όχι δε θα γίνουμε όλοι Αμερικλάνοι να συμφωνούμε με τακτικές Γκουαντάναμο και Drone assassinations

    ακόμα και τους χουντικούς , το ΚΡΑΤΟΣ τους δίκασε , ούτε τους ξυλοκόπησε ούτε τίποτα (και αυτοί ήταν ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗΝ εγκληματίες και προδότες του έθνους - σύμφωνα με την Ελληνική Δικαιοσύνη)

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Evangelos 09/02/2013 10:46:06

      Φαντάζομαι οι χουντικοί δεν αντιστάθηκαν κατά την σύλληψη......

      • Evangelos avatar
        Evangelos @ Γιώργος Αχαιός 10/02/2013 01:06:01

        όντως ... 7 χρόνια και μισή Κύπρο μετά ...

        • Γιώργος Αχαιός avatar
          Γιώργος Αχαιός @ Evangelos 10/02/2013 13:23:42

          Ο χρόνος του εγκλήματος και η βιαιότητά του είναι άσχετα με το αν ο εγκλημαίας αντιστάθηκε ή όχι..

  24. Ανδρεας45 avatar
    Ανδρεας45 09/02/2013 04:08:54

    Στην Μελβουρνη πριν μερικα χρονια εριξαν 16 σφαιρες σε ενα παιδι 16 ετων,επειδη απειλουσε 3 αστυνομικους με μαχαιρι και η κυβερνηση ειπε οτι καλα εκαναν οι αστυνομικοι.Σκεφτητε τι θα γινοταν αν το ιδιο εκαναν οι δικοι μας στο Βελβενδο.Αμα θες το κρατος να δουλευει σωστα ολοι μας πρεπει να αλλαξουμε μυαλο και να κανουμε το σωστο.Ο Τζων Κενεντυ ειπε καποτε "Μη ρωτας τι εκανε η πατριδα για σενα,αλλα τι εκανες εσυ για την πατριδα."

  25. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 09/02/2013 10:12:16

    Να απολυθεί ο αστυνομικός που δημοσίευσε τις φωτογραφίες των δαρμένων ληστών γιατί προξένησε βλάβη στο κράτος (λάθος εντύπωση περί βασανισμού).
    Για την ανάκριση των εγκληματιών ληστών (και όχι νεαρών) που κάνουν ληστείες με πολεμικά όπλα ΠΡΕΠΕΙ να γίνει αποτελεσματική ανάκριση. Δεν θα πώ εγώ τις μεθόδους αλλά αυτό γίνεται σε κάθε κράτος (απο την Σοβιετία του χθές, την Κούβα μέχρι τις ΗΠΑ και την Γερμανία των λευκών κελιών για τους τρομοκράτες). Επίσης στην φυλακή θα μπορούσαν να τους βάλουν στο ίδιο κελί με δυο- τρείς αράπηδες (οπότε είτε θα τα ξερνούσαν όλα είτε θα γινόντουσαν αρσενικές πόρνες). Δένδια και Ρουπακιώτη θέλω σοβαρότητα για να φθάσουμε στον στόχο ΚΑΙ όχι παιχνιδάκια που υποτιμούν την νοημοσύνη μας. Η τρομοκρατία αντιμετωπίζεται γιατί υπάρχουν τα τεχνολογικά μέσα και γνωρίζουμε τον τρόπο σκέψης των τρομοκρατών.
    Αντώνιε κλείσε επιτέλους το Indymedia που παραβιάζει τον μισό ποινικό κώδικα.

  26. Gianis avatar
    Gianis 09/02/2013 10:20:57

    Για τους αστυνομικούς που τραυματίζονται απο τις μολότωφ,χάνουν μάτια,χέρια πόδια για 6-7 κατοστάρικα ,βγήκε κανείς απο τα ορφανά του Τσαουσέσκου του Στάλιν και του Μπακούνιν να πεί μιά κουβέντα συμπάθειας,έστω όχι στους ίδιους,αλλά στίς γυναικες καιτα παιδιά τους?Οχι βέβαια.Πήγε κανένα κανάλι στο σπίτι τους?Οχι βέβαια.

  27. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 09/02/2013 11:11:55

    Όταν ήμουν φοιτητής στη Γαλλία, επί σοσιαλιστικής κυβένησης, αρχές δεκαετίες '90, ένας ψυχασθενής (προφανώς) πήρε ομήρους παιδάκια νηπιαγωγείου, μαζί με τη νηπιαγωγό. Η αστυνομία άρχισε ατέρμονες διαπραγματεύσεις, περίμεναν να τον πάρει τον τύπο ο ύπνος και μπήκαν μέσα και τον εκτέλεσαν εν ψυχρώ, στον ύπνο του. Η κυβέρνηση και ο ίδιος ο τότε Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας συνεχάρησαν την αστυνομία και κανείς δεν έθεσε θέμα "ανθρωπίνων δικαιωμάτων", ακόμα και η αριστεροφιλελεύθερη Monde.

  28. stamoschios avatar
    stamoschios 09/02/2013 12:01:47

    Θα πληρώνουμε επί μακρώ την εγκληματική αμέλεια της Κυβέρνησης το Δεκέμβριο του 2008. Η ανυπαρξία αντίδρασης στο κάψιμο των Αθηνών την εν λόγω περίοδο θα μας ταλανίζει ως κοινωνία. Αλλά να μην ξεχνά η αριστερά ότι η αλληλουχία είναι ύβρις - άτη - νέμεσις - τίσις. Ο ελλοχεύων κίνδυνος, η ανυπαρξία κράτους να οδηγήσει σε αντιβία από πλευράς των εθνικοφρόνων, είναι ορατός και ας ληφθεί πανταχόθεν υπόψιν.

    • κανενας avatar
      κανενας @ stamoschios 09/02/2013 13:59:46

      να μην το ξεχνα κι η (ακρο)δεξια αυτο, ο ολοκληρωτισμος της φασιστοκυβερνησης δημιουργει προυποθεσεις συσπειρωσης οχι μονο εντος του αναρχικου χωρου ή της αριστερας, αλλα της μαυροκοκκινης..ας ληφθει υποψιν λοιπον.

  29. Γιώργος Φ. avatar
    Γιώργος Φ. 09/02/2013 12:23:17

    Αντί να γράφετε σχόλια επι σχολίων πέστε το απλά να τελειώνει...
    Οταν οι αναρχομπάχαλοι δεν λυπούνται οι ίδιοι τον εαυτό τους, δεν υποχρεούται κανείς να τους λυπηθεί.(Αλλο άν ως έθνος είμαστε οι πιό ανθρώπινοι ακόμα, στην Ευρώπη τουλάχιστο.) Αλλωστε αυτό κανονικά θα τους προσέβαλλε , όπως προσέβαλλε τον Κουφοντίνα παρόμοια ένδειξη συμπάθειας και το δήλωσε ευθαρσώς ο άνθρωπος. Αλλά και ο Ρωμανός το μισοείπε μου φαίνεται.
    Προσωπικά πιστεύω οτι αν αυτοί οι 4 ξεμονάχιαζαν έναν συνομίλικό τους οπλισμένο αστυνομικό, τό πρόσωπό του έτσι και χειρότερα θα το βλέπαμε στις εφημερίδες, αν δεν ήταν νεκρός...Θυμάστε την εικοσάχρονη αστυνομικό που ευτυχώς γλύτωσε απο τα πυρά των "μαχητών" με τα καλάσνικωφ. Και θυμάστε τη δήλωσή της μετά, που περίπου είπε: "Αν μου ερχόταν απο μπρός και όχι απο πίσω θα τους είχα κανονίσει καλά"... Πρόκειται για ακήρυχτο πόλεμο, όμως είναι πόλεμος. Τό κακό είναι οτι και τα δύο στρατόπεδα έιναι σε μεγάλο βαθμό διεφθαρμένα και δεν ενδιαφέρονται καθόλου σχεδόν για το λαό, έστω κι αν αυτός τους συμπονεί...Ζούν στο δικό τους κόσμο και σ' αυτό έχουν πάιξει σημαντικό ρόλο οι διεφθαρμένες βιομηχανίες του θεάματος κάθε είδους.
    Οι ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ όπως είπε ο καραμανλής...

  30. Hans avatar
    Hans 09/02/2013 12:36:18

    Λογικά θα έχουν φάει και οι αστυνομικοί ξύλο, ως αποτέλεσμα της αντίστασης των 3 (ο τέταρτος δεν αντιστάθηκε). Ξέρουμε αν πήγε κανένας στο νοσοκομείο; Ξέρουμε αν τραυματίστηκε κανείς; Καμία φωτογραφία θα δούμε;

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Hans 09/02/2013 13:03:18

      Αστυνομικός που συμμετείχε στην εν λόγω συμπλοκή και μετέπειτα σύλληψη νοσηλεύετε τραυματισμένος και αυτό έχει ακουστεί. Αν δεν κάνω λάθος είναι ο γιος της μάνας που ύψωσε πανό έξω από τα δικαστήρια για να εισπράξει τη γιούχα των αντιεξουσιαστών και των αναρχικών.

  31. Nik avatar
    Nik 09/02/2013 15:48:24

    Επανέρχομα στο θέμα "παιδιά" και "πιτσιρικάδες". Τρία καλάσνικοβ, δύο πιστόλια, μια κοντόκαννη καραμπίνα στο αυτοκίνητο, προφανώς περισσότερα όπλα στα χέρια των διαφυγόντων, ενοικιασμένες γιάφκες, ξενοδοχεία και έξοδα κίνησης και άλλα στοιχεία που συνθέτουν μια εικόνα δαπανηρής προετοιμασίας. Από που το χρήμα και η οργανωτική τεχνογνωσία; Ποιος έκανε τα κοννέ για προμήθεια όπλων;

    Τα στοιχεία σφραγισμένα στα όπλα δείχνουν την προέλευση τους. Παραδόξως ποτέ δεν ακούμε τίποτε για την διαδρομή που έκαναν τα όπλα από το εργοστάσιο στη μαύρη αγορά και στα χέρια των "πιτσιρικάδων". Εκτός από την καραμπίνα, τα υπόλοιπα προέρχονται από κρατικά εργοστάσια με όσα αυτό μπορεί να σημαίνει.

    Οσο για τις φωτογραφίες, όλες δείχνουν χτυπήματα στο δεξιο μέρος του προσώπου. Κάπως περίεργη σύμπτωση. Στα βασανιστήρια δεν θα τους έριχναν εκεί που δεν φαίνεται και από διάφορες κατευθύνσεις;

  32. deldio avatar
    deldio 09/02/2013 16:47:08

    "Είμαι ενάντια στη βία απ' όπου και εάν προέρχεται". Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι...Είμαι ενάντια στη βλακεία απ' όπου και εάν προέρχεται.

  33. cobalt avatar
    cobalt 09/02/2013 16:59:31

    Ε και;;

    Με Καλάσνικοφ έπαιζαν τα παιδιά, δε το ήξεραν πως κλωτσάνε;

    Και συγγνώμη όταν πάς να κάνεις μια επαναστατική πράξη, όπως μια ληστεία μετά ομήρου (όπως άλλωστε την περιγράφει και ο Μαριγκέλα*) δεν έχεις πάρει τις αποφάσεις σου πριν, στο τι θα γίνει όταν σε πιάσουν;
    Δεν έχεις ήδη αποφασίσει πως το κράτος είναι εχθρικό και πως αυτό που κάνεις είναι αντάρτικο;
    Γιατί γκρινιάζεις όταν το κράτος λειτουργεί ακριβώς έτσι όπως περίμενες;

    Η αριστερά λειτουργεί όπως πάντα σα μωρό παιδί, με 7 μέτρα και 8 σταθμά.
    Μην τη συνερίζεστε, θα κλάψει θα κλάψει, θα της περάσει.

    * O Carlos Marighella είναι ο συγγραφέας του εγχειριδίου του αντάρτικου πόλεως.
    Ρητά αναφέρει πως οι πολίτες δεν πρέπει ν' αναμιχθούν σε καμία επαναστατική πράξη καθώς αυτό ακυρώνει την ίδια την πράξη που γίνεται για τους πολίτες.
    Η μάχη είναι μεταξύ του κράτους και των στρατευμένων αναρχικών και έτσι πρέπει να παραμείνει. Αυτά βέβαια τα λένε οι σοβαροί, λατινοαμερικάνοι αναρχικοί, που ξέρουν τι λένε και τι κάνουν. Εμάς εδώ η ακροαριστερά είναι περισσότερο "καλλίτεχνική".

  34. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 09/02/2013 17:09:37

    Ένας παραλληλισμός με γεγονότα πολύ παλιότερα...:
    Κάπου το '78, μια συμμορία βομβιστών (λέει) της φασιστικής Δεξιάς (λέει) εξαρθρώθηκε από την Αστυνομία και, κατά την σύλληψη του "αρχηγού" Παναγόπουλου, του φύτεψαν 17 σφαίρες (!) γιατί "πίστεψαν ότι κρατούσε όπλο και ήταν επικίνδυνος", αλλά, ο άτιμος, επέζησε! Καμμιά, βεβαίως, συμπάθεια για τον "φασίστα τρομοκράτη" από ΜΜΕ ή κόμμα, και η δίκη "κεκλεισμένων των θυρών" κυριολεκτικά! Στην δίκη έσκουζε ότι, τον είχαν βάλει να βάζει "εκ του ασφαλούς" βόμβες ο τότε Υπουργός Δημοσίας Τάξεως και ο Αρχηγός της Ασυνομίας για να "περάσουν" το Αντιτρομοκρατικό νομοσχέδιό τους και ότι του έριξαν για να τον σιγάσουν για πάντα, αλλά ποτέ δεν ακούστηκε παρά έξω από την ειδική αίθουσα του δικαστηρίου και καμμία εφημερίδα δεν νοιάστηκε να μάθει!
    Το Νομοσχέδιο έγινε Νόμος (ο πρώτος αντιτρομοκρατικός) και οι "κακοί" (αυτός και 4-5 άτυχοι και άσχετοι νεαροί, που τους ενέπλεξαν με το ζόρι) καταδικάστηκαν.
    Αλήθεια, τι απέγινε αυτός και πως τον "ξέχασαν" τα ΜΜΕ τελείως, έκτοτε; Θα μπορούσε να μας πει Ιστορίες...

  35. Γκοτζιλλα avatar
    Γκοτζιλλα 09/02/2013 18:29:19

    Διυλιζουμε τον κwνωπα και καταπινουμε την καμηλοv! Κυριες και κυριοι σχολιαστες, η συμμορια των ληστων-απαγωγεων δεν εχει ακομα εξαρθρωθει! Τουλαχιστον τεσσερεις ληστες, οπλισμενοι με ΠΟΛΕΜΙΚΑ οπλα, κυκλοφορουν ελευθεροι, ετοιμοι να θεσουν σε κινδυνο τη ζωη του οποιουδηποτε απο μας και εσεις βυζαντινολογειτε για το αν τα σημαδια στα προσωπα των κακοποιων εγιναν πριν η μετα την συλληψη; Αναρωτηθειτε καλυτερα τι εγκληματα μπορουν ακομα να διαπραξουν οι διαφυγοντες.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Γκοτζιλλα 09/02/2013 19:37:35

      Άντε μπράβο και μια σωστή παρατήρηση.
      Και να έχεις και το syriza να απασχολεί την αστυνομία, με τις επιλεκτικές τρομο-ευαισθησίες του !

    • CRYSTAL SHIP avatar
      CRYSTAL SHIP @ Γκοτζιλλα 09/02/2013 22:32:23

      Τώρα μιλάμε, η μπάλα δεν έφυγε για την εξέδρα, αλλά για άλλον, μακρινό Γαλαξία !! Το άρθρο αναφέρεται στη βία που αναπαράγει τη βία. Όχι στους κινδύνους που παραμονεύουν γύρω μας από τους εκατοντάδες (είναι σίγουρο) κατόχους καλάσνικοφ που φωλιάζουν στην πόλη.Κινδυνεύουμε από καλασνικοφόρους κλέφτες-εγκληματίες, εμπόρους ναρκωτικών, σωματέμπορους, εκμεταλλευτές λαθρομεταναστών, κ.λ.π, κ.λ.π. Αντί όμως να φανταζόμαστε και να τρέμουμε σκεπτόμενοι οτι οι 4 διαφυγόντες τρομοκράτες θα χτυπήσουν την πόρτα μας, ας ησυχάσουμε. Αυτός που μπορεί να μας τη χτυπήσει, μάλλον κάποιος επικίνδυνος ληστής θα είναι που κανένας δεν θα τον κυνηγά.

      • Γκοτζιλλα avatar
        Γκοτζιλλα @ CRYSTAL SHIP 09/02/2013 23:42:39

        Απο την πολη ερχομαi...

        • Παραμύθι με ...όραμα avatar
          Παραμύθι με ...όραμα @ Γκοτζιλλα 10/02/2013 00:46:02

          Και δυό αυγά Τουρκίας

        • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
          Η Αλίκη των θαυμάτων @ Γκοτζιλλα 10/02/2013 00:51:03

          Άστο. Μην έρχεσαι καθόλου. Κάτσε στη ζούγκλα.

  36. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 09/02/2013 18:29:30

    Όταν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί με τις απόψεις μας, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.

  37. ΚΜ avatar
    ΚΜ 09/02/2013 18:37:35

    Παρόλο που το διαμέτρημα είναι μικρότερο από το 7,62, σε όλα τα άλλα έχεις απόλυτο δίκιο. Είναι ελάχιστη η πιθανότητα τέτοιο φυσίγγι να μην σκοτώσει. Άν σε πετύχει σε χέρι ή σε πόδι, στο έκοψε! Άν σε πετύχει στον κορμό, ακόμα χειρότερα.

  38. Scarface avatar
    Scarface 09/02/2013 18:39:12

    Ερωτηση για τους νομικους του ιστοτοπου. Αν μου επιτεθει καποιος με πιστολι κι εγω αμυνθω με γροθιες, ειναι νομιμη αμυνα,ανεξαρτητως αν του σπασω τη μυτη με κανα ντιρεκτ η του μελανιασω το μαγουλο με κανα κροσε?
    Αν αυτος ειναι φλωρος βουτηροπαιδο ψευτοεπαναστατης των βορειων προαστιωνπου δεν εχει δουλεψει ποτε του και ολη μερα πινει μπαφους κι εγω κανω χειρονακτικη εργασια, ξερω kick boxing και ξημεροβραδιαζομαι στα γυμναστηρια, μετραει εναντιων μου?

    • CRYSTAL SHIP avatar
      CRYSTAL SHIP @ Scarface 09/02/2013 20:16:31

      Aυτό που περιγράφεις, νόμιμη άμυνα είναι. Το...άλλο που έγινε θέμα και δεν περιγράφεις, είναι υπερβάλλον ζήλος, παράβαση καθήκοντος και καταπάτηση δικαιωμάτων κρατουμένου.
      Δε χρειάζεται φιλοσοφία. Καθαρό μυαλό μονάχα.

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ CRYSTAL SHIP 09/02/2013 20:42:45

        Μάλλον χρειάζεται μαντικές ικανότητες ή θρησκευτική προσήλωση στις προκαταλήψεις σου, διότι αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρεις ότι έγινε κάτι άλλο, σε πείσμα όλων των μέχρι τώρα στοιχείων και μαρτυριών.

        • CRYSTAL SHIP avatar
          CRYSTAL SHIP @ MAYRO XABIARI 09/02/2013 22:21:04

          Εγώ δεν ξέρω οτι έγινε σίγουρα ''κάτι 'αλλο'', εικάζω. Εσύ πάλι, θέλεις τόσο πολύ να πιστεύεις ενώ δεν ξέρεις, οτι ΔΕΝ έγινε ''κάτι άλλο'', που επιδεικνύεις ''θρησκευτική προσήλωση στις προκαταλήψεις σου''.

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ CRYSTAL SHIP 09/02/2013 23:29:32

            Α ναι; Μέχρι τώρα τα στοιχεία, βίντεο, φωτογραφίες, μαρτυρίες ποιανού τις προεκαταλήψεις δικαιώνουν; Αν υπήρχαν αντίστοιχα στοιχεία να στηρίζουν την εκδοχή σου, εγώ δε θα τολμούσα να επιμένω ότι και άλλο έγινε. Αλλά τι ξέρω εγώ, εσύ έχεις μαντικές δυνάμεις ή ατζέντα να προωθησεις...

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ CRYSTAL SHIP 09/02/2013 23:49:12

            Πολύ βολικά ξεχνάς το "σε πείσμα όλων των μέχρι τώρα στοιχείων και μαρτυριών". Δηλαδή, τουλάχιστον οι "προκαταλήψεις μου" βαραίνουν στην ίδια μεριά της ζυγαριάς με τα μέχρι τώρα στοιχεία, φωτογραφίες, βίντεο, μαρτυρίες. Στην δική σου την περίπτωση, που από τη μια μεριά της ζυγαριάς υπάρχουν οι "εικασίες σου" δηλ. οι προκαταλήψεις σου, και από την άλλη τα παραπάνω στοιχεία, εξήγησέ μου γιατί οι εικασίες σου βαραίνουν περισσότερο, σε σημείο που δημοσίως να εκθέτεις την "εικασία σου" που έρχεται σε αντίθεση με τα μέχρι τώρα στοιχεία. Ειλικρινά θέλω να μου το εξηγήσεις αυτό, αφού όπως ο ίδιος λες, δεν έχεις γνώση οτι έγινε κάτι άλλο. Αυτό δεν είναι η προκατάληψη, μια δοξασία που την ακολουθείς ακόμη κι αν η πραγματικότητα, όπως μέχρι στιγμής εμφανίζεται, σε διαψεύδει;

      • dim avatar
        dim @ CRYSTAL SHIP 09/02/2013 20:44:42

        Αφού αποδείχθηκε ότι τα τραύματα έγιναν ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΛΛΗΨΗΣ... (βίντεο, φωτογραφίες, και μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων)

        Δεν ήταν κρατούμενοι.... Κρατούμενος θεωρείσαι όταν έχεις πια συλληφθεί... Αυτά γίνανε κατά τη προσπάθεια της σύλληψης, όπου οι 3 προέβαλαν αντίσταση... Ενώ ο τέταρτος που συνελήφθη σε άλλο σημείο ενώ οδηγούσε ένα άλλο όχημα, δε προέβαλε αντίσταση και για αυτό δεν έχει και σημάδια...

    • Μπαρμπαθωμας avatar
      Μπαρμπαθωμας @ Scarface 09/02/2013 22:57:57

      Αν ειναι δυνατον! Αοπλοι αστυνομικοι με γυμνα χερια ορμησαν πανω σε πανοπλους ληστες με καλασνικοφ και τους αφοπλισαν! Μηπως τα ονοματα των ηρωων αστυνομικων ηταν Σουπερμαν, Μπατμαν και Σπαιντερμαν;

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Μπαρμπαθωμας 09/02/2013 23:04:36

        Πες μας την εκδοχή του Σύριζα, μπαρμπα-Θωμά! Τί ισχυρίζονται τα σκουρλέτια; Σε λίγο θα βγείτε να πείτε κιόλας ότι οι αστυνομικοί τους γάζωσαν!

        • Μπαρμπαθωμας avatar
          Μπαρμπαθωμας @ ΚΜ 10/02/2013 23:12:33

          Ο Συριζα εχει τοση σχεση με την απλη λογικη οση και εσυ... Κοινος λετε μαλακιες αλλα για διαφορετικους λογους και σε διαφορετικα θεματα! Και στο κατω κατω, εσυ με εβρισες πρωτος...

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Μπαρμπαθωμας 09/02/2013 23:06:29

        Μακάρι μπάρμπα νά ἦταν τά ὀνόματά τους τέτοια,δέν θά εἴχαμε γίνει Γκόθαμ Σίτυ...

  39. ΚΜ avatar
    ΚΜ 09/02/2013 18:44:28

    Με συγχωρείς, είχες δίκιο για το διαμέτρημα - είναι 7,62. Το επαλήθευσα μόλις τώρα. Ακόμα πιο φονικό, δηλαδή.

  40. ΝΠ avatar
    ΝΠ 09/02/2013 19:37:09

    Όταν το 1992 κάηκε το Λος Άντζελες από την εξέγερση των μαύρων, δεν υπήρχε ούτε ΣΥΡΙΖΑ ούτε μπαχαλάκηδες ούτε τίποτα.
    Υπήρχε μόνο η οργή των καταπιεσμένων απέναντι στην αδικία για την αθώωση του φονιά λευκού αστυνομικού.
    Για το 2008,πολλοί,ειδικότεροι εμού,
    δεν επικρίνουν τη Ν.Δ.
    Εξάλλου,τι καρπώθηκε εκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ;

  41. sceptic avatar
    sceptic 09/02/2013 21:18:48

    Τελικά η ΕΛΑΣ έχει γεμίσει με Τσάκ Νόρις ...εξουδετερώνουν με μπουκέτα βαριά οπλισμένους αντιπάλους ...τστστστστστ ...

  42. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 09/02/2013 22:33:46

    Οι ψυχοπονιάρηδες γιατί δεν μας λένε τι παίχτηκε με τον 4ο και δεν έχει ούτε γρατζουνιά; Αυτός δεν "βασανίστηκε"; Τον λυπήθηκαν; Ήταν δηλωσίας (!!!); Ήταν χαφιές;
    Μια εξυπνακίστικη δικαιολογία, από αυτές που γεννάτε κατά δεκάδες, βρε παιδιά, δεν υπάρχει;

  43. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 09/02/2013 22:54:12

    So, so you think you can tell
    Heaven from Hell
    Blue skies from pain
    Can you tell a green field
    From a cold steel rail?
    A smile from a veil?

    Do you think you can tell?

    Did they get you to trade
    Your heroes for ghosts?
    Hot ashes for trees?
    Hot air for a cool breeze?
    Cold comfort for change?

    And did you exchange
    A walk on part in a war
    For a lead role in a cage?

    .........

    Read more: PINK FLOYD - WISH YOU WERE HERE LYRICS
    Για τους επαναστάτες των ΒΠ..

    Έχει δίκιο η Μεγαλειοτάτη (blackqueen) τελικά! Σ' αυτή τη χώρα και τα μωρά πήραν τα kalashnikov τελικά...

    Πότε θα δικαστούν οι υπαίτιοι? Οι μεγαλοκαναλάρχες, λαμογιο-εργολάβοι και άλλοι? Οι υπεύθυνοι για την κατάντια?

    ΠΟΤΕ?!

    Ο Αλέξης δείχνει πιο ωραίος μέρα με τη μέρα..

    Η υπομονή μας -σαν την άμμο στην κλεψύδρα- τελειώνει..

    • CRYSTAL SHIP avatar
      CRYSTAL SHIP @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 09/02/2013 23:19:53

      + 10000000000000000000000000000

  44. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 09/02/2013 22:59:17

    Χαρά στό κουράγιο σου φίλε dim νά τονίζεις τόσες μέρες ἀκόμη, τό προφανές καί ἀναμφισβήτητο...

    • Simon Bolivar avatar
      Simon Bolivar @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 09/02/2013 23:42:13

      Μεροκάματο είναι αυτο

      • CRYSTAL SHIP avatar
        CRYSTAL SHIP @ Simon Bolivar 10/02/2013 00:10:38

        ...Tου ... τρόμου, στην κυριολεξία.
        Χα χα χα.

      • dim avatar
        dim @ Simon Bolivar 10/02/2013 01:13:00

        Η σχέση που έχω εγώ με το κόμμα (εκτός αυτής του ψηφοφόρου που στηρίζει τη μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη), είναι ακριβώς η ίδια σχέση που έχεις εσυ με την ικανότητα να κρίνει τα πράγματα αντικειμενικά και χωρίς παρωπίδες (δηλαδή καμία)...

  45. σταρατα avatar
    σταρατα 09/02/2013 23:34:39

    κι απο 'μένα 1000++++++++++++++++++++

  46. CRYSTAL SHIP avatar
    CRYSTAL SHIP 09/02/2013 23:35:34

    The Doors - Crystal Ship

    Before you slip into unconsciousness
    I'd like to have another kiss
    Another flashing chance at bliss
    Another kiss, another kiss

    The days are bright and filled with pain
    Enclose me in your gentle rain
    The time you ran was too insane
    We'll meet again, we'll meet again

    Oh tell me where your freedom lies
    The streets are fields that never die
    Deliver me from reasons why
    You'd rather cry, I'd rather fly

    The crystal ship is being filled
    A thousand girls, a thousand thrills
    A million ways to spend your time
    When we get back, I'll drop a line

  47. πολίτης avatar
    πολίτης 09/02/2013 23:55:13

    Με συγχωρείτε, αλλά όποιος πιστεύει ότι το θέαμα αυτό προήλθε από συμπλοκή, παίρνει βραβείο αφέλειας.
    Αυτόπτες μάρτυρες 2 (τρέχα γύρευε)
    Την κατάθεση του μόνου αξιόπιστου μάρτυρα, του ομήρου, γιατί δεν τη γνωρίζουμε; Είπε, διάβασα, ότι δεν κατάλαβε πώς βγήκαν από το βαν οι δράστες και η αστυνομία θεωρεί την κατάθεση αληθή.
    Τον είχαν ναρκώσει ή κουκουλώσει; Θα το μαθαίναμε.
    Τα συμπεράσματα από κει και πέρα βγαίνουν εύκολα...

  48. Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
    Η Αλίκη των θαυμάτων 10/02/2013 00:57:28

    @ ΚΜ : ή μήπως Επιθεωρητή Ζακ Κλουζώ ?? Χα χα χα

  49. Antonis avatar
    Antonis 10/02/2013 01:36:59

    Ήθελα νά΄ξερα,πόσοι απ'όσους πραγματικά πιστεύουν πως οι μούρες των πιτσιρικάδων έγιναν έτσι κατά τη σύλληψη,έχουν δώσει-ή φάει- ποτέ τους ξύλο.

    Ακόμα περισσότερο θα ήθελα να είχα μια εικόνα για το προφίλ αυτών(σπουδές,εργασία κλπ) που δεν καταλαβαίνουν αν η δημοσίευση των συγκεκριμένων φωτό λειτουργούν θετικά ή αρνητικά για την αστυνομία,την κυβέρνηση και την κοινωνία κατ'επέκταση.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Antonis 10/02/2013 11:32:15

      Αν πέσουν δηλ. 2-3 άτομα πάνω σε κάποιον και τον βαράνε όλοι μαζί ώσπου να του πάρουν το Καλάσνικοφ ή ώσπου να μπορέσουν να τον ακινητοποιήσουν και να του βάλουν τις χειροπέδες την ώρα που αυτός αντιδρά χτυπώντας όπου μπορεί, πιστεύεις δηλαδή αυτός στο τέλος θα βγει με ένα καρούμπαλο μόνο ε; Μερικοί απελπισμένα προσπαθείτε να δικαιώσετε τα προειλημμένα συμπεράσματα σας, κάντε τουλάχιστον υπομονή ώσπου να (αν) σας δικαιώσει η δικαστική έρευνα και μην εκτίθεστε προτρέχοντας...

  50. Αυτόπτης μάρτυρας avatar
    Αυτόπτης μάρτυρας 10/02/2013 12:44:06

    Τα πράγματα έγιναν έτσι: Οι τρομοκράτες δεν παρέδιδαν τα όπλα και μάλιστα άνοιξαν πυρ ενάντια στους αστυνομικούς. Αλλά για καλή τους τύχη οι σφαίρες σταμάτησαν στους σταυρούς που φορούσαν στο στήθος τους(ο θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά και τον ένστολο επίσης). Ε και αυτοί μετά θύμωσαν και όρμησαν με γυμνά χέρια μπροστά στις ριπές ακινητοποίησαν τους τρομοκράτες και χειροδίκησαν.

  51. Πετρος avatar
    Πετρος 10/02/2013 14:20:59

    Μια ερωτηση...Μας ειπαν ποσες σφαιρες βρεθηκαν πανω τους;Μαλλον οχι εε;

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Πετρος 10/02/2013 16:11:57

      Όντως καμία σφαίρα δε βρέθηκε επάνω τους, παρ'όλο που δεν έγινε ακόμη η ιατροδικαστική εξέταση. Σε κάθε άλλη χώρα που οι πολίτες και οι πολιτικοί δεν έχουν συγκεχυμένες προτεραιότητες και παιδαριώδη λογική, τρομοκράτης με πολεμικό όπλο στα χέρια και όμηρο, θα βρίσκονταν με εκατοντάδες σφαίρες σφηνωμένες επάνω του.

  52. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 10/02/2013 16:27:14

    Όχι δεν έγιναν έτσι. Οι αστυνομικοί τους προσέφεραν μια ανθοδέσμη κάνοντάς τους τσίφτηκες ματιές, οι τρομοκράτες συγκινήθηκαν και μια και τα καλάσνικοφ και τα αλεξίσφαιρα τα είχαν μόνο για να ρίξουν με ασφάλεια μπαλωθιές αν τους καλούσαν σε κανα κοζανίτικο γάμο, τα παρέδωσαν σε αντάλλαγμα της ανθοδέσμης και οι βασανιστές αστυνομικοί τους έδειραν στην συνέχεια, διότι νόμιζαν ότι κανένας δε θα πρόσεχε τους μώλωπες στις φωτογραφίες. Δεν υπολόγιζαν όμως στα συριζέικα σαΐνια...

  53. ΚΜ avatar
    ΚΜ 10/02/2013 16:40:02

    Αντιπαρέρχομαι την ευτέλειά σου. Άμα νομίζεις ότι τα ψευδώνυμα-μούφες υποκαθιστούν τα επιχειρήματα, είσαι γελασμένη. Όταν ποστάρεις δημοσίως, θα τρώς αντίλογο - σ'αρέσει δεν σ'αρέσει. Κανέναν σχολιαστή δεν αποθαρρύνεις με αυτές τις καταχρηστικές πρακτικές - απεναντίας εκτίθεσαι.

  54. Anonimos avatar
    Anonimos 14/03/2013 15:41:29

    Παίδες, στο σάιτ βρίσκει κανείς κι άλλα άρθρα, π.χ.:
    Πάνω από 1,5 εκατ. Έλληνες χωρίς δουλειά
    http://www.antinews.gr/2013/03/14/208292/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AntiWeblog+%28ANTI+WEBLOG%29
    Εκεί δεν έχει ποστάρει κανείς...
    Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια, αλλά οι αναγνώστες του παρόντος σάιτ φαίνεται να προβληματίζονται περισσότερο για το αν έπρεπε να φάνε ξύλο οι "τρομοκράτες" και να δημοσιοποιηθούν οι φωτογραφίες ή να το κρατήσουν μυστικό, από το ότι η ανεργία βρίσκεται σε δυσθεώρητα ύψη και συνεχίζει να ανεβαίνει.
    Η βία φέρνει βία, πράγματι. Το θέμα είναι ποιά βία προηγείται...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.