#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/03/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η βάση της ΝΔ ρυθμιστής και κυρίαρχος του παιχνιδιού

[caption id="attachment_152152" align="alignnone" width="600" caption="Ομιλία Σαμαρά στον Badminton, αρχή της εκστρατείας για ηγεσία ΝΔ"][/caption]

Την επομένη των εκλογών του 2009, όταν η ΝΔ έχασε παταγωδώς την εξουσία από ένα ΠΑΣΟΚ που αποδείχτηκε σύγχρονη λαίλαπα και καταστροφέας της χωράς, οι χιλιάδες οπαδοί της, η βάση της άρχισε να αυτοοργανωνεται. Και επειδή τέθηκε άμεσα το θέμα αλλαγής αρχηγού, χιλιάδες ψηφοφόροι της που την προηγούμενη την είχαν τιμωρήσει απέχοντας απαξιώνοντας την εκλογική διαδικασία, στράφηκαν ξανά στο κόμμα και καθόρισαν την έκβαση της διαδικασίας εκλογής του νέου αρχηγού.

Ανεπηρέαστοι από μηχανισμούς και κομματική καμαρίλα, κρατικοδίαιτα κομματικοδίαιτα στελέχη, γόνους, επιγόνους, ανθρώπους του κομματικού σωλήνα, παρενέβησαν δυναμικά και άλλαξαν τη ρότα της ιστορίας του κόμματος της ΝΔ. Η πολυπληθής και υγιής βάση απεφάνθη: παρέδωσε το κόμμα στα χέρια του Αντώνη Σαμαρά, στην πιο δύσκολη μεταπολιτευτικά περίοδο για τη χώρα, με εντολή να πάρει το καράβι της χώρας στα χέρια του. Μετά την καταλυτική παρέμβαση της βάσης στη διαδικασία εκλογής του Αντώνη Σαμαρά και την πλήρη ισχυροποίηση του, η βάση ανέμενε ένα ‘ανελέητο’ ξεσκαρτάρισμα προσώπων που απαξίωσαν η συνέχιζαν να απαξιώνουν κάθε έννοια πολιτικής. Όμως, τι είδους κάθαρση να συντελεστεί όταν αποτελούσαν την πλειονότητα στο κόμμα; Πόσοι να αποχωρήσουν και ποιος τελικά να μείνει; Η βάση απαίτησε νέα πρόσωπα, καταξιωμένα στην κοινωνία, άξια να επωμιστούν το βαρύ έργο μιας εξαιρετικά δύσκολης εποχής. Πολλοί λίγοι προσέτρεξαν. Εκτός ελαχίστων φωτεινών εξαιρέσεων, και οι «νέοι» ήταν μία από τα ίδια. Γόνοι, επίγονοι, παλαιοί αποτυχόντες που θέλουν να ξαναδοκιμάσουν, ευκαιριακοί παίκτες της αγοράς «γατόνια», προβεβλημένα πρόσωπα της τηλεόρασης, απογοήτευση... Βλέπετε το κόμμα, η πολιτική, οι πολιτικοί ήταν παντελώς απαξιωμένοι. Και τότε εμφανίστηκε η λεκτική βία, τα γιαούρτια, τα νεράντζια! Φόβισαν πολλούς σοβαρούς και απομάκρυναν ακόμη περισσότερους. Τι δουλειά έχω εγώ;

Σήμερα βρισκόμαστε ενάμιση με δύο μήνες πριν από την διεξαγωγή πρόωρων εκλογών. Το κόμμα της ΝΔ καταρτίζει ήδη τα ψηφοδέλτια των εκλογών ανά την χώρα. Ακούγονται πολλά ονόματα και γράφονται περισσότερα! Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι ονόματα που προκαλούν στον κόσμο το λιγότερο λεκτική βία, θα μπορούσαν να επιβιώσουν μετεκλογικά;  Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά και οι ίδιοι και προσπαθούν να διασωθούν “εκβιάζοντας” με υπόγειες διαδρομές και διαρροές. Παρουσιάζοντας μαϊμού δημοσκοπήσεις που τους χαρίζουν ποσοστά Τσαουσέσκου, και πρωτιές πρωτοκλασάτων σε καιρούς ευημερίας της πολιτικής! Η παραπολιτική άλλωστε αποτελούσε πάντα το κύριο προστατευτικό τους όπλο!

Παράλληλα, παραμονές της πιο κρίσιμη μάχης που δίνει το κόμμα στην μεταπολιτευτική περίοδο, της μάχης στην οποία θα κριθεί όχι μόνο το μέλλον της Ελλάδας, αλλά και η ύπαρξη ακόμα του πράσινου εφιάλτη που δυναστεύει τις ζωές μας τόσα χρόνια, βλέπουμε ορισμένους "ανεξάρτητους" τάχα βουλευτές που εξελέγησαν με την δική μας ψήφο να αμφισβητούν την αυτοδυναμία της παράταξή μας με μοναδικό τους επιχείρημα ότι είναι τάχα πιο πατριώτες από εμάς.

Προς μέγιστη απογοήτευση τους ευτυχώς υπάρχει και ο κυρίαρχος λαός, η υγιής βάση! Η συνεχής απαίτηση της για κάθαρση το αποδεικνύει τρανά.

Αυτό θα πράξει και στις επικείμενες εκλογες.

Αυτή τη φορά δεν θα καθίσουμε σπίτια μας!

Αυτή τη φορά δεν θα τιμωρήσουμε τους εαυτούς μας!

Αυτή τη φορά θα καθαρίσουμε το κόμμα και θα τιμωρήσουμε τους εχθρούς του.

Και θα δώσουμε τη δυνατότητα στον Αντώνη Σαμαρά να κυβερνήσει αυτοδύναμα έχοντας δίπλα του ανθρώπους και στελέχη τους ικανούς και τους άξιους!

Εκεί και θα κριθεί!

Ούτε μία ψήφος χαμένη λοιπόν στους απανταχού γόνους, επιγόνους, απογόνους, παραγόνους, και απαξιωμένους!

Αγανακτισμένη

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 16/03/2012 08:34:58

    Συμμετέχουμε μαζικά και στηρίζουμε τη Ν.Δ, τη μόνη ορθολογισμένη πολιτική πρόταση και γυρίζουμε τη πλάτη στους πάσης φύσεως πολιτικάντηδες. Προσωπικά δεν νιώθω καμία ενοχή από την συνεχή υποστήριξη στη δεξιά παράταξη. Υπάρχει λογική ακολουθία και στην κάλπη ρίχνω πάντα, από τότε που ψηφίζω, ψηφοδέλτιο της Ν.Δ χωρίς επιλογή βουλευτή. Δίνω δύναμη στον εκάστοτε αρχηγό. Αυτό θα κάνω και τώρα. Ψηφοδέλτιο Ν.Δ χωρίς σταυρό για δύναμη στον Σαμαρά. Αρκεί ο αρχηγός να είναι άξιος. Αυτόν θα κατηγορήσω εάν αποτύχουμε αυτόν και θα στηρίξω με όλες τις δυνάμεις μου.

    • spiros avatar
      spiros @ Dexi Extrem 16/03/2012 09:39:31

      Η ηγεσία ενισχύεται όταν τις παρέχουμε περισσότερες επιλογές από καλά στελέχη. Αν λοιπό εγώ ο περιφερειακός ψηφοφόρος που γνωρίζω καλύτερα ως τοπικός ψηφοφόρος δεν κάνω σωστές επιλογές μάλλον δεν ενισχύω την ηγεσία. Αντίθετα περιορίζω τις επιλογές του. Είναι καθήκον μας να επιλέξουμε ότι καλύτερο θα περιλαμβάνει προσεχώς το ψηφοδέλτιο.

      • Dexi Extrem avatar
        Dexi Extrem @ spiros 16/03/2012 10:19:36

        Εννοείται ότι υπάρχουν απόψεις πολλές που μπορεί να έχουν και δίκιο. Εγώ μόνο την άποψή μου διατυπώνω. Μπορεί να κάνω και λάθος, όμως θα το ξανακάνω πάλι: Λευκή επιταγή στον Σαμαρά!

        • Α avatar
          Α @ Dexi Extrem 16/03/2012 12:40:14

          μην βάλουμε σε πειρασμό και βρεθεί κανένας επιτήδειος και ¨σταυρώσει¨το ασταύρωτό¨ σου ψηφοδέλτιο;
          Δεν ξέρω αν γίνονται ... και τέτοια.
          Ασε καλύτερα, φύλαγε τα ρούχα σου , να έχεις τα μισά.

          • juliet avatar
            juliet @ Α 16/03/2012 12:43:42

            Γίνονται,γίνονται αλλά κωλύομαι ...προσωπικά δεδομένα βλέπεις .Εννοείτε ότι έχεις δικούς σου ανθρώπους και προσέχουν.

          • Dexi Extrem avatar
            Dexi Extrem @ Α 16/03/2012 12:59:51

            Σιγά τα ρούχα.

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ Dexi Extrem 16/03/2012 14:14:01

            Για πολλά χρόνια , έκανα και εγώ το ίδιο. Το έριχνα χωρίς σταυρό, ούτως ή άλλως το κόμμα ενισχύεται που είναι και το ζητούμενο. Τώρα Juliet και Α, μου βάλατε ιδέες.....

          • Patraso avatar
            Patraso @ Diamond Angel 16/03/2012 14:31:35

            τον φούφουτο σταυρώνουμε που έγραψε και κάποιος!
            κανέναν από αυτούς που μας πλήγωσαν!!

          • Heaven avatar
            Heaven @ Patraso 16/03/2012 15:12:28

            επέστρεψαν τα πρώτα πέντε απολωλότα πρόβατα!!
            περιμένουν να "σταυρωθούν" μετά το Πάσχα!!!!

          • juliet avatar
            juliet @ Dexi Extrem 16/03/2012 15:21:35

            Οσο και να με προκαλέσεις Δεξι Εχτρεμ δεν θα πω ,και μη σχίζεις τα ρούχα σου γιατί ειναι δύσκολες οι εποχές γι΄άλλα.Να ξέρεις ότι γνωρίζω και μάλιστα πολύ καλά .Δεν λέω ποτέ κάτι αν δεν το γνωρίζω ή δεν είμαι σίγουρη.

  2. Mara avatar
    Mara 16/03/2012 08:35:15

    Άς προκηρυχθούν πρώτα ο θεός με το καλό οι εκλογές, (ένας φόβος υπάρχει ακόμα, μην τυχόν και γίνει κάποια στραβή...) και μετά τα ξαναλέμε...
    Το παν είναι η προκήρυξη. Να κλείσει η βουλή και τότε θα αρχίσουν οι εκπλήξεις... για κάποιους εύχαριστες και για κάποιους πολύ δυσάρεστες.
    Μεγάλος ο αγώνας, μεγάλη όμως και η νίκη!!!
    Νίκη για την πατρίδα!!!

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Mara 16/03/2012 08:56:18

      για πολλούς Μαρα θα είναι δυσάρεστες!
      Πολύ δυσάρεστες!
      Αφού δεν το πήραν μόνοι τους χαμπάρι να αποσυρθούν θα τους αποσύρει ο λαός βαρύγδουπα!

      Ονόματα "βαριά" να μένουν απέξω που θα ζαλιστουν!!

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Κωσταντινος Π. 16/03/2012 14:24:37

        Για να μείνουν απ' έξω τα "βαριά" ονόματα με το μικρό ειδικό βάρος, πρέπει οι σταυροί να μπουν όλοι, φίλε μου. Καμιά ευκαιρία για πανηγυρισμούς την άλλη μέρα, από τα καμώματα της νύχτας με την υπερωριακή εργασία των "ομοιόχρωμων" στυλό. Συνήθης πρακτική των "φρουρών" των "βαρέων" ονομάτων!

        • Heaven avatar
          Heaven @ Αφροδίτη 16/03/2012 15:02:50

          ἔχουσιν γνώσιν οἱ φύλακες

  3. nikos avatar
    nikos 16/03/2012 08:37:35

    Μπράβο.Την αυτοδυναμία στηΝ.Δ θα εξασφαλίσει η βιτρίνα του κόμματος που είναι το ψηφοδέλτιο

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ nikos 16/03/2012 08:52:31

      Την αυτοδυναμία στηΝ.Δ θα την εξασφαλίσει η βάση του κόμματος!
      Η υγιής βάση!!!

      "Ούτε μία ψήφος χαμένη λοιπόν στους απανταχού γόνους, επιγόνους, απογόνους, παραγόνους, και απαξιωμένους!"

      Μπράβο αγανακτισμένη! Μαζί σου!

      • juliet avatar
        juliet @ Κατερινα 16/03/2012 09:12:06

        Kαλημέρα,
        κορίτσια μαζί σας .Μήπως ήλθε η ώρα να αγωνιστούμε περισσότερο ,η Πατρίδα ανήκει στα παιδιά μας .Είναι κανόνας τα κράτη να έχουνε ονομασία γένους θηλυκού, τυχαίο;Η ψήφο μας τούτη τη φορά θα είναι για ένα καλύτερο αύριο ,φτωχό αλλά αξιοπρεπές.Η δύναμη στον Σαμαρά είναι αυτό που χρειάζεται για να μπορέσει να αγωνιστεί για την Ελλάδα και μόνο.

        • Αιμιλια Σ. avatar
          Αιμιλια Σ. @ juliet 16/03/2012 09:37:55

          αυτή τη φορά εγώ προσωπικά θα ψηφίσω τον πιό άγνωστο του ψηφοδελτίου στην περιφέρεια μου!
          που δεν θα είναι γιος, εγγονός, ανιψιός κανενός!
          θα δώσω ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ευκαιρία στον Σαμαρα!
          αν με απογοητεύσει θα τον στείλω και αυτόν στο ανάθεμα!

          • juliet avatar
            juliet @ Αιμιλια Σ. 16/03/2012 09:47:01

            Καλήμερα,
            ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!

  4. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 16/03/2012 09:00:31

    Πολύ σωστή θέση.

  5. χωρις μασκα avatar
    χωρις μασκα 16/03/2012 09:44:37

    Μαζύ σου κι εγώ Αγανακτισμένη.Ιδιαίτερα στο σημείο περί απογόνων,επιγόνων,
    γόνων κ.λ.π.Μπορούμε σε κάθε εκλογική περιφέρεια να ψηφίσουμε τους λιγότερο
    διάσημους;Τους πιο έντιμους,τους πιο άφθαρτους; Τους πιο κοντινούς μας; Αυτούς που δεν αυτοδιαφημίζονται ως αυθεντίες. Αυτούς που δεν αυτοδιαφημί-ζονται ως μέλλοντες υπουργοί;
    Ας μαζέψει ο Σαμαράς προκαταβολικά και τις παραιτήσεις μερικών,μερικών γόνων που ετοιμάζονται να παίξουν τα γνωστά παιχνιδάκια μετά τις εκλογές. Κανείς να μην είναι δεμένος με το έδρανο της βουλής. Να παραδίνουν την έδρα τους. Εκεί θα πάνε για να μας υπηρετήσουν.Να βάλουν όλοι οι υποψήφιοι την
    υπογραφή τους κάτω από ένα μίνιμουμ πρόγραμμα που θα γίνει γνωστό στους
    ψηφοφόρους.Καμμιά παρέκληση από αυτό.Γιατί όποιος καεί στο χυλό φυσά και το γιαούρτι.Καλό αγώνα .

  6. nikos avatar
    nikos 16/03/2012 09:49:38

    Κατερίνα,φυσικα η υγειής βάση θα δώσει την αυτοδυναμία,μόνο που για να εμπνευστεί, προυπόθεση αποτελούν τα καθαρά και ανανεωμένα ψηφοδέλτια.

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ nikos 16/03/2012 10:50:58

      συμφωνώ απολύτως!
      ακούμε ονόματα καθημερινά που μας σηκώνεται η τρίχα!φοβαμαι οτι θα δούμε χειρότερα!
      παει στο κάλο ένα έστω και μονόφθαλμο δεν θα έχει το ψηφοδέλτιο;
      ε, αυτόν θα ψηφίσω!
      ελπίζοντας οτι το τοπίο θα ξεκαθαρίσει, έστω και μερικώς, και την επόμενη φορά που θα είναι σύντομα απ΄οτι φαίνεται, άνθρωποι σωστοί προσελκυστούν από την "εξουσία" και αλλάξει πλήρως το πολιτικό σκηνικό!
      δυστυχώς οι τέτοιες αλλαγές δεν γίνονται "heute auf morgen" για να μην ξεχνάμε και τους κυρίαρχους φίλους γερμανο;yς!!! (κάνουμε και χιούμορ!!!)

  7. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 16/03/2012 10:01:34

    Για τους παραπάνω λόγους, ας στείλουμε στα σπίτια τους, όλους όσους με τον έναν ή τον άλλο τρόπο βρέθηκαν στη μέχρι σήμερα στα βουλευτικά έδρανα, σε κυβερνητικές θέσεις και ας στηρίξουμε νέα πρόσωπα, άφθαρτα, καθαρά.
    Πρόσωπα που ο καθένας από εμάς θα γνωρίζει ότι έχουν πετύχει στον επαγγελματικό τους στίβο, ότι έχουν την αποδοχή της κοινωνίας στην οποία ζουν και δραστηριοποιούνται.
    Ας δώσουμε στο Σαμαρά μια νέα κοινοβουλευτική ομάδα, από κάθε άποψη.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Igor Rasputin 16/03/2012 11:37:55

      ''Ας δώσουμε στο Σαμαρά μια νέα κοινοβουλευτική ομάδα, από κάθε άποψη''.'Εξ'οσων γνωριζω αυτο εκφραζει και την συντριπτικη πλειοψηφια των ψηφοφορων !Συμφωνω απολυτα !

  8. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 16/03/2012 10:10:17

    Ξέρεις καλύτερα; Είσαι σίγουρος;

    • juliet avatar
      juliet @ Dexi Extrem 16/03/2012 10:14:38

      Kαλημέρα,
      δεν είναι σίγουρος αλλά δεν μπορώ να του αλλάξω γνώμη .Οικογενειακές υποθέσεις ..:)

      • Α avatar
        Α @ juliet 16/03/2012 10:59:28

        το ασταύρωτο ψηφοδέλτιο δεν βοηθάει τους νέους υποψηφίους , αλλά τους παλιούς που θα έχουν σταυρό προτίμησης και θα προηγηθούν.
        καλού, κακού ας βάλουμε σταυρούς και μάλιστα όλους όσους δικαιούμαστε ανάλογα με την περιφέρεια.

        • juliet avatar
          juliet @ Α 16/03/2012 11:29:14

          Aρα έκανα λάθος ,οκ σταυρώνω!

  9. ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 16/03/2012 10:34:14

    Θά υπενθυμίσω αυτό πού εδήλωσε ό Σαμαράς,λίγους μήνες, μετά τήν εκλογήν του από τήν βάση τής Ν.Δ.

    ##Εγώ τήν κάθαρση στό κόμμα τήν έκανα!.
    Σειρά τώρα έχουν οί ψηφοφόροι-μέλη τής Ν.Δ.##!!

    Έφθασε λπν ή ώρα τού ΝεοΔημοκράτη ψηφοφόρου γιά τήν τελική κάθαρση στό κόμμα!!
    Μετά από τήν απομάκρυνση από τήν..... κάλπη,ΟΥΔΕΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ!!!

    (ήδη τήν μία ##παρτίδα## τήν ξεφρτωθήκαμε,δλδ κάποιους τύπου κι είδους μαρκόπουλου,ζώη,καμμένου καί Σια.
    Σειρά τώρα έχουν οί υπόλοιποι, ΓΝΩΣΤΟΙ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΑΝΙΚΑΝΟΙ.
    Ούστ!!!!!))

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 16/03/2012 14:39:31

      εντάξει δεν την έκανε την κάθαρση ο πρόεδρος, μην λέμε λόγια γιατί μας διαβάζει και κόσμος.
      Εγώ δέχομαι αυτό που γράφει η "αγανακτισμένη" πιο πάνω:
      " Όμως, τι είδους κάθαρση να συντελεστεί όταν αποτελούσαν την πλειονότητα στο κόμμα; Πόσοι να αποχωρήσουν και ποιος τελικά να μείνει; Η βάση απαίτησε νέα πρόσωπα, καταξιωμένα στην κοινωνία, άξια να επωμιστούν το βαρύ έργο μιας εξαιρετικά δύσκολης εποχής. Πολλοί λίγοι προσέτρεξαν. Εκτός ελαχίστων φωτεινών εξαιρέσεων, και οι «νέοι» ήταν μία από τα ίδια."

      Εμείς θα κάνουμε την κάθαρση! Και θα είναι και βροντερή!!!

  10. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 16/03/2012 10:53:07

    Είναι ίσως η τελευταία μας ευκαιρία να ξεφορτωθούμε βαρώνους και κόμηδες και πρίγκιπες. Ας ψηφίσουμε τους πιό ικανούς. Στις μεγάλες εκλογικές περιφέρειες είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τους υποψήφιους, στις μικρές όμως, στις τοπικές κοινωνίες ο κόσμος γνωρίζει τους επιτυχημένους κι έντιμους. Ας τους ψηφίσει...

    • Patraso avatar
      Patraso @ σιδεράκιας 16/03/2012 14:42:24

      στις μεγάλες περιφέρειες τους πιό άγνωστους!
      Δεν θα μας καθήσουν καμμιά δεκαριά καλοί;
      Εμένα μου φτάνει! Ασε που θα πάνε σπίτι τους τα απολειφάδια που μαζεύτηκαν χρόνια τώρα!

  11. Bohemian avatar
    Bohemian 16/03/2012 11:06:18

    Ο νεοφιλελεύθερος Στέφανος Μάνος επιστρέφει στη Ν.Δ; Θα το δούμε κι αυτό;

    • GO avatar
      GO @ Bohemian 16/03/2012 11:21:07

      Αυτό από πού προκύπτει;

      • juliet avatar
        juliet @ GO 16/03/2012 11:45:28

        Oτι θέλει ο καθένας λέει ....και ο Σουφλιάς νομίζω ,αν σου έρχεται στο νου και σένα κάποιος πέστο ,στη παιδική χαρά τα παιδάκια ότι θέλουν λένε για να τραβήξουν την προσοχή της δασκάλας.

        • GO avatar
          GO @ juliet 16/03/2012 11:51:02

          Εντάξει, άκουσα για τον Δελαπατρίδη και με μεταγραφή από την αριστερά (και τον άλλο κόσμο) την Μαρίκα Παλαίστη.

          • juliet avatar
            juliet @ GO 16/03/2012 12:09:10

            χαχαχα,δηλ.και οι πεθάμένοι πιάνουν σειρά για τα ψηφοδέλτια;αυτό και αν είναι νέο!

  12. anonymous avatar
    anonymous 16/03/2012 11:38:12

    Πρόβλεψη:
    Αν η ΝΔ ψηφίσει την αποικιοκρατική δανειακή σύμβαση θα έχει πλέον να δυανύσει μερικές χιλιάδες έτη φωτός , ώστε να φτάσει στην αυτοδυναμία.

    Τα διλήμματα τύπου ευρώ ή δραχμή μάλλον δε φαίνεται να λειτουργούν , όχι όσο θα ήθελαν ορισμένοι.
    Γιατί σε τι διαφέρει ένας άνεργος των 350 ευρώ , ένας εργαζόμενος με βασικό 400 ή ένας συνταξιούχος των 500 (που από τον Ιούνιο θα είναι λιγότερα) από τους αντίστοιχους που θα αμείβονται με δραχμές όσο πληθωριστικές κι αν είναι αυτές??

    Το ερώτημα αυτό ακούγεται σε όλο και μεγαλύτερα τμήματα του πληθυσμού και οι νεφελώδεις (προς το παρόν) διακηρύξεις για ανάπτυξη, επανεκκίνηση και λοιπά ξύλινα και χιλιοειπωμένα , εν πολλοίς από τα ίδια πρόσωπα , λόγια δε φαίνεται να δίνουν πειστικές απαντήσεις.

    • Dexi Extrem avatar
      Dexi Extrem @ anonymous 16/03/2012 12:15:56

      Γιατί συνεχίζετε να διατυπώνετε απόψεις που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια; Οι πληθωριστικές δραχμές που υποτίθεται ότι είναι καλύτερες δεν θα αγοράζονται από κανέναν. Κανείς δεν θα θέλει τις πληθωριστικές δραχμές με αποτέλεσμα να χρειάζεσε ένα μηνιάτικο για να βάλεις 10 λίτρα βενζίνα. Αυτό δεν το δέχεσαι. Το γνωρίζω. Όπως δεν το δέχονται και εκείνοι οι οποίοι ακόμη υποστηρίζουν ότι τα λεφτά της τρόϊκα πήγαν όλα σε χρεωλύσια και τόκους και όχι σε μισθούς-συντάξεις. Λάθος.

      • GO avatar
        GO @ Dexi Extrem 16/03/2012 12:17:54

        Σωστό το πρώτο θέμα, λάθος το δευτερο.
        Εξασφάλισες τη βάση.

        • juliet avatar
          juliet @ GO 16/03/2012 12:54:01

          Και σε είχα για έξυπνο,νομίζεις ότι διαπραγματεύσεις ήτανε για να πληρωθούν οι μισθοί και οι συντάξεις;Ητανε για να πληρωθούν μόνο και μόνο χρεωλύσια και τόκοι.Οι πληρωμές γίνονται από τις σάρκες μας αυτό είναι η πραγματικότητα και μην τρέφεις αυταπάτες .Tα χαράτσια ,η μείωση του αφορολόγητου ,οι συμμετοχές στα φάρμακα ,εξετάσεις,το εισιτήριο στο νοσοκομείο τι είναι; Είναι οι σάρκες του λαού ,μπορεί να είναι γρατζουνιές αλλά είναι αίμα.Η λογική τώρα λέει στέκομαι στα πόδια μου και πράττω χωρίς νταβατζίδες και προστάτες.Δημεύω ,απαιτώ αποζημιώσεις και ελέχγω τα πάντα με βάσεις δεδομένων.Ο πρώτος που θα πιαστεί ,φυλακή και δήμευση της περιουσίας του και αρχίζουν όλα να πέρνουν το δρόμο τους.

          • Dexi Extrem avatar
            Dexi Extrem @ juliet 16/03/2012 13:45:35

            Ρώτησες: "Tα χαράτσια ,η μείωση του αφορολόγητου ,οι συμμετοχές στα φάρμακα ,εξετάσεις,το εισιτήριο στο νοσοκομείο τι είναι; "
            Απάντηση: Αυτά δεν βρήκαμε λεφτά για να τα συντηρήσουμε πλέον. Η διαπραγμάτευση έγινε για το τί θα τα κάνουμε τα χρήματα. Αν ήταν να πληρωθούν μόνο οι ληξιπρόθεσμες οφειλές δεν θα χρειάζονταν διαπραγμάτευση. Ο ΓΑΠ προτίμησε να κάνει οριζόντιες περικοπές από το να ιδιωτικοποιήσει τη ΔΕΗ. Τί να κάνουμε; Αυτή είναι η αλήθεια. Ο σοσιαλισμός/μαγκιά πληρώνεται.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ juliet 16/03/2012 13:47:05

            Σαρκες του λαου αλλα μερος των μισθων πληρωνουν.
            Ακουμε ιστοριες για τοκους και χρεη αλλα κανεις δεν μας εχει πει το εξης - ποσα λεφτα απο τους φορους - τις σαρκες - πανε για πληρωμη τοκων των δανειων.
            Ξανακανω την ερωτηση για τους αντιμνημονιακους.Ποσοι φοροι πανε για πληρωμη τοκων.
            Ουτε σεντ.Ολα πληρωνονται απο τους ξενους αφου ακομη δεν υπαρχει πρωτογενες πλεονασμα.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Dexi Extrem 16/03/2012 13:00:52

        Σαν να ακούω τον Πεταλωτή , το Μπάμπη Παπαδημητρίου και το Γιώργο Καρατζαφέρη μαζί.
        Απαντώ:
        1.Φυσικά και δε πήγαν τα χρήματα σε μισθούς και συντάξεις.
        Έχει αναλυθεί πολλάκις και εδώ στο antinews και σε πάμπολλα οικονομικά και πολιτικά sites.
        2.Δεν υπάρχει σχεδόν καμμιά απολύτως διαφορά , επαναλαμβάνω , μεταξύ ενός νομίσματος που δεν το έχεις στη τσέπη σου, και ενός νομίσματος πληθωριστικού.
        Και λέω σχεδόν γιατί με το δικό σου νόμισμα (έστω και αν στην αρχή είναι πληθωριστικό) έχεις κάποια περιθώρια ελιγμών.
        Tα ζητήματα που εντέχνως απέφυγες να ασχοληθείς είναι αν η δανειακή σύμβαση εξυπηρετεί την Ελλάδα και την ανάκαμψή της και αν πρέπει να ψηφιστεί από τη Νέα Δημοκρατία αφενός, και αφετέρου η απουσία συγκεκριμένων προτάσεων (τουλάχιστον προς το παρόν) από το πολιτικό λόγο της Νέας Δημοκρατίας.

        Εκτός και εάν ανάπτυξη θεωρείται η εκποίηση της δημόσιας περιουσίας και ελπίδα η υποθήκευση του μέλλοντος της χώρας όπως ακριβώς πρεσβεύει η δανειακή σύμβαση.

        • EVANGELOS avatar
          EVANGELOS @ anonymous 16/03/2012 13:02:43

          +1 εκ...

        • Dexi Extrem avatar
          Dexi Extrem @ anonymous 16/03/2012 13:29:44

          Ευχαριστώ για τις παρομοιώσεις. Επίσης ευχαριστώ την Juliet που έμμεσα με αποκάλεσε βλάκα. Παρακάτω: Δηλαδή εάν η Ν.Δ υπερψηφίσει τότε θα ισχύουν όλοι αυτοί οι χαρακτηρισμοί και για το Σαμαρά; Για ρίξτε μια ματιά στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών και γράψτε μου με τί χρήματα θα πληρωθούν οι μισθοί και οι συντάξεις. Τα χρήματα αυτά από που θα έρθουν; Από την εσωτερική φορολόγηση; Μάλλον έχετε διαμορφώσει άποψη λανθασμένη και δεν θέλετε να δείτε την πραγματικότητα.

          • GO avatar
            GO @ Dexi Extrem 16/03/2012 14:08:36

            Ο κυνικός μητσοτακισμός ξύπνησε μέσα σου.

          • Heaven avatar
            Heaven @ GO 16/03/2012 14:46:31

            Go, μη μου τον τρελλάνεις να χαρείς!
            Είδαμε και πάθαμε να τον ηρεμήσουμε!
            Στην ίδια όχθη είμαστε!

          • juliet avatar
            juliet @ Heaven 16/03/2012 15:13:58

            Μάλλον εγώ φταίω.Ηρέμησε δεν σε είπα βλάκα ,είπα σ΄είχα για έξυπνο,διαφέρει.
            Και επιμένω τα χρήματα δεν πήγαν για μισθούς και συντάξεις.Τώρα τι θα κάνει ο Σαμαράς ,είναι υποχρεωμένοι ν΄αναλύσουν το οικονομικό τους πρόγραμμα.Υπάρχει βέβαια μια δυσκολία ,ξέρουν την αλήθεια για το πραγματικό έλλειμα;

          • ano-kato avatar
            ano-kato @ Dexi Extrem 17/03/2012 19:43:03

            Φίλε Dexi Extrem όλα αυτά που υποστηρίζετε τώρα γιατί δεν τα υποστηρίζατε πριν την συγκυβέρνηση;

  13. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 16/03/2012 12:05:20

    το μεγαλύτερο ποσοστό που έχει ποτέ συγκεντρώσει η ΝΔ είναι 47% ...

    δεδομένου ότι όπως φαίνεται τα άλλα δεξιά (εντός ή εκτός εισαγωγικών) κόμματα θα πάρουν μαζί 12-15% ... ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ το κόμμα θα πάρει 32-35% (πράγμα που με τα μέχρι τώρα στοιχεία φαντάζει εντελώς απίθανο ... )

    ΑΣΧΕΤΩΣ του τι εύχεται ο καθένας στα σοβαρά μπορεί κάποιος μετά από ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ανάλυση να καταλήξει σε συμπέρασμα αυτοδυναμίας ???

    αφήστε τα γκάλοπ , το πασόκ , το τι θέλει , το θα ευχότανε κλπ κλπ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΔΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ

  14. Λουκάς avatar
    Λουκάς 16/03/2012 12:08:53

    Αγανακτισμένη είσαι σίγουρη ότι εμείς θα καθορίσουμε το αποτέλεσμα;
    Θυμήσου απλά το 2007.
    Μαυρίσαμε τη Γιανάκου για την υπόθεση Ρεπούση και η ηγεσία της έδωσε αργομισθία στην ευρωβουλή.

    • Αιμιλια Σ. avatar
      Αιμιλια Σ. @ Λουκάς 16/03/2012 14:48:13

      θα δώσω ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ευκαιρία στον Σαμαρα!
      αν με απογοητεύσει θα τον στείλω και αυτόν στο ανάθεμα!

  15. Adolos N. avatar
    Adolos N. 16/03/2012 12:15:29

    Απορώ πως ακόμα πιστεύεται στον Σαμαρά τον Βενιζέλο τον Τσίπρα τον Κουβέλη την Παπαρήγα την Ντόρα τον Καρατζαφέρη και λοιπούς.
    Στην κάλπη βρίσκετε η δύναμις μας.
    Πουθενά αλλού.
    Στείλτε όλους αυτούς εκεί που τους αξίζει.
    Σταματήστε να πιστεύετε στα παραμύθια.
    Παραμύθια τέλος.
    Παραλάβαμε Ελλάδα και θα πρέπει να παραδώσουμε στους νόμιμους κληρονόμους.
    Ξ Υ Π Ν Η Σ Τ Ε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • λεω avatar
      λεω @ Adolos N. 16/03/2012 14:28:02

      Adolε έχεις πάθει overdose απο την υπερ-εκθεση σε εκπομπές του Τζίμη του Πανούση ναι εκείνου που πουλάει την αντιπαλότητα με τον νταλάρα και καλεί σε αυτοδιάθεση απο τα βόρεια προάστια (εκάλη μεριά)
      Να το περιώρίσεις δίοτι δεν είναι καλός σύμβουλος!!
      Απο όσους αναφέρεις οι δυο πρώτοι κυβλέρνησαν ή συμετείχαν σε κυβερνήσεις που μας έφεραν σε αυτό το χάλι !!
      Από πότε είναι συλογική η ευθύνη που περιλαμβάνει και τα μικρά κόμματα(εξαιρείται ο καρατζαφέρης που λερωσε τα χερια του με την κυβέρνηση συνεργασίας) που εχουν ποσοστά ποσοστά 3% ή 5 % και τα οποία ποτέ δεν κυβέρνησαν??
      Δυστυχώς δεν παραλαβαμε ελλάδα ...... αλλά τα τελευταία 40 χρονια μια εικονική Ελλάδα και θέλουμε να επιστρέψουμε απο το εικονικό στο πραγματικό.
      Καποιοι απο εμάς δεν είχαμε αποκοιμηθεί ποτέ για να ξυπνήσουμε τώρα.....εάν εσύ ξύπνησες τώρα καλως όρισες στο team

  16. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 16/03/2012 12:32:59

    Μικρό το καλάθι που κρατάμε στα χέρια μας και δεν είναι μόνο αυτό της νοικοκυράς..........
    Χρειάζονται πολλά ακόμα από την "κορυφή" για να τα "ξαναφτιάξει" η "βάση" ξανά με την ελπίδα!
    Αυτή είναι η αλήθεια ,φίλοι μου, στον "κάτω κόσμο", but who cares?

  17. Γιάννης avatar
    Γιάννης 16/03/2012 12:58:29

    Μια ερώτηση είσοδος Βορίδη Γεωργιάδη αποτελεί το νέο για την ΝΔ απέναντι στο παλαιό;

    • Patraso avatar
      Patraso @ Γιάννης 16/03/2012 14:50:06

      μην τους ψηφίζεις!
      Και δείξε στην ηγεσία ότι δεν συμφωνείς!

  18. GO avatar
    GO 16/03/2012 13:13:16

    Τι ακριβώς μου λες;
    Δεν το πιάνω.

    • Dexi Extrem avatar
      Dexi Extrem @ GO 16/03/2012 13:46:34

      Μη τσιμπάς. Αλλού τα λέει.

  19. nestrom avatar
    nestrom 16/03/2012 13:37:23

    Εγώ ελπίζω το επερχόμενο "καζο" της εκλογής Βενιζέλου να προβληματίσει τον Σαμαρά γιατί αν συνεχίσει έτσι πάει με φόρα στον τοίχο.

    • android.K. avatar
      android.K. @ nestrom 16/03/2012 18:49:27

      nestrom,
      καταλαβαίνω την κριτική σου στις τελευταιες επιλογές της ΝΔ.
      Φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, κακώς, θα ήθελα να ακούσω την δική σου επιλογή κυβερνησιμότητας!

      • nestrom avatar
        nestrom @ android.K. 16/03/2012 19:44:16

        Έχεις δίκιο ότι δεν υπάρχουν επιλογές.
        Αφού όμως ζητάς τη γνώμη μου θα σου έλεγα ότι θέλω μια πολιτική δύναμη που:
        -Θα εξηγήσει το πρόβλημα με σαφήνεια, θα προτείνει τη δική του εκδοχή για την έξοδο από την κρίση.
        -Θα κυνηγήσει νομικά τους ενόχους.
        -Θα σπάσει τα ψευδοστεγανά αριστεράς-δεξιάς
        -Θα εξασφαλίσει ευρύτατη πλειοψηφία.
        -Θα προτείνει καινούργια πρόσωπα. Προτιμώ να ρισκάρω σε κάτι που μπορεί να αποδειχθεί φαύλο παρά να επαναλάβω τη στήριξη σε κάτι που έχει ήδη αποδειχθεί φαύλο.

        Πως να πείσει ο Σαμαράς αν στις λίστες συμπεριλάβει Σπηλιωτόπουλο, Σιούφα, Γιακουμάτο κλπ..Αν δεν μπορεί να καταλάβει αυτό το απλό πράγμα περιμένουμε να λύσει τα μεγάλα προβήματα? Και αν το καταλαβαίνει τότε σε τι διαφέρει από ενα πασόκο κομματάρχη?

        Κάποιοι δεξιοί, μεταξύ τους και εγώ, ήμασταν περήφανοι για προηγούμενες εκλογές που επιλέγαμε ΝΔ. Αν θέλαμε να είμαστε "πασοκοι" υπάρχει και ο αυθεντικός Πασοκισμός.

        • android.K. avatar
          android.K. @ nestrom 17/03/2012 00:26:14

          συμφωνώ σε όλα μαζί σου!
          στο δια ταύτα δεν μου απαντας!
          τι κάνουμε στις εκλογες;
          πυροβολούμε τα πόδια μας επειδη ο Σαμαρας θα βάλει στα ψηφοδέλτια τον κάθε Αρούλη;

          • nestrom avatar
            nestrom @ android.K. 17/03/2012 01:25:51

            Δεν σου απαντάω γιατί δεν έχω απάντηση.
            Υπάρχει ο Καμμένος, ο Καζάκης ακόμα και ο Τσίπρας. Τους ακούω, περιμένω να με πείσουν, πάντως αυτή τη στιγμή είναι μια άλλη πρόταση.
            Το σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται να δώσω συγκατάθεση σε κάτι που βλέπω ότι δεν εξελίσσεται καλά. Αν δεν μπορώ να βρω λύση, προτιμώ να μη συμμετέχω στη διάλυση της χώρας. Τουλάχιστον θα έχω την ικανοποίηση ότι εγώ, όλα αυτά που γίνονται, δεν τα έχω νομιμοποιήσει.

          • android.K. avatar
            android.K. @ nestrom 17/03/2012 08:08:20

            χωρίς να σου βάζω διλήμματα η άρνηση συμμετοχης στην πιό σημαντικη ψηφοφορία της Πατριδας μας δεν είναι θέση.
            Τα μόνα που δεν θέλω να συμβούν είναι:
            μετεκλογική συγκυβέρνηση με Βενιζέλο, και κυβέρνηση βενιζέλου με Δημαρ κατοπιν αδυναμίας σχηματισμου κυβέρνησης από το πρώτο κόμμα!
            δυστυχώς για μία ακόμη φορά μπαινει δίλλημα. Δεν ξέρω πόσοι θα υποκύψουν, εκείνο που ξερω είναι πόσο ξανά θα μετανοιώσουμε αν ξαναζήσουμε μια απο τα ίδια με πρωταγωνιστη αυτη την φορά τον αυτοκράτορα Βενιζέλο!

  20. kotstak avatar
    kotstak 16/03/2012 14:09:05

    “Η βάση απαίτησε νέα πρόσωπα, καταξιωμένα στην κοινωνία,
    άξια να επωμιστούν το βαρύ έργο μιας εξαιρετικά δύσκολης εποχής”
    Γιατί οι πολίτες δεν υπερψήφισαν τον Κικίλια?
    Ήταν ο ιδανικός υποψήφιος σύμφωνα με τα κριτήρια που αναφέρεις.
    Γιατί οι πολίτες για μια ακόμα φορά επηρεάστηκαν από τα ΜΜΕ?


    Το δικό μου κριτήριο επιλογής είναι ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ:
    Να είναι ευφυέστατοι. Αυτό αρκεί.
    Ο ευφυέστατος πολίτης είναι έντιμος.
    Ο ευφυέστατος πολίτης είναι ικανός και αποτελεσματικός.
    Ο ευφυέστατος πολίτης θα σχεδιάσει σύμφωνα με την πραγματικότητα, και όχι σύμφωνα με τις επιθυμίες του.
    Ο ευφυέστατος πολίτης μπορεί να προβλέψει τις αλληλεπιδράσεις των κινήσεών του.
    Ο ευφυέστατος πολίτης αγαπά την πατρίδα και δεν φλυαρεί.
    Ο ευφυέστατος πολίτης δεν έχει κόμπλεξ.
    Ο ευφυέστατος πολίτης, εάν ασχοληθεί με την πολιτική, θα ασχοληθεί μόνο και μόνο επειδή θέλει να προσφέρει, και θα τα καταφέρει… εάν οι πολίτες του δώσουν “εντολή”.
    Ο ευφυέστατος πολίτης εάν αποφασίσει να ασχοληθεί με την πολιτική το πρώτο πράγμα που θα αναρωτηθεί είναι: Πιο κοινωνικοοικονομικό σύστημα είναι αυτό που συμφέρει την πατρίδα. Δεν θα του πάρει πάνω από δέκα λεπτά για να καταλάβει πως αυτό είναι ο καπιταλισμός.
    Εγώ τέτοιους πολιτικούς θέλω. Αυτοί είναι οι ιδανικοί πολιτικοί.
    Μόνο σε δεξιά κόμματα θα βρεις ιδανικούς πολιτικούς.
    Τέτοιοι πολιτικοί είναι: ο Σαμαράς, ο Βασίλης Μιχαλολιάκος, ο Κικίλιας, και ελάχιστοι ακόμα.
    Για να πάμε όμως μπροστά, πρέπει να τους δώσουμε “ισχυρή εντολή”.

  21. juliet avatar
    juliet 16/03/2012 16:23:05

    Heaven,
    με την επιστροφή του ασώτου σφάζεται ο αμνός ο σιτευτός.
    Τα πρόβατα σουβλίζονται ,δεν σταυρώνονται,χιχι.

  22. airman avatar
    airman 16/03/2012 18:12:21

    Η διαδικασία κατάρτησης των ψηφοδελτίων είναι σε εξέλιξη. Αναπόφευκτα θα συμπεριληφθούν ορισμένοι (περισσότεροι ή λιγότεροι) από την παλιά φρουρά, φθαρμένοι, αναξιόπιστοι και κάποιοι όντως αξιόλογοι. Σημασία έχει να περιληφθεί ικανός αριθμός καινούργιων αξιόλογων προσώπων. Είναι στην απόλυτη επιλογή μας να καταδικάσουμε τους φθαρμένους και πολυφορεμένους, προσφέροντας εμείς τη λύση στον Αντώνη Σαμαρά.
    Ας μην του καταλογίζουμε ως αδυναμία την ανοχή που – κακώς κατά πολλούς – δείχνει σε στελέχη παλαιάς κοπής και ξεπερασμένης/νοσηρής νοοτροπίας. Προαναφέρθηκε ότι με το κλίμα που επικρατεί αποτελούν μεγάλο τμήμα του ενεργού στελεχιακού δυναμικού. Επιπλέον πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι οφείλει να επικεντρώσει σε άλλα ζωτικής σημασίας ζητήματα παρά να πολεμάει κάτι που δεν είναι στο επίπεδό του. Εμείς του ζητάμε να κάνει το αδύνατο δυνατό για το καλό της Πατρίδας, ας κάνουμε και εμείς κάτι γι’ αυτόν που είναι πολύ πιο απλό και είναι πραγματικά στο χέρι μας.Ίσως με τον τρόπο αυτό μας προκαλεί, ανταποδίδοντας την εμπιστοσύνη που του δείχνουμε.
    Άλλωστε η γοητεία του άγνωστου είναι συναρπαστικότερη από την απογοήτευση του παρελθόντος!

  23. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 16/03/2012 18:41:48

    Εχουμε δύναμη και η δύναμή μας είναι η ψήφος μας. Ψηφίζοντας νέα πρόσωπα και στέλνοντας στο σπίτι τους αυτούς που στη δύσκολη στιγμή έκαναν πίσω ,αυτούς που ζητούσαν αναδρομικά εν μέσω κρίσης, αυτούς που υπονομεύουν τον Α.Σ. από τη στιγμή που εξελέγη, αυτούς που ζουν για να βγαίνουν στην τηλεόραση μιλώντας χωρίς να πιστεύουν τίποτα απ'όσα λένε, αυτούς που νομίζουν ότι ελέω ονόματος ή χρημάτων της οικογενείας τους, μπορούν να παριστάνουν τους πολιτικούς ,χωρίς όραμα , χωρίς διάθεση ν' αγωνιστούν για τη χώρα και τους πολίτες . Ολους αυτούς τους φθαρμένους και τους ανίκανους. Η δύναμη είναι στο χέρι μας , ας τη χρησιμοποιήσουμε! Αυτή τη φορά θα καθαρίσουμε το κόμμα και θα τιμωρήσουμε τους εχθρούς του!

    • Heaven avatar
      Heaven @ Diamond Angel 16/03/2012 18:45:03

      καλό αγώνα Diamond Angel και καλό βόλι!
      την επομένη των εκλογών κανείς μας δεν θα έχει δικαιολογία!

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Heaven 16/03/2012 20:28:33

        Heaven, αυτό που μπορούμε , ας το κάνουμε! Με τη νίκη!

  24. Aris. A avatar
    Aris. A 16/03/2012 19:40:56

    Το κήρυγμα κομματικού πατριωτισμού δεν αποτελεί κυβερνητική πρόταση.

    Δεν φταίει ούτε το εκλογικό σώμα ούτε η βάση της ΝΔ που σήμερα παραμονές εκλογών η ΝΔ δεν έχει να επιδείξει 10 νέα δυνατά ονόματα που θα υπερασπισθούν τις θέσεις και το προγραμμά της.

    Δεν φταίνε οι ψηφοφόροι που βρεγμένοι από τα λόγια τα μεγάλα των παλαιότερων προεκλογικών αγώνων ζητούν κυβερνητικό πρόγραμμα και δείγματα αποφασιστικότητας και ψυχωμένων μαχητών από όσους ονειρεύονται να σώσουν την χώρα.

    Δεν φταίει η κοινωνία που αυτή την στιγμή καταστρέφεται και υποφέρει επειδή είναι απατητική και δύσπιστη.

    Η επιμονή ότι φταίνει οι ψηφοφόροι που δεν αντιλαμβάνονται τι θέλει να κάνει ο Σαμαράς είναι λάθος προσέγγιση.

    Υποχρέωση όποιου θέλει να κυβερνήσει την χώρα ειδικά κάτω από τόσο κρίσιμες περιστάσεις είναι να πάρει τις πρωτοβουλίες και τα ρίσκα ώστε να πείσει για την ορθότητα και αποψεών του και την αγνότητα των προθέσεων του την κοινή γνώμη.

    Δεν μπορούμε να επικαλούμαστε και να ζητάμε την βοήθεια της βάσης παραμονές εκλογών και να την ξεχνάμε το υπόλοιπο διάστημα.

    Η βάση στην πλειοψηφία της θέλει νέα πρόσωπα άνοιγμα του κόμματος προτάσεις και όχι τον γυιό του Ψυχάρη βουλευτή.

    Τον Νοέμβριο του 2009 η βάση έστειλε σαφές ξεκάθαρο και ηχηρό μήνυμα.

    Το θέμα είναι ποιοι το άκουσαν τι κατάλαβαν και τι εφαρμόζουν.

    • android.K. avatar
      android.K. @ Aris. A 17/03/2012 00:28:57

      συμφωνώ και μαζί σου οπως παραπάνω με τον nestrom!
      στο δια ταύτα θέλω μια απάντηση!
      τι κάνουμε στις εκλογες;
      πυροβολούμε τα πόδια μας επειδη ο Σαμαρας θα βάλει στα ψηφοδέλτια τον γιο του Ψυχάρη;

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Aris. A 17/03/2012 07:02:26

      +10000000000000000000000
      Έτσι είναι τα πράγματα και το σχόλιο σου προσφέρει πολλά παραπάνω από την ασάφεια........
      Αν ακούει κανείς?

  25. Όταν χαράζει avatar
    Όταν χαράζει 16/03/2012 22:34:53

    Ποιοί είναι οι "εχθροί του κόμματος" που πρέπει να τιμωρηθούν, και με ποιό τρόπο; Αν και θυμίζει σταλινική έκφραση, θα μπορούσε να πει κανείς ότι αναφέρεται σε όσους εντός του κόμματος έχουν ντροπιάσει το όνομα της ΝΔ με τις πράξεις και τις παραλείψεις τους. Όσο κι αν το ελπίζω, το όλο πνεύμα που κυριαρχεί όχι μόνο στο κείμενο αλλά και στα σχόλια δεν μου αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας.

    Από που κι ως που οφείλουν ευγνωμοσύνη οι διαγραφέντες στη Νέα Δημοκρατία για την εκλογή τους υπό τη σημαία της, και όχι αντιστρόφως η Νέα Δημοκρατία σε εκείνους για τις ψήφους που συγκέντρωσαν; Και ποιός είπε εν πάση περιπτώσει ότι η πολιτική διεξάγεται με όρους ευγνωμοσύνης/αγνωμοσύνης, δηλαδή διαπροσωπικών σχέσεων; Δεν θα έπρεπε να λογοδοτούμε όλοι πρωτίστως στη συνείδησή μας; Μήπως αυτοί είναι οι εχθροί που εννοείς Αγανακτισμένη;

    Η Νέα Δημοκρατία πιστεύει στην Εθνική Ανεξαρτησία; Πιστεύει στη Λαϊκή Κυριαρχία; Εφαρμόζει εμπράκτως στο εσωτερικό της δημοκρατικές λειτουργίες; Ποιός ο ρόλος των τοπικών οργανώσεων στις κομματικές διαδικασίες; Η φωνή μου ως πολίτης έχει αξία μόνο όταν ζητωκραυγάζει τον μεγάλο Αρχηγό ή έχει αξία και στο εσωτερικό μας; Αυτά τα ερωτήματα δεν βλέπω να τα ακουμπά η Νέα Δημοκρατία στην ουσία. Αν αποτύχει να απαντήσει, θα πρέπει να υπολογίσει και πάλι χωρίς την ψήφο μας. Πατριωτισμό οφείλουμε στην πατρίδα μας και μόνο.

  26. Κώστας ο Μακεδόνας avatar
    Κώστας ο Μακεδόνας 16/03/2012 23:50:15

    .....Όσο ο άνθρωπος θα νιώθει αδύναμος στις προκλήσεις άλλο τόσο οι χαμαιλέοντες θα τον σβερκώνουν.Σε αυτές τις εκλογές ας ξεκαθαρίσει ο λαός την ήρα από το σιτάρι για το καλό του Έθνους και της Πατρίδας. Ας κατέβουν στο λαό να τους δώσει αυτός το άδοξο τέλος .Οφείλουν τα πολιτικά πρόσωπα να αναγνωρίζουν πότε μπαίνουν και πότε πρέπει οικειοθελώς να φεύγουν διευκολύνοντας το κόμμα και την παράταξη .( Κωνσταντίνος Καραμανλής )

    • airman avatar
      airman @ Κώστας ο Μακεδόνας 17/03/2012 11:05:32

      Ο Εθνάρχης αποτελεί φάρο που μπορεί ακόμα να μας φωτίζει στις επιλογές και τη στάση μας απέναντι στους σημερινούς ταγούς, τους οποίους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο εμείς έχουμε επιλέξει.
      Είναι όμως ανάγκη όχι μόνο να αλλάξει σελίδα στην πολιτική ιστορία του τόπου αλλά μάλλον να ξεκινήσει ένα άλλο κεφάλαιο, ίσως ένα άλλο βιβλίο. Και εμείς είμαστε αυτοί που σήμερα καλούμαστε να αποφασίσουμε.
      Όλοι μαζί, μπροστάρηδες στη νέα πορεία που θα οδηγήσει την Πατρίδα μας στην έξοδο από το λαβύρινθο, πρέπει να στρήψουμε το πηδάλιο με αποφασιστικότητα και τόλμη. Είναι στο χέρι μας. Για την ιστορία μας, για τα παιδιά και τα εγγόνια μας.
      Εμείς ανεχτήκαμε τη δημιουργία και την επικράτηση νοοτροπιών και συνθηκών που οδήγησαν τη χώρα στην απαξίωση. Εμείς πρέπει να σβήσουμε από τον πολιτικό χάρτη όσους εσφαλμένα επιλέγξαμε στο παρελθόν και αυτοί μας πρόδωσαν, μας αγνόησαν και οδήγησαν τον τόπο στο μη περαιτέρω.
      Αυτή την ώρα δεν πρέπει να αναμετρηθούμε με αυτούς που δεν είναι στο επίπεδό μας, δεν οφελεί σε κάτι να τους πολεμάμε. Ας αναλογιστούμε κάτι απλό. Ο αφελής και συγχωρεί και ξεχνά, ο κακός ούτε συγχωρει ούτε ξεχνά, ο σοφόε μπορεί να συγχωρέσει αλλά ΔΕΝ ξεχνά. Ας φερθούμε σοφά.
      Οι εκλεγμένοι πρέπει να βρίσκονται τουλάχιστον στο ίδιο επίπεδο με τους εκλογείς. Να αντιπροσωπεύουν τις αξίες, την ηθική, την αξιοκρατία. Να μοιράζονται και να κατανοούν τις αγωνίες, τις ανάγκες, τις προσδοκίες αυτών που τους επέλεξαν.
      Ας αγνοήσουμε όσους μας αγνόησαν, αυτοί δεν έχουν θέση στο αύριο. Ας αναζητήσουμε εκείνους που μας αξίζουν. Υπάρχουν. Η λεβεντιά, η αξιοσύνη, η πίστη στις αξίες και τα ιδανικά μας ευτυχώς δεν έχουν εκλείψει ακόμα.
      Την άνοιξη που λιώνουν τα χιόνια φουσκώνουν τα ποτάμια. Ας γίνουμε ένα ποτάμι που θα σαρώσει το παλιό και θα δώσει χώρο στο καινούργιο. Έχουμε την μνήμη, την κρίση και τα δεδομένα σε ότι αφορά τις επιλογές, ώστε να μην κάνουμε κάποιο λάθος. Αλλοίμονο αν κάνουμε λάθος.
      Αγώνας, πίστη, αυστηρά κριτήρια, σύνεση και ο Θεός βοηθός!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.