#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/04/2012 16:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η αυτοδυναμία δεν κερδίζεται με καλούς τρόπους, ούτε με εκθέσεις ιδεών



Αν και καθυστερημένα, με αποτέλεσμα να χαθεί πολύτιμος χρόνος, ο Αντώνης Σαμαράς εξήγησε τόσο στην τελευταία ομιλία του στην Π.Ε. της ΝΔ όσο και στην συνέντευξή του στον Ant1 και την "Καθημερινή" τους λόγους που στήριξε την κυβέρνηση Παπαδήμου, την δανειακή και το psi.

Όπως είπε, το ΠΑΣΟΚ οδήγησε την χώρα στο χείλος του γκρεμού  και δεν ήταν δυνατόν αυτός να την σπρώξει στον γκρεμό για να “δικαιωθεί” η πολιτική του. Παράλληλα επισήμανε, ότι επί της ουσίας η Ελλάδα δεν έπρεπε να απομονωθεί από την Ευρώπη για να μπορέσουμε να διακηρύξουμε την ΑΟΖ. Ξεκαθάρισε δε, ότι με το “κούρεμα” των ομολόγων κερδίσαμε χρόνο ώστε να ξεκινήσει η ανάπτυξη της οικονομίας.

Στόχος των παραπάνω, σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, ήταν να οδηγηθεί η χώρα με ομαλότητα σε εκλογές και να ζητήσει από τον λαό την απαιτούμενη αυτοδυναμία για να απαλλάξει τη χώρα από το ΠΑΣΟΚ και τη διαπλοκή.

Με αυτό τον τρόπο, ο Σαμαράς έδειξε ότι είναι ένας υπεύθυνος ηγέτης και πάνω από όλα βάζει το εθνικό και όχι το προσωπικό και κομματικό συμφέρον.

Μέχρι εδώ καλά.

Τι βλέπουμε, όμως, στις δημοσκοπήσεις; Ο Βενιζέλος που είναι συνυπεύθυνος με τον ΓΑΠ στην καταστροφή της Ελλάδας να σημειώνει άνοδο, η ΔΗΜΑΡ να φουσκώνει και να ξεφουσκώνει για ευνόητους λόγους και ξαφνικά τους «Ανεξάρτητοι Έλληνες» τραγουδώντας μόνο τον Εθνικό Ύμνο να παίρνουν ένα 10% απειλώντας την αυτοδυναμία της ΝΔ.

Τα ερωτήματα είναι λοιπόν μόνο δύο: Είτε η "υπεύθυνη στάση" του κ. Σαμαρά δεν άρκεσε στους δανειστές και την διαπλοκή οι οποίοι συνεχίζουν να τον "κονταίνουν" με τις δημοσκοπήσεις, είτε η βάση δεν έχει καταλάβει την πολιτική του.

Η απάντηση είναι απλή κατά την γνώμη μου. Επειδή μπορεί ο καθένας να πιστεύει ό,τι θέλει, αλλά νέα κόμματα που πιάνουν τον 10% με την μία με μοναδικό προσόν φθαρμένα υλικά προηγούμενων κυβερνήσεων και ξενέρωτα μοντέλα, δεν υπάρχουν.  Κι αν υπάρχουν δεν είναι ... "ανεξάρτητα".

Η γνώμη μας είναι - και την έχουμε διατυπώσει αρκετές φορές - ότι ούτε οι δανειστές, ούτε η διαπλοκή, ούτε οι μεγαλοεκδότες "γεμίζουν" τις κάλπες. Ο λαός τις γεμίζει .

Ακούγοντας "υπεύθυνους" τάχα και "ρεαλιστές" συμβούλους και παρασυμβούλους, ο Σαμαράς έριξε δυσανάλογο βάρος στο να γίνει αποδεκτός από το σύστημα. Πράγμα αναγκαίο βεβαίως, επειδή ο ηγέτης ενός κόμματος εξουσίας πρέπει να λαμβάνει υπόψιν του όλους τους παράγοντες, να συζητά με όλους και να μην το παίζει μεσογειακός Τσε Γκεβάρα. Αρκεί, στην περίπτωση ιδίως του Σαμαρά, να μην έχει αυταπάτες και να μην ξεχνά ότι:

Πρώτον. το σύστημα ποτέ δεν το πήγαινε και ποτέ δεν θα τον πάει. Και είτε επαναστάτης, είτε υπεύθυνος ηγέτης θα κοιτάει μόνο πως θα τον πελεκίσει. Γι αυτό, άλλωστε, είτε "αντιμνημονιακός", είτε "μνημονιακός" ο Σαμαράς δεν είδε και δεν θα δει ποτέ αυτοδυναμία στις δημοσκοπήσεις.

Τελευταίο παράδειγμα που γράψαμε γι αυτό και χθες; Πήγε και έδωσε συνέντευξη στην "Καθημερινή" την στιγμή που η εντολή ήταν να κοπεί "2,5%"  στην δημοσκόπηση που δημοσιεύει η ίδια εφημερίδα.

Προσωπικά πιστεύω ότι ο πρόεδρος της ΝΔ εγκλωβίστηκε στους ατραπούς της υψηλής και συνάμα συστημικής πολιτικής με αποτέλεσμα να ξεχάσει το κίνημα της «29ης Νοεμβρίου».  Είμαι επίσης βέβαιος ότι το έκανε αυτό με βαθιά αίσθηση του πατριωτικού καθήκοντος, πιστεύοντας ότι έπρεπε πρώτα να εξομαλύνει τις αντιδράσεις και επιθέσεις εναντίον του από την πλευρά των δανειστών και της διαπλοκής.  Άλλωστε με την Μέρκελ και το ΔΝΤ θα καθίσει σε ένα τραπέζι για να διαπραγματευτεί αύριο και με αυτούς έπρεπε να βρει ένας τρόπο επικοινωνίας. Όμως, επαναλαμβάνω, ούτε η Μέρκελ ούτε ο Τόμσεν θα προσέλθουν στις κάλπες.

Και το "σύστημα", όπου "σύστημα" εννοώ το πράσινο διαπλεκόμενο κράτος, αντιλαμβανόμενο ότι ο Σαμαράς μέσω της στήριξης σε Παπαδήμο, δανειακή και psi έχασε κατά πολύ το λαϊκό έρεισμα  έσπευσε να τον εμφανίσει κι αυτόν ίδιο με τον ΓΑΠ και τον Βενιζέλο.

Έτσι, από την στιγμή που φαινομενικά όλοι είναι ίδιοι, τα καθεστωτικά ΜΜΕ μπορούν άνετα να πλασάρουν σενάρια συγκυβέρνησης για την επιβίωσή τους. Τα οποία μέχρι στιγμής η ΝΔ δεν κατάφερε να τα αντιμετωπίσει.

Το αποτέλεσμα είναι , πως ο πρόεδρος της ΝΔ καλείται τώρα να κάνει έναν προεκλογικό μαραθώνιο για να αποδείξει ότι δεν είναι όλοι ίδιοι.

Θα μπορέσει όμως να ανατρέψει το κλίμα και να πάρει την αυτοδυναμία μέσω του δρόμου της υπευθυνότητας και της πολιτικής αστικής  ευγένειας;

Το θεωρώ απίθανο.

Είναι ευνόητο ότι με τα σημερινά δεδομένα, για να κατακτήσεις την αυτοδυναμία ο λαός θέλει να δει ... "αίμα" στην αρένα

Δεν θέλει να ακούει τετριμμένες πολιτικές και οικονομικές αναλύσεις, ούτε και θέλει να του υπενθυμίζουν συνεχώς ότι βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού.   Άλλωστε το βιώνει στο πετσί του τα δύο τελευταία χρόνια.

 Ο λαός θέλει όραμα για την αυριανή ήμερα και την παραδειγματική τιμωρία αυτών που τον οδήγησαν   στην εξαθλίωση.

Δεν θέλει να ακούει αποσπασματικά και με ξύλινα λόγια, για αναθεώρηση του συντάγματος, για εξορθολογισμό του κράτους, για επανεκκίνηση της οικονομίας, για εκμετάλλευση της ΑΟΖ και της δημοσίας περιουσίας, λες και γίνεται παρουσίαση σε πολυεθνική εταιρεία.

Θέλει να ακούσει πως θα αλλάξει το κράτος συγκεκριμένα, απαλλάσσοντας το από την σαπίλα του ΠΑΣΟΚ και της διαπλοκής, για να μπορέσει να υποσχεθεί ένα καλύτερο μέλλον στα παιδιά του.

Θέλει επιτέλους να ακούσει τη λέξη «φυλακή» για τους υπαίτιους του σημερινού τέλματος και έναν ηγέτη που θα βάλει στη θέση του τον κάθε Τόμσεν που αντιμετωπίζει την Ελλάδα σαν τσιφλίκι του.

Θέλει έναν Σαμαρά, να τον αγκαλιάσει όπως τον αγκάλιασε το 2009 κοιτώντας τον στα μάτια, υποσχόμενος ότι θα τσακίσει το παλιό και θα γεννήσει το νέο.

Για αυτό στήθηκε τότε στις κάλπες με τις ώρες. Γιατί του υποσχέθηκε μια Νέα Ελλάδα και τον πίστεψε.

Πως θα καταφέρει να τον πείσει να του δώσει την αυτοδυναμία, την στιγμή που δείχνει ότι δεν είναι διατεθειμένος να «ματώσει» για την Νέα Ελλάδα που ευαγγελίζεται;

Τα περιθώρια στενεύουν, όμως είναι ο Σαμαράς που κρατάει όλους τους άσους στο μανίκι του.

Και θέλω να πιστεύω ότι δεν έχει παίξει ακόμα τα ρέστα του.

Πάνος Ζ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Mara avatar
    Mara 01/04/2012 16:10:06

    Mε πλήρη αντικειμενικότητα, εξαιρετική περιγραφή της κατάστασης.

  2. Anaconda avatar
    Anaconda 01/04/2012 16:21:57

    Μπράβο για το άρθρο σου Πάνο Ζ.
    (απορώ πώς επετράπη η δημοσίευσή του)

    Πως όμως θα πεις ότι θα βάλω φυλακή όποιον έκανε το λάθος, δηλαδή όποιον έχει περίπου την ίδια ευθύνη με αυτόν που συναίνεσε στο λάθος και υπέγραψε το 'ναι σε όλα' και τη Δανειακή;

  3. Kennan avatar
    Kennan 01/04/2012 16:24:40

    Ρε φίλε, ο πολύς θαυμασμό στην Κουντουρά ...τυφλώνει. Στο δικό του του site θα του πουν τι θα γράψει; Καμμένα Βούρλα;

  4. airman avatar
    airman 01/04/2012 16:28:45

    Ας κλείσει η Βουλή, ας προκυρηχθούν οι εκλογές να μπούμε σε προεκλογική περίοδο και τότε η ''αρένα'' περιμένει τους ''μονομάχους''. Όσο για ''αίμα'', όλοι θα χρειαστεί να ''ματώσουμε'' με τον τρόπο μας.

  5. Κλεόστρατος avatar
    Κλεόστρατος 01/04/2012 16:35:50

    Πολύ καλό το άρθρο.
    Και μακάρι να ισχύει αυτό που γράφει στο τέλος ο Πάνος Ζ.
    ότι δηλαδή ο Σαμαράς δεν έχει παίξει ακόμα τα ρέστα του.

  6. Aris. A avatar
    Aris. A 01/04/2012 16:40:29

    Ειμαστε σίγουροι ότι ο Σαμαράς και η ΝΔ θέλουν την αυτοδυναμία;;

    Από όσα κάνουν δίνουν την εντύπωση ότι έχουν επιλέξει την συγκυβέρνηση με το Πασόκ.

    Οσον αφορά τον Σαμαρά νομίζω ότι μέσα από τις επιλογές προσώπων που έχει κάνει αλλά και με την αφωνία που έχει επιδείξει σε κρίσιμα θέματα έχει απογοητεύσει σε όσους πίστευαν ότι θα δημιουργήσει μια νέα ΝΔ ανοικτή στους πολίτες και την κοινωνία.

    Η απάντηση του αρχηγού στην καθολική απαίτηση της βάσης για ανανέωση και αλλαγές εκφυλίστηκε στην προκλητική και προσβλητική για την βάση προώθηση του υιού Ψυχάρη.

    Τα πτωτικά ποσοστά της ΝΔ που είναι και πραγματικά δείχνουν ότι ένας κόσμος που πίστεψε στον Σαμαρά ως φορέα ανανέωσης απογοητεύτηκε απομακρύνεται από αυτόν και αναζητά όχημα έκφρασης.

    • Kennan avatar
      Kennan @ Aris. A 01/04/2012 17:05:44

      Ari, ομολογώ ότι δεν μπορω να σε παρακολουθήσω τελευταία, ενώ σε πλειάδα άρθρων σου παλαιότερα υπερθεμάτιζες. Μου δημιουργείται λοιπόν το έυλογο ερώτημα: Πότε είχες δίκαιο; Τότε ή τώρα; Και γιατί να σε πιστέψουμε και τότε και τώρα;

      Και άλλοι στο antinews, ακόμα και ο factorx, έχουν πει και γράψει οτι διαφωνούν με πολλά - δεν υποστέλλουν όμως την σημαία και συνεχίσουν να αγωνίζονται πιέζοντας γι αυτά που θεωρούν σωστά.

      Εσύ όμως - και στο σχόλιο αυτό και αλλου - κάνεις επικίνδυνες γενικέυσεις και αφαιρέσεις χωρις να προτείνεις κάτι ουσιαστικό. Στην ουσία αναπαράγεις αυτά που λένε οι Καμμένοι

      Για παράδειγμα, γράφεις μεταξύ άλλων: "Η απάντηση του αρχηγού στην καθολική απαίτηση της βάσης για ανανέωση και αλλαγές εκφυλίστηκε στην προκλητική και προσβλητική για την βάση προώθηση του υιού Ψυχάρη...". Πως είσαι τόσο σίγουρος; Και τον έχεις για τόσο αφελή τον Σαμαρά; Μήπως αναγκάζει έτσι το Βήμα να ακολουθεί μια λιγότερο επιθετική στάση εναντίον του; Μήπως βάζει έτσι τον μπαμπά Ψυχάρη να αγωνίζεται να φέρει σταυρούς στη ΝΔ του Σαμαρά για να βγει ο γιός του, επειδή είναι προφανές οτι σταυρούς από την βάση δεν θα πάρει; Μηπως βάζει τον Ψυχάρη εναντίον άλλων ονομάτων και μη χωριό στη ΝΔ επειδή αυτό μπορεί να κάνει με τα νούμερα που έχει μπλέξει στη ΝΔ;

      Και μια φιλική συμβουλή: περισσότερη εμπιστοσύνη

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Kennan 01/04/2012 17:19:53

        Αγαπητέ kennan

        H NΔ δεν έχει ανάγκη τους σταυρούς του μπαμπά Ψυχάρη.

        Εχει ανάγκη να την αγκαλιάσουν οι χιλιάδες νέοι με πτυχία και προσόντα που βλέπουν ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα κλειστών κυκλωμάτων εξουσίας που το ένα αναπαράγει το άλλο κρατώντας έξω την μεγάλη κοινωνική μάζα που βράζει.

        Πρώτα τους νέους ανθρώπους και γενικά τους Νεοδημοκράτες (που δεν αρμέγουν το δημόσιο) τους απογοήτευσε ο Καραμανλής όπου δεν είχε το θάρρος να κάνει τις ρήξεις για τις οποίες ψηφίστηκε.

        Στην συνέχεια ο κόσμος έτρεξε να βγάλει τον Σαμαρά και στηθηκε στις ουρές για να μην πέσει το κόμμα στα χέρια της γνωστής φαμίλιας.

        Ο Σαμαράς κατά την γνώμη μου ξέκοψε από τα αιτούμενα του ποταμιού που τον έβγαλε αρχηγό.

        Και για να πάω λίγο πίσω επειδή στην πολιτική πρέπει να έχουμε μνήμη δες τι έγινες πριν 1,5 χρόνο στις εσωκομματικές εκλογές.

        Οπου η ΝΔ κατέβασε σοβαρούς υποψήφιους (Μιχαλιολάκος) συσπείρωσε τον κόσμο της και κέρδισε.

        Οπου κατέβασε υποψηφίους κομματικών ισσοροπιών (Δράκος Κακλαμάνης) έχασε γιατί ο κόσμος πλέον ψάχνεται πολύ.

        Νομίζω ότι η ΝΔ και ο Σαμαράς έχουν χάσει τον προσανατολισμό τους και απλά αυτό λέω.

        Κρίνω από αυτά που βλέπω και όχι από αυτά που θέλω να πιστεύω ότι είναι οι άλλοι.

        Σχετικά με τον Καμμένο τον θεωρώ πολύ μέτριο και πολύ λαικιστή για αυτό και δεν τον ψήφισα ποτέ στην β Αθήνας παρόλο που ψηφίζω από το 89.

        Εχει τόση σχέση κοινωνικά με τον κόσμο των λαικών γειτονιών της Β Αθήνας όση έχει και ο Σπηλιωτόπουλος με τον Μητσοτάκη.

        Το θέμα είναι ποιοι κατάφεραν να τον κάνουν πολιτικό παράγοντα με τους άκομψους χειρισμούς τους.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Aris. A 01/04/2012 21:03:16

          Και γιατί ντε και καλά να ψηφιστεί ο Ψυχάρης; Υπάρχουν εναλλακτικές στις βουλευτικές. Καμιά σχέση με τις δημοτικές. Αποπροσανατολιστικό πάντως το θεωρώ αυτό το θέμα...

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ Γεώργιος Τ. 01/04/2012 21:26:07

            Ο Ψυχάρης βγαίνει στις τηλεοράσεις ως πολιτικός σύμβουλος του προέδρου της ΝΔ και όχι ως απλός βουλευτής.

            Τι είναι αποπροσανατολιστικό δεν καταλαβαίνω.

            Είναι απλό δεν θέλουμε την ΝΔ χωματερή προεδρικών φίλων ειδικά όταν δεν είναι και νεοδημοκράτες.

        • Δημήτρης avatar
          Δημήτρης @ Aris. A 02/04/2012 10:35:24

          Σωστός, έτσι ακριβώς είναι!

    • anagnostopoulos panagiotis avatar
      anagnostopoulos panagiotis @ Aris. A 01/04/2012 17:38:41

      Με λίγα και σωστά λόγια, η ρεαλιστικη περιγραφή της απογοητευτικής πραγματικότητας. Μπράβο.

  7. Δωρα avatar
    Δωρα 01/04/2012 16:51:45

    Αγαπητέ Πάνο Ζ , Πολύ καλά τα λες και συμφωνώ. Λύσε μας όμως μια σημαντική απορία . Όλα αυτά με ποιους θα τα πραγματοποιήσει ο Σαμαράς? Με τους κκ Αβραμόπουλο και Δήμα η μήπως με τις ανεπάγγελτες διάνοιες Χατζηδάκη και Σπηλιωτόπουλο και πάει λέγοντας? Ελπίζουμε όλος ο λαός της ΝΔ ο κ. Σαμαράς να στείλει στο σπίτι τους ( για να μην πω τίποτα άλλο) όλα αυτά τα τρωκτικά του πρόσφατου και μακρινού παρελθόντος . Ουαί και αλλοίμονο και δούμε πάλι στην εξουσία αυτούς τους απεχθείς και ανίκανους.

  8. nikos avatar
    nikos 01/04/2012 17:03:35

    Πως θα απαλλαχτεί από τη σαπίλα του πασοκ αλλά και από τη σαπίλα της Ν.Δ ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΌΤΕΡΟ για τον πρόεδρο.Πρέπει να πολεμήσει τη διαφθορά και το κατεστημένο που βρίσκετε μέσα στο κόμμα και ίσως αυτή είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τον Α.Σ.Προηγείται χρονικά η αυτοκάθαρση της όποιας κάθαρσης.Δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι θα γκρεμίσεις το σκάρτο πολιτικό σύστημα μη ξεκινώντας την κάθαρση από το σπίτι σου που αδιαμφισβήτητα έχει μικρή κατ'άλλους μεγάλη συμμετοχή.Αυτός είναι ο λόγος που η Ν.Δ δεν μπορεί να απογειωθεί δημοσκοπικά.Όσο ψάχνουμε για άλλες αιτίες πέραν αυτής, για τη δημοσκοπική και ίσως όχι μόνο κάμψη, απλά εθελοτυφλούμε και χάνουμε πολύτιμο χρόνο.Η μάχη δεν χάθηκε ακόμη,αρκεί να κάνει τη μεγάλη υπέρβαση που απαιτούν οι πολίτες και η συγκυρία,ο πρόεδροςΟΨΟΜΕΘΑ!!!!!

  9. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 01/04/2012 17:08:59

    Πολύ ώριμο τοποθέτηση, η λέξη "αφωνία" έχει τεράστια δύναμη και τα λέει όλα. Αυτό με τον Ψυχάρη είναι άνω ποταμών και περνάει σχεδόν στο ντούκου. Πως γίνεται έναν τύπο που μόνο βάσει ονόματος φτύνει στον κόρφο της όλη η Ελλάδα, έναν τύπο που ουσιαστικά μόνο το μέγκα τον προμοτάρει εκείνοι οι αστείοι πρωινοί, πως γίνεται λοιπόν να τον βγάζουν 4-5ο στην αθήνα και σίγουρο βουλευτή, κυριολεκτικά από το πουθενά, δεν μπορώ να το καταλάβω. Τι γραμμή έχει πέσει ; Από ποιους ; Ποιοι θα πάνε να τον ψηφίσουν ; Χώρια που ακούστηκε πως μετά θα πάρει και ένα υφυπουργείο.

    Στο παράδειγμα ψυχάρη δίνεται η απάντηση για τα πάρα μα πάρα πολλά ερωτήματα που έχουμε όλοι μας. Σαν ουδέτερος που με είχε τραβήξει ο Σαμαράς με το προφίλ του και βρέθηκα στο σάιτ τα δύο τελευταία χρόνια, νιώθω εντελώς μπερδεμένος, σχεδόν σαν κάποιος να με κοροϊδεύει. Πόσο λοιπόν περισσότερο μπορούν να νιώθουν έτσι Νδημοκράτες.

    Το ερώτημά μου όμως παραμένει. Ποιοι και με ποιο σκεπτικό είναι αυτοί που θα πάνε να ψηφίσουν ψυχάρη ? υπάρχει κάποιος να μου πει 'ναι ρε φίλε, εγώ θα το κάνω, γι' αυτό και γι' αυτό το λόγο' ;

    Φίλε Πάνο Ζ. που έγραψες αυτό ενδιαφέρον άρθρο, αν ο Σαμαράς πάει να παίξει τα ρέστα του με ψυχάρηδες και αύριο τα παιδιά του μπόμπολα και του βαρδή, απ' όσο αφουγκράζομαι πάει κόντρα στο ρεύμα. Η αίσθησή μου είναι ότι γυρνάει την πλάτη σε όσους τον στήριξαν και προφανώς δεμένος χειροπόδαρα από τα πεθαμένα ΜΜΕ κάνει παιχνίδι συμβιβασμών.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Βούρδουλας 01/04/2012 21:01:13

      Μα αν οι περισσότεροι δε γουστάρουν τον υιό, ή θα βγει με λίγες ψήφους και σε θα μπορεί να ζητήσει τίποτα, ή δε θα εκλεγεί καν. Γιατί το ζόρισμα σε αυτό το θέμα; Δε μιλάμε για τον πατέρα άλλωστε. Έχουμε τεράστια θέματα μπροστά μας για να ασχολούμαστε με αδιάφορους υποψηφίους...

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Γεώργιος Τ. 01/04/2012 21:29:11

        Γεώργιε μπορείς να μας πεις ποια είναι η κομματική διαδρομή του Ψυχάρη ή ποιες είναι οι επαγγελματικές του διαδρομές για να δικαιούται να είναι υποψήφιος με την ΝΔ.

        Πέρα από το θέμα ουσίας υπάρχει και το θέμα των συμβολισμών αν πιστεύεις ότι σηματοδοτείς το νέο με το να τους γυιούς της διαπλοκής.

  10. nikos avatar
    nikos 01/04/2012 17:10:33

    Sorry

  11. Adamantios avatar
    Adamantios 01/04/2012 17:12:30

    Καταπληκτικό το άρθρο σου Πάνο Ζ. Έχω όμως ,εάν μου επιτρέπεις, μια αμφιβολία οσ’ αναφορά την υλοποίηση όλων αυτών των στόχων . Αυτό που προβληματίζει αρκετά είναι οι επιλογές των στελεχών από τον Πρόεδρο Σαμαρά. Εκτός του ότι δεν έχει καθαρίσει το κόμμα από τα βαρίδια και από επιδόξους και αμφιβόλου ποιότητας στελέχη και νυν υπουργούς… Προωθεί με μια ακαταλαβίστικη μανία τον κ. Κικιλια και τον γιο του Ψυχάρη με αποτέλεσμα οι ψηφοφόροι της ΝΔ να έχουν γίνει κυριολεκτικά έξαλλοι! Επίσης η παρουσία στις λίστες του κόμματος αποδεδειγμένα ανίκανων στελεχών έχει κάνει τεράστιο κακό στην παράταξη. Αναρωτιέται κανείς , καλά τόσο πολύ φοβάται την διαπλοκή ο κύριος Σαμαράς και δεν μπορεί να πράξει διαφορετικά? Εάν ναι , τότε συγγνώμη αλλά έχει καεί από τώρα και δεν κάνει για πρωθυπουργός. Εάν όχι , τότε γιατί δεν φέρνει νέα πρόσωπα από τον λαό στο κόμμα ? Τα ερωτήματα είναι πολλά κύριε Πάνο ….. φοβάμαι πως η στάση του λαού θα είναι απρόβλεπτη…!

  12. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 01/04/2012 17:48:07

    ........................την στιγμή που δείχνει ότι δεν είναι διατεθειμένος να «ματώσει» για την Νέα Ελλάδα που ευαγγελίζεται;
    Αυτό θέλει ο πολίτης πολιτικό αρχηγό που θα ματώσει και θα φύγει στο τέλος φτωχότερος αυτός και τα στελέχη που θα επιλέξει και όχι βολεμένους ,ερωτευμένους με το χρήμα και την εφήμερη δόξα οπως είναι τώρα.
    Τα περισσότερα στελέχη της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ δεν έχουν διαφορά ουσίας ,απλώς φορούν διαφορετική κονκάρδα.
    Ο πολίτης θέλει ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και λεβεντιά που αναλαμβάνει την ευθύνη οταν υπάρχει λάθος και πληρώνει.

  13. Βασίλης Μ. avatar
    Βασίλης Μ. 01/04/2012 17:57:11

    Δυστυχώς ο Καμένος δεν παίρνει 10% τραγουδώντας τον εθνικό ύμνο,αλλά εισπράτοντας την,επί 2ετία, πολιτική Σαμαρά!Λίγο πριν τις εκλογές δεν αλλάζεις άλογο και δεν χρησιμοποιείς τα επιχειρήματα Παπανδρέου.Ο Σαμαράς την πάτησε και τώρα τρέχει και δεν προλαβαίνει!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Βασίλης Μ. 01/04/2012 20:58:33

      Δηλαδή δε μας είχαν έτοιμους για σουτ από την ευροζώνη; Και ο Σόιμπλε που είπε επίσημα για συνάντηση με Μπένι για το ενδεχόμενο της αυτόβουλης εξόδου μας από την ΟΝΕ; Δυστυχώς μας αρέσουν οι εύκολες λύσεις και οι μεγάλες κουβέντες. Δε λύνεται μεγάλο πρόβλημα με μικρές θυσίες. Δυστυχώς...

    • anarcholiberal avatar
      anarcholiberal @ Βασίλης Μ. 02/04/2012 12:26:50

      Οντως, έτσι ακριβώς είναι!!
      Κύριοι και Κυρίες, το μεγαλύτερο Πολιτικό λάθος του κυρίου Σαμαρά ήταν η απόφασή του περί συμμετοχής του στην Κυβέρνηση Παπαδημου. Ε Γ Κ Λ Η Μ Α Τ Ι Κ Ο λαθος, πάτησε μια από τις μεγαλύτερες μπανανοφλουδες της Ιστορίας, την οποία αριστοτεχνικώς πετάξανε μπροστά του!!! Εξηγούμαι:
      Εκείνη την εποχή το ΠΑΣΟΚ δεν είχε ακόμη διαλυθει στην Βουλή. Ομοίως το ΛΑΟΣ. Θα μπορούσε συνεπώς, πολύ ευκολα, να ισχυριστεί ο κυριος Σαμαράς ότι αυτα τα δυο Κόμματα αρκούν για μια μεγάλη και ισχυρη πλειοψηφία στην βουλή και δεν μας χρειάζονται εμάς!! Εμείς, αντιθετα, επιμένουμε σε Εκλογες ΤΩΡΑ, διότι επί της ουσίας υφίσταται τεράστια ανακολουθία Βουλής και εκλογικού σώματος.
      Θα μου αντιτείνετε: μα, οι Ευρωπαίοι τον εκβίαζαν να μπει στην παπαδημια Κυβερνηση, λέγοντας ότι χωρις αυτον θα μας πτωχευσουν!!! Και ερωτω: ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟ ΧΑΨΕ ΑΥΤΟ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ;;;; Διοτι, εάν το χαψε, τοτε δεν κάνει ο άνθρωπος για Πολιτικός γενικότερα τοσούτο μάλλον για πρωθυπουργός!!!
      Εάν δεν το χαψε, που ειναι και το πιθανοτερο, ΤΟΤΕ ΜΙΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕ: ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ!!!
      Με την συμμετοχή του, λοιπον, στην Κυβέρνηση επί της ουσίας στα μάτια των περισσοτέρων Ελλήνων ΤΑΥΤΙΣΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ και τ αποτελέσματα τα βλέπουμε τωρα με τον Καμμενο να κάνει περίπατο και την Χρυση Αυγη να χασκογελάει....
      Θα μπορούσε λοιπον να πει ΟΧΙ στην Κυβερνηση Παπαδήμου και να αναμένει τ αποτελέσματα του PSI και τους όρους της νεας δανειακής συμβάσεως, όπου, απεξω ων, θα μπορούσε να πει ότι την ψηφίζει κι αυτός, διότι δεν μπορει να σπρωξει την χωρα στον γκρεμο κλπ κλπ που λεει τωρα ΑΛΛΑ ΟΥΔΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ!!!
      Επομένως, το παιρνουμε απόφαση ότι η ΝΔ με Σαμαρα απέτυχε παταγωδώς (δυστυχως) και, εάν μου επιτρέπετε να κάνω μιαν πρόβλεψη, ο επόμενος Πρόεδρος θα ειναι, ελπιζω, ο Μακης Βοριδης, με τον οποίο η ΝΔ θα επιστρέψει πραγματικά στις ρίζες της. Μέχρι τοτε, προσωπικώς θα ψηφίσω Χρυση Αυγη Πατησιωτης ων.....
      Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία

  14. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/04/2012 18:56:01

    Η αυτοδυναμία (και γενικώς η πολιτική αξιοπιστία), τώρα πιά εν έτει 2012 δεν κερδίζεται με μπαλκονάτους τσαμπουκάδες τύπου ΑΓΠ, ούτε με υποσχέσεις καλών προθέσεων, τύπου ΚΚ Β'.
    Ο κόσμος είναι καχύποπτος. Δεν πιστεύει σε "οράματα και θαύματα" χωρίς ρεαλιστικό πρόγραμμα. Κι ακόμη λιγότερο σε μεγάλα λόγια για "τιμωρίες".
    Η πολιτική αξιοπιστία κερδίζεται λέγοντας την αλήθεια. Όλη. Ή έστω, μη λέγοντας ψέμματα.

  15. S.P. avatar
    S.P. 01/04/2012 19:26:31

    Ας αφήσουμε τα πρωταπριλιάτικα αστεία και ας μιλήσουμε σοβαρά.
    Θα ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα, θα απολυθούν δημόσιοι υπάλληλοι που αποτελούν κομματικούς στρατούς και δεν προσφέρουν έργο, θα κλείσουν πανεπιστήμια και ΤΕΙ που δεν χρειάζονται, αλλά υπάρχουν και επιβαρύνουν τον φορολογούμενο για να δουλεύουν καθηγητές χωρίς διδακτορικά και για να μη γράφονται νέοι 18 - 22 άνεργοι , αλλά φοιτητές... θα κοπούν τα προνόμια των υπαλλήλων του υπουργείου οικονομικών, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ..θα εφαρμοσθούν εν τέλει τα μέτρα που προτείνουν οι δανειστές μας στους οποίους προσφύγαμε οικεία βουλήσει ή θα τσαλαπατιέται η φτωχολογιά και θα πληρώνουν οι δίκαιοι και οι φτωχοί.
    Ιδού το ερώτημα προ της κάλπης.

    • juliet avatar
      juliet @ S.P. 01/04/2012 19:39:50

      S.P.
      Sωστά ,γιατί άλλοστε καλέσαμε τους σωτήρες μας ;για να μας πουν και να επιβάλλουν αυτοί ,τι;Αυτά που οι ίδιοι σχεδιάσαν και εκτέλεσαν φτιάχνοντας κομματικούς στρατούς προκειμένου να κυβερνούν και να διαχειρίζονται -το σπουδαιότερο- το δημόσιο χρήμα .
      Ο Ελληνας θ΄ακούσει και θα δει ότι τον συμφέρει.Αν εγώ πω την αλήθεια και εσύ τους τάξεις ,εσένα θ΄ακολουθήσουν ,,εμένα;...άσε που θα με θάψουν για να πουλήσουν και εκδούλευση.

      • S.P. avatar
        S.P. @ juliet 01/04/2012 19:59:55

        Juliet,
        το θέμα είναι ότι όλα τα κόμματα θα μετρήσουν: ποιοί είναι οι περισσότεροι αυτοί που θέλουν την πρόοδο και την εξυγίανση με την πραγματική σημασία του όρου, ή εκείνοι που επιθυμούν την συνέχιση αυτού που βλέπουμε εδώ και τρεις δεκαετίες με την ελπίδα συμμετοχής στην ανομία;
        Εξ' ου και η απαισιοδοξία μου.

    • kimon avatar
      kimon @ S.P. 01/04/2012 21:33:52

      ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ, ΣΤΕΡΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΣΗ ΝΑ ΣΕΙΧΑ ΠΡΩΤΑ...ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ...ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ ΛΟΓΩ ΣΥΝΘΗΚΩΝ.

  16. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 01/04/2012 19:36:19

    Φαίνεται ότι ο μέσος δεξιός ψηφοφόρος δέν σηκώνει πολιτικές πιρουέτες, κίβδηλες υποσχέσεις καί κωλοτούμπες, τόσο απλά.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ ειδωλοκλάστης 01/04/2012 21:12:35

      τόσο απλά και μηδενιστικά

      • ειδωλοκλάστης avatar
        ειδωλοκλάστης @ GreekInLux 02/04/2012 07:08:07

        Μακάρι νά βρισκόμαστε στό μηδέν τού δημοσιονομικού ελλείματος αλλά,ύστερα από τριάντα καί χρόνια πολιτικού ελλείματος (-δωσιλογισμού-), κατάντησε αυτό πού γνώριζαν καί οι κόττες κάποτε, νά ζείς εντός τών ορίων τών δυνατοτήτων σου, νά έχει γίνει στόχος καί δή ανέφικτος.

        Καλά θάταν κάποιοι νεόκοποι 'δεξιοί' νά θυμηθούν τίς μερτενικές ημέρες τού εθνάρχη πού μάς έμπασε στήν περιπέτεια τής ΕΕ ώστε εμείς τώρα νά πνιγόμαστε καί οι φίλοι του νά μάς 'σώζουν'.

        • GO avatar
          GO @ ειδωλοκλάστης 02/04/2012 08:07:32

          O Καραμανλής έβαλε "τσαμπουκά" την Ελλάδα στην Ε.Ο.Κ (να θυμηθούμε με χρέος 27% του Α.Ε.Π) των μεγάλων πολιτικών ηγετών της τότε εποχής και έρευσε πακτωλός χρημάτων στη χώρα μας.
          Πού να φανταστεί τι UFO θα ήταν οι επίγονοί του πολιτικοί, αλλά και ορισμένοι ...σχολιαστές;

          • ειδωλοκλάστης avatar
            ειδωλοκλάστης @ GO 02/04/2012 20:25:21

            Σού διαφέυγει ίσως ότι η ανεργία στήν ΕΕ ανήλθε στό πρό τού 2000 επίπεδο(10,8%) καί ότι τό έλειμα τής Γαλλίας φτάνει στό 148% τού ΑΕΠ της , άρα μιλάμε γιά ένα πείραμα στή φάση πλήρους αποτυχίας ή ένα έγκλημα κατά λαών καί υπέρ μερτενικών τραπεζιτών καί κολαούζων.

          • GO avatar
            GO @ ειδωλοκλάστης 02/04/2012 21:55:50

            Καμμία σχέση έχουν όλα αυτά με την Ευρώπη που οραματίσθηκαν οι τότε ηγέτες της, συμπεριλαμβανομένου και του Κωνσταντίνου Καραμανλή.
            Τα υπόλοιπα είναι των ...UFO.

          • ειδωλοκλάστης avatar
            ειδωλοκλάστης @ GO 03/04/2012 16:14:17

            Ο δρόμος γιά τήν κόλαση είναι στρωμένος μέ καλές προθέσεις.....'οραματιστών' πού συνέταξαν αίωλες 'οικονομικές ενώσεις' καί UFO πού τίς αποδέχθηκαν.

            Τέτοια είναι πλέον η πεποίθηση τλης πλειοψηφείας, προκύπτουσα άλλωστε καί εκ τού αποτελέσματος (πού αποφεύγεις παρόλον ότι δέν σού διέφυγε ο πακτωλός χρημάτων πού έρευσαν στή χώρα μας υπό μορφή δανείων, μιζών καί μερτενικών συμβάσεων).

  17. christof avatar
    christof 01/04/2012 21:41:50

    Δεν πρεπει να συγκυβερνησει με το Πασοκ.Δεν πρεπει να δωσει αλλοθι στο εγκλημα.Αν δεν βγαινουν τα κουκια καλυτερα απ'εξω.Εχει ο καιρος γυρισματα.Ας κυβερνησει η αριστερα να γινουμε μπανανια,.

  18. sitting duck avatar
    sitting duck 01/04/2012 21:43:10

    Πολλές και σκληρές αλήθειες στο άρθρο του Πάνου Ζ. που είναι φανερό ότι ενώ έχει επενδύσει ελπίδες στην ηγεσία Σαμαρά αρχίζει και δυσπιστεί. Οπως κι οι περισσότεροι από εμάς. Δυστυχώς φίλε Πάνο, η διατύπωση στην περιβόητη συνέντευξη της φυλάδας του Alexis, δεν παραπέμπει σε αστείο, ούτε καν πρωταπριλιάτικο. Προσκλητήριο στη Ντόρα ήταν και ευτυχώς που η εμπαθής και ανερμάτιστη θυγατέρα του βρυκόλακα, έσπευσε να το αρνηθεί. Προσωπικά έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά. Κάποιος έχει πεί στο Σαμαρά ότι θα γίνει πρωθυπουργός με τις ψήφους των Χανίων και τις ευλογίες Καθημερινής, Ψυχάρη και Μπόμπολα. Πόσο μακρυά από την κοινωνία είναι οι "ρεαλιστές" σύμβουλοι της Συγγρού...

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ sitting duck 03/04/2012 00:34:34

      "Πόσο μακρυά από την κοινωνία είναι οι “ρεαλιστές” σύμβουλοι της Συγγρού…"
      Ποιο μακριά δεν γίνεται και δεν καταπίνεται!

  19. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 01/04/2012 21:53:56

    Σωστά τα περισότερα απ’αυτά.

    Η Ν.Δ εξακολουθεί όμως να πάσχει και από ένα σύνδρομο που την έχει καταστρέψει εδώ και δεκαετίες: φοβάται να είναι Δεξιά!

    Και στην προσπάθεια να “επεκτείνει την επιρροή της” σε άλλους χώρους , έχει χάσει τον δικό της! Τη να την κάνεις την επέκταση , άμα έχεις χάσει τον πυρήνα σου;

    Δυστυχώς εξακολουθούν κάποιοι να σκέφτονται με όρους 1974 , όταν το να είσαι “δεξιός” ήταν ρετσινιά. Και έχουν χάσει την επαφή με την κοινωνία, όπου ,σήμερα , ακόμα και η νεολαία ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΖΗΤΑΕΙ!

    Οχι ίσως στο όνομα , οι όροι δεξιός-αριστερός έχουν ξεπεραστεί προ πολλού- αν και το “δεξιός” , και σαν όρος , έχει απήχηση στον κόσμο που έχει ταυτίσει την “αριστερά” , στην οποία ,μην ξεχνάμε, δήλωνε πως ανήκει και το ΠΑΣΟΚ , με τη λαμογιά.

    Να μην τα πολυλογώ: Αν η ΝΔ σήμερα τολμούσε να λειτουργήσει ,να μιλήσει ,να αισθανθεί ,σαν την πατριωτική ΕΡΕ του 1960, θα έβλεπε τα νούμερα της να ανεβαίνουν απροσδόκητα!

    Ακούγεται αρτηριοσκληρωτικό ,το ξέρω ,αλλα η παράταξή μας έχει κάθε λόγο να είναι περήφανη για το παρελθόν της! Καιρός να το ξαναβρεί!

  20. antartis avatar
    antartis 01/04/2012 22:53:07

    Σε μια υπόθεση εργασίας, ο Σαμαράς αποκτά την αυτοδυναμία, γίνεται κυρίαρχος του πολιτικού σκηνικού στην πατρίδα μας. Τώρα αν αυτή έχει να κάνει με λίγο απο Μπόμπολα, λίγο Κυριακού, λίγο Αλαφούζο, αρκετό Ψυχάρη γιατί μας διαφεύγει το γεγονός ότι όλοι τους άδειασαν το προηγούμενο καθεστώς. Κερδίζει ανάσες, το μέχρι πότε όμως ας κρατήσουμε την απάντηση για μας.
    Έχει ήδη χάσει όμως τη δυνατότητα να εκφράσει όλη την παράταξη, να ηγηθεί πραγματικά του τόπου.
    Θέλω να πιστεύω ότι δεν πιστεύει κανείς σοβαρά, ότι θα είναι Πρωθυπουργός μακράς διάρκειας.
    όταν ο κόσμος πεινάει θα φάει τους πλούσιους, όταν ο κόσμος έχει τρομάξει, χάνει το αισθητήριο της σωστής κρίσης, θα τιμωρήσει το σύστημα και αυτούς που το εκφράζουν.
    Ρωτήστε φίλους, συγγενείς, κολλητούς και να ετοιμαστούμε να χαιρετίσουμε ένα σύστημα που χάνετε.
    Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω, εκείνος που του έγραψε την ομιλία στην Πολιτική Επιτροπή και το τζάμπα μάγκας προς τους διαφωνήσαντες βουλευτές, ή το έχω λόγο και τον τιμώ, αν είναι πραγματικά φίλος του.

  21. palmyra avatar
    palmyra 01/04/2012 22:56:54

    Για να ηρεμήσει το φιλοθεάμων κοινό προτείνω κοινή κάθοδο στις εκλογές
    ΝΔ-ΠΑΣΟΚ

  22. Αλήθειες avatar
    Αλήθειες 01/04/2012 22:59:33

    Σε συνθήκες κρίσης η εξουσία ΑΡΠΑΖΕΤΑΙ, δεν κερδίζεται.
    Σε συνθήκες κρίσης δεν χρειάζονται "πρωθυπουργοί", χρειάζονται ΗΓΕΤΕΣ.

    Και η λέξη ηγεσία είναι συνώνυμη της λέξης ΘΥΣΙΑ.
    Θυσία για τον λαό και τον τόπο.

    Ο Αντώνης Σαμαράς τα τελευταία δύο χρόνια είχε αρκετές ευκαιρίες να βγει μπροστά, να διαλέξει τον δρόμο της θυσίας, να γίνει ηγέτης των ελλήνων και να αρπάξει την εξουσία της χώρας.

    Δεν το έκανε. Φοβήθηκε; Εκβιάστηκε;
    Ποιος ξέρει. Δεν έχει όμως και καμμιά σημασία πλέον.

    Όταν είσαι στο χείλος του γκρεμού και σε σπρώχνουν προς τα μπρος, στηλώνεις τα ποδάρια, δεν προσπαθείς να γυρίσεις την πλάτη στον γκρεμό αλλάζοντας πορεία. Είναι βέβαιο ότι θα σε γκρεμοτσακισουν πιο εύκολα έτσι.

    Ό,τι και έγινε δηλαδή.

  23. Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά 01/04/2012 23:28:31

    Μερικές παρατηρήσεις για το άρθρο. α)Το άρθρο έχει και αλήθειες και μπόλικο συναίσθημα. β)Μεγιστοποιεί την δύναμη των καναλαρχών. Μάλλον θεοποιεί την διαπλοκή. Η διαπλοκή έχει δύναμη γιατί εμείς τσιμπάμε στις .γ)Kριτικάρει τον Σαμαρά γιατί έδωσε συνέντευξη στην Καθημερινή! Που να δώσει συνέντευξη; Στα νέα της άνω ραχούλας; Μετά τον κρίνουμε για τις επιδόσεις του μετά τον Νοέμβριο. ΄Οτι ο λαός δεν κατάλαβε την στροφή του! Δεν κατάλαβε ή δεν ήθελε να καταλάβει! Γιατί έτσι τον συμφέρει! Να πάμε λοιπόν κόντρα σ΄ όλο τον κόσμο ,να τα παίξουμε όλα για όλα για να μην χαλάσουμε τον Μαρκόπουλο και Καμμένο! Είμαστε καλά ; Σ ένα κόμμα εξουσίας που περιμένει να πάρεις τα ηνία θα σταθεί απέναντι από την Ευρώπη το ΔΝΤ τους πάντες μόνο και μόνο για να ικανοποιήσει τον ατομικό συμφέρον , τον εθνικό εγωισμό μας; Να γίνουμε παρανάλωμα αρκεί να δείξουμε ότι μπορούμε να αντιδρούμε; Και η επόμενη μέρα. Θα βάζαμε τον Βαρουχάκη και τον Καζάκη να φυλάνε τις τράπεζες;δ). Ο Καμμένος είναι προϊόν του λαϊκισμού μας. Της αδυναμίας μας να καταλάβουμε, να παλέψουμε και να νικήσουμε τα προβλήματα. ΄Οταν τα ρίχνουμε αποκλειστικά σε συνωμοσίες και μεταφυσικές αναλύσεις στρώνουμε το χαλί στον Καμμένο .Τα προβλήματα δημιουργούνται επειδή εμείς δεν τα λύνουμε.!Η Νέα Δημοκρατία καλείται για πρώτη φορά να ισορροπήσει μεταξύ της ανάγκης να πεί την αλήθεια για το πώς θα κυβερνήσει και της θέλησης των πολιτών της να ακούσουν οπωσδήποτε "ωραία λόγια". ΄Ολα τα προηγούμενα χρόνια η αντιπολίτευση μιλούσε για δώρα για αυξήσεις, για εξυπηρετήσεις !Για να θυμηθούμε. Η εύκολη αντιπολίτευση που έκανε ο Παπανδρέου(όχι σ΄όλα) σαν αντιπολίτευση δεν το κατάπιε. Δεν τον εξαφάνισε: Ε λοιπόν θα εξαφανίσει και τον Σαμαρά αν δεν σκεφτεί την επόμενη μέρα. Καλύτερα για μένα να μείνει σταθερός στην γραμμή ότι λέμε ότι μπορούμε ,παρά να αρχίσει την άκρατη υποσχεσιολογία! Είναι πάρα πολύ δύσκολα τα πράγματα για όλους μας. Αυτό έχει αρνητικό αντίκτυπο παντού! υπάρξει αντίδραση. Πολύ μα πάρα πολύ αντίδραση. ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ. Χρειάζεται να ακουστεί το υγιές κομμάτι που δεν γκρινιάζει για να γκρινιάζει αλλά σκέφτεται την επόμενη μέρα! Και είναι έτοιμο να συμβάλει στο να «περάσουμε το ποτάμι»
    Υγ 1ο.Το χειρότερο που έχει να κάνει η ΝΔ με τον Καμμένο είναι να τον λοιδορεί μόνο ότι θα την στερήσει την αυτοδυναμία.. Πρέπει να τον αντιμετωπίσει με επιχειρήματα. Να πείσει ότι ένα κυβερνητικό κόμμα δεν έχει την πολυτέλεια του Καμμένου. Να χαιδεύει αυτιά .Ότι μετά από ένα μήνα κάποιος πρέπει να πάρει την ευθύνη! Και αν δεν ψηφίζαμε το «λεφτά υπάρχουν» και ακολουθούσαμε την συμβουλή του Καραμανλή για πάγωμα των αυξήσεων, ίσως γλυτώναμε τις μειώσεις μισθών! Μήπως επαναλαμβάνεται η ίδια ιστορία;
    Υγ 2ο. Γι αυτές τις γερμανικές αποζημιώσεις γιατί δεν έτρεξε πρώτα ο Καμμένος να βρει τον φάκελο και τα στοιχεία; Γιατί έτσι μάθαμε. Να βάζουμε το κάρο πριν από το άλογο!

    • Σικελιανος avatar
      Σικελιανος @ Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά 01/04/2012 23:55:35

      Κυριε Κωνσταντινου παντα εξαιρετικος και μεστος λογος.. σας διαβαζω και οταν σχολιαζετε στην Καθημερινη... πολλα φιλια στην πανεμορφη Καστορια (ειχα θητευσει για λιγους μηνες ως φανταρος στο Αργος Ορεστικου και πραγματικα εντυπωσιαστηκα απο την πανεμορφη πολη σας)...

      • Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά avatar
        Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά @ Σικελιανος 02/04/2012 00:13:45

        ΄Οταν μοίραζε ο θεός την ομορφιά φαίνεται ότι μπερδεύτηκε και έδωσε στην πόλη μας κάτι παραπάνω!!Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Αγωνίζομαι όπως και άλλοι πολλοί για το καλύτερο! Φυσικά τα επώνυμα κείμενα είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου!

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά 02/04/2012 07:58:06

      κ Κωνσταντίνου,
      συγχαρητήρια και ένα μεγάλο ευχαριστώ.
      Γράψατε όλα όσα σκέφτεται η μεγάλη πλειοψηφία των Νεοδημοκρατών και όχι μόνον, που δεν γράφει αλλά διαβάζει το Antinews.
      Ο Σαμαράς παντού και πάντα ζητάει την αυτοδυναμία και δηλώνει ότι δεν θα συνεργασθεί με το ΠΑΣΟΚ. Εδώ μέσα γιατί προβάλεται από πολλούς το σενέριο της συγκυβέρνησης, σκορπίζοντας την αμφιβικλια;.
      Τι σκοπιμότητες εκφράζουν;
      Θα ήθελα να μου δίνεται η ευκαιρία να σας διαβάζω συχνότερα

  24. Aλμωπιευς avatar
    Aλμωπιευς 01/04/2012 23:32:29

    Πριν την μαχη δεν ανοιγουμε παλιες πληγες εχουμε στοχο τη νικη και το ευ αγωνιζεσθαι.

  25. FALCON avatar
    FALCON 01/04/2012 23:42:31

    Η αυτοδυναμία κερδίζεται με τη χρήση έξυπνων όπλων που διαθέτει η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ . Όταν βάζεις στόχο το φεγγάρι σίγουρα θα φτάσεις στα αστέρια.

  26. Νικος avatar
    Νικος 02/04/2012 00:19:10

    http://www.youtube.com/watch?v=w8xHo55C0UI

    Αυτα πιστέψαμε και αλλα μας εδωσε...

  27. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/04/2012 01:41:48

    Mπορει να πει κατι πολυ απλο - οχι αλλες μειωσεις μισθων στον ιδιωτικο τομεα.
    Δεν εχουν καμμια σχεση με το ελλειμμα.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ψυχραιμια 02/04/2012 06:18:12

      Mα αφού το "μνημόνιο2" που είναι προαπαιτούμενο της "δανειακής" που ήταν "μονόδρομος" ... ΡΗΤΑ επιτάσσει "μειωσεις μισθων στον ιδιωτικο τομεα"... και αυτήν την πολιτική ΨΗΦΙΣΕ μετ επιτάσεως η ΝΔ

      ΠΩΣ είναι δυνατόν να ελπίζεις ότι η ΝΔ ή το Πασόκ θα πεισθούν από το ορθόν (και κατ εμέ) επιγχείρημα ότι δεν πρέπει να κοπούν οι μισθοί και του Ιδ. τομέα αφού "Δεν εχουν καμμια σχεση με το ελλειμμα"

      τα 2 κόμματα αυτά και προφανώς οι λοιποί υποστηρικτές της πολιτικής έχουν ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ και περί αυτού ... με ευχολόγια του τύπου "μακάρι η ΝΔ να είχε άλλη άποψη" δεν βγαίνει τίποτα και το ξέρεις πιστέυω πολύ καλά ...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ψυχραιμια 02/04/2012 10:41:57

      Πέστα Χρυσόστομε !!
      Δεν θέλουν ν' αγγίξουν την ιερή αγελάδα των ΔΕΚΟ.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ ψυχραιμια 02/04/2012 11:13:42

      Ψυχραιμία και να το πει όλοι ξέρουμε πως δεν θα ισχύσει. Το βλέπουμε στις δουλειές μας, δεν 'πουλάνε' το ίδιο, μοιραία αυτορυθμίζεται (είναι και της μοδός η λέξη) η αγορά, το αντιλαμβανόμαστε. Και να πει δηλαδή 'δεν πέφτουν οι μισθοί στον ιδιωτικό', δεν βλέπω εγώ τι γίνεται εκεί που δουλεύω και πόσο περπατάει ? Το 90% των ελληνικών επιχειρήσεων είναι πολύ μικρές, γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά σχεδόν από πρώτο χέρι αν πάμε καλά ή όχι. Και είναι ελάχιστοι αυτοί που πάνε καλά. Δεν μ' έσωζε καμία υπουργική απόφαση τον περασμένο μήνα όταν μου είπαν, απόλυτα φυσιολογικά ομολογώ, -15%. Το αντιλαμβανόμουν, χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει.

      Οσο γι' αυτό που λέει ο Θείος, φυσικά και έτσι είναι, τα έχουμε γράψει πολλές φορές σε άλλες αναρτήσεις αλλά δεν πρέπει μάλλον να το θίγουμε το θέμα γιατί είμαστε κοινωνικοί αυτοματιστές.... Και δεν βαριέσαι αν τελειωμένες επιχειρήσεις με εξωγήινα ελλείμματα πληρώνουν κάτι μισθούς που σε ορισμένες περιπτώσεις είναι ετήσια εισοδήματα για πολλούς, δεν βαριέσαι αν πέφτουν 3χιλίαρα για τους οδηγούς και τις καθαρίστριες, δεν βαριέσαι ρε αδερφέ...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Βούρδουλας 02/04/2012 14:43:23

        Έτσι αγαπητέ 100 %.
        Και θυμήσου ποιοί βγάλανε την slang περί "κοινωνικού αυτοματισμού"!!!
        Άς πρόσεχαν, η ύβρις θα επιστρέψει σαν μπούμεραγκ στις εκλογές! Εμείς οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα δεν κατεβαίνουμε εύκολα στο δρόμο. Για ποιόν και γιατί άλλωστε να κατέβουμε; Αλλά ξέρουμε να χειριζόμαστε καλά το εκλογικό φούμο και τον κουβά με την πίσσα.
        Τον Μάη (ή όποτε προκύψει), οι "προστάτες" των ΔΕΚΟ-ρετιρέ, των πετρελαιάδων, βοθρατζήδων, φαρμακοποιών και λοιπών "προλε(φ)τάριων", θα δουν τον εαυτό τους σκεπασμένο όχι μόνον με πίσσα αλλά και με πούπουλα.
        Here we go, ώρα να βγούν από την παράγκα!

  28. Pluto avatar
    Pluto 02/04/2012 06:35:22

    Από τα πιό εύστοχα άρθρα στο Αntinews! Μακαρι να ταρακουνηθούν οι παραλήπτες.
    Αυτό με τον Υιό Ψ, όντως δεν χωνεύεται με τίποτα! Τί τον περιμάζεψαν,χάθηκαν οι ικανοί νέοι άνθρωποι στη ΝΔ;

  29. franc avatar
    franc 02/04/2012 10:03:05

    Eχω την αίσθηση οτι ο Σαμαράς τελικά έπεσε μέσα σε μια αριστοτεχνικά στημένη παγίδα. Αν παρομοιάσουμε την στρατηγική του με ένα πλοίο, ο Σαμαράς εξ αρχής είχε χαράξει τη ρότα του βάζοντας στην πλώρη του το ΟΧΙ στο μνημόνιο και στην πρύμνη του το ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ. Bλέποντας οι Γερμανοί την δυναμική αυτής της πορείας που τους ανέτρεπε όλο το σχέδιο εσωτερικής υποτίμησης και "αρμέγματος" της Ελλάδας, έβγαλαν τα μεγάλα "μαχαίρια" αποφασισμένοι ή να σταματήσουν το Σαμαρά ή να πετάξουν την Ελλάδα έξω "με τη θέλησή της". Βέβαια ο Σαμαράς όταν είδε τον κίνδυνο, "πάτησε φρένο" στρίβοντας την πλώρη του κατά 180 μοίρες, υπογράφοντας τελικά ΝΑΙ στο μνημόνιο. Ομως έκανε, κατά την άποψή μου, το μοιραίο λάθος να μην στρίψει και την πρύμνη, και το πλοίο του κόπηκε στα δύο. Ετσι η πρύμνη συνεχίζει στην κατεύθυνση ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ.
    Αν η στροφή των 180 μοιρών με το ΝΑΙ στο μνημόνιο έιναι τακτικός ελιγμός, ώστε να κερδηθεί χρόνος και μάλιστα εν όψει των πολιτικών αλλαγών στη Γαλλία και στην υπόλοιπη Ευρώπη, ώφειλε να συνοδεύεται απο μια αντίστοιχη αναβολή των εκλογών, μέχρι τουλάχιστο να δούμε το αποτέλεσμα στη Γαλλία καθώς και το πρώτο δίμηνο του Γάλλου προέδρου για να διούμε αν θα τηρήσει τα προεκλογικά του υποσχεθέντα.
    Κι αυτό γιατί ο Σαμαράς τις ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ τις ζητούσε για να ανατρέψει το μνημόνιο το οποίο πιστεύει οτι, ιδίως τώρα, καταστρέφει ολοκληρωτικά τη χώρα.
    Και ζητούσε τότε ισχυρή αυτοδυναμία και πλήρη λαική υποστήριξη διότι υποτίθεται ήταν αποφασισμένος, άν οι Γερμανοί αρνηθούν τη διαπραγμάτευση, να τινάξει το μνημόνιο στον αέρα με το 90% του λαού μαζί του, αποφασισμένον για ΟΛΑ. Ομως με την τρικλοποδιά των Γερμανών οι ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ τον οδηγούν, αν γίνει πρωθυπουργός με τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ, να μείνει στην ιστορία ως ο "εκτελεστής" του μνημονίου...Μήπως εκεί στο στρατηγείο του πρέπει να ξανασκεφτούν τα πράγματα? Λέω μια άποψη ως απλος ψηφοφόρος. Μπορεί να είναι και μπούρδες. Ας το ξανασκεφτούν όμως...

  30. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 02/04/2012 10:14:18

    Οι πάτρονες της εξουσίας παίζουν το τελευταίο τους χαρτί με αριστερόστροφα σενάρια την ύστατη για αυτούς ώρα κερδίζοντας χρόνο με μια κυβέρνηση εξαμήνου. Ελπίζουν στην διατήρησή τους στην εξουσία με σχήματα παλινόρθωσης ενός, κατ'αυτούς, "δίκαιου, κοινωνικού κράτος". Ό,τι δεν έκανε η σοσιαλιστική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ελπίζουν ότι θα κάνει ο Τσίπρας με τον Κουβέλη και λίγο Καμμένο. Την Αλέκα την ψήνουν αλλά τίποτα απ'ότι αντιλαμβάνομαι. Αυτή έχει λέει "σοβαρή ρεαλιστική πρόταση εξουσίας". Αυτά ακούει ο ελληνικός λαός και αναρωτιέται:
    Ποιός θα με κυβερνήσει; Σε ποιόν να εμπιστευτώ τα παιδιά μου;
    Οι εκλογές είναι μακριά και δεν ξέρουμε ακόμη και το τελευταίο σαββατοκύριακο πως θα σκεφτεί ο Έλληνας. Ένα πάντως είναι σίγουρo:
    Το πολιτικό σύστημα όπως το ξέραμε πέθανε. Ευτυχώς!

  31. ΜΑΡΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥ avatar
    ΜΑΡΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥ 02/04/2012 12:00:05

    θα ήθελα να θέσω ένα προβληματισμό,η χθεσινή συνέντευξη πιστεύετε ότι έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα;

  32. μακεδων avatar
    μακεδων 02/04/2012 19:15:03

    Η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΚΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΟ 1.000.000 ΕΥΡΩ ( ΝΤΟΡΑ ) ΜΕ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΛΕΥΑΖΑΝ . ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ Η ΝΤΟΡΑ ΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΣΥΜΠΙΛΙΔΗΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΚΕΡΔΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΕΡΔΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΜΕ 50 % ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΧΑΡΗ ΣΤΟΝ ΜΗΝΥΤΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΜΕΙΝΕ ΧΩΡΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΕΓΩ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ Η ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΜΑΧΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΟΥΝ ΜΕ ΕΦΙΑΛΤΕΣ .

  33. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 02/04/2012 20:40:47

    Η πεποίθησή μου ότι η Ελλάδα τελεί υπό καθεστώς "κοινοβουλευτικής" δικτατορίας επιβεβαιώνεται και από τα έργα και ημέρες του ανεγκέφαλου νάρκισσου Βορίδη με κείνο το κουτοπόνηρο, ηλίθιο χαμόγελο μετά από κάθε κοτσάνα.
    Ναι, προτιμώ τη δικτατορία....της Τρόικα.

    • ernesto avatar
      ernesto @ Μανιάτης 03/04/2012 12:40:14

      πραγματικα αυτος ο τυπος ειναι η επιτομη του βλαχομπαροκ. Κατι μεταξυ βαλκανικου εξυπνακια της δεκαετιας του 80 και νεοπλουτιστικου αλβανομπαροκ του 2012.

  34. airman avatar
    airman 02/04/2012 21:06:28

    Συμφωνώ ότι η Χρυσή Αυγή στη σημερινή συγκυρία και για συγκεκριμένους λόγους (ανασφάλεια & λαθρομετανάστες) έχει αξιοποιήσει την αδυναμία του κρατικού μηχανισμού να παράσχει ασφάλεια. Η δε δημοτικότητά της απορρέει λόγω της έμπρακτης δράσης της, η οποία όμως κινείται στα όρια της νομιμότητας ή και τα υπερβαίνει. Δεν μπορεί όμως να υποκαταστήσει το κράτος.
    Η απουσία ή η ανεπάρκεια του κράτους δικαιολογούν μεν πράξεις αυτοδικίας ή αυτοπροστασίας, αυτό όμως δεν νομιμοποιεί de facto και την οργανωμένη δράση εξ ονόματος τρίτων. Η αυτοπροστασία έχει την έννοια της αποτροπής ενδεχόμενου κινδύνου η δε αυτοδικία της ανταπόδωσης πλήγματος. Όμως η προληπτική βία έναντι πιθανών ή εν δυνάμει παραβατών από αυτόκλητους προστάτες, μπορεί να οδηγήσει σε αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα.
    Δυστυχώς ο αριθμός των λαθρομεταναστών είναι πολύ μεγάλος και πιθανή συσπείρωσή τους εγκυμονεί κινδύνους. Απαιτούνται αποφασιστικές και δυναμικές κινήσεις από τη μεριά του κράτους το συντομότερο δυνατό, αλλά με την ελάχιστη δυνατή χρήση βίας.

  35. The Don avatar
    The Don 02/04/2012 21:30:24

    συμφωνω με το αρθρο και απλα θελω να προσθεσω καποια πραγματα. Αυτα ειναι τα εξης: οσο ο σαμαρας δεν απανταει σε ερωτηματα οπως τι μισθοι θα υπαρχουν στην ελλαδα, τι θα γινει με τις τιμες, πως θα προωθηθει η αναπτυξη, πως θα γλιτωσουμε κατασχεσεις περουσιακων στοιχειων της χωρας αμα ξανακανουμε κουρεμα, πως θα τιμωρηθουν παπανδρεου, παπακωνσταντινου κλπ, τοτε θα συνεχισει να πεφτει. και οι απαντησεις πρεπει να ειναι συγκεκριμενες, δηλαδη οτι θα γινει αυτο κι αυτο, οχι εχετε μου εμπιστοσυνη και αλλαζει το κλιμα στην ευρωπη και λοιπες φαιδροτητες.

    Νεος και ανεργος

  36. pineza avatar
    pineza 03/04/2012 13:19:21

    Αγαπητέ Πάνο, λυπάμαι που θα σε στενοχωρήσω , αλλά ο πρόεδρος Σαμαράς πληρώνει τις επιλογές του. Καταρχήν και μόνο που έχει τον Αβραμόπουλο δίπλα του φτάνει και περισσεύει.... Δεύτερον, κράτησε μέσα στο κόμμα τους ελεεινούς και ανίκανους του παρελθόντος οι οποίοι του τραβούν το χαλί και τον επιβουλεύονται . Τρίτον , έφερε στο κόμμα τύπους σαν τον Ψυχάρη, τον Βοριδη και τον Άδωνη....Όλα αυτά του έκαναν , κατά την γνώμη μου περισσότερο κακό και από το μνημόνιο 2! Το πρώτο του μέλημα ήταν να καθαρίσει το ίδιο του το κόμμα από τη βρώμα και την δυσωδία . Να τους αλλάξει ΟΛΟΥΣ εκτός ίσως ελαχίστων. Δυστυχώς δεν τόλμησε και τώρα ο λαός θα του το προσάψει στην κάλπη…. Κρίμα

  37. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 03/04/2012 16:12:15

    Ώστε "Η αυτοδυναμία δεν κερδίζεται με καλούς τρόπους, ούτε με εκθέσεις ιδεών"!

    Δεν κερδίζεται βέβαια ούτε κατεβάζοντας Κακλαμάνη υποψήφιο Δήμαρχο Αθήνας και Κικίλια (ένας από εμάς yeah!) Περιφεριάρχη.

    Δεν κερδίζεται επίσης αμολώντας τον κάθε Φαύλο να ξερνάει επάνω στην Αριστερά, τη μοναδική μη καθεστωτική πολιτική δύναμη.

    Η μόνη πραγματική ένδειξη πυγμής του Σαμαρά ήταν η απομάκρυνση της Ντόρας, μπράβο του αλλά δεν αρκεί.

    Αυτό που πρέπει να πείσει ο Σαμαράς είναι ΓΙΑΤΙ χρειάζεται την αυτοδυναμία, όταν αυτοδύναμες κυβερνήσεις μας έφεραν σε αυτά τα χάλια.

    Εάν δεν σκοπεύει να συννενοηθεί με κανένα ας μας το πει ΠΡΙΝ τις εκλογές.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.