#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/04/2012 08:21
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η αργομισθία...στους αιθέρες καλά κρατεί



Το μνημόνιο έφερε τα πάνω κάτω στο δημόσιο, με υποχρεωτικές εφεδρείες, απολύσεις, και κυρίως μειώσεις μισθών.

Οι περικοπές στις δαπάνες είναι τέτοιες, που ακούμε για περιπολικά χωρίς βενζίνη, πυροσβεστικά χωρίς πετρέλαιο, υπηρεσίες χωρίς φωτοτυπικό χαρτί και μελάνι, νοσοκομεία χωρίς γάζες και άλλα πολλά παρόμοια.

Και ο κόσμος πιστεύει ότι όντως μπήκε μαχαίρι και (τουλάχιστον) οι σπατάλες κόπηκαν.

Ιδού όμως μια πληροφορία, που αν τυχόν αληθεύει, αποδεικνύει για μια ακόμη φορά ότι το ελληνικό δημόσιο δεν σώζεται με τίποτα άμα λάχει να‘ούμ….

Είναι άραγε αλήθεια, και αν ναι, το γνωρίζει το υπουργείο Μεταφορών, ότι υπάρχουν καμιά δεκαριά πρώην πιλότοι της πάλαι ποτέ κρατικής Ολυμπιακής, που μετατάχθηκαν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και σε αντίθεση με τους υπόλοιπους επίσης μεταταχθέντες που αργομισθούν, οι συγκεκριμένοι επειδή είχαν πτυχίο ΑΕΙ, τοποθετήθηκαν στον επιχειρησιακό κλάδο των Αερολιμενικών;

Και θα μου πείτε, που είδες το κακό;

Το κακό είναι ότι οι πιλότοι αυτοί, αρνούνται να μετατεθούν σε αεροδρόμια όπου υπάρχει τρομερή έλλειψη προσωπικού και έτσι κάθονται στην κεντρική υπηρεσία της ΥΠΑ στην Αθήνα, διαβάζοντας την εφημερίδα τους, χαλαρώνοντας καθημερινά.

Την στιγμή που έχει αρχίσει η τουριστική σεζόν και στα αεροδρόμια της χώρας επικρατεί φρενήρης ρυθμός λόγω  της τεράστιας έλλειψης προσωπικού, καθώς όχι μόνο δεν γίνονται προσλήψεις, αλλά οι συνταξιοδοτήσεις και οι αποχωρήσεις πάνε σύννεφο.

Αλήθεια, τι δύναμη έχουν οι εν λόγω «απείθαρχοι» δημόσιοι πλέον υπάλληλοι;

Με ποιο δικαίωμα αρνούνται να εργαστούν;

Αντί να λένε δόξα τω Θεώ, που δεν έμειναν στο δρόμο, πουλάνε και μούρη;

Ποιος τους κάνει πλάτες;

Γιατί δεν μετατίθενται σε αεροδρόμια, να προσφέρουν κάποιο έργο, αντί να κ…βαράνε, αμειβόμενοι από τους φόρους όλων μας;

Που στο καλό στηρίζονται και δεν τους κουνάει κανείς;

Και τέλος, αληθεύει, ότι βάσει της συμφωνίας ιδιωτικοποίησης της Ο.Α. οι πιλότοι αυτοί, όπως και πολλές αεροσυνοδοί, που μετατάχθηκαν στην ΥΠΑ, χωρίς βεβαίως αντικείμενο, συνεχίζουν ακόμη και σήμερα να πληρώνονται μισθούς Ολυμπιακής; Δηλαδή πολλές χιλιάδες ευρώ μηνιαίως; Χωρίς, επαναλαμβάνω,  να κάνουν τίποτα;

Είναι άραγε αλήθεια όλα αυτά;

Απορώ.

Ο Αερόπληκτος

 

ΣΧΟΛΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια στο άρθρο! Γράψτε το πρώτο σχόλιο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.