#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/03/2010 23:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η απολυταρχία του συστήματος ΠΑΣΟΚ δεν αντιμετωπίζεται με αβρή αντιπολίτευση

 



Δεν είναι μυστικό ότι η επιμονή μας στο θέμα που δημιουργήθηκε με τους ΟΥΚαδες και τα συνθήματά τους (τα είπαν, δεν τα είπαν) προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις. Εκ δεξιών οι θετικές, εξ ευωνύμων οι αρνητικές. Και είναι κι εκείνοι οι παλιοί φίλοι που διερωτώνται αν καταργούμε την «παράδοση της δημοσιογραφικής ανεξαρτησίας» του «Αντί» παίρνοντας ανοικτή και σκληρή θέση σε συγκεκριμένα ζητήματα.

 Καιρός λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα για να ξέρει και ο καθένας που βρίσκεται

 Η κυρίαρχη αντίθεση σήμερα δεν είναι ανάμεσα σε αριστερούς και δεξιούς, πλουτοκράτες και εργαζόμενους, αστούς και εργάτες, ή ο, τι άλλο επιθυμείτε.

 Η κυρίαρχη αντίθεση σήμερα είναι ανάμεσα στον Πατριωτισμό  και την Νεοταξίτικη Παγκοσμιοποίηση.  Από την μια βρίσκονται οι δυνάμεις που πιστεύουν στην ιδέα του Κράτους – Έθνους και από την άλλη οι δυνάμεις που μεθοδεύουν την κατάργηση του Κράτους – Έθνους και την ενσωμάτωσή του στη νέα αυτοκρατορία.

 Όποιος δεν παίρνει ξεκάθαρη θέση απέναντι σε αυτήν την αντίφαση θα καεί στο μεγαλύτερο καζάνι της κόλασης που θα έλεγε και ο Γκαίτε. Όλα τα άλλα είναι παραμύθια για μικρά παιδιά και αφελείς ψηφοφόρους.

 Ποιος είναι «αριστερός»; Αυτός που υποθάλπτει και υποστηρίζει τα σχέδια αλλοίωσης της εθνικής υπόστασής μας; Και ποιος είναι «δεξιός»; Αυτός που αντιστέκεται στις επιβουλές εναντίον της Πατρίδας; Και ο Καρατζαφέρης τι είναι; «Ακροδεξιός» ή μετωπικός Πασόκος; Μήπως λοιπόν κάποιοι έχουν χάσει τον μπούσουλα και οχυρωμένοι πίσω από ιδεολογικά αλεξιβρόχια χάνουν για μια ακόμα φορά το τραίνο της ιστορίας;

 Όλοι αυτοί ήταν οι λόγοι για τους οποίους επιμείναμε στο θέμα των συνθημάτων που φώναζαν (με ή χωρίς υποτίθεται) οι ΟΥΚαδες του Λιμενικού. Επειδή κατά την γνώμη μας ο θόρυβος που ξεκίνησε όχι από εμάς , αλλά από τα γνωστά κέντρα, εντάσσεται στο γενικότερο σχέδιο από-εθνοποίησης, το οποίο βλέπουμε να εκτυλίσσεται από την επάνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία. Ένα σχέδιο που συνδυάζεται βεβαίως με ένα άλλο, για την μακροημέρευση του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία. Είναι τυχαίο ότι μια από τις πρώτες κυβερνητικές πράξεις του Γιώργου Παπανδρέου ήταν η κατάργηση του «εθνικός» από σειρά υπουργείων;

 Οι βίαιες αλλαγές που, με πρόσχημα την  οικονομική κρίση, προωθούνται σε κρίσιμους τομείς, όπως Παιδεία, ένοπλες δυνάμεις, κοινωνικό κράτος κ.λ.π. θα αλλάξουν τη δομή της κοινωνίας μας. Η κυβέρνηση Παπανδρέου  σχεδιάζει να μετατρέψει την Ελλάδα σε μια πολύ-πολιτισμική κοινωνία. Και δεν είναι μόνο αυτό.  Επισείοντας την ανάγκη λήψης μέτρων για την ανόρθωση της οικονομίας μας  εκχωρεί τη διαδικασία λήψης αποφάσεων στους γραφειοκράτες των Βρυξελών και του ΔΝΤ, ενώ στο παρασκήνιο μεθοδεύονται επώδυνες διευθετήσεις για τα εθνικά μας θέματα.

Ίσως είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται μια τόσο βίαιη ανατροπή στις δομές της κοινωνίας μας.

Ποιος λοιπόν μπορεί να αντιδράσει αποτελεσματικά στην κατάσταση που διαμορφώνεται; Ο ΣΥΡΙΖΑ, όχι φυσικά αφού είναι η μόνη πλην του ΠΑΣΟΚ πολιτική δύναμη που στηρίζει το μεταναστευτικό νομοσχέδιο και τα άλλα σχέδια της Νέας Τάξης.  Το ΚΚΕ αυτοπεριορίστηκε ιστορικά. Για τον ΛΑ.Ο.Σ. δεν τίθεται καν θέμα συζήτησης.

Εκ των πραγμάτων λοιπόν μόνο μια ριζικά ανανεωμένη Κεντροδεξιά παράταξη υπό τον Σαμαρά μπορεί να αποτελέσει την αποφασιστική δύναμη στον αγώνα αυτό.

Όμως η ιδεολογική και πολιτική τρομοκρατία του συστήματος ΠΑΣΟΚ στην πολιτική, την κοινωνία και τα ΜΜΕ δεν αντιμετωπίζεται με αβρό κοινοβουλευτισμό.

Αν η ΝΔ δεν εγκαινιάσει μια ριζοσπαστική για τα δεδομένα της πολιτική δράση, θα βρίσκεται σε λίγα χρόνια να μιλάει εν ονόματι μιας κοινωνίας που ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Αυτή η ριζοσπαστική πολιτική δράση πρέπει να έχει κατά την γνώμη μας ως βασικό  άξονα όχι μόνο την Οικονομία, αλλά και την αντίθεση των Ελλήνων στο μεταναστευτικό και όλα τα άλλα εθνικά ζητήματα που τίθενται από τους προσανατολισμούς της κυβέρνησης Παπανδρέου. Γιατί σε αυτά θα υπάρξει η πόλωση, που εκδηλώνεται ήδη

 Το μόνο θετικό στην κατάσταση που διαμορφώνεται είναι ότι  η νέα  πρόταση εξουσίας  του ΠΑΣΟΚ δεν περνάει στον κόσμο, προς το παρόν. Επί πλέον ,η Κυβέρνηση βρίσκεται σε ρήξη με τον παραδοσιακά ισχυρό κομματικό της πυρήνα. Με το «στρατό» που δημιουργούσε από το 1981. Όσο βαθαίνει η κρίση τόσο θα μεγαλώνει και το χάσμα. Τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διάψευση των προεκλογικών υποσχέσεων και εντονότερη η απογοήτευση. Κανείς δε μπορεί να ξέρει με βεβαιότητα πως θα εκφραστεί αυτό το κίνημα των απογοητευμένων, αν και πολλοί θα επιχειρήσουν να «ψαρέψουν» στο θολό ποτάμι της οργής.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anonymous avatar
    anonymous 29/03/2010 23:48:10

    Τέτοιες σκέψεις έχω κάνει κι εγώ στο παρελθόν. Το ερώτημα που τίθεται είναι αν η Ελλάδα ως χώρα μπορεί να πάει κόντρα στην παγκοσμιοποίηση που τα συνθλίβει όλα.
    Τα μοντέλα που υπάρχουν είναι 2. Της Ελβετίας και της Κούβας/Β. Κορέας.

    Δεν ξέρω αν η ΝΔ μπορεί να δημιουργήσει εκείνες τις δομές που θα μας επιτρέψουν να αμυνθούμε. Τουλάχιστον όσο συμμετέχουμε ανεπιφύλακτα στην ΕΕ και το Ευρώ δε θα έχουμε περιθώρια ελιγμών και δε θα μπορέσουμε να θωρακίσουμε τη χώρα για να την πηδήξει όταν τα υπάρξει πρόβλημα. Π.χ. σε μια αναταραχή να κλείσει τα σύνορα, να έχει επαρκή τροφή και οπλισμό και να δηλώσει ουδετερότητα. Εδώ στην παρούσα νομισματική κρίση και είδαμε ότι δε μπορούμε να αντιδράσουμε. Πόσο μόνο στα πιο δύσκολα. Προφανώς το πρότυπό μου είναι η Ελβετία και ο τρόπος που έδρασε στο Β' παγκόσμιο πόλεμο.

    Αλήθεια μήπως η σημερινή κατάσταση μοιάζει με το Β' Παγκόσμιο μόνο που τότε είχαμε όπλα ενώ σήμερα η υποδούλωση γίνεται με άλλα μέσα;

    • Orestios avatar
      Orestios @ anonymous 30/03/2010 00:14:34

      Εγώ πάλι νομίζω ότι το μοντέλο της παγκοσμιοποίησης είναι ένα. Της Κίνας. Με κεντρική σοσιαλιστική κυβέρνηση και πιο κάτω όποιον πάρει ο χάρος.

    • anonymous avatar
      anonymous @ anonymous 30/03/2010 00:52:25

      Orestios
      δε με κατάλαβες. εννοώ τα μοντέλα είναι δύο για να πάμε κόντρα στην παγκοσμιοποίηση. Ή απομονώνεσαι όπως η Κούβα/Β. Κορέα ή συνεργάζεσαι διακριτικά όπως η Ελβετία διατηρώντας ένα βαθμό ελέγχου και ανεξαρτησίας.

  2. mara avatar
    mara 29/03/2010 23:48:16

    Eίναι όντως η μόνη ελπίδα ο Σαμαράς, αλλά.... πολύ ήπιος μέχρι στιγμής . Φοβάμαι ότι θα τον προλάβουν και θα τον ξεπεράσουν οι εξελίξεις αν συνεχίσει έτσι.
    (Ήδη με το νομοσχέδιο για τους μετανάστες απογοήτευσε πολύ κόσμο. Έδωσε τις πρώτες του εξετάσεις και δυστυχώς δεν τα πήγε καλά. Ο κόσμος περίμενε πολλά από αυτόν, ειδικά σε αυτό το θέμα. Έπρεπε να τα δώσει ΟΛΑ).
    Μακάρι να ξέρει κάτι παραπάνω από εμάς και να κρατάει αυτή την στάση. Τί να πώ?

  3. Y. avatar
    Y. 29/03/2010 23:51:03

    Πολύ καλό άρθρο.
    Οφείλει η ΝΔ, ο Σαμαράς, και οι υπεύθυνοι επί του ιδεολογικού, να πάρουν θέση.
    Πρωτίστως, να τεθεί ΣΤΗ ΒΑΣΗ για συζήτηση.

  4. neotera avatar
    neotera 29/03/2010 23:56:49

    Εεετσι ακριβώς, που λένε στο γυαλί. Αυτό είναι το ενδιαφέρον στην υποστήριξη προς το Σαμαρά, αν κάποιος δεν αρκείται στην ιδιοτελή ενάσκηση της πολιτικής. Η προσδοκία για δημιουργία πατριωτικού μετώπου, το καθάρισμα του πολιτικού στίβου από την προπαγανδιστική αχλύ με τις αριστεροδεξιές παπάρες.. Η κύρια αντίθεση σήμερα βρίσκεται ανάμεσα σε πατριωτικές δυνάμεις και ενεργούμενα της Νέας Τάξης Πραγμάτων, τα οποία εξάλλου σέρνουν το χορό του πολέμου ακριβώς όπως πριν την έναρξη το ΒΠΠ'.

  5. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 29/03/2010 23:58:36

    Πολύ καλό άρθρο. Τελικά το antinews αποτελεί πολύτιμη δεξαμενή σκέψης της σύγχρονης κεντροδεξιάς αλλά και άλλων πολιτικών ρευμάτων. Ελπίζω να μας διαβάζουν και αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις σε Ρηγίλλης κλπ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΓΙΑΝΝΗΣ 30/03/2010 00:15:41

      Δεν νομίζω.

      • Factorx avatar
        Factorx @ Orestios 30/03/2010 00:22:27

        μην το λες

  6. Y. avatar
    Y. 30/03/2010 00:02:32

    Υπάρχουν 19 διάφορες Γραμματείες, στο οργανόγραμμα της ΝΔ. Γραμματεία επί του Ιδεολογικού, δε βλέπω.
    Γιατί? Τι συμβαίνει?

    • Factorx avatar
      Factorx @ Y. 30/03/2010 00:22:54

      αντε ρε Υ; Δεν το ειχα προσέξει

      • Y. avatar
        Y. @ Factorx 30/03/2010 06:35:25

        Εγώ φταίω?

    • FRESH avatar
      FRESH @ Y. 30/03/2010 05:15:34

      ηιδεολογία για την επόμενη δεκαετία καθορίστηκε μία και δια παντός από το μισό εκατομμύριο που ψήφισε θετικά τον Αντώνη Σαμαρά. η σύγχρονη κεντροδεξιά δε χρειάζεται γραμματεία ιδεολογικού όπως έχουν τα "αριστερά" κόμματα ή κινήματα ή συνιστώσες.
      στη νέα εποχή όμως χρειάζεται όμως ένα σοβαρό think tank, που επί του παρόντος το ρόλο παίζει το antinews

      • Y. avatar
        Y. @ FRESH 30/03/2010 08:43:26

        Διαφωνώ με την άποψή σου, αν και δεν είναι του παρόντος, να σου αναπτύξω επιχειρηματολογία περί του αντιθέτου.
        Τηλεγραφικά μόνο, άλλο οι δεξαμενές σκέψεις όπου αναλύονται, αναπτύσσονται και προτείνονται πλατφόρμες, και άλλο οι θέσεις που οφείλει να προτείνει προς τους σκεπτόμενους ψηφοφόρους, και τελικά σαφώς λάβει, μια παράταξη, ένα κόμμα.

      • Y. avatar
        Y. @ FRESH 30/03/2010 08:47:34

        ....Η δεκαετία που αναφέρεσαι, θα είναι χρονική περίοδος απαίτησης του συγκεκριμένου, και όχι του συγκεχυμένου.

      • Y. avatar
        Y. @ FRESH 30/03/2010 08:53:14

        …..Μια τέτοια “δουλειά”, οφείλει να οργανώνεται συντεταγμένα, και οίκοθεν.

      • Y. avatar
        Y. @ FRESH 30/03/2010 09:05:39

        Οργανωτικά μιλώντας, βλέπω ότι ο τομέας αυτός καλύπτεται, από τη Γραμματεία Πολιτικόυ Σχεδιασμού.
        Δε ξέρω αν η αντικειμενική του λειτουργία, είναι εν τέλει αποτελεσματική.
        http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=58801&Itemid=605

  7. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 30/03/2010 00:18:03

    Η ΝΔ πρέπει να δουλέψει πολύ ΚΑΙ σε θέματα ιδεολογίας και κουλτούρας γενικότερα. Από το 1974 μέχρι σήμερα υστερούσε πάντα σε θέματα πολιτισμού, διανόησης. Δεν θυμάμαι πολλούς καλλιτέχνες να δηλώνουν Νεοδημοκράτες. Ενώ ΠΑΣΟΚ και Αριστερά οι πάντες. Πλην του Σπανουδάκη, της Βλαχοπούλου και της αείμνηστης Μοσχολιού δεν θυμάμαι άλλον να δηλώνει ΝΔ και αντι-ΠΑΣΟΚ. Άντε και τον Μάνο Χατζηδάκη που έπεσαν όλοι να τον φάνε μετά...

  8. Jack avatar
    Jack 30/03/2010 01:53:49

    Δαιμονοποιηση και διωγμος καθε Φιλελευθερης ιδεολογιας! Γινεται ακριβως το αντιστροφο που γινοταν με τους αριστερους στη δεκαετια του 60!

    • Y. avatar
      Y. @ Jack 30/03/2010 06:37:51

      Και του ’50.

  9. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 30/03/2010 02:15:25

    Συγχαρητήρια για το θάρρος και τη διανοητική διαύγεια της ανάρτησης. Με μια επισήμανση. Πολυπολιτισμική κοινωνία δεν μπορεί να υπάρξει. Κοινωνία, όπως έλεγε ο Αριστοτέλης, είναι ομάδα ανθρώπων που μετέχουν κοινών στόχων και αξιών, που μοιράζονται ορισμένες αντιλήψεις για τον κόσμο και για το ‘ευ ζειν’, το οποίο προσπαθούν συλλογικά να πετύχουν, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ομοιογένεια απόψεων, στάσεων και συμπεριφορών. Δεν είναι τυχαίο ότι το έθνος που γέννησε αυτές τις ιδέες επινόησε επίσης και καλλιέργησε συστηματικά τη φιλοσοφική αναζήτηση και το διάλογο. Επομένως κοινωνία είναι ομάδα ανθρώπων που μετέχουν κοινού πολιτισμού γιατί οι αξίες, οι στόχοι και οι αντιλήψεις συνιστούν τη βάση και τον πυρήνα ενός πολιτισμού. Άρα πολυπολιτισμική κοινωνία είναι λογικά αδύνατη. Όσοι την ευαγγελίζονται εκμεταλλεύονται την ατελή κατανόηση των εννοιών εκ μέρους του κόσμου. Στην πραγματικότητα επιδιώκουν την κατάργηση της ίδιας της ελληνικής κοινωνίας και την αντικατάστασή της από σύνολα ανθρώπων που μονάχα θα γειτνιάζουν γεωγραφικά και θα συναλλάσσονται οικονομικά. Δε θα μετέχουν πλέον ενός πολιτεύματος αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο έξω από το πλαίσιο ενός συγκεκριμένου πολιτισμού. Θα είναι πολίτες μόνο τυπικά, ‘άτομα’ που θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους διαρκώς, δε θα συνεννοούνται κι έτσι θα χειραγωγούνται εύκολα. Δεν είναι τυχαίο ότι οι κύκλοι που προωθούν την 'πολυπολιτισμικότητα' είναι επίσης υπεύθυνοι για τη νόθευση της γλώσσας μας, τη σύγχυση των εννοιών, την αποδόμηση της ιστορικής γνώσης, τη διαστρέβλωση της παράδοσής μας. Ξέρουν ότι έτσι θα πετύχουν την άμβλυνση της κριτικής ικανότητας και την υποχώρηση των πνευματικών αντιστάσεων των Ελλήνων. Απώτερος στόχος τους είναι αυτό που έχει δηλώσει ως επιθυμία του και ο πρωθυπουργός μας, μια ‘παγκόσμια διακυβέρνηση’. Βασικές αρχές της θα είναι η οικονομία της ανέλεγκτης αγοράς και ο άκρατος ανταγωνισμός του αναρχοκαπιταλισμού. Το θεσμικό και πολιτισμικό ανάχωμα σε αυτή την νέα τάξη πραγμάτων, το έθνος-κράτος, θα είναι πια παρελθόν. Η κατάργηση κάθε είδους συνόρου, πολιτισμικού ή άλλου, παρουσιάζεται από τα ΜΜΕ και τους ‘προοδευτικούς’ διανοούμενους ως το μέσο έλευσης της γης της επαγγελίας. Στην πραγματικότητα αυτό που ήδη φέρνει τις τελευταίες δεκαετίες είναι η καταστροφή της ποικιλίας και της μοναδικότητας πολιτισμών με αιώνες ιστορίας, η υποχρεωτική ομογενοποίηση των απόψεων και των συμπεριφορών μέσω του συγκαλυμμένου φασισμού της πολιτικής ορθότητας και η διαχείριση των οικονομικών υποθέσεων, άρα και της ζωής μας, όχι από τους εκλεγμένους αντιπροσώπους των λαών αλλά από τους τεχνοκράτες-ειδικούς που στελεχώνουν υπερκρατικά όργανα όπως το ΔΝΤ και η Παγκόσμια Τράπεζα (δυστυχώς αυτήν την κατεύθυνση φαίνεται να παίρνει και η ΕΕ). Η στρατηγική της εθνοαποδόμησης δεν εφαρμόζεται μόνο στην Ελλάδα. Σε αυτήν συγκαταλέγονται η συντονισμένη επίθεση που δέχθηκαν οι Ελβετοί επειδή τολμούν να μη θέλουν να γεμίσει η χώρα τους τζαμιά ή οι Ιταλοί επειδή θέλουν να αποφασίζουν οι ίδιοι πώς θα είναι οι δημόσιοι χώροι τους. Ωστόσο η πολιτισμική ιδιαιτερότητα της χώρας μας την καθιστά κεντρικό πεδίο μάχης. Από την αρχαιότητα και μετά η ελληνική κοσμοθεωρία και τα πολιτισμικά της επιτεύγματα έχουν αποτελέσει συνεχή κι ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης για πολλά έθνη. Αν η Ελλάδα πάψει οριστικά να παράγει ελληνικό πολιτισμό (το οποίο δυστυχώς έχει σχεδόν ήδη συμβεί) ή έστω να διαφυλάττει ό,τι έχει δημιουργήσει μέχρι σήμερα (το οποίο προσπαθούν να πετύχουν οι εθνομηδενιστές), η απώλεια θα είναι ανυπολόγιστη.

  10. ΦΕΡΏΝΥΜΟΣ avatar
    ΦΕΡΏΝΥΜΟΣ 30/03/2010 04:15:26

    Το μοντέλο της Ελβετίας έχει ένα συστατικό που αποτελεί απαγορευμένη λέξη για τα ΜΜΕ και τη πλειοψηφία αυτών που έχουν τα ηνία στη χώρα μας:
    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ με πρωτοβουλία πολιτών.
    Εάν δέν προωθηθεί αυτή η λειτουργία, τότε μή περιμένετε βελτίωση της υπάρχουσας κακής κατάστασης. Και εδώ θα δώσουν εξετάσεις όλοι!

  11. pennyton avatar
    pennyton 30/03/2010 07:29:22

    Εκ των πραγμάτων το 10% του πληθυσμού στην Ελλάδα είναι πλέον με καταγωγή από άλλες χώρες. Δεν θα πρέπει να αποκλειστούν αυτοί οι άνθρωποι από την κοινωνία με κανένα τρόπο καθώς ο πόλεμος μετά θα γίνει εκ των έσω. Δεν υπάρχει άλλη λύση από το να ενσωματωθούν όσο καλύτερα γίνεται...

    • anastasios avatar
      anastasios @ pennyton 30/03/2010 07:52:23

      Να τους δώσουμε καιτο 10% της επικράτειας να είμαστε και ήσυχοι.............

    • anonymous avatar
      anonymous @ pennyton 30/03/2010 10:22:57

      Δε μιλάμε για αποκλεισμό των αφομοιώσιμων. Μιλάμε για αποκλεισμό των μη αφομοιώσιμων. Σου θυμίζω ότι στον ΑΝΤ1 το κανάλι έχουν κριτή μια Βουλγάρα σε κάποια εκπομπή. Αυτό σε άλλη χώρα δε γίνεται.

  12. neotera avatar
    neotera 30/03/2010 07:58:55

    Βεβαίως δεν μπορεί να αποκλειστούν οι αλλοδαποί. Αλλά οφείλουμε να τους ενσωματώσουμε πολιτισμικά και να ελέγξουμε τη ροή εισόδου στη χώρα. Γι αυτό άλλωστε είναι επί της ουσίας εγκληματικό να φωνάζεις στην παρέλαση ζητώντας το "αίμα του αλβανού". Βεβαίως τα δημοψηφίσματα είναι ενδεδειγμένη λύση για λαϊκή συμμετοχή και στήριξη, αλλά χρειάζεται αλλαγή καθεστώτος. Βλέπει κανείς να παραδίδουν οι αμερικάνοι την εξουσία σε έλληνες πατριώτες με δημοψηφίσματα ? ))
    Οταν εμείς δεν έχουμε καν ξεκινήσει να λέμε τα πράματα τα πολιτικά με τ' ονομά τους ?? Σεμινάρια στους γυφτοπασοκους "υπουργούς" κάνει η ΣΙΑ. Εμείς ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ να βάλουμε κάτω τον Αριστοτέλη να ξεστραβωθούμε ? Μήπως στη Ρηγίλλης ? Είναι διατεθημένοι να βγουν από την "παιδική χαρά" τους?

  13. neotera avatar
    neotera 30/03/2010 08:14:05

    Και στην ερώτηση πως μπορουν να φύγουν τα κοινά λαμόγια που αποδομούν τη χώρα μας η απάντηση είναι, ΟΠΩΣ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ! Να μη θελουν να ξανακάνουν ούτε δήλωση να υπερασπιστούν τον εαυτό τους...

  14. tiramola avatar
    tiramola 30/03/2010 08:18:12

    Είναι εμφανής η προσπάθεια από τον αρθρογράφο να βρει λόγο ύπαρξης της αξιωματικής αντιπολίτευσης με φανταστικά όμως σενάρια.
    Θα περίμενα κάποτε επιτέλους να αποκαλυφθούν οι σκοτεινές δυνάμεις που επιβουλεύονται το μέλλον της χώρας.
    Σκοτεινές δυνάμεις και αόρατοι εχθροί επιστρατεύονται κατά καιρούς προκειμένου να κρύψουν την ανυπαρξία πολιτικής.Στο πρόσφατο παρελθόν είχαμε και ασύμμετρες απειλές...
    Σφουγγαρίζωντας πρόχειρα τις ιδεολογικές διαφορές μεταξύ Αριστεράς-Δεξιάς σαν να μην υπάρχουν υπαρκτά προβλήματα που αφορούν το επίπεδο ζωής που διαρκώς υποβαθμίζεται "εντοπίζουμε" το πρόβλημα μόνο στην κατάργηση του Κράτους – Έθνους και την ενσωμάτωσή του στη νέα αυτοκρατορία.
    Έχει δηλαδή δευτεύουσα ή ακόμα και καμία σημασία:
    Το κλείσιμο επιχειρήσεων και η αύξηση της ανεργείας.
    Η συμπίεση των εργασιακών δικαιωμάτων με την ευελιξία των εργασιακών σχέσεων.
    Η μείωση της αγοραστικής δύναμης εργαζομένων και συνταξιούχων.
    Μία "πατριωτική" κοινωνία της ανέχειας λοιπόν με κατακερματισμένη την κοινωνική συνοχή...
    Αλλά ας πάμε στους κινδύνους που διατρέχει το έθνος.
    Ποιές είναι οι αρνητικές εξελίξεις στα εθνικά θέματα?
    Έχουν όνομα αυτοί που επιβουλεύονται το μέλλον της χώρας?
    Έχει πάρει χαμπάρι ο αρθρογράφος υποχωρήσεις και μεθοδεύσεις της κυβέρνησης προς αυτή την κατεύθυνση και ποιές είναι αυτές?
    Ας πάμε τώρα και στα σενάρια περί πολύ-πολιτισμικής κοινωνίας.
    Ποιές είναι οι τρομακτικές διαφορές κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης στο νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια των μεταναστών?
    Μήπως ο χρόνος παραμονής των μεταναστών στη χώρα μας ή μήπως ο συγκεκριμένος χρόνος που ψηφίστηκε το νομοσχέδιο?
    Ας σοβαρευτούμε επιτέλους και ας δούμε την αλήθεια κατά πρόσωπο.
    Όσο το κεφάλαιο αλλάζει πατρίδες λόγω παγκοσμιοποίησης της οικονομίας με σκοπό την μεγιστοποίηση του κέρδους άλλο τόσο θα μετακινούνται και οι εξαθλιωμένοι μετανάστες προκειμένου να φάνε ένα κομμάτι ψωμί.
    Άσε που λόγω της οικονομικής κρίσης ο αριθμός των μεταναστών θα μειωθεί ψάχνοντας για άλλες πατρίδες.
    Και μερικά αυτονόητα αλλά που δυστηχώς πρέπει να ειπωθούν ακόμα και σε μιά χώρα όπως η δική μας με την ορθόδοξη θρησκευτική παράδοση.
    Αν αντιμετωπίζουμε τις ανθρώπινες φυλές σαν διαφορετικά ζωικά είδη που αλληλοσπαράζονται μέχρι εξόντωσης τότε εκτός από ρατσιστές είμαστε και ζώα αφού ξέρουμε πως όλοι οι άνθρωποι ασχέτως φυλής ανήκουν στο ίδιο βιολογικό είδος.

    • Factorx avatar
      Factorx @ tiramola 30/03/2010 09:34:52

      Βρεερ Τιραμόλα αφού δερν σε παίρνει, τι προσπαθείς άδικα

      • tiramola avatar
        tiramola @ Factorx 30/03/2010 11:13:15

        Κοίταξε , το ότι έχεις ταχθεί υπέρ συγκεκριμένου πολιτικού χώρου κάτι το οποίο είναι εμφανές από τα ποστ που ανεβαίνουν , στα μάτια τα δικά μου καμία διαφορά δεν έχεις από τους λεγόμενους διαπλεκόμενους τηλενταβατζήδες που συντηρούν , πάντα κατά τη γνώμη σου , το σύστημα ΠΑΣΟΚ.
        Και εξηγούμαι...
        Πολιτικές και ιδεολογικές διαφορές μεταξύ των δύο κομμάτων δεν υπάρχουν και αυτό είναι κάτι που ακόμα και εγώ το έχω καταλάβει.Άρα και πολλοί άλλοι έλληνες που δεν τρέχουν πίσω από κανένα αρχηγό.
        Η προσπάθεια γίνεται προκειμένου να εμφανιστούν δήθεν διαφορές με αόρατους εχθρούς που ο "πατριώτης" Σαμαράς τις βλέπει (άσχετα αν την ώρα της υποτιθένης ανάληψης δράσης δεν ξέρει από που να αρχίσει..) και ο "προδότης" Παπανδρέου που ή δεν βλέπει τον "κίνδυνο" ή μεθοδεύει συστηματικά την πολιτιστική αλλοίωση της χώρας.
        Πρόκειται για παραμύθια για μικρά παιδιά που όχι μόνο δεν στέκουν σε καμιά λογική αλλά ο σκοπός τους είναι η διατήρηση ενός ημιμαθούς κομματικού στρατού απαραίτητου για την μελλοντική κατάληψη της καρέκλας της εξουσίας.
        Είναι κάτι σαν κάποιους σχολιαστές που ενώ κάθε 4 χρόνια πάνε και ψηφίζουν τον εκλεκτό τους έρχονται μετά να διαμαρτυρηθούν επειδη κάποιος στο παρασκήνιο μεθόδευσε και τους φόρεσε άλλον από αυτόν που επέλεξαν.
        Αόρατες δυνάμεις , νεοταξίτες , διαπλεκόμενοι εκδότες και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς αποφασίζουν στο παρασκήνιο τον διάδοχο με την ψήφο όμως της πλειοψηφίας του λαού...
        Είναι τόσο γελοία αυτή η φάση και συγχρόνως τόσο τραγική αφού μιλάμε για συμπολίτες μας όπου ο όρος ατομική ευθύνη δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό τους αλλά μονίμως είναι τα θύματα αφού πάντα κάποιοι άλλοι φταίνε για το χάλι τους...
        Δυστηχώς ο οπαδισμός(τι ανθρώπινη αδυναμία και αυτή...)δεν τους αφήνει να δουν τα αυτονόητα.
        Στο συνέδριο-προσυνέδριο (εν πάσει περιπτώσει τι διάολο ήταν αυτο) ο Σαμαράς αναφέρθηκε στο έργο Καραμανλή ο οποίος καταχειροκροτήθηκε.
        Ο ηγέτης φίλε μου που θέλει να σπάσει αυγά και σέβεται τον ρόλο που του ανέθεσαν οι πολίτες έπρεπε να απευθυνθεί στον Κωστάκη και να βροντοφωνάξει στα ίσια:
        "Με ποιό δικαίωμα έκλεισες τη βουλή νύχτα με αποτέλεσμα να παραγραφούν οι απάτες των υπουργών σου?.Τι παράδειγμα δίνουμε στους πολίτες με τέτοιες ενέργειες?"
        Οι απλές ερωτήσεις που κάνουν οι πολίτες έχουν δύσκολες απαντήσεις...
        Και επειδή υπάρχει αυτή η δυσκολία ρίχνουμε ένα σφουγγάρισμα και ένα πιασάρικο συνθηματάκι περί "νέας μεταπολίτευσης" και καθαρίσαμε...
        Όχι άλλο κουτόχορτο ρε παιδιά , έλεος...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Factorx 30/03/2010 11:30:08

        Διαφορες υπαρχουν οχι μονο μεταξυ των κομματων αλλα και εντος των ιδιων κομματων και οχι μονο σε πολιτιστικα θεματα αλλα και σε καθαρα οικονομικα.
        Απλως δεν ειναι οι διαφορες που νομιζουν καποιοι.πχ. οποιοσδηποτε δει μια εκπομπη μπορει ανετα να καταλαβει τη διαφορα μεταξυ Παπαντωνιου και σημερινων υπουργων του ΠΑΣΟΚ στο χειρισμο της κρισης ή οταν ο Π.Γεννηματας λεει ανοιχτα οτι αν ειχαν ληφθει μετρα εγκαιρα θα ειμαστε πολυ καλυτερα περιγραφει την αληθεια και την αντιπαραθεση ευρωπαιστων και μη.
        Εαν το 2007 ειχε εκλεγει ο Βενιζελος σημερα δεν θα υπηρχαν τοσο σκληρα μετρα λιτοτητας-δεν θα ειχε βεβαια εμφανισθει και το ελλειμμα που εμφανισθηκε.
        Οι μαξιμαλιστες του σοσιαλισμου με το ΓΑΠ την πατησαν οπως οι εθνικιστες στα εθνικα θεματα που ακολουθουν ενα δημαγωγο που τελικα φερνει το αντιθετο αποτελεσμα λογω μη αντικειμενικης εκτιμησης των δεδομενων.Δε καταλαβαν ποτε οτι το σημερινο βιοτικο επιπεδο ειναι ΑΝΩ ΟΡΙΟ εν μεσω κρισης και πηγαν σε μια τυχοδιωκτικη αντιγερμανικη πολιτικη οπου οποιος θελει τα πολλα χανει και τα λιγα.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Factorx 30/03/2010 11:54:26

        Ψυχραιμία , στους μαξιμαλιστές του ΓΑΠικού ΠΑΣΟΚ ανήκα και εγώ , μετά προσγειώθηκα ανώμαλα και δεν ντρέπομαι να το πω.
        Νομίζω όμως επειδή ασχολείσαι με την πολιτική ότι καταλαβαινόμαστε..
        Το αν έπρεπε να κρύψουμε το χάλι μας ή αν έπρεπε να παρθούν μέτρα πριν 2 ή 3 βδομάδες ή μήνες νομίζω ότι καταλαβαίνεις ότι μικρή σημασία έχουν επί της ουσίας της πολιτικής.Το ότι δεν παράγουμε τίποτα , ότι κλέβουμε την εφορία και μας βολεύει το μαύρο χρήμα δεν μπορεί να κρύβονται με λογιστικές αλχημείες εσαεί ειδικά όταν οι εταίροι μας όχι μόνο δεν έχουν σχέση με όλα αυτά αλλά προσπαθούν να τηρήσουν το πρόγραμμα σταθερότητας (το κουρελόχαρτο αυτό) με συνέπεια.
        Άσε που έρχεται η ώρα της αποπληρωμής παλαιότερων δανείων...
        Επειδή μιά ζωή την έχω , δεν θα ασχοληθώ με την πολιτική ψάχνοντας το τσακάλι οικονομολόγο που θα μπορεί να κοροιδεύει τις αγορές...

  15. popolaros avatar
    popolaros 30/03/2010 08:20:41

    "Η κυρίαρχη αντίθεση σήμερα είναι ανάμεσα στον Πατριωτισμό και την Νεοταξίτικη Παγκοσμιοποίηση."
    ---
    Ένα από τα καλύτερα άρθρα που έχω διαβάσει.
    Διώχνει την αγκυλωμένη ιδεολογική ομίχλη περί αριστερο-δεξιών και αναδυκνείει το μέγα παίγνιο των ημερών.
    ΝΑΙ, καλούμαστε όλοι να πάρουμε θέση.
    Το ΓΑΠειο νεοταξικό παΣΟΚ είναι επικίνδυνο για την ίδια την Ελλάδα και πρέπει να φύγει χθες.

    Το Benetton 'όραμα' του Jeffrey and Friends γίνεται μέρα με την μέρα, εφιάλτης για την Ελλάδα που ξέραμε.
    Οι τελευταίοι ρομαντικοί πασόκοι που έμειναν και πιστεύουν ότι αυτό το 'πράγμα' έχει οποιαδήποτε σχέση με 'Σοσιαλιστικό Κίνημα'...Ας Ξυπνήσουν από τον κομματικό λήθαργο.
    Στις τελευταίες εκλογές έγινε η μεγαλύτερη καπηλεία και εξαπάτηση του εκλογικού σώματος, για χάρη νεοταξικών σχεδιασμών πανευρωπαικής εμβέλειας.

    Ο Σαμαράς έχει ιστορική ευθύνη να προλάβει το τρένο των πολιτικών εξελίξεων.
    Ας πάψει να ασχολείται με τις κομματικές ισορροπίες και ας πιάσει τους ανθρώπους, γιατί μέχρι να οργανώσει το κόμμα του, θα έχει διαλυθεί η Ελλάδα.
    Μπορεί να κερδίσει το κόμμα(που δεν τον αγαπάει) αλλά θα έχει χάσει την Ελλάδα και τους Έλληνες.

  16. Γ Καισαριος avatar
    Γ Καισαριος 30/03/2010 08:38:49

    Ούτε το ΠΑΣΟΚ και ούτε η ΝΔ έχει λύσεις για τη χώρα μας. Και να πέσει τώρα το ΠΑΣΟΚ δεν θα αλλάξει τίποτα.

    Αυτό που έχει σημασία είναι να μπει στη βουλή κάποιο άλλο κόμμα που να μπορεί να αναδείξει τα προβλήματα και να συνειδητοποιήσει ο Ελληνικός λαός ότι τα προβλήματα είναι πολλά και δεν λιώνονται με λαϊκισμούς.

    http://www.market-talk.net/index.php/id/8357

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/03/2010 09:03:14

    Επι του θεματος : ταχθηκα κατα των συνθηματων των ΟΥΚ αλλα δε δεχομαι να με λενε αριστερο γιατι δεν ειμαι.Τα συνθηματα επαιξαν το παιγνιδι του αντιπαλου γιατι ηταν προσβολη αλλων λαων.Σας πληροφορω οτι μια "κανονικη" κυβερνηση της δεξιας απο αυτες που υπηρχαν πριν δεκαετιες θα ειχε επιβαλει μεγαλυτερες τιμωριες σε παρομοια περιστατικα -φυσικα δεν υπηρχε περιπτωση απειθαρχιας αυτου του τυπου τοτε.
    Το επιχειρημα οτι τωρα επρεπε να γινει αυτο λογω της κυβερνητικης πολιτικης ειναι λαθος γιατι η αντιδραση πρεπει να ειναι αποτελεσματικη.
    Για τη συγκρουση επι του μεταναστευτικου : το πεδιο της συγκρουσης δεν ειναι η εκδιωξη των ξενων αλλα εαν αυτοι θα αφομοιωθουν ή θα παραμεινουν εκτος ελληνικου πολιτισμου ως ξενο σωμα.Οι θεσεις της ΝΔ περι του ελληνισμου ως "κοινοτητα πολιτισμου και οχι αιματος" και ¨ημετερας παιδειας" δυσαρεστησαν πολλους αλλα ειναι οι θεσεις της ευρωπαικης κεντροδεξιας.
    Ο εθνικος μας αποδιοπομπαιος τραγος των ημερων,η Μερκελ,επισκεπτεται την Τουρκια και κυριαρχο θεμα ειναι η εκπαιδευση των παιδιων των μεταναστων στη Γερμανια.Δεν τιθεται ζητημα να απελαθουν τα τουρκακια αλλα να γινουν γερμανακια και αυτο δεν θελει ο Ερντογαν που ζητει δικα του σχολεια και δικους του δασκαλους πραγμα που αρνειται η Μερκελ.
    Εχω γραψει οτι ο πολυπολιτισμος ειναι η τριτη μεγαλη ιδεα της αριστερας μετα τον υπαρκτο σοσιαλισμο και τον τριτοκοσμισμο και θα εχει την ιδια τυχη με τις προηγουμενες.Αυτο ομως δεν αποκλειει τη ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗ αλλων ανθρωπων σε ενα εθνος οπως εγινε στις ΗΠΑ.Αυτο ειναι το στοιχημα και εκει θα δοθει η μαχη.Το ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ επιδιωκει τη καταργηση συμβολων και εορτων για να μην αφομοιωθουν οι ξενοι στον ελληνικο πολιτισμο.
    Οσοι θελουν το αντιθετο δεν μπορουν να το πετυχουν με πρωτογονα συνθηματα τυπου ΟΥΚ.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ ψυχραιμια 30/03/2010 09:31:53

      Ψυχραιμία, συμφωνώ μαζί σου.
      Και να συμπληρώσω: Το κλειδί για την ένταξη των μεταναστών στον εθνικό κορμό είναι ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ: Ένταξη στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Ούτε γλώσσα, ούτε τίποτα άλλο. Η γλώσσα έρχεται από μόνη της, αλλά Έλληνα δεν σε κάνει. Οι Τουρκοκρητικοί και οι Βαλαάδες της Κοζάνης μιλούσαν ελληνικά, το ίδιο και οι Τούρκοι της Καρύστου (πριν το 1821). Δεν ήταν όμως μέλη του εθνικού κορμού, οι ίδιοι δεν ένιωθαν Ρωμιοί.
      Ο Αλβανός Ορθόδοξος που ζει στην Ελλάδα μπορεί να εκφράζει εθνικιστικές αλβανικές αντιλήψεις, γιατί στην πατρίδα του επικρατεί πρωτόγονος ανθελληνισμός, αλλά τα παιδιά του που θα γεννηθούν εδώ θα γίνουν Έλληνες, θέλει δεν θέλει. Και αν δεν γίνουν τα παιδιά του, θα γίνουν τα εγγόνια του, είναι μοιραίο. Οι ίδιοι οι Αλβανοί της Αλβανίας τους θεωρούν "χαμένους" τους εδώ συμπατριώτες τους.
      Ο μουσουλμάνος όμως από το Πακιστάν, αν μάλιστα φέρει και γυναίκα από εκεί, όπως συνηθίζουν παντού στον κόσμο, θα γεννήσει μουσουλμανάκια ελληνόφωνα μόνο, όχι ελληνόπουλα. Αν ομως τα παιδιά αυτά κάποια στιγμή στη ζωή τους αποφασίσουν να βαπτιστούν, τα ελληνόφωνα Πακιστανάκια θα ενταχθούν στον εθνικό κορμό. Δείτε το σιωπηρό έργο του παπα-Αντώνη στον Κολωνό, δείτε άλλες περιπτώσεις μουσουλμάνων που βαπτίστηκαν ανιδιοτελώς. Ακόμα και αν δεν είναι πολύ θρήσκοι χριστιανοί, το σκοτεινό ποτάμι όμως το διάβηκαν, για το Ισλάμ είναι πλέον αποστάτες.

      Με ανόητες αρχαιολατρείες και αντιβυζαντινισμούς, αφομοίωση των μεταναστών δεν γίνεται. Η ροζ Αριστερά φοβάται ΜΟΝΟ την Εκκλησία, αυτήν μισεί, αυτήν θέλει να καταστρέψει, αυτής τα σύμβολα θέλει να αποκαθηλώσει (και η σημαία μας είναι ΚΑΙ εκκλησιαστικό σύμβολο, έχει τον σταυρό επάνω). Ξέρετε γιατί; Γιατί φοβάται την αφομοιωτική δύναμη της Εκκλησίας, γιατί ξέρει η ροζ Αριστερά ότι το Βυζάντιο με ενοποιητικό στοιχείο την Ορθοδοξία - που πάνω της κουβαλούσε και τον Ελληνισμό - υπήρξε αυτοκρατορία για πάνω από 1000 χρόνια.
      Ο Ελληνισμός, και αυτή τη στιγμή, μόνο με όχημα την Εκκλησία θα σωθεί. Και θα έρθει σύντομα η στιγμή που και κάποιοι πατριώτες, που από λανθασμένη προαίρεση απαξιώνουν την Εκκλησία, θα το καταλάβουν.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Μάρκο Τ 30/03/2010 10:57:48

        Συμφωνώ.

  18. Marioneta avatar
    Marioneta 30/03/2010 09:03:20

    Καλό το άρθρο αλλά καλύτερο το σχόλιο του popolaros.Πράγματι ο Σαμαράς έχει ιστορική ευθύνη να οδηγήσει τους Έλληνες στο να καταλάβουν ότι η σημερινή κυβέρνηση είναι καταστροφική για την χώρα. Πρέπει όμως να ξεκαθαρίσει οπωσδήποτε τις βασικές αρχές που διέπουν την ιδεολογία του κομματός του. Έλειπε πολύ καιρό και ο κόσμος δεν τον γνωρίζει.Άρα είναι υποχρέωσή του να διευκρινήσει τι πρεσβεύει ώστε να τον αποδεχθεί το κόμμα αλλά να τον ακολουθήσουν και οιδυσαρεστημένοι πολίτες που εξαπατήθηκαν από τον Γιώργο.
    Τώρα είναι η ευκαιρία. Ας βγεί στα ΜΜΕ με σωστούς δημοσιογράφους όπως ο Μιχελάκης και η Βούλτεψη, να ειναι παρόντα αξιόλογα στελέχη στην τηλεόραση όπου συχνότερα βλεπουμε τα μικρότερα κόμματα παρά την αξιοματική αντοπολίτευση. Και τέλος να υποστηρίξει τους συνδικαλιστές που και ο Καραμανλής απαξίωσε και έχασε τα στηρίγματά του στους εργαζόμενους.
    Πράγματι χάσαμε πολύτιμο χρόνο ασχολούμενοι με το παρελθόν. Ας το αποδεχθόυμε, ας το στηρίξουμε και ας προχωρήσουμε ενωμένοι μήπως και καταφέρουμε να σωθούμε απο το ΔΝΤ και από την εκδίωξή μας από την ΕΟΚ.

  19. Νίκος avatar
    Νίκος 30/03/2010 09:03:33

    "κάποιοι έχουν χάσει τον μπούσουλα και οχυρωμένοι πίσω από ιδεολογικά αλεξιβρόχια χάνουν για μια ακόμα φορά το τραίνο της ιστορίας;"

    Ετσι ακριβως: βεβαια βοηθαν και οι εξωθεν χρηματοδοτησεις για την "λειανση" των συνειδησεων, για την "αδελφοσυνη" των λαων, κλπ, κλπ, τα δογματα της ψευτοαριστερας εχουν γινει χειροτερα ακαι απο αυτα της παλαιας διαθηκης.

  20. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 30/03/2010 09:06:16

    Συμφωνώ εν γένει με το άρθρο και πολύ περισσότερο με τη διάκριση μεταξύ των υποστηρικτών του Έθνους-Κράτους και των υποστηρικτών της πολυπολιτισμικής σαβούρας.
    Πεποίθησή μου είναι ότι η συγκεκριμένη Κυβέρνηση, ενώ ξεκίνησε με φόρα, τελικά θα περάσει λιγότερα από αυτά που είχε προγραμματίσει, αφενός μεν επειδή ο κόσμος έχει αρχίσει να ξυπνάει - και αυτό είναι κάτι παρήγορο - και αφετέρου δε επειδή έχω την αίσθηση ότι δεν πρόκεται να βγάλει το 2010, όσο απίστευτο και αν ακούγεται κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή.
    Θεωρώ ότι ο Σαμαράς πρέπει να κινηθεί πιο γρήγορα και πιο δυναμικά, γιατί δε θα πρέπει να ξεχνάμε και την υπονόμευση που δέχεται εκ των έσω. Και πολύ φοβάμαι ότι εάν συνεχίσει έτσι μέχρι το συνέδριο τον Ιούνιο, τότε η Ντόρα Μητσοτάκη θα βρει ευκαιρία να του τη φέρει για ακόμα μία φορά, συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση και αφήνοντας τη Νέα Δημοκρατία για ακόμα μία δεκαετία στην αντιπολίτευση!

    • popolaros avatar
      popolaros @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 30/03/2010 10:32:31

      ..και εγώ κάτι τέτοιο οσφραίνομαι.
      Ηρωική έξοδο αλλά ΚΚ β'.
      Οσφραίνομαι επίσης οικουμενικές...
      Είδομεν.

  21. Νίκος avatar
    Νίκος 30/03/2010 09:10:10

    Τα λεω εδω και χρονια, απο το 1997 οταν γνωρισα τον Παναγιωτη Κονδυλη, αλλα φωνη βοωντος εν της ερημω. Βεβαια το θεσατε πιο συγκροτημενα το θεμα και ο σπορος εχει ριφθει. το ζητημα ειναι ποσοι διαβαζουν το ιστολογιο αυτο.
    Εχετε σχεδιο για να διαδωθει ο λογος;

    Π.χ.
    1)εχετε σχεδιο για να χρησιμοποιειται το ιστολογιο σε αναλυσεις και θεματα στις σχολες πολιτικων και οικονομικων επιστημων;
    2) Στα Λυκεια-Γυμνασια;

    Σκεφτειτε το...

  22. Νίκος avatar
    Νίκος 30/03/2010 09:10:48

    Το "φωνη βοωντος εν της ερημω" ειναι "εν τη ερημω" ντε. Συγγνωμη.

  23. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 30/03/2010 09:21:09

    Για παράδειγμα τι μπορεί να λέει ο Σαμαράς άμα βάλει- ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ -τις φωνές. Οι γαλλογερμανοί μας ζητούν να αλλάξουμε γραμμή πλεύσης στην εξωτερική μας πολιτική. Γι αυτό άλλωστε μας υποστήριξαν πλήρως στο ΟΧΙ του κωστάκη στα Σκόπια. Ισως να είναι ένας απ' τους λόγους που μας στέλνουν στο ΔΝΤ, ως νά 'ταν ο "φυσικός μας δικαστής"... Εχουν κάνει επανειλημένα αναφορές ακόμη και για υπεράσπιση των συνόρων μας, των δικών μας αλλά και της Κύπρου. Δέστε και πως το γράφει το ρεπορτάζ ο νεοταξίτης δημοσιογράφος, παρότι τα δίκια τα δικά μας, της Κύπρου, ζητούν οι γερμανοί, τα οποία εμείς τ' απεμπολήσαμε επειδή έχουμε σε Αθήνα και Λευκωσία, κυβερνήσεις ανδρεικέλων των αγγλοαμερικάνων.
    "Στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων έριξε και πάλι θέματα που εκκρεμούν από το 2005, η Γερμανίδα Καγκελάριος Α. Μέρκελ κατά την επίσκεψη της σήμερα στην Τουρκία.
    Η Α. Μέρκελ, ζήτησε για ακόμη μία φορά την εφαρμογή του Πρωτοκόλλου της Τελωνειακής Ένωσης με το άνοιγμα των τουρκικών λιμανιών και αεροδρομίων στην Κυπριακή Δημοκρατία, συνεχίζοντας την απόρριψη της πλήρους ένταξης της Τουρκίας στην ΕΕ.
    Η Γερμανίδα καγκελάριος έθεσε το ζήτημα του...Πρωτοκόλλου της Άγκυρας, τονίζοντας ότι πρέπει να αντιμετωπιστεί. Εξαιτίας της άρνησης της Τουρκίας να εκπληρώσει τις δεσμεύσεις που απορρέουν από το Πρωτόκολλο παραμένει από το 2005 «παγωμένος» αριθμός κεφαλαίων στις ενταξιακές διαπραγματεύσεις της χώρας με την ΕΕ.
    Κατά την επίσκεψή της στην Τουρκία η Μέρκελ επέμεινε στη θέση της περί «προνομιακής σχέσης» της Τουρκίας με την ΕΕ αντί για πλήρη ένταξη."

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ http://neotera.wordpress.com 30/03/2010 09:25:09

      Oι Γαλλογερμανοι μπορει να λενε διαφορα αλλα μονο οι Αμερικανοι μπορουν να εγγυηθουν την ειρηνη στο Αιγαιο.

      • anastasios avatar
        anastasios @ ψυχραιμια 30/03/2010 09:34:42

        Οι μοναδικοί που μπορούν να εγγυηθούν την ειρήνη στο Αιγαίο είμαστε (αν θέλουμε) εμείς....
        Κανένας ποτέ δεν θα έρθει να μας σώσει..
        Αν δεν έχεις νύχια να ξυστείς...........

  24. anastasios avatar
    anastasios 30/03/2010 09:24:56

    Αντιπολίτευση με τον Παυλόπουλο και τον Μαρκόπουλο;
    Ο κύριος Σαμαράς πήρε την πλειοψηφία σε μία αναμέτρηση που τον είχαν χαμένο από χέρι!
    Και μετά από εκεί ακόμα αλωνίζουν πολιτικοί που τους βλέπει η πλειοψηφία του ελληνικού λαού - αριστεροί και δεξιοί - και βγάζουν φλύκταινες!
    Ο κόσμος που ψήφισε τον Σαμαρά του έδωσε δυνατότητες που άλλοι δεν είχαν.
    Και εκείνος κάνει ότι έκανε και ο Καραμανλής με τα γνωστά απολτελέσματα.
    Περιμένει! Τι περιμένει δεν γνωρίζω. Αν περιμένει πολύ ακόμα, όχι κυβέρνηση δεν θα δει, αλλά θα χάσει τα αυγά και τα πασχάλια. Όποιος περιμένει να δει προς τα που πάει το πράγμα, χάνεται στην στροφή!
    Εδώ ο κόσμος καίγεται και η ΝΔ κάνει επιτροπές ιδεολογικού προσανατολισμού!
    Όταν δεν θέλεις να δουλέψεις κάνε επιτροπές. Λυπάμαι αλλά εδώ χρειάζεται ξεκαθάρισμα λογαριασμών και συλλογή "σκαλπ"!!
    Τι έχει να χάσει για να κάνει το κόμμα "ροντέο"; Θα χάσει τις μονάδες της Μπακογιάννη ή τους πολλούς(?) υποστηρικτές του Πάκη; Χρειάζονται καθαρές κουβέντες και ξεκαθάρισμα καταστάσεων! Σε περιόδους κρίσεως χρειάζονται τομές και συγκρούσεις , όχι αβροφροσύνες και ευγένειες. Όχι άλλο σεμνά και ταπεινά!!!!!!
    Ήμαρτον!!
    Το θέμα είναι η ισχύς και η επιβολή της ισχύος. Αν έχει ισχύ, πρέπει να την επιβάλλει. Τα άλλα είναι για να λέμε και για να πληκτρολογούμε.......

  25. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 30/03/2010 09:38:37

    Σιγά μην πάνε οι αγγλοαμερικάνοι ανοιχτά να αντιδράσουν αν μας στηρίξουν στο Αιγαίο οι γαλλογερμανοί... Να βάλουν τους τούρκους να επιτεθούν στην Ευρωπαϊκή Ενωση δηλαδή ? Με τέτοιους όρους μπορούμε μέσα σε μήνες να φτιάξουμε στρατό και να μας τρέμουν οι τούρκοι όπως παλιά...
    Αλλο πράμα που μπορεί να κάνει άμεσα ο Σαμαράς . Να βγεί σήμερα να κάνει ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ για τη Δημόσια Τάξη. Να πει ΣΤΟΠ στη νεοταξίτικη αποδόμηση της Αστυνομίας, ΣΤΟΠ στη μαλακία του ν/σ για την ιθαγένεια. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ να καταχωρηθούν, να πάρουν κάποιο χαρτί, να μπορεί να δουλέψει η αστυνομία χωρίζοντας την ήρα απ' το στάρι. ΣΤΟΠ στο κουτοπόνηρο σύστημα Καστανίδη που απελευθερώνει ποινικούς που επιστρέφουν στη ...δράση! Επίτηδες γίνεται ότι γίνεται με το κοινό έγκλημα, όπως και με την τρομοκρατία΄.

    Χιλιάδες πράματα έχει να κάνει ο αντωνάκης αν ήθελε να κάνει πραγματική αντιπολίτευση προτείνοντας κάτι διαφορετικό απ'ότι ο αμερικάνος.
    Θα μπορούσε να μιλήσει όπως ο Βγενόπουλος για το Σηφουνάκη και να μαζευτούν κάπως αμέσως...

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 30/03/2010 09:43:04

    Προσυπογράφω το άρθρο των FactorXs.

    Το Πασόκ ΕΙΝΑΙ η ΝΕΑ ΤΑΞΗ.
    Το Πασόκ MIΛΑΕΙ NEW SPEAK.

    Η νεοταξική φυσιογνωμία φιλοτεχνήθηκε "απαλά" τη δεκαετία του '90 και ονομάστηκε "εκσυγχρονισμός σημίτη".
    Τώρα απλά ολοκληρώνουν το έργο που άφησαν μέση.
    Με μεγάλη επιτυχία και ΟΛΟΤΑΧΩΣ.
    Δεν είπαν ψέματα οι άνθρωποι.
    Αυτή ακριβώς είναι η ιδεολογία τους.
    Ακραίος νεοφιλελευθερισμός των αγορών -έλευση Goldman Sachs το 2000- πασπαλισμένος με μπόλικο απαλλοτριωτικό "σοσιαλισμό" σοβιετίας [φορολογική επιδρομή στην μικρή ιδιοκτησία, ένα παράδειγμα που έχω πρόχειρο, μετατροπή των πολιτών σε ρουφιάνους του γείτονα με ειδικό κωδικό στη φορολογική δήλωση].

    Το βαθύτερο όραμά τους - πλην του ΚΑΙΝΟΦΑΝΟΥΣ νεοπατριωτικού "οράματος" του δανεισμού με φθηνά επιτόκια και του φορολογικού εκτελεστικου αποσπάσματος σε ότι αναπνέει και κινείται- είναι:

    1. Η Παγκόσμια Διακυβέρνηση
    2. Το βίαιο ρίξιμο των συνόρων μας δια της πρόσκλησης μεταναστών από όλο το πλανήτη να "ελληνοποιηθούν"
    3. Η δημιουργία μιας χαλαρής βαλκανικής "επικράτειας" διαφόρων πληθυσμών όπως ακριβώς το έχει σχεδιάσει το 4ο ΡΑΪΧ, ίσως και στα πρότυπα των ΗΠΑ, χωρίς την παγκόσμια ισχύ και τους πόρους των ΗΠΑ.
    3. Η άμβλυνση του Ελληνικού γλωσσικού αισθητηρίου
    4. Η ΠΑΤΑΞΗ της Ελληνικής Εθνικής συνείδησης και η ανάδειξη της ΡΕΥΣΤΟΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ
    5. Φυσικά για το θρησκευτικό συναίσθημα ούτε λόγος να γίνεται. Αυτό πρέπει να θαφτεί βαθιά στο χώμα
    [με έκπληξη είδα λογοκριμένα βίντεο στο διαδίκτυο για την ενόχληση που είχε εκφραστεί από υψηλά χείλη εναντίον του ήχου καμπανών που χτυπούσαν - τιμής ένεκεν μάλιστα... - κατά την ονομαστική εορτή του Αγ. Γεωργίου σε κάτι χωριά της Αχαίας...]

  27. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 30/03/2010 09:44:42

    @ pennyton
    ἀγαπητέ ,δέν δίνω σέ κανέναν ξένο δικαιώματα καί δέν ἐνσωματώνω(ἐδῶ γελάω σκεπτόμενη τό Ισλάμ)κανέναν πού μπῆκε στό σπίτι μου ἀπρόσκλητος,καί πού δέν ξέρω ἀπό ποῦ κρατᾶ ἡ σκούφια του.
    Δέν ντρεπόσαστε μωρέ νά πουλᾶτε ἔτσι φθηνά τήν πατρίδα σας στόν καθένα γύφτο πού ἦρθε παράνομα;Γι΄αὐτό μᾶς ἐλευθέρωσαν οἱ παπποῦδες μας;
    Πῶς μπορεῖτε νά ζήσετε σέ μιά ἄλλη Ἑλλάδα ἀπό αὐτήν πού ξέρουμε ἀπό μικρά παιδιά;Πῶς θά μπορέσετε νά ζήσετε στήν γειτονιά σας,ἀντικρύζοντας ἀπό τό μπαλκόνι σας μιναρέδες;τόσο ἀφελληνισμένοι ἤσαστε πλέον;
    Αὐτά φίλε pennyton,δέν τά γράφω μόνο γιά σένα,ἀλλά γιά ὅλους τούς συμπατριῶτες μου μέ τίς ἴδιες σκέψεις.Ἐγώ προσωπικά,εὐχομαι ὁ θεός νά μέ πάρη νωρίς,παρά νά δῶ ἔτσι τήν χώρα μου.

    • Fotini avatar
      Fotini @ Kὀριννα 01/04/2010 00:10:45

      Μαζι σου, Κορρινα!

      Υπαρχει εστω και ενας του πρωην ανατολικου μπλοκ η αφροασιατης αλλοδαπος που ηλθε νομιμα στην Ελλαδα (εκτος απο λιγους φοιτητες);

      Εγω ΔΕΝ ΘΕΛΩ κανενα παρανομο στην πατριδα μου! Τα δικα μας προβληματα δεν ειναι αρκετα;

  28. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 30/03/2010 11:00:33

    @ Μάρκο Τ,
    συμφωνῶ μέ ὅσα γράφεις,ἀλλά δέν νομίζω πώς εἶναι ἐφικτά,λαμβανομένου ὑπ΄ ὄψιν τοῦ φανατισμοῦ τῶν μουσουλμάνων καί ἀμφιβάλλω γιά τούς Ἀλβανούς διότι γνωρίζω πόσο μᾶς μισοῦν.Μέ τούς ἄλλους,μετανάστες κάτι ἴσως γίνει,ἀφοῦ δοῦμε καί τό ποινικό τους μητρῶο.Σέ τέτοιες περιπτώσεις ὅμως χρειαζόμαστε σοβαρή κυβέρνησι.
    Μή περιμένετε νά πέση γρήγορα τό ΠΑΣΟΚ,ὄχι τουλάχιστον πρίν ἀποτελειώσει τήν Ἑλλάδα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Kὀριννα 30/03/2010 11:19:36

      το κλειδί για την αφομοίωση είναι η βάπτιση και ο μεικτός γάμος όχι κατ ανάγκη με Έλληνα. Αν ένας Αλβανός π.χ. παντρευτεί Ρωσίδα και το παιδί γεννηθεί Ελλάδα τότε μάλλον το παιδί θα είναι Έλληνας.

  29. nov11 avatar
    nov11 30/03/2010 11:01:05

    Βρισκόμαστε στη δύνη ενός ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.Τα μέσα είναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.Το παιχνίδι παίζεται ΕΞΩ και με τις προεκτάσεις των λαβών του στο εσωτερικό.Ο πόλεμος και η έκβασή του εξαρτάται από το ποιός ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΩ ΘΑ ΔΑΓΚΩΣΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ GREECELAND.
    ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ(με την υπάρχουσα κατάσταση)
    1.Τα παραδείγματα Ουγγαρίας,Ρουμανίας..ΚΛΠ.(είναι θέμα χρόνου..στο κυνήγι του θηράματος)
    2.Το παράδειγμα χώρας της Λατινικής Αμερικής που ήταν στο ΔΝΤ και όχι μόνο ξεχρεώθηκε αλλά δανίζει και τους γείτονες.
    ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ
    Εχει γίνει μεθοδική δουλειά για την υποδούλωση της χώρας.Δεν μας έχουν φορτώσει μόνο το ΧΡΕΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ.

    • anonymous avatar
      anonymous @ nov11 30/03/2010 11:07:02

      Αν εννοείς την Αργεντινή τότε την κάτσαμε τη βάρκα. Υπάρχει παιδικός υποσιτισμός και τώρα οργανώνουν προγράμματα κατά της πείνας.

  30. anonymous avatar
    anonymous 30/03/2010 11:15:24

    Η ανάρτηση έδωσε το έναυσμα. Θα περίμενα από τους σχολιαστές να κάνουν κάποιες προτάσεις αλλά προτάσεις, πέραν των επαίνων για την ανάρτηση, δε βλέπω. Μόνο που οι έπαινοι δε μας πάνε πιο πέρα.
    Ακούω λοιπόν τι προτείνετε.
    Στο εσωτερικό έχουμε μια αταξική κοινωνία με νομενκλατούρα
    Στο διεθνές γίγνεσθαι έχουμε να αντιμετωπίσουμε αυτό που λέει η ανάρτηση.
    Τι κάνουμε είναι το θέμα.

  31. Factorx avatar
    Factorx 30/03/2010 11:20:27

    @tiramola: δηλαδή με την λογική σου εσυ που στηρίζεις τον ΓΑΠ εισαι αδέσμευτος και πανέξυπνος πολίτης. Αλλά οχι και να μας συγκρίνεις με τα λαμόγια του χώρου που έκαναν περιουσίες με τα λεφτά του κοσμάκη χάρις στο ΠΑΣΟΚ. Πάει πολύ. Είπαμε να διασκεδάζουμε μαζί σου αλλά οχι και να μας την λες έτσι χρονιάρες μέρες.

  32. Aggelos avatar
    Aggelos 30/03/2010 11:21:31

    μηπως η λυση ειναι κεντρικη ευρωπαικη διακυβερνηση με εκλογη του προεδρου της ΕΕ απο τη βουλη ,δηλαδη εμας?
    σε ολη την ευρωπη οι τοπικοι αρχοντες-και η μερκελ και ο Σαρκοζυ- μοιαζουν να μην αντεχουν και να μην τραβανε πια..-μηπως η κριση κανει την ΕΕ πιο ενωμενη?ο Σαρκοζυ παντως ειπε για οικονομικη διακυβερνηση και η μερκελ το δεχτηκε και αντεδρασαν οι γερμανοι...ισως η λυση δεν ειναι πια στους τοπικους ηγετες..σκεφτητε το..

  33. Aggelos avatar
    Aggelos 30/03/2010 11:22:36

    το πρωτο βημα εγινε..εχουμε προεδρο..αλλα χωρις τη δυναμη απο τον ευρωπαικο λαο θα ειναι παντα μαριονετα οπως ο Ρομπαι.

  34. περαστικός avatar
    περαστικός 30/03/2010 11:41:23

    Ερώτηση: μπορεί κάποιος τεκμηριωμένα να μας δώσει στοιχεία και πηγές για το δημόσιο χρέος της χώρας, χρόνο με το χρόνο από το 1974 μέχρι σήμερα σε ποσοστό επί του ΑΕΠ αλλά και σε απόλυτο αριθμό;

    Τόσο δύσκολο είναι;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ περαστικός 30/03/2010 12:18:44

      Δεν ειναι και το πιο αντικειμενικο σαιτ αλλα κατι θα βγαλεις.
      http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=58557&Itemid=455

  35. nov11 avatar
    nov11 30/03/2010 12:25:59

    Όχι βέβαια την Αργεντινή.Την άλλη που ο ηγέτης της τους βγάζει γλώσσα συνεχώς.
    Κάθε λαός έχει τους ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ.ΕΔΏ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΕΊΝΑΙ ΜΟΙΡΑΣΜΈΝΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΓΊΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΠΟΛΎ ΜΑΚΡΙΆ ΜΕ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΤΉΡΙΟ.

  36. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 30/03/2010 13:01:27

    Ευτυχώς που κάνανε οικονομία στις παρελάσεις για να τα ξοδέψουμε σε βραβεύσεις καινοτομιών...

    http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7311:-14-&catid=239:2009-12-01-15-36-00&Itemid=800

  37. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 30/03/2010 13:11:35

    Τσάβες χρειαζόμαστε κύριε Σαμαράααα ! τό 'πιασες ? ))
    - Αμέσως !
    Ξεκινάω ! Τρέχω στον Πούτιν να του ζητήσω προσωπική φρουρά και κομπιουτεράδες για την ασφάλεια των επικοινωνιών μου. Τους φωνάζω να ετοιμάζονται να κατέβουν στο Αιγαίο μόλις αναλάβω. Κλείνω ραντεβού με τους κινέζους να ενισχύσουν την παρουσία τους στα νερά μας και ερωτώ μήπως θέλουν να αγοράσουν το χρέος μας. Αμέσως μετά στη Μέρκελ για να ζητήσω απ' την ευρωζώνη στάση πληρωμών επ' ολίγον με αντάλλαγμα να κατέβουν μαζύ με το Σαρκοζί στο Αιγαίο και στην Κύπρο. Τους υπόσχομαι διάφορα με τα όπλα διαπραγματευόμενος αμυντική συμφωνία. Γενικά τρέχω και κάνω αισθητή την παρουσία μου προσφέροντας ελπίδα στον ελληνικό λαό.

  38. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 30/03/2010 13:15:52

    Συγγνώμη αλλά για να καταλάβω κάτι. Επειδή διαφωνώ απόλυτα ,την ώρα της παρέλασης που γίνεται για την επέτειο της Εθνεγερσίας ένστολοι, που εκείνη την ώρα εκπροσωπούν την Πολιτεία, να λένε συνθήματα επιεικώς ανόητα που είναι βέβαιο ότι θα λειτουργήσουν προβοκατόρικα (όπως και λειτούργησαν) και που λογικά θα δημιουργήσουν πρόβλημα στη χώρα (όπως δημιούργησαν), επειδή δεν θέλω κάποιοι ένστολοι να κάνουν ότι τους γουστάρει, ενώ είναι σε υπηρεσία, επειδή δεν αναγνωρίζω το δικαίωμα στον στρατιωτικό που κάνει παρέλαση να αποφασίσει ότι μπορεί να εκφράσει το κατά τη γνώμη του λαικό αίσθημα ..... γι αυτούς τους λόγους .....
    ..είμαι Νεοταξίτης,μη Πατριώτης,αντίθετος με την έννοια του Κράτους-Εθνους και συμφωνώ με την πολιτική του ΠΑΣΟΚ στο μεταναστευτικό?
    Μπερδευτήκαμε εντελώς?

  39. anonymous avatar
    anonymous 30/03/2010 13:28:35

    Ναι αλλά ο μάγκας έχει πετρέλαια. Η χώρα του έχει τα χάλια της και εισάγει δασκάλους από Κούβα με αντάλλαγμα να παραδίδει δεν ξέρω κι εγώ πόσο πετρέλαιο στην Κούβα. Για το λόγο αυτό η Κούβα δεν έχει δασκάλους αυτή τη στιγμή. Αν όμως μείνει μερικά χρόνια και καταφέρει να ανεβάσει το επίπεδο της κοινωνίας ίσως η χώρα του να αποκτήσει στερεές βάσεις.

    Βέβαια δεν ξέρω γιατί οι Αμερικανοί δεν τον έχουν βγάλει από τη μέση. Η λατινική Αμερική είναι πάντα δικός τους χώρος.

    Εμείς δεν έχουμε πετρέλαιο έχουμε λαμόγια και στην παραμικρή κίνηση πρέπει να καταβάλουμε φόρο αίματος καθώς και μερικά νησιά.

  40. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 30/03/2010 13:29:37

    "Τρέχω στον Πούτιν να του ζητήσω προσωπική φρουρά και κομπιουτεράδες για την ασφάλεια των επικοινωνιών μου."
    Θα αναλάβει ο Πούτιν την ασφάλεια σου; Ο Πούτιν. Μάλιστα. Πιο ασφαλής θα είσαι εαν την αναλάβει ο Ερντογκάν.

    "Τους φωνάζω να ετοιμάζονται να κατέβουν στο Αιγαίο μόλις αναλάβω."
    Τι τους θες κι αυτούς, δεν σου φτάνουν οι Αμερικάνοι;

    "Κλείνω ραντεβού με τους κινέζους να ενισχύσουν την παρουσία τους στα νερά μας και ερωτώ μήπως θέλουν να αγοράσουν το χρέος μας."
    Έχεις υπόψιν σου τα κινεζικά ωράρια εργασίας;

    "Αμέσως μετά στη Μέρκελ για να ζητήσω απ’ την ευρωζώνη στάση πληρωμών επ’ ολίγον με αντάλλαγμα να κατέβουν μαζύ με το Σαρκοζί στο Αιγαίο και στην Κύπρο."
    Καλοκαίρι έρχεται μην φοβάσαι θα κατέβουν να ρίξουν καμμιά βουτιά σε κανένα νησάκι.

    "Τους υπόσχομαι διάφορα με τα όπλα διαπραγματευόμενος αμυντική συμφωνία."
    Έχεις δίκιο με το που τους υποσχεθείς αμέσως θα το χάψουν αυτοί.

    "Γενικά τρέχω και κάνω αισθητή την παρουσία μου προσφέροντας ελπίδα στον ελληνικό λαό."
    Γενικά θα τρέχεις επειδή θα τρέχει από πίσω σου όσοι απομείνουν ζωντανοί από τον ελληνικό λάο όταν εφαρμοστούν οι συμβουλές που δίνεις. Πιθανώς σε κανένα στρατόπεδο συγκέντρωσης της Τουρκίας ή αν είμαστε τυχεροί του ΟΗΕ...

    Πάντως neotera έχουν μεγάλη πλάκα οι απόψεις σου.

  41. itsme avatar
    itsme 30/03/2010 13:40:37

    είναι πολύ βολικό να πιστεύεις ότι η διάκριση δεξιά-αριστερά είναι ξεπερασμένη. ξεπλένει την ντροπή του να είναι κανείς δεξιός.

  42. itsme avatar
    itsme 30/03/2010 13:42:03

    βοήθεια μας...

  43. itsme avatar
    itsme 30/03/2010 13:45:48

    γύφτισα είσαι εσύ και αυτή που σου δώσανε την αγωγή που σου δώσανε. πουθενά οι ελληνικές αξίες και οι χριστιανικές δεν λένε να βλέπουμε τον συνάνθρωπό μας σαν γύφτο. και δεν μας απελευθέρωσαν οι παππούδες μας για να ακούμε τις νεοχιτλερικές σου πορδολογίες. κι εγώ εύχομαι ο θεός να σε πάρει νωρίς, δεν αντέχει άλλο η ελλάδα νοσταλγούς του αδόλφου...

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ itsme 02/04/2010 09:29:00

      Πέστα ρε Δημήτρη Παναγιωτά ή μήπως είσαι ο Nagos; Και μην ξεχάσεις να κάνεις σχόλιο στην Abgi και στην λίστα της πρεσβείας, ξέρεις εσύ!

  44. Γιαννης avatar
    Γιαννης 30/03/2010 13:46:06

    Απο το 1974 μεχρι τωρα η ΝΔ εχει σταθερη πολιτικη και ιδεολογια δεν εχει αλλαξει οπως και το ΚΚΕ,το ΠΑΣΟΚ εκφραζεται και εκφερει αποψεις κατα το δοκουν αναλογα με ποια 10ετια βρισκεται δεν ειναι τυχαιο οτι υπαρχουν τεραστιες διαφορες στην αντιμετωπιση θεματων(ταυτοσιμα προβληματα) απο το 80-90-00-10.

  45. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 30/03/2010 13:54:05

    @ anonnymous 13:19
    οἱ μικτοί γάμοι μεταξύ ἀλλοδαπῶν θά φιάξουν χώρα ἀχταρμᾶ.Μεταξύ Ἑλλήνων καί ἀλλοδαπῶν,κάτι λέει,ἀλλά ἐπειδή ἔτυχε νά ἔχω στήν ἐξ ἀγχιστείας οἰκογένεια κάτι τέτοιο,σοῦ λέω καλλίτερα "παπούτσι ἀπό τόν τόπο σου καί ἄς εἶναι καί μπαλωμένο".
    Γιά βάπτησι,ᾶσφαλῶς θά ἐννοῆς τούς μουσουλμάνους·μά αὐτοί ἀγαπητέ μου,εἶναι φανατικοί(ἡ πλειονοψηφία)καί ἐπίσης φοβοῦνται ὅτι θά τούς φονεύσουν οἱ ὁμόθρησκοί τους.Ἀρα ξέχνα τήν βάπτισί τους.
    Πρέπει νά διαλέξουμε Εὐρωπαίους ὁμόθρησκους καί ὄχι ὅμορους,ἀλλά αὐτοί εἶναι στήν Εὐρώπη καί ἀνάγκη δέν ἔχουν.ὁπότε μένουμε στό καλλίτερο· ὅλοι back home where they belong,καί κράτα το καλά στόν νοῦ σου,αὐτό θά γίνη,γρηγορότερα ἀπό ὅ,τι πιστεύει ὁ καθένας.

  46. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 30/03/2010 13:56:08

    Συγγνώμη...γιά βάπτισι...

  47. Νίκος avatar
    Νίκος 30/03/2010 14:06:57

    "Oι Γαλλογερμανοι μπορει να λενε διαφορα αλλα μονο οι Αμερικανοι μπορουν να εγγυηθουν την ειρηνη στο Αιγαιο".

    Διαφωνω Ψυχραιμια. Αν δεν μπορει η Ελλαδα ως κρατος να εγγυηθει την τη ειρηνη στο Αιγαιο θα την "εγγυηθουν" οι Τουρκοι.
    Γι' αυτο επιμενω:
    Η ενδοτικη αλητ που κυβερναει, ασχετως χρωματος, ειναι μερος του προβληματος. Τι κι' αν ειμαστε (φτωχα, πλην τιμια) μελη πλουσιων κλαμπ; ΜΑΣ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝ. Διοτι, τι αλλο υπαινισονταν οι γερμανικες λοιδωριες και οχι μονο (Τουρκοι, Σκοπιανοι, τα ξεχασαμε;), οσο δεν επιβαλλουμε το ερμο το διεθνες δικαιο, που το επικαλουμαστε πιο συχνα πλεον και απο την Παναγια, αλλο τοσο δεν θα μας εμπιστευονται. Και ποιος και πως να εμπιστευθει ενα κρατος που δεν μπορει ουτε τα στοιχειωδη να φυλαξει; Που σκυβει συνεχως σε ΟΛΕΣ τις αμφισβητησεις; Το κυριο προβλημα μας ειναι ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. Αν ο Σαμαρας δεν επιχειρησει ουσιαστικη ΡΗΞΗ με το σαπιο και ξενηλατο κατεστημενο, θα ΥΠΟΔΟΥΛΩΘΟΥΜΕ, Ηδη Τουρκια και ΔΝΤ χτυπαν την θυρα μας...

  48. anonymous avatar
    anonymous 30/03/2010 14:26:05

    Κόριννα
    ζω εκτός Ελλάδος και προσπαθώ να θέσω κάποιες προϋποθέσεις διότι πλέον να κλείσουμε τα σύνορα δε γίνεται. Από το να έχεις τον Πακιστανό με τη μαντηλοφορούσα από το Πακιστάν είναι καλύτερο να τον έχεις με μια Ρωσίδα, Ουκρανίδα, Ρουμάνα κλπ.

  49. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 30/03/2010 15:03:57

    itsme
    καταλαβαίνω,δέν εἶσαι Ἑλληνας,γι᾿αύτό εἶσαι καί κακός καί κυρίως γελοῖος,θά εἶσαι καί γύφτος(δέν ἐννοῶ τούς δικούς μας)διότι θίχτηκες.Εἶσαι γυφτοσκοπιανός ἤ τουρκόγυφτος;Πάντως,ἐγῶ πού εἶμαι,κατά τήν γνώμη σου, χιτλερική,σέ ἀνέχομαι,ἐνώ ἐσύ πού εἶσαι δημοκράτης,εὐχεσαι τόν θάνατό μου.Ἀλλά δέν θά σοῦ κάνω τήν χάρι·εδῶ θά εἶμαι μέχρι πού καί τό τελευταῖο ὑποκείμενο σάν ἐσένα φύγει ἀπὸ τήν χώρα μου·καί ΘΑ φύγη,νά εἶσαι σίγουρος.

  50. popolaros avatar
    popolaros 30/03/2010 15:13:48

    Το ενδεχόμενο τα βιντεάκια να είναι πειραγμένα, το έχεις καθόλου κατά νου ;;
    Παραμαζεύονται συμπτώσεις αδερφέ...

  51. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 30/03/2010 15:16:38

    Δεν είναι οι προσωπικές μου απόψεις αυτές Αγανάκτηση. Δεν είμαι τόσο αγανακτησμένος όπως εσύ. Ιδέες για να γίνεται κουβέντα πέφτουν. Εσύ αλήθεια τι λες ?

  52. popolaros avatar
    popolaros 30/03/2010 15:31:41

    ...ξέρω κάτι αριστεράρες με δεξιές τσεπάρες.
    Στο τέλος θα μας πεις ότι ο Jeffrey είναι σοσιαλιστής.
    Για αυτό έχει συμμάχους τους 'κρυφοσοσιαλιστές' Μητσοτάκη, Καρατζαφέρη, Ανδριανόπουλο και τις 'αγορές' της εσπερίας.

  53. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 30/03/2010 15:44:16

    anonymous 16:26
    Ζῆς σέ πολυπολιτισμική χώρα;Ἐζησα τριάντα χρόνια στήν Ἀγγλία καί εἴδα τήν ἀποξένωσι καί τήν ἔλλειψι συνενοήσεως καί εἶπα,ευχαριστῶ δέν θά πάρω.Δέν τήν θέλω τήν χώρα μου ἔτσι.Τήν προτιμῶ μέ συνοχή ἔστω καί φτωχή.
    Νά ξέρης,ὁτι καμμιά Εὐρωπαία δέν θά πάρη Πακιστανό,ἐκτός ἄν εἶναι ἀπελπισμένη.Τά σύνορα μπορεῖς νά τά ἐλέγξης καί ἄν τούς ἀπελαύνης κάθε φορά,θά τούς κάνης νά σταματήσουν.Πρέπει νά ὑπάρχη θέλησι καί ὄχι σχέδιο ἐξοντώσεως τοῦ Ἑλληνισμοῦ,διότι περί αὐτοῦ πρόκειται.

  54. Smash Direct avatar
    Smash Direct 30/03/2010 15:51:07

    Κοριννα .. Τι λουλουδι εισαι βρε παιδακι μου!!!Εχεις μελλον λαμπρο...Συνεχισε την γλωσσα του πεζοδρομιου που φαινεται κατεχεις πολυ καλα ..!Ευγε..και εις ανωτερα....

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Smash Direct 30/03/2010 20:25:16

      Ποιος την έχασε την ντροπή για να την βρεις εσυ...

  55. anonymous avatar
    anonymous 30/03/2010 15:52:38

    Ναι σε πολυπολιτισμική της Δ. Ευρώπης. Τόσο όσο η Αγγλία ας πούμε.
    Δε διαφωνώ σε αυτά που λες αλλά κάνω μια θλιβερή διαπίστωση. Πλέον η κατάσταση είναι διαφορετική. Μας έχει ξεπεράσει και πρέπει να δούμε πως θα τη χειριστούμε.

  56. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 30/03/2010 16:15:18

    Smash Direct,
    ὅταν θά μιλᾶς γιά τήν Κόριννα νά πλένης πρῶτα τό στόμα σου,διότι στά blogs δέν ξέρεις ποιοί γράφουν.Σέ συμβουλεύω λοιπόν νά βουτᾶς τήν πέννα σου στό μυαλό σου(ἄν ἔχης) καί μετά νά μοῦ ἀπαντᾶς.Δρόμο τώρα στήν παραλία μέ τό κουβαδάκι σου.

  57. denkserotipota avatar
    denkserotipota 30/03/2010 16:19:26

    Τελικά τη δασκάλα την "έφαγε" η αμόρφωτη, κουβέντα κανείς για τη ΧΟΥΝΤΑ που κυβερνά.
    Αλλά όπως έλεγε παλιά ο θυμόσοφος λαός, χούντα είναι θα περάσει.

  58. neotera avatar
    neotera 30/03/2010 16:21:33

    "Πρέπει νά ὑπάρχη θέλησι καί ὄχι σχέδιο ἐξοντώσεως τοῦ Ἑλληνισμοῦ,διότι περί αὐτοῦ πρόκειται". Αυτή ειναι η γλώσσα του πεζοδρομίου καλή μου ?
    Κι εγώ του πεζοδρομίου θά 'μαι... ))

  59. Κρης avatar
    Κρης 30/03/2010 16:35:57

    Ψυχολόγος δίνει μαθήματα σε υπουργούς του ΠΑΣΟΚ (!)
    http://www.antinews.gr/?p=39106

    Γέμισε το απουσιολόγιο στο « φροντιστήριο» του ΠΑΣΟΚ
    http://www.topontiki.gr/Articles/view/4403

  60. Orestios avatar
    Orestios 30/03/2010 16:57:19

    Μέχρι τώρα η Νέα Παγκόσμια Τάξη μπορούσε να καλύπτεται από την τρυφηλότητα που επικρατούσε πριν την κρίση, καλλιεργώντας την απάθεια σε όλους. Μια τρυφηλότητα που δικό της δημιούργημα ήταν. Η κρίση που ήρθε πριν 2 χρόνια αποτέλεσε συστημική ανωμαλία μιας εξαιρετικής ασυδοσίας, που τροφοδοτήθηκε από την ίδια την νεοφιλελεύθερη πολιτική. Όποιες προσπάθειες γίνονται για να διατηρηθεί η ομοιόσταση και να μην καταστραφεί το σύστημα που στηρίζει την Νέα Παγκόσμια Τάξη.
    Κι όμως, η Νέα Παγκόσμια Τάξη έχει ιδεολογικό υπόβαθρο. Ομοιάζει με τον σοσιαλισμό του Χίτλερ προβαλλόμενου σε παγκόσμια κλίμακα. Η ρητορική, διαμέσου της οποίας η ιδεολογία διαχέεται, είναι ξεκάθαρα Ναζιστική. Ο Χίτλερ το 1937 τέσσερα χρόνια μετά την άνοδό του στην εξουσία, με δημοκρατικές διαδικασίες, στράφηκε εναντίον της δημοκρατίας και έθεσε στόχους, για να ολοκληρωθεί η «επανάσταση» του Ναζισμού και ο «μετασχηματισμός» της τότε Γερμανικής κοινωνίας των πολιτών. Πόσο ίδιοι είναι με όσα ακούμε σήμερα?
    (1) It is in the interests of all nations that the individual countries shall possess internally stable and orderly political and economic conditions. They are the most important conditions for lasting and solid economic and political relations between the peoples.
    (2) The vital interests of the different peoples must be frankly recognized Mutual respect for these vital interests alone can lead to the appeasement of the essential needs of the nations.
    (3) The League of Nations, to be effective, must be reformed, and must become an organ of the evolutionary concept, and must not remain an organ of inactivity.
    (4) The relations of the people towards one another can only be regulated and solved on a basis of mutual respect and absolute equality.
    (5) It is impossible to make one nation or another responsible for armaments or for limitation of armaments, but it is necessary to see this problem as it really is.
    (6) It is impossible to maintain peace among the nations so long as an international irresponsible clique can continue their agitation unchecked.
    (7) It has been proved that European problems can be solved properly only within certain limits. Germany is hoping to have close and friendly relations with Italy. May we succeed in paving the way for such relations with other European countries. The German Reich will watch over its security and honor with its strong army. On the other hand, convinced that there can be no greater treasure for Europe than peace, it will always be a reasonable supporter of those European ideals of peace and will be always conscious of its responsibilities.
    (8) It will be profitable to European peace as a whole if mutual consideration be always shown for the justified feeling of national honor among those nationalities who are forced to live as a minority within other nations.
    Θα σκεφτεί κανείς πως οι Ναζιστές ήταν ενάντια στους Εβραίους. Ναι ήταν, γιατί τους θεωρούσαν εχθρούς της ιδεολογίας τους και «κακούς κερδοσκόπους». Λέει: «μια διεθνής κλίκα, που στερείται σοβαρότητας, και συνεχίζει να προκαλεί αναταραχή χωρίς να ελέγχεται». Αυτούς εννοεί.
    Από την άλλη τα αρρωστημένα μυαλά των Ναζιστών θεωρούσαν εαυτούς άριστους και τους μόνους ικανούς επαναστάτες, που θα πετύχουν τον αναίμακτο «μετασχηματισμό». Πέραν από την έχθρα τους για τον Μπολσεβικισμό (το σύστημα της Ρωσσίας), κατηγορώντας τον για ακραίο επαναστατισμό και επικίνδυνο για μελλοντική καταστροφική επανάσταση, ήταν ενάντιοι και στον φιλελευθερισμό κατηγορώντας τον για την προάσπιση της ατόμου ως έννοια. Τον Μαρξισμό τον θεωρούσαν απλά ανθρωπιστικό. Οι Ναζιστές ήταν υπέρμαχοι της κοινωνίας των λαϊκών πολιτών: «The main plank in the National Socialist program is to abolish the liberalistic concept of the individual and the Marxist concept of humanity and to substitute therefore the folk community».
    Όμως δεν μπόρεσαν να ξεφύγουν από την μοίρα του σοσιαλισμού που τελικά εξαθλιώνει τους λαούς. Μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, διάφορες ιδεολογικές συνιστώσες του Ναζισμού ξεπήδησαν και πάλι ως σοσιαλιστικά κόμματα. Μια ποικιλία σοσιαλισμών του Τρίτου δρόμου οδήγησαν με τις πολιτικές τους σε εξαθλιώσεις. Οι κομμουνιστές από την άλλη, σοσιαλιστές επίσης, κατάφεραν να εξαθλιώσουν επίσης τους λαούς τους και να οδηγηθούν στην κατάρρευση στο Ευρωπαϊκό έδαφος.
    Κομβικό σημείο η πτώση του Κομμουνισμού στην Ευρώπη. Είδαμε την μετονομασία των κομμουνιστικών κομμάτων σε σοσιαλιστικά ή στην γενική ονομασία της «αριστεράς». Από τότε μέχρι σήμερα η Παγκοσμιοποίηση υποστηρίχθηκε κυρίως από σοσιαλίζουσες παρατάξεις. Οι Νέοι Εργατικοί, Οι Σοσιαλδημοκράτες, οι Δημοκρατικοί και στα καθ’ ημάς οι εκσυγχρονιστές ή νεοφιλελεύθεροι, ουσιαστικά ήταν οι σημαιοφόροι του μετασχηματισμού στην Παγκοσμιοποιημένη κοινωνία. Μια κοινωνία όπου το άτομο δεν θα υφίσταται σαν αυτόνομο αλλά ως μέρος μιας κοινωνίας πολιτών με κεντρική εποπτεία. Σε παγκόσμιο επίπεδο αυτό ονομάζεται Παγκόσμια διακυβέρνηση. Μια δομή εξουσίας πάνω από όλα που θα ελέγχει όλα.
    Η αυτονομία του ατόμου όπως και ενός αριθμού ατόμων με κοινά χαρακτηριστικά διακριτά από αυτό το γενικό σύνολο της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας είναι εχθρική και δεν νοείται. Ακόμη πιο εξειδικευμένα τα Έθνη σήμερα είναι οι «μοντέρνοι Εβραίοι» της εποχής του Χίτλερ. Μια ανεστραμμένη εικόνα για το έθνος δημιουργείται. Οι νόρμες του δεν είναι οι νόρμες της Νέας Τάξης.
    Ο πατριωτισμός, έννοια εχθρική, είναι η ουσία της συνοχής των ατόμων. Δεν νοείται στην κοινωνία των πολιτών να υπάρχουν πατριωτικές ιδέες αλλά μόνο οικονομικές αφού το όλο οικοδόμημα στηρίζεται στην θεώρηση της οικονομικής αλληλεπίδρασης των ανθρώπων. Κάθε έννοια άλλου κοινού τόπου πρέπει να εξοβελιστεί, γιατί δυνητικά μπορεί να γκρεμίσει το οικοδόμημα του σοσιαλισμού.
    Ο Χίτλερ για να υποστηρίξει την σοσιαλιστική του θεωρία μιλούσε για την ένωση των φυλών της Γερμανίας κάτω από το ναζιστικό του όραμα, όπου δεν θα υπάρχουν διαφορές στις φυλές αλλά νέα ήθη και νέα κουλτούρα. Η Ναζιστική κουλτούρα απέναντι σε κάθε πολιτικό, θρησκευτικό, φυλετικό φραγμό. Θα υπάρχουν μόνο εργάτες και πολίτες. Όχι εθνικοί διαχωρισμοί. Το όραμα αυτό υπήρχε και για τα άλλα έθνη. Μια παγκόσμια Ναζιστική κοινωνία με μια κεντρική κυβέρνηση που θα μεριμνά για τον λαό των πολιτών και εργατών και θα ελέγχει. Με εργαλεία τα ίσα δικαιώματα, την δια βίου μάθηση, την υιοθέτηση νέων συμβόλων (απομακρύνοντας τα παλιά), τον έλεγχο του τύπου, των τεχνών, της λογοτεχνίας, του κινηματογράφου (σήμερα της τηλεόρασης ή και του διαδικτύου μελλοντικά), της επιστήμης και ποικίλων οργανώσεων μπορεί να επιτευχθεί αυτός ο ριζοσπαστικός μετασχηματισμός και να υπερασπιστούν τα ίσα δικαιώματα για όλους, καταργώντας τις παλαιές συμφωνίες (Συνθήκες) και δημιουργώντας νέες. Η προβολή αυτών των θεωρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο σήμερα και η εφαρμογή τους αναίμακτα είναι αυτό που μπορούμε να πούμε Παγκοσμιοποίηση ή αλλιώς Νέα Τάξη.
    Ο πατριωτισμός, στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης, κατηγορείται σαν κάτι παλιό και απομεινάρι μιας κοινωνίας διχασμού, είναι ο εχθρός αυτού του συστήματος. Γιατί ευνοεί την δημιουργία ανεξάρτητων και διακριτών ομάδων με στόχους και προοπτικές. Δεν υποστηρίζει την ομογενοποίηση και την ομοιόμορφη κουλτούρα της μακάριας αδιαφορίας. Είναι το αγκάθι που πρέπει να βγει και να πεταχτεί γιατί δημιουργεί ερεθίσματα εκεί που δεν πρέπει να υπάρχουν. Διεγείρει την σκέψη ενώ δεν πρέπει να υπάρχει τέτοια πέραν της πανανθρώπινης σοσιαλιστικής. Ακόμη η έννοια του έθνους είναι απορριπτέα για τους ίδιους λόγους.
    Το ερώτημα του πατριωτισμού όμως έρχεται πάλι στην επιφάνεια. Πρόσφατα ο Σαρκοζύ το επανέφερε. Ίσως γιατί αυτός είναι το καταφύγιο απέναντι στην ισοπεδωτική διάθεση της παγκοσμιοποίησης. Ποιός δεν δυσφορεί από την προσπάθεια ομογενοποίησης σε πνευματικό επίπεδο? Ποιός δεν αντιδρά στο ισοπεδωτικό σλόγκαν: είμαστε όλοι ίσοι? Ποιός δεν βλέπει την έκπτωση και τον ευτελισμό? Ποιός δεν αντιλαμβάνεται την διαρκή προσπάθεια ενοχοποίησης, ατομικής και συλλογικής, για κάθε τί? Ποιός αρέσκεται στην προσβολή της Ελληνικότητάς του?
    Δεν θα απορήσω αν ο πατριωτισμός χαρακτηριστεί ως ο μοντέρνος "διάβολος". Γιατί στον σοσιαλισμό προέχει η προστασία των πολιτών σαν σύνολο απέναντι σε κάθε τι «επιβουλεύεται» αυτή την κοινωνία. Ομάδες ατόμων με πατριωτική συνείδηση θα κατηγορηθούν σαν «αντικοινωνικές» και εχθρικές στα συμφέροντα της κοινωνίας των πολιτών και θα οδηγούνται στην δικαιοσύνη.
    Δεν θα απορήσω επίσης για τον υφέρποντα μυστικισμό που υπάρχει σε αυτή την κουλτούρα της παγκοσμιοποίησης. Που εκδηλώνεται κυρίως με την λατρεία στο πρόσωπο του "ηγέτη". Αυτός τα ξέρει όλα, είναι ανίκητος, κατατροπώνει τους "εχθρούς" και χαρίζει στον λαό την προστασία. Είναι ο ένας και μοναδικός φίλος, πατέρας, αδερφός. Ευγενικός προς τον λαό των πολιτών και μοχθηρός προς τον εχθρό.
    Κάθε ομοιότητα με σημερινά πρόσωπα είναι τυχαία.

  61. neotera avatar
    neotera 30/03/2010 17:15:06

    Είναι η γνωστή ψυχολογική στηριξη από τη ΣΙΑ (για πράκτορες και συμπαθούντες ! ))) . Αυτό δεν πρόφτασα να το γράψω όπως τους πρέπει... Ο Γερουλάνος ψες στο Χατζηνικολάου ήταν απόλαυση. Και για γέλοια και για κλάμματα. Ελληνικά δε σκαμπάζει ο υπουργός πολιτισμού ("μας", σας, εκείνων θα σας γελάσω... )

  62. fitsulas avatar
    fitsulas 30/03/2010 17:30:19

    Το ότι τα συνθήματα δεν ακούστηκαν από τα ΟΥΚ του ναυτικού αλλά από τα ΟΥΚ του Χρυσοχοΐδη, σας λέει κάτι;;;

    • popolaros avatar
      popolaros @ fitsulas 30/03/2010 19:37:50

      Tα Μ.Υ.Α του Λιμενικού φώναζαν ακροδεξιά-ρατσιστικά συνθήματα υπό την επωνυμία των Ο.Υ.Κ, μιας άλλης επίλεκτης ομάδας του Πολ.Ναυτικού.
      Έτυχε εκείνη την ώρα να περνάει και ένας δημοσιοκάφρος της Αμερικανοτυπίας και τα κατέγραψε όλα σε βίντεο.
      Ααα και είχαμε σήμερα διαδήλωση-διαμαρτυρία στο Πεντάγωνο αντί στο Δημόσιας Τάξης.
      Μα πόσο μακάκες μας περνάνε τελικά....καλύτερη σκηνοθεσία στο επόμενο παιδιά.

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ popolaros 30/03/2010 20:32:29

        Ξέρετε τι εστί Δημήτρης Αγγελίδης;
        Είναι ακτιβιστής υπέρ των γκέι και ο μόνος έλληνας δημοσιογράφος που έσπευσε να πάρει συνέντευξη από τον πρόεδρο του ολλανδικού Κόμματος Παιδεραστών, άμα τη ανακοινώσει της ίδρυσής του. Η συνέντευξη είχε δημοσιευτεί στην προσωπική του ιστοσελίδα, την οποία τώρα μάλλον έχει καταργήσει.
        Δείτε την όμως εδώ:
        http://parafoniades.wordpress.com/2006/07/18/pnvd/
        Πρόκειται εμφανώς για συνέντευξη-χάιδεμα, με σκοπό την νομιμοποίηση του κόμματος στα μάτια της κοινής γνώμης.
        Σημειωτέον, το κόμμα διαλύθηκε.

      • fitsulas avatar
        fitsulas @ popolaros 31/03/2010 09:24:43

        "Έτυχε εκείνη την ώρα να περνάει και ένας δημοσιοκάφρος της Αμερικανοτυπίας και τα κατέγραψε όλα σε βίντεο."
        ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ, ΠΕΤΥΧΕ...

  63. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 30/03/2010 17:36:58

    Eαν τα βιντεάκια είναι πειραγμένα να τον κρεμάσουν στο Σύνταγμα αυτόν που τα έφτιαξε! Και μακάρι να είναι πειραγμένα γιατί πολύ θα το χαρώ το ότι δεν ελέχθησαν αυτά τα πραγματα.
    Βέβαια θα μείνουν εκτεθειμένοι όλοι αυτοί που υπερασπίσθηκαν συνθήματα που δεν ελέχθησαν αλλά....πρόβλημα τους.

  64. fitsulas avatar
    fitsulas 30/03/2010 17:39:16

    Την Ελβετία δεν την πειράζει κανείς γιατί εκεί βρίσκεται το μπαγιόκο της οικουμένης. Το πρότυπο είναι η Σουηδία. Μια χώρα 8 εκατ. νοματαίων που δεν τόλμησαν να τη 'γγίξουν, ούτε Στάλιν, ούτε Χίτλερ, ούτε ΝΑΤΟ και λοιπά ξόανα. Ενεργειακή και εξοπλιστική αυτάρκεια (σουηδικό F-16 σαν να λέμε Αλβανός τουρίστας) και άσε τους μλκες να κοπανιόνται μεταξύ τους.

  65. DrNo avatar
    DrNo 30/03/2010 17:54:25

    Και τα έλεγες ρε αρχαιοπτερυγα.... Και τα είχα ακούσει , αλλά δεν τα πίστευα...

    http://kafeneio-gr.blogspot.com/2010/03/blog-post_1370.html

  66. fitsulas avatar
    fitsulas 30/03/2010 17:59:06

    Ξέχασες τον σύντροφο Βρέντζο.

  67. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 30/03/2010 18:08:04

    @ neotera
    αὐτό ἐννοεῖ γιά γλῶσσα πεζοδρομίου; ἔλα θεέ καί κύριε!

  68. fitsulas avatar
    fitsulas 30/03/2010 18:25:12

    Λοχαγός των αλεξιπτωτιστών ο εν λόγω. Ούτε εκσυγχρονιστής, ούτε τεχνοκράτης, ούτε του μεσαίου χώρου, ούτε άλλες χαριτωμένες λεξούλες που λέμε για να περιγράψουμε τους χαρτογιακάδες, τζιτζιφιόγκους, λογιστάκους υπηρέτες του κεφαλαίου. Τι συνθήματα φώναζε στις παρελάσεις, άραγε;;;

  69. eo avatar
    eo 30/03/2010 18:43:45

    εγω βλεπω το τραγικο οτι κουβαλανε εδω δυστυχεις ανθρωπους για να μας υποβμισουν ολους μαζι στο ταξικο υπογειο. Μηπως η πολιτικη μας παντως θα επρεπε να ασχοληθει και τι κανουμε για τον περιορισμο της λαθρομεταναστευσης στην πηγη του, και στην βοηθεια με καποιο τροπο στις χωρες του Γ κόσμου.

    • anonymous avatar
      anonymous @ eo 30/03/2010 21:49:06

      Το θέμα το θέτεις σωστά. Δε θα είχαμε κανένα οικονομικό πρόβλημα αν είχαμε τους μισούς μετανάστες.
      Στις χώρες τους σαν Ελλάδα δε μπορείς να κάνεις κάτι. Είναι η νοοτροπία τους τέτοια.

  70. maestros avatar
    maestros 30/03/2010 18:48:01

    ΤΟ ΓΡΑΦΗΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ
    http://aliartos-city.blogspot.com/2010/03/blog-post_9534.html

  71. neotera avatar
    neotera 30/03/2010 19:03:26

    Είναι όπως στην παλιά τη χούντα, που αφηγούνται οι παλιοί. Φώναζε ο κόσμος "Δημοκρατία" και την έπεφταν οι ασφαλίτες λέγοντας "μή βρίζετε, μαλακισμένα"! ))

    ΕΟ, τον εαυτό μας πρώτα πρεπει να κοιτάξουμε οι έλληνες και μετά την περίθαλψη των θυμάτων της πλανητικής χούντας.

  72. Jimmy L avatar
    Jimmy L 30/03/2010 19:04:00

    Ορεστιε , με το σημερινο μακροσκελες αρθρο εδωσες τα ρεστα σου. Παντα τετοια μεγαλε διαφωτιστη-προπαγανδιστη.Να δουμε τι αλλη μπαρουφα θα διαβασουμε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Jimmy L 30/03/2010 22:34:45

      Σήμερα δεν μπήκες με το ψευδώνυμο Smash Direct.
      Σου συστήνω λόγους των Ναζιστών. Για να δεις από που ξεπατικώνουν τη ρητορική τους το GAP και οι νεοταξικοί γραφιάδες του.

  73. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 30/03/2010 19:27:04

    denkserotipoa,να ξέρεις πως η χειρότερη χούντα,είναι η εκλεγμένη χούντα !

  74. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 30/03/2010 20:23:58

    itsme, άμα σε σουνουτέψουν οι "πολυπολιτισμικοί" φίλοι σου, κάλεσέ με και μένα, θα έρθω μετά χαράς. Και να μην σου παραπέσει πουθενά η ακροβυστία και την χάσεις, τα μάτια σου δεκατέσσερα.

  75. Polux avatar
    Polux 30/03/2010 23:33:46

    Η «αριστερά» δεν έχει εμπεδώσει βασικά πράγματα από τον μαρξισμό, με αποτέλεσμα να έχει μετατραπεί οχι μόνο σε μετακενωτή της ιδεολογίας των νικητών αλλά και σε σφουγοκολάριο της «νέας τάξης».
    Ελλείψη πλέον «προλεταρικού διεθνισμού», έχει γίνει διαπρύσιος κήρυκας και υποστηρικτής των «ανθρώπινων δικαιωμάτων», σκανδαλίζεται με ότι αναφέρεται στο «έθνος» και στο «εθνικό», χαρακτηρίζοντας τα «εθνικισμό» και «φασισμό». Στην περίπτωση του μεταναστευτικού ζητήματος, όσοι τολμούν να αρθρώσουν λόγο χαρακτηρίζονται συλλήβδην «ρατσιστές».
    Δεν καταγγέλει τα μύρια όσα δεινά που επιφέρει η ενιαία αγορά και τα συνακόλουθα της και εγκλωβίζεται έτσι σ´ένα κοντόθωρο «διεθνισμό», αδυνατόντας να δει τι εξυφαίνεται πίσω από τα «ανθρώπινα δικαιώματα», την κατάργηση των συνόρων και την αποδόμηση του έθνους-κράτους.
    Ξιφουλκόντας δε προς πάσα κατέθυνση γιά ένα «νέο διεθνισμό των λαών», αναιρεί κάθε δημιουργική συζήτηση γιά τα καυτά αυτά θέματα των καιρών μας.
    «Όσα ωφελούν τους ιδιοτελείς τα προπαγανδίζουν οι αφελείς» είχε πει ο Κονδύλης.
    Γιά την δεξιά η «ιστορική της αλήθεια» έχει παρέλθει.
    Όσο δεν το καταλαβαίνει, τόσο θα παραμένει εγκλωβισμένη και αυτή στα δικά της ιδεολογήματα. Έχοντας μεγάληευθύνη γιά την διαφθορά, απέτυχε στον ιστορικό της ρόλο, δηλαδη στο να δημιουργήσει ένα ικανό κρατικό μηχανισμό.

  76. Marioneta avatar
    Marioneta 31/03/2010 09:45:49

    Όταν η κεντροδεξιά του Καραμανλή παρέλαβε την εξουσία υπήρχε ένας παγιωμένος κρατικός μηχανισμός, που για χρόνια είχε οικοδομηθεί από το ΠΑΣΟΚ. Επί πλέον από την πρώτη στιγμή αναγκάστηκε να αντιμετωπίσει το μένος των ΜΜΕ, τα οποία λυσαλέα πολεμούσαν κάθε προσπάθεια ανανέωσης. Επομένως λειτουργούσαν συνεχώς σ' ένα εχθρικό περιβάλλον με το πιστόλι στον κρόταφο. Σήμερα για τον Σαμαρά τα πράγματα είναι καλύτερα γιατί η παταγώδης αποτυχία του ΓΑΠ και η εξοντωτική πολιτική του εναντίον του μέσου Έλληνα, τον ακυρώνει συνεχώς. Απλώς πρέπει ο Αντώνης να μετακινηθεί προς το κέντρο και να υιοθετήσει μια πιο επιθετική αντιπολιτευτική τακτική και φυσικά να αποσύρει όλους αυτούς τους συνεργάτες του που θυμίζουν ναζί. Επιτέλους η ΝΔ είναι ένα μεγάλο κόμμα με πολλούς αξιόλογους ανθρώπους γιατί δεν τους χρησιμοποιούν; Τι φοβούνται; Ας βρουν κάποιους εύστροφους να έχουν ανοικτή σκέψη και κυρίως να είναι απαλλαγμένοι από ιδεολογικά κόμπλεξ.

  77. Fotini avatar
    Fotini 01/04/2010 06:26:07

    Μου το ΄στειλε μια φιλη μου--ειναι πολυ ενδιαφερον! Κανετε τους παραλληλισμους σας. . .


    Subject: The Fundamental Transformation of America
    ( Wake up America.!! )


    When Obama wrote a book and said he was mentored as a youth by
    Frank, (Frank Marshall Davis) an avowed homosexual Communist, people said it didn't
    matter.
    When it was discovered that his grandparents, were strong socialist,
    sent Obama's mother to a socialist school, introduced Frank Marshall Davis
    to young Obama, people said it didn't matter.
    When people found out that he was enrolled as a Muslim child in
    school and his father and step father were both Muslims, people said it
    didn't matter.
    When he wrote in another book he authored "I will stand with them
    (Muslims) should the political winds shift in an ugly direction." people
    said it didn't matter.
    When he admittedly, in his book, said he chose Marxist friends and
    professors in college, people said it didn't matter.
    When he traveled to Pakistan , after college on an unknown national
    passport, people said it didn't matter.
    When he sought the endorsement of the Marxist party in 1996 as he
    ran for the Illinois Senate, people said it doesn't matter.
    When he sat in a Chicago Church for twenty years and listened to a
    preacher spew hatred for America and preach black liberation theology,
    people said it didn't matter.
    When an independent Washington organization, that tracks senate
    voting records, gave him the distinctive title as the "most liberal
    senator", people said it didn't matter.
    When the Palestinians in Gaza , set up a fund raising telethon to
    raise money for his election campaign, people said it didn't matter.
    When his voting record supported gun control, people said it didn't
    matter.
    When he refused to disclose who donated money to his election
    campaign, as other candidates had done, people said it didn't matter.
    When he received endorsements from people like Louis Farrakhan and
    Mummar Kadaffi and Hugo Chavez, people said it didn't matter.
    When it was pointed out that he was a total, newcomer and had
    absolutely no experience at anything except community organizing, people
    said it didn't matter.
    When he chose friends and acquaintances such as Bill Ayers and
    Bernadine Dohrn who were revolutionary radicals, people said it didn't
    matter.
    When his voting record in the Illinois senate and in the U.S. Senate
    came into question, people said it didn't matter.
    When he refused to wear a flag, lapel pin and did so only after a
    public outcry, people said it didn't matter.
    When people started treating him as a Messiah and children in
    schools were taught to sing his praises, people said it didn't matter.
    When he stood with his hands over his groin area for the playing of
    the National Anthem and Pledge of Allegiance, people said it didn't matter.
    When he surrounded himself in the White House with advisors who were
    pro gun control, pro abortion, pro homosexual marriage and wanting to
    curtail freedom of speech to silence the opposition people said it didn't
    matter.
    When he aired his views on abortion, homosexuality and a host of
    other issues, people said it didn't matter.
    When he said he favors sex education in Kindergarten, including
    homosexual indoctrination, people said it didn't matter.
    When his background was either scrubbed or hidden and nothing could
    be found about him, people said it didn't matter.
    When the place of his birth was called into question, and he refused
    to produce a birth certificate, people said it didn't matter.
    When he had an association in Chicago with Tony Rezco, a man of
    questionable character, who is now in prison and had helped Obama to a sweet
    deal on the purchase of his home, people said it didn't matter.
    When it became known that George Soros, a multi-billionaire Marxist,
    spent a ton of money to get him elected, people said it didn't matter.
    When he started appointing czars that were radicals,
    revolutionaries, and even avowed Marxist/Communist, people said it didn't
    matter.
    When he stood before the nation and told us that his intentions were
    to "fundamentally transform this nation" into something else, people said it
    didn't matter.

    When it became known that he had trained ACORN workers in Chicago
    and served as an attorney for ACORN, people said it didn't matter.
    When he appointed a cabinet members and several advisors who were tax
    cheats and socialist, people said it didn't matter.
    When he appointed a science czar, John Holdren, who believes in forced
    abortions, mass sterilizations and seizing babies from teen mothers, people
    said it didn't matter.
    When he appointed Cass Sunstein as regulatory czar and he believes in
    "Explicit Consent", harvesting human organs with out family consent, and to
    allow animals to be represented in court, while banning all hunting, people
    said it didn't matter.
    When he appointed Kevin Jennings, a homosexual, and organizer of a group
    called gay, lesbian, straight, Education network, as safe school czar and it
    became known that he had a history of bad advice to teenagers, people said
    it didn't matter.
    When he appointed Mark Lloyd as diversity czar and he believed in
    curtailing free speech, taking from one and giving to another to spread the
    wealth and admires Hugo Chavez, people said it didn't matter.
    When Valerie Jarrett was selected as Obama's senior White House advisor
    and she is an avowed Socialist, people said it didn't matter.
    When Anita Dunn, White House Communications director said Mao Tse Tung
    was her favorite philosopher and the person she turned to most for
    inspiration, people said it didn't matter.
    When he appointed Carol Browner as global warming czar, and she is a
    well known socialist working on Cap and trade as the nations largest tax,
    people said it doesn't matter.
    When he appointed Van Jones, an ex-con and avowed Communist as green
    energy czar, who since had to resign when this was made known, people said
    it didn't matter.
    When Tom Daschle, Obama's pick for health and human services secretary
    could not be confirmed, because he was a tax cheat, people said it didn't
    matter.
    When as president of the United States , he bowed to the King of Saudi
    Arabia, people said it didn't matter.
    When he traveled around the world criticizing America and never once
    talking of her greatness, people said it didn't matter.
    When his actions concerning the middle-east seemed to support the
    Palestinians over Israel , our long time friend, people said it doesn't
    matter.
    When he took American tax dollars to resettle thousands of Palestinians
    from Gaza to the United States , people said it doesn't matter.
    When he upset the Europeans by removing plans for a missile defense
    system against the Russians, people said it doesn't matter.
    When he played politics in Afghanistan by not sending troops the Field
    Commanders said we had to have to win, people said it didn't matter.
    When he started spending us into a debt that was so big we could not pay
    it off, people said it didn't matter.
    When he took a huge spending bill under the guise of stimulus and used
    it to pay off organizations, unions and individuals that got him elected,
    people said it didn't matter.
    When he took over insurance companies, car companies, banks, etc. people
    said it didn't matter.
    When he took away student loans from the banks and put it through the
    government, people said it didn't matter.
    When he designed plans to take over the health care system and put it
    under government control, people said it didn't matter.
    When he set into motion a plan to take over the control of all energy in
    the United States through Cap and Trade, people said it didn't matter.
    When he finally completed his transformation of America into a Socialist
    State , people finally woke up. but it was too late.

    Any one of these things, in and of themselves does not really matter.
    But. when you add them up one by one you get a phenomenal score that points
    to the fact that our Obama is determined to make America over into a
    Marxist/Socialist society. All of the items in the preceding paragraphs
    have been put into place. All can be documented very easily. Before you
    disavow this, do an internet search. The last paragraph alone is not yet
    cast in stone. You and I will write that paragraph. Will it read as above
    or will it be a more happy ending for most of America ? Personally, I like
    happy endings.

    Never before in the history of America have we been confronted with
    problems so huge that the very existence of our country is in jeopardy.
    Don't rely on most television news and what you read in the newspapers for
    the truth. Search the internet. Yes, there is a lot of bad information,
    lies and distortions there too but you are smart enough to spot the
    fallacies. Newspapers are a dying breed. They are currently seeking a
    bailout from the government. Do you really think they are about to print
    the truth? Obama praises all the television news networks except Fox who he
    has waged war against. There must be a reason. He does not call them down
    on any specifics, just a general battle against them. If they lie, he
    should call them out on it but he doesn't. Please, find the truth, it will
    set you free.

    Our biggest enemy is not China , Russia , Iran ; no, our biggest enemy
    is a contingent of politicians in Washington DC .

    Sharon

  78. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/04/2010 09:54:51

    Φάκτορα, έγραψες!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.