#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/04/2013 12:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η απέραντη μοναξιά του Α. Σαμαρά



Η ένταση περισσεύει τις τελευταίες ημέρες στα ενδότερα του Μεγάρου Μαξίμου και όσοι μπαινοβγαίνουν στο πρωθυπουργικό γραφείο αποκομίζουν την εντύπωση, ότι το άγχος και ο προβληματισμός περισσεύουν. Δέκα μήνες μετά τις εκλογές ο Αντώνης Σαμαράς είναι αντιμέτωπος με μια πραγματικότητα στην οποία σχεδόν κάθε ημέρα προστίθεται και ένα νέο αδιέξοδο, ενώ υπάρχει και η δαμόκλειος σπάθη της τρόικα.

Αυτή την περίοδο δεν υπάρχει στέλεχος της ΝΔ, μηδέ του Πρωθυπουργού εξαιρουμένου ­ που να δείχνει ευτυχής για την εικόνα που εμφανίζουν η κυβέρνηση και το κόμμα. Το ομολογούν συχνά-πυκνά και οι ίδιοι οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού, ενώ ακόμα και ο Αντ. Σαμαράς έχει πλήρη επίγνωση των πολλών προβλημάτων που υπάρχουν.

Το πρόβλημα είναι ότι μέχρι στιγμής ουδείς μπορεί να δει φως στο βάθος του τούνελ και πολλοί απεύχονται να δουν το φως του τρένου που ίσως πέσει πάνω στην κυβέρνηση, εάν δεν προσέξει και δεν  κάνει τις κινήσεις που πρέπει για να βελτιωθεί η καθημερινότητα των πολιτών και να αλλάξει το κλίμα στην οικονομία.

Πολλοί λένε ότι ο Αντ. Σαμαράς εργάζεται και οι υπουργοί δεν βοηθάνε με αποκορύφωμα τον προ ημερών έλεγχο που έδειξε ότι πολλοί δεν ήταν στα γραφεία τους στις εννέα το πρωί, ενώ άλλοι αγνόησαν το Κοινοβούλιο και δεν προσήλθαν την περασμένη Παρασκευή να απαντήσουν σε επίκαιρες ερωτήσεις, επιβαρύνοντας την κατάσταση.

Αρκετοί σημειώνουν όμως ότι ο ίδιος ο Πρωθυπουργός ευθύνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό για τις συγκεκριμένες επιλογές προσώπων και όφειλε να κινηθεί και πιο γρήγορα και πιο νωρίς, ώστε να αλλάξει ο ίδιος τις συνθήκες για την κυβέρνησή του.

Σύμφωνα με ορισμένους συνομιλητές του, ο Αντ. Σαμαράς δεν περίμενε ότι το ισχυρότερο συναίσθημα που του επεφύλασσε αυτή η πρωθυπουργική θητεία, και μάλιστα σε μια εξαιρετικά δύσκολη χρονική στιγμή, θα ήταν _μέχρι στιγμής τουλάχιστον_ η «μοναξιά» του.

Δεν είναι τυχαίο ότι από το στόμα των κορυφαίων της ΝΔ, όσον βέβαια εμφανίζονται για ευρύτερα πολιτικά θέματα και όχι για ζητήματα αρμοδιότητάς τους, δεν ακούγονται και πολλές δηλώσεις υποστήριξης είτε προς το πρόσωπο του πρωθυπουργού ή της κυβέρνησης.

Όλοι γνωρίζουν την απροθυμία υπουργών και κομματικών στελεχών να βγουν από τα χαρακώματα και να υπερασπιστούν με σθένος την κυβέρνηση και την πολιτική της.

Και όσες φορές εμφανίζονται στα κανάλια και σε δημόσιες συναθροίσεις το κάνουν για να υπερασπιστούν τον εαυτό τους και το «έργο»τους. Υπάρχουν υπουργοί που μιλούν γι' αυτό το έργο σαν να είναι πλήρως αποσυνδεδεμένο από τη συνολική πολιτική της κυβέρνησης.

Επί της ουσίας, όπως έλεγε προ ημερών έμπειρος παράγοντας της ΝΔ, το υπουργικό συμβούλιο είναι πλέον «άθροισμα προσώπων» και όχι συλλογικό πολιτικό όργανο. Όσο για την«αλληλεγγύη» που έχει ζητήσει κατ' επανάληψη ο Πρωθυπουργός είναι είδος εν ανεπαρκεία.

Ο ίδιος δεν είναι δυνατόν να υποδεικνύει στους υπουργούς του τις υποχρεώσεις τους στην ενημέρωση της κοινής γνώμης, αλλά είναι γνωστό ότι κάθε βράδυ ενημερώνεται για τα δελτία ειδήσεων, το πρωί έχει πλήρη εικόνα για τις εφημερίδες, ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας, γνωρίζει τι γράφεται στο διαδίκτυο, σε σάιτ και μπλογκ.

Το κόμμα; Ποιο κόμμα;

Εδώ και πάρα πολύ καιρό ο Πρωθυπουργός είχε διακηρύξει τις προθέσεις του για την οργανωτική και πολιτική ανασύνταξη της ΝΔ στο πλαίσιο της «ανασύνθεσης του πολιτικού σκηνικού», ως σήμερα το μόνο συμπέρασμα είναι ότι η ΝΔ έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα.

Οι Νομαρχιακές Επιτροπές «σαπίζουν» και τα γραφεία των οργανώσεων είναι άδεια, αφού ο κόσμος έχει αποκηρύξει την πολιτική και δεν αισθάνεται κοντά σε κομματικούς μηχανισμούς.

Ακόμα και τα περίφημα προσυνέδρια της ΝΔ, ενόψει του συνεδρίου του καλοκαιριού, περνάνε απαρατήρητα μέχρι στιγμής. Κανείς δεν γνωρίζει τι γίνεται και βρισκόμαστε ήδη στο 4ο προσυνέδριο, ενώ στα κεντρικά γραφεία της ΝΔ, το κλίμα είναι υποτονικό.

Ως εκ τούτου, η υποστήριξη που προσφέρει ο ­ ανύπαρκτος ­ κομματικός μηχανισμός στην κυβερνητική πολιτική είναι κυριολεκτικά μηδενική.

Η δυσαρέσκεια των βουλευτών

Η Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ μπορεί να μην έχει επιθετικές διαθέσεις έναντι της κυβέρνησης, αλλά μοιάζει με κινούμενη άμμο. Οι βουλευτές απολογούνται συνεχώς για την οικονομική πολιτική και η κρίση που βαθαίνει έχει εξοργίσει και την κομματική βάση που παρατηρεί απηυδισμένη τα όσα γίνονται.

Το κλίμα στη βάση δεν είναι και πολύ καλό και, όπως λένε πολλοί βουλευτές, η ηγετική ομάδα, δεν πρέπει να επαναπαύεται από το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν συνιστά εναλλακτική λύση.

Τα όσα λέγονται στις κατ’ ιδίαν συνάξεις των βουλευτών δεν είναι καθόλου κολακευτικά για πολλούς υπουργούς, ενώ αφήνουν και αιχμές για τη συνολική παρουσία της κυβέρνησης και στο πως χειρίζεται επικοινωνιακά και πολιτικά διάφορα θέματα. Την ίδια στιγμή δεν υπάρχει βουλευτής που να μην εξανίσταται με την αδιαφορία πολλών υπουργών που αρνούνται να τους δεχθούν.

Μάρκος Αυρήλιος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αργατεία avatar
    αργατεία 15/04/2013 13:04:41

    η ΝΔ πρέπει να αυτοδιαλυθεί και ο κ.Σαμαράς, σε στενή συνεργασία με τον κ.Λαζαρίδη πρέπει να βάλουν τις βάσεις για την δημιουργία νέου κινήματος με άλλο όνομα, σύμβολα και ανθρώπους που θα κάνει ανοίγματα και σε μη ενταγμένους πολιτικοποιημένους πολίτες και χώρους στην βάση μιας κοινής αντζέντας και κοινών αξιών και προσδοκιών. Το πασοκ δεν το αναφέρω καν γιατί ειναι για τα σκουπίδια ούτως η άλλως, ο συριζα οτι και να κάνει αργά η γρηγορα θα κομματιασθεί και θα περιορισθεί η επιρροή του (θα πάθει το ιδιο που παθαίνουν τα δογματικά ισλαμικά κινήματα όταν ερχονται στην εξουσία και απογοητεύουν τους φανατικούς τους). νέο πολιτικό κίνημα χωρίς βαρύδια, σαβούρες, πατσαβούρες, κομματόσκυλα, κλέφτες, μαντάμ σουσούδες, καριερίστες, τα παιδιά των μπαμπάδων και των μαμάδων τους με μπέρμπερυ πουκαμίσες, λοποδύτες, ανιστόρητους, πολιτικά αγράμματους......πιστεύω στην εντιμότητα και στις δυνατότητες του διδύμου Σαμαράς-Λαζαρίδης. με νέους ανθρώπους δίπλα τους απο διαφορετικές διαδρομές θα κάνουν θαύματα!

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ αργατεία 15/04/2013 13:06:33

      γιατί αλλιώς βλέπω να επανέρχεται στο προσκήνιο εκείνος ο κλόουν ο διαφημιστής, ο έμπορος εικόνας και σλόγκαν, ο δημιουργία ξανά και βάλε, θα γελάει και το παρδαλό κατσίκι! και όχι μονον αυτός θα ακολουθήσουν και αλλα καρναβάλια...

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ αργατεία 15/04/2013 18:19:22

        Μην υποτιμας το μεγεθος και τη δυναμικη της Ν.Δ. Οταν θα ...κατσει η σκονη, ο Ελληνικος λαος θα διαπιστωσει οτι (με τα οποια λαθη της) απ το 1974 και μετα, μονο η Ν.Δ του ειπε αληθειες, μονο αυτη του προσφερε καλες υπηρεσιες, μονο αυτη κυβερνησε (οχι σε απολυτο βαθμο) συνετα το αυτο τοπο.
        Επαναλαμβανω με τα οποια λαθη της , και της αρκετες αστοχιες των στελεχων της. Αλλα αν συγκριθει με οποιοδηποτε αλλο κομμα επαιξε/παιζει σοβαρο ρολο στη Ελληνικη πολιτικη σκηνη, τοτε ειναι ευκολο να δει κανεις οτι η διαφορα ειναι τεραστια.
        Αυτα.

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 15/04/2013 13:08:34

    Η εικόνα που περιγράφει το άρθρο είναι αληθινή. Όσοι θεωρούν τους εαυτούς τους δεξιούς στην Ελλάδα (ακόμα και βουλευτές εννοείται) δεν σημαίνει ότι πιστεύουν κατά βάθος στις φιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις και στο συμμάζεμμα/μείωση του κράτους. Η ΝΔ μεταλλάχθηκε σε ένα λάϊτ ΠΑΣΟΚ με την πάροδο των 3 δεκαετιών από την έλευση του Ανδρέα Παπανδρέου στην εξουσία.

    Για να εμπνευσθεί ένας ολόκληρος λαός ν' αλλάξει νοοτροπία χρειάζεται να αποδεχθεί ότι η μέχρι σήμερα κυρίρχη πολιτική νοοτροπία είναι χρεοκοπημένη. Αυτό δεν έχει γίνει αποδεκτό ακόμα από ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας. Μπορεί να είναι πάνω από 50%. Χρειάζεται επιμονή και υπομονή. Η αξιοπιστία ενός νέου, βελτιωμένου και μη διεφθαρμένου κράτους θα αποκτηθεί βήμα βήμα και αρκετά αργά δυστυχώς.

    Εύκολος δρόμος δεν υπάρχει. Όταν θα γίνουν 10-15 μεγάλες και ηχηρές ιδιωτικοποιήσεις (π.χ. ΔΕΗ, ΔΕΣΦΑ, Ελληνικό, κ.λπ.), όταν θα προχωρήσουν επενδύσεις που έχουν κριθεί δικαστικά όπως η εξόρυξη χρυσού στη Χαλκιδική, όταν θα έχουν αποχωρήσεις 150.000 ΔΥ από το δημόσιο και ΔΕΝ θα αντικατασταθούν και ταυτόχρονα το δημόσιο γίνει λιγότερο γραφειοκρατικό, όταν ελλατωθεί αισθητά η γενικευμένη ανομία με την επίμονη επιβολή του νόμου, όταν ελαττωθεί έστω λίγες μονάδες η ανεργία, όταν αντιμετωπιστεί αισθητά το μεταναστευτικό τότε και μόνο τότε θα δούμε έναν πρωθυπουργό και μια ολιγομελή ηγεσία να μην νιώθει μοναξιά. Έναν λαό που θα συνταχθεί πίσω από τον ηγέτη και το κράτος.

    Δυστυχώς, οι νοοτροπία ενός λαού που έμαθε για 30+ χρόνια στην ήσσονα προσπάθεια, στο βόλεμα του δημοσίου, στη δαιμονοποίηση της επιχειρηματικότητας, στην απαξιώση της κοινωνικής ιεραρχίας, στην θρησκευτική απαξίωση, στην εθνική απαξίωση, στην καλοπέραση με δανεικά δεν αλλάζει σε μια μέρα.

    Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή.

    • Ιωάννης avatar
      Ιωάννης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 16/04/2013 01:33:39

      ''που έμαθε για 30+ χρόνια στην ήσσονα προσπάθεια'', που τον έμαθαν θέλεις να πείς όλοι όσοι κυβέρνησαν την Ελλάδα από το 1974 και μετά των οποίων γόνοι, απόγονοι, επίγονοι μας κυβερνούν εδώ και τώρα οπότε άστα να πάνε...

  3. kotstak avatar
    kotstak 15/04/2013 13:20:34

    Ο Σαμαράς προσπάθησε να ενώσει “φελλούς” και να φτιάξει βάρκα.
    Δεν προσπάθησε να βρει “γερά ξύλα”.

    Το βασικό χαρακτηριστικό των ελλήνων πολιτικών της μεταπολίτευσης, είναι ότι έχουν μεγάλη ευχέρεια λόγου και μικρή -πολύ μικρή- ευχέρεια σκέψεως.
    Μπορούν να σε πείσουν ότι μπορούν να λύσουν ένα πρόβλημα, χωρίς να έχουν "όσμωση" με το πρόβλημα.

    Το ερώτημα είναι το εξής:
    Τους πολίτες εντάξει, μπορούν και τους πείθουν, το Σαμαρά πως τον έπεισαν;

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ kotstak 17/04/2013 08:26:44

      Τι να πω, ακριβώς έτσι είναι. Οι πολιτικοί , όλοι όμως , δεν έχουν πάρειμυρωδιά ούτε από την κατάσταση της κοινωνίας , ούτε από τα προβλήματα της χώρας, τους ακούω να μιλάνε σαν να γράφουν έκθεση ιδεων που γράφαμε στο λύκειο. Καμία ουσιαστική λύση , καμία ουσιαστική προσπάθεια κατανόησης του προβλήματος, λεκτικος ακροβατισμός. Δεν υπάρχει πρακτικός νους εκεί μέσα, υπάρχουν μόνο άνθρωποι που αποστηθίζουν σκέψεις άλλων.

  4. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 15/04/2013 13:53:58

    "Αρκετοί σημειώνουν όμως ότι ο ίδιος ο Πρωθυπουργός ευθύνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό για τις συγκεκριμένες επιλογές προσώπων και όφειλε να κινηθεί και πιο γρήγορα και πιο νωρίς, ώστε να αλλάξει ο ίδιος τις συνθήκες για την κυβέρνησή του."

    Μὴ μοῦ πεῖς!!! You don't say!

  5. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 15/04/2013 13:55:23

    Ἡ ΝΔ ἀποδεικνύεται ἀπολύτως ἀνίκανη νὰ αὐτομεταρρυθμιστεῖ.-

    Ἀπόσυρση τώρα

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Σωτ Μητραλ 15/04/2013 18:27:05

      Η καταληξη του Λαος, της Δημ Συμ, της Δημ Ξανα, της Δρασης και τοσων αλλων, θα επρεπε κατι να λεει. Ο συνεχης κατακερματισμος της Κεντρο-Δεξιας, το μονο που (θα) προσφερει ειναι ανασες στον αστειο Αλεξ Τσιπρα, ο οποιος συντομα θα δει το κομμα του να διασπαται...

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Σωτ Μητραλ 15/04/2013 18:27:05

      Η καταληξη του Λαος, της Δημ Συμ, της Δημ Ξανα, της Δρασης και τοσων αλλων, θα επρεπε κατι να λεει. Ο συνεχης κατακερματισμος της Κεντρο-Δεξιας, το μονο που (θα) προσφερει ειναι ανασες στον αστειο Αλεξ Τσιπρα, ο οποιος συντομα θα δει το κομμα του να διασπαται...

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Σωτ Μητραλ 15/04/2013 22:21:54

      "Σπάστα και ξαναρίξτα" αξιότιμε Σωτ Μητραλ .
      Ού συνήκα τω ρήματί σας αυτή τη φορά .!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Σωτ Μητραλ 15/04/2013 22:24:13

      Και πάντα η άποψή σας είναι σημαίνουσα (φυσικά, και όταν διαφωνώ με αυτήν)

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Σωτ Μητραλ 16/04/2013 09:57:09

      Ορθώς μιλάς. Και ταυτόχρονα να διαλύσει τη συνεργασία με το Βενιζέλο.

  6. Heaven avatar
    Heaven 15/04/2013 14:07:35

    ...και νεκρούς ...χιλιάδες νεκρούς!!!!

    • Fifis avatar
      Fifis @ Heaven 15/04/2013 18:45:54

      +++4500!!!!!

  7. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 15/04/2013 14:16:19

    Αν ορθά αποτυπώνεται η υφιστάμενη κατάσταση στη ΝΔ (που πιστεύω ναι) τότε για τον Πρωθυπουργό μία είναι η λύση: άνοιγμα του Πρωθυπουργού και ευρύς διάλογος (και όχι μονόλογος) με τους βουλευτές του αρχικά και μετά με τους συμπαθούντες πολίτες -όχι σε επίπεδο κομματικών και συνδικαλιστικών κλικών-, ανά χώρο εργασίας τους, π.χ. εμπόρους, ελεύθερους επαγγελματίες, δημοσίους υπαλλήλους. Ύστερα με την βοήθεια των καλύτερων γκρέμισμα κάθε σάπιου χθες και οικοδόμηση με νέα υλικά για ελπιδοφόρο αύριο.Αν κάποιος θέλει να βγει από την μοναξιά του, πρέπει αυτός να κάνει την πρώτη επαφή αναζητώντας παρέα...

  8. νεφέλη avatar
    νεφέλη 15/04/2013 14:35:51

    Η μοναξιά είναι δεδομένη... αφού ένα κούκος δεν φέρνει την Ανοιξη!
    Μετά τον Αντώνη κι ολίγες φωτεινές εξαιρέσεις, οι υπόλοιποι κινούνται σε παλαιοκομματικά, μικροκομματικά πλαίσια. Λειτουργούν, σαν να μην καταλαβαίνουν, ότι ζούμε στο σωτήριο έτος 2013 κι ότι αυτό συνεπάγεται!

  9. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 15/04/2013 14:38:12

    το 09 λέγαμε ανοίξτε πόρτες και παράθυρα να μπει ο κόσμος μέσα και να φύγει η καμαρίλα και οι συμφωνίες κάτω από τα τραπέζια
    όταν όμως οι ίδιοι άνθρωποι, κάνουν κουμάντο 20 και 30 χρόνια έχοντας δημιουργήσει κυκλώματα και εδραιώσει την ισχύ τους σε βαθμό κακουργήματος, πνίγοντας κάθε νέα φωνή πως να γίνει η προσέγγιση με το λαό?
    όταν οι θέσεις ευθύνης δίνονται σε άτομα που δεν μοιράζονται το ίδιο όραμα και την ίδια αγάπη για τη χώρα αλλά αρκούντε σε προσωπικά παιχνίδια τότε που το βρίσκετε το παράξενο για ότι συμβαίνει ?
    καμμιά φορά είσαι μόνος γιατί κάποιοι δεν αφήνουν τους φίλους να σε πλησιάσουν

  10. zame avatar
    zame 15/04/2013 14:47:18

    Γιατι θα μπορούσε να ήταν διαφορετική από την δεδομένη μοναξιά αποδοχής ρολου "πειραματόζωου" ?
    .. Νομιζω
    η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών"επιβραβεύει.."αλλα..
    δεν ανακεφαλαιοποιεί κανένα Πολιτικό σύστημα..
    αλλά τουναντίον το καταπίνει.
    γιαυτο και (.. ο κόσμος έχει αποκηρύξει την πολιτική ..)
    η "ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ " έχει σοβαρότερες πιθανότητες να ξεμπλοκάρει την ανιδιοτέλεια.. & τις Πολιτικές που να την υπηρετήσουν..
    αλλιώς όλα θα θυμίζουν το γνωστό & μη εξαιρετέο..
    (κάνε με αγά στην θέση τού αγά.. με οτι αυτο συνεπαγετε)

  11. roadrunner avatar
    roadrunner 15/04/2013 14:51:54

    Ώστε για όλα φταίει «ο λαός της ήσσονος προσπάθειας» ΜΑΝΩΛΗ Μ ;

    Οι κυβερνήσεις, οι βουλευτές, οι λογής «νταβατζήδες» του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα,
    δηλαδή ΟΙ ΔΙΑΦΘΟΡΕΙΣ του ελληνικού λαού, δεν φέρουν καμία ευθύνη κατ’ εσέ ;

    Πως τους ξέχασες και τους απάλλαξες όλους αυτούς ;

    Ποιος διόρισε και ξεχείλισε το δημόσιο με 700.000 ΔΥ,
    αν όχι οι πολιτικάντηδες και οι κυβερνήσεις ;

    Αυτοδιορίστηκαν οι 700.000 ΔΥ από μόνοι τους ;
    ή μήπως, ήταν τα πιο ταπεινά ρουσφέτια των καρχαριών της διαπλοκής, που kαταβρόχθιζαν ογκωδέστατα κονδύλια, επιδοτήσεις και μίζες, επί τριάντα χρόνια ;;;;;
    Πως και επέλεξες να ξέχασεις όλους τους μεγαλοκλέφτες και φοροφυγάδες ;

    ΜΑΝΩΛΗ Μ, Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι:
    όσες απομακρύνσεις χαμηλόβαθμων ΔΥ κι αν γίνουν, ακόμη και όλους τους ΔΥ να απολύσεις, ακόμη και να καταργήσεις το Δημόσιο ΕΝΤΕΛΩΣ (όπως διαφαίνεται ότι επιθυμείς),

    αν δεν αποσυρθούν ΟΛΟΙ, μα ΟΛΟΙ οι παλιοί εκλεγμένοι, παλαιοκυβερνητικοί στα υψηλά κλιμάκια, που διοργάνωναν και καρπώνονταν το τρελό μεταπολιτευτικό φαγοπότι, αν δεν γίνει ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, αν δεν ανανεωθεί πλήρως, η ιεραρχία από τα πάνω, δεν πρόκειται να δει ο τόπος αυτός άσπρη μέρα.

  12. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 15/04/2013 14:55:21

    Αν κάνουν αυτό που γράφεις στην κάλπη ούτε τον δικό τους ψήφο θα βρούνε;

  13. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 15/04/2013 14:58:55

    Αυτή τη μοναξιά του ανθρώπου που πιστεύει σ' ένα σκοπό και έχει θέσει τον εαυτό του στην υπηρέτηση αυτού του σκοπού . Και ίσως να αναρωτιέται , αν αξίζει τελικά ..... Επειδή όμως είναι υπεύθυνος άνθρωπος με αρχές και το αξιακό του υπόβαθρο στηρίζεται σε γερές βάσεις , δεν εγκαταλείπει , κάνοντας αυτό που έχει μάθει : σπρώχνει το βουνό μόνος . Το ότι εξακολουθεί να υφίσταται κυβέρνηση , ωφείλεται στην πίστη του σ'αυτό το σκοπό και στη τεράστια υπομονή του . Ολοι , πλην ελαχίστων εξαιρέσεων , έχουν κρυφτεί από πίσω του , εκμεταλλεύομενοι το γεγονός ότι ο ίδιος, δεν θα εγκαταλείψει το τιμόνι . Κανένας όμως, ( ακόμα και αν δώσεις και τη ζωή σου) , δεν μπορεί να σωθεί , αν δεν το θέλει ο ίδιος. Και η ελληνική κοινωνία τώρα , μοιάζει να σύρεται μοιρολατρικά ( και ηδονικά ; ) , προς την αυτοκαταστροφή της. Ο υπεύθυνος ηγέτης όμως , αυτό δεν μπορεί να το αφήσει να γίνει , τουλάχιστον όσον αφορά το δικό του ρόλο . Εδώ λοιπόν που έχουμε φτάσει , τίποτα δεν τον εμποδίζει ( αλλά επιβάλλεται , θα έλεγα ), να δράσει χωρίς κουβέντες και να κάνει αυτό που περιμένουμε . Αχρηστοι και ανεπαρκείς , στα σπίτια τους , σοβαρές μεταρρυθμίσεις , άμεσα . Ταυτοχρόνως με καθαρές κουβέντες , πόσο κρίσιμη είναι η κατάσταση , γιατί δεν μας παίρνει άλλο , κίνδυνοι που αντιμετωπίζουμε ( γιατί οι περισσότεροι από εμάς , δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τι μέλλει γενέσθαι και νομίζουμε ότι τα χειρότερα τα ζούμε ), ώστε ο καθένας μας , τόσο οι πολιτικοί , όσο και εμείς οι πολίτες , να αναλάβει τις ευθύνες του . Και να θυμάται κάτι . Ολοι εμείς που θέλουμε να προχωρήσουμε και να δουλέψουμε να σηκώσουμε τη χώρα , να την απαλλάξουμε από τον κακό μας εαυτό , δηλ. την καταστροφική νοοτροπία που κυριάρχησε τα τελευταία 35 χρόνια , είμαστε μαζί του . Και για να τον βοηθήσουμε και για να τον στηρίξουμε .

  14. yianna avatar
    yianna 15/04/2013 15:06:51

    Η Νέα Δημοκρατία χρειάζεται σαφώς ανανέωση. Πράγματι τα τελευταία χρόνια είχε εξελιχθεί σε ένα λάιτ Πασόκ, με νοοτροπίες που όλοι αποκηρύσσουμε μετά βδελυγμίας.
    Χρειάζεται στήριξη ο Πρωθυπουργός, στήριξη από όλους, όσοι δεν θέλουν ας φύγους βρε αδερφέ.
    Είναι αλήθεια ότι στην αρχή, γύρισε τη ΝΔ προς τα δεξιά εγκαταλείποντας το μεσαίο χώρο, έννοια που δεν ήταν αντιληπτή για πολλούς από τους υποστηρικτές του. Αργότερα το διόρθωσε, και κατά την ταπεινή μου γνώμη μου, καλά έκανε, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση.
    Μέχρι στιγμής, παρά τη μοναξιά του, το παλεύει. Εκ του αποτελέσματος όμως θα κριθούν όλα. Πέρα από Σαμαρά και ΝΔ δεν υπάρχει αύριο για την Ελλάδα, σε όποια κατεύθυνση μπορεί να είναι αυτό.

  15. Διογένης avatar
    Διογένης 15/04/2013 15:14:08

    Ο Σαμαράς επέλεξε συνειδητά να γίνει πρωθυπουργός δια της συμμαχίας του με το παλαιό κατεστημένο. Η ασύγκριτη υπεροχή του σε σχέση με το παλαιό αυτό κατεστημένο ήταν όχι μόνον ο λόγος που μας έκανε να τον υποστηρίξουμε το 2009, αλλά και ο λόγος που γεννήθηκαν προσδοκίες ότι ο Σαμαράς θα κινούνταν προς την κατεύθυνση δημιουργίας συνθηκών υπέρβασης του παλαιού κατεστημένου.

    Ωστόσο, ο Σαμαράς κινήθηκε τελικά προς την αντίθεση κατεύθυνση και σε μεγάλο βαθμό λειτουργεί και ως σωτήρας του παλαιού κατεστημένου. Με δεδομένη την επιλογή του να στηριχθεί σε αυτό, δεν είναι παράλογο το ότι συμβαίνει. Το αντίθετο άλλωστε θα ήταν αχαριστία.

    Το ζήτημα είναι όμως το μετά. Ο Σαμαράς δεν μπορεί να στηριχθεί επ' άπειρον στο παλαιό κατεστημένο. Μεμονωμένες κινήσεις, που κάνουν τη διαφορά, δείχνουν την συντριπτική υπεροχή του σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους. Ας αναλογισθούμε μόνον ότι από τον Β΄ ΠΠ και μετά κανένας, μα ΚΑΝΕΝΑΣ πολιτικός δεν τόλμησε να θέσει θέμα πολεμικών αποζημιώσεων στους Γερμανούς. Αυτό από μόνο του δείχνει και την υπεροχή του Σαμαρά έναντι των λοιπών μεταπολεμικών ηγετών.

    Σήμερα θα ήταν το σωστό timing για την Πολιτική Άνοιξη. Ο κόσμος τότε δεν είχε ακόμη απελπιστεί από τα παλαιά κόμματα και δεν έβλεπε αυτό που έβλεπε από "μέσα" τότε ο Σαμαράς. Από τη στιγμή, όμως, που το εγχείρημα της Πολιτικής Άνοιξης εκφυλίστηκε με τον τρόπο που εκφυλίστηκε (με υπαιτιότητα και του ίδιου του Σαμαρά, και εννοώ την υπερψήφιση Στεφανόπουλου ως ΠτΔ), σήμερα δεν είναι καιρός πια για κάτι τέτοιο, αλλά για κάτι διαφορετικό, ίσως παρόμοιο, αλλά διαφορετικό.

    Η κρίση έδινε την ευκαιρία αναδιάταξης όλου του σκηνικού. Η ευκαιρία αυτή ήδη χάθηκε. Το σκηνικό πιθανότατα θα αναδιαταχθεί μερικώς μόνον και βασικοί πυλώνες του παραμένουν σταθεροί. Το σύστημα το έσωσε ο Σαμαράς και το ερώτημα είναι πώς θα γλιτώσει ο Σαμαράς τώρα από το σύστημα, που δεν ξέρει ούτε από ευγνωμοσύνες ούτε από τίποτε.

    Αυτό που θα είναι κρίμα, θα είναι η παρουσία του Σαμαρά να παραμείνει μια παρένθεση αξίας μέσα στη γενικότερη μαυρίλα της πολιτικής ζωής. Έχει χρέος απέναντι στην ιστορία να φτιάξει κάτι διαφορετικό. Έχει χρέος τουλάχιστον να το προσπαθήσει, και ας αποτύχει. Περαστικοί είμαστε από αυτή τη ζωή, το θέμα είναι τι αφήνουμε πίσω μας. Αν έχει ο ίδιος συναίσθηση ιστορικής νομοτέλειας, τότε πιθανότατα θα προσπαθήσει. Αλλά δεν πρέπει να αργήσει πάρα πολύ. Είναι ήδη 62 χρονών. Από την άλλη, όλα τα βήματα πρέπει να γίνουν προσεκτικά με στον σωστό χρόνο. Με το καλό και τις ευχές όλων όσων προσδοκούμε κάτι καλύτερο για το αύριο.

    • tak avatar
      tak @ Διογένης 15/04/2013 18:39:24

      Αγαπητέ Διογένη όχι αυτό!
      Ο Σαμαράς ΔΕΝ επέλεξε συνειδητά να γίνει πρωθυπουργός δια της συμμαχίας του με το παλαιό κατεστημένο...
      Το συμφέρον της πατρίδας επέλεξε, το δικό του θα μπορούσε να το ικανοποιήσει χρόνια πριν...
      Σπουδαίες οι επισημάνσεις σου, πλην αυτής που εξαιρώ...
      Δεν έχω καμιά διάθεση να καταγγείλω ή να κατηγορήσω κανέναν, αλλά αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μου με τρομάζουν!
      Όχι φυσικά επειδή μου προξενούν φυσικό φόβο, αλλά επειδή βλέπω τα χρόνια να περνούν και να χάνονται ανεπιστρεπτί και το σύστημα αξιών που θα έπρεπε να έχει η χώρα παραδοσιακά, ή αυτό που θα της έδινε η «αλλαγή νοοτροπίας», όπως θέλει ο σημερινός πρωθυπουργός, δεν υπάρχει και δε φαίνεται να αλλάζει…
      Όπως αντιλαμβάνεστε, χωρίς ένα έστω μικρό σύστημα αξιών καμιά χώρα δεν πάει μπροστά, καμιά κοινωνία δεν προοδεύει και κανένας λαός δεν καταφέρνει να φτάσει σε ένα υποφερτό και επιβαλλόμενο σημείο σύμπνοιας, δεν καταφέρνει να βρει ένα σημείο συνοχής, ή μια συνισταμένη, η οποία να σηματοδοτεί την απαιτούμενη κοινή πορεία προς τα εμπρός.
      Η κρατικίστικη αντίληψη, βαθιά στερεωμένη και εξ επί τούτου, επίτηδες καλλιεργημένη στους Έλληνες από πολιτικά συστήματα παρωχημένων ιδεολογιών, ή από ιδεολογήματα παρωχημένων πρακτικών και προσώπων, καλά και πολύ καλά μάλιστα κρατεί.
      Η μέση συνείδηση του κόσμου δεν έχει βάση τη λογική και το συμφέρον των πολλών, αλλά τη συνεχή διεκδίκηση εφικτών και κυρίως ανέφικτων στόχων και καταστάσεων.
      Το συμφέρον της χώρας διακυβεύεται συνεχώς στα πλαίσια όχι μιας εθνικής τουλάχιστον επιλογής και στρατηγικής, αλλά μιας μηδενιστικής αντίληψης, η οποία υποβλέπει τους πάντες, θεωρώντας τους εχθρούς και εκμεταλλευτές εκ προοιμίου, επιλέγει την ήσσονα για να μη πούμε την καθόλου προσπάθεια και απαξιώνει τα πάντα, αυτά που δεν την ωφελούν ή δεν την ενισχύουν ή ακόμα δεν συντάσσονται παθητικά στις γραμμές της.
      Μια ζωή η χώρα είναι δέσμια ολίγων επικίνδυνων ακραίων αντιλήψεων ατόμων, που έχουν καταφέρει να χωθούν κάτω από μανδύες υποτιθέμενων δημοκρατικών αντιλήψεων, πλην όμως κάτω από τον κάθε φθαρμένο αυτόν μανδύα και με σημαία την τάχατες προοδευτική συμπεριφορά, πληγώνουν συστηματικά την άμοιρη χώρα, η οποία έχει βρεθεί, χωρίς ποτέ να το καταλάβει, «όμηρος» αυτών των ολίγων και φόρου υποτελής τους!
      Τώρα; Τώρα τι; Τα φορτώνουμε στο Σαμαρά και τελειώσαμε; Δεν είναι έτσι… Κι ας μη το μακρύνουμε…
      Εκείνα που θέλω να επισημάνω τελειώνοντας, είναι δύο πράγματα…
      Το ένα είναι η απάθεια έως αναισχυντίας του δικού του πολιτικού χώρου ή έστω αυτών που τον νέμονται…
      Το άλλο;
      Το άλλο είναι η υπομονή του πρωθυπουργού…
      Έλεος Αντώνη Σαμαρά!
      Θα έπρεπε να είχε εξαντληθεί προ πολλού!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ tak 15/04/2013 19:05:20

        tak, μα πόσο πολύ καλά έγραψες αυτά που θα ήθελα εγώ να γράψω!

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ Δαναός 15/04/2013 19:18:06

          Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται...

          • tak avatar
            tak @ Φελίζα 15/04/2013 19:35:43

            Επίσης και τα ... μικρά!

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ tak 15/04/2013 20:24:31

        Πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου, αλλά καλό είναι δίπλα από τους επαίνους να βλέπουμε τον Σαμαρά στις σωστές του διαστάσεις. Δεν αποδέχομαι το "θυσιάστηκε για το καλό του τόπου" το 1992-93, διότι όλα εκείνα τότε ήταν λάθη τακτικής και απειρίας απέναντι στην γριά αλεπού, τον Μητσοτάκη. Μεγάλα λάθη έκανε τότε ο Σαμαράς και αν κινδύνεψε τον φάει η πολιτική έρημος φταίει κυρίως αυτός ο ίδιος.

        Τώρα δεν είναι "τα φορτώσαμε όλα στον Σαμαρά" και ησυχάσαμε. Όμως οι ευθύνες του ηγέτη είναι αδιαμφισβήτητες. Ο λαός άγεται και φέρεται, δυστυχώς, κλεισμένος στον μαξιμαλιστικό του μικρόκοσμο. Ο παλαιοπασόκος είναι πολύ πιο διατεθειμένος να πιστέψει οποιοδήποτε ψέμα του ΓΑΠ παρά να διαγνώσει σωστά την πραγματικότητα. Και λοιπά, να μην μακρηγορούμε.

        Οι ευθύνες του ηγέτη έγκεινται στις επιλογές του. Η κυβέρνηση Παπαδήμου ήταν επιλογή Σαμαρά. Η υπερψήφιση του PSI ήταν επιλογή Σαμαρά. Του ηγέτη. Δεν το διάλεξε ο λαός. Η ολόπλευρη στήριξη που του παρέσχε στη συνέχεια η διαπλοκή οφειλόταν στην δέσμευση για την πιστή και σωστή εφαρμογή του Μνημονίου. Και αυτό ήταν επιλογή του. Διότι του παρέσχε στήριξη και του παρέσχε επί τη βάσει δεσμεύσεων ότι θα μείνουμε πάση θυσία στο ευρώ κλπ.

        Αν ήθελε θα μπορούσε να είχε πάει με τον λαό σε κατάσταση "άτακτης χρεωκοπίας", δηλαδή κυρίαρχης διαχείρισης του προβλήματος στάσης πληρωμών, η οποία θα απέβαινε σε μεγάλο βαθμό και υπέρ της ντόπιας ελίτ, διότι δεν θα πήγαινε σε στάση πληρωμών με όρους σοσιαλιστικούς, αλλά με όρους αστικούς. Η χώρα θα είχε ήδη βρει τον βηματισμό της, θα ήταν ενωμένη, και π.χ. ο υποφαινόμενος δεν θα αντιμετώπιζε τόση δυσπιστία κάθε φορά που επιχειρεί να φωνάζει μοναχικά πόσο καλά πηγαίνουν τα οικονομικά μεγέθη της χώρας. Θα ήμασταν όλοι αισιόδοξοι για το αύριο, όπως αισιόδοξοι σήμερα είναι οι Ισλανδοί και οι Ούγγροι.

        Όμως ο ηγέτης επέλεξε συστημική διαχείριση της κρίσης. Δεν είναι απαραίτητα κακό, κρίνεται για αυτό, αν του βγει (και είναι ήδη πολύ πιθανόν να του βγει), θα πούμε όλοι ένα μπράβο και ένα ευχαριστώ. Θα θρηνούμε όμως, ορισμένοι, την χρυσή ευκαιρία που χάθηκε για να χτιστεί το ελληνικό κράτος από την αρχή, σε σωστές βάσεις, μέσα από την αναγεννητική δύναμη που θα έφερνε μαζί της η λεγόμενη "άτακτη χρεωκοπία".

        Τώρα μπορεί να το κάνει; Αυτό είναι το δικό μου ερώτημα. Δεν έχω την απάντηση, θα το απαντήσει η πραγματικότητα πολύ σύντομα. Ας ελπίσουμε να το απαντήσει καταφατικά.

        • tak avatar
          tak @ Διογένης 16/04/2013 13:54:16

          Εγώ δεν λιβανίζω τον πρωθυπουργό (δεν φαίνεται και πουθενά στο σχόλιό μου), μόνο την αλήθεια μπορώ να του λέω και το κάνω χωρίς περιστροφές, ενώ γνωρίζω πολύ καλά τις πολιτικές του διαστάσεις, αλλά δε θα αντιδικήσω μαζί σας περί αυτών.
          Το “θυσιάστηκε για το καλό του τόπου” δεν αναγράφεται πουθενά στο σχόλιό μου, επειδή πιστεύω απόλυτα πως οι θυσίες των ηγετών είναι προαπαιτούμενο για τη διακυβέρνηση ενός τόπου και ακόμα πως οι πολιτικοί εκ των πραγμάτων είναι αναλώσιμοι, όπως και να το εκλαμβάνει κανείς αυτό.
          Όσο για το 1992 - 1993, επειδή γνωρίζω το τι συνέβη μπορώ να πω πως ούτε η απειρία (!) του Αντώνη Σαμαρά ούτε τα ... μεγάλα του λάθη (!) τεκμαίρονται.
          Ούτε ο ίδιος επεδίωξε να εξέλθει της ... πολιτικής ερήμου, διότι από τη μια ουδέποτε βρέθηκε σε καμιά πολιτική έρημο, ενώ από την άλλη δεν ήταν ποτέ αυτοσκοπός του η πρωθυπουργία.
          Τα υπόλοιπα απηχούν τις δικές σας απόψεις, αλλά επιτρέψτε μου να σημειώσω πως η πολιτική επιστήμη δεν δικαιώνει τις πολιτικές καταστάσεις μόνο σύμφωνα με την έκβασή τους.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ tak 16/04/2013 12:04:03

        Ακριβώς αυτά που ήθυελα να πώ, Τακ. Θα μου επιτρεψεις δε να πω πως "Η μέση συνείδηση του κόσμου δεν έχει βάση τη λογική και το συμφέρον των πολλών, αλλά τη συνεχή διεκδίκηση εφικτών και κυρίως ανέφικτων στόχων και καταστάσεων" και κυρίως ιδιοτελών συμφερόντων που αντιτίθενται στο δημόσιο συμφέρον.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ tak 16/04/2013 12:08:35

        Τακ, πολλοί μου λένε πως έχουν δίλλημα: Αν στηρίζοντας τον Α. Σαμαρά δεν στηρίζουν και τους Βενιζέλους και τα λοιπά διαπλεοκόμενα υπολείμματα που δρουν ιδιοτελώς. Αυτό σίγουρα ¨σπιλώνει¨τον Α. Σαμαρά που δίχως αυτοδύναμη κυβέρνηση προασπαθεί απεγνωσμένα να μην αφησει την Ελλάδα να "πεθάνει" οικονομικά. Και δεν΄εχει πολλές επιλογές για το πως θα το πράξει, δυστυχω'ς.

        • tak avatar
          tak @ Νίκος Αργεάδης 16/04/2013 14:00:55

          Η κυβέρνηση Νίκο μου δεν είναι της Νέας Δημοκρατίας...
          Είναι μια τρικομματική κυβέρνηση στη βάση πολιτικών συμβιβασμών, που έχει στόχο συγκεκριμένο...
          Συνεπώς τα στοιχεία της κριτικής εν προκειμένω αλλάζουν και φυσικά δε μπορεί να κριθεί ο Σαμαράς ως πρωθυπουργός μονοκομματικής κυβέρνησης...

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ tak 16/04/2013 19:16:15

            Εμείς το ξέρουμε αλλά ο κόσμος δεν το διακρίνει, δυστυχώς, αγαπητέ μου Τακ.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Διογένης 16/04/2013 10:48:21

      " Ας αναλογισθούμε μόνον ότι από τον Β΄ ΠΠ και μετά κανένας, μα ΚΑΝΕΝΑΣ πολιτικός δεν τόλμησε να θέσει θέμα πολεμικών αποζημιώσεων στους Γερμανούς. Αυτό από μόνο του δείχνει και την υπεροχή του Σαμαρά έναντι των λοιπών μεταπολεμικών ηγετών."

      Η Ελλάδα απαίτησε από τη Γερμανία την πληρωμή του κατοχικού δανείου το 1945, 1946, 1947, 1964, 1965, 1966, 1974, 1987, 1995.

      Πότε έθεσε ο Σαμαράς θέμα πολεμικών αποζημιώσεων και δεν το ξέρω;

  16. Tonia G. avatar
    Tonia G. 15/04/2013 15:16:06

    Δικαίως νοιώθει μοναξιά. Συγγνώμη αλλά οι φανατικοί υποστηρικτές του επί 2 χρόνια μέχρι τη Κυβέρνηση Παπαδήμου, φάγαμε το πρώτο χαστούκι όταν μπήκε στη Κυβέρνηση Παπαδήμου και στην ουσία κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ με 100% δικούς του Υπουργούς και Βενιζέλο παντοδύναμο.
    Μετά αγωνιζόμαστε Μάιο + Ιούνιο και πάει και κάνει Κυβέρνηση με το Βενιζέλο! Στο Δημόσιο δε αποδεδειγμένα ακόμη και σήμερα το ΠΑΣΟΚ κάνει κουμάντο, ενώ ή όλη πολιτική στάση είναι Πασοκοαριστερίστικη, δηλάδη καμιά ουσιώδης στρατηγική μεταρρύθμιση (ενάντια στις συντεχνίες) παρά μόνο κοροϊδια έναντι των πολιτών αλλά και των "ξένων κηδεμόνων".
    Και έρχεται τωρα ο ανασχηματισμός για να μπούν ακόμα πιο πολλοί ΠΑΣΟΚΟΙ στη Κυβέρνηση Σαμαρά... Περιμένει άραγε με τέτοια εξέλιξη άλλη στήριξη από τους ΝΔκράτες καθαρούς στη ψυχή Πατριώτες;
    Το πρόγραμμα δεν βγαίνει, μεταρρυθμίσεις στην οικονομία και στα δομικά προβλήματα αυτής δεν γίνονται, η ανεργία είναι λίγο πριν το 30%, ανάπτυξη υπό το -30 με μηδενικές πιθανότητες ανατροπής εντός του 2013... Κούρεμα εν όψει...
    Και ο Αντώνης πάει για μεγαλύτερη και βαθύτερη συνεργασία με Βαγγέλη... Τι να πεις;

    YΓ. Κάθε ώρα που περνάει χειρότερα θα γίνονται τα ποσοστά της ΝΔ και του ιδίου. Η χώρα τουλάχιστον έχει αποκτήσει μια βραχυπρόθεσμη ευστάθεια αλλά με την τρικομματική αυτή πάνω από 6 μηνο όχι δεν βγάζει, αλλά το Σεπτέμβρη θα έχει μονοψήφια, ενώ δίνει και χρόνο σε νέα σχήματα να ανδρωθούν. Το καλύτερο είναι να προκηρύξει εκλογές τον Ιούνιο έτσι ώστε να αποκτήσει άλλους κυβερνητικούς εταίρους (αφού το ΠΑΣΟΚ πάνω από 3-4% δε θα χει).

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Tonia G. 15/04/2013 16:35:28

      Δεν πιστεύω ότι είναι έτσι. Καταρχάς η οικονομία πηγαίνει πολύ καλύτερα από όσο ανακοινώνεται ή αφήνεται να εννοηθεί. Διάφορα άνομα συμφέροντα (πρώτη και χειρότερη η τρόικα, καθώς και εντόπιοι διαπλεκόμενοι που έχουν κατά νουν το πλιατσικολόγημα των λεγόμενων "ιδιωτικοποιήσεων") προσπαθούν να κερδίσουν όσο χρόνο γίνεται με την Ελλάδα σε "κρίση" για να κάνουν τις δουλίτσες τους. Αλλά όσο χρόνο και να κερδίσουν, δεν γίνεται να κρυφτεί η βελτίωση της οικονομίας, που συμβαίνει ακομη και σήμερα. Καταρχάς η ανεργία άρχισε να μειώνεται. Απίστευτο αλλά αληθινό. Το έδειξαν τα στοιχεία του Μαρτίου για τις προσλήψεις-απολύσεις. Έπειτα, το καλό τουριστικό 2013 θα αφήσει αρκετό περίσσιο χρήμα στην ελληνική οικονομία. Αν πετύχει και η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών (με όποιον, έστω, τρόπο πετύχει), τότε το κλίμα θα αλλάξει δραματικά προς το καλύτερο και αυτό θα σημαίνει ακόμη μεγαλύτερη μείωση της ανεργίας, ακόμη μεγαλύτερη επιστροφή καταθέσεων στις τράπεζες, σταδιακό άνοιγμα της στρόφιγγας των δανείων, μείωση των επιτοκίων, ανάπτυξη, μείωση των ελλειμμάτων, σταδιακή μείωση κάποιων στραγγαλιστικών φορολογικών επιβαρύνσεων.

      Αυτά δεν είναι υπεραισιόδοξα σενάρια, είναι αυτό που προσδοκά η μεγάλη πλειονότητα των ενημερωμένων αναλυτών για την Ελλάδα τα επόμενα χρόνια. Πλην συγκλονιστικού απροόπτου (πολέμου κλπ.) θα συμβεί και θα το δείτε.

      Οπότε, το μόνο που μένει για τον Σαμαρά είναι να κερδίσει χρόνο. Αν αντέξει μέχρι τον Σεπτέμβριο, τότε πιστεύω ότι θα δει πουτινικά ποσοστά στις επόμενες εκλογές, είτε με τη ΝΔ, είτε με το καινούργιο κόμμα που πιθανότατα θα ιδρύσει.

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ Διογένης 15/04/2013 17:21:30

        Μακάρι να ήταν έτσι, αλλά σε 20 μέρες μάλλον θα χεις 5 καραΠασόκους Υπουργάρες και Βενιζέλο συγκυβερνήτη και με τη βούλα.
        Και τότε χαιρέτα και τους τελευταίους ΝΔκράτες ψηφοφόρους ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Tonia G. 15/04/2013 18:17:22

          O λαός είναι αυτός που επέλεξε δια της ψήφου του , να του στερήσει την αυτοδυναμία και να τον αναγκάσει να συγκυβερνήσει με το Βενιζέλο και τον Κουβέλη. Επομένως οι καραπασόκοι υπουργάρες , είναι η φυσική συνέπεια . Οι πραγματικοί ΝΔκράτες, ( τουλάχιστον αυτοί που δεν επέλεξαν τις παραλίες αντί της ψήφου και δεν έπεσαν θύματα της προπαγάνδας των καναλιών ), ξέρουν να στηρίζουν στη δυσκολία και να μη φεύγουν , ειδικά τώρα που τους χρειάζεται περισσότερο από ποτέ .

          • Μικρασιάτης avatar
            Μικρασιάτης @ Diamond Angel 15/04/2013 18:21:59

            Ετσι..

          • Γιώργης Α. avatar
            Γιώργης Α. @ Diamond Angel 17/04/2013 12:43:59

            αχαχαχα! καλό καλό! Σιγά μη σε έδινε ο λαός αυτοδυναμία. Αν ήταν πραγματικά στο χέρι του , με αληθινές λύσεις από αληθινούς πατριώτες ούτε που θα βρισκαν την ψήφο τους στην κάλπη. Αλλά επειδή είναι φοβισμένος και εγκλωβισμένος (και κοντοφθαλμος) αλλά και επειδή είναι στην αναμονή ,έδωσε μια παρατασούλα στους παλιούς μην τυχόν έρθει ο τσίπρας και τα κάνει χειρότερα. Τίποτα παραπάνω.

        • αλέξανδρος παύλιος avatar
          αλέξανδρος παύλιος @ Tonia G. 15/04/2013 19:54:28

          Σε περίπτωση που δεν το ήξερες ήδη οι γενικοί γραμματείς, διοικητικά συμβούλια και όλα τα οφίτσια μοιράζονται στην αναλογία 4(ΝΔ): 3(ΠΑΣΟΚ) : 1 (ΔΗΜΑΡ). Και τα τρία κόμματα ανταγωνίζονται ποιος θα βάλει τους ποιο άχρηστους. 'Αρα μην νομίζεις ότι αν μπουν κάποιοι πασοκοι υπουργοί ότι θα αλλάξει κάτι απ΄οτι γίνεται ήδη σήμερα. Απλώς τώρα δεν φαίνεται.

  17. Αρχιμήδης avatar
    Αρχιμήδης 15/04/2013 15:16:48

    Hρθε φαίνεται η ώρα να πάρουν κι άλλοι την κουτάλα...

  18. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 15/04/2013 15:49:35

    Η κορυφή είναι μοναχική - τελεία και παύλα!
    Αρκεί να έχεις γερό στομάχι για να την αντέξεις, καθαρό μυαλό για να σχεδιάσεις, και 10 τόνους αρ_ίδια για να υλοποιήσεις.
    Ο Α.Σ έχει και τα τρία.

  19. Jim Bim avatar
    Jim Bim 15/04/2013 15:51:49

    Δεν ήταν ποτέ μόνος ... Απλά είναι και αυτός όμηρος του συστήματος (φαινομενικά). Πιστεύω ότι θα ανατρτέψει όλα τα συστήματα μικρά και μεγάλα, μαγαζάκια και υπεραγορές .... Γιατί είναι ο πιο αξιοκράτης και αριστοκράτης πολιτικός της Ελλάδας !!!!


    Μόνος τραβάει το κάρο αλλά οι Ελληνες είναι φιλότημοι και τελικά θα βάλουν πλάτη για μια νέα Ελλάδα

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Jim Bim 15/04/2013 16:36:52

      Μακάρι να είναι έτσι. Το καλό με τον Σαμαρά είναι ότι κάθε βήμα του το ζυγίζει πάρα πολύ και δεν το κάνει παρά μόνον αφού έχει διασφαλίσει την καλύτερη δυνατή προετοιμασία. Είναι πολύ μεγάλο προτέρημα. Το ακόμη καλύτερο είναι ότι αυτή η προετοιμασία γίνεται αθόρυβα και μετά φέρνει αποτελέσματα που μπορούν να εκπλήξουν εχθρούς και φίλους.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Διογένης 15/04/2013 18:19:42

        Εχεις απόλυτο δίκιο .

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Jim Bim 16/04/2013 19:33:09

      "ο πιο αξιοκράτης και αριστοκράτης πολιτικός της Ελλάδας"
      Mε δυό λέξεις το ακριβέστερο πορτραίτο του Ανδρός, μακράν....

  20. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 15/04/2013 16:57:17

    ΜΕ ΠΑΛΙΑ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΥΛΙΚΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ......ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ.ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ Ν.Δ. ΠΟΥ ΑΝΗΚΩ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ-ΦΙΛΩΝ.......ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. ΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΣ ΒΓΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΛΑΟ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ........ΚΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΙ ΑΠΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΟΜΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ........ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ. ΕΓΩ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΜΙΑ-ΜΟΝΟ ΜΙΑ...........ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ 81 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΗΚΟΥΝ. ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΜΑΣ.....ΘΥΜΩΝΕΙ ΝΑ ΧΑΡΙΖΕΤΕ ΧΡΗΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΕ ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΑ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ, ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ.

  21. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 15/04/2013 17:31:23

    Όλα καλά κι ωραία είναι, αυτά που λέτε.

    Ένα πράμα μόνο να 'χετε κι εσείς κι ο Πρόεδρος στο μυαλό σας:

    Δεν πρόκειται να γίνουμε το άλλοθι κανενός!

    Ή θα γίνει το σωστό αυτή τη φορά, ή η συγκυβέρνηση θα καταλήξει στην αρένα.
    Κι όσοι αμφιβάλλουν για τα "μεγάλα λόγια", ας περιμένουν να δουν..

  22. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/04/2013 18:45:48

    Η εντύπωσή που έχω, χωρίς να μπορώ να το αποδείξω, είναι ότι γύρω του κυκλοφορούν ένα σωρό "Βρούτοι" που "ομνύουν στο κόμμα", αλλά με έτοιμα τα μαχαίρια για την πλάτη του πρωθυπουργού.
    Πολλές προσωπικές στρατηγικές δουλεύουν στα μουλωχτά, αλλά ανελέητα, μέσα στο "Βασίλειο της Νεοδημοκρατίας". Φοβάμαι ότι τις νύχτες, ο πρωθυπουργός όταν είναι μόνος, σκέφτεται όπως ο Άμλετ.
    Δεν θά ήθελα κανένα δικό μου αγαπητό πρόσωπο να είναι στη θέση του.

  23. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/04/2013 19:21:23

    H ΝΔ εδώ και 25 - 30 χρόνια ετεροκαθορίζεται απο το "Ανδρεικο" ΠΑΣΟΚ. Σχέση αγάπης και μίσους. Διότι αυτό το βαθύ "Ανδρεικο" ΠΑΣΟΚ στάθηκε ο βαθύτερος και αυθεντικότερος εκφραστής της ανερχόμενων τάξεων της μετεμφυλιακής Ελλάδας. Της μικρομεσαίας φιλόδοξης υπερκινητικότητας, που έγινε μεγαλομεσαία και μεγαλοδανεισμένη συνεταίρος της "αρχοντορεμπέτικης" αλλά παραδοσιακής ολιγαρχίας του μεσοπολέμου και του εμφυλίου.
    Ο κ. Σαμαράς δεν μπορεί να εγκαταλείψει αυτή την "κοινωνική άγκυρα", γιατί είναι η άγκυρα της κεντροδεξιάς στην Ελλάδα. Είναι ένα με το "κομματικό πλοίο", άν χαθούν θα χαθούν μαζί.
    Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι ν' αλλάξουν βαθμιάια οι νοοτροπίες, οι κώδικες αξιών και το μορφωτικό επίπεδο αυτής της πολυπληθούς ομάδας.
    Αλλά αυτο δεν είναι ζήτημα της βραχείας διάρκεια, δεν είναι κάν ζήτημα πολιτικής. Είναι ζήτημα παιδείας. Χρειάζεται χρόνο. Το μέλλον διαρκεί πολύ.
    Ο κ. Σαμαράς - και όσοι θα ήθελαν μια πολιτική, κοινωνική και εθνική αναμόρφωση - πρέπει να έχουν αντοχή, γερά νεύρα, υπομονή...
    Και να ξέρουν ότι δεν θ' ακούσουν κάν "ευχαριστώ". Καλό θα ήταν να μην τους ενδιαφέρει.

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ Uncle Stgm 15/04/2013 19:41:49

      "Της μικρομεσαίας φιλόδοξης υπερκινητικότητας, που έγινε μεγαλομεσαία και μεγαλοδανεισμένη συνεταίρος της “αρχοντορεμπέτικης” αλλά παραδοσιακής ολιγαρχίας του μεσοπολέμου και του εμφυλίου."

      Έτσι πάει, θείο? Τι θα του κάνουν, αν τους φορτώσει με φόρους?
      Δεν θα τους πληρώσουν? Τι θα γίνει δλδ.?
      Θα σηκωθούν και θα φύγουν?
      Θα τα παν σε offshore? Θα μας κόψουν την καλημέρα? Τι?

      Ως πότε θα τους ανεχόμαστε πια? Αυτοί είναι οι πραγματικοί ανθέλληνες!

      • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
        Θόδωρος 17.06.2012 @ Θόδωρος 17.06.2012 15/04/2013 21:53:33

        Νιώθω μια "απέραντη μοναξιά" όταν δεν απαντάει κανένας στις ερωτήσεις μου!..

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Θόδωρος 17.06.2012 16/04/2013 00:17:21

          Ξέρεις τις απαντήσεις Θόδωρε: Θ' αναζητήσουν, όπως παλιά, "αυθεντικό εκφραστή" των πόθων τους.
          Το πρόβλημα είναι ότι όποιος θελήσει να τους κάνει πραγματικότητα (εκτός απο ρητορεία), δεν θα μπορεί...

          • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
            Θόδωρος 17.06.2012 @ Uncle Stgm 16/04/2013 08:30:00

            Κι είναι αυτό πρόβλημα, Θειούλη?
            Για τον πολύ κόσμο θα είναι η ευτυχέστερη μέρα της ζωής του!!..

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Uncle Stgm 16/04/2013 10:05:31

      Ο Σαμαράς, αξιοκράτης και αριστοκράτης -ο μόνος! (Εξαιρετική σκιαγραφηση με δύο λεξεις μόνον από τον JB) έχει την ευκαιρία και την ικανότητα να εκφράσει τις σημερινές γενιές της μεταμνημονιακής Ελλαδας -ο μόνος!

  24. Το κέντρο του κόσμου. avatar
    Το κέντρο του κόσμου. 15/04/2013 19:28:07

    Ταυτίζομαι πλήρως με τη θέση του Daimond Angel.

  25. geocool avatar
    geocool 15/04/2013 19:42:26

    Γιατι η κυβερνηση αναμοχλευει τωρα θεμα πολεμικων αποζημειωσεων ?
    Αυτες δεν ηταν εξαγγελιες των τσιπροκαμμενων ?
    Μηπως εχει μηνυματα με αφορμη την ιδρυση νεου γερμανικου κομματος (εναντια σε ευρω και Ελλαδα), οτι δεν περναει απο τη γερμανικη βουλη αλλη δανειακη συμβαση ?

  26. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 15/04/2013 19:53:05

    Ξέρω τι κοιτάει από το παράθυρο ο Σαμαράς...

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ Γιώργος Αχαιός 15/04/2013 21:54:36

      Κι εγώ..

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Θόδωρος 17.06.2012 15/04/2013 22:33:09

        Πείτε και σε μας, αν έχετε την καλοσύνη...

        • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
          Θόδωρος 17.06.2012 @ roadrunner 16/04/2013 08:33:34

          Ένας μόνο.. Κι αυτός εκ παραδρομής μάλλον, γιατί τον παρακολουθώ.
          Τελικά είναι υποψιασμένοι τα παιδιά του antinews!..

          Μπράβο, άλλη μια απόδειξη της υψηλής ποιότητας των σχολιαστών και συντελεστών του site..

        • B.Q avatar
          B.Q @ roadrunner 16/04/2013 09:44:20

          α)Τον άνεμο που χαϊδεύει το χορτάρι......
          β)Τη βροχή που κυλάει στα πέταλα των λουλουδιών
          γ)Ένα σπουργίτι που τσιμπολογάει στο χώμα
          δ)Τη Νεράιδα του δάσους, που έρχεται με το μαγικό ραβδί της να μεταμορφώσει τον εφιάλτη μας σε παραμύθι με χαρούμενο τέλος...

          Ρεαλιστικές, ισοπεδωτικές εκδοχές κι ερμηνείες, ΔΕ θα γίνουν αποδεκτές :-).

          • Γιώργος Αχαιός avatar
            Γιώργος Αχαιός @ B.Q 16/04/2013 09:59:00

            Η σωστή απάντηση είναι το Δ:
            "Τη Νεράιδα του δάσους, που έρχεται με το μαγικό ραβδί της να μεταμορφώσει τον εφιάλτη μας σε παραμύθι με χαρούμενο τέλος…"

  27. zame avatar
    zame 15/04/2013 20:29:51

    Προφανως αυτη η κορυφη ειναι πολυ ΥΨΗΛΗ.
    Η κ.Αλέκα τις προάλλες είπε πώς η αναντιστοιχία της θεωρίας από την πράξη ..είναι η αιτία των χαμηλών ποσοστών του ΚΚΕ.

    Θέλω να πιστεύω πώς η Ν.Δ μπορεί να φέρει την Πολιτική Άνοιξη
    Δημιουργώντας Νέες Νοοτροπίες.
    & όχι νέες κουτάλες.
    με ΔΕΔΟΜΕΝΗ την ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ..
    (ακομα και μεσα στον σκληρο πυρηνα..θα ειναι το επιτευγμα)
    όπου να ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΙ "κοντέρ"& είναι το ελάχιστον αν δεν συνοδεύεται
    & από μεγάλες ποσότητες χρήματος προς σχετική κατανάλωση..

    Όταν η νέα & καλά βελτιωμένη ρύθμιση των τραπεζών ζητά ΜΟΝΟ την πληρωμή των τόκων! ..πώς διάολο να μην γίνει το λιγοτερο..της ΑΕΚ.
    αφου η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών το μόνο πού είναι ικανή
    (εκτός των γνωστών νοσηρων ευνόητων)
    να κάνει είναι να "δαγκώσει" όσους έμειναν αδακγωτοι.
    (με ότι αυτό συνεπάγετε)
    όταν η ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ δεν είναι ΙΚΑΝΗ να κάνει βιώσιμες όσες δραστηριότητες δεν έχουν πρωτογενή παραγωγή
    & μάλιστα εξαγωγικού προσανατολισμού..κλπ.
    & μάλιστα κατω από άνισες προυποθεσεις..
    όπου θα πρέπει να ανταγωνιστής..θέσεις με προετοιμασίες αιώνων..
    καθώς & καινοτόμες εφαρμογές υψηλής τεχνολογίας..
    όλοι οι άλλοι..πώς να αλληλο-εξυπηρετηθούν..?
    ..η διορατικότητα βραχυκύκλωσε ?
    .. ακόμα και αν συνυπολογίζεται τις τεχνικές μειώσεις της διαφαινόμενης
    & μη αναστρέψιμης ανεργίας..
    σε αυτό το προτεινόμενο μοντέλο ανάπτυξης.

  28. Νικήτας avatar
    Νικήτας 15/04/2013 20:49:51

    O πρόεδρος κατά την ταπεινή μου άποψη πρέπει να βρεί στην Ελληνική κοινωνία τα απομεινάρια της αστικής τάξης και να στηριχτεί σε αυτά αδιαφορώντας πλήρως για τις κομματικές ισοροπίες όσο ακατόρθωτο και αν μοιάζει αυτό .
    Με το φτωχό μυαλό μου κρίνοντας , η πεπατημένη που ακολουθεί ο αρχηγός κρατά το κόμμα απο την μιά και το κόμμα τον κρατά στο χέρι απο την άλλη και οι δυό τους την χώρα ώστε να αδυνατεί να πετάξει.
    Αυτόν τον γόρδιο δεσμό οφείλει να τον κόψει για το καλό της χώρας .
    Το καλό της πατρίδος απαιτεί εδώ και τώρα χτύπημα καράτε σε πάσης φύσεως συμφέροντα που λυμαίνονται κάθε πνεύμονα : Μηντιάρχες , καναλάρχες , εργολάβους , εργατοπατέρες και λοιπή διαπλοκή που αλωνίζει μέσω των κολλητών & φίλων με το αζημίωτο σε κάθε κόμμα .
    Αν υπάρχει ελπίδα αυτή η κατάσταση να ανατραπεί είναι μόνον απο πολιτικούς που κρατάνε ακόμα αντρισμό για να μη μασάνε , ελληνικότητα για να πιάνουν τον καυμό μας , ευθυκρισία για τις σωστές αποφάσεις και καψούρα με το καράβι που λέγεται Ελλάδα .
    Νταλκά για γαλανόλευκη.
    Με δύο λόγια Έλληνας Ορθόδοξος .
    Αν λέω αν ξηγηθεί αληθινά και αντρίκια η πρόεδρος και κάνει παιχνίδι με όρους ξεκάθαρους τότε θα γίνουν θαύματα απο το νέο αίμα που θα κατέβει στην πολιτική παραγκωνίζοντας πλήρως υπουργάρες τίγκα στο μπότοξ , μπουμπούκια του όπου φυσάει ο άνεμος , οικογενειακές στελεχάρες και πάσης φύσεως ιδιοτελείς ποντικούς .

    Ονειροπαρμένος απάνου στα σύννεφα μεν αλλά με μιαν ελπιδάρα νααα..
    με το συμπάθιο.

  29. Απορών avatar
    Απορών 15/04/2013 21:31:10

    Λυπάμαι για αυτό που θα πω και το λέω έχοντας επίγνωση ότι ο κ. Σαμαράς είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσαμε να έχουμε συγκρινόμενος με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς των κομμάτων του κοινοβουλίου...
    Ωστόσο... η ευθύνη είναι αποκλειστικά δική του. Έχουμε πρωθυπουργοκεντρικό σύστημα και δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Κάθε πόσο συγκαλείται υπουργικό συμβούλιο; Κάθε πόσο γίνεται έλεγχος checklists, deadlines, στοχοχρονοδιαγραμμάτων κτλ.; Πιστεύω σχεδόν ποτέ... Η προσωπική εργασία, ο ιδρώτας και οι ώρες εργασίας του πρωθυπουργού μου είναι αδιάφορες... δεν είναι υπάλληλος αλλά συνονιστής. Ευθύνη του είναι όλα τα παραπάνω των υφισταμένων του...
    Ώρες ώρες σκεπτόμενος το κατά πόσο γνωρίζουν τα ελάχιστα της διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, project management, ηγεσία κτλ. οι κυβερνώντες μας με πιάνει απελπισία... λυπάμαι που το λέω αλλά έτσι φαίνεται να είναι...

  30. Ερμής avatar
    Ερμής 15/04/2013 21:51:51

    πολύ καλά σχόλια σ 'ενα ενδιαφέρον κείμενο.Η μοναξιά ως ένα βαθμό είναι μια αναγκαιότητα. Στην κορυφή δεν χωρά πολλούς. Απο εκεί και πέρα όμως μόνος μένει κάποιος που "δεν βουτά κάτω από την θάλασσα" για να βρεί τα "διαμάντια." Να αναδείξει από μια δεξαμενή αξιόλογων ανθρώπων νέους ΄πολιτικούς. Αν μείνει στο παλιό κατεστημένο είναι σαν να θέλει να οδηγήσει φόρμουλα με γεωργούς που οδηγούν τρακτέρ. Οπότε θα μείνει μόνος του αφού οι άλλοι δεν μπορούν!

  31. Aias014 avatar
    Aias014 16/04/2013 00:13:10

    Συμφωμώ πλήρως με τον Daimond Angel.

  32. Karenin avatar
    Karenin 16/04/2013 00:15:40

    Μπορεί ο Σαμαράς να βιώνει αυτή την μοναξιά, αλλά αυτός που περνάει σίγουρα καλά στην ζεστή αγκαλιά που απλόχερα του παρέχει η ΝΔ είναι ο Βενιζέλος και τα απομειναρια του. Αμέριμνος, αντι κυνηγημένος αυτός και το κόμμα του, απολαμβάνει συμμετοχή στην διακυβέρνηση της χώρας, ενώ άναυδοι όλοι οι υπόλοιποι βλέπουμε το βαθυ πασοκικό κράτος να μένει ως έχει, και να σώζωνται προκλητικά ακριβώς όλη η ελίτ των πασοκοανθρώπων που ειχε βολευτεί στις Δεκο.
    Δείτε μόνο τι συντάξεις απολαμβάνουν ακόμη, την στιγμή που θα διώξουν φτωχοδιάβουλους των 800 ευρώ.

  33. η Dimi avatar
    η Dimi 16/04/2013 10:11:07

    Tης προγιαγιάς του Πηνελόπης Δέλτα, της Μεγάλης Ελληνίδας και από τις σημαντικότερες Ελληνίδες Συγγραφείς, την εκκωφαντική ΣΙΩΠΗ «ακούει».
    Του «μιλάει» και του «γράφει» Τόμους με τη ΣΙΩΠΗ της.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ η Dimi 16/04/2013 14:08:43

      !!!!!!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Diamond Angel 16/04/2013 18:23:05

        Καλησπέρα, Διαμαντένιε Αγγελε!!!

  34. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 16/04/2013 10:18:48

    Ένας Ηγέτης δεν είναι ποτέ μόνος ειδικά όταν έχει όραμα για την κοινωνία και τον λαό της χώρας του.Μιλώ για Ηγέτη ενός λαού και όχι για αρχηγό πολιτικού κόμματος και πολιτικού χώρου.Αν αυτά τα δύο ταυτιστούν τότε θα αποτελέσει κομβική στιγμή στην Ελληνική ιστορία.

    Ο σημερινός Πρωθυπουργός της Ελλάδας έχει ταυτιστεί με ιστορικές στιγμές κατά το παρελθόν οι οποίες και αποτέλεσαν σταθμό στην πολιτική ζωή του τόπου μας.Μιλώ για την στάση του στα Εθνικά θέματα μια στάση που αποτέλεσε αιτία η αναγνωρισιμότητα του να ξεφύγει απο τα στενά πλαίσια του κόμματος και να αποσπάσει την συναίνεση ευρύτερων κοινωνικών ομάδων

    Σε ότι αφορά -μια απο τις ισχυρές προσωπικότητας της Ελληνικής Αριστεράς-
    η οποία και αναφέρεται στα σχόλια με την στάση του διαχρονικά έχει καταδείξει πως υπάρχει πεδίο να συναντηθούν φωνές ανθρώπων που αγωνιούν για τον τόπο τους όπου και αν ανήκουν

    Στήν βάση λοιπόν του Δημοκρατικού πατριωτισμού και ενός Ιστορικού Δημοκρατικού Συμβιβασμού στην βάση της Εθνικής Στρατηγικής μπορεί να υπάρξει εκείνο το πεδίο, μπορεί να σχηματιστεί εκείνος ο ιδεολογικός και πολιτικός χώρος ο οποίος και θα μπορεί να ασκήσει ηγεμονία (ηθική και πνευματική καθοδήγηση) αποσπώντας -στα πλαίσια της νομιμότητας - την συναίνεση της κοινωνίας μας στην άσκηση της πολιτικής του εξουσίας

    Αυτό πρέπει να είναι το κάλεσμα προς την κοινωνία .Δεν απαξιώνω τις οποίες αλλαγές σε πεδίο κόμματος τις οποίες και θεωρώ απόλυτα αναγκαίες, να μην μείνει όμως το κλίμα της αλλαγής μέσα στα στενά κομματικά όρια , να αγκαλιάσουν και την κοινωνία.Χρειάζεται νέος πολιτικός λόγος και εντός της Ν.Δ. και καλό θα ήταν όσοι δεν δύναται να αντεπεξέλθουν στις σημερινές συνθήκες της Ελληνικής Κοινωνίας- η οποία και είναι εγκλωβισμένη σε μια πολύμορφη, πολυεπίπεδη κρίση - να μην έχουν πια πρωταγωνιστικό ρόλο

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Δρόλαπας 16/04/2013 19:37:16

      Συμφωνώ μαζί σας.
      Δεν ενστερνίζομαι την εικόνα της μοναξιάς που περιγράφει η αρχική εισήγηση.
      Άνθρωποι που αγαπάνε τον Άνθρωπο, δεν νοιώθουν, δεν είναι μόνοι. Και ο Σαμαράς, είναι από καλή πάστα, την καλύτερη. που φυλάει ο Δημιουργός για όταν έχει τις πολύ απέραντες μεγαλοκαρδίες του πλάθοντας ανθρώπους...

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ B.K.Σ. 17/04/2013 00:53:25

        Μετά από τέτοια λόγια, δεν είναι μόνος ...!

  35. B.Q avatar
    B.Q 16/04/2013 10:50:03

    + 8000000000000
    Kι εμένα αυτή η εκδοχή με εμπνέει!!

    • B.Q avatar
      B.Q @ B.Q 16/04/2013 10:57:05

      Η ....Νεράιδα πάντως, δε γίνεται με τίποτε να είναι ανέραστη μπαμπόγρια και αποκλείεται και να μιλάει γερμανικά. Γιατί τότε θα πρόκειται για κάκιστης ποιότητας ταινία τρόμου κι όχι για τρυφερό, γαλάζιο παραμύθι........

  36. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 17/04/2013 00:12:38

    Καλό βράδυ, Dimi !!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.