#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/02/2011 12:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ανατροπή του πολιτικού σκηνικού είναι θέμα χρόνου

Από την εθνική κατάθλιψη στην ανάκαμψη!



του Κώστα Ροδινού

Φαίνεται ότι αρχίζουν να το συνειδητοποιούν ότι ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί άλλο. Καταρρέει. Από τη μια, η διαρκώς διογκούμενη λαϊκή δυσαρέσκεια, από την άλλη η παταγώδης αποτυχία του μνημονίου, έχουν σχεδόν παραλύσει την λειτουργία της  κυβέρνησης. Ο συντονισμός έχει καταντήσει ανέκδοτο.  Οι γκάφες είναι καθημερινές. Οι υπουργοί δηλώνουν «κουρασμένοι»!  Τα αδιέξοδα συσσωρεύονται. Ήδη φτάσαμε στο 4ο Μνημόνιο! Και το μέλλον άδηλο!

Ακόμα και οι σχολιαστές του MEGA, οι φανατικότεροι υπερασπιστές  του Μνημονίου, εσχάτως  ομολογούν το αδιέξοδο.

Ακόμα και ο κ. Ψυχάρης, χθές στο  κύριο άρθρο του στο «ΒΗΜΑ», ανέφερε  τις εκλογές ως πιθανή διέξοδο.

Ακόμα και ο κ. Χατζηνικολάου  λέει ότι «το ΠΑΣΟΚ δεν είναι εδώ!» και γράφει για «εθνική κατάθλιψη»!

Έτσι, άρχισαν οι ….εβδομαδιαίες δημοσκοπήσεις.

Το σενάριο της  ακυβερνησίας

Όταν μια κυβέρνηση βρίσκεται σε φάση προϊούσας φθοράς, τίποτα δεν  τη διασώζει. Ούτε οι δημοσκοπήσεις, ούτε τα διλήμματα, ούτε οι πρόσκαιρες συμμαχίες, ούτε οι εγχώριοι και εξω-χώριοι πάτρονες.

Όμως, το ΠΑΣΟΚ δεν παραδίδεται εύκολα.  Έτσι, αυτοί που έφεραν τον κ. Παπανδρέου στην εξουσία,  σε πρώτη φάση,  θα επιχειρήσουν να τον διασώσουν! Το σκηνικό δεν ανετράπη ακόμα πλήρως, αλλά οδεύει προς τα εκεί.  Η ανατροπή θα επέλθει νομοτελειακά. Είναι θέμα χρόνου.

Προωθούν, λοιπόν, σενάρια επερχόμενης ακυβερνησίας σε περίπτωση πρόωρων εκλογών. Για να τρομοκρατήσουν τους πολίτες. Εκτιμούν ότι  έτσι «αγοράζουν» πολιτικό χρόνο. Το επιχείρημα είναι απλό: «η ακυβερνησία θα επιδεινώσει την  οικονομία και θα υποφέρουμε όλοι περισσότερο. Η  κυβέρνηση έχει μεν ένα επώδυνο σχέδιο, αλλά με τη στήριξη της Ευρώπης, θα τα καταφέρουμε».

Διαπράττουν, ένα βασικό λάθος. Και  θα την πάθουν! Γιατί;  Η κυβέρνηση  έχει απωλέσει τα κοινωνικά της ερείσματα. Το πολιτικό της κεφάλαιο  εξανεμίσθηκε. Επιπλέον, αδυνατεί  να εμπνεύσει τους πολίτες για την ορθότητα της πολιτικής της.  Στηρίζεται σε μια διαρκώς φθίνουσα μειοψηφία. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας είναι η παραμονή της κυβέρνησης του κ. Παπανδρέου στη εξουσία!

Το δίλημμα για τον  κ. Παπανδρέου  είναι να επιχειρήσει μια  ηρωική έξοδο, φορτώνοντας  τα προβλήματα στους επομένους ή να παραμείνει γαντζωμένος στην εξουσία, «προσμένοντας ίσως κάποιο θαύμα». Όμως, η  Ιρλανδία μπορεί να γίνει ο εφιάλτης του.

Η πρόκληση του Α. Σαμαρά

Η Ν.Δ., από την άλλη, έχει σχεδόν μηδενίσει τη διαφορά με το ΠΑΣΟΚ, αλλά αυτό δεν συνιστά λόγο  για πανηγύρια. Μάλλον προβληματισμό πρέπει να προκαλεί. Τούτο γιατί  δεν εισπράττει  την κυβερνητική φθορά. Με άλλα λόγια δεν κεφαλαιοποιεί τις κυβερνητικές απώλειες.

Ποιο είναι το βασικό μήνυμα των δημοσκοπήσεων;  Οι πολίτες  είναι απογοητευμένοι από την κυβερνητική πολιτική, όμως, αυτή  η απογοήτευση εκφράζεται ως γενική αποδοκιμασία του πολιτικού συστήματος. Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος δεν έχει  αποφασίσει τι θα επιλέξει. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει ακόμα στον ορίζοντα αξιόπιστη εναλλακτική πρόταση.

Ιδού λοιπόν η πρόκληση που αντιμετωπίζει ο  κ.  Σαμαράς: πώς θα  μετατρέψει αυτή την απογοήτευση σε κοινωνική πλειοψηφία; Πως θα εκφράσει αυτούς τους πολίτες;  Δηλαδή, πως θα πείσει ότι θέλει και μπορεί να κυβερνήσει τώρα και δεν τον προβληματίζουν οι δυσκολίες που θα κληρονομήσει. Και θα κυβερνήσει καλύτερα! Δεν θα είναι μια από τα ίδια! Το «μια από τα ίδια» είναι που φοβίζει και λειτουργεί ανασταλτικά!

Δεν αρκεί να το λένε και να το επαναλαμβάνουν ότι είναι έτοιμοι. Πρέπει να το δείξουν στην πράξη.

Για μια νέα κοινωνική πλειοψηφία

Κατά τη γνώμη μου, οι παρακάτω  ενέργειες θα βοηθούσαν τη Ν.Δ. να κεφαλαιοποιήσει  την κυβερνητική φθορά και να προβληθεί ως αξιόπιστη λύση:

Πρώτον, να θέσει, επιτέλους, θέμα εκλογών!  Όποιος θέλει να κυβερνήσει ζητάει εκλογές. Δεν τις περιμένει.

Δεύτερον, να παρουσιάσει  ένα σχέδιο διακυβέρνησης καλύτερο από το μνημόνιο. Καλύτερο δε σημαίνει παροχές, αλλά  ένα αξιόπιστο πρόγραμμα που θα δώσει μια εθνικά αξιοπρεπή λύση. Τώρα, που η  αντίθεση στο μνημόνιο δικαιώθηκε οφείλει  να καταθέσει μια ολοκληρωμένη πρόταση εξουσίας. Και να πει την πλήρη την αλήθεια στον ελληνικό λαό. Για να ξέρουμε  τι μας περιμένει. Όχι άλλα «λεφτά υπάρχουν». Όχι άλλες ψεύτικες υποσχέσεις.

Τρίτον, να δείξει ότι  έχει ικανότερα στελέχη.  Το αίτημα για ριζική ανανέωση είναι καθολικό. Με φθαρμένους και αποτυχημένους δεν έχει χαΐρι!   Εκτός πολιτικού συστήματος υπάρχουν ευφυέστεροι, ικανότεροι και αποτελεσματικότεροι άνθρωποι. Απέχουν γιατί τα κομματικά αξιώματα συνήθως τα καταλαμβάνουν ασπόνδυλοι αυλοκόλακες. Σ’ ένα προσκλητήριο για τη σωτηρία της χώρας, πολλοί  θα ανταποκριθούν.   Υπάρχει ήδη η επιτυχημένη …συνταγή. Ο  κ. Μιχελάκης κερδίζει καθημερινά τις εντυπώσεις...

Τέταρτον, να ενταθεί η αντιπολιτευτική πίεση προς την κυβέρνηση σε όλους τους τομείς.  Ορισμένοι τομεάρχες ανέλαβαν τα οφίκκια και εξαφανίσθηκαν. Προφανώς, θα περιμένουν να …ορκιστούν υπουργοί.

Πέμπτον, τα στελέχη της Ν.Δ. που εμφανίζονται στην τηλεόραση δείχνουν απροετοίμαστα, ορισμένες φορές αγνοούν τους κανόνες της τηλεοπτικής αντιπαράθεσης και μερικοί  αντιδρούν αμήχανα, φοβισμένα, με αποτέλεσμα να αποτελούν εύκολη λεία, ακόμα και για τους αλαζόνες και αποτυχημένους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ! Αυτή η εικόνα δεν πείθει ούτε τους φανατικούς οπαδούς της Ν.Δ. Γκρεμίζει ό,τι κτίζεται με κόπο.

Έκτον,  οι περιφερειάρχες και οι δήμαρχοι που εξελέγησαν πρόσφατα με τη στήριξη της Ν.Δ. να δώσουν με το παράδειγμα τους το μοντέλο άσκησης εξουσίας, που έχει κατά νου η ηγεσία του κόμματος.

Έβδομον,  η Ν.Δ. πρέπει να ξεφύγει από τον στενό της κομματικό πυρήνα και να αναζητήσει ευρύτερες πολιτικές και κοινωνικές συμμαχίες. Μ’ ένα πρόγραμμα αρχών και θέσεων.  Η εξουσία δεν  είναι αυτοσκοπός. Ο σκοπός είναι να βγει η χώρα από το μνημόνιο και να εισέλθει σε μια αναπτυξιακή πορεία για να αντιμετωπίσει τα συσσωρευμένα προβλήματα δεκαετιών.

Επίλογος: Η  φορά των πραγμάτων ευνοεί τους σχεδιασμούς του κ. Σαμαρά. Όμως, ο πολιτικός χρόνος δεν είναι απεριόριστος! Με την βασική του πολιτική επιλογή, το «όχι» στο μνημόνιο, δικαιωμένη, μπορεί να κτίσει μια νέα κοινωνική πλειοψηφία και να κερδίσει τις επόμενες εκλογές.

Για να γίνει,  όμως, αυτό πρέπει να πείσει τους πολίτες ότι υπάρχει προοπτική και ελπίδα.  Για να βελτιωθεί η οικονομία, πρέπει πρωτίστως να βελτιωθεί η ψυχολογία των ελλήνων. Να πιστέψουν ό,τι μπορούν να τα καταφέρουν χωρίς να εξευτελίζονται καθημερινώς…

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kosmopoulou kostantina avatar
    kosmopoulou kostantina 28/02/2011 12:24:41

    Η Δημοκρατία πάντοτε απειλείται. Η Δημοκρατία δεν είναι θεόσταλτη, ούτε πέφτει απλά από τον ουρανό. Για να την εξασφαλίσει μία κοινωνία, πρέπει να αγωνίζεται συνεχώς. Κάθε καινούργια γενιά πρέπει να αποφασίζει, ξανά και ξανά, υπέρ της προστασίας της Δημοκρατίας : http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2291.aspx

    • kinesis avatar
      kinesis @ kosmopoulou kostantina 28/02/2011 12:57:11

      Πολύ ορθή η παρατήρησή σου αγαπητή. Με μία διαφορά. Αυτά που γράφεις ισχύουν για τη Δημοκρατία. Εμείς δεν έχουμε τέτοιο πολίτευμα. Εμείς απλά έχουμε
      Οικογενειοκρατία, τουλάχιστον μεταπολεμικά.

      • Dal avatar
        Dal @ kinesis 28/02/2011 13:10:51

        Η ΄διαφορετικά "κληρονομική Δημοκρατία"

        • loretta avatar
          loretta @ Dal 28/02/2011 13:42:56

          ...απο την στιγμη που ψηφιζουμε εμεις οι πολιτες τελικα καταρρίπτεται αυτο το επιχειρημα..

          • Omnes vulnerant ultima necat avatar
            Omnes vulnerant ultima necat @ loretta 01/03/2011 00:09:14

            Πλέον έχουμε Τροσκανική κατοχή
            και όχι οικογενειοκρατία..............

  2. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 28/02/2011 12:36:42

    Αμήν !!!

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/02/2011 12:42:13

    Φιλε Κωστα,
    1. το ΓΑΠ δεν μπρουσε ΠΟΤΕ!! ηταν παντα ετοιμος για το τιποτε.
    2. στο ΜΕΓΚΑ οταν φοβουνται τη ΝΔ.. τα βαζουν με το ΠΑΣΟΚ
    3. σχηματα πολυκομματικα δεν λειτουργουν στην Ελλαδα, διοτι δε θα συμφωνουν ΟΥΤΕ στα αυτονοητα.
    4. Ο Παπακωνσταντινου που τους καλει τι θελει?? Καλει πολιτικους αρχηγους ο Υπ Οικ ?? Ο παρανομησας? Αυτος που υπεργαψε χωρις ΦΕΚ Μνημονιο ??

    Εχω να ενημερωσω τη ΝΔ οτι παρα τη στηριξη ολων μας... ΑΛΛΟ η αντιπολιτευση Μιχελακη και ΑΛΛΟ η διακυβερνηση της μετα ΓΑΠ εποχης-χιροσιμα. και ο νοων νοητω. ο σακος πιανει περιορισμενο αριθμο απιδιων.

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/02/2011 13:12:33

      Η μετά Παπανδρέου εποχή θα είναι εξ ορισμού δύσκολη και καμιά κυβέρνηση δεν θα μπορέσει να σταθεί με την κοινωνία απέναντι.
      Για αυτό επιμένω: καθαρές κουβέντες από την αρχή και όλη η αλήθεια στο φώς.

      • ελιζα βοζεμπεργκ avatar
        ελιζα βοζεμπεργκ @ Κώστας Ροδινός 28/02/2011 17:09:47

        κυριε Ροδινέ καλησπέρα. Δεν είμαστε απροετοίμαστοι όταν συμμετέχουμε στον δημόσιο διάλογο όλοι, ούτε υστερούμε σε πολιτική επιχειρηματολογία και ικανότητα για αντιπαράθεση. Απλώς, όπως γνωρίζετε, δεν φιλοξενούν συχνα ορισμένα κανάλια, ούτε στελέχη μας ούτε τις θέσεις μας, εφόσον ο στόχος είναι η διαμόρφωση εικόνας στην κοινή γνώμη με την εξασφάλιση του κυβερνητικού μονόλογου!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ελιζα βοζεμπεργκ 28/02/2011 17:34:45

          Αγαπητή κα Βόζενμπεργκ,
          Λυπούμαι πολύ, αλλά τις τελευταίες εβδομάδες είδα αρκετά στελέχη της Ν.Δ. να συμμετέχουν σε συζητήσεις πολιτικού διαλόγου και να μην μπορούν να αρθρώσουν στοιχειώδη επιχειρηματολογία.
          Για να μην αδικήσω κανέναν γράφω ο,τι "δείχνουν" απροετοίμαστα.
          Γνωρίζοντας καλά ελληνικά, είμαι βέβαιος οτι αντιλαμβάνεσθε τη διαφορά.
          Τέλος, υπερακοντίζω αυτό, που ορθώς σημειώνετε, οτι το περιβάλλον εντός του οποίου καλείσθε να συζητήσετε, συχνά όχι μόνον δεν επιτρέπει την ισότιμη συμμετοχή στο διάλογο, αλλά ενίοτε την αποτρέπει κιόλας.
          Τέλος, οφείλω να σημειώσω οτι σας τιμά η ευαισθησία με την οποία αναλάβατε την ....υπεράσπιση δικαιών και αδίκων!

          • Έφη Μπάσδρα avatar
            Έφη Μπάσδρα @ Κώστας Ροδινός 28/02/2011 20:23:41

            Αγαπητη κα. Βοζεμπεργκ,
            θα ηταν πολυ χρησιμο να διαβαζουμε τα σχολια των αναγνωστων. Η πλειονοτητα εστιαζει στο ελλειμματικο στελεχιακο δυναμικο. Δυστυχως, ο χρονος το εχει τελικα ξεπερασει!!
            Η Στιγμη ειναι του Αντωνη Σαμαρα! Αυτος θα ανατρεψει το πολιτικο σκηνικο, αυτος και θα παρει τις εκλογες.

            Και κατι τελευταιο, κα. Βοζεμπεργκ, σε αυτο το μπλογκ, θα διαπιστωσατε οτι "η δυναμη της ανωνυμιας... ειναι πραγματικα, μαθημα δημοκρατιας"!

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 28/02/2011 23:37:08

            Εγώ είδα στο βραδυνό του ΑΛΤΕΡ την αντιπαράθεση του "μεγαλοστελέχους" Δένδια που τον έκανε ο Βουλευτής του Πασοκ Ν.Αλευράς με τα κρεμυδάκια.
            Τόσο σοβαρά ήταν η επιχειρηματολογία του που δεν μπορούσε να εξηγήσει πειστικά την οικονομική πρόταση Σαμαρά από το "Ζάπειο 1" και παρέπεμπε στο μελλοντικό "Ζάπειο2".

        • sofia or8h avatar
          sofia or8h @ ελιζα βοζεμπεργκ 28/02/2011 22:55:36

          Εγω κατάλαβα άλλο πράγμα ,οτι δεν υπάρχει πρόταση απο το κόμμα για το ποιος θα πάει σε ποιό πάνελ,και συνήθως τα κανάλια καλούν μόνα τους άτομα της΄΄ αρεσκείας των΄΄,με οτι αυτό συνεπάγεται...

  4. Έρεβος avatar
    Έρεβος 28/02/2011 13:02:15

    "τα στελέχη της Ν.Δ. που εμφανίζονται στην τηλεόραση δείχνουν απροετοίμαστα"

    όποιος δείχνει ή κάνει τον απροετοίμαστο σπίτι του ή στην ντόρα δηλαδή πάλι στο σπίτι του. Στο κάτω-κάτω να φροντίσουν να είναι προετοιμασμένοι.
    Αυτή η "απροετοιμασιά" οφείλεται στο ότι δεν πιστεύουν στον Σαμαρά ή αλληθωρίζουν από δω κι από κει για να δούν που φυσάει ο "άνεμος". Ε λοιπόν ας τους πάρει ο άνεμος. Και να θυμάται ο Σαμαράς ότι όποια παλιά φάτσα της ΝΔ βγαίνει στο γυαλί ζημιά κάνει (πλην λιγων εξαιρέσεων βέβαια).

    "η Ν.Δ. πρέπει να ξεφύγει από τον στενό της κομματικό πυρήνα και να αναζητήσει ευρύτερες πολιτικές και κοινωνικές συμμαχίες."

    αυτό που γράφεις είναι το βασικότερο. Μόνον με αυτόν τον τρόπο η ΝΔ θα δίνει και την σιγουριά του ιστορικού, μεγάλου κόμματος αλλά και την αίσθηση του νέου, του δυναμικού και του ριζοσπαστικού.

    Όπου γης μορφωμένος, επιτυχημένος και άξιος πατριώτης πρέπει σήμερα κιόλας να προσκληθεί να έρθει σε επαφή με την νέα ΝΔ και προσωπικά με τον Σαμαρά. Εαν η ΝΔ είχε τη δυνατότητα να στελεχωθεί με τετοια νέα στελέχη θα ήταν ευχής έργον.

    Θα πρέπει ο ίδιος ο Σαμαράς να προσκαλέσει και να πείσει αυτούς τους έλληνες να αναμιχθούν στη πολιτική μέσω της νέας ΝΔ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Έρεβος 28/02/2011 14:36:19

      To "απροετοίμαστα" μπορεί, υπό την ευρεία έννοια, να εκληφθεί και ως "ακατάλληλα".

      • Νίκος avatar
        Νίκος @ Κώστας Ροδινός 01/03/2011 14:55:36

        Κε. Ροδινέ,
        Η αλήθεια είναι ότι η εικόνα μερικών στελεχών είναι θλιβερή όταν εμφανίζονται την τηλεόραση.
        Ξύλινη, άνευ περιεχομένου γλώσσα
        Απουσια επιχειρημάτων
        Απεραντολογία
        Ανικανότητα ελιγμών αλλά με πραγματικά στοιχεία
        Αυτοπαγίδευση και σύμπλευση με το πραπαγανδιστικό πλαίσιο που επιβάλλουν τα ΠΑΣΟΚοκρατούμενα ΜΜΕ
        και πολλά άλλα.

        Η ποιότητα ανθρώπων που εγώ βλέπω είναι τουλάχιστον τραγική

  5. man8os avatar
    man8os 28/02/2011 13:02:33

    Εαν γινουν εκλογες τον Απριλιο θα ειναι πολυ νωρις, γιατι δεν θα υπαρχει αυτοδυναμια. Εαν γινουν εκλογες σε περισσοτερους απο 7-8 μηνες η κατασταση που θα παραλαβει ο κυριος Σαμαρας θα εχει επιδεινωθει περισσοτερο
    Δεν ξερω τι ειναι χειροτερο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ man8os 28/02/2011 13:15:24

      Ασχέτως με το τι λέγεται δημοσίως, όλοι παραδέχονται οτι αυτή η κυβέρνηση δεν περπατάει άλλο, όχι μόνο από δικές της αδυναμίες,αλλά επειδή έχει εγκλωβιστεί σε μια αδιέξοδη πολιτική.
      Ηδη άρχισαν οι ....φιλικές υποδείξεις και από τους F.T.
      Ε, οταν αρχίσουν αυτά, η δυναμική δεν ανακόπτεται.

      • man8os avatar
        man8os @ Κώστας Ροδινός 28/02/2011 13:51:05

        Εχετε δικιο, αλλα το timing θα ειναι πολυ σημαντικο στη δικη μαςς περιπτωση.

  6. spiros avatar
    spiros 28/02/2011 13:03:11

    Κώστα πολύ καλά όσα αναφέρεις. Υπάρχει όως ο πολύ στενός πυρήναας του ΠΑΣΟΚ ο οποίος έχει μεγαλώσει με τον διορισμό από το παράθυρο και τη διεύρυνση του κρατισμού. Αυτός ο πυρήνας είναι ακόμη στο προσκύνιο και μάλιστα σε θέσεις κλειδιά. Το μεγαλύτερο λάθος της προηγούμενης διακυβέρνησης της ΝΔ είναι η διατήρηση του πασοκικού κράτους. Το σχέδιο για ΄την φθορά που μπορεί να προκαλέσει μάλλον δεν έχει εκπονηθεί. Περιμένω εντός του Μαρτίου και Απριλίου να γίνουν κάποιες παρεμβάσεις από τον ΓΑΠ σύμφωνα με τις υποδέιξεις για να περιμένει κάποιο φως στις Βρυξέλες. Αν δεν γίνει ούτε αυτό τότε τα πράγματα μετά ΠΑΣΟΚ θα είναι εξαιρετικά δύσκολα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spiros 28/02/2011 14:37:07

      Spiros,
      αυτός ο στενός πυρήνας που λές, έχω την εντύπωση οτι συρρικνώνεται.

      • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
        Δημήτριος Κοκκαλάκης @ Κώστας Ροδινός 28/02/2011 16:33:10

        Ας κρατάμε επιφυλάξεις γιά το αν συρικνώνεται. Παρά τις αθρόες συνταξιοδοτήσεις στο Δημόσιο, ο αριθμός των απασχολούμενων στο Δημόσιο μειώθηκε ελάχιστα, πάντως αδικαιολόγητα λιγότερο από τις συνταξιοδοτήσεις. Αυτό σημαίνει, οτι το Πασοκ διορίζει.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 28/02/2011 17:10:27

          Σωστά, αλλά οι δημόσιοι υπάλληλοι θα υποστούν τις μεγαλύτερες μειώσεις μισθών.
          Πέραν αυτού καταρρέει ο βασικός μύθος οτι με το ΠΑΣΟΚ περνούσαμε καλύτερα!

  7. Xrhstos Theocharis avatar
    Xrhstos Theocharis 28/02/2011 13:08:32

    Κώστα,

    Για μένα και για χιλιάδες άλλους σαν κι εμένα που δεν ανήκουμε σε κανέναν και δεν σκύβουμε το κεφάλι σε καμία κομματική σημαία και δεν έχουμε ή είχαμε καμία συνδιαλλαγή με τα κομματικά καθεστώτα, από τα 7 σημεία, το "2" το "3" και το "7" είναι αρκετά. Αυτά θα μας κάνουν κατ' αρχήν να μην απέχουμε και κατά δεύτερον να επιλέξουμε (ελπίζοντας πως θα μπορέσουν να ανταποκριθούν) Πολίτες πρώτα με Πολιτικές ικανότητες και όχι πολιτικάντηδες. Προς το παρόν όμως, τα τρία αυτά σημαντικά στοιχεία είναι τόσο θολά όσο και η διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, γι' αυτό ίσως και δεν αποτυπώνεται αυτή η "ελπίδα" στις δημοσκοπήσεις.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Xrhstos Theocharis 28/02/2011 17:11:58

      Χρήστο,
      η κρίση που περνάμε ξεπερνά κόμματα και παρατάξεις και η νέα πλειοψηφία που διαμορώνεται τα ξεπερνά επίσης.
      Εχω την εντύπωση...

  8. Tem avatar
    Tem 28/02/2011 13:09:59

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας είναι η παραμονή της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ στη εξουσία! Η πτώση της που νομοτελειακά έρχεται σύντομα , θα δώσει λύσεις σε όλα τα αδιέξοδα. Η ΝΔ κερδίζει καθημερινά την κοινωνική πλειοψηφία.

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ Tem 28/02/2011 16:23:27

      Το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας είναι ότι παρότι εναλλάσονται τα κόμματα, η ξενόδουλη πολιτική σε βάρος του πολίτη και της χώρας δεν αλλάζει ποτέ ! Δηλαδή η Παιδεία και ο πολιτισμός παραμένουν στη γραμμή της εθνοκάθαρσης, οι θεσμοί διαλύονται από τις αδιάκοπες αλλαγές στους βασικούς νόμους, η οικονομία ληστοκρατείται απο την αυθαίρετη λειτουργία των πολυεθνικών, τα ατομικά κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα φαλκιδεύονται από τα ανοιχτά σύνορα, τις πρακτώρκες ΜΚΟ, "αρχές" και "προστασίες", η εθνική άμυνα με την εξωτερική πολιτική ακυρώνονται από το ανήκομεν στους αγγλοαμερικάνους και το πουρκουά στην επελαύνουσα τουρκία !

  9. skeptomenos avatar
    skeptomenos 28/02/2011 13:11:07

    Κύριε Ροδινέ.
    Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο Σαμαράς, ερχόμενος στην εξουσία, είναι να επιλύσει ταχύτατα μια σειρά από προβλήματα, που απασχολούν την καθημερινότητα του πολίτη, και η επίλυση τους δεν κοστίζει τίποτα.
    Το έργο αυτό δεν είναι δύσκολο, τα προβλήματα αυτά λιμνάζουν λόγο της μετριότητες του υφιστάμενου πολιτικού συστήματος, των τελευταίων δεκαετιών .
    Μερικά από τα προβλήματα για τα οποία μιλώ είναι οι ουρές, η γραφειοκρατία, η διαφθορά κλπ.
    Όσο και εάν αυτό ακούγεται μαξιμαλιστικό, εγώ θα πω προς το παρόν μόνο: είναι υπερβολικά εύκολη η επίλυση αυτών των προβλημάτων, και δεν κοστίζει τίποτα.
    Η επίλυση των προβλημάτων αυτών, θα συντελέσει σημαντικά στην ελάττωση της καχυποψίας των πολιτών, και στην άρση της επιφυλακτικότητας, θα μπορέσουν έτσι να γίνουν οι αλλαγές που χρειάζεται ο τόπος.
    Διαφορετικά θα αγκιστρώνονται όλοι στα προνόμια τους.

    • skeptomenos avatar
      skeptomenos @ skeptomenos 28/02/2011 14:13:39

      Επειδή αυτά, ίσως ακούγονται παράξενα, θα πω ένα παράδειγμα:
      Εάν ένας υπουργός πει:
      Κύριοι έχω αυτό το πρόβλημα, πχ η απονομή της δικαιοσύνης στην Ελλάδα, καθυστέρει δυο χρόνια.
      Θέλω ο μέγιστος χρόνος απονομής δικαιοσύνης να κατέβει στους 6 μήνες.
      Όποιος αναλάβει αυτό το project θα πάρει αυτήν την αμοιβή, εάν και μόνο εάν επιτύχει τον στόχο του.
      Πόσοι θα ανταποκριθούν σε ένα τέτοιο κάλεσμα?
      Λιγότεροι από 5
      Αυτοί που μπορούν να λύσουν αυτό το πρόβλημα.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ skeptomenos 28/02/2011 15:27:35

        Skepromene,
        Συμφωνώ οτι η μάχη της καθημερινότητας είναι η πρώτη που πρέπει να κερδηθεί, αν και δεν είναι εύκολη γιατι την διαιωνίζει η ....αθάνατη ελληνική γραφειοκρατία.

        • skeptomenos avatar
          skeptomenos @ Κώστας Ροδινός 28/02/2011 15:38:25

          Και εγώ συμφωνώ μαζί σου, απλά λέγω πως η γραφειοκρατία, όπως και τα άλλα προβλήματα, μπορούν να επιλυθούν με τον τρόπο που προανέφερα.
          Ένα(η περισσότερα) project είναι και αυτή.

  10. kakofonix avatar
    kakofonix 28/02/2011 13:13:53

    1. Ευρωομόλογο.
    Η νέα ουτοπία, το μαγικό ραβδάκι που θα μας φέρει στην ανάπτυξη. Ουσιαστικά πρόκειται για τον διακαή πόθο τραπεζιτών και κερδοσκόπων. Δεν πρόκειται ποτέ να εφαρμοστεί, γιατί το έχουν αποκλείσει οι Γερμανοί.

    2. Επιμήκυνση.
    Μια τεχνική λογιστική λεπτομέρεια, που τσιτώνει το χρέος (το μεγαλύτερο πρόβλημά μας) και ελαφρύνει ανεπαίσθητα το έλλειμμα.

    3. Διαπραγμάτευση μνημονίου
    Αν υπήρχε περίπτωση ελάφρυνσης του μνημονίου, θα την είχαν ήδη δώσει δώρο επιβράβευσης στο ''παιδί΄΄.

    Πάνω κάτω αυτοί είναι οι τρείς άξονες της πολιτικής (?) ΝΔ για την οικονομία. Εκτός του ότι δε διαφέρουν σε τίποτα από του ΠΑΣΟΚ, είναι και ανεφάρμοστοι. Έτσι το ζήτημα τίθεται σε επίπεδο προσώπων, αν δηλαδή ο Ρέππας είναι προτιμότερος του Χατζηδάκη και αν ο Παυλόπουλος θα είναι λιγότερο άσχετος από τον Ραγκούση.

    Ο κόσμος αναμένει με αγωνία ΑΛΗΘΙΝΕΣ λύσεις σε ΠΡΑΚΤΙΚΑ προβλήματα:

    Ευρώ ή δραχμή;
    Λεφτά στην ανάπτυξη ή στις τράπεζες;
    Εκποίηση περιουσίας ή αναδιάρθρωση;
    Κίνητρα στις Πολυεθνικές ή στην εγχώρια παραγωγή;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kakofonix 28/02/2011 13:24:36

      Kakofonix
      για την οικονομική πρόταση της Ν.Δ. μια και αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα, θα αποφύγω τα σχόλια.
      Θα τη δούμε και θα έχουμε όλο το χρόνο να τη σχολιάσουμε.
      Η άποψη μου είναι γνωστή.
      Λύση εκτός μνημονίου.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Κώστας Ροδινός 28/02/2011 15:02:11

        Ναι..αλλά σε συνεντευξή του ο κ.Σαμαράς είπε οτι θα τιμήσει την υπογραφή της χώρας..άρα θα συνεχίσει το Μνημόνιο..
        Αυτά αν δεν διευκρινησθούν δεν πρόκειται η ΝΔ να περάσει το 21%...
        Αν όντως οδεύουμε προς το γκρεμό, και δεν αλλάζει ο δρόμος, η ταχύτητα ή το όχημα, προσωπικά δεν με χαλάει να οδηγάει και ο ΓΑΠ..

    • Misha avatar
      Misha @ kakofonix 28/02/2011 13:25:35

      Εξαιρετικές παρατηρήσεις.

      Μικρή σημασία έχει αν το μνημόνιο το εφαρμόζει ο Παπακωνσταντίνου ή ο Χατζηδάκης.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ kakofonix 28/02/2011 13:34:52

      Σωστές παρατηρήσεις.

    • sawas avatar
      sawas @ kakofonix 28/02/2011 14:03:36

      Σωστός!

      • effie B. avatar
        effie B. @ sawas 28/02/2011 16:49:58

        Υπαρχει κι' αυτο:
        http://www.antinews.gr/2011/02/28/88084/
        "Στο ερώτημα αν υπάρχει λύση μετά το αδιέξοδο η απάντηση είναι “ναι” αλλά θέλει κότσια που δεν έχει ο κ. Παπανδρέου. Αυτή λέγεται αναδιάρθρωση χρέους αλλά μόνο για τα ομόλογα που έχουν στα χέρια τους τράπεζες, θεσμικοί και ταμεία. Ας πληρώσουν την κρίση αυτοί που έβγαλαν πολλά λεφτά τόσο χρόνια. Ας πληρώσουν μαζί και οι ελληνικές τράπεζες κι αν δε μπορούν ας συγχωνευτούν. Ας πληρώσει και η ΕΚΤ που έχει πολλά δις σε ελληνικά ομόλογα.

        Κι αφού πληρώσουν όλοι αυτοί ας διαπραγματευτεί μια τολμηρή κυβέρνηση όποια μέτρα είναι απαραίτητα. Όχι όμως ο πέλεκυς επί δικαίων και αδίκων. Κι όχι να χάσουμε τον πόλεμο χωρίς να πέσει τουφεκιά. Η πρακτική του σφάξε με αγά μου να αγιάσω δεν μπορεί άλλο να συνεχιστεί. Έτσι κι αλλιώς με τόσο τεράστιο χρέος μόνο ένα κούρεμα και μια τάξη στα δημοσιονομικά ώστε να έχουμε πλεονάσματα, θα μπορούσε να μας σώσει…

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ kakofonix 28/02/2011 21:37:29

      Στις σωστές σου παρατηρήσεις, αγαπητέ kakofonix, η πικρή αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει πειστική απάντηση από πουθενά. Και δεν ξέρω αν μπορεί να υπάρξει. Λυπούμαι που φαίνομαι απαισιόδοξος, αλλά ρεαλιστικά βλέποντας τα πράγματα, δεν βλέπω βραχυπρόθεσμη λύση, δυστυχώς ίσως ούτε και μακροπρόθεσμη.
      Οσο για τον τίτλο της ανάρτησης του Κώστα Ροδινού, θα έλεγα μάλλον με πικρή ειρωνία ότι κάθε πολιτικό σκηνικό, ακόμα και το πλέον σταθερό, είναι ζήτημα χρόνου να αλλάξει.
      Πόσου χρόνου όμως;
      Δεν πιστεύω ότι η ανάκαμψη της Ελλάδας μπορεί να επέλθει σε λιγότερο από μια δεκαπενταετία. Μιλάμε για ουσιαστική ανάκαμψη. Τουλάχιστον, η επόμενη κυβέρνηση ας βάλει τις βάσεις για να επέλθει η ανάκαμψη αυτή το συντομότερο δυνατό.

  11. karamanlikos avatar
    karamanlikos 28/02/2011 13:17:57

    Τη μορφή της χρεωκοπίας που έχει επιλεγεί για τη χώρα ΔΕΝ την αναλαμβάνει το Γιωργάκι...
    Οι Έλληνες και ξένοι πλούσιοι δεν θα πετάξουν εύκολα το σοσιαλιστικό τους κ@λόχαρτο. Είναι επαναχρησιμοποιήσιμο!
    Οι Παπανδρέου και το σοσιαληστρικό τους παρακρατικό σύστημα ΠΑΝΤΑ θα είναι χρήσιμο εργαλείο στους πάτρωνες της εγχώριας και διεθνούς μαφίας...
    Θα παραδώσουν τη χώρα σε άλλον για να του μείνει στα χέρια και νάχει αυτός τη ρετσινιά...

  12. Tassos avatar
    Tassos 28/02/2011 13:18:53

    Λόγω μνημονίου εκλογές δεν πρόκειται να γίνουν πριν την τετραετία. Και όποιος θέλει τον βάζω στοίχημα. Οσα έκανε το ΠΑΣΟΚ χρόνια τώρα θα τα λουστεί. Αυτό θα σπάσει τα συνδικάτα όπως έκανε η Θάτσερ και μετά θα πάρει τον μ....λο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Tassos 28/02/2011 13:27:47

      Τάσο,
      Δυο παρατηρήσεις:
      Οι εκλογές ενίοτε προκύπτουν και όταν ακόμα δεν τις θέλει κανένας!
      Είμαι βέβαιος οτι ούτε ο Παπανδρέου, ούτε το ΠΑΣΟΚ μπορούν να αντέξουν αυτά που έρχονται με το μνημόνιο.
      Για τον λαό, δεν το συζητάω: δεν αντέχει ήδη...

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ Tassos 28/02/2011 13:34:16

      Μία άντε δύο μεγάλες πορείες ακόμα να τις διοργανώσουν οι γνωστές αριστερές οργανωσεις. Η τρίτη και μετά θα είναι μέσω ιντερνετ α λά Αίγυπτος.

      Και μην ξεχνάμε υπάρχει παρελθόν τέτοιας διοργάνωσης στην Ελλάδα πολύ πριν από την Αιγυπτο.

      Και επίσης να'σαι βέβαιος ότι σε μια τέτοια πορεία θα τρέχουν να σωθούν και τα ματ και οι μπαχαλάκηδες από την οργή του νεο-απολυθέντος κόσμου...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Έρεβος 28/02/2011 21:38:58

        Και για αυτό μην είσαι σίγουρος...

  13. kakofonix avatar
    kakofonix 28/02/2011 13:32:56

    Έχεις πληροφόρηση για επικαιροποιημένη οικονομική πρόταση?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kakofonix 28/02/2011 13:36:15

      Μα ανακοινώθηκε ήδη.
      Τέλος Μαρτίου, αρχές Απριλίου.
      Οσοι έχουν προτάσεις, τις αποστέλουν αρμοδίως, αν και δεν είναι κακή ιδέα να ανοίξουμε και εδώ μια συζήτηση.

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ kakofonix 28/02/2011 16:19:47

      νομίζω ότι ο Σαμαράς πριν το Ζάππειο 2 θα πρέπει να συναντηθεί με τον νέο δεξιό ιρλανδό πρωθυπουργό και να καθορίσουν κοινή στάση για το μνημόνιο..

  14. nick avatar
    nick 28/02/2011 13:35:42

    Η ανατροπή του πολιτικού σκηνικού έχει ήδη επιτελεστεί. Το μόνο που είναι θέμα χρόνου να γίνει είναι να δημιουργηθεί αυτό το δυναμικό ρεύμα που θα δώσει στον Α. Σαμαρά όχι απλά τη νίκη, αλλά την αυτοδυναμία και τη δύναμη να κάνει αυτά που έχει σχεδιάσει για την πατρίδα.
    Το ΠΑΣΟΚ έχει καταρρεύσει. Αν δεν είχε αυτή την αδιανόητη (για δημοκρατικό πολίτευμα) εύνοια από τα ΜΜΕ θα είχε πέσει από την ημέρα ψήφισης του μνημονίου. Πλέον όμως δε φτάνουν ούτε κανάλια, ούτε εφημερίδες, ούτε δημοσιογράφοι στις υπηρεσίες του νεοφιλελεύθερου σοσιαλισμού.
    Δε θα επαρκεί ούτε η προσπάθεια που θα κάνουν το βράδυ της 25ης Μαρτίου να μας πείσουν ότι ο Παπανδρέου επιστρέφει θριαμβευτής. Γιατί αυτό θα κάνουν. Θα το δείτε.

  15. Γιαννης 3 avatar
    Γιαννης 3 28/02/2011 13:44:23

    Το 7ο σημειο νομιζω θελει εξηγηση γιατι εχω ειχα μεινει στην Λαικη πατριωτικη δεξια.Αυτο τωρα τι ειναι καινουργιο?

  16. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 28/02/2011 13:51:38

    Ετσι ειναι οπως τα γραφεις κ Ροδινε.Μπραβο.

  17. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 28/02/2011 13:53:27

    H ανατροπή του πολιτικού σκηνικού αν δεν έχει ήδη επιτευχθεί, θα επιτευχθεί σύντομα. Είναι όμως αυτό το αιτούμενο; Αναλόγως, αν είσαι ΠΑΣΟΚ, ναι. Το ΠΑΣΟΚ διαχρονικά το μόνο που έκανε ήταν να τάζει τα πάντα στους πάντες ρίχνοντας έτσι τις επόμενες γενιές Ελλήνων στην άβυσσο. Στόχος του ήταν η πολιτική επικράτηση με ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ. Και έτσι φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα.
    Για τη ΝΔ όμως του Αντώνη Σαμαρά ο στόχος πρέπει να είναι θεμελιώδης και ηθικός. Στόχος του πρέπει να είναι η ανατροπή του κοινωνικού σκηνικού και η ανάδειξη ενός νέου εθνικού οράματος, μιας παλιγεννεσίας που θα αφυπνίσει τη συλλογικότητα και το κοινόν του Έλληνα. Μόνο έτσι θα μπορέσει να κυβερνήσει πραγματικά. Μόνο έτσι θα μπορέσει να στοιχίσει πίσω του την πλειονότητα των Ελλήνων και να βγάλει τη χώρα από την πολυεπίπεδη κρίση σε 2 τετραετίες.
    Ο Σαμαράς πρέπει να εξηγήσει από την αρχή με πάσα ειλικρίνεια τους στόχους του στα εθνικά, οικονομικά και κοινωνικά θέματα. Ταυτόχρονα όμως πρέπει να εξηγήσει και πόσο "αίμα" θα χυθεί για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι. Γιατί μην βαυακαλιζόμαστε, ούτε λεφτά υπάρχουν, ούτε δημόσια διοίκηση υπάρχει, ούτε μεταναστευτική πολιτική υπάρχει, ούτε παιδεία υπάρχει, ούτε υγεία υπάρχει κοκ. Για να χτιστούν όλα αυτά από την αρχή κάποιοι θα πονέσουν. Δεν μπορεί για παράδειγμα να βγούμε από την κρίση αν συνεχίσουμε να κανονίζουμε τα της δημόσιας διοίκησης με τους συνδικλησταράδες της ΠΑΣΟΚ-ΔΕΗ. Ούτε μπορούμε να διδάξουμε στα παιδιά μς ελληνική παιδεία στηριζόμενη στην ΟΛΜΕ του Στρατούλη. Ούτε μπορούμε να μοιράσουμε τον παραγόμενο πλούτο όταν δημόσια έργα πάιρνει μόνο το....MEGA. Αν ο Σαμαράς χαϊδεψει τα αυτιά των παραπάνω μόνο και μόνο για να ρίξει τον ΓΑΠ ζήτω που καήκαμε. Σε 1 χρόνο οι παραπάνω θα κάψουν και τα τσιμέντα.
    Ο Σαμαράς πρέπει από την αρχή να αναδείξει τις εθνικές δυνάμεις και να αποδοκιμάσει τις εθνικές πληγές. Μόνο έτσι θα πείσει τον λαό να συνυπογράψει ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο. Στόχος του Σαμαρά δεν πρέπει να είναι απλά η κυβερνητική αυτοδυναμία. Στόχος του Σαμαρά πρέπει να είναι η κοινωνική κυριαρχία. Αλλιώς δεν θα μπορέσει ποτέ να κυβερνήσει κανονικά. Κανείς δεν θα μπορέσει.

  18. pakra avatar
    pakra 28/02/2011 13:56:08

    H οικονομια ειναι ενα θεμα και μαλιστα μεγαλο ομως καποτε θα παρει τον δρομο τις.Υπαρχουν ομως και αλλα θεματα που αν παρουν λαθος δρομο απλα θα χαθουν για παντα για αυτο θελω τον Αντωνη(ειμαι πιο κοντα στιν αποψη του).Αρα υπαρχουν πολλοι λογοι για εκλογες.

  19. karenin avatar
    karenin 28/02/2011 14:18:37

    1. Ανατροπή του πολιτικού σκηνικού όντως εχει συντελεσθεί. Το αποδυκνείουν τα χαμηλά ποσοστά των δυο κομμάτων εξουσίας. Είναι φανερό ότι ο λαός λύνει τους κάβους και στέλνει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ στο καλό. Αν δε, προκύψει κάποια αξιόπιστη πατριωτική πολιτική κίνηση τα ποσοστά θα κατρακυλήσουν. Και θα εμφανιστεί, γιατί είναι ιστορική ναγκαιότητα.
    2. Είναι φανερό πια ότι η ΝΔ για τον Σαμαρά είναι βαρίδι, και τον τραβάει στον βυθό μαζί με το ΠΑΣΟΚ.
    3. Εκλογές δεν πρόκειται να ζητήσουν. Οσο και αν πιεζεις μαζί με τον Φαήλο, δεν κουνίέται τίποτα. Μια χαρούλα περνανε, γιατί να μπλέξουν με βρώμικες δουλειές.
    4. Το διακύβευμα των εκλογών οποτε γίνουν θα είναι τεράστειο, και το γνωρίζουν. Τα στρατόπαιδα σχηματίζονται γρήγορα με μεγάλες και τραγικές διαφορές μεταξύ τους.
    Απο την μια πλευρά έχουμε την οικονομική και πολιτική ελιτ, μαζι με τμημα νυκοκυραίων με καταθέσεις εξαψηφιο αριθμό και πάνω, που δεν επιθυμούν ούτε αναδιάρθρωση το χρέους, ουτε δραχμή μόνο επιμήκυνση γουστάρουν και αποπληρωμη όλου του χρέους, γνωρίζωντας ότι αυτό σημαίνει πλήρη οικονομική εξόντωση των μισθωτων.
    Απο την άλλη έχουμε, τον εργαζόμενο που φοβάται για την θέση του, τον άνεργο χωρίς στον ήλιο μοίρα, τους μικρομεσαίους που αργοπεθαίνουν, τους νέους χωρίς αύριο. Ολοι αυτοι γνωρίζουν πως αν ικανοποιηθούν οι πρώτοι, για αυτούς σημαίνει χρόνια πολλά με αίμα δάκρυα, και πολυ ιδρώτα χωρις αντίκρυσμα. Αυτούς λοιπόν δεν τους κοροιδεύεις πια με αοριστίες και γενικολογες υποσχέσεις χωρίς αντίκρυσμα. Εχουν ριζοσπαστικοποιηθεί και είναι ανοικτοί στο καινούργιο.
    ΥΓ. Μπορούμε να προεξοφλήσουμε απο τώρα ότι στις 25 Μάρτη το μόνο που θα επαναξετασθεί είναι η επιμήκυνση αποπληρωμης των 100δισ.. και το υψος των επιτοκίων. Τίποτα άλλο. Οι δε αρχηγοί κρατων ας ετοιμάζονται να προβάρουν τα παπούτσια με ιδιο νούμερο για όλους που τους φέρνει η Μέρκελ.

    • effie B. avatar
      effie B. @ karenin 28/02/2011 16:55:40

      Στα πλαισια αυτης της συζητησης νομιζω οτι το σημειο 2. ειναι πολυ σημαντικο!!!

  20. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/02/2011 14:19:17

    Αστικη Επανασταση???

    ΠΠ

  21. Wolf avatar
    Wolf 28/02/2011 14:27:51

    "Η Ν.Δ., από την άλλη, έχει σχεδόν μηδενίσει τη διαφορά με το ΠΑΣΟΚ, αλλά αυτό δεν συνιστά λόγο για πανηγύρια. Μάλλον προβληματισμό πρέπει να προκαλεί. Τούτο γιατί δεν εισπράττει την κυβερνητική φθορά. Με άλλα λόγια δεν κεφαλαιοποιεί τις κυβερνητικές απώλειες.

    Ποιο είναι το βασικό μήνυμα των δημοσκοπήσεων; Οι πολίτες είναι απογοητευμένοι από την κυβερνητική πολιτική, όμως, αυτή η απογοήτευση εκφράζεται ως γενική αποδοκιμασία του πολιτικού συστήματος. Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος δεν έχει αποφασίσει τι θα επιλέξει. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει ακόμα στον ορίζοντα αξιόπιστη εναλλακτική πρόταση.

    Ιδού λοιπόν η πρόκληση που αντιμετωπίζει ο κ. Σαμαράς: πώς θα μετατρέψει αυτή την απογοήτευση σε κοινωνική πλειοψηφία; Πως θα εκφράσει αυτούς τους πολίτες; Δηλαδή, πως θα πείσει ότι θέλει και μπορεί να κυβερνήσει τώρα και δεν τον προβληματίζουν οι δυσκολίες που θα κληρονομήσει. Και θα κυβερνήσει καλύτερα! Δεν θα είναι μια από τα ίδια! Το «μια από τα ίδια» είναι που φοβίζει και λειτουργεί ανασταλτικά!"

    Αγαπητέ Κώστα, η αλήθεια είναι ότι η πλειοψηφία του ελληνικού λαού βρίσκετε απέναντι από τα κόμματα εξουσίας και τα αντιμετωπίζει κριτικά. Η κυβέρνηση κάνοντας το ένα μεγάλο λάθος μετά το άλλο -ουσιαστικά και επικοινωνιακά-, δικαίως καταρρέει στη συνείδηση των πολιτών.
    Το μέγα ερώτημα που τίθεται από πολλούς για το λόγο που η αξιωματική αντιπολίτευση δεν εισπράττει τη ραγδαία κυβερνητική φθορά, νομίζω ότι είναι απλός και φυσιολογικός.
    Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι οι Έλληνες αισθάνονται προδομένοι και βαθιά απογοητευμένοι από τις πολιτικές παρατάξεις και ειδικά από τις παρατάξεις εξουσίας. Στην προκειμένη περίπτωση οι πολίτες στέκονται απέναντι από τη ΝΔ, γιατί σε βεβαιώνω ότι είναι πολλοί λίγοι εκείνοι που έχουν ξεχάσει το πρόσφατο παρελθόν με τη διακυβέρνηση Καραμανλή.
    Τα 5,1/2 χρόνια διακυβέρνησης ΝΔ, έχουν αφήσει ανοιχτές πληγές στην ελληνική κοινωνία. Πληγές βαθιές.
    Και νομίζω, ότι όντως η πρόκληση του Σαμαρά είναι να μεταφράσει αυτή την απογοήτευση σε πλειοψηφία. Αλλά πιστεύω επίσης ότι το μεγάλο του πρόβλημα πλέον δεν είναι τόσο οι πολιτικές που πρέπει να επιλέξει -λίγο-πολύ αυτές τις έχει χαράξει, στρατηγικά, έχει δείξει το στόχο και έχει επιλέξει τη στρατηγική για ανάκαμψη της οικονομίας και της κοινωνίας ευρύτερα-, όσο εκείνοι που θα εφαρμόσουν τις πολιτικές αυτές ώστε να γίνουν πράξη και αποτέλεσμα.
    Και το λέω αυτό γιατί πραγματικά αυτό που συναντά κανείς στην καθημερινότητα του, συζητώντας τα πολιτικά δρώμενα, είναι μια άρνηση στα φθαρμένα πρόσωπα -που δυστυχώς υφίστανται ακόμη στο πολιτικό στερέωμα της ΝΔ-, που στο παρελθόν, με τον τρόπο που πολιτεύθηκαν ή διαχειρίστηκαν τις τύχες μας, πλήγωσαν με τον πιο βάναυσο τρόπο τους πολίτες της χώρας.
    Ο ίδιος ο Σαμαράς -από την άλλη- εισπράττει την αποδοχή του εκλογικού σώματος με ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά για ηγέτη αξιωματικής αντιπολίτευσης, όπως επίσης εισπράττει θετικές απόψεις για τις πολιτικές που προτείνει και για τον τρόπο που ο ίδιος πολιτεύεται στο διάστημα που είναι Πρόεδρος της ΝΔ. Δεν είναι ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά, αλλά είναι ποσοστά που μέρα με τη μέρα βελτιώνονται. Πράγμα που σημαίνει ότι η προσπάθεια που κάνει σιγά-σιγά φέρνει αποτελέσματα.
    Πρέπει να γίνει σαφές ότι τα φθαρμένα πρόσωπα και οι πληγές του παρελθόντος λειτουργούν ανασταλτικά στο βηματισμό Σαμαρά, άρα και στην αποδοχή του μηνύματος που προσπαθεί να εκπέμψει.
    Με ένα συνδυασμό της παρουσίας του ίδιου -από εδώ και στο εξής- σε μια πορεία στον κόσμο και της ανάδειξης νέων προσώπων που θα φέρουν την έξωθεν καλή μαρτυρία και αποδοχή από τις τοπικές κοινωνίες, η κεφαλαιοποίηση της κυβερνητικής φθοράς θα είναι άμεση, ορατή και μετρήσιμη.

  22. Βουνίσιος avatar
    Βουνίσιος 28/02/2011 14:29:18

    Για να εμπνεύσει τον λαό ο Σαμαράς και να τον πείσει να δεχθεί τα όποια μέτρα αναπόφευχθα θα πρέπει να λάβει, θα πρέπει να διώξει από το προσκήνιο όλα τα παλαιοκομματικά στελέχη που επί σειρά ετών ήταν υπουργοί ή κατείχαν άλλες θέσεις από τις οποίες όχι απλώς πλήγωσαν τον Ελληνικό Λαό και τους ψηφοφόρους της Ν.Δ. αλλά απετέλεσαν μέρος του προβλήματος και ευθύνονται ευθέως για την σημερινή κατάντια του Ελληνικού Κράτους. Να βρεί νέους και ικανούς ανθρώπους, οι οποίοι δεν θα σκέφτονται πόσα θα κλέψουν ή πώς θα αποδομήσουν το Κράτος και την Ελληνική κοινωνία, αλλά θα εργασθούν με ζήλο και αυταπάρνηση για να οδηγήσουν την Χώρα μας στην ανάπτυξη, την διαφάνεια, την κοινωνική δικαιοσύνη, την πρόοδο και να φέρουν την Ελλάδα εκεί που της αρμόζει. Με μπάζα δεν κτίζεις καινούργια οικοδομή. Οι νέοι μπορεί να είναι άπειροι αλλά δεν έχουν σχέση με την διαπλοκή, την ανικανότητα και την ατολμία που έχουν δείξει όλοι οι παλαιοί.-

  23. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 28/02/2011 14:35:42

    με τον αρουλη και τον διακουματο θα σωσουμε την ελλαδα?

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ LEWNIDAS 28/02/2011 15:10:56

      Πες τα ρε Λεωνίδα...δεν ακούνε...Λέγανε για τον Καραμανλή ότι ηταν καλός (?) αλλά δεν είχε ομάδα..Τα ίδια θα λένε και για τον Σαμαρά?..
      Γιατί κρατά τους άχρηστους?
      Ποιόν εκπροσωπούν πέρα από την απύθμενη φιλαυτία τους?

  24. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 28/02/2011 14:43:20

    Κώστα καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    Ένα βασικότατο ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί οπωσδήποτε και το οποίο θεωρώ ότι είναι θεμελιώδες, είναι αν θέλουμε μια χώρα εθνικά κυρίαρχη ή όχι. Και να θέλουμε μπορούμε να ανβαλάβουμε το κόστος? Η εθνική κυριαρχία, μιλώντας με απόλυτους όρους, σημαίνει, μεταξύ άλλων, αποκλειστικότητα στην έκδοση νομίσματος, δηλαδή δραχμή. Είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο? Το θέλουμε? Το μπορούμε? Αν οι γεωπολιτικές μας δυνάμεις δεν επιτρέπουν τέτοιου είδους "λεονταρισμούς", θα πρέπει αναγκαστικά να λειτουργήσουμε ως αναπόσπαστο τμήμα της Ευρωζώνης. Μπορούμε σε αυτό το πλαίσιο να λειτουργήσουμε με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που λειτουργούσαμε μέχρι τώρα? Η απάντηση δεν είναι καθόλου εύκολη, ειδικά για μια κοινωνία που ένα μέρος της έχει διαμορφώσει παρασιτική νοοτροπία και λειτουργεί ως αρπακτικό στη ζούγκλα.

    Μια χώρα για να προχωρήσει χρειάζεται διαυγείς και μακροχρόνιους εθνικούς στόχους. Η οικονομική, η κοινωνική και η εξωτερική πολιτική σχεδιάζονται για να υπηρετούν αυτούς τους στόχους. Η απαλλαγή από τη Δανειακή Σύμβαση είναι απαραίτητη για να ανασάνουμε αλλά δεν αρκεί. Μετά τι?
    Αυτός πρέπει να είναι ο ρόλος του Σαμαρά. Να θέσει εθνικούς στόχους και να κινητοποποιήσει το υγιές και δυναμικό τμήμα της κοινωνίας στην υπηρεσία τους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 28/02/2011 14:52:19

      Καλημέρα Γιάννη,
      Τα σενάρια περι δραχμής τα ακούσω με πολύ σκεπτικισμό.
      Θα ανοίξει ο Ασκός του Αιόλου και ουδείς γνωρίζει τις επιπτώσεις.
      Λύση στο πλαίσιο της ευρωζώνης είναι εφικτή, όχι όμως στο πλαίσιο του μνημονίου.
      Το μνημόνιο όχι απλώς δεν έδωσε λύση στην οικονομική κρίση,αλλά την επιδείνωσε.
      Αυτό σημαίνει οτι η συνταγή του μνημονίου πρέπει να εγκαταληφθεί....χτές και να διαμορφωθεί ένα μακρόπνοο πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής με έμφαση στη ανάπτυξη.

      • Αστραπόγιαννος avatar
        Αστραπόγιαννος @ Κώστας Ροδινός 28/02/2011 15:14:31

        Όποιος πιστεύει ότι η επιστροφή στη δραχμή είναι η λύση, καλύτερα να πάρει δυο κοτούλες να του κάνουν αυγά, δυο κατσικούλες για γάλα και δυο γκαζολάμπες για να βλέπουν τα παιδιά του να διαβάζουν το βράδυ στο σκοτάδι. Αυτή η πρόταση απηχεί μόνο τις επιθυμίες της Αριστεράς της Βίας, της Τρομοκαρτίας και του Τοξοβόλου, καθώς ισοδυναμεί με πλήρη χρεωκοπία της χώρας και μη δυνατότητα κάλυψης ούτε και των πλέον στοιχειωδών αναγκών. Η Αριστερά παρακαλά να γίνει κάτι τέτοιο μπας και ξεσπάσει εμφύλιος πόλεμος ελέω της αφρικανοποίησης του επιπέδου διαβίωσης των Ελλήνων. Την δραχμή μπορούμε να την έχουμε πάντοτε στην ψυχή μας αλλά έτσι και την ξαναβάλουμε στην τσέπη μας-τουλάχιστον στις επόμενες 2 δεκαετίες-ετοιμαστείτε για τη σομαλοποίησή μας.

        • neos agrotis avatar
          neos agrotis @ Αστραπόγιαννος 28/02/2011 17:17:03

          Eνω με το ευρώ δεν χρεωκοπήσαμε. Μα που ζεις εσύ?
          Μπορεις να μου κάνεις μια πρόβλεψη για το μέλλον με την Ελλάδα στο ευρώ οπως έκανες και για την περίπτωση που γυρίσουμε στην δραχμή?

        • Enzo avatar
          Enzo @ Αστραπόγιαννος 28/02/2011 18:05:11

          εγω το πιστευω οτι ειναι λυση να επιστρεψουμε στην δραχμη και αυτα που λες εσυ και αλλοι οικονομολογοι ειναι για φοβεριζουν τον κοσμο.
          με το ευρω η Ελλδα πεθαινει.
          τετοια υφεση δεν ειχε ουτε η Γιουγκοσλαβια που ειχε πολεμο 5 χρονια και επειτα οταν βορβαδιζοταν απο τους νατοϊκους! τετοια υφεση δεν ειχε η Ελλαδα ουτε μετα τον εμφυλιο πολεμο.
          τερμα τα ψεμματα. επιστροφη στην δραχμη, εκβιαζουμε ολοι την Ευρωπη. Πρωτα η Ελλαδα και οι Ελληνες μετα η Ευρωπη και το ευρω τους.
          παμε στοιχημα οτι θα κλασουν μεντες ετσι και πουμε οτι φευγουμε? τελειωσε μετα η Ευρωπη και το ευρω.
          αντε γεια μαυρογιαννε.

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Αστραπόγιαννος 01/03/2011 00:04:16

          καλα τα λεει ο Αστραπογιαννος

          ξεχναμε ο'τι η προοδος δεν ειναι νομος της φυσης
          οσα πετυχαν πολλες γενιες μπορει να χαθουν ολα απο μια γενια (αυτη που θα επιλεξει αναδιαρθρωση, δραχμη κλπ)

          σιγουρα δεν μπορει να συνεχισουν τα πραγματα οπως ειναι.
          μπροστα εχουμε 2 καταστασεις

          κατασταση 1
          μεσα στο ευρω - στο καλυτερο σεναριο θα πρεπει να φτιαξουμε μια εσωτερικη αγορα που με 1100 ευρω το μηνα οχι μονο θα βγαινεις μια χαρα αλλα θα περνιεσαι ο'τι εχεις και λεφτα. (ναι, μη γελας)

          κατασταση 2
          εξω απο το ευρω - κουβεντα για 1100 ευρω το μηνα ισοδυναμη αγοραστικη δυναμη ? (βαλε 3μηνο και αν ..κια εδω γελα οσο θες)

          ελπιζω να βρεθουμε στην κατασταση 1 πιο γρηγορα απο την 2 και να καταφερουμε να σταθεροποιηθουμε εκει.

          η κατασταση 2 ειναι μαυρη τρυπα - δεν εχει εξοδο

  25. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 28/02/2011 14:44:59

    Ποιός μπορεί να δαιφωνήσει με τις παρατηρήσεις?
    Ιδιαίτερη αξία έχουν οι 3η και 6η.

    Χρειάζεται επίσης η Ν.Δ να αντιληφθεί και να λάβει πολύ σοβαρά υπόψη στον πολιτικό της σχεδιασμό ότι πολλοί από τους διαμαρτυρόμενους πολίτες διεκδικούν μια συνταγή διακυβέρνησης που δεν θα διαταράσσει τα όποια "κεκτημένα" τους.
    Διεκδικούν το μαγικό τρόπο επιστροφής στη διαβίωση με δανεικά.
    Για να μη βρεθούμε στη θέση του "λεφτά υπάρχουν".

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 28/02/2011 14:47:45

      Μαγικός τρόπος επιστροφής δεν υπάρχει!
      Τέλος.
      Ο δρόμος θα είναι δύσκολος, αλλά σημασία έχει να μην καταλήξει σε αδιέξοδο.
      Γιατι με το μνημόνιο οδηγούμαστε σε αδιέξοδο.

  26. Aris. A avatar
    Aris. A 28/02/2011 15:05:19

    Ταχύτατη απονομή της δικαιοσύνης σε περιπτώσεις διαφθοράς δημόσιων λειτουργών και άμεση απόλυση των καταδικασθέντων μπας και μειωθεί η διαφθορά και προχωρήσει κανένα μικρό επενδυτικό σχέδιο.

    Οποιος περιμένει επενδύσεις και ανάπτυξη ας κάνει καμία γύρα στις δημόσιες υπηρεσίες για να δει τι γίνεται.

    Για παράδειγμα μέσος χρόνος έκδοσης άδειας για ελαιοτριβείο 3,5 χρόνια.

    Αξιολόγηση όλων των δημοσίων υπαλλήλων ανάλογα με τα ακαδημαικά τους προσόντα και την μέχρι σήμερα σταδιοδρομία τους.

    Αμεση απόλυση όσων προσλήφθηκαν εκτός ΑΣΕΠ δεν έχουν τα στοιχειώδη προσόντα (γνώσεις Η/Υ, κλπ) και ε εργάζονται σε θέσεις φαντάσματα απλά για να παίρνουν τον μισθό.

    Πρόσληψη μέσα από ΑΣΕΠ νέων και ικανών στελεχών.

    Είναι ντροπή τα νέα παιδιά με ήθος και δεξιότητες να κάθονται και να έχει πλημμυρίσει το δημόσιο με κομματικούς τεμπέληδες.
    Ποιό πολύ σε εξυπηρετούν οι συμβασιούχοι παρά οι παλιές καραβάνες.

    Εκ περιτροπής πενταετής παραμονή των δημόσιων υπαλλήλων σε θέσεις που εμφανίζουν μεγάλη διαφθορά, εφορίες, πολεοδομίες, τελωνεία, επιθεώρηση εργασίας.

    Εξαφάνιση των προκλητικών μισθών Δημοσίων Υπαλλήλων που έχουν πιάσει τα γνωστά πόστα συνεχής αξιολόγηση ατόμων και υπηρεσιών και θέσπιση bonus αποδοτικότητας.

    Επιδότηση των εταιρειών που έχουν εξαγωγικό προσανατολισμό, ενσωματώνουν υψηλή προστιθέμενη αξία στα προιόντα τους, και επενδύουν στην έρευνα και την τεχνολογία.

    Να επιδοτηθούν οι εταιρείες που έχουν στόχο να παράξουν και όχι τα σαπάκια.

    Αγωγές εναντίον SIEMENS, MAN, HDW, και όσωμ έχουν εμπλακεί σε περιπτώσεις χρηματισμού ελλήνων πολιτικών.

    Ανακίνηση και απαίτηση από την Γερμανία του κατοχικού δανείου που ληστρικά πήραν από την Ελλάδα η Ναζί.

    Απευθείας διαπραγμάτευση με τους κατόχους των ελληνικών ομολόγων τους όρους απολπληρωμής αυτών.

    Μηχανογράφηση των δημόσιων επιχειρήσεων και νέες διαδικασίες που θα αποκλείουν τις κατά πρόσωπο συναλλαγές.

  27. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/02/2011 15:07:22

    Ισπανοι δικηγοροι εκαναν αγωγες στις 3 αδερφες των ratings...!! διοτι με τις ψευδεις-κατ αυτους- αναλυσεις τους ανεβηκαν τα επιτοκια δανεισμου της Χωρας τους....
    Οι δικοι μας τι κανουν?? εκτος απο αφισσες??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΠΠ

    • Αστραπόγιαννος avatar
      Αστραπόγιαννος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/02/2011 15:15:51

      Δηλώνουν τη συμπαράστασή τους σε συλληφθέντες τρομοκράτες.

  28. περίεργος avatar
    περίεργος 28/02/2011 15:40:43

    Ο Κ. ΡΟΔΙΝΟΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΗΣ Ν.Δ. ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ; ΔΕΝ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΝΕΣΗ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΕ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ. ΑΝ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΟΙ ΙΡΛΑΝΔΟΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.
    ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ (ΟΥΤΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΓΙΟ ΜΙΖΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΧΡΕΟΚΩΠΗΣΑΝ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ (ΚΥΡΙΩΣ) ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΩΦΕΛΗΜΕΝΟΙ.
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΑΥΤΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΟΥΛΕΙΕΣ ΤΙΣ Σ' ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΝΑ ΛΕΕΙ "ΔΙΚΙΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ. ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΝΤΑΚΟΣΑΡΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ, ΑΦΓΑΝΟΥΣ, ΤΥΝΗΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΡΑΚΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ."
    ΥΓ1. ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ (ΚΑΚΟ!) ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΘΕΙ Η (ΚΑΛΗ;) ΝΔ ΑΛΛΑ Η ΧΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΟΤΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
    ΥΓ2 ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΕ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΤΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ Η ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ περίεργος 28/02/2011 15:49:26

      Περίεργε,
      δεν είμαι καθόλου βέβαιος οτι οι δήμαρχοι της Ν.Δ θα δώσουν το ...καλό παράδειγμα!
      Θα βοηθούσε πολύ αν το έκαναν.
      Θεωρώ δε οτι είναι υποχρέωση της Ν.Δ. να τους πείσει να το κάνουν.
      Οσον αφορά στους Γερμανούς φορολογούμενους, χθές έγραφα:
      "Τίποτα δεν πληρώνουν οι γερμανοί φορολογούμενοι!
      Οι τράπεζες τους μας δανείζουν και μάλιστα με αλμυρό επιτόκιο.
      Θα βγάλουν και κέρδη από την Ελλάδα!
      Αυτά, γιατί έχει παρατραβήξει το αστείο ότι δήθεν θυσιάζουν οι Γερμανοί τις οικονομίες τους για να μας σώσουν.
      Σιγά να μη θυσίαζαν οι Γερμανοί τις οικονομίες τους για την Ελλάδα!"

  29. perastikos avatar
    perastikos 28/02/2011 16:22:36

    Διαβάστε μια αξιόλογη επιστολή που έστειλε ένας άνθρωπος της αγοράς στον Γιωργάκη
    http://frapezitis.wordpress.com/2011/02/28/%ce%ba-%cf%80%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b4%cf%81%ce%ad%ce%bf%cf%85-%cf%83%ce%b1%cf%82-%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%ad%ce%bb%ce%bb%cf%89-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%cf%81%cf%8c%cf%84%ce%b1%cf%83/

  30. Γ. Γεωργίου avatar
    Γ. Γεωργίου 28/02/2011 16:31:18

    Στο 2 ,3, 7 σημείο του άρθρου με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο αγαπητέ ! Η Ν.Δ. έπαιξε άσχημο ρόλο σε όλα αυτά που συνέβησαν και συμβαίνουν στη χώρα μας. Ακόμα βλέπω βουλευτές της πρώην κυβέρνησης του Κ.Καραμανλή, να συμπεριφέρονται τόσο αγνά και χωρίς τύψεις για την αλαζονεία και τα λάθη που έκαναν. Ο κ. Σαμαράς είναι σοβαρός πολιτικός, που γνωρίζει τι κάνει και τι λέει,αλλά θα έπρεπε και πρέπει αν θέλει να κυβερνήσει την Πατρίδα μας,να δείξει σε κάθε Ελληνα και Ελληνίδα,ότι αυτοί οι πρώην Υπουργοί και βουλευτές δεν έχουν πλέον μέλλον στη Ν.Δ. Αν γίνει αυτό,τότε έχει κερδίσει εκτός από ψήφους και την αναγνώρηση του κόσμου για το πρόσωπο του και αυτά που πρεσβέυει. Ισως το δέυτερο,να είναι πιο σημαντικό για έναν πολιτικό αυτή τη δεδομένη στιγμή,από ψήφους και Πρωθυπουργίες !!

  31. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 28/02/2011 16:50:23

    Η βελτίωση της καθημερινότητας ήταν ένας από τους διακηρυγμένους, ευγενείς, φεύ ανέφικτους κυβερνητικούς στόχους της Νέας Δημοκρατίας. Η καθημερινότητα αναλύεται σε τόσες καθημερινότητες, όσοι και οι κάτοικοι της Ελλάδας. Χαλάει και φτιάχνει γιά τον καθένα μας μέσα σε ελάχιστα λεπτά και γιά ένα πλήθος από αδάμαστους από μιά κυβέρνηση λόγους. Αν κατεβείτε, ας πούμε από το σπίτι σας το πρωί και βρείτε τον καθρέφτη του αυτοκινήτου σπασμένο από οποιονδήποτε τυχαίο λόγο, η καθημερινότητά σας έχει γιά σήμερα τουλάχιστον γίνει σμπαράλια. Καμμία κυβέρνηση δεν μπορεί να σας την διορθώσει. Αν δε είχε διακηρύξει σαν αυτοτελή και άμεσο κυβερνητικό στόχο την βελτίωσή της, θα χρεωθεί και το σπάσιμο χωρίς να φταίει. Γι΄ αυτό, και σαν κυβερνητικός στόχος είναι ανέφικτος. Εκείνο, όμως, που σαφώς είναι κυβερνητικός στόχος - και τελικά επηρεάζει και διαμορφώνει την καθημερινότητα και μάλιστα μακροπρόθεσμα - είναι η οικονομική ευημερία, η ασφάλεια (που όταν υπάρχει οι πιθανότητες να βρούμε τον καθρέφτη σπασμένο μειώνονται), οι υποδομές, οι κοινωνικές υπηρεσίες κ.λ.π. Δηλαδή, στόχοι συνολικοί και μετρήσιμοι, που μπορούν να αποτελέσουν διακριτά τμήματα με ποσοστιαίες μεταβολές προς τα άνω ενός κυβερνητικού προγράμματος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 28/02/2011 17:13:43

      Κάποιος μου είχε πεί οτι η καθημερινότητα είναι μεν ...αήττητη, μπορούμε,όμως, ως κοινωνία να πετυχαίνουμε μικρές, αλλά σημαντικές νίκες.

  32. mixalios avatar
    mixalios 28/02/2011 18:01:28

    κύριε κώστα, θέλω να σας κάνω μία ερώτηση , ασχετη με το αρθρο σας. Σας διαβάζω ομως καθημερινά στο blog. Εγώ είμαι ενας φτωχός και οχι καθ'ολα τίμιος επαγγελματίας. Ποιά είναι η διαφορά ενός δημόσιου υπαλλήλου που πληρώνεται και κάνει λευκή απεργία, απο εμένα που πληρώνομαι και κάνω haircut στο παραστατικό?.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ mixalios 28/02/2011 19:42:21

      mixalio,
      δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός στην απάντηση που ζητάς!

  33. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 28/02/2011 18:25:27

    Πλακα κανετε ολοι εδω............Το θεμα ειναι τι θα κανει καποιος για τις ορδες Ανεργων(ειμαι 44 και ειμαι ενας απο την πολυπληθη πλεον Νεα Ταξη αυτη),με απιαστο πλεον δημοσιο χρεος,με διαφαινομενες απολυσεις παντου,με μηδενικη εως ανυπαρκτη επενδυση εστω και 1 ευρω,με κοινωνικες αναταραχες και εκρηξεις,με εξαθλιωση λαθρομεταναστων αρα και πορεια πτος το εγκλημα,με ολα τα βασικα -και οχι μονο-βασικα αγαθα να εχουν παρει τρελλη ανηφορα αντιστροφα απο την καηφορα των μισθων....Το θεμα μας λοιπον ειναι ποιος θα ειναι πανω,ηηη πως και ειναι ικανος να κανει οτι πρεπει να κανει......Εγω παντως δεν θ περιμενω και πολυ να το δω,γιατι μετα το πασχα θα φυγω προς μερη αλλα μη τριτοκοσμικα.......

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Εφιαλτης 28/02/2011 19:42:59

      Κανένας δεν κάνει πλάκα με τόσο σοβαρά θέματα.

  34. Giorgos avatar
    Giorgos 28/02/2011 19:21:09

    Se periptosi eklogwn, an ypothesoume oti emeis oi Ellines ehoume xypnisei, pia kommata nomizetai oti tha mporousan na shimatisoun kyvernisi ?

  35. zame avatar
    zame 28/02/2011 19:32:52

    ..αληθεια ποσο "καυτη ειναι η πατατα της εξουσιας"..γιατι σημερα ο κ.Μανος σε καποιο καναλι ειπε οτι το Πασοκ μονο με τα ευκολα του Μνημονειου "καταπιανεται"...& με την αμολυβδη στα 1.80..!=...620 δρχ/λιτρο.. ?
    ..αλλα και εδω που τα λεμε..για ποια" εξουσια" να μιλαμε..την διαχειριστικη.. την ερευνητικη..η την εξουσια της Ανθρωπινης Αξιοπρεπειας..?

  36. Κάποιος avatar
    Κάποιος 28/02/2011 19:39:27

    Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι, με εξωτερικό χρέος πάνω από 350 δις, ποσοστό πάνω από το 150% του ΑΕΠ, με μια τοκογλυφική δανειακή σύμβαση, που παραχωρεί το δικαίωμα με την βούλα σε ξένες δυνάμεις να ρυθμίζουν την οικονομική και κοινωνική πολιτική της χώρας και με υποβαθμισμένη την εγχώρια βιοτεχνική και βιομηχανική παραγωγή, δεν μπορεί να κυβερνήσει ανεξάρτητα κανείς πρωθυπουργός την χώρα, ειδικά εντός πλαισίων της ΕΕ, ΕΚΤ και ΔΝΤ.
    Ο ρόλος του δεν θα είναι ούτε καν διαχειριστικός.Τον κυβερνητικό εκπρόσωπο της τρόικας θα κάνει.Σαν τον ΓΑΠ δηλαδή ...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κάποιος 28/02/2011 19:45:40

      Κάποιε,
      θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
      Ο κ. Παπανδρέου δέχθηκε ένα σχέδιο (για τη ακρίβεια όπως αποδεικνύεται μας οδήγησε εκεί) χωρίς να διαπραγματευτεί και παραμένει, ενώ όλοι φωνάζουν οτι αυτό οδηγεί σε καταστροφή.

  37. Striker avatar
    Striker 28/02/2011 19:41:36

    Εξαιρετικό άρθρο, η κοινωνία έχει κάνει τεράστια βήματα συνειδητοποίησης τον τελευταίο μήνα και η Νέα Δημοκρατία πρέπει να αλλάξει άρδην τη στρατηγική της αν θέλει να καλύψει την κοινωνική απαίτηση.

  38. Λαζαρος avatar
    Λαζαρος 28/02/2011 19:46:54

    μαζι με την ανατροπη του πολιτικου σκηνικου πρεπει να υπαρξει και ανατροπη του ελληνικου δημοκρατικου πολιτευματος...ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ...ο λαος ηθελε δντ?
    αφηστε το ψηφισε τον γιωργακη...ο γιωργακης ειναι κυβερνηση μειοψηφιας...

    ηθελε ΔΝΤ?ΟΧΙ ισως και ναι...δεν το ξερουμε...σοβαροτατο ζητημα επομενως-> δημοψηφισμα...αμα θελει ο λαος σικελικη εκστρατεια θα την εχει,σαμπως τωρα τι εχουμε δηλαδη τον παραδεισο επι γης?...ας εχει η ερτ επι μια εβδομαδα συζητηση σοβαρη με σοβαρα προσωπα με γνωσεις και συντονιστες σοβαρους οχι αστειοτητες...και μετα εκλογες για το ζητημα...αποδοχη του αποτελεσματος οποιου και αν ειναι αυτο...μας αρεσει δεν μας αρεσει..ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    τα ιδια με το μεταναστευτικο..ενα φοβερα σοβαρο ζητημα...
    επι τοσα χρονια οι κυβερνησεις πασοκ και νδ ακολουθουν ουσιαστικα μια πολιτικη που προσεγγιζει περισσοτερο κατι μειοψηφικες αριστερες ακραιες φωνες παρα την συντριπτικη πλειοψηφια του λαου...εξου και γιναμε ισλαμαμπαντ
    και μαζι με αυτα ενα σωρο ζητηματα ακομα..αστυνομευσης κτλ κτλ

    οποτε τι να λεμε ΠΟΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ?
    απαιτειται αμεση νοηματοδοτηση του πολυ σοβαρου αυτου ορου ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ...

    και επιτελους η αγγλοσαξωνικη δημοκρατια εχει πεθανει να την χαιρομαστε...
    δεν ειμαστε κουταβια του 19 αιωνα να περιμενουμε ανα 4 χρονια ή οποτε γουσταρει καποιος φυρερ να κανει εκλογες για να ψηφιζουμε....ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στα σοβαρα ζητηματα και απλη διαχειριση στα ησσονος σημασιας ζητηματα απο τον εκλεγμενο ηγετη...

    επισης τι 300 και 200 βουλευτες ελεος...ουτε 100...και πολλοι ειναι 100

    • Λαζαρος avatar
      Λαζαρος @ Λαζαρος 28/02/2011 19:48:24

      μακαρι ο σαμαρας να προχωρησει σε ριζικες τομες...διοτι οσοι κυβερνησαν τοσα χρονια το μονο που βλεπω να αγαπησαν παραφορα ειναι η καρεκλα τους

  39. Tasos avatar
    Tasos 28/02/2011 20:00:53

    ΟΓΔΟΟΝ: Να πάνε στο σπίτι τους, να μην μετέχουν στις εκλογές ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙ ολα τα "βαρίδια" τύπου Ρουσόπουλου, Πάκη, Αντώναρου, Πετραλιά, και την άλλη την υστερική πως τη λένε... να μην σου πω και Σπηλιωτόπουλου/Αβραμόπουλου και οι διάσημοι γιοί και κόρες των διάσημων μπαμπάδων τους. Κι ο Καραμανλής να κάνει ότι ο Σουφλιάς "-Γειά σας, πάω σπίτι μου"
    Να δεις πως θα γουστάρει ο κόσμος! Αλλά δεν βλέπω τόλμη να τους βάλουν στην άκρη... Μετράνε τα ψηφαλάκια...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Tasos 28/02/2011 20:14:36

      Οι περισσότεροι απ' αυτους είναι ήδη σπίτι τους...

  40. mpaglamas avatar
    mpaglamas 28/02/2011 20:11:35

    αληθεια τα πιστευετε αυτα που γραφεται κυριε ροδινε?
    στο μονο που θα συμφωνησω μαζι σας ειναι οτι η ανατροπη του πολιτικου σκηνικου ειναι πραγματι θεμα χρονου. αλλα τι ακριβως ειναι αυτο που σας κανει να πιστευεται οτι η ΝΔ αποτελει μια διαφορετικη προταση. Γραφεται οτι ο κοσμος δεν εχει πιστει, το πασοκ βρισκεται σε διαδικασια απαξιωσης αλλα η ΝΔ δεν εισπρατει τα ωφελει της κυβερνητικης φθορας. Μαλιστα προτεινεται κ λυσεις για αυτο. Ζητατε να παρουσιάσει ένα σχέδιο διακυβέρνησης καλύτερο από το μνημόνιο. Εχει και δεν το κανει? εκκρεμει μονο η παρουσίαση του, η πρεπει να καθισει τωρα να το βρει? και αν δεν το εχει βρει γιατι δεν συναινει? αλλα μαλλον εχει ενα συγκροτημενο σχεδιο απλα το προβλημα ειναι οτι δεν το εχει παριουσιασει καλα, μολις το παρουσιασει τοτε ξεκιναμε για την εξουσια. Λετε να δειξει οτι εχει ικανοτερα στελεχη. Και τοσο καιρο γιατι δεν το δειχνει? τι ακριβως περιμενει να εμφανισει τα ικανοτερα στελεχη και μεχρι τωρα πορευεται με το 80% το στελεχικου δυναμικου που ηταν και επι καραμανλη? τα παντα για σας κυριε ροδινε ειναι θεμα επικοινωνιας? δειτε πως ξεκιναν οι προτασεις σας, να δειξει , να παρουσιασει, να θεσει κοκ. Ποσο ιστορικα αφελης πρεπει να ειναι καποιος για να πιστευει οτι η κορυφαια πολιτικη και οικονομικη κριση του αστικου οικοδομηματος στην ελλαδα τα τελευταια 50 χρονια καθοριζεται απο το τι θα "δειξει¨ και πως θα "παρουσιασει" μια ανυπαρκτη πολιτικη ο Στυλιανιδης και ο καθε Σπιλιωτοπουλος της ΝΔ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ mpaglamas 28/02/2011 22:03:29

      πάντα πιστεύω αυτά που γράφω.
      Αλλιώς δεν θα τα υπέγραφα.

      • mpaglamas avatar
        mpaglamas @ Κώστας Ροδινός 28/02/2011 22:42:40

        Το ερώτημα ετίθετο προφανώς ρητορικά. Εξαλλου η υπογραφη ή η επωνυμια δεν επιβαιωνει κανενος ειδους πιστη η ανιδιοτελεια στα γραφομενα σας a priori. Δεν μου απαντήσατε ομως, στην ΝΔ υπάρχει
        επικοινωνιακό η πολιτικό έλειμμα?

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ mpaglamas 28/02/2011 22:46:08

          Η επικοινωνία προσωρινά μόνο μπορεί να αποκρύπτει την ένδεια πολιτικής.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ mpaglamas 28/02/2011 22:47:01

          και ανεπιτυχώς την υποκαθιστά επίσης!

          • mpaglamas avatar
            mpaglamas @ Κώστας Ροδινός 28/02/2011 23:05:48

            Επικοινωνια στην πολιτικη δεν ειναι μονο το παρουσιαστικο, η ευγενεια η ακομη και οι τροποι πασπαλισμενοι απο λιγο λαικισμο κυριε ροδινε. Επικοινωνια ειναι και η υιοθετηση της καλυτερης στρατηγικης καταλειψης της εξουσιας, καθως και οι συμβουλες πολιτικης διαχειρησης μιας καθολα ομοιας πολιτικης με το πασοκ που διαφοροποιηται μονο σε επιπεδο προσωπικοτητων. Επικοινωνια ειναι οταν διαχειριστικης φυσεως μετρα που κομιζεται τα χαρακτηριζεται ¨νεο μιγμα πολιτικης¨και το πολιτικος σας ελλειμα το μετεφερεται σε ενα πεδιο μη επαρκους προετοιμασιας και συνενοησης.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ mpaglamas 28/02/2011 23:48:58

            Mπαγλαμά,
            Επικοινωνία είναι όταν μια ολοκληρωμένη οικονομική πρόταση (δεν θυμάμαι άλλη φορά κομμα αντιπολίτευσης να έχει καταθέσει τόσο ολοκληρωμένη πρόταση) να αντιμετωπίζεται με ευφυολογήματα τύπου ...Χάρυ Πόττερ, χωρίς αντίλογο ουσίας.

          • mpaglamas avatar
            mpaglamas @ Κώστας Ροδινός 01/03/2011 00:12:30

            ειναι τοσο ολοκληρωμενη που δεν την ξερει κανεις, και αναφερομαι ακομη και στο σκληρο κομματι του κομματος σας και των ανθρωπων που γραφουν εδω. Αν εχετε αμφιβολιες στο επομενο φορουμ ζητηστε να σας την περιγραψουν, θα διαπυστωσεται ακατασχετες εκθεσεις ιδεων. Οταν την λεξη αναπτυξη την ακουτε απο τον Σαμαρα και αποκτα διαφορετικη αξια απο οταν την ακουτε απο διαφορετικο κομμα του αστικου χωρου, τοτε αυτο συνιστα βολονταρισμο. Η χωρα καταρρεει κυριε Ροδινέ , πολλοι θα ερθουν, γρηγορα θα ανεβουν στην εξουσια, μα και εξισου γρηγορα θα φυγουν απο αυτη. Ευχαριστω για την φιλοξενια

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 01/03/2011 00:19:28

            Μπαγλαμά,
            την πρόταση εδώ την παρουσιάσαμε και την αναλύσαμε επαρκώς.
            Θα συμφωνούσα, όμως, μαζί σας, το επισημαίνω άλλωστε και στην ανάρτηση, οτι ακόμα και πρωτοκλασσάτα στελέχη του κόμματος δεν την γνωρίζουν ή τουλάχιστον αδυνατούν να την υποστηρίξουν.

  41. Mυρσινη avatar
    Mυρσινη 28/02/2011 20:13:11

    -Να τιμωρηθουν οσοι φταινε για την παρουσα κατασταση.
    -Να γυρισουν μερικες μιζες και μερικα κλεμμενα στον κρατικο κορβανα. Διαφορετικα η επιφυλακτικοτα και η δυσπιστια δεν προκειται να εγκαταλειψει τους πολιτες.

  42. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 28/02/2011 20:26:22

    Ενας καρκινοπαθής χρειάζεται μιά τίμια διάγνωση. Ο γιατρός τού εξηγεί το πρόβλημα, τρόπο αντιμετώπισης (εγχείρηση, χημειοθεραπεία κ.λ.π.) και τού δίνει την ελπίδα ολοσχερούς Ιασης.
    Ενα ναρκωμανή, πού θέλει να απεξαρτηθεί, βαρόντας ταυτόχρονα ενέσεις. Τι να τού πεί;

  43. azof1234 avatar
    azof1234 28/02/2011 20:48:29

    37 ΧΡΟΝΗ ΑΦΑΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.
    ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΜΕΓΑΛΟΣΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΛΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΡΑΚΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΡΧΕΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΕΠΟΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟΥ.
    ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΝΔ.
    ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ...ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ!!! ΟΤΑΝ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΘΑΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΔΟΥΛΙ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ azof1234 28/02/2011 22:02:10

      azof,
      δεν αρκεί να μένουμε στις διαπιστώσεις.
      Αυτό είναι το εύκολο κομμάτι.
      Το δύσκολο είναι να αναλαμβάνεις το ρίσκο να προτείνεις λύσεις.
      Στις δημοκρατίες τις λύσεις τις δίνουν οι πολίτες και κάθε λαός έχει την ηγεσία που επιλέγει.

      • azof1234 avatar
        azof1234 @ Κώστας Ροδινός 28/02/2011 23:12:00

        ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΔΥΝΗΡΕΣ
        1.ΔΗΜΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΩΝ(ΓΕΝ ΓΡΑΜ) ΚΛΠ
        2.ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΘΕ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
        3.ΑΡΣΗ ΑΣΥΛΙΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ,ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ 61 ΚΑΙ 62 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΕΥΘΥΝΗΣ "ΕΥΘΥΝΗΣ "ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
        4.ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 2 ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ .
        5.ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΤΟΥΣ 150
        6.ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
        7.ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΗΜΕΥΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΕΠΙΟΡΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
        θΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 7.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ azof1234 28/02/2011 23:31:52

          Γιατί δεν τα γράφεις όλα μαζί σ' ένα άρθρο;
          Μπορεί να συμφωνούν και άλλοι με τις απόψεις σου;

          • azof1234 avatar
            azof1234 @ Κώστας Ροδινός 28/02/2011 23:50:13

            ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΠΡΟ 13 ΜΗΝΟΥ ΕΓΡΑΨΑ 4 ΑΡΘΡΑ ΣΤΟΝ ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ,ΣΕ BLOGS ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ,ΔΥΟ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΓΑΠ, ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥΣ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ
            ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.
            ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΡΧΗΓΟ...ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΦΕΥΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΝΟΗΣΟΥΜΕ ...ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΠΙΟ ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΑ ΠΙΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΑ, Η ΟΛΗ ΜΑΣ ΥΠΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ,Η ΧΩΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΛΥΣΗ >>>ΚΙΝΑ -ΡΩΣΙΑ-ΑΡΑΒΕΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ,ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ,ΕΝΑ ΠΑΣΟΚ ΧΩΡΙΣ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΠΑΛΙΝΩΔΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΡΑΜΠΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ ΕΤΣΙ ΠΑΝΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ....
            ΑΝΑΜΕΝΩ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ azof1234 01/03/2011 00:09:41

            Κατ' αρχήν θα μ' ενδιέφερε να διαβάσω τα άρθρα σας.
            Αν έχετε την καλοσύνη τα στέλνετε στον διαχειριστή του σαϊτ, αν πάτε εκεί που λέει επικοινωνία θα δείτε το mail, με την επισήμανση να μου τα διαβιβάσει.
            Η άποψη μου και οι παλιοί εδώ το γνωρίζουν ήταν και παραμένει οτι δεν υπήρχε λόγος να ενταχθούμε στο μνημόνιο.
            Και την άποψη αυτή την υποστήριξα με δεκάδες άρθρα, τα οποία είναι διαθέσιμα.

          • azof1234 avatar
            azof1234 @ Κώστας Ροδινός 01/03/2011 00:13:10

            OK

  44. zame avatar
    zame 28/02/2011 20:49:39

    Το προβλημα στην Ελλαδα ειναι η ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ειπε ο Σουηδος δημοσιογρφος..! (εξιδανικεύτηκε.. λεω εγω)
    αλλα και απο οτι "δειχνει το πραμα" κανενας δεν Παει φυλακη & τα κλεμμένα δεν επιστρέφονται..οπότε βρίσκω πολύ εκλογικευμένη την διοργάνωση συνέντευξης τύπου την 3/3 για την επισημοποίηση-δρομολογηση της αίτησης για σύσταση Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου.Ε.Λ.Ε. με παράλληλη ανακοίνωση των αρχικών υπογραφών Ελλήνων και Ξένων που στηρίζουν την Πρωτοβουλία. Ταυτόχρονα θα δημιουργηθεί στο διαδίκτυο χώρος για την συλλογή υπογραφων..
    ΜΠΑΣ & ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΚΛΕΜΜΕΝΩΝ ...ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ.

  45. ΥΠΕΡ avatar
    ΥΠΕΡ 28/02/2011 21:09:26

    Να λυθει το πρόβλημα της διαφθοράς κατα προτεραιότητα με αστραπιαίες αποφάσεις. Η τιμωρία( φυλάκιση) μερικών απατεώνων θα φέρει πανικό στα λαμόγια και ο κόσμος θα νοιώσει οτι υπάρχει δικαιοσύνη.

  46. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 28/02/2011 21:17:21

    Ποιός τήν διοργανώνει;

  47. Κάποιος avatar
    Κάποιος 28/02/2011 21:26:52

    Καταρχήν εύχομαι να έχεις εσύ δίκιο και εγώ άδικο για ευνόητους λόγους.

    Από κει και πέρα η γενικότερη κρίση στην ΕΕ, που μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς και οι τερατογενέσεις από ανίερες μείξεις ΕΚΤ,ΔΝΤ και λοιπών χρηματοπιστωτικών οργανισμών από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού με αντίστοιχους ευρωπαικούς, μάλλον οδηγούν την Ευρώπη σε ένα είδος εσωτερικής αποικιοκρατίας με χώρες όπως την δική μας, την Ιρλανδία, την Πορτογαλία κτλ στο ρόλο του κομπάρσου-δουλοπάροικου.

    Το γεγονός ότι η πολιτική του ΓΑΠ θα κατέληγε σε αδιέξοδο. το έβλεπαν και το προέλεγαν πολλοί.
    Το πρόβλημα είναι ότι αυτό που φαίνεται ως αδιέξοδη πολιτική για τους κατοίκους β' και γ΄διαλογής της ΕΕ, είναι το ζητούμενο για τους ισχυρούς.
    Οπως έχει διαμορφωθεί το παρόν ευρωπαικό σκηνικό, όποιος περιμένει ή επιδιώκει λύσεις μέσα από αυτότο "καθεστώς" της ΕΕ ,αποδεχόμενος τους όρους του "στημένου" παιχνιδιού μέσω μνημονίων και αποικιοκρατικών δανειακών συμβάσεων από παγκοσμιοποιημένους τραπεζίτες-τοκογλύφους, ή ονειροβατεί, ή απλά εξυπηρετεί συμφέροντα όπως στην περίπτωση του ΓΑΠ.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Κάποιος 28/02/2011 21:32:02

      @Κώστας Ροδινός

      Το σχόλιο μου έπεσε από αβλεψία μου εδώ εκτός "δένδρου μηνυμάτων".

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κάποιος 28/02/2011 21:53:19

        Κάποιε,
        τώρα άνοιξες ένα τεράστιο θέμα.
        Γράφω από περυσι εδώ οτι το μνημόνιο μας επιβλήθηκε για να διασωθούν οι δανειστές μας.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Κάποιος 28/02/2011 22:29:31

      Υπάρχει κάπου χαμένο στην Γαλατία ένα μικρό χωριό πού αντιστέκεται στήν Pax Romana. Οι κάτοικοι δε αυτού, Ο....ξ, Α.....ξ,κ.λ.π. Κάποιε. Το πάς μακριά το θέμα.

  48. zagor avatar
    zagor 28/02/2011 22:08:07

    Κώστα Ροδινέ συμφωνώ απόλυτα με τα γραφομενά σου.ΓΑΠ και ψευτοπασόκ πάπαλα μας αφήνουν οσωνούπου χρόνους. Ο Σαμαράς πρέπει επιτέλους να βγει μπροστά με νέους και να πει την αλήθεια και οχι μισόλογα με το μνημόνιο του αίσχους. Εδώ και τώρα έξω οι τροϊκανοί τοκογλύφοι και πρόταση ξεκάθαρη απεμπλοκής απ'αυτούς και τότε να δεις πως κεφαλοποιείται το ποσοστό των απογοητευμένων.

  49. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 28/02/2011 23:50:01

    Μήπως αυτά τα 600 δις στις Ελβετικές τράπεζες είναι ένας αστικός μύθος;

  50. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 01/03/2011 00:02:37

    Προς θεού, δεν αμφισβητώ τα λεγόμενά σας.
    Ομως, απο που προκύπτει το ποσόν αυτόν;
    Οσον αφορά για τις δηλώσεις του Σμίντ, ουδείς αμφιβάλλει οτι το μνημόνιο πρωτίστως απέβλεπε στη διάσωση των πιστωτών μας.

  51. zame avatar
    zame 01/03/2011 00:09:28

    ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
    ΕΠΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
    Οι υπογράφοντες πιστεύουμε ότι υπάρχει επιτακτική ανάγκη να δημιουργηθεί Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου (ΕΛΕ) η οποία θα εξετάσει το ελληνικό δημόσιο χρέος.
    Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε ενημέρωση.
    Φιλικά
    Σοφία Σακοράφα

    περισσοτερα εδω. http://patrinaki.blogspot.com/
    Παρακαλούμε θερμά εάν επιθυμείτε να συνεχίσετε να ενημερώνεστε για την πρωτοβουλία, απαντήστε στο info@sakorafa.gr
    (ως απάντηση θεωρείται και το απλό μήνυμα χωρίς κείμενο).

    • Χριστόφορος avatar
      Χριστόφορος @ zame 01/03/2011 01:11:35

      Αντέχει η κυρία να παραιτηθεί από Βουλευτής? Άλλωστε την έδρα την κέρδισε με ψέματα.
      Ο κόσμος της περιφέρειά της την ψήφισε ενώ κατέβηκε με το ΠΑΣΟΚ για να υπερασπίσει τα δίκια του.
      Του δίκια του λαού που την γέννησε. Να έχει ο κόσμος δουλειά (αξιοκρατικά) αλλά να έχει, σχολιά, ψωμί για τα παιδιά του.
      Η περι ου κυρία εξαπάτησε όλον αυτό τον κόσμο κι όταν μυρίστηκε χοντρό κράξιμο, έγινε ανεξάρτητος βουλευτής με μια μισθάρα να και τώρα παίζει με διάφορα.

      Αντέχει να βγει και να πεί στον κόσμο που την ψήφισε "Σας είπα ψέματα" και γι αυτό παραιτούμαι.
      Αντέχεις κυρία Σακοράφα μου, γιατί αυτή είναι η μόνη αλήθεια.
      Είπες ψέματα γιατί αποκλείεται να μην ήξερες.

  52. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 01/03/2011 00:37:45

    Αγαπητέ Capo d'Istria

    Θα μου επιτρέψετε τρείς παρατηρήσεις:

    1. Μάλλον είναι αστικός μύθος, σύμφωνα τουλάχιστον και με την Swiss National Bank αλλά και την συνέντευξη του Martin Jansen (καθηγητή οικονομικών στο Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης) στη γερμανική εφημερίδα «Tages Antzeiger», που τις υπολογίζουν σε ~ 20 δις ευρώ (24 δις ελβετικά). Τα στοιχεία από άρθρο στο euro2day, h-p://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/627677/Article.aspx

    2. Η ανεξαρτησία ενός κράτους δεν ορίζεται δεσμευτικά από την ύπαρξη εθνικού νομίσματος και σημαίας, τα παραδείγματα π.χ της Γαλλίας του ευρώ και της Σομαλίας καλή ώρα με το σομαλικό σελλίνι νομίζω ότι είναι αρκετά. Για δε τις επιπτώσεις της επιστροφής στην δραχμή, ειδικά κάτω από τις παρούσες συνθήκες, καλύτερα να μην μιλήσουμε, εκτός εαν το να λιμοκτονήσουμε (εθνικά υπερήφανοι βεβαίως βεβαίως) είναι επιλογή που μπορεί να τεθεί υπόψιν των πολιτών του τόπου

    3. Οσον δε αφορά τον υποχρεωτικό και αφορολόγητο (sic) επαναπατρισμό (sic εις διπλούν) κεφαλαίων (κάτι σε νομιμοποίηση μαύρου χρήματος μου φέρνει αυτό) με την απειλή (!) της Ελληνικής Δικαιοσύνης, ώστε να ενισχυθούν οι (μελλοντικά) εθνικοποιημένες ελληνικές τράπεζες, με σκοπό να σωθούμε αφού έχουμε τυπώσει δραχμές, πραγματικά λυπάμαι που δεν μπορώ να παρακολουθήσω την λογική σειρά

  53. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 01/03/2011 00:59:09

    Υποτίθεται πώς έχει δρομολογηθεί η διαδικασία, και για την Ελβετία και για άλλους φορολογικούς παραδείσους. Το εάν αυτό αποτελεί (ένα ακόμα) πυροτέχνημα, μένει να φανεί

    Εφημερίδα Κέρδος, 02/10/2010
    h-p://www.kerdos.gr/default.aspx?id=1342367&nt=103

    "..Η Ελλάδα, εκπροσωπούμενη από τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Οικονομικών κ. Ηλ. Πλασκοβίτη, υπέγραψε συγκεκριμένα έξι συμβάσεις ανταλλαγής φορολογικών πληροφοριών με το Γκέρνσεϊ, το Σαμόα, το Γιβραλτάρ, τις Νήσους Κουκ, τις Νήσους Κέιμαν και τις Βερμούδες, ενώ μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται η υπογραφή ενός σημαντικού αριθμού επιπλέον συμφωνιών με αντίστοιχα κράτη."

  54. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 01/03/2011 01:19:36

    1. Ο έλεγχος ορθότητας του χρέους επιβάλλεται, άσχετο αν τα δύο κόμματα εξουσίας το κάνουν γαργάρα, όπως και πολλά άλλα
    2. Οι περίφημες πολεμικές αποζημιώσεις, δεν φαίνεται να είναι τελικά και τόσο μεγάλες (κάπου μεταξύ 5 και 9 δίς, οι υπολογισμοί στο h-p://techiechan.com/?p=822). Εννοείται πώς χρειάζεται σοβαρή σχετική προσπάθεια τεκμηρίωσης και βέβαια υπεύθυνη πολιτική ηγεσία (βλέπε 1.)
    3. Πρίν ξεκινήσουμε όλα αυτά τα ωραία, ενδιαφέρον θα είχε να δούμε το "πόθεν έσχες" όλων των τρωκτικών της εξουσίας τα τελευταία πολλά χρόνια. Ωραίες οι προτάσεις και οι επερωτήσεις στην Βουλή, γράφουν στο γυαλί και ξεσηκώνουν τους οπαδούς, δεν έχω δεί όμως ακόμα κανένα κόμμα να κάνει κάτι εθελοντικά
    4. Το ότι ζούμε μια χρηματιστηριακή φούσκα είναι δεδομένο (π.χ πολλαπλάσια κυκλοφορία χρήματος από το παγκόσμιο ΑΕΠ...) και ότι χρειάζεται reset είναι δεδομένο. Το ζητούμενο είναι σε πιά θέση θα βρεθούμε μετά το reset, αν και με τα μυαλά που κουβαλάνε (ή μάλλον εξ' αιτίας αυτών) οι (νύν και προαλειφόμενοι) "ηγήτορες" δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος

  55. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 01/03/2011 01:27:41

    Παλιά δίνανε καθρεφτάκια, τώρα υπογράφουν διακρατικές συμβάσεις. Πρόοδος...
    Ο επαναπατρισμός δεν μπορεί να γίνει υποχρεωτικός, δυστυχώς. Οσο για την κατηγορία, ζητώ συγγνώμη αν σας προσέβαλλα, απλά ήθελα να τονίσω τον πιθανό κίνδυνο

    Και τέλος, μιά φιλή παρατήρηση αγαπητέ Capo: χρησιμοποιείτε την επιλογή "Απάντηση" όταν αναφέρεσθε (απαντάτε) απευθείας σε κάποιο σχόλιο, κάνει πιό εύκολη την παρακολούθηση της συζήτησης

    Χαιρετώ σας, ώρα για ύπνο

  56. πειραιώτης avatar
    πειραιώτης 01/03/2011 13:44:56

    Για διαβάστε και αυτό:
    http://logia-starata.blogspot.com/2011/02/original-21.html

    Γλαφυρό και οξύ...

  57. kinezos avatar
    kinezos 01/03/2011 18:42:49

    Ρε παληκάρια, καλά όλα αυτά, αλλά για το ότι ο αγαπημένος όλων μας Φαήλος δίνει αποκλειστικές δηλώσεις στο ρετσίνα θα πείτε τίποτα?

  58. Romios avatar
    Romios 01/03/2011 19:06:26

    Συγχαρητήρια στον ANTINEWS. Δεν πίστευα πως θα εύρησκα τόση "τροφή" σε εσάς. Γράφω σχόλια σε τοπική εβδομαδιαία εφημερίδα και εσεις μουδίνετε πολύ "τροφή" Σας ευχαριστώ.

  59. brankaleon avatar
    brankaleon 01/03/2011 19:29:42

    Όλα καλά και άγια, και οι ανατροπές και οι "ανατροπές" ακόμα καλύτερες.
    Ποιες όμως ανατροπές;
    Ή κατά το κοινώς λεγόμενο, ως πού είμαστε ικανοί και αποφασισμένοι να πάμε την βαλίτσα.
    Ως εκεί όπου θα μας κάνουν σκόντο οι συν-"εταίροι" μας;
    Έως ότου αυτοί που τα έβγαλαν έξω, μεταμεληθούν και καταλάβουν ότι πήραν λάθος δρόμο, και μέσα τους, κάτι σαν αστραπή, τους κάνει και καταλάβουν ότι "μέχρι" τώρα έκλεβαν την πατρίδα;
    Μή πως, λέω, αν τους πιάσουμε από το λαιμό και με μάτι κόκκινο του κράξουμε, τσόγλανε φέρτα πίσω.
    Να κάνουμε τον G.A.P. να συναισθανθεί το τι σημαίνει να είσαι σοσιαλιστής και ότι άλλο σοσιαληστής;
    Ίσως αυτή η δυσχέρειά του με την νεο-κρεολική, ίσως τον δικαιολογεί.
    Τί θα λέγατε, αγαπητοί μου για "ολίγη" Εθνική Παλλιγενεσία;
    Σίγουρα, τότε, ούτε σκόντο θα μας κάνουν τα συνεταιράκια μας, ούτε θα μεταμεληθεί και κανείς.
    Είπαμε ανατροπή, αλλά όχι και να γίνουμε ξεβράκωτοι.

  60. brankaleon avatar
    brankaleon 02/03/2011 17:30:21

    "Εξυποννοώ" :) για το εάν πάει πολύ μακρυά η "βαλίτσα".
    Σαν εκείνους, της Γαλλικής επανάστασης. Τους ξεβράκωτους.
    Και ίσως το ερώτημα "ως πού μπορούμε, τολμούμε και θέλουμε να πάμε την βαλίτσα", εν σχέσει με τις προσκολήσεις σε "εικονίσματα", ταμπού, "θεϊκές" ρήσεις, μεσσιανισμούς και χειραγωγήσεις.
    Το γεγονός ότι δεν τίθενται τέτοια ερωτήματα, καταδεικνύουν τόσο την λωτοφαγεία όσο και τον μιθριδατισμό που παραδέρνουμε.
    Αλλά και την ψευδαίσθηση ότι μπόρα είναι και θα περάσει, ...
    Σε 3, 33 ή 333 τέρμινα.
    Το πρόβλημα δεν είναι για την περίοδο της "Μεταπολίτευσης" που έκλεισε, ( αυτό μας το κρατούσαν από καιρό, ...), αλλά την νέα που αναδύεται.
    Μια εποχή που θα μας ξαναεντάξει εδώ ή εκεί.
    Το δικό τους "εδώ" και το δικό τους "εκεί", οπως δή ποτε.
    Όμως το ζητούμενο της ανατροπής και όχι της "ανατροπής", είναι τόσο το δικό μας εδώ, όσο και το δικό μας εκεί.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.