#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/07/2011 17:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ανήμπορη ανανέωση της ΝΔ



Με εσωτερική εγκύκλιο ο Γραμματέας της ΝΔ Ανδρέας Λυκουρέντζος ζήτησε να υποβάλλουν τις παραιτήσεις τους μέχρι το τέλος του μηνός Ιουνίου όσοι πρόεδροι ΝΟΔΕ και στελέχη του κεντρικού μηχανισμού του κόμματος επιθυμούν να είναι υποψήφιοι στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές. Στόχος της απόφασης αυτής, είναι καταρχήν , όλοι οι υποψήφιοι να ξεκινούν επί ίση βάση και δεύτερον - και σημαντικότερο - να προχωρήσει η ανανέωση του κόμματος.

Πόσοι φερέλπιδες υποψήφιοι υπέβαλαν μέχρι στιγμής τις παραιτήσεις τους; Πέρασε ο Ιούνιος, κοντεύει να περάσει και ο Ιούλιος , αλλά μόνον δύο φιλοτιμήθηκαν να παραιτηθούν, όπως μαθαίνουμε. Οι υπόλοιποι δείχνουν ο ένας τον άλλο με το δάκτυλο και δηλώνουν ότι "η εγκύκλιος δεν αφορά εμένα"

Προφανώς ο "λογαριασμός" που έστειλαν οι πλατείες σε όλα ανεξαιρέτως  τα κόμματα δεν έχει φτάσει ακόμα στην Συγγρού. Ούτε και τα προσωπικά «συστημένα γράμματα» προς βουλευτές, πρώην και νυν.

Ο Αντώνης Σαμαρά είναι ο πρώτος που συνέδεσε την ηγεσία του στη ΝΔ με τη  «Νέα Μεταπολίτευση» και μίλησε για «κατάρρευση του πολιτικού συστήματος». Επέλεξε όμως να διαμορφώσει πρώτα την πολιτική και την ιδεολογία του κόμματος και μετά το πολιτικό προσωπικό, σύμφωνα με την άποψη πρώτα αποσαφηνίζεις τη στρατηγική και μετά επιλέγεις αυτούς που θα την υπηρετήσουν. Είναι γεγονός ότι στην κατάσταση που παρέλαβε τη ΝΔ ο Σαμαράς, δύσκολα θα δικαιωνόταν η αντίθετη άποψη.

Όμως είκοσι μήνες μετά τι βλέπουμε; Την πολιτική Σαμαρά να δικαιώνεται αργά αλλά σταθερά όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη και την Αμερική. Αλλά τη ΝΔ να αδυνατεί στο εσωτερικό της χώρας να ξεφύγει από τις κακοδαιμονίες του παρελθόντος και να παραμένει δέσμιά τους.

Ορισμένοι βεβαίως στην Συγγρού πανηγυρίζουν λόγω της, επίσης αργής, δημοσκοπικής ανόδου της ΝΔ. Θέλουν να ξεχνούν όμως ότι το 25% ΝΔ με 20% ΠΑΣΟΚ (πχ) δεν λέει και πολλά πράγματα σε συνθήκες κατάρρευσης του δικομματισμού και γενικότερης απαξίωσης πολιτικής, πολιτικών και κομμάτων. Και προφανώς δεν έχουν κατεβεί στις πλατείες για να διαπιστώσουν ότι ο κόσμος λέει "καλός βρε παιδί μου ο Σαμαράς, αλλά με αυτούς που έχει στο κόμμα του δεν μπορεί να κάνει πολλά πράγματα.... μια από τα ίδια"

Το πολιτικό προσωπικό της ΝΔ, με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις, αδυνατεί να παρακολουθήσει τις κατακλυσμιαίες αλλαγές που συμβαίνουν στην ελληνική κοινωνία. Με αποτέλεσμα να κλείνεται περισσότερο στα γραφεία και να λειτουργεί "αμυντικά", ή ακόμα και "επιθετικά" προς τον λαό που εξεγείρεται.

Με αυτό το πολιτικό προσωπικό, η επιτυχία έστω κι αν κερδηθούν οι εκλογές μόνο δεδομένη δεν είναι. Ο Α. Σαμαράς δεν θα κληθεί να κυβερνήσει μια χώρα που θα χρειάζεται επανεκκίνηση η οικονομία της, αλλά μια χώρα που θα πρέπει να φτιάξει τα πάντα από την αρχή. Ποιους θα αντιπαρατάξει στον λυσσαλέο πόλεμο που θα εξαπολύσουν εναντίον του;

Δεν υπάρχει πλέον η πολυτέλεια αναβολής τολμηρών αποφάσεων.

Στο πλαίσιο αυτό διατυπώνουμε πάλι ορισμένες ενδιαφέρουσες προτάσεις οργανωτικής ανασυγκρότησης της ΝΔ που έχουν κατά καιρούς κατατεθεί στο Antinews από αναγνώστες του:

1. Δημιουργία επτά βασικών κύκλων παραγωγής πολιτικής. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

- Εξωτερικών-Άμυνας,

- Εσωτερικών- Δικαιοσύνης- Δημόσιας Τάξης,

- Οικονομικών-Ανάπτυξης (όλων των τομέων της οικονομίας),

- Παιδείας-Απασχόλησης,

- Υποδομών-Περιβάλλοντος,

- Υγείας και Κοινωνικής Πολιτικής,

- Ενέργειας-Ορυκτού Πλούτου.

Η λογική είναι οι διάφοροι τομείς  που έχουν εξ ορισμού επικαλύψεις  να αντιμετωπίζονται ενιαία, με συνέργειες . Εκτός από τους πολιτικούς προϊσταμένους, εξειδικευμένοι επιστήμονες και επαγγελματίες είναι σκόπιμο να συνδράμουν το έργο των επιμέρους κύκλων.

2. Θεσμοθέτηση ενός προσωπικού επιτελείου, με δική του δομή, το οποίο θα λειτουργεί υπό τον Πρόεδρο και θα ασχολείται μόνο με τον Πρόεδρο. Η λειτουργία του θα είναι διακριτή από το υπόλοιπο κόμμα.

3. Υπενθυμίζουμε τους "επτά τρόπους" του Ομπάμα:

Αποφασιστικότητα στην προώθηση του βασικού στόχου
Προσήλωση στο σχέδιο
Εκλαΐκευση του σχεδίου
Βελτίωση και προώθηση της προσωπικής εικόνας του Σαμαρά (το …brand name «Σαμαράς» είναι το μοναδικό αποτελεσματικό όπλο που διαθέτει η σημερινή ΝΔ και στο θέμα αυτό δεν χρειάζονται ερασιτεχνισμοί).
Αξιοποίηση του διαδικτύου
Προσοχή στη επιλογή των υποψηφίων
Στενός κύκλος συνεργατών

Δεν θα πρωτοτυπήσουμε λέγοντας ότι η ιστορική ευκαιρία είναι ανεπανάληπτη για τον Αντώνη Σαμαρά: Η αδήριτη ανάγκη για αναγέννηση της χώρας  συμπίπτει με την απαρχή του δικού του ιστορικού κύκλου στην ηγεσία του κόμματος.

Με τις σωστές επιλογές προσώπων αλλά και διαδικασιών στη λειτουργία του κόμματος, τίποτα πια δεν θα ανακόπτει τη φυγή του προς τα μπρος, τίποτα δεν θα υποσκάπτει το πολιτικό του όραμα για μια χώρα ανεξάρτητη, γνήσια δημοκρατική, για μια ελληνική κοινωνία πατριωτική και μια οικονομία πραγματικά φιλελεύθερη.

Μ.Ο.- Π.Ζ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. romios avatar
    romios 09/07/2011 05:49:59

    Απ' το στόμα σου και στου ...Αντώνη το αυτί!

  2. xbab avatar
    xbab 09/07/2011 06:49:41

    "Η ανήμπορη ανανέωση της ΝΔ"
    Η ωμή αλήθεια. Αυτό που φωνάζουμε τόσο καιρό.
    ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ που θα στηρίξουν και θα προβάλλουν το πρόγραμμα της ΝΔ.
    Πρόσωπα που θα είναι πειστικά για την εναλλακτική διακυβέρνηση και θα δίδουν ελπίδα στον δοκιμαζόμενο ελληνικό λαό.
    Πρόσωπα που θα αντιταχθούν στην ισοπέδωση και τη ρήση "όλοι το ίδιο είναι ή ΠΑΣΟΚ-ΝΔ είναι το ίδιο και ευθύνονται εξ ίσου για την κρίση".

  3. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 09/07/2011 06:50:18

    συμφωνω απολυτα με το αρθρο. ετσι ειναι τα πραγματα ,πολυς κοσμος πραγματι προβληματιζεται και ενω θελει να ψηφισει σαμαρα οχι ν.δ. απο την αλλη μερια παλι αναρωτιεται με πιους θα κυβερνησει αυτος ο ανθρωπος σαν ερθει η ωρα. το πολιτικο προσωπικο που διαθετει η ν.δ σε πολυ μεγαλο ποσοστο ειναι κατω του μετριου. βγαινουν ανθρωποι στα καναλια να μιλησουν εκ μερους της ν.δ. και ο κοσμος αλλαζει καναλι.
    αντωνη σαμαρα καθαρισε το τοπιο οσο ειναι νωρις ,βγαλε νεα προσωπα μπροστα και πες οτι με αυτα θα προχωρησεις ,κανε ηγετικη ομαδα.

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 09/07/2011 06:54:02

    Ενας από τους λόγους μη ανανέωσης του δυναμικού της ΝΔ είναι η ίδια η επαναλμβανόμενη εμφάνιση των ίδιων και των ίδιων ατόμων στα κανάλια, ως εκπροσώπων της ΝΔ. Εννοώ πολιτικούς που δεν διακρίθηκαν για κάτι το επιτυχημένο στους τομείς που είχαν αναλάβει στο παρελθόν, για να μην πω ότι είχαν καταφανώς αποτύχει (βλέπε Παυλόπουλος).
    Οι πολίτες ψηφίζουν πολλές φορές με βάση την "αναγνωρισιμότητα" του πολιτικού, δηλαδή αν τον έχουν δει πολλές φορές στην τηλεόραση, δυστυχώς. Ο Αρης Σπηλιωτόπουλος, π.χ., εκλέγεται γι΄ αυτόν κυρίως τον λόγο, όχι επειδή ο ψηφοφόρος αποτιμά το έργο του ως υπουργού ή τον πολιτικό του λόγο.
    Ας προωθήσει η ΝΔ προς τα ΜΜΕ και άλλους ανθρώπους, που να μην είναι φθαρμένοι, ακόμα-ακόμα που να είναι άγνωστοι, αλλά να έχουν πολιτικό λόγο και ήθος.

  5. Δημήτριος Μαλαμούλης avatar
    Δημήτριος Μαλαμούλης 09/07/2011 07:15:14

    Η ανανέωση σταμάτησε στον Λαζαρίδη και τον Μηταράκη.
    Αξιόλογοι και οι δύο ,αλλά μόνο 2.
    Αν νομίζουν ότι οι νυν βουλευτές (το 90%) , έχουν ο καθένας παραπάνω απο 100ψήφους δεν είναι στα καλά τους.
    Έχουν 100 προσωπικούς και εν δυνάμει φέρνουν 2000 αρνητικούς στην κάθε μικρή κοινωνία.
    Καλώ τους γράφοντες σε ανηλεή ,ανορθόδοξο και χωρίς πολιτικό πολιτισμό πόλεμο στους ανθρωποδιώκτες και αλλαζόνες πολιτικούς της Ν.Δ.
    Μήπως αλλάξουμε κάτι.
    Επιμένω σε έκτακτο συνέδριο για αλλαγή ονόματος το Φθινόπωρο.
    Διαφορετικά ας ψάξουμε όλοι μαζί τον Έλληνα Μπερλουσκόνι

  6. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 09/07/2011 07:42:00

    Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα...Εχω πλέον βαρεθεί να το γράφω:αν ο Α.Σ. επιθυμεί να προσφέρει στον τόπο, τότε οφείλει να δράσει όπως ο Παπάγος. Διαφορετικά θα είναι άλλος ένας "διαχειριστής" της πολυποίκιλης κρίσης που μαστίζει το έθνος εδώ και 35 χρόνια.Το θέλει, είμαι βέβαιος. Το μπορεί;Αν ναι, ας δώσει εγκαίρως δείγματα γραφής. Αν όχι, καλύτερα από τώρα να ξεκαθαρίσει τη θέση του για να κερδίσει-αν μη τι άλλο-την υστεροφημία του. Πάντως με Αρούληδες, "MonDieu" και άλλους τέτοιους-γραφικούς πλέον-προκοπή δεν...

  7. Γ Νεοφωτιστος avatar
    Γ Νεοφωτιστος 09/07/2011 07:55:21

    Υπέροχη αναλυση των δεινών που πληρώνει διαχρονικα η παράταξη ..
    της οποιας κανένας καρεκλοκένταυρος δεν λέει να κανει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ....παρα περιορίζεται στα χιλιοειπωμενα ...ξυλινα.
    περί ...πολιτικη ευθυνης και..τριχες..
    Πολιτικη ευθυνη σημαινει και ποινη και καταδικη και απομακρυνση..
    Ποτε εγινε κατι τετοιο??????
    Επιτελους οσοι αγαπουν το κομμα και τον Σαμαρα να τολμησουν να πουν τα πραγματα με το ονομα τους..
    Δεν λείπουν ουτε ικανοί ούτε κεφάλια ..( ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΣΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΕΣ.. αλλά σε σοβαρούς και τίμιους ΚΑΙ σε αναξιους και λαμογια.)
    Σε αντιθετη περίπτωση οι ελπιδες των ..ανωνυμων οπαδων( ..αντιδιαστολη με τους επωνυμους...)
    ...θα αποδειχτουν και παλι φρουδες..

  8. Grigoris avatar
    Grigoris 09/07/2011 08:03:55

    Πολυ καλο αθρο! Πιστευω οτι ο στενος κυκλος, οι συμβουλοι που εχει διπλα του δεν επιθυμουν αλλους εκτος κομματικης ταυτοτητας... Δυστυχως ο Σαμαρας ειναι one man show!

  9. Axis avatar
    Axis 09/07/2011 08:10:36

    Δεν είναι μόνο θέμα ανανέωσης των ψηφοδελτίων αλλά και ποιοτικής αναβάθμισης των προσώπων. Αν οι νέοι υποψήφιοι είναι συγγενείς παροπλισμένων στελεχών, γόνοι αριστοκρατικών οικογενειών και άνθρωποι που σε γενικές γραμμές δεν ανήκουν στη μικρομεσαία τάξη είναι εξαιρετικά αμφίβολο το κατά πόσο θα πειστούν οι ψηφοφόροι. Ο Ανδρέας Παπανδρέου ανέτρεψε το πολιτικό σκηνικό το '78 με υποψηφίους που δεν τους ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας τους. Ο Σαμαράς για να επιτύχει μεγάλη νίκη πρέπει να πείσει το λαό ότι δρα επαναστατικά και ενάντια στο ρεύμα. Ο Καραμανλής που κράτησε ισορροπίες με τα τζάκια και τους βαρώνους της ΝΔ είδαμε πού κατέληξε. Το κακό είναι ότι τα ψηφοδέλτια συμπληρώνονται από υποψηφίους που προτείνουν και προωθούν οι φθαρμένοι και ανυπόληπτοι από τον λαό μηχανισμοί της ΝΔ. Συνεπώς είναι προφανές ότι και τα "νέα" πρόσωπα που θα προταθούν από τις επιμέρους ΝΟΔΕ και Τ.Ο, στη Συγγρού θα είναι "μία από τα ίδια". Ποιος σοβαρός άνθρωπος θα πάει να παρακαλέσει τα παλαιοκομματικά στελέχη των νομαρχιακών να τον συμπεριλάβουν στα ψηφοδέλτια; Έτσι, μένουν απέξω οι ικανοί και το κόμμα δεν μπορεί να ανασυγκροτηθεί παρά την τεράστια φθορά του ΠΑΣΟΚ.

  10. ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
    ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 09/07/2011 08:35:47

    Το πιο σημαντικο ειναι οτι η Ν.Δ. ποτε δεν ασχοληθηκε σοβαρα με τις 900.00 κοσμου που στηθηκαμε στις ουρες για να εκλεξουμε τον Αντωνη Σαμαρα προεδρο του κοματος. Φυσικα η παλια και φθαρμενη εν πολλοις κομματικη γραφειοκρατεια μας απεχθανεται και επιθυμει για τον προεδρο μια ομηρια οπως αυτη του Κωστα Καραμανλη.Το περιβοητο ανοιγμα στην κοινωνια ποτε δεν εγινε και τα αξιολογα στελεχη που θελουν να ασχοληθουν δεν θα στηθουν σε καμια ΝΟΔΕ να παρακαλανε γυραλεους προεδρους για μια θεσουλα σε νομαρχιακες. Η περιοδος του 1980 εχει περασει ανεπιστρεπτι. Ο Αντωνης Σαμαρας πρεπει να βρει και να επιλεξει ικανα και τιμια στελεχη απο την κοινωνια για να υπηρετησουν τα δημοσια αξιωματα,γιατι οσοι συνωστιζονται τωρα για μια φωτο μαζι του και το εκαναν και επι Καραμανλη ενδιαφερονται μονο για την παρτη τους. Μονο ετσι θα μπορεσει να μακροημερευσει και να προωθησει τις αλλαγες που χρειαζονται, αλλιως πρωτοι οι τωρινοι χειροκροτητες του,που μοναδικη ιδεολογια εχουν την βολεψη τους , θα του φωναζουν αρων αρων σταυρωσων αυτον.

    • radiomedic avatar
      radiomedic @ ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 09/07/2011 11:28:01

      Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με την παρατήρηση. Με την ευκαιρία, μήπως είσαι γιατρός με πτυχίο ΑΠΘ;

  11. spiros avatar
    spiros 09/07/2011 08:46:39

    Οι προτάσεις καλές για όσους έχουν κόμμα διότι το πεδίο λαμπρό να αναδειχθούν οι άξιοι. Από την άνοδο στην προεδρία της ΝΔ ο ΑΣ έπερεπε να λύσει άλλα περισσότερο δύσκολα προβλήματα τα οποία για την ανατροπή τους απαιτείτο μεγάλος χρόνος και προσεκτικές κινήσεις για να μην γίνεις από κόμμα τυπικά σε απόκομμα. Έπρεπε να ωριμάσουν αρκετά πράγματα με βασικότερο την εδραίωση και την κοινωνική αποδοχή απόψεων και ιδεών. Τώρα προ των εκλογικών διαδικασιών η πρόταση μάλλον είναι μη εφαρμόσιμη. Το σχήμα όλοι σε τομείς ανέδειξαν αδυναμίες με ελάχιστες ελπιδοφόρες περιπτώσεις . Ο ατομισμός ο ωχαδερφισμός και ο παραγωντισμός βασικές αιτίες μη απόδοσης. Τώρα θα πρότεινα να γίνουν κινήσεις στρατιωτικού τύπου διότι δεν υπάρχουν περιθώρια του βλέπω και κάνω. Το επόμενο βήμα είναι : όσοι δεν παραιτήθηκαν δεν θα είναι υποψήφιοι και δεν εξετάζονται οι περιπτώσεις τους και ορισμό νέας τελικής προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.

  12. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 09/07/2011 08:49:51

    Ξεχάσατε τον σημαντικότερο: Πολιτισμό.
    Η λύση του προβλήματος είναι να επικεντρωθούμε εκεί όπου έχουμε συγκριτικό πλεονέκτημα: ναυτιλία πολιτισμό τουρισμό.
    Στον τομέα του Πολιτισμού αν οργανωθεί, προβληθεί και αξιοποιηθεί ...απλά ότι κάποιοι μας άφησαν θα υπάρξει προβολή της χώρας και οικονομικό αποτέλεσμα που θα εκπλήξει πολλούς...
    Αν πχ καθαριστούν και διαμορφωθούν όλοι οι αρχαιολογικοί χώροι, γίνουν οδηγοί (έντυποι και ψηφιακοί), δουλέψουν τα εκμαγεία, δημοπρατηθούν τόποι εστίασης και ανάπαυσης επισκεπτών, το εισιτήριο έχει παντού 2 € , προβληθεί στο εξωτερικό δωρεάν μέσο του διαδικτύου, θα δημιουργηθούν πάνω από 100.000 νέες θέσεις εργασίας χωρίς να μιλάμε για τα έσοδα που θα εισρεύσουν...
    Αλλά κανείς δεν ακούει γιατί κανένας δεν θέλει...

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ....και είναι γαντζωμένα στις καρέκλες και η οργανωτική δομή της ΝΔ έχει καταντήσει λεγεώνα των ΚΑΠΗ.

    Πόσοι θα βγουν βολευτές; ενώ σε περίπτωση σχηματισμού κυβέρνησης θα χρειαστούν 10 - 15.000 άτομα για Πρόεδροι, ΔΣ, Σύμβουλοι , γραφεία τύπου, σε ΝΠΔΔ-ΝΠΙΔ-ΑΕ-Ινστιτούτα- ΜΚΟ και λοιπά μαγαζάκια ...και η Συγγρού ή ορισμένοι ζητάνε στις καρέκλες να κατέβουν στο δρόμο; Ποιοι να παραιτηθούν οι Γκρούεζες; Μα την κατάληψη των θερινών ανακτόρων αναμένουν. Επειδή μια δράκα παλεύει και έχει όραμα; Οι άνθρωποι του κόμματος, του συνδικαλισμού και των καρεκλών είναι διαχρονικοί.

    ΥΓ

    ορισμένοι μιλάνε για ανανέωση της ΝΔ. Ανανέωση δεν είναι η εκλογή νέων βουλευτών: αυτό λύνεται εύκολα: επιλογή από τη βάση όπως του Προέδρου αλλά δεν το θέλει κανένας πχ ψηφοφορία με δύο σταυρούς :ένα για ποιον θέλεις υποψήφιο από την εκλογική περιφέρεια που ψηφίζουμε και ένα για τους υπάρχοντες βουλευτές εκτός του νομού που ψηφίζουμε ...για σκεφτείτε το.... και πανελλαδική αξιολόγηση των νυν και εκλογή εκπροσώπων από τις τοπικές κοινωνίες. Αλλά δεν θέλουμε να ταράξουμε ...τις συνήθειες.

    Το πρόβλημα είναι στη βάση. Πόσοι υπάλληλοι πχ είναι στη Συγγρού; Πόσοι ¨συνταξιούχοι σεργιανούν"; Τι κάνουν;
    Μιλάμε για κύκλους...έχουν 10 άτομα πχ να ασχολούνται με κάθε Υπουργείο και Φορέα; Να κάνουν έστω τα υποτυπώδη πχ να αλιεύουν από τη ΔΙΑΤΓΕΙΑ μαργαριτάρια (πχ ΑΔΑ: 4ΑΘ2469Β4Μ-Ι); να μιλάνε με υπαλλήλους των ...κύκλων; να ενημερώνονται να σχεδιάζουν να υλοποιούν στρατηγικές;

    Δεν υπάρχει μηχανισμός και οργάνωση: προσωπικό μεράκι και φιλότιμο μερικών χαζών υπάρχει...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Ιθαγενής 09/07/2011 09:33:51

      Αγαπητέ Ιθαγενή, είπες μια μεγάλη λέξη, "πολιτισμός". Πιστεύω βαθύτατα πως σε μεγάλο βαθμό το σημερινό πρόβλημα της Ελλάδας είναι η έλλειψη παιδείας. Αν εξαιρέσεις τον Σαμαρά, δες ποιους είχαμε υπουργούς Πολιτισμού της Ελλάδας τα τελευταία χρόνια. Οταν ανέλαβε ο Γερουλάνος, πίστεψα στην αρχή, λόγω των οικογενειακών του καταβολών και της ενεργής ενασχόλησης της οικογένειάς του με τον πολιτισμό αυτής της χώρας, ότι κάτι καλό θα γινόταν. Δυστυχώς, ο Παύλος Γερουλάνος αποδεικνύεται ένας άλλος γόνος "καλής οικογένειας" που έχει χάσει τον δρόμο του...

    • ό παγωτατζής avatar
      ό παγωτατζής @ Ο Ιθαγενής 09/07/2011 12:04:52

      Ιθαγενή μου.....δεν ήθελα να ιντριγκάρω, αλλά με πρόλαβες!!

      ....καί λέω να τό συνεχίσω λίγο επειδή πολλοί σχολιάζουν εδώ μέσα,αυτό να κάνει ό Σαμαράς, εκείνο να κάνει, έτσι να το κάνει κλπ κλπ...
      Αυτοί όλοι λοιπόν οι εν "δυνάμει" καί ελέω Σαμαρά-κατα τα λεγόμενάτους- ψηφοφόροι της ΝΔ,μπορούν να κάνουν ΄μερικά απλά πράγματα:
      1) Ας ενοχλούν ο καθένας μόνος του ή από κοινου τούς βουλευτές τής ΝΔ στην περιφέρειά τους ζητώντας τους τόν λόγο,και εκφράζοντας την απειλή τους με τήν ψήφο τους για την στάση πού κρατούν ή τα επιχειρήματα πού προβάλουν -οι βουλευτές -σε μείζονα θέματα πού αφορούν την Ελλάδα και όχι τού τύπου "Σουλα,Σούλα για μιά θεσούλα".Γιατί δυστυχώς στην συντριπτική πλειοψηφία οι επισκεπτόμενοι πολιτικά γραφεία,αυτό έχουν κατα νού.Αυτούς βλέπει καθημερινά ό κάθε εκλεγμένος ή υποψήφιος πολιτικός.Αυτούς Ξέρει ότι είναι οι ψήφοι πού χρειάζεται..Καί πάει λέγοντας ή δουλειά με την αναπαραγωγή τού μοντάλλου διαχρονικά.
      2) Ας μαζευτούν ενυπόγραφα,με μαζική αποστολή και μέσω διαδικτύου,να απαιτήσουν ότι οι κατα τόπους υποψήφιοι θα επιλέγονται από τούς απλούς πολίτες κατα το 50%,όπως έγινε και με τήν εκλογή Σαμαρά- και κατα 50% από τό κόμμα.
      Ιδού πεδίον λαμπρόν για τόν Σαμαρά να αποδεχθεί μία τέτεοια πρόταση.Γιατί αφορά ΑΥΤΟΝ και όχι τούς βουλευτές.Αφου επιλέξουν τούς υποψήφιους ,πού θα μπούν σε μιά λίστα--αφού επιθυμούν να είναι υποψήφιοι-ας ψηφίσουν τούς καλύτερους εξ΄αυτών ,και ας τούς εκλέξουν και βουλευτές στίς επόμενες εκλογές..Ετσι και ο Σαμαράς -ό κάθε Σαμαράς - θα έχει μιά αντιπροσωπευτικότερη νομιμοποίηση-να λειτουργήσει ,πρός όφελος τής κοινωνίας..Εκεί θα φανεί και αν τό θέλει ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ!!
      Ας δείξουν λοιπόν στόν Σαμαρά ότι τό θέλουν και μπορούν,και ας τόν προκαλέσουν- με την στάση τους -να τό κάνει..
      ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ;;;
      ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ;;;;
      Η.......... για όλα φταίνε πάντα οι βουλευτές,πολιτευτές ,υπάλληλοι,πρόσωπα κλπ τού κόμματος,πού την πλειοψηφία τους ούτε την ξερουν κάν προσωπικά.Παρα μόνο πάνε και ψηφίζουν ή τίς Σούλες ή τούς Ρούληδες.
      ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΒΗΜΑ ΠΟΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ πιέζοντας και συμμετάσχοντας στίς διαδικασίες στίς τοπικές κοινωνίες;
      Αλλιώς....too many Chiefs and no Indians...... τό στόρυ γνωστό και όποιος προλάβει την καρέκλα.... με κάνα καλό κονέ ή άρθρο τό ίδιο κάνει.

      ΥΓ Ουτε υποψήφιος και τα τοιαύτα..απλός πολίτης είμαι

  13. Aris avatar
    Aris 09/07/2011 08:55:51

    Σωστές οι παρατηρήσεις για το κόμμα. Αλλά... "για μια χώρα ανεξάρτητη, γνήσια δημοκρατική, για μια ελληνική κοινωνία πατριωτική και μια οικονομία πραγματικά φιλελεύθερη"... χαχαχα! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; Η Ελλάς ποτέ δεν υπήρξε ανεξάρτητη και ούτε θα υπάρξει ποτέ (εκτός ελαχίστων στιγμών). Το έχουν ομολογήσει οι πολιτικοί μας κατά καιρούς και από το βήμα της Βουλής και γενικώς σε δηλώσεις τους. Καλό θα είναι λοιπόν να επικεντρώνεστε στις πολύ σωστές παρατηρήσεις και προτάσεις που κάνετε και αφήστε τα παραμύθια για την ωραία και ελεύθερη Ελλάς. Η Ελλάς θα είναι πάντα ελεύθερη στη ψυχή και τις καρδιές μας. Η Ελλάς ήταν ελεύθερη στο ΟΧΙ του Μεταξά. Μετά ξέρετε τι επακολούθησε. Η Ελλάς ήταν ελεύθερη στο ΟΧΙ του Καραμανλή στο Βουκουρέστι. Μετά ξέρετε τι επακολούθησε. Χαίρομαι και για τα ΟΧΙ του Αντώνη, επειδή όμως η ιστορία επαναλαμβάνεται, ξέρετε τι θα επακολουθήσει. Απολαύστε λοιπόν, τις λίγες στιγμές ελευθερίας που προσφέρει ο τωρινός αρχηγός της Ν.Δ., αλλά αφήστε τις μεγαλοστομίες γιατί εκτός από πολιτικούς, οι πέτρες θα στραφούν και σε άλλες επαγγελματικές τάξεις...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Aris 09/07/2011 09:12:03

      Μα το έχω πει ο Αντώνης ή ο κάθε Αντώνης θα αποτύχει ή για να το διατυπώσω ηπιότερα δεν θα πετύχει όσα ορισμένοι προσδοκούν.
      Απλά γιατί δεν μπορεί ένας άνθρωπος με 10 συνεργάτες να ελέγχει τη λειτουργία 10.000 στελεχών όταν σχηματίσει κυβέρνηση.

      Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα βέβαια όλης της χώρας : κομμάτων ιδιωτικού τομέα και Δημοσίου. Δεν υπάρχει οργάνωση, προγραμματισμός (και δεν εννοώ τι θέλω να κάνω) και το σημαντικότερο διαδικασίες εσωτερικού ελέγχου σε καμία δομή πουθενά στη χώρα. Η περιορισμένη και επιλεκτική ροή πληροφοριών οδηγεί στη διαμόρφωση ελλιπούς εικόνας και στη λήψη μη αποτελεσματικών αποφάσεων. ... το ίδιο έγινε το 2004-2009 η εξουσία δυσκολεύεται να ακούει οτιδήποτε άλλο πλην ωσαννά και ύμνων.
      Οι αποφάσεις πρέπει να είναι συγκερασμός απόψεων και πληροφοριών και όχι εισηγήσεις τύπου: μάλιστα κύριε Υπουργέ.
      Τόσο απλά.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Ο Ιθαγενής 09/07/2011 09:53:26

        Τα είπες όλα!
        Με μια λέξη: Δεν λειτουργούν οι θεσμοί. Αλλάζει ο επικεφαλής και αυτομάτως διαλύεται το σύστημα μέχρι του τελευταίου υπαλλήλου.
        Αλλάζει ο δήμαρχος σε μία πόλη και, αν είναι αδιάφορος, ξεραίνονται τα παρτέρια σε 3 μήνες μέσα! Αν πάτε σε μία δυτικοευρωπαϊκή πόλη, θα διαπιστώσετε μερικές σταθερές, όπως καθαριότητα, συντήρηση πρασίνου κλπ. Η θητεία ενός δημάρχου θα σημαδευτεί, ενδεχομένως, από κάποιες μεγάλης κλίμακας παρεμβάσεις. Εδώ είμαστε ευχαριστημένοι με τον δήμαρχο αν στην πλατεία της γειτονιάς κλαδεύονται τα δέντρα.
        Και σε επίπεδο εθνικό ακόμα: Δεν είδατε που άλλαξε ο πρωθυπουργός και σταμάτησε η ανάσχεση των λάθρο στα σύνορα, με βάση κάποια αόρατη εντολή που κανείς ποτέ δεν ξέρει ότι δόθηκε και δεν καταγράφηκε πουθενά; Ενα τόσο σοβαρό θέμα, ουσιαστικά έχει να κάνει με εχθρική εισβολή, "διευθετήθηκε" με βάση μία αόρατη εντολή που δόθηκε με κριτήριο τις ιδεοληψίες κάποιου υπερώριμου μεσήλικα που είναι κολλημένος στα ακτιβιστικά του '70.

  14. Chris Theocharis avatar
    Chris Theocharis 09/07/2011 08:56:48

    Αν κρίνω από αυτά που συζητούνται (π.χ. "εμείς τον κάναμε πρόεδρο, μας οφείλει") στις Τοπικές και τις ΝΟΔΕ, δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Chris Theocharis 09/07/2011 15:50:59

      χαχαχαχα ... επηρρεάσανε 800.000 ψηφοφόρους? τους είχαν ξαναδεί ποτέ τους ? πόσοι συχνάζουν σε κάθε τοπική? η μαζικότητά τους σπάει κόκκαλα!!

  15. Πέτρος Μ. avatar
    Πέτρος Μ. 09/07/2011 08:59:42

    Τέσσερεις επιγραμματικές επισημάνσεις.

    -Μπορούν αυτό που ήταν μέρος τους προβλήματος στο παρελθόν να αποτελέσειμέρος της λύσης του;
    Σαφώς όχι.

    -Μπορεί η ελληνική κοινωνία σήμερα να αρκεσθεί σε μια απλή αναπαλαίωση των ίδιων παλιών εργαλείων την στιγμή που έχουν δοκιμασθεί ως ''καινούρια'' στο παρελθόν και απέτυχαν παταγωδώς;
    Σαφώς όχι.

    -Και αν ακόμη η ελληνική κοινωνία ανεχτεί τα ίδια εργαλεία, στην λογική του μη χείρον βέλτιστον , περιμένεις ότι θα επιτύχεις διαφορετικό αποτέλεσμα;
    Σαφώς όχι.

    -Ο πραγματικά μεγάλος Ηγέτης είναι πάντα και Ιδρυτής;
    Σαφώς ναι.

    • Δημήτριος Μαλαμούλης avatar
      Δημήτριος Μαλαμούλης @ Πέτρος Μ. 09/07/2011 09:16:25

      κ. Πέτρο Μ.
      εξαιρετικό ο Μεγάλος ηγέτης είναι ο ιδρυτής.
      Για αυτό φωνάζω , νέα μεταπολίτευση χωρίς νέο κόμμα δεν νοείται.
      Αν θέλει ο ΑΚΣ να μείνει στην ιστορία ,ουσιαστικά δεν έχει άλλο δρόμο.
      Επανεκίνηση με νέο κόμμα.

      • Πέτρος Μ. avatar
        Πέτρος Μ. @ Δημήτριος Μαλαμούλης 09/07/2011 09:29:50

        Φίλε Δημήτρη συμφωνούμε απολύτως.

        • daughter of mercy avatar
          daughter of mercy @ Πέτρος Μ. 09/07/2011 14:26:50

          Έτσι!!!!!!!!
          Πιο εύκολο να δημιουργήσει ο Σαμαράς νέο κόμμα, να δούνε πόσα απίδια έχει ο σάκος. Άσε που έτσι θα το εμπιστευτούν και άνθρωποι από άλλους πολιτικούς χώρους. Όλοι γνωρίζουμε τα παιχνιδάκια και τις κολλεγιές νεοδημοκρατών με πασόκους επί Καραμανλή. Οι χειρότεροι του είδους, έκαναν τα πάντα για να κρατήσουν την θεσούλα τους και την βολεψιά τους. Αν χρησιμοποιούσαν τόση ενέργεια για θετικό σκοπό η Ελλάδα δεν θα έφτανε εδώ που είναι σήμερα.....

          • ό παγωτατζής avatar
            ό παγωτατζής @ daughter of mercy 09/07/2011 20:03:45

            τό game αυτό έχει ξαναπαιχτεί και δεν συμφέρει στον Σαμαρά να το
            ξανα-παίξει..Ασε. Περιμένουν πολλοί να το κάνει..να τούς κάνει ευτυχείς.
            Μαλλον οι περισσότεροι απο ότι βλέπω είναι τόσο προσωπολάτρεις, ΄π
            πού περισσότερο κακό, παρα καλό του κάνουν...
            Εκτός και εαν κάποιοι ενδιαφέρονται για κάποια υποψηφιότητα...

          • daughter of mercy avatar
            daughter of mercy @ ό παγωτατζής 09/07/2011 23:16:31

            "Εκτός και αν κάποιοι ενδιαφέρονται για κάποια υποψηφιότητα…"
            Όσο και να σου φαίνεται παράξενο το μόνο που με ενδιαφέρει είναι η Ελλάδα φίλε Παγωτατζή. Τις μάχες μας τις δίνουμε στο πεζοδρόμιο χωρίς προσωπικές φιλοδοξίες. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι σ αυτόν τον τόπο και όχι πρόβατα και οπαδοί .
            (Λαϊκές συνοικίες)

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Πέτρος Μ. 09/07/2011 16:14:59

      Διαφωνω με το ο'τι 'ο μεγαλος ηγετης ειναι παντα και ιδρυτης'
      Σε περιοδους επαναστασεων, καταλυσης κρατους και θεσμων ισως..
      Θελω να πιστευω ο'τι στην Ελλαδα θα τα αποφυγουμε αυτα
      Για οσα εγιναν πρεπει να εχουμε αποδοση ευθυνων - και εφαρμογη των νομων - γιατι αυτο πρεπει να το λεμε νεα μεταπολιτευση δεν το εχω καταλαβει

      Οι ιδεες και οι ανθρωποι που τις εκφραζουν και τις υλοποιουν εχουν σημασια - όχι το ονομα και το λογγο του κομματος. Αν δεν μπορεις να τακτοποιησεις τα του κομματος - πως θα μπορεσεις να πεισεις ο'τι θα βαλεις σε ταξη το κρατος.

      • Πέτρος Μ. avatar
        Πέτρος Μ. @ rally monkey 09/07/2011 23:37:19

        Εγώ μιλώ για μεγάλους ηγέτες .
        Εσύ για καλούς διαχειριστές.

        Εγώ μιλώ για την Μεγάλη Πολιτική που αλλάζει τον ρου της Ιστορίας.
        Εσύ μιλάς για την πολιτική ως managment.

        Εσύ πάνω από όλα θέλεις την ησυχία σου.
        Εγώ πάνω από όλα θέλω την πατρίδα μου πίσω.

        Δύσκολη η συνεννόηση

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Πέτρος Μ. 10/07/2011 17:54:46

          @Πετρος Μ. ερωτηση : Φυσιογνωμιες οπως ο Ρουσβελτ ή ο Τσωρτσιλ - εκπληρωνουν τα κριτηρια που θετεις για μεγαλους ηγετες που αλλαξαν τον ρού της ιστορίας?
          Θα δυσκολευτεις να πεισεις πως ηταν απλα διαχειριστες - δεν χρειαστηκε να επανιδρυσουν κομμα - συγκρουστηκαν με το εγχωριο κατεστημενο - οδηγησαν τις χωρες τους στον μεγαλυτερο πολεμο και οι χωρες τους βγηκαν νικητριες.

          Γιατι θα πρεπει να παίρνω role models απο λιγοτερο ανεπτυγμενα κρατη, και γιατι θα πρεπει να καταλυσω τo κρατος, θεσμους (και κομματα!) - επειδη ορισμενοι καταπατησαν τον όρκο που εδωσαν?
          Αυτο που λεω ειναι ότι η 'ασυνεχεια' δεν εξυπηρετει την πατριδα - το παιχνιδι ακόμα παιζεται.
          Γενικότερα πιστευω αυτο που λενε για τα ράσα ο'τι δεν κανουν τον παππά και ότι το κομμα το προσδιοριζουν αυτοι που το στελεχώνουν.
          Αν χρειαζεται να ίδρυθει κατι καινουργιο - ειναι καθαρα τεχνικη λεπτομερεια - και αν θέλεις πολυτελεια απο πλευράς χρονου - την οποία δεν εχουμε.
          Στελέχη και δυναμικό χρειαζεται όχι νεα ταμπελα.

          (..για το αν θελω την ησυχια μου δεν νομιζω να προκυπτει απο καπου - αλλα μπορει να κανω και λάθος)

          • Πέτρος Μ. avatar
            Πέτρος Μ. @ rally monkey 10/07/2011 21:00:05

            rally monkey ,
            1. Δες το αρχικό μου σχόλιο.
            το ζήτημα του ηγέτη ιδρυτή το θέτω τέταρτο.
            Προηγούνται τρία ερωτήματα που περιγράφουν τις ιδιαίτερες πολιτικές συνθήκες και την απόλυτη απαξίωση και ήττα των υπαρκτών κομμάτων.
            Κατά την γνώμη αυτά στοιχειοθετούν ανάγκη Νεας Μεταπολίτευσης.

            2. Σε χώρες όπως η Ελλάδα με ανολοκλήρωτους και ασταθείς πολιτικούς θεσμούς η κυκλικότητα των κρίσεων
            προκύπτει ως έλλειμμα δημοκρατίας και αυτό με την σειρά του αντανακλά-τροφοδοτείται από την λειτουργία των κομμάτων
            Δες πόσο συχνά εμφανίζονται νέα κόμματα εξουσίας στην Ελλάδα.

            3. Αυτό δεν αφορά χώρες όπως η Μ. Βρετταννία ή οι Ηνωμένες Πολιτείες που ως μητροπολιτικές έχουν κατοχυρώσει σταθερές δομές λειτουργίας των πολιτικών τους θεσμών.
            Δες πως τα κόμματα εξουσίας σε αυτά τα κράτη παραμένουν συνεχώς τα ίδια

            4. Στην Ελληνική Ιστορία όλοι οι μεγάλοι Ηγέτες που επέδρασαν στον ρου της Ιστορίας (θετικά ή αρνητικά ) ήταν Ιδρυτές .
            Χ. Τρικούπης , Ελ. Βενιζέλος, Κ. Καραμανλής Α'(δις) ,
            Γ. Παπανδρέου Α' , Α. Παπανδρέου.

            5. Για το ότι επιζητείς την ησυχία σου μπορεί να έκανα λάθος .
            Σου λέω πάντως ότι οι επαναστάσεις και οι ανατροπές της θεσμικής νομιμότητας δεν είναι εξ ορισμού απευκτέες .
            Εξαρτάται τι ανατρέπουν.
            Το κίνημα στο Γουδί το 1909 είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα.
            Η παραπαίουσα μέχρι τότε Ελλάδα μέσα σε 12 χρόνια υπερδιπλασιάστηκε.

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ Πέτρος Μ. 10/07/2011 23:07:09

            Ευχαριστω για την περιεκτικη απαντηση που με αναγκαζει να σκεφτώ.
            Αυτο που περιγραφεις στο (2) ειναι πραγματικοτητα.
            'Ευκταιον' θα ηταν να μπορεσουμε να περασουμε καποια στιγμη στην κατασταση των 'ολοκληρωμενων και σταθερων θεσμων' που περιγραφεις στο (3).
            Είναι αυτο αποκλειστικο προνομιο 'μητροπολιτικών' χωρών και υπερδυναμεων? Θέλω να πιστευω πως όχι (υπαρχουν παραδειγματα). Απεχουμε απο το σημειο αυτο? Πιθανοτατα ναι - σαν διαπιστωση όμως δεν ειναι ευχαριστη (εχουν περάσει και 100 χρονια απο το Γουδί - και κοντά 200 απο την Επανασταση)- και εδω θα ήθελα καποια στιγμη να έβλεπα στην Ελλάδα να κανουμε την 'υπερβαση' και να αντιμετωπισουμε την κριση στηρίζοντας και δίνοντας αξία σε 'θεσμους' - δεν ειναι ότι δεν πιστευω στους χαρισματικους ηγετες/ιδρυτες (το αντιθετο) αλλα μπορει αυτο τελικα να είναι το στοίχημα για τον επομενο μεγαλο ηγετη.

  16. man8os avatar
    man8os 09/07/2011 09:03:13

    Δεν ξερω πως μπορει να γινει η ανανεωση χωρις πολιτικο κοστος...
    Εαν περιμενει για μετα τις εκλογες θα ηταν μια οπτικη. Προς το παρων αρκει το λιφτινγκ το οποιο κανει με μεγαλη επιτυχια. Μετα χρειαζεται ριζικη ανανεωση ομως οπως ακριβως το περιγραφετε στο αρθρο.

  17. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 09/07/2011 09:11:14

    θυμαμαι τον σαμαρα να το λεει προεκλογικα για την εκλογη αρχηγου στη ν.δ.
    οι πολιτες που θα παρουν μερος στις εκλογες για την αναδειξη προεδρου του κομμτος θα εχουν το δικαιωμα κατοπιν να παιρνουν μερους στις κατα τοπους εκλογες με ψηφο,για την αναδειξη των υποψηφιων προσωπων ειτε προκοιτε για δημοτικες εκλογες ειτε για εθνικες. δηλ.μξε λιγα λογια θα συμμετεχει η βαση στη διαμορφωση τον ψηφοδελτιων με την ψηφο της.
    για ν δουμε θα το τηρησει αυτο για τις εθνικες εκλογες γιατι για τις δημοτικες δε το εφαρμοσε. το δις εξαμαρτειν...

  18. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 09/07/2011 09:18:21

    Η ΝΔ στο ζήτημα της ανανέωσης έχει κάνει και συνεχίζει να κάνει στρατηγικά λάθη.

    1. Η περιρέουσα ατμόσφαιρα δείχνει ότι συνεχίζουν να «κανονίζουν» τους υποψηφίους τα βιλαέτια και όχι οι ανάγκες της εποχής.

    2. Όλα τα εμφανή δεδομένα μας λένε ότι το άνοιγμα στην κοινωνία δεν προχωρά. Αν υποθέσουμε ότι σε ένα ψηφοδέλτιο με 10 υποψηφίους επιλεχθούν την τελευταία στιγμή 3-4 που σήμερα βρίσκονται εκτός του πολιτικού συστήματος, τι θα μπορέσουν να κάνουν;
    η απάντηση είναι απλή, τίποτα, γιατί δεν θα έχουν χρόνο, απλά θα ρίξουν νερό στον μύλο των σημερινών για να επανεκλεγούν. Επίσης, οι χορηγοί συνήθως πηγαίνουν στα «επίσημα» φαβορί.

    3. Μέχρι σήμερα η ΝΔ έβαζε στα ψηφοδέλτια υποψηφίους που είχαν τουριστική σχέση με τους νομούς που ήταν υποψήφιοι. Σήμερα οι ενδιαφερόμενοι αλεξιπτωτιστές έχουν φροντίσει να «ακούγεται» ότι τα ίδια θα συμβούν και στις επόμενες εκλογές.

    4. οι αλλαγές που συμβαίνουν στην ελληνική κοινωνία και τα σημερινά προβλήματα δεν αγγίζουν πολλούς γιατί απλά δεν έχουν σχέση με την κοινωνία, βρίσκονται βολεμένοι στον κόσμο τους

    5.Το πολιτικό προσωπικό είχε φροντίσει να περνάει την άποψη ότι είναι οι πλέον ικανοί να διαχειριστούν τα προβλήματα του ελληνικού λαού, ένα μικρό ποσοστό πολιτών που συνεχίζει να βρίσκεται εγκλωβισμένο στην λογική του πελατειακού κράτους ακόμη τους πιστεύει.

    6. Οι πρόεδροι των ΝΟΔΕ που θέλουν να είναι υποψήφιοι και δεν παραιτούνται έχουν συνηθίσει να μην λαμβάνουν υπόψη εγκυκλίους, επειδή έτσι ίσχυε μέχρι σήμερα, αυτά είναι για τους άλλους.
    7. Αν η ΝΔ πάει με το σημερινό πολιτικό προσωπικό να κυβερνήσει το αργότερο σε 6 μήνες θα έχει καταρρεύσει.
    Ο λαός λέει ότι ο λύκος μόνο την τρίχα του αλλάζει. Τι είναι αυτό που θα κάνει όλα εκείνα τα στελέχη που δεν φρόντισαν χρόνια τώρα να υποστηρίξουν τα συμφέροντα της κοινωνίας να το κάνουν τώρα;
    κ.α.

  19. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/07/2011 09:23:56

    Κανενα γυαλινο ενυδρειο οσα ψαρακια και να εχει, δεν καιγεται σε πυρκαια.-
    Αντε να ζεσταθει το νερο... μερχι το νερο να φτασει σε σημειο βρασμου και ν αρχισουν τα ψαρακια την "καλλιτεχνικη κΩλυμβηση" ανησυχα πλεον για το μελλον τους, θα συνεχισουν τα σουλατσα BAU ( Business As Usual ).-

    Οταν ομως κατακατσει η πυρινη καταστροφη, τα ψαρακια θα ψοφισουν της πεινας...! Η δε γυαλα θα γινει γλαστρα τα ΦΥΤΑ Εσωτερικου χώρου.

    " μη μου την γυαλα ταρατε "

    ΠΠ ή θα ψοφισεις ή θα κλωτσησεις (R)

  20. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 09/07/2011 09:26:54

    Είπαν: ΠΠ
    Κανενα γυαλινο ενυδρειο οσα ψαρακια και να εχει, δεν καιγεται σε πυρκαια.-

    Σωστό

    • Πέτρος Μ. avatar
      Πέτρος Μ. @ o βουνίσιος 09/07/2011 09:35:32

      Το γυαλί όμως ως γνωστόν σπάει.
      Επίσης γνωστό ότι τα ψάρια έξω από το νερό....

  21. raindog avatar
    raindog 09/07/2011 10:04:05

    Συμφωνώ στο ότι πρώτα αποσαφηνίζεις την στρατηγική και μετά επιλέγεις τα στελέχη που θα την υλοποιήσουν. Στο πεδίο της στρατηγικής τα πράγματα δείχνουν να τον δικαιώνουν και αυτό είναι πολύ σημαντικό.
    Όμως μια στρατηγική κρίνεται επιτυχής ή μη, εκ του αποτελέσματος και το αποτέλεσμα το δημιουργούν οι εκτελούντες την στρατηγική. Εδώ είναι το θέμα. Χρειάζεται ανανέωση, ακούω από παντού. Εντάξει. Αλλά πώς θα γίνει η ανανέωση και με πια κριτήρια θα επιλεγούν οι κατάλληλοι;
    Αυτό που πιστεύω από την εμπειρία μου είναι ότι χρειάζεται κάτι αντίστοιχο με αυτό που προτείνει για την οικονομία. Ένα "δημιουργικό σοκ". Χρειάζεται να ακολουθηθούν διαδικασίες "change management" που θα αλλάξουν σε βάθος την δομή και την λειτουργία του κόμματος. Σε όλα τα επίπεδα.
    Σημαντικό είναι επίσης το που θα ψάξει για να βρει τους κατάλληλους. Εδώ δεν πρέπει να γίνει λάθος. Το πολιτικό προσωπικό και οι εφεδρείες που διαθέτει, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν είναι κατάλληλο γι' αυτή την δουλειά. Δεν ξέρει.
    Αντιθέτως, θα είναι καλό να τους ψάξει στην αγορά. Εκεί υπάρχουν αυτοί που θα μπορέσουν να τον βοηθήσουν να τα βγάλει πέρα. Εκείνους πρέπει να βρει, και να τους ζητήσει να τον ακολουθήσουν και να τον βοηθήσουν. Εθελοντικά. Για την πατρίδα.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ raindog 09/07/2011 10:28:57

      χαχαχα συγνώμη που γελάω αλλά όσα "στελέχη" ήρθαν από την αγορά το 2004 - 2009 είτε δεν άκουγαν τίποτα γιατί τα "ήξεραν" όλα είτε ήρθαν για αρπακτική και δουλειές ...εξασφαλίζοντας το μέλλον τους.

      Χωρίς προγραμματισμό και διαδικασίες εσωτερικού ελέγχου όλα τα άλλα είναι λόγια.

    • o βουνίσιος avatar
      o βουνίσιος @ raindog 09/07/2011 10:39:58

      Σε ποια αγορά;;


      Στην ψηφιακή Αγορά;
      Στις πλατείες;
      Στην αγορά της πραγματικής κοινωνίας
      Στην αγορά των Τραπεζών και των καθεστωτικών greek media;
      Στη αγορά των προθάλαμων πολιτικών γραφείων με ετικέτα μάρκας οικιακών συσκευών ;

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ o βουνίσιος 09/07/2011 10:49:03

        στην αγορά των υπάκουων για να είναι και αρεστοί οι άριστοι...

      • raindog avatar
        raindog @ o βουνίσιος 09/07/2011 12:25:16

        Αγαπητέ βουνίσιε, στην αγορά που παράγει και δημιουργεί.
        Ναι υπάρχει και τέτοια...ακόμη. Στην αγορά των ανθρώπων που "πολεμούν" καθημερινά να κάνουν τα πράγματα καλύτερα γύρω τους, όσο μπορούν με ότι δυνάμεις τους έχουν απομείνει. Έχουμε πήξει από θεωρητικούς και "καθηγητάδες" που αναμασούν τα ίδια και τα ίδια νεροζούμια, ζώντας μια άλλη πραγματικότητα και ανίκανοι να ενεργήσουν. Έχουμε αηδιάσει με τους "γόνους" που διεκδικούν μια "θέση στον ήλιο" συνωστιζόμενοι στα τηλεπαράθυρα μπουρδολογόντας.
        Όσο αυτοί μένουν οι "άλλοι" δεν θα μπούν.

        • o βουνίσιος avatar
          o βουνίσιος @ raindog 09/07/2011 12:49:19

          @raindog
          δεν λες τίποτα, δεν είσαι σαφής,
          επίσης, επειδή κάποιος είναι καλός επιχειρηματίας δεν σημαίνει ότι θα είναι καλός πολιτικός
          αν έβαζα ένα τίτλο στην τοποθέτηση σου θα έλεγα

          ψάχνοντας τα ορφανά « golden boys»

          • raindog avatar
            raindog @ o βουνίσιος 09/07/2011 13:10:55

            Αν κατάλαβες αυτό, λυπάμαι ειλικρινά. Παραπάνω αναφερόμουν σε ανθρώπους που θέλουν να βοηθήσουν ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ, αλλά μάλλον σου διέφυγε...

          • daughter of mercy avatar
            daughter of mercy @ raindog 09/07/2011 14:38:08

            Είναι απλό απλά βρείτε αυτούς που εκδιώχθηκαν ή μπήκαν στο ψυγείο, είτε από το δημόσιο είτε από τον ιδιωτικό τομέα γιατί απλά ήθελαν να κάνουν ηθικά και τίμια την δουλειά τους.

          • o βουνίσιος avatar
            o βουνίσιος @ raindog 09/07/2011 22:35:02

            @raindog
            η διαπλοκή και η απουσία προτάσεων και ιδεών χαρακτηρίζει ένα μεγάλο τμήμα του πολιτικού προσωπικού,
            πολλοί παράγουν ένα ανιαρό κενό, δες ποιανού λόγος έχει ένταση και θα καταλάβεις!
            το γεγονός φανερώνει ότι εξυπηρετούν συμφέροντα ξένα προς το συμφέρον του τόπου.
            Αν συνεχίσουμε με διαχειριστές και γραφειοκράτες η Ελλάδα θα γίνει χωματερή.
            Ο πολιτικός, γενικά, πρέπει να βάζει την σφραγίδα του στις εξελίξεις με κινητήριες ιδέες.,
            ειδικά σε μεταβατικές περιόδους όπως η τωρινή.

            Σήμερα, οι περισσότεροι βουλευτές- πολιτευτές και όσοι ακολουθούν το ίδιο πολιτικό πρότυπο θυμίζουν απομινάρια ξεπερασμένων εποχών

          • S.R. avatar
            S.R. @ o βουνίσιος 09/07/2011 15:48:13

            Φιλε βουνησιε, λαθος...Οποιος μπορει να διοικησει επιτυχως μια επιχειρηση, ειναι πολυ πιθανο να μπορει να διοικησει καλα ενα υπουργειο... Αποτελεσματ
            golden boys ποτε δεν διοικησαν υπουργειο στην Ελλαδα, γι αυτο ειχαμε τοσο φτωχα αποτελεσματα ( οταν τα ειχαμε και αυτα ,βεβαια...) Πολιτικοι καρπαζαδες, ανεπαγγελτοι αφισσοκολλητες μας διοικησαν τις περισσοτερες φορες, που δεν ειχαν διοικησει ουτε περιπτερο... Κατα την γνωμη μου, μακαρι να βρισκοντουσαν επιχειρηματιες , η στελεχη επιτυχημενα ιδιωτικων εταιρειων ,που θα ηθελαν να διοικησουν υπουργειο... Το οτι οι ΗΠΑ επιλεγουν τους υπουργους τους με αυτον τον τροπο, δεν ειναι αμοιρο της παγκοσμιας επιτυχιας τους......

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ S.R. 09/07/2011 20:27:02

            'ικανοτητες' ειναι αναγκαια αλλα οχι ικανη συνθηκη
            θελω να ξερω και 'σε τι Θεό πιστευει ο αλλος'
            στην Αμερικη τα πραγματα ειναι πιο clear cut
            (απαξ και διαπιστωθει ο'τι πιστευεις σε λαθος θεοτητες)
            στην Ελλαδα ομως..οι πειρασμοι ειναι πολλοί..

  22. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 09/07/2011 11:27:26

    -Αν οι διαταγές και τα παραγγέλματα δεν είναι ξεκάθαρα και σαφή, φταίει ο διοικητής.
    -Εφόσον τα παραγγέλματα είναι κατανοητά αλλά δεν εκτελούνται φταίει ο αξιωματικός.

    Αν ο εκλεγμένος στρατηγός θέλει να απαλλαγεί από τους κακούς αξιωματικούς χωρίς να χρεωθεί ο ίδιος το διωγμό τους, δεν έχει παρά να απευθυνθεί στους στρατιώτες του και να τους ρωτήσει όχι μόνο ποιούς θέλουν αλλά και ποιόυς δε θέλουν. Έτσι, και θα έχει κάθε νομιμοποίηση για να απαλλαγεί από τους ανεπιθύμητους και τους ανίκανους αλλά και θα έχει αναδείξει νέους στα αξιώματα με τον ίδιο τρόπο που αναδείχθηκε και ο ίδιος.

    • ό παγωτατζής avatar
      ό παγωτατζής @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/07/2011 12:29:16

      Ακριβώς έτσι!!!!!!

    • Scarface avatar
      Scarface @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/07/2011 12:52:18

      Η Τέχνη του Πολέμου, φίλε μου, είναι μνημείο στρατηγικής και τακτικών.
      Αρκεί όσοι τη μελετήσουν, να την κατανοήσουν...

      • o βουνίσιος avatar
        o βουνίσιος @ Scarface 09/07/2011 12:59:33

        Για να φτάσεις πρέπει να ξέρεις που πηγαίνεις

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Scarface 09/07/2011 16:04:53

        μεγάλο σχολείο ο στρατός ... τα στελέχη του είναι μεταξύ των καταλληλότερων ατόμων προκειμένου για οργανωτική ανασυγκρότηση σε κάθε τομέα

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/07/2011 15:02:51

      Γιαννη μου να συμπληρωσω οτι

      Πρεπει να γινει ΞΕΚΑΘΑΡΗ η ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ !.. μεχρι τοτε ακομη και ο Μ Αλεξανδρος ή Ναυαρχος Φορμιων ;) θα ηταν για στρατεγκο.

      ΠΠ

  23. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 09/07/2011 11:28:49

    Μνημονιογλείφτες, απάτριδοι, πασοκολάγνοι, λαθρολάγνοι, άσχετοι και παρτάκηδες, έξω...αλλά δεν ξέρω ποιο είναι το πιο συνετό...πριν ή μετά;
    ΥΓ: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και διά βίου μάθησης και..και...
    ΜΟ, Μπράβο

  24. zame avatar
    zame 09/07/2011 11:50:13

    Αυτο ( στην Συγγρού πανηγυρίζουν )..? δεν ηχει καλα στα αυτια μου..
    ερωτηση:..απο που Πηγάζει η χαρα ?
    ...απο το ΠΟΛΥ μεγαλο και πολυ ΔΥΣΚΟΛΟ εργο που ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να φερουν εις περας....?
    πραγματικα δεν το καταλαβαινω.. sorry

  25. raindog avatar
    raindog 09/07/2011 11:55:44

    Δεν αναφέρομαι σε τέτοια "στελέχη", να μας λείπουν. Αναφέρομαι σε ανθρώπους που "θέλουν και μπορούν". Εκείνους που εστιάζουν προσηλωμένοι στην αποστολή που τους ανέθεσαν, πιστεύοντας στον σκοπό και δημιουργώντας τις προϋποθέσεις επίτευξις των στόχων.
    Και οι διαδικασίες εσωτερικού ελέγχου επιβεβλημένες είναι. Όμως οι ηθικές αρετές, τιμιότητα, ακεραιότητα κλπ. αποδεικνύονται από τις πράξεις των ανθρώπων και από τίποτε άλλο. Ένα καλό background check είναι αρκετό.

  26. zame avatar
    zame 09/07/2011 12:09:02

    * δεν ξερω αν (η οργανωτική δομή της ΝΔ έχει καταντήσει λεγεώνα των ΚΑΠΗ.) χαχαχαα...καλοοο!
    καλα θα ητανε ΟΛΟΙ οι ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ (για ευνοητους επικοινωνιακα λογους σοβαρης διεκδικησης της ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ) ειτε με τον εναν- ειτε με τον αλλον τροπο..να περνανε μια "ΑΔΕΙΑ" εστω & περιορισμενου χρονου..και να προσφερανε τις
    ( ουτος η αλλως ειναι πολύτιμες προς γνωση & συμμόρφωση περισσοτερο και οχι ως λειτουργικές πλέον )
    ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ-ΓΝΩΣΕΙΣ τους ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ.(κατι σαν το..Μη ΤΖΙΖ...ενα πραγμα)

    η ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΚΕΨΗΣ & ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ειναι ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟΣ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
    που μονον οταν στοχεύεις το ανέφικτο..θα σου έρθει το ικανοποιητικό..

  27. yiannos avatar
    yiannos 09/07/2011 12:38:46

    το περιεχόμενο του άρθρου είναι ορθό.

    η ΝΔ χρειάζεται 3 πράγματα για να μπορέσει να κερδίσει εκλογές:

    1. να προκαλέσει εκλογές εντός του 2011
    2. να αντικαταστήσει τους άχρηστους
    3. να παρουσιάσει νέα πρόσωπα, όχι με μοναδικό κριτήριο τους "δικούς" οποιουδήποτε

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ yiannos 09/07/2011 16:08:22

      με άλλη σειρά όμως: 2-3-1 (χωρίς χρονικό όριο)

  28. Scarface avatar
    Scarface 09/07/2011 13:03:35

    "Το πολιτικό προσωπικό της ΝΔ, με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις, αδυνατεί να παρακολουθήσει τις κατακλυσμιαίες αλλαγές που συμβαίνουν στην ελληνική κοινωνία. Με αποτέλεσμα να κλείνεται περισσότερο στα γραφεία και να λειτουργεί “αμυντικά”, ή ακόμα και “επιθετικά” προς τον λαό που εξεγείρεται."

    Το πολιτικό προσωπικό και δει της ΝΔ, αρνείται να καταλάβει τη συμβαίνει στην κοινωνία και το χειρότερο, όταν κάτι αντιλαμβάνεται ...στρουθοκαμηλίζει!!!

    Όλοι δε όταν κάνουν παρόμοιες επισημάνσεις ...εννοούν τους άλλους και τους εαυτούς τους, θεωρούν ότι δεν τους αφορά. Όταν ο Σαμαράς στηλιτεύει συμπεριφορές και πρόσωπα, όλοι συμφωνούν μαζί του, αλλά αυτά αφορούν ...τους άλλους όχι "εμάς".
    Και αυτό γιατί κανένας απ αυτούς δεν έχει τα γκατς να κάνει αυτό που επιβάλει η κοινή λογική και η προσωπική τους αξιοπρέπεια -εάν και εφόσον διαθέτουν-.

  29. Εγώ avatar
    Εγώ 09/07/2011 13:30:50

    Το να ζητάς από την ΝΔ ανανέωση είναι σαν να ζητάς από το Πασοκ να τα βάλει με το γραφειοκρατικό κράτος. Η υπερσυντηρητική πτέρυγα της ΝΔ προτίμα να βρίσκεται το κόμμα σε μόνιμη αντιπολίτευση, παρά χάσει τα προνόμια της. Είναι κι αυτό ένα από τα αρνητικά στοιχειά του συντηρητισμού. Ενώ βλέπεις στα άλλα κόμματα να βάζουν στην άκρη το ατομικό τους συμφέρον για χάρη του κόμματος, στη ΝΔ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

    Γι’ αυτό άμα θέλει ο Σαμαράς αύριο να κυβερνήσει χωρίς να έχει τους δελφίνους να υπονομεύουν την θέση του, πρέπει να πάρει από τώρα τα μετρά του, που σημαίνει έμμεση αλλαγή προσώπων και απόρριψη των παλαιοκομματικών αντιλήψεων. Επίσης προκειμένου να γίνεις πειστικός στην κοινωνία πρέπει πρώτα να αλλάξεις το κόμμα σου ριζικά και μετά να απαιτείς από τον κόσμο να συνεργαστεί σε μια «νέα μεταπολίτευση».

    Μια συμβουλή που του έδωσαν οταν κατέβηκε στην Κρήτη ήταν: «Ότι δεν λύνεται, κόβεται». Γι’ αυτό άμα θέλει να μην έχει την τύχη του Καραμανλή, καλά θα κάνει την λάβει σοβαρά υπόψη του. Οι εποχές που οι οπαδοί των κομμάτων προσκυνούσαν και λιβάνιζαν πρόσωπα και καταστάσεις, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Στην πολιτική δεν μετράνε τα λογία, άλλα κυρίως οι πράξεις.

  30. factorx avatar
    factorx 09/07/2011 14:35:53

    Εφόσον ο χρόνος της εγκυκλίου έληξε και κανένας πλην δυο δεν παραιτήθηκε από τα κεντρικά στελέχη, ο Σαμαράς πρέπει τώρα ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΊ ΠΛΈΟΝ ΥΠΟΨΉΦΙΟΥΣ και να αναζητήσει υποψηφίους στην κοινωνία.

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ factorx 09/07/2011 14:43:23

      Έτσι ακριβώς, Φάκτορα! Έθεσαν εαυτούς εκτός του εκλέγεσθαι.

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ίωνας 09/07/2011 20:14:26

        Σημαντικό. Θὰ τηρηθεῖ;

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ factorx 09/07/2011 20:29:01

      Αγαπητέ Φάκτορα, σε παρακαλώ μην παίρνεις όρκο, γι αυτό. Όσο λογικό και απολύτως ηθικό κι αν είναι η θεσμοθέτηση του ασυμβίβαστου, μεταξύ υποψηφίου και υπευθύνου κομματικού στελέχους, δεν θα περπατήσει!

      Δεν είναι καθόλου εύκολο σε ένα κόμμα όπου, ο παραγοντισμός και οι άνισες ευκαιρίες και αφετηρίες βασίλευαν για χρόνια, να τις ξεριζώσεις από τη μια στιγμή στην άλλη. Πάντα κάποιοι θεωρούν εαυτούς, πιο ίσους από τους ίσους!

      Οι ζεστοθεσούληδες, σε όλα τα επίπεδα, δεν εξέλειπαν ποτέ. Δες την τελική κατάταξη των υποψηφίων, για τη Π.Ε. από το περυσινό συνέδριο και θα πεισθείς για την ανημποριά της ανανέωσης. Έχει μακρύ και δύσβατο δρόμο μπροστά του ο Αντώνης.

    • man8os avatar
      man8os @ factorx 09/07/2011 21:02:09

      Σωστος Φακτορα!
      Για να δουμε αν θα το πραξει...

  31. Ίωνας avatar
    Ίωνας 09/07/2011 14:42:01

    Ξέρει πολύ καλά ΤΙ, ΠΟΤΕ και κυρίως ΓΙΑΤΙ το κάνει ο Αντώνης Σαμαράς. Εμπιστοσύνη στον Αρχηγό!

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ίωνας 09/07/2011 20:16:47

      Ναί, ἀλλὰ μὲ τὸν μεσσιανισμὸ δὲν βοηθᾶμε οὔτε τὸν Σαμαρᾶ, οὔτε τὴν πατρίδα οὔτε τὴ ΝΔ.

  32. Linus avatar
    Linus 09/07/2011 15:43:18

    Γράφετε, "Το πολιτικό προσωπικό της ΝΔ, με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις, αδυνατεί να παρακολουθήσει τις κατακλυσμιαίες αλλαγές που συμβαίνουν στην ελληνική κοινωνία. Με αποτέλεσμα να κλείνεται περισσότερο στα γραφεία και να λειτουργεί “αμυντικά”, ή ακόμα και “επιθετικά” προς τον λαό που εξεγείρεται."
    Το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας,θα έχει την τύχη του Πασοκ,και πάρτε το χαμπάρι.Ο κόσμος στις πλατείες φωνάζει για αλλαγή πολιτικού συστήματος,θέλοντας να ρίξει στο πυρ το εξωτέρων τα κόμματα που με την πολιτική τους,και τις πελατειακές τους σχέσεις έφεραν τον τόπο στο χείλος του γκρεμού.Παρ όλη την κρίση και τα κοινωνικά αδιέξοδα το κόμμα θα αξιωματικής αντιπολιτευσης,ζει στον δικό του κομματικό-πελατειακό κόσμο.Επί 35 χρονια τα κόμματα απέδειξαν την ανεπάρκεια τους και τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει,εκτος αν έρθουν άθρωποι,που να μην ανήκουν σε κομματικά στρατόπεδα.
    Οι μεγάλες κοινωνικές αλλαγές που έρχονται,δεν συγκινούν και πολλούς.Δυστυχώς υπάρχουν ακόμα πελάτες κομματων όπως εσείς του "antinews" που περιμένετε από προδότες να ηγηθούν της χώρας.Υπάρχουν πολίτες που φωνάζουν στις πλατείες,τους πήρατε χαμπάρι;

  33. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 09/07/2011 16:19:32

    μια γνωμη για το τι θελει η κοινωνια και οχι απο το μυαλο μου, γραφω σε αρθρο του antinews , σχετικα με την γκερεκου σημερα.
    επιπλεον αυτο το λεγομενο ''κεντρο'', νεοφιλελευθεροι κλπ λαμογια περισσοτερο στο προφιλ πασοκ κλπ εξαπτερυγων ανηκουν , παρα στην νεα δημοκρατια.
    ας τους αφησουμε στην γωνια και να κοιταξουμε την συναντηση με τη αληθινη δεξια.
    ισως ακουστει λιγο περιεργο , αλλα η ελλαδα πρεπει να εχει δεξια και αριστερα.
    τα υπολοιπα ειναι για να δημιουργουν σκονη μονο και να θολωνουν τα νερα.
    βεβαια καμια σχεση δεξιας και αριστερας του εμφυλιου, που δημιουργησε ο παππους του γαπ, ο αλλος ''σωτηρας'' της ελλαδας μας.

  34. aristeidis avatar
    aristeidis 09/07/2011 17:30:16

    Διαβάστε κ αυτό αν θέλετε
    Άνοιγμα στο κόμμα έκανε ,άνοιγμα στην κοινωνία τώρα!!!
    http://logia-starata.blogspot.com/2011/01/blog-post_31.html
    κ
    Η μεγάλη ευκαιρία και η ευθύνη του Αντώνη Σαμαρά
    http://logia-starata.blogspot.com/2011/01/blog-post_1753.html

  35. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 09/07/2011 17:55:35

    Κατά τη προσωπική μου γνώμη,το κείμενο θέτει ΥΓΙΕΣΤΑΤΟΥΣ προβληματισμούς ως προς τη λειτουργία και παρουσία της παράταξης.Επιτέλους,στη Συγγρού, ν'αφουγκραστούν τις απαιτήσεις των καιρών.

  36. Alx avatar
    Alx 09/07/2011 19:06:10

    Η απορία είναι εύλογη σε όλους. Πως θα μπορέσει ο Σαμαράς να κυβερνήσει με το χρεωκοπημένο προσωπικό πρώτης γραμμής που διαθέτει η ΝΔ. Πως θα μπορέσει να σταθεί ένας τέτοιος άνθρωπος που αγαπαέι την τόσο την Ελλάδα χωρίς ανανέωση με ικανά στελέχή απέναντι σε ένα ΠΑΣΟΚ με συνδικαλιτές σκληροπυρηνικούς που τώρα έχουν λουφάξει σε μια τόσο δύσκολη περίοδο;
    Με την υπάρχουσα εικόνα δείχνει απελπιστηκά μόνος. Ο μόνος. Και όπως λένε ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.

  37. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 09/07/2011 20:28:09

    Σίγουρα ὑπάρχει στρατηγική, δὲν ἔχω ἀμφιβολία περὶ αὐτοῦ. Ἀλλὰ ποῦ'ν'τη ρὲ παιδιά; Σύμφωνα μὲ τὰ τοῦ ἄρθρου, ἐδῶ καὶ 9 μέρες θὰ ἔπρεπε νὰ εἴχαμε θεαματικὲς ἐκπαραθυρώσεις.

    Βασικό: ὅταν δὲ συμβαίνει καμιὰ ἀλλαγή, λὲς "ὑπομονή". Ὅταν συμβαίνουν μισὲς ἀλλαγές, τότε εἶναι ποὺ σὲ πιάνει ἡ ἀνησυχία. Παράδειγμα καθαρὰ σημειολογικό: ἡ ἴδια ἀκριβῶς κλαμπο-ΔΑΠ κατέβηκε φέτος στὶς λεγόμενες φοιτητικὲς ἐκλογὲς μὲ σύνθημα "δύναμή μας οἱ ἰδέες μας" ἢ κάτι τέτοιο. Ἐν τῷ μεταξύ, οἱ νοοτροπίες φυσικὰ δὲν ἄλλαξαν- πῶς θὰ μποροῦσαν ἄλλως τε χωρὶς... ἐκκένωση. Ἅμα εἶναι ν' ἀλλάζουν τὰ συνθήματα μὰ ὄχι τὸ περιεχόμενο ἢ τὰ στελέχη, θὰ μᾶς φάει ἡ μαρμάγκα, τὸ φίδι τὸ μαῦρο!

  38. drakon avatar
    drakon 10/07/2011 19:03:28

    Το ζήτημα των προσώπων είναι δευτερεύον.
    Πρωτίστως η παράταξη της ΝΔ μέσω του Α.Σαμαρά οφείλει να σταματήσει "να πατά σε δύο βάρκες".
    Αν υπήρχε ξεκάθαρη αντι-μνημονιακή θέση η ΝΔ θα έπαιρνε σήμερα 40%
    Είναι ανακόλουθο να καταψηφίζεις το Μεσοπρόθεσμο και να ψηφίζεις μερικά τον εφαρμοστικό,που καταλύει το Σύνταγμα,την εδαφική ακεραιότητα της Ελλάδας ,την ελευθερία του ελληνικού λαού,ενώ οδηγεί το βιοτικό επίπεδο στα επίπεδα των αρχών του 20ου αιώνα.
    Οσο για τις ιδιωτικοπόιήσεις υπηρεσιών κοινής ωφέλειας ακόμη και ο νεοφιλελεύθερος Μάνος δήλωνε πρόσφατα ότι είναι εναντίον γιατί σήμερα με τη κρίση που υπάρχει θα πουληθούν για ένα κομμάτι ψωμί,αλλά και γιατί πουθενά στον εφαρμοστικό δεν προβλέπεται η σύσταση κρατικής αρχής επίβλεψης των εταιρειών που θα αγοράσουν το νερό,την ενέργεια,τις συγκοινωνίες .
    Εν είδει παραδείγματος αναφέρω ότι ακόμη και η ακρως νεοφιλελευθερη Μ.Θάτσερ όταν ιδιωτικοποίησε το νερό δημιούργησε κρατική επιτροπή ελέγχου της ποιότητας του νερού που θα κατανάλωναν οι Βρετανοί .Ακόμη προβλεπόταν τι θα γίνει με το νερό σε περίπτωση χρεωκοπίας της αγοράστριας εταιρείας.
    Η ΝΔ όφειλε να μην ψηφίσει ούτε ένα άρθρο του εφαρμοστικού για να μην δώσει την εντύπωση συνέργειας με τις δοσιλογικές πολιτικές του ΠΑΣΟΚ.
    Ας ελπίσουθμε ότι θα βάλει μυαλό στη ψήφιση των επόμενων μνημονίων που δεν θα αργήσουν να έρθουν εν όψει της 6ης δόσης.

  39. dead by dawn avatar
    dead by dawn 10/07/2011 19:24:14

    Συμφωνω με τον drakon,η Ν.Δ. πρεπει να ξεκαθαρισει την σταση της σχετικα με το μνημονιο κα το μεσοπροθεσμο,αλλιως θα πατωσει και αυτη στις εκλογες,οπως και το ΠΑΣΟΚ.
    Δεν ειναι σοβαρο να ψηφιζει το μισο εφαρμοστικο,που ξεπουλαει τα παντα και επιπλεον κανει το Συνταγμα κουρελοχαρτο,καταργωντας την Εθνικη κυριαρχια.
    Που πηγε ο πατριωτισμος της Ν.Δ.?

  40. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 10/07/2011 21:17:34

    ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΩΝ ΝΟΔΕ ΗΣΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ.
    ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ,ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΗΜΑ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ(ΚΥΡΙΩΣ ΧΡΟΝΟ-ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ).

  41. mixalis avatar
    mixalis 11/07/2011 01:06:15

    oloi mazi envmenoi gia thn nikh

  42. nikos karas avatar
    nikos karas 11/07/2011 10:42:49

    αν θελει να δει ασπροπροσωπο να τελειωνει με τους καραγκιοσζηδες.

  43. Σ.Β. avatar
    Σ.Β. 12/07/2011 14:00:42

    Να 'σου και ο ..Κούλης Μητσοτάκης, τούκα-πρό, σάς την έφερε !

    Να και τ' αμάξι παράδοση, να και δεν θέλει πληρωμή από συμμετοχή του σε Επιτροπές !

    Γιατί δεν το είχε πράξει - απαιτήσει 0 Πρόεδρος εδώ και μήνες, γιά όλη την Κοιν. Ομάδα ; Πιστεύετε ότι δεν θα είχε απήχηση ή ότι θα τον κατηγορούσαν για λαικισμό ; Ε, και ; Ας τον κατηγορούσαν. Θα είχε ή όχι απήχηση στούς πολίτες, γενικά ;

  44. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 15/07/2011 10:55:19

    Ο Σαμαράς θα παρουσιάσει ανανεωμένα ψηφοδέλτια με πολλά φρέσκα, ικανά και άξια πρόσωπα. Το θέμα είναι να κινητοποιηθεί η βάση και να σταυρώσει τους σωστούς (γιατί σίγουρα μέσα στα ψηφοδέλτια θα κρατηθούν και κάποιες ισορροπίες και θα μπουν και πρόσωπα φθαρμένα και παλιά). Στο χέρι μας είναι. Αν δεν το κάνουμε, είμαστε άξιοι της μοίρας μας και ας μην γκρινιάζουμε μετά...

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 15/07/2011 16:57:33

      Σωστόοοοοος!!!!!!!!!!!!

  45. dead by dawn avatar
    dead by dawn 18/07/2011 12:18:41

    Εαν γεμισει τα ψηφοδελτια με γιους και κορες πρωην βουλευτων,τοτε αστα να παν στον διαολο ! (απο ρεπορταζ απο Θεσσαλονικη που διαβασα,υπαρχουν δυστυχως πολλα τετοια φαινομενα)

  46. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 18/07/2011 15:44:22

    Παραιτήθηκε κανένας ἄλλος ἢ ἀκόμα;;;

  47. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 24/07/2011 13:57:20

    ...τίποτα ἀκόμα;...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.