#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/06/2012 15:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ανάπηρη ελληνική δημοκρατία ξεμπροστιάστηκε στην τηλεόραση

"Σώσον Κύριε τον Λαόν σου"



 Ο Κασιδιάρης έκανε φάουλ να χτυπήσει γυναίκα. Τελεία.

Έκανε λάθος να πετάξει νερό σε συνομιλητή του. Τελεία.

Η κυρία Κανέλλη απεκάλεσε τον Κασιδιάρη: “σφαγέα εργατών”, “γερμανοτσολιά”, “είσαι καλά μωρέ;” και “φασισταριό”. Εντέλει, σηκώθηκε και του πέταξε στο πρόσωπο μιαν εφημερίδα!

Η δε κυρία  Δούρου (ως μη όφειλε) του πέταξε “μπηχτή” για το δικαστήριο που είχε με τον απαξιωτικότερο τρόπο!

Συμπέρασμα:

1. αν ο Κασιδιάρης δεν αντιδρούσε όπως αντέδρασε, όλα αυτά που προηγήθηκαν θα “περνούσαν” αδιάφορα ως μέρος του πολιτισμένου και “δημοκρατικού διαλόγου”. ΔΕΝ ήταν όμως!

2. αντιδρώντας ο Κασιδιάρης με αυτόν τον τρόπο, όχι μονάχα έχασε το δίκιο του αλλά πήγε τον “δημοκρατικό διάλογο” ένα βήμα παραπέρα !!! Στο ρίνγκ !!!

Η ξεβράκωτη Ελληνική Δημοκρατία σήμερα βγήκε στο μπαλκόνι. Θα έπρεπε όλοι μας να νιώθουμε ντροπή έγραψε πολύ σωστά ο Akenaton.

Έχουμε κατά καιρούς γράψει για το "τέλος της Μεταπολίτευσης" και την προσπάθεια τουλάχιστον για μια νέα αρχή για την Ελλάδα. Μια νέα περίοδο όπου τα συστήματα, οι οικογένειες, οι βαρόνοι, τα λαμόγια, οι νταβατζήδες, οι λογοπλόκοι και οι κήνσορες του χαβαλέ μαζί με τους κάθε είδους δυνάστες αυτής της χώρας και της αξιοπρέπειάς μας θα κάνουν πέρα προκειμένου το λόγο να λάβει ο λαός και οι άριστοι.

Ναι καλά, μην φάτε, το βράδυ θα έχουμε γλαρόσουπα.

Γράφαμε πριν από τις προηγούμενες εκλογές:

Φανταστείτε μόνο το πολιτικό και κοινωνικό μπάχαλο που θα επικρατήσει αν επιβεβαιωθούν οι δημοσκοπήσεις και μετά τις εκλογές της 6ης Μαΐου θα έχουμε μια  νέα Βουλή με 8-10 κόμματα, μεταξύ αυτών ο Καμμένος, η Χρυσή Αυγή και κάνα δύο άλλοι συν τους γνωστούς υπόλοιπους.

Πρώτη ημέρα στη Βουλή, λοιπόν, και πάει ο Αρχιεπίσκοπος να τους ορκίσει. Η Χρυσή Αυγή μπαίνει στη Βουλή με το βήμα της χήνας, χαιρετά ναζιστικά.Το βλέπουν αυτό οι υπόλοιποι και γίνεται χαμός. Το ΚΚΕ ορμάει στους Χρυσαυγίτες, αναλαμβάνουν τα ΚΝΑΤ και παίζουν ξύλο με τα νεοφασιστάκια σαν τον Μιχαλολιάκο και τον Παναγιώταρο, κάποιοι βγάζουν και μερικά σφυροδρέπανα, ο Τσίπρας και οι δικοί του πλακώνονται με τους «εχθρούς», ο Καμμένος φωνάζει για τους Ελοχίμ και για διεθνή συνωμοσία,  Νεοδημοκράτες και Πασόκοι, πιο συγκρατημένοι, … πετάνε τα ντοσιέ τους και καμιά καρέκλα στους υπόλοιπους, ή κρύβονται κάτω από τα έδρανα.Και στη μέση ο Αρχιεπίσκοπος παθαίνει παράκρουση και ψέλνει το «Σώσον Κύριε τον Λαόν Σου».

Δεν είναι εικόνα επιστημονικής φαντασίας, μπορεί να γίνει εύκολα την πρώτη ημέρα της νέας Βουλής και να επαναλαμβάνεται τις άλλες ημέρες. Αυτό θέλουμε, μια Βουλή που να μοιάζει με την Κορέα που το ξύλο το έχουν σα να κάνουν προσευχή;

Διαψευσθήκαμε ως προς τον τόπο και τον χρόνο. Το περιστατικό συνέβη σήμερα.

Μια  εβδομάδα πριν από τις εκλογές, τα μηνύματα είναι εξαιρετικά ανησυχητικά. Ο λαϊκισμός, η αδυναμία από ορισμένους να αρθρώσουν πολιτικό λόγο και πρόγραμμα, οι ακροαριστερές κραυγές και οι ακροδεξιοί τσαμπουκάδες, επικρατούν της σοβαρότητας και της ελπίδας.

Πολύ φοβούμαστε ότι όλα αυτά θα είναι η αρχή μιας πολύ πολύ σοβαρής πολιτικής και κοινωνικής κρίσης. Κι έτσι όπως έχουν τα πράγματα αυτή τη στιγμή η Ελλάδα είναι σε μια κλωστή κρεμασμένη.

Πρέπει λοιπόν όλοι να αναρωτηθούμε: Θέλουμε τέτοια Νέα Μεταπολίτευση;

[caption id="attachment_164915" align="alignnone" width="575" caption="Από σχόλιο στο Facebook"][/caption]

Καταδικάζουμε απερίφραστα την βία, από όπου και αν ασκείται, σε όποιον/α κι αν ασκείται. Όμως ο φασισμός έχει δυο χρώματα, κόκκινο και μαύρο. Εδώ και μερικές δεκαετίες βιώνουμε την κόκκινη βερσιόν στο πετσί μας: καταλήψεις, μολότοφ, Δεκεμβριανά, Μαρφίν. Δυστυχώς, οι “δεξιές” κυβερνήσεις προσπαθήσανε να συμβιβαστούν με το αριστερό παρακράτος που εξέθρεψε το ΠΑΣΟΚ σε αγαστή συνεργασία με τα διάφορα φασιστοειδή του αριστερού φάσματος. Τους ευχαριστήσαμε που μας προτιμήσανε για να αφοδεύσει ο συφερτός τους πάνω μας τη λοβοτομημένη ιδεοληψία τους και τα λαθρομεταναστολάγνα φετίχ τους. Τους παραχωρήσαμε βήμα και λόγο μέσα στην κοινωνία, αποϊδεολογικοποιώντας τη δεξιά και θάβοντας ακόμα και αυτά τα αριστερά ψήγματα χρυσού της κοινωνίας που είναι χρήσιμα για τον Δημοκρατικό Διάλογο κάτω από τόνους διεθνιστικής και αντεθνικής λάσπης. Και τι αντέταξε ο μέσος δεξιός ψηφοφόρος για να αντιμετωπίσει αυτό το συφερτό; Τον πορφυρογέννητο κο Καμμένο με τις συνωμοσιολογίες του περί αεροψεκασμών και την επικίνδυνη παιδική χαρά των λεβεντόπαιδων της Χρυσής Αυγής;

Στο σημείο που φτάσαμε , έχει μεγάλο πολιτικό και κοινωνικό ενδιαφέρον να δούμε την ψυχολογία του μέσου ψηφοφόρου της Χρυσής Αυγής, για να προλάβουμε τα χειρότερα. Η ΧΑ προσπαθεί ατσούμπαλα να κρύψει την ενασχόλησή της με το ναζισμό και το σατανισμό, τα οποία αποδεικνύονται το ίδιο εύκολα με το ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μαριονέτα ανθελληνικών συμφερόντων (δηλαδή με μια απλή αναζήτηση στο Google). Όμως οι ψηφοφόροι της ΧΑ δεν είναι ούτε σατανιστές, ούτε ναζιστές.  Έχοντας μιλήσει με αρκετούς στο κοινωνικά δίκτυα (εντάξει, έχοντας ανταλλάξει «καντήλια» είναι το ορθότερο), πραγματικά είναι η άλλη όψη του νομίσματος της αριστερίστικης «επαναστατικότητας». Με την ελίτ της αριστεράς να έχει καταλάβει τα «αστικά ανάκτορα» και τους γόνους της να καταφεύγουν στην επανάσταση του «ασύλου» από βαρεμάρα και ψευτοεπαναστατική κληρονομικότητα, είναι λογικό να σχηματιστεί δίπολο με τα παιδιά των λαϊκών και μικροαστικών οικογενειών που βλέπουν να λεηλατείται το μέλλον και η πατρίδα τους. Σκεφτείτε την ανωμαλία της ιδεολογίας των άκρων, οι ελιτιστές αστοί «αριστεροί» και οι λαϊκοί μεροκαματιάρηδες «δεξιοί».

Βλέπουμε επίσης μια μερίδα δεξιά προσκείμενων (κυρίως) συμπολιτών μα να έχει εναποθέσει τις ελπίδες της σε κουτσό άλογο, όχι από στοχευμένη μισαλλοδοξία, αλλά από πούρα αγανάκτηση και ζαλισμένη αφέλεια. Η ΧΑ δεν πρόκειται να «σώσει» κανέναν. Όχι γιατί έχει κρυφή ατζέντα, μαζί με το ΚΚΕ είναι ίσως οι πιο ξεκάθαροι πολιτικοί σχηματισμοί, αλλά γιατί είναι «ένα ποντίκι που βρυχάται». Μπορεί να αποτελείται από λεβεντόπαιδα, αλλά σήμερα αυτό δεν αρκεί. Γιατί ναι μεν οι εξαθλιωμένοι λαθρομετανάστες δεν φτουράνε μία, αλλά οι συγκάτοικοί της ΧΑ στο νόμισμα του φασισμού (της πλευράς με το κόκκινο χρώμα) έχουνε ορδές από ορκ, διασυνδέσεις με ότι πιο σάπιο έχει η Ελληνική κοινωνία και μια αισχρή τύποις απεριόριστη ιδεολογική «ασυλία».

Όποιος δεξιός και μη νομίζει πως θα διώξει το φάντασμα του αριστερού φασισμού που πλανάται τρεις δεκαετίες τώρα πάνω από τον τόπο με τζάμπα μαγκιές ας το ξανασκεφτεί. Σήμερα απέδειξε η ΧΑ ότι ακόμα και αυτόν τον άχαρο ρόλο που της έχει δοθεί, δεν μπορεί να τον παίξει. Είναι εκτός παιχνιδιού και το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δώσει πάτημα διαμαρτυρίας και ενδυνάμωσης σε αυτά που μας πονάνε. Οπότε στις 17 του Ιούνη ας προσέξουνε οι πραγματικοί πατριώτες να μην γίνουν αφελείς προβοκάτορες του συστήματος, «χαρίζοντάς» του πάλι έναν εύκολο και πασιφανή «εχθρό».

FactorX - TopGunZ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. blue nile avatar
    blue nile 07/06/2012 15:22:25

    Τα προσυμφωνημένα υπονοούμενα των άκρων...
    Ο Κασιδιάρης θα μπορούσε να απαντήσει στην Κανέλλη ότι δεν έχει δικαίωμα αυτή να τον αποκαλεί φασισταριό αν αναλογιστεί ότι όπου κυβέρνησε σφυροδρέπανο δεν υπήρξε δημοκρατία.
    Στη Δούρου θα μπορούσε να αντιτείνει τα περί υπεράσπισης από προβεβλημένα κομματικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ της 17Ν.
    Προτίμησε την χειροδικία...
    Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος αλλά πολλά δεν μου φαίνονται τόσο αυθόρμητα όσο δείχνουν...
    Είναι τυχαία η αύξηση των ποσοτών της ΧΑ να συμπέφτει με την αύξηση των ποσοστών των αριστερών κομμάτων;
    Η συγκρουσιακή πόλωση των αντίθετων άκρων μεταφέρει την ατζέντα σε διλήμματα που στη τελική βολεύουν και τους δύο.
    Βέβαια εδώ τα συντρόφια που είναι μανούλες στο να αξιοποιούν την κάθε ευκαιρία, καταφέρνουν και μεταφέρουν την αντιπαράθεση ΧΑ - λαθρομετανάστευση (αντιπαράθεση που αυτονόητα πριμοδοτεί τη ΧΑ) στο δίπολο: αριστερά - δεξιά. Όπου λόγω της μεταπολιτευτικής ιδεολογικής κυριαρχίας της αριστεράς η ΧΑ χάνει...

  2. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 07/06/2012 15:22:50

    Προσυπογράφω από τις Βρυξέλλες!!!!!
    Κατάντια!!!
    Ντροπή!!!
    Αμετροέπεια!!!

    Θυμήσου στις 17 Ιουνίου ότι:
    1ον: πρέπει να πας να ψηφίσεις,
    2ον: τί οφείλεις να ψηφίσεις για το μέλλον της Ελλάδας και
    3οω: ποιούς πρέπει να καταψηφίσεις!!!

    Ώριμε Έλληνα Ψηφοφόρε!!!!!

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/06/2012 15:26:04

    Όσο κομουνιστής είναι ο Τσιπρανδρέου, άλλο τόσο είναι και η Κανέλη.
    Κομουνισμός σημαίνει να παίζεις το κεφάλι σου κορώνα γράμματα σε δύσκολες συνθήκες, και σε καθεστώς παρανομίας ή ημιπαρανομίας, όπως οι παλιοί αγωνιστές (σωστά ή λάθος δεν έχει σημασία).
    Όχι να περιφέρεσαι στα μπαράκια και στα πάνελ, σε συνθήκες κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, με αστυνομική φρουρά, με ασυλία, με χίλια δυο προνόμια, και μισθό €10.000, και να πουλάς φούμαρα επί παντός επιστητού, παριστάνοντας τον αγωνιστή.
    Λίγα χαστούκια ποτέ δεν έβλαψαν κανέναν.
    (Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο εν λόγω χρυσαυγίτης είναι διαταραγμένη προσωπικότητα, αλλά αυτό είναι έτερον εκάτερον).

    • blue nile avatar
      blue nile @ Strange Attractor 07/06/2012 15:33:32

      Όχι μόνο δεν έβλαψαν αλλά από εδώ και πέρα η Κανέλλη θα πρέπει να στέλνει στην γιορτή του Κασιδιάρη ευχετήριες κάρτες.
      Τη θαύμασε όλη η Ελλάδα στο ρόλο του θύματος (αφού είχε σύρει τα εξ'αμάξης στον χυσαυγίτη) . Το σημαντκότερο η βάσανος της ήταν πολύ μεγαλυτέρα του ότι υπέστη η στριζοδούρου που απλά δροσίστηκε...

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ blue nile 07/06/2012 16:07:56

        Μή σοῦ ποῶ ὃτι ἡ Δούρου θά ζήλεψε κιόλας τήν Κανέλλη γιά τίς ψιλές...,σοῦ λέει,τό νερό δέν φαίνεται τόσο άκραῖο γιά νά δείχνω θύμα,γιατί νά μήν εἶναι τιραμόλα τό λεβεντόπαιδο νά μέ φτάσει κι ἐμένα στήν ἂλλη ἂκρη...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ blue nile 07/06/2012 16:36:43

        Συνάντηση κόβας άνευ της αφεντιάς μου? Καλάαααα....

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Strange Attractor 07/06/2012 16:01:09

      Παλιοκουμούνι...

    • Mara avatar
      Mara @ Strange Attractor 07/06/2012 17:47:46

      Strange να αγιάσει το χεράκι σου!!!

      38 χρόνια τα χαστούκια, οι μπουνιές, οι κλωτσιές του κόκκινου φασισταριού, έχουνε ΜΕΛΑΝΙΑΣΕΙ τους πολίτες μιάς ολόκληρης χώρας.
      Τρώνε και πίνουνε τόσα χρόνια από τις σάρκες του κράτους και το παίζουν προοδευτικοί δημοκράτες.
      Έχουν διαλύσει τα πάντα και μιλάνε και από πάνω.....
      Ποιοί???? οι ανθέλληνες, οι λαθρολάγνοι, οι άθεοι.

      Βρέ.... άι σιχτίρ.....

  4. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 07/06/2012 15:32:29

    Να προσέξουν όλοι αυτοί( οι πολιτειακοί παράγοντες, τα ΜΜΕ και, κυρίως, τα κόμματα) που διαρηγνύουν τα ιμάτιά τους με για την ομολογουμένως απαράδεκτη ενέργεια του εκπροσώπου της Χ. Α να πουν όλη την αλήθεια στον ελληνικό λαό για την σημερινή τραγική κατάσταση, και να μην επιχαίρουν απλώς με το σημερινό ατόπημα της Χ.Α. Αντιθέτως, να φροντίσουν να δώσουν λύσεις.

    Διότι, αν μετεκλογικά η κατάσταση χειροτερέψει, το μεταπολιτευτικό πολιτικό οικοδόμημα θα καταρρεύσει με πάταγο και τότε πολύ φοβάμαι ότι ο κόσμος, μέσα στην αγανάκτησή του, ίσως αναδείξει την Χ. Α σε προνομιακό συνομιλητή...

  5. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 07/06/2012 15:33:23

    ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ: Να ξεκαθαρίσω πρώτα πως είμαι ένας από τους εχθρούς της Χρυσής Αυγής. Ο κυριώτερος λόγος έιναι ότι το κόμμα αυτό είναι αντιχριστιανικό και αντιδημοκρατικό. Η αλήθεια για το περιστατικό αυτό είναι ότι η συμπεριφορά του πάνελ απέναντι στον Κασιδιάρη ήταν προκλητική. Το αποτέλεσμα ήταν να σπάσουν τα νεύρα του Κασιδιάρη και να φερθεί με ακόμα πιο προκλητικό τρόπο. Το συμπέρασμα είναι πως ο Κασιδιάρης είναι τελείως ακατάλληλος για να είναι βουλευτής. Επίσης τελείως ανεπαρκής είναι και ο Μιχαλολιάκος για αρχηγός κόμματος. Και ο Μιχαλολιάκος πρέπει να καταδικάσει την συμπεριφορά του Κασιδιάρη και ο Κασιδιάρης πρέπει να ζητήσει δημόσια συγνώμη για τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρθηκε. Επίσης και η συμπεριφορά του ΣΥΡΙΖΑ και των κομμάτων που λένε ότι δεν συζητάμε με την Χρυσή Αυγή είναι και αυτή αντιχριστιανική και αντιδημοκρατική. Και τέλος η δημοκρατία μας δεν κινδυνεύει από την Χρυσή Αυγή. Κινδυνεύει από την απουσία του κράτους μας. Η φύση μισεί το κενό και το κενό του κράτους μας το κάλυψε με την Χρυσή Αυγή.

  6. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 07/06/2012 15:36:04

    A, ωραία ας επιστρέψουμε στις εποχές που εδώ στο Antinews είχαμε έντονες εσωτερικές διαφωνίες οι στηρίζοντες Σαμαρά, γιατί παραβαρεθήκαμε με την απόλυτη συμφωνία.
    Λοιπόν με το συμπάθειο αλλά το άρθρο είναι γονατογραφία που θα λέγε και ο Αντώνης.
    Δια της γενίκευσης η απλούστευση. Πολλές μικρές μεμονωμένες αλήθειες, ασύνδετες, που φτιάχνουν ένα ψέμα.
    Εξηγούμαι:
    1." Σκεφτείτε την ανωμαλία της ιδεολογίας των άκρων, οι ελιτιστές αστοί «αριστεροί» και οι λαϊκοί μεροκαματιάρηδες «δεξιοί»."
    Τι γενίκευση είναι αυτή; Ναι στις καταλήψεις λχ του Πολυτεχνείου υπήρχε ικανός αριθμός παιδιών των ΒΠ αλλά όχι ηπλειοψηφία. Όποιος έχει περπατήσει κοντά στα μπλοκ του Συριζα, ή λχ της Ανταρσίας θα δει πως ελιτιστές αριστεροι αστοί δεν υπάρχουν εκεί. Να μιλάγαμε για το κόμμα Κουβέλη εντάξει. Αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ έχει λαικό κόσμο ως επί το πλείστον, παραπλανημένο, εμποτισμένο με τσιπραίικο λαικισμό και ψέμματα και εκεί είναι το πρόβλημα.

    2. Η Χρυσή Αυγή αποτελείται από "λεβεντόπαιδα"; Μήπως κάτι δεν κατάλαβα; Κάποια κρυμμένεη ειρωνεία μήπως ; Ειλικρινά το λέω. Εδώ μέχρι και ο επικεφαλής του ψηφοδελτίου του Λάος Πλεύρης προχθές τους είπε άνανδρους που επιτίθενται πολλοί σε έναν και μιλάτε για λεβεντόπαιδα; Μάλλον εγώ δεν θα κατάλαβα το νόημα των γραφομένων...Μια φορά λεβεντόπαιδα δεν είναι.
    Πολιτικά αναλφάβητα λούμπεν στοιχεία είναι οι πλέον έντιμοι εξ αυτών. Γιατί υπάρχουν και οι "επαγγελματίες" εθνικιστές. Του μεροκάματου. Μια φορά το λεβεντόπαιδα διόρθωστε το παιδιά, είναι εντελώς άστοχο.

    3. Κανέναν αριστερό φασισμό δεν θέλει να διώξει ο "αστός" ψηφοφόρος που το ρίχνει στην ΧΑ. Είναι απογοητευμένος από τα "παλαιά κόμματα", δυστυχώς με την συγκυβέρνηση με τους πράσινους ολετήρες ο Σαμαράς ταυτίστηκε υποσυείδητα στο μυαλό πολλών με το παλιό, ο Καρατζαφέρης ευτελίστηκε μόνος του, ο Καμμένος είναι κλόουν- λαικιστής και έτσι πολλοί βρήκαν δίεξοδο στην ΧΑ, το "κρύψιμο" της οποίας από τα ΜΜΕ την βοήθησε. Ποιός αριστερός φασισμός; Οι λέξεις έχουν σημασία και όταν το δίκιο σου το τραβάς στα άκρα το χάνεις. Αλλό πράγμα η κατεδαφιζόμενη από τον Σαμαρά ιδεολογική κυριαρχία της αριστεράς( και μάλιστα της ροζ) και άλλο να μιλαμε για αριστερό φασισμό.
    Διότο μόλις μιλάς για αριστερό φασισμό θα σου πει ο πολίτης: "ε τον αριστερό φασισμό δεν τον πολεμάω με τον Παυλόπουλο ή με τον Ψυχάρη, φέρτε μου τον Κασιδιάρη". Αυτοεκπληρούμενη προφητεία ένα πράγμα , γι΄αυτό να προσέχουμε τα λόγια μας και τις λέξεις μας.

    υγ: δεν είναι 17 "Ιούνη". Είναι 17 Ιουνίου.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Κώστας ΜΠ 07/06/2012 15:44:45

      Προφανώς και για μια ακόμα φορά δεν έχεις πάρει χαμπάρι τι γίνεται στην κοινωνία.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Κώστας ΜΠ 07/06/2012 16:45:58

      Το λεβεντόπαιδα είναι κάτι σαν το μπάχαλα, κλασικός "τίτλος". Ναι μεν έχει πιο θετική αύρα, αλλά είναι και άκρως ειρωνικό. Η μη γνώση σας του χαρακτηρισμού αυτού δείχνει μόνο άγνοιά σας επί των τεκταινόμενων στην κοινωνία. Όσο δε για τους δε Συριζαίους στα πανεπιστήμια επιτρέψτε μου να ξέρω ως δεινόσαυρος της φοιτητικής ιδιότητας ότι η απλυσιά στο πανεπιστήμιο είναι κυρίως "φορεσιά" και μετά βγαίνουν τα iPhone. Για τη δε ύπαρξη ή όχι του αριστερού φασισμού και το κατά πόσο ενδείκνυται η αντιμετώπισή του με τους Κασσιδιάρηδες ρωτήστε τους συγγενείς των θυμάτων της τρομοκρατίας. Για το δε Ιούνη-Ιουνίου, συγχαρητήρια, μετά από μια σελίδα επίδειξης άγνοιας του τι γίνεται έξω, μας κατατροπώσατε με τη φιλολογική σας παρατήρηση. Googlάρετέ το και θα βρείτε περίπου 1,5 εκ. ακόμα αγράμματους να διορθώσετε...

    • Mara avatar
      Mara @ Κώστας ΜΠ 07/06/2012 18:04:06

      Αγαπητέ Κώστα, πιό ασύνδετα από αυτά που γράφεις εσύ δεν υπάρχουν.

      Την στημένη πρόκληση της αριστεράς για να παγιδεύσουν τον ανυποψίαστο, άπειρο και θερμόαιμο βέβαια Κασιδιάρη από πρακτικές και μεθοδεύσεις σταλινικού τύπου, δεν την βλέπεις????
      Θέλανε να δημιουργήσουν το σκηνικό με σκοπό να θέσουν το κόμμα της Χ.Α εκτός βουλής.
      Αυτός ήταν ο στόχος. Και θα το δείς στην συνέχεια......
      Χεσμένο το πολιτικό σύστημα από το ίδιο το δημιούργημα του.

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ Mara 07/06/2012 18:17:35

        Μara,
        όχι δεν βλέπω καμία στημένη πρόκληση. Βλέπω μια κλασσική ελληνική τηλεοπτική κοκορομαχία που εκτρέπεται σε ύβρεις( φασισταριό, παλιοκομμούνι) και έναν ολφάνερα ψυχοπαθή τύπο να διαβαίνει τον Ρουβίκωνα και να βιαιοπραγεί.
        Αλήθεια τον διάλογο Πλεύρη- Κασιδιάρη που πάλι λίγο έκλειψε να παίξουν ξύλο τον είδες; Και αυτός στημένος; Ή όλοι την στήνουν στον "άπειρο" Κασιδιάρη ή αυτός εκτός από τραμπούκος είναι και βλαξ , μια που αφήνεται να δείξει τον τραμπουκισμό του στο πανελλήνιο. Τί σου φαίνεται πιθανώτερο;

        • Mara avatar
          Mara @ Κώστας ΜΠ 07/06/2012 20:55:51

          Ναί, είναι ένας ανεγκέφαλος θερμόαιμος και ωμός τραμπούκος.
          Σίγουρα όμως δεν είναι ένας εκπαιδευμένος.... προβοκάτορας να πετάει την μπάλα στην εξέδρα παραπλανώντας τον κόσμο με αριστερά παραμύθια τύπου Σύριζα.
          Σφάξανε τον άνθρωπο στην Ηπείρου με την έγκυο γυναίκα και το περάσαμε στα ψιλά.....
          Σφάξανε το παιδί στην Πάτρα και αντί να κάνουν πρώτο θέμα την εγκληματικότητα των λαθρομεταναστών, μας έδειχναν τους Χρυσαυγίτες.
          Μιλάει ο Σύριζα για νομιμοποίηση 1.500.000 λαθρομεταναστών και δεν κουνιέται φύλλο....
          Αυτά και πόσα άλλα ακόμα, που δεν είναι χαστούκια αλλά δολοφονίες εν ψυχρώ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ????????
          Γιατί φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την άνοδο των άκρων και φυσικά των ακραίων συμπεριφορών.

          • EVANGELOS avatar
            EVANGELOS @ Mara 09/06/2012 23:59:14

            μάρα έχω κάτι ωραία βίντεο με Ρόκο Σιφρέντι ... και αυτός κοπανάει ...

            θερμόαιμος, επίσης , ο Ρόκο αλλά καθόλου άπειρος και πολύ εκπαιδευμένος ...

            να στα στείλω που σου αρέσουν οι μπούφλες ???

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Κώστας ΜΠ 07/06/2012 18:15:18

      Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις.
      Αλλά φαντάζομαι, υπάρχει ένα πρόβλημα που ξεκινά από εκείνες ακριβώς τις εποχές, δυό χρόνια πρίν και πιό παλιά. Και διογκώνεται λόγω των συνθηκών. Τηε κρίσης. Όχι ακριβώς πολιτικό-ιδεολογικό πρόβλημα, αλλά νοοτροπίας, σχεδόν "εξωτερικό ένδυμα" της σκέψης και του λόγου: Είναι η λεγόμενη "αντισυστημικότητα". Κάποτε μονοπώλιο της "αριστεράς" (μιας κάποιας "αριστεράς"), αλλά τώρα πάει, έχει διεισδύσει μετά Βαίων και κλάδων στην "δεξιά".
      Χωρίς ξεκαθάρισμα για ποιό "σύστημα" πρόκειται, για ποιόν "αντίπαλο", αυτό είναι μια νεόκοπη φυγόκεντρη δύναμη για τον λεγόμενο κεντροδεξιό χώρο ως όλον. Και οι χώροι υποδοχής θα είναι μοιραία από την μία πλευρά ο ΣΥΡΙΖΑ, από την άλλη ΑΝΕΛ και ΧΑ.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 07/06/2012 18:44:03

        Έχω την εντύπωση ότι το ιδεολογικό ένδυμα της "αντισυστημικότητας" έρχεται από μια εμπεδωμένη κουλτούρα "αντίστασης".
        Για τον αριστερό λόγο είναι η έννοια της αντίστασης σε οτιδήποτε θεωρείται υπηρέτης του καπιταλισμού. Εδώ η αντίσταση οδηγεί στον φανταστικό παράδεισο του σοσιαλισμού.
        Για το δεξιό λόγο είναι η έννοια της αντίστασης που πηγάζει από τα ηρωικά κατορθώματα των προγόνων. Εδώ η αντίσταση οδηγεί στον φαντασικό παράδεισο της Αθηναϊκής ή της Βυζαντινής Αυτοκτρατορίας
        Και ξέρεις, όποια ιδέα μετατρέπεται σε δόγμα και φωλιάζει στο νου, δε βγαίνει εύκολα.
        Από τις θεωρήσεις αυτές απουσιάζει παντελώς η εις βάθος ανάλυση των εκάστοτε δεδομένων. Όταν, δε, τα πράγματα πηγαίνουν σχετικά καλά από οικονμικής πλευράς, η «αντισυστημικότητα» και των δύο πλευρών εξανλείται σε τελετουργικά. Καμμιά απεργία ή καμμιά κατάληψη από την αριστερά, καμμιά παρέλαση και τίποτα πανηγυρικούς στις εθνικές επετείους από δεξιά.
        Γι’ αυτό και οι πιστοί που ασπάζονται με ευκολία τέτοιες «αντισυστημικές» συμπεριφιρές, είναι εύκολα θύματα της ρητορείας του «κλήρου» που τίθεται επικεφαλής. Στο φαντασιακό τους οι μεν βλέπουν έναν νέο Άρη ενώ οι δε ένα νέο Γέρο.
        Απλώς τα σύμβολα αλλάζουν. Η βάση παραμένει η ίδια.
        Το πρόβλημα είναι ότι εκφυλίζεται η ιδέα της αντίστασης με αυτό τον τρόπο

  7. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 07/06/2012 15:38:49

    Να προσέξουν όλοι αυτοί( οι πολιτειακοί παράγοντες, τα ΜΜΕ και, κυρίως, τα κόμματα) που διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους με για την ομολογουμένως απαράδεκτη ενέργεια του εκπροσώπου της Χ. Α να πουν όλη την αλήθεια στον ελληνικό λαό για την σημερινή τραγική κατάσταση, και να μην επιχαίρουν απλώς με το σημερινό ατόπημα της Χ.Α. Αντιθέτως, να φροντίσουν να δώσουν λύσεις.

    Διότι, αν μετεκλογικά η κατάσταση χειροτερέψει, το μεταπολιτευτικό πολιτικό οικοδόμημα θα καταρρεύσει με πάταγο και τότε πολύ φοβάμαι ότι ο κόσμος, μέσα στην αγανάκτησή του, ίσως αναδείξει την Χ. Α σε προνομιακό συνομιλητή...

  8. Αντρίκος avatar
    Αντρίκος 07/06/2012 15:45:41

    Η Χ.Α. δεν είναι παρά το αποτέλεσμα μιας αριστερής-διεθνιστικής νοοτροπίας που κυριάρχισε στην Μεταπολίτευση. Γι'αυτο ο κόσμος οδηγείται στα άκρα και σε νοσταλγούς του Χίτλερ

  9. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2012 15:46:14

    Για όνομα του Θεού. Ας επικρατήσει σωφρoσύνη. Το έθνος δεν αντέχει άλλο Διχασμό. Δεν μπορούμε πια να το αντιληφθούμε αυτό μετά από τόσες συμφορές που έχει προκαλέσει;
    Ας μην επαληθεύσουμε για μια ακόμα φορά τη ρήση του Χέγκελ ότι η ιστορία μας διδάσκει μόνο ένα πράμα: πως ποτέ τίποτα δεν κατάφερε να διδάσκει στους λαούς και τις κυβερνήσεις.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2012 16:13:34

      Οι πρώτοι που πρέπει να σκεφτούν ότι το έθνος δεν αντέχει άλλο διχασμό είναι οι αριστεροί. Όχι μόνο ο χρυσαυγήτης Κασιδιάρης, όποιος και να τους πάει λίγο κόντρα την ώρα που τους μιλάει, ακόμα και ο πιο μετριοπαθής, η κατάληξη είναι με μαθηματική ακρίβεια η ίδια..."άντε από δω ρε παλιοφασίστα". Και για το απλούστερο των ζητημάτων. Ως πότε θα κρατήσει η μεταπολιτευτική ασυλία τους;
      Το όλο περιστατικό σήμερα θύμιζε παράσταση που είχε στηθεί για να υπάρχει ακριβώς αυτό ο αποτέλεσμα. Είναι γνωστό πως ο Κασιδιάρης δεν διακρίνεται για την υπομονή του. Πλείστα περιστατικά το καταδεικνύουν αυτό και δη τις 3-4 τελευταίες, μόνο, μέρες. Θα μπορούσα ακόμα και να φανταστώ ότι ο Παπαδάκης καλώντας αυτόν μαζί με 2 (!!!!) και μάλιστα όχι τυχαίες εκπροσώπους αριστερών κομμάτων προσδοκούσε το μπάχαλο...προς τέρψιν του κοινού που δίνει ρέστα για κάτι τέτοια. Απλά η κατάσταση ξέφυγε...μια χαρά χαστούκι στη μούρη των αιμοβόρων ΜΜΕ που έκαναν τον θεατή σαν τα μούτρα τους.
      Οι δε κυρίες...κόντρα στη κόντρα, βρισίδι στο βρισίδι, έγινε το κακό από τον ευέξαπτο εθνικιστή. Από την Κανέλλη δεν περίμενα κάτι διαφορετικό, αν δεν τους χώριζαν ακόμα ξύλο θα παίζανε. Αυτό που μου προκάλεσε περισσότερο εντύπωση ήταν η καθαρά προβοκατόρικη συμπεριφορά της Δούρου. Αφού αρχικά πέταξε τα άσχετα για τη δίκη του, αφού κραύγαζε ότι η είσοδος της ΧΑ θα μας φέρει 500 χρόνια πίσω, αφού έφαγε το νερό στο πρόσωπο...γύρισε με το γνωστό της υφάκι, κάθισε ήσυχη - ήσυχη και απόλαυσε ατάραχη το θέαμα σαν να σκέφτηκε "αποστολή εξετελέσθη".
      Οι κύριοι αυτοί μας σπρώχνουν στο γκρεμό. Μια ματιά στο αστυνομικό δελτίο το αποδεικνύει. Αυτό που ζούμε θυμίζει τις τελευταίες μέρες της Πομπηίας. Ελπίζω απλά να συμβεί κάτι...κάτι τόσο δυνατό που θα μας φέρει πια στα συγκαλά μας.

  10. Θ.Δ avatar
    Θ.Δ 07/06/2012 15:50:20

    Οταν η κυρια Kαννελη ελεγε στο πλευρη μεσα στην βουλη: Βγες εξω ρε να λογαριαστουμε και φερε και την παρεα σου μαζι" τι ηταν?Καλυτερη απο τον Kασιδιαρη?

    Φακτορα βρες σε παρακαλω το βιντεο με την Kυρια καννελη να πουλαει τσαμπουκα και να καλει τον πλευρη "μαζι με ολη του την παρεα" για να πλακωθουν εξω απο την βουλη!

    Εκεινο βεβαια το επεισοδιο εγινε γαργαρα απο τα ΜΜΕ γιατι η Καννελη ειναι αριστερη!Ενω εαν εκανε κατι αναλογο ο Πλευρης θα τον ειχαν καταδικασει σε θανατο!

    Φτανει πια η υποκρισια και η προπαγανδα!Απαραδεκτος ο Κασιδιαρης αλλα η Καννελη ειναι η πρωτη διδαξασα τον τσαμπουκα και μαλιστα μεσα στην ελληνικη βουλη!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Θ.Δ 07/06/2012 16:07:35

      "Βγες εξω ρε να λογαριαστουμε και φερε και την παρεα σου μαζι;"
      Του το είπε, αλήθεια;
      Δεν τόξερα, αλλά μου θυμίζει στίχους από τραγούδι που αγαπώ:

      "I’ll see you me when all the shooting’s over
      Meet me on the other side of town
      Yes, you can bring all your friends along for protection
      It’s always nice to have them hanging around"
      (John Cale, "Dying on the vine")

      • Θ.Δ avatar
        Θ.Δ @ Ο Θείος 07/06/2012 16:47:10

        Αμα μπορει καποιος ας βρει το βιντεο και να το ανεβασει!
        Η Καννελη μιλουσε χειροτερα και απο πρεζονι!Το εδειξαν μια δυο φορες καποια καναλια και μετα το εθαψαν!

        • juliet avatar
          juliet @ Θ.Δ 07/06/2012 16:54:46

          Και εσείς του φασισμού.....;

          • Θ.Δ avatar
            Θ.Δ @ juliet 07/06/2012 17:04:50

            Χαχαχχαχαχαχααχ!
            Εκει εφτασε παντως το πραγμα!Οποιος πει κατι κατα της αριστερας θεωρειται αυτοματως φασιστας η υπηρετης του κεφαλαιου!

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Θ.Δ 07/06/2012 17:11:44

            Προσωπικά μιλώντας, η συμπεριφορά της κ. Κανέλη (και πολλών άλλων) στα "παράθυρα" συνήθως με ενοχλεί αισθητικά και επικοινωνιακά: Πετιέται, "καπακώνει", μιλάει πάνω στη φωνή των συνομιλητών της κτλ. Αυτό όμως είπα είναι εξόχως διαδεδομένο σε πολιτικούς τηλεαστέρες "κόκκινους", "μπλέ", "πρασινους" και κανελλί με βούλες. Είναι καφρίλα.
            Και αδιαφορώ για το χρώμα του πράττοντος.
            Και είναι ευθύνη των καναλιών να την εμποδίσουν και καταργήσουν.
            Έχω όμως την εντύπωση ότι, άν και κάνει όλα αυτά, ξύλο δεν έρριξε ακόμη η κ. Κανέλη.

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Ο Θείος 07/06/2012 20:53:51

            Πάντως τώρα τελευταία σημειώνω ότι η κα Κανέλλη έχει γίνει νευρωτική και σε όποια συζήτηση κι αν βρίσκεται δημόσια, οι παρεμβάσεις της είναι υστερικές. Εχει μήπως να κάνει με τις διεργασίες διαδοχής στον Περισσό;

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 08/06/2012 00:57:39

            Οχι. Βγαίνει δυνατά με τό πέρασμα των χρόνων, αυτό που όταν είσαι νέος , υφέρπει.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Θ.Δ 07/06/2012 17:03:49

          Μάλλον παρεξήγησες αγαπητέ/ή.
          Τραγούδι ρόκ μου θύμισε, με φωνή και ωραίο πιάνο.

          h**p://www.youtube.com/watch?v=3_H24Z6ux4A
          Για να ξαλαφρώσει λίγο η ψυχή μας, από τη ζοφερή ατμόσφαιρα και την καφρίλα ολόγυρα. Μερικά πράγματα δεν αντέχονται, και δεν θέλω αντικαταθλιπτικά, προτιμώ τη μουσική.

          "I’ve been chasing ghosts and I don’t like it
          I wish someone would show me where to draw the line
          I’d lay down my sword if you would take it
          And tell everyone back home I’m doing fine

          Who could sleep through all that noisy chatter
          The troops, the celebrations in the sun
          The authorities say my papers are all in order
          And if I wasn’t such a coward I would run"

          • Θ.Δ avatar
            Θ.Δ @ Ο Θείος 07/06/2012 17:37:11

            Δεν σε παρεξηγησα βρε θειο μην βαρας!Το καταλαβα εξαρχης!

    • Mπροστα και Δεξια avatar
      Mπροστα και Δεξια @ Θ.Δ 07/06/2012 16:32:12

      Σαφεστατα και πολλοι τσαμπουκαδες εκ μερους της Αριστερας η της ακρας Αριστερας περνανε στο ντουκου.
      Ομως ας μην χανουμε το νοημα : δηλαδη οτι οποιοδηποτε φαινομενο βιας , ειτε προερχεται εκ της ακρας δεξιας ειτε εκ της ακρας Αριστερας η οποιας Αριστερας στηριζει την ακρα αριστερα , πρεπει να ειναι ΤΟ ΙΔΙΟ καταδικαστεα.
      Η ζυγαρια λοιπον πρεπει να βρεθει στην ΜΕΣΗ και να σταματησει αυτη η μονοπλευρη προσεγγιση σε πολλα ζητηματα.
      Τα ακρα ειναι ακρα , ειτε της μιας πλευρας ειτε της αλλης.
      Αυτην την στιγμη στην Ελλαδα εχουμε μεγαλη πολωση στην κοινωνια.
      Πρεπει να υπαρξει μια ψυχραιμια διοτι τα πραγματα πλεον ειναι σε οριακο σημειο.Αρα λοιπον οποιοδηποτε ακραιο φαινομενο ζημια κανει.

      • Α avatar
        Α @ Mπροστα και Δεξια 07/06/2012 16:41:52

        Μόλις άκουσα εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ στο ΣΚΑΙ να απαντάει: "Τι εννοείτε ακροαριστερή βία;", όταν τον ρώτησαν εάν την καταδικάζει.
        Τελικά, δεν κατάλαβε ποτέ τι είναι η ακροαριστερή βία, οπότε δεν την καταδίκασε και ποτέ.

        • Mπροστα και Δεξια avatar
          Mπροστα και Δεξια @ Α 07/06/2012 16:43:45

          Aυτο δυστυχως κατα την ταπεινη μου αποψη αποτελει μερος του προβληματος.Ενα νομισμα εχει παντα 2 οψεις.

      • Θ.Δ avatar
        Θ.Δ @ Mπροστα και Δεξια 07/06/2012 16:45:11

        Τοσα χρονια η αριστερα καιει κτιρια,καιει ζωντανους εργαζομενους και αγεννητα παιδια,κλεινει επιχειρησεις,δολοφονει αδιακριτως με τις τρομοκρατικες της οργανωσεις,τρομοκρατει φοιτητες και καθηγητες στα πανεπιστημια ,δερνει οποιον της σταθει εμποδιο γενικα!

        Σε καποια φαση καποιοι θα επαναστατουσαν!Ειτε αυτος ειναι ο κασιδιαρης,ειτε καποιος φοιτητης σε ενα πανεπιστημιο,ειτε καποιος που η 17 νοεμβρη σκοτωσε τον πατερα του!

        Και μετα απο ολα αυτα εχουμε την κυρια Δουρου να δηλωνει πως δεν αναγνωριζει το ελληνικο συνταγμα αλλα το συνταγμα της....κυβερνησης του βουνου!

        Οι μασκες επεσαν!Πρεπει να στηθει επιτελους ενα συνταγματικο δικαστηριο για να τεθουν εκτος νομου ολοι οι φασιστες,ειτε κοκκινοι ειτε μαυροι!

        Τοσα χρονια η αριστερα πιεζει στο να μην δημιουργηθει συνταγματικο δικαστηριο!Τωρα ομως ηρθε η ωρα να μπει καθε κατεργαρης στον παγκο του!

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Θ.Δ 07/06/2012 16:44:20

      Η θέα του χουλικανισμού.

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/06/2012 16:01:54

    Φοβάμαι μήπως υπάρχουν και εγχώρια κέντρα (πολιτικά ή κυρίως επιχειρηματικά), που επιτρέπουν ή ενθαρρύνουν το γενικευμένο μπάχαλο.
    Για να έλθουν μετά οι "σωτήρες" αλά νεοελληνικά που θα επιβάλλουν την επιθυμητή "τάξη", εν τω μέσω των ερειπίων.
    Θα μάς φανεί όντως "σωτήριο", θα λέμε και ευχαριστώ, "και τι μακάκες ήμασταν τόσα χρόνια...".
    Δηλαδή στο τέλος, εμάς θα μας (ξανα)πούνε και μακάκες.
    Πολύ "μεσοπολεμικό" για να επαναλαμβάνεται.
    Αλλά και πολύ νεοελληνικό - παρακμιακό, για να το αποκλείω.
    "O πολυμήχανος αστός όλο φιγούρα"...
    Ο νεοέλληνας δήθεν αστός, ο ραντιέρης, ο αγοραστής ακινήτων σε Λονδίνο και Βρυξέλλες...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 07/06/2012 16:03:43

      Ίσως θα τους ανακηρύξουμε εκ των υστέρων και σε "εθνικούς ευεργέτες";
      Σαν τον χρηματιστηριακό απατεώνα Συγγρό;
      Πάμε σαν άλλοτε;

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ο Θείος 07/06/2012 16:14:00

      Θεῖε,πάντα παρακολουθῶ τά σχόλιά σου μέ πολύ σεβασμό.
      Ὃμως,ἐπέτρεψέ μου νά ὁμολογήσω ὃτι αὐτό τό σχόλιό σου μοῦ εἶναι τελείως ἀκατάληπτο.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 07/06/2012 16:54:17

        Άν καταντήσουμε εθισμένοι στην υπέρμετρη αθλιότητα, ίσως μιαν απλή αθλιότητα, άν και όταν έλθει, θα την βρούμε υποφερτή.
        Όπως στο "Περιμένοντας τους Βαρβάρους" του Κ. Καβάφη, ήδη κάποιοι λέμε "άντε να τελειώνουμε και άς είναι το μοιραίο τέλος".
        Ως αναμενόμενους "βάρβαρους σωτήρες" εννοώ φυσικά αυτούς τους "δυνατούς" συμπολίτες μας, που τά "βγαλαν" εγκαίρως για να (επαν)αγοράσουν δραχμική Ελλάδα, δοθείσης ευκαιρίας.
        Φυσικά, ελπίζω ακόμη ότι τελικά "οι βάρβαροι δεν θά 'ρθουν", όσο και άν αυτό είναι βασανιστικό, μια και ακόμη δεν πιασαμε πάτο.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ο Θείος 07/06/2012 17:03:48

          Πόσο πάτο νά πιάσουμε ἀκόμη;
          Καί ξέρεις κάτι; Ὁ πάτος δέν εἶναι ἓνας,ἒχει ὁ καθένας μας τόν δικό του...
          Γι' αὐτό καί ὁ ἀγῶνας δέν εἶναι ὁ ἲδιος γιά ὃλους,ἀλλά ὃλοι πρέπει τό ἲδιο νά ἀγωνιστοῦμε...

  12. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 07/06/2012 16:07:20

    Πιστεύω ότι η αριστερή νομεκλατούρα είναι σε θέση άμυνας. Δημοσιογράφοι,βουλευτές,δικηγόροι,δικολάβοι,αυτόπτες μάρτυρες.
    Ο Π.Παυλόπουλος δεν άρπαξε την ευκαιρία και κινήθηκε προς τη μια φασιστική πλευρά και όχι την άλλη ,τη μεγαλύτερη.Μπορούσε να τελειώσει την ευνοούμενη των καναλιών Δούρου και να βάλει στη θέση της της Καννέλη.
    Δυστυχώς έχουμε μάθει να κινούμαστε σε ράγες

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Αξύριστος Μαρξιστής 07/06/2012 18:10:13

      Αν έκανε την παραμικρή κίνηση τώρα αυτό που θα "έπαιζε" στα μέσα θα ήταν ότι ο ΝΔκράτης Παυλόπουλος έσπευσε προς βοήθεια του ναζιστή ακροδεξιού Κασιδιάρη. Εδώ με το τίποτα και βγήκε o ανεξάρτητοs και άρχισε στο άσχετο να καταφέρεται εναντίον της ΝΔ με αφορμή το Βορίδη!

      • bird avatar
        bird @ GreekInLux 07/06/2012 23:01:20

        Ο Καμμένος έχει προσωπικές ευθύνες μεγάλες. Δημιούργησε ένα κόμμα με μοναδικό σκοπό να βρίζει το Σαμαρά και να ανακόψει τη ΝΔ. Έπαιξε ιδιαίτερο ρόλο πριν τις εκλογές στο να μη σχηματιστεί κυβέρνηση και πολεμάει έμμεσα την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας.
        Φυσικά και οι πιστοί του ακόλουθοι και όσοι άλλοι έσπρωχναν δεξιό κόσμο στους ΑΝΕΛ, έχουν εξίσου ευθύνες.
        Το ύφος και το ήθος των περισσοτέρων των ΑΝΕΛ ήταν άκρως επιθετικό και εμπρηστικό. Ντόπαρε σε μεγάλο βαθμό τους πολίτες και αυτός και δίαφοροι τύπου Τράγκα καθημερινώς από μικροφώνου. Προκάλεσαν το φανατισμό με το λόγο τους (ευρωναζί, προδότες, 4οραϊχ, μόνο νεκρός κ.λ.π.). Να θυμηθούμε μόνο οτι δε δέχτηκε να συνομιλήσει με τον αρχηγό του πρώτου κόμματος γιατί ήταν προδότης, την επομένη των εκλογών! Το ύφος βουλευτών του, όπως ο Χαϊκάλης, που ήταν το λιγότερο κατώτερο των περιστάσεων. Το θράσος του να κατηγορήσει για πλαστογραφία τον ανώτατο δημοκρατικό θεσμό, του Προέδρου της Δημοκρατίας.
        Συμβάλλουν και αυτοί στον εκτροχιασμό των πάντων.

  13. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 07/06/2012 16:10:05

    Συμφωνω με τους αρθρογραφους.
    Με λιγα λογια , προσωπικα (και νομιζω καθε λογικος το ιδιο θα κανει) καταδικαζω το εν λογο περιστατικο και ως εικονα αλλα και ως πραξη γενικοτερα.
    Δυστυχως η ευτυχως , εχει δημιουργηθει τετοιο κλιμα και πολωση στην καθημερινοτητα που τετοια περιστατικα πλεον ισως σε 1-2 χρονια απο τωρα θα τα θεωρουμε και ρουτινα.
    Ομως ειναι αξιο περιεργειας πως αντιστοιχα η παρομοια περιστατικα Αριστεριστων περνανε ΠΑΝΤΑ στο "ντουκου" και στον χαβαλε , σχεδον ΠΟΤΕ δεν καταδικαζονται , και οσοι "τολμησουνε" να τα καταδικασουνε θεωρουνται και γραφικοι τυποι.
    Οποτε ευκολα γινεται αντιληπτο οτι η ζυγαρια παντα γερνει απο την μια πλευρα και δεν ειναι ΠΟΤΕ στην μεση ακριβως.Αυτο γινεται αντιληπτο ακομα και απο την καθημερινοτητα.
    Ακροαριστερα και ακροδεξια αποτελουνε οπως το λεει η λεξη ΑΚΡΑ.
    Μη βαζουμε λοιπον ταμπελες οτι οι μεν δεν ειναι ακρα επειδη κανουνε χρηση λεξεων οπως "αντιφασιστας , αμεσοδημοκρατης , επαναστατης , δικαιος".

    Θελω να πω επισης οτι σε αυτο φερει ευθυνη και η Ν.Δ. με τον δικο της τροπο.
    Και τι εννοω , και το λεω χωρις διαθεση κριτικης , απλα το λεω ως γεγονος :
    αφησε πολλα κενα σε πολλα θεματα επι μεγαλο χρονικο διαστημα.Υπηρχε ΑΤΟΛΜΙΑ σε ορισμενα ζητηματα.
    Πχ : επι χρονια ο ΛΑ.ΟΣ. μιλουσε περι λαθρομεταναστευσης και καποιοι λεγανε οτι ειναι ακραιοι , οτι ειναι φασιστες.Ηταν ενα κομμα της Ακρας Δεξιας , ετσι λεγανε , αλλα ειχε φτασει στο σημειο να εχει 5-5.5 τοις εκατο.
    Τωρα η Χρυση Αυγη μιλαει για λαθρομεταναστευση και πηρε 7% και εαν δεν ειχε δεχτει και σκληρες κριτικες απο παντου , ισως επαιρνε και 10%+ ποιος ξερει ?
    Οι Ανεξαρτητοι Ελληνες που αποσπασανε επισης μεγαλο ποσοστο εχουνε δωσει το στιγμα της ανορθωσης της υπερηφανειας μας , της ανακτησης της Εθνικης ανεξαρτησιας μας.
    Σε αρκετα συμφωνω με τους Ανεξαρτητους (πχ ΑΟΖ , λαθρομεταναστευση , Εθνικα θεματα) ομως στερουνται κατ' εμε σε μεγαλο βαθμο απο βασικες ρεαλιστικες πολιτικες προτασεις.Η απλη φωνασκια για ορισμενα ζητηματα δεν αποτελει λυση , ποσο μαλλον πολιτικη λυση.

    Εδω λοιπον τιθεται το απλο ερωτημα : επρεπε να ερθει στην Ν.Δ. ενας κ. Σαμαρας ωστε να επιφερει την ιδεολογικη ταξη ?Επρεπε δηλαδη ενας κ. Σαμαρας να μιλησει για λαθρομεταναστευση και αοπλη εισβολη ?
    Επρεπε ενας κ. Σαμαρας να μιλησει ευθεως για Εθνικες κοκκινες γραμμες ?
    Επρεπε ενας κ. Σαμαρας να κανει χρηση απαγορευμενων λεξεων οπως "Εθνος , Θεος , Πατριδα" ?
    Επρεπε ενας κ. Σαμαρας να τολμησει να κανει χρηση της λεξης "Δεξια-Κεντροδεξια" ?
    Επρεπε ενας κ. Σαμαρας να κουνησει -επιτελους- το δαχτυλο στην Αριστερα και στο "συστημα της" ενω επι 30 χρονια γινονταν το αντιθετο ?
    Αρα λοιπον αφεθηκε ενα μεγαλο κενο και σε συνδυασμο με την πολωση που υπαρχει η Δεξια διασπαστηκε σε πολλα κομματια και συγχρονος δωθηκε χωρος σε ακραιες ιδεολογιες καθως πολλοι στραφηκανε προς εκει.Γιατι ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη.

    Εχουμε φαινομενα τα οποια πλεον δεν ειναι καν λυπηρα , ξεπερνανε αυτον τον ορισμο.Ειναι απλως φαινομενα καρμπον της καθημερινοτητας.Ακριβως αυτο ειναι.Μια "αντιγραφη" της καθημερινοτητας ειναι.Μια καθημερινοτητα η οποια οσο παει γινεται ολο και πιο αγρια , ολο και πιο ασχημη.
    Δεν ειναι λοιπον το θεμα απλως μια λεκτικη καταδικη , να εκφρασουμε δηλαδη την γνωμη μας ως προς το αρνητικο της συγκεκριμενης η και οποιας αλλης πραξης βιας (η οποια φυσικα ειναι απολυτα καταδικαστεα επαναλαμβανω).
    Το θεμα ειναι το ΓΙΑΤΙ και το ΠΩΣ.Εαν βρουμε τις απαντησεις , -ισως- βρουμε και τις λυσεις.

  14. ανεργος πειραιας avatar
    ανεργος πειραιας 07/06/2012 16:15:13

    Βάλτε τον στο ίδιο κελί με τον Ακη να δούμε ποιος θα κάνει Χρυσό Αυγό !!!!

  15. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/06/2012 16:17:14

    Άγριο ανθρωποκυνηγητό της ΕΛΑΣ για να εντοπιστεί ο Κασιδιάρης, που σύμφωνα με πληροφορίες κρύβεται στο σπίτι της Δούρου.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Strange Attractor 07/06/2012 16:24:39

      Για να το ξεκαθαρίσουμε: Ο Κασιδιάρης δεν κρύβεται για να αποφύγει το αυτόφωρο, αλλά για να αποφύγει την Λιάνα, που δηλώνει τρελά ερωτευμένη μετα τις σφαλιάρες!!!!
      Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!

      • juliet avatar
        juliet @ Strange Attractor 07/06/2012 16:57:26

        Ο Δαναός; τι έκανε εκείνη την ώρα ; με ποιούς ήτανε ; τι έπινε τσίπουρο ; ο πατσάς χοντροκομμένος ....όλα στο φως ,άπλετο φως.

  16. aggelosview avatar
    aggelosview 07/06/2012 16:21:27

    Η Λιάνα κυρία πάντως. Υπερασπίστηκε τη Δούρου ως ιππότης. Και η Δούρου κοίταζε όλο γλύκα τη Λιάνα που μπήκε μπροστά να καθαρίσει. Λέτε να ξεκίνησε σήμερα η συνεργασία των δύο κομμάτων;

  17. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 07/06/2012 16:25:40

    Μήπως,λέω ἐγῶ ὁ ἀφελής,ἐκεῖ πού ἡ ἰδεολογίες:ἀριστερά ἢ δεξιά,τίς ὁποίες κάποιοι τείνουν νά τίςἐξοβελίσουν στό ἐπίπεδο ἀντιπαράθεσης:
    φασισμός-κομμουνισμός,ἦλθε ἡ ὣρα νά τίς ἐπανατοποθετήσουμε κάπως ἒτσι:
    φασισμός+κομμουνισμός ἢ χριστιανισμός;
    Μιά ἀπλή ἐξέταση τῶν ἐπιχειρημάτων ἀπό κάθε ἰδεολογία-ὁμολογία,θά μᾶς βοηθήσει στήν ἀντιπαράθεση αὐτή...
    Υ.Γ.:Θά προσέθετα δίπλα στόν χριστιανισμό καί τήν λέξη ''πατριωτισμός-ἀγάπη πρός τήν πατρίδα'',ἀλλά πιστεύω ὃτι ἐμπεριέχεται σ' αὐτήν τήν ἒννοια...

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 07/06/2012 17:07:07

      Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ: ...Που τα βρήκες αυτά που έχεις τώρα;... Γιατί εσύ είσαι πλούσιος κι εκείνος φτωχός; ...Το ψωμί που αποθηκεύεις είναι του πεινασμένου, τα ρούχα που συσσωρεύεις είναι του γυμνού, τα παπούτσια που τα 'χεις και σαπίζουν είναι του ξυπόλυτου, τα λεφτά που θάβεις για να μη στα κλέψουν είναι του φτωχού. Είναι τόσοι αυτοί που αδικείς όσοι αυτοί που θα μπορούσες να βοηθήσεις...Αναλυτικώτερα: ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: http://anavaseis.blogspot.com/2012/05/blog-post_2303.html?m=1

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Χρήστος Δημάρης 07/06/2012 17:28:07

        Τά σέβη μου κ.Δημάρη!
        Μέ τιμᾶτε μιά φορά,ἀπαντῶντας στό σχόλιό μου.
        Σᾶς τιμᾶ ἀπείρως περισσότερες,πού χρησιμοποιεῖτε τόν λόγο τοῦ Μ.Βασιλείου!
        Πράγματι,πόσο ἀπλά εἶναι τά πράγματα μερικές φορές...

      • Greco avatar
        Greco @ Χρήστος Δημάρης 07/06/2012 17:31:57

        "...Δεν ειμαστε αντικομμουνιστες γιατι τον κομμουνισμο τον κηρυξε και ο Χριστος. Ειμαστε ομως απεναντι στις τακτικες των εκ Ρωσιας μπολσεβικων που το συγκεκριμενο κομμα θελει να εισαγει στη χωρα..."

        Ελευθεριος Βενιζελος, κατα την ψηφιση του Ιδιωνυμου

      • Greco avatar
        Greco @ Χρήστος Δημάρης 07/06/2012 17:37:00

        "...Δεν ειμαστε αντικομμουνιστες γιατι τον κομμουνισμο τον κηρυξε και ο Χριστος. Ειμαστε ομως απεναντι στις τακτικες των εκ Ρωσιας μπολσεβικων που το συγκεκριμενο κομμα θελει να εισαγει στη χωρα..."

      • PayneK avatar
        PayneK @ Χρήστος Δημάρης 07/06/2012 18:02:41

        Ο τρόπος που το παρουσιάζεις σαν αδύρητη ανάγκη κάποιου χαμένου ιδανικού,περίπου αγγίζει τα όρια της ψύχωσης και σίγουρα αφήνει άσχημες εντυπώσεις περί Χριστιανισμού .,. Λογικός συνειρμός γιατί όχι ,να αναζητηθεί πακέτο και ένας στάλιν, ως εφικτότατη ανάγκη ..
        Άσχετα άμα υπάρχουν καλές προθέσεις,ο δρόμος για την κόλαση είναι γεμάτος απο τέτοιες.
        Ατυχής λοιπόν η επικεφαλίδα σου τουλάχιστον,εκτός και αν είναι ευσεβής πόθος!

        • Χρήστος Δημάρης avatar
          Χρήστος Δημάρης @ PayneK 07/06/2012 18:27:40

          ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΑΔΕΣ ΜΑΣ: Σκοπός κάθε ανθρώπου είναι να γίνει άγιος. Έτσι οι Χριστιανοί φτωχοί δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από τους πλούσιους αφού τα πλούτη δεν οδηγούν στην αγιότητα. Οι πλούσιοι πρέπει να καταλάβουν πως τα πλούτη τους είναι μια δοκιμασία από τον Θεό. Πρέπει να καταλάβουν πως τα πλούτη τους τα έδωσε ο Θεός για να τα χρησιμοποιήσουν για το κοινό καλό και όχι για τον εαυτό τους. Γι αυτό η πλουτοκρατία μας θα έπρεπε να ντρέπεται που σε αυτές τις δύσκολες στιγμές δεν βοηθάει την πατρίδα μας. Ειδικά οι εφοπλιστάδες μας. Αντί να φτιάξουν και να επισκευάσουν τα καράβια τους εδώ στην Ελλάδα πηγαίνουν στο εξωτερικό. Άσε που αλλάζουν και την σημαία της πατρίδας μας κατά τα οικονομικά τους συμφέροντα. Κατάλαβες τι είδους πατριώτες είναι οι πλουτοκράτορες μας; Και αν προσέξεις τα λόγια του Μεγάλου Βασιλείου θα δεις πως ο Χριστιανικός κομμουνισμός δεν είναι ένας αταξικός κομμουνισμός. Είναι ένας ταξικός κομμουνισμός απαλλαγμένος από κάθε είδους μίσος. Καμμία σχέση λοιπόν με τον Σταλινισμό!!!

      • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
        ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Χρήστος Δημάρης 07/06/2012 18:25:19

        !!!!!!!!!!!!!!!!

  18. anonymous avatar
    anonymous 07/06/2012 16:32:40

    Αν δεν ελεγχθεί αυτή η κατάσταση θα πάμε σε νέο εμφύλιο. Το σημερινό περιστατικό θα χαρακτηριστεί ως η απαρχή του.

    Η ευθύνη είναι 50-50. Δε μπορεί δυο "κυρίες" να ωρύονται ότι κάποιος είναι φασίστας κλπ όταν ξέρουν ποιος είναι δίπλα τους. Σε αυτή την κατάσταση λες αυτό που έχεις να πεις και δε ρίχνεις λάδι στη φωτιά.

  19. Greco avatar
    Greco 07/06/2012 16:52:50

    Την επομενη φορα οι εκπροσωποι της ΧΑ να ξερουν οτι απεναντι στα "φασιστες, γερμανοτσολιαδες" δεν απανταμε με χαστουκια

    Ριξτε ενα "εαμοβουλγαροι", "αναρχοληστοσυμμοριτες" και ολα ΟΚ

    Η κυνοβουλευτικη μιντιακη δημοκρατια θα συνεχισει την ομαλη πορεια της

  20. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 07/06/2012 17:00:35

    Ας φρεσκαρω λιγο την φουκαριαρα την μνημη των ερυθροφασιστων..

    1/ Προ ημερων 20-30 απλυτοι anarxo-συριζαιοι επιτεθηκαν στον Θανο τον Πλευρη στα δικαστηρια και τον κτυπαγανε με μανια φωναζοντας του 'κωλοφασιστα τωρα που θα ερθουμε στα πραγματα θα δεις τι θα παθεις'.... ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗ AΡΙΣΤΕΡΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ - ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΩΝ ΑΠΟ ΜΜΕ ΔΕΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ..

    2/ Επιθεση αναρχοσυριζαιων στη ΤιΒι Πατρας στον ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑΤΡΩΝ, ξαναλεω, ΣΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ στην Πατρα , τον ΜΙΧΑΛΗ ΑΡΒΑΝΙΤΗ που τον ματωσαν και του εκλεψαν πορτοφολι + κινητο , καθως και στον δημοσιογραφο (το φασιστικο ΕΣΥΕΑ κοιμαται ακομη..) που του επαιρνε συνεντευξη.. ΠΑΛΙ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ - ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΕΡΥΘΡΩΝ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΩΝ ΑΠΟ ΜΜΕ ΔΕΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ..

    3/ Αγρια επιθεση ακροαριστερων κουκουλοφλωρων στην ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ της Χρυσης Αυγης στα Γιαννινα ΙΑΣΩΝΑ ΜΠΙΜΠΟ που τον εστειλαν στο νοσοκομειο ΟΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΧΑΡΟΠΑΛΕΥΕΙ...ΠΑΛΙ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ - ΠΑΛΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΕΡΥΘΡΩΝ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΩΝ ΑΠΟ ΜΜΕ ΔΕΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ..

    Για ολα τα ανωτερω τα ΕΡΥΡΘΡΟΦΑΣΙΣΤΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΑ δηθεν ΜΜΕ δεν κινητοποιηθηκαν καθολου.... δεν εκαναν ειδικες εκπομπες καταδικης.... δεν το παιζανε το θεμα απο το πρωι ως το βραδυ .... δεν καλουσαν τους γνωστους / αγνωστους να καταθεσουν την 'οργη' τους (αλλοιως θα τους φαει η μαρμαγκα και θα ξεχαστουν στο ραφι... ) .. ψιλοπραγματα δηλαδη..

    Ενω τωρα που ριξανε ενα νερο στο σουργελο και χαστουκισαν την χαβιαρο-αριστερη της Εκαλης.... αιφνιδιως εχουμε ΕΓΚΛΗΜΑ - ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ - ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΠΕΝΘΟΣ - ΜΕΣΙΣΤΙΕΣ ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ - φρικη.....

    Συμπερασμα , οταν μετρωνται οι ΦΑΣΙΣΜΟΙ (ερυθρος και μαυρος) η επικρατηση του ΕΡΥΘΡΟΥ (αριστερας) ειναι παντα καταιγιστικη και ανευ συναγωνισμου…..

    Ρε δεν πατε στο διαολο λεω εγω..

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Νικηφορος Φωκας 07/06/2012 17:03:19

      !!!!!!!!!

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ Νικηφορος Φωκας 07/06/2012 17:04:36

      Mεχρι και ο προεδρος της εθνικης γιουχας και της πλακας πηρε θεση... μιλαμε Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ !

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Νικηφορος Φωκας 07/06/2012 17:08:47

      Αυτό ακριβώς λέμε αγαπητέ, απλά η αλήθεια είναι πολύ ωμή και πονάει. Ο ερυθρός φασισμός έχει ενδυναμωθεί τόσο πολύ και έχει ενθυλακώσει τόσο σφιχτά την ελληνική πραγματικότητα που η ΧΑ μπροστά τους είναι σαπουνόφουσκες και το μόνο που καταφέρνει είναι να τους προσφέρει μικροκομματικά οφέλη. Πρόκειται για καρκίνωμα με πάμπολλες μεταστάσεις και απαιτείται χειρουργική επέμβαση ακριβείας για την αφαίρεσή του και μακροχρόνιες θεραπείες, όχι βαριοπούλες και αερόφαπες.

      • Mara avatar
        Mara @ TopGunZ 07/06/2012 21:22:59

        Γειά σου βρέ Top!!!!
        Πολύ σε πάω...
        Έτσι έξω από τα δόντια....
        Άντε γιατί το έχουν παρατραβήξει όλοι....

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ Νικηφορος Φωκας 07/06/2012 17:30:08

      Πολύ καλό το σχόλιό σου αγαπητέ αλλά και του TopGunZ τα λέει ακόμη καλύτερα.

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ Νικηφορος Φωκας 07/06/2012 19:28:26

      +100000000

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Νικηφορος Φωκας 07/06/2012 21:20:15

      "Ρε δεν πατε στο διαολο λεω εγω.."

      Θα πάνε! θα τους στείλουμε εμείς! Καί αυτούς ,και τους "πολιτικά ορθούς" αφελείς που τους χαιδεύουν!

    • Mara avatar
      Mara @ Νικηφορος Φωκας 07/06/2012 21:25:01

      Νικηφόρε μπράβο!!!
      Τί άλλο να προσθέσει κανείς στο σχόλιο σου???
      Τα έγραψες όλα και με εξαιρετικό τρόπο.

  21. Κωνσταντινος avatar
    Κωνσταντινος 07/06/2012 17:12:31

    Αναρωτιεμαι μηπως, καποια στιγμη , πρεπει να σκεφτουμε τα λογια του Αγιου Αυγουστινου για, '' το παρον του παρελθοντος, το παρον του παροντος και το παρον του μελλοντος'' . Αλλως θα συνεχισουμε να πορευομαστε δια μεσου του σκοτους των δηθεν γεγονοτων. Γενικως.

  22. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 07/06/2012 17:14:19

    Μόλις η εκτός στούντιο και πλατό πραγματικότητα έδωσε ψήγματα καθημερινότητας στην εικονική διακαναλική ενδοχώρα, οι μυξοπαρθένες του συστήματος έσπευσαν να καταρρεύσουν, άλλος από ντροπή, άλλος από πλεόνασμα δημοκρατικής ευαισθησίας, άλλος από συνήθεια, και όλοι μαζί από πολιτική σκοπιμότητα. Έξω μαίνεται πόλεμος, γίνονται ληστείες, δολοφονίες, απαγωγές, κάθε λογής αίσχη. Και μέσα συζητησούλες, αστειάκια, αβρότητες, απαθείς καταδίκες γεγονότων, μωροφιλοσοφίες, πάλι αστειάκια. Η χώρα συνεχίζει απτόητη την ξέφρενη πορεία της προς το γκρεμό, παρά τις ψιλές και τα… πρωτοβρόχια.

    Ένα ημιπαράφρων χιτλερικός έβγαλε το άχτι του σε μια παπαρολόγο σταλινική τσόντα της Εκάλης και σε μια επηρμένη ανθέλλην με βαμμένο ξανθό μαλλί. Η δημοκρατία και η χώρα έχουν στηθεί στα τρία μέτρα προ πολλού, όχι σήμερα. Το μόνο που απομένει είναι κρότος.

  23. EL CID avatar
    EL CID 07/06/2012 17:25:27

    Ο εθνικός διχασμός, που ανέφεραν κάποιοι σχολιαστές προηγουμένως, δεν επίκειται να έρθει, αλλά είναι ήδη παρών! Δυστυχώς οι Έλληνες, σε μία ακόμη ιστορική συγκυρία, αποδεικνύονται γνήσια τέκνα των αρχαίων και νεοτέρων προγόνων τους, αδυνατώντας να συννενοηθούν και για το παραμικρό.
    Αυτό που διαπιστώνω βλέποντας το συγκεκριμένο video, αλλά και όλες τις προεκλογικές συζητήσεις, είναι μια βαθιά εμπάθεια (για να μην πω μίσος) προς οποιονδήποτε έχει διαφορετική άποψη. Καμία ανεκτικότητα, καμία προσπάθεια να εισέλθει κανείς στο πεδίο σκέψεως του συνομιλητή και να τον κατανοήσει, χωρίς απαραίτητα να συμφωνήσει. Αυτό που ενδιαφέρει τους πάντες είναι να πατρονάρουν τη συζήτηση και να πει ο καθένας το ποιηματάκι του, χωρίς να έχει διάθεση να ακούσει. Προφανώς αυτό που είδαμε δεν ήταν συζήτηση. Η συζήτηση, εξάλλου, σημαίνει συν-αναζήτηση και μάλιστα αναζήτηση της αλήθειας. Ποιός από εκείνους που παρελαύνουν κάθε μέρα στα κανάλια έχει διάθεση ν' αναζητήσει την αλήθεια; Κανένας απολύτως. Γι' αυτό και δεν αντέχουν να ακούσουν καμία αντίθετη άποψη. Εγώ προσωπικά δεν βάζω ποτέ στεγανά στη σκέψη μου. Θέλω να κατανοήσω ακόμα και τις πιο ακραίες απόψεις και δεν καταδικάζω ιδεολογίες. Δεν φταίνε οι ιδεολογίες για το κατάντημα της ανθρωπότητας, αλλά οι στενόμυαλοι άνθρωποι που τις ασπάζονται σαν ευαγγέλιο και που ρίχνουν με ευκολία την πέτρα του αναθέματος σε κάθε ετερόδοξο συνομιλητή...

  24. Γιάννης Ν. avatar
    Γιάννης Ν. 07/06/2012 17:41:43

    Η Αριστερά θέλει θύμα, τύπου Γρηγόρη Λαμπράκη, για να σιγουρέψει την... νίκη της. Ο δε Μιχαλολιάκος, μάλλον έχει την διάθεση να της το προσφέρει.
    Έχουν γνώση οι φύλακες;

  25. vlgeor avatar
    vlgeor 07/06/2012 17:43:23

    Καταδικαστέα σίγουρα η συμπεριφορά του εκπροσώπου της ΧΑ αλλα καταδικαστεά και η συμπεριφορά της κα Κανέλλη. Είναι ευκαιρία να αναδειχθεί η ακραία συμπεριφορά της ιδίας αλλά και του κόμματός της. Γιατί αντιδημοκρατικό δεν είναι μόνο η χειροδικία αλλά και η συμπεριφορά της αριστεράς όλα αυτά τα χρόνια που με άσχημο τρόπο κατηγορούν τους πάντες και τα παντα. Αυτοί οι άνθρωποι δυναμιτίζουν το διχασμό στους Έλληνες χωρίς να έχουν θέσεις απλά καταστροφολογόντας κατά της δημοκρατίας. Τα ίδια ισχύουν και για το ΣΥΡΙΖΑ

  26. RED avatar
    RED 07/06/2012 17:43:57

    Διαβάζοντας από το μεσημέρι τα σχόλια των εκλεκτών σχολιαστών εδώ στο antinews, έχω σαστίσει με το εξής: ενώ εγώ, παρότι αριστερός, δεν τοποθετώ την ΧΑ στην δεξιά, οι ίδιοι οι δεξιοί το κάνουν!!! Με την ίδια ευκολία που εντάσουν πχ τους δολοφόνους της Marfin στις ακραίες έστω σελίδες του οικογενειακού άλμπουμ της αριστεράς, με την ίδια ευκολία τοποθετούν την ΧΑ στις ακραίες σελίδες του οικογενειακού άλμπουμ της δεξιάς. Να το θεωρήσω κατάλοιπο της μετεμφυλιακής σύγχησης, όταν η δεξιά αγκάλιαζε κάθε κατακάθι, αρκεί να ήταν αντικομμουνιστικό;
    Άκρα δεξιά είναι ο Μάνος και Τζήμερος και όσοι ονειρεύονται ειδικές οικονομικές ζώνες όπου θα δουλεύουν μετανάστες για ένα κομμάτι ψωμί, όπως στην Αγγλία την εποχή του ατμού.
    Η ΧΑ δεν είναι δεξιά, είναι κάτι άλλο, σας αφήνω να το βρείτε μόνοι σας.

    • anonymous avatar
      anonymous @ RED 07/06/2012 22:40:05

      Τόσο οι ψηφοφόροι της ΧΑ όσο και του Καμμένου προέρχονται εξ ημισείας από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Και τα δυο είναι κόμματα διαμαρτυρίας.

    • cobalt avatar
      cobalt @ RED 08/06/2012 00:57:07

      Εθνικο-Σοσιαλιστές δεν είναι;
      Λογικά, αν εξαιρέσεις τις εθνικιστικές κορώνες και κάτι ημιχωνεμένα περί μεγαλείου της αρχαίας Ελλάδας, στην ίδια κούνια με το Σύριζα κουνιούνται..

  27. RED avatar
    RED 07/06/2012 17:52:07

    Αυτοί που φοβούνται νέο εμφύλιο, συχνά οι ίδιοι που τον ονειρεύονται, έχουν χάσει επεισόδια...
    Δεν πηγαίνουμε σε κανένα εμφύλιο, συνέλθετε!!! Ο εμφύλιος, παρότι κατάσταση φριχτή, προυποθέτει και κάποιο ηθικό μεγαλείο, εκατέρωθεν. Ποιος θα κάνει μωρέ εμφύλιο, το έθνος του Ρουβά και της Μενεγάκη;
    Σε αδιανόητη μέχρι πρότινος διάλυση βαδίζουμε, με μαχαιροφόρα χρυσαυγιτάκια, μολοτοφόρα αναρχάκια, εκτροχιασμένους μετανάστες ληστές και παραφρονημένους νυκοκοιραίους δανειολήπτες που πηδάνε από μπαλκόνια.
    Άκου εμφύλιο...

  28. periergos avatar
    periergos 07/06/2012 18:14:26

    Ο Κασιαδίαρης θα κέρδιζε φοβερά εύσημα αν στεκόταν στο ύψος του σαν άντρας.
    Χτύπησες κύριε ! (κακώς κατ΄εμε) εντάξει !!! Τα έβαλες στην ουσία με δύο γυναίκες ! ΟΚ!!
    ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΟΜΩΣ ΡΕ ......ΜΑΓΚΑ !!!
    Η μαγκιά είναι να μείνεις και να απολαύσεις τις συνέπειες της πράξης σου (και αμετανόητος αμα θέλεις- στο κάτω κάτω τι θα σου κάνουν;)
    Κι αυτό γιατί δηλώνεις ότι είσαι έτοιμος να υπερασπιστείς την πατρίδα την οικογένεια και τα πιστεύω σου ΧΩΡΙΣ ΟΛΙΓΟΡΙΑ !!!
    ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΕΙΣ ;;;!!!
    Τι θα κάνεις στην επίθεση του (πιθανού) εχθρού ; Θα κιοτέψεις και θα πας να κρυφτείς μετά από ένα στιγμιαίο χτύπημα;
    Τέτοια κάνανε οι αριστεροί στους Γερμανούς κατακτητές και μετά την πληρώναν οι άμαχοι !!!
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ για αυτους που σε πιστεύανε αποδεικνύεσαι ΛΙΓΟΣ !!!

  29. Kst avatar
    Kst 07/06/2012 18:37:01

    Ωραια! Και τωρα αντι να ασχολουνται με τα προβληματα της χωρας, ασχολουνται με την Χρυση Αυγη καταδικαζοντας την βια! Οταν με εντολη υπουργου παρατασουν τα Ματ μπροστα απο την Βουλη και ασκουν βια στον πολιτη που διαδηλωνει, τοτε δεν την καταδικαζουν, ουτε αυτεπαγγελτα οι εισαγγελεις ασκουν διωξεις... Κυριοι υποκριτες αφηστε την Χρυση Αυγη να την στειλει σπιτι του ο κοσμος και ασχοληθειτε με αυτο για το οποιο σας πληρωνει με τους φορους του..

  30. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 07/06/2012 19:00:15

    Γιάννη, λυπάμαι αλλά είσαι πολύ επιεικής.
    Όταν για κάποιους επανάσταση είναι, το να "προσπαθήσουν" (δε λέω, αρκετά μερικές φορές) να φάνε φάπες, σε ζωντανή μετάδοση, ώστε να βγουν από το στούντιο, με το σήμα της νίκης στο ένα χέρι τους και το δάχτυλο να δείχνει την ηρωική γρατσουνιά, λυπάμαι αλλά η αντισυστημικότητά τους είναι μια τρίχα από το δεξί α........ του κάθε δεξιού ή αριστερού ιδεολόγου επαναστάτη.
    Πλέον έχουν φτάσει στο έσχατο σημείο.
    Περιμένω επανόρθωση, με πιο δυναμικό σχόλιο :)

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ dikefalosaitos 07/06/2012 19:41:28

      Δεν ανεφέρομαι τόσο στο συγκεκριμένο γεγονός.Αλλά σε μια κοινή συνισταμένη κάποιον αιθεροβαμώνων που στο όνομα μιας "αριστερής" ή "δεξιάς" ιδέας ή ιδεολογήματος, αρνούνται να δουν την πραγματικότητα. Οι έννοιες δξιά και αριστερά δεν θα πρέπει να λαμβάνονται της μετρητοίς γιατί είναι πολύ ελαστικές. Ο καθένας μπορεί να τις ερμηνεύει κατά το δοκούν.
      Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία είκοσι χρόνια η ας το πούμε δεξιά, είναι πολύ νωθρή έως πλαδαρή. Άφησε λοιπόν την λεγόμενη αριστερά, να κάνει πάρτυ στα σχολειά και στα πανεπιστήμια, δημιουργώντας τη δεξαμενή η οποία στηρίζει τώρα τον Αλέξη. Γι’ αυτούς οι έννοιες μπάχαλο, ανατροπή, κατάλυση της τάξης κλπ, είναι ο πυρήνας των ιδεών που κουβαλάνε στο μυαλό τους. Όσο μεγαλώνουν γίνονται πιο ήπιοι, αλλά μέσα τους ο βασικός πηρύνας δεν αλλάζει. Όποιος δε συμφωνεί με το δόγμα τους είναι μισητός ταξικός εχθρός. Γι’ αυτό και ουδεμία φωνή καταδίκης για την εξ αριστερών βία. Αυτή δεν υπάρχει ως τέτοια αλλά ως φυσιολογική αντίδραση ενάντια στην καθεστωτική βία! Η βία είναι ταυτισμένη με τη δεξιά και ακροδεξιά αντίδραση στις «ανάγκες του λαού». Βοήθειά μας!
      Από την άλλη, η αντισυστημική δεξιά, πολύ εύκολα μιλάει για πατρίδα, χρέος, έθνος κλπ, χωρίς να μπει στη διαδικασία να αναλύσει τη σημασία αυτών των εννοιών και χωρίς να αντιλαμβάνεται τη θέση της Ελλάδας στο σύγχρονο κόσμο. Μιας χώρας χωρίς συμμάχους!
      Τα χρόνια που δέναμε τα σκυλιά με τα δανεικά λουκάνικα, κανείς προοδευτικός κοσμοπολίτης αλλά και κανείς φλογερός πατριώτης, δε φρόντισε να προβλέψει ότι χωρίς παραγωγική βάση, χωρίς ισοροπημένη οικονομία, χωρίς δημογραφική πολιτική, χωρίς μεταναστευτική πολιτική, χωρίς μακρόπνοη εξωτερική πολιτκή, κλπ, δεν μπορεί ένα κράτος να πορευτεί έτσι, αλλά μοιραία θα καταρρεύσει.

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2012 19:58:58

        Είδες λοιπόν, πρέπει να σε τσιγκλάω; :) Καλησπέρα Γιάννη

  31. Θ avatar
    Θ 07/06/2012 19:31:11

    είστε ωραίοι
    Τα προσυμφωνημένα υπονοούμενα των άκρων…? δέστε υποδοχή Κασιδιάρη από ΚΝΑΤ-ΠΑΜΕ, στην χαλυβδουργία Μάνεση.

  32. cris avatar
    cris 07/06/2012 19:46:34

    Επιβαιβεώθηκε για αλλη μια φορά το ΚΚΕ οταν μετα τισ εκλογές είπε να αλλάξει ο λαός την ψηφο του. σήρα το συστημα την θέλη την ΧΑ για να παιζει το ρόλο του μαστίγιου για το λαό. η δικιά μας απάντηση πρέπει να είναι οργάνωμένη αντεπιθεση, σε κάθε χώρο δουλειάς. μόνο ετσι θα εξαλείψουν οι απόγωνοι του Χίτλερ και του Μεταξα.

  33. chris avatar
    chris 07/06/2012 20:17:09

    Η κα Δούρου είπε ότι υπάρχει κρίση δημοκρατίας στην χώρα γιατί μπήκαν κόμματα σαν την χρυσή αυγή στην βουλή. Στην βουλή κα Δούρου δεν μπήκαν τους έβαλε ο Ελληνικός λαός!!! Κρίση σε μία δημοκρατία είναι όταν υποψήφιοι βουλευτές αμφισβητούν την βούληση του λαού και θεωρούν ότι το 7% είναι ηλίθιοι και το 16% έξυπνοι. Γιατί Κα Δούρου δεν σέβεστε αυτό το κομμάτι του Ελληνικού λαού; Εμένα αυτό με προβληματίζει και όχι μόνο η συμπεριφορά ενός τρελού.

  34. elli avatar
    elli 07/06/2012 20:54:01

    Strange Attractor ν' αγιάσει το στόμα σου!!!!

  35. PayneK avatar
    PayneK 07/06/2012 21:32:50

    Μάλλον δεν έχεις καταλάβει οτι το πρόβλημα είναι το ίδιο το κράτος αφού τόσα χρόνια δεν αφήνει να επαναπατριστούν κεφάλαια,αλλά ούτε να γίνουν και οι απαραίτητες επενδύσεις. Τις όποιες θεολογικές προσεγγίσεις επί του θέματος τις προσπερνώ γιατί όχι μόνο δεν ωφελούν,αλλά κατά την γνώμη μου αποπροσανατολίζουν κιόλας. Ο κομμουνισμός δε, είχε διεθνιστικό χαρακτήρα, ήταν ένα σύστημα πέρα και πάνω απο λαούς και ως πρακτική απέτυχε να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ως εκ τούτου δεν μπορεί να συνυπάρξει στην ίδια πρόταση με τον προσδιορισμό "Χριστιανικός" ως πιστοποιητικό καθαρότητας και εξαγνισμού του.
    Ακόμα και να τον σερβίρουμε με κάποια ταξική εκδοχή του,γιατί ίσως φαίνεται λιγότερο ως τέτοιος, προτιμότερο πάλι θα είναι να διατηρήσουμε το καπιταλιστικό μοντέλο, ως εγγύηση, ώστε οι αγώνες των εργαζομένων να συνεχιστούν ακαπέλωτοι έτσι. Το απόλυτο ηθικολογικό πλαίσιο σύμφωνα με το οποίο πέφτουμε στον πειρασμό να κρίνουμε τους άλλους και οι επαναλαμβανόμενοι ,γενικόλογοι αφορισμοί περί πλουτοκρατίας,μόνο αντίθετα αποτελέσματα θα επιφέρουν τελικά.

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ PayneK 07/06/2012 21:52:24

      Τ. ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ: ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ: "...Αυτός ΕΙΝΑΙ ο καπιταλισμός, ο άνευ Θεού θησαυρισμός, η νέα μορφή δουλείας, η αναίσχυντη κλοπή και ληστεία..." Αναλυτικώτερα: http://xristianospolitiki.blogspot.gr/2012/04/blog-post.html

    • juliet avatar
      juliet @ PayneK 07/06/2012 23:06:42

      PaykeK
      τα σέβη μου!!!!!!

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ PayneK 07/06/2012 23:23:03

      Τ.ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ: ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ: "...Αυτός ΕΙΝΑΙ ο καπιταλισμός, ο άνευ Θεού θησαυρισμός, η νέα μορφή δουλείας, η αναίσχυντη κλοπή και ληστεία..." Αναλυτικώτερα: http://xristianospolitiki.blogspot.gr/2012/04/blog-post.html?m=1

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ PayneK 07/06/2012 23:49:15

      Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ: Αυτό μας το δείχνει πολύ καθαρά το παράδειγμα του Βυζαντίου. Όταν λοιπόν μιλάμε για πατρίδα-θρησκεία-οικογένεια να ξέρουμε τουλάχιστον για ποιά θρησκεία ακριβώς μιλούμε. Και τέλος χρησιμοποίησα την λέξη κομμουνισμός αντί των λέξεων "κοινοκτημοσύνη" και "ακτημοσύνη" για την έννοια των οποίων μας μιλούν ο Χριστός και οι Άγιοι μας.

  36. Φελίζα avatar
    Φελίζα 07/06/2012 21:56:49

    "Έξω μαίνεται πόλεμος, γίνονται ληστείες, δολοφονίες, απαγωγές, κάθε λογής αίσχη."
    Τιγράνη μέσα στο σπίτι μας συμβαίνουν , τους δικούς μας ανθρώπους αφορούν.
    και όμως ........

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Φελίζα 07/06/2012 23:16:04

      Φελίζα, η διάκριση αφορά το εικονικό (μα εξωφρενικά διεφθαρμένο και σπάταλο) παράλληλο σύμπαν του μιντιακού κατεστημένου.

      Έχεις δίκιο, όσα συμβαίνουν μέσα στο σπίτι μας είναι business as usual γι΄ αυτούς. Είτε τα αγνοούν (τα θάβουν) είτε τα κάνουν άνοστη, χιλιοπαιγμένη είδηση – άντε να παίξουν και κανένα μονόπρακτο μια στο τόσο.

      Το χαστούκι πάντως του ακροδεξιού διαταραγμένου σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί χαστούκι στο κατεστημένο. Για να τα λέμε και όλα όμως, σε σύγκριση με την αριστερή τρομοκρατία που βιώνει η κοινωνία είναι όχι απλώς πταίσμα, όχι απλώς χάδι, αλλά θα τολμούσα και τη λέξη μαθητεία.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Τιγράνης 07/06/2012 23:31:52

        Είναι δύο παράλληλοι κόσμοι. Αυτός ο ψεύτικος , ο δήθεν , της εικονικής παραγματικότητας κόσμος, της απέραντης υποκρισίας των ημετέρων, που χρησιμοποιούν τα πάντα και τους πάντες, κατά το δοκούν. Ο άλλος, είναι ο πραγματικός κόσμος με όλους εμάς . Φταίμε όμως γιατί εμείς , που δεν γνωρίζουμε την πραγματική μας δύναμη , αφηνόμαστε να μας άγουν και να μας φέρουν, αυτά τα ανδρείκελα. Παιδεία . Από αυτό πάσχουμε και όσο το περιφρονούμε , αδιαφορώντας για τα σημαντικά και αποθεώνοντας τ'ασήμαντα , τα χειρότερα θα έρθουν, πιο γρήγορα απ'όσο νομίζουμε....

  37. kas avatar
    kas 07/06/2012 22:19:18

    πρρρρρ.....φλήναφημα τρολολολο

  38. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 07/06/2012 23:48:01

    Αθάνατο αριστοφανικό δαιμόνιο! Σχόλιο ευφυές και αποστομωτικό.

  39. cobalt avatar
    cobalt 08/06/2012 01:00:50

    Ξέρει ο Θείος.. Έχει κι άλλα πατώματα πρός τα κάτω..

  40. Νικολάκη εφέντης avatar
    Νικολάκη εφέντης 08/06/2012 01:27:18

    Δεν βλέπω κανένας να σχολιάζει το τηλεφώνημα του Δελατόλα προς την Ράικου με βάση το οποίο η ΕΛΑΣ έφτασε ακαριαία... Ρε τυχεροί όσοι έχουν το τηλέφωνο της "Ελένης"...

    • Factorx avatar
      Factorx @ Νικολάκη εφέντης 08/06/2012 01:37:28

      σωστός, τι να πρωτοπρολάβουμε....αυριο

  41. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 08/06/2012 01:46:24

    Η Ελλάδα σε βαθιά ψύχωση.Αντίο και καλή τύχη σ'όλους.

  42. anonymous avatar
    anonymous 08/06/2012 01:55:14

    Ζήτησε να μην αναφέρεται το όνομά της. Να είστε προσεκτικοί για να μη σας τρέχουν.

  43. LIAPIS Dimitrios avatar
    LIAPIS Dimitrios 08/06/2012 02:21:20

    Ti teleftea frassi nomizo ipe ki o kassidiaris kapia stigmi stin ekpompi, gia tin apoussia tou kratous dil ki oti o kindinos den ine i xrissi avgi.

  44. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 08/06/2012 06:58:04

    Αριστερή επιχειρηματολογία.
    Κανείς δεν είναι κάτοχος της απόλυτης γνώσης και αλήθειας.

  45. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 08/06/2012 08:31:57

    Θείε, συγχαρητήρια για το γούστο σου. Είναι και δικό μου αγαπημένο τραγούδι. Μα πόσο «θείος» είσαι για να ακούς John Cale;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Kώστας Θ. 08/06/2012 10:39:16

      Ευχαριστώ Κώστα.
      Η αγαπημένη μου εκτέλεση είναι η live, στο άλμπουμ Fragments Of A Rainy Season (1992). Τότε ήμουν ακριβώς 40 χρόνων.
      Πρώτη εκτέλεση στο Artificial Intelligence (1985), ήμουν "μόλις" 33.

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ Ο Θείος 08/06/2012 11:29:04

        Τον είχα δει στη Θεσσαλονίκη στο Ολύμπιον πριν από καμιά 15 χρόνια. Μόνος με πιάνο ή κιθάρα. Ήταν από τις πιο μαγικές συναυλίες που έχω δει.
        Πολύ μουσικόφιλο το antinews. Έχουμε και τον Blue Nile..

  46. Στάθης avatar
    Στάθης 08/06/2012 09:47:08

    Μην εκπλήσσεστε...η Αριστερά πάντα θεωρούσε τις "μάζες" ως ανώριμες και έχουσες ανάγκη την καθοδήγηση της φωτισμένης εμπροσθοφυλακής της Επανάστασης.....

  47. Παπακυριάκος Πνατελής avatar
    Παπακυριάκος Πνατελής 08/06/2012 10:22:15

    Κύριοι το επεισόδιο πήρε έκταση και εξελιχτηκε όπως εκτυλίχθηκε κυρίως εξ αιτίας της ανικανότητας του κ.Παπαδάκη να ελέγξει τη συζήτηση ή της ιδιοτέλειας του χάρη τηλεθέασης.
    Ο Κασιδιάρης πέτυχε αυτό που ήθελε και ως νοήμονες αντιλαμβάνεσθε,ο Παπαδάκης να γίνει ο ίδιος , η εκπομπή του και ο παραπαίων Αντέννα γνωστός σε όλο τον κόσμο.
    Κοινώς λοιπόν ένα στημένο παιχνίδι απο το οποίο πολλοί επιχείρησαν να οφεληθούν.
    Και μη χειρότερα

  48. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/06/2012 10:42:13

    Και για να καταφέρεις να τρυπήσεις την μία όψη του νομίσματος, πρέπει αναγκαστικά να τρυπήσεις και την άλλη...

  49. Νικολάκη εφέντης avatar
    Νικολάκη εφέντης 08/06/2012 11:04:02

    Έβγαλε η εισαγγελία κάποια σχετική ανακοίνωση; Aν ναι, τί λέει; Γιατί τα κανάλια και τα ραδιόφωνα που άκουσα δεν είπαν τίποτα.

    Πάντως ο Δελατόλας σίγουρα την προσέβαλε αποκαλώντας την δημοσίως με το μικρό της όνομα… Τέτοιος σεβασμός προς τον θεσμό…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.