#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/10/2009 17:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η αλήθεια για τα γεγονότα του 1993

 

 

Ο στρατηγός ε.α. Νίκος Γρυλλάκης που τόσο αμφισβητήθηκε στο παρελθόν για τα πεπραγμένα του επί κυβέρνησης Μητσοτάκη, αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει και τον πατριωτισμό του και την εντιμότητά του, παραμένει ακόμα και τώρα «μητσοτακικός». Άβυσσος ως γνωστόν η ψυχή του ανθρώπου…. Σήμερα όμως που η κ. Μπακογιάννη αποφάσισε να φέρει μέσω του κ. Μεϊμαράκη στο προσκήνιο τα γεγονότα του 1993 έχει ιδιαίτερη αξία να παραθέσουμε εδώ τι έγραφε στο βιβλίο του «Από πρώτο χέρι» (Εκδόσεις Κάκτος, 2005) για τα γεγονότα εκείνα.
Ο εξαναγκασμός του Σαμαρά σε αποχώρηση από τη ΝΔ
 …Μια άλλη μεθόδευση που ακολούθησε η εσωκομματική αντιπολίτευση και οι υπερατλαντικοί σύμμαχοι μας ήταν να διατηρηθεί με κάθε μέσο αγεφύρωτο του χάσμα που είχε δημιουργηθεί μεταξύ Μητσοτάκη – Σαμαρά, ώστε να αποκλεισθεί η επάνοδος του τελευταίου στη ΝΔ. Υπόψη ότι από πλευράς Σαμαρά η επάνοδός του στο κόμμα ήταν και απόλυτα εφικτή και πανεύκολη. Αντιδρούσαν όμως και έβαζαν συνεχώς φυτίλια οι εγκάθετοι της εσωκομματικής αντιπολίτευσης στο περιβάλλον του Μητσοτάκη. Η δημιουργία της Πολιτικής Άνοιξης  ήταν κυρίως αποτέλεσμα των μηχανορραφιών του Έβερτ και των πρόωρων ηγετικών φιλοδοξιών της Ντόρας Μπακογιάννη που «έστησαν» ο καθένας για δικούς του λόγους το χάσμα Μητσοτάκη – Σαμαρά.

Πιο συγκεκριμένα, μέχρι τις βουλευτικές εκλογές του 1990 στη ΝΔ οι δυο πτέρυγες της ΝΔ , η «καραμανλική» με αρχηγό τον Έβερτ και η «μητσοτακική» με αρχηγό τον Σαμαρά συνεργάζονταν αρμονικά μεταξύ τους, επειδή κοινός αντίπαλός τους ήταν η διεφθαρμένη εξουσία του ΠΑΣΟΚ. Ο Σαμαράς εθεωρείτο ο κύριος εκφραστής της πάλαι ποτέ «αβερωφικής» πτέρυγας του κόμματος, της «δεξιάς» δηλαδή πτέρυγας της ΝΔ.  Και μπορούμε σήμερα να πούμε ότι χάρις κυρίως στην στήριξη Σαμαρά, ο Μητσοτάκης επικράτησε παλαιότερα στον αγώνα διαδοχής στην ηγεσία της ΝΔ, επειδή μέχρι τότε εθεωρείτο «ξένο σώμα» από τους αμιγώς δεξιούς της παράταξης.

Η ύπαρξη κάτω από την ίδια στέγη δυο έντονα ανταγωνιστικών πολιτικών πτερύγων απέβαινε στην  αρχή προς όφελος του Μητσοτάκη, επειδή δημιουργούσε ένα εξισορροπιστικό Status Quo μέσα στο κόμμα που του έδινε τον πλήρη έλεγχο του κόμματος. «Διαίρει και Βασίλευε» που λένε. Η υφέρπουσα εχθρότητα και αντιπάθεια μεταξύ Έβερτ και Σαμαρά καθιστούσε ανέφικτη κάθε σοβαρή προσπάθεια αμφισβήτησης της ηγεσίας Μητσοτάκη, γεγονός που επιβεβαιώθηκε περίτρανα μετά τις εκλογές του 1989, όταν επιχειρήθηκε τότε από τον Έβερτ προσπάθεια αλλαγής ηγεσίας στο κόμμα , με πρόφαση την αναποτελεσματικότητά της σε τρεις διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις (1985 , Ιούνιος 1989 και Νοέμβριος 1989). Η απόπειρα εκείνη απέτυχε παταγωδώς.



Ο παράγων που άλλαξε σε βάρος του Μητσοτάκη εκείνη την ισορροπία δυνάμεων ήταν δυστυχώς οι ηγετικές φιλοδοξίες της κόρης του, Ντόρας Μπακογιάννη. Ύστερα από τη δολοφονία του αείμνηστου Παύλου Μπακογιάννη από τη 17Ν και την υπουργοποίηση της, η Ντόρα μπήκε και η ίδια στον παρασκηνιακό αγώνα διαδοχής επειδή ήταν θυγατέρα του Πρωθυπουργού και στη χώρα μας ισχύει ακόμα το «κοτσαμπασισμός». Για την ανέλιξη όμως της Ντόρας Μπακογιάννη στην ηγεσία της μητσοτακικής πτέρυγας της ΝΔ, το πρώτο εμπόδιο που έπρεπε να εξαλειφθεί ήταν ο Αντώνης Σαμαράς. Και ο μόνος τρόπος για την  παράκαμψη του Σαμαρά από τη Ντόρα ήταν η δημιουργία σοβαρών τριβών στις σχέσεις του με τον πρωθυπουργό πατέρα της , ώστε δια της πρωθυπουργικής δυσμένειας να οδηγηθεί ο πανίσχυρος τότε υπουργός Εξωτερικών στην πολιτική αποδυνάμωση και τον παραγκωνισμό.

Οι πρόωρες και ανεπίκαιρες ηγετικές φιλοδοξίες της Ντόρας Μπακογιάννη αποτέλεσαν την αχίλλεια πτέρνα του Πρωθυπουργού Μητσοτάκη και για έναν άλλο λόγο: Ο μονίμως παρών στα πολιτικά δρώμενα της Ελλάδος ξένος παράγων ήταν τότε ιδιαίτερα ενοχλημένος με την φιλοσερβική πολιτική της ελληνικής κυβέρνησης. Έτσι διέγνωσε και αποκρυπτογράφησε τις καταστροφικές για τον τότε Πρωθυπουργό φιλοδοξίες της κόρης του και τις καλλιέργησε επειδή ήταν μια ουρανόπεμπτη ευκαιρία για να υπονομεύσουν και τον Μητσοτάκη και το κόμμα της ΝΔ.

Παράλληλα, η αντιηγετική τριανδρία των Έβερτ – Κανελλόπουλου – Δήμα επέλεξε κι αυτή την κερκόπορτα που άνοιξε η κόρη του Πρωθυπουργού για να στήσει έναν πραγματικό «χορό του Ζαλόγγου» για τη ΝΔ και τον ίδιο τον Μητσοτάκη. Με την βοήθεια των εγκαθέτων τους στο πρωθυπουργικό περιβάλλον, του ξένου παράγοντα και της διαπλοκής πέτυχαν σταδιακά την απομάκρυνση του Α. Σαμαρά από το υπουργείο Εξωτερικών, τον παραγκωνισμό του από τα κυβερνητικά και κομματικά δρώμενα , τον εξαναγκασμό του σε παραίτηση από βουλευτής της ΝΔ και τελικά την εξώθησή του στην ίδρυση δικού του κόμματος εκ των σαρκών της ΝΔ, της Πολιτικής Άνοιξης. Οι προϋποθέσεις για την εκλογική ήττα της ΝΔ είχαν πλέον δημιουργηθεί. Όλα τα υπόλοιπα ήταν απλώς θέμα χρόνου.

Ο τρόπος αποπομπής του Αντώνη Σαμαρά από το υπουργείο Εξωτερικών δεν αφήνει καμία αμφιβολία ότι οι χειρισμοί του Σκοπιανού ήταν η αφορμή για την απομάκρυνσή του από την κυβέρνηση, ουσιαστικά όμως εκδιώχθηκε άκομψα από την κυβέρνηση για να διαταραχθούν οι εσωκομματικές ισορροπίες εις βάρος του Μητσοτάκη. Κατά την άποψη μου η εκπαραθύρωση του Σαμαρά από το υπουργείο Εξωτερικών  ήταν έργο της υπό τον Έβερτ εσωκομματικής αντιπολίτευσης και του ξένου παράγοντα για τους λόγους που έχουν προαναφερθεί.



Οφείλω επίσης να επισημάνω ότι, κατά τη γνώμη μου, ο τρόπος που αντέδρασε τότε ο Μητσοτάκης στις επικρίσεις που δέχθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο για τον Σαμαρά και την εξωτερική πολιτική ήταν ο χειρότερος που μπορούσε να γίνει για την ενότητα της κεντροδεξιάς παράταξης, για την πορεία των εθνικών μας θεμάτων και ιδιαίτερα του Σκοπιανού και την τύχη του ίδιου ως ηγέτη της παράταξης. Αναγκάζοντας το Σαμαρά να φύγει από την κυβέρνηση και τελικά από τη  ΝΔ, ο Μητσοτάκης κατάφερε πρώτον, να αυτοευνουχισθεί στο θέμα του ελέγχου του κομματικού μηχανισμού. Και δεύτερον, να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να αρχίσει η ανοικτή δράση της αντιηγετικής τριανδρίας και να περνάει στη συνείδηση των  οπαδών της παράταξης η άποψη ότι ο Έβερτ ήταν πλέον ο …Μεσσίας της ΝΔ.

Ο Μητσοτάκης έκανε λάθος στην περίπτωση Σαμαρά και για τον εξής λόγο: Όταν ένας πρωθυπουργός παραδεχθεί δημοσίως ότι η ασκούμενη από την κυβέρνησή του εξωτερική πολιτική είναι για οποιοδήποτε λόγο λανθασμένη, τα λάθη αντανακλούν πρωτίστως στον ίδιο και δευτερευόντως στον υφιστάμενό του υπουργό. Επειδή σύμφωνα με τα αυτονόητα «δια παν ό,τι πράττει ή παραλείψει να πράξει η κυβέρνηση» υπεύθυνος είναι πρωτίστως ο πρωθυπουργός. Κι αυτά χωρίς να του προσμετρήσω και τις ευθύνες του από τις παρεκκλίσεις στην ρήση «τα εν οίκω μη εν δήμω».

Αισθάνομαι επίσης την υποχρέωση, κυρίως απέναντι στις νεότερες γενιές, για να μην έχουν ψευδαισθήσεις, να προσθέσω και τα εξής που προκύπτουν από την πληροφόρηση που είχα ως Διευθυντής Ασφαλείας και Πληροφοριών της ΝΔ: Από το 1986 μέχρι το 1989 ήταν η τότε καραμανλική πτέρυγα της ΝΔ που υπονόμευε τον  Σαμαρά, λόγω της σαφούς πνευματικής και πολιτικής ανωτερότητά του έναντί του τότε δικού της δελφίνου, δηλαδή του Έβερτ. Μετά το 1989 και ιδίως μετά τη δολοφονία του συζύγου και την υπουργοποίησή της την αποδυνάμωση του Σαμαρά επεδίωκε πλέον και η κ. Ντόρα Μπακογιάννη ,επειδή πίστευε ότι αποτελούσε εμπόδιο στις ηγετικές της φιλοδοξίες.

Παρόλα αυτά, η άκομψη απομάκρυνση του Σαμαρά από το υπουργείο Εξωτερικών θα παρέμενε απλώς ένα τραύμα που μπορούσε να γιατρευτεί,  αν ο ξένος παράγοντας δεν μεγιστοποιούσε και δεν κλιμάκωνε τη διένεξή του με τον Μητσοτάκη προκειμένου να αποδυναμώσει και τελικά να ρίξει την κυβέρνηση της ΝΔ. Μεθοδεύτηκε έτσι και ο εξαναγκασμός του Σαμαρά σε αποσκίρτηση από τη ΝΔ, προκειμένου το τραύμα να καταστεί μη ιάσιμο. Η τακτική που ακολουθήθηκε προκειμένου να φτάσουμε στην αποσκίρτηση Σαμαρά και τη δημιουργία της «Πολιτικής Άνοιξης» ήταν η εξής: Αφενός μεν ενεθάρρυναν τις ηγετικές φιλοδοξίες της Ντόρας , ώστε να ασκεί αρνητική επιρροή στον πατέρα της ως προς την αποκατάσταση των σχέσεών του με τον Σαμαρά, αφετέρου δε καθησύχαζαν τον Μητσοτάκη ότι ο Σαμαράς δεν ακολουθείται παρά μόνο από ελάχιστους ψηφοφόρους της ΝΔ που δεν υπερβαίνουν το ….1/10 της εκατοστιαίας μονάδας

)…Το χαμηλό επιπέδου περιβάλλον του Μητσοτάκη έβλεπε τότε το τυρί, αλλά δεν έβλεπε και την φάκα που είχαν στήσει στον Μητσοτάκη η εσωκομματική αντιπολίτευση και ο ξένος παράγων. Τελικά ο Μητσοτάκης παγιδεύτηκε, αφοπλίστηκε και έπαυσε έτσι να είναι ο ρυθμιστικός παράγων της πολιτικής ζωής. Τελικά έπεσε.

Όταν ο Μητσοτάκης στελέχωνε την κρατική μηχανή και τα καίρια πόστα της ξέχασε την κρητική παροιμία «αλίμονο που΄ χει δικούς και πορπατεί με ξένους» . Όταν στην πορεία της διακυβέρνησή του το αντιλήφθηκε , ήταν αργά. Το πουλί είχε πετάξει μακριά. Με ουσιαστικό αρχηγό τον πανέξυπνο Κανελλόπουλο, η εσωκομματική αντιπολίτευση είχε καταφέρει να υποσκάψει μεθοδικά και συστηματικά το κύρος του ίδιου και της κυβέρνησή του και κατ΄ επέκταση της Νέας Δημοκρατίας. Έτσι η κερκόπορτα για να πέσει η κυβέρνηση της ΝΔ στις εκλογές του 1993 δεν άνοιξε με την δημιουργία της Πολιτικής Άνοιξης ή την δραστηριότητα του ΠΑΣΟΚ. Άνοιξε κυρίως από την υπονόμευση της εσωκομματικής αντιπολίτευσης. Ένα και μόνο παράδειγμα τα λέει όλα: Ως γνωστόν ο Αλαφούζος ήταν τότε ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος πολέμιος της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Στην δίκη του όμως του 1993 με την κατηγορία της διενέργειας ευρείας έκτασης λαθρεμπορίου πετρελαίου ο κυριότερος μάρτυρας υπεράσπισης ήταν ο Μιλτιάδης Έβερτ, που αντάλλαξε την προδοσία της κυβέρνησης της ΝΔ με την πολιτική υποστήριξή του από το γνωστό συγκρότημα. 

 

Παρά την αδιαμφισβήτητη ευφυΐα του, ο Μητσοτάκης επηρεάστηκε τότε από το χαμηλού βεληνεκούς περιβάλλον του ( ο διευθυντής του πολιτικού γραφείου Πέτρος Παπαγεωργίου πρώην στενός συνεργάτης του Έβερτ μεταπήδησε στο πρωθυπουργικό γραφείο από τον ΟΑΕΔ που ήταν πρόεδρος μετά το ξεπούλημα της ΑΓΕΤ).Περιβάλλον στο οποίο  πρωταγωνιστούσε η κόρη του και το οποίο του τα παρουσίαζε όλα ρόδινα, με αποτέλεσμα να υποτιμήσει τους κινδύνους από την εσωκομματική αντιπολίτευση και να ξεχάσει ότι «τα κάστρα πέφτουν από μέσα». Έτσι όταν άρχισε να βάλλεται όχι μόνο από το ΠΑΣΟΚ αλλά και από τους πρώην πολιτικούς συμμάχους του στην Αριστερά βρέθηκε μόνος στο μάτι του κυκλώνα. Φτάσαμε έτσι το 1993 σε μια κατάσταση όπου ο αδιαμφισβήτητος πριν από δύο μόνο χρόνια νικητής της σύγκρουσης με το βαθύ κράτος του ΠΑΣΟΚ να βάλλεται καταιγιστικά και μέσα από το ίδιο το κόμμα του και από όλο το φάσμα των υπόλοιπων πολιτικών δυνάμεων.

 Το βιβλίο γράφτηκε το Φθινόπωρο του 2005, σε μια περίοδο δηλαδή που η κυβέρνηση Καραμανλή είχε κλείσει ήδη αρκετούς μήνες στην εξουσία. Έχει λοιπόν κάποια σημασία να δούμε και τι έγραφε στη συνέχεια τότε ο Ν. Γρυλλάκης:

Το κομματικό κατεστημένο που κληρονόμησε και ο σημερινός άξιος αρχηγός της ΝΔ, Κώστας Καραμανλής, γνωστό και ως «οι βαρόνοι του κόμματος»,  εξακολουθεί και σήμερα να μην επιθυμεί κατά βάθος την αποκατάσταση των σχέσεων του Σαμαρά με τον Μητσοτάκη και την αξιοποίησή του σύμφωνα με αυτά που μπορεί να προσφέρει στον τόπο και την παράταξη. Κι αυτό γιατί μοιραία θα υποχρεωθούν να περάσουν από το κόσκινο της σύγκρισής τους με την πολιτική προσωπικότητα του Σαμαρά και φοβούνται ότι θα επισκιασθούν. Έτσι, οι «βαρόνοι», όπως συνέβη άλλωστε στο παρελθόν προς της επανόδου του Γεωργίου Σουφλιά στη ΝΔ, δεν διστάζουν να εξαπατούν ενσυνείδητα τον Πρόεδρο της ΝΔ , εισηγούμενοι την αναβολή τυχόν υπουργοποίησης του Σαμαρά ,λόγω του ότι οι σχέσεις του με τον Μητσοτάκη βρίσκονται ακόμα «επί ξηρού ακμής» και πρέπει να αποφευχθούν συναισθηματικές εκρήξεις του.

Είναι καιρός πια να σταματήσει το όψιμο αυτό ενδιαφέρον για τα συναισθηματικά του Μητσοτάκη, από τα στελέχη εκείνα της ΝΔ που δεν δίστασαν στο παρελθόν να υπονομεύσουν και τον ίδιο και να πρωταγωνιστήσουν στην εκπαραθύρωση του Σαμαρά από το κόμμα. Επειδή είναι γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ ότι ο Κώστας Μητσοτάκη είναι από γεννησιμιού του μεγαλόψυχος, μεγαλόκαρδος και ανεξίκακος, αυτή είναι η πραγματική αλήθεια κι αυτό πρέπει να πιστέψει ο σημερινός Πρωθυπουργός που είναι ανώτερος όλων αυτών και δεν τον αγγίζουν οι μικροψυχίες τους. Είναι καιρός να ξεχαστεί πια μια διένεξη που συνέβη πριν από 12 χρόνια, όταν οι υπερατλαντικοί σύμμαχοί μας ήθελαν τα Βαλκάνια ανταριασμένα για να περάσει πιο εύκολα ο ολετήρας της Νέας Τάξης πραγμάτων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2009 18:15:48

    γουστάρω... ο Εβερτ και τα πετρέλαια. Τι είχε πει ο μετασφορέας πετρελαίου? "αν είναι να πληρώσω 2 δισ είναι πιο φτηνο να ρίξω την κυβέρνηση".

    Ο ίδιος που προσπαθεί να σας πείσει να αγαπήσετε τις ανεμογενήτριες (για να εξασφαλίσει εσαεί ανάγκη για μεταφορά πετρελαίου). Αν ο Εβερτ μπορούσε, θα διαφήμιζε και αυτός ...ΑΠΕ

  2. sauraki avatar
    sauraki 31/10/2009 18:16:25

    Είναι λοιπόν ένα βιβλίο που πρέπει να διανεμηθεί δωρεάν σε όλα τα μέλη της πολύπαθης ΝΔ πριν πάνε να ψηφίσουν. Αλλά και να μην διανεμηθεί ο Σαμαράς αύριο θα είναι ο Πρόεδρος της ΝΔ και μεθαύριο ο Πρωθυπουργός της χώρας. Θα μιλήσει η βάση.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2009 18:17:55

    ίσως απαντάει και ποιός σκότωσε τον Βρανόπουλο. Τα περί 17ης Ν, δεν τα πολυπιστέυω.

    • Factorx avatar
      Factorx @ archaeopteryx 31/10/2009 18:22:21

      Αγαπητέ αρχαιοπτέρυγα μην βιάζεσαι να σχολιάσεις περι Βρανόπουλου. Υπάρχει μεγάλη ουρά...αλλά κάθε πράγμα με τον καιρό του

  4. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 31/10/2009 18:18:01

    Ο Γρυλλάκης, βέβαια, λόγω της αγάπης του για το Μητσοτάκη, παραλείπει να μας μιλήσει και για το ευθύ ξεπούλημα του ονόματος της Μακεδονίας τον Ιανουάριο του 1993.

    Επιτρέψτε μου φίλοι του Antinews να παραθέσω κι εδώ την ανάρτηση από διπλανό post, που απευθύνονται προς τους Νεοδημοκράτες εκείνους που το σκέπτονται ακόμη να στηρίξουν Σαμαρά, λόγω της ανατροπής της κυβέρνησης Μητσοτάκη το 1993. Ελπίζω να μην γίνομαι πολύ κουραστικός προς τους αναγνώστες, αλλά μου φαίνεται σημαντικό να ειπωθούν ορισμένα πράγματα από την οπτική του Νεοδημοκράτη:

    Ως κομματικό στέλεχος της ΝΔ του 1993, που έμεινα τότε στη ΝΔ και δεν πήγα στην Πολιτκή Άνοιξη, θέλω να πω σε όλους τους φίλους Νεοδημοκράτες τα ακόλουθα:

    Μας έχουν φλομώσει με την ανατροπή της κυβέρνησης Μητσοτάκη το 1993, το μοναδικό “χαρτί” εναντίον της υποψηφιότητας του κ. Σαμαρά. Σήμερα “χτύπησε” στην Κ.Ε. της ΝΔ και ο “αντ’ αυτής”, κ. Μεϊμαράκης. Επειδή όμως κι εμείς εκεί ήμασταν τότε, το 1992-93 και δεν έχουμε ξεχάσει τι ακριβώς συνέβη, πρέπει να πούμε όλη την αλήθεια, που είναι ότι ο Σαμαράς δεν έφυγε μόνος του από τη ΝΔ: Τον έδιωξαν από κοινού ο Μητσοτάκης με τον Έβερτ.

    Τον έδιωξε πρώτα-πρώτα ο Μητσοτάκης, με την αποπομπή του από Υπουργός Εξωτερικών τον Απρίλιο του 1992, όταν οι διεθνείς συσχετισμοί σε Ευρώπη και Η.Π.Α. ήταν υπέρ της Ελλάδος για πλήρη απάλειψη του “Μακεδονία” από το όνομα των Σκοπίων. Ο Μητσοτάκης διατήρησε την πολιτική Σαμαρά για λίγους μήνες μετά την αποπομπή, προκειμένου να αποκοιμίσει τον ελληνικό λαό, και ειδικά τους Νεοδημοκράτες, για τις πραγματικές προθέσεις του, και μετά έβαλε μόνος του να βάλει τα Σκόπια στον Ο.Η.Ε. με “προσωρινή ονομασία” που κατέληξε σήμερα σχεδόν οριστική στο σκέτο “Μακεδονία”.

    Τον έδιωξε, κυρίως, ο Έβερτ με την καλά στημένη εξαπάτηση, τον Οκτώβριο του 1992. Ο Έβερτ έπεισε τότε το Σαμαρά να παραιτηθούν τάχα και οι δύο ταυτόχρονα από βουλευτές. Τον άφησε μετά να παραιτηθεί μόνος του και να τεθεί σχεδόν αυτόματα εκτός εξελίξεων στη ΝΔ. Ο Έβερτ εξελέγη μετά αρχηγός της ΝΔ σχεδόν χωρίς αντίπαλο μετά την ήττα του Οκτωβρίου 1993.

    Ο Σαμαράς λοιπόν τότε, την “έφαγε” και από το Μητσοτάκη και από τον Έβερτ. Είχε την επιλογή να κάτσει και να το δεχτεί, αλλά, σας ρωτάω, θα τον κατέβαζε υποψήφιο βουλευτή ο Μητσοτάκης στις επόμενες εκλογές, όποτε κι αν γίνονταν, χωρίς να του γυρεύει “συγγνώμες” και μάλιστα έχοντας ξεπουλήσει ο Μητσοτάκης προηγουμένως το όνομα της Μακεδονίας;

    Ανήκω σε εκείνους που χαρακτήριζαν τότε το Σαμαρά “προδότη”. Τότε όμως δεν ξέραμε τι υπόγειες ενέργειες είχε κάνει ο Μητσοτάκης για το Σκοπιανό στις Η.Π.Α. Ο Μητσοτάκης μας παραπλανούσε όλους τότε, μας το έπαιζε πατριώτης, και εμείς με τη φυσική κομματική νομιμοφροσύνη του κάθε κομματικά ενταγμένου πολίτη τον ακούγαμε. Αλλά η ιστορία δικαίωσε τελικά το Σαμαρά και όχι το Μητσοτάκη. Το δίκιο το είχε ο Σαμαράς, επί της ουσίας.

    Δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι η ίδρυση της Πολιτικής Άνοιξης ήταν λάθος του Αντώνη. Είναι όμως ένα λάθος στο οποίο τον εξώθησαν ο Μητσοτάκης και, κυρίως, ο Έβερτ, που τον έπεισε να παραιτηθεί από βουλευτής στις 21 Οκτωβρίου 1992. Η έξοδός του Σαμαρά από τη ΝΔ ήταν έπειτα σχεδόν νομοτελειακή. Η ΝΔ τον είχε ήδη “σκοτώσει” πολιτικά, ο Μητσοτάκης για να ξεπουλήσει το όνομα της Μακεδονίας και ο Έβερτ για να γίνει αρχηγός μετά από την επερχόμενη, βέβαιη εκλογική ήττα.

    Απέναντι στο ένα και μοναδικό λάθος Σαμαρά, έχουμε ολόκληρο το σύστημα ΜΜΕ και οικονομικών μεγαλοπαραγόντων να υποστηρίζουν Ντόρα, ασήκωτες υποψίες για εμπλοκή στη Ζήμενες με τα “απλήρωτα τιμολόγια” και τη φυγή Καραβέλα με καθαρή ευθύνη Ντόρας, το “ναι” στο σχέδιο Ανάν, την αποδοχή της σύνθετης ονομασίας για τα Σκόπια πριν καν αρχίσει η διαπραγμάτευση, τη διαρκή υπονόμευση Τάσσου Παπαδόπουλου, την αφανή υπονόμευση της κυβέρνησης Καραμανλή.

    Δεν υπάρχει σύγκριση. Ούτε καν σύγκριση με τον Αβραμόπουλο, που έφυγε από τη ΝΔ μόνον με βάση τους προσωπικούς πολιτικούς υπολογισμούς, ενώ κανένας δεν τον έδιωχνε, ούτε είχε τους λόγους αρχής για να φύγει, που ξεκάθαρα είχε ο Σαμαράς.

    Αυτοί είναι οι λόγοι που ωθούν σήμερα εμένα, τον παλιό Νεοδημοκράτη του 1993, στη στήριξη Σαμαρά. Καλά θα κάνει ο κ. Μεϊμαράκης να ξεσκονίσει το σύνολο των αναμνήσεών του και όχι μόνον επιλεκτικά, όσες σήμερα εξυπηρετούν την εκλογή της κυρίας Ντόρας Μητσοτάκη: Το Σαμαρά τον διώξανε τότε ο Μητσοτάκης κι ο Έβερτ!

    • χμμ avatar
      χμμ @ Blimblomblim 01/11/2009 12:42:47

      μπραβο φιλε που το ποσταρες θα το εχανα!

  5. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 31/10/2009 18:42:57

    Επιτέλους...ΟΞΥΓΟΝΟ!!!!!Η αληθεια λαμπει και δεν κρυβεται. Πρεπει ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ πανε να ψηφισουν να ξερουν την αληθεια...

  6. Στέργιος avatar
    Στέργιος 31/10/2009 18:55:40

    Αν μια χώρα έχει πρωθυπουργό τον Αντίχριστο κι ένας υπουργός του ρίξει την κυβέρνησή του, τότε θα ψέξεις τον υπουργό; Όχι βέβαια! Ίσα-ίσα που θα του στήσεις ανδριάντα! Θα τον ανακυρήξεις άγιο και θα του ανάβεις δυο μέτρα λαμπάδα κάθε μέρα!

  7. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 31/10/2009 18:59:10

    Φάκτωρ..έγραψες! Απολαυστικότατη η περιγραφή του Γρυλλάκη και πέρα για πέρα πραγματική. Τσακίζει κόκκαλα!

    Μια απορία η οποία ενδεχομένως να φωτίσιε έτι περαιτέρω τη κατάσταση σε ότι αφορά και το σήμερα.

    Ο Σγαρδέλης είναι "Μητσοτακικός" η "Ντορο-Μπακογιαννικός"?

  8. Υ. avatar
    Υ. 31/10/2009 19:18:52

    ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ
    για τα εξής τραγικά λάθη ζωής
    1.Γύρισε το ’77 στην Ελλάδα, και έμπλεξε με όλους αυτούς τους αλήτες
    2.Όταν πλέον γύρισε και αποφάσισε να ασχοληθεί με τη πολιτική, δεν ζήτησε από ποιό έμπυρους πολιτικούς, να του κάνουν σεμινάρια καμαρίλας, υποκρισίας, βυζαντινισμού, ψεύδους, ίντριγκας, πλεκτάνης, μηχανορραφίας, ραδιουργίας, υπονόμευσης, δολοπλοκίας, διαπλοκής και φαρισαϊσμού.

    Δυστυχώς Αντώνη Σαμαρά. Αυτή είναι η πολιτική πραγματικότητα στην Ελλάδα. Εσύ ατυχώς, είσαι το καλό παιδί. Αυτός που έχει άλλες ιδέες, και πιστεύει σε άλλα ιδανικά. Αυτός που θέλει να αλλάξει παγιωμένες καταστάσεις και να χτυπήσει κατεστημένες νοοτροπίες. Να ξαναβάλει την Ελλάδα στο δρόμο της ιστορικής της συνέχειας. Να δώσει στο κόσμο ελπίδα για να έρθουν κάποια άλλα πιστεύω, στη πρώτη γραμμή των ζητούμενων.

    Ένα να ξέρεις. Έχεις πολύ κόσμο μαζί σου. Τόσο, που ούτε και εσύ ο ίδιος το φαντάζεσαι.
    Προχώρα!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Υ. 31/10/2009 19:29:01

      Αρκει ολος αυτος ο κοσμος να παει να τον ψηφισει εκεινη την ημερα. Καλα τα λεμε εμεις απο εδω, αλλα πρεπει στις 29/11 να παμε ΟΛΟΙ και να μην αμελησουμε. Γενικη κινητοποιηση. Στο σπιτι μας, στις δουλειες, εκει που βρισκεται, εργαζεται, ψυχαγωγειται, οργανωνεται ο απλος Νεοδημοκρατης. Ο Αντωνης ξαναεφερε την ελπιδα. Όχι μονο σε εμας της ΝΔ. Ακομη και σε ψηφοφορους εκτος παραταξης που θα ηθελαν ομως να τον δουν να ηγειται. Που τον συμπαθουν και τον πιστευουν..Η προσπαθεια πρεπει να ολοκληρωθει. Απαιτειται αγωνας και γενικος ξεσηκωμος γιατι ο αντιπαλος ειναι αδιστακτος. Σε μια εποχη που για πολλους πολιτικη= βρωμια, πρεπει με την ψηφο μας να κανουμε τη διαφορά. Όχι μονο για την παράταξη, αλλα και για την πατρίδα μας...

      • αντί avatar
        αντί @ ΓΙΑΝΝΗΣ 31/10/2009 20:34:16

        Αφού λέω και εγώ να πάω να τον ψηφίσω, που δεν είμαι νεοδημοκράτης, μη τυχόν και βγει η Ντόρα και χρειαστεί να μεταναστεύσω!

  9. nantia avatar
    nantia 31/10/2009 19:32:26

    Σιγα μωρε το μικρό κι αθώωο παιδί που το ανάγκασαν κιόλας!!!
    Και άντε να δεχτω ότι έριξε την κυβέρνηση! Το κόμμα τι το ήθελε? Που δήθεν ισχυρίζεται ότι από το 99 βοηθαει τη ΝΔ, ενω το έκλεισε το 2004!

    Κι επειδή μάλλον δεν εμπεδώσατε ότι "η ιστορία δεν ξαναγράφεται, ούτε παραγράφεται" ακούστε και το άλλο: το ποταμι πίσω δε γυρνά! Και η Ντόρα θα γίνει αρχηγός... γιατί όσο εσείς γραφετε στα Blogs... το ποτάμι γινεται τσουνάμι!!!

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ nantia 31/10/2009 19:39:33

      ΝΑΝΤΙΑ ΘΑ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ.
      ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ. Η κ. ΝΤΟΡΑ ΟΣΟ ΠΕΡΑΝΕ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΤΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΡΑΒΟΙ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΥΠΟΓΕΙΩΣ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ.

      ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ nantia 31/10/2009 19:41:30

      Ο Σαμαράς πραγματι βοηθαει απο το 99 τη ΝΔ και τον Καραμανλη. Δεν κατεβηκε η ΠΟΛΆΝ ουτε στις εθνικες του 2000 ουτε αργοτερα. Καθε αλλο μαλιστα. Ο Σαμαρας ειχε βγει δημοσιως και εκανε δηλωσεις στηριξης της ΝΔ και του Καραμανλη. Την ιδια ωρα ο Αβραμοπουλος την ειχε ψωνισει και ετοιμαζονταν και νεο κομμα με μονο στελεχος τη συμπαθεστατη και ικανοτατη Ελιζα Βοζεμπεργκ- Βρυωνιδη. Απορω παντως για ποιο ΤΣΟΥΝΑΜΙ μιλάς? Συμφωνω μαζι σου πως το 'ποταμι δε γυριζει πισω'. Ο κοσμος της ΝΔ τοσα χρονια ενιωσε στο πετσι του τί σημαινει οικογενεια Μητσοτακη και ιδιως μωροφιλοδοξη Θεοδωρα. Επισης nantia δε μας λες τιποτα για την ταμπακιερα. Τί εχεις να πεις για τα παραπανω γραφομενα του Γρυλλακη, κλπ. Το ρωτω γιατι εδω μεσα εχουμε μαθει να μιλαμε με επιχειρηματα και οχι συνθηματα και ατακες.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ nantia 31/10/2009 19:42:18

      Τίποτε άλλο δεν σας έμαθαν στης Ντόρας να λέτε στα μπλογκς; Ο κόσμος εδώ έχει ξεσαλώσει να γράφει επιχειρήματα, θέσεις, απόψεις. Εσείς το μόνο που ξέρετε να γράφετε είναι "θα βγει η Ντόρα"; Ούτε κι η ίδια δεν το πιστεύει πια. Για ρώτα τη όταν την ξαναδείς...

      Δε λέω, είναι μια δουλειά και πρέπει να την κάνετε. Σίγουρα, όσο περνούν οι μέρες, όλο και πιο δύσκολη.

      Πολύ χάρηκα με όσα διάβασα σήμερα. Φάκτορα, συγχαρητήρια για το ποστ. Καταπληκτικό.

      • nantia avatar
        nantia @ Επώνυμος 31/10/2009 19:54:09

        Επιχειρήματα θα έγραφα αν η συζητηση γινοταν επι ίσοις όροις για όλους!

        Όταν κανετε και κανα θετικο Post για τη Ντόρα και τους αλλους υποψηφιους πολυ ευχαριστως να αλλαξω κι εγω στάση! Μέχρι τότε μόνο συνθηματα! Εκτος κι αν αλλαξει το όνομα του blog σε fun-club of Samaras!

        Που ανακαλύψατε ότι η Ντόρα άνοιξε γραφείο στην Καλαματα και δουλεύω εκει???

        • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ @ nantia 31/10/2009 19:57:19

          Είναι φανερο. Δεν εχεις τί να απαντησεις για την ουσια του θεματος που ειναι το 1993 και το τί πραγματικα εγινε... Παρε σπρευ και πηγαινε να γραψεις τα συνθηματα σου στην Αραβαντινου να χαρει και το Μητσοτακεικο. Εδω μεσα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ.

        • Aris M. avatar
          Aris M. @ nantia 31/10/2009 19:57:51

          Αν εχει η Ντορα γραφείο στν Καλαμάτα. Παραρτημα franchise...Εκει δουλευεις μηπως?
          ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
          ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΟΥ ΣΟΦΙΑ

          Διεύθυνση:
          Γεωργούλη 2
          Καλαμάτα
          Μεσσηνία

        • kostas avatar
          kostas @ nantia 01/11/2009 17:35:06

          poios allos apo th Messhnia plhn Kalantzakou sthrizei Mpakogiannh ?? o Lampropooulos den exei parei 8esh , kai stis 50 ypografes tou Samara , an gnwrizete proswpa kai katastaseis apo th Messhnia, yparxei proswpo , areikta sundedemeno me ton Lampropoulo ...fusika de nomizw o idios na sthriksei Samara alla osoi gnwrizoun apo Messhnia kseroun oti TERASTIO meros an oxi syntriptiko twn pshfoforwn toy Lampropouloy einai anoixta yper Samara... Bebaia to prw to propurgio 8a esei opws mas leei o Kwnstantinos me thn 4h se pshfous de to kseroume akoma

    • loretta avatar
      loretta @ nantia 31/10/2009 22:50:34

      Ναντια.....για πες μας τοτε γιατι η ΘΕΟΔΩΡΑ ειχε ετοιμες τις 1.000 υπογραφες απο τους συνεδρους?

      γιατι δεν ηθελε να ψηφισει η βαση?γιατι πατουσε στο καταστατικο μεχρι που αλλοι 3 της πηγαν κοντρα??

      γιατι εβγαλε λαγους απο το μανικι της αν ειναι τοσο σιγουρη οτι ελεγχει και τη βαση?(μειμαρακη....καμμενο και αλλους?) γιατι θελει να χειραγωγησει την κοινη γνωμη?γιατι δεν θελει να καταλαβει οτι δειχνει τοσο μα τοσο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ σαυτο που κανει που εχει καταντησει ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΗ?

      Γιατι θεωρει οτι το κομμα ειναι δικο της? (ολη η σταση της αυτο δειχνει οτι δεν θελει μοιρασια θελει υποτακτικους)

      Ποιος της εδωσε αυτο το δικαιωμα???? ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΟΧΙ Η ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ .

      Απο το αποτελεσμα θα καταλαβει οτι αν δεν ριξει τους τονους της ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΘΑΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟ.

      και οσο για τον Βαγγελα καλα θα κανει να μην ειναι τοσο προκλητικος στις δηλωσεις του γιατι προκαλει ακομα περισσοτερο τον κοσμο ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΣ.

      Ειπαμε βαγγελη και αλλοι αγαπησαν το κομμα αλλα δεν καναν και ετσι.

      Αντε καλη ψηφο ναντια.

      οτι θελησει η βαση θα βγει.

      • Υ. avatar
        Υ. @ loretta 31/10/2009 23:03:22

        Και, καλώς τηνε
        Ο πανικός είναι κακός σύμβουλος. Αυτό έχει πάθει το Μητσοτακέϊκο και οι υπαλληλίσκοι του (μερικοί από δαύτους, και σε αυτό το μπλογκ). Και κάνει σπασμωδικές κινήσεις.
        (Χτύπησες κάρτα μπαίνοντας?)

        • loretta avatar
          loretta @ Υ. 31/10/2009 23:20:49

          χαχα αγαπητε Υ μου φαινετε οτι εγω ευθηνομαι μερικως γιαυτο γιατι εχω προωθησει απο τον λατρεμενο ΦΑΚΤΟΡ Χ ουκ ολιγα αρθρα μεσω facebook (και αλλοι βεβαια)

          Μην με μαλωσετε!!

  10. Υ. avatar
    Υ. 31/10/2009 20:00:48

    Κάποιες παρατηρήσεις επί του άρθρου
    (Ο Μητσοτάκης.......μέχρι τότε εθεωρείτο «ξένο σώμα» από τους αμιγώς δεξιούς της παράταξης)
    Σήμερα, θεωρ-ούνται ξένο σώμα (η οικογένεια και το περιβάλλον)

    (Ο Σαμαράς.....λόγω της σαφούς πνευματικής και πολιτικής ανωτερότητά του έναντι.....του Έβερτ)
    Δυστυχώς η ΝΔ έχει στις πρώτες θέσεις της τάξης της (εκτός των άλλων), και πολύ βλάκες

    (Το χαμηλό επιπέδου περιβάλλον του Μητσοτάκη...)
    Παρενθέτω, μετά το επιπέδου, ....οικογενειακό

    (οι βαρόνοι του κόμματος εξακολουθούν και σήμερα να μην επιθυμούν ... το Σαμαρά και ... την αξιοποίησή του σύμφωνα με αυτά που μπορεί να προσφέρει στον τόπο και την παράταξη. Κι αυτό γιατί μοιραία θα υποχρεωθούν να περάσουν από το κόσκινο της σύγκρισής τους με την πολιτική προσωπικότητα του Σαμαρά και φοβούνται ότι θα επισκιασθούν)
    Έβερτ (12/10). Εκλογή από το Συνέδριο
    Βαρβιτσιώτης. Με το Μητσοτακέϊκο
    Μεϊμαράκης (αυτός είναι νεοβαρώνος και περιμένει σειρά στο σινιόριτι για βαρώνος)

  11. Striftompolas avatar
    Striftompolas 31/10/2009 20:03:24

    Αν κατάλαβα καλά την ιστορία, τον Σαμαρά τον πέταξαν από την Νέα Δημοκρατία οι Μητσοτακαίοι κι αυτός νόμιζε ότι αγωνίζεται για την χώρα ...

    Σε απλά ελληνικά μου λέει ότι είναι καλό παιδί, καλός για υπάλληλος, αλλά μήπως δεν κάνει το παιδί για στρατηγός ;

    • Υ. avatar
      Υ. @ Striftompolas 31/10/2009 20:16:14

      Δε ξέρω για το περιβάλλον σου που ενδεχόμενα αποτελείται μόνο από υπαλλήλους, γνωρίζω όμως άλλα περιβάλλοντα, που έχουν στις τάξεις τους αρχιστράτηγους, όχι στρατηγούς.
      Και κάτι ακόμη. Οι στρατηγοί και αρχιστράτηγοι, δε καθορίζονται από τα κατ’ απονομή γαλόνια, αλλά από τη συνολική ικανότητα και προσφορά.

      • loretta avatar
        loretta @ Υ. 31/10/2009 23:02:05

        Μα Υ φταιω εγω που δεν παιζεσαι??? Ετσι ετσι συνεχισε. Οδοστρωτηρας !!

    • Υ. avatar
      Υ. @ Striftompolas 31/10/2009 20:25:41

      ...εννοώ καλά παιδιά-υπαλλήλους, και καλά παιδιά-αρχιστράτηγους

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Striftompolas 31/10/2009 20:36:54

      Οι υπάλληλοι είναι υπάκουοι και κάνουν αυτά που τους λένε τα αφεντικά τους. Ο Σαμαράς έκανε ακριβώς το αντίθετο... Όχι αυτά που του είπε το αφεντικό του, αλλά αυτά που πίστευε ο ίδιος για σωστά. Είναι συμπεριφορά που δείχνει αγωνιστή, μπροστάρη, όχι υποταγμένο ανθρωπάκι.

  12. Konstantinos avatar
    Konstantinos 31/10/2009 20:10:16

    Δε θελω να σας απογοητευσω αλλα η Καλαντζακου δεν ειναι η μονη που υποστηριζει Ντορα στην Καλαματα! Για αρχίστε να ψαχνεστε γιατι το προπύργιο πέφτει....

  13. mara avatar
    mara 31/10/2009 20:17:16

    Blimblomblim, τα είπες όλα. Αυτή είναι η αλήθεια.
    Όσο για το σχόλιο σου Nantia, περί "ποταμιού... και τσουναμιού..."
    μην κλέβεις ατάκα που ήδη έχω δώσει για τον Σαμαρά πολύ καιρό τώρα!!!

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 31/10/2009 20:58:06

    ε καλά πως κάνεις έτσι και συ για μια ατάκα διαδίκτυο είναι εδώ
    δεστο σαν αφορμή να γράψεις περισσότερες και καλύτερες

    :)

  15. Υ. avatar
    Υ. 31/10/2009 21:13:57

    Τελικά τώρα φαίνεται, πόσο σωστά έπραξε ο Σαμαράς που δε συναντήθηκε με τον Μεϊμαράκη, 15 μέρες πριν. Θα τον είχε παγιδέψει, όπως ο Έβερτ το ’93.

  16. nantia avatar
    nantia 31/10/2009 21:25:26

    Συγνωμη κιόλας που δε διαβαζω όλα τα Post Και όλα τα comment σου!!!

  17. paranoia avatar
    paranoia 31/10/2009 21:49:06

    Το εκπληκτικό με τον Γρυλλάκη είναι πως αποθεώνει τον Μητσοτάκη αλλά τα χώνει κανονικά στη Ντόρα.

  18. mara avatar
    mara 31/10/2009 21:52:55

    Α! ρέ! καημένη Ντόρα.
    Τί το ζορίζεις?
    Αφού ο κόσμος ακούει το όνομα το δικό σου και του πατέρα σου και φρικάρει.
    Με τόση προπαγάνδα και δεν......

  19. thouthou avatar
    thouthou 31/10/2009 23:20:16

    Το βιβλίο του Γρυλλάκη δεν το έχω διαβάσει. Άραγε αναφέρει γιατί δεν τα είπε όλα αυτά στον Μητσοτάκη τότε, αφού ήταν στο βρακί του; Δεν τα ήξερε τότε που ήταν αυτοκράτορας, και τα έμαθε μετά την συνταξιοδότηση;
    Και ο Σαμαράς τότε, το παιδί του Μητσοτάκη, ήταν ο πανίσχυρος ηγέτης της "δεξιάς" πτέρυγας της ΝΔ; Και το δίδυμο Μητσοτάκη-Σαμαρά, δηλαδή -κατά Γρυλλάκη- οι πανίσχυροι, πανέξυπνοι άκακοι και πατριώτες, συνετρίβησαν από τους Κανελλόπουλο-Έβερτ, και τις φιλοδοξίες της Ντόρας; Τότε πόθεν τα "πανίσχυροι, πανέξυπνοι"; Το μακεδονικό;
    Αν τέτοιες αποκαλύψεις, από κάποιον που ήταν εξ'απορρήτων, πανίσχυρος, έπαιρνε σβάρνα τις χώρες για μυστικές σνομιλίες, έχουν τόσο μεγάλα κενά, τότε τί περιμένουμε για να καταλάβουμε το επίπεδο της καραγκιοζοπαράγκας που κυβερνά αυτή την χώρα, και γιατί μας έχει φέρει εδώ που είμαστε;΄
    Το μόνο καταλαβάινω με όλα αυτά, είναι γιατί αναγεννάται συνέχεια το ΠΑΣΟΚ, γιατί παίζουν χωρίς αντίπαλο οι ΣυριζοΛαζόπουλοι σε αυτή την χώρα, και γιατί πάμε όπως πάμε...
    Και εγώ Σαμαρά θα ήθελα να δώ, ως την μόνη υποψηφιότητα, αλλά δεν χαίρομαι τόσο πολύ... Είμαι πάνω από 20, και κάτω από 45... Δεν θέλω έναν Σαμαρά να δυναμώσει την ΝΔ ως δεύτερος -έστω καλύτερος- ΓΑΠ... Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, οι μηχανισμοί, οι ιδεολογικοϊστορικοί συμπλεγματισμοί που τους κρατούν, είναι εφιαλτικά για κάποιον που ενδιαφέρεται μόνο για την πατρίδα του... Και που αναγκάστηκε να γίνει κυνικά αποτελεσματοθήρας για να υπάρξει η όποια πιθανότητα επιβίωσης αυτού του λαού...

  20. Jimmy Daras avatar
    Jimmy Daras 01/11/2009 05:08:49

    EMPERATRICE THEODORA OF BYZANTIUM !!!
    SOAP OPERA !!!

  21. fantomas avatar
    fantomas 01/11/2009 09:59:03

    ΄΄Όταν ο Μητσοτάκης στελέχωνε την κρατική μηχανή και τα καίρια πόστα της ξέχασε την κρητική παροιμία «αλίμονο που΄ χει δικούς και πορπατεί με ξένους» . Όταν στην πορεία της διακυβέρνησή του το αντιλήφθηκε , ήταν αργά. Το πουλί είχε πετάξει μακριά. Με ουσιαστικό αρχηγό τον πανέξυπνο Κανελλόπουλο, η εσωκομματική αντιπολίτευση είχε καταφέρει να υποσκάψει μεθοδικά και συστηματικά το κύρος του ίδιου και της κυβέρνησή του και κατ΄ επέκταση της Νέας Δημοκρατίας.΄΄

    ΕΔΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ.
    ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (ΤΙ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΕΡΑ?)
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΔΙΟΤΙ ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟ ΤΟ 1989 ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Ν.Δ. ΚΑΙ Κ.Κ.Ε. ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΤΟΝ ΤΖΑΝΕΤΑΚΗ !!! (ΤΟΤΕ Ο ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΡΔΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΘΑΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ)
    ΕΚΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΣΠΑΣΕ Η ΚΟΙΝΗ ΤΟΥς ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1977 ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΠΑΚΕΤΟ ΣΤΗΝ Ν.Δ. ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΓΙΑ Π.Δ. ΤΟΝ ΓΕΡΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ?
    Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΣΑ !!

  22. Ο ΜΑΣΤΙΧΑΣ avatar
    Ο ΜΑΣΤΙΧΑΣ 01/11/2009 11:33:30

    ερώτηση: ο Έβερτ ποιον υποστηρίζει τώρα;

    • χμμ avatar
      χμμ @ Ο ΜΑΣΤΙΧΑΣ 01/11/2009 12:56:24

      Οταν λεει εκλογη απο το συνεδριο καταλαβαινεις ;)

      Θα συμφωνησε η ο Θοδωρα να ξαναβαλει το γαμπρο του στα ψηφοδελτια ^^

  23. Υ. avatar
    Υ. 01/11/2009 12:07:32

    Το βράδυ από τα Γιάννενα, ο Σαμαράς θα απαντήσει στο Μεϊμαράκη.
    Για να δούμε?

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Υ. 01/11/2009 14:19:43

      Οι προστυχιες δε γινεται να μενουν αναπαντητες γιατι αυτο εκλαμβανεται απο καποιους ως αδυναμια..

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Υ. 01/11/2009 14:28:10

      ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΡΑΤΗΣΕ.
      Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ. ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΤΟΥ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗ.
      ΑΣ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΓΑΒΓΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
      ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ.
      ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ.

      ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ!!!!!

    • Υ. avatar
      Υ. @ Υ. 01/11/2009 18:35:35

      Πρέπει να απαντήσει. Τίποτα δε πρέπει να μένει αναπάντητο, εφόσον είναι θεσμικά επώνυμο. Ο Μεϊμαράκης ήταν πρώην ΓΓ, στέλεχος πρώτης γραμμής (μέχρι τις 29/11), και πάνω απ΄ όλα, εκπροσωπεί τη ψηλή Εξ άλλου χθες απάντησαν κύκλοι. Σήμερα να απαντήσει ο ίδιος.

      Για το επίπεδο της απάντησης που θα δώσει, πρέπει να είναι συγγενές προς τη χθεσινή. Δηλαδή, είμαι ενωτικός, Πέραν αυτού, ας ρίξει κει τη σποντούλα, όπως κάνει και η κυρά-Θοδώρα και τα τσιράκια τη;

  24. χμμ avatar
    χμμ 01/11/2009 12:59:32

    Να και το link
    http://www.visitgreece.gr/pages.php?pageID=794&langID=1

    Αλλαξτε γλωσσα πανω δεξια για επιβεβαιωση

  25. ΑΛΕΞ avatar
    ΑΛΕΞ 01/11/2009 15:37:26

    Ποιος είπαμε τα γράφει αυτά; Ο στρατηγός ε.α. Νίκος Γρυλλάκης; μα καλά στο περιβάλλον Μητσοτάκη δεν ανήκε η όπως γράφει και ο ίδιος:

    ...Το χαμηλό επιπέδου περιβάλλον του Μητσοτάκη...

  26. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 01/11/2009 17:13:10

    Εντωμεταξύ ο Αγγελιοφόρος του Μπακατσέλου (γνωστού κολλητού της Οικογένειας) δημοσιεύει δημοσκόπηση που δείχνει τη Ντόρα να προηγείται στη Β. Ελλάδα. Το "παραπολιτικά" πανηγυρίζει.

    Κοιτάξτε τώρα δημοσκόπηση που δείχνει ότι το δείγμα είναι "πειραγμένο". 1583 ερωτώμενοι από τους οποίους οι 1000 είναι ψηφοφόροι της ΝΔ και οι 583 όλων των άλλων κομμάτων! Αν είναι δυνατόν να έχει η ΝΔ ψηφοφόρους με αναλογία 65% στο σύνολο των ερωτηθέντων! Δηλαδή εμμέσως ομολογύν ότι έπαιρναν τηλέφωνο και με βάση τις απαντήσεις ομολογούν ότι κάποιους τους έκοβαν από το δείγμα! Να υποθέσουμε ότι δεν είναι το μόνο κριτήριο με τους οποίους "έκοβαν" τους συνεντευξιαζόμενους;

    Πολύ ύποπτη αυτή η ιστορία με τις δημοσκοπήσεις, αφού για λίγο καιρό τις έκοψαν, όταν άρχισε να πλησιάζει ο Σαμαράς, τώρα έρχονται άλλες στις οποίες μας ομολογούν ότι έχουμε πειραγμένο δείγμα.

    • ΛΟΡΕΤΤΑ avatar
      ΛΟΡΕΤΤΑ @ Επώνυμος 01/11/2009 17:20:44

      Καλα δεν περιμεναμε και τιποτα διαφορετικο!! Αλλα ειπαμε προφανως μας περνανε για καφρους εμας τους θεσσαλονικης οταν ολοι γνωμριζουμε τις εξαιρετικες σχεσεις της αγιας οικογενειας με τους ιδιοκτητες του αγγελιοφορου.

      ελεος !!!


      και ο παναγιωτοπουλος με τον ΣΑΜΑΡΑ ανοιχτα πλεον!!

      ΤΡΕΜΕ ΘΕΟΔΩΡΑ.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Επώνυμος 01/11/2009 17:28:19

      Χα, χα !!!!

      Αυτό κι αν είναι αστείο.
      θα δούμε κι άλλες τέτοιες "δημοσκοπήσεις" να είστε σίγουροι. Δεν μασάνε όμως οι Νεοδημοκράτες. Τους πήρανε χαμπάρι.

      Σύντομα θα το διαπιστώσουν!!!!!

  27. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 01/11/2009 17:42:02

    Όχι απλά τρέμει. Την έχει πιάσει σύγκρυο. Και θα αρχίσει σιγά - σιγά να βγάζει τα νύχια της και να δείχνει τα δόντια της. Όχι βέβαια η ίδια. Έχει άλλους για την βρώμικη δουλειά.

    Δεν πειράζει. θα της περάσει. Κι αν δεν της περάσει !!!!

    .................

    Δεν μπαίνω στον πειρασμό να το πώ, γιατί θα με κόψει ο ΦΑΚΤΩΡΑΣ!!!!

  28. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 01/11/2009 18:15:53

    Aυτό έλειπε τώρα να δώσουμε σημασία στις δημοσκοπήσεις του κατσαρολάκια.

    • ΛΟΡΕΤΤΑ avatar
      ΛΟΡΕΤΤΑ @ Κώστας Θ. 01/11/2009 18:22:31

      ΖΩΝΤΑΝΑ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟ BEST TV
      ΣΤΙΣ 8.00 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

      Source: www.best-tv.gr
      Best Tv Καλαματας - Μεσσηνια. Online Tv , Ενημερωση, Τοπικα νεα, Καιρος

    • Υ. avatar
      Υ. @ Κώστας Θ. 01/11/2009 18:38:09

      Πήγες Μαρούσι ή Αιγάλω φίλε Κώστα, ή λούφαρες?

  29. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 01/11/2009 18:44:17

    Δεν μπορώ αγαπητέ Υ για τεχνικούς λόγους. Δε μένω Αθήνα.
    Θα μας ενημερώσουν οι φίλοι μας οι Αθηναίοι.
    Διάβασα ότι άνοιξαν γραφείο οι φίλοι του Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη. Αγίας Σαφίας 5,το ξέρεις?

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ Κώστας Θ. 01/11/2009 18:45:11

      Αγίας Σοφίας, φυσικά..

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κώστας Θ. 01/11/2009 18:47:44

      Ζήτω η Ελλάδα που αντιστέκεται! Αυτό είναι τελικά ο Σαμαράς! Η έκφραση της Ελλάδας που αντιστέκεται! Κι αυτό δεν είναι ούτε αριστερό ούτε δεξιό. Είναι απλώς αυτό που χρειαζόμαστε.

    • Υ. avatar
      Υ. @ Κώστας Θ. 01/11/2009 18:49:51

      Φυσικά ναι. Εκεί ήταν να γίνει αρχικά η συγκέντρωση. Λόγω χώρου έγινε τελικά στο Μανεδονία.

  30. Υ. avatar
    Υ. 01/11/2009 18:53:22

    @Κώστας Θ
    Δε μου είπες. Το πουλέν το γνώριζες?

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ Υ. 01/11/2009 18:55:36

      Nαι φυσικά. Θεσσαλονικιός είμαι.

    • ΛΟΡΕΤΤΑ avatar
      ΛΟΡΕΤΤΑ @ Υ. 01/11/2009 19:51:08

      Who is the πουλεν?

      • Υ. avatar
        Υ. @ ΛΟΡΕΤΤΑ 01/11/2009 19:54:46

        Καλώς τηνε τη πέρδικα!
        Αν θυμάμαι καλά, εσύ δεν έχασες επεισόδια. Ή μήπως?
        Μπες και συ και ψάχτο.

        • ΛΟΡΕΤΤΑ avatar
          ΛΟΡΕΤΤΑ @ Υ. 01/11/2009 19:57:34

          βρε μπηκα η μπεκατσα αλλα....ως ξανθια δεν το επιασα...για ..εργολαβιες ενοειτε???ε???

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Υ. 01/11/2009 19:59:59

          Αξιοποίησε βρε παιδί μου κι εσύ τη νέα τεχνολογία. Κάνε search τη λέξη πουλέν και θα τη βρεις. Νομίζω υπάρχει μία φορά μόνον σε όλη τη συγκεκριμένη σελίδα.

  31. Υ. avatar
    Υ. 01/11/2009 19:06:18

    Μικρή η Ελλάδα. Ακόμη μικρότερη η Θεσσαλονίκη.
    Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο.

    Γιαυτό το Μητσοτακέϊκο κάνει ότι κάνει στο σκοτάδι και σε κλειστά δωμάτια. Ξεχνά όμως ότι και οι τοίχοι έχουν μάτια και αυτιά.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Υ. 01/11/2009 19:08:09

      Κάνει να μας πείτε κι εμάς για τι πράγμα μιλάτε ή γινόμαστε αδιάκριτοι; Μ' έπιασε όμως η περιέργεια έτσι που μιλάτε.

    • Υ. avatar
      Υ. @ Υ. 01/11/2009 19:14:26

      Κώστα, παίρνεις μπάλα.

    • Υ. avatar
      Υ. @ Υ. 01/11/2009 19:21:17

      @Επώνυμος
      http://www.antinews.gr/?p=20425
      Μπες και ψάχτο.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Υ. 01/11/2009 19:26:17

      Μιλ μερσί.

  32. Υ. avatar
    Υ. 01/11/2009 19:23:20

    @Επώνυμος
    Και μη ξεχνάς. Curiosity kills the cat

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Υ. 01/11/2009 19:30:56

      Ω ναι, έχεις δίκιο! Πάντως μπράβο σου που τα λες χύμα.

    • Υ. avatar
      Υ. @ Υ. 01/11/2009 19:33:37

      Και τσουβαλάτα

  33. ΛΟΡΕΤΤΑ avatar
    ΛΟΡΕΤΤΑ 01/11/2009 20:04:42

    χμ...γεωργιαδης.....παιζει στα....καζινο η μου φαινεται?? γαι τον ιδιο μιλαμε?

  34. ΛΟΡΕΤΤΑ avatar
    ΛΟΡΕΤΤΑ 01/11/2009 20:11:42

    α τωρα καταλαβα βρε...ουζο....μελαθρον...οβελιστηριο...κτλ.

  35. ΛΟΡΕΤΤΑ avatar
    ΛΟΡΕΤΤΑ 01/11/2009 20:18:20

    Παντως ο σαμαρας απαντησε στην προκληση της Ντορας σε χαμηλους τονους

    • Υ. avatar
      Υ. @ ΛΟΡΕΤΤΑ 01/11/2009 20:26:37

      Ουσιαστικά, είπε αυτά που οι συνεργάτες του χθες είπαν, “ο Σαμαράς είναι ενωτικός”
      Η είδηση είναι ότι η ψηλή σε κάποιο περιφερειακό γυαλί, υπερασπίστηκε τον Βαγγέλα.

      (που τα άρθρα στο φέισμπουκ?)

    • ΛΟΡΕΤΤΑ avatar
      ΛΟΡΕΤΤΑ @ ΛΟΡΕΤΤΑ 01/11/2009 20:33:44

      ενοω οτι σηκωνω τα αρθρα του Λατρεμενου φακτορα στο facebook στο προφιλ μου...εκει υπαχρουν και ντορικοι συνεπως μετα ερχονται εδω και μας τα ...ριχνουν !

    • ΛΟΡΕΤΤΑ avatar
      ΛΟΡΕΤΤΑ @ ΛΟΡΕΤΤΑ 01/11/2009 20:35:31

      ενοω οτι σηκωνω τα αρθρα του Λατρεμενου φακτορα στο φειςμπουκ στο προφιλ μου...εκει υπαχρουν και ντορικοι συνεπως μετα ερχονται εδω και μας τα ...ριχνουν !

      Μα ειδηση θαταν να μην τον υπερασπιζοταν

  36. Factorx avatar
    Factorx 01/11/2009 20:36:02

    Λορέττα θα μς παρεξηγήσουν....

  37. ΛΟΡΕΤΤΑ avatar
    ΛΟΡΕΤΤΑ 01/11/2009 20:39:11

    δηλ κανω λαθος? δεν εχω προθεση να δημιουργησω θεμα.αν ενοχλει δεν το ξανακανω.

  38. ΛΟΡΕΤΤΑ avatar
    ΛΟΡΕΤΤΑ 01/11/2009 20:40:21

    εξαλου Φακτορα ανεβαζουν και αλλοι χρηστες τα κειμανα σου οπως και αλλων μπλογκς Που το κακο???

  39. malkolm avatar
    malkolm 02/11/2009 00:02:43

    Δεν ξέρω για τη συνάντηση στο περιστέρι σήμερα στις 11:30 πως πήγε, όμως νωρίτερα, στις 10:00 το πρωί, έγινε μια πολύ σημαντική συνάντηση επιφανών κοματικών στελεχών της ΝΔ του Χαϊδαρίου, του Αιγάλεω και της Αγίας Βαρβάρας.
    Αυτή η συνάντηση έγινε με πρωτοβουλία του προέδρου της β8 νομαρχιακής και συγκεντρώθηκαν αντιδήμαρχοι, πρόεδροι ν.π., δημοτ. σύμβουλοι, μέλη δ.σ. τοπικών επιτροπών, πρόεδροι συλλόγων και γενικότερα θεσμικοί και κομματικοί φορείς με πολύ κόσμο ο καθένας από πίσω του. Ήταν μια κλειστή εκδήλωση 200 περίπου ατόμων, η οποία έχει σημασία γιατί δεν έγινε ούτε για μπούγιο, δημοσιότητα κανάλια και φωτογραφίες. Μιλάμε για συγκέντρωση στελεχών με πολύ κόσμο ο καθένας από πίσω του. Και μιλάμε για συγκέντρωση που έγινε σε περιοχή όπου οι δυο δεξιοί δήμαρχοι Χαϊδαρίου και Αιγάλεω υπέγραψαν για τη Ντόρα και τα περισσότερα στελέχη τους είναι εκδηλωμένοι υπέρ του Σαμαρά...

  40. Ο ΜΑΣΤΙΧΑΣ avatar
    Ο ΜΑΣΤΙΧΑΣ 02/11/2009 14:23:10

    ενταξει αυτο περιμεναμε. βγηκε ο Καραμανλης και ειπε πως οποιος παει να κανει κακο στην παραταξη θα εχει να κανει μαζι μου. ωπα ρε! τρομαξαμε!

  41. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 03/11/2009 15:17:00

    Τι θα γίνει με το Μητσοτακέικο?Πόσο θα το ανεχτούμε ακόμα?Πάμε ρε Αντώνη γερά για την ανατροπή του κατεστημένου

  42. debbie avatar
    debbie 04/11/2009 21:34:36

    Είναι απίστευτοι οι Ντοράκιδες, Έχουν χάσει τελείως την ψυχραιμία τους. Ο Γιακουμάτος στην γνωστή εντεταλμένη υπηρεσία που έχει αναλάβει παρέα με τον Μειμαράκη, τόλμησε να χαρακτηρίσει τον Σαμαρά Πατριδοκάπηλο ...
    Αυτοί που πούλησαν το Μακεδονικό, που δέχτηκαν το Σχέδιο Ανάν, που προσγείωσαν σε Ελληνικό έδαφος το Αεροπλάνο των Σκοπίων με το όνομα της Μακεδονίας γραμμένο με τεράστια γράμματα επάνω, αντί να το βουλώνουν βρίζουν ασύστολα...Η απάντηση ήρθε σήμερα στην ομιλία του Σαμαρά. Άλλο επίπεδο, άλλο ήθος, άλλο περιεχόμενο, άλλη ποιότητα...
    Αλλά τι σχέση έχει το Harvard με την ...κολοπετινίτσα. Αλήθεια διάβασα στο βιογραφικό της Ντόρας ότι έκανε πολιτικές επιστήμες σε κάποιο πανεπιστήμιο του Μονάχου και μετά ...αποφοίτησε και από το τμήμα Δημόσιας Διοίκησης της Νομικής.
    Μπορεί μας πει ποια χρονιά; Γεννήθηκε το 1954 δηλαδή όταν ήρθε από την Γερμανία το 1974 , ήταν 20 χρονών. Άρα ούτε εκεί είχε τελειώσει κάτι ούτε εδώ είχε μπει πουθενά και επιπλέον ήταν παντρεμένη και με τον Μπακογιάννη. Πότε τα τελείωσε; όταν ήταν πρωθυπουργός ο μπαμπάς της ;
    Τα διαπλεκόμενα των ...Πανεπιστημίων καθάρισαν πάλι;

  43. Nikos captain avatar
    Nikos captain 07/11/2009 12:21:19

    Η παροιμία λέει,ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον,και επειδή όλοι οι γνήσιοι ΝΔκράτες ξέρουν τι σημαίνει Μητσοτακεικό,καλά θα κάνουν οι κ.κ. Ντορικοί να ψηφίσουν Αντωνάκη,αλλιώς βλέπω το ΓΑΠ να πέρνει σύνταξη από του Μαξίμου.
    Και μερικές ερωτήσεις στους αγαπητούς φίλους της Α.Μ Θεοδώρας της Μεγαλύτερης(Όχι της μεγάλης).Αν γίνει η Α.Υ.πρόεδρος του κόμματος και στις εκλογές τις άλλες χάσει από τον ΓΑΠ (Που θα χάσει σίγουρα) τι θα κάνετε ορε ξύπνοι συνέλληνες Ντορικοί; Θα αρχίσουν τα όργανα από την αρχή;
    Εγώ ξεκίνησα απο την ΠΟΛΑΝ του Σαμαρά δεν είμαι ΝΔ,με ρωτήσατε εμένα αν θα ψηφίσω την Α.Μ και Α.Υ κκ. Μητσοτακομπακογιαννοκουβέλου για πρωθυπουργό;Και ένα τελευταίο ,σας άρεσαν τα έργα,οι ημέρες και η πολιτεία της στο ΥΠΕΞ; Ποιες ειναι οι γνώσεις της και από που πήρε τα πτυχία; ¨Οσο και να τα βάλω κάτω δεν βγαίνουν.Σας άρεσε ο τρόπος του κ Γιακουμάτου και κ. Μειμαράκη στην ΤV;Που ο Γιακουμάτος μίλαγε σε τηλεοπτική εκπομπή στην ΚΥΡΙΑ Παπακώστα λες και ήταν του πεζοδρομίου.Φανταστειται τι έχει να γίνει αν η Μεγαλειοτάτη γίνει αρχηγός, θέλουν την ψήφο μας στην ΝΔ και ΟΧΙ εμάς.Αλλα χωρίς εμάς θα δούν εξουσία στην άλλη ζωη,ενώ με τον Σαμαρα και μόνοι μας περνουμε το γκοβέρνο γιατι ο Αντωνάκης ειναι ηγέτης πολλών μεγατόνων. Απαντήστε μου ειλικκρινά αν νομίζετε οτι έχω άδικο.

    Αυτά τα ολίγα και περαστκά σας για την προδιαγραφώμμενη ήττα σας.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Nikos captain 23/11/2009 19:07:40

      Περαστικα μας.
      Επι των ερωτησεων σου : η Ντορα εχει δεσμευθει για εκλογη αρχηγου απο τη βαση καθε 4 χρονια.Επομενως το ερωτημα σου απανταται-εαν η βαση μετα απο 4 χρονια δεν κρινει την αποδοση της ικανοποιητικη μπορει τοτε να την καταψηφισει.Ο Σαμαρας τα μασαει και αυτο εχει σημασια καθως ξερουμε οτι το ΠΑΣΟΚ ειναι πιο δυνατο κομμα και δεν πεφτει κατω απο δυο τετραετιες.
      Επι της θητειας της στο ΥΠΕΞ σημασια δεν εχουν τα λογια αλλα τα αποτελεσματα και η Ντορα συμμετειχε στη κυβερνηση που πετυχε τη νατοικη αποφαση για συνθετη ονομασια ενω ο Σαμαρας με τις υπερβολικες κινησεις του ως ΥΠΕΞ δεν πετυχε τιποτα.
      Οσο για την ΠΟΛΑΝ σιγα τον πολυελαιο-μια διασπαση της ΝΔ ηταν λιγοτερο πετυχημενη απο το ΛΑΟΣ και πιο πολυ απο τη ΔΗΑΝΑ.
      Αν ο Σαμαρας παιρνει μονος του το γκουβερνο να δεχθει θητεια αρχηγου 4 χρονια και να κριθει τοτε.

  44. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 23/11/2009 18:40:40

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΣΗΝΙΟΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΑΜΑΡΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΑΝ ΜΕΣΣΗΝΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΣΣΗΝΙΟΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΤΙΣ 29 ΝΟΕΒΡΙΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΑΜΑΡΑ.

    • Υ. avatar
      Υ. @ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 23/11/2009 18:53:24

      Μεγάλη υπόθεση να διαχειρίζεσαι το σάιτ!!!
      Γειά σου φάκτορα.

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 23/11/2009 19:14:58

      Διαφωνώ με τον τοπικισμό σημασία έχει να διαλέξουμε τον καλύτερο όχι τον κοντοχωριανό μας, άσε που δέν είναι ούτε 100% Μεσσήνιος ούτε γεννήθηκε εκεί και η μητέρα του είναι αλλού γι'αλλού όσο και ο Καραμανλής Σερραίος.

  45. Alexander Raskolnick avatar
    Alexander Raskolnick 01/03/2012 01:43:18

    O Μητσοτάκης δε θα κλείσει τα μάτια του αν δεν δει την Ντόρα σε ρόλο πρωθυπουργού. Αυτός ο άνθρωπος είναι, δηλαδή, απέθαντος και είναι περιτό να ασχολείστε μαζί του...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.