#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/05/2010 17:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η αδιέξοδη στρατηγική της Ντόρας



Η κα. Μπακογιάννη έχει υιοθετήσει μια στρατηγική φθοράς του Αντώνη Σαμαρά και της Ν. Δ., ενώ  παράλληλα, στηρίζει, όπως μπορεί,  την παραπαίουσα κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου. Ας δούμε ποια είναι τα βασικά στοιχεία αυτής της στρατηγικής;

Πόλεμος φθοράς

-Κάθε λίγο και λιγάκι κάποιος αποτυχών βουλευτής εδώ,  ένας κηφήνας της Ν.Ο.Δ.Ε.  εκεί, κάποιο άεργο κομματικό στέλεχος παραδίπλα, θα ….αποχωρεί από τη Ν.Δ. Οι πολιτικοί αυτοί ….ογκόλιθοι δεν έχουν κανένα ιδιαίτερο πολιτικό βάρος, ούτε θα αλλάξουν το πολιτικό σκηνικό της χώρας και τους συσχετισμούς των κομματικών δυνάμεων. Προσφέρουν όμως στα  αντιπολιτευόμενα τον  Σαμαρά ΜΜΕ, την ευκαιρία να δημιουργούν  ειδήσεις ότι η «Ν.Δ. καταρρέει» , ότι ο «Σαμαράς συρρικνώνει το κόμμα» και άλλα επικολυρικά. Αυτό, ως είναι φυσικό,  καλλιεργεί την εσωστρέφεια και δημιουργεί στη βάση της Ν.Δ. ψυχολογία απογοήτευσης, η οποία  κρατάει χαμηλά το «ηθικό του στρατεύματος»

-Η  κ.Μπακογιάννη με παρεμβάσεις στη Βουλή, αλλά και στα φίλια μέσα, θα επιχειρεί  να κτίσει ένα συναινετικό profile,   μεταξύ Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ. Με άλλα λόγια θα ασκεί μια εποικοδομητική τακτική. Θα ψηφίζει κριτικά, θα διαχωρίζεται επικριτικά.

Ποιος είναι ο αντικειμενικός στόχος αυτής της στρατηγικής;

Η κα. Μπακογιάννη έχει αναλάβει την αποστολή)  να παρεμποδίσει, πάση θυσία, την άνοδο του Σαμαρά στην εξουσία. Και πως θα το κάνει αυτό; Παρεμποδίζοντας τις διαρροές των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ απ’ ευθείας προς τη Ν.Δ. Δηλαδή, θέλει να παρεμβληθεί η ίδια και να αποτελέσει αυτή τη δεξαμενή υποδοχής αυτών των ψηφοφόρων. Η  θεωρία υποστηριζόταν από πολλούς εκλογικούς  αναλυτές.  Μη σας διαφύγει εκείνη η πομφόλυγα περί «μεσαίου χώρου» του Γιάννη Λούλη,  που ευνούχισε ιδεολογικά τη Ν.Δ.

Το λογικό ερώτημα είναι το εξής: Έχει πιθανότητες επιτυχίας  αυτή η στρατηγική; Αυτοί που βιάζονται να πουν  όχι,  προτάσσουν την ιστορία του ονόματος Μητσοτάκη στο χώρο του Κέντρου και τους συνειρμούς που  προκαλεί και  καταδικάζουν εξ αρχής κάθε απόπειρα, ως θνησιγενή. Θα έλεγα να μην βιαζόμαστε να ερμηνεύσουμε με τέτοιους όρους τη στρατηγική της. Για την ιστορία να θυμίσω ότι το ΠΑΣΟΚ έκανε υπουργό και βουλευτή, τον κ. Κοντογιαννόπουλο τον οποίο ως υπουργό Παιδείας του Μητσοτάκη τον θεωρούσε  ηθικό αυτουργό του θανάτου του Τεμπονέρα!  Να μην αναφερθώ και σ΄ εκείνο τον παράτερο «γάμο» Μάνου- Ανδριανόπουλου!  Αν πρόκειται για τη ..σωτηρία του Κινήματος, ακόμα  και η συμφωνία με το διάβολο, είναι επιτρεπτή! Άλλωστε είναι γνωστό ότι ο …σκοπός αγιάζει τα μέσα. Άλλο θέμα  το αποτέλεσμα της κίνησης.

Αδιέξοδη  στρατηγική



Θεωρώ, ότι  η  στρατηγική της  είναι αδιέξοδη. Εξηγώ:

1. Η κα. Μπακογιάννη χρησιμοποιεί παραδοσιακά εργαλεία και μοντέλα  ανάγνωσης και ερμηνείας του εκλογικού σώματος. Τα κόμματα πλέον δεν έχουν  την ισχυρή κομματική συσπείρωση των  περασμένων δεκαετιών. Η κινητικότητα είναι περισσότερο έντονη. Αυτό επιτρέπει τους ψηφοφόρους να πραγματοποιούν κινήσεις και άλματα, που μέχρι πριν λίγα χρόνια εθεωρούντο αδιανόητα. Δηλαδή, ένας  απογοητευμένος ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ, δεν ψάχνει κατ’ ανάγκη ένα συγγενή πολιτικό χώρο για να εκφράσει την απογοήτευσή του, αλλά μπορεί να πάει ακόμα και σ’ ένα πολιτικό αντίπαλο. Το ίδιο συμβαίνει και με τους ψηφοφόρους άλλων κομμάτων.

2. Η κα. Μπακογιάννη με την απλοϊκή στρατηγική που έχει επιλέξει παραγνωρίζει  μια βασική πραγματικότητα  που βιώνει  σήμερα η ελληνική κοινωνία. Μετά την τραγική αποτυχία της διακυβέρνησης Παπανδρέου, τα προβλήματα διατρέχουν οριζοντίως όλα τα στρώματα της ελληνικής κοινωνίας.

3. Προϊόντος του χρόνου, καθώς θα βαθαίνει η ύφεση και θα εντείνονται τα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα ,(αύξηση της ανεργίας,  μειώσεις μισθών, περικοπές συντάξεων, ανελέητη φορολόγηση) το εκλογικό σώμα θα αναζητεί ελπίδα και διέξοδο σε μια άλλη πολιτική. Μια πολιτική που εναντιώθηκε στην πρόταση του κ. Παπανδρέου με την υποδούλωση στο ΔΝΤ. Γιατί στα μάτια του κόσμου, αλλά και στη συνείδησή του, η πολιτική Παπανδρέου θα ευθύνεται για τα επερχόμενα.

4. Η κα. Μπακογιάννη, διαπράττοντας το τεράστιο στρατηγικό λάθος να ταυτιστεί με την πολιτική αυτή, δε θα μπορέσει να απευθυνθεί στον κόσμο αυτό και να τον εκφράσει.

Η…δεξιά στροφή του Αντώνη Σαμαρά

Που άλλού επενδύει η κα. Μπακογιάννη;

Όπως θα παρατηρήσατε τελευταία, προσπαθεί να κατασκευάσει δυο νέα πολιτικά διλήμματα. Το ένα έχει να κάνει με τη συνολική αποτυχία του πολιτικού συστήματος. Επομένως, η κα. Μπακογιάννη όντας, εκτός πολιτικών τειχών, μπορεί, λέει το σενάριο, να εκφράσει αυτούς που αναζητούν νέα πολιτική έκφραση. Λυπούμαι, αλλά το επιχείρημα αυτό προκαλεί ακατάπαυστο γέλωτα! Η κα. Μπακογιάννη παιδί του κομματικού σωλήνα, που εισήλθε στην πολιτική ως κόρη πρώην πρωθυπουργού και χήρα του αειμνήστου Μπακογιάννη, παρούσα στην πολιτική σκηνή σε καίριες θέσεις από το 1990 και γρανάζι του συστήματος, θα εκφράσει το νέο;  Δε θα πείσει ούτε τους …λαθρομετανάστες που νομιμοποίησε ο κ. Ραγκούσης!

Το άλλο δίλημμα που κατασκευάζει είναι ότι ο  Σαμαράς επιχειρεί …δεξιά στροφή! Δεν πιστεύω ότι το κάνει, αλλά και να το έκανε  είναι κακό αυτό; Δηλαδή, το να είναι κανένας δεξιός  έχει κάποια … γεννητική ανωμαλία; Κάποια ψυχολογική ..αστάθεια; Κουβαλάει κανένα προπατορικό αμάρτημα; Είναι μίασμα της κοινωνίας;  Τι κακό έχει η δεξιά; Επειδή η κα. Μπακογιάννη είναι …πολιτικός ολκής,  θα απαντήσει ότι μιλάει  πολιτικά. Θα της απαντήσω, λοιπόν, και εγώ πολιτικά.

Προφανώς υπονοεί ότι ο Σαμαράς διοικεί τη Ν.Δ. συγκεντρωτικά, κτίζοντας μηχανισμούς  και αποκλείοντας στελέχη.  Να της θυμίσω ότι ο Σαμαράς εξελέγη από τη βάση του κόμματος, ενώ εκείνη επέμενε να εκλεγεί από μηχανισμούς! Επέβαλλε την εκλογή του Προέδρου τη ΟΝΝΕΔ από τη βάση. Και την Κυριακή εκλέγονται και οι πρόεδροι  της ΝΟΔΕ από τη βάση!  Όσον αφορά στους αποκλεισμούς αφήστε το καλύτερα!

Δεύτερον, η  κα. Μπακογιάννη υπονοεί ότι ο Σαμαράς υιοθετεί …ακραία αντιπολιτευτική τακτική, και προφανώς αναφέρεται στην καταψήφιση της συμφωνίας του ΔΝΤ, αλλά και στην αντίδραση στην επίσκεψη Ερντογάν. Θέλετε να ανατρέξουμε στην αντιπολιτευτική τακτική που ακολουθούσε η Ν.Δ.  με αρχηγό τον Μητσοτάκη; Θέλετε να ανατρέξουμε σε δικές σας ομιλίες και συνεντεύξεις;  Επί πλέον,  η πολιτική που εφαρμόζει ο κ. Παπανδρέου είναι …κεντρώα, σοσιαλιστική; Τι ακριβώς χαρακτηριστικά έχει, για να συνεννοούμαστε; Ούτε ο Μητσοτάκης τόλμησε να εφαρμόσει τέτοια ακραία πολιτική!

Τρίτον …κατηγορεί τον Πρόεδρο της Ν.Δ. ότι θέλει να «επιβάλλει ιδεολογική καθαρότητα»! Και είναι κακό αυτό, αν το επιχειρεί; Δηλαδή η Ν.Δ. δεν πρέπει να έχει ξεκάθαρη ιδεολογία; Πρέπει να ψαρεύει στα θολά νερά; Να λέει ναι σε όλα; Να μη διαφοροποιηθεί ιδεολογικά από τα  άλλα κόμματα;

Τέλος, η κα. Μπακογιάννη ψελλίζει και κάτι περί αξιοκρατίας!  Καλά σε ποιους απευθύνεται;  Δεν είναι χθεσινή στην πολιτική. Από Γραμματέας του Μητσοτάκη στο Υπουργείο Συντονισμού μέχρι σήμερα έχει μια διαδρομή που είναι γνωστή. Ξέρουμε τι έκανε. Ξέρουμε και τι πιστεύει. Είναι γνωστό και με ποιους συνεργάζεται. Αλλά είναι που δεν ξέρουμε, αλλά αυτά δεν είναι δική μας δουλειά.

Που ελπίζει;

Όταν πριν λίγους μήνες ο κ.Μητσοτάκης, είχε δημοσίως προτείνει μια κυβέρνηση προσωπικοτήτων, αν θυμάσθε, δεν συμπεριέλαβε  κανένα στέλεχος της Ν.Δ.  Δηλαδή η παράταξη που τον έκανε αρχηγό και Πρωθυπουργό, δεν είχε ούτε ένα στέλεχος άξιο και ικανό να συμμετάσχει σε μια κυβέρνηση.  Επειδή ο κ.Μητσοτάκη  αρέσκεται να σχεδιάζει το ….μέλλον (άσχετα αν τις περισσότερες φορές να δε του βγαίνει  το σενάριο) προφανώς και ήξερε τις κινήσεις της θυγατρός του. Η επόμενη κίνηση της θα είναι να δημιουργήσει μια κοινοβουλευτική ομάδα στη Βουλή με  πιστούς βουλευτές της και να  παριστάνει την αρχηγό. Δεν θα είναι πολλοί, αλλά μια ομάδα, έστω και μπάσκετ, μπορεί να συγκροτήσει!  Στόχος της θα είναι να στηρίζει την Κυβέρνηση Παπανδρέου και, όταν τα πράγματα ξεφύγουν,  να διεκδικήσει ρόλο σε ευρύτερα σχήματα.

Όταν το προσωπικό πρόβλημα γίνεται πολιτική

Η κα. Μπακογιάννη, τα τελευταία χρόνια είχε πειστεί ότι θα διαδεχόταν, σχεδόν χωρίς αντίπαλο, τον Καραμανλή. Έστησε μηχανισμούς, δημιούργησε στρατούς και ένα πολυδάπανο σύστημα παραεξουσίας. Διέπραξε, όμως, ένα παιδαριώδες λάθος. Επειδή προφανώς ένοιωθε πάντα ξένο σώμα στη Ν.Δ.  και έβλεπε τα πράγματα με μια … αυτοκρατορική αντίληψη, δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να μάθει πώς σκέπτεται η βάση της. Έκανε εσωκομματική προεκλογική εκστρατεία, αλλά μιλούσε σε άλλο ακροατήριο.  Εκεί οφείλεται η συντριβή της. Και από τη συντριβή αυτή δε θα συνέλθει ποτέ.

Όσο, λοιπόν, βλέπει την πολιτική με προσωπικούς όρους, θα κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο. Οδηγείται σε πλήρες πολιτικό αδιέξοδο. Και κόμμα να κάνει, μιας χρήσεως θα είναι! Δε βλέπει το ποτάμι της οργής που έρχεται και επιχειρεί να στηρίξει μια κυβέρνηση που το προκάλεσε. Πάλι λάθος εκτιμήσεις κάνει!!!

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. vassilis avatar
    vassilis 29/05/2010 08:02:25

    Καμενο χαρτι ειναι ,οποιαδηποτε στιγμη δημοσιοποιουνται οι σχεσεις της με χριστοφορακο και παει τελειωσε.

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ vassilis 29/05/2010 10:20:39

      Μα είπε ότι είναι συμμαθητής της! :P

    • karnavalos avatar
      karnavalos @ vassilis 29/05/2010 11:11:56

      Όσο ο Σαμαράς δίνει οξυγόνο για ν' αναπνέουν "ντοράκια" σαν τον νυν Νομάρχη Άρτας Γιώργο Παπαβασιλείου που προαλείφεται για Δήμαρχος, να ξέρετε ότι δεν έχει μέλλον. Εμείς πάντως εδώ στην Άρτα που τον στηρίξαμε και τον βγάλαμε πρώτο σε πείσμα του μηχανισμού που είχαν στήσει όλα τα "ντοράκια", να ξέρει ότι τον περιμένουμε στη γωνία. Αυτά για τώρα.

  2. aris. A avatar
    aris. A 29/05/2010 08:05:35

    Θα το ξαναγράψω για να έρθει σε δίλημα το Μητσοτακέικο.
    Μητσοτάκης Κυριάκος υποψήφιος βουλευτής Χανίων στις επόμενες εκλογές

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ aris. A 29/05/2010 13:39:32

      Ειναι μια πολύ καλή ιδέα, αν μέχρι τότε ο Κυριάκος παραμείνει στη Ν.Δ.!

      • trellakias avatar
        trellakias @ Κώστας Ροδινός 29/05/2010 14:18:05

        Κύριε Ροδινε πιστεύω πως θα μείνει για να έχει και αυτός κληρονομικές "τάσεις" αρχηγείας στο μέλλον. Δεν αλλάζουν μερικά πράγματα στο μυαλό κάποιων, ας έχουμε και την πισινή που λέμε και στα χωριά μας!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 29/05/2010 14:21:14

        Λές; Δεν αποκλείεται!
        Θα έχει πλάκα πάντως!
        Να τους βλέπω στο ίδιο πάνελ!

  3. theagpar avatar
    theagpar 29/05/2010 08:08:29

    Μαγκες πολυ ασχολειστε με τη ξοφλημενη.
    Η αδιαφορία σκοτωνει.

  4. effie B. avatar
    effie B. 29/05/2010 08:37:44

    Αγαπητε Κωστα Ροδινε,
    θα συμφωνησω με τον theagpar και το εχω ξαναγραψει:
    Με ληγμενα δεν ασχολουμεαστε.
    Και διευκρινιζω:
    Αντε και εκανε κομμα η Μπακογιαννη. Ποιον να εμπνευσει? Με ποιους θα πορευτει? Ολοι οι γυρω της οζουν. Αυτοι που την υποστηριζουν στα μεσα εχουν πληρως απαξιωθει απο τον λαο (Δειτε για παραδειγμα την κυκλοφορια των εφημεριδων: εχουν πεσει οι πωλησεις σε δραματικα επιπεδα και δεν οφειλεται στην κριση αλλα στην τεραστια αναξιοπιστια τους). Οι επιχειρηματιες που πιθανον να σκεφτεται να προσελκυσει δεν την παιζουν γιατι επαψε απο τις 29/11/09 να πουλαει σαν προιον. Αγοραζει κανεις ληγμενα?
    Γι αυτο συμφωνω απολυτα με τον theagpar!!!
    Η πολιτικη σου αναλυση πρεπει να διαβαστει απο εκεινους τους πολιτικους του μελλοντος για να μαθαινουν ποια λαθη δεν πρεπει να κανουν για να πετυχουν στην πολιτικη: οτι εχει κανει η Μπακογιαννη...ε! ακριβως το αντιθετο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ effie B. 29/05/2010 13:42:00

      Αγαπητή μου Effie,
      Ουδόλως μ' ενδιαφέρει το πολιτικό μέλλον της κας. Μπακογιάννη.
      Πρέπει,όμως, να αποκαλυφθούν οι προθέσεις της για να μη δημιουργούνται εντυπώσεις.

  5. ΛΟΓΟΣ avatar
    ΛΟΓΟΣ 29/05/2010 08:39:51

    Τ

  6. ΛΟΓΟΣ avatar
    ΛΟΓΟΣ 29/05/2010 08:48:26

    Το μεγάλο πρόβλημα είναι η Θράκη. Εκεί Πασόκ και Μπακογιάννη ελέγχουν την πολιτική σε συνεργασία με τους ...μουσουλμάνους.
    Πρέπει με κάποιο τρόπο να γίνει ανατροπή αυτής της κατάστασης.

    Επίσης, δεν ξέρω αν υπάρχει και αλλού τέτοια κατάσταση. (Κρήτη;)
    Οι ιεράρχες της Εκκλησίας της Κρήτης θα γίνουν Τούρκοι, για να μπορούν να στελεχώσουν το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης.
    Και εκεί υπάρχει το Πασόκ και η Μπακογιάννη.

    Δεν πρέπει αυτά τα μέρη να αφεθούν στην τύχη τους.

    • anhsyxos thrakas avatar
      anhsyxos thrakas @ ΛΟΓΟΣ 31/05/2010 22:29:45

      Ειδικά στη Θράκη φίλε "ΛΟΓΕ" και κυρίως στη Ροδόπη τα πράγματα έχουν ξεφύγει.Θυμίζω πως ωμά ομολόγησε στο "ΘΕΜΑ" Ιλχάν Αχμέτ (πρώην Βουλευτής ΝΔ) πως θα αποχωρούσε από την παράταξη εάν εκλέγονταν ως αρχηγός ο Αντ. Σαμαράς και κυρίως πως με την κα Θεοδώρα "τα έβρισκε".
      Επίσης το ΠΑΣΟΚ στο νομό με κύριους εκφραστές του πολιτικού του ραγιαδισμού τους Μετατζή (Ξανθης) και Χατζηοσμάν (Ροδόπης) είναι προσκυνημένο από χρόνια.Σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης το "καμάρι" του κινήματος είναι ο Νομάρχης Ροδόπης ο κος Γιαννακίδης.Η εκεί τοπική ΝΟΔΕ και τα εκεί στελέχη της ΝΔ έχουν δύσκολο δρόμο να τραβήξουν.Το παρήγορο είναι πως τα ερείσματα του Νομάρχη στο χριστιανικό στοιχείο είναι μηδαμινά.
      Βέβεαι τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά:
      Πακιστανοί, Αφγανοί κ.λ.π.μετανάστες έβγαιναν στα κανάλια πανηγυρίζοντας με πράσινες σημαίες του ΠΑΣΟκ το βράδυ των εκλογών του Οκτωβρίου του 2009. Αντίστοιχα στη Ροδόπη και Ξάνθη οι Μουσουλμάνοι με πράσινες σημαίες θα πανηγυρίζουν.Μόνο που οι σημαίες δεν θα είναι μόνο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Θα είναι και της τουρκικής Δυτικής Θράκης που ονειρεύονται και δουλεύουν για αυτό παρέα με τους γκρίζους λύκους του Προξενείου που δρουν ανενόχλητα στην περιοχή και το "κίνημα" κάνει φιέστες με τον Ερντογάν.

  7. Βασίλης avatar
    Βασίλης 29/05/2010 09:08:45

    Υπάρχουν πολίτες που ασχολούνται ακόμη με την εν λόγω κυρία; Υπάρχουν άνθρωποι που ακόμη δεν έχουν καταλάβει ότι όλοι αυτοί που πήγαν και ψήφισαν για την εκλογή προέδρου της ΝΔ, μεταξύ των οποίων και εγώ, το έκαναν για να μην εκλεγεί αρχηγός το πιο ψεύτικο χαμόγελο και ίσως και ένα από τα διεφθαρμένα πρόσωπα του πολιτικού κόσμου; Λέτε να μην έχουν ράμματα για τη γούνα της οι πολιτικοί της αντίπαλοι; Τι παπαριές είναι αυτές που μας τσαμπουνάει η εν λόγω, ότι ο Χριστοφοράκος ήταν συμμαθητής της; Δεν γνωρίζει ότι ο πολιτικός που έχει και αρχηγικές βλέψεις δεν πρέπει να έχει φίλους και συμμαθητές… ότι μόνο το έθνος τη πατρίδα και το λαό πρέπει να σκέπτεται. Λαμπρό παράδειγμα ο γέρος Καραμανλής.

    Θαυμάστε ποιόν πολιτικού προσώπου! «Δεν είχα απόλυτη γνώση της οικονομικής κατάστασης της χώρας διότι απουσίαζα πολύ χρόνο στο εξωτερικό διαπραγματευόμενη τα εθνικά ζητήματα», μας είπε!!! Είναι δυνατόν; Το πιο προβεβλημένο πρόσωπο της παράταξης και εν δυνάμει μελλοντικός αρχηγός του κόμματος, που συμμετείχε στο στενό πυρήνα λήψης αποφάσεων της κυβέρνησης και του κόμματος, που συμμετείχε στο ΚΥΣΕΑ και την κυβερνητική επιτροπή έφθασε στη κατάντια να δηλώνει ότι δεν γνώριζε!!! Δηλαδή άγνοια νόμου... Αυτή λοιπόν η γυναίκα, ήθελε να μας κυβερνήσει. Θαυμάστε την, δοξάστε την.

    Εγώ τι καταλαβαίνω. Προκειμένου να κερδίσει πόντους, αποστασιοποιείται από την πολύ "λίγη" και προβληματική διακυβέρνηση Καραμανλή. Μετά την ήττα και τη λαϊκή κατακραυγή όμως. Αυτό πολύ απλά ονομάζεται, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΙΛΙΑ. Προσωπικά δεν περίμενα και κάτι καλύτερο από μία Μητσοτάκη.

    Ευτυχώς που απαλλαγήκαμε από την εν λόγω κυρία. Για όσους πολιτικά "λίγους και προβληματικούς" επιθυμούν να επενδύουν σε αυτό το πρόσωπο, μπράβο τους και με πολλά θαυμαστικά.

    Αυτό όμως «το δεν γνώριζα τα πραγματικά προβλήματα της οικονομίας», έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις τελευταία. Το λένε λίγο πολύ όλοι και κυρίως οι του ΠΑΣΟΚ.

    Αυτό αποτελεί όνειδος - ντροπή για ένα πολιτικό διότι «δικαιολογείται ατόπως»!

    Αυτό το «ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΑΤΟΠΩΣ», ήταν το αιτιολογικό της πενθήμερης φυλάκισης που μας επιβαλλόταν στη σχολή Ευελπίδων όταν εξεταζόμενος ένας Εύελπις για κάποιο παράπτωμα του πρόβαλε δικαιολογίες. Το επιβαλλόμενο ήταν να απαντήσει ότι «ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ».

    Συνήθως επίσης το αιτιολογικό ήταν: "πενθήμερη φυλάκιση διότι ελεγχόμενος για παράπτωμά του δικαιολογήθηκε ως τραπεζοκόμος"!!!

    Τραπεζοκόμους μου θυμίζουν τελευταία και η Ντορίτσα και ο Γιωργάκης!

    ΥΓ. Προς Θεού δεν έχω απολύτως τίποτε με το αξιοπρεπές επάγγελμα των τραπεζοκόμων.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Βασίλης 29/05/2010 14:16:14

      Tι θα πεί δεν γνώριζε τα προβλήματα της οικονομίας;
      Αυτά είναι αστειότητες!
      Ο Υφυπυργός Οικονομικών κος. Μπούρας, ήταν άνθρωπος της!
      Γνώριζε και παραγνώριζε!

  8. Αριστείδης avatar
    Αριστείδης 29/05/2010 09:17:00

    Γιατί πρέπει να ασχολούμαστε με Κα Μπακογιάννη?Μια απλή βουλευτής είναι.Τίποτα δεν προσέφεραν στην Ελλάδα αυτή και η οικογένειά της.Το αντίθετο μάλιστα.Να αφήσει τον Σαμαρά ήσυχο να πράξει αυτά που θέλει ως αρχηγός του κόμματος.Οταν έρθει η στιγμή θα κριθεί κι αυτός.Η Ντόρα αν έχει τα κότσια ας κάνει κόμμα.Αυτό νομίζω θα είναι η πολιτική ταφόπλακα όλης της οικογένειας.Μακριά από την ΝΔ δεν ανήκει σε κανένα.Στο συνέδριο που ακολουθεί θα πάρουν από τον λαό της παράταξης τις απαντήσεις τους ορισμένοι.

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/05/2010 09:31:59

    H κυρία Μητσοτάκη, κάνει ό,τι και ο μπαμπάς. Μπαλαντέρ ανάμεσα σε στάνες με χρώματα πράσινο και μπλε σήμερα (δεν ξέρω τι χρώμα είχε η ΕΚ) και ο,τι αρπάξει. Η ίδια, μόνο ένα έγκλημα έχει κάνει: Υφάρπαξε και εκμάυλισε και διέφθειρε την λέξη "φιλελεύθερος". Κρίμα.

    • Misha avatar
      Misha @ archaeopteryx 29/05/2010 09:44:11

      Ένα έγκλημα;
      Αν ανοίξουν εκείνα τα ρημάδια τα κιτάπια του Χριστοφοράκου ή τα άλλα του αεροδρομίου των Σπάτων θα μάς πιάσει πανελλαδικός νευρικός κλαυσίγελως με τα κατορθώματα της Οικογένειας Δρακουμέλ.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Misha 29/05/2010 12:53:41

        εε... πως κάνεις έτσι, δωράκια, έχουμε και μεγάλη οικογένεια...

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ Misha 29/05/2010 21:48:41

        Η Ντόρα δήλωσε συμμαθήτρια του Χριστοφοράκου.
        Ετσι δικαιολογούνται ...τα πάντα.
        Από δωράκια προς την οικογένεια της...εως τον εγκλωβισμό, των άλλων των αφελών....

  10. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 29/05/2010 09:54:14

    Η Θεοδώρα και η παρέα της,από χθές τρίβει χαρούμενη τα χεράκια της.Ολοι γιά κείνην δουλεύουν.Θέλετε και το τελευταίο δωράκι που της έγινε; Η εξαφάνιση από το κάδρο,της ιστορίας Μαντέλη.Και εις ανώτερα.

    • mara avatar
      mara @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 29/05/2010 10:47:31

      Όταν βλέπουμε Σπάρτακε, να πανηγυρίζουν οι Χατζηνικολάου, Τράγκας, Μακρή, Παπαγιάννης και όταν βλέπουμε τα σημερινά πρωτοσέλιδα τους Έθνους και της Ελευθεροτυπίας, είναι βέβαιο πλέον ότι, τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά....
      Δυστυχώς ο Αντώνης δεν άντεξε και τους σέρβιρε με την χθεσινή δήλωση του, το "πρώτο πιάτο" που τόσο καιρό είχαν παραγγείλει....
      Τώρα όμως χτυπάνε με λύσσα τα πηρούνια στο τραπέζι και ζητάνε το "κυρίως πιάτο" που είναι ο ίδιος ο Καραμανλής.
      Τώρα εξηγούνται πολλά.
      Κρίμα...
      (Στις 29/11 ο Αντώνης χωρίς το σύστημα μόνο με τον κόσμο, απογειώθηκε. Τώρα με το σύστημα αγκαλιά... καλά κρασιά...)

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ mara 29/05/2010 11:51:26

        ΜΑΡΑ,τι παρά πάνω να προσθέσω;Τα είπες όλα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 29/05/2010 13:44:41

      Αγαπητέ μου φίλε,
      αυτά τα λέγαμε χθές.
      Γιατί δε μ' αφήνεις να ησυχάσω και με προκαλείς;
      Εχω έτοιμο ένα κατεβατό και με το ζόρι κρατιέμαι να μην το ανεβάσω.
      Αστα να πάνε.

      • effie B. avatar
        effie B. @ Κώστας Ροδινός 29/05/2010 13:53:11

        Αγαπητοι φιλοι,
        λιγο υπομονη...
        Ο αρχηγος εχει πολλους κρυμμενους ασσους στο μανικι!!!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Κώστας Ροδινός 29/05/2010 14:40:53

        Κώστα Ροδινέ,άν αυτός που δεν σ'αφήνει να ησυχάσεις και σε προκαλεί,είναι η αφεντειά μου,ένα έχω να σου πώ:Μην ζορίζεσαι.Go on,τι το σκέπτεσαι;Αν πάλι,σ'άλλον αναφερόσουν,πάλι το ίδιο ισχύει.Προχώρα.Οσα περισσότερα διαβάζουμε κι ακούμε,τόσο ξεστραβωνόμαστε.Ποιός δεν θέλει να διαβάσει, παιδεμένες σκέψεις;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 29/05/2010 14:56:47

        Ενίοτε "κρείττον το σιγάν του λαλείν"

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 29/05/2010 15:35:33

      Α!.....Τον Κρίτωνα εννοούσες.Μπερδεύτηκα και νόμιζα πως εννοούσες εμένα.Αλλά γιά να σοβαρευτούμε:Τόπιασα το υπονοούμενο.Οπως άλλωστε γνωρίζεις κρείττον εμού, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται,τα δέ δυσκόλως,....αγνοούνται.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 29/05/2010 17:39:21

        Σπάρτακε,
        Η απάντηση είναι στο "Γοργίας", 472

  11. Aggelos avatar
    Aggelos 29/05/2010 09:58:22

    και ο Μητσοτακης ξεγραμμενη την εχει πιστευω..γιατι λειτουργει γυναικεια ,περισσοτερο με εμπαθεια και συναισθημα μισους και λιγοτερο με λογικη..ο γερο -Δρακουλας θα στηριξει να δειτε τον Κυριακο στη ΝΔ ,γιατι ειναι και νεοτερος.και εχει μελλον..οχι αρχηγικο βεβαια αλλα ως ενα καλο στελεχος.γνωστο..ως ενα πατημα..

  12. pikras avatar
    pikras 29/05/2010 10:06:29

    ΣΠΑΡΤΑΚΕ έτσι ακριβώς έχουν τα πραγματα.

  13. Aggelos avatar
    Aggelos 29/05/2010 10:10:55

    http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/17825

    δειτε πατρινη εφηεμριδα για το λαο που τρεχει πισω απο τη Δρακουλιαρα

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ Aggelos 29/05/2010 10:33:14

      Αντε να δούμε πόσα απίδια θα πιάσει ο σάκος.

  14. GreenHorses avatar
    GreenHorses 29/05/2010 10:18:10

    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Διέρρευσε και το κομμάτι που θα συνοδεύει το νέο κόμμα της Ντόρας:

    • effie B. avatar
      effie B. @ GreenHorses 29/05/2010 10:37:21

      Εγραψες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. Oliver avatar
    Oliver 29/05/2010 10:23:15

    Δεν υπήρξα ποτέ μου σαμαρικός, το αντίθετο μάλιστα. Ήμουν διαχρονικά μητσοτακικός, οικογενειακά θα μπορούσα να πω. Αλλά, είτε μ' αρέσει είτε όχι, οφείλω να ομολογήσω πως με αυτό το κείμενο συμφωνώ.

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ Oliver 29/05/2010 12:05:36

      Καλά υπάρχουν μητσοτακικοί σε αυτό τον κόσμο;

      • pizza avatar
        pizza @ GreenHorses 29/05/2010 15:00:15

        καλα να'σαι

  16. nbechr avatar
    nbechr 29/05/2010 10:48:47

    Είναι προφανές οτι δεν υφίσταται θέμα Ντόρας . Αρχηγός της Ν.Δ. είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Ο Λαός περιμένει και κρίνει τίς κινήσεις τού Αρχηγού και μόνον.
    Μόλις πήγε να βγεί σωστά και δυνατά για το θέμα Μαντέλη πού θα μπορούσε να το καλλιεργεί , πήγε στην ανάσυρση Παυλίδη , Βουλγαράκη , Ρουσόπουλου λές και ο πολίτης είχε μόνη καούρα αυτούς !!!!!!!!!!!!
    Αμέσως μετά πρόταση να κληθεί Ο Σημίτης στην εξεταστική.
    Κινήσεις τακτικής , ελέγχου και μόνο τού εσωτερικού δεν γεννούν προοπτικές , δεν ανοίγουν δρόμους. Πόσο άραγε αντέχει αυτός ο απλός πολίτης αυτές τίς κινήσεις τακτικής ;

  17. σερτης avatar
    σερτης 29/05/2010 10:58:39

    ΓΙΑ ΚΑΘΙΣΤΕ....
    ΤΟ 85% ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΛΕΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΟΜΜΑ.....ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;

    ΟΣΟ Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΚΛΟΙΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΔΝΤ ΣΦΙΓΓΕΙ ΤΙ ΘΑ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑΚΑ ΤΩΝ 500 ΕΥΡΩ;ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΓΙΑΓΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΗ;

    ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΘΙΞΕΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ.....ΜΕΤΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ......ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΠΛΕΟΝ;ΟΠΟΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΗ ΝΤΟΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΣΤΙΓΜΑ......

    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΣ ΝΤΟΡΙΤΣΑΣ;ΠΟΥΘΕΝΑ
    50 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΙΝΑΝ 10.....ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΛΑΚΙΣΑΝ......Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΗΤΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΗΣ(ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ) ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.....
    Ο ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ, ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΑ ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΔΝΤ....

    ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ......ΟΤΑΝ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΜΕΤΑ.....ΑΛΛΑ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΑΞΙΖΕΙ....(ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΤΟΝ ΕΒΡΙΖΑ ΤΟ 93 ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΝΤΟΡΑ ΣΤΟΝ ΕΒΕΡΤ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ)....ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΠΟΛΕΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ.....ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΔΙΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ....

    Η ΝΔ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΛΑΝΙΖΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΟΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ΤΗΣ......ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΣΑΝ ΕΝΑ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙ....ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΦΕΡΕΤΑΙ....ΕΝΑ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΟ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΕΣ.....ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΝΟΙΑΖΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΤΗΝ ΚΛΥΚΑ ΤΗΣ

    ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ.....ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΝΥΠΟΦΟΡΑ...

  18. mara avatar
    mara 29/05/2010 11:16:33

    Yπάρχει κάποιο πρόβλημα με την δημοσίευση των σχολίων σήμερα?

  19. mara avatar
    mara 29/05/2010 11:17:25

    Σπάρτακε,
    Όταν βλέπουμε, να πανηγυρίζουν οι Χατζηνικολάου, Τράγκας, Μακρή, Παπαγιάννης και όταν βλέπουμε τα πρωτοσέλιδα του Έθνους και της Ελευθεροτυπίας σήμερα, καλά κρασιά.....
    Δυστυχώς ο Αντώνης δεν άντεξε και σέρβιρε με την χθεσινή του δήλωση, το "πρώτο πιάτο" που τόσο καιρό του είχαν παραγγείλει...
    Τώρα μετά από αυτό, χτυπάνε με λύσσα τα πηρούνια στο τραπέζι και απαιτούνε το "κυρίως πιάτο" που είναι ο ίδιος ο Καραμανλής.

    ( Στις 29/11 χωρίς το σύστημα, μόνο με τον κόσμο απογειώθηκε. Τώρα αγκαλιά με το σύστημα, έχει την εντύπωση ότι θα συμβεί το ίδιο???)

    • Σοφία avatar
      Σοφία @ mara 29/05/2010 11:49:41

      Πιστεύω, Μάρα, ότι προσπαθούν να εγκλωβίσουν το Σαμαρά όπως έκαναν με τον Καραμανλή! Η χθεσινή αψυχολόγητη δήλωσή του μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί! Είμαι όμως σίγουρη ότι ό,τι και να προσπαθήσουν να κάνουν και στο Σαμαρά η αλήθεια θα βγει! Όσο για την Ντόρα για μένα είναι ανύπαρκτη! Τη θεωρώ μεν επικίνδυνη, αλλά ο απλός κόσμος δεν αποκλείεται να την ακολουθήσει! Οι μάσκες θα πέσουν οσονούπω!!!

      • Σοφία avatar
        Σοφία @ Σοφία 29/05/2010 11:57:42

        όχι "δεν αποκλείεται" αλλά ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!!

      • GreenHorses avatar
        GreenHorses @ Σοφία 29/05/2010 12:10:17

        Σιγά τα πρόσωπα που διέγραψε ρε παιδιά, μακάρι να διέγραφε καμιά 20αριά ακόμα μονοκοπανιά.

        Μπας και καθαρίσει το κόμμα και μπει καθαρός αέρας. Όσο για τους δημοσιογραφικούς ας μην ασχολείται με δαύτους μόνο βρώμα και δυσωδία αποπνέουν ως από τις ποιο ανεκδιήγητες εμετικές συνομοταξίες της χώρας.

      • mara avatar
        mara @ Σοφία 29/05/2010 12:16:12

        Σοφία, αυτά είναι εξαιρετικά επικίνδυνα παιχνίδια... Τους άνοιξε την όρεξη... Δεν θα σταματήσουν εδώ.
        Κακώς παρασύρθηκε (άν παρασύρθηκε μπορεί να ήταν προσωπική του επιλογή).
        ΄Θα το καταλάβει λίαν συντόμως... ότι, ήταν μεγάλο λάθος και δυστυχώς δεν μαζεύεται.
        Και ξέρεις πότε θα γίνει αυτό???
        Μόλις μιλήσει ο Καραμανλής. Θα με θυμηθείς...
        (ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω ότι έκανε τέτοια πατάτα...)

      • effie B. avatar
        effie B. @ Σοφία 29/05/2010 13:56:23

        mara,
        αληθεια σου λεω ειναι πολυ μπροστα ο Προεδρος!!!
        Θα δεις.....

      • mara avatar
        mara @ Σοφία 29/05/2010 16:01:38

        effie,
        Δεν ξέρω τί θα δώ. Ξέρω τί είδα χθές.
        Προσωπικά την δήλωση την εισέπραξα ως "παραγγελιά" και μέχρι στιγμής δεν με έχει πείσει κανείς για το αντίθετο.

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ mara 29/05/2010 19:10:08

      Δεν πιστευω οτι προκειται περι καποιου μεγαλου λαθους σχετικα με τα οσα ειπε,νομιζω τα δραματοποιεις λιγο..

      Και στην τελικη, γιατι καποιος να ειναι αναγκασμενος να δρα συμφωνα με τους τηλεοπτικους χρονους ωστε να βγαινουν πραγματα στην φορα σε συγκεκριμενες χρονικες περιοδους?

      Μηπως εμεις ειμαστε "οι εθισμενοι" εδω και 20χρονια, στο να συμβαδιζουμε συμφωνα με την τηλεοπτικη καταναλωση
      Και μηπως εχουμε μαθει να κρινουμε συμφωνα με τα νταβαντζοκαναλα το ποτε ακριβως θεωρειται σοφρων να βγαινει κανεις να λεει πραγματα δημοσια και ποτε οχι..
      Λεω τωρα mara, βρε μηπως ??..

      • mara avatar
        mara @ EtsiMareSei 29/05/2010 19:41:36

        Οι πολιτικές παρεμβάσεις ποτέ δεν είναι αποτέλεσμα στιγμιαίας παρόρμησης. Είναι άκρως μελετημένες ως προς το περιεχόμενο και την χρονική στιγμή που πραγματοποιούνται.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ EtsiMareSei 29/05/2010 19:55:59

        Mara,
        Εχεις απόλυτο δίκιο.
        Και αφού εξετασθούν λεπτομερώς και οι ενδεχόμενες συνέπειες.

      • mara avatar
        mara @ EtsiMareSei 29/05/2010 21:08:38

        Κώστα,
        Και το βασικότερο, από ποιόν... αποφασίζεται η όποια πολιτική παρέμβαση και ποιούς σκοπούς... εξυπηρετεί.
        Αν αποφασίζει ο ίδιος ο πολιτικός (πράγμα αρκετά σπάνιο...) σημαίνει ότι δεν έχει χρωστούμενα και οφειλές από παλιά που βγαίνουν ξαφνικά από κάποιο συρτάρι προς πιέση.... κάθε μορφής.
        Οπότε είναι καθαρά προσωπική του επιλογή για τον δρόμο που θέλει να ακολουθήσει και πράτει ανάλογα.
        Αν όμως όχι, αν υπάρχουν "υπόλοιπα" τα πράγματα αλλάζουν...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ EtsiMareSei 29/05/2010 23:58:54

        Mara,
        δεν έχω πειστεί ακόμα για τη χρονική επιλογή της συγκεκριμένης απόφασης.
        Μου φαίνεται απίστευη επιπολαιότητα να το έκαναν χωρίς να εκτιμήσουν τον αποπροσανατολισμό που θα επιχειρήσουν τα ΜΜΕ.
        Εικάζώ, ότι κάτι άλλο παίζει που δε γνωρίζουμε ακόμα.

      • mara avatar
        mara @ EtsiMareSei 30/05/2010 06:05:27

        Κώστα,
        Άν ήταν αποτέλεσμα επιπολαιότητας ή όχι, θα φανεί μετά την παρέμβαση Καραμανλή που επίκειται... (φοβάμαι ότι ο Αντώνης μετά από αυτό θα καταλάβει ότι διέπραξε τεράστιο και καθοριστικό λάθος).
        Πάντως μέχρι στιγμής, εκτός από τα επικοινωνιακά δωράκια που προσέφερε σε κάποιους, ο βαθύτερος στόχος ήταν ο ίδιος ο Καραμανλής.
        Θα ξεκαθαρίσει πλήρως, λίαν συντόμως...

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ mara 29/05/2010 21:10:49

      Το οτι ειναι ακριβως στιγμιαιες παρεμβασεις (παρορμησεις οπως λες)θα συμφωνησω.Ομως αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι και δικαιολογημενες η δεν τοχει σκεφτει τι βαριδια αποτελουν οι συγκεκριμενοι,καθε αλλο.

      Ο προβληματισμος σου ειναι απ'οσα καταλαβα,
      ..οτι δεν ειναι τεκμηριωμενες επαρκως οι δηλωσεις του γιατι αδειαζει τους 2 τελευταιους πρωην υπουργους(θελεις λεπτομερη αναφορα δλδη στους συγκεκριμενους?
      ..αλλα και γιατι να το πραξει ακριβως την τηλεοπτικη στιγμη αυτη,που παιζει το θεμα Μαντελη?
      Γνωμη μου ειναι οτι επρεπε νατοχει κανει απο καιρο αυτο,δηλαδη αργησε ηδη.Για λεπτομερεις αναφορες επεται συνεχεια..αλλα και ο καθενας μας εχει μνημη να κρινει απο μονος του.
      Τηλεοπτικος χρονος υπαρχει παντα απλετος και αν ειναι να παει συμφωνα με ποτε τους βολευει,ζητω που καηκαμε.

      Πολιτικος χρονος ομως γινεται ολο και πιο δυσκολο να βρεθει πλεον για να αναδιαταχθουν και να προβαλλουν μια νεα "παραγωγικη προταση" τα κομματα εξουσιας.Και ειναι ακριβως αυτο που πρεπει να αντιπαλεψει ο Σαμαρας..η ελλειψη πολιτικου χρονου.
      Αλλιως το τσουναμι που ερχεται ενω πολλοι σφυρανε τωρα ανεμελα, δυσκολα να το αντιμετωπισεις χωρις τομες και γερα θεμελια.

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ mara 29/05/2010 21:43:13

      mara,
      Μιλας για χρωστουμενα και οφειλες που βγαινουν απο συρταρια προς ασκησης πιεσης,αλλα δεν ξεκαθαριζεις τι εννοεις?
      Λες για αλλους που ευθυνονται για τις πολιτικες παρεμβασεις,και βλεπεις "σκοπους" πισω απο αυτες..αλλα δεν μας λες επισης ξεκαθαρα ποιοι ειναι αυτοι?..
      Προσωπικα ημουν ξεκαθαρος στο πως αντιλαμβανομαι τις εξελιξεις,και να λεω αυτο που σκεφτομαι, αλλα θαρρω εσυ μιλας με γριφους,και αφηνεις καποια υπονοουμενα..ελπιζω να κανω λαθος βεβαια..

      • mara avatar
        mara @ EtsiMareSei 29/05/2010 22:38:47

        EtsiMareSei,
        Μάλλον δεν αντιλαμβάνομαι την πολιτική όσο αθώα την αντιλαμβάνεσαι εσύ.
        Ωστόσο νομίζω ότι, όσο αθώα και να τα βλέπεις τα πράγματα, καταλαβαίνεις πολύ καλά τί εννοώ σε αυτά που αναφέρω.
        Δεν χρειάζεται επεξήγηση.
        Πάντως, μην φοβάσαι δεν στοχοποιώ έναν συγκεκριμένο πολιτικό.
        Τους στοχοποιώ ΟΛΟΥΣ. ΑΠΑΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
        Επαναλαμβάνω, άν δεν χρωστάς τίποτα και σε κανένα, ούτε τώρα ούτε από παλιά, είσαι Ο.Κ. κάνεις παιχνίδι μόνος σου και όσο αντέχεις βέβαια.
        Άν όμως έχεις χρέη... κάνουν παιχνίδι άλλοι...
        Δεν θέλω να το αναλύσω περισσότερο.

      • EtsiMareSei avatar
        EtsiMareSei @ EtsiMareSei 29/05/2010 23:22:11

        Δεν ειναι αυτο mara, απλα πιστευω οτι βιαζεσαι λιγο να κρινεις το γιατι ακριβως προχωρησε σε τετοια ενεργεια τωρα,(και δεν εισαι η μονη βεβαια που το βλεπει κατ'αυτον τον τροπο) οτι εγινε βιαστικα δλδη,αλλα και ουτε στο καταλογιζω εκ του πονηρου να εξηγουμαι.. την αποψη σου λες,οπως ολοι μας,αλλοιμονο.Σιγουρα ομως τυγχανει να εχω καποιες αντιρρησεις εδω.

        Και τι εννοω..
        εσυ το βλεπεις περισσοτερο σε σχεση με τη δημοσιοτητα που θα παρει απο τα "ΜΜΕ" και θα μετρησει αρνητικα στην παρουσα φαση.
        Εγω λεω οτι ακομα και ετσι να συμβει, αυτο θα ειναι απλα εφημερο,μια βραχυχρονια αντιδραση που θα προσπαθησουν να δημιουργησουν τα καναλια στην κοινη γνωμη με σεναρια συκγρουσης και διαλυσης..(δεν χρειαζεται ομως φοβος εδω)
        Απο την αλλη θα ημουν φοβερα ανυσηχος, αν δεν κουνιοταν φυλλο μεσα στο κομμα γιατι τοτε οταν σκασει το τσουναμι θα τους παρει ολους η μπαλα !! διαφωνεις σε αυτο?...
        Δεν ξερω αλλα,μηπως εσυ βλεπεις αθωα την προσεγγιση μου σε αυτο..γιατι δεν ειναι!!
        Ρεαλιστικη αντιμετωπιση θα την χαρακτηριζα.

        Σε βαθος χρονου ομως αν προχωρησει με τον ιδιο ρυθμο και τις αναγκαιες τομες μονο κερδισμενος μπορει να βγει..οποτε ας περιμενουμε.

        ΥΓ. Οσο για τον Κ.Κ πιστευω του δινει οσο χρονο χρειαζεται μεχρι να νιωσει και εκεινος ετοιμος να μιλησει ,δεν νομιζεις οτι εχει δωσει αρκετες ενδειξεις σχετικα με τις προθεσεις του σε αυτο το θεμα?

      • EtsiMareSei avatar
        EtsiMareSei @ EtsiMareSei 29/05/2010 23:46:01

        Για τα αλλα που λες,σε σχεση με χρεη και οφειλες που μπορουν να σε κρατανε απο καπου,ωστε να παιζεις το παιχνιδι τους επειτα.. δεν μπορω να το αξιολογησω αν μπορει να εχει βαση η οχι στο προσωπο του Σαμαρα,οποτε και δεν προχωρω σε εικασιες τετοιου τυπου...
        Αυτο βεβαια δεν με κανει ουτε στο ελαχιστο αθωο σε οτι αφορα την πολιτικη αντιληψη των πραγματων...
        Προσωπικα το εκλαμβανω σαν δυναμικη αντιμετωπιση απο μερους μου να μην εμπλεκομαι σε γενικευσεις τετοιου ειδους.

  20. Aggelos avatar
    Aggelos 29/05/2010 12:38:43

    τον Παυλοπουλο να διωξει...ηδη ο Σαμαρας αφησε υπονοουμενο γιαυτον... να φυγει ,να παει αλλου..

  21. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 29/05/2010 14:07:39

    Φίλε Κώστα, το πώς θα δουλέψει το λάσσο της η αποδιωγμένη cow-girl, τώρα που όλος ο βοσκότοπος έχει γίνει μπάχαλο, έχει πάντως πολύ ενδιαφέρον: Ως παλιός φάν της μυθολογίας της "Άγριας Δύσης", συνεχίζω την ωραία καουμπόϋκη παραβολή που άρχισε χθές ο Strange Attrantor.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Sic transit gloria mundi 29/05/2010 14:12:13

      Νot bad at all!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 29/05/2010 14:51:43

      Όλο και πιό πολύ βλέπω τους δύο γελαδάρηδες να διώχνουν τα πιό απείθαρχα και "άρρωστα" ζώα από τακοπάδια τους, ν' αρχίζουν παράτολμους ελιγμούς με τη βοιδοσειρά στο ίσιωμα. Βλέπουν μήπως ότι η αναστάτωση στη Μεγάλη Πεδιάδα μεγαλώνει, γέμισε ο ουρανός τορνέιντος και κατεβαίνουν ολόγυρα αέριες προβοσκίδες; Μετά τον Μαντέλη, ποιός ο επόμενος για δέσμευση;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Sic transit gloria mundi 29/05/2010 14:56:30

        Και δεν βλέπω να ξεπροβάλλει και κανένας Τζιμ Άνταμς στο βάθος. Μόνο Πεπίτο γεμίσαμε...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Sic transit gloria mundi 29/05/2010 14:58:16

        Strange,
        Και ...Καθηγητές Μυστήριους

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Sic transit gloria mundi 29/05/2010 15:00:25

        Μήπως είσαι της γενιάς Μπλέκ;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Sic transit gloria mundi 29/05/2010 15:04:43

        Εχω φάει κάτι ...αποβολές από το Γυμνάσιο!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Sic transit gloria mundi 29/05/2010 22:13:47

        Εγώ προτιμούσα Ζαγκόρ αλλά διάβαζα και Μπλεκ και Όμπραξ.

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 29/05/2010 14:14:20

    Υπερβάλλεις φίλτατε STGM...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 29/05/2010 14:17:16

      Δε νομίζω!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Strange Attractor 29/05/2010 14:18:57

      Αναφερόμουν στο υπερβολικό credit που μου αποδίδει για τα ... γελάδια.

  23. pizza avatar
    pizza 29/05/2010 14:35:46

    Η πλακα ειναι οτι οταν κανει το κομμα της οι δικοι της θα την ψηφισουν (γιατι ειναι η Ντορα μας) ειναι βλεπεις και ωρισμενοι που εχουν καλο στον εγκεφαλο, και θα παρη το 3 τα εκατο και θα την εχουμε στην βουλη να την βλεπουμε. Λες να παρη στο κομμα της και τους Ρουσοπουλο, Παυλιδη, Μαγγινα, Βουλγαρακη, για βουλευτες, και τον Εφραιμ να της κανει την πρωινη προσευχη?

  24. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 29/05/2010 15:11:10

    Δέν ἤσουνα καλός στίς δικαιολογίες Κώστα Ροδινέ,για αὐτό τήν πάταγες,ἐνῶ ἐγώ ἤμουν εῖδήμων.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kὀριννα 29/05/2010 17:13:18

      Αγαπητή μου Κόριννα,
      Είχα δυο σοβαρά προβλήματα που δεν χωρούσαν δικαιολογίες!
      Το ένα ότι επέμενα μαζί με την Παλαιά Διαθήκη να μας διδάσκουν και τη δημιουργία του κόσμου κατά τον Ησίοδο!
      Αυτό, όπως αντιλαμβάνεσαι ...σήκωνε αποβολή απο μόνο του!
      Ο άλλος λόγος ήταν τα Μπλέκ που διάβαζα την τάξη, όταν έπληττα!
      Και αυτό συνέβαινε συχνά!

      • Il marinero avatar
        Il marinero @ Κώστας Ροδινός 29/05/2010 20:10:15

        Θα με κράξει ο Φάκτορας αλλά, στο δημοτικό διάβαζα Μικρό Ήρωα!
        Μου είχε αγοράσει ο πατέρας μου πλακέ πιστόλι με εφτακάψουλο γεμιστήρα με μεταλλικά καψούλια παρακαλώ!!!

  25. πολίτης avatar
    πολίτης 29/05/2010 17:46:17

    Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ, άδικα κάνατε τόσο κόπο. Γνωρίζω πρόσωπα που ψήφισαν τη κ.Μπακογιάννη στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ και τώρα τη σιχαίνονται. Δεν είναι αυτή το πρόβλημα του Σαμαρά. Αυτή τη στιγμή το μόνο του πρόβλημα είναι ότι δεν τον γνωρίζει ο κόσμος. Δεν γνωρίζει τον τρόπο που σκέφτεται και τις προτάσεις του. Όταν τη δυνατότητα αυτή δε σου τη δίνουν τα ΜΜΕ, τότε πλησιάζεις ο ίδιος τον κόσμο ή μέσω των τοπικών στελεχών. Από αυτά όμως πάντα έπασχε η ΝΔ.
    Επίσης δε θα σταματήσω να επαναλαμβάνω ότι υπάρχει πρόβλημα με τους συνδικαλιστές της ΝΔ, φαίνεται σα να σιγοντάρουν την κυβέρνηση με την αδράνεια και την αδιαφορία τους στις κινητοποιήσεις.
    Αφήστε τη Ντόρα να ονείρεύεται και οργανωθείτε.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ πολίτης 30/05/2010 08:11:18

      +1000

  26. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/05/2010 17:53:29

    Αγαπητέ Πολίτη,
    Κατ' αρχήν δεν ήταν κόπος.
    Οπως είπα και σ' ένα άλλο σχόλιο, έγραψα αυτό το άρθρο για να μη δημιουργούνται εντυπώσεις.
    Δεύτερον, επειδή πολλά έχουν δεί τα μάτια μου, έχω μάθει να μην υποτιμώ κανέναν. Και θα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος να υποτιμηθεί η ζημιά που μπορεί να προξενήσει η Μπακογιάννη και το σύστημα που την αβαντάρει.
    Οι συνδικαλιστές; Είναι όλοι ίδιοι!
    Αναρωτέμαι τι τους χρειάζεται Ν.Δ.!
    Εχουν μείνει στη δεκαετία του 1980!

  27. dimitris avatar
    dimitris 29/05/2010 19:54:16

    ΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ..
    ΟΛΙ ΡΕΝ ΟΛΙ ΡΕΝ
    ΦΕΡΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ
    ΟΕ ΟΕ ΟΕ ΟΕ...

  28. tiramola avatar
    tiramola 29/05/2010 20:50:56

    Τι λέει το πολιτικό σου ένστικτο Ροδινέ?
    Ο γαλάζιος που όπως φαίνεται θα βγει στη σέντρα από βδομάδα θα είναι ένας από τους τρεις που ανέφερε ο Σαμαράς?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tiramola 29/05/2010 21:05:13

      Που χάθηκες βρε Τiramola;
      Ειλικρινά, δεν ξέρω.
      Ομως, πράσινοι, γαλάζιοι ή κόκκινοι όσοι τα πήραν, όχι απλώς να τιμωρηθούν, αλλα και να τα επιστρέψουν!
      Το ΠΑΣΟΚ μέχρι στιγμής έχει πάρει ένα εκατομμύριο.
      Δεν πρέπει να τα επιστρέψει;

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κώστας Ροδινός 29/05/2010 22:04:55

        Συνεχίζω γονυπετής τις μετάνοιες στην Παναγία την Πρασινοφρουρούσα διαβάζοντας ποίηση στα διαλλείματα από τον Πρεβέρ του αντινιούζ.

        Νομίζω θα είναι ο τυμπανιστής.

        Σαφώς και πρέπει να τα επιστρέψει το ΠΑΣΟΚ.
        Να θυμίσω ότι έχει προσφέρει πολλαπλάσια στην Ηλεία για τις φωτιές.
        Ο τσόγλανος που ήταν στα νειάτα του και τροτσκιστής ήταν και τόσο ηλίθιος που είμαι σίγουρος ότι θα πανηγύριζε εξασφαλίζοντας τη "χορηγία" για το κόμμα που θα σήμαινε περισσότερες ώρες πολιτική διαφήμηση με σκοπό κανένα ξέμπαρκο ψηφοφόρο.
        Για να νικήσει ο ...σοσιαλισμός

    • loretta avatar
      loretta @ tiramola 29/05/2010 21:11:41

      Tiramola....

      oxi ειναι ενας που πριν τις εκλογες αποχωρσε απο μονος του......!! δεν τον εχει αναφερει ο σαμαρασ...!!

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ loretta 29/05/2010 21:54:07

        ...κτύπημα κάτω από τη ζώνη, πολύ προσεκτικά προμελετημένο από τη συμμαθήτρια...
        ...αυτά παθαίνεις φίλε μου, άμα δεν προσέχεις, τι κάνεις νέος στο παρίσι....

      • loretta avatar
        loretta @ loretta 29/05/2010 23:51:30

        χαχαχα καλα λενε οτι ενα χελιδονι φερνει την ανοιξη....ειδικα στο παρισι ...ειναι η καλυτερη εποχη!!

  29. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 29/05/2010 22:02:14

    Η ντορα εχει ισχυρα ερεισματα μεσα στην ΟΝΝΕΔ και την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ.Υπαρχουν αρκετοι που δουλευουν για παρτη της μεσα απο αυτες τις οργανωσεις.

    Η κυρια μπακογιαννη μαλιστα περηφανευεται οπου παει οτι εβγαλε τον δικο της ανθρωπο για προεδρο ΟΝΝΕΔ.

    Ολα αυτα τα καθικια εχουν ηδη προτασεις για διαφορα αξιωματα στο νεο κομμα της ντορας και δουλευουν υπογειως.Εχουν μαθει να ζουν με λαμογιες,αρπαχτες,βολεματα,εξουσια,γλυψιμο,διαπλεκομενα και μαφιοζικο τροπο δρασης οποτε ξερουν πως στην Ν.Δ. του Αντωνη Σαμαρα δεν εχουν κανενα μελλον!

    Πρεπει συντομα ο Αντωνης να καθαρισει την νεολαια απο το αληταριο και τα λαμογια γιατι αποτελει μια ωρολογιακη βομβα που περιμενει να σκασει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επαγρυπνών 29/05/2010 23:38:08

      Νομίζω ότι οι σχέσεις της με την ΟΝΝΕΔ είναι υπερτιμημένες.
      Υπερβολές!
      Ετσι έλεγαν και το Φθινόπωρο.

  30. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 29/05/2010 22:03:25

    EUROVISION >>>SOS>>>>

    Ψήφισα Ελλάδα από την Ελλάδα κι η κλίση μου ...ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΗΚΕ>>>!!!!!!

    Καλημέρ..α.. μάγειρα!!!!

  31. Panayiotis avatar
    Panayiotis 29/05/2010 22:22:50

    Θα αφαιρεθεί η ψήφος σας, τζάμπα τα ευρώ που ξοδέψατε.

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ Panayiotis 29/05/2010 22:54:27

      Καλοστημένη λαμογιά...

      Ποιά τηλεφωνική εταιρία τόστησε πάλι;

      Οταν δεν δικαιούσαι να ψηφίσεις,παλαιότερα έβγαινε ..απαγορευτικό.

  32. tiramola avatar
    tiramola 29/05/2010 22:30:13

    Η τελειωτική μας θα είναι η πρωτιά στην eurovision....

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ tiramola 29/05/2010 23:16:34

      Ζακ Πρεβέρ;

      • tiramola avatar
        tiramola @ Strange Attractor 29/05/2010 23:23:53

        Ζακ

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ Strange Attractor 30/05/2010 00:23:23

        Ζακ Ιακωβίδης

        Πρώτη εκτέλεση: Τόλης Βοσκόπουλος

        Έχω μιαν αρραβωνιάρα
        Παιγνιδιάρα και χαδιάρα
        Που στο τρόλεϊ σαν μπαίνει
        αυτομάτως ο τρολές
        Αμέσως βγαίνει

        Έχω έναν αρραβωνιάρη
        Τρία μέτρα παλικάρι
        Όχι σαχλοτζιτζιφρίνγκο
        Μα σκληρό παλικαράκι
        Σαν τον Ρίνγκο

        Έριξα λάσο
        Για να σε πιάσω
        Και αν μ' αφήσεις
        ποτέ στον άσσο
        Θα γίνει νέα μονομαχία
        Μες στο Ελ Πάσο

        Έβαλα στο χέρι βέρα
        Μ΄ένα αγόρι σαν αστέρα
        Στο φιλί δεν κάνει σκόντο
        Και μπροστά του τύφλα να'χει
        ο Μπελμόντο

        Έχω αλλάξει δαχτυλίδι
        Με μια κούκλα σαν στολίδι
        Σαν περνάει ο δρόμος τρίζει
        Και στην γλύκα ξεπερνά
        Την Βίρνα Λίζι

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ tiramola 29/05/2010 23:29:28

      Κρίμα θα ήταν ...με την απόλυτη μάπα!

  33. tiramola avatar
    tiramola 29/05/2010 23:56:53

    Τι να κάνουμε Strange...
    Όπως τύχει στον καθένα.Το γκομενάκι που ερωτευτήκαμε και τελικώς παντρευτήκαμε αντι για τσάντα κουβάλαγε ταγάρι και αντι για πούδρα βιβλία τσέπης...
    Και αφού περνάγαμε τέλεια με τον Ζακ , τον Μπρέχτ και τον Καβαδία μετά περάσαμε σε πιό πρακτικά πράγματα , με έμαθε να σιδερώνω χαχαχα
    Την έχουν ψωνίσει πολλοί έτσι χαχα

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ tiramola 30/05/2010 08:19:24

      Με την τοκογλυφία κανείς δεν έχει σπίτι πέτρινο
      με κάθε πέτρα να σμιλεύεται σωστά και τέλεια να δένει
      έτσι ώστε ένα σχέδιο να είναι δυνατό να περαστεί πάνω στην πρόσοψή του,
      με την τοκογλυφία
      κανείς δεν έχει έναν παράδεισο ζωγραφιστό
      στους τοίχους του ναού του
      άρπες και φλάουτα
      ή την παρθένο εκεί που δέχεται το μήνυμακι
      η άλως να προβάλλεται απ΄ τη χαραγματιά,
      με την τοκογλυφία
      κανείς δεν βλέπει τον Γκοντσάγκα
      με τους διαδόχους και τις παλλακίδες του
      καμιά ζωγραφική δεν γίνεται να διαρκέσει ή να ζήσει,
      γίνεται μόνο για να πουληθεί,
      και μάλιστα στο άψε-σβήσε,
      με την τοκογλυφία, αμάρτημα κατά της φύσης,
      είν΄ το ψωμί σου ακόμα πιο μπαγιάτικο
      ειν' το ψωμί ξερό σαν να ΄ταν χάρτινο,
      χωρίς πληθώρα από σιτάρι, χωρίς αλεύρι δυνατό
      με την τοκογλυφία γίνεται η γραμμή τραχιά
      με την τοκογλυφία δεν υπάρχει σύνορο καθάριο
      κανείς δεν βρίσκει μέρος για να κατοικήσει.
      Ο λιθοξόος κρατιέται μακριά απ΄ την πέτρα του
      κι ο υφαντής μακριά από τον αργαλειό του
      ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ
      δεν έρχεται μαλλί στην αγορά
      τα πρόβατα δεν φέρνουν κέρδος.
      Είναι πανούκλα η τοκογλυφία,
      αμβλύνει τη βελόνα στης κοπελιάς το χέρι
      βάζει φραγμό στού υφαντή την τέχνη.
      Ένας Πιέτρο Λομπάρδο δεν μας προέκυψε ποτέ από τοκογλυφία
      και ένας Ντούτσιο δεν έγινε ποτέ από τοκογλυφία
      ούτε Πιέρο ντέλλα Φραντσέσκα,
      ούτε Μπελλίνι γίνανε ποτέ απ΄ την τοκογλυφία
      ούτε και ζωγραφίστηκε ποτέ "Η Συκοφαντία".
      Ένας Αντζέλικο δεν μας προέκυψε από τοκογλυφία,
      ουτ' ο Αμπρότζιο ντε Πρέντις.
      Ουτ΄ εκκλησιά με λαξευμένο λίθο
      με χαραγμένο το "Αδάμ εποίει".
      Ούτε ο Σαιντ Τροφίμ από τοκογλυφία.
      Ούτε ο Σαιντ Ιλαίρ από τοκογλυφία.
      Διάβρωσε την σμίλη η τοκογλυφία.
      Διάβρωσε και τέχνη και τεχνίτη.
      Ροκάνισε το νήμα τ΄αργαλειού
      Καμιά δεν έμαθε να πλέκει το χρυσόνημα
      με το πατρόν της
      Το γαλανό πιάνει μελίγκρα απ΄ την τοκογλυφία,
      και η πορφύρα μένει ακέντητη.
      Και το σμαράγδι δεν συναντά κανέναν Μέμλινκ
      Σκοτώνει το παιδί στη μήτρα η τοκογλυφία
      Του νέου το φλερτάρισμα το σταματά
      Έφερε την παραλυσία στο κρεβάτι, ξαπλώνει
      ανάμεσα στη νεαρή τη νύφη και τον άντρα της
      ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ
      Φέρανε πόρνες για την Ελευσίνα
      Πτώματα στήθηκαν στο δείπνο
      κατ΄ εντολήν της τοκογλυφίας.

      ΕΖΡΑ ΠΑΟΥΝΤ

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ tiramola 30/05/2010 15:37:54

      Και τώρα, μετά την τοκογλυφία και το φαγοπότι;
      As a lone ant from a broken ant-hill
      from the wreckage of Europe, ego scriptor.
      (E.Pound, Canto LXXVI/458)
      Στη θέση του Europe βάζεις ότι προτιμάς, Ελλάδα ή όλο τον πλανήτη.

    • tiramola avatar
      tiramola @ tiramola 30/05/2010 16:09:31

      ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ

      Όλα αλλάζουν
      Να ξαναρχίσεις
      Μπορείς και με την τελευταία σου πνοή.
      Μα ότι έγινε έγινε
      Και το νερό που έριξες στο κρασί σου
      Δεν μπορείς να το ξαναβγάλεις.
      Ότι έγινε έγινε.
      Το νερό που έριξες στο κρασί σου
      Δε μπορείς να το ξαναβγάλεις
      Όλα όμως αλλάζουν.
      Να ξαναρχίσεις
      Μπορείς και με την τελευταία σου πνοή.

      Του Μπρεχτ
      Μετάφραση Πέτρος Μάρκαρης

  34. apistos thomas avatar
    apistos thomas 30/05/2010 15:20:05

    Οι εκπλήξεις αρχίζουν τώρα ...

  35. Akyros avatar
    Akyros 30/05/2010 17:13:45

    http://3.bp.blogspot.com/_JwUCQiYCz70/SszPAggiDCI/AAAAAAAAAgc/Fd_1O-1FbVc/s400/AGAPH.jpg

    Παράδοση ΠΑραλαβή!
    Αυτά τουλαχιστον δεν μπορεί να πεί ότι δεν τα ηξερε γιατί ταξίδευε! Τα δούλεψε!

    «Όπως και στην κυβέρνηση έτσι και τώρα δεν θα παρασυρθούμε σε λογικές
    δημαγωγίας για εσωτερική κατανάλωση», σημείωσε η κ. Μπακογιάννη και δεσμεύθηκε
    ότι «θα είμαστε εδώ δίπλα σας σε κάθε προσπάθεια που έχει στόχο
    την ενίσχυση των δικαίων της Ελλάδας».

    «Αισθάνομαι υπερήφανη που εργαστήκαμε καλά. Η
    κυβέρνηση της ΝΔ ασκήσαμε(;) θαρραλέα, συγκροτημένη
    και σύγχρονη εξωτερική πολιτική»,
    δήλωσε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι στη διεθνή κοινότητα η Ελλάδα
    αναγνωρίζεται σήμερα ως μία ισχυρή αξιόπιστη περιφερειακή δύναμη.
    «Η προάσπιση των εθνικών συμφερόντων χρειάζεται καθαρές κουβέντες
    χωρίς κορώνες και μεγαλοστομίες»,
    υπογράμμισε και κατέληξε ότι
    «εξωτερική πολιτική για εσωτερική κατανάλωση είναι συνταγή
    αποτυχίας».
    Στη συνέχεια η κ. Μπακογιάννη ευχήθηκε στον πρωθυπουργό
    «από καρδιάς καλή επιτυχία στα απαιτητικά καθήκοντα»

    που αναλαμβάνει και ευχαρίστησε τους συνεργάτες της για όλο το διάστημα που δούλεψαν μαζί.

    Για να πάρει απάντηση από τον διάδοχό της :

    - Θα δουλέψουμε στο πνεύμα της εθνικής ενότητας
    «Ως κυβέρνηση θα δουλέψουμε στο πνεύμα της εθνικής ενότητας», σημείωσε
    ο Γιώργος Παπανδρέου και πρόσθεσε ότι τα ουσιαστικά ζητήματα, θα συζητηθούν τις
    επόμενες μέρες ώστε «να οργανωθούν οι προτεραιότητες και να δουλέψουμε
    αποδοτικά για το μέλλον της πατρίδας αλλά και τα άμεσα
    και μεγάλα ζητήματα που αφορούν στην εξωτερική πολιτική της χώρας».

    Τα άμεσα και τα μεγάλα είναι ποιά άραγε;

  36. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 30/05/2010 17:53:42

    Μας έσφιξε το kuro siwo σαν μια ζώνη
    κ' συ κοιτάς ακόμη πάνω απ΄το τιμόνι,
    πως παίζει ο μπούσουλας καρτίνι με καρτίνι.

    του Νίκου Καββαδία

  37. Tertios avatar
    Tertios 01/06/2010 09:45:54

    Κάνουν τραγικό λάθος όσοι εμφανίζουν την Ντόρα ως γιαούρτι με ημερομηνια λήξεως.

    Διότι η Ντόρα άρχισε ....ειδική δίαιτα, συντρώγοντας την προηγούμενη Τετάρτη με τον κ.Βενιζέλο, στην προσπάθειά τους να οργανώσουν το νέο Κόμμα.

    Και μη μου είτε ότι χρειάστηκαν 4 ώρες για να φάνε σπαράγγια και σαλτσα Hollandaise με φιλέτο μοσχαρίσιο...

    Στο γεύμα δεν πρόλαβε να συμμετέχει ο κ.Καρατζαφέρης, διότι βρισκοταν σε επαρχία. ΄Ομως θα πληροφορηθεί από την καλή του φίλη Ντόρα το σχέδιο - πλαίσιο της συζητησης και θα δηλώσει πιο πόστο θέλει.

    Τώρα αυτα τα λέει η Φλώρα, μια καθαριστρια.

    Αλλά τι σημασία έχουν τα λόγια μιάς καθαρίστριας.....

  38. Tertios avatar
    Tertios 01/06/2010 09:48:21

    Κάνουν τραγικό λάθος όσοι εμφανίζουν την Ντόρα ως γιαούρτι με ημερομηνια λήξεως.

    Διότι η Ντόρα άρχισε ....ειδική δίαιτα, συντρώγοντας την προηγούμενη Τετάρτη με τον κ.Βενιζέλο, στην προσπάθειά τους να οργανώσουν το νέο Κόμμα.

    Και μη μου πείτε ότι χρειάστηκαν 4 ώρες για να φάνε σπαράγγια και σαλτσα Hollandaise με φιλέτο μοσχαρίσιο...

    Στο γεύμα δεν πρόλαβε να συμμετέχει ο κ.Καρατζαφέρης, διότι βρισκοταν σε επαρχία. ΄Ομως θα πληροφορηθεί από την καλή του φίλη Ντόρα το σχέδιο - πλαίσιο της συζητησης και θα δηλώσει πιο πόστο θέλει.

    Τώρα αυτα τα λέει η Φλώρα, μια καθαριστρια.

    Αλλά τι σημασία έχουν τα λόγια μιάς καθαρίστριας.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.