#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/07/2010 14:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η αβάσταχτη ελαφρότητα της κυβέρνησης στον χειρισμό του Μηχανισμού Στήριξης



Τεράστιο ζήτημα για την ελαφρότητα με την οποία αντιμετωπίζει το ΠΑΣΟΚ και ο Γιώργος Παπανδρέου τα κρίσιμα για το μέλλον της χώρας θέματα του Μνημονίου και του Μηχανισμού Στήριξης προέκυψε κατά την σημερινή εκτός ημερησίας διατάξεως συζήτηση στην Βουλή με θέμα τους νέους και την κρίση.  Συγκεκριμένα ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς αποκάλυψε στην δευτερολογία του ότι σε απάντησή του σε σχετική ερώτηση του βουλευτού της ΝΔ Χρήστου Σταϊκούρα, ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του κράτους, Αλέξανδρος Τζεφεράκος, δήλωσε ότι ούτε η κυβέρνηση υπέβαλε στο συμβούλιο σχετική ερώτηση και ούτε υπάρχει σχετική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους όπως αναληθώς ισχυρίζεται ο κ. Παπανδρέου.

Μιλώντας κατά τη δευτερολογία του ο κ. Σαμαράς αποκάλυψε πως ενώ ο Πρωθυπουργός  διαβεβαίωνε τον ελληνικό λαό  (απαντώντας στις 25/6 στην επίκαιρη ερώτηση που του είχε καταθέσει ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας για την δανειακή σύμβαση),  ότι η κυβέρνηση είχε πάρει την γνωμοδότηση του ΝΣΚ για την σύναψή της, ο βουλευτής της ΝΔ Χρήστος Σταϊκούρας πληροφορήθηκε από τον Πρόεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους Αλέξανδρο Τζεφεράκο ότι «στα οικεία βιβλία και το Αρχείο της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΝΣΚ δεν υφίσταται σχετικό ερώτημα, ούτε γνωμοδότηση σχετική με τον παραπάνω Μηχανισμό . Η οποιαδήποτε αναφορά σε τέτοια Γνωμοδότηση  οφείλεται σε παραδρομή ή παρανόηση… »!

Η αποκάλυψη του κ. Σαμαρά προκάλεσε πανικό και αμηχανία στην κυβέρνηση. Ο κ. Γ. Παπανδρέου προσπάθησε να δικαιολογηθεί λέγοντας πως «αυτό που πέρασε από το Ελεγκτικό Συνέδριο και όντως το ισχυριστήκαμε είναι η δανειακή σύμβαση και μην τα μπερδεύεται   για λόγους εντυπωσιασμού… με το Μνημόνιο».

Όμως, η απάντηση του Πρωθυπουργού απέδειξε ότι η γνωμοδότηση της δανειακής σύμβασης έγινε από  δύο μεμονωμένους  συμβούλους του ΝΣΚ που επέλεξε ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου  και όχι γνωμοδότηση του οργάνου… ως όφειλε. Μάλιστα, ο ένας από τους  δύο Νομικούς Συμβούλους που υπογράφουν τις γνωμοδοτήσεις είναι ο Φωκίων Γεωργακόπουλος  ο οποίος είναι ο ένας από τους δύο που διαφώνησαν στον τρόπο επιστροφής της ακίνητης περιουσίας από τη Μονή Βατοπεδίου που υπέγραψε ο πρώην υπουργός Οικονομίας Γιάννης Παπαθανασίου επί ΝΔ (ο οποίος έλαβε υπόψη τους υπόλοιπους 48).  Όπως όμως προκύπτει από τα σχετικά έγγραφα που κατέθεσε στη Βουλή η ΝΔ, κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ.

Ιδού το σχετικό απόσπασμα από την ομιλία του κ. Σαμαρά και θα επανέλθουμε:

Αλλά, εδώ αρχίζουν και τα μυστήρια: Ο κ. Σταϊκούρας ζήτησε να μάθει από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους γι αυτή τη Γνωμοδότηση.

Και θα ήθελα να δώσω την επιστολή του κ. Σταϊκούρα, παρακαλώ στα πρακτικά.

Και ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του κράτους, ο κ. Αλέξανδρος Τζεφεράκος απάντησε τι νομίζετε;

Απάντησε ως εξής:

Ότι στα οικεία βιβλία και στο Αρχείο της Κεντρικής υπηρεσίας του Νομικού Συμβουλίου του κράτους δεν υφίσταται σχετικό ερώτημα, ούτε γνωμοδότηση, σχετικά με τον παραπάνω Μηχανισμό. Η οποιαδήποτε αναφορά σε τέτοια Γνωμοδότηση οφείλεται σε παραδρομή ή παρανόηση.

Παραδρομή ή παρανόηση! Αν είναι δυνατόν!

Και από την ίδια επιστολή του κ. Τζεφεράκου, πληροφορούμαστε ότι «η Νομική υποστήριξη του Ελληνικού Δημοσίου στον παραπάνω Μηχανισμό ανετέθη κατόπιν αιτήσεως του υπουργείου Οικονομικών σε Δικηγορικό Γραφείο του Λονδίνου».

(πάρτε παρακαλώ και την επιστολή του κ. Τζεφεράκου)

(Και πάρτε και τη σχετική ερώτηση, την οποία έκανε επιστολή ο κ. Παπακωνσταντίνου στον κ. Τζεφεράκο, για να ορίσει την Επιτροπή αυτή των Δικηγόρων του Λονδίνου. Και ιδού και η επιστολή προς τον κ. Τζεφεράκο του κ. Σταϊκούρα)

Δεν σας κατηγορώ ότι προσφύγατε στις νομικές υπηρεσίες ξένου δικηγορικού οίκου. Έπρεπε να το κάνετε. Αλλά όχι να μπερδεύετε το Δικηγορικό Γραφείο του Εξωτερικού, όπως φαίνεται στα έγγραφα του κ. Τζεφεράκου, με το Νομικό Συμβούλιο του κράτους, το οποίο ουδέποτε γνωμοδότησε…
Οι αποδείξεις της ελαφρότητας της κυβέρνησης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/07/2010 14:55:00

    Ποιός επέλεξε το δικηγορικό γραφείο του Λονδίνου;

    Μήπως μπορούσαμε να μάθουμε και την αμοιβή του για τις παρσχεθείσες υπηρεσίες;

    Να αναμένω να ...αναρτηθούν στο διαδίκτυο στο πλαίσιο της πολιτικής διαφάνειας που ακολουθεί αυτή η κυβέρνηση;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 09/07/2010 15:03:44

      Kαι μια ακόμα ...αδιάκριτη ερώτηση: Το δικηγορικό γραφείο του Λονδίνου,συνεργάζεται με κάποιο δικηγορικό γραφείο στην ΑΘήνα;

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 09/07/2010 15:02:18

    Ξε-φτι-λα! Ειδικό Δικαστήριο, τώρα!

    • Μisha avatar
      Μisha @ Επώνυμος 09/07/2010 15:27:36

      H υπογραφή του Μνημονίου είναι παράδοση Εθνικής Κυριαρχίας και όποιος το πράττει , μάλιστα με τόσο αντικανονικό , παρατυπο και αντισυνταγματικό τρόπο, είναι ένοχος εσχάτης προδοσίας.

      Για τα εγκλήματα εθνικής προδοσίας ισχύει ακόμα η ποινή του θανάτου.

    • 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
      30ς δρομος για τον κορυδαλλο @ Επώνυμος 09/07/2010 16:41:29

      υπομονη..σειρα εχουν πρωτα καραμανλης -αλογοσκουφης και λοιποι

      • dss avatar
        dss @ 30ς δρομος για τον κορυδαλλο 09/07/2010 17:06:28

        μη φας, έχει γλαρόσουπα

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 09/07/2010 16:47:42

      Συμφωνώ Επώνυμε.
      Να κλείσουν καμπάνα στο resort Κορυδαλλός.

  3. Μisha avatar
    Μisha 09/07/2010 15:32:29

    Να κάνω ένα ερωτημα σε όσους τυχόν γνωρίζουν ή μπορούν να μάθουν:
    Η οικογένεια Τσάντ της Μαμάς Μάργκαρετ στο Ιλλινόις τι καπνό φουμάρει; Ήγουν , ποίας εθνότητος και θρησκεύματος είναι;

  4. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/07/2010 15:35:17

    Ποιά ελαφρότητα;
    Θα αστειεύεσθε!
    Απλώς, δεν υπολογίζουν τίποτα!

  5. sauraki avatar
    sauraki 09/07/2010 15:37:35

    Σημαντικό άρθρο του Δελαστικ
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11826&subid=2&pubid=19092952

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/07/2010 15:44:26

    Ελαφρότητα;

    ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΜΗΠΩΣ;

  7. Factorx avatar
    Factorx 09/07/2010 16:09:44

    παρακαλώ πολύ να αποφευγετε τους βαρείς χαρακτηρισμούς, για να μην αναγκάζομαι να σβηνω σχόλια. Οολα γραφονται με τον τρόπο τους

    • man8os avatar
      man8os @ Factorx 09/07/2010 16:18:42

      Συγνωμη

  8. Καλαματιανός avatar
    Καλαματιανός 09/07/2010 16:13:57

    Είναι τυχαίο ο κ.Φωκίων Γωργακόπουλος προτάθηκε από το υπουργικό συμβούλιο την προηγούμενη εβδομάδα και έγινε Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους;

  9. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 09/07/2010 16:19:33

    Just incredible!
    Περιμένετε τώρα από την "Καθημερινή", τον Σκάι και το Μέγκα να καυτηριάσουν τέτοια επιπόλαια (τουλάχιστον...) μεταχείριση των θεσμών.
    Θα περιμένετε πολύ ακόμα...

  10. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 09/07/2010 17:21:01

    μήπως κάποιος γνωρίζει ο νόμος περί ευθύνης υπουργών καλύπτει την εσχάτη προδοσία

  11. zap-zap avatar
    zap-zap 09/07/2010 17:22:51

    σε απάντηση ερώτησης 4 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ ο Παπακωνσταντίνου ισχυρίστηκε πως υπάρχει αλληλογραφία με το ΝΣΚ, μάλιστε έδωσε και αριθμό πρωτοκόλλου της αλληλογραφίας. Έδωσε μάλιστα και τιμολόγιο πληρωμής από το ΝΣΚ στο δικηγορικό γραφείο της Αγγλίας. Αν ισχύουν όσα λέει το έγγραφο- απάντηση του ΝΣΚ στον βουλευτή της ΝΔ, τότε βρισκόμαστε μπροστά σε μία ακόμα πασοκική κομπίνα. Δεν συνεργάζονται τα γραφεία Σαμαρά - Τσίπρα να βγάλετε λαγούς;

  12. mitsosms avatar
    mitsosms 09/07/2010 17:47:22

    Το θέμα είναι όντως σοβαρό αλλά και απλά διαδικαστικό. Το μνημόνιο δεν μπορούσε να μην περάσει γιατί θα μέναμε από χρήμα και δεν θα είχε ούτε μισθούς ούτε συντάξεις για τον Δημόσιο Τομέα. Συνεπώς καλά κάνει ο Σαμαράς και το αναδεικνύει αλλά είναι επουσιώδες μπροστά στα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ mitsosms 09/07/2010 20:47:37

      money,money,money...

    • sceptical avatar
      sceptical @ mitsosms 10/07/2010 08:52:19

      Τι θέλετε να μας πείτε ακριβώς? Σ' αυτό τον τόπο μπορούμε να καταλύουμε τους θεσμούς, να παραπλανούμε το λαό, να ψευδόμαστε ασύστολα, γιατί μόνο εμείς ξέρουμε, μόνο εμείς μπορούμε,κι αν δεν κάναμε οτι κάνουμε (..και πολύ πιθανώς ακόμη χειρότερα) θα καταστραφεί η Ελλάδα? Σας πείθει η ΠΑΣΟΚΙΚΗ πλύση εγκεφάλου?

  13. Βασίλης avatar
    Βασίλης 09/07/2010 18:01:09

    Αντώνη αποφάσισε.

    Εφαρμογή του μνημονίου που δεν έχει ούτε τη γνωμάτευση του ΝΣΚ;
    ή
    Άρνηση - καταγγελία του μνημονίου και απομάκρυνση με τις κλωτσιές των γκαουλάιτερ της τριμερούς συμμαχίας

    “η ΝΔ θα τιμήσει την υπογραφή της χώρας”;;;!!!
    ή
    Το μνημόνιο αποτελεί διεθνή σύμβαση, που δεν εγκρίθηκε από δύο τρίτα της βουλής και άρα είναι παράνομο και αντισυνταγματικό και πρέπει να καταργηθεί πάραυτα;

    Κυκλικά και ελλειπτικά προγράμματα, διαγράμματα, οικονομετρίες, μακροοικονομικά, κλπ, που ο λαός δεν καταλαβαίνει τίποτε και τα βλέπει σαν κινέζικα;
    ή
    Καθαρές σύντομες και περιεκτικές προτάσεις, επαναστατικές διακηρύξεις, κάθετες ρήξεις, ριζικές ανατροπές, συντακτική βουλή για ριζική αναθεώρηση του πολιτικού συστήματος;

    Μη μου άπτου δηλώσεις, πασπαλισμένες (να χέσω) από γαλατική ευγένεια;
    ή
    Πύρινος δριμύς καταγγελτικός λόγος που θα συνεγείρει τους Έλληνες και θα αναστήσει τη παράταξη;

    Θα ανέχεσαι φαινόμενα που πληγώνουν τους Έλληνες και τη παράταξη;
    ή
    Θα καταγγείλεις τον παλαιοκομματισμό του Χατζηγάκη, τη συμπεριφορά Ζαγορίτη και ότι παραπέμπει σε κοτζαμπάσικες πρακτικές;

    • Μisha avatar
      Μisha @ Βασίλης 09/07/2010 19:00:12

      Έτσι, έτσι.
      Δυό καρπούζια σε μια μασχάλη δε χωράνε.
      Δε γινεται να λες ότι θα τηρήσεις τις δεσμεύσεις του μνημονίου , τις οποίες καταγγελεις ως καταστροφικές για τον τόπο.

  14. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 09/07/2010 18:03:25

    Πρίν κάν αρχίσει να μιλάει ο Παπανδρέου μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.
    Ξέρω από πρίν ότι θα αμολήσει πάλι ευχολόγια, παραμύθια και ψέμματα και τη στιγμή που τελειώνει κάθε πρόταση η πίεση μου έχει ανέβει στο 25.
    Πάλι κάτι για τη νέα γενιά έλεγε σήμερα. Τα διαβάζει από βιβλία αυτά ή τα βρίσκει σε εκθέσεις ιδεών μαθητών στο Internet;
    Μου θύμησε σήμερα που έλεγε ότι τον σταματάνε οι συνταξιούχοι στο δρόμο και του προσφέρουν τη σύνταξή τους.
    Πώς μπορέσαμε και ψηφίσαμε ένα τέτοιο άνθρωπο;
    Είμαστε ή δεν είμαστε άξιοι της μοίρας μας;

  15. Βασίλης avatar
    Βασίλης 09/07/2010 18:18:21

    Τι μεγάλη ευγένεια αποπνέει η παρακάτω φράση;;

    "Δεν σας κατηγορώ ότι προσφύγατε στις νομικές υπηρεσίες ξένου δικηγορικού οίκου. Έπρεπε να το κάνετε. Αλλά όχι να μπερδεύετε το Δικηγορικό Γραφείο του Εξωτερικού, όπως φαίνεται στα έγγραφα του κ. Τζεφεράκου, με το Νομικό Συμβούλιο του κράτους, το οποίο ουδέποτε γνωμοδότησε…"

    Αντώνη
    * Για το ότι είπαν ψέματα στη βουλή αναφορικά με τη ύπαρξη γνωμάτευσης του ΝΣΚ, θα έπρεπε να τους είχατε καταγγείλει, να τους είχατε φτύσει, να τους τα είχατε χώσει άγρια.
    * Το ότι ζήτησαν, ιδιωτικά, από δύο νομικούς συμβούλους γνωμάτευση για το σοβαρό θέμα του μνημονίου, παρακαπτοντας το ΝΣΚ, συνιστά πράξη απεχθή, πονηρή, δολία, ληστρική, παράνομη.

    Αντώνη
    Ο Πάγκαλος κατηγόρησε το Χατζηγάκη και βρήκε την ευκαιρία και τα χωσέ και στη ΝΔ, γιατί πήρε ιδιωτική γνωμάτευση από το Φλογαϊτη και πολύ καλά κάνει.
    Εσύ δεν θα τους τα χώσεις; Δεν θα τους κρεμάσεις στα μανταλάκια; Έτσι εύκολα θα καθαρίσουν; Μόνο με τη παραπάνω δήλωση;

    Να θυμάσαι ότι το σύστημα ΠΑΣΟΚ είναι ανελέητο. Μόνο το μαστίγωμα μπορεί να καταλάβει.

    Το σύστημα ΠΑΣΟΚ είναι, το κόμμα, τα μεγάλα ΜΜΕ και τα άθλια παπαγαλάκια τους και τα μεγάλα συμφέροντα. Όπου τους βρεις βάρα τους.

    Ο Κωστάκης θέλησε να το παίξει καλό παιδί και τον ξεφτέλισαν.

  16. neotera avatar
    neotera 09/07/2010 19:05:01

    ΟΛΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ στο ΔΝΤ "προτσές". Και μη μου πει κανείς πως οι νομικοί της ΝΔ, όπως όλοι οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ νομομαθείς δεν έτρεχαν στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους να μαθαίνουν τι ισχύει και αν και τι γνωμοδοτούνε, πολύ πριν τις ημέρες συζήτησης του μνημονίου... Απλώς ισχύει κι εδώ το επικοινωνιακό τάϊμινγκ ΔΝΤ. Αφού ψήφισαν επώδυνα μέτρα ανακαλύπτουν πως χάσκει το έδαφος κάτω απ' το μνημόνιο που τα προβλέπει για έναν επιπλέον λόγο...

  17. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 09/07/2010 19:05:13

    Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Όπου τους βρεις βάρα τους. Είναι ο μόνος τρόπος να κερδίσει τη συμπάθεια του λαού, όποιος δεν έχει κανάλια και κατεστημένα συμφέροντα με το μέρος τους. Είναι μονόδρομος για το Σαμαρά η κάθετη ρήξη με όλους αυτούς τους να μην τους χαρακτηρίσω.
    Όσον αφορά τον ΓΑΠ, τι να πω? Θέλει να του πούμε κι ευχαριστώ, που κατάντησε την πατρίδα μας εκεί που την κατάντησε. Δεν ξέρω αν γεννήθηκε άλλος Έλληνας πρωθυπουργός που να μίσησε και να περιφρόνησε τον ελληνικό λαό όσο το Γκιωργκάκι. Ίσως ούτε κι ο Κωλέττης.
    Να τελειώνουμε μαζί του (με το Γκιωργκάκι εννοώ!). Οπίσω έχει η αχλάς την ουρά... Ούτε το ζεύγος Τσαουσέσκου το περίμενε...

  18. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 09/07/2010 19:36:14

    Μια στρατηγικά αδιέξοδη πορεία.
    Με αφορμή τα μέτρα και τη ρητορική της κυβέρνησης δεν είναι λίγοι εκείνοι που απορούν για το πώς θα είναι δομημένη και πως θα μπορέσει να λειτουργήσει η μελλοντική μας κοινωνία όταν μέσα σε λίγους μήνες η λογική που ήθελε να υπάρχει μια ασφαλής βάση πλέον δεν ισχύει καθώς τίποτα δεν θα μπορεί από δω και πέρα να στηριχθεί σε απόλυτα σταθερούς κανόνες.
    Όπως έγινε και τους προηγουμένους μήνες ρυθμιστές της κατάστασης θα συνεχίσουν να είναι η τρόικα και οι αγορές, η κυβέρνηση θα υπάρχει μόνο για να νομιμοποιεί τη βούληση τους στη συνείδηση του λαού.
    Αν για παράδειγμα η τρόικα στην επόμενη επίσκεψη της κρίνει ότι η αντίδραση τη ελληνικής κοινωνίας στα μέτρα ή άλλοι λόγοι καθιστούν επισφαλείς τους στόχους του μνημονίου θα προτείνουν νέα σκληρά μέτρα.
    Τότε και προκειμένου [ κατά την κυβέρνηση] να αποφευχθούν τα χειρότερα η κυβέρνηση θα ξαναπροσπαθήσει να μας πείσει για την αναγκαιότητά τους. Στο τέλος και επειδή τιποτα δεν αποκλείει την πιθανότητα της αποτυχίας είναι σχεδόν σίγουρο ότι οι στόχοι δεν θα επιτευχθούν. Αν τα πραγματα εξελιχθουν ετσι
    η κυβέρνηση θα ζητήσει παράταση του χρόνου προσαρμογής της ελληνικής οικονομίας πέραν του 2014 ή αναδιάρθρωση του χρέους. Τότε η τρόικα και οι αγορές θα πουν ότι ο ζωτικής σημασίας για τη χώρα μας ρόλος των χρηματοοικονομικών ροών επιβάλει να μην υπόκεινται σε οποιαδήποτε κυβερνητική ρύθμιση! αφενός μεν για να διασφαλιστεί το κεφαλαίο, αφετέρου να γίνει πιο αποτελεσματικό δλδη εκ των πραγμάτων θα μας αναγκάσουν να έχουμε ρόλο παρατηρητή… Τότε η οικονομική ιστορία θα επιβεβαιώνεται όμως για τη χώρας μας το τίμημα της κρίσης θα είναι μεγάλο.
    Αυτα από τη δική μας οπτική πλευρά διότι οι αγορές και οι τρόικα είναι σίγουρο ότι το βλέπουν ως μια μεγάλη ευκαιρία γ΄ αυτό ενθαρρύνουν την κυβέρνηση και υπονομεύουν το μέτωπο της διαμαρτυρίας και των διαδηλώσεων.
    Αν τώρα δούμε τι λέει ο οικονομολόγος Human Minsky μπορούμε να συμπεράνουμε ότι η θεωρία του ταιριάζει απόλυτα στην ελληνική κρίση.
    Ο Human Minsky στη θεωρία της «χρηματοπιστωτικής αστάθειας» υποστηρίζει ότι οι χρηματοπιστωτικές κρίσεις συνιστούν εγγενές και αναπόφευκτο φαινόμενο του καπιταλιστικού συστήματος, τα γεγονότα που οδηγούν σε μια χρηματοπιστωτική κρίση τα ονομάζει «μετατόπιση» δλδη η οικονομία δέχεται έναν εξωτερικό κλονισμό ο οποίος είναι αρκούντος ισχυρός και διεισδυτικός για να μπορεί να προσλάβει ποικίλες μορφές!
    Εφόσον ο κλονισμός είναι μεγάλος αυξάνει τις ευκαιρίες κέρδους σε ένα τομέα ενώ ταυτόχρονα ελαττώνει τις οικονομικές ευκαιρίες σε άλλες περιοχές. Σε αυτό το πλαίσιο όσοι διαθέτουν χρηματοοικονομικούς πόρους χρησιμοποιούν τις ευκαιρίες για να αυξήσει την ισχύ και τα κέρδη του…
    Έτσι το ερώτημα που τιθεται είναι:
    Με την οικονομική πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση, την δημογραφική γήρανση να μας απειλεί και το κράτος να λειτουργεί κατά του ατομικού συμφέροντος και του δικαιώματος στην ιδιωτική ιδιοκτησία, υπάρχει περίπτωση μετά το 2014 να υπάρχει Έλληνας που θα έχει κεφαλαιακή επάρκεια;

  19. ΑΧΙΛΛΕΑΣ avatar
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ 09/07/2010 19:44:20

    Βασίλη,

    οι παρεμβάσεις σου κατά μεγάλο ποσοστό είναι θεμελιωμένες και
    ουσιαστικές. Διερωτώμαι πως απέκτησες αυτή τη ίκανότητα ερμηνείας
    και αξιολόγησης των καταστάσεων


    Factor, MHN ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΑΙ, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ,ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ
    ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΛΕΓΕΙΣ ΤΑ
    ΜΕΛΛΟΝΤΑ.

  20. ΑΝΤΩΝ ΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝ ΗΣ 09/07/2010 20:08:33

    ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.
    ΑΣ ΠΟΣΕΧΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΨΕΥΤΕΣ.ΤΙ ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΦΑΝΕ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ;
    ΑΦΟΥ ΕΦΑΓΑΝ....25 ΧΡΟΝΙΑ,ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΣΗΣ.
    Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ!

  21. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 09/07/2010 22:15:12

    Όταν λέμε ότι είναι μια κυβέρνηση που παραβιάζει διαρκώς το Σύνταγμα της Ελλάδας, το εννοούμε, δεν το λέμε για λόγους αντιπολιτευτικούς.

  22. kaiafas avatar
    kaiafas 10/07/2010 06:55:35

    "η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων που ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ και ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ σε ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ προσπαθεί να το καταλύσει". (ΑΡΘΡΟ 120 παραγρ. 4 του Συντάγματος).
    ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΟ ΓΟΥΔΙ.Δεν ξέρω μόνο αν θα είναι φάρσα ή κωμωδία.

  23. Qeqe avatar
    Qeqe 10/07/2010 11:36:25

    Ο Νότης Μαριάς, Αναπληρωτής Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης στο Mega για την υπογραφή του μνημονίου, την εκποίηση της χώρας και για την άρση της εθνικής κυριαρχίας.

    http://www.youtube.com/watch?v=KhV0VZcQ4_M&feature=player_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=uE9JnoN1wLA&feature=player_embedded

  24. bgtrottel avatar
    bgtrottel 11/07/2010 10:12:11

    Τελικά τι θα εξέταζε το ΝΣΚ, αν πρόκειται για διεθνή σύμβαση (που είναι) και χρειάζονται τα 3/5 της Βουλής για την κύρωση απο την Βουλή ή αν πρόκειται για διακρατική συμφωνία. Ή δεν έχω καταλάβει κάτι ή μας δουλευουν και κάνουν ότι τους λένε τα αφεντικά τους.
    Παρέκαμψαν το σκόπελο της Γνωμοδότησης του ΝΣΚ, με τα κολλητάρια τους στο Λονδίνο και όχι μόνον.
    Οι Δικηγορικοί σύλλογοι τι λένε για αυτό; Ο νομικός και πνευματικός κόσμος της Ελλάδας δεν έχει λόγο;
    Που είστε ρε παιδιά;

    • bgtrottel avatar
      bgtrottel @ bgtrottel 17/07/2010 13:52:16

      Μούγκα στην στρούγκα

  25. Giorgos Vamvakousis avatar
    Giorgos Vamvakousis 17/02/2011 18:35:45

    Ο ΓΑΠ μαζί με τον ΓΠ ήλθαν ως επιδρομείς σε εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας με την ανοχή επίορκων βουλευτών.
    Πραξικοπηματικά παρέκαμψαν υπηρεσίες, κανονισμούς και νόμους.
    Κανονικές δυνάμεις κατοχής.
    Βάσει του άρθρου 120 του συντάγματος όποιος Έλληνας τους συναντήσει οφείλει να τους αντιμετωπίσει ως εισβολείς και επί τόπου να τους θανατώσει.
    Διότι ετοιμάζουν και άλλα χειρότερα: Συνεχίζουν την κατάχρηση ως άλλα golden boyς του Καρτέλ παράλληλα και με προσεχείς παραχωρήσεις εθνικών συμφερόντων.
    Ο μη καθορισμός της ΑΟΖ π.χ. δείχνει ποιες θα είναι οι επόμενες φάσεις της Εθνικής διάλυσης που επιχειρείται.
    Να φανταστείτε ότι η Κύπρος με Τουρκικό στρατό στο έδαφος της και μπόρεσε να ορίσει την ΑΟΖ της !
    Η Ελλάδα δυστυχώς δεν εκπροσωπείται σήμερα, είναι ανύπαρκτη !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.