Η Χρυσαυγίτικη "μαγκιά" σκοτώνει τη νεολαία
22/08/2014 08:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Χρυσαυγίτικη "μαγκιά" σκοτώνει τη νεολαία

Το δράμα για την ελληνική κοινωνία είναι ότι η Χρυσαυγίτικη νοοτροπία του μπράβου με ολίγο ψευτοπατριωτισμό και πολύ ναζισμό, «διδάχτηκε» στα σχολεία, στα γυμναστήρια, στους τόπους συγκέντρωσης νεαρών....

Όποιος έχει παρακολουθήσει την υπόθεση της διπλής δολοφονίας στην Καλαμάτα, όπου θύτες είναι δύο αμούστακα παιδιά και θύματα ένας 25χρονος και ένας 26χρονος, μπορεί εύκολα να αντιληφθεί τι συμβαίνει σήμερα στην ελληνική κοινωνία ή τουλάχιστον σε ένα μέρος της.

Και δικαιολογεί όλη αυτή η υπόθεση την εκτίναξη της Χρυσής Αυγής, μιας εγκληματικής οργάνωσης που στηρίζεται εν πολλοίς στις ψήφους πολιτών σαν κι αυτούς που συνθέτουν το δράμα των τελευταίων ημερών.

Χωρίς καμιά δόση ασέβειας προς τους νεκρούς αλλά και προς τους δολοφόνους, το όλο σκηνικό είναι αυτό που όλοι ξέρουμε ότι υπάρχει αλλά ποτέ δεν πιστεύουμε ότι υπάρχει.

Τι είναι αυτό το σκηνικό; Αναβολικά τόσο δυνατά που εκτός από τεράστιους μύες «καίνε» και τα μυαλά. Διακίνηση παράνομων προϊόντων μέσα από γυμναστήρια και μποντιμπιλντεράδικα, εκεί που εκατοντάδες νέοι λιώνουν για να γίνουν... μπρατσαράδες.

Και μόλις γίνονται είναι οι πρώτοι μάγκες στην τοπική κοινωνία τους. Κανείς δεν τολμά να τους μιλήσει, είναι τσαμπουκάδες, ατρόμητοι και κυκλοφορούν στη νύχτα χωρίς πολλές κουβέντες.

Το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι τα όπλα. Δύο 18χρονα, αμούστακα παιδιά έπαιζαν με τις καραμπίνες, φωτογραφίζοντας στο διαδίκτυο, έκαναν το «κομμάτι» τους με όπλα και διαφήμιζαν τη μαγκιά τους και την προέκταση του... χεριού τους.

Το τρίτο είναι η ακροδεξιά και φυσικά το πιο ανησυχητικό. Κανείς δεν κατηγορεί κανέναν για τις πεποιθήσεις του, ιδιαίτερα κάτι αριστεροί του Κολωνακίου σαν τον Παπαδημούλη. Αλλά κι αυτός απειλές δέχθηκε μέσω ίντερνετ από τους θύτες, οπότε τι να πει κανείς.

Ακροδεξιές κορώνες, τατουάζ με ναζιστικούς σταυρούς, βρισιές έναντι του «αντιπάλου», τζάμπα εθνικισμός και πατριδοκαπηλία από παιδάκια με καμμένα μυαλά που δεν γνωρίζουν ούτε τη δημοκρατική ιστορία της χώρας, ούτε τις τραγωδίες που πέρασε αυτός ο τόπος από τους ναζί.

Όλο αυτό το σκηνικό σας θυμίζει κάτι; Γιατί εμάς μας θυμίζει ακριβώς αυτό που είναι ο κεντρικός πυρήνας της Χρυσής Αυγής. Οι «φουσκωτοί» μπράβοι που εν μια νυκτί έγιναν βουλευτές, οι Χρυσυαγίτες που έκαναν τσαμπουκάδες μέσα στη Βουλή, οι Κασιδιάρηδες, Λαγοί, Παναγιώταροι και λοιποί που αγριοκοίταζαν, έσπρωχναν, έβριζαν όποιον τολμούσε να τους πάει κόντρα.

Αλλά αυτοί είναι ότι είναι. Το δράμα για την ελληνική κοινωνία είναι ότι η Χρυσαυγίτικη νοοτροπία του μπράβου με ολίγο ψευτοπατριωτισμό και πολύ ναζισμό, «διδάχτηκε» στα σχολεία, στα γυμναστήρια, στους τόπους συγκέντρωσης νεαρών που πολλές φορές δεν ήξεραν τι τους γίνεται αλλά και πολλές άλλες που βίωναν την απίστευτη οικονομική κρίση και την κοινωνική και πολιτική απαξία.

Η Χρυσή Αυγή έκανε πολύ δουλειά στα σχολεία τα τελευταία χρόνια. «Έχτισε» τα Τάγματα Εφόδου ποντάροντας πάνω στα 15χρονα, 16χρονα και 17χρονα παιδιά που έλκονται από τους σωματαράδες με τις ξανθιές γκόμενες, ένα πρότυπο που καλλιέργησε με επιμέλεια ο Κασιδιάρης και πολλοί άλλοι.

Με πολύ κατήχηση στα καλοκαιρινά... καμπ της Χρυσής Αυγής, δεν ήθελε και πολύ για να δημιουργηθούν οι στρατιές των νεαρών Χρυσαυγιτών οι οποίοι έμαθαν μια στρεβλή ιστορία για την Ελλάδα και πίστεψαν στα ψεύτικα και πομπώδη λόγια των υπερπατριωτών της ακροδεξιάς.

Ε, δε θέλει και πολύ να αγαπήσεις τα όπλα, να μιμηθείς τον Κασιδιάρη και τον Αρβανίτη που κοιμόταν με την καραμπίνα του κι όχι με τη γυναίκα του, όπως κι ο ίδιος έλεγε.

Δε θέλει και πολύ όταν είσαι 17 και 18 χρονών να θεωρείς ότι όλη σου η ζωή είναι γυμναστήριο, μπράτσα, αναβολικά, γκόμενες και νυχτοκάματα βίας. Και σίγουρα δε θέλει και πολύ να πυροβολείς 7 φορές και να σκοτώνεις σα σκυλί δύο άλλους νέους ανθρώπους, της ίδιας περίπου παρέας.

Το σκηνικό της Καλαμάτας υπάρχει σε πολλές πόλεις της Ελλάδας. Απλά η κακιά η ώρα έφερε το θάνατο δύο παιδιών. Δε θα αργήσει όμως να ξανασυμβεί όσο η κοινωνία και η πολιτικοί πιστεύουν ότι είναι συγκυριακό φαινόμενο η δημιουργία μιας γενιάς απογοητευμένων νέων που βρίσκουν διεξόδους στα αναβολικά, τα όπλα, τις σβάστικες, τους τσαμπουκάδες, την ακροδεξιά και τέλος της Χρυσή Αυγή. Υπάρχει θέμα εδώ και δεν πρέπει να το αφήσουμε να περάσει ως μια απλή δολοφονία που έτυχε και... πέτυχε. Υπάρχει κάτι πολύ πιο σάπιο στην ελληνική κοινωνία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. danas avatar
    danas 22/08/2014 09:34:50

    Πάρα πολύ καλό άρθρο

  2. κοινός νούς avatar
    κοινός νούς 22/08/2014 09:36:28

    O κεντρικός πυρήνας της ΧΑ έτσι είναι . Οχι όμως μόνο της ΧΑ . Και των μπαχαλάκηδων της αναρχίας και της αριστεράς και των κομματικών παρατάξεων στις σχολές . Το ξύλο , η βία και ο τσαμπουκάς και οι επιθέσεις πολλών εναντίον ολίγων που έτυχε να έχουν άλλη άποψη , η να περνούν τυχαία , είναι καθεστώς στην χώρα εδώ και δεκαετίες . Και κυρίως έχει αριστερή προέλευση . Γιά μιλήστε στον αριστερούλη που γράφει συνθήματα με σπρέυ στον τοίχο του σπιτιού σας , να δείτε τι θα γίνει . Αλλά γιά τους δολοφόνους , λένε ότι δεν ήταν ΧΑτες . Σε άλλο κόμμα ήταν . Μήπως τελικά η προσπάθεια να συνδέσετε το πραγματικό πρόβλημα μόνο με την ΧΑ είναι ατυχής ? Γιατί το πρόβλημα είναι υπαρκτό και η ΧΑ είναι μέρος του . Αλλά δεν είναι το μόνο μέρος . Και αν το επικεντρώσουμε εκεί , τότε μάλλον λάθος συμπέρασμα θα βγάλουμε . Αλλά πέρα από τους "καμμένους" μπρατσαράδες , στην ΧΑ πήγαν και άλλοι . Γιά τους λόγους που πήγαν θα πούμε καμμιά κουβέντα , η απλά θα αφορίζουμε γιά να μην πούμε αλήθειες και ενοχλήσουμε κανένα ?

    • my way avatar
      my way @ κοινός νούς 22/08/2014 09:39:34

      Η αμφίεση των θυτών, στις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν, άλλα δείχνει.

    • ο εμπεσών εις τους ληστάς avatar
      ο εμπεσών εις τους ληστάς @ κοινός νούς 22/08/2014 10:26:17

      Πέραν του ότι συμφωνώ με τα σχόλιά σας, θα ήθελα να επισημάνω κάτι που εκ πρώτης όψεως φαίνεται δευτερεύον αλλά δεν είναι: στην ελληνική γλώσσα δεν υπάρχει το σύμβολο ?. Ως ερωτηματικό στα ελληνικά χρησιμοποιούμε το ;

      • κοινός νούς avatar
        κοινός νούς @ ο εμπεσών εις τους ληστάς 22/08/2014 10:56:06

        Εχετε δίκιο , αλλά δυστυχώς στις γραμματοσειρές που χρησιμοποιούμε το ; είναι λιγότερο σαφές από το ? .

        • kp avatar
          kp @ κοινός νούς 23/08/2014 12:28:24

          Το ερωτηματικό ( ; ) είναι στη θέση του Q(q)

      • blackunder avatar
        blackunder @ ο εμπεσών εις τους ληστάς 22/08/2014 15:24:53

        Αφού είσαι τόσο αυστηρός, στη φράση "...θα ήθελα να επισημάνω κάτι που εκ πρώτης όψεως..." απαιτείται "," μετά το "κατι".

        • ο εμπεσών εις τους ληστάς avatar
          ο εμπεσών εις τους ληστάς @ blackunder 22/08/2014 17:50:33

          Εσύ το παράκανες! Άλλο φραστικές ατέλειες κι άλλο αντικατάσταση συμβόλων από ξένα. Άλλωστε, η παρατήρησή μου έγινε με διάθεση αγαπητική και δεν είναι σχολαστικισμός.

    • airman avatar
      airman @ κοινός νούς 23/08/2014 12:23:14

      Εκτός από τους "μπαχαλάκηδες", που προϋπήρχαν της ΧΑ, υπήρχαν και υπάρχουν οι οργανωμένοι οπαδοί και πιο συγκεκριμένα οι "πυρήνες" των μεγάλων ποδοσφαιρικών κυρίως ομάδων. Σύνδεσμοι οι οποίοι συντηρούνται και τελούν υπό την προστασία των μεγαλοπαραγόντων των ομάδων (και όχι κατ' ανάγκη των ιδιοκτητών). Φυτώρια χρήσιμα και κρίσιμα, πριν η ΧΑ εξαπλωθεί στα σχολεία. Για να μην απορούν και αναρωτιούνται κάποιοι πως έφτασε η ΧΑ σε δυσανάλογα υψηλά ποσοστά στη Δραπετσώνα, στο Πέραμα και αλλού.

  3. Ισόνομος πολίτης avatar
    Ισόνομος πολίτης 22/08/2014 10:11:07

    Είναι κοινή διαπίστωση πλέον ότι στην πλειονότητα τους οι χρυσαύγουλοι νεοναζιστές, είναι αδερφοξάδελφα των "απολιτίκ" εκείνων δεξιών "από πάππον πρός πάππον, πατέραν και υιόν". Είναι αυτοί που δεν έχουνε πλέον πρόσβαση στα κέντρα εξουσίας και πλήττονται εξίσου με τους άλλους πολίτες, από τα αναγκαία και σκληρά οικονομικά μέτρα της ελληνικής κρατικής επιβίωσης. Επιπρόσθετα οι περισσότεροι, τυγχάνουν απόγονοι των χητών, ταγματασφαλιτών και κουκουλοφόρων που σημάδεψαν μαζί με τους Γερμανούς Ναζί κατακτητές, την Ιστορία της Πατρίδας με το μπλόκο της Κοκκινιάς, την Καισαριανή, το Δίστομο, τα Καλάβρυτα κλπ, κλπ, τραγικά και απευκταία. Η νέα έκδοση της φασιστικής αυτής "φύτρας" δεν βρίσκει πρόσφορο έδαφος στο υγιές κομμάτι της πλειονότητας της σημερινής νεολαίας των οραμάτων, της προσπάθειας, του μόχθου και της αγωνίας για ένα καλύτερο αύριο.. Και για να ακριβολογούμε και να μην έχουμε αυταπάτες: Η σημερινή νεοναζιστική οργάνωση της Χ.Α είναι ότι το χειρότερο υπάρχει στην Ευρώπη μακράν και κατά κοινή διεθνή ομολογία..

    • κοινός νούς avatar
      κοινός νούς @ Ισόνομος πολίτης 22/08/2014 10:48:25

      Οι απολιτίκ που υποτιμητικά λέτε , συνήθως ως απολιτίκ δεν είχαν πρόσβαση στα κέντρα εξουσίας , ακόμη δε συνηθέστερον δεν είχαν καν επαφές με το δημόσιο , διορισμούς , εργάκια , μιζούλες κλπ , σε αντίθεση με μεγάλο μέρος της αριστεράς , του κέντρου , αλλά και τμημάτων της δεξιάς που συνήθως ως φοιτητοπατέρες , αγροτοπατέρες και εργατοπατέρες , έβγαλαν το κάτι τις τους . Τα δε αναγκαία και σκληρά μέτρα τα οποία αναφέρετε θα έπρεπε να αφορούν όλους ώστε να είναι πρωτίστως δίκαια . Δεν αφορούν όμως την κομματική παρεούλα και έτσι δεν είναι δίκαια . Ακόμα περισσότερο πέραν των όσων σωστών στην πλειονότητα τους αναφέρετε γιά την Κατοχή , ξεχνάτε τον απόλυτα προδοτικό ρόλο της Αριστεράς και έτσι μεροληπτείτε σφόδρα , οπότε η όποια αξιοπιστία σας , πάει περίπατο .

  4. GregA avatar
    GregA 22/08/2014 10:43:26

    Και ποιά είναι η αιτία της καθιέρωσης της κυριαρχίας της Χρυσαυγήτικης πρακτικής στη νεολαία; Ποιός ο λόγος που η λογική της Χ.Α. έχει επιβληθει σαν την πολιτικώς ορθή στους νέους ανθρώπους; Μονδικός υπέυθυνος είναι το πολιτικό μας σύστημα και το πολιτικό προσωπικό που το υπηρετεί. Ποιός από τους σημερινούς "ταγούς" του έθνους μπορεί να θεωρηθεί υπόδειγμα για τους νέους; Κανείς. Όλοι τους αγωνίζονται να αναβαθμισθούν σε μεγαλοαστούς, όσοι δεν είναι εκ γεννετής, προβάλλοντας την αμετροέπεια και την διάσταση έργων και λόγων σαν προτέρημα. Στην Ελλάδα σήμερα θεωρείται πολιτικός, και επτυχημένος μάλιστα, εκείνος που θα κοροϊδέψει περισσότερο τον Έλληνα πολίτη για να του υφαρπάξει τη ψήφο. Όταν όλη η προσπάθεια αντιμετώπισης της ανεργίας των νέων ανθρώπων περιορίζεται στην εξασφάλιση πεντάμηνης απασχόλησης με αμοιβές 250 με 400 Ευρώ και η βασική μάχη κατά της ανεργίας γίνεται μόνο στο επίπεδο της στατιστικής και τίποτε επί της ουσίας, γιατί ο νέος να μην προσπαθήσει να εξασφαλίσει κάτι καλύτερο για τον εαυτό του με το μόνο αφορολόγητο που διαθέτει, το σώμα του; Κάποτε, πριν από 10, 20, 30 χρόνια όλοι ήθελαν να γίνουν γιατροί, δικηγόροι, έμποροι δημόσιοι ή τραπεζικοί υπάλληλοι, στελέχη επιχειρήσεων και άλλα επαγγέλματα που είχαν αίγλη, κύρος και εξασφάλιζαν μια άνετη ζωή στις οικογένειες. Σήμερα, τα επαγγέλματα αυτά έχουν απαξιωθεί από τη κυβερνητική πρακτική της τελευταίας πενταετίας και οι νέοι το βλέπουν μέσα στο ίδιο τους το σπίτι, αλλά και το οικογενειακό και φιλικό τους περιβάλλον. Όταν υπάρχουν χιλιάδες γιατροί εγγεγραμμένοι στον ΟΑΕΔ, όταν νέοι με σοβαρά μεταπτυχιακά, για τα οποία οι οικογένειες σπατάλησαν δεκάδες χιλιάδες ευρώ, δουλεύουν σαν ντελίβερι ή ταξί, γιατί ο νέος να σπουδάσει; Όταν οι αρπακολλατζήδες γίνονται πρόεδροι ομάδων και δήμαρχοι γιατί να μοχθήσει; Όταν ο αδελφός ή ο εξάδελφος ή φίλος του νέου, μετά από χρόνια σκληρής μελέτης μαραζώνει άνεργος, γιατί να μοχθήσει στη μελέτη και οχι στα γυμνστήρια; Εξάλλου τα γυμναστήρια του εξασφαλίζουν γκόμενες, καλά χαρτζηλίκια (νόμιμα, παράνομα ή ημιπαράνομα) καλά αμάξια και κοινωνική αποδοχή, γιατί να σπουδάσει; Η αναστροφή αυτού του κλίματος απαιτεί δουλειά πολλή, αλλά και ταγούς που να συνεπάρουν και όχι να κουκουλώσουν τις βρωμιές κάτω από το χαλί. Χρειάζεται να βρούμε και να προωθήσουμε πολιτικούς με όραμα και όχι ευκαιριακούς θεσιθήρες. Τότε και μόνο τότε υπάρχει ελπίδα να νικήσουμε τη Χρυσαυγίτικη λογική και να ξανακάνουμε την Ελλάδα ζωντανό κύτταρο της παγκόσμιας κοινωνίας.

    • κοινός νούς avatar
      κοινός νούς @ GregA 22/08/2014 10:52:24

      Απόλυτα σωστό το σχόλιο σας . Το μόνο που θέλω να συμπληρώσω είναι ότι ανάλογη με την ΧΑτικη λογική , είναι και η λογική της αριστεράς με την δαιμονοποίηση της επιχειρηματικότητας και της έννοιας του κέρδους που επέτρεψαν την δημιουργία εκείνων μόνο των επιχειρηματιών που είχαν καλές σχέσεις με το γκουβέρνο .

  5. Seagull avatar
    Seagull 22/08/2014 10:59:20

    Από την στιγμή που μεγάλο μέρος των ελληνικών οικογενειών έχασαν τον μπούσουλά τους και απομακρύνθηκαν από την σωστή ανατροφή διαπαιδαγώγιση των παιδιών τους, τα όποια αποτελέσματα είναι πλέον αναμενόμενα. Η ελληνική οικογένεια έχει χάσει την συνοχή της και την ηθική της, έπεσαν με τα μούτρα στις " business " για να βγάζουν χρήμα και εγκατέληψαν τα παιδιά τους στο έλεος των προκλήσεων της κοινωνίας, να τριγυρνάνε χωρίς σκοπό, χωρίς στόχους, χωρίς φραγμούς, χωρίς πίστη, έρμεα των διαφόρων επίπλαστων ιδεολογιών ή ενός χυδαίου λάιφ στάιλ ανάλογα.

  6. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 22/08/2014 11:03:52

    Υπάρχει δράση και αντίδραση. Η νεολαία δεν συγκινείται πια με το δράμα του γελαστού παιδιού και τους αγώνες της «γενιάς του πολυτεχνείου» που απότι φαίνεται αγωνίστηκαν τελικά για ένα «Τσοβόλα δώστα όλα». Η νεολαία έχει βαρεθεί να μην γίνεται ποτέ τίποτα, έχει βαρεθεί να ακούει ότι είμαστε μικρή χώρα. Αν είμαστε μικρή χώρα, ίσως πρέπει να κάνουμε κάτι να μεγαλώσουμε, αντί να ακούμε την κάθε ρεπούση να μιλάει για συνωστισμούς. Η νεολαία επίσης δεν έχει διέξοδο. Αν οι 25άρηδες είχαν διέξοδο σε εργασίες με ικανοποιητικές απολαβές και προοπτική, αν είχαν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν οικογένεια σχετικά νωρίς στην ζωή τους, θα ήταν πιο ώριμοι καιδεν θα παρασύρονταν από ακρότητες. Αλλά ξέρουμε καλά ότι δεν έχουν τέτοιες διεξόδους, ούτε είχαν πριν την κρίση με το τεράστιο ποσοστό των ανέργων πτυχιούχων που είχαμε το 2009 για παράδειγμα. Δεν υπάρχει λόγος να κατηγορούμε τους νέους. Ωθούνται εκεί που ωθούνται. Αν κλοτσήσειςκάποιον στον γκρεμό, είναι λογικό να τον κατηγορείς γιατί δεν αντιστέκεται στην δυναμη της βαρύτητας που τον έλκει και τελικά θα τον σκοτώσει; Να μην τον κλότσαγες, να μην τον άφηνες άνεργο, να μην τον καθιστούσες

    • je ne regrette rien avatar
      je ne regrette rien @ Άπαντα Επιστάμενος 22/08/2014 22:35:57

      Σωστός "Απαντα Επιστάμενος"

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ je ne regrette rien 24/08/2014 11:03:29

        Ευχαριστώ! Συνήθως κι εγώ δεν μετανιώνω γιατί σκέφτομαι κάτι πριν το κάνω. Και όσα λάθη έκανα, τα έκανα γιατί όταν τα έκανα δεν γνώριζα όλα τα δεδομένα.

    • Giannis avatar
      Giannis @ Άπαντα Επιστάμενος 27/08/2014 00:36:00

      Σωστά επίσης στη ζωή όταν δεν σου δίνεται καμία ευκαιρία να δημιουργήσεις το μόνο που σου μένει για να διοχετεύσεις την ενέργεια σου είναι να καταστρέψεις. SIMPLE AS THAT

  7. ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
    ΜΑΡΤΙΟΣ 22/08/2014 11:18:10

    ΝΤΡΟΠΗ.

  8. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 22/08/2014 11:25:14

    ΘΥΤΕΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ,ΕΘΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΥΜΑΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ,ΗΤΑΝ ΜΟΙΡΑΙΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ. ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ.

  9. sender avatar
    sender 22/08/2014 11:57:45

    Ο Παπαδημούλης αναφέρθηκε σ'ένα από τα θύματα.Η αντίδρασή του χαρακτηρίζεται τουλάχιστον ανάρμοστη.Η ευθύνη για την απώλεια των νέων,αφορά όλο το πολιτικό φάσμα,που δεν εμπνέει και προκαλεί με την υπεράσπιση του ιδίου του συμφέροντος και ποτέ δεν μπαίνει στον κόπο να κάνει την αυτοκριτική του.Η ελληνική κοινωνία μπροστά στην τραγωδία απώλειας των νέων της,βλέποντας τον εαυτό της στον καθρέπτη καλό είναι να αντιδράσει με τον αυτονόητο τρόπο.

    • je ne regrette rien avatar
      je ne regrette rien @ sender 22/08/2014 22:37:31

      Ονειδος γιά τον Παπαδημούλη. Να μην τού ευχηθώ να συμβεί το ίδιο στην οικογένειά του...

  10. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/08/2014 12:50:38

    Αυτή είναι η πραγματικότητα. Όχι λυπηρή, αλλά τραγική. Ένα κομμάτι της Ελληνικής (και όχι μόνον, βέβαια) κοινωνίας σαπίζει. Σαπίζει μέσα σε σε αναβολικά και άλλες "ουσίες", ψευτομαγκιά, μίσος για τον άλλο, ψευδοαντριλίκι ή "θηλυκότητα" της πλαστικής γλάστρας. Για τους καλοζωισμένους ηθικούς αυτουργούς, πενηντάρηδες και εξηντάρηδες μιλά ο μύθος, όχι για τους δεκαοχτάχρονους ή εισικοσιπενταχρονους που λιώνουν τις ζωές τους για το τίποτε. Ποιοί εμπορεύονται τα αναβολικά; Ποιοί εισήγαγαν το life style (βαρύ κι ασήκωτο ή χλεχλέδικο, αλλά πάντα με εμπριμέ γκομενιλίκι του οξυζενέ;); Η "γενιά της μεταπολίτευσης" και του "'68" άς ψάξει γύρω της. Αυτοί σαπίλα, εαυτούληδες και τίποτε άλλο - ο ευθύς δρόμος για τα παιδιά τους προς τον ναζισμό και τον θάνατο.

    • ACP avatar
      ACP @ Uncle Stgm 22/08/2014 14:35:31

      Μέσα είσαι Θείε! Η εξήγηση είναι συνήθως απλή και δε νομίζω ότι έχει να κάνει τόσο πολύ με το ότι τα 18χρονα κρύβουν ένα φασιστάκι μέσα τους (συμβαίνει κι αυτό αλλά είναι η εξαίρεση). Τα σημερινά 18χρονα μεγάλωσαν αποκλειστικά στην εποχή του δικτύου, των ιδιωτικών ΜΜΕ και φυσικά του κωστοπούλιου lifestyle. Σε μια τοπική κοινωνία πχ το αγόρι σου λέει θέλω να ρίχνω γκομενάκια άρα πρέπει να έχω 6πακ και μπράτσα να πηγαίνω στα κλάμπ να λένε αααα ο τάδε! Γνωρίζω και περιπτώσεις παιδιών που ψάχνονται για αναβολικά απλά και μόνο για λίγη γράμμωση γιατί στο σημερινό σεξοπάζαρο οι χοντροί δεν έχουν πέραση. Κι αν είσαι και χοντρός και φτωχός ακόμα χειρότερα άρα πρέπει οπωσδήποτε να έχεις κάτι να δείξεις. Οι έχοντες από τους γονείς την κάνουν για έξω. Οι παραμένοντες ψάχνονται με ότι είναι στα πράγματα. Μπουγέλο με πάγο, σέλφι, μπράτσα. Αν έχεις και κανονική δουλειά και σπίτι να συντηρήσεις, δε σου μένει και πολύς χρόνος για lifestyle. Η ανεργία με χαρτζιλίκι του μπαμπά βοηθάει. Όπως βοηθάει και ο τοπικός μεγαλοπαράγοντας με τα πολλά κονέ που έχει τα παιδιά να αλωνίζουν γιατί είναι του "τάδε" οι γιοί. Ο μόνος λόγος που δε βλέπουμε πολλές ΧΑγίτησσες είναι που οι γυναίκες με μπράτσα δε γράφουν καλά στο instagram. Η όλη ιστορία στα πιτσιρίκια ελάχιστα έχει να κάνει με το ότι έχουμε κρίση και ανεργία και τα παιδάκια σου λένε ααα η ΧΑ είναι καλή επιλογή για τιμωρία. Απλά σε κοινωνία των social media, όταν δε σε βοηθάνε να είσαι κάτι, σε σπρώχνουν να "φαίνεσαι" κάτι και μεταξύ του μποέμ αριστερού με τη τραγιάσκα ή ενός φλώρου κανονικού ανθρώπου, προτιμάνε το δυναμικό στυλάκι.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ACP 24/08/2014 13:57:18

        ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΜΜΕ ? ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΛΗΘΗΚΑΜΕ ? Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/08/2014 12:57:02

    Οι γονείς άλλοτε μάθαιναν στα παιδιά τους την αρετή της φιλαλληλίας και ότι τα αγαθά "κόποις κτώνται". Πολλοί της γενιάς μου (εξηντάρηδες σήμερα), έδωσαν στα παιδιά τους το παράδειγμα του αραχτού, του "λάθε βιώσας", της σύνταξης στα 40, του κράματος μαγκιάς και πουστιάς, του άρπαγα, του "ο καθένας για την πάρτη του", "ο καθένας άξιος της τύχης του". Η βαθειά ρίζα του φασισμού και της αυτοκαταστροφής είναι εδώ: Στον εγωιστικό και ηδονιστικό τρόπο διαπόρευσης της ζωής, στον σολιψισμό (solo ipso sum - "μόνον εγώ υπάρχω"). Η γενιά μας καταστρέφει τις επόμενες.

    • je ne regrette rien avatar
      je ne regrette rien @ Uncle Stgm 22/08/2014 22:40:56

      Εξαιρετικά εύστοχος Uncle Stgm

  12. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/08/2014 13:03:07

    "Οι κληρονόμοι της Χρυσής Εποχής συνεχίζουν να παίζουν στην παράσταση και 70χρονοι ροκ σταρ κλέβουν τα φώτα της δημοσιότητας. Εν τω μεταξύ, οι νέοι αντιμετωπίζουν δυσοίωνες προοπτικές απασχόλησης, ανασφάλεια αν υποθέσουμε ότι καταφέρνουν να βρούν δουλειά, και ατελείωτα αυξανόμενους λογαριασμούς για τη διαμονή τους και την εκπαίδευσή τους. Τα βάσανά τους είναι ένας ιδιόμορφος γενεαλογικός θρίαμβος για την ηλικιακή ομάδα την συνομήλικη με τους γονείς τους... ... Στις χώρες της πρώτης γραμμής της κρίσης στην Ευρωζώνη, μια καταδικασμένη γενιά - που στις περιοχές αυτές αντιμετωπίζει μια ανεργία των νέων γύρω στο 65% - δεν θέλει να στηρίξει ούτε τα υπάρχοντα πολιτικά κόμματα, ούτε κάποιες από τις ριζοσπαστικές εναλλακτικές λύσεις, καθώς βλέπει σε όλα - και μάλιστα στην ίδια την πολιτική γενικά - την έκφραση μιας εποχής που τους οδήγησε σε αυτό το χάλι. ...Όσο και άν είναι κατανοητή αυτή η στάση, είναι επίσης αυτοκαταστροφική. Διότι μέχρι τη στιγμή που οι διαμαρτυρίες των νέων θα καταφέρουν να οργανώσουν μια πολιτική έκφραση πιο απειλητική για την καθεστηκυία τάξη, η θλιβερή αλήθεια είναι ότι τίποτε δεν θα αλλάξει σημαντικά. Ο σύγχρονος πόλεμος χρειάζεται λίγους στρατιώτες. Δεν υπάρχει πια καμία ιδεολογία της νεότητας, και δεν είναι μόνο οι άνεργοι κάτω των 25 ετών που έχουν χάσει την πίστη τους στο μέλλον. Άν κυττάξουμε από τη σκοπιά του σύγχρονου κράτους και του πολιτικού προσωπικού του, ποιος χρειάζεται τους νέους;" Οι νέοι και η περιβόητη «γενιά του 1968»: Οι baby boomers κατέστρεψαν το μέλλον των παιδιών τους του Μάρκ Μαζάουερ http://aftercrisisblog.blogspot.gr/2014/02/baby-boomers-1968.html

  13. άλυτη εξίσωση avatar
    άλυτη εξίσωση 22/08/2014 23:31:50

    Σημασία έχει οτι κυριολεκτικά για το τίποτε, χάθηκαν δύο νέοι άνθρωποι, καταστράφηκαν άλλοι δύο και βυθίστηκαν στο πένθος και τη θλίψη οι οικογένειές τους. Όταν δύο δεκαοκτάχρονα κινούνται και δρούν ανεξέλεγκτα, μην έχοντας τον παραμικρό σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή, μην έχοντας συνείδηση, αξίες και ιδανικά, όταν για 800 € και για έναν τσαμπουκά εγκληματούν λες και παίζουν σε ...βιντεοπαιχνίδι, οι ''ένοχοι'' θα πρέπει ν΄αναζητηθούν αρκετά πίσω, στη διάρκεια της διαδρομής τους. Τα ακυβέρνητα καράβια, βουλιάζουνε στην πρώτη θαλασσοταραχή και τ΄ακυβέρνητα μυαλά, θολώνουνε στην πρώτη ασήμαντη δυσκολία. Δε θα σχολιάσω τα σημάδια στα σώματα και τις στολές που παραπέμπουν .... Πως αλλιώς θα μπορούσε να είναι, ώστε να οδηγηθούν στην αλληλοεξόντωση, οι αποπροσανατολισμένοι μαχητές του αύριο; Από την κούνια κι από τα θρανία, ήδη ηττημένοι…. Απλά εμείς, το μάθαμε προχθές.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ άλυτη εξίσωση 23/08/2014 20:18:44

      Οταν στα παιχνιδια στο διαδικτυο με ενα κλικ σκοτωνεις, εξαφανιζεις, καταπινεις, διαλυεις, εισαι πολυ κοντα, αν δεν σου δοθει χρονος και τοπος να ωριμασεις, να το κανεις και στη πραγματικη ζωη...... Παλιοτερα οι νεοι αγωνιζοντουσαν να φτιαξουν οικογενεια, να στρωσουν μια δουλεια, να μεγαλωσουν παιδια και αυτα τους ωριμαζαν. Τωρα που δεν μπορουν να τα κανουν αυτα, βουλιαζουν αργα σε μια εικονικη πραγματικοτητα, κατι σαν ναρκωτικο, βασιζομενοι στο "χαρτζηλικι" των γονιων. Οταν κι αυτο θα εκλειψει ο Θεος να βαλει το χερι Του.....

  14. Ισόνομος πολίτης avatar
    Ισόνομος πολίτης 26/08/2014 07:47:40

    Τι να πω και τι να γράψω? Όλοι μας λίγο πολύ έχουμε δίκαιο! Το άδικο και το ανάθεμα σε εκείνους που σκύλεψαν στο άγιο σώμα της Πατρίδας Και δεν ανήκουν αυτοί μονομερώς στην Αριστερά, στο Κέντρο, ή την Δεξιά. Λίγο έως πολύ είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι αναλόγως και όπως έλεγε ο πρόσφατα θανών υπέργηρος καθηγητής Εμμ. Κριαράς: "Λείπει η εθνική αλληλεγγύη και επικρατεί πάνω από όλα - ακόμα και σήμερα εν μέσω αυτής της ανθρωποφονικής κρίσης - το ατομικό συμφέρον. Τουλάχιστον ας μας μείνει μέσα μας μια σπίθα ανθρωπιάς, φιλοπατρίας, ορθολογισμού και δημοκρατικής ευαισθησίας και ας αναφωνήσουμε κάτι που να το πιστεύουμε βαθειά: "Στο πυρ το εξώτερον αυτό το νεοναζιστικό φασιστικό μόρφωμα της Χ.Α" Αυτό το "κατασκεύασμα" που θελημένα ή αθέλητα (αν ποτέ επικρατήσει), θα καταργήσει τα "άγια των αγίων" για τον καθημερινό Έλληνα πολίτη, πού δεν είναι άλλα από το: Habeas Corpus Αιώνες τώρα αυτό μεταφράζεται σε: · Προσωπική ελευθερία μέχρι εκεί που δεν θίγεται ο συνάνθρωπό μας ·Ελεύθερη βούληση και αυτοδιάθεση · Δικαίωμα στην μόρφωση και σε μία δικαιότερη ζωή ·Ατομική κατοχύρωση στο δικαίωμα του συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι Πληροφορώ όσους τυχόν δεν γνωρίζουν, ότι o Hitler όταν δολίως και καταχρηστικώς στις αρχές του 1933 ανήλθε στην εξουσία, το πρώτο που κατάργησε, ήτανε το Habeas corpus..



  15. mathina avatar
    mathina 27/08/2014 10:49:50

    Με αφορμή το περιστατικό να θίξω καποια ευρύτερα ζητήματα. Τη "μοδα" των τατουάζ. Τα τατουάζ υπήρξαν για δεκαετίες σημείο αναγνώρισης μεταξύ περιθωριακών ("φυλακόβιων"). Σημερα; Από το Μέγα Αλέξανδρο ως τη "Χ" ποδοσφαιρική ομάδα θα τα δουμε σε χερια, ποδια, πλάτες νέων. Μεγάλο ζήτημα η εισβολή της underground κουλτούρας. Ζήτημα 2ο: Τα γυμναστήρια και τα αναβολικά - ναρκωτικά. Δεν χρειάζεται νομιζω πολύ μεγάλη ανάλυση για να πούμε οτι αυτο το πράγμα δεν συνιστά γυμναστική... Ζητημα 3ο: Η πλήρης απουσία του Κρατους από οσα διαδραματίζονται στο παραπάνω πλαίσιο. Κανένας έλεγχος ουσιών, κανένας έλεγχος στα γυμναστήρια, κανένας έλεγχος σε τιποτα. Ζητημα 4ο: Η ελευθερη κυκλοφορία διαφόρων όπλων (καραμπίνες, κυνηγητικά, μαχαιρια, σπαθια, σουγιάδες κι ότι βαλει ο νους του ανθρώπου). Κανένας έλεγχος επίσης. Οποιος θέλει βγαζει μια αδεια κυνηγού ζώνεται 2-3 καραμπίνες τις οποιες δανειζει στο φιλο, στο γειτονα ή στο παιδι του... (Δεν αναφέρομαι στα παράνομα όπλα, αλλά στα "νόμιμα"). Ζήτημα 4ο: Το σχήμα - "κύκλωμα" γυμναστήρια - αναβολικά - ναρκωτικά - προστασία σε μαγαζια - θυρες οργανωμένων οπαδών - πολιτικά κόμματα. Κυριολεκτικά κανενας δεν ξερεις ακριβως την έκταση, τη διαπλοκή (δικτυα επικοινωνιας) ολων αυτών.
    Ζήτημα 5ο: Πλήρης έλλειψη αγωγής και εκπαιδευσης, παιδείας και πολιτισμού, γενικότερα κουλτουρας στη νέα γενιά.
    Μετά απο ολα αυτά ποσο αισιοδοξος μπορεί να είναι κάποιος;
    Και σαν υστερόγραφο. Απ' ότι διαβασα στο φονικό εκτός απο τα αναβολικά υπήρχε έστω και ως ψεμα η δυνατότητα καποιος να βρει ενα "πειραγμένο αυτοκίνητο". Δηλαδή, ένα ακόμη στοιχείο μιας περίεργης παραβατικότητας που όμως κάτι δείχνει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.