#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/02/2012 22:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Τρόικα θέλει τους Έλληνες χωρίς Παιδεία, Άμυνα και λεφτά



Η απογευματινή συνάντηση που είχε ο Ευ. Βενιζέλος με την τρόικα και τον Γ. Προβόπουλο δυστυχώς δεν είναι κανένα θετικό αποτέλεσμα. Οι τροικάνοι φαίνεται να επιμένουν στη σκληρή γραμμή χωρίς καμιά υποχώρηση και βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό της Ελλάδας.

Το ανησυχητικό, όμως, είναι ότι οι δανειστές έχουν ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα για την Ελλάδα. Στις συνωμοσίες κατά της Ελλάδας δεν πιστεύουμε, ούτε οι Ελοχίμ έρχονται να κατακτήσουν τον περιούσιο λαό. Αυτά είναι για άλλους. Όμως, οι απαιτήσεις της τρόικας είναι πολύ περίεργες. Στηρίζονται σε τρία βασικά σημεία: Οικονομική εξαθλίωση, εκπαιδευτική ένδεια και αποδυνάμωση της άμυνας της χώρας. Ετσι θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να κατακτήσουν ευκολότερα τη χώρα. Και δεν εννοούμε μόνο με τα όπλα αλλά και με τον οικονομικό κατακτητή να είναι πιο εύκολο να κάνει ότι θέλει σε μια χώρα χωρίς ισχυρούς πολίτες, μορφωμένους και δυνατούς.

Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Φ. Σαχινίδης, ο οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού κ. Γ. Χαρδούβελης, ο πρόεδρος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμώνων κ. Γ. Ζανιάς και ο πρόεδρος του ΟΔΔΗΧ, προφανώς για να συζητηθούν και τα θέματα της επανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών και του κουρέματος.

Οι τελικές προτάσεις της τρόικας συνοψίζονται στα εξής σημεία:

Κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού με πιο… λάιτ εκδοχή την κατάργηση δώρου Πάσχα και επιδόματος καλοκαιριού και τη διατήρηση του δώρου Χριστουγέννων. Παρεμβαίνοντας πριν από λίγο στο δελτίο του Mega, ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Γ. Μιχελάκης, ήταν ξεκάθαρος: Όχι στην κατάργηση, αυτή είναι η κόκκινη γραμμή του κ. Σαμαρά. Αυτό που δεν έχουμε ακούσει είναι την κόκκινη γραμμή του πρωθυπουργού.
Μείωση του κατώτατου μισθού στον ιδιωτικό τομέα σε ένα επίπεδο γύρω στα 500-520 ευρώ.
Συνολικά η τρόικα ζητά μείωση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα από 25% έως 40% η οποία θα προέλθει από τα παραπάνω μέτρα, το πάγωμα για τρία χρόνια των μισθών, την κατάργηση των ωριμάνσεων. Προφανώς η τρόικα δεν συμβιβάζεται με τη μείωση ήδη κατά 20% των μισθών,
Απολύσεις στο δημόσιο τομέα, με αρχή 35.000 μέσα στο 2012. Επίσης, εκπαιδευτικοί και στρατιωτικοί θα μπουν κι αυτοί σε στάδια αξιολόγησης και δε θα εξαιρεθούν από την απομάκρυνση από τις δουλειές τους. Η τελική απαίτηση είναι να φύγουν από το δημόσιο 150.000 μέχρι το 2015. Τι ζητά η τρόικα δηλαδή, να αδειάσουν τα σχολεία από εκπαιδευτικούς και ο στρατός από μόνιμους στρατιωτικούς; Να αποδυναμωθεί η παιδεία του ελληνικού λαού και η άμυνά του; Σαν πολύ ύποπτο μας φαίνεται όλο αυτό το σκηνικό.
Περικοπή των επικουρικών συντάξεων.

Όπως κανείς αντιλαμβάνεται, οι αποφάσεις που καλούνται να πάρουν οι πολιτικοί ηγέτες, θα ληφθούν κάτω από ένα καθεστώς απόλυτου εκβιασμού από την πλευρά των δανειστών. Καθόλου τυχαίες δεν είναι οι δηλώσεις Σόιμπλε και Ρέσλερ από τη Γερμανία που ούτε λίγο ούτε πολύ λένε ότι εξαντλήθηκε η υπομονή των δανειστών και πως έχουν δοθεί πολλά λεφτά στους Ελληνες.

Μαζί με τις παραπάνω αποφάσεις δε θα πρέπει να ξεχνά κανείς τη νέα δέσμη μέτρων σε φορολογικό επίπεδο, όπως η αύξηση του ΦΠΑ, των ειδικών φόρων κατανάλωσης, των φόρων στα ακίνητα κ.λπ.

Το μεγάλο δίλημμα είναι πλέον ένα που βάζουν στο τραπέζι οι ξένοι δυνάστες μας: Είτε συμφωνείτε με το νέο Μνημόνιο και παίρνετε το δάνειο, είτε σας αφήνουμε και χρεοκοπείτε μέχρι το Μάρτιο.

Το σενάριο της χρεοκοπίας αναμφίβολα είναι δραματικό, και κανείς δε θα ήθελε να φανταστεί τι θα γίνει στην Ελλάδα όταν δεν έχουν να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις, νοσοκομεία, σχολεία και άλλα πολλά.

Από την άλλη, τα μέτρα που μας ζητούν να πάρουμε μας οδηγούν στην απόλυτη φτώχεια από την οποία η Ελλάδα θα κάνει χρόνια να ξεφύγει και θα χαθούν οι επόμενες γενιές.

Τι είναι λοιπόν χειρότερο; Η χρεοκοπία ή η φτώχεια; Ή μήπως και τα δύο οδηγούν στο ίδιο αποτέλεσμα: Στη διάλυση της χώρας, της κοινωνίας. Στην καταστροφή του 90% του πληθυσμού.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 03/02/2012 22:35:19

    Ξεχάσατε την υγεία. Πλέον και ψυχική.

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/02/2012 22:37:23

    Αν δεν κάνω λάθος, το τελευταίο τρίμηνο υπήρξε πρωτογενές πλεόνασμα. Οπότε, δεν ισχύει ότι σε περίπτωση χρεωκοπίας δεν θα μπορούν να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις. Ούτως η άλλως, οι ευρωναζί έχουν δηλώσει ξετσίπωτα ότι από τα νέα δανεικά δεν θα πηγαίνει ούτε σέντσι για ο,τιδήποτε άλλο πλην της εξόφλησης των τοκογλύφων. Κατόπιν τούτων, δε νομίζω ότι υπάρχει δίλημμα για το ποια από τις δύο επιλογές είναι επωφελέστερη για τον τόπο και το έθνος μας.

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ Αυριανιστής 03/02/2012 23:16:12

      Συμφωνώ + 400.000.000.000 !!
      Όσα τους χρωστάμε (Και ας είναι τα 399.000.000.000 τόκοι) !

      • Leonidas avatar
        Leonidas @ Silence t. 04/02/2012 02:32:15

        Πολύ σωστά!
        Τα δάνεια που θα μας δώσουν αν υπογράψουμε τα εξοντωτικά μέτρα, θα πηγαίνουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε αποπληρωμή των δανειστών.
        Μάλιστα, στο NON PAPER που έδωσαν στο eurogroup της περασμένης Παρασκεύης, πρότειναν , σε περίπτωση που δεν θα μας έδιναν μιά δόση του δανείου, ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ σε αποπληρωμή των δανειστών!!
        Αυτός ο όρος τι έγινε? Αποσύρθηκε ??
        Επίσης να προσθέσω, ότι η Ελλάδα είναι αυτάρκης σε τρόφιμα , όπως έδειξε ειδική μελέτη της ΠΑΣΕΓΕΣ την περασμένη βδομάδα.
        Οπότε καταρρίπτονται τα - ψεύτικα - επιχειρήματα διαφόρων ντόπιων τσιρακίων που προσπαθούσαν να μας τρομάξουν ότι '' άμα χρεωκοπήσουμε, δεν θάχουμε να φάμε , αφού τα τρόφιμα είναι εισαγόμενα στην πλειοψηφία τους''!

        Ποιός λοιπόν χρειάζεται τα δάνεια, και είναι έτοιμος να εξοντώσει ολόκληρη τη χώρα?
        Μόνον δοσίλογοι μπορούν να υπογράψουν τέτοια μέτρα.

    • coyote avatar
      coyote @ Αυριανιστής 04/02/2012 12:36:02

      ++++
      ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ..αλλα ακουει κανεις?

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/02/2012 22:42:57

    KAI OI EΛΛΗΝΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΧΩΡΙΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΤΑ ΚΡΑΝΙΑ.

    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ...

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 03/02/2012 23:18:48

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ αλλενάκι 03/02/2012 23:45:54

      Έτσι..έτσι...εχθροπαθώς...
      Αρκετά.

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ αλλενάκι 05/02/2012 12:16:14

      !!!!!!!!!!!!!

  4. βορειος avatar
    βορειος 03/02/2012 22:46:40

    ο κυριος Σαμαρας τι λεει για ολα αυτα? προσωπικη μου αποψη ειναι οτι εαν δεχθει εστω και εναν απο αυτους τους απανθρωπους ορους, γιατι αυτα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΕΝΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΛΑΟΥ , το εχει χασει το παιχνιδι. Μονη λυση λοιπον ΤΩΡΑ ΕΚΛΟΓΕΣ και οτι πει ο Ελληνικος Λαος.

  5. TopGunZ avatar
    TopGunZ 03/02/2012 22:48:05

    Τικ τακ το ρολόι της Ιστορίας χτυπά.
    Ακούει κανείς?

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/02/2012 22:50:26

    Και όπως πολύ εύστοχα έγραψε σήμερα ο Χάρρυ Κλυνν σε ένα tweet του, η εξήγηση για την πρωτοφανή απάθεια του αποχαυνωμένου μεσοέλληνα για όσα απίστευτα συμβαίνουν σε βάρος της πατρίδας, είναι το δηλητήριο του άκρατου ατομισμού και του κυνηγητού του χρήματος που ενστάλαξε ο ανδρεοπαπανδρεϊκός μακιαβελλισμός στις συνειδήσεις μας. Διαφορετικά δεν θα το σκέφτονταν καν οι Έλληνες μπροστά σε έναν τέτοιο ιταμό εκβιασμό. Αλλά όταν έχουμε γίνει γερο-Λαδάδες, τι πατριωτική σκέψη να περιμένει κανείς;

    • Phedra avatar
      Phedra @ Αυριανιστής 04/02/2012 10:09:18

      Συμφωνώ απολύτως!!

  7. restart avatar
    restart 03/02/2012 22:51:31

    "Στην καταστροφή του 90% του πληθυσμού."

    ναι αλλα ποιο 90% ?
    σιγουρα δεν ανηκουν οι παγκαλοι οι οποιοι δηλωνουν 58 ακινητα
    σιγουρα οχι οι μαντεληδες -ακηδες οι οποιοι ζητανε και αναδρομικα
    μηπως οι λαυρεντιαδηδες που παζαρευουν ποσα απο τα κλεμενα θα γυρισουν ?
    δε νομιζω να καταστραφει ο φωτοπουλος και οι λοιποι εργατοπατερες
    ουτε τα λαμογια που ακομα παιρουν αναπηρικες συνταξεις
    ουτε οι γαβαλαδες που φαγανε 7,5 εκατομυρια και περνανε ενα δυορακι στο φρεσκο
    ουτε τα κοματοσκυλα διευθυνταδες εφοριας πολεοδομιας σδοε κτλ
    που ξυνοντας τα τρυφερα τους στην καλυτερη,
    εκβιαζοντας -υπεξαιρωντας-κλεβοντας στην χειροτερη,
    εχουν καβαντσαρει και περιμενουν να γυριζουν με τα ευρω τους(μας) να αγορασουν κοψοχρονια τα σπιτια μας



    εχουμε λοιπον
    κουτι Α
    ζονκ-->γιουσουφακια της μερκελ
    κουρτινα 2
    ζονκ-->βορεια κορεα

    και στα δυο σεναρια το 90% των κοροιδων πληρωνει

    καμια εναλλακτικη δεν υπαρχει?

  8. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/02/2012 22:53:15

    @αλλενάκι

    Πες τα, χρυσόστομη! Ας βρισκόταν κάποιος, και θα ανακηρυσσόταν στις συνειδήσεις μας αντιστασιακός σαν τους προγόνους μας, που ενωμένοι ανατίναξαν τους ναζί στο Γοργοπόταμο!

  9. Τασσος avatar
    Τασσος 03/02/2012 23:00:20

    Όχι, σε καμμία περίπτωση δεν είναι το ίδιο!!! Ένας περήφανος λαός με το πνευματικό και το φιλοσοφικό υπόβαθρο και το ιστορικό φορτίο όπως ο Ελληνικός δεν υποκύπτει σε εκβιασμούς. Δεν διασύρεται, δεν λυγίζει και, το κυριότερο, δεν δειλιάζει. Προτιμώ έναν Λαό φτωχό, αλλά αξιοπρεπή!! Ένα Λαό με επίγνωση της ιστορικής του μοίρας και αντάξιο της Διαθήκης που κουβαλάει!! Ένα Λαό που αντί μιας εξευτελιστικής υπογραφής σε ο,τιδήποτε ζητάνε οι διάφοροι πλούσιοι βάρβαροι, θα αντιπαραθέσει το σθένος και το φρόνημα που πηγάζει από το Όνομα που κουβαλάει. Δεν πρέπει να φανούμε κατώτεροι αυτού του ονόματος. Αύριο, ΠΡΕΠΕΙ να πούμε ξανά ΟΧΙ! ΟΧΙ από οκτώ εκατομμύρια στόματα. Σαμαρά μην στερήσεις από τη γενιά μας αυτή την Τιμή. Την τιμή της άρνησης........

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Τασσος 04/02/2012 05:15:56

      Χίλια μπραβο!!!

  10. Θέμις avatar
    Θέμις 03/02/2012 23:01:02

    - Ο διευθυντής Τύπου του κ. Παπαδήμου εύχεται την … διάλυση της ΝΔ (που τον στηρίζει)
    - Ο Παπαδήμος πήγε με «κόκκινες γραμμές» και γύρισε με λαχανάκια Βρυξελλών
    - Παπαδήμος και Βενιζέλος ψάχνουν συνενόχους για την εξαθλίωση του λαού
    - Ως πότε η ΝΔ θα ανέχεται τον Καψή;
    - Το κρασί και τα στριφτά τσιγάρα του …κ. Τόμπσεν
    - Πρόκληση απεμπλοκής από το αδιέξοδο Παπαδήμου
    - Η κυβέρνηση του «τραπεζίτη» δεν ξέρει τι της γίνεται με την ανακεφαλαιοποίηση των Τραπεζών
    - Τον μάγκα ο κ. Παπαδήμος να τον κάνει στην Τρόϊκα και στις Βρυξέλλες
    - Να παραιτηθεί η δοτή κυβέρνηση και να προκηρυχθούν εκλογές
    - Με ποιους είναι ο κ. Παπαδήμος;
    - η Τρόϊκα θέλει τους Έλληνες χωρίς Παιδεία, Άμυνα και λεφτά

    Όλα τα παραπάνω είναι τίτλοι χθεσινών και σημερινών αναρτήσεων του Antinews, που εκφράζουν την αγωνία όλων μας. Και πιο πίσω να πάει κανείς χρονικά παρόμοια θέματα θα βρει, γεμάτα από σχόλια που διατυπώνουν την αγωνία και την αντίδραση μπροστά στην εξαθλίωση που μας επιβάλλεται.
    Kαι όλα τα παραπάνω συγκλίνουν στο αγωνιώδες ερώτημα που όλοι μας έχουμε στο μυαλό μας εδώ και 2 μήνες: τι θα κάνει ο Σαμαράς;

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ Θέμις 03/02/2012 23:43:45

      Eλπίζουμε, το πατριωτικό του καθήκον...
      Το αντίθετο δηλαδή, από αυτό που κάνουν οι "υπουργοί" και ο "πρωθυπουργός"...

  11. Orestios avatar
    Orestios 03/02/2012 23:01:58

    H Ελλάδα είναι ήδη ένα κράτος σε καθεστώς υποτέλειας.
    Μάλιστα για να έχουμε ένα είδος ιδιοκτησίας πληρώνουμε χαράτσια στους άρχοντες της ΕΕ αφού φρόντισαν να μας δεσμεύσουν με ένα μνημόνιο υποτέλειας.
    Ήδη η περιουσία του καθενός αναίμακτα πέρασε στα χέρια της ΕΕ και τώρα απλά βιώνουμε το πέρασμα της κοινωνίας μας στον μεσαιωνισμό.

  12. Aris. A avatar
    Aris. A 03/02/2012 23:05:53

    Για τις Γερμανικές αποζημιώσεις θα μιλήσει κανείς αρχηγός επίσημα;;

    • Klausevits avatar
      Klausevits @ Aris. A 03/02/2012 23:13:35

      Έχει κάνει επίσημη ανακοίνωση ο εκπρόσωπος της ΝΔ

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Klausevits 04/02/2012 00:11:21

        και το ΥΠΕΞ

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ δρόμος 04/02/2012 00:18:09

          εννοώ κάποιος που θα ζητήσει να μπει στο λογαριασμό που γίνεται αυτές τις μέρες.

  13. Silence t. avatar
    Silence t. 03/02/2012 23:08:15

    Συνεχίζεται για εκατοστή χιλιοστή φορά το ψευτοδίλημμα της χρεωκοπίας και στάσης πληρωμών .

    Αυτή την στιγμή που δεν έχουμε (υποτίθεται) χρεοκοπήσει , τα περιπολικά δεν έχουν βενζίνη , ο στρατός το ίδιο , τα νοσοκομεία δεν έχουν θέρμανση και αναλώσιμα , τα σχολεία επίσης δεν έχουν θέρμανση και οι μαθητές βιβλία , οι Δήμοι όλοι είναι χρεοκοπημένοι και οι εργαζόμενοι τους απλήρωτοι , από δε έργα ούτε παρτέρι δεν κατασκευάζουν , το εμπόριο πεθαίνει , οι δημόσιοι υπάλληλοι το ίδιο , οι ιδιωτικοί ομοίως και τώρα τελευταία και εγώ δεν νοιώθω καλά ...
    Συγνώμη ...... για πια εφιαλτικότερη προοπτική μιλάμε ! θα έρθουν στα σπίτια μας να μας μαστιγώσουν !!

    Και από την άλλη , αν χρεοκοπήσουμε ..... λέμε τώρα .

    Δεν έχουμε να πληρώνουμε φράγκο στους κλεφτοτοκογλύφους , διώχνουμε με κλοτσιές το τρίο μπελκάντο (αυτό που το πάς) , μαζεύουμε τα κομμάτια μας και με τα έσοδα του κράτους με τα οποία πληρώναμε μέχρι τώρα ένα σκασμό τόκους , καλύπτουμε τις βασικές ανάγκες με σειρά προτεραιότητας , δημιουργούμε νέες συμμαχίες (με κράτη αυτή την φορά και όχι με εταιρίες) με άξονα τα κοιτάσματα στο Αιγαίο , δίνονται κίνητρα σε όλους μας να ρίξουμε (η να φέρουμε από έξω) τα χρήματα στην αγορά , ξέροντας ότι θα πάνε στην πραγματική οικονομία (και σε ιερό σκοπό , αντί για μαύρες τρύπες) την οποία και θα ξανά κινήσουν , κάνουμε τον σταυρό μας και προχωράμε !

    • rosa avatar
      rosa @ Silence t. 04/02/2012 12:32:17

      Με τι αρχηγους??????

  14. akenaton avatar
    akenaton 03/02/2012 23:16:47

    Ας υποθέσουμε χάριν της συζήτησης πως το 2009 που ξέσπασε η κρίση βρισκόμασταν στο 100 μιας φανταστικής κλίμακας βιοτικού επιπέδου. Ας υποθέσουμε επίσης οτι τώρα είμαστε περίπου στο 80 αυτής της κλίμακας (μείωση μισθών και συντάξεων, ανεργία). Ας υποθέσουμε επίσης οτι με τα νέα μέτρα πηγαίνουμε χαμηλότερα, στο 60 λόγου χάριν για τη συζήτηση. Δεν καταλαβαίνω ποιός είναι ο λόγος για τον οποίο ένας ολόκληρος λαός θα επέλεγε να ξεκινήσει την προσπάθεια ανάκαμψης της οικονομίας και της χώρας από το "0" της δραχμής έξω από την ΕΕ και τη ζώνη του ΕΥΡΩ, αντί από το 60, το 50, το 40 έστω της κλίμακας και εντός της ΕΕ και της ζώνης του ΕΥΡΩ. Το καταλαβαίνω αυτό για όσους είναι οπαδοί του "τέως υπαρκτού σοσιαλισμού" και της "δικτατορίας του προλεταριάτου" αλλά αδυνατώ να το κατανοήσω για ανθρώπους που πιστεύουν στην αστική δημοκρατία. Αδυνατώ να κατανοήσω επίσης με ποιό "μαγικό μαντζούνι" θα ανακάμψουμε εντός της δραχμής και γιατί αυτό το "μαντζούνι" δεν μπορούμε να το παρασκευάσουμε εντός του ΕΥΡΩ. Το μόνο πλεονέκτημα με την επιστροφή στη δραχμή είναι η δυνατότητα υποτίμησης του νομίσματος. Αλλά ποιός ξεχνά πως ολόκληρη την δεκαετία του 80 η δραχμή υποτιμόταν ή "διολίσθαινε" και ο δανεισμός μας αυξάνονταν κατακόρυφα από το 35% του ΑΕΠ στο 90%; Το κακό θα είναι πως αύριο δεν θα υπάρχει αυτός ο εξωτερικός δανεισμός με άμεση συνέπεια την ανάγκη να ζούμε με ότι παράγουμε και να μαζεύουμε το συνάλλαγμα για τις ζωτικές μας ανάγκες καύσιμα (με το δελτίο), φάρμακα και όπλα και πυρομαχικά.
    Όλα αυτά τα θέτω ως μια βάση συζήτησης με επιχειρήματα κι όχι με συγκινητικούς "δεκάρικους" περί ηρώων και φανταστικών εχθρών. Επίσης να αναφέρω οτι πιστεύω πως μόνοι μας τα βγάλαμε τα ματάκια μας, άρα μακριά από μένα καθε συνομωσιολογική λογική και επίσης πως βρίσκω ηλίθια και αφελή τα όσα λέγονται περί "γκαουλάϊτερ" και "κατακτητών" και κανείς δεν θα τολμούσε να εκστομήσει τέτοιες χοντράδες αν εμείς καταφέρναμε να πετύχουμε έστω και μια διαρθρωτική αλλαγή της προκοπής από μόνοι μας. Τέλος, πιστεύω οτι τα πράγματα είναι από μόνα τους τόσο δύσκολα, που αν καταφέρουμε να τα κάνουμε καταστροφικά θα είναι άλλη μια μεγάλη μας "επιτυχία' ίσως η τελευταία που θα έχουμε καταφέρει για πολλές δεκαετίες.

    • Orestios avatar
      Orestios @ akenaton 03/02/2012 23:27:34

      Μπάμπη, εσύ?????

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ akenaton 03/02/2012 23:31:51

      Μάλιστα... Τελειώσατε με τα επιχειρήματά σας, κύριε Μπάμπη;

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ akenaton 03/02/2012 23:33:25

      Σου απαντάω όπου σε βρω αλλά εσύ το ίδιο μονότονο , κουραστικό τέμπο , ''το ευρώ'' , ''οι καλοί κύριοι της Τρόικας'' , ''οι σύμμαχοι μας οι Γερμανοί'' , ''ο Ευεργέτης ο Σόιμπλε'' .
      Συνεχίζεις να είσαι η παραφωνία ανάμεσα σε ανθρώπους που έχουν απηυδήσει !
      Αλλά πλέον ναι κύριε Παπαδήμο , αποκαλύφτηκες

      • akenaton avatar
        akenaton @ Silence t. 04/02/2012 00:08:09

        Οφείλεις να μου αναγνωρίσεις έναν κάποιο ηρωϊσμό πάντως ......

        • Silence t. avatar
          Silence t. @ akenaton 04/02/2012 00:37:56

          Καληνύχτα ....

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ akenaton 04/02/2012 09:24:14

          Μέ τό Μόναχο ἒχεις καμμιά σχέση;

    • georgios avatar
      georgios @ akenaton 03/02/2012 23:46:46

      Η ανάλυσή σου πάσχει σε πολλά σημεία.1) Στο οτι υποθέτει πως υποκύπτοντας στους εκβιασμούς των φίλων μας και εταίρων μας νταβατζήδων (να τους χαιρόμαστε)θα μπορούμε να αρχίσουμε απο ένα 50% ενώ με την δραχμή απο 0%.Μία υπόθεση που στηρίζεται στα τρομοκρατικά κυβερνοπαπαγαλάκια και τα τσιράκια τους, και όχι σε οικονομικά στοιχεία.
      2)Ξεχνά οτι η δεκαετία του 80 ήταν δεκαετία που ο Ανδρέας μοίραζε απο αυτά που δεν είχε.Δηλαδή απο τα δανεικά για να βάλει τις βάσεις του Πασοκοκράτους που μας έφτασε εδώ.Αν είναι να συνεχίσουμε με την ίδια τακτική τότε έχει δίκιο.Αλλά απο που ως που μια τέτοια παραδοχή είναι λογική; Δεν βλέπει οτι τα πράγματα δεν είναι μόνο δύσκολα και οτι δεν είμαστε εμείς που θέλουμε να τα κάνουμε καταστροφικά αλλά οι νταβατζήδες φίλοι μας που θέλουν να μας τιμωρήσουν σε τέτοιο βαθμό που καμία χώρα δεν θα τολμήσει να σηκώσει κεφάλι στο 4 Ράιχ.

      • akenaton avatar
        akenaton @ georgios 03/02/2012 23:58:26

        Απαντώ μονάχα με επιχειρήματα στα επιχειρήματα.
        1. Με κλειστές τράπεζες και με κουρελόχαρτα (δραχμές) αργότερα στην τσέπη, ναι ξεκινάμε από το "0".
        2. Αν θέλετε να επιστρέψουμε στο βιοτικό επίπεδο του 1981 έχτε δίκιο, αλλά χρειάζεται πολύς κατήφορος ακόμη για αυτό. Ας πούμε οτι τότε είμασταν στο 20 της φανταστικής μου κλίμακας. Η "άνοδος" του βιοτικού επιπέδου όντως έγινε με δανεικά του ΑΓΠ. Δανεικά όμως πλέον ΔΕΝ θα υπάρχουν. Ούτε άμεσες εισρροές που υπήρχαν τότε και ακόμη υπάρχουν (πακέτα Ντελόρ1,2,3, ΕΣΠΑ). Δεν μου απαντάτε αν με την οικονομία, την παραγωγική βάση και το Κράτος που έχουμε τώρα, χωρίς αλλαγές και μεταρρυθμίσεις είναι δυνατόν να επανεκκινήσουμε την οικονομία σε οποιοδήποτε νομισματικό περιβάλλον.

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ akenaton 04/02/2012 00:29:55

          ακενατον

          Δεν απαντάς σε κάτι σημαντικό.

          Για να κινηθείς πρέπει να παράγεις και με το σκληρό ευρώ που έχεις χαμηλής προστιθέμενης αξίας προιόντα δεν μπορεί να είσαι ανταγωνιστικός.

          Για παράδειγμα στα ξενοδοχεία οι αμοιβές είναι κοντά στα 300 ευρώ το μήνα για πολλά παιδιά που φέρνουν από το εξωτερικό ως ασκούμενους.

          Παρόλα αυτά είσαι πολύ ακριβός παρά το γεγονός ότι έχεις χαμηλό μισθολογικό κόστος.

          Ολοι συμφωνούν ότι το ευρώ έχει δομικό πρόβλημα δηλαδή δεν μπορείς να ενοποιήσεις τόσο διαφορετικές οικονομίες.

          Εδώ ακόμα και η αυτοκινητοβιομηχανία της Ιταλίας γονάτισε γιατί πλησίασαν σε τιμές τα Γερμανικά.

          Νομίζω ότι κανείς δεν διαφωνεί ότι η επιστροφή στην δραχμή θα είναι δραματική με απίστευτες σκηνές.

          Ακόμα και ως υποστηρικτής του ευρώ αναρρωτιέμαι μήπως ματαιοπονούμε με το να θέλουμε να παραμείνουμε σε ένα γήπεδο που δεν αντέχουμε να τρέξουμε.

          Μπορεί κάποιος σήμερα να ζήσει με 565 ευρώ που θέλουνε να πάνε τον βασικό μισθό.

          Στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλη ακρίβεια στις τιμές που μετά από κάποιο διάστημα θα αποκατασταθεί μετά την είσοδο της δραχμής.

          Ο μόνος λόγος που θα έβλεπα να μείνουμε στο ευρώ είναι πολιτικός μπας και κάποτε αποκτήσουμε δομές σοβαρού κράτους.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Aris. A 04/02/2012 01:01:37

            Συμφωνώ πως δεν είμαστε ανταγωνιστικοί. Πρέπει όμως να δούμε γιατί, αφου οι μισθοί μας δεν είναι μεγάλοι. Και να το αντιμετωπίσουμε αυτό. Τι σας κάνει να πιστεύετε οτι με τη δραχμή οι τιμές θα πέσουν; Κανονικά, και τώρα με τους μισθούς που έχουμε θα έπρεπε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Το κακό είναι πως δεν παράγουμε σχεδόν τίποτε. Τι θα εξάγουμε στο μέλλον με τη δραχμή; Μην ξεχνάτε πως το κόστος παραγωγής θα αυξηθεί κατακόρυφα λόγω ακριβών καυσίμων, πρώτων υλών, διακίνησης (οχήματα, σέρβις), μηχανημάτων (τρακτέρ, μηχανές εργοστασιακές, Η.Υ. κλπ). Πόσο χαμηλά θα πρέπει να είναι πλέον το μισθολογικό κόστος ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί; Εκτός κι αν υπολογίζουμε σε δραχμές τους μισθούς και αγοράζουμε μονάχα ότι παράγουμε εμείς. Τα ίδια περνούσαν και στις χώρες του πρώην υπαρκτού. Λεφτά είχαν στην τσέπη, αγαθά για αγορά δεν είχαν........
            Στην κατακλείδα σας έχετε δίκιο. Ακόμη και για πολιτικούς λόγους, λόγους ψυχολογίας, κύρους κ.α. θα έπρεπε να μην απεμπολήσουμε τόσο εύκολα το επίτευγμα του Κ. Καραμανλή (του θείου). Ο άνθρωπος μας έριξε στην τότε ΕΟΚ και μας συνέστησε να μάθουμε να κολυμπάμε. Εμείς προτιμήσαμε να πλατσουρίζουμε στα ρηχά και τώρα το πληρώνουμε.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ akenaton 04/02/2012 02:04:22

            Ο άνθρωπος μας έριξε στην τότε ΕΟΚ και μας συνέστησε να μάθουμε να κολυμπάμε""

            Στήν Εὐρώπη τῶν λαῶν, ΟΧΙ στήν Εὐρώπη τῶν τραπεζιτῶν καί ἀγορῶν!

        • Ταραχή avatar
          Ταραχή @ akenaton 04/02/2012 01:17:46

          Οπότε τι προτείνεις ρε μεγάλε;

          • akenaton avatar
            akenaton @ Ταραχή 04/02/2012 01:44:41

            Στο "δια ταύτα" επειδή χωρίς αυτό όλοι μπορούμε να λέμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι.
            1. Για το πολιτικό μας πρόβλημα, η λύση υπάρχει και λέγεται Αντώνης Σαμαράς και Ν.Δ. Μόνο που πρέπει να κάνει κάποιες απλές κινήσεις. Να ανακοινώσει τα 10 - 12 πρόσωπα με τα οποία θα κυβερνήσει (δε χρειάζονται παραπάνω υπουργοί). Να αλλάξει όλο το πολιτικό προσωπικό του κόμματος ή τουλάχιστον να δώσει το δικαίωμα στους πολίτες να το αλλάξουν αυτοί στις εκλογές ανανεώνοντας άρδην τα ψηφοδέλτια. Να ανακοινώσει καθαρά και ξάστερα το ΔΙΚΟ του μνημόνιο με τις διαρθρωτικές και τις άλλες αλλαγές τις οποίες προτίθεται να υλοποιήσει. Χωρίς τέτοιες αλλαγές και χωρίς όλοι μας να συμφωνήσουμε σε ένα μίνιμουμ ποσόν πόνου, κόπου και βασάνων, δυστυχώς δε γίνεται τίποτε.
            2. Το οικονομικό μας πρόβλημα είναι περίπλοκο και ιδιάζον. Αυτή τη στιγμή, αυτό που απαιτείται για μένα είναι η τόνωση της ψυχολογίας, η σταθερότητα, η προσήλωση σε στόχους και η προστασία πάσει θυσία του κοινωνικού ιστού με έμφαση στις αδύναμες ομάδες του πληθυσμού όπως είναι οι άνεργοι, ανάπηροι, νέοι. Η διατήρηση δηλ ενός μίνιμουμ κοινωνικού κράτους. Η ανάπτυξη δεν είναι μονάχα μια λέξη, θα έρθει όταν πρώτα πετύχουμε να μειώσουμε τις δαπάνες (στοχευμένες μειώσεις μισθών, συντάξεων και όχι οριζόντιες όπως τώρα, περιορισμός του σπάταλου κράτους) και αυξάνοντας τα έσοδα (νέο φορολογικό νομοσχέδιο, είσπραξη οφειλών από φόρους και τέλη, ιδιωτικοποιήσεις, κλπ). Το χρέος μας είναι διασφαλισμένο από τους εταίρους, εμείς έχουμε υποχρέωση μονάχα να διασφαλίσουμε πρωτογενές πλεόνασμα. Διαρθρωτικές αλλαγές στο Δημόσιο, μείωση των ΔΥ με περιορισμό των προσλήψεων. Κρατικοποίηση των τραπεζών (κοινές μετοχές με ψήφο) και αλλαγή του τρόπου χρηματοδοτήσεων - εξυγίανσή τους μέχρι να ξαναπουληθούν. Με τις πρώτες επιτυχίες σε αυτούς τους τομείς, το κλίμα θα αλλάξει άρδην και θα μπορούμε πλέον να επαναδιαπραγματευτούμε πολλά πράγματα. Το κυριώτερο είναι να ΜΗΝ ξανακανουμε τα ίδια λάθη. Σε καιρούς ανάπτυξης (όταν θα έρθει) θα πρέπει να φροντίζουμε να περιορίζουμε το χρέος! Αυτό δεν κάναμε τα τελευταία χρόνια που είχαμε ανάπτυξη και αυτό πληρώνουμε τώρα. Τέλος, να είμαστε βέβαιοι πως η δικιά μας γενιά θα είναι φτωχή και θα υποφέρει, αλλά τι είναι μια γενιά μπροστά στην ιστορία και το πολιτιστικό βάρος της Χώρας της οποίας είμαστε τυχεροί να ειμαστε Πολίτες;;;;

          • Leonidas avatar
            Leonidas @ akenaton 04/02/2012 03:06:10

            ΠΩΣ θα εξασφαλίσεις πλεόνασμα, αφού μειώνονται οι μισθοί, οι σύντάξεις, και οι επιχειρήσεις κλέινουν? Αρα Το ΑΕΠ σε απόλυτα νούμερα μειώνεται?
            Και ΠΩΣ θα έρθει αυτή η ανάπτυξη σε συνθήκες βαριάς ύφεσης (ηδη πενταετούς), που γίνεται ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ?
            Με την αύξηση , μήπως, της φορολογίας στις ομορρυθμες επιχειρήσεις, όπως προτέινει η Τρόϊκα?
            Αναπτυξιακό μέτρο είναι αυτό, ή μήπως επειδή στο εξωτερικό το 75% των επιχειρήσεων είναι μεγάλες, δηλαδή Ανωνυμες, και στην Ελλάδα είχαμε περισσότερες μικρές επιχειρήσεις?
            Και πόσους φόρους παραπάνω θα εισπραξουν, αφού το είσόδημα των πολιτών μειώνεται δραστικά?
            Δεν έχει δείξει ΗΔΗ ότι το ΑΕΠ μειώθηκε κατά 20% τα τελευταία 2 χρόνια με την πολιτική λιτότητας? Και εννοείται ότι θα μειωθεί περαιτέρω με τις επικείμενες μειώσεις εισοδημάτων, τους περισσότερους ανέργους, και περαιτέρω κλείσιμο επιχειρήσεων?

            Και πέρα απ' αυτά, είναι και η ανθρώπινες τραγωδίες που διαδραματίζονται παντού γύρω και δίπλα μας - άνεργοι με μικρά παιδιά που δεν έχουν να φάνε, ηλικιωμένοι που κάθονται στο κρύο γιατί δεν μπορούν να πληρώσουν για θέρμανση, οικογένειες άστεγες..

            Λοιπόν, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ:
            Υπογράφουμε την καταδίκη μας, ή όχι?

            Τα υπόλοιπα, περί του τι θα ήθελες, ή τι ελπίζεις ότι θα κάνει ο Σαμαράς (Ο οποίοςς έχει πιεί το ''αμίλητο νερό'' τελευταία) , είναι απλά ευχολόγια.

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ akenaton 03/02/2012 23:54:46

      Και ποιος βάζει τα όρια στα ποσοστά του 40 - 50 -60 -70 που αναφέρεστε;
      Ποιοι τα βάζουν;
      Με ποιο δικαίωμα τα βάζουν;
      Γιατί 30 και όχι 1 ας πούμε;
      Καλύτερο το 1 από το 0, δεν είναι έτσι;
      Αυτοκριτική τέλος...
      Αρκετά αυτομαστιγωθήκαμε...
      Δυό χρόνια τιμωρούνται όλοι οι συμπατριώτες μας.
      Ποιο είναι το αποτέλεσμα;
      Μηδέν εις το πηλίκιον...
      Αρκετά.

    • Orestios avatar
      Orestios @ akenaton 04/02/2012 00:18:38

      Τί έννοείς με τον όρο "αστική δημοκρατία"?????

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ akenaton 04/02/2012 06:01:39

      Αγαπητέ πολύ φοβάμαι ότι δεν ξέρεις τι λες και, επίσης, τι σου γίνεται. Αυτό δεν είναι πάντα κακό, είναι όμως πάντα κακό και κάνει τον κόσμο να βγάζει αφρούς από το στόμα (λίγο πριν την κάνει για το υπερπέραν), όταν δεν ξέρεις τι σου γίνεται, αλλά συνεχίζεις να επιμένεις πως ξέρεις. Αφού σου αρέσει ο διάλογος, να σου απαντήσω με επιχειρήματα:

      Το πρόβλημα βεβαίως και ΔΕΝ είναι η μείωση των εισοδημάτων, αλλά η μείωση των εισοδημάτων σε συνάρτηση με την μη μείωση των μισθών και στις περισσότερες περιπτώσεις με την αύξηση τους.

      Αν εγώ έχω μισθό 1.000 γιούρο τον μήνα και το ενοίκιο για μια γκαρσονιέρα (το 100 της φανταστικής σου "κλίμακας βιοτικού επιπέδου") βρίσκεται στα 300 γιούρο το μήνα, και σε παρόμοια αντιστοιχία βρίσκοταν οι υπόλοιπες τιμές, δεν θα ενοχλούταν ούτε μια ευγενική τρίχα από τις βλεφαρίδες μου, ο μισθός μου να υποβιβαζόταν στα 10 γιούρο τον μήνα, ΑΝ παράλληλα το ενοίκιο (ή η δόση του στεγαστικού) κατέβαινε επίσης ανάλογα, δλδ στα 3 (σε λέξεις: τρία) γιούρο τον μήνα (αντίστοιχα στις υπόλοιπες τιμές, δλδ ένα κιλό φασολάκια = 1,5 λεπτό του ευρώ).

      Βλέπεις εσύ, επαναστάτη της ομιλίας απέναντι σε βρυκολακίζοντα ζόμπι που κραδαίνουν οπλοπολυβόλα και ακονισμένα χασαπομάχαιρα, να συμβαίνει κάτι τέτοιο, ή, έστω, να βρισκόμαστε κοντά σε κάτι τέτοιο, ή, έστω, να υπάρχει προοπτική για κάτι τέτοιο;

      Βλέπεις εσύ την Βουλγαρία ή τις Νήσους Δενέχωιδέαπουβρίσκονται ή την Ουκρανία ή την Βόρειο Κορέα να είναι ανταγωνιστικοί με μισθούς πείνας;

      Βλέπεις εσύ να έχει πετύχει το ευρώ, όταν από τις χώρες που συμμετέχουν σε αυτό, μόνο η Γερμανία, η Ολλανδία και το Λουξεμβούργο ευημερούν, και αυτό σε βάρος των υπολοίπων, με ένα νόμισμα υποτιμημένο σε σχέση με το αρχικό τους, που κάνει τις εξαγωγές τους να υπερίπτανται;

      Για την παγκόσμια οικονομική καταστροφή ευθύνεται "ο Έλληνας που δεν δουλεύει και πίνει καφέ στις καφετέριες"; Μα τι διάολο, ποιοί είμαστε επιτέλους, ο οικονομικός Τσακ Νόρις μαζί με τον δημοσιονομικό Ράμπο σε συσκευασία του ενός; Έχουμε τσακίσει την υφήλιο πίνοντας φρέντο εσπρέσο μέτριο στην παραλιακή και δεν το κατάλαβα;

      Στις κοτσάνες περί "μόνοι μας τα βγάλαμε τα ματάκια μας" και "μακριά από μένα καθε συνομωσιολογική λογική" και επίσης περί "φανταστικών εχθρών" επέτρεψε μου να μην απαντήσω, επειδή, δυστυχώς, βγάζω εξανθήματα στην απλή σκέψη και μόνο, ότι θα αναγκαστώ να το κάνω. Όταν ξεφύγεις από την λογική του νηπιαγωγείου, ότι ο κόσμος είναι αγγελικά πλασμένος, τότε έλα να συζητήσουμε σοβαρά και με επιχειρήματα.

      Θα σου πω μόνο το εξής: Αν έχεις έναν φούρνο και εγώ ένα περίπτερο, θα φροντίσεις να με πιάσεις φίλο, ώστε να σου στέλνω πελάτες, ακόμη κι αν το ψωμί σου είναι φτιαγμένο από τριγλυκερίδια. Μπορείς, ελπίζω, να φανταστείς τι συμβαίνει όταν οι επενδύσεις δεν αφορούν έναν φούρνο αλλά βιομηχανίες μαχητικών αεροσκαφών και έξυπνων βομβών, ή ορυκτο πλούτο, ή έστω παραλίες που δεν έχουν καρχαρίες.

      Αυτά που λες, δεν τα πιστεύει πλέον κανείς. Εκτός από εσένα, τον Βενιζέλο, τον ΓΑΠ, και τον Αρτέμη Μάτσα. Και δεν τα πιστεύουμε όχι επειδή δεν σε συμπαθούμε, αλλά επειδή δεν ισχύουν.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Πεπόνης 04/02/2012 15:03:48

        Στο μοναδικό σας επιχείρημα, απαντώ: αν ήταν έτσι, δηλ να μειώνονται αυτομάτως και οι τιμές των πάντων μαζί με τους μισθούς, θα έμενες πάντα στο 100 της φανταστικής κλίμακας. Εγώ μιλώ για πτώση στο 60 ή και 50 άρα ότι όντως θα φτωχύνεις όπως και γίνεται άλλωστε.
        Όλα τα υπόλοιπα είναι ένα παραλήρημα. Αν δεν έχετε συγκεκριμένα συμφέροντα με τη χρεοκοπία της χώρας, αδυνατώ να καταλάβω οτιδήποτε.
        Παρατηρώ μονάχα για την ιστορία οτι όπου έχεις βάλει εισαγωγικά δηλ “ο Έλληνας που δεν δουλεύει και πίνει καφέ στις καφετέριες” δεν είναι δικά μου γραφόμενα.

        • Πεπόνης avatar
          Πεπόνης @ akenaton 06/02/2012 00:25:21

          Άλλο και τούτο. Σε κλέβουν μπροστά στα μάτια σου και σε βάζουν να υπογράψεις ότι αποδέχεσαι την κλοπή σαν νόμιμη συναλλαγή, και εσύ δεν έχεις άλλο να πεις από "δεν με πείθετε ότι με κλέβουν, θέλω επιχειρήματα". Λοιπόν, ορίστε ένα επιχείρημα: Κοίτα την επόμενη απόδειξη των αποδοχών σου.

          Το ότι δεν καταλαβαίνεις κάποια πράγματα ήταν ολοφάνερο από την αρχή. Συμβουλή: Ρώτα.

          Εντελώς φιλικά.

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ Πεπόνης 04/02/2012 16:19:02

        Πεπόνη , όπως και οι υπόλοιποι ματαιοπονείτε .
        Ο τύπος έχει τρείς μέρες που έχει εξοργίσει όλο τον κόσμο .
        Μαζί με τον ''Έλληνα πολίτη του Μονάχου'' και κάνα δύο ακόμα , έχουν βαλθεί να μας αποδείξουν γιατί την Ελλάδα την καταντήσανε εδώ που την καταντήσανε και συνεχίζουν τα την πολεμάνε .

        • akenaton avatar
          akenaton @ Silence t. 04/02/2012 17:12:01

          Αγαπητέ (αγαπητή;) μου. Συγνώμη που μερικοί σας χαλάμε την ομαδική ψυχοθεραπεία. Αλλά τι να κάνουμε; Είμαστε κακά παιδιά!

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ akenaton 04/02/2012 17:30:04

            Θα πρότεινα να μη μιμείσθε το προφανές ίνδαλμά σας, δηλαδή την ατυχήσασα θυγατέρα, με το υφάκι και τη λεπτή ειρωνεία. Χθες μπορεί να την έβγαλε καθαρή στη Θεσσαλονίκη, αλλά δεν βλέπω να γίνεται το ίδιο όταν βγουν οι εξαθλιωμένοι στο δρόμο με τις ματσέτες.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Αυριανιστής 04/02/2012 18:08:49

            Είμαι ένας από αυτούς που γράφτηκαν πρώτη φορά σε κόμμα μόνο και μόνο για να ψηφίσω τον ΑΣ κόντρα στην κόρη του μπαμπά της. Μη βιάζεστε στις κρίσεις σας τυφλωμένοι από το θυμό σας. Ψυχραιμία αδέρφια!

  15. ΜΠ avatar
    ΜΠ 03/02/2012 23:17:35

    Εμπιστευόμαστε Α.Σ, ΕΚΛΟΓΈΣ ΤΏΡΑ !!!

  16. λαλακης avatar
    λαλακης 03/02/2012 23:25:13

    Η τροικα ξεκινησε δυστηχως το 2010 αναποδα , εδινε λεφτα χωρις να γινονται διαρθρωτικες αλλαγες.
    Τωρα αντιληφθηκαν οτι πρεπει να γινουν οποσδηποτε αλλαγες, απολυσεις στο δημοσιο , τσεκουρια σε μισθους κλπ
    Η χωρα ζει καρμπον την καταρρευση των σοβιετ σε ελληνικη πασοκονεοδημοκρατικη πατεντα .
    Που σημαινει διαδικασια του σοκ.
    Καταρρευση βιοτικου επιπεδου τελος στο ονειρο του νεοελληνα το θεικο
    δημοσιο .
    Πλεον οι Ελληνες θα πρεπει να μπουν στη διαδικασια να ανοιγουν
    επιχειρησεις να βγαζουν λεφτα δουλευοντας και οχι ξυνομενοι στο δημοσιο
    τομεα.
    Και δυστηχως -ευτυχως μαλλον για τους ιδιους- πολλοι θα φυγουν για τα ξενα κανοντας οποια δουλεια βρουν καθως το τεμπελιο του δημοσιου
    δεν υπαρχει σε σοβαρα κρατη.
    Καλως ηρθες Ελλαδα στη νεα μετασοβιετικη εποχη την οποια ηταν προδιαγεγραμενο οτι θα βιωνες ηδη απο τα '80s του τρελοαντρεα .

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ λαλακης 03/02/2012 23:36:05

      Κάτσε να βρεθεί αυτός που λέει το αλλενάκι παραπάνω, και τότε να δεις "διαδικασία του σοκ" για τους οικονομικούς δολοφόνους και τους ντόπιους κολαούζους τους...

  17. bla bla bla... avatar
    bla bla bla... 03/02/2012 23:26:32

    μπλα μπλα μπλα...
    η καταραμενη γενια του πολυτεχνειου που χρεωκοπησε την χωρα, ειτε κλεβοντας ειτε δια της ανοχης στους κλεφτες, και στο παρασιτισμο.
    Ειναι εδω...φωναζει..τριριζει...για να κρυψει τις ευθυνες της...δεν μας λεει τιποτα για το πως θα αλλαξουμε...για ολα τωρα της φταιει η τροικα.
    Ειμαστε χωρα φτωχη και μικρη..Δεν μπορουμε να σας συντηρουμε αλλο ρε λαμογια..ξεκουμπιστειτε..ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ.
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ.

  18. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 03/02/2012 23:38:39

    Τωρα πρεπει να μου δειξει απο τι μεταλλο ,ειναι φτιαχμενος , ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ λαος θελει οραμα . Οι οικογενεια του ...οταν μπηκαν οι ΝΑΖΙΣΤΕΣ στην ΑΘΗΝΑ καναν οπως νομιζαν το καθηκον τους ....Εγω θα υποβαλω την οικογενεια μου σε θυσιες μονο αν εχω ελευθερια ...Ειδαλος θα γινει οτι εγινε με την αλωση της πολης ...

  19. βορειος avatar
    βορειος 03/02/2012 23:42:19

    θα ηθελες αλλα ουτε μικρη χωρα ειμαστε, ουτε φτωχη, απλα εχουμε μικρους πολιτικους.

    • JOHN avatar
      JOHN @ βορειος 04/02/2012 00:40:55

      βορειε,Μηπως κι εμεις εχουμε γινει δουλοι του υπερκατανολωτισμου,μικροψυχοι και σε τελικη αναλυση ραγιαδες και φοβιτσιαριδες;Το βαρελι με αναλγητα μετρα χαρατσια....δεν εχει πατο,η ανοχη μας εχει;

  20. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 03/02/2012 23:48:11

    Εν συντομία:η Τρόϊκα γενικά,δεν θελει να υπάρχουν πουθενά Έλληνες...

  21. KENZO avatar
    KENZO 03/02/2012 23:49:40

    Γιατι τους κοιταμε...και δε τους βαραμε? Για ποσο ακομα....

  22. Dark Angel avatar
    Dark Angel 03/02/2012 23:49:45

    Γιατί δείχνεις έκπληξη αγαπητέ;
    Αυτού του είδους οι δηλώσεις , είναι και αυτές ένας τρόπος "διαπραγμάτευσης"...
    Τρόϊκα: Θα κάνετε αυτά..αυτά και αυτά
    .. : Ρε σοβαρευτείτε, δεν θα σας αφήσουμε ρουθούνι(αλλά να το εννοείς..).
    Τρόϊκα:Καλά ρε παιδιά, δεν είπαμε και τίποτα...

    Δεν καταλαβαίνουν αυτά τα πράγματα από ευγένειες.
    Δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα;

  23. Απορία avatar
    Απορία 03/02/2012 23:56:17

    Και ποιους χτυπά η τρόικα;

    Τους μόνους κατά συντριπτική πλειοψηφία, μη κομματικά, στοιχειωδώς αξιολογημένους και αξιοκρατικά προσληφθέντες στο ελληνικό δημόσιο!
    Τους εκπαιδευτικούς και τους ένστολους!

    Μήπως δεν πάει άλλο η ιστορία;
    Μήπως πρέπει να τελειώνει το αστείο;
    Μήπως;...

    • Απορία avatar
      Απορία @ Απορία 04/02/2012 01:31:35

      Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι!...

  24. Silence t. avatar
    Silence t. 03/02/2012 23:58:15

    Τρία πουλάκια κάθονταν και έπαιζαν μπιρίμπα !

  25. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 04/02/2012 00:04:25

    Σαν εφεδρος Υπολοχαγος ,και απο την ΙΤΑΛΙΑ που θα ειμαι ,αν λεω αν προσκυνησεις ,θα ερθω με βαρκα για να πολεμησω τον τουρκο ,μην σου πω ,οτι θα δωσω και λεφτα ...Γιατι αυτο θα γινει αν πεις ναι ....ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ...

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/02/2012 00:25:04

    KAΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΗ ΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.

    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΣΑΣ.

    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΜΑΝΤΟΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ:

    "ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΣ - ΖΗΤΩ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ - ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ"

    Κομμάντος, αλεξιπτωτιστές ,πεζοναύτες, καταδρομείς.
    εμείς ξέρουμε καλύτερα από τον καθένα ότι το χρέος μας προς αυτήν, φθάνει μέχρι την υπέρτατη θυσία την οποία δεν θα διστάσουμε να αντικρύσουμε όποτε κι αν μας ζητηθεί.

    Προσπαθούσαμε καιρό να καταγράψουμε τους λόγους που μας ώθησαν σε αυτή μας την κίνηση αλλά η λίστα μεγάλωνε τόσο πολύ που θα ήταν αδύνατο να αναπτυχθεί επαρκώς σε λίγες γραμμές.

    Προτού ξεκινήσουμε όμως να αναπτύσσουμε τους λόγους για τους οποίους μαζευτήκαμε εδώ σήμερα είναι αναγκαίο να κάνουμε μια επισήμανση. Να ξέρετε ότι τα 2 βασικά εργαλεία κάθε απολυταρχικού καθεστώτος είναι η καταστολή (είτε εμφανής είτε κεκαλυμμένη) και η προπαγανδιστική λιβελογραφία με συνοδοιπόρο την δικαστική μέθοδο των μηνύσεων, αγωγών κλπ. Κι αυτό το λέμε διότι από τη Δευτέρα και μετά θα γραφούν και θα ακουστούν πολλά για όλους μας. Για αυτό θα κλείσουμε αυτή τη μικρή παρένθεση λέγοντας σας το εξής ρητό , «ο σοφός πιστεύει τα μισά από όσα διαβάζει ,ο ιδιοφυής ξέρει ποια μισά να πιστέψει»

    Η διαμαρτυρία μας λοιπόν σαν μέλη των Ειδικών Δυνάμεων, που ποτέ δεν πάψαμε να είμαστε άσχετα αν απολυθήκαμε, έχει ως στόχο να καταδείξει και να φωνάξει, στα ώτα που πρέπει, ότι ορκισθήκαμε άπαξ να προστατεύουμε το Σύνταγμα, το Έθνος ,τη Δημοκρατία και την κυριαρχία των Ελλήνων σε αυτό το σταυροδρόμι της γης, αλλά και τα ώτα αυτά πρέπει να πράξουν αυτά που επιβάλλει κι ο δικός τους όρκος. Γιατί ενώ, όλοι εμείς ορκισθήκαμε να προστατεύουμε τους Θεσμούς και τη Δημοκρατία αυτοί ουσιαστικά την έχουν καταλύσει με την ανοχή και συμμετοχή σε ΣΚΑΝΔΑΛΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΙΤΙΩΝ, με την ψήφιση νόμων για διαγραφή πράξεων οι οποίες στράφηκαν εν τέλει εναντίον του Ελληνικού λαού. Όταν βιάζεις εσύ τους θεσμούς πως απαιτείς να σε σεβαστούν οι υπόλοιποι;

    1) ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ , για την κατάργηση της επιστρατεύσεως και μετεκπαιδεύσεως των Εφέδρων γενικά και ειδικότερα για τους προερχόμενους από τις ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ..όταν καταργείς την μάχιμη εφεδρεία δίνεις το μήνυμα στον οποιονδήποτε ότι «ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ, ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΜΕ». Φαντάζεσθε τι αποτρεπτική δύναμη μπορούν να αποτελέσουν 50-100.000 άνδρες πλήρως εξοπλισμένων κι εκπαιδευμένων στον αντίπαλο;; Αν μια διμοιρία Ελλήνων κομάντος μπορεί να φέρει εις πέρας αποστολές πίσω από τις εχθρικές γραμμές με αξιοθαύμαστα αποτελέσματα φανταστείτε τι μπορεί να νιώσει ο κάθε εχθρός όταν γνωρίζει ότι ανά πάσα στιγμή θα μπηχθούν στα πλευρά του 100 τέτοιες διμοιρίες.

    Πόσο δύσκολο είναι Κε υπουργέ και πόσο δαπανηρό για το κράτος να καλούνται 10 έφεδροι των Ειδικών Δυνάμεων κάθε φορά για να περάσουν ΠΕΝ μαζί με τους νεοσ/κτους σε κάθε ΕΣΣΟ ώστε να θυμηθούν κάποια πράγματα και να διατηρήσουν το αξιόμαχο;;

    Tι θα σας κοστίσει αν σε κάθε ΣΒΕΑ κλιθούν και 10 έφεδροι αλεξ/τές να κάνουν επίγειο και 3 άλματα για συντήρηση με ηλικιακό πλαφόν;;

    Καταργήσατε κι αφοπλίσατε εν μια νυκτία τους Εθνοφύλακες ακρίτες και δώσατε «ζωτικό χώρο» και «αέρα» να κινούνται άνευ φόβου διάφοροι ύποπτοι και ξενοκίνητοι «ντελάληδες» που εγείρουν αξιώσεις σε περιοχές ευαίσθητες όπως η Θράκη κι η Μακεδονία. Ουσιαστικά ξεδοντιάσατε την πρώτη, ΝΑΙ την πρώτη γραμμή ανασχέσεως στις παρυφές της ΠΑΤΡΙΔΟΣ.

    2)ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ, για το κλείσιμο των στρατοπέδων χάριν της όποιας οικονομικής δυσπραγίας του Κράτους. Όταν θέλεις να κάνεις οικονομία περιστέλλεις σπατάλες, προνόμια, οφίτσια και δεν ακρωτηριάζεις τα άκρα σου τα οποία θα τεθούν επί του πεδίου της μάχης προκειμένου να προστατέψουν αυτό το Κράτος και κατά συνέπεια τον ίδιο τον Ελληνικό Λαό. Μα επιτέλους δεν καταλαβαίνουν οι κρατούντες τις τραγικές συνέπειες των αποφάσεων τους; Ή δεν θέλουν;;;

    Τις κυβερνήσεις τις ψηφίζει ο Λαός για να του παρέχουν, πέραν όλων των άλλων το κυριότερο, Συνταγματικά καθιερωμένο, αγαθό. ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ, ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΝΑ ΖΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ. Με τις εφαρμοζόμενες τακτικές όμως η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ τίθεται κι αυτή, όπως και τα εισοδήματα τους στην κλίνη του Προκρούστη κι ότι απομείνει θα ριχθεί ως Θυσία στον Λαβύρινθο του Μινώταυρου των απρόσωπων αγορών.

    3)ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ, για την απαξίωση ,που έχει καταστεί κανόνας πια, κάθε ένστολου άντρα και γυναίκας των Ενόπλων Δυνάμεων από την περιλάλητη εποχή της Μεταπολίτευσης μέχρι τις μέρες μας. Δεν είμαστε μια χώρα σαν το Λουξεμβούργο, τα σύνορα μας βρίθουν εν δυνάμει εχθρών (και δυστυχώς κι εντός των τειχών) τόσο από Βορρά όσο κι από Ανατολάς. Πως να κρατηθεί υψηλό το ηθικό των ένστολων όταν καθημερινά απαξιώνονται είτε σε επίπεδο οικονομικό, είτε σε επιχειρησιακό, είτε συρόμενοι στα δικαστήρια κατηγορούμενοι είτε ακόμα χειρότερο όταν τους εμφύτεψαν εντός το σαράκι της πολιτικής;;

    Οι Ένοπλες Δυνάμεις δεν είναι καρβέλι να κοπεί σε φέτες και δεν πρέπει να έχει καμία σχέση με μικροπολιτικά παιχνίδια τα οποία εν τέλει αποβαίνουν εις της Συνοχής και της Πειθαρχίας, των 2 παραγόντων αυτών οι οποίοι αποτελούν τους πυλώνες του αξιόμαχου του εμψύχου δυναμικού.

    Οι περίοδοι των ξενοκίνητων διχασμών και του αλληλοσπαραγμού παρήρθαν ανεπιστρεπτί. Δεν μπορείτε πλέον με κανένα τερτίπι να ξεχωρίσετε ξανά τον λαό από τον στρατό γιατί πολύ απλά η δεξαμενή κάθε στρατού είναι η ευρεία λαϊκή του βάση αναπόσπαστο μέρος της οποίας αποτελεί η Εφεδρεία είμεθα απόγονοι, ΟΠΛΑΡΧΗΓΩΝ, ΚΑΠΕΤΑΝΑΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΛΛΙΓΩΝ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΔΩΝ ΚΑΙ ΜΠΕΗΔΩΝ. ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΑΣ ΔΙΛΛΗΜΑΤΑ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ...

    4)ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ, για την κατάργηση της στολής εξόδου. Με ποιο σκεπτικό καταργήσατε την υπόσταση του φέροντος τη στολή???? Ο οπλίτης, ο αξ/κος, ο δόκιμος Μόνιμος Υπα/κος δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι είναι λειτουργοί εντεταλμένοι να δώσουν και τη ζωή τους για όλα αυτά που εκπροσωπεί αυτή η στολή. Ο Έλληνας θέλει να βλέπει τον «φύλακα άγγελο του». Μήπως για να μην προκληθούν τα ανθελληνικά αισθήματα των πάσης φύσεως διαταραγμένων υδροκέφαλων που ούτως ή άλλως δεν θα ζήσουν στην Ελλάδα αλλά σε κάποιο ακριβό προάστιο της νέας Υόρκης ή του Λονδίνου??? Ή μήπως και θιγεί η πολύ-πολυπολιτισμικότητα που πραξικοπηματικά μας επιβάλλατε?

    Η ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ ΚΑΙ Η ΝΟΜΙΜΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ ΜΑΣ. ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ. ΑΛΛΟ ΑΝΟΧΗ, ΑΛΛΟ ΥΠΟΤΑΓΗ.

    ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΣΤΕΝΤΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ, ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ, ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ, ΤΟΥ ΟΡΚΟΥ ΚΙ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΟ ΚΟΡΜΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ. Ε! ΛΟΙΠΟΝ ΟΧΙ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ. ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ. ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ.

    Αυτή η στολή δεν είναι ένα κομμάτι ύφασμα είναι οι ψυχές των προγόνων μας. ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ. Κάθε ίνα της είναι και μια μάχη και κάθε μάχη έχει μέσα της κόκαλα ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΕΡΑ. Όταν στις ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ λαμβάναμε τον τιμημένο μπερέ είχαμε στη καρδιά μας το αίμα των πεσόντων μας, αλλά στο μυαλό μας, το μέλλον των παιδιών μας.

    5)ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ για την αυξανόμενη και ειδικά μετά τα ΙΜΙΑ, υποχωρητική στάση που τηρούν οι κρατούντες στα εθνικά θέματα. Πότε έγινε προσφάτως πόλεμος στον οποίο ηττήθημεν και μιλούμε σήμερα για συρρίκνωση της Εθνικής κυριαρχίας??? Κάτω από πιο σκεπτικό προβαίνετε στην εθνική λοβοτομή κραδαίνοντας τη σπάθη της Τουρκικής απειλής;; ΝΑΙ η απειλή υπάρχει και θα υπάρχει όσο θα υπάρχει έστω κι ένα Έλληνας αλλά είναι καταστροφικό να υπερτιμάτε τους απέναντι και να σπέρνετε τον φόβο και την παλιμβουλία στο εσωτερικό. Οι Έλληνες πολέμησαν εχθρούς απείρως περισσότερους από γενέσεως πλάσης, ξετίναξαν ρακένδυτοι κι αγράμματοι όπως κάποιος εκ των κρατούντων τους ονόμασε, 400 χρόνια σκληρού ζυγού και τώρα πλαγίως μας ωθείτε να αποδεχτούμε την «ΥΨΗΛΗ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΜΑΣ» από τους προαιώνιους;;

    ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΑΦΕΣ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΘΟΥΜΕ ΑΛΛΑ «ΙΜΙΑ» ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΒΟΥΛΟΙ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ όπως ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΣΑΣ. ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΕΙΝΕΙ ΣΕ ΝΕΕΣ ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΕΣ «ΘΕΩΡΙΕΣ» ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

    ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΟΥΜΕ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΘΟΥΜΕ KAI ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΜΑΣ ΤΟ 1974, ΠΟΥ ΕΣΤΑΛΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΩΔΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "ΝΙΚΗ"!!!

    ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. …ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΑΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗ ΘΥΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΤΟ 1974. ΓΙΑΤΙ? ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ; ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΔΕΝ ΕΣΤΑΛΗΣΑΝ;

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗ ΔΙΑΤΑΓΗ; ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΩΣ Ή ΟΧΙ ΤΗΣ ΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΤΑΓΗΣ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ; ΟΧΙ.

    ΠΗΓΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥΣ ΚΙ ΕΠΕΣΑΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΙ ΟΣΟΙ ΓΥΡΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΓΥΡΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΞΩΘΗΣΑΤΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ, ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΡΑΨΑΤΕ.

    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΟΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΤΑΙ ΚΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΧΕΙ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕ ΤΟ "Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ". ΤΟ ΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΜΑΣ.

    ΔΩΣΑΤΕ ΒΟΡΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ, ΤΗ ΘΡΑΚΗ. ΓΙΑΤΙ;;; ΤΑ ΕΙΧΑΤΕ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΡΟΓΟΝΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟ; ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΤΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ.

    ΕΣΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ, ΤΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΤΕ, ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 1897;;; ΝΑΙ ΕΚΕΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΤΕ. ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ, ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΙΑΣ, ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ, ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. ΒΛΕΠΕΤΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΗ ΜΑΘΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ. ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΧΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΚΙΜΑΣΘΕΙ ΑΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ Ή ΟΧΙ. ΟΙ ΜΑΧΕΣ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΩΝ ΧΡΕΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΣΠΑΤΑΛΕΣ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΗΔΗ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟ, ΑΝΕΡΓΟ ΛΑΟ ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΤΟ 30ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ.

    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΙΣΩΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΛΕΒΕΝΤΗΣ - ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΑΛΙΣΜΕΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ. ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΦΤΑΙΞΕ, …ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ. ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΑΤΕ ΛΑΘΟΣ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΦΕΡΝΕΤΕ «ΔΙΟΡΘΩΤΕΣ» ΑΠΟ ΕΞΩ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΜΑΡΚΑΔΟΡΑΚΙ. ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΙ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ. Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ,Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΤΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ, ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΟΥ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΛΑΜΠΡΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΜΑΣ ΔΙΑΣΥΡΑΤΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΑΣ, ΚΟΠΡΙΤΕΣ, ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ, ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ και άλλα χαριτωμένα.

    ΣΤΕΙΛΑΤΕ 3 ΨΥΧΕΣ ΣΤΟ ΠΑΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΙ ΑΝΕΡΥΘΡΙΑΣΤΑ ΕΙΠΑΤΕ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ;;; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ Η ΥΠΟΚΛΙΣΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΞΩΛΕΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ.

    Με αυτό τον τρόπο απαξιώνετε τις Ένοπλες Δυνάμεις και δημιουργείτε αίσθημα ραγιαδισμού στον περήφανο και αξιοπρεπή Ελληνικό Λαό στον οποίο είναι υπόλογοι οι ένοπλοι αδελφοί μας, ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΜΟΝΟΝ.

    ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΤΕ ΣΤΟΝ ΕΣΧΑΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΛΕΘΡΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ, ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΑΛΛΟ ΣΚΟΠΟ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ. ΤΟ ΠΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟΠΑΘΗ, ΜΙΣΗΤΟ ΚΑΙ ΑΘΟΡΥΒΟ. ΤΗΝ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ!

    600 ΔΙΣ € ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΟΥΤΕ Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ, ΟΥΤΕ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, ΟΥΤΕ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΑΥΤΑ; ΗΡΘΕ ΤΟ ΣΙ ΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ;;;

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΣΒΑΛΕΤΕ ΚΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΝΑ ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΛΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙ Ή ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ. ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΟΥΛΕΨΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΤΕ;


    ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΑΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ, ΥΠΕΡΔΑΝΕΙΖΑΤΕ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 20 ΓΕΝΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ.

    ΜΑΣ ΣΥΡΑΤΕ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΥΡΩ {€} ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΤΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΙΜΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΑΤΕ.

    ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗ ΞΕΝΙΤΙΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ!!!

    ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΠΩΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΙΣΕΤΕ. ΕΙΣΤΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ. ΣΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ.

    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΝΑΥΣΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ. ΕΙΣΤΕ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ !!!

    ΩΣ ΕΔΩ!!! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!

    ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ

    ΤΡΟΙΚΑ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΝΤΟΠΙΟΥΣ και ΞΕΝΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ, ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

    ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΔΟΞΟ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ Η' ΕΚΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Ή ΓΗΣ ΜΑΣ. ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ. ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ.

    ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΔΟΞΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΨΩΝΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΓΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΡΙΣΚΟ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΤΟΥ. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ, ΟΠΟΥ ΟΤΑΝ ΣΤΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ , ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΓΕΝΝΑ ΕΝΑΝ ΚΑΝΑΡΗ, Ή ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΤΡΙΜΜΙΑ, ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΟΝ ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟ!!!

    Η ΕΛΛΑΔΑ, ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!

    ΑΛΛΑ ΤΟΥΤΗ ΕΔΩ Η ΓΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΘΑΜΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ. ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ, ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ.

    "Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία"

    ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ.

    ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

    ΖΗΤΩ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ - ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ - ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ

    "ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΦΕΔΡΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ" (ΚΕΕΔ)

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ αλλενάκι 04/02/2012 01:20:08

      Άψογοι...

    • Διδυμότειχο, Η ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΣΤΡΩΝ avatar
      Διδυμότειχο, Η ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΣΤΡΩΝ @ αλλενάκι 04/02/2012 02:34:01

      "Καταργήσατε κι αφοπλίσατε εν μια νυκτία τους Εθνοφύλακες ακρίτες και δώσατε «ζωτικό χώρο» και «αέρα» να κινούνται άνευ φόβου διάφοροι ύποπτοι και ξενοκίνητοι «ντελάληδες» που εγείρουν αξιώσεις σε περιοχές ευαίσθητες όπως η Θράκη κι η Μακεδονία. Ουσιαστικά ξεδοντιάσατε την πρώτη, ΝΑΙ την πρώτη γραμμή ανασχέσεως στις παρυφές της ΠΑΤΡΙΔΟΣ. "

      Θα συμφωνήσω απόλυτα!


      Ειδικά στη Θράκη μας έχει προκαλέσει τεράστιο πρόβλημα αυτή η παράλογη κίνηση!

    • ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΣ avatar
      ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΣ @ αλλενάκι 04/02/2012 07:38:00

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΥ ΣΟΥ. ΠΡΩΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ

    • βορειος avatar
      βορειος @ αλλενάκι 04/02/2012 13:07:02

      http://www.youtube.com/watch?v=v2wip1C63CM&feature=related

  27. ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΡΥΖΑΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΡΥΖΑΛΙΩΤΗΣ 04/02/2012 00:34:37

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΕΓΚΛΩΒΙΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΣΤΟ 100%
    diaswsielladas.blogspot.com
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΘΕΙΤΕ! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
    EMAIL:diaswsielladas@hotmail.com

  28. george avatar
    george 04/02/2012 00:49:57

    Η τρόικα θέλει τη φυσική εξόντωση των Ελλήνων και την υφαρπαγή όλου του πλούτου της χώρας (κυρίως ορυκτού).

    Εσύ Σαμαρά, θα κάνεις το πατριωτικό σου καθήκον αυτό το ΣΚ;

    Όσο για τα παπαγαλάκια που θέτουν το ψευτοδίλημμα της πτώχευσης, κανένα σοβαρότερο πρόβλημα δε θα έχουμε (από όσα έχουμε ήδη), αν διαχειρίζονται τις τύχες της Ελλάδας σοβαροί άνθρωποι.

    Αλίμονο αν οι αγωνιστές του 40 δεν πήγαιναν στην Πίνδο να πολεμήσουν γιατί φοβόντουσαν τις κακουχίες... Τόσο πολύ υπόδουλοι του χρήματος και της καλοπέρασης λοιπόν. Τέτοια υποτέλεια στους δυνάστες; Καμία εθνική συνείδηση; Κανένας ξεφτυλισμένος δε σκέφτεται τα παιδιά του σε τι χώρα θα μεγαλώσουν;

    Στη δραχμή δεν ξεκινάμε από το 0 και όποιος το λέει δεν ξέρει τι λέει. Στη χειρότερη ξεκινάμε από το ίδιο σημείο που μας αφήνει το μνημόνιο ΙΙ, ΙΙΙ δεν ξέρω ποιο σκατά είναι. Η ανεξαρτησία (π.χ.ε διαχείριση των δικών σου πετρελαίων προς ίδιον όφελος) και η δυνατότητα διαχείρισης του δικού σου νομίσματος μπορούν να αντισταθμίσουν κάθε μειονέκτημα της λύσης της δραχμής.

    Για μένα είναι ξεκάθαρο.

    Υ.Γ. Είναι επίσης πολύ πιθανόν οι φίλοι μας οι Ευρωπαίοι να εγκαταλείψουν το σκληρό πόκερ, όταν καταλάβουν ότι η στάση πληρωμών στο εξωτερικό δε μας φοβίζει.

  29. Πεζογράφος-Ποιητής-Αριδαία avatar
    Πεζογράφος-Ποιητής-Αριδαία 04/02/2012 00:50:22

    Προφανώς είμαστε ραντισμένοι μέ φάρμακο ισχυρής "δόσης προοδευτικού αναισθητικού" μέ επώδυνες τραγικές παρενέργειες γιά όλους τούς Έλληνες.- Πολύ εύστοχα επεσήμανε ο κύριος χάρυ κλύν ότι οι μισοέλληνες παραμένουν αποχαυνωμένοι μέ πρωτοφανή απάθεια εις βάρος της Πατρίδος μας διότι ενεργούν ατομικά μέ γνώμονα τό προσωπικό συμφέρον καί όχι τό συλλογικό.- Έχουμε επηρεασθεί αρνητικά από τόν ανδρεοπαπανδρεϊκό μακιαβελισμό πού αλοίωσε τίς συνειδήσεις μας καί βαδίζουμε σ' έναν γολγοθά από τούς τροϊκανούς εκβιαστές εν προκειμένω δίχως ίχνος αντίδρασης.- Εύλογα λοιπόν τίθεται τό εξής ερώτημα μήπως ξεχάσαμε τήν Ιστορία μας ; καί καταντήσαμε έρμαια τών οικονομικών μας δυναστών ; σέ μιά χώρα χωρίς προοπτικές ; αναμένοντας τήν περιβόητη λαλίστατη ανάπτυξη μετά τήν πάροδο μιάς 20ετίας ; είναι ποτέ δυνατόν ;

  30. ΕΥΛΟΧΟΣ avatar
    ΕΥΛΟΧΟΣ 04/02/2012 01:07:16

    Φίλοι μου, οι ΝΑΖΙ μπήκαν πλέον στην Ιερή Πόλη μας. Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ μαζί με ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ κυβερνητικούς αξιωματούχους συνθλίβει καθημερινώς τους Έλληνες Πολίτες. Ο "φασίστας" ΜΕΤΑΞΑΣ είπε το ΟΧΙ. Τα πράσινα "προοδευτικά" ανθρωπάρια είπαν το ΝΑΙ. Πλέον εάν δεν γίνουν εκλογές άμεσα να ξεκουμπιστούν όλοι οι παραπάνω και να πεταχθούν στον πολιτικό κλίβανο, δεν ξέρω τι θα μας ξημερώσει... Αναμένουμε από τις πραγματικές πατριωτικές δυνάμεις να πράξουν το καθήκον τους. Και εμείς θα βάλουμε πλάτη.

  31. tom avatar
    tom 04/02/2012 01:09:33

    ''Το σενάριο της χρεοκοπίας αναμφίβολα είναι δραματικό, και κανείς δε θα ήθελε να φανταστεί τι θα γίνει στην Ελλάδα όταν δεν έχουν να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις, νοσοκομεία, σχολεία και άλλα πολλά.''

    Αυτο απο που προκυπτει μην παραπληροφορειται τον κοσμο

  32. Ταραχή avatar
    Ταραχή 04/02/2012 01:30:21

    Έλληνες σε σας μιλάω.Αφήστε τα πληκτρολόγια και βγείτε στους δρόμους.Μόνο έτσι έχετε κάποια ελπίδα.Αν περιμένετε από Παπαδήμους Παπανδρέου Σαμαράδες και Καρατζαφέρηδες να σας σώσουν καληνύχτα.Καληνύχτα σε μια νύχτα βαθειά κι ατέλειωτη. Αυτοί όλοι στο τέλος θα φύγουν εκτός Ελλάδος και θα σας αφήσουν μόνο κατοχή φτώχεια και χρέος.

    • Leonidas avatar
      Leonidas @ Ταραχή 04/02/2012 03:12:42

      +1000000!
      Ο ελληνικός λαός πρέπει να βγεί στους δρόμους, να αντιδράσει!
      Θα σωθούμε μόνοι μας - δυστυχώς, οι ''σωτήρες'' αποδείχτηκαν ''βαλτοί''!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ταραχή 04/02/2012 08:29:42

      Άντε και βγήκαμε....και? Το θέμα είναι την Κυριακή των εκλογών να σηκωθούμε από τους καναπέδες μας και από κει και πέρα να είμαστε διαρκώς όρθιοι για ΔΟΥΛΕΙΑ! Τα πανηγυρτζίδικα σούρτα φέρτα πεθάνανε.

  33. Ιξίων avatar
    Ιξίων 04/02/2012 01:36:17

    Αύριο θα φανεί ποιός φοράει παντελόνια.
    Αύριο θα φανεί ποιός είναι Έλληνας.
    Ήρθε επιτέλους η μέρα για το μεγάλο ξεβράκωμα.
    Θυμίζω μόνο πως στην ιστορία έμεινε και ο Λεωνίδας , και ο
    Εφιάλτης. Για ποιούς λόγους ο ένας , και για ποιούς ο άλλος όμως ;
    Λέω επίσης και στη Συγγρού πως ήδη κάποιος παλιός τους
    συνάδελφος κατά δήλωσή του καλλειεργεί σαλιγκάρια ...
    Δεν πάει άλλο.

  34. blue nile avatar
    blue nile 04/02/2012 01:51:56

    Όσο διαβάζω τις αναρτήσεις των τελευταίων ημερών τόσο πολύ πείθομαι ότι πέρα από το ορθόν των αναλύσεων έχουν ως παράλληλο στόχο την προετοιμασία των φιλοσαμαρικών για την διαφαινόμενη συμφωνία του Σαμαρά στα νέα μέτρα. Μπορώ να αντιληφθώ ότι η κατάσταση είναι ιδιαίτερα κρίσιμη και δεν χάνω την εμπιστοσύνη μου στην φιλοπατρία, τις ικανότητες και το φιλότιμο του Αντώνη.
    Όμως οι Συμπληγάδες που αντιμετωπίζει είναι εφιαλτικές.
    1ον) Δεν είναι πρωθυπουργός για να προσπαθήσει να επανεκινήσει την οικονομία.
    2ον) Αν συμφωνήσει στα επαχθή μέτρα που με εκβιαστικό τρόπο επιβάλονται, από τη μία χάνει πολύτιμο έδαφος στην διεκδίκηση της αυτοδυναμίας από την άλλη ακόμα κι αν εκλεγεί θα έχει ήδη προκαταβολικά δεσμευτεί.
    3) Η μόνη δυνατή λύση, όχι χωρίς κόστος αλλά εδώ που φτάσαμε τίποτα δεν είναι ανώδυνο, είναι η στάση πληρωμών. Εντός ευρώ. Είναι ανώφελο να πάρουμε κι άλλο δάνειο που δεν θα μπορούμε να το ξεπληρώσουμε και θα οδηγηθούμε σε τρεις-τέσσερις μήνες και σε άλλα μέτρα, αν δεν έχει επέλθει μέχρι τότε η τελική διάλυση. Έτσι και αλλιώς τα νέα δάνεια που θα μας χορηγηθούν θα αποπληρώσουν στην ολοκληρία τους παλαιότερα δάνεια οπότε ο βρεγμένος την βροχή δεν τη φοβάται. Πρέπει ότι και να γίνει να πάμε σε πρωτογενώς ισοσκελισμένους ή πλεονασματικούς προυπολογισμούς
    Το πρόβλημα με αυτή την λύση είναι ότι κανείς δε μπορεί να την ξεστομίσει χωρίς να δεχτεί λυσσαλέα επίθεση από τα μνημονιακά κόμματα και τα ΜΜΕ που τον στηρίζουν.
    Όμως δεν πάει άλλο. Το χειρότερο που μπορούμε να ζήσουμε είναι αυτό που ζούμε τώρα. Η αναμονή του τέλους που επιφέρουν οι έξωθεν επιβαλόμενες αναποτελεσματικές λύσεις έχει διαλύσει την πραγματική οικονομία και βυθίζει σε απίστευτο μαγγανοπήγαδο τη χώρα. Με όλα αυτά που γίνονται το τέλος γίνεται απλά πιο φρικιαστικό.
    Ελπίζω ότι ο Σαμαράς θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Ήδη έχει κάνει πολλά. Καλή του και καλή μας τύχη αυτές τις δύσκολες στιγμές.

  35. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 04/02/2012 02:24:00

    Ἄν πεῖτε ὈΧΙ κ. Σαμαρᾶ, ὅλοι οἱ Ἕλληνες θά βγοῦν ἔξω ἀπό τά σπίτια τους κρατῶντας τήν Γαλανόλευκη, πανηγυρίζοντας τό ὈΧΙ τοῦ 2012!

  36. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 04/02/2012 02:43:02

    Τον πούλο όλοι!!!!!!
    ΕΞΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!
    Καθε φορα ετσι μας εκβιαζουνε.....
    Να κοψουμε τους συμβουλους και τα ξενα δικηγορικα γραφεια.....
    και τους μισθους των βουλευταδων κ προεδρων.....
    κι ίσως ετσι εξοικονομηθουν λιγα χρηματα.
    Αλλωστε πάντα μπορούμε να γυρισουμε στη δραχμη και να τυπωσουμε χρηματα...
    κι απο κει και περα θα τη βρουμε την άκρη πιστεύω!!
    τι στο καλό, οικοπεδο με θεα στη γωνια είμαστε, με τις χιλιες ομορφιές κ νοστιμιες κι άλλες τόσες "γεωστρατηγικές", κ να ξεπουληθουμε έτσι επειδή το θελε ο γιωργακης κι ολοι οι παρατρεχαμενοι ευρωπαιστες???
    γαμω την τρελλα μου!

  37. Απορία avatar
    Απορία 04/02/2012 03:07:53

    "Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Νίκος Απέργης καθώς έχασε τη μάχη που έδινε με τον καρκίνο τον τελευταίο καιρό. Ο Νίκος Απέργης υπηρέτησε για πολλά χρόνια ως πολιτευόμενος στον δήμο Αθηναίων.Ο Νίκος Απέργης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1947. Σπούδασε Θέατρο στην Ανώτερη δραματική σχολή του Εθνικού θεάτρου και ασχολήθηκε επαγγελματικά στο θέατρο, το ραδιόφωνο την τηλεόραση και τον κνηματογράφο. Βραβεύτηκε, ως συγγραφέας, για το θεατρικό έργο του οι «Σφουγγαράδες»"

  38. κώστας avatar
    κώστας 04/02/2012 05:37:33

    Διαβάζω κάποια σχόλια στα οποία υπάρχει η επιχειρηματολογία ότι αν ειπωθεί ένα "όχι" στο κουστούμι που μας ράβουν κάθε τρεις και λίγο, η εναλλακτική είναι η επιστροφή στη δραχμή. Από πού κι ως πού αγαπητοί συνάγετε αυτό το συμπέρασμα; Ποιος αρχηγός κράτους (αφήστε στην άκρη τα παπαγαλάκια) αναφέρεται σε τέτοια προοπτική; Οι θεσμικοί (Γιούνκερ κ.λπ.) όχι μόνο δεν λένε για δραχμή αλλά σχεδόν μας απαγορεύουν να το σκεφτούμε καν!
    Η χώρα δεν ζητάει επιστροφή στη δραχμή. Η χώρα ζητάει αξιοπιστία και σοβαρότητα για μέτρα που υφίσταται ο λαός της και τα οποία αποδεικνύονται φούσκες που πληρώνει ο Έλληνας με το αίμα του, στην κυριολεξία.
    Εδώ έχουμε προσκυνημένους "διαπραγματευτές" που λένε "ναι σε όλα" δίνοντας το δικαίωμα και το πάτημα στον κάθε τυχάρπαστο Πόλσεν να λέει ότι εμείς δεν εφαρμόζουμε σωστά τις μ...ίες που πετάει στο τραπέζι.
    Ο Σαμαράς σωστά στήριξε αυτό τον θίασο που λέγεται κυβέρνηση με το τεράστιο ρίσκο να θεωρηθεί -εύλογα- μέρος του τσίρκου. Είναι θεσμικός, έτσι πρέπει να παίξει. Ακόμη και να υποχωρεί. Όμως όλοι οφείλουν να σκεφτούν τις αντοχές της ελληνικής κοινωνίας και το ενδεχόμενο ανάφλεξης.
    Από την άλλη πλευρά, η τρόικα τραβάει το σκοινί απερίσκεπτα. Και εδώ τίθεται θέμα όχι πλέον κόκκινων γραμμών και κουραφέξαλα· το παιγνίδι χοντραίνει πέρα από μισθούς. Δεν είναι δυνατόν να ψηφίσει βουλή χώρας ότι της απαγορεύεται να κηρύξει στάση πληρωμών οποτεδήποτε στο μέλλον! Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει στη γερμανική βουλή υπουργός ελλάδας! Αρκετά πλέον με τους φασίστες. Αν θέλουν κάτι τέτοιο τότε η μόνη λογική απάντηση είναι να δεσμευτούν σε μέτρα ανάπτυξης τώρα. Έτσι κι αλλιώς, με τη νέα δανειακή σύμβαση ό,τι χρήμα παίρνει η χώρα θα πηγαίνει αποκλειστικά, 100% στην εξυπηρέτηση χρέους. Τέρμα δηλαδή το παραμύθι των μισθών και συντάξεων που υποτίθεται πλήρωνε η χώρα με τα προηγούμενα δάνεια. Οπότε, τι είχαμε τι χάσαμε. Ή ανάπτυξη ή κοινωνική έκρηξη. Αυτό είναι το δίλημμα και σ' αυτό πρέπει να απαντήσει η τρόικα. Ο Σαμαράς οφείλει να το θέσει ως συνετός πολιτικός, να το υποστηρίξει και να μην κουνηθεί απ' αυτή τη θέση. Και αν υπονομευτεί να σηκωθεί να φύγει μακρυά από τους γονατισμένους. Διότι αν παραμείνει στο κάδρο και χαθεί και αυτή η εναλλακτική για τον κόσμο, δεν νομίζω ότι θα αποφύγουμε την γενικευμένη εξέγερση. Και τα γράφω αυτά όχι ως νεοδημοκράτης που δεν είμαι άλλωστε αλλά ως πατριώτης που θέλω να πιστεύω ότι είμαι.

  39. sceptic avatar
    sceptic 04/02/2012 07:37:01

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ....ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΑΤΟΚΑΝΑΠΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ...ΤΗΝ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΩ ΤΡΟΙΚΑ....

  40. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 04/02/2012 08:23:01

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

    ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ, ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ :

    Η συνέλευση των ποντικών - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ
    http://www.youtube.com/watch?v=3gkqNvx-RwQ

  41. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 04/02/2012 08:31:50

    "Το μεγάλο δίλημμα είναι πλέον ένα που βάζουν στο τραπέζι οι ξένοι δυνάστες μας: Είτε συμφωνείτε με το νέο Μνημόνιο και παίρνετε το δάνειο, είτε σας αφήνουμε και χρεοκοπείτε μέχρι το Μάρτιο."
    Ωραία λοιπόν, με € ή με ΔΡΧ ?
    Μιλήστε καθαρά στον λαό, διαβλέπω μαύρη προπαγάνδα για να πούμε "ας γίνει ότι νάναι για να τελειώνει το μαρτύριο", το σχέδιο προχωράει από ΟΛΟΥΣ !

  42. AFRIKANOS avatar
    AFRIKANOS 04/02/2012 08:39:39

    Αν όλοι οι κλέφτες ,τόσα χρόνια φαγοπότι ,ήταν φυλακή τώρα αλλιώς θα ήταν τα πράγματα.... Ο Κ.Καραμανλής έχασε την ευκαιρία να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους ηγέτες όλων των εποχών στην μεταπολίτευση. Τώρα δεν θα είχαμε κανέναν από αυτούς εδώ,αν ήταν φυλακή τα πράσινο-λαμόγια. Η μετερυθμηση της κρίσης θα ήταν ομαλή.

    Στην Αφρική για πάντα

  43. franc avatar
    franc 04/02/2012 08:58:36

    Οταν ο αντίπαλος σε εξωθεί στο να κάνεις μόνος σου τη μοιραία κίνηση, αυτό σημαίνει δύο πράγματα : 1. Δεν μπορεί να την κάνει αυτός.
    2. Αν την κάνεις μόνος σου κερδίζει αυτός και χάνεις εσύ.
    Όσες υπογραφες κι αν βάλουμε με το πιστόλι της Τρόικας στόν κρόταφό μας ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ.
    Οταν είσαι ολίγον έγκυος, με την έστω εκβιασμένη συγκατάθεσή σου, δεν έχεις παρά να συνεχίσεις και να είσαι πλήρως έγκυος, και να περιμένεις την ελευθερία σου μέσω του επώδυνουνου τοκετού...
    ΑΝ ΔΕΝ ΧΡΕΟΚΩΠΗΣΕΙ ΠΡΩΤΑ Η ΙΤΑΛΙΑ, Θα είμαστε βλάκες μετά απ' όσα πάθαμε ως εδώ, να βγούμε μπροστά και να χρεωκοπήσουμε πρώτοι. ΑΝ ΣΩΘΕΙ Η ΙΤΑΛΙΑ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙς ΣΕ 5 ΛΕΠΤΑ.
    Ηρωες μπορούμε να γίνουμε και σε ένα εξάμηνο. Δεν θα χάσουμε τον ηρωισμό μας περιμένοντας μερικούς μήνες ακόμα.
    Το χρέος έτσι κι αλλοιώς όλοι ξέρουν οτι με "φουσκωμένα" χρήματα δημιουργήθηκε και είναι ΑΔΥΝΑΤΟ ΣΤΟΝ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ να το εξοφλήσει με πραγματικό χρήμα.
    Ψυχραιμία αδέλφια.

  44. Stefanos Rallis avatar
    Stefanos Rallis 04/02/2012 10:06:56

    Ως προς το ψωμί, την οικονομίαν, παραλάβαμεν το εθνικόν εισόδημα εις τα 565 δολλάρια, και παραδώσαμε την διαχείρισιν της εξουσίας όταν ανετράπημεν εις 1.100.
    Παραλάβαμεν τον προϋπολογισμόν της χώρας εις το ύψος των 29 δισεκατομμυρίων και παραδώσαμεν την αρχήν, με τον προϋπολογισμόν της χώρας εις 109 δισεκατομμύρια.
    Παραλάβαμεν το συναλλαγματικόν απόθεμα της χώρας εις τα 200 εκατομμύρια δολλάρια και το παραδώσαμεν εις τον ένα δισεκατομμύριον πεντήκοντα εκατομμύρια δολλάρια.

    Θα είχα την δυνατότητα να δώσω και άλλα τινά στοιχεία εις ό,τι αφορά την οικονομικήν ανάπτυξιν την οποίαν επέτυχεν η «επάρατος τυραννία με την αλλοπρόσαλον πολιτικήν εις τον οικονομικόν τομέα, την οποίαν ηκολούθησεν», κατά τους χαρακτηρισμούς οι οποίοι δίδονται σήμερον εις ότι αφορά την προσπάθειάν μας.
    Δεν το πράττω, διότι δεν νομίζω ότι χρειάζεται διά τον Ελληνικόν λαόν και υμάς, διότι το γνωρίζετε, δεν το πράττω ακόμη διά να μην θεωρηθή ότι εκμεταλλεύομαι μετά δεκαέξ μήνας σιωπής το βήμα τούτο ίνα πολιτικολογήσω, αναφερόμενος προς το σεβαστόν δικαστήριόν σας.

    Παιδεία! Δύο δισεκατομμύρια τετρακόσια εκατομμύρια ήσαν αι δαπάναι του προϋπολογισμού υπέρ της παιδείας όταν αναλάβομεν την αρχήν. Και παραδώσαμεν κονδύλιον εγγεγραμμένον εις τον προϋπολογισμόν ύψους 15 δισεκατομμυρίων.
    Εξακόσιες είκοσι επτά ήσαν αι θέσεις των λειτουργών της ανωτάτης παιδείας, διότι δεν θα αναφερθώ εις την γενικήν, και ανεπτύξαμεν τας καθηγητικάς έδρας εις τον αριθμόν των εννεακοσίων εβδομήκοντα περίπου.
    Δύο χιλιάδες εξακόσιοι ήσαν οι προβλεπόμενοι βοηθοί Καθηγητών, ως βοηθητικόν εκπαιδευτικόν προσωπικόν εις τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, και όταν παραδώσαμεν την αρχήν αι νομοθετημέναι θέσεις ανήρχοντο εις έξι χιλιάδας επτακοσίας, εάν δεν με απατά η μνήμη, εξ αυτών δε είχε κατορθωθεί να συμπληρωθούν περί τας τέσσερεις χιλιάδας οκτακοσίας.
    Εδιπλασιάσαμε τας δυναμένας να προσφερθώσι υπηρεσίας εκ μέρους των φοιτητικών λεσχών, εβελτιώσαμε το φοιτητικόν συσσίτιον. Εχορηγήσαμεν τα φοιτητικά δάνεια.
    Εχορηγήσαμε δωρεάν τα συγγράματα προς τους φοιτητάς. Εν πάση δε περιπτώσει ολοκληρώσαμε την έννοιαν εις την πραγματικήν μορφήν της δωρεάν παιδείας εις τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Ταύτα μόνον εν αντιπαραθέσει προς το τμήμα του συνθήματος παιδεία.

  45. airman avatar
    airman 04/02/2012 10:31:55

    Εδώ που μας έφτασαν ένα είναι το μήνυμα που πρέπει να δωθεί: ''Δεν φοβούνται οι φτωχοί''. Ένα είναι το σύνθημα που πρέπει να ακουστεί: ''Όλοι μαζί, η Ελλάδα να σωθεί''. Μπροστά για την ΕΛΛΑΔΑ! ΤΩΡΑ!

  46. siakkas avatar
    siakkas 04/02/2012 11:51:26

    Ας μου εξηγήσει παρακαλώ κάποιος εάν στα πλαίσια γενοκτονίας ενός λαού υπό light μορφή δεν περιλαμβάνοντε τα μέτρα που ζητούν οι "έτεροι".
    Ας μου εξηγήσει κανείς περισπούδαστος εάν δεν είμαστε το αποτέλεσμα της θεωρίας του οικονομικού δαρβινισμού.
    Πως να αποκαλέσεις κάποιον που συμφωνεί στα παραπάνω μέτρα στα πλαίσια της καλοζωούλας του 60% απο το 100% της οικονομικής ευμάρειας που είχε δόλια ή τίμια δεν έχει σημασία εκτός απο τσιράκι, χαφιέ, δωσίλογο οικονομικών δολοφόνων.
    Και μιά ζωή που χάνετε στα πλαίσια του "μαζέματος" της υγείας είναι έγκλημα.
    Και ένα ακόμα σχολείο που θα κλείσει στα πλαίσια του οικονομικού "μαζέματος" της παιδείας είναι έγκλημα.
    Αλήθεια κ.Διαμαντοπούλου!
    Στα πλαίσια του κορεσμού των φυλακών θα προτείνετε τα νεόδμητα σχολεία που κλείσατε να μετατραπούν σε φυλακές;
    Αλήθεια κύριοι υπεύθυνοι της παιδείας η Ελλάδα είναι τα μεγάλα αστικά κέντρα ή τα χιλιάδες μικρά νησάκια και τα πάμπολλα μικρά ορεινά χωριά;
    Γιατί δεν ανακοινώνετε τα στοιχεία της σχολικής διαρροής από δημοτικό σε γυμνάσιο και γυμνάσιο σε λύκειο;
    Θέλουν μια αγράμματη νέα γενιά πειθήνια στης ορέξεις τους και στο μηνιάτικο των 200ευρώ.
    Ποια η διαφορά της εξόντωσης των παιδιών στο Μπεσλάν απο Τσετσένους εξτρεμιστές απο αυτό που κάνετε εσείς όλοι: δοτέ πρωθυπουργέ ελληνόφωνοι βουλευτές μέχρι και τελευταίε παπαγάλε δημοσιογραφίσκε;
    Να σας θυμίσω όλους εσάς την μία και μοναδική ομοιότητα που θα είναι και το τέλος σας.
    Στο Μπεσλάν υπήρχε ένας Ελληνορώσος Δάσκαλος που προτίμησε να περάσει στην πλευρά των Αθανάτων και να μείνει στην εκτέλεση μαζί με τα παιδιά παρά να ελευθερωθεί μόνος του.
    Στα ορεινά χωριά της Αρκαδίας και αλλού οι νεοδιόριστοι Δάσκαλοι των 600ευρώ σιτίζονται εν μέρη απο τις προσφορές των κατοίκων.
    Η αξιολόγηση των δασκάλων και καθηγητών είναι οι ίδιοι οι μαθητές τους.
    Ποιος μαθητής-τρια θέλει την εξαθλίωση της οικογένειάς του και του δασκάλου του;
    Αν δεν κατάφεραν να σας διώξουν οι μεγάλοι θα σας διώξουν τα παιδιά! Και σύντομα μάλιστα οι μέρες σας είναι μετρημένες.
    Είσαστε 2% και είμαστε 98%
    Τι θα κάνετε θα βγάλετε όπλα;

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ siakkas 04/02/2012 13:43:52

      Αγαπητέ,
      έτσι είναι. Ακριβώς έτσι είναι.
      Όμως, το μέλλον δεν είναι μαύρο μόνο για εμάς τους Έλληνες.
      Για όλη την Ευρώπη είναι μαύρο κι άραχνο.
      Απλώς η Κ. και Β. Ευρώπης του δυτικού τομέα της ΕΕ καταφέρνει να αντιμετωπίσει τη βία της ιστορίας, δηλ. της προσαρμογής στους ανθρωποφάγους όρους της παγκοσμιοποίησης με μεθοδικότητα και λιγότερες θυσίες.

      • siakkas avatar
        siakkas @ Μανιάτης 04/02/2012 14:36:56

        Δεν ξέρω!
        ή αυτοί είναι μαλωμένοι με την λογική αλλά έχουν αναμμένες τις μηχανές στα ελικόπτερα..
        ή εμείς θέλουμε μια σπίθα για να ανάψει η ιερή τρέλα της αξιοπρέπειας.
        Αύριο στην συνάντηση θα ΔΕΊΞΕΙ.
        υ.γ.
        Τους μεγάλους τους σταματάς, τα παιδιά όταν τα πειράξουν σταματάνε οι μεγάλοι;
        και ο νοών νοείτω.

  47. ΚΑΤΕΡΙΝΑ avatar
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ 04/02/2012 11:56:54

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
    ΑΝΤΩΝΗ ΜΗ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΠΑΡΑΣΕΡΝΕΙ ΣΕ ΠΑΓΙΔΑ!!!
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΣΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕΤΡΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΝΔ!!!

  48. the mechanic avatar
    the mechanic 04/02/2012 12:04:33

    Όποιος από τους πολιτικούς μας φοράει παντελόνια, ας πει στη τρόικα να πάει να κουρευτεί. Οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν να φοράνε φουστάνια. Έλεος, μας έπρηξαν και αυτοί και η τρόικα.

  49. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 04/02/2012 12:22:01

    Aναβλήθηκε για αύριο η σύσκεψη...!
    Αντώνη μην υποχωρήσεις σε τίποτα. Κανένα υφεσιακό μέτρο αντίθετο με τα συμφέροντα της χώρας μη δεχθείς. Πρότεινέ τους τα μέτρα ισοδύναμου αποτελέσματος, ξεκαθάρισε πως οι εκβιασμοί δεν περνάνε και αν ο προκλητικός και αρχιδειλός Παπαδήμος υπαινιχτεί παραίτηση , κάνε την σύσκεψη π.....να.
    Πες του ,εκεί, να γραφτεί στα πρακτικά πως λειτουργεί ως δούρειος ίππος της Τρόικα και αποχώρησε από την σύσκεψη και πως η συμπεριφορά του και οι απειλές απάδουν πρωθυπουργού που στηρίζεται από 3 κόμματα. Σύγκελειση κοινοβουλευτικής ομάδας, Κεντρικής Επιτροπής, συνέντευξη τύπου και επιστολές σε πρωθυπουργούς και αρχηγούς αντιπολίτευσης της ΕΕ, σε ΗΠΑ και Ρωσσία.
    Και εκλογές μετά για να τους λιώσουμε. Το επόμενο ομόλογο λείγει στις 15/3. Καιρό έχει η χώρα. Το θέμα είναι να μην υπογράψουμε εθελόδουλοι τον αργό υφεσιακό μας θάνατο, όπως θέλουν οι εραστές της αποτυχίας του μνημονίου.

  50. Αποστολης avatar
    Αποστολης 04/02/2012 12:28:49

    Αντωνη μην τους κανεις το χατηρι.
    Η θα εισαι ο ηγετης της χωρας για 2-3 τετραετίες με ανετη πλειοψηφια η θα σβησεις πριν την καλπη για χαρη των πασοκων!
    Πηγαινε σε εκλογες τωρα!!!
    Ο αγνος κοσμος της ΝΔ περιμενει απο σενα αντισταση.
    Μην τους διωξεις απο το κομμα.
    Μην συναινεις στο εγκλημα!!!

  51. rocco avatar
    rocco 04/02/2012 13:07:42

    Ακόμα να καταλάβουμε ότι βρισκόμαστε σε πόλεμο.
    Υπάρχουν κράτοι που τα τελευταία χρόνια είναι υπεύθυνα για χιλιάδες - εκατομμύρια νεκρούς ανθρώπους , όμως τελικά ή δεν έχουν πληρώσει καθόλου ή έχουν πληρώσει ελάχιστα για το κακό που έπραξαν. Εμείς γιατί πρέπει να πληρώσουμε και ταυτόχρονα να καταστρέψουμε την πατρίδα μας.
    Είμαστε τελικά πραγματικοί απόγονοι των Ελλήνων , γιατί αν είμαστε κάτι θα έπρεπε να κάνουμε.

  52. νεφέλη avatar
    νεφέλη 04/02/2012 13:27:54

    Γνωστός τρόπος για να σε εξωθήσει σε χωρισμό ο ...δεσμός σου,
    είναι να ξεπεράσει τις κόκκινες γραμμές της αξιοπρέπειάς σου.
    Αυτές τις κόκκινες γράμμές τις ξέρει καλά εξ αρχής...
    κι όταν τις ξεπερνά... γνωρίζει καλύτερα, ότι,

    ...όπου ο εγωισμός κι ο χωρισμός!

  53. Asxetos avatar
    Asxetos 04/02/2012 14:06:37

    Το ότι έχουμε τους περισσότερος εκπαιδευτικούς στην Ευρώπη σε αναλογία πληθυσμού και όλες οι οικογένειες επιβαρύνονται με φροντιστήρια είναι λεπτομέρεια μάλλον για κάποιους. Το οτι δεν δουλεουν ουτε 20 ωρες την εβδομαδα ειναι δημοκρατικη κατακτηση. Η το να έχεις μια στρατιά στη Λάρισα είναι σπουδαία αμυντική θωρακιση. Όλα αυτά τα στρατόπεδα στην Αττική είναι ζωτικά για την άμυνα της χώρας. Ξυπνηστε. Η τροικα θέλει να διασφάλιση τα λεφτά της και καλά κάνει. Δυο χρόνια ο gap κοροιδευε εμας και τους ξενους και αγαπημένος σας Αντώνης μιλούσε σαν τον Τσίπρα. Ένας είναι ο εχθρός η απίστευτη ανεπάρκεια των κυβερνώντων διαχρονικά. Όλα τα αλλά είναι φτηνά λόγια.

    • siakkas avatar
      siakkas @ Asxetos 04/02/2012 15:35:58

      Το ότι έχεις το μεγαλύτερο νησιωτικό σύμπλεγμα στην Ευρώπη με κατοικήσιμα νησιά είναι φλέγμα;
      Το ότι έχεις τους μεγαλύτερους κατοικήσιμους ορεινούς όγκους στην Ευρώπη είναι μαζοχισμός;
      Τα ολιγομελή σχολεία σε αυτές τις περιοχές πρέπει να έχουν
      ΕΝΑΝ εργαζόμενο ανά σπίτι;
      ΕΝΑΝ γιατρό ανά βουνό;
      ΕΝΑΝ καθηγητή ανά νησί;
      Κ ΕΝΑ ΝΕΡΌ ΚΥΡΑ ΒΑΓΓΕΛΙΏ;
      Οσο για το ωράριο θα σου υπενθυμίσω την ψυχική ισορροπία απο την οποία πρέπει να διακατέχετε ο εκπαιδευτικός κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας μάθησης του γνωστικού περιεχομένου καθώς και την προετοιμασία στο σπίτι μέσω σχεδίου μαθήματος.
      Και αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει σύμφωνα με το άρθρο 8 και τις 16 παραγράφους του συντάγματος την γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη του ατόμου.
      Εάν η πραγματοποίηση της παραπάνω διαδικασίας απαξιώνετε απο ορισμένους εκπαιδευτικούς συντελείτε η απαξίωση και απο την ανενεργή δράση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων έκαστου σχολείου όπου οι ίδιοι οι γονείς λειτουργούν απαξιωτικά ώς προς τον δημόσιο φορέα μάθησης των παιδιών είτε με την οικονομική παροχή προς αυτά ιδιαίτερων μαθημάτων είτε ως πάρκινγκ ανθρωπίνων ψυχών.
      Προτού κάνεις οποιοδήποτε σχόλιο θα σου υπενθυμίσω και πάλι ότι η απελευθέρωση και ανεξαρτησία αυτής της χώρας ξεκίνησε από τα πλοιάρια των μπουρλοτιέρηδων ναυτικών, κρυμμένοι πίσω σ αυτά τα νησάκια για να αντιμετωπίσουν τις τουρκικές ναυαρχίδες ναι αυτά που ήθελε να βγάλει προς πώληση ο Μητσοτάκης, καθώς και τους αγωνιστές που σκοτώθηκαν σε αυτούς τους ορεινούς όγκους για να απολαμβάνεις εσύ την ακροτελεύτια ελευθερία σου γράφοντας @*@ στον υπολογιστή σου.

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ Asxetos 04/02/2012 15:45:58

      @ Asxete

      Πες τα χρυσοστομε μας εχουν πρηξει με τους καημενους δασκαλους
      και τους ΔΥ αδιαφορωντας προκλητικα για των υπολοιπο λαο
      που πειναει για να τρωνε οι ΔΥ μεσω των δανειων που ΄΄εξασφαλιζει''
      η κυβερνηση .
      Οι ΔΥ αγαπητε ειναι ο στρατος κατοχης της χωρας που αδηφαγα
      καταβροχθιζει τα παντα εξαθλιωνοντας τον υπολοιπο λαο μεσω φορων
      τεβε κλπ
      Τα υπολοιπα ειναι αμπελοφιλοσοφιες, απαιτει ο τεμπελχανας του δημοσιου να ''κοψει ο Βορρας χρημα '' για να συνεχιζει να τρωει αυτος.
      Σωπα ρε μεγαλε , το αλλο με τον τοτο το ξερεις;

      • siakkas avatar
        siakkas @ λαλακης 04/02/2012 16:56:46

        Ουδείς δυστυχέστερος του εγκλωβισμένου περί κοινωνικού αυτοματισμού και δη λαλακης

  54. ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ 04/02/2012 14:06:41

    Η επανάληψη της Ιστορίας σαν φάρσα.
    Να έχουν το θράσος να ομιλούν για δήθεν αξιολόγηση και απόλυση οι καθεστωτικοί εκείνοι κύριοι,οι οποίοι αρνήθηκαν μετά βδελυγμίας κάθε αξιολόγηση και διέλυσαν τα σχολεία με τις καταλήψεις, εξωθώντας με το αζημίωτο, τους γονείς στην ιδιωτική εκπαίδευση και τη παραπαιδεία.
    Μέχρι εδώ όμως, αν νομίζει ο κάθε αμόρφωτος οδοντοτεχνίτης των Εξαρχείων ότι θα εξαλείψει(έχοντας μακροχρόνια κακοποιήσει) την Ελληνική Γλώσσα, διορίζοντας για τούτο στο δημόσιο σχολείο την κάθε Ρεπούση, (με βαθμό εισαγωγής στο πανεπιστήμιο το 8),σφάλλει.
    Η κατακραυγή θα είναι τέτοια που δεν θα ξέρουν που να κρυφτούν.
    Υπενθυμίζω ότι σε κάθε δίκαιο σύστημα η αξιολόγηση ξεκινά απο την κορυφή, τους αξιολογούντες ,και ακολούθως επεκτείνεται στις κατώτερες βαθμίδες.

  55. spiros avatar
    spiros 04/02/2012 14:16:45

    Α.Σ. Επίθεση. Φτάνει πια να ακούμε τα ανθρωπάκια όλα είναι ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΑ .... Είναι φωνή απόγνωσης και αγανάκτησης: "Αποθανέτω μεθ εμού οι αλλόθρησκοι"

  56. dosilhthos avatar
    dosilhthos 04/02/2012 14:33:04

    η τροϊκα απλα θελει να δειξει οτι ο κ. Σαμαράς ειναι ομοιος με τους αλλους..( αν υπογραψει)οποτε δεν εχει σχεσει και δεν υπαρχει διλημμα πασοκ η Ν.Δ...οποτε κρατουν τον παπαδημο υποστηριζομενοι απο το πασοκ κια ουτε γατα ουτε ζημια... Αντωνη...γερά με τσαμπουκα...ο λαός ειναι μαζι σου...απλα κενει την κινηση ρουά ματ με πυργο στο ζ 7.

  57. Makedon avatar
    Makedon 04/02/2012 14:51:52

    Δυστυχία σου Ελλάς με τα τέκνα που γεννάς
    Ω Ελλάς ηρώων χώρα τι γαϊδάρους βγάζεις τώρα

  58. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/02/2012 17:38:26

    Οι άστεγοι άρχισαν να καταφεύγουν στο... αεροδρόμιο για να κοιμηθούν, αποκαλύπτει σήμερα ο "Ελεύθερος Τύπος". Δεν είναι ρακένδυτοι, κοιμούνται στα καθίσματα του αεροδρομίου, προσπαθούν να αναμειγνύονται με επιβάτες που έχουν ξεμείνει (λόγω εκεί καθυστέρησης κάποιας πτήσης) για να μη γίνουν αντιληπτοί από τους σεκιούριτυ, ενώ κάποιοι ξυρίζονται στις τουαλέτες του αεροδρομίου. Όπως γράφει η εφημερίδα, το προσωπικό του αερολιμένα τους γνωρίζει, αλλά κάνει τα στραβά μάτια για ανθρωπιστικούς λόγους.

  59. akenaton avatar
    akenaton 04/02/2012 18:56:27

    Μερικές επισημάνσεις ακόμη για τους οργισμένους επαναστάτες:
    1. Δεν υπάρχει χώρα του πλανήτη χωρίς εξωτερικό χρέος! Το μικρότερο χρέος σε σχέση με το ΑΕΠ τους το έχουν η Νγηρία, Ιράν με 6% και η Κίνα με 7%!!!!!!! (Δεν περιλαμβάνω κάτι κρατίδια με λίγες χιλιάδες πληθυσμό για ευνόητους λόγους). Το μεγαλύτερο; μαντέψτε: Το Λουξεμβούργο (!!!!) με 3.854% (!!!) επί του ΑΕΠ του. Αυτό και μόνο δείχνει πως το εξωτερικό χρέος δεν είναι το κυρίαρχο και πάντως όχι το μόνο στοιχείο που ορίζει τη φερεγγυότητα μιας χώρας. Η Αργεντινή έχει ακόμη εξωτερικό χρέος 35% επί του ΑΕΠ της (!!!). Το ίδιο χρέος έχει και η χρεοκοπημένη Ισλανδία (!!!).
    2. Δεν υπάρχει παράδειγμα χώρας που να έκανε ΠΛΗΡΗ μονομερή διαγραφή του εξωτερικού χρέους της και να έμεινε στις αγορές και να πρόκοψε. ΚΑΜΙΑ. Και η Ελλάδα όσες φορές έκανε στάση πληρωμών, αργότερα επέστρεψε σχεδόν το σύνολο των δανεικών μετά από συμφωνία με τους δανειστές (1893, 1932, κλπ). Δέστε τον διεθνή οικονομικό έλεγχο του 1898, καθώς και τη συμφωνία του Μεταξά για εξόφληση των χρεών της στάσης πληρωμών του 1932 μέχρι το 1937. Φυσικά τα ποσά τότε ήταν λογικά και έτσι η χώρα κατάφερε (με κόπους και θυσίες) να τα αποπληρώσει. Πιστεύει κανείς σήμερα οτι με την επιστροφή στη δραχμή θα καταφέρουμε κάποτε, ακόμη κι αν πάμε τόσο καλά όσο ευαγγελίζονται οι οπαδοί αυτής της λύσης, να ξεπληρώσουμε τα σημερινά χρέη; Και πως θα πάμε καλά όταν και η πιο φτωχή κι εξαθλιωμένη χώρα σήμερα έχει εξωτερικό χρέος για τις ανάγκες της κι εμείς ΔΕΝ θα μπορούμε να έχουμε ούτε ευρώ; Γιατί ποιός δανείζει έναν μπαταχτσή; Και αν έχουμε, θα είναι με εμπράγματες διασφαλίσεις και κυριολεκτική εκχώρηση εθνικής ανεξαρτησίας και κυριαρχίας, όχι γιαλαντζί όπως τώρα! Ακόμη και αν πονάει η αλήθεια, πρέπει κανείς να μπορεί να την κοιτάξει κατάματα για να πάρει τις σωστές αποφάσεις. Η οργή δεν ήταν ποτέ καλός σύμβουλος. Και μην ξεχνάτε οτι ρόδα είναι και γυρίζει. Τώρα είμαστε εμείς από κάτω, αύριο ίσως να είναι οι δανειστές μας.......

    • franc avatar
      franc @ akenaton 04/02/2012 20:53:35

      akenaton
      Respect!!!++++++++++++++++++

  60. akenaton avatar
    akenaton 04/02/2012 19:20:46

    Αν εσείς είστε εκπαιδευτικός όπως φαίνεται, τότε και μόνο από το κείμενό σας (συνακτικό - ορθογραφία) συμπεραίνεται αβίαστα ο επιτακτικός λόγος ύπαρξης της παραπαιδείας. Άκου φταίνε η γονείς για τα φροντιστήρια! Πρωτότυπο, πολύ πρωτότυπο Γουάτσον! Έχουν λεφτά για πέταμα οι άθλιοι και είπαν να τα "πασσάρουν" στους "φροντιστηριάρχες"! Α, ρε σκουπόξυλο που σας χρειάζεται!

    • siakkas avatar
      siakkas @ akenaton 04/02/2012 21:52:43

      Αγαπητέ μην κρίνεις εξ ιδίων τ αλλότρια.
      Το σχόλιό σας ΔΕΝ το τοποθετήσατε εκεί που έπρεπε.
      Έπρεπε να τοποθετηθεί εκεί που θίχτηκε το 6ο% από το 100% της καλοζωούλας σας ανεξάρτητα από τον τρόπο απόκτησης της οικονομικής ευμάρειας.
      Επί της ουσίας απάντηση καμία.
      Όσο για συντακτικό-ορθογραφία μια χαρά σε κόβω να καταλαβαίνεις.
      Άντε για κάνα αρθρίδιο στην εφημερίδα μη πιάσεις το σκουπόξυλο κι αρχίσεις σκούπισμα στα άδεια γραφεία. Εμάς η ζωή μας έβαλε δίπλα σε τορναδόρους, ηλεκτρολόγους και ανθρώπους του μόχθου.
      υ.γ.
      για αντικειμενική αξιολόγηση σου προτείνω να διαβάσεις Βenjamin Bloom θα σε βοηθήσει.

  61. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 04/02/2012 21:22:30

    Ἡ Τρόϊκα θέλει τούς Ἒλληνες χωρίς παιδεία,ἂμυνα καί λεφτά...,χωρίς μνήμη ἒχουν μείνει πολύ καιρό τώρα...

  62. ΚΑΤΕΡΙΝΑ avatar
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ 04/02/2012 22:59:26

    Καλησπερα.
    Ειμαστε μια μεγαλη παρεα 15 ατομων αυτη τη στιγμη γιατροι-γυμναστες καθηγητες-δασκαλοι-εργατες.
    Ισως η 5Η Φεβρουαριου μεινει σαν μια μεγαλη μερα για το εθνος μας.
    Μην ενδωσεις-μην υποταγεις.
    ΑΥΡΙΟ ΠΕΣ ΟΧΙ!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.