#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/02/2013 14:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Τρίτη Εντολή και ο Παπαγεωργόπουλος



Κύριε Διευθυντά

Ο κ. Παπαγεωργόπουλος κρίθηκε από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων ένοχος για πράξεις και παραλείψεις στη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης. Αναμένει την ποινή του.

Απολογούμενος είχε δηλώσει : «Θα μάς κρίνει όλους ο Θεός».

Με όλο το σεβασμό στη δυσχερή του θέση, οφείλω να σημειώσω ότι ο Επουράνιος ουδεμία μπορεί να έχει σχέση με επί Γης υπεξαίρεση 17,9 εκατομμυρίων ευρώ, όπως τελικά την προσδιόρισε το δικαστήριο.

Συνεπώς, ο δηλώσας ένθεος τ. δήμαρχος Θεσσαλονίκης επιβάρυνε τη θέση του και με την παράβαση της Τρίτης Εντολής:  
Ου λήψει το όνομα Κυρίου του Θεού σου επί ματαίω (*)

Με τιμή

Προφήτης


Την ποινή της ισόβιας κάθειρξης επέβαλε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων στον πρώην δήμαρχο Θεσσαλονίκης Β.Παπαγεωργόπουλο, τον στενό του συνεργάτη Μ. Λεμούσια και τον πρώην ταμία -και βασικό κατηγορούμενο στην υπόθεση- Π. Σαξώνη για την υπόθεση της υπεξαίρεσης στο δήμο.

Το δικαστήριο δεν αναγνώρισε κανένα ελαφρυντικό στους τρεις κατηγορούμενους, καθώς όπως είπε ο πρόεδρος του δικαστηρίου, με την ανάληψη της διοίκησης στο δήμο, εκδήλωσαν αμέσως πράξεις διαφθοράς.

Επιπλέον, στον Μιχάλη Λεμούσια επιβλήθηκε και ποινή 18 ετών (για πλαστογραφία) , ενώ στον Παναγιώτη Σαξώνη επιβλήθηκε επιπλέον ποινή φυλάκισης 9 ετών (για πλαστογραφία και ξέπλυμα μαύρου χρήματος) καθώς και  χρηματική ποινή 1.779.000 ευρώ για το αδίκημα του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος.

Στους δύο πρώην διευθυντές της Ταμειακής Υπηρεσίας του δήμου Θεσσαλονίκης επιβλήθηκε ποινή κάθειρξης 10 και 15 έτών αντίστοιχα. Το δικαστήριο ωστόσο, αποφάσισε να δώσει αναστέλλουσα δύναμη στην έφεση, υπό τους όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισης, κάθε μήνα, στο αστυνομικό τμήμα του τόπου διαμονής.

Β. Παπαγεωργόπουλος: Κάποιοι θα πεθάνουν με τύψεις...

Μετά το πέρας της ακροαματικής διαδικασίας, ο Β. Παπαγεωργόπουλος σήκωσε το χέρι και ζήτησε τον λόγο απευθυνόμενος στο πρόεδρο του δικαστηρίου. «Με όλο τον σεβασμό, επαναλαμβάνω ότι ουδεμία απολύτως σχέση έχω με την υπόθεση. Είμαι βέβαιος ότι κάποιοι θα πεθάνουν με τύψεις», είπε, για να του απαντήσει ο πρόεδρος  Γιώργος Αποστολάκης: «Πάντως, εμείς δεν θα είμαστε αυτοί».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νικολαος avatar
    Νικολαος 27/02/2013 13:51:05

    Μια καλη αρχη...και ο τελευταιος να μη κλεισει τη πορτα γιατι στα πλαισια της σωτηριας της χωρας θα ακολουθησουν κι αλλοι.

    • ERT avatar
      ERT @ Νικολαος 27/02/2013 19:40:39

      ΔΕΞΙΟΙ..ΝΟΙΚΟΥΡΑΙΟΙ..

      • ΚΑΚΑΡΑΚΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ avatar
        ΚΑΚΑΡΑΚΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ @ ERT 01/03/2013 10:23:21

        Ο Τσουκάτος και ο Μαντέλης που πήραν μίζες απο Ζήμενς κυκλοφορούν ελεύθεροι και μένουν στα σπίτια τους. Επίσης καποιες πρώτες μούρες του ΣΥΡΙΖΑ που χρωστάνε στο Δημόσιο και στο ΙΚΑ είναι ελεύθεροι λόγω βουλευτικής ασυλίας και συνεχών αναβολών των δικών τους.

        • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
          ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΚΑΚΑΡΑΚΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ 01/03/2013 19:16:27

          Γειά στο στόμα σου!

        • ERT avatar
          ERT @ ΚΑΚΑΡΑΚΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ 01/03/2013 21:58:38

          ΤΑ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΕΩΣ ΑΝΑΛΟΓΑ
          ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΕΨΙΑ.

  2. Γιώργος avatar
    Γιώργος 27/02/2013 13:51:21

    Αυτός πήγε ισόβια, άλλοι που... υπεξαίρεσαν δισεκατομμύρια και κατέστρεψαν μια χώρα κυκλοφορούν ακόμα ελεύθεροι όμως...

    • Nikos Petropoulos avatar
      Nikos Petropoulos @ Γιώργος 27/02/2013 15:02:12

      Τι σημαίνει βρε Γιώργο αυτό; Να μείνουν όλοι έξω, μέχρι να πιαστούν ταυτόχρονα όλοι οι κλέφτες; Η χώρα καταστρέφεται από συμψηφισμούς.

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ Nikos Petropoulos 27/02/2013 17:53:53

        Όχι, αλλά να πιαστούν! Και δεν είναι μόνο κλέφτες.

        Π.χ. ο Σημίτης θα μπορούσε κάλλιστα να πάει για εσχάτη προδοσία, αφού ελάττωσε χωρίς ειδικό νόμο, όπως προβλέπει το σύνταγμα, την ελληνική επικράτεια, υποστέλλοντας την σημαία στα Ίμια. Κατέστρεψε την χώρα εν γνώσει του (δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν ήξερε τι έκανε), βάζοντάς την στο € με πλασματικά στοιχεία. Ερεύνησε κανείς εισαγγελέας γιατί το έκανε, ποιον ήθελε να εξυπηρετήσει, ποια τυχόν ανταλλάγματα τού έδωσαν/υποσχέθηκαν;

        Ο ΓΑΠ, ενώ είναι απολύτως βέβαιο ότι οδήγησε ηθελημένα την χώρα στην χρεοκοπία και το ΔΝΤ, υφαρπάζοντας την ψήφο του λαού με απάτη ("λεφτά υπάρχουν"), ούτε που διανοείται κανείς να τον αγγίξει.

        Συλλαμβάνουν μεγαλεμπόρους ναρκωτικών και τους βάζουν καμιά δεκαριά χρόνια και σε δύο το πολύ είναι έξω.

        Νομίζω ότι υπάρχει επιλεκτικός ζήλος. Το γεγονός ότι, μετά από τόσα χρόνια, μόνον ο Τσοχατζόπουλος φυλακίστηκε κι αυτός ασφαλώς όχι ισόβια, αυτό δείχνει.

        • Στάθης Σαραφόπουλος avatar
          Στάθης Σαραφόπουλος @ Επισκέπτης 28/02/2013 06:23:46

          Κίνηση 75 βουλευτών να ...γυρίσει ο Παπανδρέου!
          http://www.emprosdrama.blogspot.gr/2013/02/75.html

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Nikos Petropoulos 27/02/2013 18:48:03

        Αν αυτό κατάλαβες, τι να σου πω.

  3. dimx avatar
    dimx 27/02/2013 13:58:57

    Μπραβο ! εαν επικυρωθει και δεν αφεθουν ελευθεροι με καμια αναστολη τοτε και εγω θα αρχισω να ζηταω να μου κοβουν αποδειξη και στα περιπτερα.

  4. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 27/02/2013 13:59:46

    Καλώς να γίνει ! Η δικαιοσύνη να συνεχίσει στο ύψος της...
    Τσοχατζόπουλος ;;;
    Μαντέλης ;;;
    Τσουκάτος ;;;

  5. Mak avatar
    Mak 27/02/2013 14:07:25

    Τα λεφτά πού είναι; Τα βρήκαν;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Mak 27/02/2013 14:45:33

      Θα τα βρει ο Παπαγεωργόπουλος όταν βγει σε 3-4 χρόνια λόγω καλής διαγωγής...

      • Mak avatar
        Mak @ Γιώργος 27/02/2013 20:51:55

        Δεν είναι τόσο απλό. Δε γίνεται 17.000.000€ να εξαφανίστηκαν. Ακόμα και αν τα υπεξαιρούσαν από τη δεκαετία του 1990 κάπου θα πρέπει να τα έβαζαν.

        Για εμένα η πορεία του χρήματος είναι καθοριστικής σημασίας. Δε γίνεται να ρίξαν ισόβια και να μην ξέρουμε που πήγαν τα λεφτά. Χρυσές λίρες τα έκαναν; Στα καζίνα τα έφαγαν; Τα έθαψαν; Πού είναι; Πού λέει ότι τα έβαζε ο Λεμούσιας που ήταν ο βασικός μάρτυρας κατά του Παπαγεωργόπουλου;

        Έκαναν ζωή που να δικαιολογεί τέτοια κατάχρηση; Το χρήμα και ο βήχας δεν κρύβονται λέει ο λαός.

        Είτε για να μην υπάρχουν σκιές για την ενοχή είτε για να αποκατασταθεί εν μέρει η ζημιά στο Δήμο Θεσσαλονίκης, πρέπει να αποκαλυφθεί πού πήγαν τα λεφτά.

        • Geros avatar
          Geros @ Mak 28/02/2013 00:02:28

          Κατάθεση του Φώτη Σκαμπαρδώνη :

          "ήταν γνωστό ότι ο κατηγορούμενος είχε νυχτερινά μαγαζιά, ομάδα μπάσκετ, τζιπ, σπίτια, εξοχικά, σκάφος. Αναφερόμενος στον περίεργο πλουτισμό του πρώην υπαλλήλου της Ταμειακής Υπηρεσίας του δήμου Θεσσαλονίκης, σημείωσε ότι ο Παναγιώτης Σαξώνης σε σχετικές ερωτήσεις που του γίνονταν δικαιολογούσε τον πλουτισμό του λέγοντας ότι τα χρήματα προέρχονται από κληρονομιά της γυναίκας του. "

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Geros 28/02/2013 15:27:52

            Για τον Σαξώνη, ναι, για τον ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟ όμως;;; Εκεί είναι το ζήτημα!!! Ο Σαξώνης δεν κατονόμασε τον Παπαγεωργόπουλο; Ένοχος ένοχον ου ποιεί λέγαν οι αρχαίοι...

          • Geros avatar
            Geros @ Γιώργος 28/02/2013 17:22:47

            Μα αυτό λέω και εγώ , ο μόνος που πλούτισε είναι ο αποδεδειγμένα καταχραστής που ο δικαστής τον έκανε εισαγγελέα.
            Από τα 16 εκατομμύρια που λείπουν ο συγκεκριμένος υποτίθεται ότι έφαγε το ένα και ο Παπαγεωργόπουλος τα δεκαπέντε εκατομμύρια. Ρωτάω : Τρία πολυτελέστατα νυχτερινά μαγαζιά , σπίτια στην Θεσσαλονίκη , εξοχικά , Πόρσε για αυτόν και την γυναίκα του , σκάφος , ομάδα μπάσκετ και μεγάλη ζωή για δέκα χρόνια κοστίζουν ένα εκατομμύριο ευρώ ???? Κάτω από δέκα εκατομμύρια ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

  6. Ρηνα avatar
    Ρηνα 27/02/2013 14:27:14

    "Μηδενα προ του τελους μακαριζε..." τρανη αποδειξη.

  7. νικος avatar
    νικος 27/02/2013 14:48:33

    Ζήτησε ελαφρυντικά ,οι πολίτες ζητιάνε τα λεφτά που έκλεψε το λαμογιο ο Παπαγεωργοπουλος ,ας τα επιστρέψει πρώτα έντοκα και μετά ας του δώσουν ελαφρυντικά του κλεφταρά .
    Και για τιμωρία φυλακή , το πρωι καθημερινά με σκούπα να σκουπίζει το κέντρο της Θεσσαλονίκης και οταν σχολα φυλακη .

  8. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 27/02/2013 14:54:41

    Αν και τον θυμάμαι σαν "φτερωτό γιατρό' και τον λυπάμαι ,ας πρόσεχε!

    Αλλα αν αυτός έφαγε ισόβια , κάποιοι άλλοι που έκαναν τη διαφθορά θεσμό στη χώρα τι ποινή θα έπρεπε να έχουν, τεμαχισμό στα τέσσερα όπως στο Μεσαίωνα?

    Μπά , αυτοί θα πεθάνουν άρχοντες στα κρεβάτια τους, δεν ήταν ερασιτέχνες σαν τον Παπαγεωργόπουλο- έκαναν τις δουλειές "νομότυπα"... Μάθαν τώρα και οι Δεξιοί απο τέτοια!

    (κλάσικός όρος της...Σοσιαλιστικής τριακονταετίας το "νομότυπο"!
    Που σημαίνει με απλά λόγια , δε πα να ξέρουν όλοι πως είμαι μιζαδόρος και κλέφτης, τα χαρτιά είναι όλα εντάξει, και αν μιλήσεις, σε τρέχω και για συκοφαντική δυσφημιση!)

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΣΤΕΛΙΟΣ 27/02/2013 18:55:27

      ᾿Ακριβῶς! Νά πᾶνε ΟΛΟΙ πού εἶναι ἔνοχοι στήν φυλακή, ἀλλά νά μιλοῦν οἱ ἐφευρέτες τῆς λαμογιᾶς καί διαφθορᾶς πάει πολύ! Κήρυγμα ἠθικῆς ἀπό ἀνήθικους πού γονάτισαν τήν ῾Ελλάδα τά τελευταῖα 30+ πράσινα χρόνια διακυβέρνησης, δέν δέχομαι!

      • Δίας1 avatar
        Δίας1 @ Φωτεινή 27/02/2013 19:20:33

        Η απόλυτη δικαίωση για την Αράπογλου και το ΠΑΣΟΚ...

        • Νίκος Α avatar
          Νίκος Α @ Δίας1 27/02/2013 23:35:22

          Πέστα χρυσόστομε

  9. o deksios avatar
    o deksios 27/02/2013 15:01:26

    τοσοι και τοσοι πασοκοι δημαρχοι και νομαρχες , τη γλυτωσαν χωρις δικη, για εικοσαπλασιες υπεξαιρεσεις..
    αθανατο πασοκικο κρατος...

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ o deksios 27/02/2013 17:20:46

      Δηλαδή, δυό χρόνια με αναστολή θα ικανοποιούσε το περί δικαίου αίσθημά σου, έ; Η εννοείς ότι η αποδόθηκε "πράσινη" δικαιοσύνη;
      Μάλλον, δεν σε νοιάζει ποιός σε ....., αλλά τι χρώμα έχει ο .... του.

    • ERT avatar
      ERT @ o deksios 27/02/2013 19:41:32

      ΑΚΟΜΨΕΣ ΑΝΑΔΙΠΛΩΣΕΙΣ

    • nik avatar
      nik @ o deksios 27/02/2013 21:42:59

      Δίκιο έχεις δεξιέ. Αλλά αυτός έπρεπε ή δεν έπρεπε να μπεί μέσα; Γιατί για να πεί η δικαιοσύνη ισόβια (κι όχι 5-10 χρόνια) , δεν είναι αθώα περιστερά. Έπρεπε ή όχι λοιπόν να μπεί μέσα?

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ nik 28/02/2013 15:29:53

        Και στις ΗΠΑ θυμάμαι ότι ένας καταδικάστηκε σε εκτέλεση για ένα έγκλημα που δεν είχε κάνει. Ευτυχώς τον πρόλαβαν στο παρατσάκ... Έχουν βρει τα λεφτά. Τεκμαίρεται με αποδείξεις (και όχι με την κατάθεση ενός ενόχου) ότι ο Παπαγεωργόπουλος πήρε λεφτά και τα χρησιμοποίησε σε λογαριασμούς, για αγορά αυτοκινήτων, σπιτιών, οικοπέδων κλπ κλπ;; Μπα...

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ o deksios 27/02/2013 23:36:08

      Η φοβική, ενοχική Νέα Δημοκρατία.

  10. Mανουηλ avatar
    Mανουηλ 27/02/2013 15:06:47

    Aς περιμενουμε και το εφετειο, κατα τα αλλα δεν με ενδιαφερει αν αλλοι δεν μπηκαν φυλακη που ισως να εκλεψαν και περισσοτερα με ενδιαφερει που επιτελους εγινε η αρχη, μακαρι να μην ειναι η εξαιρεση

    • anti-virus avatar
      anti-virus @ Mανουηλ 27/02/2013 19:53:09

      μα, εφετείο τον καταδίκασε, χριστιανέ μου (τι 'να περιμένετε';)

  11. Tassos avatar
    Tassos 27/02/2013 15:07:12

    Υπόψην του φιλοθεάμονος κοινού ότι καταδικάστηκε χωρίς να έχουν βρεθεί λεφτά που υποτίθεται ότι υπεξαίρεσε....

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Tassos 27/02/2013 16:11:05

      Ένοχος ένοχον ου ποιεί. Και Testis unus, testis nullus.
      Δυστυχώς το είδαμε κι αυτό...
      Είδαμε τη σκληρότητα ενός δικαστηρίου, καθώς και τη σκοπιμότητα της απόφασής του...
      Δικαιοσύνη με πιθανολογήματα, δεν είναι δικαιοσύνη...
      Το δικαστήριο της Θεσσαλονίκης δεν με έπεισε...
      Μου έμεινε και μια απορία: Η μάρτυρας που σκηνοθέτησε τα ... πενήντα ή όσα ήταν εκατομμύρια ψευδώς, τι τύχη θα έχει;

  12. Geros avatar
    Geros 27/02/2013 15:08:20

    Δεν έχω καμία συμπάθεια για τον Παπαγεωργόπουλο , αλλά αυτό που έγινε σήμερα δεν τιμά την χώρα μας. Δεν είναι δυνατόν να στέλνεις ισόβια κάποιον με μόνο στοιχείο εναντίον του την κατάθεση ενός ενόχου! Που ακόμα και αυτός δεν είπε ότι του έδωσε εντολή ο Παπαγεωργόπουλος , είπε ότι ο συνεργός του στο έγκλημα άφησε να εννοηθεί ότι ήξερε ο Παπαγεωργόπουλος.
    Ένοχος ένοχον ου ποιεί.
    Είναι άσχετο αν το έκανε ο Παπαγεωργόπουλος ή όχι , αν με ρωτήσει κανείς θα πω ότι πιθανό είναι ότι όντως ήταν αναμεμειγμένος , αλλά δεν δυνατόν η δικαιοσύνη να λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. ΔΕΝ είχαν αποδείξεις ενοχής , ΔΕΝ βρήκαν πουθενά σε λογαριασμό του χρήματα που δεν μπορούσε να αποδείξει την προέλευση τους , ΔΕΝ υπήρξε καμία μαρτυρία εναντίων του Παπαγεωργόπουλου από ΜΗ ένοχο,
    Η δικαιοσύνη δεν είναι καθρέφτης της οργής του κόσμου , μάλλον δεν πρέπει να είναι , γιατί σήμερα αυτός ακριβώς ήταν ο ρόλος της.
    Δηλαδή όποιος πολιτικός κατηγορηθεί για κάτι θα πρέπει ασχέτως αποδείξεων να μπαίνει ισόβια? Αυτό είναι δημοκρατία? Για να ικανοποιηθούν οι αιμοβόρικες διαθέσεις του όχλου που απλά δεν θέλει να αναγνωρίσει τις δικές του ευθύνες?
    Μα σε τελική ανάλυση ούτε αυτό έγινε , οι εξοργισμένοι πολίτες ήδη λένε ότι είναι μια σταγόνα στον ωκεανό η σημερινή απόφαση και ονειρεύονται κρεμάλες. Το μόνο που έκανε η δικαιοσύνη σήμερα είναι να καταργήσει τον εαυτό της.

    Τέλος έχω μια απορία , γιατί ένας δήμαρχος να κλέψει χρήματα που θα λείψουν από το ταμείο? Έχει την δύναμη μια υπογραφής που αξίζει εκατομμύρια σε προμήθειες για έργα , και εκατομμύρια που δεν θα λείψουν από το ταμείο του δήμου.

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Geros 27/02/2013 16:12:45

      Προηγμένη σκέψη για να την αντιληφθεί δικαστής!

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ Geros 27/02/2013 16:32:27

      Θα το αντιστρέψω το κύριο επιχείρημα,
      για προβληματισμό όλων:

      Αν μια συμμορία υπεξαιρεί 18εκ. από κει που ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ αμέσως λογιστικά,
      πόσα έχει "λάβει" σε ΜΙΖΕΣ με ΚΑΘΕ υπογραφή ?

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Geros 27/02/2013 23:39:59

      Και τι παινέματα στον Πρόεδρο που είπε: όταν ο μισθός του Δασκάλου είναι 1000 €, εγώ δεν μπορώ να προσπεράσω αυτή την υπόθεση.
      Έψαξε κανείς τη σύνθεση της έδρας;

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ Νίκος Α 28/02/2013 10:12:32

        Να είστε σίγουρος ότι οι κατηγορούμενοι είχαν ψάξει την σύνθεση της έδρας και ήξεραν πολύ καλά πόσα απίδια χωράει ο σάκκος... Είναι ασύλληπτο να διατηρεί ο Δήμαρχος Ταμία επί τόσα χρόνια με βεβαρημένο παρελθόν...

  13. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 27/02/2013 15:08:43

    Ύβρις - Άτη - Νέμεσις - Τίσις

    Να ακολουθήσουν κι άλλοι!..

    • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
      Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 27/02/2013 21:29:17

      ...όλων των πολιτικών αποχρώσεων, εννοείται.

      Περιμένω να το δω! Είπαμε να πληρώσουν ΟΛΟΙ με τα "μέλια", ΌΠΟΥ και να βρίσκονται, εμπρός!

  14. fitsoulas avatar
    fitsoulas 27/02/2013 15:18:37

    Άντε πάλι με τις επικοινωνιακές γκάφες. Αν ο Επουράνιος δεν ασχολείται με την υπεξαίρεση των 17,9 εκατομμυρίων ευρώ, γιατί να ασχοληθεί με το ελληνικό χρέος των 300 δισ; Ο Θεός ασχολείται και βλέπει τα πάντα, μη γελιόμαστε.

  15. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 27/02/2013 15:20:20

    Πόσα χρόνια ήταν δήμαρχος? Μια ζωή.
    Μήπως είναι ευκαιρία στις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογες να μπεί πλαφόν για τα στελέχη ?
    Δύο θητείες "προσφοράς" νομίζω φτάνουν.
    Από εκεί και πέρα ισόβιες καταστάσεις δημάρχων περιφεριαρχών κ.τ.λ. εγκυμονούν κινδύνους και για τους καλύτερους του χωριού.

  16. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 27/02/2013 15:27:21

    Εφόσον είναι ένοχος σωστή η ποινή!
    Όμως ποια ποινή και πότε θα επιβληθεί στους υπεύθυνους για την κατάντια της χώρας;
    Λέω κοινοτοπίες και αυτονόητα, αλλά από την ανυπαρξία και τη μη εφαρμογή αυτών πάσχουμε σήμερα!

    • Χρήστος Χ. avatar
      Χρήστος Χ. @ ΝΤΙΝΟΣ 28/02/2013 03:05:30

      Με ισόβια μπορεί και να βγείς.. Με δις, τρις κτλ τον έχεις σίγουρο τον θάνατο στη στενή. Και μια δήμευση περιουσίας, αφού πια δεν την χρειάζεσαι προφανώς.

  17. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 27/02/2013 15:34:27

    Πάντως η ποινή αυτή θα εδραιωθεί ως δίκαιη στη συνείδηση του κόσμου, εφόσον και άλλα αδικήματα ίσης ή βαρύτερης σημασίας τύχουν της ίδιας αντιμετώπισης!

  18. Προφήτης avatar
    Προφήτης 27/02/2013 15:37:07

    Τα ισόβια, ισχυρότατο μήνυμα προς το εκτροφείο διαφθοράς που χάριν συντομίας αποκαλείται "Τοπική Αυτοδιοίκηση".
    Αρκεί βέβαια όταν λέμε "ισόβια" να εννοούμε ισόβια.
    Χρειάζονται πάρα πολλά ακόμα, αλλά ο Σαμαράς κάνει πράγματα.

    • Aspetos avatar
      Aspetos @ Προφήτης 27/02/2013 16:21:32

      Όσοι χαίρονται με την καταδίκη ενός αθώου ή με την επιβολή μιας ποινής σκοπιμότητας, ας έχουν υπόψη τους το "δεκαοχτάμηνο" που αφήνει ελεύθερους τρομοκράτες! Κολιός με κολιό από το ίδιο βαρέλι δικάζουν και αποφασίζουν να μη ... δικάσουν!

      • anti-virus avatar
        anti-virus @ Aspetos 27/02/2013 23:41:04

        Αφού είσαι τόσο σίγουρος ότι αυτό που συνέβη ήταν "καταδίκη ενός αθώου", γιατί δεν πήγες να καταθέσεις ως μάρτυρας υπεράσπισής του; Ή μήπως πήγες;

        • Aspetos avatar
          Aspetos @ anti-virus 28/02/2013 09:10:09

          προσωπικά σχόλια να κάνετε εκεί που σας παίρνει...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Προφήτης 27/02/2013 19:05:56

      ". . .αλλά ο Σαμαράς κάνει πράγματα."

      Τί ἐννοεῖτε, ὅτι ὁ πέλεκυς πέφτει βαρύς στούς ἐκ δεξιῶν μόνο καί τούς ἐξ᾿ εὐωνύμων τούς ἀφήνει νά πετοῦν σέ ὑπεραντλαντικά ταξῖδια;;

  19. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 27/02/2013 15:37:31

    Οταν λέμε ισόβια εννοούμε ισοβια!
    Η πράξη του είναι ηθικό κακούργημα και προδοσία.

  20. Zugzwang avatar
    Zugzwang 27/02/2013 15:46:17

    O Παπαγεωργοπουλος καταδικαστηκε σε ισοβια, χωρις ελαφρυντικα, και οδηγηθηκε στο Γεντι Κουλε. Πολυ ωραια, εφ'οσον ηταν ενοχος. Μηπως ομως ηταν επιβαρυντικο στοιχειο η κομματικη του ταυτοτητα; Γιατι εγω βλεπω μεγαλοσχημονες του ΠΑΣΟΚ να κυκλοφορουν ακομα ελευθεροι και να κουναν και το δακτυλο, παρ'ολο που διεπραξαν πολυ χειροτερα απο τον πρωην δημαρχο Θεσσαλονικης. Και αν ο Παπαγεωργοπουλος καταδικαστηκε σε ισοβια για καταχρηση 18 εκατομμυριων, σε τι ποινη θα πρεπει να καταδικαστουν (αν ποτε δικαστουν και καταδικαστουν) ο Τσοχατζοπουλος και λοιποι του ΠΑΣΟΚ για παρα πολυ περισσοτερα; Στη ποινη του θανατου μηπως; Η εχουμε δυο μετρα καιδυο σταθμα;

    • o deksios avatar
      o deksios @ Zugzwang 27/02/2013 16:06:42

      +1000000000000000000000000000000000000000000000000

    • romeo avatar
      romeo @ Zugzwang 27/02/2013 16:15:15

      Έχεις απόλυτο δίκιο!

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ Zugzwang 27/02/2013 18:59:41

      Πότε θα σταματήσουμε να βάζουμε ταμπέλες στα αδικήματα; Δηλαδή αν όντως έχει γίνει κάποια λαμογιά από στέλεχος του δικού μας κόμματος να ζητάμε συμψηφισμό με ό,τι ενδεχομένως έκαναν και οι απέναντι; Ας γίνει η αρχή και βλέπουμε πόσοι και γιατί θα πληρώσουν.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Κυαίστωρ 27/02/2013 19:47:49

        Ο Παπαγεωργοπουλος της ΝΔ καταδικαστηκε ισοβια επι κυβερνησεως (ενταξει, η δικαιοσυνη ειναι ανεξαρτητη) ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ. Τα λαμογια του ΠΑΣΟΚ, που εκλεψαν ασυγκριτως περισσοτερα και εκαναν και αλλα πολυ χειροτερα, τι κυβερνηση πρεπει να ερθει για να δικαστουν. Και ερωτω και παλι. Αφου ο Παπαγεωργοπουλος εφαγε ισοβια, ποια ποινη πρεπει να επιβληθει στους αλλους, η ποινη τοu θανατου; Η εχουμε αλλα μετρα για τους μεγαλους του ΠΑΣΟΚ και αλλα για τους κοινους θνητους;

      • tzagerCrete avatar
        tzagerCrete @ Κυαίστωρ 27/02/2013 20:19:35

        Τι τους λες τώρα ρε φίλε...;;;

        Αυτά είναι ψιλά γράμματα γι'αυτούς.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Zugzwang 27/02/2013 23:42:04

      +++++++

  21. Γ.Σ. avatar
    Γ.Σ. 27/02/2013 15:57:08

    Υπάρχουν όμως και μεγαλύτερες προδοσίες, που παραμένουν ατιμώρητες για ...πολιτικούς λόγους (π.χ. ΓΑΠ). Αν δεν ανοίξει κανονικά η Ακροναυπλία, δεν θα πάρουν εκδίκηση τα όνειρα...

  22. fe avatar
    fe 27/02/2013 16:02:56

    ΤΟ χασαμε το κορμι πατριωτη.....

  23. Demetrio avatar
    Demetrio 27/02/2013 16:06:57

    Φτερωτός γιατρός είσαι,μην ανυσηχείς....Θα την κάνεις εύκολα από τη φυλακή και χωρίς ελικόπτερο μάλιστα!!!

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Demetrio 28/02/2013 01:01:11

      Χα χα χα, σωστός !!!!

  24. o deksios avatar
    o deksios 27/02/2013 16:09:24

    ενω οι τεως πασοκοι (νυν συριζαιοι) της αυτοδιοικησης ειναι ολοι τους αθωα παιδακια, και γι' αυτο μπορουν να κανουν οτι θελουν και να αθωωνονται πανυγηρικα...
    τελικα η αριστερα (ειτε με τη μορφη του πασοκ, ειτε του συριζα) θα κυβερνα αιωνιως αυτην τη χωρα..

    Πειτε μου εσεις οτι θα ηταν πρωθυπουργος ο Ανδρεας, ή ο Σημιτης ή εστω ο ΓΑΠ και θα τιμωρουνταν εστω με 1 μηνα φυλακιση δημαρχος του πασοκ...

    Η ολη υποθεση εξελιχθηκε σε γκαφα ολκης για τη Ν.Δ..

  25. παρεξήγηση avatar
    παρεξήγηση 27/02/2013 16:46:20

    Απο το βρωμερό τρίγωνο της Θεσ/νίκης μένει ακόμη ένας.

  26. Νικολάκη εφέντης avatar
    Νικολάκη εφέντης 27/02/2013 16:49:01

    Να ρωτήσω κάτι, οι τρομοκράτες της 17Ν έφαγαν όλοι ισόβια ή κάποιοι από αυτούς όχι;

    • o deksios avatar
      o deksios @ Νικολάκη εφέντης 27/02/2013 16:52:33

      οι περισσοτεροι οχι..
      αυτοι ηταν αριστεροι βλεπεις....

  27. η Dimi avatar
    η Dimi 27/02/2013 16:50:00

    Ισόβια κάθειρξη και υποχρεωτικό αμισθί κοινωνικό έργο δενδροφύτευσης, καθαριότητας, κλπ. Ως αμοιβή για τη τροφή και διαμονή τους στη φυλακή για τις οποίες, με στερήσεις ο Έλληνας φορολογούμενος θα πληρώνει μέχρι το τέλος της μίζερης ζωής τους. Και ως κρυστάλλινο μήνυμα στους νυν ατιμώρητους "τετράκις ισόβια" στη συνείδηση των πολιτών καταδικασμένους, της Ελλάδας νενέκους και ληστές.

  28. Ντοπη σας... avatar
    Ντοπη σας... 27/02/2013 16:58:20

    Συνελθετε λιγο. Οι ΠΑΣΟΚοι 30 χρονια κλεβουνε το κρατος και δεν εχει ανοιξει μυτη, μας βαλανε στο ΔΝΤ και μας πινουν τωρα το αιμα και παλι δεν ανοιγει μυτη. Τωρα βρηκαν εναν δημαρχο εκλεγμενο 3 φορες που αλλαξε την θεσσαλονικη και μολις ηρθαν και σε αυτην την εξουσια οι βρομυλοι-μεθυσοι συνδυασμοι τοτε αρχισε το πογκρομ με αποτελεσμα χωρις αποδειξεις και με μια μονο καταθεση να τον καταδικασουν ισοβια για να γινει show στα καναλια. Και εσεις καθεστε και επιδοκιμζετε αυτα τα κολπα. Να γιατι κυβερνουσε (και κυβερναει ) το ΠΑΣΟΚ γιατι εχει μυαλο.... Σκεφτειτε λιγο συντροφοι δεν βλαπτει

    • KOSTAS70 avatar
      KOSTAS70 @ Ντοπη σας... 27/02/2013 21:38:51

      +1000!

    • emily avatar
      emily @ Ντοπη σας... 27/02/2013 23:20:49

      !!!!!!!!!!!!!

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Ντοπη σας... 27/02/2013 23:45:49

      Πεστα. Τα παιδιά χάρηκαν. Η δικαιοσύνη στάθηκε στο ύψος της. Η κάθαρση άρχισε σ΄αυτή τη χώρα. Τόσο αφέλεια σ΄αυτή την παράταξη.

  29. Παύλος avatar
    Παύλος 27/02/2013 17:02:23

    Δικαιοσύνη ναι, ούτε λόγος. Αν είναι ένοχος ο Παπαγεωργόπουλος ,να πάει φυλακή ! Και όχι μόνο αυτός, αλλά και ο Καραμανλής και ο Σαμαράς και ο Μητσοτάκης και ......τα παιδιά του Έβερτ και τα εγγόνια του Αβέρωφ και να κοπούν τα δεξιά χέρια των δεξιών και να καταργηθούν τα σήματα "στρίψτε δεξιά",

    αλλά, θα μείνω με μια απορία :

    ήταν άραγε αυτά που καταχράστηκε ο Παπαγεωργόπουλος τόσο πολλά, ώστε να .......'πιτσικάρει" μια κούτα pampers, ή άδικα έχασε την αθώωση με 7:6 !!!!!!!

    Κατακαημένη Ελλάδα !

    • Karenin avatar
      Karenin @ Παύλος 27/02/2013 18:22:10

      Aπο πότε αρχίσαμε να αμφισβιτούμε τους θεσμούς και μάλιστα την δικαιοσύνη;

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Karenin 27/02/2013 20:53:14

        Παντως εχουν αγριεψει κι οι δικαστες....Σου λεει ολοι κλεβουν και μειωνονται τα αναδρομικα μας.

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ Karenin 27/02/2013 23:46:45

        Προς θεού.

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Νίκος Α 28/02/2013 12:31:04

          Ειρωνικο και μπλακ χιουμορ αγαπητε Νικο Α

    • gor avatar
      gor @ Παύλος 27/02/2013 18:36:50

      51 εκατομμύρια ευρώ λείπουν από τον δήμο Θεσσαλονίκης,
      σου λύθηκε η απορία;

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ gor 27/02/2013 19:59:08

        Για 16,50 δεν είναι το κατηγορητήριο; Τα οποία 16,5 δεν είναι σε κανέναν λογαριασμό, πουθενά θαμμένα!!!

        • tasos1 avatar
          tasos1 @ Γιώργος 28/02/2013 12:41:00

          Φίλε Γιώργο, μιλάνε όλοι αυτοί που συνέπραξαν στο χάλι... Άλλωστε η ... ταυτότητα της "μάρτυρος" που μίλαγε για 51 εκατομμύρια φάνηκε ξεκάθαρα!

          • gior avatar
            gior @ tasos1 28/02/2013 17:11:57

            αστειεύεστε ρε παιδιά τώρα?
            Καταρχήν για 51 εκ. τρύπα στα ταμεία μιλούσαν από την αρχή οι ανεξάρτητοι ορκωτοί λογιστές. Αλλά και 17εκ να είναι, τι αλλάζει?
            Οι άνθρωποι έπαιρναν τις κρατήσεις από τους μισθούς των εργαζομένων και αντί να πάνε να τις καταθέσουν στο ΙΚΑ, τα χρήματα ''χάνονταν'' στο δρόμο..
            Μιλάμε για δεκάδες χιλιάδες ευρώ, κάθε μήνα, επί πολλά χρόνια...

          • Κώστας Π. avatar
            Κώστας Π. @ gior 02/03/2013 09:29:41

            Αλήθεια και το ΙΚΑ που τούλειπαν τόσα εκατομμύρια απ' το Δήμο Θεσσαλονίκης τί έκανε?

          • ΕκΑτΗ avatar
            ΕκΑτΗ @ Κώστας Π. 04/03/2013 15:23:42

            Α, δεν ευκαιρούσαν να ασχοληθούν. Ήταν όλοι αφιερωμένοι στην υπερπαραγωγή μαϊμουδοσυντάξεων.

  30. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 27/02/2013 17:02:51

    Θλίψη, παρακμή.
    Πόσες φορές εκλέχθηκε;
    Άν είναι ένοχος (δεν έχω και πολλές αμφιβολίες), αυτό ήταν το "ευχαριστώ" του προς τους πολίτες;
    Οι λοιποί ήταν ...υπάλληλοι, εντολές εκτελούσαν. Αγγαρεία...
    Λυπάμαι που θα έχουν στέγη, τροφή και προστασία πληρωμένη και πάλι απο τους πολίτες.
    Να τους αφήσουν ελεύθερους πρέπει. Αλλά απαλλωτριωμένους από κάθε κινητό και ακίνητο περιουσιακό στοιχείο: Υπέρ του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Δημοσίου και όσων άλλων καταληστεύθηκαν.
    Ελεύθερους, αλλά με υποχρέωση κοινωνικού έργου, όπως γράφει η Dimi.
    Αυτό είναι δικαιοσύνη. Δεν πρέπει να πληρώσουν άλλο ούτε ευρώ οι Έλληνες πολίτες, για την στέγη, τροφή και προστασία αυτών που τους λήστεψαν συλλογικά.

    • Kanaris avatar
      Kanaris @ Uncle Stgm 27/02/2013 18:21:06

      Αγαπητέ Θείε,
      Όπως βλέπετε και εσείς οι φωνές της λογικής τουλάχιστον σε αυτή την ανάρτηση είναι μέχρι τώρα τραγικά μειοψηφικές (τα θερμά μου συγχαρητήρια αγαπητή Dimi!). Οι περισσότεροι εδώ διαμαρτύρονται γιατί το «παιδί» που καταδικάστηκε ήταν γαλάζιο και δεν συμπεριλαμβάνονται ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και ένα-δύο πράσινο-ροζ μπουμπούκια, έτσι για να «ισορροπήσει το πράμα». Δυστυχώς έχουμε πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουμε μέχρι να ξεπεράσουμε την οπαδική αίσθηση του πολίτη, και να μάθουμε να κρίνουμε ανεξάρτητα τον καθένα για τις πράξεις και τις παραλήψεις του. Επιτέλους τέρμα στους συμψηφισμούς: ΟΠΟΙΟΣ ΚΛΕΒΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΛΟΠΙΜΑΙΩΝ.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Kanaris 27/02/2013 19:59:02

        Ασφαλως και πρεπει να τιμωρηθουν ολοι οι ενοχοι. Αυτο ομως που προκαλει ειναι οτι εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα. Μια ζυγαρια για τους μεγαλους του ΠΑΣΟΚ και αλλη για τους κοινους θνητους.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Kanaris 27/02/2013 21:06:34

        Σε ζητήματα δικαιοσύνης (και ηθικής !) υπάρχουν μόνον άτομα και οι προσωπικές τους ευθύνες. ¨Οχι συλλογικά υποκείμενα ή "ομάδες" (είτε Νεοδημοκράτες, και Πασόκοι, Ολυμπιακοί, Αρειανοί, Συριζαίοι, Μογγόλοι, Έλληνες και Κινέζοι, ούτε η "παρέα του Μήτσου" και η "παρέα του Κώστα").
        Για το άλλο: Διαφωνώ με οποιαδήποτε φυλάκιση για οικονομικό αδίκημα εις βάρος του Δημοσίου ή του κοινωνικού συνόλου (από υπεξαίρεση μέχρι φοροδιαφυγή). Δώρο άδωρο είναι. Η μόνη ποινή που έχει νόημα, είναι αποκατάσταση της ζημίας: Απαλλοτρίωση υπέρ του παθόντος Δημοσίου ή κοινωνικού φορέα, αντίστοιχων ατομικών περιουσιακων στοιχείων, κινητών ή ακίνητων. Και στη συνέχεια, προσφορά κοινωνικού έργου,

        • Damon avatar
          Damon @ Uncle Stgm 27/02/2013 23:41:11

          Σωστος!!!!

      • Ζεύς 2 avatar
        Ζεύς 2 @ Kanaris 04/03/2013 09:24:31

        Το πρόβλημα αγαπητέ φίλε Κανάρη είναι οτι στην Ελλάδα οι δικαστές όπως αποδεικνύεται καθημερινά με τα "παραδικαστικά" και τα "παραφυλακιστικά"κυκλώματα, κλέβουν εξ ίσου, αν όχι περισσότερο απο τους πολιτικούς, σε σημείο που να μην ξέρουμε τελικά αν μια απόφαση ανήκει σε κείνη την ελάχιστη μειοψηφία αμερολήπτων δικαστικών αποφάσεων...(Που συνήθως είναι αυτές που δεν έχουν "ψωμί').

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ Ζεύς 2 04/03/2013 13:15:12

          Δεν ξέρω αν κλέβουν περισσότερο, αλλά συμφωνώ 100% ,ε την τελευταία πρόταση.

  31. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 27/02/2013 17:03:07

    To ΠΑΣΟΚ έκλεβε 30 χρόνια κανείς δεν πήγε φυλακή ...
    Ο Τσουκάτος , Μαντέλης είχαν ομολογήσει...αλλά κυκλοφορούν ελεύθεροι και πόσοι άλλοι που χαν κατακλέψει την Ελλάδα. Για το χρηματιστήριο ο Γιάννος ....

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ Θοδωρής 27/02/2013 19:02:35

      ο Άκης μέσα δεν είναι; ο Σμπώκος; Δόξα τω Θεώ σύντομα ελπίζουμε πως θα έχουν εξίσου εκλεκτή παρέα. Ας μην προτρέχουμε λοιπόν και να έχουμε εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη, θα κάνει τη δουλειά της όπως πρέπει μπας και ξεβρωμίσει κάπως ο τόπος!

  32. Nik63 avatar
    Nik63 27/02/2013 17:17:57

    Εφόσον τελεσιδικήσει η απόφαση για τα ισόβια, να εννοούμε ισόβια και όχι 4-5 χρόνια μέσα και μετά ελεύθερο πουλί για να γλεντήσει τα υπεξαιρεθέντα!...
    Και τα κλεμμένα πίσω μέχρι τελευταίου ευρώ, διαφορετικά κατάσχεση και δήμευση της περιουσίας του μέχρι να καλυφθεί η ζημιά που υπέστη το δημόσιο!
    Η ανθρώπινη απληστία, τελικά, δεν έχει όριο... Ο διεφθαρμένος που έχει δικαίωμα στην υπογραφή για προμήθεις και έργα, θα κλέψει, θα υπερτιμολογήσει. Κάτι τέτοιο, όσο κι αν το ξορκίζουμε δεν πρόκειται να εξαλειφθεί.
    Ήταν πολλά τα λεφτά, όμως...

  33. T.V avatar
    T.V 27/02/2013 17:20:34

    Οποιος εκλεψε να μπει μεσα, απο οπου και αν προερχεται.

  34. o deksios avatar
    o deksios 27/02/2013 17:25:06

    οποιος εκλεψε (και ειναι δεξιος) να μπει μεσα..
    οποιος εκλεψε (και ειναι αριστερος) να κυκλοφορει ελευθερος..

    αυτο ισχυει σημερα...

    • tzagerCrete avatar
      tzagerCrete @ o deksios 27/02/2013 20:25:33

      Καλά εσύ φίλε μου είσαι για τα σίδερα...

      Ξεσπαθώνεις χρησιμοποιώντας παιδαριώδεις συμψηφισμούς και διχαστικά διλήμματα άλλων εποχών.

      Κρίμα.

      Αδικείς τον εαυτό σου και τις περιστάσεις.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ tzagerCrete 28/02/2013 00:54:33

        Κάποιοι δήμαρχοι στήν Κρήτη ἔπρεπε νά εἶναι φυλακή!

        • tzagerCrete avatar
          tzagerCrete @ Φωτεινή 28/02/2013 12:58:19

          Δε διαφωνώ Φωτεινή.

          Περίμενε λιγάκι...

          Αρχίσαμε από την συμπρωτεύουσα. Θα φτάσουμε και στον Χάνδακα...

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ tzagerCrete 28/02/2013 15:45:00

            "Θα φτάσουμε και στον Χάνδακα…"

            Τώρα συννενοηθήκαμε! :D

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ tzagerCrete 28/02/2013 15:53:54

            Μπα, ΠΑΣΟΚ είναι αυτοί, δεν κινδυνεύουν...

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ o deksios 28/02/2013 01:09:55

      Τελικά είχε δίκιο μια ψυχή που έλεγε : "Σε αυτή τη χώρα το (οποιοδήποτε) κόμμα είναι πρέζα, θρησκεία κι οικογενειακή παράδοση"
      Μαζική η κομματική εξηλιθίωση .....

  35. Aspetos avatar
    Aspetos 27/02/2013 17:26:24

    Άστοχο σχόλιο... Χωρίς βάση, ειρμό και λογική.

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ Aspetos 28/02/2013 13:45:12

      Άστοχο σχόλιο… Χωρίς βάση, ειρμό και λογική.

      • Geros avatar
        Geros @ Ρύκιος 28/02/2013 17:26:29

        Καλά βρε Ρύκιος , εγώ νόμιζα ότι μετά την πρώτη δημοτικού σταματάμε να απαντάμε με την φράση του άλλου. Εσένα δεν σου πέρασε ή πας στην πρώτη δημοτικού?

        • Ρύκιος avatar
          Ρύκιος @ Geros 28/02/2013 20:53:50

          Δίκιο έχεις, αλλά ήταν πολύ μεγάλη η πρόκληση στην περίπτωση αυτή: Κάθε καλόπιστος αναγνώστης, καταλαβαίνει ποιο από τα δύο ΟΜΟΙΑ σχόλια, έχει ...βάση, ειρμό, και λογική (σε σχέση βεβαίως με το προηγούμενό του στο οποίο και απαντά.)

      • akenaton avatar
        akenaton @ Ρύκιος 28/02/2013 21:04:34

        Πολύ εύστοχος!

  36. Aspetos avatar
    Aspetos 27/02/2013 17:28:42

    Τα πάμπερς σας λένε κάτι;

  37. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 27/02/2013 17:30:40

    Στα σοβαρά, η δικαστική διαδικασία "μπάζει" και αποτελεί πρόκριμα για όσες ακολουθήσουν. Θέλω να πιστεύω ότι υπήρξαν, όντως, επαρκή αποδεικτικά στοιχεία, αλλά και το δημαγωγικό στοιχείο δεν φαίνεται να λείπει στην απόφαση.
    Να είμαστε, άραγε, σε ΤΟΣΟ άσχημη κατάσταση;

  38. Aspetos avatar
    Aspetos 27/02/2013 17:32:31

    Τι πράγμα; δικαιοσύνη; από ποιους;

  39. monson avatar
    monson 27/02/2013 17:42:12

    η δικαιοσυνη εκανε την δουλεια της ...(θελω να πιστευω οτι δεν θα εξαντληθει στον παπαγεωργοπουλο) καιρος να κυνηγησουν και ολους τους δημοσιους λειτουργους.Να αλλαξουν οι ποινες να γινουν αυστηρες και οταν λεμε ισοβια να ενοουμε ισοβια και οχι 25 χρονια!!

    Ο πρωθυπουργος ειχε στειλει το μυνημα προεκλογικα και τωρα εφαρμοζεται ελπιζω σε ολους πρασινους γαλαζιους κοκκινους και ροζ !!

    Καμια επιεικια μα καμια.

  40. Αγρότης avatar
    Αγρότης 27/02/2013 18:00:40

    Όταν οι καποδιστριακοί δήμοι έγιναν καλλικρατικοί, στο πρώην δήμο Ταμυνέων κάηκαν , δήθεν, αρχεία και έγγραφα από την οικονομική υπηρεσία και μάλιστα ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΙΑ. Οι μηνύσεις και οι αγωγές πέφτουν βροχή αλλά η πράσινη δήμαρχος κυκλοφορεί λουσάτη και ελεύθερη. Η δικαιοσύνη μόνο στην Θεσσαλονίκη δεν είναι τυφλή;

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Αγρότης 27/02/2013 20:32:19

      Αγρότη, πού είναι αυτός ο Δήμος;

      • Αγρότης avatar
        Αγρότης @ tasos1 27/02/2013 21:00:44

        Στην Εύβοια , νυν δήμος Κύμης-Αλιβερίου και η τέως δήμαρχος (κυρία δεν τη λες) Καράπα .
        Απορώ τι κάνουν στην κυβέρνηση για τους δήμους με ανύπαρκτους ισολογισμούς.
        Επίσης απορώ , σε τι ακριβώς ωφελούν οι έλεγχοι του επιτρόπου ελεγκτικού συνεδρίου όσον αφορά τις δαπάνες των δήμων.
        Αλλά όπως φαίνεται tasos1 , το σύστημα πασοκ προστατεύει τα λαμόγια του, όσοι έλεγχοι και δίκες αν γίνουν.

        • tasos1 avatar
          tasos1 @ Αγρότης 28/02/2013 12:43:49

          Ε, είναι και πράσινο νησί η Εύβοια... Μετά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος -από εκεί δεν είναι- έχει άλλες δουλειές να κάνει, πού να ασχοληθεί με αυτά...

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ tasos1 28/02/2013 19:27:28

            Α βέβαια! Έχει να μας ενημερώσει για τις σκέψεις και τις προσπάθειες που κάνει η τρικομματική κυβέρνηση για να μας κάνει κράτος ...τριτοκοσμικόν !

  41. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/02/2013 18:24:15

    Μια ερώτηση. Τα 17 εκατομμύρια, τι τα έκαναν; Τζακούζια, πλακάκια και Φερράρι όπως οι άλλοι της Παντείου;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Αυριανιστής 27/02/2013 20:03:32

      Δεν βρεθήκανε περίεργοι λογαριασμοί, δεν βρήκανε περίεργες αγορές, ΤΙΠΟΤΑ!! Εκτός και αν τα έχουν θαμμένα σε ένα υπόγειο... Μπάζει από παντού το κατηγορητήριο και ίσως αλλάξει κάτι τελικά...

  42. Νεοδημοκράτης συνδρομητής avatar
    Νεοδημοκράτης συνδρομητής 27/02/2013 18:32:27

    αρχίσαμε τους συμψηφισμούς. έ λαμόγια;
    ας διακρίνουμε κάποτε το κόμμα -τους μωρούς συνδρομητές- από τα όψιμα αρπαχτικά.

  43. ERT avatar
    ERT 27/02/2013 19:44:43

    ΕΣΤΙ ΔΙΚΗΣ ΟΦΘΑΛΜΟΣ
    ΟΣ ΤΑ ΠΑΝΘ' ΟΡΑ..

  44. τοξο avatar
    τοξο 27/02/2013 20:36:20

    Η δικανική πεποίθηση διαμορφώνεται από τις καταθέσεις των μαρτύρων ή από το :ένας θεσμός ο λαός;

  45. NONOS avatar
    NONOS 27/02/2013 20:46:32

    Στην Ελλάδα η δικαιοσυνη δεν ειναι τυφλή ..ειναι ακριβη...εληντλησαν την ανωτερα των ποινών με την καταθεση ενος συγκατηγορουμένου..ενοχος ενοχον ου ποιεί..αρχη που διδασκεται στους πρωτοετεις της Νομικης...αλλου ειναι η δουλεια στημενη....απ τα αριστερα και να με το θυμηθητε οτι κι ο κολοκοτρωνης μπηκε φυλακη αλλα τελικα η ιστορια τον δικαιωσε...........

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ NONOS 27/02/2013 20:58:17

      Παπαγεωργοπουλος-Κολοκοτρωνης, βιοι παραλληλοι!

      • Μαθηματικός avatar
        Μαθηματικός @ Μ.Γ 28/02/2013 01:15:39

        Ναι, ναι, μην ξεχάσουμε να φτιάξουμε και άγαλμα στον ...γέρο του Βαρδάρη.
        Να δώσουμε και το όνομά του σε κεντρική λεωφόρο...
        Ρε πάτε καλά, που τολμάτε να συγκρίνετε τον Κολοκοτρώνη με αυτά τα περιτρίμματα ...????

      • Μαθηματικός avatar
        Μαθηματικός @ Μ.Γ 28/02/2013 01:16:24

        Ελπίζω να έκανες χιούμορ ...

  46. Μετα avatar
    Μετα 27/02/2013 21:08:21

    Εγώ ένα δεν μπόρεσα να καταλάβω. Τα λεφτά που είναι; Δεν άκουσα τπτ, ούτε για off shore, ούτε για λογαριασμούς συγγενών, τι διάολο, στο δάσος του Σεηχ Σου τα έκρυψε, τόσα φράγκα; Μπάζει κάπως...

    • Geros avatar
      Geros @ Μετα 27/02/2013 23:46:06

      Για την τεράστια περιουσία του Σαξώνη δεν άκουσες? Είχε πει σε όλους ότι η γυναίκα του κληρονόμησε μια τεράστια έκταση στην Χαλκιδική και την πούλησε αν δεν κάνω λάθος.

      • Μετα avatar
        Μετα @ Geros 28/02/2013 08:31:24

        ...και να υποθεσω οτι εβαλε συνδικαιουχο τον Παπαγεωργοπουλο στην περιουσια αυτή.
        Λυπαμαι, θα ηθελα να ειναι ετσι οπως αποφασισε η δικαιοσυνη, αλλά δεν πειθομαι απολυτα. Kατι δεν μου κολλαει

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Geros 28/02/2013 15:59:48

        Μιλάμε για την ενοχή του Παπαγεωργόπουλου, όχι για την ενοχή του Σαξώνη. Αυτός είναι που ονομάτισε τον Παπαγεωργόπουλο και τον Λεμούσια. Και λένε στην νομική ένοχος ένοχον ου ποιεί...

  47. antomar avatar
    antomar 27/02/2013 21:37:52

    ένας δήμαρχος που έχει 12 χρόνια συνεχόμενη θητεία θα ήταν χαζό να οικειοποιηθεί χρήματα από πλαστογραφίες και μη απόδοση εισφορών, όταν μπορεί να το κάνει (και πιθανόν το έχει κάνει) άνετα από δωράκια από προμήθειες και έργα. Σε τελική ανάλυση το "έδινα λεφτά σε μαύρες σακούλες" που υποστήριξε ο βασικός κατηγορούμενος και δέχτηκε το δικαστήριο χωρίς όμως να βρεθούν τα λεφτά, δε φαντάζει σαν στοιχείο ισόβιας ενοχής. Τον παπαγεωργόπουλο εκτός από τον περίγυρό του (βλέπε γγ) τον έφαγε και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα του "βάλτε τους κλέφτες φυλακή". Κι ο τέως δήμαρχος ως καμμένο πλέον πολιτικό χαρτί είναι εύκολος στόχος και ταυτόχρονα αφήνει ικανοποιημένους τους πολίτες που βλέπουν έναν πολιτικό πίσω από τα σίδερα. ......... πάντως ακόμα και κομματικά παπαγεωργόπουλος και σαξώνης προέρχονται από διαφορετικούς χώρους´.....

    • Χρήστος Χ. avatar
      Χρήστος Χ. @ antomar 28/02/2013 02:59:53

      Γιατί πιστεύεις ότι οι πολιτευτές μας είναι έξυπνοι;

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ antomar 28/02/2013 15:48:05

      H μασα ενωνει.....

  48. rally monkey avatar
    rally monkey 27/02/2013 22:36:03

    εχουμε ξεχασει πως ειναι ειναι να απονεμεται δικαιοσυνη
    και μας φαινεται περιεργο
    γινεται πρωτο θεμα το αυτονοητο
    σκανδαλωδως μονοπλευρος τροπος καλυψης απο τα μμε
    επικεντρωνουν στην ποινή και όχι στις πράξεις
    καμμία κουβεντα για το σκεπτικο της αποφασης

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ rally monkey 28/02/2013 14:52:09

      ". . .εχουμε ξεχασει πως ειναι ειναι να απονεμεται δικαιοσυνη"

      ῎Ας εἶναι καλά ἡ μακροχρόνια παραμονή τοῦ πασοκ στίς καρέκλες ἐξουσίας. Πολλά ἔχουμε ξεχάσει ἐξ αἰτίας του. . .

  49. Zugzwang avatar
    Zugzwang 27/02/2013 22:58:59

    Δεν μπορουμε να εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα:

    Σημερινο, απο το spirospero.gr
    "Σήμερα η προανακριτική επιτροπή της Βουλής εξέτασε το στέλεχος του ΣΔΟΕ κ. Νίκο Παναγιωτόπουλο, ο οποίος με εντολή των οικονομικών εισαγγελέων Πεπόνη- Μουζακίτη είχε αναλάβει την έρευνα για τη λίστα Λαγκάρντ.
    Ο κ. Παναγιωτόπουλος κατέθεσε στην Προανακριτική ότι λίγα πράγματα έχει κάνει γιατί δεν υπάρχει προσωπικό και οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν τους δίνουν στοιχεία. Οι βουλευτές άρχισαν να κάνουν απανωτές ερωτήσεις και ο κ. Παναγιωτόπουλος δήλωνε άγνοια ή δεν θυμόταν...
    Ρωτήθηκε για την κ. Μαργαρίτα Παπανδρέου και τον εκδότη κ. Φώτη Μπόμπολα. Απάντησε ότι δεν θυμάται δεν γνωρίζει...
    Κατόπιν αυτού, η επιτροπή αποφάσισε να συνεχίσει αύριο Πέμπτη, την κατάθεσή του ο κ. Παναγιωτόπουλος και να έχει μαζί του και τον αναπληρωτή του, κ. Μαντούβαλο.
    Βουλευτές έλεγαν στο spirospero.gr ότι εν ανάγκη θα εξετάσουν κατά την παράσταση στελέχη του ΣΔΟΕ.
    Υπενθυμίζεται ότι ο αρχηγός του ΣΔΟΕ, κ. Στασινόπουλος έχει καταθέσει και στους εισαγγελείς και στην προανακριτική επιτροπή ότι στελέχη της υπηρεσίας τον ενημέρωσαν ότι πίσω από το λογαριασμό μαμούθ των 550 εκ. δολαρίων κρύβεται η Μαργαρίτα Παπανδρέου.
    Το στέλεχος του ΣΔΟΕ, ο κ. Καραμάνος με καταθέσεις του έχει επιβεβαιώσει την κατάθεση του κ. Στασινόπουλου.
    Κατόπιν όλων αυτών, η προανακριτική επιτροπή έδωσε εντολή να εξεταστούν κατά προτεραιότητα οι λογαριασμοί των εξαδέλφων του Παπακωνσταντίνου και ο λογαριασμός των 550 εκ. δολαρίων."

  50. Stef avatar
    Stef 27/02/2013 23:15:44

    Από τη στιγμή που η δικαιοσύνη δεν κατάφερε να βρει που βρίσκονται τα χρήματα της υπεξαίρεσης, η απόφαση είναι άδικη.

  51. rally monkey avatar
    rally monkey 28/02/2013 00:52:44

    το να μην κρατας αποδειξεις οταν ξοδευεις δεν ειναι και τοσο κακη ιδεα τελικα...

  52. tsakali avatar
    tsakali 28/02/2013 02:05:53

    ψυχραιμία παιδία, ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ.

  53. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 28/02/2013 07:43:38

    Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Για τον Τσοχατζόπουλο ξέρουμε ακόμα και τις λεπτομέρειες. Για τον Παπαγεωργόπουλο τίποτα. Που πήγαν τα λεφτά? Λογαριασμούς δε βρήκανε, εταιρείες για ξέπλυμα δε βρήκανε, σπίτια δεν έχτιζε, αμαξάρες δεν αγόραζε, στα μπουζούκια δε πήγαινε, με γκόμενες δεν τα' τρωγε.
    Και είναι δυνατόν να στηρίχθηκε η απόφαση αποκλειστικά στην κατάθεση του (πασόκου) καταχραστή και στους απλούς χαρακτηρισμούς του πολιτικού του αντιπάλου (Μπουτάρη) χωρίς στοιχεία? Και πως εξηγείται ότι ο Σαξώνης είχε ξεκινήσει αυτήν του δουλειά πριν αναλάβει ο Παπαγεωργόπουλος?
    Κάτι δε πάει καλά..

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Kώστας Θ. 28/02/2013 08:56:03

      Eαν το συνδυασεις με την εκδιωξη Ψωμιαδη μπορεις να καταλαβεις τι δεν παει καλα.
      Επι χρονια τα δημοσιευματα του πασοκικου τυπου εστιαζαν στο "προβλημα" της Θεσσαλονικης και στα προσωπα που το δημιουργουσαν Ψωμιαδη - Παπαγεωργοπουλο - Ανθιμο.
      Το "προβλημα" ηταν οτι η δραση των τριων ειχε δημιουργησει στη Θεσσαλονικη ενα κλιμα που ηταν περισσοτερο φυσιολογικο να εισαι δεξιος παρα "προοδευτικος" και αυτη ηταν μια κατασταση μοναδικη για μεγαλη πολη στην Ελλαδα.
      Με την εξουδετερωση τους το "προβλημα" θεραπευεται.

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ ψυχραιμια 28/02/2013 11:48:48

        Ψωμιάδης, Παπαγεωργό έδωσαν και λαβές...Το πρόβλημα είναι ότι όταν είσαι πάνω από δύο τετραετίες άρχοντας, είτε αριστερός, είτε κεντρώος, είτε δεξιός, δεν θέλει πολύ για να καβαλήσεις το καλάμι...

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ αιρετικός 28/02/2013 16:01:43

          Άλλο αυτό και άλλο να χώσεις ισόβια έναν άνθρωπο χωρίς αποδείξεις...

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ Γιώργος 28/02/2013 21:23:22

            Τόσοι και τόσοι έχουν πάει άδικα φυλακή. Σε παρόμοιες περιπτώσεις δε σε βλέπω να λες τίποτα. Εμένα δε με νοιάζει αν κάποιος πάει άδικα φυλακή γιατί πολλοί δυστυχώς πάνε και η ζωή είναι ούτως ή άλλως άδικη.

  54. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/02/2013 08:00:44

    Eπιδειξη δικαστικης "αμεροληψιας" απο την κυβερνηση Σαμαρα στα ιχνη του λαλησαντος στο Μεγαρο Μητσοτακη.
    Η κυβερνηση Μητσοτακη με την προσπαθεια αλλαγων στην παιδεια προκαλεσε ενα μεγαλο κυμα αντιδρασεων και καταληψεων στα σχολεια.Την εποχη εκεινη υπηρχαν ακομη καποιοι παλαβοι που πιστευαν σε "εθνικα ιδεωδη" στην ΟΝΝΕΔ και πηγαν να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα για να σπασουν τις καταληψεις.Σε συμπλοκη στην Πατρα σκοτωθηκε ο καταληψιας καθηγητης Τεμπονερας απο τον Καλαμποκα.Η δικη εγινε επι κυβερνησεως Μητσοτακη με αυστηρες εντολες ανωθεν να μην υπαρξει καμμια παρεμβαση ωστε να μην υπαρξουν κατηγοριες περι κρατους της Δεξιας και ο Καλαμποκας καταδικασθηκε σε ισοβια σε μια εποχη που η 17Ν σκοτωνε αβερτα.
    Η αποφαση προκαλεσε ικανοποιηση στις "δημοκρατικες δυναμεις" αλλα ειχε μια παραπλευρη απωλεια : στο μελλον κανεις απο την ΟΝΝΕΔ δεν θα διακινδυνευε να αντισταθει μαχητικα στις καταληψεις και να ρισκαρει τη ζωη του ή την καριερα του.Οι καταληψεις εγιναν καθεστως και αργοτερα και οι καταστροφες μεχρι το 2008.Περασε το μηνυμα οτι ειναι δουλεια της αστυνομιας ειναι,οι ιδωτες δεν εχουν καμμια δουλεια να ανακατευονται.Η φωτοχυσια του 2008 κυοφορηθηκε τοτε.
    Θα δουμε τι θα γεννησει η νεα επιδειξη δικαστικης αμεροληψιας στο μελλον.

  55. αιρετικός avatar
    αιρετικός 28/02/2013 10:07:27

    Για όσους έχουν απορίες για την καταδίκη Παπαγεωργόπουλου ας διαβάσουν το ρεπορτάζ για την αιτιολόγησα της απόφασης: Διατηρούσε στην θέση του ταμία του Δήμου επί χρόνια έναν ιδιοκτήτη νυκτερινών κέντρων, ενώ υπήρχε ο σχετικός ντόρος για βρωμοδουλειές του και κάλυπτε συνεχώς ακόμα και όταν υπήρχαν ενδείξεις για την υπεξαίρεση τον κολλητό του φίλο Υπεύθυνο Οικονομικών του Δήμου...Τα χρήματα που υπεξαιρέθηκαν κατέληξαν κυρίως στις προεκλογικές ανάγκες του Παπαγεωργό...

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ αιρετικός 28/02/2013 14:54:17

      Kαι αυτό είναι απόδειξη ενοχής? Και γατί ο δήμαρχος είναι υποχρεωμένος να μεταθέτει ή να απολύει δημόσιο υπάλληλο (από τους αμέτρητους που έχει ο δήμος Θεσσαλονίκης) επειδή επειδή ακουγόταν διάφορα?

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ Kώστας Θ. 28/02/2013 15:30:36

        Ο Ταμίας του Δήμου δεν είναι ο οποιοσδήποτε δ.υ. και όταν βλέπεις ότι διατηρεί νυχτερινά κέντρα, κάνει ξαφνικά πανάκριβη ζωή, προληπτικά τον αλλάζεις και το ψάχνεις το θέμα βαθύτερα, αν ενδιαφέρεσαι για τα οικονομικά του Δήμου σου...

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Kώστας Θ. 28/02/2013 21:24:51

        Όταν κάτι δεν πάει καλά στο δήμο καταρχάς ο δήμαρχος φταίει. Ένα αυτό. Ακόμη και αν δεν ήξερε τίποτα φταίει λόγω αμέλειας.

        Εάν υπάρχουν ενδείξεις ότι ήξερε και έκανε τα στραβά μάτια, φταίει δυο φορές.

        • Νίκος Α avatar
          Νίκος Α @ Νικόλας 01/03/2013 00:36:17

          Ισόβια για αμέλεια;

          • αιρετικός avatar
            αιρετικός @ Νίκος Α 01/03/2013 23:03:59

            Όχι ισόβια για δόλο (ήξερε και δεν έκανε κάτι αντίθετα διευκόλυνε)...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ αιρετικός 28/02/2013 16:02:37

      17 εκατομμύρια σε προεκλογική εκστρατεία;;; Ούτε ο Ομπάμα να ήταν...

    • KOSTAS70 avatar
      KOSTAS70 @ αιρετικός 28/02/2013 16:04:41

      Τα ρεπορτάζ συμβουλεύονται οι δικαστές για να βγάλουν απόφαση ή τα αποδεικτικά στοιχεία;

  56. Queen In Black avatar
    Queen In Black 28/02/2013 10:50:32

    Ο όχλος διψάει για αίμα. Δεν απαιτεί απόδοση Δικαιοσύνης, γιατί αν διέθετε ηθική, με τις επιλογές του θα την είχε επιβάλλει.

    ''Η πενία πολλών εστιν ενδεής, η δ’ απληστία πάντων΄΄
    ( η φτώχεια είναι έλλειψη πολλών πραγμάτων και η απληστία όλων)
    Αριστοτέλης

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Queen In Black 28/02/2013 12:36:36

      "Ερμε Παπαγεωργοπουλε, τι σουμελε να παθεις.."
      Ειχε παθει συνδρομο μεγαλειου. Εβγαζε το σπιτι του στα περιοδικα. Ας παραδειγματιστουν καποιοι για τον κ ατσαλακωτο....
      " Ο Θεος τοις υπερηφανοις αντιτασσεται, τοις δε ταπεινοις διδει χαριν" Αγια Γραφη.

  57. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 28/02/2013 12:41:16

    Τι γίνανε τόσα λεφτά;
    Το ερώτημα είναι γενικής φύσεως.
    Αλήθεια, τι γίνανε τόσα χρήματα που άντλησε η χώρα από τις αγορές, με δημόσιο δανεισμό 1998 - 2008; Γύρω στα 200 δις είναι.
    Τι γίνανε τόσες Κοινοτικές εισροές στο ίδιο διάστημα; Κοινοτικές συμμετοχές για έργα, αγροτικές επιδοτήσεις, απο άλλα διαρθρωτικά ταμεία (μεταξύ των οποίων και για ΟΤΑ) .....κτλ; Περίπου 100 δις σύνολο.
    Δεν βγαίνει άκρη;
    Άν αθροίσει κανείς πολλούς "Λεμούριους" και "Λεφτοσάξωνες", αρχίζει να βγάζει άκρη.
    Είναι απίστευτο. Είχαν τόσα χρόνια "σκυλά" ως υπεύθυνο στα οικονομικά του δεύτερου Δήμου της χώρας !
    Γάβ γάβ! Είμαστε ακόμα στην αρχή, θα δουν τα μάτια μας πολλά.

  58. Καβαλιώτης avatar
    Καβαλιώτης 28/02/2013 12:48:52

    Δεν ξέρω αν ο Παπαγεωργόπουλος είναι αθώος ή ένοχος (δεν μπορώ καν να πιθανολογήσω). Το αρμόδιο Δικαστήριο πάντως τον έκρινε ένοχο και του επέβαλε ισόβια. Πρέπει να μάθουμε να αποδεχόμαστε τις δικαστικές αποφάσεις, είτε μας αρέσουν είτε όχι (είναι όρος της Δημοκρατίας) -και δεν αρέσουν οι ίδιες στον καθένα. Άλλου του αρέσει η απόφαση του ΣτΕ που έκρινε συνταγματικό το Μνημόνιο, άλλου όχι. Άλλου του αρέσει η απόφαση του ίδιου Δικαστηρίου που έκρινε αντισυνταγματικό το νόμο Ραγκούση, άλλου όχι. Σε άλλους αρέσουν οι αποφάσεις των Μονομελών που κηρύσσουν παράνομες και καταχρηστικές τις απεργίες, σε άλλους όχι.
    Οι δικαστικές αποφάσεις, βεβαίως, κρίνονται -τεκμηριωμένα όμως. Τεκμηριωμένος όμως σχολιασμός οποιασδήποτε δικαστικής απόφασης δεν είναι δυνατό να γίνει χωρίς να γνωρίζει κανείς το σκεπτικό της (πολύ περισσότερο, τεκμηριωμένος σχολιασμός της ίδιας της δίκης, επί της οποίας εξεδόθη η απόφαση, δεν μπορεί να γίνει χωρίς κανείς να γνωρίζει κανείς τη δικογραφία και τη διαδικασία στο ακροατήριο). Επιπροσθέτως, λυπάμαι αλλά απαιτούνται και νομικές γνώσεις. Η ποινική δικονομία δεν εξαντλείται στο "ένοχος ένοχον ου ποιεί", που το γνωρίζουμε από τον ελληνικό κινηματογράφο με τον Πάντζα. Διαβάζω π.χ. διάφορους φίλους, που αναρωτιόνται γιατί στη μια υπόθεση επιβλήθηκε η τάδε ποινή, ενώ στην άλλη η δείνα. Γνωρίζουν τα πλαίσια των ποινών που προβλέπει ο Νόμος για κάθε αδίκημα? Γνωρίζουν το πώς επιμετράται μια ποινή (ειδικό μάθημα στη Νομική: "θεωρία της ποινής - ποινολογία")? Γνωρίζουν τις προϋποθέσεις αναγνώρισης ελαφρυντικής περίστασης?
    Εν προκειμένω, απ' όσο γνωρίζω, δεν έχει δημοσιευθεί στο διαδίκτυο η απόφαση του Τρ. Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης. Αυτό που ξέρουμε είναι μόνο ένα μικρό απόσπασμα του διατακτικού της. Επομένως, πώς την κρίνουμε νομικά (αν έχουμε τα εφόδια)? Αυτά που μπορούμε άπαντες να σχολιάσουμε είναι ο οιοσδήποτε αντίκτυπός της, τα μηνύματα που πιθανόν στέλνει κλπ.
    Εν πάση περιπτώσει, πρόκειται για πρωτόδικη απόφαση. Ακολουθεί το Εφετείο, όπου η απόφαση θα επανακριθεί και πιθανότατα ο Άρειος Πάγος.

  59. Bob ο μάστορας avatar
    Bob ο μάστορας 28/02/2013 13:24:25

    Καταρχήν, οι εκταμιεύσεις και οι ισολογισμοί έχουν την υπογραφή του, τα δε χρήματα, λείπουν σίγουρα - άρα πτώμα υπάρχει.
    Έπειτα, η έλλειψη μέτρου από τους κυβερνήτες είναι το αίτιο και η δίψα του όχλου για αίμα, το αποτέλεσμα - όχι το αντίστροφο.
    Οι δικαστικές ποινές έχουν αυστηροποιηθεί για όλους εδώ και χρόνια. Αν είναι δυσανάλογες ας τις ομαλοποιήσουμε φροντίζοντας να εφαρμόζονται.

    Ο νομοθέτης πάσχει από φαντασία. 20 χρόνια προθεσμία αποπληρωμής της υπεξαίρεσης (70.000 κάθε μήνα) και ισόβια στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων θα ήταν ίσως πιο χρήσιμη ποινή.

  60. dk avatar
    dk 28/02/2013 14:05:52

    Αρχικά θα απευθύνω σε όλους έναν χαιρετισμό σε όλους, καθώς είναι η πρώτη φορά που σχολιάζω.
    Δεν θα σταθώ στην ουσία της απόφασης με την οποία συμφωνώ, δηλ. αφού τα «πήραν», ΚΑΛΩΣ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ.
    Θα σχολιάσω όμως το «σκεπτικό» της απόφασης, αν και όπως λένε … δεν επιτρέπεται και αν το προσέξει κάποιος θα διαπιστώσει … πόσο ελλειμματική είναι η δικαιοσύνη μας, καθώς και οι …πάνσοφοι δικαστές μας
    Αυτό γιατί η απόφαση στηρίχθηκε επί της ουσίας στα όσα ανέφερε ο Σαξώνης δηλ. ένας από τους κατηγορούμενους για την ίδια υπόθεση. Να σημειωθεί πως μετά από έρευνα που έγινε, προϊόντα του εγκλήματος (δηλ. χρήματα) βρέθηκαν μόνο στους λογαριασμούς του συγκεκριμένο (Σαξώνη) ενώ στους υπόλοιπους δεν βρέθηκε τίποτε, προσοχή δεν εννοώ πως δεν τα «πήραν», αλλά δεν βρέθηκαν ούτε και αποδεικτικά στοιχεία … (έλλειμμα της προανακριτικής διαδικασίας)
    Αυτό που καταλαβαίνω με το μικρό μου μυαλό πως το σκεπτικό της απόφασης είναι το λιγότερο για γέλια …..
    Να δείτε πως με έναν καλό δικηγόρο (που έχουν τα «λεφτά» να τον πληρώσουν) αφού ασκήσουν όλα τα «νόμιμα δικαιώματά τους» (5μελές Εφετείο, Άρειος Πάγος) θα βγουν …. «ατσαλάκωτοι» και χωρίς δημοσιότητα για να μην το πάρουμε χαμπάρι. …

    Με εκτίμηση,

    • αιρετικός avatar
      αιρετικός @ dk 28/02/2013 15:00:55

      Δια παραλείψεως (δηλ. δεν πήρε τα οφειλόμενα μέτρα για την προστασία του δημοσίου χρήματος) και ως συνεργός τέλεσε κυρίως το έγκλημα ο Παπαγεωργό...Αν βγει χωρίς δημοσιότητα, δεν θα είναι πολύ καλό γι΄αυτόν, δεν νομίζετε?

      • Δίας. avatar
        Δίας. @ αιρετικός 02/03/2013 10:10:22

        Εννοείς έχει μόνο πολιτική ευθύνη, αλλά μέχρι σήμερα στον τόπο μας, πολιτικές ευθύνες γαι πολύ σοβαρώτερα ποσά, είτε παραγράφονται είτε δεν δικάζονται λόγω "ασύλου" είτε στην χειρότερη για τον παραβάτη περίπτωση αναλαμβάνονται με ένα δημόσιο mea culpa και , άν το επιθυμεί, ο πολιτικός πάει σπίτι του ή συνεχίζει τη θητεία του μέχρι τις επόμενες εκλογές "καθαρθείς" αυτομάτως δια της απολογίας του στην κοινή γνώμη...

  61. Kostaz avatar
    Kostaz 28/02/2013 17:21:31

    Ατσαλάκωτος ακόμα και καθοδόν για το κελί.. Μόνο που κάτω απ΄την "επιμελώς ριγμένη" καμπαρντίνα στα χέρια του, κρυβόταν οι χειροπέδες..
    Νομίζω σημαίνει πολλά..

  62. Α. Πέτρόπουλος avatar
    Α. Πέτρόπουλος 01/03/2013 09:27:16

    Τα λεφτά τα έφαγε ο Σαξώνης , αυτό προέκυψε απο τη δίκη και τις επενδύσεις του σε σκυλάδικα , αυτοκίνητα , ομάδες , αγορές ακινήτων κλπ. Φαίνεται ότι κάτι ψιλά έδινε στον Λεμούσια για να τους κάνει συνένοχους και να συνεχίζει το κλέψιμο και έτσι έμπλεξε και ο Παπαγεωργόπουλος. Δεν μπορεί με το 1,7 εκ που είναι το 10% που είπε ότι έπαιρνε να έκανε τόσες σπατάλες και αγορές δεν βγαίνουν τα νούμερα.
    Ο Παπαγεωργόπουλος θα μπορούσε να δικαστεί 2 χρόνια με αναστολή για αμέλεια να ελέγξει και απομακρύνει τον Ταμία και στο Εφετείο να αθωωθεί. Όλα τα άλλα είναι σκοπιμότητες και υπερβολές.

  63. Γιώργος avatar
    Γιώργος 01/03/2013 09:50:40

    Συγνώμη κιόλας, αλλά έχουμε ξαναμιλήσει μαζί για άδικες δικαστικές αποφάσεις και τότε δεν είπα τίποτα;;; Δεν νομίζω να γνωριζόμαστε...

  64. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 01/03/2013 20:58:45

    Νομίζω ότι ήταν μία άδικη απόφαση πολιτικής σκοπιμότητος του πρώην δημάρχου γιατί:
    1) ένοχος ένοχον ού ποιεί
    2) ένας μάρτυρας ίσον κανένας
    3) Η απόφαση στηρίχθηκε σε εικασίες και ενδείξεις
    4) Δεν υπήρξε απόδειξη σύνδεση του δημάρχου με την κλοπή
    5) Δεν βρέθηκαν στην κατοχή του Παπαγεωργόπουλου πολυτελή ακίνητα, σπίτια, μαγαζιά και εξωχώριες
    6)Το δικαστήριο δεν έκανε τον κόπο να ακολουθήσει την πορεία των χτημάτων της υπεξαίρεσης
    7) Η δικαιοσύνη είναι τυφλή αλλά όχι όμως να γίνεται θύμα Γκεμπελικής προπαγάνδας (στις παραμυθολογίες των πολιτικών του αντιπάλων)
    8) Η απόφαση δεν προσδιόρισε το ακριβές αδίκημα του Παπαγεωργόπουλου (αν δεν έχει αποδείξεις τότε ΔΕΝ είναι κλοπή)
    9) Για το αδίκημα της αμέλειας στην άσκηση των καθηκόντων τα ισόβια είναι απαράδεκτη ποινή
    10) Αν τιμωρείται με ισόβια κάποιος που τον υποδεικνύει ένας κλέπτης, τότε οι τρομοκράτες, οι βιαστές και οι ειδεχθείς δολοφόνοι πως τιμωρούνται; (αναλογικότητα των ποινών)
    11) Η υπόθεση συσχετίζεται και με την δίωξη Ψωμιάδη, τελικά τι συμβαίνει στην Θεσσαλονίκη ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ μόνον δεξιοί πολιτικοί;
    12) Μήπως έχει δίκιο ο Μπερλουσκόνι, ότι υπάρχει ιδιοτελής δηλαδή ομάδα συμφερόντων (συμμορία) που διώκει κατά παραγγελία;
    13) Δεν αγγίζει κανείς την σοσιαλητρική οικογένεια Παπανδρέου που ζούν σαν κροίσοι ΧΩΡΙΣ ποτέ να έχουν εργασθεί;

    Αν κλέψει κάποιος να τιμωρηθεί και να δημευθεί η περιουσία του, αλλά αν τιμωρείται για αμέλεια κάποιος με ισόβια, τότε έχουμε πολιτική δίωξη.
    Είναι μία περίπτωση κακοδικίας που στην επόμενη βαθμίδα όχι μόνο πρέπει να διορθωθεί αλλά και να τιμωρηθούν υπηρεσιακά οι δικαστές που δεν έκαναν σωστά το καθήκον τους.

    Ας ελπίσουμε πως αυτή η απόφαση δεν θα αποτελέσει αφορμή για δίωξη των πολιτικών φρονημάτων όλων των δεξιών με γελοίες δικαιολογίες

    • αιρετικός avatar
      αιρετικός @ Nεστωρίδης 01/03/2013 22:59:45

      Θα ειδοποιηθούν, άμεσα, οι δικαστές να δικάζουν όπως εσείς νομίζετε...!

      • mulatu avatar
        mulatu @ αιρετικός 02/03/2013 05:35:57

        Διαβάζω και ξαναδιαβάζω, δεξιους κι εξ'ευωνύμων τα απίστευτα κ πιστευτα συναμα...
        Αυτό που με κάνει εντύπωση, είναι ότι έως τις 25 Μαρτίου (κατα Μαρκογιαννάκη) μάλλον θα έχουμε την απόφαση για Παπακωνσταντινου κ τας της Λίτσας Λαγκαρντ...

        Κανείς δεν προβληματίζεται ως προς τι οιωνός είναι αυτή η ποινή...
        Προσωπικά έχω δυσανεξία στην φατσα του Παπαγεωργοπουλου, κ τα ισόβια (για μια αρχή προς παραδειγματισμο) δε με χαλάνε... σαφως κ θα ήθελα να γίνει ΄ολο αυτο με διαφανεις διαδικασιες....

        Αλλά έπονται κ οι δικες Τσοχατζο κλπ...
        Κι ας σκεφτουμε τι ακολουθησε με την δίκη Κοσκωτα... μιλω για τις εξελιξεις τις πολιτικες...

        Σαφως κ δεν ειναι ξεκαθαρη η υπόθεση του Παπαγεωργοπουλου, αλλά αθώο δε μπορω να τον πω... ή μαλλον καλυτερα άμοιρο ευθυνων για τοσα εκατομυρια...
        Κι αν ακόμη κ αυτη η υπόθεση καταφέρει να φερει στο προσκηνιο το πλαφον στις θητειες στην τοπικη αυτοδιοικηση....αυτο θαναι πραγματι επιτυχια...

      • Ζεύς 2 avatar
        Ζεύς 2 @ αιρετικός 04/03/2013 09:18:42

        Οχι, καλύτερα να δικάζουν όπως ορίζει η τσέπη τους αφού ζούμε σε ελεύθερη αγορά και όλα έχουν την τιμή τους . Βλέπε Μπουρμπούλια-Γιοσάκη.

  65. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 02/03/2013 04:43:07

    Και ενώ ο ελληνικός λαός απαιτεί την παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων του μνημονίου,του αριστερού παρακράτους του ΠΑΣΟΚ και του μεταπολιτευτικού πολιτικού συστήματος-τέρατος οι κύριοι υπεύθυνοι θυσιάζουν ως ιφιγένεια ΕΝΤΙΜΑ πολιτικά πρόσωπα και πατριώτες της αντίπαλης παρατάξεως της Νέας Δημοκρατίας.Βρήκαν τροπο χωρίς αποδείξεις και με την απλή μαρτυρία του κυρίου ενόχου που δεν αποτελεί μάρτυρα να στείλουν φυλακή τον Παπαγεωργόπουλο.Ο συγκεκριμένος δήμαρχος τους καθόταν στο στομάχι εδώ και δεκαετίες.Έπαιρνε πανω απο 50% απο τον λαό της σαλονίκης.Τα κτήνοι του εθνομηδενισμού και της θολοκουλτούρας οι υποστηρικτές του Μπουτάρη του αποθεωτή του σφαγέα του Ελληνισμού κεμάλ ατατούρκ,πανηγυρίζουν..Η Νέα Δημοκρατία κοιμάται.Αφού την κάνανε συνένοχο στο μνημόνιο στη συνείδηση της κοινής γνώμης,ΛΟΓΩ της φιλοπατρίας και του φιλοευρωπαισμού της,τώρα τιμωρούν τυχόν πταίσματα ή τυχόν παραλείψεις που είναι φυσικό να υπάρχουν έπειτα απο πολλά χρόνια διακυβέρνησης απο όλους αυτούς που ασκούν ποτέ εξουσία,για να ξεπλύνουν και να κρυψουν τους αδίστακτους και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ,που οδήγησαν απο το '81 και μετά με αλεπάλληλες προδοσίες την πατρίδα στα νύχια του ΔΝΤ με εγκλήματα δισεκατομμυριών ευρώ.Όλοι αυτοί κυκλοφορούν ελεύθεροι...

  66. Κώστας Π. avatar
    Κώστας Π. 02/03/2013 09:37:34

    Μην σφάζεστε. Στο εφετείο ο Βασιλης θα αθωωθεί. Πολύ σωστά ο Σαμαράς μόνο προσωρινά του ανέστειλε την κομματική ιδιότητα.
    Δεν είναι δυνατό ενας αριστερός δικαστής να καταδικάζει εναν δεξιό Δήμαρχο με βάση μόνο μια απλή μαρτυρία. Μάλιστα αυτό κατα τη γνώμη μου αποτελεί και κατάχρηση εξουσίας και σε περίπτωση αθώωσης του Παπαγεωργόπουλου ο δικαστής θα πρέπει να είναι υπόδικος για να διευρευνηθεί αν υπήρξε αμερόληπτος όπως επιβάλλεται απ' το νόμο...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.