#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/05/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Νέα Μεταπολίτευση άρχισε



Ποιες μπορεί να είναι οι πρώτες εκτιμήσεις των χθεσινών εκλογικών αποτελεσμάτων;

Καταρχήν επιβεβαιώθηκε αυτό που γνώριζε η υπόλοιπη ...ανθρωπότητα, ότι δηλαδή όπου εισήλθε το ΔΝΤ το πολιτικό σύστημα σμπαραλιάστηκε και κονιορτοποιήθηκε.Το ίδιο συνέβη και στην Ελλάδα.

Πάμε παρακάτω:

Πρώτον, το ΠΑΣΟΚ κατάρρευσε και μάλλον οδηγείται προς αδιέξοδες περιπέτειες, αρχίζοντας από την αμφισβήτηση Βενιζέλου.

Δεύτερον, αποδοκιμάσθηκε η στροφή στην πολιτική της ΝΔ μετά το Νοέμβριο του 2011. Η στήριξη της δανειακής σύμβασης και (κυρίως)  η συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ έγιναν μπούμερανγκ που σε συνδυασμό με την απουσία ουσιαστικής ανανέωσης στο πολιτικό προσωπικό και τις πρακτικές της ΝΔ, οδήγησαν στο χθεσινό αποτέλεσμα. Παρά τον ανανεωτικό πολιτικό λόγο του Α. Σαμαρά, η ΝΔ δεν άλλαξε παρέμεινε ένα φθαρμένο υλικό και το πλήρωσε βαριά.

Τρίτον, γιγαντώθηκε η αριστερά παράταξη σε όλες τις εκφράσεις της. Αν προσθέσει κάποιος τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΚΕ, της ΔΗΜΑΡ, των Οικολόγων και άλλων εξωκοινοβουλευτικών σχημάτων φτάνουμε στο ποσοστό του 36-37%. Ένα μεγάλο νούμερο που αλλάζει εντελώς τις πολιτικές ισορροπίες.

Τέταρτον. Στα δεξιά της Νέας Δημοκρατίας υπάρχει πλέον ένας σημαντικός πολιτικός χώρος που πλησιάζει το 20% και θα αποτελεί μόνιμη πηγή διεμβολισμού της, αν δεν αλλάξει κάτι.

Πέμπτον.Για πρώτη φορά τρία κόμματα με νεοφιλελεύθερες απόψεις και ιδεολογικές αναφορές άγγιξαν το 6% περίπου, χάρις κυρίως στις προσπάθειες της εκδοτικής διαπλοκής εναντίον της ΝΔ.

Λίγοι πιστεύουν φυσικά ότι αυτή η διάταξη των πολιτικών δυνάμεων θα είναι μόνιμη. Στις χθεσινές εκλογές γράφτηκε μόνο η πρώτη σελίδα μιας μακράς περιόδου δομικών ανακατατάξεων και πολιτικών και κοινωνικών συγκρούσεων στην Ελλάδα. Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές εδώ το κοιλοπόνεμα της ιστορικής εξέλιξης θα είναι επίπονο, μέχρι να υπάρξουν νέες ισορροπίες και σταθεροποίηση.

Πως φτάσαμε ως εδώ; Το αποτέλεσμα των χθεσινών εκλογών επιβεβαίωσε καταρχήν την βαθιά διάσταση μεταξύ του λαού από την μια και του πολιτικού συστήματος που κυβερνούσε μέχρι χθες τον τόπο από την άλλη. Το τελευταίο ούτε που πήρε χαμπάρι το καζάνι που έβραζε στην ελληνική κοινωνία. Δεν κατάλαβαν επειδή δεν μπορούσαν να καταλάβουν την οργή του συνταξιούχου, του άνεργου, του μισθωτού με τον πετσοκομμένο μισθό και τα άπειρα χαράτσια, τι συμβαίνει στα γκέτο των παράνομων μεταναστών.

Δεν έγιναν ξαφνικά οι Έλληνες ναζιστές, "Ανεξάρτητοι" ή Συριζαίοι. Ούτε αυτοί που ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και έφυγαν από τα κόμματα τους, έγιναν ξαφνικά τρελοί και "προδότες". Είναι η οργή για τα μνημόνια και τις αδιέξοδες πολιτικές που οδήγησαν τους Έλληνες στην επιλογή του πολιτικού αδιεξόδου που έβγαλαν χθες οι κάλπες. Η οργή έγινε τσουνάμι και τους πήρε όλους, άλλον περισσότερο άλλον λιγότερο. Και επικράτησαν οι κορώνες, οι εντυπωσιασμοί, ο άκρατος λαϊκισμός. Όχι γιατί ξαφνικά οι Έλληνες έγιναν λαϊκιστές. Απλά γιατί η διαλυμένη ελληνική κοινωνία αποφάσισε να τιμωρήσει τα κόμματα εξουσίας, αδιαφορώντας αν η επιλογή της αυτή οδηγεί στο χάος και το μπάχαλο.

Τώρα τα πάντα βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού. Η χώρα, η οικονομία, οι επιχειρήσεις, οι δουλειές όλων, οι μισθοί και συντάξεις. Κυβέρνηση είναι αδύνατο να σχηματιστεί. Κι αυτό που λέμε δεν είναι κινδυνολογία. Είναι μια πραγματικότητα που θα διαφανεί στο Χρηματιστήριο, στις τράπεζες, στην αγορά γενικότερα. Η χώρα μπαίνει σε περιπέτειες και μόνο ο λαός πάλι μπορεί να δώσει τις λύσεις που απαιτούνται.

Θα σας φανεί παραδοξολογία, αλλά όπως συμβαίνει πάντα, ο λαός ψήφισε κι αυτή την φορά "σοφά". Αποδοκίμασε και τιμώρησε το πολιτικό σύστημα, αλλά ταυτόχρονα άφησε διέξοδο στο χάος που δημιουργείται. Επειδή με την εκλογική δύναμη των  κομμάτων και τις έδρες που παίρνουν στη νέα Βουλή είναι αδύνατος ο σχηματισμός τόσο μιας ισχυρής κυβέρνησης, όσο και κυβερνήσεων συνεργασίας. Είναι δηλαδή σαν να λέει ο λαός στους πολιτικούς "σας προειδοποιήσαμε, βάλτε τώρα μυαλό και πάμε σε νέες εκλογές για να δούμε πως μπορεί να κυβερνηθεί αυτός ο τόπος".

Η ΝΔ και ο Αντώνης Σαμαράς βρίσκονται στην πιο δύσκολη στιγμή τους. Δεν θα πούμε τώρα "είχαμε δίκιο" στην κριτική που ασκήσαμε όλο αυτό το διάστημα και στις επισημάνσεις που κάναμε και εμείς και οι αναγνώστες μας. Στις ημέρες που έρχονται θα έχουμε την ευκαιρία να πούμε πολλά. Τώρα προέχει το "τι κάνουμε".

Θεωρούμε ότι η παρτίδα δεν τέλειωσε ακόμα. Αντιθέτως το εκλογικό αποτέλεσμα λύνει τα χέρια του Σαμαρά. Και του προσφέρει μια μεγάλη και μοναδική ευκαιρία για να υλοποιήσει όλα εκείνα για τα οποία εξελέγη αρχηγός της ΝΔ.

Ούτως η άλλως η συνέχεια θα είναι συναρπαστική

(ευχαριστούμε τον "Κόμη Μοντεχρήστο" για τις παρατηρήσεις του)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. restart avatar
    restart 07/05/2012 07:17:25

    παιδια έχω παθει πλάκα μαζι σας
    το πρωτο βήμα για τη θεραπεια ειναι η διαγνωση
    εχετε πολυ δρομο ακομα
    "άγγιξαν το 6% περίπου, χάρις κυρίως στις προσπάθειες της εκδοτικής διαπλοκής εναντίον της ΝΔ."
    Το διαβασα χθεσ και στον Μ.Ο.

    στην παρέα μου είμαστε 7 άτομα (ολοι πρωην νδ)
    που ψηφίσαμε "δημιουργία ξανα"

    ενημερωνόμαστε αποκλειστικα απο το νετ .
    αλαφουζους και ψυχάρηδες ούτε στην τουαλέτα
    ειπε κανεις στον αντωνη οτι ο κόσμος αλλαζει?
    του ειπανε οτι για κάθε ψηφο που έφερνε ο ψυχαρης έχανε 5?

  2. Γιάννης Στ. avatar
    Γιάννης Στ. 07/05/2012 07:25:43

    Ορατότης μηδέν. Ζητείται ελπίς.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/05/2012 07:26:24

    Η όλη κατάσταση που προέκυψε χθες θυμίζει Γερμανία της Βαϊμάρης.
    Αν δούμε στους δρόμους και παρελάσεις χρυσαυγιτών, και συμπλοκές τους με κομμουνιστές, ακόμη και μέσα στη Βουλή, η εικόνα θα ολοκληρωθεί.
    Το ερώτημα είναι: αφήνουμε την κατάσταση αυτή να συνεχιστεί;
    Μια κατάσταση που όλοι όσοι γνωρίζουν ιστορία γνωρίζουν και την κατάληξή της;
    Ή μαζεύουμε τα συντρίμμια και πάμε για δημοκρατικές λύσεις, πριν σπάσει για τα καλά το αυγό του φιδιού, βγει το θηρίο, και τσιμπηθούμε όλοι;
    Η ΝΔ πρέπει να ανασυνταχθεί, να καθαριστεί εσωτερικά από βαρίδια και τζιτζιφιόγκους, να κάνει σημαία της την τροποποίηση του μνημονίου, και την παραμονή στο ευρώ, μπας και συνέλθει ο κόσμος που χθες ψήφισε αλλού για αλλού.
    Κρίσιμες και ενδιαφέρουσες οι εποχές που ζούμε, και επικίνδυνες αυτές που έρχονται, αν δεν τις προλάβουμε.
    Επαναληπτικές εκλογές η μόνη λύση.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Strange Attractor 07/05/2012 09:33:56

      Δεν είναι επαναληπτικές. Είναι νέες εκλογές.

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 07/05/2012 09:39:00

        Καλημέρα στα νησιά μας!

        • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
          ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Δαναός 07/05/2012 10:40:25

          Χαίρε συναγωνιστά!
          Οταν χαράζει στο Αιγαίο είναι όμορφα σου λέω....

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Strange Attractor 07/05/2012 09:34:16

      Καλημέρα Strange καλέ μου φίλε! Πικραθήκαμε αλλά θα τα καταφέρουμε!
      Το καθαρό βλέμμα παραμένει καθαρό!

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Strange Attractor 07/05/2012 10:10:21

      ΟΧΙ επαναληπτικές! Συγκυβέρνηση με όλους για να απομυθοποιηθούν οι μύθοι των λόγων και να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους!

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Δαναός 07/05/2012 10:45:14

        Δαναέ μαζί σου.
        Το ξαναείπα. Θα γίνει ξεβράκωμα των
        προφυλαγμένων από το σύστημα δυνάμεων.
        Ο Αντώνης -σας το υπογράφω- πέτυχε νίκη
        σημαντική, αφού είχε τη μισή ΝΔ εναντίον του,
        τους εκδότες, τα ΜΜΕ και σύμπαν το πολιτικό
        σύστημα. Προχώρα πρόεδρε.
        Εμείς είμαστε όπως πάντα στο πλάΪ σου.

        • totalyfitness avatar
          totalyfitness @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 07/05/2012 22:26:48

          Σύνερθε, αν νίκη είναι το 18% τότε.....

      • ironmaiden avatar
        ironmaiden @ Δαναός 07/05/2012 11:07:03

        Αυτό όμως φίλε θα έχει αντίκτυπο στην χώρα ... Καλύτερα να προσπαθήσουμε να υπάρξει σταθερή κυβέρνηση

    • anonymous avatar
      anonymous @ Strange Attractor 07/05/2012 10:20:36

      Η ΧΑ πήρε στην Α' Αθήνας 8,78% πίσω από τον Καμμένο. Ο ΣΥΡΙΖΑ ήρθε πρώτος με 19,11% και:
      1) έχει κάψει την Αθήνα άπειρες φορές
      2) έχει στην πλάτη του τους νεκρούς της Μαρφιν.

      Η ΧΑ ούτε έχει κάψει, ούτε έχει νεκρούς στην πλάτη της. Συμπλοκές δε θα δούμε, άλλωστε συνεργάζεται με την αστυνομία.

      Η ΝΔ δε μπορεί να καθαρίσει. Είναι στο 90% σάπια. Πρέπει ως κομματικός μηχανισμός να πάει στον αγύριστο. Ο Καμμένος δεν κάνει για αρχηγός. Πρέπει να βγει νέος αρχηγός στο κόμμα του. Αν καταφέρει να τρέξει το κόμμα του και βάλει άλλον αρχηγό θα πάμε εκεί. Χωράνε όλοι μέσα. Και αυτοί που ψήφισαν ΧΑ διότι δεν άντεχαν άλλο, και οι Καρατζαφερικοί, και οι της ΝΔ, εκτός από τους Φιλελεύθερους. Τους φιλελεύθερους τους θεωρώ ασύμβατους προς την Ελληνική κοινωνία, δεξιόστροφο ΣΥΡΙΖΑ μόνο ως προς τα οικονομικά. Στα υπόλοιπα δε διαφέρουν.

      Επίσης για βγάλτε τα ποσοστά της Ντόρας σε Κρήτη, Κομοτηνή, Καρπενήσι. Θα τρίβετε τα μάτια σας.

  4. Ox avatar
    Ox 07/05/2012 07:34:45

    Παρ΄όλες τις διαφορές μας, η ανάλυση της κατάστασης που κάνεις, είναι εξαιρετική.

  5. manolis avatar
    manolis 07/05/2012 07:38:38

    Το μεγαλο λαθος Του Σαμαρα ειναι οτι δεν εκανε τις εκλογες αμεσως οπως ειχε υποσχεθει Τοτε θα το ποσοστο της ΝΔ θα ηταν σιγουρα πανω απο 35% θα θα ειχε μαλλον αυτοδυναμια
    Η ανοχη και η στηριξη ενος πρωθυπουργου χωρις αξια και η ψηφος στο μνημονιο εφεραν την μεγαλη πτωση
    Ας σκεφτουμε με την οργη που υπαρχει οτι εαν γινουν αμεσως νεες εκλογες η ΝΔ ισως να μην ειναι πρωτο κομμα

  6. Mara avatar
    Mara 07/05/2012 07:38:41

    Να στηρίξει ο Σαμαράς τον Τσίπρα-Καμμένο, για να δώσουμε επιτέλους στους "σωτήρες" την χρυσή ευκαιρία να κάνουν όλα αυτά που υπόσχονταν....
    Άντε... ντέ...

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Mara 07/05/2012 07:44:10

      Για να κάνεις κάτι τέτοιο πρέπει νά'χεις την αίσθηση του
      χιούμορ και της προβοκάτσιας ενός Oscar Wilde, ...την έχει;
      ΄Ασε που είναι μια απολύτως.......παιδαγωγική κίνηση!

      • Mara avatar
        Mara @ βαγόνι 07/05/2012 09:09:21

        Δεν ξέρω άν την έχει...
        Αλλά κατά την άποψη μου θα έπρεπε.... εδώ που φθάσαμε.

        Τσίπρα και Καμμένο ήθελε ο κόσμος?
        Πάρτε τους λοιπόν.....

        • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
          ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ Mara 07/05/2012 10:24:57

          Συμφωνώ απόλυτα! Να παραδώσει την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης ο Σαμαράς στον Τσίπρα. Να γίνει επιτέλους αυτή η κυβέρνηση των "προοδευτικών" δυνάμεων της Αριστεράς μήπως και καταλάβουν ορισμένοι τι έκαναν με την ψήφο τους αλλά κυρίως με την μη ψήφο τους στις δυο τελευταίες εκλογές. Κυβέρνηση Τσίπρα τώρα και γαία πυρή μειχθείτω!!!!!

        • totalyfitness avatar
          totalyfitness @ Mara 07/05/2012 22:30:11

          Ας αλλάξουμε λαό.Ο Σαμαράς τα έκανε όλα άριστα ο λαός είναι στραβός.Συνεχίστε έτσι και τον Ιούνη , με την νέα απογραφή, θα ψάχνεις να βρείς βουλευτή της ΝΔ.
          Και επιτέλους κάποιοι , έστω και ίσως προσωρινά, άνοιξαν τα σχόλια για να ακουστούν και οι φωνές των δεξιών .

      • Pikis avatar
        Pikis @ βαγόνι 07/05/2012 10:45:47

        OSCAR WILDE! Έγραψες. Μακάρι να ζούσε στην Ελλάδα αυτή την εποχή και να έβγαινε σε εκπομπές με πολιτικούς! Θα έπεφτε πολύ γέλιο...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Mara 07/05/2012 10:27:55

      Δεν μπορούν οι Τσιπροκαμμένοι. Μη κατατριβόμαστε με ανορθολογικά σενάρια.

      • franc avatar
        franc @ Ο Θείος 08/05/2012 10:35:38

        Eχεις δίκιο Θείο.
        Μάλλον θα πρέπει να καλέσουμε πάλι τούς γίγαντες των οικονομικών Παπακωνσταντίνου και Μπιρμπίλη να αναλάβουν την οικονομία και την ανάπτυξη της χώρας...
        Η καλύτερα εκείνον τον κολοσσό της διεθνούς οικονομίας υφυπουργό οικονομικών της ΝΔ που γνώριζε το πραγματικό φύλο του Πώλ Κρούγκμαν, (δεν θυμάμαι το όνομά του εξ αιτίας προφανώς του τεράστιου έργου του).
        Ετσι θα πεισθεί ο Δραγασάκης οτι πράγματι δεν του αξίζει το υπουργείο οικονομίας και θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στη ΝΔ. Αφού την εμπιστευόμαστε εμείς γιατί όχι κι αυτός?
        Mήπως αγαπητέ θείο θάταν καλό να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε οτι μπορεί και η δική μας ομάδα καμμιά φορά να είναι κουρελού? Συμβαίνει κι αυτό πότε πότε...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Mara 07/05/2012 10:44:06

      Σωστός. Να δώσει η ΝΔ ψήφο ανοχής στον ΣΥΡΙΖΑ ,με την προυπόθεση να κάνουν κυβέρνηση με σύμπραξη όλων των αντιμνημονιακών ,και υπουργό Οικονομίας τον Καμμένο! (οικονομολόγος δε δηλώνει?)

      Να δουν τι εστί βερύκοκο ,και αυτοί ,και αυτοί που τους ψήφησαν.

      Δύο μήνες χωρίς μισθούς και συντάξεις θα είναι αρκετοί για να αλλάξει τελείως το τοπίο. Αρκεί στο διάστημα αυτο να μην πάθει η χώρα μή αναστρέψιμη ζημιά

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/05/2012 07:39:16

    Tι κανουμε.Σταματαμε τις ανοησιες για αυτοδυναμιες στο κενο.
    Αυτοδυναμια μπορουσε να υπαρξει μονο με πανστρατια της δεξιας στο ονομα της Ευρωπης και αποδοχη των σκληρων μετρων.Απο τη στιγμη που η ΝΔ παιζοντας πρωτα αντιμνημονιο απονομιμοποιησε τη φυσικη για ενα δεξιο αποδοχη της λιτοτητας ενω μετα τα γυρισε οτι και να κανει θα φευγουν ειτε Καμμενοι ειτε Ντορες οποτε δεν εχει κοινωνικη βαση για να πετυχει αυτοδυναμια.
    Θα παει σε συνεργασιες και αυτο να λεχθει αυτη τη φορα ανοιχτα και πριν τις εκλογες.Οι συνεργασιες θα ειναι αναλογες των προγραμματων και οχι των συναισθηματων και αοριστων κατηγοριων (διαπλοκη,νεα ταξη κλπ μπουρδες).
    Αλλιως θα μεινει ενα κομμα που δεν θα αντιπροσωπευει τιποτα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ψυχραιμια 07/05/2012 10:39:01

      Οι μπούρδες για "διαπλοκη", "νεα ταξη" έστρωσαν το χαλί για τους δραχμοκαμμένους, τα χρυσά αυγά και τις αερολογίες του σύριζα.
      Πρόκειται για αυτογκόλ της "λαικο"- δεξιάς.
      Με τέτοια πολιτική ρητορική δεν στήνεις κόμμα εξουσιας αλλά κίνημα διαμαρτυρίας, τύπου πασογκ του ΑΓΠ (1981), μυκονοκαμμένου ή συριζαίικου διαφραξιονιστικού.
      Η νδ επί 2 χρόνια είχε το θυμικό της στο πασογκ αλλά δούλευε για άλλους, τρίτους.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ ψυχραιμια 07/05/2012 11:13:21

      Aν πριονίζεις το κλαδί που κάθεσαι, γκρεμίζεσαι. Καλές και λεβέντικες οι αντιμνημονιακές κορώνες τα πρώτα χρόνια, αλλά έτσι παίξαμε το παιχνίδι των Τσιπραίων των καμμένων και των αδόλφων άσε που στο τέλος τα πιστέψαμε και μεις. Αλλά να που … our chickens are coming home to roost. Τελικά η Δεξιά μια ζωή θα κάνει αβάντα στις ιδέες των αντιπάλων της.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ TARAMAS 07/05/2012 11:23:29

        Το λεβεντο-απερίσκεπτο άμυαλο lifestyle είναι δυστυχώς "αμαρτωλό" φαινόμενο διαδεδομένο ευρύτερα μέσα στην Ελληνική πολιτική και όχι μόνον μέσα στη ΝΔ.
        Θα έλεγα, όχι μόνον στην πολιτική, αλλά στο λεγόμενο "δυναμικό" (τρομάρα του) τμήμα της Ελληνικής κοινωνίας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ψυχραιμια 07/05/2012 12:24:44

      Ποια ακριβώς "αποδοχή της λιτότητας" είναι "φυσικά αποδεκτή" για ένα δεξιό; Μήπως η δήμευση της ακίνητης μικροϊδιοκτησίας μέσω της υπερφορολόγησης;

      Εσείς οι νεοφιλελεύθεροι τα έχετε μπερδέψει λίγο. Επειδή οι εταιρείες, στο όνομα των οποίων ομνύετε, θεωρούν "φυσικά αποδεκτό" το δικαίωμά τους να αγοράσουν μπιρ παρά τα σπίτια μας, νομίζετε ότι η (όντως φυσική για έναν δεξιό) νοικοκυροσύνη σημαίνει να τους τα δώσουμε κιόλας...

  8. hagan avatar
    hagan 07/05/2012 07:42:25

    Μάρα, καλημέρα! Υπομονή χρειάζεται κατά την ταπεινή μου άποψη,αρχίζει ένας τεράστιος πολιτικός μαραθώνιος σήμερα...

    • Mara avatar
      Mara @ hagan 07/05/2012 08:24:33

      Καλημέρα hagan.

      Δεν υπόσχονταν οι κύριοι Τσίπρας και Καμμένος,στον κόσμο τις μαγικές λύσεις????
      Δεν κατηγορούσαν όλους τους άλλους προδότες και δοσίλογους???
      Άς τους δώσει λοιπόν την ευκαιρία ο Σαμαράς, να τα κάνουν όλα αυτά... πράξη.

      • juliet avatar
        juliet @ Mara 07/05/2012 10:32:22

        Mara,
        καλημέρα!
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

        • Mara avatar
          Mara @ juliet 07/05/2012 11:07:42

          Καλημέρα Ιουλία.

          "Ιδού... η Ρόδος, ιδού και το πήδημα..."

      • Joao avatar
        Joao @ Mara 07/05/2012 12:48:04

        πασοκιες...

    • juliet avatar
      juliet @ hagan 07/05/2012 10:30:44

      Bασίλη ,καλημέρα
      μαραθώνιος με λιβανίσματα δεν γίνεται.Οταν ξεκινάς να κάνεις ανάβαση δεν το κάνεις γιατί θες να κάνει περίπατο.Το κάνεις γιατί θες την κορυφή ,Γιατί αφού αγωνιστείς ,αφού ζήσεις με κανόνες ,αφού μελετήσεις τα πιθανά εμπόδια και πάρεις τα κατάλληλα εφόδια να είσαι σίγουρος στη κορφή θα φτάσεις.
      Εύχομαι να πήραμε το μάθημα ....εύχομαι να γίνουμε στρατιώτες ...

  9. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 07/05/2012 07:42:45

    Στη ζωή δεν υπάρχουν κενά. Θα καλυθφούν τα χάσματα που άνοιξαν οι εκλογές. Ελπίζω όλοι να γίνουμε σοφότεροι

  10. ΗΡΩΝ avatar
    ΗΡΩΝ 07/05/2012 07:43:24

    "Δεν έγιναν ξαφνικά οι Έλληνες ναζιστές, “Ανεξάρτητοι” ή Συριζαίοι." Αυτό καλό θα είναι να το λάβουν σοβαρά υπόψιν στην Συγγρού. Πολλοί από μας που δεν την ψήφισαν αυτήν την φορά, είμαστε περισσότερο καιρό στο κόμμα από αυτούς που κάνουν κουμάντο τώρα. Επικαλούμενη το αποτέλεσμα αυτό η ΝΔ έχει την δυνατότητα να αναστρέψει την κωλοτούμπα της συγκυβέρνησης και να επανέλθει στις ρίζες της. Αλλοιώς, αν θέλαμε νεοφιλελεύθερα πειράματα, πηγαίναμε με την Ντόρα την ρουσφετομάννα, ή τον Μάνο τον "επιχειρηματία".

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ ΗΡΩΝ 07/05/2012 11:14:44

      Τότε άντε στον καμμένο.

  11. dimitris avatar
    dimitris 07/05/2012 08:00:42

    Το άρθρο τα λέει όλα , λείπει όμως και αλλο ένα σημαντικό κομμάτι, αυτό της παραδειγματικής τιμωρίας των ενοχων που μας έφεραν εδώ και αλωνίζουν ακόμη ελεύθεροι.

  12. ERASMUS avatar
    ERASMUS 07/05/2012 08:13:44

    Εγώ πάντως βλέπω καινούργιο 89.Κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ με την διακριτική υποστήριξη που ΚΚΕ που θα απέχει όποτε πρέπει για να περάσει η νέα κυβέρνηση με λιγότερους απο 151 βουλευτές ότι νομοσχέδιο θέλει!!!!!

    • Λ.Υ. avatar
      Λ.Υ. @ ERASMUS 07/05/2012 10:27:17

      Τα σέβη μου κύριε

  13. βαγόνι avatar
    βαγόνι 07/05/2012 08:22:51

    Θα μπορούσε να καταλογίσει κανείς στο "ηττημένο" πολιτικό σύστημα
    πολλά, επιμερίζοντας τίς ευθύνες στα δύο κόμματα,διαχρονικά,με το
    όποιο ποσοστό καταλογισμού προτιμά,ανάλογα με τίς.....επιλογές του.
    Θα μπορούσε,ακόμη,να τους προσάψει ΄το γεγονός ότι άφησαν τον
    κόσμο τους πολιτικά ανεκπαίδευτο, έρμαιο των συγκυριών. Σύμφωνοι!
    Μήπως, λέω μήπως, υπάρχει και κάποια ευθύνη των "μαζών" , συλλογική
    τε και ατομική, ενός εκάστου;
    Και καλά οι φτωχοί και της "γής οι κολασμένοι"....τους είχαν κλείσει τα
    παράθυρα και δεν έβλεπαν. Αυτή, η χιλιοτραγουδισμένη "μεσαία τάξη", που
    με τα πρώτα σκαμπανεβάσματα, έστω...ισχυρά, ριζοσπαστικοποιείται
    κατα βούληση και ανοίγει τη μπουκαπόρτα της περιπέτειας με τόση
    λαγνεία.....μέχρι προχθές φοροδιέφευγε και απολάμβανε τις ποικίλλες
    εκδοχές του πιό κακόγουστου και εισαγόμενου life style, με τόση ανεμελειά.
    Σήμερα σηκώνει γροθιά, δεξιά και αριστερά, έτοιμη να πετροβολήσει τους...
    ....μόνους ενόχους, τους πολιτικούς του "συστήματος", απεκδυομένη πάσης
    άλλης ευθύνης.
    'Οχι, πως δεν ήταν ανέκαθεν κάπως έτσι! Αυτή η αφόρητη επανάληψη,όμως,
    μοιάζει να μην έχει τέλος και είναι, βέβαια, αποθαρρυντική!
    Φαντάζομαι να βρεθεί κάποια εμβαλωματική λύση στο διάβα του χρόνου,
    ο Θεός της Ελλάδος δε θα μάς αφήσει κι'αυτή τη φορά....κάτι τέτοιες επιλογές,
    όμως, ξαναφέρνουν στην επικαιρότητα αυτόν τον τρισκατάρατο, τον
    Φαλμεράυερ, κι'άντε μετά να βρίσκεις Κωνσταντίνους Παπαρρηγόπουλους
    να τον ανασκευάσουν, άν βρίσκεις!
    'Ας παρηγορηθούμε όμως, θεωρώντας πως ήταν ένα βίτσιο μιάς βραδυάς
    Πανσελλήνου, μιά Tintarella di Luna, όπως τραγουδούσε η υπέροχη Μina
    52-53 πρίν. Κουράγιο!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ βαγόνι 07/05/2012 09:41:33

      Πόσο συμφωνώ μαζί σου.

    • Mara avatar
      Mara @ βαγόνι 07/05/2012 13:08:31

      Η σκληρή αλήθεια μέσα σε ένα μικρό σχόλιο.

  14. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 07/05/2012 08:32:48

    ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ ΝΔ+ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,
    ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ, ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ.
    ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ,ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ.
    ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΜΙΑ! ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ.
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ;

  15. ilektro77 avatar
    ilektro77 07/05/2012 08:50:47

    "Ουδέν κακόν αμιγές καλού" λέει ο ελληνικός λαός και στην περίπτωση του αποτελέσματος των εθνικών εκλογών ταιριάζει "γάντι". Έχω τη βεβαιότητα ότι ο ελληνικός λαός αφού δεν πείθεται με τα λόγια θα αναγκαστεί να πειστεί με τις πράξεις. Ας γευτεί λοιπόν αυτό που εξέλεξε "ελαφρά τη καρδία" ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αύριο. Οι εμπειρίες που θα αποκομίσει από το εξάμηνο που έρχεται θα είναι χαστούκι που θα τον ξυπνήσει από το λήθαργο που έχει πέσει.

  16. hagan avatar
    hagan 07/05/2012 08:55:57

    Μάρα μου,δυστυχώς δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις. Ο κ.Σαμαράς πάντως μπορεί να εκμεταλλευθεί αυτό το ανορθολογικό ξέσπασμα οργής των πολιτών: πιστεύω πως οι εταίροι μας πρέπει να κατανοήσουν πια ότι το ζωνάρι πρέπει να χαλαρώσει λίγο. Για να σου το θέσω κάπως σχηματικά: πρέπει να αδυνατίσουμε,όχι να πεθάνουμε από ασιτία. Εξακολουθώ να θεωρώ ότι ο κ.πρόεδρος είναι ο ιδανικότερος για την επαναδιαπραγμάτευση,η οποία φαντάζει πλέον ως condicio sine qua non...

  17. Pluto avatar
    Pluto 07/05/2012 08:59:38

    Αν κάποιοι στη ΝΔ αισθάνονται ότι η αδιέξοδη πολιτική του Νοεμβρίου,δηλ.της υλοποίησης του Μνημονίου προκειμένου να λάβουμε τη νέα δόση, θα εγκριθεί σε νέες εκλογές, ιδού στάδιο δόξης λαμπρόν...
    Ως γνωστόν το ένα λάθος φέρνει το άλλο καί η λογική του κατήφορου είναι--κατά Νίκο Ζαχαριάδη-- ο πάτος!
    Ακούω τον αστέρα Κουμουτσάκο στο Skai ν` αναπτύσσει τα περί ανασύστασης της μεγάλης κεντροδεξιάς παράταξης (περιττεύει με ποιόν αρχηγό).Αντε λοιπόν, σε νέες εκλογές καί με την νίκη!

  18. Kst avatar
    Kst 07/05/2012 09:16:03

    19% απο 33%... Λαθος επιλογες, λαθος πολιτικη, ευθυνες μεγαλες του κ. Σαμαρα. Το μηνυμα του κοσμου ηταν ξεθαρο.. Δεν θελουν τα δυο μεγαλα κομματα να στρεφουν την πλατη τους στον κοσμο και να αποφασιζουν αυθαιρετα. Η εντολη: Βρειτε τα μεταξυ σας, οσοι πιο πολλοι μπορειτε και κανετε αυτο που πρεπει για την χωρα...

  19. geothe avatar
    geothe 07/05/2012 09:20:13

    Όλες πολύ σωστές αναλύσεις. Να θυμίσω μόνο πως οι εκλογές έγιναν χθες.

  20. geothe avatar
    geothe 07/05/2012 09:21:04

    Και εγέρθητω συνάμα

  21. manolis avatar
    manolis 07/05/2012 09:28:16

    Ολοι εδω βλεπω οτι μιλουν αφ υψηλου αφου μαλλον εχουν λυσει το οικονομικο τους
    Ομως πως θα παρεις με το μερος σου καποιο που δεν εχει φαγητο, δεν εχει να εργασθει και κινδυνευει το σπιτι του ?
    Τα λογια δεν αρκουν Χρειαζονται λυσεις και συγκεκριμενες προτασεις

  22. Rob avatar
    Rob 07/05/2012 09:31:24

    Ο Ελληνικός λαός εχθές απάντησε διπλά: Πρωτίστως, έδωσε ένα τεράστιων διαστάσεων ισχυρότατο μήνυμα για την εφαρμοζόμενη εδώ και δύο χρόνια πολιτική στη χώρα. Η πολιτική των μνημονίων έχει αναμφισβήτητα καταδικαστεί και ουδέν περιθώριο υπάρχει πια να συνεχίσει να επιβάλλεται καθ’ οιουδήποτε τρόπο. Ταυτόχρονα όμως, έκρινε και τους εκφραστές των πολιτικών αυτών, αυτούς που πρωτο-εισήγαγαν στη χώρα τις πολιτικές-ολετήρα του ΔΝΤ και λοιπών «ευρωπαϊκών» θεσμών αλλά και όσων μετέπειτα τις υιοθέτησαν ενώ αρχικά τις καταδίκαζαν… Όσον αφορά τους πολιτικούς χειριστές των μνημονιακών πολιτικών αυτοί έχουν ηχηρότατα καταδικαστεί σε οποιοδήποτε μέρος του πολιτικού σκηνικού και αν ανήκουν, είτε με την απώλεια κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης είτε με την καταβαράθρωση των ποσοστών τους. Οι ευθύνες της ηγεσίας της ΝΔ ως προς το εκλογικό αποτέλεσμα υπήρξαν τεράστιες και αυτό διαφαίνεται και από τον σημερινό εκλογικό χάρτη που έχει προκύψει. Η διάσπαση της κεντροδεξιάς παράταξης πήρε μια νέα βαθύτερη διάσταση επί ημερών της και που κορυφώθηκε με την αναίτια αποβολή σημαντικών στελεχών της παράταξης που πολλοί από αυτούς είχαν πρωτοστατήσει για την εκλογή του νυν αρχηγού της. Ο ελληνικός λαός αποφάσισε αρνητικά για την επιλογή αυτή. Τα λάθη στρατηγικής της ηγεσίας της ΝΔ από τον περασμένο Νοέμβριο και έπειτα καταδεικνύουν ηγετική αδυναμία επαρκούς εκπροσώπησης τόσο στο εσωτερικό της παράταξης όσο και εκτός της, ένα θέμα που πιστεύω θα τεθεί σε χρόνο όχι πολύ μεταγενέστερο από σήμερα και όταν θα έχει αποφασιστεί η πολιτική πορεία της χώρας τις επόμενες μέρες (σχηματισμός κυβέρνησης συνεργασίας/νέες εκλογές). Οι ευθύνες για την πορεία της παράταξης και τα συντριπτικά αρνητικά ποσοστά που καταγράφονται κάτω του 20% έχουν ονοματεπώνυμο. Πολιτικοί ηγέτες και «ηγέτες» είθισται να τίθενται προ των ευθυνών τους αλλά και λογοδοτούν ενώπιον του ελληνικού λαού. Ο λαός αποφασίζει ποιους θα επιβραβεύσει.

  23. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 07/05/2012 09:39:49

    Καλημέρα σε όλους

    Το γεγονός ότι χτές ηττήθηκαν οι δύο πόλοι του δικομματισμού σηματοδοτεί συμβολικά το τέλος των εκφραστών της μεταπολιτευτικής περιόδου. Όμως αυτοί οι δύο πόλοι δεν προέκυψαν από παρθενογέννεση. Δεν ήταν δοτοί κυβερνητικοί συνασπισμοί. Από κάποιους ψηφίζονταν για να κυβερνήσουν. Ούτε ψεύδονταν στον κόσμο για να του υφαρπάξουν την ψήφο του επειδή είναι εξ' ορισμού ψεύτες. Θέλω να πω εν ολίγοις ότι η χθεσινή συντριβή του πολιτικού προσωπικού της μεταπολίτευσης δε σημαίνει ότι και το τέλος του πνεύματος της μεταπολίτευσης με το οποίο έχει γαλουχηθεί ο λαός της.
    Αν θέλουμε να δούμε πιο βαθιά, πίσω από το μύθο της μεταπολίτευσης κρύβονται τα ίδια χαρακτηριστικά που οδήγησαν στην ήττα του 1897, στη συντριβή του ελληνισμού στη Μικρά Ασία και στη ήττα του Ελληνισμού στην Κύπρο. Η κομματοκρατία δε δημιουργήθηκε το 74, ούτε η πατερναλιστική σχέση κράτους πολίτη, ούτε ο ραγιαδισμός. Κάθε ιστορική περίοδος του νεο-ελληνικού κρατιδίου λειτούργησε μέσω ενός μύθου, είτε λεγόταν Μεγάλη Ιδέα, είτε Ευρωπαϊκή Προοπτική, είτε Εκσυγχρονισμός κλπ. Μια απλή περιπλάνηση στη ελληνική λογοτεχνία του 19ου αιώνα πείθει και τον πιο δύσπιστο ότι δεν έχει αλλάξει κάτι ριζικά στη νοοτροπία μας.
    Στέργουμε με μεγάλη ευκολία σε ότι έχουμε ανάγκη να ακούσουμε τη δεδομένη στιγμή, έχοντας πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού την "τακτοποίηση ". Να κάνουμε την Ελλάδα των δύο Ηπείρων και των Πέντε θαλασσών, να σώσουμε το έθνος από τον κομμουνισμόν, να φέρουμε κοινωνική δικαιοσύνη και εθνική ανεξαρτησία, να μπούμε στην Ευρώπη, αλλά να κυνηγάμε τους πολιτικούς αντιπάλους μέχρι εξοντώσεως για να τακτοποιηθούμε εμείς, να αναλάβουν άλλοι την άμυνά μας, να μην παράγουμε αλλά να ζούμε με δανεικά κ λπ. Και όταν έρχονται οι αναπόφευκτες κρίσεις του τρόπου που πορευόμαστε από το 1823 μέχρι σήμερα, μας φταίνε οι κακοί ξένοι που μας επιβουλεύονται, τα πολιτικά κόμματα που αποτελούνται από κλέφτες κλπ, και αναζητάμε ενόχους για τα δεινά μας. "Πάντα ευκολόπιστε και πάντα προδομένε" λέει ο Σολωμός χαϊδεύοντας λιγάκι τα αυτιά του. Το εκάστοτε πολιτικό σύστημα δε λειτουργεί ερήμην της κοινωνίας αλλά σε μια σχέση διπλής συνεπαγωγής που λένε και οι μαθηματικοί.
    Υπάρχει μεγάλη ανάγκη ενός νέου ελληνικού διαφωτισμού μέσα στον οποίο, ενδεχομένως, να ζυμωθούν νέες ιδέες που θα επιτρέψουν την επιβίωση του έθνους στο νέο αιώαν.

    ΥΓ. Για την πολιτική στρατηγική του Αντώνη Σαμαρά έχω να πω ότι, μέσα στο πλαίσιο που προανέφερα, η επιλογή του Νοεμβρίου του στοίχησε δραματικά. Οι ευρωπαϊκές εξελίξεις φαίνεται να δικαιώνουν την επιλογή να κερδίσει χρόνο (αλλά και να διασφαλίσει, ίσως, την εθνική ακεραιότητα της χώρας). Τις λεπτομέρειες εκείνης της νύχτας θα τις μάθουμε πολύ αργότερα. Οι ψηφοφόροι όμως δεν ψηφίζουν με βάση την ιστορική πραγματικότητα που δε γνωρίζουν αλλά με αυτό που βλέπουν εκείνη τη στιγμή. Το δεύτερο μεγάλο του σφάλμα ήταν ότι άφησε ανεκμετάλλευτο το ρεύμα τον οποίο τον έφερε αρχηγό ενός σάπιου κομματικού μηχανισμού.
    Ουδείς αναμάρτητος, αλλά όπως είπε και ο ίδιος: "Ο τρώσας και ιάσεται"

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/05/2012 12:08:08

      Σχετικά με το Υ.Γ. σου: έχεις δίκιο, αλλά είναι πια αργά. Η δυναμική των εσωκομματικών εκλογών ήταν η μοναδική ευκαιρία να μετεξελιχθεί η ΝΔ σε κόμμα με ιδεολογικό υπόβαθρο. Η άρνηση του κομματικού κατεστημένου να επικοινωνήσει και να ενσωματώσει τους 800.000 στις τοπικές οργανώσεις, πράγμα ίσως εφικτό ΤΟΤΕ, έκοψε για πάντα τη δυνατότητα δημιουργίας διαύλου επικοινωνίας της ηγεσίας με τη βάση, που θα δούλευε επωφελώς και για τις δύο πλευρές. Όταν η μόνη επαφή με τον κόσμο που τιμά ένα κόμμα είναι εν όψει της εκλογής βουλευτών, η πολιτική συνισταμένη εξαφανίζεται (προς όφελος της ψηφοθηρίας και της αναμονής βολεμάτων). Κρίμα. Τώρα είναι αργά.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/05/2012 13:04:43

      Κοντογιώργη μου θυμίζεις. Γεια σου Γιάννη..

  24. partyman avatar
    partyman 07/05/2012 09:41:41

    Καλημέρα σας
    Δευτέρα πρωί..ψάχνουμε λύσεις τώρα..ψάχνουμε διεξόδους

    μπορούμε παρακαλώ πολύ να αρχίσουμε από τα πολύ -μα- πολύ βασικά?
    ας τολμήσει κάποιος στην Συγγρού (στον κ.Σαμαρά απευθύνομαι) να ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΙ (γιατί διαφορετικά δεν γίνεται αλλιώς) να εμφανίζονται στα κανάλια οι πλέον αντιπαθής και βαρετοί βαρώνοι και βαρωνίσκοι του κόμματος!!

    Δεν αντέχεται άλλο αυτό το πράγμα! ΕΛΕΟΣ κύριοι

    Ειδικά μάλιστα όταν απέναντι τους βρίσκονται πολλές φορές από τα άλλα κόμματα νέα πρόσωπα, η σύγκριση είναι αναπόφευκτα αρνητική για την ήδη τσαλακωμένη εικόνα της ΝΔ

    και ερωτώ εγώ ο αφελής.. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ κανας άλλος άξιος εκεί στην Συγγρού? μόνος του είναι ο Σαμαράς??
    ("παίζει" και αυτό ξέρετε! να τον έχουν περικυκλώσει τα κομματικά απολιθώματα)

    • partyman avatar
      partyman @ partyman 07/05/2012 10:25:05

      και μια ακόμη παρατήρηση..

      πολλά είχαν ειπωθεί για τις λίστες και για τα πρόσωπα που περιείχαν..

      τελικά αποδυκνείεται ότι είχαν πολύ μεγάλο δίκιο όσοι φώναζαν.
      Ο αντίλογος ότι ο κόσμος θα κάνει το "ξεκαθάρισμα" (που είχε μείνει στην μέση) φαίνεται να μην έχει αντίκρισμα..

      ΠΑΛΙ οι ίδιοι και οι ίδιοι εκλέγονται..και έτσι διαιωνίζεται αυτή η άρρωστη κατάσταση, εξακολουθούν να προβάλλονται σαν εκφραστές της παράταξης
      πρόσωπα που αντιπροσωπεύουν το παλιό.. και όλα γυρνάνε, για ακόμα μια φορά, γύρω γύρω..

      Χρειάζεται πολύς κόπος, αγώνας, τόλμη να ξεφύγουμε απο όλα αυτά..
      Τόσος πολύς, που σε κάνει να αναρωτιέσαι.. "αξίζει?" και αν ναι.. "μπορούμε?" ..

      • anonymous avatar
        anonymous @ partyman 07/05/2012 11:08:37

        Ο αντίλογος ότι ο κόσμος θα κάνει το “ξεκαθάρισμα” (που είχε μείνει στην μέση) φαίνεται να μην έχει αντίκρισμα..

        Δεν έχει αντίκρυσμα λόγω παθολογιών του Ελληνκού πολιτικού συστήματος. Το αίτημα, όχι κατ ανάγκην ρουσφέτι, περνάει πάντα μέσα από κάποιον πολιτικό. Ο κόσμος ψηφίζει αυτόν που ξέρει κι έχει το θάρρος να πάει να βρει. Ο καλός μηχανισμός μετράει και γι αυτό βγαίνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι.

    • Pikis avatar
      Pikis @ partyman 07/05/2012 11:03:05

      Συμφωνώ.
      Βαρεθήκαμε τους βαρώνους. Πως να ψηφίσω Σαμαρά όταν κάθε βράδυ βλέπω στις εκπομπές τον Παναγιωτόπουλο, τον Άρη και τους άλλους "άξιους" που το μόνο τους μέλημα είναι η χωρίστρα;

  25. NONOS avatar
    NONOS 07/05/2012 09:44:40

    Τετοιος Λαός που ειμαστε τετοιοι πολιτικοί μας αξίζουν.Δυστυχώς για αλλη μια φορα αποδεικνύεται οτι ο Ελληνικός Λαός δεν διαθετει ουτε πολιτικη κρίση,ουτε διαπνέεται απο αισθημα ευθήνης παρα μόνο με προσωπικα και συμφεροντολογικα κριτηρια και το θυμικό λειτουργει και αποφασίζει χωρις να βλέπει μακρυά.Τωρα που εβαλαν τη χωρα στην μεγαλυτερη περιπετεια της συγχρονης ιστορίας ας πληρωσουν το λάθος για να μαθουν και να δουν τι εστι βερύκοκο οταν οι δανειστες θα του γυρίζουν την πλάτη ας ερθουν οι τσιπραδες και οι καμμενοι να τον πληρώσουν το μισθο και τη συνταξη...ειμαστε αξιοι της μοίρας μας και αλλοιμονό μας........

  26. Tonia G. avatar
    Tonia G. 07/05/2012 09:59:28

    Συμφώνω γενικά με την ανάλυση που κάνει το άρθρο.
    Για τη κατάσταση που διαμορφώθηκε (Σύριζα & Χ.Α) ΕΝΑΣ είναι ο υπεύθυνος. Αυτός που ενώ μπορούσε να απαιτήσει και να κάνει τις εκλογές στς 4 Δεκέμβρη παίρνοντας 40% ή 45%, τελικά “κατάφερε” να αυτοβυθιστεί 6 μήνες αργότερα. Κατάφερε να δημιουργήσει βιώσιμα κόμματα και αριστερά και δεξιά του. Κατάφερε να πάρει ένα χαμηλότατο 33% και να το πάει στο 19%. Δεν κατάφερε ούτε καν δική του κοινοβουλευτική ομάδα να εκλέξει αφού σε συνθήκες σκληρής περιχαράκωσης ψήφισε η στενή βάση που έχει σχέσεις με τους υφιστάμενους βουλευτές.
    Όσοι τα λέγαμε, από αγάπη και πίστη τόσο καιρό, δεχόμασταν επιθέσεις ΚΑΙ εδώ μέσα από αυτούς που έβλαψαν και συνεχίζουν να βλάπτουν το Σαμαρά και τη ΝΔ. Από χτες ωστόσο ο Σαμαράς πήρε διαζύγιο με τη ΝΔ. Γι΄αυτό δεν του φταίει κανείς παρά οι αποφάσεις του και οι κακοί του σύμβουλοι.
    Ο Σαμαράς έχει ελάχιστο πολιτικό και προσωπικό χρόνο στην ηγεσία και αν θέλει να επιβιώσει πρέπει να κάνει σήμερα συγκεκριμένα πράγματα:
    1. Να πάει σε επαναληπτικές εκλογές την πρώτη εβδόμαδα του Ιούνη αφού πρώτα βρει μια συναινετική προσωπικότητα που να ηγηθεί του συνδυασμού επανένωσης της Κεντροδεξιάς, τον οποίο θα στηρίξει από κοινού με τα κόμματα που ξεπήδησαν από τη ΝΔ. Ας το αποδεχτούμε η ΝΔ είναι πλέον η μεγαλύτερη συνιστώσα της Δεξιάς και τίποτε παραπάνω.
    2. Εναλλακτικά εφόσον δημιουργήσει κυβέρνηση αυτή να έχει οπωσδήποτε μέσα το ΣΥΡΙΖΑ, διαφορετικά θα συρθεί σε εκλογές μέχρι τον Οκτώβρη όπου ο Τσίπρας θα είναι ο νέος Ανδρέας Παπανδρέου με ποσοστό 48%.

    • ilektro77 avatar
      ilektro77 @ Tonia G. 07/05/2012 10:13:45

      3. Να δώσει ανοχή στο αντιμνημονιακό μπλοκ στο όνομα της κυβερνησιμότητας ώστε να αντιληφθείτε όλοι σας ότι αυτό που ψηφίσατε είναι ψέμα.

      • T.V avatar
        T.V @ ilektro77 07/05/2012 12:08:10

        Ψεμα ειναι η γιαγια απο το Νευροκοπι με ετησια συνταξη 6.000 να αναγκαζεται τον επομενο χειμωνα να πληρωσει 4.500 ευρω σε πετρελαιο θερμανσης και χαρατσι 500 ευρω για ενα σπιτι του 1930 και να της λενε οτι αν δεν μας ψηφισεις θα πτωχευσουμε και δεν εχεις να φας!

  27. Ανδρομέδα avatar
    Ανδρομέδα 07/05/2012 10:02:41

    Η Ελλάδα έχασε μοναδική ευκαιρία να αλλάξει πραγματικά και να αλλάξει προς την κατεύθυνση που έχει ανάγκη. Ο λαός δεν ψήφισε σοφά. Οι ΠΑΣΟΚοι ψήφισαν και πάλι "λεφτά υπάρχουν", αλλά από τον Τσίπρα και το ΣΥΡΙΖΑ και οι δεξιοί δεν ξέρουν τι θα πει δεξιά (και δεν είναι δεξιά η Χρυσή Αυγή, ούτε ο Καμμένος). Αν η ελληνική κοινωνία δεν μετατοπιστεί ιδεολογικά δεξιότερα και αν δε σταματήσει να αρέσκεται στο λαϊκισμό θα έχουμε συνέχεια εθνικές αποτυχίες.

  28. avanti avatar
    avanti 07/05/2012 10:04:41

    Ο κύριος Βενιζέλος, επίσημος πλέον αρχηγός του τρίτου κόμματος, έκανε δηλώσεις στον Ελληνικό λαό πρώτος!!!!!!!!!!!!!!! Ο άνθρωπος πρέπει να ζει σε άλλον πλανήτη, είναι δυνατόν να έχει να προσφέρει κάτι στη νέα μεταπολίτευση?

  29. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 07/05/2012 10:09:42

    Ο Σαμαρας ηταν εξαιρετος σε ολη την προεκλογικη περιοδο.. επεισε και ανθρωπους που δεν ανηκαν στην ΝΔ οπως εγω να τον ψηφισουν... θεωρω οτι στην παρουσα κατασταση μονο ενας Σαμαρας με τον ευθυ πατριωτικο και ειλικρινη λογο θα μπορουσε να σταθει... ισως το μονο λαθος ειναι οτι δεν ανανεωσε το κομμα οσο επρεπε και προσπαθησε να διατηρησει καποιους συσχετισμους εντος κομματος που αφαιρουσαν απο το ιδεολογικο του στιγμα...
    Αυτη τη στιγμη προεχει να στηριξουμε τον Σαμαρα στις δυσκολες μετεκλογικες ημερες που ερχονται... ειναι μεγαλο κεφαλαιο για την Ελλαδα μας και θα ηταν αδικο να χαθει μεσα στο χαος που δημιουργησαν οι εκλογες....
    δεν υπαρχουν αδιεξοδα.... εφοσον δεν μπορεσει να γινει κυβερνηση που το θεωρω και το πιθανοτερο θα γινουν νεες εκλογες και το εκλογικο σωμα θα εχει μια δευτερη ευκαιρια να ψηφισει πιο λελογισμενα....

    • T.V avatar
      T.V @ Σικελιανος 07/05/2012 12:10:37

      Μπραβο Σικελιανε, πολυ σωστα! Επεισε εσενα που δεν ανηκεις στη Ν.Δ και εχασε ολους εμας που ανηκουμε!

      • Σικελιανος avatar
        Σικελιανος @ T.V 07/05/2012 12:25:23

        Το οτι δεν ψηφιζα ΝΔ οφειλετο στο οτι ηταν μακρια απο την φωτισμενη πατριωτικη Δεξια που ονειρευομουν και που ελειπε απο την Ελλαδα... χαθηκαμε στην αναζητηση του αορατου κεντρου και αφησαμε τις μεγαλες και σταθερες αξιες της Δεξιας.. ο Σαμαρας ηταν ο πρωτος που ξεφυγε απο τις σοσιαλιστικες αγκυλωσεις που μας κατατρεχουν απο την μεταπολιτευση και μετα και την αυτοενοχοποιηση της δεξιας ιδεολογιας... επομενως το οτι δεν ψηφιζα ΝΔ δε σημαινει οτι ψυχικα ημουν απομεμακρυσμενος απο την πνευματικη φωτισμενη πατριωτικη Δεξια... αληθεια εσυ γιατι εφυγες?... απο τι ενοχληθηκες περισσοτερο?...

        • T.V avatar
          T.V @ Σικελιανος 07/05/2012 12:48:52

          Διοτι δεν μπορεις δυο χρονια να μιλας αντιμνημονιακα να λες οτι δεν συναινεις στο λαθος, οτι δεν υπογραφεις, οτι δεν συγκυβερνεις και σε μια νυκτα να τα διαγραφεις ολα. Διοτι δεν μπορεις να μιλας για καθαρση και να μου βαζεις συμβουλους τον Ψυχαρη και τον πρωην διευθυντη του Εθνους (την φωνη του Μπομπολα). Διοτι δεν μπορεις μεσα σε μια νυκτα να κανεις στροφη 180 μοιρες και να θετεις τους ιδιους εκβιασμους που εθετε το ΠΑΣΟΚ δυο χρονια. Διοτι δεν μπορεις να βγαινεις το βραδυ και να λες οτι εσωσες τις συνταξεις και σε τρεις μερες να κοβονται. Διοτι δεν μπορεις να λες εκλογες σε 40 μερες και να περνανε 6 μηνες. Διοτι δεν μπορεις να λες δεν ψηφιζω νεα μετρα και τελικα να τα ψηφιζεις. Διοτι ολα αυτα σε καθιστουν το λιγοτερο αφερεγγυο. Διοτι εχω ματια και διαβαζω και βλεπω οτι υπαρχει λυση και εκτος μνημονιου, διοτι πιστεψα σε αυτα που ελεγε πριν το Νοεμβριο και εαν τον ψηφιζα χθες, τοτε θα ημουν αφερεγγυος και προς τα δικα μου πιστευω!

  30. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 07/05/2012 10:12:00

    Καλημερα σε ολους,το αποτελεσμα δεν ηταν το αναμενομενο για τους πιο πολλους,ομως μονο απαισιοδοξια δεν χρειαζεται.Εδω θα φανει ποιος εχει κοτσια θαρρος και πιστη.Σκοπος ειναι ο τοπος και τα παιδια μας να εχουν ενα καλυτερο αυριο κι αυτο δεν πρεπει ν'αφησει κανενα ν'αδρανησει ,ειδικα τωρα.Οχι γκρινια αλλα καλοπιστη δημιουργικη κριτικη,συμμετοχη ενθαρρυνση .Ποια λαθη εγιναν που υπηρξε ολιγωρια.Πρεπει να βγουν μπροστα ανθρωποι με λογο φρεσκο και δυναμικο,οχι αλλο Αντωναρο Παυλοπουλο Βαρβιτσιωτη Σπηλιωτοπουλο οτι ηταν να κανουν το εκαναν.Πρεπει να δειξουμε στον κοσμο την γυμνια των προτασεων και θεσεων τους,ο κοσμος δεν ακουσε τις προτασεις της νδ δεν ασχοληθηκε τις καλυψαν τα ουρλιαχτα του Καμμενου .Ενα συμπερασμα που βγαζω ειναι οτι η γραμμη που χαραχτηκε σ'αυτες τις εκλογες πρεπει να μεινει ιδια ειναι συγκρητικα πολυ μεγαλυτερη η δεξια ταση απ'οτι η κεντρωα η' φιλελευθερη.Τωρα περισσοτερο απο ποτε ειναι αναγκαια η ενοτητα και συσπειρωση.
    `1ο

  31. miden_agan avatar
    miden_agan 07/05/2012 10:13:35

    Καλημέρα και καλή δύναμη σε όλους

    Μερικές σκέψεις επί του αποτελέσματος:

    1. Θεωρώ ότι το στοίχημα για τη ΝΔ δεν χάθηκε το Νεοέμβριο αλλά στη διάρκεια του Μνημονίου Ι. Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου δεν ήταν η καταψήφησή του αλλά το ότι άφησε να εμφανιστεί η ίδια ως "αντιμνημονιακή" δύναμη. Η χώρα χρειάζονταν και συνεχίζει να χρειάζεται Μνημόνιο. Πιθανότατα όχι αυτό αλλά έτσι καταλλήγει όταν το αφήνεις στους άλλους (ξένοι και ΠΑΣΟΚ).

    2. Συνολικά δεν θεωρώ ότι τα αποτελέσματα είναι άσχημα για την κεντροδεξιά. Μη ξεχνάτε ότι περίπου 18% όσων ψήφισαν δεν αντιπροσωπεύονται στη Βουλή. Από αυτούς το μεγαλύτερο ποσοστό ανήκουν στην κεντροδεξιά.

  32. Aggelos avatar
    Aggelos 07/05/2012 10:13:58

    "Ο Σαμαράς έχει ελάχιστο πολιτικό και προσωπικό χρόνο στην ηγεσία και αν θέλει να επιβιώσει πρέπει να κάνει σήμερα συγκεκριμένα πράγματα:
    1. Να πάει σε επαναληπτικές εκλογές την πρώτη εβδόμαδα του Ιούνη αφού πρώτα βρει μια συναινετική προσωπικότητα που να ηγηθεί του συνδυασμού επανένωσης της Κεντροδεξιάς, τον οποίο θα στηρίξει από κοινού με τα κόμματα που ξεπήδησαν από τη ΝΔ. Ας το αποδεχτούμε η ΝΔ είναι πλέον η μεγαλύτερη συνιστώσα της Δεξιάς και τίποτε παραπάνω."



    ο σαμαρας κρατησε ζωντανη τη ΝΔ μεστη καταιγιδα

    μονο αυτος μπορει να ηγηθει της νεας κεντροδεξιας

    ειναι μεσα του αντισυστημικος
    οσο και αν εξαναγκαστηκε να πει ναι με βαρια καρδια

    αλλα να παψει εγωισμους,,και να τα βρει με τον καμμενο..

  33. Γιάννης avatar
    Γιάννης 07/05/2012 10:15:19

    Όσο οι λολίτες οι ηλιοκαμένοι οι μυκονιάτες και τα άλλα νούμερα που έχει γύρω του ο Σαμαράς δεν αποτελέσουν παρελθον για την ΝΔ τότε θα πέσει και άλλο και άλλο και άλλο

  34. Jimakos avatar
    Jimakos 07/05/2012 10:15:35

    Ο λαός δεν θέλει να κυβερνηθεί, δεν δίνει δεκάρα για οράματα, αναδιαρθρώσεις, επενδύσεις. Θέλει γεμάτο στομάχι, μεγάλα πιστωτικά όρια στις πιστωτικές του κάρτες, καταναλωτικά δάνεια, συντάξεις, εφάπαξ χωρίς εισφορές και χωρίς απαραίτητα να χρειάζεται να δουλεύει. Ετσι εκπαιδεύτηκε-κολλακεύτηκε από το πολιτικό σύστημα κι αυτό δεν αλλάζει σε 2-3 χρόνια. Δεν υπάρχει ελπίδα, ο σώζον εαυτό σωθήτω...

    • geothe avatar
      geothe @ Jimakos 07/05/2012 10:36:29

      Ακριβώς

  35. ΜΔ avatar
    ΜΔ 07/05/2012 10:18:03

    Ψήφος ανοχής σε κυβέρνηση Αλέξη/Καμμένου κτλ... Αυτό που λέει η Mara πιο κάτω... Κατάσταση win-win... Πλέον οι λύσεις δεν μπορεί να είναι πολιτικά ορθές....
    Ευχαριστώ!!

  36. balomatou avatar
    balomatou 07/05/2012 10:23:00

    Ελληναρες παρτε το χαμπαρι η πολιτικη λιτοτητας ειναι ευρωπαικη και παγκοσμια επιλογη και δεν προκειται να αλλαξει. Περιμενετε να δειτε τι μπατσες θα φαει ο Ολαντ.Οσοι προσδοκουσατε αλλαγη στο μνημονιο μεσω Ολαντ θα απογοητευθητε. Η Ευρωπη χωρις νεα ανταγωνιστικα πλεονεκτηματα δεν θα επιβιωσει. Ανοιξτε τα στραβα σας και διαβαστε σοβαρες αναλυσεις απο εγκυρους οικους του εξωτερικου. Οχι μονο Βημα, Νεα και Ελευθερο Τυπο.

  37. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/05/2012 10:25:15

    Τα έχουμε πεί. Μόνον που η πτώση των τέως 2 μεγάλων κομμάτων και η διασπορά ψήφων παντού ήταν πολύ μεγαλύτερη από την αναμενόμενη. Φαινόμενο που διαμορφώθηκε πλήρως τις τελευταίες ημέρες.
    Τραγικό λάθος εκ μέρους του Σαμαρά το timing, η βιασύνη για εκλογές. Άν περίμεναν μερικούς μήνες θα ήταν κομματικά και εθνικά συνετή.
    Ο Βενιζέλος είναι ως αρχηγός προαναγγελθείσα αποτυχία.
    Ο (ένας από τους "νικητές") Σύριζα πρέπει να επιλέξει με τί θα πάει και τι θ' αφήσει. Ο έτερος, είναι το μελανό (ή μελανιασμένο) πρόσωπό μας στην Ευρώπη.
    Γενικό συμπέρασμα: Τραγική πολιτική ανεπάρκεια (κυρίως στη χάραξη στρατηγικής) των ηγετικών επιτελείων νδ και πασοκ - αλλά όχι μόνον αυτών. Το πρόβλημα είναι δομικό: Οι άνθρωποι αυτοί ζούν όχι σε άλλη χώρα, αλλά σε άλλη πραγματικότητα. Virtual.
    Θα ψάχνουν τον Παπαδήμο για να συνεχίσει. Να μου το θυμηθήτε! Αλλά αυτός δεν είναι ούτε τρελός, ούτε αυτιστικός, ούτε πάσχει από λογοδιάρροια ή υπερκινητικότητα!
    Το 19 % των ψηφισάντων, ψήφισε κόμμα που δεν εκπροσωπείται στη βουλή!

  38. Ακαυτος avatar
    Ακαυτος 07/05/2012 10:36:22

    O σώζων εαυτώ σωθήτω....

    Οποιος κατάλαβε κατάλαβε, εμείς εδώ (οι περισότεροι) το χρέος μας το κάναμε, ας πάνε τώρα στους ΣΥΝγΚΑΜΜΕΝΟΥΣ για τα υπόλοιπα.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Ακαυτος 07/05/2012 10:44:49

      Συμφωνώ, να αναλάβουν τη διακυβέρνηση να γίνει απομυθοποίση, για να τελειώνουμε.

  39. ΒΑΣΙΛΗΣ Μ avatar
    ΒΑΣΙΛΗΣ Μ 07/05/2012 10:36:44

    Η τελευταία(αν υπάρχει) ελπίδα του Σαμαρά. Να προτείνει κυβέρνηση της Αριστεράς,Τσίπρα με την ψήφο ανοχής της Ν.Δ! Να ρίξει το μπαλάκι στον Τσίπρα,να τον θέσει προ των ευθυνών του.Ας παέι ο Τσίπρας,ως πρωθυπουργός να καταγγείλει το μνημόνιο και μετά να βρει χρήματα να πληρώσει μισθούς και συντάξεις.Μία άμεση στάση πληρωμών(στο εσωτερικό) θα βάλει κάθε κατεργάρη στον παγκο του!Αλλιώς,το τέλος Ν.Δ και Σαμαρά ,έφτασε.Χθες οι μισοί Νεοδημοκράτες ψήφισαν με βαριά καρδιά!

    • Νικολάκη εφέντης avatar
      Νικολάκη εφέντης @ ΒΑΣΙΛΗΣ Μ 07/05/2012 10:59:13

      Καλημέρα. Θα συμφωνήσω μαζί σου στο σενάριο στήριξης του Τσίπρα!

      Θα πω όμως ότι χθες σχεδόν όλοι κι όχι μόνο μισοί οι Νεοδημοκράτες ψήφισαν με βαριά καρδιά. Η ΝΔ όφειλε να κάνει πολύ πιο σκληρή αντιπολίτευση κι όχι συμβιβασμούς, άσχετα από την στήριξη στον Παπαδήμο. Μια πολύ πιο «σκληρή» στάση π.χ. απέναντι στα ΜΜΕ, εκπαραθύρωση ατόμων όπως ο Ψυχάρης, ήταν κινήσεις που έπρεπε να γίνουν.

  40. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 07/05/2012 11:00:52

    To λάθος δεν έγινε στο Μνημόνιο 2 αλλά στο 1. Εκεί ο Σαμαράς έπρεπε να ξεκαθαρίσει ότι είναι μεν υπέρ ενός μεγάλου μέρους του μνημονίου (διαρθρωτικές αλλαγές, φορολογικός μηχανισμός, άνοιγμα επαγγελμάτων, εκσυγχρονισμός του κράτος και πολλά άλλα) αλλά εναντίον των υφεσιακών μέτρων. Αντ΄ αυτού τι έγινε; Ψηφίσαμε εναντίον ολόκληρου του Μνημονίου εμφανιζόμενοι ως αντιμνημονιακή δύναμη ενώ ταυτόχρονα ψηφίζαμε στη Βουλή σχεδόν όλα τα νομοσχέδια του μνημονίου. Και υιοθετήσαμε μια ρητορική επιθετική, σχεδόν αριστερή. Ας το παραδεχθούμε: Πήγαμε να κερδίσουμε ψήφους πάνω στη φθορά του πασόκ.
    Τα πράματα δεν ήρθαν όπως τα θέλαμε και πέσαμε στην παγίδα του κυβέρνησης Παπαδήμου. Ορθά κατά τη γνώμη γιατί έπρεπε εκείνη τη στιγμή να σωθεί η χώρα. Αλλά μας προέκυψε ο Καμμένος...
    Η παράταξη πρέπει να ξαναενωθεί. Από την πατριωτική λαϊκή δεξιά μέχρι και τον νεοφιλελευθερισμό. Όπως ήταν κάποτε. Μόνο έτσι θα αντιμετωπιστεί ο νέος αριστερός λαϊκισμός που απειλεί να αποτελειώσει τη χώρα. Ας αναλογιστούν τις ευθύνες τους όλοι όσοι (εντός και εκτός ΝΔ) παίξανε τόσα χρόνια με τον κόσμο της παράταξης εξυπηρετώντας το τομάρι τους και την παρεούλα τους.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Kώστας Θ. 07/05/2012 12:43:16

      Έτσι είναι, αλλά φοβάμαι ότι η όποια επανένωση είναι παντελώς ανέφικτη, δεδομένου ότι τα στελέχη υπηρετούν κυρίως προσωπικές πολιτικές, χωρίς κομματική νομιμοφροσύνη - αυτό απέδειξαν!

  41. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 07/05/2012 11:00:56

    Καλημέρα σε όλους.Το αν θα πάμε σ'εκλογές ή όχι είναι κάτι που θ'απαντηθεί λίαν συντόμως.Το ζήτημα είναι αλλού.Οι κινήσεις της ΝΔ πρέπει να είναι άμεσες και ταχύτατες.Το κεντρικό άρθρο κινείται στη σωστή κατεύθυνση.Λύνονται τα χέρια για τον Σαμαρά,πλέον.Η διαλυμένη ελληνική κοινωνία απονομιμοποίησε τη πολιτική των τελευταίων δυόμισι ετών,δίνοντας τις δικές της απαντήσεις.Είναι η τελευταία ευκαιρία.Εξάλλου,μετά από καταστροφές ή πανωλεθρίες,δημιουργούνται και ευκαιρίες.Τους τελευταίους πεντέμισι μήνες η ΝΔ αρμένισε στραβά,δεν ήταν στραβός ο γυαλός.Αυτή είναι η αλήθεια,καλώς ή κακώς.Το αποτέλεσμα τα είπε όλα.Ας μη γράψω περισσότερα και κουράσω.Εξάλλου,χθες τοποθετήθηκα συνολικά.Αναμένουμε μ'εξαιρετικό ενδιαφέρον τις εξελίξεις.

    • juliet avatar
      juliet @ Komis Montechristo 07/05/2012 11:39:49

      Κόμη μου,
      καλή βδομάδα,
      Τους τελευταίους πεντέμισι μήνες η Ν.Δ αρμένισε στραβά,ΔΕΝ ήτανε στραβός ο γυαλός.
      Λες να το κατάλαβαν;;;;;;

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ juliet 07/05/2012 12:12:56

        Ιουλιέτα,καλημέρα.Ελπίζω να το αντιλήφθηκαν και να κατάλαβαν τι ψήφισε η ελληνική κοινωνία.Τα ψευτοδιλήμματα όπως ''ευρώ η δραχμή'',όπως ''μνημόνιο ή αποβολή της Ελλάδας από την ΕΕ'' είναι επιεικώς αστεία....Δεν αμφισβητεί κανείς την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας.Ο κόσμος ψήφισε επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου,όλα κάτω από την αρχή.Το τάιμινγκ για τη χώρα είναι θετικό.Είναι η τελευταία ευκαιρία.Θέλω να είμαι ειλικρινής.Και κάτι ακόμη:Εάν πάμε σ'εκλογές χωρίς καμία αλλαγή πλεύσης,αλλά απλώς για ν'ανεβάσει η ΝΔ τα ποσοστά της,τότε το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο ή πολύ χειρότερο.Οι επόμενες πέντε-δέκα ημέρες είναι πολύ κρίσιμες.Αλλαγή πολιτικής και πλεύσης άμεσα.Η τακτική των τελευταίων πεντέμισι μηνών ήταν γεμάτη συμβιβασμούς και υποχωρήσεις.Η ετυμηγορία του ελληνικού λαού είναι σαφής.Οψόμεθα.

  42. o deksios avatar
    o deksios 07/05/2012 11:14:18

    -Δεν υπαρχει κινδυνος σε επαναληπτικες εκλογες...Ο Συριζα ως συνασπισμος, και πρωτος να βγει, δεν παιρνει μπονους 50 εδρων..
    -Δεν μπορει να σταθει κανενας κυβερνητικος σχηματισμος με ΝΔ και πασοκ μεσα με αντιπολιτευση Συριζα με 17% και χρυση αυγη...
    Σε περιπτωση επαναληπτικων εαν υπαρχουν πιο σωφρωνα αποτελεσματα και πιο λογικη βουλη κατι γινεται..
    Αν οχι, η νδ οφειλει να παει στη γωνια, να ανεχθει το σχηματισμο κυβερνησης απ' τους τσιπροκαμμενους, και να παρακολουθησει την καταστροφη μεχρι του τελους του 2012 της χωρας.. καταστροφη που ο ιδιος ο λαος επελεξε...
    οταν ο λαος δεν θελει να σωθει, δεν υπαρχει κανενας λογος να ασχοληθεις μαζι του..
    Σαματι ο "σοφος ελληνικος λαος" δεν αποφασισε το 1920 να παθουμε την μικρασιαστικη καταστροφη?
    Το ιδιο αποφασισε ο ελληνικος λαος και το 2012.. σιγα το νεο...

  43. geothe avatar
    geothe 07/05/2012 11:29:14

    Συμφωνώ σε όλα. Να δούμε πώς είναι να κυβερνάς χωρίς πρόγραμμα (όχι μόνο στην Παιδεία αλλά παντού). Επίσης είναι σωστό πως όλοι χθες ψηφίσαμε (άσχετα αν είχαμε υποσχεθεί στον εαυτό μας πως δεν θα το κάνουμε) με κρύα καρδιά. Πρέπει ο Σαμαράς να κάνει αληθινές κινήσεις στο κόμμα, όχι μερεμέτια.

    • bird avatar
      bird @ geothe 07/05/2012 11:36:21

      Δεν καταλάβατε τίποτα. Το Σαμαρά δεν τον ψήφισαν αυτοί που θέλουν την παλιά ΝΔ. Τώρα τον αποδυνάμωσαν και θα τον πιέζουν να τη φέρει πίσω. Αν τον στηρίζατε, θα στηρίζατε και την πορεία ανανέωσης που ξεκίνησε. Όταν δεν τον στηρίζεις ενδυναμώνεις τους εσωτερικούς του αντιπάλους.

  44. Mario avatar
    Mario 07/05/2012 11:46:28

    Να κοιτάξουν να τα βρούν ΝΔ, Μπακογιάννη, Καρατζαφέρης, Μάνος, και έρθουν σε συνεννόηση με το κόμμα Δημιουργία ξανά που έχει κεντροδεξιά χαρακτηριστικά. Τα ψέματα τελείωσαν οι καρεκλίτσες τους και οι εγωισμοί τους δεν θα έχουν καμία αξία σε μία κατεστραμμένη Ελλάδα.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ Mario 07/05/2012 12:22:23

      Πες τα άνθρωπέ μου ! Καιρό τα φωνάζω αλλά βλέπεις αυτοί δε μας αρέσουν. Είναι πολύ φιλελεύθεροι και μας χαλάνε τη σούπα. Με αυτά τα μυαλά θα κάνουμε μια ζωή αντιπολίτευση στους Τσίπρες !

  45. hagan avatar
    hagan 07/05/2012 11:46:48

    Ιουλιέτα μου,καλημέρα!Ίσως κάνω λάθος,αλλά ψάχνω να βρω λίγη ελπίδα σε αυτό το σκηνικό Βαϊμάρης...Α,και για να δεις τι είδους εκλογικό νόμο έχουμε: εδώ στην Ημαθία είμαστε πρώτο κόμμα και δεν εκλέγουμε βουλευτή.Τα σχόλια δικά σου...

    • juliet avatar
      juliet @ hagan 07/05/2012 20:31:17

      hagan
      μη μου βάζει δύσκολα ...ούτε και εμείς εκλέξαμε την Βάνα.
      :) :)

  46. o deksios avatar
    o deksios 07/05/2012 11:48:28

    Λετε καποιοι οτι τον δεκεμβριο θα ειχαμε πτωχευσει αν ειχαμε παει σε εκλογες...
    αληθεια τωρα δεν υπαρχει ο ιδιος κινδυνος που ειναι αδυνατος ο σχηματισμος κυβερνησης μεχρι τον ιουνη??

    ΥΓ Δεν υπηρχε καμμια περιπτωση χρεωκοπιας, αν γινονταν εκλογες εξπρες τελη νοεμβρη...

  47. akenaton avatar
    akenaton 07/05/2012 12:28:17

    Η αλήθεια είναι πικρή αλλά πρέπει να αρχίσουμε να τη λέμε και να την γράφουμε. Η Παράταξη συρρικνώθηκε όντας αντιπολίτευση στη χειρότερη κυβέρνηση που γνώρισε ο τόπος. Υπάρχουν τεράστιες ευθύνες γι' αυτό το γεγονός και έχουν ονοματεπώνυμο. Ελπίζω να υπάρχει και το ανάλογο θάρρος ώστε να αναληφθούν. Τα λάθη ήταν πολλών ειδών: τακτικής, στρατηγικής, επικοινωνίας, ρητορικής. Ο συνδυασμός αυτών των λαθών οδήγησε στο τραγικό αποτέλεσμα. Αν κρύψουμε το κεφάλι στην άμμο δεν θα κερδίσουμε τίποτε ούτε εμείς, ούτε και η Πατρίδα. Αν πάμε σε νέες εκλογές με το ίδιο όχημα, η Παράταξη θα σβήσει εντελώς από τον εκλογικό χάρτη. Χρειάζεται πλήρης ανασυγκρότηση του Κεντροδεξιου χώρου, πλήρης ανανέωση του πολιτικού προσωπικού (ΠΛΗΡΗΣ!) και φιλοευρωπαϊκή παντρατιά. Ειδάλλως ας κάνουμε από τώρα στην άκρη. Όποιοι ονειρεύονται ιδεολογικές καθαρότητες και πατριωτικές - λαϊκές δεξιές θα πρέπει να συμβιβαστούν με ποσοστά κάτω του 10%. Όλοι τελικά κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Στο χωριό μου λένε "αν κάποιος είναι ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ να τον κεράσουμε μια πάστα, δεν είναι ανάγκη να τον κάνουμε και αρχηγό". Η αναγνωριση των λαθών οδηγεί στη σοφία. Κι εγώ αναγνωρίζω το δικό μου. Όσο γρηγορότερα αναγνωρίσουμε και οι υπόλοιποι τα δικά μας λάθη και προσπαθήσουμε να τα διορθώσουμε, τόσο το καλύτερο και για την Παράταξη και για την Χώρα.

  48. franc avatar
    franc 07/05/2012 12:44:29

    @balomatou ,
    Eχεις απόλυτο δίκιο, η πολιτικη λιτοτητας ειναι ευρωπαικη και παγκοσμια επιλογη. Οι επιφανείς οικονομολόγοι αναλυτές του Γαλλικού Σοσιαλιστικού κόμματος με προεξάρχοντα τον Φρανσουά Μορέν που απο το 2008 έγραψε το βιβλίο "ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ WALLSTREET?" το έχουν αποδείξει και επανηλλειμμένα τεκμηριώσει. Το έχουν συνειδητοποιήσει και οι μετέχοντες στο κίνημα κατά της Wall street.
    Η πολιτική αυτή εκπορεύεται απο τις 10-12 Παγκόσμιες υπερτράπεζες των οποίων ηγείται η Goldman Sachs. Πάνω σ΄αυτές τις αναλύσεις στηρίχτηκε η πολιτική γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ που τον οδήγησε στον εκλογικό θρίαμβο απο το 3 στο 18%. Ξέρει καλά ποιός είναι ο εχθρός... Σίγουρα αν η Ευρώπη δεν καταφέρει να ανατρέψει αυτή την πολιτική ή τουλάχιστον να την απωθήσει προς άλλη κατεύθυνση, τότε η Ευρώπη ούτε ανταγωνιστικα πλεονεκτηματα θα αποκτήσει, ούτε θα επιβιωσει. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έπαψε εξ αρχής να τονίζει οτι ο Αντιμνημονιακός-Αντιτραπεζιτικός αγώνας για να έχει ελπίδες νίκης πρέπει να στηριχτεί σε συμμαχία όλων των Ευρωπαίων πλην Γερμανίας, εκτός αν τελικά αντιληφθεί και εκείνη την απομόνωσή της και συνταχθεί με το Αντι-τραπεζιτικό μέτωπο.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ franc 07/05/2012 17:11:28

      franc, τα είπαμε.
      Η άλλη φιλολαική προσπάθεια αντιμετώπισης της Ευρωπαικής κρίσης δεν μπορεί να γίνει στην Ελλάδα μόνη της. Σαν τον "σοσιαλισμό σε μια μόνη χώρα" του Τζουγκασβίλι, μου μοιάζει. Χρειάζεται συντονισμός Ευρωπαικός των λαών και πολιτικών δυνάμεων. Το χθεσινό δικό μας με τους καμμένους και τα χρυσά αυγά είναι μοναχικό βήμα στο κενό.
      Φυσικά δεν φταίνε οι ψηφοφόροι ούτε ...ο ΣΥΡΙΖΑ.
      Ανεπάρκεια του όλου πολιτικού προσωπικού είναι. Ο Αλέξης Τσίπρας είναι μέρος του, μέρος της ανεπάρκειας. Δεν μπορεί, δεν ξέρει την Ευρώπη, έχει επαρχιώτικη νοοτροπία.

  49. Bob ο μάστορας avatar
    Bob ο μάστορας 07/05/2012 13:29:06

    Φάκτορα μη στρογγυλεύεις το λόγο σου, δεν είσαι πολιτικός...

    Ο «κυρίαρχος λαός» ούτε σοφά, ούτε περήφανα, ούτε με αξιοπρέπεια αποφάσισε.

    Και είναι και μεγάλο κορόιδο αφού:
    1) είναι κατά πλειοψηφία απαίδευτος (για να μην πω αμόρφωτος), άρα κατευθύνεται εύκολα
    2) ψηφίζει συναισθηματικά
    3) πιστεύει όποιον τάζει την πιο αστραφτερή χάντρα
    4) ανέχεται να ποδοπατούν τα σύμβολα, τους προγόνους και την ιστορία του

    Παρατήρησα τους τελευταίους μήνες- με ελάχιστες εξαιρέσεις, χαμηλοτάτου επιπέδου επιχειρήματα, ρητορική, συμμετοχή και υπευθυνότητα.

    Δεν το παίζω ελίτ, απλά είναι η γνώμη μου. Δύσκολη περίπτωση η Ελλάδα βέβαια... If you can make it there, you can make anywhere!

    Να θυμίσω και αυτό:
    Πριν περίπου 70 χρόνια, ο Αμερικανός δικαστής Ν. Κέλλυ, έδωσε το ακόλουθο πορτραίτο του νεοέλληνα, πορτραίτο που βραβεύτηκε σε διεθνή διαγωνισμό της εποχής και δημοσιεύθηκε στην ”Εφημερίδα της Ουάσιγκτων”:
    Προ του δικαστηρίου της αδεκάστου Ιστορίας ο Έλλην απεκαλύφθη ανέκαθεν κατώτερος των περιστάσεων, καίτοι από απόψεως διανοητικής κατείχε πάντοτε τα πρωτεία.
    Ο Έλλην είναι ευφυέστατος, αλλά και αισθηματίας, δραστήριος αλλά και αμέθοδος, φιλότιμος αλλά πλήρης προλήψεων, θερμόαιμος, ανυπόμονος, αλλά και πολεμιστής.
    Έκτισε τον Παρθενώνα και μεθυσθείς εκ της αίγλης του αφήκε βραδύτερον να γίνει στόχος οβίδων.
    Ανέδειξε τον Σωκράτη δια να τον δηλητηριάσει.
    Εθαύμασε τον Θεμιστοκλέα δια να τον αποπέμψει.
    Υπηρέτησε τον Αριστοτέλη δια να τον καταδιώξει.
    Έκτισε το Βυζάντιον δια να το εκτουρκεύσει.
    Έφερε το ’21 δια να το διακυβεύσει.
    Εδημιούργησε το 1909 δια να το λησμονήσει.
    Ετριπλασίασε την Ελλάδα και παρ’ ολίγον να την κηδεύσει.
    Κόπτεται την μίαν στιγμήν δια την αλήθειαν και την άλλην μισεί τον αρνούμενον να υπηρετήσει το ψεύδος.
    Παράδοξον πλάσμα, ατίθασσον, περίεργον, ημίκαλον, ημίκακον, ασταθές, αβέβαιων διαθέσεων, εγωπαθές και σοφόμωρον ο Έλλην.
    Οικτήρετέ τον, θαυμάσατέ τον αν θέλετε, ταξινομήσατέ τον αν ημπορείτε.

    Υπάρχει και αντίλογος, που βρήκα εδώ:
    www.convalesco.org/index.php/archives/1267

  50. ΖΝΠ avatar
    ΖΝΠ 07/05/2012 13:52:19

    Ἀπὸ τὸ λεξικὸ τῆς νέας ἑλληνικὴs γλώσσας τοῦ Γ. Μπαμπινιώτη: "Η παραδοχή (συνήθως δημόσια) από πολιτικά πρόσωπα των λαθών που διέπραξαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους ή των ευθυνών που αναλογούν σε αυτά και στο κόμμα τους για ορισμένη πολιτική κατάσταση. Παράδειγμα: Μετά την εκλογική ήττα ο πρόεδρος ζήτησε από τα στελέχη του κόμματος να κάνουν την αυτοκριτική τους."

  51. MANOS avatar
    MANOS 07/05/2012 13:53:12

    Η λέξη της επόμενης μέρας είναι "ΣΥΜΜΑΧΙΑ". Συμμαχία στην κατακερματισμένη κοινωνία και πρώτη από όλες πρέπει να είναι η συμμαχία ΟΛΩΝ ΜΑΣ εναντίον της Χρυσής Αυγής. Πρέπει να βρει τρόπο το πολιτικό σύστημα και οι τοπικες κοινωνιες να δώσουν στους νέους να καταλάβουν πως αυτό το καρκίνωμα δεν είναι επανάσταση και δεν στοχεύει σε μία καλύτερη Ελλάδα, αλλά στην απόλυτη εξαθλίωση και παρακμή. Πολύ χειρότερη από αυτή που ήδη ζούμε. ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΟΛΩΝ ενάντια στην ημιμάθεια, τον τραμπουκισμό, τους νοσταλγούς αποτυχημένων καθεστώτων (αυτό κανονικά πάει και στο ΚΚΕ-αλλά πρέπει και αυτοί να συμμαχήσουν εναντίον των δήθεν υπερεθνικιστών, που ιστορικά οδηγούν τις χώρες τους στην καταστροφή.)

  52. εσυ... avatar
    εσυ... 07/05/2012 13:57:57

    αγρό αγοράζεις....

  53. ΚΚ avatar
    ΚΚ 07/05/2012 15:15:05

    Το πρώτο σχετικά νηφάλιο άρθρο του Antinews μετά το Νοέμβριο. Εντέλει, μπορεί και να υπάρχει ελπίδα.

    • factorx avatar
      factorx @ ΚΚ 07/05/2012 15:32:42

      !!!!!

  54. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/05/2012 15:28:35

    Ά αλλάξαμε τροπάριο βλέπω!!! Δεν θα σας τα πάρει λοιπόν τα σπίτια ο "κομμουνιστής" Τσίπρας μαζί με τον Ρούντυ της ΚΟΕ;
    Και από πότε δεν θέλει καπιταλισμό ο "νοικοκύρης" δεξιός που ήθελε ακριβή μεζονέτα;
    Έχετε πλέον κάποιο προβληματάκι λογικής συνοχής.

  55. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/05/2012 15:36:45

    Η παράταξη αυτή έχει χάσει το ένστικτο αυτοσυντήρησης. Το ίδιο όπως και το ΠΑΣΟΚ. Το πρόβλημα είναι να μη χάσει το ένστικτο αυτοσυντήρησης και η χώρα ως σύνολο.
    ΝΔ και ΠΑΣΟΚ - με τη σημερινή τους μορφή, σύνθεση, πρόγραμμα και "αντανκαλαστικά", δεν μπορούν. Έχουν ξεπεραστεί.
    Χρειάζεται ανασύνθεση, επειγόντως. Επιστροφή στην απλή λογική. Δεν μπορούν να ενωθούν αυτά τα ρεύματα. Οι καμμένοι, μανώληδες, οι taxidrivers και οι όμοιοί τους αφέθηκαν να αλωνίζουν επί 2 χρόνια ως "λαικοδεξιοί" - ήταν κινούμενες βόμβες μέσα στο κόμμα σας. Πρόκειται για τραγική μυωπία, πολιτική ανεπάρκεια. Ανασύνθεση και στροφή, όχι συνένωση.

  56. καθηγητής avatar
    καθηγητής 07/05/2012 15:54:04

    Πες τα βρε άνθρωπε επιτέλους, μπας και βάλουν μυαλό εδώ μέσα κάποιοι. Λες και όλοι όσοι λένε όχι στην εξωφρενική λιτότητα θέλουν πιστωτική χωρίς όριο, βίλα και 4λιτρο αμάξι. Έλεος ρε παιδιά, στο νοίκι είμαι με 2 μικρά αμάξια και 1 κάρτα που δεν έχω φεσώσει ούτε 1 ευρώ, δεν θα με κάνετε να έχω και ενοχές. 93% του προστιθέμενου ΑΕΠ των ΗΠΑ πήγε στο 0,1% του πληθυσμού επί Ομπάμα όταν επί πατρός Μπους το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 43% και η παγκόσμια οικονομία είναι στον ορθό δρόμο της λιτότητας για τον απλό κόσμο;
    ΥΓ Λουστείτε τους πατριώτες της ΧΑ, (εγέρθητι), λουστείτε το σαπρόφυτα τύπου Πάκη, Αρούλη κλπ κλπ. Υπερπατριώτες και ρουσφετολάγνοι τελικά οι ΝΔκράτες. Λύπαμαι μόνο για τους ελάχιστους πραγματικούς παλαιοκαραμανλικούς ΝΔκράτες που έχουν απομείνει

  57. καθηγητής avatar
    καθηγητής 07/05/2012 16:45:53

    Τα ψεματάκια τελείωσαν:

    1) Για τη ΝΔ που πρέπει να τελειώνει με τη "λαϊκή¨δεξιά (καμμένος και ΧΑ έχουν ανοικτές αγκάλες ανάλογα με το βαθμό εκφασισμού και αποχαύνωσης του καθενός)και να ξανασυσπειρώσει τον κεντροδεξιό, φιλελεύθερο (και όχι νεοφιλελεύθερο) χώρο
    2) Για το ΠΑΣΟΚ που μπήκε οριστικά στα ιστορικά αρχεία
    3) Για το ΣΥΡΙΖΑ που καλείται να αποφασίσει αν θα πετάξει τις μισές και βάλε συνιστώσες και θα μετεξελιχθεί σε σύγχρονο κεντροαριστερό κόμμα
    4) Για το ΚΚΕ που θα πιεστεί αφόρητα από την εκλογική του βάση, τουλάχιστον όσους έχουν διατηρήσει κάποια ψήγματα εγκεφαλικού ιστού παρά τις προσπάθειες πνευματικής λοβοτομής του ριζοσπάστη

    • kas avatar
      kas @ καθηγητής 07/05/2012 20:45:45

      ω ναι....ότι τα "φιλελεύθερα" φιδάκια....θα γίνεται ένα με τον βαλλιανάτο included είναι τετελεσμένο

      όπως και ότι θα γίνουν ένα...όλοι οι πατριώτες οι ένθρησκοι από όλα τα φάσματα

      για μιά πραγμτικά ΔΕΞΙΑ

  58. Kst avatar
    Kst 07/05/2012 18:54:03

    Ο κ. Σαμαρας επρεπε ηδη να επιστρεψει σε πιο μετριοπαθείς και αντιμνημονιακες πρακτικες για να μπορεσει να εχει καποιες φιλοδοξίες.. Το πιο ευκολο για τον Τσιπρα θα ηταν να πει οκ παμε μαζι στις Βρυξελλες να υπογραψω κι εγω. Ομως αυτη ειναι η διαφορα να εισαι πιστος στις θεσεις σου και να μην παρασυρεσαι.. Δυστυχως ΝΔ και Πασοκ μενουν τα μονα μνημονιακα κομματα, δεσμια των υπογραφων τους και των δεσμευσεων τους χωρις την τοτε συναινεση του κοσμου.. Η επαναδιαπραγματευση απο τους δυο τελευταιους φανταζει μακρινο ονειρο...

    • factorx avatar
      factorx @ Kst 07/05/2012 19:20:55

      Πες μας με πολύ απλά λόγια τι θα κάμει ο Τσίπρας για να μας γλυτώσει απο το μνημόνιο

    • kas avatar
      kas @ Kst 07/05/2012 20:46:45

      ναι....βλέπεις κέρδισε η μετριοπάθεια σε αυτές τις εκλογές

  59. βασιλης avatar
    βασιλης 07/05/2012 20:59:23

    Επαναληπτικές εκλογές θα γινουν πολυ δύσκολα και αυτό γιατί κανένας είτε στη Ελλάδα είτε στην Ευρώπη δεν θα το ρισκάρει καθώς το πιθανότερο είναι να υπάρξει περαιτέρω συρίκνωση των ποσοστών του ΠΑΣΟΚ ,υποχώρηση των ποσοστών ΚΚΕ και ΔΗΜΑΡ και άρα πολλές πιθανότητες να βγεί πρωτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ. Το παράδειγμα της Αργεντινής, όπου μετα την έλευση -βίαιη αποχώρηση του ΔΝΤ , κυβερνάται από αριστερή κυβέρνηση είναι χαρακτηριστικό.
    Εδώ που φτάσαν τα πράγματα και μετά την πεντακάθαρη ετυμηγορία του λαού μας η λύση κατά την άποψή μου είναι μία : Σαμαράς και Βενιζέλος αποκυρίσουν το μνημόνιο καταγγέλουν με τους υπόλοιπους πολιτικούς αρχηγούς τη δανειακή σύμβαση και προχωρούν όλοι μαζι σε σχηματισμό κυβέρνησης εθνικής ενότητας τετραετίας με οδηγό την αντίστοιχη πολιτικη που εφάρμοσε στην Αργεντινη ο Κίχνερ. Η χώρα μας άλλωστε διαθέτει πολύ περισσότερα ατού (γεωπολιτικά, πετρέλαιο ,φυσικό αέριο κ.λ.π) από ότι διέθεται και διαθέτει η Αργεντινή.

  60. TARAMAS avatar
    TARAMAS 08/05/2012 00:14:09

    "Η χώρα μας άλλωστε διαθέτει πολύ περισσότερα ατού (γεωπολιτικά, πετρέλαιο ,φυσικό αέριο κ.λ.π) από ότι διέθεται και διαθέτει η Αργεντινή"...αστειεύεστε ε;

    • βασιλης avatar
      βασιλης @ TARAMAS 08/05/2012 02:16:00

      Καθόλου δεν αστειεύομαι. Το ΔΝΤ είχε καταστρέψει την κτηνοτροφική παραγωγή της Αργεντινής επιβάλοντας την καλλιέργια σόγιας στις περισσσότερες από τις τεράστιες εκτάσεις εκτροφής βοοιδών. Τα 'εσοδα δε από το εμπόριο σόγιας κατέληγαν όλα στο ΔΝΤ προκειμένω να πληρωθούν οι δανειστές. Εάν γνωρίζετε άλλες πλουτοπαραγωγικές πηγές της Αργεντινής παρακαλώ ενημερώστε με.
      Και κάτι που αναφέρουν όλα τα ειδησεογραφικά μέσα ενημέρωσης.
      Μετά την διενέργια των εκλογών στη Ρουμανία και την εκλογική εξαφάνιση του κυβερνώντος ,συνεργαζόμενου με το ΔΝΤ, κόμματος το ΔΝΤ συμφώνησε με την νέα κυβέρνηση της Ρουμανίας την χαλάρωση των μέτρων προσαρμογής και την επαναφορά των μισθών στα προ ΔΝΤ επίπεδα.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ βασιλης 08/05/2012 13:56:57

        Δεν είναι έτσι. Η Αργεντινή ήταν και είναι από τις μεγαλύτερες εξαγωγικές δυνάμεις σε αγροτική παραγωγή και αγροτική βιομηχανία. Είναι και ήταν αυτάρκης (και με εξαγωγές) σε πετρέλαιο και αέριο. Για να μην αναφέρουμε λοιπό ορυκτό πλούτο. Το ότι μετά τη χρεοκοπία γύρισε στην ανάπτυξη, οφείλεται σε αυτούς τους παράγοντες και στη συγκυρία της ανόδου των τιμών των αγροτικών προϊόντων διεθνώς. Τι σχέση έχει η Ελλάδα με όλα αυτά; Κάνατε το άσπρο μαύρο, τα πετρέλαια, φ. αέριο που λέτε ότι έχει η Ελλάδα προς το παρόν είναι μόνο στους λόγους κάποιων πολιτικών αρχηγών, στην καλύτερη περίπτωση μερικά δισεκατομμύρια και δεκαετίες μακριά μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.