#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/11/2010 20:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ όπου τόλμησε κέρδισε. Όπου συμβιβάστηκε έχασε

Η αλήθεια των αριθμών και η παγίδα της εσωστρέφειας



Οι αριθμοί λένε πάντα μια αλήθεια. Η ερμηνεία της μπορεί να είναι αμφίσημη. Αντιγράφω τα σχόλια δύο φίλων, του Πέτρου και του Νick  από την ανάλυση του Μικρού Οδυσσέα, για την αριθμητική των χθεσινών εκλογών.

Petros:  “Στο σύνολο των 11 περιφερειών χθές:
ΠΑΣΟΚ : 1.887. 252 – 50,83%
ΝΔ: 1.825.361 – 49,27%
Επι των εγγεγραμμένων : 7.827.192
ΠΑΣΟΚ : 24,11%
ΝΔ: 23,32%



Nick:  «Στις 4 Οκτωβρίου 2009 το ΠΑΣΟΚ συγκέντρωνε 43,92% και η ΝΔ 33,48%. (διαφορά 10,44%). Στις 7 Νοεμβρίου 2010 οι υποψήφιοι περιφερειάρχες του ΠΑΣΟΚ συγκέντρωσαν 34,70% και οι αντίστοιχοι της ΝΔ 32,70% (διαφορά 2%)

Αν στις 4 Οκτωβρίου 2009 υπήρχε «Καλλικράτης» το ΠΑΣΟΚ είχε προβάδισμα σε 13 περιφέρειες και η ΝΔ σε καμία.

Στις 14 Νοεμβρίου 2010 το ΠΑΣΟΚ έχει προβάδισμα σε 8 περιφέρειες και η ΝΔ σε 5.

Στις 4 Οκτωβρίου 2009 το ΠΑΣΟΚ ήταν μπροστά σε 48 νομούς και η ΝΔ ήταν μπροστά σε 6.

Στις 14 Νοεμβρίου 2010 η ΝΔ είναι μπροστά σε 33 νομούς και το ΠΑΣΟΚ σε 21»

Αυτή είναι η ουσιαστική αριθμητική. Όμως, πέρα από την αριθμητική υπάρχουν και οι εντυπώσεις που δημιουργήθηκαν κυρίως με την ανατροπή στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ενώ μάλλον πέρασε σε δεύτερη μοίρα από τα  ΜΜΕ, η αντίστοιχη ανατροπή του Βασίλη Μιχαλολιάκου.



Η παγίδα της εσωστρέφειας

Επειδή από χθές το βράδυ διαισθάνομαι  ότι το ηθικό του στρατεύματος είναι πεσμένο και από σήμερα πιθανολογώ ότι  θα βγούν στο μεϊντάνι οι  γνωστοί και μη εξαιρετέοι, μετά Χριστόν προφήτες, και θα αρχίσουν τα σενάρια καταστροφής και τα δήθεν προσκλητήρια ..ενότητας, θα μου επιτρέψετε μερικές σύντομες παρατηρήσεις.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για τη Ν.Δ. δεν είναι ότι έχασαν οι κύριοι Κακλαμάνης, Γκιουλέκας  και Δράκος.  Η Ν.Δ. θα έχει πρόβλημα, αν  παγιδευτεί  σε μια ατέρμονα συζήτηση εσωστρέφειας,  η οποία θα ανακόψει την ανοδική πορεία  των τελευταίων μηνών.

Μια συζήτηση που:

α)Θα απογοητεύσει τους οπαδούς της.

β) θα την αποκόψει  από την καθημερινότητα (και την κοινωνία)  με αποτέλεσμα η κυβέρνηση του Μνημονίου να αλωνίζει πολιτικά και επικοινωνιακά

γ) θα ενισχύσει τις όποιες φυγόκεντρες τάσεις ενόψει μάλιστα της ιδρύσεως του κόμματος της κας. Μπακογιάννη.

δ) θα θέσει υπό αμφισβήτηση  το μέχρι σήμερα έργο του Προέδρου της Ν.Δ.

Επειδή στη Ν.Δ. έχουν, παλαιόθεν, ταλέντο να τρώνε τις σάρκες τους, θα πρότεινα τα εξής:

1.     Η συζήτηση για την αξιολόγηση του εκλογικού αποτελέσματος να μην διαρκέσει όσο  η περιβόητη προσπάθεια ανεύρεσης εκείνων που πλήγωσαν την παράταξη. Συζήτηση σε βάθος ναι, αλλά όχι σε μάκρος.

2.     Από σήμερα, με την έλευση της τροϊκας (που όλως τυχαίως περίμενε το αποτέλεσμα των εκλογών για να έρθει) τίθεται με τον πλέον επιτακτικό τρόπο η αποτυχία της κυβερνητικής πολιτικής. Εργο της Ν.Δ. είναι στη συζήτηση αυτή να συμμετάσχει με προτάσεις και ξεκάθαρο λόγο. Όχι ήξεις αφίξεις.

3.     Να επανεξεταστεί αυτή η έρμη επικοινωνιακή πολιτική του κόμματος.  Δεν θέλουμε κάποιον που  να βγάζει λαγούς από το καπέλο του. Σοβαρότητα και συνέπεια απαιτείται.

4.     Η χώρα, αλλά και η  παράταξη,   έχουν ανάγκη από φρέσκα πρόσωπα και καινούργιες ιδέες. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν και τα δύο, αρκεί τα πρόσωπα  αναλάβουν ρόλους στην πρώτη γραμμή και οι ιδέες να γίνουν πολιτική.

5.     Η Ν.Δ. δεν πρέπει να φοβηθεί την αντιπαράθεση. Πρέπει να την επιδιώξει. Οπου τόλμησε κέρδισε.  Οπου συμβιβάστηκε έχασε. Οι περιστασιακές συμμαχίες, φέρνουν πρόσκαιρα αποτελέσματα.

6.     Η Ν.Δ. έχει μέλλον,  μόνο αν επιχειρήσει ένα εντυπωσιακό (ουσιαστικό) και πρωτόγνωρο άνοιγμα στην κοινωνία. Να συνομιλήσει μαζί της. Η αποχή αφορά και τη Ν.Δ. Ενδεχομένως να την αφορά και περισσότερο.  Ο κ. Σαμαράς έδειξε το δρόμο με την προεκλογική του εκστρατεία. Ετσι πρέπει να συνεχίσει.

7.     Εκτός από τις εντυπώσεις η Ν.Δ. πρέπει να ασχοληθεί και με τη διαχείριση του ουσιαστικού μηνύματος των εκλογών αυτών, τόσο του πρώτου όσο και του δεύτερου γύρου. Και η ουσία του μηνύματος είναι ότι το κόμμα έχει ακόμα απόσταση να διανύσει για αποκτήσει την εμπιστοσύνη του εκλογικού σώματος ως εναλλακτική πρόταση.

Η εκτίμηση μου είναι η εξής:

Η Ν.Δ. κέρδισε σε ουσία, έχασε σε εντυπώσεις.  Αυτό μακροπρόθεσμα θα της βγεί σε καλό, αν διδαχθεί από τα λάθη της και δεν βιαστεί. Ο χρόνος δουλεύει υπέρ της.

Κώστας Ροδινός

Υ. Δεν το συνηθίζω, αλλά θα μου επιτρέψετε μια προσωπική αναφορά. Το πρωϊ της Κυριακής συνομίλησα με στενό συνεργάτη του κ. Σαμαρά. Ανησυχούσε για την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πελοπόννησο. Εκτιμούσε ότι το πιθανότερο σενάριο για τη Ν.Δ. ήταν να κερδίσει πέντε περιφέρειες. Επεσε έξω στο Βόρειο Αιγαίο και τα Ιόνια. Η πρόβλεψή του ήταν αντίστροφη. Αυτό σημαίνει ότι η πολιτική ανάλυση του κόμματος δεν ήταν μακρυά από την πραγματικότητα.

Υ. Οσοι, μετά το χθεσινό αποτέλεσμα, έχουν τα φτερά πεσμένα, απλώς να τους υπενθυμίσω ότι η Ν.Δ. κέρδισε τις Ευρωεκλογές του 1999 και έχασε τις εθνικές του 2000.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 15/11/2010 20:37:40

    Το ηθικό ακμαιότατο. Το μόνο πρόβλημα πιστεύω είναι της Θεσ/νίκης . Τα όργανα έχουν αρχίσει. Η κίνηση αυτή θα απογοητεύσει έτι περισότερο τους ψηφοφόρους με άμεσο κίνδυνο την αδρανοποίηση. Δεν θέλω να δεχθώ την κατήφεια των ΝΔκρατών από τον πόλεμο των ΜΜΕ . Η επιτυχία υποβαθμίζεται τίποτε άλλο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spiros 15/11/2010 22:00:57

      Spiros,
      Οι λόγοι για τους οποίους χάθηκε η Θεσσαλονίκη νομίζω οτι αναλύθηκαν επαρκώς εδω απο άλλους φίλους.
      Απλώς να επαναλάβω δυο πράγματα.
      Κατά τη γνώμη μου μεγάλη ζημιά προκάλεσε ο τρόπος με τον οποίον, υποτίθεται οτι στήριξε τον Γκιουλέκα ο Καρατζαφέρης. Ουσιαστικά έστειλε τους αριστερούς στην αγκαλιά του Μπουτάρη.
      Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με καθαρά τοπικά χαρακτηριστικά τα οποία σε μια τόσο κλειστή αναμέτρηση μπορεί και να κρίνουν το αποτέλεσμα.

      • spiros avatar
        spiros @ Κώστας Ροδινός 15/11/2010 22:06:21

        Δεν εισέρχομαι στα αίτια αλλά μιλάω για την ψυχολογία που προκαλεί στους ψηφοφόρους. Για όλα τα άλλα συμφωνώ απόλυτα.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ spiros 15/11/2010 22:11:29

          ΟΚ

  2. donaE avatar
    donaE 15/11/2010 20:39:05

    Αποδειχθηκε οτι η σχεση τουΠασοκ με τους οπαδους του ειναι θρησκευτικη.Τυφλη πιστη -απο αναγκη.
    Μπορει η ΜΔ να δημιουργησει αναγκες;

    • Orestios avatar
      Orestios @ donaE 15/11/2010 21:19:35

      Το ΠΑΣΟΚ θέλει οπαδούς-πρεζάκηδες

  3. Ραβινος avatar
    Ραβινος 15/11/2010 20:40:26

    ΜΠΡΑΒΟ ΡΟΔΙΝΕ !!!AYTO TO KEIMENO ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ {ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ ΚΛΠ } ΠΡΟΣ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ''Η Ν.Δ. κέρδισε σε ουσία, έχασε σε εντυπώσεις. Αυτό μακροπρόθεσμα θα της βγεί σε καλό, αν διδαχθεί από τα λάθη της και δεν βιαστεί. Ο χρόνος δουλεύει υπέρ της.''ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΣΤΗΣΑΝ ΧΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΟ ΔΗΜΟ{ΜΑΝΔΡΑΣ,ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ, ΕΡΥΘΡΩΝ } ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ .ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ 2 ΔΗΜΑΡΧΙΕΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ -Ν ΠΕΡΑΜΟΣ ΚΛΠ ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΑΡΙΘΜΟΣ .ΨΗΛΑ ΤΑ ΛΑΒΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΟΣ ΟΧΙ ΨΟΦΟΔΕΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΣΤΗΝ TV TΩN BOYBOYZEΛΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ {Χ''ΝΙΚΟΛΑΟΥ ,MEGA ΚΛΠ} .

  4. Aris. A avatar
    Aris. A 15/11/2010 20:41:53

    Κώστα ξεχνάμε ένα πολύ σημαντικό.

    Το ποσοστό που πήρε η ΝΔ είναι καθαρό μετά την φυγή Μπακογιάννη και την εξαγγελία πριν τις εκλογές δημιουργίας νέου κόμματος.

    Είναι γνωστό ότι οι τέως Νεοδημοκράτες νυν οπαδοί της Μπακογιάννη όπου ψήφισαν ήταν απέναντι στην ΝΔ.

    Δηλαδή τα ποσοστά που πήρε ο Σαμαράς δεν είναι της ΝΔ που ξέραμε αλλά της τωρινής μετά την αποχώρηση των Μητσοτάκηδων.

    Που να το αναδείξουν τα στελέχη του κόμματος.

    Δημόσιες σχέσεις με Λάος Μπακογιάννη πλέον δεν νοούνται.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aris. A 15/11/2010 22:01:59

      Αρη,
      έχεις δίκιο και καλώς το διευκρινίζεις.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 15/11/2010 22:43:22

        Τι να λέμε ρε παιδιά, μακάρι να είχε λίγο από την ποιότητα των σχολιαστών το antinews η Ρηγίλλης...

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Aris. A 16/11/2010 10:00:56

      Εύγε Άρη, για την επισήμανση! Αυτό ακριβώς σημαίνει, πως φεύγοντας η ατυχήσασα πήρε πολύ λιγότερους, από εκείνους που ήρθαν! Άραγε δεν έκανε καμία απολύτως ζημιά φεύγοντας η μειοψηφία Χανίων-Ευρυτανίας, γιατί ήρθαν εκείνοι που δεν ήθελαν να συμπορεύονται μαζί τους. Βέβαια, μην περιμένουμε αυτό να το αναλύσουν τα κανάλια των νταβάδων.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Αφροδίτη 16/11/2010 12:12:41

        Στην Κρήτη έγινε μια μικρής έκτασης ζημιά που δεν πρέπει να υποτιμάται. Η Κρήτη θέλει πολλή δουλειά από τη ΝΔ.

    • blue nile avatar
      blue nile @ Aris. A 18/11/2010 03:44:42

      Ξεχνάτε ότι πολλά ντοράκια που είναι ακόμα στους κόλπους της ΝΔ δεν ψήφισαν την δεύτερη Κυριακή τους εκλεχτούς του κόμματος αλλά τους αντιπάλους.
      Ότι και να πει κανείς τα παιδιά έχουν σωστά πρότυπα ν'ακολουθήσουν όπως ο πατέρας της θυγατέρας.

  5. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/11/2010 20:42:38

    Η συζήτηση για την αξιολόγηση του εκλογικού αποτελέσματος να μην διαρκέσει όσο η περιβόητη προσπάθεια ανεύρεσης εκείνων που πλήγωσαν την παράταξη.

    Καλύτερα να βρεθούν αυτοί που πλήγωσαν την Ελλάδα. Τότε θα πείσει ο Σαμαράς για τις καλές προθέσεις του πολύ περισσότερο κόσμο.

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/11/2010 20:43:34

    Συμφωνω.Οι πρωτες αντιδρασεις του κομματος δειχνουν οτι δεν θα πεσε στη παγιδα.Αφηστε τα ΜΜΕ να λενε.
    Τα ΜΜΕ -οχι ο ιδιος ο Παπανδρεου εχουν αρχισει τα σεναρια της συνεργασιας.
    Κατα τη γνωμη μου δεν πρεπει να γινει καμμια κινηση απο τη ΝΔ πριν απο το Παπανδρεου.Μη ξεχνατε οτι η αντιδεξια διαπαιδαγωγηση του ΠΑΣΟΚ κανει πολυ δυσκολο σε αυτους ιδεολογικα να ζητησουν πρωτοι συνεργασια.
    Για τα υπολοιπα προτεινω 1) Καταγγελια του Βατοπεδιου που ερχεται στη Βουλη ως σκευωριας.Εγω θα το τραβαγα πιο πολυ και θα κατηγγειλα τους σκευωρους οτι ειχαν σκοπο την ανοδο του ΠΑΣΟΚ και το ΔΝΤ αλλα εστω η καταγγελια για σκευωρια απαραιτητη.
    2) Καμμια υποχωρηση απο τη λογικη του προγραμματος της 7ης Ιουλιου.
    3) Σε συσκεψη πολιτικων αρχηγων να παει και να υποβαλλει προτασεις βασει του προγραμματος.
    4) Επειδη ακουγονται διαφορα περι συναινεσης και το ΠΑΣΟΚ σκεφτεται τωρα την αξιοποιηση της δημοσιας περιουσιας,η ΝΔ να προτεινει επιτροπη τεχνοκρατων με παρατηρητες απο ολα τα κομματα υπο την προεδρια ανωτερου δικαστικου να αναλαβει το εργο.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 15/11/2010 21:41:59

      Διαφωνώ με 3 και 4. Είναι δυνατόν να πάει στη σύσκεψη και να μην αξιοποιηθεί επικοινωνιακά εναντίον του; Πότε θα καταλάβουμε ότι το ΠΑΣΟΚ έχει οργανωμένο σχέδιο για την πολιτική εξόντωση του Αντώνη και της αντίστασης εν γένει στο ΔΝΤ;

      Καμία σύμπραξη με ΓΑΠ-ΔΝΤ! Αναζητούν συνενόχους!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 15/11/2010 22:06:04

        Ψυχραιμία,
        στα σημεία 3 και 4 έχω την ίδια εκτίμηση με τον Επώνυμο. Για τα λοιπά συμφωνώ.
        Ας έχουμε υπόψιν οτι σύμφωνα με όσα διοχετεύουν από το Μαξίμου ο Παπανδρέου στο πλαίσιο της συνάντησης με τους αρχηγούς θα καλέσει, λένε, και την Μπακογιάννη.

      • george_T avatar
        george_T @ Επώνυμος 15/11/2010 23:36:02

        Πιστεύω ότι ο Σαμαράς πρέπει να βγει μπροστά και να θέσει άμεσα το πλαίσιο συναίνεσης με το ΠΑΣΟΚ. Το πλαίσιο μπορεί να περιλαμβάνει τον στόχο της συναίνεσης, τους διακριτούς ρόλους των δύο κομμάτων, κλπ. Να θέσει τις κόκκινες και μπλε γραμμές όπως λέει ο ίδιος.

        Στις κόκκινες γραμμές τι δεν επιτρέπει, ποια είναι τα αδιαπραγμάτευτα όρια και οι μπλε γραμμές οι προτάσεις του, ίσως και αυτές που μέχρι σήμερα έχει πει. Αν δε αυτό το κάνει άμεσα και πριν από τον ΓΑΠ θα έχει κατορθώσει να ξαναθέσει την ατζέντα της επικαιρότητας και να ξαναπάρει την πρωτοβουλία των κινήσεων όπως με την κριτική στο αντιμνημόνιο. Τώρα είναι ευκαιρία.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ george_T 15/11/2010 23:42:36

          Συναίνεση με την παρούσα Κυβέρνηση;
          Μάλλον θα είναι το κύκνειο άσμα του κ. Σαμαρά.
          Θα πρόκειται για αυτοκτονική επιλογή.

          • george_T avatar
            george_T @ Κώστας Ροδινός 15/11/2010 23:57:02

            Εγώ δεν είπα να συναινέσει. Είπα να θέσει το πλαίσιο για να μιλήσει μαζί τους. Έστω να θέσει κόκκινες γραμμές.
            Τι εννοώ. Μπορεί πολύ απλά να πει ότι εμείς θα ακούσουμε και θα κρίνουμε, θα στηρίξουμε ορισμένες μεταβολές (π.χ. άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων) αλλά λέμε όχι σε απολύσεις. Να θέσει μια ατζέντα του τι μπορεί να συζητηθεί.

            Πάντως, επειδή τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα πρέπει να αποφασίσει αν θέλει να κυβερνήσει ο ίδιος άμεσα οπότε δεν δίνει καμία συναίνεση και οδηγεί σε εκλογές τα πράγματα, η απλά μπορεί να περιμένει.

          • Αφροδίτη avatar
            Αφροδίτη @ Κώστας Ροδινός 16/11/2010 10:15:16

            Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ, για μια φορά ακόμα, πρέπει να πω πως συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Τί δουλειά θα έχει ο Αντώνης να συμμετάσχει σε μια τέτοια ψευδεπίγραφη οικουμενική κυβέρνηση; Αυτή θα είναι μια καθαρόαιμη κυβέρνηση "εθνικής συνενοχής" , ας την στήσουν λοιπόν αυτοί που συμμετείχαν στο φόνο.

  7. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 15/11/2010 20:45:13

    Το θέμα είναι ότι οι πασόκοι δήμαρχοι Αθήνας και Θεσσαλονίκης θα μπορούν να κάνουν και 200.000 νέους λαθρο ψηφοφόρους, οι οποίοι θα ψηφίσουν και στις επόμενες βουλευτικές εκλογές (το πιθανότερο). Αντε γεια δηλαδή...
    Το θέμα είναι ότι μεγάλο ποσοστό των ελλήνων θεωρούν ότι με την αποχή τους έστειλαν μήνυμα στα πολιτικά κόμματα, και αδιαφορούν που σήμερα οι του ΔΝΤ τους κοροιδεύουν....
    Το θέμα είναι ότι χάσαμε στην πελοππόνησο από έναν προδότη, στην αθήνα από έναν άγνωστο αριστερο, και στη θεσσαλονίκη από έναν παππού επιχειρηματία.
    Μην ξεχνάμε ότι ζούμε και σε έκτακτες περιόδους... Δηλαδή ο ΓΑΠ έχει εξαθλιώσει τους έλληνες, και αυτοί είτε ψηφίζοντάς τον είτε απέχοντας του δίνουν πλειοψηφία!! Τρελά πράγματα!!

  8. Σελάνος avatar
    Σελάνος 15/11/2010 20:45:19

    κ.Ροδινέ
    το ΠΑΣΟΚ έχει πάντα σε κάθε είδους εκλογές , εκλογικό μηχανισμό "περισυλλογής" ψήφων (γέροι, αναξιοπαθούντες , τρόφιμοι γηροκομείων ,ιδρυμάτων.....μετακινήσεις ετεροδημοτών με πλοία-αεροπλάνα κλπ)από τους οποίους με ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ...ΜΕΣΟ πέρνει την ψήφο τους.
    Τα άλλα κόμματα έχουν ; ανάλογο μηχανισμό; μάλλον όχι και ειδικά σήμερα η ΝΔ έχει Τοπικές οργανώσεις που να δουλεύουν όπως οι αντίστοιχες του ΠΑΣΟΚ;
    ΟΧΙ. Και πέστε μου αν και πως γίνονται οι εκλογές στις Τοπικές οργανώσεις της ΝΔ ανά την Ελλάδα.Έ πως περιμένουμε καλά αποτελέσματα όταν "στελέχη" της ΝΔ αλλάζουν στρατόπεδο στις Δημοτικές εκλογές και υποστηρίζουν υποψήφιους του ΠΑΣΟΚ ή άλλων κομμάτων-όρα και περίπτωση στήριξης Μπουτάρη από την Ντόρα , όπως τουλάχιστον ανέφερε ο ίδιος-
    Τώρα πρέπει ο Πρόεδρος της ΝΔ να ξεκαθαρίσει το κόμμα από όλους αυτούς τους τυχοδιώκτες και δουλέψει με υγιή "πάστα" ανθρώπων για να έχει μέλλον και το κόμμα της ΝΔ και η Ελλάδα συνακόλουθα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Σελάνος 15/11/2010 22:08:11

      Σελάνος,
      συμφωνώ απολύτως.

  9. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 15/11/2010 20:46:13

    Συμφωνώ απόλυτα με την παραπάνω ανάλυση, τα λέει όλα. Θέλω να σταθώ στο πιο ουσιαστικό από όλες τις προτάσεις:

    " Η χώρα, αλλά και η παράταξη, έχουν ανάγκη από φρέσκα πρόσωπα και καινούργιες ιδέες. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν και τα δύο, αρκεί τα πρόσωπα αναλάβουν ρόλους στην πρώτη γραμμή και οι ιδέες να γίνουν πολιτική."

    Τα 5,5 χρόνια της διακυβέρνησης του Φον Μπουχέσα Καραμανλή (σταματήστε να αγιοποιείτε αυτόν τον άχρηστο) δεν αναδείχθηκαν νέα στελέχη, όχι γιατί δεν υπάρχουν αλλά γιατί το κλειστό οικογενειακό κλαμπ που διοικούσε την ΝΔ τότε, δεν τους έδωσε καμία σημασία.

    Υπάρχουν αξιολογότατα στελέχη – ηγέτες που αναδείχθηκαν στα αμφιθέατρα και αργότερα καταξιώθηκαν σαν επιτυχημένοι επαγγελματίες στη κοινωνία. Όλοι αυτοί είναι αηδιασμένοι από την ΝΔ που άφησε ο Φον Μπουχέσας Καραμανλής. Είμαστε όλοι αυτοί που ψηφίσαμε Σαμαρά και προσβλέπουμε σε αυτόν, αυτούς πρέπει να αξιοποιήσει ο Σαμαράς, τους άξιους από τη ΝΔ αλλά και από τους άλλους πολιτικούς χώρους.

    • aristotelis avatar
      aristotelis @ Κώστας Σταματάκης 15/11/2010 23:42:41

      Ως ψηφοφόρος της Νέας Δημοκρατίας τα τελευταία χρόνια δεν αγιοποιώ κανέναν. Απλώς ως μηχανικός που κάθε χρόνο έχει μια σαφή άποψη της οικονομικής κατάστασης βλέποντας απλώς τα βιβλία εισόδων- εξόδων δεν μπορεί παρά να αναγνωρίσει ότι η περίοδος Κ.Κ β ήταν η καλύτερη για τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες τα 20 με 30 τελευταία χρόνια. Σε αντίθεση με τα φαραωνικά έργα της περιόδου Σημίτη που κατέληξαν ως επί το πλείστον σε δύο τεράστιους κατασκευαστικούς ομίλους. Καλώς -ή κακώς για ορισμένους - τα 5,5 χρόνια υπήρξε μια ανάσχεση της τάσης γιγάντωσης ορισμένων επιχειρηματίων ενώ παράλληλα τέθηκε ένα φρένο στην προσπάθεια ανακατανομής εισοδήματος που χαρακτήριζε την περίοδο Σημίτη (χρηματιστήριο). Αντιθέτως στην περίοδο της κυβέρνησης Κ.Κ β έγινε μια προσπάθεια εξισσόροπησης αυτών των τάσεων με αναβάθμιση της οικονομικής δυνατότητας της μεσαίας τάξης (πιο απλά κοιτάξτε τους γνωστούς σας -αν ανήκετε βέβαια σε αυτήν την τάξη και κοιτάξτε πως κυμάνθηκαν τα εισοδήματα τους αλλά και τα περιουσιακά τους στοιχεία αυτήν την περίοδο). Ολη αυτή η προσπάθεια εξανεμίσθηκε τους τελευταίους 12 μήνες και η κατάληξη μοιάζει ακόμα χειρότερη...Αν παρόλα αυτά επιμένετε να αποκαλείτε τον Κ.Κ β μπουχέσα τότε δυστυχώς είμαστε όλοι άξιοι της μοίρας μας...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ aristotelis 15/11/2010 23:47:19

        Αριστοτέλη,

        Πολύ ενδιαφέρουσα η παρατήρησή σου.
        Αυτή τουλάχιστον ήταν η φιλοσοφία με την μείωση της φορολογίας και τον πόλεμο με τους νταβατζήδες, αλλά η υπόθεση έμεινε στη μέση.

        • aristotelis avatar
          aristotelis @ Κώστας Ροδινός 16/11/2010 00:01:47

          Μα γι' αυτό το λόγο επιμένω ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μηδενίζουμε το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων της Ν.Δ, ειδικά όταν αυτές έχουν προσφέρει σημαντικά πράγματα στην πλειοψηφία των πολιτών. Καθόλου δεν με ενδιαφέρει ποιος κυβερνάει αλλά με ενδιαφέρει τα μάλα αυτός που κυβερνάει να διασφαλίζει την ατομική μου, οικογενειακή μου αλλά και την συνολική ευημερία. Αυτό τα τελευταία χρόνια έχει επιτευχθεί κυρίως επί κυβερνήσεωνς Κ.Κ.β. Αλλά η προπαγάνδα έχει επιτύχει τόσο πολύ τον στόχο της που αυτή η διακυβέρνηση θεωρείται υπεύθυνη για ολά. Συνομιλώ με φίλους μηχανικούς, έξυπνους ανθρώπους και χωρίς εξαρτήσεις από δημόσια έργα και μου αναφέρουν ότι η Νέα Δημοκρατία τα έκανε θάλασσα και η μόνη λύση είναι το ΠΑΣΟΚ. Και την ίδια στιγμή έχουν δραματική πτώση του τζίρου τους και σημαντικότατη αύξηση της φορολογικής τους επιβάρυνσης. Δηλαδή αγνοούν τα πραγματικά δεδομένα και βασίζονται σε μια ασαφή και αόριστη κριτική περί σκανδάλων και οικονομικής κατάρρευσης του δημοσίου..Πως μπορεί αυτό να ανατραπεί...Θεωρώ ότι ο Σαμαράς έχει αντιληφθεί την αξία της υπεράσπισης του κυβερνητικού έργου της Ν.Δ αλλά δυστυχώς δεν έχει συμπαραστάτες. Αφού και τα κυριότερα στελέχη της Ν.Δ αγνοούν αυτές τις βασικές παραμέτρους, κλεισμένα μέσα στον μικρόκοσμο τους. Ο μόνος άλλος με πραγματικό πολιτικό ένστικτο στην Νέα Δημοκρατία είναι ο Κ.Κ β και ίσως πλέον πρέπει να παίξει μπάλλα και αυτός (για να ποδοσφαιρικοποιήσουμε λίγο την συζήτηση). Ιδωμεν...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ aristotelis 16/11/2010 00:09:07

            Αριστοτέλη,

            Κανένα πολιτικό δεν έβλαψε να είναι σε επαφή με την κοινωνία.

          • Ο Απο Μηχανης Φτωχος avatar
            Ο Απο Μηχανης Φτωχος @ aristotelis 16/11/2010 15:03:31

            Αγαπητε Αριστοτελη οαση λογικης το σχολιο σου. Ομως δεν προκειται για ελειψη συμπαραστασης δυστυχως. Προκειται για στρατηγικη επιλογη. Προκειται για το μεγαλυτερο μεχρι στιγμης λαθος αλλα και ατοπημα του Σαμαρα.
            Δεν εισπρατει λενε η ΝΔ.
            Μα πως να εισπραξει καλοι μου ανθρωποι οταν εχει αφεθει οχι μονο ο ΚΚ και το κομμα, αλλα και ο ψηφοφορος της απολυτως απροστατευτος στη προπαγανδα? Οταν νοιωθει ενοχη, ντροπη, και οργη για τη διακυβερνηση των 5.5 χρονων?
            Δεν βρεθηκε 1 χρονο τωρα μια κουβεντα υπερασπισης, οχι του ΚΚ ουτε καν του κομματος, αλλα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
            Δεν βρεθηκε κανενας να προβαλλει τις επιλογες υπερ της μεσαιας ταξης που ανεφερες, τις επιλογες στην εθνικη και εξωτερικη πολιτικη, και το οποιο αλλο θετικο κοινωνικα εργο που αναντιρρητα υπηρξε στη διακυβερνηση ΚΚ.
            Δεν θα αναφερθω στα λαθη και τις παραλειψεις του ΚΚ γιατι οκ τα εχουμε εμπαιδ;σει. Φτασαμε σημερα οι μισοι τουλαχιστον νεοδημοκρατες να τον βριζουν δημοσιως.
            Φτασαμε αν θελει καποιος να αναφερθει σ αυτον σε μια συζητηση, να πρεπει υποχρεωτικα να κανει μια μακροσκελη υβριστικη εισαγωγη ( ο χοντρος ο τεμπελης ο αχρηστος ο play station κλπ) αλλιως αντιμετωπιζεται με καχυποψια ως φιλοκαραμανλικος ( ιδιοτητα σαφως ντροπιαστικη ! ).
            Μου κανει επισης εντυπωση οτι ακομα και σε ιστοτοπους οπως αυτος εδω που φολοξενει αποψεις και προβληματισμους μακρια απο το ολοκληρωτικο συστημα των μμε, σπανιως βρισκεται ενας λογος υπερασπισης επαναλαμβανω, οχι του ΚΚ αλλα της αληθειας. Της αληθειας για το χρεος, της αληθειας για τις μεγαλες εθνικες και κοινωνικες επιλογες.
            Ενα χρονο τωρα το πασοκ συγκροτημενα και πειθαρχημενα ενοχοποιει την κυβερνηση ΝΔ και ΚΚ για οτι πεταει κ οτι κινειται. Ο τελευταιος πολιτικαντης δεν ξεχνα ποτε μα ποτε να αναφερει οτι για ολα φταιει η προηγουμενη κυβερνηση. Και η αντιδραση της ΝΔ του Αντωνη Σαμαρα ποια ειναι? Κοιταω αλλου κι αφηνω τα σκαγια να περνανε διπλα μου. Ας πληγωνουν τον προηγουμενο. Εγω βγαινω αλωβητος. Αθωα περιστερα. Γεννηθηκα χτες. Κι ας πληγωνονται ταυτοχρονα το κομμα ο ψηφοφορος αλλα και η πατριδα. Στις δημοσιες εμφανισεις τους τα στελεχη σχεδον αλαζουν κουβεντα. Οτι δηθεν αυτα αφορουν τους προηγουμενους. ( που ειναι οι ιδιοι)
            Στρουθοκαμηλισμος απιστευτος.
            Και μη μου πει κανεις οτι "τα εχει πει ο Αντωνης". Τι θα πει "κουβαλαω ενα βαρος στους ωμους μου που δεν μου ανηκει"?
            Σου ανηκει αγαπητε. Ειναι ολο δικο σου. Εισαι ο κληρονομος.
            Πως θα οδηγησεις το κληροδοτημα και μεσω αυτου τη χωρα σε καλυτερες μερες αν πρωτα δεν το υπερασπιστεις?
            Ας συνεχισουμε τις επιμερους αναλυσεις.
            Μα γιατι δεν εισπρατει η Νεα Δημοκρατια?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ aristotelis 16/11/2010 15:08:35

            Απο μηχανής φτωχέ,

            Μάλλον δεν μας διάβαζες απο την αρχή. Γιατί αυτά που λές και με τα οποία συμφωνώ, τα έχουμε γράψει και πολλές φορές μάλιστα.

        • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Κώστας Ροδινός 16/11/2010 15:35:20

          όσο ο Σαμαράς θα υποχρεούται να κάνει εσωκομματικούς συμβιβασμούς με Καραμανλή, υπουργούς του και άλλα πρόσωπα της ΝΔ, δεν πρόκειται να δούμε ουσιαστική ανάκαμψη της παράταξης. Οι συμβιβασμοί και οι ισορροπίες με φθαρμένα πρόσωπα (Κακλαμάνης, Δράκος, Χειμάρας) και καταστάσεις έφερε το μετριότατο αποτέλεσμα του δεύτερου γύρου των εκλογών ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 16/11/2010 15:37:09

            Γιάννη,

            Οι τρείς που αναφέρεις είχαν στηρίξει την κα. Μπακογιάννης στις εσωκομματικές εκλογές.

  10. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 15/11/2010 20:50:14

    Οποιος νεοδημοκράτης πιστευε και πιστεύει ότι ο πασόκος, που διόρισε από γιο μέχρι ανιψιό στο δημόσιο, και έχει εξασφαλίσει τα προς το ζην για πολλές δεκαετίες ακόμα, δεν θα ψήφιζε ΓΑΠ γιατί του έκοψε τον 13ο μισθό είναι πολύ γελασμένος...
    Ηδη στον ΟΣΕ οι κατά τόπους πράσινες κλαδικές κάνουν τους καταλόγους των νεοδημοκρατών που θα απολυθουν ή θα μεταταχθούν στο πλαίσιο της εξυγίανσης.. Και έπεται συνέχεια και με τις υπόλοιπες ΔΕΚΟ... Στόχος στις επόμενες κλαδικές εκλογές, άνω του 90% στο πασοκ..

  11. Λαρισαίος avatar
    Λαρισαίος 15/11/2010 21:04:38

    Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, και ο εχθρός της επιτυχίας είναι οι υψηλές προσδοκίες. Η χτεσινές εκλογές ήταν μεγάλη επιτυχία για ένα κόμμα που καταβαραθρώθηκε πριν από ένα μόλις χρόνο σε εθνικές εκλογές και έκτοτε κατασυκοφαντείται από όλα τα ΜΜΕ (όταν δεν αγνοείται επιδεικτικά). Ας μη γελιόμαστε, πολύ καλά πήγε η ΝΔ χτες και την προηγούμενη Κυριακή. Δηλαδή τι περιμέναμε, να ξαναέρθει στην εξουσία μετά από ένα χρόνο; Αυτά ούτε στο Χάρι Πότερ δε γίνονται. Το ότι χάσαμε τη Θεσσαλονίκη ήταν ατυχία, την Αθήνα ήταν επόμενο να τη χάσουμε με υποψήφιο τον Ομέρ Πρυώνη-ούτε εγώ θα τον ψήφιζα για να πω την αμαρτία μου, όπως δεν ψήφισα και το Τζανακούλη στη Λάρισα, και για τους ίδιους λόγους: κόβει δέντρα που δεν μας περισσεύουν και ρίχνει παντού τσιμέντο. Γι αυτό και παραλίγο να μη βγει, κέρδισε με διαφορά στήθους. Και καταλήγω στο ρεζουμέ: αν ο Σαμαράς δεν ανανεώσει την παράταξη με νέα μυαλά, ανθρώπους πετυχημένους στον τομέα τους, σε κάθε τομέα, όχι μόνο καθηγητάδες και δικηγόρους, δε θα κερδίσει το λαό, ούτε καν τους ΝΔίτες. Ο τόπος χρειάζεται νέο αίμα στην πολιτική, από Γκρούεζες πήξαμε τόσα χρόνια.

    • thirty avatar
      thirty @ Λαρισαίος 15/11/2010 21:43:47

      Μέσα στο μυαλό μου είσαι!

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ Λαρισαίος 15/11/2010 22:28:25

      δεν συμφωνώ συντοπίτη για Τζανακούλη..απόλυτα επιτυχημένος δήμαρχος..μην τα ισοπεδώσουμε όλα..και η τέταρτη νίκη δεν είναι καθόλου τυχαία..στα υπόλοιπα για τα της ΝΔ συμφωνώ απόλυτα..

      • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ περήφανος δεξιός 16/11/2010 12:17:57

        Να είναι η τελευταία θητεία του όμως του τζανακούλη. Όλα κάποτε τελειώνουν και χρειάζεται τόπος στα νιάτα..

  12. Orestios avatar
    Orestios 15/11/2010 21:22:41

    Θα συμφωνήσω με το Ροδινό.
    Η εσωστρέφεια είναι βλαπτική μόνο για την Ελλάδα.

  13. RSS avatar
    RSS 15/11/2010 21:26:29

    Πολύ καλό το κείμενο, αλλά η ΝΔ έκανε πολλά λάθη τακτικής και βιάστηκε να ανακοινώσει τη νίκη της την πρώτη Κυριακή. Όπως φαίνεται οι Έλληνες, πολύ σωστά, αντιπαθούν όσο τίποτα άλλο τη ματαιοδοξία. Αυτό φάνηκε και στον Πειραιά, όπου δεν αφορούσε τη ΝΔ. Ο τόπος χρειάζεται οράματα και ρεαλιστικές λύσεις, επίσης να δεί τα λάθη του, αλλά και να συνειδητοποιήσει την παγκόσμια συγκοιρία ( http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2226.aspx ). Εδώ πρέπει να πάρει τα ινία ο ηγέτης και να δείξει τι αξίζει πραγματικά!!

  14. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 15/11/2010 21:29:59

    Οσοι νεοδημοκράτες δηλώνετε με περηφάνεια που δεν στηρίζετε δεξιούς υποψηφίους στηριζόμενος απ' το κόμμα, παρακαλείσθε να βρείτε στα πασοκικά μπλογκ δήλωση πασόκου που δεν ψήφισε πασόκο υποψήφιο, γιατι αυτός (ο πασόκος υποψήφιος) ήταν κατεστημένο, αποτυχημένος, κ.α.
    Ο πρώτος που θα βρει μια δήλωση (αν βρει κάποιοις, γιατί δύσκολο είναι) κερδίζει μια δωρεάν συνδρομή στο περιοδικό "Πως να μην πέφτω στην παγίδα των πράσινων ΜΜΕ. Η μη ψήφος των δεξιών υποψηφιών κρατάει τον ΓΑΠ στην εξουσία"............

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ o aneksartitos 15/11/2010 21:46:58

      Το να συμμετέχω σε ένα κόμμα σαν μαριονέτα δε με ενδιαφέρει .
      Στο πασοκ χτίσαν εδώ και χρόνια στρατό από άβουλους αφισοκολητές δημοσίους υπαλλήλους.
      Αν είναι να καταντήσει και η ΝΔ έτσι,τότε ευχαριστώ δε θα πάρω.

      • Λαρισαίος avatar
        Λαρισαίος @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/11/2010 22:27:13

        Αει γειά σου! κι εγώ έτσι αισθάνομαι! Αν είναι για να κερδίσει την εξουσία η ΝΔ να γίνουν οι φίλοι της πρόβατα άβουλα που ψηφίζουν ότι και όποιον τους υποδείξει ο τσομπάνης, ε τότε θα πρέπει να κερδίσει την εξουσία χωρίς εμένα (και πολλούς άλλους).

        • thirty avatar
          thirty @ Λαρισαίος 15/11/2010 23:04:46

          Μήπως είσαι εγώ; Συμφωνώ απόλυτα.

  15. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 15/11/2010 21:30:42

    Πρώτιστο μέλημα του κόμματος πρέπει να είναι η ειλικρίνια του αντιμνημονιακού μηνύματός του. Οπως λέει το άρθρο, όχι ήξεις αφίξεις. Οι αμφιβολίες πολλών γιά την αυθεντικότητα της αντιμνημονιακής ρητορείας μας, τους κράτησαν μακρυά. Στην διατήρηση των αμφιβολιών αυτών συνέβαλε και η στα όρια της εμμονής αμφισβήτηση της αντιμνημονιακής ειλικρίνιας Σαμαρά από την Παπαρήγα, η οποία έμεινε αναπάντητη, οδηγώντας έτσι ψήφους του ΚΚΕ στους υποψηφίους πασοκ. Από κεί και πέρα, η επικοινωνιακή ασυνταξία επέτεινε την σύγχυση από τον αιφνιδιασμό της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αιφνιδιασμός που ήταν μεγαλύτερος, διότι η πρώτη Κυριακή άλλα προοιώνιζε, ή εθεωρείτο οτι άλλα προοιώνιζε. Το βράδυ της Κυριακής, οι νεοδημοκράτες έψαχναν μπροστά στις τηλεοράσεις τους γιά τις αναλύσεις του κόμματος γιά το εκλογικό αποτέλεσμα- όπως αυτές διατυπώνονται στο άρθρο - και αυτές απλά δεν υπήρχαν. Οι δε εκπρόσωποι στα πάνελ (π.χ. Μητσοτάκης, Παυλόπουλος) υπήρξαν καταστροφικοί.
    Δημήτρης Κοκκαλάκης.

    • Misha avatar
      Misha @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 15/11/2010 21:52:50

      Η αντιμνημονιακή ρητορεία του Σαμαρά είναι ρητορεια , όταν λέει πως θα σεβαστεί τις υπογραφές της χωρας.
      Ποιες υπογραφές θα σεβαστεί;
      Αυτές που καταδικάζουν , κατά τα λεγόμενα του, την πατρίδα σε ασφυξία;
      Πάμε καλά;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Misha 15/11/2010 22:40:40

        Τα έχουμε εξηγήσει χιλιάδες φορές Μίσα, τι εννοεί ο Σαμαράς, και εκεί που τα εξηγούμε ποτέ δεν λες το παραμικρό. Δεν γίνεται διάλογος μεταξύ διαφορετικών απόψεων έτσι.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 16/11/2010 15:19:12

        Επώνυμε, λόγω προεκλογικής περιόδου δεν ήθελα να κοντράρω τις απόψεις που στήριζαν Σαμαρά.
        Όμως τα πράγματα δε σε δικαιώνουν.
        Αντίθετα αποδεικνύουν τα περί ρητορείας.
        Σημερα η Κιρχνερ διαολοστειλε άλλη μια φορά το ΔΝΤ από την Αργεντινή καταγγέλοντας τον ρόλο του.
        Εμείς; Ευρωλιγουρισμός, η μπλέ αστερόεσσα φυλαχτό κι ας βουλιάξει η πατριδα.

  16. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/11/2010 21:34:14

    Ο Κακλαμάνης και το κατεστημένο του δήμου Θεσσαλονίκης με την TV100 που έχασαν ήταν ότι καλύτερο .Να ξεβρωμίζουμε σιγά σιγά.
    Για το ηθικό των οπαδών της ΝΔ θα φροντίσει το πασοκ με τα νέα μέτρα που ετοιμάζει και θα επανέλθουμε άμεσα.
    Η ΝΔ πρέπει να βάλει τα στελέχη της να τρέξουν και να συγκρουστούν.Τότε θα τους αγκαλιάσει και η κοινωνία.

  17. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 15/11/2010 21:37:01

    Είχα γράψει παλιότερα σε αυτό το blog ότι ήταν στρατηγικό λάθος της ΝΔ ενόψει εκλογών να μην ζητά βουλευτικές εκλογές ή να μην έχει κάνει μια πρόταση μομφής για την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης.
    Το γεγονός της μη διεκδίκησης από τη ΝΔ πρόωρων εκλογών εκ των αποτελεσμάτων φαίνεται ότι από την κοινωνία ερμηνεύτηκε ως πίστωση χρόνου στην κυβέρνηση.
    Την ίδια ώρα, πολλοί βουλευτές, πολιτευτές κ. άλλοι. φάνηκε ότι δεν είχαν λόγους να θέσουν υπό αμφισβήτηση την κυβερνητική πολιτική, βολεμένοι πίσω από την έδρα και τις καρέκλες έκριναν ότι δεν είναι καιρός για κινηματικές διαδικασίες, βλέπεις προέχει η διασφάλιση της επανεκλογής... μάλιστα για να μην βρεθούν προ εκπλήξεων σε αρκετές περίπτωσης υπονόμευσαν με τους λίγους που τους έχουν μείνει πιστοί τη γενική προσπάθεια.
    Νομίζω ότι από δω και πέρα η διατήρηση των λεπτών ισορροπιών δεν έχει καμιά αξία.
    Η ΝΔ δεν μπορεί να πορευτεί με κομματικά στελέχη που εξασφαλίζουνε την εκλογή τους ελεω κομματικών καταλογών, δεν μπορεί να πορευτεί με εκείνους που έχουν κάνει σημαία τους την υπονόμευση και το πελατειακό κράτος.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ o βουνίσιος 15/11/2010 21:49:15

      Κι εγώ συμφωνούσα μαζί σου, βουνίσιε, μέχρι που είδαμε τι πήγε να κάνει ο ΓΑΠ με το γνωστό εκλογικό εκβιασμό. Προσωπικα πιστεύω ότι είναι όχι στρατηγικά, αλλά τακτικά βλαπτικό και μακροπρόθεσμα μάλλον θα βγει σε καλό του Σαμαρά ότι δεν ζητάει ΤΩΡΑ εκλογές.

  18. Ακροβολιστής avatar
    Ακροβολιστής 15/11/2010 21:49:16

    Παραίτηση Παπουτσή θα ζητήσει κανένας? Υπενθυμίζοντας παράλληλα κσι το ναυάγιο του Σάμινα?

  19. sintonistis avatar
    sintonistis 15/11/2010 21:50:37

    ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.......................

    1. η ΝΔ εχει πλησιασει σε αποσταση αναπνοης απο την πρωτη θεση
    2. ο Σαμαρας ή ειναι πολυ εξυπνος ή πολυ τυχερος! Καταφερε -απο αυτην την εκλογικη διαδικασια- να αναδειξει καινουρια προσωπα και ταυτοχρονα να στειλει στο σπιτι τους πολλα βαριδια..(για να μην χρησιμοποιησω χειροτερη εκφραση)
    3. ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
    4. ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
    5. πρεπει να αναδειχθει η πλειοψηφια της Ν.Δ. στις ( πρωην) νομαρχιες.


    ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕΣ ΜΟΥ, ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ.....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ sintonistis 15/11/2010 22:15:15

      Επειδή συνήθως είμαστε αυστηροί με τον Πάνο Παναγιωτόπουλο, ας πούμε και έναν καλό λόγο. Απόψε στο MEGA, εμφανίστηκε με το χάρτη και παρά τις αντιδράσεις, νομίζω οτι κατάφερε να το περάσει το μήνυμα.

      • sintonistis avatar
        sintonistis @ Κώστας Ροδινός 15/11/2010 22:22:44

        ελπιζω να κανει το ιδιο ο Μακροπουλος στο ΑΛΤΕΡ....αλλα δεν το βλεπω....

        • sintonistis avatar
          sintonistis @ sintonistis 15/11/2010 22:24:02

          κατι ξεκινησε να λεει για τις νομαρχιες, αλλα τον εφαγαν

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ sintonistis 15/11/2010 22:26:22

            το ίδιο προσπάθησαν να κάνουν και στον Παναγιωτόπουος, αλλά επέμενε!

          • sintonistis avatar
            sintonistis @ sintonistis 15/11/2010 22:32:09

            τον εφερε βολτα η Μακρη...... ελεος

        • rizospastikos avatar
          rizospastikos @ sintonistis 16/11/2010 16:36:16

          Ο Μαρκοπουλος????
          Το μονο του προσον ειναι οτι ειναι φιλος του Προεδρου απο την εποχη της ΠΟΛΑΝ.
          Κατ'εξοχην εικονα του κοτζαμπασισμου.
          Κανω και μια προβλεψη:
          Μολις (ξανα)στριμωχτει ο Γιωργακης θα βγαλει στη φορα τα εργα και τις ημερες του Μαρκοπουλου στο Υπουργειο Τουρισμου.
          Μη ξεχναμε οτι ο Μαρκοπουλος εκτος του οτι ειναι στενος φιλος του Αντωνη Σαμαρα, ειναι και Κοινοβουλευτικος Εκπροσωπος της ΝΔ.
          Οπότε με ενα σμαρο δυο τριγονια.
          Θυμηθειτε (οσοι διαβασετε) αυτα που γραφω...

  20. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 15/11/2010 21:52:33

    Η νικη θα ερθει με πολυ εργασια και οχι απο σποντα.Θελει δουλεια πορτα-πορτα.Γι αυτο ολα τα στελεχη που κατεβηκαν στις περιφερειες δεν θα πρεπει να εξαφανιστουν τωρα που θα σβησουν το φωτα.
    Για παραδειγμα ο Κικιλιας που κερδισε την συμπαθεια ολων ,θα πρεπει να βγαινει με τον συνδιασμο του μια φορα το μηνα στις γειτονιες της Αττικης να συνομιλει με τον κοσμο και να καταγραφει τα προβλημα του.Και μετα τον επομενο μηνα να τους φερνει τις προτασεις του και να λεει, αυτο εκανα για σας.Χειροπιαστα πραγματα θελει ο κοσμος.Και το ιδιο να κανουν και οι υπολοιποι.Στις περιφερειες που κερδιδαμε ,ο Αντωνης να ελενχει την προοδο τους και την δουλεια τους.Να γινει δηλαδη μια μινι ατυπη κυβερνηση περιφεριαρχων με τον Αντωνη στο ρολο του πρωθυπουργου.Ετσι και θα τριφτει με το αντικειμενο και θα κερδισει την εμπιστοσυνη του κοσμου με την εργατικοτητα του.Απλα ειναι τα πραγματα φιλοι απλα ορεξη για δουλεια να υπαρχει.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 15/11/2010 22:26:58

      Σωστός

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 15/11/2010 22:31:31

      πολύ ωραία και καινοτόμα πρόταση..

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 15/11/2010 22:56:57

      ..δε φτανει η δουλεια..θελει και μυαλο

  21. effie B. avatar
    effie B. 15/11/2010 21:55:39

    Αγαπητε Κωστα,
    εγω προσωπικα δεν βλεπω καμμια εσωστρεφεια τουλαχιστον μεταξυ των σχολιαστων αυτου του site. Νηφαλιες, ωριμες, μεστες εκτιμησεις!!
    Εσωστρεφεια διακατεχει δυστυχως καποιους φθαρμενους καρεκλοκενταυρους προς Ρηγιλλης μερια που φευ πιστεψαν οτι τους καλει ο λαος για μια απο τα ιδια (Πακης να πουμε...).
    Για να γυρισει ο "ηλιος" θελει δουλεια πολλη, τοχουμε ξαναπει. Το εδειξε και ο Προεδρος με το οργωμα που εκανε ολη αυτη την περιοδο στο πανελληνιο.
    Το εγραψα και προηγουμενα: το αποτελεσμα των εκλογων εχει μαλλον καλη αναγνωση!! Απηλλαξαν τον Προεδρο απο βαριδια, κοντεναν πολλους, και ψηλωσαν αλλους. Η παραταξη φαινεται να αυτοκαθαιρνεται απο ενα σαπιο ψευτοκαραμανλισμο. Το εναμιση εκατομμυριο απεχοντων ψηφοφορων της ΝΔ περιμενει ξανα το κελευσμα του Προεδρου!!!

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ effie B. 15/11/2010 22:07:17

      Ακριβώς! Καμιά απολύτως εσωστρέφεια. Τα όποια μικρά ή μεγάλα λάθη των εκλογών αυτών θα λειτουργήσουν θετικά. Θα είναι οι τελευταίες πινελιές που θα τελειοποιήσουν την προσπάθεια που ξεκινήσε (με τις ευχές, τις ελπίδες και την ψήφο μας) ο Αντώνης Σαμαράς πριν ένα χρόνο ΚΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΕΡΕΙ ΗΔΗ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ vardarskian 15/11/2010 22:21:31

        Effie και Vardaskian,
        Ο απλός ο κόσμος συνήθως είναι μπροστά από τα κόμματα και τα στελέχη τους.

  22. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 15/11/2010 22:07:05

    Φίλοι μου, βλέπω ὅτι ἐπιμένουμε. Στήν στείρα πολιτικολογία «ἀριθμητική» πολιτική. Παρά στήν ἀναζήτηση μιᾶς δομικῆς πολιτικῆς.
    Στόν τόπο μας, ἐδῶ καί κοντά διακόσια χρόνια, ἔχουν γίνει χίλια καί ἀπίθανα πράγματα. Ἔχουν ἀλλάξει σχεδόν τά πάντα, σέ ὅλα τά πεδία. Ἐκτός ἀπό ἕνα. Δέν ἔχει ἀλλάξει οὐσιαστικά τίποτα στό πεδίο τοῦ πολιτικοῦ συστήματος (προσοχή, δέν λέω: τοῦ κοινωνικοῦ συστήματος), πού αὐτάρεσκα συμπυκνώνεται γύρω ἀπό τήν περίφημη «ἀρχή τῆς δεδηλωμένης» καί τό περιβόητο πλέον «κοινοβουλευτικό (πελατιακό) πολίτευμα».
    Διδάσκω Κοινωνική καί Πολιτική Ἀγωγή στά παιδιά στό σχολεῖο. Αὐτά ἴσως κάποτε μάθουν, αὐτό πού οἱ περισσότεροι ἀπό ἐμᾶς ἐπιμένουμε νά ἀγνοοῦμε. Ὅτι δημοκρατικό πολίτευμα δέν εἶναι μόνο τό κοινοβουλευτικό πολίτευμα. Ὅτι, ἐπί τέλους, ἡ διάκριση τῶν ἐξουσιῶν, καί ἰδιαίτερα ἡ λειτουργία τῆς νομοθετικῆς ἐξουσίας, ὀφείλουν νά ἀποκτήσουν νόημα. Ἀφ’ ἑνός, νά πάψει ἡ νομοθετική ἐξουσία νά συμπλέκεται μέ τήν ὑπαρξιακή ὑπόσταση τῆς ἐκτελεστικῆς ἐξουσίας. Καί μέ ἀφετηρία ἕνα ἐκλογικό σύστημα ἁπλῆς ἀναλογικῆς, νά ἀσκήσει τήν καθ’ αὐτό ἐξουσία/λειτουργία της, τήν νομοθετική. Μέσα σέ πλαίσια εὐθείας καί δικαίας ἐκπροσώπησης τῶν πολιτῶν, καί ἀναγκαστικά μέ πνεῦμα συναίνεσης καί γιατί ὄχι διαφανῶν συμβιβασμῶν.
    Ἀφ’ ἑτέρου δέ, ἡ ἐκτελεστική ἐξουσία νά μήν ἐξαρτᾶ τήν ὕπαρξη καί ἀποτελεσματικότητά της ἀπό τήν «κοινοβουλευτική» πλειοψηφία (νοθευμένη σέ σχέση μέ τήν θέληση τοῦ ἐκλογικοῦ σώματος), ἀλλά ἀπό μία ἄμεση νομιμοποίηση μέ τήν ἀπόλυτη πλειοψηφία τοῦ λαοῦ. Μιλάω, δηλαδή, γιά ἕναν ἐκλεγμένο ἀπ’ εὐθείας ἀπό τόν λαό κυβερνήτη, ὁ ὁποῖος χωρίς κοινοβουλευτικό/κομματικό κόστος θά ἐφαρμόζει τούς νόμους πού ὁ λαός διά τῶν ἐκπροσώπων του θά ἔχει ψηφίσει. Ἕναν κυβερνήτη ὑπόλογο ἀπ’ εὐθείας σ’ αὐτούς πού τόν ἐξέλεξαν. Οἱ κοινωνίες καί ἡ πολιτική τους διαχείριση ἔχουν σήμερα γίνει πολύπλοκες καί ἀπαιτοῦν ἄλλα πολιτικά ἐργαλεῖα.
    Καί γιά νά γιά νά συνδέσω τό σχόλιό μου μέ τόν τίτλο τῆς ἀνάρτησης (… Ὅπου συμβιβάστηκε ἔχασε). Ὁ Σαμαράς, ἡ Νέα Δημοκρατία ἤ δέν ξέρω τί ἄλλο (πρόσωπο ἤ κόμμα) θά ἔρθει αὔριο ἤ μεθαύριο νά διεκδικήσει καί νά ἀσκήσει τήν ἐξουσία, κατά τήν γνώμη μου ἔχει προδιαγεγραμμένη πορεία και τέρμα. Μέ τό ὑπάρχον πολιτικό σύστημα, ἀκόμα καί ἄν αὔριο ὁ θεός μᾶς χάριζε ὅλο τό χρέος μας, τήν ἑπόμενη ἡμέρα θά ξανακάναμε τά ἴδια…

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Διοτίμα 15/11/2010 22:19:33

      Διοτίμα,

      Κατ' αρχήν θερμά συγχαρητήρια για τα ελληνικά σας.
      Σας διαβάζω και μελαγχολώ, γιατί κάποτε έγραφα και εγώ έτσι!
      Σας ευχαριστώ.
      Εννοείται οτι προσυπογράφω το κείμενό σας.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Διοτίμα 16/11/2010 00:36:43

      Αυτό το σύστημα διακυβέρνησης που προτείνεις υπάρχει στις ΗΠΑ.

  23. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 15/11/2010 22:08:17

    Η ΝΔ έχει εσωκομματικά προβλήματα, κακής ποιότητας μεσαίο στελεχιακό δυναμικό, βαρόνους, κομματάρχες, φεουδάρχες πρωτοκλασάτους , απολιτίκ life style γόνους, άσχετους , απαρχαιωμένους, απαξιωμένους πολιτευτάδες και έναν συμπαθή αρχηγό που τους έχει ανάγκη, ή τους ανέχεται.

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ καθρέφτης 15/11/2010 22:33:47

      ελπίζουμε όχι για πολύ ακόμα..

  24. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 15/11/2010 22:21:23

    @Επώνυμος,
    ο Παπανδρέου χρησιμοποίησε τον εκλογικό εκβιασμό για να
    «σπρώξει», μεταξύ άλλων, δυνάμεις του χώρου της κεντροδεξιάς παράταξης να στηρίξουν πασοκ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ o βουνίσιος 15/11/2010 22:22:04

      και όχι μόνο...

  25. φωτεινη avatar
    φωτεινη 15/11/2010 22:21:54

    για σκεφτειτε να εβγαινε σημερα ο κακλαμανης να εκανε δηλωσεις και να πανηγυρηζε για την εκλογη του μαζι με τον ψινακη.ας σοβαρευτουμε επιτελους.τετοια τολμη και εξωστρεφεια δεν μας χρειαζεται.αφηστε που και στη θεσσαλονικη μπορει να βρισκομαστε μπλεγμενοι σε τιποτα περιεργα διαζυγια και ενδοοικογενειακα ξεκαθαρισματα λογαριασμων.

    • sintonistis avatar
      sintonistis @ φωτεινη 15/11/2010 22:33:53

      η μεγαλυτερη επιτυχια της ΝΔ και του Σαμαρα, ειναι που δεν βγηκε ο Κακλαμανης

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ φωτεινη 15/11/2010 22:35:34

      Η Θεσσαλονίκη χάθηκε λόγω παπαγεωργόπουλου,άνθιμου και πολύ κακού ψηφοδελτίου..

  26. φωτεινη avatar
    φωτεινη 15/11/2010 22:39:34

    και που δεν εχει τη δυνατοτητα να ζητησει εκλογες μιας και ο αναμφισβητητος νικητης ειναι ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ μας

  27. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 15/11/2010 23:15:12

    Αγαπητέ Κώστα πιστεύω ότι "έπιασες" το πρόβλημα της ΝΔ: "...έχει μέλλον, μόνο αν επιχειρήσει ένα εντυπωσιακό (ουσιαστικό) και πρωτόγνωρο άνοιγμα στην κοινωνία. Να συνομιλήσει μαζί της." Η αποχή λοιπόν αφορά κυρίως τη ΝΔ.
    Ας κάνουμε λοιπόν μια υπόθεση εργασίας: ας ήταν ανάποδα τα πράγματα ας ήταν το 8-5 ..5-8 ή ας γίνονταν εκλογές, θα κυβερνούσε ο Πάκης του Δεκεμβρίου; Ο Γιακουμάτος; Ο Μαρκόπουλος; Οχι θα πουν ορισμένοι...Αυτοί όμως ήταν το τηλεοπτικό πρόσωπο....αυτοί ήταν ένα μέρος του -10....
    Ας κατανοήσουμε ότι αφενός οι καρέκλες δεν συνομιλούν και δεν αφουγκράζονται την κοινωνία αφετέρου ήταν απών.
    Να μιλήσω για την Αρκαδία; Για την Κορινθία; Για την Αργολίδα; Που ήταν οι καταγόμενοι; Για το χώρο μου για τα Καλάβρυτα; Ούτε υποψήφιο δεν κατέβασε..
    Μιλούν οι καρέκλες μεταξύ τους και μας πετάν στα μούτρα τις αποφάσεις τους...ενώ μένουν στα φεουδαρχικά τους γραφεία.
    Πριν νομίσει κάποιος ότι γκρινιάζω ή ...εσωστρεφώ, πως θα μιλήσεις με την κοινωνία αν δεν κάνεις την αυτοκριτική; Αν δεν ζητήσεις συγνώμη για το -10, αν δεν πεις γιατί ήρθε, πως θα ζητήσεις να σε ξανά εμπιστευτεί;
    Μα να απολογηθεί λένε ορισμένοι; Όχι να συζητήσει, να ακούσει, να αφουγκραστεί...
    Μιλάν πολλοί ότι έκανε την ανατροπή ο Μπουτάρης ή ο Μιχαλολιάκος.
    Ποιά ανατροπή; Μίλησαν για σκουπίδια, καθαριότητα, πράσινο, για την καθημερινότητα του δημότη. Εχασε ο Κακλαμάνης; Σε διαμερίσματα που η ΝΔ έχει συντριπτική υπεροχή, αλλά το πρόβλημα δεν ήταν το χρώμα του υποψηφίου, αλλά τα σκουπίδια το πράσινο ή ελεύθεροι χώροι. Έχω δεκάδες συναδέρφους και γνωστούς που ψήφισαν Κικίλια αλλά όχι Κακλαμάνη...
    Ας ακούσουν λοιπόν ας αναλύσουν ας μιλήσουν ας δουλέψουν.
    Τα πράγματα είναι απλά, ο κόσμος κάθισε στον καναπέ όχι από αδιαφορία, όχι γιατί τα τα ΜΜΕ είναι πράσινα, αλλά από απόγνωση, δεν του ...λέει τίποτα η πρόταση.Καταδίκασε την πρώτη Κυριακή δεν μπορούσε να εκλέξει τον ...Κακλαμάνη τη δεύτερη, έκατσε λοιπόν σπίτι.

    ΥΓ

    ...και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, ο Δράκος και ο Κικίλιας έχασαν, επειδή οι βολευτές μας ήταν σπίτι, η Αν Μακεδονία και η Θράκη χάθηκαν γιατί πέρα από τα.... πούλμαν, 5 Υπουργοί πήγαν...
    Το ΠΑΣΟΚ έκανε τη δεύτερη εβδομάδα πάνω από 250,000 τηλέφωνα και κινητοποίηση οι άλλοι μέτραγαν τα φέουδα...
    (στην εργασία πέρναγαν κάθε ημέρα, οι άλλοι ...είχαν τάπερ...)

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Ο Ιθαγενής 16/11/2010 12:32:18

      Ο Δράκος ήταν πολύ φθαρμένη και κουρασμένη υποψηφιότητα. Δυστηχώς ήταν λάθος επιλογή του προέδρου.

  28. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 15/11/2010 23:15:30

    Συμφωνω απολυτα με την αναρτηση.

    Αυτο που με έχει εξοργίσει είναι η μηδενική συμβολή στον αγώνα των δύο αντιπροέδρων της Ν.Δ.
    Βαρέθηκα να βλέπω κάθε βράδυ στα κανάλια τον Πάγκαλο, όχι μόνο να μας παραδίδει μαθηματα πολιτικής αφ’ υψηλου αλλά να μας βρίζει κιόλας!
    Απο την άλλη μεριά αναρωτιόμουνα που ήταν οι δύο αντιπρόεδροι της Ν.Δ. να αντιπαρατεθούν!
    Δεν βγήκαν σε καμια εκπομπη, σε κανενα πανελ και μόλις την τελευταία εβδομάδα ο Αβραμόπουλος έκανε ένα πέρασμα στα γρήγορα απο την Αργολίδα. Ουτε καν στην πατρίδα του την Αρκαδία δεν κινητοποιήθηκε, παρ’ οτι ο Σαμαρας πέρασε απ’ εκει 3 φορές.
    Απο τον Δημα που περιμέναμε μια σοβαρή και ενεργό συμμετοχή, χάθηκε ολοκληρωτικά και όχι μόνο απο τα ΜΜΕ. Ουτε καν στην Κορινθία δεν εμφανίστηκε!
    Αν είχαν διαθέσει πραγματικά έστω το 10% του χρόνου και τον αγώνα που έδωσε ο Σαμαράς, την Πελοπόννησο τουλάχιστον θα την είχαμε πάρει και θα είχαμε προστατέψει την υστεροφημία του αρχηγού. Μήπως δεν ήθελαν μία τέτοια εξέλιξη που θα πιστωνότανε στον Σαμαρά και που θα τον καθιστούσε πανίσχυρο στην ηγεσία?
    Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς αυτή την αποστασιοποίηση και αδιαφορία των δύο? Και εν τέλει τι ρόλο παίζουν αυτοί στο κόμμα? Μήπως ξέρει κάποιος κάτι περισσότερο?

  29. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/11/2010 23:22:00

    DeltaLamda,
    Οι Αντιπρόεδροι ήταν ωσεί παρόντες κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Κώστας Ροδινός 15/11/2010 23:26:17

      Μα για αυτό έχεις αποχή, γιατί αύριο θα θέλουν υπουργική καρέκλα, πρόεδροι στη Βουλή ή παραπάνω...
      Για αυτό λοιπόν χάσαμε, γιατί οι βολεμένοι δεν μπορούν να ακούν, αλλά και ο κόσμος της ΝΔ δεν είναι ΠΑΣΟΚ να προσκυνά.

    • Misha avatar
      Misha @ Κώστας Ροδινός 16/11/2010 12:21:04

      Και οι δύο, Δήμας -Αβραμόπουλος, «αντιτίθενται» στο κατοχικό Μνημόνιο όσο και ο Κούλης της Siemens.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Κώστας Ροδινός 16/11/2010 12:33:32

      Θέλουν και οι δύο να γίνουν Πρόεδροι Δημοκρατίας μετά τον Παπούλια. Αυτό τους καίει τελικά.

  30. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 15/11/2010 23:30:37

    ...και για αυτό έγραφα εδώ και καιρό Δήμας για Αττική και Αβραμόπουλος για Πελοπόννησο... μερικοί για να κινηθούν πρέπει να εκτεθούν... στην κονίστρα της πολιτικής βεβαίως βεβαίως...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ο Ιθαγενής 15/11/2010 23:33:29

      Αυτό ισχύεις και για πολλούς άλλους.
      Καιρός να βγούν από την ασφάλεια των γραφείων τους.

  31. Petros avatar
    Petros 15/11/2010 23:35:58

    Εξαιρετικό το άρθρο.
    Μια δύο επισημάνσεις

    1. Η αντιμνημονιακή θέση της ΝΔ ενώ ορθά αποτελεί τον κεντρικό πυλώνα
    της πολιτικής έχει δύο φανερά αδύνατα σημεία που εξηγούν την διστακτική υποδοχή της από την κοινωνία.
    Ή απορρίπτεις το μνημόνιο, γιατί οδηγεί σε απαράδεκτα αποτελέσματα και κυρίως γιατί αποτελεί μια συμφωνία εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας ,επόμενα
    προτείνεις στρατηγική άμεσης απεμπλοκής (παράδειγμα Ουγγαρίας),
    ή μιλάς για άλλο μείγμα στα πλαίσια του μνημονίου επικυρώνοντάς στην πράξη την χρησιμότητά του σήμερα.
    Αν όμως το πρόβλημα με το μνημόνιο είναι απλά τεχνοκρατικό πως θα αρνηθείς πειστικά , όταν σε καλέσουν ( ήδη δρομολογείται) να συμμετάσχεις σε μια διαδικασία εθνικής συνεννόησης - συνενοχής?

    2. Η σύγχυση επιτείνεται όταν ζητάς καταδίκη της κυβερνητικής πολιτικής καταγγέλοντάς την σαν επικίνδυνη και αδιέξοδη αλλά την ίδια στιγμή δεν
    ζητάς να εφαρμόσεις εσύ την δική σου πολιτική αλλά ... αυτός που καταγγέλεις.

    Τέλος κατά την γνώμη είναι απολύτως χρήσιμο στις σημερινές συνθήκες να ξεκινήσει επιτέλους σε επίπεδο κομμάτων εξουσίας δηλαδη στην ΝΔ ένας σοβαρός ευρωσκεπτικιστικός διάλογος.

    Μόνο στην Ελλάδα κάτι τέτοιο παραμένει ακόμη ταμπού. Στην Ιρλανδία αυτή την στιγμή υπάρχει έντονη σχετική συζήτηση.

    Η παράδοσή μας βλέπετε ως δεδομένος και άρα εύκολα εκβιάσιμος εταίρος...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Petros 16/11/2010 00:03:53

      Πέτρο,
      συμφωνώ απολύτως με τα σημεία 1 και 2.

      Οσον αφορά στον ευρωσκεπτικισμό. Εκτιμώ οτι ή συζήτηση άνοιξε ήδη και πολύ φοβούμαι οτι στο επόμενο χρονικό διάστημα θα ενταθεί.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Petros 16/11/2010 12:36:25

      Ο αντι-μνημονιακός λόγος της ΝΔ πρέπει να διαφέρει από τον αντιμνημονιακό λόγο του ΚΚΕ γιατί απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά. Δεν πρέπει να μας διαφεύγει αυτό. Καταγγέλω το μνημόνιο και προτείνω εναλλακτικές λύσεις είναι ο ορθός δρόμος. Όχι γενικά και αόριστα..ψηφίστε Κικίλια γιατί είναι αντιμνημονιακός! Η ΝΔ δεν είναι κόμμα διαμαρτυρίας αλλά εξουσίας.

  32. george_T avatar
    george_T 15/11/2010 23:47:52

    Γενικά συμφωνώ ότι η ΝΔ πήγε πολύ καλά. Βέβαια η πρώτη Κυριακή δημιούργησε υπερβολικές προσδοκίες, τις οποίες η ΝΔ δεν μπόρεσε να διαχειριστεί και να τις πραγματοποιήσει, και πάλι όμως το αποτέλεσμα είναι καλό.

    Θα συμφωνήσω ότι ο λόγος της ΝΔ πρέπει να είναι σαφής και ξεκάθαρος. Όμως είναι ακόμα ατελής. Πρέπει με περισσότερο γρήγορους ρυθμούς να διαμορφωθεί πλήρες πρόγραμμα, όχι μόνο για την οικονομία και την ανάπτυξη αλλά και για τα υπόλοιπα θέματα πολιτικής. Πρόγραμμα για την παιδεία, υγεία, διαρθρωτικές μεταβολές, εξωτερική πολιτική κλπ. Σήμερα δεν υπάρχουν και γίνεται απλά πασάλειμμα με σκόρπιες σκέψεις από προηγούμενες εποχές.

    Επίσης πρέπει να αξιοποιηθεί το στελεχιακό δυναμικό του κόμματος και να αναδιοργανωθεί πλήρως το κόμμα. Ο Σαμαράς υποσχέθηκε διαφορετική λειτουργία της ΝΔ και μέχρι σήμερα δεν το βλέπω με ισχυρή ένταση. Προσωπικές στρατηγικές και μετατροπή της ΝΔ σε προσωποπαγές κόμμα με αναφορά μόνο στον αρχηγό δεν είναι αυτό που μας υποσχέθηκε ο Σαμαράς. Πρέπει να είναι ανοιχτό με όργανα που δουλεύουν, σύγχρονο, με οργάνωση, δυναμική και προοπτική.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ george_T 16/11/2010 12:38:44

      Όσοι βουλευτές αδιαφόρησαν και δεν βοήθησαν πρέπει να πάρουν το μάθημά τους. Το κομμάτι του κομματικού μηχανισμού που αδράνησε και δεν έβαλε πλάτη για νίκη στις εκλογές, πρέπει να αποκοπεί ως καρκίνωμα από το υγιές υπόλοιπο του κόμματος. Ο Αντώνης δεν έχει άλλη επιλογή από τη ρήξη με το άρρωστο κομματικό κατεστημένο. Είναι πανίσχυρος και πρέπει να το πράξει ΑΜΕΣΑ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ george_T 16/11/2010 15:12:47

      George,
      Οι υπερβολικές προσδοκίες και η "ολική επαναφορά" έστειλαν στις κάλπες περισσότερους οπαδούς του ΠΑΣΟΚ και της Αριστεράς και είχαμε τα αποτελέσματα του δεύτερου γύρου.
      Κατά τη γνώμη μου η Ν.Δ.έπρεπε να μείνει στα αποτελέσματα του Α γύρου, να αντλήσει εκεί τα πολιτικά συμπεράσματα και στο Β γύρο να καλούσε για αυτοδιοικητική ψήφο.
      Ετσι πιστεύω οτι οι υποψήφιοί της θα πήγαιναν καλύτερα.

  33. yiannos avatar
    yiannos 15/11/2010 23:48:54

    αντιλαμβάνομαι την σχετική εμπιστοσύνη προς τον Αντώνη Σαμαρά όμως για να κερδίσει εθνικές εκλογές χρειάζεται αρκετά πράγματα που σήμερα η ΝΔ δεν διαθέτει. εάν ο Σαμαράς καταφέρει να τα παρουσίασει τότε θα έχει λογικές πιθανότητες νίκης. αναφέρω ενδεικτικά:
    -ξεκάθαρη πρόταση για τη χώρα (οικονομία-εθνικά)
    -αξιόπιστα και ικανά στελέχη
    -ισχυρός μηχανισμός κινητοποίησης στη βάση
    -ελάχιστο κοινό πολιτικό παρονομαστή με πέραν της ΝΔ οργανωμένους και μη χώρους
    -αποφυγή εσωστρέφειας ενόψη Μητσοκόμματος

  34. headbangers balls avatar
    headbangers balls 16/11/2010 09:19:52

    φιλε κ.ροδινε ολα αυτά που γράφεις στην πλειοψηφία τους σωστά και ευχαριστα για την εσωκομματικη σας κατανάλωση..εγω ομως που ειμαι στην απ'εξω ακομα περιμένω να διαγράψετε βουλγαρακη και αλογοσκουφη...μεχρι τοτε το μόνο που μπορω να ευχηθω για την παράταξη είναι να πάει στο δ.άολο

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ headbangers balls 16/11/2010 12:39:37

      Γιατί, τους βλέπεις να ανήκουν στη ΝΔ του Σαμαρά αυτοί που ανέφερες?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ headbangers balls 16/11/2010 12:46:19

      Ο Αλογοσκούφης τι ακριβώς έκανε;

  35. Enzo avatar
    Enzo 16/11/2010 09:23:32

    για μενα λαθος ειναι οτι δεν μπορεις να λες στον κοσμο να ψηφισει εναντια στο μνημονιο και απο την αλλη να λες οτι δεν θες εκλογες .
    μπερδευεις τον κοσμο και δεν του δινεις να καταλαβει τι θελει να πει ο ποιητης.
    ή πας κοντρα ή δεν πας.

  36. Γιαννης 3 avatar
    Γιαννης 3 16/11/2010 10:32:34

    κ.Ροδινε,
    πολυ καλο αρθρο και η τοποθετηση σας γενικα με βρισκει συμφωνο οπως και με τις τοποθετησεις των περισοτερων που γραφουν.Θα ηθελα να επισημανω μια μικρη λεπρομερεια την οποια παμε να την ξεχασουμε και εχει σχεση με τις εκλογες του 2000,η ηττα μας ηταν εργο του Σημιτικου καθεστωτος με την εισρροη εκατ χιλαδων ρωσωποντιων!!!!που ψηφισαν παρανομα, η διαφορα των ψηφων ηταν πολυ μικρη......Το προβλημα της παραταξης ειναι και η μικρη μνημη που μας εχει κοστισει πολλαπλως....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιαννης 3 16/11/2010 15:16:15

      Γιάννη 3,

      Για το 2000 είναι περίπου όπως τα λές.
      Αυτό που ήθελα να επισημάνω και ίσως δεν ήμουν αρκετά σαφής, είναι οτι μετά τις ευρωεκλογές του 1999 η Ν.Δ. νόμιζε οτι θα κάνει περίπατο στις εθνικές του 2000.

  37. oxoxo avatar
    oxoxo 16/11/2010 11:48:10

    Η ανάλυση του κ. Ροδινού για άλλη μια φορά έθεσε τον τύπο επί των ήλων.
    Θα ήθελα να προσθέσω κάποιες παρατηρήσεις γενικότερα.
    Σε ότι αφορά τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα: Εδώ οι νεοδημοκρατικής προέλευσης αυτοδιοικητικοί άρχοντες ηττήθηκαν διότι είχαν καταντήσει καθεστωτικοί με όλα τα συμπαρομαρτούμενα. Αντίστοιχα έχασε το Πασοκ τον Πειραιά. Θα μου πείτε ο Γκιουλέκας ήταν νέος στην αυτοδιοίκηση, πρώτος βουλευτής κ.ά. Ο Γκιουλέκας δυστυχώς, αν και είναι ευφραδής, είναι μόνον αυτό. Αντί μιας καινής υιοθέτησε μια κενή ρητορική που τον κατέστησε αυτόματα απωθητικό και σε κεντροδεξιούς, νυκοκυραίους πολίτες που είχαν κουραστεί από τον ξύλινο και υπερφίαλο λόγο της προηγούμενης διοίκησης του δήμου. Το ίδιο ισχύει και για την Αθήνα. Ο Κακλαμάνης έχει αυτοαναιρεθεί με τις παλινωδίες του και αυτοεγκλωβιστεί με την εμμονή του σε μια τρέντυ επικοινωνιακή εμφάνιση και μόνο. Κι έτσι απέτυχε και στο Δήμο όπως προηγούμενα στο υπουργείο Υγείας απ' όπου δραπέτευσε! Αντίθετα ο Βασίλης Μιχαλολιάκος που πολεμήθηκε σκληρότατα από όλες τις πλευρές, καθώς αντιπαρατάσσονταν σε μια καθεστωτική κατάσταση, έκανε τη διαφορά διότι ήταν ο εαυτός του. Κέρδισε με την παραίτησή του απ' το βουλευτικό αξίωμα το ηθικό πλεονέκτημα. Δημιούργησε κατάλληλο ψυχολογικό υπόβαθρο. Η συνέχεια είναι γνωστή.
    Μη μας διαφεύγει το γεγονός ότι το Πασοκ έχασε το Δήμο της Πάτρας ενώ κέρδισε την περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με υψηλά ποσοστά. Ή το αντίστοιχο με τη ΝΔ στην Ήπειρο όπου πήρε την Περιφέρεια με 55,6% κι έχασε τους μεγάλους δήμους που είχε. Γιατί το λέω αυτό. Διότι δείχνει ότι οι πολίτες κρίνουν και επιλέγουν με άλλα κριτήρια τους δημάρχους και με άλλα τους Περιφερειάρχες.
    Η Νέα Δημοκρατία είναι φιλελεύθερο κόμμα. Θα μπορεί να κάνει διπλά και να έχει νίκες όταν δεν θα γίνονται ούτε η ίδια ούτε τα υποστηριζόμενα από αυτή στελέχη καθεστωτικό σύστημα. Καθώς λοιπόν η αλλαγή αντιλήψεων έχει αρχίσει μέσα στο ίδιο το κόμμα, πρέπει τουλάχιστο, επί της αρχής, να χαιρόμαστε που οι φιλελεύθεροι λειτουργούν ως πολίτες με κρίση και δεν ακολουθούν ως άβουλα πρόβατα. Από κει ξεκινά η υπέρβαση. Γι' αυτό κι η αποχή πρέπει να προβληματίσει πολλαπλά την ηγεσία της ΝΔ. Είναι μακρύς ο δρόμος, θέλει αγώνα. Κοινωνική παρουσία κι ενεργό δράση αν πράγματι θέλουμε να γίνει η Νέα Δημοκρατία ζωντανός οργανισμός κι όχι συνασπισμός βαρωνιών, τζακιών και τζακουζιών, κομματικών καρεκλοκένταυρων και διαπλεκομένων.
    Ο Αντώνης Σαμαράς με την ως τώρα συνολική πορεία του σηματοδότησε και δείχνει στο πρώτο. Συμπεριφέρεται όπως πρέπει σε ηγέτη. Καιρός να συμεριφερθούμε αντίστοιχα τα στελέχη και μέλη του κόμματος. Αλλά κυρίως κι εμείς οι πολίτες, ο "αυτοκράτορας λαός".

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ oxoxo 16/11/2010 12:02:13

      Συμφωνώ με την επιφύλαξη ότι, ο Γκιουλέκας μπορεί να είναι πράγματι λίγο «ξύλινος» αλλά συνολικά ήταν μακράν η καλύτερη, μην πω, η μόνη αξιόλογη επιλογή που είχε ο Σαμαράς για την Θεσσαλονίκη. Το γιατί δεν υπήρχαν άλλες εναλλακτικές επιλογές είναι γενικότερο ζήτημα που έχει να κάνει μη την περιφρόσυνη των αξιόλογων ανθρώπων προς την ενεργό πολιτική και τα κόμματα.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ oxoxo 16/11/2010 12:41:39

      Ο Καμίνης είχε στο ψηφοδέλτιό του τον διεθνούς φήμης αρχιτέκτονα Αλέξανδρο Τομπάζη και ο Κακλαμάνης απάντησε με..Ψινάκη και Βάσια Τριφύλλη!!! Τίποτα άλλο δεν έχω να πω για την ποιότητα του στελεχιακού δυναμικού της κεντροδεξιάς..

      • καφενόβειος avatar
        καφενόβειος @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 16/11/2010 15:42:37

        Συμφωνώ απόλύτα. Το human capital της δεξιάς είναι για τα μπάζα.... Αυτό τελικά μάλλον είναι κοινωνιολογικό ζήτημα.

  38. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 16/11/2010 12:03:00

    Το θέμα των στελεχών είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ..Η ΝΔ πάσχει ΤΡΑΓΙΚΑ σε νέα άφθαρτα, ικανά και έντιμα στελέχη. Φάνηκε ακόμα και στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ένας Χαρδαλιάς από Βύρωνα δεν φέρνει την άνοιξη. Επίσης πάσχει σε γυναίκες. Μιλάμε για το απόλυτα ανδροκρατούμενο κόμμα, τη στιγμή που οι γυναίκες είναι το 51% του εκλογικού σώματος !!!

    • Misha avatar
      Misha @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 16/11/2010 12:51:20

      Γιάννη, η ΝΔ πάσχει τραγικά σε στελέχη άφθαρτα γιατί η ιδεολογία της πια είναι η ατομικιστική ευδαιμονία μέσα στον πολυεθνικό χυλό τής ΕΕ.
      Δες ποιες ήταν οι ατομικές συμπεριφορές των στελεχων της στα 5,5 χρόνια που κυβέρνησε.
      Παλιά η Δεξιά είχε αιτούμενο και προαπαιτούμενο τον πατριωτισμό, ασχέτως αν αυτό ήταν συχνά προπέτασμα καπνού.
      Τώρα η ιδεολογία είναι «ό,τι φάμε, ό,τι πιουμε κι ό,τι αρπάξει ο κώλος μας» και «επιχερηματικότητα uber alles», όλα θυσία στον υπερεθνικό μαμωνά της ΕΕ.
      Ο Σαμαράς προσπαθεί, ως φαίνεται, να βάλει τον πατριωτισμό ξανά στο προσκήνιο αλλά συναντά περισσότερους εχθρούς εντός από όσους εκτός και μάλιστα στο ιδεολογικο πεδίο, όχι απλώς στο πρακτικό επίπεδο.

  39. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 16/11/2010 13:21:12

    ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Η Ν.Δ. ΘΕΛΕΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΑΛΙΜΠΑΝ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ?
    ΤΟΝ Ο ΒΟΗΘΗΣΕ Η ΟΝΝΕΔ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ.
    ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΗΣ Ο ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ SOFT.
    ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΟΝΝΕΔ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 80.
    ΟΣΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ.

    • Misha avatar
      Misha @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 16/11/2010 15:14:11

      H ONNEΔ της εποχής Μιχαλολιάκου τραγουδούσε «για τη Σημαία και το Σταυρό αν χρειαστει και στο βουνό, εμείς δεν ξέρουμε ζυγό» .
      Σημερα τι θα τραγουδήσει; «Για Μύκονο και για ευρώ , θα κάνω και κονσομασιόν»;

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 16/11/2010 16:37:01

      Κι εγώ της ΟΝΝΕΔ του 80 είμαι αλλά από τότε αλλάξαν πάρα μα πάρα πολλά. Σκεφτείτε μόνο ότι τότε πρόεδρος ήταν ο Μιχαλολιάκος και τώρα ο Παπαμιμίκος...

  40. O ΛΑΙΚΟΣ avatar
    O ΛΑΙΚΟΣ 16/11/2010 15:32:44

    Αναρωτιέμαι, επειδή δεν θεωρώ τον εαυτό μου “δεμένο” από κανένα κόμμα και καμία ηγεσία, όσο και να εκτιμώ πάρα πολύ τον Αντώνη Σαμαρά και να τον στηρίζω ως απλός οπαδός πολίτης:

    Δεν είχε η Κεντροδεξιά παράταξη έναν σοβαρό υποψήφιο, όχι Ντόρο-κόπρο-σκυλο , όχι ασπόνδυλο, όχι ολίγον ροζ, όχι ολίγον Μυκονιάτη Κωλο - νακιώτη. Έναν σοβαρό, αποφασισμένο, επιτυχημένο, οικογενειάρχη άνθρωπο, ώστε να τεθεί αυτός επικεφαλής της προσπάθειας στον Δήμο Αθηναίων;

    Γιατί αυτή η φτώχια, γιατί αυτή η δειλία της Δεξιάς; Μήπως τελικά είμαστε άξιοι της τύχης μας; Μήπως η δική μας μετριότητα επέτρεψε στην Πασοκ-Αριστερά να κυριαρχήσει παντού;

    Το μη χείρον βέλτιστον (για τους Αθηναίους …) είναι πως φεύγει από το δημαρχείο ο Κακλαμάνης (ένας πολίτικος αχρείος, ανίκανος και ανάξιος που πίστευε πως ο θώκος του δημάρχου ΑΘΗΝΑΙΩΝ του ανήκε για πάντα…
    (Τώρα που θα φύγει ο Νικήτας μην ξεχάσει να πάρει μαζί του και όλους τους φούστιδες και τα φουστάκια ,μα πάνω από όλα τα άπληστα Ντορακια…)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.