#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/03/2012 07:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ μπορεί να απεγκλωβιστεί και να ανατρέψει το σκηνικό

Χαμένες είναι οι μάχες που δεν δίνονται



Του Κώστα Ροδινού

Στην Ελλάδα πληρώσαμε ακριβά  την ανευθυνότητα των πολιτικών μας ηγετών. Πιο πρόσφατο παράδειγμα το 2009. Ο ελληνικός λαός έδωσε τεράστια πλειοψηφία σ΄ ένα πολιτικό που συνήθιζε να αποκαλεί «Γιωργάκη» και ο οποίος, σε περίοδο κρίσης,  κραύγαζε  «λεφτά υπάρχουν»!

Και όλοι αυτοί οι μεγαλοσχήμονες των ΜΜΕ,  που τώρα τον επικρίνουν,  δεν μπήκαν  στον κόπο να τον ρωτήσουν σοβαρά,  που θα βρεί τα λεφτά! Αντίθετα, παρακολουθούσαν έκθαμβοι τις …..πρωτοποριακές πρωτοβουλίες του με  τα υβριδικά αυτοκίνητα, τις ανοιχτές συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου, το ....νεωτερίζον στύλ των υπουργών με τα σακκίδια, τις στρατιές των ξένων συμβούλων, τα νέα ...υπουργεία κλπ. Ακόμα και το Μνημόνιο, μας το εμφάνισαν ως μεγάλη επιτυχία  που θα έλυνε όλα μας τα προβλήματα!

 Ανέξοδος λαϊκισμός

Τα θυμήθηκα όλα αυτά για τρείς λόγους:

Πρώτον, γιατί οι ανέξοδες ευχάριστες υποσχέσεις  βοηθούν έναν πολιτικάντη να κερδίσει  εκλογές.  Όμως να κερδίσεις, όπως απεδείχθη το 2009, δεν είναι το πιο δύσκολο. Τα δύσκολα αρχίζουν, όταν ..βγάζει τα νύχια της η  πραγματικότητα.

Δεύτερον, ο ανέξοδος λαϊκισμός,  εκ του ασφαλούς,  εκπαιδεύει ένα λαό σ’ εύκολες λύσεις που απλώς μεταθέτουν τα προβλήματα. Θυμάστε τον κ. Παπανδρέου στη Θεσσαλονίκη με το μπλουζάκι «Η ΕΥΑΘ δεν πωλείται»; Στον Πειραιά να ...αγωνίζεται να διώξει τους Κινέζους; Στην Αθήνα να ...διαδηλώνει εναντίον  του ασφαλιστικού; Κάθε πρόβλημα που μεταθέτουμε αυξάνουμε το κόστος επίλυσής του. Τους λαϊκιστές δεν τους απασχολεί επειδή συνήθως  θα κληθούν  να το διαχειριστούν κάποιοι άλλοι! Ο μόνος ίσως που έπεσε θύμα του λαϊκισμού που καλλιέργησε ήταν ο κ. Παπανδρέου, αλλά ίσως είναι και ο μόνος που προκάλεσε τόσο πολύ...

Ένας άλλος λόγος αυτής της «βουτιάς»  στο πρόσφατο παρελθόν, είναι γιατί εσχάτως  περισσεύει πάλι ο λαϊκισμός. Θα γίνω συγκεκριμένος.

-Ο κ. Καρατζαφέρης  καταγγέλλει το Μνημόνιο ΙΙ, ενώ έκανε ότι μπορούσε για να μας πείσει για τη χρησιμότητα του Μνημονίου Ι,το οποίο επιδείνωσε την κρίση που βιώνουμε σήμερα. Καταφέρεται εναντίον της Κυβέρνησης Παπαδήμου στη συγκρότηση της οποίας επαίρονταν ότι συνέβαλε τα μέγιστα. Ποιά είναι η αλήθεια; Ο κ. Καρατζαφέρη αντελήφθη ότι η συμμετοχή σε μια κυβέρνηση, εκτός από τα υπουργεία έχει και ευθύνες. Και οι ευθύνες σημαίνουν κόστος! Πολιτικό και προσωπικό κόστος! Όταν έχεις μάθει να δημαγωγείς δεν αντέχεις τις ευθύνες!

-Η κ. Μπακογιάννη καταγγέλλει τα ...παλιά κόμματα λές και η ίδια προήλθε απο παρενογέννηση! Για πάνω από είκοσι χρόνια είχε πρωταγωνιστικούς ρόλους στη Ν.Δ. και τώρα ανακάλυψε τις κρατικές επιχορηγήσεις! Μέχρι, το 2009 πίστευε στις αυτοδύναμες κυβερνήσεις! Τώρα τις θεωρεί κατάρα και επιζητά τη ...συνεργασία! Πρόκειται για ειρωνεία! Δεν μπόρεσε  να τα βρεί στη ΝΔ, αλλά θα συνεννοηθεί με τους τέως αντιπάλους της!

-Ο κ. Καστανίδης, εκ των στενοτέρων συνεργατών του κ. Παπανδρέου και εκ των μοιραίων εισηγητών  του δημοψηφίσματος, επιτίθεται εναντίον του ΠΑΣΟΚ και προαναγγέλλει την ίδρυση .....κόμματος! Μωραίνει κύριος!

 Η λύση της Αριστεράς

-Ο κ. Τσίπρας και το ΚΚΕ ....διαγκωνίζονται ποιός θα .....περικόψει περισσότερο τα δάνεια των υπερχρεωμένων νοικοκυριών! Λένε και άλλα  που ακούγονται ευχάριστα! Έχουν τον μαγικό τρόπο να λύσουν τα προβλήματα ..ανώδυνα; Απορώ γιατί δεν εφαρμόζεται πουθενά αλλού η συνταγή τους!

-Το κόμμα του κ. Κουβέλη κατηγόρησε  το αδερφό αριστερό κόμμα της Γερμανίας γιατί καταψήφισε τη δανειακή σύμβαση, την οποία είχε επίσης καταψηφίσει ο κ. Κουβέλης! Παράλληλα σε μια άλλη έξαρση λαϊκισμού ο κ. Κουβέλης είναι υπέρ του δανείου, αλλά εναντίον των υποχρεώσεων που το συνοδεύουν! Επιπλέον, μιλάει για ένα πενταετές αναπτυξιακό πρόγραμμα χωρίς να μας λέει που θα βρεί τους πόρους για το χρηματοδοτήσει. Περιμαζεύει και τα «ορφανά του εκσυγχρονισμού»! Για τόσο νέα πρόσωπα μιλάμε! Κοντεύουμε να ξεχάσουμε ότι ο κ. Κουβέλης είναι την πολιτική ζωή της χώρα πάνω από είκοσι χρόνια! Τώρα, τον ....ανακαλύπτουμε;

Ένας απογοητευμένος φίλος νεοδημοκράτης μου είπε: «ήθελα να κερδίσουν όλοι αυτοί τις εκλογές και να σχηματίσουν Κυβέρνηση! Να μου εξασφαλίσουν και κατώτατο μισθό 1400 ευρώ! Να βγούμε και από μνημόνιο»!  Μη το γελάτε καθόλου! Η Αριστερά συγκεντρώνει το 40% των προτιμήσεων του εκλογικού σώματος στις δημοσκοπήσεις!

 Οι κρισιμότερες εκλογές της μεταπολίτευσης

Μέσα σ’ αυτό το σκηνικό οι εκλογές θα είναι  οι κρισιμότερες της μεταπολίτευσης. Αλίμονο αν, για μια ακόμα φορά, το εκλογικό σώμα παρασυρθεί από τις σειρήνες του λαϊκισμού και πειστεί ότι υπάρχει κάπου ένας παράδεισος που μας περιμένει την επομένη των εκλογών ή κάποια μαγική λύση που θα μας βγάλει από τα αδιέξοδα αμέσως.

Οι εκλογές δεν θα είναι εύκολες. Και δεν θα είναι εύκολες επειδή έχει συσσωρευτεί πολλή οργή, πολλή απογοήτευση, πολλή δυστυχία. Ένας άνθρωπος που αδυνατεί  να συντηρήσει την οικογένειά του και βλέπει τη ζωή του να διαλύεται, έχει κάθε ελαφρυντικό, αν αφήσει τη λογική κατά μέρος και να  ψηφίσει με το συναίσθημα της στιγμής. Ουδείς μπορεί να τον κατηγορήσει, πόσο μάλιστα αν δεν βρίσκεται στη θέση του.

Αναμφίβολα η απόφαση του κ. Σαμαρά να στηρίξει την κυβέρνηση Παπαδήμου, του έχει κοστίσει  πολιτικά. Δεν αναφέρομαι στις διαγραφές των βουλευτών. Εκεί εμφιλοχώρησαν και άλλα κίνητρα.  Αναφέρομαι κυρίως στον απλό κόσμο. Που θεωρεί (και δικαίως) ότι με το μνημόνιο η πατρίδα μας καταστρέφεται. Άλλωστε, έτσι έλεγε και ο κ. Σαμαράς!

Μιλώ για τον απλό κόσμο που αισθάνεται βαθύτατα  ταπεινωμένος από τις καθημερινές δηλώσεις των  ...εταίρων  μας. Που ακούει για τα δις που διατίθενται για τη σωτηρία των τραπεζών, αλλά δεν μπορούν να βρεθούν λίγα εκατομμύρια για να σωθούν οι συντάξεις! «Φαίνεται ότι οι τράπεζες κοστίζουν πιο πολύ από τους ανθρώπους», μου είπε μελαγχολικά ο πατέρας ενός φίλου μου με την κουτσουρεμένη σύνταξη. Τι να του απαντήσεις;

 Χαμένες είναι οι μάχες που δεν δίνονται

Έχει, λοιπόν, χαθεί το παιχνίδι; Χαμένες είναι μόνο οι μάχες που δεν δίδονται.  Αν ο κ. Σαμαράς θέλει να προσφέρει  στην πατρίδα και το έθνος και όχι απλώς να γίνει πρωθυπουργός,  τότε έχει έναν και μόνο ένα δύσβατο δρόμο:

Πρώτον, μετά την ολοκλήρωση του PSI να αποσύρει τους  υπουργούς της ΝΔ από την κυβέρνηση Παπαδήμου και ο τελευταίος να σχηματίσει μια υπηρεσιακή κυβέρνηση όπως ο κ. Μόντι. Άλλωστε κάποιοι εκ της Ν.Δ. υπουργοί παραμένουν....αφανείς! Τι  πρωτοβουλίες πήραν οι κύριοι Αλιβιζάτος, Βαρτζόπουλος και Μουρμούρας για να δικαιολογούν την παρουσία τους;

Δεύτερον,  να αποκαλύψει στον κόσμο την πλήρη αλήθεια. Χωρίς φτιασιδώματα και «sweeteners»,  όπως θα έλεγε και ο κ. Βενιζέλος. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ξεκινήσει σήμερα κιόλας μια εκστρατεία ενημέρωσης του ελληνικού λαού.

Τρίτον, να σχηματίσει μια μικρή  και ευέλικτη ομάδα, με ό,τι καλύτερο διαθέτει η πατρίδα, τα μέλη της οποίας θα είναι αποφασισμένα να πετύχουν. Όχι να προσπαθήσουν, αλλά να πετύχουν. Τα προβλήματα είναι πολύ μεγάλα για να τα σηκώσουν στους ώμους μερικοί νεόκοποι ή οι πρώην αποτυχημένοι. Ένας από τους λόγους που η ΝΔ παραμένει  καθηλωμένη δημοσκοπικά οφείλεται στο γεγονός οτι  τα  στελέχη της, πλήν  φωτεινών εξαιρέσεων, δεν πείθουν τον κόσμο και ακόμα χάνουν κατά κράτος από τους  υπουργούς του ΠΑΣΟΚ.

Τέταρτον, να παρουσιάσει ένα συγκεκριμένο και κοστολογημένο πρόγραμμα εξόδου της χώρας από την κρίση, με ορισμένο χρονικό ορίζοντα. Ο κόσμος δεν αντέχει άλλο τα εκβιαστικά διλήμματα και τις συνεχείς ανακοινώσεις μέτρων.

Πέμπτον: Να ανανεώσει δραστικά τα ψηφοδέλτια της ΝΔ. Ο κόσμος ούτε να βλέπει δεν θέλει τα ... φθαρμένα υλικά.

Τέλος, η Ελλάδα χρειάζεται ένα νέο  «αφήγημα». Ένα όραμα για το μέλλον. Καμιά θυσία δεν γίνεται αποδεκτή, αν απουσιάζει η προσδοκία της ...αναστάσεως!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. aggeliki avatar
    aggeliki 04/03/2012 07:47:00

    μπραβο ακριβως αυτα που σκεφτομαι.αυτα που θα ηθελα οχι να πω αλλα να φωναξω στον κυριο Σαμαρα.φανταζομαι οτι οι περισσοτεροι νεοδημοκρατες και οχι μονο,ετσι σκεφτονται.μπραβο.πολυ καλο αρθρο.η ΝΔ και ο ΑΣ πρεπει να απεγκλωβιστουν.και μαζι του και εμεις.α!καλημερα σε ολους,καλημερα Πατριδα.κουραγιο Ελλαδαρα μου.κουραγιο Ελληνες......

  2. Ν.Θ avatar
    Ν.Θ 04/03/2012 07:48:32

    Κύριε Ροδινέ: Αυτή είναι η αναγκαία συνθήκη για την πολιική-οικονομική αντιμετώπιση της κρίσης από τον Αντώνη Σαμαρά. Όσο αργεί, τόσο απομακρύνεται η ελπιδοφόρα αναμονή όλων μας.

  3. Νίκος Πολίτης avatar
    Νίκος Πολίτης 04/03/2012 08:17:10

    Κύριε Ροδινέ,

    Το παιχνίδι είναι στημένο...
    Άδικα κουράζεστε!

    Ρωτήστε τον Αβραμόπουλο. Η απάντηση είναι συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - ΝΔ για να είναι πάλι υπουργός ο Αβραμόπουλος.

    Μέγιστη η απογοήτευση στους ψηφοφόρους της ΝΔ...

    Οι αγνοί, τίμιοι ψηφοφόροι της ΝΔ βρίσκονται σε πλήρη σύγχυση: Τι ψηφίζουμε; Καλύτερα να μείνουμε σπίτι μας...

    • Kennan avatar
      Kennan @ Νίκος Πολίτης 04/03/2012 08:36:43

      Δεν αφήνεις τα σάπια πρωί, πρωί που θα παραστήσεις και τον αγνό ψηφοφόρο της ΝΔ; Η απάντηση σε όσα λέει ο Αβραμόπουλος είναι στην προηγούμενη ακριβώς ανάρτηση. Δεν την διάβασες

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Πολίτης 04/03/2012 10:12:48

      και το 2009 έμειναν σπίτι και είδατε τι προέκυψε

      • svetlana avatar
        svetlana @ Κώστας Ροδινός 04/03/2012 12:11:25

        Οι απλοί ψηφοφόροι της ΝΔ μπορούν λοιπόν να στήλουν σπίτι του τον κάθε τυχάρπαστο τυχοδιώκτη "διπλωμάτη" με τη ΨΗΦΟ του.... Τόσο απλά και τόσο εύκολα... Αυτή είναι η δύναμή μας... Ριζική αλλαγή των βουλευτών από εμάς... Ότι ΠΑΛΑΙΟ στα σκουπίδια....!!!!! Μπορούμε και πρέπει να το κάνουμε....

      • EPICOUROS avatar
        EPICOUROS @ Κώστας Ροδινός 04/03/2012 14:20:35

        Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΝΔ.

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ Νίκος Πολίτης 04/03/2012 12:55:20

      Δεν ψηφίζουμε ΝΔ, ψηφίζουμε Αντώνη Σαμαρά!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ ΝΙΚΗ 04/03/2012 14:27:02

        Νίκη τι είναι αυτά που λες; Δε σου έδωσα ιδέα προχθές; Το γράφω και παρακάτω σήμερα!

        • ΝΙΚΗ avatar
          ΝΙΚΗ @ Δαναός 04/03/2012 14:29:07

          Έδωσες τρελή ιδέα αλλά φοβάμαι να το υποστηρίξω εδώ μέσα γιατί ακούει κι ο φάκτορας, καταλαβαίνεις, δεν είμαστε το ίδιο!! το άρθρο το περιμένουμε ακόμα δε νομίζω να ξεχάστηκες...

      • GO avatar
        GO @ ΝΙΚΗ 04/03/2012 21:00:52

        Ψηφίζουμε Ν.Δ, με υπερηφάνεια!!!
        Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι είναι η παράταξη με τη μεγαλύτερη προσφορά στον τόπο.
        Ψηφίζουμε τον Πρόεδρο της Ν.Δ, Αντώνη Σαμαρά για Πρωθυπουργό.

  4. tak avatar
    tak 04/03/2012 08:43:49

    Φυσικά αναφέρομαι στην παράγραφο αυτή και δεν υιοθετώ το υπόλοιπο του σχολίου: "Ρωτήστε τον Αβραμόπουλο. Η απάντηση είναι συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ – ΝΔ για να είναι πάλι υπουργός ο Αβραμόπουλος."

  5. unfair avatar
    unfair 04/03/2012 08:51:11

    κ. Ροδινέ, καλή σας μέρα,
    επιτέλους, μια ώριμη [έστω κ "μικρή"] κριτική στον Σαμαρά.
    Δεν νομίζω, πως αμφιβάλλει κάποιος, πως ο Σαμαράς, μπορεί να είναι ο καταλληλότερος να διαχειριστεί την επόμενη μέρα, μιας κ δεν υπάρχει στον ορίζοντα κανείς άλλος! Όμως, ο κόσμος είναι βαθιά απογοητευμένος - κ με το δίκιο του - αφού, μέχρι κ σήμερα οι αντιδράσεις του Σαμαρά ως προς τις πρακτικές της παρούσας κυβέρνησης, ήταν χλιαρές έως ανύπαρκτες [πρόσφατο παράδειγμα ο συμψηφισμός του σκανδάλου Siemens]. Χώρια, την ψήφιση του μνημονίου 2, κ την αποδοχή του αγγλικού δικαίου.
    Μοναδική δυνατότητα για να απεγκλωβιστεί, είναι να ζητήσει από τον ελληνικό λαό, ψήφο, να ΑΚΥΡΩΣΕΙ το μνημόνιο κ να ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ το αγγλικό δίκαιο! Πως θα το κάνει αυτό; Λέγοντας, πως η προηγούμενη κυβέρνηση - που θα ζητήσει την παραδειγματική τιμωρία της - τον έφερε στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα. Αν θα μου πείτε, πως θα φανεί στους εταίρους πως ανειλικρινής, φαντάζομαι, πως είναι μικρότερο το κακό, απ' ότι να είναι σε μας ανειλικρινής.
    Λυπάμαι που το λέω, αλλά αυτή την στιγμή, χρειαζόμαστε αποκατάσταση της δημοκρατίας στην Ελλάδα. Κ αυτό, με ντιρεκτίβες από τις Βρυξέλλες κ επιτρόπους, δεν γίνεται, ούτε βέβαια, με δοτό πρωθυπουργό!
    Όπως αναφέρεσθε σωστά, πρέπει να δοθούν μάχες! Όμως υπέρ της πατρίδος, κ όχι του συστήματος που μας οδήγησε εδώ.

  6. kakofonix avatar
    kakofonix 04/03/2012 09:09:45

    Καλημέρα Κώστα,

    Επιγραμματικά ο προβληματισμός στις 5 προτροπές σου:

    1. Δυστυχώς έχετε κακώς προεξοφλήσει την επιτυχία του PSI και πορεύεστε με βάση αυτή την παραδοχή. Κι όμως οι πληροφορίες από την πραγματική αγορά (και όχι από τα κομματικά επιτελεία ή τα ΜΜΕ) μιλάνε για πολύ μικρή πιθανότητα επιτυχίας.

    2. Ο κ. Σαμαράς υπήρξε ιδιαίτερα ειλικρινής και έχει αποφύγει την παγίδα της παροχολογίας. Θα έλεγα ότι ο κόσμος είναι ήδη πολύ καλά ενημερωμένος. Το πρόβλημα μάλλον είναι ότι δε συμφωνεί με τις τελευταίες επιλογές της ηγεσίας.

    3. Νομίζω ότι η ομάδα αυτή υπάρχει ήδη, επισκιάζεται όμως κάθε φορά που ένας μέγας Αβραμόπουλος ανοίγει το στόμα του, υπενθυμίζοντας τον εφιάλτη του 2009. Οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι δυστυχώς αυτή είναι η ποιότητα του στελεχιακού δυναμικού που θα στελεχώσει το κράτος και δεν υπάρχει καμία διάθεση αλλαγής.

    4. Το κοστολογημένο πρόγραμμα έχει ήδη παρουσιαστεί και ψηφιστεί. Μην λαϊκίζεις και εσύ τώρα... Ας αποδεχθούμε επιτέλους ότι η ΝΔ θα πορευτεί με πυξίδα το μνημόνιο. Αυτή η απόφαση πάρθηκε και η παράταξη μάτωσε. Ας μην σκαλίζουμε πληγές.

    5. Υπάρχει και το όραμα. Να οδηγήσουμε το χρέος στο 120% του ΑΕΠ το 2020!

    Επί της ουσίας τώρα, ότι γράφεται αυτές τις μέρες είναι ριψοκίνδυνο. Το επόμενο Σ/Κ είναι πολύ πονηρό και κρύβει εκπλήξεις. Η εκτίμησή μου είναι ότι το PSI οδεύει προς αποτυχία.

    Γι αυτό και δεν έχω τοποθετηθεί ακόμα απέναντι στην κωλοτούμπα. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι τακτική. Γνωρίζω από πρώτο χέρι, από πηγές μου σε τράπεζες του εξωτερικού, ότι συγκεκριμένος σύμβουλος κοντά στον πρόεδρο γνωρίζει επίσης από πρώτο χέρι τα ίδια πράγματα.

    Συνεπώς για πολιτικούς λόγους οφείλουμε να περιμένουμε την επίσημη αποτυχία της ανταλλαγής.

    Τότε θα μπορούμε να μιλήσουμε και για σχέδιο και για διαπραγμάτευση και για όραμα.

    Πιθανότερο plan B (που του ξέφυγε και του Γιουνκέρ):

    Hard default εντός ευρώ με νέα (χαμηλότερη) δανειακή και ελαφρά ποσοτική χαλάρωση.

    Έχω την ανάλυση έτοιμη για δημοσίευση. Είναι πολύ ενδιαφέρουσα, όπως επίσης και οι ευσεβείς πόθοι κεφαλαίου και ΜΜΕ. Ας μην πέσουμε στις παγίδες τους. Η άλλη Δευτέρα είναι κοντά.

    • spiros avatar
      spiros @ kakofonix 04/03/2012 11:07:53

      Σήμερα στο ΜΕΓΑ ειπώθηκε ότι δεν ξεπερνά τα 130 δις το οποίο δεν είναι ικανοποιητικό !!!!! Άρα μάλλον οδεύουμε σε υποχρεωτικό κουρεμα με όλα τα υπόλοιπα ............

    • Ιεροφάντης avatar
      Ιεροφάντης @ kakofonix 04/03/2012 14:45:27

      +1000000 Κακοφωνίξ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ kakofonix 04/03/2012 15:11:03

      Μαζί σου. Αυτά πιστεύω κι εγώ. Αποδέχθηκε κουρέματα, δανειακές, μνημόνια, αγγλικά δίκαια επειδή θα ακυρωθούν μαζί με το αναγκαστικό κούρεμα και την οριστική χρεωκοπία.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Γεώργιος Τ. 04/03/2012 19:05:26

        Να αγιασει το στομα σου!

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ kakofonix 04/03/2012 17:44:58

      Με τίτλο:
      "Έναν ακροβοπληρωμένος αποχωρισμός από τους Έλληνες. Αναπόφευκτη η έξοδος της Ελλάδας από την ευρωζώνη παρά τη βοήθεια δισεκατομμυρίων".
      ο αυστριακός kurier σήμερα.
      http://kurier.at/nachrichten/4487213-ein-teurer-abschied-von-den-griechen.php

      Τα δε σενάρια αβεβαιότητας κι ανασφάλειας που διακινούν οι μπουλβάρντ, οδηγούν σε μείωση της τουριστικής κίνησης προς την Ελλάδα που σύμφωνα με τους τουρ οπερέϊτορς υπολογίζεται στην καλύτερη περίπτωση στο 25% της περσινής χρονιάς.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ kakofonix 04/03/2012 19:37:16

      συμφωνώ πλήρως στα διαπιστωτικά του Κακοφωνίξ ... την πρόβλεψη για την αποτυχία του P.S.I δεν τη θεωρώ απίθανη αλλά δεν έχουμε αρκετά στοιχεία δυστυχώς για ασφαλές συμπέρασμα ακόμα ... (προφανώς και εύχομαι να αποτύχει αφού η "λύση" μνημόνιο2 + δανειακή δεν οδηγεί ΠΟΥΘΕΝΑ)

  7. 0030salvador avatar
    0030salvador 04/03/2012 09:22:21

    Καλημέρα
    "Να ανανεώσει δραστικά τα ψηφοδέλτια της ΝΔ. Ο κόσμος ούτε να βλέπει δεν θέλει τα … φθαρμένα υλικά."
    στην κατηγορία αυτή εμπίπτουν και ο Αβραμόπουλος και διάφορα άλλα χαμογελαστά κουστούμια της ΝΔ που προκαλούν κατάθλιψη σε όλους όπως και στον κ Πολίτη πιο πάνω.
    στα θέματα πολιτικής ένα συμβόλαιο με τον λαο είναι το ζητούμενο,ενα κυβερνητικό σχήμα ξεκάθαρο που θα πάρει ψήφο εμπιστοσύνης κατευθείαν απο το εκλογικό σώμα και ένα πρόγραμμα με συγκεκριμένους στόχους και χρονοδιαγράμματα για να πειστούν έλληνες και ξένοι ότι η Ελλάδα έχει στόχους και σχέδιο.
    προσωπικά θα ήθελα να ξέρω απο πριν τους υπουργούς και τις περγαμηνές τους δεν με ενδιαφέρει σαν πολίτη πόσες ψήφους θα πάρουν ή αν θα είναι εξωκοινοβουλευτικοί,φτάνει να είναι άξιοι και παραγωγικοί στο έργο τους.
    δεν θέλω να ακούσω για πρόγραμμα 100 ημερών γνωρίζοντας ότι οι βολεμένοι του πασόκ ίσως να είναι ακόμα στην θέση τους και να σαμποτάρουν,δεν θέλω να ακούσω για ισορροπίες εσωκομματικές ή μετεκλογικές αν δεν επιτευχθεί αυτοδυναμία,τα πρόβλήματα είναι συγκεκριμένα και συγκεκριμένες πρέπει να είναι και οι λύσεις τους.
    δεδομένα προβλήματα,συγκεκριμένα πρόσωπα,ξεκάθαρες πολιτικές για να ξέρουμε ποιόν και γιατί ψηφίζουμε.έτσι θα έλθει και η αυτοδυναμία.

  8. Ραβινος avatar
    Ραβινος 04/03/2012 09:32:50

    Συνυπογραφω ανεπιφυλακτα ΚΚ!Με οσα ακουω και διαβαζω εαν ημουν Σαμαρας {που δεν ειμαι γιατι αυτος ,σε αντιθεση μ'εμενα ,πιστευει ακραδαντα οτι μπορει να βαλει μια ταξη στο χαος της Ελλαδας } θα αναρωτιομουν εαν αξιζει τον κοπο να ασχοληθω με την αναταξη της Ελλαδας με ολα οσα γραφονται και ακουγονται ακομη κι εδω μεσα στο Antinews που εαν δεν ειναι προβοκατορικα οπως πχ ''Ομως, ο κόσμος είναι βαθιά απογοητευμένος...''''Μέγιστη η απογοήτευση στους ψηφοφόρους της ΝΔ…'' αποπνεουν απογοητευση και δειλια μπροστα στις μαχες που επονται !Σε τελικη αναλυση αυτο που πρεπει να διεπει τις θεσεις και αποψεις μας ειναι το πολυ σωστο που εγραψε ο ΚΚ ''Χαμένες είναι μόνο οι μάχες που δεν δίδονται'' που ευχομαι ολοψυχα να το ενστερνιστουν ολοι οι αρθρογραφοι και σχολιαστες του Antinews !Ειθε !

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Ραβινος 04/03/2012 09:34:20

      Συγγνωμη οπου ΚΚ => ΚΡ !

    • unfair avatar
      unfair @ Ραβινος 04/03/2012 09:52:40

      επειδή λες πως η έκφραση "ο κόσμος είναι βαθιά απογοητευμένος" είναι προβοκατόρικη κ ήμουν εγώ που την χρησιμοποίησα, μάλλον δεν είσαι μέρος των 20% των πλέον ανέργων, ούτε βέβαια κάποιος οποίος του κόπηκε ο μισθός ή η σύνταξη, ούτε βέβαια, κάποιος που η επιχείρηση σου έκλεισε, ή κλείνει. Φαντάζομαι, πως είσαι αισιόδοξος κ έτοιμος να πολεμήσεις δυναμικά για τον μισθό που θα πάρει το παιδί σου [500ε?], μιας κ θα μπορεί να σπουδάσει χωρίς βιβλία μέσα σε κρύες αίθουσες.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ unfair 04/03/2012 10:40:29

        ο κόσμος δικαιολογημένα είναι βαθειά απογοητευμένος.
        Είναι υποχρέωση και ευθύνη του πολιτικού κόσμου να του δώσει ελπίδα.

        • daughter of mercy avatar
          daughter of mercy @ Κώστας Ροδινός 04/03/2012 23:55:33

          Ελλάδα 2012 - Για ένα πακέτο μακαρόνια!

          Έξωση, ανίατες ασθένειες,ανεπαρκή ιατρική περίθαλψη και χιλιοπληρωμένη, λόγια, πολιτικές,προπαγάνδα "εργολαβικού" χαρακτήρα και το χειρότερο κατ εμέ η έλλειψη ενσυναίσθησης των γεμάτων στομαχιών οπλίζει την απελπισία.

          Πραγματικά ώρες, ώρες ψάχνω να βρω την στάση να κατέβω κοιτάζοντας γύρω μου τόση αδιαφορία για τον συνάνθρωπο αν όχι από όλους αλλά από πολλούς.Πολλές οι δικαιολογίες......

          Δυτικά προάστια καθημερινά έξω από τα ληστρικά ξένα σουπερμάρκετ,έξω από "κοινωφελή" ιδρύματα και "περίεργες" ΜΚΟ ο περήφανος Έλληνας έγινε σκιά του εαυτού του......
          Για μένα η Αγάπη είναι πολιτική!

          http://www.youtube.com/watch?v=oIlUmO6GVR8

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ unfair 04/03/2012 11:03:59

        Ειμαι συνταξιουχος με περικοπη του 40 % της συνταξης μετα απο 42 χρονια υπηρεσια !Ξεκινησα ως εργατης εργαζομενος φοιτητης και ποτε δεν ημουν ριψασπης με οτι ασχοληθηκα !Τιμω τους νεους και τις χαμενες ελπιδες τους αλλα δεν συμφωνω με την κλαψα στις καφετεριες και τα ξεσαλλωματα οπου βρεθουν και οπου σταθουν !Θελεις ενα παραδειγμα !Τελευταια οπου εψαξα να βρω τεχνιτες επεσα πανω σε Αλβανους και Πολωνους !Επειδη δουλεψα πρεσα σε εργοστασιο ως νεος μην μου μιλατε για απογοητευση και κουραφεξαλα !Η μονη μαχη που ειναι χαμενη ειναι αυτη που δεν δινεις !

        • unfair avatar
          unfair @ Ραβινος 04/03/2012 11:35:38

          ίσως τότε να μπερδεύετε την λέξη απογοήτευση.
          - δυσάρεστο συναίσθημα ματαίωσης λόγω μη ικανοποίησης ή μη πραγματοποίησης επιθυμητού γεγονότος.

          • Ραβινος avatar
            Ραβινος @ unfair 04/03/2012 15:57:21

            Αυτου του ειδους η απογοητευση ειναι του σαλονιου και ως εκ τουτου για τα σκουπιδια !

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Ραβινος 04/03/2012 22:57:04

      Δηλαδή όποιος διαφωνεί με την εφαρμοζόμενη πολιτική είναι προβοκάτορας ή δειλός ??? ... την περίπτωση να διαφωνεί κάποιος με τα όσα επιθυμεί να εφαρμόσει η ΝΔ (μνημόνιο2 - δανειακή) την έχεις σκεφτεί ??? ... Με ποιό σκεπτικό όσοι δεν συμφωνούν και έχουν απογοητευθεί από την μεταστροφή του κόμματος είναι "δειλοί" ή "προβοκάτορες" ???
      Tο επιγχείρημα σου φίλε μου , θυμίζει τα όσα έλεγε ,για τη ΝΔ, η Ντόρα την εποχή που το κόμμα διαφωνούσε και δεν ψήφιζε ...

      Τελος να αναφέρω ότι χαμένες είναι οι μάχες που το αποτέλεσμα τους είναι αρνητικό ... τα "τσιτάτα" περί μαχών που δεν δίδονται κλπ , είναι ωραία χαριτολογήματα αλλά προσωπικά (και πιστέυω μεγάλο μέρος των Ελλήνων το ίδιο πιστεύει) θεωρώ ότι το συμφέρον την χώρας ΔΕΝ είναι προς την κατεύθυνση που επιμένει να μάχετε η ΝΔ και το Πασόκ ... μακάρι να σφάλλω και να αποδειχθεί το αντίθετο

  9. rigakisalex avatar
    rigakisalex 04/03/2012 10:26:04

    “Ο B. Brecht είχε πει κάποτε πως, όταν το Άδικο κυριαρχήσει επί του Δικαίου, τότε η αντίσταση γίνεται καθήκον. Επομένως, ο απλός Έλληνας Πολίτης έχει καθήκον να αντισταθεί, όταν εκβιάζεται σε τέτοιο βαθμό – πολύ περισσότερο όταν η Δημοκρατία στη χώρα του (ότι έχει απομείνει από αυτήν, για να είμαστε ειλικρινείς) κινδυνεύει να καταλυθεί, από τις συγχρονισμένες ενέργειες και τις «απολυταρχικές εντολές» του ΔΝΤ και της Γερμανίας (η οποία ηγείται της Ευρωζώνης).

    Προσωπικά βλέπω μία μόνο λύση για την Ελλάδα: τη λαϊκή εξέγερση, εάν θέλουμε να αποφευχθεί το στρατιωτικό πραξικόπημα, με στόχο τη σύλληψη και την καταδίκη της συμμορίας εκείνων των διεφθαρμένων πολιτικών, οι οποίοι οδηγούν τη χώρα τους στην καταστροφή. Στα πλαίσια αυτά, όποιος από τους γραφειοκράτες της ΕΕ και του ΔΝΤ δεν εξαφανιστεί, μέχρι να μετρήσει κανείς έως το τρία, θα πρέπει να έχει την ίδια ακριβώς μοίρα – τη σύλληψη του από τους Πολίτες και την καταδίκη του από την Ελληνική Δικαιοσύνη” (T.Mehner, Γερμανός συγγραφέας, παρεμβάσεις).
    Πηγή http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2547.aspx

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ rigakisalex 04/03/2012 12:29:08

      Οι επαναστατικές εξάρσεις είναι γοητευτικές κι ακούγονται σαν σονάτες.
      Γνωρίζουμε, όμως, τι τις ακολουθεί. Συνήθως Διεθυντήρια, Στάλιν κι Αγιατολάχιδες.

  10. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2012 10:28:05

    Πέμπτον: Να ανανεώσει δραστικά τα ψηφοδέλτια της ΝΔ. Ο κόσμος ούτε να βλέπει δεν θέλει τα … φθαρμένα υλικά.

    Η λίστα θα ήταν μια κάποια λύση...
    Αλλιώς, νέα συνταγή με μπαγιάτικα υλικά!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 04/03/2012 10:29:49

      η ημερομηνία για τη λίστα παρήλθε, αλλά προσωπικά δεν τη θεωρώ και τόσο καλή ιδέα

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 04/03/2012 10:31:55

        Δίκοπο μαχαίρι.

      • Νίκος Γκ. avatar
        Νίκος Γκ. @ Κώστας Ροδινός 04/03/2012 12:21:58

        Ναί αλλά κόβεται ο ομφάλιος λώρος πολίτη-πολιτικού γραφείου-υποψηφίου βουλευτή, έτσι δεν είναι;

  11. APOSOUIDIA avatar
    APOSOUIDIA 04/03/2012 10:37:38

    SKEPSOU POU THA EIMASTAN AN APO THN ARXH H N.D. EIXE TIS SHMERINES THESEIS? MHPOS KAI O SAMARAS EXEI TIS DIKES TOY EYTHYNES GIA THN EXARSH TOY LAIKISMOU? PARAKOLOUTHO KAI ESAS EDO KAI BLEPO THN DIAFORA METAXY TOY XTES KAI TOY SHMERA.
    AS SOBAREYTHOYME OLOI (TOYLAXISTON TA ASTIKA KOMMATA, N.D., PASOK, LAOS) MPAS KAI BALOUME TAXH STHN XORA MAS.
    XORIS MEGALES SYNENESEIS TIPOTA DEN PROKEITAI NA PROXORHSEI. FANTASOU MIA N.D. STHN KYBERNHSH KAI APENANTI OLES TIS ALLES DYNAMEIS EKEI NA DEIS APERGIES KAI LAIKISMO.
    O EKSYXRONISMOS THS ELLHNIKHS KOINONIAS EINAI YPOTHESH OLON MAS (EKTOS TON ARISTEROXOUNTIKON) KAI EIMASTE H SIOPIRI MEGALH PLEIOPSHFIA .

    EIDIKA N.D. KAI PASOK TORA POU APEBALAN TOYS AKRAIOYS AS POUN THN OMH ALHTHEIA STON KOSMO KAI EXO APO LAIKISMOYS KAI ME SYNENETIKES DIADIKASIES MPOROYN NA BGALOUN THN XORA APO THN KRISH.

    H MEGALH DIAXORISTIKH GRAMMH STHN XORA MAS DEN EINAI DEXIA KAI ARISTERA ALLA NA GINOUME KOINONIA DIKAIOU H NA PARAMEINOUME ANATOLH

  12. spiros avatar
    spiros 04/03/2012 10:50:43

    Το άρθρο εξαιρετικό. Μάλλον ήπια η κριτική προς Α.Σ. Η κριτική μάλλον έπρεπενα στραφεί περισσότερο προς τον μηχανισμό εντός της ΝΔ. ( Βουλευτές και Σία.) Μέχρι σήμερα ουδείς εκ των υπαρχόντων εντός της των τειχών της ΝΔ δεν ανέλαβε να προωθήσει τις ιδέες, απόψεις και ότι άλλο ενισχυτικό της ΝΔ.Ούτε και οι πρόθυμοι .... Αρκετοί μάλιστα βρήκαν την ευκαιρία να σηκώσουν πανιά για νέες κατακτήσεις. Εξεπλάγην ( ευχάριστα) από την ανωριμότητά τους. Το αναγκαίο λάθος δεν σημαίνει και λάθος. Η κόντρα οδηγεί στα άκρα χωρίς να υπάρχει δυνατότητα επικράτησης της λογικής. Δεν συμφωνώ με την άποψη ότι ο Σαμαράς από τον Νοέμβριο μέχρι σήμερα διέπραξε λάθος. Ο ρόλος των ΜΜΕ πιστεύω ότι είναι εξαιρετικά καταστροφικός . Ξέχασαν τις κορώνες που διέδιδαν υπέρ του μνημονίου. Η στροφή τους υπέρ απόψεων Σαμαρά "βλάπτει σοβαρά την υγεία" τους . Άρα η λογική όλοι ίδιοι είναι , " Ο ΑΣ πουλήθηκε" κλπ έβρισκαν και βρίσκουν ευήκοα ώτα σε όλους αυτούς που επιθυμούν να διατηρήσουν το σύστημα "ΚΟΣΚΩΤΑ" αλλά και να δικαιολογήσουν την μακροχρόνια καταστροφική τους πορεία . Είναι επίσης και εξαιρετικά επικίνδυνα τα όσα αναλύουν . Λαϊκίζουν τα μέγιστα. Εκεί βρίσκεται το μέγα πρόβλημα της συνέχισης του Λαίκισμού. Ίσως η συνέχιση του λάθους από τα ΜΜΕ "Λαϊκίζοντες αποκτουμε ακροαματικότητα ή είμαστε στο πνεύμα των καιρών" να οδηγήσει σε καταστάσεις εξτραιμισμού....

  13. αεροπόρος avatar
    αεροπόρος 04/03/2012 11:37:26

    Θα πρέπει ΑΣ όχι μόνο να πεί, αλλά και να κάνει το κάτι άλλο το διαφορετικό !!!!!!!! Ο κόσμος χρειάζεται όραμα χρειάζεται κάποιος να του δώσει μια ακτίνα φωτός... και όχι να βλέπει τον ΑΣ με το "Γιωργάκι" δίπλα - διπλα στην Βουλή να χασκογελούν ....Απαράδεκτο.... !!!!!!!!!

  14. Aggelos avatar
    Aggelos 04/03/2012 11:43:57

    στις εκλογες οι πολιτικοι θα πανε στο λαο

    τα ψεματα τελειωνουν,,θα πεσει τοσο φουμο και γιουχαισμα που θα βαλουν και στις τσεπες,,και στη Νδ πια αφου ψηφισε το μνημονιο

    εδω θα φανουν οι ηγετες που δεν θα φοβηθουν το λαο και θα δεχθουν ταπεινα την κριτικη και θα δωσουν πειστικο οραμα για το μελλον και αυτοι που θα βρισουν το λαο και θα μεινουν απομωνομενοι

    μεσα απο την κλιβανο του λαου θα φανει απο τι υλικο ειναι φτιαγμενος ο καθενας..

  15. sabmarine avatar
    sabmarine 04/03/2012 11:44:35

    ΠΟΛΙ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΛΕΣ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΦΕΡΘΗΚΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΕΦΘΗΝΑ ΑΝ ΗΘΕΛΕ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΟΛΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ sabmarine 04/03/2012 13:28:54

      Πως? Εννοώ τις εκλογές. Εξηγήστε μας.

  16. nikos avatar
    nikos 04/03/2012 11:50:47

    Κύριε Ροδινέ ,με λίγα λόγια διότι τα έχουμε ξαναγράψει,ο κΣαμαράς αν δεν συστήσει μία ηγετική ομάδα που καμία σχέση δεν θα έχει με τους εκπρόσωπους της διαφθοράς της μίζας της ιδιοτέλειας της αρπαχτής της ανηθικότητας και της αναξιοκρατίας,δεν θα πείσει κανέναν.Μη συμπεριφέρεται στους πολίτες σαν σε ηλίθιους.Κανένας δεν έχει περισσότερο μυαλό από τον άλλο,η διαφορά έγκειται στο πόσο ψηλά έχει τοποθετήσει μέσα του κανείς τον πήχη της ηθικής.Επιτρέψτε μου αλλά δεν αντιλαμβάνομαι τι είναι αυτό που εμποδίζει τον κΣαμαρά σήμερα που είναι λαική απαίτηση, να τελειώνει μια για πάντα με τους άχρηστους.Δεν δέχομαι την αιτιολογία-ψηφοθηρία.Είναι κάτι πιο βαθύ.

  17. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 04/03/2012 11:52:43

    Το άρθρο πιάνει την κύρια νόσο της μεταπολιτευτικής περιόδου.
    Τη νήσο του λαϊκισμού.
    Ο λαϊκισμός έχει διαβρώσει τόσο βαθιά τη σκέψη, τη συμπεριφορά και την πρακτική των πολιτών που ως μέσο αντιμετώπισης της σκληρής πραγματικότητας προκρίνεται ο κυνισμός ή η προσκόλληση σε μεσσίες και η επιλογή υποσχετικών ακραίων λύσεων.
    (Η ψυχολογία του αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων, ο χορός Ζαλόγγου, οι Θερμοπύλες, το Αρκάδι, το Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους κτλ.)
    Στο πνευματικό και αξιακό συνονθύλευμα του λαϊκισμού δεν χοροστατούν μόνο οι πολιτικές δυνάμεις της χώρας. Συνεπικουρούνται κι από τους πνευματικούς και επιστημονικούς πατέρες...του Έθνους.

    Γράφει ο Κ.Ρ.:
    («Φαίνεται ότι οι τράπεζες κοστίζουν πιο πολύ από τους ανθρώπους», μου είπε μελαγχολικά ο πατέρας ενός φίλου μου με την κουτσουρεμένη σύνταξη. Τι να του απαντήσεις;).

    Τι να του απαντήσεις, όταν έχει γαλουχηθεί με το σύνθημα του ΑΓΠ «σημασία έχει ο λαός κι όχι οι θεσμοί».

    Το πρόβλημα είναι πώς η ΝΔ, για να παίξει ηγεμονικό και στρατηγικό ρόλο, μπορεί να απεγκλωβιστεί η ίδια από τον κλοιό του λαϊκισμού και να ηγηθεί της δημιουργικής πορείας
    του Έθνους.
    Ποιες μπορεί να είναι οι σύμμαχες δυνάμεις;
    Προσωπικά δεν βλέπω άλλο μέσον κι άλλη δύναμη παρά την σκληρή γλώσσα της αλήθειας.
    Ας τολμηθεί κι ας ειπωθεί, ότι η γενική στρατηγική είναι προκαθορισμένη.
    Υπάρχουν δυνατότητες παρέμβασης μόνο στις τακτικές και στις εφαρμογές της γενικής προκαθορισμένης στρατηγικής.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Μανιάτης 04/03/2012 16:53:27

      Μανιάτη,
      συμφωνώ με τις σκέψεις σου παραπάνω.
      Βλέποντας σήμερα τη δημοσκόπηση φαίνεται ότι οι έξι στους δέκα Έλληνες από διαφορετικές αφετηρίες συγκλίνουν στο σημείο να μην αλλάξει τίποτα. Αυτό δεν είναι "μεσαία τάξη". Αυτό είναι διαζύγιο με την πραγματικότητα. Έτσι κατανοώ την ψήφο στα αριστερά κόμματα και τα νεοδεξιά αποκόμματα ακόμη και σ' αυτό το αχταρμά-ΠΑΣΟΚ.
      Αναρωτιέμαι, ποιός λαός θα ακολουθήσει τον ΗΓΕΤΗ που θα μιλήσει έτσι ανοιχτά και κεμπάρικα; (ενδεικτικά και μόνο σημειώνεται η στάση των 21 έναντι του ΣΑΜΑΡΑ).
      Κύριε Ροδινέ διακρίνεστε, γι' αυτό που αποκαλείται εποικοδομητικός λόγος. Η ανάρτησή σας το πιστοποιεί για άλλη μια φορά. Θεωρώ ότι ο "Κακοφωνίξ" με το σχόλιό του παραπάνω μας έδειξε και κάποια πλευρά που ακόμα δεν τη βλέπουμε. Στο σοβαρό γερμανόφωνο τύπο σήμερα εμφανίστηκαν τα πρώτα άρθρα για τρίτο πακέτο κι άλλα ... στις μπουλβάρντ από χθες η επιστροφή στη δραχμή. Οι εξελίξεις τρέχουν... αν και "η γενική στρατηγική είναι προκαθορισμένη".
      Η νέα ηγετική ομάδα του τόπου θα προκύψει μέσα απ' αυτές και στο βαθμό που θα διερμηνεύσει ή καλύτερα θα συνθέσει τη "γενική στρατηγική" με τις ελληνικές ιδαιτερότητες κι ανάγκες. Ο Αντώνης Σαμαράς φαίνεται να το γνωρίζει καλύτερα απ' όλους μας ...

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Εύμηλος 04/03/2012 19:19:27

        Αγαπητέ Εύμηλε,

        Επόμενο είναι όλοι μας να νοσταλγούμε τα "κεκτημένα" δικαιώματα!
        Αυτή είναι η νόσος του λαϊκισμού που αφείδωλα έσπειρε στα γονίδια τους Έθνους ο αρχιληστής επιβήτορας εν χορδαίς και οργάνοις.
        Μα κι όλοι μας δεν στρουθοκαμηλίζουμε; Καταριόμαστε το μνημόνιο και κανένας δεν τολμάει να πει πως αυτό είναι το αποτέλεσμα κι όχι η αιτία.
        Όλοι περιμένουν τον Αντιμνημονιακό Μεσσία!

        Αν η κρίση δεν είναι πράγματι, έπρεπε να εφευρεθεί, πριν νάναι πλέον αμετάκλητα αργά, ψιθύρισε κάποιος.

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ Μανιάτης 04/03/2012 19:28:46

          Ασυνηθιστα τολμηρος Υπουργε!
          Στηριζω ανεπιφυλακτα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Μανιάτης 05/03/2012 01:17:19

      Άσε τους ιησουητισμούς, αγαπητέ. Το ίδιο είναι, αξιακά, το «φαίνεται ότι οι τράπεζες κοστίζουν πιο πολύ από τους ανθρώπους» με το αισχρό «σημασία έχει ο λαός κι όχι οι θεσμοί», ώστε να χαρακτηρίζεις το πρώτο "λαϊκισμό";

      Ο μεγαλύτερος λαϊκισμός, αυτή την τραγική περίοδο για τους Έλληνες, είναι η χυδαία τρομοκρατία των μνημονιολάγνων, όπως αυτή εκφέρεται από τα τηλεπαπαγαλάκια και τους πληρωμένους κονδυλοφόρους συνεπικουρούμενους από τους "θεσμικούς" τρομοκράτες!

  18. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 04/03/2012 11:54:45

    "η διαφορά έγκειται στο πόσο ψηλά έχει τοποθετήσει μέσα του κανείς τον πήχη της ηθικής."

    Τέλειο!!!

  19. nikos avatar
    nikos 04/03/2012 12:01:53

    Επειδή τα 5 παραπάνω σημεία που περιγράψατε με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο,θέλω να υπογραμμίσω ότι στη βάση όλων αυτών βρίσκεται ο άνθρωπος.Αυτός είναι που θα πραγματώσει τις κινήσεις που περιγράψατε.Ας ξεκινήσουμε από αυτούς λοιπόν.

  20. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 04/03/2012 12:05:27

    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ: Καλημέρα κύριε Ροδινέ. Στον Σαμαρά δώθηκαν δύο τεράστιες ευκαιρίες για να γίνει ο απόλυτος κυρίαρχος του παιχνιδιού και τις κλώτσησε. Οι δηλώσεις του Αβραμόπουλου έγιναν αφού πρώτα συνενοήθηκε με κάποιους. Αυτοί οι κάποιοι μας εξήγησαν ποιός πρέπει να είναι ο ρόλος του Σαμαρά στην κατάσταση που οι ίδιοι διαμορφώνουν. Τώρα είναι αργά για τον Σαμαρά κύριε Ροδινέ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Χρήστος Δημάρης 04/03/2012 15:15:23

      Μηδένα προ του τέλους...

  21. airman avatar
    airman 04/03/2012 12:11:39

    Πρέπει να αποδεχτούμε ότι οι σκεπτόμενοι Έλληνες, αυτοί που πέρα από την καθημερινή μάχη με τα προβλήματα μπορούν να σκεφθούν τι έφτεξε και πως μπορεί να διορθωθούν - αργά, επώδυνα αλλά αποτελεσματικά - λάθη ετών, δεν είναι πολλοί. Αντιθέτως είναι λίγοι και παραγκωνισμένοι στη μεγάλη πλειοψηφία τους. Συνήθως δε τους κατατάσσουν σε αυτούς που έχουν ευνοηθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο από το σύστημα.
    Σε αυτούς πρέπει να απευθυνθεί ειδικότερα ο Αντώνης Σαμαράς, να τους πείσει ότι η τελευταιά ίσως μάχη πρέπει να δωθεί και να κερδιθεί. Ότι ''νυν υπέρ πάντων ο αγών''. Να τους δώσει τα ''πολεμοφόδια'' ώστε να προσπαθήσουν, ο καθένας στο μέτρο που δύναται, και να καλλιεργήσουν σε άγονο είναι η αλήθεια έδαφος την ελπίδα. Στην παρέα τους, στους γείτονές τους, στους συναδέλφους τους.
    Όποιος αντιμετωπίζει προβλήματα (ιδιαίτερα δε όταν αυτά είναι σοβαρά) περιχαρακώνεται στον εαυτό του, βλέπει παντού εχθρούς και αντιπάλους, προτάσει τη δική του επιβίωση. Είναι ''οπλισμένος'' και έτοιμος να ανοίξει πυρ αδιακρίτως επειδή νοιώθει αδύναμος και απειλούμενος. Πρέπει να δωθεί σε όλους αυτούς η ελπίδα και η προοπτική, να πιστέψουν ότι όλοι μαζί - και όχι ο καθένας μόνος του, απομονωμένος και φοβισμένος - μπορούν να ανατρέψουν και να δημιουργήσουν. Είναι όμως δύσκολο να επιστευθούν γιατί τους έχουν κοροϊδέψει και τους έχουν προδόσει επανειλημμένα. Επιπλέον είναι επώδυνο να αναγνωρίσουν και να αναλλάβουν το μικρό ή μεγαλύτερο μερίδιο της ευθύνης που τους αναλογεί. Γι' αυτό δεν πρέπει να μπουν στη θέση του κατηγορούμενου αλλά να τους εξηγηθούν τα λάθη που έγιναν.
    Η ισχύς του λαού είναι δεδομένη και γιγαντώνεται με τη συμμετοχή του. Η λογική της αποχής ετούτη την ώρα είναι παράλογη. Με την αποχή δεν τιμωρείς αλλά αυτοτιμωρείσαι. Ομολογώντας ότι δεν μπορείς να επιλέξεις αυτοακυρώνεσαι. Αποδεχόμενος ότι δεν θέλεις να επιλέξεις γίνεσαι ''πιόνι'' των ''πονηρών'' που σε έπεισαν ότι δεν αξίζει τον κόπο. Είναι εύκολο να οδηγήσεις έναν απογοητευμένο λαό σε αυτή την κατάσταση. Γι' αυτό πρέπει να σπαρθεί η ελπίδα.
    Τις μάχες τις σχεδιάζουν οι ''στρατηγοί'', τα σχέδια εφαρμόζονται από τους ''επιτελείς'', όμως τίποτα δεν μπορεί να εκτελεστεί χωρίς τους απλούς στρατιώτες. Και όταν μια μάχη έχει σχεδιαστεί σωστά, είναι κρίμα και άδικο να χαθεί λόγω λειψανδρίας. Κάποιος πρέπει να σαλπίσει ''γενική επιστράτευση''!

  22. nikos avatar
    nikos 04/03/2012 12:26:19

    Αγαπητέ φίλε,έχει σχεδιαστεί σωστά η μάχη?Οι επιτελείς είναι ικανοί?Αδιαμφισβήτητα ΟΧΙ

  23. firiki2010 avatar
    firiki2010 04/03/2012 12:38:29

    Πέντε νομοσχέδια έτοιμα -στα πλαίσια έστω του μνημονίου 2 - υπάρχουν;;; Υπάρχουν οι άνθρωποι που θα τα τρέξουν;;; Είναι έτοιμη η ΝΔ να κυβερνήσει;;; Αν ναι πρέπει να βγάλει αυτή την αίσθηση και προς τον κόσμο. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στον αέρα.

    • airman avatar
      airman @ firiki2010 04/03/2012 13:06:37

      Σώστά! Αν είναι να κοροϊδέψεις τον κόσμο, τότε προτειμότερο και τιμιότερο είναι να σαλπίσεις ''σιωπητήριο''.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ firiki2010 04/03/2012 13:13:16

      Τα ερωτήματα είναι:
      Μπορεί η Ελλάδα να κυβερνηθεί μονοπαραταξιακά;
      Ποίοι μπορούν να την κυβερνήσουν;
      Μπορούν όλοι αυτοί που την οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση να αλλάξουν και να ηγηθούν μιας νέας πορείας;
      Η συναίνεση και η συγκυβέρνηση, όπως στη Γερμανία μεταξύ CD και SD, είναι μόνο συγκάλυψη ή δυνατότητα και αναγκαιότητα;
      Μπορούν όλοι αυτοί να ομολογήσουν την ανικανότητά τους, να αποσυρθούν και να ανοίξουν το δρόμο σε νέους ανθρώπους;

      Ας κάνουμε ένα αυστηρό, επιστημονικό τεστ στα στελέχη όλων των κομμάτων, είμαι σίγουρος πως θα μιλήσουν ξύλινα και αερόλογα.

      Φοβάμαι πως οι δεξιοί δεν ξέρουν τι είναι ελεύθερη οικονομία και οι αριστεροί τι είναι μαρξισμός.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Μανιάτης 04/03/2012 14:11:40

        "Μπορεί η Ελλάδα να κυβερνηθεί μονοπαραταξιακά; "
        Γενικώς ναι! Και προσωπικά δεν είμαι υπέρ των κυβερνητικών συμμαχιών. Αυτό καθόλου όμως δεν σημαίνει ότι μια αντιπολίτευση δικαιούται να είναι μονίμως στο "όχι σε όλα" όπως σταθερά ήταν το ΠΑΣΟΚ ή όπως πολλοί θεωρούν αυτονόητο.
        Στις συγκεκριμένες συνθήκες βεβαίως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και θεωρώ ότι μια οριακή κυβερνητική αυτοδυναμία (151-152 βουλευτών) της ΝΔ δεν είναι επαρκής. Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση το ΠΑΣΟΚ κατά τη γνώμη μου υποχρεούται να στηρίξει έστω και εκτός κυβέρνησης.

        Αυτοί που οδήγησαν τη χώρα στη σημερινή κατάσταση εξελέγησαν από εμάς κι αν τέλος πάντων τους χρεώνουμε- ορθώς - τα κακά πρέπει να τους πιστώσουμε και τα καλά (εκτός αν θεωρούμε ότι τίποτα καλό δεν έγινε στην Ελλάδα μεταπολιτευτικά) Κι αυτοί κι εμείς νομίζω βγαίνουμε απο την κρίση σοφότεροι.
        Η συνεργασία CDU-SPD στην Γερμανία ή διάφορες άλλες συνεργασίες που κατά καιρούς έχουν γίνει προέκυψαν επειδή αλλιώς δεν έβγαιναν τα "κουκιά" . Θεωρώ πάντως ότι και μονοκομματικές κυβερνήσεις να είχε η Γερμανία όλα αυτά τα χρόνια (σε κάποιες περιόδους είχε) τα πράγματα δεν θα ήταν πολύ διαφορετικά στην κοινωνία και την οικονομία της.

        Το "νέοι άνθρωποι" σκέτο δεν μου λέει τίποτα. Με ενδιαφέρουν οι απόψεις, με ενδιαφέρει η τιμιότης, με ενδιαφέρουν οι ικανότητες Το "νέοι-γέροι", "παλιοί- καινούργιοι" μου είναι αδιάφορο. Και στο κάτω-κάτω που τους βλέπεις αυτούς τους "νέους ανθρώπους";; Γιατί θεωρείς ότι θα είναι αναγκαστικά τόσο διαφορετικοί;Από παρθενογένεση θα προκύψουν; Από τους υπάρχοντες ή έστω κάποιους καινούργιους πολιτικούς σχηματισμούς θα προκύψουν, προϊόντα της κοινωνίας μας θα είναι. Ασε που μπορεί να εμφανισθούν και δια της ψήφου μας να τους περιθωριοποιήσουμε! Ή μήπως αμφιβάλλεις ότι κάποιους είτε καινούργιους είτε άξιους τους στείλαμε κάποτε δια της ψήφου μας σπίτι τους;;;;;

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ firiki2010 04/03/2012 19:31:00

          Δεν ήταν μόνο τα κουκιά στην περίπτωση της Γερμανίας. Θεωρώ πως ήταν η επίγνωση των εξελίξεων. Η ανάγκη δομικών αλλαγών στο μεταπολεμικό Κράτος Πρόνοιας. Η στήριξη της ανταγωνιστικότητας του παραγόμενου προϊόντος. Οι Γερμανοί φοβούνται πως μετά από 20 χρόνια δεν θα έχουν παραγωγή αν δεν προβούν σε σκληρές μεταρρυθμίσεις.

          Θεωρώ πως υπάρχουν στην Ελλάδα άνθρωποι που γνωρίζουν τι γίνεται στον κόσμο και τι πρέπει να γίνει στην Ελλάδα. Αυτοί είναι οι νέοι σε νοοτροπία, γνώσεις και πρόθεση, όχι σε ηλικία κτλ.

          Έχει η Παράταξη κι ο ΑΣ τη μαγκιά να καλέσει για υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού το Πήτερ Οικονομίδη;
          Τους ξεγύμνωσε στη Φιλοξένια τον περασμένο Φθινόπωρο.

  24. dosilhthos avatar
    dosilhthos 04/03/2012 12:49:38

    εγω για ΝΑ ξαναψηφισω ΝΔ θελω και απαιτώ!!!
    Δεσμευση του Αντωνη Σαμαρα προσωπικα... οτι θα στειλει τους επιορκους,προδοτες πολιτικους...σε ειδικο δικαστήριο, και δεν θα συνεργαστει μετεκλογικα με πασοκ. ολα τα αλλα ειναι δευτερευοντα.

  25. Νίκος Πολίτης avatar
    Νίκος Πολίτης 04/03/2012 13:02:20

    Προς Kennan:
    Προφανώς με δουλεύεις!
    Αντιγράφω και παρθέτω από το Βήμα:
    Απαραίτητη θεωρεί την συνεργασία και τη συνεννόηση ανάμεσα στα κόμματα, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα των εκλογών, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο οποίος σε συνέντευξή του στο Βήμα επισημαίνει πως κάθε πολιτική κίνηση της ΝΔ θα είναι στην κατεύθυνση της εθνικής ενότητας.

    "Η σημερινή κυβέρνηση, πέραν των στόχων που υπηρετεί, θα αφήσει ως κληρονομιά και την αντίληψη της εθνικής συνεννόησης" τονίζει ο υπουργός Άμυνας ξεκαθαρίζοντας πως "και στην περίπτωση της αυτοδυναμίας η συνεργασία θα επιδιωχθεί". Εκφράζοντας την εκτίμηση πως "αν η συνεργασία είχε επιτευχθεί όταν υπήρχε χρόνος να κινηθούμε όλοι μαζί προς μια κατεύθυνση, πιο κοινωνική και αναπτυξιακή και λιγότερο λιτότητας που επιτείνει την ύφεση, η Ελλάδα δεν θα ευρίσκετο στη σημερινή κατάσταση".

    Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ υπεραμύνεται της σύνθεσης και της συνεννόησης κάτω όμως από συγκεκριμένους κανόνες συμπεριφοράς , πολιτικών στόχων και κυβερνητικών επιλογών. Απαντώντας μάλιστα σε ερώτηση για το αν θα πρέπει να γυρίσει στη ΝΔ η κυρία Μπακογιάννη και άλλα στελέχη ο Δημήτρης Αβραμόπουλος τόνισε πως η ΝΔ "έχει τις πόρτες της ανοιχτές, να δεχτεί όλους όσοι αποδέχονται, ενστερνίζονται και συνυπογράφουν το αξιακό και προγραμματικό της πλαίσιο".
    κ. Kennan,
    Και για να ταυτοποιηθώ, υπήρξα σημαντικό στέλεχος της ΝΔ επί Κώστα Καρμανλή και έχω βιώσει τις κόντρες των ιστορικών στελεχών της ΝΔ...

    Για τη ΝΔ έχω δουλέψει από τις 07:00 το πρωί μέχρι τις 05:00 το επόμενο πρωινό για διάστημα τεσσάρων ετών.

    Δεν επιτρέπω σε κανέναν να αμβισβητεί την αγνότητα της θέσης της οικογενειάς μου και εμού.

    Για περισσότερα κ. Kennan κατ' ιδίαν.

  26. franc avatar
    franc 04/03/2012 13:15:28

    Aγαπητέ Κακοφωνίξ τα σέβη μου.
    Τουλάχιστον εσύ λες ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ χωρις να μασάς λόγια. Ομως ακόμα και σε περίπτωση επιτυχίας του PSI, το βασικό ερώτημα αυτών των εκλογών είναι ποιός θα τολμήσει να πεί ξεκέθαρα στους Γερμανούς αυτό που τούς είπαν ήδη ο Μόντι, ο Ραχόι, και ο Ολλανδός. Δηλαδή "Αγαπητοί εταίροι δεν αντέχει ο λαός μας να τηρήσουμε τα συμφωνηθέντα. Δεν μπορούμε να πιάσουμε τους στόχους στό ακέραιο, θα προσπαθήσουμε μέχρι εκεί που μπορούμε. Αν δεν σας αρέσει γιατί μειώνονται τα κέρδη σας, ο καθείς και τα όπλα του"...
    Πρέπει ο Σαμαράς να αντιληφθεί οτι αν δεν πεί στους Γερμανούς κάποια στιγμή ενα ΟΧΙ για να καταλάβουν οτι εδώ δεν έχει πιά άλλο αίμα, αυτοί θα συνεχίζουν το ρούφηγμα μέχρι τελικής μας εξοντώσεως και θα βγούν κι απο πάνω λέγοντάς μας, μα εσείς δεν μας είπατε ποτέ οτι δεν μπορείτε άλλο. Και να μην νομίζει οτι με το ΟΧΙ θα μας πετάξουν έξω. Οι φασίστες δεν είναι θαρραλέοι. Θρασύδειλοι (κουνάβια) είναι. Αν συναντήσουν αντίσταση (Η οποία παίρνει πανευρωπαικές διαστάσεις πλέον) θα το βάλουν στα πόδια. Για πάν ενδεχόμενο δεν θα πάψω να επαναλαμβάνω οτι ο Σαμαράς πρέπει να βρίσκεται σε διαρκή έστω μυστική συνενόηση με την Ευρωπαική αντιμνημονιακή αριστερά για σύμτηξη κοινού μετώπου στην εσχάτη των περιπτώσεων. Ακόμα και ως διαπραγματευτικό ατού, αυτό θα τού είναι ισχυρότατο όπλο. Αν φοβούνται οι κατέχοντες μια φορά την χρεοκωπία, την Νέα Ελληνική Επανάσταση την φοφούνται 100 φορές...

  27. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 04/03/2012 13:29:50

    Κάθε μάχη που πρέπει να δοθεί , για να έχει αυξημένες πιθανότητες επιτυχίας πρέπει να εξασφαλίζει:
    1. την ύπαρξη ενός ηγέτη
    2. τους καλύτερους μαχητές που θα μπούν στην πρώτη γραμμή
    3. το δίκαιο του εγχειρήματος, το όραμα, τον σκοπό της μάχης,
    4. την ενδυνάμωση του ηθικού των μαχητών
    5. τα πολεμοφόδια να είναι επαρκή
    6. τις όσο δυνατόν λιγώτερες απώλειες.

    από τα 6 αυτά, που όλα έχουν την αξία και την βαρύτητά τους για την έκβαση της μάχης, θα σταθώ στο Νο 3, ¨το δίκαιο του εγχειρήματος, το όραμα, τον σκοπό της μάχης¨.
    Με την τελευταία στάση του Σαμαρά υπερ της ψήφισης του psi και της νέας δανειακής σύμβασης, δεν είναι ότι εξασφαλίζουμε απλώς χρήματα, ή ότι ανακουφιζόμαστε από ένα κομμάτι του χρέους, το κυριώτερο είναι ότι εξασφαλίζουμε την θέση της χώρας μας μέσα στην ΕΕ και την ευρωζώνη. Αυτό δεν είναι ρητορικό , έχει βάθος και μεγάλη αξία, την ώρα που όλα αυτά διακυβεύονταν.
    Το να βρίσκεσαι μέσα σε μια ένωση κρατών και να μην είσαι απομωνομένος, από μόνο του λέει πολλά. Λέει ότι δεν θα σ΄αφήσουν να καταρρεύσεις γιατί είσαι μέλος της.
    Μπορεί τα προγράμματα που έχουν εκπονηθεί για την διάσωση της Ελλάδας, να έχουν λανθασμένα στοιχεία, που δεν οδηγούν στην επίλυση του προβλήματος, αλλά ακριβώς εδώ είναι ο στόχος της μάχης: Να διορθωθούν τα μέτρα και οι πολιτικές για την επίτευξη των στόχων.
    Αυτήν την ώρα αποσοβήθηκε ο μεγαλύτερος κίνδυνος, στην πρώτη φάση της μάχης, δηλ. να βρεθούμε μόνοι μας και απομονωμένοι.
    Από δω και πέρα όμως θα δοθεί η δεύτερη φάση της μάχης:
    Η ανάκαμψη και ανάπτυξη της οικονομίας.
    Ήδη το κλίμα αλλάζει μέσα στην Ευρώπη κι΄αρχίζουν να ψελλίζουν για την αναγκαιότητα της ανάπτυξης και το φρένο της ύφεσης.
    Αυτή η φάση, είναι η πιο κρίσιμη, η πιο κομβική που θα κρίνει και το αποτέλεσμα.
    Εδώ πρέπει να σταθεί σοβαρά η ΝΔ, με τον αρχηγό της μπροστά και το πιο επίλεκτο σώμα στελεχών της, να εμφανίσει ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ , ανάπτυξης, ένα πρόγραμμα που θα δώσει κατ΄αρχήν ¨άμεσες λύσεις ανακούφισης¨ των κοινωνικών στρωμάτων που χτυπήθηκαν πρώτοι από την κρίση, δηλαδή των ανέργων, των αυτοαπασχολούμενων χωρίς εργασία, των επιχειρηματιών που κλείνουν οι επιχειρήσεις τους, των χαμηλοσυνταξιούχων.
    Στη συνέχεια να δημιουργηθεί ένα ανεκτό οικονομικό περιβάλλον, ως πρώτο βήμα για την ¨ανάκαμψη¨ και την επάνοδο της ¨μεσαίας¨ τάξης στο οικονομικό γίγνεσθαι.
    Και τέλος, μέσα από συγκεκριμένες πολιτικές να οδηγηθούμε στην ¨ανάπτυξη¨.
    Όλα τ΄άλλα , όπως το ανέβασμα του βιοτικού επιπέδου, το καλύτερο κοινωνικό κράτος, τα καλύτερα σχολεία , τα καλύτερα νοσοκομεία , οι καλύτεροι μισθοί και συντάξεις , θα έρθουν ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ενεργειών.

    Σήμερα λοιπόν αυτό που θέλουμε ν΄ακούσουμε από την ΝΔ, για να την εμπιστευτούμε και να της αναθέσουμε το βαρύ έργο της ¨ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ¨ της χώρας, είναι το πρόγραμμά της , το βραχυπρόθεσμο για την άμεση ανακούφιση των κοινωνικών στρωμάτων, το μεσοπρόθεσμο για την ανάκαμψη και το μακροπρόθεσμο για την πολυπόθητη ¨ανάπτυξη¨.
    Ακόμη ν΄ακούσουμε και να πειστούμε σε ποιό άξονα θα στραφεί το ¨νέο οικονομικό μοντέλο¨ για την χώρα μας, πως θα ενσωματωθούν σ΄αυτό οι ανενεργές σήμερα παραγωγικές δυνάμεις και οι επιστήμονες νέοι ώστε να μην διαφύγουν στο εξωτερικό.
    Δεν μπορεί, μια χώρα σαν τη δική μας, με τόσο εν δυνάμει πλούτο , βιοποικιλλότητα, κλίμα, φυσική ομορφιά, σπουδαία γεωστρατηγική θέση, πλούσιο ορυκτό και υποθαλάσσιο πλούτο και με ένα πολύ αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό, να κάθεται με σταυρωμένα χέρια και να κλαίει τη μοίρα της.
    Χρέος της πολιτικής ηγεσίας (που ποτέ δεν υπήρξε αξιόλογη μεταπολιτευτικά , εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων), να χαράξει την ¨κατεύθυνση¨, αξιοποιώντας τον πλούτο και το ανθρώπινο δυναμικό.
    Τότε η έκβαση αυτής της μάχης θα είναι σίγουρα νικηφόρα!

    • airman avatar
      airman @ Απλή σκέψη 04/03/2012 14:10:07

      Πρέπει να ομολογήσουμε ότι τόσα χρόνια που το χρήμα οποιασδήποτε προέλευσης έρρεε, το μυαλό είχε τεθεί σε ''αγρανάπαυση''. Βόλευε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλες τις πλευρές. Γι' αυτό όταν στέρεψαν οι κάνουλες βρεθήκαμε σε αδιέξοδο. Είχαμε συνηθίσει να μη σκεφτόμαστε και τώρα που πρέπει να σκεφθούμε, να αξιολογήσουμε και να αποφασίσουμε για πολλά πράγματα ταυτόχρονα, γρήγορα και αποφασιστικά πελαγώσαμε. Μας φαίνεται βουνό.
      Θέλει πρακτικό μυαλό για να βρεθούν λύσεις, ατσάλινα νεύρα για να διατηρηθεί η ψυχραιμία, πειθώ για τη σκοπιμότητα, αποφασιστικότητα για την ταχύτητα, προσοχή στις παγίδες (γιατί είναι γεγονός ότι κάποιοι ναρκοθετούν το δρόμο που πρέπει να βαδίδουμε), λεβεντιά και περηφάνια για αντλήσουμε δύναμη. Το ανθρώπινο δυναμικό υπάρχει και είναι αδιαμφισβήτητα αξιόλογο.
      Αν του δείξουμε το δρόμο και του εξηγήσουμε το λόγο, θα βάλει τα δυνατά του και θα προχωρήσει.
      Αυτός ο τόπος πρέπει να σωθεί. Για να μεγαλώσουν σ' αυτόν παιδιά όπως μεγαλώσαμε κι εμείς (όχι βέβαια με τον ίδιο τρόπο), για να γεννηθούν παιδιά, για να συνεχίσει να γράφει την ιστορία του (ακόμα και με τις μελανές τις σελίδες). Όποιος δεν το πιστεύει αυτό καλύτερα να παραμερίσει.

    • franc avatar
      franc @ Απλή σκέψη 05/03/2012 13:21:28

      Aπλή σκεψη ,
      Παρέλειψες το πιό βασικό:
      7. Πριν την έναρξη της μάχης, την σύναψη των κατάληλλων συμμαχιών ώστε να μειωθούν στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τα ανοικτά μέτωπα. Ο Σαμαράς αυτοδύναμος με ΟΛΟΥΣ τους άλλους απέναντι, δεν θα πετύχει τίποτε.
      Είμαι από τους πρώτους που αυτή τη φορά, όπως τοποθέτησαν οι Γερμανοί το θέμα με στόχο να βγούμε μόνοι μας απο την ΕΕ, ήμουν υπέρ του (ψεύτικου) ΝΑΙ στο δεύτερο μνημόνιο με στόχο να τους χαλάσουμε το σχέδιο και να κερδίσουμε χρόνο, ελπίζοντας οτι μέχρι να υποχρεωθούμε να αρχίσουμε την εφαρμογή του, που είναι ΑΔΥΝΑΤΗ χωρίς να καταστραφεί η χώρα, θα μπορέσουμε να πούμε επιτέλους το μεγάλο ΟΧΙ. Διότι μπορεί να υποχώρησαν αυτή τη φορά οι Γερμανοί λόγω της Πανευρωπαικής αντίδρασης που ξέσπασε μόλις ξύπνησαν οι μνήμες του Φασιστικού χαρακτήρα της Γερμανίας, που έφτασε να αξιώνει την παρουσία επιτρόπου στο κράτος που είχε κατακρεουργήσει το 40-44, όμως ας μην θεωρήσουμε οτι εγκατέλειψαν το σχέδιό τους να "βγούμε" μόνοι μας από την ΕΕ. Οπότε το ερώτημα που γεννάται είναι, κάθε φορά που θα αντιμετωπίζουμε έναν εν γνώσει μας υπογραφέντα ανέφικτο στόχο, θα λέμε ένα νέο ΝΑΙ? όπως έκανε το ΠΑΣΟΚ μέχρι τώρα? γιατί αυτό υπεστήριζε και οΓΑΠ: "Δεν μπορούμε να διαπραγματευτούμε τίποτα, γιατί μόλις ανοίγουμε το στόμα μας λένε ΕΞΩ-aus".

      Απαραίτητη προυπόθεση για την Ανάκαμψη της Ελλάδος είναι να ξαναπάρει μπρός η ατμομηχανή της, που έχει απο καιρό σταματήσει τελείως, δηλαδή η οικοδομή. Τα ελάχιστα απαιτούμενα μέτρα γι' αυτό είναι τα εξής:
      1. Τουλάχιστον για 5 χρόνια άρση κάθε φόρου (και ιδιαιτέρως των πρόσφατων χαρατσιών) απο τους 35 που υπάρχουν στην οικοδομή.
      2. Μείωση κατά τουλάχιστο 20-30% των αντικειμενικών αξιών .
      3. Κατάργηση πόθεν έσχες.
      4. Επαναφορά φοροαπαλλαγων που ίσχυαν για την Α' και Β' κατοκοία το 1990. Ιδιαίτερα για τούς εισάγοντες συνάλλαγμα απο το εξωτερικό
      5. Επανίδρυση της κρατικής Κτηματικάς Τράπεζας για την απρόσκοπτη δανειοδότηση της οικοδομής.
      Αν ο Σαμαράς προτείνει τα στοιχειωδώς απαραίτητα αυτά μέτρα προς διαπραγμάτευση ή "τροποποίηση" του μνημονίου και λάβει την αναμενόμενη απάντηση οχι, τι θα κάνει? Θα μας ενημερώσει οτι αυτός προσπάθησε αλλά δεν πέρασε? Και όταν πάψουν να πληρώνουν οι Ελληνες τα χαράτσια ο Σαμαράς θα τους κατάσχει τα σπίτια επειδή είπε Ναι στό μνημόνιο και ολαός τον εξέλεξε (άρα ενέκρινε το Ναι?) ασχέτως αν ήταν ψεύτικο?
      Πρέπει τα πράγματα να ξεκαθαρίσουν απόλυτα πριν τις εκλογές. Δεν υπάρχει άλλη οπισθοχώρηση. Πρέπει επι τέλους να αρχίσει η ΕΞΟΔΟΣ

  28. Δαναός avatar
    Δαναός 04/03/2012 13:39:16

    κ. Πολίτη θα σας ω αυτό που έγραψα προχθές σε άλλη ανάρτηση και σας προτρέπω να κάνετε κι εσείς το ίδιο, αλλά και όποιος άλλος έχει παράπονα κι ενδοιασμούς: Θα ψηφίσω Κουβέλη για να μου δώσει κατώτατο μισθό 1400€ όπως λέει κι αυτός κι ο Τσίπρας, να τον βλέπω να διαπραγματεύεται με τη Μέρκελ,να καταψηφίσει όλα τα μνημόνια, να πει ουστ! στους δανειστές,να τακτοποιήσει το θέμα τον λάθρο, να βάλει μπρος την ανάπτυξη ξέρει αυτός, όπως έβαλε μπρος στο Συριζα, να ενεργοποιήσει τις γνωριμίες του και να περνάει αυτός καλά και μεις καλύτερα!!!

  29. airman avatar
    airman 04/03/2012 13:39:25

    Αυτοί που την οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ηγηθούν μιας νέας πορείας. Ακόμα και όσοι εξ αυτών έχουν πραγματικά αντιληφθεί τι προκάλεσαν με τις πράξεις και τις παραλήψεις τους, δεν χαίρουν εμπιστοσύνης. Ίσως μπορούν με την εμπειρία τους να συνδράμουν, αλλά όχι να ηγηθούν. Όσο και αν η αποτυχία τους μέχρι σήμερα μπορεί να αποδωθεί σε εσφαλμένες εκτιμήσεις, δεν είναι φρόνιμο να το αντιτάσσουν ως άλλοθι. Ειλικρινής αυτοκριτική, ένα ταπεινό συγνώμη και μια προσδοκία για μελλοντική άφεση αμαρτιών είναι μια καλή επιλογή.

  30. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/03/2012 13:46:44

    Θα επαναλάβω τα βασικό για τα πολιτικά συστήματα στην Ευρώπη υπο μορφή διπλού quiz:
    1. Ποιό είναι το πιό πετυχημένο μεταπολεμικό παράδειγμα χώρας στην Ευρωπαική Ένωση, ως προς τη σχέση πολιτικού συστήματος και οικονομικής αποδοτικότητας, παραγωγικότητας, σταθερότητας (χωρίς καταστροφικές κρίσεις αλλά και χωρίς φούσκες εικονικής - καταναλωτικής ευημερίας);
    2. Είχε ποτέ αυτή η χώρα μονοκομματική κυβέρνηση, μεταπολεμικά;
    Βαρέθηκα τις συζητήσεις με ιδεολογήματα. Πίσω στην πραγματικότητα.

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Ο Θείος 04/03/2012 14:15:38

      αυτή που της δόθηκαν πακτωλοί χρημάτων μετά τον πόλεμο ως βοήθεια για την ανόρθωση της οικονομίας της, αυτή που δεν μας πλήρωσε πολεμικές αποζημιώσεις, αυτή που έθαψε το δικό μας ¨αγροτικό προϊόν¨στις χωματερές, αυτή που μας ανάγκασε ν΄αγοράζουμε τα πάσης φύσης προϊόντα της της πολεμικής της βιομηχανίας, έως τα της Ζίμενς, δανειζόμενοι κ.α.
      έτσι και η ... κουτσή Μρία γίνεται ηγεμονία μέσα στην Ευρώπη...

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Απλή σκέψη 04/03/2012 22:14:34

        Ξανασκέψου!
        Η εμπάθεια οδηγεί σε θολούρα.
        Κύρια, ξεχνάς όλη την αλητεία εδώ όταν έρρεαν τα μάρκα και τα ευρώ.
        Αν δεν είσαι απ΄ αυτούς, συγκέντρωσε την φλόγα σου στο πραγματικό στόχο.

        • Απλή σκέψη avatar
          Απλή σκέψη @ Μανιάτης 04/03/2012 23:47:19

          φυσικά και δεν είμαι ... απ΄αυτούς, λες να ήμουν και να καθόμουν σ΄αυτό τον διάλογο , δεν θα είχα αράξει με άνεση, σε κάποιο άλλο ¨χαλαρωτικό ¨ περιβάλλον;
          Πάντως για να πω την αλήθεια, καταβάλλω μεγάλη προσπάθεια για να έχω θετικά αισθήματα γι΄αυτή τη χώρα. Ούτε η κουλτούρα της μου αρέσει, ούτε το μοντέλο ανάπτυξής της και τελευταία θεωρώ ότι είναι τόσο κοντόφθαλμη και δυσκοίλια η ηγεσία της, που κοντεύει να τινάξει όλη την Ευρώπη στον αέρα.

    • franc avatar
      franc @ Ο Θείος 05/03/2012 18:30:51

      Η Νορβηγία, η Δανία και η Σουηδία

  31. Δικερως avatar
    Δικερως 04/03/2012 14:13:15

    "Η ΝΔ μπορεί να απεγκλωβιστεί και να ανατρέψει το σκηνικό"
    Συμφωνω με πολλα απο αυτα που γραφεις και νομιζω πως τα περισσοτερα ειναι διακηρυγμενες θεσεις του Α.Σαμαρα.
    Ισως ομως θα ηταν πιο επικαιρος και εγκυρος ενας ελαφρα τροποποιημενος τιτλος;
    "Η Ελλαδα μπορεί να απεγκλωβιστεί και να ανατρέψει το σκηνικό"
    Γιατι η εντροπια και ο ετεροκαθορισμος ειναι που μας εφεραν εδω.Επισης και η,
    πλεον σχεδον εμφυτη,ταση μας να απαιτουμε το μελλον μας απο καποιον αλλον(ανθρωπο,ομαδα,θεσμο κ.ο.κ).
    Βεβαια,αυτο ειναι πληρως εξηγησιμο για μια κοινωνια ατελη,γερασμενη
    κατακερματισμενη, πρωτογονα εκμοντερνισμενη αλλα οχι μοντερνα,σχεδον ψοφοδεη.
    Η ευθυνη ειναι και του καθενα μας ξεχωριστα.Ουτε μονον της ΝΔ, η'των υπολοιπων κομματων.Ολων μας.
    Τωρα,καποιοι πιστευουμε στον Σαμαρα.Ε,λοιπον δεν μας μενει τιποτε περισσοτερο απο το να συμμετεχουμε υπερ του.Ο καθενας μας.
    Αλλωστε τι να την κανεις μια Ν.Δ. που θα σωσει στ'αληθεια την Ελλαδα,
    οταν τα υποκειμενα(οι πολιτες)θελουν να σωσουν τα τομαρια τους?

    • airman avatar
      airman @ Δικερως 04/03/2012 14:19:05

      Η Ελλάδα. Σωστά!

    • θρακομακεδονας avatar
      θρακομακεδονας @ Δικερως 04/03/2012 18:43:53

      "Αλλωστε τι να την κανεις μια Ν.Δ. που θα σωσει στ’αληθεια την Ελλαδα,
      οταν τα υποκειμενα(οι πολιτες)θελουν να σωσουν τα τομαρια τους?"

      Πολυ ΜΠΑΛΚΟΝΑΤΟ μου ακουγεται...

      Μου φερνει στο μυαλο το ποιηματακι των εθνικων επετειων :"τι ΄ναι η πατριδα μου; Μην ειναι οι καμποι; Μην ειναι τ΄απαρτα ψηλα βουνα;....".

      Η Ελλαδα Δικερονα ειναι οι πολιτες της (που με σιγουρια σε βεβαιωνω δεν ειναι, ουτε "υποκειμενα", ουτε υποκειμενα, καποιας βαθυστοχαστης αναλυσης, ή εμπνευσμενης πολιτικης πραξης ).
      Για να σωσεις επομενως την Ελλαδα, σωσε τους Ελληνες.

      Με αγωνιστικους χαιρετισμους...

      Υ.Γ.: Ακομα και τα τομαρια στις μερες μας ακριβα ειναι, αρα κατι αξιζουν...

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ θρακομακεδονας 04/03/2012 19:02:23

        Το "υποκειμενα"δεν εγραφη με απαξιωτικη διαθεση.Ειναι
        ορος που,φανταζομαι,γνωριζεις τι σημαινει.
        Η λογικη του σχολιου μου ειναι η εξης:
        εαν οι ιδιοι οι πολιτες ΔΕΝ θελουν να σωθουν,δεν εχει καμμια σημασια η πολεμικη περι του σχεδιου σωτηριας.
        Οσοι κοπτονται περι της σωτηριας τους εξ'αλλοτριων,
        πρεπει να συνειδητοποιησουν την προσωπικη τους ευθυνη.Αλλιως επερχεται η απωλεια για ΟΛΟΥΣ.
        Πιστευω πως η Ελλαδα ειναι κατι παραπανω απο τους πολιτες της.Αλλιως δεν θα ηταν παρα ενα συνολο απο κατακερματισμενα,ατομικα θελω.Νομιζα πως αυτο
        ηταν αυτονοητο.
        Τα τομαρια ΠΟΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ακριβα απο τους ηρωες.
        ΣΩΖΩΝΤΑΙ,απο τους μικρους.
        Το "θρακομακεδονας"σημαινει καταγωγη?Γιατι τοτε
        μπορουμε να εχουμε και κατι κοινο.Εμεις πουλαμε
        παντα ακριβα τα τομαρια μας.

        • θρακομακεδονας avatar
          θρακομακεδονας @ Δικερως 04/03/2012 20:34:02

          Η λογικη του σχολιου σου, εγινε εξ' αρχης αντιληπτη.

          Ο φορεας που αναλαμβανει να οργανωσει και να συντονισει τη σωτηρια, καλο θα ηταν να γνωριζει, ποιον πρεπει να σωσει, απο ποιον ή απο τι, και το πως. Αυτη ειναι και η σκοπιμοτητα ανταλλαγης αποψεων στην ιστοσελιδα.

          Η συλλογικη ευθυνη ειναι αυτη που με προβληματιζει και οχι η ατομικη. Οσο για την απωλεια, δεν ερχεται, δυστυχως ειναι εδω...

          Αν κοιταξεις πιο προσεκτικα γυρω σου, η Ελλαδα, σημερα, ειναι μονο οι πολιτες της. Ειναι αυτοι που καλουνται να βαλουν πλατη, στο ονομα του οποιου "μεγαλοιδεατισμου", σκαρφιζονται, αμφιβολης προελευσης δεξαμενες σκεψης. Εξαλλου απο μικρους, που θελοντας να σωσουν τα τομαρια τους, εγιναν "ηρωες",γραφτηκε η ιστορια αυτου του λαου.

          Εχουμε κατι κοινο. Το αν θα "πιασει" τιποτα, το δικο μου τουλαχιστον τομαρι, πολυ φοβαμαι οτι οι "ΑΓΟΡΕΣ" θα το αποφασισουν...

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ θρακομακεδονας 04/03/2012 21:36:04

            Οκ,ο σωζον ευαυτον σωθητω δλδ.
            Παντως την τιμη την βαζει,ΠΑΝΤΑ,ο πωλητης.

          • θρακομακεδονας avatar
            θρακομακεδονας @ Δικερως 04/03/2012 22:20:34

            Δεν μπηκαμε οικειοθελως στα ραφια. Αλλοι μας εβαλαν. Και ρηχνουν συνεχως τις τιμες...

            Ας το ακουσουν αυτοι που πρεπει...γιατι η αλλαγη διευθυνσης δεν μας κατεβαζει απ' αυτα.

  32. Δαναός avatar
    Δαναός 04/03/2012 15:02:50

    Είναι έτοιμο!

  33. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 04/03/2012 15:06:30

    Συμφωνώ απόλυτα για τη σημαντικότητα της συμμετοχής στις εκλογές μέσω της ψήφου!

  34. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 04/03/2012 15:10:46

    Ο αντιπρόεδρος μέχρι πότε θα παρεμβαίνει για να χαλάει τη στρατηγική της ΝΔ? Την ώρα που στοχεύουμε στην αυτοδυναμία, βγαίνει ο Αβραμόπουλος και μιλά για μετεκλογική συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ..Αυτό που υποτίθεται θα πολεμήσουμε με 'εξεταστική για να δούμε πώς φτάσαμε στο Μνημόνιο'!! Και μετά λέμε γιατί η ΝΔ δεν μπορεί να ανέβει και να δημιουργήσει ρεύμα αυτοδυναμίας.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 04/03/2012 18:48:21

      Ο Αντιπρόεδρος ακολουθεί τη γραμμή που πιστεύει οτι εξυπηρετεί τις φιλοδοξίες του.
      Σιγά να μην ασχολείται με το κόμμα!

  35. Μοναχικός Λύκος avatar
    Μοναχικός Λύκος 04/03/2012 15:11:32

    "(που ποτέ δεν υπήρξε αξιόλογη μεταπολιτευτικά , εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων)"
    Ποιων εξαιρέσεων; Δεν υπήρξε ένας, μα ένας πολιτικός με π κεφαλαίο. Ούτε στις κυβερνήσεις, ούτε στην αντιπολίτευση.
    Μια ζωή οι ίδιοι ένοχοι και τα ίδια θύματα.
    Μια ζωή ακούω για την ρημάδα την λιτότητα.
    Μια ζωή "αυτός ο πολιτικός είναι ηγέτης".
    Μια ζωή "έχουμε ψηλούς μισθούς και μεγάλες συντάξεις"
    Τι μου προσφέραν τόσα χρόνια οι πολιτικοί εκτός από υποσχέσεις; Εκτός από σκάνδαλα, μνημόνια, περικοπές, κομματικά κράτη, βουλευτικά προνόμια, εξωτερικά δάνεια, ληστεία του δημόσιου χρήματος;
    Τόσα χρόνια έφταιγε το ΠΑΣΟΚ με ΝΔ κυβέρνηση και το ανάποδο, η Αριστερά κατηγορούσε τον δικομματισμό για τα δικά της χάλια. "Κάνουμε το εθνικό καθήκον" "Δεν σκέφτομαι την καρέκλα" και μπούρδες. Ξέρω ότι λαικίζω αλλά έχω βαρεθεί να με πιάνουν κορόιδο με πρόσχημα ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα.
    Αφήστε καλύτερα, χιλιοπαιγμένο το έργο της δημαγωγίας και μάλλον θα το βρει μπροστά του όποιος το επιχειρήσει.
    Μην παρεξηγηθώ. Το ζητούμενο δεν είναι αναρχία. Είναι αλλαγή του τρόπου λειτουργίας της ψευδο-δημοκρατίας τους μακριά από τα σαγόνια των αδηφάγων σκυλόψαρων της Βουλής και των λοιπών κομμάτων που απλά παίζουν ρόλους για να ψαρεύουν ψήφους...

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Μοναχικός Λύκος 04/03/2012 16:24:07

      Μία και μοναδική εξαίρεση, θεωρώ ότι υπήρξε ο Κ. Καραμανλής ο πρεσβύτερος, ο οποίος έβαλε την Ελλάδα στην τότε ΕΟΚ.

      • Μοναχικός Λύκος avatar
        Μοναχικός Λύκος @ Απλή σκέψη 04/03/2012 18:10:43

        Απόλυτα σεβαστή η αποψή σου.
        Προσωπικά είμαι κατά της τότε ΕΟΚ νυν ΕΕ. Οχι σαν ιδέα αλλά λόγω του τρόπου που υλοποιείται. Θυμίζει περισσότερο αυτοκρατορία παρά κοινότητα εθνών, γι'αυτό και οι πάμπολλες επικρίσεις που άρχισαν να γεννιούνται στα κράτη-μέλη και όχι μόνο (πχ Αγγλία). Φυσικά πρέπει να αποφευχθεί να καταλήξουμε Σοβιετική Ενωση. Αλλά όχι να διαλέξουμε το λιγότερο από δυο κακά.
        Επιπρόσθετα ξεχωρίζουμε την κρίση προσώπων από την κρίση θεσμών. Πιστεύουμε δηλαδή ότι κάποια άτομα (με ίδια φιλοσοφία στο πέρασμα των χρόνων) θα μας ξελασπώσουν.
        Δεν θέλω να αναγάγουμε το ζήτημα στο αν ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας ήταν από τους "καλούς". Αλλά μια πρόχειρη ανάγνωση της ιστορίας, ειδικά στο διάστημα πριν την Χούντα, ίσως και να σε ταρακουνήσει λίγο. Ποσοστά ανεργίας 20% και μαζική μετανάστευση, δολοφονία Λαμπράκη, η γνωστή ΚΥΠ... μην τρελαθούμε κιόλας. Φυσικά δεν τα έκανε ο επί 8 χρόνια πρωθυπουργός αλλά το παλάτι και το παρακράτος!! Οπως ο ΓΑΠ δεν γνώριζε για το χρέος. Τρελά πράγματα που δεν τα χωράει η κοινή λογική... Οι ίδιοι και οι ίδιοι μας κοροιδεύουν επί δεκαετίες...
        Παρ'όλα αυτά και το τονίζω, το θέμα μας είναι το σκοτεινό παρόν και το δυσοίωνο μέλλον και ακόμα και αν απαντήσεις στο σχόλιο δεν θα το συνεχίσω. Ηδη ξέφυγα από το θέμα.

        • Απλή σκέψη avatar
          Απλή σκέψη @ Μοναχικός Λύκος 04/03/2012 19:40:05

          Μάλλον έχουμε δομική διαφορά σκέψης.
          Αν δεν δέχεσαι ότι η θέση της Ελλάδας πρέπει να είναι μέσα στην ΕΕ , δεν έχω να σου πω τίποτα.
          Αν όμως μου λες ότι πρέπει ν΄αλλάξει η κυριαρχούσα άποψη μέσα στην Ευρώπη, για να πλησιάσει τις αρχές της ¨πραγματικής¨ένωσης ισότιμων κρατών στη βάση και της αλληλεγγύης, και της ισόρροπης ανάπτυξης, εδώ θα συμφωνήσω.
          Για τον Κ.Κ. όπως ο ίδιος είπες , τα γεγονότα πριν τη χούντα ήταν εμπνεύσεως - υλοποίησης του παλατιού.
          Η μεγαλύτερη προσφορά του , επιμένω, ήταν η είσοδός μας στην ΕΟΚ.
          Από τότε και μετά, δεν έχω να πω τίποτα αξιοσήμαντο για κανέναν, (το αντίθετο μάλιστα, έκαναν μεγάλη ζημιά στον τόπο) απ΄όλους όσους μας κυβέρνησαν.

          • Μοναχικός Λύκος avatar
            Μοναχικός Λύκος @ Απλή σκέψη 04/03/2012 21:35:28

            Είπα οτι δεν θα συνεχίσω αλλά ήταν πολύ συγκεκριμένη και σωστή η απάντηση σου πυροδοτώντας την ανάγκη μου να ξεδιαλύνω κάτι.
            Απεύχομαι αναρχία ή μια Ελλάδα στην απομόνωση (σε στυλ Β. Κορέας, Ιραν).
            Από την άλλη όμως δεν θέλω να είναι προτεκτοράτο ή επαρχία μιας αχανούς αυτοκρατορίας. Πιστεύω ότι την ίδια επιθυμία έχουν και αρκετοί Ευρωπαίοι.
            Δεν είναι εύκολο λοιπόν να επιτευχθεί το ευρωπαικό όνειρο όταν τόσοι πολλοί το βλέπουν αλλιώς (πχ Γερμανία, Γαλλία, τράπεζες).
            Και βρισκόμαστε σε ένα σταυροδρόμι. 'Η στηρίζουμε την ΕΕ του Σόιμπλε και γινόμαστε προτεκτοράτο ή βγαίνουμε και γινόμαστε Ιράν της Ευρώπης. Με λίγα λόγια, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
            Θέλει πολύ προσοχή λοιπόν και δυστυχώς να ακροβατούμε ανάμεσα σε ακραίες εκφράσεις.
            Για να κλείσω, για μένα λύση είναι να αποφασίζουν οι λαοί και όχι μερικά ανθρωπάκια που έχουν γραμμένο στα παπούτσια τους το ευρωπαικό όνειρο (πραγματική δημοκρατία όχι η περίφημη "λαική εξουσία"). Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ (αντιθέτως δεν απαιτώ να συμφωνήσεις). Αυτά.

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Μοναχικός Λύκος 04/03/2012 22:07:48

            Το ενδεχόμενο να πάψει η ΕΕ να είναι του Σόϊμπλε, το έχουμε σκεφτεί και πόσα ενδεχομένως θα χάσουμε αν βρεθούμε εκτός ΕΕ;

  36. Aris. A avatar
    Aris. A 04/03/2012 15:13:02

    Κώστα Καλησπέρα.

    Το άρθρο σου εκφράζει και σωστά τη λογική της σύγκρουσης με την μούχλα κομματική, κυβερνητική και εθνική για να μπορέσει να αναπνεύσει η χώρα.

    Η ΝΔ και ο Σαμαράς εδώ και καιρό φαίνεται να έχει επιλέξει την λογική των συμβιβασμών με διάφορους και διάφορες ώστε να πάει με παραδοσιακούς όρους στις επόμενες εκλογές.

    Ακολουθεί τις επιλογές Καραμανλή που ήταν όσο το δυνατόν να είναι περισσότεροι ευχαριστημένοι ώστε να έχουμε τα λιγότερα δυνατά προβλήματα.

    Εκ του αποτελέσματος Καραμανλή γνωρίζουμε ότι μια τέτοια πολιτική ευννοεί πιθανόν στην κατάκτηση της εξουσίας αλλά όχι στην παραγωγή σοβαρού κυβερνητικού έργου.

    Νομίζω ότι στο όνομα των στρατηγικών και τακτικών κινήσεων που κάνει εδώ και καιρό ο Σαμαράς μάλλον μας έχει μπερδέψει και έχει μπερδευτεί και ο ίδιος.

    Μου θυμίζει λίγο τον Χρήστο Αρδίζογλου.

    Μεγάλος μπαλαδόρος αλλά από τις πολλές ντρίμπλες κάποια στιγμή έχανε τα δίχτυα.

    Μπορώ να απαριθμήσω το τελευταίο δίμηνο δεκάδες περιπτώσεις που ταλανίζουν τον πολίτη και η αφωνία της ΝΔ είναι εντυπωσιακή.

    Ειδικά σε θέματα που σχετίζονται με την διαφάνεια και την τιμωρία των κλεφταραίων που μας έφεραν ως εδώ.

    Ο κόσμος που καταστρέφεται θέλει πράξεις.

    Για παράδειγμα η ΝΔ συναινεί στην άθλια συμφωνία με την Siemens.

    Με εκείνα τα υποβρύχια που ο Βενιζέλος αμνήστευσε τους Γερμανούς και πληρώνουμε τον Αραβα να μας δουλεύει έχει άποψη η αυριανή κυβέρνηση.

    Για τις απάτες Λαυρεντιάδη και τα ποσά που κινήθηκαν μέσω της Proton Bank σε κόμματα και ΜΜΕ υπάρχει θέση της ΝΔ.

    Οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ που θέλουν την απελευθέρωση των επαγγελμάτων θα δώσουν κανά φράγκο για τις συχνότητες που ληστρικά εκμεταλλεύονται επί δεκαετίες.

    Θα βρεθεί κανάς χριστιανός να τους βάλει κωλόχερο που λένε και στο χωριό μου.

    Κοίταξε το δείχνουν και τα γκάλοπ η ΝΔ και ο Σαμαράς δεν έχουν τον αέρα της αυτοδυναμίας δεν έχουν καταφέρει να εμπνεύσουν τον Ελληνα.

    Και μια τελευταία παρατήρηση πρακτική βλέποντας το Πρώτο Θέμα με τον υιό Ψυχάρη.

    Είναι τόσο σίγουροι στην Συγγρού ότι δεν γίνονται διαρροές από τον γυιό στον πατέρα.

    Εντάξει υπάρχουν και ψηφοφόροι του κόμματος που κάτι τέτοια ονόματα τους αναγουλιάζουν μήπως πρέπει να αρχίσουν να το λαμβάνουν υπόψη οι συνεργάτες του προέδρου.

    Η αλλαζονεία ότι ο κόσμος θα δεχθεί αμάσητα νέους Αντώναρους είναι κακός σύμβουλος.

    Προς το παρόν είμαστε αρκετοί στο απέναντι πεζοδρόμιο και περιμένουμε έργα.

    Η απορία που έχουμε πολλοί αν με Αβραμόπουλους Ψυχάρηδες Μητσοτάκηδες και Σπηλιωτόπουλους χτυπάς την διαπλοκή πως την βλέπεις λογική ή παράλογη.

    Κλείνοντας μου είναι ιδιαίτερα συμπαθείς οι 16 που παρέμειναν πιστοί και είναι εκτός κόμματος.

    Προσωπικά με ικανοποιεί ότι δεν είναι όλοι Πρωτόπαπες.

    Εχουμε και ένα επιχείρημα ότι δεν πετάξαμε τον ψήφο μας όσοι ψηφίζουμε από παληά ΝΔ.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Aris. A 04/03/2012 21:32:26

      Άρη, πάντα καίριος

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aris. A 05/03/2012 13:27:05

      Καλημέρα Αρη,
      για να απαντήσω σε όλα τα ερωτηματικά τα περισσότερα εκ των οποίων είναι και δικά μου, πρέπει να γράψω ολόκληρο άρθρο.
      Εκτιμώ οτι ο Σαμαράς, ειδικά μετά τις Κάννες, θεώρησε οτι έπρεπε να αποδεχθεί την κυβέρνηση Παπαδήμου για να αποφύγει τα χειρότερα.
      Ποιά είναι αυτά; Μας τα αποκάλυψε προσφάτως η Λαγκάρντ.
      Προσπαθεί, επομένως, να κερδίσει χρόνο.
      Αποψή μου είναι οτι τα μνημόνια οδηγούν σε πλήρες αδιέξοδο:
      -ήδη σήμερα η Moody's προαναγγέλλει δεύτερο πακέτο για την Ιρλανδία
      -Το ίδιο έκαναν την περασμένη εβδομάδα και οι FT για την Πορτογαλία
      -Το spiegel έγραφε χτές οτι και η Ελλάδα θα χρειαστεί νέο δάνειο.
      Αυτό σημαίνει ο,τι αργά η γρήγορα η Ευρώπη θα οδηγηθεί σε κάποια συνολική λύση με περισσότερο πολιτικά παρά οικονομικά στοιχεία.

      Στα εσωτερικά τώρα. Αν δεν μας αρέσει ένας πολιτικός τον καταψηφίζουμε στις εκλογές.
      Αλλη λύση δεν βλέπω

      • franc avatar
        franc @ Κώστας Ροδινός 05/03/2012 21:36:25

        Aγαπητέ Κώστα Ροδινέ,
        Και εγώ πιστεύω οτι το Ναι του Σαμαρά ήταν ψεύτικο, για να κερδίσει χρόνο. Το θέμα είναι οτι ο χρόνος αυτός δεν επαρκεί με τίποτα μέχρι η Ευρώπη να οδηγηθεί σε κάποια συνολική λύση με περισσότερο πολιτικά παρά οικονομικά στοιχεία. Λήγει με τις εκλογές σε δυό μήνες. Θα συνεχίσει να λέει ψεύτικα Ναι, καλώντας το λαό να πληρώνει νέα χαράτσια, ή θα καλέσει ΟΛΟ τον λαό σε Αντιμνημονιακό μέτωπο?
        Στα εσωτερικά τώρα. Αν δεν μας αρέσει ένας πολιτικός τον καταψηφίζουμε στις εκλογές. Ειδικά τώρα που σχεδόν κανένας δεν ελπίζει σε διορισμό και βόλεμα. Γι αυτό η αυτοδυναμία είναι πλέον αδύνατη, και ο Σαμαράς πρέπει ν' αποφασίσει με ποιούς θα πάει και ποιούς θ' αφήσει...Οι όροι έχουν αντιστραφεί αν το κατάλαβες και οι καιροί ου μενετοί...

  37. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 04/03/2012 15:13:25

    και επειδή έχουμε δει τις συνέπειες των εξεγέρσεων, δε θα πάρουμε! Είμαστε λαός που όταν ζοριστεί ξυπνάει και ο εγκέφαλος και δουλεύει σωστά. Όταν είμαστε ξάπλα μας πιάνουν κορόιδα...

  38. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 04/03/2012 15:14:40

    Και εγώ θέλω να ακούσω το πως...

  39. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 04/03/2012 15:16:14

    Και τα δύο τα έχει πει προσφάτως! Τι άλλο να πει;

  40. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 04/03/2012 15:19:18

    Εδώ είναι το θέμα: θα είναι αυτοδύναμος πρωθυπουργός για να παίζει παιχνίδι μόνος του; Τότε θα μπορεί να πάρει την ευθύνη πάνω του και να ετοιμάσει και σχέδιο διαφυγής έτοιμο για υλοποίηση. Τώρα αν κάναμε το μπαμ ποιος θα σε ετοίμαζε σαν χώρα και λαό για τις συνέπειες; Τα delivery boys;

    • franc avatar
      franc @ Γεώργιος Τ. 05/03/2012 18:26:44

      Αν το σχέδιο διαφυγής για υλοποίηση δεν το έχει έτοιμο απo πρόπερσι, οφείλουμε να τον εμποδίσουμε να πάρει αυτοδυναμία διότι, αυτό θα αποδείκνυε οτι είναι ανέυθυνος και επικίνδυνος διότι και μονο εδω στο antinews υπάρχουν 'ετοιμα τουλάχιστο 10 τέτοια αξιολογώτατα σχέδια.
      Προσωπικά πιστεύω οτι ακόμα και στην απίθανη πλέον περίπτωση που πάρει αυτοδυναμία (και λέω απίθανη γιατί το ΝΑΙ στο Δεύτερο μνημόνιο ελάχιστοι είμαστε εμείς που πιστεύουμε οτι ήταν ψεύτικο και οτι μετά τις εκλογές που θα αποτύχει ο πρώτος στόχος είσπραξης εσόδων, αφού πχ. αναβλήθηκαν οι φορολογικές δηλωσεις ως τον Ιούνιο, θα πεί ο Σαμαράς το ΟΧΙ στα πρόσθετα μέτρα που θα ζητήσει η Τρόικα) έχει εθνική και στρατηγική υποχρέωση να συμμαχήσει με την έντιμη φιλοευρωπαική αριστερά, διότι μόνος του εναντίον όλων των Πασοκολαμογίων και του ΠΑΜΕ, θα καταλήξει σε πλήρη απεργιακή παράλυση της χώρας και θα είναι πλέον αδιανόητη η ανάκαμψη...

  41. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 04/03/2012 15:22:21

    Μπράβο απλή αλλά σοφή σκέψη. Με αφορισμούς χωρίς επιχειρήματα και η Ιαπωνία με 1000% του ΑΕΠ της χρέος είναι αυτοκρατορία ακόμη επειδή πουλάει τα πιο αξιόπιστα ηλεκτρονικά και οχήματα όταν τα παράγει στο έδαφός της. Δε συνάδει το ένα με το άλλο. Και το να φέρνουμε τους δις φονιάδες της Ευρώπης ως θετικό παράδειγμα κάπως μου κάνει...

  42. Μάκης Π. avatar
    Μάκης Π. 04/03/2012 15:41:34

    Όπωσδήποτε θέλετε να απεγκλωβιστεί , δεν ξέρω αν γίνεται όμως.....
    Ήμουν πιστός στη ΝΔ πολλά χρόνια κ. Ροδινέ αλλά, μου δόθηκαν σοβαρότατες αφορμές 2 φορές για να λοξοδρομήσω και τελικώς με τη δεύτερη λοξοδρόμησα.
    Έδωσα ιδιαίτερη βαρύτητα σ' αυτά που γράφετε για τον ανέξοδο λαϊκισμό. Θα συμφωνούσα απόλυτα μέχρι και 3 μήνες πριν.
    Οι εκατοντάδες σελίδες του μνημονίου 2 όμως και συνάμα το "ΝΑΙ σε όλα" της ΝΔ με κάνουν να διαφωνώ.
    Διότι έχουμε περάσει από το ένα άκρο στο άλλο.
    Λέμε όχι στο λαϊκισμό για να πούμε ναι στον αιματηρό οικονομικό ρεαλισμό.
    Λυπάμαι αλλά, λέω όχι σε αμφότερα.
    Προφανώς δεν περίμενα ότι, το Ευρωπαικό όραμα για το οποίο μας μιλούσαν κάποτε οι πολιτικοί μας θα έφθανε να απειλεί μετωπικά τη Συνταγματική τάξη στη Χώρα μας, την έννοια του Δικαίου, τις ανθρώπινες αξίες , τη Δημοκρατία και την ίδια την Ελευθερία μας......
    Όλα τα δισεκατομμύρια του κόσμου κ. Ροδινέ δεν θα φέρουν πίσω τον αυτόχειρα της Εύβοιας , της Κρήτης , των Αθηνών.......
    Πόσο μάλλον οι αγαπούλες και τα φιλάκια με τον κ. Βενιζέλο......
    Συνεχίζω βέβαια να ακούω και να παρατηρώ τις φωνές και τις κινήσεις της ΝΔ.
    Προφανώς παρουσιάζω μια από τις χαρακτηριστικές αντιδράσεις των "κερατάδων" συζύγων κ. Ροδινέ. Εύχομαι να μου περάσει γρήγορα.....
    Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι, σήμερα επιτρέπω στον εαυτό μου να ακούει κι άλλες φωνές , να παρατηρεί κι άλλες κινήσεις.
    Τελευταίως διάβασα ένα άρθρο με τίτλο "Εκλογές : Προς μία ανάπηρη δημοκρατία ;".
    Μου είναι άγνωστος ο συγγραφέας αλλά, τόσο οικεία αυτά που αναφέρει για να τεκμηριώσει το σκεπτικό του και ..... τόσο επικίνδυνα συνάμα.
    Μπορείτε να το δείτε εδώ : http://www.ksipnistere.blogspot.com/2012/03/blog-post_8506.html
    Είναι όλα αυτά που γράφει που με κάνουν να πιστεύω ότι, η ΝΔ δεν μπορεί να απεγκλωβιστεί πλέον.
    Μακάρι να τα καταφέρει.
    Μπορεί να νοιώθω διαζευγμένος κερατάς αλλά, συνεχίζω να διάκειμαι φιλικά προς τη ΝΔ, ως καλός και πολιτισμένος φίλος και τέως οπαδός της.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μάκης Π. 05/03/2012 13:19:38

      εκ του αποτελέσματος θα κριθούν όλοι

  43. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/03/2012 16:14:51

    "Δεύτερον, να αποκαλύψει στον κόσμο την πλήρη αλήθεια. Χωρίς φτιασιδώματα και «sweeteners», όπως θα έλεγε και ο κ. Βενιζέλος".
    Αυτό είναι πολύ σημαντικό, επειδή ο κόσμος πλέον είναι υποψιασμένος και ωρίμασε (απότμα) και η εποχή του "λεφτά υπάρχουν" για τα επόμενα 100 χρόνια είναι παρελθόν.
    Το επόμενο βήμα είναι να εξηγήσει ο Σαμαράς ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ, τα καλά και τα κακά, δηλαδή και τα μέτρα υπέρ της ανάπτυξης και τα εισπρακτικά.
    Διότι το χειρότερο από όλα σήμερα είναι η αβεβαιότητα. Κανείς δεν γνωρίζει πόσα θα πληρώσει στην εφορία, τι χαράτσι θα του έρθει, πού θα του έρθει, πότε θα του έρθει...
    Η αβεβαιότητα, η αδυναμία οποιουδήποτε προγραμματισμού είναι αυτή που επιτείνει την ύφεση και καταρρακώνει την ψυχολογία του πολίτη.
    Ζητούμε μία οιονεί "προγραμματική σύμβαση" με τον Σαμαρά, να μην επαναληφθεί το φαινομενο Παπακωνσταντίνου-Βενιζέλου "είδα όνειρο με νέα μέτρα χτες στον ύπνο μου, πάρτε τα τώρα", να μην ξέρουμε τι μας ξημερώνει.
    ΖΗΤΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ. Στοιχειώδη, έστω. Αν ο Σαμαράς ακολουθήσει και αυτός το δόγμα ¨βλέποντας και κάνοντας", θα μπει στον κάλαθο των αχρήστων σε πολύ σύνομο διάστημα.

  44. ΥΥΥ avatar
    ΥΥΥ 04/03/2012 16:55:13

    Στον απλό κόσμο η ΝΔ έχει χάσει τελείως το επικοινωνιακό παιχνίδι και όποια δυναμική είχε. Η εικόνα του Σαμαρά και των στελεχών της ΝΔ να υπερασπίζονται τις επιλογές τους τα ίδια επιχειρήματα που χρησιμοποιούσαν 2 χρόνια τώρα ο Βενιζέλος και ο ΓΑΠ μοιάζει αστεία και δεν πείθει κανένα.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ ΥΥΥ 04/03/2012 18:46:31

      εσύ μάλλον έχεις χάσει επεισόδια!
      Λές και το 2010 είναι το ίδιο με το 2012!
      Εκτός και αν δεν θέλεις να καταλαβεις, οπότε χαμένος χρόνος

  45. Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά 04/03/2012 17:28:10

    1)Από τα κείμενα που γράφονται εδώ συμπεραίνω ένα πράγμα. ΄Οτι υπάρχει μεγάλη αναντιστοιχία μεταξύ λαού και πρωτοκλασάτων και προβεβλημένων στην ΝΔ. Σπάνια έχεις την ευκαιρία να ακούσεις μεστό ,φρέσκο γεμάτο πολιτικό λόγο από τους παραθυράτους πολιτικούς. Πως γίνεται σε τόσο λίγο χώρο να υπάρχει τέτοιος πλούτος ιδεών και προβληματισμού και όταν ακούς τους περισσότερους να λες πάλι τα ίδια, ανιαρά, επιφανειακά και να μην μπορείς να καμαρώνεις για την υποστήριξή σου σ΄ ενα πολιτικό πρόσωπο
    2) Η ιστορία με τον Καμμένο αποδεικνύει ότι το οικοδόμημα της ΝΔ είναι σαθρό. Δεν αλληλοεπικοινωνεί, δεν μιλά ,δεν προτρέπει δεν συμμαζεύει. Η κλασσική για μένα αντίδραση των πολιτικών να τρέχουν πίσω από το κοπάδι και να προσπαθούν να σωθούν μέσα απ΄ αυτό δημιουργεί μικρά κόμματα ένα την ημέρα. Όμως γνωρίζουμε ότι μπορεί να σωθεί προς το παρόν κάποιος ,αλλά όλοι καταλάβαμε από την κρίση ότι πρέπει να φτάσουμε σε άλλους τόπους ασφαλέστερους με περισσότερη "τροφή ,νερό, ζέστη". Και αυτό θα γίνει αν ενωθούμε ,αγωνιστούμε, αναδείξουμε ικανούς και κατόπιν ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΣΟΥΜΕ. Καιρός να μπει και αυτή η λέξη στην πολιτική. Ματώνουμε, σκοτωνόμαστε για να βγούμε αρχηγοί μπροστάρηδες και μετά αναλαμβάνουμε τις ευθύνες και αν δεν τα καταφέρουμε αποχωρούμε, οι άλλοι ακολουθούν, παρακολουθούν, πειθαρχούν και δουλεύουν, δίνουν την ευκαιρία στους αχηγούς τους, και διεκδικούν στην ώρα τους και μέσα από την δουλειά τους την ανάληψη της κύριας ευθύνης.
    3) 800.000 ψήφισαν ,αποφάσισαν έδωσαν μία κατεύθυνση στην ΝΔ. Είναι ασέβεια να το περνούν μερικοί στο δεν έγινε και τίποτα.
    4) Με κάθε τρόπο ,σχέση εμπιστοσύνης με τον κόσμο και όχι άκρατης υποσχεσιολογίας και λαϊκίστικης κολακείας. Και για την σχέση αυτή ας θυσιαστούν και κάποιοι! Δεν χάθηκε ο κόσμος
    5) ΄Οποιος δει την ταινία της Μeryl Streep για την Θάτσερ θα καταλάβει απλά ότι όποιος δεν τολμά στις κρίσιμες καταστάσεις είναι χαμένος από χέρι!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά 05/03/2012 13:17:58

      Η ιστορία με τον Καμμένο αποδεικνύει επίση οτι μερικοί συνεχίζουν να τις προσωπικές τους στρατηγικές...
      Το αυτό αποδεικνύει και η ιστορία με τον Αβραμόπουλο

  46. vagkalf avatar
    vagkalf 04/03/2012 17:56:01

    ηταν ενα μικρο καραβι.........

  47. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 04/03/2012 18:16:33

    λοιπον για να σοβαρευτουμε λιγο, εκλογες χωρις επικοινωνιακο παιχνιδι δε γινονται και οσο εμεις ασχολουμαστε με υψηλη πολιτικη το ΠΑΣΟΚ ΑΡΧΙΣΕ ΗΔΗ τον αποκεφαλισμο των φιλικων εφημεριδων δημοσιευοντας αρον αρον λιστα επαρχιακων εφημεριδων που δικαιουνται κατωρησεις δημοσιου αφηνωντας κατα λαθος εξω αυτες που ηθελε
    η ΠΑΤΡΙΔΑ ΡΟΔΟΠΗς Η ΜΟΝΗ εφημεριδα που στηριξε τον προεδρο και φυσικα την κεντροδεξια παραταξη γιατι την πιστευει ειναι για δευτερη φορα εκτος, δινοντας εναν ανισο αγωνα επιβιωσης,
    εξ αρχης το προβλημα ηταν ειναι και θα ειναι εκει στον τομεα ΜΜΕ και οσο το ΠΑΣΟΚ παιζει μονο του προκοπη δεν θα υπαρχει
    ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ Ας ΔΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΒΑΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΦΑΓΗ

  48. Κώστας ο Μακεδόνας avatar
    Κώστας ο Μακεδόνας 04/03/2012 18:48:20

    ....Εάν δεν αλλάξει η νοοτροπία περί διοικήσεως του κράτους με ότι αυτό συνεπάγεται και έχουμε μια από τα ίδια τότε τα αποτελέσματα θα είναι εξίσου λυπηρά .Ο λαός τούτη τη στιγμή περιμένει την εναλλακτική πρόταση για να εμπιστευτεί τα κόμματα .Αν ξαναρχίσουν τα χαιδέματα της αριστεράς και όλοι το ίδιο είμαστε το πουλάκι πέταξε .Η κοινωνία απαιτεί γρήγορα και σταθερά βήματα .Δεν μπορώ από εδώ και στο εξής ως πολίτης να δεχτώ τις υποκρισίες των συντεχνιακών παιχνιδιών .Το διαίρει και βασίλευε και πάρε κάνα κοκαλάκι να γλείψεις τελείωσε.Χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση σε όλες τις δομές διοίκησης .Η αριστερά δεν έχει το πρόβλημα.Η τακτική της είναι να ρίχνει μελάνι χωρίς να προτείνει .Δεν μιλώ για το Κ.Κ.Ε .Όταν σου λένε οι άλλοι μα εμείς δεν διοικήσαμε ;Ψεύδονται ασύστολα .Πόσοι Αριστεροί βρίσκονται στη Διοίκηση, Πανεπιστήμια ;Ας μας πουν .Εδώ τουλάχιστον στα Νότια Προάστια τους Δεξιούς τους ξέσχιζαν για πολλά χρόνια οι επιτήδειοι . Λέτε να είναι αριστεροί και φορούν το μανδύα του δεξιού ;Μιλάμε για δομημένη οργάνωση .Είναι αυτό που λέμε. Αριστερή ιδεολογία και δεξιά τσέπη .

  49. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 04/03/2012 19:13:28

    "Γι αυτό και δεν έχω τοποθετηθεί ακόμα απέναντι στην κωλοτούμπα"

    Σεβαστή η άποψη, η εκτίμηση( το psi θα ναυαγήσει) και οι πληροφορίες.
    Αλλά -και αυτό δεν πάει στον Kakofonix- ΑΝ το psi λάβει σάρκα και οστά και μαζί του το Μνημόνιο ΙΙ με τα υφεσιακά μέτρα του, τι θα λένε οι όψιμοι μνημονιακοί;
    Ξέρουμε. Θα το γυρίσουν στο "Μνημόνιο ΙΙ ή χρεοκοπία", "ζήτω η αστική παράταξη".
    Αλλά και όψιμος μνημονιακός και χειροκροτητής του Kakofonix δεν γίνεται. Υπάρχει εσωτερική αντίφαση, πως να το κάνουμε.

  50. Armaggeddon avatar
    Armaggeddon 04/03/2012 20:31:27

    AYTONOMIA ΜΕ ΚΑΜΜΕΝΑ ΧΑΡΤΙΑ , ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΑΡΤΟΠΕΧΤΗ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΗ ΤΡΑΠΟΥΛΑ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΑΣΟΣ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΞΑΝΑ , ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΟΙ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΟΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ . ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΑΤΟΜΑ ΝΕΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΑΦΘΑΡΤΑ . ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ( ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ , ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ , ΑΣΥΛΙΑ , κλπ ΑΡΠΑΚΤΕΣ ) . ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ , ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΟΝΑΜΙΑ .

  51. A.m.a.n. avatar
    A.m.a.n. 04/03/2012 21:01:49

    Κύριε Ροδινε πάντα συμφωνώ μαζί σας.Θ α πρέπει να καταλάβει ο κύριος πρόεδρος Ότι το Νο 3 και το Νο 5 είναι καθοριστικά .Δεν το ξέρει η δεν θέλει ;
    Θα φύγουν οι ΝΔημοκρατες και θα πανε αλλού.Δεν θέλουν πλέον πολιτικούς σαν τον Αβραμόπουλο

    • HELLAS avatar
      HELLAS @ A.m.a.n. 04/03/2012 22:14:26

      Δυστυχώς Α.Μ.Α.Ν.

      για το Νο 3 όποιους και αν διαλέξει πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θα λένε :

      "Μα εγώ προσφέρει περισσότερα στο κόμμα από ότι αυτός που επέλεξε ο Πρόεδρος...."

      για το Νο 5 από που να επιλέξει άφθαρτα υλικά ?

      Από την κοινωνία τεχνοκράτες ? Είδαμε τι κάνουν τα "golden boys" όταν επιλέχτηκαν...(Βλέπε προέδρους Τράπεζας Ελλάδος, ΟΤΕ κλπ)
      Να μπούν στα ψηφοδέλτια καινούργια άτομα από πού ? Από τις κομματικές νεολαίες (ΔΑΠ, ΟΝΝΕΔ), στις οποίες το μόνο που μαθαίνουν πως θα κάνουν καμία νοθεία σε εκλογές, πως θα οργανώσουν πάρτυ στη Μύκονο, ή πως θα πλακωθούν στο ξύλο με τους αντιπάλους.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ HELLAS 04/03/2012 22:19:11

        Γι αυτό απαιτούνται θεσμοί που λειτουργούν αποτελεσματικά και κάνουν περιττούς του δήθεν.
        Ποιός, όμως, θέλει ορθή λειτουργία των θεσμών;
        Οι εξουσίες, όχι.
        Θα χάσουν το τσιφλίκι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ A.m.a.n. 05/03/2012 13:16:05

      Οι ψηφοφόροι θα έχουν την ευκαιρία τους να στείλουν σπίτια τους αυτούς που δεν θέλουν.

  52. τάσος avatar
    τάσος 04/03/2012 21:28:25

    breaking news: μόλις τον ήπιε ο βάζελος από την παοκάρα και πέφτει κλάμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.