Η ΝΔ ζητάει τον ηγέτη της
21/09/2015 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ ζητάει τον ηγέτη της

Φτάνει πια με τους σφουγγοκωλάριους των εκάστοτε καταστάσεων

Λένε ότι η νίκη έχει πολλούς πατέρες και η ήττα έναν αλλά στην περίπτωση της Νέας Δημοκρατίας συμβαίνει το αντίθετο. Η βαριά ήττα στις εκλογές έχει πολλούς πατέρες και ας κάτσουν εκεί στην Συγγρού ή στο… ιστορικό μαυσωλείο της Ρηγίλλης να σκεφτούν τι έχει πάει στραβά.

Όμως είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ούτε τρεις ώρες δεν πέρασαν από το χαστούκι που δέχθηκε η ΝΔ και κάποιοι γαλάζιοι παπαγάλοι άρχισαν να μιλούν και να κατηγορούν. Ένας λαδοπόντικας των media ωστόσο, προφανώς έχοντας πάρει γραμμή από το αφεντικό του, και με το βλέμμα στραμμένο στο «τούβλο» που θα ’ρθει από το λιμάνι, έγραψε με την χαρακτηριστική ευστροφία που τον διακρίνει ότι ο Αντώνης Σαμαράς υπονόμευσε τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη κι ότι αυτή είναι η εκτίμηση του προέδρου της ΝΔ και του επιτελείου του. Τώρα αν είναι πράγματι του επιτελείου του τότε να τους δώσουμε το βραβείο εξυπνάδας και φυσικά… αχαριστίας. Δεν θα ήταν ούτε περιπτεράδες στη Συγγρού για να πηγαίνουν οι… κυρίες να παίρνουν condoms αν δεν ήταν ο Σαμαράς να τους κάνει ανθρώπους.

Οι παπαγάλοι και οι λαδοπόντικες προετοιμάζουν το έδαφος για την κουβέντα που θα γίνει στη ΝΔ για το ποια είναι τα αίτια της ήττας και γιατί το κόμμα έμεινε στον Ιανουάριο παρά τα όσα έκανε επί επτά μήνες ο ΣΥΡΙΖΑ. Είναι εύκολο να τα ρίξουν στον Σαμαρά, παρά το γεγονός ότι αυτός ήταν που κίνησε τις διαδικασίες ανανέωσης του κόμματος. Αυτός ήταν που έδωσε τη θέση του στον Μεϊμαράκη και τον στήριξε όσο μπορούσε παρά τις αντιρρήσεις του για την επικοινωνιακή τακτική που ακολουθήθηκε. Αλλά και την πικρία του γιατί δεν στηρίχθηκε το σπουδαίο έργο της περιόδου 2012-2014 από τη Νέα Δημοκρατία του Βαγγέλα.

Είναι εύκολο να χαρακτηρίσουν τον Σαμαρά «πατέρα» της ήττας, ειδικά εκείνοι που θα έπρεπε να έχουν εξαφανιστεί από προσώπου γης. Κι αυτό αν θέλετε ήταν το λάθος του Σαμαρά. Που όταν είχε την ευκαιρία δεν πάτησε τα σκουλίκια κάτω. Άκουσε τους συμβούλους του και τους άφησε να μεγαλώσουν και να γίνουν φίδια.

Θα έπρεπε να ντρέπονται όταν μιλάνε για τον Σαμαρά ως υπονομευτή της ΝΔ και υπεύθυνο για την ήττα.

Τότε τι είναι ο Παπαμιμίκος που πέτυχε να… αποδιοργανώσει τη ΝΔ αν και υπεύθυνος για τα οργανωτικά;

Τι είναι η Ντόρα και η οικογένειά της που έπιασε στασίδι στο πλάι του Μεϊμαράκη και μόλις την είδε ο κόσμος μαζί με τον Επίτιμο έτρεξε να ψηφίσει κάτι άλλο εκτός από ΝΔ;

Τι είναι ο Σάκης Ιωαννίδης που ως νεολαίος δεν κατάφερε ούτε την ΟΝΝΕΔ να πείσει ότι πρέπει να ψηφίσουν ΝΔ;

Τι είναι άραγε οι Καραμανλικοί και οι ψευτοκαραμανλικοί, ο Δένδιας, ο Στυλιανίδης, η Κεφαλογιάννη, ο Βαρβιτσώτης, ο μέγας αναλυτής Αντώναρος και μια σειρά από στελέχη που ούτε να εκτιμούν τα θέλω της ελληνικής κοινωνίας δεν μπορούν. Και που ο Σαμαράς τους έκανε ανθρώπους, μην το ξεχνάμε.

Δεν έχει άραγε ευθύνη ο ίδιος ο Καραμανλής ή μόνιμος κάτοικος Ραφήνας που δεν αφήνει το κόμμα να πάρει ανάσα; Που επιτρέπει να παίζουν παιχνίδια με το όνομά του; Ή που αφήνει να υπάρχουν φήμες ότι ετοιμάζει την επάνοδό του στη ΝΔ και γι’ αυτό μπήκε ο Μεϊμαράκης, να φάει την ήττα και να καθαρίσει το τοπίο; Εκτός κι αν αυτές οι φήμες είναι πέρα για πέρα αληθινές.

Και τέλος, δεν φταίει και ο κ. Μεϊμαράκης ο οποίος ομολογουμένως έκανε έναν τίμιο αγώνα και το πάλεψε μέχρι τέλους; Κι εν πάση περιπτώσει αυτός είναι ίδιος, δεν άλλαξε, δεν μεταλλάχθηκε. Οι δυνατότητές του είναι περιορισμένες και το γνώριζε. Οι άλλοι, οι μεγαλόσχημοι της ΝΔ που νομίζουν ότι τους χρωστά ο θεός γιατί υπάρχουν δεν φταίνε σε τίποτε; Δεν είναι υπονομευτές;

Έλεος πια εκεί στη ΝΔ. Πότε θα κάνουν πραγματική αυτοκριτική; Πότε θα βάλουν στη θέση που του αξίζει τον Σαμαρά ο οποίος τους έκανε ξανά κυβέρνηση και υπουργούς; Πότε θα εγκαταλείψουν τα τζάκια την προσπάθεια άλωσης του κόμματος; Και πότε οι άχρηστοι θα περνιούνται σπουδαίοι αλλά ούτε τα παντελόνια τους δεν μπορούν να κουμπώσουν;

Τέλος, πότε θα πάψουν να βάζουν πληρωμένα πιστόλια να χτυπάνε κάνοντας μεγαλύτερη ζημιά απ’ ότι ο Τσίπρας;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΑΣΩΝ avatar
    ΙΑΣΩΝ 21/09/2015 06:30:10

    η ουσία είναι μία η στρατηγική της νδ σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση αποδείχτηκε λανθασμένη. η διάθεση για συγκυβέρνηση με το συριζα ουσιαστικά νομιμοποίησε τα οικονομικά εγκλήματα του μορφώματος και άφησε αδιάφορο τον κόσμο της νδ που δε πήγε να ψηφίσει. Η τακτική αυτή που ήταν όμοια με την αντίστοιχη του ποταμιού έχει τις συνέπειες της δηλαδή μπορεί να ψήφισαν νδ αρκετοί που στις προηγούμενες εκλογές ψήφισαν ποτάμι αλλά και πολλοί που ψήφισαν νδ στις προηγούμενες μπορεί να ψήφισαν συριζα γιατί όχι? αφού μαζί δεν θέλαμε να εφαρμόσουμε το μνημόνιο? οι περισσότεροι φυσικά δεν πήγαν καν να ψηφίσουν!

  2. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 21/09/2015 07:02:21

    H Νέα Δημοκρατία που πιστεύαμε και ψηφίζαμε, μέχρι χθές, δεν υπάρχει πλέον. Ο χώρος χρειάζεται Νέα Προσωπα με Νέα Οράματα και Νέους στόχους, χωρίς βαρίδια και αγκυλώσεις. Το συνέδριο και οι εκλογές από τη βάση πρέπει να γίνουν σύντομα, δεν μπορούμε να περιμένουμε το καλοκαίρι

  3. Νίκος Πετρόπουλος avatar
    Νίκος Πετρόπουλος 21/09/2015 07:02:36

    Ωχ μάνα μου. Θα φάμε Τσίπρα για 30 ακόμη χρόμια. Για την ακρίβεια, θα τρώμε πασοκισμό για μια ακόμη γενιά. Αυτή είναι η επιτυχία του Τσίπρα. Και υπεύθυνος είναι ο "αστικός" μη χέσω κόσμος, που ποτέ δεν πρόβαλε τη δική του άποψη, αλλά προσποιούνταν ότι δεν έχει σχέση με την επάρατη. Και η περίοδος Καραμανλή, πασοκισμός ήταν. Πότε έγινε αυτοκριτική, για τη διάλυση της χώρας, από το 2004-2009; Αντίο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Νίκος Πετρόπουλος 21/09/2015 10:05:07

      Σιγά να μην είναι σαράντα.Ο Τσίπρας θα εφαρμόσει μνημόνιο.Όπως και ο ΓΑΠ.

      • κωστής avatar
        κωστής @ ψυχραιμια 21/09/2015 12:24:35

        ...και λοιπόν; ο ΓΑΠ ήταν κι ανόητος. Ο Τσίπρας δεν είναι βλάκας, είναι γάτα όπως ο Ανδρέας. Πρώτον τούς είχε όλους σούζα και δεύτερον όλος ο λαός έκανε βέλαζε μόλις τον έβλεπε ανεξαρτήτως τι έκανε. Έτσι κι ο Τσίπρας, μία χαρά θα εκτελέσει το Μνημόνιο κι ο λαός θα τού λέει κι ευχαριστώ!

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ψυχραιμια 21/09/2015 15:46:18

        Δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα εφαρμόσει Μνημόνιο. Δημοσιογράφος της Handelsblatt έλεγε κάνα-δυο μέρες πριν τις εκλογές ότι ο Σόιμπλε προτιμά Τσίπρα, προκειμένου να μας πετάξει από το ευρώ. Ήδη σήμερα κάποια ρεπορτάζ λένε πάλι για "περήφανη διαπραγμάτευση". Μπορεί να είναι και μιλημένα για να μας πετάξουν από το ευρώ. Ποιος ξέρει... Πάντως το δείγμα γραφής μέχρι στιγμής είναι ανησυχητικό...

      • Νίκος Πετρόπουλος avatar
        Νίκος Πετρόπουλος @ ψυχραιμια 21/09/2015 20:53:16

        30 θα είναι. Μια γενιά..

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Νίκος Πετρόπουλος 21/09/2015 12:42:42

      εδω σημερα το πρωι καποιο στελεχος της ΝΔ ευχοταν στον κ. Μπαλαφα μακρο ημερευση της κυβερνησης. τα ιδια που γινονταν στη μεταπολιτευση. η ΝΔ να εισπραττει και το ΠΑΣΟΚ να κυβερνα.

  4. Ξενοφώντας avatar
    Ξενοφώντας 21/09/2015 07:14:58

    Ο Αντώνης τώρα πρέπει να μιλήση με στοιχεία. Τώρα ! Η Νέα Δημοκρατία έχει καιρό μπροστά της να ανασυνταχθή, αλλά και να κάνη αυτοκριτική και να απαλλαγή από τά κακομαθημένα εκείνα παιδιά πού της προξενούν κακό μεγαλύτερο από το καλό. Πρέπει να αλλάξουν και τά έπιπλα (τά πραγματικά εννοώ, γιατί έχουμε και μπούφους...) Αντώνης αποκαλυπτικός και ουσιωδώς ταπεινός, πάντοτε φιλότιμος και εργατικός, αλλά και Πατριώτης. Εναντίον τής Νέας Τάξεως πραγμάτων. Να στηρίζεται σε Πνευματικές αξίες και να έχη αμφίδρομη σχέση με αυτές. Αλλοιώς, ο οποιοσδήποτε Πρόεδρος δεν θα καταφέρνη καλά για τον Λαό. Μόνον ένας τέτοιος Αντώνης χρειάζεται !!!

  5. Πανίκας avatar
    Πανίκας 21/09/2015 07:33:18

    Ένα είναι το μεγάλο θέμα που εξηγεί τη χθεσινή ήττα και σε όλους τους Νεοδημοκράτες αποτελεί ταμπού, όταν το θίγεις κάνουν πως δεν ακούν, πως δεν καταλαβαίνουν και αλλάζουν άρον άρον κουβέντα! Το ποσοστό της Χρυσής Αυγής! Κατά τη γνώμη μου ΟΛΟΙ οι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής (πλην του 0,55% που ψήφιζαν πάντα και είναι κατά τεκμήριο εγκληματικά στοιχεία) είναι απλοί άνθρωποι με δεξιές απόψεις, που δεν έχουν πάει γυμναστήριο ποτέ και δεν έχουν δείρει ποτέ κανέναν μετανάστη ή αντιφρονούντα. Μετακινήθηκαν στην Χρυσή Αυγή και μένουν εκεί επίμονα βλέποντας τη Νέα Δημοκρατία να είναι εντελώς ανύπαρκτη ως αντιπολίτευση στο θέμα της λαθρομετανάστευσης. Η ΝΔ επέλεξε να μην κάνει ούτε μία επερώτηση για αυτό το τεράστιο θέμα, ούτε μία κατάθεση μήνυσης κατά παντός υπευθύνου, καθώς είναι άκρως παράνομα αυτά που συμβαίνουν με την αθρόα εισαγωγή λαθρομεταναστών. Μόνο από το twitter κανένας δύο βουλευτές έθιξαν το θέμα αυτό, αντί να έχει ξεσηκώσει την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου η ιστορική δεξιά παράταξη με καθημερινές μηνύσεις. Ακούει κανείς;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Πανίκας 21/09/2015 10:06:42

      Δεν ισχύει.Ο Σαμαράς έκανε πολλά για τη λαθρομετανάστευση αλλά δεν περιόρισε την επιρροή της ΧΑ.Οι οπαδοί της ΧΑ ζητούν να γίνουν πράγματα εκτός διεθνούς νομιμότητος.

      • George N avatar
        George N @ ψυχραιμια 21/09/2015 12:00:28

        Κι όμως ισχύει. Όπως ισχύει ότι ο Σαμαράς έκανε κάποια πράγματα αλλά η ΝΔ θα μπορούσε να σκεφτεί κι άλλα μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας πάντα. Η Αυστραλία είναι το παράδειγμα στο συγκεκριμένο.

        • Πυθία avatar
          Πυθία @ George N 21/09/2015 12:26:03

          Ποια Αυστραλία? Σταματήστε να αναπαράγετε ότι τρολλιά κυκλοφορεί. Τίποτα από τους αστικούς μύθους δεν ισχύει. Ούτε ότι υπάρχει Αυστραλός στρατηγός που απειλεί σε βίντεο τους μετανάστες (αν είναι δυνατός το Κράτος να άφηνε την διοίκηση σε στρατιωτικό) Ούτε η αφίσα είναι πραγματική.... Η ΝΔ έχασε 5 (καλά ακούτε) εκλογικές μάχες στην σειρά και ακόμα να αντιληφθείτε τι συμβαίνει. Σας τα λέμε εδώ και 2 χρόνια και μιλάγατε για ντέρμπι και για αναστρέψιμη κατάσταση. Αν δεν θέλετε το κόμμα να διασπαστεί και καταντήσει ένα καινούριο ΠΑΣΟΚ τότε πρέπει να ξηλωθούν όλοι οι άνω των 45 και σχεδόν όλοι οι κάτω των 45 με διοικητικές θέσεις. Ο νέος ηγέτης του κόμματος να βγει, να κοιτάξει στα μάτια τον Ελληνικό λαό και να ζητήσει συγνώμη για τα τελευταία 40 χρόνια. Όσο δεν γίνεται τόσο θα έρχονται οι ήττες γιατί αν δεν έχετε καταλάβει όποιος μπορεί και περνάει το 30% απλά κερδίζει γιατί με τα σημερινά δεδομένα αυτό είναι το ταβάνι της παράταξης

          • Πανίκας avatar
            Πανίκας @ Πυθία 21/09/2015 14:07:56

            Εγώ δε μίλησα για Αυστραλία.. Μίλησα για μετακίνηση της ΝΔ προς το κέντρο για να μην πω προς τα αριστερά σε κάποια θέματα, αλλά μάλλον και εσύ κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Επειδή είμαι ενεργός δικηγόρος, είναι εντελώς παράνομα αυτά που γίνονται στο λαθρομεταναστευτικό. Άλλο να καταθέτει κανείς μήνυση κατά παντός υπευθύνου ως απλός πολίτης και άλλο να το κάνει συντεταγμένα η Αξιωματική Αντιπολίτευση. Με ένα σμπάρο δυο τριγώνια. Πρώτον θα ανέκοπτε όλο αυτό το κύμα λαθρομεταναστών όπως έκανε ο Ραχόι, που όλο το 2015 έχει δεχθεί μόνο 35.000 λαθρο (όσους η Κως σε μια βδομάδα). Δεύτερον, από πλευράς ψήφου, δεν λέω ότι θα κέρδιζε, αλλά αν έπαιζε όπως έπρεπε το τελευταίο τετράμηνο, τώρα η ΧΑ θα αγκομαχούσε να μπει στη Βουλή και η Νέα Δημοκρατία θα ήταν +4 από αυτό που είναι σήμερα. Περιέργως όλοι οι αναλυτές θεωρείτε το ποσοστό της ΧΑ πιο μπ.ετό και από του ΚΚΕ, ενώ ξέρουμε όλοι ότι είναι απογοητευμένοι δεξιοί.. Δεν σας καταλαβαίνω καθόλου

          • ΙΦΘΙΜΟΣ avatar
            ΙΦΘΙΜΟΣ @ Πυθία 21/09/2015 14:40:26

            Ποια Αυστραλία? Σταματήστε να αναπαράγετε ότι τρολλιά κυκλοφορεί... Μάθε ότι ο Γεώργιος Ν. παραπάνω έχει δίκιο όταν αναφέρετε στην Αυστραλία. Δεν το αναφέρει επί λέξει αλλά υπονοεί τη σκληρή στάση της Αυστραλίας στο λαθρομεταναστευτικό η οποία, μάθε το , είναι η εξής: Κανένας λαθρομετανάστης δεν αφήνεται να πατήσει σε ηπειρωτικό έδαφος της Αυατραλίας. Αντιθέτως όσοι λάθρο επιχειρούν να εισέλθουν στην ηπειρωτική Αυστραλία συλλαμβάνονται και αφήνονται ελεύθεροι, ναι ελεύθεροι!, στην ανατολική νήσο Παπούα Νέα Γουινέα(που τελεί υπό αυστραλιανή διοίκηση) ανάμεσα στους μαύρους αυτόχθονες (πρώην;) κανίβαλους με τα χαρακτηριστικά ΛΙΜΑΡΙΣΜΕΝΑ ΔΟΝΤΙΑ! Αποτέλεσμα αυτής της καθόλα νόμιμης τακτικής; Με το που πατήσουν το πόδι τους εκεί οι λάθρο, ψάχνουν ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ! τρόπο να δραπετεύσουν από την νήσο!

          • tt avatar
            tt @ Πυθία 21/09/2015 15:35:44

            https://youtu.be/ZUSTNpMsvLI
            Αυτη η Αυστραλία. Το βίντεο ειναι στο ΚΑΝΑΛΙ του YOUTUBE της υπηρεσίας συνοριοφυλακής. Ειναι δε σε όλες τις γλώσσες των ...υποψηφίων.
            Όλες οι χώρες αναθέτουν τα συνορα σε ένστολους ένοπλους, πλην των κομπλεξικών ακροαριστερών.
            Παντως το υφάκι "αστικοί μύθοι" κτλ, πρέπει να πέρναγε προ ιντερνετ, ε; Ψάρωνε ο άλλος απο τον στόμφο σας.
            Αν δεν μας κόψετε το ιντερνετ σύντροφοι , δεν... Ρωτήστε τον Μαδούρο. Περί συγγνώμης : ναι η ΝΔ πρέπει να ζητήσει συγγνωμη απο τους δεξιούς και τον ΙΤ που εγινε κυανό ΠΑΣΟΚ και διόριζε. Οι "κεντρώοι" ειναι απλα πασοκοι , που προτιμούν να το ρίξουν Λεβέντη παρά "επάρατο". Αφήστε τις συμβουλές. Ξεβρακώνατε κοσμο με τους Κολλαδες για να μην ιδιωτικοποιηθεί τρίχα του Σοβιέτ, και τωρα που έσκασε το κανόνι , διαλύσατε ακομα και τα συνορα, επειδη κάποιος έταξε επιδόματα και πιλάφια και ουρί. Η ΝΔ πρέπει να γινει δεξιά, απο ακροαριστερά χορτάσαμε, μας κυβερνά μαοϊκός, τι αλλο να λέμε;
            Ο ΣΥΡΙΖΑ θα ζητήσει συγγνωμη για την άλωση και το failed state χωρις συνορα; Συγκρίνεται η εθνική καταστροφή με τους διορισμούς;

          • tt avatar
            tt @ Πυθία 21/09/2015 15:36:12

            https://youtu.be/ZUSTNpMsvLI
            Αυτη η Αυστραλία. Το βίντεο ειναι στο ΚΑΝΑΛΙ του YOUTUBE της υπηρεσίας συνοριοφυλακής. Ειναι δε σε όλες τις γλώσσες των ...υποψηφίων.
            Όλες οι χώρες αναθέτουν τα συνορα σε ένστολους ένοπλους, πλην των κομπλεξικών ακροαριστερών.
            Παντως το υφάκι "αστικοί μύθοι" κτλ, πρέπει να πέρναγε προ ιντερνετ, ε; Ψάρωνε ο άλλος απο τον στόμφο σας.
            Αν δεν μας κόψετε το ιντερνετ σύντροφοι , δεν... Ρωτήστε τον Μαδούρο. Περί συγγνώμης : ναι η ΝΔ πρέπει να ζητήσει συγγνωμη απο τους δεξιούς και τον ΙΤ που εγινε κυανό ΠΑΣΟΚ και διόριζε. Οι "κεντρώοι" ειναι απλα πασοκοι , που προτιμούν να το ρίξουν Λεβέντη παρά "επάρατο". Αφήστε τις συμβουλές. Ξεβρακώνατε κοσμο με τους Κολλαδες για να μην ιδιωτικοποιηθεί τρίχα του Σοβιέτ, και τωρα που έσκασε το κανόνι , διαλύσατε ακομα και τα συνορα, επειδη κάποιος έταξε επιδόματα και πιλάφια και ουρί. Η ΝΔ πρέπει να γινει δεξιά, απο ακροαριστερά χορτάσαμε, μας κυβερνά μαοϊκός, τι αλλο να λέμε;
            Ο ΣΥΡΙΖΑ θα ζητήσει συγγνωμη για την άλωση και το failed state χωρις συνορα; Συγκρίνεται η εθνική καταστροφή με τους διορισμούς;

          • Πυθία avatar
            Πυθία @ tt 21/09/2015 16:35:41

            Πραγματικά δεν γίνεται να συμβαίνει αυτό. Το έχεις καταλάβει ότι είναι μούφα τα βίντεο. Τέλος πάντων περαστικά

          • ricasso avatar
            ricasso @ Πυθία 21/09/2015 17:04:16

            http://www.border.gov.au/ . Mετα χτυπάτε το link " Australian border force" . Aπο εκεί το link "Νews and media" .Μούφα ήταν οι δηθεν δηλώσεις της πρωθυπουργού για υποχρεωτική προσαρμογή των μουσουλμάνων στις δυτικές αξίες.

          • tt avatar
            tt @ Πυθία 21/09/2015 17:07:54

            Ανοιξατε καν το Λίνκ; Είδατε οτι ειναι ολόκληρο κανάλι της Υπηρεσίας με δεκαδες βίντεο σε πολλές γλώσσες; Πείτε "έκανα λάθος, οι άλλες χώρες εχουν συνορα" και τέλος, μην εξευτελίζεστε. Οποίος ανοίξει το Λίνκ βλέπει αν ο uploader ειναι το επίσημο Αυστραλιανό κρατος ή ενα τρολλ. Το ανοίξατε; Γιατι επιμένετε κόντρα στα γεγονότα ; Πέρα απο ύβρεις και λέξεις οπως "μούφα" δεν έχετε κατι να πείτε.

          • tt avatar
            tt @ Πυθία 21/09/2015 17:11:13

            Παντως η στάση σας εξηγεί πολλα για το αποτέλεσμα των εκλογών. Ακομα καπιταλ κοντρολς, ανοιχτά συνορα, 1756% αύξηση των παράνομων σε σχέση με πέρσι, αλλα ο Ελλαδίτης εκει, δεν μπορει να παραδεχτεί οτι έκανε λάθος, οτι ο κομμουνισμός απέθανε.

          • tt avatar
            tt @ Πυθία 21/09/2015 17:15:56

            Το βλέπετε το σηματάκι στην οθόνη που λεει οτι το κανάλι και ο διαχειριστής του εχουν επαληθευτεί απο το YouTube ; Ρωτήστε τον διπλανό σας στην ομάδα ή κάποιον που ξέρει και μην εκτίθεστε αλλο.

          • ΙΦΘΙΜΟΣ avatar
            ΙΦΘΙΜΟΣ @ Πυθία 21/09/2015 16:46:25

            Ποια Αυστραλία? Σταματήστε να αναπαράγετε ότι τρολλιά κυκλοφορεί. Τίποτα από τους αστικούς μύθους δεν ισχύει.Αγαπητή Πυθία, άφησε τους "χρησμούς" περί αστικών μύθων στην άκρη. Το έγραψα και το επαναλαμβάνω:Η Αυστραλία, ως κράτος που σέβετε τον εαυτό του και τους πολίτες του, εφαρμόζει σκληρή πολιτική στη λαθρομετανάστευση αλλά ταυτόχρονα νόμιμη ( έχει δίκιο ο George N πιο πάνω!) και έτσι κανείς δεν μπορεί να την κατηγορήσει. Ιδού τι κάνει: Δεν επιτρέπει σε κανέναν λαθρομετανάστη να φτάσει σε ηπειρωτικό αυστραλιανό έδαφος. Αντιθέτως τους μεταφέρει όλους στην Παπούα Νέα Γουινέα και τους αφήνει ελεύθερους(!) ανάμεσα στους μαύρους ιθαγενείς πρώην (;) κανίβαλους με τα ΛΙΜΑΡΙΣΜΕΝΑ ΔΟΝΤΙΑ. Σκληρό αλλά καθόλα νόμιμο. Αποτέλεσμα; Όλοι, μα όλοι οι λαθρομετανάστες ψάχνουν τρόπο να επιστρέψουν στις χώρες τους!

          • George N avatar
            George N @ Πυθία 22/09/2015 11:53:48

            Να μου επιτρέψετε να επιμείνω στην άποψη μου για το τι συμβαίνει στην Αυστραλία από την εποχή των boat people μετά την πτώση του N. Βιετνάμ Έχω ζήσει μεγάλα διαστήματα της ζωής μου εκεί και έχω παρακολουθήσει την δημόσια συζήτηση και την εξέλιξη στην αντιμετώπιση του φαινομένου. Συνολικά αν και η αντιμετώπιση μοιάζει πιο σκληρή στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο ανθρώπινη από αυτήν της αλλοπρόσαλλης Ευρώπης. Το κλειδί είναι ότι δεν εξετάζεται αίτηση από ανθρώπους που έφτασαν στην Αυστραλία παράνομα. Αυτό είναι σημαντικό μια και διαφυλάττει ανθρώπινες ζωές-οι καθημερινοί πνιγμοί στο Αιγαίο είναι η εναλλακτική. Φυσικά αφαιρεί έσοδα από τους διακινητές και επομένως και από χρηματιζόμενους κρατικούς υπαλλήλους οπότε κάτι τέτοιο είναι δύσκολο να εφαρμοστεί στην Μεσογειακή Ευρώπη με τα προβλήματα διαφθοράς που αυτή έχει. Η σύνδεση δηλαδή μαφίας, κρατικής μηχανής και δικαιοσύνης που είναι ενδημική σε αυτές τις χώρες εγγυάται την συνέχιση των πνιγμών με παράλληλες δηλώσεις περί ανθρωπισμού και πολιτισμού για να καλυφτούν οι κραυγές.

    • κωστής avatar
      κωστής @ Πανίκας 21/09/2015 12:27:06

      Η ΧΑ δεν θα πέσει. Άντε να χάσει 1-1,5%. Ό,τι και να κάνει ο οποιοσδήποτε. Πρώτον διότι αποτελείται κυρίως από φανατικούς ανθρώπους και δεύτερον από νέους ανθρώπους οι οποίοι δεν γνώρισαν τίποτα άλλο από μία άνοδο της λαθρομετανάστευσης και της ΧΑ. Δεν ήταν σε κάποιο άλλο κόμμα πριν.

      • Πανίκας avatar
        Πανίκας @ κωστής 21/09/2015 14:14:46

        Φίλε μου ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω! Παρουσιάζεις ως μπετό ένα κόμμα που ήρθε στο προσκήνιο μόλις 2 χρόνια πριν! Φυσικά και δεν πρόκειται για νέους φανατικούς ανθρώπους αλλά απογοητευμένους παλιούς δεξιούς! Φυσικά και μπορούν αλλά και τους θέλουμε να ξαναγυρίσουν το συντομότερο στη ΝΔ, μιας που είναι άνθρωποι που δεν έχουν εμπλακεί ποτέ σε παράνομες δραστηριότητες! Αλλιώς θα βλέπουμε για τα επόμενα 20 χρόνια την πλάτη του Αντρέα ... εεεεε συγγνώμη του Τσίπρα.. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει αυτόματα.. Ούτε αν λέμε ότι οι 500.000 αυτοί άνθρωποι δεν πρόκειται να αλλάξουν ποτέ μυαλά.. Ειλικρινά δεν σας καταλαβαίνω, έχετε φάει το παραμύθι ότι 500.000 άνθρωποι ξαφνικά το 2012 έγιναν ναζιστές και τώρα δεν τους θέλει πίσω κανένα κόμμα; Μήπως αυτό βολεύει το αριστερό σκυλολόι; Λέω μήπως...

        • κωστής avatar
          κωστής @ Πανίκας 21/09/2015 17:54:33

          Εάν προσέχατε τι έγραψα θα αντιλαμβάνατε το μήνυμά μου. Το λοιπόν, η πλειοψηφία της ΧΑ, είναι νέα παιδιά κι όχι τόσο μεγαλυτέρων ηλικιών. Άρα ανεξαρτήτως εάν είναι ή όχι ναζιστές, αρέσκονται στο "άγριο" και το "ακραίο", ως μορφή αντιδράσεως. Δεύτερον, επειδή ακριβώς είναι νέοι άνθρωποι δεν ήταν σε άλλα κόμματα προηγουμένως, άρα το πρώτο τους "ραντεβού" ήταν με την ΧΑ. Σαφώς κι υπάρχουν κάποιοι απογοητευμένοι που πιθανόν να επέστρεφαν στην ΝΔ ή οπουδήποτε αλλού, αλλά αυτοί είναι γύρω στο 2%. Μην κολλάτε με το ότι η ΧΑ, γεννήθηκε μέσα στα Μνημόνια. Ναι, μεν γεννήθηκε μέσα στα Μνημόνια, αλλά πλέον η κοινωνία την γνώρισε, οι νέοι την έμαθαν και πλέον τους είναι ένα οικείο θέαμα και κόμμα, όχι όπως κάποτε που ήταν στο 1-1,5%.

  6. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 21/09/2015 08:22:14

    Αλλαγή πολιτικής - Επιστροφή Καρατζαφέρη. Ή θα γίνουν αυτά τα 2 ή η ΝΔ θα χάνει στον αιώνα των αιώνων... αμήν!

  7. η Γιαδικιάρογλου avatar
    η Γιαδικιάρογλου 21/09/2015 08:54:07

    «Οἱ ἄνθρωποι (ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα) καταντήσανε σὰν ἄδεια κανάτια, καὶ προσπαθοῦν νὰ γεμίσουν τὸν ἑαυτό τους, ρίχνοντας μέσα ἕνα σωρὸ σκουπίδια, μπάλες, ἐκθέσεις μὲ τερατουργήματα, ὁμιλίες καὶ ἀερολογίες, καλλιστεῖα, ποὺ μετριέται ἡ ἐμορφιὰ μὲ τὴ μεζούρα, καρνάβαλους ἠλίθιους, συλλόγους λογῆς-λογῆς μὲ γεύματα καὶ μὲ σοβαρὲς συζητήσεις γιὰ τὸν ἴσκιο τοῦ γαϊδάρου, κι ἕνα σωρὸ ἄλλα τέτοια». (Φ. Κόντογλου, «Μυστικὰ Ἄνθη», πρώτη ἔκδοση 1977).

  8. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 21/09/2015 08:56:49

    από τότε που ήμουν μικρός θυμάμαι τις εσωκομματικές μάχες στη ΝΔ. η ΝΔ διάβασα ότι είχε στα ψηφοδέλτια 30 πολιτικούς γόνους.... Ο κόσμος δεν ψήφισε το Τσίπρα, απλά δεν γουστάρει τις βαρονίες. Προσέξατε τη ρητορεία του Τσίπρα που έπιανε στο στόμα του Χριστοφοράκους, Ζίμενς και Βαρβιτσιώτηδες... Αν δεν αλλάξει η ΝΔ, ο Τσίπρας θα παίζει μονότερμα από τη δυσφορία που προκαλούν στο ευρύτερο εκλογικό σώμα οι βαρονίες της. Θα πρέπει να επισημαίνω ότι ο Σαμαράς πήρε 400 χιλιάδες ψήφους περισσότερες από τη μεσαιοχωρίτικη παλινόρθωση. Και ο Σαμαράς ήταν κυβέρνηση και δεν είχε αντίπαλο που επί των ημερών του έγιναν απίστευτα πράγματα όπως τα capital control και το πρωτοφανές χάος στο μεταναστευτικό. Μέχρι και ο Άρης Ραβάνος που γράφει στο Βήμα, παρατηρεί εύστοχα στο τουίτερ ότι" Η Νέα Δημοκρατία ως φεουδαρχικό κόμμα έκλεισε τον κύκλο της με τη σημερινή της μορφή- θέλει κτίσιμο από την αρχή με φρέσκα πρόσωπα". Και αυτόν δεν το λες σαμαρικό.

  9. tt avatar
    tt 21/09/2015 09:42:58

    Λέσβος και Κως πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ. Δεν έχει νόημα τίποτα από όσα λέμε, ο homo pasokius syrizensis ψηφίζει μόνο με κριτηριο το επίδομα οθόνης, γαία πυρί μειχθήτω. Αυτό θα γίνει λοιπόν, Χαλιφάτο θέλουν, Χαλιφάτο θα λάβουν. Παρακαλώ την κυβέρνηση να αποσύρει τον στρατό από όλα τα νησιά πλην Χίου και Σαμοθράκης, αφού οι κάτοικοι είναι αδέρφια με τους εισβολείς και τα σύνορα ''είναι πληγές στο σώμα του πλανήτη'' και να τα κάνει μόνιμα κέντρα υποδοχής . Εγώ πάντως ΔΕΝ πληρώνω τσάμπα νοσοκομείο για όλο τον πλανήτη

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ tt 21/09/2015 10:12:13

      Συμφωνώ με το σχόλιό σου. Δεν φταίει η νέα ηγεσία τής ΝΔ, αλλά ο "κυρίαρχος" (τρομάρα του!) ελληνικός λαός. Τουλάχιστον στην Λέσβο και Κω, θα περίμενα άνοδο τής ΧΑ περισσότερο, παρά τής ΝΔ. Κι όμως, ιδού η απόλυτη έκπληξη. Ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ κι εκεί.

    • Constantine avatar
      Constantine @ tt 21/09/2015 17:15:03

      Πρέπει να έχουν δίκιο όσοι λένε ότι ΄κονομάνε από τους μετανάστες.

  10. Βολιώτης avatar
    Βολιώτης 21/09/2015 09:56:15

    Καλημέρα κ καλή εβδομάδα. Όποιος αναρωτιέται ακόμη για το άσχημο αποτέλεσμα της χθεσινής εκλογικής διαδικασίας, δεν έχει παρά να δει ξανά, ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΝΔ κ έβγαιναν στα Μ.Μ.Ε., ως εν αναμονή υπουργοί, τις τελευταίες δύο εβδομάδες... Αν πιστεύει κάποιος, καλοί μου φίλοι, πως ο κόσμος ξέχασε, το αποτέλεσμα της κάλπης θα πρέπει να έδωσε σε όλους μας, σαφή απάντηση!... Οι νεοδημοκράτες βυθίστηκαν ακόμη πιο βαθιά στους καναπέδες τους, την ίδια στιγμή που οι αριστερούληδες (του 63% "ΟΧΙ", μην το ξεχνάμε...) συσπειρώνονταν για να μη χάσουν την εξουσία... (Συγχωρείστε μου τα κεφαλαία γράμματα, όμως η οργή είναι περίσσεια, τούτες τις ώρες...)

  11. Σωτηρης avatar
    Σωτηρης 21/09/2015 10:01:43

    Όσο δεν διατάζουν αυτοί που πρέπει να διατάξουν την Χρυσή Αυγή να μιλήσει συστημικά και όχι και καλά ''αντισυστημικά'' η Δεξιά θα χάνει την πρωτιά από την αριστερά. Και απλά θα υπάρχει ένα σκυλί να γαβγίζει ενώ θα παίρνονται μέτρα για ιθαγένειες, παιδεία, ομοφυλόφιλους κτλ. Ξέρω τι λέω. Διατάξτε την Χρυσή Αυγή να διαλυθεί δυστυχώς δεν γίνεται να έχουμε και φασίστες να φοβίζουν στο πεζοδρόμιο και πρώτη την κεντροδεξιά, το καταλαβαίνετε κάποιοι;

  12. Δεξιος Αεροπόρος avatar
    Δεξιος Αεροπόρος 21/09/2015 10:01:55

    ...Τώρα κλαίνε ολα τα αλάνια...που θα μείνουνε χαρμάνια... τίτλος τραγουδιού που ταιριάζει απόλυτα, στην άλλοτε ισχυρή Ν.Δ.... Εαν δεν καθαρίσει τους κόπρους που έχει στους κόλπους της, η Ν.Δ θα έχει χειρότερη τύχη απο αυτήν του ΠΑΣΟΚ..οι δεξιοί έχουμε, αρκετές φορές, δείξει ότι είμαστε οι χειρότεροι τιμωροί...Εναν ΣΥΡΙΖΑ διαλυμένο, με CAPITAL CONTROL σε ισχύ, με μνημόνιο που ο ΣΥΡΙΖΑ έφερε, και μας κέρδισε με 7,5 μονάδες...ε!!!! είμαστε άξιοι της τύχης μας ή πόσο μας έχει σιχαθεί ο κόσμος......καλά να πάθουμε!!!!!!!

  13. Vassilis avatar
    Vassilis 21/09/2015 10:32:24

    Ντορα, Παπαμιμικος, Δενδιας, Ιωαννιδης κτλ κτλ κτλ Απο σημερα πρεπει να κοιτανε τον καθρεφτη το πρωι και να φτυνουν αυτο που βλεπουν. Ο δε Βαγγελας να παει την παραταξη σε εκλογες απο την βαση για να τους δειξουμε τελικα για ποιον ψηφισαμε χτες.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Vassilis 21/09/2015 17:59:07

      Άψογος!

  14. metronomos avatar
    metronomos 21/09/2015 10:42:51

    κυριοι της ΝΔ ...και ψηφισατε το μνημόνιο του τσίπρα ....και προτείνατε εντόνως τη "μεγαλόψυχη" μετεκλογική συνεργασία με τον συριζα ....και μας κάνατε να πιστεψουμε ότι προηγείστε οριακά ...και προστατέψατε το κ Κων/νο Καραμανλή σας τον νεότερο - τον ηθικο αυτουργό της συριζολαιλαπας - απο την ήττα που "θα δειχθεί" ότι αναμένατε... ....και εκθέσατε ενα πολύ straight άνθρωπο - χαμηλού προφιλ - φορτώνοντας του την ήττα σας ....και "αναγκάσατε" πολλούς έλληνες φιλελευθερους να σας ψηφίσουν ενω την ιδια στιγμή αιμορραγούσατε "συνειδητά" απο δεξιούς-κεντροδεξιούς που περιλαμβάνονται στην αποχή ....και κατηγορούσατε τον τσίπρα ότι δεν θελει να ξαναβγεί - κατι που μάλλον ισχύει για εσας ..... και σημερα οι εκπρόσωποί σας στα πανελ μονο που δεν έστειλαν φιλιά και λουλούδια στο "νικητή των εκλογών" ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

  15. tt avatar
    tt 21/09/2015 10:52:48

    Σωστά όλα, αλλά δεν φταίει μόνο η δεξιά. ΠΡΩΤΟΣ σε Κώ και Λέσβο ο ΣΥΡΙΖΑ. Κάποτε πρέπει να γίνει ένας νόμος περί ευθύνης ψηφοφόρων. Κόπηκαν στο τεστ Turing!
    Δεν έχουν ένστικτο αυτοσυντήρησης, άρα νοημοσύνη κάτω της αμοιβάδας.
    Δεν περιγράφω άλλο, ιδού τα αποτελέσματα του brain drain. ΔΕΝ θέλω να μάθω τους λόγους αυτού του αποτελέσματος.
    Θέλω μόνο να μάθω ποιά θα είναι η νέα μου χώρα.
    Τα υπόλοιπα εδώ θα τα αναλάβουν οι νόμοι του Δαρβίνου. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΑ! ΚΑΛΟ ΧΑΛΙΦΑΤΟ.

  16. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 21/09/2015 10:55:51

    Η ΝΔ αυτό που πρέπει να αναζητήσει είναι την πολιτική της φυσιογνωμία. Ως δεξιά της αριστεράς ουδεμία τύχη έχει. Πρέπει να ξαναγίνει δεξιό κόμμα με τα όλα του και όχι με τα 2/3 του ή με το 1/2 του... Διαφορετικά, όσο κι αν γέρνει προς τα αριστερά, δεν πρόκειται να πείσει. Οι αριστεροί έχουν πιό καθαρόαιμα κόμματα να ψηφίζουν...

  17. Νικ avatar
    Νικ 21/09/2015 11:01:19

    Ένας είναι ο ηγέτης και ακούει στο όνομα Αντώνης Σαμαράς. Το ποσοστό της ΝΔ 28.1% το απαντά πλήρως. Εάν είχε παραμείνει ο Σαμαράς η ΝΔ θα ήταν πρώτη δύναμη. Μη μου πείτε όχι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους.

  18. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 21/09/2015 11:47:08

    Οι Έλληνες αποδείξαμε περίτρανα ότι το ...σανό είναι το εθνικό μας φαγητό. Μας αρέσει το παραμύθι. Το αγοράζουμε με την πρώτη ευκαιρία και το κατεβάζουμε αμάσητο. Τον Ιανουάριο ψήφισαν τον Τσίπρα οι Έλληνες για να απαλλαγούν απ το μνημόνιο -που τέλειωνε το Φεβρουάριο-, το Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου για να εφαρμόσει το χειρότερο, το πιο βαρύ και δύσκολο μνημόνιο -που δε χρειαζόταν, αν είχαμε αποφύγει τις εκλογές του Ιανουαρίου-. Δεν αγαπάμε την αλήθεια. Τη θέλουμε όταν αφορά τους άλλους, όταν αγγίζει εμάς ή φτάνει στο σπίτι του γείτονα δίπλα, δεν τη θέλουμε. Έτσι έγινε και τον Ιανουάριο, δε θέλαμε το Σαμαρά που μας έβγαλε απ τα μνημόνια, θέλαμε τον Τσίπρα που ...θα μας έβγαζε! Αποτέλεσμα, η μαλακία μας τσακίζει κόκαλα και στοιχίζει πολλά πολλά δις, 90 τουλάχιστον. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας, της τύχης μας και των επιλογών μας. Όσο για τον Αντώνη Σαμαρά, δεν του αξίζουμε, είμαστε πολύ λίγοι για να έχουμε τέτοιου μεγέθους Ηγέτη. Για όλα αυτά, όσοι επιβιώσουν ας μεταφέρουν στους επόμενους την αλήθεια, την τραγωδία που οι Έλληνες μόνοι μας επιλέξαμε να ζήσουμε!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Igor Rasputin 21/09/2015 17:59:56

      Τέλειος!

    • fallen angel avatar
      fallen angel @ Igor Rasputin 22/09/2015 11:12:26

      Μπράβο.

  19. Φρουρός avatar
    Φρουρός 21/09/2015 12:14:54

    Aφού αφήσαμε τη χώρα στα χέρια ενός ανίκανου και ψεύτη, αφού διώξαμε τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ σοβαρό πολιτικό ηγέτη της ΝΔ, αφού ψηφίζουμε φασίστες - γραφικούς και ψεκασμένους , τι να περιμένουμε; Είναι μαθηματικώς βέβαιη η πλήρης καταστροφή ίσως και η εξαφάνιση από το χάρτη μια χώρας που λεγόταν Ελλάδα.

  20. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 21/09/2015 13:01:58

    Ο Σαμαρας δεκτηκε δυο στρατηγικες ηττες. Μια με τον προεδρο της δημοκρατιας και αλλη με το δημοψηφισμα. Εξυπνος και ωραιος εφυγε για να ανοιξει ο δρομος προς το 3ο μνημονιο, να μην καταρρευσει η χωρα. Αν εμενε θα ηταν αναγκασμενος να παει σε ευθεια συγκρουση με τον τσιπρα και το συστημα που τον στηριζει. Θα του χρεωναν ολο το καρακιοζιλικι. ΟΡΘΩΣ παραιτηθηκε κρατωντας τις αρχες του τις αξιες του και τις ιδεες του. Τωρα ειναι η ωρα να τις ξανα εκφρασει στο κοσμο της ΔΕΞΙΑΣ.

  21. ΚώσταςΜΠ avatar
    ΚώσταςΜΠ 21/09/2015 13:04:52

    Η κίνηση του Κώστα Καραμανλή να στείλει συγχαρητήριο SMS στον Τσίπρα είναι φαιδρή και παραταξιακά απάραδεκτη. Φαιδρή, διότι αν θέλεις να συγχαρείς παίρνεις τηλέφωνο ,δεν στέλνεις γραπτά μηνύματα μέσω κινητού. Παραταξιακά απάραδεκτη , διότι ο Αρχηγός ,εν προκειμένω ο Μειμαράκης αποφασίζει αν και πως θα συγχαρεί τον αντίπαλο.Ποιος είναι ο Κώστας Καραμανλής; Να μην ξεχάσει να συγχαρεί και τον υπουργό του Πάνο Καμμένο.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΚώσταςΜΠ 21/09/2015 15:33:10

      Έχεις δίκιο .

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ΚώσταςΜΠ 21/09/2015 15:43:37

      Συμφωνώ. Καλή πισώπλατη μαχαιριά του έδωσε του Καραμανλή ο Τσίπρας που τον "κάρφωσε" για το SMS. Αφέλεια ή σχέδιο; Μάλλον αφέλεια, που κάρφωσε το σχέδιο. Υπάρχει πολιτικό κενό, αλλά το πώς ακριβώς θα καλυφθεί είναι ένα ερώτημα...

    • κωστής avatar
      κωστής @ ΚώσταςΜΠ 21/09/2015 17:55:16

      Για να θυμηθούμε και το παλαιότερο: "το παιδί αυτό το πάω!"

  22. Tasos avatar
    Tasos 21/09/2015 13:09:56

    Nαι να κάνει αυτοκριτική η Ν.Δ. και να καταφέρει να επιστρέψουν οι ψηφοφόροι της Χ.Α. με i.q. αμοιβάδας, και οι ψηφοφόροι του Σύριζα που ονειρεύονται τον Αλέξη να χτυπά τον ζουρνά και να χορεύουν οι αγορές... Η Ν.Δ. αν πει τα πράγματα όπως έχουν και κάνει αυτοκριτική και βελτιωθεί θα έχει 18% στις επόμενες εκλογές.. αυτούς θέλουμε αυτούς έχουμε...

    • η Γιαδικιάρογλου avatar
      η Γιαδικιάρογλου @ Tasos 21/09/2015 16:40:01

      Στο θέμα της Χ.Α. έχω μιαν άλλη άποψη. Εάν της έδιναν βήμα λόγου τα ΜΜΕ, σήμερα θα είχε χαμηλότερο ποσοστό, αφού το κόμμα αυτό χωρίς να "ματώσει" στην πολιτική αρένα έχει εξειδανικευθεί και μυθοποιηθεί -ως προς την εθνική του τάχατες επιδίωξη- από τους ψηφοφόρους του , από όπου κι αν προέρχονται. Αν οι ψηφοφόροι έβλεπαν (ίσως λέω γιατί με το απολύτως λανθασμένο πολιτικό ένστικτο του ελληνικού εκλογικού σώματος δεν είσαι βέβαιος) την ένδεια λόγου και επιχειρημάτων,καθώς και στελεχειακού δυναμικού του, θα έβλεπαν την αληθινή εικόνα αυτού του πολιτικού μορφώματος.

  23. Ενζο avatar
    Ενζο 21/09/2015 13:31:25

    Καλααααααα κρασιαααα, ακομα να καταλαβετε, Λαικη Δεξια πρεπει να γινει η ΝΔ, σας εφαγε το κεντρο. Το κεντρο εχει τον Λεβεντη του. Αντε γειαααα

  24. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 21/09/2015 13:42:03

    ο Στυλιανίδης μας ο καραμπουζουκλής δεν εκλέχτηκε βουλευτής στη Ροδόπη. Και εγώ που νόμισα ότι αυτός ο μεσαιοχωρίτης είχε σκοπό να σώσει την παράταξη. Και που επηρεάζε πολύ τον Σάκη Ιωαννίδη

  25. Νικ avatar
    Νικ 21/09/2015 14:08:16

    O λαός έδωσε την πρωτιά στον Συριζα γιατί οι δελφίνοι στην ΝΔ έβαλαν τον Ιανουάριο στις προηγούμενες εκλογές δηλαδή θέμα Σαμαρά. Να τι κατάφεραν να βγάλουν και πάλι τον Τσίπρα. Ο μόνος δρόμος πια είναι η επιστροφή του Σαμαρά που δικαιώθηκε σε όλα. Ο Σαμαράς πρέπει να επανέλθει το συντομότερο στην ΝΔ.

  26. deltaplus avatar
    deltaplus 21/09/2015 15:02:51

    Ο,τι και να κανουν *οι λαδοποντικες*και η θυγατερα του καντεμη, δεν μπορουν να αντιπαρατεθουν στην ανωτεροτητα του ΑΝΤΩΝΗ......ο λαος και η βαση ξερουν και θα αποδωσουν τα του καισαρος..... ΑΝΤΩΝΗ Η ΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ deltaplus 21/09/2015 17:51:00

      Έτσι !

  27. ΓΒΚ avatar
    ΓΒΚ 21/09/2015 15:08:44

    Φαήλος για αρχηγός με συνοπτικές διαδικασίες. Στη συνέχεια "παιδομάζωμα" από τα πανεπιστήμια, την αγορά, την κοινωνία. Πολλοί από τους σχολιαστές της σελίδας είναι απείρως καλύτεροι από τον Στυλιανίδη, τον Δένδια, τον Γιακουμάτο, την Ντόρα........ (είναι μεγάλη η λίστα).

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΓΒΚ 21/09/2015 19:26:30

      Προηγεῖται ὁ Σαμαρᾶς, ὁ Φαῆλος γιά ἀντιπρόεδρος, γιά ἀργότερα ἄν θέλει ἄς θέσει ὑποψηφιότητα μαζί μέ ἄλλους ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ τῆς παράταξης.

  28. Πατριάρχης avatar
    Πατριάρχης 21/09/2015 15:51:02

    Θυμάμαι ένα ντοκυμαντέρ με την συμπεριφορά μιας κοινωνίας χιμπατζήδων στην ζούγλα της Αφρικής.
    Ξαφνικά ένας χιμπατζής τρελάθηκε και άρχισε να φωνάζει, να χτυπιέται και να τσιρίζει.
    Αμέσως ξεκίνησαν όλοι οι υπόλοιποι να κάνουν το ίδιο ακριβώς.
    Έτσι κάπως συμπεριφέρεται η νεοελληνική κοινωνία!
    Ο τσιπροαπατεώνας είναι ο γητευτής των πιθήκων, χαλιναγωγεί πανεύκολα με τα ψέμματα του την μάζα.
    Πριν λίγο άκουσα στο ΣΚΑΪ οτι ο "σοφός" λαός ψήφισε ψυριζα γιατί είπε την αλήθεια!!
    Το ακούτε αυτό? "Είπε την αλήθεια", ποιός? Ο μεγαλύτερος ψεύτης όλων των εποχών.
    Οπότε δεν μπορείς να μπείς στο μυαλό ενός πιθήκου.
    Πρώτη φορά στην ζωή μου που δεν μπορώ να ψυχολογήσω έναν πρωθυπουργό, δεν μπορώ να προβλέψω τί σκέφτεται και τί πρόκειται να κάνει.
    Με όλους τους προηγούμενους ήξερα πάνω-κάτω πως σκέφτονται και τί θα γίνει στο άμεσο μέλλον, με τον τσίπρα δεν ξέρω τί θα γίνει στα επόμενα πέντε λεπτά!
    Ο λαός πίστεψε τον απατεώνα επειδή είπε την αλήθεια.
    Αυτό και μόνο μου θυμίζει τον σχιζοφρενή χιμπατζή στο ντοκυμαντέρ που έπαθε αμόκ!!
    Επαναλαμβάνω, και τον Χριστό τον ίδιο να βάζαμε για αρχηγό, πάλι θα χάναμε.
    Δεν θέλει λογική και αλήθειες ο λαός, θέλει ψέμματα και σχιζοφρένεια.
    Εδώ διαλύθηκε το σύμπαν μέσα σε 7 μήνες και για τον λαό θαρρείς και δεν συνέβη τίποτα.
    Ο ίδιος λαός τιμώρησε τον ΑΣ για τον ΕΝΦΙΑ μόνο που παρέμεινε ίδιος...άντε βγάλε άκρη εσύ μετά!

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Πατριάρχης 21/09/2015 16:48:07

      Αγαπητέ Πατριάρχη Εσύ φταίς, το σφάλμα είναι δικό σου, ...που άκουγες ΣΚΑΙ και πιθανόν διαβάζεις τα έντυπα του Αλαφούζου. Την Παρασκευή 18/9, προπαραμονή των εκλογών το πρωτοσελιδό της Καθημερινής είχε μια μονόστηλη αναφορά 15 γραμμών στην ΝΔ και την Κυριακή των εκλογών δημοσίευε μια ολοσέλιδη συνέντευξη της Ντόρας Μητσοτάκη και παραδίπλα εκτενή άρθρα του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Ν. Δένδια. Δεν μας φταίνε μόνον οι άλλοι

      • Πατριάρχης avatar
        Πατριάρχης @ Σωκράτης 21/09/2015 22:47:22

        Δεν διαβάζω εδώ και πολλά χρόνια εφημερίδες φίλε Σωκράτη, μόνο ηλεκτρονικό τύπο.
        Εννοείς αβαντάρισμα Ντόρας, Κυριάκου και λοιπών δελφίνων από κάποια έντυπα μέσα?
        Η γνώμη μου είναι πως οι εφημερίδες πλέον δεν μπορούν να επηρεάσουν τον κόσμο παρά μόνο τους ηλικιωμένους που τις διαβάζουν.
        Και οι ηλικιωμένοι ούτως ή άλλως ΔΕΝ αλλάζουν, αυτός που ψήφιζε ΝΔ, θα συνεχίσει για συναισθηματικούς λόγους να ψηφίζει ΝΔ.
        Μόνο η TV μπορεί να ελέγξει σε σημαντικό βαθμό αλλά και αυτή σε ηλικίες άνω των 50.
        Άσε που προσωπικά το "δελφινάριο" το θεωρώ τριτεύων πρόβλημα, και όσους δεξιούς ξέρω, ούτε καν ασχολούνται με αυτού του είδους τα ζητήματα.
        Το δικό μας φταίξιμο μπροστά στο φαινόμενο σιπραλέξ είναι ελάχιστο.
        Εδώ μιλάμε για νέο είδος "μαοϊσμού", βρήκαν οι μαο-μαο νεοέλληνες τον Κιμ Γιονγκ Ουν τους!
        Βγαίνει στην εξέδρα, έξω έχει κρύο, όλοι κρατάνε ομπρέλα λόγω βροχής,
        αυτός τους λέει οτι η μέρα είναι χαρά Θεού (άθεος γαρ) με ντάλα ήλιο και 40 βαθμούς και οι άλλοι από κάτω ζητωκραυγάζουν, τον προσκυνάνε και του φιλάνε τα χέρια!!
        Φτάσαμε σε τέτοιο επίπεδο χειραγώγησης μαζών και συνειδήσεων που δεν απέχουμε και πολύ να πλησιάσουμε την Β.Κορέα.
        Αυτή την μαζική σχιζοφρένεια πώς την αναχαιτείς?

  29. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 21/09/2015 16:13:42

    ο Άρης Ράβανος μιλά για έλλειψη συντηρητικού κόμματος και όχι για φιλελεύθερο ή μεσαίο.Η δημοκρατική παράταξη του Τσίπρα και η απουσία συντηρητικού κόμματος http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=739281#.Vf-3zetYAVE.twitter "Η συντριπτική πλειοψηφία των «σαλονάτων» στελεχών της αδυνατεί να απαντήσει στο ερώτημα για τον ρόλο της Ν.Δ. στο νέο άκρως ευμετάβλητο πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον. Δεν μπορεί να απαντήσει εάν είναι λαϊκό ή αστικό κόμμα, εθνοκεντρικό ή φιλελεύθερο. Είναι ένα κόμμα που έχει χάσει την λαϊκότητά της, αλλά και τους δεξιούς της ψηφοφόρους."

  30. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 21/09/2015 16:24:12

    σφαλιάρα στο Σάκη από άρθρο των ...παραπολιτικώνΝέα Δημοκρατία: Ένα κόμμα χωρίς... νεολαίαΔεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν πως η ΟΝΝΕΔ, έχει καταλήξει να είναι μία εσωστρεφής παρέα χειροκροτητών, που νέμει απλά μία δήθεν εξουσία, ενώ επί της ουσίας πρόκειται για κολαούζους πολιτικών , που και οι ίδιοι έχουν χάσει κάθε πάτημα στην ίδια την κοινωνία. Το πρόβλημα για την ΝΔ στο συγκεκριμένο κοινό, είναι κομβικής σημασίας. Αν η ΝΔ έχανε τις εκλογές , αλλά ερχόταν από πίσω νέα φουρνιά, τότε όλα θα ήταν αλλιώς. Πλέον ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κατοχυρώσει μία διαφορά της τάξης των 22 μονάδων στις ηλικίες 18-24. Αυτό από μόνο του μπορεί να πυροδοτήσει πολλές και έντονες αλλαγές, αφού δείχνει πως η ΝΔ , θέλει γκρέμισμα εκ βάθρων και φτιάξιμο από την αρχή, ακόμα και στη νεολαία της, που συμπεριφέρεται με παλαιοκομματικά χαρακτηριστικά και δεν έχει κανένα σημείο αναφοράς στην πραγματική κοινωνία.http://www.parapolitika.gr/article/320423/nea-dimokratia-ena-komma-horis-neolaia#.Vf_u5vHmo1Q.twitterαυτό που ξέχνουν να γράψουν είναι ότι η ΟΝΝΕΔ του Σάκη αποτελεί τον κολαούζο των βαρόνων και του Στυλίανίδη..Μιλά σε νέο παιδί για την Ντόρα,τον Κούλη, το Μίλτο ή τον Μπακογιάννη..

  31. η Γιαδικιάρογλου avatar
    η Γιαδικιάρογλου 21/09/2015 16:32:19

    Η ΝΔ έχει τώρα στην αξιωματική αντιπολίτευση μια χρυσή ευκαιρία να αναδιοργανωθεί. Οσο ο συριζα θα προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα του μνημονίου και να διευθετήσει το εσωτερικό του, η αξιωματική αντιπολίτευση θα πρέπει να τακτοποιήσει τα του οίκου της και να μην θεωρηθεί δεδομένη. Είτε για τον αντίπαλο είτε για το εσωτερικό δελφινάριο. ΝΔ είμαστε εμείς , η βάση που μας έδωσε ενεργή υπόσταση ο Αντώνης Σαμαράς και αυτό δεν γυρίζει πίσω , ούτε θα επιτρέψουμε να γίνει άλλως. Αν η παράταξη -η οποία ουδέποτε έπεσε στο επίπεδο άλλων κομμάτων εξουσίας, δηλ. εκτός αξιωμ.αντιπολίτευσης- δεν αυτοκαθαρθεί , αποβάλοντας τα λάθος πρόσωπα και κρατώντας τα πιο έντιμα και αποτελεσματικά στελέχη, οι νέες εκλογές (δεν θα αργήσουν πιστέψτε με) θα είναι οδυνηρές γι΄αυτήν.

  32. Jim Beam avatar
    Jim Beam 21/09/2015 17:59:52

    Αυτα τα περί κέντρου και δεξιάς δεν υπάρχουν ! Ο Αντωνης Σαμαρας απέδειξε και στην πράξη ότι μπορεί να υπερβεί τέτοιους διαχωρισμούς ! Στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ πριν απο 20 + χρόνια συνυπήρξαν Δεξιοί, αριστεροί κεντρόοι .... Αλλά ήταν ολοι πολιτισμένοι ! Τους ένωσε η Ελλάδα, η σωτηρία της πατρίδας, το καθήκον ! Η κυβέρνηση Σαμαρά ήταν Τρικομματική ... Με κεντροους και Αριστερούς ..... Λειτούργησε άψογα και πάνω απο καθε προσδοκία ! Ξέρετε ποια ήταν η διαφορά ? Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ !!!!

    • Aegian Light avatar
      Aegian Light @ Jim Beam 21/09/2015 19:40:26

      «Λειτούργησε άψογα και πάνω απο καθε προσδοκία !» Ρώτα και τους "δημαρήτες" για το άψογο της συνεργασίας !

  33. Φιλελεύθερος avatar
    Φιλελεύθερος 21/09/2015 18:09:15

    Η Ν.Δ. πρέπει από...χτες να φτιάξει το νέο ηγέτη της και καλό θα ήταν να μην μείνει σε παρελθόντα πρόσωπα όσο άξια και αν είναι αυτά. Καταρχάς το βασικότερο που πρέπει να κάνει είναι να καταστήσει στη κοινωνία το ιδεολογικό της υπόβαθρο και να ξεκαθαρίσει το πρόγραμμα της(κάτι που δεν έκανε προεκλογικά). Πρέπει να τελειώνει μια και καλή ο φεουδαρχισμός που επικρατεί στην παράταξη(βλέπε τα πρόσωπα που εκλέχτηκαν τύπου Γιακουμάτου-βούλτεψη-βαρβιτσιώτη κ.λ.π.) και να δημιουργηθεί ένα κόμμα δεξιό, φιλελεύθερο με νέους ανθρώπους ειδικά της αγοράς και όχι επαγγελματίες πολιτικούς και κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες. Πολλά στελέχη της δεν διαφέρουν σε τίποτα από κάποιους συριζοπασόκους που εκφράζουν τον ΚΡΑΤΙΣΜΟ και πλέον δεν έχουν καμία θέση στην παράταξη. Η Ν.Δ. όπως είναι σήμερα είναι με....το ένα πόδι στον τάφο και αν δεν διδαχτεί από τα σύγχρονα δεξιά κόμματα της Ευρώπης είναι σίγουρο ότι θα....σβήσει από τον πολιτικό χάρτη της χώρας και θα έχει την τύχη του πασόκ.

  34. victoria (true) avatar
    victoria (true) 21/09/2015 18:16:54

    Γενικώς :-(

  35. DENTSIN avatar
    DENTSIN 21/09/2015 18:45:56

    Από το 2004 έως σήμερα - 11 ολόκληρα χρόνια - η ΝΔ κυβερνάει μόνη ή με συνεργασίες τα 9. Δεν είναι και κακό να "αποσυρθεί" για ένα χρονικό διάστημα στην αντιπολίτευση - όπως όλα τα αστικά κόμματα της Δυτ. Ευρώπης που χάνουν την εξουσία. Αρχικά θα πρέπει να εκλέξει αρχηγό, θεωρώ σαραντάρη, ώστε να αντιμετωπίσει με ίσους όρους το "γκελ" που έχει στην κοινωνία ο Τσίπρας και στη συνέχεια να αναδιοργανωθεί σε όλους τους τομείς. Η φθορά του ΣΥΡΙΖΑ το επόμενο χρονικό διάστημα θα είναι ταχύτατη, τόσο λόγω αυτής - καθαυτής της συμφωνίας που είναι άκρως υφεσιακή, όσο λόγω του γεγονότος ότι ο Τσίπρας είναι ανεπαρκέστατος στην πραγματική διακυβέρνηση της χώρας. Ελπίζω η ΝΔ, να είναι έτοιμη να αναλάβει τότε τις ευθύνες της.

  36. Aegian Light avatar
    Aegian Light 21/09/2015 19:22:57

    Γιώργος Βουλγαράκης : Αν δεν ήταν ο Μεϊμαράκης το ποσοστό της Ν.Δ. θα άρχιζε από 1 (άσσο). Και ο νοών νοείτω.

    • δεξιος αγωνιστης avatar
      δεξιος αγωνιστης @ Aegian Light 24/09/2015 00:18:02

      Τετοια ψεμματα ουτε ο τσιπρας δεν τα λεει.Ποιος Μειμα ρακης αν δεν ηταν? Ο Σαμαρας αν δεν ηταν ειναι το σωστο.Κακως τους αφησε το πεδιον ελευθερο,τωρα τι θα κανει ηΝΔ? Θα τη σωσει ποιος?Μονο η βαση της μπορει με σκληρο αγωνα.Οι σκελετοι να μπουν στην ντουλαπα.

  37. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 21/09/2015 19:36:46

    Η ΝΔ ζητάει ηγέτη για να φταίνε μετά οι κακοί του σύμβουλοι και ποτέ ο ίδιος...

  38. η Γιαδικιάρογλου avatar
    η Γιαδικιάρογλου 22/09/2015 13:52:41

    Εάν ζητάει ηγέτη τον ...Τατούλη περαστικά μας. Χειρότεροι από τους συριζαίους γίναμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.