Η ΝΔ δεν φοβάται τις εκλογές
18/12/2014 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ δεν φοβάται τις εκλογές

Κύριο μέλημα του πρωθυπουργού αυτή την ώρα είναι να μην υπάρξουν συνέπειες στην οικονομία, να μη χαθούν πέντε δραματικά χρόνια, να ξέρει ότι αν ο ελληνικός λαός αποφασίσει να παραδώσει τη χώρα αυτός να την παραδώσει όρθια κι όχι διαλυμένη.

H χθεσινή ψηφοφορία και οι 135 βουλευτές που επέλεξαν να μην ψηφίσουν τον Σταύρο Δήμα μας θυμίζει δύο ανέκδοτα, σχεδόν ίδια το ένα με το άλλο.

Και τα δύο έχουν πρωταγωνιστές δύο αρνιά που συζητούν την ημέρα του Πάσχα και λένε: «Θέλεις να βγούμε μαζί σήμερα; - Όχι Έχω γύρισμα..

Και: «Ρωτάει το ένα πρόβατο το άλλο: - Πιστεύεις στην ζωή μετά το Πάσχα;

Προφανώς και δεν εννοούμε ότι οι βουλευτές είναι πρόβατα που είναι άβουλοι και δεν μπορούν να εκφράσουν την άποψή τους. Αλλά εκτός από τους 70 και κάτι του ΣΥΡΙΖΑ οι υπόλοιποι 60 που δεν ψήφισαν τον Δήμα θα πρέπει να σκεφτούν καλά τι κάνουν και ποιες είναι οι συνέπειες των πράξεών τους. Ειδικά ορισμένοι ανεξάρτητοι βουλευτές κι εκείνοι της ΔΗΜΑΡ που ψήφισαν ένα σκασμό μέτρα και τώρα, στην πιο κρίσιμη στιγμή για τη Δημοκρατία και βεβαίως για την οικονομία, αποφάσισαν να το παίξουν πρόβατα έτοιμα για σφαγή.

Πολλοί από αυτούς μετά τις εκλογές θα βλέπουν το κτίριο της Βουλής με το κιάλι, αλλά αυτό ίσως να είναι το λιγότερο. Το σπουδαιότερο είναι ότι οι περισσότεροι από αυτούς θα αναρωτιούνται –αν τελικά επιμείνουν στην απόφασή τους να μην ψηφίσουν Δήμα και στις επόμενες δύο συνεδριάσεις- αν συνέβαλαν στην καταστροφή της χώρας. Θα σκέφτονται αν έδωσαν την ευκαιρία στον Αλέξη Τσίπρα και την παρέα του να μικρύνουν την Ελλάδα. Θα σκέφτονται αν μια λανθασμένη απόφασή τους θα τους κυνηγά μια ζωή σαν Ερινύα για την πόρτα που άνοιξαν στους μπαχαλάκηδες να κάνουν μπάχαλο και την ελληνική Βουλή.

Εν πάση περιπτώσει, όπως και ο ελληνικός λαός έτσι και οι Έλληνες βουλευτές έχουν το απόλυτο δικαίωμα στην ελεύθερη επιλογή. Γούστο τους και καπέλο τους αν θέλουν να γίνουν πρόβατα για σφάξιμο και με το δικό τους αίμα αν θα στρώσουν το δρόμο για ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις με ανεξέλεγκτες και απρόβλεπτες διαστάσεις. Από τις 29 του μήνα κι εφόσον η εκλογή Προέδρου γίνει θυσία στις μωροφιλοδοξίες ορισμένων που σκέφτονται κομματικά και προσωπικά κι όχι εθνικά, το πολιτικό σκηνικό θα μοιάζει με «terra incognita». Μια άγνωστη γη που κανείς δεν θα μπορεί να ερμηνεύσει και κυρίως να συμμαζέψει.

Ο Αλέξης Τσίπρας και ορισμένες δυνάμεις εντός και εκτός του πολιτικού συστήματος μετέτρεψαν την εκλογική διαδικασία για τον Πρόεδρο σε κομματικό παιχνιδάκι αδιαφορώντας για τις συνέπειες που θα έχει αυτό. Συνέπειες που σύντομα θα πληρώσουν και οι ίδιοι. Όποιος σέρνει τη χώρα στις εκλογές με το 70% του ελληνικού λαού να μη θέλει κάλπες, θα πληρώσει κάποια στιγμή το τίμημα. Αρκεί πρώτα να μην το πληρώσει η χώρα.

Οι 160 ψήφοι ασφαλώς και δεν ικανοποιούν τα κόμματα της συγκυβέρνησης, αν και όλοι πιστεύουν ότι και άλλοι 5-6 ακόμη στην τελευταία κρίσιμη συνεδρίαση θα ψηφίσουν υπέρ του Στ. Δήμα. Απομένουν καμιά 15αριά λοιπόν να συγκεντρωθούν με τον πολιτικό χρόνο να είναι μόλις 11 ημέρες. Στις 29 Δεκεμβρίου όλα τα χαρτιά του πόκερ θα πέσουν στο τραπέζι και ο καθένας θα μετρήσει τις δυνάμεις του. Μέχρι τότε το παρασκήνιο είναι ήδη έντονο με πολιτικές κινήσεις απ’ όλες τις πλευρές. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μόνος του και δεν παίζει σε κανένα σενάριο, θα πάει μέχρι τέλους με την απόφασή του να μετατρέψει την ψηφοφορία σε ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση και καταδίκη των μνημονίων. Αλήθεια; Στην Κουμουνδούρου μετράνε και τους 16 βουλευτές της Χρυσής Αυγής στην «επιτυχία» τους να συγκεντρώσουν 135 «παρών»;

Το ΚΚΕ είναι αλλού, στη Χρυσή Αυγή κανείς δεν μπορεί να στηριχθεί και δεν πρέπει, και μένουν οι βουλευτές των ΑΝΕΛ, της ΔΗΜΑΡ και οι ανεξάρτητοι. Εκεί θα παιχτεί όλο το παιχνίδι, από εκεί θα κριθεί αν τα πρόβατα θα πάνε κατευθείαν για σφαγή ή όχι. Ήδη ακούγονται πολλά σενάρια και ασκούνται πολλές πιέσεις απ’ όλους και προς όλους. Για παράδειγμα η σημερινή συνάντηση του Κ. Μητσοτάκης με τον Π. Καμμένο θα μπορούσε να θεωρηθεί ως κίνηση του πρώτου να πείσει τον πρόεδρο των ΑΝΕΛ για αλλαγή στάσης. Όμως, οι δηλώσεις Καμμένου χθες που επιτέθηκε με σφοδρότητα προσωπικά στον Αντ. Σαμαρά δεν αφήνουν πολλά περιθώρια συνεννόησης. Από τους Ανεξάρτητους όμως δεν αποκλείεται να υπάρξουν εξελίξεις που θα αφήσουν τον Καμμένο μόνο του με τον Κουίκ να… παίζουν τάβλι.

Ένα άλλο σενάριο που ακούγεται είναι ότι θα υπάρξει πρωτοβουλία για να δώσει η κυβέρνηση κάτι, ένα δελεαστικό πακέτο σε ΔΗΜΑΡίτες και ανεξάρτητους προκειμένου να ψηφίσουν υπέρ. Τα ανταλλάγματα που ακούγονται είναι τρία:

1.Νέος υποψήφιος στην τρίτη ψηφοφορία με ένα πρόσωπο που θα μπορεί να συσπειρώσει βουλευτές απ’ όλους τους χώρους.

2.Συμφωνία για εκλογή Προέδρου και κυβέρνηση ειδικού σκοπού α λα Παπαδήμα.

3.Συμφωνία για Πρόεδρο με ανακοίνωση της ημερομηνίας εκλογών που μπορεί να είναι Μάιο ή Σεπτέμβριο κι αφού πρώτα αρθούν οι εκκρεμότητες με την τρόικα.

Τα σενάρια δεν είναι ψεύτικα, αρκεί να διαβάσει κανείς τις δηλώσεις του Βενιζέλου χθες στην Κ.Ο. που είπε ότι είναι ανοικτοί να τα συζητήσουν όλα καθώς και της Ντόρας που ζήτησε πολιτικές πρωτοβουλίες. Αλλά και μέσα στους βουλευτές υπάρχει μια τέτοια ζύμωση. Περιμένουν να εκδηλωθεί κάποια κίνηση για να πάρουν τις αποφάσεις τους.

Τι λέει η κυβέρνηση σε όλα αυτά; «Καθαρές λύσεις», λέει «ούτε κυβερνήσεις – τραβεστί, ούτε προσβολή του προσώπου του κ. Δήμα. Αυτό σημαίνει ότι ο Σαμαράς θα πάει μέχρι το τέλος, θα πολεμήσει στις δύο επόμενες ψηφοφορίες και θα δηλώσει με κάθε τρόπο ότι η Νέα Δημοκρατία δεν εκβιάζεται, δεν πιέζεται και δεν δέχεται λύσεις που εκπορεύονται από περίεργα κέντρα. Και το κυριότερο ότι η ΝΔ δεν φοβάται τις εκλογές όποτε κι αν αυτές γίνουν. Κύριο μέλημα του πρωθυπουργού αυτή την ώρα είναι να μην υπάρξουν συνέπειες στην οικονομία, να μη χαθούν πέντε δραματικά χρόνια, να ξέρει ότι αν ο ελληνικός λαός αποφασίσει να παραδώσει τη χώρα αυτός να την παραδώσει όρθια κι όχι διαλυμένη.

Σταράτες κουβέντες λοιπόν. Όποιος επιθυμεί να δει την Ελλάδα να στέκεται ξανά στα πόδια της πρέπει να ψηφίσει για Πρόεδρο της Δημοκρατίας κι όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν να πάμε σε εκλογές και να αποφασίσει για το μέλλον του ο ελληνικός λαός. Όποιος θέλει να δει τη χώρα να βρίσκεται σε κίνδυνο τότε θα ακολουθήσει το δρόμο της καταστροφής. Δύο είναι οι δρόμοι επομένως, όπως πάντα στη ζωή με τα διλήμματα: Ο δρόμος της αρετής είναι ο δύσβατος και δύσκολος. Και ο εύκολος δρόμος της κακίας. Ιδού λοιπόν η πιο μεγάλη ώρα για τους βουλευτές.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΚΟ avatar
    ΙΚΟ 18/12/2014 08:31:58

    Αγαπητό Antinews, καλημέρα. Προβαίνω στην παρακάτω βαρυσήμαντη δήλωση: "Είμαι 80% υπέρ και 20% κατά των όσων λέτε στο άρθρο σας. Αυτή την ώρα ενεργοποιώ το 20%". Στα σοβαρά όμως, τώρα. Το χθεσινό αποτέλεσμα της πρώτης ψηφοφορίας για την εκλογή του ΠτΔ είναι άκρως απογοητευτικό για την Κυβέρνηση. Για την αιτία που προκάλεσε το συγκεκριμένο αποτέλεσμα και ότι επακολουθήσει, έχω την άποψη ότι η Κυβέρνηση πληρώνει το τίμημα της λανθασμένης διαπραγματευτικής και επικοινωνιακής πολιτικής που ακολούθησε, σχετικά με την έξοδο της χώρας από το μνημόνιο.

    • Άπαντα Επιστάμενος avatar
      Άπαντα Επιστάμενος @ ΙΚΟ 18/12/2014 09:05:22

      "Είμαι 80% υπέρ και 20% κατά των όσων λέτε στο άρθρο σας. Αυτή την ώρα ενεργοποιώ το 20%". Έχοντας ακούσει τόσους πολλούς βουλευτές να μιλάνε αυτές τις μέρες, έχω σοκαριστεί από τις κοτσάνες που λένε, από την νεφελώδη σκέψη τους, από την αδυναμία τους να πουν πέντε κουβέντες στην σειρά με νόημα, ακόμη και από την ελλιπή γνώση των απλών ελληνικών.
      Να αναφέρω ότι όλες οι βουλευτίνες -πλην μίας- αγνοούν ότι το θηλυκό του "παρών" είναι "παρούσα"; Μία θυμάμαι μόνο να λέει παρούσα και για επιβράβευση έρχεται η φωνή του τζαμζή να επιβεβαιώσει με ένα μεγαλοπρεπές "παρών". Άκουγα τον καρπενάρο στο σκάι πριν λίγο. Σαλάτα. "Οι εκλογές είναι αναστάτωση" είναι το νόημα του σχολίου του (λέω το νόημα κατευθείαν για να αποφύγουμε τους πλατιασμούς). "Και γιατί δεν ψηφίσατε για πρόεδρο τότε?", τον ρωτάει ο δημοσιογράφος. Λέει κάτι άσχετο για απάντηση. "Η εκλογή προέδρου είναι συναινετική διαδικασία που δεν σχετίζεται με τις εκλογές" λέει μετά ο καρπενάρος. "Μα πως δεν σχετίζεται, αφού αν δεν βρεθούν οι 180 προβλέπονται εκλογές", τον βάζει ξανά στην θέση του ο δημοσιογράφος. "Ναι αλλά απαιτεί συναίνεση", επιμένει ο καρπενάρος "Αυτά που λέτε, είναι επιχειρήματα υπέρ του να ψηφίσετε για πρόεδρο" λέει λογικά ο δημοσιογράφος. "Και στο τέλος της διαδρομής το σύνταγμα προβλέπει εκλογές", προσθέτει. "Δεν θα πέσει το βάρος της εκλογές στις πλάτες των ανεξαρτήτων βουλευτών, ας ψηφίσει η ΔΗΜΑΡ και οι ΑΝΕΛ", λέει πιο μετά ο καρπενάρος... Φιλαράκο μου, στις πλάτες όλων πέφτει το βάρος και περισσότερο στους ανεξάρτητους που δεν εχουν και κομματική γραμμή να καλυφτούν πίσω της, λέω εγώ.
      Να επανέλθω στον άλλον με το 80%. Θα μπορούσε να πει: "ήθελα να εκφράσω την ελαφρά μου δυσφορία για αυτό ψήφισα παρών στην πρώτη ψηφοφορία. Να ξέρετε όμως θα φηφίσω θετικά στις επόμενες." Αντί για αυτό, έδωσε λαβή να τον δουλεύουν σήμερα στα κανάλια. Παίζει ακόμη οι ρομά στην λαϊκή να μιλάνε πιο καθαρά και άνετα τα ελληνικά...

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ Άπαντα Επιστάμενος 18/12/2014 11:28:53

        πλατειασμούς εννούσα

      • ΙΚΟ avatar
        ΙΚΟ @ Άπαντα Επιστάμενος 18/12/2014 12:24:53

        Το "παρών" είναι το, σύμφωνα με το Σύνταγμα και τον Κανονισμό της Βουλής, ορθό, ανεξαρτήτως του γένους του βουλευτή. Στις ψηφοφορίες, δεν έχει την κυριολεκτική χρήση της μετοχής αλλά την ονομασία μιας επιλογής ψήφου, αν μπορώ να το πω έτσι.

        • ΙΚΟ avatar
          ΙΚΟ @ ΙΚΟ 18/12/2014 12:27:38

          Κατά τα λοιπά, δεν χωράει αμφιβολία, το πολιτικό προσωπικό είναι πολύ κατώτερο των περιστάσεων και των αναγκών της Χώρας.

        • toxo avatar
          toxo @ ΙΚΟ 18/12/2014 13:04:18

          Παρών ως ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ,γιά να είναι και γραμματικώς εντάξει.

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Άπαντα Επιστάμενος 18/12/2014 12:41:17

        Γιατί οι βουλευτίνες έλεγαν χθες στην ψηφοφορία για τον Πρόεδρο «παρών» και όχι «παρούσα» '' ....Οι βουλευτίνες, λοιπόν, που δεν ήθελαν να ψηφίσουν «Σταύρο Δήμα» έπρεπε να λένε «παρών», και αυτό γιατί ο κανονισμός λέει ότι όσοι δεν επιθυμούν την ψήφο εκφωνούν τη λέξη «παρών». Το «παρών» εν προκειμένω είναι χαρακτηρισμός ψήφου και όχι δήλωση για το αν είναι παρόντες ή παρούσες οι βουλευτές ώστε να αλλάζει το γένος ανάλογα με το ποιος μιλάει. Για τον λόγο αυτό και οι ψηφολέκτες διόρθωναν όσες βουλευτίνες της αντιπολίτευσης (Ξουλίδου, Κουντουρά, Ζαρούλια) δήλωναν «παρούσα», αντί για το τυπικό «παρών».'' ** Επειδή κι εμένα μου ακούστηκε παράταιρο, έψαξα και βρήκα την εξήγηση. Όσον αφορά όμως την ανικανότητα ορθής, συγκροτημένης σκέψης και έκφρασης των ....εκλεκτών εθνοπατερομητέρων, δεν τίθεται θέμα, το επίπεδο είναι επιεικώς αξιοθρήνητο. Ο κ. Μελάς δε του 80-20, μήπως καρφώθηκε από μόνος του ο έρμος οτι κάτι ....απαιτεί και βρίσκεται ακόμα στις ...διαπραγματεύσεις; Μην τον θεωρήσουνε από τώρα και ...δεδομένον! Αστείες, προσβλητικές για τη νοημοσύνη μας φιγούρες, που πρέπει άμεσα να εξαφανιστούν διά παντός απ΄το προσκήνιο.

      • in medias res avatar
        in medias res @ Άπαντα Επιστάμενος 18/12/2014 14:41:30

        ΙΚΟ και Άλυτη Εξίσωση, Δεν συντρέχει κανείς απολύτως, τυπικός ή ουσιαστικός, λόγος προκειμένου να προσκολλούμαστε τόσο αμήχανα και με τόσο ευτράπελα αποτελέσματα στο γράμμα της διάταξης. Το ακριβώς αντίθετο. Ο έρμος ο νομοθέτης της παρ.6 του άρθρου 140 του Κανονισμού της Βουλής (η οποία προβλέπει ότι "βουλευτές που δεν επιθυμούν να εκφράσουν την προτίμησή τους υπέρ ορισμένου υποψηφίου δηλώνουν "παρών") δεν σκόπευε να αλλάξει, σώνει και καλά, το φύλο των γυναικών βουλευτών. Απλώς, δεν θεώρησε σκόπιμο (αντιθέτως, θεώρησε αυτονόητο και γι' αυτό περιττό) να προβλέψει ότι αν ψηφίζει άνδρας θα δηλώνει "παρών" και αν ψηφίζει γυναίκα θα δηλώνει "παρούσα". Και ευλόγως. Οι νομικές διατάξεις (πρέπει να) διατυπώνονται με μια λιτότητα. Αλίμονο αν χρειαζόταν να μας τα κάνουν τόσο "νιανιά". Δυστυχώς, φαίνεται ότι χρειάζεται. Η δήλωση "παρών" από γυναίκα βουλευτή δεν αποτελεί ανταπόκριση σε καμμία δήθεν επιταγή της διάταξης του Κανονισμού, αλλά σχολαστική εις την νιοστή ερμηνεία της, που καταλήγει σε βαρβαρισμό "του κερατά". Συγχαρητήρια σε όσες δήλωσαν "παρούσα".

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ in medias res 18/12/2014 15:19:36

          Νομίζω ότι έχεις απόλυτο δίκαιο !

        • ΑΔΑΜ Π. avatar
          ΑΔΑΜ Π. @ in medias res 18/12/2014 15:46:48

          . Η άλλη απλή εξήγηση είναι οτι ο συντάκτης του κανονισμού της βουλής εκείνα τα χρόνια, θεωρούσε αδιανόητο οτι θα υπάρχουν γυναίκες στη βουλή, όπως δεν υπήρχαν και στα κεφενεία και τα ουζερί...

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ in medias res 18/12/2014 15:48:52

          :-) Η μόνη ερμηνεία που μπορεί να δοθεί για να μην έχετε δίκιο, είναι η λέξη να ειπώθηκε με την έννοια : - δίνω το παρών: προσφέρομαι (σαν άτομο) σε μια κοινή προσπάθεια, Άρα δεν έχει και νόημα να δηλωθεί το φύλο.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Άλυτη Εξίσωση 18/12/2014 16:02:50

            δίνω το παρόν

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Γιάννης Κιαπέκος 18/12/2014 17:44:18

            No No NO !! Συνηθισμένα λάθη σε αρχαϊζουσες και όχι μόνο, εκφράσεις : Δίνω το «παρών» (και όχι: δίνω το παρόν) http://www.thessalonikiartsandculture.gr/life/aytoveltiwsi/synithismena-lathi-se-arxaizouses-kai-oxi-mono-ekfraseis#.VJL87tKsWKI

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Άλυτη Εξίσωση 18/12/2014 20:11:40

            Σωστά ! Mea culpa !

        • ΙΚΟ avatar
          ΙΚΟ @ in medias res 18/12/2014 20:27:52

          Σωστή τοποθέτηση, σύμφωνη με το πνεύμα του αποσπάσματος της διάταξης, που παρέθεσες. Εντύπωση μου έκανε το "παρών" της Λιάνας Κανέλλη που και νομικές και γραμματικές γνώσεις έχει. Μήπως υπάρχει άλλη διάταξη στον Κανονισμό, που να ξεκαθαρίζει το θέμα; Πάντως, το Προεδρείο έθεσε ρητώς, το "παρών" ως επιλογή ψήφου.

          • in medias res avatar
            in medias res @ ΙΚΟ 18/12/2014 21:41:41

            Απ' όσο ξέρω, αγαπητέ ΙΚΟ, δεν υπάρχει άλλη διάταξη στον Κανονισμό, η οποία να μας παραπέμπει σε διαφορετική ερμηνεία. Η αιτιολογία που διέρρευσε από τη Βουλή (ότι δηλ. πρόκειται για "χαρακτηρισμό ψήφου", δεν δηλώνεται η παρουσία ή μη του βουλευτή στην αίθουσα και, επομένως, διατυπώνεται έτσι ανεξαρτήτως γένους) είναι, κατά την ταπεινή μου άποψη, επιεικώς για κλάματα ... Σε όλες, δηλαδή, τις άλλες ψηφοφορίες, που μπορεί ένας βουλευτής να ψηφίσει "παρών", δηλώνει αν είναι παρών ή απών από την αίθουσα? Ή, αλλιώς, τί πάει να πει "χαρακτηρισμός ψήφου"? Γιατί δεν μπορεί να είναι "χαρακτηρισμός ψήφου" ορισμένος κατά γένος (αυτό του ψηφίζοντος)? Δεν έχουν λογική αυτά τα πράγματα και το μόνο που προδίδουν είναι αμηχανία ενώπιον του κειμένου του νόμου ... Κατά τα λοιπά και μένα μου έκανε εντύπωση το "παρών" της Λιάνας Κανέλλη. Από την άλλη, διάβασα πρόσφατα άρθρο του Νίκου Δήμου (που, επίσης, δεν μπορεί κανείς να τον μεμφθεί για έλλειψη γραμματικών γνώσεων), ο οποίος έγραφε σοβαρά - σοβαρά ότι προτιμά τον τίτλο του κόμματος του Σταύρου Θεοδωράκη "το Ποτάμι" ως άκλιτο και τον διατύπωνε στη γενική "του Ποτάμι" ...

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ in medias res 18/12/2014 22:01:52

            Θα το πέρασε για αρκτικόλεξο.:-)

  2. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 18/12/2014 08:56:45

    Είμαστε ένα απέραντο φρενοκομείο... Άλλη εξήγηση δεν μπορεί να δοθεί εκτός του ότι η ανωριμότητα και η βλακεία του πολιτικού συστήματος είναι πέραν κάθε λογικής. Αν εξαιρέσουμε το ΚΚΕ και την ΧΑ που υποτίθεται δεν επιθυμούν την σημερινή ύπαρξη της δημοκρατίας , όπως λειτουργεί , και σωστά αποφασίζουν ως πολιτική θέση τους να μην συμμετάσχουν , όλοι οι υπόλοιποι παίζουν και χορεύουν χωρίς σκοπό. Αν η ψηφοφορία ήταν μυστική θα έβγαινε πρόεδρος από χθές με 200 ψήφους. Αυτό δεν μπορεί να το αρνηθεί ούτε ο ...στρατούλης. Οι σοβαροί του σύριζα, υπάρχουν μερικοί εκεί μέσα, που μπορούν να δούν το πλαίσιο κινήσεων και ισορροπιών σε παγκόσμιο επίπεδο, ξέρουν ότι. Με τις παρούσες συνθήκες δεν τους συμφέρει να αναλάβουν την κυβέρνηση γιατί θα αναγκασθούν αυτοί να πάρουν τα σκληρά μέτρα. Η ιδανική λύση θα ήταν, βγαίνει πρόεδρος, παίρνει τα μέτρα ο σαμαράς και οδηγείται σαν αρνί του Πάσχα στις εκλογές την άνοιξη. Τώρα αν πάμε σε εκλογές πρέπει να αρχίσουν να συνηθίζουν το ρόλο του αμνού . Παρόλα αυτά άδοντες και χορεύοντες ζητούν εκλογές. Πάμε στη ρημάδ..Δεν υπάρχει ως χώρος και κομμα, αν γίνουν εκλογές όχι ψήφο δεν παίρνει αλλά ούτε θα κατέβει...Στον τσίριζα δεν τους παίρνει και δεν τους παίρνουν πιά, θα είναι ηλίθιοι να μαζέψουν ασώματες κεφαλές. Εκτός του μπάρμπα φώτη που ελπίζει ,αλλά ματαίως το προεδριλίκι μετά τις εκλογές, οι υπόλοιποι θα πάνε σπίτια τους. Παρόλα αυτά άδοντες και χορεύοντες ζητούν εκλογές καταψηφίζοντας τον πρόεδρο. Πάμε στους ψεκαμμένους. Με το κλίμα πόλωσης που δημιουργείται και την μέχρι τώρα στάση τους ως ουρά του σίριζα θα εξαφανιστούν στις εκλογές. Δεν προλαβαίνουν να πάρουν αποστάσεις όπως προσπάθησε τελευταία ο πανοκαμμένος να κάνει, από τον σίριζα. Μετά τις εκλογές όλοι θα είναι στο σπίτι τους. Αδοντες και χορεύοντες , με χαρακτηριστικό παράδειγμα πλήρους αφροσύνης αυτόν τον γελοίο μελά, φωνάζουν για εκλογές. Στο πασόκ τρέμουν τις εκλογές και την διακυβέρνηση, δεν θέλουν τίποτε από τα δύο και θα μείνουν ακούνητοι ελπίζοντας το τραίνο να περάσει δίπλα τους. Οι ανεξάρτητοι βολευτές, μετά τις εκλογές θα είναι όλοι σπίτια τους...Δεν θα επανεκλεγεί κανείς με το κλίμα που θα επικρατεί. Παρόλα αυτά άδοντες και χορεύοντες ζητούν εκλογές. Είναι όλοι οι εκπρόσωποι μας τόσο αλτρουιστές που θυσιάζουν την προσωπική τους θέση στη βουλή και την περιουσία τους για το κακό της χώρας. Αποκλείεται και αυτό δεν το πιστεύει και ο τελυταίος ψεκασμένος ψηφοφόρος τους. Είναι όλοι τόσο ελεγχόμενοι από κέντρα εντός και εκτός χώρας ώστε να αντισταθμίσουν τις δικές τους προσωπικές απώλειες με κάτι άλλο? δύσκολο να το αποδεχτούμε, δεν μπορεί να ισχύει για όλους ακόμη και αν ισχύει για μερικούς. Αυτό που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί είναι η ανεπάρκεια τους, πολιτική και γενικότερα παιδείας και αντίληψης. Το ότι παίζουν τους επαναστάτες, το έχουν ξανακάνει με τα μνημόνια 1 και 2 , και μετά έντρομοι ζητούν πρωτοβουλίες από άλλους για να σωθούν οι ίδιοι δείχνει το επίπεδο της πολιτικής μας ηγεσίας. Φαίνεται ότι οι γερμανοί αποφάσισαν να καθαρίσουν οριστικά το τοπίο στην Ελλάδα, με τις επιλογές να είναι όλες υπέρ τους. Αν είμαστε όντας σαλταρισμένοι όλοι μας πετάνε από το ευρώ χωρίς να μπορεί να τους κατηγορήσει κανείς , μια και εμείς το αποφασίσαμε. Αν τελικά επικρατήσει στοιχειώδης λογική και οι βολευτές αντικρύσουν την σκληρή πραγματικότητα επιτέλους ( η Ρωσία που θα μας έσωζε καταρρέει μέσα σε 3 μήνες που κήρυξε επανάσταση), πάλι κερδισμένοι θα είναι μια και επανέλθουμε εντός του πλαισίου που μας θεωρούν όλοι. Το ότι όλοι μα όλοι επαναλαμβάνουν το ρόλο και την θέση μας στον παγκόσμιο χώρο, εντός της ΕΕ και των κανονων της , δεν εχει καμιά σημασία πιά. Αφησα την ΝΔ τελευταία. Φωνάζουν ότι θέλουν πρόεδρο αλλά τελικά οφέλη θα έχουν από την μη εκλογή του... Δεν είμαστε ένα υπέροχο φρενοκομείο τελικά? Το ότι η χώρα κινδυνεύει να διαλυθεί ,σαν το παιχνίδι που σπαζει στα χέρια του παιδιού πριν ξετυλίξει το περιτύλιγμα, από αγαρμποσύνη και βιασύνη ,είναι ένα φυσικό επακόλουθο. Θα μεγαλώσουμε απότομα. Από τα νήπια θα περάσουμε στη σύνταξη, εξ άλλου αυτός είναι ο μύχιος πόθος του νεοέλληνα, σύνταξη στα 35 και μέχρι τότε σπουδές με αναβολή στράτευσης. Θα δούμε τόσα πολλά μέχρι τις 29, θα ακούσουμε τόσα γελοία από επαναστάτες που δεν μείνει τίποτε όρθιο.. Και μόνο το κλάμα και ο οδυρμός, κάντε κάτι οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να ψηφίσω πρόεδρο τα λέει όλα. τα πολιτικά νήπια που στείλαμε στη βουλή τρέμουν για την τύχη τους, αλλά στο τέλος θα γίνει αυτό που φοβούνται. ΕΚΛΟΓΕΣ. Η βλακεία είναι ανίκητη και η βλακεία επιβάλει εκλογές. Μετά την απομάκρυνση εκ της τρίτης κάλπης ουδέν λάθος αναγνωρίζεται, ούτε καν 20%, αυτού του καραγκιόζη που παριστάνει το σωτηρα του έθνους.

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ ορεσείβιος 18/12/2014 10:33:57

      Η επιχειρηματολογία σου σχετικά με τι έχουν να χάσουν (κομματικά) οι υποστηρικτές του "ΠΑΡΟΝ" αποδεικνύει πόσο βαθιά πιστεύουν ότι πρέπει να διακοπεί εδώ και τώρα αυτή η πολιτική. Εκτός αν θεωρείς ότι οι ανεξάρτητοι , ΑΝΕΛ και ΔΗΜΑΡ διακατέχονται από αυτοκτονικό σύνδρομο. Και θα πρέπει να γνωρίζεις ότι αυτό συμβαίνει και στην κοινωνία. Πολλοί από αυτούς που ψηφίζουν ΣΥ.ΡΙΖ.Α. έχουν επιφυλάξεις με την επιλογή τους όμως υπερισχύει το δεν πάει άλλο.

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Γιάννης Κιαπέκος 18/12/2014 12:16:59

        Αν δηλαδή πιστεύεις στα αλήθεια ότι η τζάκρη , ανένηψε και φτύνει τα μνημόνια που υπόγραψε, από αληθινή αγάπη για το έθνος και την αριστερά, πάω πάσο... Ακριβώς αυτό εννοώ. Μετα την απομάκρυνση εκ της κάλπης ,δεν πάει άλλο με το παραμύθι κοψοχέρηδων και δεν ήξερα, με ξεγέλασε ο όφις κλπ. Ο καθείς και ο ίσκιος του. Ξέρουμε τι έχουμε και δεν έχουμε αλλά και τι διακινδυνεύουμε, όσοι τουλάχιστον μπορούν να σκεφτούν λογικά. Οι υπόλοιποι θα αποφασίσουν με το θυμικό. Οργή εναντίον φόβου. Συνήθως ο φόβος υπερισχύει, είναι το ισχυρότερο των συναισθημάτων και παραλύει ή κινητοποιεί τον άνθρωπο να δράσει. Η άγνοια φόβου συνήθως οδηγεί στην καταστροφή του υποκειμένου, και είναι χρήσιμη πολλές φορές όταν τα υποκείμενα είναι αναλώσιμα.

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ ορεσείβιος 18/12/2014 12:57:22

          Για να καταλάβω τι μου λες ! Εσύ θα ψηφίσεις υπό την επήρεια φόβου ; Πάντως ή πλειοψηφία του λαού καλώς ή κακώς , διαφωνεί μαζί σου και δεν μασάει πια ή όπως το διατύπωσε ο ογκόλιθος της πολιτικής σκέψης Μανώλης Κεφαλογιάννης "δυστυχώς ;! ο λαός δεν τρομοκρατείται πλέον"

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Γιάννης Κιαπέκος 18/12/2014 13:10:33

            @ορεσείβιος και κάτι ακόμα, το δεν πάει άλλο μπορεί να ισχύει και για αυτούς που εσύ χλευαστικά αποκαλείς κοψοχέρηδες. Δηλαδή γιατί στερείς το δικαίωμα σε κάποιον που έχει ψηφίσει ,εγώ σου λέω τα πάντα μέχρι σήμερα, να διαπίστωσε έστω και καθυστερημένα ότι οι δανειστές δεν πρόκειται να σταματήσουν να έχουν παράλογες απαιτήσεις και αποφάσισε ότι δεν πάει άλλο; Και μια και τόφερε η κουβέντα έχεις υπόψη σου τι τέρατα ζητάνε και τι έχει συμφωνήσει η κυβέρνηση; Αν όχι διάβασε στη εφημερίδα "ΑΓΟΡΑ" του Σαββάτου την έκθεση της τρόικα προς την Γερμανική Βουλή εν όψει της έγκρισης της δίμηνης παράτασης.

          • ορεσείβιος avatar
            ορεσείβιος @ Γιάννης Κιαπέκος 18/12/2014 13:43:43

            Η επιλογή του καθενός είναι σεβαστή. Κλάψες και δικαιολογίες εκ των υστέρων είναι αυτά που δεν ταιριάζουν. Η με την μαγκιά ή με τον παρά μου. Αυτό μετράει. Καραγκιοζλίκια σαν του μελά ,έχουμε πολλά στο γελοιοδιστάν μας....Εδώ ψήφισαν οι μισοί σχεδόν Έλληνες τον Γιωργάκη και τώρα κάνουν ότι δεν τον ξέρουν ακόμη και οι τζάκρες. Επιλέξαμε ,χάσαμε ή κερδίσαμε..Ετσι είναι το παιχνίδι για τα μεγάλα παιδιά. Κλάψες ταιριάζουν στα νήπια που δεν μπορούν να αποδεχτούν ότι επέλεξαν λάθος και έχασαν το παιχνίδι τους. Το δεν πάει άλλο είναι αυτό που σε πάει παντού...πχ στη Μόσχα...Τι θα πάθουμε περισσότερο είπαν πριν λίγο καιρό.. Τι θα μας κάνουν οι δυτικοί, πανηγύριζαν....Σε λίγο καιρό , αν συνεχίσει έτσι ο χορός και τα νταούλια θα πάρουν με τις πέτρες τον Πούτιν. Όχι τίποτε άλλο, δεν προλάβαμε να δανειστούμε και εμείς μερικά ρούβλια ...Την ατυχία μας... Καλή είναι η επανάσταση αλλά χρειάζονται και ρούβλια.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ ορεσείβιος 18/12/2014 19:21:15

            H Ρωσια δεν υποκυπτει τοσο ευκολα. Εχει τεραστια αποθεματα χρυσου και συναλλαγματος και ο ρωσικος λαος, εκτος της ελιτ των μεγαλοπολεων, συνεχιζει να ζει με τον πατροπαραδοτο τροπο. Αυτος ο τροπος τους βοηθησε να ξεπερασουν τις συχνες ελλειψεις σε ειδη πρωτης αναγκης την περιοδο της Σοβιετικης Ενωσης. Και μην ξεχναμε οτι οι Ρωσοι ειναι και πατριωτες και πραγματικοι χριστιανοι ορθοδοξοι (οχι σαν κατι αλλους ) και βλεπουν οτι η πατριδα τους και η θρησκεια τους υφιστανται επιθεση απο την Δυση. Τελος, ας θυμηθουμε οτι στο παρελθον πολλοι υποτιμησαν την ρωσικη αρκουδα και το μετανοιωσαν πικρα. Αυτη η αρκουδα ειναι ιδιαιτερα επικινδυνη οταν οι εχθροι της πιστευουν πως την εχουν γονατισει. Οπως το ειχαν πιστεψει οι Τευτονες ιπποτες, ο Ναπολεων και ο Χιτλερ.

          • ορεσείβιος avatar
            ορεσείβιος @ Γιάννης Κιαπέκος 18/12/2014 13:52:36

            Εγώ θα ψηφίσω με βάση τη λογική και το προσωπικό μου συμφέρον, όπως όλοι όσοι ψηφίζουν, όχι το θυμικό... Δεν πιστεύω στον Αγιο Βασίλη που φέρνει τζάμπα δώρα, ούτε στην επαναστάτρια τζάκρη με τις γόβες στιλέτο. Κατά τα άλλα ,η κατσίκα μασάει ταραμά , ο λαός δεν μασάει? Εδώ μάσησε κουτόχορτο περιωπής και πράσινο μάλιστα της ανάπτυξης, μάσησε ολόκληρο μελάν , ογκόλιθο της σκέψης και της στατιστικής. Αυτός ο μελάς θα αφήσει εποχή...Κατά 20% είναι γελοίος και 80% βλάξ.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ ορεσείβιος 18/12/2014 15:30:24

            Αποδεκτή και έντιμη η τοποθέτησή σου. Όμως έχω μια ερώτηση. Γιατί προδικάζεις ότι το συμφέρον σου ταυτίζεται με το συμφέρον των άλλων (οι οποίοι είναι και οι περισσότεροι) με αποτέλεσμα να τους καταχεριάζεις αν διαφωνούν μαζί σου ;

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ Γιάννης Κιαπέκος 18/12/2014 14:39:14

            Αγαπητέ "Γιαννης Καπέτος" Ολες οι δημοσκοπήσεις, που τόσο προβάλεις, δείχνουν ότι το 60% των δημοσκοπούμενων (οι δημοσκοπούμενοι δεν είναι ίδιοι με τους ψηφίζοντες) δεν θέλει εκλογές με αφορμή την εκλογή του ΠτΔ. Εκτός και αν προσμετράς και τις ψήφους της Χρυσής Αυγής

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Σωκράτης 18/12/2014 15:05:42

            Φίλε Σωκράτη το όνομά μου είναι Γιάννης Κιαπέκος οπότε αν θες να με προσφωνείς μη με βάζεις σε εισαγωγικά. Από την μεταπολίτευση και μετά, όποτε ετίθετο θέμα πρόωρων εκλογών, οι δημοσκοπήσεις έδειχναν με συντριπτική διαφορά , όχι το σημερινό 57% έναντι 36%, τους ερωτηθέντες να είναι κατά των εκλογών. Με άλλα λόγια είναι συνηθισμένο φαινόμενο κάτι ανάλογο με τον "καταλληλότερο" πρωθυπουργό.(πράγμα που δεν κατάλαβα ποτέ ! δηλαδή σήμερα η πλειοψηφία επιθυμεί Κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. με πρωθυπουργό Σαμαρά ;)

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ Γιάννης Κιαπέκος 18/12/2014 15:22:37

            Αγαπητέ Γιαννη Καπέτο Σου ζητώ συγνώμη για τα εισαγωγικά. Φαίνεται ότι κακώς το θεώρησα ψευδώνυμο.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Σωκράτης 18/12/2014 15:34:17

            Έχω την ... τάση ... να πηγαίνω κόντρα με τα ειωθότα ☺

          • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Γιάννης Κιαπέκος 18/12/2014 21:50:57

            TO ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ,ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΧΙ ΒΑΣΙΜΟΣ Ο ΦΟΒΟΣ . ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΣ . ΚΑΙ ΣΕ ΣΩΖΕΙ .

    • GregA avatar
      GregA @ ορεσείβιος 18/12/2014 11:26:49

      Ορεσείβιε, σε παρακαλώ εξήγησέ μου λίγο, γιατί με μπέρδεψες. 'Εχουν τελικά όφελος ή όχι όσοι από τους ΑΝΕΛ και ΔΗΜΑΡ, δεν ψηφίσουν πρόεδρο; Η λογική σου προσομοιάζει λίγο προς εκείνη του μελά. Εξήγησέ μου τι εννοείς. Τους θεωρείς αργυρώνητους, ανήθικους ή τι άλλο, για να θυσιάζουν τα προσωπικά περιουσιακά τους οφέλη παίρνοντας αυτή την απόφαση; Τα πράγματα πρέπει να ξέρεις ότι δεν είναι πάντοτε όπως φαίνονται με τη πρώτη ματιά. Τέλος πάντων περιμένω τη διευκρίνισή σου.

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ GregA 18/12/2014 12:08:58

        Υπάρχουν κάτι χαζογκόμενες ή και χαζογκόμενοι που γουστάρουν , θέλουν πολύ αλλά ντρέπονται να το πουν. Θέλουν να κάνει ο άλλος-η το πρώτο βήμα η να μεσολαβήσει κάποιος φίλος που θα αντιληφθεί το πρόβλημα τους, χωρίς όμως να το πουν οι ίδιοι. Αποτέλεσμα. Μένουν με την όρεξη. Πιο λιανά. Δεν θέλουν εκλογές , ντρέπονται να το πούν και ψάχνουν κάποια αιτία για να δικαιολογηθούν. Να πιστέψω ότι θυσιάζονται για το καλό του έθνους, δεν μπορώ.. Δεν φτάνει ο μυαλός μου μέχρι εκεί. Οποιος θέλει το αποδέχεται. Είναι σοβαρό επιχείρημα να κάνουμε εκλογές τον Νοέμβριο αντί μετά 3-4 μήνες και θα ψηφίσουμε πρόεδρο? Το ποιόν και η ποιότητα των ανθρώπων που στείλαμε στη βουλή να μας εκπροσωπούν είναι επιεικώς κάτω και της βλακείας. Αν δεν μπορούν να αντιληφθούν αυτοί, την πραγματικότητα τότε δεν τους φταίει κανείς..Το επιχείρημα ότι δεν αντέχουν την πίεση, δεν στέκει. Οποιος δεν αντέχει παραιτείται και πάει σπίτι του. Οποιος δεν αντέχει να χάσει τα ευρουλάκια του μισθού και ντρέπεται να το πεί, θα τα χάσει και θα πάει στο σπίτι του. Ηρθε η ώρα να μετρηθούν όλοι στο μπόι τους και όχι στον ίσκιο τους. Δεν χωρά πιά κανένα παραμύθι και δεν θα υπάρχει ούτε ώρα αναμονής και ανοχής. Μην ξεχνάμε ότι η σταύρωση από το Ωσαννά δεν απέχει ούτε μια βδομάδα. Οι επίδοξοι σωτήρες μας είναι ολίγιστοι, μικρόνοες και φοβισμένα ανθρωπάκια. Οι του σύριζα είναι οι χρήσιμοι ηλίθιοι της υπόθεσης. Το να πιστεύει ο μηλιός και ο στρατούλης ότι θα καταφέρουν καλύτερα από τον Πούτιν, ξεφεύγει από κάθε όριο λογικής. Το ότι όμως μερικοί που τους έχουν μετρήσει, πιστεύουν ότι θα το πιστέψουν και θα το δοκιμάσουν, είναι το ζουμί της υπόθεσης. Αλλως τε θα δούμε το τσίρκο μεντράνο σε νέα βέρσιον.. Η θα μπούν οι ακροβάτες με τις τούμπες χωρίς δίχτυ η οι κλόουν με πίσσα και πούπουλα πασαλειμένοι.

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ ορεσείβιος 18/12/2014 16:38:32

          Πολύ σωστά όλα τα σχόλιά σου , ορεσίβιε ! Δεν ξέρω όμως , πόσοι είναι αυτοί που μπορούν να καταλάβουν . Η ειρωνεία είναι πως ποτέ τα μηνύματα δεν ήταν τόσο ξεκάθαρα από τον διεθνή περίγυρο , αλλά η αυτοκαταστροφή φαίνεται πως είναι ισχυρό ένστικτο ...

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ ορεσείβιος 18/12/2014 11:56:53

      Φοβερή ανάλυση, συγχαρητήρια βουνίσιε. Είναι αυτό που λέγαμε από καιρό, όταν ζεις στον δικό σου εικονικό μικρόκοσμο και αναλύεις τα γεγονότα με βάση καφενειακές αντιλήψεις και διαδικτυακές συνομωσιολογίες, είναι σα να τρέχεις στο δάσος με δεμένο μαντήλι στα μάτια. Αργά ή γρήγορα θα συγκρουστείς με δέντρο. Ήρθε αυτή η ώρα για την Ελλάδα. Η ανοησία του "δε πάει άλλο" και ο φαντασιακός κόσμος που οι Έλληνες έχουμε κτίσει και στον οποίο ζούμε, μοιραία θα οδηγούσε στη σημερινή κωμωδία, που προοιωνίζει την αυριανή τραγωδία. "..τόσο αλτρουιστές που θυσιάζουν την προσωπική τους θέση στη βουλή και την περιουσία τους για το κακό της χώρας": Ανεκτίμητο. Όροι ψυχολογίας μόνο μπορούν να ερμηνεύσουν παρόμοιες στάσεις. Παρά τα όσα λέμε, ο Έλληνας αισθάνεται Ευρωπαίος. Ένας καλοζωισμένος, καλομαθημένος Ευρωπαίος που θεωρεί ότι η ζωή και ο κόσμος του χρωστάνε. Μεγάλωσε σε μια γυάλα και και θεωρεί ότι όσα φριχτά πράγματα συμβαίνουν αλλού, είναι αδύνατον να συμβούν στον ίδιο και στη χώρα. Στην Αφρική ναι, στην Ασία ίσως, εδώ ποτέ! Το χειρότερο που μπορεί να πάθει είναι να πάρει σύνταξη στα 50 αντί για τα 45 και αν χαλάσει ο κόσμος, το πολύ πολύ να πληρωθεί στις 5 αντί για την 1η του μηνός. Ο πάτος του βαρελιού είναι η αξιολόγηση στο Δημόσιο, ο Κασιδιάρης είναι ότι χειρότερο μπορεί να εκλέξει ο λαός και ο Μελάς με τη Ραχήλ είναι το μάξιμουμ της πιθανής ανοησίας. Δυστυχώς η προσγείωσή μας φοβάμαι θα είναι απότομη. Αλίμονο στα παιδιά μας και στα παιδιά τους. Κρίμα....

  3. sos avatar
    sos 18/12/2014 09:26:08

    Πολύ καλά κάνει η ΝΔ! Εκλογές και ας αναλάβουν όλοι την ευθύνη τους. Η ανατροπή στις δημοσκοπήσεις είναι πολύ πιθανή. Ο Σαμαράς δείχνει ότι είναι πάιχτης. Ευκαιρία να απαλλαγούμε και από το Βενιζέλο.

    • foros1 avatar
      foros1 @ sos 18/12/2014 12:25:46

      το σενάριο, οι φοβισμένοι που στις δημοσκοπήσεις κοίταζαν προς τον ΣΥΡΙΖΑ να ψηφίσουν την τελευταία στιγμή ΠΑΣΟΚ, "παίζει";

  4. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 18/12/2014 09:27:04

    η αβεβαιότητα φέρνει τον Πρωθυπουργό σε πλεονεκτική θέση. Όσο ο ΣΥΡΙΖΑ τρομαζει τον κόσμο τόσο θα αναζητούν ασφάλεια στον Αντώνη Σαμαρά. Όσο δεν παίρνουν θέσεις για τα καυτά ζητήματα και λειτουργούν με πολιτικές 15μελους, τόσο ο λαός θα αισθάνεται σιγουριά με τον Αντώνη Σαμαρα !!!!

  5. απλά... avatar
    απλά... 18/12/2014 09:39:46

    και ποιος τις φοβάται;;; ο άνεργος;; ο συνταξιούχος και υπάλληλος των 300 ευρώ;;; ο υπερχρεωμένος ή αυτός που όσα χρηματάκια είχε καταφέρει να αποταμιεύσει (και δε εννοώ αυτούς με τα εκατομμύρια) είδε και βλέπει καθημερινώς να γίνονται αέρας;;;; ο ελεύθερος επαγγελματίας που αν ακόμα δεν έχει κλείσει την επιχείρησή του παλεύει με νύχια και με δόντια νατην κρατήσει ζωντανή;;; ο νέος πτυχιούχος που εισέρχεται στο χώρο εργασίας με χρέος καθώς για να δουλέψει και να έχει εισοδήματα πρέπει πρώτα να πληρώνει ταμεία και ασφαλιστικές εισφορές;;;; ποιος τις φοβάται τελικά αυτές τις εκλογές ή τις όποιες εκλογές;;;;;;;; Μάλλον οι 300 της βουλής κ οι μετακλητοί τους παρατρεχάμενοι ... ααα ίσως και οι υπάλληλοι της βουλής.... τέτοια δωράκια χριστουγεννιάτικα εν μέσω κρίσης που θα ξαναδούν....

    • ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ avatar
      ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ @ απλά... 18/12/2014 14:12:28

      Τις φοβουνται μονο αυτοι που εχουν να χασουν.Το ποσοι ειναι θα φανει οταν και αν γινουν εκλογες.

    • ΙΦΘΙΜΟΣ avatar
      ΙΦΘΙΜΟΣ @ απλά... 18/12/2014 15:28:31

      Ασφαλώς και αυτά που αναφέρεις είναι υπαρκτά προβλήματα αλλά να ξέρεις ότι αν το τιμόνι το δώσει ο λαός στους μαθητευόμενους μάγους της "αριστεράς" , τότε θα διαπιστώσει ότι, δυστυχώς, τα πράγματα μπορούν να γίνουν πολύ-πολύ χειρότερα.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ ΙΦΘΙΜΟΣ 18/12/2014 19:24:28

        Οσοι απο αυτους εχουν ακομα λιπος. Γιατι οι αλλοι...

  6. Διογένης avatar
    Διογένης 18/12/2014 09:42:06

    Θα είναι τραγική πολιτική ήττα για την κυβέρνηση να συμφωνήσει σε συντόμευση του βίου της. Θα είναι σαν να συμφωνεί ότι είναι "κακή κυβέρνηση". Γιατί να φύγει νωρίτερα; Καλύτερα να μην εκλεγεί Πρόεδρος. Για δε την κυβέρνηση "ειδικού σκοπού" δεν το συζητούμε καν. Πολιτική αυτοκτονία του Σαμαρά. Και της χώρας. Καλύτερη η καθαρή ήττα σε Πρόεδρο και εκλογές. Μετά θα υπάρχει ελπίδα. Το μόνο που μπορεί και ίσως πρέπει να συζητήσει η κυβέρνηση είναι η αλλαγή υποψηφίου. Ας προσβάλει το πρόσωπο του κυρίου Δήμα. Μικρό το κακό. Αν μπορεί να βρεθούν αλλού συναινέσεις, γιατί όχι; Προέχει η σωτηρία της χώρας. Ο Δήμας μπορεί να ανεχθεί τον υποβιβασμό αυτόν. Εάν έτσι και αλλιώς δεν εκλέγεται, ποιος ο λόγος να επιμένει; Εάν ο Σαμαράς επιμείνει έως τέλους, θα έχει αποκτήσει πολιτική ηγεμονία ανάλογη με αυτή του Μητσοτάκη, πολιτικό τέκνο του οποίου υπήρξε και ο Σημίτης. Θα είναι στο εξής σημείο αναφοράς για τη σοβαρή πολιτική, η εναλλακτική που θα θέλουν όλοι όταν κάποια στιγμή ο ΣΥΡΙΖΑ, αργά ή γρήγορα, αποδείξει ότι δεν είναι σε θέση να κυβερνήσει. Όπως έγινε σημείο αναφοράς ο Μητσοτάκης, κι ας ήταν αυτός που είναι, αλλά και ο Σημίτης. Με τίποτα συντόμευση του βίου. Άλλωστε, να το πούμε και αυτό: Το βασικό που θέλουν οι ανεξάρτητοι είναι να διασφαλίσουν τον μισθουλάκο τους. Αν μιλούμε για "συντόμευση του βίου" της κυβέρνησης, πώς θα διασφαλίσουν τον μισθουλάκο τους; Όχι σε μεσοβέζικες λύσεις, λοιπόν, ναι σε αλλαγή υποψηφίου, εάν κάποιο άλλο πρόσωπο αποκτήσει δυναμική.

    • GregA avatar
      GregA @ Διογένης 18/12/2014 11:30:55

      Μη ξεχνάς ότι κανείς εκ των ανεξαρτήτων βουλευτών που εμμένουν στην αρνητική ψήφο, δεν έθεσε θέμα προσώπου όσον αφορά τον Σ.Δήμα. Άρα σύμφωνα με τη προσέγγισή σου και η αλλαγή προσώπου αφενός θα είναι υποχώρηση και ήττα, αφετέρου δεν θα αυξήσει πιθανότητες εκλογής προέδρου.

    • karenin avatar
      karenin @ Διογένης 18/12/2014 12:04:35

      Νομίζω πως δεν αντιλήφθηκες πως το σημαντικό στην χθεσινή ψηφοφορία είναι τα 135 οχι. Αυτό κάνει σκόνη την θεωρία σου περί βουλευτών που το μόνο που επιδιώκουν ειναι η παραταση της θητείας τους και του μισθού τους. Και ενω έχεις το αποτέλεσμα μπροστά σου επιμένεις. Ισως είναι πιο ευκολη αυτή η εξήγηση ο΄πως και για πολλούς άλλους, απο το να παραδεχθείς στρατηγική ηττα συγκεκριμένων πολιτικών που πρέπει να αντικατασταθούν απο άλλες.

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Διογένης 18/12/2014 15:06:38

      Αγαπητέ Διογένη Ενώ συμφωνώ με τα παερισσότερα που γράφεις διαφωνώ στα ακολουθα 1) Μην θεωρείς και μην προιδεάζεις ότι δεν μπορεί να εκλεγεί ο Σ. Δήμας 2) Αν όντως δεν μπορεί να εκλεγεί γιατί να τον αλλάξει; Για να υποστεί την φθορά της αποτυχίας; 3) Αν υποχωρήσει και εκλεγεί άλλος ως ΠτΔ α) σε ποιούς θα μπορεί να στηρίζεται πλέον για να περάσει τα υπόλοιπα μέτρα για να τελειώνει με το μνημόνιο, β) πως θα πετύχει την πρόταση για την αναθεώρηση που χρειάζεται η χώρα και γ) ποιοί θα ψηφίσουν τα επιπρόσθετα μέτρα που χρειάζονται για την ανάκαμψη της οικονομίας; Αν θέλουν και τολμούν ας τον ρίξουν. Όπως γράφεις .. "Καλύτερη η καθαρή ήττα σε Πρόεδρο και εκλογές". Μόνο κέρδος θά έχει Πιστεύω ότι θα εκλεγεί τελικά ΠτΔ Ο Βενιζέλος συνεχίζει να κάνει γκάφες. Μετά τις χθεσινές και σημερινές δηλώσεις του, ποιός πολίτης θα τον εμπιστευθεί και θα τον ψηφίσει;

    • dim avatar
      dim @ Διογένης 18/12/2014 16:47:32

      Εξαρτάται τι θεωρείς συντόμευση βίου? Προφανώς και δε θα πρέπει να συζητήσει ο Σαμαράς σενάρια για Μάρτιο, Μάιο, Ιούνιο. Πρώτον, γιατί τότε θα έχουμε παρατέταμένη προεκλογική περίοδο, δεύτερον θα υπάρχει αναστάτωση στα μέσα της τουριστικής περιόδου, και τρίτον και αυτό που λες για το θέμα του κινήτρου κάποιων βουλευτών για το μισθό. Όμως για συμφωνία εκλογών για Νοέμβριο του 2015, δεν είναι άσχημο. Μιλάμε για 11 μήνες μετά. Έτσι κι αλλιώς, εκλογές δε πρόκειται να έκανε κανένας μέσα στον Ιούνιο του 2016, θα το έφερναν έτσι κι αλλιώς κατά το Μάρτιο του 2016 για να μην διαταραχθεί η τουριστική περίοδος. Άρα μιλάμε να έρθει η εκλογή 4 μήνες μπροστα. Τώρα για ειδικού σκοπού, φυσικά και δε θα δεχθεί ο Σαμαράς. Ο Σαμαράς πρέπει να πάρει τη πρωτοβουλία με διάγγελμα, και να πει: Προχωράω σε ανασχηματισμό, σε ορισμό εθνικής ομάδας διαπραγμάτευσης, κλείνουμε τη συμφωνία για την αξιολόγηση, τελειώνουμε με το μνημόνιο, περνάμε σε προληπτική γραμμή, αρχίζουμε τη διαπραγμάτευση του χρέους με κριτήριο τη παρούσα αξία και όχι ονομαστικά κουρέματα, προχωράμε στην συνταγματική αναθεώρηση, αναμένουμε την ομαλή λειτουργία της τουριστικής περιόδου και τα σημάδια ανάκαμψης της οικονομίας με +2,5% τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2015, και πτώση ανεργίας τουλάχιστον 3%, και Οκτώβρη όμορφα και ωραία προκηρύσσουμε εκλογές για το Νοέμβρη του 2015. Μόνο κερδισμένος μπορεί να βγει από μια τέτοια πρόταση: αν τη δεχθούν κάποιοι (προφανώς όχι ο Σύριζα) και βρεθούν οι 180, υλοποιεί ακριβώς τα παραπάνω, και με βελτιωμένη την οικονομία, σαρώνει στις εκλογές του Νοεμβρίου 2015. Αν δεν βρεθούν οι 180, πάμε σε εκλογές με το Σαμαρά να έχει το ηθικό και πολιτικό πλεονέκτημα, ότι ήταν αυτός που με πρωτοβουλία επεδίωξε τη συναίνεση στη πράξη και όχι στα λόγια, και που είναι ο μόνος που πολιτικά στο δρόμο προς τις κάλπες θα συσπειρώσει γύρω του όλους τους ψηφοφόρους που θέλουν συναίνεση, νηφαλιότητα, ευρώ πάση θυσία (76% του λαού) κλπ κλπ κλπ. Η ΝΔ όπως λέει το άρθο, ναι δε φοβάται τις εκλογές, αλλά μόνο στη περίπτωση που έχει πρώτα αποδείξει ότι δε συνέβαλε στο να προκληθούν, αλλά πάλεψε για να βρεθεί ρεαλιστική συναινετική λύση, και αυτό θα γίνει μόνο αν αναλάβει τώρα πρωτοβουλία ο Σαμαράς, και δεν συρθεί μετά πίσω από τις εξελίξεις, ή αναγκαζόμενος να δεχθεί μια πρόταση άλλων πιο κακή, ή αναγκαζόμενος να απορρίψει μια πρόταση και άρα σε μεγάλη μερίδα του λαού να χάσει το ηθικό πλεονέκτημα ότι οι εκλογές θα ήταν καταστροφικές για το τόπο (αυτό λέγαμε τόσο καιρό), και άρα δεν έκανε αυτό που περνούσε από το χέρι του για να τις αποτρέψει (μια τέτοιους περιεχομένου ρεαλιστική πρωτοβουλία που μόνο καλά έχει για αυτόν, και για το τόπο)...

  7. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 18/12/2014 10:31:25

    -Αν αναδειχθεί Πρόεδρος σε λίγες μέρες ο κος Σαμαράς θα κυβερνά τουλάχιστον μέχρι τον Ιούνιο του 2016. -Αν δεν αναδειχθεί ΠτΔ, γίνουν εκλογές και κερδίσει η ΝΔ, τότε ο κος Σαμαράς θα κυβερνά τουλάχιστον μέχρι τον Ιανουάριο του 2019. -Αν τις εκλογές τις κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ, τότε ο κος Σαμαράς θα κυβερνά επί 8 χρόνια μέχρι τον Μάρτιο του 2023!...

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ ΓΓΣ 18/12/2014 11:32:41

      Να προσθέσω και μια πέμπτη υπόθεση : -Αν τις εκλογές τις κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ, τότε ο κος Σαμαράς θα πάψει να είναι αρχηγός της Ν.Δ. Αυτό πως το βρίσκεις;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Γιάννης Κιαπέκος 18/12/2014 12:49:57

        Θα παραιτηθεί;Υπάρχει υποψήφιος αντικαταστάτης; Θα κερδίσει στις εσωκομματικές εκλογές που βάσει καταστατικού γίνονται πια με καθολική ψηφοφορία; Aλλά αυτά θα τα πούμε αργότερα.

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ ψυχραιμια 18/12/2014 13:53:55

          Δεν καταλαβαίνω γιατί τσίμπησες εσύ τον ΓΓΣ περίμενα μπας και μας εξηγήσει την ανείπωτη σαχλαμάρα που έγραψε : «-Αν τις εκλογές τις κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ, τότε ο κος Σαμαράς θα κυβερνά επί 8 χρόνια μέχρι τον Μάρτιο του 2023!...» Όσο για το αν υπάρχει διάδοχος ... αμ υπάρχει !!!! Το παιδί με το τσεκούρι ή δεξιός ακτιβιστής κατά κόσμον Μαυρουδής (Μάκης) Βορίδης.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Γιάννης Κιαπέκος 18/12/2014 14:04:45

            Ίσως.Αλλά το καταστατικό το ξέρεις.Εάν δεν παραιτηθεί ο ίδιος δεν φεύγει και σίγουρα δεν φεύγει εάν δεν τεθεί πιεστικά ζητημα.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Γιάννης Κιαπέκος 18/12/2014 14:13:34

            Ποιου κόμματος, της ΕΠΕΝ;

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Γιάννης Κιαπέκος 18/12/2014 19:27:11

            Ξεχασατε τον Κυριακο.

  8. Naruto avatar
    Naruto 18/12/2014 12:15:05

    Είναι προφανές οτι αν δεν εκλεγεί πρόεδρος και πάμε σε εκλογές και τις χάσει η Ν.Δ ο Σαμαράς θα απομακρυνθεί άμεσα . Αλλά και η τύχη του Αλέξη δεν θα είναι καλύτερη ,διότι αν εφαρμόσει το κομματικό πρόγραμμα θα έχει απέναντι όλη την Ευρώπη , ενώ αν κάνει την κολοτούμπα θα έχει απέναντι τις συνιστώσεις . Δηλαδή ψηφίζουν ΟΧΙ λόγω των ιδεοληψιών τους ενώ επιθυμούν διακαώς το ΝΑΙ .

  9. Γεώργιος Λιάκος avatar
    Γεώργιος Λιάκος 18/12/2014 12:32:02

    ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ
    Το Πνεύμα της Αμφίπολης μίλησε, και τι είπε; Οτι ο Πάνος Καμμένος, μετα την "συσστράτευση" με ΣΥΡΙΖΑ και ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ επισκέφθηκε τον Επίτημο με χαρά μεγάλη.Παρότι ο επίτημος δήλωνε οτι είχε άλλη θέση και επικροτούσε την ψήφιση προέδρου δημοκρατίας απτην βουλή. Αλλα να, αυτές οι αντιλήψεις περί βεντέτας που κρατάνε στην κρήτη, ίσως είναι σε εξέλιξη. Απλώς ξεχνάνε οτι ο Σαμαράς και άλλες φορές πήρε το δεσάκι του στον όμο και όργωσε την Ελλάδα για να επικοινωνίσει την αλήθεια στον λαό.
    Το "Ταξίδι" του Σαμαρά είναι πολύ μακρύτερο από όσο φαντάζονται κάποιοι.

  10. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 18/12/2014 12:35:55

    Το παιχνίδι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του Καμμένου. Αφού .εφτασε μέχρι και ο Γερο-Μητσοτάκης να τον παρακαλεί για συναίνεση κι εκείνος να την έχει δεί ρυθμιστής του παιχνιδιού,και να τσαμπουνά για συναίνεση μετά τις εκλογές,τελείωσε,θα το πετύχει. Εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς είναι σίγουρος ότι θα κρατήσει τη δύναμη που έχει τώρα; Πώς είναι σίγουρος ότι από ρυθμιστής δεν θα γίνει αποδιοπομπαίος;... Ας όψονται αυτοί που τον έβγαλαν,του έδωσαν τη δύναμη να καταστρέψει τη χώρα...

    • karenin avatar
      karenin @ Κυθήριος 18/12/2014 12:50:42

      Eχεις την εντύπωση οτι ο Μητσοτάκης συναντιέται για να βοηθήσει τον Σαμαρά; Το πολύ να χρησιμοποιησει την συνάντηση για να του πει, Αντώνη ξερεις εγώ το πάλεψα αλλά δεν...δεν, τουτέστι πρωτοβουλίες.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ karenin 18/12/2014 14:23:47

        Όχι βέβαια,αλλά πιστεύεις εσύ ότι είναι τώρα η ώρα να σπρώξει τη Ντόρα,ούτως ή άλλως ένα καμμένο χαρτί,ή το γιό του εντελώς ανέτοιμο,στη θέση του Σαμαρά;

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Κυθήριος 18/12/2014 19:47:18

          Κυθηριε, οχι στη θεση του Σαμαρα αλλα στη θεση του αρχηγου της Αξιωματικης αντιπολιτευσης και οχι τη κορη αλλα το γυιο.....Επιτελικες κινησεις.

    • Naruto avatar
      Naruto @ Κυθήριος 18/12/2014 13:08:51

      Σκέψου το εξής σενάριο . Ψηφίζουν οι ΑΝΕΛ και βγαίνει πρόεδρος . Σε λίγους μήνες φεύγουμε απο τα μνημόνια και η αντιμνημονιακή πολιτική παύει να έχει νόημα και μαζί η αντιπαράθεση Ν.Δ και ΑΝΕΛ . Στίς επόμενες βουλευτικές εκλογές σχηματίζουν ενα ενιαίο κόμμα πιθανόν με διαφορετικό όνομα και αρχηγό . Αφορμή για το σενάριο θεωρώ το κάπως χλωμό ΟΧΙ των ΑΝΕΛ αλλά και την μόνη πιθανότητα να μην βουλιάξουν .

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Naruto 18/12/2014 14:31:38

        Αυτό θα φανεί μετά τις εκλογές,όποτε γίνουν. Πάντως ο Καμμένος τραβάει πολύ το σκοινί,πράγμα που δείχνει ότι κόβει γέφυρες...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Κυθήριος 18/12/2014 13:59:54

      Kυθήριε δεν νομίζω. Το παιχνίδι που παίζει ο Καμμένος καθόλου δεν είναι κομμένο στα μέτρα του, "καμμένο" μπορεί να είναι. Γιατί το κόμμα του τώρα δεν υπάρχει δημοσκοπικά και ο ίδιος κάνει ότι πιο εφετζίδικο του έχει απομεινει ως επιλογή, για να ανακόψει τη μοιραία εξαφάνιση των ανελ... Αλλά δεν νομίζω τελικά, να παρασύρει και να "κάψει" και τους δεξιούς βουλευτές που παραστράτησαν το 2012.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ roadrunner 18/12/2014 15:24:36

        Μπορεί roadrunner να μην υπάρχει δημοσκοπικά,αλλά επηρεάζει τις εξελίξεις.Αυτό είναι και το νόημά μου. Όσο για τους βουλευτές του μακάρι να μην καούν,αν και μερικοί δεν θα το αποφύγουν...

  11. toxo avatar
    toxo 18/12/2014 13:00:23

    Η κυβέρνηση Ζολώτα είχε γίνει με χρονοδιάγραμμα,δηλ. να φθάσει μέχρι την εκλογή ή μη προέδρου δημοκρατίας και στην συνέχεια να διαλυθεί η βουλή και να γίνουν εκλογές και η νέα βουλή να μην κινδυνεύει με διάλυση,διότι εάν εκλεγόταν πρόεδρος θα είχε καλώς,εάν δεν εκλεγόταν θα εξέλεγε έστω και με 120 ψήφους.Όλα αυτά με συμφωνία Μητσοτάκη,Α.Παπανδρέου και Φλωράκη.Και τώρα ακούω από δημοσιογράφους (που υποστηρίζουν,ανερυθρίαστα,'οτι τις συντάξεις του ΟΓΑ τις καθιέρωσε ο Γ.Παπανδρέου παππούς το 1962), πως η κυβέρνηση Ζολώτα έπεσε διότι ο Μητσοτάκης το επεδίωξε.Όσοι δεν ζήσανε ή δεν θυμούνται τα γεγονότα,τα πληροφορούνται από την Σχολή Του 1984 (ΤΟ ΓΝΩΣΤΌ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ).

  12. rasputin avatar
    rasputin 18/12/2014 13:10:30

    Για να ξέρουμε που βρισκόμαστε , εάν γίνουν τώρα εκλογές η ΝΔ θα τις χάσει . Εκτός εάν γίνει πόλεμος ή πιστωτικό γεγονός μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου και δεν στηθούν κάλπες . Η διαφορά θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες , αν όλα πάνε καλά θα είναι 2% , εάν πάνε χάλια μπορεί να είναι και 6% . Δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν αλλά όσοι μιλούν για νίκη της ΝΔ , κυρίως μέσα από το κόμμα δεν έχουν πλήρη επίγνωση της πραγματικότητας . Τον Ιούνιο του 2012 και ενώ ο Σύριζα αρχικά προηγούταν εξέφραζα και από εδώ μέσα την ακλόνητη βεβαιότητά μου περί νίκης της ΝΔ . Τώρα λέω ότι όση συσπείρωση και αν υπάρξει , θα επιστρέψουν κάποιοι που φοβούνται τον Σύριζα (δικαιολογημένα) , αλλά μια κρίσιμη μερίδα ψηφοφόρων του 2012 δεν θα ρίξει ΝΔ . Πόσο να πάρει , 30%; Ο Σύριζα δυστυχώς πάει για παραπάνω και εκεί είναι το πρόβλημα . Καταλαβαίνω όποιον δεν ψηφίσει ΝΔ , και εγώ διστακτικός είμαι , αφού η συγκεκριμένη κυβέρνηση τα πήγε καλούτσικα στα δημοσιονομικά αλλά στα υπόλοιπα τα έκανε θάλασσα. Δεν μπορώ να δικαιολογήσω όμως ούτε μισή ψήφο στον Σύριζα και απορώ με σοβαρούς θεωρητικά ανθρώπους που το σκέφτονται . 5 χρόνια γράφουν έκθεση ιδεών για την φτώχεια και τους κακούς δανειστές , χωρίς να παρουσιάσουν 10 ολοκληρωμένες εφαρμόσιμες προτάσεις . Το ζητούμενο είναι να μειωθεί η δυναμική του Σύριζα και να πέσει κάτω από το 30% . Δεν ξέρω εάν είναι πολύ αργά,αλλά το επιχείρημα "δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε" είναι η απόλυτη ψευδαίσθηση . Βέβαια όποιον χτυπήσει αυτό το επιχείρημα θα τον αποκαλέσουν κινδυνολόγο , αλλά το 80% του λαού έχει και άλλα να χάσει . Ίσως πρέπει να το ζήσουμε μήπως βάλουμε μυαλό! Για να μην γίνουν όλα τα παραπάνω , καλό θα ήταν η ΝΔ να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια εκλογής προέδρου , αντί να κρατάει άκαμπτη στάση πιστεύοντας ότι θα κερδίσει τις εκλογές . Εκτός και αν ο Σαμαράς προτιμήσει τελικά μια μικρή ήττα , η οποία μπορεί και να τον κρατήσει στην προεδρία του κόμματος .

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ rasputin 18/12/2014 14:09:06

      Το ενδεχόμενο να προτιμά να τα ζήσουμε για να τελειώνει το παραμύθι της αριστεράς το έχεις σκεφθεί; Κοίταξε ,στην Ελλάδα η λέξη "αριστερά" σημαίνει αυξήσεις μισθών.Δεν σημαίνει Τσαουσέσκου και Χότζα,δεν εκλαμβάνεται ως παράγων δυστυχίας.Φρόντισαν πολλοί γιαυτό.Ίσως είναι καιρός να αλλάξει.

      • Naruto avatar
        Naruto @ ψυχραιμια 18/12/2014 14:25:41

        Καλό είναι να τελειώνει το παραμύθι αλλά να παραμείνουμε ζωντανοί να δούμε το τέλος .

        • Μικρασιάτης.. avatar
          Μικρασιάτης.. @ Naruto 19/12/2014 01:18:17

          Σωστο...!

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ rasputin 18/12/2014 18:59:03

      Εξαιρετικό σχόλιο, που αποτυπώνει πολύ καλά αυτό που συμβαίνει. Όποιος σήμερα έχει να φάει (ακόμη και αυτοί που ζουν στα συσσίτια έχουν να φάνε, από τα συσσίτια) έχει να χάσει. Οι (αναγκαστικοί, λόγω ιδεολογικής τρικυμίας εν κρανίω) πειραματισμοί του ΣΥΡΙΖΑ στην οικονομία θα είναι τόσο έντονοι και τόσο αλλοπρόσαλοι, που θα μας κάνουν να νοσταλγούμε όχι τον Σαμαρά, αλλά τον... ΓΑΠ! Αλλά αν πεις σε κάποιον σήμερα "εφόσον έχεις να φας, έχεις να χάσεις", θα εκνευριστεί και θα σε πάρει στο άγριο. Όμως, περί αυτού πρόκειται.

  13. pan avatar
    pan 18/12/2014 13:55:38

    Οχι μόνη της η ΝΔ.Το δίλημμα δεν είναι αριστερά ή δεξια.Είναι Ευρώπη με τις όποιες αδυναμίες και τα στραβά της ή απομόνωση .Πρωτοβουλία Σαμαρά για υπέρβαση στη πράξη.Κάθοδο σε εκλογές με κοινό διακομματικό ψηφοδέλτιο όσων βουλευτών θα έχουν ψηφίσει υπερ της εκλογής προέδρου.Φιλοευρωπαϊκό μέτωπο απέναντι σε νταούλια,σφυροδρέπανα και σβάστικες.

    • Naruto avatar
      Naruto @ pan 18/12/2014 20:01:14

      Συμφωνώ

    • George N avatar
      George N @ pan 19/12/2014 09:05:04

      panσωστο!

  14. ΙΦΘΙΜΟΣ avatar
    ΙΦΘΙΜΟΣ 18/12/2014 15:22:37

    Δεν συνηθίζω να γράφω τακτικά, αν καιπαρακολουθώ τα Αντινέα ανελλιπώς. Νομίζω ότι το καλύτερο για την παράταξη και τη χώρα, αν δεν ψηφιστεί ο Σ. Δήμας, είναι να πει την ωμή αλήθεια στο λαό ο Αντώνης Σαμαράς και να πάμε σε εκλογές . Καθαρές λύσεις!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ΙΦΘΙΜΟΣ 18/12/2014 23:37:26

      Μα, μέχρι τώρα την ωμή αλήθεια δε λέει; Άν όχι,τότε τι λέει;

  15. Wolf avatar
    Wolf 18/12/2014 15:45:20

    Ακούω τις τελευταίες ημέρες σενάρια επί σεναρίων. Θα εκλεγεί ΠτΔ, δε θα εκλεγεί ΠτΔ, πάμε σε εκλογές, δεν πάμε σε εκλογές. Έχουμε αναλογιστεί όλοι μας –πολιτικό προσωπικό και πολίτες- σ αυτόν εδώ τον τόπο, τι σημαίνει αυτή τη συγκεκριμένη περίοδο το να πάει η χώρα σε εθνικές εκλογές? Έχουμε σκεφτεί ή μας έχει πει κανείς τι διακυβεύεται για την Ελλάδα, για τους έλληνες, για την/τον καθένα από εμάς, την επόμενη ημέρα της 29ης Δεκεμβρίου 2014 και μέχρι να προκύψει νέα εκλεγμένη κυβέρνηση? Ας το δούμε λοιπόν αυτό. Ας προσπαθήσουμε όλοι και ο καθένας ξεχωριστά να καταλάβουμε τι παίζεται αυτές τις κρίσιμες ημέρες για όλους μας. Το 2012 η χώρα βρισκόταν με το ένα πόδι στον αέρα και από κάτω βρισκόταν η άβυσσος, μια κλωστή μας κρατούσε από το να βρεθούμε γκρεμοτσακισμένοι, δίχως περιθώριο επιστροφής. Η ανεργία άγγιξε το 30% του ενεργού πληθυσμού. Η παγκόσμια κοινότητα –συμπεριλαμβανομένων και των εταίρων- μας είχαν τελειωμένους. Το Grexit ήταν σχεδόν δεδομένο. Ήμασταν οι παρίες αυτού του πλανήτη. Η ελληνική οικογένεια έχασε έναν πολύ μεγάλο και σημαντικό κομμάτι των εισοδημάτων της, η ανέχεια, ο πόνος, ο φόβος και μιζέρια χτύπησαν κόκκινο για το μεγαλύτερο ποσοστό των ελλήνων. Οικογένειες έμειναν στο δρόμο, επαγγελματίες έχασαν τις επιχειρήσεις τους, χιλιάδες πολίτες βρέθηκαν στην ανεργία με ότι αυτό συνεπάγεται για κάθε νοικοκυριό. Είχε βλέπετε σκάσει η φούσκα της όψιμης ευμάρειας, του «λεφτά υπάρχουν», της ψεύτικης ανάπτυξης σε γυάλινα πόδια. Από το 2009 που μπήκαμε στη δίνη της κρίσης συνέβησαν πολλές ασχήμιες βαριές ή λιγότερο βαριές, που όλες όμως ακούμπησαν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο όλους μας. Από το Grexit και το αίμα που έτρεξε απ τον ελληνικό λαό μέχρι σήμερα συνέβησαν πολλά και άλλαξαν πολύ περισσότερα. Η δομή της κοινωνίας μας άλλαξε, έγιναν ή επεβλήθησαν πράγματα που κανονικά μια σοβαρή χώρα θα έπρεπε να είχε κάνει χωρίς να τα επιβάλλουν άλλοι. Η χώρα μπήκε σε ένα δρόμο. Πονέσαμε, κλάψαμε, βιώσαμε πολύ άσχημες καταστάσεις, αλλά μείναμε όρθιοι. Ανακτήσαμε την αξιοπρέπεια μας, όλοι βλέπουν το φως στην άκρη του τούνελ, η ανεργία ανακόπηκε και έχει αρχίσει αργά αλλά σταθερά να μειώνεται, επενδυτές βλέπουν τη χώρα πάλι ως προορισμό, η τουριστική βιομηχανία έκανε ρεκόρ για δυο συνεχόμενα χρόνια, νέες εταιρίες κάνουν την εμφάνισή τους, ένα τεράστιο ποσοστό του χρέους διαγράφηκε –η μεγαλύτερη που έχει γίνει παγκοσμίως-, έγιναν σημαντικότατες βελτιώσεις στον κρατικό μηχανισμό, στις υπηρεσίες προς τους πολίτες και ένα σωρό άλλα. Και βρισκόμαστε τώρα να καλούνται να αποφασίσουν οι εθνοπατέρες μας, αν θα απεμπολήσουμε όσα με κόπο, πόνο και αίμα καταφέραμε αυτά τα δυόμισι χρόνια. Το διακύβευμα ποιο είναι? Αν τα κόμματα και κάποιοι ολίγιστοι πολιτικοί κάνουν το γινάτι τους, παίζοντας στα ζάρια τις ζωές μας και των παιδιών μας ή αν θα συνεχίσουμε να βαδίζουμε προς την έξοδο της κρίσης? Αν κάποιοι για τους δικούς τους μικροκομματικούς λόγους θα επιβάλλουν εκλογές –κόντρα στη θέληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των ελλήνων- ή αν θα πατήσουμε πιο σταθερά και σίγουρα στο αύριο? Έχουν σκεφτεί όλοι αυτοί τι σημαίνει εκλογές τώρα? Έχουν σκεφτεί τι θα σημάνει αν στις 29/12 δεν έχει εκλεγεί ΠτΔ και βρεθούμε σε ακυβερνησία και αστάθεια για δυο (2) μήνες ίσως και περισσότερο? Έχει κανένας απ αυτούς τους φωστήρες, που δήθεν κόβονται για εμάς, πόσο θα πληρώσουμε την επιλογή τους αυτή, όταν οι αγορές που ήδη μας έχουν στείλει τα μηνύματα τους, βρουν τη χαραμάδα ή την τρύπα για να εισχωρήσουν? Πόσα κεφάλαια θα χαθούν? Πόσα όνειρα θα σβήσουν μια και δια παντός? Ότι όσα καταφέραμε μέχρι σήμερα με πόνο και τιτάνιες προσπάθειες του λαού μας, θα σβήσουν με μια μονοκοντυλιά? Ότι δε θα γυρίσουμε πίσω στο ’09, το ’10 ή το ’11, αλλά θα ξυπνήσουμε οι μνήμες από τις περιγραφές των παππούδων μας για όσα συνέβαιναν στην κατοχή του ’41? Τώρα κάτι έχουμε, τώρα έχουμε κατορθώσει να είμαστε όρθιοι με προοπτική και ελπίδα για αύριο. Αν πάμε σε εκλογές τώρα, όλα αυτά χάνονται, οι θυσίες μας χάνονται. Γκρεμίζονται γιατί κάποιοι θέλουν να παίξουν μπιλιάρδο στην πλάτη μας. Ας αναλογιστούμε λοιπόν πολίτες και πολιτικοί ποιο θα είναι το αύριο για όλους μας. Και αν κάποιοι πολιτικοί δε νοιάζονται για τη ντροπή και τις ερινύες που θα τους ακολουθούν σε όλη την υπόλοιπη ζωή τους, όταν ο λαός θα τους δέρνει στους δρόμους και θα τους φτύνει, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να πληρώσουμε και όλοι οι υπόλοιποι την παροιμιώδη ηλιθιότητά τους. Αν αυτοί θέλουν να ζήσουν τον προσωπικό τους Αρμαγεδδώνα, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να παρασύρουν και όλους τους υπόλοιπους σε καταστάσεις που δεν θα έχουμε ξαναζήσει. Έχουν καταλάβει όσοι θέλουν εκλογές ότι αυτό θα μας σύρει σε πολύ πιο βίαια μνημόνια? Έχουν καταλάβει όσοι δεν ψηφίσουν ΠτΔ ότι θα γίνουν αυτόματα οι δήμιοι των συμπολιτών τους? Δε στέκομαι στο ότι ρίχνουν νερό στο μύλο όσων δε θέλουν να σηκώσουμε κεφάλι, το αποτέλεσμα της πράξης τους μας ενδιαφέρει! Γιατί δε γίνεται κύριοι, όταν μας πιέζουν οι δανειστές μας και άλλοι, εσείς να εκβιάζετε το λαό. Με ποιους είστε εν τέλει, με την Ελλάδα ή με την Τρόικα? Με τους έλληνες ή με εκείνους που μας θέλουν γονατιστούς? Η χώρα χρειάζεται μια καθαρή λύση. Ή εκλέγεται ΠτΔ, κλείνει η διαπραγμάτευση με την τρόικα, έρχεται συμφωνία για το χρέος, συνεχίζεται και ολοκληρώνεται η συνταγματική αναθεώρηση και πάμε σε εκλογές στο τέλος της τετραετίας ως οφείλουμε ή πάμε σε εθνικές εκλογές και ο Θεός να μας λυπηθεί!!!

  16. yiannis avatar
    yiannis 18/12/2014 19:41:28

    Πρόσφατα μπήκα και γω στο κλαμπ των ανέργων. Ομολογώ ότι είναι πολύ δύσκολο πράγμα και απαιτείται ενότητα. Η εποχή της αυτοδυναμίας δεν υπάρχει πλέον. Άρα και πρώτος να είναι ο Σύριζα, η ΝΔ μπορεί να συμμετέχει σε κυβέρνηση συνεργασίας. Για το καλό του τόπου δεν πρέπει να χειριστεί μόνο η αριστερά την οικονομία και την εξωτερική πολιτική. Ίσως στο βάθος αυτό να συμφέρει και την ηγεσία της ΝΔ, καθώς αν είναι δεύτερη με μια διαφορά και ταυτόχρονα αντιπολίτευση, θα δημιουργηθούν εντάσεις και σενάρια διαδοχής.

    • Μικρασιάτης.. avatar
      Μικρασιάτης.. @ yiannis 19/12/2014 01:23:16

      Ο ΣΥΡΙΖΑ να κυβερνησει μαζι τις λοιπες Αριστερες δυναμεις, ώστε να δει ο λαος τι σημαινει να κυβερνά αυτος ο χώρος.

  17. Ρουμελιώτης avatar
    Ρουμελιώτης 18/12/2014 22:24:05

    Ότι και να ειπωθεί σημασία έχει ότι αυτή τη δεδομένη στιγμή καταστρέφεται ότι απέμεινε απο την πραγματική οικονομία και η ΑΓΟΡΑ.....πεθαίνει εν μέσω εορτών. Αν συρθούμε και για κανένα τρίμηνο πολιτικής αποσταθεροποίηση τότε τα ΛΟΥΚΕΤΑ θα είναι σε ρυθμό....κατά ριπάς και θα δούμε και θα ζήσουμε τραγικές καταστάσεις. Αυτά δεν τα έλαβε υπόψιν το πολιτικό μας σύστημα?? Μάλλον όχι και θα το πληρώσει πολύ ακριβά γιαυτό....

  18. Κάνω ότι δεν βλέπω avatar
    Κάνω ότι δεν βλέπω 18/12/2014 23:30:55

    Λύσεις καθαρές: τώρα εκλογές.

  19. Chr avatar
    Chr 18/12/2014 23:46:51

    Η πραγματικότητα είναι ότι στην Ελλάδα δουλευουν 3 για να συντηρησουν 10 κυρίως δε για να καλοπερνάει ο 1Οος ,ο οποιός συνήθως συνδέεται αρρηκτα με τα κομματικά συστήματα (όλων των κομμάτων). Ειναι μη βιώσιμη κατάσταση. Το εάν περάσουν μέτρα και οι 3 γίνουν 2.5 κατά Μ.Ο. αυτό θα δημιουργήσει ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα . Ο δεξιός ο κεντροδεξιός και ο κεντροαριστερός χώρος ανέκαθεν συνδεόταν με την αύξηση του εισοδήματος και την ανάπτυξη . Τώρα μοιράζονται τις ιδιες οικονομικές απόψεις με την ιδεολογία του Τσαουσέσκου ,με κάτι παλαβές θεωρίες υπέρ της υπερφολογησης κτλ . Νομίζει το οθωμανικής παραδόσεως πολιτικό σύστημα ότι με την μάσκα του δήθεν εξευρωπαισμού θα κάνει γιουρούσι και πάλι για να αυτοσυντηρηθεί . Για να περνάνε χλιδάτα "φιλελεύθεροι -αντικρατιστές" και ταπεινά "παιδιά του λαου με πορσε" . Ηταν τόσο κηφήνες που είτε έσφαξαν τις κοτούλες με τα χρυσά αυγά είτε εκείνες βρήκαν τρόπο και δραπέτευσαν από την αιχμαλωσία ..... Την συνέχεια την βλέπω συναρπαστική !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.