#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/01/2012 13:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ γιατί παραμένει ακόμα στην κυβέρνηση Παπαδήμου;



Ο κόσμος που  πίστεψε στην αντιμνημονιακή πολιτική του Σαμαρά δέχθηκε, με μισή καρδιά,  την Κυβέρνηση Παπαδήμου ως  το  αναγκαίο κακό, που έστελνε τον Παπανδρέου σπίτι του,  διέσωζε την χώρα, έφερνε πιο κοντά τις εκλογές και εξασφάλιζε ένα ελάχιστο επίπεδο σοβαρότητας στη διαχείριση των πραγμάτων της χώρας.

Όμως, δεν ήταν λίγοι εκείνοι  που φοβόταν ότι η κυβέρνηση Παπαδήμου...διέσωζε το ΠΑΣΟΚ, ενώ φόρτωνε στη Ν.Δ, ευθύνες που δεν της ανήκαν. Επιπλέον, ενίσχυε την επιχειρηματολογία της Αριστεράς  ότι  «όλοι είναι ίδιοι», έκανε τον Καρατζαφέρη ...κυβερνητικό εταίρο και κυρίως αποτελούσε «πρόβα» για τα επόμενα. Με άλλα λόγια, ο Παπαδήμος από μεταβατικός, μπορούσε να μας προκύψει και ως ...μονιμότερη λύση.

Πολύ φοβούμαι ό,τι μέρα με τη μέρα, δικαιώνονται οι δεύτεροι. Ο κ. Παπαδήμος από την πρώτη μέρα έδειξε πως θέλει να  συνεχίσει το ...έργο του προκατόχου του. Έτσι, απεδέχθη να ηγηθεί της αποτυχημένης και πολυπληθούς κυβέρνησης Παπανδρέου που σχηματίστηκε για να εξυπηρετήσει τις κομματικές ανάγκες και σκοπιμότητες του απελθόντος πρωθυπουργού. Ο Μόντι στην Ιταλία σχημάτισε  μια δεκαπενταμελή κυβέρνηση. Εμείς τι τους θέλουμε του παρ’ ολίγον πεντήκοντα;

Θα μπορούσα, ειλικρινώς, να κατανοήσω ακόμα και αυτή την ....ανεκτική στάση της Ν.Δ. απέναντι στην Κυβέρνηση Παπαδήμου. Προφανώς και ήθελε ( έχει μια λογική αυτό) να παραμένουν στο κάδρο οι  υπουργοί του κ. Παπανδρέου.

Υπάρχουν, όμως, πράγματα που δεν μπορώ, ούτε να δικαιολογήσω, πολύ δε περισσότερο να κατανοήσω.

Γιατί η Ν.Δ. δεν απέτρεψε τις αυξήσεις της ΔΕΗ. Ας εύρισκε άλλους τρόπους η αποτυχημένη διοίκησή της (διορισμένη από την Κυβέρνηση Παπανδρέου) να καλύψει τις ζημιές της.

Γιατί ακόμα παραμένουν στις θέσεις τους οι Κρατικοί Τραπεζίτες, όταν οι τράπεζές τους έχουν ουσιαστικά καταρρεύσει.

Γιατί η Ν.Δ. σιώπησε όταν ο εξ απορρήτων σύμβουλος του κ. Παπανδρέου, ο κ. Θέος, διορίστηκε αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος στη ΔΕΗ, με παχυλότατο μάλιστα μισθό;

Γιατί δεν παρεμπόδισε την κατάργηση της Γενικής Γραμματείας Μακεδονίας Θράκης;  Δεν αντιλαμβάνονται ότι η απόφασή αυτή στόχο έχει να πλήξει προσωπικά τον κ. Σαμαρά, με γνωστή την ευαισθησία του για τα ζητήματα της Μακεδονίας;

Γιατί ανέχεται την κ. Διαμαντοπούλου να παριστάνει την Υπουργό Παιδείας, όταν τα παιδιά δεν έχουν ακόμα βιβλία; Πότε άλλωστε έχει ξανασυμβεί αυτό;

Γιατί  συμμετέχει σ’ αυτό το κακόγουστο θέατρο που ενορχηστρώνει ο κ. Κουτρουμάνης, για τις περικοπές των συντάξεων;

Γιατί  δεν σταματάει αυτή την εγκληματική συζήτηση για την κατάργηση του κατώτατου μισθού στον ιδιωτικό τομέα;

Οι περιπτώσεις είναι ενδεικτικές.

Η Ν.Δ. θα βρεθεί αντιμέτωπη και με ένα άλλο πρόβλημα. Οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ, λεηλατούν ή απαξιώνουν σημαντικά κεφάλαια από το πρόγραμμα που εξήγγειλε ο κ. Σαμαράς. Χαρακτηριστικό είναι το  πως μετέτρεψαν σε ναυάγιο το θεσμό της εφεδρείας. Χθες μας ανακοίνωσαν την άρση του cabotage, που ήταν βασική προγραμματική θέση της ΝΔ. Έτσι όπως πάνε, θα κάνουν ευαγγέλιο το ...Ζάππειο!

Από την άλλη, προσπαθώ να  καταγράψω τις ...επιτυχίες της Κυβέρνησης Παπαδήμου.  Βρίσκεται δυο μήνες στην εξουσία και οι πιέσεις της Τρόϊκα συνεχίζονται,  οι εκβιασμοί παραμένουν, οι απειλές δυναμώνουν, τα σενάρια dooms day καλά κρατούν. Σε ποιό ακριβώς σημείο βελτίωσε την κατάσταση της χώρας  ο κ. Παπαδήμος, με τις πολυδιαφημισθείσες γνωριμίες; Δυστυχώς οι συγκρίσεις με τον ομόλογό του της Ιταλίας, μας προκαλούν θλίψη.

Τούτων δοθέντων, η ΝΔ έχει λόγους να παραμένει στην Κυβέρνηση Παπαδήμου;

Τι πρέπει να κάνουν;

Ας βγούν από τα γραφεία τους και ας ρωτήσουν τον απλό κόσμο...

Αυτό τον  θυμωμένο κόσμο, που μέρα με τη μέρα, βλέπει ότι δεν μπορεί να τα φέρει πια βόλτα.

Ντροπιάζεται, ζορίζεται, οργίζεται.

Προς το παρόν κρατιέται, αλλά όχι για πολύ ακόμα!

Έτοιμος, είναι να ακούσει κάτι, πριν εκραγεί!

Γιατί η έκρηξη, θα τους πάρει όλους...

Ας ακούσουν τον απλό κόσμο...

 



ΥΓ. Από τη ΝΔ θα μου απαντήσουν βέβαια ότι πρέπει να ολοκληρωθεί το PSI και η δανειακή. Καμία αντίρρηση. Ας κάνει όμως μόνο αυτά η κυβέρνηση Παπαδήμου. Επειδή κάνει όλα τα άλλα που θα έκανε και μια κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ (και χειρότερα) εκτός από αυτά. Και στο κάτω κάτω της γραφής αν αυτό που ζητάνε μόνο είναι η υπογραφή της ΝΔ στο PSI και τη δανειακή αυτά μπορεί να τους τα δώσει και χωρίς να συμμετέχει στην κυβέρνηση.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/01/2012 13:28:33

    έλα ντε... έλα ντε...

    Από όσο κατάλαβα εγώ ο Παπαδήμος ήρθε να κάνει και να επι αυτό που φοβούνται ή ντρέπονται να πούνε οι πολιτικοί. Η Κυβέρνηση της 6ης δόσης και της εσωτερικής υποτίμησης και (λέω καμιά φορά μέσα μου) της εξοδου από την Ευρωζώνη.

    Εμένα με πονάει με προσβάλει και με εξοργίζει που κανείς δεν έχει πει μια αλήθεια στην κόσμο. Να μια αλήθεια που λέω εγώ στους φίλους μου: Είμαι ανασφάλιστος. Αυτά που δίνω στο Ταμείο μου είναι πεταμένα λεφτά. Αυτά που είχα στην Τράπεζα χάθηκαν. Αυτά που έχω στο πάπλωμα θα μου τα πάρουν για να μην μου κόψουν το ρεύμα. Θα είμαι άνεργος χωρίς προοπτική. Αυτή είναι η αλήθεια για μένα. Μην μου πει κανείς ότι δεν την ξέρει ο Σαμαράς, γενικώς και αορίστως... Μην μοιυ πει κανείς ότι δεν υπάρχει προοπτική. Υπάρχει προοπτική, πάντα και εξ ορισμού αλλά πρεπει πρώτα να κοιτάξεις την αλήθεια κατάματα. Και μάι αλήθεια είναι ότι το χρέος μας ΔΕΝ είναι βιώσιμο, αυτοί στους οποίους χρωστάμε το ξέρουν και απλά κάνουν τα κουμάντα τους, και εμείς στραγγιζόμαστε για τι ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ.

    Μην είσαι σίγουρος για το PSI, ΚΡ, και η δανειακή δεν είναι παρά another brick in the Wall... Αν αυτά περιμένουμε, ωχ ωχ ωχ.

    • Απηυδισμένος avatar
      Απηυδισμένος @ archaeopteryx 13/01/2012 13:38:07

      Αρχαίε, σε παρακολουθώ καιρό, αλλά μέρα με την ημέρα απαρχαιώνεσαι περισσότερο. Καμία λογική πλέον στους συλλογισμούς σου. Απελπισμένες μικροαστικές κραυγές μόνο. Καταλαβαίνω ότι αυτή είναι η πεπατημένη σήμερα και ότι κινδυνεύετε να χάσετε τις περιουσίες σας, αλλά αν δεν συγκρατηθούν ορισμένοι, που θα πάμε;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Απηυδισμένος 13/01/2012 13:58:45

        ατυχώς, δεν έχω το προνόμιο να παρακολουθώ εγώ εσένα για να με φωτίζεις με το όραμά σου, αλλά εάν κάπου διατυπώνεις απόψεις, πες μου.

        Αυτά που λέω είναι γραμμένα και ισχύει το scripta manent. Το "έλα όταν έχω" του Επώνυμου (χτες), το είπα το φθινόπωρο του 2010. Την αναγκη ακομματικής και αυστηρής 12μηνης δημοσιονομικής εκλογίκευσης την είπα τον Αυγουστο του 2009. Το ότι τα Ταμεία είναι τελειωμένα για τους κάτω των 50 ετών το έχω πει από το 2000 και θα το δεις όταν έρθει η ώρα σου. Το ότι οι Ολυμπιακοί ήταν το κύκνειο άσμα της χώρας το είπα τότε, πριν τους πάρουμε. Το ότι η Ευρωζώνη θα πάθει την πλάκα της, με το κραχ του 2008.

        Πες μας τις δικές σου απόψεις, στα παραπάνω, και άσε με εμένα.

        • Απηυδισμένος avatar
          Απηυδισμένος @ archaeopteryx 13/01/2012 15:35:15

          Απάντηση νηπιαγωγείου. Επιπέδου μικροαστού της Αργεντινής που θα πάρει σε λίγο τις κατσαρόλες. Καμιά πρόταση να βγούμε από την κρίση έχεις; Γιατί από διαπιστώσεις να φάνε και οι κότες

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ Απηυδισμένος 13/01/2012 15:57:11

            Γιατί δεν ρωτάς (αυτό που ρωτάς εμένα) απο τον ΚΡ. Μοιάζει να έχει την ίδια ακριβώς απορία και μικροαστική αγανάκτηση με εμένα, και αναρωτιέται τι ακριβώς κάνει η ΝΔ. Επιπλήτοντας εμένα επιπλήτεις επομένως και αυτόν. Ή δεν επιτρέπονται οι μικροαστοί πλέον; Μήπως και αυτή είναι επίσημη θέση της ΝΔ;

          • Leonidas avatar
            Leonidas @ Απηυδισμένος 13/01/2012 22:21:54

            Επειδή εγώ συμφωνώ απόλυτα με τον Αρχαιοπτέρυγα, σε παρακαλώ ''Απηυδισμένε'', να λάβεις υπ' όψη τα εξής- καθαρά οικονομικά - δεδομένα, και όχι επιχειρήματα ''κατσαρόλας' όπως ειρωνικά αναφέρεις:
            Το ελληνικό χρέος είναι ΜΗ ΒΙΩΣΙΜΟ, και ούτε προκειται ποτέ να γίνει. ΟΛΕΣ οι προηγούμενες προβλέψεις του ΔΝΤ ήταν λάθος, διότι έπαιρναν υπ' όψη λάθος δεδομένα της ελληνικής οικονομίας- γι' αυτο και τις αναθεωρούσαν συνέχεια ( ΠΕΝΤΕ φορές μέχρι τώρα).
            Πίνακες και γραφικές παραστάσεις των δεδομένων έχουν δημοσιευθεί επανειλλημένα στον ξένο τύπο - παραθέτω μία δημοσίευση στα αγγλικά, στην οποία αξίζει να δεί κανείς τις ''προβλέψεις'' του ΔΝΤ- ενδεικτικά αναφέρω: ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΑΝΕΡΓΙΑΣ για 2011:
            1)Σεπτ.2010 - 14.6%
            2)Δεκ.2010 -14.3
            3)Μαι.2011 -14.8
            4)Ιουλ.2011 -15.8
            5)Δεκ.2011 -17.0

            Και ποιά ήταν τελικά η ανεργία??
            18,2%!! Την οποία ΔΕΝ μπορούσε να προβλέψει το ΔΝΤ ούτε καν πρίν από ένα μήνα!
            Και οι υπόλοιπες προβλέψεις είναι γενικά λάθος, όσον αφορά Ελλειμμα , κτλ.
            http://bilbo.economicoutlook.net/blog/?p=17332

            Τι σε κάνει λοιπόν να πιστεύεις ότι το χρέος μας θα γίνει βιώσιμο, στο 120 %, το 2020?
            Κι όσον αφορά την ''πανάκεια'' του PSI? Ουτε και με τις καλύτερες συνθήκες δεν πρόκειται να μειώσει το χρέος μας σαν ποσοστό του ΑΕΠ , στο προβλεπόμενο μέλλον- διότι το χρέος μας είναι ήδη 370 δισ. ,συν τα δανεικά που θα πάρουμε 130 δισ., και βάλε τα τοκοχρεωλύσια και τα έντοκα γραμμάτια ( περιλαμβάνεται και ευνοϊκο PSI + Ανάπτυξη 3% ετησίως) , θα φτάσουμε αισίως το 2013 με χρέος 223% του ΑΕΠ, και το 2014 στα 257 % !!
            ΠΩΣ λοιπόν αυτό το χρέος γίνει ποτέ βιώσιμο ?? θα μας το εξηγήσεις εσύ φαντάζομαι...
            http://topontiki.gr/article/24679

            Αυτά περί χρέους και ΣΩΤΗΡΙΑΣ της χώρας.
            Πάω και γώ τώρα να χτυπήσω καμμιά κατσαρόλα σαν καλός Αργεντινός μικροαστός που είμαι

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Απηυδισμένος 13/01/2012 14:00:27

        αυτό το "κινδυνεύετε να χάσετε τις περιουσίες σας" που το πετάτε έτσι ανάλαφρα, σημαίνει ότι θα προστεθεί πολύς άστεγος κόσμος στο δρόμο και δεν θα αποφευχθεί αυτό που ήθελαν κάποιοι ίσως να αποφευχθεί με το δεκανίκι που ρίξαν στον γαπ στις 5 Νοεμβρίου (εκτεταμένες ταραχές)

        δεν καταλαβαίνω καθόλου το πνεύμα του σχολίου σας προς τον Αρχαίο

        είναι από αριστερή σκοπιά (μικροαστικές κραυγές);
        είναι από νεοφιλελεύθερη Παπαδήμια σκοπιά;
        τι είναι...;

        "να συγκρατηθούν ορισμένοι" μήπως ακριβώς διότι το σύστημα έτριξε για τα καλά στις 28 Οκτωβρίου;
        μάλλον κάποιος και κάποιοι αδυνατούν πιάσουν τον παλμό του κόσμου
        αυτός και αυτοί που στις 5 Νοεμβρίου θεώρησαν καλό να ρίξουν παγωμένο νερό σε ένα λαό που ΚΟΧΛΑΖΕ

        ποιο το νόημα της "παράκαμψης" και της πάσει θυσία καθυστέρησης του ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟΥ που επιχειρήθηκε τότε;

        μήπως η διάσωση (κυριολεκτική και μεταφορική) του γαπ σε μια συμφωνία κυρίων;
        μήπως προσπάθεια να αποφευχθεί χρεοκοπία και ταραχές; τι γνώριζε ο κος Σαμαράς και δεν το είπε; (εάν γνώριζε)

        που είμαστε 3 μήνες μετά; σε χειρότερο σημείο, με ένα λαό ακόμα πιο απελπισμένο, πλέον παγωμένο, ακόμα πιο πεινασμένο, καθημερινά πιο εξευτελισμένο

        νερό στο μύλο της αριστεράς ρίξατε με τους τόνους...

        και δώσατε ευκαιρία στο Πασοκ να αναβαπτιστεί στην κολυμβήθρα της αθωότητας και να παριστάνει την λευκή περιστερά και την αντιπολίτευση

        γιατί δεν πέφτουν τα ποσοστά του Καρατζαφέρη; ούτε σε αυτό δεν είναι ικανή η ΝΔ να τον διεμβολίσει (λαθρομεταναστευτικό, εγκληματικότητα)

        • Απηυδισμένος avatar
          Απηυδισμένος @ αλλενάκι 13/01/2012 15:33:16

          Εσύ τι είσαι αλενάκι; Μάρτυρας υπεράσπισης Παλαιοντόσαυρων; Και επειδή δεν μπορώ να απαντήσω σε όλο το σεντόνι σου αρκεί το τελευταίο για να δεις πόσο εκτός είσαι: το ΛΑΟΣ πέφτει κατακόρυφα στις πραγματικές δημοσκοπήσεις γι αυτό ο Καρατζαφύρερ απειλεί συνεχώς οτι θα την κάνει. Η ΝΔ ούτε έχασε ούτε κέρδισε από την συμμετοχή της στις δημοσκοπήσεις

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Απηυδισμένος 13/01/2012 16:02:00

            ... λέτε για μικροαστούς, η λαϊκή ευρύτερη βάση της ΝΔ 'μικροαστοί' δεν είναι, που ανησυχούν για την ιδιοκτησία τους;... πως αλλιώς να διαμαρτυρηθούν; με αριστερές μεθόδους; αυτές δεν τις θέλετε...

            ...άλλωστε, δεν τα λέω εγώ, το άρθρο του κου Κ.Ρ. τα λέει και θα μπορούσα να προσθέσω και εγώ διάφορα, αλλά θα βάραινε το σεντόνι...

            εγώ θεωρώ ότι η σελίδα έχει σταθεί με παρρησία και ειλικρίνεια όλο αυτόν τον καιρό δίπλα σε έναν αρχηγό που πιστεύει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, αλλά ας ληφθούν υπόψη τα καμπανάκια (εμείς) που χτυπούν με ανιδιοτέλεια

            και γιατί πρέπει να τα καμπανάκια να ληφθούν υπόψη: αν υπάρξει υποχώρηση Σαμαρά προς ψήφιση Δανειακής Αγγλικού Δικαίου, αν λέω..., τέλος η χώρα, έστω και στην ημι-ανεξάρτητη έως τώρα κατάστασή της

            και τότε ποιος αρχηγός και γαία πυρί μιχθήτω...

      • Εnzo avatar
        Εnzo @ Απηυδισμένος 13/01/2012 14:15:07

        Factorx: Για να μην κουράζεσαι και ταλαιπωρείσαι και ταλαιπωρείς κι εμάς: Όταν εγώ κατέθετα μάρτυρας κατηγορίας στο Ειδικό Δικαστήριο για τον Ανδρέα Παπανδρέου όλη η ΝΔ έκανε την πάπια. Δεν μπορείς λοιπόν με τίποτα να κάνεις μαθήματα αντιπασοκισμού και πατριωτισμού εδώ. Περιορίσου στους χαβαλέδες που νομίζουν ότι κάνουν κάτι βρίζοντας τον Σαμαρά

  2. Wolf avatar
    Wolf 13/01/2012 13:31:44

    Και έρχονται σήμερα 7 υφυπουργοί του Παπανδρέου και του Παπαδήμου σήμερα να ζητήσουν Κώστα, παραμονή της κυβέρνησης Παπαδήμου πέραν των συμφωνηθέντων, ενδεχομένως άκουσον άκουσον, μέχρι και το πέρας της τατραετίας.
    Σα να μη φτάνει η καταστροφή που έχουν προκαλέσει μέχρι σήμερα -2 και πλέον χρόνια- θέλουν να αφήσουν μόνο αποκαΐδια πίσω τους!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Wolf 13/01/2012 14:05:19

      Αλήθεια αυτοί οι υφυπουργοί χρειάζονται στην Κυβέρνηση ή αποτελούν ...ρουσφέτια του κ.Παπανδρέου;

      • hdgr avatar
        hdgr @ Κώστας Ροδινός 13/01/2012 14:44:24

        Κώστα είναι όλοι "Παπανδρεϊκοί" . Σου λέει κάτι αυτό;

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ hdgr 13/01/2012 14:47:00

          Αν λέει....

  3. TopGunZ avatar
    TopGunZ 13/01/2012 13:33:29

    Γιατί πολύ απλά κύριε Ροδινέ η ΝΔ βαδίζει στην πεπατημένη της μεταπολίτευσης δηλ. η ΝΔ πιστεύει ακόμη οτι αποτελεί τον έτερο φορέα διαχείρισης της εξουσίας. Κρίμα κρίμα και πάλι κρίμα.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ TopGunZ 13/01/2012 15:07:40

      To μεγαλύτερο πρόβλημα της Ν.Δ είναι ότι έπεισε πολλούς, ότι διαθέτει μια πιο soft πολιτική διαχείρισης της κρίσης και οπωσδήποτε αποφυγής της χρωκοπίας.
      Και τα δύο μοιάζουν να...χρεωκοπούν.

  4. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 13/01/2012 13:38:21

    Στο ερωτημα "γιατι παραμενει η ΝΔ στην κυβερνηση Παπαδημου" η απαντηση ειναι απλη : γιατι η ΝΔ αποτελει την μια απο τις δυο οψεις του ιδιου ενιαιου και αδιαιρετου δικομματικου συστηματος που εξυπηρετει τους ιδιους ανθρωπους, οι οποιοι ευθυνονται για την διαχρονικη καταστροφη της Ελλαδας. Kαι στο αλλο σκελος του δικομματικου συστηματος βρισκεται μια ηλιθια "αριστερα", ενα τμημα της οποιας αποτελειται απο δογματικους θρησκοληπτους του μαρξισμου (ΚΚΕ) και το αλλο αποτελειται απο ενα θιασο ποικιλλιων (ΣΥΡΙΖΑ) με εξ΄ισου ποικιλλα κινητρα (επαναστατικο ναρκισσισμο, ομαδικη ψυχοθεραπεια, κλαμπ φιλοσοφικων προβληματισμων, κλπ, κλπ). Και καπου στη μεση βρισκονται και διαφοροι θλιβεροι οπορτουνιστες τυπου ΛΑΟΣ, ΔΗΜΑΡ, κλπ. Κι' επειδη αυτη ειναι προς το παρον η εικονα του πολιτικου συστηματος της Ελλαδας βιωνουμε καθε μερα αυτες τις θλιβερες επιθεωρησιακες παραστασεις, πληρωνοντας ενα πολυ ακριβο εισητηριο.

    • JOHN avatar
      JOHN @ Μ.Γ 13/01/2012 17:46:46

      ΜΓ.Δυστυχως καπως ετσι ειναι τα πραγματα,οπως τα περιγραφεις.Και θυματα ολοι εμεις!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Μ.Γ 14/01/2012 09:35:13

      Διαφωνώ με την πλήρη απαξίωση. Ο Σαμαράς δεν είναι έτσι και το έχει αποδείξει. Τα προέβλεψε όλα και πρότεινε λύσεις. Οι υπόλοιποι έκαναν πως δεν άκουσαν. Τώρα αν υιοθετούμε τις αγανακτισμένες κραυγές του Καμένου ο οποίος προίσταται του κινήματος με τίτλο "ο Σαμαράς απέτυχε να εκφράσει τις αντιμνημονιακές δυνάμεις της κενωνίας" τότε τί να πω, έχει πέσει το επίπεδο της συζήτησης για το θέμα που μας απασχολεί. Ας ανοίξουμε τα μάτια και ας δούμε εκτός από τους ευσεβείς μας πόθους το γεγονός ότι τίποτα δεν μπορεί να δεσμεύσει τη χώρα αυτή τη στιγμή αν δεν συναινέσει ο Σαμαράς. Ποιά νέα μέτρα και αγγλικό δίκαιο και μείωση μισθών ιδιωτικού τομέα με πράξη νομοθετικού περιεχομένου και κουραφέξαλα από τον Παπαδήμο ο οποίος έχει πολιτική δύναμη μειρακίου; Αν δεν πει το Ναι ο Σαμαράς με τον καημό θα μείνει ο Πορτοσάλτε. Γι' αυτό περιμένετε και θα δείτε. Οι εκλογές θα γίνουν κανονικά χωρίς καταστροφολογία που να πιάνει τόπο. Ο λαός όταν είναι έκτακτες οι συνθήκες στρέφει το βλέμμα του στην αξιοπιστία και όχι στην κινδυνολογία

  5. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 13/01/2012 13:47:36

    Προφανώς ο αρθρογράφος εννοεί ότι η ΝΔ θα έπρεπε να είχε αποστασιοποιηθεί κάθε εθύνης πλην του PSI όπως ζητήθηκε. Υπάρχει και το άλλο ακρο: η ΝΔ να ζητά επιτακτικά πράγματα και να συγκυβερνήσει εφαρμόζοντας μέρος του προγράμματος της (όχι βεβαια με 40+ μέλη από το ΠΑΣΟΚ) για να δεί και ο λαός την χρησιμότητα των προτάσεων της ΝΔ. Επελέγη μία μεσοβέζικη λύση που ο χρόνος θα κρίνει πόσο καλή ήταν. Ο Σαμαράς έθεσε ως προτεραιότητα να φύγει ο ΓΑΠ με κάθε τρόπο, αυτό το πέτυχε αλλά η τρέχουσα επιλογή άσκησης κυβέρνησης/αντιπολίτευσης ίσως να μην είναι η καλύτερη για τα συμφέροντα της ΝΔ.
    Οσον αφορά τα μέτρα για το χαράτσι της ΔΕΗ κλπ... σίγουρα δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις και η ΝΔ θα φέρει και αυτή δυσάρεστα μέτρα. Ωστόσο, εάν υπήρχε πιο ενεργή εμπλοκή σύμφωνα με τα πιστεύω της ΝΔ (όπως εκφράστηκαν και στο Ζάππειο ΙΙ) αυτό ίσως ήταν για το καλό του κόμματος. Οπως προαναφέρθηκα, η άλλη λύση θα ήταν η αποχή της ΝΔ από την κυβέρνηση και να κρατήσει "καλά κλειστά" τα χαρτιά του ο Σαμαράς μέχρι να έρθει αυτοδύναμος. Ομως η πίεση που δέχθηκε από τους Ευρωπαίους (και όχι μόνον) κινδυνευε να τον μετατρέψει σε αποδιοπομπαίο τράγο και να του φορτώσει όλες τις ευθύνες για ενδεχόμενη καταστροφή της χώρας.
    Οσο για την καραμέλα "μνημονιακός / αντιμνημονιακός" ο Σαμαράς ξεκαθάρισε ότι συμφωνεί με τους στόχους, διαφωνεί με το μείγμα πολιτικής. Κανείς δεν γνωρίζει πόσο θα μπορούσε να επιβάλλει στους Ευρωπαίους διαφορετικό μείγμα πολιτικής εάν ήαν πρωθυπουργός, δεδομένου ότι αυτοί ήταν τυφλωμένοι από εκδικητικό πάθος και όμιζαν ότι τα ήξεραν όλα όταν έριξαν την Ελλάδα στην ύφεση και σε σπηράλ ανακυκλούμενων ελλιμάτων λόγω της ύφεσης. Ισως από εδώ και στο εξής οι Ευρωπαίοι αποδειχθούν πιο επιδεκτικοί στις προτάσεις του Σαμαρά όταν απεδείχθη ότι οι ιδέες τους εφαρμόστηκαν στο πειραματόζωο τον Ελληνικό λαό και τον οδήγησαν στην καταστροφή!
    Θα εκτιμούσα περισσότερο εάν ο Σαμαράς (και ο οποιοσδήποτε Έλληνας πολιτικός βρεθεί σε θέση ευθύνης εν ανιθ΄σει με ΓΑΠ και Βενιζελο), ζητήσει από τους Ευρωπαίους ότι και ο Μόντι: Οπως αυτοί μας δέσμευσαν με εγγυήσεις για να μας δανείσουν για το μνημόνιο, να τους δεσμεύαμε και εμείς με εγγυήσεις για την επιτυχία της εφαρμογής της συναγής που μας έδωσαν. Εάν γινόταν αυτό το 2010, τώρα η Ελλάδα θα ήταν σε θέση ισχύος ετά το φιάσκο των μέτρων του Μνημονίου 1 παρά τη σκληρή λιτότητα που όλοι παραδέχονται ότι έχουμε υποστεί.

    • Y. avatar
      Y. @ GreekinEurope 13/01/2012 22:27:19

      “…η πίεση που δέχθηκε από τους Ευρωπαίους..”. Τα είπες όλα! Αυτό είναι το κυρίαρχο στοιχείο, που ο Σαμαράς αποφάσισε αυτά που αποφάσισε
      (..μόνο να ελπίσουμε ότι υπάρχει ημερομηνια λήξης)

  6. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 13/01/2012 13:48:44

    Ρητορικό το ερώτημα κ. Ροδινέ???

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δώρα Γκανούλη 13/01/2012 14:48:26

      Καλημέρα Δώρα,
      Μόνο ρητορικό δεν είναι το ερώτημα!

  7. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 13/01/2012 13:51:42

    Λίγη "μίζερη" κριτική, γιατί στο τέλος θα τρελαθούμε:

    1. Παπαδήμος, σήμερα στη Βουλή:
    " Καλύτερα ανοικτές επιχειρήσεις με μικρότερους μισθούς, παρά κλειστές και ανεργία".
    Είναι αυτή θέση της Νέας Δημοκρατίας και του Αντώνη Σαμαρά;! Από πότε;
    Αυτη η φράση-επιτομή του μνημονιακού λαικισμού του Παπαδήμου, την ώρα που η ανεργία αγγίζει το 20%(ανεργία που έφεραν τα φοροτσουνάμι και οι οριζόντιες περικοπές) αφήνει ορθάνοιχτο το παράθυρο για πράξη νομοθετικού περιεχομένου. Ο υπουργός Βορίδης προχτές στον Σκάι το είπε(για την πράξη νομοθετικού περιεχομένου) έξω από τα δόντια. Γιατί τα ανέχεται αυτά η ΝΔ; Γιατί δεν τα ξεκόβει; Από πότε υπεύθυνη στάση και σιωπή ταυτίζονται στην πολιτική;

    2. Η πολιτική της κυβέρνησης Παπαδήμου γίνεται αναγκαστικά με συνεννόηση με τις ηγεσίες των κομμάτων που τη στηρίζουν. Από πότε ένα κόμμα που στηρίζει την κυβέρνηση δεν έχει θέση για τα πρόσωπα που υλοποιούν την όποια αυτή πολιτική; Είναι δυνατόν η ΝΔ να ανέχεται τον αποτυχημένο παπανδρεικό θίασο που ντύθηκαν "υπουργοί του Παπαδήμου"; Η επιλογή Παντελή Καψή δεν έπρεπε να αποτελέσει αίτιο βέτο για τη ΝΔ; Για να μην αναφερθώ σε άλλους σκελετούς του βρυκολακιασμένου σημιτισμού(Γιαννίτσης)...

    3. Κάναμε υπομονή και ξέραμε πως η ανανέωση ενός γερασμένου και απαξιωμένου στελεχιακά κόμματος επαφίεται αφενός στον Αντώνη Σαμαρά και την στελέχωση των ψηφοδελτίων και αφετέρου σε μας. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνουν πως η επιλογή του υιού Ψυχάρη είναι ιδανικό χαρακίρι; Είτε το θέλουμε είτε όχι ο Αντώνης Σαμαράς είχε ένα προφίλ(και ευτυχώς) που τον ξεχώριζε από το παρηκμασμένο πολιτικό προσωπικό της Μεταπολίτευσης. Είναι δυνατόν ο γιος του πλέον δακτυλοδεικτούμενου ως διαπλεκόμενου ανθρώπου να αποτελεί προσωπική επιλογή του Αντώνη; (Τις φαιδρότητες πως δεν υπάρχει οικογενειακή ευθύνη να τις αφήσουν για αλλού).

    4. Τί απέγινε το θέμα "φούσκωμα του ελλείμματος του 2009"; Ο πολιτικά υπεύθυνος και αν μη τι άλλο ύποπτος και καταγγελόμενος Παπακωνσταντίνου πως κατέχει υπουργικό αξίωμα σε κυβέρνηση που στηρίζει η ΝΔ; Ο αρχιαποτυχημένος Βενιζέλος με πολιτικά εγκλήματα και υποθέσεις ( χαράτσι στην κατοικία, διαπραγματεύσεις με φινλανδούς, Proton Bank κλπ)να τον σκιάζουν, πως μπορεί να κατέχει κρίσιμο υπουργικό χαρτοφύλακα σε κυβέρνηση που στηρίζει η ΝΔ;

    4. Ένα από τα πολλά ορθά επιχειρήματα του Σαμαρά τον 5/2010 ήταν πως η ΝΔ έπρεπε να αποτελέσει θεσμική εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης. Αυτό το ορθό επιχείρημα συκοφαντήθηκε συχνά από αλαφιασμένους οπαδούς του Μνημονίου και από εμπόρους του αντιμνημονίου. Αλήθεια, τώρα το ολόσωστο αυτό επιχείρημα δεν ακυρώνεται με την παραπέρα συμμετοχή στο γαιτανάκι του Παπδήμου;

    5. Τώρα κοιτώντας πίσω, ποιός ισχυρίζεται σοβαρά πως αν δεν συμμετείχε η ΝΔ στο έκτρωμα του Παπαδήμου, η χώρα θα χρεοκοπούσε; Τώρα που ο Μόντι(!) βγάζει μια γλώσσα πέντε μέτρα στην πολιτική της Μέρκελ , τώρα που οι Ιρλανδοί ετοιμάζονται για νέα αναδιαπραγμάτευση, γιατί η ΝΔ χαμηλώνει τις σημαίες της, που δικαιώθηκαν πανηγυρικά;

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ Kώστας ΜΠ 13/01/2012 14:02:33

      Αποτελείς χαρακτηριστικό παράδειγμα της ανοησίας που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. Γιατί δεν πας σε κανένα κουρδιστό πορτοκάλι του επιπέδου σου να σχολιάζεις, αλλά τρως τον χρόνο μας; Το antinews βάζει όλες τις απόψεις που αντέχουν στην σοβαρότητα. Και άρθρα υπέρ του Σαμαρά και άρθρα σαν αυτό εδώ. Εσύ τι κάνεις; Μηδεν πρωτοτυπία σκέψης. Λάσπη τπυ συρμού και εμπάθεια.Αναπαράγεις κριτική που έχει γίνει από το antinews και βάζεις και ένα δήθεν ειρωνικό "λίγη “μίζερη” κριτική, γιατί στο τέλος θα τρελαθούμε" για το άρθρο του topgun.

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ Αυτόνομος 13/01/2012 14:37:08

        Τα περί "λάσπης" ή "εμπάθειας" μπορεί να κρίνει ο καθένας αν διαβάσει το σχόλιό μου.
        Σου επισημαίνω πως στα ίδια που αναφέρεται το σημείο (1) του σχολίου μου (δηλώσεις Παπαδήμου, σήμερα στη Βουλή) αναφέρεται και άρθρο του Αntinews που ανέβηκε στις 14:00.
        Αν νομίζεις πως κάνεις καλό με αυτό το ύφος στον διάλογο, στον Σαμαρά ή όπου αλλού έχεις άδικο.
        Τα "να πας αλλού", "βαρέθηκα να σε ακούω" και λοιπά απαξιωτικά - που δεν είναι η πρώτη φορά που απευθύνεις σε κάποιον -απάδουν του Antinews.

        • Αυτόνομος avatar
          Αυτόνομος @ Kώστας ΜΠ 13/01/2012 18:27:12

          Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Το σχόλιό μου αναφέρεται στο "λίγη “μίζερη” κριτική, γιατί στο τέλος θα τρελαθούμε", φράση με την οποία ξεκινάς το σχόλιό σου για να αμφισβητήσεις το δικαίωμα άλλου αρθρογράφου σε προηγούμενη ανάρτηση του antinews να υπερασπιστεί τον Σαμαρά. Και για να σου εξηγήσω ότι γράφεις ανακρίβειες. Λες "η πολιτική της κυβέρνησης Παπαδήμου γίνεται αναγκαστικά με συνεννόηση με τις ηγεσίες των κομμάτων που τη στηρίζουν....". Απο το μυαλό σουτ το κατέβασες; Δεν βλέπεις ότι οι ΠΑΣΟΚΟΙ κάνουν οτι θέλουν και η συμμετοχή της ΝΔ είναι τυπική;

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Αυτόνομος 13/01/2012 19:14:32

            Mπερδεμένος είσαι.
            Πρώτον δεν αμφισβητώ το δικαίωμα κανενός αρθρογράφου, γιατί είμαι απλός αναγνώστης και σποραδικά γράφω την άποψή μου σε σχόλια.
            Υπάρχει "μίζερη" κριτική στον Σαμαρά; Υπάρχει, λέω εγώ. Αυτή η απολίτικη συνωμοσιολογική κριτική που κινείται στο μηδενιστικό πλαίσιο "όλοι ίδιοι είναι", που πολλοί ΝΔκρατες έχουν υιοθετήσει και είναι στο χέρι του Σαμαρά με δυο κινήσεις να τους αποδείξει πως κάνουν λάθος.
            Υπάρχει μη μίζερη κριτική στον Σαμαρά; Υπάρχει και αυτή και είναι ουσιώδης, πολιτική και τεκμηριωμένη, όπως αυτή της παρούσας ανάρτησης του Κώστα Ροδινού.
            Σε αυτήν έγραψα το σχόλιο μου και άρχισες τις εξαλλότητες.

            Επί της ουσίας:
            Αν η συμμετοχή της ΝΔ είναι τυπική, τότε τα πράγματα είναι τρις χειρότερα. Νομίζω το καταλαβαίνεις και δεν επεκτείνομαι.
            Η συμμετοχή όμως της ΝΔ δεν είναι τυπική και αυτό φαίνεται από:
            α)την ιστορία με τις επικουρικές(θετική παρέμβαση της ΝΔ), τις υποδείξεις που έκανε δεκτές ο Βορίδης κ.α.
            β)την υπόθεση μισθολογικό κόστος στον ιδιωτικό τομέα
            γ)τις δύο (η μία έκτακτη, προπαραμονή χριστουγέννων) συναντήσεις Σαμαρά-Παπαδήμου.
            Αυτή μη τυπική συμμετοχή λοιπόν έχει δώσει ένα επικοινωνιακό αλλά και δυστυχώς ουσιαστικό πολιτικό άλλοθι σε όλο το μνημονιακό μπλοκ που ξαναζωντάνεψε. Τρανή απόδειξη; Ο Παπαδήμος με μισόλογα και υπονοούμενα απειλεί με οριζόντιες περικοπές( λέξη απαγορευμένη για τη ΝΔ) τους ΙΥ με πράξη νομοθετικού περιεχομένου.
            Και κάτι ακόμη. Η κυβέρνηση έγινε για το PSI. Σωστά; Και η ΝΔ δέχθηκε το PSI ως αναπόφευκτο και έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στον πρωθυπουργό Παπαδήμο. Μα το PSI το διαπραγματεύονται δύο άνθρωποι: ο Παπαδήμος και ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας Βενιζέλος.
            Θυμάσαι τι έλεγε για αυτόν -και δικαίως- η ΝΔ, με αφορμή την διαπραγμάτευση του Βενιζέλου με τους Φινλανδούς;
            "Ομολογεί, ότι οι ερασιτεχνικοί χειρισμοί του στη συμφωνία με τη Φινλανδία, για το θέμα των εγγυήσεων, έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδο τη νέα δανειοδότηση της χώρας.
            Καλό θα ήταν, ο κ. Βενιζέλος πρώτα από όλα να έβαζε… πάτο στο βαρέλι της δικής του αμετροέπειας και λαθών.
            Και βέβαια, είναι κωμικό αφού πανηγύρισε τη συμφωνία, που υπέγραψε με τη Φινλανδία για τις εγγυήσεις, να έχει το θράσος να ζητά από τη Νέα Δημοκρατία, να μαζέψει εκείνη τα λάθη της δικής του ανικανότητας".

            Αυτά έλεγε για την απίστευτη γκάφα Βενιζέλου. Τώρα έχουμε άδικο να ρωτήσουμε πως εμπιστεύονται οι της ΝΔ αυτόν τον άνθρωπο να διαπραγματεύεται το "αναπόφευκτο" PSI;

  8. unfair avatar
    unfair 13/01/2012 13:53:45

    έχει αναφερθεί εδώ στο φιλόξενο antinews πολλές φορές, πως δυστυχώς κ Σαμαράς ΔΕΝ έχει την επαρκή κ κατάλληλη ομάδα ώστε να κυβερνήσει όπως πραγματικά αξίζει σ' έναν πατριώτη Έλληνα όπως θέλουμε να πιστεύουμε γι' αυτόν. Όταν οι 2 αντιπρόεδροι του, κ υπουργοί πλέον της "κυβέρνησης" - τουλάχιστον για μένα - είναι απογοητευτικοί, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

  9. restart avatar
    restart 13/01/2012 13:56:19

    "Χαρακτηριστικό είναι το πως μετέτρεψαν σε ναυάγιο το θεσμό της εφεδρείας"

    Ποτε εγινε θεσμος η εφεδρεια ρε παιδια?
    σεναριακη υποκλοπη ενος αθλιου εφευρηματος
    χασαμε 2 χρονια
    οι ξυζαρχιδηδες ειναι στις θεσεις τους
    και η ελλαδα στο καναβατσο

    ποιους εκπρωσοπει η νδ ρε παιδια?
    για ποιο δικοματισμο μιλαμε

    κρατιστες εναντιων κρατιστων?


    δε ψηφιζω τζουμακα καλυτερα :)

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ restart 13/01/2012 14:14:47

      O ...Tζουμάκας είναι μια ...πολύ καλή λύση!

  10. captain avatar
    captain 13/01/2012 14:42:58

    Τολμανε να μιλανε και τα ρεταλια που ρημαξαν τη χωρα. Εχω ξαναπροτεινει: τακτικη "βιαιης κλιμακωσης" απο τη ΝΔ: εαν πχ 4 πασοκοι κανουν δηλωσεις "εξω απο το γραμμα και το πνευμα της προεδρικης συμφωνιας", να ανταπαντουν 8 νεοδημοκρατες. Μολις εγινε η συναξης των 6 δεξιων βουλευτων, αμεσως σιωπησαν οι γνωστοι '5'. Υπαρχει ένας κοσμος της ΝΔ, που εχει χασει το 50+% των υλικων αγαθων του και δεν του μενει τίποτε άλλο εκτος απο τη Τιμη απεναντι στους ολετηρες. Δε μπορει να καταπινει άλλα φαρμακια τη στιγμη που τον Οκτωβριο,ειχε παρει τους ολετηρες κυριολεκτικα με τις πετρες.

  11. spiros avatar
    spiros 13/01/2012 14:51:49

    Η ΝΔ επιβάλλεται εντός του ΣΚ να αποχωρήσει από τον "συνασπισμό" εφόσον το PSI δεν καταλήγει σε συμφωνία. Άρα η Κυβέρνηση πρέπει άμεσα να παραιτηθεί. Η ΝΔ πρέπει κάποτε να μιλήσει ανοικτά δεν μπορεί να σιωπά......Απομακρύνεται της αποστολής της στην συγκυβέρνηση.

  12. GIORGOS TSAVOLAKIS avatar
    GIORGOS TSAVOLAKIS 13/01/2012 15:02:34

    ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ.ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΓΡΑΦΗ.ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΗΓΕΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ. ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ.ΩΡΙΜΑ ΦΡΟΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ.ΤΕΛΟΣ. Η ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ .ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. ΝΑ ΜΟΥ ΕΧΕΤΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΧΙ ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΣΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ¦ ΕΣΥ ΟΧΙ ΟΤΙ ΣΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΡΓΑΤΟΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ. ΦΥΓΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΩΗΣΙ ΧΘΕΣ .ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ.ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΜΑΡΑΣ ΛΕΓΕΣΑΙ ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΥΤΟ ΦΤΑΝΕΙ

  13. maria papadaki avatar
    maria papadaki 13/01/2012 15:07:23

    Ευχομαι, να φυγει πολυ συντομα απο αυτη τη κυβερνηση,γιατι αυτοδυναμια δεν βλεπω να παιρνει, οσο μενει.

  14. Κομνηνός avatar
    Κομνηνός 13/01/2012 15:11:04

    Πρόγραμμα ΝΔ 13.10.2011:
    http://www.antinews.gr/2011/10/13/127148/
    .................................................................................

  15. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 13/01/2012 15:14:05

    Ευτυχως που έχουμε εσένα και μας ξυπνάς....

  16. Νοήμων avatar
    Νοήμων 13/01/2012 15:16:23

    Αν η ΝΔ δε σταματήσει να ονειροπολεί και να ονειροβατεί θα ξυπνήσει πάλι Αντιπολίτευση. Και το παραμύθι περί υπεύθυνης δύναμης εγώ το ακούω βερεσέ όσο πληρώνω τα χαράτσια, την έπαρση και τις αστοχίες του Μπένυ, του Παπακ, του Κουτρουμάνη κ.ο.κ.
    Τα γιαούρτια και οι μούντζες έρχονται οσονούπω και προς Συγγρού μεριά.

    ΚΡΙΜΑ

  17. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 13/01/2012 15:24:37

    Κύριε Ροδινέ,συμφωνώ απόλυτα με το κείμενό σας.Κατά τη προσωπική μου γνώμη,είναι όπως τα γράφετε.Ο κύκλος δεν τετραγωνίζεται.Δεν θέλω να συμπληρώσω,προς το παρόν,γι'αυτό το θέμα,τίποτα άλλο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Komis Montechristo 13/01/2012 16:03:20

      Η αλήθεια ελευθερώνει.
      Αρκετά με τις υπεκφυγές.
      Μόνο αν μάθουμε τις πραγματικές διαστάσεις του προβλήματος έχουμε ελπίδες να το ξεπεράσουμε

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Κώστας Ροδινός 13/01/2012 19:38:11

        Κύριε Ροδινέ,ταυτίζομαι με το σχόλιό σας.Εξάλλου,πολλές φορές έχω εκφράσει τη γνώμη μου για τη συμμετοχή της ΝΔ στη κυβέρνηση Παπαδήμου.Και επίσης,έχω σημειώσει πως οι εκλογές είναι αναγκαίες διότι τότε η χώρα θα έχει ελπίδα,με τη ριζική αλλαγή του πολιτικού σκηνικού.Αν πρώτα η χώρα χρεωκοπήσει επίσημα(πάμε φουλ προς τα εκεί),τότε θα συμβούν άλλα γεγονότα και όλες οι πολιτικές αναλύσεις θα έχουν ριχθεί στο κενό.Στο αρχικό κείμενό σας,τα είπατε όλα.Γράψατε ό,τι ακριβώς αισθάνεται ο κόσμος.

  18. firiki2010 avatar
    firiki2010 13/01/2012 15:29:58

    Yποψιάζομαι διαβάζοντας την ανάρτηση οτι το ερώτημα του τίτλου έχει και συνέχεια: "Γιατί η ΝΔ παραμένει ακόμα στην κυβέρνηση Παπαδήμου αφού δεν κάνει τίποτα για να αλλάξει την πολιτική της;"
    Ας προσπαθήσω να απαντήσω δια ερωτημάτων: 1.Γιατί η ΝΔ όταν μπορούσε δεν διεκδίκησε ουσιαστικότερο ρόλο στη κυβέρνηση αλλά προτίμησε την διακριτική συμμετοχή ; 2 Είμαστε σίγουροι ότι χωρίς τη συμμετοχή της ΝΔ η παρούσα κυβέρνηση, που αν μη τι άλλο είναι υποχρεωμένη να διαβουλεύεται με τη ΝΔ (βλέπε πχ επικουρικές), δεν θα ήταν χειρότερη;;; 3 Αν δεχόμαστε ότι η ΝΔ θα υπογράψει PSI και δανειακή γιατί να μην έχει λόγο και να μην τα συνδιαμορφώσει; (Αφού θα υπογράψει την ευθύνη δεν την γλιτώνει) 4. Μήπως τα πράγματα δεν είναι αρκετά ζόρικα ώστε να θέλουμε να τα κάνουμε δυσκολότερα με μια Νεοδημοκρατική αποχώρηση από τη κυβέρνηση;

  19. Mara avatar
    Mara 13/01/2012 15:33:17

    Αγαπητέ και δικαίως αγανακτισμένε Κώστα, λές ο Σαμαράς να μην τα υπολογίζει όλα αυτά που αναφέρεις, όπως επίσης και αυτά που αναφέρουν οι φίλοι σχολιαστές? Είμαι σίγουρη πως ΝΑΙ.
    Αλλά... προφανώς ή μη..., κάτι σίγουρα πολύ σοβαρό γνωρίζει παραπάνω από εμάς και ροκανίζει τον χρόνο.
    Αλλιώς δεν εξηγείται...
    Άν κάποιοι θεωρούν ότι προσκύνησε στα ξένα αφεντικά και έγινε μία από τα ίδια με ΓΑΠ και Παπαδήμο, λυπάμαι αλλά δεν το δέχομαι με τίποτα.
    Άν πάλι κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι απεδείχθη ανεπαρκής, δεν το αποκλείω, αλλά να το δούμε πρώτα στην πράξη.
    Εξάλλου "Κυριακή κοντή γιορτή"
    Θεωρώ ότι "τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται".

    Υ.Γ.
    Είσαι σίγουρος ότι θα φθάσουμε ποτέ σε υπογραφή Δανειακής και μάλιστα με Αγγλικό Δίκαιο και κουραφέξαλα???
    Ποιοί είναι αυτοί που θα τολμήσουν κάτι τέτοιο???
    Ο Καραμανλής θα ψηφίσει τέτοιο πράγμα???
    Σε καμμία περίπτωση και το ξέρεις. Λές να μην το ξέρει ο Σαμαράς αυτό?
    Λές να μην συνεργάζονται???
    Γι΄αυτό σου λέω... κάτι άλλο παίζει... και θα το δούμε λίαν συντόμως...

  20. IOANNIS avatar
    IOANNIS 13/01/2012 15:41:10

    ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΝΔ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ?ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΩΡΙΜΟΥ ΦΡΟΥΤΟΥ,ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ.ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ.

  21. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 13/01/2012 15:46:27

    ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ: Κύριε Ροδινέ δεν θα σχολιάσω άμεσα το περιεχόμενο του άρθρου σας. Είμαστε σε μια κατάσταση απογοήτευσης που αγγίζει τα όρια της απελπισίας. Γι αυτό επικροτώ τις ψύχραιμες φωνές (όπως είναι η δική σας) επειδή μας δίνουν λίγη ελπίδα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Χρήστος Δημάρης 13/01/2012 16:01:25

      αγαπητέ Χρήστο,
      η απελπισία διευκολύνει τα σχέδια τους.
      Δεν μας αξίζει γιατί είναι σαν να παραδινόμαστε.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Κώστας Ροδινός 13/01/2012 16:20:52

        Έχεις απόλυτο δίκιο Κώστα. Η απελπισία άλλωστε είναι το μόνο πράγμα που δεν επιτρέπεται μέσα στην Εκκλησία μας. Όμως είμαστε άνθρωποι και η αντοχή μας έχει και αυτή τα όρια της. Γι αυτό τα όρια της αντοχής του Ελληνικού λαού θα πρέπει να τα λογαριάσουν πολύ σοβαρά αυτοί που αποφασίζουν για τις τύχες και τις ζωές μας.

  22. Kennan avatar
    Kennan 13/01/2012 16:01:05

    Κώστα Ροδινέ αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά ότι το antinews ξέρει πότε κάνει παρεμβάσεις: "ΝΔ: Η κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ δεν θα μετατραπεί και σε κατάρρευση της χώρας"
    http://www.antinews.gr/2012/01/13/142896/

  23. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 13/01/2012 16:04:39

    Δεν πρέπει λοιπόν να βγει ο ΑΣ στον κόσμο και να πει δυο τρία πράγματα, να τον ενημερώσει, να τον εμπνεύσει, να νιώσει κι ο πολίτης ότι πίσω από τις κλειστές πόρτες των διαπραγματεύσεων, των συμβάσεων, των πιεσάι, των μασάι και όλων των αλαμπουρνέζικων που ακούμε κάθε μέρα, υπάρχει ένας δικός του άνθρωπος που μάχεται για τα συμφέροντά του, που τον ενημερώνει, που τον αφουγκράζεται; Να φύγει επί τέλους αυτή η πικρή αίσθηση ότι όλα γίνονται ερήμην του κόσμου... Μπουχτίσαμε από απαισιοδοξία και μοιρολατρία, καταντήσαμε έρμαια του κάθε θρασύγλωσσου οικονομολογίσκου. Μας μπέρδεψαν, μας ζάλισαν με ατελείωτες πληροφορίες από αυτόκλητους σωτήρες-τυμβωρύχους κι από αναρίθμητες αληλλοαναιρούμενες αυθεντίες· και σαν μην έφτανε αυτό μας γέμισαν και με ενοχές από πάνω. Για πόσο ακόμα μπορούμε να κρατάμε την αναπνοή και την υπομονή μας; Σε λίγο ο κόσμος θα σκάσει, θα εκραγεί, και τότε δεν θα χρειάζεται να είναι κανείς ηγέτης για να δακρύσει…

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Τιγράνης 13/01/2012 22:58:51

      έτσι ακριβώς

  24. factorx avatar
    factorx 13/01/2012 16:07:01

    Αλλενάκι ευχαριστώ για τα καλά λόγια, αλλά επειδή είσαι έμπειρη πλέον δεν πρέπει (αν μου επιτρέπεις) να τσιμπάς για το αγγλικό δίκαιο. Περίμενε και θα δεις

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ factorx 13/01/2012 16:15:02

      Και εγώ ευχαριστώ FactorX, έχετε αποδείξει ότι είστε δίπλα γιατί τον πιστεύετε και πρώτοι εσείς θα στενοχωρηθείτε...

      Θα περιμένω, τι να κάνω. Δεν έχω τοποθετηθεί ως σήμερα γιατί πράγματι δεν έχω αποκωδικοποιήσει πλήρως την κατάσταση.

      Πατριώτης είναι αναμφίβολα. Ουδείς το αμφισβητεί αυτό.

  25. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 13/01/2012 16:08:45

    Το τι ακριβώς είναι η κυβέρνηση Παπαδήμου φαίνεται από το ποιοι είναι αυτοί που την προωθούν και προσπαθούν απεγνωσμένα να φτιάξουν το πρωθυπουργικό προφίλ του διορισμένου:

    “Κοινή είναι η πεποίθηση ότι ο κ. Παπαδήμος είναι ένας αλλιώτικος πρωθυπουργός. Παρά τις εύκολες κατηγορίες που πολλοί του προσάπτουν, παραδίδει μαθήματα ήθους και ηγεσίας. Και κυρίως προσφοράς, την οποία οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν, επειδή απλούστατα δεν την διαλαλεί, ούτε βεβαίως την προπαγανδίζει κανείς.”

    Το Βήμα, 11-1-1012

    Πέρα από το χαμόγελο, ή το γέλιο, που προκαλεί αυτή η διαφημιστική προσπάθεια, υπάρχει και το ανατριχιαστικό στοιχείο. Ότι με την αναστολή ουσιαστικά των εκλογών (και μερικών άρθρων του συντάγματος), κυβερνούν από το παρασκήνιο άτυπα κέντρα συνασπισμένων συμφερόντων.

  26. ontense7 avatar
    ontense7 13/01/2012 16:20:34

    ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ???ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΛΑΛΑΚΗΣ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΜΑΣΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΗΣ Ν.Δ ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ??ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΟΛΟΣΤΕΙΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ...ΤΕΛΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΟΥΡΓΙΕΛΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΥΝ,...

  27. Orestios avatar
    Orestios 13/01/2012 16:28:13

    Η ΝΔ δυστυχώς δεν έχει ξεκάθαρη θέση.
    Πολύ λυπάμαι γι' αυτό.

  28. karenin avatar
    karenin 13/01/2012 16:33:28

    Είχα σημειώσει εδώ, απο τον και ρό που η αντιμνημονιακή πολιτική της ΝΔ ηταν στο φόρτε της, πως ήταν η εφεδρεία του συστήματος σε περίπτωση που κάτι δεν πήγαιναι καλό με το μνημόνιο. Τελικά είδαμε όταν κατέρευσαι το Πασοκ μαζι με το μνημόνιο, με τον η τον άλλο τρόπο έβαλε πλάτη. Το ολέθριο λάθος του Σαμαρά ήταν, μετά την εμπλοκή στην κυβέρνηση, που δεν διεκδίκησε κύριο λόγο για την ΝΔ, την στιγμή που οι άλλοι είχαν αποκάμει εντελώς. Θα είχε την ευκαιρία για πρωτοβουλίες και να αποδείξει ότι υπάρχουν και άλλες πολιτικές, και να διεκδικούσε με αξιώσεις την αυτοδυναμία. Τωρα είναι εγκλωβισμενη σε ένα κυβερνητικό σχήμα, που μοιραία φωτογραφίζει στα μάτια του κόσμου το σκηνικό που θα ακολουθήσει μετά τις εκλογές, που παύουν σιγά σιγά να αποτελούν κοινωνική λαχτάρα.
    Φαίνεται καθαρά πως μετά τον Νοέμβρη οι αναλυτές της Συγγρού, έχουν αποφανθεί πως η ΝΔ σαν καθεστωτικό κόμμα, μετά την κατάρευση του Πασόκ κληρονομικά και νομοτελειακά είναι οι αντικαταστάτες στην εξουσία. Σε κανονικούς καιρούς θα ήταν έτσι. Σήμερα αμφιβάλω.

  29. juliet avatar
    juliet 13/01/2012 16:46:38

    Να περιμένουμε λίγο;Δεν θέλω να πιστεύω ότι μας πούλησαν .Η οργή μετά θα γίνει ποτάμι και αυτό να το φοβούνται όλοι.
    Ας περιμένουμε......

  30. Pileas avatar
    Pileas 13/01/2012 16:51:59

    Δυστυχώς ο Αντώνης αν και άριστος γνώστης της ιστορίας δεν έχει μετρήσει σωστά τα πράγματα. Αλλά γι' αυτό έχει συμβούλους ώστε όταν ο ίδιος να λανθάνει αυτοί να του επισημαίνουν το ορθόν του πράγματος. Όταν όμως ο βασικός σύμβουλος είναι ο υποστηρικτής της συγκυβέρνησης...τότε τι άλλο να πείς.

    Το τσαρικό σύστημα δεν το έριξαν οι Μπολσεβίκοι αλλά οι φιλελεύθεροι του πρίγκηπα Λβοφ με μεγάλη καθυστέρηση. Οι κυβερνητικές παλινωδίες και η "δειλία" ως προς τις ορθές επιλογές οδήγησαν στην παραίτηση του πρίγκηπα Λβοφ και την άνοδο του Κερένσκι. Οι Μπολσεβίκοι κινήθηκαν εναντίον της κυβέρνησης Κερένσκι που πλήρωσε την ολιγωρία της και τη μη διάθεση της να συγκρουστεί ανοικτά με την παλαιά Ρωσία. Αποτέλεσμα; ΕΣΣΔ, γιατί πολύ απλά η πολιτική όπως και η φύση δεν αποδέχεται τα κενά.

    Κάποτε η ιστορία θα γράψει πολλά για αυτή την περίοδο...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Pileas 14/01/2012 09:21:00

      Και ποιός είναι ο ...βασικός σύμβουλος που υποστηρίζει τη συγκυβέρνηση;

      • Pileas avatar
        Pileas @ Κώστας Ροδινός 14/01/2012 21:26:20

        Είναι αυτός που ψιθύρισε το όνομα σας στην τηλεοπτική περσόνα του μνημονιακού λόγου, σύντροφος στη Β' Πανελλαδική...if you know what I mean

  31. Θανάσης avatar
    Θανάσης 13/01/2012 17:58:56

    Κύριε Ροδινέ, σας εκτιμώ πραγματικά κ διαβάζω όλα τα εξαιρετικά άρθρα σας.
    Ειδικά αυτό με τις πρώτες ΕΘΝΙΚΕΣ κινήσεις που θα κάνει ως Πρωθυπουργός με συγκλόνισε!
    Σήμερα θέσατε με τον τίτλο κιόλας το ερώτημα που τείνει να γίνει ΡΗΤΟΡΙΚΟ:
    "Η ΝΔ γιατί παραμένει ακόμα στην κυβέρνηση Παπαδήμου;"

    Στη συνέχεια απαριθμείτε ερωτήματα θέτοντας το ΓΙΑΤΙ.
    Δε μπορώ να μην σχολιάσω ότι λείπει για μένα το κορυφαίο ΓΙΑΤΙ!
    ΓΙΑΤΙ λοιπόν, αγαπητή Ν.Δ. δεν ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ στέλνοντας το κατάλληλο μήνυμα στον κο Παπαδήμο και τον κο Σαχινίδη, οι οποίοι ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΑΝ ΟΤΙ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΣΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ή ακόμη ρίξτε την κυβέρνηση αυτή?
    Αυτό είναι μακράν το κυριότερο κακό που μπορεί να κάνει αυτή η κυβέρνηση!
    Χαίρομαι που ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου -από όσο έχω καταλάβει- είναι κάθετος με την υιοθέτηση αγγλικού δικαίου, συνιστώντας ΥΠΟΜΟΝΗ για τη στάση της Ν.Δ. Ελπίζω να δικαιωθεί, όχι μόνο για τον ίδιο κ την αξιοπιστία του, αλλά κυρίως για τον ελληνικό λαό κ τις επόμενες γενιές που θα επηρεαστούν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Θανάσης 14/01/2012 09:19:12

      Αγαπητέ Θανάση,
      λείπουν άλλα ...100 γιατί και ορθώς θέτεις ένα ακόμα σημαντικό.
      Για το ζήτημα του δικαίου που θα διέπει τη νέα δανειακή νομίζω επιχειρείται μια υπερβολή τρομοκράτηση του κόσμου. Λέγονται και γράφονται απίστευτες υπερβολές.
      Για μένα, αν ποτέ ολοκληρωθούν αυτές οι διαπραγματεύσεις για το PSI και οδηγηθούμε στη νέα δανειακή, τα κρίσιμα ζητήματα είναι:
      -το ύψος του επιτοκίου
      -η συνολική απομείωση του δημοσίου χρέους, ώστε αυτό να καταστεί ρεαλιστικά βιώσιμο
      -η διάρκεια των νέων δανείων.
      -το αναγκαστικό μέρος (αυτό που λέμε το δίκαιο ....εκτέλεσης) που θα έχουν στη διάθεσή τους οι πιστωτές μας σε περίπτωση πτώχευσης μας.
      Προφανώς και τι θα εξαιρεθεί από αυτό.
      Μέχρι τότε, περιμένω..

  32. JOHN avatar
    JOHN 13/01/2012 18:07:58

    Αληθεια μ αυτες τις εκλογες που λεγαμε στις 19 Φεβρουαριου τι γινετα;Παμε για Μαρτη,Απριλη,2013 κι εχει ο Θεος.Καθε μερα που περναει με τη κυβερνηση του τραπεζιτη ειναι και ενα καρφι στο φερετρο της δυσμοιρης αυτης χωρας.Κατα τ αλλα εμεις ασχολουμαστε με κοματικες ισοροπιες,με σωτηρες καθε ειδους και αποχρωσης,με τη κουλτουρα,με τα δικαιωματα των διεστραμενων,και παει λεγοντας.Καλα κρασια σε ολους μας!

  33. Στρυμών avatar
    Στρυμών 13/01/2012 18:13:01

    Ο κόσμος της ΝΔ και ιδιέταιρα αυτοί που έχουν πληγεί πολύ έντονα από την κρίση είναι βαθύτατα απογοτευμένος και καχύποπτος με τη στάση του κόμματος. Τα ερωτήμτα που βάζει παραπάνω ο Κώστας ΜΠ είναι κοφτερά σαν λεπίδα και υπάρχουν σε όλους μας. Φοβάμαι πως θα ψάχνουν τη ψήφο τους μέσα στις κάλπες και δεν θα τη βρίσκουν.

  34. Βεντούζα avatar
    Βεντούζα 13/01/2012 18:40:01

    Μένει επειδή το μόνο ενδιαφέρον του ΑΣ είναι να γίνει Πρωθυπουργός.

  35. 114 avatar
    114 13/01/2012 19:14:03

    Κύριε Ροδινέ, συγχαρητήρια.
    Διαβάζω πάντα με προσοχή τα άρθρα σας και ειλικρινά με έχετε εντυπωσιάσει με την ευθυκρισία και καθαρότητα των θέσεων σας.

    Το οξύμωρο είναι ότι στην Ελλάδα ο αστός πολιτικός για να αναδειχθεί σε εθνικό ηγέτη θα πρέπει να συγκρουστεί με την ...μεγαλοαστική τάξη.
    Την πιο αντεθνική μεταπρατική λούμπεν μεγαλοαστική τάξη του πλανήτη.
    Την τάξη που πλουτίζει αναπαράγοντας και συντηρώντας με κάθε μέσο τον παρασιτισμό στο εσωτερικό και τον ενδοτισμό στο εξωτερικό.

    Ο αστός Εθνικός Ηγέτης στην Ελλάδα οφείλει λοιπόν να συγκρουστεί με το ίδιο το (μη) αστικό σύστημα τον ΚΕΙΚ (Κρατικοδίαιτος - ΕΙσαγωγικός - Καπιταλισμός).
    Ακόμη και αν ο Αντώνης Σαμαράς θέλει,
    η ΝΔ θέλει;
    Άρα το ερώτημα μετασχηματίζεται ως εξής :
    Ο Αντώνης Σαμαράς με αυτή την ΝΔ μπορεί;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ 114 14/01/2012 09:12:04

      Το καταλυτικό σου ερώτημα θέλει ....διατριβή για να απαντηθεί!
      Είχα γράψει εδώ και πολύ καιρό οτι τις επόμενες εκλογές θα τις κερδίσει ο Σαμαράς και όχι η ΝΔ.
      Αυτό νομίζω πως απαντά.
      Η ΝΔ θέλει πολύ χρόνο για να αλλάξει νοοτροπία (κυρίως), πρόσωπα (δευτερευόντως).
      Ο ΑΣ είχε την ....ατυχία να κληθεί επειγόντως να καταθέσει κυβερνητική πρόταση εξουσίας.
      Λογικά αυτό θα γινόταν μετά απο μια τετραετία ή στο τέλος της τετραετίας.
      Ομως, πάγια πίστευα οτι στην κοινωνία υπάρχουν αξιολογότερα στελέχη απ' οτι όσα συνωστίζονται στα κομματικά γραφεία.
      Η επιτυχία του ΑΣ θα εξαρτηθεί από το βαθμό που θα επιχειρήσει να τα αναζητήσει.

  36. Κρίτων avatar
    Κρίτων 13/01/2012 19:44:40

    Διάβασα ενδιαφέρουσες απόψεις. Σε συναισθηματικό επίπεδο δικαιολογημένες Αλλά Το φαινόμενο ΓΆΠ δεν σας λέει τίποτα. Γιατί έπεσε με τόσο θόρυβο που ακούστηκε σ΄ολο τον κόσμο; Γιατί προέταξε το ατομικό του συμφέρον και το κόμμα του απέναντι στην λογική και την πραγματικότητα! Τι θέλετε να κάνει ο Σαμαράς; Να πιέσει και φορτωθεί όλες τις αμαρτίες του συστήματος ;(που έντεχνα κάποιοι πίστευαν ότι θα "τσιμπήσει" και θα κάνει το σάλτο στο κενό;)Δεν αξίζει μόνο η κυβέρνηση με κάθε τρόπο και κάθε μέσο!. Εξ ίσου αξία αν όχι μεγαλύτερη έχει και πως θα διαμορφώσεις συνθήκες κατάλληλες για επιτυχία.Το πως θα σταθείς!Αυτό ψάχνει ο Σαμαράς! Δεν θέλουμε άλλον Γιωργάκη. Να περιφέρεται ανά την υφήλιο ως εκστασιαζόμενος πρωθυπουργός που μπορεί να μιλά σ΄ολα τα δίκτυα του κόσμου κατηγορώντας την χώρα του,να αυτοθαυμάζεται στους κομματικούς αυλικούς,σταυλάρχες,κηπουρούς και η πατρίδα να βουλιάζει!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κρίτων 14/01/2012 09:06:24

      Εύστοχη και συμπυκνωμένη σκέψη.
      Τα είπες όλα σε μια παράγραφο.

  37. Nikos avatar
    Nikos 14/01/2012 00:37:26

    Εκλογές ++++

  38. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 14/01/2012 01:14:37

    Κύριε Ροδινέ,

    Μ’ αυτό το άρθρο σας επαναφέρετε τη συζήτηση στην πραγματικότητα και με σωστό προσανατολισμό.

    Και πέρα από τα ‘τρανά και τα μεγάλα’ της πολιτικής και της οικονομίας παραμονεύει η αδήριτη πραγματικότητα.

    Υπάρχει και αυτό το ρεπορτάζ από την σκανδαλοθηρική Daily Mail, σχετικά με την εγκατάλειψη παιδιών από τις οικογένειές τους γιατί αδυνατούν να τα φροντίζουν.
    hττp://www.dailymail.co.uk/news/article-2085163/Children-dumped-streets-Greek-parents-afford-them.html

    Ίσως είναι μια αλόγιστη υπερβολή μιας ανεύθυνης εφημερίδας.

    Αν όμως αληθεύει;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ StarPowerNone 14/01/2012 09:04:48

      Καλημέρα,
      εσένα σε είχα ...χάσει τελευταία.
      Ολα καλά;
      Και μην εξαφανίζεσαι...
      Θα ....κοπείς από τις πολλές απουσίες!

  39. ΜΠ avatar
    ΜΠ 14/01/2012 01:31:21

    Η ώρα του Σαμαρά είναι κοντά. Οι αγορές όλης της Ευρώπης καταρρέουν, η μία πίσω από την άλλη. Δεχόμαστε μία καταιγιστική επίθεση των κερδοσκόπων. Οι εξελίξεις θα είναι πιστεύω ραγδαίες, απόψε με την υποβάθμιση της Γαλλίας και των υπολοίπων χωρών ξεκινάει το πάρτυ. Οι Εκλογές θα γίνουν εντός του Φλεβάρη. Α.Σ σε εμπιστευόμαστε, έχεις δύσκολο έργο μπροστά σου, μακάρι να έχεις καταλλήξει στην ομάδα με την οποία θα κυβερνήσεις και να έχεις έτοιμο πρόγραμμα.

  40. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 14/01/2012 08:35:26

    Θα'θελα να επισημάνω κάτι. Παρατηρώ στα σχόλια κάτι παράξενο.
    Από τη μια ζητάμε εκλογές και απο την άλλη βλέπω απειλές του τύπου "θα ψάχνουν την ψήφο μας". Τελικά με ένα τόσο ρευστό εκλογικό σώμα, πως θα αλλάξει η κατάσταση; Αλλού πατάμε και αλλού βρισκόμαστε. Το θέμα είναι ότι δεν γνωρίζουμε αρκετά πράγματα και απαιτείται πολύ και καλή σκέψη και περίσκεψη ακόμα και για το ελάχιστο που γίνεται και λέγεται. Και αν κάποοι αντέχετε ακόμη να διχάζεστε σχετικά με την ψήψο σας ε! τότε τι εκλογές να γίνουν;

  41. Θέμις avatar
    Θέμις 14/01/2012 11:27:17

    Έλα ντε; Γιατί παραμένει η ΝΔ και για πόσο ακόμη στην κυβέρνηση Παπαδήμου;
    Πιστεύω ειλικρινά ότι ο Σαμαράς έχει καλές προθέσεις και θέλει να κινηθεί με γνώμονα το συμφέρον της πατρίδας (όχι όπως εννοεί τη λέξη ο ΓΑΠ). Πιστεύω ότι απαγγέλλοντας Ελύτη την αγάπη του για την Ελλάδα εξέφραζε.
    Αλλά έλα που οι πράξεις της ΝΔ είναι αντιφατικές! Έλα που ανέχεται κάθε στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ να μιλάει για παράταση του βίου της κυβέρνησης! Που δεν έχει αρθρώσει λέξη για τα σχολεία που θα βγάλουν τη χρονιά χωρίς βιβλία, που δεν έχει διατυπώσει ούτε σχόλιο για τον εξοργιστικό λαϊκισμό του Παπαδήμου περί ανέργων και 13ου & 14ου μισθού και την μη ύπαρξη «κόκκινων γραμμών», πέραν της δήθεν σωτηρίας της χώρας!
    Πιστεύω ότι για τη συνολικότερη σιγή ιχθύος που τηρεί η ΝΔ κάποιο σοβαρό λόγο έχει, που θα τον μάθουμε στη συνέχεια. Αλλά δεν κατανοώ την σιωπή για τα επιμέρους θέματα που ως ερωτήματα αναφέρονται στην ανάρτηση. Είναι το λιγότερο απογοητευτική.
    Ο Σαμαράς δεν είναι Μεσσίας γράφουν πολλοί σχολιαστές και αρθρογράφοι. Σωστά, δεν είναι και δεν διεκδικεί τέτοιο ρόλο. Αλλά με τη στάση του από τότε που ψηφίστηκε αρχηγός της ΝΔ έχει δημιουργήσει προσδοκίες. Και πιστεύω ότι οι προσδοκίες αυτές, παράλληλα με την διεξαγωγή εκλογών σε σύντομο χρονικό διάστημα, λειτουργούν ως ανάχωμα στην κοινωνική έκρηξη. Κατανοώ ότι οι στιγμές είναι κρίσιμες και η διαπραγμάτευση δύσκολη, αλλά είναι εξίσου κρίσιμη και η ψυχολογία του καθενός από εμάς, που σε λίγο θα νιώθουμε ότι δεν μας έμεινε τίποτε άλλο να χάσουμε. Το πίστευε και μη ερεύνα δεν μπορεί να διαιωνίζεται. Διότι δεν μιλάμε για Μεσσία, μιλάμε για ηγέτη. Το όραμα, οι αξίες και οι πράξεις ενός ηγέτη είναι αυτές που εμπνέουν, κερδίζουν την εμπιστοσύνη των ανθρώπων, τους κινητοποιούν και τους κάνουν εθελοντικά και πρόθυμα να τον ακολουθούν στην υλοποίηση αλλαγών. Αλλά χωρίς επικοινωνία, χωρίς νέα ξεκάθαρη τοποθέτηση και με «μη πράξεις» και σιωπηλή ανοχή η εμπιστοσύνη του ταλαιπωρημένου ελληνικού λαού δεν κερδίζεται.
    Εύχομαι οι δυσμενείς εξελίξεις στο PSI να δρομολογήσουν σύντομα και πολιτικές εξελίξεις.
    Υ.Γ. Θέμις δεν είναι το πραγματικό μου όνομα. Το πραγματικό είναι σπανιότερο και για λόγους που μπορούν εύκολα να γίνουν αντιληπτοί δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω στα σχόλιά μου. Όμως, και το Θέμις και το πραγματικό είναι γένους θηλυκού, όπως και εγώ πνευματικά, ψυχικά και ανατομικά. (Απάντηση στον Factorx της 09.01.2012, στα σχόλια της ανάρτησης με τίτλο «Δεν κάνει πίσω η ΝΔ στις μειώσεις μισθών & συντάξεων»).

    • Mara avatar
      Mara @ Θέμις 14/01/2012 17:24:51

      Εξαιρετική!!!

  42. ΒΑΜΒΑΚΑΣ ΤΑΣΟΣ avatar
    ΒΑΜΒΑΚΑΣ ΤΑΣΟΣ 14/01/2012 16:59:47

    ΤΑ "ΩΡΑΙΑ" ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΙς ΕΚΛΟΓΕΣ!!!

  43. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 15/01/2012 03:50:30

    Δέχεσαι να υποστείς τη φθορά μιας κυβέρνησης στην οποία ουσιαστικά δεν θες να μετέχεις!!!
    Επιπλέον δέχεσαι να αναλάβεις μέρος του βάρους που κουβαλούν οι κακόμοιροι βουλευτές της κυβερνητικής παράταξης!!!
    Ακόμα , ακόμα δέχεσαι να συγκυβερνήσεις αντιπολιτευόμενος ενώ ουσιαστικά διαφωνείς ! (ή μήπως όχι...)
    Αν δεν είσαι μαζοχιστής είσαι αυτοκαταστροφικός.
    (ή είσαι η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος όπως λέει και η αριστερά)
    Το τι είναι ο καθένας έχει χρέος να το διατρανώνει αλλά και να το αποδεικνύει καθημερινά με πράξεις . (ειδικά αν πρόκειται για τον επόμενο προθυπουργό)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.