#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/11/2011 23:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Μεταπολίτευση πέθανε μαζί με τα κόμματα - δεινόσαυρους

Στη χαραυγή μιας νέας εποχής!




Η χειρότερη κυβέρνηση, που ταλαιπώρησε τόσο αυτήν τη χώρα τα τελευταία πενήντα χρόνια και ο χειρότερος πρωθυπουργός από ... γεννήσεως ελληνικού κράτους είναι πλέον παρελθόν.

Μαζί της τελείωσε οριστικά και το σύστημα της Μεταπολίτευσης του 74.

Υπεύθυνη για την κατάντια της αλλά και για την τραγωδία που ζει η Ελλάδα είναι κυρίως η πολιτική/επιχειρηματική/εκδοτική διαπλοκή που επέβαλε πρωθυπουργούς-μαριονέτες οι οποίοι  διόγκωσαν το έλλειμμα αφενός για να εξυπηρετήσουν την κομματική πελατεία τους και αφετέρου για να ευχαριστήσουν τους πάτρονές τους. Δεν φταίει μόνο η πελατειακή διόγκωση του δημόσιου τομέα για τα χρέη του κράτους. Φταίνε και οι μίζες, οι προμήθειες, τα "πάμπερς" και οι "βαλίτσες".

Δεν είναι λοιπόν καθόλου τυχαίο ότι η Μεταπολίτευση που εγκαινίασε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής και εμπέδωσε ο Ανδρέας Παπανδρέου κλείνει αφενός με την αμνήστευση του σκανδάλου των σκανδάλων, της υπόθεσης Ζήμενς, και αφετέρου με την επιβολή μιας κυβέρνησης- καρικατούρας από τα μεγάλα συμφέροντα.

Κανείς ωστόσο δεν πρέπει να έχει αυταπάτες γι αυτά που θα ακολουθήσουν. Η σκληρή μάχη που έδωσε το σύστημα της διαπλοκής (εκδότες, τραπεζίτες, «σημιτικοί», «μητσοτακικοί», Καρατζαφέρης κλπ) για να επιβάλλει πρωθυπουργό της επιλογής τους, αποτελεί αφενός το κύκνειο άσμα μιας ολόκληρης εποχής, αλλά και μια μικρογραφία των συγκρούσεων που θα ακολουθήσουν ανάμεσα στις δυνάμεις της αντίδρασης που εκπροσωπούν όλοι οι προηγούμενοι και όλης της κοινωνίας που διψάει για αλλαγή. Επειδή παραμένει αταλάντευτη άποψή μας ότι δεν ήταν μόνο η απειλή της χρεοκοπίας που μας οδήγησε στον κ. Παπαδήμο. Ήταν και ο φόβος από τον παλλαϊκό ξεσηκωμό της 28ης Οκτωβρίου

Μπαίνουμε σε μια αχαρτογράφητη περιοχή. Το κοιλοπόνεμα της ιστορίας θα είναι όπως πάντα επίπονο .

Την εποχή που ξαναέγινε το πείραμα της συγκυβέρνησης (τέλη δεκαετίας του 80 - Οικουμενική Ζολώτα) το κομματικό σύστημα ανθούσε. Η διαπλοκή μπορούσε να επιβάλλει τους όρους της και είδαμε τη συνέχεια με πρωθυπουργούς - μαριονέτες των διαπλεκομένων συμφερόντων, και πολιτικούς  ελάχιστου αναστήματος που χόρευαν στον ρυθμό που τους έπαιζαν συμφέροντα και εκδότες.

Στα χρόνια που πέρασαν το πολιτικό σύστημα κατέρρευσε υπό το βάρος των ανομημάτων του. Η νέα εποχή που ανατέλλει θα οδηγήσει αναπόφευκτα στο τέλος του πελατειακού κομματικού συστήματος και των κομματικών δεινοσαύρων που δυνάστευσαν τόσα χρόνια την ζωή μας. Ο πολιτικός χώρος θα αναδιαμορφωθεί πλήρως. Νέες πολιτικές δυνάμεις θα εμφανισθούν. Ο μετασχηματισμός του Συντάγματος είναι περισσότερο αναγκαίος από ποτέ ώστε να εκφράσει τη νέα κοινωνική και πολιτική πραγματικότητα.

Σε πλήρη αντίθεση με την προηγούμενη μεταπολίτευση, κατά την οποία το ΠΑΣΟΚ με την σύμπραξη της επίσημης Αριστεράς κατάφεραν να τιθασεύσουν και να ελέγξουν το λαϊκό κίνημα που είχε διαμορφωθεί στην αντίσταση κατά της χούντας, σήμερα ο καθοριστικότερος παράγων των εξελίξεων είναι ο λαός.

Και έχει πολύ μεγάλη σημασία ότι αυτό το αναγνωρίζει ακόμα και ο ηγέτης της συντηρητικής παράταξης, ο Αντώνης Σαμαράς. Μιλώντας πρόσφατα στην Βουλή για τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου είπε μεταξύ άλλων: «Τα γεγονότα αυτά πρέπει να δώσουν σε όλους μας ένα μάθημα. Έχει πια ανατραπεί η παραδοσιακή λογική που θέλει τους πολίτες να αντιδρούν μόνο κάθε τέσσερα χρόνια στην κάλπη των εκλογών.Η τεράστια κοινωνική δυσαρέσκεια από τα μέτρα της κυβέρνησης, η κόπωση του λαού από τη μάταιη αναμονή για να δει κάποια έστω «χαραμάδα» προοπτικής  για καλύτερες μέρες που δεν έρχονται, μας, έχουν οδηγήσει σε μιαν άνευ προηγουμένου διαμαρτυρία των Ελλήνων, εναντίον ολόκληρου του σημερινού πολιτικού συστήματος”.

Η βασική αντίθεση στην σημερινή ελληνική κοινωνία δεν είναι πλέον ανάμεσα στην δεξιά και την αριστερά. Η βασική αντίθεση είναι ανάμεσα στην συντριπτική πλειοψηφία του λαού και την μικρή ελίτ του πλούτου και της διαπλοκής που επιμένει να “κυβερνά” τον τόπο.

Απέναντι σ΄ αυτή την ελίτ ορθώνει το ανάστημά της η «άλλη Ελλάδα». Η Ελλάδα του μόχθου, η Ελλάδα των απλών καθημερινών ανθρώπων που είδαν τα όνειρά τους να συντρίβονται, η Ελλάδα που αντιστέκεται και εκφράζεται πλέον μέσα από το Διαδίκτυο. Αυτή η Ελλάδα θα απαγγείλει την ετυμηγορία της Ιστορίας. Κι αυτό πρέπει να το καταλάβουν καλά σε όλα τα κόμματα.

Τα  μάτια όλων είναι πλέον στραμμένα στον Σαμαρά.

Το χρέος της παράταξης στην οποία ηγείται είναι να εκφράσει την λαϊκή οργή, να την μετατρέψει σε δύναμη αναδημιουργίας της Πατρίδας. Πρώτιστο μέλημα της πρέπει να είναι η προστασία των πολλών και αδύναμων. Αυτή η παράταξη θα υπερασπιστεί τον Λαό και την Πατρίδα, δεν θα παίξει με τους θεσμούς και θα επιβάλλει τελικά μια συντεταγμένη διέξοδο από την  κρίση.

Γράψαμε κι άλλη φορά  ότι ο ρόλος που επέλεξε για τον εαυτό του ο Σαμαράς δεν ήταν αυτός του «επίδοξου ηγέτη των συγκυριών» αλλά ενός «σύγχρονου ηγέτη της μορφοποίησης» μιας κοινωνίας σε παρακμή. Μέσα από επώδυνες πολιτικές επιλογές, με βαθιά επίγνωση του κοινού καλού και το δικό του timing, είναι ωστόσο επιτακτική ανάγκη η επανεκκίνηση εκείνων των μηχανισμών που θα αναγεννήσουν την ελληνική κοινωνία.

Η ΝΔ τελειώνει μαζί με την Μεταπολίτευση του 74. Μόνο ως όχημα για την εγκαθίδρυση της Νέας Μεταπολίτευσης μπορεί να χρησιμεύσει πλέον.

Antinews

ΣΧΟΛΙΑ

  1. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 14/11/2011 23:59:42

    ΕΙΣΤΕ ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗς ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑς ΓΙΑ ΟΛΟΥς ΕΜΑς, ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΟΧΙ ΑΥΤΗ ΤΗς ΜΙΖΕΡΙΑς ΚΑΙ ΤΗς ΥΠΟΤΕΛΕΙΑς

  2. Red Jones avatar
    Red Jones 15/11/2011 00:00:32

    Ναι όντως τελείωσαν οι ημέρες των: "Days of Wine and Roses" όμως απέχουμε πάρα μα πάρα πολύ απο την δημιουργία νέας νοοτροπίας, το οποίον είναι το ζητούμενο.


    There is no Growth without Discontent.

    Η Ελληνική κοινωνία δεν έχει ακόμη αφομοιώσει τα διδάγματα από την κρίση.
    Θα τα αφομοιώσει εν καιρώ. Μέχρι τότε μόνον κουράγιο και ελπίδα. Πολλοί κατσαπλιάδες φωνασκούν, λές και μπορεί να περισωθεί κάτι απο την πρίν το 2009 κατάσταση. Πολύ αργά πλέον.


    Το παλιό τελείωσε.

    Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ.

  3. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 15/11/2011 00:08:53

    Εάν δεν ενέπνευσα τον τίτλο της αναρτήσεως, τότε μπορώ να διαβάζω τις σκέψεις κάποιων, πριν αυτές διατυπωθούν. Από που να ζητήσω τα ποσοστά μου; Από την σύνταξη της σελίδας, ή από το ταμείο αλληλοβοηθείας παραψυχολόγων μέντιουμ;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Μποτίλια στο Πέλαγος 15/11/2011 00:14:08

      και η δική σου ήταν εξαιρετική, και αυτή

    • factorx avatar
      factorx @ Μποτίλια στο Πέλαγος 15/11/2011 00:16:58

      Δικαιούσαι εύρετα τίτλου. Ο αρχικός τίτλος ήταν 'στην χαραυγή μιας νέας εποχής" - αλλά διάβασα το σχόλιό σου και είδα ότι πάει πολύ καλύτερα - ευχαριστώ

  4. George avatar
    George 15/11/2011 00:10:50

    Καθαρή θέση. Μπράβο._

  5. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 15/11/2011 00:15:43

    Εγώ θα ξαναδιαφωνήσω. Όσο δεν βλέπω τον τρόπο που θα ξεκουμπιστούν ή για να γίνω ποιο επιεικής να Τιμωρηθούν οι 5 Νταβατζήδες , όχι μόνο ως ηθικοί αυτουργοί αλλά και επί των πράξεών τους ( δημόσια έργα - προμήθειες) για ότι έχει συμβεί στον τόπο τα τελευταία 30 χρόνια ( πτώση ηθικών αξιών - οικονομική καταστροφή) , δεν νομίζω ότι ήρθε το τέλος της Μεταπολίτευσης. Απλώς θα φορέσει άλλο κουστουμάκι με άλλο όνομα.

    • PELIAS avatar
      PELIAS @ ΣΠΥΡΟΣ 15/11/2011 14:00:36

      Σπύρο,

      εγώ θα υπερβάλω. Άν δεν τιμωρηθούν όσοι σήμερα βρίσκονται κάτω απο τα πέπλα παραγραφών κ.λ.π., κ.λ.π., δέν θα τιμωρηθούν ποτέ, έστω και άν σ'αυτούς οφείλονται εν πολλοίς τα χάλια μας.

      Η κυβέρνηση μπορεί να παρουσιάσει στον ελληνικό λαό καί την αξιοπιστία που επιθυμεί αλλά και όλους τους κλέφτες του ελληνικού πλούτου ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΩΣ, επειδή δέν έχει κανέναν να φοβηθεί.

      Για να έχει μέλλον και η κυβέρνηση αλλά καί η Ελλάδα.

      ΠΕΛΙΑΣ

      • ΣΠΥΡΟΣ avatar
        ΣΠΥΡΟΣ @ PELIAS 15/11/2011 14:27:12

        Αυτό που λες και στο οποίο συμφωνούμε γίνεται με αυτό που είπε ο Σαμαράς. Πόθεν έσχες των Πολιτικών από το 1974 έως σήμερα , ΑΠΌ ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΟΥΣ ΤΑΚΤΙΚΟΎΣ ΔΙΚΑΣΤΈΣ . Έτσι με αυτόν τον τρόπο θα ανοίξουν πολλά στόματα για τις σχέσεις της ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ. ΑΥΤΌΣ ΕΊΝΑΙ και ο πραγματικός λόγος που φοβούνται τον ΣΑΜΑΡΑ. Γι' αυτό μέσα στο κόμμα η διαπλοκή στηρίζει Κούληδες και Αρούληδες για πάν ενδεχόμενο. Γι' αυτό ο Σαμαράς έπρεπε να επιμένει στο όχι γιατί ούτως ή άλλως το πράγμα (όποιο πράγμα βάλεις στο μυαλό σου) δεν έχει σωτηρία. Θα αρχίσουμε απ' το μηδέν ούτως ή άλλως , γι' αυτό ψάχνουνε συνεχώς να βρουν τον πάτο και δεν τον βρίσκουνε. Γιατί ο πάτος είναι το μηδέν. Για όλους όμως; Για την διαπλοκή για παράδειγμα ποιός είναι ο πάτος; μήπως τα χρήματα που άρχισαν να βγάζουν στο εξωτερικό από τον Νοέμβριο του 2003; Μην περιμένεις λοιπόν αξιοκρατία και ισονομία όσο υπάρχουν αυτοί που ήταν είναι και παραμένουν ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

        • PELIAS avatar
          PELIAS @ ΣΠΥΡΟΣ 15/11/2011 21:21:56

          Σπύρο,

          έτσι είναι όπως τα λές, αλλά για το δικό μου σκεπτικό ισχύει ΜΟΝΟ ο Λουκάς, που μπορεί να προχωρήσει στην κάθαρση πρίν απο τον Σαμαρά, άν θέλει να φυτρώσει στην ελληνική πολιτική γή με αξιοπιστία και εμπιστοσύνη. Στην γή όπου θα ενταφιάσει όλη την διαπλοκή. Και στην διαδικασία αυτή ελάχιστα ενδιαφέρει η μεταφορά των κλεμένων στην Ελβετία ή όπου αλλού.

          Το Γουδή είναι ΤΙΠΟΤΕ μπροστά στο νεκροταφείο, που θα είναι ορατό όλο το 24ωρο.

          ΠΕΛΙΑΣ

  6. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 15/11/2011 00:20:26

    Για να εκφραστεί η λαϊκή οργή θα πρέπει να ακούσει κάποιος τα αιτήματα του απλού ανθρώπου (πχ εμένα) και να τα μετουσιώσει σε πολιτική πρόταση.
    Δυστυχώς όλα αυτά που ακούγονται από όλους για την πρόοδο της Ελλάδας δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Λίγα είναι αυτά που αφορούν την πρόοδο του έθους . Τα περισσότερα αφορούν την πρόοδο μιας ομάδας η συντεχνίας έναντι του συνόλου.
    Δεν θέλουμε λοιπόν γενικά την πρόοδο των βιομηχάνων , των εφοπλιστών ή τωνμεγαλοεπιχηρηματιών αλλά μόνο όταν αυτή είναι σαφώς συνδεδεμένη με την ευμάρεια και την πρόοδο της κοινωνίας !!!!
    Αυτά πρέπει να συνοψιστούν και να δωθεί μια πολιτική απάντηση και ένα όραμα από τη ΝΔ. ¨Οχι μόνο αριθμοί και μέτρα αλλά και οραματικές πολιτικές
    με φόντο την Ελλάδα του 2030 ! (χωρίς λαϊκισμούς και μεγαλοστομίες)

    • Φρίξος Γιαννιός avatar
      Φρίξος Γιαννιός @ Γιαννης Ν. 15/11/2011 08:21:32

      αγαπητέ Γιάννη,

      Ο απλός λαός δεν είμαστε εμείς αλλά ο λαός, τι θέλω να σου πω με τη συγκεκριμένη τοποθέτηση, ότι θα πρέπει να μάθουμε να ακούμε τους άλλους και να εναρμονιζόμαστε με το κοινό αίσθημα σε συνάρτηση πάντα με τη λογική και το κοινό όφελος και όχι με τις ατομικές αντιλήψεις και το ατομικό συμφέρον. Έτσι διαμορφώνονται και οι μεσοπρόθεσμοι στόχοι κάθε ευνομούμενης κοινωνίας.

  7. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 15/11/2011 00:28:21

    Με χαρά πάντοτε στις υπηρεσίες σου. Είπαμε, είμαστε καταδικασμένοι να συμβαδίσουμε (γι αυτό εξάλλου δεν φοράω ποτέ τακούνια, μπας και παραπατήσω).

  8. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 15/11/2011 00:33:24

    Η ανάρτηση ασχολείται με όλο το πρόβλημα, όχι μόνο με τον Σαμαρά. Ας ξεκολλήσουν λοιπόν διάφοροι για να κουβεντιάσουμε

    • Theo avatar
      Theo @ Αυτόνομος 15/11/2011 08:52:35

      εχεις πολυ δικαιο και εδω ειναι το ζουμι.
      να κουβεντιασουμε για ολα και ολους, με ολα και ολους!

      ακομη μια φορα μπροστα απο ολα και ολους το antinews!
      ισως γιατι εμαθε να μας ακουει και να το ακουμε!

      ας ξεκινησει απο δω λοιπον η τολμηρη κουβεντα!!!

      • skptmns avatar
        skptmns @ Theo 15/11/2011 14:22:11

        Μακάρι να ήταν έτσι.

  9. hdgr avatar
    hdgr 15/11/2011 00:37:51

    Εύγε!

  10. Wolf avatar
    Wolf 15/11/2011 00:47:30

    Το πιο βαθύ σκοτάδι είναι λιγο πριν το ξημέρωμα.
    Μέσα απο τα κομμάτια μας θα αναγεννηθουμε. Πέρα απο ταμπέλες, με ότι χρειασθεί να κάνουμε για να πατήσουμε στα πόδια μας. Χτίζοντας απ´ την αρχή αν χρειασθει τις ζωές μας και την πατρίδα. Αλλα αυτός ο τόπος θα σταθεί στα πόδια του πάλι, είτε το θέλουν κάποιοι είτε οχι. Εμείς θα προχωρήσουμε, οποίος αντέχει, οποίος θέλει, οποίος μπορει

  11. Γιαννης Π. avatar
    Γιαννης Π. 15/11/2011 00:52:44

    +1.000.000!!!!!!! Όποιος θέλει και έχει κότσια ακολουθεί!!!!

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ Γιαννης Π. 15/11/2011 00:59:18

      Ναι αλλά προς τα που , με ποιους και το βασικότερο με τι πολιτικές;;;;;
      Αυτό που λέω είναι ότι το ζήτημα είναι βαθιά πολιτικό και ως τέτοιο θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται. Δεν είναι λογιστικό πρόβλημα.
      Θέλουμε πολιτική λύση και όραμα για την πετρίδα.
      όχι γενικές κουβέντες τύπου ΓΑΠ (πατριωτικό καθήκον , αίσθημα ευθύνης κλπ) Με ποιους πας και ποιους αφήνεις , τις αξίες σου τις προοπτικές , το περίγραμμα της πολιτικής σου και τελικά η απάντηση που δίνει η λαϊκή δεξιά στον νεοφιλελευθερισμό και την ασυδοσία της αγοράς.

  12. ΗΛΙΟΠΟΤΗΣ avatar
    ΗΛΙΟΠΟΤΗΣ 15/11/2011 00:52:49

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΔΙΚΙΟ...

  13. Wolf avatar
    Wolf 15/11/2011 00:53:25

    Το πιο βαθύ σκοτάδι είναι λιγο πριν το ξημέρωμα.
    Μέσα απο τα κομμάτια μας θα αναγεννηθουμε.
    Πέρα απο ταμπέλες, με ότι χρειασθεί να κάνουμε για να πατήσουμε στα πόδια μας. Χτίζοντας απ´ την αρχή αν χρειασθει τις ζωές μας και την πατρίδα.
    Αλλα αυτός ο τόπος θα σταθεί στα πόδια του πάλι, είτε το θέλουν κάποιοι είτε οχι. Εμείς θα προχωρήσουμε, οποίος αντέχει, οποίος θέλει, οποίος μπορει ας ακολουθήσει. Ολοι χρειαζόμαστε για να πάμε μπροστά, κανένας δεν περισσεύει.
    Αρκεί να πιστέψουμε ολοι ότι μπορούμε και θα δώσουμε τη μάχη. Με το κεφάλι ψηλά. Οχι γονατισμενοι.
    Ούτως η άλλως εδω που βρεθήκαμε δεν έχουμε και πολλές επιλογές.
    Όλες όμως θέλουν πείσμα και φιλότιμο για αγώνα δύσκολο, ανηφορικό.
    Μέχρι να έρθει το ...ξημέρωμα!!!

  14. a.p. avatar
    a.p. 15/11/2011 01:54:01

    Ορθον !

  15. karenin avatar
    karenin 15/11/2011 02:00:27

    Αντίθετα δεν πρέπει ουτε εποχή να αλάξουμε ούτε αυτός ο κύκλος να κλείσει. Εξω απο αυτό που ζήσαμε και ακόμη ζούμε μας περιμένει κάτι ασύληπτα τερατώδες. Τ ο βλέπουμε να ξετυλίγεται μέρα παρά μερα στα ματια μας, και οι ίδιοι πια το βροντοφωνάζουν, δεν κρύβονται. Η δημοκρατία είναι ακριβό σπορ, και εμπόδιο. Οι ευρωπαίοι αμοίβονται με εξωφρενικούς μισθούς όταν οι ινδοί κάνουν τα ίδια πράγματα για 100 ευρω. Το κοινωνικό κράτος έχει κόστος πρέπει να μειωθεί. Η μεσαία τάξη, το σημείο αναφοράς και κίνητρο για τις μάζες για κοινωνική αναβάθμιση, κοστίζει ακριβά, πρέπει να πετσοκοπεί. Αυτό το τέρας που λέγεται αγορές, πρέπει επιτέλους να χειραγωγηθεί. Δεν γίνεται με αέρα πατέρα να λεηλατείται ο πραγματικός πλούτος. Δεν μπορεί με οικονομικές ορολογίες που ελάχιστοι κατέχουν να εξαρτάτε όλος ο πλανήτης. Είναι τρέλα με έναν υπολογιστή να προκαλεις πανικό σε ολόκληρη ευρώπη, και αυριο ποιος ξέρει που. Οι ειδικοί θεωρούν αυτήν την κρίση σαν την πιο δύσκολη και περίπλοκη γιατί ακριβώς δεν ξέρουν απο που προέρχεται. Ξέφυγε ο ιός λοιπον απο τα εργαστήρια. Για αυτό επιμένω να μην κλείσουμε αυτήν την εποχή, αλλα εδώ να κτίσουμε την αμυνά μας. Μαζι με αυτους στη Νέα Υορκη, στην Ισπανία στην Ευρώπη γενικά, τους αγανακτισμένους εδώ, να συναντηθούμε όλοι μαζί, και να διαπραγματευθούν λαοί και κοινωνίες με κυβερνήσεις και κέντρα εξουσιας, για απαιτήσουν το αυτονόητο. Επιτέλους σκοτώστε, η εστω βάλτε χαλινάρια σε αυτό το τέρας που λέγεται ΑΓΟΡΕΣ. Και ας μην πετάξουμε τους πολιτικούς εύκολα στον καιάδα. Αμήχανοι είναι και αυτοι.

    • Ανδρεας-Μπαζαιος avatar
      Ανδρεας-Μπαζαιος @ karenin 15/11/2011 09:00:52

      δυο σημεια:
      1. Το κοινωνικό κράτος έχει κόστος πρέπει να μειωθεί. (γνωριζω οτι το γραφεις ειρωνικα)
      δεν υπαρχει μεγαλυτερος μυθος! θα βρειτε μια καταπλκτικη αναλυση για την σχεση της κρισης και το κοινωνικο κρατος στους NY times προχθες απο τον Krugman
      2. Και ας μην πετάξουμε τους πολιτικούς εύκολα στον καιάδα. Αμήχανοι είναι και αυτοι.
      τους συγκεκριμενους ναι. γιατι πολιτικος σημαινει και διαμορφωτης και οραματιστης και μπροστα απο τα γεγονοτα. κανεις απο αυτους δεν εχει σχεδιο, ουτε και οραμα.
      Αλλα μην στεναχωριομαστε. Ολα τα βρισκει παντα ο λαος. Αυτος ηταν, ειναι και θα ειναι μπροστα απο τις εξελιξεις, αυτος και θα υποδειξει τις νεες ηγεσιες. Να ειστε σιγουροι ομως οτι δεν θα ειναι φτιαγμενοι απο παλια υλικα!

    • Geros avatar
      Geros @ karenin 15/11/2011 09:11:20

      Θα ήθελα αν επιτρέπεται να προσπαθήσω να σου εξηγήσω γιατί δεν μπορούμε να σκοτώσουμε το τέρας που λέγεται αγορές.
      Αν αύριο πας εσύ στην τράπεζα να επενδύσεις κάποιες οικονομίες σου (μην αρχίσεις τώρα "τι επενδύσεις μου λες άνθρωπε μου" και τέτοια , σενάριο κάνουμε) και σου πει ο υπάλληλος ότι το τραπεζιτικό προϊόν που θέλετε να αγοράσετε είναι στηριγμένο πάνω σε ομόλογα Ελληνικού , Πορτογαλικού , και Ιρλανδικού δημοσιου , θα το έπαιρνες ? Δεν θα έλεγες δώσε φιλε κάτι άλλο με Γερμανικά ομόλογα μέσα ? Ένας πελάτης σου στην δουλειά η ο εργοδότης σου αν είσαι υπάλληλος θα δεχόσουν να σε πληρώσει με ομόλογα Ελληνικού δημοσιου ?
      Το ξέρω πως δεν το περίμενες αλλα εσύ είσαι οι αγορές , όλοι μας είμαστε οι αγορές . Οι αγορές είναι η συνισταμένη των χρηματοοικονομικών μας αποφάσεων , δεν είναι ένα τραπέζι με δέκα χοντρούς που καπνίζουν πούρα και αποφασίζουν για την μοίρα του κόσμου. Φυσικά δεν έχουν όλοι την ίδια επιρροή στις αποφάσεις , υπαρχουν μεγάλα και μικρά ψαρια αλλα οι αγορές από την φύση τους δεν έχουν κέντρο αποφάσεων , είναι ο μέσος ορος εκατομμυρίων αποφάσεων κάθε μέρα .
      Αν το ασφαλιστικό σου ταμείο μάθεις ότι πήγε χτες και αγόρασε ομόλογα Ιταλίας δεν θα σηκώσεις τον κόσμο ? Όταν η Merkel και ο Σαρκοζύ διαμαρτύρονται στις αγορές αυτό ακριβώς ζητάνε , να πειστεις εσύ και να μην διαμαρτυρηθείς στο ταμείο σου αν ακουμπήσει τα λεφτά σου σε Ιταλικά ομόλογα. Για τα δικά σου λεφτά μιλάμε , όχι του Σορος.
      Αν σκοτώσουμε τις αγορές σκοτώνομε το δικαίωμα σου να σηκώσεις τον κόσμο στο πόδι για το που πάνε τα λεφτά σου , δημιουργούμε έναν κόσμο που θα ρωτάς την τράπεζα "που τοποθετείτε τα λεφτά μου" και αυτή θα λέει "μη σε νοιάζει". Αυτό ακριβώς που θέλουν οι τύποι οι χοντροί με τα πούρα ....
      Για αυτό λοιπόν δεν πρέπει να σκοτώσουμε τις αγορές , γιατί σκοτώνουμε εσένα και φυσικά γιατί δεν είσαι τέρας .

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ Geros 15/11/2011 09:58:31

        Έχω χώρα για πούλημα. Κρατάς ψιλά;

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Μποτίλια στο Πέλαγος 15/11/2011 10:27:33

          δόσεις κάνεις;

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Μποτίλια στο Πέλαγος 15/11/2011 10:59:56

          Προφανώς ειρωνικό το σχόλιό σου φίλτατε ''Μποτίλια στο Πέλαγος''.
          Εγώ προσωπικά δεν κρατάω ποτέ ψιλά,αλλά τώρα τελευταία κρατώ μαγκούρα,για τους «μαυραγορίτες»
          που θέλουν να μας γυρίσουν πίσω,σε άλλες εποχές.
          Α,και κάτι άλλο.
          Δεν είμαι μόνος μου,υπάρχουν κι άλλοι σαν κι εμένα,
          που δεν ανέχονται τέτοιου είδους πισωγυρίσματα!

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Geros 15/11/2011 12:44:30

        Geros, θα πήγαινα κι ένα βήμα πιο πέρα και θα το έλεγα πιο ωμά. Το σκοτώνω ( και όχι επιβάλλω κανόνες) τις αγορές σημαίνει σκοτώνω οικονομικές ελευθερίες και συνακόλουθα και πολιτικές ελευθερίες.

        • karenin avatar
          karenin @ firiki2010 15/11/2011 14:16:28

          Στην κρίση του 2008, οι ιδιοι είχαν τρομάξει με το τέρας που δημιούργησαν, είχαν λουφάξει και περίμεναν την δίκαιη τιμωρία τους. Αν ανατρέξεις στην αρθρογραφία της εποχής, όλες οι συζητήσεις γινόνταν στην βάση πόσο βαθειά πρέπει να θάψουμε αυτό το σύστημα ανεξέλεκτης δράσης των αγορών, και πόσο επικίνδυνο ήταν για την παγκόσμια οικονομία. Στην συνέχεια βέβαια παρά τις μεγαλοστομίες των κυβερνήσεων, πέσανε στα μαλακά, με ψιλομειώσεις στα μπόνους. Φυσικό ηταν να επανέλθουν δριμύτεροι και πιο θρασείς. Και όχι μόνο, αφου είχαν πετύχει, μαλλον επιβάλει στις κυβερνήσεις μέσω τραπεζών, τα δε κέρδη να ιδιοτικοποιούνται, και οι ζημιές να κοινωνικοποιούντε. Και αυτό είναι το μέγιστο σκάνδαλο.
          Τώρα όταν λέμε σκότωμα των αγορών, φυσικά και ενοώ την ακραία ανεξέλεκτη εκφρασή τους
          που δεν υπάγεται σέ έλεγχο και κανόνες.
          Για την δε ανησυχία σου, όπως και του γέρου,
          για περιορισμό ελευθεριων, μέσω ελεγχου των αγορών, ηδη Ελλάδα καιΙταλία έχουν κυβερνησεις που ηρεμούν τις αγορές. Για λεπτομέρειες σας παραπέμπω στην σημερινή Le mond

  16. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 15/11/2011 02:27:30

    1) ο τίτλος σας ίσως είναι ατυχής.....παραπέμπει σε μεγαλοστομίες και λεονταρισμούς που εκστομούσε κάποτε ο ηγέτης μιας χώρας και που τελικά δεν απέτρεψαν την κατάρρευση του καθεστώτος του......2) τα μάτια λίγων είναι στραμμένα στον κύριο Σαμαρά και στους πολιτικούς γενικότερα.....τα μάτια του κόσμου είναι στραμμένα στα προβλήματα της καθημερινότητάς του......3) οι πολίτες πλέον δεν περιμένουν σωτήρες ή μεσσίες.....απαιτούν αξιόπιστες λύσεις.......4) ο ισχυρισμός "τελείωσε οριστικά και το σύστημα της Μεταπολίτευσης" το ακούω εδώ και χρόνια.....ίσως τελικά κάποια στιγμή θα καταντήσει να έχει την ίδια αξία με το σύνθημα "η Δεξιά μπήκε οριστικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας".......

  17. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 15/11/2011 02:36:55

    Ωραία προσέγγιση..

    Διαφωνώ σε κάτι..η ελίτ δεν αποτελείται από λίγους...η λαμογιά και η φαυλότητα είναι διάσπαρτη σε όλες τις εκφάνσεις τις κοινωνικής οργάνωσης..
    Το έχω ξαναγράψει..οι φαύλοι είναι πολλοί, πάρα πολλοί, και δίνουν μάχη για τις τελευταίες δαγκωματιές στην φαγωμένη πίτα του δημόσιου πλούτου...

    Τη στιγμή που μιλάμε, στους μικρότερους δήμους τις χώρας λεηλατούνται και οι τελευταίοι πόροι υπέρ των ίδιων "ημετέρων"...Οι προνομιούχες κοινωνικές ομάδες διατηρούν στα μουλωχτά τα προνόμιά τους ενώ άλλες κινδυνεύουν απο αφανισμό...

    Η μάχη φαύλων και υγειών δυνάμεων θα είναι δύσκολη..και, μακάρι να βγω ψεύτης, δεν θα περιοριστεί σε ιδεολογική αντιπαράθεση αλλά θα συνοδευτεί από βία και αίμα...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 15/11/2011 13:58:08

      Μήπως ερμηνεύουμε τη "βία" και το "αίμα" μόνο με κατεστημένους πολιτικούς όρους, δηλαδή διαδηλώσεις με νεκρούς και με εμπρησμούς κτιρίων α λα Δεκεμβριανά '08 ή Μαρφίν;

      Είναι όμως μόνο αυτά "βία και αίμα"; Δεν είναι βία και αίμα οι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ αυτοκτονίες απελπισμένων επαγγελματιών που συντρίβονται από τα χρέη και τις υποχρεώσεις, απελπισμένων μακροχρονίως ανέργων που δεν έχουν να θρέψουν τα παιδιά τους, τα οποία λιποθυμούν στο σχολείο από την ασιτία;

  18. blue nile avatar
    blue nile 15/11/2011 03:02:43

    Aν χάσουμε αυτή τη μάχη ο Θεός να μας λυπηθεί.
    Η μάχη της νέας μεταπολιτευσης πρέπει να κερδηθεί. Και θα κερδηθεί.

    ...τη δε ανδρεία αυτήν ευατής μετά του πιστού της επιστήμης θαρσαλεωτέραν έσεσθαι...

    Σε ελεύθερη απόδοση: ΄΄όταν ξέρεις γιατί πολεμάς αποκτάς περισσότερο θάρρος΄΄

    Καλό θα είναι βέβαια πρώτα να ξέρεις γιατί δεν πολεμάς.

    Δεν πολεμάς για την ευρωπαική ολοκλήρωση της νεογοτθικής βαρβαρότητας.
    Δεν πολεμάς για να μειωθεί το έλλειμα.
    Δεν πολεμάς για να συνεχίζει η κομματοσαπίλα να ανταλλάσει όνειρα με υποσχέσεις.
    Δεν πολεμάς ''για ένα αδειανό πουκάμισο''

    Πολεμάς για την πατρίδα που από τα παλιά συνορεύει με το χάος και τώρα πάει να μετατραπεί σε κάτι χειρότερο από χάος.
    Πολεμάς για τη συλλογική αξιοπρέπεια, τη δική σου και των παιδιών σου.
    Πολεμάς για την παραγωγικότητα όχι για να πιαστείς ξανά στα δίκτια της καταναλωτικής βουλιμίας αλλά για να ξαναναπνεύσεις απεγκλωβισμένος από τη μέγγενη των δενειστών σου.
    Πολεμάς ενάντια στην πιο ληστρική εκδοχή του ανάλγητου καπιταλισμού που θέλει να καταργήσει τις ιδιομορφίες των πολιτισμών και να δημιουργήσει ένα νέο παγκοσμιοποιημένο αχταρμά.
    Πολεμάς για τη πνευματική καλλιέργεια του λαού σου που τώρα τη φτιάχνουν με απεχθή τρόπο εκσυγχρονιστικές μειοψηφίες που δεν θέλουν τη δημιουργία εθνικής ταυτότητας.
    Πολεμάς για να σφυρηλατήσεις μια νέα ηθική βάση για το μέλλον.
    Πολεμάς εσύ, εγώ, όλοι μας εδώ γιατί... η Ελλάς είναι η αντίρροπος δύναμη της ανάγκης.
    Η αργόσυρτη αλήθεια του τόπου και του τρόπου μας θα μας οδηγεί.

    Με τη βοήθεια του Θεού.

    Θα νικήσουμε.

  19. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 15/11/2011 03:07:20

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΤΟΥΜΠΑ!

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oAQumRlQMIw#!

  20. The Saint avatar
    The Saint 15/11/2011 03:58:15

    H χώρα είναι γεμάτη απο λαμόγια, απατεώνες, δοσιλογους, ΚΛΕΦΤΕΣ γενικώς και αορίστως. Σκηνικο που στήθηκε και συντηρήθηκε με την έλευση του ΠΑΣΟΚ, και αυτοί ακριβώς οι τύποι που πρωταγωνίστησαν σε αυτή τη ρεμούλα, είναι που κυβερνούν σήμερα συνεπικουρούμενοι απο τους έξ'εσπερίας συνεργάτες τους.
    Ο τόπος ΒΡΩΜΑΕΙ ΠΑΣΟΚίλα, ΣΑΠΙΛΑ, και δυστηχώς απο εδώ και στο εξής θα υφίσταται και πιό έντονη η μυρουδιά θανάτου.

    Ενα θάνατο που μας οδηγεί αργά αργά αλλά σταθερά η ακολουθούσα προδιαγεγραμένη πολιτική που σχεδιαστηκε γιά την εξόντωση του λαού, και τον αφανισμό της χώρας.
    Τα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί, και κρέμονται πάνω απο το κεφάλι μας ώς δαμόκλειος σπάθη, είναι και πολλά, και εξόχως σοβαρά.. γιά να μπορέσουν να λυθούν με παραδοσιακούς "πολιτικούς" τρόπους.

    Είμαι πλέον σίγουρος, ότι όταν ο Σαμαράς αναφέρεται στο τέλος της μεταπολίτευσης, και στη "μιαν άνευ προηγουμένου διαμαρτυρία των Ελλήνων, εναντίον ολόκληρου του σημερινού πολιτικού συστήματος”, μας λέει ξεκάθαρα ότι όλα πλέον είναι στα χέρια του λαού, και όχι των πολιτικών κομμάτων που έχουν παραδώσει οπλα, και πνεύμα...

    Η αρχική αγανάκτηση έχει μετατραπεί σε οργή, το πότε αυτή η οργή θα μετατραπεί σε κάτι σαν σε αυτό που έζησε η Αργεντινή, και ακόμη παραπέρα, μένει να το δούμε.

    Αλλά αν κρίνω ότι απέναντι σε όλη αυτή τη φάρα εθνοπροδοτών πυο αναφέρω στην πρωτη παράγραφο είναι στημένοι, κάτι πασοκοποιημένα ανθρωπάκια, φοβισμένα, και ανήμπορα, που έχουν χάσει κάθε ελπίδα όχι αντίδρασης αλλά ακόμη και ορθής σκέψης, (και συνεπαγόμενα απόφασης...) μάλλον θα αργήσει αυτή η μέρα.

    Ο Μεγαλοδύναμος να βάλει το χέρι του... γιατί ο Φρεντυ Κρουγκερ, και το Hellraser μαζί, είναι παιχνιδάκια, μπροστά σε αυτά που πρόκειται να βιώσουμε ΟΛΟΙ μας...

    p.s. Μου αρέσει που κάποιος σε άλλη ανάρτηση, αναφέρεται στη δουλεία που θα βιώσουν τα παιδιά μας, και τα ...εγγόνια μας!!!!! Πολύ αισιόδοξος!!! Οσον αφορά τα εγγόνια δλδ. Αφού είναι σίγουρος ότι θα υπάρξουν... πάω πάσσο...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ The Saint 15/11/2011 14:14:09

      Αγαπητέ Άγιε, μια παρατήρηση στο υστερόγραφό σου. Συμφωνώ απολύτως με αυτό. Με τη δραματική αύξηση της υπογεννητικότητας που θα φέρει η μαζική εξαθλίωση, πολύ φοβάμαι ότι το ελληνικό έθνος δεν θα μακροημερεύσει τόσο ώστε να δει και εγγόνια. Γνωστός μου έχει ένα μοναχοπαίδι δύο ετών, και μου έλεγε τις προάλλες ότι αν ήταν να πάρει τώρα την απόφαση που πήρε εν έτει 2009, δεν επρόκειτο ούτε για αστείο να το κάνει. Για δεύτερο, ούτε που το σκέφτεται. Το(ν) έχει βάλει... στο ψυγείο.

  21. Παστός Αστός avatar
    Παστός Αστός 15/11/2011 04:32:27

    Σεβαστός ο οίστρος, αλλά για να σηκωθείς και περπατήσεις και να παλέψεις πρέπει πρώτα να επουλώσεις τις πληγές σου. Ενδεχόμενα οι λίγοι κακοί και πλούσιοι να κάνουν πιο απλά τα πράγματα, για να διαλέξει κανείς «στρατόπεδο» στο σουρρεαλιστικό και μανιχαϊστικό πολιτικό μοντέλο που ζούμε αλλά η πτώση από την αιώρα της μεταπολίτευσης έχει αφήσει κάποια προβλήματα στην χώρα «Ωραία Κοιμωμένη».
    Περιληπτικά:

    Προβεβλημένοι κλέφτες ατιμώρητοι.
    Ανάξιοι στα κέντρα αποφάσεων.
    Μή αυτάρκεια τροφίμων.
    Πρωτογενές έλλειμμα.
    Ανασφάλεια.
    Χαοτική ή ευθυνόφοβη διοίκηση.
    Υπερφορολόγηση.
    Κατευθυνόμενα ΜΜΕ και άγνοια.

    Το χρήμα είναι το καύσιμο.
    Όμως ο κινητήρας, το «κίνητρο», είναι η ανάπτυξη μέσα σε ένα βιώσιμο πλαίσιο, το οποίο οφείλει μια χώρα να διασφαλίζει στους πολίτες της.
    Κοινωνία χωρίς δικαιοσύνη, ικανούς, τρόφιμα, πόρους, αλληλεγγύη, πειθαρχία, σεβασμό και γνώσεις, δεν έχει ελπίδες.

  22. eipa kai elalisa avatar
    eipa kai elalisa 15/11/2011 06:47:18

    Αναθεώρηση του Συντάγματος; Ποιου; Αυτού που έγινε κουρελόχαρτο χωρίς κανείς να τιμωρηθεί;

    Πώς κανείς "υπερασπίζεται το λαό και την πατρίδα", έχοντας συναινέσει στην κυβέρνηση τραπεζών/διαπλοκής/εκδοτικού κατεστημένου, χωρίς να έχει πρώτα κερδίσει μια ρητή δέσμευση για ημερομηνία εκλογών;

  23. άγρυπνος Έλληνας avatar
    άγρυπνος Έλληνας 15/11/2011 09:06:56

    Αδέλφια μη βιάζεστε. Είναι νωρίς γι αυτήν τη συζήτηση. Τον λένε Λουκά και είναι αποφασισμένος. Αγρυπνήσατε. Κοιτάμε μόνο το επόμενο παιχνίδι που λένε και όσοι σοφοί προπονητές. Κι αν θέλετε κι άλλα ονόματα: Άρης, Μίλτος, Κυριάκος, Κωστής να πάνε να βρούνε το Σωτήρη...

    • Στεργιος avatar
      Στεργιος @ άγρυπνος Έλληνας 15/11/2011 12:12:54

      αντε και πηγανε και αυτοι.
      εμεις που θα μεινουμε τι θα κανουμε τωρα που γιναμε μερος του προβλήματος;

  24. ktisias avatar
    ktisias 15/11/2011 09:11:43

    Πότε με το καλό το καινούριο κόμμα?

  25. A.M. avatar
    A.M. 15/11/2011 09:34:13

    Έχω τις επιφυλάξεις μου σχετικά με το ότι η παλιά μεταπολίτευση τέλειωσε.

    Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ και θα είναι για καιρό ακόμα έστω μεταλλαγμένο ή διασπασμένο σε μικρότερα κομμάτια.

    Οι 5 νταβατζήδες κυριαρχούν ακόμα στο Ελλαδικό στερέωμα.

    Το επί 30 χρόνια παρακράτος καιροφυλακτεί στην γωνία έτοιμο και πάλι «να κάψει την Αθήνα» αν οι περιστάσεις το καλέσουν.

    Η ελληναράδικη νοοτροπία «την πάρτη μου και άσε τους άλλους να ^*#&@*... συνεχίζει να διαπερνά την ραχοκοκκαλιά σχεδόν κάθε νεοέλληνα.

    Τα πάσης φύσεως κυκλώματα κυριαρχούν, ελέγχουν και μεταχειρίζονται κατά το δοκούν τους θεσμούς του κράτους απ την δικαιοσύνη, την αστυνομία, τις ένοπλες δυνάμεις, την πολιτική, την οικονομική ζωή, μέχρι και την Εκκλησία.

    Οι Μάκαροι, Σωκράτηδες κλπ μεγαλο-λαμόγια κυκλοφορούν ανάμεσά μας και αποτελούν και παράδειγμα προς μίμησιν για πολλούς.

    Οι εγκληματίες, εγχώριοι και εισαγόμενοι, κυκλοφορούν και οπλοφορούν στο χαλαρό και βασικά κάνουν ότι γουστάρουν ανεξέλεγκτα προκαλώντας ανασφάλεια και τρόμο σε κάθε φιλήσυχο ανθρωπάκο που δεν ενοχλεί κανέναν.

    Φόρους δεν πληρώνουν αυτοί που θάπρεπε να πληρώνουν αλλά αυτοί που δεν μπορούν να μην πληρώσουν.
    Και αυτό θα συνεχίσει δυστυχώς έτσι για καιρό ακόμα.

    Και πολλά άλλα βέβαια.. ποιός κάθεται να τα γράφει.

    Και εσείς μου λέτε πως αυτό θα αλλάξει....
    Και μάλιστα πως θα αλλάξει μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες την ώρα μάλιστα που η χώρα κυβερνάται ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΆ από έναν ΜΉ εκλεγμένο απ τον λαό «πρωθυπουργό», συνυπεύθυνο για την σημερινή κατάντια της χώρας.

    Δύο πράγματα συμβαίνουν:
    ή εσείς είστε πολλοί αισιόδοξοι, και καλώς είστε βέβαια
    ή εγώ είμαι φοβερά απαισιόδοξος.

    Αλλά χάριν της συζήτησης ας δεχτούμε ότι όλο αυτό το σάπιο σύθστημα ως διά μαγείας «αύριο» εξαφανίζεται.

    Διερωτώμαι λοιπόν..
    Τι ΑΚΡΙΒΏΣ ευαγγελίζεται αυτή η Νέα Μεταπολίτευση;
    Σε ποιού είδους κοινωνία θα ζούμε μετά την εγκαθίδρυση αυτής της Νέας Μεταπολίτευσης;
    Γνωρίζω ότι οι άνθρωποι απαρτίζουν τις κοινωνίες.
    Αν δεν αλλάξουν οι άνθρωποι πως θα αλλάξει η κοινωνία;
    Αν η ιδιοτέλεια, το προσωπικό συμφέρον είναι το βασικό κίνητρο για την όποια δραστηριότητα του κάθε Έλληνα πως θα αλλάξει η κοινωνία;
    Και πως εν τέλει θα εδραιωθεί αυτή η Νέα Μεταπολίτευση;
    Με την δημιουργία κάποιου νέου πολιτικού σχηματισμού;
    Με μια νέα κυβέρνηση;
    Χωρίς να αλλάξουν οι άνθρωποι;
    Χωρίς να αλλάξω εγώ θα αλλάξει η Ελλάδα;
    Το εύχομαι αλλά δεν το βλέπω εφικτό.

  26. η Dimi avatar
    η Dimi 15/11/2011 10:19:16

    O Ελληνικός Ενεργός Λαός, είναι όπως ο δυναμίτης. Η δύναμή του εσωτερική.
    Και θα κάνει πάλι τη μεγάλη διαφορά, μόλις ανάψει το εσωτερικό φυτίλι.

  27. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 15/11/2011 10:23:55

    Πριν απο πολύ καιρό έστειλα επιστολή στο Νεο ΕΑΜ* προτείνοντας:
    1. Απ΄ευθείας συνενόηση με τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ για να διαπιστωθεί η διάθεσή του για συμμετοχή στο ΝΕΟ ΕΑΜ.
    2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ "ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ " ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑ,ΙΣΠΑΝΙΑ,ΙΤΑΛΙΑ,ΕΛΛΑΔΑ,ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΤΕΩΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ.
    3. Χρησιμοποίηση του κειμένου της ΚΟΙΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ με τις κατάλληλες προσαρμογές, ως καταστατικού χάρτη για την δημιουργία της "ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ " με ταυτόχρονο άνογμα του κειμένου αυτού μέσω ιντερνετ πρός υπογραφή απο κάθε ενδιαφερόμενο παγκοσμίως.
    4. Προώθηση της οργάνωσης της "ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ " με τους ταχύτερους δυνατούς ρυθμούς , με δημιουργία ΠΥΡΗΝΩΝ ΔΡΑΣΗΣ σε κάθε κράτος-μέλος.
    5. ΄Αμεση και συγχρονισμένη ανάληψη δράσης από τους παραπάνω πυρήνες με στόχο την πραγματοποίηση της "ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ " ως μοναδικου τρόπου άμυνας και σωτηρίας απο την επίθεση που δεχόμαστε απο την "ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ" και δημιουργίας μιας νέας Ευρώπης που θα είναι αυτάρκης βασισμένη σε μια νέα φιλοσοφία ζωής που θα βασίζεται στην αειφόρο ανάπτυξη και όχι στην λυσαλέα επιδίωξη του χρηματικού κέρδους πάση θυσία.
    6. Ξεκαθάρισμα προς κάθε κατεύθυνση οτι αυτή θα είναι η πραγματική Ευρωπαική Ενωση σε ενα ΕΝΙΑΙΟ ΟΜΟΣΠΟΝΔΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ . Σ' αυτη την Ενωση έχουν πραγματικά θέση 'ολα τα Ευρωπαικά κράτη απο τον Ατλαντικό ως τα Ουράλια . Ακόμη και η Γερμανία με τους δορυφόρους της αν κατανοήσει οτι μόνη της δεν μπορεί...
    *syn.gr | Κοινή Έκκληση για τη Σωτηρία των Λαών της Ευρώπης

  28. Y. avatar
    Y. 15/11/2011 10:37:10

    Συνταγματική Μεταρρύθμιση Α-ΜΕ-ΣΑ

  29. Οχιά avatar
    Οχιά 15/11/2011 10:44:25

    Aπό κι ως πού ο Σαμαράς του «ναι στη δανειακή» είναι ελπίδα;

  30. Τασος avatar
    Τασος 15/11/2011 10:55:17

    Ένα θεμα είναι ημαστε με το μνημόνιο και την Δανειακή Σύμβαση η όχι ;

    Ποιος Θα το απάντηση;

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Τασος 15/11/2011 12:48:49

      Θα πάρεις απάντηση μόλις μου παρουσιάσεις την εναλλακτική.

  31. μητσος καρδιτσα avatar
    μητσος καρδιτσα 15/11/2011 11:08:05

    η νεα μεταπολιτευση απαιτει ηγετες με καρυδια. βλεπετε εσυς κανεναν?
    θα μου πειτε ο σαμαρας, ναι αλλα και αυτος την τελευταια στιγμη λυγισε.
    λυγισε γιατι φοβηθηκε. τωρα λεει πως δε θα υπογραψει. καλα κανει αλλα οταν απο την αλλη μερια ψηφιζεις την νεα δανειακη συμβαση που ισοδυναμει με νεο μνημονιο τι να την κανεις την απειλη οτι δεν υπογραφεις? δε εχει καμια αξια.
    ηγετης ειναι εκεινος που θα βγει και θα πει πως θα βγουμε αμεσως απο το μνημονιο και να πει καταμουτρα τους δανειστες οτι δε σας πληρωνω. οπως εκανε και ο ο ισλανδος πρωθυπουργος. το χρεος ειναι παρανομο δεν το αναγνωριζω , το μνημονιο ειναι παρανονομο δεν το αναγνωριζω.
    θα μου πειτε θα μας πεταξουν εξω απο το ευρω . παραμυθια τουμπανο τιποτα δε θα μας κανουνε. υπαρχουν και αλλου πρτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια.
    κινα ρωσια. θα μου πειτε τωρα οτι αυτος που θα τα πει και θα τα κανει αυτα την επομενη δε θα υπαρχει στη ζωη. και ο καποδιστριας ηξερε οτι θα τον σκοτωσουν αλλα δεν παταιτηθηκε απο πρωθυπουργος. επεμενε μεχρι το τελος για το καλο της πατριδας. αυτοι ειναι ηγετες.

  32. Πελασγός avatar
    Πελασγός 15/11/2011 11:16:43

    Ακούγεται τελευταία για ένα περιβάλλον, που πολλοί αυτόκλητοι ανάδοχοι βάφτισαν Νέα Μεταπολίτευση.
    Κι αυτοπροσδιορίζονται με αρκετή οίηση ως οι νέοι ηγέτες της, "απειλώντας" σύμπαν των Ελλήνων κοινό ότι θα μας κυβερνήσουν.
    Καμώματα ανθρώπων και σχέδια, που ο Θεός γελάει. Οι νέοι Σωτήρες προγραμματίζουν το νέο περιβάλλον, όπου δεν θα έχει θέση το παληό καθεστώς, και τα χιλιοειπωμένα Οργουελικά της Φάρμας των Ζώων.
    Τα γουρούνια που τσαλαβούτησαν στην Ιστορία, θα ξανακάνουν προγραμματικές δηλώσεις, κάπως ας πούμε σαν τού γουρουνά της "φάρμας", που διεκύρηττε ότι όταν θα προκύψει το " new regime", δεν θα κοιμούνται σε μεταξωτά σεντόνια και άλλα βερμπαλοειδή.
    Άπαντες ετεροπροσδιοριζόμενοι, σωπήστε!
    Δεν θα σας ρωτήσει καν η Ιστορία. Γιατί η λεγάμενη, δεν είναι η περιγραφή των παρελθόντων γεγονότων, έστω από τη μερηά των νικητών, αλλά είναι οι σχέσεις, οι δράσεις και οι επιδράσεις όλων των ζωντανών υπάρξεων που οικοδομούν κάθε στιγμή. Είναι οι λογισμοί, οι επιθυμίες, τα ανεκπλήρωτα σχέδια, οι προσδοκίες, οι χαρές που δίνουν οι ηδονές που καταλήγουν σε λύπες. Είναι η λιτή ζωή που αντιστρατεύεται την πλεονεξία, είναι η "μετρία ουσία" του δικού μας Αριστοτέλη που αντιστέκεται και στα δυο.
    Αυτό που πάντα προκύπτει, δεν ρωτάει, διορθώνει την ηδονή με τη λύπη, την απληστία με την ανάγκη, την έπαρση με την σεμνότητα.
    Αυτό που βιώνει η Ελλάδα, δεν είναι ο εκτροχιασμός των δημοσιονομικών της, αυτό είναι η απόφανση ενός εκάστου, είναι η έκλυτη βιοτή, ο αισθησιασμός, η αγυρτία, είναι το κοινό των πλειοψηφούντων γαβριάδων όλων των ηλικιών, που ετέρπετο υπό την ηδονιστική μπαγκέτα των "χεβυμεταλλάδων" πολιτικών μας, που τους αφαιρέθηκε το δημοτικό μας τραγούδι, τα Βυζαντινά μας μελήματα, οι αρχαίοι παιάνες της, οι πυρίχιοι των ανυπόκτακτων δια βίου στρατιωτών.
    Είναι αποτέλεσμα της σατανικής έντεχνης λήθης της πεντατονίας της Ηπείρου, όπου το μοιρολόι είναι η μουσική υπόκρουση των κλέφτικων τραγουδιών, είναι αυτό που η ζώσα Ελλάδα, λησμονεί ότι αυτό που ονομάζεται Παράδοση, δεν αποτελεί και "εκ των ών ουκ άνευ", κατάντια ενός Γένους που οι αταβιστικές της αμαρτίες γαλούχισαν τους συγχρόνους μας, δηλαδή όλους μας.
    Και αυτή την Παράδοση, προσπαθούν να τη λυχνίσουν αυτοί, που ακόμη δεν τους γνωρίζει ο καθείς, σε κάθε πατημασιά Ελληνική, με τα ζώπυρα των μνημοσύνων αυτών που την κράτησαν ζωντανή μέχρις εδώ.
    Με τους Αγίους της, τους μάρτυρες, τους Ομολογητές, τους ήρωες, τους ποιητές της, τους απλούς και άγνωστους βιοπαλαιστές της, που περιμένουν να επιβεβαιώσουν την κύκλειο Ιστορία των προγόνων τους.
    Έ αυτή λοιπόν η Ιστορία, δεν θα ρωτήσει κανέναν σχεδιαστή καμμιάς Νέας Μεταπολίτευσης, που την οραματίζεται ο κάθε μελλοντικός σωτήρας.
    Η Νέα Ελλάδα θα αναδείξει το νέο ηγέτη της απροσδιόριστα, άρρητα, απρόβλεπτα.
    Οι αμαρτίες της, θα είναι η καινούρια συνάρτηση που δεν μπορούν να τη λύσουν οι επιτείδιοι, που δεν πρόλαβαν να ασελγήσουν και αυτοί αναλογικά στο σώμα της.
    Και οι αμαρτίες είναι αυτές που απαιτούν κάθαρση στο σώμα της. Όταν καθαρθεί, τότε θα προκύψει κάποιος φωτισμένος, πρός Θεού όχι "ιλλουμινάτος", που θα οδηγήσει την Ελλάδα σ'αυτό που αρκετοί δυστυχείς αποκαλούν Νέα Μεταπολίτευση, μόνο που δεν θα πρόκειται περί αυτής.
    Οι κεκαθαρμένες καταστάσεις αυτοπροσδιορίζονται, και δεν θέλουν ν'ακούν για τη Μεταπολίτευση, ήγουν το είδωλο της αμαρτίας...

    Πελασγός

    • αχιλλέας avatar
      αχιλλέας @ Πελασγός 15/11/2011 18:09:00

      Πελασγέ. Το σύστημα ελέγχεται πλήρως. Για να ανατραπεί πρέπει το κατεστημένο να κάνει το λάθος και να εξαθλιώσει πλήρως τον λαό, οπότε θα εκδιωχθούν με τα παλούκια και όποιον πάρει ο χάρος ή να αφυπνισθεί ο κόσμος να δεί την σημαδεμένη τράπουλα και στις εκλογές να φτάσει τα κώματα της βουλής , και τα επτά, ή όσα ακόμη προκύψουν στο 30% αθροιστικά. Περίπτωση να μετανοήσει το σύστημα δεν φαίνεται να υπάρχει. Από μιά τέτοια ανατροπή μπορεί να προκύψει το αυθεντικά νέο και αληθινό. Τώρα είμαστε πνιγμένοι στην υποκρισία.

  33. STRATOS avatar
    STRATOS 15/11/2011 11:19:52

    Ελπίζω ο Σαμαράς να μην μας διαψεύσει . Η στάση του, ως αναφορά τον Καμένο θα δείξει πολλά. Μακάρι, για μια ακόμη φορά τα παπαγαλάκια και οι βολεμένες οικογένειες πάντως κόμματος και καιρού, που οραματίζονται τη διαγραφή του Βουλευτή και την πρόσδεση της Ν.Δ στην μνημονική πλευρά να διαψευστούν. Ειδάλλως πρέπει να ψάχνουμε για τον επόμενο

  34. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 15/11/2011 12:18:30

    νομιζω οτι ολες αυτες οι συζητησεις ειναι ανουσιες η χωρα εχει τελειωσει ,δεν εχει καμμια ελπιδα, κανενα μελλον .το τελευταια χρονια οι μαζες εκπαιδευτηκαν στο ευκολο το επιφανειακο το παρανομο .τα δημοσια σχολεια συνεχως παραγουν οκνα χωρις αρχες ηθη, ανιστορητα και το χειροτερο ημιμαθη παιδια τα πανεπιστημια κατρακυλουν συνεχωσ στον πατο .η τηλεοραση εχει γινει η συγχρονη παιδαγωγος αφου ειναι οπιο ευκολοσ τροπος να απασχολησει ο γονιος το παιδι στο σπιτι του και να σκοτωσει την ωρα του.ποιος θα φτιαξει το αυριο της χωρας ποιος θα τητραβηξει απο το βουρκο ;

  35. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 15/11/2011 12:32:31

    Δυστυχως φίλε stratos μας έχει διαψεύσει και δεν θέλουμε ακόμα να το πιστέψουμε...Προφανώς αυτά τα Παπαντρείστικα "υπάρχει Επαναδιαπραγμάτευση" (όπως το υπάρχουν λεφτά) και αυτό το υπογράφω την δανειακή αλλά όχι το μνημόνιο, είναι όπως το "υπογράφω να φύγουν οι βάσεις "του Αντρέα (αλλά σε 10 χρόνια και εφ΄όσον οι Αμερικάνοι δεν ζητήσουν παράταση). Είναι προφανές οτι όταν ο Σαμαράς λέει οτι θα κάνει Επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου, εννοεί ότι θα την κάνει ΜΟΝΟΝ άν και όταν πεισθεί και συμφωνήσει η Μέρκελ και μέχρι το σημείο που θα δεχτεί εκείνη να αλλάξει κάτι και υπο την προυπόθεση ότι τα ποσά που θα εισπράξει πχ. η SIEMENS (Για τα "νόμιμα" χρέη που μας φότωσε) δεν θα μειωθούν αλλά απεναντίας θα είσπράξει και τους "νόμιμους τόκους".
    Η απάντηση ενός αληθινού ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ πρός τους Ευρωπαίους "εταίρους" αν επιμένουν να μας θεωρούν κατωτέρους τους είναι μία και μοναδική:
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην-να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον μπούτσον».

    Στρατηγός Γεώργιος Καραισκάκης (1782-1827)

  36. andreas gr avatar
    andreas gr 15/11/2011 12:39:08

    Δυστυχως η μεταπολιτευση ειναι εδω και βασιλευει.Για να πεθανει καποιος πρεπει να την σκοτωσει,κι αυτος ο καποιος ειναι μονο ο λαος.Οσο τα ιδια προσωπα βρισκονται να κρατανε τα ποστα του πολιτικου μας συστηματος η μεταπολιτευση θα ειναι παρουσα.Μονο ο Καζακης μπορει να την διαλυση.Αυτο το τελευταιο για να γελασουμε και λιγο μες τισ μαυρες μερες που διανυουμε.

  37. firiki2010 avatar
    firiki2010 15/11/2011 13:15:20

    "...Η ΝΔ τελειώνει μαζί με την Μεταπολίτευση του 74. Μόνο ως όχημα για την εγκαθίδρυση της Νέας Μεταπολίτευσης μπορεί να χρησιμεύσει πλέον"
    Είναι σταθερή η άποψη των περισσότερων αρθρογράφων του blog ότι η ΝΔ πρέπει να τελειώσει. Απ ΄ όλη τη ΝΔ - κατά το blog -ένας Σαμαράς αξίζει και 5-6 ακόμα. Ομως η ΝΔ δεν είναι μόνο ένα όνομα, ένας πυρσός (μινιμαλιστικός πλέον), δεν είναι τα πρόσωπα, είναι κυρίως ένα σύνολο ιδεών και στρατηγικών επιλογών με βαθειές ρίζες στη κοινωνία. Οι ιδέες αυτές, άσχετα αν δεν υπηρετήθηκαν πάντοτε κατά τον καλύτερο τρόπο, " ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ". Αρα δεν τελείωσε η ΝΔ. Και μόνο το ότι την αναγνωρίζετε ( τις ιδέες της) σαν όχημα προς τη Νέα Μεταπολίτευση (πολύ καιρό ακούω γι αυτήν) σημαίνει ότι καταλαβαίνετε την δύναμη της.
    Εκτός αν πολύ πιο πεζά (που δεν το νομίζω) θεωρείτε την ΝΔ ένα κομματικό μηχανισμό απλώς κι ένα όνομα που θα διευκολύνει την ανάδειξη άλλων απόψεων από αυτές που υπηρέτησε και υπηρετεί. Σ΄ αυτή την τελευταία περίπτωση η πραγματικότητα θα σας διαψεύσει.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ firiki2010 15/11/2011 13:33:57

      Kαι οχι μονο αυτο.Στην πραγματικοτητα οι ιδεες της ΝΔ ησαν οι πιο καταλληλες για τη μεταπολιτευση και η κριση οφειλεται στο οτι δεν επεκρατησαν αυτες αλλα περισσοτερο οι ιδεες του ΠΑΣΟΚ και της αριστερας.
      Γιατι η Ελλαδα ειναι "ξεχωριστη περιπτωση" μεγαλης αποτυχιας στην Ευρωπη μπορει να πει κανεις;
      Η χωρα που πριν απο τη μεταπολιτευση ηταν η πρωτη στην Ευρωπη σε ρυθμο αναπτυξης και δευτερη στον κοσμο μετα την Ιαπωνια;
      Το προβλημα της μεταπολιτευσης ηταν η αποκλιση της απο τον υπολοιπο πλανητη.Πηγε τη χωρα αριστερα τη στιγμη που ο υπολοιπος κοσμος εστριβε δεξια.Οταν λοιπον αυτο εχει γινει η ΝΔ που ηταν το αναχωμα - εστω μη πετυχημενο αναχωμα - στην ταση αυτη δεν μπορει να "τελειωσε".
      Εκτος αν τελειωσε γιατι καποιοι νομιζουν οτι θα αντιμετωπισουν την οικονομικη κριση μιμουμενοι τις "φιλολαικες" πολιτικες του παλιου ΠΑΣΟΚ που την προκαλεσαν.
      Αν οδηγησουν τη ΝΔ σε αυτο το δρομο πραγματι θα την τελειωσουν γιατι τις ιδεες της θα της παρει το νεο κομμα Παπαδημου ή καποιο αλλο που θα εμφανισθει,ισως και μεσα απο το ΠΑΣΟΚ.
      Για να επιβωσει μια χωρα μεσα ή εξω απο το ευρω πρεπει να ειναι ανταγωνιστικη.Πρεπει δηλαδη να παραγει πραγματα που να θελει ο υπολοιπος κοσμος να αγορασει.

      • Heaven avatar
        Heaven @ ψυχραιμια 15/11/2011 14:22:16

        Ακριβως ψυχραιμια. Ειτε μεσα ειτε εξω απο το ευρω η χωρα πρεπει να γινει ανταγωνιστικη.
        Τολμα η ΝΔ να το πει αυτο? το εξω απο το ευρω εννοω, που ειναι ante portas?
        Οσο για τα υπολοιπα θα πρεπει να δουμε τα πραγματα χωρις κομματικα γυαλια αν θελουμε να προσφερουμε στο διαλογο και στις επομενες ενεργειες.
        Η ΝΔ απωλεσε καθε ιδεολογικη πλατφορμα και εγινε ενα μπλε Πασοκ. Που αλλαζε καθε φορα γηπεδο με στοχο μονο την νομη της εξουσιας.
        Αρα ειναι και αυτη προβληματικη.
        Αν δεν αποσαφηνισει αμεσα που στεκεται, δεν απαντησει σε θεμελιωδη ερωτηματα οπως πρωτα η Ελλαδα η πρωτα η Ευρωπη, θα διασπαστει σε δυο με τρια κομματια.
        Δεν ξερω αν αυτο ειναι απαραιτητα κακο.
        Διανυουμε την πιο ενδιαφερουσα εποχη πολιτικα.

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ ψυχραιμια 15/11/2011 18:43:22

        Ψυχραιμία η καμαρίλα της δεξηάς, η μιζέρια της, το κουμκαν της, η αφασία της, ο στόκος της, η αναλγησία της, η αλητεία της έφεραν το ΦΑΣΤΟΚ στην εξουσία. Μόνο που την πληρώνουμε πλέον όλοι...

  38. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 15/11/2011 13:22:55

    Προς το παρόν στη νέα εποχή επικρατούν οι αστέρες της νέας τάξης πραγμάτων, ήτοι Mario Monti, Mario Draghi, Christine Langard, Trichet, Peter Christodoulou, Loukas Papadimos και σία.
    Η Goldman sucks καλά κρατεί και η δικτατορία των αγορών βρίσκει πρόθυμους υπηρέτες ... η ένδοξη ιστορία των δωσίλογων ψευτοπατριωτών του στυλ επλούτισα για τη πατρίδα συνεχίζεται...
    Μετά τις αποικιοκρατικές δανειακές συμβάσεις εθελοντικής δουλείας και τους διορισμούς πρωθυπουργών μένει η κατάργηση των εκλογών και το φίμωμα της κριτικής και οποιασδήποτε αντίστασης για να ολοκληρωθεί το σκηνικό.

  39. antonis1 avatar
    antonis1 15/11/2011 13:48:49

    Σε κάθε αναδιάταξη του σκηνικού και στον επανακαθορισμό των ισσοροπιών η ελλάδα είναι καταδικασμένη να συμμετάσχει .
    Πάντοτε είχε την τύχη να είναι με τους νικητές που καθόριζαν τα πλαίσια.

    Φαίνεται πιά ότι έχει αποφασιστεί μια γενικότερη αναδιάταξη δυνάμεων και ισχύος στην περιοχή μας, δεν ξέρουμε εμείς ακόμη πως θα διαμορφωθεί, όμως μετά απο λίγα χρόνια που θα ισσοροπίσει θα μπορούμε να κρίνουμε καλυτερα τα σημερινά γεγονοτα.
    Το ότι η δοκιμή Παπαδήμα είναι κάτι περισσότερο απο μια απλή μεταβατική κυβέρνηση, ειναι δεδομένο και κραυγάζει απο μακρυά.
    Κάποιοι θα μείνουν εκτός παιχνιδιού .
    Σε κάθε περίπτωση το ισχύον κατεστημένο της πολιτικής θεωρείται πια ξεπερασμένο και δεν έχει μέλλον.
    Είτε περάσουμε σε πολλά μικρά κόμματα, ή σε επανασύνθεση των κομματικών σχηματισμών που θα διαχειριστούν την χώρα που θα προκύψει εν τω μεταξύ, όλοι οι σημερινοί πρωταγωνιστές είναι καμμένα χαρτιά.
    Ο αντώνης μάλλον δεν το αντελήφθη σωστά και θα παρασυρθεί απο τον θλιβερό γιωργάκη στο χρονοντούλαπο της ιστορίας απο κοινού.
    Το 74 ,πέρα απο τον καραμανλή που ήρθε εξ εσπερίας και του ανδρέα που ξεπήδησε απο το πουθενά δημιουργώντας το καινούργιο ολοι οι υπόλοιποι κατέληξαν κομπάρσοι.
    Για την νδ το μέλλον είνα δύσκολο.Ο αντώνης ή θα πρέπει να γίνει καραμανλής και να μαζέψει κόσμο και κοσμάκη αντί να διώχνει, με κάποιο σοβαρό όμως διακυβευμα και όχι με όρους λεξικών και ετυμολογίας,ή θα γίνει ο ζίγδης της δεξιάς.
    ο γιωργάκης είναι τελειωμένος, το πασόκ θα είναι αλληλένδετο με την μοίρα της νδ.Αν ένα απο τα δύο σπάσει σε κομμάτια που θα είναι πιό καθαρά και ορατά ιδεολογικά ,θα ακολουθήσει και το δέυτερο.
    η μοίρα παπαδήμα είναι το δύσκολο στοίχημα. Αν ήρθε για να μείνει μάλλον θα έχουμε γρήγορη αναδιάταξη του σκηνικού και δημιουργία μιας ενιαίας κίνησης .Υπάρχει πολύ υλικό και με τις μέχρι τώρα κινήσεις γιωργάκη και αντωνάκη ,κάθε μέρα θα αυξάνεται.
    Αν ο παπαδήμας είναι παρένθεση,και πάλι δεν αρκούν τα υπάρχοντα σχήματα για να καλύψουν το αναγκαίο ενιαίο κόμμα που θα δημιουργήσει πλειοψηφία στη κοινωνία.
    Η κεντροδεξιά θα επανασυσταθει ,όμως ο αντώνης καίει τα χαρτιά του και περιχαρακώνεται σε όλο και μικρότερα σχήματα πολιτικά και ιδεολογικά, κόβοντας γέφυρες και δρόμους.
    Ακόμη δεν έχουμε δεί τίποτε...
    Πάντως αν το πάσχα ο παπαδήμας τσουγκρίσει αυγά ως πρωθυπουργός τότε μάλλον όλοι οι σημερινοί αρχηγοί θα είναι οι αμνοί που θυσιάζονται για το καλό της νέας μεταπολίτευσης που ανατέλει.
    Το ποιοί θα είναι οι νέοι ηγέτες δεν μπορούμε ακόμη να δούμε καθαρά.
    Και ποτέ το σύστημα δεν στηρίζεται μόνο σε ένα δεκανίκι,οπότε ας κρατάμε μικρό καλάθι.
    Μην ξεχνάμε ότι το 74 την ισχυρότερη στήριξη στο μεταβατικό διάστημα την έδωσε το κκε και ο μίκης με το περιβόητο καραμανλής ή τάνκς.
    Μήπως αρχίζει να διαμορφώνεται το παπαδήμος ή δραχμή?
    Μήπως?

  40. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 15/11/2011 13:54:31

    Αντώνη για το Θεό ΜΗΝ διαγράψεις τον Παναγιώτη Καμμένο. Θα έρθεις σε ευθεία αναντιστοιχία με το δημόσιο αίσθημα των νεοδημοκρατών. Ας μην τεθεί θέμα κομματικής πειθαρχίας. Βράζει η βάση ακούστε την...

  41. Ορτικι Ορτικαδ avatar
    Ορτικι Ορτικαδ 15/11/2011 13:56:22

    Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

    Η αυτοδυναμια της ΝΔ ειναι η αναγκαια και ικανη 'πολιτικη συνθηκη' που οδηγει την χωρα στον χωρο της υγιους οικονομιας.Με τον ορο 'υγιης οικονομια' περιγραφουμε μια οικονομια που κινειται μακρια απο τον κρατισμο(αριστερα) που απετυχε ιστορικα και συγχρονως δεν ευνοει τα μονοπωλια(οικουμενικος μονεταρισμος) και την κρατικοδιαιτη μεγαλοεπιχειρηματικοτητα(ΠΑΣΟΚ) αλλα ευνοει την μεσαια ταξη,τον ανταγωνισμο της επιχειρηματικοτητας και συγχρονως με την κοινωνικη του διασταση (κοινωνικος φιλελευθερισμος)δεν δημιουργει φτωχους πολιτες.Ειναι επομενως η οικονομικη συνθηκη που παταει η δημοκρατια.
    'Οι πολιτικες ελευθεριες' ειναι αμφιδρομη προυποθεση για την αναπτυξη αυτου που λεμε 'υγιης οικονομια'.Αυτο το πεδιο μπορει να αντιστοιχιθει με το μεγαλυτερο τμημα του πληθυσμου μιας κοινωνιας γι'αυτο λοιπον, λεμε οτι η αυτοδυναμια του Αντωνη Σαμαρα ειναι η λυση του τωρα και του μελλοντος.
    Η πολιτικη σκεψη και πραξη εχει αξια οταν γονιμοποιει την σκεψη του ανθρωπου και στην συνεχεια οι πολλαπλες πολιτικες ελευθεριες που γεννιουνται τροφοδοτουν τις ανθρωπινες αισθησεις και οδηγουν στην ευημερια και εν τελει την δινητικη ευτυχια των ανθρωπων.
    Η πολιτικη στην υπηρεσια της σκεψης και η σκεψη σε ακροαση με την καρδια.

  42. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 15/11/2011 13:57:45

    Γιατί πολλά δείχνουν ότι αυτό που θα διαδεχθεί την αντιπολίτευση μοιάζει με εφιάλτη, όπως τουλάχιστον το σερβίρουν οι αγορές και οι πολιτικοί τους εκπρόσωποι; Χωρίς δικαιώματα ουσιαστικά (αποφεύγουν την περίπτωση να εκφρασθεί ο λαός, όσο διαπιστώνουν ότι δεν τον ελέγχουν απόλυτα, όπως ο διάολος το λιβάνι).
    Σε καμμιά περίπτωση, βέβαια, δεν αποενοχοποιούνται οι επί 37 έτη κυβερνήσαντες ή διοικήσαντες (ειδικότερα οι τελευταίοι), αλλά το ότι ο Παπαδήμος με την "εσωτερική τριμερή" αποτελούν ελπίδα προβάλλει τουλάχιστον σαν κρύο ανέκδοτο.
    Αλλιώς, θα πρέπει να δεχθούμε το ρηθέν από τον Καρατζαφέρη ότι όσοι δεν είναι ευρωπαϊστές (= δεν υπακούν εις τας αγοράς και τας Μερκοζί), είναι κομμουνιστές (= λες και δεν υπάρχουν άλλοι πατριώτες, "μη ευρωπαϊστές"), που ακούω τώρα από τον REAL FM. Δηλαδή να οδηγηθούμε στο εμφυλιακό και στο μετεμφυλιακό καθεστώς, που όλοι οι νουνεχείς θέλουν να το αφήσουν στο ντουλάπι της ιστορίας, αφού πλήγωσε τόσο πολύ την Ελλάδα.
    Το ζήτημα τί οικονομία θέλουμε: Ο μεν "υπαρκτός σοσιαλισμός" κατέρρευσε, ο δε καπιταλισμός τρώει τις σάρκες και τις ζωές τάξεων και ανθρώπων.
    Μήπως, να μη δίδεται η δυνατότητα του αυγατίσματος του χρήματος αυτού καθ' εαυτού (χωρίς επιχειρηματικό ρίσκο και δραστηριότητα, δίχως εργασία), πέρα από ένα απλό επιτόκιο καταθέσεων (χωρίς ανατοκισμούς κλπ.), ώστε να μη δημιουργεί πλούτο για πολύ λίγους [με αέρα κοπανιστό και με κατάλληλη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας] σε βάρος των παραγωγικών ανθρώπων. Μήπως έχει έλθει η ώρα να συζητηθεί σοβαρά η κατάργηση των χρηματιστηρίων και η ανεύρεση άλλων τρόπων και μέσων χρηματοδότησης της παραγωγικής διαδικασίας, του εμπορίου και των υπηρεσιών, ώστε να παύσουν να κυβερνούν οι τραπεζοχρηματιστές;

  43. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 15/11/2011 14:15:36

    Αν ο νεοφιλελευθερισμός δεν καταλάβει οτι μετά την πτώση του "Υπαρκτού Σοσιαλισμού" αντί να οριστικοποιήσει την αστική Δημοκρατία και τον καπιταλισμό, τον κατέστρεψε, αφήνοντας ασύδοτες τις τράπεζες, που σήμερα αφού πτώχευσαν Αφρική , Ασία, Νότιο Αμερική κλπ., τώρα άρχισαν να τρώνε την Ευρώπη με πρώτα και καλύτερα τα PIIGS και πρώτο απ' αυτά την Ελλάδα, και άν δεν τις σταματήσει κανένας θα φάνε τη γή και θα φαγωθούν μεταξύ τους.

    H απάντηση σε όλους αυτούς έχει δοθεί απο΄τον μεγάλο στρατηγό: «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην-να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον μπούτσον».

    Στρατηγός Γεώργιος Καραισκάκης (1782-1827)

  44. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 15/11/2011 14:18:45

    Καμιά αμφιβολία, η μεταπολίτευση του αίσχους που ξέραμε, πέθανε.
    Για τους δεινόσαυρους διατηρώ κάποια σοβαρή αμφιβολία!
    Πολλά νεοφιλελεύθερα σταγονίδια κυκλοφορούν στην ατμόσφαιρα και φημολογείται πως κάποιος από αυτούς ζει και τους οδηγεί, χώρια που έχει και απογόνους καθ’ εικόνα και ομοίωση!

  45. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 15/11/2011 14:31:55

    Οι νέες πολιτικές δυνάμεις που θα εμφανιστούν, είναι δυνατόν να βασίζονται στην ενός ανδρός αρχή?Είναι δυνατόν να μην υπάρχει ελεύθερη βούληση των βουλευτών και να γίνεται επίκληση της κομματικής πειθαρχίας για όλα?Είναι δυνατόν οι νέοι πολιτικοί σχηματισμοί, να μην βασίζονται για την εσωτερική τους λειτουργία στη δημοκρατία?Πως θα εφαρμόσουν δημοκρατία, κόμματα που στην εσωτερική τους λειτουργία δεν σέβονται τη δημοκρατία.
    Ας μην προσπαθούμε να αναγορεύσουμε τη ΝΔ του Σαμαρά στον άσπρο ιππότη που θα καθαρίσει τα πάντα.Η ΝΔ είναι ένα κόμμα συντηρητικό , αναμένει χορηγίες απ΄τους έχοντες πολλά, άρα πρέπει και να ξεπληρώνει.Τα συμφέροντα των βιομηχάνων, εφοπλιστών, εξυπηρετούσε και θα εξυπηρετεί.

  46. Loud Area avatar
    Loud Area 15/11/2011 14:45:00

    Όλοι υποκύπτουμε στον πειρασμό της θεωρίας και στις διανοητικές ασκήσεις για το ποια μπορεί να είναι η "επόμενη μέρα". Αν σταθούμε όμ,ως για λίγο στα δεδομένα της εμπειρικής πραγματικότητας θα κατανοήσουμε πως οι νοοτροπίες και οι συμπεριφορές δεν αλλάζουν. Κι όσο δεν αλλάζουν τα πράγματα θα γίνονται χειρότερα.
    Μεταφέρω την εμπειρία φίλου μου που αποφάσισε να ανακαινήσει μια παλιά μονοκατοικία (40 χρόνων) για να γλυτώσει το ενοίκιο που πλήρωνε μέχρι σήμερα. Καμμία δουλειά δεν έγινε απόλυτα σωστά. Όλα τα συνεργεία και οι επαγγελματίες που ασχολήθηκαν έκαναν λάθη και άφησαν πίσω τους ατέλειες. Συμπέρασμα: δεν υπάρχει πια επαγγελματισμός και κανένας δεν κάνει σωστά τη δουλειά του.
    Οι μόνες αποδείξεις που πήρε στα χέρια του ήταν για τα μισά υλικά που χρησιμοποιήθηκαν. Τα υπόλοιπα μισά υλικά και σχεδόν όλες οι εργασίες πληρώθηκαν "μαύρα" με το γνωστό επιχείρημα ότι η απόδειξη συνεπάγεται πρόσθετη επιβάρυνση κατά 23%. Συμπέρασμα: Η πάταξη της φοροδιαφυγής είναι η πιο δημοφιλής ανοησία.
    Αυτή είναι μια εμπειρία της καθημερινότητας που αποδεικνύει περίτρανα πως οι νέες μεταπολιτεύσεις θα είναι όμοιες με τις παλιές. Όπως έλεγε κι ο μακαρίτης ο Παπάζογλου "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν". Ποιος λαός λοιπόν είναι αυτός που θα καταστεί το πολιτικό υποκείμενο της Νέας Μεταπολίτευσης; Αυτός που κάνει συνεχώς τα ίδια και τα ίδια;
    Σίγουρα υπάρχει κοινωνική δυσφορία. Ασφαλώς και μπορεί να προσλάβει εξεγερτικά χαρακτηριστικά. Αλλά πότε μια εξέγερση έλυσε το πρόβλημα και διαμόρφωσε όρους δικαιοσύνης; Μάλλον ποτέ. Τα αφεντικά του πλανήτη ξέρουν ιστορία. Για αυτό και δεν ιδρώνει το αυτί τους απο τις πομφόλλυγγες που ακούγονται. Ξέρουν πολύ καλά πως και αυτοί που φωνάζουν, διαμαρτύρονται, εξεγείρονται στην πραγματικότητα υπακούουν στους ίδιους νόμους του ανθρώπινου εγωισμού: διψούν για πλούτο και εξουσία.
    Ας μην παραμυθιαζόμαστε μεταξύ μας λοιπόν.

    • A.M. avatar
      A.M. @ Loud Area 15/11/2011 16:04:58

      @Loud Area έγραψε:
      «Ξέρουν πολύ καλά πως και αυτοί που φωνάζουν, διαμαρτύρονται, εξεγείρονται στην πραγματικότητα υπακούουν στους ίδιους νόμους του ανθρώπινου εγωισμού: διψούν για πλούτο και εξουσία.
      Ας μην παραμυθιαζόμαστε μεταξύ μας λοιπόν.»

      Πολύ σωστά.
      ΌΛΗ η τέχνη του να χειρίζεσαι τις μάζες έχει να κάνει με την εκμετάλλευση των παθών του ανθρώπου.

      ΑΝ λοιπόν κάποιος ηγέτης ενδιαφέρονταν πραγματικά για να δημιουργήσει μια χώρα ισχυρή και με προοπτική θα φρόντιζε να δημιουργήσει ανθρώπους υπεράνω των ανθρώπινων παθών.
      Επειδή όμως ο απαθής άνθρωπος ΔΕΝ ελέγχεται με κανέναν τρόπο, είναι ΜΉ-διαχειρίσιμος, δεν συμφέρει τους εκάστοτε κατέχοντες την εξουσία αυτή η ας την πούμε κάστα να υπάρχει.
      Προτιμούν εμπαθή, μικρόνοα και ιδιοτελή ανθρωποειδή, που το μόνο που θα τους ενδιαφέρει είναι η ικανοποίηση των παθών δηλ. καλοπέραση, γκομενηλήκια, άνεση, αραλήκι, βόλεμα έτσι ώστε δια του ελέγχου των μέσων ικανοποίησης των παθών να τα ελέγχουν και να τα βόσκουν - κυριολεκτώ - κατά το δοκούν.

      Όπως τα γουρουνάκια στο χοιροστάσιο.
      Ή καλύτερα στο νησί της Κίρκης.

      Καταλήγω στο συμπέρασμα...
      .... .... .... ._

  47. axis avatar
    axis 15/11/2011 14:59:38

    Αγαπητοί φίλοι, έχω μεγάλες αμφιβολίες για το κατά πόσο η κρίση άλλαξε τη νοοτροπία του μέσου Έλληνα. Ο Σαμαράς είναι έτοιμος για μια νέα μεταπολίτευση. Ο λαός όμως είναι; Η κοινωνία έχει πράγματι αλλάξει ή απλούστατα διαμαρτύρεται για τα λεφτά που έχασε τα τελευταία χρόνια; Οι περισσότεροι συνεχίζουν να επιζητούν το ρουσφέτι, ψάχνουν να βρουν τρόπο να μην πληρώσουν τους φόρους που τους αναλογούν, δεν πιστεύουν στην αξία του πολιτισμού και της εκπαίδευσης για την πρόοδο της κοινωνίας. Δεν είδα κανένα να διαδηλώνει για τα υπό κατάληψη δημόσια κτίρια, για την εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ φοιτητών που πήραν δύο στις πανελλήνιες, για τις ανύπαρκτες υποδομές για ΑΜΕΑ, για τα εκατομμύρια ευρώ που ξοδεύονται καθημερινά για τη διατήρηση εταιριών του δημοσίου χωρίς κανένα κοινωνικό όφελος κ.ά.

  48. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 15/11/2011 15:28:30

    ΑΙΣΧΟΣ!!!

  49. A.M. avatar
    A.M. 15/11/2011 15:52:05

    Αν ο Σαμαράς διαγράψει τον Καμμένο ... κάηκε!
    Στην συνείδηση κάθε πατριώτη νεοδημοκράτη και όχι μόνον.
    ΑΝ υπάρχει ΜΊΑ φωνή σήμερα στο Ελληνικό (?) - με πολλά ερωτηματικά - Κοινοβούλιο που να εκφράζει κάθε Έλληνα πατριώτη αυτή είναι η φωνή του Πάνου.

    "If it's Tuesday, this must be someone else's fortune."

  50. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 15/11/2011 18:51:09

    Αγαπητέ Loud area οσο ο υπουργός των οικονομικών μαζί με όλους του βουλευτές θα έχουν φορολογική και ποινική ασυλία μόνο τα κορόιδα θα πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα. Τα "λαμόγια" δεν θα πληρώνουν.
    Τα ίδια αυτά "λαμόγια" όταν πάνε σε κράτη όπου ο υπουργός των οικονομικών μαζί με όλους τους βουλευτές πληρώνουν φόρους, πληρώνουν πρώτοι και καλύτεροι όλους τους φόρους τους και παίρνουν και εύσημα νομιμοφροσύνης. Π.χ. Ελληνική κοινότητα Μελβούρνης. Ο λαός κάνει μόνο τις παρανομίες που του επιτρέπουν οι ηγέτες του. Η "εκπαίδευση" του λαού αρχίζει πάντα απο το καλό παράδειγμα του δασκάλου-πολιτικού. Το αντίστροφο είναι αδύνατο. Αν ήταν δυνατό θα ήμασταν ιδανική αναρχική κοινωνία, όπου οι πολίτες με το παράδειγμά τους θα ανάγκαζαν και τους πολιτικούς να είναι έντιμοι...

  51. www.kaliteros.blogspot.com avatar
    www.kaliteros.blogspot.com 16/11/2011 10:21:56

    Η μεταπολίτευση θα πεθάνει όταν εξαφανιστούν από τον πολιτικό χάρτη (και όχι μόνο) τουλάχιστον 1000 άτομα που συμμετείχαν στη Βουλή των τελευταίων 30 χρόνων. Και οι μέχρι τρίτου βαθμού συγγένειας αυτών.

  52. ektoras avatar
    ektoras 17/11/2011 01:45:18

    Κανεις δεν προκειτε να αμφισβητήσει τον πατριωτισμο του Αντωνη Σαμαρα. Εχει την ευκαιρία να αναδειχθει στον "Πουτιν " της Ελλαδος παραλαμβανοντας μια μετασοβιετική κοινωνία, αποτέλεσμα μιας διακυβερνησης που υπηρξε χειρότερη και απο την διακυβέρνηση Γελτσιν για τηνΡωσια.
    Εμεις ειμαστε εδω να τον στηρίξουμε, αλλά πρέπει και εκεινος να δειξει οτι στηριζει την κοινωνια και τους πολιτες που υποφέρουν απο την λυστρικη πολιτικη της Τρόικας. Να αποδείξει απο σήμερα, οτι δεν θα υποκυπτει στον καθε εκβιασμο και θα βαλει το συμφερον του λαου και της πατριδος πανω απο τα συμφεροντα των γερμανων φορολογουμένων
    Αν δεν το κανει απο τώρα, πιεζοντας για λυσεις και συγκρουομενος μεσα στα πλαίσια της αντισυνταγματικης μεταβατικης κυβερνησης θα τον καταπιεί και εκείνον η μαυρη τρύπα της κρίσης.
    Αν συγκρουστει, πολεμησει και τελικα δεν κατορθώσει να ανατρεψει μεσα στην βουλη αυτα τα δεδομενα για τον λαο και την καθημερινοτητα του εδω είμαστε να κατεβουμε στους δρομους να τον στηρίξουμε.
    Αν όμως απλα καταπιει αμάσητη την μνημονιακή πολιτικη των φόρων, της υφεσης και της Εθνικής ντροπής, το ελικοπτερο θα εχει πολυ δουλεια

    Καθαρες κουβεντες χωρις ωραιοποιησεις! Η εποχη των λευκων επιταγων τελειωσε!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.