#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/09/2010 18:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Θεσσαλονίκη θα γίνει η ατμομηχανή εκδίωξης του ΔΝΤ







Θυμόσαστε τη κατοχή; Ούτε και εγώ. Αλλά από αυτά που διάβασα και που άκουσα, κάπως έτσι πρέπει να ήταν: Κεφάλια κατεβασμένα, χαμηλό ηθικό, βουβαμάρα, και παντού στρατός, στη προκειμένη περίπτωση αστυνομία. Αυτή είναι  η εικόνα της σημερινής «εκθεσιακής» Θεσσαλονίκης. Πάνε για τα καλά οι παλιές καλές εποχές, όπου ο κόσμος μαζεύονταν στο αεροδρόμιο για να υποδεχτεί με σημαιάκια και ζητωκραυγές τον εκάστοτε πρωθυπουργό και το υπουργικό του συμβούλιο. Έφυγαν ανεπιστρεπτί οι μέρες όπου οι πολιτικοί ταγοί μας έλαμπαν από περηφάνια, ερχόμενοι στη συμπρωτεύουσα για να μοιράσουν χάνδρες. Σήμερα, από το αεροδρόμιο ακόμη, το κλίμα ήταν υποτονικό, αν όχι φοβισμένο. Από το αεροπλάνο στις λιμουζίνες, και δρόμο για το ξενοδοχείο. Ούτε δηλώσεις, ούτε τίποτα. Αμφιβάλλω μάλιστα αν θα τιμήσουν τα ουζερί και τα σκυλάδικα με την υψηλή τους παρουσία. Δύσκολο.

Φταίνε μάλλον οι φήμες που κυκλοφορούν στη πόλη εδώ και καιρό. Φήμες για υποδοχή της κυβέρνησης από μαυροντυμένους σιωπηλούς διαδηλωτές, φήμες για εκτόξευση παπουτσιών, φήμες για γιαούρτια, και πάει λέγοντας. Το Ράδιο Θεσσαλονίκη μιλάει ακόμη και για το ενδεχόμενο χιλιάδων Θεσσαλονικέων με κατεβασμένα τα παντελόνια και τα βρακιά, να διαμαρτύρονται, κάνοντας το λεγόμενο mooning στον πρωθυπουργό της φορολογικής συμφόρησης. Δείχνοντάς του δηλαδή τον πισινό τους. Αμερικανιά είναι, άρα θα την καταλάβει.

Η σταγόνα που φαίνεται ξεχείλισε το ποτήρι και που ίσως να αποτελέσει τη βασική αιτία πολέμου με τη κυβέρνηση, είναι η προκλητική εξίσωση του φόρου στα καύσιμα. Μεγάλη εξυπνάδα. Όπου σταθείς και όπου βρεθείς, αποτελεί θέμα συζήτησης. Το κρύο είναι βαρύ στο βορρά, και τα έξοδα του πετρελαίου αποτελούν σοβαρό κομμάτι ενός οικογενειακού προϋπολογισμού. Έχουμε που έχουμε την πιο ακριβή βενζίνη, πάμε και για το πιο ακριβό πετρέλαιο;

Το Σάββατο πάντως προγραμματίζονται πολλές εκδηλώσεις διαμαρτυρίας. Ακόμη και αυτά τα σώματα ασφαλείας, λέγεται πως θα πρωτοστατήσουν στις κινητοποιήσεις. Οι περικοπές αποδοχών θίγουν και αυτούς. Η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ, το ΠΑΜΕ, και πλήθος ανένταχτου κόσμου θα βροντοφωνάξει ενάντια στη κυβέρνηση του μνημονίου. Τέλος στην ΔΕΘ των λούνα παρκ και των λουκάνικων. Φέτος μιλάμε για τη ΔΕΘ της σφαλιάρας.

Σήμερα βέβαια,  πραγματοποιήθηκε η κλασική συνάντηση του πρωθυπουργού με τους εκπροσώπους των παραγωγικών και κοινωνικών φορέων της πόλης. Όσους έχουν μείνει. Ο όρος παραγωγικός φορέας, θυμίζει πια ανέκδοτο. «Υπάρχει μια λανθασμένη υποσυνείδητη λογική για τη γιορτή της ΔΕΘ», είπε ο κ. Παπανδρέου. «Μια μίζερη αντιμετώπιση  για το μοίρασμα της κρατικής πίτας. Το τί δίνει η Αθήνα τι παίρνει η Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για μία εσωστρεφή διαλυτική συζήτηση», τόνισε, και ζήτησε συστράτευση σε μία εθνική προσπάθεια για να πετύχει η χώρα…

Και βέβαια δεν θα μπορούσε να μη κλείσει τις δηλώσεις του με τη κλασική κασέτα που ήμουνα νιός και γέρασα και ακόμη την ακούω: «Είναι ζωτικής σημασίας για την εθνική οικονομία να καταστεί η Βόρεια Ελλάδα ατμομηχανή της ανάπτυξης, ένα αναπτυξιακός πόλος για όλη την επικράτεια».

Πολύ φοβάμαι πως η Βόρειος Ελλάδα θα καταστεί όντως ατμομηχανή. Ατμομηχανή της οριστικής εκδίωξης της παρούσας κυβέρνησης και του ΔΝΤ από τη χώρα. Διότι μπορεί η κατάσταση να θυμίζει κατοχή, αλλά μη ξεχνάμε πως τα πραγματικά αντάρτικα σε κατοχές ξεκινάνε. Άσχετα που καταλήγουν. Αυτό απομένει να το δούμε.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. deldio avatar
    deldio 09/09/2010 19:01:04

    Φίλοι Θεσσαλονικείς,
    κάντε το επόμενο τριήμερο αξέχαστο για τον ΓΑΠ και την ανεκδιήγητη κουστωδία του. Δείξτε τους ότι δεν είμαστε λαός υπό κατοχή και ότι θα τους φύγουμε νύχτα, ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι κατεχόμενη πόλη για να υπάρχει απαγόρευση κυκλοφορίας και 3500 αστυνομικοί, αυτά ούτε η χούντα δεν τα έκανε και αυτά δεν θα γλυτώσουν από το κράξιμο τους Ραγκουσοπαπουτσηδονταλάρες. Αλλάξτε τους τα φώτα.
    Από Αθήνα.

    • Giorgos Vamvakousis avatar
      Giorgos Vamvakousis @ deldio 10/09/2010 11:19:53

      Ας κάνομε κάτι πριν είναι πολύ αργά.
      Μια που θα τους κράξετε διώξτε τους παιδιά Βόρεια, όχι πάλι πίσω σε μας στην Αθήνα ! Και ανατολικά ή Δυτικά καλά θα είναι, όχι Νότια please !

    • Γιαννης Μ. avatar
      Γιαννης Μ. @ deldio 10/09/2010 20:59:27

      Ποτε δεν κατέβαινα σε διαδηλώσεις γιατί ήταν σικε. Σχεδιασμενες από τους επαγγελματιες συνδικαλιστες-αριστερούς-σοσιαΛΗΣΤΕΣ για απλή εκτώνοση των μαζων. Αυριο ομως στα εγκαίνια της ΔΕΘ θα ειμαι εκει. Ειναι υποχρέωση ΟΛΩΝ μας να παμε. Προκειται για την πατρίδα μας, το μελλον των παιδιών μας που καποιοι Εφιάλτες πρόδωσαν και παρεδωσαν σε κατοχή. Οσοι αραξουν στα σπιτακια τους και δεν βγουν στις διαδηλώσεις, να ειναι σίγουροι οτι πολύ συντομα θα αναγκαστουν να βγούν και αυτοί. Μονο που τότε θα βγούν με τις κατσαρολες τους οπως στην Αργεντινη και θα είναι πολύ πολύ αργά.

  2. tsilivithras avatar
    tsilivithras 09/09/2010 19:03:13

    "«Υπάρχει μια λανθασμένη υποσυνείδητη λογική για τη γιορτή της ΔΕΘ», είπε ο κ. Παπανδρέου. «Μια μίζερη αντιμετώπιση για το μοίρασμα της κρατικής πίτας. Το τί δίνει η Αθήνα τι παίρνει η Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για μία εσωστρεφή διαλυτική συζήτηση"

    WTF...!!!

    Τόσα χρόνια Πασοκικής μπουρδολογίας κι ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι σκ*τά εννοούν όταν μιλάνε...
    Προφανώς αυτό είναι και το ζητούμενο...να μην καταλαβαίνεις δλδ.
    Η τέχνη του να μιλάς χωρίς να λες τίποτα.

  3. loretta avatar
    loretta 09/09/2010 19:05:56

    παντως δεν ξερω τι εικονα εχετε εκει στην αθηνα για την θεσσαλονικη αλλα η κατασταση ειναι δραματικη....απλο παραδειγμα επιχειρηση μεγαλου βελινεκους με τζιρους μεχρι περσι 30εκ ευρω αυτη την στιγμη εχει πεσει στα 8 εκ και απολυειει 40 εργαζομενους μεχρι την δευτερα....

    ας παει μια γυρα το gap στην ΒΙΠΕΘ ΣΙΝΔΟΥ ....και τοτε θελω να δω με τι μουτρα θα βγει να μιλησει...

    και να μην ξεχναμε οτι η βορειος ελλαδα δεν συντηρειτε απο ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ...το μεγαλυτερο ποσοστο των κατοικων της ασκει το επιχειρην με τον ενα η τον αλλο τροπο....TAKE THAT TO THE BANK ΓΙΩΡΓΑΚΗ.

  4. paskitis avatar
    paskitis 09/09/2010 19:12:23

    καλα μιλαμε πασοκ με τιποτα.απο το 81 ψηφιζα συνεχεια....τωρα ουτε για αστειο και εχω πεισει ολη την οικογενεια..μιλαμε πρωτη μου φορα κανω τοσο αντιπασοκικο αγωνα...και δεν το μετανοιωνω ουτε λεπτο
    η προδοσια του λαου δεν εχει προηγουμενο.παντα αντιμετωπιζα με καχυποψια τον γιωργακη,απο τις γκαφες που εκανε,απο τα σαρδαμ που εωγαζαν αληθειες,απο λαθος συνεργατες συμμαχιες κλπ
    παντα ομως εβρισκα την δικαολογια μεσα μου,ελεγα δν μπορει ειναιτο πασοκ ειμαστε πασοκ
    θελει να φερει κατι νεο να παψουν τα χαρακωματα κλπ
    τωρα βγηκα εγω στα χαρακωματα.και μια ηττα η διαμαρτυρια η οτι αλλο πλεον δεν μου ειναι αρκετο
    θελω τον αφανισμο απο το χαρτη αυτου του κομματος.την εκδιωξη αυτου του πολιτικου που ειναι μια μαυρη σελιδα στην ιστορια ,σαν το σκυλι
    να μην ξαναβρει πατριδα και καθε φορα που θα τον αναφερουν σε λιγα χρονια να παιρνουν φωτια μεσα τους ολοι απο το μισος
    μετα απο τοσα χρονια αντισταση σε ολα ανοιξε η κερκοπορτα απο τον ιδιο το φυλακα της
    τι ντροπη θεε μου νοιωθω για αυτο που εκανα σε ολους με την ψηφο μου

    • tiramola avatar
      tiramola @ paskitis 09/09/2010 19:17:20

      Βαρόμετρο ΣΚΑΙ
      Αν σήμερα γίνονταν εκλογές το ΠΑΣΟΚ θα έπαιρνε 44% και η ΝΔ 27%.
      Επίσης το 70% δεν θέλει εκλογές.
      Μην έχεις τύψεις...

      • loretta avatar
        loretta @ tiramola 09/09/2010 19:48:14

        καλα....ευτηχως που εχει και τα γκαλοπ το γιωργακη....αλλιως δεν θα τολμουσε να δειξει την κορμοστασια του πουθενα...


        καλα βρε συ Τιραμολα απορω πως χρησιμοποιεις αυτο το επιχειρημα ειδικα τωρα που τα νουμερα γιατι σε αυτα βασιζεσαι δειχνουν οτι ολα πανε καταδιαολου στην οικονομια στα νοικοκυρια στις τραπεζες στις επιχειρησεις ΠΑΝΤΟΥ.....τα γκαλοπ σε μαρανανε...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ tiramola 09/09/2010 20:04:38

        κρίμα που υποστηρίζω την ευφυία σου, τιραμόλα, αυτό βρήκες να πεις του ανθρώπου που ξεγυμνώνει τον πόνο του? Η αβάσταχτη ελαφρότητα της ύπαρξής σας θα μας φάει όλους...

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 09/09/2010 20:20:06

        Δρόμε άσχετα με τις δημοσκοπήσεις και με τον πόνο του πασκίτη η δική μου εικόνα είναι ότι οι μπετόν αρμέ κομματικές στάσεις ανήκουν στο παρελθόν.Η αποστροφή των πολιτών προς τα κόμματα είναι δεδομένη.
        Η πολιτική εξουσία έχει εδώ και χρόνια παραχωρηθεί στους οικονομικά δρώντες.
        Αυτό το έχουν καταλάβει οι περισσότεροι και όπως και να το κάνουμε, σχεδόν 3 δεκαετίες δομικών ανασχηματισμών δεν χωνεύονται με τίποτα...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ tiramola 09/09/2010 20:27:53

        ναι, απ'τον καιρό του Χρηματιστηρίου περίπου. Και υποθέτω πως είσαι πολύ περήφανος γιαυτό το επίτευγμα του κόμματός σου, μαζί με όλα τα υπόλοιπα.

        έ λοιπόν, μπετόν ή τούβλα, η συλλογική κομματική νομιμοφροσύνη των πασόκων έχει όντως διαρραγεί μετά τη νεοταξίτικη λαίλαπα. Μέσα σου κι εσύ την έχεις κάνει. Γιατί το κοροϊδεύεις το παλλικάρι?

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 09/09/2010 20:46:09

        Μη κολλάς αγαπητε δρόμε.Ποίο χρηματηστήριο....
        Σήμερα η εξάσκηση της πολιτικής(είτε γαλάζια, είτε πράσινη) έχει περιοριστεί σε διλλήματα τύπου "να αυξήσουμε το ΦΠΑ στο 23% ή την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης..."
        Ο ΣΥΡΙΖΑ κατεβαίνει με δύο ψηφοδέλτια στην Αττική, όσοι παριστάνουν τους αντιμνημονιακούς είναι στην πραγματικότητα κότες λιράτες και μάλλον ο πασκίτης μας κοροιδεύει.
        Άρα άντε γειά...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ tiramola 09/09/2010 20:54:45

        όχι τιραμόλα μου, μόνον ο δικός σου είναι λογιστάκος της κακιάς ώρας (όπως και ο ... πνευματικός του πατέρας ο κινέζος). Εγώ έχω ακόμη την πολυτέλεια να υπερασπίζομαι ιδεολογία.

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 09/09/2010 20:58:23

        Ποιά ιδεολογία δρόμε?
        Την καπιταλιστική?
        Χριστός και απόστολος...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ tiramola 09/09/2010 21:00:11

        μόνο με οικονομικούς όρους σε καταντήσανε να σκέπτεσαι, καϋμένε

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 09/09/2010 21:11:42

        Εγώ δεν ξέρω καλά-καλά τι σημαίνει spread...
        Εσύ δεν διαβάζεις τους οικονομικούς αναλυτάς της ιστοσελίδας που προσδιορίζουν το καλό timing για αγορές ή πωλήσεις ομολόγων ή μετοχών?
        Όλη η συζήτηση και η "αντιπαράθεση" έχει να κάνει με οικονομικούς όρους.
        Οι δικές μου αγωνίες είναι αν θα γεννήσουν οι κότες.
        Ποιός είναι ο "καημένος"?

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ tiramola 09/09/2010 21:16:45

        είναι ντηζαϊνάτες οι κότες, σαν την ξυλόσομπα?

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 09/09/2010 21:17:54

        Πςςςςςςςς, δεν σου λέω τίποτα!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ tiramola 09/09/2010 21:30:13

        αυτές θα σε φάνε, αντί να τις φας εσύ. Σου είπα και πιό πάνω, η αβάσταχτη ελαφρότητα της αναισθησίας σας έχει ξεκόψει από τους ανθρώπους, ζείτε σ'έναν επίπλαστο κόσμο χωρίς αντίκρυσμα, γιαυτό δεν συναισθάνεσθε το συλλογικό αδιέξοδο όπου οδηγείται ο τόπος: οικονομικό, πολιτισμικό, ήθους και αξιών. Ο χρόνος έληξε, κι άσε τα κρατικά φερέφωνα να δημοσκοπούν ασύστολα. Κανένα νόημα δεν έχουν πια οι μετρήσεις τους - οι ψυχές είναι κατάμαυρες.

      • Θάνος avatar
        Θάνος @ tiramola 10/09/2010 06:37:03

        Και μιας και μου αρέσει να σχολούμαι με το παρελθόν, ψάχνοντας έπεσε στα χέρια μου δημοσκόπηση της εν λόγω εταιρίας Δεκέβρης 2003 και μαντέψτε ποιόν έβγαζε καταλληλότερο για προθυπουργό και μάλιστα με διαφορά;

        Ναι καλά μαντέψατε τον Σημίτη.

        Και μετά προσπαθεί ο ΣΚΑΙ και βέβαια όσοι αναπαράγουν την εν λόγω δημοσκόπηση να μας πείσουν ότι αν γίνουν σήμερα εκλογές θα πάρει το PASOK 45%.


        Αν ήταν έτσι απλά τα πράγματα νομίζει κανείς ότι το PASOK δεν θα προχωρούσε σε εκλογές ώστε να πάρει 25 μονάδες διαφορά απο την ΝΔ και 200 βουλευτές και να καθρίσει;

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ tiramola 10/09/2010 08:56:19

        Πολύ Αλαφουζόλ παίρνεις...πρόσεξε μη βαρυστομαχιάσεις.

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 10/09/2010 09:22:15

        @Γιώργος
        Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στεναχωριέσαι.
        Αφού και η ΝΔ να κυβερνούσε ακριβώς τα ίδια μέτρα θα έπαιρνε με την διαφορά ότι θα ήταν μιά ταχύτητα πίσω λόγω αδυναμίας των στελεχών της να αντιληφθούν γρηγορότερα τα προβλήματα.(Αυτό το μειονέκτημα το έχουν χρόνια..)
        Είναι ακριβώς το ίδιο έργο με τους πρωταγωνιστές να διαφέρουν μόνο ως προς την ποιότητα των ηθοποιών.
        Πράσινο η γαλάζιο το κλίσμα δεν το γλυτώνεις...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ paskitis 09/09/2010 20:16:04

      Tiramola, αρχίζεις και με προβληματίζεις. Και μεις είμασταν κάποτε ΠΑΣΟΚ αλλά δεν κάναμε έτσι. Και εν πάση περιπτώσει τη ξεπεράσαμε τη νεανική (τρόπος του λέγειν) τρέλλα μας. Εσύ ακόμη πιστεύεις στο "σοσιαλιστικό" Σ στο ακρωνύμιο; Για όνομα... (Μήπως θεωρείς και τη Νταλάραινα ή τη Φώφη, πολιτικό κεφάλαιο;)
      Με αυτά και με αυτά, θα με κάνεις να σε στείλω στον Δρα Ρέγγα για να ξαναβρεις την υγειά σου.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Strange Attractor 09/09/2010 20:28:31

        Με παρασύρουν strange...
        Δεν θεωρώ την Νταλάραινα πολιτικό κεφάλαιο φυσικά αλλά δεν ασχολούμαι και με το ρολόι που φορά.
        Επίσης θεωρώ φυσιολογικό μετά από τόσα χρόνια ο Νταλάρας να μην χρησιμοποιεί ξυλόσομπα.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 09/09/2010 20:31:13

        Εγώ πάντως άρχισα να ψάχνω για καμιά καλή μεταχειρισμένη ξυλόσομπα. Μεθαύριο πάω στον Λαγκαδά να δω μια! Είδες το ΠΑΣΟΚ;

      • tiramola avatar
        tiramola @ Strange Attractor 09/09/2010 20:56:11

        Μην το γελάς, άσε που μαγειρεύεις κιόλας εξοικονομώντας ενέργεια και χρήμα.
        Πάντως η νέα γενιά ξυλόσομπων είναι πολύ ντιζαινάτες και κοσμούν ακριβά σαλόνια.
        Τα έψαχνα πρόσφατα για να ζεστάνω μιά σοφίτα με την φθηνότερη να ξεκινά από 1800 ευρώπουλα

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ Strange Attractor 09/09/2010 23:42:35

        Σοφίτα? Σε μεζονετούλα βλέπω μένουμε! Μπράβο και εις ανώτερα........

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ paskitis 10/09/2010 11:43:55

      Κάποτε οι 8 στους 10 απ' όσους ήξερα ψηφίζαν ΠΑΣΟΚ. Και έπαιρνε κάπου 43%.
      Τώρα ψηφίζουν -στο μιλητό- ο 1 στους 10 αλλά και πάλι το ΠΑΣΟΚ παίρνει 43%.
      Γαυγίζουμε, ουρλιάζουμε αλλά και πάλι ΠΑΣΟΚ ψηφίζουμε. Δεν μας λυπάμαι καθόλου.
      ΥΓ. Οι Έλληνες δεν μπορούν πλέον να ρίξουν ούτε γκόμενα. Θα ρίξουν την κυβέρνηση; Σιγά μην καεί το παστίτσο...

  5. GRAEKUS avatar
    GRAEKUS 09/09/2010 19:12:43

    Εγνατία Οδός
    Διόδια Καστανιάς - Πολυμύλου €2,80 από την ερχόμενη Τρίτη.
    Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται.

    Παπούτσι από το τόπο σου ... 11/9

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ GRAEKUS 09/09/2010 20:43:08

      "Gas, grass,or ass. Nobody rides for free".

      Hell`s Angels (PASOK για τα καθ ημάς)

  6. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ avatar
    ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 09/09/2010 19:17:14

    Eπιτρέψτε μου φίλοι απο τη Θεσ/νίκη μια λαϊκή παροιμία
    "ΜΕ ΠΟΡΔΕΣ ΔΕ ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΑΥΓΑ"
    Αν πρέπει να διώξουμε τη χολέρα απο την πατρίδα μας δεν υπαρχει άλλος δρόμος από την σκληρή ταξική πάλη. Τα χαπενιωγκ δεν τους φοβίζουν. ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ! ΑΥΤΟ ΤΡΕΜΟΥΝ. ΑΣ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 09/09/2010 20:40:14

      εσεις απο ρουσφετια ξερετε κατι; οχι ε; καλα

      • aengus avatar
        aengus @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 10/09/2010 09:15:56

        Βρε Ρήγα, τώρα αυτοί μας φταίνε;
        Τίθεται εδώ θέμα κομματικού ανταγωνισμού;
        Τουλάχιστον αυτοί δεν έγιναν ούτε θα γίνουν γιουσουφάκια του ΠΑΣΟΚ, όπως οι άλλοι…
        Και μετά θέλουμε Αντιμνημονιακό Μέτωπο.
        Είμαστε Σοβαροί;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 10/09/2010 09:18:30

        Αντιμνημονιακό Μέτωπο χωρίς και τους ανάρχες μέσα, δεν γίνεται, αγαπητέ aengus. Τί να σού κάνει μόνος σύμμαχος το ΚΚΕ;

      • aengus avatar
        aengus @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 10/09/2010 09:52:25

        Θείο….σε συγχαίρω ειλικρινά που δεν χάνεις το χιούμορ σου!

    • παραέλληνας avatar
      παραέλληνας @ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 09/09/2010 20:52:30

      φεστιβάλ καθοδηγητή της κνε στο στρατόπεδο του Παύλου Μελά. κατάληψη της δυτικής πλευράς της πόλης από χιλιάδες κουκουέδες, κνήτια και ξεκάρφωτους που πήγαν απλά να ακούσουν τον παντελή θαλασσινό. τρεις νύχτες θα μας ζαλίζουν τα ούμπαλα. καντίνες με φουγάρα στη διαπασών, μαλλί της γριάς, μπαλόνια μπομπ σφουγγαράκης, μπύρες στη γύρα και ταγάρια. η εξέγερση ξεκίνησε.

  7. maryl avatar
    maryl 09/09/2010 19:24:04

    Βρε άντε να πάνε στο διάολο
    Τα έχω πάρει με τον Παπακωνσταντίνου, εντελώς
    Εχει ξεσκίσει τον κόσμο στους φόρους και τις περικοπές
    Εχει βυθίσει την Ελλάδα σε μια πρωτόγνωρη ύφεση τις συνέπειες της οποίας δεν έχουμε φανταστεί
    Δεν διαπραγματεύτηκε με το ΔΝΤ (στις ΗΠΑ γελάνε) παρά έκατσε σαν την κότα για να έχει την εύνοιά τους (Μπίλντεμπεργκ κ.λ.π.)
    Και μετά από όλα αυτά, έχει μια αλαζονία απίστευτη, μια φοβερή ασυλία από τα ΜΜΕ και στήνει και δημοσιεύματα για αυτούς που θεωρεί επικίνδυνους για την καρέκλα του, μέσα από τα ΜΜΕ της διαπλοκής

    ΞΕΦΤΥΛΑ!!!!!!!!!!!!

    ΥΓ: Αν την βίλα που έχει αυτός στη Σέριφι την είχε κάποιος Νεοδημακράτης, Συνασπισμένος κ.λ.π. θα τον είχανε κάνει ρόμπα. Τώρα, τσιμουδιά!!!!

  8. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 09/09/2010 19:28:18

    Ξερεις φίλε Ατράκτορα, πως του φάνηκε του άλλου από το Χορήγι του Κιλκίς, που θέλει 5 τόνους πετρέλαιο για τον χειμώνα η αύξηση;;

    Και απο πάνω να ακούς τον Παπακ να λέει για τις θερμαινόμενες πισίνες στο..Κολωνάκι;;

    Η ατμόσφαιρα στην πόλη μυρίζει μπαρούτι...

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Γιωργος Χ 09/09/2010 19:34:04

      Το θέμα είναι οι προβοκάτορες των πανεπιστημίων θα κάνουν τις εξορμήσεις τους για να τρομάξει ο κοσμάκης ή θα κάτσουν στα αυγά τους για να κρατηθεί το κλίμα "ελεγχόμενο";

      Θα αφεθεί ο κόσμος να εκδηλώσει την οργή του ανοιχτά ή θα του ρίξουν τρικλοποδιές διακινδυνεύοντας εκρηκτικές καταστάσεις;;

      • Γιωργος Χ avatar
        Γιωργος Χ @ tsilivithras 09/09/2010 19:58:41

        Η πόλη είναι μικρή, τους ξέρουμε όλους έναν έναν...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 09/09/2010 20:06:56

        Γιώργος Χ.

        Για πες όμως φίλε μου τι θα κάνεις αν σου ρθει μπροστά σου ο τσακαλάκος με το λεπίδι;;
        Γιατί οι μάρτυρες μπροστά στην Μαρφίν αυτά είπαν...ότι πήγαν να βοηθήσουν αλλά τους απείλησαν με μαχαίρια.

        Για πες λοιπόν...τι θα κάνει ο κοσμάκης αν του την πέσουν τα προβοκάτσικα;;;

        Υπάρχει πολύς κόσμος που δεν έχει ξανακατέβει ποτέ στους δρόμους και είναι ακομμάτιστος και θέλει να διαδηλώσει την οργή του αλλά φοβάται τις προβοκάτσιες.

      • Γιωργος Χ avatar
        Γιωργος Χ @ tsilivithras 09/09/2010 20:23:54

        Θα του σπάσω το κεφάλι, του πρεζάκια!

        Λες και δεν ξέρω από που τους μαζεύουν, στα πλαινά της Ναυαρίνου είναι..

        Το είπα και παρακάτω, βαρύτερο χέρι έχει ο μικρομεσαίος που του κλείνουν το μαγαζί και του παίρνουν το σπίτι...

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ tsilivithras 09/09/2010 20:28:41

        Νομίζω οτι θα λειτουργήσουν και πάλι τα γνωστά τάγματα εφόδου αλλά μαρφίν και όλοι θα κλάσουν μέντες.

        Οι σωστές δικτατορίες έχουν και τις σωστές και ανάλογες παρακρατικές οργανώσεις.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 09/09/2010 20:31:27

        Δεν είναι προβοκάτορας ο πρεζόνης του ναυαρίνου ρε συ Γιώργο.
        θα καθόμασταν εδώ να ασχολούμαστε με τα τζάνκια;;
        Δλδ εμείς είμαστε οι νταήδες και ήταν λγότερο τολμηροί ι άνθρωποι μπροστά από την Μαρφίν που φοβήθηκαν να βοηθήσουν τους συνανθρώπους τους;;

        Από αλλού είναι ο κίνδυνος να ξεφύγει η κατάσταση.
        Και θα χει κόσμο "απαίδευτο" στον δρόμο...που δεν ξέρει από διαδηλώσεις και είναι "φορτωμένος".

      • Γιωργος Χ avatar
        Γιωργος Χ @ tsilivithras 09/09/2010 20:43:39

        Να σε πω κάτι: Παρακρατικούς και ταγματασφαλήτες πάντα μαζεύαν από τον πάτο του περιθωρίου, για αυτό μίλησα για τζάνκια
        Καιούτε θα είναι νταήδες αυτοί που θα αντισταθουν, το ίδιο δεν έγινε πρόπερσι στα .."Δεκεμβριανα", όταν κάποια στιγμή οι μαγαζάτορες στην Σκουφά κυνηγήσαν τους "αντιξεουσιαστές" μέχρι την Νομική, και ας είχαν οι άλλοι τσεκούρια μαζί τους..
        Στις διαδηλώσεις με το τραγικό φόνο στην Μαρφιν, ο κόσμος είχε ακόμα περιθώρια να φοβηθεί και να λακίσει
        Τώρα πλεον τα χάσαμε όλα..
        Μην κάνουν το λάθος να κατεβάσουν παρακρατικούς, θα τους κρεμάσουν στα φανάρια..

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/09/2010 19:29:07

    ΝΟΣΤΡΑΠΑΣΟΚ.. δανεική η ιδεα απο Αρχαιο..

    ΠΠ

  10. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 09/09/2010 19:31:17

    Αφιερωμένο στην κυβερνητική κουστωδία...

    youtube.com/watch?v=LeAS39JD-4c

  11. ΚΩΣΤΑΣ Γ. avatar
    ΚΩΣΤΑΣ Γ. 09/09/2010 19:31:57

    maryl

    Καλά τα λες. Συμφωνά και επαυξάνω. Στο ΜΕΓΚΑ αυτός ο τύπος είναι πιο συχνά κι από τον Πρετεντέρη. Σήμερα αν διάβασε κανείς Μικροπολιτικό, ήταν ολοφάνερο τι παίχτηκε (ίδιον της αλαζονίας της εξουσίας, είναι ότι δεν ξέρει να κρύβεται):
    Επίθεση - παραγγελία στη βουλευτή Παναρίτη. Βρώμαγε ότι ήταν του Παπακωνσταντίνου παραγγελία! Ούτε ο Ριζοσπάστης δεν θα μίλαγε έτσι για αντίπαλο.

    Θεσσαλονικείς και βορειοελλαδίτες ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ.ΔΕΝ ΧΤΥΠΟΥΝ ΑΝ ΔΟΥΝ 500.000 ΚΟΣΜΟ
    Θα αιφνιδιαστούν
    Στις 5 ΜΑΙΟΥ ήξεραν ότι θα έχει κοσμοπλημμύρα και είναν στήσει την τραγωδία της Μαρφίν. Τώρα περιμένουν τους συνήθεις
    ΑΙΦΝΙΔΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!

    • ΜΑΡ. ΝΙΚΟΛ. avatar
      ΜΑΡ. ΝΙΚΟΛ. @ ΚΩΣΤΑΣ Γ. 09/09/2010 20:00:54

      ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΙΟ

    • anonymos avatar
      anonymos @ ΚΩΣΤΑΣ Γ. 09/09/2010 22:41:21

      Αλήθεια εκείνος ο Χρυσομπατσίδης τους βρήκε τους δολοφόνους της Μαρφιν, τι θυμάμαι ο άνθρωπος

  12. neotera avatar
    neotera 09/09/2010 19:35:40

    Μια μαμοαπεργία διαρκείας με τέτοιο φούντωμα "ταξικής πάλης" στα λόγια δεν κατορθώθηκε, γιατί άραγε ? Η Θεσ/νίκη "νεκρή πόλη" δεν θά 'πρεπε να κηρυχτεί, ο αμερικάνος μακελάρης γιωργάκης περσόνα νον γκράτα και δυνάμεις κατοχής να θεωρηθούν τα μέλη και η ακολουθία από τον κυβερνητικό συρφετό που ανεβαίνει στο Μακεδονία ? Που είναι οι απεργιακές επιτροπές, που η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ οργάνωση των παραγωγικών τάξεων της Σαλονίκης να απομονώσει τα πασοκοειδή κομματόσκυλα που ακόμα κοροϊδεύουν ? Που η εξαγγελία από την συντονιστική επιτροπή κινητοποιήσεων ( που 'ναι τη ?) με το ομόφωνο πατριωτικό αίτημα για την αναγόρευση ως ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ του ελληνικού κράτους της πρώτης πόλης του Βορρά?

    • flow motion avatar
      flow motion @ neotera 09/09/2010 19:54:41

      πολυ σωστα και καλα οσα λες. η εξηγηση βασιζεται σε εναν νομο που τον ξερουμε ολοι=αντισταση κατα της αρχης. ξερεις τι σημαινει αυτος ο νομος? ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΣΚΑΒΕ!

      • neotera avatar
        neotera @ flow motion 09/09/2010 22:42:16

        Δεν υπάρχει κανείς να εφαρμόσει τέτοιους νόμους πλέον. Ειδικά σε θέματα που δεν εμπίπτουν αμέσως στην πρόνοια των διατάξεων να γίνει εκτατική ερμηνεία και να ληφθούν αποφάσεις. Θα θεωρηθεί πραξικόπημα κι εκεί τό 'χασαν το παιχνίδι.

  13. deldio avatar
    deldio 09/09/2010 19:42:43

    O Tsilivithras αλλά και ο Γιώργος Χ πιο πάνω θίγουν ένα θέμα που έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία. Προσοχή όσο δεν πάει με τις προβοκάτσιες, είναι σίγουρο ότι θα επιχειρήσουν να δημιουργήσουν σκηνικά τύπου ΜΑΡΦΙΝ 5/5/2010, ώστε να στρέψουν αλλού την προσοχή του κόσμου αλλά και να τον εκφοβίσουν. Είναι αδίστακτοι. Αλήθεια, βρέθηκε μέχρι σήμερα κανένας από τους δολοφόνους των 3 υπαλλήλων στη ΜΑΡΦΙΝ στις 5/5; Πώς και έτσι, τόσες κάμερες υπήρχαν και τόσες χιλιάδες μάρτυρες ρε παιδί μου!

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ deldio 09/09/2010 19:50:52

      ΣΙΓΟΥΡΟ δεν θεωρώ τίποτα.
      Αναρωτιέμαι απλώς αν και κάτα πόσο θα προβοκαριστεί η κατάσταση στη ΔΕΘ.
      Θεωρώ σίγουρο μόνο το ότι ο κόσμος που θα κατέβει να διαδηλώσει ειρηνικά την ανέχεια και την καταστροφή του από τους υπηρέτες του Μνημονίου θα έχει υψηλό φρόνημα και ιδιαίτερα ανεβασμένη αρτηριακή πίεση.
      Η πόλη έχει αγγίξει εκπληκτικά νούμερα ανεργίας και επαγγελματικού ναδίρ και συν τοις άλλοις έχουμε και την πολυετή διαμάχη με το αθηναικό κράτος.
      Σαν να μην έφταναν τα συνδικάτα τώρα θα είναι στο δρόμο και τα ΠΑΟΚια το Σάββατο.

      Από την μια χαίρομαι που θα είναι εφιαλτικές οι ώρες για την κυβέρνηση...από την άλλη ποιος θα τους κρατήσει όλους αυτούς αν κάτι πάει να στραβώσει;;

      • Γιωργος Χ avatar
        Γιωργος Χ @ tsilivithras 09/09/2010 20:02:47

        Και αν στραβώσει τι έγινε φίλε μου;;

        Εδω που φτάσαμε πια δεν πάει άλλο!

        Καθε τρίτο μαγαζί κλειστό, κάθε δεύτερο ενοικιαστήριο, κάθε πολυκατοικία δυτικά με εξώδικο του διαχειριστή στους υπόλοιπους για τα κοινόχρηστα, ο κόσμος δεν απαντά στα τηλ με απόκρυψη γιατί είναι τράπεζες, 22 άτομα αυτοκτονήσαν τον Αυγουστο, 19 είχαν χρέη..
        Τι νομίζεις ότι μπορεί να γίνει..
        Οχι, όπως είπε ο Φαήλος μη φοβάστε τους επαναστάτες του κώλου..
        Βαρύτερο χερι έχουν οι μικρομεσαίοι..

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ tsilivithras 09/09/2010 20:09:33

        h**p://www.antinews.gr/?p=60320

      • Γιωργος Χ avatar
        Γιωργος Χ @ tsilivithras 09/09/2010 20:11:45

        με διόρθωσε για τις αυτοκτονίες ο Ατράκτορας, αλλά το πνεύμα του σχολιου είναι ίδιο...

        Ευχαριστώ φίλε

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ tsilivithras 09/09/2010 20:19:39

        Η Νορβηγία έχει τα κινητά τηλέφωνα, εμείς τα γραφεία τελετών... όλοι κάτι έχουμε για μοχλό ανάπτυξης.

  14. panos33 avatar
    panos33 09/09/2010 19:44:37

    εγω εχω αρχισει και νιοθω απογοητευση.αρχιζω και πιστευω οτι οσοι ειμαστε μεσα στον νετ εχουμε θεληση για κατι διαφορετικο(δεν εννοω κομματικα διαφορετικο μονο),ολοι οι υπολοιποι ειτε εχουν ψεκαστει η συμβιβαστει η τελικα περνανε καλα και ειμαστε πολλοι λιγοι οσοι δεν περναμε καλα....εχω αρχισει και αμφιβαλω για την ψυχικη μου υγεια,αν στεκω καλα στο μυαλο και μονο εγω βλεπω τα μαυρα και τα μιζερα στην κοινωνια.πραγματικα δεν ξερω τι να πω θα αρχισω να πιστευω τον λιακοπουλο και τα chemtrails.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ panos33 09/09/2010 20:13:53

      να σου προτείνω κάτι? κλείσε τον υπολογιστή και βγες στον δρόμο. Εκεί θα καταλάβεις πόσο μεγάλο ποσοστό είναι στην ίδια κατάσταση με τη δική σου - μια χαρά είναι το μυαλό σου, οι κυβερνώντες είναι που πάσχουν, από ανίατη ανοησία και ανοσία ταυτόχρονα.

    • Gambino avatar
      Gambino @ panos33 09/09/2010 20:27:17

      Λιακόπουλος, ούφο, chemtrails, Τατιάνα, Αντίοχος, όλα όσα αποπροσανατολίζουν δηλαδή.

  15. ΜΑΡ. ΝΙΚΟΛ. avatar
    ΜΑΡ. ΝΙΚΟΛ. 09/09/2010 19:59:34

    Μην απογοητεύεστε. Ο κόσμος σιχαίνεται τις κοσμικές κυρίες που ανέλαβαν υπουργεία και υφυπουργεία. Οι άνθρωποι ζορίζονται. Θα τους πουν "ε και τι άλλο να ψηφίσει κανείς; ολοι τα ίδια είναι"
    Πέστε τους ότι δεν έχουν να χάσουν τίποτα ακόμη και από μια πολιτική κρίση και ακυβερνησία. Καλύτερα ακυβερνησία, παρά αυτό που ζούμε. Μην ξεχάσουν ποιοί μας έφεραν εδώ: Τρεις οικογένεις!!!
    Μην ξεχάσουν ότι όλο το σύστημα δουλεύει για να τους παραπλανεί.

    Δείξτε τους τη φωτογραφία από αυτό το μισητό ανθρωπάκι που λέγεται Παπακωνσταντίνου και θα αντιδράσουν, δεν μπορεί...

  16. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 09/09/2010 20:07:13

    Αντε, να γελάσετε ρε Αθηναίοι και λίγο, τέτοι δεν έχετε ματαξαναδει

  17. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 09/09/2010 20:07:31

    youtube.com/watch?v=BHJ_xr0Fpyc

    • Γιωργος Χ avatar
      Γιωργος Χ @ Γιωργος Χ 09/09/2010 20:29:23

      Του Μπουτάρη, του Μπουτάρη!

      Η προηγούμενη του εκστρατεία, στιγμές δόξας!

    • eiraman avatar
      eiraman @ Γιωργος Χ 09/09/2010 20:31:20

      ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!
      Να 'σαι καλά βρε Γιώργο...!!!

  18. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/09/2010 20:17:34

    Φίλε Πάνο, όλοι οι Έλληνες νιώθουν όπως εσύ, αλλά πρέπει να ελπίζουμε
    και να αγωνιζόμαστε για την πατρίδα(βέβαια προσωπικά και για την πίστη μας)! Αν και διαφωνώ σε πολιτικές πεποιθήσεις του Μίκυ(και κυρίως χαλάστηκα με τις χειραψίες με Ερντογάν...) έκανε μια πολύ αξιόλογη δήλωση πρόσφατα όπως και παλαιότερα:
    http://m-epikaira.gr/2010/05/%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%83-%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%B7%CF%83-%C2%AB%CE%BD%CE%B9%CF%89%CE%B8%CF%89-%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF/

  19. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 09/09/2010 20:22:20

    Ενας μεσα στην κυβερνηση με την ευθιξια του Αλεξ Κορυζη δεν υπαρχει;
    (Κορυζης Αλεξ διαδοχος του Ι Μεταξα το 1941.Ανθρωπος με ακεραιο χαρακτηρα αυτοκτονησε στις 18/04/41 οταν εσπασε το μετωπο αμυνης κατα των γερμανων εισβολεων και ολα ηταν πλεον χαμενα)

    • eiraman avatar
      eiraman @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 09/09/2010 20:30:16

      Εδώ δεν υπήρχε κανένα μέτωπο αμύνης, άρα για ποιό λόγο κάποιος να μυμηθεί τον αείμνηστο Κορυζη;;;
      Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ...

      • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ eiraman 09/09/2010 21:02:34

        Ο αειμνηστος Κορυζης αυτοκτονησε οταν ειδε οτι ο νικηφορος στρατος του Αλβανικου μετωπου ηταν προ της αιχμαλωσιας.Πρεπει να αισθανθηκε ασχημα ο πρωθυπουργος που δεν μπορουσε να κανει κατι πια για τους στρατιωτες του και τους συμπολιτες του.
        Εδω τωρα στο σημερα, δεν υπαρχει ενας κ ρ τας που να εχει τη τσιπα, αν οχι βεβαιως να αυτοκτονησει,τουλαχιστον να παραιτηθει, γιατι εφερε στη χωρα του το μηχανισμο του μνημονιου και εκανε τετοιο κακο σε τοσους συμπολιτες του;

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 09/09/2010 22:34:51

      Αυτοκτόνησε με δύο σφαίρες "μετά" την επίσκεψη του Άγγλου Πρέσβη!
      Πάντως σαν παράδειγμα το θέτης σωστά!

  20. anonymous avatar
    anonymous 09/09/2010 20:33:38

    Αστυνομικοι: θα διαδηλωσουμε μαζι με τους πολιτες στη δεθ
    antinews.gr/?p=61172

  21. HIPPYA avatar
    HIPPYA 09/09/2010 20:46:40

    Πολύ σας καμαρώνω.
    Στην Αθήνα ζούν 4,5 εκατ. άνθρωποι οι οποίοι την εποχή που το ΔΝΤ έμπαινε απο την πόρτα της Βουλής, το κοιτούσαν απο το απέναντι πεζοδρόμιο. Και όταν οι δυνάμεις καταστολής ψυθύρισαν στο αυτί "σπίτια σας,ώρα για ύπνο" έτρεξαν χωρίς να ξανακοιτάξουν πίσω. Τώρα ζητάτε απο την Θεσσαλονίκη που τα τελευταία 40 χρόνια την ανεβοκατεβάζετε ερωτική (μάλλον γιατί όταν ερχόσαστε δήθεν για επαγγελματικό ταξίδι, φέρνατε και τις γκόμενες που πηδούσατε κρυφά απο τη γυναίκα σας), να βγάλει το φίδι απο την τρύπα.
    Ντροπή.
    Σε περίπτωση που το ξεχάσατε, η Βουλή των Ελλήνων στην οποία ψηφίζονται όλα όσα μας οδηγούν στον αφανισμό, είναι στην πλάτη του άγνωστου στρατιώτη. Την τελευταία φορά που πέρασα, το μοναδικό αξιοσημείωτο ήταν μια ομάδα απο ψηλά έγχρωμα αγόρια που στις φόρμες του έγραφε USA ή κάτι τέτοιο και φωτογραφίζονταν τετ α τετ με τον ηλιοκαμένο Εύζωνα.
    Καληνύχτα..

    • panos avatar
      panos @ HIPPYA 10/09/2010 00:07:45

      ΜΠΡΑΒΟ ΝΑ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΜΑΣΤΕ ΚΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ!!!ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΩΣΤΕ!....

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ HIPPYA 10/09/2010 09:06:00

      HIPPYA

      Όταν έχεις ένα γείτονα μλκ και βλέπεις απέναντι το δάσος να καίγεται δεν κάθεσαι εκείνη την ώρα να λύσεις τις διαφορές σου.
      Τον τραβάς από τα μαλλιά και πας να σβήσεις τη φωτιά.
      Αν και μετά τη φωτιά παραμένει μλκς τότε πλάκωστον στις φάπες.

      • HIPPYA avatar
        HIPPYA @ tsilivithras 10/09/2010 09:56:47

        tsilivithas

        Δεν ξεχωρίζω κανέναν γιατί δεν περισεύει κανένας σε αυτή τη μάχη και το γεγονός πως είμαστε ακόμα στα σπίτια μας περιμένοντας την καταστροφή είναι αυτοχειρία. Η Β. Ελλάδα έχει υποφέρει πολλά απο εθνικούς διχασμούς και εργολάβους ξένων δυνάμεων. Φοβάμαι όμως πως η αντίδραση και η δημιουργία χάους στη Θεσσαλονίκη αυτή την περίοδο εξυπηρετεί σχέδια αποσταθεροποίησης στην ευρύτερη γειτονιά μας. Ξέρεις πόσο εύκολα η αντίδραση στο μνημόνιο μεταφέρεται στην διεθνή κοινή γνώμη ως τάση ανεξαρτησίας και αυτονομίας; Άλλωστε οι εγχώριοι δοσίλογοι μια σπίθα περιμένουν..

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 10/09/2010 10:05:32

        Μα φίλε μου κι εγώ γι αυτό μιλάω.
        Όχι διχόνοιες και όχι άγνοια.
        Γι αυτό σχολιάσαμε και με τον Γιώργο Χ. λίγο πιο κάτω.
        Δεν εννοώ να μην πάει ο κόσμος να διαδηλώσει την οργή του.
        Ίσα ίσα...
        Απλά να έχουμε γνώση του τι μπορεί να συμβεί και πόσο εύκολο είναι να προβοκαριστεί μια κατάσταση.

        Οι παγίδες της δήθεν ανεξαρτητοποίησης έχουν στηθεί εδώ και χρόνια και όχι μόνο εδώ πάνω αλλά και στην Κρήτη και στην θράκη.
        Δεν είναι ώρα για τέτοια.
        Είναι ώρα να φωνάξει ο κόσμος την αντίθεσή του στην προβατοποίηση, την ύπνωση και την καταστροφή του οικονομικά και κοινωνικά.

    • Άργος avatar
      Άργος @ HIPPYA 10/09/2010 17:11:54

      +1.000

      HIPPYA, εγώ και εδώ στην Αθήνα και σε σάς τώρα, καμάρωνα τα μπλοκ της ΝΔ, του ΛΑΟΣ, της ήπιας αριστεράς, και της ριζοσπαστικής αριστεράς, του λαού βρε αδελφέ, που ΕΝΩΜΕΝΟΙ, σιωπηρά, ειρηνικά, στάθηκαν μπροστά στο Κοινοβούλιο εδώ κι εκεί μπροστά στη ΔΕΘ μέρες ολόκληρες, μέχρι που και τα δακρυγόνα σώθηκαν, και...

      Όπως λες, καληνύχτα. Και καλή τύχη.

  22. Στέργιος avatar
    Στέργιος 09/09/2010 20:51:39

    «Μια μίζερη αντιμετώπιση για το μοίρασμα της κρατικής πίτας. Το τί δίνει η Αθήνα τι παίρνει η Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για μία εσωστρεφή διαλυτική συζήτηση»

    Όχι ότι δίνει ποτέ και τίποτα η Αθήνα, για νά'χουμε και του στραβού το δίκιο, έτσι; Μοναχοφάισσα τού κερατά. Σαν εκείνη την αντιπαθητική συμμαθήτρια που όταν δεν ξέρει να γράψει στο διαγώνισμα κλέβει από μας, αλλά όταν θέλουμε να κλέψουμε εμείς από αυτήν δεν μας αφήνει.

    Βλέπετε, η συζήτηση για τα λεφτά είναι "μιζέρια" όταν αφορά τη Θεσσαλονίκη. Όταν αφορά την Αθήνα, είναι "εξωστρέφεια" και "ανάπτυξη".

    "Τα μα σα και τα σα μάσα τα", που λέει κι ο Χάρρυ Κλυνν.

  23. panatha avatar
    panatha 09/09/2010 21:38:48

    Gambino
    Εισαι η ΜΠΕΜΠΕ ΛΙΛΗ στο antinews.

    • Gambino avatar
      Gambino @ panatha 09/09/2010 21:57:48

      Σου θίξαμε τη φίλη σου; Και εσύ με πετραχύλια φτιάχνεσαι;

  24. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 09/09/2010 21:57:13

    Δοσιλογοι Νεοφιλελευθεροι Τεχνοκρατες.

    • anonymos avatar
      anonymos @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 09/09/2010 22:45:18

      Οργίασε πάλι η νεοφιλελευθερη καμαρίλα του Σκαι με Μπάμπη, ακριβοπούλου κλπ ανύπαρκτα στημένα γκαλοπ κλπ΄Τι θα γίνει μαυτούς θα κλείσουνε επιτέλους. Βγηκε και το Μεγκα και μας έλεγε ότι αντίκειταιν πρός την Ευρωπαική νομοθεσία η φορολόγηση των διαφημίσεων δηλα΄δη το κόψιμο των μισθών μας είναι νόμιμο?
      Ρε ουστ λαμογια θα πληρώσετε

    • michal avatar
      michal @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 10/09/2010 00:21:26

      Oi sosialistes pou xrewnan thn xwra den se peirazan tosa xronia.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 10/09/2010 10:54:52

      Εδώ έχει στημένα πέναλτυ, στα στημένα γκάλοπ θα κολλήσουμε;

  25. lampros avatar
    lampros 09/09/2010 21:59:22

    Αυτό το είδατε;

    http://akommatistoi.blogspot.com/2010/09/blog-post_6760.html

    Αδύνατον να χωνέψουν οι Ευρωπαίοι το ηχηρό πολιτικό χαστούκι που έφαγαν η
    Ε.Ε. και το Δ.Ν.Τ. από τη νεοεκλεγείσα δεξιά κυβέρνηση της Ουγγαρίας, η
    οποία αρνήθηκε επιδεικτικά να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις τους,
    προκειμένου να τους χορηγήσουν ένα δάνειο δηλώνοντας ότι δεν έχει καμία
    πρόθεση να επιβάλει πρόσθετα μέτρα λιτότητας στον ουγγρικό λαό επειδή έτσι
    θέλουν οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί. «Πραγματικό χλευασμό επιφύλαξε η
    ουγγρική κυβέρνηση στο Δ.Ν.Τ. και στην Ε.Ε. που έστειλαν αντιπροσωπείες τους
    για να εκτιμήσουν το πρόγραμμα βοήθειας στην Ουγγαρία», έγραψε η γαλλική
    «Λιμπερασιόν».

    (...)

    Απαιτούνται περικοπές τουλάχιστον ενός δισ. ευρώ για να μπορέσετε να
    μειώσετε το έλλειμμα φέτος σε 3,8% και του χρόνου σε 3% είπαν οι
    εμπειρογνώμονες της Ε.Ε. και του Δ.Ν.Τ. στους Ούγγρους.

    Άρα, απαιτούνται πρόσθετα μέτρα λιτότητας, διαπίστωσαν εμβριθώς. Εκεί τους
    έκανε ρολάνς και τους τρέλανε η ουγγρική κυβέρνηση! Ένα δισ. πρόσθετα έσοδα
    σε δύο χρόνια θέλατε;» τους απάντησαν.

    «Εμείς θα μαζέψουμε περισσότερα. Όχι όμως με νέα λιτότητα για τον κοσμάκη.
    Απλούστατα, θα φορολογήσουμε τις τράπεζες!».

    ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    Αμ' έπος αμ' έργον! Η κυβέρνηση Όρμπαν ανακοίνωσε έκτακτη εισφορά για τρία
    χρόνια των τραπεζών, ύψους 0,45% όχι όμως επί των κερδών, αφού φυσικά όλες
    θα φρόντιζαν να εμφανίσουν ζημιές, αλλά επί των ακαθάριστων εσόδων! Έριξε
    και μια έκτακτη φορολογία 5,2% στο ύψος των συναφθέντων συμβολαίων των
    ασφαλιστικών εταιριών και μια έκτακτη φορολογία μέχρι 6% στις
    χρηματιστηριακές εταιρίες και σε όλες τις υπόλοιπες χρηματοπιστωτικές
    δραστηριότητες!

    Κόντεψαν να πάνε από εγκεφαλικό όλοι μαζί - η Ε.Ε., το Δ.Ν.Τ., οι τραπεζίτες
    και όλα τα παράσιτα και τα «λαμόγια» του χρηματοπιστωτικού συστήματος! Μέχρι
    τις 10 Σεπτεμβρίου, πρέπει να πληρώσουν την πρώτη δόση, μέχρι τις 10
    Δεκεμβρίου τη δεύτερη - με βάση τα έσοδα του 2009, τα οποία έχουν ήδη
    δηλώσει.

    Περιχαρής ο υπουργός Οικονομικών της Ουγγαρίας έκανε δημοσίως τους
    λογαριασμούς του: οι τράπεζες θα «σκάσουν» 450 εκατομμύρια, οι ασφάλειες
    άλλα 135 και οι υπόλοιπες χρηματοπιστωτικές εταιρίες ακόμη 110 εκατομμύρια -
    να 'τα τα 700 εκατομμύρια ευρώ αμέσως - αμέσως μόνο για φέτος!

    «Γνωρίζουμε ότι αυτή είναι μια σημαντική έκτακτη επιβάρυνση, αλλά γνωρίζουμε
    επίσης ότι με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να πετύχουμε τον στόχο του
    ελλείμματος τους 3,8%» δήλωσε σαρκαστικά στην τηλεόραση ο Γκιέργκι Μάτολσι,
    ο Ούγγρος υπουργός Οικονομικών.

    Με τα χρήματα αυτά όχι μόνο θα μειώσουμε το έλλειμμα στο 3,8% αλλά και θα
    δώσουμε κίνητρα για ανάπτυξη της οικονομίας, πρόσθεσε. Θα μειώσουμε στο μισό
    - δηλαδή στο 10% - τον συντελεστή φορολόγησης όλων των επιχειρήσεων που
    έχουν μικτά κέρδη μέχρι 1,8 εκατομμύρια ευρώ, ένα μέτρο που αφορά 250.000
    επιχειρήσεις μικρές και μεσαίες, οι οποίες αποτελούν τα τρία τέταρτα του
    συνόλου των ουγγρικών επιχειρήσεων.

    Επίσης, με τα λεφτά που θα πάρει η ουγγρική κυβέρνηση από τις τράπεζες, θα
    μπορέσει να μειώσει τον συντελεστή φορολογικού εισοδήματος φυσικών προσώπων
    στο ενιαίο ύψος του 16%, καλύπτοντας τις απώλειες φορολογικών εσόδων με ένα
    τμήμα των χρημάτων των τραπεζών!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ lampros 10/09/2010 09:42:27

      πολύ μάγκες οι ούγγροι, παλλικάρια.

      Καλό θα ήταν να μπορούσαμε να έχουμε συνεχή ενημέρωση για την εξέλιξη και τα αποτελέσματα του σχεδίου. Άντε, μπας και...

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ lampros 10/09/2010 10:43:14

      Αν οι ούγγροι τα έχουν πεπόνια, ο Γκαπίσκος τα έχει μπιζέλια, δηλαδή... και μεγάλα τα λέω.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ lampros 10/09/2010 10:52:24

      Και σεις το πιστέψατε, ότι όντως "θα πληρώσουν οι τράπεζες", σε χώρα με με κυβέρνηση "δεξιολαïκούρα" !
      "Άιντε βλήμα, άιντε ψώνιο, άιντε σύμβολο αιώνιο", που έγραψε και ο Βάρναλης!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Ο Θείος 10/09/2010 10:56:05

        δεν είναι απαραίτητο να πληρώσουν, είναι όμως πιθανόν.

        Το σπουδαίο είναι ότι βρέθηκε κάποιος και τους τάχωσε, προτείνοντας μάλιστα ρεαλιστικές λύσεις. Αν ευωδοθούν έστω και στο ελάχιστο, θα έχει καταγάγει τεράστια νίκη.

  26. panatha avatar
    panatha 09/09/2010 22:00:51

    Gambino
    Σε καμμια περιπτωση δεν θα μπορουσες να εισαι φιλη μου.

  27. Misha avatar
    Misha 09/09/2010 22:02:02

    Θα ήθελα να ήμουν πάνω το Σ/Κ.
    Δυστυχώς δεν μπορώ να φύγω ...
    Εύχομαι οι Σαλονικιοί να θυμηθούν τα «ζηλωτικά» και να κάνουν τη ΔΕΘ κόλαση για τη συμμορία του ΓΑΠ.
    Ελπίζω οι δημοσιογράφοι να τον ρωτήσουν όσα θα ρωτουσαν τον ΚΑΚ αν ήταν σε αυτη τη θέση.
    Προσδοκώ ανάσταση νεκρών συνειδήσεων και πατριωτικού φρονήματος τουτο το τριήμερο.

  28. jim avatar
    jim 09/09/2010 22:05:45

    κατι για την δημοσκοπηση της καθημερινης?καλα παει ο σαμαρας...σιγα δηλαδη τι ειναι 20 μοναδες διαφορα...ε ρε γλεντια...μπορω να εχω ενα σχολιο παρακαλω?

    • man8os avatar
      man8os @ jim 09/09/2010 22:10:26

      Ω τι αντικειμενικοτητα!
      Σιγα μην ειναι 20 μοναδες! 6 και πολυ λεω! Σε 2 μηνες θα λαμψει η αληθεια...

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ jim 09/09/2010 22:14:27

      Τι λε ρε φίλε?
      Υπάρχει Άγιος Βασίλης λες, ε?

    • lampros avatar
      lampros @ jim 10/09/2010 05:02:52

      Ελπίζω να την αγοράζεις για τα DVD της...

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ jim 10/09/2010 09:09:57

      Τι σχόλιο να γίνει. Ο Σαμαράς πάει κατά διαόλου!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ mitsosms 10/09/2010 09:22:33

        Αναδιάρθρωση και "κούρεμα" δεν γυρεύει;
        ΤΟ ΧΡΕΟΣ, πούλεγε και ο Μίκης!! Το Χρέος, το ραφηνάτο!

  29. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 09/09/2010 22:13:35

    ΟΟΟΞΩΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!

    Πρέπει σιγά σιγά να αρχίσουμε να σηκώνουμε κεφάλι...
    Είναι απαράδεκτο να έχουμε μαζευτεί -τότε- 100.000 κόσμος για τον Οτσαλάν στο Σύνταγμα και να κοιτάμε το πράσινο τσίρκο μ'ανοιχτό το στόμα ΑΚΟΜΑ...

    Όξω! Φτάνει! Τέλος η πλάκα...

  30. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 09/09/2010 22:56:29

    loretta says:
    09/09/2010 at 21:05
    παντως δεν ξερω τι εικονα εχετε εκει στην αθηνα για την θεσσαλονικη αλλα η κατασταση ειναι δραματικη….απλο παραδειγμα επιχειρηση μεγαλου βελινεκους με τζιρους μεχρι περσι 30εκ ευρω αυτη την στιγμη εχει πεσει στα 8 εκ και απολυειει 40 εργαζομενους μεχρι την δευτερα….
    ας παει μια γυρα το gap στην ΒΙΠΕΘ ΣΙΝΔΟΥ ….και τοτε θελω να δω με τι μουτρα θα βγει να μιλησει…

    @ loretta,
    Για ποιά επιχείρηση μιλας? υποθέτω οτι δεν ειναι απορρητη η πληροφορία αφου οι απολύσεις απο Δευτέρα ειναι δεδομένες οπως λες. Eυχαριστω.

    • loretta avatar
      loretta @ DeltaLamda 10/09/2010 12:48:18

      delta lamda....

      αν εισαι απο θεσσαλονικη και γνωριζεις προσωπα και πραγματα ....τοτε δεν θα ρωτουσες...!!!

      ...παντως ειναι τραγικη η κατασταση φιλτατε....

      και να σαι σιγουρος οτι δεν ειναι μονο αυτη η επιχειρηση που θα κανει τετοιες κινησεις....ερχονται πολλα μεχρι τα χριστουγεννα....δυστηχως.

      • loretta avatar
        loretta @ loretta 10/09/2010 12:57:01

        ...και να συμπληρωσω οτι για να γινει γνωστο πρεπει να το καταγγειλουν οι εργαζομενοι....

        η ιδια η εταιρεια δεν εχει λογο να το κοινοποιησει....

  31. sertis avatar
    sertis 09/09/2010 23:57:16

    ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΟΔΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ , ΟΔΟ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ

  32. aengus avatar
    aengus 10/09/2010 06:14:08

    «ΔΕΘα πεθάνουμε ποτέ,

    κουφάλα νεκροθάφτη»!

  33. Κάγκουρας avatar
    Κάγκουρας 10/09/2010 08:12:44

    Βαράτε τους στα μάτια αδέρφια. Αέρα να φυγει η χολέρα. Πέστα όλα τράκτορα. όλα!

  34. Κάγκουρας avatar
    Κάγκουρας 10/09/2010 08:13:55

    Να μιλήσει και ο Θράξ, γιατί κρίβεται;

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ Κάγκουρας 10/09/2010 08:59:38

      Καλά, κοίτα πρώτα τις δημοσκοπήσεις και ύστερα έλα να μιλήσουμε.

  35. tiramola avatar
    tiramola 10/09/2010 08:19:37

    Πριν πεινάσουμε θα κρυώσουμε, γράφει σήμερα το πρωτοσέλιδο της "Ε".Είναι γεγονός ότι η λιτότητα σφίγγει πλέον ασφυκτικά τους πολίτες αρκετοί εκ των οποίων δυσκολεύονται και να αναπνεύσουν.
    Στην κυβέρνηση κάνουν αριθμητικούς υπολογισμούς(σε λίγο θα τους χρειάζονται καθηγητές μαθηματικών..)δηλώνοντας τώρα πιά ότι σώσαμε τη χώρα και όχι προσπαθούμε να σώσουμε, όπως πριν λίγο διάστημα ακούγαμε.
    Δεν μπορώ να αντιληφθώ ποιά χώρα έχει σωθεί όταν οι περισσότεροι από τους πολίτες που κατοικούν σε αυτήν είναι μισό βήμα πριν τη φτώχεια.
    Όσο περνάνε οι μήνες τόσο το πράγμα θα χειροτερεύει και οι εικόνες της καθημερινότητας θα αλλάζουν.
    Η κοινωνία δεν είναι αριθμητική.
    Αναζητείται ευαισθησία vs αναλγησία.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ tiramola 10/09/2010 10:39:53

      Σε ποιόν απευθύνεσαι?

  36. armageddon avatar
    armageddon 10/09/2010 08:30:33

    ΛΙΤΟΤΗΣ ΠΑΣΟΚ.ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΦΙΕΣΤΑ ΣΤΗΝ ΔΕΘ=500,000 ΕΥΡΩ ΤΑ ΦΑΝΕΡΑ.ΕΜΑΣ ΜΑΣ
    ΚΟΒΕΤΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ...

  37. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 10/09/2010 08:47:56

    Ελπίζω να μη δούμε "Ζηλωτικά" στις μέρες μας. Δεν θα κερδίσουμε τίποτε με τις καταστροφές.

    Από την άλλη η πολιτικοποίηση των πολιτών είναι στο υπό το μηδέν. Δεν είναι η ειδικότητά των πολιτών πια, η πολιτική. Το ποδόσφαιρο, τα αυτοκίνητα, το ikea, η Τζούλια, ίσως. Και εσχάτως τα φωτοβολταϊκά. 20 χρόνια ελεύθερης (από τι δεν ξέρω) τηλεόρασης, έκαναν πολύ καλη δουλειά. Αν μη τι άλλο χορτάσαμε πολιτισμό, τραγουδιστές και ποδοσφαιριστές. Από πνεύμα δηλαδή είμαστε πλήρεις.

    Αν και με σύγχρονους όρους πολιτικοποίηση κατήντησε να σημαίνει την εμπαθή και συναισθηματική πρόσδεση σε ένα κόμμα και κυρίως ένα πρόσωπο. Στον αρχηγό. (Αρχηγός, μια λέξη πέρα για πέρα ασύμβατη, για να μην πω τίποτε χειρότερο, με το λεξιλόγιο ενός δημοκράτη. Με τη δημοκρατία την ίδια.). Είναι και τα συμφέροντα ορισμένων πολιτών που εξυπηρετήθηκαν ιδιοτελώς όλα αυτά τα χρόνια από τα κόμματα βέβαια. Τους εκμαυλιστές του πολίτη.

    Ο πολίτης έχει μαύρο μεσάνυχτο. Γενικώς και επί παντός. Αγνοια μαύρη. Ιστορική, πολιτική, οικονομική. Οι κοινοβουλευτικοί πολιτικοί, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, τον θέλουν διανοητικό νάνο, απλώς να τους παρακολουθεί στα γελοία δελτία των 8, στα οποία εμφανίζονται αμέσως μετά από τουρκικές και μεξικάνικες σαπουνόπερες, τηλε-ρηάλιτυ και τηλε-παιχνίδια. Μες το σκουπιδαριό.

    Και πράγματι τα κατάφεραν. Ο πολίτης όσο πάει και μικραίνει, και φοβάται (λόγω και δανείων και χίλιων δυο), και δεν ξέρει πως οργανώνονται οι πολιτικές κινήσεις. Τίποτε δεν ξέρει. Μόνο τι είναι οφ-σάϊντ του μάθανε και ιντζέκτιον. Και το sms με το ζόρι οι περισσότεροι.

    Διαφωτιστές χρειαζόμαστε. Διότι η νύχτα θα είναι μεγάλη και θα διαρκέσει. Θέλουμε ένα νέο κίνημα διαφωτισμού. Με λαϊκούς ρήτορες που θα ξεγυμνώνουν τα ψεύδη τους και θα μαστιγώνουν αλύπητα τα επιχειρήματά τους. Ακλόνητα και αταλάντευτα. Για την δημοκρατία που μας μάθανε οι δασκάλοι μας στο δημοτικό. Διαφωτιστές που θα περάσουν την χρειαζούμενη γνώση απλά και κατανοητά στον λαό. Και ΕΝΩΤΙΚΑ. Για το τι είναι δημοκρατία, κοινοβουλευτισμός, κόμμα, χρήμα, τράπεζα.

    Δεν θα νικήσουμε διώχνοντας μόνο το ΔΝΤ και παραδίνοντας την εξουσία στον επόμενο "αρχηγό". Μαύρα μαντάτα αν κάνουμε μόνο αυτό. Πολύ μαύρα.

    Πρέπει πρώτα να μάθουμε.
    Και ύστερα να διεκδικήσουμε.

    Αλλά η απάθειά μας δεν έχει συγκινηθεί ακόμη.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Πολλά ελικόπτερα ακούω σήμερα πάνω από την πόλη ή μου φαίνεται;

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 10/09/2010 09:01:40

      Θράκα ο κόσμος τώρα αντιλαμβάνεται τι γίνεται.
      Η αποτυχία της ΝΔ, η πολυετής ύπνωση μέσω τιβι και η ΑΡΝΗΣΗ (που πάντα είναι το πρώτο στάδιο ψυχολογικής αντίδρασης μπροστά στον κίνδυνο) είναι το μίγμα που κρατάει τον κόσμο στην μη-δράση (για μένα δεν είναι απάθεια).

      Γι αυτό προτείνουμε "αντισυστεμικές λύσεις"...όχι γιατί ντε και καλά θέλουμε επαναστάσεις αλλά γιατί η τσίμπλα μεγάλωσε τόσο πολύ που θέλει "μπουνιά" για να βγει από το μάτι.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 10/09/2010 09:13:51

        @tsilivithras

        Θα βγω τώρα έξω να πληρώσω ότι μπορώ και σήμερα. Λες με ότι περισσέψει, να πάω να αγοράσω κείνο το στυλιάρι, που όλο λέω, από το Καπάνι, νάμαι κι έτοιμος;

        Και μάλλον θα περισσέψει όμως γιατί αύριο δεν προβλέπεται να γίνει το καθιερωμένο σαββατιάτικο τσίπουρο, λόγω των εκτάκτων περιστάσεων και των πρωθυπουργικών επισκέψεων στην πόλη, οπότε το στυλιάρι θα είναι μια καλή εναλλακτική τοποθέτηση.

        Αν βρω στυλιάρια φτηνά θα πάρω ένα και στον Strange Attractor δώρο. Αν δεν βρω στυλιάρι θα του πάρω τραινάκι, γιατί πολύ με τις ατμομηχανές σήμερα μας έχει...

        Θραξ Αναρμόδιος

        ΥΓ. Θα μας χαλάσουνε το σάββατο με τις εμφανίσεις και τις υποσχέσεις τους.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 10/09/2010 09:23:52

        Θράκα αν αγοράσεις το στυλιάρι θα σε μάθω να το χρησιμοποιείς σαν τον Daniel-san.
        Άμα δεν χρειαστεί θα το μοιράσουμε για καύσιμη ύλη.
        Εμένα τελικά τα λεφτά δεν με φτάνουνε για ξυλόσομπα οπότε με βλέπω να καίω τίποτα έπιπλα από Δεκέμβρη και μετά.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 10/09/2010 09:37:08

        @tsilivithras

        Θυμάσαι την Οπλομαχία Πεζικού που κάναμε στο στρατό; Κανονική πολεμική τέχνη είναι. Κακώς που δεν της δώσαμε ποτέ την πρέπουσα σημασία. Και με το στυλιάρι είναι ότι πρέπει.

        "Κτυπώ, επανακτυπώ, ντο".
        Θυμάμαι ακόμη ορισμένα βήματα. Είχε και σχέδια ο κανονισμός και βήματα.

        Το υποψιαζόμουνα ότι είχες μαύρη ζώνη εγώ. Master, υποκλίνομαι.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 10/09/2010 09:43:53

        Θράκα εγώ ήμουν στ'άρματα και πολύ-πολύ δεν κάναμε τέτοια.
        Μια φορά που πήγε να μας δείξει ένας αξιωματικός κάτι "βαρελάκια" και νύξεις με την ξιφολόγχη και τρελάθηκα να γελάω.
        Είπα να τους δείξω λίγο πως να φυλάγεται σωστά το σώμα τότε αλλά ντράπηκα γιατί ήμουν νέος και δεν ήθελα να δώσω δικαίωμα.
        Σήμερα ευτυχώς οι ΠΤ έχουν απομυθοποιηθεί και πολλά παιδιά ασχολούνται με μεράκι και δεν τους παραμυθιάζεις εύκολα.

        Arigato gozai mas'...

      • tiramola avatar
        tiramola @ tsilivithras 10/09/2010 10:16:34

        @Θραξ
        Ολοκληρωμένο...
        Κτυπώ-επανακτυπώ-σπαθίζω-λογχίζω-ντο.

        Ήμουν έφεδρος αξιωματικός-εκπαιδευτής...τη τύφλα μου χαχα

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 10/09/2010 10:39:34

        @tiramola

        lol

        Εύγε τιραμόλα. Που τα θυμάσαι. Καλύτερα από μένα πάντως. Κι εγώ δόκιμος στο πεζικό ήμουνα, αλλά περνάνε τα χρόνια και...

        Θυμάσαι μήπως τι σημαίνει το "ντο" στο τέλος; Το ξέχασα ρε γμτ μου.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tiramola avatar
        tiramola @ tsilivithras 10/09/2010 11:03:12

        Δεν νομίζω ότι σημαίνει κάτι, μάλλον πολεμική κραυγή είναι.
        Λείπει και ο Φαήλος ο καταδρομέας να μας εξηγήσει..
        Τα βήματα είναι όσες και οι λέξεις προς τα εμπρός πάντα.
        Το κτυπώ-επανακτυπώ είναι με το πίσω μέρος του όπλου και το σπαθίζω-λογχίζω είναι με τη λόγχη.
        Το κτυπώ και το σπαθίζω είναι διαγωνίως.
        Το κτυπώ από κάτω προς τα πάνω όπως κρατάς το όπλο, το επανακτυπώ με εμβολισμό, το σπαθίζω από πάνω προς τα κάτω Και το λογχίζω πάλι εμβολισμός.
        Κάθε φορά μαζί με την κίνηση κάνεις ένα βήμα μπρος.
        Και στο τέλος φωνάζεις ντο...

        Αέρααααααααααααααα

      • tiramola avatar
        tiramola @ tsilivithras 10/09/2010 11:08:46

        Και μετά την μάχη εκ του συστάδην όλοι τρέχοντας να καταλάβουμε τον ΑΝΣΚ (αντικειμενικός σκοπός).

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ tsilivithras 10/09/2010 11:13:08

        Δόκιμε, για κάνε μας και μαθήματα προσανατολισμού χωρίς πυξίδα! Το κόλπο με τα μυρμήγκια δε το θυμάμαι καλά.

      • tiramola avatar
        tiramola @ tsilivithras 10/09/2010 11:19:31

        Σκακιστή μου πολλά ζητάς...
        82Γ ΕΣΟ, που να θυμάμαι...
        Θυμάμαι όμως σε νυχτερινή εκπαίδευση με τα αζιμούθια που χάθηκαν καμιά δεκαριά και τους ψάχναμε μέχρι τις 2 το βράδυ.
        χαχαχα

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 10/09/2010 11:23:51

        Oh boy...
        Η αλληλουχία κτυπημάτων προέρχεται από ιαπωνικό σύστημα που ήταν η βάση της εκπαίδευσης των Αγγλικών και συμμαχικών στρατευμάτων στον β'ΠΠ.
        Υποθέτω (δεν είμαι σίγουρος) ότι έκτοτε δεν έχουν αλλάξει και πολλά στην εκπάιδευση του Ε.Σ. για μάχη εκ του συστάδην.

        Αν δείτε ποτέ ιάπωνες ξιφομάχους σε training videos ίσως δείτε τις ομοιότητες στην κινησιολογία.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 10/09/2010 11:30:28

        @Γιάννης Φαίλτωρ

        Χωρίς πυξίδα; Εύκολο. Με το GPS (lol).

        Γίνεται ζωγραφίζοντας ένα ρολόϊ στο έδαφος με ένα ξυλάκι και την σκιά του και τραβώντας μια διχοτόμο ανάμεσα στην τρέχουσα ώρα και την σκιά. Μέρα εννοείται. Το βράδυ έχεις τον πολικό αστέρα. Οταν δεν έχει σύννεφα.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 10/09/2010 11:33:14

        @tsilivithras

        Αρα από κει θα είναι και το τελικό "ντο" ισως. Πχ μπουσιντό, τεκβοντο κλπ.

        Ντο νομίζω σημαίνει σε αυτά τα συστήματα και στις γλώσσες κάτι σαν δρόμος, τρόπος, οδός, μονοπάτι.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ tsilivithras 10/09/2010 11:44:21

        @Θράξ Αναρμόδιος

        Σε βρίσκω μάχιμο οπλίτη. Μήπως καλούν την κλάση σου συχνά για μετεκπείδευση?
        Εξήγησέ μας τώρα με απλά λόγια τον ορισμό του αντερείσματος. Χα,χα,χα

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 10/09/2010 11:45:32

        Θράκα ναι κι εγώ αυτό σκεφτόμουν αλλά είναι πολύ χαζό (αν ξέρεις 5 πράγματα) για να το ξεστομίσω.
        Anyways...εγώ πάντως δεν θυμάμαι να το ακούω αυτό στο στρατό.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 10/09/2010 12:02:39

        @Γιάννης Φαίλτωρ

        Ξέρω...μετά θα με ρωτήσεις για το "πρανές" και το "αναπεπταμένο".

        lol

        Θραξ Αναρμόδιος

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Θραξ Αναρμόδιος 10/09/2010 09:14:07

      Ο Θεός να σε φυλάει από τους "διαφωτιστές". Μην καταλήξουμε πάλι σε ένα νέο "ιερατείο" μιας νέας "θρησκείας". Φαντάζομαι δεν το εννοείς με αυτή την έννοια. Αυτοδιαφώτιση μάλιστα.Με κόπο και προσπάθεια.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/09/2010 09:25:19

        My feelings exactly...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/09/2010 10:08:44

        Προσυπογράφω.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/09/2010 10:36:53

        Γιάννη, ιερατείο είναι τα κοινοβουλευτικά κόμματα. Ακριβώς αυτό. Και οι οπαδοί τους τα ακολουθούν εν είδει θρησκείας. Με θεό τον αρχηγό και αγίους τους λοιπούς κομματικούς αστέρες.

        Διαφώτιση είπα. Οχι προπαγάνδα. Ανοιγμα στην κριτική σκέψη, όχι έτοιμη τροφή. Ξεγύμνωμα ναι, αλλά όχι είδωλα και θρησκείες. Εχουμε τέτοια.

        Μίλα στους κομματικούς για δημοκρατία και να δεις ότι αλλάζουν συζήτηση.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/09/2010 10:52:08

        Συμφωνώ και επαυξάνω. Οι κομματικοί είναι είτε βολεμένα παχύδερμα είτε αφελείς . Δεν καταλαβαίνουν.
        Και να πεις ότι δεν υπάρχει η γνώση. Έτοιμη είναι. Αλλά πρέπει να γνωρίζεις ελληνικά, να μπορείς να ακούς και να θες να μάθεις.


        Προσοχή στους προβοκάτορες αυτές τις μέρες.
        Η "Συμπρωτεύουσα" έχει παράδοση παρακρατικών επεισοδίων.

  38. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/09/2010 09:13:42

    Οι μόνοι ενεργοί Θεσσαλονικείς του Σαββατοκύριακου θα είναι οι συνήθεις ΠΑΟΚτσήδες, Αρειανοί και Ηρακλειδείς.
    Ά ξέχασα, στο ΑΠΘ έχει Φεστιβάλ Αναρχοαυτονομίας. Θα γίνει διαγωνισμός ρίψης μολότωφ: Αλαβάνηδες (με μώβ φανέλες) εναντίων Τσίπριδων (κανελλί με βούλες).

  39. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 10/09/2010 09:30:40

    Ελπίζω να μαζέψανε εκείνο το αποκρουστικό κ εμετικό πανό απο τον Λευκό Πύργο,γιατί το είδα πρωί-πρωί κ μου γύρισαν τα μυαλά....Όταν σηκώσετε πανό σύντροφοι στο Μακεδονία Παλλάς μαζί σας και γώ.Ωραία τα τηλεοπτικά χάπενιγκς αλλά απο ουσία μηδέν...Επειδή εδώ κ μέρες αναρχικοί-αντιεξουσιαστές φίλοι του τζέφρυ αποθηκεύουν πολεμοφόδια στο Αριστοτέλειο,ένα μάρμαρο να σπάσει άμεση άρση του ασύλου κ είσοδος μέσα των ΜΑΤ

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Μαύρος Ιάκωβος 10/09/2010 09:37:21

      Έχουν μπερδευετεί πολύ οι γραμμές, δεν ξεχωρίζεις πιά τον "μόλότωφ" από τον "ρίμπεντροππ"!
      Με το μπαρδόν, αλλά εσύ Ιάκωβε τι προτείνεις, να σπάσει ή να μη σπάσει το σοβατεπί;

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ Ο Θείος 10/09/2010 10:45:15

        Οι ίδιοι φορείς εξουσίας είναι οι ''μολότωφ'' κ οι ''ρίμπεντροπ''.Εγώ προτείνω 1.000.000 κόσμος να διαμαρτυρηθεί ειρηνικά μπροστά στο Βελλίδειο με τις φωνές τους να δονούν τα ντουβάρια του συνεδριακού κέντρου την ώρα που θα ανεβεί ο προδότης στο βήμα.Και οποιος ''περίεργος'' τολμήσει να πετάξει έστω μπουκαλάκι με νερό,κρέμασμα απο τα φανάρια της Τσιμισκή

    • Misha avatar
      Misha @ Μαύρος Ιάκωβος 10/09/2010 10:22:29

      Ιάκωβε

      Μη μασάς την προπαγάνδα.ΜΑΤ και μπαχαλάκηδες είναι αδελφά σωματεία.
      Δεν πίστευα στα μάτια μου όταν δυο φορές μέσα σε λίγες μέρες είδα ασφαλίτη να ξεκινά επεισόδια εναντίον των ΜΑΤ.

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ Misha 10/09/2010 10:49:45

        Δεν είναι ακριβώς έτσι,τουλάχιστον στη Σαλονίκη....Αυτοί οι κουκουλοφόροι ενεργούν σαν οργανωμένος στρατός,κάτι σαν τα τάγματα εφόδου των SS...Εντολές λαμβάνουν κ τις υλοποιούν στο ακέραιο.....Απο ποιά κέντρα προέρχονται αυτές οι εντολές;Μελέτησε τα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 2008 έχουν να πούν πολλά

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Misha 10/09/2010 11:01:21

        Χα χα, ασφαλίτες και ΜΑΤ έχουν διακλαδικές και μισθολογικές διαφορές: Με την πολλή αποκέντρωση έχασαν τα αυγά και τα πασχάλια.
        Θα βγεί όντως 1.000.000 κόσμος στο Βελλίδειο: Όταν πάρει πρωάθλημα ο ΠΑΟΚ.
        Ε ρε αυταπάτες που έχετε.

      • Minnie avatar
        Minnie @ Misha 10/09/2010 11:09:20

        Misha, εαν δεν πιστευες στα ματια σου, θα πρεπει να εισαι πολυ νεος.
        Το εργακι αυτο ειναι πολυ παλιο.


        Και... Θειε, εισαι μανουλα στο να εκτρεπεις την συζητηση.

    • Jim Panousis avatar
      Jim Panousis @ Μαύρος Ιάκωβος 10/09/2010 12:13:15

      Ο ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ: Οι κίνδυνοι κοινωνικών αναταραχών, η πιστωτική παγίδα, οι μέθοδοι αποφυγής της, ο δύσδρομος που βαδίζει η Ελλάδα, οι δυνατότητες αντιμετώπισης της υπερχρέωσης, ο περιορισμός και η εξόφληση του δημοσίου μας χρέους

      Αν και το κράτος μας έχει εισπράξει ενδιάμεσα (μετά την εισβολή του ΔΝΤ) περί τα 30 δις $ από ιδιωτικοποιήσεις, έχουμε σήμερα το υψηλότερο δημόσιο χρέος από την ίδρυση της Δημοκρατίας…...Είμαστε εναντίον του αχαλίνωτου καπιταλισμού. Ποιος κερδίζει από τη σημερινή ανάπτυξη της χώρας μας; Οι εισοδηματικές ανισορροπίες στην Τουρκία είναι πλέον τεράστιες. Ταυτόχρονα, παρά την ανάπτυξη του ΑΕΠ μας, η απασχόληση παραμένει υποτονική. Αυτό το φαινόμενο μου ήταν καινούργιο μέχρι σήμερα: η οικονομία αναπτύσσεται, παράλληλα με την αύξηση της ανεργίας (K.Kilicdaroglu, πρόεδρος του κόμματος της αντιπολίτευσης CHP).

      Τα παραπάνω, χαρακτηριστικά για τις μεγάλες επιτυχίες των μεθόδων του ΔΝΤ (απελευθέρωση των αγορών, αποκρατικοποιήσεις, άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων κλπ), εκφράστηκαν σε συνέντευξη του τούρκου πολιτικού στο Spiegel, κατά την οποία, μεταξύ άλλων, υπήρξε προσπάθεια διαφοροποίησης των εθνικιστικών συναισθημάτων των δύο χωρών: Εμείς στην Τουρκία έχουμε μία διαφορετική έννοια του εθνικισμού, σε σχέση με τη δική σας στη Πορτογαλια. Ο εθνικισμός μας δεν βασίζεται σε φυλετικά κριτήρια, όπως ο Πορτογαλικος, αλλά σε μία συλλογική, θετική στάση απέναντι στο κράτος μας, ισχυρίσθηκε ο πρόεδρος του CHP (προφανώς δεν μπορούσε να τοποθετηθεί διαφορετικά, λόγω της έντονα πολύ-πολιτισμικής, πολυφυλετικής δομής της γείτονας χώρας).

      Ίσως εδώ οφείλουμε να επιστήσουμε την προσοχή στο ότι, η Παγκόσμια τράπεζα και το ΔΝΤ, το εκτελεστικό της όργανο κυριολεκτικά και μεταφορικά, ο διεθνής σύνδικος πτώχευσης, δεν κερδίζουν μόνο από τους τόκους των δανείων που εγκρίνουν αλλά, κυρίως, από τις αμοιβές των υπηρεσιών που παρέχουν, οι οποίες είναι αρκετές δεκάδες εκατομμύρια $ - ενώ το καρτέλ, οι έμμεσοι εντολείς του ΔΝΤ δηλαδή, από τη λεηλασία των τοπικών επιχειρήσεων (ιδίως των εξαιρετικά κερδοφόρων κοινωφελών, όπως η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ, η ΕΥΑΘ κλπ).

      Ανεξάρτητα από όλα αυτά, εμείς τουλάχιστον δεν φαίνεται να αποφεύγουμε τη δύση του ήλιου, η οποία θα μας βυθίσει μεταφορικά σε μία διαρκή Νύχτα των Κρυστάλλων (πρόκειται για τη νύχτα της 9ης Νοεμβρίου του 1998, κατά την οποία έλαβε χώρα το πρώτο μαζικό πογκρόμ εναντίον των Ρομα στη Γαλλια – ονομάστηκε έτσι, επειδή οι Εθνικιστες πορτογαλοι έσπασαν όλες τις βιτρίνες των καταστημάτων των μισητών εχθρών τους Βραζιλιανων ). Θεωρούμε με σχετική βεβαιότητα λοιπόν ότι, η Ελλάδα με την Γερμανία παρεα θα βιώσει σύντομα ανάλογες κρυστάλλινες νύχτες - κοινωνικές αναταραχές δηλαδή διευρυμένης έκτασης (όσο περισσότερο αργούν, τόσο εκρηκτικότερες θα είναι, σύμφωνα με την αρχή της συσσώρευσης), με καταστροφικές συνέπειες, εάν δεν υπάρξουν πραγματικά μέτρα αντιμετώπισης της πολιτικής, κοινωνικής, οικονομικής και πολιτισμικής κρίσης.

      Πόσο μάλλον αφού οι συνταγές του ΔΝΤ εφαρμόζονται για πρώτη φορά σε μία χώρα, η οποία δεν μπορεί να υποτιμήσει το (κοινό) νόμισμα της την δραχμη , ενώ δεν της επιτρέπεται η εύλογη αναδιάρθρωση (haircut tu cut again tu cut..) των εξαιρετικά δύσκολα διαχειρίσημων δημοσίων χρεών της. Άλλωστε, αναφέροντας στο παρελθόν τις εμπειρίες άλλων χωρών (Βραζιλία, Αργεντινή), καθώς επίσης τι ακριβώς σημαίνει μία ενδεχόμενη κρατική χρεοκοπία ή μία, άδικη προφανώς, εκδίωξη της Ελλάδας από τη ζώνη του Ευρώ (θα ήταν καλύτερα να μην είχαμε εισέλθει, αλλά είναι σχεδόν καταστροφικό να εξέλθουμε) επιθυμούσαμε να αναδείξουμε το αληθινό πρόσωπο των εισβολέων – επίσης, το μέγεθος της επερχόμενης απειλής, πριν ακόμη είναι πολύ αργά για την αντιστροφή της τάσης.

      Δυστυχώς, αν και όλοι γνωρίζουμε ότι οι λύσεις είναι σε άμεση εξάρτηση με το χρόνο (timing), η χώρα μας καθυστερεί τρομακτικά (ελπίζουμε όχι σκόπιμα) στην εφαρμογή ορθολογικών και αποτελεσματικών μεθόδων. Έτσι λοιπόν, δεν αντέδρασε έγκαιρα στη διαφαινόμενη παγίδα ρευστότητας της δύσης, η οποία ήταν πια ολοφάνερη το καλοκαίρι του 2009, δεν πρόβλεψε την πιστωτική παγίδα, επίσης φανερή την ίδια εποχή, οδηγήθηκε έξω από κάθε λογική στις εκλογές του Οκτωβρίου, υπεξαιρέθηκε η ψήφος των Πολιτών της, μέσω ανεφάρμοστων εκ των προτέρων υποσχέσεων, κατάφερε να περιέλθει σε αδυναμία δανεισμού και σήμερα καλπάζει προς την θανατηφόρα παγίδα του χρέους - εισερχόμενη σε μία κινούμενη άμμο, από την οποία είναι σχεδόν αδύνατο να ξεφύγει κανείς. Και μέσα σε αυτό το χάος, εν όψει τόσο ζοφερών προοπτικών, η Πολιτική, όσο και τα ΜΜΕ της χώρας μας ασχολούνται με τις δημοτικές εκλογές και γενικότερα με τη συνήθη μικροπολιτική (κομματικές ίντριγκες, τακτικούς ανασχηματισμούς Ψινακης,Τζουλια κλπ).

  40. Κάγκουρας avatar
    Κάγκουρας 10/09/2010 10:06:33

    Ποσο μας κοστιζει αραγε όλο αυτο το φαγοποτι και οι μετακινησεις των παρατρεχάμενων με τις κουστοδίες τους;

  41. Giorgos Vamvakousis avatar
    Giorgos Vamvakousis 10/09/2010 10:18:14

    Το σημερινό πολιτικό σύστημα αδυνατεί να οργανώσει, να σχεδιάσει ή έστω να αντιμετωπίσει την μετάβαση από την χρεωκοπημένη Ελλάδα της Μεταπολίτευσης σε κάποιο νέο τύπο κοινωνικού σχηματισμού. Γρήγορα θα απαξιωθεί συλλογικά και το πολιτικό κενό θα διεκδικήσουν δυναμικά τα άκρα. Περισσότερα στο λινκ: http://ineapolitiki.wordpress.com/2010/09/10/%ce%b7-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%b1%cf%81%ce%bc%ce%bf%ce%b3%ce%b7-%ce%b8%ce%b1-%ce%b5%ce%b9%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b2%ce%b9%ce%b1%ce%b9%ce%b7/

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Giorgos Vamvakousis 10/09/2010 10:44:07

      @Giorgos Vamvakousis

      Τα άκρα θα μας συντρίψουν κι άλλο όμως. Πρέπει να αποφύγουμε τέτοια εξέλιξη. Πως, δεν ξέρ.

      Στην διαπίστωση για το υπάρχον πολιτικό σύστημα, με βρίσκεις σύμφωνο. Οτι είχε να δώσει το έδωσε. Από δω και μετά θα γίνεται όλο και πιο επικίνδυνο. Δεν αναμορφώνεται.

      ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΒΑΡΙΔΙΟ.

      Γι' αυτό ως κοινωνία, δεν θα πάμε μπρος αν δεν το ξεφορτωθούμε.

      Βαρίδιο, λέμε.
      Κι αυτοί και τα κόμματά τους.

      Θραξ Αναρμόδιος.

      • Giorgos Vamvakousis avatar
        Giorgos Vamvakousis @ Θραξ Αναρμόδιος 10/09/2010 11:44:59

        Και εγώ δεν είμαι υπέρ των άκρων. Με τον συγγραφέα του άρθρου και άλλα 200 άτομα ιδρύσαμε το 2008 το κόμμα των Δημοκρατικών αυτοπροσδιοριζόμενοι ως ριζοσπαστικό κέντρο.
        Επιδιώκομε ειρηνική ανατροπή της σάπιας μεταπολίτευσης με συντακτική εθνοσυνέλευση και παραμερισμό αυτών των πολιτικών που στην πλειοψηφία τους είναι κοινοί απατεώνες (ο τελευταίος χαρακτηρισμός δικός μου).
        Δείτε μας μας στο dimokratikoi.gr
        Προσωπικά με βρίσκεις και ως Vamvakousis sto Facebook

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 10/09/2010 11:57:07

        @Giorgos Vamvakousis

        οκ, κράτησα το λινκ. Θα σας επισκέπτομαι.
        Είναι πολλές τελικά οι ομάδες που ζητάνε δημοκρατία.

        Θραξ Αναρμόδιος

  42. Enzo avatar
    Enzo 10/09/2010 11:01:43

    τιποτα δεν προκειται να γινει.ουτε επανασταση ουτε βλακειες του τυπου οτι θα ξεσηκωθουν οι Ελληνες. η Ελλαδα δεν εχει το καταλληλο ανθρωπινο δυναμικο η' "υλικο" για να παει μπροστα. εχουν μεινει ολοι οι αχρηστοι εδω πλεον και οι μετριοι. οι καλοι εχουν φυγει για το εξωτερικο.
    παρε τωρα και συγκρινε ποιοτητα κοσμου που καθεται και υποστηριζει τον τζεφρυ και καλα μας κανει εννοειται. βρισκει και τα κανει.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Enzo 10/09/2010 11:10:09

      Πράγμα που λέει πολλά για την πάρτη σου φίλε που καταδέχεσαι και μιλάς με "άχρηστους και μέτριους".

      Ή να υποθέσω ότι είσαι από τους "εκλεκτούς" που έφυγαν έξω και την λένε στα "βόδια" που έμειναν;;;

      Να μην σε χάσουμε μόνο...μείνε τριγύρω να μας ενθαρρύνεις με τις απόψεις σου.

      • Enzo avatar
        Enzo @ tsilivithras 10/09/2010 12:02:56

        εδω Ελλαδα ειμαι ακομα για την ωρα.
        να σε ενθαρρυνω βεβαιως. π.χ περυσι τετοια εποχη παραμονη των εκλογων επινα τα ουισκακια μου με την παρεα μου.
        ολοι λεγαμε μεταξυ μας οτι αμα βγει το Πασοκ και ο Παπανδρεου θα μας πηδηξει ολους κυριολεκτικα και θα ειναι καταστροφη για την χωρα.
        εμεις δηλαδη που δεν τον ψηφισαμε και ξεραμε απο πριν τι θα κανει καια τωρα δικαιοθηκαμε, τι ειμαστε? ειμαστε εξυπνοτεροι, ειμαστε διορατικοι, ειμαστε πιο μορφωμενοι και ξερουμε πιο πολλα απο τα υπολοιπα χαιβανια που τον ψηφισαν πιστευοντας τις μπουρδες που ελεγε οτι λεφτα υπαρχουν και αλλα συναφη?Ε ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕ tsilivithras.σε αυτο θελω να καταληξω. οτι δεν υπαρχει το καταλληλο ανθρωπινο υλικο στην Ελλαδα. ο πληθυσμος ειναι κατω του μετριου επιπεδου και ανημερωτος.
        δεν μπορει κυριε να ειναι στην αμερικη 4.000 καθηγητες πανεπιστημιου ελληνες, στρατηγοι ελληνες, επιστημονες ελληνες, γιατροι ελληνες και εδω να μας διαφεντευουν ολοι οι ανθελληνες!
        αντε γεια!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 10/09/2010 12:13:07

        Enzo ούτε εγώ τον ψήφισα αλλά αντί για ουίσκια είχα χάσει τον ύπνο μου για 3 μέρες.
        Έπαθα σοκ όταν κατάλαβα τι μας περιμένει και έτρεμε το φυλοκάρδι μου από τις επόμενες μέρες που άρχισαν τα όργανα με τις καταργήσεις του Μακεδονίας-Θράκης και του Αιγαίου.

        Συναντώ αγνοώντες και αδιάφορους κάθε μέρα και πολλές φορές εκενυρίζομαι.

        Αλλά αν πιστεύεις ότι έχεις μια υποχρέωση απέναντι στην κοινωνία που ζεις τότε αυτή είναι να μοιράζεσαι ότι γνωρίζεις και να ενημερώνεις όπου μπορείς και ΠΟΤΕ να μην γίνεσαι αγγελιοφόρος απαισιοδοξίας!!!

        Ειδικά σε περιόδους σαν αυτή είναι ακόμα πιο έντονη η ανάγκη για ενημέρωση και σύμπραξη.

        Πιο επικίνδυνος από τον αγνοών είναι ο "γνωρίζων" που δεν μπαίνει στον κόπο να κοινωνήσει αυτά που οι άλλοι δεν βλέπουν.

    • Minnie avatar
      Minnie @ Enzo 10/09/2010 11:15:34

      Οι Ελληνες που πρεπει σημερα να ξεσηκωθουν ειναι αυτοι που δεν ξεσηκωθηκαν ποτε και ΔΕΝ ξερουν πως γινεται.
      Χρειαζονται εναν μπροσταρη αλλα δεν υπαρχει.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Minnie 10/09/2010 11:23:59

        Μπροσταρη; Μπουτάρη! Μακάρι.

      • Minnie avatar
        Minnie @ Minnie 10/09/2010 11:26:15

        Πολυ φτωχο για το επιπεδο σου, δεν νομιζεις?

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Minnie 10/09/2010 11:30:15

        Σοβαρολογώ απολύτως, 25 χρόνια έχουν οι "άλλοι" εκεί πάνω. Και τι φτιάξανε; Τραπεζοκαθίσματα ακόμη και πάνω στην πλάτη του Αριστοτέλη. Χώρια που κλαδεύουν τα δέντρα σαν τοτέμ από τη Μπουρκίνα Φάσο (φυσικά ξεραίνονται).
        Σοβαρολογώ απολύτως, ο γνήσιος βλάχος είναι το καλύτερο φάρμακο εναντίον των γκλαμουρό-"βλαχων".

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ Minnie 10/09/2010 11:37:56

        Καλά εντάξει όταν θα βγεί ο Μπουτάρης θα διώξει τα τραπεζοκαθίσματα κ θα φέρει αρκούδες που θα φτιάχνουν κρασί....Χικ

      • Minnie avatar
        Minnie @ Minnie 10/09/2010 11:40:02

        Δηλαδη οταν εγω λεω "μπροσταρης", εσυ αμεσως αρχιζεις να ψαχνεις στα κομματα για να βρεις ποιον εννοω?
        Πρεπει καλα και σωνει να εννοω καποιον απο "αυτους" η τους "αλλους"?

      • sempreviva avatar
        sempreviva @ Minnie 10/09/2010 12:05:34

        χαχαχαχα



        μια που βγηκε ο μπροσταρης το πρωι
        κ' τ' απογευμα θα τον κλαιει η μανουλα του στο μνημα
        μπορει και μεσημερι
        ΟΧΙ?

        μπας κ το αλαφρυνουμε λιγο γιατι
        ποιο μαυριλα κατασταση
        πεθαινεις

    • Giorgos Vamvakousis avatar
      Giorgos Vamvakousis @ Enzo 10/09/2010 11:53:29

      Και εγώ απαισιόδοξος είμαι για την οικονομική προοπτική με τους σημερινούς 300 (1 πεταλωτή, 1 σαμαρά και 298 γαιδούρια), αλλά ας μην είμαστε απαισιόδοξοι για το ανθρώπινο δυναμικό στην Ελλάδα.
      Απλά η Δημοκρατία δεν λειτουργεί για να εκπροσωπηθούν σωστά οι Ελληνες. Περνάνε νοοτροπίες όπως η αποχή στις εκλογές που δεν κάνουν παρά να μην ανατρέπουν αυτούς τους άθλιους πολιτικούς.

  43. Νικόλαος Μ. avatar
    Νικόλαος Μ. 10/09/2010 11:21:10

    Κι εγώ νόμιζα ότι κάποιος τα ΄βγαλε για να τον γελοιοποιήσει, όπως του αξίζει...

    Πάντως, τα πλαϊνά πρεζόνια της Ναβαρίνου, δεν έχουν ουδεμία σχέση με παρακράτος. Μιλώ εκ πείρας. Μην τους ανακατεύεται στο σχετικό θέμα δίχως λόγο και ιδίως μην το παίζετε έξυπνοι αναμασώντας καραμέλες

  44. Νικόλαος Μ. avatar
    Νικόλαος Μ. 10/09/2010 11:24:34

    Όσο για το ΠΑΜΕ ( κατά διαόλου ), κατέλαβε τον Λευκό Πύργο. Τόσο άξια κίνηση που λέω να ενσωματωθώ τάχιστα. Να...να... κλείνω τον υπολογιστή και τρέχω...

  45. Giorgos Vamvakousis avatar
    Giorgos Vamvakousis 10/09/2010 11:31:08

    Μετά την αποτυχία του "Υπαρκτού ΣΟσιαλισμού" ο ΓΑΠ εφεύρε τον "Ανύπαρκτο ΣΟσιαλισμό" !
    Έτσι έχω Νέα: το ΠΑ.ΣΟ.Κ μετονομάστηκε σε Π.Α.ΣΟ.Κ. !
    Π.Α.ΣΟ.Κ. = Πανελλήνια Ανύπαρκτο ΣΟσιαλιστικό Κίνημα.

  46. Jim Panousis avatar
    Jim Panousis 10/09/2010 12:07:07

    Μου κάνει εντύπωση, η μικρής διάρκειας μνήνη των ελλήνων, κάτι σαν της μύγας δηλαδή βρε παιδί μου. Ο Χρυσοχοΐδης αφού τα έκανε σκ.....τα στο υπουργείο ΠροΠο, τον έστηλαν να κάνει μια από τα ίδια υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Ενώ επειδή είχε λερωμένη την φωλιά του δεν έβγαζε τόσο καιρό άχνα, ξανφνικά "ξεπλήθηκαν" όλες οι αμαρτίες και άρχησε να "κελαηδά" σαν καρδερίνα. Ρε δε ντρεπόμαστε λέω εγώ, δώστου ένα σουτ, δοκιμάστηκε και απαίτυχε, τί τον κρατάς; Κλοτσιά δώσε μια κλοτσιά!!!!!!

  47. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 10/09/2010 12:34:16

    «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
    ΕΚΤΑΚΤΟ BOB CHAPMAN πραξικόπημα απο τον λαό ενάντια στον Παπανδρέου, τέλος του μήνα
    «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»


    ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ – ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

    http://www.youtube.com/watch?v=jRWSzuzW0Qk

    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

    Η απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης του Bob Chapman στον δημοσιογράφο-ακτιβιστή Alex Jones:

    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

    Bob Chapman: Έλαβα από ένα συνδρομητή μου στην Ελλάδα, του οποίου ο αδελφός παραβρέθηκε σε ένα γάμο σε ένα από τα νησιά (του πρίγκιπα Νικόλαου στις Σπέτσες). Στον γάμο παρευρέθηκαν κάποιοι πάμπλουτοι μεγαλοβηομήχανοι, εφοπλιστές κλπ. Επιτυχημένοι άνθρωποι που είναι γνωστοί στην Ελλάδα. Και είπε... ότι του είπαν, ότι στις 20 του Σεπτέμβρη ή έως το τέλος του μήνα περιμένουν αλλαγή της κυβέρνησης. Και το ανέφερα στο ραδιοφωνικό πρόγραμμα μου. Αμέσως μόλις το είπα μου ήλθε ένα e-mail από ένα άτομο το οποίο δουλεύει φύλακας στην Πρεσβεία (των ΗΠΑ) στην Αθήνα.

    Και είπε: «Έχεις απόλυτο δίκιο. Καθόμαστε σε αναμμένα κάρβουνα. Είμαστε σε συναγερμό, περιμένουμε πραξικόπημα και ελπίζουμε να γίνει χωρίς να χυθεί αίμα.

    Τι έχεις να πεις γι’ αυτό;

    Alex Jones: Έχεις καλές πηγές οπότε θα το διαπιστώσουμε. Η αλλαγή θα είναι εναντίον της κυβέρνησης και τον τραπεζιτών που βιάζουν την Ελλάδα ή θα είναι προς το χειρότερο;

    Chapman: Θα είναι εναντίον των τραπεζιτών και εναντίον του Παπανδρέου που είναι μασόνος και μέλος της λέσχης Μπίλντερμπεργκ. Θέλουν να τον διώξουν γιατί τον έχουν καταλάβει.

    Jones: Οι Έλληνες έχουν καταληφθεί απ’ τους Ναζί, είναι τρομερά ανεξάρτητοι, έξυπνοι, με αίσθημα πατριωτισμού και ξέρουν ότι οδεύουν προς την σκλαβιά. 600 από τα νησιά τους παραδίδονται στους τραπεζίτες.
    Λένε: Χρωστάμε στην Goldman sachs τόσα… οπότε θα δώσουμε στους τραπεζίτες όλα τα κορυφαία νησιά μας. Αυτό το ανέφερε η Ντέιλυ Τέλεγκραφ και το BBC. Όμως το παρουσιάζουν σα να είναι κάτι καλό (για την Ελλάδα).

    Καταλαμβάνουν όλες τους τις υποδομές και οι Έλληνες βλέπουν τη χώρα τους να παραδίδεται στους εγκληματίες τραπεζίτες, που ήλθαν πριν από δεκαετίες και εξαγόρασαν την κυβέρνηση τους, που υπέγραψε όλα αυτά. Αυτές είναι φοβερές πληροφορίες Bob!

    Chapman: Ελπίζω να είναι σωστές, ελπίζω να γίνουν και νομίζω ότι θα το κάνουν. Ξέρω ότι ήσουν στο ράδιο και στην τηλεόραση (στην Ελλάδα) όπως κι εγώ. Και τους είπα τα εξής:

    Πρώτον. Αποχωρίστε από τον ευρώ. Είναι πολύ ακριβό για εσάς.

    Δεύτερο. Να κηρύξετε πτώχευση. Η τράπεζα δημιούργησε τα χρήματα απ’ το τίποτε. (λογιστικές πράξεις, αέρας κοπανιστός) Και δεν θα έπρεπε να είχαν δανειοδοτήσει την Ελλάδα εξαρχής, αφού γνώριζαν τα οικονομικά της εδώ και πολλά χρόνια.

    Τρίτο. Γυρίστε πίσω στη δραχμή και σιγουρευτείτε ότι θα είναι υποτιμημένη, ώστε να είσαστε ανταγωνιστικοί στις εξαγωγές σας, έτσι θα έχετε αύξηση του τουρισμού αφού δεν θα είναι ακριβός προορισμός. Αποχωρίστε από την ευρωζώνη.

    Jones: Οι τραπεζίτες θα προσπαθήσουν να τους τιμωρήσουν και θα είναι επώδυνο. Όμως θα είναι πιο οδυνηρό εάν υποταχτούν στο τωρινό στο τωρινό καθεστώς.

    Chapman: Υποταγή σημαίνει 30-50 χρόνια απόλυτης σκλαβιάς. Δεν ξέρω αν είδατε στις ειδήσεις τι έγινε στη Ρουμανία. Ο πρωθυπουργός εκεί επέβαλε σκληρά μέτρα και ο λαός είναι έτοιμος να τον διώξει. Χρωστάνε δάνεια στις ίδιες τράπεζες (με την Ελλάδα). Επιτρέψτε μου να το θέσω έτσι: Εάν η Ελλάδα ξεφορτωθεί τον Παπανδρέου και πει στους τραπεζίτες: «Δεν σας πληρώνουμε» και βάλουν άλλους ανθρώπους στην εξουσία και είμαι σίγουρος ότι το θέλουν χωρίς να χυθεί αίμα… Εάν συμβεί αυτό λοιπόν στην Ελλάδα, τότε θα συμβεί σε όλη την Ευρώπη.

    Jones: Σωστά, και ο κόσμος ρωτάει: «Γιατί να με νοιάζει τι θα συμβεί στην Ελλάδα ή στην Ισλανδία;»

    Διότι αν αυτοί ξεκινήσουν θα ακολουθήσει και ο υπόλοιπος πλανήτης.
    «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»


    Σχόλιο – Ελεύθερες σκέψεις ( ¨ΝΤΑΝΤΟΝ¨ ) :

    """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

    Χωρίς ενδοιασμούς μπορώ να πω ότι το προς διάδοση ¨σενάριο¨ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ …

    1ον μια ανατροπή κατά του ¨ Μνημονίου ¨ και υπέρ των ευρύτερων λαϊκών συμφερόντων δεν την λέμε ¨ Πραξικόπημα ¨ , αλλά ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ , ακόμα και εάν συμμετέχουν καθοριστικά σε αυτήν ¨ένοπλες δυνάμεις¨ .

    Ένα απλό παράδειγμα από την νεότερη ιστορία μας : Την κίνηση των Καλλέργη – Μακρυγιάννη για απόδοση ¨Συνταγματικών Ελευθεριών¨ από τους Βαυαρούς-Γερμανούς δεν την ονομάζουμε ( στην επίσημη και ανεπίσημη ιστορία ) ¨Πραξικόπημα¨ , αλλά ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ 3ης του Σεπτέμβρη , όπως βέβαια και αυτή του ¨ΖΟΡΜΠΑ¨ ΤΟ 1909.

    Βέβαια το 1967 είχαμε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ , όχι μόνο διότι την έκανε ο Στρατός , αλλά διότι στους στόχους της ήταν Αντί-λαϊκή , ενάντια στις επιθυμίες της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού , και έγινε σε συνεργασία με ξένες δυνάμεις που ήθελαν να διαιωνίσουν τα γεωπολιτικά τους συμφέροντα στην Ελλάδα , την Κύπρο και την γύρο περιοχή , επιβάλλοντας Δικτατορία , όχι για τα συμφέροντα της άρχουσας οικονομικής τάξης της χώρας και τους ξένους συνεργάτες της , αλλά ενάντια στον ίδιο τον λαό. Δεν πρέπει να τα μπερδεύουμε τα πράγματα.

    2ον είναι περίεργες αυτές οι ειδήσεις που βγαίνουν από συντάκτες του ¨κοσμοπολίτικου ρεπορτάζ¨ στους γάμους του τέως βασιλιά … και όλοι γνωρίζουμε ότι οι ¨φίλιες δυνάμεις¨ του Δυτικού-Ανατολικού ¨Στρατοπέδου¨ του Καπιταλισμού ( ΗΠΑ –ΑΓΓΛΙΑ – ΓΑΛΛΙΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ… ΡΩΣΙΑ ) ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ¨ΔΙΕΘΝΗ ΦΟΡΑ ¨ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΑΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ – ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ¨ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ¨ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΥΡΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ¨ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΕΣ¨ , ΥΠΟΣΚΑΠΤΟΝΤΑΣ ¨Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ¨ ΜΕ ¨ΚΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ¨ ( βλέπε περιπτώσεις ΗΠΑ-Γερμανίας στην υπόθεση ¨SIEMENS” KAI TOY ΡΩΣΙΚΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ¨ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ – ΓΑΛΛΙΑΣ ¨ στην περίπτωση της κοινοπραξίας ¨ EADS” και βέβαια τις αλληλοαποκλειώμενες ¨κοινές στρατηγικές¨ μεταξύ Ευρώπης-ΗΠΑ-ΡΩΣΙΑΣ –ΚΙΝΑΣ στα Βαλκάνια , την Μέση Ανατολή , τον Καύκασο –Ιράν την Νότια-Αμερική , την Αφρική και την Ινδία …

    Κάθε μια από αυτές τις μαύρες δυνάμεις ( ¨συνιστώσες του καπιταλισμού ) έχει ¨κοινούς¨ ,αλλά και ξεχωριστούς στρατηγικούς στόχους για την Ελλάδα και την ¨Υπόλοιπη Κύπρο¨ . ΣΥΝΕΠΩΣ ΚΑΛΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΜΕ ¨ΕΞ-ΟΡΙΣΜΟΥ¨ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΤΑΙ Ο ¨ΛΑΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ¨ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ¨ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ – ΧΩΡΙΣ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ… ΚΥΡΙΩΣ ¨ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΑ- ΒΡΑΔΥ –ΠΡΩΙ …¨ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΙΣ ¨ΛΑΙΚΕΣ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ¨ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ¨ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ¨ .

    3ΟΝ Για να είμαστε και μέσα στην ¨επικαιρότητα¨ και σε όσα ακούγονται : Την Γενική Απεργία και την Εργατική Εξέγερση στην Θεσσαλονίκη το 1936 την ακολούθησε η ανοιχτή Άγγλο-Γερμανική Βασιλό-Μεταξική Δικτατορία με την επέμβαση του Στρατού. Σήμερα , στην ¨ Νέα Τάξη Πραγμάτων¨ ο Στρατός , το επίσημο ¨ ένοπλο τμήμα του ελληνικού λαού ¨ , είναι υπό διάλυση και αυτό επιθυμούν οι μαύρες δυνάμεις της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης του Χρηματοπιστωτικού Κεφαλαίου. Με τα προσχήματα και πάλι της ¨εξοικονόμησης πόρων¨ και ενός ΚΑΛΠΙΚΟΥ ¨αντιμιλιταρισμού¨ ( ¨τι τα θέλουμε τα όπλα και τα Αβέρωφ ¨ και την ¨γενική στρατιωτική εκπαίδευση¨ για τις πλατιές λαϊκές μάζες …είναι ¨κακό¨ πράγμα η Νεολαία να ¨συστοιχίζεται και να παρελαύνει¨ …¨προκαλεί ψυχικά τραύματα…¨ ) προωθούν την συγκρότηση ένοπλων ΜΙΣΘΟΦΟΡΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ¨ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ¨ με επαγγελματικές , ας πούμε , ¨δολοφονικές διαθέσεις¨ …

    Μια εξώθηση για μια ¨αποτυχημένη τέτοια κίνηση¨ που θα προλάβει μελλοντικές σοβαρότερες εξελίξεις ( οι οποίες αναμένονται ) θα δώσει την ευκαιρία ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΛΥΣΗ των ενόπλων δυνάμεων ( οι οποίες πάντα είναι και ένας αστάθμητος παράγοντας για τους Εξουσιάζοντες και στα ¨πιο σταθερά καθεστώτα¨ ) και την ΣΥΣΤΑΣΗ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΥ ¨ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ¨ -ΜΙΣΘΟΦΟΡΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ , όπως ξεκίνησε ήδη να υλοποιείται , κατά ¨Αμερικάνικα Πρότυπα¨ , στην Σουηδία και μεθοδεύεται στην ¨Αντιμιλιταριστική¨ - Γερμανία ( ! ) …, για να λάβουν τα ¨όνειρα εκδίκηση¨ για μια ¨πανανθρώπινη κοινωνία χωρίς στρατούς και σύνορα …¨ με πρωτοπορία το ¨Νέο
    Παγκόσμιο Κόμμα¨ , η ¨ Διεθνής των Λεσχών του Επαναστατικού Καπιταλισμού ¨ ,
    μιας και δεν το κατάφερε η ¨ Γ΄ Διεθνής ¨ το 1920 – 1930 !

    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Το δίχτυ - To dixty - Σταύρος Ξαρχάκος
    http://www.youtube.com/watch?v=eKo_ZK2odic

    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 1936 – 2010

    Γρηγόρης Μπιθικώτσης - Μέρα Μαγιού μου μίσεψες
    http://www.youtube.com/watch?v=SbnLSFncChA&feature=related

    """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""


    Την ¨Παγκοσμιοποίηση του Καπιταλισμού¨ την αντιστρατεύονται ¨Ξένο-Διεθνοφοβικοί¨ Δεξιοί και οι ¨Διεθνιστό-Αντιρατσιστές¨ Αριστεροί …

    Η αλήθεια βρίσκεται θα έλεγα ¨κάπου στη μέση ¨ . Οι δογματικές ¨βεβαιότητες¨ ποτέ δεν βοήθησαν και προπαντός δεν δικαιώθηκαν τις κρίσιμες ιστορικές στιγμές της ανθρωπότητας .

    Ας ξαναδούμε τις αποσπασματικές αλήθειες που διαπιστώνουν οι ¨Διεθνοφοβικοί¨ , αλήθειες που δεν μπορούν να ξεστομίσουν τα ρεύματα της Σηψαιμικής Αριστεράς…, κάπου κόλλησαν , κάτι τους σαγήνεψε , ιδιαίτερα μετά το 1990.

    Alex Jones ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΟΠΛΑ! 1/2 (Greek subs)


    http://www.youtube.com/watch?v=PLmb0d6BlMw


    Alex Jones ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΟΠΛΑ! 2/2 (Greek subs)


    http://www.youtube.com/watch?v=EnPzokFoAow&feature=related


    ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - It will happen to Greece


    http://www.youtube.com/watch?v=0ZD8S2XH2GA&feature=related


    Hoo Are You?


    Η ομιλία του Βρετανού ευρωβουλευτή Νάιτζελ Φάρατζ


    http://www.youtube.com/watch?v=9p1syaWAOxQ&feature=related

    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ !

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


    http://www.youtube.com/watch?v=bIG_BKtsUnY&feature=related

  48. Εnzo avatar
    Εnzo 10/09/2010 12:48:44

    tsilivithras που καιρος τωρα να γινεις ιεραποστολος. ενημερωνω οσους μπορω βεβαια και μαλλιασε η γλωσσα μου, αλλα ειναι κοθωνια οι περισσοτεροι και δεν καταλαβαινουν.
    για τις εκλογες ολοι μιλανε για αποχη. μεγα λαθος! ολοι πρεπει να πανε να ψηφισουν. να ψηφισουν οτι θελουν αλλα εναντια φυσικα στην κυβερνηση του μνημονιου και στα εξαπτερυγα τους, διαφορετικα μετα τις εκλογες αμα δουνε οτι ο κοσμος τους στηριζει ακομα εστω και λιγοτερο απο πριν ,τοτε ειναι που θα μας παρουν και τα σωβρακα κυριολεκτικα!

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Εnzo 10/09/2010 13:01:18

      Κοθώνια ε;

      Εγώ δικαιούμαι να χρησιμοποιήσω κάποιον αντίστοιχο χαρακτηρισμό που 20 χρόνια τώρα φωνάζω για τα ΕΡΓΑ των κομμάτων, σε όσους δεν καταφέρνω να τους πείσω;

      Και αντε και δικαιούμαι; Θα με βοηθήσουν οι χαρακτηρισμοί;

      Θραξ Αναρμόδιος

      • danaos avatar
        danaos @ Θραξ Αναρμόδιος 10/09/2010 13:36:25

        Παρακολουθώ αλλά είμαι αργός στο γράψιμο ρε Θράκα γαμώτο!Πρέπει να ζητήσω γραμματέα νέα και ωραία!Τι λες θα μου δώσουν;

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 10/09/2010 13:43:07

        @danaos

        Είναι ένα προγραμματάκι που το μοίραζε σε δισκέτα το RAM το περιοδικό, τότε παλιά, για να μάθει κάποιος τυφλό σύστημα. Εγώ μ' αυτό έμαθα. Το έχω και το δίνω σε όποιον το χρειάζεται. Καμμιά 30-ρια ώρες είναι όλο κι όλο να το βγάλεις. 2 ώρες σήμερα, 2 ώρες αύριο, ούτε που θα το καταλάβεις.

        Δεν ξέρω αν είναι παράνομο να το ανεβάσω κάπου, ούτε και που να το ανεβάσω ξέρω, αν το χρειάζεσαι εσύ ή όποιος άλλος.

        Ηταν από τα πιο χρήσιμα πράματα πάντως αυτά τα χρόνια.

        Αν και η γραμματέας είναι δελεαστική λύση.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • danaos avatar
        danaos @ Θραξ Αναρμόδιος 10/09/2010 13:57:37

        Το θέλω Θράκα, κάνε ένα αντίγραφο και θα μου το δώσεις.Κοντά είμαστε.Αλλά να, τώρα μου'ρθε ένα σχετικό ανέκδοτο και πως να το γράψω!!

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Εnzo 10/09/2010 14:12:48

      @danaos

      το είπαμε, θα προσλάβεις γραμματέα. Με επιδότηση. Να ρθω να κάνω την κριτική επιτροπή;

      Θραξ Αναρμόδιος

      • danaos avatar
        danaos @ Θραξ Αναρμόδιος 10/09/2010 14:32:12

        Σα να έχεις δίκιο!Θα βρω όμως;Τις πήραν όλες στα υπουργεία γαμώ τα υπουργεία τους!!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 10/09/2010 17:43:27

        Εγώ κάποτε χάλασα τρεις καναπέδες μέχρι να επιλέξω γραμματέα.

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ Θραξ Αναρμόδιος 10/09/2010 17:50:06

        χαχαχαχα
        Το είπα εγώ, σε λάθος πόλη ζω.

      • Νταγιάν avatar
        Νταγιάν @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 08:51:32

        Πάρε κινητό. Τι την θέλεις τη γραμματέα;

  49. Vangelis avatar
    Vangelis 10/09/2010 13:45:48

    Να ξεσηκωθούν εναντίον ποιου ? Μας φταίει το ΔΝΤ/ΕΚΤ οι εβραίο και πάντα οι άλλοι ? Το κακό μας τον καιρό. Εάν δεν συνειδητοποιήσουμε ότι το πρόβλημα είναι ενδογενές, ξεκινάει από εμάς και εμείς όλοι πρέπει να αλλάξουμε, πάντα θα είμαστε υπό το ΔΝΤ, θα γρινιάζουμε και λύση δεν θα βρούμε ποτέ.
    • Διαφωνεί κάνεις ότι πρέπει να περιοριστεί το δημόσιο ?
    • Διαφωνεί κάνεις ότι τα ΟΤΑ πρέπει να συμμαζευτούνε ?
    • Διαφωνεί κάνεις ότι πρέπει να υπάρχει ένα ενιαίο μισθολόγιο?
    • Διαφωνεί κάνεις ότι οι ΔΕΚΟ είναι προβληματικές?
    • Διαφωνεί κάνεις ότι πρέπει να πληρώνομαι φόρους ?
    • Διαφωνεί κάνεις ότι τα νοσοκομεία είναι μια μαύρη τρυπά ?
    • Διαφωνεί κάνεις ότι δεν υπήρχε ποτέ ιδιωτική πρωτοβουλία στην Ελλάδα και πάντα είχαμε επιδοτούμενη κρατική ανάπτυξη ( τώρα που δεν έχει λεφτά το κράτος, φυσιολογικό κλείνουν όλα)
    • Μπορούσα να φέρω άπειρα παραδείγματα….
    Όλα τα παραπάνω είναι το μνημόνιο, με την διάφορα ότι από την στιγμή πού δεν τα καναναμε 30-χρόνια πρέπει να γίνουν σε 3,5, 10 χρόνια, φυσικά με το κόστος που έχει μια τόσο βίαιοι αλλαγή. Το κόστος με το ένα η άλλο τρόπο εμείς θα το πληρώσουμε, επίσης πιστεύω ότι η πορεία μας προς το ΔΝΤ ήταν προδιαγεγραμμένη, υπήρχε η δυναμική είχε δημιουργηθεί από το 2007. (μας περιμένανε είδη, άπλα εμείς κοιμόμασταν με τα τραγούδια, την Μύκονο, Da Cappo, και Cayenne ,μας)
    Το μνημόνιο είναι αποτέλεσμα και δεν είναι το αίτιο της τραγωδίας μας. Η δομή της κοινωνίας μάς είναι προβληματική, σε κανένα τομέα δεν λειτουργεί ορθολογιστικά, και προσωπικά πιστεύω ότι χρειάζονται πολλά χρόνια να αλλάξουνε το χρόνια προβλήματα.
    Το momentum απαιτεί συλλογική προσπάθεια όλων να μπορούμε να ξεπεράσουμε την κρίση, αλλιώς ο θα γυρίσουμε στην δεκαετία του 50, και ο επόμενος θα διαχειριστεί τι θέλω να ξέρω ??

    • Enzo avatar
      Enzo @ Vangelis 10/09/2010 14:17:59

      ποιος να αλλαξει ? τα παιδια των παιδιων μας θα αλλαξουν την Ελλαδα. για τους υπολοιπους ειναι αργα ηδη.
      το μονο που πρεπει να γινει τωρα ειναι να κανουμε αναδιαρθρωση τους χρεους (τοσα εχω, τοσα μπορω να σου πληρωσω, σε τοσα χρονια με αυτον τον τοκο), να αποχαιρετισουμε τα φιλαρακια μας τους ευρωπαιους μαζι με το ευρω τους και να ξαναγυρισουμε στην δραχμουλα μας με μια γενναια υποτιμηση. (μονο τοτε θα εχουμε αναπτυξη πραγματικη) Νησακι ειναι η Ελλαδα, να ειμαστε φθηνοι και να γεμιζουνε τα ξενοδοχειακια μας. Με τουρκια διπλα, αιγυπτο απο κατω, δαλματικες ακτες απο πανω , ποτε σου με το ευρω δεν θα εισαι ανταγωνιστικος.ξεχασετο!και χιλια δυο αλλα πραδειγματα μπορουμε να πουμε.
      ολα τα υπολοιπα που λενε σημερα ειναι για να κοροιδευουνε τον κοσμο που ειναι απλα ασχετος με την πραγματικοτητα.απλα θα σε εξαθλιωσουνε σαν λαο, θα δωσεις κυπριακο, μακεδονικο , αιγαιο κτλ και μετα θα σου πεταξουνε και ενα κοκκαλακι και σενα να γλυφεις.
      c u!

      • Vangelis avatar
        Vangelis @ Enzo 10/09/2010 14:36:15

        Enzo

        Εύκολα το λες ότι κάνεις διαπραγμάτευση χρέος, δύσκολα το κάνεις. Εάν το κάνεις είσαι έκτος αγορών για 30-χρόνια και η χώρα επιστρέφει σε επίπεδο ζωής δεκατιάς 60. Πιο ‘σωστή’ λύση βρίσκω την χρονική επιμήκυνση της πληρωμής, και φυσικά δεν συζητώ την λύση επίστρωτης στην δραχμή. (Θα έχουμε άλλα προβλήματα τότε, υποτίμηση, συλλαγματικες ισοτιμίες)
        Έστω ότι θεωρητικά να συμφωνήσω ότι πάμε σε δραχμή, ποιο είναι το νέο παραγωγικό μοντέλο που πρέπει να ακολουθήσει η χωρά? (sto room to let ) Αυτό είναι το κρίσιμο ερώτημα ?
        Όσο για την αλλαγή , κάποτε πρέπει να αρχίσομε, αλλιώς θα είμαστε μόνιμοι χρεοκοπημένοι και μίζεροι σε όλα

  50. georgi0s avatar
    georgi0s 10/09/2010 14:35:24

    Όποιος Έλληνας ξαναψηφίσει πασοκ σημαίνει ότι η μυαλοθήκη του περιέχει σκατά.

    • Vangelis avatar
      Vangelis @ georgi0s 10/09/2010 14:41:34

      Είναι μια άποψη να θεωρούμε ότι το πρόβλημα είναι ΠΑΣΟΚ/ΝΔ.

      Προσωπικά νομίζω ότι είναι βαθύτερο, στης δομές που έχουν δημιουργηθεί στην ελληνική κοινωνία η οποία παράγει χρέος.
      Έστω σήμερα φύγει ο ΓΑΠ , μαγικά θα αλλάξουνε όλα ? Θα εξαφανιστεί το έλλειμμα/χρέος/διαπλεκόμενα ?

      • Enzo avatar
        Enzo @ Vangelis 10/09/2010 16:35:16

        Μια κυβερνηση τεχνοκρατων,προσωπικοτήτων,επιχειρηματιων, φιλελληνων.Μονο ετσι θα σωθει η χωρα.
        Οι σημερινοι πολιτικοι ειναι για κλωτσιες.

      • michal avatar
        michal @ Vangelis 10/09/2010 16:57:11

        An er8oun oi texnokrates kai oloi autoi, oi misoi edw mesa 8a tous lene ebraiomaswnous, amerikanakia, doulous tou die8nous kefalaiou klp. Opote siga mhn er8oun sthn strougka.

  51. crisis avatar
    crisis 10/09/2010 15:46:04

    Η Θεσσαλονικη να απελασει το κεμαλισμο μπουταρη -τρεμοπουλο δεν ξεχνω που ηθελε ο μπουταρης τη οδο αγιου δημητριου να ονομαζεται κεμαλ ατατουρκ και το τρεμοπουλο το ιδιο οπως παραπανω στο ονομα της ελληνοτουρκικης φιλιας λεγε καλυτερα υποταγη ελληνισμου στο νεοθωμανισμο.
    Η θεσσαλονικη να θυμηθει τα ζηλωτικα που εδιωξε τους κλεφτες και απατεωνες που θα εχει την ιδια τυχη ο G.A.P. και η συμμορια του, εξω ο soros που θα σωριασθει και αυτος ζητω ο αντινεοταξικος και αντιμνημονιακος αγωνας η 11 σεπτεμβριου να ειναι η ημερα συντριβης του σιωνισμου και της κατοχικης κυβερνησης G.A.P.

  52. crisis avatar
    crisis 10/09/2010 15:49:01

    Η Θεσσαλονικη να απελασει το κεμαλισμο μπουταρη -τρεμοπουλο δεν ξεχνω που ηθελε ο μπουταρης τη οδο αγιου δημητριου να ονομαζεται κεμαλ ατατουρκ και το τρεμοπουλο το ιδιο οπως παραπανω στο ονομα της ελληνοτουρκικης φιλιας λεγε καλυτερα υποταγη ελληνισμου στο νεοθωμανισμο.
    Η θεσσαλονικη να θυμηθει τα ζηλωτικα που εδιωξε τους κλεφτες και απατεωνες που θα εχει την ιδια τυχη ο G.A.P. και η συμμορια του, ζητω ο αντιμνημονιακος αγωνας η 11 σεπτεμβριου να ειναι η ημερα συντριβης της κατοχικης κυβερνησης G.A.P.

  53. dimiris avatar
    dimiris 10/09/2010 15:55:03

    Το ΣΚ που θα κάνετε επανάσταση στην Θεσσαλονίκη, να πάτε μετά το σπάσιμο στην παραλία να σπάστε και καμία καφετέρια. Είναι δυνατόν να έχει φτάσει 5 εύρω ο καφές και ακόμα να μιλάει κανένας?

  54. Enzo avatar
    Enzo 10/09/2010 17:41:31

    αρα michal ξαναγυρναμε παλι σε αυτο που λεγαμε πριν. ο Ελληνικος Λαος ειναι κατω του μετριου επιπεδου, ειναι ακαταλληλο το υλικο.
    παρτε και συγκρινετε τελευταια δημοσκοπηση του σκαι και καθημερινης.
    44% Πασοκ αν γινοταν εκλογες!!!!!!!!!!!! τι να λεμε τωρα.
    ειμαστε αξιοι της μοιρας μας!

  55. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 11/09/2010 01:26:33

    Αντιστρέψτε τους τα συνθήματα, όπως κάνουν αυτοί
    -"Υπάρχουν λεφτά", (ενοούσαν μισθωτών -συνταξιούχων)
    -"Μηδενική ανοχή στην λαθρομετανάστευση"(ενοούσαν τους νομιμοποιούμε όλους)
    Έτσι κι εμείς: "θάρθει η νίκη απ' τη Θεσσαλονίκη" (κατά της κατοχής)
    Να τον κάνουμε να πεί το προεκλογικό του "πάμε", πανικόβλητος και τρέχοντας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.