#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/01/2012 14:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ελλάδα χρειάζεται Ηγεσία και Όραμα. Δεν πάει άλλο



Του Κώστα Ροδινού

Πέρασαν μόλις δυο χρόνια και τόσα πολλά γεγονότα έχουν συμπυκνωθεί που είναι σαν να  πέρασε ένας αιώνας...

Δυο χρόνια γεμάτα απειλές, εκβιαστικά διλήμματα και μέτρα. Πολλά μέτρα. Βάρβαρα, ως επι το πλείστον, άδικα, οριζόντια.

Μέτρα που  στην πορεία αποδείχθηκαν αναποτελεσματικά. Για αυτό και διαρκώς απαιτούνται ...νέα μέτρα.

Κοντεύoυμε να συνηθίσουμε  στην ιδέα ότι:

- το εισιτήριο στο Μετρό ήταν πάντα 1.40

-η βενζίνη 1.70,

-ο ΦΠΑ 23%

Δεχόμαστε πιά αδιαμαρτύρητα προκλητικές αυξήσεις, όπως η πρόσφατη της ΔΕΗ.

Θεωρούμε  ...σχεδόν φυσιολογικό να μην έχουν τα παιδιά βιβλία στα σχολεία.

Ουδείς   εκπλήσσεται   από τον αριθμό των ληστειών.

Συνηθίσαμε να βλέπουμε το κέντρο  ως γκέτο απελπισμένων

Παρακολουθούμε  συζητήσεις για επιστροφή στη ...δραχμή.

Μας έχουν οδηγήσει σε  τέτοιο αδιέξοδο, που θεωρούμε  σωτηρία ακόμα και την πτώχευση της χώρας.

Εμείς οι Έλληνες καταντήσαμε να είμαστε ο πλέον απαισιόδοξος λαός της Ευρώπης.

Μας απαξιώνουν καθημερινά, μας συκοφαντούν, μας διασύρουν και τα ανεχόμαστε  όλα.

Γίναμε ταυτόσημοι της αποτυχίας. Το παράδειγμα προς αποφυγήν.

Μας έχουν στερήσει το χαμόγελο, μας έκλεψαν την ελπίδα.

Μας έχουμε καταδικάσει να μην έχουμε δικαίωμα στο αύριο.

Ο κόσμος έχει κουραστεί.

Η απογοήτευση τον οδηγεί στην παραίτηση.

Περιμένει το μοιραίο.

Και το περιμένει, ως λύτρωση...

Αυτό είναι επικίνδυνο....

Ένας παραιτημένος λαός, δεν έχει μέλλον.

Πρέπει να μπεί ένα τέλος σ’ αυτό το μονότονο σενάριο εθνικής μελαγχολίας.

Μέρες που είναι, πρέπει να ξαναβρούμε την ελπίδα.

Την εμπιστοσύνη στις αστείρευτες δυνάμεις του Έθνους που επιβίωσε ανά τους αιώνες ξεπερνώντας πολύ μεγαλύτερες προκλήσεις από τις σημερινές.

Η Ελλάδα χρειάζεται Ηγεσία και Όραμα....

Γιατί η Ελλάδα έχει μέλλον.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 06/01/2012 14:19:45

    Κύριε Ροδινέ,η προτελευταία σειρά της κεντρικής ανάρτησης τα λέει όλα.Συνυπογράφω το κείμενό σας.

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ Komis Montechristo 06/01/2012 20:00:49

      Εγώ συμφωνώ με όλες τις σειρές του κειμένου , αλλά βαρέθηκα . Βαρέθηκα να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια πολύ σωστά κείμενα και απόψεις . Εκείνο που περιμένω είναι μήνα , ώρα και ημέρα . Αναγγελία συνάντησης . όλων μας . Που θα βγούμε στους δρόμους και δεν θα ξαναμπούμε στα σπίτια μας ποτέ .
      Αν δεν δούμε άμεσα αποτελέσματα , άμεσες αποφάσεις , άμεσες απαντήσεις . Και θα είναι υπέρ ημών , του λαού αυτής της χώρας , των πολιτών της Ελλάδας .
      Αποφάσεις προοπτικής , αποφάσεις ελπίδας , αποφάσεις σωτηρίας και όχι καταδίκης .
      Γιατί και η επόμενη ηγεσία και η μεθεπόμενη με τέτοιο αποχαυνωμένο και απαθή λαό , όσο και να θέλει δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα .

      • Nikolas avatar
        Nikolas @ Silence t. 07/01/2012 08:40:56

        θα συμφωνησω εδω με τον φιλο πως βαρεθηκα να ακουω τα ιδια και τα ιδια.επιτελους!! πρεπει να βγουμε ολοι μα ολοι στους δρομους και να μην ξαναμπουμε στα σπιτια μας αν δεν αλλαξουν τα πραματα εδω και τωρα προς το συμφερον του ελληνικου λαου.ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ !

  2. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 06/01/2012 14:29:57

    Τον ηγετη ειτε αρεσει σε καποιους ειτε οχι τον εχουμε, και ειναι φυιαγμενος απο τα καλυτερα υλικα που διαθετει αυτη η πατριδα.και ειναι Σαμαρας, το ΟΡΑΜΑ απουσιαζει, και εδω πρεπει ο Αντωνης Σαμαρας να κανει την μεγαλη ανατροπη ,και να σαρωσει τα παντα,πρεπει να γνωριζει και αν οχι να του το μεταφερουν οι συμβουλοι του οτι οι πολιτες στην συντριπτικη τους πλειοψηφια περιμενουν μια σπιθα του και να αλλαξει το κλιμα ,το πασοκ και οι συν αυτω κεντησαν 30 χρονια τωρα την απαξιωση των παραδοσιακων αρετων αυτου του τοπου,οτι θρησκευτικο,πατριωτικο,νοματαγες,και χρηστο εδιωκετο,και εχλευαζετο ως φασιστικο,αντιπροοδευτικο,και ακυο,και ιδου τα αποτελεσματα,ετσι που εστρωσαν ετσι να κοιμηθουν,και ας αφησουν την ΝΔ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ να ξαναφτιαξουν την ελλαδα μας,μπορει φτωχη, μπορει με δυσολιες μπορει με πολλες οικονομικες καρπαζιες,αλλα με χαμογελο, ελπιδα και αξιοππρεπεθια ,με οπλο το φιλοτιμο και το κεφι ,που μονο οι ελληνες ξερουν τι σημαινει!

    Η εμπιστοσθυνη μας εχει εξαντληθει στο πολιτκο συστημα και την υπαρψουσα πολιτικη,ομως δεν υπαρχει αλλη οδος περα απο την δημοκρατια και τα πολιτικα κομματα οποτε η μονη λυση ειναι ο Σαμαρας να ξεκινησει μια κινηματικη διδικασια ,την ιδια με τον αερα της εκλογης του στην προεδρια του κομματος του ,να μιλησει στον πολιτη στα ματια ,να του πει την αληθεια ,καινε δεσμευθει,θα τον πιστεψουμε ,δεν εχοθυμε αλλη επιλογηξ εξ αλλου,.
    Να<ανοιξει τις πορτες του κομματος στα νεα παιδια και στους υγιως σκεπτομενους πολιτες,να εμπιστευθουμε και παλι ο ενας τον αλλο,,ενωμενοι δεν εχουμε να φοωηθουμε τιποτα και κανενα,η ιστορια μας εχει αποφειξει τι μπορουμε να πετυχουμε.

    μαζι με το πασοκ να φυγει και η μαζικη καταθλιψη και η απογοητευση που μας εσπειρε ,και εχει σταματησει να λειτουργει το σωμα που λεγεται ΕΛΛΑΔΑ
    Αντωνη σε παρακαλουμε ολοι εμεις οι νομοταγεις τιμιοι και πατριωτες ελληνες μην λυγισεις,μην μας ` δωσεις` χωρις αγωνα ,να πεσουμε ναι αλλα με ψηλα το κεφαλι,καναμε ολοι λαθη ,το ξερουμε ,αλλα εντελει δεν ειμαστε οιμονοι,για να τιμωρουμασυε ετσι βαναυσα,
    Φευγουν τα παιδια μας,κλεινουν τα σχολεια μας,λιγοστευουν τα νοσοκομεια μας ,αδειαζει η τσεπη μας ,μα εχουμε την ελπιδα στο DNA μας δωστης σαρκα και φωνη και θα βγουμε στο φως του τουνελ που μας ερριξε το πασοκ αλλα και οι προηγουμενες κυβερνησεις.
    Χρησιμοποιησε τα ΜΜΕ που δοξα τω θεω δεν ελεγχονται ολα απο την διαπλοκη,εχεις και εσυ τις προσβασεις σου στο συστημα ,,μιλησε ,γινε ενα μα τον λαο ,εισαι απο τους λιγους που δεν θα γιουχαρεσαι,γιατι σε κοιταμε στα ματια και περιμενουμε ,οχι ως ζητιανοι,αλλα ως αδερφια σου ελληνες,σωσε μας ,το μπορεις!!! Δυσξολο αλλα το μπορεις,αν μας<εχεις διπλα σου οχι με με μια ψυχρη ψηφο αλλα με τις καρδιες μας,ηαναφερε την πολιτικη σε καθε σπιτι σε κθε ελληνικη καρδια.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Αριστειδης ο δικαιος 06/01/2012 17:44:46

      Να λείπει η συρριζαϊκή υπερροψία και ειρωνεία.

  3. atheo avatar
    atheo 06/01/2012 14:31:09

    Κυριε Ροδινε ωραια τα λετε και σ αυτο το αρθρο σας.
    Η ηγεσια και το οραμα ειναι κουβεντες με περιεχομενο αλλα τα φυσικα προσωπα με πολυ συγκεκριμενο ηθικο και αξιακο υποβαθρο μπορουν να δωσουν σαρκα και οστα.
    Ειθε συντομα να τα δουμε γιατι δεν παει αλλο.
    Η Ελλαδα μας πρεπει να ξαναβρει το δρομο της.
    Χρονια πολλα για σημερα καλη φωτιση σ ολους μας

  4. athamas avatar
    athamas 06/01/2012 14:35:56

    Όλα τα παραπάνω δεν έγιναν μέσα σε μια μέρα έτσι ? Γιατί παριστάνεται τους έκπληκτους ? Δεν βλέπατε τους Έλληνες πολίτες τόσα χρόνια να μάχονται μόνοι τους αυτό το παρασιτικό τέρας,αυτό το κράτος των γενίτσαρων ? Η τελευταία παράγραφος είναι αντίφαση με τις προηγούμενες διαπιστώσεις σας .

  5. Kώστας Β. avatar
    Kώστας Β. 06/01/2012 15:15:52

    H επένδυση στο φόβο,εντείνεται απο την ομάδα του γυρολόγου ποδηλάτη,με την βοήθεια βέβαια της κλεπτοκρατίας που τώρα μεταβλήθηκε σε κακιστοκρατία,και με στρατηγούς το mega και skai ,επέδρασε όντως σε μιά άνευρη κοινωνία,η οποία δεν παρατηρείται ...μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην υπόλοιπη ευρώπη.Ο φόβος νομ'ιζω αρχίζει να ξεπερνιέται,μένει να καταπολεμήσουμε τον κοινωνικό αυτοματισμό την ανθρωποφαγία δηλαδή.Χρειάζεται οργανωμένη αντίδραση κι όχι άναρχες και κατακερματισμένες ομαδες και ομαδούλες,και βέβαια το κυριότερο έναν ηγέτη που να ηγηθεί και να κάνει πράξη τα δυστυχώς, αμυντικά αιτήματα των πολλών εξαθλιωμένων πολιτών.Όσο για τους οπαδούς της μνημονιακής παγκοσμιοποιημένης νεοφιλελευθερης ομάδας οι οποίοι βρίσκονται παντού, και κυρίως στα ΜΜΕ κάνουν πλέον το αυτονόητο.Βλέπουν τον εαυτό τους στον καθρέφτη και τον αντιπολιτεύονται,ΑΛΛΑ η διαπλοκή δεν καταθέτει εύκολα τα όπλα και δίνει πλέον μάχη χαρακωμάτων ,βλέπετε..... (κουβέλης,ντόρα,φλωρίδης,παπαδήμος,καρατζαφέρης,καψής,κλπ κλπ κλπ.)

  6. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 06/01/2012 15:27:54

    Εγω παντως διαβαζω τις "κασσανδρες" που λενε οτι το 2012 θα καταρρευσει το € και επειδη ο Γαντυ ελεγε πως η χειροτερη μορφη βιας ειναι η φτωχεια, εγω αρχιζω να σκεφτομαι τις συνεπειες. Θα ερθει φτωχεια και μειωση του πλυθησμου, αν οχι παγκοσμιως τοτε πανευρωπαικα. Πρεπει να αναλαβουν δραση ανθρωποι οπως ο Αντωνης ο Σαμαρας (Δηλαδη ανθρωποι με βαθυες γνωσεις οικονομικων) ωστε να βγουμε να αποφυγουμε την καταστροφη. Αυτην την στιγμη υπαρχουν ανθρωποι σε διαφορες θεσεις, και στις Βρυξελες, οι οποιοι δεν δινουν δεκαρα για τον λαο σε ολοκληρη την Ευρωπη, εφοσον οι ιδιοι ειναι εξασφαλισμενοι και προστατευμενοι. Μακαρι να γινουν τα πραγματα οπως λες και νωριτερα απο τοτε, αν γινεται. Οσο αργοτερα τοσο χειροτερα

    • fjgdhd avatar
      fjgdhd @ Ελληνική Φιλοσοφία 07/01/2012 01:49:10

      Xaireto olous tous tourkoellines!!!

  7. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 06/01/2012 15:59:46

    Το χειρότερο που μπορούσαμε να πάθουμε , το έχουμε πάθει. Συνηθίσαμε την πίεση, συνηθίσαμε τον εξευτελισμό , συνηθίσαμε να μην περιμένουμε τίποτα και να θεωρούμε, ότι αυτή η παρακμή μας αξίζει. Ο καθένας μας, μόνος του και αβοήθητος, προσπαθεί να βρει τη λύση . Ομως σ'αυτή τη περίπτωση , η λύση δεν μπορεί να είναι ατομική , αλλά συλλογική. Και εδώ χρειάζεται ο ηγέτης που θα μπει μπροστά, σηκώνοντας τους πολλούς από κάτω. Πιστεύω στον Α.Σ. και τον υποστηρίζω ,επειδή θεωρώ ότι είναι από καλή πάστα. Ομως η αλλαγή δεν θα έρθει μέσα από τα γραφεία ,ούτε μόνο με ανακοινώσεις . Χρειάζεται επαφή με τον κόσμο , ηθική στήριξη που τόσο έχουμε ανάγκη και δυναμική τακτική. Στις δύσκολες στιγμές της ιστορίας, αυτός που θα διαλέξει να βγει μπροστά κάνοντας και λάθη , αυτός θα έχει τον πρώτο λόγο στις εξελίξεις ,που θα είναι ραγδαίες. Εύχομαι και θέλω να είναι αυτός(Α.Σ.) . Η κοινωνία πάντα βρίσκει το δρόμο της και προχωράει και στην πορεία ,πάντα υπάρχουν αυτοί που έχουν τη δύναμη να την οδηγήσουν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Diamond Angel 06/01/2012 17:05:52

      Το χειρότερο είναι να παρακολουθούμε απαθείς...

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 19:22:07

        Ακριβώς...!

  8. siakkas avatar
    siakkas 06/01/2012 16:11:36

    Υπό τον φόβο της χρεωκοπίας Δεν έγιναν εκλογές τον περασμένο Δεκέμβριο σε αναμονή της έκτης δόσης.
    Εχθές ακούγαμε από τις πόρνες της δημοσιογραφίας ότι θα καθυστερήσει άλλους τρεις μήνες, χωρίς να σχολιάσουν, κριτικάρουν που βρέθηκαν τα λεφτά για δώρα μισθούς και συντάξεις των Χριστουγέννων.
    Ακούσαμε διορισμένο πρωθυπουργό να βάζει το μαχαίρι στο κόκαλο του λαού και να λέει: ή δέχεστε περαιτέρω εξαθλίωση οικειοθελώς (όσοι δουλεύετε ακόμη) ή την ΕΠΙΒΆΛΩ νομοθετικά.
    Παρόλο που αγιάστηκαν τα νερά, οι Καλικάντζαροι ζουν και βασιλεύουν.
    Και τον Λεωνίδα τον προέτρεψε οι "μάντεις" και"ιερείς" να μην πολεμήσει αλλά έκανε του κεφαλιού του γιατί ήταν Ηγέτης είχε αρχές και πέρασε στους Αθανάτους.
    Έχουμε πόλεμο οικονομικό με σκοπό την καθυπόταξη και εξαθλίωση της κοινωνίας προς όφελος των "αρχιερέων" της διαπλοκής και των τοκογλυφικών βρικολάκων του έθνους.
    Προτού κάποιους μήνες ο Α.Σαμαράς , υπό το παπαγαλολαλημένο φάσμα της μή αυτοδυναμίας δήλωνε δε συμπράττω στο ΛΑΘΟΣ θα επανακηρύξω ΕΚΛΟΓΕΣ!
    Τι έγινε;
    Οι γαποχαλασμένοι και οι κωλοτούμπες που ξεφτίλισαν την λέξη "ψέμα" και "αρπαχτή" στηρίζουν τον Διορισμένο.
    Μέχρι και η πρώην κομουνίστρια, ραδιοφωνική παραγωγός του "πολυτεχνείου" (γιατί ήταν το μόνο της επαγγελματικό προσόν για να "εκλάβει" θέση στο κοινοβούλιο) στήριξε εχθές τον Διορισμένο Τραπεζίτη, σε βάρος του μισθού των εργαζομένων φυσικά που την πληρώνουν.
    Αντώνη Σαμαρά!
    Σε στηρίξαμε γιατί έχεις όραμα για την Ελλάδα και τον λαό της.
    Ή θα πας από την πλευρά των Αθανάτων ή όταν πνέει τα λοίσθια η μνήμη (και αυτός ο λαός ξεχνά εύκολα)θα σε θυμάται σαν Δον Κιχώτη που πολεμούσε κόρη Βρικόλακα και ντιντήδων, όταν ή χώρα ήταν (είναι) στα πρόθυρα της εξαθλίωσης.
    ΑΠΌΣΥΡΕ την στήριξη απο την κατοχική κυβέρνηση και..
    ΆΜΕΣΗ ΠΡΟΚΉΡΥΞΉ ΕΚΛΟΓΩΝ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ siakkas 06/01/2012 17:04:55

      Συμφωνώ για την άμεση προκήρυξη εκλογών.
      Οσον αφορά στο τι έγινε τον Δεκέμβριο, θα μάθουμε κάποια στιγμή, γιατί τα σοβαρά δεν τα μάθαμε ακόμα.

      • tak avatar
        tak @ Κώστας Ροδινός 09/01/2012 17:05:17

        Κώστα, πρέπει να κουνήσει και αυτός, ο δικός μας το χεράκι του, γιατί οι "Αθηνές", εμείς, αρχίζουμε να εγκαταλείπουμε λόγω απογοήτευσης! Πόσο μάλλον ο λαός και πόσο αυτοί, που ανήκουν στο Δικό μας αλλά όχι στη ΝΔ...

    • Y. avatar
      Y. @ siakkas 06/01/2012 19:19:14

      Μάλον δεν ενημερώθηκες για το τι γράφουν σήμερα για αυτά που είπε ο Μπένυ στο Κυβ Συμ. χθες και δεν το αναφέρεις
      Ανακοίνωση η ΝΔ θα βγάλει γι αυτά που είπε? Αν μη τι άλλο, συνομιλητής των τριών ήταν (Καρ, Στ, Λαζ), πριν απ’ αυτα΄που συμφώνηασν οι δύο

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Y. 06/01/2012 19:28:46

        που αναφέρεσαι;

        • Y. avatar
          Y. @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 19:59:59

          Κάπου διάβασα το πρωΐ, Μπένυ χθες στο ΥΣ, “..η διαπραγμάτευση είναι αυτή που γίνεται τώρα, και θα υπάρχει άλλη μετά τις εκλογές” (...ή κα΄πως έτσι)

          • Y. avatar
            Y. @ Y. 06/01/2012 20:00:44

            ..ΔΕΝ θα υπάρχει...

          • Ανδρομέδα avatar
            Ανδρομέδα @ Y. 06/01/2012 20:33:13

            Καλά εντάξει...βαρεθήκαμε να τους ακούμε πλέον. Ο Μπένυ το λέει από την πρώτη στιγμή αυτό.Τόσος καημός αυτά τα παιδιά να τα διαπραγματευτούν όλα τώρα και 2 χρόνια να μη διαπραγματεύτηκαν τίποτα; Πω πω ρε παιδί μου τι τους έπιασε έτσι ξαφνικά;
            Άσε γιατί είναι να σου ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι. Δεν υπάρχουν λόγια πλέον για αυτούς. Άστο.

          • Y. avatar
            Y. @ Ανδρομέδα 06/01/2012 20:43:55

            ..και η ΝΔ?...μούγκα στη στρούγκα..?

          • Ανδρομέδα avatar
            Ανδρομέδα @ Y. 06/01/2012 20:54:59

            Εγώ ξέρω οτι ο Σαμαράς προχθές μίλησε και είπε συγκεκριμένα πράγματα. Είπε πχ : " Αν, όμως. προσπαθήσουν κάποιοι να θέσουν ως προϋπόθεση τα πάντα σε αυτό το σύντομο μεταβατικό διάστημα, τους προειδοποιούμε ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει."

            Τώρα ο Μπένυ θα λεει τα δικά του. Δεν ξέρω αν θεωρεί η ΝΔ οτι πρέπει να του απαντήσει.

            Αλλά εγώ που το βλέπω στο σχόλιο σου....δεν μπορώ να μην πω οτι τους σιχάθηκα με αυτό το παιχνιδάκι τους.

  9. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 06/01/2012 16:16:23

    Η Ελλάδα χρειάζεται νέους ανθρώπους που συγκινούνται απο τα ιδανικά της και ασπάζονται τα οράματα της.Αν επιθυμεί να επιζήσει αυτή η ίδια θα επιλέξει τους ανθρώπους που την οδηγήσουν μπροστά.Μπορεί σήμερα να είναι λίγοι,αλλά υπάρχουν

  10. gloup avatar
    gloup 06/01/2012 16:21:23

    Καλή Χρονιά. Χρόνια Πολλά και Δημιουργικά. Μπορούμε.
    Καλή Φώτιση σε Oλους.

  11. ΙΑΣΩΝ avatar
    ΙΑΣΩΝ 06/01/2012 16:34:00

    ΜΑΛΛΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΜΕ ΑΠΡΙΛΙΟ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΠΑΤΟ , ΜΕ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΧΕΥΣΗ. ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΝΔ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ ΙΑΣΩΝ 06/01/2012 16:53:29

      με ποιους Ιασωνα το σχεδιο?
      με ποιους?
      με το σκυλολοι που περιφερεται στα καναλια και στα μλπογκς δινοντας παραπολιτικα και φωτογραφιες με τον αρχηγο?
      με αυτους που μας εφεραν εδω?
      δυστυχως δεν εχουμε μελλον...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ stanley@gr 06/01/2012 17:03:17

        Stanley,
        "το σκυλολόι" μπορεί να μην έχει μέλλον.
        Η πραγματική Ελλάδα είχε και θα έχει μέλλον

        • stanley@gr avatar
          stanley@gr @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 17:05:30

          αγαπητε Κωστα,
          δυστυχως το σκυλολοι και μελλον εχει, και τους βλεπουμε ανερυθρυαστους να περιφερονται με υφος μελλοντικου σωτηρα!
          σκυλολοι πραγματικο...
          επιμενω οτι τελικα εμεις δεν εχουμε μελλον!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ stanley@gr 06/01/2012 17:07:31

            Το σκυλολόι, όπως λές, έχει μέλλον, όσο το επιτρέπουμε εμείς.
            Από εμάς εξαρτάται.

          • stanley@gr avatar
            stanley@gr @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 17:12:38

            μεγαλη κουβεντα ανοιγεις!!!

            χαιρομαι ιδιαιτερα τα κειμενα σου!
            μαζι με τα κειμενα του Τηλεμαχου (μας λειπει!!!), του Προφητη, του Επωνυμου, και αλλων που εσηγησαν τελευταια, ειναι η αιχμη του δορατος των αντινεων!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ stanley@gr 06/01/2012 17:27:14

            ευχαριστώ.
            Καμιά κουβέντα δεν είναι τόσο μεγάλη για να μη γίνεται!

        • siakkas avatar
          siakkas @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 17:12:41

          Πού; Στον Καναδά; Αμερική; Μοντεβιδέο;
          Ούτε στα καράβια έχει μέλλον, γιατί κι εκεί να πας να κάνεις σουρμαγιά σε ποιά ΠΑΤΡΙΔΑ να γυρίσεις σαν Οδυσσέας;

          • siakkas avatar
            siakkas @ siakkas 06/01/2012 17:33:06

            Είμαι εκπαιδευτικός σε νυχτερινό ΕΠΑΛ Με Ενήλικους μαθητές σε πόλη της Βορείου Ελλάδας.
            Σε ένα μόνο τμήμα είχαμε, μέχρι τα Χριστούγεννα, από 16 εγγραφές 8 αποχωρήσεις λόγο ανεργίας σε άλλα κράτη οι μισοί μαζί με την οικογένειά τους.
            Τώρα στις γιορτές μαθαίνω φεύγουν άλλοι 4 γιατί τέλειωσαν και τα δανικά, άτομα που γνώριζα προσωπικά.
            Για ποιά Ελλάδα να μιλάμε όταν διώχνει τα παιδιά της στο άγνωστο.
            Για ποιά πατρίδα να κλάψουν όταν πρόδωσαν τα όνειρά τους.
            Τι λόγια να πεις και πόσο να κρύψεις το δάκρυ όταν μένουν παππούδες πίσω, (να πληρώσουν εφορεία γιατί με 5000 αφορολόγητο και σύνταξη ΟΓΑ θα πληρώσουν!) να ξεπροβοδούν με όση πυκροχαρά έχουν στα στερνά τους... τα εγγόνια τους....

  12. blue nile avatar
    blue nile 06/01/2012 16:43:30

    ΜΠΡΑΒΟ.

  13. logios avatar
    logios 06/01/2012 16:47:13

    Αν εάν θέλει ο Σαμαράς να ηγηθεί της χώρας ας κινηθεί τώρα , ήδη έχει αργήσει.
    Τι περιμένει ;
    Το PSI ξεπεράστηκε πριν ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις , απορώ γιατί εξακολουθεί να στηρίζει αυτήν την κυβέρνηση. Για να μην θέσουμε και το ζήτημα την άσκησης νομοθετικής εξουσίας κάτι που όπως λέγεται δεν ήταν στα συμφωνηθέντα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ logios 06/01/2012 17:01:41

      Για το PSI δείτε τη έγραψε στους FT ο Κεντρικός Τραπεζίτης της Κύπρου

    • logios avatar
      logios @ logios 06/01/2012 17:05:35

      Αν εάν......... συγγνώμη για την σύνταξη η βιασύνη....

  14. Παναγος avatar
    Παναγος 06/01/2012 16:56:09

    Η Ελλάδα χρειάζεται Ηγεσία και Όραμα. Δεν πάει άλλο
    ==
    Ηγεσια χρειαζομαστε. Η Γ Ε Σ Ι Α ..
    Απο .."οραματα" χορτασαμε...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Παναγος 06/01/2012 17:00:39

      Ηγεσία χωρίς όραμα, δεν είναι ηγεσία

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 17:11:11

        Με όλο το σεβασμό Κώστα Ροδινέ , ηγεσία χωρίς αρετή και τόλμη δεν είναι ηγεσία.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 06/01/2012 17:24:46

          Aγρότη,
          συμφωνώ μαζί σου και για την Αρετή και για την Τόλμη

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 17:31:22

            Δεν φτάνει Κώστα Ροδινέ. Πρέπει να το καταλάβουν οι υποψήφιοι , ή καλύτερα ο υποψήφιος ηγέτης της πατρίδας μας. Για την αρετή δεν μπορεί κανείς να πεί κάτι αλλά για την τόλμη?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 06/01/2012 17:39:57

            δεν ξέρω πώς ορίζεις την τόλμη,
            αλλά από μόνη της μπορεί να οδηγήσει στην βιασύνη και την επιπολαιότητα.

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 17:48:15

            Ως ανάληψη ευθύνης.... , ως παίρνω πάνω μου.... , ως αναλαμβάνω....
            Κώστα Ροδινέ, η εκτίμηση μου απέναντι σου είναι μεγάλη και δεδομένη αλλά, για ποια βιασύνη μιλάς? Όταν έχεις την γνώση , έτσι κι αλλιώς , όταν μαθαίνεις δυό χρόνια τώρα τους φίλους τους εχθρούς , όταν η ιστορία πλέον σε διδάσκει με όμοια γεγονότα τι περιμένεις?

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ ΑΓΡΟΤΗΣ 06/01/2012 17:59:38

            Γενική ... τι γενική? Πιστεύεις ότι υπάρχουν περιθώρια για γενικότητες και ποιητικές βραδιές όταν μιλάμε για τον Ηγέτη που χρειάζεται η πατρίδα μας εχθές?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 06/01/2012 18:16:18

            άλλο γενική και άλλο γενικότητες.
            Αν θέλεις να αναφερθούμε προσωπικά στον Σαμαρά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να το κάνουμε,

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ ΑΓΡΟΤΗΣ 06/01/2012 18:25:45

            Και βέβαια αναφέρομαι στον Σαμαρά.Και θάθελα να μας πει , ποίων Ελλήνων θέλει να ηγηθεί? Ενός περήφανου και δυνατού λαού ή ραγιάδων?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 06/01/2012 18:37:15

            οι ραγιάδες δεν θέλουν ηγέτη, αλλά δεσπότη!
            Υπό την πολιτική έννοια του όρου

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ ΑΓΡΟΤΗΣ 06/01/2012 18:40:52

            Ας αρχίσουμε λοιπόν την αναζήτηση δεσπότου , Ευχαριστώ

      • Παναγος avatar
        Παναγος @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 17:31:49

        Κανεις δεν νοιαζεται για .."Οραματα".

        Ηγεσια που θα μπει μπροστα χρειαζεται..

        Τι να τα κανω τα οραματα οταν ..μουρχεται ενα μπιλετο 430 ευρω .."αλληλεγγυη"!! (ακους εκει ...αλληλεγγυη!!) και καπακι ενα χαρατσι 360 ευρω για .."δομημενες επιφανειες!!!" ΣΥΝ 360 για ενα διαμερισμα που νοικιαζω ,δηλαδη 720+430+265 (τελη κυκλοφοριας)+240 ασφαλεια και εχοντας .."ελαφρυνει" το μισθο μου κατα 70 ευρω μηνιαιως??
        Και η .."ηγεσια" να μου λεει για οραματα και ..ποιηματα και αλλα τετοια "φαιδρα"?????

        Και μιλαμε 720 ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ αλλιως σου κοβω το ρευμα!!!
        Και κοντρα στην κοινοτικη νομοθεσια!!

        Πως αλλιως οριζεται η αλητεια?? της αγυρτιας πασοκ?

        Και τι δηλαδη κανει η ηγεσια της Ν.Δ??

  15. Tασος Φ avatar
    Tασος Φ 06/01/2012 17:07:01

    Χρονια πολλα σε ολους. Δυστυχως στην Ελλαδα δεν υπαρχει ο ΗΓΕΜΟΝΑΣ που θα οδηγησει αυτον τον τοπο σε ενα καλυτερο αυριο. Ολοις τους το ιδιο ειναι. Για την καρεκλα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Tασος Φ 06/01/2012 17:26:02

      Τάσο,
      η Ελλάδα δεν χρειάζεται ηγεμόνα.
      Ηγέτη χρειάζεται.
      Ηγεμόνα είχε έως λίαν προσφάτως...
      Δυστυχώς

  16. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 06/01/2012 17:33:55

    Μέχρι πριν 3 χρόνια περίπου, όταν ανέφερες τις λέξεις "Ηγεσία/Ιεραρχία/Τάξη" σε συκοφαντούσαν "φασίστα". Ήσουν οπισθοδρομικός, "αιώνια χθεσινός". Της μόδας είχαν γίνει ανοησίες του στυλ "όλοι οι άνθρωποι είναι το ίδιο", υπονοώντας ότι ο καθένας μπορεί να ηγηθεί, και ότι αυτό δεν είναι κάτι που απαιτεί ιδιαίτερες δεξιότητες και ιδιαίτερη καρδιά, και νου, και "τύχη". Αγνοώντας ότι έτσι δεν ειπώθηκε ποτέ κάτι τέτοιο, ότι δλδ "όλοι ανεξαιρέτως είναι και μπορούν να καταφέρουν το ίδιο", σε αντίθεση με το "όλοι οι άνθρωποι είναι ισάξιοι, ως προς την ανθρώπινη υπόσταση τους", που φυσικά ισχύει, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι όλοι είναι ικανοί να γίνουν πρωθυπουργοί. Ακριβώς όπως δεν είναι όλοι ικανοί να γίνουν χτίστες, χορευτές, ινδιάνοι Σιού, λιμοκοντόροι, σουβλατζήδες, ιάπωνες θαυματοποιοί, παραγωγοί φυστικιών Αιγίνης ή τροβαδούροι σε γκαζάδικα. Ακόμη και αν ο άνθρωπος, ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ μπορεί να κατορθώσει τα πάντα, πάλι δεν αρκεί από μόνο του το "εν δυνάμει", χρειάζεται ένα σύνολο από οριακά κατορθωτές ενέργειες, που κατορθώνονται σχεδόν πάντα με υπέρβαση, που πρέπει να συμβούν με αξιομνημόνευτη ακρίβεια και συνέπεια, ακόμη και για είναι σε θέση κάποιος, απλά και μόνο να αναπνεύσει! Είχαμε φτάσει λοιπόν σε σημείο να μην μπορούμε να ξεχωρίσουμε την διαφορά που έχει μια αξία, από μια μη-αξία, με λίγα λόγια δεν είμασταν σε θέση να διακρίνουμε το καλό σε αντιπαράθεση με το κακό. Φυσικό επακόλουθο μιας τέτοιας διαστρεβλωμένης αντίληψης της πραγματικότητας, ήταν που κατάφερε ένας τελειωμένος λεκές, ο ΓΑΠ, να γίνει πρωθυπουργός της χώρας που γέννησε την Δημοκρατία (και τόσα άλλα).

    Άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας.

    Επίσης, ποτέ δεν έχω δει μια πορτοκαλιά να προσπαθεί, από μόνη της και με το στανιό, να παράγει μήλα! Κάτι τέτοιο θα το εκλαμβάναμε σαν την "τέλεια τρέλλα". Όμως, σε αντίθεση με αυτό, τρέχουμε να πληρώσουμε τα χαράτσια, μήπως και γλυτώσουμε τα σπίτια μας, όταν είναι ηλίου φαεινότερο, ότι ακριβώς αυτός είναι ο δρόμος, που μας οδηγεί κατευθείαν εκεί που ΔΕΝ θέλουμε να πάμε.

    Ναι, η 30ετία της σαχλαμάρας μας οδήγησε εδώ που μας οδήγησε, και η ίδια 30ετία θα μας βγάλει από εδω, αν ξυπνήσουμε, την αντικρύσουμε κατάματα και την αντιμετωπίσουμε όπως της αξίζει.

    Αλλίως πάμε για οριστικό φούντο. Η ζωή μπορεί να είναι δίκαιη, είναι όμως και ιδιαίτερα σκληρή. Αν δεν ζήσεις, τότε πεθαίνεις, είναι απλούστατο.

    Ολόκληρη η φύση κάνει λάθος και μόνο οι βρυκόλακες της οικονομικής ελίτ έχουν δίκιο;

  17. Tασος Φ avatar
    Tασος Φ 06/01/2012 17:40:39

    Εχεις δικαιο. Χρειαζομαστε Ηγετη, αλλα ποιον?? Ολοι τους το ιδιο ειναι. Διαβαζω το antinews καθε μερα. Πιστευα οτι Α Σαμαρας θα ηταν ο Ηγετης για την Ελλαδα. Οχι πλεον. Δεν ειναι ο Ηγετης που θα βοηθησει την Ελλαδα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Tασος Φ 06/01/2012 17:42:52

      Αγαπητέ Τάσο,
      αυτό το όλοι ίδιοι είναι, είναι ο,τι χειρότερο μας έχει συμβεί....

  18. η Dimi avatar
    η Dimi 06/01/2012 17:42:21

    “Η τυραννία ενός ηγεμόνα σε μία ολιγαρχία
    δεν είναι τόσο επικίνδυνη για το κοινό καλό,
    όσο η απάθεια των πολιτών σε μία δημοκρατία.”
    ~Montesquieu, Γάλλος Στοχαστής

  19. Μεσσήνιος avatar
    Μεσσήνιος 06/01/2012 17:47:00

    Καλά όλα αυτά που γράφετε κ. αρθογράφε. Χρειάζεται όμως πλην του οράματος και πυγμή. Ο κ. Φωτόπουλος θα μπλοκάρει τα πάντα. Ο κ. Μπράτης που επί Γιαννάκου ώθησε τους δασκάλους σε απεργία 6 εβδομάδων και τώρα σιωπά, θα ενεργοποιηθεί. Οι συντεχνίες και τα κλειστά επαγγέλματα ενδιαφέρονται μόνο για τα δικά τους αυστηρώς δικά τους συμφέροντα. Οι πανεπιστημιακοί θα απεργούν αμειβόμενοι κ.λ.π. Θα υπάρξει πυγμή; Με λύπη διαπιστώνων, ότι είναι δύσκολο να κυβερνηθεί η Ελλάς.

  20. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/01/2012 17:50:20

    ευχαριστώ για την εκτίμηση, αλλά η παρατήρηση ήταν γενική.

  21. stanley@gr avatar
    stanley@gr 06/01/2012 17:53:01

    ποσο αληθινα ειναι αυτα που γραφεις!
    και ποσο δεν απασχολουν το σκυλολοι που μας κυβερνα!!

    ποση οργη εχει συσσωρευσει μεσα του ο Ελληνας!
    και ποτε θα ξεσπασει?

  22. anonymous avatar
    anonymous 06/01/2012 18:04:28

    Αν κρίνω από τα ψηφοδέλτια που παρουσιάστηκαν η ΝΔ παραμένει ένα κόμμα τσιφλικάδων και μάλιστα η κατάσταση είναι χειρότερη από παλιά. Π.χ. στη Λακωνία όλοι όσους κατεβάζουν είναι από τα περίχωρα του Γυθείου, λες και δεν υπάρχει η Σπάρτη και οι άλλες περιοχές, όλοι κατεβαίνουν επειδή έχουν μπάρμπα στην Κορώνη και όλοι δε μένουν στη Λακωνία, μερικοί μάλιστα δεν έχουν γεννηθεί καν στη Λακωνία.
    Και ύστερα από όλα αυτά θα μας σώσει ο μέγας ηγέτης.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ anonymous 06/01/2012 21:29:51

      Πολύ καλή παρατήρηση.

  23. Aris. A avatar
    Aris. A 06/01/2012 18:05:09

    Κώστα Χρόνια Πολλά.

    Η χώρα πρέπει πρώτα να αποκτήσει πολίτες που την νοιάζονται και την αγαπάνε.

    Μετά και το κράξιμο που έπεσε και σήμερα σε Πρόεδρο Δημοκρατίας και πολιτικούς πρώτα φαίνεται ότι πρώτα θα φύγουν όσοι στέκονται ανίκανοι ιδιοτελείς και αδύναμοι μπροστά σε αυτήν την κρίση.

    Η ανάδειξη πραγματικα οραματικής πατριωτικής Ελληνικής ηγεσίας θέλει χρόνο και θα γίνει μέσα από αγωνιστικές διαδικασίες.

    Το θέμα είναι αν υπάρχει τέτοιο υλικό σήμερα στο πολιτικό σύστημα ώστε να αναδειχθεί.

  24. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/01/2012 18:37:20

    Με κάποιους φίλους που συζητάγαμε χτες (και μερικοί πήραν απουσία!) συζητάγαμε το ίδιο πράγμα. Ηγέτης υπάρχει. Το όραμα υπάρχει. Στελέχη και μυαλά υπάρχουν (όχι βεβαίως πάνω από το πολυκατάστημα ηλεκτρονικών ειδών όπου κάποιων τα μυαλά είναι ακατοίκητα).
    Οι εκλογές πρέπει να γίνουν όταν φτάσουμε σε εκείνο το κομβικό σημείο όπου ο Σαμαράς δε θα καεί αλλά θα μπορεί να επιβάλλει την ατζέντα του και όχι να τρέχει πίσω από το PSI. Υπάρχουν πολλά νομικά κενά στην όλη διαδικασία και υπάρχουν ακόμα όπλα στη φαρέτρα.
    Όμως πρέπει να φανεί ένα φως ελπίδας και αυτό πρέπει να το δώσει ο Σαμαράς.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/01/2012 18:39:36

      Kαλή φώτιση Γιάννη,
      Ο Δαναός έγραφε ποιήματα και ο Strange Attractor κάπου ήταν χαμένος...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 18:46:53

        Ο Strange κρύωσε επειδή έπεσε για να πιάσει το σταυρό.
        Ο Δαναός έχει αφιερωθεί στην ΤσοτΙλιάδα του. Πότε θα τελειώσει άραγε;
        Χρόνια πολλά!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/01/2012 01:57:43

          Θα αργήσει, του έχω κανονίσει τουρνέ και σε άλλα χωριά της υπαίθρου να πάει να δείρει γερόντια.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/01/2012 18:45:22

      Γιάννη,
      η σημερινή απουσία Δαναού, Strange,
      οφείλεται στο γεγονός οτι αμφότεροι βούτηξαν για το Σταυρό και τώρα είναι με κονιάκ για να συνέλθουν...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 18:47:50

        Με πρόλαβες! Χαχαχα

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/01/2012 21:01:18

          Με μεγάλη λαμπρότητα τελέστηκε ο αγιασμός των υδάτων.
          Πλήθος κόσμου παρακολούθησε τις τελετές ανά την Επικράτεια!
          Λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών λίγοι ήταν οι βουτηχτές.
          Ανάμεσά τους διακρίναμε τον Ροδινό, το Μικρό Οδυσσέα με σχεδία
          και το Φαίλτορα.
          Και ενώ όλα ήταν έτοιμα, αποχώρησαν και οι τρεις τους, επειδή απ' το βάθος φάνηκε ο κανόερ Φάκτορας
          και άλλαξαν οι όροι της διεκδίκησης.
          Ακούγεται πως οι τρεις τους ετοιμάζονται να προβούν σε δηλώσεις διαμαρτυρίας,σε μεγάλο κανάλι
          μέσα από μπανιέρα!
          Ο Strange Attractor, ο οποίος θεραπεύτηκε τελείως απ' την ίωση που
          τον ταλαιπώρησε τον τελευταίο καιρό, εκπροσώπησε το antinews στις θρησκευτικές και κοινωνικές εκδηλώσεις, στη Θεσσαλονίκη.
          Ο ρεπόρτερ

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Δαναός 06/01/2012 21:04:28

            Κανόερ ο Φάκτορ;
            Μήπως διευκόλυνε κάποιον να διαφύγει εν μέσω θυέλλης;

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 21:08:10

            Το ρεπόρτερ να ρωτήσεις.Εγώ αυτά έμαθα!!!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Δαναός 06/01/2012 21:12:20

            Και ο Strange έψελνε με τον Ανθιμο το "Εν Ιορδάνη..";

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 21:13:43

            Κρατούσε το ίσο...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 21:15:28

            προοδεύει αυτό το παιδί!

            Αντε να βγάλει και...δίσκο!
            στην εκκλησία ...εννοώ

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 21:18:24

            Ένας άλλος κανόερ μας έχει βγάλει τα συκώτια δυο χρόνια τώρα.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/01/2012 21:20:42

            Ναι, αλλά κατέστησε κοινό κτήμα των Ελλήνων το άθλημα!

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/01/2012 21:23:50

            Αφιερωμένο στην παρέα!
            h__p://www.youtube.com/watch?v=8fWOkYlbFhM&feature=youtu.be
            Πλέον παράγω και μουσικά βίντεο!

          • Ανδρομέδα avatar
            Ανδρομέδα @ Δαναός 06/01/2012 21:11:13

            Τι ίωση είχε ο αδελφός strange ???

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Ανδρομέδα 06/01/2012 21:12:15

            Είσαι καινούρια. Εντεροκολίτιδα!!!

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Δαναός 06/01/2012 21:16:43

            Εγώ φταίω που εκπροσώπησα σήμερα το σάιτ με ευλάβεια και πίστη σε πάνω από 10 εκκλησιαστικές εκδηλώσεις. Μέχρι και στον Μακρύγιαλο Πιερίας βρέθηκα και έσωσα έναν παπά που ο αέρας τον έριξε από την βάρκα στα κύματα.
            Μετανοείτε!
            Δαναέ, εσένα σε ευλόγησα φέτος;
            Αν όχι, σκύβε δαιμονισμένε....

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 06/01/2012 21:19:13

            Strange,
            είναι βέβαιον οτι ήσουν αμέτοχος στο...συμβάν;

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Strange Attractor 06/01/2012 21:20:20

            Ο Θεός είναι μεγάλος!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Strange Attractor 07/01/2012 01:58:40

            Εσύ τον έριξες ρε σκυφτοπλόκε?

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Δαναός 06/01/2012 21:19:44

            Στο Τσοτύλι δεν παρέστη κανείς ευσεβής νέος; Οι γέροντες έμειναν μόνοι;

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/01/2012 21:21:37

            Έστειλα τον Τοπ εκεί, διότι τον Δαναό του την έχουν στημένη, και έκτοτε χάθηκαν τα ίχνη του.
            Μπορεί να τον απήγαγαν τα γερόντια του ΔΗΣΥ και να ζητήσουν λύτρα!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/01/2012 21:21:45

            Κωλύετο ο Δαναός

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/01/2012 21:24:40

            Τους έβγαλε και λόγο ο Τορ!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/01/2012 01:59:48

            Α, τους ξηγήθηκα σπαθί, αν δεν ψηφίσουν Σαμαρά θα ξαναμολήσω τον Δαναό.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 21:25:40

        Αμ δεν τα μάθατε καλά....Δαναός και Strange συμμετείχαν στα Ρογκατσάρια (Θεσσαλικό έθιμο)....Ήταν ντυμένοι ''Γαμπρός'' και ''Νύφη''...ο τοπικός Τύπος αφιέρωσε ολοσέλιδο αφιέρωμα...

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ ΕΥΑ 06/01/2012 21:27:31

          όχι 'αφιέρωμα'' αλλά ρεπορτάζ...

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ ΕΥΑ 06/01/2012 21:30:46

          Κι εσύ πώς μας γνώρισες;

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Δαναός 06/01/2012 21:34:35

            Ο Strange είχε τρέμουλο στα πόδια (η ίωση βλέπεις ) κι εσύ κρατούσες τις φωτό των γερόντων που ξυλοκόπησες στο ένδοξο Τσοτύλι....

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Δαναός 06/01/2012 21:34:43

            Δαναέ σου είπα να μην βάλεις λευκό νυφικό, θα σε παρεξηγήσουν αλλά εσύ εκεί...

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Strange Attractor 06/01/2012 21:37:37

            Παραλλαγή...και κάποιοι-ες την πάτησαν!!!

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Strange Attractor 06/01/2012 21:38:10

            αχαχαχα! αληθεύει ότι ήταν αξύριστος;

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ ΕΥΑ 06/01/2012 21:51:25

            Μια που ερχόταν κοντά μας ήταν αξύριστη! Κομουνίστρια θα ήταν!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Δαναός 06/01/2012 21:42:23

            Εσένα από τις κόκκινες γόβες.
            Τον Ελκυστή από το καουμπόικο καπέλο.
            Κώστα απάντησα και στο δικό σου ερώτημα...

  25. Armaggeddon avatar
    Armaggeddon 06/01/2012 18:43:08

    ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΘΕΟΣ ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΦΥΛΑΚΗ .

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Armaggeddon 06/01/2012 18:48:09

      Αν υπηρχε Θεος,τοτε ολοι αυτοι που ψηφισαν Μαυρογιαλουρους θα επαιρναν τον μπεο.
      (Μηπως τελικα υπαρχει Θεος?)

  26. Μυρσινη avatar
    Μυρσινη 06/01/2012 18:45:51

    Στο Δήμο Β......ς κάπου στη β. Ελλάδα , χθες, η τοπική εφημερίδα, έγραφε τα μέρη στα οποία πρέπει να συγκεντρώνονται οι άστεγοι,όταν η θερμοκρασία πέφτει στους μείον 4 βαθμούς. Εγκαταλελειμμένα σχολεία και γυμνάσια κυρίως και ένα παλαιό κέντρο υγείας όλα σε άθλια κατάσταση. Αν αυτό δεν είναι κατάντια τότε ναι στραβός είναι ο γυαλός.................

    • Y. avatar
      Y. @ Μυρσινη 06/01/2012 19:35:05

      Πιστεύω αυτό που γράφεις να είναι αλήθεια, και να μην εννοείς Βόλβης. Γαιτ’ί τότε το δήμαρχο, θα τον πάρει και θα τον σηκώσει,..και επι προσωπικού

  27. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 06/01/2012 18:47:33

    ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ...

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ?

    Προσέγγιση για αγγλικό δίκαιο και επιτόκια

    Ελληνικό Δημόσιο και ιδιώτες πιστωτές φέρονται να έχουν συμφωνήσει για την υπαγωγή στο αγγλικό δίκαιο των ομολόγων που θα ανταλλαχθούν με τα υφιστάμενα, για το επιτόκαιο και τη χρονική διάρκεια των νέων τίτλων.

    Περίπου το 93% των κρατικών ομολόγων υπάγονται στο ελληνικό δίκαιο, με το οποίο η βουλή μπορεί να αλλάξει όποτε κρίνει αναγκαίο τους όρους έκδοσης τους (ποσό που θα αποπληρωθεί, επιτόκια, διάρκεια αποπληρωμής κ.τλ.).

    Το υπόλοιπο ποσοσό υπάγεται στο αγγλικό δίκαιο, το οποίο ουσιαστικά προστατεύει τους ιδιώτες ομολογιούχους και περιλαμβάνει δυσμενέστερους όρους για την εκδότρια χώρα (απειλή κατασχέσεων, εμπράγματες εξασφαλίσεις κ.ά.).

    Σύμφωνα με πηγή των πιστωτών που επικαλείται η Wall Street Journal, από τη στιγμή που το Ελληνικό δημόσιο συμφώνησε για το αγγλικό δίκαιο, οι πιστωτές αποδέχθηκαν χαμηλότερο επιτόκιο , απ' ότι ζητούσαν αρχικά, για τα νέα ομόλογα.

    Ειδικότερα, ενώ αρχικά ζητούσαν 8%, τώρα φαίνεται ότι υπάρχει προσέγγιση κοντά στο 5%.

    «Από τη στιγμή που η ελληνική κυβέρνηση είπε ότι θα εξετάσει το αγγλικό δίκαιο για τα νέα ομόλογα, συμφωνήσαμε για ένα χαμηλότερο κουπόνι, ανάλογα με την περίοδο λήξης», σημείωσε. Η χρονική διάρκεια των τίτλων θα είναι 20-30 έτη.

    «Οι μεγάλες ευρωπαϊκές τράπεζες είναι επίσης κατά του πιστωτικού γεγονότος και προτιμούν μία εθελοντική διαδικασία», έτσι ναι, υπάρχει πρόοδος, αλλά δεν είναι ακόμα τελικό», προσέθεσε.

    http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231144806

  28. factorx avatar
    factorx 06/01/2012 18:56:51

    Το δημοσίευμα αυτό έγινε για να μην γκρεμιστεί προχθες η Εθνική στο Χρηματιστήριο. Μην πεφτεις θύμα της προπαγάνδας και όταν έρθει η στιγμή θα το συζητήσουνε

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ factorx 06/01/2012 19:10:40

      @ Φακτορα,
      Μπορεί να ξέρεις κατι περισσότερο, αλλά αν δεις την πορεία των πραγμάτων μέρα προς μερα, μάλλον οδευουμε σιγα-σιγα προς τα εκει... μακαρι να ειναι οπως τα λες, αλλά εχω αρχίσει να αμφιβάλλω...

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ factorx 06/01/2012 19:15:43

      ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΛΙΝΚ ΑΠΟ ΤΟΥΣ WSJ

      http://online.wsj.com/article/SB10001424052970203513604577142400347252964.html?KEYWORDS=greece

  29. Y. avatar
    Y. 06/01/2012 19:02:21

    Πες τα ρε Κώστα γαμώτο μου! Από την ελπίδα στην απογοήτευσση, απ’ αυτήν στην ελπίδα, αντιστροφή, και πάλι τα ίδια κια τα ίδια. Στο βάθος, μήπως τελικά μαζοχιζόμαστε??

  30. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 06/01/2012 19:15:18

    Αλλαγή.
    Η Ελλάδα στούς έλληνες.
    Αξιοκρατία.
    Επανίδρυση τού κράτους.
    Επανάσταση τού αυτονόητου.
    Δικαίωμα στήν ελπίδα.

    Τά λόγια τά μεγάλα έχουν ειπωθεί εδώ καί χρόνια.
    Τά λόγια τά ψεύτικα αδειάσανε τίς ψυχές τών γενναίων.
    Τά ψεύτικα τά λόγια τά μεγάλα γεμίζουν ακόμα τίς τσέπες τών αχρείων.
    Ο νεοέλληνας ψυχανεμίζεται κρατώντας σφιχτά ένα ίσκιο τού μύθου του.
    Σέ ολίγους ανασταίνονται οι πρόγονοι.
    Στούς μιγάδες οι εφιάλτες
    Στούς πολλούς οι σκιές τών αναιτίως καί ατίμως χαμένων προγόνων.
    Αιώνες περιμένουν νά αναστηθεί η χαμένη αξιοπρέπειά τους.
    Τουλάχιστον τίς σκιές δέν μπορούν νά τίς εξαφανίσουν.

    • siakkas avatar
      siakkas @ Ιαπετός 06/01/2012 19:39:12

      Όταν αρχίζουν τα ποιήματα, οι εξεγέρσεις είναι κοντά! καθώς και οι "Δίκες"
      Αλήθεια!!;;;;
      Αυτή η ψυχή ο Κουφοντίνας έγκλειστος επαναστάτης και πρώην μέλος του ΠΑΚ τι όνειρα να κάνει περιμένοντας τους " αντιεξουσιαστές στην εξουσία" συντρόφους στο κελί του!
      Αυτός είχε και μια απαγγελία Παλαμά στην απολογία του από το ποίημα η "Πατρίδα", οι άλλοι τι θα λένε το σκέφτηκαν;

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Ιαπετός 06/01/2012 19:51:25

      Απ'τις σκιές του παρελθόντος θα ξαναγεννηθεί ο Έλληνας διότι είναι μεγάλο το βάρος τους.
      Δεν το αντέχουν πολλοί αυτό το βάρος,όσοι τα καταφέρουν,θα διασώσουν
      το φιλότιμό τους, την αξιοπρέπειά τους ,τον ανθρωπισμό τους,τον πολιτισμό τους,την παιδεία τους,την πίστη τους, την ψυχή τους.
      Κρύβουν πολύ δύναμη οι «σκιές».
      Αν ενωθούν οι ψυχές μας με τις «σκιές»,δε χρειαζόμαστε ηγέτες!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Ιαπετός 06/01/2012 23:14:04

      Ιαπετέ, Μακεδόνα, Siakka,
      Εξαιρετικά τα σχόλιά σας...''αναδύεται'' ελπίδα...

  31. Nick avatar
    Nick 06/01/2012 19:28:29

    H Ελλάδα χρειάζεται από τους Έλληνες να μην κοιτούν ο καθένας μόνο για την πάρτη του αλλά να δουλέψουν όλοι για το γενικό καλό....αφού πρώτα φύγει η δικομματική λαίλαπα!

  32. Χρ.Δ avatar
    Χρ.Δ 06/01/2012 19:36:31

    Κε Ροδινε,εχω πολυ καιρο να σχολιασω αρθρα στο ΑΝΤIΝΕWS και ο λογος ειναι οτι προσωπικα δεν συμφωνω με πολλες θεσεις που διατυπωνονται σε αυτο οποτε ειναι αχαρο για μενα να" στεκομαι συνεχως απεναντι " .Στο παρον αρθρο περι "Ηγεσιας και Οραματος"ανακαλεσα απο το e-αρχειο μου το σχολιο μου στο αρθρο περι"εσωτερικης μετριοκρατιας στην ΝΔ που θα αντιμετωπισει ο Σαμαρας"(26-12-10)και το παραθετω.Εμμενω στην αποψη οτι ο Σαμαρας εχει πολυ δυσκολο εργο να επιτελεσει,γιατι ενα μεγαλο μερος-το μεγαλυτερο θα ελεγα...-μερος της κοινωνιας ειναι σε κατασταση προιουσης εξαθλιωσης και δεν θελει πολυ να "φυγει το καπακι απο την κατσαρολα"...Τελικο σχολιο μου :σε ποιους θα"ακουμπησει"ο Σαμαρας για να δωσει ελπιδα για ενα καλλιτερο "αυριο"σε αυτο το κομματι της κοινωνιας??Να μην λεω ονοματα αλλα καποιοι που ειναι κοντα του εχουν συνδεσει το ονομα τους με την απολυτη χρεωκοπια του πολιτικου συστηματος...Αυτοι θα εμπευσουν στον κοσμο το Οραμα για μια νεα Ελλαδα??

    Χρ.Δ είπε:
    26/12/2010 στις 5:43 pm

    Συμφωνω με τις θεσεις του’ ierofantis’ για την ‘παραγωγη προτασεων,λυσεων και εν γενει πολιτικης’ που θα βοηθησουν τον Σαμαρα να επαναπροσεγγισει τα ευρυτερα στρωματα της κοινωνιας.
    Η κοινωνια αυτη τη στιγμη ειναι εξοργισμενη με το Perfomance -συγνωμη για το αγγλικο αλλα καμμια ελληνικη λεξη δεν μου ταιριαζει-της ΝΔ ως κυβερνηση..
    Η μεγαλη πλειοψηφια των στελεχων της ΝΔ ειναι απαξιωμενα στα ματια των απλων νεοδημοκρατων..
    Παραγωγη στελεχων- με την κλασσικη μεθοδο- μεσω των κομματικων δομων ειναι εκ των προτερω καταδικασμενη σε αποτυχια αφου υπαρχει πληρης αντιθεση της κοινωνιας με την Κομματικοποιηση της Πολιτικης
    Προτεινω να αξιοποιηθει το Ινστιτουτο Δημοκρατιας Κων.Καραμανλης ως ο φυσικωτερος φορεας” παραγωγης και πολιτικης και στελεχων” που με διαφανεις,αξιοκρατικες και υψηλου επιπεδου διαγωνιστικες διαδικασιες θα δωσει στην Κοινωνια και στην Πολιτικη ιδεες και στελεχη εφαμιλλα του ονοματος του Ιδρυτη του κομματος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Χρ.Δ 06/01/2012 19:46:49

      αγαπητέ φίλε,
      κατ' αρχήν έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον να συμμετέχουμε σε συζητήσεις με τις οποίες διαφωνούμε.
      Τι νόημα θα είχε να συμφωνούμε συνέχεια;
      Οσον αφορά στο σχόλιο που παραθέτεις συμφωνώ πλήρως

    • Y. avatar
      Y. @ Χρ.Δ 06/01/2012 21:08:02

      Μήπως θυμάσαι τα σεμινάρια ή πως τα λέγανε που έκανε το ΙΚΚ πριν το ’04 σε κομματικά στελέχη, εν όψη της έλευσης εξουσίας? Η ποιότητα του αποτελέσματος αυτού που έγινε τότε, αναπαριστάται στο βαθμό που της αναλογεί, στα εκλογικά του ‘09

      • Χρ.Δ avatar
        Χρ.Δ @ Y. 06/01/2012 22:37:27

        Πραγματι εγιναν κυκλοι σεμιναριων απο την Πολιτικη Ακαδημια προς στελεχη της ΝΔ που θα μπορουσαν να επανδρωσουν υπηρεσιες σε συγκεκριμενα ποστα-μαλιστα σε ενα απο αυτατα σεμιναρια ειχα και εγω δωσει μια διαλεξη με θεμα "Επιχειρηματικοτητα και η Στρατηγικη της Λισαβωνος'με καλο feedback οπως ειχε λεχθει απο καποιους...Ομως η σχεδιαση αυτων των σεμιναριων ηταν -το λιγωτερο..-ερασιτεχνικη..και δεν καταλαβα ποτε γιατι δεν αντιμετωπισθηκε με σοβαροτητα και επαγγελματισμο το ολο θεμα.Εκει διαφωνουσα-και διαφωνω...-στην ποιοτητα δρασης.Κριμα που τοτε που το ΙΔΚΚ, ενω ειχε "ουριο ανεμο στα πανια του",δεν μπορεσε να χαραξει μια πολιτικη "παραγωγης στελεχων"εχοντας ως γνωμονα τα Οραματα του Κωνσταντινου Καραμανλη οσον αφορα στην ποιοτητα και το επιπεδο του εγχειρηματος.Η σημερινη καταθλιπτικη Ελλαδα εχει μεγαλυτερη απο ποτε αναγκη να προσβλεπει στην Πιστη και τα Οραματα του Κωνσταντινου Καραμανλη που θα μας δωσουν την δυναμη για να δημουργησουμε την Νεα Ελλαδα..

  33. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 06/01/2012 19:48:04

    Να σκεπάζεσαι το βράδυ. Κάνει κρύο και βλέπεις περίεργα όνειρα.

  34. Γιώργος Τρεβής avatar
    Γιώργος Τρεβής 06/01/2012 20:23:26

    Γιατί τόση βιασύνη;

    Οι Οθωμανοί μας είχαν από κάτω τετρακόσια χρόνια…

    Και απελευθερωθήκαμε…

    Και διακόσια χρόνια αργότερα ΕΔΩ βρισκόμαστε.

    Δεν είχαμε ευκαιρίες να προκόψουμε;

    Τι κάναμε με τις ευκαιρίες αυτές;

    Μήπως συνωμοτεί το σύμπαν εναντίον μας;

    Μήπως είναι βαριά η ευθύνη για τους ώμους μας και σκαρφιζόμαστε ιστορίες ότι οι πάντες μας κατατρέχουν;

    Χρειάζεται δουλειά και χρόνο η αυτογνωσία…

    Και ακόμη περισσότερη δουλειά και χρόνο χρειάζεται η συλλογική και η εθνική αυτογνωσία.

    Με παραμύθια δεν αποκτιέται…

  35. καβουρας avatar
    καβουρας 06/01/2012 20:28:48

    Η Ελλάδα για λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς στη δόξα τραβά... πρέπει να μηδενίσει το κοντέρ για να δημιουργηθούν τα τζάκια (οικονομικά και πολιτικά) της επόμενης 20ετίας. Μη βιάζεστε όλοι θα πάρετε κατιτίς....

  36. ΜΠ avatar
    ΜΠ 06/01/2012 21:01:29

    Κύριε Ροδινέ καλή χρονιά. Οι έξω απαιτούν να υπογραφεί το μνημόνιο 2 και από τα τρία κόμματα που στηρίζουν αυτή την κυβέρνηση. Το PSI και η νέα δανειακή είναι άρρηκτα δεμένα με την υπογραφή του μνημονίου 2.
    Ο Πρόεδρος θα το ψηφίσει το μνημόνιο 2;;;;
    Θα υπάρξει εκβιασμός και πάλι. Τί θα πεί;;
    Ότι δεν συναινεί στο λάθος;;;; Αφού βρίσκεται μέσα στην κυβέρνηση. Θα παραιτηθεί από την κυβέρνηση αυτή;;;; Θα υπογράψει και μετά θα πάμε σε εκλογές;;;; Μα τότε θα έχουμε χάσει τη Χώρα !!!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΜΠ 06/01/2012 21:43:17

      MΠ,
      θέτεις πολλά θέματα:
      PSI: εδώ που φτάσαμε ειναι απαραίτητο, αλλά η τύχη του αβέβαη.
      Nέα Δανειακή: Αν δεν έχει προηγηθεί το PSI ουδείς γνωρίζει τι θα περιλαμβάνει και πότε θα υπογραφεί.
      Νέο Μνημόνιο: Αν δεν προηγηθούν τα δύο είναι αδύνατον να συναφθεί.

      Κομβικό σημείο στις εξελίξεις είναι το PSI.
      Oσον αφορά στις εκλογές: Υποψιάζομαι οτι η ημερομηνία θα καθοριστεί από την πορεία και τελική έκβαση του PSI.
      Αν ρωτάς την προσωπική μου εκτίμηση: Ο Σαμαράς δεν θα εγκαταλείψει τις θέσεις του.
      Ο ένας λόγος είναι οτι δικαιώθηκε σε ότι έλεγε,'
      Ο άλλος είναι οτι το Μνημόνιο, δεν οδηγεί πουθενά.
      Αρα, μετά τις εκλογές η χώρα εκ των πραγμάτων θα πρέπει να αναθεωρήσει τη στρατηγική της.
      Και οι εκλογές μπορεί να αποτελέσουν μια καλή αφορμή για να διασώσουν τα προσχήματα και οι εταίροι μας

      • ΜΠ avatar
        ΜΠ @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 22:41:30

        Κύριε Ροδινέ, στις εκλογές θα πάμε εφόσον πετύχει το PSI, και το PSI θα πετύχει μόνο αν υπογραφεί στο Αγγλικό Δίκαιο, καθώς και τα επιτόκια των ομολόγων είναι επίσης συνδεδεμένα με το Αγγλικό Δίκαιο. Άρα τί συμπέρασμα να βγάλουμε?
        Εδώ νομίζω είναι το κομβικό σημείο: θα ψηφίσει ο Α.Σ το PSI με βάση το Αγγλικό Δίκαιο? Ναί ή όχι? γιατί δεν μπορούμε να έχουμε μία ξεκάθαρη θέση πάνω στο θέμα της ανταλλαγής των ομολόγων? Αν ψηφίσει το Αγγλικό Δίκαιο προκειμένου να πάμε σε εκλογές με ένα "επιτυχές" PSI, τότε θα ειναι σαν να έχει αποδεχτεί ήδη και το μνημόνιο 2 αφού και η δανειακή είναι ήση συνδεδεμένη με αυτό.
        Συνεπώς, πάνω σε τί θα διαπραγματευτεί την επομένη των εκλογών με ομόλογα που δεν ανήκουν στο Ελληνικό Δίκαιο? Υπάρχει περίπτωση να παραιτηθεί άμεσα από την κυβέρνηση αυτή λόγω PSI και των όρων που απαιτούνται?
        Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις, αλλά πλέον όλα αυτά τα ερωτήματα θέλουν απάντηση από όλους τους Έλληνες, γιατί το μέλλον μας εξαρτάται - καλώς ή κακώς δεν το εξετάζουμε τώρα - από αυτές τις υπογραφές. Παρακαλώ πολύ για την απάντησή σας. Ευχαριστώ και καλή χρονιά.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΜΠ 06/01/2012 22:57:59

          Στις εκλογές μπορεί να πάμε και αν ακόμα αποτύχει το PSI.
          στα άλλα θα αναφερθούμε σύντομα

  37. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/01/2012 21:32:45

    χωρίς να γίνομαι αδιάκριτος:
    ποιός ήταν η νύφη;

  38. Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ avatar
    Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 06/01/2012 21:33:28

    να δωθει ενα τελος τωρα.........επιτελους δεν εμεινε ανθρωπια σε κανεναν?εσυ αντωνη σαμαρα τι περιμενεις?τα παιδια μας που θα ζησουν που να παρει ο διαολος ολους σας?ελληναραδες μου συναθρωποι μας πεινανε ,τα παιδια τους πεινανε,χασαμε τις δουλειες μας,χασαμε το χαμογελο μας,χασαμε τις ελπιδες μας.......ειμαι τυχερος και εχω μια γωνια γης για να ταιζω την οικογενοια μου, αληθεια ποσοι ειναι τοσο τυχεροι?οι μισοι ελληνες δεν εχουν δουλεια και τους ταιζουν οι γονεις τους με τις συνταξεις τους οι αλλοι μισοι που εχουν δουλεια εχουν μεινει με το μισο των αμοιβων τους.ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΟΙ .......ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΩΣΕ ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΑΤΙΜΩΣΗ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ ΣΑΜΑΡΑ

  39. m.s avatar
    m.s 06/01/2012 21:45:47

    Αν με ρωτούσε κάποιος , ποιον θα ακολουθούσες και θα στήριζες με όλες σου τις δυνάμεις;
    Αυτόν που θα πάρει με τις κλωτσιές όλα αυτά τα απίθανα ανθρωπάκια του Δημοσίου που με τη σφραγιδούλα στο χέρι πλούτισαν , εκμεταλλευόμενοι τον πόνο την αγωνία τα όνειρα των συμπολιτών τους .
    Αυτόν που θα χώσει μέσα, τουλάχιστον ΕΝΑ πολιτικό επίορκο
    Αυτόν που θα κλείσει , τουλάχιστον ΕΝΑ κανάλι απλά επειδή χρωστάει.
    Αυτόν που θα εξαφανίσει από την πιάτσα, τουλάχιστον ΕΝΑ εργολάβο που πήρε λεφτά και παρέδωσε έργο σκ………
    Θα μου πείτε αλλάζει τίποτα με το ΕΝΑ.
    Όχι δεν αλλάζει.
    Θα μου δώσει όμως ελπίδα. Να πω ρε αδερφέ, επιτέλους γουστάρω φάση, κάτι κινείται …
    Θεωρώ ότι ο Σαμαράς την έχει την τρέλα για κάτι τέτοιο. Για να ορθοποδήσει ο τόπος θα χρειαστεί να πέσουν , ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ , πολλές σφαλιάρες …
    και καιρό τώρα τον βλέπω να τον τρώει το χέρι του....
    Άντε ρε Αντώνη ξεκίνα το και ο Θεός , όπως επιθυμείς και συ, ΒΟΗΘΟΣ!

  40. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 06/01/2012 22:22:48

    Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά Κώστα,

    Η Ελλάδα και οι Έλληνες χρειάζεται να κολλήσουν την πλάτη τους στον τοίχο.

    Να μη μπορουν να κινηθούν, να μη μπορούν να κάνουν μανούβρα, να μη μπορούν να ελιχθούν.

    Χρειάζεται να νιώσουν την ανάσα του δυνάστη στο σβέρκο τους. Να μυρίσουν την βρομερή ανάσα του. Να δούν τα φθονερά μάτια του.

    Τότε η Ελλάδα και οι Έλληνες αντιδρούν. Τότε, που συνήθως οι άλλοι λυγίζουν και υποτάσσονται, οι Έλληνες καταλαμβάνονται από την Ιερή Τρέλα.

    Η κατάσταση πάει λίγο ακόμα. Ακόμη φοβόμαστε, σκεφτόμαστε, υπομένουμε, περιμένουμε.

    Αλλά σύντομα θα κολλήσουμε με την πλάτη στον τοίχο.

    Τότε θα είμαστε έτοιμοι για όλα.

    Τότε θα μας λένε για πτώχευση και δραχμές και δεινά και πείνα και πόνο και φτώχεια, αλλά θα γελάμε. Θα μας λένε για αποταμιεύσεις, για συντάξεις, για μισθούς, για επικουρικές, για χαράτσια, για τέλη, αλλά θα γελάμε. Θα γελάμε και θα φτύνουμε κατάμουτρα τους έκπληκτους βδελυρούς δανειστές και τους εντολοδόχους τους.

    Τις ώρες εκείνες χρειάζεται να ξεπηδήσει ο Ηγέτης. Και την ώρα εκείνη πρέπει να καταθέσει το όραμά του. Γιατί όσο παλαβό και αν είναι το όραμά του, όσο ριξηκέλευθο και τρελό, δεν θα πειράζει κανένα μας. Θα είμαστε όλοι στην Ιερή Τρέλα. Τι και αν σήμερα σκέφτεσαι να μη δώσεις τα 600 Ευρώ για το τέλος ΔΕΗ; Δεν θα αργήσει η στιγμή που θα δεις τον ευατό σου ευχαρίστως να δίνεις τα τριπλάσια και τα πενταπλάσια, όταν καταλάβεις ότι στην Τρέλα έχεις... Συγκάτοικο.

    Η ώρα (της Ιερής Τρέλας) πλησιάζει...!

    Όταν θα ξεσπάσει, χρειάζεται ο Ηγέτης να γρηγορεί. Γιατί το ραντεβού του Ηγέτη μαζί της, δεν χωρά αναβολή. Ούτε ... μια εβδομάδα!

    Και ας λένε άλλα τα ... ημερολόγια!

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Ιεροφάντης 06/01/2012 22:43:47

      Τώρα μίλησες σάν Ιεροφάντης.
      Σάν παλαιότερος οιωνοσκόπος σού επισημαίνω ότι τά όρνεα πετάνε χαμηλά.
      Ο Δίας είναι φυλακισμένος καί ο Προμηθέος δεμένος σέ υπερατλαντικό όρος. Πρέπει πρώτα νά σταυρωθεί ο Διόνυσσος

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ιεροφάντης 06/01/2012 22:55:56

      Χαίρε Ιεροφάντη,
      Πράγματι αυτή η χώρα είχε πάντα μια μοναδική ικανότητα να αναγεννιέται από την τέφρα της.
      Ποιός θα το περίμενε μετά το 1897, να μεγαλουργήσει στους Βαλκανικούς.
      Μετά την καταστροφή του 1922, να γράψει το έπος τους 1940, για να αναφερθώ μόνο στα πρόσφατα.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Κώστας Ροδινός 06/01/2012 23:10:41

        Δέν θέλω νά σέ απογοητεύσω Ροδινέ.
        Τό ελλαδικό κρατιδιάκι μεγάλωσε τρείς πιθαμές καί εξαφάνισε τρεισχιλιόχρονες ελληνικές πατρίδες. Γιά πάντα.
        Καί τόν ελληνισμό τόν υποβίβασε στήν ελλαδικότητα.
        Πράγματι αυτό τό κρατιδιάκι είχε πάντα μια μοναδική ικανότητα στήν διαγραφή τής ελληνικής οικουμένης.
        Σήμερα φαίνεται ότι πλησιάζει νά πετύχει τόν σκοπό τής ίδρυσής του.
        Νά διαγράψει καί τόν εαυτό του.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Ιαπετός 06/01/2012 23:14:20

          "Η μεγαλοσύνη στα Εθνη, δεν μετριέται με το στρέμμα.."

        • Ιεροφάντης avatar
          Ιεροφάντης @ Ιαπετός 06/01/2012 23:18:44

          Ζούμε σε μια πλούσια χώρα.

          Οι κάτοικοί της έχουν υψηλό βιωτικό επίπεδο.

          Το κράτος τους (κρατιδιάκι κατά Ιαπετό) είναι για τον ...., να μη το πω τώρα Άγιες Μέρες...!

          Το ζητούμενο είναι πως με τη δράση των δύο πρώτων, θα αλλάξει το βαριά άρρωστο τρίτο.

          Υ.Σ. Οι Έλληνες είναι κατσαρίδες. Δεν πεθαίνουν, δεν εξαφανίζονται. Από χώρους που αποβλήθηκαν, επιστρέφουν, όσο κατσαριδοκτόνο και αν έχουν ρίξει.

        • Τιγράνης avatar
          Τιγράνης @ Ιαπετός 06/01/2012 23:29:43

          "ὣς ἄρα οἱ εἰπόντι ἐπέπτατο δεξιὸς ὄρνις
          αἰετὸς ὑψιπέτης· ἐπὶ δ᾽ ἴαχε λαὸς Ἀχαιῶν
          θάρσυνος οἰωνῷ·" (Ιλιάδα, 13,821-3)

          Είθε οι στίχοι του πρώτου πολίτη του έθνους να λειτουργήσουν ως προτύπωση της αναγέννησης, της νέας εποχής που θα αποκαταστήσει μέρος τουλάχιστον της παλαιάς τάξης. Αρκεί να φανεί μόνον ο δεξιὸς ὄρνις αἰετὸς ὑψιπέτης, να πάρει μπρος ο ελληνικός τρόπος, να πλουτίσει το θυμικό και το φαντασιακό μας από τους ήρωες και τους αγίους μας και τότε ίσως πρωταγωνιστήσουμε στους πιο μύχιους θρύλους μας.

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ Τιγράνης 06/01/2012 23:35:16

            Άνδρα μοι ένεπε μούσα, πολύτροπον

  41. perastikos avatar
    perastikos 06/01/2012 22:45:44

    Ποιος εχει την τρέλα να κάνει αυτά που ολοι περιμένουμε με αγωνία και απελπισία? ο Σαμαρας? Χμμ... χλωμό. Μάλλον την τρέλα αυτη μπορεί να την έχει κάποιος Καμμένος?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ perastikos 07/01/2012 00:22:59

      Χα, το είχα ξεχάσει και αυτό το παραμυθάκι. Ακόμα περιμένουμε από τον κο Καμμένο να βγει και να τοποθετηθεί ειλικρινώς: στηρίζει την προσπάθεια του Αντώνη Σαμαρά, ή προσπαθεί να το παίξει νέος Καρατζαφέρης. Το σχόλιό μου ήταν πιο μεγάλο και με αλήθειες που ξεχνάνε μερικοί, αλλά επειδή ακόμα τρέφω μια κάποια εκτίμηση, καθαρά λόγω αμφιβολιών, στο πρόσωπό του, θα προσπαθήσω να είμαι μετριοπαθής μέχρι να ξεκαθαρίσει τι θέλει.

  42. Διομηδης avatar
    Διομηδης 06/01/2012 23:11:43

    Σε επιστολή που απέστειλε ο Γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ κ. Τασούλας, προς τον πρόεδρο της Επιτροπής Ελέγχου των πόθεν έσχες των βουλευτών και αντιπρόεδρο της Βουλής κ. Ευ. Αργύρη, αναφέρει μεταξύ των άλλων ότι η ΝΔ απορρίπτει την αποστολή εξουσιοδοτήσεων των βουλευτών του Ελληνικού Κοινοβουλίου προς τις τράπεζες της Ελβετίας για το άνοιγμα τυχόν λογαριασμών τους στα πιστωτικά αυτά ιδρύματα

    ΑΛΗΘΕΥΕΙ;;;;;;

  43. τάσος avatar
    τάσος 06/01/2012 23:13:02

    τάσος λειβαδίτης - αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος

    http://www.youtube.com/watch?v=t021QRnJOwc&feature=related

    στους απεργούς της χαλυβουργικής και σ'όσους άλλους διαλέξουν να θελήσουν να λέγονται άνθρωποι, με όλη μου την αγάπη.

  44. Δαναός avatar
    Δαναός 06/01/2012 23:20:14

    Τραγουδάκι κι απόψε.Γι όλους:
    www.youtube.com/watch?v=UZ1Zjq6o6ak&feature=related

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δαναός 06/01/2012 23:26:35

      εξαιρετική επιλογή, όπως πάντα, Δάσκαλε!

      • Amilkare Tsipriani avatar
        Amilkare Tsipriani @ Κώστας Ροδινός 07/01/2012 00:00:35

        +1000 !!!!!!!!!

  45. Amilkare Tsipriani avatar
    Amilkare Tsipriani 06/01/2012 23:56:32

    Σωστοτατες οι παρατηρησεις για το 2008-2012 κ. Ροδινε ετσι υπενθυμισε μπας και συλλογιστουμε........

  46. η Dimi avatar
    η Dimi 07/01/2012 00:32:17

    @ Γιάννης Φαίλτωρ
    Γιάννη, Πολύχρονος και πάντα Ευτυχισμένος!
    http://bit.ly/x7rGJJ

  47. rally monkey avatar
    rally monkey 07/01/2012 01:58:56

    Αν δεν αποδοθει πρωτα Δικαιοσύνη δεν προκειται να γινει απολυτως τιποτα ..
    (και δεν τον ακουω να λεει κατι επι του θεματος)

  48. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 07/01/2012 02:46:24

    "Κάποιος", πρέπει να βγάζεις τελικά καλό μεροκάματο στον ΣΥΡΙΖΑ. Μέρα νύχτα σε βλέπω να σχολιάζεις στο antinews.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Αυτόνομος 07/01/2012 20:00:03

      Σιγά να μην δουλέψω για την ροζ αριστερά.
      Πρώην κομμουνιστής και μάλιστα σταλινικός ήμουν(ούτε καν ρεβιζιονιστής), αλλά είδα έστω και αργά τα πολιτικά αδιέξοδα και τις αντιφάσεις του μαρξισμού-λενινισμού και αποφάσισα να στραφώ σε πιο δημοκρατικές κατευθύνσεις, όπως για παράδειγμα στο μοντέλο του κοινωνικού και οικονομικού φιλελευθερισμού με έμφαση στα πατριωτικά ιδεώδη και στην ορθόδοξη πίστη που είναι συνυφασμένη με το ελληνικό DNA.
      Δεν το κρύβω ότι ο πολιτικός ανήρ Αντώνης Σαμαράς έπαιξε τον σπουδαιότερο ρόλο στην μεταστροφή μου αυτή.

  49. panos olympios avatar
    panos olympios 07/01/2012 02:50:08

    Δεν αντέχουμε άλλα βάρη, δεν αντέχουμε άλλα μέτρα μέχρι εδώ και μη παρέκει.
    Ανατροπή των δεδομένων με το μόνο διαπραγματευτικό χαρτί που μας έχει απομείνει ως Έλληνες είναι τους εαυτούς μας με ηγέτη τον Αντώνη Σαμαρά.
    Χρέος είναι να συσπειρωθούμε και τον στηρίξουμε με όλες τις δυνάμεις μας τις οποίες τις έχει ανάγκη για να σταματήσει τον κατήφορο εξαθλίωσης και να μην επιτρέψει την παραχώρηση της εθνικής μας κυριαρχίας και δημόσιας περιουσίας. Κανείς δεν μπορεί να την επιβάλει μονομερώς με αποικιοκρατικούς όρους και δεσμά με τον Γερμανικό χαρακτήρα από τα σαλόνια της ΕΕ. Γιατί πολύ απλά δεν έχουμε στρατιωτική κατοχή, αλλά οικονομική και επικοινωνιακή. Πορεία στο λαό με συγκεντρώσεις που θα πρέπει να έχουν όγκο , αλλά και μήνυμα ελπίδας για ανάπτυξη, για μείωση των φόρων και όχι των συντάξεων και των μισθών και εκλογές άμεσα, δυναμικά και μη αναστρέψιμα.
    Να ξαναπάρουμε τη μοίρα της χώρας στα χέρια μας και να επιλέξουμε την μοναδική ελληνικής ταυτότητας και πορείας διακυβέρνηση Α. Σαμαρά. Ανατροπή με αγώνες, πριν είναι αργά, σε όλα τώρα!!!

  50. Κώστας Τζαβέλλας avatar
    Κώστας Τζαβέλλας 07/01/2012 10:45:44

    Υπάρχει κ. Ροδινέ έστω και ένας που να διαφωνεί σ΄αυτά που λέτε; Οχι. Αλλά ξέρετε οι ίδιοι διαβάζουμε τα άρθρα και μένουμε στο να επιβεβαιώνουμε τα αυτονόητα.
    Κώστας

    • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
      ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ Κώστας Τζαβέλλας 07/01/2012 21:43:11

      Δυστυχώς, συμφωνώ μαζί σου!!!
      Φυσικά και το άρθρο είναι τέλειο, αλλά .......

  51. Θανος avatar
    Θανος 08/01/2012 14:30:47

    Αν θέλετε να δείτε πως αγωνιζόταν ένας ηγέτης όπως και τι έκανε για τη πατρίδα μας διαβάστε τις ανέκδοτες επιστολές του Ιωάννη Καποδίστρια και μετά αναζητήστε κάποιον σε αυτό το πρότυπο. Αυτό είναι το πρότυπο ηγέτη που πρέπει ν'αναζητήσουμε , όπως έλεγε και ένας πολύ φωτισμένος άνθρωπος. Είμαι βέβαιος ότι δε θα τον βρείτε ανάμεσα σε αυτούς που υπάρχουν στην επιφάνεια σήμερα.
    Καλησπέρα σε όλους σας.

  52. Armaggeddon avatar
    Armaggeddon 25/01/2012 15:01:19

    ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥΣ ΒΑΛΑΜΕ ΦΥΛΑΚΗ . ΤΩΡΑ ΚΛΑΙΜΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.