#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/11/2013 06:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ελλάδα σε σταυροδρόμι



«Η Χούντα δεν τελείωσε το ’73». «Ραντεβού στα γουναράδικα». «Θα σας λιντσάρουμε σαν τον Καντάφι». Αυτά από τη μια πλευρά.

«Κουμμούνια θα σας κάνουμε σαπούνια». «Στο Βίτσι και στο Γράμμο σας χώσαμε στην άμμο». «Είστε μισέλληνες, ληστοσυμμορίτες». Αυτά από την άλλη πλευρά.

Ότι έχει λεχθεί και γραφτεί την τελευταία διετία παραπέμπει στην Ελλάδα της δεκαετίας του ’50. Λες και δεν έχουν περάσει 70 χρόνια διχασμού, λες και η χώρα έχει χρόνο για ξόδεμα και Έλληνες για να γεμίζουν τα νεκροταφεία.

Ας σκεφτούν όλοι αυτοί που ανέφεραν τα παραπάνω κι ακόμη περισσότερα, τι υπηρεσίες προσέφεραν στην πατρίδα. Αν έχουν λίγο φιλότιμο θα σιωπήσουν από εδώ και στο εξής. Θα το βουλώσουν και θα αφήσουν τις υγιείς δυνάμεις αυτού του τόπου να μπουν μπροστά σε ένα προσκλητήριο Δημοκρατίας.

Η στιγμή είναι κρίσιμη, η Ελλάδα βρίσκεται σε ένα σταυροδρόμι. Είτε θα ακούσει τους ακραίους και θα ακολουθήσει το δρόμο της καταστροφής, είτε θα επιλέξει τη μετριοπάθεια ώστε η χώρα να βγει από το τέλμα, να πάει μπροστά.

Ας δούμε τι συμβαίνει σε άλλες χώρες κι ας παραδειγματιστούμε. Και στο εξωτερικό υπήρχε ταξικό μίσος. Υπήρχαν ακροαριστερές και ακροδεξιές δυνάμεις που οδηγούσαν στα άκρα και σε εμφυλίους. Υπήρχαν τρομοκρατικές ομάδες που έπαιζαν πάντα το ρόλο του «τιμωρού» ή του φόβητρου.

Υπήρχε η RAF, υπήρχε ο Ιρλανδικός Δημοκρατικός Στρατός, υπήρχαν στην Ιταλία οι Ερυθρές Ταξιαρχίες. Κι όμως, εν έτει 2014 τόσο σκληρή τρομοκρατία έχουμε εδώ στην Ελλάδα και σε χώρες όπως το… Αφγανιστάν. Στις πολιτισμένες χώρες έχει τόσο πολύ μειωθεί η τρομοκρατία όπου ο ένας σκοτώνει τον άλλο, ώστε πλέον δεν είναι σημείο αναφοράς.

Εδώ στην Ελλάδα, όμως, ο Έλληνας συνεχίζει να σκοτώνει τον Έλληνα. Πώς το είπε η τραγική μάνα του Αλέξανδρου Γέροντα που χαροπαλεύει στην Εντατική; «να μη χυθεί άλλο ελληνικό αίμα». Θα την ακούσει κανείς ή θα επικρατήσουν οι ακραίοι και από τις δύο πλευρές; Θα ξαναδιαβάσουμε και θα ξανακούσουμε διχαστικές κορώνες οι οποίες τις περισσότερες φορές λέγονται και γράφονται από ανθρώπους που είναι ανιστόρητοι ή που ερμηνεύουν την ιστορία μόνο κατά πώς τους συμφέρει.

Μάλιστα, όλοι αυτοί οι τσαμπουκάδες στα κανάλια και τις εφημερίδες γίνεται από άτομα που συνήθως χ…ουν τα παντελόνια τους με την πρώτη στραβή. Αλλά αυτό είναι εκτός θέματος, άλλο είναι το ζήτημα τώρα. Είναι η εθνική ομοψυχία απέναντι στον εσωτερικό εχθρό. «Μπήκαν στην πόλη οι εχθροί, κι εμείς γελούσαμε» κύριοι.

Η δολοφονία τριών νέων ανθρώπων μέσα σε 50 ημέρες είναι στην ουσία δολοφονία του μέλλοντος της Ελλάδας. Κάποιοι επιδιώκουν να κρατήσουν την Ελλάδα στο παρελθόν, κάποιοι επιθυμούν να είναι η χώρα δέσμια του παρελθόντος της. Φτάνει πια, τελειώστε τον εμφύλιο. Υπήρξαν νικητές και ηττημένοι. Υπήρξαν βολεμένοι και αδικημένοι και συνεχίζουν να υπάρχουν. Όμως, έχει πια σημασία όταν κινδυνεύει η πατρίδα; Τι είναι πάνω από την ανθρώπινη ζωή; Οι ψήφοι στις κάλπες; Η πολιτική επικράτηση; Έλεος πια με τον εθνικό διχασμό.

Έλληνες, κάντε ένα διάλειμμα από την πορεία προς τον γκρεμό. Αφήστε τα μίση και πιάστε δουλειά για να γίνει καλύτερη αυτή η χώρα. Αριστεροί και δεξιοί σταματήστε τον πόλεμο και όλοι μαζί βάλτε πάνω από όλα το εθνικό συμφέρον. Ναι, υπάρχουν πολιτικές διαφορές. Είναι αδιανόητο, ωστόσο, να μετατρέπονται αυτές σε μαχαιριές στο κορμί της πατρίδας.

Κάνω δύο προτάσεις, όσο κι αν είναι ανέφικτες ή κάποιος θα της χαρακτηρίσει μελό. 1. Όλα τα κόμματα της χώρας να κάνουν ένα διάλειμμα ενός μηνός. Να μαζευτούν, να τα βάλουν όλα κάτω, να καταθέσουν προτάσεις, να κάνουν διαδηλώσεις κατά της τρομοκρατίας και των άκρων. Όλοι μαζί. Ο Σαμαράς με τον Τσίπρα, ο Βενιζέλος με τον Κουβέλη, ο Καμμένος με τον Κουτσούμπα. Κι αυτός ο μήνας να είναι δημιουργικός, να μην πάει χαμένος. Εκτός από τον αφοπλισμό των τρομοκρατών από την αστυνομία υπάρχει και ο ιδεολογικός αφοπλισμός. Αυτόν μόνο με παλλαϊκό συναγερμό μπορούμε να τον πετύχουμε.

2. Πάρτε τις μανάδες του Φύσσα, του Καπελώνη, του Φουντούλη και των νεκρών της Μαρφίν. Κάντε τες βουλευτίνες, όχι για να αποσπάσετε ψήφους. Έτσι, τιμής ένεκεν για να δώσουν στην ελληνική Βουλή τη χαμένη της αίγλη. Να δείξουν στους αξιότιμους βουλευτές και τον ελληνικό λαό τι είναι να χάνει η μάνα το παιδί από χέρι ελληνικό για… πολιτικές διαφορές.

Οι καιροί ου μενετοί, η Ελλάδα δεν μπορεί να περιμένει να έρθει η ολοκληρωτική καταστροφή. Το χρωστάμε στα παιδιά μας.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 04/11/2013 06:54:43

    "Αριστεροί και δεξιοί σταματήστε τον πόλεμο και όλοι μαζί βάλτε πάνω από όλα το εθνικό συμφέρον"

    Διαφωνώ! Τι αριστεροί και δεξιοί; Κόκκινοι και μαύροι φασίστες λέγονται και χτυπάς πόρτες κουφών.

    • Arktiki avatar
      Arktiki @ Γεώργιος Τ. 04/11/2013 11:37:45

      Μόνο φασίστες που εγκληματούν υπάρχουν, προφασιζόμενοι ''ιδεολογικές'' ταυτότητες.

  2. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 04/11/2013 06:56:34

    Ἄν γινόταν νά γίνει τό δεύτερο πού προτείνετε,θά ἀναιροῦσε ὅλα τά ὀφέλη ἀπό τό πρῶτο,ἄν εἶχε γίνει.Ποιό κόμμα θά ἔπαιρνε τήν κάθε μάνα;...
    Τό ταξικό μίσος,πού τό γεννᾶ ἡ διχόνοια,κύριο συστατικό καταστροφῆς τῶν Ἑλλήνων ἀνέκαθεν,εἶναι τό χειρότερο δηλητήριο μέ τό ὁποῖο ποτίζουν δυστυχῶς τή νεολαία μας καί πού ἄν δέν γίνει κάτι συνταρακτικό,τό ἀδελφικό αἷμα θά συνεχίσει νά τρέχει τζάμπα,γιατί τόν ἐχθρό τους τά παιδιά τόν βλέπουν δίπλα τους,ἔξω ἀπό τήν πόρτα τους θά τούς λέει καλημέρα,δέν θά τόν βλέπουν μακρυά ἔξω ἀπό τά σύνορα...
    Δυστυχῶς...

  3. βαγόνι avatar
    βαγόνι 04/11/2013 07:24:12

    ..."το παιγνίδι της ίασης" είναι ανηφορικό και περίπλοκο...χρειάζεται
    ανθρώπους σοφούς και ταπεινούς μαζί...κι'αρχίζει,όταν οι αδαείς,οι ανόητοι
    και οι αδηφάγοι βαρεθούν ακόμη και τους ίδιους τους εαυτούς τους...ίσως,
    να μήν είμαστε πολύ μακριά απ'αυτό...για την ώρα,η ουσία αυτής της
    πράξης μοιάζει να είναι"σκιές και μάχη με σκιές"..!

  4. Πίθηκας avatar
    Πίθηκας 04/11/2013 07:40:22

    Ο προπάππους μου έλεγε στον πατέρα μου να αποφεύγει πάντοτε τα πολιτικά άκρα.
    Ναζιστές και κομμουνιστές είναι ψυχοπαθείς ονειροπαρμένοι και φαντασιόπληκτοι θαμώνες της ουτοπίας τους.
    Είμαστε τυχεροί που αυτή την κρίσιμη ώρα υπάρχει ένας σοβαρός πρωθυπουργός στο τιμόνι της χώρας!
    Γι'αυτό και ο αγώνας δεν είναι πια κομματικός, αλλά στοχεύει στο υψηλότερο ιδανικό, στη Σωτηρία της χώρας.

  5. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 04/11/2013 07:46:07

    "...μανάδες του Φύσσα, του Καπελώνη, του Φουντούλη και των νεκρών της Μαρφίν...."
    @Αριστερό Ψάλτη
    Σκεφτόμαστε με παρόμοιο τρόπο: σε σχόλιό μου εδώ μέσα σε άλλο άρθρο του antinews πρότεινα σε αυτές τις οικογένειες να βγουν και να μιλήσουν ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΕΣ και να φωνάξουν ΩΣ ΕΔΩ.

  6. Darki avatar
    Darki 04/11/2013 07:56:30

    Αφηστε τα μιση και πιαστε δουλεια.Να μαζεψετε κανα φραγκο να πληρωσετε κανενα φορο,για να μη δημευτει το σπιτι σας.Να μην ξεχνιομαστε.

  7. parsifal avatar
    parsifal 04/11/2013 09:11:41

    Ψυχραιμία με το "ταξικό μίσος". Σε ποιά "τάξη" ανηκαν και οι τρείς δολοφονηθέντες ; Ησαν αραγε κάποια "μισητά", "ταξικά" φορτισμένα σύμβολα ; Προείρχοντο απο τα στρώματα της "λματ" που καταδυναστεύει την χώρα απο την κατοχή και μετά ; Η μήπως απο το (ανύπαρκτο) σκληρό ταξικό "λαικό κίνημα", τα "τάγματα εργατών" που φλογίζουν την φαντασία αφελών αριστερών; Είχαν οι δυο τελευταίοι κάτι κοινό με τους βασανιστές της Ειδικής η τους κουκουλοφόρους του μπλόκου της Νικαίας ;
    Οχι. Τίποτε απο ολα αυτά, φτωχοδιάβολοι, μικροαστοί η φτωχομεσαίοι μικροαστοί, ευκαιριακά εργαζόμενοι νέοι, χωρίς εφόδια και ντοκτορά, τμήμα της ολοένα αυξανόμενης "λούμπεν" νεολαίας που δεν φοιτά στα κολλέγια και τον Μωραίτη, εγκαταλείπει νωρίς ενα αχρηστο εκπαιδευτικό σύστημα, κάνει δουλειές του ποδαριού, πιθηκίζει "ράπ" νέγρους, γεμίζει τα γυμναστήρια με υποψήφιους για "πόρτα" στα μαγαζιά της νύχτας και το κορμί της με αναβολικά.
    Ποιό "ταξικό μίσος" στην χώρα που δεν εχει "τάξεις" αλλά αλληλοσυγκρουόμενες συμμορίες; Που δεν απέκτησε ποτέ Εθνική αστική τάξη, συγκροτημένο εργατικό κίνημα, βιομηχανικά προάστεια και ταξική συνείδηση, απαραίτητα συστατικά για "εμφύλιες" συγκρούσεις Ακρο-δεξιάς / Ακροαριστεράς ;
    Συμμορίτες, εκατέρωθεν εκφραστές ξένων συμφερόντων, απο ηλιθιότητα, κοινωνική καθυστέρηση, πολιτική αφέλεια, που εσύρθησαν ηδη μια φορά σε "εμφύλια" σύρραξη, επέτρεψαν την επιβίωση του κοτζαμπασισμού και της δωσιλογικής, μαυραγορίτικης "τάξεως", πολέμησαν για τα εθνικά συμφέροντα μιας μεγάλης, ισχυρής ηπειρωτικής Δυνάμεως - τότε- με τα χρώματα του "κομμουνισμού".
    Τα περί "ενότητος', "λήθης" κλπ ευχολόγια είναι κενολογίες. Οι πυρήνες των εμπλεκομένων "ιδεολογιών" συντηρούν και θα συντηρούν την ενταση, θα κρατούν καλά κρυμμένα τα εκατέρωθεν "βρώμικα" του παρελθόντος, θα ναζητούν νέο "σπόνσορα" εκτός συνόρων και θα κάνουν οτι είναι εφικτό για να διατηρήσουν τα "μαγαζιά" τους. Απο κοντά οι ξένες υπηρεσίες, τα "funds"και οι γεωπολιτικοί αντίπαλοι της χώρας, που μυρίζονται το ΤΕΛΟΣ. Και επειδή δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν βόμβα νετρονίου, να "τελειώσουν" τους κατοίκους και να απολαύσουν τον τόπο και τον πλούτο του, περιμένουν να το επιτύχωμε εμείς. Είμεθα σε καλό δρόμο.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ parsifal 04/11/2013 11:44:48

      @parsifal
      Εξαιρετικο το σχολιο σου. Ολοι οι Ελληνες πρεπει να μελετησουν πως δρουν οι μοναδες αποσταθεροποιησης οταν αποφασισουν να ριξουν στο γκρεμο μια χωρα. Με τακτικη και σχεδιο.

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ parsifal 04/11/2013 13:04:45

      ++++

    • Κ.Π. avatar
      Κ.Π. @ parsifal 04/11/2013 15:43:37

      Δυστυχώς, συμφωνώ._Κ.Π.

    • Πεφταστέρης avatar
      Πεφταστέρης @ parsifal 04/11/2013 18:43:07

      Δυνατό σχόλιο.

  8. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 04/11/2013 09:14:12

    "Αριστεροί και δεξιοί σταματήστε τον πόλεμο και όλοι μαζί βάλτε πάνω από όλα το εθνικό συμφέρον."

    Συμφωνῶ. Μόνο πού ἡ Δεξιά ἦταν πάντα τό ΘΥΜΑ μέ δολοφονημένους πολιτικούς, δημοσιογράφους καί δικαστικούς.

    • Arktiki avatar
      Arktiki @ Φωτεινή 04/11/2013 11:32:46

      Αγαπητότατη Φωτεινή μου, πηγαίνετε και λίγο παραπίσω στην Ιστορία, που η δεξιά ήταν ...''πάντα τό ΘΥΜΑ'' ! Έλεος!

    • Superdoctor avatar
      Superdoctor @ Φωτεινή 04/11/2013 17:44:40

      Φωτεινή##
      Από την τυφλή κομματική σου νιρβάνα, έχεις ξεχάσει την πραγματικότητα.
      Η αριστερά ΔΕΝ κυβέρνησε ΠΟΤΕ τούτο τον τόπο, παρά μόνο η δεξιά σε διάφορες εκφάνσεις της και χρωματικές-ονοματολογικές παραλλαγές.
      Επομένως, το βάρος για την σημερινή κατάντια του λαού το έχει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ αυτή.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Superdoctor 04/11/2013 20:30:40

        Το ΠΑΣΟΚ εμφανίστηκε (και ήταν) μία λαϊκίστική Αριστερά. Και ξεχνάς ότι ιδεολογικά η Αριστερά κάνει κουμάντο εδώ και δεκαετίες και κατάφερε όντως πολλά πράγματα και το σπουδαιότερο από όλα: Αυτή τη λαμπρή αμοραλιστική κοινωνία που βλέπουμε μπροστά μας...
        Άλλωστε, αφού για τους ιθύνοντες της Αριστεράς, ο άνθρωπος είναι ό,τι τρώει και ένας ομιλών πίθηκος, ας μην απορούμε για το αλληλοφάγωμα...Και οι πίθηκοι τρώνε ο ένας τον άλλο...
        Δεξιά στην Ελλάδα της Μεταπολίτευσης δεν υπήρξε. Ο Καραμανλισμός δεν ήταν Δεξιά, ήταν μία απολιτίκ ιδεολογία χαμαιλεοντικού τύπου για πολιτική επιβίωση των εμφανιζόμενων ως ηγετών της Δεξιάς και διαφόρων πολιτικάντηδων.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Superdoctor 05/11/2013 00:51:16

        "Από την τυφλή κομματική σου νιρβάνα, έχεις ξεχάσει την πραγματικότητα."

        Διαθέτεις καθρέπτη στό σπίτι σου;

        ῾Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ κυβερνοῦσε πάντα κρυμμένη στό βαθύ κράτος τοῦ ΠΑΣΟΚ. Ψάξε την στούς πρυτάνεις τῶν πανεπιστημίων for starters!

  9. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 04/11/2013 09:34:15

    Άλλες δύο πρoτάσεις έμμεσης δημοκρατίας:
    1. Να καταργηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών
    2. Να περιοριστεί η δυνατότητα όλων να εκλέγονται βουλευτές και σε ανώτατα αξιώματα πάνω από 2 τετραετίες

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/11/2013 10:31:55

    Tρια πουλακια καθονται.Αυτα τα ελεγε και ο Καραμανλης Β' και του εκαψαν την πρωτευουσα το 2008.
    Οι αναρχικοι - αντιεξουσιαστες εχουν κηρυξει τον πολεμο.Ο πολεμος ληγει μονο με τη συντριβη του αντιπαλου.Τα οσα ελεγε η μανα δειχνουν απλως οτι δεν εχει καταλαβει που βρισκεται.Μιλα για "Ελληνες" σε ανθρωπους που τον ορο αυτο τον θεωρουν βρισια και γραφουν στον τοιχο "Ελληνες ειστε και φαινεστε".
    Με τη χρυσαυγιαδα πολλοι ξεχασαν οτι ο πιο αδιαλλακτος εσωτερικος εχθρος
    ειναι οι αναρχικοι.Δεν υπαρχει διαλογος ουτε συμβιβασμος με αυτους.Μονο αντιμετωπιση σαν τη συμμορια του Κολα που αλλωστε συμπαθουν.
    Αυτοι που γραφουν για τρυπες αλα ντονατς θα σκοτωνουν μεχρι να πεθανουν.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ψυχραιμια 04/11/2013 13:02:50

      "Αυτα τα ελεγε και ο Καραμανλης Β’ και του εκαψαν την πρωτευουσα το 2008."

      ᾿Ιδοῦ λοιπόν πεδίον μάχης λαμπρό πού συνεχίζεται ἀπό τό 08! Πίστεψε κανείς ὅτι οἱ ἁρμόδιοι κυβερνητικοί παράγοντες ἔχουν καθαρίσει τό τοπίο σάν τό "ψεκάστε, τελειώσατε";

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Φωτεινή 04/11/2013 15:33:43

        "ψεκὰστε, ΣΚΟΥΠΕΙΣΤΕ, τελειὼσατε".

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Φωτεινή 04/11/2013 17:17:23

          Trying again, "ΣΚΟΥΠΙΣΤΕ" :D

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Φωτεινή 04/11/2013 18:27:39

            Καί κεῖνο τό χαμογελάκι Φωτεινή μου,δέ κουνιέται...

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Κυθήριος 05/11/2013 00:52:55

            Χαλάω χατῆρι στόν Κυθήριο μας; :lol:

  11. Hawk avatar
    Hawk 04/11/2013 11:05:09

    Αδικα πασχίζετε, κανένας δεν ασχολείται, ο κόσμος κοιτάει την δουλειά του και πως θα τα βγάλει πέρα, βέβαια πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν οι χρήσιμοι ηλίθιοι να πιστεύουν ότι τους σερβίρουν και κάνουν ότι τους διατάσουν.
    Και στην Βρετάνη της Γαλλίας έχουν βίαια επεισόδια λόγω ενός οικολογικού φόρου που αποφάσισε η κυβέρνηση, τι σημαίνει δηλαδή ότι κι εκεί ισχύει η θεωρία των δύο άκρων ή ότι οι πολίτες αγανακτούν απέναντι στην επιβολή άδικων φόρων?
    Μάλιστα ρωτήθηκε ένας πολίτης που συμμετείχε στα επεισόδια αυτά, " γιατί πρέπει να τα σπάτε " τον ρώτησε ο δημοσιογράφος και η απάντηση ήρθε ακαριαία, γιατί δεν ιδρώνει αλλιώς το αυτί τους!!

  12. Arktiki avatar
    Arktiki 04/11/2013 11:31:02

    ''Φτάνει πια, τελειώστε τον εμφύλιο. Υπήρξαν νικητές και ηττημένοι.''
    Η συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού, είναι παντελώς αποστασιοποιημένη από αυτού του είδους τις ...λογικές. Δεν συμμετέχει ούτε ψυχικά ούτε φυσικά στην επιχείρηση επιβολής εμφυλιοπολεμικού κλίματος και δεν πρόκειται να αποδεχτεί πόσο μάλλον να συμμετάσχει, σε κανενός είδους πλαστή αντιπαράθεση που θα φέρει αντιμέτωπο τον δεξιό εξαθλιωμένο πληβείο με τον αντίστοιχο αριστερό συμπολίτη του, δίνοντας την ευκαιρία στους πραγματικούς υπαίτιους της συμφοράς και της διάλυσης της χώρας, να γλιτώσουν γι ακόμη μία φορά και να συνεχίσουν απερίσπαστοι το φαγοπότι. Αυτά που φαντάζονται να τα ξεχάσουν, γιατί δε θα επιτρέψουμε ποτέ να συμβούν. Θα έρθει η ώρα που θ΄ αποδοθεί Δικαιοσύνη κι οι ένοχοι θα πληρώσουν τις προδοσίες τους. Αριστεροί και Δεξιοί Έλληνες, δεν έχουμε απολύτως τίποτε ουσιαστικό που να μας διαιρεί, παρά μονάχα τη σκοπιμότητα των εχθρών της πατρίδας μας που επενδύουν στη δικαιολογημένη οργή μας. Η οργή μας όμως, έχει απολύτως συγκεκριμένη κατεύθυνση και στόχο και αφορά μονάχα τους ανώτατους διαχειριστές της εξουσίας, τους αυτουργούς της καταστροφής.
    '' Υπήρξαν νικητές και ηττημένοι'' αρέσκεστε να επαναλαμβάνετε αφελώς.....
    Στους εμφυλίους όμως, δεν υπάρχουν νικητές. Είμαστε όλοι ηττημένοι και επιχαίρουν μονάχα οι εχθροί μας.

  13. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 04/11/2013 11:37:33

    Το βασικό στοιχείο που προκαλεί ολοένα και μεγαλύτερη διάσπαση στην Ελληνική κοινωνία είναι ότι κανένας πολιτκος χώρος δεν λέγει την πραγματική αλήθεια και στον Ελληνικό λαό και άπαντες βολεύονται σε τακτικισμούς. Η Ελλάδα όταν , εάν και εφ΄όσον βγεί απο την μέγγενη των μνημονίων θα είναι μια άλλη Ελλάδα σε μια άλλη Ευρώπη. Με τρόπο κυνικό η Γερμανία προωθεί μεταρρυθμίσεις εντός της Ευρωζώνης με σκοπό τον απόλυτο έλεγχο της επ'αυτής .

    Η Γερμανική διπλωματία-ως έχει αναλυθεί- βασίζεται στην πεπατημένη οδό μια οδό την όποια διαβαίνει την κάθε ιστορική περίοδο προκειμένου να διατηρήσει την ηγεμονία της στον Ευρωπαικό χώρο .Οι Κεντρικές Κυβερνήσεις των αδύναμων κρατών-μελών πολύ απλά θα είναι εξασθενημένες καθώς Κομισιόν και Βερολίνο θα εκπέμπουν στο ίδιο μήκος κύματος Αυτό σημαίνει πώς η δημοσιονομική κυριαρχία θα συνεχίσει να ισχύει σε βάρος των αδύναμων κρατών-μελών της Ευρωζώνης.

    Η Ελλάδα έχει καταρρεύσει , τα μνημόνια απλώς επιταχυναν την ηδη προδιαγεγραμμένη πορεία. Στην καλύτερη περίπτωση η κατασταση θα παραμείνει ως έχει. Περίπτωση ανάταξης και ανάκαμψης πρέπει να αποκλειστεί αν δεν εφαρμοστεί Εθνικό σχέδιο λύσης. Σε περίπτωση που αυτό εκπονηθεί και εφαρμοστεί θα αποτελέσει ακόμα πιο επίπονη περίοδο για την Ελλάδα

    Κατά συνέπεια ευήκοα τα καλέσματα εθνικής ενότητας, όμως ο καιρός έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί και ο χρόνος δεν είναι σύμμαχος

  14. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/11/2013 11:51:47

    Δεν σε έβλεπα Αριστερέ Ψάλτη να έγραφες στον ίδιο τόνο μετά τη δολοφονία Φύσσα. Αντίθετα, σε θυμάμαι πολύ πολεμικό και στα σχόλια κατακεραύνωνες ως "φασίστα" όποιον δεν συμφωνούσε μαζί σου....

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΒΙΣ 04/11/2013 12:54:18

      ᾿Ακριβῶς! ᾿Από τήν σκέψη μου πῆρες τό σχόλιο σου!

  15. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 04/11/2013 12:47:34

    Καί σεῖς πηγαίνετε πίσω! Παιδομάζωμα, γουναράδικα, συμμορῖτες, κλπ. . .᾿Επιλεκτική ἡ μνήμη σας ἀλλά ἀμείλικτη ἡ ῾Ιστορία!

    Τήν καλημέρα μου. :D

    • Arktiki avatar
      Arktiki @ Φωτεινή 04/11/2013 13:10:51

      Δεν γίνεται να μπούμε σε λεπτομέρειες από εδώ τώρα, αλλά εγώ δεν είπα ποτέ πως η Αριστερά ήταν ''πάντα το θύμα'' !
      Η Ιστορία είναι αμείλικτη και με τις δεξιές και με τις αριστερές ''απρέπειες''.
      Καλό σας μεσημέρι.

  16. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 04/11/2013 14:01:10

    Αν εξαιρέσεις κάποια μεμονωμένα
    περιστατικά, οι δεξιοί δεν πήραν ποτέ τα όπλα για να εξολοθρεύσουν αριστερούς
    ( παρά μόνο για να αμυνθούν).
    Όλοι οι πραγματικοί Έλληνες πατριώτες θέλουν να υπάρξει εθνική ομοψυχία, αλλά να ξέρουμε και τι λέμε. Οι Αριστεροί δεν έκαναν ΠΟΤΕ μέχρι και σήμερα την αυτοκριτική τους, όπως έκαναν οι Δεξιοί, και συνεχίζουν να αυτοπαρουσιάζονται ως θύματα !!!

    • Arktiki avatar
      Arktiki @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 04/11/2013 14:25:19

      Δε θα αντιεπιχειρηματολογήσω, απλά και μόνο γιατί η Ιστορία έχει καταγράψει πλήρως όλη την αλήθεια και η φανατική παραχάραξή της, απευθύνεται αποκλειστικά σε εθελοτυφλούντες.

  17. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 04/11/2013 14:15:52

    Αν θες μπορώ να ξαναχαρακτηρίσω φασίστα όποιον σκοτώνει για πολιτικές διαφορές. Προφανώς θέλεις να χαϊδέψω αυτιά, ακροδεξιά αυτιά σαν τα δικά σου, αλλά δεν θα το κάνω. Εν πάση περιπτώσει, φασίστες έλεγα και εκείνους τους δολοφόνους, φασίστες λέω και τους τωρινούς. Αλλά αν απ' όλο το άρθρο κατάλαβες μόνο αυτό που μου προσάπτεις τότε μάλλον πάσχεις από... φυγομυαλία. Αλλο είναι το νόημα του άρθρου κι όχι πιο είναι πιο πολεμικό και πιο όχι.
    Τέλος, μην επιμένεις. Δεν θα ξεπλύνω εγώ τα εγκλήματα της Χρυσής Αυγής στο αίμα δύο παλικαριών.

    • Τρελός avatar
      Τρελός @ Αριστερός Ψάλτης 04/11/2013 17:48:35

      Τα ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΑ εγκλήματα της Χρυσής Αυγής, εκτός και αν έχει βγει κάποια καταδικαστική απόφαση την οποία δεν γνωρίζω ή εάν το τεκμήριο της αθωότητας έχει καταργηθεί πλέον σε αυτή τη χώρα (κάτι που δεν θα μου προξενούσε και ιδιαίτερη εντύπωση)

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αριστερός Ψάλτης 04/11/2013 18:37:24

      Μην χάνεις την τεχνηέντως προβαλλόμενη ψυχραιμία σου, στα σχόλια δείχνεις πάντοτε τον πραγματικό σου εαυτό. Τα συγχαρητήριά μου...
      Δεξιός είμαι κύριε, ανήκω στον συντηρητικό δημοκρατικό χώρο. Πιστεύω στην κοινοβουλευτική δημοκρατία (θα προτιμούσα μάλιστα να υπάρχει και Γερουσία και άμεση εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας), στη διάκριση των τριών εξουσιών. Επίσης, είμαι φανατικά υπέρ της ανεξιθρησκείας και υπέρ της προστασίας των δικαιωμάτων των μειονοτήτων. Αν αυτά σου φαίνονται ακροδεξιά, σηκώνω ψηλά τα χέρια... Μάθε πρώτα τι σημαίνει ακροδεξιά και μετά τα λέμε....

      • Αριστερός Ψάλτης avatar
        Αριστερός Ψάλτης @ ΒΙΣ 04/11/2013 21:37:58

        Κι ο Μιχαλολιάκος τα ίδια λέει. Αλλά αν έτσι είναι οι δεξιοί όπως εσύ σώθηκε η χώρα. Εν πάση περιπτώσει ποιος είμαι εγώ να σε κρίνω κι εσύ εμένα;

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Αριστερός Ψάλτης 05/11/2013 09:07:45

          Αυτά λέει ο Μιχαλολιάκος; Μπορείς να με παραπέμψεις σε παρακαλώ; Διότι άλλα νομίζω ότι λέει ο Μιχαλολιάκος και τα οποία δεν με βρίσκουν καθόλου σύμφωνο...
          Αστο καλύτερα, "πολλών καρδιών διαλογισμοί" αποκαλύφθηκαν μόλις σε ένα ψευδο-συναινετικό κείμενο υπήρξαν ένα-δύο σχόλια αμφισβήτησης....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Αριστερός Ψάλτης 05/11/2013 08:34:28

      Δεν ειναι ομως φασιστες.Ειναι αναρχικοι ή αναρχοαριστεροι.Ονομαζοντας τους φασιστες αποδιδεις στο φασισμο ενα εγκλημα που εκαναν ανθρωποι εμφορουμενοι απο άλλη ιδεολογια.
      Θα μου πεις οτι ηδη ο φασισμος ειναι συκοφαντημενος.
      Ειναι για τα δικα του εγκληματα.Το να του φορτωνεις και τα εγκληματα άλλων,δηλαδη της αριστερας και της αναρχιας εκτος απο ανακριβες ειναι αθωωση των άλλων ιδεολογιων τις οποιες ασπαζονται οι δραστες.
      Δεν τους ξερουμε ακομη και το δοσολογια και τι φραξια αναρχιας εχουν αλλά σιγουρα δεν ειναι ακροδεξιοι και φασιστες.Στη συγκεκριμενη περιπτωση ακροδεξιοι ειναι τα θυματα.Οι δολοφονοι οχι.

  18. frankly avatar
    frankly 04/11/2013 14:37:02

    Ο Αντώνης Σαμαράς έχει "προδοθεί" από λάθη συμβούλων και όχι δικά του. Η επιχείεηση-φιάσκο κατά της Χ.Α. που σοκάρισε-συσπείρωσε ακόμα και τους πιο μετριοπαθείς συμπαθούντες της, και από την άλλη η πλήρης συμπόρευση με τα μνημονιακά-νταβατζίδικα μεγκαλοκανάλια και ντερπεντέρηδες.

    • Άφωνος... avatar
      Άφωνος... @ frankly 04/11/2013 16:59:13

      ............έχει “προδοθεί” από λάθη συμβούλων και όχι δικά του.......

      Πού το ξέρεις εσύ ότι δεν ήταν δικές του οι αποφάσεις;

      .........η πλήρης συμπόρευση με τα μνημονιακά-νταβατζίδικα.....

      Ο βαφτισιμιός του Ανδρέα (...ένας είναι ο Ανδρέας) Ανδρέας Ψυχάρης είναι βουλευτής μας και τα ΜΜΕ, όλα, φιλοκυβερνητικά.

      Αυτά περί κακών συμβούλων τα λένε οι Συριζο-πασόκοι, γιατί, πλήττοντας του συμβούλους του, πλήττεται ο ίδιος.

  19. Hawk avatar
    Hawk 04/11/2013 14:54:04

    Κοίτα άμα είσαι " Πρετεντέρης" μπορείς να αποφασίζεις και για το ποιοί είναι άνθρωποι και ποιοί όχι.

  20. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 04/11/2013 15:02:35

    Όλα τα κόμματα της χώρας να κάνουν ένα διάλειμμα ενός μηνός. Να μαζευτούν, να τα βάλουν όλα κάτω, να καταθέσουν προτάσεις, να κάνουν διαδηλώσεις κατά της τρομοκρατίας και των άκρων. Όλοι μαζί.

    Ωραία η πρόταση. Για προφανείς πρακτικούς λόγους όμως ο μόνος τρόπος υλοποίησης της πρότασής σας ("__όλα__ τα κόμματα να μαζευτούν...") είναι οι σχετικές συζητήσεις να διεξάγονται στο εντευκτήριο του σωφρονιστικού καταστήματος Κορυδαλλού "κάτω απ' τις λόγχες των φρουρών" αποκλειστικώς κατά τις ώρες που επιτρέπεται το επισκεπτήριο.

    Κάτι μου λέει ότι αυτό αποκλείεται να συμβεί, αλλά θα με ενδιέφερε να διαβάσω και την τυχόν αντίθετο άποψή σας...

    Φοβούμαι ότι ο χρόνος της ευρείας συνεννόησης και της πολιτισμένης ανταλλαγής προτάσεων για το καλό και το μέλλον της χώρας παρήλθε και μάλιστα ανεπιστρεπτί.

  21. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 04/11/2013 16:45:09

    Εἶναι στήν Ἀλβανία ὁ ἄνθρωπος,κάτσε νά ἔλθει μέ τό καλό...

  22. Σ/ς avatar
    Σ/ς 04/11/2013 16:52:24

    Κάπου άκουσα 'οτι οι αντιφασίστες προέβησαν στην δολοφονια των παιδιών.Οχι κύριοι δεν ήταν αντιφασίστες,αλλά ΦΑΣΙΣΤΕΣ σαν τους ΝΑΖΙ του χίτλερ.Αντιφασίστας είναι η μάνα του παιδιού που χαροπαλεύει,οι γονείς του παιδιού που δεν επέτρεψαν στη κηδεία του γιού τους να την εκμεταλευτούν οι ΧΑ.

  23. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 04/11/2013 16:52:52

    Είχα γράψει πρόσφατα για το απαράδεκτα χαμηλό (κατά την γνώμη μου) επίπεδο στο οποίο έπεσε το νυν προεδρείο της βουλής με όλο αυτό το φθηνό θέαμα (καραγκιοζιλίκι) και το συνακόλουθο μιντιακό παραλήρημα, επιλέγοντας να κάνει χαμηλότατης στάθμης επιλογές (πάσχον από μικροπολιτική μυωπία), ακολουθώντας πιστά τα χνάρια του αυθημερόν βολέψαντα την άνεργο κόρη του προκατόχου.

    Μάλλον αποφάσισε να το ακολουθήσει στον κατήφορο και ο πρόεδρος της δημοκρατίας (ο οποίος ανέχεται βροχή πράξεων νομοθετικού περιεχομένου, νόμους ψηφισμένους με όλες τις διατάξεις σε ένα άρθρο, τις απειλές αρχηγών κομμάτων στους βουλευτές των, την υπογραφή διεθνών συμβάσεων που δεσμεύουν την χώρα σε ορίζοντα πέραν της θητείας της τρέχουσας κυβέρνησης χωρίς την προβλεπόμενη από το σύνταγμα πλειοψηφία των δύο τρίτων, κ.α.).

    Ποιοι είναι λοιπόν οι προστάτες των θεσμών πλέον;

  24. τοξο avatar
    τοξο 04/11/2013 17:27:36

    Ο κτηνοτρόφος που είχε σκοτώσει, με κυνηγετικό όπλο, πέντε οπλισμένους κυνηγούς,δεν είχε καμία εκπαίδευση.Απλά είχε το ΟΠΛΟ και την ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ.Ασφαλώς γνωρίζετε ότι στην Ελλάδα οι κυνηγοί, στην διάρκεια του κυνηγίου,τα όπλα τα έχουν γεμάτα και απασφαλισμένα και παρά ταύτα δεν έριξαν ούτε τουφεκιά,αμυνόμενοι.Αυτά τα θυμήθηκα διαβάζοντας γιά εισαγόμενους δολοφόνους .

    • parsifal avatar
      parsifal @ τοξο 04/11/2013 22:38:01

      Ξεκαθάρισε λίγο την σκέψη σου...

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ τοξο 05/11/2013 07:52:01

      Θες να πείς δηλαδή ότι η εκπαίδευση δεν είναι απαραίτητη κα άρα η αστυνομία σφάλει με το να ψάχνει για επαγγελματίες ή σεσημασμένους ή κάτι παρόμιο, ότι δηλαδή ένασ δύο απλοί φανατικοί μπορούν να σκορπίσουν άνετα το θάνατο , έτσι, επειδή το θέλουν. Συμφωνώ με την παρατήρηση για τον κυνηγό, αν και δε γνωρίζουμε τι εκπαίδευση είχε. Επίσης αο κυνηγός είχε βαρύ γέμισμα και μονόβολα αν θυμάμαι καλά ενώ τα άτυχα θύματα είχαν μόνο για πουλιά και δεν ήταν προετοιμασμένα. Όμως στη συγκεκριμένη δολοφονία διακρίνεται καθαρά οργάνωση, πειθαρχία, απουσία συναισθήματος (ε δε μπορεί ο καθένας να γίνει φονιάς , θέλει ιδιαίτερο ψυχισμό) και συνεργασία αρκετών για υποστήριξη , απαγκίστρωση και διαφυγή, πράγματα που δε μαθαίνονται από την τηλεόραση ή από τη μελέτη εγχειριδίων αλλά μάλλον από την πρακτική και την άσκηση. Χωρίς να είμαι ειδικός , υποθέτω ότι κάποια ειδική εκπαίδευση θα έλαβαν οι φονιάδες, όχι απαραίτητα από επισημη αρχή. Για εισαγόμενους δολοφόνους μίλησαν με τρόμο τα τρομοκάναλα για να μην υπονοήσουν ούτε για μια στιγμή ότι μπορεί να υπάρχουν έλληνες εκτελεστές από συγκεκριμένους χώρους. Δεν αποκλείεται καθόλου βέβαια να είναι μισθοφόροι από αλλού.

  25. Lichnee avatar
    Lichnee 04/11/2013 17:41:32

    Κοίτα που θα (ξάνα)συμφωνήσω μαζί σου βρε ψυχραιμία...
    Σαν να το έγραψα εγώ αυτό το σχόλιο...

  26. Tasos avatar
    Tasos 04/11/2013 18:02:43

    Ο πατέρας μου λέει "όπου υπάρχει αναξιοκρατία, ανομία και φτώχια, υπάρχει και βία που παράγει νέα βία κοκ".
    Σε διάφορες χώρες υπάρχουν κάποια από τα συστατικά αυτά αλλά σε ελάχιστες υπάρχουν και τα 3 τόσο έντονα πια όπως εδώ. Τα "αριστεροί" και "δεξιοί" είναι για να χουμε να λέμε.
    Κατά τα άλλα τα θύματα της λεγόμενης τρομοκρατίας στην Ελλάδα ήταν ανέκαθεν λιγότερα από τα θύματα στην άσφαλτο ή τις αυτοκτονίες και οι μεν αυτοκτονίες αυξήθηκαν τα τελευταία χρόνια αλλά τα θύματα στην άσφαλτο έχουν ξεκληρήσει οικογένειες ολόκληρες οπότε μια μάνα πιο πιθανό είναι να χάσει ένα παιδί επειδή τράκαρε ή έχει ψυχολογικά παρά επειδή θα της το φάνε τίποτε φασίστες ή ακροαριστεροί.
    Από τη μια υπάρχει ένα θέμα με τα χτυπήματα τέτοιου τύπου, όμως η αξία τους διογκώνεται εις βάρος άλλων μεγαλύτερων θεμάτων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.