09/02/2010 21:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ελλάδα προτεκτοράτο της Ευρώπης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/02/2010 22:00:24

    Καλά τα λέει ο άγγλος ο άγγλος ακροδεξιός ευρωσκεπτικιστής αλλά ποιος τον ακούει εδώ. Εκπληκτικό πάντως ότι οι εδώ ευρωσκεπτικιστές είναι οι κομμουνιστές.

    • arcaheopteryx avatar
      arcaheopteryx @ αλλενάκι 09/02/2010 22:10:43

      εεεε... όχι μόνο οι κομμουνιστές... Μάλλον οι ελεύθεροι! χαχαχα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ αλλενάκι 09/02/2010 22:20:02

      Στην Ελλάδα υπάρχει μια επίσημη πολιτική, μια επίσημη ιστορία, μια επίσημη νοοτροπία καθώς και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Κριτική και άλλη άποψη συνθλίβεται. Ο εκφράζων αυτά καταστρέφεται. Έτσι έχουν τα πράγματα. Είμαστε υπό διωγμόν.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 09/02/2010 22:27:10

      Στον πράσινο βεβαίως δεν έχω καμία εμπιστοσύνη για τα ελατήριά του και για τίνος τα συμφέροντα εργάζεται. Κολλητός με τους πράσινους γερμανούς των οποίων επικεφαλής Τούρκος δεν είναι αυτός?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ αλλενάκι 09/02/2010 22:35:30

      Ναι,γιατι οι Αγγλοι ευρωσκεπτικιστες ειναι φιλοαμερικανοι.Αντιευρωπαικο φιλοαμερικανικο ρευμα στην Ελλαδα δεν υπαρχει.Προσεξε οτι ο Αγγλος ζητει υποτιμηση δηλαδη αποσυρση της Ελλαδος απο το ευρω (και επιστροφη στις αγκαλες του αγγλοσαξωνικου κοσμου βεβαιως).
      Η φραση "φυλακη των λαων" χρησιμοποιετο επι ψυχρου πολεμου για τη Σοβιετικη Ενωση.Οι Αγγλοι αντιευρωπαιστες παντα παραλληλιζουν την Ευρωπαικη Ενωση με τη Σοβιετικη Ενωση και ευχονται να εχει την ιδια καταληξη.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ αλλενάκι 09/02/2010 22:39:12

      Ο Kον Μπεντιτ εργαζεται για τα συμφεροντα οσων θελουν μια Ευρωπη ενωμενη υπο γελλογερμανικη διοικηση και συμμαχο - ανταγωνιστη της Αμερικης.
      Ειναι ισχυρα τα συμφεροντα αυτα αλλα ειναι συνεπης στη στηριξη αυτη οσο και αν απο εδω φαινονται αντιφατικες οι θεσεις του (υπερ βομβαρδισμου Γιουγκοσλαβιας,κατα της συλληψης Οτσαλαν,υπερ της αλληλεγγυης στην Ελλαδα ως χωρο αλλα κατα του ελληνικου εθνικισμου).

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 09/02/2010 22:41:47

      Δεν ζητεί υποτίμηση, θεωρεί ότι η υποτίμηση θα δώσει μια ανάσα σε σχέση με το στείρο φορολογικό μονεταρισμό που εφαρμόζεται τώρα και που θα στραγγαλίσει τα εισοδήματα και την αγοραστική δύναμη, Volkerkerker είναι μια έκφραση που έχει ξεμείνει και χρησιμοποιείται συχνά, όπως λέμε εδώ σοβιετία. Έτσι όπως είμαστε όμως τώρα μέσα στην ΕΕ αυτό που κάνουμε είναι απλά να ανατροφοδοτούμε το χρέος κάθε μήνα αφού δεν παράγουμε.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 09/02/2010 22:43:29

      Από Ντάνιελ Κον Μπεντίτ όχι ευχαριστώ, δε θα πάρω, και για άλλους λογους επιλήψιμους και όχι μόνο...

    • arcaheopteryx avatar
      arcaheopteryx @ αλλενάκι 09/02/2010 22:49:43

      ο «πράσινος» είπε το μόνο έξυπνο, αλλά ίσως το πήγαινε αλλού. Ο Αγγλος δεν έχει δίκιο. Δεν υπάρχει τίποτα στην δημοσιονομική πολτική που να μην μπορεί να υποακταστήσει πλήρως το αποτέλεσμα υποτίμησης. Αν σφιχτούμε αρκετά, θα ανακαλύψουμε τα ρεβύθια και τα κρεμμύδια από το χωριό. Το ευρώ το ίδιο είνια λίγο υπερτιμημένο. Έχει πολλούς στην Ευρώπη και κάτι σπάνιους στην Ελλάδα που εξάγουν σε δολαριακές χώρες.

  2. πολίτης avatar
    πολίτης 09/02/2010 22:10:29

    Δείτε το βιντεάκι με τον κ. Κολομπανί χθες στην εκπομπή Χατζηνικολάου. Αν δεν το έχετε ακόμη δει, μην το χάσετε!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=fxHdz-1cKOo&feature=player_embedded#

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ πολίτης 09/02/2010 23:06:00

      Μόλις το είδα. Και ειλικρινά τρόμαξα!!! Αλήθεια σε ποιό περιβάλλον θα αφήσουμε τα παιδιά μας; Το έχουμε σκεφτεί; Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το δικαίωμα του σκέπτεσθαι το έχουμε εκχωρήσει στον GAP και στο τσίρκο του. Εμείς ασχολούμαστε με το διαζύγιο της Μενεγάκη. Και άλλα τέτοια ελαφρά και ανώδυνα.
      Με τις υγείες μας.
      Θα το πληρώσουμε ακριβά.
      Και καλά εμείς δεν αξίζουμε κάτι καλύτερο. Τα παιδιά μας όμως; Τα εγγόνια μας; Τι φταίνε;
      Μια λέξη μόνο μπορεί να το χαρακτηρίσει: ΝΤΡΟΠΗ !!!!

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ πολίτης 09/02/2010 23:57:16

      Ο Χατζηνικολάου ξεμπροστιάστηκε με τη συμπεριφορά του έναντι του Κολομπανί. "Δημοσιογράφος" (εντός "").

    • anonymous avatar
      anonymous @ πολίτης 10/02/2010 14:16:55

      Στην Ελλάδα υπάρχει ιδεολογική τρομοκρατία ήδη από το 1974. Όποιος είναι αντίθετος εξαφανίζεται.
      Ο έρημος ο μετανάστης τους είπε ότι δεν είναι καλό για τους μετανάστες να πάρουν υπηκοότητα χωρίς ενσωμάτωση, διότι θα τους εκμεταλλεύονται, και πέσανε να τον φάνε.
      Παρεμπιπτόντως αυτό λέμε κι εμείς εδώ.

  3. μαρικα avatar
    μαρικα 09/02/2010 22:45:01

    Στειλτε το βιντεακι στον ΓΑΠ να δει τα χαλια του.Οι ιδιοι οι μεταναστες
    δεν θελουν αυτον το νομο γιατι βλεπουν οτι κυνδινευουν τα δικα τους κεκτιμενα που κατεκτησαν τοσα χρονια που ειναι στην Ελλαδα.
    πολιτης ευχαριστω για την πληροφορια,πολυ ενδιαφερον

  4. μαρικα avatar
    μαρικα 09/02/2010 22:54:29

    Ο Bandit ειναι ευροβουλευτης των πρασινων ,οι πρασινοι εχουν τουρκο αρχηγο τον Özmier.Ο Bandit ποτε μεχρι τωρα δεν εχει παρει το μερος της Ελλαδας.
    Μου φενεται λιγο παραξενο,Αν ηταν Ελληνας θα ελεγα φοβου τους Δαναης και δωρα φερουσει.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ μαρικα 09/02/2010 22:59:19

      εμ...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ μαρικα 09/02/2010 23:03:45

      Γιατί λοιπόν δεν τους κάνουμε και εμείς μερικά δωράκια;

      -ναι στην ένταξη της Τουρκίας ...και ας τα βγάλουν πέρα μετά με 20,000,000 μετανάστες
      -πάγωμα των εξοπλισμών ...και ας βρουν πελάτες


      Αλλά ακόμα και η φαντασία θέλει μυαλό...ας στείλουμε στον κ Bandit 20,000,000 μουσουλμάνους μετανάστες και μετά ας τα βλέπει όλα πράσινα...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ μαρικα 09/02/2010 23:35:10

      Κι εγώ αυτόν τον θυμάμαι μια ζωή ανθέλληνα.

      Πρέπει να είναι από τις νεοταξικές διασυνδέσεις του ΓΑΠ. Θα πήρε σκονάκι και θα το διαβάζει. Τώρα σου λέει θέλει στήριξη ο φίλος και ο καλός ο φίλος στην ανάγκη φαίνεται κλπ.

  5. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 09/02/2010 22:57:13

    Μην ενοχλείσθε Χριστιανοί! Ως προτεκτοράτο της Αγγλίας, της Αμερικής και παραλίγο της Ρωσίας (μεταπολεμικά) περάσαμε καλύτερα; Απλά, μάλλον ήρθε η ώρα να αλλάξουμε αφεντικό και το άγνωστο ως γνωστόν προκαλεί ανασφάλεια και μνημόνευση του προηγούμενου αφεντικού.
    Μπορεί να έριχνε καμιά καρπαζιά αλλά κατά βάθος ήταν καλό το αφεντικό!

  6. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 09/02/2010 22:58:45

    η ελλάδα προτεκτοράτο της Ευρώπης....και τί είναι αυτό; υποτιμιτικό;
    τίνος προτεκτοράτο προτιμάτε κύριοι; της Αμερικής; ή μήπως της Τουρκίας...
    Μήπως της Ρωσίας;..........Και μην μου πείτε για υπερήφανη Ελληνική 'ΕΘΝΙΚΉ" πολιτική.........αφού λίγο πολύ όλοι το έχουμε ψυλιαστεί....από δημιουργίας νεοελληνικού κράτους προορισμός μας ήταν ένα αδυναμο προτεκτοράτο που θα το κάνουν ότι ήθελαν οι κατά καιρούς προστάτες.....
    ε λοιπόν ....ας είμαστε ένα υπερήφανο προτεκτοράτο της Ευρώπης....('οπως περίπου είναι και όλοι οι υπόλοιποι -μέλη της ΕU)

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xrhxa65 09/02/2010 23:40:12

      Άλλο να σου το επιβάλλουν και άλλο να το επιδιώκεις φίλτατε. Διαφορετικά πράγματα. Αυτοί εδώ το επιδιώκουν. Γουστάρουν, φτιάχνονται. Υποταγμένοι από γεννησιμιού τους.

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/02/2010 23:03:03

    Ο Τούρκος πράσινος πέρσι πήρε το βάπτισμα και εχρίσθη και λεσχίτης...

    • zonitis avatar
      zonitis @ αλλενάκι 11/02/2010 14:54:06

      Ο Τούρκος πράσινος ηταν και παλιοτερα στην γερμανικη βουλη, αναγκαστηκε ομως να παραιτηθει εξ αιτιας ενος σκανδαλου που βγηκε στη φορα τοτε

  8. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 09/02/2010 23:04:35

    ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΌΜΑΣΤΕ ΣΎΝΤΟΜΑ ΝΑ ΕΊΜΑΣΤΕ "ΑΠΛΆ" ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗςΣ E.U. .....
    -------

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ xrhxa65 09/02/2010 23:08:12

      μακάρι, θα ξεφορτωθούμε τους 300 με τους πελάτες τους (κατά τη ρωμαϊκή έννοια του πελάτη)

  9. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 09/02/2010 23:08:26

    Έτσι ώστε να μην μας πιάνει ρίγος όταν βλέπουμε μπροστά μας Τούρκο....
    (παρεμπιπτόντος...η ομιλία του πράσινου ήταν πέρα ως πέρα φιλελλληνική-απ'ό,τι είδα...)

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ xrhxa65 09/02/2010 23:13:44

      Ξαναλεω οτι δεν ειναι "φιλελληνικη" με την εννοια που το λεμε εμεις.
      Ο ανθρωπος ειναι υπερ της βοηθειας στην Ελλαδα για την οργανικη ενταξη της στην ΕΕ αλλα εναντιον του ελληνικου εθνικισμου σε ολα τα θεματα (απο Σκοπια ως κυπριακο).
      Οταν ζητει να λυθει το κυπριακο εννοει με σχεδιο Αναν,οχι με κατι αλλο για να απαλλαγει η Ευρωπη απο τους ελληνικους μπελαδες.

  10. Νίκος avatar
    Νίκος 10/02/2010 02:17:17

    Ειπαμε, η Ελλαδα ειναι χωρος (δρασης) για τους νεοταξιτες της κυβερνησης. Τα' λεγα δεν τα 'λεγα πριν καιρο οτι θα μας κυβερνησουν ξενοι; Προβλεπω νεα Γουδι(α) για τον ξενηλατο συρφετο με τα ελληνικα ονοματα που "κυβερνα".

  11. eleutheros avatar
    eleutheros 10/02/2010 09:38:49

    @ψυχραιμια- Αναφερεις οτι οι Αγγλοι παρομοιαζουν την Ε.Ε. με την Σοβιετικη Ενωση, μηπως μπορεις να αναρωτηθεις γιατι?-Υπηρχε δημοκρατια στην ΕΣΣΔ?, Υπηρχε ισοτιμη εκπροσωπηση των "Σοβιετικων Δημοκρατιων" στην κεντρικη κυβερνηση?- Ποιοι πραγματικα επωφελουνταν απο το συγκεκριμενο συστημα εξουσιας?-μηπως επωφελειτο μια συγκεκριμενη ολιγαρχια?
    Το συστημα του ολοκληρωτισμου και του "διεθνισμου" εχει δυο οψεις. Η μια απετυχε-κεντρικος ελεγχος οικοομιας παραγωγης κτλ. Η αλλη δοκιμαζεται τωρα.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ eleutheros 10/02/2010 09:46:58

      Το 1989 κατέρρευσε ο μονοπωλιακός κρατισμός των κομμουνιστικών καθεστώτων.
      Το 2008 κατέρρευσε η παράλογη ιδέα των "αυτορρυθμιζόμενων" αγορών.
      Δεν θα ξαναγυρίσουν. Ο κόσμος (και ο καπιταλισμός) είναι πιά άλλος. Οι Αγγλοσάξωνες συντηρητικοί (και φιλελεύθεροι) έχουν μεγάλο πρόβλημα προσαρμογής στη νέα πραγματικότητα. Σε αντίθεση με τους ηπειρωτικούς συναδέλφους τους (Σαρκοζύ, Μέρκελ κτλ).

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ eleutheros 10/02/2010 09:47:14

      Συμφωνω οτι η ΕΕ εχει δημοκρατικο ελλειμμα.Αλλα το ελλειμμα αυτο οφειλεται εν πολλοις στους ιδιους τους Αγγλους -και αλλους πολλους φυσικα - που σαμποταρουν την πολιτικη ενωση.Εάν αυριο το Ευρωκοινοβουλιο αποκτουσε πραγματικες εξουσιες ενος κοινοβουλιου και εξελεγε μια ευρωπαικη κυβερνηση αντι για το εξαμβλωμα της Κομμισσιον που τη βγαζουν με παζαρια οι κυβερνησεις των κρατων το δημοκρατικο ελλειμμα θα εξαφανιζοταν.Αυτο ομως δεν το θελουν οι Αγγλοι γιατι δεν θελουν να υπαχθουν σε μια ενωση που θα τους αποκοψει απο τη προνομιακη σχεση τους με τις ΗΠΑ και απο τη σκοπια τους καλα κανουν.Το συμφερονο ομως της Ελλαδος οπως τουλαχιστον το ειδε η ΝΔ μετα τη σταση των ΗΠΑ στα ελληνοτουρκικα ειναι η Ευρωπη εστω με το ελλειμμα αυτο.Οι υπολοιπες εναλλακτικες ηταν τα τριτοκοσμικα του αρχικου ΠΑΣΟΚ και η Ανατολικη Ευρωπη του ΚΚΕ που εξαφανισθηκε και ηδη συγχωνευεται στην ΕΕ.
      Ελπιζουμε σε μια δημοκρατικη Ευρωπαικη Ομοσπονδια αλλα δεν μπορουμε εμεις να την προχωρησουμε αν δε θελουν οι μεγαλες χωρες.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ eleutheros 10/02/2010 10:22:29

      Όταν οι μεγάλες χώρες εφαρμόζουν ανελεύθερους νόμους στο εσωτερικό τους, πως θα λειτουργήσουν δημοκρατικά για τις μικρές χώρες σε επίπεδο ευρωκοινοβουλίου?
      Στη Βαυαρία π.χ. υπάρχει νόμος από το 2008 που απαιτεί να δηλώνονται στις αρχές οι συναντήσεις σε ελεύθερο χώρο δύο ατόμων, διοτι θεωρείται συνάθροιση και συγκεντρωση προς ανταλλαγή απόψεων. Π.χ. συναντιούνται δύο γείτονες στην εξώπορτα και συζητούν για κανα μισάωρο την πολιτική κατάσταση. Ή μαζεύονται τρεις στο αγρόκτημα και συζητούν γιατί δεν έβρεξε και ξεράθηκε η σοδειά. Θεωρείται συνάθροιση που πρέπει να δηλώνεται στις αρχές. Φυσικά δυο δυο και σιγά σιγά θα τον ξεφτιλίσουν το νόμο, αλλά είναι ενδεικτικός για το τι εφαρμόζεται. Τρομοκρατία πάντως τύπου ισλάμ δεν έχουν στη Γερμανία ακόμα ώστε να μπορούσε κάποιος να δικαιολογήσει τόσο ακραία μέτρα.

  12. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 10/02/2010 09:41:29

    Αυτοί που ζητοκραύγαζαν για το προτεκτοράτο του Σκόμπυ και του Βάν Φλήτ ("στρατηγέ ιδού ο στρατός σας"), φυσικά δεν θέλουν ομοσπονδιακές Ευρωπαικές δομές. Το ίδιο και οι συμπολίτες μας βαρώνοι και μαρκήσιοι του βασιλέως Στάλιν.
    Καλό θα ήταν πάντως, εκτός από τις καταγγελίες, να λέμε και ποιούς θεωρούμε τώρα δυνάμει φίλους ή συμμάχους.
    By the way, λογικό δεν φαίνεται, κάποιος Γαλλογερμανός να είναι ταυτόχρονα εναντίον του Τουρκικού και Ελληνικού εθννικισμού;
    Αλλά αλλοίμονο, τι ζητάω κι εγώ; Λογική! Τόσο αφελής!

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ Sic transit gloria mundi 10/02/2010 10:15:35

      Επιτέλους φίλε μου! Καλώς ήλθες πάλι! Είσαι καλά;

      Πραγματικά μου έλειψες - κι είχα κάτι μοναξιές ρεφορμιστικές που κόντεψα από απελπισία να καταστώ κι εγώ ευρωσκεπτικιστής ...

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 10/02/2010 10:32:27

      Περιπέτειες και ανησυχίες με την υγεία αγαπητών φίλων, τώρα καλά, ευχαριστώ και αντεύχομαι.
      Ευρωσκεπτικιστής; Μάλλον αυτοκαταστροφική τάση, και να με συμπαθούν οι φίλοι! Ο αγώνας συνεχίζεται.

  13. eleutheros avatar
    eleutheros 10/02/2010 09:54:54

    @Sic transit g.m- H ιδια η Γερμανια ενταφιασε την ομοσπονδια μετα την επανενωση, πριν απο αυτη και η Γαλλια ειχε τις αμφιβολιες της, ποιος πρωτος το εκανε δεν εχει σημασια. Αφησαν κατω απο τη μυτη τους να ξεφυτρωση μια νεα Βαβυλωνα. Οσον αφορα για "προτεκτορατα" πρεπει να θυμασαι οτι ηταν οι Αγγλοι που βοηθησαν την Ελλαδα οταν κινδυνευε να γινει Βουλγαρια. Εν πασει περιπτωση, η Εξωτερικη πολιτικη ενος κρατους σαν την Ελλαδα πρεπει να ειναι πολυεπιπεδη και το παιχνιδι ανοιχτο για ολους, για να μπορουμε να κερδισουμε τα περισσοτερα.Πχ, μεγαλυτερη επιρροη της Ρωσσιας θα σημανει μεγαλυτερη διαθεση εμπλοκης της Δυσης στον Ελληνικο χωρο και αναλογα ανταλλαγματα. Πως νομιζεις οτι δημιουργηθηκε το νεο Ελληνικο κρατος? (1827)

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ eleutheros 10/02/2010 10:06:48

      "Πως δημιουργηθηκε το νεο Ελληνικο κρατος (1827)?"
      Αλήθεια, κάποια προβλήματα και μόνιμες κοκοσαιμονίες από κεί δεν ξεκινάνε; Μακρυγιάννης εναντίον Κολοκοτρώνη, Αγγλικό, Ρωσικό, Γαλλικό κόμμα και τα λοιπά, άν θυμάσαι; Να μην απεμπλακούμε επιτέλους από τέτοιες νοοτροπίες;
      Και σωστά, ευτυχώς δεν γίναμε Βουλγαρία (χάρις και στους Άγγλους, διατί να το κρύψωμεν), αλλά άς σκεφθούμε που θα ήμασταν τώρα χωρίς ένταξη στην ΕΕ και χωρίς Ευρώ: Ήδη θα βλέπαμε τις φτέρνες της Βουλγαρίας με το τηλεσκόπιο!

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ eleutheros 10/02/2010 12:53:53

      Ενώ τώρα τις βλέπουμε με το μικροσκόπιο...

      Σιγά τη διαφορά...

  14. eleutheros avatar
    eleutheros 10/02/2010 10:14:41

    Η Ελλαδα ηταν ανετοιμη να μπει στο Ευρω, 1Ε= 340 Δραχμες. Η Ελληνικη οικονομια δεν ειναι καθολου ανταγωνιστικη, υπαρχει τεραστιος και αναποτελεσματικος δημοσιος τομεας, "το ελληνικο σοβιετικο συστημα", απαρχαιωμενη παιδεια, καμμια κριτικη σκεψη, ολα στον αυτοματο πιλοτο. Μια κυβερνηση οσο καλη θεληση και να εχει, δεν μπορει να καταφερει να ανατρεψει ευκολα τετοιες καταστασεις. Εδω χρειαζεται μια νεα "Γλασνοστ" και "Περεστροικα"

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ eleutheros 10/02/2010 10:23:27

      Ναι και θα επρεπε μαζι να γινουν και οι μεταρρυθμισεις.Ομως θα πρεπει να ξερεις οτι το timing της εισοδου στο ευρω πηγαινε μαζι με την ενταξη της Κυπρου στην ΕΕ ,δηλαδη θα ηταν δυσκολο το κυνηγι δυο στοχων μαζι.Επισης προσφερθηκε ευκαιρια με τον πολεμο του Κοσοβου να παρουμε μεγαλο πακετο και στηριξη για την εισοδο στο ευρω με στραβα ματια στα στατιστικα σε ανταλλαγμα για τη συνεργασια μας.
      Δηλαδη ολα ειναι συνδεμενα.Μη ξεχναμε το το ευρω για την Ελλαδα ειναι και θεμα ασφαλειας.Ειδες τι γινεται για τη πιθανοτητα χρεωκοπιας μας.Ενας πολεμος με την Τουρκια που σημαινει σιγουρη χρεωκοπια μας περαν των αλλων δηλαδη απειλει το ευρωπαικο νομισμα.Αυτο ειναι κινητρο για να ενδιαφερθουν να τον αποτρεψουν.
      Ειναι πολλα μαζι.Θεωρω οτι το πολιτικο συστημα κυριως απετυχε στη εσωτερικη πολιτικη και οχι στους στοχους που εβαλε εξω.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ eleutheros 10/02/2010 10:27:44

      Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν! Άς επιδείξουν ευγενή άμιλλα για το καλό της χώρας οι δύο συγκάτοικοι και φίλοι του Χάρβαρντ!
      Εδώ που φτάσαμε με τόσους σαπιοκοιλιάδες ένθεν και εκείθεν, φυσικά και σοβαρολογώ, δεν κάνω πλάκα! Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, ή μάλλον δεν πεθαίνει ποτέ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ eleutheros 10/02/2010 10:46:20

      δεν το ήξερα αυτό, και τί είπαμε εμείς για το αντάλλαγμα στον πόλεμο του κοσόβου, δεχθήκαμε?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ eleutheros 10/02/2010 10:51:47

      Ολα ηταν πακετο αλλενακι.Οτσαλαν + λιμανι Θεσσαλονικης για το ΝΑΤΟ = ευρω στην Ελλαδα με "ανοχες" στη στατιστικη υπηρεσια.Φυσικα δεν υπαρχει γραπτη συμφωνια,αυτα δε γραφονται.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ eleutheros 10/02/2010 10:58:47

      Αυτό ήθελα να καταδείξω με την απορία μου, το πόσο ευάλωτοι και ηλίθιοι και δουλόφρονες είμαστε και μου το επιβεβαίωσες.
      Δεν τολμώ να σκεφθώ πόσες άλλες τέτοιες άτυπες συμφωνίες-πακέτο έχουν συνάψει "μεταξύ τους" αυτοί, με αντικείμενο την ίδια την Ελλάδα πια, και όχι το κόσοβο ή τη Σερβία.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ eleutheros 10/02/2010 11:05:26

      Τηρουμένων των αναλογιών, το 2001 η Ελλάδα ήταν περίπου "υγιής" δημοσιονομικά, συγκρινόμενη με το 2009. Το (υποφερτά ελλειματικό) ισοζύγιο διαταράχθηκε εξαιτίας 3 καταστροφικών πολιτικών:
      Ολυνπιακοί 2004 (ευθύνη ΠΑΣΟΚ και όχι μόνον, μόνον ο Παπαγιαννάκης και το ρεύμα του πήγε κόντρα), "απογραφή" με ετεροχρονισμό αμυντικών δαπανών, αλλοπρόσαλλη οικονομικά πενταετία 2004-2009, με τραγικότατα ανεδαφικές προβλέψεις για την εξέλιξη στη διεθνή οικονομική φούσκα. Η "υπερθέρμανση" άρχισε επί ΠΑΣΟΚ αλλά κορυφώθηκε επί ΝΔ, το φυσικό αποτέλεσμα είναι να τρυπήσει η σαμπρέλλα. Όπως σ' όλο σχεδόν το Δυτικό κόσμο άλλωστε, αλλά εδώ οδηγούμε πολύ άτσαλα και ντεραπάραμε.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ eleutheros 10/02/2010 11:08:41

      Ψυχραιμία, συμφωνώ σε όλα.
      Αλλά για την παράδοση Οτσαλάν, αδυνατώ να πιστέψω ότι
      μας την επέβαλε η Ευρώπη. Γιατί δεν τον παρέδωσε τότε
      η Ιταλία; Εξάλλου η Ευρώπη στήριζε και στηρίζει το PKK
      παρά τις λυσσασμένες δηλώσεις της Άγκυρας (αν θυμάσαι,
      σχεδόν δεν υπήρχε ευρωπαϊκή χώρα που να μην έχει κατηγορήσει
      η Άγκυρα για υπόθαλψή των Κούρδων)

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ eleutheros 10/02/2010 11:16:40

      Jasmin και ψυχραιμια,
      Πρίν κατέβει το αεροπλάνο του Οτσαλάν στην Αθήνα, πήγε να κατέβει στη Ριγιέκα της Κροατίας. Οι Κροάτες δεν ήθελαν μπελάδες, σήκωσαν δύο MIG-27 δεν το άφησαν να κατέβει και το κυνήγησαν. Έφυγε νοτιοανατολικά. Λέγεται από αξιόπιστη πηγή, ότι πολιτικά αρμόδιοι Κροάτες πήραν τηλέφωνο στους Έλληνες ομολόγους τους: "Προσέξτε, σας έρχεται καφτή πατάτα". Εμείς δεν είχαμε MIG και τα F16 δεν ενδείκνυνται για δίωξη επιχειρηματικών Lear Jet.
      Έτσι την πατήσαμε τότε. Τα λοιπά θρυλούμενα, bon pour l' Orient.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ eleutheros 10/02/2010 12:33:01

      Sic transit gloria mundi,

      ευχαριστώ για το διαφωτιστικό σχόλιο.
      Είχαν οι Κροάτες MiG-27;
      Είμαι άσχετη, αλλά υφίσταται σύγκριση MiG-27 με F-16; Με MiG-29 να το καταλάβω (περίπου 20 είχαν οι Σέρβοι το 1995)
      Και μεταξύ της αναχαίτισης πολιτικού αεροπλάνου (δεν είχε εγκεκριμένο σχέδιο πτήσης;) και το να ανοίγει η VIP αίθουσα του αεροδρομίου, υπάρχει και η μέση λύση της Νομιμότητας.
      Που δεν ξέρω εάν ισχύει αυτό που λες για τους Κροάτες, αλλά σίγουρα εμείς δεν την ακολουθήσαμε.
      Διότι κάποιος εκ προθέσεως προδότης δε θα ακολουθούσε ποτέ τη νόμιμη οδό.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ eleutheros 10/02/2010 12:41:11

      Απαντώντας μόνο στο θέμα Μιg....

      Το πιο αξιόμαχο "πράμα" που είχαν ποτέ οι Κροάτες είναι Mig-21.

      Το Mig-27 είναι παραλλαγή του Mig-23 αποκλειστικά για λόγους βομβαρδισμού (attack ελληνιστί).

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ eleutheros 10/02/2010 12:54:46

      Ευχαριστώ, (Α)θανάση!
      Και τα πρώτα από τα MiG-21, οι Κροάτες μετά κόπων και βασάνων και αποστασιών τα απέκτησαν, στις αρχές της δεκ. 90
      Και αρκετά από αυτά, πολύ παλιότερα έχουν καταρρίψει οι Ισραηλινοί

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ eleutheros 10/02/2010 13:08:09

      Όπως διαπιστώνεις stgm έχεις χάσει επεισόδια: εδώ και καιρό σχεδόν κάθε συζήτηση εδώ μέσα καταλήγει στο "εβραϊκό ζήτημα!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ eleutheros 10/02/2010 13:16:24

      Προπαγάνδα της κακιάς ώρας γίνεται εδώ μέσα σε ζητήματα που αφορούν την Ελλάδα και τα προβλήματά της προπαγανδίζεται η ισραηλινή αεροπορία! Τι ζόρι τραβάς ρε κοπέλα μου κατά τα άλλα θυμώνεις από πάνω.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ eleutheros 10/02/2010 13:20:39

      ΟΚ (Α)Θανάση MIG 21 ήταν, όντως. Ευχαριστώ, το τσεκάρισα.

      Jasmin, όταν ξέσπασε ο πόλεμος το 1992, πήραν αρκετά από τα αεροπλάνα του Γιουγκοσλαβικού στρατού που στάθμευαν στο έδαφός τους (τα 20 των Σέρβων είναι αυτά που τους έμειναν, άλλα τόσα κράτησαν οι Κροάτες).
      Το Lear δεν είχε εγκεκριμένο σχέδιο πτήσης. Ότι το F16 δεν μπορεί ν' αναχαιτίσει, το είπα φυσικά ειρωνικά. Του "την είχαν φτιάξει" από μέσα, οι "φίλοι", του τότε πρωθυπουργού και υπουργού.
      Οι Ισραηλινοί τι δουλειά έχουν; Δεν αγοράσανε, απ' ότι ξέρω, οι Κροάτες αεροπλάνα από Λίβανο ή Συρία! Και το "εβραικό ζήτημα" στα Βαλκάνια, απ' ότι ξέρω το "έλυσε" η αρμόδια Division των SS πολύ πρίν.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ eleutheros 10/02/2010 14:12:54

      Για να κρατάμε και μια ισορροπία στα οφ τοπικ: (Jasmin για σένα βαράει η καμπάνα):

      Η Ισραηλινή Αεροπορία, επίσης, είχε εκνευριστεί απίστευτα (όπως και σύμπασα η δεμένη στον Αμερικανικό ποδόγυρο δύση) από τα ΑΚΑΤΑΡΡΙΠΤΑ αναγνωριστικά Mig-25R που πετούσαν με σοβιετικούς πιλότους από την Αίγυπτο το 71-72 ανενόχλητα πάνω απ΄το Ισραήλ.

      Αλλά έχει σημασία σήμερα?

      (Μπορεί και να έχει!)

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ eleutheros 10/02/2010 14:20:00

      Έχει σημασία γιατί η φιλο-ισραηλινή προπαγάνδα που γίνεται εδώ μέσα πάει πακέτο με απροκάλυπτη ελεεινή αντι-ρωσική προπαγάνδα με διασπορά ασυναρτησιών.

      • Factorx avatar
        Factorx @ αλλενάκι 10/02/2010 14:36:31

        Θέλω συγκεκριμένη καταγγελία, οχι γενικλογίες. και τι προτεινεις; να τους κόψω;

  15. eleutheros avatar
    eleutheros 10/02/2010 10:34:14

    Αλλιμονο σε εκεινον που νομιζει οτι οι αλλοι του "χρωστανε", η περιμενει βοηθεια βασισμενος σε προσωπικες εκτιμησεις η υποθεσεις. Γιατι αν η Τουρκια αποδειχθει χωρα ισχυροτερη απο την Ελλαδα γιατι να μην εχει το μισο Αιγαιο δικο της? η Ελλαδα μπορει να μεινει στο Ευρω και μτη μιση εκταση, λεμε τωρα, αν η ιδια δεν εχει την ικανοτητα να υπαρσπιστει τα κεκτημενα του 1912-13.
    Εχθες εγινε υπερπτηση και εκονικη προσβολη στο Αγαθονησι. Υποθετω οτι εκανε διαβημα διαμαρτυριας ο Ευρωπαιος ΥΠΕΞ!, Η σε περιπτωση πολεμου, θα επαμβει ο Ευρωπαικος ομοσπονδιακος Στρατος! Ετσι περιμεναν και στη Κωνσταντινουπολη την περιποθητη βοηθεια αλλα αυτη ποτε δεν ηρθε....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ eleutheros 10/02/2010 10:48:32

      Δεν περιμενω βοηθεια.Εξηγω απλως οτι σημερα και οχι το 1996 που οι Γερμανοι ειπαν στο φιλο τους το Σημιτη δεν ανακατευομαστε και ζητα απο το Κλιντον παρεμβαση για τα Ιμια,ενας εστω και συντομος πολεμος ανεξαρτητως αποτελεσματος απειλει το νομισμα της Γαλλιας και της Γερμανιας και αρα πρεπει για το δικο τους καλο να ανακατευθουν περισσοτερο.Ουτε επαφιεμαι σε αυτο μονο ουτε ομως το υποβαθμιζω.

  16. donaE avatar
    donaE 10/02/2010 10:46:48

    Το προβλημα πισω απο ολα αυτα δεν ειναι η πολιτικη ενωση της Ευρωπης;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ donaE 10/02/2010 10:49:25

      Ναι αυτο ειναι,και τα ισχυρα κρατη δεν τη θελουν.

  17. eleutheros avatar
    eleutheros 10/02/2010 10:51:30

    Πολιτικη ενωση δεν γινεται με 27 χωρες. Αυτες που μπορουν ειναι οι βορειες Ευρωπαικες χωρες αν τα καταφερουν και η Ιταλια με την Ισπανια. Η Ελλαδα θα πρεπει ισως μονη της να καταφερει να ειναι αξια να συμμετεχει στη υποτιθεμενη αυτη Ενωση. Και στην Ανατολικη Ευρωπη τι θα τους πεις? οτι κοιταξτε τωρα θα σας ξαναμοιρασουμε σε σφαιρες επιρροης?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ eleutheros 10/02/2010 10:54:56

      Εδω και πολυ καιρο εχω διατυπωσει τη θεωρια οτι οι Γαλλογερμανοι για δικους τους λογους ισορροπιας δεν μπορουν να προχωρησουν χωρις την Ιταλια.Επομενως εκεινο που πρεπει να κανει η Ελλαδα στα πασης φυσεως κριτηρια ειναι να μην ειναι πισω απο την Ιταλια γιατι αν το ελλειμμα και το χρεος ειναι στα ιταλικα επιπεδα αφου τα κριτηρια θα διαμορφωθουν για να ειναι μεσα η Ιταλια,θα ειναι και η Ελλαδα.

  18. eleutheros avatar
    eleutheros 10/02/2010 10:59:12

    @ Ψυχραιμια- Και να ηθελε η Γερμανια να παρεμβει το 1996 δεν θα μπορουσε. Ουτε σημερα μπορουν, εκτος και αν η Ελλαδα σταματησει να αγοραζει οπλα απο τις ΗΠΑ. -στην περιπτωση αυτη δεν υπαρχει ισοτιμη προσβαση στην τεχνολογια-. Γιατι αραγε ανακληθηκε η αποφαση του ΚΥΣΕΑ επι Σημιτη για τα Eurofighter? Noμιζει κανεις οτι θα τολμουσε σημερα η Τουρκια να κουνηθει στο Αιγαιο αν εμεις ειχαμε υπο την κατοχη μας αυτο το οπλο και φυσικα ελευθερια κινησεων?-ο νοων νοειτο

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ eleutheros 10/02/2010 11:27:33

      Η παρεμβαση της ΕΕ στην Τουρκια θα ειναι διπλωματικη και οικονομικη.
      Εχουν πολλους μοχλους στα χερια τους.Θα πρεπει ομως να βεβαιωθουν οτι δεν τραβαμε εμεις το σχοινι σε καθε περιπτωση κρισης.

  19. eleutheros avatar
    eleutheros 10/02/2010 11:45:44

    "...οτι δεν τραβαμε εμεις το σχοινι σε καθε περιπτωση κρισης" Πραγματικα μου ειναι αδυνατο να αντιληφθω αυτον τον συλλογισμο. Υπερπτηση και εικονικη προσβολη για κυριαρχο κρατος θα ηταν αιτια πολεμου, η στην καλυτερη περιπτωση επιδοση τελεσιγραφου, οτι συνεχιση αυτης της τακτικης θα εκλιφθει ως προετοιμασια εισβολης και θα δικαιολογει προληπτικη χτυπημα για αποτροπη αυτης. Δηλαδη ειναι σαν καποιος να θελει να σου παρει μερος απο το οικοπεδο σου. Στην αρχη απλα μπαινει αυθερετα μεσα συνεχεια και λεει σε ολους οτι ανηκει η περιοχη σε αυτον, αυτο μπορει να γινεται για χρονια. Εαν εσυ, δεν κανεις κατι καποια στιγμη, αυτος μετα θα πει τοσα χρονια με αφηνε, αρα ειναι δικο μου το οικοπεδο -de facto.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ eleutheros 10/02/2010 12:05:26

      Θα παμε στην κριση των Ιμιων και φευγουμε απο το θεμα.Την εποχη της κρισης η Γερμανια επεδωσε νοτα διαμαρτυριας στην Ελλαδα μολις ανεβηκε αποσπασμα ΟΥΚ στα Ιμια με τη λογικη οτι ακομη και αν τα Ιμια ειναι ελληνικα ,ειναι αποστρατιωτικοποιημενη ζωνη και αυτο ειχε την εννοια οτι δεν ανακατευομαστε γιατι πατε γυρευοντας και μετα ο Σημιτης αρχισε να ψαχνει τον Κλιντον.
      Τωρα οι παραβιασεις αεροπλανων ειναι αλλο ζητημα.

  20. ataktos avatar
    ataktos 10/02/2010 13:00:00

    Μα είναι ..δυνατόν …τι κάνει το παιδί ….της Margaret …

  21. Dimi avatar
    Dimi 10/02/2010 14:00:35

    Για όσους ενδιαφέρονται: 3 Ανοικτά, γιά τους Ελληνες Πολίτες, Συνέδρια της Νέας Δημοκρατίας. Το πρώτο, Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου, 2009, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Να είμαστε όλοι εκεί, με φωνή κρυστάλλινη και βροντερή!

    • Dimi avatar
      Dimi @ Dimi 10/02/2010 14:14:45

      Διόρθωση:
      Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου, 2010 στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
      Με Συγχωρείτε γιά το λάθος μου, στην ημερομηνία.

  22. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/02/2010 14:40:40

    σε ποιον αναφέρεσαι Φάκτορ? Αν αναφέρεσαι στο σχόλιό μου να σου απαντήσω.

  23. Factorx avatar
    Factorx 10/02/2010 14:41:59

    ναι

  24. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/02/2010 14:55:49

    Λοιπόν ωραία.
    Έγώ δεν θα σου υποδείξω να κόψεις κανένα. Μάτια έχεις και διαβάζεις. Τις αντιδράσεις των άλλων σχολιαστών τις είδες, και όχι μόνο σήμερα.

    Όμως είναι τουλάχιστον ΠΕΡΙΕΡΓΟ σε ανάρτηση για την ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΗ ώρα της Ελλάδας να εκτρέπεται η συζήτηση σε θέματα που αφορούν συγκριτικές πληροφορίες για την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΩΝ τρίτων δυνάμεων [εν δυνάμει συμμάχων] και μάλιστα να διασπείρονται ανεξέλεγκτα πληροφορίες ΟΧΙ ΕΥΚΟΛΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΙΜΕΣ από την πλειοψηφία των σχολιαστών, ότι "οι ισραηλινοί κατέρριπταν τα MiG ή δεν τα κατέρριπταν".

    Ας προσπαθήσουν τουλάχιστον να παραμένουν μέσα στο θέμα της ανάρτησης. Ας συγκρατούνται λίγο.

    Και διευκρινίζω: δεν δουλεύω για κανένα μεσάζοντα αμυντικών εξοπλισμών. Αλλά δεν τρώω και παραμύθια.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ αλλενάκι 10/02/2010 15:01:14

      Περί του (όσο με αφορά) "ΟΧΙ ΕΥΚΟΛΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΙΜΕΣ":

      Before entering operational service, two MiG-25R, and two MiG-25RB were sent to Egypt in March 1971 (they stayed till July 1972). They were operated by the Soviet 63rd Independent Air Detachement set up specially for this mission. Det 63 flew over Israeli held territory on reconnaissance missions roughly 20 times. The flights were in pairs at maximum speed and high altitude (between 17,000-23,000 m)

      Από το http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-25

      Νομίζω ότι η βικιπαίδεια είναι το δεύτερο πιο εύκολο πράγμα μετά το γκουγκλ...

      Και οyαί υμίν αν υποννοείτε ότι ποστάρω συντονισμένα με την Jasmin!!!

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ αλλενάκι 10/02/2010 15:03:43

      Μην μας βάζεις στο ίδιο τσουβάλι, αλλενάκι!
      Τα σχόλια έχουν μια δική τους δυναμική. Το να απαντάμε σε ότι βλεπουμε αναρτημένο έστω και αν δεν έχει σχέση με το αρχικό ποστ, το θεωρείς κακό?

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ αλλενάκι 10/02/2010 15:04:41

      Για το περί ευκολίας επαλήθευσης:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-25

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 10/02/2010 15:10:57

      (A)θανάση: Απάντησαν και άλλοι σχολιαστές, όχι μόνο εσύ, και παρατήρησαν ότι κάθε συζήτηση στριφογυρίζει γύρω από το εβραϊκό. Θεωρώ καλό ότι απαντάς σε ότι βλέπεις αναρτημένο ότι "μπάζει νερά", αρκεί να η απάντηση να είναι επαληθεύσιμη και όχι παραπλανητική [εσύ απάντησες με συγκεκριμένη πληροφορία]. Δεν ξέρω ποιον εννοείς στο ίδιο τσουβάλι.

    • Ταμτάκος avatar
      Ταμτάκος @ αλλενάκι 10/02/2010 15:11:14

      "οδός Αβύσσου αριθμός μηδέν"

      ... ο καθένας απ' ο,τι εχει δίνει, απ' ο,τι εχει...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 10/02/2010 15:12:35

      εσύ καλώς απάντησες (Α)θανάση, δεν αφορά εσένα η αιχμή περί παραπειστικής πληροφορίας, εσύ ξεδιάλυνες εντυπώσεις που είχαν αφεθεί έντεχνα ή και από άγνοια ίσως;;;

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ αλλενάκι 10/02/2010 15:18:54

      Περί ικανότητας αεροποριών τρίτων χωρών, πόσταρε πρώτα η Τζασμίν και απάντησα εγώ. Είπα μάλιστα ότι το κάνω για να κρατήσω την ισορροπία. Επίσης, οι περισσότεροι που είναι εξοικειωμένοι με τους τύπους των αεροσκαφών που αναφέρθηκαν, (Mig-21, Mig-25) γνωρίζουν και τα γεγονότα που αναφέρθηκαν. Δεν είναι κάτι μυστικό ή άγνωστο.

      Αλλά έχεις απόλυτο δίκιο, πρόκειται για άσχετα με το θέμα γεγονότα και προσωπική μου γνώμη είναι ότι τέτοιου είδους ποστ δεν είναι κακό να διαγράφονται. Από την άλλη, εξαιρώντας την επιβάρυνση των αναγνωστών με μεγάλο αριθμό σχολίων, ότι μαθαίνει κανείς καλό είναι...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 10/02/2010 15:28:57

      Βασικά το ίδιο λέμε, όπως είδες συμφώνησα ακριβώς από κάτω από το σχόλιό σου περί τήρησης ισορροπιών... όπως πολύ κομψά το έθεσες... Π.χ. εγώ δεν γνώριζα για το ακατάρριπτο κτλ.

      Σε κάθε περίπτωση τα θέματα αυτά είναι λεπτά γιατί άπτονται εξοπλισμών και συμφερόντων κάθε είδους.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ αλλενάκι 10/02/2010 15:35:52

      Το ίδιο λέμε, και όπως φαίνεται από τις ώρες των ποστ τα γράφαμε την ίδια ώρα. Αλλά νομίζω ότι δεν είναι και τόσο ευαίσθητα δεδομένα, αφορούν άλλες εποχές και άλλα κράτη, και πράγματα θρυλικά για τους λάτρεις της αεροπορίας, "μουχαμπέτι" να γίνεται που λένε... Το μόνο κακό που μένει είναι η παρέλκυση της κουβέντας. Αλλά γραπτός είναι ο λόγος, δεν πειράζει και τόσο.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 10/02/2010 15:47:13

      Δεν είναι ευαίσθητα δεδομένα αλλά είναι παρελκυστικά δεδομένα, όπως το είπες.
      Εντάσσονται στο πλαίσιο μιας ξεκάρφωτης, κουραστικής και διαφανούς προπαγάνδας. Ήμουν πολύ σαφής νομίζω.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ αλλενάκι 10/02/2010 20:35:53

      Αλλενάκι και Αθανάση,
      Άν δεν απατώμαι για τον Οτσαλάν λέγαμε και για τη Ριέκα - ιταλιστί Φιούμε (κι αυτό ήταν λίγο φάλτσο στο τόπικ, απολογούμαι, κούφια η ώρα που έγραψα την πληροφορία, ευτυχώς που δέν έβαλα και το σχετικό λίνκ). Φθάσαμε τελικά να συζητάμε τι έγινε πάνω από τους ουρανούς της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά, βοήθειά μας.
      Τι κόλλημα κι αυτό με Μέση Ανατολή, Ισραήλ και Άραβες! Τα θέλουμε και μοιάζουμε Μεσανατολικοί, τελικά. Δεν μας έφθανε που είμαστε Βαλκάνιοι. Από αντίδραση δηλώνω Λάπωνας.
      Φιλικά και με συνπάθεια, αλλά η διαμαρτυρία, διαμαρτυρία.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 11/02/2010 09:25:01

      Αγαπητέ Stgm καλημέρα, δε νομίζω ότι διαφωνούμε πουθενά, αφού όπως βλέπεις ούτε καν συμμετείχα στην κουβέντα περί το Οτσαλάν, Ριέκα, και ούτε εγνώριζα ιστορίες που είχαν γίνει πριν από τριάντα και σαράντα χρόνια πάνω από τα όρη του Σινά ... . Εγώ απλώς συμφώνησα και επηύξησα επί της επισήμανσης τριών σχολιαστών [ο καθείς από τη δική του οπτική] για το προφανές, δλδ για μια παρελκυστική και συστηματική τακτική εκτροπής της κουβέντας.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ αλλενάκι 11/02/2010 10:12:54

      αλλενάκι καλημέρα, συμφωνώ μαζί σου, δεν έγραψα το παραπάνω εν είδει μομφής. Απλά ήθελα να επισημάνω την (ψυχολογική;) μονομερή εξάρτηση μεγάλου μέρους των πολιτικά σκεπτομένων συμπολιτών μας από τα τεκταινόμενα στη Μέση Ανατολή και την συνάφεια που αποκτάται με τις εκεί κυριαρχούσες νοοτροπίες και ιδεολογίες.
      Πράγμα που μας εμποδίζει να καταλάβουμε επαρκώς τι γίνεται στην Ευρώπη (ή και στη λοιπή, πλήν ημών, Βαλκανική).
      Προφανώς (ως ...Λάπων) είμαι στο άλλο άκρο, έχει και αυτό τα αρνητικά του και η κριτική ευπρόσδεκτη.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 11/02/2010 10:14:44

      δεκτή και η κριτική και η μομφή άμα λάχει, δεν πειράζει, το κατάλαβα όμως το πνεύμα σου.

  25. Orestios avatar
    Orestios 10/02/2010 15:14:21

    Τα καρτούν που πρωταγωνιστούν στο βίδεο, ένα πράσινο και ένα πρασινίζον, ουσιαστικά συμπληρώνουν το ένα το άλλο. Τα επιχειρήματά τους είναι αυτά που ακούμε εδώ από την ίδια ομάδα των "αντεξουσιαστών" της κυβέρνησης. Μείωση εξοπλισμών, λύση του Κυπριακού (με ποιό σχέδιο άραγε?), των θεμάτων με την Τουρκία (ουσιαστικά αναγνώριση δικαιωμάτων στο Αιγαίο για την γείτονα χώρα), έξοδος από το ευρώ. Όλα αυτά ειπώθηκαν μόνο από "αριστερά" χείλη, κυβερνητικά και μη.
    Όψιμο το ενδιαφέρον για την χώρα. Μου θυμίζει ορδή αρπακτικών η συναίνεση απόψεων.
    Βρήκαν και τα κάνουν όμως.

  26. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 10/02/2010 16:10:09

    Ο εγγλέζος ειρωνεύεται, δεν το καταλάβατε ? Επίσης κάνει άθλια ρατσιστικά σχόλια ότι είμαστε οιονεί υπανάπτυχτοι και η θέση μας είναι εκ γενετής εκτός Ευρώπης (των ...λόρδων, φαντάζομαι). Οπου θα κάνουμε την υποτίμηση που μας αρμόζει, των φτωχών...Μιλάει δηλαδή απ' τη σκοπιά, όπως αιστάνονται καλύτερα, τα ζωντανά στα κανάλια που αγγλοφέρνουν για να ξεπεράσουν τη βλαχειά τους ? Πεπεισμένος για την ανωτερότητα του λόγω ...αγγλοπρέπειας.